Četvrtak, 05.06.2008.

07:15

Nikolić traži da SPS donese odluku

Potpredsednik SRS-a Tomislav Nikolić traži hitan satanak sa Vojislavom Koštunicom i Ivicom Dačićem da bi se razrešilo pitanje formiranja većine u Skupštini Srbije.

Izvor: B92

Nikoliæ traži da SPS donese odluku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Dea

pre 15 godina

Sad i neobrazovani Palma odgovara DS-u....Neka sam docekao da DS moli SPS i Palmu i PUPS za Vladu...kako ste nisko pali...sram vas bilo...Al nije loš potez...sa ulaskom SPS-a sa Vama u Vladu, oni znaju da nestaju sa političke scene...

tz

pre 15 godina

Kako mi izgleda i iz prethodnih post izbornih stavova SRS bas i nije 100%spremna da preuzme VRUC KROMPIR u vodjenju drzave u danasnjoj konstalaciji sa EU,izgleda mi kao da prizeljkuju POZICIJU u Beogradu i samim time mnogo KOMFORNIJU OPOZICIJU u Srbiji

nenad, Wild Rose Country

pre 15 godina

Predlazem da se napravi lista sa svim mogucim koalicijama i da narod izadje opet na izbore i da sa te liste izabere svoju vladajucu koaliciju. Ali bez predizborne kampanje koja ne bi bila potrebna u ovom slucaju.

Uveren

pre 15 godina

Ko s` djavolom tikve sadi...? Mislim da ce pre biti "ko palme sadi `leba se nece najesti". Zadivljen sam kolicinom naivnosti onih koji se loze na Palmino "evropejstvo". Covek ceka austrijske investitore za deponiju u Jagodini i bas ga briga za drzavnu politiku. SSP je sargarepa kojom iz EU masu pred nasim nosom, ali kad budemo pokusali da je zagrizemo odmah ce nas podsetiti na hapsenje Karadzica i Mladica i uspostavljanja "dobrosusedskih odnosa" sa nezavisnim Kosovom. Takvo "navlacenje" je jedina konstanta u politici vecine zemalja EU prema Srbiji.
Dragi naivni sugradjani, samo trcite za palmom i sargarepom, pa ako se najedete - javite.

Jovan Ilic

pre 15 godina

Ne sme se zaboraviti da su crnogorci u Srbiji nacionalna manjina te prema tome oni mogu imati samo onoliko poslanika koliko je njihovo brojno stanje u Srbiji. Nezavisno dali su dosli sa KiM ili iz drugi bivsih republika oni su jos uvek nacionalna manjina crnogoraca te nikako ne mogu da uzurpiraju vlast u Srbiji. Svako uvecanje broja njihovih pretstavnika pretstavlja kriminal koji se mora kazniti.

Pedja

pre 15 godina

Dobro je ljudi.Eksperti Nazadnjacke koalicije (narodnjaci, Ceca i ekipa su za njih bebice)su rekli poslednju rec. Ovim je konacno postalo jasno da Rikverc koalicija nece biti formirana i da cemo nastaviti ka Evropi, jer i mi Palmu za trku imamo. I to zlatnu! Nazadnjaci gotovi ste!

bezimena

pre 15 godina

U normalnim zemljama u kojima ljudi znaju šta hoće i kuda idu, vlade se biraju, padaju, dešavaju se izbori, pa ako ne valja "Jovo nanovo", ali život ide svojim uobičajenim tokovima, cene ne skaču, ne prete nestašice, inflacija itd. U normalnim zemljama političari za svoj nerad, afere i laži bivaju kažnjeni, kod nas se nagradjuju...ne radi se ovde o normalnoj državi već o tome da li smo mi, kao pojedinci, normalni, kada biramo druge pojedince, takve kakvi su, da nam vode državu!

mirjana

pre 15 godina

ni Sreder u Nemackoj nije mogao da sastavi vladu sam pa je morao da prihvati ZELENE i sa njima Josku Fisera koji je zeleo samo mesto ministra inostranih poslova, mada nije imao za to kvalifikacije,ali sta je tu je,zbog naroda i nastavka drzavne politike morao je na to da pristane,tako da je i nama sudjen SPS zarad puta u EU!

Milan

pre 15 godina

Markovicu sta ste ocekivali da Kostunica odrzi rec? pa to je tako uradio i sa Dinkicem pre godinu dana tako ce i sa vama. Svi se slazemo da nije sve zlato sto sija pa tako ni EU ali to su i drugi znali pa su danas zadovoljni sto su se odlucili da udju u EU.
Izmedju ostalog ako hocete da pobedite utakmicu morate izaci na teren van terena nemate sansu ni vi niti oni koji za vas navijaju.

neutalan

pre 15 godina

E zar vas nije blam da se formira vlada se Dacicem. Za 4 godine nece biti ulaska u Zajednicu. samo ce glasaci SPS da glasaju Radikale a razocarani DS Kostunicu. Samo napred bolje od ovoga ne moze biti. Koga cete u Hag i kad.Pa ta vlada ima da traje vrlo kratko. Onda o jednom trosku da se otkriju svi lopovi do i od 5 oktobra.

dr.Sokrates

pre 15 godina

Ajde Ivice ne zuri ali donesi pametnu odlukujer je Toma izjavio ako SRS ne formira vladu odlazi u politicku penziju.I tako treba. Dosta nas je zamajavao on i njegov sef iz kazamata.Ionako on nije vodio stranku. Sve je slusao optuzenika.I njega da osude na 30 godina i onda vise nema ideologije vec ce morati da se menjaju. Etosanse za A.Vucica koji nece biti gradonacelnik da bude glavni u stranci zajedno sa Natasom Jovanovic, Vjericom radetom i ostalim stihovima

peca

pre 15 godina

Nikolic je malo nervozan?E pa gospodine Nikolicu ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju,to bi barem svi trebali da shvate jer ko god se sa Kostunicom femkao dobro prosao nije! Sledeci put birajte drugog sa kim mislite da ostvarite svoje nekrofilne planove za srbiju i nas!

Demosten

pre 15 godina

SSP je priznanje nezavisnog Kosova a Palma ce dobro doci u vladi sa Cankom i Dinkicem jer ce nas postrojavati ko sto radi po Jagodini i naredjivati nam da na sav glas,horski vicemo:"Kosovo je nezavisno,aplauz za Evropu!!!".

Igor

pre 15 godina

Ovo samo pokazuje šta se sve radi za vlast. Ovo nije mogao 2000. godine zamisliti niko.
Ali me je jedna stvar iznenadila prvi put se o nekom pitanju DSS konktretno izjasnio!!

Milica Bg

pre 15 godina

Trt-mrt! Zashkripalo, jel? Pa ovaj Palma je car kakvog nema!!! A ovaj "Gospodar Vuchic" moze da prica sta 'oce. Ionako ga uskoro vise neko nece slusati, osim prinudno, u Skupstini...

Jovan

pre 15 godina

Ja sam mislio da je Palma na spisku osoba kojima je zabranjen ulazak u USA i u Evropu, upravo zbog ideologije (poslovne ideologije, takodje). Sada vise nisam siguran.

ana

pre 15 godina

U pravu si Palma. Osim u jednom. SSP odgovara i monopolistima jer su oni i najveci uvoznici. SSP donosi porast standarda i vecu kupovnu moc gradjana - i sta fali Miskovicu da prodaje vise BMW-a ili neke druge robe? Odogovara i Misku samo sto to jos ne zna. Vozi Misko...

Zlatica Majer

pre 15 godina

Odlicno, to sam i ocekivala, mada ne ovako brzo. Malo smo ih pustili da se prave vazni i da imaju osecaj moci. Na neki nacin i imaju jer sad ispade da je Palma taj koji ce odrediti s kim u koaliciju, a on je za Evropu i za to da nam svima bude bolje, nije sujetan i ne trenira strogocu, malo je poslusao sta imaju da kazu ovi iz DSS i posto ocigledno nista nije razumeo jer ih je nemoguce razumeti, lepo ce ceovek da ide tamo gde je sve jasno - u ZES. Tamo je sve po planu i samo je pitanje sata kada ce oni formirati vlast i u Bg, a onda ce pasti u zaborav mnogi koji su do juce bili neprikosnoveni.

Starac Fočo

pre 15 godina

Čudi me kako to da su radikali sada nepovoljni, a vladali su samo dve godine i to sa dva ministarstva (nebitna). A SPS svo vreme i sada su oni podobni. Ljudi pa ja u zivotu necu da glasam, jel ovo nema smisla vise. Ispadose SRS vece demokrate, Arkanov profiter faktor odluke. UŽAS!!!!

AntiVoje

pre 15 godina

"Jasnu poruku šaljem ljudima iz SPS-a, ako oni imaju dilemu da li će ići sa Tomom Nikolićem i Vojom Koštunicom, na jednoj strani, ili će da idu sa Draškovićem, Tadićem, Čankom, Dinkićem, na drugoj strani, odmah neka to kažu i idu sa njima", kazao je Vučić.
I ja se pitam odakle im takva dilema!!!?? Ko bi jos pravio koaliciju sa Vojom Dr Kostunicom koji je dosad razbio sve koalicije u kojima je bio i prevario svoje koalicione partnere svaki put i Tomom Nikolicem koji dosad ni jednu koaliciju nije uspeo da napravi jer mu njegov sef Vojo stalno pravi probleme!!!
Ostale aspekte analize dileme bih sad preskocio.

Europljanin

pre 15 godina

Zalosno je sto narod u Srbiji nasjeda na jalove demagoge, pa imamo tako podijeljeno misljenje o EU. Obicni ljudi se samo mogu radovati ulasku u EU, a evo i zasto:
1. automatski tajkuni koji sada imaju monopol ga gube (Srbija je sada bezobrazno skupa zemlja)
2. zakoni ce biti pravedniji nego sada (ne ulazim u njihovo sprovodjenje)
3. moci ce se naci posla (ko zna nesto da radi) i u zap. Evropi ili bilo gdje drugdje osim Srbije sto ce u prvi mah imati negativan efekat za drzavu ali na duze staze samo dobitak
4. o novim ulaganjima ovdje ne treba govoriti
5. srpska omladina ce izaci iz izolacije i vidjeti kako se moze mnogo bolje zivjeti

Tako da i ove politicke igre oko formiranja vecine vidim u kontekstu ZA ili PROTIV EU (ali bukvalno). A nama gradjanima ove zemlje samo jedno ostaje: glasajte za one koji vas vode u EU. Ako DS i drustvo ne odrade po tom pitanju posao kako treba, mijenjajte ih, i gradite uslove za evropski orijentisane politicare. Da je narod prosvjeceniji sve bi bilo drugacije, ali suvise je demagogije "casno" i "posteno". Kad cemo vise poceti vrednovati rezultate, a ne suplje price?

AntiVoje

pre 15 godina

Obavestenje za gosn' Voju Dr Kostunicu: Vas ekspertski tim je ucestvovao u pravljenju SSP i Vi ste na vladi glasali da se on parafira!!
P.S.Mozda ga nisu obavestili !!??

milos@

pre 15 godina

Radikali su vecito trazili odgovornost, a mole Boga da je nemaju. Proteklih dana kako se moglo da procita po stampi, dosao sam do zakljucka da su resori trebali da se podele tako, da ne postoji ni teoretska verovatnoca da se neko od funkcionera SRS-a, nadje u situaciji da mora da se rukuje ili slika sa nekim iz EU. Prepustili su i ministarstvo spoljnih poslova, finansija, kapitalnih investicija.... i sve to da sutra kad se sve zavrsi, mogu da pricaju da su patriote, i da oni nisu... nego su neki drugi itd. Muka mi je od njihove "odgovornosti". Nemaju oni kapacitet da nose vladu.

V

pre 15 godina

Alo bre, pa sad ispade da su radikali krivi za 90-e a SPS nije nista radio?!?!?!?!
Sigurno su seki i toma govorili slobi sta da radi?
Ali SPS je sad prihvatljiv partner, ideologije DS-a i SPS-a su iste.
Kratka pamet, kratka

Nensi

pre 15 godina

Napokon, hvala Vucicu znali smo mi sve to i bez tebe, da vas SPS-PUPS-JS nece samo ste se malo vise uneli u uloge buducih koalicionih partnera, znaci napokon Kostunica ide u penziju, Velja u zaborav a vi u opoziciju koju i najvise volite.

sladjana

pre 15 godina

Kladionice bi mogle da zarade na pitanju : kome je veca frka od izgledne situacije?
1) gazda Misku;
2) gazda Beku;
3) radikalima kojima jos jednom izmice vlast;
4) DSS-u koji ce, vec jednom, da izgubi vlast;
5)nama, koji cemo, u suprotnom, biti kolateralna steta vlastite lenjosti jer nismo izasli na izbore 11. maja.
Ziveo 6. oktobar.

Zile

pre 15 godina

...Koalicija SRS, DSS i SPS je potpuno jasna i razumljiva njihovim biracima, sve tri stranke vec godinama zastupaju iste ili vrlo slicne stavove po najvaznijim pitanjima, kad bi samo biraci pitali vlada bi bila vec formirana. Ali, tu su i politicari, narocito "evropejci" koji sa Milosevicevim i Arkanovim naslednicima hoce da nas vode u Evropu. Ma, muka mi je od te dvolicnosti, neka prave tu zuto-crvenu vladu, vrlo brzo ce se pokazati da je to najgora vlada od 1990.

uvredjeni vucic

pre 15 godina

ovaj vucic se ponasa kao neko uvredjeno dete, ako nece sa nama da se igraju necemo im dati nase igracke pa nek se igradju sa onim pokvarenjacima tamo. samo sto on na zalost nije dete ni politika nije igra. jos kako sa jedne strane tepa voji i tomi vidi se da bi sa druge strane da ne mora da glumi demokratu upotrebio bi vise milozvucnih epiteta za svoje protivnike.

Gavran

pre 15 godina

Opet ovi ucesnici projekta : "KAKO UNISTITI SRBIJU I POSTATI PATRIOTA" pokusavaju da nam objasne sta je bolje za Srbiju... Vucicu uspeo vam je projekat pa PUSTITE MALO DRUGE DA PROBAJU NEKI DRUGI PROJEKAT...

Chaki

pre 15 godina

Postovane Demokrate u sta i sebe smatram,
Ovo je molba za sve nas. Dajte ljudi da pustimo Vucica da bude gradonacelnik bar 5 dana pa da ga menjamo posle. Pa coveka sam gledao sinoc i on samo sto ne zaplace. Pa nek zaplace vec jednom mozda i upali. Zamislite tu politicku karijeru na sta bi licila da da nije bio gradonacelnik. Imajte duse i srca dajte da mu se san ispuni. Pa i Toma je mnogo mirniji od kad je bio Predsednik Skupstine. Za rad mira u kuci samo.

Ivan M

pre 15 godina

Molim Boga za nove izbore. Ako neko zaista misli da ce bilo kakva vlada sa SPS-om biti "pro-evropska", taj se vara. Ako hocemo ka Evropi, treba da uradimo mnogo toga sto SPS-u ne pada na pamet. To ce biti vlada "i za EU i za (nase) Kosovo", a zapravo ni za jedno ni za drugo, kao i prethodna vlada u kojoj je DS delio vlast sa nerekonstruisanim fantomima iz proslosti. SPS treba korenito da se reformise, a njima to ne pada na pamet. Palma je izgleda napravio nekakav korak napred, ali on ne odlucuje. Ono sto nam treba je prava pro-evropska vlada, sa manjinama, LDP-om i ZES-om. Ovo je samo burgijada koja moze jedino biti kratkog veka.

Petar Jug

pre 15 godina

Ljudi sta se palite, pa oni biraju fotelje, vrana vrani nikad ne vadi oci. Pamet u glavu, treba naci nove ljude, a ne ovi istroseni..

dusan

pre 15 godina

kao prvo nije toliko bitno jedinstvo koalicije oko sps vec jedinstvo u samom sps, kada pogledate ranije rezultate pupsa sa covicem ili js sa bilo kime pa oni nisu doneli sps ni 50.000 glasova a sada bi palma da odredjuje pravac srbije nesto tu nije normalno.
jos nesto, sada svi gradjani vide kako vajni eksperti odrzavaju budzet prodajom, pa i moja baba moze tako da radi, zatim ko garantuje da g17 nece iz ko zna kog razloga da obori vladu za godinu dana, a spsu ako odluci da ide sa ds treba najmanje 4 godine da kako tako predje cenzus ako bi nakon ulaska u proevropsku vladu ikada to i bio u mogucnosti, nije sps dedovina sadasnjih lidera,
drugo ko to nama garantuje pred pristupne fondove, jer mi nismo kandidat za clanstvo,
i zadnje vidimo isto da tvrda politika dss dovodi do rezultata na primeru euleksa da nemoze da se formira misija bez un odnosno rusije koja nam drzi stranu,
izvinite i jos nesto, kako da je inflacija toliko velika, sigurno nije zbog izbora jer ona je svake godine ista sa ds g17+ kao velikih strucnjaka, umesto da se radi na jacanju dinara jer time bi i povecali realne zarade opet razni lobiji pritiskaju za slabljenje dinara, jos nesto
bolje je sps-u da ide na nove izbore nego da se uortaci sa ds, barem svi mi socijalisti znamo da ce mo preci cenzus ali js i pups to nikako nece moci, zato dacic treba da bude cvrst, neka razbiju ovu nasu koaliciju mi socijalisti mozemo cekati jos cetiri godina uz vlast u gradu beogradu.
potpis
socijalista

mediawatchdog

pre 15 godina

DSS zaista računa s tim da smo svi dementni i zreli za smeštanje u novo otvoreni centar. Ti isti momci su lično pisali nacrt Sporazuma. Upotrebili za to načertanije onoliko stručnog legalističkog truda, vremena, kao i budžetskih sredstava (po glavi stanovnika, dabome). Sad najednom: nevalja. Postoje dva moguća objašnjenja: 1. DSSovi stručnjaci uopšte nisu toliko stručni te im taj posao onomad nije ni trebalo poveravati jer su nas evo zbog svoje nestručnosti doveli sve u ovako pogibeljnu situaciju i 2. stručni su oni i te kako, ali su sve to lepo i namerno smislili unapred e da bi se sa svih strana obezbedili da ta neželjena i nadasve omražena Evropa ne može da se ušunja u Srbiju ni kroz ključaonicu, jos najmanje 100 godina. Čini mi se da su u oba slučaja dokazali istu stvar: da su uskogrude, zlonamerne štetočine koje o nacionalnom interesu uopšte ne razmišljaju već im je u vizuri isključivo interes lokalnog ogranka njihove strane (u očitoj ekspanziji, što izbori u Vojvodini tako rečito ilustruju).

petar

pre 15 godina

...da idu sa tomom, vojom... a sa druge strane cankom, tadicem... i tu se izmedju ostalog vidi ljigavost vucica. zasto ne neshom, bokijem...

Vladan

pre 15 godina

Najbolje bi bilo da se raspišu novi izbori i da se napravi koalicija između svih koji su za ulazak u EU.Ako to nije moguće da se raskine koalicioni ugovor između SPS-PUPS-JS i da PUPS I JS uđu u vladu sa DS-SPO-G17-LDP I SVIM MANJINAMA.Sujete su strašne! Ali ako postoji viši cilj a njega vidim u uspostavljanju porodice i samim tim srednje klase onda se sve mora okrenuti ka tome. Pričati o KIM i slušati likove koji bi kada bi došlo do rata hrabro pobegli (kao što su i radili). A mi svi drugi bili pred izborom da nas proglase izdajicama,stranim plaćenicima,slugama mraka i haosa ...Prosto da ne poveruješ da je 21 vek i da ljudska rasa planira kolonizaciju Marsa.Ko zna možda su neki od nas i pali sa Marsa?

Vule

pre 15 godina

Vucicu svaka cast. I ovoga puta radikali su pokazali dostojanstvo. Ovi iz DS nude kule i gardove SPS i Palmi da im se prikljuce. Spajaju nesto sto je apsolutno neprirodno, a sve zarad ostanka na vlasti. Ma nema veze. Moze i tako, ali to nece dugo trajati. U jednoj korpi Tadic, Vuk, Canak, Dacic i Palma - tesko da to opstane duze od nekoliko meseci. Samo gubimo vreme...

Milojko

pre 15 godina

Svaka cast Palma.
Na zalost to znaci i SPS u vojvodjanskoj Vladi.
U tom slucaju neka LSV ne ulazi u vojvodjansku vladu. Inace Canak nesto mnogo cuti.

umiljata

pre 15 godina

osetio dacic malo naklonjenosti sa svih strana pa izigrava velikog politicara i coveka....najtuznije je to sto i radikali i ds igraju kako on svira samo da ga privuku na svoju stranu!
dajte izbore opet pa da se izbrisu socijalisti sa glasackog listica zauvek!!!!!!!!!

Miroslav I

pre 15 godina

Dokle ce ovaj Vucic da nam prodaje ciste obraze i ciste ruke. Socijalnu kartu pred izbore NIKO iz Radikala nije smeo da pokaze. Neka kazu preposteni i bezgresni iz radikalske stranke odakle im ovolike nekretnine? Toliko o njihovom cistom obrazu i cistim rukama!

ana

pre 15 godina

"Važnija od svega, važnija od te priče ko će da napravi vladu, a to je obraz, to su čiste ruke. A to ko će da pravi s kim koalicije, ako im se ide sa nekim drugim - pa neka idu sa nekim drugim", rekao je Vučić.
Ma hajde?! Da li to nama AV spocitava da smo mi svi koji nismo za SRS lopovi, bitange, olos, da imamo prljave ruke tralala bruc truc...?!

Zoki SU

pre 15 godina

Ipak bi voleo videti "pošten" pristup Vučića prema građanima Beograda u svojstvu gradonačelnika - kako bi upravljao gradom ako bi sutra beograđani postupili kao što je on činio prema "svom" gradu - DA NE PLAĆAJU NIKAKVE DADŽBINE PAR GODINA. Da li bi rekao da je to u redu?? Mislite da bi ih tužio, ili kukao da ne može ništa??

Vitez

pre 15 godina

Ja mislim da je sve vec odavno dogovoreno i je ovo samo jos jedno zamlacivanje naroda. Cela ova atmosfera me podseca na neki dobro uvezbani trik, dok nas zamajavaju i odvlace nam paznju madjionicar izvlaci zeca iz rukava, samo nisam siguran da ce ovi nasi politicari izvuci zeca vec nesto sasvim drugo....mozda sporazum DS-DSS :) Mislite o tome ha ha. Salim se naravno. Svima je jasno da ce ili ce biti vlade na nivou Ds SPS, ili ce biti novi izbori.

Mashinovodja

pre 15 godina

I tako Vučić održa banku o radikalskim "čistim rukama i poštenju", a onda ode da iskulira uz pićence na terasi svog stana od 130 kvadrata koji mu je zahvalni Milošević poklonio za izuzetne zasluge u odbrani linije Karlobag-Karlovac-Virovitica, a i srpskog naroda generalno.
Ej, Vučiću, ovde je jedan kome pamćenje seže malo dalje od poslednjih posla sata i kome MO MOŽEŠ prodati maglu o radikalskim "čistim rukama i poštenju". Između ostalog, i zato što živim u Zemunu i video sam na praktičnom primeru kako to izgleda kad se radikali dočepaju ključeva od kase...

Srki

pre 15 godina

Čudno neko vreme je došlo: demokrate mole socijaliste da uđu u vladu (nekad smo ih terali da izađu, konačno!), Palma postade najveći, najpoželjniji demokrata i evropejac, za par godina očekujem radikale da nas ponosno vode u EU...
Ništa nije kao što izgleda...
PS: Kaže Aca Vučić, juče, da bi oni napravili gradsku vlast kakve nikada u Beogradu, a i šire, nije bilo! U to apsolutno ne sumnjam!

NS

pre 15 godina

Da li vara ustisak, ili je "posteni" Vucic polako poceo da se nervira. Porumenili su mu "beli obrazi", i poceo je da ukrsta i stavlja ispred sebe u odbrambeni stav svoje "ciste ruke" dok se obraca javnosti.
Saki put kada su gubili ponasao se isto.
Nadam se da me utisak ne vara.

REALAN

pre 15 godina

Da ciste ruke i postenje.
A zasto onda ne objasni da li je posteno da Toma, Todorovic i on uzmu ogromne stanove od drzave krajem 90-tih, posle nekoliko meseci u vlasti?

Dragan

pre 15 godina

Radikali su bile male mace u odnosu na ono šta su socijalisti radili tokom devedesetih.

Sad za socijaliste glasaju ljudi koji i dalje misle da je Sloba heroj, ikona, on je pobedio NATO...

I sa takim u Evropsku Uniju...
Na kraju će se formirati vlada, gde će sva zla crvenima biti oproštena

E, Srbijo među šljivama

Lotar

pre 15 godina

Ocigledno je da SPS ida duplu igru u kojoj mu pomazu DS i koalicioni partneri. Posle izjave Dacica da je podela vlasti u Beogradu deo ukupnog dogovora jasno je da je Alimpic prolongirao rok da bi dao mogucnost rukovodstvu SPS da "ubedi" Glavni odbor o celishodnosti saradnje sa DS. Ujedno, sumnjam da Palma daje izjave bez prethodnog dogovora sa Dacicem. Plama ima istu ulogu kao svojevremeno Seselj; probni balon pa ako prodje prodje! Voleo bih da ovakvih igara nema i da Srbija dobije jaku pro-Evropsku Vladu. Ali ocigledno je da smo kao narod podeljeni i zbunjeni, nesposobni kao i do sada da imamo jedinstven ili vecinski stav o bilo cemu. Cenu cemo platiti kasnije. EU ne prima u svoje clanstvo one koji to ne zele punim srcem jer su ustupci i reforme u procesu pridruzivanja preveliki zalogaj za one koji ih konzumiraju nevoljno.

Domaći izdajnik

pre 15 godina

Poštovani gospodine Dačiću i Gospodine Vučiću da li možete da mi date recept kako da se čovek bavi politikom i da opstane na političkoj sceni više od jedne decenije a da ta politika uništi zemlju do temelja. Dok sam se ja borio za srpske zemlje Vi ste ih svojom politikom gubili, dok sam ja radio da preživim Vi ste vodili politiku za svoj račun. Danas ste opet u žiži političkog interesovanja, znači, očekuje nas totalno uništenje. Draga moja gospodo, u ime naše dece nemojte nam govoriti šta treba da radimo i kako da se ponašamo, ili Vas možda neko plaća za to????

Milan

pre 15 godina

Da li tu izjavu Vucica treba protumaciti tako da radikali imaju ciste ruke?
Da li to treba isto tako shvatiti da njihovi koalicioni partneri iz DSS koji su bili i u Beogradu na vlasti sa demokratama (pravim) za razliku od njihovih bivsih koalicionih partnera imaju ciste ruke?
Sve mi to lici sve vise na onu da se davljenik hvata i za slamku kada tone.

Mladen Mladenovic

pre 15 godina

Interesantno da je gospodin sa tako nežnim nadimkom, "Palma", postao "džoker" na koga računa koalicija okupljena oko DS-a ?! Ne znam da li to dokazuje da su principi "sladji" od vlasti, ili nešto drugo, ali se sećam "epiteta" kojima je "krpljen" gore navedeni gospodin. Možda bi saradnja bila još plodnija da je pregovarač, umesto gospodina Palme, osnivač te stranke ? Zašto pojedinci, iz takozvanog DB-a, jedno od osnovnih demokratskih načela odnosno, SMENJIVOST" shvataju kao "sudnji dan" ?

Todorović Bojan

pre 15 godina

Tako je Vučiću, bravo !!! Ko ima više prava, ugleda i kredibiliteta da priča o obrazu i čistim rukama od Radikala ?? A ovi što pamte malo dalje od prekjuče ......pa to su sve izdajnici i strani plaćenici.....

Rad oslobadja

pre 15 godina

Imam utisak da se sada situacija malo popravlja. Tesko ce Kostunica okupiti vecinu u parlamentu. Ovako se ponasao i kada je bio formiran DEPOS ali i kasnije kada je bio DOS. Nije Milosevic njega poslednjeg skinuo sa TV bez razloga. Mnogo su slicni u ponasanju prema svetu.
Jos neki dan da prodje i moze da se desi i da se formira vlada ali bez SRS i DSS-NS

Milan

pre 15 godina

Treba odrzati nove izbore...ovo vise nema nikakvog smisla!
P.S. Novu izbornu kampanju trebale bi stranke same da finansiraju a ne da drzava kaze kako nema para za sufinansiranje stambenih kredita!

milorad

pre 15 godina

Tako je, Ivice! Nemoj da žuriš, odmori malo, imamo mi vremena na pretek! Nemoj, ni slučajno, da rizikuješ da izgubiš koju kaloriju i smršaš 20-tak grama! Napravi već jednom tu Vladu sa Šešeljem i Koštunjavim, pa da počnemo već jednom da se spremamo za 6.oktobar!

N von Trier

pre 15 godina

I jos jednom Dragan Markovic potvrdjuje moje pretpostavke: mozda nije obrazovan i ne zna kad je ziveo Betoven, ali zna da koristi zdrav razum. Palma je genije...

Petar

pre 15 godina

Eto, sad smo svi saznali da je sporazum sa EU pravna fatamorgana. Videcemo kako ce se SPS odrediti prema tom zakljucku, hoce li izabrati oazu ili pustinju. Nego, mene kopka nesto drugo. Zasto astronomi kazu da se Zemlja okrece oko Sunca kada svi jasno vidimo da je zapravo obrnuto? Voleo bih da ekspertski tim DSSa ispita tu tvrdnju i kaze nam sta je istina.

Todorović Bojan

pre 15 godina

Tako je Vučiću, bravo !!! Ko ima više prava, ugleda i kredibiliteta da priča o obrazu i čistim rukama od Radikala ?? A ovi što pamte malo dalje od prekjuče ......pa to su sve izdajnici i strani plaćenici.....

Domaći izdajnik

pre 15 godina

Poštovani gospodine Dačiću i Gospodine Vučiću da li možete da mi date recept kako da se čovek bavi politikom i da opstane na političkoj sceni više od jedne decenije a da ta politika uništi zemlju do temelja. Dok sam se ja borio za srpske zemlje Vi ste ih svojom politikom gubili, dok sam ja radio da preživim Vi ste vodili politiku za svoj račun. Danas ste opet u žiži političkog interesovanja, znači, očekuje nas totalno uništenje. Draga moja gospodo, u ime naše dece nemojte nam govoriti šta treba da radimo i kako da se ponašamo, ili Vas možda neko plaća za to????

N von Trier

pre 15 godina

I jos jednom Dragan Markovic potvrdjuje moje pretpostavke: mozda nije obrazovan i ne zna kad je ziveo Betoven, ali zna da koristi zdrav razum. Palma je genije...

Mashinovodja

pre 15 godina

I tako Vučić održa banku o radikalskim "čistim rukama i poštenju", a onda ode da iskulira uz pićence na terasi svog stana od 130 kvadrata koji mu je zahvalni Milošević poklonio za izuzetne zasluge u odbrani linije Karlobag-Karlovac-Virovitica, a i srpskog naroda generalno.
Ej, Vučiću, ovde je jedan kome pamćenje seže malo dalje od poslednjih posla sata i kome MO MOŽEŠ prodati maglu o radikalskim "čistim rukama i poštenju". Između ostalog, i zato što živim u Zemunu i video sam na praktičnom primeru kako to izgleda kad se radikali dočepaju ključeva od kase...

Petar

pre 15 godina

Eto, sad smo svi saznali da je sporazum sa EU pravna fatamorgana. Videcemo kako ce se SPS odrediti prema tom zakljucku, hoce li izabrati oazu ili pustinju. Nego, mene kopka nesto drugo. Zasto astronomi kazu da se Zemlja okrece oko Sunca kada svi jasno vidimo da je zapravo obrnuto? Voleo bih da ekspertski tim DSSa ispita tu tvrdnju i kaze nam sta je istina.

milorad

pre 15 godina

Tako je, Ivice! Nemoj da žuriš, odmori malo, imamo mi vremena na pretek! Nemoj, ni slučajno, da rizikuješ da izgubiš koju kaloriju i smršaš 20-tak grama! Napravi već jednom tu Vladu sa Šešeljem i Koštunjavim, pa da počnemo već jednom da se spremamo za 6.oktobar!

Miroslav I

pre 15 godina

Dokle ce ovaj Vucic da nam prodaje ciste obraze i ciste ruke. Socijalnu kartu pred izbore NIKO iz Radikala nije smeo da pokaze. Neka kazu preposteni i bezgresni iz radikalske stranke odakle im ovolike nekretnine? Toliko o njihovom cistom obrazu i cistim rukama!

Mladen Mladenovic

pre 15 godina

Interesantno da je gospodin sa tako nežnim nadimkom, "Palma", postao "džoker" na koga računa koalicija okupljena oko DS-a ?! Ne znam da li to dokazuje da su principi "sladji" od vlasti, ili nešto drugo, ali se sećam "epiteta" kojima je "krpljen" gore navedeni gospodin. Možda bi saradnja bila još plodnija da je pregovarač, umesto gospodina Palme, osnivač te stranke ? Zašto pojedinci, iz takozvanog DB-a, jedno od osnovnih demokratskih načela odnosno, SMENJIVOST" shvataju kao "sudnji dan" ?

Srki

pre 15 godina

Čudno neko vreme je došlo: demokrate mole socijaliste da uđu u vladu (nekad smo ih terali da izađu, konačno!), Palma postade najveći, najpoželjniji demokrata i evropejac, za par godina očekujem radikale da nas ponosno vode u EU...
Ništa nije kao što izgleda...
PS: Kaže Aca Vučić, juče, da bi oni napravili gradsku vlast kakve nikada u Beogradu, a i šire, nije bilo! U to apsolutno ne sumnjam!

Milan

pre 15 godina

Treba odrzati nove izbore...ovo vise nema nikakvog smisla!
P.S. Novu izbornu kampanju trebale bi stranke same da finansiraju a ne da drzava kaze kako nema para za sufinansiranje stambenih kredita!

V

pre 15 godina

Alo bre, pa sad ispade da su radikali krivi za 90-e a SPS nije nista radio?!?!?!?!
Sigurno su seki i toma govorili slobi sta da radi?
Ali SPS je sad prihvatljiv partner, ideologije DS-a i SPS-a su iste.
Kratka pamet, kratka

Dragan

pre 15 godina

Radikali su bile male mace u odnosu na ono šta su socijalisti radili tokom devedesetih.

Sad za socijaliste glasaju ljudi koji i dalje misle da je Sloba heroj, ikona, on je pobedio NATO...

I sa takim u Evropsku Uniju...
Na kraju će se formirati vlada, gde će sva zla crvenima biti oproštena

E, Srbijo među šljivama

NS

pre 15 godina

Da li vara ustisak, ili je "posteni" Vucic polako poceo da se nervira. Porumenili su mu "beli obrazi", i poceo je da ukrsta i stavlja ispred sebe u odbrambeni stav svoje "ciste ruke" dok se obraca javnosti.
Saki put kada su gubili ponasao se isto.
Nadam se da me utisak ne vara.

Lotar

pre 15 godina

Ocigledno je da SPS ida duplu igru u kojoj mu pomazu DS i koalicioni partneri. Posle izjave Dacica da je podela vlasti u Beogradu deo ukupnog dogovora jasno je da je Alimpic prolongirao rok da bi dao mogucnost rukovodstvu SPS da "ubedi" Glavni odbor o celishodnosti saradnje sa DS. Ujedno, sumnjam da Palma daje izjave bez prethodnog dogovora sa Dacicem. Plama ima istu ulogu kao svojevremeno Seselj; probni balon pa ako prodje prodje! Voleo bih da ovakvih igara nema i da Srbija dobije jaku pro-Evropsku Vladu. Ali ocigledno je da smo kao narod podeljeni i zbunjeni, nesposobni kao i do sada da imamo jedinstven ili vecinski stav o bilo cemu. Cenu cemo platiti kasnije. EU ne prima u svoje clanstvo one koji to ne zele punim srcem jer su ustupci i reforme u procesu pridruzivanja preveliki zalogaj za one koji ih konzumiraju nevoljno.

Zoki SU

pre 15 godina

Ipak bi voleo videti "pošten" pristup Vučića prema građanima Beograda u svojstvu gradonačelnika - kako bi upravljao gradom ako bi sutra beograđani postupili kao što je on činio prema "svom" gradu - DA NE PLAĆAJU NIKAKVE DADŽBINE PAR GODINA. Da li bi rekao da je to u redu?? Mislite da bi ih tužio, ili kukao da ne može ništa??

REALAN

pre 15 godina

Da ciste ruke i postenje.
A zasto onda ne objasni da li je posteno da Toma, Todorovic i on uzmu ogromne stanove od drzave krajem 90-tih, posle nekoliko meseci u vlasti?

Nensi

pre 15 godina

Napokon, hvala Vucicu znali smo mi sve to i bez tebe, da vas SPS-PUPS-JS nece samo ste se malo vise uneli u uloge buducih koalicionih partnera, znaci napokon Kostunica ide u penziju, Velja u zaborav a vi u opoziciju koju i najvise volite.

Milan

pre 15 godina

Da li tu izjavu Vucica treba protumaciti tako da radikali imaju ciste ruke?
Da li to treba isto tako shvatiti da njihovi koalicioni partneri iz DSS koji su bili i u Beogradu na vlasti sa demokratama (pravim) za razliku od njihovih bivsih koalicionih partnera imaju ciste ruke?
Sve mi to lici sve vise na onu da se davljenik hvata i za slamku kada tone.

Rad oslobadja

pre 15 godina

Imam utisak da se sada situacija malo popravlja. Tesko ce Kostunica okupiti vecinu u parlamentu. Ovako se ponasao i kada je bio formiran DEPOS ali i kasnije kada je bio DOS. Nije Milosevic njega poslednjeg skinuo sa TV bez razloga. Mnogo su slicni u ponasanju prema svetu.
Jos neki dan da prodje i moze da se desi i da se formira vlada ali bez SRS i DSS-NS

Vule

pre 15 godina

Vucicu svaka cast. I ovoga puta radikali su pokazali dostojanstvo. Ovi iz DS nude kule i gardove SPS i Palmi da im se prikljuce. Spajaju nesto sto je apsolutno neprirodno, a sve zarad ostanka na vlasti. Ma nema veze. Moze i tako, ali to nece dugo trajati. U jednoj korpi Tadic, Vuk, Canak, Dacic i Palma - tesko da to opstane duze od nekoliko meseci. Samo gubimo vreme...

sladjana

pre 15 godina

Kladionice bi mogle da zarade na pitanju : kome je veca frka od izgledne situacije?
1) gazda Misku;
2) gazda Beku;
3) radikalima kojima jos jednom izmice vlast;
4) DSS-u koji ce, vec jednom, da izgubi vlast;
5)nama, koji cemo, u suprotnom, biti kolateralna steta vlastite lenjosti jer nismo izasli na izbore 11. maja.
Ziveo 6. oktobar.

umiljata

pre 15 godina

osetio dacic malo naklonjenosti sa svih strana pa izigrava velikog politicara i coveka....najtuznije je to sto i radikali i ds igraju kako on svira samo da ga privuku na svoju stranu!
dajte izbore opet pa da se izbrisu socijalisti sa glasackog listica zauvek!!!!!!!!!

ana

pre 15 godina

"Važnija od svega, važnija od te priče ko će da napravi vladu, a to je obraz, to su čiste ruke. A to ko će da pravi s kim koalicije, ako im se ide sa nekim drugim - pa neka idu sa nekim drugim", rekao je Vučić.
Ma hajde?! Da li to nama AV spocitava da smo mi svi koji nismo za SRS lopovi, bitange, olos, da imamo prljave ruke tralala bruc truc...?!

Zlatica Majer

pre 15 godina

Odlicno, to sam i ocekivala, mada ne ovako brzo. Malo smo ih pustili da se prave vazni i da imaju osecaj moci. Na neki nacin i imaju jer sad ispade da je Palma taj koji ce odrediti s kim u koaliciju, a on je za Evropu i za to da nam svima bude bolje, nije sujetan i ne trenira strogocu, malo je poslusao sta imaju da kazu ovi iz DSS i posto ocigledno nista nije razumeo jer ih je nemoguce razumeti, lepo ce ceovek da ide tamo gde je sve jasno - u ZES. Tamo je sve po planu i samo je pitanje sata kada ce oni formirati vlast i u Bg, a onda ce pasti u zaborav mnogi koji su do juce bili neprikosnoveni.

Europljanin

pre 15 godina

Zalosno je sto narod u Srbiji nasjeda na jalove demagoge, pa imamo tako podijeljeno misljenje o EU. Obicni ljudi se samo mogu radovati ulasku u EU, a evo i zasto:
1. automatski tajkuni koji sada imaju monopol ga gube (Srbija je sada bezobrazno skupa zemlja)
2. zakoni ce biti pravedniji nego sada (ne ulazim u njihovo sprovodjenje)
3. moci ce se naci posla (ko zna nesto da radi) i u zap. Evropi ili bilo gdje drugdje osim Srbije sto ce u prvi mah imati negativan efekat za drzavu ali na duze staze samo dobitak
4. o novim ulaganjima ovdje ne treba govoriti
5. srpska omladina ce izaci iz izolacije i vidjeti kako se moze mnogo bolje zivjeti

Tako da i ove politicke igre oko formiranja vecine vidim u kontekstu ZA ili PROTIV EU (ali bukvalno). A nama gradjanima ove zemlje samo jedno ostaje: glasajte za one koji vas vode u EU. Ako DS i drustvo ne odrade po tom pitanju posao kako treba, mijenjajte ih, i gradite uslove za evropski orijentisane politicare. Da je narod prosvjeceniji sve bi bilo drugacije, ali suvise je demagogije "casno" i "posteno". Kad cemo vise poceti vrednovati rezultate, a ne suplje price?

Milojko

pre 15 godina

Svaka cast Palma.
Na zalost to znaci i SPS u vojvodjanskoj Vladi.
U tom slucaju neka LSV ne ulazi u vojvodjansku vladu. Inace Canak nesto mnogo cuti.

AntiVoje

pre 15 godina

Obavestenje za gosn' Voju Dr Kostunicu: Vas ekspertski tim je ucestvovao u pravljenju SSP i Vi ste na vladi glasali da se on parafira!!
P.S.Mozda ga nisu obavestili !!??

Ivan M

pre 15 godina

Molim Boga za nove izbore. Ako neko zaista misli da ce bilo kakva vlada sa SPS-om biti "pro-evropska", taj se vara. Ako hocemo ka Evropi, treba da uradimo mnogo toga sto SPS-u ne pada na pamet. To ce biti vlada "i za EU i za (nase) Kosovo", a zapravo ni za jedno ni za drugo, kao i prethodna vlada u kojoj je DS delio vlast sa nerekonstruisanim fantomima iz proslosti. SPS treba korenito da se reformise, a njima to ne pada na pamet. Palma je izgleda napravio nekakav korak napred, ali on ne odlucuje. Ono sto nam treba je prava pro-evropska vlada, sa manjinama, LDP-om i ZES-om. Ovo je samo burgijada koja moze jedino biti kratkog veka.

Starac Fočo

pre 15 godina

Čudi me kako to da su radikali sada nepovoljni, a vladali su samo dve godine i to sa dva ministarstva (nebitna). A SPS svo vreme i sada su oni podobni. Ljudi pa ja u zivotu necu da glasam, jel ovo nema smisla vise. Ispadose SRS vece demokrate, Arkanov profiter faktor odluke. UŽAS!!!!

Milica Bg

pre 15 godina

Trt-mrt! Zashkripalo, jel? Pa ovaj Palma je car kakvog nema!!! A ovaj "Gospodar Vuchic" moze da prica sta 'oce. Ionako ga uskoro vise neko nece slusati, osim prinudno, u Skupstini...

Petar Jug

pre 15 godina

Ljudi sta se palite, pa oni biraju fotelje, vrana vrani nikad ne vadi oci. Pamet u glavu, treba naci nove ljude, a ne ovi istroseni..

Zile

pre 15 godina

...Koalicija SRS, DSS i SPS je potpuno jasna i razumljiva njihovim biracima, sve tri stranke vec godinama zastupaju iste ili vrlo slicne stavove po najvaznijim pitanjima, kad bi samo biraci pitali vlada bi bila vec formirana. Ali, tu su i politicari, narocito "evropejci" koji sa Milosevicevim i Arkanovim naslednicima hoce da nas vode u Evropu. Ma, muka mi je od te dvolicnosti, neka prave tu zuto-crvenu vladu, vrlo brzo ce se pokazati da je to najgora vlada od 1990.

Igor

pre 15 godina

Ovo samo pokazuje šta se sve radi za vlast. Ovo nije mogao 2000. godine zamisliti niko.
Ali me je jedna stvar iznenadila prvi put se o nekom pitanju DSS konktretno izjasnio!!

Gavran

pre 15 godina

Opet ovi ucesnici projekta : "KAKO UNISTITI SRBIJU I POSTATI PATRIOTA" pokusavaju da nam objasne sta je bolje za Srbiju... Vucicu uspeo vam je projekat pa PUSTITE MALO DRUGE DA PROBAJU NEKI DRUGI PROJEKAT...

dusan

pre 15 godina

kao prvo nije toliko bitno jedinstvo koalicije oko sps vec jedinstvo u samom sps, kada pogledate ranije rezultate pupsa sa covicem ili js sa bilo kime pa oni nisu doneli sps ni 50.000 glasova a sada bi palma da odredjuje pravac srbije nesto tu nije normalno.
jos nesto, sada svi gradjani vide kako vajni eksperti odrzavaju budzet prodajom, pa i moja baba moze tako da radi, zatim ko garantuje da g17 nece iz ko zna kog razloga da obori vladu za godinu dana, a spsu ako odluci da ide sa ds treba najmanje 4 godine da kako tako predje cenzus ako bi nakon ulaska u proevropsku vladu ikada to i bio u mogucnosti, nije sps dedovina sadasnjih lidera,
drugo ko to nama garantuje pred pristupne fondove, jer mi nismo kandidat za clanstvo,
i zadnje vidimo isto da tvrda politika dss dovodi do rezultata na primeru euleksa da nemoze da se formira misija bez un odnosno rusije koja nam drzi stranu,
izvinite i jos nesto, kako da je inflacija toliko velika, sigurno nije zbog izbora jer ona je svake godine ista sa ds g17+ kao velikih strucnjaka, umesto da se radi na jacanju dinara jer time bi i povecali realne zarade opet razni lobiji pritiskaju za slabljenje dinara, jos nesto
bolje je sps-u da ide na nove izbore nego da se uortaci sa ds, barem svi mi socijalisti znamo da ce mo preci cenzus ali js i pups to nikako nece moci, zato dacic treba da bude cvrst, neka razbiju ovu nasu koaliciju mi socijalisti mozemo cekati jos cetiri godina uz vlast u gradu beogradu.
potpis
socijalista

Vitez

pre 15 godina

Ja mislim da je sve vec odavno dogovoreno i je ovo samo jos jedno zamlacivanje naroda. Cela ova atmosfera me podseca na neki dobro uvezbani trik, dok nas zamajavaju i odvlace nam paznju madjionicar izvlaci zeca iz rukava, samo nisam siguran da ce ovi nasi politicari izvuci zeca vec nesto sasvim drugo....mozda sporazum DS-DSS :) Mislite o tome ha ha. Salim se naravno. Svima je jasno da ce ili ce biti vlade na nivou Ds SPS, ili ce biti novi izbori.

milos@

pre 15 godina

Radikali su vecito trazili odgovornost, a mole Boga da je nemaju. Proteklih dana kako se moglo da procita po stampi, dosao sam do zakljucka da su resori trebali da se podele tako, da ne postoji ni teoretska verovatnoca da se neko od funkcionera SRS-a, nadje u situaciji da mora da se rukuje ili slika sa nekim iz EU. Prepustili su i ministarstvo spoljnih poslova, finansija, kapitalnih investicija.... i sve to da sutra kad se sve zavrsi, mogu da pricaju da su patriote, i da oni nisu... nego su neki drugi itd. Muka mi je od njihove "odgovornosti". Nemaju oni kapacitet da nose vladu.

petar

pre 15 godina

...da idu sa tomom, vojom... a sa druge strane cankom, tadicem... i tu se izmedju ostalog vidi ljigavost vucica. zasto ne neshom, bokijem...

uvredjeni vucic

pre 15 godina

ovaj vucic se ponasa kao neko uvredjeno dete, ako nece sa nama da se igraju necemo im dati nase igracke pa nek se igradju sa onim pokvarenjacima tamo. samo sto on na zalost nije dete ni politika nije igra. jos kako sa jedne strane tepa voji i tomi vidi se da bi sa druge strane da ne mora da glumi demokratu upotrebio bi vise milozvucnih epiteta za svoje protivnike.

ana

pre 15 godina

U pravu si Palma. Osim u jednom. SSP odgovara i monopolistima jer su oni i najveci uvoznici. SSP donosi porast standarda i vecu kupovnu moc gradjana - i sta fali Miskovicu da prodaje vise BMW-a ili neke druge robe? Odogovara i Misku samo sto to jos ne zna. Vozi Misko...

Demosten

pre 15 godina

SSP je priznanje nezavisnog Kosova a Palma ce dobro doci u vladi sa Cankom i Dinkicem jer ce nas postrojavati ko sto radi po Jagodini i naredjivati nam da na sav glas,horski vicemo:"Kosovo je nezavisno,aplauz za Evropu!!!".

Vladan

pre 15 godina

Najbolje bi bilo da se raspišu novi izbori i da se napravi koalicija između svih koji su za ulazak u EU.Ako to nije moguće da se raskine koalicioni ugovor između SPS-PUPS-JS i da PUPS I JS uđu u vladu sa DS-SPO-G17-LDP I SVIM MANJINAMA.Sujete su strašne! Ali ako postoji viši cilj a njega vidim u uspostavljanju porodice i samim tim srednje klase onda se sve mora okrenuti ka tome. Pričati o KIM i slušati likove koji bi kada bi došlo do rata hrabro pobegli (kao što su i radili). A mi svi drugi bili pred izborom da nas proglase izdajicama,stranim plaćenicima,slugama mraka i haosa ...Prosto da ne poveruješ da je 21 vek i da ljudska rasa planira kolonizaciju Marsa.Ko zna možda su neki od nas i pali sa Marsa?

AntiVoje

pre 15 godina

"Jasnu poruku šaljem ljudima iz SPS-a, ako oni imaju dilemu da li će ići sa Tomom Nikolićem i Vojom Koštunicom, na jednoj strani, ili će da idu sa Draškovićem, Tadićem, Čankom, Dinkićem, na drugoj strani, odmah neka to kažu i idu sa njima", kazao je Vučić.
I ja se pitam odakle im takva dilema!!!?? Ko bi jos pravio koaliciju sa Vojom Dr Kostunicom koji je dosad razbio sve koalicije u kojima je bio i prevario svoje koalicione partnere svaki put i Tomom Nikolicem koji dosad ni jednu koaliciju nije uspeo da napravi jer mu njegov sef Vojo stalno pravi probleme!!!
Ostale aspekte analize dileme bih sad preskocio.

mediawatchdog

pre 15 godina

DSS zaista računa s tim da smo svi dementni i zreli za smeštanje u novo otvoreni centar. Ti isti momci su lično pisali nacrt Sporazuma. Upotrebili za to načertanije onoliko stručnog legalističkog truda, vremena, kao i budžetskih sredstava (po glavi stanovnika, dabome). Sad najednom: nevalja. Postoje dva moguća objašnjenja: 1. DSSovi stručnjaci uopšte nisu toliko stručni te im taj posao onomad nije ni trebalo poveravati jer su nas evo zbog svoje nestručnosti doveli sve u ovako pogibeljnu situaciju i 2. stručni su oni i te kako, ali su sve to lepo i namerno smislili unapred e da bi se sa svih strana obezbedili da ta neželjena i nadasve omražena Evropa ne može da se ušunja u Srbiju ni kroz ključaonicu, jos najmanje 100 godina. Čini mi se da su u oba slučaja dokazali istu stvar: da su uskogrude, zlonamerne štetočine koje o nacionalnom interesu uopšte ne razmišljaju već im je u vizuri isključivo interes lokalnog ogranka njihove strane (u očitoj ekspanziji, što izbori u Vojvodini tako rečito ilustruju).

peca

pre 15 godina

Nikolic je malo nervozan?E pa gospodine Nikolicu ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju,to bi barem svi trebali da shvate jer ko god se sa Kostunicom femkao dobro prosao nije! Sledeci put birajte drugog sa kim mislite da ostvarite svoje nekrofilne planove za srbiju i nas!

Jovan

pre 15 godina

Ja sam mislio da je Palma na spisku osoba kojima je zabranjen ulazak u USA i u Evropu, upravo zbog ideologije (poslovne ideologije, takodje). Sada vise nisam siguran.

Jovan Ilic

pre 15 godina

Ne sme se zaboraviti da su crnogorci u Srbiji nacionalna manjina te prema tome oni mogu imati samo onoliko poslanika koliko je njihovo brojno stanje u Srbiji. Nezavisno dali su dosli sa KiM ili iz drugi bivsih republika oni su jos uvek nacionalna manjina crnogoraca te nikako ne mogu da uzurpiraju vlast u Srbiji. Svako uvecanje broja njihovih pretstavnika pretstavlja kriminal koji se mora kazniti.

Uveren

pre 15 godina

Ko s` djavolom tikve sadi...? Mislim da ce pre biti "ko palme sadi `leba se nece najesti". Zadivljen sam kolicinom naivnosti onih koji se loze na Palmino "evropejstvo". Covek ceka austrijske investitore za deponiju u Jagodini i bas ga briga za drzavnu politiku. SSP je sargarepa kojom iz EU masu pred nasim nosom, ali kad budemo pokusali da je zagrizemo odmah ce nas podsetiti na hapsenje Karadzica i Mladica i uspostavljanja "dobrosusedskih odnosa" sa nezavisnim Kosovom. Takvo "navlacenje" je jedina konstanta u politici vecine zemalja EU prema Srbiji.
Dragi naivni sugradjani, samo trcite za palmom i sargarepom, pa ako se najedete - javite.

Milan

pre 15 godina

Markovicu sta ste ocekivali da Kostunica odrzi rec? pa to je tako uradio i sa Dinkicem pre godinu dana tako ce i sa vama. Svi se slazemo da nije sve zlato sto sija pa tako ni EU ali to su i drugi znali pa su danas zadovoljni sto su se odlucili da udju u EU.
Izmedju ostalog ako hocete da pobedite utakmicu morate izaci na teren van terena nemate sansu ni vi niti oni koji za vas navijaju.

Pedja

pre 15 godina

Dobro je ljudi.Eksperti Nazadnjacke koalicije (narodnjaci, Ceca i ekipa su za njih bebice)su rekli poslednju rec. Ovim je konacno postalo jasno da Rikverc koalicija nece biti formirana i da cemo nastaviti ka Evropi, jer i mi Palmu za trku imamo. I to zlatnu! Nazadnjaci gotovi ste!

neutalan

pre 15 godina

E zar vas nije blam da se formira vlada se Dacicem. Za 4 godine nece biti ulaska u Zajednicu. samo ce glasaci SPS da glasaju Radikale a razocarani DS Kostunicu. Samo napred bolje od ovoga ne moze biti. Koga cete u Hag i kad.Pa ta vlada ima da traje vrlo kratko. Onda o jednom trosku da se otkriju svi lopovi do i od 5 oktobra.

nenad, Wild Rose Country

pre 15 godina

Predlazem da se napravi lista sa svim mogucim koalicijama i da narod izadje opet na izbore i da sa te liste izabere svoju vladajucu koaliciju. Ali bez predizborne kampanje koja ne bi bila potrebna u ovom slucaju.

Chaki

pre 15 godina

Postovane Demokrate u sta i sebe smatram,
Ovo je molba za sve nas. Dajte ljudi da pustimo Vucica da bude gradonacelnik bar 5 dana pa da ga menjamo posle. Pa coveka sam gledao sinoc i on samo sto ne zaplace. Pa nek zaplace vec jednom mozda i upali. Zamislite tu politicku karijeru na sta bi licila da da nije bio gradonacelnik. Imajte duse i srca dajte da mu se san ispuni. Pa i Toma je mnogo mirniji od kad je bio Predsednik Skupstine. Za rad mira u kuci samo.

bezimena

pre 15 godina

U normalnim zemljama u kojima ljudi znaju šta hoće i kuda idu, vlade se biraju, padaju, dešavaju se izbori, pa ako ne valja "Jovo nanovo", ali život ide svojim uobičajenim tokovima, cene ne skaču, ne prete nestašice, inflacija itd. U normalnim zemljama političari za svoj nerad, afere i laži bivaju kažnjeni, kod nas se nagradjuju...ne radi se ovde o normalnoj državi već o tome da li smo mi, kao pojedinci, normalni, kada biramo druge pojedince, takve kakvi su, da nam vode državu!

dr.Sokrates

pre 15 godina

Ajde Ivice ne zuri ali donesi pametnu odlukujer je Toma izjavio ako SRS ne formira vladu odlazi u politicku penziju.I tako treba. Dosta nas je zamajavao on i njegov sef iz kazamata.Ionako on nije vodio stranku. Sve je slusao optuzenika.I njega da osude na 30 godina i onda vise nema ideologije vec ce morati da se menjaju. Etosanse za A.Vucica koji nece biti gradonacelnik da bude glavni u stranci zajedno sa Natasom Jovanovic, Vjericom radetom i ostalim stihovima

mirjana

pre 15 godina

ni Sreder u Nemackoj nije mogao da sastavi vladu sam pa je morao da prihvati ZELENE i sa njima Josku Fisera koji je zeleo samo mesto ministra inostranih poslova, mada nije imao za to kvalifikacije,ali sta je tu je,zbog naroda i nastavka drzavne politike morao je na to da pristane,tako da je i nama sudjen SPS zarad puta u EU!

tz

pre 15 godina

Kako mi izgleda i iz prethodnih post izbornih stavova SRS bas i nije 100%spremna da preuzme VRUC KROMPIR u vodjenju drzave u danasnjoj konstalaciji sa EU,izgleda mi kao da prizeljkuju POZICIJU u Beogradu i samim time mnogo KOMFORNIJU OPOZICIJU u Srbiji

Dea

pre 15 godina

Sad i neobrazovani Palma odgovara DS-u....Neka sam docekao da DS moli SPS i Palmu i PUPS za Vladu...kako ste nisko pali...sram vas bilo...Al nije loš potez...sa ulaskom SPS-a sa Vama u Vladu, oni znaju da nestaju sa političke scene...

Vule

pre 15 godina

Vucicu svaka cast. I ovoga puta radikali su pokazali dostojanstvo. Ovi iz DS nude kule i gardove SPS i Palmi da im se prikljuce. Spajaju nesto sto je apsolutno neprirodno, a sve zarad ostanka na vlasti. Ma nema veze. Moze i tako, ali to nece dugo trajati. U jednoj korpi Tadic, Vuk, Canak, Dacic i Palma - tesko da to opstane duze od nekoliko meseci. Samo gubimo vreme...

Todorović Bojan

pre 15 godina

Tako je Vučiću, bravo !!! Ko ima više prava, ugleda i kredibiliteta da priča o obrazu i čistim rukama od Radikala ?? A ovi što pamte malo dalje od prekjuče ......pa to su sve izdajnici i strani plaćenici.....

N von Trier

pre 15 godina

I jos jednom Dragan Markovic potvrdjuje moje pretpostavke: mozda nije obrazovan i ne zna kad je ziveo Betoven, ali zna da koristi zdrav razum. Palma je genije...

milorad

pre 15 godina

Tako je, Ivice! Nemoj da žuriš, odmori malo, imamo mi vremena na pretek! Nemoj, ni slučajno, da rizikuješ da izgubiš koju kaloriju i smršaš 20-tak grama! Napravi već jednom tu Vladu sa Šešeljem i Koštunjavim, pa da počnemo već jednom da se spremamo za 6.oktobar!

dusan

pre 15 godina

kao prvo nije toliko bitno jedinstvo koalicije oko sps vec jedinstvo u samom sps, kada pogledate ranije rezultate pupsa sa covicem ili js sa bilo kime pa oni nisu doneli sps ni 50.000 glasova a sada bi palma da odredjuje pravac srbije nesto tu nije normalno.
jos nesto, sada svi gradjani vide kako vajni eksperti odrzavaju budzet prodajom, pa i moja baba moze tako da radi, zatim ko garantuje da g17 nece iz ko zna kog razloga da obori vladu za godinu dana, a spsu ako odluci da ide sa ds treba najmanje 4 godine da kako tako predje cenzus ako bi nakon ulaska u proevropsku vladu ikada to i bio u mogucnosti, nije sps dedovina sadasnjih lidera,
drugo ko to nama garantuje pred pristupne fondove, jer mi nismo kandidat za clanstvo,
i zadnje vidimo isto da tvrda politika dss dovodi do rezultata na primeru euleksa da nemoze da se formira misija bez un odnosno rusije koja nam drzi stranu,
izvinite i jos nesto, kako da je inflacija toliko velika, sigurno nije zbog izbora jer ona je svake godine ista sa ds g17+ kao velikih strucnjaka, umesto da se radi na jacanju dinara jer time bi i povecali realne zarade opet razni lobiji pritiskaju za slabljenje dinara, jos nesto
bolje je sps-u da ide na nove izbore nego da se uortaci sa ds, barem svi mi socijalisti znamo da ce mo preci cenzus ali js i pups to nikako nece moci, zato dacic treba da bude cvrst, neka razbiju ovu nasu koaliciju mi socijalisti mozemo cekati jos cetiri godina uz vlast u gradu beogradu.
potpis
socijalista

Nensi

pre 15 godina

Napokon, hvala Vucicu znali smo mi sve to i bez tebe, da vas SPS-PUPS-JS nece samo ste se malo vise uneli u uloge buducih koalicionih partnera, znaci napokon Kostunica ide u penziju, Velja u zaborav a vi u opoziciju koju i najvise volite.

Domaći izdajnik

pre 15 godina

Poštovani gospodine Dačiću i Gospodine Vučiću da li možete da mi date recept kako da se čovek bavi politikom i da opstane na političkoj sceni više od jedne decenije a da ta politika uništi zemlju do temelja. Dok sam se ja borio za srpske zemlje Vi ste ih svojom politikom gubili, dok sam ja radio da preživim Vi ste vodili politiku za svoj račun. Danas ste opet u žiži političkog interesovanja, znači, očekuje nas totalno uništenje. Draga moja gospodo, u ime naše dece nemojte nam govoriti šta treba da radimo i kako da se ponašamo, ili Vas možda neko plaća za to????

Starac Fočo

pre 15 godina

Čudi me kako to da su radikali sada nepovoljni, a vladali su samo dve godine i to sa dva ministarstva (nebitna). A SPS svo vreme i sada su oni podobni. Ljudi pa ja u zivotu necu da glasam, jel ovo nema smisla vise. Ispadose SRS vece demokrate, Arkanov profiter faktor odluke. UŽAS!!!!

Rad oslobadja

pre 15 godina

Imam utisak da se sada situacija malo popravlja. Tesko ce Kostunica okupiti vecinu u parlamentu. Ovako se ponasao i kada je bio formiran DEPOS ali i kasnije kada je bio DOS. Nije Milosevic njega poslednjeg skinuo sa TV bez razloga. Mnogo su slicni u ponasanju prema svetu.
Jos neki dan da prodje i moze da se desi i da se formira vlada ali bez SRS i DSS-NS

Petar

pre 15 godina

Eto, sad smo svi saznali da je sporazum sa EU pravna fatamorgana. Videcemo kako ce se SPS odrediti prema tom zakljucku, hoce li izabrati oazu ili pustinju. Nego, mene kopka nesto drugo. Zasto astronomi kazu da se Zemlja okrece oko Sunca kada svi jasno vidimo da je zapravo obrnuto? Voleo bih da ekspertski tim DSSa ispita tu tvrdnju i kaze nam sta je istina.

Gavran

pre 15 godina

Opet ovi ucesnici projekta : "KAKO UNISTITI SRBIJU I POSTATI PATRIOTA" pokusavaju da nam objasne sta je bolje za Srbiju... Vucicu uspeo vam je projekat pa PUSTITE MALO DRUGE DA PROBAJU NEKI DRUGI PROJEKAT...

mediawatchdog

pre 15 godina

DSS zaista računa s tim da smo svi dementni i zreli za smeštanje u novo otvoreni centar. Ti isti momci su lično pisali nacrt Sporazuma. Upotrebili za to načertanije onoliko stručnog legalističkog truda, vremena, kao i budžetskih sredstava (po glavi stanovnika, dabome). Sad najednom: nevalja. Postoje dva moguća objašnjenja: 1. DSSovi stručnjaci uopšte nisu toliko stručni te im taj posao onomad nije ni trebalo poveravati jer su nas evo zbog svoje nestručnosti doveli sve u ovako pogibeljnu situaciju i 2. stručni su oni i te kako, ali su sve to lepo i namerno smislili unapred e da bi se sa svih strana obezbedili da ta neželjena i nadasve omražena Evropa ne može da se ušunja u Srbiju ni kroz ključaonicu, jos najmanje 100 godina. Čini mi se da su u oba slučaja dokazali istu stvar: da su uskogrude, zlonamerne štetočine koje o nacionalnom interesu uopšte ne razmišljaju već im je u vizuri isključivo interes lokalnog ogranka njihove strane (u očitoj ekspanziji, što izbori u Vojvodini tako rečito ilustruju).

Petar Jug

pre 15 godina

Ljudi sta se palite, pa oni biraju fotelje, vrana vrani nikad ne vadi oci. Pamet u glavu, treba naci nove ljude, a ne ovi istroseni..

Ivan M

pre 15 godina

Molim Boga za nove izbore. Ako neko zaista misli da ce bilo kakva vlada sa SPS-om biti "pro-evropska", taj se vara. Ako hocemo ka Evropi, treba da uradimo mnogo toga sto SPS-u ne pada na pamet. To ce biti vlada "i za EU i za (nase) Kosovo", a zapravo ni za jedno ni za drugo, kao i prethodna vlada u kojoj je DS delio vlast sa nerekonstruisanim fantomima iz proslosti. SPS treba korenito da se reformise, a njima to ne pada na pamet. Palma je izgleda napravio nekakav korak napred, ali on ne odlucuje. Ono sto nam treba je prava pro-evropska vlada, sa manjinama, LDP-om i ZES-om. Ovo je samo burgijada koja moze jedino biti kratkog veka.

Mladen Mladenovic

pre 15 godina

Interesantno da je gospodin sa tako nežnim nadimkom, "Palma", postao "džoker" na koga računa koalicija okupljena oko DS-a ?! Ne znam da li to dokazuje da su principi "sladji" od vlasti, ili nešto drugo, ali se sećam "epiteta" kojima je "krpljen" gore navedeni gospodin. Možda bi saradnja bila još plodnija da je pregovarač, umesto gospodina Palme, osnivač te stranke ? Zašto pojedinci, iz takozvanog DB-a, jedno od osnovnih demokratskih načela odnosno, SMENJIVOST" shvataju kao "sudnji dan" ?

Milan

pre 15 godina

Da li tu izjavu Vucica treba protumaciti tako da radikali imaju ciste ruke?
Da li to treba isto tako shvatiti da njihovi koalicioni partneri iz DSS koji su bili i u Beogradu na vlasti sa demokratama (pravim) za razliku od njihovih bivsih koalicionih partnera imaju ciste ruke?
Sve mi to lici sve vise na onu da se davljenik hvata i za slamku kada tone.

Miroslav I

pre 15 godina

Dokle ce ovaj Vucic da nam prodaje ciste obraze i ciste ruke. Socijalnu kartu pred izbore NIKO iz Radikala nije smeo da pokaze. Neka kazu preposteni i bezgresni iz radikalske stranke odakle im ovolike nekretnine? Toliko o njihovom cistom obrazu i cistim rukama!

uvredjeni vucic

pre 15 godina

ovaj vucic se ponasa kao neko uvredjeno dete, ako nece sa nama da se igraju necemo im dati nase igracke pa nek se igradju sa onim pokvarenjacima tamo. samo sto on na zalost nije dete ni politika nije igra. jos kako sa jedne strane tepa voji i tomi vidi se da bi sa druge strane da ne mora da glumi demokratu upotrebio bi vise milozvucnih epiteta za svoje protivnike.

Chaki

pre 15 godina

Postovane Demokrate u sta i sebe smatram,
Ovo je molba za sve nas. Dajte ljudi da pustimo Vucica da bude gradonacelnik bar 5 dana pa da ga menjamo posle. Pa coveka sam gledao sinoc i on samo sto ne zaplace. Pa nek zaplace vec jednom mozda i upali. Zamislite tu politicku karijeru na sta bi licila da da nije bio gradonacelnik. Imajte duse i srca dajte da mu se san ispuni. Pa i Toma je mnogo mirniji od kad je bio Predsednik Skupstine. Za rad mira u kuci samo.

sladjana

pre 15 godina

Kladionice bi mogle da zarade na pitanju : kome je veca frka od izgledne situacije?
1) gazda Misku;
2) gazda Beku;
3) radikalima kojima jos jednom izmice vlast;
4) DSS-u koji ce, vec jednom, da izgubi vlast;
5)nama, koji cemo, u suprotnom, biti kolateralna steta vlastite lenjosti jer nismo izasli na izbore 11. maja.
Ziveo 6. oktobar.

milos@

pre 15 godina

Radikali su vecito trazili odgovornost, a mole Boga da je nemaju. Proteklih dana kako se moglo da procita po stampi, dosao sam do zakljucka da su resori trebali da se podele tako, da ne postoji ni teoretska verovatnoca da se neko od funkcionera SRS-a, nadje u situaciji da mora da se rukuje ili slika sa nekim iz EU. Prepustili su i ministarstvo spoljnih poslova, finansija, kapitalnih investicija.... i sve to da sutra kad se sve zavrsi, mogu da pricaju da su patriote, i da oni nisu... nego su neki drugi itd. Muka mi je od njihove "odgovornosti". Nemaju oni kapacitet da nose vladu.

Zile

pre 15 godina

...Koalicija SRS, DSS i SPS je potpuno jasna i razumljiva njihovim biracima, sve tri stranke vec godinama zastupaju iste ili vrlo slicne stavove po najvaznijim pitanjima, kad bi samo biraci pitali vlada bi bila vec formirana. Ali, tu su i politicari, narocito "evropejci" koji sa Milosevicevim i Arkanovim naslednicima hoce da nas vode u Evropu. Ma, muka mi je od te dvolicnosti, neka prave tu zuto-crvenu vladu, vrlo brzo ce se pokazati da je to najgora vlada od 1990.

Jovan

pre 15 godina

Ja sam mislio da je Palma na spisku osoba kojima je zabranjen ulazak u USA i u Evropu, upravo zbog ideologije (poslovne ideologije, takodje). Sada vise nisam siguran.

REALAN

pre 15 godina

Da ciste ruke i postenje.
A zasto onda ne objasni da li je posteno da Toma, Todorovic i on uzmu ogromne stanove od drzave krajem 90-tih, posle nekoliko meseci u vlasti?

Mashinovodja

pre 15 godina

I tako Vučić održa banku o radikalskim "čistim rukama i poštenju", a onda ode da iskulira uz pićence na terasi svog stana od 130 kvadrata koji mu je zahvalni Milošević poklonio za izuzetne zasluge u odbrani linije Karlobag-Karlovac-Virovitica, a i srpskog naroda generalno.
Ej, Vučiću, ovde je jedan kome pamćenje seže malo dalje od poslednjih posla sata i kome MO MOŽEŠ prodati maglu o radikalskim "čistim rukama i poštenju". Između ostalog, i zato što živim u Zemunu i video sam na praktičnom primeru kako to izgleda kad se radikali dočepaju ključeva od kase...

Zoki SU

pre 15 godina

Ipak bi voleo videti "pošten" pristup Vučića prema građanima Beograda u svojstvu gradonačelnika - kako bi upravljao gradom ako bi sutra beograđani postupili kao što je on činio prema "svom" gradu - DA NE PLAĆAJU NIKAKVE DADŽBINE PAR GODINA. Da li bi rekao da je to u redu?? Mislite da bi ih tužio, ili kukao da ne može ništa??

Dragan

pre 15 godina

Radikali su bile male mace u odnosu na ono šta su socijalisti radili tokom devedesetih.

Sad za socijaliste glasaju ljudi koji i dalje misle da je Sloba heroj, ikona, on je pobedio NATO...

I sa takim u Evropsku Uniju...
Na kraju će se formirati vlada, gde će sva zla crvenima biti oproštena

E, Srbijo među šljivama

Srki

pre 15 godina

Čudno neko vreme je došlo: demokrate mole socijaliste da uđu u vladu (nekad smo ih terali da izađu, konačno!), Palma postade najveći, najpoželjniji demokrata i evropejac, za par godina očekujem radikale da nas ponosno vode u EU...
Ništa nije kao što izgleda...
PS: Kaže Aca Vučić, juče, da bi oni napravili gradsku vlast kakve nikada u Beogradu, a i šire, nije bilo! U to apsolutno ne sumnjam!

Vladan

pre 15 godina

Najbolje bi bilo da se raspišu novi izbori i da se napravi koalicija između svih koji su za ulazak u EU.Ako to nije moguće da se raskine koalicioni ugovor između SPS-PUPS-JS i da PUPS I JS uđu u vladu sa DS-SPO-G17-LDP I SVIM MANJINAMA.Sujete su strašne! Ali ako postoji viši cilj a njega vidim u uspostavljanju porodice i samim tim srednje klase onda se sve mora okrenuti ka tome. Pričati o KIM i slušati likove koji bi kada bi došlo do rata hrabro pobegli (kao što su i radili). A mi svi drugi bili pred izborom da nas proglase izdajicama,stranim plaćenicima,slugama mraka i haosa ...Prosto da ne poveruješ da je 21 vek i da ljudska rasa planira kolonizaciju Marsa.Ko zna možda su neki od nas i pali sa Marsa?

Milojko

pre 15 godina

Svaka cast Palma.
Na zalost to znaci i SPS u vojvodjanskoj Vladi.
U tom slucaju neka LSV ne ulazi u vojvodjansku vladu. Inace Canak nesto mnogo cuti.

V

pre 15 godina

Alo bre, pa sad ispade da su radikali krivi za 90-e a SPS nije nista radio?!?!?!?!
Sigurno su seki i toma govorili slobi sta da radi?
Ali SPS je sad prihvatljiv partner, ideologije DS-a i SPS-a su iste.
Kratka pamet, kratka

Europljanin

pre 15 godina

Zalosno je sto narod u Srbiji nasjeda na jalove demagoge, pa imamo tako podijeljeno misljenje o EU. Obicni ljudi se samo mogu radovati ulasku u EU, a evo i zasto:
1. automatski tajkuni koji sada imaju monopol ga gube (Srbija je sada bezobrazno skupa zemlja)
2. zakoni ce biti pravedniji nego sada (ne ulazim u njihovo sprovodjenje)
3. moci ce se naci posla (ko zna nesto da radi) i u zap. Evropi ili bilo gdje drugdje osim Srbije sto ce u prvi mah imati negativan efekat za drzavu ali na duze staze samo dobitak
4. o novim ulaganjima ovdje ne treba govoriti
5. srpska omladina ce izaci iz izolacije i vidjeti kako se moze mnogo bolje zivjeti

Tako da i ove politicke igre oko formiranja vecine vidim u kontekstu ZA ili PROTIV EU (ali bukvalno). A nama gradjanima ove zemlje samo jedno ostaje: glasajte za one koji vas vode u EU. Ako DS i drustvo ne odrade po tom pitanju posao kako treba, mijenjajte ih, i gradite uslove za evropski orijentisane politicare. Da je narod prosvjeceniji sve bi bilo drugacije, ali suvise je demagogije "casno" i "posteno". Kad cemo vise poceti vrednovati rezultate, a ne suplje price?

AntiVoje

pre 15 godina

"Jasnu poruku šaljem ljudima iz SPS-a, ako oni imaju dilemu da li će ići sa Tomom Nikolićem i Vojom Koštunicom, na jednoj strani, ili će da idu sa Draškovićem, Tadićem, Čankom, Dinkićem, na drugoj strani, odmah neka to kažu i idu sa njima", kazao je Vučić.
I ja se pitam odakle im takva dilema!!!?? Ko bi jos pravio koaliciju sa Vojom Dr Kostunicom koji je dosad razbio sve koalicije u kojima je bio i prevario svoje koalicione partnere svaki put i Tomom Nikolicem koji dosad ni jednu koaliciju nije uspeo da napravi jer mu njegov sef Vojo stalno pravi probleme!!!
Ostale aspekte analize dileme bih sad preskocio.

AntiVoje

pre 15 godina

Obavestenje za gosn' Voju Dr Kostunicu: Vas ekspertski tim je ucestvovao u pravljenju SSP i Vi ste na vladi glasali da se on parafira!!
P.S.Mozda ga nisu obavestili !!??

Zlatica Majer

pre 15 godina

Odlicno, to sam i ocekivala, mada ne ovako brzo. Malo smo ih pustili da se prave vazni i da imaju osecaj moci. Na neki nacin i imaju jer sad ispade da je Palma taj koji ce odrediti s kim u koaliciju, a on je za Evropu i za to da nam svima bude bolje, nije sujetan i ne trenira strogocu, malo je poslusao sta imaju da kazu ovi iz DSS i posto ocigledno nista nije razumeo jer ih je nemoguce razumeti, lepo ce ceovek da ide tamo gde je sve jasno - u ZES. Tamo je sve po planu i samo je pitanje sata kada ce oni formirati vlast i u Bg, a onda ce pasti u zaborav mnogi koji su do juce bili neprikosnoveni.

ana

pre 15 godina

U pravu si Palma. Osim u jednom. SSP odgovara i monopolistima jer su oni i najveci uvoznici. SSP donosi porast standarda i vecu kupovnu moc gradjana - i sta fali Miskovicu da prodaje vise BMW-a ili neke druge robe? Odogovara i Misku samo sto to jos ne zna. Vozi Misko...

Milica Bg

pre 15 godina

Trt-mrt! Zashkripalo, jel? Pa ovaj Palma je car kakvog nema!!! A ovaj "Gospodar Vuchic" moze da prica sta 'oce. Ionako ga uskoro vise neko nece slusati, osim prinudno, u Skupstini...

Demosten

pre 15 godina

SSP je priznanje nezavisnog Kosova a Palma ce dobro doci u vladi sa Cankom i Dinkicem jer ce nas postrojavati ko sto radi po Jagodini i naredjivati nam da na sav glas,horski vicemo:"Kosovo je nezavisno,aplauz za Evropu!!!".

peca

pre 15 godina

Nikolic je malo nervozan?E pa gospodine Nikolicu ko sa djavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju,to bi barem svi trebali da shvate jer ko god se sa Kostunicom femkao dobro prosao nije! Sledeci put birajte drugog sa kim mislite da ostvarite svoje nekrofilne planove za srbiju i nas!

dr.Sokrates

pre 15 godina

Ajde Ivice ne zuri ali donesi pametnu odlukujer je Toma izjavio ako SRS ne formira vladu odlazi u politicku penziju.I tako treba. Dosta nas je zamajavao on i njegov sef iz kazamata.Ionako on nije vodio stranku. Sve je slusao optuzenika.I njega da osude na 30 godina i onda vise nema ideologije vec ce morati da se menjaju. Etosanse za A.Vucica koji nece biti gradonacelnik da bude glavni u stranci zajedno sa Natasom Jovanovic, Vjericom radetom i ostalim stihovima

Milan

pre 15 godina

Markovicu sta ste ocekivali da Kostunica odrzi rec? pa to je tako uradio i sa Dinkicem pre godinu dana tako ce i sa vama. Svi se slazemo da nije sve zlato sto sija pa tako ni EU ali to su i drugi znali pa su danas zadovoljni sto su se odlucili da udju u EU.
Izmedju ostalog ako hocete da pobedite utakmicu morate izaci na teren van terena nemate sansu ni vi niti oni koji za vas navijaju.

mirjana

pre 15 godina

ni Sreder u Nemackoj nije mogao da sastavi vladu sam pa je morao da prihvati ZELENE i sa njima Josku Fisera koji je zeleo samo mesto ministra inostranih poslova, mada nije imao za to kvalifikacije,ali sta je tu je,zbog naroda i nastavka drzavne politike morao je na to da pristane,tako da je i nama sudjen SPS zarad puta u EU!

Jovan Ilic

pre 15 godina

Ne sme se zaboraviti da su crnogorci u Srbiji nacionalna manjina te prema tome oni mogu imati samo onoliko poslanika koliko je njihovo brojno stanje u Srbiji. Nezavisno dali su dosli sa KiM ili iz drugi bivsih republika oni su jos uvek nacionalna manjina crnogoraca te nikako ne mogu da uzurpiraju vlast u Srbiji. Svako uvecanje broja njihovih pretstavnika pretstavlja kriminal koji se mora kazniti.

Pedja

pre 15 godina

Dobro je ljudi.Eksperti Nazadnjacke koalicije (narodnjaci, Ceca i ekipa su za njih bebice)su rekli poslednju rec. Ovim je konacno postalo jasno da Rikverc koalicija nece biti formirana i da cemo nastaviti ka Evropi, jer i mi Palmu za trku imamo. I to zlatnu! Nazadnjaci gotovi ste!

Uveren

pre 15 godina

Ko s` djavolom tikve sadi...? Mislim da ce pre biti "ko palme sadi `leba se nece najesti". Zadivljen sam kolicinom naivnosti onih koji se loze na Palmino "evropejstvo". Covek ceka austrijske investitore za deponiju u Jagodini i bas ga briga za drzavnu politiku. SSP je sargarepa kojom iz EU masu pred nasim nosom, ali kad budemo pokusali da je zagrizemo odmah ce nas podsetiti na hapsenje Karadzica i Mladica i uspostavljanja "dobrosusedskih odnosa" sa nezavisnim Kosovom. Takvo "navlacenje" je jedina konstanta u politici vecine zemalja EU prema Srbiji.
Dragi naivni sugradjani, samo trcite za palmom i sargarepom, pa ako se najedete - javite.

Milan

pre 15 godina

Treba odrzati nove izbore...ovo vise nema nikakvog smisla!
P.S. Novu izbornu kampanju trebale bi stranke same da finansiraju a ne da drzava kaze kako nema para za sufinansiranje stambenih kredita!

Lotar

pre 15 godina

Ocigledno je da SPS ida duplu igru u kojoj mu pomazu DS i koalicioni partneri. Posle izjave Dacica da je podela vlasti u Beogradu deo ukupnog dogovora jasno je da je Alimpic prolongirao rok da bi dao mogucnost rukovodstvu SPS da "ubedi" Glavni odbor o celishodnosti saradnje sa DS. Ujedno, sumnjam da Palma daje izjave bez prethodnog dogovora sa Dacicem. Plama ima istu ulogu kao svojevremeno Seselj; probni balon pa ako prodje prodje! Voleo bih da ovakvih igara nema i da Srbija dobije jaku pro-Evropsku Vladu. Ali ocigledno je da smo kao narod podeljeni i zbunjeni, nesposobni kao i do sada da imamo jedinstven ili vecinski stav o bilo cemu. Cenu cemo platiti kasnije. EU ne prima u svoje clanstvo one koji to ne zele punim srcem jer su ustupci i reforme u procesu pridruzivanja preveliki zalogaj za one koji ih konzumiraju nevoljno.

Vitez

pre 15 godina

Ja mislim da je sve vec odavno dogovoreno i je ovo samo jos jedno zamlacivanje naroda. Cela ova atmosfera me podseca na neki dobro uvezbani trik, dok nas zamajavaju i odvlace nam paznju madjionicar izvlaci zeca iz rukava, samo nisam siguran da ce ovi nasi politicari izvuci zeca vec nesto sasvim drugo....mozda sporazum DS-DSS :) Mislite o tome ha ha. Salim se naravno. Svima je jasno da ce ili ce biti vlade na nivou Ds SPS, ili ce biti novi izbori.

NS

pre 15 godina

Da li vara ustisak, ili je "posteni" Vucic polako poceo da se nervira. Porumenili su mu "beli obrazi", i poceo je da ukrsta i stavlja ispred sebe u odbrambeni stav svoje "ciste ruke" dok se obraca javnosti.
Saki put kada su gubili ponasao se isto.
Nadam se da me utisak ne vara.

ana

pre 15 godina

"Važnija od svega, važnija od te priče ko će da napravi vladu, a to je obraz, to su čiste ruke. A to ko će da pravi s kim koalicije, ako im se ide sa nekim drugim - pa neka idu sa nekim drugim", rekao je Vučić.
Ma hajde?! Da li to nama AV spocitava da smo mi svi koji nismo za SRS lopovi, bitange, olos, da imamo prljave ruke tralala bruc truc...?!

petar

pre 15 godina

...da idu sa tomom, vojom... a sa druge strane cankom, tadicem... i tu se izmedju ostalog vidi ljigavost vucica. zasto ne neshom, bokijem...

umiljata

pre 15 godina

osetio dacic malo naklonjenosti sa svih strana pa izigrava velikog politicara i coveka....najtuznije je to sto i radikali i ds igraju kako on svira samo da ga privuku na svoju stranu!
dajte izbore opet pa da se izbrisu socijalisti sa glasackog listica zauvek!!!!!!!!!

Igor

pre 15 godina

Ovo samo pokazuje šta se sve radi za vlast. Ovo nije mogao 2000. godine zamisliti niko.
Ali me je jedna stvar iznenadila prvi put se o nekom pitanju DSS konktretno izjasnio!!

neutalan

pre 15 godina

E zar vas nije blam da se formira vlada se Dacicem. Za 4 godine nece biti ulaska u Zajednicu. samo ce glasaci SPS da glasaju Radikale a razocarani DS Kostunicu. Samo napred bolje od ovoga ne moze biti. Koga cete u Hag i kad.Pa ta vlada ima da traje vrlo kratko. Onda o jednom trosku da se otkriju svi lopovi do i od 5 oktobra.

bezimena

pre 15 godina

U normalnim zemljama u kojima ljudi znaju šta hoće i kuda idu, vlade se biraju, padaju, dešavaju se izbori, pa ako ne valja "Jovo nanovo", ali život ide svojim uobičajenim tokovima, cene ne skaču, ne prete nestašice, inflacija itd. U normalnim zemljama političari za svoj nerad, afere i laži bivaju kažnjeni, kod nas se nagradjuju...ne radi se ovde o normalnoj državi već o tome da li smo mi, kao pojedinci, normalni, kada biramo druge pojedince, takve kakvi su, da nam vode državu!

nenad, Wild Rose Country

pre 15 godina

Predlazem da se napravi lista sa svim mogucim koalicijama i da narod izadje opet na izbore i da sa te liste izabere svoju vladajucu koaliciju. Ali bez predizborne kampanje koja ne bi bila potrebna u ovom slucaju.

tz

pre 15 godina

Kako mi izgleda i iz prethodnih post izbornih stavova SRS bas i nije 100%spremna da preuzme VRUC KROMPIR u vodjenju drzave u danasnjoj konstalaciji sa EU,izgleda mi kao da prizeljkuju POZICIJU u Beogradu i samim time mnogo KOMFORNIJU OPOZICIJU u Srbiji

Dea

pre 15 godina

Sad i neobrazovani Palma odgovara DS-u....Neka sam docekao da DS moli SPS i Palmu i PUPS za Vladu...kako ste nisko pali...sram vas bilo...Al nije loš potez...sa ulaskom SPS-a sa Vama u Vladu, oni znaju da nestaju sa političke scene...