Aktuelno

Utorak, 08.04.2008.

16:00

Stručni tim Opela u Zastavi

Izvor: B92

Struèni tim Opela u Zastavi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

wlado

pre 16 godina

@ znam da sam u pravu,

lupanje loncica, ja ne pricam o tome da li je fer sa strane opela sto moze da prodaje svoja vozila bez carine u srb, a recimo mercedes ne, pa kao nije fer prema mercedesu,PRICAM O TOME DA DRZAVA I VLADA NISU FER, zato sto isti taj mercedes nikada nece pustiti da se prodaje bez carine ovde, jer jednostavno nemaju auto od 10 000 eura, e zato nije fer, sto prave selekciju, ti mislis da je opel resio ajmo u srbiju i hop, sve ok, pa ajmo sad svi?

pa nasa vlada pusta samo te firme koje misli da pusta, a to da smo iole normalna drzava -bilo bi najstrozije zabranjeno...

simic nenad

pre 16 godina

Moram opet da javim novost u vezi teksta da Zastavu treba zatvoriti jer su rupa bez dna. Koleginici su sad, nakon sto i nesto dana javili da "stize" kamion u petak ali na zalost nece biti sa opremom koju je ona porucila vec klot varijanta,kao biciklo. Nece biti maglenki, muzike i centralne brave i ako hoce da uzme oaj nek uzme a ako nece, ko zna kad ce i da li ce uopste biti ono sto je posteno platila 4500E. Oni su zaista olos !

Mare

pre 16 godina

@Zaista: "Inace Astra je toliko osakacena da je to za neverovati, ko gods ima prilike da uporedi ovu bez carine sa nekom uvezenom iz Nemacke primetice drasticno razliku ako se iole razume u auta a i bez toga!"


Ja se ne razumem u auta i stvarno bih voleo da izneste ovde vasa zapazanja, mislim da bi mnogima bila o koristi.

Aleksandar

pre 16 godina

Pa Poljacima ne smeta to sto Opel samo sklapa svoje modele tamo. Zasto bi im i smetalo? Oni kupuju ciji god hoce model bez basnosnovnih carina i poreza... Ne bi ni meni smetalo da se u Zastavi samo znakovi lepe na vec sklopljene Opelove modele, kad zbog toga ne bih morao da placam u proseku 30% vise nego sto placaju Poljaci... Ovako je prvo bilo sa Puntom, sad ce sa Astrom - Zastava moze da uveze sta hoce i da prodaje bez carine, a mi ostali - well, mi smo gradjani i firme drugog reda...

kg

pre 16 godina

Nije tačno da se ne ugradjuju domaći delovi u Z10. Proverite. Npr u Z10 se ugradjuju zaptivke koje proizvodi TPV Šumadija iz Kragujevca. Zatim neku AZMA-izolacija gumeni delovi i slično. Svakodnevno se povećava broj delova proizvedenih u Srbiji. Zastava je odavno pozvala proizvodjače iz Srbije da osvoje delove za Z10. Ali ko je nama kriv što ne možemo da zadovoljimo FIATove standarde. Dalje nije samo montaža u pitanju. Z10 se punktuje u zastavi, a tu je i površinska zaštita i lakiranje. Na ovim poslovima su angažovani naši radnici. tako da se ne može govoriti da je reč samo o bescarinskom uvozu. I opel astra klasik se samo sklapa u Poljskoj,kao i mnogi drugi modeli, ali to poljacima ne smeta. Što se tiče priče da je Z10 zastarela, podsetiću vas da se još proizvode i prodaju njegovi vršnjaci reno klio 2 i pežo 206. Ni to nikome ne smeta, ali smeta zastarela Z10.

Dusko Simic

pre 16 godina

Da bi proizvodnja delova za auto industriju bila isplativa za proizvođače a cena prihvatljiva za konačnu ugradnju potrebne su serije od oko 100000 komada godišnje. Za 10000 komada godišnje se ne može postići isplativost zbog ulaganja u alate.

Bane NS

pre 16 godina

Prvo: Carina na nova uvežena vozila je prevelika jer kada se ocarinjeno vozilo još i oporezuje sa dobrih 18% potrebno je izdvojiti gotovo polovinu vrednosti novog vozila koja ide državi i to za ništa.
Drugo: Ne znam da li imam pravu informaciju ali sam čuo da je država i novu Astru oslobodila carine ali da se na nju carina ipak plaća ali da taj novac ne ide državi nego Zastavi, jer navodno nijedan proizvođač automobila neće da kupi Zastavu zato što joj je proizvodna traka zastarela pa bi investiranje u tu fabriku posle kupovine bilo kao da su otvarali novu, pa sada Zastava treba da skupi novac da investira u proizvodnu traku kako bi se prodala, pa je taj novac od carine za novu Astru navodno namenjen za to. I to je ta velika i uspešna privatizacija, za male pare prodaju se samo zdrave fabrike (mlekare, pivare) Zastavu niko neće ni da pogleda.

simic nenad

pre 16 godina

Volim ove mudrace sto uvek zbaju ko laze i sta je ustvari prava istina. Pa zar ja imam koristi od toga sto cu da posaljem ovakav komentar u kom Vam kazem kako je koleginica prosla? Niti ja imam para da teram besan auto niti sam jedan od ovih "evropski" orijentisanih mladica pa da pljujem po Srbiji, naprotiv. Samo Vam kazem sta se dogodilo a evo i danas su joj obecali da saceka jos malo. Nadam se da ce ga uskoro dobiti i povozati nas jedan krug do Palica. Pozdarv svim detektorima lazi. Ostavicu Vam broj pa nazovite i proverite da li je devojka pod tim i tim imenom dobila auto koji je uplatila pa se onda javite.

Zaista

pre 16 godina

imate Yugice, keceve i zastave 10 kod svih ovlascenih dilera na lageru!!! Ne vidim cemu ovo, sramota kakvih ljudi ima, verovatno nisu nasi.

A sto se tice Opela i FIata, astra se ne sklapa kod nas uopste, a ako dodje do toga samo ce se sklapati uvezeni delovi, dok se Punto sklapa kod nas ali samo u truloj visnja crvenoj boji!!!
Inace Astra je toliko osakacena da je to za neverovati, ko gods ima prilike da uporedi ovu bez carine sa nekom uvezenom iz Nemacke primetice drasticno razliku ako se iole razume u auta a i bez toga!

Mislim da cu trebali da kupe licencu za ok auto, konkurenta Loganu, nabudze ok cenu bez smanjenja kvaliteta i krenu sa plasiranjem auta kod nas i u ino gde je to moguce! Jesto to z10 prica ali je nasi nisu ispratili u potpunost, imajte na umu da se za 3god konstruise model tipa BMW 5serie i slicno a nasi 4god sklapaju taj ugovor i sitnice koje idu uz to.

komsija

pre 16 godina

licno ne volim zastavu ali ovde kod mene u subotici ima nekoliko salona koji prodaju yugo i z10 i znam neke koji su isti dan podigli auto posle uplate,nije sjajno ali zasto samo pljujemo i lazemo protiv sebe,bolje za sada nemozemo ili ne umemo.

Dzoni

pre 16 godina

@simic nenad
Ne znam zasto pustate lazi ,svako ko ode u zastavu promet moze da vidi da ima veliki broj jugica na placu ,konkretno ja sam isao sa drugom pre meseca dana i isti dan kada je uplatio pare auto je i podigao ,nikakvog cekanja nema.Moj otac je kupio Z10 isto bez ikakvog cekanja tj dobijes auto pola sata posle uplate.Znam da je zastava zaostala ihaj ali opet mi nije jasno kakvu ljudi imaju korist ako nesto slazu?Licno sam bio u tom odeljenju gde se sklapaju Z10 i sve je cisto kao u apoteci i skoro sve je HI-TEC i Z10 se sklapa od 0 tj i skolja je skroz neofarbana ,jedini deo koji dolazi ceo je motor ,sve ostalo se sklapa od najsitnih delova, nije zastava kriva sto u srbiji ne postoji firma koja ce proizvesti bar neki sitan deo ovde u srbiji i da zadovoljava kvalitet,inace par delova je sada od Tigra a to su neki gumeni delovi.Raduje me sto su u Kragujevcu skoro otvorene neke manje privatne firma koje prave neke sitnije delove za automobile ne samo zastave nego i stranih proizvodjaca i nadam se da ce ih biti sve vise

VeljaBgd

pre 16 godina

pa naravno da nije dobila yuga, kad je potraznja veza od ponude i to za trecinu. Pa nisu ispporucili ni keceve , kupljene jos prosle god. Tolika je potraznja da bi pod hitno trebala da se uvede 3.smena i poveca broj radnika. Nego nedaju oni sa vrha, glavni rukovodioci, imaju zacrtani godinsji broj prozivoda koji se ne sme menjati. Prave godisnje 18000 , potrebno je min 25000. Opet je to politika umesala prste

Znam da nisi u pravu

pre 16 godina

"Fer? Tržište je sve, samo ne fer! Ako se nekom ne sviđa što se tuđi automobili ovde prodaju bez carine, neka dođe i taj, pa nek proizvodi ili sklapa automobile ovde. Vrlo jednostavno, zar ne?"
@Znam da sam u pravu, 8. april 2008 13:38
E pa nije bas jednostavno...
Ako gledas iz ugla da nama uopste nisu potrebni automobili novije generacije - onda si u pravu. Ako gledas iz ugla obicnog korisnika vozila - onda nisi u pravu. Jer njima treba novo vozilo, zbog njih samih a i zbog tebe - jer ce biti sigurniji ucesnici u saobracaju a samim tim stiti i tebe. Ako gledas zdravom logikom - opet nisi u pravu! Jer skoro sve svetske kompanije prave ogromne profite u Evropi i svetu pa im mi skoro i netrebamo uopste inace bi svaki dan dolazio po jedan potencijalni kupac - a ne jedan u 5 godina! I takodje treba dodati da samo kod nas postoji to pravilo "imas autoindustriju - odmah se placa carina 20%" - to nije tacno! I u Ceskoj i u Nemackoj se proizvode novi automobili pa se neplaca nikakva carina na nova vozila iz uvoza... I mogao bih ovako do sutra :-).
Pozdrav svima!

Strasno!

pre 16 godina

Uopste mi nije jasna filozofija da se Zastavi pomogne tako sto ce ona postati najveci uvoznik automobila u Srbiji. Znaci Zastava uzima neki procenat od uvezenih Fiata i Opela i tako ce da stane na noge i dalje proizvodeci Juga a od Astre i Punta ne praveci ni jedan jedini sraf.

simic nenad

pre 16 godina

Njih treba pod hitno zatvoriti i prodati objekte. Koleginica je pre 100 dana uplatila yuga oko 4500E. U ugovoru su se obavezali da ce ga isporuciti u roku od 45 dana i da ce dobiti zutu boju,kakvu je i porucila. Sad su joj rekli da nema modela ni u jednoj boji a kamoli u zutoj. Oni su rupa bez dna i zbog njih mi placamo carine na uvezene automobile. Pod katanac, nema druge !

Niste u pravu

pre 16 godina

Proizvodi ili sklapa automobile ovde? Problem je sto se nijedan jedini deo NE PROIZVODI U SRBIJI a vodi se kao domaci automobil i na njega se ne placa carina. To se zove monopol u odnosu na ostale marke koje placaju carinu.

Za Fiata se bar stavlja onaj znak "Z", to se mozda i pravi kod nas, a Opelu cak ni to.

Znam da sam u pravu

pre 16 godina

Fer? Tržište je sve, samo ne fer! Ako se nekom ne sviđa što se tuđi automobili ovde prodaju bez carine, neka dođe i taj, pa nek proizvodi ili sklapa automobile ovde. Vrlo jednostavno, zar ne?

wlado

pre 16 godina

naprotiv, ja mislim da je ovo sve mazanje ociju javnosti, nisu sklopili nista tamo, samo preprodaju nemacke/italijanske automobile bez carine,i to nije uopste fer prema ostalim proizvodjacima automobila...

A.Mladenovic

pre 16 godina

Nije mi bas jasno sta je problem i o kakvim se trojanskim konjima radi, ali ukoliko Zastava uspe u nameri da osvoji proizvodnju ovih modela te sklopi ugovor sa nekim velikim proizvodjacem automobila treba samo cestitati rukovodstvu i radnicima Zastave. Toliko.

BOKI

pre 16 godina

Svi mi znamo da su Fiat Punto i Opel Astra samo trojanski konj u lovu na potencijalnog partnera koji ce kupiti Zastavu.
Onaj ko bude kupio Zastavu svakako ce obustaviti "sklapanje" svih postojecih modela i uvesti svoje, nove.

simic nenad

pre 16 godina

Njih treba pod hitno zatvoriti i prodati objekte. Koleginica je pre 100 dana uplatila yuga oko 4500E. U ugovoru su se obavezali da ce ga isporuciti u roku od 45 dana i da ce dobiti zutu boju,kakvu je i porucila. Sad su joj rekli da nema modela ni u jednoj boji a kamoli u zutoj. Oni su rupa bez dna i zbog njih mi placamo carine na uvezene automobile. Pod katanac, nema druge !

Znam da sam u pravu

pre 16 godina

Fer? Tržište je sve, samo ne fer! Ako se nekom ne sviđa što se tuđi automobili ovde prodaju bez carine, neka dođe i taj, pa nek proizvodi ili sklapa automobile ovde. Vrlo jednostavno, zar ne?

wlado

pre 16 godina

naprotiv, ja mislim da je ovo sve mazanje ociju javnosti, nisu sklopili nista tamo, samo preprodaju nemacke/italijanske automobile bez carine,i to nije uopste fer prema ostalim proizvodjacima automobila...

Znam da nisi u pravu

pre 16 godina

"Fer? Tržište je sve, samo ne fer! Ako se nekom ne sviđa što se tuđi automobili ovde prodaju bez carine, neka dođe i taj, pa nek proizvodi ili sklapa automobile ovde. Vrlo jednostavno, zar ne?"
@Znam da sam u pravu, 8. april 2008 13:38
E pa nije bas jednostavno...
Ako gledas iz ugla da nama uopste nisu potrebni automobili novije generacije - onda si u pravu. Ako gledas iz ugla obicnog korisnika vozila - onda nisi u pravu. Jer njima treba novo vozilo, zbog njih samih a i zbog tebe - jer ce biti sigurniji ucesnici u saobracaju a samim tim stiti i tebe. Ako gledas zdravom logikom - opet nisi u pravu! Jer skoro sve svetske kompanije prave ogromne profite u Evropi i svetu pa im mi skoro i netrebamo uopste inace bi svaki dan dolazio po jedan potencijalni kupac - a ne jedan u 5 godina! I takodje treba dodati da samo kod nas postoji to pravilo "imas autoindustriju - odmah se placa carina 20%" - to nije tacno! I u Ceskoj i u Nemackoj se proizvode novi automobili pa se neplaca nikakva carina na nova vozila iz uvoza... I mogao bih ovako do sutra :-).
Pozdrav svima!

BOKI

pre 16 godina

Svi mi znamo da su Fiat Punto i Opel Astra samo trojanski konj u lovu na potencijalnog partnera koji ce kupiti Zastavu.
Onaj ko bude kupio Zastavu svakako ce obustaviti "sklapanje" svih postojecih modela i uvesti svoje, nove.

Niste u pravu

pre 16 godina

Proizvodi ili sklapa automobile ovde? Problem je sto se nijedan jedini deo NE PROIZVODI U SRBIJI a vodi se kao domaci automobil i na njega se ne placa carina. To se zove monopol u odnosu na ostale marke koje placaju carinu.

Za Fiata se bar stavlja onaj znak "Z", to se mozda i pravi kod nas, a Opelu cak ni to.

A.Mladenovic

pre 16 godina

Nije mi bas jasno sta je problem i o kakvim se trojanskim konjima radi, ali ukoliko Zastava uspe u nameri da osvoji proizvodnju ovih modela te sklopi ugovor sa nekim velikim proizvodjacem automobila treba samo cestitati rukovodstvu i radnicima Zastave. Toliko.

Strasno!

pre 16 godina

Uopste mi nije jasna filozofija da se Zastavi pomogne tako sto ce ona postati najveci uvoznik automobila u Srbiji. Znaci Zastava uzima neki procenat od uvezenih Fiata i Opela i tako ce da stane na noge i dalje proizvodeci Juga a od Astre i Punta ne praveci ni jedan jedini sraf.

VeljaBgd

pre 16 godina

pa naravno da nije dobila yuga, kad je potraznja veza od ponude i to za trecinu. Pa nisu ispporucili ni keceve , kupljene jos prosle god. Tolika je potraznja da bi pod hitno trebala da se uvede 3.smena i poveca broj radnika. Nego nedaju oni sa vrha, glavni rukovodioci, imaju zacrtani godinsji broj prozivoda koji se ne sme menjati. Prave godisnje 18000 , potrebno je min 25000. Opet je to politika umesala prste

Dzoni

pre 16 godina

@simic nenad
Ne znam zasto pustate lazi ,svako ko ode u zastavu promet moze da vidi da ima veliki broj jugica na placu ,konkretno ja sam isao sa drugom pre meseca dana i isti dan kada je uplatio pare auto je i podigao ,nikakvog cekanja nema.Moj otac je kupio Z10 isto bez ikakvog cekanja tj dobijes auto pola sata posle uplate.Znam da je zastava zaostala ihaj ali opet mi nije jasno kakvu ljudi imaju korist ako nesto slazu?Licno sam bio u tom odeljenju gde se sklapaju Z10 i sve je cisto kao u apoteci i skoro sve je HI-TEC i Z10 se sklapa od 0 tj i skolja je skroz neofarbana ,jedini deo koji dolazi ceo je motor ,sve ostalo se sklapa od najsitnih delova, nije zastava kriva sto u srbiji ne postoji firma koja ce proizvesti bar neki sitan deo ovde u srbiji i da zadovoljava kvalitet,inace par delova je sada od Tigra a to su neki gumeni delovi.Raduje me sto su u Kragujevcu skoro otvorene neke manje privatne firma koje prave neke sitnije delove za automobile ne samo zastave nego i stranih proizvodjaca i nadam se da ce ih biti sve vise

kg

pre 16 godina

Nije tačno da se ne ugradjuju domaći delovi u Z10. Proverite. Npr u Z10 se ugradjuju zaptivke koje proizvodi TPV Šumadija iz Kragujevca. Zatim neku AZMA-izolacija gumeni delovi i slično. Svakodnevno se povećava broj delova proizvedenih u Srbiji. Zastava je odavno pozvala proizvodjače iz Srbije da osvoje delove za Z10. Ali ko je nama kriv što ne možemo da zadovoljimo FIATove standarde. Dalje nije samo montaža u pitanju. Z10 se punktuje u zastavi, a tu je i površinska zaštita i lakiranje. Na ovim poslovima su angažovani naši radnici. tako da se ne može govoriti da je reč samo o bescarinskom uvozu. I opel astra klasik se samo sklapa u Poljskoj,kao i mnogi drugi modeli, ali to poljacima ne smeta. Što se tiče priče da je Z10 zastarela, podsetiću vas da se još proizvode i prodaju njegovi vršnjaci reno klio 2 i pežo 206. Ni to nikome ne smeta, ali smeta zastarela Z10.

Aleksandar

pre 16 godina

Pa Poljacima ne smeta to sto Opel samo sklapa svoje modele tamo. Zasto bi im i smetalo? Oni kupuju ciji god hoce model bez basnosnovnih carina i poreza... Ne bi ni meni smetalo da se u Zastavi samo znakovi lepe na vec sklopljene Opelove modele, kad zbog toga ne bih morao da placam u proseku 30% vise nego sto placaju Poljaci... Ovako je prvo bilo sa Puntom, sad ce sa Astrom - Zastava moze da uveze sta hoce i da prodaje bez carine, a mi ostali - well, mi smo gradjani i firme drugog reda...

komsija

pre 16 godina

licno ne volim zastavu ali ovde kod mene u subotici ima nekoliko salona koji prodaju yugo i z10 i znam neke koji su isti dan podigli auto posle uplate,nije sjajno ali zasto samo pljujemo i lazemo protiv sebe,bolje za sada nemozemo ili ne umemo.

Dusko Simic

pre 16 godina

Da bi proizvodnja delova za auto industriju bila isplativa za proizvođače a cena prihvatljiva za konačnu ugradnju potrebne su serije od oko 100000 komada godišnje. Za 10000 komada godišnje se ne može postići isplativost zbog ulaganja u alate.

simic nenad

pre 16 godina

Moram opet da javim novost u vezi teksta da Zastavu treba zatvoriti jer su rupa bez dna. Koleginici su sad, nakon sto i nesto dana javili da "stize" kamion u petak ali na zalost nece biti sa opremom koju je ona porucila vec klot varijanta,kao biciklo. Nece biti maglenki, muzike i centralne brave i ako hoce da uzme oaj nek uzme a ako nece, ko zna kad ce i da li ce uopste biti ono sto je posteno platila 4500E. Oni su zaista olos !

Zaista

pre 16 godina

imate Yugice, keceve i zastave 10 kod svih ovlascenih dilera na lageru!!! Ne vidim cemu ovo, sramota kakvih ljudi ima, verovatno nisu nasi.

A sto se tice Opela i FIata, astra se ne sklapa kod nas uopste, a ako dodje do toga samo ce se sklapati uvezeni delovi, dok se Punto sklapa kod nas ali samo u truloj visnja crvenoj boji!!!
Inace Astra je toliko osakacena da je to za neverovati, ko gods ima prilike da uporedi ovu bez carine sa nekom uvezenom iz Nemacke primetice drasticno razliku ako se iole razume u auta a i bez toga!

Mislim da cu trebali da kupe licencu za ok auto, konkurenta Loganu, nabudze ok cenu bez smanjenja kvaliteta i krenu sa plasiranjem auta kod nas i u ino gde je to moguce! Jesto to z10 prica ali je nasi nisu ispratili u potpunost, imajte na umu da se za 3god konstruise model tipa BMW 5serie i slicno a nasi 4god sklapaju taj ugovor i sitnice koje idu uz to.

simic nenad

pre 16 godina

Volim ove mudrace sto uvek zbaju ko laze i sta je ustvari prava istina. Pa zar ja imam koristi od toga sto cu da posaljem ovakav komentar u kom Vam kazem kako je koleginica prosla? Niti ja imam para da teram besan auto niti sam jedan od ovih "evropski" orijentisanih mladica pa da pljujem po Srbiji, naprotiv. Samo Vam kazem sta se dogodilo a evo i danas su joj obecali da saceka jos malo. Nadam se da ce ga uskoro dobiti i povozati nas jedan krug do Palica. Pozdarv svim detektorima lazi. Ostavicu Vam broj pa nazovite i proverite da li je devojka pod tim i tim imenom dobila auto koji je uplatila pa se onda javite.

Bane NS

pre 16 godina

Prvo: Carina na nova uvežena vozila je prevelika jer kada se ocarinjeno vozilo još i oporezuje sa dobrih 18% potrebno je izdvojiti gotovo polovinu vrednosti novog vozila koja ide državi i to za ništa.
Drugo: Ne znam da li imam pravu informaciju ali sam čuo da je država i novu Astru oslobodila carine ali da se na nju carina ipak plaća ali da taj novac ne ide državi nego Zastavi, jer navodno nijedan proizvođač automobila neće da kupi Zastavu zato što joj je proizvodna traka zastarela pa bi investiranje u tu fabriku posle kupovine bilo kao da su otvarali novu, pa sada Zastava treba da skupi novac da investira u proizvodnu traku kako bi se prodala, pa je taj novac od carine za novu Astru navodno namenjen za to. I to je ta velika i uspešna privatizacija, za male pare prodaju se samo zdrave fabrike (mlekare, pivare) Zastavu niko neće ni da pogleda.

wlado

pre 16 godina

@ znam da sam u pravu,

lupanje loncica, ja ne pricam o tome da li je fer sa strane opela sto moze da prodaje svoja vozila bez carine u srb, a recimo mercedes ne, pa kao nije fer prema mercedesu,PRICAM O TOME DA DRZAVA I VLADA NISU FER, zato sto isti taj mercedes nikada nece pustiti da se prodaje bez carine ovde, jer jednostavno nemaju auto od 10 000 eura, e zato nije fer, sto prave selekciju, ti mislis da je opel resio ajmo u srbiju i hop, sve ok, pa ajmo sad svi?

pa nasa vlada pusta samo te firme koje misli da pusta, a to da smo iole normalna drzava -bilo bi najstrozije zabranjeno...

Mare

pre 16 godina

@Zaista: "Inace Astra je toliko osakacena da je to za neverovati, ko gods ima prilike da uporedi ovu bez carine sa nekom uvezenom iz Nemacke primetice drasticno razliku ako se iole razume u auta a i bez toga!"


Ja se ne razumem u auta i stvarno bih voleo da izneste ovde vasa zapazanja, mislim da bi mnogima bila o koristi.

simic nenad

pre 16 godina

Njih treba pod hitno zatvoriti i prodati objekte. Koleginica je pre 100 dana uplatila yuga oko 4500E. U ugovoru su se obavezali da ce ga isporuciti u roku od 45 dana i da ce dobiti zutu boju,kakvu je i porucila. Sad su joj rekli da nema modela ni u jednoj boji a kamoli u zutoj. Oni su rupa bez dna i zbog njih mi placamo carine na uvezene automobile. Pod katanac, nema druge !

wlado

pre 16 godina

naprotiv, ja mislim da je ovo sve mazanje ociju javnosti, nisu sklopili nista tamo, samo preprodaju nemacke/italijanske automobile bez carine,i to nije uopste fer prema ostalim proizvodjacima automobila...

BOKI

pre 16 godina

Svi mi znamo da su Fiat Punto i Opel Astra samo trojanski konj u lovu na potencijalnog partnera koji ce kupiti Zastavu.
Onaj ko bude kupio Zastavu svakako ce obustaviti "sklapanje" svih postojecih modela i uvesti svoje, nove.

Znam da sam u pravu

pre 16 godina

Fer? Tržište je sve, samo ne fer! Ako se nekom ne sviđa što se tuđi automobili ovde prodaju bez carine, neka dođe i taj, pa nek proizvodi ili sklapa automobile ovde. Vrlo jednostavno, zar ne?

Niste u pravu

pre 16 godina

Proizvodi ili sklapa automobile ovde? Problem je sto se nijedan jedini deo NE PROIZVODI U SRBIJI a vodi se kao domaci automobil i na njega se ne placa carina. To se zove monopol u odnosu na ostale marke koje placaju carinu.

Za Fiata se bar stavlja onaj znak "Z", to se mozda i pravi kod nas, a Opelu cak ni to.

Dzoni

pre 16 godina

@simic nenad
Ne znam zasto pustate lazi ,svako ko ode u zastavu promet moze da vidi da ima veliki broj jugica na placu ,konkretno ja sam isao sa drugom pre meseca dana i isti dan kada je uplatio pare auto je i podigao ,nikakvog cekanja nema.Moj otac je kupio Z10 isto bez ikakvog cekanja tj dobijes auto pola sata posle uplate.Znam da je zastava zaostala ihaj ali opet mi nije jasno kakvu ljudi imaju korist ako nesto slazu?Licno sam bio u tom odeljenju gde se sklapaju Z10 i sve je cisto kao u apoteci i skoro sve je HI-TEC i Z10 se sklapa od 0 tj i skolja je skroz neofarbana ,jedini deo koji dolazi ceo je motor ,sve ostalo se sklapa od najsitnih delova, nije zastava kriva sto u srbiji ne postoji firma koja ce proizvesti bar neki sitan deo ovde u srbiji i da zadovoljava kvalitet,inace par delova je sada od Tigra a to su neki gumeni delovi.Raduje me sto su u Kragujevcu skoro otvorene neke manje privatne firma koje prave neke sitnije delove za automobile ne samo zastave nego i stranih proizvodjaca i nadam se da ce ih biti sve vise

Znam da nisi u pravu

pre 16 godina

"Fer? Tržište je sve, samo ne fer! Ako se nekom ne sviđa što se tuđi automobili ovde prodaju bez carine, neka dođe i taj, pa nek proizvodi ili sklapa automobile ovde. Vrlo jednostavno, zar ne?"
@Znam da sam u pravu, 8. april 2008 13:38
E pa nije bas jednostavno...
Ako gledas iz ugla da nama uopste nisu potrebni automobili novije generacije - onda si u pravu. Ako gledas iz ugla obicnog korisnika vozila - onda nisi u pravu. Jer njima treba novo vozilo, zbog njih samih a i zbog tebe - jer ce biti sigurniji ucesnici u saobracaju a samim tim stiti i tebe. Ako gledas zdravom logikom - opet nisi u pravu! Jer skoro sve svetske kompanije prave ogromne profite u Evropi i svetu pa im mi skoro i netrebamo uopste inace bi svaki dan dolazio po jedan potencijalni kupac - a ne jedan u 5 godina! I takodje treba dodati da samo kod nas postoji to pravilo "imas autoindustriju - odmah se placa carina 20%" - to nije tacno! I u Ceskoj i u Nemackoj se proizvode novi automobili pa se neplaca nikakva carina na nova vozila iz uvoza... I mogao bih ovako do sutra :-).
Pozdrav svima!

A.Mladenovic

pre 16 godina

Nije mi bas jasno sta je problem i o kakvim se trojanskim konjima radi, ali ukoliko Zastava uspe u nameri da osvoji proizvodnju ovih modela te sklopi ugovor sa nekim velikim proizvodjacem automobila treba samo cestitati rukovodstvu i radnicima Zastave. Toliko.

Dusko Simic

pre 16 godina

Da bi proizvodnja delova za auto industriju bila isplativa za proizvođače a cena prihvatljiva za konačnu ugradnju potrebne su serije od oko 100000 komada godišnje. Za 10000 komada godišnje se ne može postići isplativost zbog ulaganja u alate.

Strasno!

pre 16 godina

Uopste mi nije jasna filozofija da se Zastavi pomogne tako sto ce ona postati najveci uvoznik automobila u Srbiji. Znaci Zastava uzima neki procenat od uvezenih Fiata i Opela i tako ce da stane na noge i dalje proizvodeci Juga a od Astre i Punta ne praveci ni jedan jedini sraf.

VeljaBgd

pre 16 godina

pa naravno da nije dobila yuga, kad je potraznja veza od ponude i to za trecinu. Pa nisu ispporucili ni keceve , kupljene jos prosle god. Tolika je potraznja da bi pod hitno trebala da se uvede 3.smena i poveca broj radnika. Nego nedaju oni sa vrha, glavni rukovodioci, imaju zacrtani godinsji broj prozivoda koji se ne sme menjati. Prave godisnje 18000 , potrebno je min 25000. Opet je to politika umesala prste

komsija

pre 16 godina

licno ne volim zastavu ali ovde kod mene u subotici ima nekoliko salona koji prodaju yugo i z10 i znam neke koji su isti dan podigli auto posle uplate,nije sjajno ali zasto samo pljujemo i lazemo protiv sebe,bolje za sada nemozemo ili ne umemo.

Zaista

pre 16 godina

imate Yugice, keceve i zastave 10 kod svih ovlascenih dilera na lageru!!! Ne vidim cemu ovo, sramota kakvih ljudi ima, verovatno nisu nasi.

A sto se tice Opela i FIata, astra se ne sklapa kod nas uopste, a ako dodje do toga samo ce se sklapati uvezeni delovi, dok se Punto sklapa kod nas ali samo u truloj visnja crvenoj boji!!!
Inace Astra je toliko osakacena da je to za neverovati, ko gods ima prilike da uporedi ovu bez carine sa nekom uvezenom iz Nemacke primetice drasticno razliku ako se iole razume u auta a i bez toga!

Mislim da cu trebali da kupe licencu za ok auto, konkurenta Loganu, nabudze ok cenu bez smanjenja kvaliteta i krenu sa plasiranjem auta kod nas i u ino gde je to moguce! Jesto to z10 prica ali je nasi nisu ispratili u potpunost, imajte na umu da se za 3god konstruise model tipa BMW 5serie i slicno a nasi 4god sklapaju taj ugovor i sitnice koje idu uz to.

simic nenad

pre 16 godina

Volim ove mudrace sto uvek zbaju ko laze i sta je ustvari prava istina. Pa zar ja imam koristi od toga sto cu da posaljem ovakav komentar u kom Vam kazem kako je koleginica prosla? Niti ja imam para da teram besan auto niti sam jedan od ovih "evropski" orijentisanih mladica pa da pljujem po Srbiji, naprotiv. Samo Vam kazem sta se dogodilo a evo i danas su joj obecali da saceka jos malo. Nadam se da ce ga uskoro dobiti i povozati nas jedan krug do Palica. Pozdarv svim detektorima lazi. Ostavicu Vam broj pa nazovite i proverite da li je devojka pod tim i tim imenom dobila auto koji je uplatila pa se onda javite.

Bane NS

pre 16 godina

Prvo: Carina na nova uvežena vozila je prevelika jer kada se ocarinjeno vozilo još i oporezuje sa dobrih 18% potrebno je izdvojiti gotovo polovinu vrednosti novog vozila koja ide državi i to za ništa.
Drugo: Ne znam da li imam pravu informaciju ali sam čuo da je država i novu Astru oslobodila carine ali da se na nju carina ipak plaća ali da taj novac ne ide državi nego Zastavi, jer navodno nijedan proizvođač automobila neće da kupi Zastavu zato što joj je proizvodna traka zastarela pa bi investiranje u tu fabriku posle kupovine bilo kao da su otvarali novu, pa sada Zastava treba da skupi novac da investira u proizvodnu traku kako bi se prodala, pa je taj novac od carine za novu Astru navodno namenjen za to. I to je ta velika i uspešna privatizacija, za male pare prodaju se samo zdrave fabrike (mlekare, pivare) Zastavu niko neće ni da pogleda.

kg

pre 16 godina

Nije tačno da se ne ugradjuju domaći delovi u Z10. Proverite. Npr u Z10 se ugradjuju zaptivke koje proizvodi TPV Šumadija iz Kragujevca. Zatim neku AZMA-izolacija gumeni delovi i slično. Svakodnevno se povećava broj delova proizvedenih u Srbiji. Zastava je odavno pozvala proizvodjače iz Srbije da osvoje delove za Z10. Ali ko je nama kriv što ne možemo da zadovoljimo FIATove standarde. Dalje nije samo montaža u pitanju. Z10 se punktuje u zastavi, a tu je i površinska zaštita i lakiranje. Na ovim poslovima su angažovani naši radnici. tako da se ne može govoriti da je reč samo o bescarinskom uvozu. I opel astra klasik se samo sklapa u Poljskoj,kao i mnogi drugi modeli, ali to poljacima ne smeta. Što se tiče priče da je Z10 zastarela, podsetiću vas da se još proizvode i prodaju njegovi vršnjaci reno klio 2 i pežo 206. Ni to nikome ne smeta, ali smeta zastarela Z10.

Aleksandar

pre 16 godina

Pa Poljacima ne smeta to sto Opel samo sklapa svoje modele tamo. Zasto bi im i smetalo? Oni kupuju ciji god hoce model bez basnosnovnih carina i poreza... Ne bi ni meni smetalo da se u Zastavi samo znakovi lepe na vec sklopljene Opelove modele, kad zbog toga ne bih morao da placam u proseku 30% vise nego sto placaju Poljaci... Ovako je prvo bilo sa Puntom, sad ce sa Astrom - Zastava moze da uveze sta hoce i da prodaje bez carine, a mi ostali - well, mi smo gradjani i firme drugog reda...

Mare

pre 16 godina

@Zaista: "Inace Astra je toliko osakacena da je to za neverovati, ko gods ima prilike da uporedi ovu bez carine sa nekom uvezenom iz Nemacke primetice drasticno razliku ako se iole razume u auta a i bez toga!"


Ja se ne razumem u auta i stvarno bih voleo da izneste ovde vasa zapazanja, mislim da bi mnogima bila o koristi.

simic nenad

pre 16 godina

Moram opet da javim novost u vezi teksta da Zastavu treba zatvoriti jer su rupa bez dna. Koleginici su sad, nakon sto i nesto dana javili da "stize" kamion u petak ali na zalost nece biti sa opremom koju je ona porucila vec klot varijanta,kao biciklo. Nece biti maglenki, muzike i centralne brave i ako hoce da uzme oaj nek uzme a ako nece, ko zna kad ce i da li ce uopste biti ono sto je posteno platila 4500E. Oni su zaista olos !

wlado

pre 16 godina

@ znam da sam u pravu,

lupanje loncica, ja ne pricam o tome da li je fer sa strane opela sto moze da prodaje svoja vozila bez carine u srb, a recimo mercedes ne, pa kao nije fer prema mercedesu,PRICAM O TOME DA DRZAVA I VLADA NISU FER, zato sto isti taj mercedes nikada nece pustiti da se prodaje bez carine ovde, jer jednostavno nemaju auto od 10 000 eura, e zato nije fer, sto prave selekciju, ti mislis da je opel resio ajmo u srbiju i hop, sve ok, pa ajmo sad svi?

pa nasa vlada pusta samo te firme koje misli da pusta, a to da smo iole normalna drzava -bilo bi najstrozije zabranjeno...