Utorak, 26.02.2008.

12:34

Dinkić: Ne plaćati kosovski dug

Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić izjavio da Srbija treba da prestane da plaća kosovski dug.

Izvor: B92

Dinkiæ: Ne plaæati kosovski dug IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

kamilla

pre 16 godina

Aj super da je i ovo pocelo pa da se sve zavrsi u jednom paketu. Kada se vec dijeli dug, onda da vidimo sta Srbija duguje Kosovu: od raspada YU, od stete koje je nanijela albanskim porodicama tokom rata, unistene 10000 hiljada kuca tokom rata,ukradeni penzioni fond i bankarska stednja, steta nad albancima koji su bili zaposleni u drustvenom sektoru,itd, itd. Mislim da je ovo dovoljno za pocetak. Ima ona stara: Cist racun, duga ljubav.

kika

pre 16 godina

Ne slazem se sa konstatacijom da bi placanje KiM duga bilo nekakvo priznanje.
Pravno bi mogla da se napravi neka konstrukcija, s obzirom da su protektorat i na Taijvanizaciju cele situacije.
S obzirom da su sad proglasili da se smatraju gradjanima druge drzave, sada su priznali da trebaju da snose i sve svoje obaveze.
Konstantno insistirajnje na pravima bez ikakvih obaveza, samo bi potvrdilo mnoge stvari .
Naravno postoji i Medjunarodni sud koji bi potvrdio tacan iznos dugovanja.

Marko_kg

pre 16 godina

Kad dodjose interesi i normalizacija zivota na red izgubi se zelja za Kosovom! Kao sto sam i rekao,tako i treba,nece ni njima biti lose dole! Vidim Sloveniji i Hrvatskoj mnogo lose ide bez nas...umiru od gladi!
Da se razumemo, na izborima je NAROD ODLUCIO da zeli pre svega EVROPSKE INTEGRACIJE! Dakle, prestati sa jeftinim politickim nadmudrivanjem! Gospodine predsednice dali smo Vam glasove, dajte nam ono sto ste nam obecali...a onda kada bude bolje svi ce zaboraviti na ovo sto se sada dogodilo!
Gde ima ekonomije nema mesta nacionalizmu!

Mirjana

pre 16 godina

Svaka čast na hrabrosti gos. Dinkiću, da uopšte i pomislite da Srbija neplaća dug Kosovu. Sve bi to bilo u redu gos. Dinkiću, da su samo Albanci sa Kosova potrošili pare od tih kredita. Ako mi želimo da zaboravimo da su
"NEZAMENJIVI SRPSKI KADROVI" /pa bili oni naprimer i samo predsednici nekih malih opština na Kosovu, kao što je na primer MALA Opština OBILIĆ/ i Srpski predstavnici vlasti debelo naplatili svoje pozicije od tih kredita, neverujem da će nam se želja ispuniti. Debelo su se sve naše vlasti, i male i velike, novčile na pitanju Kosova a i danas se teško odriču svih privilegija koje im se pružaju, sve radi OČUVANJA KOSOVA. KOGA MI LAŽEMO SEBE ILI NJIH?

Zarija

pre 16 godina

Zasto da gradjani Srbije placaju dug Kosova??? to je isto bilo kao i sa Crnom gorom. Svaka cast Dinkicu, izgleda da je on jedina osoba koja razmislja u nasoj Vladi.

WB employee

pre 16 godina

Posto smatraju da je Kosovo nezavisno, svi ti kreditori ce sada poceti da daju nove kredite Kosovu, ne konsultujuci Srbiju uopste. Pripreme su vec odavno u toku. Ne vidim zasto onda Srbija treba da im vraca stare dugove Kosova.

Marija

pre 16 godina

Odricanje dugova nije odricanje Kosova. Jedno nema veze sa drugim. Jos od '99. mi nemamo kontrolu ni pristup tim preduzecima, niti medjunarodna zajednica pominje da ce vratiti vladi Srbije kontrolu nad njima, tako da time se vracanje dugova prebacuje na onoga ko ima kontrolu nad tim preduzecima. To nije vlada Kosova, vec medjunarodna zajednica koja trenutno kontrolise ta preduzeca i upravlja njihovim sredstvima.

manix

pre 16 godina

Konacno da se neko u Srbiji toga seti. Kad su se Slovenci setili da sto godina izdvajaju za to Kosovo a ono i dalje nerazvijeno. Zbog toga se Jugoslavija i raspala.

Beslagic

pre 16 godina

Voja ce sigurno i ovu ideju smatrati posrednim priznanjem nezavisnog Kosova. Zato ce pre platiti citav dug odjednom, nego prestati da ga otplacuje.Svasta cemo mi raditi na svoju stetu, jer - Kosovo je Srbija.

racundzija

pre 16 godina

Nema tu sta da se prica - mi tamo ne skupljamo porez - ne mozemo ni da vracamo dug. Legalno, da ne moze biti legalnije. Kad i gde uspostavimo fiskalnu vlast, tad i za tu teritoriju mozemo da placamo dugove. To mora da bude jasno svima.

jovami

pre 16 godina

Joj, Dinky, konacno i ti jednom da kazes nesto pametno a da nije na stetu ove sirotinej u Srbiji!
Hvala ti ko bratu, jer ako ovi drugi (SRS) nastave sa svojim predlozima, jos cemo na kraju i narednih 60 godina da placamo Kosovu za "nerazvijene pokrajine".

Marko

pre 16 godina

Ja ne zelim da Srbija postane ekonomski jaka i nezavisna na nelegalan nacin, kako zakon nalaze tako treba postupati, kada je Dinkic u pitanju nijedan planirani korak ka ekonomskom jacanju Srbije nije legalan, stoga ne mogu dati podrsku bilo cemu sto taj covek kaze ili uradi. Ja ne zelim da zivim u bogatoj zemlji koja je zgazila preko zakona i tradicionalnih vrednosti da bi do bogatstva dosla. Zelim da zivim u zemlji koja je sacuvala sve ono sto nas cini narodom i gde je vladavina prava, a ne u zemlji ministara za licne interese.

dd

pre 16 godina

Konacno jedan pametan predlog. Dok vi placate dugove Kosova, Albanci svoje pare trose za podmazivanje politicara zapada. Zapad razume samo jezik novca. Kad cete to shvatiti?

Jozo

pre 16 godina

Konačno neko nešto PAMETNO! Hvala Bogu. Ne, treba još da ih i izdržavamo a oni nek ništa ne rade. Pa ljudi moji i mi u Srbiji imamo pravo na normalan život! Činimo Srbiju siromašnom a bacajmo pare nečemu što nije pod našim uticajem. Ljudi, i mi u Srbiji smo živi i imamo pravo na normalan život. Ministre, opameti te ljude u Vladi koji kao da žive u nekoj drugoj evropskoj državi. Njima je lako oni nemaju razloga da žure u EU jer već žive po takvim novčanim standardima. A mi?

Marko_hg

pre 16 godina

Koje bre pare Kosovu vise?!
Mi smo ovde placali racune za struju, telefon itd. a oni nisu culi za to! Ceo zivot iz naseg dzepa! Dosta bre sa tim patriotskim glupostima, dajte da zivimo bar mi normalno! Ceo zivot dole anarhija a mi ispastamo zbog toga, ma!
Imali bi oni jos bolje predloge samo da nije glasova za sledece izbore...

ermir

pre 16 godina

Jos je rano da se zna ko kome duzi!Uskoro ce se zato pregovarati izmedu Kosova i Srbije!Prije nego sto se to tacno objavi od vlada dveju zemalja ne bi bilo dobro niko da spekuluje ko kome placa dugove!Do sada nijedna strana ne zna nista o tome jer je bilo Drzavna tajna da se zna sta se sve radilo i ne-radilo!

Jerolim

pre 16 godina

Odgovorno tvrdim da je Dinkic najsposobniji ministar ove vlade, kao i da ta cinjenica adekvatno opisuje koliko je Vlada Srbije sastavljena od nesposobnih ljudi.

akai

pre 16 godina

Ovo je besmisleno, ili je vlada tj jedan njen deo u vidu ministra Dinkica priznao Kosovo? Sto bi me veselilo.
Ne moze se placati dug za deo gde zive Srbi a ne za deo gde zive Albanci, bar meni nije jasno kako to moze?

S druge strane, upumpavati novac na Kosovo je van pameti. Dajte novac tamo gde se moze oploditi a ne tamo gde ga samo mozete baciti.
Kako danas stvari stoje i ja bih pozeleo da budem Srbin na bivsoj teritoriji Srbije ili na teritoriji SFRJ gde su nekad ziveli Srbi, sanse za zaradu su vece, a rad je mnogo manji. Samo treba ziveti tamo.

goxi

pre 16 godina

Najave o uspostavljanju fiskalnog i carinskog suvereniteta su do te mere smesne da ih ne treba ni komentarisati. Ko jos misli da ce ubira poreze i carinu na Kosovu? Mozda jos i funkcionise neko vreme na severu ali ni to nece dugo trajati. Da nece mozda da idu u Pristinu i sprovode prinudnu naplatu? E bas svasta!

ivan

pre 16 godina

Kad bi se malo vise ekonomski razmisljalo umesto izliva emocija zbog gubitka Kosova, vrlo bi se brzo nasli na pravom putu. Kad ce ljudi da shvate da ovi neredi koje pravimo idu samo na ruku mracnim snagama u Srbiji( radikali, DSS, MS itd), a da jedino ekonski jaka Srbija moze nesto da ucini u politici.

trezveno... nema šta

pre 16 godina

Mlađo, Mlađo. Napenalili ste Cvetkovića neki dan da izađe i da kaže šta je rekao, a kad narod skočio da ga kudi zbog izrečenog, pojavio se spasitelj Mlađa. Ne sporim ja, ministre, da ste stručan čovek, ali ponavljam da obratite malo pažnju na ravnomeran regionalni razvoj, a ne da ovako, po emotivnim aršinima, opterećujete državnu kasu. Srba na Kosovu ima 100.000 i slažem se da ih treba podržati, ali nas ima ovde 8 miliona... i uopšte nam ne cvetaju ruže.

Nesa

pre 16 godina

Odlicno Dinkicu, Medjunarodna zajednica i Albanci tvrde da Srbija nema nikakve vlasti na Kosovu zadnjih deset godina - molim da medjunarodna zajednica vrati novac kiji je Srbija otplacivala na ime Kosovskog duga ( Stajnje na terenu) Konacno pokazite koliko kosta razvod Srbija -Kosovo , neko mora to da plati

Pozdrav Nesa

GuC

pre 16 godina

Mnogo je pametan Dinkic, kao dokaz nudim deo ove vesti koji me se posebno dojmio:""Potrebno je u što kraćem roku uspostaviti ekonomski suverenitet nad delom teritorije Kosova gde žive Srbi i da ekonomski ojačamo Srbiju", rekao je Dinkić!
Dakle napokon znamo na koji nacin ce Vlada Srbije uciniti da SRBIJI bude bolje, ma bravo!

Nervozni Laki

pre 16 godina

Ne moramo da prestanemo da otplaćujemo dug.Ostavimo te pare na poseban račun pa kada se razreši situacija sa KiM ili platiti ili vratiti u budžet.

Dragan

pre 16 godina

-Da li je pametan predlog ili ne ,ostavimo to da vreme pokaze.
Secam se 1975 godine, kako sam se zaposlio,do 1990 se od /PLATE/odbijalo za Kosovo 1%
Znaci da je cela Juga, ulagala u Kosovo i sada treba
da i dugove placamo ,pa dokle bre.

3MAJ

pre 16 godina

Ne treba da se odreknemo placanja tog duga, samo treba da kasnimo sa uplatama. Kako nam budu stizale kamate, mozemo da ih prebijamo sa imovinom na Kosovu. Zar je tako tesko naci neko zaobilazno resenje u ovoj situaciji? A i kamate na neredovno vracanje ovog duga se gomila na osnovni kosovski dug :) A i ako budu hteli da nam lupe packe zbog neredovnog placanja, to nam opet ide u prilog zato sto time potvrdjuju nas suverenitet nad Kosovom :)

Nama trebaju sposobni, kreativni i pragmaticni politicari da vode ovu zemlju. Ne likovi koji do iznemoglosti kukaju nad postovanjem medjunarodnog prava, a zatim ga na najgrublji nacin ruse paljenjem i vandalizmom.

Sait Berisha Pec

pre 16 godina

Zaduzivanje kosovske privrede kod medjunarodnih finansijskih institucija datira iz vremena kada su i Srbi ucestvovali u toj privredi. Najveci duznik je kombinat "Trepca" koji je svojevremeno, nakon Strajka rudara, ostao potpuno u rukama srpskih privrednih rukovopdilaca i tako bio delom prodat grckoj firmi "Mitilenos". Pare nisu ni "videli" Albanci, gospodine Dinkicu. Tako je bilo i sa ostalim uspesnim privrednim kolektivima kojima su uvedene Prinudne uprave. Na primer vrlo perofitabilni i uspesni "Ereniku" iz Djakovice potpao je pod "Bambijem" iz Pozarevca. Albanski privrednici kao i radnici bili su odstranjeni sa posla.
Da je ova 5.Oktobarska Srbija htela na prihvatljiv nacin resiti pitanje ratom opustosenog Kosova i kosovski dug bi bio verovatno, ili smanjen ili potpuno oprosten, od medjunarodnih finansijskih institucija, koje su i Srbiji otpisali daleko veci deo duga-Pariski, Londonski I ostali klubovi, sa kojima se Mladjan Dinkic hvalio da je isposlovao brisanje dugova. No ispada da Kosovo je vidjeno samo kao teritorija bez Albanaca, kao sto ju je i Preambula prikazala. Ovo sadasnje skretanje paznje ministra Dinkica "da ne treba placati dugove Albanaca" ne odgovara istini. Trepcu, njen veci deo i dalje vode Srbi pa nije posteno ovako rasisticki obrusavati se na Albance a ujedno traziti povratak svih interno raseljenih Srba. Gde ce oni raditi ako se ovako rasudjuje? Kosovski Albanci su bili “van” birackih spiskova kada je trebalo ucestvovati u Referendumu koji je odlucivao o njihovoj sudbini ako bi Kosovo ostalo pod jurisdikcijom Srbije. I poslednje delenje besplatnih akcija se odvija bez kosovskih Albanaca.. Ciji su to bili drzavljani gospodine Dinkicu.? Ja sam, kao I stotine hiljada drugih Albanaca, iako se siri laz o tome, redovno placao sva potrazivanja drzavi Srbiji vise od trideset godina. Pezioni fond je Srbija ponela sa sobom kao i Staru stednju, vise stotina miliona deviza nasilno prebacenih iz Bankkosa u Juogobanci. Ona se vraca kosovskim Srbima ali ne i Albancima. Zato nemojte samo jednu dimenziju duga prikazati kao vaznu. Duguje i Srbija Kosovu mnogo toga!

Marko

pre 16 godina

E kad je dotle doslo da se i ja jednom slozim sa njegovom izjavom! Ali naravno sumnjam da ce vlada to izglasati jer je i dalje premijer Kostunica, dr Vojislav!

Darth Vader

pre 16 godina

Tvrdite da je Kosovo jos uvek Srbija a odbijate da ispunjavate drzavne obaveze tog dela teritorije? Dajte ljudi odlucite se vec jednom-ili je deo Srbije pa ga tretirajte kao takvog, ili nije. Ne moze sedenje na dve stolice u isto vreme. To je Milosevic prvi pokusao pa smo stigli gde smo stigli. Ova vlada ponavlja greske u koracima iz doba SM-a i tako nastavlja lik i delo onoga koji je zapoceo 'rusifikaciju' Srbije, i to tako sto je prvo uzu familiju preveo u ruske gradjane.

Mile

pre 16 godina

Mislim da je proslo 2 meseca od kad sam cuo da ce Vlada uraditi nesto pametno. Valjda necemo cekati jos 2 meseca za sledeci dobar predlog... Ziveo razum!

ahmet

pre 16 godina

Mi smo prakticno prestali da izvrsavamo obaveze u odnosu na Kosovo onog trenutka kada su izostale prve isplate Albancima na primer penzija, plata, deciji dodataka itd. Onda se vec Srbija fakticki odrekla Kosova jer je prestala kolektivno jedan ceo deo populacije da smatra svojim gradjanima. Ovaj predlog o neplacanju Kosovskog dela duga je samo nastavak politike Srbije po kome Albanci na kosovu nisu gradjani Srbije a time i Kosovo nije deo Srbije.

Milan

pre 16 godina

Slazem se, samo mi nije jasno jel Kosovo Srbija ili nije. Mislim, ako jeste, a Vlada tvrdi da jeste, kako cemo da obrazlozimo prestanak otplate kosovskog duga? AKo nije - super.

Srdjan, Ceska

pre 16 godina

Konacno pametan predlog!!! Ionako je po predlogu Srbije "vise od autonomije - manje od nezavisnost" Kosovo trebalo da dobije ekonomsku nezavisnost!!!

Veki

pre 16 godina

Jedini normalan čovek u (generisanom) ludilu,neće da zloupotrebljava osećanja građana kad je Kosovo u pitanju,a neće ni da dozvoli da se Srbija živa sahranjuje.

Kapitalni investitor

pre 16 godina

da ekonomski slaba Srbija ne može ništa da uradi u borbi za očuvanje suvereniteta.

Najzad da neko jasno i glasno kaze ovo. Izuzetno logično rasuđivanje.
Samo još da se vlada oko svega slozi.

PRN

pre 16 godina

Ovo ne razumem. Kazete da Kosovo je Srbija, a placate specifican dug samo za Kosovo. Znaci, ipak Kosovo JE bila i jeste posebna teritorija.

igor

pre 16 godina

U pravu si kao i uvek,neka sami placaju svoje dugove,oni su ne zavisni de fakto neka budu nezavisni i u trosenju i u placanju.To nema nigde na svetu mi da ga izdrzavamo a ono da bude samostalno,nismo mi Nemacka da sebi mozemo da priustimo takav luksuz.Svaka cast ministre samo tako.

kesa

pre 16 godina

Dobro ste se setili!
To je trebalo biti uradjeno jos 99-e.
A sta sa parama koje su date od tada? Pa nikom nista... ionako nisu dali iz svog dzepa nego iz naseg.

Drita

pre 16 godina

Tako treba,
bas to i hocemo da prestanete da placate nas dug ako ga imamo, i tako svako neka placa svoje racune, ali treba da se zna gde su te pare otisle ili se samo narod laze da se na Kosovsko ime nesto radilo a u stvari te pare vi potrosili negde drugo.
Tako moze i vi samo sto ne mozete da priznate da prinzajete Republiku Kosovo, ali da u stvari radite na tom prvcu, bolje dela nego reci.
Pozdrav svim dobrim ljudima sirom svjeta.

patriota

pre 16 godina

Od ove nase vlade odavno nisam cuo da su odlucili bilo sta pametno sto ide u korist Srbije

Zato ne verujem ni da ce prestati da placaju Kosovske dugove

kesa

pre 16 godina

Dobro ste se setili!
To je trebalo biti uradjeno jos 99-e.
A sta sa parama koje su date od tada? Pa nikom nista... ionako nisu dali iz svog dzepa nego iz naseg.

igor

pre 16 godina

U pravu si kao i uvek,neka sami placaju svoje dugove,oni su ne zavisni de fakto neka budu nezavisni i u trosenju i u placanju.To nema nigde na svetu mi da ga izdrzavamo a ono da bude samostalno,nismo mi Nemacka da sebi mozemo da priustimo takav luksuz.Svaka cast ministre samo tako.

Sait Berisha Pec

pre 16 godina

Zaduzivanje kosovske privrede kod medjunarodnih finansijskih institucija datira iz vremena kada su i Srbi ucestvovali u toj privredi. Najveci duznik je kombinat "Trepca" koji je svojevremeno, nakon Strajka rudara, ostao potpuno u rukama srpskih privrednih rukovopdilaca i tako bio delom prodat grckoj firmi "Mitilenos". Pare nisu ni "videli" Albanci, gospodine Dinkicu. Tako je bilo i sa ostalim uspesnim privrednim kolektivima kojima su uvedene Prinudne uprave. Na primer vrlo perofitabilni i uspesni "Ereniku" iz Djakovice potpao je pod "Bambijem" iz Pozarevca. Albanski privrednici kao i radnici bili su odstranjeni sa posla.
Da je ova 5.Oktobarska Srbija htela na prihvatljiv nacin resiti pitanje ratom opustosenog Kosova i kosovski dug bi bio verovatno, ili smanjen ili potpuno oprosten, od medjunarodnih finansijskih institucija, koje su i Srbiji otpisali daleko veci deo duga-Pariski, Londonski I ostali klubovi, sa kojima se Mladjan Dinkic hvalio da je isposlovao brisanje dugova. No ispada da Kosovo je vidjeno samo kao teritorija bez Albanaca, kao sto ju je i Preambula prikazala. Ovo sadasnje skretanje paznje ministra Dinkica "da ne treba placati dugove Albanaca" ne odgovara istini. Trepcu, njen veci deo i dalje vode Srbi pa nije posteno ovako rasisticki obrusavati se na Albance a ujedno traziti povratak svih interno raseljenih Srba. Gde ce oni raditi ako se ovako rasudjuje? Kosovski Albanci su bili “van” birackih spiskova kada je trebalo ucestvovati u Referendumu koji je odlucivao o njihovoj sudbini ako bi Kosovo ostalo pod jurisdikcijom Srbije. I poslednje delenje besplatnih akcija se odvija bez kosovskih Albanaca.. Ciji su to bili drzavljani gospodine Dinkicu.? Ja sam, kao I stotine hiljada drugih Albanaca, iako se siri laz o tome, redovno placao sva potrazivanja drzavi Srbiji vise od trideset godina. Pezioni fond je Srbija ponela sa sobom kao i Staru stednju, vise stotina miliona deviza nasilno prebacenih iz Bankkosa u Juogobanci. Ona se vraca kosovskim Srbima ali ne i Albancima. Zato nemojte samo jednu dimenziju duga prikazati kao vaznu. Duguje i Srbija Kosovu mnogo toga!

patriota

pre 16 godina

Od ove nase vlade odavno nisam cuo da su odlucili bilo sta pametno sto ide u korist Srbije

Zato ne verujem ni da ce prestati da placaju Kosovske dugove

Veki

pre 16 godina

Jedini normalan čovek u (generisanom) ludilu,neće da zloupotrebljava osećanja građana kad je Kosovo u pitanju,a neće ni da dozvoli da se Srbija živa sahranjuje.

Marko

pre 16 godina

E kad je dotle doslo da se i ja jednom slozim sa njegovom izjavom! Ali naravno sumnjam da ce vlada to izglasati jer je i dalje premijer Kostunica, dr Vojislav!

ahmet

pre 16 godina

Mi smo prakticno prestali da izvrsavamo obaveze u odnosu na Kosovo onog trenutka kada su izostale prve isplate Albancima na primer penzija, plata, deciji dodataka itd. Onda se vec Srbija fakticki odrekla Kosova jer je prestala kolektivno jedan ceo deo populacije da smatra svojim gradjanima. Ovaj predlog o neplacanju Kosovskog dela duga je samo nastavak politike Srbije po kome Albanci na kosovu nisu gradjani Srbije a time i Kosovo nije deo Srbije.

Mile

pre 16 godina

Mislim da je proslo 2 meseca od kad sam cuo da ce Vlada uraditi nesto pametno. Valjda necemo cekati jos 2 meseca za sledeci dobar predlog... Ziveo razum!

3MAJ

pre 16 godina

Ne treba da se odreknemo placanja tog duga, samo treba da kasnimo sa uplatama. Kako nam budu stizale kamate, mozemo da ih prebijamo sa imovinom na Kosovu. Zar je tako tesko naci neko zaobilazno resenje u ovoj situaciji? A i kamate na neredovno vracanje ovog duga se gomila na osnovni kosovski dug :) A i ako budu hteli da nam lupe packe zbog neredovnog placanja, to nam opet ide u prilog zato sto time potvrdjuju nas suverenitet nad Kosovom :)

Nama trebaju sposobni, kreativni i pragmaticni politicari da vode ovu zemlju. Ne likovi koji do iznemoglosti kukaju nad postovanjem medjunarodnog prava, a zatim ga na najgrublji nacin ruse paljenjem i vandalizmom.

Drita

pre 16 godina

Tako treba,
bas to i hocemo da prestanete da placate nas dug ako ga imamo, i tako svako neka placa svoje racune, ali treba da se zna gde su te pare otisle ili se samo narod laze da se na Kosovsko ime nesto radilo a u stvari te pare vi potrosili negde drugo.
Tako moze i vi samo sto ne mozete da priznate da prinzajete Republiku Kosovo, ali da u stvari radite na tom prvcu, bolje dela nego reci.
Pozdrav svim dobrim ljudima sirom svjeta.

Milan

pre 16 godina

Slazem se, samo mi nije jasno jel Kosovo Srbija ili nije. Mislim, ako jeste, a Vlada tvrdi da jeste, kako cemo da obrazlozimo prestanak otplate kosovskog duga? AKo nije - super.

Dragan

pre 16 godina

-Da li je pametan predlog ili ne ,ostavimo to da vreme pokaze.
Secam se 1975 godine, kako sam se zaposlio,do 1990 se od /PLATE/odbijalo za Kosovo 1%
Znaci da je cela Juga, ulagala u Kosovo i sada treba
da i dugove placamo ,pa dokle bre.

Kapitalni investitor

pre 16 godina

da ekonomski slaba Srbija ne može ništa da uradi u borbi za očuvanje suvereniteta.

Najzad da neko jasno i glasno kaze ovo. Izuzetno logično rasuđivanje.
Samo još da se vlada oko svega slozi.

trezveno... nema šta

pre 16 godina

Mlađo, Mlađo. Napenalili ste Cvetkovića neki dan da izađe i da kaže šta je rekao, a kad narod skočio da ga kudi zbog izrečenog, pojavio se spasitelj Mlađa. Ne sporim ja, ministre, da ste stručan čovek, ali ponavljam da obratite malo pažnju na ravnomeran regionalni razvoj, a ne da ovako, po emotivnim aršinima, opterećujete državnu kasu. Srba na Kosovu ima 100.000 i slažem se da ih treba podržati, ali nas ima ovde 8 miliona... i uopšte nam ne cvetaju ruže.

Srdjan, Ceska

pre 16 godina

Konacno pametan predlog!!! Ionako je po predlogu Srbije "vise od autonomije - manje od nezavisnost" Kosovo trebalo da dobije ekonomsku nezavisnost!!!

Nesa

pre 16 godina

Odlicno Dinkicu, Medjunarodna zajednica i Albanci tvrde da Srbija nema nikakve vlasti na Kosovu zadnjih deset godina - molim da medjunarodna zajednica vrati novac kiji je Srbija otplacivala na ime Kosovskog duga ( Stajnje na terenu) Konacno pokazite koliko kosta razvod Srbija -Kosovo , neko mora to da plati

Pozdrav Nesa

Darth Vader

pre 16 godina

Tvrdite da je Kosovo jos uvek Srbija a odbijate da ispunjavate drzavne obaveze tog dela teritorije? Dajte ljudi odlucite se vec jednom-ili je deo Srbije pa ga tretirajte kao takvog, ili nije. Ne moze sedenje na dve stolice u isto vreme. To je Milosevic prvi pokusao pa smo stigli gde smo stigli. Ova vlada ponavlja greske u koracima iz doba SM-a i tako nastavlja lik i delo onoga koji je zapoceo 'rusifikaciju' Srbije, i to tako sto je prvo uzu familiju preveo u ruske gradjane.

PRN

pre 16 godina

Ovo ne razumem. Kazete da Kosovo je Srbija, a placate specifican dug samo za Kosovo. Znaci, ipak Kosovo JE bila i jeste posebna teritorija.

Marko_hg

pre 16 godina

Koje bre pare Kosovu vise?!
Mi smo ovde placali racune za struju, telefon itd. a oni nisu culi za to! Ceo zivot iz naseg dzepa! Dosta bre sa tim patriotskim glupostima, dajte da zivimo bar mi normalno! Ceo zivot dole anarhija a mi ispastamo zbog toga, ma!
Imali bi oni jos bolje predloge samo da nije glasova za sledece izbore...

ivan

pre 16 godina

Kad bi se malo vise ekonomski razmisljalo umesto izliva emocija zbog gubitka Kosova, vrlo bi se brzo nasli na pravom putu. Kad ce ljudi da shvate da ovi neredi koje pravimo idu samo na ruku mracnim snagama u Srbiji( radikali, DSS, MS itd), a da jedino ekonski jaka Srbija moze nesto da ucini u politici.

dd

pre 16 godina

Konacno jedan pametan predlog. Dok vi placate dugove Kosova, Albanci svoje pare trose za podmazivanje politicara zapada. Zapad razume samo jezik novca. Kad cete to shvatiti?

GuC

pre 16 godina

Mnogo je pametan Dinkic, kao dokaz nudim deo ove vesti koji me se posebno dojmio:""Potrebno je u što kraćem roku uspostaviti ekonomski suverenitet nad delom teritorije Kosova gde žive Srbi i da ekonomski ojačamo Srbiju", rekao je Dinkić!
Dakle napokon znamo na koji nacin ce Vlada Srbije uciniti da SRBIJI bude bolje, ma bravo!

manix

pre 16 godina

Konacno da se neko u Srbiji toga seti. Kad su se Slovenci setili da sto godina izdvajaju za to Kosovo a ono i dalje nerazvijeno. Zbog toga se Jugoslavija i raspala.

Marko

pre 16 godina

Ja ne zelim da Srbija postane ekonomski jaka i nezavisna na nelegalan nacin, kako zakon nalaze tako treba postupati, kada je Dinkic u pitanju nijedan planirani korak ka ekonomskom jacanju Srbije nije legalan, stoga ne mogu dati podrsku bilo cemu sto taj covek kaze ili uradi. Ja ne zelim da zivim u bogatoj zemlji koja je zgazila preko zakona i tradicionalnih vrednosti da bi do bogatstva dosla. Zelim da zivim u zemlji koja je sacuvala sve ono sto nas cini narodom i gde je vladavina prava, a ne u zemlji ministara za licne interese.

akai

pre 16 godina

Ovo je besmisleno, ili je vlada tj jedan njen deo u vidu ministra Dinkica priznao Kosovo? Sto bi me veselilo.
Ne moze se placati dug za deo gde zive Srbi a ne za deo gde zive Albanci, bar meni nije jasno kako to moze?

S druge strane, upumpavati novac na Kosovo je van pameti. Dajte novac tamo gde se moze oploditi a ne tamo gde ga samo mozete baciti.
Kako danas stvari stoje i ja bih pozeleo da budem Srbin na bivsoj teritoriji Srbije ili na teritoriji SFRJ gde su nekad ziveli Srbi, sanse za zaradu su vece, a rad je mnogo manji. Samo treba ziveti tamo.

goxi

pre 16 godina

Najave o uspostavljanju fiskalnog i carinskog suvereniteta su do te mere smesne da ih ne treba ni komentarisati. Ko jos misli da ce ubira poreze i carinu na Kosovu? Mozda jos i funkcionise neko vreme na severu ali ni to nece dugo trajati. Da nece mozda da idu u Pristinu i sprovode prinudnu naplatu? E bas svasta!

Jozo

pre 16 godina

Konačno neko nešto PAMETNO! Hvala Bogu. Ne, treba još da ih i izdržavamo a oni nek ništa ne rade. Pa ljudi moji i mi u Srbiji imamo pravo na normalan život! Činimo Srbiju siromašnom a bacajmo pare nečemu što nije pod našim uticajem. Ljudi, i mi u Srbiji smo živi i imamo pravo na normalan život. Ministre, opameti te ljude u Vladi koji kao da žive u nekoj drugoj evropskoj državi. Njima je lako oni nemaju razloga da žure u EU jer već žive po takvim novčanim standardima. A mi?

racundzija

pre 16 godina

Nema tu sta da se prica - mi tamo ne skupljamo porez - ne mozemo ni da vracamo dug. Legalno, da ne moze biti legalnije. Kad i gde uspostavimo fiskalnu vlast, tad i za tu teritoriju mozemo da placamo dugove. To mora da bude jasno svima.

Nervozni Laki

pre 16 godina

Ne moramo da prestanemo da otplaćujemo dug.Ostavimo te pare na poseban račun pa kada se razreši situacija sa KiM ili platiti ili vratiti u budžet.

ermir

pre 16 godina

Jos je rano da se zna ko kome duzi!Uskoro ce se zato pregovarati izmedu Kosova i Srbije!Prije nego sto se to tacno objavi od vlada dveju zemalja ne bi bilo dobro niko da spekuluje ko kome placa dugove!Do sada nijedna strana ne zna nista o tome jer je bilo Drzavna tajna da se zna sta se sve radilo i ne-radilo!

Beslagic

pre 16 godina

Voja ce sigurno i ovu ideju smatrati posrednim priznanjem nezavisnog Kosova. Zato ce pre platiti citav dug odjednom, nego prestati da ga otplacuje.Svasta cemo mi raditi na svoju stetu, jer - Kosovo je Srbija.

Jerolim

pre 16 godina

Odgovorno tvrdim da je Dinkic najsposobniji ministar ove vlade, kao i da ta cinjenica adekvatno opisuje koliko je Vlada Srbije sastavljena od nesposobnih ljudi.

Marija

pre 16 godina

Odricanje dugova nije odricanje Kosova. Jedno nema veze sa drugim. Jos od '99. mi nemamo kontrolu ni pristup tim preduzecima, niti medjunarodna zajednica pominje da ce vratiti vladi Srbije kontrolu nad njima, tako da time se vracanje dugova prebacuje na onoga ko ima kontrolu nad tim preduzecima. To nije vlada Kosova, vec medjunarodna zajednica koja trenutno kontrolise ta preduzeca i upravlja njihovim sredstvima.

WB employee

pre 16 godina

Posto smatraju da je Kosovo nezavisno, svi ti kreditori ce sada poceti da daju nove kredite Kosovu, ne konsultujuci Srbiju uopste. Pripreme su vec odavno u toku. Ne vidim zasto onda Srbija treba da im vraca stare dugove Kosova.

Zarija

pre 16 godina

Zasto da gradjani Srbije placaju dug Kosova??? to je isto bilo kao i sa Crnom gorom. Svaka cast Dinkicu, izgleda da je on jedina osoba koja razmislja u nasoj Vladi.

jovami

pre 16 godina

Joj, Dinky, konacno i ti jednom da kazes nesto pametno a da nije na stetu ove sirotinej u Srbiji!
Hvala ti ko bratu, jer ako ovi drugi (SRS) nastave sa svojim predlozima, jos cemo na kraju i narednih 60 godina da placamo Kosovu za "nerazvijene pokrajine".

Mirjana

pre 16 godina

Svaka čast na hrabrosti gos. Dinkiću, da uopšte i pomislite da Srbija neplaća dug Kosovu. Sve bi to bilo u redu gos. Dinkiću, da su samo Albanci sa Kosova potrošili pare od tih kredita. Ako mi želimo da zaboravimo da su
"NEZAMENJIVI SRPSKI KADROVI" /pa bili oni naprimer i samo predsednici nekih malih opština na Kosovu, kao što je na primer MALA Opština OBILIĆ/ i Srpski predstavnici vlasti debelo naplatili svoje pozicije od tih kredita, neverujem da će nam se želja ispuniti. Debelo su se sve naše vlasti, i male i velike, novčile na pitanju Kosova a i danas se teško odriču svih privilegija koje im se pružaju, sve radi OČUVANJA KOSOVA. KOGA MI LAŽEMO SEBE ILI NJIH?

kamilla

pre 16 godina

Aj super da je i ovo pocelo pa da se sve zavrsi u jednom paketu. Kada se vec dijeli dug, onda da vidimo sta Srbija duguje Kosovu: od raspada YU, od stete koje je nanijela albanskim porodicama tokom rata, unistene 10000 hiljada kuca tokom rata,ukradeni penzioni fond i bankarska stednja, steta nad albancima koji su bili zaposleni u drustvenom sektoru,itd, itd. Mislim da je ovo dovoljno za pocetak. Ima ona stara: Cist racun, duga ljubav.

kika

pre 16 godina

Ne slazem se sa konstatacijom da bi placanje KiM duga bilo nekakvo priznanje.
Pravno bi mogla da se napravi neka konstrukcija, s obzirom da su protektorat i na Taijvanizaciju cele situacije.
S obzirom da su sad proglasili da se smatraju gradjanima druge drzave, sada su priznali da trebaju da snose i sve svoje obaveze.
Konstantno insistirajnje na pravima bez ikakvih obaveza, samo bi potvrdilo mnoge stvari .
Naravno postoji i Medjunarodni sud koji bi potvrdio tacan iznos dugovanja.

Marko_kg

pre 16 godina

Kad dodjose interesi i normalizacija zivota na red izgubi se zelja za Kosovom! Kao sto sam i rekao,tako i treba,nece ni njima biti lose dole! Vidim Sloveniji i Hrvatskoj mnogo lose ide bez nas...umiru od gladi!
Da se razumemo, na izborima je NAROD ODLUCIO da zeli pre svega EVROPSKE INTEGRACIJE! Dakle, prestati sa jeftinim politickim nadmudrivanjem! Gospodine predsednice dali smo Vam glasove, dajte nam ono sto ste nam obecali...a onda kada bude bolje svi ce zaboraviti na ovo sto se sada dogodilo!
Gde ima ekonomije nema mesta nacionalizmu!

Drita

pre 16 godina

Tako treba,
bas to i hocemo da prestanete da placate nas dug ako ga imamo, i tako svako neka placa svoje racune, ali treba da se zna gde su te pare otisle ili se samo narod laze da se na Kosovsko ime nesto radilo a u stvari te pare vi potrosili negde drugo.
Tako moze i vi samo sto ne mozete da priznate da prinzajete Republiku Kosovo, ali da u stvari radite na tom prvcu, bolje dela nego reci.
Pozdrav svim dobrim ljudima sirom svjeta.

Sait Berisha Pec

pre 16 godina

Zaduzivanje kosovske privrede kod medjunarodnih finansijskih institucija datira iz vremena kada su i Srbi ucestvovali u toj privredi. Najveci duznik je kombinat "Trepca" koji je svojevremeno, nakon Strajka rudara, ostao potpuno u rukama srpskih privrednih rukovopdilaca i tako bio delom prodat grckoj firmi "Mitilenos". Pare nisu ni "videli" Albanci, gospodine Dinkicu. Tako je bilo i sa ostalim uspesnim privrednim kolektivima kojima su uvedene Prinudne uprave. Na primer vrlo perofitabilni i uspesni "Ereniku" iz Djakovice potpao je pod "Bambijem" iz Pozarevca. Albanski privrednici kao i radnici bili su odstranjeni sa posla.
Da je ova 5.Oktobarska Srbija htela na prihvatljiv nacin resiti pitanje ratom opustosenog Kosova i kosovski dug bi bio verovatno, ili smanjen ili potpuno oprosten, od medjunarodnih finansijskih institucija, koje su i Srbiji otpisali daleko veci deo duga-Pariski, Londonski I ostali klubovi, sa kojima se Mladjan Dinkic hvalio da je isposlovao brisanje dugova. No ispada da Kosovo je vidjeno samo kao teritorija bez Albanaca, kao sto ju je i Preambula prikazala. Ovo sadasnje skretanje paznje ministra Dinkica "da ne treba placati dugove Albanaca" ne odgovara istini. Trepcu, njen veci deo i dalje vode Srbi pa nije posteno ovako rasisticki obrusavati se na Albance a ujedno traziti povratak svih interno raseljenih Srba. Gde ce oni raditi ako se ovako rasudjuje? Kosovski Albanci su bili “van” birackih spiskova kada je trebalo ucestvovati u Referendumu koji je odlucivao o njihovoj sudbini ako bi Kosovo ostalo pod jurisdikcijom Srbije. I poslednje delenje besplatnih akcija se odvija bez kosovskih Albanaca.. Ciji su to bili drzavljani gospodine Dinkicu.? Ja sam, kao I stotine hiljada drugih Albanaca, iako se siri laz o tome, redovno placao sva potrazivanja drzavi Srbiji vise od trideset godina. Pezioni fond je Srbija ponela sa sobom kao i Staru stednju, vise stotina miliona deviza nasilno prebacenih iz Bankkosa u Juogobanci. Ona se vraca kosovskim Srbima ali ne i Albancima. Zato nemojte samo jednu dimenziju duga prikazati kao vaznu. Duguje i Srbija Kosovu mnogo toga!

ahmet

pre 16 godina

Mi smo prakticno prestali da izvrsavamo obaveze u odnosu na Kosovo onog trenutka kada su izostale prve isplate Albancima na primer penzija, plata, deciji dodataka itd. Onda se vec Srbija fakticki odrekla Kosova jer je prestala kolektivno jedan ceo deo populacije da smatra svojim gradjanima. Ovaj predlog o neplacanju Kosovskog dela duga je samo nastavak politike Srbije po kome Albanci na kosovu nisu gradjani Srbije a time i Kosovo nije deo Srbije.

PRN

pre 16 godina

Ovo ne razumem. Kazete da Kosovo je Srbija, a placate specifican dug samo za Kosovo. Znaci, ipak Kosovo JE bila i jeste posebna teritorija.

3MAJ

pre 16 godina

Ne treba da se odreknemo placanja tog duga, samo treba da kasnimo sa uplatama. Kako nam budu stizale kamate, mozemo da ih prebijamo sa imovinom na Kosovu. Zar je tako tesko naci neko zaobilazno resenje u ovoj situaciji? A i kamate na neredovno vracanje ovog duga se gomila na osnovni kosovski dug :) A i ako budu hteli da nam lupe packe zbog neredovnog placanja, to nam opet ide u prilog zato sto time potvrdjuju nas suverenitet nad Kosovom :)

Nama trebaju sposobni, kreativni i pragmaticni politicari da vode ovu zemlju. Ne likovi koji do iznemoglosti kukaju nad postovanjem medjunarodnog prava, a zatim ga na najgrublji nacin ruse paljenjem i vandalizmom.

Darth Vader

pre 16 godina

Tvrdite da je Kosovo jos uvek Srbija a odbijate da ispunjavate drzavne obaveze tog dela teritorije? Dajte ljudi odlucite se vec jednom-ili je deo Srbije pa ga tretirajte kao takvog, ili nije. Ne moze sedenje na dve stolice u isto vreme. To je Milosevic prvi pokusao pa smo stigli gde smo stigli. Ova vlada ponavlja greske u koracima iz doba SM-a i tako nastavlja lik i delo onoga koji je zapoceo 'rusifikaciju' Srbije, i to tako sto je prvo uzu familiju preveo u ruske gradjane.

Marko

pre 16 godina

E kad je dotle doslo da se i ja jednom slozim sa njegovom izjavom! Ali naravno sumnjam da ce vlada to izglasati jer je i dalje premijer Kostunica, dr Vojislav!

patriota

pre 16 godina

Od ove nase vlade odavno nisam cuo da su odlucili bilo sta pametno sto ide u korist Srbije

Zato ne verujem ni da ce prestati da placaju Kosovske dugove

Veki

pre 16 godina

Jedini normalan čovek u (generisanom) ludilu,neće da zloupotrebljava osećanja građana kad je Kosovo u pitanju,a neće ni da dozvoli da se Srbija živa sahranjuje.

igor

pre 16 godina

U pravu si kao i uvek,neka sami placaju svoje dugove,oni su ne zavisni de fakto neka budu nezavisni i u trosenju i u placanju.To nema nigde na svetu mi da ga izdrzavamo a ono da bude samostalno,nismo mi Nemacka da sebi mozemo da priustimo takav luksuz.Svaka cast ministre samo tako.

kesa

pre 16 godina

Dobro ste se setili!
To je trebalo biti uradjeno jos 99-e.
A sta sa parama koje su date od tada? Pa nikom nista... ionako nisu dali iz svog dzepa nego iz naseg.

Nesa

pre 16 godina

Odlicno Dinkicu, Medjunarodna zajednica i Albanci tvrde da Srbija nema nikakve vlasti na Kosovu zadnjih deset godina - molim da medjunarodna zajednica vrati novac kiji je Srbija otplacivala na ime Kosovskog duga ( Stajnje na terenu) Konacno pokazite koliko kosta razvod Srbija -Kosovo , neko mora to da plati

Pozdrav Nesa

Marko

pre 16 godina

Ja ne zelim da Srbija postane ekonomski jaka i nezavisna na nelegalan nacin, kako zakon nalaze tako treba postupati, kada je Dinkic u pitanju nijedan planirani korak ka ekonomskom jacanju Srbije nije legalan, stoga ne mogu dati podrsku bilo cemu sto taj covek kaze ili uradi. Ja ne zelim da zivim u bogatoj zemlji koja je zgazila preko zakona i tradicionalnih vrednosti da bi do bogatstva dosla. Zelim da zivim u zemlji koja je sacuvala sve ono sto nas cini narodom i gde je vladavina prava, a ne u zemlji ministara za licne interese.

akai

pre 16 godina

Ovo je besmisleno, ili je vlada tj jedan njen deo u vidu ministra Dinkica priznao Kosovo? Sto bi me veselilo.
Ne moze se placati dug za deo gde zive Srbi a ne za deo gde zive Albanci, bar meni nije jasno kako to moze?

S druge strane, upumpavati novac na Kosovo je van pameti. Dajte novac tamo gde se moze oploditi a ne tamo gde ga samo mozete baciti.
Kako danas stvari stoje i ja bih pozeleo da budem Srbin na bivsoj teritoriji Srbije ili na teritoriji SFRJ gde su nekad ziveli Srbi, sanse za zaradu su vece, a rad je mnogo manji. Samo treba ziveti tamo.

Dragan

pre 16 godina

-Da li je pametan predlog ili ne ,ostavimo to da vreme pokaze.
Secam se 1975 godine, kako sam se zaposlio,do 1990 se od /PLATE/odbijalo za Kosovo 1%
Znaci da je cela Juga, ulagala u Kosovo i sada treba
da i dugove placamo ,pa dokle bre.

goxi

pre 16 godina

Najave o uspostavljanju fiskalnog i carinskog suvereniteta su do te mere smesne da ih ne treba ni komentarisati. Ko jos misli da ce ubira poreze i carinu na Kosovu? Mozda jos i funkcionise neko vreme na severu ali ni to nece dugo trajati. Da nece mozda da idu u Pristinu i sprovode prinudnu naplatu? E bas svasta!

ermir

pre 16 godina

Jos je rano da se zna ko kome duzi!Uskoro ce se zato pregovarati izmedu Kosova i Srbije!Prije nego sto se to tacno objavi od vlada dveju zemalja ne bi bilo dobro niko da spekuluje ko kome placa dugove!Do sada nijedna strana ne zna nista o tome jer je bilo Drzavna tajna da se zna sta se sve radilo i ne-radilo!

Mile

pre 16 godina

Mislim da je proslo 2 meseca od kad sam cuo da ce Vlada uraditi nesto pametno. Valjda necemo cekati jos 2 meseca za sledeci dobar predlog... Ziveo razum!

Milan

pre 16 godina

Slazem se, samo mi nije jasno jel Kosovo Srbija ili nije. Mislim, ako jeste, a Vlada tvrdi da jeste, kako cemo da obrazlozimo prestanak otplate kosovskog duga? AKo nije - super.

Kapitalni investitor

pre 16 godina

da ekonomski slaba Srbija ne može ništa da uradi u borbi za očuvanje suvereniteta.

Najzad da neko jasno i glasno kaze ovo. Izuzetno logično rasuđivanje.
Samo još da se vlada oko svega slozi.

trezveno... nema šta

pre 16 godina

Mlađo, Mlađo. Napenalili ste Cvetkovića neki dan da izađe i da kaže šta je rekao, a kad narod skočio da ga kudi zbog izrečenog, pojavio se spasitelj Mlađa. Ne sporim ja, ministre, da ste stručan čovek, ali ponavljam da obratite malo pažnju na ravnomeran regionalni razvoj, a ne da ovako, po emotivnim aršinima, opterećujete državnu kasu. Srba na Kosovu ima 100.000 i slažem se da ih treba podržati, ali nas ima ovde 8 miliona... i uopšte nam ne cvetaju ruže.

GuC

pre 16 godina

Mnogo je pametan Dinkic, kao dokaz nudim deo ove vesti koji me se posebno dojmio:""Potrebno je u što kraćem roku uspostaviti ekonomski suverenitet nad delom teritorije Kosova gde žive Srbi i da ekonomski ojačamo Srbiju", rekao je Dinkić!
Dakle napokon znamo na koji nacin ce Vlada Srbije uciniti da SRBIJI bude bolje, ma bravo!

Srdjan, Ceska

pre 16 godina

Konacno pametan predlog!!! Ionako je po predlogu Srbije "vise od autonomije - manje od nezavisnost" Kosovo trebalo da dobije ekonomsku nezavisnost!!!

ivan

pre 16 godina

Kad bi se malo vise ekonomski razmisljalo umesto izliva emocija zbog gubitka Kosova, vrlo bi se brzo nasli na pravom putu. Kad ce ljudi da shvate da ovi neredi koje pravimo idu samo na ruku mracnim snagama u Srbiji( radikali, DSS, MS itd), a da jedino ekonski jaka Srbija moze nesto da ucini u politici.

Nervozni Laki

pre 16 godina

Ne moramo da prestanemo da otplaćujemo dug.Ostavimo te pare na poseban račun pa kada se razreši situacija sa KiM ili platiti ili vratiti u budžet.

Jerolim

pre 16 godina

Odgovorno tvrdim da je Dinkic najsposobniji ministar ove vlade, kao i da ta cinjenica adekvatno opisuje koliko je Vlada Srbije sastavljena od nesposobnih ljudi.

Jozo

pre 16 godina

Konačno neko nešto PAMETNO! Hvala Bogu. Ne, treba još da ih i izdržavamo a oni nek ništa ne rade. Pa ljudi moji i mi u Srbiji imamo pravo na normalan život! Činimo Srbiju siromašnom a bacajmo pare nečemu što nije pod našim uticajem. Ljudi, i mi u Srbiji smo živi i imamo pravo na normalan život. Ministre, opameti te ljude u Vladi koji kao da žive u nekoj drugoj evropskoj državi. Njima je lako oni nemaju razloga da žure u EU jer već žive po takvim novčanim standardima. A mi?

Marko_hg

pre 16 godina

Koje bre pare Kosovu vise?!
Mi smo ovde placali racune za struju, telefon itd. a oni nisu culi za to! Ceo zivot iz naseg dzepa! Dosta bre sa tim patriotskim glupostima, dajte da zivimo bar mi normalno! Ceo zivot dole anarhija a mi ispastamo zbog toga, ma!
Imali bi oni jos bolje predloge samo da nije glasova za sledece izbore...

dd

pre 16 godina

Konacno jedan pametan predlog. Dok vi placate dugove Kosova, Albanci svoje pare trose za podmazivanje politicara zapada. Zapad razume samo jezik novca. Kad cete to shvatiti?

manix

pre 16 godina

Konacno da se neko u Srbiji toga seti. Kad su se Slovenci setili da sto godina izdvajaju za to Kosovo a ono i dalje nerazvijeno. Zbog toga se Jugoslavija i raspala.

Beslagic

pre 16 godina

Voja ce sigurno i ovu ideju smatrati posrednim priznanjem nezavisnog Kosova. Zato ce pre platiti citav dug odjednom, nego prestati da ga otplacuje.Svasta cemo mi raditi na svoju stetu, jer - Kosovo je Srbija.

Zarija

pre 16 godina

Zasto da gradjani Srbije placaju dug Kosova??? to je isto bilo kao i sa Crnom gorom. Svaka cast Dinkicu, izgleda da je on jedina osoba koja razmislja u nasoj Vladi.

Mirjana

pre 16 godina

Svaka čast na hrabrosti gos. Dinkiću, da uopšte i pomislite da Srbija neplaća dug Kosovu. Sve bi to bilo u redu gos. Dinkiću, da su samo Albanci sa Kosova potrošili pare od tih kredita. Ako mi želimo da zaboravimo da su
"NEZAMENJIVI SRPSKI KADROVI" /pa bili oni naprimer i samo predsednici nekih malih opština na Kosovu, kao što je na primer MALA Opština OBILIĆ/ i Srpski predstavnici vlasti debelo naplatili svoje pozicije od tih kredita, neverujem da će nam se želja ispuniti. Debelo su se sve naše vlasti, i male i velike, novčile na pitanju Kosova a i danas se teško odriču svih privilegija koje im se pružaju, sve radi OČUVANJA KOSOVA. KOGA MI LAŽEMO SEBE ILI NJIH?

Marko_kg

pre 16 godina

Kad dodjose interesi i normalizacija zivota na red izgubi se zelja za Kosovom! Kao sto sam i rekao,tako i treba,nece ni njima biti lose dole! Vidim Sloveniji i Hrvatskoj mnogo lose ide bez nas...umiru od gladi!
Da se razumemo, na izborima je NAROD ODLUCIO da zeli pre svega EVROPSKE INTEGRACIJE! Dakle, prestati sa jeftinim politickim nadmudrivanjem! Gospodine predsednice dali smo Vam glasove, dajte nam ono sto ste nam obecali...a onda kada bude bolje svi ce zaboraviti na ovo sto se sada dogodilo!
Gde ima ekonomije nema mesta nacionalizmu!

racundzija

pre 16 godina

Nema tu sta da se prica - mi tamo ne skupljamo porez - ne mozemo ni da vracamo dug. Legalno, da ne moze biti legalnije. Kad i gde uspostavimo fiskalnu vlast, tad i za tu teritoriju mozemo da placamo dugove. To mora da bude jasno svima.

Marija

pre 16 godina

Odricanje dugova nije odricanje Kosova. Jedno nema veze sa drugim. Jos od '99. mi nemamo kontrolu ni pristup tim preduzecima, niti medjunarodna zajednica pominje da ce vratiti vladi Srbije kontrolu nad njima, tako da time se vracanje dugova prebacuje na onoga ko ima kontrolu nad tim preduzecima. To nije vlada Kosova, vec medjunarodna zajednica koja trenutno kontrolise ta preduzeca i upravlja njihovim sredstvima.

WB employee

pre 16 godina

Posto smatraju da je Kosovo nezavisno, svi ti kreditori ce sada poceti da daju nove kredite Kosovu, ne konsultujuci Srbiju uopste. Pripreme su vec odavno u toku. Ne vidim zasto onda Srbija treba da im vraca stare dugove Kosova.

jovami

pre 16 godina

Joj, Dinky, konacno i ti jednom da kazes nesto pametno a da nije na stetu ove sirotinej u Srbiji!
Hvala ti ko bratu, jer ako ovi drugi (SRS) nastave sa svojim predlozima, jos cemo na kraju i narednih 60 godina da placamo Kosovu za "nerazvijene pokrajine".

kika

pre 16 godina

Ne slazem se sa konstatacijom da bi placanje KiM duga bilo nekakvo priznanje.
Pravno bi mogla da se napravi neka konstrukcija, s obzirom da su protektorat i na Taijvanizaciju cele situacije.
S obzirom da su sad proglasili da se smatraju gradjanima druge drzave, sada su priznali da trebaju da snose i sve svoje obaveze.
Konstantno insistirajnje na pravima bez ikakvih obaveza, samo bi potvrdilo mnoge stvari .
Naravno postoji i Medjunarodni sud koji bi potvrdio tacan iznos dugovanja.

kamilla

pre 16 godina

Aj super da je i ovo pocelo pa da se sve zavrsi u jednom paketu. Kada se vec dijeli dug, onda da vidimo sta Srbija duguje Kosovu: od raspada YU, od stete koje je nanijela albanskim porodicama tokom rata, unistene 10000 hiljada kuca tokom rata,ukradeni penzioni fond i bankarska stednja, steta nad albancima koji su bili zaposleni u drustvenom sektoru,itd, itd. Mislim da je ovo dovoljno za pocetak. Ima ona stara: Cist racun, duga ljubav.