Ponedeljak, 11.02.2008.

13:40

Studenti: EU nema alternativu

Studenti traže ostavku Koštunice i izbore ako Srbija ne potpiše Sporazum sa Evropom. DSS tvrdi da je protest politički instruisan.

Izvor: B92

Studenti: EU nema alternativu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

pozovi m

pre 16 godina

Ljudi, pa idemo ponovo u akciju! S tim da:
1. Imajte u vidu da se deo studenata bori za goli zivot u bg, sto znaci - rade, pa organizujte proteste u popodnevnim ili vecernjim satima
2. Pored Djuricica, trebalo bi aktivirati jos javnih licnosti. Znate vec, da su se i prethodni protesti omasovili na taj nacin, oni su postali vrsta provoda, sto znaci, treba napraviti "program" za svako okupljanje
3. Nemojte se suzavati samo na studente: neka sledece okupljanje bude pod parolom u stilu "STUDENTI POZIVAJU GRADJANE"
4. Trazite zasedanje studentskog parlamenta da donesu ZVANICNU odluku o (ne)podrsci
5. Pozovite studente u drugim gradovima da se aktiviraju
6. Informisite studete i gradjane: plakati, flajeri, napravite sajt, znate vec kako se radi
7. Aktivirajte bivse studente koji su bili aktivni na protestima 96/97, koriscenjem poruka koje su oni koristili tada
I, verujte, tako cete animirati mnogo ljudi, sto i jeste cilj. Jer, dosta je svega!

nataša

pre 16 godina

Tužna sam i imam gorak ukus u ustima...Što zbog Kosova, što zbog činjenice da Zoran Djindjić nije živ...Sa njim bi ipak bilo lakše...Bar bi nas neko iz vrha podržavao, ovako...Ne mogu da verujem da je ovo zemlja gde se ide unazad, a ne unapred...

mlada

pre 16 godina

Ja sam juce tamo bila, i nisam politicki obojena. Naravno da neko to treba da pokrene, a zar je bitno ko ce to da uradi, ako je cilj jasan- skidanje Voje sa pozicije sa koje nam godinama zagorcava zivot? Bice nas jos vise svakog dana, a taj scenario mi je poznat:)

Aleksandra

pre 16 godina

Da je Zoki ziv bio bi sigurno juce uz studente.Od Kostunice i njegovih omladinaca nisam nista drugo ni ocekivala,ljudi pa oni su bili na strani Nacionalnog stroja jesenas u Novom Sadu

Dragan ex SUS

pre 16 godina

Zna se kada i kako je nastala Studentska unija Srbije i koji studenti su pristupili Studentskoj uniji Srbije, a koji su ostali u Savezima studenata i nastavili studenstku politiku 90-ih. I sveg srca podržavam protest, prisećajući se kako smo mi to radili, i kroz šta smo prolazili. Uvrede i potcenjivanja se ponavljaju. Ne dajte se studenti, svaki slobodan trenutak provešću ponovo sa Vama. Dragan, dipl.oecc.

StudenticaAUT

pre 16 godina

Sto se tice saopstenja Nemanje Petrovića i Marka Milutinovića mogu samo reci da je ovo jedan veliki bezobrazluk. ispada da su studenti sirom srbije krivi sto studenti sa kosova imaju lose uslove. hej, pa ko je ovde lud? sto vlada ne pomogne putem finansijskih resursa studentima kosova da im poboljsa uslove?? vazno da se oni bore protiv nezavisnosti, a kako da pomognu ljudima o tome ni da pisnu. ljudi, opametite se, kosovo je odavno izgubljeno. imate puno drustvenih problema o kojima se trebate brinuti. Svaka cast studentima!! Samo napred, glasno i jasno: EU NEMA ALTERNATIVU!!

Nemanja

pre 16 godina

Pozdravljam protest studenata BU. Ali moram da dam jednu veliku kritiku na usmerenost protesta. Suvise je usko postavljen problem. Nije problem Srbije samo Vojislav Kostunica, mislim da je celokupna politicka elita problem i da je protest trebalo usmeriti na sve politicke stranke. Pokazimo im da studenti, uopste mladi, nisu zaludjena clanstvom u partiji i to pokazuju izlaznoscu na izbore. Vreme je da kompletnu politicku javnost smene neki novi ljudi. Dosta vise...

Marija

pre 16 godina

Mene u ovom trenutku interesuje samo moja buducnost i nemem nameru da zbog demegogije tipa, "sebicni su oni koji u ovom sudbonosnom trenutku za Srbiju misle samo na sebe", propustim poslednju priliku da pocnem normalno da zivim. Danas mi je na protestu prisla jedna baka i rekla da joj je drago sto nas ponovo vidi na platou. Meni nije drago. Strasno mi je to sto se posle toliko godina ponovo okupljamo sa zakljuckom da danas, 2008. godine, dozivljavamo isto sto i devedesetih. Reakcija omladine DSS-a ista je kao nekada komentari omladine SPS-a. Jedno mi je drago: DANAS SAM SIGURNA KO JE KO. Pozdrav svima sa danasnjeg protesta i zelim nam da nas narednih dana bude jos vise.

Rade

pre 16 godina

Veoma, veoma verujem da bi jedino novi protesti mogli da reše katastrofalnu situaciju u Srbiji. Potrebno je ispuniti nekoliko uslova: da traju najmanje 15 do 20 dana, svakim danom sve jačeg intenziteta. Protest mora imati svog "nosioca"- vođu, govornika, istrajnu i jaku ličnost, hrabru...(e to je malo teže) ali nije neostvarivo. Studenti mogu naći između sebe takvu osobu. Može se desiti da u početku bude malo učesnika ali bi se svakim danom broj učesnika višestruko uvećavao. Na kraju bi Koštunica pao. Jedini izlaz, drugog nema. Ne računati mnogo na postojeću političku garnituru ni jedne stranke. Mogli bi to biti potpuno novi ljudi.

sergije

pre 16 godina

mislim da je ovo potpuna manipulacija sa omladinom Srbije. Naravno da mladi ljude zele da zive u kvalitetnijim uslovima zivota, ali na ovakav nacin to izravati je ponizavajuci. Da je rec o politizovanom skupu potvrdjuje i izjava Studentskog parlamenta beogradskog univerziteta. Postavljam pitanje: zasto se svi, koji su bili na skupu, nisu obratili svim relevantnim politickim faktorima u Srbiji, a ne samo jednom delom?

Pele

pre 16 godina

"Prema našim informacijama, to je bio politički skup i tamo su delili materijal LDP", kaže Dragan Daničić iz Omladine DSS.
Ovakve izjave su davali i SPS-ovi funkcioneri onih devedesetih. A mi, tadasnji studenti, odlicno ih se secamo.

Vojvodjanka

pre 16 godina

Kako to da g.Koštunici a ni DSS-u nije smetalo kada su studenti bili na ulicama 2000??? Ko ih je onda zvao buntovnicima??? Ma ajde bre nemojte da nam solite pamet!!! Napokon studenti su shvatili i imali hrabrost, za to šta treba da se radi i nadam se da ćemo se i mi već probuditi, jer godine idu a mi još smo tamo gde i 2000!!! Ovo je bila zadnja šansa što sam dala ovim političarima što su mi trubili nedeljama za promene, za Evropu...ako ništa neće da urade, posle ...addio Serbia...

student96/97

pre 16 godina

Ovo pismo koje su poslali predsednik studentskog parlamenta i student prorektor samo pokazuje da nam se istorija ponavlja zbog sopstvene gluposti i koliko je lako ljude izmanipulisati. Neka pitaju svoje bivse kolege koji su preziveli ratovanja za Srbiju kako je to, neka popricaju sa majkama onih koji se iz tih ratova nisu vratili. Ako sada studenti ne izadju i ne dignu glas protiv ratnohuskacke histerije ponovo cemo se suociti sa mobilizacijama i frontovima. Dosta rata i izolacije! Mi hocemo u EU!

StudentBG

pre 16 godina

Kakvi crni studenti... To su studenti sa clanskim kartama nekih stranaka... A to vec nije glas studenata nego politika nekih partija! Nemojte da narod stvarno pomisli da studenti misle kao nekoliko zavedenih "studenata"...

srbijanac

pre 16 godina

Ovi sto kritikuju protest studenata ne shvataju da jedino priblizavanjem EU mozemo da pomognemo svim koji su ugrozeni na Kosovu. Mislim, ne treba neka velika inteligencija da bi se doslo do ovog zakljucka.

ns bivsa studentkinja

pre 16 godina

e pa ovako, hvala svima sto su izasli danas, ja slobodno mogu reci da su izasli u moje ime i ime mojih prijatelja kojima je dosta straha i okretanja stomaka svako jutro uz kafu i najnovije vesti. dokle vise? draga vlado, izabrani pojedinci pocnite da nas predstavljate inace se vas visoko proklamovani legitimitet gubi. nadam se sve vecem broju ljudi na ulici, sve vecem broju onih koji misle... kazu da je pocelo...cekamo i u NS...

emilianzo zapata

pre 16 godina

Studenti, studenti.....Vi ste pametni i obrazovani i treba da znate de sve na ovom svetu IMA ALTERNATIVU...
ZapataVive.
México, D.F.

Ivan Petronijevic

pre 16 godina

Kao clan studentskog parlamenta Univerziteta u Beogradu ne mogu da stanem iza kvazi saopstenja Studentskog parlamenta jer parlament cine 42 delegata sa svih fakulteta BU a ne dva coveka koja su se iz ko zna kojih razloga nasla prozvana da daju saopstenje koje nije proslo niti studentski parlament niti predsednistvo studentskog parlamenta BU.

Ljiljana, London

pre 16 godina

Buducnost je u omladini.Nasi mladi veruju u promene,u bolji zivot i to treba podrzati; stariji su isuvise razocarani sta dozivljavaju pod stare dane (prosjacki stap po standardu zivljenja), te ih treba donekle razumeti i njihove ugasene nade. Mladost => ludost mozda, ali mladost => glupost ma nikako. I ja sam bila studentkinja koja je zelela mnogo sto sta, najvise da idem u korak sa svetom. Za to sam se izborila u drugoj zemlji. I zato studenti koji se bore za promene, imaju moju 200% podrsku. Krojite svoju sudbinu, borite se za normalan zivot i vise od toga. Ok? Samo napred.

Student iz Nisa

pre 16 godina

Ma, dajte ljudi. Koji su to studenti? Ko to govori u nase ime? Taj sporazum sa EU ne donosi nista novo. Imamo mi mnogo bitnijih stvari koje treba da resimo. IZADJIMO NA PROTESTE ZBOG KOSOVA I METOHIJE. Pomognimo nasim sunarodnicima koji i dalje zive dole.

snele

pre 16 godina

Bravo, deco i svi ostali koji ste danas izasli na ulice. Bravo, gospodjo Turajlic, kao i uvek na pravoj strani. Bez stranackih obelezja, jer se samo to ceka. Ne dajte im tu sansu. Za studentima i sav onaj narod iz 96/97, iz 2000, sigurna sam da nas ima vise od 2.300.000. Probudite se ljudi u ostalim gradovima. Na gradjanske proteste! I jos nesto: posle ovakve izjave - ostavka rektora BU. Sta mislite, iz koje je stranke i ko ga je postavio? Dokle god je tako, nema napred zemlji Srbiji.

dragan

pre 16 godina

Tesko nama, nas Univerzitet pohadja samo 100-150 studenata. Sudeci po ovima sto se predstavljaju kao studenti bojim se da bi strajk cistacica sa BU bio masovniji.

Vlada

pre 16 godina

Saopstenje DSS-a je potpuno ocekivano i u skladu sa svim onim sto rade poslednjih nekoliko godina. Iznenadjujuci je podatak da je Studentski parlament ustvari istureno odeljenje Omladine DSS-a. Dekanski poltoroni su nasli da nam govore o solidarnosoti. To je prevrsilo svaku meru. Zahtevima za ostavke ministara pridruzujem i zahtev za raspustanje Studentskog parlamenta. Licimuri!

aleksa

pre 16 godina

Odlicno, dobar znak kad studenti krenu. Kao i svi veliki legalisti, Kostunica bi morao da uci iz istorijske prakse, a ta praksa smenjivanja vlasti koja je losa i samodovoljna je uvek pocinjala na ulici. Znaci, Kostunice, ucimo se 1 plus 1 su uvek 2...i drugo naravoucenije glasi: nije dobro biti Seselj, pa ni u rukavicama...pozdrav od setaca veterana.

Yvonne

pre 16 godina

Naravno da je EU jedna dobra ideja, ali kakve veze ima ponudjeni sporazum sa ulaskom u istu??? To se tim sporazumom ne nudi Srbiji, cak se podseca da jedino SSP ima obavezujuci karakter kao i uslovi koje treba ispuniti. Taj sporazum o "dobrim namerama" sluzi jedino kao pokrice EU za slanje svoje misije na Kosovo i Metohiju, jer oni inace nemaju NIKAKAV osnov da je posalju. Ako hoce da nas prime, neka nam ponude SSP. Mi u EU hocemo, ali oni nas izgleda nece. Bolje je da su studenti protestvovali pred ambasadama zemalja EU.

Simce

pre 16 godina

Ucesnik sam Studenskog protesta 1996/97 i sve me ovo nekako, ova izjava DSS-a podseca kad smo mi kao studenti ustali protiv SPS kradje glasova na izborima 1996. Sad me DSS podesca ovom izjavom na tadasnji SPS da nenasedamo na provokacije "stranih placenika, domacih izdajnika" potpuno je isto samo su likovi drugi.
DSS 2007 = SPS 1997? Zgozen sam.

begbie

pre 16 godina

Bas volim kada studenti koji sede u parlamentu pocnu da se ponasaju kao i njihove kolege u parlamentu Republike Srbije, jos jednom su pokazali da je najbitnije podilaziti svojim profesorima, a ne pomoci svojim kolegama...
Sramota Studentskog parlamenta...
KOSTUNICE, ODSTUPI!

Jovan

pre 16 godina

Zaista me vredja sto se na osnovu 300 studenata, koji su izasli na ulicu, konstruise fikcija, da su danas ispred zgrade Vlade Srbije, bili studenti, u ime svih studenata, kojih ima mnogo vise nego 300.

Katica

pre 16 godina

Pa naše studente premjer nije mogao da primi jer je u zgradu došao ambasador Rusije - a to je za našu vlast (već 20 godina!) - zakon! Kako on kaže, oni sprovode!

Dzon_Lock

pre 16 godina

Bio sam na protestu! Mogu reci, da ima tu neke romantike :) Prvo, momci koji ovo organizuju, nemaju veze, ocajno. Veoma mali broj ljudi je znao za ovaj skup. Kampanju su ocajno odradili. Ako oni misle da rade kampanju preko facebook-a i bloga, onda oni ne znaju koliko ljudi koristi internet u Srbiji. Ili, pre bih rekao, da su previse lenji... Takodje, nisu se setili da nabave jedan megafon, pa da ih barem cujemo kad smo bili ispred vlade.
Trece, nije mi jasno, zasto su neki ljudi nosili stranacka obelezja? Bilo ih je malo, ali ipak nema smisla, a ni potrebe! Parlament univerziteta je rekao da je ovo politicki skup? Kako ih nije sramota? Predsednik tog parlamenta, i prorektor su iz DSS-a. Hehe, kako su jadni, ali stvarno. Pozdravljam sve studente i mlade ljudi, i ljude iz javnog zivota koji su se danas pojavili. A posebno sve starije penzionerke i penzionere :)

Ivan Jovanov, bivsi studentprodekan ETF-a

pre 16 godina

Mlada gospoda koja su se obratila ispred ispred Studentskog parlamenta su dovedeni na pozicije na kojima su posredstvom Saveza studenata, sto je manje bitna cinjenica. Druga vrlo poznata cinjenica je da su ova mlada gospoda bili u trenutku dovodjenja na funkcije (predsednika Studentskog parlamenta i studenta prorektora) bili clanovi omladine DSS-a. Naravno, oni su u trenutku postavljanja na funkciju javili svojim partijskim prijateljima da zamrzavaju svoje clanstvo i na taj nacin rekli NE politici u studentskim organizacijama. Toliko o pateticnom saopstenju i njegovim potpisnicima i njihovoj studentskoj politici!

DJ_Vasa

pre 16 godina

A ja sam mislio da više nikada neće biti potrebe da studenti idu u protestne šetnje... Eh, Srbijo, nisi puno odmakla od devedesetih... Nadam se da će oni uspeti da završe ono što smo mi započeli.

Weatherwax

pre 16 godina

Mislim da cu da otkacim pistaljku sa civiluka i u setnju. Pa zar opet? Sve je isto samo njega danas menja Kostunica, i to izuzetno dobro. Mislim da svi treba da podrzimo studente i izadjemo na ulice, dosta je bilo bre!!

srbijanac

pre 16 godina

Studenti i treba da izadju na ulice i da dignu svoj glas na vreme da im se ne bi desilo kao njihovim kolegama pocetkom 90-tih da zavrse mobilisani na nekom od srpskih frontova.

Mashinovodja

pre 16 godina

daj Bože da je najzad led krenuo i zatalasala se žabokrečina... Možda je danas moglo da bude više učesnika, ali neka, i ovo je sasvim OK. I onda je u početku bilo vrlo malo ljudi, ali i najveća lavina uvek počinje od samo nekoliko grudvi snega...I onda su pričali da je protest "politički instruisan" (a šta bi ljudi trebalo da čekaju: da počnu da padaju u nesvest od gladi i iznemoglosti?!), da je to samo "šačica šetača", koja se kasnije pretvorila u "šačicu izdajnika i stranih plaćenika". Očigledno je da Koštunica i DSS nisu ništa naučili iz onog vremena i ondašnjih protesta. A nisu ni mogli da nauče jer nisu ni učestvovali u tome. Sada celu mudrost kupuju od julovsko SPS-ovskih krtica i preletača što je većina članstva te bedne strančice.

jedna mama

pre 16 godina

Moj sin je 97-me imao 12 god.a sada je student koji je bio na skupu. 97-me je isao u korak samnom sve sa pistaljkom a sada...opet samnom, opet sa pistaljkom.Opet smo strani placenici i izdajnici...o Boze kao da gledamo reprizu nekog ruznog filma.

Srki

pre 16 godina

Ne zelim nista da komentarisem osim da istaknem cinjenicu da sam ja student, moj brat je student i skoro svi moji prijatelji su studenti, pa opet nas niko nije dosao da pita sta mi mislimo, niti se secam da sam bilo kome dao ovlascenje da govori u moje ime. Smatram da sam dovoljno pametan i sposoban da kazem ono sto mislim i ne treba mi NIKO ko ce to da radi u moje ime. Zamolio bih vas da, zbog ranije navedenog, nadjete drugi termin za ove momke i devojke koji protestvuju, jer cinjenica da su svi oni studenti NE ZNACI da govore u ime SVIH studenata. Ne zelim UOPSTE da ulazim u raspravu ko je u pravu a ko nije, nego samo da istaknem cinjenicu da u Srbiji postoji nekoliko desetina hiljada (valjda) studenata, a da na ulicama grada nije bilo ni cetvrtine tih studenata, zbog toga mislim da je veoma uvredljivo nazivati ih tako opstim imenom "studenti". Sve je to u redu za sta se oni bore, ali jednostavno ne mogu predstavljati studente ukoliko im isti nisu dali ovlascenje da oni to rade u njihovo ime. To je isto kao da su stranci, nakon ispada nacionalnog stroja, zakljucili kako su svi Srbi nacisti jer su svi pomenuti bili srpske nacionalnosti.

vladimirrr

pre 16 godina

istorija se ponavlja. opet su studenti zloupotrebljeni??? najpametnija populacija zavedena? ne, nego su voja i sloba u pravu!!!

veteran iz 96/97

pre 16 godina

Ma tako breeee, nazalost i Vi morate da setate, nisam to ocekivao 1996.
Svim srcem smo uz Vas drage kolege. Moja porodica i ja izlazimo cim krene gradjanski protest.
AJMO AJDE...

Zoe Hermann

pre 16 godina

Ja taman pomislila da je misljenje svojom glavom nestalo sa liste narodnih sportova u Srbiji... Bravo subjekti studenti! Ne dajte da vas oneraspolozi ova DSS-ovska retorika. Nismo ni mi 96/97 slusali Mirine savete i recepte :-) Pokazite Evropi da ne sme da vas zaboravi. Uzdravlje i samo napred iz dijaspore.

Qkies

pre 16 godina

A sta kao ovi LEGIJAlisti i putinisti imaju svoju omladinu?Ma nemojte molim vas.Koliko ih ima ukupno?Jedno dvadesetak,racunajuci i ona dva nesretnika od potparola sto provaljuju odavno otrcane fraze.Puna podrska studentima od bivseg studenta.

i nekad i sad

pre 16 godina

od "mog" studentskog protesta prošlo je jedanaest godina. od ubistva "mog" premijera prošlo je pet godina.
ja sam ipak otišla iz srbije. nisam imala više vremena. nadam se da će današnji studenti konačno uspeti!

David

pre 16 godina

Naravno, DSS kad nema sta drugo da uradi, napada i odmah im smeta "politicki instruisan" skup, o kojem od jednom svi oni znaju sve. A nama kojima je pun kufer DSS-NS ropstva, i koji smo većina, malo smeta da uopšte čujemo DSS. A premijer koji nema petlju da primi sopstvene studente, i sopstvenom narodu da se obrati javno. KO NIKAD NE SME DA NAS POGLEDA U OČI? KOŠTUNIJE naravno. Dosta bre. Ostavke. Izbori.

Milorad Rodić

pre 16 godina

Vidi Voju ala ne da vlast!!!
Izgleda da će morati da padne kao njegov prethodnik, daj bože samo da nas ne čeka krvavo proleće!
Smrt DSS-u, sloboda narodu!

najcrnji

pre 16 godina

Ucestvovao sam u studentskim protestima onomad. Mnogo sam energije potrosio u setnje umesto da sam ucio. Studiranje mi se oduzilo na skoro 6 godina. Sad zivim u Evropi. Bez prave alternative nema ni potrebe da se protestvuje. Ili da nam anarhija bude konacni cilj. Jos me zanima kakva je to vest da su studenti mahali zastavama 'koje podsecaju' na neke politicke partije.

Dragan

pre 16 godina

Ne sumnjam da iza toga stoji neka stranka. I iza setnji devedesetih su stajale neke stranke, one koje su dovele Kostunicu na vlast. Neko mora da organizuje protest. Te setnje su na kraju srusile Milosevica, i jedino su sto moze da srusi sadasnju vlast. Zato mi je jako drago da je konacno pocelo. Trebalo je to jos mnogo ranije.

Pobednik

pre 16 godina

Dok Kostunicina vlada umire, novi studenti se radjaju! HVALA STUDENTI!
VI SE PITATE! Vi trebate da stvarate porodice i da se zaposlite sutra.
Oni koji hoce da se osvete citavom svetu zbog svojih neuspeha, nemaju prava da sprecavaju VAS da budete na istoj ravni sa Evropskom porodicom kojoj i VI pripadate!
DO POBEDE

koma

pre 16 godina

" Portparol Demokratske stranke Srbije Andreja Mladenović izjavio je danas da je studentski protest pod nazivom "Evropa nema alternativu" zloupotrebljen i politički instruisan, i da se iza njega krije jedna opoziciona partija.

Mladenović je, na redovnoj konferenciji za novinare DSS koja je počela desetak minuta posle otpočinjanja protesta studentskih organizacija, rekao da je, prema informacijama koje ima, taj skup započeo nošenjem zastave jedne opozicione stranke i skandiranjem protiv premijera Vojislava Koštunice."

ovako su tekla saopstenja sps-a tokom 90-ih. vidi se od koga su ucili kako se vlada.hm a kostunica je obecao 5. oktobra pred pola miliona ljudi da ga vlast nece pokvariti ni promeniti

x-ray

pre 16 godina

ha ovo ko da je pisala Mira Markovic 96/97. volim sto ovi iz DSS-a u posledje vreme pocinju da bivaju vidoviti - iza predloga sporazuma sa EU vide obmanu, iza protesta opozicionu partiju, iza Busa djavola itd itd.

Mike

pre 16 godina

Bravo za studente!! Samo napred.
Studentski protesti su 90tih pokrenule masu i da nije njih bilo nikada se Milosevica nebi oslobodili... sada je red na " Milosevica II" - citaj Kostunica. Jedino sto ovog puta moramo naci nekog novog Cedu da taj protest predvodi.

simche

pre 16 godina

Ok - prvo: SVAKA CAST, STUDENTI!
drugo: kao aktivni ucesnik protesta 96/97, imam jedan topli savet - Ucite, ljudi, i bjez'te glavom bez obzira iz ove zemlje! Slaba je vajda od protesta!
I trece: Ovaj Mladenovic me malko, kanda, podseca na onog 'kolmovanog' Slobinog...Tomic, bese?!? 'Sve su to fasisti...'
Ajmo, ajde, svi na Zapad!!!

nikolla90

pre 16 godina

Omladina DSSa je juče pozvala na nedolazak, danas Mladenović laže o mladima, Koštunica nema vremena za njih, nema vremena za Evropu!

Ne smemo da stanemo, jer AKO STANEMO - GUBIMO SVE!

KGB

pre 16 godina

Evropa itekako ima alternativnu. To su srpski nacionalisti i njihove gazde u Moskvi. Evropa je za Evropljane, A Srbi treba prvo da odluce da li su to ili nesto drugo.

Toxic

pre 16 godina

Šta se brinete, vidite i sami da je DSS počeo da se popravlja. Sada su na vreme o svemu obavešteni. Dobar korak za tu partiju na ivici gašenja.

Darko

pre 16 godina

Da li se meni to učinilo ili sam opet čuo glasove članova SPS-a iz devedesetih... Nemoguće... Mislio sam da je Milošević umro?! Čini mi se da ćemo u narednim danima da proživljavamo sve one strahote devedesetih, da će opet studentski protest da bude organizovan i podržan od strane "stranih plaćenika" i "domaćih izdajnika"... Ko je bre ovde lud?! Izdajnici su oni koji se uporno zanemaruju svoje obaveze prema narodu i omladini Srbije koja se 3. februara jasno i glasno izjasnila šta želi... Nastavi li Koštunjavi da zanemaruje 2,3 miliona glasova, pretvoriće se u političkog patuljka. A onda ćemo ga onako patuljastog šutnuti u ono njegovo lepljivo d..pe i odlepiti jednom za svagda sa fotelje koja mu ne pripada. Svi za Srbiju u Evropi.

Mikele

pre 16 godina

Mi kao i uvek zamenjujemo teze i navijacki gledamo na politiku. Ne slazem se sa stavom vlade da je potpis na sporazum sa EU prihvatanje nezavisnosti KIM. Trebalo bi da ga potpisu. Medjutim, problem je u tome sto u ovim komentarima preovladava stav da u Evropu treba uci cak i ako je cena Kosovo. Ako je tako, onda treba jasno reci: Evropa je ispred Kosova, i braniti taj stav. Za tako nesto treba imati i malo hrabrosti osim suve retorike. Kostunica je bar tu decidan. Kosovo je po njemu veca vrednost od ulaska u EU. Da li je on u pravu ili ne, pokazace vreme, ali za razliku od mnogih ima hrabrosti da svoj stav jasno iznese.

Panzer

pre 16 godina

Tako je i Sloba govorio, kao ovaj iz DSS-a, kad smo mi, studenti iz 90-ih kretali u demonstracije. Nista nisu naucili, proci ce i njegov sef kao i Sloba...

BEOGRADJANIN

pre 16 godina

Gospodo iz DSS-a , sta je frka mala od studenata i inteletualaca?
Odmah ste poceli da dajete saopstenja kao JUL i cuvena JUL-ova omladina.
Zar ste zaboravili na skoru istoriju a proslo je "samo" 8 godina .
A i Vi Gospodine Mladenovicu jako licite na Ivana Markovica portparola tog JUL-a , cak imate i istu frizuru.
Provaljeni ste odavavno, bar od intelektualaca Srbije i studenata, a to je dovoljno za pocetak Vaseg kraja.

Don Kihot

pre 16 godina

Je l' vam to DB javio?
Strašno je što se stranka za koju glasa MAKSIMALNO 10% građana koji izlaze na izbore, zbog svog velikog "koalicionog potencijala" (ne mogu da podnesem ovaj izraz, ja sam za to da se stvari nazivaju pravim imenima, te bih ovaj potencijal pre nazvao ucenjivačkim ili prostitucionim), uopšte za nešto pita u ovoj zemlji, i što može da ucenjuje ceo narod.

Podrska iz Holandije

pre 16 godina

Podrzavam protest iz inostranstva. Ovaj DSS komentar je apsolutno isti kao i komnentari od SPS-a devedesetih, kada smo se smrzavali pokusavajuci da se oslobodimo Milosevica. A komentari su bili, da podsetim: "Grupica neorganizovana, stranih placenika , domacih izdajnika" - sve isto samo se pakovanje menja.

Marin

pre 16 godina

Ako kažete u minut do 12 onda tada i počnite. Ja bežim sa posla da bih došao tačno u 11.58h i onda pola sata gledam pozere kako skakuću na bini uz Azru. Nisam mogao dugo da ostanem, ali nisam nešto oduševljen masom. Veterana je bilo skoro isto koliko i mladih, koji i treba da iznesu ovo. Mora to bolje..

Ana

pre 16 godina

Jel' ovo pocetak reprize '97? E da nam je tada neko rekao da ce studenti ponovo na ulice zbog nekog "demokrate" svi bi popadali na pod od smeha...kad ono...sve je isto, samo njega nema...

Srna

pre 16 godina

Zar je najvaznije ko stoji iza organizacije skupa??? Da studenti ne zele promene ne bi izasli na ulicu ni da ih sam premijer pozove na to! Ja sam studentiknja politickih nauka i verujte mi ni rodjena majka ne moze da me natera da radim nesto sa cim se ne slazem! dakle, mladi su nezadovljni i dobro je da postoji neko od politicra ko ih podrzava u borbi da jednog dana zive kao njihove kolege u svetu, sta ima lose u tome? Pa, Mladenovicu, hocu i ja da putujem....po cemu se Ti i ja razlikujmo osim po politickoj pripadnosti???

zrad

pre 16 godina

Samo neznalica moze da kaze da "Evropa nema alternativu". U politici se nikada ne smije kazati da nemate alternativu. Onaj koji ima ili zeli samo jedno resenje, nema mogucnosti izbora, a time i upravljanja. U teoriji sistema i upravljanja je to odavno poznato. Problem je sto politicari to ne znaju jer su neobrazovani.

igor

pre 16 godina

Boze neko moze da pomisli da sam lud ali sve me ovo neverovatno podseca na 90-te.I tada je sve pocinjalo polako okupljanjem studenata.Kostunice sta si docekao stidi se.

slobodan

pre 16 godina

A protiv koga da skandiraju?Vodovoda, EPS-a, pa ko pravi s*anje u ovoj zemlji od kada smo srušili Miloševića, pa Koštunica,DOLE KOŠTUNICA!

Ksenija

pre 16 godina

Bilo bi lepo da se narod u sto vecem broju okupi.Da im svima, jasno stavimo do znanja,da se ne igraju nasim glasovima za Srbiju u Evropskoj uniji.Nadam se da ce sve krenuti na bolje uskoro,i da cemo potpisati taj sporazum.Svet nas nece cekati vecno....

H.K.Anderson

pre 16 godina

Vidi,vidi sad odjednom u DSSu o svemu informisani i obavjesteni cak i o tome ko stoji iza svega ovoga.Napokon neka novost iz te stranke.Svaka cast studentima i mladosti SRbije.Samo naprijed i Vi i ona prava Srbija i zasluzujete i mozete mnogo bolje.

Djordje

pre 16 godina

DSS ostaje veran sebi. Koliko se secam, i tokom protesta 1996/97 Kostunica je izjavljivao da ulica nije mesto za izrazavanje nezadovoljstva, i da ne treba protestovati, o cemu se oglasio i pisanim saopstenjem tada...
Jos tada je pokazao kome je blizi, ratnoj opciji i samoizolaciji ili evropskom i demokratskom putu.

vesna

pre 16 godina

Pa, da! Sami mladi se nikada ne bi necega setili! Mora neko politicki da ih instruira da bi se studenti organizovali! Ma, dajte bre DSS-ovci prestanite da potcenjujete mlade. Mozda neko misli svojom glavom (a ne glavom V. Kostunice)! Taj isti potcenjivacki recnik je koristio i Milosevic kad sam protiv njega kao student demonstrirala jos od 91, a narocito 96-97. Nestanite mracnjaci! Sram vas bilo sto vredjate studente.

H.K.Anderson

pre 16 godina

Vidi,vidi sad odjednom u DSSu o svemu informisani i obavjesteni cak i o tome ko stoji iza svega ovoga.Napokon neka novost iz te stranke.Svaka cast studentima i mladosti SRbije.Samo naprijed i Vi i ona prava Srbija i zasluzujete i mozete mnogo bolje.

vesna

pre 16 godina

Pa, da! Sami mladi se nikada ne bi necega setili! Mora neko politicki da ih instruira da bi se studenti organizovali! Ma, dajte bre DSS-ovci prestanite da potcenjujete mlade. Mozda neko misli svojom glavom (a ne glavom V. Kostunice)! Taj isti potcenjivacki recnik je koristio i Milosevic kad sam protiv njega kao student demonstrirala jos od 91, a narocito 96-97. Nestanite mracnjaci! Sram vas bilo sto vredjate studente.

slobodan

pre 16 godina

A protiv koga da skandiraju?Vodovoda, EPS-a, pa ko pravi s*anje u ovoj zemlji od kada smo srušili Miloševića, pa Koštunica,DOLE KOŠTUNICA!

BEOGRADJANIN

pre 16 godina

Gospodo iz DSS-a , sta je frka mala od studenata i inteletualaca?
Odmah ste poceli da dajete saopstenja kao JUL i cuvena JUL-ova omladina.
Zar ste zaboravili na skoru istoriju a proslo je "samo" 8 godina .
A i Vi Gospodine Mladenovicu jako licite na Ivana Markovica portparola tog JUL-a , cak imate i istu frizuru.
Provaljeni ste odavavno, bar od intelektualaca Srbije i studenata, a to je dovoljno za pocetak Vaseg kraja.

Djordje

pre 16 godina

DSS ostaje veran sebi. Koliko se secam, i tokom protesta 1996/97 Kostunica je izjavljivao da ulica nije mesto za izrazavanje nezadovoljstva, i da ne treba protestovati, o cemu se oglasio i pisanim saopstenjem tada...
Jos tada je pokazao kome je blizi, ratnoj opciji i samoizolaciji ili evropskom i demokratskom putu.

x-ray

pre 16 godina

ha ovo ko da je pisala Mira Markovic 96/97. volim sto ovi iz DSS-a u posledje vreme pocinju da bivaju vidoviti - iza predloga sporazuma sa EU vide obmanu, iza protesta opozicionu partiju, iza Busa djavola itd itd.

koma

pre 16 godina

" Portparol Demokratske stranke Srbije Andreja Mladenović izjavio je danas da je studentski protest pod nazivom "Evropa nema alternativu" zloupotrebljen i politički instruisan, i da se iza njega krije jedna opoziciona partija.

Mladenović je, na redovnoj konferenciji za novinare DSS koja je počela desetak minuta posle otpočinjanja protesta studentskih organizacija, rekao da je, prema informacijama koje ima, taj skup započeo nošenjem zastave jedne opozicione stranke i skandiranjem protiv premijera Vojislava Koštunice."

ovako su tekla saopstenja sps-a tokom 90-ih. vidi se od koga su ucili kako se vlada.hm a kostunica je obecao 5. oktobra pred pola miliona ljudi da ga vlast nece pokvariti ni promeniti

Ksenija

pre 16 godina

Bilo bi lepo da se narod u sto vecem broju okupi.Da im svima, jasno stavimo do znanja,da se ne igraju nasim glasovima za Srbiju u Evropskoj uniji.Nadam se da ce sve krenuti na bolje uskoro,i da cemo potpisati taj sporazum.Svet nas nece cekati vecno....

Ana

pre 16 godina

Jel' ovo pocetak reprize '97? E da nam je tada neko rekao da ce studenti ponovo na ulice zbog nekog "demokrate" svi bi popadali na pod od smeha...kad ono...sve je isto, samo njega nema...

Podrska iz Holandije

pre 16 godina

Podrzavam protest iz inostranstva. Ovaj DSS komentar je apsolutno isti kao i komnentari od SPS-a devedesetih, kada smo se smrzavali pokusavajuci da se oslobodimo Milosevica. A komentari su bili, da podsetim: "Grupica neorganizovana, stranih placenika , domacih izdajnika" - sve isto samo se pakovanje menja.

KGB

pre 16 godina

Evropa itekako ima alternativnu. To su srpski nacionalisti i njihove gazde u Moskvi. Evropa je za Evropljane, A Srbi treba prvo da odluce da li su to ili nesto drugo.

Marin

pre 16 godina

Ako kažete u minut do 12 onda tada i počnite. Ja bežim sa posla da bih došao tačno u 11.58h i onda pola sata gledam pozere kako skakuću na bini uz Azru. Nisam mogao dugo da ostanem, ali nisam nešto oduševljen masom. Veterana je bilo skoro isto koliko i mladih, koji i treba da iznesu ovo. Mora to bolje..

Mike

pre 16 godina

Bravo za studente!! Samo napred.
Studentski protesti su 90tih pokrenule masu i da nije njih bilo nikada se Milosevica nebi oslobodili... sada je red na " Milosevica II" - citaj Kostunica. Jedino sto ovog puta moramo naci nekog novog Cedu da taj protest predvodi.

Don Kihot

pre 16 godina

Je l' vam to DB javio?
Strašno je što se stranka za koju glasa MAKSIMALNO 10% građana koji izlaze na izbore, zbog svog velikog "koalicionog potencijala" (ne mogu da podnesem ovaj izraz, ja sam za to da se stvari nazivaju pravim imenima, te bih ovaj potencijal pre nazvao ucenjivačkim ili prostitucionim), uopšte za nešto pita u ovoj zemlji, i što može da ucenjuje ceo narod.

jedna mama

pre 16 godina

Moj sin je 97-me imao 12 god.a sada je student koji je bio na skupu. 97-me je isao u korak samnom sve sa pistaljkom a sada...opet samnom, opet sa pistaljkom.Opet smo strani placenici i izdajnici...o Boze kao da gledamo reprizu nekog ruznog filma.

nikolla90

pre 16 godina

Omladina DSSa je juče pozvala na nedolazak, danas Mladenović laže o mladima, Koštunica nema vremena za njih, nema vremena za Evropu!

Ne smemo da stanemo, jer AKO STANEMO - GUBIMO SVE!

Srna

pre 16 godina

Zar je najvaznije ko stoji iza organizacije skupa??? Da studenti ne zele promene ne bi izasli na ulicu ni da ih sam premijer pozove na to! Ja sam studentiknja politickih nauka i verujte mi ni rodjena majka ne moze da me natera da radim nesto sa cim se ne slazem! dakle, mladi su nezadovljni i dobro je da postoji neko od politicra ko ih podrzava u borbi da jednog dana zive kao njihove kolege u svetu, sta ima lose u tome? Pa, Mladenovicu, hocu i ja da putujem....po cemu se Ti i ja razlikujmo osim po politickoj pripadnosti???

Panzer

pre 16 godina

Tako je i Sloba govorio, kao ovaj iz DSS-a, kad smo mi, studenti iz 90-ih kretali u demonstracije. Nista nisu naucili, proci ce i njegov sef kao i Sloba...

igor

pre 16 godina

Boze neko moze da pomisli da sam lud ali sve me ovo neverovatno podseca na 90-te.I tada je sve pocinjalo polako okupljanjem studenata.Kostunice sta si docekao stidi se.

simche

pre 16 godina

Ok - prvo: SVAKA CAST, STUDENTI!
drugo: kao aktivni ucesnik protesta 96/97, imam jedan topli savet - Ucite, ljudi, i bjez'te glavom bez obzira iz ove zemlje! Slaba je vajda od protesta!
I trece: Ovaj Mladenovic me malko, kanda, podseca na onog 'kolmovanog' Slobinog...Tomic, bese?!? 'Sve su to fasisti...'
Ajmo, ajde, svi na Zapad!!!

Darko

pre 16 godina

Da li se meni to učinilo ili sam opet čuo glasove članova SPS-a iz devedesetih... Nemoguće... Mislio sam da je Milošević umro?! Čini mi se da ćemo u narednim danima da proživljavamo sve one strahote devedesetih, da će opet studentski protest da bude organizovan i podržan od strane "stranih plaćenika" i "domaćih izdajnika"... Ko je bre ovde lud?! Izdajnici su oni koji se uporno zanemaruju svoje obaveze prema narodu i omladini Srbije koja se 3. februara jasno i glasno izjasnila šta želi... Nastavi li Koštunjavi da zanemaruje 2,3 miliona glasova, pretvoriće se u političkog patuljka. A onda ćemo ga onako patuljastog šutnuti u ono njegovo lepljivo d..pe i odlepiti jednom za svagda sa fotelje koja mu ne pripada. Svi za Srbiju u Evropi.

zrad

pre 16 godina

Samo neznalica moze da kaze da "Evropa nema alternativu". U politici se nikada ne smije kazati da nemate alternativu. Onaj koji ima ili zeli samo jedno resenje, nema mogucnosti izbora, a time i upravljanja. U teoriji sistema i upravljanja je to odavno poznato. Problem je sto politicari to ne znaju jer su neobrazovani.

Toxic

pre 16 godina

Šta se brinete, vidite i sami da je DSS počeo da se popravlja. Sada su na vreme o svemu obavešteni. Dobar korak za tu partiju na ivici gašenja.

i nekad i sad

pre 16 godina

od "mog" studentskog protesta prošlo je jedanaest godina. od ubistva "mog" premijera prošlo je pet godina.
ja sam ipak otišla iz srbije. nisam imala više vremena. nadam se da će današnji studenti konačno uspeti!

Milorad Rodić

pre 16 godina

Vidi Voju ala ne da vlast!!!
Izgleda da će morati da padne kao njegov prethodnik, daj bože samo da nas ne čeka krvavo proleće!
Smrt DSS-u, sloboda narodu!

veteran iz 96/97

pre 16 godina

Ma tako breeee, nazalost i Vi morate da setate, nisam to ocekivao 1996.
Svim srcem smo uz Vas drage kolege. Moja porodica i ja izlazimo cim krene gradjanski protest.
AJMO AJDE...

Srki

pre 16 godina

Ne zelim nista da komentarisem osim da istaknem cinjenicu da sam ja student, moj brat je student i skoro svi moji prijatelji su studenti, pa opet nas niko nije dosao da pita sta mi mislimo, niti se secam da sam bilo kome dao ovlascenje da govori u moje ime. Smatram da sam dovoljno pametan i sposoban da kazem ono sto mislim i ne treba mi NIKO ko ce to da radi u moje ime. Zamolio bih vas da, zbog ranije navedenog, nadjete drugi termin za ove momke i devojke koji protestvuju, jer cinjenica da su svi oni studenti NE ZNACI da govore u ime SVIH studenata. Ne zelim UOPSTE da ulazim u raspravu ko je u pravu a ko nije, nego samo da istaknem cinjenicu da u Srbiji postoji nekoliko desetina hiljada (valjda) studenata, a da na ulicama grada nije bilo ni cetvrtine tih studenata, zbog toga mislim da je veoma uvredljivo nazivati ih tako opstim imenom "studenti". Sve je to u redu za sta se oni bore, ali jednostavno ne mogu predstavljati studente ukoliko im isti nisu dali ovlascenje da oni to rade u njihovo ime. To je isto kao da su stranci, nakon ispada nacionalnog stroja, zakljucili kako su svi Srbi nacisti jer su svi pomenuti bili srpske nacionalnosti.

Pobednik

pre 16 godina

Dok Kostunicina vlada umire, novi studenti se radjaju! HVALA STUDENTI!
VI SE PITATE! Vi trebate da stvarate porodice i da se zaposlite sutra.
Oni koji hoce da se osvete citavom svetu zbog svojih neuspeha, nemaju prava da sprecavaju VAS da budete na istoj ravni sa Evropskom porodicom kojoj i VI pripadate!
DO POBEDE

Mikele

pre 16 godina

Mi kao i uvek zamenjujemo teze i navijacki gledamo na politiku. Ne slazem se sa stavom vlade da je potpis na sporazum sa EU prihvatanje nezavisnosti KIM. Trebalo bi da ga potpisu. Medjutim, problem je u tome sto u ovim komentarima preovladava stav da u Evropu treba uci cak i ako je cena Kosovo. Ako je tako, onda treba jasno reci: Evropa je ispred Kosova, i braniti taj stav. Za tako nesto treba imati i malo hrabrosti osim suve retorike. Kostunica je bar tu decidan. Kosovo je po njemu veca vrednost od ulaska u EU. Da li je on u pravu ili ne, pokazace vreme, ali za razliku od mnogih ima hrabrosti da svoj stav jasno iznese.

Mashinovodja

pre 16 godina

daj Bože da je najzad led krenuo i zatalasala se žabokrečina... Možda je danas moglo da bude više učesnika, ali neka, i ovo je sasvim OK. I onda je u početku bilo vrlo malo ljudi, ali i najveća lavina uvek počinje od samo nekoliko grudvi snega...I onda su pričali da je protest "politički instruisan" (a šta bi ljudi trebalo da čekaju: da počnu da padaju u nesvest od gladi i iznemoglosti?!), da je to samo "šačica šetača", koja se kasnije pretvorila u "šačicu izdajnika i stranih plaćenika". Očigledno je da Koštunica i DSS nisu ništa naučili iz onog vremena i ondašnjih protesta. A nisu ni mogli da nauče jer nisu ni učestvovali u tome. Sada celu mudrost kupuju od julovsko SPS-ovskih krtica i preletača što je većina članstva te bedne strančice.

Jovan

pre 16 godina

Zaista me vredja sto se na osnovu 300 studenata, koji su izasli na ulicu, konstruise fikcija, da su danas ispred zgrade Vlade Srbije, bili studenti, u ime svih studenata, kojih ima mnogo vise nego 300.

Zoe Hermann

pre 16 godina

Ja taman pomislila da je misljenje svojom glavom nestalo sa liste narodnih sportova u Srbiji... Bravo subjekti studenti! Ne dajte da vas oneraspolozi ova DSS-ovska retorika. Nismo ni mi 96/97 slusali Mirine savete i recepte :-) Pokazite Evropi da ne sme da vas zaboravi. Uzdravlje i samo napred iz dijaspore.

Simce

pre 16 godina

Ucesnik sam Studenskog protesta 1996/97 i sve me ovo nekako, ova izjava DSS-a podseca kad smo mi kao studenti ustali protiv SPS kradje glasova na izborima 1996. Sad me DSS podesca ovom izjavom na tadasnji SPS da nenasedamo na provokacije "stranih placenika, domacih izdajnika" potpuno je isto samo su likovi drugi.
DSS 2007 = SPS 1997? Zgozen sam.

Dragan

pre 16 godina

Ne sumnjam da iza toga stoji neka stranka. I iza setnji devedesetih su stajale neke stranke, one koje su dovele Kostunicu na vlast. Neko mora da organizuje protest. Te setnje su na kraju srusile Milosevica, i jedino su sto moze da srusi sadasnju vlast. Zato mi je jako drago da je konacno pocelo. Trebalo je to jos mnogo ranije.

David

pre 16 godina

Naravno, DSS kad nema sta drugo da uradi, napada i odmah im smeta "politicki instruisan" skup, o kojem od jednom svi oni znaju sve. A nama kojima je pun kufer DSS-NS ropstva, i koji smo većina, malo smeta da uopšte čujemo DSS. A premijer koji nema petlju da primi sopstvene studente, i sopstvenom narodu da se obrati javno. KO NIKAD NE SME DA NAS POGLEDA U OČI? KOŠTUNIJE naravno. Dosta bre. Ostavke. Izbori.

Student iz Nisa

pre 16 godina

Ma, dajte ljudi. Koji su to studenti? Ko to govori u nase ime? Taj sporazum sa EU ne donosi nista novo. Imamo mi mnogo bitnijih stvari koje treba da resimo. IZADJIMO NA PROTESTE ZBOG KOSOVA I METOHIJE. Pomognimo nasim sunarodnicima koji i dalje zive dole.

Dzon_Lock

pre 16 godina

Bio sam na protestu! Mogu reci, da ima tu neke romantike :) Prvo, momci koji ovo organizuju, nemaju veze, ocajno. Veoma mali broj ljudi je znao za ovaj skup. Kampanju su ocajno odradili. Ako oni misle da rade kampanju preko facebook-a i bloga, onda oni ne znaju koliko ljudi koristi internet u Srbiji. Ili, pre bih rekao, da su previse lenji... Takodje, nisu se setili da nabave jedan megafon, pa da ih barem cujemo kad smo bili ispred vlade.
Trece, nije mi jasno, zasto su neki ljudi nosili stranacka obelezja? Bilo ih je malo, ali ipak nema smisla, a ni potrebe! Parlament univerziteta je rekao da je ovo politicki skup? Kako ih nije sramota? Predsednik tog parlamenta, i prorektor su iz DSS-a. Hehe, kako su jadni, ali stvarno. Pozdravljam sve studente i mlade ljudi, i ljude iz javnog zivota koji su se danas pojavili. A posebno sve starije penzionerke i penzionere :)

Ivan Jovanov, bivsi studentprodekan ETF-a

pre 16 godina

Mlada gospoda koja su se obratila ispred ispred Studentskog parlamenta su dovedeni na pozicije na kojima su posredstvom Saveza studenata, sto je manje bitna cinjenica. Druga vrlo poznata cinjenica je da su ova mlada gospoda bili u trenutku dovodjenja na funkcije (predsednika Studentskog parlamenta i studenta prorektora) bili clanovi omladine DSS-a. Naravno, oni su u trenutku postavljanja na funkciju javili svojim partijskim prijateljima da zamrzavaju svoje clanstvo i na taj nacin rekli NE politici u studentskim organizacijama. Toliko o pateticnom saopstenju i njegovim potpisnicima i njihovoj studentskoj politici!

vladimirrr

pre 16 godina

istorija se ponavlja. opet su studenti zloupotrebljeni??? najpametnija populacija zavedena? ne, nego su voja i sloba u pravu!!!

srbijanac

pre 16 godina

Studenti i treba da izadju na ulice i da dignu svoj glas na vreme da im se ne bi desilo kao njihovim kolegama pocetkom 90-tih da zavrse mobilisani na nekom od srpskih frontova.

Qkies

pre 16 godina

A sta kao ovi LEGIJAlisti i putinisti imaju svoju omladinu?Ma nemojte molim vas.Koliko ih ima ukupno?Jedno dvadesetak,racunajuci i ona dva nesretnika od potparola sto provaljuju odavno otrcane fraze.Puna podrska studentima od bivseg studenta.

Ivan Petronijevic

pre 16 godina

Kao clan studentskog parlamenta Univerziteta u Beogradu ne mogu da stanem iza kvazi saopstenja Studentskog parlamenta jer parlament cine 42 delegata sa svih fakulteta BU a ne dva coveka koja su se iz ko zna kojih razloga nasla prozvana da daju saopstenje koje nije proslo niti studentski parlament niti predsednistvo studentskog parlamenta BU.

Vlada

pre 16 godina

Saopstenje DSS-a je potpuno ocekivano i u skladu sa svim onim sto rade poslednjih nekoliko godina. Iznenadjujuci je podatak da je Studentski parlament ustvari istureno odeljenje Omladine DSS-a. Dekanski poltoroni su nasli da nam govore o solidarnosoti. To je prevrsilo svaku meru. Zahtevima za ostavke ministara pridruzujem i zahtev za raspustanje Studentskog parlamenta. Licimuri!

begbie

pre 16 godina

Bas volim kada studenti koji sede u parlamentu pocnu da se ponasaju kao i njihove kolege u parlamentu Republike Srbije, jos jednom su pokazali da je najbitnije podilaziti svojim profesorima, a ne pomoci svojim kolegama...
Sramota Studentskog parlamenta...
KOSTUNICE, ODSTUPI!

snele

pre 16 godina

Bravo, deco i svi ostali koji ste danas izasli na ulice. Bravo, gospodjo Turajlic, kao i uvek na pravoj strani. Bez stranackih obelezja, jer se samo to ceka. Ne dajte im tu sansu. Za studentima i sav onaj narod iz 96/97, iz 2000, sigurna sam da nas ima vise od 2.300.000. Probudite se ljudi u ostalim gradovima. Na gradjanske proteste! I jos nesto: posle ovakve izjave - ostavka rektora BU. Sta mislite, iz koje je stranke i ko ga je postavio? Dokle god je tako, nema napred zemlji Srbiji.

srbijanac

pre 16 godina

Ovi sto kritikuju protest studenata ne shvataju da jedino priblizavanjem EU mozemo da pomognemo svim koji su ugrozeni na Kosovu. Mislim, ne treba neka velika inteligencija da bi se doslo do ovog zakljucka.

dragan

pre 16 godina

Tesko nama, nas Univerzitet pohadja samo 100-150 studenata. Sudeci po ovima sto se predstavljaju kao studenti bojim se da bi strajk cistacica sa BU bio masovniji.

Katica

pre 16 godina

Pa naše studente premjer nije mogao da primi jer je u zgradu došao ambasador Rusije - a to je za našu vlast (već 20 godina!) - zakon! Kako on kaže, oni sprovode!

Weatherwax

pre 16 godina

Mislim da cu da otkacim pistaljku sa civiluka i u setnju. Pa zar opet? Sve je isto samo njega danas menja Kostunica, i to izuzetno dobro. Mislim da svi treba da podrzimo studente i izadjemo na ulice, dosta je bilo bre!!

Pele

pre 16 godina

"Prema našim informacijama, to je bio politički skup i tamo su delili materijal LDP", kaže Dragan Daničić iz Omladine DSS.
Ovakve izjave su davali i SPS-ovi funkcioneri onih devedesetih. A mi, tadasnji studenti, odlicno ih se secamo.

DJ_Vasa

pre 16 godina

A ja sam mislio da više nikada neće biti potrebe da studenti idu u protestne šetnje... Eh, Srbijo, nisi puno odmakla od devedesetih... Nadam se da će oni uspeti da završe ono što smo mi započeli.

Yvonne

pre 16 godina

Naravno da je EU jedna dobra ideja, ali kakve veze ima ponudjeni sporazum sa ulaskom u istu??? To se tim sporazumom ne nudi Srbiji, cak se podseca da jedino SSP ima obavezujuci karakter kao i uslovi koje treba ispuniti. Taj sporazum o "dobrim namerama" sluzi jedino kao pokrice EU za slanje svoje misije na Kosovo i Metohiju, jer oni inace nemaju NIKAKAV osnov da je posalju. Ako hoce da nas prime, neka nam ponude SSP. Mi u EU hocemo, ali oni nas izgleda nece. Bolje je da su studenti protestvovali pred ambasadama zemalja EU.

aleksa

pre 16 godina

Odlicno, dobar znak kad studenti krenu. Kao i svi veliki legalisti, Kostunica bi morao da uci iz istorijske prakse, a ta praksa smenjivanja vlasti koja je losa i samodovoljna je uvek pocinjala na ulici. Znaci, Kostunice, ucimo se 1 plus 1 su uvek 2...i drugo naravoucenije glasi: nije dobro biti Seselj, pa ni u rukavicama...pozdrav od setaca veterana.

student96/97

pre 16 godina

Ovo pismo koje su poslali predsednik studentskog parlamenta i student prorektor samo pokazuje da nam se istorija ponavlja zbog sopstvene gluposti i koliko je lako ljude izmanipulisati. Neka pitaju svoje bivse kolege koji su preziveli ratovanja za Srbiju kako je to, neka popricaju sa majkama onih koji se iz tih ratova nisu vratili. Ako sada studenti ne izadju i ne dignu glas protiv ratnohuskacke histerije ponovo cemo se suociti sa mobilizacijama i frontovima. Dosta rata i izolacije! Mi hocemo u EU!

ns bivsa studentkinja

pre 16 godina

e pa ovako, hvala svima sto su izasli danas, ja slobodno mogu reci da su izasli u moje ime i ime mojih prijatelja kojima je dosta straha i okretanja stomaka svako jutro uz kafu i najnovije vesti. dokle vise? draga vlado, izabrani pojedinci pocnite da nas predstavljate inace se vas visoko proklamovani legitimitet gubi. nadam se sve vecem broju ljudi na ulici, sve vecem broju onih koji misle... kazu da je pocelo...cekamo i u NS...

najcrnji

pre 16 godina

Ucestvovao sam u studentskim protestima onomad. Mnogo sam energije potrosio u setnje umesto da sam ucio. Studiranje mi se oduzilo na skoro 6 godina. Sad zivim u Evropi. Bez prave alternative nema ni potrebe da se protestvuje. Ili da nam anarhija bude konacni cilj. Jos me zanima kakva je to vest da su studenti mahali zastavama 'koje podsecaju' na neke politicke partije.

StudentBG

pre 16 godina

Kakvi crni studenti... To su studenti sa clanskim kartama nekih stranaka... A to vec nije glas studenata nego politika nekih partija! Nemojte da narod stvarno pomisli da studenti misle kao nekoliko zavedenih "studenata"...

sergije

pre 16 godina

mislim da je ovo potpuna manipulacija sa omladinom Srbije. Naravno da mladi ljude zele da zive u kvalitetnijim uslovima zivota, ali na ovakav nacin to izravati je ponizavajuci. Da je rec o politizovanom skupu potvrdjuje i izjava Studentskog parlamenta beogradskog univerziteta. Postavljam pitanje: zasto se svi, koji su bili na skupu, nisu obratili svim relevantnim politickim faktorima u Srbiji, a ne samo jednom delom?

emilianzo zapata

pre 16 godina

Studenti, studenti.....Vi ste pametni i obrazovani i treba da znate de sve na ovom svetu IMA ALTERNATIVU...
ZapataVive.
México, D.F.

Vojvodjanka

pre 16 godina

Kako to da g.Koštunici a ni DSS-u nije smetalo kada su studenti bili na ulicama 2000??? Ko ih je onda zvao buntovnicima??? Ma ajde bre nemojte da nam solite pamet!!! Napokon studenti su shvatili i imali hrabrost, za to šta treba da se radi i nadam se da ćemo se i mi već probuditi, jer godine idu a mi još smo tamo gde i 2000!!! Ovo je bila zadnja šansa što sam dala ovim političarima što su mi trubili nedeljama za promene, za Evropu...ako ništa neće da urade, posle ...addio Serbia...

Ljiljana, London

pre 16 godina

Buducnost je u omladini.Nasi mladi veruju u promene,u bolji zivot i to treba podrzati; stariji su isuvise razocarani sta dozivljavaju pod stare dane (prosjacki stap po standardu zivljenja), te ih treba donekle razumeti i njihove ugasene nade. Mladost => ludost mozda, ali mladost => glupost ma nikako. I ja sam bila studentkinja koja je zelela mnogo sto sta, najvise da idem u korak sa svetom. Za to sam se izborila u drugoj zemlji. I zato studenti koji se bore za promene, imaju moju 200% podrsku. Krojite svoju sudbinu, borite se za normalan zivot i vise od toga. Ok? Samo napred.

Marija

pre 16 godina

Mene u ovom trenutku interesuje samo moja buducnost i nemem nameru da zbog demegogije tipa, "sebicni su oni koji u ovom sudbonosnom trenutku za Srbiju misle samo na sebe", propustim poslednju priliku da pocnem normalno da zivim. Danas mi je na protestu prisla jedna baka i rekla da joj je drago sto nas ponovo vidi na platou. Meni nije drago. Strasno mi je to sto se posle toliko godina ponovo okupljamo sa zakljuckom da danas, 2008. godine, dozivljavamo isto sto i devedesetih. Reakcija omladine DSS-a ista je kao nekada komentari omladine SPS-a. Jedno mi je drago: DANAS SAM SIGURNA KO JE KO. Pozdrav svima sa danasnjeg protesta i zelim nam da nas narednih dana bude jos vise.

Nemanja

pre 16 godina

Pozdravljam protest studenata BU. Ali moram da dam jednu veliku kritiku na usmerenost protesta. Suvise je usko postavljen problem. Nije problem Srbije samo Vojislav Kostunica, mislim da je celokupna politicka elita problem i da je protest trebalo usmeriti na sve politicke stranke. Pokazimo im da studenti, uopste mladi, nisu zaludjena clanstvom u partiji i to pokazuju izlaznoscu na izbore. Vreme je da kompletnu politicku javnost smene neki novi ljudi. Dosta vise...

Rade

pre 16 godina

Veoma, veoma verujem da bi jedino novi protesti mogli da reše katastrofalnu situaciju u Srbiji. Potrebno je ispuniti nekoliko uslova: da traju najmanje 15 do 20 dana, svakim danom sve jačeg intenziteta. Protest mora imati svog "nosioca"- vođu, govornika, istrajnu i jaku ličnost, hrabru...(e to je malo teže) ali nije neostvarivo. Studenti mogu naći između sebe takvu osobu. Može se desiti da u početku bude malo učesnika ali bi se svakim danom broj učesnika višestruko uvećavao. Na kraju bi Koštunica pao. Jedini izlaz, drugog nema. Ne računati mnogo na postojeću političku garnituru ni jedne stranke. Mogli bi to biti potpuno novi ljudi.

StudenticaAUT

pre 16 godina

Sto se tice saopstenja Nemanje Petrovića i Marka Milutinovića mogu samo reci da je ovo jedan veliki bezobrazluk. ispada da su studenti sirom srbije krivi sto studenti sa kosova imaju lose uslove. hej, pa ko je ovde lud? sto vlada ne pomogne putem finansijskih resursa studentima kosova da im poboljsa uslove?? vazno da se oni bore protiv nezavisnosti, a kako da pomognu ljudima o tome ni da pisnu. ljudi, opametite se, kosovo je odavno izgubljeno. imate puno drustvenih problema o kojima se trebate brinuti. Svaka cast studentima!! Samo napred, glasno i jasno: EU NEMA ALTERNATIVU!!

mlada

pre 16 godina

Ja sam juce tamo bila, i nisam politicki obojena. Naravno da neko to treba da pokrene, a zar je bitno ko ce to da uradi, ako je cilj jasan- skidanje Voje sa pozicije sa koje nam godinama zagorcava zivot? Bice nas jos vise svakog dana, a taj scenario mi je poznat:)

pozovi m

pre 16 godina

Ljudi, pa idemo ponovo u akciju! S tim da:
1. Imajte u vidu da se deo studenata bori za goli zivot u bg, sto znaci - rade, pa organizujte proteste u popodnevnim ili vecernjim satima
2. Pored Djuricica, trebalo bi aktivirati jos javnih licnosti. Znate vec, da su se i prethodni protesti omasovili na taj nacin, oni su postali vrsta provoda, sto znaci, treba napraviti "program" za svako okupljanje
3. Nemojte se suzavati samo na studente: neka sledece okupljanje bude pod parolom u stilu "STUDENTI POZIVAJU GRADJANE"
4. Trazite zasedanje studentskog parlamenta da donesu ZVANICNU odluku o (ne)podrsci
5. Pozovite studente u drugim gradovima da se aktiviraju
6. Informisite studete i gradjane: plakati, flajeri, napravite sajt, znate vec kako se radi
7. Aktivirajte bivse studente koji su bili aktivni na protestima 96/97, koriscenjem poruka koje su oni koristili tada
I, verujte, tako cete animirati mnogo ljudi, sto i jeste cilj. Jer, dosta je svega!

Dragan ex SUS

pre 16 godina

Zna se kada i kako je nastala Studentska unija Srbije i koji studenti su pristupili Studentskoj uniji Srbije, a koji su ostali u Savezima studenata i nastavili studenstku politiku 90-ih. I sveg srca podržavam protest, prisećajući se kako smo mi to radili, i kroz šta smo prolazili. Uvrede i potcenjivanja se ponavljaju. Ne dajte se studenti, svaki slobodan trenutak provešću ponovo sa Vama. Dragan, dipl.oecc.

Aleksandra

pre 16 godina

Da je Zoki ziv bio bi sigurno juce uz studente.Od Kostunice i njegovih omladinaca nisam nista drugo ni ocekivala,ljudi pa oni su bili na strani Nacionalnog stroja jesenas u Novom Sadu

nataša

pre 16 godina

Tužna sam i imam gorak ukus u ustima...Što zbog Kosova, što zbog činjenice da Zoran Djindjić nije živ...Sa njim bi ipak bilo lakše...Bar bi nas neko iz vrha podržavao, ovako...Ne mogu da verujem da je ovo zemlja gde se ide unazad, a ne unapred...

H.K.Anderson

pre 16 godina

Vidi,vidi sad odjednom u DSSu o svemu informisani i obavjesteni cak i o tome ko stoji iza svega ovoga.Napokon neka novost iz te stranke.Svaka cast studentima i mladosti SRbije.Samo naprijed i Vi i ona prava Srbija i zasluzujete i mozete mnogo bolje.

Srki

pre 16 godina

Ne zelim nista da komentarisem osim da istaknem cinjenicu da sam ja student, moj brat je student i skoro svi moji prijatelji su studenti, pa opet nas niko nije dosao da pita sta mi mislimo, niti se secam da sam bilo kome dao ovlascenje da govori u moje ime. Smatram da sam dovoljno pametan i sposoban da kazem ono sto mislim i ne treba mi NIKO ko ce to da radi u moje ime. Zamolio bih vas da, zbog ranije navedenog, nadjete drugi termin za ove momke i devojke koji protestvuju, jer cinjenica da su svi oni studenti NE ZNACI da govore u ime SVIH studenata. Ne zelim UOPSTE da ulazim u raspravu ko je u pravu a ko nije, nego samo da istaknem cinjenicu da u Srbiji postoji nekoliko desetina hiljada (valjda) studenata, a da na ulicama grada nije bilo ni cetvrtine tih studenata, zbog toga mislim da je veoma uvredljivo nazivati ih tako opstim imenom "studenti". Sve je to u redu za sta se oni bore, ali jednostavno ne mogu predstavljati studente ukoliko im isti nisu dali ovlascenje da oni to rade u njihovo ime. To je isto kao da su stranci, nakon ispada nacionalnog stroja, zakljucili kako su svi Srbi nacisti jer su svi pomenuti bili srpske nacionalnosti.

vesna

pre 16 godina

Pa, da! Sami mladi se nikada ne bi necega setili! Mora neko politicki da ih instruira da bi se studenti organizovali! Ma, dajte bre DSS-ovci prestanite da potcenjujete mlade. Mozda neko misli svojom glavom (a ne glavom V. Kostunice)! Taj isti potcenjivacki recnik je koristio i Milosevic kad sam protiv njega kao student demonstrirala jos od 91, a narocito 96-97. Nestanite mracnjaci! Sram vas bilo sto vredjate studente.

slobodan

pre 16 godina

A protiv koga da skandiraju?Vodovoda, EPS-a, pa ko pravi s*anje u ovoj zemlji od kada smo srušili Miloševića, pa Koštunica,DOLE KOŠTUNICA!

zrad

pre 16 godina

Samo neznalica moze da kaze da "Evropa nema alternativu". U politici se nikada ne smije kazati da nemate alternativu. Onaj koji ima ili zeli samo jedno resenje, nema mogucnosti izbora, a time i upravljanja. U teoriji sistema i upravljanja je to odavno poznato. Problem je sto politicari to ne znaju jer su neobrazovani.

KGB

pre 16 godina

Evropa itekako ima alternativnu. To su srpski nacionalisti i njihove gazde u Moskvi. Evropa je za Evropljane, A Srbi treba prvo da odluce da li su to ili nesto drugo.

Student iz Nisa

pre 16 godina

Ma, dajte ljudi. Koji su to studenti? Ko to govori u nase ime? Taj sporazum sa EU ne donosi nista novo. Imamo mi mnogo bitnijih stvari koje treba da resimo. IZADJIMO NA PROTESTE ZBOG KOSOVA I METOHIJE. Pomognimo nasim sunarodnicima koji i dalje zive dole.

Djordje

pre 16 godina

DSS ostaje veran sebi. Koliko se secam, i tokom protesta 1996/97 Kostunica je izjavljivao da ulica nije mesto za izrazavanje nezadovoljstva, i da ne treba protestovati, o cemu se oglasio i pisanim saopstenjem tada...
Jos tada je pokazao kome je blizi, ratnoj opciji i samoizolaciji ili evropskom i demokratskom putu.

Ksenija

pre 16 godina

Bilo bi lepo da se narod u sto vecem broju okupi.Da im svima, jasno stavimo do znanja,da se ne igraju nasim glasovima za Srbiju u Evropskoj uniji.Nadam se da ce sve krenuti na bolje uskoro,i da cemo potpisati taj sporazum.Svet nas nece cekati vecno....

koma

pre 16 godina

" Portparol Demokratske stranke Srbije Andreja Mladenović izjavio je danas da je studentski protest pod nazivom "Evropa nema alternativu" zloupotrebljen i politički instruisan, i da se iza njega krije jedna opoziciona partija.

Mladenović je, na redovnoj konferenciji za novinare DSS koja je počela desetak minuta posle otpočinjanja protesta studentskih organizacija, rekao da je, prema informacijama koje ima, taj skup započeo nošenjem zastave jedne opozicione stranke i skandiranjem protiv premijera Vojislava Koštunice."

ovako su tekla saopstenja sps-a tokom 90-ih. vidi se od koga su ucili kako se vlada.hm a kostunica je obecao 5. oktobra pred pola miliona ljudi da ga vlast nece pokvariti ni promeniti

x-ray

pre 16 godina

ha ovo ko da je pisala Mira Markovic 96/97. volim sto ovi iz DSS-a u posledje vreme pocinju da bivaju vidoviti - iza predloga sporazuma sa EU vide obmanu, iza protesta opozicionu partiju, iza Busa djavola itd itd.

BEOGRADJANIN

pre 16 godina

Gospodo iz DSS-a , sta je frka mala od studenata i inteletualaca?
Odmah ste poceli da dajete saopstenja kao JUL i cuvena JUL-ova omladina.
Zar ste zaboravili na skoru istoriju a proslo je "samo" 8 godina .
A i Vi Gospodine Mladenovicu jako licite na Ivana Markovica portparola tog JUL-a , cak imate i istu frizuru.
Provaljeni ste odavavno, bar od intelektualaca Srbije i studenata, a to je dovoljno za pocetak Vaseg kraja.

StudentBG

pre 16 godina

Kakvi crni studenti... To su studenti sa clanskim kartama nekih stranaka... A to vec nije glas studenata nego politika nekih partija! Nemojte da narod stvarno pomisli da studenti misle kao nekoliko zavedenih "studenata"...

Podrska iz Holandije

pre 16 godina

Podrzavam protest iz inostranstva. Ovaj DSS komentar je apsolutno isti kao i komnentari od SPS-a devedesetih, kada smo se smrzavali pokusavajuci da se oslobodimo Milosevica. A komentari su bili, da podsetim: "Grupica neorganizovana, stranih placenika , domacih izdajnika" - sve isto samo se pakovanje menja.

dragan

pre 16 godina

Tesko nama, nas Univerzitet pohadja samo 100-150 studenata. Sudeci po ovima sto se predstavljaju kao studenti bojim se da bi strajk cistacica sa BU bio masovniji.

Toxic

pre 16 godina

Šta se brinete, vidite i sami da je DSS počeo da se popravlja. Sada su na vreme o svemu obavešteni. Dobar korak za tu partiju na ivici gašenja.

simche

pre 16 godina

Ok - prvo: SVAKA CAST, STUDENTI!
drugo: kao aktivni ucesnik protesta 96/97, imam jedan topli savet - Ucite, ljudi, i bjez'te glavom bez obzira iz ove zemlje! Slaba je vajda od protesta!
I trece: Ovaj Mladenovic me malko, kanda, podseca na onog 'kolmovanog' Slobinog...Tomic, bese?!? 'Sve su to fasisti...'
Ajmo, ajde, svi na Zapad!!!

Don Kihot

pre 16 godina

Je l' vam to DB javio?
Strašno je što se stranka za koju glasa MAKSIMALNO 10% građana koji izlaze na izbore, zbog svog velikog "koalicionog potencijala" (ne mogu da podnesem ovaj izraz, ja sam za to da se stvari nazivaju pravim imenima, te bih ovaj potencijal pre nazvao ucenjivačkim ili prostitucionim), uopšte za nešto pita u ovoj zemlji, i što može da ucenjuje ceo narod.

Mikele

pre 16 godina

Mi kao i uvek zamenjujemo teze i navijacki gledamo na politiku. Ne slazem se sa stavom vlade da je potpis na sporazum sa EU prihvatanje nezavisnosti KIM. Trebalo bi da ga potpisu. Medjutim, problem je u tome sto u ovim komentarima preovladava stav da u Evropu treba uci cak i ako je cena Kosovo. Ako je tako, onda treba jasno reci: Evropa je ispred Kosova, i braniti taj stav. Za tako nesto treba imati i malo hrabrosti osim suve retorike. Kostunica je bar tu decidan. Kosovo je po njemu veca vrednost od ulaska u EU. Da li je on u pravu ili ne, pokazace vreme, ali za razliku od mnogih ima hrabrosti da svoj stav jasno iznese.

Jovan

pre 16 godina

Zaista me vredja sto se na osnovu 300 studenata, koji su izasli na ulicu, konstruise fikcija, da su danas ispred zgrade Vlade Srbije, bili studenti, u ime svih studenata, kojih ima mnogo vise nego 300.

sergije

pre 16 godina

mislim da je ovo potpuna manipulacija sa omladinom Srbije. Naravno da mladi ljude zele da zive u kvalitetnijim uslovima zivota, ali na ovakav nacin to izravati je ponizavajuci. Da je rec o politizovanom skupu potvrdjuje i izjava Studentskog parlamenta beogradskog univerziteta. Postavljam pitanje: zasto se svi, koji su bili na skupu, nisu obratili svim relevantnim politickim faktorima u Srbiji, a ne samo jednom delom?

Ana

pre 16 godina

Jel' ovo pocetak reprize '97? E da nam je tada neko rekao da ce studenti ponovo na ulice zbog nekog "demokrate" svi bi popadali na pod od smeha...kad ono...sve je isto, samo njega nema...

Mike

pre 16 godina

Bravo za studente!! Samo napred.
Studentski protesti su 90tih pokrenule masu i da nije njih bilo nikada se Milosevica nebi oslobodili... sada je red na " Milosevica II" - citaj Kostunica. Jedino sto ovog puta moramo naci nekog novog Cedu da taj protest predvodi.

Pobednik

pre 16 godina

Dok Kostunicina vlada umire, novi studenti se radjaju! HVALA STUDENTI!
VI SE PITATE! Vi trebate da stvarate porodice i da se zaposlite sutra.
Oni koji hoce da se osvete citavom svetu zbog svojih neuspeha, nemaju prava da sprecavaju VAS da budete na istoj ravni sa Evropskom porodicom kojoj i VI pripadate!
DO POBEDE

nikolla90

pre 16 godina

Omladina DSSa je juče pozvala na nedolazak, danas Mladenović laže o mladima, Koštunica nema vremena za njih, nema vremena za Evropu!

Ne smemo da stanemo, jer AKO STANEMO - GUBIMO SVE!

Yvonne

pre 16 godina

Naravno da je EU jedna dobra ideja, ali kakve veze ima ponudjeni sporazum sa ulaskom u istu??? To se tim sporazumom ne nudi Srbiji, cak se podseca da jedino SSP ima obavezujuci karakter kao i uslovi koje treba ispuniti. Taj sporazum o "dobrim namerama" sluzi jedino kao pokrice EU za slanje svoje misije na Kosovo i Metohiju, jer oni inace nemaju NIKAKAV osnov da je posalju. Ako hoce da nas prime, neka nam ponude SSP. Mi u EU hocemo, ali oni nas izgleda nece. Bolje je da su studenti protestvovali pred ambasadama zemalja EU.

Marin

pre 16 godina

Ako kažete u minut do 12 onda tada i počnite. Ja bežim sa posla da bih došao tačno u 11.58h i onda pola sata gledam pozere kako skakuću na bini uz Azru. Nisam mogao dugo da ostanem, ali nisam nešto oduševljen masom. Veterana je bilo skoro isto koliko i mladih, koji i treba da iznesu ovo. Mora to bolje..

Panzer

pre 16 godina

Tako je i Sloba govorio, kao ovaj iz DSS-a, kad smo mi, studenti iz 90-ih kretali u demonstracije. Nista nisu naucili, proci ce i njegov sef kao i Sloba...

Darko

pre 16 godina

Da li se meni to učinilo ili sam opet čuo glasove članova SPS-a iz devedesetih... Nemoguće... Mislio sam da je Milošević umro?! Čini mi se da ćemo u narednim danima da proživljavamo sve one strahote devedesetih, da će opet studentski protest da bude organizovan i podržan od strane "stranih plaćenika" i "domaćih izdajnika"... Ko je bre ovde lud?! Izdajnici su oni koji se uporno zanemaruju svoje obaveze prema narodu i omladini Srbije koja se 3. februara jasno i glasno izjasnila šta želi... Nastavi li Koštunjavi da zanemaruje 2,3 miliona glasova, pretvoriće se u političkog patuljka. A onda ćemo ga onako patuljastog šutnuti u ono njegovo lepljivo d..pe i odlepiti jednom za svagda sa fotelje koja mu ne pripada. Svi za Srbiju u Evropi.

Srna

pre 16 godina

Zar je najvaznije ko stoji iza organizacije skupa??? Da studenti ne zele promene ne bi izasli na ulicu ni da ih sam premijer pozove na to! Ja sam studentiknja politickih nauka i verujte mi ni rodjena majka ne moze da me natera da radim nesto sa cim se ne slazem! dakle, mladi su nezadovljni i dobro je da postoji neko od politicra ko ih podrzava u borbi da jednog dana zive kao njihove kolege u svetu, sta ima lose u tome? Pa, Mladenovicu, hocu i ja da putujem....po cemu se Ti i ja razlikujmo osim po politickoj pripadnosti???

srbijanac

pre 16 godina

Ovi sto kritikuju protest studenata ne shvataju da jedino priblizavanjem EU mozemo da pomognemo svim koji su ugrozeni na Kosovu. Mislim, ne treba neka velika inteligencija da bi se doslo do ovog zakljucka.

emilianzo zapata

pre 16 godina

Studenti, studenti.....Vi ste pametni i obrazovani i treba da znate de sve na ovom svetu IMA ALTERNATIVU...
ZapataVive.
México, D.F.

i nekad i sad

pre 16 godina

od "mog" studentskog protesta prošlo je jedanaest godina. od ubistva "mog" premijera prošlo je pet godina.
ja sam ipak otišla iz srbije. nisam imala više vremena. nadam se da će današnji studenti konačno uspeti!

student96/97

pre 16 godina

Ovo pismo koje su poslali predsednik studentskog parlamenta i student prorektor samo pokazuje da nam se istorija ponavlja zbog sopstvene gluposti i koliko je lako ljude izmanipulisati. Neka pitaju svoje bivse kolege koji su preziveli ratovanja za Srbiju kako je to, neka popricaju sa majkama onih koji se iz tih ratova nisu vratili. Ako sada studenti ne izadju i ne dignu glas protiv ratnohuskacke histerije ponovo cemo se suociti sa mobilizacijama i frontovima. Dosta rata i izolacije! Mi hocemo u EU!

ns bivsa studentkinja

pre 16 godina

e pa ovako, hvala svima sto su izasli danas, ja slobodno mogu reci da su izasli u moje ime i ime mojih prijatelja kojima je dosta straha i okretanja stomaka svako jutro uz kafu i najnovije vesti. dokle vise? draga vlado, izabrani pojedinci pocnite da nas predstavljate inace se vas visoko proklamovani legitimitet gubi. nadam se sve vecem broju ljudi na ulici, sve vecem broju onih koji misle... kazu da je pocelo...cekamo i u NS...

snele

pre 16 godina

Bravo, deco i svi ostali koji ste danas izasli na ulice. Bravo, gospodjo Turajlic, kao i uvek na pravoj strani. Bez stranackih obelezja, jer se samo to ceka. Ne dajte im tu sansu. Za studentima i sav onaj narod iz 96/97, iz 2000, sigurna sam da nas ima vise od 2.300.000. Probudite se ljudi u ostalim gradovima. Na gradjanske proteste! I jos nesto: posle ovakve izjave - ostavka rektora BU. Sta mislite, iz koje je stranke i ko ga je postavio? Dokle god je tako, nema napred zemlji Srbiji.

jedna mama

pre 16 godina

Moj sin je 97-me imao 12 god.a sada je student koji je bio na skupu. 97-me je isao u korak samnom sve sa pistaljkom a sada...opet samnom, opet sa pistaljkom.Opet smo strani placenici i izdajnici...o Boze kao da gledamo reprizu nekog ruznog filma.

Dragan

pre 16 godina

Ne sumnjam da iza toga stoji neka stranka. I iza setnji devedesetih su stajale neke stranke, one koje su dovele Kostunicu na vlast. Neko mora da organizuje protest. Te setnje su na kraju srusile Milosevica, i jedino su sto moze da srusi sadasnju vlast. Zato mi je jako drago da je konacno pocelo. Trebalo je to jos mnogo ranije.

Katica

pre 16 godina

Pa naše studente premjer nije mogao da primi jer je u zgradu došao ambasador Rusije - a to je za našu vlast (već 20 godina!) - zakon! Kako on kaže, oni sprovode!

Simce

pre 16 godina

Ucesnik sam Studenskog protesta 1996/97 i sve me ovo nekako, ova izjava DSS-a podseca kad smo mi kao studenti ustali protiv SPS kradje glasova na izborima 1996. Sad me DSS podesca ovom izjavom na tadasnji SPS da nenasedamo na provokacije "stranih placenika, domacih izdajnika" potpuno je isto samo su likovi drugi.
DSS 2007 = SPS 1997? Zgozen sam.

igor

pre 16 godina

Boze neko moze da pomisli da sam lud ali sve me ovo neverovatno podseca na 90-te.I tada je sve pocinjalo polako okupljanjem studenata.Kostunice sta si docekao stidi se.

Zoe Hermann

pre 16 godina

Ja taman pomislila da je misljenje svojom glavom nestalo sa liste narodnih sportova u Srbiji... Bravo subjekti studenti! Ne dajte da vas oneraspolozi ova DSS-ovska retorika. Nismo ni mi 96/97 slusali Mirine savete i recepte :-) Pokazite Evropi da ne sme da vas zaboravi. Uzdravlje i samo napred iz dijaspore.

veteran iz 96/97

pre 16 godina

Ma tako breeee, nazalost i Vi morate da setate, nisam to ocekivao 1996.
Svim srcem smo uz Vas drage kolege. Moja porodica i ja izlazimo cim krene gradjanski protest.
AJMO AJDE...

srbijanac

pre 16 godina

Studenti i treba da izadju na ulice i da dignu svoj glas na vreme da im se ne bi desilo kao njihovim kolegama pocetkom 90-tih da zavrse mobilisani na nekom od srpskih frontova.

David

pre 16 godina

Naravno, DSS kad nema sta drugo da uradi, napada i odmah im smeta "politicki instruisan" skup, o kojem od jednom svi oni znaju sve. A nama kojima je pun kufer DSS-NS ropstva, i koji smo većina, malo smeta da uopšte čujemo DSS. A premijer koji nema petlju da primi sopstvene studente, i sopstvenom narodu da se obrati javno. KO NIKAD NE SME DA NAS POGLEDA U OČI? KOŠTUNIJE naravno. Dosta bre. Ostavke. Izbori.

Milorad Rodić

pre 16 godina

Vidi Voju ala ne da vlast!!!
Izgleda da će morati da padne kao njegov prethodnik, daj bože samo da nas ne čeka krvavo proleće!
Smrt DSS-u, sloboda narodu!

aleksa

pre 16 godina

Odlicno, dobar znak kad studenti krenu. Kao i svi veliki legalisti, Kostunica bi morao da uci iz istorijske prakse, a ta praksa smenjivanja vlasti koja je losa i samodovoljna je uvek pocinjala na ulici. Znaci, Kostunice, ucimo se 1 plus 1 su uvek 2...i drugo naravoucenije glasi: nije dobro biti Seselj, pa ni u rukavicama...pozdrav od setaca veterana.

Vojvodjanka

pre 16 godina

Kako to da g.Koštunici a ni DSS-u nije smetalo kada su studenti bili na ulicama 2000??? Ko ih je onda zvao buntovnicima??? Ma ajde bre nemojte da nam solite pamet!!! Napokon studenti su shvatili i imali hrabrost, za to šta treba da se radi i nadam se da ćemo se i mi već probuditi, jer godine idu a mi još smo tamo gde i 2000!!! Ovo je bila zadnja šansa što sam dala ovim političarima što su mi trubili nedeljama za promene, za Evropu...ako ništa neće da urade, posle ...addio Serbia...

Qkies

pre 16 godina

A sta kao ovi LEGIJAlisti i putinisti imaju svoju omladinu?Ma nemojte molim vas.Koliko ih ima ukupno?Jedno dvadesetak,racunajuci i ona dva nesretnika od potparola sto provaljuju odavno otrcane fraze.Puna podrska studentima od bivseg studenta.

Dzon_Lock

pre 16 godina

Bio sam na protestu! Mogu reci, da ima tu neke romantike :) Prvo, momci koji ovo organizuju, nemaju veze, ocajno. Veoma mali broj ljudi je znao za ovaj skup. Kampanju su ocajno odradili. Ako oni misle da rade kampanju preko facebook-a i bloga, onda oni ne znaju koliko ljudi koristi internet u Srbiji. Ili, pre bih rekao, da su previse lenji... Takodje, nisu se setili da nabave jedan megafon, pa da ih barem cujemo kad smo bili ispred vlade.
Trece, nije mi jasno, zasto su neki ljudi nosili stranacka obelezja? Bilo ih je malo, ali ipak nema smisla, a ni potrebe! Parlament univerziteta je rekao da je ovo politicki skup? Kako ih nije sramota? Predsednik tog parlamenta, i prorektor su iz DSS-a. Hehe, kako su jadni, ali stvarno. Pozdravljam sve studente i mlade ljudi, i ljude iz javnog zivota koji su se danas pojavili. A posebno sve starije penzionerke i penzionere :)

Weatherwax

pre 16 godina

Mislim da cu da otkacim pistaljku sa civiluka i u setnju. Pa zar opet? Sve je isto samo njega danas menja Kostunica, i to izuzetno dobro. Mislim da svi treba da podrzimo studente i izadjemo na ulice, dosta je bilo bre!!

Ivan Jovanov, bivsi studentprodekan ETF-a

pre 16 godina

Mlada gospoda koja su se obratila ispred ispred Studentskog parlamenta su dovedeni na pozicije na kojima su posredstvom Saveza studenata, sto je manje bitna cinjenica. Druga vrlo poznata cinjenica je da su ova mlada gospoda bili u trenutku dovodjenja na funkcije (predsednika Studentskog parlamenta i studenta prorektora) bili clanovi omladine DSS-a. Naravno, oni su u trenutku postavljanja na funkciju javili svojim partijskim prijateljima da zamrzavaju svoje clanstvo i na taj nacin rekli NE politici u studentskim organizacijama. Toliko o pateticnom saopstenju i njegovim potpisnicima i njihovoj studentskoj politici!

Vlada

pre 16 godina

Saopstenje DSS-a je potpuno ocekivano i u skladu sa svim onim sto rade poslednjih nekoliko godina. Iznenadjujuci je podatak da je Studentski parlament ustvari istureno odeljenje Omladine DSS-a. Dekanski poltoroni su nasli da nam govore o solidarnosoti. To je prevrsilo svaku meru. Zahtevima za ostavke ministara pridruzujem i zahtev za raspustanje Studentskog parlamenta. Licimuri!

Ljiljana, London

pre 16 godina

Buducnost je u omladini.Nasi mladi veruju u promene,u bolji zivot i to treba podrzati; stariji su isuvise razocarani sta dozivljavaju pod stare dane (prosjacki stap po standardu zivljenja), te ih treba donekle razumeti i njihove ugasene nade. Mladost => ludost mozda, ali mladost => glupost ma nikako. I ja sam bila studentkinja koja je zelela mnogo sto sta, najvise da idem u korak sa svetom. Za to sam se izborila u drugoj zemlji. I zato studenti koji se bore za promene, imaju moju 200% podrsku. Krojite svoju sudbinu, borite se za normalan zivot i vise od toga. Ok? Samo napred.

vladimirrr

pre 16 godina

istorija se ponavlja. opet su studenti zloupotrebljeni??? najpametnija populacija zavedena? ne, nego su voja i sloba u pravu!!!

Mashinovodja

pre 16 godina

daj Bože da je najzad led krenuo i zatalasala se žabokrečina... Možda je danas moglo da bude više učesnika, ali neka, i ovo je sasvim OK. I onda je u početku bilo vrlo malo ljudi, ali i najveća lavina uvek počinje od samo nekoliko grudvi snega...I onda su pričali da je protest "politički instruisan" (a šta bi ljudi trebalo da čekaju: da počnu da padaju u nesvest od gladi i iznemoglosti?!), da je to samo "šačica šetača", koja se kasnije pretvorila u "šačicu izdajnika i stranih plaćenika". Očigledno je da Koštunica i DSS nisu ništa naučili iz onog vremena i ondašnjih protesta. A nisu ni mogli da nauče jer nisu ni učestvovali u tome. Sada celu mudrost kupuju od julovsko SPS-ovskih krtica i preletača što je većina članstva te bedne strančice.

Ivan Petronijevic

pre 16 godina

Kao clan studentskog parlamenta Univerziteta u Beogradu ne mogu da stanem iza kvazi saopstenja Studentskog parlamenta jer parlament cine 42 delegata sa svih fakulteta BU a ne dva coveka koja su se iz ko zna kojih razloga nasla prozvana da daju saopstenje koje nije proslo niti studentski parlament niti predsednistvo studentskog parlamenta BU.

Pele

pre 16 godina

"Prema našim informacijama, to je bio politički skup i tamo su delili materijal LDP", kaže Dragan Daničić iz Omladine DSS.
Ovakve izjave su davali i SPS-ovi funkcioneri onih devedesetih. A mi, tadasnji studenti, odlicno ih se secamo.

Nemanja

pre 16 godina

Pozdravljam protest studenata BU. Ali moram da dam jednu veliku kritiku na usmerenost protesta. Suvise je usko postavljen problem. Nije problem Srbije samo Vojislav Kostunica, mislim da je celokupna politicka elita problem i da je protest trebalo usmeriti na sve politicke stranke. Pokazimo im da studenti, uopste mladi, nisu zaludjena clanstvom u partiji i to pokazuju izlaznoscu na izbore. Vreme je da kompletnu politicku javnost smene neki novi ljudi. Dosta vise...

najcrnji

pre 16 godina

Ucestvovao sam u studentskim protestima onomad. Mnogo sam energije potrosio u setnje umesto da sam ucio. Studiranje mi se oduzilo na skoro 6 godina. Sad zivim u Evropi. Bez prave alternative nema ni potrebe da se protestvuje. Ili da nam anarhija bude konacni cilj. Jos me zanima kakva je to vest da su studenti mahali zastavama 'koje podsecaju' na neke politicke partije.

DJ_Vasa

pre 16 godina

A ja sam mislio da više nikada neće biti potrebe da studenti idu u protestne šetnje... Eh, Srbijo, nisi puno odmakla od devedesetih... Nadam se da će oni uspeti da završe ono što smo mi započeli.

Marija

pre 16 godina

Mene u ovom trenutku interesuje samo moja buducnost i nemem nameru da zbog demegogije tipa, "sebicni su oni koji u ovom sudbonosnom trenutku za Srbiju misle samo na sebe", propustim poslednju priliku da pocnem normalno da zivim. Danas mi je na protestu prisla jedna baka i rekla da joj je drago sto nas ponovo vidi na platou. Meni nije drago. Strasno mi je to sto se posle toliko godina ponovo okupljamo sa zakljuckom da danas, 2008. godine, dozivljavamo isto sto i devedesetih. Reakcija omladine DSS-a ista je kao nekada komentari omladine SPS-a. Jedno mi je drago: DANAS SAM SIGURNA KO JE KO. Pozdrav svima sa danasnjeg protesta i zelim nam da nas narednih dana bude jos vise.

begbie

pre 16 godina

Bas volim kada studenti koji sede u parlamentu pocnu da se ponasaju kao i njihove kolege u parlamentu Republike Srbije, jos jednom su pokazali da je najbitnije podilaziti svojim profesorima, a ne pomoci svojim kolegama...
Sramota Studentskog parlamenta...
KOSTUNICE, ODSTUPI!

Rade

pre 16 godina

Veoma, veoma verujem da bi jedino novi protesti mogli da reše katastrofalnu situaciju u Srbiji. Potrebno je ispuniti nekoliko uslova: da traju najmanje 15 do 20 dana, svakim danom sve jačeg intenziteta. Protest mora imati svog "nosioca"- vođu, govornika, istrajnu i jaku ličnost, hrabru...(e to je malo teže) ali nije neostvarivo. Studenti mogu naći između sebe takvu osobu. Može se desiti da u početku bude malo učesnika ali bi se svakim danom broj učesnika višestruko uvećavao. Na kraju bi Koštunica pao. Jedini izlaz, drugog nema. Ne računati mnogo na postojeću političku garnituru ni jedne stranke. Mogli bi to biti potpuno novi ljudi.

Dragan ex SUS

pre 16 godina

Zna se kada i kako je nastala Studentska unija Srbije i koji studenti su pristupili Studentskoj uniji Srbije, a koji su ostali u Savezima studenata i nastavili studenstku politiku 90-ih. I sveg srca podržavam protest, prisećajući se kako smo mi to radili, i kroz šta smo prolazili. Uvrede i potcenjivanja se ponavljaju. Ne dajte se studenti, svaki slobodan trenutak provešću ponovo sa Vama. Dragan, dipl.oecc.

StudenticaAUT

pre 16 godina

Sto se tice saopstenja Nemanje Petrovića i Marka Milutinovića mogu samo reci da je ovo jedan veliki bezobrazluk. ispada da su studenti sirom srbije krivi sto studenti sa kosova imaju lose uslove. hej, pa ko je ovde lud? sto vlada ne pomogne putem finansijskih resursa studentima kosova da im poboljsa uslove?? vazno da se oni bore protiv nezavisnosti, a kako da pomognu ljudima o tome ni da pisnu. ljudi, opametite se, kosovo je odavno izgubljeno. imate puno drustvenih problema o kojima se trebate brinuti. Svaka cast studentima!! Samo napred, glasno i jasno: EU NEMA ALTERNATIVU!!

mlada

pre 16 godina

Ja sam juce tamo bila, i nisam politicki obojena. Naravno da neko to treba da pokrene, a zar je bitno ko ce to da uradi, ako je cilj jasan- skidanje Voje sa pozicije sa koje nam godinama zagorcava zivot? Bice nas jos vise svakog dana, a taj scenario mi je poznat:)

Aleksandra

pre 16 godina

Da je Zoki ziv bio bi sigurno juce uz studente.Od Kostunice i njegovih omladinaca nisam nista drugo ni ocekivala,ljudi pa oni su bili na strani Nacionalnog stroja jesenas u Novom Sadu

nataša

pre 16 godina

Tužna sam i imam gorak ukus u ustima...Što zbog Kosova, što zbog činjenice da Zoran Djindjić nije živ...Sa njim bi ipak bilo lakše...Bar bi nas neko iz vrha podržavao, ovako...Ne mogu da verujem da je ovo zemlja gde se ide unazad, a ne unapred...

pozovi m

pre 16 godina

Ljudi, pa idemo ponovo u akciju! S tim da:
1. Imajte u vidu da se deo studenata bori za goli zivot u bg, sto znaci - rade, pa organizujte proteste u popodnevnim ili vecernjim satima
2. Pored Djuricica, trebalo bi aktivirati jos javnih licnosti. Znate vec, da su se i prethodni protesti omasovili na taj nacin, oni su postali vrsta provoda, sto znaci, treba napraviti "program" za svako okupljanje
3. Nemojte se suzavati samo na studente: neka sledece okupljanje bude pod parolom u stilu "STUDENTI POZIVAJU GRADJANE"
4. Trazite zasedanje studentskog parlamenta da donesu ZVANICNU odluku o (ne)podrsci
5. Pozovite studente u drugim gradovima da se aktiviraju
6. Informisite studete i gradjane: plakati, flajeri, napravite sajt, znate vec kako se radi
7. Aktivirajte bivse studente koji su bili aktivni na protestima 96/97, koriscenjem poruka koje su oni koristili tada
I, verujte, tako cete animirati mnogo ljudi, sto i jeste cilj. Jer, dosta je svega!