Subota, 12.01.2008.

10:34

Koštunica i Tadić oprečno o SSP-u

Vojislav Koštunica: EU treba da bira u vezi s potpisivanjem sporazuma sa Srbijom, Boris Tadić: Srbija je na pragu potpisivanja.

Izvor: B92

Koštunica i Tadiæ opreèno o SSP-u IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Milan J.

pre 16 godina

Ne treba ici daleko, ovi 'ljudi'/DSS nemaju ni "kontakt" na svojoj web prezentaciji. Neka neko pokusa da nadje njihovu email adresu ili broj telefona na njihovom web sajtu. I najvece scam organizacije imaju bar to. Koliko malo treba da bi se uvidele neke stvari a opet neki ljudi su i dalje slepi pored ociju.

Winter

pre 16 godina

Ne postoji kosovska kriza!
Naravno u realnom zivotu.Ona postoji kao zvakaca guma za rulju da se ima cime zabavljati.Dakle, ako Kosovo dobije samostalnost i formalno, a ne kao sto je trenutno protektorat od 1999. godine, onda ce buducnost te drzave ovisiti o sto brzem prikljucivanju Eu. Iz mnogo razloga. A to ce prikljucivanje biti uvjetovano izmedju ostalog i postivanju ljudskih prava Srba, Roma i drugih na Kosovu.Kad se na tom planu dostigne prihvatljiv nivo za Europu, onda ce se Kosovo pridruziti EU. Ukoliko to napravi i Srbija u isto vrijeme ili prije, granice izmedju ove dvije drzave ce pasti.A i sloboda kretanja, rada, nastanjivanja i svega ostalog.Pitanje kad ce se to tocno dogoditi, za 5-10-15 godina je sasvim irelevantno, a pogotovo u smislu "zivota" neke drzave koji je bitno duzi od zivota nekog covjeka.
No dok se dostigne taj nivo na Kosovu, nije mi nikako jasno zasto nadzor i "nadziranu" nezavisnost" zele kontolirati, i preskupo placati Srbi iz Srbije, kad je vec medjunarodna zajednica sprema na tu dugotrajnu i preskupu zrtvu.
Dakle cini mi se da je tema "ne damo Kosovo" samo glavna, a za Kostunicu i jedina tema o kojoj on i izgleda na zalost i neodlucni Tadic mogu nesto reci.
O zaposljavanju, reformama, skolstva, gradnji cesta, zdravstva i ostalog. oni nemaju reci apsolutno nista.No njih to i ne pogadja.

Boris

pre 16 godina

Za one koji se nadaju brzom ulasku u EU kao kompenzaciji za Kosovo - procitajte clanak u Politici - Cuvari srpskih iluzija (rubrika Pogledi)
Ono predvidjanje koje je CIA dala da ce Srbija da udje u EU 2021 izgleda mi sada realno.
Cekacemo da neavisno Kosovo bude spremno za to pacemo uci u paketu. (vidi clanak)

pero

pre 16 godina

Ovu zemlju stvarno ima da vode radikali. Ne zato sta oni icemu vrede, vec zato sta nam nasi sugradjani 'evropljani' koji bi da se izdignu iznad 'prljave seljacke marve', i njihove partije (koje, da se ne lazemo, nisu strane stranom kapitalu)uporno prodaju pricu da je ulaskom u Evropu sve reseno. Niko nikada ne spominje da u EU postoje mnogi problemi, ni da je jos jedno dramaticno menjanje struktura jako tesko za jednu tako slabu drzavu. Jednostavno se ponasaju kao da je clanstvo u EU samo po sebi nesto neverovatno dobro, plemenito i korisno. Jeste, kad nas prime ima sutradan svi da se pocnu tusirati po triput dnevno, citati po jednu klasicnu knjigu nedeljno, i naravno, dimnjacari ce postati inzenjeri u roku par meseci. Jeste, sve ce da bude tako...Lepo vam kazem, radikali ce da vladaju, jer su ovi ostali zapravo, neocekivano, neopravdano, gluplji i bezobrazniji.

Nislijka

pre 16 godina

Procitala sam nedeljnik Vreme i clanak Teofila Pancica.Slazem se sa njim .Samo mi jedni nije jsni, gde su deca nasih politicara, verovato 90% na zapad a ostali u SAD.Ja bih volela da pod hitno vidim rezultat takve ankete ali javno jer mnogi u Srbiji ne koriste internet.I o cemu mi pricamo i ciju decu oni drze kao taoce i ucenjuju. Da li ce Srbija ponovo na ulice.

dokle vise

pre 16 godina

Ko daje nekome ko ima jedva 12% da odlucuje u moje ime ime moje dece,17 godina cekam da pocnem normalno da zivimo,da mogu deci da pokazem da osim Bosne i Crne Gore,postoje neka jos lepa mesta,koja su nam tako blizu a tako daleko,zato MOLIM TE izBORISE za sve nas!

Teofilofil

pre 16 godina

O dva moguća puta koja stoje pred Srbijom (i Srbima) je sjajno pisao Teofil Pančić pod naslovom "Predlog za razmišljanje" u poslednjem broju nedeljnika "Vreme". Obavezno pročitajte. Popraviće vam se raspoloženje.

pevacica

pre 16 godina

Ajde da budemo optimisti pa da se nadamo da ima dovoljno ljutih biraca koji ce na izborima kazniti ovo autisticno ponasanje premijera i njegovog ministra.

MIRON.

pre 16 godina

Samardzić preti EU.!!! kako on to rece "intenziviranjem srpskih gradjana na kosovu to za moj pojam znaci da ce srbi napati vojnike EU. na kosovu?! to je najveca glupost koju moze covek da pomisli ako do toga dodje jer albanci nemaju razloga da napadaju EU.

Goran

pre 16 godina

Moze li mi netko reci zasto Palestinci ne zele da zive dobro? Oni zuve u satorima vec 60 godina. Zasto ne daju Izraelu sve sto oni traze?
Ili!!! Zasto Izrael ne da palestincima drzavu tako da svi zive dobro. Ili zasto EU i Evropa ne primjene svoje demokratske i vremenske principe na bliskom istoku???Svi ljudi na svijetu treba da mogu zivjeti dobro. Zasto to za jedne vrijedi a za druge ne???

Laibach

pre 16 godina

2.000.000 Albanaca ne zeli da zivi sa nama,mi jos manje sa njima.Ne govore nas jezik,mi ne govorimo njihov...ne mole se nasem Bogu,mi se ne molimo njihovom...nas nema kod njih vec 9 godina,njih nema kod nas isto toliko...mi hocemo da budemo deo Evrope,oni hoce da budu 50 i neka savezna drzava Amerike...oni nece moju kucu,ja necu njihovu...i sta Vi g.Samardzicu hocete nama da objasnite?Da smo ludi?Slepi?Neobavesteni?Da ne verujemo svojim ocima?...nismo mi g.Samardzicu jagnjetove mame,mada bi Vi to voleli.
Jedan zivot imamo,nek ti ljudi idu svojim putem za svojom srecom,mi cemo svoju naci...a Vi g.Samardzicu i ostali Samardzici,ako hocete da udjete u legendu,nadjite neki drugi nacin,preklinjemo Vas...

mmm

pre 16 godina

Strašno!! Mi smo taoci pet nesrećnika koji ne znaju šta će sa sobom. Ne potpisati sporazum - ludost ili interes Koštunice, Nikolića i njihovih ministara i potpredsednika? Šta bi oni radili u EU, hipotetičko pitanje - na sme čak ni u kafani da se puši.

Intelektualac

pre 16 godina

Meni nije jasno dokle ce Kostunica da dezavuise vladu i koalicione partnere i ono sto su se dogovorili prilikom sastavljanja vlade.Prioritet je bio ocuvanje Kosova ali i ubrzani pristup EU bez uslovljavanja i dovodjenje u vezu sa resavanjem statusa Kosova.On koristi i iznalazi svaki put nekakvu mogucnost ako moze da "ucenjuje"Evropu.Kakav bre legalizam. i pozivanje na kojekakve zakone.Nije to krivicno pravo pa i tamo ima izigravanja.Ne mogu da shvatim kako coveku nije jasno da se od problema Kosovo ne zivi i da tu nema buducnosti.Sta ja kao gradjanin imam sto ce Kosovo da ostane u sastavu Srbije. Izgubiomo jos koju godinu u samoizolaciji.Mislim da je vecini gradjana koji nemaju nikakvu vezu sa Kosovom Kosova dosta.Mladji bi da idu da se skoluju da putuju i da se ne blamiraju vise ispred stranih ambasada u redovima za vize.Tek je sada jasno da Kostunica igra kvarnu igru sa Evropom i oko isporucivanja Ratka Mladica i ostalih Hagu.

Bitic

pre 16 godina

Ko je u pravu? Tadic ili Kostunica tesko je reci. Ne znamo kako ce se odvijati situaciju u narednih nekoliko nedela ili meseci, ali nije uopste tesko saznati ko je u ovom trentku iskreniji. Kostunica je vise nego jasan, njemu sta lezi u srcu on i kaze, sto nije slucaj sa Tadicem. Necu biti tako grub da upotrebim prave izraze, bicu malo "kulturniji", gospodin Tadic ne govori istinu. On zeli da istivremeno drzi tri lubenice u dve ruke. Hoce Kosovo, hoce EU a hoce i da ponovo bude preddsednik republike. Ove tri stvari gospodin Tadic ne moze da ih ima. Teba biti iskren, treba narodu reci istinu iako je ona gorka.

Milos Ilic

pre 16 godina

Dok god Srbija visseglasno peva niko je neche ccuti. Krajnje je vreme da se sagleda ssta se oko nas dogadja, definissu srpski interesi i poccne duvati u istu pisstaljku. Mozzda che neko onda i da nas ccuje.

paja

pre 16 godina

Без обзира на то ко је у праву (Тадић или Коштуница, њиховим супротстављеним изјавамасрпска политика улази дефинитивно у фазу јасно изражене шизофреније (до сада је ова била мање-више латентна). Како иједна влада неке мање-више релевантне и колико-толико уређене земље (непријатељски- неутрално-пријатељски расположена према Србији и њеним интересима) може озбиљно да разматра такве изјаве која искључују једна другу, а изнете су од стране најмеродавнијих личности Србије (Председника Републике и председника владе)? Ако њих двојица не могу да се споразумеју, крајње је време да влада поднесе оставку и да се у складу са Уставом или оформи нова коалиција – или распишу ванредни избори. Овај садашњи жалосни и дегутантни циркус у коме њих двојица наступају заиста не води ничему.

"patriotska osovina"

pre 16 godina

Ispada da kao Tadic radi sve takticki dok ne potpise SSP 28. Januara. Pa taj datum je posle prvog kruga izbora u Srbiji. Znaci ja umesto vere u Cedu, treba jezik sebi da pregrizem i glasam za Tadica, samo zbog neke male mogucnosti da se taj SSP potpise? A zamislite da se to ne potpise, a Tadic dobije da bude predsednik jos 5 godina i za to vreme nastavi da ozivljavava Kostunicu. Kukala nam majka tek onda. Ova Tadiceva kampanja koju zasniva na strahu da bi nam se nesto grozno desilo bez njega, nece uplaiti kod mene. Ja sam strpljiv covek i ne kockam se svojim glasom. Moj glas ce u prvom krugu ici Cedi, a ne Tadicu. A ti Tadicu, ako ti je i malo stalo do Srbije, ti ces potpisati SSP (ukoliko bi bio pozvan), bez obzira da li ti pobedio na predsednickim izborima ili ne.

Bojan

pre 16 godina

Pa da kakve veze ima kada cemo potpisati sporazum kada se on realizuje u narednih deset godina. Znaci sto kasnije to bolje. Boze boze ko sve u uvoj zemlji moze da bude na mestu ministra, savetnika premijera.
Dok se vasa deca skoluju u inostranstvu i uzivaju sve blagodeti normalnog zivota nasa nek se muce jos koju deceniju u Srbiji.
Sramota!!!!!!!!!!!!!

Dragan

pre 16 godina

Jasno je da bi eventualnim potpisivanjem Sporazuma,na izvestan nacin dali legitimitet misiji EU,koja ona nema,kao sto nema ni valjan pravni osnov za nju.Tako da taj Sporazum ne treba potpisivati ako EU odluci da posalje svoju nelegalnu i nelegitimnu misiju na Kosovo

Milan

pre 16 godina

Ove vesti trebaju da se sete svi glasadi DSS-a kada na sledecim parlamentarnim izborima budu okilisali olovkom oko "DSS" na listicu.... bolje onda zaokruzite "SRS", onda znamo barem na cemu smo.

Pactko

pre 16 godina

ljudi, dosta je ove komedije i poigravanja sa milionima ljudskih sudbina! Hitno treba rasformirati vladu i dozvoliti da se (još jednom) na izborima konačno obračunaju nazadna, ksenofobična, ekstremistička Srbija i Srbija koja želi da živi život dostojan čoveka

srdjan

pre 16 godina

Stvarno mi nije jasan ovaj kostunica, do pre godinu dana sam ga postovao a sada kako da je kompas izgubio. Kao da covek nema pojma sta ljudi hoce. Sad da izadje na izbore, cisto sumljam da bi cenzus prosao...

Nemanja

pre 16 godina

Vojislave Koštunico ostavi nas na miru, na leto će možda da ukinu vize, da li si svestan koliko bi to značilo mladim ljudima u Srbiji!

serjoza

pre 16 godina

Neda Moskva da Srbija udje u EU,Prvo da napravi SOJUZ sa Belorusijom,Kubom,Venecuelom,Iranom
pa onda svi da izglasaju Putina za Cara-Saha-Komandantea

sibicari

pre 16 godina

Nebojte se ljudi,ovo izmedju kostunice i tadica je samo timska igra,to je politika.Mozemo da ih uporedimo recimo sa sibicarima na ulici,onaj sto prebacuje kuglicu i navodno gubi novac je Kostunica,a drugi koji zaradjuje pare je Tadic ,a posmatraci koji treba sve to da progutaju i daju svoj ulog su iz EU.Kad se Kostunica umori zameni ga Tomy.Na kraju se dele pare izmedju svih osim EU.Ovo nije srpska igra,ovo je uvoz sa svetske politicke scene a sva autorska prava za Srbiju pripadaju nasoj agenciji(BIA).Jedino ovako moze da se opravda splet dogadjaja na nasoj politickoj sceni,a u svakom drugom slucaju(scenariju)IZUZETNO ZABRINUT.

boki

pre 16 godina

Trebaju nam vanredni parlamenti izbori, da skinemo Kostunicu sa mesta premijera! Tadic na mestu predsednika, Djelic na mestu premijera i Srbija u EU do kraja 2009

sale

pre 16 godina

Kakvo je samo ne primereno ponasanje Kostunice pa postavlja uslove EU, takav njegov stav samo pokazuje da ne zeli Srbiji napreda i bolji zivot njenih gradjana

Glasac DSS:A

pre 16 godina

Sve sto citam o i gledamo svaki dan samo pokazuje da dss i ds nemoze ds budu u koaliciji. Nemaju nista zajednickog i sto pre se narod Srbije opredeli za jedne to bolje. E sad neki smatraju da su jedni propast a neki drugui ali krenimo jednim putem pa kako nam bude, ovako vise nemoze.

chillix

pre 16 godina

Pa kako ih više nije sramota? Dokle misle da zamajavaju narod?? Oko jednog tako važnog pitanja, kao što je SSP, od tri naša funkcionera, čujemo pet različitih mišljenja!! Baš me zanima da li će Koštunica podneti ostavku, ukoliko Kosovo proglasi nezavisnost? U svakoj normalnoj državi to bi bilo normalno, ali u Srbiji...? Gospodo iz vlasti, shvatite da niste tu gde jeste, da bi davali "komentare" i lične stavove, već da preduzimate konkretne korake na dobrobit građana! Ovo je luda kuća, a izbori se bliže... Za koga ćete glasati?

(Vlast)a

pre 16 godina

Za razliku od g.Samardzica i njegovog duhovnog (i svakog drugog)predpostavljenog,ljudi u EU su realni,cvrsto stoje na zemlji i jasan im je odnos snaga u svetu.Kad si mala zemlja,bez prijatelja u blizini i dobrih komsija,zbog buducnosti Srbije,moras biti realniji od EU i konacno resiti neke probleme zbog sedam miliona unezverenih gradjana koji vise ne mogu i ne trebaju da cekaju vasa pravnicka nadmudrivanja i politikantske ujdurme.

DraganChe

pre 16 godina

Gospodin Samardžić je ministar za Kosovo i Metohiju, Lončar je ministar obrazovanja i sporta, o Anđelkoviću da ne pričam šta je, uvrediće se; sve dok ova "gospoda" ne budu imali titulu premijera, ili određenog ministra za evropske integracije, nema potebe da mi pričaju i naređuju šta Srbija treba da uradi, neka rade svoj posao. A dotičnom premijeru bih poručio da je lažov i prevarant, jer je obmanuo toliki narod govoreći da je za evropske integracije, pokupio mnogo glasova ljudi koji su mu verovali, a sada im okreće leđa. Ako ne želi da završi kao Milošević (ili još gore) neka se vrati na put koji je obećao svojim biračima. Jer kada narodu ‚‚pukne‚‚ neće biti te sile koja će ga zaštiti. I dajte već jedanput raspišite referendum, neka građani Srbije odluče za šta su, da li za evropske integracije ili za očuvanje Kosova, pa tek onda pričajte šta Srbija treba da radi i št Srbije hoće

Mile Politika

pre 16 godina

Ja bih bio oprezniji da sam na mestu potpresednika Djelica, sa davanjem ovakvih izjava. Ljudi ce bukvalno shvatiti, pa ce (ubrzo) nakon potpisivanja SSPa, ocekivati 3 puta vece plate.
Ako se to ne desi, posledice bi se mogle videti na sledecim parlamentarnim izborima u Srbiji.
Jedna stvar je sta Evropa (MZ) obecava, a druga sta ispunjava nakon sto dobije ono sto hoce. To je najbolje video Djindjic nakon sto je izrucio Milosevica Hagu (kada je poslednji put otisao u EU da zbog toga protestvuje).

Miloš

pre 16 godina

Ovo je stvarno nečuvena drkost, podučavati Evropsku Uniju kakvu politiku treba da vodi i ocenjivati da ne vodi sopstvenu politiku nego američku. Znači, američki je vazal.
Ne treba se čuditi ako ubrzo dobijemo neku snažnu šamarčinu, bilo od Amerike, bilo od njenog vazala.Ali, možda ministar to i želi, za njega i njemu slične bio bi to još jedan dokaz kako su duboko u pravu.

Sale86

pre 16 godina

"ne bi bilo dramatično ako Srbija ne potpiše Sporazum 28. januara, jer se on realizuje u narednih deset godina" - pa da li oni misli da posle 20 godina tapkanja u mestu još uvek imamo vremena bacanje? Strašno!!!

Mila

pre 16 godina

Ovaj Samardžić je počeo žestoko da ugrožava Tomu Nikolića na poslovima grobara Srbije. Jedva čekam 28.januar pa da vidimo kako puca vladajuća koalicija. Evropa "treba da bira" izmedju slanja misije na Kosovo i potpisivanja sporazuma sa Srbijom. Šta god da izaberete gospodo iz Evrope - kajaćete se, jer ko je s nama tivke sadio....

Dragana Delevic

pre 16 godina

Kazu da g. Samardzic na beogradskom Fakultetu politickih nauka drzi katedru za evropske integracije i, cak, vodi specijalisticki studij u toj oblasti. Stoga pitam: da li on ovo predaje i svojim studentima?

SickAndTired

pre 16 godina

Jos jedna propustena prilika i jos ko zna koliko godina izolacije zarad politike bez perspektive, coveka bez vizije, zahvaljujuci narodu kratkog pamcenja i jos krace pameti...Kakav deja vu.

INTELEKTUALAC

pre 16 godina

Sramno ponasanje vladajuce garniture predvodjene DSS-om na racun buducnosti gradjana Srbije.
Niko ih nije ovlastio da okrecu ledja Uniji a sa druge strane da rasprodaju strateske firme u bescenje Rusima .
Ne zaboravite da sva finansijska sredstva neophodna za funkcionisanje drzave kakva je Srbije dolaze upravo iz fondova Evropske Unije, i da be z tih sredstava zemlja ne bi mogla ni da funkcionise ni da postoji.
zalosno je zamajavati neuki narod da srpska privreda kao nesto postoji i radi , treba reci istinu da bez strane pomoci iz unije i fondova , penzioneri ne bi imali penzije. ne bi se gradili putevi , infrstastruktura , stambeni krediti sve ono sto obicnog coveka ispunjava u nadi za normalnim zivotom.
Tu finansijsku pomoc zemlja nikad ali nikad ne bi dobila od Rusa, koji takodje uzimaju kredite iz Unije.
Kako se Kostunica Vojislav odnosio prema pokojnom premijeru Djindjicu , pokazujuci nevidjenu mrznju i zavist , tako se isto odnosi i prema Evropskoj Uniji.
Politicar bez kapaciteta da sagleda realnost , svoje frustracije , zavist i mrznju prenosi na ceo narod uz pomoc nista boljih saradnika , i time ugrozava buducnost zemlje.
Svaka njihova nova glupost ce skupo kostati buducnost ove zemlje ,a ponajvise njih same.
S postovanjem

marco

pre 16 godina

Srbija treba da moli EU da potpise ssp.Trebalo bi konacno napraviti izbore za i protiv EU, pa da se prebrojimo.Ako narod bira izolaciju(srs,dss,sps)ok, bar bi znakli na cemu smo.

Lale

pre 16 godina

Kao sto ste mogli primetiti g Samardzicu, EU vise ne zeli da potpise sporazum sa nama. Koga vi to mislite da ucenjujete. Boze me sacuvaj, zar ova nesrecna Srbijica i dalje misli da se sve vrti oko nje. Da predstavljam EU rekao bih, ma bas me briga zivite u brlogu i nikada vise necete moci da predjete nasu granicu. Svim mladima bih zabranio ulazak u EU, pa da vidim sto nece da glasaju za neke normalne. Pa bih zatvorio sve prodavnice strane robe, pa kao nekada SSSR. Koji smo mi licemeri majko moja!!!!

Pedja

pre 16 godina

Ugovor sa EU ce biti potpisan ako to kaze Vojo K.
Iskustvo od dvanaestog marta do danas mi govori da ce to biti tako.
Demokrate i Boris Tadic se tu pitaju onoliko kolko se i ja pitam.

Bajo

pre 16 godina

Већ виђено. Признајем, нисам се надао да ће Коштуница превазићи Милошевића у тврдоглавости и доношењу штетних одлука. Министар за КиМ сматра да има времена - "процес, ионако, траје 10 година". Не знам где је био и шта је радио тај министар 1989, 90. и 91. године. Још тада је ондашња СФРЈ могла да постане чланица ЕУ да не беше диктатора кога је сада превазишао Самарџићев шеф. У међувремну, једна од бивших република СФРЈ већ је, и то одавно, у ЕУ, а друге су већ потписале споразум који Србије неће да потпише. Над овом се земљом ваља озбиљно замислити!

vu

pre 16 godina

Resavanje kosovskog pitanja koje nude zapadni zaveznici nije u duhu evropskih vrednosti. Danas se iz Vasingtona propagira borba protiv terorizma, a u ovom slucaju teroristi OVK dobijaju svoju drzavu.

Sava

pre 16 godina

Neka neko vec jednom jasno i glasno kaze i objasni narodu edali su pitanje Kosova i i pitanje evropskih integracija povezani i kako.Ako je to slucaj i ako je onako kako to objasnjava premijer onda stvarno ne treba potpisivati nista dok se ne resi ovo prvo pitanje.Ako to nije slucaj objasnite da nije i kako nije da narod zna o cemu je rec,jer se na ovaj nacin samo stvara jos veca podela i konfuzija,sto je i cilj medjunarodne zajednice ali nas nebi trebao ni smeo da bude!

fadil_h

pre 16 godina

Ministar za Kosovo i Metohiju izjavio je da je Srbija voljna da potpiše parafirani Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom unijom, ali ne ako se time, kao što se njemu sada čini, ugrožava suverenitet Srbije na Kosovu.
A gde to Samardzic vidi suverenitet Srbije na Kosovo? Po cemu to Srbija ima suverenitet na Kosovo? Koliko vojnika ima tamo, koliko policajaca, koliko administrativnog osoblja drzave Srbije koje vrse neku funkciju? Da li se nesto placa drzavi Srbiji od prihoda na Kosovo bilo da su od poreza ili carina? Koliko srpskih zakona se primenjuju na Kosovo (u legalnom smislu naravno)? Na sva ova pitanja i mnogo vise slicnih SVI odgovori su NE ili NISTA, naravno u legalnom smislu jer poznato je da drzava Srbije ILEGALNO drzi neke paralelne strukture na Kosovo u srpskim enklavama koje se dozvoljavaju od UNMIKA zbog politicke situacije. Ajde g. Samardzicu u Pristini i pogledajte da li mozete da vidite makar i JEDNO obelezje drzave Srbije posto smatrate da Srbija ima tamo suverenitet. Pa necete videti nista naravno i to vrlo dobro znate. I necete videti to nikada jer i ako uzmimo najpesimistickiji razvoj dogadjaja da Kosovo ne postane nezavisno onda ostaje na snazi rezolucija 1244 koja je VREMENSKI NEOGRANICENA i koja PRAKTICNO ne daje NIKAKVU SANSU drzavi Srbiji da se vrati na Kosovo. U toj rezoluciji NIGDE ama bas NIGDE se ne prica o povratku drzavnih organa Srbije na Kosovo. Bacati prasinu u ocima ljudima je vrlo lako, reci istini je tesko ali neminovno. Ovakvi ljudi poput Samardzica najvecu stetu cine sopstvenom narodu i narocito svoje omladine koja ne videvsi perspektivu i bednim platama svoju perspektivu nadje negde po "neprijatelskim" zapadnim drzavama.

Aleksandar

pre 16 godina

Koju alternativu nudi taj premudri ministar,za ocuvanje Kosova i Metohije ako to nije jacanje ekonomije,sto je jedna od osnovnih svrha potpisivanja sporazuma sa EU.Dali on to stvarno misli da bi Albanci sa Kosova sami sebi skakali u skomak da Srbija kao drzava nudi tom narodu bolji zivot,ali Srbija samim Srbima ne nudi nikakav zivot(sem politicarima bilo koje opcije),a da ne spomenem manjine.

Marko

pre 16 godina

U sustini je ispricao: Ako Evropa prizna Kosovo, mi cemo da se naljutimo, preispitacemo odnose, a posto nemamo kud, opet cemo se vratiti na evropski kurs. Ali mislim da je najvaznije da se prvo malo naljtimo, jer nismo mi neka neozbiljna drzava...
Meni to i lici na DSS. Od svih resenja izabrace najgluplje. Uci cemo u EU kada Kosovo postane kandidat (po Kostunici).

zora

pre 16 godina

svi govore sta treba ili ne treba raditi, izuzev odgovornih lica, Taica, eto ja Samardjicu repliciram i to argumentovano na negovu izjavu i zelim da budemo satvani deo EU, jer i ja sam glas, i moj glas se mora uvaziti kao njegov i to sve dok predsednik jasno i glasno ne kaze za koju je opcij, svi imaju prava da pricaju, pisu

Ali Baba

pre 16 godina

Ne \elim da budem maliciozan..., ali ko je Samard\i' i zašto je on kvalifikovan da bude u timu za Kosovo?! A što se tiče EU verovatno će se potresti posle ovakve njegove izjave. Uostalom on i njegov šef Koštunica predstavljaju samo 10-ak procenata birača u Srbiji (i to samo od od broja izašlih!!!) prema tome ne može govoriti u moje ime. Nadam se ni u ime ostalih posetilaca ovog sajta.

Josip Vasilj

pre 16 godina

Ako Srbija namjerava sa Evropskom unijom potpisati Sporazum o pridruživanju, tek kad se Kosovo vrati pod suverenitet Srbije, Sporazum neće biti nikada potpisan, a Srbija će ostati i bez Kosova, i bez Evrope.
Kad se gubi – nek se do kraja gubi…

realan

pre 16 godina

da li moze neko da mi kaze, gde ce biti i kako ce se kontrolisati, granica sa kosovom ako i mi i oni jednog dana udjemo u EU, pa makar to bilo za 50 godina. da li stvarno verujete da ce mo mi biti u EU a oni ne, ili obrnuto? Da li znate koliko je kratkovido i decije nase ponasanje u vezi za kosovom (koje je izgubljeno pre min 25 godina) i izborima? da li neko uopste ima predstavu koliko nas to kosovo unazadjuje po svakom osnovu, kao i "junak" Mladic? eeeeeeeee Srbijo, sa sve narodom

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 16 godina

Nije Zapad protiv nas, nego smo mi bili dovoljno glupi da svojevremeno, dok jos nije bilo kasno, na Kosovu ne sprovedemo pravu decentralizaciju i regionalizaciju prema evropskim standardima. Niko ovde nema hrabrosti da kaze da 2 miliona ljudi nije imalo na Kosovu ni autonomiju ni zagarantovana ljudska prava, i da je tamo dole postojala prava policijska drzava sa elementima vanrednog stanja. Mi se sad svi busamo da je Kosovo nase i da su svi Albanci separatisti i skloni nasilju. Mi smo svojevremeno provocirali svet svojom suludom nedemokratskom antizapadnom politikom koja nas je i dovela do ove tacke. Jedina dilema nije kako da se suocimo sa kosovskim problemom, vec sa samim sobom, da imamo hrabrosti da kazemo - mi smo pogresili, nisu drugi krivi sto je Kosovo sada tako daleko od Srbije. Sami smo doveli do toga svojim necinjenjem ili pogresnim cinjenjem.

antiVojislav

pre 16 godina

Ko njega sta pita uopste?
Neka ide u Belorusiju ili Severnu Koreju, sigurno im u ovim vremenima izolacije treba veliki mislilac sa "zapada"...Ili bar neka se drzi Kosova, a zivotni standard ostavi nama kojih se to tice...

Sloba72

pre 16 godina

Kostunica i Samardzic su tvorci novog politickog usmerenja koja se zove "Halucinogena politika". Za razliku od Miloseviceve politike, koja je imala svoje cinicne ciljeve, ona koju vode K. i S. je bez korstist, pravca, strategija i cesto, bez razuma.

Ivan

pre 16 godina

Čini se, da u vakumu koji je nastao po završetku pregovora, tenzija oko rešavanja pitanja Kosova neumitno raste.Tačka "kompromisa" koja bi realno obezbedila stabilnost i evropsku perspektivu regiona jeste podela Kosova. Osnovno je pitanje u kojoj meri Amerikanci planiraju da sprečvaju rešenje i hoće li Evropska Unija pucati u sopstveno koleno ne želeći da se konfrontira sa svojim glavnim saveznikom. Perspektiva male Srbije je jasno determinisana ovom dilemom.

Svetozar

pre 16 godina

Sve ovo je jos igra, zapad jos testira dokle je Srbija spremna da ide, odnosno sta je sve spremna da zrtvuje. To ce se uskoro videti.

srbijanac

pre 16 godina

Nadam se da ce ovaj covek (imenom Slobodan Samardzic)jednom odgovarati pred zakonom za zlocine prema gradjanima Srbije. Gradjani Srbije imaju pravo da zive bolje u sredjenoj i obgatoj zemlji, da putuju normalno i bez viza i da ne budu u izolaciji i NIKO nema prava da im to oduzima. A kad je njemu toliko stalo do Kosova, sto ne ode tamo, daleko mu lepa kuca...Ma svestan je on da bi bio niko da ne vrtu tu besmislenu pricu o Kosovu, to mu daje smisao sopstvenog postojanja.

Zoran-G

pre 16 godina

Bilo bi zanimljivo znati koliko politicara iz DSS-a, SPS-a, SRS-a i ostalih mrezitelja zapada imaju decu na studiranju negde u zapadnoj Evropi ili SAD.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 16 godina

Nije Zapad protiv nas, nego smo mi bili dovoljno glupi da svojevremeno, dok jos nije bilo kasno, na Kosovu ne sprovedemo pravu decentralizaciju i regionalizaciju prema evropskim standardima. Niko ovde nema hrabrosti da kaze da 2 miliona ljudi nije imalo na Kosovu ni autonomiju ni zagarantovana ljudska prava, i da je tamo dole postojala prava policijska drzava sa elementima vanrednog stanja. Mi se sad svi busamo da je Kosovo nase i da su svi Albanci separatisti i skloni nasilju. Mi smo svojevremeno provocirali svet svojom suludom nedemokratskom antizapadnom politikom koja nas je i dovela do ove tacke. Jedina dilema nije kako da se suocimo sa kosovskim problemom, vec sa samim sobom, da imamo hrabrosti da kazemo - mi smo pogresili, nisu drugi krivi sto je Kosovo sada tako daleko od Srbije. Sami smo doveli do toga svojim necinjenjem ili pogresnim cinjenjem.

srbijanac

pre 16 godina

Nadam se da ce ovaj covek (imenom Slobodan Samardzic)jednom odgovarati pred zakonom za zlocine prema gradjanima Srbije. Gradjani Srbije imaju pravo da zive bolje u sredjenoj i obgatoj zemlji, da putuju normalno i bez viza i da ne budu u izolaciji i NIKO nema prava da im to oduzima. A kad je njemu toliko stalo do Kosova, sto ne ode tamo, daleko mu lepa kuca...Ma svestan je on da bi bio niko da ne vrtu tu besmislenu pricu o Kosovu, to mu daje smisao sopstvenog postojanja.

realan

pre 16 godina

da li moze neko da mi kaze, gde ce biti i kako ce se kontrolisati, granica sa kosovom ako i mi i oni jednog dana udjemo u EU, pa makar to bilo za 50 godina. da li stvarno verujete da ce mo mi biti u EU a oni ne, ili obrnuto? Da li znate koliko je kratkovido i decije nase ponasanje u vezi za kosovom (koje je izgubljeno pre min 25 godina) i izborima? da li neko uopste ima predstavu koliko nas to kosovo unazadjuje po svakom osnovu, kao i "junak" Mladic? eeeeeeeee Srbijo, sa sve narodom

Zoran-G

pre 16 godina

Bilo bi zanimljivo znati koliko politicara iz DSS-a, SPS-a, SRS-a i ostalih mrezitelja zapada imaju decu na studiranju negde u zapadnoj Evropi ili SAD.

Sloba72

pre 16 godina

Kostunica i Samardzic su tvorci novog politickog usmerenja koja se zove "Halucinogena politika". Za razliku od Miloseviceve politike, koja je imala svoje cinicne ciljeve, ona koju vode K. i S. je bez korstist, pravca, strategija i cesto, bez razuma.

INTELEKTUALAC

pre 16 godina

Sramno ponasanje vladajuce garniture predvodjene DSS-om na racun buducnosti gradjana Srbije.
Niko ih nije ovlastio da okrecu ledja Uniji a sa druge strane da rasprodaju strateske firme u bescenje Rusima .
Ne zaboravite da sva finansijska sredstva neophodna za funkcionisanje drzave kakva je Srbije dolaze upravo iz fondova Evropske Unije, i da be z tih sredstava zemlja ne bi mogla ni da funkcionise ni da postoji.
zalosno je zamajavati neuki narod da srpska privreda kao nesto postoji i radi , treba reci istinu da bez strane pomoci iz unije i fondova , penzioneri ne bi imali penzije. ne bi se gradili putevi , infrstastruktura , stambeni krediti sve ono sto obicnog coveka ispunjava u nadi za normalnim zivotom.
Tu finansijsku pomoc zemlja nikad ali nikad ne bi dobila od Rusa, koji takodje uzimaju kredite iz Unije.
Kako se Kostunica Vojislav odnosio prema pokojnom premijeru Djindjicu , pokazujuci nevidjenu mrznju i zavist , tako se isto odnosi i prema Evropskoj Uniji.
Politicar bez kapaciteta da sagleda realnost , svoje frustracije , zavist i mrznju prenosi na ceo narod uz pomoc nista boljih saradnika , i time ugrozava buducnost zemlje.
Svaka njihova nova glupost ce skupo kostati buducnost ove zemlje ,a ponajvise njih same.
S postovanjem

Josip Vasilj

pre 16 godina

Ako Srbija namjerava sa Evropskom unijom potpisati Sporazum o pridruživanju, tek kad se Kosovo vrati pod suverenitet Srbije, Sporazum neće biti nikada potpisan, a Srbija će ostati i bez Kosova, i bez Evrope.
Kad se gubi – nek se do kraja gubi…

Ali Baba

pre 16 godina

Ne \elim da budem maliciozan..., ali ko je Samard\i' i zašto je on kvalifikovan da bude u timu za Kosovo?! A što se tiče EU verovatno će se potresti posle ovakve njegove izjave. Uostalom on i njegov šef Koštunica predstavljaju samo 10-ak procenata birača u Srbiji (i to samo od od broja izašlih!!!) prema tome ne može govoriti u moje ime. Nadam se ni u ime ostalih posetilaca ovog sajta.

fadil_h

pre 16 godina

Ministar za Kosovo i Metohiju izjavio je da je Srbija voljna da potpiše parafirani Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom unijom, ali ne ako se time, kao što se njemu sada čini, ugrožava suverenitet Srbije na Kosovu.
A gde to Samardzic vidi suverenitet Srbije na Kosovo? Po cemu to Srbija ima suverenitet na Kosovo? Koliko vojnika ima tamo, koliko policajaca, koliko administrativnog osoblja drzave Srbije koje vrse neku funkciju? Da li se nesto placa drzavi Srbiji od prihoda na Kosovo bilo da su od poreza ili carina? Koliko srpskih zakona se primenjuju na Kosovo (u legalnom smislu naravno)? Na sva ova pitanja i mnogo vise slicnih SVI odgovori su NE ili NISTA, naravno u legalnom smislu jer poznato je da drzava Srbije ILEGALNO drzi neke paralelne strukture na Kosovo u srpskim enklavama koje se dozvoljavaju od UNMIKA zbog politicke situacije. Ajde g. Samardzicu u Pristini i pogledajte da li mozete da vidite makar i JEDNO obelezje drzave Srbije posto smatrate da Srbija ima tamo suverenitet. Pa necete videti nista naravno i to vrlo dobro znate. I necete videti to nikada jer i ako uzmimo najpesimistickiji razvoj dogadjaja da Kosovo ne postane nezavisno onda ostaje na snazi rezolucija 1244 koja je VREMENSKI NEOGRANICENA i koja PRAKTICNO ne daje NIKAKVU SANSU drzavi Srbiji da se vrati na Kosovo. U toj rezoluciji NIGDE ama bas NIGDE se ne prica o povratku drzavnih organa Srbije na Kosovo. Bacati prasinu u ocima ljudima je vrlo lako, reci istini je tesko ali neminovno. Ovakvi ljudi poput Samardzica najvecu stetu cine sopstvenom narodu i narocito svoje omladine koja ne videvsi perspektivu i bednim platama svoju perspektivu nadje negde po "neprijatelskim" zapadnim drzavama.

antiVojislav

pre 16 godina

Ko njega sta pita uopste?
Neka ide u Belorusiju ili Severnu Koreju, sigurno im u ovim vremenima izolacije treba veliki mislilac sa "zapada"...Ili bar neka se drzi Kosova, a zivotni standard ostavi nama kojih se to tice...

Laibach

pre 16 godina

2.000.000 Albanaca ne zeli da zivi sa nama,mi jos manje sa njima.Ne govore nas jezik,mi ne govorimo njihov...ne mole se nasem Bogu,mi se ne molimo njihovom...nas nema kod njih vec 9 godina,njih nema kod nas isto toliko...mi hocemo da budemo deo Evrope,oni hoce da budu 50 i neka savezna drzava Amerike...oni nece moju kucu,ja necu njihovu...i sta Vi g.Samardzicu hocete nama da objasnite?Da smo ludi?Slepi?Neobavesteni?Da ne verujemo svojim ocima?...nismo mi g.Samardzicu jagnjetove mame,mada bi Vi to voleli.
Jedan zivot imamo,nek ti ljudi idu svojim putem za svojom srecom,mi cemo svoju naci...a Vi g.Samardzicu i ostali Samardzici,ako hocete da udjete u legendu,nadjite neki drugi nacin,preklinjemo Vas...

Aleksandar

pre 16 godina

Koju alternativu nudi taj premudri ministar,za ocuvanje Kosova i Metohije ako to nije jacanje ekonomije,sto je jedna od osnovnih svrha potpisivanja sporazuma sa EU.Dali on to stvarno misli da bi Albanci sa Kosova sami sebi skakali u skomak da Srbija kao drzava nudi tom narodu bolji zivot,ali Srbija samim Srbima ne nudi nikakav zivot(sem politicarima bilo koje opcije),a da ne spomenem manjine.

SickAndTired

pre 16 godina

Jos jedna propustena prilika i jos ko zna koliko godina izolacije zarad politike bez perspektive, coveka bez vizije, zahvaljujuci narodu kratkog pamcenja i jos krace pameti...Kakav deja vu.

Marko

pre 16 godina

U sustini je ispricao: Ako Evropa prizna Kosovo, mi cemo da se naljutimo, preispitacemo odnose, a posto nemamo kud, opet cemo se vratiti na evropski kurs. Ali mislim da je najvaznije da se prvo malo naljtimo, jer nismo mi neka neozbiljna drzava...
Meni to i lici na DSS. Od svih resenja izabrace najgluplje. Uci cemo u EU kada Kosovo postane kandidat (po Kostunici).

Bajo

pre 16 godina

Већ виђено. Признајем, нисам се надао да ће Коштуница превазићи Милошевића у тврдоглавости и доношењу штетних одлука. Министар за КиМ сматра да има времена - "процес, ионако, траје 10 година". Не знам где је био и шта је радио тај министар 1989, 90. и 91. године. Још тада је ондашња СФРЈ могла да постане чланица ЕУ да не беше диктатора кога је сада превазишао Самарџићев шеф. У међувремну, једна од бивших република СФРЈ већ је, и то одавно, у ЕУ, а друге су већ потписале споразум који Србије неће да потпише. Над овом се земљом ваља озбиљно замислити!

Lale

pre 16 godina

Kao sto ste mogli primetiti g Samardzicu, EU vise ne zeli da potpise sporazum sa nama. Koga vi to mislite da ucenjujete. Boze me sacuvaj, zar ova nesrecna Srbijica i dalje misli da se sve vrti oko nje. Da predstavljam EU rekao bih, ma bas me briga zivite u brlogu i nikada vise necete moci da predjete nasu granicu. Svim mladima bih zabranio ulazak u EU, pa da vidim sto nece da glasaju za neke normalne. Pa bih zatvorio sve prodavnice strane robe, pa kao nekada SSSR. Koji smo mi licemeri majko moja!!!!

DraganChe

pre 16 godina

Gospodin Samardžić je ministar za Kosovo i Metohiju, Lončar je ministar obrazovanja i sporta, o Anđelkoviću da ne pričam šta je, uvrediće se; sve dok ova "gospoda" ne budu imali titulu premijera, ili određenog ministra za evropske integracije, nema potebe da mi pričaju i naređuju šta Srbija treba da uradi, neka rade svoj posao. A dotičnom premijeru bih poručio da je lažov i prevarant, jer je obmanuo toliki narod govoreći da je za evropske integracije, pokupio mnogo glasova ljudi koji su mu verovali, a sada im okreće leđa. Ako ne želi da završi kao Milošević (ili još gore) neka se vrati na put koji je obećao svojim biračima. Jer kada narodu ‚‚pukne‚‚ neće biti te sile koja će ga zaštiti. I dajte već jedanput raspišite referendum, neka građani Srbije odluče za šta su, da li za evropske integracije ili za očuvanje Kosova, pa tek onda pričajte šta Srbija treba da radi i št Srbije hoće

Mila

pre 16 godina

Ovaj Samardžić je počeo žestoko da ugrožava Tomu Nikolića na poslovima grobara Srbije. Jedva čekam 28.januar pa da vidimo kako puca vladajuća koalicija. Evropa "treba da bira" izmedju slanja misije na Kosovo i potpisivanja sporazuma sa Srbijom. Šta god da izaberete gospodo iz Evrope - kajaćete se, jer ko je s nama tivke sadio....

serjoza

pre 16 godina

Neda Moskva da Srbija udje u EU,Prvo da napravi SOJUZ sa Belorusijom,Kubom,Venecuelom,Iranom
pa onda svi da izglasaju Putina za Cara-Saha-Komandantea

Miloš

pre 16 godina

Ovo je stvarno nečuvena drkost, podučavati Evropsku Uniju kakvu politiku treba da vodi i ocenjivati da ne vodi sopstvenu politiku nego američku. Znači, američki je vazal.
Ne treba se čuditi ako ubrzo dobijemo neku snažnu šamarčinu, bilo od Amerike, bilo od njenog vazala.Ali, možda ministar to i želi, za njega i njemu slične bio bi to još jedan dokaz kako su duboko u pravu.

Pedja

pre 16 godina

Ugovor sa EU ce biti potpisan ako to kaze Vojo K.
Iskustvo od dvanaestog marta do danas mi govori da ce to biti tako.
Demokrate i Boris Tadic se tu pitaju onoliko kolko se i ja pitam.

"patriotska osovina"

pre 16 godina

Ispada da kao Tadic radi sve takticki dok ne potpise SSP 28. Januara. Pa taj datum je posle prvog kruga izbora u Srbiji. Znaci ja umesto vere u Cedu, treba jezik sebi da pregrizem i glasam za Tadica, samo zbog neke male mogucnosti da se taj SSP potpise? A zamislite da se to ne potpise, a Tadic dobije da bude predsednik jos 5 godina i za to vreme nastavi da ozivljavava Kostunicu. Kukala nam majka tek onda. Ova Tadiceva kampanja koju zasniva na strahu da bi nam se nesto grozno desilo bez njega, nece uplaiti kod mene. Ja sam strpljiv covek i ne kockam se svojim glasom. Moj glas ce u prvom krugu ici Cedi, a ne Tadicu. A ti Tadicu, ako ti je i malo stalo do Srbije, ti ces potpisati SSP (ukoliko bi bio pozvan), bez obzira da li ti pobedio na predsednickim izborima ili ne.

Nemanja

pre 16 godina

Vojislave Koštunico ostavi nas na miru, na leto će možda da ukinu vize, da li si svestan koliko bi to značilo mladim ljudima u Srbiji!

vu

pre 16 godina

Resavanje kosovskog pitanja koje nude zapadni zaveznici nije u duhu evropskih vrednosti. Danas se iz Vasingtona propagira borba protiv terorizma, a u ovom slucaju teroristi OVK dobijaju svoju drzavu.

Dragana Delevic

pre 16 godina

Kazu da g. Samardzic na beogradskom Fakultetu politickih nauka drzi katedru za evropske integracije i, cak, vodi specijalisticki studij u toj oblasti. Stoga pitam: da li on ovo predaje i svojim studentima?

Sale86

pre 16 godina

"ne bi bilo dramatično ako Srbija ne potpiše Sporazum 28. januara, jer se on realizuje u narednih deset godina" - pa da li oni misli da posle 20 godina tapkanja u mestu još uvek imamo vremena bacanje? Strašno!!!

mmm

pre 16 godina

Strašno!! Mi smo taoci pet nesrećnika koji ne znaju šta će sa sobom. Ne potpisati sporazum - ludost ili interes Koštunice, Nikolića i njihovih ministara i potpredsednika? Šta bi oni radili u EU, hipotetičko pitanje - na sme čak ni u kafani da se puši.

Svetozar

pre 16 godina

Sve ovo je jos igra, zapad jos testira dokle je Srbija spremna da ide, odnosno sta je sve spremna da zrtvuje. To ce se uskoro videti.

boki

pre 16 godina

Trebaju nam vanredni parlamenti izbori, da skinemo Kostunicu sa mesta premijera! Tadic na mestu predsednika, Djelic na mestu premijera i Srbija u EU do kraja 2009

Pactko

pre 16 godina

ljudi, dosta je ove komedije i poigravanja sa milionima ljudskih sudbina! Hitno treba rasformirati vladu i dozvoliti da se (još jednom) na izborima konačno obračunaju nazadna, ksenofobična, ekstremistička Srbija i Srbija koja želi da živi život dostojan čoveka

Dragan

pre 16 godina

Jasno je da bi eventualnim potpisivanjem Sporazuma,na izvestan nacin dali legitimitet misiji EU,koja ona nema,kao sto nema ni valjan pravni osnov za nju.Tako da taj Sporazum ne treba potpisivati ako EU odluci da posalje svoju nelegalnu i nelegitimnu misiju na Kosovo

Milan

pre 16 godina

Ove vesti trebaju da se sete svi glasadi DSS-a kada na sledecim parlamentarnim izborima budu okilisali olovkom oko "DSS" na listicu.... bolje onda zaokruzite "SRS", onda znamo barem na cemu smo.

Intelektualac

pre 16 godina

Meni nije jasno dokle ce Kostunica da dezavuise vladu i koalicione partnere i ono sto su se dogovorili prilikom sastavljanja vlade.Prioritet je bio ocuvanje Kosova ali i ubrzani pristup EU bez uslovljavanja i dovodjenje u vezu sa resavanjem statusa Kosova.On koristi i iznalazi svaki put nekakvu mogucnost ako moze da "ucenjuje"Evropu.Kakav bre legalizam. i pozivanje na kojekakve zakone.Nije to krivicno pravo pa i tamo ima izigravanja.Ne mogu da shvatim kako coveku nije jasno da se od problema Kosovo ne zivi i da tu nema buducnosti.Sta ja kao gradjanin imam sto ce Kosovo da ostane u sastavu Srbije. Izgubiomo jos koju godinu u samoizolaciji.Mislim da je vecini gradjana koji nemaju nikakvu vezu sa Kosovom Kosova dosta.Mladji bi da idu da se skoluju da putuju i da se ne blamiraju vise ispred stranih ambasada u redovima za vize.Tek je sada jasno da Kostunica igra kvarnu igru sa Evropom i oko isporucivanja Ratka Mladica i ostalih Hagu.

MIRON.

pre 16 godina

Samardzić preti EU.!!! kako on to rece "intenziviranjem srpskih gradjana na kosovu to za moj pojam znaci da ce srbi napati vojnike EU. na kosovu?! to je najveca glupost koju moze covek da pomisli ako do toga dodje jer albanci nemaju razloga da napadaju EU.

(Vlast)a

pre 16 godina

Za razliku od g.Samardzica i njegovog duhovnog (i svakog drugog)predpostavljenog,ljudi u EU su realni,cvrsto stoje na zemlji i jasan im je odnos snaga u svetu.Kad si mala zemlja,bez prijatelja u blizini i dobrih komsija,zbog buducnosti Srbije,moras biti realniji od EU i konacno resiti neke probleme zbog sedam miliona unezverenih gradjana koji vise ne mogu i ne trebaju da cekaju vasa pravnicka nadmudrivanja i politikantske ujdurme.

Bojan

pre 16 godina

Pa da kakve veze ima kada cemo potpisati sporazum kada se on realizuje u narednih deset godina. Znaci sto kasnije to bolje. Boze boze ko sve u uvoj zemlji moze da bude na mestu ministra, savetnika premijera.
Dok se vasa deca skoluju u inostranstvu i uzivaju sve blagodeti normalnog zivota nasa nek se muce jos koju deceniju u Srbiji.
Sramota!!!!!!!!!!!!!

marco

pre 16 godina

Srbija treba da moli EU da potpise ssp.Trebalo bi konacno napraviti izbore za i protiv EU, pa da se prebrojimo.Ako narod bira izolaciju(srs,dss,sps)ok, bar bi znakli na cemu smo.

Mile Politika

pre 16 godina

Ja bih bio oprezniji da sam na mestu potpresednika Djelica, sa davanjem ovakvih izjava. Ljudi ce bukvalno shvatiti, pa ce (ubrzo) nakon potpisivanja SSPa, ocekivati 3 puta vece plate.
Ako se to ne desi, posledice bi se mogle videti na sledecim parlamentarnim izborima u Srbiji.
Jedna stvar je sta Evropa (MZ) obecava, a druga sta ispunjava nakon sto dobije ono sto hoce. To je najbolje video Djindjic nakon sto je izrucio Milosevica Hagu (kada je poslednji put otisao u EU da zbog toga protestvuje).

chillix

pre 16 godina

Pa kako ih više nije sramota? Dokle misle da zamajavaju narod?? Oko jednog tako važnog pitanja, kao što je SSP, od tri naša funkcionera, čujemo pet različitih mišljenja!! Baš me zanima da li će Koštunica podneti ostavku, ukoliko Kosovo proglasi nezavisnost? U svakoj normalnoj državi to bi bilo normalno, ali u Srbiji...? Gospodo iz vlasti, shvatite da niste tu gde jeste, da bi davali "komentare" i lične stavove, već da preduzimate konkretne korake na dobrobit građana! Ovo je luda kuća, a izbori se bliže... Za koga ćete glasati?

srdjan

pre 16 godina

Stvarno mi nije jasan ovaj kostunica, do pre godinu dana sam ga postovao a sada kako da je kompas izgubio. Kao da covek nema pojma sta ljudi hoce. Sad da izadje na izbore, cisto sumljam da bi cenzus prosao...

zora

pre 16 godina

svi govore sta treba ili ne treba raditi, izuzev odgovornih lica, Taica, eto ja Samardjicu repliciram i to argumentovano na negovu izjavu i zelim da budemo satvani deo EU, jer i ja sam glas, i moj glas se mora uvaziti kao njegov i to sve dok predsednik jasno i glasno ne kaze za koju je opcij, svi imaju prava da pricaju, pisu

Teofilofil

pre 16 godina

O dva moguća puta koja stoje pred Srbijom (i Srbima) je sjajno pisao Teofil Pančić pod naslovom "Predlog za razmišljanje" u poslednjem broju nedeljnika "Vreme". Obavezno pročitajte. Popraviće vam se raspoloženje.

sale

pre 16 godina

Kakvo je samo ne primereno ponasanje Kostunice pa postavlja uslove EU, takav njegov stav samo pokazuje da ne zeli Srbiji napreda i bolji zivot njenih gradjana

Bitic

pre 16 godina

Ko je u pravu? Tadic ili Kostunica tesko je reci. Ne znamo kako ce se odvijati situaciju u narednih nekoliko nedela ili meseci, ali nije uopste tesko saznati ko je u ovom trentku iskreniji. Kostunica je vise nego jasan, njemu sta lezi u srcu on i kaze, sto nije slucaj sa Tadicem. Necu biti tako grub da upotrebim prave izraze, bicu malo "kulturniji", gospodin Tadic ne govori istinu. On zeli da istivremeno drzi tri lubenice u dve ruke. Hoce Kosovo, hoce EU a hoce i da ponovo bude preddsednik republike. Ove tri stvari gospodin Tadic ne moze da ih ima. Teba biti iskren, treba narodu reci istinu iako je ona gorka.

pevacica

pre 16 godina

Ajde da budemo optimisti pa da se nadamo da ima dovoljno ljutih biraca koji ce na izborima kazniti ovo autisticno ponasanje premijera i njegovog ministra.

Ivan

pre 16 godina

Čini se, da u vakumu koji je nastao po završetku pregovora, tenzija oko rešavanja pitanja Kosova neumitno raste.Tačka "kompromisa" koja bi realno obezbedila stabilnost i evropsku perspektivu regiona jeste podela Kosova. Osnovno je pitanje u kojoj meri Amerikanci planiraju da sprečvaju rešenje i hoće li Evropska Unija pucati u sopstveno koleno ne želeći da se konfrontira sa svojim glavnim saveznikom. Perspektiva male Srbije je jasno determinisana ovom dilemom.

Glasac DSS:A

pre 16 godina

Sve sto citam o i gledamo svaki dan samo pokazuje da dss i ds nemoze ds budu u koaliciji. Nemaju nista zajednickog i sto pre se narod Srbije opredeli za jedne to bolje. E sad neki smatraju da su jedni propast a neki drugui ali krenimo jednim putem pa kako nam bude, ovako vise nemoze.

paja

pre 16 godina

Без обзира на то ко је у праву (Тадић или Коштуница, њиховим супротстављеним изјавамасрпска политика улази дефинитивно у фазу јасно изражене шизофреније (до сада је ова била мање-више латентна). Како иједна влада неке мање-више релевантне и колико-толико уређене земље (непријатељски- неутрално-пријатељски расположена према Србији и њеним интересима) може озбиљно да разматра такве изјаве која искључују једна другу, а изнете су од стране најмеродавнијих личности Србије (Председника Републике и председника владе)? Ако њих двојица не могу да се споразумеју, крајње је време да влада поднесе оставку и да се у складу са Уставом или оформи нова коалиција – или распишу ванредни избори. Овај садашњи жалосни и дегутантни циркус у коме њих двојица наступају заиста не води ничему.

Milos Ilic

pre 16 godina

Dok god Srbija visseglasno peva niko je neche ccuti. Krajnje je vreme da se sagleda ssta se oko nas dogadja, definissu srpski interesi i poccne duvati u istu pisstaljku. Mozzda che neko onda i da nas ccuje.

sibicari

pre 16 godina

Nebojte se ljudi,ovo izmedju kostunice i tadica je samo timska igra,to je politika.Mozemo da ih uporedimo recimo sa sibicarima na ulici,onaj sto prebacuje kuglicu i navodno gubi novac je Kostunica,a drugi koji zaradjuje pare je Tadic ,a posmatraci koji treba sve to da progutaju i daju svoj ulog su iz EU.Kad se Kostunica umori zameni ga Tomy.Na kraju se dele pare izmedju svih osim EU.Ovo nije srpska igra,ovo je uvoz sa svetske politicke scene a sva autorska prava za Srbiju pripadaju nasoj agenciji(BIA).Jedino ovako moze da se opravda splet dogadjaja na nasoj politickoj sceni,a u svakom drugom slucaju(scenariju)IZUZETNO ZABRINUT.

Goran

pre 16 godina

Moze li mi netko reci zasto Palestinci ne zele da zive dobro? Oni zuve u satorima vec 60 godina. Zasto ne daju Izraelu sve sto oni traze?
Ili!!! Zasto Izrael ne da palestincima drzavu tako da svi zive dobro. Ili zasto EU i Evropa ne primjene svoje demokratske i vremenske principe na bliskom istoku???Svi ljudi na svijetu treba da mogu zivjeti dobro. Zasto to za jedne vrijedi a za druge ne???

Sava

pre 16 godina

Neka neko vec jednom jasno i glasno kaze i objasni narodu edali su pitanje Kosova i i pitanje evropskih integracija povezani i kako.Ako je to slucaj i ako je onako kako to objasnjava premijer onda stvarno ne treba potpisivati nista dok se ne resi ovo prvo pitanje.Ako to nije slucaj objasnite da nije i kako nije da narod zna o cemu je rec,jer se na ovaj nacin samo stvara jos veca podela i konfuzija,sto je i cilj medjunarodne zajednice ali nas nebi trebao ni smeo da bude!

Nislijka

pre 16 godina

Procitala sam nedeljnik Vreme i clanak Teofila Pancica.Slazem se sa njim .Samo mi jedni nije jsni, gde su deca nasih politicara, verovato 90% na zapad a ostali u SAD.Ja bih volela da pod hitno vidim rezultat takve ankete ali javno jer mnogi u Srbiji ne koriste internet.I o cemu mi pricamo i ciju decu oni drze kao taoce i ucenjuju. Da li ce Srbija ponovo na ulice.

dokle vise

pre 16 godina

Ko daje nekome ko ima jedva 12% da odlucuje u moje ime ime moje dece,17 godina cekam da pocnem normalno da zivimo,da mogu deci da pokazem da osim Bosne i Crne Gore,postoje neka jos lepa mesta,koja su nam tako blizu a tako daleko,zato MOLIM TE izBORISE za sve nas!

Milan J.

pre 16 godina

Ne treba ici daleko, ovi 'ljudi'/DSS nemaju ni "kontakt" na svojoj web prezentaciji. Neka neko pokusa da nadje njihovu email adresu ili broj telefona na njihovom web sajtu. I najvece scam organizacije imaju bar to. Koliko malo treba da bi se uvidele neke stvari a opet neki ljudi su i dalje slepi pored ociju.

Boris

pre 16 godina

Za one koji se nadaju brzom ulasku u EU kao kompenzaciji za Kosovo - procitajte clanak u Politici - Cuvari srpskih iluzija (rubrika Pogledi)
Ono predvidjanje koje je CIA dala da ce Srbija da udje u EU 2021 izgleda mi sada realno.
Cekacemo da neavisno Kosovo bude spremno za to pacemo uci u paketu. (vidi clanak)

Winter

pre 16 godina

Ne postoji kosovska kriza!
Naravno u realnom zivotu.Ona postoji kao zvakaca guma za rulju da se ima cime zabavljati.Dakle, ako Kosovo dobije samostalnost i formalno, a ne kao sto je trenutno protektorat od 1999. godine, onda ce buducnost te drzave ovisiti o sto brzem prikljucivanju Eu. Iz mnogo razloga. A to ce prikljucivanje biti uvjetovano izmedju ostalog i postivanju ljudskih prava Srba, Roma i drugih na Kosovu.Kad se na tom planu dostigne prihvatljiv nivo za Europu, onda ce se Kosovo pridruziti EU. Ukoliko to napravi i Srbija u isto vrijeme ili prije, granice izmedju ove dvije drzave ce pasti.A i sloboda kretanja, rada, nastanjivanja i svega ostalog.Pitanje kad ce se to tocno dogoditi, za 5-10-15 godina je sasvim irelevantno, a pogotovo u smislu "zivota" neke drzave koji je bitno duzi od zivota nekog covjeka.
No dok se dostigne taj nivo na Kosovu, nije mi nikako jasno zasto nadzor i "nadziranu" nezavisnost" zele kontolirati, i preskupo placati Srbi iz Srbije, kad je vec medjunarodna zajednica sprema na tu dugotrajnu i preskupu zrtvu.
Dakle cini mi se da je tema "ne damo Kosovo" samo glavna, a za Kostunicu i jedina tema o kojoj on i izgleda na zalost i neodlucni Tadic mogu nesto reci.
O zaposljavanju, reformama, skolstva, gradnji cesta, zdravstva i ostalog. oni nemaju reci apsolutno nista.No njih to i ne pogadja.

pero

pre 16 godina

Ovu zemlju stvarno ima da vode radikali. Ne zato sta oni icemu vrede, vec zato sta nam nasi sugradjani 'evropljani' koji bi da se izdignu iznad 'prljave seljacke marve', i njihove partije (koje, da se ne lazemo, nisu strane stranom kapitalu)uporno prodaju pricu da je ulaskom u Evropu sve reseno. Niko nikada ne spominje da u EU postoje mnogi problemi, ni da je jos jedno dramaticno menjanje struktura jako tesko za jednu tako slabu drzavu. Jednostavno se ponasaju kao da je clanstvo u EU samo po sebi nesto neverovatno dobro, plemenito i korisno. Jeste, kad nas prime ima sutradan svi da se pocnu tusirati po triput dnevno, citati po jednu klasicnu knjigu nedeljno, i naravno, dimnjacari ce postati inzenjeri u roku par meseci. Jeste, sve ce da bude tako...Lepo vam kazem, radikali ce da vladaju, jer su ovi ostali zapravo, neocekivano, neopravdano, gluplji i bezobrazniji.

vu

pre 16 godina

Resavanje kosovskog pitanja koje nude zapadni zaveznici nije u duhu evropskih vrednosti. Danas se iz Vasingtona propagira borba protiv terorizma, a u ovom slucaju teroristi OVK dobijaju svoju drzavu.

Dragan

pre 16 godina

Jasno je da bi eventualnim potpisivanjem Sporazuma,na izvestan nacin dali legitimitet misiji EU,koja ona nema,kao sto nema ni valjan pravni osnov za nju.Tako da taj Sporazum ne treba potpisivati ako EU odluci da posalje svoju nelegalnu i nelegitimnu misiju na Kosovo

Goran

pre 16 godina

Moze li mi netko reci zasto Palestinci ne zele da zive dobro? Oni zuve u satorima vec 60 godina. Zasto ne daju Izraelu sve sto oni traze?
Ili!!! Zasto Izrael ne da palestincima drzavu tako da svi zive dobro. Ili zasto EU i Evropa ne primjene svoje demokratske i vremenske principe na bliskom istoku???Svi ljudi na svijetu treba da mogu zivjeti dobro. Zasto to za jedne vrijedi a za druge ne???

realan

pre 16 godina

da li moze neko da mi kaze, gde ce biti i kako ce se kontrolisati, granica sa kosovom ako i mi i oni jednog dana udjemo u EU, pa makar to bilo za 50 godina. da li stvarno verujete da ce mo mi biti u EU a oni ne, ili obrnuto? Da li znate koliko je kratkovido i decije nase ponasanje u vezi za kosovom (koje je izgubljeno pre min 25 godina) i izborima? da li neko uopste ima predstavu koliko nas to kosovo unazadjuje po svakom osnovu, kao i "junak" Mladic? eeeeeeeee Srbijo, sa sve narodom

Bitic

pre 16 godina

Ko je u pravu? Tadic ili Kostunica tesko je reci. Ne znamo kako ce se odvijati situaciju u narednih nekoliko nedela ili meseci, ali nije uopste tesko saznati ko je u ovom trentku iskreniji. Kostunica je vise nego jasan, njemu sta lezi u srcu on i kaze, sto nije slucaj sa Tadicem. Necu biti tako grub da upotrebim prave izraze, bicu malo "kulturniji", gospodin Tadic ne govori istinu. On zeli da istivremeno drzi tri lubenice u dve ruke. Hoce Kosovo, hoce EU a hoce i da ponovo bude preddsednik republike. Ove tri stvari gospodin Tadic ne moze da ih ima. Teba biti iskren, treba narodu reci istinu iako je ona gorka.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 16 godina

Nije Zapad protiv nas, nego smo mi bili dovoljno glupi da svojevremeno, dok jos nije bilo kasno, na Kosovu ne sprovedemo pravu decentralizaciju i regionalizaciju prema evropskim standardima. Niko ovde nema hrabrosti da kaze da 2 miliona ljudi nije imalo na Kosovu ni autonomiju ni zagarantovana ljudska prava, i da je tamo dole postojala prava policijska drzava sa elementima vanrednog stanja. Mi se sad svi busamo da je Kosovo nase i da su svi Albanci separatisti i skloni nasilju. Mi smo svojevremeno provocirali svet svojom suludom nedemokratskom antizapadnom politikom koja nas je i dovela do ove tacke. Jedina dilema nije kako da se suocimo sa kosovskim problemom, vec sa samim sobom, da imamo hrabrosti da kazemo - mi smo pogresili, nisu drugi krivi sto je Kosovo sada tako daleko od Srbije. Sami smo doveli do toga svojim necinjenjem ili pogresnim cinjenjem.

zora

pre 16 godina

svi govore sta treba ili ne treba raditi, izuzev odgovornih lica, Taica, eto ja Samardjicu repliciram i to argumentovano na negovu izjavu i zelim da budemo satvani deo EU, jer i ja sam glas, i moj glas se mora uvaziti kao njegov i to sve dok predsednik jasno i glasno ne kaze za koju je opcij, svi imaju prava da pricaju, pisu

srbijanac

pre 16 godina

Nadam se da ce ovaj covek (imenom Slobodan Samardzic)jednom odgovarati pred zakonom za zlocine prema gradjanima Srbije. Gradjani Srbije imaju pravo da zive bolje u sredjenoj i obgatoj zemlji, da putuju normalno i bez viza i da ne budu u izolaciji i NIKO nema prava da im to oduzima. A kad je njemu toliko stalo do Kosova, sto ne ode tamo, daleko mu lepa kuca...Ma svestan je on da bi bio niko da ne vrtu tu besmislenu pricu o Kosovu, to mu daje smisao sopstvenog postojanja.

Sloba72

pre 16 godina

Kostunica i Samardzic su tvorci novog politickog usmerenja koja se zove "Halucinogena politika". Za razliku od Miloseviceve politike, koja je imala svoje cinicne ciljeve, ona koju vode K. i S. je bez korstist, pravca, strategija i cesto, bez razuma.

Ivan

pre 16 godina

Čini se, da u vakumu koji je nastao po završetku pregovora, tenzija oko rešavanja pitanja Kosova neumitno raste.Tačka "kompromisa" koja bi realno obezbedila stabilnost i evropsku perspektivu regiona jeste podela Kosova. Osnovno je pitanje u kojoj meri Amerikanci planiraju da sprečvaju rešenje i hoće li Evropska Unija pucati u sopstveno koleno ne želeći da se konfrontira sa svojim glavnim saveznikom. Perspektiva male Srbije je jasno determinisana ovom dilemom.

fadil_h

pre 16 godina

Ministar za Kosovo i Metohiju izjavio je da je Srbija voljna da potpiše parafirani Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom unijom, ali ne ako se time, kao što se njemu sada čini, ugrožava suverenitet Srbije na Kosovu.
A gde to Samardzic vidi suverenitet Srbije na Kosovo? Po cemu to Srbija ima suverenitet na Kosovo? Koliko vojnika ima tamo, koliko policajaca, koliko administrativnog osoblja drzave Srbije koje vrse neku funkciju? Da li se nesto placa drzavi Srbiji od prihoda na Kosovo bilo da su od poreza ili carina? Koliko srpskih zakona se primenjuju na Kosovo (u legalnom smislu naravno)? Na sva ova pitanja i mnogo vise slicnih SVI odgovori su NE ili NISTA, naravno u legalnom smislu jer poznato je da drzava Srbije ILEGALNO drzi neke paralelne strukture na Kosovo u srpskim enklavama koje se dozvoljavaju od UNMIKA zbog politicke situacije. Ajde g. Samardzicu u Pristini i pogledajte da li mozete da vidite makar i JEDNO obelezje drzave Srbije posto smatrate da Srbija ima tamo suverenitet. Pa necete videti nista naravno i to vrlo dobro znate. I necete videti to nikada jer i ako uzmimo najpesimistickiji razvoj dogadjaja da Kosovo ne postane nezavisno onda ostaje na snazi rezolucija 1244 koja je VREMENSKI NEOGRANICENA i koja PRAKTICNO ne daje NIKAKVU SANSU drzavi Srbiji da se vrati na Kosovo. U toj rezoluciji NIGDE ama bas NIGDE se ne prica o povratku drzavnih organa Srbije na Kosovo. Bacati prasinu u ocima ljudima je vrlo lako, reci istini je tesko ali neminovno. Ovakvi ljudi poput Samardzica najvecu stetu cine sopstvenom narodu i narocito svoje omladine koja ne videvsi perspektivu i bednim platama svoju perspektivu nadje negde po "neprijatelskim" zapadnim drzavama.

Sava

pre 16 godina

Neka neko vec jednom jasno i glasno kaze i objasni narodu edali su pitanje Kosova i i pitanje evropskih integracija povezani i kako.Ako je to slucaj i ako je onako kako to objasnjava premijer onda stvarno ne treba potpisivati nista dok se ne resi ovo prvo pitanje.Ako to nije slucaj objasnite da nije i kako nije da narod zna o cemu je rec,jer se na ovaj nacin samo stvara jos veca podela i konfuzija,sto je i cilj medjunarodne zajednice ali nas nebi trebao ni smeo da bude!

sibicari

pre 16 godina

Nebojte se ljudi,ovo izmedju kostunice i tadica je samo timska igra,to je politika.Mozemo da ih uporedimo recimo sa sibicarima na ulici,onaj sto prebacuje kuglicu i navodno gubi novac je Kostunica,a drugi koji zaradjuje pare je Tadic ,a posmatraci koji treba sve to da progutaju i daju svoj ulog su iz EU.Kad se Kostunica umori zameni ga Tomy.Na kraju se dele pare izmedju svih osim EU.Ovo nije srpska igra,ovo je uvoz sa svetske politicke scene a sva autorska prava za Srbiju pripadaju nasoj agenciji(BIA).Jedino ovako moze da se opravda splet dogadjaja na nasoj politickoj sceni,a u svakom drugom slucaju(scenariju)IZUZETNO ZABRINUT.

Marko

pre 16 godina

U sustini je ispricao: Ako Evropa prizna Kosovo, mi cemo da se naljutimo, preispitacemo odnose, a posto nemamo kud, opet cemo se vratiti na evropski kurs. Ali mislim da je najvaznije da se prvo malo naljtimo, jer nismo mi neka neozbiljna drzava...
Meni to i lici na DSS. Od svih resenja izabrace najgluplje. Uci cemo u EU kada Kosovo postane kandidat (po Kostunici).

Aleksandar

pre 16 godina

Koju alternativu nudi taj premudri ministar,za ocuvanje Kosova i Metohije ako to nije jacanje ekonomije,sto je jedna od osnovnih svrha potpisivanja sporazuma sa EU.Dali on to stvarno misli da bi Albanci sa Kosova sami sebi skakali u skomak da Srbija kao drzava nudi tom narodu bolji zivot,ali Srbija samim Srbima ne nudi nikakav zivot(sem politicarima bilo koje opcije),a da ne spomenem manjine.

Zoran-G

pre 16 godina

Bilo bi zanimljivo znati koliko politicara iz DSS-a, SPS-a, SRS-a i ostalih mrezitelja zapada imaju decu na studiranju negde u zapadnoj Evropi ili SAD.

antiVojislav

pre 16 godina

Ko njega sta pita uopste?
Neka ide u Belorusiju ili Severnu Koreju, sigurno im u ovim vremenima izolacije treba veliki mislilac sa "zapada"...Ili bar neka se drzi Kosova, a zivotni standard ostavi nama kojih se to tice...

Josip Vasilj

pre 16 godina

Ako Srbija namjerava sa Evropskom unijom potpisati Sporazum o pridruživanju, tek kad se Kosovo vrati pod suverenitet Srbije, Sporazum neće biti nikada potpisan, a Srbija će ostati i bez Kosova, i bez Evrope.
Kad se gubi – nek se do kraja gubi…

SickAndTired

pre 16 godina

Jos jedna propustena prilika i jos ko zna koliko godina izolacije zarad politike bez perspektive, coveka bez vizije, zahvaljujuci narodu kratkog pamcenja i jos krace pameti...Kakav deja vu.

Miloš

pre 16 godina

Ovo je stvarno nečuvena drkost, podučavati Evropsku Uniju kakvu politiku treba da vodi i ocenjivati da ne vodi sopstvenu politiku nego američku. Znači, američki je vazal.
Ne treba se čuditi ako ubrzo dobijemo neku snažnu šamarčinu, bilo od Amerike, bilo od njenog vazala.Ali, možda ministar to i želi, za njega i njemu slične bio bi to još jedan dokaz kako su duboko u pravu.

Mila

pre 16 godina

Ovaj Samardžić je počeo žestoko da ugrožava Tomu Nikolića na poslovima grobara Srbije. Jedva čekam 28.januar pa da vidimo kako puca vladajuća koalicija. Evropa "treba da bira" izmedju slanja misije na Kosovo i potpisivanja sporazuma sa Srbijom. Šta god da izaberete gospodo iz Evrope - kajaćete se, jer ko je s nama tivke sadio....

INTELEKTUALAC

pre 16 godina

Sramno ponasanje vladajuce garniture predvodjene DSS-om na racun buducnosti gradjana Srbije.
Niko ih nije ovlastio da okrecu ledja Uniji a sa druge strane da rasprodaju strateske firme u bescenje Rusima .
Ne zaboravite da sva finansijska sredstva neophodna za funkcionisanje drzave kakva je Srbije dolaze upravo iz fondova Evropske Unije, i da be z tih sredstava zemlja ne bi mogla ni da funkcionise ni da postoji.
zalosno je zamajavati neuki narod da srpska privreda kao nesto postoji i radi , treba reci istinu da bez strane pomoci iz unije i fondova , penzioneri ne bi imali penzije. ne bi se gradili putevi , infrstastruktura , stambeni krediti sve ono sto obicnog coveka ispunjava u nadi za normalnim zivotom.
Tu finansijsku pomoc zemlja nikad ali nikad ne bi dobila od Rusa, koji takodje uzimaju kredite iz Unije.
Kako se Kostunica Vojislav odnosio prema pokojnom premijeru Djindjicu , pokazujuci nevidjenu mrznju i zavist , tako se isto odnosi i prema Evropskoj Uniji.
Politicar bez kapaciteta da sagleda realnost , svoje frustracije , zavist i mrznju prenosi na ceo narod uz pomoc nista boljih saradnika , i time ugrozava buducnost zemlje.
Svaka njihova nova glupost ce skupo kostati buducnost ove zemlje ,a ponajvise njih same.
S postovanjem

Mile Politika

pre 16 godina

Ja bih bio oprezniji da sam na mestu potpresednika Djelica, sa davanjem ovakvih izjava. Ljudi ce bukvalno shvatiti, pa ce (ubrzo) nakon potpisivanja SSPa, ocekivati 3 puta vece plate.
Ako se to ne desi, posledice bi se mogle videti na sledecim parlamentarnim izborima u Srbiji.
Jedna stvar je sta Evropa (MZ) obecava, a druga sta ispunjava nakon sto dobije ono sto hoce. To je najbolje video Djindjic nakon sto je izrucio Milosevica Hagu (kada je poslednji put otisao u EU da zbog toga protestvuje).

Svetozar

pre 16 godina

Sve ovo je jos igra, zapad jos testira dokle je Srbija spremna da ide, odnosno sta je sve spremna da zrtvuje. To ce se uskoro videti.

Ali Baba

pre 16 godina

Ne \elim da budem maliciozan..., ali ko je Samard\i' i zašto je on kvalifikovan da bude u timu za Kosovo?! A što se tiče EU verovatno će se potresti posle ovakve njegove izjave. Uostalom on i njegov šef Koštunica predstavljaju samo 10-ak procenata birača u Srbiji (i to samo od od broja izašlih!!!) prema tome ne može govoriti u moje ime. Nadam se ni u ime ostalih posetilaca ovog sajta.

Pedja

pre 16 godina

Ugovor sa EU ce biti potpisan ako to kaze Vojo K.
Iskustvo od dvanaestog marta do danas mi govori da ce to biti tako.
Demokrate i Boris Tadic se tu pitaju onoliko kolko se i ja pitam.

Dragana Delevic

pre 16 godina

Kazu da g. Samardzic na beogradskom Fakultetu politickih nauka drzi katedru za evropske integracije i, cak, vodi specijalisticki studij u toj oblasti. Stoga pitam: da li on ovo predaje i svojim studentima?

Bajo

pre 16 godina

Већ виђено. Признајем, нисам се надао да ће Коштуница превазићи Милошевића у тврдоглавости и доношењу штетних одлука. Министар за КиМ сматра да има времена - "процес, ионако, траје 10 година". Не знам где је био и шта је радио тај министар 1989, 90. и 91. године. Још тада је ондашња СФРЈ могла да постане чланица ЕУ да не беше диктатора кога је сада превазишао Самарџићев шеф. У међувремну, једна од бивших република СФРЈ већ је, и то одавно, у ЕУ, а друге су већ потписале споразум који Србије неће да потпише. Над овом се земљом ваља озбиљно замислити!

marco

pre 16 godina

Srbija treba da moli EU da potpise ssp.Trebalo bi konacno napraviti izbore za i protiv EU, pa da se prebrojimo.Ako narod bira izolaciju(srs,dss,sps)ok, bar bi znakli na cemu smo.

(Vlast)a

pre 16 godina

Za razliku od g.Samardzica i njegovog duhovnog (i svakog drugog)predpostavljenog,ljudi u EU su realni,cvrsto stoje na zemlji i jasan im je odnos snaga u svetu.Kad si mala zemlja,bez prijatelja u blizini i dobrih komsija,zbog buducnosti Srbije,moras biti realniji od EU i konacno resiti neke probleme zbog sedam miliona unezverenih gradjana koji vise ne mogu i ne trebaju da cekaju vasa pravnicka nadmudrivanja i politikantske ujdurme.

DraganChe

pre 16 godina

Gospodin Samardžić je ministar za Kosovo i Metohiju, Lončar je ministar obrazovanja i sporta, o Anđelkoviću da ne pričam šta je, uvrediće se; sve dok ova "gospoda" ne budu imali titulu premijera, ili određenog ministra za evropske integracije, nema potebe da mi pričaju i naređuju šta Srbija treba da uradi, neka rade svoj posao. A dotičnom premijeru bih poručio da je lažov i prevarant, jer je obmanuo toliki narod govoreći da je za evropske integracije, pokupio mnogo glasova ljudi koji su mu verovali, a sada im okreće leđa. Ako ne želi da završi kao Milošević (ili još gore) neka se vrati na put koji je obećao svojim biračima. Jer kada narodu ‚‚pukne‚‚ neće biti te sile koja će ga zaštiti. I dajte već jedanput raspišite referendum, neka građani Srbije odluče za šta su, da li za evropske integracije ili za očuvanje Kosova, pa tek onda pričajte šta Srbija treba da radi i št Srbije hoće

serjoza

pre 16 godina

Neda Moskva da Srbija udje u EU,Prvo da napravi SOJUZ sa Belorusijom,Kubom,Venecuelom,Iranom
pa onda svi da izglasaju Putina za Cara-Saha-Komandantea

Nemanja

pre 16 godina

Vojislave Koštunico ostavi nas na miru, na leto će možda da ukinu vize, da li si svestan koliko bi to značilo mladim ljudima u Srbiji!

boki

pre 16 godina

Trebaju nam vanredni parlamenti izbori, da skinemo Kostunicu sa mesta premijera! Tadic na mestu predsednika, Djelic na mestu premijera i Srbija u EU do kraja 2009

Milan

pre 16 godina

Ove vesti trebaju da se sete svi glasadi DSS-a kada na sledecim parlamentarnim izborima budu okilisali olovkom oko "DSS" na listicu.... bolje onda zaokruzite "SRS", onda znamo barem na cemu smo.

Bojan

pre 16 godina

Pa da kakve veze ima kada cemo potpisati sporazum kada se on realizuje u narednih deset godina. Znaci sto kasnije to bolje. Boze boze ko sve u uvoj zemlji moze da bude na mestu ministra, savetnika premijera.
Dok se vasa deca skoluju u inostranstvu i uzivaju sve blagodeti normalnog zivota nasa nek se muce jos koju deceniju u Srbiji.
Sramota!!!!!!!!!!!!!

"patriotska osovina"

pre 16 godina

Ispada da kao Tadic radi sve takticki dok ne potpise SSP 28. Januara. Pa taj datum je posle prvog kruga izbora u Srbiji. Znaci ja umesto vere u Cedu, treba jezik sebi da pregrizem i glasam za Tadica, samo zbog neke male mogucnosti da se taj SSP potpise? A zamislite da se to ne potpise, a Tadic dobije da bude predsednik jos 5 godina i za to vreme nastavi da ozivljavava Kostunicu. Kukala nam majka tek onda. Ova Tadiceva kampanja koju zasniva na strahu da bi nam se nesto grozno desilo bez njega, nece uplaiti kod mene. Ja sam strpljiv covek i ne kockam se svojim glasom. Moj glas ce u prvom krugu ici Cedi, a ne Tadicu. A ti Tadicu, ako ti je i malo stalo do Srbije, ti ces potpisati SSP (ukoliko bi bio pozvan), bez obzira da li ti pobedio na predsednickim izborima ili ne.

paja

pre 16 godina

Без обзира на то ко је у праву (Тадић или Коштуница, њиховим супротстављеним изјавамасрпска политика улази дефинитивно у фазу јасно изражене шизофреније (до сада је ова била мање-више латентна). Како иједна влада неке мање-више релевантне и колико-толико уређене земље (непријатељски- неутрално-пријатељски расположена према Србији и њеним интересима) може озбиљно да разматра такве изјаве која искључују једна другу, а изнете су од стране најмеродавнијих личности Србије (Председника Републике и председника владе)? Ако њих двојица не могу да се споразумеју, крајње је време да влада поднесе оставку и да се у складу са Уставом или оформи нова коалиција – или распишу ванредни избори. Овај садашњи жалосни и дегутантни циркус у коме њих двојица наступају заиста не води ничему.

Intelektualac

pre 16 godina

Meni nije jasno dokle ce Kostunica da dezavuise vladu i koalicione partnere i ono sto su se dogovorili prilikom sastavljanja vlade.Prioritet je bio ocuvanje Kosova ali i ubrzani pristup EU bez uslovljavanja i dovodjenje u vezu sa resavanjem statusa Kosova.On koristi i iznalazi svaki put nekakvu mogucnost ako moze da "ucenjuje"Evropu.Kakav bre legalizam. i pozivanje na kojekakve zakone.Nije to krivicno pravo pa i tamo ima izigravanja.Ne mogu da shvatim kako coveku nije jasno da se od problema Kosovo ne zivi i da tu nema buducnosti.Sta ja kao gradjanin imam sto ce Kosovo da ostane u sastavu Srbije. Izgubiomo jos koju godinu u samoizolaciji.Mislim da je vecini gradjana koji nemaju nikakvu vezu sa Kosovom Kosova dosta.Mladji bi da idu da se skoluju da putuju i da se ne blamiraju vise ispred stranih ambasada u redovima za vize.Tek je sada jasno da Kostunica igra kvarnu igru sa Evropom i oko isporucivanja Ratka Mladica i ostalih Hagu.

Milos Ilic

pre 16 godina

Dok god Srbija visseglasno peva niko je neche ccuti. Krajnje je vreme da se sagleda ssta se oko nas dogadja, definissu srpski interesi i poccne duvati u istu pisstaljku. Mozzda che neko onda i da nas ccuje.

mmm

pre 16 godina

Strašno!! Mi smo taoci pet nesrećnika koji ne znaju šta će sa sobom. Ne potpisati sporazum - ludost ili interes Koštunice, Nikolića i njihovih ministara i potpredsednika? Šta bi oni radili u EU, hipotetičko pitanje - na sme čak ni u kafani da se puši.

Laibach

pre 16 godina

2.000.000 Albanaca ne zeli da zivi sa nama,mi jos manje sa njima.Ne govore nas jezik,mi ne govorimo njihov...ne mole se nasem Bogu,mi se ne molimo njihovom...nas nema kod njih vec 9 godina,njih nema kod nas isto toliko...mi hocemo da budemo deo Evrope,oni hoce da budu 50 i neka savezna drzava Amerike...oni nece moju kucu,ja necu njihovu...i sta Vi g.Samardzicu hocete nama da objasnite?Da smo ludi?Slepi?Neobavesteni?Da ne verujemo svojim ocima?...nismo mi g.Samardzicu jagnjetove mame,mada bi Vi to voleli.
Jedan zivot imamo,nek ti ljudi idu svojim putem za svojom srecom,mi cemo svoju naci...a Vi g.Samardzicu i ostali Samardzici,ako hocete da udjete u legendu,nadjite neki drugi nacin,preklinjemo Vas...

MIRON.

pre 16 godina

Samardzić preti EU.!!! kako on to rece "intenziviranjem srpskih gradjana na kosovu to za moj pojam znaci da ce srbi napati vojnike EU. na kosovu?! to je najveca glupost koju moze covek da pomisli ako do toga dodje jer albanci nemaju razloga da napadaju EU.

Teofilofil

pre 16 godina

O dva moguća puta koja stoje pred Srbijom (i Srbima) je sjajno pisao Teofil Pančić pod naslovom "Predlog za razmišljanje" u poslednjem broju nedeljnika "Vreme". Obavezno pročitajte. Popraviće vam se raspoloženje.

Boris

pre 16 godina

Za one koji se nadaju brzom ulasku u EU kao kompenzaciji za Kosovo - procitajte clanak u Politici - Cuvari srpskih iluzija (rubrika Pogledi)
Ono predvidjanje koje je CIA dala da ce Srbija da udje u EU 2021 izgleda mi sada realno.
Cekacemo da neavisno Kosovo bude spremno za to pacemo uci u paketu. (vidi clanak)

Lale

pre 16 godina

Kao sto ste mogli primetiti g Samardzicu, EU vise ne zeli da potpise sporazum sa nama. Koga vi to mislite da ucenjujete. Boze me sacuvaj, zar ova nesrecna Srbijica i dalje misli da se sve vrti oko nje. Da predstavljam EU rekao bih, ma bas me briga zivite u brlogu i nikada vise necete moci da predjete nasu granicu. Svim mladima bih zabranio ulazak u EU, pa da vidim sto nece da glasaju za neke normalne. Pa bih zatvorio sve prodavnice strane robe, pa kao nekada SSSR. Koji smo mi licemeri majko moja!!!!

Sale86

pre 16 godina

"ne bi bilo dramatično ako Srbija ne potpiše Sporazum 28. januara, jer se on realizuje u narednih deset godina" - pa da li oni misli da posle 20 godina tapkanja u mestu još uvek imamo vremena bacanje? Strašno!!!

Glasac DSS:A

pre 16 godina

Sve sto citam o i gledamo svaki dan samo pokazuje da dss i ds nemoze ds budu u koaliciji. Nemaju nista zajednickog i sto pre se narod Srbije opredeli za jedne to bolje. E sad neki smatraju da su jedni propast a neki drugui ali krenimo jednim putem pa kako nam bude, ovako vise nemoze.

chillix

pre 16 godina

Pa kako ih više nije sramota? Dokle misle da zamajavaju narod?? Oko jednog tako važnog pitanja, kao što je SSP, od tri naša funkcionera, čujemo pet različitih mišljenja!! Baš me zanima da li će Koštunica podneti ostavku, ukoliko Kosovo proglasi nezavisnost? U svakoj normalnoj državi to bi bilo normalno, ali u Srbiji...? Gospodo iz vlasti, shvatite da niste tu gde jeste, da bi davali "komentare" i lične stavove, već da preduzimate konkretne korake na dobrobit građana! Ovo je luda kuća, a izbori se bliže... Za koga ćete glasati?

sale

pre 16 godina

Kakvo je samo ne primereno ponasanje Kostunice pa postavlja uslove EU, takav njegov stav samo pokazuje da ne zeli Srbiji napreda i bolji zivot njenih gradjana

Pactko

pre 16 godina

ljudi, dosta je ove komedije i poigravanja sa milionima ljudskih sudbina! Hitno treba rasformirati vladu i dozvoliti da se (još jednom) na izborima konačno obračunaju nazadna, ksenofobična, ekstremistička Srbija i Srbija koja želi da živi život dostojan čoveka

srdjan

pre 16 godina

Stvarno mi nije jasan ovaj kostunica, do pre godinu dana sam ga postovao a sada kako da je kompas izgubio. Kao da covek nema pojma sta ljudi hoce. Sad da izadje na izbore, cisto sumljam da bi cenzus prosao...

pevacica

pre 16 godina

Ajde da budemo optimisti pa da se nadamo da ima dovoljno ljutih biraca koji ce na izborima kazniti ovo autisticno ponasanje premijera i njegovog ministra.

Nislijka

pre 16 godina

Procitala sam nedeljnik Vreme i clanak Teofila Pancica.Slazem se sa njim .Samo mi jedni nije jsni, gde su deca nasih politicara, verovato 90% na zapad a ostali u SAD.Ja bih volela da pod hitno vidim rezultat takve ankete ali javno jer mnogi u Srbiji ne koriste internet.I o cemu mi pricamo i ciju decu oni drze kao taoce i ucenjuju. Da li ce Srbija ponovo na ulice.

dokle vise

pre 16 godina

Ko daje nekome ko ima jedva 12% da odlucuje u moje ime ime moje dece,17 godina cekam da pocnem normalno da zivimo,da mogu deci da pokazem da osim Bosne i Crne Gore,postoje neka jos lepa mesta,koja su nam tako blizu a tako daleko,zato MOLIM TE izBORISE za sve nas!

pero

pre 16 godina

Ovu zemlju stvarno ima da vode radikali. Ne zato sta oni icemu vrede, vec zato sta nam nasi sugradjani 'evropljani' koji bi da se izdignu iznad 'prljave seljacke marve', i njihove partije (koje, da se ne lazemo, nisu strane stranom kapitalu)uporno prodaju pricu da je ulaskom u Evropu sve reseno. Niko nikada ne spominje da u EU postoje mnogi problemi, ni da je jos jedno dramaticno menjanje struktura jako tesko za jednu tako slabu drzavu. Jednostavno se ponasaju kao da je clanstvo u EU samo po sebi nesto neverovatno dobro, plemenito i korisno. Jeste, kad nas prime ima sutradan svi da se pocnu tusirati po triput dnevno, citati po jednu klasicnu knjigu nedeljno, i naravno, dimnjacari ce postati inzenjeri u roku par meseci. Jeste, sve ce da bude tako...Lepo vam kazem, radikali ce da vladaju, jer su ovi ostali zapravo, neocekivano, neopravdano, gluplji i bezobrazniji.

Milan J.

pre 16 godina

Ne treba ici daleko, ovi 'ljudi'/DSS nemaju ni "kontakt" na svojoj web prezentaciji. Neka neko pokusa da nadje njihovu email adresu ili broj telefona na njihovom web sajtu. I najvece scam organizacije imaju bar to. Koliko malo treba da bi se uvidele neke stvari a opet neki ljudi su i dalje slepi pored ociju.

Winter

pre 16 godina

Ne postoji kosovska kriza!
Naravno u realnom zivotu.Ona postoji kao zvakaca guma za rulju da se ima cime zabavljati.Dakle, ako Kosovo dobije samostalnost i formalno, a ne kao sto je trenutno protektorat od 1999. godine, onda ce buducnost te drzave ovisiti o sto brzem prikljucivanju Eu. Iz mnogo razloga. A to ce prikljucivanje biti uvjetovano izmedju ostalog i postivanju ljudskih prava Srba, Roma i drugih na Kosovu.Kad se na tom planu dostigne prihvatljiv nivo za Europu, onda ce se Kosovo pridruziti EU. Ukoliko to napravi i Srbija u isto vrijeme ili prije, granice izmedju ove dvije drzave ce pasti.A i sloboda kretanja, rada, nastanjivanja i svega ostalog.Pitanje kad ce se to tocno dogoditi, za 5-10-15 godina je sasvim irelevantno, a pogotovo u smislu "zivota" neke drzave koji je bitno duzi od zivota nekog covjeka.
No dok se dostigne taj nivo na Kosovu, nije mi nikako jasno zasto nadzor i "nadziranu" nezavisnost" zele kontolirati, i preskupo placati Srbi iz Srbije, kad je vec medjunarodna zajednica sprema na tu dugotrajnu i preskupu zrtvu.
Dakle cini mi se da je tema "ne damo Kosovo" samo glavna, a za Kostunicu i jedina tema o kojoj on i izgleda na zalost i neodlucni Tadic mogu nesto reci.
O zaposljavanju, reformama, skolstva, gradnji cesta, zdravstva i ostalog. oni nemaju reci apsolutno nista.No njih to i ne pogadja.