Utorak, 01.11.2022.

16:48

Zovu Rusi al’ zovu i naši: "76 poziva za sat i po, tražila sam 400 a mogla sam i 600"

Izvor: Blic

Zovu Rusi al’ zovu i naši: "76 poziva za sat i po, tražila sam 400 a mogla sam i 600" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Dule

pre 1 godinu

Izvini, o kakvom PDV-u ti pričaš?! Od kada je građanin pdv obveznik? Hoće li možda stanodavac na fakturi da iskaze pdv? Kako ljudi ovde lupaju, pa to je neverovatno. I još dobiju gomilu lajkova na komentar!
(hmm, 2. novembar 2022 01:26)

Dobro, tehnicki nije PDV ali je opet 20% porez. tako da iako se zove drugacije, opet ga isto placas :-)

P. V.

pre 1 godinu

Kako stranac moze da radi bilo gde bez radne dozvole!? Kako rusi dobijaju boravak i radne dozvole u drzavi RS? O cemu se radi?
(marko, 1. novembar 2022 19:33)


Odakle ideja da žive bez dozvole za boravak i da rade bez radne dozvole? Naravno da radnu dozvolu imaju - ili privremenu ili trajnu. Imaju i prijavu boravka u Srbiji a i prijavu adrese na kojoj stanuju. To nije samo u Srbiji, tako je u svakoj uređenoj državi: moj sin i njegova supruga su 2010. otišli iz Srbije a pre toga su se informisali o svemu važnom (zakonit boravak i zakonit rad), pa su prvo dobili privremenu dozvolu za boravak i privremenu dozvolu za rad i posle nekoliko godina stalnog produžavanja obe dozvole, obe dozvole su im postale trajne...

Ludak

pre 1 godinu

Pa ne sele se ljudi u BG jer su mazohisti, nego jer misle da nemaju izbora. Idu za platom, poslom, mogucnosti da napreduju, mladi i da bi malo proziveli, a sve to po cenu ogromnih troskova zivota.
Ja sam odavde, naravno da bi voleo da doseljavanje prestane ili makar da infrastruktura postigne nov broj stanovnika, ali mi je jasno da se to nece desiti skoro i u potpunosti razumem ljude koji dolaze (ja bi to isto uradio). Isto tako u manjim gradovima, sa sve manje i manje stanovnika, stanovi jeftini, infrastruktura zvrji prazna, pa se niko ne doseljava. Zasto bi se mlad covek odselio u npr Loznicu ? Ne ponizavam Loznicu, siguran sam da ima svoje lepe strane, ali samo kazem realno - zasto ?
(Djorke, 02. novembar 2022 07:42)

Ja sam se recimo sa 25 godina doselio u Apatin, bavim se poslom za koji mi je dovoljan brz internet i to je to, jeftiniji stanovi troduplo, miran gradic u kojem imas sve sto ti treba za jedan normalan zivot, nema guzvi kao u Beogradu plus sto je mene privuklo fenomenalni tereni za ribolov, ne patim za diskotekama i splavovima vodim miran porodican zivot i ovde imamo sce sto nam treba i po meni je za decu cak i bolje od BG makar dok su mala (osnovna skola).

Neupucen

pre 1 godinu

Izdavao stan nasim ljudima. Mlad par dvoje dece male 200 eur skoro 3 godine. Izasli u martu, renovirao sam 3 meseca apsolutno sve. Sada Izdajem stan , 55kv 500 eura. Rusima. Pod kreditom sam, troskovi zivota mi kao i svima otisli u nebesa, dva skolarca , zena bez posla, kredit skocio , ocekujem jos 30ak eur za par meseci minimum. Uzecu 800 ako budem mogao. Ovo nije zivot ovo je prezivljavanje i nema.ovde emocija nikakvih. Nemaju ih ni maksi ni lidl sto bih ja. A ko misli da ce pasti cena rentiranja ili kvadrata kod kupovine taj je budala. Ovde nikada nista nije poskupelo.

Marko

pre 1 godinu

@ bgd
Alavo i bezobrazno je kad neko ispusi 200-300 evra mesecno na cigare a hoce stan na dobroj lokaciji za 300. Znam ih podosta takvih. Ja im snizio stanarinu za vreme korone , stan od 75 kv u centru davao im za 300 evra - do tad izdavao za 400, isto ispod cene- ali kad sam video da puse sobranie i svake godine na more, e nece vise. Nije moj stan socijalna kategorija. Nasi ljudi nisu realni, nose skupu garderebu, uvek se ima za cigare, izlaske , letovanje ali kirija im je uvek skupa. Zao mi je samo prave sirotinje kojima zaista stete ove visoke cene ali vecina onih koji hoce dobru lokaciju,koji puse, letuju nisu sirotinja.

Djorke

pre 1 godinu

@
Сви би у Београд и Нови САД........ Уместо у маље градове...... Краљево, Чачак, Зајечар, Крушевац, Лозницу,
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 1. novembar 2022 19:23)

I sta da radis tamo ?

Posla nema, plate male, burazerska ekonomija (a ti treba nov da se pojavis …), kad zadje Sunce socijalni zivot maltene mrtav …

Pa ne sele se ljudi u BG jer su mazohisti, nego jer misle da nemaju izbora. Idu za platom, poslom, mogucnosti da napreduju, mladi i da bi malo proziveli, a sve to po cenu ogromnih troskova zivota.
Ja sam odavde, naravno da bi voleo da doseljavanje prestane ili makar da infrastruktura postigne nov broj stanovnika, ali mi je jasno da se to nece desiti skoro i u potpunosti razumem ljude koji dolaze (ja bi to isto uradio). Isto tako u manjim gradovima, sa sve manje i manje stanovnika, stanovi jeftini, infrastruktura zvrji prazna, pa se niko ne doseljava. Zasto bi se mlad covek odselio u npr Loznicu ? Ne ponizavam Loznicu, siguran sam da ima svoje lepe strane, ali samo kazem realno - zasto ?

hmm

pre 1 godinu

Koliko li država gubi na neplaćenom pdv-u?
(10k, 01. novembar 2022 17:52)

Izvini, o kakvom PDV-u ti pričaš?! Od kada je građanin pdv obveznik? Hoće li možda stanodavac na fakturi da iskaze pdv? Kako ljudi ovde lupaju, pa to je neverovatno. I još dobiju gomilu lajkova na komentar!

profesor

pre 1 godinu

Morate da shvatite da je vreme komunizma proslo i da ste birali kapitalizam. Princip ponude i potraznje je veoma jednostavan, samo treba da ste bar malo ekonomski pismeni.
Neka su nama dobrodosli obrazovani i kulturni Rusi, Ukrajinci i bilo ko drugi, dosta nam je dodjosa sa planina koji donose njihovu nekulturu i obicaje.

I mi Beogradjani smo morali da emigriamo zbog raznih Zema, Rodjaka i ostalih kojih su se sjatil u glavni grad....
Poz iz suncanog Dubaija

Muka mi je od svega

pre 1 godinu

Meni je stanodavac najavio od januara cenu od 350 eura za stan na čukaričkoj padini. 35 kvadrata. 10 eura kvadrat. To je pola moje plate. Da idem u sremčicu ili padinsku skelu? To što uštedim na nižoj kuriji daću na gorivo. Da ne spominjem izgubljeno vreme u putu. Da odem iz Beograda mogu ali gde da nađem posao a još više platu od 700 eura?

Neko iz mase

pre 1 godinu

Ja izdajem stan jednoj našot devojci, za 250e već par godina, a znam da bih taj stan mogao sad za 500e da izdam.
Al, Bogu hvala, imam svoj posao i ovo mi je čist ćar, pristojno živim i bez tih 250e, tako da nemam nameru da izbacujem devojku, koja radi, uredno sve plaća i kojoj bih napravio problem da joj sad dižem kiriju.
Tih 250e više da uzmem, me ne bi nešto usrećilo koliko bih se ja osećao kao loš čovek.
Nije sve u parama. Miran san i čista savest nemaju cenu.

Petar

pre 1 godinu

Izdavanje stana je rizik.Studentski trg,31kvm,100 evra vec nekoliko godina.Nemam nameru da dizem kiriju i iskoriscavam situaciju.Savesni stanari,vise se svodi na cuvanje a ne na zaradu,dobro njima a i ja se sigurno i dobro osecam.Eto,ima i takvih slucajeva.

Moler

pre 1 godinu

Rodjak me zamolio 2018god da stavim stan u oglase online. Okacio ujutru, bukvalno su mi se ljudi javili vrlo brzo i najavili dolazak uvece i rekli uzimamo, i to u Jerkovicu stari stan. A da ne kazem koliko me ljudi zvalo dok ovi uvece nisu stigli da vide, kao i sada sto se pise.

To je bilo tada, nije samo sada. Beograd je prepunjen 110%. Ne moze se ovako vise.

Joj

pre 1 godinu

Beograd već odavno i bez ovih rusa i ukrajinaca liči na Budvu u špicu sezone. Grad je jednostavno prenaseljen, svakim danom je sve gore, postaje neizdrživo! Ovim tempom cela Srbija će se preseliti u Beograd a mi koji smo ovde rođeni nemamo gde da idemo, jedino u inostranstvo da bežimo! Milionski grad sa saobraćajnom infrastrukturom za 150 - 200.000 ljudi!

mience

pre 1 godinu

ja ne znam kako će mladi gradjanin nase zemlje sa nasim.pasosem I dokumentima da iznajmi stan ili da kupi sebi stan. Ne znam nije mi jasno.

dragan

pre 1 godinu

Od Rusa samo problemi kao i uvek,nasa deca koja rade i studiraju u Beogradu ne mogu da plate stan jer su oni nabili cene u nebesa!
Kao da je Pariz u pitanju!

nemanja

pre 1 godinu

Stan 40m2 u centru kod Politike. Okačio oglas, 11 poziva za sat vremena. Sve Rusi. Izdao za 600e, došla žena i platila za 6 meseci unapred.

Лепо, кредит, па издај

pre 1 godinu

Предлажем огорченим подстанарима да дигну кредит за стан, као ја, па да чујем како ће да издају стан за 100 евра младом пару- из самилости. Измишљене приче.

Lajkovačka pruga

pre 1 godinu

Davno sam završio fakultet u Bg, tada sam žarko želeo da ostanem, ali nije se moglo.Sad, ko završi fakult. u Bg, ne vraća se, to se smatra neuspehom.
Neko vreme, dok sam bio mlađi, bilo mi je žao, sada, međutim, drago mi je što ne živim u onoj džungli, već sam miran i spokojan u svom malom mestu.Ako baš hoću, autoputem sam u Bg za sat vremena, i čini mi se da ja lakše stignem iz Lajkovca u centar Bg, nego onaj iz recimo Zemuna.
Mada, tačno je da je "sve" u Bg, što se tiče poslova i mogućnosti napredovanja, ali nije sve u tome.
U Beogradu može da se studira, uz malo muke i svakodnevnim putovanjem iz mesta koja nisu mnogo daleko, tu mislim najdalje do Valjeva.Sedneš u bus ili voz, staviš slušalice, malo nešto pročitaš, malo odspavaš, poneseš neki sendvič i to je to, ako baš nemaš para za stan u Bg.
Ranije je mnogo njih godinama svakodnevno putovalo na posao iz Lajkovca u Bg, radilo se na železnici, velikim preduzećima u Rakovici i dr. pa im ništa nije falilo, neki su i dobili stanove u Bg.
Nije mi jasno kako nema mesta u stud. domovima za većinu naših studenata, kad je 70 i 80 tih godina bilo hiljade studenata iz svih Republika koji su stanovali u Studenjaku i dr.Svi, baš svi, donosili su lažne potvrde o primanjima i broju članova porodice da bi dobili mesto u stud. domu.

mile

pre 1 godinu

Drzava treba da ubira poreze na dobit, pored jelte poreza na stan. Na ovaj nacin ne bi svetala crna ekonomija, pogotov sada kada je najezda ovih Rusa i ukrajianca i kada su digli cene u nebesa svega.

Na zapadu onaj ko izdaje stanove, placa poprilican porez na cenu na koju izdaje, tako lokalna samourpava ima korsiti od toga.

Tako da svi imaju koristi od toga, a ne samo zakupodavac. Postoji i zakon kod nas ali se on ne primenjuje...

Tea

pre 1 godinu

Nisam studirala zbog nedostatka sredstava. Taman skupismo neki dinar da pošaljemo dete na fakultet,a kirije podivljale. Da bitni su vam stranci,a ne naša deca koja su izgleda primorana da napuste Srbiju?

realno

pre 1 godinu

da nisam licno ovo doziveo ne bih verovao...izdajem stan za 320 eur kod kalenic pijaca...43kvm...doktoru nasem vec 3 god...iz zezanja oglasim garsonjeru u krnjaci od 28 kvm i izdam je rusu za 500 eur...ovo vise nema veze s mozgom

Inana

pre 1 godinu

Sećam se prošle i pretprošle godine, kao sačekajte cene su prenaduvane... a ono sad su još veće. Cene nekretnina nikada neće padati pomirite se sa tim.

Kapetan Bele Ladje

pre 1 godinu

Spominjah vec,da su Rusi i Ukrajinci izbegli u Beogradu,prethodnica jednom novom biznisu kojim ce ruski energenti biti izvozeni u EU,preko Crnog mora i Dunava,uz posredstvo Turske i Madjarske.Recna plovila su mnogo jeftinija i brza za proizvodnju od glomaznih prekookeanskih tankera,lucka infrastruktura je jednostavnija,troskovi plovidbe i odrzavanja su mnogo nizi,to sve vazi i za ladje za prevoz tecnog prirodnog gasa,koje su i pored manjeg tovarnog kapaciteta,brze i pokretljivije,a tehnika i materijali za proizvodnju pristupacniji,i u tome mogu ucestvovati sve podunavske drzave,kao i sve ostale drzave EU sa razvijenom recnom plovidbom i infrastrukturom,tim pre sto vec postoje kanali koji povezuju plovne tokove EU,sto bitno smanjuje troskove transporta usled smanjenja drumskog i zeleznickog saobracaja,znaci manje emitovanja CO2.Uz to,terminali za gasifikaciju tecnog gasa,nemoraju biti giga kapaciteta kao na obalama mora,i svaka drzava ih moze imati vise, i bolje rasporedjene u skladu sa potrebama.Zabrana uvoza ruske nafte pomorskim putem ce mozda stupiti na snagu 1.12.2O22,mozda ne.Trebace vremena da se sve sprovede u delo,ali mnogo manje nego za prekookeanski gas i gasovode.Ipak,to je motiv vise ,da se novi put energije ubrza.Turska pozicija je jasna,Rumunija se nece odreci svog dela kolaca .Ukrajinski oligarsi pokusavaju da zadrze Odesu.Da bi u tome uspeli,moraju na vreme da izaberu stranu.Ako ne trebace im rusko drzavljanstvo.Tuzno,but buissnes je pos’o.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 1 godinu

Сви би у Београд и Нови САД........ Уместо у маље градове...... Краљево, Чачак, Зајечар, Крушевац, Лозницу,

kojo

pre 1 godinu

Iskreno mene zabole za Bg, studirao sam tamo, i nikad vise, veliki grad veliki problemi, guzve kriminal itd. Ja sam se vratio u svoj grad i iskreno, najsrecniji bi bio da sve pare i svi ljudi ne idu u Bg. Eto dosla neka navala rusa, odmah deri po kiriji.

Grga

pre 1 godinu

Zasto svi hrle u BG i NS? Ta dva grada su prebunkirana, imaju vise stanovnika nego sto infrastruktura moze da primi! Treba traziti manje nastanjene gradove i razvijati posao tamo ili naseljavati sela blizu gradova i nikome neće biti tesno. BG ni NS ne treba da budu jedina mesta pogodna za zivot u Srbiji!

mladeeen

pre 1 godinu

Sta drzava ima od toga kazu neki ovde ? pa sta treba da ima ,porez godisnji se placa na stan i na sve rezije koje se potrose u tom stanu ... cuj sta drzava ima od toga ...

Sale

pre 1 godinu

Malo se lagi... za 99 minuta imala 76 poziva...koliko ste pričali vremena sa svakim zainteresovanim? Sigurno toliko da se jako dobro raspituju?!? Samo veštački dizete cene balon će puci a onda...

Milan

pre 1 godinu

Izdajem sređen i lepo opremljen manji stan za 340 evra. U sadašnjim okolnostima bih mogao bez problema da dobijem 550, čak i za dugoročni zakup. Žao mi da menjam uslove mladom paru koji živi u njemu, možda napravim malu korekciju od 1. januara. Nije sve u parama.

Jovan

pre 1 godinu

Da rat sutra stane sankcije najverovatnije neće duži niz godina tako da ovi ljudi koji rade za strane firme neće se brzo vraćati u Rusiji bar ne za stalno, što se tiče stadošlonova to je nenormalno stanje 100000 ljudi ako je došlo to je 30000 stanova to je za Beograd ogromna cifra, ali sa 2500 registrovanih firmi to se nekako ne uklapa, 2500 firmi to neka bude maksimalno 7000-8000 ljudi, nešto se ne uklapa ili ima onih koji su došli i biće ovde dok ne potroše zaradjeno.

Dubioza

pre 1 godinu

Baš preterujete samo da bi podigli cene i uzeli novac za izdavanje. Ruse i Ukrajince treba tretirati kao sve ostale građane, dati im bolje uslove nego u Gruziji i Turskoj inače neće ostati dugo.

pera

pre 1 godinu

Ljudi budite oprezni, rusi mogu traziti da plrijave boravak u stanu koga su izdali, ali ako (kada) odu onda moze da nastane problem ako ih ne odjavite sa adrese dok su jos tu, jer nas zakon trazi prisustvo zakupca za njegovu odjavu

Mikica

pre 1 godinu

je odlično za Srbiju….a mnogi od njih će da ostanu zauvek …
(M.R., 01. novembar 2022 17:00)

Da, bas je dobro za Srbiju, sada ce tek da odlaze. Evo, mene izbacuju iz stana, jer sada mogu da uzmu 600e na NBG kod Genexa, a ja placam 270e i tu zivim vec dve godine. I to sve zbog Rusa, kada odem u Maxi kod zgrade, dosta Rusa cujem. I, sza sada? Sreca pa radim od kuce i vraticu se u rodni grad, dzabe mi odlicna plata kada bi trecina otisla na kiriju, plus racuni, tako nikada necu ustedeti za ucesce za stan. Taman sam mislio da sam ustedeo, kada odose cene nekretnina.... Jos vlasnik nije hteo da saceka ni dan da se iselim, u 12h mi javio da do 18h izadjem, kako znam i umem...

lifter

pre 1 godinu

Koliko ja znam tržište izdavanja stanova je slobodno, tj. država ne određuje cene i zašto neko ne bi izdao stan za više ako može?
Ne možete da uzimate kapitalizam kada vam odgovra i da ga odbacujete kada vam ne ide u prilog. Ove priče o zlim Rusima što kao dižu cenu stanova su smešne...a zašto ne idete na periferiju Beograda ne može svako da živi u krugu dvojke.

Marko

pre 1 godinu

Gazde zadovoljno trljaju ruke. Bogati se jos vise bogate, a sirotinja je sve siromasnija. I ne rastu samo cene stanova nego cene svega, jer je sve vise novca u Srbiji a potraznja za svacim sve veca. Sad ce vlasnici nekretnina na osnovu vece vrednosti nekretnina da jos lakse dignu kredite za nove nekretnine, i tako u nedogled.

Sale

pre 1 godinu

Malo se lagi... za 99 minuta imala 76 poziva...koliko ste pričali vremena sa svakim zainteresovanim? Sigurno toliko da se jako dobro raspituju?!? Samo veštački dizete cene balon će puci a onda...

Mikica

pre 1 godinu

je odlično za Srbiju….a mnogi od njih će da ostanu zauvek …
(M.R., 01. novembar 2022 17:00)

Da, bas je dobro za Srbiju, sada ce tek da odlaze. Evo, mene izbacuju iz stana, jer sada mogu da uzmu 600e na NBG kod Genexa, a ja placam 270e i tu zivim vec dve godine. I to sve zbog Rusa, kada odem u Maxi kod zgrade, dosta Rusa cujem. I, sza sada? Sreca pa radim od kuce i vraticu se u rodni grad, dzabe mi odlicna plata kada bi trecina otisla na kiriju, plus racuni, tako nikada necu ustedeti za ucesce za stan. Taman sam mislio da sam ustedeo, kada odose cene nekretnina.... Jos vlasnik nije hteo da saceka ni dan da se iselim, u 12h mi javio da do 18h izadjem, kako znam i umem...

Marko

pre 1 godinu

Gazde zadovoljno trljaju ruke. Bogati se jos vise bogate, a sirotinja je sve siromasnija. I ne rastu samo cene stanova nego cene svega, jer je sve vise novca u Srbiji a potraznja za svacim sve veca. Sad ce vlasnici nekretnina na osnovu vece vrednosti nekretnina da jos lakse dignu kredite za nove nekretnine, i tako u nedogled.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Ja izdajem stan jednoj našot devojci, za 250e već par godina, a znam da bih taj stan mogao sad za 500e da izdam.
Al, Bogu hvala, imam svoj posao i ovo mi je čist ćar, pristojno živim i bez tih 250e, tako da nemam nameru da izbacujem devojku, koja radi, uredno sve plaća i kojoj bih napravio problem da joj sad dižem kiriju.
Tih 250e više da uzmem, me ne bi nešto usrećilo koliko bih se ja osećao kao loš čovek.
Nije sve u parama. Miran san i čista savest nemaju cenu.

Milan

pre 1 godinu

Izdajem sređen i lepo opremljen manji stan za 340 evra. U sadašnjim okolnostima bih mogao bez problema da dobijem 550, čak i za dugoročni zakup. Žao mi da menjam uslove mladom paru koji živi u njemu, možda napravim malu korekciju od 1. januara. Nije sve u parama.

lifter

pre 1 godinu

Koliko ja znam tržište izdavanja stanova je slobodno, tj. država ne određuje cene i zašto neko ne bi izdao stan za više ako može?
Ne možete da uzimate kapitalizam kada vam odgovra i da ga odbacujete kada vam ne ide u prilog. Ove priče o zlim Rusima što kao dižu cenu stanova su smešne...a zašto ne idete na periferiju Beograda ne može svako da živi u krugu dvojke.

kojo

pre 1 godinu

Iskreno mene zabole za Bg, studirao sam tamo, i nikad vise, veliki grad veliki problemi, guzve kriminal itd. Ja sam se vratio u svoj grad i iskreno, najsrecniji bi bio da sve pare i svi ljudi ne idu u Bg. Eto dosla neka navala rusa, odmah deri po kiriji.

Grga

pre 1 godinu

Zasto svi hrle u BG i NS? Ta dva grada su prebunkirana, imaju vise stanovnika nego sto infrastruktura moze da primi! Treba traziti manje nastanjene gradove i razvijati posao tamo ili naseljavati sela blizu gradova i nikome neće biti tesno. BG ni NS ne treba da budu jedina mesta pogodna za zivot u Srbiji!

realno

pre 1 godinu

da nisam licno ovo doziveo ne bih verovao...izdajem stan za 320 eur kod kalenic pijaca...43kvm...doktoru nasem vec 3 god...iz zezanja oglasim garsonjeru u krnjaci od 28 kvm i izdam je rusu za 500 eur...ovo vise nema veze s mozgom

pera

pre 1 godinu

Ljudi budite oprezni, rusi mogu traziti da plrijave boravak u stanu koga su izdali, ali ako (kada) odu onda moze da nastane problem ako ih ne odjavite sa adrese dok su jos tu, jer nas zakon trazi prisustvo zakupca za njegovu odjavu

Petar

pre 1 godinu

Izdavanje stana je rizik.Studentski trg,31kvm,100 evra vec nekoliko godina.Nemam nameru da dizem kiriju i iskoriscavam situaciju.Savesni stanari,vise se svodi na cuvanje a ne na zaradu,dobro njima a i ja se sigurno i dobro osecam.Eto,ima i takvih slucajeva.

Лепо, кредит, па издај

pre 1 godinu

Предлажем огорченим подстанарима да дигну кредит за стан, као ја, па да чујем како ће да издају стан за 100 евра младом пару- из самилости. Измишљене приче.

Tea

pre 1 godinu

Nisam studirala zbog nedostatka sredstava. Taman skupismo neki dinar da pošaljemo dete na fakultet,a kirije podivljale. Da bitni su vam stranci,a ne naša deca koja su izgleda primorana da napuste Srbiju?

Lajkovačka pruga

pre 1 godinu

Davno sam završio fakultet u Bg, tada sam žarko želeo da ostanem, ali nije se moglo.Sad, ko završi fakult. u Bg, ne vraća se, to se smatra neuspehom.
Neko vreme, dok sam bio mlađi, bilo mi je žao, sada, međutim, drago mi je što ne živim u onoj džungli, već sam miran i spokojan u svom malom mestu.Ako baš hoću, autoputem sam u Bg za sat vremena, i čini mi se da ja lakše stignem iz Lajkovca u centar Bg, nego onaj iz recimo Zemuna.
Mada, tačno je da je "sve" u Bg, što se tiče poslova i mogućnosti napredovanja, ali nije sve u tome.
U Beogradu može da se studira, uz malo muke i svakodnevnim putovanjem iz mesta koja nisu mnogo daleko, tu mislim najdalje do Valjeva.Sedneš u bus ili voz, staviš slušalice, malo nešto pročitaš, malo odspavaš, poneseš neki sendvič i to je to, ako baš nemaš para za stan u Bg.
Ranije je mnogo njih godinama svakodnevno putovalo na posao iz Lajkovca u Bg, radilo se na železnici, velikim preduzećima u Rakovici i dr. pa im ništa nije falilo, neki su i dobili stanove u Bg.
Nije mi jasno kako nema mesta u stud. domovima za većinu naših studenata, kad je 70 i 80 tih godina bilo hiljade studenata iz svih Republika koji su stanovali u Studenjaku i dr.Svi, baš svi, donosili su lažne potvrde o primanjima i broju članova porodice da bi dobili mesto u stud. domu.

Jovan

pre 1 godinu

Da rat sutra stane sankcije najverovatnije neće duži niz godina tako da ovi ljudi koji rade za strane firme neće se brzo vraćati u Rusiji bar ne za stalno, što se tiče stadošlonova to je nenormalno stanje 100000 ljudi ako je došlo to je 30000 stanova to je za Beograd ogromna cifra, ali sa 2500 registrovanih firmi to se nekako ne uklapa, 2500 firmi to neka bude maksimalno 7000-8000 ljudi, nešto se ne uklapa ili ima onih koji su došli i biće ovde dok ne potroše zaradjeno.

Joj

pre 1 godinu

Beograd već odavno i bez ovih rusa i ukrajinaca liči na Budvu u špicu sezone. Grad je jednostavno prenaseljen, svakim danom je sve gore, postaje neizdrživo! Ovim tempom cela Srbija će se preseliti u Beograd a mi koji smo ovde rođeni nemamo gde da idemo, jedino u inostranstvo da bežimo! Milionski grad sa saobraćajnom infrastrukturom za 150 - 200.000 ljudi!

Inana

pre 1 godinu

Sećam se prošle i pretprošle godine, kao sačekajte cene su prenaduvane... a ono sad su još veće. Cene nekretnina nikada neće padati pomirite se sa tim.

mladeeen

pre 1 godinu

Sta drzava ima od toga kazu neki ovde ? pa sta treba da ima ,porez godisnji se placa na stan i na sve rezije koje se potrose u tom stanu ... cuj sta drzava ima od toga ...

dragan

pre 1 godinu

Od Rusa samo problemi kao i uvek,nasa deca koja rade i studiraju u Beogradu ne mogu da plate stan jer su oni nabili cene u nebesa!
Kao da je Pariz u pitanju!

Moler

pre 1 godinu

Rodjak me zamolio 2018god da stavim stan u oglase online. Okacio ujutru, bukvalno su mi se ljudi javili vrlo brzo i najavili dolazak uvece i rekli uzimamo, i to u Jerkovicu stari stan. A da ne kazem koliko me ljudi zvalo dok ovi uvece nisu stigli da vide, kao i sada sto se pise.

To je bilo tada, nije samo sada. Beograd je prepunjen 110%. Ne moze se ovako vise.

Dubioza

pre 1 godinu

Baš preterujete samo da bi podigli cene i uzeli novac za izdavanje. Ruse i Ukrajince treba tretirati kao sve ostale građane, dati im bolje uslove nego u Gruziji i Turskoj inače neće ostati dugo.

mience

pre 1 godinu

ja ne znam kako će mladi gradjanin nase zemlje sa nasim.pasosem I dokumentima da iznajmi stan ili da kupi sebi stan. Ne znam nije mi jasno.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 1 godinu

Сви би у Београд и Нови САД........ Уместо у маље градове...... Краљево, Чачак, Зајечар, Крушевац, Лозницу,

nemanja

pre 1 godinu

Stan 40m2 u centru kod Politike. Okačio oglas, 11 poziva za sat vremena. Sve Rusi. Izdao za 600e, došla žena i platila za 6 meseci unapred.

mile

pre 1 godinu

Drzava treba da ubira poreze na dobit, pored jelte poreza na stan. Na ovaj nacin ne bi svetala crna ekonomija, pogotov sada kada je najezda ovih Rusa i ukrajianca i kada su digli cene u nebesa svega.

Na zapadu onaj ko izdaje stanove, placa poprilican porez na cenu na koju izdaje, tako lokalna samourpava ima korsiti od toga.

Tako da svi imaju koristi od toga, a ne samo zakupodavac. Postoji i zakon kod nas ali se on ne primenjuje...

Kapetan Bele Ladje

pre 1 godinu

Spominjah vec,da su Rusi i Ukrajinci izbegli u Beogradu,prethodnica jednom novom biznisu kojim ce ruski energenti biti izvozeni u EU,preko Crnog mora i Dunava,uz posredstvo Turske i Madjarske.Recna plovila su mnogo jeftinija i brza za proizvodnju od glomaznih prekookeanskih tankera,lucka infrastruktura je jednostavnija,troskovi plovidbe i odrzavanja su mnogo nizi,to sve vazi i za ladje za prevoz tecnog prirodnog gasa,koje su i pored manjeg tovarnog kapaciteta,brze i pokretljivije,a tehnika i materijali za proizvodnju pristupacniji,i u tome mogu ucestvovati sve podunavske drzave,kao i sve ostale drzave EU sa razvijenom recnom plovidbom i infrastrukturom,tim pre sto vec postoje kanali koji povezuju plovne tokove EU,sto bitno smanjuje troskove transporta usled smanjenja drumskog i zeleznickog saobracaja,znaci manje emitovanja CO2.Uz to,terminali za gasifikaciju tecnog gasa,nemoraju biti giga kapaciteta kao na obalama mora,i svaka drzava ih moze imati vise, i bolje rasporedjene u skladu sa potrebama.Zabrana uvoza ruske nafte pomorskim putem ce mozda stupiti na snagu 1.12.2O22,mozda ne.Trebace vremena da se sve sprovede u delo,ali mnogo manje nego za prekookeanski gas i gasovode.Ipak,to je motiv vise ,da se novi put energije ubrza.Turska pozicija je jasna,Rumunija se nece odreci svog dela kolaca .Ukrajinski oligarsi pokusavaju da zadrze Odesu.Da bi u tome uspeli,moraju na vreme da izaberu stranu.Ako ne trebace im rusko drzavljanstvo.Tuzno,but buissnes je pos’o.

Marko

pre 1 godinu

@ bgd
Alavo i bezobrazno je kad neko ispusi 200-300 evra mesecno na cigare a hoce stan na dobroj lokaciji za 300. Znam ih podosta takvih. Ja im snizio stanarinu za vreme korone , stan od 75 kv u centru davao im za 300 evra - do tad izdavao za 400, isto ispod cene- ali kad sam video da puse sobranie i svake godine na more, e nece vise. Nije moj stan socijalna kategorija. Nasi ljudi nisu realni, nose skupu garderebu, uvek se ima za cigare, izlaske , letovanje ali kirija im je uvek skupa. Zao mi je samo prave sirotinje kojima zaista stete ove visoke cene ali vecina onih koji hoce dobru lokaciju,koji puse, letuju nisu sirotinja.

Neupucen

pre 1 godinu

Izdavao stan nasim ljudima. Mlad par dvoje dece male 200 eur skoro 3 godine. Izasli u martu, renovirao sam 3 meseca apsolutno sve. Sada Izdajem stan , 55kv 500 eura. Rusima. Pod kreditom sam, troskovi zivota mi kao i svima otisli u nebesa, dva skolarca , zena bez posla, kredit skocio , ocekujem jos 30ak eur za par meseci minimum. Uzecu 800 ako budem mogao. Ovo nije zivot ovo je prezivljavanje i nema.ovde emocija nikakvih. Nemaju ih ni maksi ni lidl sto bih ja. A ko misli da ce pasti cena rentiranja ili kvadrata kod kupovine taj je budala. Ovde nikada nista nije poskupelo.

Djorke

pre 1 godinu

@
Сви би у Београд и Нови САД........ Уместо у маље градове...... Краљево, Чачак, Зајечар, Крушевац, Лозницу,
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 1. novembar 2022 19:23)

I sta da radis tamo ?

Posla nema, plate male, burazerska ekonomija (a ti treba nov da se pojavis …), kad zadje Sunce socijalni zivot maltene mrtav …

Pa ne sele se ljudi u BG jer su mazohisti, nego jer misle da nemaju izbora. Idu za platom, poslom, mogucnosti da napreduju, mladi i da bi malo proziveli, a sve to po cenu ogromnih troskova zivota.
Ja sam odavde, naravno da bi voleo da doseljavanje prestane ili makar da infrastruktura postigne nov broj stanovnika, ali mi je jasno da se to nece desiti skoro i u potpunosti razumem ljude koji dolaze (ja bi to isto uradio). Isto tako u manjim gradovima, sa sve manje i manje stanovnika, stanovi jeftini, infrastruktura zvrji prazna, pa se niko ne doseljava. Zasto bi se mlad covek odselio u npr Loznicu ? Ne ponizavam Loznicu, siguran sam da ima svoje lepe strane, ali samo kazem realno - zasto ?

hmm

pre 1 godinu

Koliko li država gubi na neplaćenom pdv-u?
(10k, 01. novembar 2022 17:52)

Izvini, o kakvom PDV-u ti pričaš?! Od kada je građanin pdv obveznik? Hoće li možda stanodavac na fakturi da iskaze pdv? Kako ljudi ovde lupaju, pa to je neverovatno. I još dobiju gomilu lajkova na komentar!

Muka mi je od svega

pre 1 godinu

Meni je stanodavac najavio od januara cenu od 350 eura za stan na čukaričkoj padini. 35 kvadrata. 10 eura kvadrat. To je pola moje plate. Da idem u sremčicu ili padinsku skelu? To što uštedim na nižoj kuriji daću na gorivo. Da ne spominjem izgubljeno vreme u putu. Da odem iz Beograda mogu ali gde da nađem posao a još više platu od 700 eura?

profesor

pre 1 godinu

Morate da shvatite da je vreme komunizma proslo i da ste birali kapitalizam. Princip ponude i potraznje je veoma jednostavan, samo treba da ste bar malo ekonomski pismeni.
Neka su nama dobrodosli obrazovani i kulturni Rusi, Ukrajinci i bilo ko drugi, dosta nam je dodjosa sa planina koji donose njihovu nekulturu i obicaje.

I mi Beogradjani smo morali da emigriamo zbog raznih Zema, Rodjaka i ostalih kojih su se sjatil u glavni grad....
Poz iz suncanog Dubaija

Ludak

pre 1 godinu

Pa ne sele se ljudi u BG jer su mazohisti, nego jer misle da nemaju izbora. Idu za platom, poslom, mogucnosti da napreduju, mladi i da bi malo proziveli, a sve to po cenu ogromnih troskova zivota.
Ja sam odavde, naravno da bi voleo da doseljavanje prestane ili makar da infrastruktura postigne nov broj stanovnika, ali mi je jasno da se to nece desiti skoro i u potpunosti razumem ljude koji dolaze (ja bi to isto uradio). Isto tako u manjim gradovima, sa sve manje i manje stanovnika, stanovi jeftini, infrastruktura zvrji prazna, pa se niko ne doseljava. Zasto bi se mlad covek odselio u npr Loznicu ? Ne ponizavam Loznicu, siguran sam da ima svoje lepe strane, ali samo kazem realno - zasto ?
(Djorke, 02. novembar 2022 07:42)

Ja sam se recimo sa 25 godina doselio u Apatin, bavim se poslom za koji mi je dovoljan brz internet i to je to, jeftiniji stanovi troduplo, miran gradic u kojem imas sve sto ti treba za jedan normalan zivot, nema guzvi kao u Beogradu plus sto je mene privuklo fenomenalni tereni za ribolov, ne patim za diskotekama i splavovima vodim miran porodican zivot i ovde imamo sce sto nam treba i po meni je za decu cak i bolje od BG makar dok su mala (osnovna skola).

P. V.

pre 1 godinu

Kako stranac moze da radi bilo gde bez radne dozvole!? Kako rusi dobijaju boravak i radne dozvole u drzavi RS? O cemu se radi?
(marko, 1. novembar 2022 19:33)


Odakle ideja da žive bez dozvole za boravak i da rade bez radne dozvole? Naravno da radnu dozvolu imaju - ili privremenu ili trajnu. Imaju i prijavu boravka u Srbiji a i prijavu adrese na kojoj stanuju. To nije samo u Srbiji, tako je u svakoj uređenoj državi: moj sin i njegova supruga su 2010. otišli iz Srbije a pre toga su se informisali o svemu važnom (zakonit boravak i zakonit rad), pa su prvo dobili privremenu dozvolu za boravak i privremenu dozvolu za rad i posle nekoliko godina stalnog produžavanja obe dozvole, obe dozvole su im postale trajne...

Dule

pre 1 godinu

Izvini, o kakvom PDV-u ti pričaš?! Od kada je građanin pdv obveznik? Hoće li možda stanodavac na fakturi da iskaze pdv? Kako ljudi ovde lupaju, pa to je neverovatno. I još dobiju gomilu lajkova na komentar!
(hmm, 2. novembar 2022 01:26)

Dobro, tehnicki nije PDV ali je opet 20% porez. tako da iako se zove drugacije, opet ga isto placas :-)

Sale

pre 1 godinu

Malo se lagi... za 99 minuta imala 76 poziva...koliko ste pričali vremena sa svakim zainteresovanim? Sigurno toliko da se jako dobro raspituju?!? Samo veštački dizete cene balon će puci a onda...

dragan

pre 1 godinu

Od Rusa samo problemi kao i uvek,nasa deca koja rade i studiraju u Beogradu ne mogu da plate stan jer su oni nabili cene u nebesa!
Kao da je Pariz u pitanju!

Tea

pre 1 godinu

Nisam studirala zbog nedostatka sredstava. Taman skupismo neki dinar da pošaljemo dete na fakultet,a kirije podivljale. Da bitni su vam stranci,a ne naša deca koja su izgleda primorana da napuste Srbiju?

lifter

pre 1 godinu

Koliko ja znam tržište izdavanja stanova je slobodno, tj. država ne određuje cene i zašto neko ne bi izdao stan za više ako može?
Ne možete da uzimate kapitalizam kada vam odgovra i da ga odbacujete kada vam ne ide u prilog. Ove priče o zlim Rusima što kao dižu cenu stanova su smešne...a zašto ne idete na periferiju Beograda ne može svako da živi u krugu dvojke.

Milan

pre 1 godinu

Izdajem sređen i lepo opremljen manji stan za 340 evra. U sadašnjim okolnostima bih mogao bez problema da dobijem 550, čak i za dugoročni zakup. Žao mi da menjam uslove mladom paru koji živi u njemu, možda napravim malu korekciju od 1. januara. Nije sve u parama.

mile

pre 1 godinu

Drzava treba da ubira poreze na dobit, pored jelte poreza na stan. Na ovaj nacin ne bi svetala crna ekonomija, pogotov sada kada je najezda ovih Rusa i ukrajianca i kada su digli cene u nebesa svega.

Na zapadu onaj ko izdaje stanove, placa poprilican porez na cenu na koju izdaje, tako lokalna samourpava ima korsiti od toga.

Tako da svi imaju koristi od toga, a ne samo zakupodavac. Postoji i zakon kod nas ali se on ne primenjuje...

Inana

pre 1 godinu

Sećam se prošle i pretprošle godine, kao sačekajte cene su prenaduvane... a ono sad su još veće. Cene nekretnina nikada neće padati pomirite se sa tim.

Mikica

pre 1 godinu

je odlično za Srbiju….a mnogi od njih će da ostanu zauvek …
(M.R., 01. novembar 2022 17:00)

Da, bas je dobro za Srbiju, sada ce tek da odlaze. Evo, mene izbacuju iz stana, jer sada mogu da uzmu 600e na NBG kod Genexa, a ja placam 270e i tu zivim vec dve godine. I to sve zbog Rusa, kada odem u Maxi kod zgrade, dosta Rusa cujem. I, sza sada? Sreca pa radim od kuce i vraticu se u rodni grad, dzabe mi odlicna plata kada bi trecina otisla na kiriju, plus racuni, tako nikada necu ustedeti za ucesce za stan. Taman sam mislio da sam ustedeo, kada odose cene nekretnina.... Jos vlasnik nije hteo da saceka ni dan da se iselim, u 12h mi javio da do 18h izadjem, kako znam i umem...

Kapetan Bele Ladje

pre 1 godinu

Spominjah vec,da su Rusi i Ukrajinci izbegli u Beogradu,prethodnica jednom novom biznisu kojim ce ruski energenti biti izvozeni u EU,preko Crnog mora i Dunava,uz posredstvo Turske i Madjarske.Recna plovila su mnogo jeftinija i brza za proizvodnju od glomaznih prekookeanskih tankera,lucka infrastruktura je jednostavnija,troskovi plovidbe i odrzavanja su mnogo nizi,to sve vazi i za ladje za prevoz tecnog prirodnog gasa,koje su i pored manjeg tovarnog kapaciteta,brze i pokretljivije,a tehnika i materijali za proizvodnju pristupacniji,i u tome mogu ucestvovati sve podunavske drzave,kao i sve ostale drzave EU sa razvijenom recnom plovidbom i infrastrukturom,tim pre sto vec postoje kanali koji povezuju plovne tokove EU,sto bitno smanjuje troskove transporta usled smanjenja drumskog i zeleznickog saobracaja,znaci manje emitovanja CO2.Uz to,terminali za gasifikaciju tecnog gasa,nemoraju biti giga kapaciteta kao na obalama mora,i svaka drzava ih moze imati vise, i bolje rasporedjene u skladu sa potrebama.Zabrana uvoza ruske nafte pomorskim putem ce mozda stupiti na snagu 1.12.2O22,mozda ne.Trebace vremena da se sve sprovede u delo,ali mnogo manje nego za prekookeanski gas i gasovode.Ipak,to je motiv vise ,da se novi put energije ubrza.Turska pozicija je jasna,Rumunija se nece odreci svog dela kolaca .Ukrajinski oligarsi pokusavaju da zadrze Odesu.Da bi u tome uspeli,moraju na vreme da izaberu stranu.Ako ne trebace im rusko drzavljanstvo.Tuzno,but buissnes je pos’o.

pera

pre 1 godinu

Ljudi budite oprezni, rusi mogu traziti da plrijave boravak u stanu koga su izdali, ali ako (kada) odu onda moze da nastane problem ako ih ne odjavite sa adrese dok su jos tu, jer nas zakon trazi prisustvo zakupca za njegovu odjavu

Лепо, кредит, па издај

pre 1 godinu

Предлажем огорченим подстанарима да дигну кредит за стан, као ја, па да чујем како ће да издају стан за 100 евра младом пару- из самилости. Измишљене приче.

mladeeen

pre 1 godinu

Sta drzava ima od toga kazu neki ovde ? pa sta treba da ima ,porez godisnji se placa na stan i na sve rezije koje se potrose u tom stanu ... cuj sta drzava ima od toga ...

Dubioza

pre 1 godinu

Baš preterujete samo da bi podigli cene i uzeli novac za izdavanje. Ruse i Ukrajince treba tretirati kao sve ostale građane, dati im bolje uslove nego u Gruziji i Turskoj inače neće ostati dugo.

Marko

pre 1 godinu

Gazde zadovoljno trljaju ruke. Bogati se jos vise bogate, a sirotinja je sve siromasnija. I ne rastu samo cene stanova nego cene svega, jer je sve vise novca u Srbiji a potraznja za svacim sve veca. Sad ce vlasnici nekretnina na osnovu vece vrednosti nekretnina da jos lakse dignu kredite za nove nekretnine, i tako u nedogled.

Grga

pre 1 godinu

Zasto svi hrle u BG i NS? Ta dva grada su prebunkirana, imaju vise stanovnika nego sto infrastruktura moze da primi! Treba traziti manje nastanjene gradove i razvijati posao tamo ili naseljavati sela blizu gradova i nikome neće biti tesno. BG ni NS ne treba da budu jedina mesta pogodna za zivot u Srbiji!

kojo

pre 1 godinu

Iskreno mene zabole za Bg, studirao sam tamo, i nikad vise, veliki grad veliki problemi, guzve kriminal itd. Ja sam se vratio u svoj grad i iskreno, najsrecniji bi bio da sve pare i svi ljudi ne idu u Bg. Eto dosla neka navala rusa, odmah deri po kiriji.

Joj

pre 1 godinu

Beograd već odavno i bez ovih rusa i ukrajinaca liči na Budvu u špicu sezone. Grad je jednostavno prenaseljen, svakim danom je sve gore, postaje neizdrživo! Ovim tempom cela Srbija će se preseliti u Beograd a mi koji smo ovde rođeni nemamo gde da idemo, jedino u inostranstvo da bežimo! Milionski grad sa saobraćajnom infrastrukturom za 150 - 200.000 ljudi!

Jovan

pre 1 godinu

Da rat sutra stane sankcije najverovatnije neće duži niz godina tako da ovi ljudi koji rade za strane firme neće se brzo vraćati u Rusiji bar ne za stalno, što se tiče stadošlonova to je nenormalno stanje 100000 ljudi ako je došlo to je 30000 stanova to je za Beograd ogromna cifra, ali sa 2500 registrovanih firmi to se nekako ne uklapa, 2500 firmi to neka bude maksimalno 7000-8000 ljudi, nešto se ne uklapa ili ima onih koji su došli i biće ovde dok ne potroše zaradjeno.

mience

pre 1 godinu

ja ne znam kako će mladi gradjanin nase zemlje sa nasim.pasosem I dokumentima da iznajmi stan ili da kupi sebi stan. Ne znam nije mi jasno.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 1 godinu

Сви би у Београд и Нови САД........ Уместо у маље градове...... Краљево, Чачак, Зајечар, Крушевац, Лозницу,

realno

pre 1 godinu

da nisam licno ovo doziveo ne bih verovao...izdajem stan za 320 eur kod kalenic pijaca...43kvm...doktoru nasem vec 3 god...iz zezanja oglasim garsonjeru u krnjaci od 28 kvm i izdam je rusu za 500 eur...ovo vise nema veze s mozgom

Neko iz mase

pre 1 godinu

Ja izdajem stan jednoj našot devojci, za 250e već par godina, a znam da bih taj stan mogao sad za 500e da izdam.
Al, Bogu hvala, imam svoj posao i ovo mi je čist ćar, pristojno živim i bez tih 250e, tako da nemam nameru da izbacujem devojku, koja radi, uredno sve plaća i kojoj bih napravio problem da joj sad dižem kiriju.
Tih 250e više da uzmem, me ne bi nešto usrećilo koliko bih se ja osećao kao loš čovek.
Nije sve u parama. Miran san i čista savest nemaju cenu.

Petar

pre 1 godinu

Izdavanje stana je rizik.Studentski trg,31kvm,100 evra vec nekoliko godina.Nemam nameru da dizem kiriju i iskoriscavam situaciju.Savesni stanari,vise se svodi na cuvanje a ne na zaradu,dobro njima a i ja se sigurno i dobro osecam.Eto,ima i takvih slucajeva.

nemanja

pre 1 godinu

Stan 40m2 u centru kod Politike. Okačio oglas, 11 poziva za sat vremena. Sve Rusi. Izdao za 600e, došla žena i platila za 6 meseci unapred.

profesor

pre 1 godinu

Morate da shvatite da je vreme komunizma proslo i da ste birali kapitalizam. Princip ponude i potraznje je veoma jednostavan, samo treba da ste bar malo ekonomski pismeni.
Neka su nama dobrodosli obrazovani i kulturni Rusi, Ukrajinci i bilo ko drugi, dosta nam je dodjosa sa planina koji donose njihovu nekulturu i obicaje.

I mi Beogradjani smo morali da emigriamo zbog raznih Zema, Rodjaka i ostalih kojih su se sjatil u glavni grad....
Poz iz suncanog Dubaija

Lajkovačka pruga

pre 1 godinu

Davno sam završio fakultet u Bg, tada sam žarko želeo da ostanem, ali nije se moglo.Sad, ko završi fakult. u Bg, ne vraća se, to se smatra neuspehom.
Neko vreme, dok sam bio mlađi, bilo mi je žao, sada, međutim, drago mi je što ne živim u onoj džungli, već sam miran i spokojan u svom malom mestu.Ako baš hoću, autoputem sam u Bg za sat vremena, i čini mi se da ja lakše stignem iz Lajkovca u centar Bg, nego onaj iz recimo Zemuna.
Mada, tačno je da je "sve" u Bg, što se tiče poslova i mogućnosti napredovanja, ali nije sve u tome.
U Beogradu može da se studira, uz malo muke i svakodnevnim putovanjem iz mesta koja nisu mnogo daleko, tu mislim najdalje do Valjeva.Sedneš u bus ili voz, staviš slušalice, malo nešto pročitaš, malo odspavaš, poneseš neki sendvič i to je to, ako baš nemaš para za stan u Bg.
Ranije je mnogo njih godinama svakodnevno putovalo na posao iz Lajkovca u Bg, radilo se na železnici, velikim preduzećima u Rakovici i dr. pa im ništa nije falilo, neki su i dobili stanove u Bg.
Nije mi jasno kako nema mesta u stud. domovima za većinu naših studenata, kad je 70 i 80 tih godina bilo hiljade studenata iz svih Republika koji su stanovali u Studenjaku i dr.Svi, baš svi, donosili su lažne potvrde o primanjima i broju članova porodice da bi dobili mesto u stud. domu.

Marko

pre 1 godinu

@ bgd
Alavo i bezobrazno je kad neko ispusi 200-300 evra mesecno na cigare a hoce stan na dobroj lokaciji za 300. Znam ih podosta takvih. Ja im snizio stanarinu za vreme korone , stan od 75 kv u centru davao im za 300 evra - do tad izdavao za 400, isto ispod cene- ali kad sam video da puse sobranie i svake godine na more, e nece vise. Nije moj stan socijalna kategorija. Nasi ljudi nisu realni, nose skupu garderebu, uvek se ima za cigare, izlaske , letovanje ali kirija im je uvek skupa. Zao mi je samo prave sirotinje kojima zaista stete ove visoke cene ali vecina onih koji hoce dobru lokaciju,koji puse, letuju nisu sirotinja.

Neupucen

pre 1 godinu

Izdavao stan nasim ljudima. Mlad par dvoje dece male 200 eur skoro 3 godine. Izasli u martu, renovirao sam 3 meseca apsolutno sve. Sada Izdajem stan , 55kv 500 eura. Rusima. Pod kreditom sam, troskovi zivota mi kao i svima otisli u nebesa, dva skolarca , zena bez posla, kredit skocio , ocekujem jos 30ak eur za par meseci minimum. Uzecu 800 ako budem mogao. Ovo nije zivot ovo je prezivljavanje i nema.ovde emocija nikakvih. Nemaju ih ni maksi ni lidl sto bih ja. A ko misli da ce pasti cena rentiranja ili kvadrata kod kupovine taj je budala. Ovde nikada nista nije poskupelo.

Djorke

pre 1 godinu

@
Сви би у Београд и Нови САД........ Уместо у маље градове...... Краљево, Чачак, Зајечар, Крушевац, Лозницу,
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 1. novembar 2022 19:23)

I sta da radis tamo ?

Posla nema, plate male, burazerska ekonomija (a ti treba nov da se pojavis …), kad zadje Sunce socijalni zivot maltene mrtav …

Pa ne sele se ljudi u BG jer su mazohisti, nego jer misle da nemaju izbora. Idu za platom, poslom, mogucnosti da napreduju, mladi i da bi malo proziveli, a sve to po cenu ogromnih troskova zivota.
Ja sam odavde, naravno da bi voleo da doseljavanje prestane ili makar da infrastruktura postigne nov broj stanovnika, ali mi je jasno da se to nece desiti skoro i u potpunosti razumem ljude koji dolaze (ja bi to isto uradio). Isto tako u manjim gradovima, sa sve manje i manje stanovnika, stanovi jeftini, infrastruktura zvrji prazna, pa se niko ne doseljava. Zasto bi se mlad covek odselio u npr Loznicu ? Ne ponizavam Loznicu, siguran sam da ima svoje lepe strane, ali samo kazem realno - zasto ?

Ludak

pre 1 godinu

Pa ne sele se ljudi u BG jer su mazohisti, nego jer misle da nemaju izbora. Idu za platom, poslom, mogucnosti da napreduju, mladi i da bi malo proziveli, a sve to po cenu ogromnih troskova zivota.
Ja sam odavde, naravno da bi voleo da doseljavanje prestane ili makar da infrastruktura postigne nov broj stanovnika, ali mi je jasno da se to nece desiti skoro i u potpunosti razumem ljude koji dolaze (ja bi to isto uradio). Isto tako u manjim gradovima, sa sve manje i manje stanovnika, stanovi jeftini, infrastruktura zvrji prazna, pa se niko ne doseljava. Zasto bi se mlad covek odselio u npr Loznicu ? Ne ponizavam Loznicu, siguran sam da ima svoje lepe strane, ali samo kazem realno - zasto ?
(Djorke, 02. novembar 2022 07:42)

Ja sam se recimo sa 25 godina doselio u Apatin, bavim se poslom za koji mi je dovoljan brz internet i to je to, jeftiniji stanovi troduplo, miran gradic u kojem imas sve sto ti treba za jedan normalan zivot, nema guzvi kao u Beogradu plus sto je mene privuklo fenomenalni tereni za ribolov, ne patim za diskotekama i splavovima vodim miran porodican zivot i ovde imamo sce sto nam treba i po meni je za decu cak i bolje od BG makar dok su mala (osnovna skola).

Muka mi je od svega

pre 1 godinu

Meni je stanodavac najavio od januara cenu od 350 eura za stan na čukaričkoj padini. 35 kvadrata. 10 eura kvadrat. To je pola moje plate. Da idem u sremčicu ili padinsku skelu? To što uštedim na nižoj kuriji daću na gorivo. Da ne spominjem izgubljeno vreme u putu. Da odem iz Beograda mogu ali gde da nađem posao a još više platu od 700 eura?

hmm

pre 1 godinu

Koliko li država gubi na neplaćenom pdv-u?
(10k, 01. novembar 2022 17:52)

Izvini, o kakvom PDV-u ti pričaš?! Od kada je građanin pdv obveznik? Hoće li možda stanodavac na fakturi da iskaze pdv? Kako ljudi ovde lupaju, pa to je neverovatno. I još dobiju gomilu lajkova na komentar!

Moler

pre 1 godinu

Rodjak me zamolio 2018god da stavim stan u oglase online. Okacio ujutru, bukvalno su mi se ljudi javili vrlo brzo i najavili dolazak uvece i rekli uzimamo, i to u Jerkovicu stari stan. A da ne kazem koliko me ljudi zvalo dok ovi uvece nisu stigli da vide, kao i sada sto se pise.

To je bilo tada, nije samo sada. Beograd je prepunjen 110%. Ne moze se ovako vise.

P. V.

pre 1 godinu

Kako stranac moze da radi bilo gde bez radne dozvole!? Kako rusi dobijaju boravak i radne dozvole u drzavi RS? O cemu se radi?
(marko, 1. novembar 2022 19:33)


Odakle ideja da žive bez dozvole za boravak i da rade bez radne dozvole? Naravno da radnu dozvolu imaju - ili privremenu ili trajnu. Imaju i prijavu boravka u Srbiji a i prijavu adrese na kojoj stanuju. To nije samo u Srbiji, tako je u svakoj uređenoj državi: moj sin i njegova supruga su 2010. otišli iz Srbije a pre toga su se informisali o svemu važnom (zakonit boravak i zakonit rad), pa su prvo dobili privremenu dozvolu za boravak i privremenu dozvolu za rad i posle nekoliko godina stalnog produžavanja obe dozvole, obe dozvole su im postale trajne...

Dule

pre 1 godinu

Izvini, o kakvom PDV-u ti pričaš?! Od kada je građanin pdv obveznik? Hoće li možda stanodavac na fakturi da iskaze pdv? Kako ljudi ovde lupaju, pa to je neverovatno. I još dobiju gomilu lajkova na komentar!
(hmm, 2. novembar 2022 01:26)

Dobro, tehnicki nije PDV ali je opet 20% porez. tako da iako se zove drugacije, opet ga isto placas :-)