Petak, 27.10.2006.

16:23

WTA: Jelena bez polufinala Linca

Izvor: Miloš Šaranoviæ

WTA: Jelena bez polufinala Linca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Dragan,BGD

pre 17 godina

@NE DIRAJTE MI JECU
Niko tebi ne moze i ne sme da brani za koga
ces da navijas,koga ces da volis,a koga neces
To je tvoja i samo tvoja stvar.Kao sto je moja stvar sta cu ja da mislim o nekome,da li
cu ga hvaliti ili kuditi.Problem je u tome
sto mnogo tvoji istomisljenici ne mogu da podnesu misljenja ovakvih kao sto sam ja.I
kad nesto napisem,odmah se javljaju,besne,
pisu svasta.Dakle,nije problem u meni,nego u
njima.
Inace,ljudska zajednica je imala vise faza,
jednom smo bilo i plemensko drustvo.Kasnije
smo se razvijali(mislim na ljudsku zajednicu)
ali ovde u Srbiji,mnogi su izgleda zaostali
malo u razvoju,pa se jos uvek ponasaju kao
pleme.Evropa je otvorila granice,nema pasosa,
svi zive i rade svugde,niko nikog ne pita za
rodoslov.Nazalost,kod jednog broja Srba,
poreklo je osnovno merilo vrednosti.Za te koje pominjem,vazno je da je neko Srbin,moze
da bude poslednnja fukara,on je bolji od
najboljeg stranca.Kazem,ima takvih kod nas
prilicno,a bogami i na ovom sajtu.Medjutim,
s jedne strane ti veliki patrioti se busaju
u grudi,a na drugoj strani sve sto cine nije
u skladu sa busanjem:pise marlboro,voze strane dzipove,nose strana odela,cipele,
letuju u inostranstvu,novac drze u stranim bankama,ali su NEOPISIVO VELIKE PATRIOTE.
E,oni vas loze da budete veliki Srbi,zato sto
samo na taj nacin mogu vama manipulisati,a
da to vi ne znate.Tako su u vreme ratova u
ovoj nasoj zemlji,takvi kao ti nosili oruzje
a idejne vodje VELIKOG SRPSKOG PATRIOTOZMA
poslale su svoje sinove,cak i cerke na Zapad,
taj omrazeni Zapad koji je dobar kad treba da se trosi lova,da se letuje,kupuju krpice
itd.
Mogao bih na tu temu da ti navedem tacne primere,ali nece biti mesta.Da se vratim na
Federera.Sve sto si rekao za njega,tacno je,
ti nemas razloga da navijas za njega,ali imas
obavezu da kazes istinu.
A u vezi zenskog tenisa,uopste nisu male nijanse u pitanju,a po mecu Sharapova-Petrova
moglo se videti nekoliko nijansi,iako je ova prva 3. a ova druga,odmah tu 5.na listi.
Ogromna je razlika izmedju prvog i desetog mesta,nedostizna.

NE DIRAJTE MI JECU

pre 17 godina

Evo da ugodim Draganu BGD-Ja sam "velika srbenda" ali mogu realno da prosudjujem. Federer je najbolji na svetu i posle njega puuuuno praznine, pa tek onda Nadal i ostatak ekipe. Igra neopisiovo dobro, lepo se ponasa itd...Stvarno je najbolji, ali brate ne mogu da ga vidim ocima. Volim Novaka, Janka, Zikija i ostale nase i kada pobedjuju i kada gube. Sto se tice zenskog tenisa, male nijanse su u pitanju. Nekako mi Zistin jos i najbolja i najsimpaticnija, za Anu naravno uvek navijam, ali Jecine meceve prosto obozavam da gledam. Em prikazuje dobre partije, em mecevi s njom nikad nisu dosadni. Ne bih se slozila da je nekulturna, to je deo njenog karaktera. Glupa sigurno nije, trenutno je najobrazovanija aktivna teniserka. ZATO DRAGANE BGD PUSTI NAS DA BODRIMO I VOLIMO ONOG KOGA MI ZELIMO!

Don Cico

pre 17 godina

Svi ovi dugacki komentari bi mogli da se sazmu u nekoliko recenica: JJ igra odlicno i atraktivno, pravo uzivanje da se gleda. Ali da se ponasa skoro kao kompletan debil, to ne bi trbalo da bude sporno. AI takodje igra vrlo atraktivno, a pored toga je i vaspitana i zna da se ponasa.

Dragan,BGD

pre 17 godina

@Srdjan
Mislim da ti treba da se opustis.Ja takvih problema nemam,moji vidici su siroki,ja uvek navijam za dobar tenis,igrac moze da bude sa ostrva Vanuatu,meni je svejedno.Ti i tvoja sabraca,koji ljude cenite po nacionalnosti,a
tenisere po imenu i prezimenu,vi imate velike probleme u svojim glavama.Mozda niste ni svesni.Samim tim, sto se pozitivno izrazavam o Ani Ivanovic,dokazuje da teniserke i tenisete ne cenim po zastavi i prezimenu,vec po onome sta prizaju na terenu.Ima vas jedno desetak jednosmernih,koji pominjete patolosku mrznju prema JJ,a da niste dali nijedan dokaz NIJEDNOM o JJ nisam napisao nista sto bi se moglo nazvati mrznjom,jedino sto mi je smetalo je njeno ponasanje,a to je jasno u civilizovanom svetu,koji ti ne znas sta je.
Da ima 17 godina,moglo bi se tolerisati,ali posto je znatno starija,ponasanje joj nije primereno.Videces,za godinu dana ona ce se promeniti,jer ce videti da gresi.Vaidisova uopste nije moja ljubimica,i tu je problem u nasoj komunikaciji.Ti jos nisi dosao do stadijuma da mozes da hvalis nekod ko ti se licno ne dopada,a to je dokaz da je covek zreo,da zdravo rasudjuje.Razmisli sam,da li postoji neko ko ti se uopste ne dopada kako igra,a da mozes bez zadrske reci-Da,sjajno igra,mada ja ne volim takav stil.Ne,ne postoji takva pojava kod tebe.
Tek kad se budes izdigio iznad:nacije,vere, rase,moci ces objektivno da rasudjujes,tada cemo mozda moci da razmenjujemo misljenje.
Ako te bas zanima teniserke koje podrzavam su:Sharapova,Enan-Arden,Klajsters,Ivanovic, Hantukova, Chakvetadze, Srebotnik,ima ih jos.
Na toj listi bila bi i Jelena Jankovic zbog njene inteligentne igre,ali ne mogu da tolerisem njeno ponasanje.Uzmi sve ove devojke sa liste,saberi njihove karijere,i videces da se sve one za celu karijeru nisu toliko puta svadjale sa sudijom,publikom, protivnicama,koliko JJ na samo jednom turniru.

Srđan

pre 17 godina

@ Dragan, BGD
Tvoja mržnja prema JJ je prešla sve granice.
Da si pravi teniski fan, navijao bi za obe naše teniserke, kao i velika većina građana ove zemlje!
JJ ima osvojen WTA turnir (Budimpešta).
**Primera radi,Petrova ima 24 godine,(1982 godište) i svoj prvi turnir je osvojila tek prošle godine. Sa tvojom ljubimicom Vaidisovom je danas obrisala teren u 1/2 Linca.
**Morezmo je svoje najveće uspehe (Melburn i Vimbldon)doživela tek ove godine. ITD...
**JJ je na 12. mestu sa samo pola godine igranja.
Opusti se malo i navijaj za obe naše dame. Osećaćeš se lepše i opuštenije.
Ako sa druge strane navijaš za Anu zbog njenog izgleda, e to je već problem koji nema puno veze sa tenisom.

Dragan,BGD

pre 17 godina

@Nemanja
Prvo ja se ne podsmevam Jeleni Jankovic,nego
vama,koji se lozite,pricate svasta.Nikada
nisam pominjao njenu igru,samo uporedjujem
rezultate i pitam kako neko ko nije osvojio
nijedan turnir,ima blizu 22 godine treba da
bude broj 1 u svetskom tenisu.To su velike
gluposti,a o velikim glupostima ne vredi da
se raspravlja.Kod Jeleni mi veoma smeta njeno
ponasanje(da su malo bolje slusao komentare
na Eurosportu i to bi cuo,ali oni to kazu na
evropski nacin,ipak je to TV koja se gleda u
celom svetu.I ja bih pazio sta pricam na
njihovom mestu.Takodje na si pratio komentare
u drugim teniserkama,cuo bi mnogo,mnogo
pohvala na njihov racun.
Ono sto ja potenciram,to je sindrom Jelene
Dokic.Gotovo da bih smeo da se kladim,kako si
bio jedan od onih koji su ocekivali da ce ona
vladati svetskim tenisom.I sta bi.Pohvale bez
pokrica nisu pomogle nijednom sportisti,
naprotiv samo su odmogle,jer kad te svi hvale
pocnes da lebdis,mislis ceo svet je tvoj.Kad
tresnes o ledinu,ne znas sta ti se dogodilo,a
nema ko da ti kaze,jer te svi napuste,kao sto
je slucaj sa Jelenom Dokic.Poznajem te drame
iz prve ruke,to su scene koje se ne mogu da
zaborave ceo zivot,a ti o tome ne znas nista.
Rekao si da mnogi svetski strucnjaci kazu da
ce Jelena i Ana imati veliku tenisku karijeru
ili nesto tako slicno,nije ni vazno.Hajde,
reci mi kako ti to znas.Da li si razgovarao sa velikim teniskim strucnjacima.Dobro,citao
si u novinama,cuo si na televiziji... Tu i jeste problem.Nase agencije izvuku izjavu
jednog trenera koji o nasim sportistima
govori pohvalno,pa onda novine raspuknu na
celoj strani naslov - Taj i taj je najbolji
na svetu,jos malo promene tekst da bi se narodu jos vise dopalo to hvalisanje.Naravno,
ne prenese se na stotine izjava strucnjaka o
drugim sportistima i onda se stvara lazna slika o necemu.Koliko smo samo citali dolasku
Kezmana u Celsi,pa su pitali narod ko ce biti
drugi napadac(jer zna se da je Mateja broj 1)
i ode on iz Celsija da posteno nije odigrao
ni jednu utakmicu.Pa kad je presao u Atletiko
krenuse najave,kako ce jurisati na titulu.I
sta bi na kraju,poslase ga u Tursku.I nikom
nista,idemo dalje,niko ne rece - Kako smo se
zeznuli.
U ovoj drzavi,u medijima ima veoma malo kriticnosti,u ogromnom broju slucajeva se
primenjuje LINIJA MANJEG OTPORA,na taj nacin
sto se na benignim temama NARODU POVLADJUJE,
stvara se utisak vaznosti nekih dogadjaja,da
bi se naravno skrenula paznja sa drugih vaznih dogadjaja.I onda se "slave" nasi
sportisti(zar ne vidis red za docek kada neko
osvoji medalju,da bi ga primili svi redom),a
to je samo skretanje paznje,kako se ono kaze-Daj narodu hleba i igara.
Izvini na maloj digresiji,nabrojao si neke
velike teniserke i piras se sta je sa njima
(sestre Vilijams,Hingis,Klajsters..)pa mislim
da ti primer nije dobar,jer su sve one imale
teze povrede,ali zasto? pa zbog ogromnog broja meceva a bogami i OGROMNE KARIJERE,a to
se placa.Ko garantuje da se nase teniserke
nece povrediti(p,p,p)a ja im to naravno ne
zelim,iako neki ne veruju.Vidite,vi ste tako
zeleni,da ne znate nista.Jos uvek mislite da
vas voli onak koji vas hvali!!!Znajte samo
jedno - Obozavaoci nikada nikom nisu pomogli.
Najbolji profesori su strogi profesori,
najbolji treneri su strogi treneri,najbolji
roditelji su oni koji svom detetu ne govore
da je ono stalno u pravu.Od takvih pedagoga
ispasce dobri "proizvodi",od ovih drugih
razmazeni kreteni.Znaj samo jedno - Od tvojih
hvalospeva,nase teniseke ne mogu imati nikakve koristi,a od kritika mene i drugih
ucesnika ovog sajta,mogu.

Laki

pre 17 godina

Slazem se sa Nemanjom, ovi komentari koji kazu kako Jelena "nema sta da trazi u vrhunskom tenisu", itd, su potpuno nerealni. Ja mislim da, osim Monike Seles, decenijama nismo imali ni u muskom ni u zenskom tenisu nikoga ko je mogao ISTINSKI DA PARIRA najboljima na svetu. Pa i Boba Zivojinovic je smatran zvezdom, a u stvari, osim te pobede nad Mekinroom, manje vise, tacno se znalo da ne moze da odigra na ravnoj nozi sa najboljima. Pa i Monika Seles, iako je bila prva na svetu, opet nije mogla svakog da pobedi, na primer, nije bila ni prineti Stefi Graf, sva sreca sto je Grafova malo bila starija, pa se povukla, itd.

Posle gledanja Jeleninih meceva sa Serenom i Venus Vilijams, meni je postalo jasno da konacno mi odavde imamo igracicu koja je istinska konkurencija i opasnost za najbolje na svetu. Treba imati to u vidu, i razgovarati o njenim greskama, a ne pljuvati je u celini kako nista ne valja. Molim te, 12. u svetu, pa ne valja! I to u tako kompetitivnom sportu, koji se sav sastoji od gvozdene discipline i gvozdenih zivaca. Pa ja radim mnogo manje kompetitivan posao, pa i ja prolazim kroz krize i treme, kao i svi drugi ljudi. Dajmo malo podrske za one koji su izlozeni velikom pritisku!

Nemanja011

pre 17 godina

@Dragan,BGD

Znas, ok je da neko voli ovu ili onu igracicu i da mu neuspeh iste a uspeh neke druge igracice smeta, to je ok, mogu da razumem. Ali da neko sa toliko mrznje mesecima pise komentare upucene na igru JJ, to je vec fenomen (da ne upotrebim neku tezu rec). Ja razumem da ti patoloski mrzis JJ i isto tako obozavas Anu Ivanovic ali da dopustis sebi da te ta mrznja ucini toliko neobjektivnim, ja to ne mogu da shvatim. Sada nekoliko cinjenica. Ako je neko ko nije mogao da prodje u drugo kolo na deset uzastopnih turnira, ergo, imao deset poraza za redom, uspeo da se plasira u polufinale jednog US Opena i bio na pragu ulaska u isti nije los ograc, nije igrac koji nije za top 10, nije igrac koji ne zasluzuje da se nadje tu gde jeste,a po tebi upravo je to poenta. Neko ko je skinuo "skalpove" jedne Serene i Venus (sampionke Vimbldona od prosle godine), jedne Kuznjecove i Dementijeve (o dranju iste da i ne pricam), jedne Vaidisove koja je tada bila u topformi, los igrac nije i jeste igrac za prvih deset, svidelo se to tebi ili ne. Da ima malo vise iskustva i malo bolje trenere i savetnike, mozda bi imali i prvakinju US opena. Da malo pazljivije slusas Eurosport cuo bi pohvale na racun, ne njene igre, vec njenih udaraca i sirine lepeze istih. Od backhand-a koji je medju top3 na turu preko kombinacije paralela i dijagonala o kojima stalno pricaju do servisa koji je jaaako popravila. Prema tome, ona jeste za top 10 i to ces uskoro i videti. Takodje bih te podsetio da do aprila 2007. ona nema znacajnije poene koje bi branila JER NIJE POBEDJIVALA SKORO 6 MESECI A OPET JE 12. NA SVETU. Ring a bell?

I za kraj, ako sve ovo uopste ima smisla pricati nekome ko je patoloski opsednut jednom igracici i stoga mrzi sve ono sto joj moze biti konkurencija, pa makar bila i teniserka iz iste zemlje... Vidim pominjes njeno ponasanje, vidim smeta ti sto se stalno nesto "zali" i "kuka". Nesto se ne secam da je neko zbog slicnih ispada mrzeo Mekenroa ili Agasija koje su maltene izbacvali sa turnira zbog ponasanja i gestikulacija. Ali oni su teniski Bogovi (sto i jesu) i o njihovom ponasanju ne sme da se prica dok je JJ seljancica koja je konukerencija tvojoj Ani pa zato udri po njoj. Jadno i bedno.

p.s. Da ne pomislis suprotno posto sam uveren da hoces… Ne, ja ne mrzim Anu, bas volim kada dobija, bas volim kada dere sve redom, kada protivnice ne znaju sta ce pred njom. I sinoc sam maltene urlao sto nije dobila Sharu. Moze da mi se ne svidja njen stil igre (kao sto mi se ne svidja) jer mislim da joj na duze staze nece doneti mnogo uspeha ali da je zbog toga mrzim i manijakalno pljujem...boze sacuvaj.

@

pre 17 godina

Mnogi teniski strucnjaci prognoziraju lepu buducnost Jeleni i Ani, naravno ako jos vise unaprede svoju igru i uklone nedostatke. Razliku u godinama ne pominju, niti smatraju da su Jelenine godine ogranicavajuca okolnost. Ali, mi imamo nase “uzivaoce tenisa” koji od gledanja dugih nogu, lepih lica i uzivanju u damskom ponasanju, zaborave da se usredsrede na gledanje tenisa. A kad im je neko antipatican onda “kilometarskim komentarima” ubedjuju neistomisljenike da to sto oni vide u “nekome”, to je slepilo, treba to gledati njihovim ocima, jer oni su ljudi, a ostali bedne patriote.
Vezano za godine teniserki, kao i uspesima koji ih krase, imamo mnogo primera gde je prerani uspeh razlog vise da se igranje tenisa zapostavi, a da ne pricamo o povredama koje ih dugorocno udalje sa terena. Koliko godina imaju Venus i Serena Vilijams, Jelena Dokic i Martina Hingis? Koliko godina ima Kim Klajsters koja je nagovestla kraj karijere sledece godine? Sta se desava sa Arden koja kuburi sa povredama, Kaprijati koja zbog operacija ramena vec vise od dve godine odsustvuje sa terena?! Da se prve titule mogu osvojiti i kasnije, primer je Nadja Petrova, a za prvi Gren Slem, Morezmo je pravi primer
Mnogo, mnogo faktora utice na to ko ce u tenisu postici vise, ostati duze...
Ani i Jeleni zelim da sto duze traju, da ih zaobidju povrede i da na privatnom planu budu zadovoljne devojke. Obe su ulozile mnogo truda i napora da bi dosle do pozicija na kojima se sada nalaze, nista im nije palo sa neba. Zalosno je sto neostvarene licnosti nemaju nimalo postovanja za ono sto su Ana i Jelena postigle vec sebi dopustaju da licna frustriranost utice na njihovo zdravo rasudjivanje.

zoran

pre 17 godina

Dragan BGD

Bas kao sto si napisao. Nemam sta da dodam niti oduzmem.
Nema koristi od laznog uzdizanja. Nema koristi od "patriotizma" koji nema podlogu u zdravmo razumu.
jelena mora jako mnogo da radi na sebi - prvo na karakteru a zatim na tenisu. Karakter je nesto sto mnogo vise krasi coveka no bilo koje udaranje loptice. Njeno ponasanje ja toliko primitivno da je skoro negledljiva.
Sa 22 god. bez osvojenog turnira, nema sta da trazi ili da se nada kako ce biti u vrhu.

Dragan,BGD

pre 17 godina

Starsno je sto u ovoj drzavi veoma malo ljudi
govori istinu,a veliki broj ljudi nema pojma
o onome o cemu govori.Taj bedni patriotizam
se ne sastoji u tome da lazes kako je neko
igrao dobro ako nije igrao dobro,da izmisljas
stalno neke razloge zasto smo mi negde od
nekog izgubili.
Sva tri meca Jelena je igrala lose,i mogla je
da izgubi i od 49.na listi Vesnine,samo da je
Vesnina imala malo vise srece.Ne mogu sad da
tvrdim,ali sam gotovo siguran da su sve tri
teniserke i ona bezvezna Bamer i Vesnina a
posebno Vaidisova imale vise vinera od Jelene.
Ne mora da znaci,ali uglavnbom je tako
da teniser koji diktira tempo,koji vodi igru
ima vise vinera i obicno vise neiznudjenih
gresaka.Juce je Jelena imala 30,a Vaidisova
55 vinera,skoro duplo,o cemu vi pricate.
Kazete,imala je 20 asova,jel to neka mana u
tenisu,zato sto odlicno serviras.Devojka je
tu negde 17,5 godina,ima vec 7 osvojenih turnira,
vec je letos bila medju prvih 10.
Jelena puni 22 godine za tacno 4 meseca,nije
osvojila jos nijedan turnir a ovde nekoliko
desetina uporno ponavlja da je ona po igri za
prvih 5.Po kojoj igri.S kim iz vrha ima pozitivan
skor? Ko je od ovih iz vrha usao u
prvih deset posle 22 godine.Sve su bile gotove
teniserke vec sa 18-19 godina.U redu
je da se za Anu kaze kako ima perspektivu,gde
je rezon da ce Jelena biti broj 1.A sta da
radi Sarapova ove godine,mislim izgubila
samo 8 meceva a preko 50 dobila.Sta mislite,
igrace slabije za dve,tri godine?Malo sutra.
Hajde ne lupetajte vise.Svaka osoba makar
imala i samo 18 godina,mora da zna sta je
odgovornost za izgovorenu ili napisanu rec,makar
to bilo i na sajtu pod pseudonimom.
Sta sam sve procitao sta cemo uraditi na SP
u fudbalu,pa na SP u kosarci.Niko od momaka
sa sajta,posle nije seo i napisao - Kako sam
se prevario.Ne - to ne dolazi u obzir da se
prizna greska.Ma jok,krivi su fudbaleri,krivi
su kosarkasi,a ne pogresne procene neznalica
i umisljenih strucnjaka.
Za Jelenine ispade,stalno se nalazi neko,kao
opravdanje.Da kojim slucajem njena protivnica
to radi,ovde bi se vecina na nju obrusila
drvljem i kamenjem.Odmah bi bile price,eto
kako namerno dekoncentrise nasu Jecu,kako je
ometa.A ja nijedan Jelenin mec ne pamtim da se
nije nesto bunila u najvecem broju bez
razloga.Sada je pored manjih rasprava,jednom vikala
u pravcu Vaidisove,zato sto je ova
servirala a Jelena kao nije bila spremna.Kad
nisi sprema,das znak da protivnik ne servira,
kad stojis na liniji,protivnik gleda u tvom
pravcu i ako nista ne kazes,servira.To su gafovi koji
nikom ne tolerosem,moze da ima
stotinu ic na kraju prezimena.
U vezi povrede,hteo bih da dodam,da ne znam slucaj
da si danas imao povredjeno rame,a da
si sutra normalno servirao asove.To ne pije
vodu.Povreda ramena je komplikovana i ako nije
zalecena,veoma se lako obnavlja.Osim toga u sportu je
najcesce povredjuju fizicki
nespremni sportisti.Pogledajte one spremne,
koliko su puta bili povredjeni,dva,tri puta
najvise za celu karijeru.Roberto Karlos(Real)
sa 33-34 godine i vise od 15 godina u profesionalnom
fudbalu,dva,tri puta lakse
povredjen.Tako je u svim sportovima,a posebno
u tenisu,gde nema direktnog duela sa rivalom
da bi mogao on da te povredi.
Izvinicu se na duzini teksta i zavrsicu ga
recima Partijarha Pavla
-Budimo ljudi,iako smo Srbi, a ja cu dodati
na to - Budite prvo ljudi,pa tek onda Srbi.

Dino

pre 17 godina

Usprkos svim opravdanim kritikama jelenine igre ona ce sledece godine ,do ljeta biti sigurno medju prvih 5-6 igracica na listi.Sjetite se da je na pocetku ove godine ispadala u prvom kolu na 9 -10 turnira, znaci nema poena da ih brani. Ako zadrzi samo sadasnji nivo igre evo nje u vrhu , ne mozda po kvalitetu ,ali koga je to briga svi se i onako kace za ranking. Sretno

Ron Jeremy

pre 17 godina

Kada bilo koja nasa teniserka stigne do 1/4 finala WTA turnira ja sam u principu zadovoljan. Ono sto me je ipak razocaralo u Jecinoj igri je govor njenog tela. Delovala je nekako bezvoljno, bez neke preterane zelje za pobedom. Nijednom u toku meca nije pokusala da bodri sebe nekim poklicem ili bar osmehom. Isto tako mislim da je mec mogla mnogo inteligentije da odigra. Mislim da se zasitila tenisa ili su u pitanju ljubavni problemi.
@legendaros
Srpske zastave ce biti tek od sezone 2007.

Maja

pre 17 godina

Mislim sta reci?!Jelena ne igra dobro u kjucnim trenucima,to uostalom svi primecujemo.Treba joj dobar trener,a takodje i kondicioni da se malo sredi.Uvek je mrtva,umorna,neraspolozena.Nekad igra odlicno,a nekad ubi boze.Kad sve to popravi,bice bolje i nadam se vecih uspeha.

fit

pre 17 godina

Pa ko bi vama ugodio...kada se svadja-ne valja vam, kada je mirna i mrzovoljna opet ne valja...vama trebaju psihijatri i psiholozi...CESTITKE NA BORBENOSTI UPRKOS UMORU I POVREDI, SAMO NAPRED JELENA!!! JOS JEDAN TURNIR, PA ZASLUZENI ODMOR I ONDA NAPAD NA TOP 10!!!

parastos

pre 17 godina

Svaka cast na borbenosti; uvek uz Jecu.

Zarko>>> molim te nemoj da pricas kojesta oko necije psihicke stabilnosti jer nesto ne vidim da si prokomentarisao spasene set lopte pa i onaj gem u drugom setu koji je sa 0:40 dobila na spektakularan nacin. Seti se US Opena (ako si uopste gledao) i tu je bilo momenata koji bi te momentalno pokopali u tvojim tvrdnjama. Ok, tvoje pravo je da te neko nervira ili ne, ali malo realnosti ne bi skodilo.
Ja od Jelene ne ocekujem da bude robot i upravo zbog njene spontanosti, srcanosti i neusiljenosti je najvise i volim od svih teniserki. Ne mora nikada da bude top10 ili 5 da bi moje misljenje o njoj bilo drugacije, devojka je upravo zbog svega ovoga sto sam rekao - fenomenalna!

darkoo

pre 17 godina

SVAKA CAST jeco na borbi bices ti medju 5 kad ja kazem.Ruskinju asovi krenuli samo zbog toga si izgubila,nema veze samo ti drzi taj ritam i da nam budes prva kroz 3 godine.SRECNO.

teniseka

pre 17 godina

Vajdisova nije bolja, ali je ipak pobedila. Sta da se radi kad Jelena opet nije imala dovoljno koncentracije da mec zavrsi jos u drugom setu i to je kostalo neigranja u polufinalu. U svakom slucaju sjajno je sto Srbija ima takve dve velicine u svetskom zenskom tenisu kao sto su Jelena i Ana.
Glavu gore bice bolje! Lepo je sto i komsije hrvati ucestvuju na wta turnirima, kad vec nemaju igracicu imaju sudijnicu sa kojom Jelena super caska tokom meca (ali ni to nije pomoglo). :)
Pozdrav!

Goran

pre 17 godina

Cestitke na plasmanu i solidnoj igri, ali nesto u Jeleninoj igri ne stima. U momentim kad se razmijeni nekoliko snaznijih udaraca Jelena uvijek pocinje da igra suvise defanzivno, forhend i bekend slajs. Odaje utisak kao da je ruka zaboli poslije nekoliko vracenih snaznijih lopti.Da li je u pitanju kondicija ili ona i pored mnogo izrazenijih misica nego ranije ipak ne moze da izdrzi visoki ritam koji najbolje na svijetu forsiraju ostaje da se vidi. Ona je veoma visoko plasirana ali je i odigrala najvise turnira medju visoko plasiranim igracicama.

pratilac

pre 17 godina

ovo je nevjerovatno koliko je jelena nestabilna psihicki!?!?kada bi se samo malo vise koncentrisala na sledeci poen nego na prethodni oduvala bi chehinju sa terena,a ovako...

teniser

pre 17 godina

Jelena polako pocinje da se ponasa kao Mary "Drama Queen" Pierce, i da budem iskren - to me strasno nervira!!!!!

Mislim, ja sam veliki fan JJ, ali bi stvarno trebalo da poradi na mnogim delovima svoje igre - ima mogucnosti za velike stvari, samo treba da se radi... Sto rekose jednom za nju - ona je kao prelepi dijamant koji treba da se izbrusi... da ne patetisem, u njenom slucaju za to je potreban dobar trener, fitnes instruktor i malo vise strpljenja u mecevima.....

Laki

pre 17 godina

Mislim da Jelena moze da pobedi svakoga, ali da nema fizicke snage. Tehnicki pravi mnogo manje gresaka nego njene protivnice, ali joj prvi servis nije dovoljno dobar. Cim pocne setanje po terenu, nakon sat vremena igre, ona vise nema dovoljno snage. A kad bi usla u malo bolju kondiciju, bila bi nedju prvih pet u svetu. Ne treba njoj psihijatar, nego kondicioni trener.

legendaros

pre 17 godina

strasno kako su reporter i reporterka nagadjali jelenu... nije smela ni da se ljuti na samu sebe po njihovom!!! sramota... a jela bas prijatna osoba kako se cuje i vidi... I OPET NEMA NASE ZASTAVE na evrosportu NEGO ONA PREDHODNA, a za jelenu kazu da je iz scg a ana iz srb koja isto nastupa pod predhodnom zastavom.. sramota,,, vise toga....

dragan

pre 17 godina

steta sto je izgubila nije bila losa.Ne razumem zasto stalno izgleda mrzovoljno.Siguran sam da trenira malo vise i da ima trenera da bi dugo godina bila u 10 najboljih ovako oscilira.Videcemo sta ce Ana uraditi.

Zarko

pre 17 godina

Prvo, ispravka: nije tacno da je Jelena imala losiji procenat prvog servisa, naprotiv, imala je oko 70%, a Cehinja ispod 60%. Ali, sta to vredi kad je ispucala 20 asova. Sto rece komentator na eurosportu, to je punih pet geomva bez igre prakticno.
A Jelena me nervira sve vise i vise. Neko je ovde prokomentarisao da joj trebaju dva psihijatra, ne psihologa, i slazem se. Nije toliko strasno sto ona propsuta prilike, nego sto posle propustenih prilika o njima razmislja sledeca 3 gema! Za razliku od Novaka koji igra bolje u kljucnim trenucima, Jelena gresi kad nikako ne bi smela. Odigra najbolje poene koji ne znace nista, na 40:0 i slicno. Strasno je da je 17ogodisnja Vaidisova mentalno crvsca od 4 godine starije Jelene. Mislim da je po znanju, u konkurenciji kakva je danas, medju prvih 6-7, ali da ce se naci na tim mestima na listi tek kad nauci da se igra do kraja.
Nadam se da ce nas Ana obradovati danas, ali sumnjam. Pozdrav!

legendaros

pre 17 godina

strasno kako su reporter i reporterka nagadjali jelenu... nije smela ni da se ljuti na samu sebe po njihovom!!! sramota... a jela bas prijatna osoba kako se cuje i vidi... I OPET NEMA NASE ZASTAVE na evrosportu NEGO ONA PREDHODNA, a za jelenu kazu da je iz scg a ana iz srb koja isto nastupa pod predhodnom zastavom.. sramota,,, vise toga....

Zarko

pre 17 godina

Prvo, ispravka: nije tacno da je Jelena imala losiji procenat prvog servisa, naprotiv, imala je oko 70%, a Cehinja ispod 60%. Ali, sta to vredi kad je ispucala 20 asova. Sto rece komentator na eurosportu, to je punih pet geomva bez igre prakticno.
A Jelena me nervira sve vise i vise. Neko je ovde prokomentarisao da joj trebaju dva psihijatra, ne psihologa, i slazem se. Nije toliko strasno sto ona propsuta prilike, nego sto posle propustenih prilika o njima razmislja sledeca 3 gema! Za razliku od Novaka koji igra bolje u kljucnim trenucima, Jelena gresi kad nikako ne bi smela. Odigra najbolje poene koji ne znace nista, na 40:0 i slicno. Strasno je da je 17ogodisnja Vaidisova mentalno crvsca od 4 godine starije Jelene. Mislim da je po znanju, u konkurenciji kakva je danas, medju prvih 6-7, ali da ce se naci na tim mestima na listi tek kad nauci da se igra do kraja.
Nadam se da ce nas Ana obradovati danas, ali sumnjam. Pozdrav!

dragan

pre 17 godina

steta sto je izgubila nije bila losa.Ne razumem zasto stalno izgleda mrzovoljno.Siguran sam da trenira malo vise i da ima trenera da bi dugo godina bila u 10 najboljih ovako oscilira.Videcemo sta ce Ana uraditi.

Laki

pre 17 godina

Mislim da Jelena moze da pobedi svakoga, ali da nema fizicke snage. Tehnicki pravi mnogo manje gresaka nego njene protivnice, ali joj prvi servis nije dovoljno dobar. Cim pocne setanje po terenu, nakon sat vremena igre, ona vise nema dovoljno snage. A kad bi usla u malo bolju kondiciju, bila bi nedju prvih pet u svetu. Ne treba njoj psihijatar, nego kondicioni trener.

teniseka

pre 17 godina

Vajdisova nije bolja, ali je ipak pobedila. Sta da se radi kad Jelena opet nije imala dovoljno koncentracije da mec zavrsi jos u drugom setu i to je kostalo neigranja u polufinalu. U svakom slucaju sjajno je sto Srbija ima takve dve velicine u svetskom zenskom tenisu kao sto su Jelena i Ana.
Glavu gore bice bolje! Lepo je sto i komsije hrvati ucestvuju na wta turnirima, kad vec nemaju igracicu imaju sudijnicu sa kojom Jelena super caska tokom meca (ali ni to nije pomoglo). :)
Pozdrav!

pratilac

pre 17 godina

ovo je nevjerovatno koliko je jelena nestabilna psihicki!?!?kada bi se samo malo vise koncentrisala na sledeci poen nego na prethodni oduvala bi chehinju sa terena,a ovako...

teniser

pre 17 godina

Jelena polako pocinje da se ponasa kao Mary "Drama Queen" Pierce, i da budem iskren - to me strasno nervira!!!!!

Mislim, ja sam veliki fan JJ, ali bi stvarno trebalo da poradi na mnogim delovima svoje igre - ima mogucnosti za velike stvari, samo treba da se radi... Sto rekose jednom za nju - ona je kao prelepi dijamant koji treba da se izbrusi... da ne patetisem, u njenom slucaju za to je potreban dobar trener, fitnes instruktor i malo vise strpljenja u mecevima.....

Goran

pre 17 godina

Cestitke na plasmanu i solidnoj igri, ali nesto u Jeleninoj igri ne stima. U momentim kad se razmijeni nekoliko snaznijih udaraca Jelena uvijek pocinje da igra suvise defanzivno, forhend i bekend slajs. Odaje utisak kao da je ruka zaboli poslije nekoliko vracenih snaznijih lopti.Da li je u pitanju kondicija ili ona i pored mnogo izrazenijih misica nego ranije ipak ne moze da izdrzi visoki ritam koji najbolje na svijetu forsiraju ostaje da se vidi. Ona je veoma visoko plasirana ali je i odigrala najvise turnira medju visoko plasiranim igracicama.

darkoo

pre 17 godina

SVAKA CAST jeco na borbi bices ti medju 5 kad ja kazem.Ruskinju asovi krenuli samo zbog toga si izgubila,nema veze samo ti drzi taj ritam i da nam budes prva kroz 3 godine.SRECNO.

parastos

pre 17 godina

Svaka cast na borbenosti; uvek uz Jecu.

Zarko>>> molim te nemoj da pricas kojesta oko necije psihicke stabilnosti jer nesto ne vidim da si prokomentarisao spasene set lopte pa i onaj gem u drugom setu koji je sa 0:40 dobila na spektakularan nacin. Seti se US Opena (ako si uopste gledao) i tu je bilo momenata koji bi te momentalno pokopali u tvojim tvrdnjama. Ok, tvoje pravo je da te neko nervira ili ne, ali malo realnosti ne bi skodilo.
Ja od Jelene ne ocekujem da bude robot i upravo zbog njene spontanosti, srcanosti i neusiljenosti je najvise i volim od svih teniserki. Ne mora nikada da bude top10 ili 5 da bi moje misljenje o njoj bilo drugacije, devojka je upravo zbog svega ovoga sto sam rekao - fenomenalna!

Maja

pre 17 godina

Mislim sta reci?!Jelena ne igra dobro u kjucnim trenucima,to uostalom svi primecujemo.Treba joj dobar trener,a takodje i kondicioni da se malo sredi.Uvek je mrtva,umorna,neraspolozena.Nekad igra odlicno,a nekad ubi boze.Kad sve to popravi,bice bolje i nadam se vecih uspeha.

fit

pre 17 godina

Pa ko bi vama ugodio...kada se svadja-ne valja vam, kada je mirna i mrzovoljna opet ne valja...vama trebaju psihijatri i psiholozi...CESTITKE NA BORBENOSTI UPRKOS UMORU I POVREDI, SAMO NAPRED JELENA!!! JOS JEDAN TURNIR, PA ZASLUZENI ODMOR I ONDA NAPAD NA TOP 10!!!

Ron Jeremy

pre 17 godina

Kada bilo koja nasa teniserka stigne do 1/4 finala WTA turnira ja sam u principu zadovoljan. Ono sto me je ipak razocaralo u Jecinoj igri je govor njenog tela. Delovala je nekako bezvoljno, bez neke preterane zelje za pobedom. Nijednom u toku meca nije pokusala da bodri sebe nekim poklicem ili bar osmehom. Isto tako mislim da je mec mogla mnogo inteligentije da odigra. Mislim da se zasitila tenisa ili su u pitanju ljubavni problemi.
@legendaros
Srpske zastave ce biti tek od sezone 2007.

Dino

pre 17 godina

Usprkos svim opravdanim kritikama jelenine igre ona ce sledece godine ,do ljeta biti sigurno medju prvih 5-6 igracica na listi.Sjetite se da je na pocetku ove godine ispadala u prvom kolu na 9 -10 turnira, znaci nema poena da ih brani. Ako zadrzi samo sadasnji nivo igre evo nje u vrhu , ne mozda po kvalitetu ,ali koga je to briga svi se i onako kace za ranking. Sretno

Dragan,BGD

pre 17 godina

Starsno je sto u ovoj drzavi veoma malo ljudi
govori istinu,a veliki broj ljudi nema pojma
o onome o cemu govori.Taj bedni patriotizam
se ne sastoji u tome da lazes kako je neko
igrao dobro ako nije igrao dobro,da izmisljas
stalno neke razloge zasto smo mi negde od
nekog izgubili.
Sva tri meca Jelena je igrala lose,i mogla je
da izgubi i od 49.na listi Vesnine,samo da je
Vesnina imala malo vise srece.Ne mogu sad da
tvrdim,ali sam gotovo siguran da su sve tri
teniserke i ona bezvezna Bamer i Vesnina a
posebno Vaidisova imale vise vinera od Jelene.
Ne mora da znaci,ali uglavnbom je tako
da teniser koji diktira tempo,koji vodi igru
ima vise vinera i obicno vise neiznudjenih
gresaka.Juce je Jelena imala 30,a Vaidisova
55 vinera,skoro duplo,o cemu vi pricate.
Kazete,imala je 20 asova,jel to neka mana u
tenisu,zato sto odlicno serviras.Devojka je
tu negde 17,5 godina,ima vec 7 osvojenih turnira,
vec je letos bila medju prvih 10.
Jelena puni 22 godine za tacno 4 meseca,nije
osvojila jos nijedan turnir a ovde nekoliko
desetina uporno ponavlja da je ona po igri za
prvih 5.Po kojoj igri.S kim iz vrha ima pozitivan
skor? Ko je od ovih iz vrha usao u
prvih deset posle 22 godine.Sve su bile gotove
teniserke vec sa 18-19 godina.U redu
je da se za Anu kaze kako ima perspektivu,gde
je rezon da ce Jelena biti broj 1.A sta da
radi Sarapova ove godine,mislim izgubila
samo 8 meceva a preko 50 dobila.Sta mislite,
igrace slabije za dve,tri godine?Malo sutra.
Hajde ne lupetajte vise.Svaka osoba makar
imala i samo 18 godina,mora da zna sta je
odgovornost za izgovorenu ili napisanu rec,makar
to bilo i na sajtu pod pseudonimom.
Sta sam sve procitao sta cemo uraditi na SP
u fudbalu,pa na SP u kosarci.Niko od momaka
sa sajta,posle nije seo i napisao - Kako sam
se prevario.Ne - to ne dolazi u obzir da se
prizna greska.Ma jok,krivi su fudbaleri,krivi
su kosarkasi,a ne pogresne procene neznalica
i umisljenih strucnjaka.
Za Jelenine ispade,stalno se nalazi neko,kao
opravdanje.Da kojim slucajem njena protivnica
to radi,ovde bi se vecina na nju obrusila
drvljem i kamenjem.Odmah bi bile price,eto
kako namerno dekoncentrise nasu Jecu,kako je
ometa.A ja nijedan Jelenin mec ne pamtim da se
nije nesto bunila u najvecem broju bez
razloga.Sada je pored manjih rasprava,jednom vikala
u pravcu Vaidisove,zato sto je ova
servirala a Jelena kao nije bila spremna.Kad
nisi sprema,das znak da protivnik ne servira,
kad stojis na liniji,protivnik gleda u tvom
pravcu i ako nista ne kazes,servira.To su gafovi koji
nikom ne tolerosem,moze da ima
stotinu ic na kraju prezimena.
U vezi povrede,hteo bih da dodam,da ne znam slucaj
da si danas imao povredjeno rame,a da
si sutra normalno servirao asove.To ne pije
vodu.Povreda ramena je komplikovana i ako nije
zalecena,veoma se lako obnavlja.Osim toga u sportu je
najcesce povredjuju fizicki
nespremni sportisti.Pogledajte one spremne,
koliko su puta bili povredjeni,dva,tri puta
najvise za celu karijeru.Roberto Karlos(Real)
sa 33-34 godine i vise od 15 godina u profesionalnom
fudbalu,dva,tri puta lakse
povredjen.Tako je u svim sportovima,a posebno
u tenisu,gde nema direktnog duela sa rivalom
da bi mogao on da te povredi.
Izvinicu se na duzini teksta i zavrsicu ga
recima Partijarha Pavla
-Budimo ljudi,iako smo Srbi, a ja cu dodati
na to - Budite prvo ljudi,pa tek onda Srbi.

zoran

pre 17 godina

Dragan BGD

Bas kao sto si napisao. Nemam sta da dodam niti oduzmem.
Nema koristi od laznog uzdizanja. Nema koristi od "patriotizma" koji nema podlogu u zdravmo razumu.
jelena mora jako mnogo da radi na sebi - prvo na karakteru a zatim na tenisu. Karakter je nesto sto mnogo vise krasi coveka no bilo koje udaranje loptice. Njeno ponasanje ja toliko primitivno da je skoro negledljiva.
Sa 22 god. bez osvojenog turnira, nema sta da trazi ili da se nada kako ce biti u vrhu.

@

pre 17 godina

Mnogi teniski strucnjaci prognoziraju lepu buducnost Jeleni i Ani, naravno ako jos vise unaprede svoju igru i uklone nedostatke. Razliku u godinama ne pominju, niti smatraju da su Jelenine godine ogranicavajuca okolnost. Ali, mi imamo nase “uzivaoce tenisa” koji od gledanja dugih nogu, lepih lica i uzivanju u damskom ponasanju, zaborave da se usredsrede na gledanje tenisa. A kad im je neko antipatican onda “kilometarskim komentarima” ubedjuju neistomisljenike da to sto oni vide u “nekome”, to je slepilo, treba to gledati njihovim ocima, jer oni su ljudi, a ostali bedne patriote.
Vezano za godine teniserki, kao i uspesima koji ih krase, imamo mnogo primera gde je prerani uspeh razlog vise da se igranje tenisa zapostavi, a da ne pricamo o povredama koje ih dugorocno udalje sa terena. Koliko godina imaju Venus i Serena Vilijams, Jelena Dokic i Martina Hingis? Koliko godina ima Kim Klajsters koja je nagovestla kraj karijere sledece godine? Sta se desava sa Arden koja kuburi sa povredama, Kaprijati koja zbog operacija ramena vec vise od dve godine odsustvuje sa terena?! Da se prve titule mogu osvojiti i kasnije, primer je Nadja Petrova, a za prvi Gren Slem, Morezmo je pravi primer
Mnogo, mnogo faktora utice na to ko ce u tenisu postici vise, ostati duze...
Ani i Jeleni zelim da sto duze traju, da ih zaobidju povrede i da na privatnom planu budu zadovoljne devojke. Obe su ulozile mnogo truda i napora da bi dosle do pozicija na kojima se sada nalaze, nista im nije palo sa neba. Zalosno je sto neostvarene licnosti nemaju nimalo postovanja za ono sto su Ana i Jelena postigle vec sebi dopustaju da licna frustriranost utice na njihovo zdravo rasudjivanje.

Nemanja011

pre 17 godina

@Dragan,BGD

Znas, ok je da neko voli ovu ili onu igracicu i da mu neuspeh iste a uspeh neke druge igracice smeta, to je ok, mogu da razumem. Ali da neko sa toliko mrznje mesecima pise komentare upucene na igru JJ, to je vec fenomen (da ne upotrebim neku tezu rec). Ja razumem da ti patoloski mrzis JJ i isto tako obozavas Anu Ivanovic ali da dopustis sebi da te ta mrznja ucini toliko neobjektivnim, ja to ne mogu da shvatim. Sada nekoliko cinjenica. Ako je neko ko nije mogao da prodje u drugo kolo na deset uzastopnih turnira, ergo, imao deset poraza za redom, uspeo da se plasira u polufinale jednog US Opena i bio na pragu ulaska u isti nije los ograc, nije igrac koji nije za top 10, nije igrac koji ne zasluzuje da se nadje tu gde jeste,a po tebi upravo je to poenta. Neko ko je skinuo "skalpove" jedne Serene i Venus (sampionke Vimbldona od prosle godine), jedne Kuznjecove i Dementijeve (o dranju iste da i ne pricam), jedne Vaidisove koja je tada bila u topformi, los igrac nije i jeste igrac za prvih deset, svidelo se to tebi ili ne. Da ima malo vise iskustva i malo bolje trenere i savetnike, mozda bi imali i prvakinju US opena. Da malo pazljivije slusas Eurosport cuo bi pohvale na racun, ne njene igre, vec njenih udaraca i sirine lepeze istih. Od backhand-a koji je medju top3 na turu preko kombinacije paralela i dijagonala o kojima stalno pricaju do servisa koji je jaaako popravila. Prema tome, ona jeste za top 10 i to ces uskoro i videti. Takodje bih te podsetio da do aprila 2007. ona nema znacajnije poene koje bi branila JER NIJE POBEDJIVALA SKORO 6 MESECI A OPET JE 12. NA SVETU. Ring a bell?

I za kraj, ako sve ovo uopste ima smisla pricati nekome ko je patoloski opsednut jednom igracici i stoga mrzi sve ono sto joj moze biti konkurencija, pa makar bila i teniserka iz iste zemlje... Vidim pominjes njeno ponasanje, vidim smeta ti sto se stalno nesto "zali" i "kuka". Nesto se ne secam da je neko zbog slicnih ispada mrzeo Mekenroa ili Agasija koje su maltene izbacvali sa turnira zbog ponasanja i gestikulacija. Ali oni su teniski Bogovi (sto i jesu) i o njihovom ponasanju ne sme da se prica dok je JJ seljancica koja je konukerencija tvojoj Ani pa zato udri po njoj. Jadno i bedno.

p.s. Da ne pomislis suprotno posto sam uveren da hoces… Ne, ja ne mrzim Anu, bas volim kada dobija, bas volim kada dere sve redom, kada protivnice ne znaju sta ce pred njom. I sinoc sam maltene urlao sto nije dobila Sharu. Moze da mi se ne svidja njen stil igre (kao sto mi se ne svidja) jer mislim da joj na duze staze nece doneti mnogo uspeha ali da je zbog toga mrzim i manijakalno pljujem...boze sacuvaj.

Laki

pre 17 godina

Slazem se sa Nemanjom, ovi komentari koji kazu kako Jelena "nema sta da trazi u vrhunskom tenisu", itd, su potpuno nerealni. Ja mislim da, osim Monike Seles, decenijama nismo imali ni u muskom ni u zenskom tenisu nikoga ko je mogao ISTINSKI DA PARIRA najboljima na svetu. Pa i Boba Zivojinovic je smatran zvezdom, a u stvari, osim te pobede nad Mekinroom, manje vise, tacno se znalo da ne moze da odigra na ravnoj nozi sa najboljima. Pa i Monika Seles, iako je bila prva na svetu, opet nije mogla svakog da pobedi, na primer, nije bila ni prineti Stefi Graf, sva sreca sto je Grafova malo bila starija, pa se povukla, itd.

Posle gledanja Jeleninih meceva sa Serenom i Venus Vilijams, meni je postalo jasno da konacno mi odavde imamo igracicu koja je istinska konkurencija i opasnost za najbolje na svetu. Treba imati to u vidu, i razgovarati o njenim greskama, a ne pljuvati je u celini kako nista ne valja. Molim te, 12. u svetu, pa ne valja! I to u tako kompetitivnom sportu, koji se sav sastoji od gvozdene discipline i gvozdenih zivaca. Pa ja radim mnogo manje kompetitivan posao, pa i ja prolazim kroz krize i treme, kao i svi drugi ljudi. Dajmo malo podrske za one koji su izlozeni velikom pritisku!

Dragan,BGD

pre 17 godina

@Nemanja
Prvo ja se ne podsmevam Jeleni Jankovic,nego
vama,koji se lozite,pricate svasta.Nikada
nisam pominjao njenu igru,samo uporedjujem
rezultate i pitam kako neko ko nije osvojio
nijedan turnir,ima blizu 22 godine treba da
bude broj 1 u svetskom tenisu.To su velike
gluposti,a o velikim glupostima ne vredi da
se raspravlja.Kod Jeleni mi veoma smeta njeno
ponasanje(da su malo bolje slusao komentare
na Eurosportu i to bi cuo,ali oni to kazu na
evropski nacin,ipak je to TV koja se gleda u
celom svetu.I ja bih pazio sta pricam na
njihovom mestu.Takodje na si pratio komentare
u drugim teniserkama,cuo bi mnogo,mnogo
pohvala na njihov racun.
Ono sto ja potenciram,to je sindrom Jelene
Dokic.Gotovo da bih smeo da se kladim,kako si
bio jedan od onih koji su ocekivali da ce ona
vladati svetskim tenisom.I sta bi.Pohvale bez
pokrica nisu pomogle nijednom sportisti,
naprotiv samo su odmogle,jer kad te svi hvale
pocnes da lebdis,mislis ceo svet je tvoj.Kad
tresnes o ledinu,ne znas sta ti se dogodilo,a
nema ko da ti kaze,jer te svi napuste,kao sto
je slucaj sa Jelenom Dokic.Poznajem te drame
iz prve ruke,to su scene koje se ne mogu da
zaborave ceo zivot,a ti o tome ne znas nista.
Rekao si da mnogi svetski strucnjaci kazu da
ce Jelena i Ana imati veliku tenisku karijeru
ili nesto tako slicno,nije ni vazno.Hajde,
reci mi kako ti to znas.Da li si razgovarao sa velikim teniskim strucnjacima.Dobro,citao
si u novinama,cuo si na televiziji... Tu i jeste problem.Nase agencije izvuku izjavu
jednog trenera koji o nasim sportistima
govori pohvalno,pa onda novine raspuknu na
celoj strani naslov - Taj i taj je najbolji
na svetu,jos malo promene tekst da bi se narodu jos vise dopalo to hvalisanje.Naravno,
ne prenese se na stotine izjava strucnjaka o
drugim sportistima i onda se stvara lazna slika o necemu.Koliko smo samo citali dolasku
Kezmana u Celsi,pa su pitali narod ko ce biti
drugi napadac(jer zna se da je Mateja broj 1)
i ode on iz Celsija da posteno nije odigrao
ni jednu utakmicu.Pa kad je presao u Atletiko
krenuse najave,kako ce jurisati na titulu.I
sta bi na kraju,poslase ga u Tursku.I nikom
nista,idemo dalje,niko ne rece - Kako smo se
zeznuli.
U ovoj drzavi,u medijima ima veoma malo kriticnosti,u ogromnom broju slucajeva se
primenjuje LINIJA MANJEG OTPORA,na taj nacin
sto se na benignim temama NARODU POVLADJUJE,
stvara se utisak vaznosti nekih dogadjaja,da
bi se naravno skrenula paznja sa drugih vaznih dogadjaja.I onda se "slave" nasi
sportisti(zar ne vidis red za docek kada neko
osvoji medalju,da bi ga primili svi redom),a
to je samo skretanje paznje,kako se ono kaze-Daj narodu hleba i igara.
Izvini na maloj digresiji,nabrojao si neke
velike teniserke i piras se sta je sa njima
(sestre Vilijams,Hingis,Klajsters..)pa mislim
da ti primer nije dobar,jer su sve one imale
teze povrede,ali zasto? pa zbog ogromnog broja meceva a bogami i OGROMNE KARIJERE,a to
se placa.Ko garantuje da se nase teniserke
nece povrediti(p,p,p)a ja im to naravno ne
zelim,iako neki ne veruju.Vidite,vi ste tako
zeleni,da ne znate nista.Jos uvek mislite da
vas voli onak koji vas hvali!!!Znajte samo
jedno - Obozavaoci nikada nikom nisu pomogli.
Najbolji profesori su strogi profesori,
najbolji treneri su strogi treneri,najbolji
roditelji su oni koji svom detetu ne govore
da je ono stalno u pravu.Od takvih pedagoga
ispasce dobri "proizvodi",od ovih drugih
razmazeni kreteni.Znaj samo jedno - Od tvojih
hvalospeva,nase teniseke ne mogu imati nikakve koristi,a od kritika mene i drugih
ucesnika ovog sajta,mogu.

Srđan

pre 17 godina

@ Dragan, BGD
Tvoja mržnja prema JJ je prešla sve granice.
Da si pravi teniski fan, navijao bi za obe naše teniserke, kao i velika većina građana ove zemlje!
JJ ima osvojen WTA turnir (Budimpešta).
**Primera radi,Petrova ima 24 godine,(1982 godište) i svoj prvi turnir je osvojila tek prošle godine. Sa tvojom ljubimicom Vaidisovom je danas obrisala teren u 1/2 Linca.
**Morezmo je svoje najveće uspehe (Melburn i Vimbldon)doživela tek ove godine. ITD...
**JJ je na 12. mestu sa samo pola godine igranja.
Opusti se malo i navijaj za obe naše dame. Osećaćeš se lepše i opuštenije.
Ako sa druge strane navijaš za Anu zbog njenog izgleda, e to je već problem koji nema puno veze sa tenisom.

Dragan,BGD

pre 17 godina

@Srdjan
Mislim da ti treba da se opustis.Ja takvih problema nemam,moji vidici su siroki,ja uvek navijam za dobar tenis,igrac moze da bude sa ostrva Vanuatu,meni je svejedno.Ti i tvoja sabraca,koji ljude cenite po nacionalnosti,a
tenisere po imenu i prezimenu,vi imate velike probleme u svojim glavama.Mozda niste ni svesni.Samim tim, sto se pozitivno izrazavam o Ani Ivanovic,dokazuje da teniserke i tenisete ne cenim po zastavi i prezimenu,vec po onome sta prizaju na terenu.Ima vas jedno desetak jednosmernih,koji pominjete patolosku mrznju prema JJ,a da niste dali nijedan dokaz NIJEDNOM o JJ nisam napisao nista sto bi se moglo nazvati mrznjom,jedino sto mi je smetalo je njeno ponasanje,a to je jasno u civilizovanom svetu,koji ti ne znas sta je.
Da ima 17 godina,moglo bi se tolerisati,ali posto je znatno starija,ponasanje joj nije primereno.Videces,za godinu dana ona ce se promeniti,jer ce videti da gresi.Vaidisova uopste nije moja ljubimica,i tu je problem u nasoj komunikaciji.Ti jos nisi dosao do stadijuma da mozes da hvalis nekod ko ti se licno ne dopada,a to je dokaz da je covek zreo,da zdravo rasudjuje.Razmisli sam,da li postoji neko ko ti se uopste ne dopada kako igra,a da mozes bez zadrske reci-Da,sjajno igra,mada ja ne volim takav stil.Ne,ne postoji takva pojava kod tebe.
Tek kad se budes izdigio iznad:nacije,vere, rase,moci ces objektivno da rasudjujes,tada cemo mozda moci da razmenjujemo misljenje.
Ako te bas zanima teniserke koje podrzavam su:Sharapova,Enan-Arden,Klajsters,Ivanovic, Hantukova, Chakvetadze, Srebotnik,ima ih jos.
Na toj listi bila bi i Jelena Jankovic zbog njene inteligentne igre,ali ne mogu da tolerisem njeno ponasanje.Uzmi sve ove devojke sa liste,saberi njihove karijere,i videces da se sve one za celu karijeru nisu toliko puta svadjale sa sudijom,publikom, protivnicama,koliko JJ na samo jednom turniru.

Don Cico

pre 17 godina

Svi ovi dugacki komentari bi mogli da se sazmu u nekoliko recenica: JJ igra odlicno i atraktivno, pravo uzivanje da se gleda. Ali da se ponasa skoro kao kompletan debil, to ne bi trbalo da bude sporno. AI takodje igra vrlo atraktivno, a pored toga je i vaspitana i zna da se ponasa.

NE DIRAJTE MI JECU

pre 17 godina

Evo da ugodim Draganu BGD-Ja sam "velika srbenda" ali mogu realno da prosudjujem. Federer je najbolji na svetu i posle njega puuuuno praznine, pa tek onda Nadal i ostatak ekipe. Igra neopisiovo dobro, lepo se ponasa itd...Stvarno je najbolji, ali brate ne mogu da ga vidim ocima. Volim Novaka, Janka, Zikija i ostale nase i kada pobedjuju i kada gube. Sto se tice zenskog tenisa, male nijanse su u pitanju. Nekako mi Zistin jos i najbolja i najsimpaticnija, za Anu naravno uvek navijam, ali Jecine meceve prosto obozavam da gledam. Em prikazuje dobre partije, em mecevi s njom nikad nisu dosadni. Ne bih se slozila da je nekulturna, to je deo njenog karaktera. Glupa sigurno nije, trenutno je najobrazovanija aktivna teniserka. ZATO DRAGANE BGD PUSTI NAS DA BODRIMO I VOLIMO ONOG KOGA MI ZELIMO!

Dragan,BGD

pre 17 godina

@NE DIRAJTE MI JECU
Niko tebi ne moze i ne sme da brani za koga
ces da navijas,koga ces da volis,a koga neces
To je tvoja i samo tvoja stvar.Kao sto je moja stvar sta cu ja da mislim o nekome,da li
cu ga hvaliti ili kuditi.Problem je u tome
sto mnogo tvoji istomisljenici ne mogu da podnesu misljenja ovakvih kao sto sam ja.I
kad nesto napisem,odmah se javljaju,besne,
pisu svasta.Dakle,nije problem u meni,nego u
njima.
Inace,ljudska zajednica je imala vise faza,
jednom smo bilo i plemensko drustvo.Kasnije
smo se razvijali(mislim na ljudsku zajednicu)
ali ovde u Srbiji,mnogi su izgleda zaostali
malo u razvoju,pa se jos uvek ponasaju kao
pleme.Evropa je otvorila granice,nema pasosa,
svi zive i rade svugde,niko nikog ne pita za
rodoslov.Nazalost,kod jednog broja Srba,
poreklo je osnovno merilo vrednosti.Za te koje pominjem,vazno je da je neko Srbin,moze
da bude poslednnja fukara,on je bolji od
najboljeg stranca.Kazem,ima takvih kod nas
prilicno,a bogami i na ovom sajtu.Medjutim,
s jedne strane ti veliki patrioti se busaju
u grudi,a na drugoj strani sve sto cine nije
u skladu sa busanjem:pise marlboro,voze strane dzipove,nose strana odela,cipele,
letuju u inostranstvu,novac drze u stranim bankama,ali su NEOPISIVO VELIKE PATRIOTE.
E,oni vas loze da budete veliki Srbi,zato sto
samo na taj nacin mogu vama manipulisati,a
da to vi ne znate.Tako su u vreme ratova u
ovoj nasoj zemlji,takvi kao ti nosili oruzje
a idejne vodje VELIKOG SRPSKOG PATRIOTOZMA
poslale su svoje sinove,cak i cerke na Zapad,
taj omrazeni Zapad koji je dobar kad treba da se trosi lova,da se letuje,kupuju krpice
itd.
Mogao bih na tu temu da ti navedem tacne primere,ali nece biti mesta.Da se vratim na
Federera.Sve sto si rekao za njega,tacno je,
ti nemas razloga da navijas za njega,ali imas
obavezu da kazes istinu.
A u vezi zenskog tenisa,uopste nisu male nijanse u pitanju,a po mecu Sharapova-Petrova
moglo se videti nekoliko nijansi,iako je ova prva 3. a ova druga,odmah tu 5.na listi.
Ogromna je razlika izmedju prvog i desetog mesta,nedostizna.

legendaros

pre 17 godina

strasno kako su reporter i reporterka nagadjali jelenu... nije smela ni da se ljuti na samu sebe po njihovom!!! sramota... a jela bas prijatna osoba kako se cuje i vidi... I OPET NEMA NASE ZASTAVE na evrosportu NEGO ONA PREDHODNA, a za jelenu kazu da je iz scg a ana iz srb koja isto nastupa pod predhodnom zastavom.. sramota,,, vise toga....

Zarko

pre 17 godina

Prvo, ispravka: nije tacno da je Jelena imala losiji procenat prvog servisa, naprotiv, imala je oko 70%, a Cehinja ispod 60%. Ali, sta to vredi kad je ispucala 20 asova. Sto rece komentator na eurosportu, to je punih pet geomva bez igre prakticno.
A Jelena me nervira sve vise i vise. Neko je ovde prokomentarisao da joj trebaju dva psihijatra, ne psihologa, i slazem se. Nije toliko strasno sto ona propsuta prilike, nego sto posle propustenih prilika o njima razmislja sledeca 3 gema! Za razliku od Novaka koji igra bolje u kljucnim trenucima, Jelena gresi kad nikako ne bi smela. Odigra najbolje poene koji ne znace nista, na 40:0 i slicno. Strasno je da je 17ogodisnja Vaidisova mentalno crvsca od 4 godine starije Jelene. Mislim da je po znanju, u konkurenciji kakva je danas, medju prvih 6-7, ali da ce se naci na tim mestima na listi tek kad nauci da se igra do kraja.
Nadam se da ce nas Ana obradovati danas, ali sumnjam. Pozdrav!

dragan

pre 17 godina

steta sto je izgubila nije bila losa.Ne razumem zasto stalno izgleda mrzovoljno.Siguran sam da trenira malo vise i da ima trenera da bi dugo godina bila u 10 najboljih ovako oscilira.Videcemo sta ce Ana uraditi.

Laki

pre 17 godina

Mislim da Jelena moze da pobedi svakoga, ali da nema fizicke snage. Tehnicki pravi mnogo manje gresaka nego njene protivnice, ali joj prvi servis nije dovoljno dobar. Cim pocne setanje po terenu, nakon sat vremena igre, ona vise nema dovoljno snage. A kad bi usla u malo bolju kondiciju, bila bi nedju prvih pet u svetu. Ne treba njoj psihijatar, nego kondicioni trener.

teniseka

pre 17 godina

Vajdisova nije bolja, ali je ipak pobedila. Sta da se radi kad Jelena opet nije imala dovoljno koncentracije da mec zavrsi jos u drugom setu i to je kostalo neigranja u polufinalu. U svakom slucaju sjajno je sto Srbija ima takve dve velicine u svetskom zenskom tenisu kao sto su Jelena i Ana.
Glavu gore bice bolje! Lepo je sto i komsije hrvati ucestvuju na wta turnirima, kad vec nemaju igracicu imaju sudijnicu sa kojom Jelena super caska tokom meca (ali ni to nije pomoglo). :)
Pozdrav!

pratilac

pre 17 godina

ovo je nevjerovatno koliko je jelena nestabilna psihicki!?!?kada bi se samo malo vise koncentrisala na sledeci poen nego na prethodni oduvala bi chehinju sa terena,a ovako...

teniser

pre 17 godina

Jelena polako pocinje da se ponasa kao Mary "Drama Queen" Pierce, i da budem iskren - to me strasno nervira!!!!!

Mislim, ja sam veliki fan JJ, ali bi stvarno trebalo da poradi na mnogim delovima svoje igre - ima mogucnosti za velike stvari, samo treba da se radi... Sto rekose jednom za nju - ona je kao prelepi dijamant koji treba da se izbrusi... da ne patetisem, u njenom slucaju za to je potreban dobar trener, fitnes instruktor i malo vise strpljenja u mecevima.....

Goran

pre 17 godina

Cestitke na plasmanu i solidnoj igri, ali nesto u Jeleninoj igri ne stima. U momentim kad se razmijeni nekoliko snaznijih udaraca Jelena uvijek pocinje da igra suvise defanzivno, forhend i bekend slajs. Odaje utisak kao da je ruka zaboli poslije nekoliko vracenih snaznijih lopti.Da li je u pitanju kondicija ili ona i pored mnogo izrazenijih misica nego ranije ipak ne moze da izdrzi visoki ritam koji najbolje na svijetu forsiraju ostaje da se vidi. Ona je veoma visoko plasirana ali je i odigrala najvise turnira medju visoko plasiranim igracicama.

darkoo

pre 17 godina

SVAKA CAST jeco na borbi bices ti medju 5 kad ja kazem.Ruskinju asovi krenuli samo zbog toga si izgubila,nema veze samo ti drzi taj ritam i da nam budes prva kroz 3 godine.SRECNO.

parastos

pre 17 godina

Svaka cast na borbenosti; uvek uz Jecu.

Zarko>>> molim te nemoj da pricas kojesta oko necije psihicke stabilnosti jer nesto ne vidim da si prokomentarisao spasene set lopte pa i onaj gem u drugom setu koji je sa 0:40 dobila na spektakularan nacin. Seti se US Opena (ako si uopste gledao) i tu je bilo momenata koji bi te momentalno pokopali u tvojim tvrdnjama. Ok, tvoje pravo je da te neko nervira ili ne, ali malo realnosti ne bi skodilo.
Ja od Jelene ne ocekujem da bude robot i upravo zbog njene spontanosti, srcanosti i neusiljenosti je najvise i volim od svih teniserki. Ne mora nikada da bude top10 ili 5 da bi moje misljenje o njoj bilo drugacije, devojka je upravo zbog svega ovoga sto sam rekao - fenomenalna!

Maja

pre 17 godina

Mislim sta reci?!Jelena ne igra dobro u kjucnim trenucima,to uostalom svi primecujemo.Treba joj dobar trener,a takodje i kondicioni da se malo sredi.Uvek je mrtva,umorna,neraspolozena.Nekad igra odlicno,a nekad ubi boze.Kad sve to popravi,bice bolje i nadam se vecih uspeha.

fit

pre 17 godina

Pa ko bi vama ugodio...kada se svadja-ne valja vam, kada je mirna i mrzovoljna opet ne valja...vama trebaju psihijatri i psiholozi...CESTITKE NA BORBENOSTI UPRKOS UMORU I POVREDI, SAMO NAPRED JELENA!!! JOS JEDAN TURNIR, PA ZASLUZENI ODMOR I ONDA NAPAD NA TOP 10!!!

Ron Jeremy

pre 17 godina

Kada bilo koja nasa teniserka stigne do 1/4 finala WTA turnira ja sam u principu zadovoljan. Ono sto me je ipak razocaralo u Jecinoj igri je govor njenog tela. Delovala je nekako bezvoljno, bez neke preterane zelje za pobedom. Nijednom u toku meca nije pokusala da bodri sebe nekim poklicem ili bar osmehom. Isto tako mislim da je mec mogla mnogo inteligentije da odigra. Mislim da se zasitila tenisa ili su u pitanju ljubavni problemi.
@legendaros
Srpske zastave ce biti tek od sezone 2007.

Dino

pre 17 godina

Usprkos svim opravdanim kritikama jelenine igre ona ce sledece godine ,do ljeta biti sigurno medju prvih 5-6 igracica na listi.Sjetite se da je na pocetku ove godine ispadala u prvom kolu na 9 -10 turnira, znaci nema poena da ih brani. Ako zadrzi samo sadasnji nivo igre evo nje u vrhu , ne mozda po kvalitetu ,ali koga je to briga svi se i onako kace za ranking. Sretno

Dragan,BGD

pre 17 godina

Starsno je sto u ovoj drzavi veoma malo ljudi
govori istinu,a veliki broj ljudi nema pojma
o onome o cemu govori.Taj bedni patriotizam
se ne sastoji u tome da lazes kako je neko
igrao dobro ako nije igrao dobro,da izmisljas
stalno neke razloge zasto smo mi negde od
nekog izgubili.
Sva tri meca Jelena je igrala lose,i mogla je
da izgubi i od 49.na listi Vesnine,samo da je
Vesnina imala malo vise srece.Ne mogu sad da
tvrdim,ali sam gotovo siguran da su sve tri
teniserke i ona bezvezna Bamer i Vesnina a
posebno Vaidisova imale vise vinera od Jelene.
Ne mora da znaci,ali uglavnbom je tako
da teniser koji diktira tempo,koji vodi igru
ima vise vinera i obicno vise neiznudjenih
gresaka.Juce je Jelena imala 30,a Vaidisova
55 vinera,skoro duplo,o cemu vi pricate.
Kazete,imala je 20 asova,jel to neka mana u
tenisu,zato sto odlicno serviras.Devojka je
tu negde 17,5 godina,ima vec 7 osvojenih turnira,
vec je letos bila medju prvih 10.
Jelena puni 22 godine za tacno 4 meseca,nije
osvojila jos nijedan turnir a ovde nekoliko
desetina uporno ponavlja da je ona po igri za
prvih 5.Po kojoj igri.S kim iz vrha ima pozitivan
skor? Ko je od ovih iz vrha usao u
prvih deset posle 22 godine.Sve su bile gotove
teniserke vec sa 18-19 godina.U redu
je da se za Anu kaze kako ima perspektivu,gde
je rezon da ce Jelena biti broj 1.A sta da
radi Sarapova ove godine,mislim izgubila
samo 8 meceva a preko 50 dobila.Sta mislite,
igrace slabije za dve,tri godine?Malo sutra.
Hajde ne lupetajte vise.Svaka osoba makar
imala i samo 18 godina,mora da zna sta je
odgovornost za izgovorenu ili napisanu rec,makar
to bilo i na sajtu pod pseudonimom.
Sta sam sve procitao sta cemo uraditi na SP
u fudbalu,pa na SP u kosarci.Niko od momaka
sa sajta,posle nije seo i napisao - Kako sam
se prevario.Ne - to ne dolazi u obzir da se
prizna greska.Ma jok,krivi su fudbaleri,krivi
su kosarkasi,a ne pogresne procene neznalica
i umisljenih strucnjaka.
Za Jelenine ispade,stalno se nalazi neko,kao
opravdanje.Da kojim slucajem njena protivnica
to radi,ovde bi se vecina na nju obrusila
drvljem i kamenjem.Odmah bi bile price,eto
kako namerno dekoncentrise nasu Jecu,kako je
ometa.A ja nijedan Jelenin mec ne pamtim da se
nije nesto bunila u najvecem broju bez
razloga.Sada je pored manjih rasprava,jednom vikala
u pravcu Vaidisove,zato sto je ova
servirala a Jelena kao nije bila spremna.Kad
nisi sprema,das znak da protivnik ne servira,
kad stojis na liniji,protivnik gleda u tvom
pravcu i ako nista ne kazes,servira.To su gafovi koji
nikom ne tolerosem,moze da ima
stotinu ic na kraju prezimena.
U vezi povrede,hteo bih da dodam,da ne znam slucaj
da si danas imao povredjeno rame,a da
si sutra normalno servirao asove.To ne pije
vodu.Povreda ramena je komplikovana i ako nije
zalecena,veoma se lako obnavlja.Osim toga u sportu je
najcesce povredjuju fizicki
nespremni sportisti.Pogledajte one spremne,
koliko su puta bili povredjeni,dva,tri puta
najvise za celu karijeru.Roberto Karlos(Real)
sa 33-34 godine i vise od 15 godina u profesionalnom
fudbalu,dva,tri puta lakse
povredjen.Tako je u svim sportovima,a posebno
u tenisu,gde nema direktnog duela sa rivalom
da bi mogao on da te povredi.
Izvinicu se na duzini teksta i zavrsicu ga
recima Partijarha Pavla
-Budimo ljudi,iako smo Srbi, a ja cu dodati
na to - Budite prvo ljudi,pa tek onda Srbi.

zoran

pre 17 godina

Dragan BGD

Bas kao sto si napisao. Nemam sta da dodam niti oduzmem.
Nema koristi od laznog uzdizanja. Nema koristi od "patriotizma" koji nema podlogu u zdravmo razumu.
jelena mora jako mnogo da radi na sebi - prvo na karakteru a zatim na tenisu. Karakter je nesto sto mnogo vise krasi coveka no bilo koje udaranje loptice. Njeno ponasanje ja toliko primitivno da je skoro negledljiva.
Sa 22 god. bez osvojenog turnira, nema sta da trazi ili da se nada kako ce biti u vrhu.

@

pre 17 godina

Mnogi teniski strucnjaci prognoziraju lepu buducnost Jeleni i Ani, naravno ako jos vise unaprede svoju igru i uklone nedostatke. Razliku u godinama ne pominju, niti smatraju da su Jelenine godine ogranicavajuca okolnost. Ali, mi imamo nase “uzivaoce tenisa” koji od gledanja dugih nogu, lepih lica i uzivanju u damskom ponasanju, zaborave da se usredsrede na gledanje tenisa. A kad im je neko antipatican onda “kilometarskim komentarima” ubedjuju neistomisljenike da to sto oni vide u “nekome”, to je slepilo, treba to gledati njihovim ocima, jer oni su ljudi, a ostali bedne patriote.
Vezano za godine teniserki, kao i uspesima koji ih krase, imamo mnogo primera gde je prerani uspeh razlog vise da se igranje tenisa zapostavi, a da ne pricamo o povredama koje ih dugorocno udalje sa terena. Koliko godina imaju Venus i Serena Vilijams, Jelena Dokic i Martina Hingis? Koliko godina ima Kim Klajsters koja je nagovestla kraj karijere sledece godine? Sta se desava sa Arden koja kuburi sa povredama, Kaprijati koja zbog operacija ramena vec vise od dve godine odsustvuje sa terena?! Da se prve titule mogu osvojiti i kasnije, primer je Nadja Petrova, a za prvi Gren Slem, Morezmo je pravi primer
Mnogo, mnogo faktora utice na to ko ce u tenisu postici vise, ostati duze...
Ani i Jeleni zelim da sto duze traju, da ih zaobidju povrede i da na privatnom planu budu zadovoljne devojke. Obe su ulozile mnogo truda i napora da bi dosle do pozicija na kojima se sada nalaze, nista im nije palo sa neba. Zalosno je sto neostvarene licnosti nemaju nimalo postovanja za ono sto su Ana i Jelena postigle vec sebi dopustaju da licna frustriranost utice na njihovo zdravo rasudjivanje.

Nemanja011

pre 17 godina

@Dragan,BGD

Znas, ok je da neko voli ovu ili onu igracicu i da mu neuspeh iste a uspeh neke druge igracice smeta, to je ok, mogu da razumem. Ali da neko sa toliko mrznje mesecima pise komentare upucene na igru JJ, to je vec fenomen (da ne upotrebim neku tezu rec). Ja razumem da ti patoloski mrzis JJ i isto tako obozavas Anu Ivanovic ali da dopustis sebi da te ta mrznja ucini toliko neobjektivnim, ja to ne mogu da shvatim. Sada nekoliko cinjenica. Ako je neko ko nije mogao da prodje u drugo kolo na deset uzastopnih turnira, ergo, imao deset poraza za redom, uspeo da se plasira u polufinale jednog US Opena i bio na pragu ulaska u isti nije los ograc, nije igrac koji nije za top 10, nije igrac koji ne zasluzuje da se nadje tu gde jeste,a po tebi upravo je to poenta. Neko ko je skinuo "skalpove" jedne Serene i Venus (sampionke Vimbldona od prosle godine), jedne Kuznjecove i Dementijeve (o dranju iste da i ne pricam), jedne Vaidisove koja je tada bila u topformi, los igrac nije i jeste igrac za prvih deset, svidelo se to tebi ili ne. Da ima malo vise iskustva i malo bolje trenere i savetnike, mozda bi imali i prvakinju US opena. Da malo pazljivije slusas Eurosport cuo bi pohvale na racun, ne njene igre, vec njenih udaraca i sirine lepeze istih. Od backhand-a koji je medju top3 na turu preko kombinacije paralela i dijagonala o kojima stalno pricaju do servisa koji je jaaako popravila. Prema tome, ona jeste za top 10 i to ces uskoro i videti. Takodje bih te podsetio da do aprila 2007. ona nema znacajnije poene koje bi branila JER NIJE POBEDJIVALA SKORO 6 MESECI A OPET JE 12. NA SVETU. Ring a bell?

I za kraj, ako sve ovo uopste ima smisla pricati nekome ko je patoloski opsednut jednom igracici i stoga mrzi sve ono sto joj moze biti konkurencija, pa makar bila i teniserka iz iste zemlje... Vidim pominjes njeno ponasanje, vidim smeta ti sto se stalno nesto "zali" i "kuka". Nesto se ne secam da je neko zbog slicnih ispada mrzeo Mekenroa ili Agasija koje su maltene izbacvali sa turnira zbog ponasanja i gestikulacija. Ali oni su teniski Bogovi (sto i jesu) i o njihovom ponasanju ne sme da se prica dok je JJ seljancica koja je konukerencija tvojoj Ani pa zato udri po njoj. Jadno i bedno.

p.s. Da ne pomislis suprotno posto sam uveren da hoces… Ne, ja ne mrzim Anu, bas volim kada dobija, bas volim kada dere sve redom, kada protivnice ne znaju sta ce pred njom. I sinoc sam maltene urlao sto nije dobila Sharu. Moze da mi se ne svidja njen stil igre (kao sto mi se ne svidja) jer mislim da joj na duze staze nece doneti mnogo uspeha ali da je zbog toga mrzim i manijakalno pljujem...boze sacuvaj.

Laki

pre 17 godina

Slazem se sa Nemanjom, ovi komentari koji kazu kako Jelena "nema sta da trazi u vrhunskom tenisu", itd, su potpuno nerealni. Ja mislim da, osim Monike Seles, decenijama nismo imali ni u muskom ni u zenskom tenisu nikoga ko je mogao ISTINSKI DA PARIRA najboljima na svetu. Pa i Boba Zivojinovic je smatran zvezdom, a u stvari, osim te pobede nad Mekinroom, manje vise, tacno se znalo da ne moze da odigra na ravnoj nozi sa najboljima. Pa i Monika Seles, iako je bila prva na svetu, opet nije mogla svakog da pobedi, na primer, nije bila ni prineti Stefi Graf, sva sreca sto je Grafova malo bila starija, pa se povukla, itd.

Posle gledanja Jeleninih meceva sa Serenom i Venus Vilijams, meni je postalo jasno da konacno mi odavde imamo igracicu koja je istinska konkurencija i opasnost za najbolje na svetu. Treba imati to u vidu, i razgovarati o njenim greskama, a ne pljuvati je u celini kako nista ne valja. Molim te, 12. u svetu, pa ne valja! I to u tako kompetitivnom sportu, koji se sav sastoji od gvozdene discipline i gvozdenih zivaca. Pa ja radim mnogo manje kompetitivan posao, pa i ja prolazim kroz krize i treme, kao i svi drugi ljudi. Dajmo malo podrske za one koji su izlozeni velikom pritisku!

Dragan,BGD

pre 17 godina

@Nemanja
Prvo ja se ne podsmevam Jeleni Jankovic,nego
vama,koji se lozite,pricate svasta.Nikada
nisam pominjao njenu igru,samo uporedjujem
rezultate i pitam kako neko ko nije osvojio
nijedan turnir,ima blizu 22 godine treba da
bude broj 1 u svetskom tenisu.To su velike
gluposti,a o velikim glupostima ne vredi da
se raspravlja.Kod Jeleni mi veoma smeta njeno
ponasanje(da su malo bolje slusao komentare
na Eurosportu i to bi cuo,ali oni to kazu na
evropski nacin,ipak je to TV koja se gleda u
celom svetu.I ja bih pazio sta pricam na
njihovom mestu.Takodje na si pratio komentare
u drugim teniserkama,cuo bi mnogo,mnogo
pohvala na njihov racun.
Ono sto ja potenciram,to je sindrom Jelene
Dokic.Gotovo da bih smeo da se kladim,kako si
bio jedan od onih koji su ocekivali da ce ona
vladati svetskim tenisom.I sta bi.Pohvale bez
pokrica nisu pomogle nijednom sportisti,
naprotiv samo su odmogle,jer kad te svi hvale
pocnes da lebdis,mislis ceo svet je tvoj.Kad
tresnes o ledinu,ne znas sta ti se dogodilo,a
nema ko da ti kaze,jer te svi napuste,kao sto
je slucaj sa Jelenom Dokic.Poznajem te drame
iz prve ruke,to su scene koje se ne mogu da
zaborave ceo zivot,a ti o tome ne znas nista.
Rekao si da mnogi svetski strucnjaci kazu da
ce Jelena i Ana imati veliku tenisku karijeru
ili nesto tako slicno,nije ni vazno.Hajde,
reci mi kako ti to znas.Da li si razgovarao sa velikim teniskim strucnjacima.Dobro,citao
si u novinama,cuo si na televiziji... Tu i jeste problem.Nase agencije izvuku izjavu
jednog trenera koji o nasim sportistima
govori pohvalno,pa onda novine raspuknu na
celoj strani naslov - Taj i taj je najbolji
na svetu,jos malo promene tekst da bi se narodu jos vise dopalo to hvalisanje.Naravno,
ne prenese se na stotine izjava strucnjaka o
drugim sportistima i onda se stvara lazna slika o necemu.Koliko smo samo citali dolasku
Kezmana u Celsi,pa su pitali narod ko ce biti
drugi napadac(jer zna se da je Mateja broj 1)
i ode on iz Celsija da posteno nije odigrao
ni jednu utakmicu.Pa kad je presao u Atletiko
krenuse najave,kako ce jurisati na titulu.I
sta bi na kraju,poslase ga u Tursku.I nikom
nista,idemo dalje,niko ne rece - Kako smo se
zeznuli.
U ovoj drzavi,u medijima ima veoma malo kriticnosti,u ogromnom broju slucajeva se
primenjuje LINIJA MANJEG OTPORA,na taj nacin
sto se na benignim temama NARODU POVLADJUJE,
stvara se utisak vaznosti nekih dogadjaja,da
bi se naravno skrenula paznja sa drugih vaznih dogadjaja.I onda se "slave" nasi
sportisti(zar ne vidis red za docek kada neko
osvoji medalju,da bi ga primili svi redom),a
to je samo skretanje paznje,kako se ono kaze-Daj narodu hleba i igara.
Izvini na maloj digresiji,nabrojao si neke
velike teniserke i piras se sta je sa njima
(sestre Vilijams,Hingis,Klajsters..)pa mislim
da ti primer nije dobar,jer su sve one imale
teze povrede,ali zasto? pa zbog ogromnog broja meceva a bogami i OGROMNE KARIJERE,a to
se placa.Ko garantuje da se nase teniserke
nece povrediti(p,p,p)a ja im to naravno ne
zelim,iako neki ne veruju.Vidite,vi ste tako
zeleni,da ne znate nista.Jos uvek mislite da
vas voli onak koji vas hvali!!!Znajte samo
jedno - Obozavaoci nikada nikom nisu pomogli.
Najbolji profesori su strogi profesori,
najbolji treneri su strogi treneri,najbolji
roditelji su oni koji svom detetu ne govore
da je ono stalno u pravu.Od takvih pedagoga
ispasce dobri "proizvodi",od ovih drugih
razmazeni kreteni.Znaj samo jedno - Od tvojih
hvalospeva,nase teniseke ne mogu imati nikakve koristi,a od kritika mene i drugih
ucesnika ovog sajta,mogu.

Srđan

pre 17 godina

@ Dragan, BGD
Tvoja mržnja prema JJ je prešla sve granice.
Da si pravi teniski fan, navijao bi za obe naše teniserke, kao i velika većina građana ove zemlje!
JJ ima osvojen WTA turnir (Budimpešta).
**Primera radi,Petrova ima 24 godine,(1982 godište) i svoj prvi turnir je osvojila tek prošle godine. Sa tvojom ljubimicom Vaidisovom je danas obrisala teren u 1/2 Linca.
**Morezmo je svoje najveće uspehe (Melburn i Vimbldon)doživela tek ove godine. ITD...
**JJ je na 12. mestu sa samo pola godine igranja.
Opusti se malo i navijaj za obe naše dame. Osećaćeš se lepše i opuštenije.
Ako sa druge strane navijaš za Anu zbog njenog izgleda, e to je već problem koji nema puno veze sa tenisom.

Dragan,BGD

pre 17 godina

@Srdjan
Mislim da ti treba da se opustis.Ja takvih problema nemam,moji vidici su siroki,ja uvek navijam za dobar tenis,igrac moze da bude sa ostrva Vanuatu,meni je svejedno.Ti i tvoja sabraca,koji ljude cenite po nacionalnosti,a
tenisere po imenu i prezimenu,vi imate velike probleme u svojim glavama.Mozda niste ni svesni.Samim tim, sto se pozitivno izrazavam o Ani Ivanovic,dokazuje da teniserke i tenisete ne cenim po zastavi i prezimenu,vec po onome sta prizaju na terenu.Ima vas jedno desetak jednosmernih,koji pominjete patolosku mrznju prema JJ,a da niste dali nijedan dokaz NIJEDNOM o JJ nisam napisao nista sto bi se moglo nazvati mrznjom,jedino sto mi je smetalo je njeno ponasanje,a to je jasno u civilizovanom svetu,koji ti ne znas sta je.
Da ima 17 godina,moglo bi se tolerisati,ali posto je znatno starija,ponasanje joj nije primereno.Videces,za godinu dana ona ce se promeniti,jer ce videti da gresi.Vaidisova uopste nije moja ljubimica,i tu je problem u nasoj komunikaciji.Ti jos nisi dosao do stadijuma da mozes da hvalis nekod ko ti se licno ne dopada,a to je dokaz da je covek zreo,da zdravo rasudjuje.Razmisli sam,da li postoji neko ko ti se uopste ne dopada kako igra,a da mozes bez zadrske reci-Da,sjajno igra,mada ja ne volim takav stil.Ne,ne postoji takva pojava kod tebe.
Tek kad se budes izdigio iznad:nacije,vere, rase,moci ces objektivno da rasudjujes,tada cemo mozda moci da razmenjujemo misljenje.
Ako te bas zanima teniserke koje podrzavam su:Sharapova,Enan-Arden,Klajsters,Ivanovic, Hantukova, Chakvetadze, Srebotnik,ima ih jos.
Na toj listi bila bi i Jelena Jankovic zbog njene inteligentne igre,ali ne mogu da tolerisem njeno ponasanje.Uzmi sve ove devojke sa liste,saberi njihove karijere,i videces da se sve one za celu karijeru nisu toliko puta svadjale sa sudijom,publikom, protivnicama,koliko JJ na samo jednom turniru.

Don Cico

pre 17 godina

Svi ovi dugacki komentari bi mogli da se sazmu u nekoliko recenica: JJ igra odlicno i atraktivno, pravo uzivanje da se gleda. Ali da se ponasa skoro kao kompletan debil, to ne bi trbalo da bude sporno. AI takodje igra vrlo atraktivno, a pored toga je i vaspitana i zna da se ponasa.

NE DIRAJTE MI JECU

pre 17 godina

Evo da ugodim Draganu BGD-Ja sam "velika srbenda" ali mogu realno da prosudjujem. Federer je najbolji na svetu i posle njega puuuuno praznine, pa tek onda Nadal i ostatak ekipe. Igra neopisiovo dobro, lepo se ponasa itd...Stvarno je najbolji, ali brate ne mogu da ga vidim ocima. Volim Novaka, Janka, Zikija i ostale nase i kada pobedjuju i kada gube. Sto se tice zenskog tenisa, male nijanse su u pitanju. Nekako mi Zistin jos i najbolja i najsimpaticnija, za Anu naravno uvek navijam, ali Jecine meceve prosto obozavam da gledam. Em prikazuje dobre partije, em mecevi s njom nikad nisu dosadni. Ne bih se slozila da je nekulturna, to je deo njenog karaktera. Glupa sigurno nije, trenutno je najobrazovanija aktivna teniserka. ZATO DRAGANE BGD PUSTI NAS DA BODRIMO I VOLIMO ONOG KOGA MI ZELIMO!

Dragan,BGD

pre 17 godina

@NE DIRAJTE MI JECU
Niko tebi ne moze i ne sme da brani za koga
ces da navijas,koga ces da volis,a koga neces
To je tvoja i samo tvoja stvar.Kao sto je moja stvar sta cu ja da mislim o nekome,da li
cu ga hvaliti ili kuditi.Problem je u tome
sto mnogo tvoji istomisljenici ne mogu da podnesu misljenja ovakvih kao sto sam ja.I
kad nesto napisem,odmah se javljaju,besne,
pisu svasta.Dakle,nije problem u meni,nego u
njima.
Inace,ljudska zajednica je imala vise faza,
jednom smo bilo i plemensko drustvo.Kasnije
smo se razvijali(mislim na ljudsku zajednicu)
ali ovde u Srbiji,mnogi su izgleda zaostali
malo u razvoju,pa se jos uvek ponasaju kao
pleme.Evropa je otvorila granice,nema pasosa,
svi zive i rade svugde,niko nikog ne pita za
rodoslov.Nazalost,kod jednog broja Srba,
poreklo je osnovno merilo vrednosti.Za te koje pominjem,vazno je da je neko Srbin,moze
da bude poslednnja fukara,on je bolji od
najboljeg stranca.Kazem,ima takvih kod nas
prilicno,a bogami i na ovom sajtu.Medjutim,
s jedne strane ti veliki patrioti se busaju
u grudi,a na drugoj strani sve sto cine nije
u skladu sa busanjem:pise marlboro,voze strane dzipove,nose strana odela,cipele,
letuju u inostranstvu,novac drze u stranim bankama,ali su NEOPISIVO VELIKE PATRIOTE.
E,oni vas loze da budete veliki Srbi,zato sto
samo na taj nacin mogu vama manipulisati,a
da to vi ne znate.Tako su u vreme ratova u
ovoj nasoj zemlji,takvi kao ti nosili oruzje
a idejne vodje VELIKOG SRPSKOG PATRIOTOZMA
poslale su svoje sinove,cak i cerke na Zapad,
taj omrazeni Zapad koji je dobar kad treba da se trosi lova,da se letuje,kupuju krpice
itd.
Mogao bih na tu temu da ti navedem tacne primere,ali nece biti mesta.Da se vratim na
Federera.Sve sto si rekao za njega,tacno je,
ti nemas razloga da navijas za njega,ali imas
obavezu da kazes istinu.
A u vezi zenskog tenisa,uopste nisu male nijanse u pitanju,a po mecu Sharapova-Petrova
moglo se videti nekoliko nijansi,iako je ova prva 3. a ova druga,odmah tu 5.na listi.
Ogromna je razlika izmedju prvog i desetog mesta,nedostizna.