Nedelja, 08.10.2006.

00:39

Klemente zadovoljan rezultatom

Izvor: MR

Klemente zadovoljan rezultatom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Branko

pre 17 godina

Fudbalski kriticari-
Dobili smo tri boda. Medjutim ni igra ni rezultat od 1:0 nije dovoljan znak da smo puno napredovali. Medjutim sto se tice zalaganja videlo sa veliko pobioljsanje ali jos nism dostigli odgovarajuci nivo. Sto se tice sastava, Klemente pokusava da nadje parvi tim i da odredi poziciju za svakog igrac dge moze da pruzi maksimum. Ako nasi igraci budu nastavili da se bore a da Klemente satavi tim od najboljih igraca sa kojima trenutno raspolazemo onda se mozemo nadati lepoj igri nase reprezentacije i jos boljim rezultatima.
Branko iz Amerike.

Lord Bajro

pre 17 godina

Jednu stvar ne mogu da shvatim: svaki drugi komentar je u stilu - uzeli smo bodove, šta ima da se priča o tome kako smo igrali.
pa, znate šta, bolje da pričamo sada o našoj neubedljivoj igri, sada dok pobedjujemo, nego da se palimo.

Realno

pre 17 godina

Ja mislim da ce se Srbija plasirati na EP 2008 o tome nebi trebali raspravljati, ali tako mislim da je danasnjoj reprezentaciji Srbije to i najveci domet. Kao sto rekose neki ovde Srbija nije neka velesila u fudbalu i svaka pobjeda bez obzira protiv koga, pa to bilo i protiv Arzebedjana je veliki uspeh i razlog je za slavlje.

Lithium010

pre 17 godina

GROBARI GLEDAJTE NAS SLEDECE GODINE NA B92. A ONE TAMO NA EVROPSKOM PRVENSTVU
(zvezda, 08. oktobar 2006 01:14)
PRAVI BISER SA DNA OKEANA
MOZDA NISAM NEKI STRUCNJAK I POZNAVALAC ALI GLEDAM FUDBAL SVAKI DAN I OVO KAKO NASA REPREZENTACIJA IGRA JE NA NIVOU PRVE TELEKOM LIGE(SAMO STO IMAMO KVALITETNU ODBRANU).
MRZIM PANTELICA ALI NE ZBOG TOGA STO JE IGRAO U SEVERINI VEC IZ DRUGIH RAZLOGA KOJE AKO NAPISEM OVAJ KOMENTAR NECE ICI.
VI CIGANI SE PALITE NA NJEGA SLOBODNO I NA NJEGOVE JEFTINE FAZONE ALI POSTO POSTOJI TEZA O DVE SRBIJE JA SAM IZ ONE DRUGE MANJE POPULARNE GDE GRAND NIJE STIL ZIVOTA!!!

nenad iz rijeke

pre 17 godina

pa ljudi moji gdje vi zivite! Citam komentare i divim vam se. Toliko mrznje i gluposti na jednom mjestu za vlastite igrace nisam jos vidio. Za nas Hrvate kruzi dosjetka, dva Hrvata tri stranke i jos jedna nije vazno sto meni gori stala al mi je drago sto je susjedova krava unutra. Vi ste i nas sredili. Pantelic, Zigic i ostali su igrali za vasu repku i pobijedili ej, oni su pobijedili. Mozda vi ne znate ali VASI SU POBIJEDILI BELGIJU. Nadam se da ste shvatili. Znam ja da ni kod vas nema posla pa bi rado u selektore. ali ima samo jedno mjesto a to zauzima Klemente. Bar dok pobjedjuje mu pruzite podrsku ili nastavite sa pljuvanjem valjda je to sport koji se najradije igra na ovim prostorima

loose change

pre 17 godina

Kad malo bolje razmislim ova reprezentacija se ne razlikuje od one Petkove! Zigic se uopste ne razlikuje od Kezmana...Kezman nas je nosio na proslim kvalif. a sada to radi Zigic! I jedan i drugi postizu golove iz otpadaka ili sa 5 metara (retko da bude nesto bolje)! Jedino sto je sad kao Zigic heroj (a svi znamo zasto)! I tada kao i sada jedan Ilic i Ljuboja nisu imali mesta u postavi! I tada kao i sada se mucimo sa protivnicima i postizanjem golova!
Jedina razlika je sto sada igraci vise ne mogu da se vade na boje dresova i himnu! Ako uspemo da savladamo Poljake i Fince mozda i bude nesto...u suprotnom...

Grka

pre 17 godina

Izbaciti Stankovića, malo mu ohladiti glavu.Nedefinisan igrač nema mesta u repreyentaciji SRBIJE.pružiti šansu treba krativnijim igračima u ovakvoj koncepciji igre.Krasić, Ilić i dr.
Inače momci SAMO NAPRED

NIKOLA-TRSTENIK

pre 17 godina

TREBA PODRŽATI OVAJ TIM KOJI OSTAVLJA SRCE NA TERENU.KVALITET JE TAKAV KAKAV JE I TU NE MOGU STOTINU KLEMENTEA NEŠTO DRASTIČNO DA PROMENE.MOMCI SE TRUDE I SVAKA IM ČAST.MI KAO NACIJA TREBA DA BUDEMO REALNI I DA NE LETIMO VISOKO.OVO MOŽE DA BUDE JEDAN PROSEČAN EVROPSKI TIM.

Zoran

pre 17 godina

Izasao sam sa stadiona zadovoljan! Zar to nije dovoljno? Svi su pevali himnu, sa semafora. Tako ce je brze nauciti.
Dobre stvari: gol, pobeda, tri boda, borbenost, Vidiceva superiornost, "POMOZI BOZE" je pomoglo pri kraju utakmice...
Lose stvari: nedostatak navijackih pesama (hteo sam da nesto pevam, ali nisam znao sta, kao ni ostali), neko nas je slagao za neka najavljena iznenadjenja na stadionu (bar u novinama), igraci su mogli malo duze da ostanu posle utakmice sa publikom da proslavimo pobedu (kao i da izadju pre utakmice na zagrevanje da ih pozdravimo, kao Stojkovic)...
ocekujem jos 6-7 pobeda, 3-4 neresene i 1-2 izgubljene utakmice od preostalih 11. I naravno prolaz dalje.

kenjator

pre 17 godina

Mnoge je iznenadio poziv Dragutinoviću ali on je pokazao da je, u ovom trenutku, jedini fudbaler Srbije koji može da bude adekvatna opcija za levog beka. Iako je ostao bez snage poslednjih 20ak minuta, i takav je bolji od Krstajića, a kamo li Lukovića. Luković eventualno može da dobije šansu protiv "autsajdera" (recimo Jermenije za koji dan), a Krstajić da bude na klupi za "zlu ne trebalo".
Dobro je što su mladi pukli, zato što Klemente sada može da priključi A timu Krasića, Ivanovića i možda još po nekoga, a poznato je da Bask voli da ubacuje mlade igrače u vatru. Bane Ivanović može da bude rešenje za poziciju desnog beka, na kojoj se bespomoćno koprca Marjan Marković. Dečko ni fizički ni taktički ne može da odgovori zahtevima igre na toj poziciji: kritičan u odbrani, neodlučan u napadu, nejak u duelu.
Krasića treba videti kao moguću alternativu za Koromana na desnoj strani. Nažalost, ispostavlja se da je borbenost njegov (Koromanov) jedini adut, a našem veznom redu su potrebni kreatori. Ako Klemente bude insistirao na dijamantu i ubuduće, Stanković može biti daleko korisniji na levoj strani (umesto nedoraslog Trišovića, otkud se taj pojavio?), a pokušati sa Ilićem na ofanzivnom veznom. Realno, Sale Ilić je jedini lik u srpskom fudbalu koji može da odigra tu ulogu čoveka sa idejom, poslednjeg pasa, strelca iz drugog plana.
Kovačević, ako bude pružao ovakve partije u kontinuitetu, može da postane bitan igrač. Još kad bi znao da ponese loptu u nogama i prenese je preko centra, bio bi savršen. U kombinaciji sa proverenim Duljajem i univerzalcem Ergićem (ostavlja sve pozitivniji utisak, nijednom se dosad nije izblamirao kad je dobio priliku da igra, a to nije malo za kriterije ove generacije)- mislim da manevar može da oformi kičmu buduće ozbiljne ekipe, zajedno sa blokom Vidić-Stepanov-Ivanović.
Priznajem da sam bio među kritičarima Lazovića, ali dečko je (uz sve nedostatke) na momente pokazao rezon i inteligenciju u igri kakvu Kežman ne bi dostigao ni da još 100 godina igra fudbal.
Pantelić bi mogao da postane paker ove ekipe, kad bi igrao bliže golu. Glavna karakteristika njegove igre u Herti (koliko sam mogao da zapazim) jeste distribucija kvalitetnih lopti na 30ak metara od gola. Skoro svaka akcija za gol Herte počinje pasom Pantelića ili se završava njegovom asistencijom. Uz kreatora Saleta Ilića i inspirativnog Krasića, Pantelić bi bio rasterećen obaveze prijema lopte na sredini (jer to niko nije znao juče da uradi sem pomenutog) a samim tim bi se pomerio bliže golu i preuzeo svoju idealnu ulogu polušpica/pakera/strelca iz drugog plana.
Jedina stvar vezana za Žigića koja je diskutabilna jeste njegova sposobnost da odigra 90 minuta. Juče je izdržao i nije se vukao zadnjih pola sata kao i obično.
Ubacivanje trećeg špica nakon postizanja vodećeg gola oslikava suštinsku razliku u filozofiji fudbala između iskusnog internacionalnog trenera Klementea i sitnih pijačnih šićardžija tipa Santrača, Živadinovića, Muslina, Petkovića & Co. Bask pojačava pritisak na inferiornog protivnika da bi na taj način odbranio rezultat. Neko od pomenutih bi verovatno izveo oba špica posle vođstva i postavio odbranu na 20m od gola, a svi znamo kako se to završava.

Boki

pre 17 godina

Ma svaka cast Zigicu, Pantelici, Kovacevicu pa i Stankovicu...ali umesto Trisovica ili Koromana MORA da igra SASA ILIC (doduse ne i na njihovoj poziciji).
ne mogu da verujem da za njega nema mesta u ovako slabom veznom redu?

Isailovic Darko

pre 17 godina

Taman sam pomislio da sve ide po starom (vezano za vase komentare), ali hvala Bogu ima i onih koji realno sagledavaju stvari (Vlada Sa). Slazem se da je Pantelic ostavio srce na terenu. On ima losu tehniku i kontrolu ali je borben za petoricu (sto je dokazao). Kovacevic me je prijatno iznenadio, i svi su igrali OK. Cestitam im na rezultatu a smatram da je igra bila takodje na visokom nivou! Stvorili smo veliki broj sansi ane treba zaboraviti da u njihovoj odbrani stoje dva veoma kvalitetna igraca svetskog renomea Vincent Kompani i Van Buiten.

patriot

pre 17 godina

@Vlada
Svaka cast na komentar druze!

za Pantelica:
njegov tim (Herta BSC) je prvi na tabeli Bundeslige,a Pantelic je standardni igrac.

++ns++

pre 17 godina

Vredna pobeda i impresivna slika na Marakani, konacno sam se osecao kao Srbin koji gleda svoj nacionalni tim, cela utakmica zajednicki ritam publike i tima. Pri ovakvom odnosu nisam siguran da neko moze da nosi bodove iz Beograda!
Cestitke Klementeu i ekipi, uz nadu da ce i Deki konacno zasijati kako zasluzuje, samo strljivo!

A svi oni koji kritikuju, neka i dalje to rade, ali neka prvo pogledaju tabelu grupe! Ko je prvi!? Sve ostalo je demagogija i prazna prica!!!

Napred orlovi!!!

goran (francuska)

pre 17 godina

Sta trazite dlaku u jajetu, ljudi ? Ni daleko "manji" timovi se ne pobedjuju vise tako lako a ne Belgijanci. Pobedili smo i tacka ! A bilo koji nas selektor bi se na jedan nula opredelio na defanzivnu varijantu u kojoj bi skoro sigurno pukli. Gospodin Klemente je svojim izmenama i dalje forsirao napad i to je super potez. Covek je uocio nasu veliku bolku, ispit na koji decenijama padamo a uporno srljamo u isti zid: ne znamo da igramo odbrambeno ! Hvala bogu da se napokon neko odrice te protivprirodne igre za nas. Uvek cemo bolje proci igrajuci za gol vise nego da sacuvamo jedan ili vise prednosti. Bravo Senor Klemente !

Nitro

pre 17 godina

Vidim da je dosta likova koji ne poznaju elementarne stvari u fudbalu, ali su prvi kada se treba ispljuvati na reprezentaciju (LIthium010 recimo)... Možda nije sve djelovalo savršeno na terenu, ali bilo bi dobro kad bi pojedinci shvatili da mi nismo u rangu najjačih evropskih reprezentacija i da ne možemo očekivati da sve protvnike lako pobjeđujemo. Trebali bi biti zadovoljni svakom pobjedom, a igra će polako da dođe na svoje mjesto. Na svakoj utakmici ja vidim ponešto novo i određen pomak. Onakva borbenost nije dugo viđena od strane naših reprezentativaca i treba im odati priznanje zbog toga... Pantelić i Kovačević su sinoć bili najbolji igrači na terenu. Govorim realno, a svaki navijač, koji posjduje makar površno znanje o fudbalskoj igri će se složiti sa mnom... Kovačević je bio fantastično borben, a Pantelić je napadač kakvog treba naša reprezentacija iz dva razloga. Prvi, jer redovno trese mreže u Bundesligi, a malo je naših napadača koji se mogu pohvaliti efikasnošću u jakoj evropskoj ligi. Kežmanu svaka čast, ali postizati golove u Turskoj i Njemačkoj nije isto. Drugi razlog je činjenica da reprezentacija nema pravog kreativnog vezistu koji bi igrao iza špiceva. U takvoj situaciji Pantelić je odradio sjajan posao vraćajući se po loptu skroz do centra. Fenomenalno se kretao po terenu i učestvovao u građenju igre. Ja sam inače bio veliki skeptik povodom njegovog pozivanja u reprezentaciju, jer sam ga smatrao egocentričnim samoživcem koji igra samo da bi psotigao gol, a da ga rezultat tima ne zanima. Na sinoćnjoj utakmici mislim da je sve razuvjerio, jedino očito nije razuvjerio pojedince sa pomanjkanjem objektivne percepcije, a vjerovatno i inteligencije, koji u reprezentativcima vide samo bivše igrače Partizana ili Zvezde. Razmislite malo da li je jednom Baskijcu, pa još renomiranom treneru stvarno jako bitno da li su u reprezentaciji bivši igrači Zvezde ili Partizana? Dozovite se pameti i prestanite više da prosipate tu klubaštvom ispranu pamet... Klemente je u španskoj reprezentaciji sam sastavaljao tim, pa sumnjam da mu bilo ko ovdje može suflirati koga da poziva u tim.

Što se mene tiče, rezultat je dobra, kao i dosadašnji učinak. Pozdrav pravim navijačima reprezentacije, od pravih navijača iz Banja Luke...

alexis

pre 17 godina

Svaka cast!Ljudi shvatite da su 3 boda tu,nije bitno na koji nacin se doslo do njih.Mora da shvatite da je I.Petkovic dobro vodio repku kroz kvalifikacije,on je posle odlepio jer je pocetnik,i nema dovoljno iskustva.Ja bih bio zadovoljan kada bi mi u kvalifikacijama prosli kao i za svetsko,a tamo(na evropskom) cemo pokazati sta znamo i Klemente ce dokazati da je pravo resenje,i da je sjajan trener..

p.s.@Goran-nasa trenutna prva postava bi trebalo da izgleda:Stojkovic,Lukovic,Vidic,Stepanov,Markovic,Stankovic,Kovacevic,Trisovic,Koroman,Zigic,Pantelic...9-orica iz Zvezde...to je samo dokaz da zvezda ima sjajnu skolu.Pogledaj mladu reprezentaciju(basta,jankovic,milovanovic,mrdja...).A to sto su igrali sa PSV-om,i ostalim timovima samo ih cini jos vecim igracima!!!!!

Stefo

pre 17 godina

Nacin na koji su igrali je takodje simbol sa buducnost..
Jeste, prosli smo sa 3 boda, ali kao sto je mali izrazio, imace autsajdera koji ce "pokupiti" bodove, ako se odmah ne ojaca.

goran

pre 17 godina

Boki, stvarno si skrenuo paznju na '' kljucni '' propust, na cinjenicu da na dresovima nije bilo 4C... To bi sigurno delovalo kao propeler na nasim fudbalerima :))) Ne mogu da verujem da si od cele utakmice bas to primetio. A jesi mozda video da se neki igraci nisu ni prekrstili? Strasno! Kad uzmemo u obzir ova dva bitna faktora, dobro je da smo uopste i pobedili... Ma daaa...

pametnjakovic

pre 17 godina

Vazno je to da smo poboljsali igru.Ipak nemogu da svatim Klementea da u reprezentaciju nije pozvao RAMBA!!!Treba nam takav igrac!!!

nsboba

pre 17 godina

Ovde iz USA je prenos bio na Fox Sports World. Inace teren je izgleda bio natopljen vodem a lotpa je pravila zabice 100 na sat da bi na kraju samo pala u mestu...
Sto se igre tice, nista se nije promenilo, prvo poluvreme je bilo po recima Engleskih komentatora ovde "postepeno gradjenje akcija ka protivnickom golu", a 10 minuta drugog me je podsecalo na drugo poluvreme SP '98 sa Holandijom kada smo im dali gol (pa je Mijat overio precku iz penala) da bi se opet branili, na pomozi boze, do kraja utakmice. A opet, to je sve do trenera, i zato, nije mi bas ovaj Klemente nesto pokazao, ali daj sta das....pozdrav svima, napred SRBIJA

boze ne-pravde

pre 17 godina

Kako bi se samo radovao ovoj pobedi pre par godina. Danas naprotiv, mogu da nadjem vrlo malo stvari vezanih za reprezentaciju sa kojim mogu da se identifikujem.
Zvizdanje himni gostujuceg tima.
Rasističko ponasanje dela navijaca.
Posebno odbojna mi je ova nasa, reakcionarna, klerikalna himna, koja je primerenija jednoj dzamahiriji nego republici. Nekada smo je istina pevali na demonstracijama, kao simbol gradjanske neposlusnosti ali je kao simbol "novog" imidza Srbije taj tekst potpuni promosaj.
Tamno ili bolje receno krvavo-crveni dresovi u koje su obuceni nasi igraci predstavljaju estetiku karakterističnu za zakavkaske ili srednjeazijske kulture. Plavi dresovi, koji nikada nisu imali politicku konotaciju i koji poticu iz pred-komunistickog perioda, su (navrat-nanos) morali biti zamenjeni u crvene (koji tu konotaciju mogu da imaju?!). Paradoks, koji je moguc samo zahvaljujuci (zamenjenoj) tezi, da se katarza moze doziveti samo nakon odbacivanje na djubriste svega onoga sto iole podseca na proslost. Tako su se na meti "refomatora", zaduzenih za "rebrendovaje" Srbije nasli jugoslovenstvo, bratstvo i jedinstvo i socijalizam, pa su kao "kolateralna steta" pocele da padaju i tekovine antifasizma, antirasizma, dostignutih prava manjina, radnickih prava, zenske emancipacije...pa je tako pao i plavi dres. Bez obzira na sve navedeno, istinski je zapanjujuci podatak, da su se pojedini igraci odlucili, da se aktivno ukljuce u referendumsku kampanju. Takva doza konformizma je naime upravo jedna od odlika perioda od koga pokusavaju da se distanciraju. Stariji se mozda secaju, kako se stvarala SFRJ. I ona se stvarala na potpunoj negaciji predhodne drzave, kraljevine. Ti procesi su stvorili "klimave" drustvene, etnicke i upravne temelje Jugoslavije sto je bio jedan od kljucnih razloga zasto je propala. Jedna izreka kaze: "ko ne uci iz istorije, osudjen je da je ponavlja". Ta izreka se posebno "poklapa" sa nasim slucajem, imajuci u vidu da smo zemlja emigracije odnosno "odliva mozgova" i da nase drustvo danas vode uglavnom ponavljaci djaci.

Delija Banja Luka

pre 17 godina

Licno mislim da nasu reprezentaciju umjesto Clementea vodi Lipi a da smo Belgijance dobili i sa 5-0 opet bi bilo nezadovoljnih.Pogotovo je glupo praviti podjelu na Zvezdase i Partizanovce pa oni igraju za SRBIJU.

Sofronije

pre 17 godina

Igra daleko od ocekivane ali kad vidim kako su Englezi prosli sa Makedonijom mozemo reci da je rezultat OK.Da smo mi igrali sa Makedonijom 0:0 kod kuce Klementea bi svi stavili u top...ovako...

Belgija je fizicki jaka i brza ekipa..da su oni prvi dali gol sve bi blo gotovo.Ipak nisu uspeli i to nesto znaci.Probili smo njihovu odbranu i uspeli. Ima u tome dosta zasluge i Klementea. Nekako kad njega vidim na terenu imam neki osecaj sigurnosti. On ocigldedno zna svoj posao i da iz tima kome su vecina igraca prosecni izvuce maximum.

Ovaj tim ocigledno nema vrhunskog igraca koji bi vodio igru i to je najveci problem.Medjutim nije ga imala ni Grcka pa je osvojila prvenstvo Evrope.
Mi smo navikli da imamo par vrhunskih igraca u timu ali ti se ne radjaju svaki dan. Izuzetak je po mom misljenju Vidic jer on je zbilja veliki igrac.Medjutim on nije play..ne vodi igru.A i bio je povredjen pa je izostajao...
Klemente nesto pokusava da organizuje igru sa Pantelicem i Stankovicem ali ovaj drugi narocito nije za to.On moze da trci ali da gradi igru nema sanse.Osim toga ni on kao i cela reprezantacija nema igraca koji zna da sutne slobodan udarac ili korner. Jednostavno im je tehnika suta za opstinsku ligu.Sinisa je za njih izmislio slobodan udarac....
Vukic?Djordjevic?Ilic?..nigde ih nema...Krasic?Mozda bi sa njim trebalo pokusati..
Zato se treba okrenuti kolektivnoj igri. Ako dobro trcimo i borimo se kao Pantelic juce onda ce biti mnogo manje problema.
Nasi napadaci mozda imaju neku tehniku ali fizicki su jad i beda...Lazovica a ranije Ljuboju odbrabeni igraca protivnika lagano zaustave jer nemaju brzinu i snagu da ih u duelu okrenu...Zigic je visok pa tu ima neke vajde od skoka ali ovi drugi nista...Krilo tj igraca koji zna da centrira uopste nemamo..Sve su to neki brzi bekovi ili poluspic igraci koji znaju samo da cusnu loptu...
Zato nam je svaki gol kao suvo zlato...
Ipak dok smo god u igri sve je lagano a ako uspemo da prodjemo na EURO bice to nevidjeni uspeh.

stimi

pre 17 godina

ZASTO???pljuvati po ovim momcima nije fer..ne moze se preko noci od "magarca da napravi konj".Dajmo im malo vremena i uz male izmene i jos barem 40%vise zalaganja eto nas u samom vrhu..pogledajte malo ostale ekipe...-ruku na srce,mozda 2-3 igraju dobro a ostali jos traze sebe...pozdrav iz offenbacha..napred srbija i RS!!!

RASA

pre 17 godina

Gospodo dezurni kriticari... Da malo spustimo loptu... Kad nas EPS pobedi belgijsku elektroprivredu, makar i na penale, onda pljujte po ovim momcima Da li Vam je poznat podatak da Belgija ne moze da potrosi proizvedenu struju, nego im ceo dan gore sijalice pored auto puta, a mi smo koliko juce sedeli uz lojanice... Nemoj da pricamo o ostalim parametrima, privredi, spoljnoj politici, getu u kome mi zivimo(vize i ostalo)... Zato SVAKA CAST momci i ne obracajte paznju na dezurne pljuvace!!!

krajiskivuk

pre 17 godina

prvo sve cestitke igracima rukovodstvu i navijacima bodovi su uzeti to je jedino sto se pamti,prosla su vremena kada nadigrate protivnika a ostanemo prazni ruku.Ljudi zbijmo redove navijajmo srcem za srbiju mislim da se mora naci mjesto u 22 za djordjevica treba nam veznjak tehnicar i iskusan srecno do nove pobjede

alexaNS

pre 17 godina

Prvo,vazna 3 boda.Drugo nezadovoljan sam igrom,hocu da vidim Sasu Ilica u prvoj postavi.Trece,igraci kada izlaze treba da zaborave da su igrali u nekom ovdasnjem klubu,sada igraju za Srbiju i bio bi red da se jave navijacima na sve cetiri strane.Inace,Trisovic je ubedljivo najgore igrao,imao je centarsuteve a la Milivoje.

dejan

pre 17 godina

Moramo vec jednom da se pomirimo sa cinjenicom da mi nismo nikakva velesila u fudbalu i da se tako ophodimo prema rezultatima koje reprezantacija postize, a oni su sasvim OK. Zato BRAVO i igracima i strucnom stabu i navijacima! Voleo bih da vec jednom razdvojimo klubove od reprezantacije, jer ovo grobarsko i cigansko izivljavanje nas vodi samo u jos vecu dubiozu. I jos samo apel navijacima da ubuduce ne zvizde himnama drugih drzava, prosto nije kulturno

Djole

pre 17 godina

Ljudu,pa Klemente je retultatom zadovoljan.
Rezultat kao sto smo mi napravili sinoc je identican rezultatima reprezentacije u kvalifikacijama za S.P.,....kraj i posledice su nam poznate i to vrlo dobro.Zigic,Pantelic,Duljaj i nasa prepucavanja oko njih su uzaludna,nama treba mnogo do nekog rezultata kojim camo biti sigurni i zadovoljni.Sigurni u igrace i zadovoljni sa njima.Bez ikakvog spakulisanja i sumnje u njih.

Vlada

pre 17 godina

Postavimo stvari na svoje mesto ali ovaj put iskreno: Vidic, Stojkovic i Kovacevic su danas bili nasi najbolji igraci, Zigic je dao odlucujuci gol, a Pantelic bio nas najborbeniji igrac. Dovoljno od Zvezde! Dalje, stvaraju se novi tim, igra i imidz, a to je dug i bolan proces. Ipak, mnogo je lepse kad se kroz taj proces prolazi pobedama nego porazima. Po meni su timu potrebne 2 zamene za sledecu utakmicu: Ilic i Lukovic u tim umesto Trisovica i Dragutinovica. Potrebno je da neko zna i da centrira i napravi sansu dubinskim pasom a ne samo da gledam dodavanje u stranu... Da li moram jos nesto da dodam?

Sasa_Paracinac

pre 17 godina

Ma sta pricate bre Ljudi, izasao je Pantelic usao vam je duljaj pa zamalo da primimo gol. Gledajte malo realno a sto se tice zvezdinih igraca. oni vise ne igraju za zvezdu nego u nekim vecim klubovima pa su zato i dobili priliku da se dokazu kao sto i jesu. Pa stvarno su ginuli na teren Marku Pantelicu stvarno zelim sve najbolje jer to je spic igrac koji zna i da se vrati u odbranu i brzo prosledi loptu napred ka protivnickom golu. Trebaju vise ovako izostavljati igrace kao sto su i Pantelica pa videte sada kako mora da se gine za mesto u Reprezentaciji !!! Napred Srbija Crveni Orlovi !!!

Lithium010

pre 17 godina

CIME DA BUDES ZADOVOLJAN IGROM?
TO STO SE IGRACI BACAJU I TRAZE PREKRSAJE I PENALE JE ZBOG TOGA STO JE VECINA IGRALA U CRVENOJ ZVEZDI PA SU NAVIKLI DA IM SUDIJE ZA TAKVE PENALE DOSUDJUJU PENALE I PREKRSAJE!!
PANTELICU PONESI SI DUSEK SLEDECI PUT POSTO SE SAMO IZLEZAVAS A TIM STO SE STALNO KRSTIS MOZES MOZES SAMO DA ZABLUDJUJES ONE NA SEVERNOJ TRIBINI!!!

Goran

pre 17 godina

Pa, postavimo stvari ovako. Tim koji ima devetoricu igraca, koji su prosli par ciklusa sa Zvezdom u Evropi-a znamo kako; PSV,Zenit,Liberec...-treba da nam donese uspeh u Evropi, kako? Objektivno mesto zasluzuju Stojkovic, Vidic, Kovacevic i Zigic. Drugo trener koji je par dana u Srbiji pred utakmice i odradi par treninga ne moze da objektivno prenese zamisli na trenutne mogucnosti fudbalera, tako da su ovi rezultati postignuti na o ruk, znaci nova drzava, himna, navijaci ali, bojim se da je to sve kratkog veka.

Vlada Sa

pre 17 godina

Javno molim sve ljude koji nisu gledali utakmicu (narocito oni iz dijaspore) da ne komentarisu vise. Ko sme da prigovori igracima na zalaganju i selektoru na izboru?! Cujem razne komentare za tandem Zigic - Pantelic. Pantelic nije u formi??? Decko razbija u Nemackoj, a ko je gledao prenos cuo je da je Pantelic igrac utakmice, decko je pretrcao kilometre i ostavio srce na terenu, stvorio brojne prilike, pogodio stativu. O Zigicu ne treba trositi reci, po ko zna koji put postize pobedonosni pogodak, a svi znamo kako je poceo sezonu u Spaniji, postigao je u 3 kola isto toliko golova i prva je zvezda tima. Ne treba nikoga izdvajati, svi su igrali maksimalno motivisano i zalaganje nije izostalo. Koncentracija je popustila u zadnjih 20 min, ali to se desava. Ja sam licno mislio da Ivica Dragutinovic nije zasluzio poziv, a kamoli da bude starter, a decko je namestio gol i odigrao sasvim solidno. Znaci - Prestanite sa govorom mrznje. Zvezda - Partizan... DOSTA JE! Danas je igrala Srbija, i to treba svima da bude jasno. Umesto da budu samo reci hvale za nas tim, vidim da je vecina komentara zlonamerna. Ostavimo selektora da radi svoj posao. Ako rezultati (ne daj Boze) izostanu, lako cemo pljuvati po klupi... To nam je uvek i islo najlakse...

Zok

pre 17 godina

Mnogo sam greske video na snimak eurosporta. Mnogo brlje u odbrani i nezrela igra. Najvise mi je krivo bilo kada vidim da se nasi igraci bezveze bacaju trazejuci faul ili penal i jos kad cela ekipa stane i trazi faul a igra se nastavlja. To je nediciplina i malo detinjasto. Najvise me cudi da su to stariji igraci uradili a ne ovi mladji

Dragan Bosnjakovic

pre 17 godina

pa dobro,inbteresuje me cime ste vi,gospodi-
ne(Terzicu)zadovoljni?
Stvarno,nemam nikakav komentaR,ali stvarno
smesno da se posle ovakve igre....Ipak,bolje
bez komentara.Futbal je IGRA sa loptom,koli-
ko ja znam!Hvala na prostoru.Njujork,7,45
uvece,Dragan

paris Petrovic

pre 17 godina

Gde je Ljubolja takav tip igraca je potreban nasoj reprezentaciji, umesto na primer Pantelica koji pokazuje da nije u formi , pa valja praviti izmene u reprezentaciji srbije i jos jednom cestitam momcima na pobedi . Bravo..

paris Petrovic

pre 17 godina

Gde je Ljubolja takav tip igraca je potreban nasoj reprezentaciji, umesto na primer Pantelica koji pokazuje da nije u formi , pa valja praviti izmene u reprezentaciji srbije i jos jednom cestitam momcima na pobedi . Bravo..

Dragan Bosnjakovic

pre 17 godina

pa dobro,inbteresuje me cime ste vi,gospodi-
ne(Terzicu)zadovoljni?
Stvarno,nemam nikakav komentaR,ali stvarno
smesno da se posle ovakve igre....Ipak,bolje
bez komentara.Futbal je IGRA sa loptom,koli-
ko ja znam!Hvala na prostoru.Njujork,7,45
uvece,Dragan

Zok

pre 17 godina

Mnogo sam greske video na snimak eurosporta. Mnogo brlje u odbrani i nezrela igra. Najvise mi je krivo bilo kada vidim da se nasi igraci bezveze bacaju trazejuci faul ili penal i jos kad cela ekipa stane i trazi faul a igra se nastavlja. To je nediciplina i malo detinjasto. Najvise me cudi da su to stariji igraci uradili a ne ovi mladji

Goran

pre 17 godina

Pa, postavimo stvari ovako. Tim koji ima devetoricu igraca, koji su prosli par ciklusa sa Zvezdom u Evropi-a znamo kako; PSV,Zenit,Liberec...-treba da nam donese uspeh u Evropi, kako? Objektivno mesto zasluzuju Stojkovic, Vidic, Kovacevic i Zigic. Drugo trener koji je par dana u Srbiji pred utakmice i odradi par treninga ne moze da objektivno prenese zamisli na trenutne mogucnosti fudbalera, tako da su ovi rezultati postignuti na o ruk, znaci nova drzava, himna, navijaci ali, bojim se da je to sve kratkog veka.

Vlada Sa

pre 17 godina

Javno molim sve ljude koji nisu gledali utakmicu (narocito oni iz dijaspore) da ne komentarisu vise. Ko sme da prigovori igracima na zalaganju i selektoru na izboru?! Cujem razne komentare za tandem Zigic - Pantelic. Pantelic nije u formi??? Decko razbija u Nemackoj, a ko je gledao prenos cuo je da je Pantelic igrac utakmice, decko je pretrcao kilometre i ostavio srce na terenu, stvorio brojne prilike, pogodio stativu. O Zigicu ne treba trositi reci, po ko zna koji put postize pobedonosni pogodak, a svi znamo kako je poceo sezonu u Spaniji, postigao je u 3 kola isto toliko golova i prva je zvezda tima. Ne treba nikoga izdvajati, svi su igrali maksimalno motivisano i zalaganje nije izostalo. Koncentracija je popustila u zadnjih 20 min, ali to se desava. Ja sam licno mislio da Ivica Dragutinovic nije zasluzio poziv, a kamoli da bude starter, a decko je namestio gol i odigrao sasvim solidno. Znaci - Prestanite sa govorom mrznje. Zvezda - Partizan... DOSTA JE! Danas je igrala Srbija, i to treba svima da bude jasno. Umesto da budu samo reci hvale za nas tim, vidim da je vecina komentara zlonamerna. Ostavimo selektora da radi svoj posao. Ako rezultati (ne daj Boze) izostanu, lako cemo pljuvati po klupi... To nam je uvek i islo najlakse...

Lithium010

pre 17 godina

CIME DA BUDES ZADOVOLJAN IGROM?
TO STO SE IGRACI BACAJU I TRAZE PREKRSAJE I PENALE JE ZBOG TOGA STO JE VECINA IGRALA U CRVENOJ ZVEZDI PA SU NAVIKLI DA IM SUDIJE ZA TAKVE PENALE DOSUDJUJU PENALE I PREKRSAJE!!
PANTELICU PONESI SI DUSEK SLEDECI PUT POSTO SE SAMO IZLEZAVAS A TIM STO SE STALNO KRSTIS MOZES MOZES SAMO DA ZABLUDJUJES ONE NA SEVERNOJ TRIBINI!!!

Sasa_Paracinac

pre 17 godina

Ma sta pricate bre Ljudi, izasao je Pantelic usao vam je duljaj pa zamalo da primimo gol. Gledajte malo realno a sto se tice zvezdinih igraca. oni vise ne igraju za zvezdu nego u nekim vecim klubovima pa su zato i dobili priliku da se dokazu kao sto i jesu. Pa stvarno su ginuli na teren Marku Pantelicu stvarno zelim sve najbolje jer to je spic igrac koji zna i da se vrati u odbranu i brzo prosledi loptu napred ka protivnickom golu. Trebaju vise ovako izostavljati igrace kao sto su i Pantelica pa videte sada kako mora da se gine za mesto u Reprezentaciji !!! Napred Srbija Crveni Orlovi !!!

Vlada

pre 17 godina

Postavimo stvari na svoje mesto ali ovaj put iskreno: Vidic, Stojkovic i Kovacevic su danas bili nasi najbolji igraci, Zigic je dao odlucujuci gol, a Pantelic bio nas najborbeniji igrac. Dovoljno od Zvezde! Dalje, stvaraju se novi tim, igra i imidz, a to je dug i bolan proces. Ipak, mnogo je lepse kad se kroz taj proces prolazi pobedama nego porazima. Po meni su timu potrebne 2 zamene za sledecu utakmicu: Ilic i Lukovic u tim umesto Trisovica i Dragutinovica. Potrebno je da neko zna i da centrira i napravi sansu dubinskim pasom a ne samo da gledam dodavanje u stranu... Da li moram jos nesto da dodam?

dejan

pre 17 godina

Moramo vec jednom da se pomirimo sa cinjenicom da mi nismo nikakva velesila u fudbalu i da se tako ophodimo prema rezultatima koje reprezantacija postize, a oni su sasvim OK. Zato BRAVO i igracima i strucnom stabu i navijacima! Voleo bih da vec jednom razdvojimo klubove od reprezantacije, jer ovo grobarsko i cigansko izivljavanje nas vodi samo u jos vecu dubiozu. I jos samo apel navijacima da ubuduce ne zvizde himnama drugih drzava, prosto nije kulturno

Djole

pre 17 godina

Ljudu,pa Klemente je retultatom zadovoljan.
Rezultat kao sto smo mi napravili sinoc je identican rezultatima reprezentacije u kvalifikacijama za S.P.,....kraj i posledice su nam poznate i to vrlo dobro.Zigic,Pantelic,Duljaj i nasa prepucavanja oko njih su uzaludna,nama treba mnogo do nekog rezultata kojim camo biti sigurni i zadovoljni.Sigurni u igrace i zadovoljni sa njima.Bez ikakvog spakulisanja i sumnje u njih.

RASA

pre 17 godina

Gospodo dezurni kriticari... Da malo spustimo loptu... Kad nas EPS pobedi belgijsku elektroprivredu, makar i na penale, onda pljujte po ovim momcima Da li Vam je poznat podatak da Belgija ne moze da potrosi proizvedenu struju, nego im ceo dan gore sijalice pored auto puta, a mi smo koliko juce sedeli uz lojanice... Nemoj da pricamo o ostalim parametrima, privredi, spoljnoj politici, getu u kome mi zivimo(vize i ostalo)... Zato SVAKA CAST momci i ne obracajte paznju na dezurne pljuvace!!!

stimi

pre 17 godina

ZASTO???pljuvati po ovim momcima nije fer..ne moze se preko noci od "magarca da napravi konj".Dajmo im malo vremena i uz male izmene i jos barem 40%vise zalaganja eto nas u samom vrhu..pogledajte malo ostale ekipe...-ruku na srce,mozda 2-3 igraju dobro a ostali jos traze sebe...pozdrav iz offenbacha..napred srbija i RS!!!

krajiskivuk

pre 17 godina

prvo sve cestitke igracima rukovodstvu i navijacima bodovi su uzeti to je jedino sto se pamti,prosla su vremena kada nadigrate protivnika a ostanemo prazni ruku.Ljudi zbijmo redove navijajmo srcem za srbiju mislim da se mora naci mjesto u 22 za djordjevica treba nam veznjak tehnicar i iskusan srecno do nove pobjede

alexaNS

pre 17 godina

Prvo,vazna 3 boda.Drugo nezadovoljan sam igrom,hocu da vidim Sasu Ilica u prvoj postavi.Trece,igraci kada izlaze treba da zaborave da su igrali u nekom ovdasnjem klubu,sada igraju za Srbiju i bio bi red da se jave navijacima na sve cetiri strane.Inace,Trisovic je ubedljivo najgore igrao,imao je centarsuteve a la Milivoje.

Sofronije

pre 17 godina

Igra daleko od ocekivane ali kad vidim kako su Englezi prosli sa Makedonijom mozemo reci da je rezultat OK.Da smo mi igrali sa Makedonijom 0:0 kod kuce Klementea bi svi stavili u top...ovako...

Belgija je fizicki jaka i brza ekipa..da su oni prvi dali gol sve bi blo gotovo.Ipak nisu uspeli i to nesto znaci.Probili smo njihovu odbranu i uspeli. Ima u tome dosta zasluge i Klementea. Nekako kad njega vidim na terenu imam neki osecaj sigurnosti. On ocigldedno zna svoj posao i da iz tima kome su vecina igraca prosecni izvuce maximum.

Ovaj tim ocigledno nema vrhunskog igraca koji bi vodio igru i to je najveci problem.Medjutim nije ga imala ni Grcka pa je osvojila prvenstvo Evrope.
Mi smo navikli da imamo par vrhunskih igraca u timu ali ti se ne radjaju svaki dan. Izuzetak je po mom misljenju Vidic jer on je zbilja veliki igrac.Medjutim on nije play..ne vodi igru.A i bio je povredjen pa je izostajao...
Klemente nesto pokusava da organizuje igru sa Pantelicem i Stankovicem ali ovaj drugi narocito nije za to.On moze da trci ali da gradi igru nema sanse.Osim toga ni on kao i cela reprezantacija nema igraca koji zna da sutne slobodan udarac ili korner. Jednostavno im je tehnika suta za opstinsku ligu.Sinisa je za njih izmislio slobodan udarac....
Vukic?Djordjevic?Ilic?..nigde ih nema...Krasic?Mozda bi sa njim trebalo pokusati..
Zato se treba okrenuti kolektivnoj igri. Ako dobro trcimo i borimo se kao Pantelic juce onda ce biti mnogo manje problema.
Nasi napadaci mozda imaju neku tehniku ali fizicki su jad i beda...Lazovica a ranije Ljuboju odbrabeni igraca protivnika lagano zaustave jer nemaju brzinu i snagu da ih u duelu okrenu...Zigic je visok pa tu ima neke vajde od skoka ali ovi drugi nista...Krilo tj igraca koji zna da centrira uopste nemamo..Sve su to neki brzi bekovi ili poluspic igraci koji znaju samo da cusnu loptu...
Zato nam je svaki gol kao suvo zlato...
Ipak dok smo god u igri sve je lagano a ako uspemo da prodjemo na EURO bice to nevidjeni uspeh.

Delija Banja Luka

pre 17 godina

Licno mislim da nasu reprezentaciju umjesto Clementea vodi Lipi a da smo Belgijance dobili i sa 5-0 opet bi bilo nezadovoljnih.Pogotovo je glupo praviti podjelu na Zvezdase i Partizanovce pa oni igraju za SRBIJU.

pametnjakovic

pre 17 godina

Vazno je to da smo poboljsali igru.Ipak nemogu da svatim Klementea da u reprezentaciju nije pozvao RAMBA!!!Treba nam takav igrac!!!

alexis

pre 17 godina

Svaka cast!Ljudi shvatite da su 3 boda tu,nije bitno na koji nacin se doslo do njih.Mora da shvatite da je I.Petkovic dobro vodio repku kroz kvalifikacije,on je posle odlepio jer je pocetnik,i nema dovoljno iskustva.Ja bih bio zadovoljan kada bi mi u kvalifikacijama prosli kao i za svetsko,a tamo(na evropskom) cemo pokazati sta znamo i Klemente ce dokazati da je pravo resenje,i da je sjajan trener..

p.s.@Goran-nasa trenutna prva postava bi trebalo da izgleda:Stojkovic,Lukovic,Vidic,Stepanov,Markovic,Stankovic,Kovacevic,Trisovic,Koroman,Zigic,Pantelic...9-orica iz Zvezde...to je samo dokaz da zvezda ima sjajnu skolu.Pogledaj mladu reprezentaciju(basta,jankovic,milovanovic,mrdja...).A to sto su igrali sa PSV-om,i ostalim timovima samo ih cini jos vecim igracima!!!!!

boze ne-pravde

pre 17 godina

Kako bi se samo radovao ovoj pobedi pre par godina. Danas naprotiv, mogu da nadjem vrlo malo stvari vezanih za reprezentaciju sa kojim mogu da se identifikujem.
Zvizdanje himni gostujuceg tima.
Rasističko ponasanje dela navijaca.
Posebno odbojna mi je ova nasa, reakcionarna, klerikalna himna, koja je primerenija jednoj dzamahiriji nego republici. Nekada smo je istina pevali na demonstracijama, kao simbol gradjanske neposlusnosti ali je kao simbol "novog" imidza Srbije taj tekst potpuni promosaj.
Tamno ili bolje receno krvavo-crveni dresovi u koje su obuceni nasi igraci predstavljaju estetiku karakterističnu za zakavkaske ili srednjeazijske kulture. Plavi dresovi, koji nikada nisu imali politicku konotaciju i koji poticu iz pred-komunistickog perioda, su (navrat-nanos) morali biti zamenjeni u crvene (koji tu konotaciju mogu da imaju?!). Paradoks, koji je moguc samo zahvaljujuci (zamenjenoj) tezi, da se katarza moze doziveti samo nakon odbacivanje na djubriste svega onoga sto iole podseca na proslost. Tako su se na meti "refomatora", zaduzenih za "rebrendovaje" Srbije nasli jugoslovenstvo, bratstvo i jedinstvo i socijalizam, pa su kao "kolateralna steta" pocele da padaju i tekovine antifasizma, antirasizma, dostignutih prava manjina, radnickih prava, zenske emancipacije...pa je tako pao i plavi dres. Bez obzira na sve navedeno, istinski je zapanjujuci podatak, da su se pojedini igraci odlucili, da se aktivno ukljuce u referendumsku kampanju. Takva doza konformizma je naime upravo jedna od odlika perioda od koga pokusavaju da se distanciraju. Stariji se mozda secaju, kako se stvarala SFRJ. I ona se stvarala na potpunoj negaciji predhodne drzave, kraljevine. Ti procesi su stvorili "klimave" drustvene, etnicke i upravne temelje Jugoslavije sto je bio jedan od kljucnih razloga zasto je propala. Jedna izreka kaze: "ko ne uci iz istorije, osudjen je da je ponavlja". Ta izreka se posebno "poklapa" sa nasim slucajem, imajuci u vidu da smo zemlja emigracije odnosno "odliva mozgova" i da nase drustvo danas vode uglavnom ponavljaci djaci.

Stefo

pre 17 godina

Nacin na koji su igrali je takodje simbol sa buducnost..
Jeste, prosli smo sa 3 boda, ali kao sto je mali izrazio, imace autsajdera koji ce "pokupiti" bodove, ako se odmah ne ojaca.

nsboba

pre 17 godina

Ovde iz USA je prenos bio na Fox Sports World. Inace teren je izgleda bio natopljen vodem a lotpa je pravila zabice 100 na sat da bi na kraju samo pala u mestu...
Sto se igre tice, nista se nije promenilo, prvo poluvreme je bilo po recima Engleskih komentatora ovde "postepeno gradjenje akcija ka protivnickom golu", a 10 minuta drugog me je podsecalo na drugo poluvreme SP '98 sa Holandijom kada smo im dali gol (pa je Mijat overio precku iz penala) da bi se opet branili, na pomozi boze, do kraja utakmice. A opet, to je sve do trenera, i zato, nije mi bas ovaj Klemente nesto pokazao, ali daj sta das....pozdrav svima, napred SRBIJA

goran

pre 17 godina

Boki, stvarno si skrenuo paznju na '' kljucni '' propust, na cinjenicu da na dresovima nije bilo 4C... To bi sigurno delovalo kao propeler na nasim fudbalerima :))) Ne mogu da verujem da si od cele utakmice bas to primetio. A jesi mozda video da se neki igraci nisu ni prekrstili? Strasno! Kad uzmemo u obzir ova dva bitna faktora, dobro je da smo uopste i pobedili... Ma daaa...

Nitro

pre 17 godina

Vidim da je dosta likova koji ne poznaju elementarne stvari u fudbalu, ali su prvi kada se treba ispljuvati na reprezentaciju (LIthium010 recimo)... Možda nije sve djelovalo savršeno na terenu, ali bilo bi dobro kad bi pojedinci shvatili da mi nismo u rangu najjačih evropskih reprezentacija i da ne možemo očekivati da sve protvnike lako pobjeđujemo. Trebali bi biti zadovoljni svakom pobjedom, a igra će polako da dođe na svoje mjesto. Na svakoj utakmici ja vidim ponešto novo i određen pomak. Onakva borbenost nije dugo viđena od strane naših reprezentativaca i treba im odati priznanje zbog toga... Pantelić i Kovačević su sinoć bili najbolji igrači na terenu. Govorim realno, a svaki navijač, koji posjduje makar površno znanje o fudbalskoj igri će se složiti sa mnom... Kovačević je bio fantastično borben, a Pantelić je napadač kakvog treba naša reprezentacija iz dva razloga. Prvi, jer redovno trese mreže u Bundesligi, a malo je naših napadača koji se mogu pohvaliti efikasnošću u jakoj evropskoj ligi. Kežmanu svaka čast, ali postizati golove u Turskoj i Njemačkoj nije isto. Drugi razlog je činjenica da reprezentacija nema pravog kreativnog vezistu koji bi igrao iza špiceva. U takvoj situaciji Pantelić je odradio sjajan posao vraćajući se po loptu skroz do centra. Fenomenalno se kretao po terenu i učestvovao u građenju igre. Ja sam inače bio veliki skeptik povodom njegovog pozivanja u reprezentaciju, jer sam ga smatrao egocentričnim samoživcem koji igra samo da bi psotigao gol, a da ga rezultat tima ne zanima. Na sinoćnjoj utakmici mislim da je sve razuvjerio, jedino očito nije razuvjerio pojedince sa pomanjkanjem objektivne percepcije, a vjerovatno i inteligencije, koji u reprezentativcima vide samo bivše igrače Partizana ili Zvezde. Razmislite malo da li je jednom Baskijcu, pa još renomiranom treneru stvarno jako bitno da li su u reprezentaciji bivši igrači Zvezde ili Partizana? Dozovite se pameti i prestanite više da prosipate tu klubaštvom ispranu pamet... Klemente je u španskoj reprezentaciji sam sastavaljao tim, pa sumnjam da mu bilo ko ovdje može suflirati koga da poziva u tim.

Što se mene tiče, rezultat je dobra, kao i dosadašnji učinak. Pozdrav pravim navijačima reprezentacije, od pravih navijača iz Banja Luke...

++ns++

pre 17 godina

Vredna pobeda i impresivna slika na Marakani, konacno sam se osecao kao Srbin koji gleda svoj nacionalni tim, cela utakmica zajednicki ritam publike i tima. Pri ovakvom odnosu nisam siguran da neko moze da nosi bodove iz Beograda!
Cestitke Klementeu i ekipi, uz nadu da ce i Deki konacno zasijati kako zasluzuje, samo strljivo!

A svi oni koji kritikuju, neka i dalje to rade, ali neka prvo pogledaju tabelu grupe! Ko je prvi!? Sve ostalo je demagogija i prazna prica!!!

Napred orlovi!!!

patriot

pre 17 godina

@Vlada
Svaka cast na komentar druze!

za Pantelica:
njegov tim (Herta BSC) je prvi na tabeli Bundeslige,a Pantelic je standardni igrac.

goran (francuska)

pre 17 godina

Sta trazite dlaku u jajetu, ljudi ? Ni daleko "manji" timovi se ne pobedjuju vise tako lako a ne Belgijanci. Pobedili smo i tacka ! A bilo koji nas selektor bi se na jedan nula opredelio na defanzivnu varijantu u kojoj bi skoro sigurno pukli. Gospodin Klemente je svojim izmenama i dalje forsirao napad i to je super potez. Covek je uocio nasu veliku bolku, ispit na koji decenijama padamo a uporno srljamo u isti zid: ne znamo da igramo odbrambeno ! Hvala bogu da se napokon neko odrice te protivprirodne igre za nas. Uvek cemo bolje proci igrajuci za gol vise nego da sacuvamo jedan ili vise prednosti. Bravo Senor Klemente !

Isailovic Darko

pre 17 godina

Taman sam pomislio da sve ide po starom (vezano za vase komentare), ali hvala Bogu ima i onih koji realno sagledavaju stvari (Vlada Sa). Slazem se da je Pantelic ostavio srce na terenu. On ima losu tehniku i kontrolu ali je borben za petoricu (sto je dokazao). Kovacevic me je prijatno iznenadio, i svi su igrali OK. Cestitam im na rezultatu a smatram da je igra bila takodje na visokom nivou! Stvorili smo veliki broj sansi ane treba zaboraviti da u njihovoj odbrani stoje dva veoma kvalitetna igraca svetskog renomea Vincent Kompani i Van Buiten.

Boki

pre 17 godina

Ma svaka cast Zigicu, Pantelici, Kovacevicu pa i Stankovicu...ali umesto Trisovica ili Koromana MORA da igra SASA ILIC (doduse ne i na njihovoj poziciji).
ne mogu da verujem da za njega nema mesta u ovako slabom veznom redu?

Zoran

pre 17 godina

Izasao sam sa stadiona zadovoljan! Zar to nije dovoljno? Svi su pevali himnu, sa semafora. Tako ce je brze nauciti.
Dobre stvari: gol, pobeda, tri boda, borbenost, Vidiceva superiornost, "POMOZI BOZE" je pomoglo pri kraju utakmice...
Lose stvari: nedostatak navijackih pesama (hteo sam da nesto pevam, ali nisam znao sta, kao ni ostali), neko nas je slagao za neka najavljena iznenadjenja na stadionu (bar u novinama), igraci su mogli malo duze da ostanu posle utakmice sa publikom da proslavimo pobedu (kao i da izadju pre utakmice na zagrevanje da ih pozdravimo, kao Stojkovic)...
ocekujem jos 6-7 pobeda, 3-4 neresene i 1-2 izgubljene utakmice od preostalih 11. I naravno prolaz dalje.

kenjator

pre 17 godina

Mnoge je iznenadio poziv Dragutinoviću ali on je pokazao da je, u ovom trenutku, jedini fudbaler Srbije koji može da bude adekvatna opcija za levog beka. Iako je ostao bez snage poslednjih 20ak minuta, i takav je bolji od Krstajića, a kamo li Lukovića. Luković eventualno može da dobije šansu protiv "autsajdera" (recimo Jermenije za koji dan), a Krstajić da bude na klupi za "zlu ne trebalo".
Dobro je što su mladi pukli, zato što Klemente sada može da priključi A timu Krasića, Ivanovića i možda još po nekoga, a poznato je da Bask voli da ubacuje mlade igrače u vatru. Bane Ivanović može da bude rešenje za poziciju desnog beka, na kojoj se bespomoćno koprca Marjan Marković. Dečko ni fizički ni taktički ne može da odgovori zahtevima igre na toj poziciji: kritičan u odbrani, neodlučan u napadu, nejak u duelu.
Krasića treba videti kao moguću alternativu za Koromana na desnoj strani. Nažalost, ispostavlja se da je borbenost njegov (Koromanov) jedini adut, a našem veznom redu su potrebni kreatori. Ako Klemente bude insistirao na dijamantu i ubuduće, Stanković može biti daleko korisniji na levoj strani (umesto nedoraslog Trišovića, otkud se taj pojavio?), a pokušati sa Ilićem na ofanzivnom veznom. Realno, Sale Ilić je jedini lik u srpskom fudbalu koji može da odigra tu ulogu čoveka sa idejom, poslednjeg pasa, strelca iz drugog plana.
Kovačević, ako bude pružao ovakve partije u kontinuitetu, može da postane bitan igrač. Još kad bi znao da ponese loptu u nogama i prenese je preko centra, bio bi savršen. U kombinaciji sa proverenim Duljajem i univerzalcem Ergićem (ostavlja sve pozitivniji utisak, nijednom se dosad nije izblamirao kad je dobio priliku da igra, a to nije malo za kriterije ove generacije)- mislim da manevar može da oformi kičmu buduće ozbiljne ekipe, zajedno sa blokom Vidić-Stepanov-Ivanović.
Priznajem da sam bio među kritičarima Lazovića, ali dečko je (uz sve nedostatke) na momente pokazao rezon i inteligenciju u igri kakvu Kežman ne bi dostigao ni da još 100 godina igra fudbal.
Pantelić bi mogao da postane paker ove ekipe, kad bi igrao bliže golu. Glavna karakteristika njegove igre u Herti (koliko sam mogao da zapazim) jeste distribucija kvalitetnih lopti na 30ak metara od gola. Skoro svaka akcija za gol Herte počinje pasom Pantelića ili se završava njegovom asistencijom. Uz kreatora Saleta Ilića i inspirativnog Krasića, Pantelić bi bio rasterećen obaveze prijema lopte na sredini (jer to niko nije znao juče da uradi sem pomenutog) a samim tim bi se pomerio bliže golu i preuzeo svoju idealnu ulogu polušpica/pakera/strelca iz drugog plana.
Jedina stvar vezana za Žigića koja je diskutabilna jeste njegova sposobnost da odigra 90 minuta. Juče je izdržao i nije se vukao zadnjih pola sata kao i obično.
Ubacivanje trećeg špica nakon postizanja vodećeg gola oslikava suštinsku razliku u filozofiji fudbala između iskusnog internacionalnog trenera Klementea i sitnih pijačnih šićardžija tipa Santrača, Živadinovića, Muslina, Petkovića & Co. Bask pojačava pritisak na inferiornog protivnika da bi na taj način odbranio rezultat. Neko od pomenutih bi verovatno izveo oba špica posle vođstva i postavio odbranu na 20m od gola, a svi znamo kako se to završava.

NIKOLA-TRSTENIK

pre 17 godina

TREBA PODRŽATI OVAJ TIM KOJI OSTAVLJA SRCE NA TERENU.KVALITET JE TAKAV KAKAV JE I TU NE MOGU STOTINU KLEMENTEA NEŠTO DRASTIČNO DA PROMENE.MOMCI SE TRUDE I SVAKA IM ČAST.MI KAO NACIJA TREBA DA BUDEMO REALNI I DA NE LETIMO VISOKO.OVO MOŽE DA BUDE JEDAN PROSEČAN EVROPSKI TIM.

loose change

pre 17 godina

Kad malo bolje razmislim ova reprezentacija se ne razlikuje od one Petkove! Zigic se uopste ne razlikuje od Kezmana...Kezman nas je nosio na proslim kvalif. a sada to radi Zigic! I jedan i drugi postizu golove iz otpadaka ili sa 5 metara (retko da bude nesto bolje)! Jedino sto je sad kao Zigic heroj (a svi znamo zasto)! I tada kao i sada jedan Ilic i Ljuboja nisu imali mesta u postavi! I tada kao i sada se mucimo sa protivnicima i postizanjem golova!
Jedina razlika je sto sada igraci vise ne mogu da se vade na boje dresova i himnu! Ako uspemo da savladamo Poljake i Fince mozda i bude nesto...u suprotnom...

Grka

pre 17 godina

Izbaciti Stankovića, malo mu ohladiti glavu.Nedefinisan igrač nema mesta u repreyentaciji SRBIJE.pružiti šansu treba krativnijim igračima u ovakvoj koncepciji igre.Krasić, Ilić i dr.
Inače momci SAMO NAPRED

nenad iz rijeke

pre 17 godina

pa ljudi moji gdje vi zivite! Citam komentare i divim vam se. Toliko mrznje i gluposti na jednom mjestu za vlastite igrace nisam jos vidio. Za nas Hrvate kruzi dosjetka, dva Hrvata tri stranke i jos jedna nije vazno sto meni gori stala al mi je drago sto je susjedova krava unutra. Vi ste i nas sredili. Pantelic, Zigic i ostali su igrali za vasu repku i pobijedili ej, oni su pobijedili. Mozda vi ne znate ali VASI SU POBIJEDILI BELGIJU. Nadam se da ste shvatili. Znam ja da ni kod vas nema posla pa bi rado u selektore. ali ima samo jedno mjesto a to zauzima Klemente. Bar dok pobjedjuje mu pruzite podrsku ili nastavite sa pljuvanjem valjda je to sport koji se najradije igra na ovim prostorima

Lithium010

pre 17 godina

GROBARI GLEDAJTE NAS SLEDECE GODINE NA B92. A ONE TAMO NA EVROPSKOM PRVENSTVU
(zvezda, 08. oktobar 2006 01:14)
PRAVI BISER SA DNA OKEANA
MOZDA NISAM NEKI STRUCNJAK I POZNAVALAC ALI GLEDAM FUDBAL SVAKI DAN I OVO KAKO NASA REPREZENTACIJA IGRA JE NA NIVOU PRVE TELEKOM LIGE(SAMO STO IMAMO KVALITETNU ODBRANU).
MRZIM PANTELICA ALI NE ZBOG TOGA STO JE IGRAO U SEVERINI VEC IZ DRUGIH RAZLOGA KOJE AKO NAPISEM OVAJ KOMENTAR NECE ICI.
VI CIGANI SE PALITE NA NJEGA SLOBODNO I NA NJEGOVE JEFTINE FAZONE ALI POSTO POSTOJI TEZA O DVE SRBIJE JA SAM IZ ONE DRUGE MANJE POPULARNE GDE GRAND NIJE STIL ZIVOTA!!!

Realno

pre 17 godina

Ja mislim da ce se Srbija plasirati na EP 2008 o tome nebi trebali raspravljati, ali tako mislim da je danasnjoj reprezentaciji Srbije to i najveci domet. Kao sto rekose neki ovde Srbija nije neka velesila u fudbalu i svaka pobjeda bez obzira protiv koga, pa to bilo i protiv Arzebedjana je veliki uspeh i razlog je za slavlje.

Lord Bajro

pre 17 godina

Jednu stvar ne mogu da shvatim: svaki drugi komentar je u stilu - uzeli smo bodove, šta ima da se priča o tome kako smo igrali.
pa, znate šta, bolje da pričamo sada o našoj neubedljivoj igri, sada dok pobedjujemo, nego da se palimo.

Branko

pre 17 godina

Fudbalski kriticari-
Dobili smo tri boda. Medjutim ni igra ni rezultat od 1:0 nije dovoljan znak da smo puno napredovali. Medjutim sto se tice zalaganja videlo sa veliko pobioljsanje ali jos nism dostigli odgovarajuci nivo. Sto se tice sastava, Klemente pokusava da nadje parvi tim i da odredi poziciju za svakog igrac dge moze da pruzi maksimum. Ako nasi igraci budu nastavili da se bore a da Klemente satavi tim od najboljih igraca sa kojima trenutno raspolazemo onda se mozemo nadati lepoj igri nase reprezentacije i jos boljim rezultatima.
Branko iz Amerike.

paris Petrovic

pre 17 godina

Gde je Ljubolja takav tip igraca je potreban nasoj reprezentaciji, umesto na primer Pantelica koji pokazuje da nije u formi , pa valja praviti izmene u reprezentaciji srbije i jos jednom cestitam momcima na pobedi . Bravo..

Dragan Bosnjakovic

pre 17 godina

pa dobro,inbteresuje me cime ste vi,gospodi-
ne(Terzicu)zadovoljni?
Stvarno,nemam nikakav komentaR,ali stvarno
smesno da se posle ovakve igre....Ipak,bolje
bez komentara.Futbal je IGRA sa loptom,koli-
ko ja znam!Hvala na prostoru.Njujork,7,45
uvece,Dragan

Zok

pre 17 godina

Mnogo sam greske video na snimak eurosporta. Mnogo brlje u odbrani i nezrela igra. Najvise mi je krivo bilo kada vidim da se nasi igraci bezveze bacaju trazejuci faul ili penal i jos kad cela ekipa stane i trazi faul a igra se nastavlja. To je nediciplina i malo detinjasto. Najvise me cudi da su to stariji igraci uradili a ne ovi mladji

Goran

pre 17 godina

Pa, postavimo stvari ovako. Tim koji ima devetoricu igraca, koji su prosli par ciklusa sa Zvezdom u Evropi-a znamo kako; PSV,Zenit,Liberec...-treba da nam donese uspeh u Evropi, kako? Objektivno mesto zasluzuju Stojkovic, Vidic, Kovacevic i Zigic. Drugo trener koji je par dana u Srbiji pred utakmice i odradi par treninga ne moze da objektivno prenese zamisli na trenutne mogucnosti fudbalera, tako da su ovi rezultati postignuti na o ruk, znaci nova drzava, himna, navijaci ali, bojim se da je to sve kratkog veka.

Vlada Sa

pre 17 godina

Javno molim sve ljude koji nisu gledali utakmicu (narocito oni iz dijaspore) da ne komentarisu vise. Ko sme da prigovori igracima na zalaganju i selektoru na izboru?! Cujem razne komentare za tandem Zigic - Pantelic. Pantelic nije u formi??? Decko razbija u Nemackoj, a ko je gledao prenos cuo je da je Pantelic igrac utakmice, decko je pretrcao kilometre i ostavio srce na terenu, stvorio brojne prilike, pogodio stativu. O Zigicu ne treba trositi reci, po ko zna koji put postize pobedonosni pogodak, a svi znamo kako je poceo sezonu u Spaniji, postigao je u 3 kola isto toliko golova i prva je zvezda tima. Ne treba nikoga izdvajati, svi su igrali maksimalno motivisano i zalaganje nije izostalo. Koncentracija je popustila u zadnjih 20 min, ali to se desava. Ja sam licno mislio da Ivica Dragutinovic nije zasluzio poziv, a kamoli da bude starter, a decko je namestio gol i odigrao sasvim solidno. Znaci - Prestanite sa govorom mrznje. Zvezda - Partizan... DOSTA JE! Danas je igrala Srbija, i to treba svima da bude jasno. Umesto da budu samo reci hvale za nas tim, vidim da je vecina komentara zlonamerna. Ostavimo selektora da radi svoj posao. Ako rezultati (ne daj Boze) izostanu, lako cemo pljuvati po klupi... To nam je uvek i islo najlakse...

Lithium010

pre 17 godina

CIME DA BUDES ZADOVOLJAN IGROM?
TO STO SE IGRACI BACAJU I TRAZE PREKRSAJE I PENALE JE ZBOG TOGA STO JE VECINA IGRALA U CRVENOJ ZVEZDI PA SU NAVIKLI DA IM SUDIJE ZA TAKVE PENALE DOSUDJUJU PENALE I PREKRSAJE!!
PANTELICU PONESI SI DUSEK SLEDECI PUT POSTO SE SAMO IZLEZAVAS A TIM STO SE STALNO KRSTIS MOZES MOZES SAMO DA ZABLUDJUJES ONE NA SEVERNOJ TRIBINI!!!

Sasa_Paracinac

pre 17 godina

Ma sta pricate bre Ljudi, izasao je Pantelic usao vam je duljaj pa zamalo da primimo gol. Gledajte malo realno a sto se tice zvezdinih igraca. oni vise ne igraju za zvezdu nego u nekim vecim klubovima pa su zato i dobili priliku da se dokazu kao sto i jesu. Pa stvarno su ginuli na teren Marku Pantelicu stvarno zelim sve najbolje jer to je spic igrac koji zna i da se vrati u odbranu i brzo prosledi loptu napred ka protivnickom golu. Trebaju vise ovako izostavljati igrace kao sto su i Pantelica pa videte sada kako mora da se gine za mesto u Reprezentaciji !!! Napred Srbija Crveni Orlovi !!!

Vlada

pre 17 godina

Postavimo stvari na svoje mesto ali ovaj put iskreno: Vidic, Stojkovic i Kovacevic su danas bili nasi najbolji igraci, Zigic je dao odlucujuci gol, a Pantelic bio nas najborbeniji igrac. Dovoljno od Zvezde! Dalje, stvaraju se novi tim, igra i imidz, a to je dug i bolan proces. Ipak, mnogo je lepse kad se kroz taj proces prolazi pobedama nego porazima. Po meni su timu potrebne 2 zamene za sledecu utakmicu: Ilic i Lukovic u tim umesto Trisovica i Dragutinovica. Potrebno je da neko zna i da centrira i napravi sansu dubinskim pasom a ne samo da gledam dodavanje u stranu... Da li moram jos nesto da dodam?

dejan

pre 17 godina

Moramo vec jednom da se pomirimo sa cinjenicom da mi nismo nikakva velesila u fudbalu i da se tako ophodimo prema rezultatima koje reprezantacija postize, a oni su sasvim OK. Zato BRAVO i igracima i strucnom stabu i navijacima! Voleo bih da vec jednom razdvojimo klubove od reprezantacije, jer ovo grobarsko i cigansko izivljavanje nas vodi samo u jos vecu dubiozu. I jos samo apel navijacima da ubuduce ne zvizde himnama drugih drzava, prosto nije kulturno

Djole

pre 17 godina

Ljudu,pa Klemente je retultatom zadovoljan.
Rezultat kao sto smo mi napravili sinoc je identican rezultatima reprezentacije u kvalifikacijama za S.P.,....kraj i posledice su nam poznate i to vrlo dobro.Zigic,Pantelic,Duljaj i nasa prepucavanja oko njih su uzaludna,nama treba mnogo do nekog rezultata kojim camo biti sigurni i zadovoljni.Sigurni u igrace i zadovoljni sa njima.Bez ikakvog spakulisanja i sumnje u njih.

RASA

pre 17 godina

Gospodo dezurni kriticari... Da malo spustimo loptu... Kad nas EPS pobedi belgijsku elektroprivredu, makar i na penale, onda pljujte po ovim momcima Da li Vam je poznat podatak da Belgija ne moze da potrosi proizvedenu struju, nego im ceo dan gore sijalice pored auto puta, a mi smo koliko juce sedeli uz lojanice... Nemoj da pricamo o ostalim parametrima, privredi, spoljnoj politici, getu u kome mi zivimo(vize i ostalo)... Zato SVAKA CAST momci i ne obracajte paznju na dezurne pljuvace!!!

stimi

pre 17 godina

ZASTO???pljuvati po ovim momcima nije fer..ne moze se preko noci od "magarca da napravi konj".Dajmo im malo vremena i uz male izmene i jos barem 40%vise zalaganja eto nas u samom vrhu..pogledajte malo ostale ekipe...-ruku na srce,mozda 2-3 igraju dobro a ostali jos traze sebe...pozdrav iz offenbacha..napred srbija i RS!!!

krajiskivuk

pre 17 godina

prvo sve cestitke igracima rukovodstvu i navijacima bodovi su uzeti to je jedino sto se pamti,prosla su vremena kada nadigrate protivnika a ostanemo prazni ruku.Ljudi zbijmo redove navijajmo srcem za srbiju mislim da se mora naci mjesto u 22 za djordjevica treba nam veznjak tehnicar i iskusan srecno do nove pobjede

alexaNS

pre 17 godina

Prvo,vazna 3 boda.Drugo nezadovoljan sam igrom,hocu da vidim Sasu Ilica u prvoj postavi.Trece,igraci kada izlaze treba da zaborave da su igrali u nekom ovdasnjem klubu,sada igraju za Srbiju i bio bi red da se jave navijacima na sve cetiri strane.Inace,Trisovic je ubedljivo najgore igrao,imao je centarsuteve a la Milivoje.

Sofronije

pre 17 godina

Igra daleko od ocekivane ali kad vidim kako su Englezi prosli sa Makedonijom mozemo reci da je rezultat OK.Da smo mi igrali sa Makedonijom 0:0 kod kuce Klementea bi svi stavili u top...ovako...

Belgija je fizicki jaka i brza ekipa..da su oni prvi dali gol sve bi blo gotovo.Ipak nisu uspeli i to nesto znaci.Probili smo njihovu odbranu i uspeli. Ima u tome dosta zasluge i Klementea. Nekako kad njega vidim na terenu imam neki osecaj sigurnosti. On ocigldedno zna svoj posao i da iz tima kome su vecina igraca prosecni izvuce maximum.

Ovaj tim ocigledno nema vrhunskog igraca koji bi vodio igru i to je najveci problem.Medjutim nije ga imala ni Grcka pa je osvojila prvenstvo Evrope.
Mi smo navikli da imamo par vrhunskih igraca u timu ali ti se ne radjaju svaki dan. Izuzetak je po mom misljenju Vidic jer on je zbilja veliki igrac.Medjutim on nije play..ne vodi igru.A i bio je povredjen pa je izostajao...
Klemente nesto pokusava da organizuje igru sa Pantelicem i Stankovicem ali ovaj drugi narocito nije za to.On moze da trci ali da gradi igru nema sanse.Osim toga ni on kao i cela reprezantacija nema igraca koji zna da sutne slobodan udarac ili korner. Jednostavno im je tehnika suta za opstinsku ligu.Sinisa je za njih izmislio slobodan udarac....
Vukic?Djordjevic?Ilic?..nigde ih nema...Krasic?Mozda bi sa njim trebalo pokusati..
Zato se treba okrenuti kolektivnoj igri. Ako dobro trcimo i borimo se kao Pantelic juce onda ce biti mnogo manje problema.
Nasi napadaci mozda imaju neku tehniku ali fizicki su jad i beda...Lazovica a ranije Ljuboju odbrabeni igraca protivnika lagano zaustave jer nemaju brzinu i snagu da ih u duelu okrenu...Zigic je visok pa tu ima neke vajde od skoka ali ovi drugi nista...Krilo tj igraca koji zna da centrira uopste nemamo..Sve su to neki brzi bekovi ili poluspic igraci koji znaju samo da cusnu loptu...
Zato nam je svaki gol kao suvo zlato...
Ipak dok smo god u igri sve je lagano a ako uspemo da prodjemo na EURO bice to nevidjeni uspeh.

Delija Banja Luka

pre 17 godina

Licno mislim da nasu reprezentaciju umjesto Clementea vodi Lipi a da smo Belgijance dobili i sa 5-0 opet bi bilo nezadovoljnih.Pogotovo je glupo praviti podjelu na Zvezdase i Partizanovce pa oni igraju za SRBIJU.

pametnjakovic

pre 17 godina

Vazno je to da smo poboljsali igru.Ipak nemogu da svatim Klementea da u reprezentaciju nije pozvao RAMBA!!!Treba nam takav igrac!!!

alexis

pre 17 godina

Svaka cast!Ljudi shvatite da su 3 boda tu,nije bitno na koji nacin se doslo do njih.Mora da shvatite da je I.Petkovic dobro vodio repku kroz kvalifikacije,on je posle odlepio jer je pocetnik,i nema dovoljno iskustva.Ja bih bio zadovoljan kada bi mi u kvalifikacijama prosli kao i za svetsko,a tamo(na evropskom) cemo pokazati sta znamo i Klemente ce dokazati da je pravo resenje,i da je sjajan trener..

p.s.@Goran-nasa trenutna prva postava bi trebalo da izgleda:Stojkovic,Lukovic,Vidic,Stepanov,Markovic,Stankovic,Kovacevic,Trisovic,Koroman,Zigic,Pantelic...9-orica iz Zvezde...to je samo dokaz da zvezda ima sjajnu skolu.Pogledaj mladu reprezentaciju(basta,jankovic,milovanovic,mrdja...).A to sto su igrali sa PSV-om,i ostalim timovima samo ih cini jos vecim igracima!!!!!

boze ne-pravde

pre 17 godina

Kako bi se samo radovao ovoj pobedi pre par godina. Danas naprotiv, mogu da nadjem vrlo malo stvari vezanih za reprezentaciju sa kojim mogu da se identifikujem.
Zvizdanje himni gostujuceg tima.
Rasističko ponasanje dela navijaca.
Posebno odbojna mi je ova nasa, reakcionarna, klerikalna himna, koja je primerenija jednoj dzamahiriji nego republici. Nekada smo je istina pevali na demonstracijama, kao simbol gradjanske neposlusnosti ali je kao simbol "novog" imidza Srbije taj tekst potpuni promosaj.
Tamno ili bolje receno krvavo-crveni dresovi u koje su obuceni nasi igraci predstavljaju estetiku karakterističnu za zakavkaske ili srednjeazijske kulture. Plavi dresovi, koji nikada nisu imali politicku konotaciju i koji poticu iz pred-komunistickog perioda, su (navrat-nanos) morali biti zamenjeni u crvene (koji tu konotaciju mogu da imaju?!). Paradoks, koji je moguc samo zahvaljujuci (zamenjenoj) tezi, da se katarza moze doziveti samo nakon odbacivanje na djubriste svega onoga sto iole podseca na proslost. Tako su se na meti "refomatora", zaduzenih za "rebrendovaje" Srbije nasli jugoslovenstvo, bratstvo i jedinstvo i socijalizam, pa su kao "kolateralna steta" pocele da padaju i tekovine antifasizma, antirasizma, dostignutih prava manjina, radnickih prava, zenske emancipacije...pa je tako pao i plavi dres. Bez obzira na sve navedeno, istinski je zapanjujuci podatak, da su se pojedini igraci odlucili, da se aktivno ukljuce u referendumsku kampanju. Takva doza konformizma je naime upravo jedna od odlika perioda od koga pokusavaju da se distanciraju. Stariji se mozda secaju, kako se stvarala SFRJ. I ona se stvarala na potpunoj negaciji predhodne drzave, kraljevine. Ti procesi su stvorili "klimave" drustvene, etnicke i upravne temelje Jugoslavije sto je bio jedan od kljucnih razloga zasto je propala. Jedna izreka kaze: "ko ne uci iz istorije, osudjen je da je ponavlja". Ta izreka se posebno "poklapa" sa nasim slucajem, imajuci u vidu da smo zemlja emigracije odnosno "odliva mozgova" i da nase drustvo danas vode uglavnom ponavljaci djaci.

Stefo

pre 17 godina

Nacin na koji su igrali je takodje simbol sa buducnost..
Jeste, prosli smo sa 3 boda, ali kao sto je mali izrazio, imace autsajdera koji ce "pokupiti" bodove, ako se odmah ne ojaca.

nsboba

pre 17 godina

Ovde iz USA je prenos bio na Fox Sports World. Inace teren je izgleda bio natopljen vodem a lotpa je pravila zabice 100 na sat da bi na kraju samo pala u mestu...
Sto se igre tice, nista se nije promenilo, prvo poluvreme je bilo po recima Engleskih komentatora ovde "postepeno gradjenje akcija ka protivnickom golu", a 10 minuta drugog me je podsecalo na drugo poluvreme SP '98 sa Holandijom kada smo im dali gol (pa je Mijat overio precku iz penala) da bi se opet branili, na pomozi boze, do kraja utakmice. A opet, to je sve do trenera, i zato, nije mi bas ovaj Klemente nesto pokazao, ali daj sta das....pozdrav svima, napred SRBIJA

goran

pre 17 godina

Boki, stvarno si skrenuo paznju na '' kljucni '' propust, na cinjenicu da na dresovima nije bilo 4C... To bi sigurno delovalo kao propeler na nasim fudbalerima :))) Ne mogu da verujem da si od cele utakmice bas to primetio. A jesi mozda video da se neki igraci nisu ni prekrstili? Strasno! Kad uzmemo u obzir ova dva bitna faktora, dobro je da smo uopste i pobedili... Ma daaa...

Nitro

pre 17 godina

Vidim da je dosta likova koji ne poznaju elementarne stvari u fudbalu, ali su prvi kada se treba ispljuvati na reprezentaciju (LIthium010 recimo)... Možda nije sve djelovalo savršeno na terenu, ali bilo bi dobro kad bi pojedinci shvatili da mi nismo u rangu najjačih evropskih reprezentacija i da ne možemo očekivati da sve protvnike lako pobjeđujemo. Trebali bi biti zadovoljni svakom pobjedom, a igra će polako da dođe na svoje mjesto. Na svakoj utakmici ja vidim ponešto novo i određen pomak. Onakva borbenost nije dugo viđena od strane naših reprezentativaca i treba im odati priznanje zbog toga... Pantelić i Kovačević su sinoć bili najbolji igrači na terenu. Govorim realno, a svaki navijač, koji posjduje makar površno znanje o fudbalskoj igri će se složiti sa mnom... Kovačević je bio fantastično borben, a Pantelić je napadač kakvog treba naša reprezentacija iz dva razloga. Prvi, jer redovno trese mreže u Bundesligi, a malo je naših napadača koji se mogu pohvaliti efikasnošću u jakoj evropskoj ligi. Kežmanu svaka čast, ali postizati golove u Turskoj i Njemačkoj nije isto. Drugi razlog je činjenica da reprezentacija nema pravog kreativnog vezistu koji bi igrao iza špiceva. U takvoj situaciji Pantelić je odradio sjajan posao vraćajući se po loptu skroz do centra. Fenomenalno se kretao po terenu i učestvovao u građenju igre. Ja sam inače bio veliki skeptik povodom njegovog pozivanja u reprezentaciju, jer sam ga smatrao egocentričnim samoživcem koji igra samo da bi psotigao gol, a da ga rezultat tima ne zanima. Na sinoćnjoj utakmici mislim da je sve razuvjerio, jedino očito nije razuvjerio pojedince sa pomanjkanjem objektivne percepcije, a vjerovatno i inteligencije, koji u reprezentativcima vide samo bivše igrače Partizana ili Zvezde. Razmislite malo da li je jednom Baskijcu, pa još renomiranom treneru stvarno jako bitno da li su u reprezentaciji bivši igrači Zvezde ili Partizana? Dozovite se pameti i prestanite više da prosipate tu klubaštvom ispranu pamet... Klemente je u španskoj reprezentaciji sam sastavaljao tim, pa sumnjam da mu bilo ko ovdje može suflirati koga da poziva u tim.

Što se mene tiče, rezultat je dobra, kao i dosadašnji učinak. Pozdrav pravim navijačima reprezentacije, od pravih navijača iz Banja Luke...

++ns++

pre 17 godina

Vredna pobeda i impresivna slika na Marakani, konacno sam se osecao kao Srbin koji gleda svoj nacionalni tim, cela utakmica zajednicki ritam publike i tima. Pri ovakvom odnosu nisam siguran da neko moze da nosi bodove iz Beograda!
Cestitke Klementeu i ekipi, uz nadu da ce i Deki konacno zasijati kako zasluzuje, samo strljivo!

A svi oni koji kritikuju, neka i dalje to rade, ali neka prvo pogledaju tabelu grupe! Ko je prvi!? Sve ostalo je demagogija i prazna prica!!!

Napred orlovi!!!

patriot

pre 17 godina

@Vlada
Svaka cast na komentar druze!

za Pantelica:
njegov tim (Herta BSC) je prvi na tabeli Bundeslige,a Pantelic je standardni igrac.

goran (francuska)

pre 17 godina

Sta trazite dlaku u jajetu, ljudi ? Ni daleko "manji" timovi se ne pobedjuju vise tako lako a ne Belgijanci. Pobedili smo i tacka ! A bilo koji nas selektor bi se na jedan nula opredelio na defanzivnu varijantu u kojoj bi skoro sigurno pukli. Gospodin Klemente je svojim izmenama i dalje forsirao napad i to je super potez. Covek je uocio nasu veliku bolku, ispit na koji decenijama padamo a uporno srljamo u isti zid: ne znamo da igramo odbrambeno ! Hvala bogu da se napokon neko odrice te protivprirodne igre za nas. Uvek cemo bolje proci igrajuci za gol vise nego da sacuvamo jedan ili vise prednosti. Bravo Senor Klemente !

Isailovic Darko

pre 17 godina

Taman sam pomislio da sve ide po starom (vezano za vase komentare), ali hvala Bogu ima i onih koji realno sagledavaju stvari (Vlada Sa). Slazem se da je Pantelic ostavio srce na terenu. On ima losu tehniku i kontrolu ali je borben za petoricu (sto je dokazao). Kovacevic me je prijatno iznenadio, i svi su igrali OK. Cestitam im na rezultatu a smatram da je igra bila takodje na visokom nivou! Stvorili smo veliki broj sansi ane treba zaboraviti da u njihovoj odbrani stoje dva veoma kvalitetna igraca svetskog renomea Vincent Kompani i Van Buiten.

Boki

pre 17 godina

Ma svaka cast Zigicu, Pantelici, Kovacevicu pa i Stankovicu...ali umesto Trisovica ili Koromana MORA da igra SASA ILIC (doduse ne i na njihovoj poziciji).
ne mogu da verujem da za njega nema mesta u ovako slabom veznom redu?

Zoran

pre 17 godina

Izasao sam sa stadiona zadovoljan! Zar to nije dovoljno? Svi su pevali himnu, sa semafora. Tako ce je brze nauciti.
Dobre stvari: gol, pobeda, tri boda, borbenost, Vidiceva superiornost, "POMOZI BOZE" je pomoglo pri kraju utakmice...
Lose stvari: nedostatak navijackih pesama (hteo sam da nesto pevam, ali nisam znao sta, kao ni ostali), neko nas je slagao za neka najavljena iznenadjenja na stadionu (bar u novinama), igraci su mogli malo duze da ostanu posle utakmice sa publikom da proslavimo pobedu (kao i da izadju pre utakmice na zagrevanje da ih pozdravimo, kao Stojkovic)...
ocekujem jos 6-7 pobeda, 3-4 neresene i 1-2 izgubljene utakmice od preostalih 11. I naravno prolaz dalje.

kenjator

pre 17 godina

Mnoge je iznenadio poziv Dragutinoviću ali on je pokazao da je, u ovom trenutku, jedini fudbaler Srbije koji može da bude adekvatna opcija za levog beka. Iako je ostao bez snage poslednjih 20ak minuta, i takav je bolji od Krstajića, a kamo li Lukovića. Luković eventualno može da dobije šansu protiv "autsajdera" (recimo Jermenije za koji dan), a Krstajić da bude na klupi za "zlu ne trebalo".
Dobro je što su mladi pukli, zato što Klemente sada može da priključi A timu Krasića, Ivanovića i možda još po nekoga, a poznato je da Bask voli da ubacuje mlade igrače u vatru. Bane Ivanović može da bude rešenje za poziciju desnog beka, na kojoj se bespomoćno koprca Marjan Marković. Dečko ni fizički ni taktički ne može da odgovori zahtevima igre na toj poziciji: kritičan u odbrani, neodlučan u napadu, nejak u duelu.
Krasića treba videti kao moguću alternativu za Koromana na desnoj strani. Nažalost, ispostavlja se da je borbenost njegov (Koromanov) jedini adut, a našem veznom redu su potrebni kreatori. Ako Klemente bude insistirao na dijamantu i ubuduće, Stanković može biti daleko korisniji na levoj strani (umesto nedoraslog Trišovića, otkud se taj pojavio?), a pokušati sa Ilićem na ofanzivnom veznom. Realno, Sale Ilić je jedini lik u srpskom fudbalu koji može da odigra tu ulogu čoveka sa idejom, poslednjeg pasa, strelca iz drugog plana.
Kovačević, ako bude pružao ovakve partije u kontinuitetu, može da postane bitan igrač. Još kad bi znao da ponese loptu u nogama i prenese je preko centra, bio bi savršen. U kombinaciji sa proverenim Duljajem i univerzalcem Ergićem (ostavlja sve pozitivniji utisak, nijednom se dosad nije izblamirao kad je dobio priliku da igra, a to nije malo za kriterije ove generacije)- mislim da manevar može da oformi kičmu buduće ozbiljne ekipe, zajedno sa blokom Vidić-Stepanov-Ivanović.
Priznajem da sam bio među kritičarima Lazovića, ali dečko je (uz sve nedostatke) na momente pokazao rezon i inteligenciju u igri kakvu Kežman ne bi dostigao ni da još 100 godina igra fudbal.
Pantelić bi mogao da postane paker ove ekipe, kad bi igrao bliže golu. Glavna karakteristika njegove igre u Herti (koliko sam mogao da zapazim) jeste distribucija kvalitetnih lopti na 30ak metara od gola. Skoro svaka akcija za gol Herte počinje pasom Pantelića ili se završava njegovom asistencijom. Uz kreatora Saleta Ilića i inspirativnog Krasića, Pantelić bi bio rasterećen obaveze prijema lopte na sredini (jer to niko nije znao juče da uradi sem pomenutog) a samim tim bi se pomerio bliže golu i preuzeo svoju idealnu ulogu polušpica/pakera/strelca iz drugog plana.
Jedina stvar vezana za Žigića koja je diskutabilna jeste njegova sposobnost da odigra 90 minuta. Juče je izdržao i nije se vukao zadnjih pola sata kao i obično.
Ubacivanje trećeg špica nakon postizanja vodećeg gola oslikava suštinsku razliku u filozofiji fudbala između iskusnog internacionalnog trenera Klementea i sitnih pijačnih šićardžija tipa Santrača, Živadinovića, Muslina, Petkovića & Co. Bask pojačava pritisak na inferiornog protivnika da bi na taj način odbranio rezultat. Neko od pomenutih bi verovatno izveo oba špica posle vođstva i postavio odbranu na 20m od gola, a svi znamo kako se to završava.

NIKOLA-TRSTENIK

pre 17 godina

TREBA PODRŽATI OVAJ TIM KOJI OSTAVLJA SRCE NA TERENU.KVALITET JE TAKAV KAKAV JE I TU NE MOGU STOTINU KLEMENTEA NEŠTO DRASTIČNO DA PROMENE.MOMCI SE TRUDE I SVAKA IM ČAST.MI KAO NACIJA TREBA DA BUDEMO REALNI I DA NE LETIMO VISOKO.OVO MOŽE DA BUDE JEDAN PROSEČAN EVROPSKI TIM.

loose change

pre 17 godina

Kad malo bolje razmislim ova reprezentacija se ne razlikuje od one Petkove! Zigic se uopste ne razlikuje od Kezmana...Kezman nas je nosio na proslim kvalif. a sada to radi Zigic! I jedan i drugi postizu golove iz otpadaka ili sa 5 metara (retko da bude nesto bolje)! Jedino sto je sad kao Zigic heroj (a svi znamo zasto)! I tada kao i sada jedan Ilic i Ljuboja nisu imali mesta u postavi! I tada kao i sada se mucimo sa protivnicima i postizanjem golova!
Jedina razlika je sto sada igraci vise ne mogu da se vade na boje dresova i himnu! Ako uspemo da savladamo Poljake i Fince mozda i bude nesto...u suprotnom...

Grka

pre 17 godina

Izbaciti Stankovića, malo mu ohladiti glavu.Nedefinisan igrač nema mesta u repreyentaciji SRBIJE.pružiti šansu treba krativnijim igračima u ovakvoj koncepciji igre.Krasić, Ilić i dr.
Inače momci SAMO NAPRED

nenad iz rijeke

pre 17 godina

pa ljudi moji gdje vi zivite! Citam komentare i divim vam se. Toliko mrznje i gluposti na jednom mjestu za vlastite igrace nisam jos vidio. Za nas Hrvate kruzi dosjetka, dva Hrvata tri stranke i jos jedna nije vazno sto meni gori stala al mi je drago sto je susjedova krava unutra. Vi ste i nas sredili. Pantelic, Zigic i ostali su igrali za vasu repku i pobijedili ej, oni su pobijedili. Mozda vi ne znate ali VASI SU POBIJEDILI BELGIJU. Nadam se da ste shvatili. Znam ja da ni kod vas nema posla pa bi rado u selektore. ali ima samo jedno mjesto a to zauzima Klemente. Bar dok pobjedjuje mu pruzite podrsku ili nastavite sa pljuvanjem valjda je to sport koji se najradije igra na ovim prostorima

Lithium010

pre 17 godina

GROBARI GLEDAJTE NAS SLEDECE GODINE NA B92. A ONE TAMO NA EVROPSKOM PRVENSTVU
(zvezda, 08. oktobar 2006 01:14)
PRAVI BISER SA DNA OKEANA
MOZDA NISAM NEKI STRUCNJAK I POZNAVALAC ALI GLEDAM FUDBAL SVAKI DAN I OVO KAKO NASA REPREZENTACIJA IGRA JE NA NIVOU PRVE TELEKOM LIGE(SAMO STO IMAMO KVALITETNU ODBRANU).
MRZIM PANTELICA ALI NE ZBOG TOGA STO JE IGRAO U SEVERINI VEC IZ DRUGIH RAZLOGA KOJE AKO NAPISEM OVAJ KOMENTAR NECE ICI.
VI CIGANI SE PALITE NA NJEGA SLOBODNO I NA NJEGOVE JEFTINE FAZONE ALI POSTO POSTOJI TEZA O DVE SRBIJE JA SAM IZ ONE DRUGE MANJE POPULARNE GDE GRAND NIJE STIL ZIVOTA!!!

Realno

pre 17 godina

Ja mislim da ce se Srbija plasirati na EP 2008 o tome nebi trebali raspravljati, ali tako mislim da je danasnjoj reprezentaciji Srbije to i najveci domet. Kao sto rekose neki ovde Srbija nije neka velesila u fudbalu i svaka pobjeda bez obzira protiv koga, pa to bilo i protiv Arzebedjana je veliki uspeh i razlog je za slavlje.

Lord Bajro

pre 17 godina

Jednu stvar ne mogu da shvatim: svaki drugi komentar je u stilu - uzeli smo bodove, šta ima da se priča o tome kako smo igrali.
pa, znate šta, bolje da pričamo sada o našoj neubedljivoj igri, sada dok pobedjujemo, nego da se palimo.

Branko

pre 17 godina

Fudbalski kriticari-
Dobili smo tri boda. Medjutim ni igra ni rezultat od 1:0 nije dovoljan znak da smo puno napredovali. Medjutim sto se tice zalaganja videlo sa veliko pobioljsanje ali jos nism dostigli odgovarajuci nivo. Sto se tice sastava, Klemente pokusava da nadje parvi tim i da odredi poziciju za svakog igrac dge moze da pruzi maksimum. Ako nasi igraci budu nastavili da se bore a da Klemente satavi tim od najboljih igraca sa kojima trenutno raspolazemo onda se mozemo nadati lepoj igri nase reprezentacije i jos boljim rezultatima.
Branko iz Amerike.