Nedelja, 03.09.2006.

IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 17 godina

Majorka je mnogo, mnogo vise od opisanog u tekstu. Jako dobri uslovi za jedrenje kao i fascinirajuca mesta za ronjenje, mada za ovo poslednje, kad je Mediteran u pitanju, preferiram Maltu . Takodje, ovaj biser od ostrva treba istrazivati u privatnom aranzmanu, naravno, sa dobro kartom u rukama. Kao posebne `poslastice` su poznate Zmajeve pecine (moj prevod naziva, ne znam kako se zovu na srpskom) koje podsecaju na Postojinsku jamu, sa jednim od najvecih podzemnih jezera na svetu.
Ili meni vrlo drag izlet turistickim vozom, od Palme do Soller -a, dalje do Puerto De Soller-a pa busom do Deya, Valldemosa, pa Istocna obala sa nebrojeno mnogo ocaravajucih, autenticnih mesta malo drugacijih od mesta tipicnih za turisticke masine, pa dalje....

pre 17 godina

Iznenadjuje me da se neko toliko odusevi sa jednim ostrvom koje predstavlja vesto napravljen industriski turizam. Tamo je more veoma toplo, uprkos brojnim prodavnicama i obiljem ponude u provodu ipak je to za prosecnog turistu.Ja sam bila tu pre 32 godine i tada je bilo mnogo turista, ali na mene nije ostavila poseban utisak. Kada se posete druge destinacije u okviru Španije kao što su Tenerife onda može da se kaže da ste bili na luksuznom i prelepom ostrvu. Treba posetiti arhipelag San Blas blizu Paname, gde je stvarno pravi mali raj, i čini se da ga je juče i Kolombo otkrio, kao i ostrva abecede u blizi Venecuele, koje pripadaju Holandskim Antilima, kao sto je Aruba. A kada upoznate Rio de Žaneiro i njegove čari onda se može reći da ste dodirnuli raj. Odlazak u Maleziju koja je za nas sada mali problem za mene predstavljaju samo delić raja koje sam videla. Rodos kao i sva ostrva U Hrvatskoj slobodno mogu reći da su lepša i atraktivnija od Majorke. Španci su vešti prodavci, marketing je nešto što treba da učimo od njih. Nikada neću zaboraviti dve stvari koje su me tada oduševile: način na koji su posluživali koka kolu uz led i limun. I što je na svim odmorištima koje smo posetili obilazeći Majorku uvek bilo hladno piće i sokovi. Iz tog perioda zanimljivost da u zemlji koja obožava fudbal bez obzira ko igra, na zahtev da im pomenem ime tdašnjeg našeg fudbalera Šurjaka mislim da su bili srećni čitavu nedelju dana.

Sombra

Bas mi je zao zbog tebe:-( Ja jesam osetila miris mora i osetim ga svaki put kada pomirisem hrpu skoljki koje sam sama izronila:-)

pre 17 godina

Svima se zahvaljujem na komentarima I korisnim dopunama sto I jeste svrha ovog odlicno zamisljenog sajta. Bilji savetujem da se obrati nasoj najpoznatijoj putnickoj agenciji sa kojom sam I sama putovala, koja organizuje carter letove za Palmu tokom cele letnje sezone sa poslednjim polaskom krajem septembra. Jasmina ima srecu sto zivi u Svajcarskoj odakle su aranzmani neuporedivo povoljniji. Ukratko, Arenal je letovaliste koje pulsira 24 sata neprekidno I nije za one koji idu u Spaniju da spavaju. Magaluf je dosta bucan I narocito popularan kod omladine. Prepun je disko barova, disko kafea a tu je I najveca diskoteka u ovom delu Evrope – BCM. Palmanova je porodocno letovaliste, a mesta udaljenija od Palme po pravilu nude mirniju atmosferu. Hoteli imaju program do 1 sata ujutru posle cega nastaje tisina.

Sombra

Za Jasminu: U protekle 3 godine, 3 puta sam bila na Mallorci i sledece cu ici opet. Toliko stvari ima da se vidi i dozivi da mi se cini da ne moze nikada da mi dosadi. Ako ces imati rent-a-car moja preporuka je da budes dalje od Palme. Preporucujem mesta na istocnoj obali: Cala Figuera, Porto Cristo, Porto Petro... Ne znam da li si vec bila na Mallorci, ako nisi, treba da znas da su na istocnoj obali plaze manje tj. uze, pescane, u uvalama i voda je neverovatno cista ( grickaju te ribice ujutru kada nema guzve:-). Poseti obavezno Cala Mondrago, Cala Romantica...U mestima oko Palme, plaze su takodje pescane ali i znatno vece tj. duze-po par stotina metara ili kilometara. Zavisi sta volis, meni su manje mnogo prijatnije i lepse.
Takodje, ako budes imala auto nemoj da propustis soping u komplexu fabrickih prodavnica (Lloyd, Mango,Camper, Nike, Reebok...)koji se zove "FESTIVAL PARK" i nalazi se na auto putu kada krenes iz Palme za grad Inca. Mi smo toliko stvari nakupovali da sam morala da jurim kinesku radnju da kupim kofer:-) Npr. Mango svilena haljina snizena sa 80 na 3 evra, Nike patike koje u Beogradu kostaju 140 evra a u Berlinu 120e tamo sam kupila za 17e i sl. Imaju i sajt www.festivalpark.es pa pogledaj ( blizu Palme je , 10-ak minuta voznje a imas i plan kako da dodjes). Zelim ti divan provod, srecan put i uzivaj!

pre 17 godina

Puno hvala na ovom tekstu i uvek korisnim komentarima. Buduci da se upravo spremam za odmor na Majorci molim za preporuku gde je (ipak) najbolje odsesti - blize ili dalje od Palme? Uzgred, zahvaljujuci EasyJet-u za Majorku i jos mnoge interesantne destinacije, odavde iz Svice moguce je kupiti karte po, zbilja smesno niskoj ceni. Nadam se da ce se Srbija uskoro otvoriti za low-cost companije.

Bilja

I ja sam pre 15 godina bila na letovanju u Palma de Majorki. Tada se tamo islo, kao sto se danas ide u Tunis, Egipat ili Tursku. Potrudicu se da sledece godine odem u Spaniju na letovanje sa porodicom. Bilo bi dobro da to bude u aranzmanu neke ovdasnje turisticke agencije, koja ce organizovati carter letove, jer leteti redovnim linijama, kojih nema direktno iz Beograda, je prilicno skupo.

Da,

Mallorca je pravi biser. Od svih letovanja (Crna Gora, Hrvatska, Grand Canaria, Dominikanska Republika, Malta) na mene je Mallorca ostavila najdivniji utisak (do sad sam bio 4 puta). Pescana plaza nedaleko op Palme (El Arenal) duzine oko 7 km, sa bulevarom, i mrezama za odbojku na svakih ca. 100m je predivna. Na ovom bulevaru nalaze se stotine barova i prodavnica tako da ni za mesec dana nemoze se desiti da morate da sedite u istom baru (osim ako vas bar toliko sarmira de zelite ponovo da dodjete)! Ovo je vise za mladji svet.

Na severnom delu ostrva, zaliv Alcudia, je takodje velika pescana plaza (ca 12 km) ali je nesto manje uredjena i nema bulevar (izdeljena je po mestima koja su uz obalu). Ovde je nocni zivot mirniji i povoljnije je za ljude sa decom. Tamo sam bio ove godine i u hotelima primetio mnogo vise zabave za decu nego na juznoj strani ostrva.

Palma kao grad je predivan. Sigurno posetite Katerdralu koja ostavilja ogroman ustisak na svakog posetioca jer dominira celim gradom. Pored toga Palma ne bi bila ako bulevari i parkovi nisu ukraseni Palmama :-).

Kad birate destinaciju na ostrvu obratie paznju gde idete. Na Mallorci postoje i destinacije sa malim i stenovitim plazama (Calla's).

Takodje savetujem proputovanje autom (Rent-a-car) ako to budzet dozvoljava. Putevi su odlicni, postoji autoput koji povezuje server sa jugom, ali je prava car voziti se istocnim delom ostva (manjim - dobrim-putevima) i preko planina, najviseg dela ostrva.