Aktuelno

Četvrtak, 21.10.2021.

16:42

Novo istraživanje - treća doza fajzera delotvorna čak 95,6 odsto

Izvor: Jutarnji list

Novo istraživanje - treæa doza fajzera delotvorna èak 95,6 odsto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

157 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 2 godine

Ovi sto nas uporedjuju sa Italijanima kojih ima 60 miliona pa kazu da smo isti- ahaahha pa braco- imaju 3000 pozitivnih i oko 30 umrlih dnevno na 60 miliona. Ali 85%vakcinisanih pametnih i obrazovanih- ne segamegagiga fakultetskih mladih dzons nezbit karajan doktora

Tomy Čubura

pre 2 godine

meni su impresivni i vakseri i antivakseri : ovo sto su primili uvek imaju sta da kazu da nisu pogresili ...ako je u bolnici kaze da bi umro da nije vakcine , ako je tezi slucaj kod kuce kaze bio bi u bolnici da nije vakcine , ako je lak slucaj onda kaze bio bi tezi .....a realno kako zna da li bi isto prosao i da nije vakcinisan .
a ovi nevakcinisani sve kontra ...
a realno se jos ne zna ko je tu pametniji ( ili gluplji ) pokazace vreme ...

Milan

pre 2 godine

Imam jedno ozbiljno pitanje. S obzirom da sam se ja vakcinisao sa Kinezom, da li ima sanse da sad primim ali dve doze Pfizera? Ocigledno da kinez i nije neka zastita a pored toga ne oriznaje se na zapadu. Da li je dozvoljeno primiti fakticki 4 doze?

Karzai

pre 2 godine

>> A sta tacno podrazumeva tih 95% efikasnosti? 95% stiti da se ne zarazitie, ili 95% da cete preziveti ako se zarazite?

Da se ne zarazite. Ovako se izracunava: nadje se recimo 20 hiljada dobrovoljaca za testiranje, recimo u Srbiji, po mogucnosti najrazlicitijih ljudi i zena, svih doba, sto se kaze "reprezentativni uzorak". Polovini se onda da prava vakcina, a polovini lazna. Osobe ne znaju sta su dobile. Onda se situacija prati neko vreme. Ako se u ovoj polovini sto je vakcinisana pravom vakcinom pojavi 5 slucajeva covid-a, dok kod ovih drugih (vakcinisanih laznom vakcinom) bude 95, onda vam je to efikasnost od 95%. Sto veci uzorak to preciznija ocena, kada su se vakcine odobravale pre godinu dana radila su se istrazivanja na oko 40.000 ljudi.

Ne-nestor

pre 2 godine

Dva moja druga, nevakcinisana "prelezala" koronu uz vitamine, ni brufen nisu popili, mislio sam i ja cu tako, ali mene je razbila sa upalom oba plucna krila, isto kao i onog ko mi je preneo koronu, a bio je revakcinisan bas fajzerom.
Znaci drugari nevakcinisani uz vitanine, a ovaj revakcinisani guta tablete vec 20 dana i to sa upalom oba plucna krila. Da su se i drugari vakcinisali rekli bi , eto zbog vakcine su lako pregurali. Ovi vakseri su puni lovackih prica, agresivni, arogantni, nadobudni sa neverovatnom potrebom da vredjaju.
Niste vi za vakcinaciju nego za psihijatriju.
(Konstantin, 21. oktobar 2021 22:20)

U pravu si potpuno. Poznajem makar 10-oro ljudi koji su umrli, pa oziveli samo jer se nisu vakcinisali, da su se vakcinisali ostali bi nacisto mrtvi.
Evo da ispratimo danas ovih 50 i kusur mrtvih, ko ozivi do jutra, bio je pametan, pa se nije vakcinisao.
Pamet u glavu ljudi, jedini izlaz iz ovoga je nevakcinacija, smrt pa ozivljavanje, zna to Konstantin, covek je strip junak.
Druga stvar, slazem se i oko lovackih vakserskih prica, naime, moj komsija se vakcinisao dva puta Fajzerom, i vidim ga juce kao izlazi do radnje, covek se 'ladno pravi ziv i kao nista mu nije, a svako ko misli svojom glavom zna da je on zapravo odavno mrtav zbog vakcine i sve nas ovde za****va.
Moracu da mu savetujem da hitno poseti psihijatra!

Nenad

pre 2 godine

Izrael na 677 zaraženih ima 6 smrtna slučaja.Srbija na 7500 ima 59 smrtnih slučajeva.Procenat je skoro identičan.Toliko o vakcini a preko 85% je vakcinisano u Izraelu.
(Statističar)
Ti si kao i svaki dobri statisticar odlucio da selektivno prikazujes podatke, i zaboravio da napises koliko je u Izraelu bilo pozitino na dnevnom nivou u Spetembru i krajem avgista- za tvoju informaciju imali su preko 6000 u proseku sa rekordom od 20000 u jednom danu u septembru- ocigledno si izasli iz talasa u oktobru koji je kod nas poceo krajem septembra- ove podatke koje vidis za Izrael sada videceh kod nas polovinom novembra

Kosta

pre 2 godine

Medju mladima veći procenat onih sto se bodu heroinom, nego sto su primili vakcinu protiv gripa. Bolesno
(strasno, 21. oktobar 2021 22:22)

Zašto bi mladi, u 99,9999% slučajeva zdravi ljudi primali vakcinu protiv gripa? Vakcine samo za najugroženije od gripa. Penzioneri i možda tek po koji čovek sa retkim i/ili autoimunim bolestima.

Statističar

pre 2 godine

Izrael na 677 zaraženih ima 6 smrtna slučaja.Srbija na 7500 ima 59 smrtnih slučajeva.Procenat je skoro identičan.Toliko o vakcini a preko 85% je vakcinisano u Izraelu.

Smilja

pre 2 godine

Citajuci komentare svi pametuju ali me zanima sta ti koji su protiv mera,vakcine misle kako iz ovog cuda izaci i ziveti normalno?ima naravno i dobrih komentara ali malo sto znaci da ne razmisljamo racionalno,vec se ismejavamo ovom uzasu pa cak i onim koji su nazalost izgubili bitku za zivot.Ja se uzasavam od nekoh komentara u smislu necemo nista a posebno sto su protiv vakcine koja uz mere moze da nas oslobodi od ovakvog zivota.

nele

pre 2 godine

"Poslednje dve nedelje ispod 200 novozarazenih dnevno, na 9.9 miliona građana sa jednim smrtnim ishodom dnevno u proseku. Pored toga na desetine hiljada posetilaca dnevno na trenutno najvecem privrednom sajmu - Expo, u Dubaiju.

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.
@YouTube ekspert"
Imali smo i mi manje od 200 zarazenih dnevno, ne tako davno. A mere su bile isto kao i sad, tj jos su se manje postovale nego sada. Tako da nije ni do vakcine ni do mera, nego od kad je sveta i veka virusi se sire u talasima.
Evo vam Britanje.Ukinute mere pre par meseci. Posle ukidanja brojke padaju. Nikakve mere i padaju. U medjuvremenu vakcinisali jos stanovnistva a sada brojke rastu. Elem, vakcina i mere imaju uticaja kao i Arapi na nalazista nafte. Zadesili se u pravom momentu na pravom mestu i to je to.

Zer01

pre 2 godine

Ja imam 40 godina, dobio sam 2 kineske i fajzer kao buster. Osecam se dobro i nisam imao nikakav zdravstveni problem zadnjih godinu dana osim par puta neku blagu prehladu bez temperature. Masku nosim u trznim centrima, prodavnicama, banci itd, u lokalima ne. Izlazim u grad svaki drugi vikend.

Апоплекс

pre 2 godine

Не сумњам у концепт вакцине, али Фајзер ће тек да покаже своје прљаво маркетиншко лице, чуј - вакцина која носи код за алфа сој 977777% ефикасна за делта сој. Превара прљава.

Žika

pre 2 godine

Vakcinu nije razvio Pfizer nego je ona 100% razvijena kod Biontech-a u Mainz-u! Pfizer je odradio deo posla sto se tice klinickih studija, registracija itd. Dajte konacno naucite.

U Nemackoj se 3. doza preporucuje samo 70+, ne razumem zasto je to kod vas tolika tema. Valjda da ima o cemu da se pise i da se prikrije cinjenica da gradjani ne zele da se vakcinisu...

Апоплекс

pre 2 godine

Иначе, колегиница, радимо обоје у здравству, заражена после треће дозе. Од двоје колега родитељи исто заражени после треће дозе. Фајзер!

Torrente

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.
(joja, 21. oktobar 2021 18:25)

Češka je odobrila samo trendi-multi-kulti vakcine (USA, UK)

Mi smo većinski vakcinisani istočnjačkim, kojima očigledno ništa ne fali.
Naprotiv.

466453

pre 2 godine

Davno bi je primio, da ovoliko ne lažu i da nisu ovako navalili da mi pomognu.
(Dule, 21. oktobar 2021 23:10)

Nisi baš najbolje razumeo šta znači razum. :(

Saldator1

pre 2 godine

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.
(YouTube ekspert, 21. oktobar 2021 21:56)

Ti youtube eksperti nesto i znaju, od njih ces i cuti nesto pametno, a od tih tvojih ces cuti ono sto im je neko rekao da prenesu narodu, a to je panika i strah!

Drug kontraš

pre 2 godine

@lekar
Vi ne želite objektivnu reportažu, već reportažu koja će potvrditi vašu teoriju da vakcinisani čine većinu u bolnicama. Svaku reportažu koja pokazuje realno stanje biste odbacili kao propagandu.

Možete milion puta ponoviti vaše laži, one nikada neće postati istina.

rebro

pre 2 godine

@MilanČe, kažeš imao si kontakte sa zaraženima i ništa. A možda si asimptomatski, a svakako se nisi testirao i ne znaš da li imaš virus i da li ga šrirš.

Oddball

pre 2 godine

Čipove, chemtrailse, otrove i ostala sredstva kontrole populacije stavljaju i u aspirin, bromazepam, infuziju. Recite ne lekovima, nemojte stati samo na vakcinama.

Petar

pre 2 godine

Nisam antivakser, ali stvarno mislim da je fajzer najveca prevara. Pisali 96,97 posto efikasna a Izraelsko ministarstvi zdravlja objavilo od 40 do 50 posto efikasnost. Plus komplikovana logistika jer se cuva na minus 70, brzo se kvaru, mnogo nus efekata.
Sputnjik, pa Sinofarm pa astrazeneka.

@Stojko

pre 2 godine

Negde pročitao da kineska posle 3ce doze ima zastitu od Delte oko 75-78%..tako nešto..svakako je i dalje daleko najslabiji rezultat od svih ostalih!!

zzz

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 21. oktobar 2021 21:24) # Link komentara
Sacekajte mesec dva kad popusti Pfizer videcete cetvorostruke skokove u Italiji.Jel vi ne kapirate da je poenta dozivotna vakcinacija.Da li se pitate za nuspojave nakon 5-te I 6-te dize?
(Nenaks, 21. oktobar 2021 22:20)

Pa dokle vise da cekamo? Evo vec 9 meseci cekamo taj neverovatan pomor vakcinisanih. Ali i dalje jedino vidimo da nevakcinisani umiru barem 20 puta vise od vakcinisanih. Kada rekoste da ocekujete da se to izokrene?

@lekar

pre 2 godine

Evo ja cu Vam odgovoriti
Jedbostavno receno, pricate nebuloze, da ne koristim teze reci.
Pre dva sata se vratio iz smene u Batajnici, na mom odeljenju imam JEDNOG pacijenta vacinisanog Pfizerom, ima vakcinisanih, istina, ali uglavnom Sinopharm, i imaju simptome. Ali, od onih koji su umrli, vise od 80% je nevakcinisanih. Jel treba jos nesto? Ovo mi je cetvrta rotacija ovde, i vec sam dovoljno video, vakcina pomaze, a sad, kako god vi zelite, vasa glava je u pitanju...

Locutus

pre 2 godine

Objasnite to onim mucenicima u Batajnici na respiratorima, koji su slepo verovali vasoj propagandi i narucenim istrazivanjima. Molim b92 da napravi jednu reportazu o pacijentima koji leze u Batajnici, ali bez selektivnog prikazivanja informacija da narod u Srbiji vidi da vakcina ne garantuje zivot, a koliko kompromituje imuni sistem Tek cemo da saznamo. Cinjenica je da je u Srbiji pre vakcinacije umiralo 10-15 ljudi, a sada kada je pola stanovnistva vakcinisano umire 50-60.
(Lekar, 21. oktobar 2021 22:36)


Ni šlem ne garantuje vojniku da neće biti ubijen, ali ga ipak svaki pešadinac nosi za svaki slučaj.

John

pre 2 godine

Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

Kojim/kolikim podatkom bi bio zadovoljan?

Drug kontraš

pre 2 godine

@Lekar
A ako ta reportaža ne bude glasila onako kako vi želite, onda ćete opet reći da to nije istina i nastaviti da gebelsovskim metodama ponavljate vaše laži sve dok ne postanu istina. Sreća je samo da stvarnost ne možete promeniti komentarima.

Te fore o narušenom imunitetu ostavite za ekipu ispred drakstora i pitajte nekog pulmologa ili anesteziologa ako vas stvarno zanima koja grupa više umire.

MilanČe

pre 2 godine

Ja sam primio 3 doze fajzera, posle prve doze dijareja jedan dan, posle 2. i 3. baš ništa, imam 40 godina, mislim da sam dobrog zdravlja. Imao sam kontakt sa mnogo zaraženih, za sada ništa. Pamet u glavu, ako ne želite da se vakcinišete, čuvajte to za sebe,budite malo odgovorni. Ako širite okolo da je vakcina štetna, sa vama nešto nije u redu, to je detinjasto, furaj svoj stav, ne opterećuj druge, samo toliko

AntiKoronas

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

59 danas. Ahhh, izvini to su nevakcinisani.

zzz

pre 2 godine

DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…
(sale, 21. oktobar 2021 17:51)

Za nas pismene pise vec u PRVOJ RECENICI!!!

zzz

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.
(joja, 21. oktobar 2021 18:25)

A zasto opet lazete? Zvanican podatak je da je 3/4 hospitalizovanih nevakcinisano. Oni sa danasnjim danim imaju ukupno 620 hospitalizovanih pacijenata i tokom cele prosle nedelje je umrlo svega 52 ljudi. I to u zemlji sa 10 miliona stanovnika. Uporedite to sa nama?!?!?

Lekar

pre 2 godine

Objasnite to onim mucenicima u Batajnici na respiratorima, koji su slepo verovali vasoj propagandi i narucenim istrazivanjima. Molim b92 da napravi jednu reportazu o pacijentima koji leze u Batajnici, ali bez selektivnog prikazivanja informacija da narod u Srbiji vidi da vakcina ne garantuje zivot, a koliko kompromituje imuni sistem Tek cemo da saznamo. Cinjenica je da je u Srbiji pre vakcinacije umiralo 10-15 ljudi, a sada kada je pola stanovnistva vakcinisano umire 50-60.

zzz

pre 2 godine

I tako 210 dana i sta onda:) :) koliko doza vi zelite da primite ovog smeca? Koka kola cuva svoju recepturu tajnom preko 100 godina a vi verujete da je sastav ovog koktelcica javan? :) :)) bas ono sto pise na sajtu,Jel da:) :)
Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)
(dzoni cackalica, 21. oktobar 2021 18:31)

Verujem da ti je jako tesko u zivotu.

bolje skole ucite

pre 2 godine

Nisam samoziva stoka, vakcinisao sam se i meni lepo, plus necu random da crknem, niti ce zbog mene neko random da crkne. Poyy samozivim antivakserima

Nenaks

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 21. oktobar 2021 21:24) # Link komentara
Sacekajte mesec dva kad popusti Pfizer videcete cetvorostruke skokove u Italiji.Jel vi ne kapirate da je poenta dozivotna vakcinacija.Da li se pitate za nuspojave nakon 5-te I 6-te dize?

Konstantin

pre 2 godine

Dva moja druga, nevakcinisana "prelezala" koronu uz vitamine, ni brufen nisu popili, mislio sam i ja cu tako, ali mene je razbila sa upalom oba plucna krila, isto kao i onog ko mi je preneo koronu, a bio je revakcinisan bas fajzerom.
Znaci drugari nevakcinisani uz vitanine, a ovaj revakcinisani guta tablete vec 20 dana i to sa upalom oba plucna krila. Da su se i drugari vakcinisali rekli bi , eto zbog vakcine su lako pregurali. Ovi vakseri su puni lovackih prica, agresivni, arogantni, nadobudni sa neverovatnom potrebom da vredjaju.
Niste vi za vakcinaciju nego za psihijatriju.

zzz

pre 2 godine

Lol. Oni se hvale koliko su ljudi vakcinisali u Izraelu, drzavi sa najvise inficiranih.
(zlo, 21. oktobar 2021 18:33)

A sta mislite da promenite malo pricu? Jos ste ostali u julu mesecu? Izrael ima 7 PUTA MANJE OBOLELIH OD SRBIJE!! SEDAM PUTA MANJE! I 5 PUTA MANJE SMRTNIH SLUCAJEVA. Bravo, bas ste izabrali pravi primer za antivax kampanju.

Petar (koji ima informacije)

pre 2 godine

@Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva
(Aleksa, 21. oktobar 2021 19:03)


Izvini ali iznosis neistinite informacije. Evo ti zvanicni dokument Francuske agencije za sigurnost lekova o pracenju sekundarnih pojava Fajzerove vakcine. Ne moras da znas francuski, samo gledaj tabele i videces da je ipak malo vise od 0 (nula). U izvestaju su naveli 905 mrtvih ali bez direktne veze sa vakcinom, dok su neke ozbiljne pojave ne jednocifrene vec par desetina hiljada, sve crno na belo.
Neki termini su poznati i na prvi pogled.

https://ansm.sante.fr/uploads/2021/09/24/20210923-covid-19-vaccins-cominarty-pfizer-rapport-18.pdf

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!

Y

pre 2 godine

Deca na respiratorima, tinejdžer juče preminuo. Šta je vama ljudi? Je l vama stalo do bilo koga ili čega osim do vas samih? Preplavili ste portale, mreže tim sumanutim pričama i ne znate kad je dosta samo da bi opravdali sopstvene izbore. Nikoga ne zanima što vi niste i nećete da se vakcinišete. Nikoga, verujte mi.

gde su super vakcine

pre 2 godine

Тако су рекламирали и почетне дозе... А оно - ћорак (бар код мене).
Уместо да причају о "успешности" треће дозе, требали би да раде на новој варијанти вакцине, која ће да покрије нове сојеве.
(sempervivum, 21. oktobar 2021 20:40)

Bravo, najrealniji komentar mada su svi u pravu.

I vakcinisani (bilo kojom vakcinom) koji dokazano tvrde da su spaseni tezih klinickih slika kao i nevakcinisani koji NE veruju proizvodjacima vakcina kojima je jedini imperativ PROFIT. Za delotvornost vakcina (pogotovo na Zapadu )niko ne haje jer njih interesuje profit i samo profit.

Osim toga u ovom trenutku, NIKO na svetu ne zna kakve bi dugorocne posledice i efekte mogla da ima na decu Fajzerova, na brzinu napravljena, vakcina.

ljubitelj kosarke

pre 2 godine

Super!
Ja sam vakcinisam Fajzerom.
Nezeljeno destvo je bila glabobolja koja je trajala jedno vece.
(Vladimir, 21. oktobar 2021 17:57)

To cemo da vidimo u godinama koje dolaze...

YouTube ekspert

pre 2 godine

Pozdrav iz Emirata, prvoj državi na svetu po stopi vakcinacije, gde je potpuno vakcinisano 87% stanovništva. ( Sinofarm i Fajzer vakcinom).

Poslednje dve nedelje ispod 200 novozarazenih dnevno, na 9.9 miliona građana sa jednim smrtnim ishodom dnevno u proseku. Pored toga na desetine hiljada posetilaca dnevno na trenutno najvecem privrednom sajmu - Expo, u Dubaiju.

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.

Milan Tomic

pre 2 godine

Znam coveka koji je sa 2 doze fajzera na respiratoru, kad budu napravili da vakcina ne bude ruski rulet u potpunosti tj da nekog stiti a nekog ne onda mozemo da se bocnemo inace nisam antivakser ali nisam ni vakser...

TNT

pre 2 godine

A kad vam ćuna počne padati tada će vam Pfizer biti dobar...,nećete se pitati da li vam je malo 96% šansi da dobijete erekciju i koje su neželjene reakcije Viagre...,e Srbi moji pametni!

Black

pre 2 godine

@ DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…
(sale, 21. oktobar 2021 17:51)

Jesi li ti mentol ili prirodno nemas bas veliku inteligenciju?! Zbog tebe i takvih kao ti, moja tasta nije mogla da bude operisana od raka u drzavnoj bolnici. Jer zamisli retardirani antivakseri zauzimaju krevete u bolnicama dok do bola iscrpljeni lekari pokusavaju da vam spasu zivote u vec kolabiranom medicinskom sistemu. Tako da su sve ostale bolesti skrajnute pa je sada glavni biznis privatna klinika. Ljudi prodaju sta imaju i zaduzuju se da bi bili operisani privatno jer su sve drzavne bolnice u kovid sistemima. Ako bi malo procitao nekada, a ne slusao vracare ili gledao rijaliti, znao bi da ljudi koji se vakcinisu kada dobiju kovid obicno mogu da se izlece terapijom u kucnim uslovima. Oni koji su inace hronicni ili tezi bolesnici ili u rizicnim grupama i pored vakcine nekada moraju na bolnicko lecenje. Ali i dalje je mnogo veci broj ovih sto ne veruju u koronu, kao ti. Tacno moze da se vidi u kojim delovima Evrope zive primitivni ljudi. Pogledaj malo Portugal, Spaniju, Danski, Island.. Zemlje koje imaju preko 75% vakcinisanih i uporedi sa ovim jadnim zemljama Balkana koje su pukle skroz zbog mentola poput tebe

Samo pitam

pre 2 godine

Zašto je svaki dan korona glavna vest?nije korona jedina bolest!.. aman ljudi vec 4-tidan smo među najzagađenijim gradovima sveta.. pogušićemo se!! zašto niko ne piše o tome?

sempervivum

pre 2 godine

Тако су рекламирали и почетне дозе... А оно - ћорак (бар код мене).
Уместо да причају о "успешности" треће дозе, требали би да раде на новој варијанти вакцине, која ће да покрије нове сојеве.

Drug kontraš

pre 2 godine

Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)
(dzoni cackalica, 21. oktobar 2021 18:31)

Zapravo je baš lakše kada si glup jer onda misliš da si pametan i da si sve provalio, kao npr. ti sa poređenjem formule za koka-kolu i vakcinu. To je kako mali Perica zamišlja da svet funkcioniše.

Despot

pre 2 godine

@ Ko preteruje? Pa protiv tetanusa su tri doze vakcine obavezne. Ne verujem da si vakcinisani jer ne bi to isticao. Antivakseri imaju običaj da strahovito ne govore istinu.

Jaaa

pre 2 godine

Da... to su pričali i ranije za Fajzer... ja sam primio 2 doze i upravo sam u krevetu nedelju dana sa svim simptomima Delta soja... slabo nešto štiti ova vakcina.
(Zarko, 21. oktobar 2021 18:48)

U krevetu kući... jel ti žao što nisi na kiseoniku ili daleko bilo respiratoru da je nisi primio??

Zemunac

pre 2 godine

Bez vakcine 99% ljudi prezivi.
A sa trecom dozom Fajzera cak 95,6% ima sansu da prezivi!! Uostalom tako je i stitila prva doza, a i druga, sve dok nisu stigli rezultati iz Izraela.
Da ipak sacekamo ipak nove vesti iz izraela. Mozda se i 3. doza pokaze efikasna 39% kao i prethodne dve?

Sympathy for the....

pre 2 godine

@Trash I sta ako.je pozitivan? Za pismene u ovom clanku (i svim ostalim) pise da je zastita od teskog oblika bolesti 95%, niko ne kaze da se ne mozes zaraaziti. Bilo bi strasno da je kolega primio 3 x Fajzer, i zavrsio na Respiratoru.

mich

pre 2 godine

Sto vise primis, veci si gospodin... Pa ovo stvarno postaje besmisleno i smesno, pa sta treba da se vakcinisemo svaka 3-4 meseca, ajde bre prestanite vise o Koroni, ko ziv ko mrtav, isto kao i kod kancera i kardiovaskularnih problema... Smesno je vise sve ovo...

milan

pre 2 godine

Uopste mi nisu bitne brojke. Bitno mi je da sa siguran da vakcine deluju bar milimitar i da uz pomoc njih ja i moji najmiliji, brat, snajka, zena, otac, majka, tast, tasta... prezivimo. Svako ko razmislja drugacije je egoisticni stvor.

tzx

pre 2 godine

Problem je u tome, sto se vreme meri na period pre vakcine i posle vakcine. Mene sad zanima koliko udela u uspesnosti vakcine, ima vreme pre vakcine? Koliko udela ima to sto se mesecima virus kretao kroz narod?
Zasto se kriju podaci, koliko je ljudi zarazeno ili umrlo,a prelezalo je koronu? Udara se samo na nevakcinisane, ne razumem. Ispade tacno ono, nevakcinisani su krivi sto su se vakcinisani zarazili.

Petar

pre 2 godine

Lezim u krevetu pozitivan, vakcinisan sinopharmom, sa blazim simptomima za sad. Izuzetno mi je drago da sam vakcinisan iako je ocigledno da vakcine nisu toliko dobre koliko se prica. Sto se fajzera tice Heart inflammation je cesta nus pojava. Problem je sto doktori ne prijavljuju nus pojave da ne bi pomagali antivakserima. Ovi tekstovi nisu bas realni ali korona je smrtonosna bolest i uzeo bi bilo sta sto imalo pomaze.

Sympathy for the....

pre 2 godine

@joja ne lazi, u Ceskoj po zvanicnim podacima broj hospitalizovanih ljudi sa primljene obe doze vakcine je ispod 4%, od toga su skoro svi preko 65 godina. Sve ostalo od 600+ ljudi u bolnicama su nevakcinisani, i na zalost veliki broj mladih i dece koji nisu vakcinisani. Sve moze da se proveri na sajtu Ceskog Ministarstva Zdravlja. Tako NE LAZI i ne siri lazne vesti!

turbo f

pre 2 godine

A sta tacno podrazumeva tih 95% efikasnosti? 95% stiti da se ne zarazitie, ili 95% da cete preziveti ako se zarazite?
Nista mi nije jasno oko vakcina. U mom okruzenju poznajem nekoliko ljudi koji su vakcinisani sa dve ili tri doze, a opet su pokupili koronu. Ok, svi sa blagim simptomima osim jedne koja je zavrsila u bolnici zbog upale pluca, ali se oporavila. S druge strane ne znam nikoga ko nije vakcinisan a razboleo se. Nesto tu smrdi opasno.

Mrmot

pre 2 godine

@Petar

Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva
(Aleksa, 21. oktobar 2021 19:03)

https://www.politika.rs/scc/clanak/485686/Ukupno-244-807-slucajeva-nezeljenih-efekata-na-Fajzer-vakcinu

Rade

pre 2 godine

Ako se želite sačuvati od kovida i drugih boleština, smanjite šećer na najmanju moguću meru, najbolje izbaciti ga potpuno. On opterećuje probavne organe, osećali vi to ili ne, i uništava zaštitu u crevima i menja mikrobiom što utiče i na vašu inteligenciju a da ne govorimo o energiji. Nijedna druga hrana koju biste ostavili neće izazvati u vama takvu žudnju kao šećer. Toliko o njegovoj pravoj prirodi. Srećom postoje savršeno zdrave zamene (ksilitol, eritritol itd) koje mogu znatno ublažiti proces detoksifikacije.

Mali perica

pre 2 godine

Draga braco Srbi.
Upravo sam se vratio iz Osla. Divan suncan dan, setalista, parkovi i kafici puni ljudi. Korona je proslo vreme. A vi i dalje filozofirajte o vakcinama i cekajte ko ce sledeci od poznatih na kiseonik. Sto bi rekao Pantelija: "Zao mi je sto ste moji..."

E

pre 2 godine

Kolega sa posla primio 3 doze Fajzera, i sada je pozitivan. Dovidjenja prijatno!
(Trash, 21. oktobar 2021 19:22)

Pozitivan? Samo pozitivan?

Nego, da pitam zna li se kako nam je komentator mikonostas? Živ li je?

flccc

pre 2 godine

Pa dobro, korona je biznis. Korporacije su tu da uzmu lovu a političari su tu da im to obezbede. Uz malu nadoknadu za svoje usluge. Ja ne kažem da je ta vakcina štetna, ne mogu to da kažem jer nema dokaza. Još uvek. Možda ih nikada neće biti. Ali ima dokaza da su bolnice pune uredno vakcinisanih ljudi koji leže na poluintenzivnoj i intenzivnoj. I ne samo njih 5%. Većina vas poznaje nekog u Batajnici pa pitajte njih

B

pre 2 godine

Ne zanima me procenat. Vakcina smanjuje simptome i smrtnost. Svaka. Ko hoće hoće, ko neće neće. Eno vam Bugari i Rumuni, prednjače kao protivnici vakcinisanja. Ne mogu mrtve da izbroje, situacija neuporedgivo gora nego kod nas a mi u dubiozi. Imaju isto ili manje zaraženih a mrtvih mnogostruko više. Mora da je genetika jel da? Ma ne vredi ni statistika, neki znaju bolje.

Bex

pre 2 godine

Teorijski gledano efikasnost svih vakcina je 100% u prvih sat vremena nakon primanja...Efikasnost vakcina se ranije merila u periodu od nekoliko godina najecesce 3-5. A sada se to radi na mesecnom nivou...

E

pre 2 godine

Kako to vlada određuje do kada važi imunitet od vakcine?
I kako to da on svima prestane posle 210 dana?
(rebro, 21. oktobar 2021 18:56)

Pa to da bi nas vakcinisali do u beskonačno, ali ti se ne sikiraj, ti si ih provalio!

JFK17

pre 2 godine

Саопштење компаније значи ПОНОВО на кеве ми.

Што би рекла моја ћера: баво баво 🤗

k4l1m3r0

pre 2 godine

Bilo bi korektno napisati (a to su zvanični podaci objavljeni u Lansetu), da efikasnost Fajzera protiv Delta soja, nakon šest meseci od druge doze pada ispod 50%. Protiv ostalih sojeva je desetak posto bolji. Fajzer se izuzetno loše pokazao kod protoka vremena, loše se nosi sa održavanjem nivoa imuniteta. Inače, SAD jedan Fajzer košta 19.5$, zato ovoliko reklame.

grgur

pre 2 godine

Hvala na informaciji. Vakcinisan sam Fajzerovom vakcinom, kada prođe 6 meseci uzeću i treću. Ko neće ne mora, što onaj reče: neki ćemo da preživimo, neki ćete da izginete.

V

pre 2 godine

Meni je Fajzer treća, u ponudi su bile sve četiri na sajmu krajem avgusta, sama sam birala Fajzer nakon dva Sinofarma. Dete isto primilo Fajzer.

Aleksa

pre 2 godine

@Petar

Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva

joja

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.

Coburinho

pre 2 godine

Pripremio sam rame za treću dozu Pfizera
(dejan, 21. oktobar 2021 17:58

Meni Fajzer jedino da daju u treće rame. Prva dva ramena im ne dam!

dd

pre 2 godine

jel neko primetio kako se ide prema novoj dozi ona preko noci na efikasnosti skoci par procenata???

znaci 5-ta finalna doza 100%?ima da stiti i od komaraca!!!

ja im vise nista ne verujem,i kako vreme odmice najverovatnije se necu vakcinisati.bas zbog ovakvih neverovatnih stvari.druze moj ne moze se tako gadjati ciframa i dizati procenat samo zbog nagovaranja ljudi da se vakcinisu!!!

ovo je otislo predaleko,isto kao za covid propusnicama gde se jasno kaze,posle 7 meseci moras se vakcinisati 3-om dozom da bi produzio propusnicu!!!a sta cemo kada opet prodje 7 meseci?znaci 4-ta????

da li ovo uopste vise ima smisla?ako neko moze da objasni ovo?????odvracate ljude od vakcinisanja sa ovakvim merama!!!koje nemaju veze sa zdravom pameti,do 22h idem gde hocu,posle 22h mi treba propusnica???halo bre!!!!!!

Peca

pre 2 godine

Ja licno imam lose iskustvo s Fajzerom. Bio pozitovan 20 dana posle druge doze. Da mogu da vratim vreme primio bi kao moja majka kinesku!!!

gospodin 3%

pre 2 godine

sve delotvorno preko 95% vakcinisanih polovina 3,5mil, ZVANICNO pozitivnih preko milion, mi samo sa ova dva broja prelazimo onaj magicni broj od dve trecine stanovnistva a gde su oni koji su ga prelezali na nogama a kojih je min 2-3 vise od zvanicno registrovanih

dzoni cackalica

pre 2 godine

I tako 210 dana i sta onda:) :) koliko doza vi zelite da primite ovog smeca? Koka kola cuva svoju recepturu tajnom preko 100 godina a vi verujete da je sastav ovog koktelcica javan? :) :)) bas ono sto pise na sajtu,Jel da:) :)
Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)

Domodedovo

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

Smrtnost je 0.
Koja glupost- smrtnost od vakcine. U Srbiji nije bilo smrtnih slučajeva.

Нећу_Да_Носим_Маску

pre 2 godine

Хахахаха! Пре неки дан 93, а сад бато мој чак 95%! Значи следеће недеље 100% ефективна. Свака част, шта ти је наука

Zarko

pre 2 godine

Da... to su pričali i ranije za Fajzer... ja sam primio 2 doze i upravo sam u krevetu nedelju dana sa svim simptomima Delta soja... slabo nešto štiti ova vakcina.

sale

pre 2 godine

DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…

Sima

pre 2 godine

Navukao sam se na vakcine, jedva cekam 7. ali malo preteruju sa istrazivanjima... Svaki dan neko novo istrazivanje i svaki dan "potvrda" delotvornosti, pa i novi podaci...

Zar vise nije dokazano i sta ima tu da se ponovo dokazuje? Bas me zabole da li je 92 ili 93%...

Petar

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!

Нећу_Да_Носим_Маску

pre 2 godine

Хахахаха! Пре неки дан 93, а сад бато мој чак 95%! Значи следеће недеље 100% ефективна. Свака част, шта ти је наука

dd

pre 2 godine

jel neko primetio kako se ide prema novoj dozi ona preko noci na efikasnosti skoci par procenata???

znaci 5-ta finalna doza 100%?ima da stiti i od komaraca!!!

ja im vise nista ne verujem,i kako vreme odmice najverovatnije se necu vakcinisati.bas zbog ovakvih neverovatnih stvari.druze moj ne moze se tako gadjati ciframa i dizati procenat samo zbog nagovaranja ljudi da se vakcinisu!!!

ovo je otislo predaleko,isto kao za covid propusnicama gde se jasno kaze,posle 7 meseci moras se vakcinisati 3-om dozom da bi produzio propusnicu!!!a sta cemo kada opet prodje 7 meseci?znaci 4-ta????

da li ovo uopste vise ima smisla?ako neko moze da objasni ovo?????odvracate ljude od vakcinisanja sa ovakvim merama!!!koje nemaju veze sa zdravom pameti,do 22h idem gde hocu,posle 22h mi treba propusnica???halo bre!!!!!!

Petar

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!

sale

pre 2 godine

DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…

Konstantin

pre 2 godine

Dva moja druga, nevakcinisana "prelezala" koronu uz vitamine, ni brufen nisu popili, mislio sam i ja cu tako, ali mene je razbila sa upalom oba plucna krila, isto kao i onog ko mi je preneo koronu, a bio je revakcinisan bas fajzerom.
Znaci drugari nevakcinisani uz vitanine, a ovaj revakcinisani guta tablete vec 20 dana i to sa upalom oba plucna krila. Da su se i drugari vakcinisali rekli bi , eto zbog vakcine su lako pregurali. Ovi vakseri su puni lovackih prica, agresivni, arogantni, nadobudni sa neverovatnom potrebom da vredjaju.
Niste vi za vakcinaciju nego za psihijatriju.

Black

pre 2 godine

@ DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…
(sale, 21. oktobar 2021 17:51)

Jesi li ti mentol ili prirodno nemas bas veliku inteligenciju?! Zbog tebe i takvih kao ti, moja tasta nije mogla da bude operisana od raka u drzavnoj bolnici. Jer zamisli retardirani antivakseri zauzimaju krevete u bolnicama dok do bola iscrpljeni lekari pokusavaju da vam spasu zivote u vec kolabiranom medicinskom sistemu. Tako da su sve ostale bolesti skrajnute pa je sada glavni biznis privatna klinika. Ljudi prodaju sta imaju i zaduzuju se da bi bili operisani privatno jer su sve drzavne bolnice u kovid sistemima. Ako bi malo procitao nekada, a ne slusao vracare ili gledao rijaliti, znao bi da ljudi koji se vakcinisu kada dobiju kovid obicno mogu da se izlece terapijom u kucnim uslovima. Oni koji su inace hronicni ili tezi bolesnici ili u rizicnim grupama i pored vakcine nekada moraju na bolnicko lecenje. Ali i dalje je mnogo veci broj ovih sto ne veruju u koronu, kao ti. Tacno moze da se vidi u kojim delovima Evrope zive primitivni ljudi. Pogledaj malo Portugal, Spaniju, Danski, Island.. Zemlje koje imaju preko 75% vakcinisanih i uporedi sa ovim jadnim zemljama Balkana koje su pukle skroz zbog mentola poput tebe

Lekar

pre 2 godine

Objasnite to onim mucenicima u Batajnici na respiratorima, koji su slepo verovali vasoj propagandi i narucenim istrazivanjima. Molim b92 da napravi jednu reportazu o pacijentima koji leze u Batajnici, ali bez selektivnog prikazivanja informacija da narod u Srbiji vidi da vakcina ne garantuje zivot, a koliko kompromituje imuni sistem Tek cemo da saznamo. Cinjenica je da je u Srbiji pre vakcinacije umiralo 10-15 ljudi, a sada kada je pola stanovnistva vakcinisano umire 50-60.

Mali perica

pre 2 godine

Draga braco Srbi.
Upravo sam se vratio iz Osla. Divan suncan dan, setalista, parkovi i kafici puni ljudi. Korona je proslo vreme. A vi i dalje filozofirajte o vakcinama i cekajte ko ce sledeci od poznatih na kiseonik. Sto bi rekao Pantelija: "Zao mi je sto ste moji..."

grgur

pre 2 godine

Hvala na informaciji. Vakcinisan sam Fajzerovom vakcinom, kada prođe 6 meseci uzeću i treću. Ko neće ne mora, što onaj reče: neki ćemo da preživimo, neki ćete da izginete.

joja

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.

MilanČe

pre 2 godine

Ja sam primio 3 doze fajzera, posle prve doze dijareja jedan dan, posle 2. i 3. baš ništa, imam 40 godina, mislim da sam dobrog zdravlja. Imao sam kontakt sa mnogo zaraženih, za sada ništa. Pamet u glavu, ako ne želite da se vakcinišete, čuvajte to za sebe,budite malo odgovorni. Ako širite okolo da je vakcina štetna, sa vama nešto nije u redu, to je detinjasto, furaj svoj stav, ne opterećuj druge, samo toliko

bolje skole ucite

pre 2 godine

Nisam samoziva stoka, vakcinisao sam se i meni lepo, plus necu random da crknem, niti ce zbog mene neko random da crkne. Poyy samozivim antivakserima

Coburinho

pre 2 godine

Pripremio sam rame za treću dozu Pfizera
(dejan, 21. oktobar 2021 17:58

Meni Fajzer jedino da daju u treće rame. Prva dva ramena im ne dam!

Y

pre 2 godine

Deca na respiratorima, tinejdžer juče preminuo. Šta je vama ljudi? Je l vama stalo do bilo koga ili čega osim do vas samih? Preplavili ste portale, mreže tim sumanutim pričama i ne znate kad je dosta samo da bi opravdali sopstvene izbore. Nikoga ne zanima što vi niste i nećete da se vakcinišete. Nikoga, verujte mi.

dzoni cackalica

pre 2 godine

I tako 210 dana i sta onda:) :) koliko doza vi zelite da primite ovog smeca? Koka kola cuva svoju recepturu tajnom preko 100 godina a vi verujete da je sastav ovog koktelcica javan? :) :)) bas ono sto pise na sajtu,Jel da:) :)
Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)

Domodedovo

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

Smrtnost je 0.
Koja glupost- smrtnost od vakcine. U Srbiji nije bilo smrtnih slučajeva.

B

pre 2 godine

Ne zanima me procenat. Vakcina smanjuje simptome i smrtnost. Svaka. Ko hoće hoće, ko neće neće. Eno vam Bugari i Rumuni, prednjače kao protivnici vakcinisanja. Ne mogu mrtve da izbroje, situacija neuporedgivo gora nego kod nas a mi u dubiozi. Imaju isto ili manje zaraženih a mrtvih mnogostruko više. Mora da je genetika jel da? Ma ne vredi ni statistika, neki znaju bolje.

Nenaks

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 21. oktobar 2021 21:24) # Link komentara
Sacekajte mesec dva kad popusti Pfizer videcete cetvorostruke skokove u Italiji.Jel vi ne kapirate da je poenta dozivotna vakcinacija.Da li se pitate za nuspojave nakon 5-te I 6-te dize?

Samo pitam

pre 2 godine

Zašto je svaki dan korona glavna vest?nije korona jedina bolest!.. aman ljudi vec 4-tidan smo među najzagađenijim gradovima sveta.. pogušićemo se!! zašto niko ne piše o tome?

ljubitelj kosarke

pre 2 godine

Super!
Ja sam vakcinisam Fajzerom.
Nezeljeno destvo je bila glabobolja koja je trajala jedno vece.
(Vladimir, 21. oktobar 2021 17:57)

To cemo da vidimo u godinama koje dolaze...

YouTube ekspert

pre 2 godine

Pozdrav iz Emirata, prvoj državi na svetu po stopi vakcinacije, gde je potpuno vakcinisano 87% stanovništva. ( Sinofarm i Fajzer vakcinom).

Poslednje dve nedelje ispod 200 novozarazenih dnevno, na 9.9 miliona građana sa jednim smrtnim ishodom dnevno u proseku. Pored toga na desetine hiljada posetilaca dnevno na trenutno najvecem privrednom sajmu - Expo, u Dubaiju.

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.

Sympathy for the....

pre 2 godine

@joja ne lazi, u Ceskoj po zvanicnim podacima broj hospitalizovanih ljudi sa primljene obe doze vakcine je ispod 4%, od toga su skoro svi preko 65 godina. Sve ostalo od 600+ ljudi u bolnicama su nevakcinisani, i na zalost veliki broj mladih i dece koji nisu vakcinisani. Sve moze da se proveri na sajtu Ceskog Ministarstva Zdravlja. Tako NE LAZI i ne siri lazne vesti!

Jaaa

pre 2 godine

Da... to su pričali i ranije za Fajzer... ja sam primio 2 doze i upravo sam u krevetu nedelju dana sa svim simptomima Delta soja... slabo nešto štiti ova vakcina.
(Zarko, 21. oktobar 2021 18:48)

U krevetu kući... jel ti žao što nisi na kiseoniku ili daleko bilo respiratoru da je nisi primio??

Milan Tomic

pre 2 godine

Znam coveka koji je sa 2 doze fajzera na respiratoru, kad budu napravili da vakcina ne bude ruski rulet u potpunosti tj da nekog stiti a nekog ne onda mozemo da se bocnemo inace nisam antivakser ali nisam ni vakser...

zzz

pre 2 godine

Lol. Oni se hvale koliko su ljudi vakcinisali u Izraelu, drzavi sa najvise inficiranih.
(zlo, 21. oktobar 2021 18:33)

A sta mislite da promenite malo pricu? Jos ste ostali u julu mesecu? Izrael ima 7 PUTA MANJE OBOLELIH OD SRBIJE!! SEDAM PUTA MANJE! I 5 PUTA MANJE SMRTNIH SLUCAJEVA. Bravo, bas ste izabrali pravi primer za antivax kampanju.

Zarko

pre 2 godine

Da... to su pričali i ranije za Fajzer... ja sam primio 2 doze i upravo sam u krevetu nedelju dana sa svim simptomima Delta soja... slabo nešto štiti ova vakcina.

zzz

pre 2 godine

I tako 210 dana i sta onda:) :) koliko doza vi zelite da primite ovog smeca? Koka kola cuva svoju recepturu tajnom preko 100 godina a vi verujete da je sastav ovog koktelcica javan? :) :)) bas ono sto pise na sajtu,Jel da:) :)
Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)
(dzoni cackalica, 21. oktobar 2021 18:31)

Verujem da ti je jako tesko u zivotu.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!

Petar

pre 2 godine

Lezim u krevetu pozitivan, vakcinisan sinopharmom, sa blazim simptomima za sad. Izuzetno mi je drago da sam vakcinisan iako je ocigledno da vakcine nisu toliko dobre koliko se prica. Sto se fajzera tice Heart inflammation je cesta nus pojava. Problem je sto doktori ne prijavljuju nus pojave da ne bi pomagali antivakserima. Ovi tekstovi nisu bas realni ali korona je smrtonosna bolest i uzeo bi bilo sta sto imalo pomaze.

gde su super vakcine

pre 2 godine

Тако су рекламирали и почетне дозе... А оно - ћорак (бар код мене).
Уместо да причају о "успешности" треће дозе, требали би да раде на новој варијанти вакцине, која ће да покрије нове сојеве.
(sempervivum, 21. oktobar 2021 20:40)

Bravo, najrealniji komentar mada su svi u pravu.

I vakcinisani (bilo kojom vakcinom) koji dokazano tvrde da su spaseni tezih klinickih slika kao i nevakcinisani koji NE veruju proizvodjacima vakcina kojima je jedini imperativ PROFIT. Za delotvornost vakcina (pogotovo na Zapadu )niko ne haje jer njih interesuje profit i samo profit.

Osim toga u ovom trenutku, NIKO na svetu ne zna kakve bi dugorocne posledice i efekte mogla da ima na decu Fajzerova, na brzinu napravljena, vakcina.

zzz

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.
(joja, 21. oktobar 2021 18:25)

A zasto opet lazete? Zvanican podatak je da je 3/4 hospitalizovanih nevakcinisano. Oni sa danasnjim danim imaju ukupno 620 hospitalizovanih pacijenata i tokom cele prosle nedelje je umrlo svega 52 ljudi. I to u zemlji sa 10 miliona stanovnika. Uporedite to sa nama?!?!?

AntiKoronas

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

59 danas. Ahhh, izvini to su nevakcinisani.

k4l1m3r0

pre 2 godine

Bilo bi korektno napisati (a to su zvanični podaci objavljeni u Lansetu), da efikasnost Fajzera protiv Delta soja, nakon šest meseci od druge doze pada ispod 50%. Protiv ostalih sojeva je desetak posto bolji. Fajzer se izuzetno loše pokazao kod protoka vremena, loše se nosi sa održavanjem nivoa imuniteta. Inače, SAD jedan Fajzer košta 19.5$, zato ovoliko reklame.

Zemunac

pre 2 godine

Bez vakcine 99% ljudi prezivi.
A sa trecom dozom Fajzera cak 95,6% ima sansu da prezivi!! Uostalom tako je i stitila prva doza, a i druga, sve dok nisu stigli rezultati iz Izraela.
Da ipak sacekamo ipak nove vesti iz izraela. Mozda se i 3. doza pokaze efikasna 39% kao i prethodne dve?

JFK17

pre 2 godine

Саопштење компаније значи ПОНОВО на кеве ми.

Што би рекла моја ћера: баво баво 🤗

Petar (koji ima informacije)

pre 2 godine

@Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva
(Aleksa, 21. oktobar 2021 19:03)


Izvini ali iznosis neistinite informacije. Evo ti zvanicni dokument Francuske agencije za sigurnost lekova o pracenju sekundarnih pojava Fajzerove vakcine. Ne moras da znas francuski, samo gledaj tabele i videces da je ipak malo vise od 0 (nula). U izvestaju su naveli 905 mrtvih ali bez direktne veze sa vakcinom, dok su neke ozbiljne pojave ne jednocifrene vec par desetina hiljada, sve crno na belo.
Neki termini su poznati i na prvi pogled.

https://ansm.sante.fr/uploads/2021/09/24/20210923-covid-19-vaccins-cominarty-pfizer-rapport-18.pdf

milan

pre 2 godine

Uopste mi nisu bitne brojke. Bitno mi je da sa siguran da vakcine deluju bar milimitar i da uz pomoc njih ja i moji najmiliji, brat, snajka, zena, otac, majka, tast, tasta... prezivimo. Svako ko razmislja drugacije je egoisticni stvor.

flccc

pre 2 godine

Pa dobro, korona je biznis. Korporacije su tu da uzmu lovu a političari su tu da im to obezbede. Uz malu nadoknadu za svoje usluge. Ja ne kažem da je ta vakcina štetna, ne mogu to da kažem jer nema dokaza. Još uvek. Možda ih nikada neće biti. Ali ima dokaza da su bolnice pune uredno vakcinisanih ljudi koji leže na poluintenzivnoj i intenzivnoj. I ne samo njih 5%. Većina vas poznaje nekog u Batajnici pa pitajte njih

Sima

pre 2 godine

Navukao sam se na vakcine, jedva cekam 7. ali malo preteruju sa istrazivanjima... Svaki dan neko novo istrazivanje i svaki dan "potvrda" delotvornosti, pa i novi podaci...

Zar vise nije dokazano i sta ima tu da se ponovo dokazuje? Bas me zabole da li je 92 ili 93%...

E

pre 2 godine

Kako to vlada određuje do kada važi imunitet od vakcine?
I kako to da on svima prestane posle 210 dana?
(rebro, 21. oktobar 2021 18:56)

Pa to da bi nas vakcinisali do u beskonačno, ali ti se ne sikiraj, ti si ih provalio!

mich

pre 2 godine

Sto vise primis, veci si gospodin... Pa ovo stvarno postaje besmisleno i smesno, pa sta treba da se vakcinisemo svaka 3-4 meseca, ajde bre prestanite vise o Koroni, ko ziv ko mrtav, isto kao i kod kancera i kardiovaskularnih problema... Smesno je vise sve ovo...

V

pre 2 godine

Meni je Fajzer treća, u ponudi su bile sve četiri na sajmu krajem avgusta, sama sam birala Fajzer nakon dva Sinofarma. Dete isto primilo Fajzer.

Peca

pre 2 godine

Ja licno imam lose iskustvo s Fajzerom. Bio pozitovan 20 dana posle druge doze. Da mogu da vratim vreme primio bi kao moja majka kinesku!!!

Aleksa

pre 2 godine

@Petar

Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva

tzx

pre 2 godine

Problem je u tome, sto se vreme meri na period pre vakcine i posle vakcine. Mene sad zanima koliko udela u uspesnosti vakcine, ima vreme pre vakcine? Koliko udela ima to sto se mesecima virus kretao kroz narod?
Zasto se kriju podaci, koliko je ljudi zarazeno ili umrlo,a prelezalo je koronu? Udara se samo na nevakcinisane, ne razumem. Ispade tacno ono, nevakcinisani su krivi sto su se vakcinisani zarazili.

Bex

pre 2 godine

Teorijski gledano efikasnost svih vakcina je 100% u prvih sat vremena nakon primanja...Efikasnost vakcina se ranije merila u periodu od nekoliko godina najecesce 3-5. A sada se to radi na mesecnom nivou...

Despot

pre 2 godine

@ Ko preteruje? Pa protiv tetanusa su tri doze vakcine obavezne. Ne verujem da si vakcinisani jer ne bi to isticao. Antivakseri imaju običaj da strahovito ne govore istinu.

turbo f

pre 2 godine

A sta tacno podrazumeva tih 95% efikasnosti? 95% stiti da se ne zarazitie, ili 95% da cete preziveti ako se zarazite?
Nista mi nije jasno oko vakcina. U mom okruzenju poznajem nekoliko ljudi koji su vakcinisani sa dve ili tri doze, a opet su pokupili koronu. Ok, svi sa blagim simptomima osim jedne koja je zavrsila u bolnici zbog upale pluca, ali se oporavila. S druge strane ne znam nikoga ko nije vakcinisan a razboleo se. Nesto tu smrdi opasno.

TNT

pre 2 godine

A kad vam ćuna počne padati tada će vam Pfizer biti dobar...,nećete se pitati da li vam je malo 96% šansi da dobijete erekciju i koje su neželjene reakcije Viagre...,e Srbi moji pametni!

sempervivum

pre 2 godine

Тако су рекламирали и почетне дозе... А оно - ћорак (бар код мене).
Уместо да причају о "успешности" треће дозе, требали би да раде на новој варијанти вакцине, која ће да покрије нове сојеве.

zzz

pre 2 godine

DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…
(sale, 21. oktobar 2021 17:51)

Za nas pismene pise vec u PRVOJ RECENICI!!!

E

pre 2 godine

Kolega sa posla primio 3 doze Fajzera, i sada je pozitivan. Dovidjenja prijatno!
(Trash, 21. oktobar 2021 19:22)

Pozitivan? Samo pozitivan?

Nego, da pitam zna li se kako nam je komentator mikonostas? Živ li je?

Drug kontraš

pre 2 godine

Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)
(dzoni cackalica, 21. oktobar 2021 18:31)

Zapravo je baš lakše kada si glup jer onda misliš da si pametan i da si sve provalio, kao npr. ti sa poređenjem formule za koka-kolu i vakcinu. To je kako mali Perica zamišlja da svet funkcioniše.

Sympathy for the....

pre 2 godine

@Trash I sta ako.je pozitivan? Za pismene u ovom clanku (i svim ostalim) pise da je zastita od teskog oblika bolesti 95%, niko ne kaze da se ne mozes zaraaziti. Bilo bi strasno da je kolega primio 3 x Fajzer, i zavrsio na Respiratoru.

gospodin 3%

pre 2 godine

sve delotvorno preko 95% vakcinisanih polovina 3,5mil, ZVANICNO pozitivnih preko milion, mi samo sa ova dva broja prelazimo onaj magicni broj od dve trecine stanovnistva a gde su oni koji su ga prelezali na nogama a kojih je min 2-3 vise od zvanicno registrovanih

Rade

pre 2 godine

Ako se želite sačuvati od kovida i drugih boleština, smanjite šećer na najmanju moguću meru, najbolje izbaciti ga potpuno. On opterećuje probavne organe, osećali vi to ili ne, i uništava zaštitu u crevima i menja mikrobiom što utiče i na vašu inteligenciju a da ne govorimo o energiji. Nijedna druga hrana koju biste ostavili neće izazvati u vama takvu žudnju kao šećer. Toliko o njegovoj pravoj prirodi. Srećom postoje savršeno zdrave zamene (ksilitol, eritritol itd) koje mogu znatno ublažiti proces detoksifikacije.

@lekar

pre 2 godine

Evo ja cu Vam odgovoriti
Jedbostavno receno, pricate nebuloze, da ne koristim teze reci.
Pre dva sata se vratio iz smene u Batajnici, na mom odeljenju imam JEDNOG pacijenta vacinisanog Pfizerom, ima vakcinisanih, istina, ali uglavnom Sinopharm, i imaju simptome. Ali, od onih koji su umrli, vise od 80% je nevakcinisanih. Jel treba jos nesto? Ovo mi je cetvrta rotacija ovde, i vec sam dovoljno video, vakcina pomaze, a sad, kako god vi zelite, vasa glava je u pitanju...

Statističar

pre 2 godine

Izrael na 677 zaraženih ima 6 smrtna slučaja.Srbija na 7500 ima 59 smrtnih slučajeva.Procenat je skoro identičan.Toliko o vakcini a preko 85% je vakcinisano u Izraelu.

zzz

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 21. oktobar 2021 21:24) # Link komentara
Sacekajte mesec dva kad popusti Pfizer videcete cetvorostruke skokove u Italiji.Jel vi ne kapirate da je poenta dozivotna vakcinacija.Da li se pitate za nuspojave nakon 5-te I 6-te dize?
(Nenaks, 21. oktobar 2021 22:20)

Pa dokle vise da cekamo? Evo vec 9 meseci cekamo taj neverovatan pomor vakcinisanih. Ali i dalje jedino vidimo da nevakcinisani umiru barem 20 puta vise od vakcinisanih. Kada rekoste da ocekujete da se to izokrene?

Tomy Čubura

pre 2 godine

meni su impresivni i vakseri i antivakseri : ovo sto su primili uvek imaju sta da kazu da nisu pogresili ...ako je u bolnici kaze da bi umro da nije vakcine , ako je tezi slucaj kod kuce kaze bio bi u bolnici da nije vakcine , ako je lak slucaj onda kaze bio bi tezi .....a realno kako zna da li bi isto prosao i da nije vakcinisan .
a ovi nevakcinisani sve kontra ...
a realno se jos ne zna ko je tu pametniji ( ili gluplji ) pokazace vreme ...

Mrmot

pre 2 godine

@Petar

Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva
(Aleksa, 21. oktobar 2021 19:03)

https://www.politika.rs/scc/clanak/485686/Ukupno-244-807-slucajeva-nezeljenih-efekata-na-Fajzer-vakcinu

Kosta

pre 2 godine

Medju mladima veći procenat onih sto se bodu heroinom, nego sto su primili vakcinu protiv gripa. Bolesno
(strasno, 21. oktobar 2021 22:22)

Zašto bi mladi, u 99,9999% slučajeva zdravi ljudi primali vakcinu protiv gripa? Vakcine samo za najugroženije od gripa. Penzioneri i možda tek po koji čovek sa retkim i/ili autoimunim bolestima.

Locutus

pre 2 godine

Objasnite to onim mucenicima u Batajnici na respiratorima, koji su slepo verovali vasoj propagandi i narucenim istrazivanjima. Molim b92 da napravi jednu reportazu o pacijentima koji leze u Batajnici, ali bez selektivnog prikazivanja informacija da narod u Srbiji vidi da vakcina ne garantuje zivot, a koliko kompromituje imuni sistem Tek cemo da saznamo. Cinjenica je da je u Srbiji pre vakcinacije umiralo 10-15 ljudi, a sada kada je pola stanovnistva vakcinisano umire 50-60.
(Lekar, 21. oktobar 2021 22:36)


Ni šlem ne garantuje vojniku da neće biti ubijen, ali ga ipak svaki pešadinac nosi za svaki slučaj.

Ne-nestor

pre 2 godine

Dva moja druga, nevakcinisana "prelezala" koronu uz vitamine, ni brufen nisu popili, mislio sam i ja cu tako, ali mene je razbila sa upalom oba plucna krila, isto kao i onog ko mi je preneo koronu, a bio je revakcinisan bas fajzerom.
Znaci drugari nevakcinisani uz vitanine, a ovaj revakcinisani guta tablete vec 20 dana i to sa upalom oba plucna krila. Da su se i drugari vakcinisali rekli bi , eto zbog vakcine su lako pregurali. Ovi vakseri su puni lovackih prica, agresivni, arogantni, nadobudni sa neverovatnom potrebom da vredjaju.
Niste vi za vakcinaciju nego za psihijatriju.
(Konstantin, 21. oktobar 2021 22:20)

U pravu si potpuno. Poznajem makar 10-oro ljudi koji su umrli, pa oziveli samo jer se nisu vakcinisali, da su se vakcinisali ostali bi nacisto mrtvi.
Evo da ispratimo danas ovih 50 i kusur mrtvih, ko ozivi do jutra, bio je pametan, pa se nije vakcinisao.
Pamet u glavu ljudi, jedini izlaz iz ovoga je nevakcinacija, smrt pa ozivljavanje, zna to Konstantin, covek je strip junak.
Druga stvar, slazem se i oko lovackih vakserskih prica, naime, moj komsija se vakcinisao dva puta Fajzerom, i vidim ga juce kao izlazi do radnje, covek se 'ladno pravi ziv i kao nista mu nije, a svako ko misli svojom glavom zna da je on zapravo odavno mrtav zbog vakcine i sve nas ovde za****va.
Moracu da mu savetujem da hitno poseti psihijatra!

Drug kontraš

pre 2 godine

@lekar
Vi ne želite objektivnu reportažu, već reportažu koja će potvrditi vašu teoriju da vakcinisani čine većinu u bolnicama. Svaku reportažu koja pokazuje realno stanje biste odbacili kao propagandu.

Možete milion puta ponoviti vaše laži, one nikada neće postati istina.

Nenad

pre 2 godine

Izrael na 677 zaraženih ima 6 smrtna slučaja.Srbija na 7500 ima 59 smrtnih slučajeva.Procenat je skoro identičan.Toliko o vakcini a preko 85% je vakcinisano u Izraelu.
(Statističar)
Ti si kao i svaki dobri statisticar odlucio da selektivno prikazujes podatke, i zaboravio da napises koliko je u Izraelu bilo pozitino na dnevnom nivou u Spetembru i krajem avgista- za tvoju informaciju imali su preko 6000 u proseku sa rekordom od 20000 u jednom danu u septembru- ocigledno si izasli iz talasa u oktobru koji je kod nas poceo krajem septembra- ove podatke koje vidis za Izrael sada videceh kod nas polovinom novembra

Karzai

pre 2 godine

>> A sta tacno podrazumeva tih 95% efikasnosti? 95% stiti da se ne zarazitie, ili 95% da cete preziveti ako se zarazite?

Da se ne zarazite. Ovako se izracunava: nadje se recimo 20 hiljada dobrovoljaca za testiranje, recimo u Srbiji, po mogucnosti najrazlicitijih ljudi i zena, svih doba, sto se kaze "reprezentativni uzorak". Polovini se onda da prava vakcina, a polovini lazna. Osobe ne znaju sta su dobile. Onda se situacija prati neko vreme. Ako se u ovoj polovini sto je vakcinisana pravom vakcinom pojavi 5 slucajeva covid-a, dok kod ovih drugih (vakcinisanih laznom vakcinom) bude 95, onda vam je to efikasnost od 95%. Sto veci uzorak to preciznija ocena, kada su se vakcine odobravale pre godinu dana radila su se istrazivanja na oko 40.000 ljudi.

nele

pre 2 godine

"Poslednje dve nedelje ispod 200 novozarazenih dnevno, na 9.9 miliona građana sa jednim smrtnim ishodom dnevno u proseku. Pored toga na desetine hiljada posetilaca dnevno na trenutno najvecem privrednom sajmu - Expo, u Dubaiju.

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.
@YouTube ekspert"
Imali smo i mi manje od 200 zarazenih dnevno, ne tako davno. A mere su bile isto kao i sad, tj jos su se manje postovale nego sada. Tako da nije ni do vakcine ni do mera, nego od kad je sveta i veka virusi se sire u talasima.
Evo vam Britanje.Ukinute mere pre par meseci. Posle ukidanja brojke padaju. Nikakve mere i padaju. U medjuvremenu vakcinisali jos stanovnistva a sada brojke rastu. Elem, vakcina i mere imaju uticaja kao i Arapi na nalazista nafte. Zadesili se u pravom momentu na pravom mestu i to je to.

Saldator1

pre 2 godine

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.
(YouTube ekspert, 21. oktobar 2021 21:56)

Ti youtube eksperti nesto i znaju, od njih ces i cuti nesto pametno, a od tih tvojih ces cuti ono sto im je neko rekao da prenesu narodu, a to je panika i strah!

Žika

pre 2 godine

Vakcinu nije razvio Pfizer nego je ona 100% razvijena kod Biontech-a u Mainz-u! Pfizer je odradio deo posla sto se tice klinickih studija, registracija itd. Dajte konacno naucite.

U Nemackoj se 3. doza preporucuje samo 70+, ne razumem zasto je to kod vas tolika tema. Valjda da ima o cemu da se pise i da se prikrije cinjenica da gradjani ne zele da se vakcinisu...

Апоплекс

pre 2 godine

Иначе, колегиница, радимо обоје у здравству, заражена после треће дозе. Од двоје колега родитељи исто заражени после треће дозе. Фајзер!

Апоплекс

pre 2 godine

Не сумњам у концепт вакцине, али Фајзер ће тек да покаже своје прљаво маркетиншко лице, чуј - вакцина која носи код за алфа сој 977777% ефикасна за делта сој. Превара прљава.

Oddball

pre 2 godine

Čipove, chemtrailse, otrove i ostala sredstva kontrole populacije stavljaju i u aspirin, bromazepam, infuziju. Recite ne lekovima, nemojte stati samo na vakcinama.

John

pre 2 godine

Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

Kojim/kolikim podatkom bi bio zadovoljan?

Petar

pre 2 godine

Nisam antivakser, ali stvarno mislim da je fajzer najveca prevara. Pisali 96,97 posto efikasna a Izraelsko ministarstvi zdravlja objavilo od 40 do 50 posto efikasnost. Plus komplikovana logistika jer se cuva na minus 70, brzo se kvaru, mnogo nus efekata.
Sputnjik, pa Sinofarm pa astrazeneka.

466453

pre 2 godine

Davno bi je primio, da ovoliko ne lažu i da nisu ovako navalili da mi pomognu.
(Dule, 21. oktobar 2021 23:10)

Nisi baš najbolje razumeo šta znači razum. :(

Torrente

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.
(joja, 21. oktobar 2021 18:25)

Češka je odobrila samo trendi-multi-kulti vakcine (USA, UK)

Mi smo većinski vakcinisani istočnjačkim, kojima očigledno ništa ne fali.
Naprotiv.

Zer01

pre 2 godine

Ja imam 40 godina, dobio sam 2 kineske i fajzer kao buster. Osecam se dobro i nisam imao nikakav zdravstveni problem zadnjih godinu dana osim par puta neku blagu prehladu bez temperature. Masku nosim u trznim centrima, prodavnicama, banci itd, u lokalima ne. Izlazim u grad svaki drugi vikend.

Smilja

pre 2 godine

Citajuci komentare svi pametuju ali me zanima sta ti koji su protiv mera,vakcine misle kako iz ovog cuda izaci i ziveti normalno?ima naravno i dobrih komentara ali malo sto znaci da ne razmisljamo racionalno,vec se ismejavamo ovom uzasu pa cak i onim koji su nazalost izgubili bitku za zivot.Ja se uzasavam od nekoh komentara u smislu necemo nista a posebno sto su protiv vakcine koja uz mere moze da nas oslobodi od ovakvog zivota.

Drug kontraš

pre 2 godine

@Lekar
A ako ta reportaža ne bude glasila onako kako vi želite, onda ćete opet reći da to nije istina i nastaviti da gebelsovskim metodama ponavljate vaše laži sve dok ne postanu istina. Sreća je samo da stvarnost ne možete promeniti komentarima.

Te fore o narušenom imunitetu ostavite za ekipu ispred drakstora i pitajte nekog pulmologa ili anesteziologa ako vas stvarno zanima koja grupa više umire.

@Stojko

pre 2 godine

Negde pročitao da kineska posle 3ce doze ima zastitu od Delte oko 75-78%..tako nešto..svakako je i dalje daleko najslabiji rezultat od svih ostalih!!

Milan

pre 2 godine

Imam jedno ozbiljno pitanje. S obzirom da sam se ja vakcinisao sa Kinezom, da li ima sanse da sad primim ali dve doze Pfizera? Ocigledno da kinez i nije neka zastita a pored toga ne oriznaje se na zapadu. Da li je dozvoljeno primiti fakticki 4 doze?

Marko

pre 2 godine

Ovi sto nas uporedjuju sa Italijanima kojih ima 60 miliona pa kazu da smo isti- ahaahha pa braco- imaju 3000 pozitivnih i oko 30 umrlih dnevno na 60 miliona. Ali 85%vakcinisanih pametnih i obrazovanih- ne segamegagiga fakultetskih mladih dzons nezbit karajan doktora

rebro

pre 2 godine

@MilanČe, kažeš imao si kontakte sa zaraženima i ništa. A možda si asimptomatski, a svakako se nisi testirao i ne znaš da li imaš virus i da li ga šrirš.

Petar

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!

bolje skole ucite

pre 2 godine

Nisam samoziva stoka, vakcinisao sam se i meni lepo, plus necu random da crknem, niti ce zbog mene neko random da crkne. Poyy samozivim antivakserima

grgur

pre 2 godine

Hvala na informaciji. Vakcinisan sam Fajzerovom vakcinom, kada prođe 6 meseci uzeću i treću. Ko neće ne mora, što onaj reče: neki ćemo da preživimo, neki ćete da izginete.

Lekar

pre 2 godine

Objasnite to onim mucenicima u Batajnici na respiratorima, koji su slepo verovali vasoj propagandi i narucenim istrazivanjima. Molim b92 da napravi jednu reportazu o pacijentima koji leze u Batajnici, ali bez selektivnog prikazivanja informacija da narod u Srbiji vidi da vakcina ne garantuje zivot, a koliko kompromituje imuni sistem Tek cemo da saznamo. Cinjenica je da je u Srbiji pre vakcinacije umiralo 10-15 ljudi, a sada kada je pola stanovnistva vakcinisano umire 50-60.

Domodedovo

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

Smrtnost je 0.
Koja glupost- smrtnost od vakcine. U Srbiji nije bilo smrtnih slučajeva.

AntiKoronas

pre 2 godine

Ajde bre dosta više sa tim Fajzerom i delitvornošću!!!
Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

59 danas. Ahhh, izvini to su nevakcinisani.

sale

pre 2 godine

DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…

Y

pre 2 godine

Deca na respiratorima, tinejdžer juče preminuo. Šta je vama ljudi? Je l vama stalo do bilo koga ili čega osim do vas samih? Preplavili ste portale, mreže tim sumanutim pričama i ne znate kad je dosta samo da bi opravdali sopstvene izbore. Nikoga ne zanima što vi niste i nećete da se vakcinišete. Nikoga, verujte mi.

Konstantin

pre 2 godine

Dva moja druga, nevakcinisana "prelezala" koronu uz vitamine, ni brufen nisu popili, mislio sam i ja cu tako, ali mene je razbila sa upalom oba plucna krila, isto kao i onog ko mi je preneo koronu, a bio je revakcinisan bas fajzerom.
Znaci drugari nevakcinisani uz vitanine, a ovaj revakcinisani guta tablete vec 20 dana i to sa upalom oba plucna krila. Da su se i drugari vakcinisali rekli bi , eto zbog vakcine su lako pregurali. Ovi vakseri su puni lovackih prica, agresivni, arogantni, nadobudni sa neverovatnom potrebom da vredjaju.
Niste vi za vakcinaciju nego za psihijatriju.

Нећу_Да_Носим_Маску

pre 2 godine

Хахахаха! Пре неки дан 93, а сад бато мој чак 95%! Значи следеће недеље 100% ефективна. Свака част, шта ти је наука

Black

pre 2 godine

@ DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…
(sale, 21. oktobar 2021 17:51)

Jesi li ti mentol ili prirodno nemas bas veliku inteligenciju?! Zbog tebe i takvih kao ti, moja tasta nije mogla da bude operisana od raka u drzavnoj bolnici. Jer zamisli retardirani antivakseri zauzimaju krevete u bolnicama dok do bola iscrpljeni lekari pokusavaju da vam spasu zivote u vec kolabiranom medicinskom sistemu. Tako da su sve ostale bolesti skrajnute pa je sada glavni biznis privatna klinika. Ljudi prodaju sta imaju i zaduzuju se da bi bili operisani privatno jer su sve drzavne bolnice u kovid sistemima. Ako bi malo procitao nekada, a ne slusao vracare ili gledao rijaliti, znao bi da ljudi koji se vakcinisu kada dobiju kovid obicno mogu da se izlece terapijom u kucnim uslovima. Oni koji su inace hronicni ili tezi bolesnici ili u rizicnim grupama i pored vakcine nekada moraju na bolnicko lecenje. Ali i dalje je mnogo veci broj ovih sto ne veruju u koronu, kao ti. Tacno moze da se vidi u kojim delovima Evrope zive primitivni ljudi. Pogledaj malo Portugal, Spaniju, Danski, Island.. Zemlje koje imaju preko 75% vakcinisanih i uporedi sa ovim jadnim zemljama Balkana koje su pukle skroz zbog mentola poput tebe

ljubitelj kosarke

pre 2 godine

Super!
Ja sam vakcinisam Fajzerom.
Nezeljeno destvo je bila glabobolja koja je trajala jedno vece.
(Vladimir, 21. oktobar 2021 17:57)

To cemo da vidimo u godinama koje dolaze...

MilanČe

pre 2 godine

Ja sam primio 3 doze fajzera, posle prve doze dijareja jedan dan, posle 2. i 3. baš ništa, imam 40 godina, mislim da sam dobrog zdravlja. Imao sam kontakt sa mnogo zaraženih, za sada ništa. Pamet u glavu, ako ne želite da se vakcinišete, čuvajte to za sebe,budite malo odgovorni. Ako širite okolo da je vakcina štetna, sa vama nešto nije u redu, to je detinjasto, furaj svoj stav, ne opterećuj druge, samo toliko

dzoni cackalica

pre 2 godine

I tako 210 dana i sta onda:) :) koliko doza vi zelite da primite ovog smeca? Koka kola cuva svoju recepturu tajnom preko 100 godina a vi verujete da je sastav ovog koktelcica javan? :) :)) bas ono sto pise na sajtu,Jel da:) :)
Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)

Aleksa

pre 2 godine

@Petar

Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva

dd

pre 2 godine

jel neko primetio kako se ide prema novoj dozi ona preko noci na efikasnosti skoci par procenata???

znaci 5-ta finalna doza 100%?ima da stiti i od komaraca!!!

ja im vise nista ne verujem,i kako vreme odmice najverovatnije se necu vakcinisati.bas zbog ovakvih neverovatnih stvari.druze moj ne moze se tako gadjati ciframa i dizati procenat samo zbog nagovaranja ljudi da se vakcinisu!!!

ovo je otislo predaleko,isto kao za covid propusnicama gde se jasno kaze,posle 7 meseci moras se vakcinisati 3-om dozom da bi produzio propusnicu!!!a sta cemo kada opet prodje 7 meseci?znaci 4-ta????

da li ovo uopste vise ima smisla?ako neko moze da objasni ovo?????odvracate ljude od vakcinisanja sa ovakvim merama!!!koje nemaju veze sa zdravom pameti,do 22h idem gde hocu,posle 22h mi treba propusnica???halo bre!!!!!!

zzz

pre 2 godine

Lol. Oni se hvale koliko su ljudi vakcinisali u Izraelu, drzavi sa najvise inficiranih.
(zlo, 21. oktobar 2021 18:33)

A sta mislite da promenite malo pricu? Jos ste ostali u julu mesecu? Izrael ima 7 PUTA MANJE OBOLELIH OD SRBIJE!! SEDAM PUTA MANJE! I 5 PUTA MANJE SMRTNIH SLUCAJEVA. Bravo, bas ste izabrali pravi primer za antivax kampanju.

joja

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.

B

pre 2 godine

Ne zanima me procenat. Vakcina smanjuje simptome i smrtnost. Svaka. Ko hoće hoće, ko neće neće. Eno vam Bugari i Rumuni, prednjače kao protivnici vakcinisanja. Ne mogu mrtve da izbroje, situacija neuporedgivo gora nego kod nas a mi u dubiozi. Imaju isto ili manje zaraženih a mrtvih mnogostruko više. Mora da je genetika jel da? Ma ne vredi ni statistika, neki znaju bolje.

V

pre 2 godine

Meni je Fajzer treća, u ponudi su bile sve četiri na sajmu krajem avgusta, sama sam birala Fajzer nakon dva Sinofarma. Dete isto primilo Fajzer.

Nenaks

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 21. oktobar 2021 21:24) # Link komentara
Sacekajte mesec dva kad popusti Pfizer videcete cetvorostruke skokove u Italiji.Jel vi ne kapirate da je poenta dozivotna vakcinacija.Da li se pitate za nuspojave nakon 5-te I 6-te dize?

Coburinho

pre 2 godine

Pripremio sam rame za treću dozu Pfizera
(dejan, 21. oktobar 2021 17:58

Meni Fajzer jedino da daju u treće rame. Prva dva ramena im ne dam!

Mali perica

pre 2 godine

Draga braco Srbi.
Upravo sam se vratio iz Osla. Divan suncan dan, setalista, parkovi i kafici puni ljudi. Korona je proslo vreme. A vi i dalje filozofirajte o vakcinama i cekajte ko ce sledeci od poznatih na kiseonik. Sto bi rekao Pantelija: "Zao mi je sto ste moji..."

YouTube ekspert

pre 2 godine

Pozdrav iz Emirata, prvoj državi na svetu po stopi vakcinacije, gde je potpuno vakcinisano 87% stanovništva. ( Sinofarm i Fajzer vakcinom).

Poslednje dve nedelje ispod 200 novozarazenih dnevno, na 9.9 miliona građana sa jednim smrtnim ishodom dnevno u proseku. Pored toga na desetine hiljada posetilaca dnevno na trenutno najvecem privrednom sajmu - Expo, u Dubaiju.

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.

Jaaa

pre 2 godine

Da... to su pričali i ranije za Fajzer... ja sam primio 2 doze i upravo sam u krevetu nedelju dana sa svim simptomima Delta soja... slabo nešto štiti ova vakcina.
(Zarko, 21. oktobar 2021 18:48)

U krevetu kući... jel ti žao što nisi na kiseoniku ili daleko bilo respiratoru da je nisi primio??

Zarko

pre 2 godine

Da... to su pričali i ranije za Fajzer... ja sam primio 2 doze i upravo sam u krevetu nedelju dana sa svim simptomima Delta soja... slabo nešto štiti ova vakcina.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!

zzz

pre 2 godine

DELOTVORNA U CEMU?!?!? ? ? Znamo da narod koji je primio vakcinu i dalje dobija covid infekciju, i i dalje moze da je siri…. Tako da pitanje ostaje: po cemu je delotvorna vakcina?? Ako je “slabljenje” simptoma i umanjivanje rizika, zasto se to onda NE KAZE JASNO I GLASNO …. samo se vi narkomani bodite svakih 6 meseci …. Napred…
(sale, 21. oktobar 2021 17:51)

Za nas pismene pise vec u PRVOJ RECENICI!!!

zzz

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.
(joja, 21. oktobar 2021 18:25)

A zasto opet lazete? Zvanican podatak je da je 3/4 hospitalizovanih nevakcinisano. Oni sa danasnjim danim imaju ukupno 620 hospitalizovanih pacijenata i tokom cele prosle nedelje je umrlo svega 52 ljudi. I to u zemlji sa 10 miliona stanovnika. Uporedite to sa nama?!?!?

zzz

pre 2 godine

I tako 210 dana i sta onda:) :) koliko doza vi zelite da primite ovog smeca? Koka kola cuva svoju recepturu tajnom preko 100 godina a vi verujete da je sastav ovog koktelcica javan? :) :)) bas ono sto pise na sajtu,Jel da:) :)
Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)
(dzoni cackalica, 21. oktobar 2021 18:31)

Verujem da ti je jako tesko u zivotu.

milan

pre 2 godine

Uopste mi nisu bitne brojke. Bitno mi je da sa siguran da vakcine deluju bar milimitar i da uz pomoc njih ja i moji najmiliji, brat, snajka, zena, otac, majka, tast, tasta... prezivimo. Svako ko razmislja drugacije je egoisticni stvor.

Despot

pre 2 godine

@ Ko preteruje? Pa protiv tetanusa su tri doze vakcine obavezne. Ne verujem da si vakcinisani jer ne bi to isticao. Antivakseri imaju običaj da strahovito ne govore istinu.

Sympathy for the....

pre 2 godine

@joja ne lazi, u Ceskoj po zvanicnim podacima broj hospitalizovanih ljudi sa primljene obe doze vakcine je ispod 4%, od toga su skoro svi preko 65 godina. Sve ostalo od 600+ ljudi u bolnicama su nevakcinisani, i na zalost veliki broj mladih i dece koji nisu vakcinisani. Sve moze da se proveri na sajtu Ceskog Ministarstva Zdravlja. Tako NE LAZI i ne siri lazne vesti!

Milan Tomic

pre 2 godine

Znam coveka koji je sa 2 doze fajzera na respiratoru, kad budu napravili da vakcina ne bude ruski rulet u potpunosti tj da nekog stiti a nekog ne onda mozemo da se bocnemo inace nisam antivakser ali nisam ni vakser...

gde su super vakcine

pre 2 godine

Тако су рекламирали и почетне дозе... А оно - ћорак (бар код мене).
Уместо да причају о "успешности" треће дозе, требали би да раде на новој варијанти вакцине, која ће да покрије нове сојеве.
(sempervivum, 21. oktobar 2021 20:40)

Bravo, najrealniji komentar mada su svi u pravu.

I vakcinisani (bilo kojom vakcinom) koji dokazano tvrde da su spaseni tezih klinickih slika kao i nevakcinisani koji NE veruju proizvodjacima vakcina kojima je jedini imperativ PROFIT. Za delotvornost vakcina (pogotovo na Zapadu )niko ne haje jer njih interesuje profit i samo profit.

Osim toga u ovom trenutku, NIKO na svetu ne zna kakve bi dugorocne posledice i efekte mogla da ima na decu Fajzerova, na brzinu napravljena, vakcina.

Peca

pre 2 godine

Ja licno imam lose iskustvo s Fajzerom. Bio pozitovan 20 dana posle druge doze. Da mogu da vratim vreme primio bi kao moja majka kinesku!!!

E

pre 2 godine

Kolega sa posla primio 3 doze Fajzera, i sada je pozitivan. Dovidjenja prijatno!
(Trash, 21. oktobar 2021 19:22)

Pozitivan? Samo pozitivan?

Nego, da pitam zna li se kako nam je komentator mikonostas? Živ li je?

turbo f

pre 2 godine

A sta tacno podrazumeva tih 95% efikasnosti? 95% stiti da se ne zarazitie, ili 95% da cete preziveti ako se zarazite?
Nista mi nije jasno oko vakcina. U mom okruzenju poznajem nekoliko ljudi koji su vakcinisani sa dve ili tri doze, a opet su pokupili koronu. Ok, svi sa blagim simptomima osim jedne koja je zavrsila u bolnici zbog upale pluca, ali se oporavila. S druge strane ne znam nikoga ko nije vakcinisan a razboleo se. Nesto tu smrdi opasno.

Zemunac

pre 2 godine

Bez vakcine 99% ljudi prezivi.
A sa trecom dozom Fajzera cak 95,6% ima sansu da prezivi!! Uostalom tako je i stitila prva doza, a i druga, sve dok nisu stigli rezultati iz Izraela.
Da ipak sacekamo ipak nove vesti iz izraela. Mozda se i 3. doza pokaze efikasna 39% kao i prethodne dve?

flccc

pre 2 godine

Pa dobro, korona je biznis. Korporacije su tu da uzmu lovu a političari su tu da im to obezbede. Uz malu nadoknadu za svoje usluge. Ja ne kažem da je ta vakcina štetna, ne mogu to da kažem jer nema dokaza. Još uvek. Možda ih nikada neće biti. Ali ima dokaza da su bolnice pune uredno vakcinisanih ljudi koji leže na poluintenzivnoj i intenzivnoj. I ne samo njih 5%. Većina vas poznaje nekog u Batajnici pa pitajte njih

TNT

pre 2 godine

A kad vam ćuna počne padati tada će vam Pfizer biti dobar...,nećete se pitati da li vam je malo 96% šansi da dobijete erekciju i koje su neželjene reakcije Viagre...,e Srbi moji pametni!

Mrmot

pre 2 godine

@Petar

Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva
(Aleksa, 21. oktobar 2021 19:03)

https://www.politika.rs/scc/clanak/485686/Ukupno-244-807-slucajeva-nezeljenih-efekata-na-Fajzer-vakcinu

Petar

pre 2 godine

Lezim u krevetu pozitivan, vakcinisan sinopharmom, sa blazim simptomima za sad. Izuzetno mi je drago da sam vakcinisan iako je ocigledno da vakcine nisu toliko dobre koliko se prica. Sto se fajzera tice Heart inflammation je cesta nus pojava. Problem je sto doktori ne prijavljuju nus pojave da ne bi pomagali antivakserima. Ovi tekstovi nisu bas realni ali korona je smrtonosna bolest i uzeo bi bilo sta sto imalo pomaze.

JFK17

pre 2 godine

Саопштење компаније значи ПОНОВО на кеве ми.

Што би рекла моја ћера: баво баво 🤗

Bex

pre 2 godine

Teorijski gledano efikasnost svih vakcina je 100% u prvih sat vremena nakon primanja...Efikasnost vakcina se ranije merila u periodu od nekoliko godina najecesce 3-5. A sada se to radi na mesecnom nivou...

Petar (koji ima informacije)

pre 2 godine

@Astrazeneka je na 22 miliona doza izazvala tromb kod 17 subjekata pa je samim tim i najkontroverznija vakcina. Pfizer i Moderna na 20+ miliona doza imaju jednocifren broj nuspojava i 0 (nula) smrtnih slučajeva
(Aleksa, 21. oktobar 2021 19:03)


Izvini ali iznosis neistinite informacije. Evo ti zvanicni dokument Francuske agencije za sigurnost lekova o pracenju sekundarnih pojava Fajzerove vakcine. Ne moras da znas francuski, samo gledaj tabele i videces da je ipak malo vise od 0 (nula). U izvestaju su naveli 905 mrtvih ali bez direktne veze sa vakcinom, dok su neke ozbiljne pojave ne jednocifrene vec par desetina hiljada, sve crno na belo.
Neki termini su poznati i na prvi pogled.

https://ansm.sante.fr/uploads/2021/09/24/20210923-covid-19-vaccins-cominarty-pfizer-rapport-18.pdf

k4l1m3r0

pre 2 godine

Bilo bi korektno napisati (a to su zvanični podaci objavljeni u Lansetu), da efikasnost Fajzera protiv Delta soja, nakon šest meseci od druge doze pada ispod 50%. Protiv ostalih sojeva je desetak posto bolji. Fajzer se izuzetno loše pokazao kod protoka vremena, loše se nosi sa održavanjem nivoa imuniteta. Inače, SAD jedan Fajzer košta 19.5$, zato ovoliko reklame.

Sima

pre 2 godine

Navukao sam se na vakcine, jedva cekam 7. ali malo preteruju sa istrazivanjima... Svaki dan neko novo istrazivanje i svaki dan "potvrda" delotvornosti, pa i novi podaci...

Zar vise nije dokazano i sta ima tu da se ponovo dokazuje? Bas me zabole da li je 92 ili 93%...

Sympathy for the....

pre 2 godine

@Trash I sta ako.je pozitivan? Za pismene u ovom clanku (i svim ostalim) pise da je zastita od teskog oblika bolesti 95%, niko ne kaze da se ne mozes zaraaziti. Bilo bi strasno da je kolega primio 3 x Fajzer, i zavrsio na Respiratoru.

gospodin 3%

pre 2 godine

sve delotvorno preko 95% vakcinisanih polovina 3,5mil, ZVANICNO pozitivnih preko milion, mi samo sa ova dva broja prelazimo onaj magicni broj od dve trecine stanovnistva a gde su oni koji su ga prelezali na nogama a kojih je min 2-3 vise od zvanicno registrovanih

mich

pre 2 godine

Sto vise primis, veci si gospodin... Pa ovo stvarno postaje besmisleno i smesno, pa sta treba da se vakcinisemo svaka 3-4 meseca, ajde bre prestanite vise o Koroni, ko ziv ko mrtav, isto kao i kod kancera i kardiovaskularnih problema... Smesno je vise sve ovo...

E

pre 2 godine

Kako to vlada određuje do kada važi imunitet od vakcine?
I kako to da on svima prestane posle 210 dana?
(rebro, 21. oktobar 2021 18:56)

Pa to da bi nas vakcinisali do u beskonačno, ali ti se ne sikiraj, ti si ih provalio!

tzx

pre 2 godine

Problem je u tome, sto se vreme meri na period pre vakcine i posle vakcine. Mene sad zanima koliko udela u uspesnosti vakcine, ima vreme pre vakcine? Koliko udela ima to sto se mesecima virus kretao kroz narod?
Zasto se kriju podaci, koliko je ljudi zarazeno ili umrlo,a prelezalo je koronu? Udara se samo na nevakcinisane, ne razumem. Ispade tacno ono, nevakcinisani su krivi sto su se vakcinisani zarazili.

sempervivum

pre 2 godine

Тако су рекламирали и почетне дозе... А оно - ћорак (бар код мене).
Уместо да причају о "успешности" треће дозе, требали би да раде на новој варијанти вакцине, која ће да покрије нове сојеве.

Drug kontraš

pre 2 godine

Zivot je tezak a jos je tezi kad si glup:):)
(dzoni cackalica, 21. oktobar 2021 18:31)

Zapravo je baš lakše kada si glup jer onda misliš da si pametan i da si sve provalio, kao npr. ti sa poređenjem formule za koka-kolu i vakcinu. To je kako mali Perica zamišlja da svet funkcioniše.

Rade

pre 2 godine

Ako se želite sačuvati od kovida i drugih boleština, smanjite šećer na najmanju moguću meru, najbolje izbaciti ga potpuno. On opterećuje probavne organe, osećali vi to ili ne, i uništava zaštitu u crevima i menja mikrobiom što utiče i na vašu inteligenciju a da ne govorimo o energiji. Nijedna druga hrana koju biste ostavili neće izazvati u vama takvu žudnju kao šećer. Toliko o njegovoj pravoj prirodi. Srećom postoje savršeno zdrave zamene (ksilitol, eritritol itd) koje mogu znatno ublažiti proces detoksifikacije.

Ne-nestor

pre 2 godine

Dva moja druga, nevakcinisana "prelezala" koronu uz vitamine, ni brufen nisu popili, mislio sam i ja cu tako, ali mene je razbila sa upalom oba plucna krila, isto kao i onog ko mi je preneo koronu, a bio je revakcinisan bas fajzerom.
Znaci drugari nevakcinisani uz vitanine, a ovaj revakcinisani guta tablete vec 20 dana i to sa upalom oba plucna krila. Da su se i drugari vakcinisali rekli bi , eto zbog vakcine su lako pregurali. Ovi vakseri su puni lovackih prica, agresivni, arogantni, nadobudni sa neverovatnom potrebom da vredjaju.
Niste vi za vakcinaciju nego za psihijatriju.
(Konstantin, 21. oktobar 2021 22:20)

U pravu si potpuno. Poznajem makar 10-oro ljudi koji su umrli, pa oziveli samo jer se nisu vakcinisali, da su se vakcinisali ostali bi nacisto mrtvi.
Evo da ispratimo danas ovih 50 i kusur mrtvih, ko ozivi do jutra, bio je pametan, pa se nije vakcinisao.
Pamet u glavu ljudi, jedini izlaz iz ovoga je nevakcinacija, smrt pa ozivljavanje, zna to Konstantin, covek je strip junak.
Druga stvar, slazem se i oko lovackih vakserskih prica, naime, moj komsija se vakcinisao dva puta Fajzerom, i vidim ga juce kao izlazi do radnje, covek se 'ladno pravi ziv i kao nista mu nije, a svako ko misli svojom glavom zna da je on zapravo odavno mrtav zbog vakcine i sve nas ovde za****va.
Moracu da mu savetujem da hitno poseti psihijatra!

zzz

pre 2 godine

@sale- delotvorna u tome sto je u italiji vakcinisano 85% stanovnistva, i ovde nema vise korone, 2000 obolelih na 60 miliona stanovnika, nema preminulih trudnica, nema dece na respiratorima...!!! eto u cemu je delotvorna!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 21. oktobar 2021 21:24) # Link komentara
Sacekajte mesec dva kad popusti Pfizer videcete cetvorostruke skokove u Italiji.Jel vi ne kapirate da je poenta dozivotna vakcinacija.Da li se pitate za nuspojave nakon 5-te I 6-te dize?
(Nenaks, 21. oktobar 2021 22:20)

Pa dokle vise da cekamo? Evo vec 9 meseci cekamo taj neverovatan pomor vakcinisanih. Ali i dalje jedino vidimo da nevakcinisani umiru barem 20 puta vise od vakcinisanih. Kada rekoste da ocekujete da se to izokrene?

Samo pitam

pre 2 godine

Zašto je svaki dan korona glavna vest?nije korona jedina bolest!.. aman ljudi vec 4-tidan smo među najzagađenijim gradovima sveta.. pogušićemo se!! zašto niko ne piše o tome?

Saldator1

pre 2 godine

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.
(YouTube ekspert, 21. oktobar 2021 21:56)

Ti youtube eksperti nesto i znaju, od njih ces i cuti nesto pametno, a od tih tvojih ces cuti ono sto im je neko rekao da prenesu narodu, a to je panika i strah!

@lekar

pre 2 godine

Evo ja cu Vam odgovoriti
Jedbostavno receno, pricate nebuloze, da ne koristim teze reci.
Pre dva sata se vratio iz smene u Batajnici, na mom odeljenju imam JEDNOG pacijenta vacinisanog Pfizerom, ima vakcinisanih, istina, ali uglavnom Sinopharm, i imaju simptome. Ali, od onih koji su umrli, vise od 80% je nevakcinisanih. Jel treba jos nesto? Ovo mi je cetvrta rotacija ovde, i vec sam dovoljno video, vakcina pomaze, a sad, kako god vi zelite, vasa glava je u pitanju...

Statističar

pre 2 godine

Izrael na 677 zaraženih ima 6 smrtna slučaja.Srbija na 7500 ima 59 smrtnih slučajeva.Procenat je skoro identičan.Toliko o vakcini a preko 85% je vakcinisano u Izraelu.

Locutus

pre 2 godine

Objasnite to onim mucenicima u Batajnici na respiratorima, koji su slepo verovali vasoj propagandi i narucenim istrazivanjima. Molim b92 da napravi jednu reportazu o pacijentima koji leze u Batajnici, ali bez selektivnog prikazivanja informacija da narod u Srbiji vidi da vakcina ne garantuje zivot, a koliko kompromituje imuni sistem Tek cemo da saznamo. Cinjenica je da je u Srbiji pre vakcinacije umiralo 10-15 ljudi, a sada kada je pola stanovnistva vakcinisano umire 50-60.
(Lekar, 21. oktobar 2021 22:36)


Ni šlem ne garantuje vojniku da neće biti ubijen, ali ga ipak svaki pešadinac nosi za svaki slučaj.

@Stojko

pre 2 godine

Negde pročitao da kineska posle 3ce doze ima zastitu od Delte oko 75-78%..tako nešto..svakako je i dalje daleko najslabiji rezultat od svih ostalih!!

466453

pre 2 godine

Davno bi je primio, da ovoliko ne lažu i da nisu ovako navalili da mi pomognu.
(Dule, 21. oktobar 2021 23:10)

Nisi baš najbolje razumeo šta znači razum. :(

nele

pre 2 godine

"Poslednje dve nedelje ispod 200 novozarazenih dnevno, na 9.9 miliona građana sa jednim smrtnim ishodom dnevno u proseku. Pored toga na desetine hiljada posetilaca dnevno na trenutno najvecem privrednom sajmu - Expo, u Dubaiju.

Mi, nažalost, preferiramo da slušamo YouTube eksperte, a ne ljude koji su ceo život posvetili nauci.
@YouTube ekspert"
Imali smo i mi manje od 200 zarazenih dnevno, ne tako davno. A mere su bile isto kao i sad, tj jos su se manje postovale nego sada. Tako da nije ni do vakcine ni do mera, nego od kad je sveta i veka virusi se sire u talasima.
Evo vam Britanje.Ukinute mere pre par meseci. Posle ukidanja brojke padaju. Nikakve mere i padaju. U medjuvremenu vakcinisali jos stanovnistva a sada brojke rastu. Elem, vakcina i mere imaju uticaja kao i Arapi na nalazista nafte. Zadesili se u pravom momentu na pravom mestu i to je to.

Drug kontraš

pre 2 godine

@lekar
Vi ne želite objektivnu reportažu, već reportažu koja će potvrditi vašu teoriju da vakcinisani čine većinu u bolnicama. Svaku reportažu koja pokazuje realno stanje biste odbacili kao propagandu.

Možete milion puta ponoviti vaše laži, one nikada neće postati istina.

Karzai

pre 2 godine

>> A sta tacno podrazumeva tih 95% efikasnosti? 95% stiti da se ne zarazitie, ili 95% da cete preziveti ako se zarazite?

Da se ne zarazite. Ovako se izracunava: nadje se recimo 20 hiljada dobrovoljaca za testiranje, recimo u Srbiji, po mogucnosti najrazlicitijih ljudi i zena, svih doba, sto se kaze "reprezentativni uzorak". Polovini se onda da prava vakcina, a polovini lazna. Osobe ne znaju sta su dobile. Onda se situacija prati neko vreme. Ako se u ovoj polovini sto je vakcinisana pravom vakcinom pojavi 5 slucajeva covid-a, dok kod ovih drugih (vakcinisanih laznom vakcinom) bude 95, onda vam je to efikasnost od 95%. Sto veci uzorak to preciznija ocena, kada su se vakcine odobravale pre godinu dana radila su se istrazivanja na oko 40.000 ljudi.

Milan

pre 2 godine

Imam jedno ozbiljno pitanje. S obzirom da sam se ja vakcinisao sa Kinezom, da li ima sanse da sad primim ali dve doze Pfizera? Ocigledno da kinez i nije neka zastita a pored toga ne oriznaje se na zapadu. Da li je dozvoljeno primiti fakticki 4 doze?

rebro

pre 2 godine

@MilanČe, kažeš imao si kontakte sa zaraženima i ništa. A možda si asimptomatski, a svakako se nisi testirao i ne znaš da li imaš virus i da li ga šrirš.

Апоплекс

pre 2 godine

Иначе, колегиница, радимо обоје у здравству, заражена после треће дозе. Од двоје колега родитељи исто заражени после треће дозе. Фајзер!

Smilja

pre 2 godine

Citajuci komentare svi pametuju ali me zanima sta ti koji su protiv mera,vakcine misle kako iz ovog cuda izaci i ziveti normalno?ima naravno i dobrih komentara ali malo sto znaci da ne razmisljamo racionalno,vec se ismejavamo ovom uzasu pa cak i onim koji su nazalost izgubili bitku za zivot.Ja se uzasavam od nekoh komentara u smislu necemo nista a posebno sto su protiv vakcine koja uz mere moze da nas oslobodi od ovakvog zivota.

Kosta

pre 2 godine

Medju mladima veći procenat onih sto se bodu heroinom, nego sto su primili vakcinu protiv gripa. Bolesno
(strasno, 21. oktobar 2021 22:22)

Zašto bi mladi, u 99,9999% slučajeva zdravi ljudi primali vakcinu protiv gripa? Vakcine samo za najugroženije od gripa. Penzioneri i možda tek po koji čovek sa retkim i/ili autoimunim bolestima.

Torrente

pre 2 godine

Česi, zvanično: 40% hospitalizovanih su revakcinisani. A 1/3 su onih u teškom stanju. Očito njihova i naša biologija se fundamentalno razlikuju.
(joja, 21. oktobar 2021 18:25)

Češka je odobrila samo trendi-multi-kulti vakcine (USA, UK)

Mi smo većinski vakcinisani istočnjačkim, kojima očigledno ništa ne fali.
Naprotiv.

Апоплекс

pre 2 godine

Не сумњам у концепт вакцине, али Фајзер ће тек да покаже своје прљаво маркетиншко лице, чуј - вакцина која носи код за алфа сој 977777% ефикасна за делта сој. Превара прљава.

Drug kontraš

pre 2 godine

@Lekar
A ako ta reportaža ne bude glasila onako kako vi želite, onda ćete opet reći da to nije istina i nastaviti da gebelsovskim metodama ponavljate vaše laži sve dok ne postanu istina. Sreća je samo da stvarnost ne možete promeniti komentarima.

Te fore o narušenom imunitetu ostavite za ekipu ispred drakstora i pitajte nekog pulmologa ili anesteziologa ako vas stvarno zanima koja grupa više umire.

Petar

pre 2 godine

Nisam antivakser, ali stvarno mislim da je fajzer najveca prevara. Pisali 96,97 posto efikasna a Izraelsko ministarstvi zdravlja objavilo od 40 do 50 posto efikasnost. Plus komplikovana logistika jer se cuva na minus 70, brzo se kvaru, mnogo nus efekata.
Sputnjik, pa Sinofarm pa astrazeneka.

Oddball

pre 2 godine

Čipove, chemtrailse, otrove i ostala sredstva kontrole populacije stavljaju i u aspirin, bromazepam, infuziju. Recite ne lekovima, nemojte stati samo na vakcinama.

Zer01

pre 2 godine

Ja imam 40 godina, dobio sam 2 kineske i fajzer kao buster. Osecam se dobro i nisam imao nikakav zdravstveni problem zadnjih godinu dana osim par puta neku blagu prehladu bez temperature. Masku nosim u trznim centrima, prodavnicama, banci itd, u lokalima ne. Izlazim u grad svaki drugi vikend.

Nenad

pre 2 godine

Izrael na 677 zaraženih ima 6 smrtna slučaja.Srbija na 7500 ima 59 smrtnih slučajeva.Procenat je skoro identičan.Toliko o vakcini a preko 85% je vakcinisano u Izraelu.
(Statističar)
Ti si kao i svaki dobri statisticar odlucio da selektivno prikazujes podatke, i zaboravio da napises koliko je u Izraelu bilo pozitino na dnevnom nivou u Spetembru i krajem avgista- za tvoju informaciju imali su preko 6000 u proseku sa rekordom od 20000 u jednom danu u septembru- ocigledno si izasli iz talasa u oktobru koji je kod nas poceo krajem septembra- ove podatke koje vidis za Izrael sada videceh kod nas polovinom novembra

Tomy Čubura

pre 2 godine

meni su impresivni i vakseri i antivakseri : ovo sto su primili uvek imaju sta da kazu da nisu pogresili ...ako je u bolnici kaze da bi umro da nije vakcine , ako je tezi slucaj kod kuce kaze bio bi u bolnici da nije vakcine , ako je lak slucaj onda kaze bio bi tezi .....a realno kako zna da li bi isto prosao i da nije vakcinisan .
a ovi nevakcinisani sve kontra ...
a realno se jos ne zna ko je tu pametniji ( ili gluplji ) pokazace vreme ...

John

pre 2 godine

Dajte podatke kolika je smrtnost i posledice od te vakcine, bar jednom.
Uozbiljiti se, krajnje je vreme!!!
(Petar, 21. oktobar 2021 17:59)

Kojim/kolikim podatkom bi bio zadovoljan?

Marko

pre 2 godine

Ovi sto nas uporedjuju sa Italijanima kojih ima 60 miliona pa kazu da smo isti- ahaahha pa braco- imaju 3000 pozitivnih i oko 30 umrlih dnevno na 60 miliona. Ali 85%vakcinisanih pametnih i obrazovanih- ne segamegagiga fakultetskih mladih dzons nezbit karajan doktora

Žika

pre 2 godine

Vakcinu nije razvio Pfizer nego je ona 100% razvijena kod Biontech-a u Mainz-u! Pfizer je odradio deo posla sto se tice klinickih studija, registracija itd. Dajte konacno naucite.

U Nemackoj se 3. doza preporucuje samo 70+, ne razumem zasto je to kod vas tolika tema. Valjda da ima o cemu da se pise i da se prikrije cinjenica da gradjani ne zele da se vakcinisu...