Aktuelno

Sreda, 22.09.2021.

13:05

Ozbiljno upozorenje dr Udovičića: "Nevakcinisani mogu iznenada da umru i šest meseci posle kovida"

Izvor: Blic.rs

Ozbiljno upozorenje dr Udovièiæa: "Nevakcinisani mogu iznenada da umru i šest meseci posle kovida" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

A3

pre 2 godine

Svako odlučuje o svom životu, ali taj način života ne sme da ugrožava okolinu. Zbog toga treba uvesti kovid pasoše. Egoizam ne sme da preovlada.

E

pre 2 godine

(Puh, 23. septembar 2021 00:43)

"Evo ja cu da ti kazem KOJE TACNO-
Tacno svaka vakcina koja se ne ispituje najmanje 5 godina pre nego sto se odobri masovno vakcinisanje, nije dobra vakcina. I to nisam rekao ja. To kaze medicina."

Ne kaže to medicina, ali hajde da ne cepidlačim.
Nije vreme merodavno, da li godinu, dve, pet. Već faze testiranja sa značajnim brojem ljudi različite starosne dobi.

" Virus gripa postoji 100 godina. O njemu znamo vise ili manje sve. Vakcina za isti virus postoji decenijama unazad.
Vakcina za ovaj virus je i pored toga efikasna samo u 25-33% slucajeva. Opet- to kaze medicina i struka."

Vakcina protiv gripa štiti pet meseci, kad primiš u oktobru, miran si do marta. Onda opet u oktobru nova, ažurirana novim sojevima gripa. Grip je i dalje sezonski. Ovaj virus ne pita za godišnje doba.

" Sa druge strane, o virusu korona i dalje vise ne znamo nego sto znamo. I to ne kazem ja. To kaze “struka” sirom sveta.
Ali i pored toga tvrdimo da imamo odbranu od njega u vidu vakcine. I ubedjuju nas da je ta vakcina dobra i efikasna, iako se ispitije tek nesto manje od godinu dana."

Vraćamo se na početak. Vakcine se ispituju u tri faze, masovna imunizacija je četvrta faza. Tri faze mogu da se razvuku na pet godina, ako nema hitnosti, a prvenstveno ako nema para. To što se o virusu ne zna dovoljno, ne znači da se ne zna ništa. Zna se kako napada ćeliju, zna se kako se vakcine prave, neki se drže stare platforme (Kina), neki koriste savremene koje nisu od juče. Već se na njima radilo kod SARSa i MERSa, ali ta dva korona virusa nisu izazvala pandemiju. Nisu zaustavili svet. Te nije bilo potrebe za hitnom i masovnom proizvodnjom vakcina.

 "I ne bih da donosim nikakve zakljucke. Samo bih da postavim jedno pitanje. Kako je ovo moguce i da li je ovo logicno?"

Da, moguće je, ovo je pandemija. Nov virus, nov izazov, dvanaesti protokol lečenja od samog početka. U hodu se medicina prilagođava.
U moru kontradiktornih informacija izgubiti poverenje nije ništa čudno. Tačnije, logično je. Opet, imamo istu situaciju u celom svetu i imamo zemlje koje nemaju problem da vakcinišu preko 80% ukupne populacije. Pravo pitanje glasi: kako je moguće i da li je logično da Danska, Singapur, Čile, Malta, Kina, UAE i druge zemlje koje ih polako sustižu, nemaju problem koji imaju zemlje Balkana, tačnije, bivše YU.
Ipak je na sociolozima i psiholozima da se time bave u narednim godinama.

Sremac

pre 2 godine

A da vi oladite i pustite ljude da sami odlucuju o tome kako ce da zive i umiru, ili mislite da je to na vama da odlucujete?
(Walter, 22. septembar 2021 20:56)

Nije problem da umres . Problem je da ce da ti padne na pamet da se lecis. Za umiranje je lako. Samo ne zauzimaj mesto u bolnici i sve je super. Niko te neće juriti ni zasta.

POPE

pre 2 godine

Ne treba nikoga terati da se vakcinise. Ali dati rok od recimo mesec dana i posle toga svi koji se zaraze i traze lekarsku pomoc treba sami da plate to lecenje. Pa ko voli nek izvoli.

Rade

pre 2 godine

Ne pogađa to samo mlade. Moja babe je 2014. godine umrla u 84. godini života, a nije imala koronu. Sad samo možemo nagađati da li bi joj vakcina produžila život za koju godinu. Vjerovatno bi, ali eto u to vrijeme nismo bili tako napredni, tako da su mnogi platili životom, pogotovo ova starija populacija. U mom komšiluku u to vrijeme jako puno starijih osoba umiralo i sve su svaljivali na starost, ali nije moguće da sve i jedna starija osoba od starosti umre, to ne prihvatam.

E8

pre 2 godine

A kad vacinisani umru od korone,
ko je kriv za to?
(Ce gevara, 22. septembar 2021 17:57)

Ne štiti vakcina od smrti. Samo smanjuje verovatnoću za to. Al ne možeš ti to pajserima objasniti.

Puh

pre 2 godine

Koje vakcine? Koja tačno je problematična?
Znaš, da je samo jedna, pa da čovek posumnja u neku belosvetsku zaveru, ali imamo u međuvremenu dve kineske, dve ruske, dve američke, jednu nemačko-američku, jednu švedsko-britansku, dve kubanske i sigurno još neke lokalne, u smislu da se samo koriste u jednoj zemlji - poput kubanskih. Nego, da se vratimo na pitanje: posledice kojih tačno?
(E, 22. septembar 2021 21:44)

Evo ja cu da ti kazem KOJE TACNO-
Tacno svaka vakcina koja se ne ispituje najmanje 5 godina pre nego sto se odobri masovno vakcinisanje, nije dobra vakcina. I to nisam rekao ja. To kaze medicina.

Virus gripa postoji 100 godina. O njemu znamo vise ili manje sve. Vakcina za isti virus postoji decenijama unazad.
Vakcina za ovaj virus je i pored toga efikasna samo u 25-33% slucajeva. Opet- to kaze medicina i struka.

Sa druge strane, o virusu korona i dalje vise ne znamo nego sto znamo. I to ne kazem ja. To kaze “struka” sirom sveta.
Ali i pored toga tvrdimo da imamo odbranu od njega u vidu vakcine. I ubedjuju nas da je ta vakcina dobra i efikasna, iako se ispitije tek nesto manje od godinu dana.
Dakle sve ovo nisam ja rekao. Ja sam samo gledao i slusao sta govore. I ne bih da donosim nikakve zakljucke. Samo bih da postavim jedno pitanje. Kako je ovo moguce i da li je ovo logicno?

budala

pre 2 godine

imam trenutno koronu I ne znam sta bih rekao. imam temperaturu blago provisenu I to je to. pa da se vakcinisem zbog toga? hvala ne bih. prvo jer ne znam sadrzinu vakcine ( nesam skolovao ) Drugo ti pcr testovi su diskutabilni. Danas ako imas simptome odmah imas koronu. nema sanse da si prehladjen itd.
sve ovo me uzasno nervira I citava ova situacija predugo vec traje.

Vax

pre 2 godine

Interesantno je kako se priča, i vodi briga o dugotrajnim posledicama virusa a dugotrajne posledice vakcine, sto bi rekao dr Kon (pa ne moze se pricati o posledicama vakcine dugorocno), pa o njima dugorocno nista ne mozemo znati, ali zato znamo sta ce se desiti posle prelezanog virusa 5 godina posle!!!
(acca, 22. septembar 2021 19:52)

Meni je interesantno da je trenutno, širom planete, dato 6 milijardi doza, različitih vakcina.
Kina daje dve sopstvene proizvodnje, Rusija isto, SAD tri svoje (mada, Fajzer je pola njihova), VB pored oksfordske AZ daje i tuđe, Kuba dve svoje, čak i deci od dve godine, itd.

Je li moguće da svi oni izlažu svoje građane riziku od dugoročnih posledica vakcinacije? Je li moguće da Izrael veću opasnost vidi u arapskom okruženju nego u vakcini?

E

pre 2 godine

Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Kao ni posledica vakcine.
(XP, 22. septembar 2021 20:11)

Koje vakcine? Koja tačno je problematična?
Znaš, da je samo jedna, pa da čovek posumnja u neku belosvetsku zaveru, ali imamo u međuvremenu dve kineske, dve ruske, dve američke, jednu nemačko-američku, jednu švedsko-britansku, dve kubanske i sigurno još neke lokalne, u smislu da se samo koriste u jednoj zemlji - poput kubanskih. Nego, da se vratimo na pitanje: posledice kojih tačno?

GIFFEN

pre 2 godine

Situacija sa koronom je pokazala jasnu sliku koliko smo mi ustvari neobrazovan i primitivan narod. Čitam i slušam ljude šta sve pričaju od marta 2020 godine i ne mogu da verujem. To su raznorazne teorije zavere, elaborati sa interneta o virusu, vakcinama, čipovima, da ne nabrajam više. Nije ni čudo što živimo ovako kako živimo, i sto nas ekipa na vlasti vrti oko malog prsta vec 30 godina. Definitivno nam spasa nema, na žalost.

E

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Ne slažem se. Treba samo izjaviti da vakcina više nema. Da se ne nabavljaju više, jer ko je hteo primio je.

Ranko Nikolic

pre 2 godine

Vakcine su civilizacijska tekovina.
One koje su obavezne su bezbedne.Zasto ove nisu obavezne?Ljudi su slobodni u svom izboru za sve sto nije zakonom propisano.Zasto nisu prvo vakcinisane snage bezbednosti i politicari,nego bake i deke i hronicari?Da li je to logicno?
Zasto postoje jos nezaposleni lekari i sestre?Zasto su u bolnicama ljudi kojima nije potreban kiseonik i infuzija?
Svi mogu da prenose i da se zaraze,i zato diskriminacija kao strategija nece podici nivo vakcinacije.Mi vec dugo zivimo bez ikakvih mera kao da smo stoprocentno vakcinisani.Ovde nema nikakve jasne strategije osim da se ne bace vakcine.I treca doza i deca
i deli po komsiluku i....Lekari su izlozeni uzasnom pritisku,ali oni imaju poziv,a ne zanimanje.Za taj neverovatni napor je vecina i dobro nagradjena.Svima je tesko u ovom ludilu i jos kada se stvara ovakva konfuzija sa gomilom kontradiktornosti od ljudi iz branse,ne treba histerisati na ljude zbog njihovog izbora.Pa negde je dozvoljena eutanazija kao vrhunac slobode izbora,a ovde samo
sirova agresija od humanista.Kamo prosvetitelji?

DMX

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Ako si ti potrčao za 3.000 ja ne bih ni za 1.000.000.000.000 čisto da znaš.

una

pre 2 godine

Da vam kažem da su neki ljudi mlađi ljudi meni bliski, iznenada preminuli, a jesu prebrodili kovid sa nekim blagim simptomima. Prijatelj čak navodno i nije imao kovid, a imali su mu žena i sin. Tri, četiri mjeseca kasnije, pukla stomačna aorta. Samo jedan primjer.

Psalms

pre 2 godine

Dežurni kontraši, neću ovo, neću ono, samo se bune, neće vakcinaciju, prepoznatljiva grupa polupismenih inadžija, "sveznalica"...
(Od inata nema goreg zanata, 22. septembar 2021

Ma samo nek si ti nama pismen,za pamet nije bitno.

ipak se okreće...

pre 2 godine

A u lične karte nam stavili čipove, to ste zaboravili. Pa pasosi, zdravstvene knjizice, itd...
I svi se tada drznuše i rekoše, mi to nećemo-odbijamo!
Medjutim, sve to mi lepo nosimo sa sobom i još nema dokaza da je neko zbog toga umro ili se razboleo.
A vakcine? Ma to samo čip da nam metnu u ruku i da nas posle ugase kad zažele.
Inače sve drugo je u blagostanju al eto nekom to ne odgovara!

Brzi

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Aaa, neeeee :-)
Trebalo je predstaviti vakcinaciju kao nesto ekskluzivno, dostupno samo VIP licnostima. Lupiti cenu bar 100eur. Da vidis tuču i redove onda. Sad je kasno za takav potez. Vakcina imamo za izvoz, a cega ima puno to je jeftino i niko to ne ceni. Jednostavno - zakon trzista na delu.

XP

pre 2 godine

A ja znam slučajeve gde su ljudi bili vakcinisani drugom dozom, nisu dobili covid i nisu umrli.
(Zaboravljen, 22. septembar 2021 18:13)

A ima slučajeva koji nisu vakcinisani, nisu dobili kovid i nisu umrli. Jedan se potpisuje kao XP kad komentariše.

XP

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Kao ni posledica vakcine.

E

pre 2 godine

Sećate se košarkaša Crvene zvezde koji je prošlo leto, mesec dana nakon preležanog kovida preminuo na treningu? E taj, Odžo. Mlad, zdrav, ali očito prilično načet od kovida nije trebalo da se vrati tako brzo sportu, i eto. To vam je primer iz naslova. Razlika je da nije prošlo šest meseci, nego mesec.
Uzgred, generalno, pamćenje većine je zastrašujuće kratkotrajnog roka.

NYC

pre 2 godine

(zemlja zadruge i parova, 22. septembar 2021 18:56)

Upravo tako. Anti-vaksera i anti-maskera na pregršt, a gde su anti-ventilatori i anti-kiseonici? Njih nešto i nema, jel da? Laju i teoretišu dok se ne razbole, a onda: “nauko, pomagaj!”

XP

pre 2 godine

Dovoljno je pogledati statistiku kako prolaze vakcinisani i kako prolaze nevakcinisan, pa da se zakljuci da vakcine ne samo pomazu nego spasavaju zivot.

Istina je da su anti-vakseri u proseku manje obrazovani i u proseku iz primitivnijih porodica i primitivnijih sredina. Istina je da nemaju niti jedan validan argument. Nazalost, takvih je dosta, iako nisu vecina u Srbiji, dosta smanjuju sposobnost Srbije da se bori sa pandemijom.
(Komsinica iz Bloka 45, 22. septembar 2021 18:51)

Ko piše statistiku?

Boca

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.

dude

pre 2 godine

E moj doktore. Ako ti u ovo veruješ, vreme je da pocepaš diplomu.
(Pjer Luiđi, 22. septembar 2021 17:45)

to je srbija. i to ima pravo glasa.
mi smo sami sebi virus.
laku noć.

Cekamo?

pre 2 godine

A vakcinisani trenutno.
Zasto represije ,kada su vakcine za nase dobro?
Od otkrica vakcina,nikada nije bilo ovoliko ljudi koji nece da se vakcinisu?
Gde je problem i otkud antivakseri?
Uporno sociolozi, psiholozi, vrli strucnjaci ...cute.

Mister No

pre 2 godine

Prelezao kovid pre 3 nedelje, nisam bio za vakcinu i još uvek sam skeptican u vezi nje ali infekcija uopšte nije bezazlena, pre svega nijedan lek mi nije pomogao protiv glavobolje , koja je trajala konstantno 10 dana ( pakao ) temperatura i sve što ide uz nju.
Ljudi čuvajte se, sam sam na sebi sve to osetio, nimalo naivna stvar.

acca

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Interesantno je kako se priča, i vodi briga o dugotrajnim posledicama virusa a dugotrajne posledice vakcine, sto bi rekao dr Kon (pa ne moze se pricati o posledicama vakcine dugorocno), pa o njima dugorocno nista ne mozemo znati, ali zato znamo sta ce se desiti posle prelezanog virusa 5 godina posle!!!

NikolaBg

pre 2 godine

Juče nam je došla prijateljica u goste. Žena radi u Kliničkom centru. Rekla je da su 80% novih zaraženih upravo nevakcinisani. Takođe sam čuo od koleginice čija ćerka radi u Batajnici da je 90% nevakcinisanih u bolnici. Ako oni lažu, onda...

Mileta doktor

pre 2 godine

"A kad vacinisani umru od korone,ko je kriv za to?
(Ce gevara, 22. septembar 2021 17:57)"
---
Eto kako izgleda "argument" nekoga ko ne razume statistiku. Jeste, ima ljudi koji umru od kovid19 a vakcinisani su, samo je pitanje koliko ih ima u odnosu na ukupan broj obolelih. To "Ce Gevari" nije palo na pamet da stavi u svoj "argument".

Ekvivalentno bi bilo da uzmes na primer nekoga ko je dobio na lutriji 200 miliona evra i kazes - "nemoj da ides u skolu i na posao, nego igraj lutriju".

bruka struka

pre 2 godine

Opet kažem, neće rasti broj vakcinisanih, nađite alternative, lekove kineske, eksperimentalne šta god ljudi hoće da prime to im dajte, možda i vakcinu da ste napravili da se uzima oralno ili u spreju možda bi više ljudi uzelo al džaba, vi očekujete da pacijent vama ugodi, niste normalni

dd

pre 2 godine

ocigledno da ovde vise nije bitan toliko virus koliko je bitno da svi primimo vakcinu.tako da ovo ludilo nece prestati dok odredjeni broj gradjana ne primi doze.a posle ce se ici jos dalje...a to je potpuna vakcinacija ljudse rase.a virus ce biti samo izgovor zato imate ove razne izmisljene mutacije,nazive,talase...evo sad i konstatacija da vas virus moze ubiti cak i posle 6 meseci??

pazite ovo su ozbiljne stvari,ovakve tvrdnje se iznose u javnost bez ijedne naucne debate,okruglog stola gde bi svi najbolji doktori seli i razgovarali o tome.nema naucne studije o ovoj tvrdni,NEMA NISTA!!!

sve je tu jasno,do pre samo 2-3 meseca niko nije ni pricao o kovidu.broj zarazenih nije prelazio 50 zarazenih po danu.sada posle 3 meseca imamo preko 7.000????uz mnogo manje testiranja nego pred i za vreme turisticke sezone???

zato kazem ovo nece prestati dok se ne uradi to sto su zamislili.a to je da svi moramo primiti vakcinu.zasto to rade nemam pojma.od male bebe do starih ljudi...to je zacrtano i tako mora da bude.

u bibliji imate prorocanstvo za "ZIG ZVERI" otkrovenje poglavlje 13,gde se jasno kaze:

„И учини све мале и велике, богате и сиромашне, слободњаке и робове, те им даде жиг на десној руци њиховој или на челима њиховима, да нико не може ни купити ни продати, осим ко има жиг, или име звери, или број имена њезина.”

to kaze sveto pismo,nista ja nisam izmislio...da ne bude evo ga jos jedan ravnozemljas i antivakser.procitajte celo otkrovenje poglavlje 13.

zemlja zadruge i parova

pre 2 godine

Kada procitam komentare i vidim kako vecina u Srbiji razmislja, prestanem da se cudim zasto je Srbija danas (zvanicno) na prvom mestu u Evropi, a na drugom u celom svetu (iza Grenade) po broju novozarazenih u protekloj nedelji na milion stanovnika. Vecina u Srbiji se obrazuje i informise na Jutjubu, Fejsbuku i po crkvama... pa kada se razbole neka se tamo i lece, zasto tek tada idu kod lekara lazova?

Tomy Čubura

pre 2 godine

vidite...zbog ovakvih propagandnih izjava , i govorenjem raznih neproverenih gluposti i ne objavljivanjem podataka koliko je zarazenih tacno vakcinisnih a koliko ne ( podatak imate na 1 klik tastature ) ste narodu i ogadili vakcinaciju !
da normalno objasnite prednosti vakcinacije i prave podatke saopstavate a ne ovakvu Gebels propagandu vakcinisanih bi bilo 90%

veteran

pre 2 godine

I treba da znaju! Zbog njih naš život više nikada neće biti isti! Ti svi "poznavaoci" medicine kad se razbole ne bi trebali da budu ni primani u bolnice.Neka ih leče baba kurane i vračevi! Upropastili su nam živote!

misterX

pre 2 godine

...koliko je zaplasen ovaj narod koji, odjednom, veruje da nam je vakcina jedini spas !!!?
...verujem da vakcina moze dosta da pomogne...ali SAMO ISPITANA VAKCINA - a za to je potrebno mnoooogo vremena (GODINA) - ber je do sada tako bilo.
Sada, medjutim, kada je samo profit bitan, nije vazno da li ce biti posledica jer niko, za eventualne posledice, nece odgovarati...a vec i sama cinjenica da ste "vakcinu primili dobrovoljno" skida svaku odgovornost sa proizvodjaca !!!

Sima Kosmos

pre 2 godine

Mislim da smo vakcinisali sve koje su hteli, oni koji nisu hteli nece ni hteti, tako da treba da nastavimo sa normalnim zivotom. Ja sam se vakcinisao i mislim da sam zasticen i uopste se ne osecam ugrozeno od strane nevakcinisanih. Ne razumem zasto je ovolika histerija da se svi vakcinisu. Pustite ljude da zive svjee zivote i da biraju kako ce da umru.

Zaboravljen

pre 2 godine

Mogu iznenda da umru i bez vakcine i bez kovida. I sa vakcinom… svako moze iznenada da umre
(ime, 22. septembar 2021 17:24)

Pa onda je nebitno da li ćeš ili ne primiti vakcinu? Pošto je plaćeno našim parama, da se ne ukiseli...

Живадин

pre 2 godine

#Drskost

Доктори нису добровољно певачко друштво. Они су школовани и плаћени да раде о нашем трошку, тако да нема потребе уносити беспотребне емоције.

Komsinica iz Bloka 45

pre 2 godine

Dovoljno je pogledati statistiku kako prolaze vakcinisani i kako prolaze nevakcinisan, pa da se zakljuci da vakcine ne samo pomazu nego spasavaju zivot.

Istina je da su anti-vakseri u proseku manje obrazovani i u proseku iz primitivnijih porodica i primitivnijih sredina. Istina je da nemaju niti jedan validan argument. Nazalost, takvih je dosta, iako nisu vecina u Srbiji, dosta smanjuju sposobnost Srbije da se bori sa pandemijom.

Трећа доза

pre 2 godine

Трећа доза вакцине би требала бити направљена од нових сојева да бисмо били боље заштићени!

Dylan Dog

pre 2 godine

Moze konkretno da kaze verovatnocu posto je covek upoznat?
Broj verovatnoce X% iznenadne smtri posle 6 meseci od prelezanog kovida neka uporedi sa brojem verovatnoce Y% smrtnosti od primljene vakcine i nek nam saopsti rezultate.
Sve dotle je cista demagogija.

Zaboravljen

pre 2 godine

Znam slucajeve gde su ljudi iznenada umrli 6 meseci pre nego su dobili covid
(Capello, 22. septembar 2021 17:44)

A ja znam slučajeve gde su ljudi bili vakcinisani drugom dozom, nisu dobili covid i nisu umrli.

Tomy Čubura

pre 2 godine

20 godina unazad mortalitet u Srbiji je 100.000 osoba . 99000/101000 . 2020 e statisticki podaci govore da je umrlo 115.000 ljudi a od korone je prijavljeno 3000.
sta je sa 12.000 smrti viska ?
po meni postoje samo dve varijante : lazirani podaci o smrti od korone , ili su ljudi umrli zbog ne pruzanja adekvatnog lecenja i zanemarivanja drugih bolesti usled korone .
da li je zivot nekog ko ima koronu bitniji od nekog drugog zivota ?
inace od regularnih godina i od 100.000 preminulih osoba 50.000 umre usled kardiovaskularnih bolesti i oko 20.000 od kancera . ili dnevno oko 150 od kardiovaskularnih bolesti i oko 60 od kancera .

Aragorn

pre 2 godine

Zasto niste izneli ovaj "podatak" dok je vakcinacija išla po vašoj zamisli tj. dok smo bili lideri u regionu ili dok još nije bilo vakcine. Mislim da nije potrebno izlaziti u medije sa ovakvim izjavama. Znate li koliko ima mladih osoba koje su preležale koronu, a pritom imaju neki vid psihičkih problema (anksioznost) i šta da misle ti ljudi?? Zar treba da se živu u konstantnom strahu?????

Drskost

pre 2 godine

Kakav komentar - ta doza drskosti, bezobrazluka i nezahvalnosti prema doktorima koji su dve godine u vanrednom stanju! Stvarno je pitanje kad ce nekom doktoru da prekipi i otkaci nevakcinisanog da bi dao priliku vakcinisanom da zivi! Neverovatno.

Nataša

pre 2 godine

Molim sve koji pišu o tome koliko je Covid smrtonosan da se malo uzdrže zarad dobrobiti onih koji se leče - zar treba sve vreme, čak i šest meseci nakon ozdravljenja da strahujemo za svoje živote. Razvijate psihozu kod pacijenata. Još nismo pročitali niti jedan konstruktivan savet kako pacijent može sebi da pomogne i olakša posledice ali smo se načitali o umiranju. Ko i dobro prolazi s koronom razmišlja kako će mu se sve uskoro pogoršati.

Od inata nema goreg zanata

pre 2 godine

Dežurni kontraši, neću ovo, neću ono, samo se bune, neće vakcinaciju, prepoznatljiva grupa polupismenih inadžija, "sveznalica"...

Mikan

pre 2 godine

Ja sam pre sedmicu dana preležao Coronu, imam 48 god. nisam imao upalu pluća, samo dve noći temperaturu i hvala Bogu nekako je preleža mogu reći ako uzmem u obzir kako su drugi prošli, ja sam ekstra prošao, kasljao sam bogami jedno 7-8 dana i to dobro, ali mi je saturacija bila 98%. Nisam bio vakcinisan, vakcinisao bih se da ova vakcina nije eksperimentalna! Studije se završavaju tek 2023 a ja treba nekom da poslužim za neku statistiku i probu vakcine, neka hvala! Pošto sad imam antitela sacekacu pola godine da vidim sta se dešava.

Pa ovo sve ludje od ludjeg

pre 2 godine

Neki ce da umru iznenada za godinu, neki za dve, neki za pet, neki za pedeset godina. Brzo svi na vakcinaciju da ne umrete iznenada. Konacno eliksir besmrtnosti dostupan svima.

Lola

pre 2 godine

Kada nekog nevakcinisanoh strefi srčka zato što mu nije pružena adekvatna medicinska pomoć a razlog je taj što je sva pažnja na Covid19, da li se i to računa kao eto neka “ludost” nevakcinisanog? Od srca je prošle godine umrlo preko 65.000 ljudi a od ove prehlade manje od 3.000, da li to ikome išta kazuje? Očigledno - NE!

Aleksandra

pre 2 godine

Oni kojima se ne sviđaju uslovi u kovid bolnicama mogu slobodno da izađu iz bolnica, da se sami leče i da lepo umru u sopstvenom krevetu naočigled svoje porodice, da malo rasterete i doktore i bolnice.

Santi

pre 2 godine

Kada mi kazete da cu umreti od kovida u najstrasnijim mukama, da npr. oslepim ili da ostanem paralizovan od vrata nadole, onda cu RAZMISLITI o vakcinaciji, do tada nastavite da nas zabavljate.

Nataša

pre 2 godine

Molim sve koji pišu o tome koliko je Covid smrtonosan da se malo uzdrže zarad dobrobiti onih koji se leče - zar treba sve vreme, čak i šest meseci nakon ozdravljenja da strahujemo za svoje živote. Razvijate psihozu kod pacijenata. Još nismo pročitali niti jedan konstruktivan savet kako pacijent može sebi da pomogne i olakša posledice ali smo se načitali o umiranju. Ko i dobro prolazi s koronom razmišlja kako će mu se sve uskoro pogoršati.

Walter

pre 2 godine

Hvala, evo slatko se smejem ovakvim izjavama, smesnije ne moze od ovoga biti, toliko su ocajni da vise ne misle sta pricaju i koliko izmisljaju samo da bi uplasili sto vise ljude. Evo vidim svi smo redom pocrkali hahaha

Samikun

pre 2 godine

Mozda i ima istine u ovome. Mozda je vakcina u stvari protivotrov koji treba da se uzme da bi se prezivelo, jer je testiranje covecanstva zavrseno.

Lola

pre 2 godine

Kada nekog nevakcinisanoh strefi srčka zato što mu nije pružena adekvatna medicinska pomoć a razlog je taj što je sva pažnja na Covid19, da li se i to računa kao eto neka “ludost” nevakcinisanog? Od srca je prošle godine umrlo preko 65.000 ljudi a od ove prehlade manje od 3.000, da li to ikome išta kazuje? Očigledno - NE!

Sima Kosmos

pre 2 godine

Mislim da smo vakcinisali sve koje su hteli, oni koji nisu hteli nece ni hteti, tako da treba da nastavimo sa normalnim zivotom. Ja sam se vakcinisao i mislim da sam zasticen i uopste se ne osecam ugrozeno od strane nevakcinisanih. Ne razumem zasto je ovolika histerija da se svi vakcinisu. Pustite ljude da zive svjee zivote i da biraju kako ce da umru.

Pa ovo sve ludje od ludjeg

pre 2 godine

Neki ce da umru iznenada za godinu, neki za dve, neki za pet, neki za pedeset godina. Brzo svi na vakcinaciju da ne umrete iznenada. Konacno eliksir besmrtnosti dostupan svima.

Mikan

pre 2 godine

Ja sam pre sedmicu dana preležao Coronu, imam 48 god. nisam imao upalu pluća, samo dve noći temperaturu i hvala Bogu nekako je preleža mogu reći ako uzmem u obzir kako su drugi prošli, ja sam ekstra prošao, kasljao sam bogami jedno 7-8 dana i to dobro, ali mi je saturacija bila 98%. Nisam bio vakcinisan, vakcinisao bih se da ova vakcina nije eksperimentalna! Studije se završavaju tek 2023 a ja treba nekom da poslužim za neku statistiku i probu vakcine, neka hvala! Pošto sad imam antitela sacekacu pola godine da vidim sta se dešava.

Santi

pre 2 godine

Kada mi kazete da cu umreti od kovida u najstrasnijim mukama, da npr. oslepim ili da ostanem paralizovan od vrata nadole, onda cu RAZMISLITI o vakcinaciji, do tada nastavite da nas zabavljate.

Walter

pre 2 godine

Hvala, evo slatko se smejem ovakvim izjavama, smesnije ne moze od ovoga biti, toliko su ocajni da vise ne misle sta pricaju i koliko izmisljaju samo da bi uplasili sto vise ljude. Evo vidim svi smo redom pocrkali hahaha

Cekamo?

pre 2 godine

A vakcinisani trenutno.
Zasto represije ,kada su vakcine za nase dobro?
Od otkrica vakcina,nikada nije bilo ovoliko ljudi koji nece da se vakcinisu?
Gde je problem i otkud antivakseri?
Uporno sociolozi, psiholozi, vrli strucnjaci ...cute.

dd

pre 2 godine

ocigledno da ovde vise nije bitan toliko virus koliko je bitno da svi primimo vakcinu.tako da ovo ludilo nece prestati dok odredjeni broj gradjana ne primi doze.a posle ce se ici jos dalje...a to je potpuna vakcinacija ljudse rase.a virus ce biti samo izgovor zato imate ove razne izmisljene mutacije,nazive,talase...evo sad i konstatacija da vas virus moze ubiti cak i posle 6 meseci??

pazite ovo su ozbiljne stvari,ovakve tvrdnje se iznose u javnost bez ijedne naucne debate,okruglog stola gde bi svi najbolji doktori seli i razgovarali o tome.nema naucne studije o ovoj tvrdni,NEMA NISTA!!!

sve je tu jasno,do pre samo 2-3 meseca niko nije ni pricao o kovidu.broj zarazenih nije prelazio 50 zarazenih po danu.sada posle 3 meseca imamo preko 7.000????uz mnogo manje testiranja nego pred i za vreme turisticke sezone???

zato kazem ovo nece prestati dok se ne uradi to sto su zamislili.a to je da svi moramo primiti vakcinu.zasto to rade nemam pojma.od male bebe do starih ljudi...to je zacrtano i tako mora da bude.

u bibliji imate prorocanstvo za "ZIG ZVERI" otkrovenje poglavlje 13,gde se jasno kaze:

„И учини све мале и велике, богате и сиромашне, слободњаке и робове, те им даде жиг на десној руци њиховој или на челима њиховима, да нико не може ни купити ни продати, осим ко има жиг, или име звери, или број имена њезина.”

to kaze sveto pismo,nista ja nisam izmislio...da ne bude evo ga jos jedan ravnozemljas i antivakser.procitajte celo otkrovenje poglavlje 13.

zemlja zadruge i parova

pre 2 godine

Kada procitam komentare i vidim kako vecina u Srbiji razmislja, prestanem da se cudim zasto je Srbija danas (zvanicno) na prvom mestu u Evropi, a na drugom u celom svetu (iza Grenade) po broju novozarazenih u protekloj nedelji na milion stanovnika. Vecina u Srbiji se obrazuje i informise na Jutjubu, Fejsbuku i po crkvama... pa kada se razbole neka se tamo i lece, zasto tek tada idu kod lekara lazova?

Zaboravljen

pre 2 godine

Mogu iznenda da umru i bez vakcine i bez kovida. I sa vakcinom… svako moze iznenada da umre
(ime, 22. septembar 2021 17:24)

Pa onda je nebitno da li ćeš ili ne primiti vakcinu? Pošto je plaćeno našim parama, da se ne ukiseli...

Tomy Čubura

pre 2 godine

20 godina unazad mortalitet u Srbiji je 100.000 osoba . 99000/101000 . 2020 e statisticki podaci govore da je umrlo 115.000 ljudi a od korone je prijavljeno 3000.
sta je sa 12.000 smrti viska ?
po meni postoje samo dve varijante : lazirani podaci o smrti od korone , ili su ljudi umrli zbog ne pruzanja adekvatnog lecenja i zanemarivanja drugih bolesti usled korone .
da li je zivot nekog ko ima koronu bitniji od nekog drugog zivota ?
inace od regularnih godina i od 100.000 preminulih osoba 50.000 umre usled kardiovaskularnih bolesti i oko 20.000 od kancera . ili dnevno oko 150 od kardiovaskularnih bolesti i oko 60 od kancera .

budala

pre 2 godine

imam trenutno koronu I ne znam sta bih rekao. imam temperaturu blago provisenu I to je to. pa da se vakcinisem zbog toga? hvala ne bih. prvo jer ne znam sadrzinu vakcine ( nesam skolovao ) Drugo ti pcr testovi su diskutabilni. Danas ako imas simptome odmah imas koronu. nema sanse da si prehladjen itd.
sve ovo me uzasno nervira I citava ova situacija predugo vec traje.

Zaboravljen

pre 2 godine

Znam slucajeve gde su ljudi iznenada umrli 6 meseci pre nego su dobili covid
(Capello, 22. septembar 2021 17:44)

A ja znam slučajeve gde su ljudi bili vakcinisani drugom dozom, nisu dobili covid i nisu umrli.

Od inata nema goreg zanata

pre 2 godine

Dežurni kontraši, neću ovo, neću ono, samo se bune, neće vakcinaciju, prepoznatljiva grupa polupismenih inadžija, "sveznalica"...

bruka struka

pre 2 godine

Opet kažem, neće rasti broj vakcinisanih, nađite alternative, lekove kineske, eksperimentalne šta god ljudi hoće da prime to im dajte, možda i vakcinu da ste napravili da se uzima oralno ili u spreju možda bi više ljudi uzelo al džaba, vi očekujete da pacijent vama ugodi, niste normalni

NikolaBg

pre 2 godine

Juče nam je došla prijateljica u goste. Žena radi u Kliničkom centru. Rekla je da su 80% novih zaraženih upravo nevakcinisani. Takođe sam čuo od koleginice čija ćerka radi u Batajnici da je 90% nevakcinisanih u bolnici. Ako oni lažu, onda...

Aleksandra

pre 2 godine

Oni kojima se ne sviđaju uslovi u kovid bolnicama mogu slobodno da izađu iz bolnica, da se sami leče i da lepo umru u sopstvenom krevetu naočigled svoje porodice, da malo rasterete i doktore i bolnice.

Живадин

pre 2 godine

#Drskost

Доктори нису добровољно певачко друштво. Они су школовани и плаћени да раде о нашем трошку, тако да нема потребе уносити беспотребне емоције.

dude

pre 2 godine

E moj doktore. Ako ti u ovo veruješ, vreme je da pocepaš diplomu.
(Pjer Luiđi, 22. septembar 2021 17:45)

to je srbija. i to ima pravo glasa.
mi smo sami sebi virus.
laku noć.

XP

pre 2 godine

Dovoljno je pogledati statistiku kako prolaze vakcinisani i kako prolaze nevakcinisan, pa da se zakljuci da vakcine ne samo pomazu nego spasavaju zivot.

Istina je da su anti-vakseri u proseku manje obrazovani i u proseku iz primitivnijih porodica i primitivnijih sredina. Istina je da nemaju niti jedan validan argument. Nazalost, takvih je dosta, iako nisu vecina u Srbiji, dosta smanjuju sposobnost Srbije da se bori sa pandemijom.
(Komsinica iz Bloka 45, 22. septembar 2021 18:51)

Ko piše statistiku?

Dylan Dog

pre 2 godine

Moze konkretno da kaze verovatnocu posto je covek upoznat?
Broj verovatnoce X% iznenadne smtri posle 6 meseci od prelezanog kovida neka uporedi sa brojem verovatnoce Y% smrtnosti od primljene vakcine i nek nam saopsti rezultate.
Sve dotle je cista demagogija.

Samikun

pre 2 godine

Mozda i ima istine u ovome. Mozda je vakcina u stvari protivotrov koji treba da se uzme da bi se prezivelo, jer je testiranje covecanstva zavrseno.

Drskost

pre 2 godine

Kakav komentar - ta doza drskosti, bezobrazluka i nezahvalnosti prema doktorima koji su dve godine u vanrednom stanju! Stvarno je pitanje kad ce nekom doktoru da prekipi i otkaci nevakcinisanog da bi dao priliku vakcinisanom da zivi! Neverovatno.

XP

pre 2 godine

A ja znam slučajeve gde su ljudi bili vakcinisani drugom dozom, nisu dobili covid i nisu umrli.
(Zaboravljen, 22. septembar 2021 18:13)

A ima slučajeva koji nisu vakcinisani, nisu dobili kovid i nisu umrli. Jedan se potpisuje kao XP kad komentariše.

E

pre 2 godine

Sećate se košarkaša Crvene zvezde koji je prošlo leto, mesec dana nakon preležanog kovida preminuo na treningu? E taj, Odžo. Mlad, zdrav, ali očito prilično načet od kovida nije trebalo da se vrati tako brzo sportu, i eto. To vam je primer iz naslova. Razlika je da nije prošlo šest meseci, nego mesec.
Uzgred, generalno, pamćenje većine je zastrašujuće kratkotrajnog roka.

Mister No

pre 2 godine

Prelezao kovid pre 3 nedelje, nisam bio za vakcinu i još uvek sam skeptican u vezi nje ali infekcija uopšte nije bezazlena, pre svega nijedan lek mi nije pomogao protiv glavobolje , koja je trajala konstantno 10 dana ( pakao ) temperatura i sve što ide uz nju.
Ljudi čuvajte se, sam sam na sebi sve to osetio, nimalo naivna stvar.

Aragorn

pre 2 godine

Zasto niste izneli ovaj "podatak" dok je vakcinacija išla po vašoj zamisli tj. dok smo bili lideri u regionu ili dok još nije bilo vakcine. Mislim da nije potrebno izlaziti u medije sa ovakvim izjavama. Znate li koliko ima mladih osoba koje su preležale koronu, a pritom imaju neki vid psihičkih problema (anksioznost) i šta da misle ti ljudi?? Zar treba da se živu u konstantnom strahu?????

veteran

pre 2 godine

I treba da znaju! Zbog njih naš život više nikada neće biti isti! Ti svi "poznavaoci" medicine kad se razbole ne bi trebali da budu ni primani u bolnice.Neka ih leče baba kurane i vračevi! Upropastili su nam živote!

Mileta doktor

pre 2 godine

"A kad vacinisani umru od korone,ko je kriv za to?
(Ce gevara, 22. septembar 2021 17:57)"
---
Eto kako izgleda "argument" nekoga ko ne razume statistiku. Jeste, ima ljudi koji umru od kovid19 a vakcinisani su, samo je pitanje koliko ih ima u odnosu na ukupan broj obolelih. To "Ce Gevari" nije palo na pamet da stavi u svoj "argument".

Ekvivalentno bi bilo da uzmes na primer nekoga ko je dobio na lutriji 200 miliona evra i kazes - "nemoj da ides u skolu i na posao, nego igraj lutriju".

DMX

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Ako si ti potrčao za 3.000 ja ne bih ni za 1.000.000.000.000 čisto da znaš.

Komsinica iz Bloka 45

pre 2 godine

Dovoljno je pogledati statistiku kako prolaze vakcinisani i kako prolaze nevakcinisan, pa da se zakljuci da vakcine ne samo pomazu nego spasavaju zivot.

Istina je da su anti-vakseri u proseku manje obrazovani i u proseku iz primitivnijih porodica i primitivnijih sredina. Istina je da nemaju niti jedan validan argument. Nazalost, takvih je dosta, iako nisu vecina u Srbiji, dosta smanjuju sposobnost Srbije da se bori sa pandemijom.

XP

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Kao ni posledica vakcine.

acca

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Interesantno je kako se priča, i vodi briga o dugotrajnim posledicama virusa a dugotrajne posledice vakcine, sto bi rekao dr Kon (pa ne moze se pricati o posledicama vakcine dugorocno), pa o njima dugorocno nista ne mozemo znati, ali zato znamo sta ce se desiti posle prelezanog virusa 5 godina posle!!!

GIFFEN

pre 2 godine

Situacija sa koronom je pokazala jasnu sliku koliko smo mi ustvari neobrazovan i primitivan narod. Čitam i slušam ljude šta sve pričaju od marta 2020 godine i ne mogu da verujem. To su raznorazne teorije zavere, elaborati sa interneta o virusu, vakcinama, čipovima, da ne nabrajam više. Nije ni čudo što živimo ovako kako živimo, i sto nas ekipa na vlasti vrti oko malog prsta vec 30 godina. Definitivno nam spasa nema, na žalost.

Psalms

pre 2 godine

Dežurni kontraši, neću ovo, neću ono, samo se bune, neće vakcinaciju, prepoznatljiva grupa polupismenih inadžija, "sveznalica"...
(Od inata nema goreg zanata, 22. septembar 2021

Ma samo nek si ti nama pismen,za pamet nije bitno.

Трећа доза

pre 2 godine

Трећа доза вакцине би требала бити направљена од нових сојева да бисмо били боље заштићени!

Nataša

pre 2 godine

Molim sve koji pišu o tome koliko je Covid smrtonosan da se malo uzdrže zarad dobrobiti onih koji se leče - zar treba sve vreme, čak i šest meseci nakon ozdravljenja da strahujemo za svoje živote. Razvijate psihozu kod pacijenata. Još nismo pročitali niti jedan konstruktivan savet kako pacijent može sebi da pomogne i olakša posledice ali smo se načitali o umiranju. Ko i dobro prolazi s koronom razmišlja kako će mu se sve uskoro pogoršati.

Brzi

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Aaa, neeeee :-)
Trebalo je predstaviti vakcinaciju kao nesto ekskluzivno, dostupno samo VIP licnostima. Lupiti cenu bar 100eur. Da vidis tuču i redove onda. Sad je kasno za takav potez. Vakcina imamo za izvoz, a cega ima puno to je jeftino i niko to ne ceni. Jednostavno - zakon trzista na delu.

Vax

pre 2 godine

Interesantno je kako se priča, i vodi briga o dugotrajnim posledicama virusa a dugotrajne posledice vakcine, sto bi rekao dr Kon (pa ne moze se pricati o posledicama vakcine dugorocno), pa o njima dugorocno nista ne mozemo znati, ali zato znamo sta ce se desiti posle prelezanog virusa 5 godina posle!!!
(acca, 22. septembar 2021 19:52)

Meni je interesantno da je trenutno, širom planete, dato 6 milijardi doza, različitih vakcina.
Kina daje dve sopstvene proizvodnje, Rusija isto, SAD tri svoje (mada, Fajzer je pola njihova), VB pored oksfordske AZ daje i tuđe, Kuba dve svoje, čak i deci od dve godine, itd.

Je li moguće da svi oni izlažu svoje građane riziku od dugoročnih posledica vakcinacije? Je li moguće da Izrael veću opasnost vidi u arapskom okruženju nego u vakcini?

Nataša

pre 2 godine

Molim sve koji pišu o tome koliko je Covid smrtonosan da se malo uzdrže zarad dobrobiti onih koji se leče - zar treba sve vreme, čak i šest meseci nakon ozdravljenja da strahujemo za svoje živote. Razvijate psihozu kod pacijenata. Još nismo pročitali niti jedan konstruktivan savet kako pacijent može sebi da pomogne i olakša posledice ali smo se načitali o umiranju. Ko i dobro prolazi s koronom razmišlja kako će mu se sve uskoro pogoršati.

E

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Ne slažem se. Treba samo izjaviti da vakcina više nema. Da se ne nabavljaju više, jer ko je hteo primio je.

Tomy Čubura

pre 2 godine

vidite...zbog ovakvih propagandnih izjava , i govorenjem raznih neproverenih gluposti i ne objavljivanjem podataka koliko je zarazenih tacno vakcinisnih a koliko ne ( podatak imate na 1 klik tastature ) ste narodu i ogadili vakcinaciju !
da normalno objasnite prednosti vakcinacije i prave podatke saopstavate a ne ovakvu Gebels propagandu vakcinisanih bi bilo 90%

E

pre 2 godine

Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Kao ni posledica vakcine.
(XP, 22. septembar 2021 20:11)

Koje vakcine? Koja tačno je problematična?
Znaš, da je samo jedna, pa da čovek posumnja u neku belosvetsku zaveru, ali imamo u međuvremenu dve kineske, dve ruske, dve američke, jednu nemačko-američku, jednu švedsko-britansku, dve kubanske i sigurno još neke lokalne, u smislu da se samo koriste u jednoj zemlji - poput kubanskih. Nego, da se vratimo na pitanje: posledice kojih tačno?

NYC

pre 2 godine

(zemlja zadruge i parova, 22. septembar 2021 18:56)

Upravo tako. Anti-vaksera i anti-maskera na pregršt, a gde su anti-ventilatori i anti-kiseonici? Njih nešto i nema, jel da? Laju i teoretišu dok se ne razbole, a onda: “nauko, pomagaj!”

Ranko Nikolic

pre 2 godine

Vakcine su civilizacijska tekovina.
One koje su obavezne su bezbedne.Zasto ove nisu obavezne?Ljudi su slobodni u svom izboru za sve sto nije zakonom propisano.Zasto nisu prvo vakcinisane snage bezbednosti i politicari,nego bake i deke i hronicari?Da li je to logicno?
Zasto postoje jos nezaposleni lekari i sestre?Zasto su u bolnicama ljudi kojima nije potreban kiseonik i infuzija?
Svi mogu da prenose i da se zaraze,i zato diskriminacija kao strategija nece podici nivo vakcinacije.Mi vec dugo zivimo bez ikakvih mera kao da smo stoprocentno vakcinisani.Ovde nema nikakve jasne strategije osim da se ne bace vakcine.I treca doza i deca
i deli po komsiluku i....Lekari su izlozeni uzasnom pritisku,ali oni imaju poziv,a ne zanimanje.Za taj neverovatni napor je vecina i dobro nagradjena.Svima je tesko u ovom ludilu i jos kada se stvara ovakva konfuzija sa gomilom kontradiktornosti od ljudi iz branse,ne treba histerisati na ljude zbog njihovog izbora.Pa negde je dozvoljena eutanazija kao vrhunac slobode izbora,a ovde samo
sirova agresija od humanista.Kamo prosvetitelji?

ipak se okreće...

pre 2 godine

A u lične karte nam stavili čipove, to ste zaboravili. Pa pasosi, zdravstvene knjizice, itd...
I svi se tada drznuše i rekoše, mi to nećemo-odbijamo!
Medjutim, sve to mi lepo nosimo sa sobom i još nema dokaza da je neko zbog toga umro ili se razboleo.
A vakcine? Ma to samo čip da nam metnu u ruku i da nas posle ugase kad zažele.
Inače sve drugo je u blagostanju al eto nekom to ne odgovara!

Boca

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.

una

pre 2 godine

Da vam kažem da su neki ljudi mlađi ljudi meni bliski, iznenada preminuli, a jesu prebrodili kovid sa nekim blagim simptomima. Prijatelj čak navodno i nije imao kovid, a imali su mu žena i sin. Tri, četiri mjeseca kasnije, pukla stomačna aorta. Samo jedan primjer.

Puh

pre 2 godine

Koje vakcine? Koja tačno je problematična?
Znaš, da je samo jedna, pa da čovek posumnja u neku belosvetsku zaveru, ali imamo u međuvremenu dve kineske, dve ruske, dve američke, jednu nemačko-američku, jednu švedsko-britansku, dve kubanske i sigurno još neke lokalne, u smislu da se samo koriste u jednoj zemlji - poput kubanskih. Nego, da se vratimo na pitanje: posledice kojih tačno?
(E, 22. septembar 2021 21:44)

Evo ja cu da ti kazem KOJE TACNO-
Tacno svaka vakcina koja se ne ispituje najmanje 5 godina pre nego sto se odobri masovno vakcinisanje, nije dobra vakcina. I to nisam rekao ja. To kaze medicina.

Virus gripa postoji 100 godina. O njemu znamo vise ili manje sve. Vakcina za isti virus postoji decenijama unazad.
Vakcina za ovaj virus je i pored toga efikasna samo u 25-33% slucajeva. Opet- to kaze medicina i struka.

Sa druge strane, o virusu korona i dalje vise ne znamo nego sto znamo. I to ne kazem ja. To kaze “struka” sirom sveta.
Ali i pored toga tvrdimo da imamo odbranu od njega u vidu vakcine. I ubedjuju nas da je ta vakcina dobra i efikasna, iako se ispitije tek nesto manje od godinu dana.
Dakle sve ovo nisam ja rekao. Ja sam samo gledao i slusao sta govore. I ne bih da donosim nikakve zakljucke. Samo bih da postavim jedno pitanje. Kako je ovo moguce i da li je ovo logicno?

misterX

pre 2 godine

...koliko je zaplasen ovaj narod koji, odjednom, veruje da nam je vakcina jedini spas !!!?
...verujem da vakcina moze dosta da pomogne...ali SAMO ISPITANA VAKCINA - a za to je potrebno mnoooogo vremena (GODINA) - ber je do sada tako bilo.
Sada, medjutim, kada je samo profit bitan, nije vazno da li ce biti posledica jer niko, za eventualne posledice, nece odgovarati...a vec i sama cinjenica da ste "vakcinu primili dobrovoljno" skida svaku odgovornost sa proizvodjaca !!!

Sremac

pre 2 godine

A da vi oladite i pustite ljude da sami odlucuju o tome kako ce da zive i umiru, ili mislite da je to na vama da odlucujete?
(Walter, 22. septembar 2021 20:56)

Nije problem da umres . Problem je da ce da ti padne na pamet da se lecis. Za umiranje je lako. Samo ne zauzimaj mesto u bolnici i sve je super. Niko te neće juriti ni zasta.

A3

pre 2 godine

Svako odlučuje o svom životu, ali taj način života ne sme da ugrožava okolinu. Zbog toga treba uvesti kovid pasoše. Egoizam ne sme da preovlada.

Rade

pre 2 godine

Ne pogađa to samo mlade. Moja babe je 2014. godine umrla u 84. godini života, a nije imala koronu. Sad samo možemo nagađati da li bi joj vakcina produžila život za koju godinu. Vjerovatno bi, ali eto u to vrijeme nismo bili tako napredni, tako da su mnogi platili životom, pogotovo ova starija populacija. U mom komšiluku u to vrijeme jako puno starijih osoba umiralo i sve su svaljivali na starost, ali nije moguće da sve i jedna starija osoba od starosti umre, to ne prihvatam.

E8

pre 2 godine

A kad vacinisani umru od korone,
ko je kriv za to?
(Ce gevara, 22. septembar 2021 17:57)

Ne štiti vakcina od smrti. Samo smanjuje verovatnoću za to. Al ne možeš ti to pajserima objasniti.

POPE

pre 2 godine

Ne treba nikoga terati da se vakcinise. Ali dati rok od recimo mesec dana i posle toga svi koji se zaraze i traze lekarsku pomoc treba sami da plate to lecenje. Pa ko voli nek izvoli.

E

pre 2 godine

(Puh, 23. septembar 2021 00:43)

"Evo ja cu da ti kazem KOJE TACNO-
Tacno svaka vakcina koja se ne ispituje najmanje 5 godina pre nego sto se odobri masovno vakcinisanje, nije dobra vakcina. I to nisam rekao ja. To kaze medicina."

Ne kaže to medicina, ali hajde da ne cepidlačim.
Nije vreme merodavno, da li godinu, dve, pet. Već faze testiranja sa značajnim brojem ljudi različite starosne dobi.

" Virus gripa postoji 100 godina. O njemu znamo vise ili manje sve. Vakcina za isti virus postoji decenijama unazad.
Vakcina za ovaj virus je i pored toga efikasna samo u 25-33% slucajeva. Opet- to kaze medicina i struka."

Vakcina protiv gripa štiti pet meseci, kad primiš u oktobru, miran si do marta. Onda opet u oktobru nova, ažurirana novim sojevima gripa. Grip je i dalje sezonski. Ovaj virus ne pita za godišnje doba.

" Sa druge strane, o virusu korona i dalje vise ne znamo nego sto znamo. I to ne kazem ja. To kaze “struka” sirom sveta.
Ali i pored toga tvrdimo da imamo odbranu od njega u vidu vakcine. I ubedjuju nas da je ta vakcina dobra i efikasna, iako se ispitije tek nesto manje od godinu dana."

Vraćamo se na početak. Vakcine se ispituju u tri faze, masovna imunizacija je četvrta faza. Tri faze mogu da se razvuku na pet godina, ako nema hitnosti, a prvenstveno ako nema para. To što se o virusu ne zna dovoljno, ne znači da se ne zna ništa. Zna se kako napada ćeliju, zna se kako se vakcine prave, neki se drže stare platforme (Kina), neki koriste savremene koje nisu od juče. Već se na njima radilo kod SARSa i MERSa, ali ta dva korona virusa nisu izazvala pandemiju. Nisu zaustavili svet. Te nije bilo potrebe za hitnom i masovnom proizvodnjom vakcina.

 "I ne bih da donosim nikakve zakljucke. Samo bih da postavim jedno pitanje. Kako je ovo moguce i da li je ovo logicno?"

Da, moguće je, ovo je pandemija. Nov virus, nov izazov, dvanaesti protokol lečenja od samog početka. U hodu se medicina prilagođava.
U moru kontradiktornih informacija izgubiti poverenje nije ništa čudno. Tačnije, logično je. Opet, imamo istu situaciju u celom svetu i imamo zemlje koje nemaju problem da vakcinišu preko 80% ukupne populacije. Pravo pitanje glasi: kako je moguće i da li je logično da Danska, Singapur, Čile, Malta, Kina, UAE i druge zemlje koje ih polako sustižu, nemaju problem koji imaju zemlje Balkana, tačnije, bivše YU.
Ipak je na sociolozima i psiholozima da se time bave u narednim godinama.

Aleksandra

pre 2 godine

Oni kojima se ne sviđaju uslovi u kovid bolnicama mogu slobodno da izađu iz bolnica, da se sami leče i da lepo umru u sopstvenom krevetu naočigled svoje porodice, da malo rasterete i doktore i bolnice.

Drskost

pre 2 godine

Kakav komentar - ta doza drskosti, bezobrazluka i nezahvalnosti prema doktorima koji su dve godine u vanrednom stanju! Stvarno je pitanje kad ce nekom doktoru da prekipi i otkaci nevakcinisanog da bi dao priliku vakcinisanom da zivi! Neverovatno.

Od inata nema goreg zanata

pre 2 godine

Dežurni kontraši, neću ovo, neću ono, samo se bune, neće vakcinaciju, prepoznatljiva grupa polupismenih inadžija, "sveznalica"...

zemlja zadruge i parova

pre 2 godine

Kada procitam komentare i vidim kako vecina u Srbiji razmislja, prestanem da se cudim zasto je Srbija danas (zvanicno) na prvom mestu u Evropi, a na drugom u celom svetu (iza Grenade) po broju novozarazenih u protekloj nedelji na milion stanovnika. Vecina u Srbiji se obrazuje i informise na Jutjubu, Fejsbuku i po crkvama... pa kada se razbole neka se tamo i lece, zasto tek tada idu kod lekara lazova?

Zaboravljen

pre 2 godine

Znam slucajeve gde su ljudi iznenada umrli 6 meseci pre nego su dobili covid
(Capello, 22. septembar 2021 17:44)

A ja znam slučajeve gde su ljudi bili vakcinisani drugom dozom, nisu dobili covid i nisu umrli.

veteran

pre 2 godine

I treba da znaju! Zbog njih naš život više nikada neće biti isti! Ti svi "poznavaoci" medicine kad se razbole ne bi trebali da budu ni primani u bolnice.Neka ih leče baba kurane i vračevi! Upropastili su nam živote!

NikolaBg

pre 2 godine

Juče nam je došla prijateljica u goste. Žena radi u Kliničkom centru. Rekla je da su 80% novih zaraženih upravo nevakcinisani. Takođe sam čuo od koleginice čija ćerka radi u Batajnici da je 90% nevakcinisanih u bolnici. Ako oni lažu, onda...

Komsinica iz Bloka 45

pre 2 godine

Dovoljno je pogledati statistiku kako prolaze vakcinisani i kako prolaze nevakcinisan, pa da se zakljuci da vakcine ne samo pomazu nego spasavaju zivot.

Istina je da su anti-vakseri u proseku manje obrazovani i u proseku iz primitivnijih porodica i primitivnijih sredina. Istina je da nemaju niti jedan validan argument. Nazalost, takvih je dosta, iako nisu vecina u Srbiji, dosta smanjuju sposobnost Srbije da se bori sa pandemijom.

Samikun

pre 2 godine

Mozda i ima istine u ovome. Mozda je vakcina u stvari protivotrov koji treba da se uzme da bi se prezivelo, jer je testiranje covecanstva zavrseno.

Mileta doktor

pre 2 godine

"A kad vacinisani umru od korone,ko je kriv za to?
(Ce gevara, 22. septembar 2021 17:57)"
---
Eto kako izgleda "argument" nekoga ko ne razume statistiku. Jeste, ima ljudi koji umru od kovid19 a vakcinisani su, samo je pitanje koliko ih ima u odnosu na ukupan broj obolelih. To "Ce Gevari" nije palo na pamet da stavi u svoj "argument".

Ekvivalentno bi bilo da uzmes na primer nekoga ko je dobio na lutriji 200 miliona evra i kazes - "nemoj da ides u skolu i na posao, nego igraj lutriju".

Трећа доза

pre 2 godine

Трећа доза вакцине би требала бити направљена од нових сојева да бисмо били боље заштићени!

Santi

pre 2 godine

Kada mi kazete da cu umreti od kovida u najstrasnijim mukama, da npr. oslepim ili da ostanem paralizovan od vrata nadole, onda cu RAZMISLITI o vakcinaciji, do tada nastavite da nas zabavljate.

Mikan

pre 2 godine

Ja sam pre sedmicu dana preležao Coronu, imam 48 god. nisam imao upalu pluća, samo dve noći temperaturu i hvala Bogu nekako je preleža mogu reći ako uzmem u obzir kako su drugi prošli, ja sam ekstra prošao, kasljao sam bogami jedno 7-8 dana i to dobro, ali mi je saturacija bila 98%. Nisam bio vakcinisan, vakcinisao bih se da ova vakcina nije eksperimentalna! Studije se završavaju tek 2023 a ja treba nekom da poslužim za neku statistiku i probu vakcine, neka hvala! Pošto sad imam antitela sacekacu pola godine da vidim sta se dešava.

dd

pre 2 godine

ocigledno da ovde vise nije bitan toliko virus koliko je bitno da svi primimo vakcinu.tako da ovo ludilo nece prestati dok odredjeni broj gradjana ne primi doze.a posle ce se ici jos dalje...a to je potpuna vakcinacija ljudse rase.a virus ce biti samo izgovor zato imate ove razne izmisljene mutacije,nazive,talase...evo sad i konstatacija da vas virus moze ubiti cak i posle 6 meseci??

pazite ovo su ozbiljne stvari,ovakve tvrdnje se iznose u javnost bez ijedne naucne debate,okruglog stola gde bi svi najbolji doktori seli i razgovarali o tome.nema naucne studije o ovoj tvrdni,NEMA NISTA!!!

sve je tu jasno,do pre samo 2-3 meseca niko nije ni pricao o kovidu.broj zarazenih nije prelazio 50 zarazenih po danu.sada posle 3 meseca imamo preko 7.000????uz mnogo manje testiranja nego pred i za vreme turisticke sezone???

zato kazem ovo nece prestati dok se ne uradi to sto su zamislili.a to je da svi moramo primiti vakcinu.zasto to rade nemam pojma.od male bebe do starih ljudi...to je zacrtano i tako mora da bude.

u bibliji imate prorocanstvo za "ZIG ZVERI" otkrovenje poglavlje 13,gde se jasno kaze:

„И учини све мале и велике, богате и сиромашне, слободњаке и робове, те им даде жиг на десној руци њиховој или на челима њиховима, да нико не може ни купити ни продати, осим ко има жиг, или име звери, или број имена њезина.”

to kaze sveto pismo,nista ja nisam izmislio...da ne bude evo ga jos jedan ravnozemljas i antivakser.procitajte celo otkrovenje poglavlje 13.

Walter

pre 2 godine

Hvala, evo slatko se smejem ovakvim izjavama, smesnije ne moze od ovoga biti, toliko su ocajni da vise ne misle sta pricaju i koliko izmisljaju samo da bi uplasili sto vise ljude. Evo vidim svi smo redom pocrkali hahaha

Lola

pre 2 godine

Kada nekog nevakcinisanoh strefi srčka zato što mu nije pružena adekvatna medicinska pomoć a razlog je taj što je sva pažnja na Covid19, da li se i to računa kao eto neka “ludost” nevakcinisanog? Od srca je prošle godine umrlo preko 65.000 ljudi a od ove prehlade manje od 3.000, da li to ikome išta kazuje? Očigledno - NE!

XP

pre 2 godine

Dovoljno je pogledati statistiku kako prolaze vakcinisani i kako prolaze nevakcinisan, pa da se zakljuci da vakcine ne samo pomazu nego spasavaju zivot.

Istina je da su anti-vakseri u proseku manje obrazovani i u proseku iz primitivnijih porodica i primitivnijih sredina. Istina je da nemaju niti jedan validan argument. Nazalost, takvih je dosta, iako nisu vecina u Srbiji, dosta smanjuju sposobnost Srbije da se bori sa pandemijom.
(Komsinica iz Bloka 45, 22. septembar 2021 18:51)

Ko piše statistiku?

Vax

pre 2 godine

Interesantno je kako se priča, i vodi briga o dugotrajnim posledicama virusa a dugotrajne posledice vakcine, sto bi rekao dr Kon (pa ne moze se pricati o posledicama vakcine dugorocno), pa o njima dugorocno nista ne mozemo znati, ali zato znamo sta ce se desiti posle prelezanog virusa 5 godina posle!!!
(acca, 22. septembar 2021 19:52)

Meni je interesantno da je trenutno, širom planete, dato 6 milijardi doza, različitih vakcina.
Kina daje dve sopstvene proizvodnje, Rusija isto, SAD tri svoje (mada, Fajzer je pola njihova), VB pored oksfordske AZ daje i tuđe, Kuba dve svoje, čak i deci od dve godine, itd.

Je li moguće da svi oni izlažu svoje građane riziku od dugoročnih posledica vakcinacije? Je li moguće da Izrael veću opasnost vidi u arapskom okruženju nego u vakcini?

bruka struka

pre 2 godine

Opet kažem, neće rasti broj vakcinisanih, nađite alternative, lekove kineske, eksperimentalne šta god ljudi hoće da prime to im dajte, možda i vakcinu da ste napravili da se uzima oralno ili u spreju možda bi više ljudi uzelo al džaba, vi očekujete da pacijent vama ugodi, niste normalni

una

pre 2 godine

Da vam kažem da su neki ljudi mlađi ljudi meni bliski, iznenada preminuli, a jesu prebrodili kovid sa nekim blagim simptomima. Prijatelj čak navodno i nije imao kovid, a imali su mu žena i sin. Tri, četiri mjeseca kasnije, pukla stomačna aorta. Samo jedan primjer.

Boca

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.

E

pre 2 godine

Sećate se košarkaša Crvene zvezde koji je prošlo leto, mesec dana nakon preležanog kovida preminuo na treningu? E taj, Odžo. Mlad, zdrav, ali očito prilično načet od kovida nije trebalo da se vrati tako brzo sportu, i eto. To vam je primer iz naslova. Razlika je da nije prošlo šest meseci, nego mesec.
Uzgred, generalno, pamćenje većine je zastrašujuće kratkotrajnog roka.

Zaboravljen

pre 2 godine

Mogu iznenda da umru i bez vakcine i bez kovida. I sa vakcinom… svako moze iznenada da umre
(ime, 22. septembar 2021 17:24)

Pa onda je nebitno da li ćeš ili ne primiti vakcinu? Pošto je plaćeno našim parama, da se ne ukiseli...

Pa ovo sve ludje od ludjeg

pre 2 godine

Neki ce da umru iznenada za godinu, neki za dve, neki za pet, neki za pedeset godina. Brzo svi na vakcinaciju da ne umrete iznenada. Konacno eliksir besmrtnosti dostupan svima.

GIFFEN

pre 2 godine

Situacija sa koronom je pokazala jasnu sliku koliko smo mi ustvari neobrazovan i primitivan narod. Čitam i slušam ljude šta sve pričaju od marta 2020 godine i ne mogu da verujem. To su raznorazne teorije zavere, elaborati sa interneta o virusu, vakcinama, čipovima, da ne nabrajam više. Nije ni čudo što živimo ovako kako živimo, i sto nas ekipa na vlasti vrti oko malog prsta vec 30 godina. Definitivno nam spasa nema, na žalost.

E

pre 2 godine

Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Kao ni posledica vakcine.
(XP, 22. septembar 2021 20:11)

Koje vakcine? Koja tačno je problematična?
Znaš, da je samo jedna, pa da čovek posumnja u neku belosvetsku zaveru, ali imamo u međuvremenu dve kineske, dve ruske, dve američke, jednu nemačko-američku, jednu švedsko-britansku, dve kubanske i sigurno još neke lokalne, u smislu da se samo koriste u jednoj zemlji - poput kubanskih. Nego, da se vratimo na pitanje: posledice kojih tačno?

budala

pre 2 godine

imam trenutno koronu I ne znam sta bih rekao. imam temperaturu blago provisenu I to je to. pa da se vakcinisem zbog toga? hvala ne bih. prvo jer ne znam sadrzinu vakcine ( nesam skolovao ) Drugo ti pcr testovi su diskutabilni. Danas ako imas simptome odmah imas koronu. nema sanse da si prehladjen itd.
sve ovo me uzasno nervira I citava ova situacija predugo vec traje.

dude

pre 2 godine

E moj doktore. Ako ti u ovo veruješ, vreme je da pocepaš diplomu.
(Pjer Luiđi, 22. septembar 2021 17:45)

to je srbija. i to ima pravo glasa.
mi smo sami sebi virus.
laku noć.

ipak se okreće...

pre 2 godine

A u lične karte nam stavili čipove, to ste zaboravili. Pa pasosi, zdravstvene knjizice, itd...
I svi se tada drznuše i rekoše, mi to nećemo-odbijamo!
Medjutim, sve to mi lepo nosimo sa sobom i još nema dokaza da je neko zbog toga umro ili se razboleo.
A vakcine? Ma to samo čip da nam metnu u ruku i da nas posle ugase kad zažele.
Inače sve drugo je u blagostanju al eto nekom to ne odgovara!

Живадин

pre 2 godine

#Drskost

Доктори нису добровољно певачко друштво. Они су школовани и плаћени да раде о нашем трошку, тако да нема потребе уносити беспотребне емоције.

NYC

pre 2 godine

(zemlja zadruge i parova, 22. septembar 2021 18:56)

Upravo tako. Anti-vaksera i anti-maskera na pregršt, a gde su anti-ventilatori i anti-kiseonici? Njih nešto i nema, jel da? Laju i teoretišu dok se ne razbole, a onda: “nauko, pomagaj!”

XP

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Kao ni posledica vakcine.

Psalms

pre 2 godine

Dežurni kontraši, neću ovo, neću ono, samo se bune, neće vakcinaciju, prepoznatljiva grupa polupismenih inadžija, "sveznalica"...
(Od inata nema goreg zanata, 22. septembar 2021

Ma samo nek si ti nama pismen,za pamet nije bitno.

Sima Kosmos

pre 2 godine

Mislim da smo vakcinisali sve koje su hteli, oni koji nisu hteli nece ni hteti, tako da treba da nastavimo sa normalnim zivotom. Ja sam se vakcinisao i mislim da sam zasticen i uopste se ne osecam ugrozeno od strane nevakcinisanih. Ne razumem zasto je ovolika histerija da se svi vakcinisu. Pustite ljude da zive svjee zivote i da biraju kako ce da umru.

Cekamo?

pre 2 godine

A vakcinisani trenutno.
Zasto represije ,kada su vakcine za nase dobro?
Od otkrica vakcina,nikada nije bilo ovoliko ljudi koji nece da se vakcinisu?
Gde je problem i otkud antivakseri?
Uporno sociolozi, psiholozi, vrli strucnjaci ...cute.

DMX

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Ako si ti potrčao za 3.000 ja ne bih ni za 1.000.000.000.000 čisto da znaš.

Ranko Nikolic

pre 2 godine

Vakcine su civilizacijska tekovina.
One koje su obavezne su bezbedne.Zasto ove nisu obavezne?Ljudi su slobodni u svom izboru za sve sto nije zakonom propisano.Zasto nisu prvo vakcinisane snage bezbednosti i politicari,nego bake i deke i hronicari?Da li je to logicno?
Zasto postoje jos nezaposleni lekari i sestre?Zasto su u bolnicama ljudi kojima nije potreban kiseonik i infuzija?
Svi mogu da prenose i da se zaraze,i zato diskriminacija kao strategija nece podici nivo vakcinacije.Mi vec dugo zivimo bez ikakvih mera kao da smo stoprocentno vakcinisani.Ovde nema nikakve jasne strategije osim da se ne bace vakcine.I treca doza i deca
i deli po komsiluku i....Lekari su izlozeni uzasnom pritisku,ali oni imaju poziv,a ne zanimanje.Za taj neverovatni napor je vecina i dobro nagradjena.Svima je tesko u ovom ludilu i jos kada se stvara ovakva konfuzija sa gomilom kontradiktornosti od ljudi iz branse,ne treba histerisati na ljude zbog njihovog izbora.Pa negde je dozvoljena eutanazija kao vrhunac slobode izbora,a ovde samo
sirova agresija od humanista.Kamo prosvetitelji?

acca

pre 2 godine

Covek se nije dobro izrazio i obraca se ljudima koji vise nikom nista ne veruju ionaku jer u takvim vremenima zivimo da svaku informaciju primamo veoma skepticno ali svakako da ovaj virus moze veoma cesto u odnosu na druge viruse da izazove trajne posledice po zdravlje koju naravno mogu da budu i fatalne u nekim slucajevima. Cinjenica da su tek prosle manje od dve godine jos uvek ne omogucuje tacnu dijagnozu tih trajnih posledica ali svakako ne treba umanjivati da postoji nemali rizik od istih.
(Boca, 22. septembar 2021 19:15)

Interesantno je kako se priča, i vodi briga o dugotrajnim posledicama virusa a dugotrajne posledice vakcine, sto bi rekao dr Kon (pa ne moze se pricati o posledicama vakcine dugorocno), pa o njima dugorocno nista ne mozemo znati, ali zato znamo sta ce se desiti posle prelezanog virusa 5 godina posle!!!

Mister No

pre 2 godine

Prelezao kovid pre 3 nedelje, nisam bio za vakcinu i još uvek sam skeptican u vezi nje ali infekcija uopšte nije bezazlena, pre svega nijedan lek mi nije pomogao protiv glavobolje , koja je trajala konstantno 10 dana ( pakao ) temperatura i sve što ide uz nju.
Ljudi čuvajte se, sam sam na sebi sve to osetio, nimalo naivna stvar.

XP

pre 2 godine

A ja znam slučajeve gde su ljudi bili vakcinisani drugom dozom, nisu dobili covid i nisu umrli.
(Zaboravljen, 22. septembar 2021 18:13)

A ima slučajeva koji nisu vakcinisani, nisu dobili kovid i nisu umrli. Jedan se potpisuje kao XP kad komentariše.

POPE

pre 2 godine

Ne treba nikoga terati da se vakcinise. Ali dati rok od recimo mesec dana i posle toga svi koji se zaraze i traze lekarsku pomoc treba sami da plate to lecenje. Pa ko voli nek izvoli.

Brzi

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Aaa, neeeee :-)
Trebalo je predstaviti vakcinaciju kao nesto ekskluzivno, dostupno samo VIP licnostima. Lupiti cenu bar 100eur. Da vidis tuču i redove onda. Sad je kasno za takav potez. Vakcina imamo za izvoz, a cega ima puno to je jeftino i niko to ne ceni. Jednostavno - zakon trzista na delu.

Tomy Čubura

pre 2 godine

20 godina unazad mortalitet u Srbiji je 100.000 osoba . 99000/101000 . 2020 e statisticki podaci govore da je umrlo 115.000 ljudi a od korone je prijavljeno 3000.
sta je sa 12.000 smrti viska ?
po meni postoje samo dve varijante : lazirani podaci o smrti od korone , ili su ljudi umrli zbog ne pruzanja adekvatnog lecenja i zanemarivanja drugih bolesti usled korone .
da li je zivot nekog ko ima koronu bitniji od nekog drugog zivota ?
inace od regularnih godina i od 100.000 preminulih osoba 50.000 umre usled kardiovaskularnih bolesti i oko 20.000 od kancera . ili dnevno oko 150 od kardiovaskularnih bolesti i oko 60 od kancera .

E8

pre 2 godine

A kad vacinisani umru od korone,
ko je kriv za to?
(Ce gevara, 22. septembar 2021 17:57)

Ne štiti vakcina od smrti. Samo smanjuje verovatnoću za to. Al ne možeš ti to pajserima objasniti.

misterX

pre 2 godine

...koliko je zaplasen ovaj narod koji, odjednom, veruje da nam je vakcina jedini spas !!!?
...verujem da vakcina moze dosta da pomogne...ali SAMO ISPITANA VAKCINA - a za to je potrebno mnoooogo vremena (GODINA) - ber je do sada tako bilo.
Sada, medjutim, kada je samo profit bitan, nije vazno da li ce biti posledica jer niko, za eventualne posledice, nece odgovarati...a vec i sama cinjenica da ste "vakcinu primili dobrovoljno" skida svaku odgovornost sa proizvodjaca !!!

Dylan Dog

pre 2 godine

Moze konkretno da kaze verovatnocu posto je covek upoznat?
Broj verovatnoce X% iznenadne smtri posle 6 meseci od prelezanog kovida neka uporedi sa brojem verovatnoce Y% smrtnosti od primljene vakcine i nek nam saopsti rezultate.
Sve dotle je cista demagogija.

Tomy Čubura

pre 2 godine

vidite...zbog ovakvih propagandnih izjava , i govorenjem raznih neproverenih gluposti i ne objavljivanjem podataka koliko je zarazenih tacno vakcinisnih a koliko ne ( podatak imate na 1 klik tastature ) ste narodu i ogadili vakcinaciju !
da normalno objasnite prednosti vakcinacije i prave podatke saopstavate a ne ovakvu Gebels propagandu vakcinisanih bi bilo 90%

E

pre 2 godine

Treba zabraniti vakcinaciju, pa da vidiš kako bi potrčali
(Lea, 22. septembar 2021 20:18)

Ne slažem se. Treba samo izjaviti da vakcina više nema. Da se ne nabavljaju više, jer ko je hteo primio je.

Rade

pre 2 godine

Ne pogađa to samo mlade. Moja babe je 2014. godine umrla u 84. godini života, a nije imala koronu. Sad samo možemo nagađati da li bi joj vakcina produžila život za koju godinu. Vjerovatno bi, ali eto u to vrijeme nismo bili tako napredni, tako da su mnogi platili životom, pogotovo ova starija populacija. U mom komšiluku u to vrijeme jako puno starijih osoba umiralo i sve su svaljivali na starost, ali nije moguće da sve i jedna starija osoba od starosti umre, to ne prihvatam.

Aragorn

pre 2 godine

Zasto niste izneli ovaj "podatak" dok je vakcinacija išla po vašoj zamisli tj. dok smo bili lideri u regionu ili dok još nije bilo vakcine. Mislim da nije potrebno izlaziti u medije sa ovakvim izjavama. Znate li koliko ima mladih osoba koje su preležale koronu, a pritom imaju neki vid psihičkih problema (anksioznost) i šta da misle ti ljudi?? Zar treba da se živu u konstantnom strahu?????

Nataša

pre 2 godine

Molim sve koji pišu o tome koliko je Covid smrtonosan da se malo uzdrže zarad dobrobiti onih koji se leče - zar treba sve vreme, čak i šest meseci nakon ozdravljenja da strahujemo za svoje živote. Razvijate psihozu kod pacijenata. Još nismo pročitali niti jedan konstruktivan savet kako pacijent može sebi da pomogne i olakša posledice ali smo se načitali o umiranju. Ko i dobro prolazi s koronom razmišlja kako će mu se sve uskoro pogoršati.

Nataša

pre 2 godine

Molim sve koji pišu o tome koliko je Covid smrtonosan da se malo uzdrže zarad dobrobiti onih koji se leče - zar treba sve vreme, čak i šest meseci nakon ozdravljenja da strahujemo za svoje živote. Razvijate psihozu kod pacijenata. Još nismo pročitali niti jedan konstruktivan savet kako pacijent može sebi da pomogne i olakša posledice ali smo se načitali o umiranju. Ko i dobro prolazi s koronom razmišlja kako će mu se sve uskoro pogoršati.

A3

pre 2 godine

Svako odlučuje o svom životu, ali taj način života ne sme da ugrožava okolinu. Zbog toga treba uvesti kovid pasoše. Egoizam ne sme da preovlada.

Puh

pre 2 godine

Koje vakcine? Koja tačno je problematična?
Znaš, da je samo jedna, pa da čovek posumnja u neku belosvetsku zaveru, ali imamo u međuvremenu dve kineske, dve ruske, dve američke, jednu nemačko-američku, jednu švedsko-britansku, dve kubanske i sigurno još neke lokalne, u smislu da se samo koriste u jednoj zemlji - poput kubanskih. Nego, da se vratimo na pitanje: posledice kojih tačno?
(E, 22. septembar 2021 21:44)

Evo ja cu da ti kazem KOJE TACNO-
Tacno svaka vakcina koja se ne ispituje najmanje 5 godina pre nego sto se odobri masovno vakcinisanje, nije dobra vakcina. I to nisam rekao ja. To kaze medicina.

Virus gripa postoji 100 godina. O njemu znamo vise ili manje sve. Vakcina za isti virus postoji decenijama unazad.
Vakcina za ovaj virus je i pored toga efikasna samo u 25-33% slucajeva. Opet- to kaze medicina i struka.

Sa druge strane, o virusu korona i dalje vise ne znamo nego sto znamo. I to ne kazem ja. To kaze “struka” sirom sveta.
Ali i pored toga tvrdimo da imamo odbranu od njega u vidu vakcine. I ubedjuju nas da je ta vakcina dobra i efikasna, iako se ispitije tek nesto manje od godinu dana.
Dakle sve ovo nisam ja rekao. Ja sam samo gledao i slusao sta govore. I ne bih da donosim nikakve zakljucke. Samo bih da postavim jedno pitanje. Kako je ovo moguce i da li je ovo logicno?

Sremac

pre 2 godine

A da vi oladite i pustite ljude da sami odlucuju o tome kako ce da zive i umiru, ili mislite da je to na vama da odlucujete?
(Walter, 22. septembar 2021 20:56)

Nije problem da umres . Problem je da ce da ti padne na pamet da se lecis. Za umiranje je lako. Samo ne zauzimaj mesto u bolnici i sve je super. Niko te neće juriti ni zasta.

E

pre 2 godine

(Puh, 23. septembar 2021 00:43)

"Evo ja cu da ti kazem KOJE TACNO-
Tacno svaka vakcina koja se ne ispituje najmanje 5 godina pre nego sto se odobri masovno vakcinisanje, nije dobra vakcina. I to nisam rekao ja. To kaze medicina."

Ne kaže to medicina, ali hajde da ne cepidlačim.
Nije vreme merodavno, da li godinu, dve, pet. Već faze testiranja sa značajnim brojem ljudi različite starosne dobi.

" Virus gripa postoji 100 godina. O njemu znamo vise ili manje sve. Vakcina za isti virus postoji decenijama unazad.
Vakcina za ovaj virus je i pored toga efikasna samo u 25-33% slucajeva. Opet- to kaze medicina i struka."

Vakcina protiv gripa štiti pet meseci, kad primiš u oktobru, miran si do marta. Onda opet u oktobru nova, ažurirana novim sojevima gripa. Grip je i dalje sezonski. Ovaj virus ne pita za godišnje doba.

" Sa druge strane, o virusu korona i dalje vise ne znamo nego sto znamo. I to ne kazem ja. To kaze “struka” sirom sveta.
Ali i pored toga tvrdimo da imamo odbranu od njega u vidu vakcine. I ubedjuju nas da je ta vakcina dobra i efikasna, iako se ispitije tek nesto manje od godinu dana."

Vraćamo se na početak. Vakcine se ispituju u tri faze, masovna imunizacija je četvrta faza. Tri faze mogu da se razvuku na pet godina, ako nema hitnosti, a prvenstveno ako nema para. To što se o virusu ne zna dovoljno, ne znači da se ne zna ništa. Zna se kako napada ćeliju, zna se kako se vakcine prave, neki se drže stare platforme (Kina), neki koriste savremene koje nisu od juče. Već se na njima radilo kod SARSa i MERSa, ali ta dva korona virusa nisu izazvala pandemiju. Nisu zaustavili svet. Te nije bilo potrebe za hitnom i masovnom proizvodnjom vakcina.

 "I ne bih da donosim nikakve zakljucke. Samo bih da postavim jedno pitanje. Kako je ovo moguce i da li je ovo logicno?"

Da, moguće je, ovo je pandemija. Nov virus, nov izazov, dvanaesti protokol lečenja od samog početka. U hodu se medicina prilagođava.
U moru kontradiktornih informacija izgubiti poverenje nije ništa čudno. Tačnije, logično je. Opet, imamo istu situaciju u celom svetu i imamo zemlje koje nemaju problem da vakcinišu preko 80% ukupne populacije. Pravo pitanje glasi: kako je moguće i da li je logično da Danska, Singapur, Čile, Malta, Kina, UAE i druge zemlje koje ih polako sustižu, nemaju problem koji imaju zemlje Balkana, tačnije, bivše YU.
Ipak je na sociolozima i psiholozima da se time bave u narednim godinama.