Četvrtak, 26.01.2006.

IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 13 godina

IZ SRBIJE sam ali boravim i radim u austriji,zivim 20etak km od ZElL am SEE-a,jezero je predivno,takodje mesto na kom vam je sve na dohvatu ruke..dodjite i uverite se sami...

pre 15 godina

KAKO STICI. Iz Srbije ne postoji let do Salzburga, vec trazi presedanje racimo u Becu ili u nekoj daljoj ( citaj skupljoj ) varijanti.
Voz ( dva puta dnevno ) iz Beograda za Minhen, staje i u Sankt Johhanu i u Bischopshofenu. Odatle je dvadesetak kilomatera do Zell am Zee-a. Kolima, u proseku za 8 sati preko Ljubljane i Karavanke tunela.
Restorani dobri i ya svaciji dzep i radnje odlicno sndbevene snadbevene. Za one sa decom, jednA od najvecih H&M radnji u Austriji.

pre 18 godina

Drago mi je što ljudi iz naših krajeva posećuju i pišu o ovom veoma lepom mestu. Imao sam sreće da više puta posetim Zell am See kako zimi tako i leti, nažalost poslednji put sam bio tamo 1997 godine. Nema sumnje da je veoma interesantan grad tokom zimskih meseci pre svega ljubiteljima skijanja ali je veoma atraktivan tokom leta pre svega ljubiteljima ribolova, paraglajdinga, jedriličarstva, vožnje bicikli, planinarenja... Više puta sam pecao na jezeru i mogu da kažem da je jezero bogato veoma krupnom belom ribom, šaranima, štukom, pastrmkama, jeguljama, smudjevima, linjacima itd. Veoma je interesantno noćno pecanje u blizini ulične rasvete pošto se tu skupljaju jegulje pa ih je moguće veoma lako upecati, pa čak i u vreme proslava kada se na sredini jezera organizuje vatromet. Zell am See je značajno napredova pogotovo pre i za vreme održavanja (čini mi se) svetskog prvenstva u skijanju u Saalbach / Hintegralmu (izvinjavam se ako sam pogrešno napisao naziv mesta) početkom 90-tih kada je napravljena veoma moderna železnička stanica. Znam da je uradjena i zaobilaznica jer je napravljen tunel kojim se zaobilazi mesto jer je u letnjim mesecima bila veoma velika gužva u mestu zbog semafora pa je bio veoma otežan tranzit. Postoji i veoma veliki broj mesta u okolini koji treba obići Saalfelden, Maria Alm, Leogang, Lofer i mnoga druga.

jeti

Mi smo bili na Kaprunu prosle godine u periodu od 27/3 i hvala bogu bila je gomila snega. Boravili smo u privatnom smestaju sa sopstvenom ishranom sto je sasvim cool sobzirom da imaju sjajno snabdevenu samoposlugu. Takodje im je dobro organizovana i skola skijanja tako da je nas klinac bio zbrinut od 10 ujutru do 3 popodne sa sve klopom pa smo muz i ja mogli da se na miru posvetimo skijanju (manje) i lencarenju (vise)bez staha da ce nam se dete dosadjivati...Koliko je lepo dokazuje i to sto idemo opet ove godine i svo troje jedva cekamo.