Petak, 05.03.2021.

21:00

Đurđević postao Crnogorac

Uroš Đurđević je postao novi reprezentativac Crne Gore.

Izvor: SN

Ðurðeviæ postao Crnogorac IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

163 Komentari

Sortiraj po:

Koja

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 05. mart 2021 21:12)

Nemaš ti pojma u zvezdi je igrao samo u podmlatku za U21 se izborio dok je igrao za RAD nerazumem zašto spominješ lopovski klub zvezdu

Koja

pre 3 godine

Srbija je dio CG i srbija se dici istorijom bugara, albanaca, CG i bosnjaka (bosnjaci bili hriscanska sekta i stim se srbija ponosi kazu da su to oni) srbiju kao naciju su izmislili turci.
(Miro Split, 06. mart 2021 21:09)

Ajde austriski konjušaru od.ebi

Miro Split

pre 3 godine

Srbija je dio CG i srbija se dici istorijom bugara, albanaca, CG i bosnjaka (bosnjaci bili hriscanska sekta i stim se srbija ponosi kazu da su to oni) srbiju kao naciju su izmislili turci.

Splavar

pre 3 godine

@Oprosti im, ne znaju šta pišu.
Da se ne vraćamo još dalje u prošlost do Prvog svetskog rata, kolika je tada mobilizacija bila.
Crna Gora je tad ušla u rat zbog Srbije.
Onda Balkanski ratovi, Božić na Mojkovcu itd.
Karadjordje je iz Vasojevića, Nemanjići poreklom iz danasnje Podgorice.
Pa dinastija Petrović i slavni Njegoš...
Crna Gora za Srpski rod nikada ne može biti tudja država.
Ne pocinje istorija od Mila ili komunista !!!

Urošu želim puno sreće i uspeha i reprezentativnoj karijeri.
(Diletant, 06. mart 2021 09:50)


Nisam ja rodjace izostavio Mojkovac sto ga ne znam i ne postujem. Dovoljno su nemacki istoricari o tome pisali. Ja sam samo naveo ono u cemu sam ucestvovao. Stari grad odziv blizu nule, Nbg, Cukarica, itd manje od 10% Nisam hteo oduziti komentar, mogao bih pomenuti one oz Boke, njima odziv bio skoro 100% a priblizno po celog CG. Sad ce meni neki slepac da kaze da je CG tudja zemlja. Jbg. rodjen sam u Bgd. ali ni svojoj generaciji ne oprastam jer im je bilo bitnije ubijati se medjusobno oko nekog sverca nego braniti zemlju. CG nikad nije pala po tom pitanju, e sad po svemu drugom su ko i mi, nazalost

A koliko vi ono koštate na TM

pre 3 godine

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu.
Što se tiče klasičnih napadača centarfora točno je da nemamo u najavi neke dobre, možda se izdvaja mali Musa koji igra za U21 Hrvatsku tj ostvario je zimus transfer iz Slavije Prag u Union Berlin ili mali Kulenović npr.
Međutim želio bih te podsjetiti da je Španjolska uzela Euro 2012 u formaciji 4-6-0, znači nisu tad imali nekog izrazitog strijelca ali su imali dovoljno ofanzivnih igrača iz veznog reda da je uvijek netko davao gol.
Hrvatska trenutačno ima bolju nadolazeću generaciju nego ovu iz Rusije. Da ne pričam u prazno potkrijepit ću činjenice.
Modrić je tek s 23 godine otišao iz Dinama u Tottenham a Vlašić sad ima 23 godine a najbolji je igrač Ruske lige. Kovačić ima tek 26 godina a iza sebe ima iskustva Intera, Reala i Chelsea. Brozović je još dovoljno mlad , isto tako Pašalić. Tu su krilni ofenzivni igrači Rebić, Brekalo, Pjaca. Nikola Moro sasvim korektna šestica ili osmica,ili Ivanušec npr, pa Lovro Majer desetka, bekovi Bradarić-Sosa, štoperi Šutalo-Gvardiol-Pongračić-Ćaleta Car. I za kraj da kažem da Hrvatska trenutačno ima poker golmana, ne zna se koji je bolji. Znači bit će tu igre

To bi bilo to

pre 3 godine

Od svih igraca iz Srbije koji su zaigrali za CG, jedini pravi gubitak je Marusic iz Lacija. Deficitarni smo na desnoj strani terena poprilicno a on bi nam odlicno dosao. Za Djurdjevica nisu odgovorni Piksi i FSS. Dogovorio se sa crnogorskim savezom jos pre mesec i po dana.

Diletant

pre 3 godine

@Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu...


E pa nezavisna jeste, ali tudja nije. Bar ne dok je Gorskog vijenca, pesme Ljuba Djurovica, Berana i roda Vasojevica. Tudja? Pa znas li koliki odziv rezervista je bio iz CG 90ih dok je krug dvojke bezao od poziva. Sram da te bude takvog razmisljanja i stava. Tebi je verovatno i Srpska “tudja.” Cuj, nije ti jasno, pa ne moze svakom sve objasniti
(Splavar, 05. mart 2021 21:42)

Oprosti im, ne znaju šta pišu.
Da se ne vraćamo još dalje u prošlost do Prvog svetskog rata, kolika je tada mobilizacija bila.
Crna Gora je tad ušla u rat zbog Srbije.
Onda Balkanski ratovi, Božić na Mojkovcu itd.
Karadjordje je iz Vasojevića, Nemanjići poreklom iz danasnje Podgorice.
Pa dinastija Petrović i slavni Njegoš...
Crna Gora za Srpski rod nikada ne može biti tudja država.
Ne pocinje istorija od Mila ili komunista !!!

Urošu želim puno sreće i uspeha i reprezentativnoj karijeri.

kad nacionalizam zaslijepi

pre 3 godine

@leptirica postoji velika razlika kad netko daje 9 golova s 20 godina u talijanskoj ligi od nekog u ruskoj koji ima 23. Nemas pojma o nogometu inace ne bi ostavljao ovako gluper komentare

Vitez Lukić od lamburginija

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 05. mart 2021 21:12)

Da je jedan od retkih normalnih ovde.

dr.haus

pre 3 godine

Ne vidim zasto je problem sto je Luka Jovic rezerva u Realu.Ako je kvalitetniji a Real ga verovatno ne bi kupovao da nije,onda trrba da igra.Pa Karagunis je Grcku vodio do zlata kao rezerva Intera.

Zex

pre 3 godine

Na osnovu cega jebin zasluzio poziv Piksija?On igra u drugoj ligi Spanije.Imamo Jovica, Vkahovica i Mitrovica koji ima najbolju statistiku, Vlahovic je odlican Jovic je klasa, decko se vodi kao igrac Real Madrida, sta je bilo tamo, bilo je ali on je trenutno naj vredniji nas naoadac.Djurdjevic nam nikada nije ni trebao.

leptirica

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.
(ljubitelj fudbala, 5. mart 2021 22:05)

Nisi neki ljubitelj kad pišeš takve gluposti. Tvoj talent Jović ne dominira ni u Eintrachtu, po transfermarktu vrijednost mu je 20 milja, a Vlahovic 9 golova u 24 nastupa... nije neki vrh talent, a vrijednost mu je tek 16 milja. Kad to zbrojiš vrijede tek trećinu onoga šta ti zamišljaš da vrijede. Šta se Rusije tiče, mali Vlasic je službeno najbolji igrač Ruske lige, tako da i si i tu fulao.

ne mora patriotizam samo malo dostojanstva

pre 3 godine

Dosta mu bilo nebuloza.. Srecno urose. Ti i joveta, kakav grobarski tandem..
(navijaci partizana, 5. mart 2021 21:08)

E moji navijači Partizana vi kao da ste jedva dočekali da Đurđević ne igra za Srbiju!? Very poor.

SrBiCg86

pre 3 godine

Ljudiii opustite se, pa mi sad vracemo bratske odnose, u sportu Crne Gore imace sansu i ljudi iz bratske zemlje a ne samo partijski pogodni i milogorci sa 2 prsta. Samo se opustite, Uros je Srbin, pa i ja sam iz Cg i Srbin sam kao i vecina nas :)

Ljubisa livac

pre 3 godine

@mrzi ga zidan

Koliko je golova Mitrovic dao ove sezone? U konkurenciji 100x slabijoj u Fulamu u odnosu na onu koju je Jovic imao u Realu? Aj budi iskren. Mitrovic je drugoligaski igrac, Jovic je klasa iznad, realno.

Deli

pre 3 godine

Treba da nam bude sve jedno . Crna Gora i Srbija ,to je jedna familija. Nije Crna Gora samo Milo,Brano i Cetinje. Videli smo i onu veličanstvenu Crnu Goru . Srećno momku.

Tragikomedija

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 5. mart 2021 21:12)

Momak je igrao za omladince Zvezde (i to u veoma ranom uzrastu s obzirom da je od 14. godine u Radu). Šta nam to govori molim te? Znaš koliko postoji igrača koji su igrali za omladinske škole jednog večitog, a igrali na seniorskom nivou za drugi, ili igrali za omladince oba kluba. Evo ti par primera: Gavrančić, Žarko Lazetić, Radonjić, Stojiljković, Pešić, Kljajić, Rendulić...

??"

pre 3 godine

(ljubitelj fudbala,

Kakve veze imaju Hrvati sa ovim sto se desava oko/sa Djurdjevicom?
Tekst o desavanjima u fudbalu ti/vi spominjete Hrvate, tekst o Djokovicu
vi ne mozete izdrzati da ne spomenete Federera il Nadala. Vi ste bolesnici.

Мрзи га Зидан

pre 3 godine

Ovi sto zale zasto nije ranije pozvan, pa kad spic Reala greje klupu da bi Mitrovic odrzavao karijeru, sta ocekivati za njega...
(Master Yoda, 5. mart 2021 21:38)


Шпиц Реала? Одавно се нисам овако насмејао. Тај је у Реалу дао два гола на тренингу, а требао би да буде главни нападач наше репрезентације... Шта све неће да се прочита овде...

Goran Paunkovic

pre 3 godine

ma kakav djurdjevic, nek ide gde hoce... taki igraci avakako nam ne trebaju... ko ni igra srcom za reprezentaciju nek igra gde hoce...

HestoLotte

pre 3 godine

Jos pre mesec i po je dobio drzavljanstvo, otac mu je Podgoricanin i nije on nikakav naturalizovani igrac... Srpskom savezu hvala sto je ispao korektan i nije ga zvao, mada sam siguran da bi Uros, kao covek od reci, odbio poziv.

Uostalom, u Srbiji nikad ne bio startni napadac, a u Crnoj Gori ce odmah biti starter.

Optimista998

pre 3 godine

Ne znam da li decko ima kakve veze sa Crnom Gorom, sto se roditelja tice. Nadam se samo da ovo nije uradio iz besa, neke osvete ako se tako moze nazvati. Okej, Mitar se ne dovodi u pitanje, Jovke postize golove za reprezentaciju, Vlahovic mlad, talentovan, mogao je samo da uleti umesto Despitovica, ali iskreno ako sam Srbin nikada ne bih mogao da igram za drugu reprezentaciju, pa cak ni za Crnu Goru, koju smatram svojom zemljom, ne interesuju me prepirke, volim Crnu Goru, kao sto se nadam da i oni vole nas.

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

@NSslaninar

Svaka tebi čast što si se setio Joveljića. Dečko je pravi golgeter u 16 metara, samo da ojača i igra što više i eto još jedne nade. Ma sve jasno kao dan. Napadača imamo kao nikada u poslednjih 15 godina. Jovića i Vlahovića treba forsirati i obojici pumpati samopouzdanje. Imaju dvocifren broj golova u Nemačkoj i Italiji a za reprezentaciju ukupno jedva 10 nastupa. Aspurd i ludilo. Umesto o tome da pričamo, brinemo ko će biti treći i četvrti špic. Potpune budalaštine.

Nije samo savez kriv, koji je truo pa je truo decenijama. Javnost i mediji nemaju pojma osnovne stvari. Nema analiza, tekstova, profi novinara, tv emisija. Da se analitički pristupi fudbalu i uđe u dubinu problematike. Nemamo bre fudbalsku nedeljnu novinu! Samo površno, rijaliti intrige i skandali. To je naš pogled na fudbal. Ko je menadžer i koja je pevaljka u zagrljaju. To mora se prekine ako želimo dugoročni preporod. I do nas je.

Dragan

pre 3 godine

Da bi igrao za Srbiju mora da bude zvezdaš.
U FSS zvezdaši su svi od čistača pa do Kokeze.
Takva je direktiva došla odozgo.
I uspesi se nižu jedan za drugim.

Kažem !

pre 3 godine

MUSTAFA
(Goran pi, 05. mart 2021 21:13)

Tako zovete i čoveka koji je sebe celog dao i bezbroj puta spašavao naš nacionalni tim . Za pametnije pojmove niste čuli !

Ton

pre 3 godine

Velika nepravda je ucinjena prema ovom momku, kapiten mlade reprezentacije i verovatno najkompletniji napadac kojeg imamo, nije dobio priliku da zaigra za A tim.

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.

Maks

pre 3 godine

Zamerio se ovima iz uprave Zvezde. Nisu ga hteli, prešao je u Partizan i napravio čudo sa Leonardom. Godinama ga namerno ignorišu iz FSS.
Za mene najkomletniji i najkarakterniji srpski napadač.
(Boske, 5. mart 2021 21:53)


Nemoj da siris dezinformacije, nikome se nije zamerio, nego mu Grof nije obecao minute, za razliku od Partizana kome je falio prvi napadac, a Djurdjevicu je trebao kontinuitet.

A ovo drugo sto si naveo da ne komentarisem..

NoName

pre 3 godine

lepo je decko rekao da mu nije krivo sto ga ne pozivaju i sto se toga tice nije sujetan.sad kada ga je piksi okreno skontali ste da je on crnogorski reprezentativac.jel to znaci da u savezu nemaju pojma sta koji kandidat radi i kakvi su mu planovi.srecno mili da se ne ljubimo.
(nebitan srbin, 05. mart 2021 21:39)

A šta treba da rade u savezu? Da budu na danonoćnoj vezi sa svakim potencijalnim reprezentativcem?.. Alo, Jovelja, jesi li večerao? Jesi li kakio na vreme?

NSslaninar

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.
(ljubitelj fudbala, 5. mart 2021 22:05)

Bravo care! Bravo!!! Da je Djurdjevic pozvan pre samo 4 meseca za baraz,isti ovi,ali bukvalno isti ovi koji sada ciljano troluju i botuju kako se "izvukao iz taloga,bravo neka si,kad ga mi nismo hteli,bravo FSS i kako smo izgubili Ronalda" bi ga pljuvali kao menadzerskog igraca,drugoligasa koji nam nije potreban! Svako realan i objektivan nema za cime da zali. Imamo bar 5 boljih napadaca od njega,i to u godinama u kojima ce na duze staze ciniti napadacke opcije,tako da nam on nije potreban. Imamo Mitrovica,Jovica,Vlahovica,Despotovica,Joveljica,a pojavice se jos neko,siguran sam.

Armata

pre 3 godine

Lik je sam rekao šta misli o sebi kad je izdao narod, državu i svoje pretke. Meni je samo žao zašto se sa svakim reprezentativcem u mlađim kategorijama ne potpiše ugovor da moraju da plate obeštećenje ako žele da nastupaju za drugu državu, jer je a Srbija plaćala njihov razvoj.

Vuk

pre 3 godine

Svaka mu čast. Krči sebi put igrajući fudbal. I nije postao Crnogorac, tata mu je rođen u Podgorici. Đurđeviću, fudbal je najbitniji za tebe. Kad budeš hteo za Srbiju da igraš, ako budeš bolji dobićeš priliku. To bi trebalo da važi za svakog igrača.

ns boy

pre 3 godine

Ne razumem niko nikad nije spomenuo sto on ne igra il sto nije na sirem spisku za nas a sad mu se zamera sto je to uradio.Ma svaka cast gledaj sebe i svoju karijeru,uostalom igra za bratsku Crnu Goru,srecno.

sima strahota

pre 3 godine

kako vec neko napisa zvezda, partizan, srbija pa crna gora.
toliko to njemu.
a po kvalitetu nema mjesta ni da Piksi pozove 10 spiceva.

nebitan srbin

pre 3 godine

lepo je decko rekao da mu nije krivo sto ga ne pozivaju i sto se toga tice nije sujetan.sad kada ga je piksi okreno skontali ste da je on crnogorski reprezentativac.jel to znaci da u savezu nemaju pojma sta koji kandidat radi i kakvi su mu planovi.srecno mili da se ne ljubimo.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Srećno mu bilo. Realno nije ni blizu kvaliteta malog Vlahovića koji je sa 20 već klasa za njega. Jović i Mitar mogu još 10 godina. Uroš je tu u rangu Despotovića, manje više. Plus imamo i Joveljića sve više igra i napreduje.

Enis

pre 3 godine

Super, bravo, ja mu ne zameram.

Stavise, zameram nasem ocajnom skautingu i kampanji koja je kroz godine propustila:
Ramba Petkovica, Marka Arnautovica, Majkla Rensinga sasvim solidan golman iz Bundeslige, ima nas pasos a dok je bio golman Bajerna mi smo zvali Jorgacevica i Stamenkovica, onda neki koji bi ako nista barem pojacali konkurenciju poput Misimovica, Vejinovica, Dragovica. Najskorije Kalajdzic i sada Djurdjevic a preti nam gubitak Save Cestica i Laze Samardzica, koje niko ni u mladje kategorije ne zove!

Problem je u tome sto svi ovi ljudi nisu deo jednog "kola" koje igra oko saveza vec decenijama, pa su eto nekakva trinaesta prasad, ili nevidljivi. Recimo i Neven Subotic, koji je srecom decko zakleti patriota kao pa se bukvalno sam nametnuo, je pobegao glavom bez obzira kad je video u kakvo je "kolo" usao.

Piksiju alal vera, najbolji nas igrac u novijoj istoriji, gospodin, ali nece on to promeniti, evo vec je sad pokazao. Daj boze da gresim.

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Hahaha, dee bree.Napraviste Ramba Petkovica od ovog momka.
Decko igra dobro u drugoj ligi Španije i to je sve.
I ne, nije bolji ni od Mitra, ni od Jovića, niti od Vlahovića.Despotović je takodje u dobroj formi i zasluzio je poziv.A Djurdjevic je ocigledno i ranije doneo odluku tako da ne krivite ni njega ni Piksija ni drzavu ni Boga.
Ok igrac, ali sumnjam da ce ikada da pridje ligama petice a da to nisu timovi koji se bore za opstanak.
A mozda i gresim.

medjed

pre 3 godine

Ahahaha, ti si ove naše sa dve leve noge krstio da su "Porše"?! Ako su oni Lada, mi smo maximalno Dacia.
(Joca, 5. mart 2021 21:41)


A dobro, poenta je bila da je Uros realno sagledao situaciju i skontao da kod nas ne bi dosao na red pored Mitrovica, Jovica i Vlahovica... jos kad skontas da je stariji od sve trojice... mrka kapa.
A nasi su realno blizu Porseu taman koliko i Uros startnih 11 Srbije, slazem se da smo manje-vise kao Dacia :)

Trajko

pre 3 godine

Jbg, znao je on dobro da pored Mitra, Jovica, Vlahovica pa i Despotovica, nema sta da trazi jer su svi slicnih godista kao ili dosta mladji cak.

gvozdje79

pre 3 godine

Vec vidim izjavu tipa Mirko Vucinic i Stefan Savic.
A sto se Srbija mJesa u Crnogorske izbore,rovare..i td i td...
Sretno i obavezno po dva prsta od sada da dizes

Michael Weatherly

pre 3 godine

Sramota. Trebao je dobiti poziv od Piksija, da zaigra za svoju zemlju, za Srbiju. Svejedno, želim mu svako dobro i puno sreće predstavljajući Crnu Goru.

Exe

pre 3 godine

I Dejan Lekic je davao mnogo golova za Hihon, nije se dizala prasina kao sad. I jedan od onih Scepovica, cini mi se, isto. Cemu lozenje na ovog limitiranog lika?

Istine radi

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 5. mart 2021 21:12)

Govori to da igraci koji su prosli kroz Partizan uvek otezano dolaze do reprezentacije. Milenkovic,Pavlovic su uporno sklanjani iz reprezentacije (seniorske i mlade) dok nisu otisli iz Partizana. Ima mesta za Gobeljica, to je najbitnije. Miletic je retkost koja se desila u poslednjoj deceniji. To nam govori da postoji neko nepisano pravilo da se sklanjaju igraci koji igraju za Partizan. Zato je fudbal tu gde jeste,selektori izvrsavaju naredjenja a savez vodi predsednik drzave.

Neki novi lik

pre 3 godine

Jos dodatak, njegov otac je rodjen u Podgoricanin.
(crnogorac, 5. mart 2021 21:06)

Djurdjevici su Kuci.Oblast/pleme u blizini Podgorice.Malo cudno jer su Djurdjevici iz Kuca svi presli na Islam.Znaci neki njegov predak se vratio u pravoslavlje...

Vucko

pre 3 godine

Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu. Kao da ce to nesto da mu pomogne u karijeri, niti ce sa njima otici na prvenstvo. Pretpostavljam da se sada Stojkovic i Ivanic kaju sto su otisli da igraju za CG, pogotovo Stojkovic koji bi sada bio starter jer nemamo krstenog desnog beka.

Djoka iz NY

pre 3 godine

Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu. Kao da ce to nesto da mu pomogne u karijeri, niti ce sa njima otici na prvenstvo. Pretpostavljam da se sada Stojkovic i Ivanic kaju sto su otisli da igraju za CG, pogotovo Stojkovic koji bi sada bio starter jer nemamo krstenog desnog beka.
(Vucko, 05. mart 2021 21:13)

Kako mu neće pomoći u karijeri? Svaki igrač koji ima u rezimeu da je reprezentativac je bar za 25-30% skuplji na tržištu. Šta ti misliš zašto se u našu reprezentaciju guraju igrači za koje svi vidimo da im tu nije mesto?

Master Yoda

pre 3 godine

Ovi sto zale zasto nije ranije pozvan, pa kad spic Reala greje klupu da bi Mitrovic odrzavao karijeru, sta ocekivati za njega. Mada to neopravdava ovaj gest, sve sto zna o fudbalu je ovde naucio i postigao, trebao je da ceka svoju priliku, dobio bi ke vec sad, ali ima ljudi kojima nista nije sveto.

NidzaNBGD

pre 3 godine

Bas mi je drago zovite propale igrace koji ne igraju u svojim klubovima sve zvezde i splavare a one koji igraju i koji se trude nemoj da zovete toliko o ovom da mu nece niko sastavljati ekipu

žilijen

pre 3 godine

Jos dodatak, njegov otac je rodjen u Podgoricanin.
(crnogorac, 05. mart 2021 21:06)

Jel stvarno misliš da nekog boli za vas, pa kao da obavestiš

Fikio

pre 3 godine

Mala gnjidica, oduvek mi je bio ogavan! Secam se jednom prilikom dok je igrao za U-21 selekciju, mi dobili penal i vec smo vodili s 2-3 gola razlike, a on bukvalno otima loptu nekome da bi on dao gol za svoju statistiku... E, od tog trenutka mi je trn u oku, tako da me ovo sad uopste, ali ni najmanje ne iznenadjuje! Taj bi igrao i za albaniju, i za bosnu, i za hrvatsku da mu sad ponude.

Grebic

pre 3 godine

Lepo je ovakve slucajeve u reprezentativnom fudbalu objasnio Aleksandar Kolarov, kada je Filip Stojkovic iz revolta izabrao da nastupa za reprezentaciju Crne Gore. Nek mu je sa srećom.

Owen

pre 3 godine

Pa dobro i to je srpska zemlja ali ipak nije normalno da kada ne igraš za svoju državu odeš da predstavljaš drugu državu jer prosto za reprezentaciju se igra ne da bi se poboljšao status na tržištu i ne da bi se napredovalo u karijeri već prosto iz osećaja ljubavi iz patriotizma dakle iz osećaja da tom narodu pripadaš igraš za svoje ljude za prijatelje porodicu i njima želiš da doneseš sreću a ne da menjaš kad ti odgovara pa nije to klub, tako da ovo je samo jš jedan primer lošeg vaspitanja gde je jasno da je materijalno pre svega najvažnije tako da neće on ni Crnoj Gori mnogo dobrog doneti jer prosto nije tu s pravim razlogom, na stranu to što nema kvalitet za Srbiju realno drugoligaški igrač bez posebnog talenta nama realno i ne treba

jo

pre 3 godine

CG vlast je tako licemjerna, ne daju crnogorcima rodjenim u cg kiji zive u Srbiji da glasaju ali hocr da prisvoje fudbalere koji su rodjeni u Srbiji. Jad i bijeda!

markkko

pre 3 godine

ma bre klasican interesdzija bez nekog posebnog morala
igrao za zvezdu pa partizan a navodno zvezdas, menja reprezentacije
to vam je moderan fudbal cist biznis i interes
ne mislim nesto posebno lose vec samo sa licnog stanovista

Kikujiro

pre 3 godine

Kakvo licemerje, ispljuvali Piksija zašto će da ga zove, sada ga pljuju zato što ga nije zvao. Isti ljudi, prljave licemerne sitne pakosne zlobne nestretne duše, jadnici na ceo svoj bedni život.

veliki strumf

pre 3 godine

Evo sada će se javiti gomila dusebriznika ovde. Imamo spiceve iz Real Madrida, Fiorentine, Premier lige i ruske lige a žalimo za špicem koji igra drugu špansku ligu!!! Pa Pavkov je za njega igracina a ni za njega mesta nema. Za Djurdjevica se niko živ setio ne bi da prekjuče nije neki novinar IZMISLIO priču da će ga Piksi pozvati. Očigledno je to bila totalna glupost jer ko zna kada se dečko dogovorio sa Crnogorcima. Imamo gomilu boljih spiceva od njega. Neka ide slobodno, njegov izbor, nije mi jasno šta svi odjednom kukaju zbog toga.

Splavar

pre 3 godine

@Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu...


E pa nezavisna jeste, ali tudja nije. Bar ne dok je Gorskog vijenca, pesme Ljuba Djurovica, Berana i roda Vasojevica. Tudja? Pa znas li koliki odziv rezervista je bio iz CG 90ih dok je krug dvojke bezao od poziva. Sram da te bude takvog razmisljanja i stava. Tebi je verovatno i Srpska “tudja.” Cuj, nije ti jasno, pa ne moze svakom sve objasniti

Joca

pre 3 godine

Tako sam i ja hteo da vozim Porsea, ali kad sam procenio svoje mogucnosti kupio sam Ladu....
(medjed, 5. mart 2021 21:31)

Ahahaha, ti si ove naše sa dve leve noge krstio da su "Porše"?! Ako su oni Lada, mi smo maximalno Dacia.

Mihajlović

pre 3 godine

Nema kvalitet za Srbiju, igra za montenegro. Samo mi nije jasno, nakon što su se opekli sa Ivanicem i Stojkovicem, zašto opet uzimaju srbe u nacionalni tim? Kad malo bolje razmislim, ova vest je potpuno nebitna. Nebitan igrač nebitne fudbalske selekcije..
Srbija igrala SP 2010 i 2018, mladi drugi u evropi 2007-e, omladinci prvaci evrope i sveta! Napredna Srbija!

Lars

pre 3 godine

Ovo sa našim fudbalom nije više ni smešno. E moj Piksi, sta ti je ovo trebalo?
(Adriano_Galliani, 5. mart 2021 21:03)


A sta mu je to po tebi "trebalo"? Drugoligaski igrac koji luta sezonama i sad su ga preporucile partije u segundi ili sezona u Srbiji pre tri sezone??

Pored Vlahovica, Jovica i Mitra? Moze da nosi cunjeve

Zoran

pre 3 godine

Za one koji ce da prozivaju Piksija "sto nije pozvan" i slicno, informacija da je odluku da igra za CG doneo jos pre 2 meseca. Tako da sada vise nije ni mogao biti pozvan. Daleko mu kuca.

Milan

pre 3 godine

Ovo sa našim fudbalom nije više ni smešno. E moj Piksi, sta ti je ovo trebalo?
(Adriano_Galliani, 05. mart 2021 21:03)

Kakve veze ima Piski sa njim moronu? Odlucio je za CG jos pre 3 meseca. Prosecan drugoligaski napadac. Ajde makse.

igor

pre 3 godine

Evo za vas sto podrzavate ovo, jedno pitanje, rodis se u zemlji svojoj, zavolis tu zemlju,sanjas nacionalni dres, sanjas da svom narodu kroz sport, svoju profesiju doneses uspeh, radost, da se boris kao sto su se tvoji preci borili za ovu zemlju.Nema mesta za tebe iz nekog razloga, da li opravdanog ili ne, po meni u ovom slucaju opravdanog posto po mom ukusu i misljenju imamo boljih napadaca, koja je svrha u ovom slucaju preci u drugi nacionalni tim, to da bi pokazao da si bitan negde tamo, da bi se osecao bitno. E to je problem postao nas srba sto bi svoje prodali za trenutak slave! Mozda gresim, moje neko vidjenje!

Fudbalski svet je zadrhtao!

pre 3 godine

Šrijetno, neka vi je na čast i čojstvo i herojstvo vašijega priješvetoga Miraša i 7 patuljaka.

I Monako je kneževina, po silini love, a ne po tome kolika je svetinja koju mora da odbrani!

aca

pre 3 godine

pa normalno kada se zove jedan Despotovic umesto njega kome je karijera na kraju a napadac poput Djurdjevica se ostavlja po strani... Ne moze mu niko zameriti

MIsha

pre 3 godine

Kad mu vec nisu dali sansu da zaigra za Srbiju, zasto ne bi izabrao Crnu Goru.
Pa ljudi, to je isti narod. Ne treba da se koljemo izmedju sebe, to odgovara politicarima koji se trude da zavade Srbe i Crnogorce. Braca i tacka.
SRBI I CRNOGORCI SU JEDNO ! !

trulo

pre 3 godine

Nije ovde u potpunosti Piksi kriv. Mogao je sada da ga pozove ali nije. Ovo je mnogo veća greška FSS. Trebalo je da debituje pre par godina i do sad bi imao po 15-ak minuta na 5 do 10 tekmi. Baš šteta. Naše dete i solidan igrač ?

Boske

pre 3 godine

Zamerio se ovima iz uprave Zvezde. Nisu ga hteli, prešao je u Partizan i napravio čudo sa Leonardom. Godinama ga namerno ignorišu iz FSS.
Za mene najkomletniji i najkarakterniji srpski napadač. Želim mu svu sreću. Nama ostadoše Mitar, Milenković, Kalaba, Rajković, Sergej i još par krštenih igrača. Splavari i menadžerske kombinacije nas uništiše.

Toecutter

pre 3 godine

Ovde nije bio "podoban"....
(Dr.Damir, 5. mart 2021 21:14)

Pored Vlahovica, Jovica, Mitra, cak i Pavkova nikad ni ne treba da bude "podoban"

Jovica

pre 3 godine

Evo ovako. Jovic 23 godine, Mitrovic 26,Vlahovic 20,Despotovic 28,Joveljic 21. I ajde sad kako bi on na duze staze imao tu mesto kod nas? Nikako. Tako da ne napadajte sve i svakog u Savezu i Piksija zbog drugoligaskog igraca. Nismo izgubili Mesija. Nek igra gde mi je bolje.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

zar nije baš juče bilo u onom tekstu o Piksijevim promenama da je pozvao Đurđevića u reprezentaciju Srbije?

Milija

pre 3 godine

Koliko glupih i bespotrebnih komentara. Srbija i Crna Gora su oduvek bili, jesu, i bice jedno te isto, dve drzave istog naroda koliko god se ekipa sa zapada i njihovi ovdasnji placenici trudili da nas zavade.

ћирилица

pre 3 godine

pa normalno kada se zove jedan Despotovic umesto njega kome je karijera na kraju a napadac poput Djurdjevica se ostavlja po strani... Ne moze mu niko zameriti
(aca, 05. mart 2021 21:04)

Урош Ђурђевић је само 2 године млађи од Деспотовића, који је иначе трећи стрелац руске лиге која је доста јача од Сегунде. На крају крајева, Деспотовић свакако неће добити ни минут поред Митровића, Јовић и Влаховића.

Dr.Primarijus

pre 3 godine

Pa dobro. Sa srecom. Decko je svestan da nema mesta u nasoj ekipi, osim sto bi ponekad bio izmena. Ovamo ce biti kolko tolko bitan igrac.

Dr.Primarijus

pre 3 godine

Pa dobro. Sa srecom. Decko je svestan da nema mesta u nasoj ekipi, osim sto bi ponekad bio izmena. Ovamo ce biti kolko tolko bitan igrac.

žilijen

pre 3 godine

Jos dodatak, njegov otac je rodjen u Podgoricanin.
(crnogorac, 05. mart 2021 21:06)

Jel stvarno misliš da nekog boli za vas, pa kao da obavestiš

Zoran

pre 3 godine

Za one koji ce da prozivaju Piksija "sto nije pozvan" i slicno, informacija da je odluku da igra za CG doneo jos pre 2 meseca. Tako da sada vise nije ni mogao biti pozvan. Daleko mu kuca.

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

zar nije baš juče bilo u onom tekstu o Piksijevim promenama da je pozvao Đurđevića u reprezentaciju Srbije?

Splavar

pre 3 godine

@Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu...


E pa nezavisna jeste, ali tudja nije. Bar ne dok je Gorskog vijenca, pesme Ljuba Djurovica, Berana i roda Vasojevica. Tudja? Pa znas li koliki odziv rezervista je bio iz CG 90ih dok je krug dvojke bezao od poziva. Sram da te bude takvog razmisljanja i stava. Tebi je verovatno i Srpska “tudja.” Cuj, nije ti jasno, pa ne moze svakom sve objasniti

Мрзи га Зидан

pre 3 godine

Ovi sto zale zasto nije ranije pozvan, pa kad spic Reala greje klupu da bi Mitrovic odrzavao karijeru, sta ocekivati za njega...
(Master Yoda, 5. mart 2021 21:38)


Шпиц Реала? Одавно се нисам овако насмејао. Тај је у Реалу дао два гола на тренингу, а требао би да буде главни нападач наше репрезентације... Шта све неће да се прочита овде...

NSslaninar

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.
(ljubitelj fudbala, 5. mart 2021 22:05)

Bravo care! Bravo!!! Da je Djurdjevic pozvan pre samo 4 meseca za baraz,isti ovi,ali bukvalno isti ovi koji sada ciljano troluju i botuju kako se "izvukao iz taloga,bravo neka si,kad ga mi nismo hteli,bravo FSS i kako smo izgubili Ronalda" bi ga pljuvali kao menadzerskog igraca,drugoligasa koji nam nije potreban! Svako realan i objektivan nema za cime da zali. Imamo bar 5 boljih napadaca od njega,i to u godinama u kojima ce na duze staze ciniti napadacke opcije,tako da nam on nije potreban. Imamo Mitrovica,Jovica,Vlahovica,Despotovica,Joveljica,a pojavice se jos neko,siguran sam.

Trajko

pre 3 godine

Jbg, znao je on dobro da pored Mitra, Jovica, Vlahovica pa i Despotovica, nema sta da trazi jer su svi slicnih godista kao ili dosta mladji cak.

MIsha

pre 3 godine

Kad mu vec nisu dali sansu da zaigra za Srbiju, zasto ne bi izabrao Crnu Goru.
Pa ljudi, to je isti narod. Ne treba da se koljemo izmedju sebe, to odgovara politicarima koji se trude da zavade Srbe i Crnogorce. Braca i tacka.
SRBI I CRNOGORCI SU JEDNO ! !

HestoLotte

pre 3 godine

Jos pre mesec i po je dobio drzavljanstvo, otac mu je Podgoricanin i nije on nikakav naturalizovani igrac... Srpskom savezu hvala sto je ispao korektan i nije ga zvao, mada sam siguran da bi Uros, kao covek od reci, odbio poziv.

Uostalom, u Srbiji nikad ne bio startni napadac, a u Crnoj Gori ce odmah biti starter.

Vucko

pre 3 godine

Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu. Kao da ce to nesto da mu pomogne u karijeri, niti ce sa njima otici na prvenstvo. Pretpostavljam da se sada Stojkovic i Ivanic kaju sto su otisli da igraju za CG, pogotovo Stojkovic koji bi sada bio starter jer nemamo krstenog desnog beka.

Maks

pre 3 godine

Zamerio se ovima iz uprave Zvezde. Nisu ga hteli, prešao je u Partizan i napravio čudo sa Leonardom. Godinama ga namerno ignorišu iz FSS.
Za mene najkomletniji i najkarakterniji srpski napadač.
(Boske, 5. mart 2021 21:53)


Nemoj da siris dezinformacije, nikome se nije zamerio, nego mu Grof nije obecao minute, za razliku od Partizana kome je falio prvi napadac, a Djurdjevicu je trebao kontinuitet.

A ovo drugo sto si naveo da ne komentarisem..

Optimista998

pre 3 godine

Ne znam da li decko ima kakve veze sa Crnom Gorom, sto se roditelja tice. Nadam se samo da ovo nije uradio iz besa, neke osvete ako se tako moze nazvati. Okej, Mitar se ne dovodi u pitanje, Jovke postize golove za reprezentaciju, Vlahovic mlad, talentovan, mogao je samo da uleti umesto Despitovica, ali iskreno ako sam Srbin nikada ne bih mogao da igram za drugu reprezentaciju, pa cak ni za Crnu Goru, koju smatram svojom zemljom, ne interesuju me prepirke, volim Crnu Goru, kao sto se nadam da i oni vole nas.

jo

pre 3 godine

CG vlast je tako licemjerna, ne daju crnogorcima rodjenim u cg kiji zive u Srbiji da glasaju ali hocr da prisvoje fudbalere koji su rodjeni u Srbiji. Jad i bijeda!

Kažem !

pre 3 godine

MUSTAFA
(Goran pi, 05. mart 2021 21:13)

Tako zovete i čoveka koji je sebe celog dao i bezbroj puta spašavao naš nacionalni tim . Za pametnije pojmove niste čuli !

Dragan

pre 3 godine

Da bi igrao za Srbiju mora da bude zvezdaš.
U FSS zvezdaši su svi od čistača pa do Kokeze.
Takva je direktiva došla odozgo.
I uspesi se nižu jedan za drugim.

Ton

pre 3 godine

Velika nepravda je ucinjena prema ovom momku, kapiten mlade reprezentacije i verovatno najkompletniji napadac kojeg imamo, nije dobio priliku da zaigra za A tim.

aca

pre 3 godine

pa normalno kada se zove jedan Despotovic umesto njega kome je karijera na kraju a napadac poput Djurdjevica se ostavlja po strani... Ne moze mu niko zameriti

Fikio

pre 3 godine

Mala gnjidica, oduvek mi je bio ogavan! Secam se jednom prilikom dok je igrao za U-21 selekciju, mi dobili penal i vec smo vodili s 2-3 gola razlike, a on bukvalno otima loptu nekome da bi on dao gol za svoju statistiku... E, od tog trenutka mi je trn u oku, tako da me ovo sad uopste, ali ni najmanje ne iznenadjuje! Taj bi igrao i za albaniju, i za bosnu, i za hrvatsku da mu sad ponude.

Goran Paunkovic

pre 3 godine

ma kakav djurdjevic, nek ide gde hoce... taki igraci avakako nam ne trebaju... ko ni igra srcom za reprezentaciju nek igra gde hoce...

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

@NSslaninar

Svaka tebi čast što si se setio Joveljića. Dečko je pravi golgeter u 16 metara, samo da ojača i igra što više i eto još jedne nade. Ma sve jasno kao dan. Napadača imamo kao nikada u poslednjih 15 godina. Jovića i Vlahovića treba forsirati i obojici pumpati samopouzdanje. Imaju dvocifren broj golova u Nemačkoj i Italiji a za reprezentaciju ukupno jedva 10 nastupa. Aspurd i ludilo. Umesto o tome da pričamo, brinemo ko će biti treći i četvrti špic. Potpune budalaštine.

Nije samo savez kriv, koji je truo pa je truo decenijama. Javnost i mediji nemaju pojma osnovne stvari. Nema analiza, tekstova, profi novinara, tv emisija. Da se analitički pristupi fudbalu i uđe u dubinu problematike. Nemamo bre fudbalsku nedeljnu novinu! Samo površno, rijaliti intrige i skandali. To je naš pogled na fudbal. Ko je menadžer i koja je pevaljka u zagrljaju. To mora se prekine ako želimo dugoročni preporod. I do nas je.

Deli

pre 3 godine

Treba da nam bude sve jedno . Crna Gora i Srbija ,to je jedna familija. Nije Crna Gora samo Milo,Brano i Cetinje. Videli smo i onu veličanstvenu Crnu Goru . Srećno momku.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Srećno mu bilo. Realno nije ni blizu kvaliteta malog Vlahovića koji je sa 20 već klasa za njega. Jović i Mitar mogu još 10 godina. Uroš je tu u rangu Despotovića, manje više. Plus imamo i Joveljića sve više igra i napreduje.

Mihajlović

pre 3 godine

Nema kvalitet za Srbiju, igra za montenegro. Samo mi nije jasno, nakon što su se opekli sa Ivanicem i Stojkovicem, zašto opet uzimaju srbe u nacionalni tim? Kad malo bolje razmislim, ova vest je potpuno nebitna. Nebitan igrač nebitne fudbalske selekcije..
Srbija igrala SP 2010 i 2018, mladi drugi u evropi 2007-e, omladinci prvaci evrope i sveta! Napredna Srbija!

SrBiCg86

pre 3 godine

Ljudiii opustite se, pa mi sad vracemo bratske odnose, u sportu Crne Gore imace sansu i ljudi iz bratske zemlje a ne samo partijski pogodni i milogorci sa 2 prsta. Samo se opustite, Uros je Srbin, pa i ja sam iz Cg i Srbin sam kao i vecina nas :)

Milija

pre 3 godine

Koliko glupih i bespotrebnih komentara. Srbija i Crna Gora su oduvek bili, jesu, i bice jedno te isto, dve drzave istog naroda koliko god se ekipa sa zapada i njihovi ovdasnji placenici trudili da nas zavade.

Jovica

pre 3 godine

Evo ovako. Jovic 23 godine, Mitrovic 26,Vlahovic 20,Despotovic 28,Joveljic 21. I ajde sad kako bi on na duze staze imao tu mesto kod nas? Nikako. Tako da ne napadajte sve i svakog u Savezu i Piksija zbog drugoligaskog igraca. Nismo izgubili Mesija. Nek igra gde mi je bolje.

ns boy

pre 3 godine

Ne razumem niko nikad nije spomenuo sto on ne igra il sto nije na sirem spisku za nas a sad mu se zamera sto je to uradio.Ma svaka cast gledaj sebe i svoju karijeru,uostalom igra za bratsku Crnu Goru,srecno.

Boske

pre 3 godine

Zamerio se ovima iz uprave Zvezde. Nisu ga hteli, prešao je u Partizan i napravio čudo sa Leonardom. Godinama ga namerno ignorišu iz FSS.
Za mene najkomletniji i najkarakterniji srpski napadač. Želim mu svu sreću. Nama ostadoše Mitar, Milenković, Kalaba, Rajković, Sergej i još par krštenih igrača. Splavari i menadžerske kombinacije nas uništiše.

Toecutter

pre 3 godine

Ovde nije bio "podoban"....
(Dr.Damir, 5. mart 2021 21:14)

Pored Vlahovica, Jovica, Mitra, cak i Pavkova nikad ni ne treba da bude "podoban"

NidzaNBGD

pre 3 godine

Bas mi je drago zovite propale igrace koji ne igraju u svojim klubovima sve zvezde i splavare a one koji igraju i koji se trude nemoj da zovete toliko o ovom da mu nece niko sastavljati ekipu

Armata

pre 3 godine

Lik je sam rekao šta misli o sebi kad je izdao narod, državu i svoje pretke. Meni je samo žao zašto se sa svakim reprezentativcem u mlađim kategorijama ne potpiše ugovor da moraju da plate obeštećenje ako žele da nastupaju za drugu državu, jer je a Srbija plaćala njihov razvoj.

ћирилица

pre 3 godine

pa normalno kada se zove jedan Despotovic umesto njega kome je karijera na kraju a napadac poput Djurdjevica se ostavlja po strani... Ne moze mu niko zameriti
(aca, 05. mart 2021 21:04)

Урош Ђурђевић је само 2 године млађи од Деспотовића, који је иначе трећи стрелац руске лиге која је доста јача од Сегунде. На крају крајева, Деспотовић свакако неће добити ни минут поред Митровића, Јовић и Влаховића.

NoName

pre 3 godine

lepo je decko rekao da mu nije krivo sto ga ne pozivaju i sto se toga tice nije sujetan.sad kada ga je piksi okreno skontali ste da je on crnogorski reprezentativac.jel to znaci da u savezu nemaju pojma sta koji kandidat radi i kakvi su mu planovi.srecno mili da se ne ljubimo.
(nebitan srbin, 05. mart 2021 21:39)

A šta treba da rade u savezu? Da budu na danonoćnoj vezi sa svakim potencijalnim reprezentativcem?.. Alo, Jovelja, jesi li večerao? Jesi li kakio na vreme?

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Hahaha, dee bree.Napraviste Ramba Petkovica od ovog momka.
Decko igra dobro u drugoj ligi Španije i to je sve.
I ne, nije bolji ni od Mitra, ni od Jovića, niti od Vlahovića.Despotović je takodje u dobroj formi i zasluzio je poziv.A Djurdjevic je ocigledno i ranije doneo odluku tako da ne krivite ni njega ni Piksija ni drzavu ni Boga.
Ok igrac, ali sumnjam da ce ikada da pridje ligama petice a da to nisu timovi koji se bore za opstanak.
A mozda i gresim.

Milan

pre 3 godine

Ovo sa našim fudbalom nije više ni smešno. E moj Piksi, sta ti je ovo trebalo?
(Adriano_Galliani, 05. mart 2021 21:03)

Kakve veze ima Piski sa njim moronu? Odlucio je za CG jos pre 3 meseca. Prosecan drugoligaski napadac. Ajde makse.

gvozdje79

pre 3 godine

Vec vidim izjavu tipa Mirko Vucinic i Stefan Savic.
A sto se Srbija mJesa u Crnogorske izbore,rovare..i td i td...
Sretno i obavezno po dva prsta od sada da dizes

Exe

pre 3 godine

I Dejan Lekic je davao mnogo golova za Hihon, nije se dizala prasina kao sad. I jedan od onih Scepovica, cini mi se, isto. Cemu lozenje na ovog limitiranog lika?

veliki strumf

pre 3 godine

Evo sada će se javiti gomila dusebriznika ovde. Imamo spiceve iz Real Madrida, Fiorentine, Premier lige i ruske lige a žalimo za špicem koji igra drugu špansku ligu!!! Pa Pavkov je za njega igracina a ni za njega mesta nema. Za Djurdjevica se niko živ setio ne bi da prekjuče nije neki novinar IZMISLIO priču da će ga Piksi pozvati. Očigledno je to bila totalna glupost jer ko zna kada se dečko dogovorio sa Crnogorcima. Imamo gomilu boljih spiceva od njega. Neka ide slobodno, njegov izbor, nije mi jasno šta svi odjednom kukaju zbog toga.

Michael Weatherly

pre 3 godine

Sramota. Trebao je dobiti poziv od Piksija, da zaigra za svoju zemlju, za Srbiju. Svejedno, želim mu svako dobro i puno sreće predstavljajući Crnu Goru.

igor

pre 3 godine

Evo za vas sto podrzavate ovo, jedno pitanje, rodis se u zemlji svojoj, zavolis tu zemlju,sanjas nacionalni dres, sanjas da svom narodu kroz sport, svoju profesiju doneses uspeh, radost, da se boris kao sto su se tvoji preci borili za ovu zemlju.Nema mesta za tebe iz nekog razloga, da li opravdanog ili ne, po meni u ovom slucaju opravdanog posto po mom ukusu i misljenju imamo boljih napadaca, koja je svrha u ovom slucaju preci u drugi nacionalni tim, to da bi pokazao da si bitan negde tamo, da bi se osecao bitno. E to je problem postao nas srba sto bi svoje prodali za trenutak slave! Mozda gresim, moje neko vidjenje!

Vitez Lukić od lamburginija

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 05. mart 2021 21:12)

Da je jedan od retkih normalnih ovde.

Djoka iz NY

pre 3 godine

Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu. Kao da ce to nesto da mu pomogne u karijeri, niti ce sa njima otici na prvenstvo. Pretpostavljam da se sada Stojkovic i Ivanic kaju sto su otisli da igraju za CG, pogotovo Stojkovic koji bi sada bio starter jer nemamo krstenog desnog beka.
(Vucko, 05. mart 2021 21:13)

Kako mu neće pomoći u karijeri? Svaki igrač koji ima u rezimeu da je reprezentativac je bar za 25-30% skuplji na tržištu. Šta ti misliš zašto se u našu reprezentaciju guraju igrači za koje svi vidimo da im tu nije mesto?

markkko

pre 3 godine

ma bre klasican interesdzija bez nekog posebnog morala
igrao za zvezdu pa partizan a navodno zvezdas, menja reprezentacije
to vam je moderan fudbal cist biznis i interes
ne mislim nesto posebno lose vec samo sa licnog stanovista

Joca

pre 3 godine

Tako sam i ja hteo da vozim Porsea, ali kad sam procenio svoje mogucnosti kupio sam Ladu....
(medjed, 5. mart 2021 21:31)

Ahahaha, ti si ove naše sa dve leve noge krstio da su "Porše"?! Ako su oni Lada, mi smo maximalno Dacia.

??"

pre 3 godine

(ljubitelj fudbala,

Kakve veze imaju Hrvati sa ovim sto se desava oko/sa Djurdjevicom?
Tekst o desavanjima u fudbalu ti/vi spominjete Hrvate, tekst o Djokovicu
vi ne mozete izdrzati da ne spomenete Federera il Nadala. Vi ste bolesnici.

dr.haus

pre 3 godine

Ne vidim zasto je problem sto je Luka Jovic rezerva u Realu.Ako je kvalitetniji a Real ga verovatno ne bi kupovao da nije,onda trrba da igra.Pa Karagunis je Grcku vodio do zlata kao rezerva Intera.

Kikujiro

pre 3 godine

Kakvo licemerje, ispljuvali Piksija zašto će da ga zove, sada ga pljuju zato što ga nije zvao. Isti ljudi, prljave licemerne sitne pakosne zlobne nestretne duše, jadnici na ceo svoj bedni život.

nebitan srbin

pre 3 godine

lepo je decko rekao da mu nije krivo sto ga ne pozivaju i sto se toga tice nije sujetan.sad kada ga je piksi okreno skontali ste da je on crnogorski reprezentativac.jel to znaci da u savezu nemaju pojma sta koji kandidat radi i kakvi su mu planovi.srecno mili da se ne ljubimo.

Lars

pre 3 godine

Ovo sa našim fudbalom nije više ni smešno. E moj Piksi, sta ti je ovo trebalo?
(Adriano_Galliani, 5. mart 2021 21:03)


A sta mu je to po tebi "trebalo"? Drugoligaski igrac koji luta sezonama i sad su ga preporucile partije u segundi ili sezona u Srbiji pre tri sezone??

Pored Vlahovica, Jovica i Mitra? Moze da nosi cunjeve

Owen

pre 3 godine

Pa dobro i to je srpska zemlja ali ipak nije normalno da kada ne igraš za svoju državu odeš da predstavljaš drugu državu jer prosto za reprezentaciju se igra ne da bi se poboljšao status na tržištu i ne da bi se napredovalo u karijeri već prosto iz osećaja ljubavi iz patriotizma dakle iz osećaja da tom narodu pripadaš igraš za svoje ljude za prijatelje porodicu i njima želiš da doneseš sreću a ne da menjaš kad ti odgovara pa nije to klub, tako da ovo je samo jš jedan primer lošeg vaspitanja gde je jasno da je materijalno pre svega najvažnije tako da neće on ni Crnoj Gori mnogo dobrog doneti jer prosto nije tu s pravim razlogom, na stranu to što nema kvalitet za Srbiju realno drugoligaški igrač bez posebnog talenta nama realno i ne treba

medjed

pre 3 godine

Ahahaha, ti si ove naše sa dve leve noge krstio da su "Porše"?! Ako su oni Lada, mi smo maximalno Dacia.
(Joca, 5. mart 2021 21:41)


A dobro, poenta je bila da je Uros realno sagledao situaciju i skontao da kod nas ne bi dosao na red pored Mitrovica, Jovica i Vlahovica... jos kad skontas da je stariji od sve trojice... mrka kapa.
A nasi su realno blizu Porseu taman koliko i Uros startnih 11 Srbije, slazem se da smo manje-vise kao Dacia :)

Diletant

pre 3 godine

@Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu...


E pa nezavisna jeste, ali tudja nije. Bar ne dok je Gorskog vijenca, pesme Ljuba Djurovica, Berana i roda Vasojevica. Tudja? Pa znas li koliki odziv rezervista je bio iz CG 90ih dok je krug dvojke bezao od poziva. Sram da te bude takvog razmisljanja i stava. Tebi je verovatno i Srpska “tudja.” Cuj, nije ti jasno, pa ne moze svakom sve objasniti
(Splavar, 05. mart 2021 21:42)

Oprosti im, ne znaju šta pišu.
Da se ne vraćamo još dalje u prošlost do Prvog svetskog rata, kolika je tada mobilizacija bila.
Crna Gora je tad ušla u rat zbog Srbije.
Onda Balkanski ratovi, Božić na Mojkovcu itd.
Karadjordje je iz Vasojevića, Nemanjići poreklom iz danasnje Podgorice.
Pa dinastija Petrović i slavni Njegoš...
Crna Gora za Srpski rod nikada ne može biti tudja država.
Ne pocinje istorija od Mila ili komunista !!!

Urošu želim puno sreće i uspeha i reprezentativnoj karijeri.

Istine radi

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 5. mart 2021 21:12)

Govori to da igraci koji su prosli kroz Partizan uvek otezano dolaze do reprezentacije. Milenkovic,Pavlovic su uporno sklanjani iz reprezentacije (seniorske i mlade) dok nisu otisli iz Partizana. Ima mesta za Gobeljica, to je najbitnije. Miletic je retkost koja se desila u poslednjoj deceniji. To nam govori da postoji neko nepisano pravilo da se sklanjaju igraci koji igraju za Partizan. Zato je fudbal tu gde jeste,selektori izvrsavaju naredjenja a savez vodi predsednik drzave.

Ljubisa livac

pre 3 godine

@mrzi ga zidan

Koliko je golova Mitrovic dao ove sezone? U konkurenciji 100x slabijoj u Fulamu u odnosu na onu koju je Jovic imao u Realu? Aj budi iskren. Mitrovic je drugoligaski igrac, Jovic je klasa iznad, realno.

Master Yoda

pre 3 godine

Ovi sto zale zasto nije ranije pozvan, pa kad spic Reala greje klupu da bi Mitrovic odrzavao karijeru, sta ocekivati za njega. Mada to neopravdava ovaj gest, sve sto zna o fudbalu je ovde naucio i postigao, trebao je da ceka svoju priliku, dobio bi ke vec sad, ali ima ljudi kojima nista nije sveto.

Neki novi lik

pre 3 godine

Jos dodatak, njegov otac je rodjen u Podgoricanin.
(crnogorac, 5. mart 2021 21:06)

Djurdjevici su Kuci.Oblast/pleme u blizini Podgorice.Malo cudno jer su Djurdjevici iz Kuca svi presli na Islam.Znaci neki njegov predak se vratio u pravoslavlje...

leptirica

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.
(ljubitelj fudbala, 5. mart 2021 22:05)

Nisi neki ljubitelj kad pišeš takve gluposti. Tvoj talent Jović ne dominira ni u Eintrachtu, po transfermarktu vrijednost mu je 20 milja, a Vlahovic 9 golova u 24 nastupa... nije neki vrh talent, a vrijednost mu je tek 16 milja. Kad to zbrojiš vrijede tek trećinu onoga šta ti zamišljaš da vrijede. Šta se Rusije tiče, mali Vlasic je službeno najbolji igrač Ruske lige, tako da i si i tu fulao.

sima strahota

pre 3 godine

kako vec neko napisa zvezda, partizan, srbija pa crna gora.
toliko to njemu.
a po kvalitetu nema mjesta ni da Piksi pozove 10 spiceva.

Grebic

pre 3 godine

Lepo je ovakve slucajeve u reprezentativnom fudbalu objasnio Aleksandar Kolarov, kada je Filip Stojkovic iz revolta izabrao da nastupa za reprezentaciju Crne Gore. Nek mu je sa srećom.

Enis

pre 3 godine

Super, bravo, ja mu ne zameram.

Stavise, zameram nasem ocajnom skautingu i kampanji koja je kroz godine propustila:
Ramba Petkovica, Marka Arnautovica, Majkla Rensinga sasvim solidan golman iz Bundeslige, ima nas pasos a dok je bio golman Bajerna mi smo zvali Jorgacevica i Stamenkovica, onda neki koji bi ako nista barem pojacali konkurenciju poput Misimovica, Vejinovica, Dragovica. Najskorije Kalajdzic i sada Djurdjevic a preti nam gubitak Save Cestica i Laze Samardzica, koje niko ni u mladje kategorije ne zove!

Problem je u tome sto svi ovi ljudi nisu deo jednog "kola" koje igra oko saveza vec decenijama, pa su eto nekakva trinaesta prasad, ili nevidljivi. Recimo i Neven Subotic, koji je srecom decko zakleti patriota kao pa se bukvalno sam nametnuo, je pobegao glavom bez obzira kad je video u kakvo je "kolo" usao.

Piksiju alal vera, najbolji nas igrac u novijoj istoriji, gospodin, ali nece on to promeniti, evo vec je sad pokazao. Daj boze da gresim.

Tragikomedija

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 5. mart 2021 21:12)

Momak je igrao za omladince Zvezde (i to u veoma ranom uzrastu s obzirom da je od 14. godine u Radu). Šta nam to govori molim te? Znaš koliko postoji igrača koji su igrali za omladinske škole jednog večitog, a igrali na seniorskom nivou za drugi, ili igrali za omladince oba kluba. Evo ti par primera: Gavrančić, Žarko Lazetić, Radonjić, Stojiljković, Pešić, Kljajić, Rendulić...

Vuk

pre 3 godine

Svaka mu čast. Krči sebi put igrajući fudbal. I nije postao Crnogorac, tata mu je rođen u Podgorici. Đurđeviću, fudbal je najbitniji za tebe. Kad budeš hteo za Srbiju da igraš, ako budeš bolji dobićeš priliku. To bi trebalo da važi za svakog igrača.

Zex

pre 3 godine

Na osnovu cega jebin zasluzio poziv Piksija?On igra u drugoj ligi Spanije.Imamo Jovica, Vkahovica i Mitrovica koji ima najbolju statistiku, Vlahovic je odlican Jovic je klasa, decko se vodi kao igrac Real Madrida, sta je bilo tamo, bilo je ali on je trenutno naj vredniji nas naoadac.Djurdjevic nam nikada nije ni trebao.

To bi bilo to

pre 3 godine

Od svih igraca iz Srbije koji su zaigrali za CG, jedini pravi gubitak je Marusic iz Lacija. Deficitarni smo na desnoj strani terena poprilicno a on bi nam odlicno dosao. Za Djurdjevica nisu odgovorni Piksi i FSS. Dogovorio se sa crnogorskim savezom jos pre mesec i po dana.

Fudbalski svet je zadrhtao!

pre 3 godine

Šrijetno, neka vi je na čast i čojstvo i herojstvo vašijega priješvetoga Miraša i 7 patuljaka.

I Monako je kneževina, po silini love, a ne po tome kolika je svetinja koju mora da odbrani!

ne mora patriotizam samo malo dostojanstva

pre 3 godine

Dosta mu bilo nebuloza.. Srecno urose. Ti i joveta, kakav grobarski tandem..
(navijaci partizana, 5. mart 2021 21:08)

E moji navijači Partizana vi kao da ste jedva dočekali da Đurđević ne igra za Srbiju!? Very poor.

trulo

pre 3 godine

Nije ovde u potpunosti Piksi kriv. Mogao je sada da ga pozove ali nije. Ovo je mnogo veća greška FSS. Trebalo je da debituje pre par godina i do sad bi imao po 15-ak minuta na 5 do 10 tekmi. Baš šteta. Naše dete i solidan igrač ?

A koliko vi ono koštate na TM

pre 3 godine

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu.
Što se tiče klasičnih napadača centarfora točno je da nemamo u najavi neke dobre, možda se izdvaja mali Musa koji igra za U21 Hrvatsku tj ostvario je zimus transfer iz Slavije Prag u Union Berlin ili mali Kulenović npr.
Međutim želio bih te podsjetiti da je Španjolska uzela Euro 2012 u formaciji 4-6-0, znači nisu tad imali nekog izrazitog strijelca ali su imali dovoljno ofanzivnih igrača iz veznog reda da je uvijek netko davao gol.
Hrvatska trenutačno ima bolju nadolazeću generaciju nego ovu iz Rusije. Da ne pričam u prazno potkrijepit ću činjenice.
Modrić je tek s 23 godine otišao iz Dinama u Tottenham a Vlašić sad ima 23 godine a najbolji je igrač Ruske lige. Kovačić ima tek 26 godina a iza sebe ima iskustva Intera, Reala i Chelsea. Brozović je još dovoljno mlad , isto tako Pašalić. Tu su krilni ofenzivni igrači Rebić, Brekalo, Pjaca. Nikola Moro sasvim korektna šestica ili osmica,ili Ivanušec npr, pa Lovro Majer desetka, bekovi Bradarić-Sosa, štoperi Šutalo-Gvardiol-Pongračić-Ćaleta Car. I za kraj da kažem da Hrvatska trenutačno ima poker golmana, ne zna se koji je bolji. Znači bit će tu igre

kad nacionalizam zaslijepi

pre 3 godine

@leptirica postoji velika razlika kad netko daje 9 golova s 20 godina u talijanskoj ligi od nekog u ruskoj koji ima 23. Nemas pojma o nogometu inace ne bi ostavljao ovako gluper komentare

Koja

pre 3 godine

Srbija je dio CG i srbija se dici istorijom bugara, albanaca, CG i bosnjaka (bosnjaci bili hriscanska sekta i stim se srbija ponosi kazu da su to oni) srbiju kao naciju su izmislili turci.
(Miro Split, 06. mart 2021 21:09)

Ajde austriski konjušaru od.ebi

Splavar

pre 3 godine

@Oprosti im, ne znaju šta pišu.
Da se ne vraćamo još dalje u prošlost do Prvog svetskog rata, kolika je tada mobilizacija bila.
Crna Gora je tad ušla u rat zbog Srbije.
Onda Balkanski ratovi, Božić na Mojkovcu itd.
Karadjordje je iz Vasojevića, Nemanjići poreklom iz danasnje Podgorice.
Pa dinastija Petrović i slavni Njegoš...
Crna Gora za Srpski rod nikada ne može biti tudja država.
Ne pocinje istorija od Mila ili komunista !!!

Urošu želim puno sreće i uspeha i reprezentativnoj karijeri.
(Diletant, 06. mart 2021 09:50)


Nisam ja rodjace izostavio Mojkovac sto ga ne znam i ne postujem. Dovoljno su nemacki istoricari o tome pisali. Ja sam samo naveo ono u cemu sam ucestvovao. Stari grad odziv blizu nule, Nbg, Cukarica, itd manje od 10% Nisam hteo oduziti komentar, mogao bih pomenuti one oz Boke, njima odziv bio skoro 100% a priblizno po celog CG. Sad ce meni neki slepac da kaze da je CG tudja zemlja. Jbg. rodjen sam u Bgd. ali ni svojoj generaciji ne oprastam jer im je bilo bitnije ubijati se medjusobno oko nekog sverca nego braniti zemlju. CG nikad nije pala po tom pitanju, e sad po svemu drugom su ko i mi, nazalost

Koja

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 05. mart 2021 21:12)

Nemaš ti pojma u zvezdi je igrao samo u podmlatku za U21 se izborio dok je igrao za RAD nerazumem zašto spominješ lopovski klub zvezdu

Miro Split

pre 3 godine

Srbija je dio CG i srbija se dici istorijom bugara, albanaca, CG i bosnjaka (bosnjaci bili hriscanska sekta i stim se srbija ponosi kazu da su to oni) srbiju kao naciju su izmislili turci.

žilijen

pre 3 godine

Jos dodatak, njegov otac je rodjen u Podgoricanin.
(crnogorac, 05. mart 2021 21:06)

Jel stvarno misliš da nekog boli za vas, pa kao da obavestiš

Vucko

pre 3 godine

Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu. Kao da ce to nesto da mu pomogne u karijeri, niti ce sa njima otici na prvenstvo. Pretpostavljam da se sada Stojkovic i Ivanic kaju sto su otisli da igraju za CG, pogotovo Stojkovic koji bi sada bio starter jer nemamo krstenog desnog beka.

Zoran

pre 3 godine

Za one koji ce da prozivaju Piksija "sto nije pozvan" i slicno, informacija da je odluku da igra za CG doneo jos pre 2 meseca. Tako da sada vise nije ni mogao biti pozvan. Daleko mu kuca.

Dragan

pre 3 godine

Da bi igrao za Srbiju mora da bude zvezdaš.
U FSS zvezdaši su svi od čistača pa do Kokeze.
Takva je direktiva došla odozgo.
I uspesi se nižu jedan za drugim.

Armata

pre 3 godine

Lik je sam rekao šta misli o sebi kad je izdao narod, državu i svoje pretke. Meni je samo žao zašto se sa svakim reprezentativcem u mlađim kategorijama ne potpiše ugovor da moraju da plate obeštećenje ako žele da nastupaju za drugu državu, jer je a Srbija plaćala njihov razvoj.

Мрзи га Зидан

pre 3 godine

Ovi sto zale zasto nije ranije pozvan, pa kad spic Reala greje klupu da bi Mitrovic odrzavao karijeru, sta ocekivati za njega...
(Master Yoda, 5. mart 2021 21:38)


Шпиц Реала? Одавно се нисам овако насмејао. Тај је у Реалу дао два гола на тренингу, а требао би да буде главни нападач наше репрезентације... Шта све неће да се прочита овде...

Mihajlović

pre 3 godine

Nema kvalitet za Srbiju, igra za montenegro. Samo mi nije jasno, nakon što su se opekli sa Ivanicem i Stojkovicem, zašto opet uzimaju srbe u nacionalni tim? Kad malo bolje razmislim, ova vest je potpuno nebitna. Nebitan igrač nebitne fudbalske selekcije..
Srbija igrala SP 2010 i 2018, mladi drugi u evropi 2007-e, omladinci prvaci evrope i sveta! Napredna Srbija!

Fikio

pre 3 godine

Mala gnjidica, oduvek mi je bio ogavan! Secam se jednom prilikom dok je igrao za U-21 selekciju, mi dobili penal i vec smo vodili s 2-3 gola razlike, a on bukvalno otima loptu nekome da bi on dao gol za svoju statistiku... E, od tog trenutka mi je trn u oku, tako da me ovo sad uopste, ali ni najmanje ne iznenadjuje! Taj bi igrao i za albaniju, i za bosnu, i za hrvatsku da mu sad ponude.

Boske

pre 3 godine

Zamerio se ovima iz uprave Zvezde. Nisu ga hteli, prešao je u Partizan i napravio čudo sa Leonardom. Godinama ga namerno ignorišu iz FSS.
Za mene najkomletniji i najkarakterniji srpski napadač. Želim mu svu sreću. Nama ostadoše Mitar, Milenković, Kalaba, Rajković, Sergej i još par krštenih igrača. Splavari i menadžerske kombinacije nas uništiše.

Ton

pre 3 godine

Velika nepravda je ucinjena prema ovom momku, kapiten mlade reprezentacije i verovatno najkompletniji napadac kojeg imamo, nije dobio priliku da zaigra za A tim.

MIsha

pre 3 godine

Kad mu vec nisu dali sansu da zaigra za Srbiju, zasto ne bi izabrao Crnu Goru.
Pa ljudi, to je isti narod. Ne treba da se koljemo izmedju sebe, to odgovara politicarima koji se trude da zavade Srbe i Crnogorce. Braca i tacka.
SRBI I CRNOGORCI SU JEDNO ! !

Kažem !

pre 3 godine

MUSTAFA
(Goran pi, 05. mart 2021 21:13)

Tako zovete i čoveka koji je sebe celog dao i bezbroj puta spašavao naš nacionalni tim . Za pametnije pojmove niste čuli !

Dr.Primarijus

pre 3 godine

Pa dobro. Sa srecom. Decko je svestan da nema mesta u nasoj ekipi, osim sto bi ponekad bio izmena. Ovamo ce biti kolko tolko bitan igrac.

Splavar

pre 3 godine

@Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu...


E pa nezavisna jeste, ali tudja nije. Bar ne dok je Gorskog vijenca, pesme Ljuba Djurovica, Berana i roda Vasojevica. Tudja? Pa znas li koliki odziv rezervista je bio iz CG 90ih dok je krug dvojke bezao od poziva. Sram da te bude takvog razmisljanja i stava. Tebi je verovatno i Srpska “tudja.” Cuj, nije ti jasno, pa ne moze svakom sve objasniti

Michael Weatherly

pre 3 godine

Sramota. Trebao je dobiti poziv od Piksija, da zaigra za svoju zemlju, za Srbiju. Svejedno, želim mu svako dobro i puno sreće predstavljajući Crnu Goru.

NoName

pre 3 godine

lepo je decko rekao da mu nije krivo sto ga ne pozivaju i sto se toga tice nije sujetan.sad kada ga je piksi okreno skontali ste da je on crnogorski reprezentativac.jel to znaci da u savezu nemaju pojma sta koji kandidat radi i kakvi su mu planovi.srecno mili da se ne ljubimo.
(nebitan srbin, 05. mart 2021 21:39)

A šta treba da rade u savezu? Da budu na danonoćnoj vezi sa svakim potencijalnim reprezentativcem?.. Alo, Jovelja, jesi li večerao? Jesi li kakio na vreme?

leptirica

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.
(ljubitelj fudbala, 5. mart 2021 22:05)

Nisi neki ljubitelj kad pišeš takve gluposti. Tvoj talent Jović ne dominira ni u Eintrachtu, po transfermarktu vrijednost mu je 20 milja, a Vlahovic 9 golova u 24 nastupa... nije neki vrh talent, a vrijednost mu je tek 16 milja. Kad to zbrojiš vrijede tek trećinu onoga šta ti zamišljaš da vrijede. Šta se Rusije tiče, mali Vlasic je službeno najbolji igrač Ruske lige, tako da i si i tu fulao.

Istine radi

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 5. mart 2021 21:12)

Govori to da igraci koji su prosli kroz Partizan uvek otezano dolaze do reprezentacije. Milenkovic,Pavlovic su uporno sklanjani iz reprezentacije (seniorske i mlade) dok nisu otisli iz Partizana. Ima mesta za Gobeljica, to je najbitnije. Miletic je retkost koja se desila u poslednjoj deceniji. To nam govori da postoji neko nepisano pravilo da se sklanjaju igraci koji igraju za Partizan. Zato je fudbal tu gde jeste,selektori izvrsavaju naredjenja a savez vodi predsednik drzave.

Goran Paunkovic

pre 3 godine

ma kakav djurdjevic, nek ide gde hoce... taki igraci avakako nam ne trebaju... ko ni igra srcom za reprezentaciju nek igra gde hoce...

aca

pre 3 godine

pa normalno kada se zove jedan Despotovic umesto njega kome je karijera na kraju a napadac poput Djurdjevica se ostavlja po strani... Ne moze mu niko zameriti

NidzaNBGD

pre 3 godine

Bas mi je drago zovite propale igrace koji ne igraju u svojim klubovima sve zvezde i splavare a one koji igraju i koji se trude nemoj da zovete toliko o ovom da mu nece niko sastavljati ekipu

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.

Ljubisa livac

pre 3 godine

@mrzi ga zidan

Koliko je golova Mitrovic dao ove sezone? U konkurenciji 100x slabijoj u Fulamu u odnosu na onu koju je Jovic imao u Realu? Aj budi iskren. Mitrovic je drugoligaski igrac, Jovic je klasa iznad, realno.

gvozdje79

pre 3 godine

Vec vidim izjavu tipa Mirko Vucinic i Stefan Savic.
A sto se Srbija mJesa u Crnogorske izbore,rovare..i td i td...
Sretno i obavezno po dva prsta od sada da dizes

jo

pre 3 godine

CG vlast je tako licemjerna, ne daju crnogorcima rodjenim u cg kiji zive u Srbiji da glasaju ali hocr da prisvoje fudbalere koji su rodjeni u Srbiji. Jad i bijeda!

Fudbalski svet je zadrhtao!

pre 3 godine

Šrijetno, neka vi je na čast i čojstvo i herojstvo vašijega priješvetoga Miraša i 7 patuljaka.

I Monako je kneževina, po silini love, a ne po tome kolika je svetinja koju mora da odbrani!

Master Yoda

pre 3 godine

Ovi sto zale zasto nije ranije pozvan, pa kad spic Reala greje klupu da bi Mitrovic odrzavao karijeru, sta ocekivati za njega. Mada to neopravdava ovaj gest, sve sto zna o fudbalu je ovde naucio i postigao, trebao je da ceka svoju priliku, dobio bi ke vec sad, ali ima ljudi kojima nista nije sveto.

Milija

pre 3 godine

Koliko glupih i bespotrebnih komentara. Srbija i Crna Gora su oduvek bili, jesu, i bice jedno te isto, dve drzave istog naroda koliko god se ekipa sa zapada i njihovi ovdasnji placenici trudili da nas zavade.

SrBiCg86

pre 3 godine

Ljudiii opustite se, pa mi sad vracemo bratske odnose, u sportu Crne Gore imace sansu i ljudi iz bratske zemlje a ne samo partijski pogodni i milogorci sa 2 prsta. Samo se opustite, Uros je Srbin, pa i ja sam iz Cg i Srbin sam kao i vecina nas :)

Owen

pre 3 godine

Pa dobro i to je srpska zemlja ali ipak nije normalno da kada ne igraš za svoju državu odeš da predstavljaš drugu državu jer prosto za reprezentaciju se igra ne da bi se poboljšao status na tržištu i ne da bi se napredovalo u karijeri već prosto iz osećaja ljubavi iz patriotizma dakle iz osećaja da tom narodu pripadaš igraš za svoje ljude za prijatelje porodicu i njima želiš da doneseš sreću a ne da menjaš kad ti odgovara pa nije to klub, tako da ovo je samo jš jedan primer lošeg vaspitanja gde je jasno da je materijalno pre svega najvažnije tako da neće on ni Crnoj Gori mnogo dobrog doneti jer prosto nije tu s pravim razlogom, na stranu to što nema kvalitet za Srbiju realno drugoligaški igrač bez posebnog talenta nama realno i ne treba

Optimista998

pre 3 godine

Ne znam da li decko ima kakve veze sa Crnom Gorom, sto se roditelja tice. Nadam se samo da ovo nije uradio iz besa, neke osvete ako se tako moze nazvati. Okej, Mitar se ne dovodi u pitanje, Jovke postize golove za reprezentaciju, Vlahovic mlad, talentovan, mogao je samo da uleti umesto Despitovica, ali iskreno ako sam Srbin nikada ne bih mogao da igram za drugu reprezentaciju, pa cak ni za Crnu Goru, koju smatram svojom zemljom, ne interesuju me prepirke, volim Crnu Goru, kao sto se nadam da i oni vole nas.

Toecutter

pre 3 godine

Ovde nije bio "podoban"....
(Dr.Damir, 5. mart 2021 21:14)

Pored Vlahovica, Jovica, Mitra, cak i Pavkova nikad ni ne treba da bude "podoban"

igor

pre 3 godine

Evo za vas sto podrzavate ovo, jedno pitanje, rodis se u zemlji svojoj, zavolis tu zemlju,sanjas nacionalni dres, sanjas da svom narodu kroz sport, svoju profesiju doneses uspeh, radost, da se boris kao sto su se tvoji preci borili za ovu zemlju.Nema mesta za tebe iz nekog razloga, da li opravdanog ili ne, po meni u ovom slucaju opravdanog posto po mom ukusu i misljenju imamo boljih napadaca, koja je svrha u ovom slucaju preci u drugi nacionalni tim, to da bi pokazao da si bitan negde tamo, da bi se osecao bitno. E to je problem postao nas srba sto bi svoje prodali za trenutak slave! Mozda gresim, moje neko vidjenje!

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Srećno mu bilo. Realno nije ni blizu kvaliteta malog Vlahovića koji je sa 20 već klasa za njega. Jović i Mitar mogu još 10 godina. Uroš je tu u rangu Despotovića, manje više. Plus imamo i Joveljića sve više igra i napreduje.

Maks

pre 3 godine

Zamerio se ovima iz uprave Zvezde. Nisu ga hteli, prešao je u Partizan i napravio čudo sa Leonardom. Godinama ga namerno ignorišu iz FSS.
Za mene najkomletniji i najkarakterniji srpski napadač.
(Boske, 5. mart 2021 21:53)


Nemoj da siris dezinformacije, nikome se nije zamerio, nego mu Grof nije obecao minute, za razliku od Partizana kome je falio prvi napadac, a Djurdjevicu je trebao kontinuitet.

A ovo drugo sto si naveo da ne komentarisem..

Neki novi lik

pre 3 godine

Jos dodatak, njegov otac je rodjen u Podgoricanin.
(crnogorac, 5. mart 2021 21:06)

Djurdjevici su Kuci.Oblast/pleme u blizini Podgorice.Malo cudno jer su Djurdjevici iz Kuca svi presli na Islam.Znaci neki njegov predak se vratio u pravoslavlje...

Deli

pre 3 godine

Treba da nam bude sve jedno . Crna Gora i Srbija ,to je jedna familija. Nije Crna Gora samo Milo,Brano i Cetinje. Videli smo i onu veličanstvenu Crnu Goru . Srećno momku.

multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši

pre 3 godine

zar nije baš juče bilo u onom tekstu o Piksijevim promenama da je pozvao Đurđevića u reprezentaciju Srbije?

Exe

pre 3 godine

I Dejan Lekic je davao mnogo golova za Hihon, nije se dizala prasina kao sad. I jedan od onih Scepovica, cini mi se, isto. Cemu lozenje na ovog limitiranog lika?

ne mora patriotizam samo malo dostojanstva

pre 3 godine

Dosta mu bilo nebuloza.. Srecno urose. Ti i joveta, kakav grobarski tandem..
(navijaci partizana, 5. mart 2021 21:08)

E moji navijači Partizana vi kao da ste jedva dočekali da Đurđević ne igra za Srbiju!? Very poor.

Vitez Lukić od lamburginija

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 05. mart 2021 21:12)

Da je jedan od retkih normalnih ovde.

Trajko

pre 3 godine

Jbg, znao je on dobro da pored Mitra, Jovica, Vlahovica pa i Despotovica, nema sta da trazi jer su svi slicnih godista kao ili dosta mladji cak.

Joca

pre 3 godine

Tako sam i ja hteo da vozim Porsea, ali kad sam procenio svoje mogucnosti kupio sam Ladu....
(medjed, 5. mart 2021 21:31)

Ahahaha, ti si ove naše sa dve leve noge krstio da su "Porše"?! Ako su oni Lada, mi smo maximalno Dacia.

markkko

pre 3 godine

ma bre klasican interesdzija bez nekog posebnog morala
igrao za zvezdu pa partizan a navodno zvezdas, menja reprezentacije
to vam je moderan fudbal cist biznis i interes
ne mislim nesto posebno lose vec samo sa licnog stanovista

veliki strumf

pre 3 godine

Evo sada će se javiti gomila dusebriznika ovde. Imamo spiceve iz Real Madrida, Fiorentine, Premier lige i ruske lige a žalimo za špicem koji igra drugu špansku ligu!!! Pa Pavkov je za njega igracina a ni za njega mesta nema. Za Djurdjevica se niko živ setio ne bi da prekjuče nije neki novinar IZMISLIO priču da će ga Piksi pozvati. Očigledno je to bila totalna glupost jer ko zna kada se dečko dogovorio sa Crnogorcima. Imamo gomilu boljih spiceva od njega. Neka ide slobodno, njegov izbor, nije mi jasno šta svi odjednom kukaju zbog toga.

Vuk

pre 3 godine

Svaka mu čast. Krči sebi put igrajući fudbal. I nije postao Crnogorac, tata mu je rođen u Podgorici. Đurđeviću, fudbal je najbitniji za tebe. Kad budeš hteo za Srbiju da igraš, ako budeš bolji dobićeš priliku. To bi trebalo da važi za svakog igrača.

ns boy

pre 3 godine

Ne razumem niko nikad nije spomenuo sto on ne igra il sto nije na sirem spisku za nas a sad mu se zamera sto je to uradio.Ma svaka cast gledaj sebe i svoju karijeru,uostalom igra za bratsku Crnu Goru,srecno.

NSslaninar

pre 3 godine

Kakvi smo mi Srbi pobrkani i blesavi, čudo. Da je Đurđević pozivan pre 6 meseci svi ali svi bi se krstili jer šta će nam špic iz Segunde koji pritom ima 26,27 godina. Večeras se plače kao da je lično Levandovski izgubljen.

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu. I Đorđe Despotović je bolji, igra u Rusiji i napredovao je izuzetno, isto godište. Urošu svaka čast na formi i sve najbolje ali da plačemo za njim nećemo sigurno. Uradio je šta je hteo.

Očigledno ne veruje u svoje kvalitete da može da zaigra pored 3 klasna napadača. Legitimno i to je to.
(ljubitelj fudbala, 5. mart 2021 22:05)

Bravo care! Bravo!!! Da je Djurdjevic pozvan pre samo 4 meseca za baraz,isti ovi,ali bukvalno isti ovi koji sada ciljano troluju i botuju kako se "izvukao iz taloga,bravo neka si,kad ga mi nismo hteli,bravo FSS i kako smo izgubili Ronalda" bi ga pljuvali kao menadzerskog igraca,drugoligasa koji nam nije potreban! Svako realan i objektivan nema za cime da zali. Imamo bar 5 boljih napadaca od njega,i to u godinama u kojima ce na duze staze ciniti napadacke opcije,tako da nam on nije potreban. Imamo Mitrovica,Jovica,Vlahovica,Despotovica,Joveljica,a pojavice se jos neko,siguran sam.

ajaJaZeMšipA

pre 3 godine

Hahaha, dee bree.Napraviste Ramba Petkovica od ovog momka.
Decko igra dobro u drugoj ligi Španije i to je sve.
I ne, nije bolji ni od Mitra, ni od Jovića, niti od Vlahovića.Despotović je takodje u dobroj formi i zasluzio je poziv.A Djurdjevic je ocigledno i ranije doneo odluku tako da ne krivite ni njega ni Piksija ni drzavu ni Boga.
Ok igrac, ali sumnjam da ce ikada da pridje ligama petice a da to nisu timovi koji se bore za opstanak.
A mozda i gresim.

HestoLotte

pre 3 godine

Jos pre mesec i po je dobio drzavljanstvo, otac mu je Podgoricanin i nije on nikakav naturalizovani igrac... Srpskom savezu hvala sto je ispao korektan i nije ga zvao, mada sam siguran da bi Uros, kao covek od reci, odbio poziv.

Uostalom, u Srbiji nikad ne bio startni napadac, a u Crnoj Gori ce odmah biti starter.

Jovica

pre 3 godine

Evo ovako. Jovic 23 godine, Mitrovic 26,Vlahovic 20,Despotovic 28,Joveljic 21. I ajde sad kako bi on na duze staze imao tu mesto kod nas? Nikako. Tako da ne napadajte sve i svakog u Savezu i Piksija zbog drugoligaskog igraca. Nismo izgubili Mesija. Nek igra gde mi je bolje.

Diletant

pre 3 godine

@Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu...


E pa nezavisna jeste, ali tudja nije. Bar ne dok je Gorskog vijenca, pesme Ljuba Djurovica, Berana i roda Vasojevica. Tudja? Pa znas li koliki odziv rezervista je bio iz CG 90ih dok je krug dvojke bezao od poziva. Sram da te bude takvog razmisljanja i stava. Tebi je verovatno i Srpska “tudja.” Cuj, nije ti jasno, pa ne moze svakom sve objasniti
(Splavar, 05. mart 2021 21:42)

Oprosti im, ne znaju šta pišu.
Da se ne vraćamo još dalje u prošlost do Prvog svetskog rata, kolika je tada mobilizacija bila.
Crna Gora je tad ušla u rat zbog Srbije.
Onda Balkanski ratovi, Božić na Mojkovcu itd.
Karadjordje je iz Vasojevića, Nemanjići poreklom iz danasnje Podgorice.
Pa dinastija Petrović i slavni Njegoš...
Crna Gora za Srpski rod nikada ne može biti tudja država.
Ne pocinje istorija od Mila ili komunista !!!

Urošu želim puno sreće i uspeha i reprezentativnoj karijeri.

trulo

pre 3 godine

Nije ovde u potpunosti Piksi kriv. Mogao je sada da ga pozove ali nije. Ovo je mnogo veća greška FSS. Trebalo je da debituje pre par godina i do sad bi imao po 15-ak minuta na 5 do 10 tekmi. Baš šteta. Naše dete i solidan igrač ?

sima strahota

pre 3 godine

kako vec neko napisa zvezda, partizan, srbija pa crna gora.
toliko to njemu.
a po kvalitetu nema mjesta ni da Piksi pozove 10 spiceva.

Zex

pre 3 godine

Na osnovu cega jebin zasluzio poziv Piksija?On igra u drugoj ligi Spanije.Imamo Jovica, Vkahovica i Mitrovica koji ima najbolju statistiku, Vlahovic je odlican Jovic je klasa, decko se vodi kao igrac Real Madrida, sta je bilo tamo, bilo je ali on je trenutno naj vredniji nas naoadac.Djurdjevic nam nikada nije ni trebao.

ћирилица

pre 3 godine

pa normalno kada se zove jedan Despotovic umesto njega kome je karijera na kraju a napadac poput Djurdjevica se ostavlja po strani... Ne moze mu niko zameriti
(aca, 05. mart 2021 21:04)

Урош Ђурђевић је само 2 године млађи од Деспотовића, који је иначе трећи стрелац руске лиге која је доста јача од Сегунде. На крају крајева, Деспотовић свакако неће добити ни минут поред Митровића, Јовић и Влаховића.

A koliko vi ono koštate na TM

pre 3 godine

Ej ljudi, imamo Vlahovića i Jovića! Dva bisera koja će dominirati narednih 10 godina. 100 miliona na kamari bez preterivanja. Hrvati nemaju takva dva talenta u napadu.
Što se tiče klasičnih napadača centarfora točno je da nemamo u najavi neke dobre, možda se izdvaja mali Musa koji igra za U21 Hrvatsku tj ostvario je zimus transfer iz Slavije Prag u Union Berlin ili mali Kulenović npr.
Međutim želio bih te podsjetiti da je Španjolska uzela Euro 2012 u formaciji 4-6-0, znači nisu tad imali nekog izrazitog strijelca ali su imali dovoljno ofanzivnih igrača iz veznog reda da je uvijek netko davao gol.
Hrvatska trenutačno ima bolju nadolazeću generaciju nego ovu iz Rusije. Da ne pričam u prazno potkrijepit ću činjenice.
Modrić je tek s 23 godine otišao iz Dinama u Tottenham a Vlašić sad ima 23 godine a najbolji je igrač Ruske lige. Kovačić ima tek 26 godina a iza sebe ima iskustva Intera, Reala i Chelsea. Brozović je još dovoljno mlad , isto tako Pašalić. Tu su krilni ofenzivni igrači Rebić, Brekalo, Pjaca. Nikola Moro sasvim korektna šestica ili osmica,ili Ivanušec npr, pa Lovro Majer desetka, bekovi Bradarić-Sosa, štoperi Šutalo-Gvardiol-Pongračić-Ćaleta Car. I za kraj da kažem da Hrvatska trenutačno ima poker golmana, ne zna se koji je bolji. Znači bit će tu igre

Enis

pre 3 godine

Super, bravo, ja mu ne zameram.

Stavise, zameram nasem ocajnom skautingu i kampanji koja je kroz godine propustila:
Ramba Petkovica, Marka Arnautovica, Majkla Rensinga sasvim solidan golman iz Bundeslige, ima nas pasos a dok je bio golman Bajerna mi smo zvali Jorgacevica i Stamenkovica, onda neki koji bi ako nista barem pojacali konkurenciju poput Misimovica, Vejinovica, Dragovica. Najskorije Kalajdzic i sada Djurdjevic a preti nam gubitak Save Cestica i Laze Samardzica, koje niko ni u mladje kategorije ne zove!

Problem je u tome sto svi ovi ljudi nisu deo jednog "kola" koje igra oko saveza vec decenijama, pa su eto nekakva trinaesta prasad, ili nevidljivi. Recimo i Neven Subotic, koji je srecom decko zakleti patriota kao pa se bukvalno sam nametnuo, je pobegao glavom bez obzira kad je video u kakvo je "kolo" usao.

Piksiju alal vera, najbolji nas igrac u novijoj istoriji, gospodin, ali nece on to promeniti, evo vec je sad pokazao. Daj boze da gresim.

??"

pre 3 godine

(ljubitelj fudbala,

Kakve veze imaju Hrvati sa ovim sto se desava oko/sa Djurdjevicom?
Tekst o desavanjima u fudbalu ti/vi spominjete Hrvate, tekst o Djokovicu
vi ne mozete izdrzati da ne spomenete Federera il Nadala. Vi ste bolesnici.

dr.haus

pre 3 godine

Ne vidim zasto je problem sto je Luka Jovic rezerva u Realu.Ako je kvalitetniji a Real ga verovatno ne bi kupovao da nije,onda trrba da igra.Pa Karagunis je Grcku vodio do zlata kao rezerva Intera.

kad nacionalizam zaslijepi

pre 3 godine

@leptirica postoji velika razlika kad netko daje 9 golova s 20 godina u talijanskoj ligi od nekog u ruskoj koji ima 23. Nemas pojma o nogometu inace ne bi ostavljao ovako gluper komentare

Grebic

pre 3 godine

Lepo je ovakve slucajeve u reprezentativnom fudbalu objasnio Aleksandar Kolarov, kada je Filip Stojkovic iz revolta izabrao da nastupa za reprezentaciju Crne Gore. Nek mu je sa srećom.

Tragikomedija

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 5. mart 2021 21:12)

Momak je igrao za omladince Zvezde (i to u veoma ranom uzrastu s obzirom da je od 14. godine u Radu). Šta nam to govori molim te? Znaš koliko postoji igrača koji su igrali za omladinske škole jednog večitog, a igrali na seniorskom nivou za drugi, ili igrali za omladince oba kluba. Evo ti par primera: Gavrančić, Žarko Lazetić, Radonjić, Stojiljković, Pešić, Kljajić, Rendulić...

Lars

pre 3 godine

Ovo sa našim fudbalom nije više ni smešno. E moj Piksi, sta ti je ovo trebalo?
(Adriano_Galliani, 5. mart 2021 21:03)


A sta mu je to po tebi "trebalo"? Drugoligaski igrac koji luta sezonama i sad su ga preporucile partije u segundi ili sezona u Srbiji pre tri sezone??

Pored Vlahovica, Jovica i Mitra? Moze da nosi cunjeve

Milan

pre 3 godine

Ovo sa našim fudbalom nije više ni smešno. E moj Piksi, sta ti je ovo trebalo?
(Adriano_Galliani, 05. mart 2021 21:03)

Kakve veze ima Piski sa njim moronu? Odlucio je za CG jos pre 3 meseca. Prosecan drugoligaski napadac. Ajde makse.

medjed

pre 3 godine

Ahahaha, ti si ove naše sa dve leve noge krstio da su "Porše"?! Ako su oni Lada, mi smo maximalno Dacia.
(Joca, 5. mart 2021 21:41)


A dobro, poenta je bila da je Uros realno sagledao situaciju i skontao da kod nas ne bi dosao na red pored Mitrovica, Jovica i Vlahovica... jos kad skontas da je stariji od sve trojice... mrka kapa.
A nasi su realno blizu Porseu taman koliko i Uros startnih 11 Srbije, slazem se da smo manje-vise kao Dacia :)

ljubitelj fudbala

pre 3 godine

@NSslaninar

Svaka tebi čast što si se setio Joveljića. Dečko je pravi golgeter u 16 metara, samo da ojača i igra što više i eto još jedne nade. Ma sve jasno kao dan. Napadača imamo kao nikada u poslednjih 15 godina. Jovića i Vlahovića treba forsirati i obojici pumpati samopouzdanje. Imaju dvocifren broj golova u Nemačkoj i Italiji a za reprezentaciju ukupno jedva 10 nastupa. Aspurd i ludilo. Umesto o tome da pričamo, brinemo ko će biti treći i četvrti špic. Potpune budalaštine.

Nije samo savez kriv, koji je truo pa je truo decenijama. Javnost i mediji nemaju pojma osnovne stvari. Nema analiza, tekstova, profi novinara, tv emisija. Da se analitički pristupi fudbalu i uđe u dubinu problematike. Nemamo bre fudbalsku nedeljnu novinu! Samo površno, rijaliti intrige i skandali. To je naš pogled na fudbal. Ko je menadžer i koja je pevaljka u zagrljaju. To mora se prekine ako želimo dugoročni preporod. I do nas je.

Kikujiro

pre 3 godine

Kakvo licemerje, ispljuvali Piksija zašto će da ga zove, sada ga pljuju zato što ga nije zvao. Isti ljudi, prljave licemerne sitne pakosne zlobne nestretne duše, jadnici na ceo svoj bedni život.

Djoka iz NY

pre 3 godine

Meni ovakvi ljudi nisu jasni, odes da igras za tudju drzavu. Kao da ce to nesto da mu pomogne u karijeri, niti ce sa njima otici na prvenstvo. Pretpostavljam da se sada Stojkovic i Ivanic kaju sto su otisli da igraju za CG, pogotovo Stojkovic koji bi sada bio starter jer nemamo krstenog desnog beka.
(Vucko, 05. mart 2021 21:13)

Kako mu neće pomoći u karijeri? Svaki igrač koji ima u rezimeu da je reprezentativac je bar za 25-30% skuplji na tržištu. Šta ti misliš zašto se u našu reprezentaciju guraju igrači za koje svi vidimo da im tu nije mesto?

nebitan srbin

pre 3 godine

lepo je decko rekao da mu nije krivo sto ga ne pozivaju i sto se toga tice nije sujetan.sad kada ga je piksi okreno skontali ste da je on crnogorski reprezentativac.jel to znaci da u savezu nemaju pojma sta koji kandidat radi i kakvi su mu planovi.srecno mili da se ne ljubimo.

Koja

pre 3 godine

Crvena Zvezda, Srbija U21, Partizan pa CG... Sta nam to govori o ovom coveku? Srecno u sv slučaju...
(deshagm, 05. mart 2021 21:12)

Nemaš ti pojma u zvezdi je igrao samo u podmlatku za U21 se izborio dok je igrao za RAD nerazumem zašto spominješ lopovski klub zvezdu

To bi bilo to

pre 3 godine

Od svih igraca iz Srbije koji su zaigrali za CG, jedini pravi gubitak je Marusic iz Lacija. Deficitarni smo na desnoj strani terena poprilicno a on bi nam odlicno dosao. Za Djurdjevica nisu odgovorni Piksi i FSS. Dogovorio se sa crnogorskim savezom jos pre mesec i po dana.

Miro Split

pre 3 godine

Srbija je dio CG i srbija se dici istorijom bugara, albanaca, CG i bosnjaka (bosnjaci bili hriscanska sekta i stim se srbija ponosi kazu da su to oni) srbiju kao naciju su izmislili turci.

Splavar

pre 3 godine

@Oprosti im, ne znaju šta pišu.
Da se ne vraćamo još dalje u prošlost do Prvog svetskog rata, kolika je tada mobilizacija bila.
Crna Gora je tad ušla u rat zbog Srbije.
Onda Balkanski ratovi, Božić na Mojkovcu itd.
Karadjordje je iz Vasojevića, Nemanjići poreklom iz danasnje Podgorice.
Pa dinastija Petrović i slavni Njegoš...
Crna Gora za Srpski rod nikada ne može biti tudja država.
Ne pocinje istorija od Mila ili komunista !!!

Urošu želim puno sreće i uspeha i reprezentativnoj karijeri.
(Diletant, 06. mart 2021 09:50)


Nisam ja rodjace izostavio Mojkovac sto ga ne znam i ne postujem. Dovoljno su nemacki istoricari o tome pisali. Ja sam samo naveo ono u cemu sam ucestvovao. Stari grad odziv blizu nule, Nbg, Cukarica, itd manje od 10% Nisam hteo oduziti komentar, mogao bih pomenuti one oz Boke, njima odziv bio skoro 100% a priblizno po celog CG. Sad ce meni neki slepac da kaze da je CG tudja zemlja. Jbg. rodjen sam u Bgd. ali ni svojoj generaciji ne oprastam jer im je bilo bitnije ubijati se medjusobno oko nekog sverca nego braniti zemlju. CG nikad nije pala po tom pitanju, e sad po svemu drugom su ko i mi, nazalost

Koja

pre 3 godine

Srbija je dio CG i srbija se dici istorijom bugara, albanaca, CG i bosnjaka (bosnjaci bili hriscanska sekta i stim se srbija ponosi kazu da su to oni) srbiju kao naciju su izmislili turci.
(Miro Split, 06. mart 2021 21:09)

Ajde austriski konjušaru od.ebi