Subota, 04.07.2020.

21:20

Amerikanci digli glas: US open je veći od Đokovića i Nadala

Američki teniseri Sem Kveri i Tenis Sandgren smatraju da bi US open trebalo da se održi čak i ako najbolji igrači ne budu učestvovali.

Izvor: MT

Amerikanci digli glas: US open je veæi od Ðokoviæa i Nadala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Jeste

pre 3 godine

sudeći po komentarima, kad velika trojka prestane da igra tenis, i gren slem turniri bi trebalo da se ugase?
US open je postojao mnogo pre nego što su se rodili F, N i Đ, i postojaće mnogo duže po njihovom penzionisanju. Možda nekima to izgleda kao mundijal bez najvećih reprezentacija, u redu, pa šta? Italija se nije ni kvalifikovala na prošli mundijal, Nemačka je ispala u prvom krugu, pa ne vidim da se zbog toga fudbal manje gledao, ili da je mundijal bio lošiji.
Pre ili kasnije će se pojaviti neko ko će početi da pobeđuje veliku trojku, i to je sasvim normalno.

PLANdemija

pre 3 godine

Pa nešto kao svetsko prvenstvo bez Brazila, Argentine i Nemačke...može, ali...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Runi, 4. jul 2020 23:00)

Pre bih rekao bez Brazila, Italije i Nemacke -tri najtrofejnije reprezentacije. Ostli mogu povremeno da zablistaju, ali ove 3 reprezentacije uvek spadaju u favorite.
(Milan, 4. jul 2020 23:45)

Van teme ali Italija je odavno postala qurton u fudbalu. Da si reko Francuska ili Španija pa i ajde.

Elem PLANdemija test broj 2 je u toku malko ranije nego što je planirano a to je bio septembar.

U celoj priči sreća naša da je virus slabiji od gripa inače bi još u prvoj turi pomrlo pola prodavaca a mi bi smo svi jeli hleb umočen u alkohol.

Ivan

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!
(Ivan, 4. jul 2020 23:28) # Link komentara

Prava si legenda , sad vidim ko je izmislio viceve o Chuck Norris-u !
(KIng, 5. jul 2020 05:46)

Epa hvala hvala, drago mi je da ceniš moj rad i da pomno pratiš sve što pišem! Rodila majka pametno dete, alal ti vera legendo! A ja se toliko trudio da sakrijem tu tajnu vezu Chucka Norrisa sa US Openom, a ti sve to dešifrovao! Poražen sam, bravo legendo, razotkrio si me! :-)

Lavica

pre 3 godine

Pa naravno da zelite da se odrzi, samo tako bi neki amerikanac "mozda" osvojio turnir, s tim da ne igraju Nole I Nadal...a posto Federer najavljuje brzi povratak na teren, jer je nacuo da ova dva majstora mozda ne ucestvuju, pa mu je to JEDINA Sansa da osvoji turnir I to "mozda"osvoji...da je turnir kao sto je US open veci od Noleta I Nadala I par drugih tenisera, oni ne bi ni igrali na tom turniru nego na nekom drugom jos vecem, gde se turniri ne bi merili po velicini nego po velikim igracima koji bi ih osvajali...😜😛😜

Ljubo

pre 3 godine

A zašto su ove što si nabrojao veći od Bate Borisova.Jedino su veći po tome što su od svoga nastanka uložili toliko para od kojih se moglo napraviti da ni jedan čovek ne bude gladan,šta više uopšte nebi bilo siromaštva već bi svi bili srednja klasa i živeli bi život dostojan čoveku.I to daju pare bez da ih iko proverava,lako je tako poslovati i biti uspešan kada ti neko stalno upumpava pare.

PERA

pre 3 godine

...KAO KADA BI LIGU SAMPIONA IGRALI BEZ REALA,BARSE,CELZIJA,JUVENTUSA...A ONDA IZADJE BATE BORISOV I KAZE DA BI STETA BILO NE IGRATI...

Malo je glupo

pre 3 godine

Zaista ne vidim razlog zasto ne bi dosli. Em im virus ne moze nista, em teniseri imaju jako malo kontakta medjusobno dok su na terenu. Ukoliko nedodju to bi bilo jos jedno besmisleno pridavanje znacaju ovom virusu,koji je uveliko prenaduvan. Ako mogu fudbaleri,zasto ne mogu teniseri da igraju svoje meceve ?
(Pljuvac svih stilova, 04. jul 2020 21:30)

Kao neko ko ima 30 godina i zdrav je ko dren, nisam 2 puta u celom životu uzeo antibiotik, bavim se sportom, a trenutno me je ovaj virus klepio kao nikad ništa, mogu reći da nikako nije prenaduvan.. Ako ovako klepa mene, mogu misliti nekog od 50 godina, sa stomačinom i visokim pritiskom npr..

Pavle

pre 3 godine

Kveri tebi nista ne menja i da oni ne igraju, svakako neces proci prvo kolo. Ne znam sta se lozis, imas 40 godina a hajlajt karijere ti je mec od dva dana na Wimbledonu. I ti si nasao da mislis...

sir oliver

pre 3 godine

Ali da jos ima ljudi ovde koji se naloze na @menadjer komentare, ne mogu da shvatim! Ovaj se verovatno negde krivi od smeha, citajuci ove pametne odgovore!

Molder

pre 3 godine

Ma da sam na Noletovom mestu, nebi im isao nigde do sledece godine sa izgovorom da se plasim Korone i zaraze, na konto toga sto su ga ovoliko pljuvali i "gazili" zbog Adrije pa neznam sta da bude, makar i pao na 20.o mesto, neka vide sta i koliko znaci kada njega nema...

ica luben

pre 3 godine

US open isti kao i svi drugi turniri i kao svi drugi GS.Stvarno mislite da dubai da umesto 5 miliona da 500 miliona, i ne mora da bude bude grand slam niko na GS ne bi otiso :)

Sasa

pre 3 godine

Kako jih nije sramota digraju tenis kad ljudi umiru od korone
(koroničar, 04. jul 2020 21:21)

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Вук Караџић, 5. jul 2020 00:06) # Link komentara

Nije ovde povucena paralela izmedju primera jednakih tezina. Vidim da su se mnogi okliznuli, sudeci po broju lajkova koje si dobio. Ovde se vidi koliko je lako izmanipulisati.

nikos

pre 3 godine

"Mislim da je USTA učinio dovoljno kada je u pitanju sigurnost i mislim da će turnir proći prilično glatko", dodao je Sandgren."
Jel, a za Adria tour si lajao na sva usta po pitanju sigurnosti! U cemu je razlika ... sem u velicini i sto je prvi bio humanitarni a drugi "puca od love"?

Debeli Sef

pre 3 godine

US open je preduzece. Neka preduzeca rade za vreme korone a neka ne. Sva se pridrzavaju zalona zemlje u kojoj su. Ako USA kaze da moze da se igra oni mogu a i ne moraju da organizuju. Vec kako im se isplati a igraci mogu a i ne moraju da igraju, vec kako im se isplati. Tako da ne znam sta je tu za diskusiju.

KIng

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!
(Ivan, 4. jul 2020 23:28) # Link komentara

Prava si legenda , sad vidim ko je izmislio viceve o Chuck Norris-u !

Јабучило

pre 3 godine

Dve nedelje posle US opena se igra Rolan Garos! Ko dolazi iz USA u Evropu dve nedelje karantina! Igraci koji budu igrali u Njujorku, nece moci biti spremni za Pariz! Zbog toga ce neki igraci birati izmedju Njujorka i Pariza! Za sve ove sto pitaju sta i kako, sto nece da igraju, sto se boje itd! Niko se od njih ne boji, nego suluda pravila!
(sir oliver, 04. jul 2020 22:13)

А Ноле прележао!

Golgy17

pre 3 godine

US Open se igra od 1881. Roland Garros od 1891.

Da li zaista mislite da ovi turniri treba da se odrze samo ako igraju trojica igraca koji, eto, igraju u vreme kad je vama doslo da pratite tenis? Tenis nije poceo sa Djokovicem, niti ce se sa njim zavrsiti.

Sportski pozdrav.

gradjanin

pre 3 godine

Pa igrace bez publike tako da je svejedno dal igra kurta ili murta, kada nema preseka stanja ko je zainteresovan za turnir, tako neka igraju sami sa sobom

max

pre 3 godine

...posto amerika nije u stanju 5 meseci da obuzda jedan obican virus
(kraja, 04. jul 2020 21:50)

Glavni problem u Americi je taj sto tamo mora da se radi po ceni smrti. Amerika nije socijalna drzava poput Evrope. Tamo kosta svaki miligram udahnutog kiseonika. Takav je sistem, ko radi - ziv je, a ko ne radi - mrtav je. Najsuroviji oblik kapitalizma koji ti omugucuje mnogo ako si zdrav, jak i vredan ali ako nisi nadrljao si. Iz toga razloga, svi mnogo rade, ne mogu da se primene mere i veliko je zarazavanje. Kod nas covek ne mora nista ni da radi i snacice se nekako, prezivece.

max

pre 3 godine

Pa zato postoje ATP250 i ATP500. Ajde ATP1000 mozda i moze da se provuce bez najboljih ali i tu je pod znakom pitanja da se igra bas bez i jednog od najboljih ali GS je nezamisliv bez najboljih, to je jednostavno takmicenje za najboljeg tenisera u 4 runde. Sasvim je druga stvar opravdana sprecenost nekog od najboljih usled povrede kao sto se to desavalo sa Federerom, Novakom i Rafom a sasvim druga stvar ne dolazak nekoliko zdravih najboljih usled losih uslova.

max

pre 3 godine

Sta reci. Jednostavno, nije sportski osvojiti titulu najboljeg ukoliko su opravdano spreceni najbolji. Druga je stvar nesrecni slucaj povrede ili nekog drugog opravdanog razloga izostajanja jednog od najboljih al ovo je vec nesto drugo. Nije titula cilj sam po sebi vec je titula dokaz najboljeg. Koliku vrednost moze imati takva titula kad je osvojena izostankom desetak najboljih? Znamo da su trenutno najbolji evropljani. Nisu problem samo Nole i Rafa. Imamo tu i Ruse, Grka, Nemca, Austrijanca, Hrvate, Italijane, Francuze... Koji bese ono najbolji Amerikanac, 50-i? Ja bi uveo samo jedan uslov, ukoliko ne ucestvuje bar npr 7 ili 6 iz top 10, nema odrzavanja. Pa nije to ATP500. Zamislite svetsko prvenstvo u kosarci bez Amerike, Spanije, Srbije, Francuske i Argentine. Pa kakav znacaj ima pobednik? Pobednik turnira?

ZokiNS

pre 3 godine

Novak bi trebao da podnese ostavku na funkciju predsednika saveta igraca, da ga vise ne smaraju, ostane kod kuce, da trenira na sljaci i eventualno ako je sigurno odigra RG. Sve ostalo je potpuno besmisleno. Traziti od porodicnog coveka sa dvoje male dece da provede u karantinu 14 dana u odlasku i 14 dana u povratku zbog igranja jednog turnira, je besmisleno pa makar to bio i US Open a da nepricamo o tome u kakvoj je on formi sad posle odlezanog virusa. Svidelo se to nama ili ne, postoje sanse da izgubi u ranoj fazi takmicenja i u tom slucaju bi ceo put bio potpuno uzaludan. Broj 1 svetskog tenisa ide na turnir da ga osvoji a ne da bi se pojavio na istom zbog sponzorskih zelja...

Ima li taj turnir i ta titula ikakvu tezinu, a da se smatra formalno regularnom?

pre 3 godine

Samo tako i moze da nekima "svane". Ali koliko se boduje i koja je poenta znati da si osvojio GS turnir samo zato zahvaljujuci izostanku top igraca u vanrednim okolnostima? Ima formalno, ali u glavi tog tenisera dok dize pehar, ako je pravi sportista i covek, mora da ostane knedla u ustima.

Вук Караџић

pre 3 godine

Kako jih nije sramota digraju tenis kad ljudi umiru od korone
(koroničar, 04. jul 2020 21:21)

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време

Will Mosley

pre 3 godine

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време
(Вук Караџић, 05. jul 2020 00:06)

A to je isto isto kao sinobus i autobus.

Will Mosley

pre 3 godine

Je l to sad znaci da ovo moze da traje beskonacno, u nedogled, do smaka sveta?
(glupo ili ne, pitanje, 04. jul 2020 23:42)

Da.

Heisenberg

pre 3 godine

Vise veze ima sa Grckom recimo nego sa Amerikom.

Gde su oni u svetu tenisa...
(GM)

Kako gde su? Imaju izuzetne turnire, imaju grend slem sampione. Serena, Venus, Agasi, Sampras, Mekinro, braca Brajan. Eto samo to imaju. Neverovatno....

drvobradi

pre 3 godine

Koja šizofrenija. Đoković neće da igra US Open, filozofira o uslovima ali mu je ok da organizuje Adria Tour sa sve publikom i noćnim provodom. Sa druge strane, ovi stvaraju histeriju kako Đoković igra tenis dok ljudi umiru, kako je bezobziran ali nemaju problem da oni organizuju turnir dok SAD ima preko 50k zaraženih dnevno.

danger

pre 3 godine

Koliko si ti druže nepismen, to je strašno. Nije ni čudo da veruješ u teorije zavere.

#OSTANIKOTKUĆE
#BUDIOVCA
(menađer, 04. jul 2020 21:21)

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

(Burgess, 4. jul 2020 22:15)

Ti bas nisi bistar momak.. ja pricam o tenisu,a ti pricas o klubovima i provodu. Tenis sam po sebi nema kontakta i poprilicno su bezbedni ! Svakako bezbedniji nego fudbaleri koji uveliko igraju. A sta oni rade mimo turnira,nema nikakve veze sa samim turnirom i tenisom. Zarazili su se (pod uslovom da su uopste zarazeni,jer su testovi pouzdani kao vremenska prognoza) u klubovima gde ima gomila ljudi i svi su nabijeni u malom prostoru. Tako da zaista ne vidim kako sam ja ispao glup u svom komentaru,a ti ispao brilijantan,jer momak,pises gluposti.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Gren Slem postoji zbog najvećih svetskih igrača, a ne oni zbog njega! Prema tome ne, nije US Open niti bilo koji drugi Gren Slem veći od Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih igrača, već naprotiv, svi oni su VEĆI OD NJEGA, ZBOG NJIH ON POSTOJI, NE ONI ZBOG NJEGA, to neka je ovim malima jasno!

Ivan

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 3 godine

1. Ovaj momak u svojoj izjavi nije pomenuo nikoga pojedinacno. Ni Novaka ni Nadala (ni Federera)
2. Kada neko ode iz Zvezde ili Partizana svi mi kazemo da sz ti klubovi veci od tog igraca (i jesu)
3. US Open nihe svetsko prvenstvo nego otvoreno prvenstvo te zemlje. Znaci, ucestvuje onaj ko po broju poena to zasluzuje. Ako ne zeli to je njegova odluka a prvenstvo je i dalje tu za one koji hoce da ucestvuju. Nema niceg spornog u ovoj izjavi.

vrg

pre 3 godine

A šta ako se igrač zarazi na Us openu i ne preboli do nekog sljedećeg turnira,recimo RG. Da li je Rg regularan, da li je sezona regularna...a šta ako ih se zarazi recimo 10? Zna li netko šta u tome slučaju?
(Pitanje, 4. jul 2020 22:03)

pa brate, sta se desavalo kada teniseri navuku jaci grip? ko moze da igra, taj ce igrati. ko ne moze (ili je opasan po druge), nece. vrlo jednostavno. kao i do sada.

Milan

pre 3 godine

Pa nešto kao svetsko prvenstvo bez Brazila, Argentine i Nemačke...može, ali...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Runi, 4. jul 2020 23:00)

Pre bih rekao bez Brazila, Italije i Nemacke -tri najtrofejnije reprezentacije. Ostli mogu povremeno da zablistaju, ali ove 3 reprezentacije uvek spadaju u favorite.

Fi

pre 3 godine

Novakovih i Nadalovih 36 GS, 69 Mastersa, 5 Masters kupova i 500 nedelja na mjestu broj jedan su svakako veci od US Opena bez njih. Pa takav US Open bez njih dvojice bi bio smiješan, ostali učesnici bi skupa imali 4 GS(Wawrinka 3 i Čilić jedan) i možda nekih 10-12 Mastersa. Pa uporedite to gore sa Rafom i Novakom i sve će vam odma biti jasno.

Mare

pre 3 godine

Cekaj, isti ovi su kritikovali Novaka zbog turnira u Beogradu, u kojem nije situacija ni priblizno losa koliko je u Njujorku. Ali zato podrzavaju da se igra turnir u Njujorku gde je bila najveca epidemija.

Cakic

pre 3 godine

Shvatili Amerikanci da je ovo velika šansa da Serena osvoji GS i eventualno neki Amerikanac u muškoj konkurenciji, pa sad navalili da se održi pošto - poto, jer ko zna da li će se ikada više ukazati (ponoviti) ovakva prilika.
(Beograđanin, 4. jul 2020 22:01)

Druze tenis je amerikancima bitan isto koliko i nadvlacenje konopca nama.

glupo ili ne, pitanje

pre 3 godine

Nemam simptome ili "simptome", a pozitivan. I u cemu je sad fora? Je l to sad znaci da ovo moze da traje beskonacno, u nedogled, do smaka sveta?

Beograđanin

pre 3 godine

Shvatili Amerikanci da je ovo velika šansa da Serena osvoji GS i eventualno neki Amerikanac u muškoj konkurenciji, pa sad navalili da se održi pošto - poto, jer ko zna da li će se ikada više ukazati (ponoviti) ovakva prilika.

sir oliver

pre 3 godine

Dve nedelje posle US opena se igra Rolan Garos! Ko dolazi iz USA u Evropu dve nedelje karantina! Igraci koji budu igrali u Njujorku, nece moci biti spremni za Pariz! Zbog toga ce neki igraci birati izmedju Njujorka i Pariza! Za sve ove sto pitaju sta i kako, sto nece da igraju, sto se boje itd! Niko se od njih ne boji, nego suluda pravila!

nisde the menis

pre 3 godine

(menađer, 4. jul 2020 21:21)
A brate moj mili, jel ti kapiras da nije samo smrtnost u pitanju. Masa ljudi koji ga prelezi izadju sa teskim ostecenjem bubrega, jetre, pluca.

"Je l' da sam u pravu?" (Taj fazon)...

pre 3 godine

@menađer

"Jeri" i "kot" umesto: je li (ili: jel'/ je l' - obe varijante su tačne) i "kod" i pitanje koje bi (ako se već vrši "ispitivanje") trebalo da bude nesugestivno i nepristrasno postavljeno (zbog dela koji sadrži reč: "propaganda).

Drugim rečima - u pitanju je već sugerisan odgovor, a to je za nekog ozbiljnog ispitivača ili "menažera", jako čudno.

Burgess

pre 3 godine

@Pljuvac svih stilova, 4. jul 2020 21:30

zaista si pglu... dakle, na adria turu su igrali isti tenis,dakle, ko sto ti kazes, ne mos se zarazis...al onda su otisli...restoran ovde restoran onde,zurka ovde zurka onde...bre prosecni retarde, jel kapiras ti gde je problem???je li moguce da srbi i dalje ne znaju kako virus i zaraza funckionise???ko je potrebno da vam umre da shvatite???

Health is better, than the wealth.

pre 3 godine

@Utrp

Mogu možda da zarade na pravima za TV prenos...

Ali, nije sve u novcu, naravno... Ako je tačno to što kažu (koliko virus može da bude agresivan), sportistima je možda ipak pametnije da čuvaju zdravlje, nego da idu za novcem.

Bolje im je da sada propuste par turnira, nego da posle (možda) ne mogu da igraju nijedan dugo (a dobro) ili kako već...?
Bog zna.
(A ne ovaj "menađer" ispod...? Haha)

Eugen

pre 3 godine

Ako deda Rodzer i vo sa Majorke ne dodu na US Open evo Noletu sanse da osvoji jos jedan GS, a da se ne oznoji... Pod uslovom da COVID nije ostavio neke tragove kod Noleta.

Pitanje

pre 3 godine

A šta ako se igrač zarazi na Us openu i ne preboli do nekog sljedećeg turnira,recimo RG. Da li je Rg regularan, da li je sezona regularna...a šta ako ih se zarazi recimo 10? Zna li netko šta u tome slučaju?

Kalevra

pre 3 godine

Naravno da je veći,i ne samo od njih nego od bilo kojeg igrača....turnir je se igrao i prije a igraće se i poslije njih dvojice.....Jel treba mozda da se ne igra svjetsko prvenstvo u fudbalu ako Ronaldo ili Mesi da igraju....

Robert

pre 3 godine

Sport je veći od bilo kog pojedinačnog učesnika, koliko god uspešan bio i svakako bi trebalo održati bilo koji GS ukoliko za to postoje uslovi. Na Federera sigurno ne računajte, on je nedavno objavio kraj sezone.
Osim toga, mnogi igrači su sada posebno uzbuđeni jer im se ukazuje specifična šansa da, na račun odsustva top igrača, zabeleže možda i rezultat karijere. Rezultati se pišu i pamte, a niko se neće sećati da su ostvareni preko nekih velikih imena ili u slaboj konkurenciji.

Ahtung

pre 3 godine

Problem je u tome što su USO i RG i ostali mastersi na šljaci u EU praktično jedan za drugim, a propis je da moraš biti u karantinu dve nedelje po povratku iz SAD u EU, isto kao i pri dolasku. Em, teniseri nemaju nikakvih mečeva iza sebe, em su različite podloge, em će da se ispovređuju, em sve zajebancije uz to... Nola zabole jer je preležao virus, ali on mora da zastupa interese igrača kada se već latio tog posla. Ovde luzeri vide svoju šansu!

better safe than sorry (?)

pre 3 godine

@menađer

A gde da dislajkujemo tvoj komentar, ako si minus odredio za glasanje za tu tvoju "anketu"?

Uzgred, gde je "menađer" diplomirao, pa se toliko razume u medicinu (i one koji ne dele njegovo mišljenje naziva ovcama)?!

-1 Od mene za komentar (anketa me ne interesuje, jer je o nečemu što je irelevantno za ono što se danas događa - ljudima ne treba da bude bitno da li je reč o "najsmrtonosnijem virusu ikada" (ili zaraznoj bolesti), već da li će se oni ili im neko bližnji zaraziti); a velike odluke i objašnjenja ostavite onima koji u tome nemaju interes (neutralni su), i, koji se u materiju više razumeju (za razliku od nekih drugih).

Mladen

pre 3 godine

Zanima me sta bi bilo u slucaju da nema Korone, a da ni Dkokovic ni Nadal nisu mogli ucestvovati. Realno, to se moglo dogoditi. Stvarno ne znam cemu frka. Razumijem da njih dvojica privlace sponzore i gledaoce, ali odrzite turnir ljudi. Nema smisla prema drugim teniserima, pa ne igra se tenis zbog trojice igraca. O cemu se ovdje raspravlja uopste. Pa hoce li ukinuti sve slemove kada njih trojica prestanu igrat. O cemu se ovdje prica. Boze sacuvaj sto se o svemu danas mora voditi rasprava...

kraja

pre 3 godine

...posto amerika nije u stanju 5 meseci da obuzda jedan obican virus, potpuno podrzavam djokovica da se ne pojavljuje tamo...
...bar ga nece kriviti kad i na ao-u krene zaraza...
...pored tolike pljuvacine po njemu za adriju, sad ce i oni, pod istim uslovima da organizuju turnir...
...neka prodaju karte za ao-[(djokovic + nadal + federer(vrlo verovatno)] = finansijski debakl...

slučajni prolaznik

pre 3 godine

Кад је у питању новац онда може да се одржи турнир а кад је турнир хуманитарног карактера као што је Ђоковић организовао онда сви пљују по њему како је риуиковао животе других људи! Лицемери светски!!!!

dušan

pre 3 godine

Pa dobro! US open jeste veći od Novaka i Rafe. I od Rogera.
Ali nije isto kad se US open igra sa Novakom i Rafom, ili bez njih, sa Kveriem i Sandgrenom.
Imaju oni zamjene, Ali nije lova ista.
Bolje bi bilo da dokažu da je US open veći, Ali mrka kapa kad love nema.

Utrp

pre 3 godine

Nema nista od svega toga, nista se nece ni igrati. Cak i da igraju pred praznim tribinima, od cega ce da isplate nagrade? Ako se par njih zarazi u ranoj fazi turnira, turnir se prekida. Tako da mnogo toga moze veoma lagano da se iskomplikuje.

Milan

pre 3 godine

Ma Djole bi trebao , odnosno morao da učestvuje, pokuŝa da ga osvoji , ako se već mora igrati. NEema tu priče. Zašto ne bi igrao ??!! ..
NADAL, AKO NEĈE , NE MORA I POŠTUJEM ODLUKU ..

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Zaista ne vidim razlog zasto ne bi dosli. Em im virus ne moze nista, em teniseri imaju jako malo kontakta medjusobno dok su na terenu. Ukoliko nedodju to bi bilo jos jedno besmisleno pridavanje znacaju ovom virusu,koji je uveliko prenaduvan. Ako mogu fudbaleri,zasto ne mogu teniseri da igraju svoje meceve ?

Miloje

pre 3 godine

Pa mogu da ga održe bez ove dvojice, ali će biti slabiji od Adria toura:)......ma momci, ništa bez Novaka, sviđalo se to vama ili ne....možete da se tešite do ujutro

Mare

pre 3 godine

Cekaj, isti ovi su kritikovali Novaka zbog turnira u Beogradu, u kojem nije situacija ni priblizno losa koliko je u Njujorku. Ali zato podrzavaju da se igra turnir u Njujorku gde je bila najveca epidemija.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Zaista ne vidim razlog zasto ne bi dosli. Em im virus ne moze nista, em teniseri imaju jako malo kontakta medjusobno dok su na terenu. Ukoliko nedodju to bi bilo jos jedno besmisleno pridavanje znacaju ovom virusu,koji je uveliko prenaduvan. Ako mogu fudbaleri,zasto ne mogu teniseri da igraju svoje meceve ?

slučajni prolaznik

pre 3 godine

Кад је у питању новац онда може да се одржи турнир а кад је турнир хуманитарног карактера као што је Ђоковић организовао онда сви пљују по њему како је риуиковао животе других људи! Лицемери светски!!!!

Вук Караџић

pre 3 godine

Kako jih nije sramota digraju tenis kad ljudi umiru od korone
(koroničar, 04. jul 2020 21:21)

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време

drvobradi

pre 3 godine

Koja šizofrenija. Đoković neće da igra US Open, filozofira o uslovima ali mu je ok da organizuje Adria Tour sa sve publikom i noćnim provodom. Sa druge strane, ovi stvaraju histeriju kako Đoković igra tenis dok ljudi umiru, kako je bezobziran ali nemaju problem da oni organizuju turnir dok SAD ima preko 50k zaraženih dnevno.

Milan

pre 3 godine

Ma Djole bi trebao , odnosno morao da učestvuje, pokuŝa da ga osvoji , ako se već mora igrati. NEema tu priče. Zašto ne bi igrao ??!! ..
NADAL, AKO NEĈE , NE MORA I POŠTUJEM ODLUKU ..

Robert

pre 3 godine

Sport je veći od bilo kog pojedinačnog učesnika, koliko god uspešan bio i svakako bi trebalo održati bilo koji GS ukoliko za to postoje uslovi. Na Federera sigurno ne računajte, on je nedavno objavio kraj sezone.
Osim toga, mnogi igrači su sada posebno uzbuđeni jer im se ukazuje specifična šansa da, na račun odsustva top igrača, zabeleže možda i rezultat karijere. Rezultati se pišu i pamte, a niko se neće sećati da su ostvareni preko nekih velikih imena ili u slaboj konkurenciji.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

(Burgess, 4. jul 2020 22:15)

Ti bas nisi bistar momak.. ja pricam o tenisu,a ti pricas o klubovima i provodu. Tenis sam po sebi nema kontakta i poprilicno su bezbedni ! Svakako bezbedniji nego fudbaleri koji uveliko igraju. A sta oni rade mimo turnira,nema nikakve veze sa samim turnirom i tenisom. Zarazili su se (pod uslovom da su uopste zarazeni,jer su testovi pouzdani kao vremenska prognoza) u klubovima gde ima gomila ljudi i svi su nabijeni u malom prostoru. Tako da zaista ne vidim kako sam ja ispao glup u svom komentaru,a ti ispao brilijantan,jer momak,pises gluposti.

Beograđanin

pre 3 godine

Shvatili Amerikanci da je ovo velika šansa da Serena osvoji GS i eventualno neki Amerikanac u muškoj konkurenciji, pa sad navalili da se održi pošto - poto, jer ko zna da li će se ikada više ukazati (ponoviti) ovakva prilika.

sir oliver

pre 3 godine

Dve nedelje posle US opena se igra Rolan Garos! Ko dolazi iz USA u Evropu dve nedelje karantina! Igraci koji budu igrali u Njujorku, nece moci biti spremni za Pariz! Zbog toga ce neki igraci birati izmedju Njujorka i Pariza! Za sve ove sto pitaju sta i kako, sto nece da igraju, sto se boje itd! Niko se od njih ne boji, nego suluda pravila!

dušan

pre 3 godine

Pa dobro! US open jeste veći od Novaka i Rafe. I od Rogera.
Ali nije isto kad se US open igra sa Novakom i Rafom, ili bez njih, sa Kveriem i Sandgrenom.
Imaju oni zamjene, Ali nije lova ista.
Bolje bi bilo da dokažu da je US open veći, Ali mrka kapa kad love nema.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Gren Slem postoji zbog najvećih svetskih igrača, a ne oni zbog njega! Prema tome ne, nije US Open niti bilo koji drugi Gren Slem veći od Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih igrača, već naprotiv, svi oni su VEĆI OD NJEGA, ZBOG NJIH ON POSTOJI, NE ONI ZBOG NJEGA, to neka je ovim malima jasno!

Fi

pre 3 godine

Novakovih i Nadalovih 36 GS, 69 Mastersa, 5 Masters kupova i 500 nedelja na mjestu broj jedan su svakako veci od US Opena bez njih. Pa takav US Open bez njih dvojice bi bio smiješan, ostali učesnici bi skupa imali 4 GS(Wawrinka 3 i Čilić jedan) i možda nekih 10-12 Mastersa. Pa uporedite to gore sa Rafom i Novakom i sve će vam odma biti jasno.

Ahtung

pre 3 godine

Problem je u tome što su USO i RG i ostali mastersi na šljaci u EU praktično jedan za drugim, a propis je da moraš biti u karantinu dve nedelje po povratku iz SAD u EU, isto kao i pri dolasku. Em, teniseri nemaju nikakvih mečeva iza sebe, em su različite podloge, em će da se ispovređuju, em sve zajebancije uz to... Nola zabole jer je preležao virus, ali on mora da zastupa interese igrača kada se već latio tog posla. Ovde luzeri vide svoju šansu!

Miloje

pre 3 godine

Pa mogu da ga održe bez ove dvojice, ali će biti slabiji od Adria toura:)......ma momci, ništa bez Novaka, sviđalo se to vama ili ne....možete da se tešite do ujutro

Pitanje

pre 3 godine

A šta ako se igrač zarazi na Us openu i ne preboli do nekog sljedećeg turnira,recimo RG. Da li je Rg regularan, da li je sezona regularna...a šta ako ih se zarazi recimo 10? Zna li netko šta u tome slučaju?

glupo ili ne, pitanje

pre 3 godine

Nemam simptome ili "simptome", a pozitivan. I u cemu je sad fora? Je l to sad znaci da ovo moze da traje beskonacno, u nedogled, do smaka sveta?

Milan

pre 3 godine

Pa nešto kao svetsko prvenstvo bez Brazila, Argentine i Nemačke...može, ali...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Runi, 4. jul 2020 23:00)

Pre bih rekao bez Brazila, Italije i Nemacke -tri najtrofejnije reprezentacije. Ostli mogu povremeno da zablistaju, ali ove 3 reprezentacije uvek spadaju u favorite.

nisde the menis

pre 3 godine

(menađer, 4. jul 2020 21:21)
A brate moj mili, jel ti kapiras da nije samo smrtnost u pitanju. Masa ljudi koji ga prelezi izadju sa teskim ostecenjem bubrega, jetre, pluca.

Ivan

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!

vrg

pre 3 godine

A šta ako se igrač zarazi na Us openu i ne preboli do nekog sljedećeg turnira,recimo RG. Da li je Rg regularan, da li je sezona regularna...a šta ako ih se zarazi recimo 10? Zna li netko šta u tome slučaju?
(Pitanje, 4. jul 2020 22:03)

pa brate, sta se desavalo kada teniseri navuku jaci grip? ko moze da igra, taj ce igrati. ko ne moze (ili je opasan po druge), nece. vrlo jednostavno. kao i do sada.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 3 godine

1. Ovaj momak u svojoj izjavi nije pomenuo nikoga pojedinacno. Ni Novaka ni Nadala (ni Federera)
2. Kada neko ode iz Zvezde ili Partizana svi mi kazemo da sz ti klubovi veci od tog igraca (i jesu)
3. US Open nihe svetsko prvenstvo nego otvoreno prvenstvo te zemlje. Znaci, ucestvuje onaj ko po broju poena to zasluzuje. Ako ne zeli to je njegova odluka a prvenstvo je i dalje tu za one koji hoce da ucestvuju. Nema niceg spornog u ovoj izjavi.

Utrp

pre 3 godine

Nema nista od svega toga, nista se nece ni igrati. Cak i da igraju pred praznim tribinima, od cega ce da isplate nagrade? Ako se par njih zarazi u ranoj fazi turnira, turnir se prekida. Tako da mnogo toga moze veoma lagano da se iskomplikuje.

Kalevra

pre 3 godine

Naravno da je veći,i ne samo od njih nego od bilo kojeg igrača....turnir je se igrao i prije a igraće se i poslije njih dvojice.....Jel treba mozda da se ne igra svjetsko prvenstvo u fudbalu ako Ronaldo ili Mesi da igraju....

kraja

pre 3 godine

...posto amerika nije u stanju 5 meseci da obuzda jedan obican virus, potpuno podrzavam djokovica da se ne pojavljuje tamo...
...bar ga nece kriviti kad i na ao-u krene zaraza...
...pored tolike pljuvacine po njemu za adriju, sad ce i oni, pod istim uslovima da organizuju turnir...
...neka prodaju karte za ao-[(djokovic + nadal + federer(vrlo verovatno)] = finansijski debakl...

Mladen

pre 3 godine

Zanima me sta bi bilo u slucaju da nema Korone, a da ni Dkokovic ni Nadal nisu mogli ucestvovati. Realno, to se moglo dogoditi. Stvarno ne znam cemu frka. Razumijem da njih dvojica privlace sponzore i gledaoce, ali odrzite turnir ljudi. Nema smisla prema drugim teniserima, pa ne igra se tenis zbog trojice igraca. O cemu se ovdje raspravlja uopste. Pa hoce li ukinuti sve slemove kada njih trojica prestanu igrat. O cemu se ovdje prica. Boze sacuvaj sto se o svemu danas mora voditi rasprava...

nikos

pre 3 godine

"Mislim da je USTA učinio dovoljno kada je u pitanju sigurnost i mislim da će turnir proći prilično glatko", dodao je Sandgren."
Jel, a za Adria tour si lajao na sva usta po pitanju sigurnosti! U cemu je razlika ... sem u velicini i sto je prvi bio humanitarni a drugi "puca od love"?

Burgess

pre 3 godine

@Pljuvac svih stilova, 4. jul 2020 21:30

zaista si pglu... dakle, na adria turu su igrali isti tenis,dakle, ko sto ti kazes, ne mos se zarazis...al onda su otisli...restoran ovde restoran onde,zurka ovde zurka onde...bre prosecni retarde, jel kapiras ti gde je problem???je li moguce da srbi i dalje ne znaju kako virus i zaraza funckionise???ko je potrebno da vam umre da shvatite???

Cakic

pre 3 godine

Shvatili Amerikanci da je ovo velika šansa da Serena osvoji GS i eventualno neki Amerikanac u muškoj konkurenciji, pa sad navalili da se održi pošto - poto, jer ko zna da li će se ikada više ukazati (ponoviti) ovakva prilika.
(Beograđanin, 4. jul 2020 22:01)

Druze tenis je amerikancima bitan isto koliko i nadvlacenje konopca nama.

PERA

pre 3 godine

...KAO KADA BI LIGU SAMPIONA IGRALI BEZ REALA,BARSE,CELZIJA,JUVENTUSA...A ONDA IZADJE BATE BORISOV I KAZE DA BI STETA BILO NE IGRATI...

Debeli Sef

pre 3 godine

US open je preduzece. Neka preduzeca rade za vreme korone a neka ne. Sva se pridrzavaju zalona zemlje u kojoj su. Ako USA kaze da moze da se igra oni mogu a i ne moraju da organizuju. Vec kako im se isplati a igraci mogu a i ne moraju da igraju, vec kako im se isplati. Tako da ne znam sta je tu za diskusiju.

ZokiNS

pre 3 godine

Novak bi trebao da podnese ostavku na funkciju predsednika saveta igraca, da ga vise ne smaraju, ostane kod kuce, da trenira na sljaci i eventualno ako je sigurno odigra RG. Sve ostalo je potpuno besmisleno. Traziti od porodicnog coveka sa dvoje male dece da provede u karantinu 14 dana u odlasku i 14 dana u povratku zbog igranja jednog turnira, je besmisleno pa makar to bio i US Open a da nepricamo o tome u kakvoj je on formi sad posle odlezanog virusa. Svidelo se to nama ili ne, postoje sanse da izgubi u ranoj fazi takmicenja i u tom slucaju bi ceo put bio potpuno uzaludan. Broj 1 svetskog tenisa ide na turnir da ga osvoji a ne da bi se pojavio na istom zbog sponzorskih zelja...

Malo je glupo

pre 3 godine

Zaista ne vidim razlog zasto ne bi dosli. Em im virus ne moze nista, em teniseri imaju jako malo kontakta medjusobno dok su na terenu. Ukoliko nedodju to bi bilo jos jedno besmisleno pridavanje znacaju ovom virusu,koji je uveliko prenaduvan. Ako mogu fudbaleri,zasto ne mogu teniseri da igraju svoje meceve ?
(Pljuvac svih stilova, 04. jul 2020 21:30)

Kao neko ko ima 30 godina i zdrav je ko dren, nisam 2 puta u celom životu uzeo antibiotik, bavim se sportom, a trenutno me je ovaj virus klepio kao nikad ništa, mogu reći da nikako nije prenaduvan.. Ako ovako klepa mene, mogu misliti nekog od 50 godina, sa stomačinom i visokim pritiskom npr..

Eugen

pre 3 godine

Ako deda Rodzer i vo sa Majorke ne dodu na US Open evo Noletu sanse da osvoji jos jedan GS, a da se ne oznoji... Pod uslovom da COVID nije ostavio neke tragove kod Noleta.

max

pre 3 godine

...posto amerika nije u stanju 5 meseci da obuzda jedan obican virus
(kraja, 04. jul 2020 21:50)

Glavni problem u Americi je taj sto tamo mora da se radi po ceni smrti. Amerika nije socijalna drzava poput Evrope. Tamo kosta svaki miligram udahnutog kiseonika. Takav je sistem, ko radi - ziv je, a ko ne radi - mrtav je. Najsuroviji oblik kapitalizma koji ti omugucuje mnogo ako si zdrav, jak i vredan ali ako nisi nadrljao si. Iz toga razloga, svi mnogo rade, ne mogu da se primene mere i veliko je zarazavanje. Kod nas covek ne mora nista ni da radi i snacice se nekako, prezivece.

danger

pre 3 godine

Koliko si ti druže nepismen, to je strašno. Nije ni čudo da veruješ u teorije zavere.

#OSTANIKOTKUĆE
#BUDIOVCA
(menađer, 04. jul 2020 21:21)

"Je l' da sam u pravu?" (Taj fazon)...

pre 3 godine

@menađer

"Jeri" i "kot" umesto: je li (ili: jel'/ je l' - obe varijante su tačne) i "kod" i pitanje koje bi (ako se već vrši "ispitivanje") trebalo da bude nesugestivno i nepristrasno postavljeno (zbog dela koji sadrži reč: "propaganda).

Drugim rečima - u pitanju je već sugerisan odgovor, a to je za nekog ozbiljnog ispitivača ili "menažera", jako čudno.

better safe than sorry (?)

pre 3 godine

@menađer

A gde da dislajkujemo tvoj komentar, ako si minus odredio za glasanje za tu tvoju "anketu"?

Uzgred, gde je "menađer" diplomirao, pa se toliko razume u medicinu (i one koji ne dele njegovo mišljenje naziva ovcama)?!

-1 Od mene za komentar (anketa me ne interesuje, jer je o nečemu što je irelevantno za ono što se danas događa - ljudima ne treba da bude bitno da li je reč o "najsmrtonosnijem virusu ikada" (ili zaraznoj bolesti), već da li će se oni ili im neko bližnji zaraziti); a velike odluke i objašnjenja ostavite onima koji u tome nemaju interes (neutralni su), i, koji se u materiju više razumeju (za razliku od nekih drugih).

Pavle

pre 3 godine

Kveri tebi nista ne menja i da oni ne igraju, svakako neces proci prvo kolo. Ne znam sta se lozis, imas 40 godina a hajlajt karijere ti je mec od dva dana na Wimbledonu. I ti si nasao da mislis...

Golgy17

pre 3 godine

US Open se igra od 1881. Roland Garros od 1891.

Da li zaista mislite da ovi turniri treba da se odrze samo ako igraju trojica igraca koji, eto, igraju u vreme kad je vama doslo da pratite tenis? Tenis nije poceo sa Djokovicem, niti ce se sa njim zavrsiti.

Sportski pozdrav.

Health is better, than the wealth.

pre 3 godine

@Utrp

Mogu možda da zarade na pravima za TV prenos...

Ali, nije sve u novcu, naravno... Ako je tačno to što kažu (koliko virus može da bude agresivan), sportistima je možda ipak pametnije da čuvaju zdravlje, nego da idu za novcem.

Bolje im je da sada propuste par turnira, nego da posle (možda) ne mogu da igraju nijedan dugo (a dobro) ili kako već...?
Bog zna.
(A ne ovaj "menađer" ispod...? Haha)

Jeste

pre 3 godine

sudeći po komentarima, kad velika trojka prestane da igra tenis, i gren slem turniri bi trebalo da se ugase?
US open je postojao mnogo pre nego što su se rodili F, N i Đ, i postojaće mnogo duže po njihovom penzionisanju. Možda nekima to izgleda kao mundijal bez najvećih reprezentacija, u redu, pa šta? Italija se nije ni kvalifikovala na prošli mundijal, Nemačka je ispala u prvom krugu, pa ne vidim da se zbog toga fudbal manje gledao, ili da je mundijal bio lošiji.
Pre ili kasnije će se pojaviti neko ko će početi da pobeđuje veliku trojku, i to je sasvim normalno.

max

pre 3 godine

Pa zato postoje ATP250 i ATP500. Ajde ATP1000 mozda i moze da se provuce bez najboljih ali i tu je pod znakom pitanja da se igra bas bez i jednog od najboljih ali GS je nezamisliv bez najboljih, to je jednostavno takmicenje za najboljeg tenisera u 4 runde. Sasvim je druga stvar opravdana sprecenost nekog od najboljih usled povrede kao sto se to desavalo sa Federerom, Novakom i Rafom a sasvim druga stvar ne dolazak nekoliko zdravih najboljih usled losih uslova.

KIng

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!
(Ivan, 4. jul 2020 23:28) # Link komentara

Prava si legenda , sad vidim ko je izmislio viceve o Chuck Norris-u !

Ivan

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!
(Ivan, 4. jul 2020 23:28) # Link komentara

Prava si legenda , sad vidim ko je izmislio viceve o Chuck Norris-u !
(KIng, 5. jul 2020 05:46)

Epa hvala hvala, drago mi je da ceniš moj rad i da pomno pratiš sve što pišem! Rodila majka pametno dete, alal ti vera legendo! A ja se toliko trudio da sakrijem tu tajnu vezu Chucka Norrisa sa US Openom, a ti sve to dešifrovao! Poražen sam, bravo legendo, razotkrio si me! :-)

Heisenberg

pre 3 godine

Vise veze ima sa Grckom recimo nego sa Amerikom.

Gde su oni u svetu tenisa...
(GM)

Kako gde su? Imaju izuzetne turnire, imaju grend slem sampione. Serena, Venus, Agasi, Sampras, Mekinro, braca Brajan. Eto samo to imaju. Neverovatno....

max

pre 3 godine

Sta reci. Jednostavno, nije sportski osvojiti titulu najboljeg ukoliko su opravdano spreceni najbolji. Druga je stvar nesrecni slucaj povrede ili nekog drugog opravdanog razloga izostajanja jednog od najboljih al ovo je vec nesto drugo. Nije titula cilj sam po sebi vec je titula dokaz najboljeg. Koliku vrednost moze imati takva titula kad je osvojena izostankom desetak najboljih? Znamo da su trenutno najbolji evropljani. Nisu problem samo Nole i Rafa. Imamo tu i Ruse, Grka, Nemca, Austrijanca, Hrvate, Italijane, Francuze... Koji bese ono najbolji Amerikanac, 50-i? Ja bi uveo samo jedan uslov, ukoliko ne ucestvuje bar npr 7 ili 6 iz top 10, nema odrzavanja. Pa nije to ATP500. Zamislite svetsko prvenstvo u kosarci bez Amerike, Spanije, Srbije, Francuske i Argentine. Pa kakav znacaj ima pobednik? Pobednik turnira?

Јабучило

pre 3 godine

Dve nedelje posle US opena se igra Rolan Garos! Ko dolazi iz USA u Evropu dve nedelje karantina! Igraci koji budu igrali u Njujorku, nece moci biti spremni za Pariz! Zbog toga ce neki igraci birati izmedju Njujorka i Pariza! Za sve ove sto pitaju sta i kako, sto nece da igraju, sto se boje itd! Niko se od njih ne boji, nego suluda pravila!
(sir oliver, 04. jul 2020 22:13)

А Ноле прележао!

Sasa

pre 3 godine

Kako jih nije sramota digraju tenis kad ljudi umiru od korone
(koroničar, 04. jul 2020 21:21)

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Вук Караџић, 5. jul 2020 00:06) # Link komentara

Nije ovde povucena paralela izmedju primera jednakih tezina. Vidim da su se mnogi okliznuli, sudeci po broju lajkova koje si dobio. Ovde se vidi koliko je lako izmanipulisati.

Molder

pre 3 godine

Ma da sam na Noletovom mestu, nebi im isao nigde do sledece godine sa izgovorom da se plasim Korone i zaraze, na konto toga sto su ga ovoliko pljuvali i "gazili" zbog Adrije pa neznam sta da bude, makar i pao na 20.o mesto, neka vide sta i koliko znaci kada njega nema...

gradjanin

pre 3 godine

Pa igrace bez publike tako da je svejedno dal igra kurta ili murta, kada nema preseka stanja ko je zainteresovan za turnir, tako neka igraju sami sa sobom

sir oliver

pre 3 godine

Ali da jos ima ljudi ovde koji se naloze na @menadjer komentare, ne mogu da shvatim! Ovaj se verovatno negde krivi od smeha, citajuci ove pametne odgovore!

Ljubo

pre 3 godine

A zašto su ove što si nabrojao veći od Bate Borisova.Jedino su veći po tome što su od svoga nastanka uložili toliko para od kojih se moglo napraviti da ni jedan čovek ne bude gladan,šta više uopšte nebi bilo siromaštva već bi svi bili srednja klasa i živeli bi život dostojan čoveku.I to daju pare bez da ih iko proverava,lako je tako poslovati i biti uspešan kada ti neko stalno upumpava pare.

Lavica

pre 3 godine

Pa naravno da zelite da se odrzi, samo tako bi neki amerikanac "mozda" osvojio turnir, s tim da ne igraju Nole I Nadal...a posto Federer najavljuje brzi povratak na teren, jer je nacuo da ova dva majstora mozda ne ucestvuju, pa mu je to JEDINA Sansa da osvoji turnir I to "mozda"osvoji...da je turnir kao sto je US open veci od Noleta I Nadala I par drugih tenisera, oni ne bi ni igrali na tom turniru nego na nekom drugom jos vecem, gde se turniri ne bi merili po velicini nego po velikim igracima koji bi ih osvajali...😜😛😜

Ima li taj turnir i ta titula ikakvu tezinu, a da se smatra formalno regularnom?

pre 3 godine

Samo tako i moze da nekima "svane". Ali koliko se boduje i koja je poenta znati da si osvojio GS turnir samo zato zahvaljujuci izostanku top igraca u vanrednim okolnostima? Ima formalno, ali u glavi tog tenisera dok dize pehar, ako je pravi sportista i covek, mora da ostane knedla u ustima.

Will Mosley

pre 3 godine

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време
(Вук Караџић, 05. jul 2020 00:06)

A to je isto isto kao sinobus i autobus.

Will Mosley

pre 3 godine

Je l to sad znaci da ovo moze da traje beskonacno, u nedogled, do smaka sveta?
(glupo ili ne, pitanje, 04. jul 2020 23:42)

Da.

ica luben

pre 3 godine

US open isti kao i svi drugi turniri i kao svi drugi GS.Stvarno mislite da dubai da umesto 5 miliona da 500 miliona, i ne mora da bude bude grand slam niko na GS ne bi otiso :)

PLANdemija

pre 3 godine

Pa nešto kao svetsko prvenstvo bez Brazila, Argentine i Nemačke...može, ali...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Runi, 4. jul 2020 23:00)

Pre bih rekao bez Brazila, Italije i Nemacke -tri najtrofejnije reprezentacije. Ostli mogu povremeno da zablistaju, ali ove 3 reprezentacije uvek spadaju u favorite.
(Milan, 4. jul 2020 23:45)

Van teme ali Italija je odavno postala qurton u fudbalu. Da si reko Francuska ili Španija pa i ajde.

Elem PLANdemija test broj 2 je u toku malko ranije nego što je planirano a to je bio septembar.

U celoj priči sreća naša da je virus slabiji od gripa inače bi još u prvoj turi pomrlo pola prodavaca a mi bi smo svi jeli hleb umočen u alkohol.

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

Zaista ne vidim razlog zasto ne bi dosli. Em im virus ne moze nista, em teniseri imaju jako malo kontakta medjusobno dok su na terenu. Ukoliko nedodju to bi bilo jos jedno besmisleno pridavanje znacaju ovom virusu,koji je uveliko prenaduvan. Ako mogu fudbaleri,zasto ne mogu teniseri da igraju svoje meceve ?

Kalevra

pre 3 godine

Naravno da je veći,i ne samo od njih nego od bilo kojeg igrača....turnir je se igrao i prije a igraće se i poslije njih dvojice.....Jel treba mozda da se ne igra svjetsko prvenstvo u fudbalu ako Ronaldo ili Mesi da igraju....

Cakic

pre 3 godine

Shvatili Amerikanci da je ovo velika šansa da Serena osvoji GS i eventualno neki Amerikanac u muškoj konkurenciji, pa sad navalili da se održi pošto - poto, jer ko zna da li će se ikada više ukazati (ponoviti) ovakva prilika.
(Beograđanin, 4. jul 2020 22:01)

Druze tenis je amerikancima bitan isto koliko i nadvlacenje konopca nama.

drvobradi

pre 3 godine

Koja šizofrenija. Đoković neće da igra US Open, filozofira o uslovima ali mu je ok da organizuje Adria Tour sa sve publikom i noćnim provodom. Sa druge strane, ovi stvaraju histeriju kako Đoković igra tenis dok ljudi umiru, kako je bezobziran ali nemaju problem da oni organizuju turnir dok SAD ima preko 50k zaraženih dnevno.

Burgess

pre 3 godine

@Pljuvac svih stilova, 4. jul 2020 21:30

zaista si pglu... dakle, na adria turu su igrali isti tenis,dakle, ko sto ti kazes, ne mos se zarazis...al onda su otisli...restoran ovde restoran onde,zurka ovde zurka onde...bre prosecni retarde, jel kapiras ti gde je problem???je li moguce da srbi i dalje ne znaju kako virus i zaraza funckionise???ko je potrebno da vam umre da shvatite???

Mare

pre 3 godine

Cekaj, isti ovi su kritikovali Novaka zbog turnira u Beogradu, u kojem nije situacija ni priblizno losa koliko je u Njujorku. Ali zato podrzavaju da se igra turnir u Njujorku gde je bila najveca epidemija.

Eugen

pre 3 godine

Ako deda Rodzer i vo sa Majorke ne dodu na US Open evo Noletu sanse da osvoji jos jedan GS, a da se ne oznoji... Pod uslovom da COVID nije ostavio neke tragove kod Noleta.

Mladen

pre 3 godine

Zanima me sta bi bilo u slucaju da nema Korone, a da ni Dkokovic ni Nadal nisu mogli ucestvovati. Realno, to se moglo dogoditi. Stvarno ne znam cemu frka. Razumijem da njih dvojica privlace sponzore i gledaoce, ali odrzite turnir ljudi. Nema smisla prema drugim teniserima, pa ne igra se tenis zbog trojice igraca. O cemu se ovdje raspravlja uopste. Pa hoce li ukinuti sve slemove kada njih trojica prestanu igrat. O cemu se ovdje prica. Boze sacuvaj sto se o svemu danas mora voditi rasprava...

Milan

pre 3 godine

Ma Djole bi trebao , odnosno morao da učestvuje, pokuŝa da ga osvoji , ako se već mora igrati. NEema tu priče. Zašto ne bi igrao ??!! ..
NADAL, AKO NEĈE , NE MORA I POŠTUJEM ODLUKU ..

Вук Караџић

pre 3 godine

Kako jih nije sramota digraju tenis kad ljudi umiru od korone
(koroničar, 04. jul 2020 21:21)

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време

Ivan Veljković

pre 3 godine

Gren Slem postoji zbog najvećih svetskih igrača, a ne oni zbog njega! Prema tome ne, nije US Open niti bilo koji drugi Gren Slem veći od Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih igrača, već naprotiv, svi oni su VEĆI OD NJEGA, ZBOG NJIH ON POSTOJI, NE ONI ZBOG NJEGA, to neka je ovim malima jasno!

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 3 godine

1. Ovaj momak u svojoj izjavi nije pomenuo nikoga pojedinacno. Ni Novaka ni Nadala (ni Federera)
2. Kada neko ode iz Zvezde ili Partizana svi mi kazemo da sz ti klubovi veci od tog igraca (i jesu)
3. US Open nihe svetsko prvenstvo nego otvoreno prvenstvo te zemlje. Znaci, ucestvuje onaj ko po broju poena to zasluzuje. Ako ne zeli to je njegova odluka a prvenstvo je i dalje tu za one koji hoce da ucestvuju. Nema niceg spornog u ovoj izjavi.

danger

pre 3 godine

Koliko si ti druže nepismen, to je strašno. Nije ni čudo da veruješ u teorije zavere.

#OSTANIKOTKUĆE
#BUDIOVCA
(menađer, 04. jul 2020 21:21)

Ivan

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!

Milan

pre 3 godine

Pa nešto kao svetsko prvenstvo bez Brazila, Argentine i Nemačke...može, ali...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Runi, 4. jul 2020 23:00)

Pre bih rekao bez Brazila, Italije i Nemacke -tri najtrofejnije reprezentacije. Ostli mogu povremeno da zablistaju, ali ove 3 reprezentacije uvek spadaju u favorite.

KIng

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!
(Ivan, 4. jul 2020 23:28) # Link komentara

Prava si legenda , sad vidim ko je izmislio viceve o Chuck Norris-u !

Sasa

pre 3 godine

Kako jih nije sramota digraju tenis kad ljudi umiru od korone
(koroničar, 04. jul 2020 21:21)

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Вук Караџић, 5. jul 2020 00:06) # Link komentara

Nije ovde povucena paralela izmedju primera jednakih tezina. Vidim da su se mnogi okliznuli, sudeci po broju lajkova koje si dobio. Ovde se vidi koliko je lako izmanipulisati.

"Je l' da sam u pravu?" (Taj fazon)...

pre 3 godine

@menađer

"Jeri" i "kot" umesto: je li (ili: jel'/ je l' - obe varijante su tačne) i "kod" i pitanje koje bi (ako se već vrši "ispitivanje") trebalo da bude nesugestivno i nepristrasno postavljeno (zbog dela koji sadrži reč: "propaganda).

Drugim rečima - u pitanju je već sugerisan odgovor, a to je za nekog ozbiljnog ispitivača ili "menažera", jako čudno.

Beograđanin

pre 3 godine

Shvatili Amerikanci da je ovo velika šansa da Serena osvoji GS i eventualno neki Amerikanac u muškoj konkurenciji, pa sad navalili da se održi pošto - poto, jer ko zna da li će se ikada više ukazati (ponoviti) ovakva prilika.

Robert

pre 3 godine

Sport je veći od bilo kog pojedinačnog učesnika, koliko god uspešan bio i svakako bi trebalo održati bilo koji GS ukoliko za to postoje uslovi. Na Federera sigurno ne računajte, on je nedavno objavio kraj sezone.
Osim toga, mnogi igrači su sada posebno uzbuđeni jer im se ukazuje specifična šansa da, na račun odsustva top igrača, zabeleže možda i rezultat karijere. Rezultati se pišu i pamte, a niko se neće sećati da su ostvareni preko nekih velikih imena ili u slaboj konkurenciji.

Health is better, than the wealth.

pre 3 godine

@Utrp

Mogu možda da zarade na pravima za TV prenos...

Ali, nije sve u novcu, naravno... Ako je tačno to što kažu (koliko virus može da bude agresivan), sportistima je možda ipak pametnije da čuvaju zdravlje, nego da idu za novcem.

Bolje im je da sada propuste par turnira, nego da posle (možda) ne mogu da igraju nijedan dugo (a dobro) ili kako već...?
Bog zna.
(A ne ovaj "menađer" ispod...? Haha)

Pljuvac svih stilova

pre 3 godine

(Burgess, 4. jul 2020 22:15)

Ti bas nisi bistar momak.. ja pricam o tenisu,a ti pricas o klubovima i provodu. Tenis sam po sebi nema kontakta i poprilicno su bezbedni ! Svakako bezbedniji nego fudbaleri koji uveliko igraju. A sta oni rade mimo turnira,nema nikakve veze sa samim turnirom i tenisom. Zarazili su se (pod uslovom da su uopste zarazeni,jer su testovi pouzdani kao vremenska prognoza) u klubovima gde ima gomila ljudi i svi su nabijeni u malom prostoru. Tako da zaista ne vidim kako sam ja ispao glup u svom komentaru,a ti ispao brilijantan,jer momak,pises gluposti.

nisde the menis

pre 3 godine

(menađer, 4. jul 2020 21:21)
A brate moj mili, jel ti kapiras da nije samo smrtnost u pitanju. Masa ljudi koji ga prelezi izadju sa teskim ostecenjem bubrega, jetre, pluca.

slučajni prolaznik

pre 3 godine

Кад је у питању новац онда може да се одржи турнир а кад је турнир хуманитарног карактера као што је Ђоковић организовао онда сви пљују по њему како је риуиковао животе других људи! Лицемери светски!!!!

Molder

pre 3 godine

Ma da sam na Noletovom mestu, nebi im isao nigde do sledece godine sa izgovorom da se plasim Korone i zaraze, na konto toga sto su ga ovoliko pljuvali i "gazili" zbog Adrije pa neznam sta da bude, makar i pao na 20.o mesto, neka vide sta i koliko znaci kada njega nema...

vrg

pre 3 godine

A šta ako se igrač zarazi na Us openu i ne preboli do nekog sljedećeg turnira,recimo RG. Da li je Rg regularan, da li je sezona regularna...a šta ako ih se zarazi recimo 10? Zna li netko šta u tome slučaju?
(Pitanje, 4. jul 2020 22:03)

pa brate, sta se desavalo kada teniseri navuku jaci grip? ko moze da igra, taj ce igrati. ko ne moze (ili je opasan po druge), nece. vrlo jednostavno. kao i do sada.

Lavica

pre 3 godine

Pa naravno da zelite da se odrzi, samo tako bi neki amerikanac "mozda" osvojio turnir, s tim da ne igraju Nole I Nadal...a posto Federer najavljuje brzi povratak na teren, jer je nacuo da ova dva majstora mozda ne ucestvuju, pa mu je to JEDINA Sansa da osvoji turnir I to "mozda"osvoji...da je turnir kao sto je US open veci od Noleta I Nadala I par drugih tenisera, oni ne bi ni igrali na tom turniru nego na nekom drugom jos vecem, gde se turniri ne bi merili po velicini nego po velikim igracima koji bi ih osvajali...😜😛😜

Ivan

pre 3 godine

Draga gospodo, taj US Open je tu zbog Đokovića, Nadala i ostalih velikih svetskih asova, nisu oni tu zbog njega, shvatite to! Oni bez njega mogu, on bez njih NE! US Open i ostali Slemovi bez velikih svetskih tenisera su NIŠTA! Jedno obično DUPLO GOLO! Bez tih asova, US Open ne vredi ništa, pada na nivo Čelendžera! To neka vam je svima jasno! Oni iskreni ljubitelji tenisa na Slemu žele da gledaju one najbolje, a u slučaju da njih nema onda nema ni Slema, onda je sve besmisleno! BEZ PUBLIKE I BEZ NAJBOLJIH SVETSKIH IGRAČA NI JEDAN SLEM NI BILO KOJI DRUGI TENISKI TURNIR NE VREDI NIŠTA!
(Ivan, 4. jul 2020 23:28) # Link komentara

Prava si legenda , sad vidim ko je izmislio viceve o Chuck Norris-u !
(KIng, 5. jul 2020 05:46)

Epa hvala hvala, drago mi je da ceniš moj rad i da pomno pratiš sve što pišem! Rodila majka pametno dete, alal ti vera legendo! A ja se toliko trudio da sakrijem tu tajnu vezu Chucka Norrisa sa US Openom, a ti sve to dešifrovao! Poražen sam, bravo legendo, razotkrio si me! :-)

Ahtung

pre 3 godine

Problem je u tome što su USO i RG i ostali mastersi na šljaci u EU praktično jedan za drugim, a propis je da moraš biti u karantinu dve nedelje po povratku iz SAD u EU, isto kao i pri dolasku. Em, teniseri nemaju nikakvih mečeva iza sebe, em su različite podloge, em će da se ispovređuju, em sve zajebancije uz to... Nola zabole jer je preležao virus, ali on mora da zastupa interese igrača kada se već latio tog posla. Ovde luzeri vide svoju šansu!

better safe than sorry (?)

pre 3 godine

@menađer

A gde da dislajkujemo tvoj komentar, ako si minus odredio za glasanje za tu tvoju "anketu"?

Uzgred, gde je "menađer" diplomirao, pa se toliko razume u medicinu (i one koji ne dele njegovo mišljenje naziva ovcama)?!

-1 Od mene za komentar (anketa me ne interesuje, jer je o nečemu što je irelevantno za ono što se danas događa - ljudima ne treba da bude bitno da li je reč o "najsmrtonosnijem virusu ikada" (ili zaraznoj bolesti), već da li će se oni ili im neko bližnji zaraziti); a velike odluke i objašnjenja ostavite onima koji u tome nemaju interes (neutralni su), i, koji se u materiju više razumeju (za razliku od nekih drugih).

Golgy17

pre 3 godine

US Open se igra od 1881. Roland Garros od 1891.

Da li zaista mislite da ovi turniri treba da se odrze samo ako igraju trojica igraca koji, eto, igraju u vreme kad je vama doslo da pratite tenis? Tenis nije poceo sa Djokovicem, niti ce se sa njim zavrsiti.

Sportski pozdrav.

Malo je glupo

pre 3 godine

Zaista ne vidim razlog zasto ne bi dosli. Em im virus ne moze nista, em teniseri imaju jako malo kontakta medjusobno dok su na terenu. Ukoliko nedodju to bi bilo jos jedno besmisleno pridavanje znacaju ovom virusu,koji je uveliko prenaduvan. Ako mogu fudbaleri,zasto ne mogu teniseri da igraju svoje meceve ?
(Pljuvac svih stilova, 04. jul 2020 21:30)

Kao neko ko ima 30 godina i zdrav je ko dren, nisam 2 puta u celom životu uzeo antibiotik, bavim se sportom, a trenutno me je ovaj virus klepio kao nikad ništa, mogu reći da nikako nije prenaduvan.. Ako ovako klepa mene, mogu misliti nekog od 50 godina, sa stomačinom i visokim pritiskom npr..

Will Mosley

pre 3 godine

мене срамота што сам ручао док људи умиру све време
(Вук Караџић, 05. jul 2020 00:06)

A to je isto isto kao sinobus i autobus.

Pavle

pre 3 godine

Kveri tebi nista ne menja i da oni ne igraju, svakako neces proci prvo kolo. Ne znam sta se lozis, imas 40 godina a hajlajt karijere ti je mec od dva dana na Wimbledonu. I ti si nasao da mislis...

PLANdemija

pre 3 godine

Pa nešto kao svetsko prvenstvo bez Brazila, Argentine i Nemačke...može, ali...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Runi, 4. jul 2020 23:00)

Pre bih rekao bez Brazila, Italije i Nemacke -tri najtrofejnije reprezentacije. Ostli mogu povremeno da zablistaju, ali ove 3 reprezentacije uvek spadaju u favorite.
(Milan, 4. jul 2020 23:45)

Van teme ali Italija je odavno postala qurton u fudbalu. Da si reko Francuska ili Španija pa i ajde.

Elem PLANdemija test broj 2 je u toku malko ranije nego što je planirano a to je bio septembar.

U celoj priči sreća naša da je virus slabiji od gripa inače bi još u prvoj turi pomrlo pola prodavaca a mi bi smo svi jeli hleb umočen u alkohol.

Jeste

pre 3 godine

sudeći po komentarima, kad velika trojka prestane da igra tenis, i gren slem turniri bi trebalo da se ugase?
US open je postojao mnogo pre nego što su se rodili F, N i Đ, i postojaće mnogo duže po njihovom penzionisanju. Možda nekima to izgleda kao mundijal bez najvećih reprezentacija, u redu, pa šta? Italija se nije ni kvalifikovala na prošli mundijal, Nemačka je ispala u prvom krugu, pa ne vidim da se zbog toga fudbal manje gledao, ili da je mundijal bio lošiji.
Pre ili kasnije će se pojaviti neko ko će početi da pobeđuje veliku trojku, i to je sasvim normalno.

kraja

pre 3 godine

...posto amerika nije u stanju 5 meseci da obuzda jedan obican virus, potpuno podrzavam djokovica da se ne pojavljuje tamo...
...bar ga nece kriviti kad i na ao-u krene zaraza...
...pored tolike pljuvacine po njemu za adriju, sad ce i oni, pod istim uslovima da organizuju turnir...
...neka prodaju karte za ao-[(djokovic + nadal + federer(vrlo verovatno)] = finansijski debakl...

Miloje

pre 3 godine

Pa mogu da ga održe bez ove dvojice, ali će biti slabiji od Adria toura:)......ma momci, ništa bez Novaka, sviđalo se to vama ili ne....možete da se tešite do ujutro

Fi

pre 3 godine

Novakovih i Nadalovih 36 GS, 69 Mastersa, 5 Masters kupova i 500 nedelja na mjestu broj jedan su svakako veci od US Opena bez njih. Pa takav US Open bez njih dvojice bi bio smiješan, ostali učesnici bi skupa imali 4 GS(Wawrinka 3 i Čilić jedan) i možda nekih 10-12 Mastersa. Pa uporedite to gore sa Rafom i Novakom i sve će vam odma biti jasno.

PERA

pre 3 godine

...KAO KADA BI LIGU SAMPIONA IGRALI BEZ REALA,BARSE,CELZIJA,JUVENTUSA...A ONDA IZADJE BATE BORISOV I KAZE DA BI STETA BILO NE IGRATI...

sir oliver

pre 3 godine

Dve nedelje posle US opena se igra Rolan Garos! Ko dolazi iz USA u Evropu dve nedelje karantina! Igraci koji budu igrali u Njujorku, nece moci biti spremni za Pariz! Zbog toga ce neki igraci birati izmedju Njujorka i Pariza! Za sve ove sto pitaju sta i kako, sto nece da igraju, sto se boje itd! Niko se od njih ne boji, nego suluda pravila!

glupo ili ne, pitanje

pre 3 godine

Nemam simptome ili "simptome", a pozitivan. I u cemu je sad fora? Je l to sad znaci da ovo moze da traje beskonacno, u nedogled, do smaka sveta?

Will Mosley

pre 3 godine

Je l to sad znaci da ovo moze da traje beskonacno, u nedogled, do smaka sveta?
(glupo ili ne, pitanje, 04. jul 2020 23:42)

Da.

Ima li taj turnir i ta titula ikakvu tezinu, a da se smatra formalno regularnom?

pre 3 godine

Samo tako i moze da nekima "svane". Ali koliko se boduje i koja je poenta znati da si osvojio GS turnir samo zato zahvaljujuci izostanku top igraca u vanrednim okolnostima? Ima formalno, ali u glavi tog tenisera dok dize pehar, ako je pravi sportista i covek, mora da ostane knedla u ustima.

max

pre 3 godine

Sta reci. Jednostavno, nije sportski osvojiti titulu najboljeg ukoliko su opravdano spreceni najbolji. Druga je stvar nesrecni slucaj povrede ili nekog drugog opravdanog razloga izostajanja jednog od najboljih al ovo je vec nesto drugo. Nije titula cilj sam po sebi vec je titula dokaz najboljeg. Koliku vrednost moze imati takva titula kad je osvojena izostankom desetak najboljih? Znamo da su trenutno najbolji evropljani. Nisu problem samo Nole i Rafa. Imamo tu i Ruse, Grka, Nemca, Austrijanca, Hrvate, Italijane, Francuze... Koji bese ono najbolji Amerikanac, 50-i? Ja bi uveo samo jedan uslov, ukoliko ne ucestvuje bar npr 7 ili 6 iz top 10, nema odrzavanja. Pa nije to ATP500. Zamislite svetsko prvenstvo u kosarci bez Amerike, Spanije, Srbije, Francuske i Argentine. Pa kakav znacaj ima pobednik? Pobednik turnira?

max

pre 3 godine

Pa zato postoje ATP250 i ATP500. Ajde ATP1000 mozda i moze da se provuce bez najboljih ali i tu je pod znakom pitanja da se igra bas bez i jednog od najboljih ali GS je nezamisliv bez najboljih, to je jednostavno takmicenje za najboljeg tenisera u 4 runde. Sasvim je druga stvar opravdana sprecenost nekog od najboljih usled povrede kao sto se to desavalo sa Federerom, Novakom i Rafom a sasvim druga stvar ne dolazak nekoliko zdravih najboljih usled losih uslova.

ica luben

pre 3 godine

US open isti kao i svi drugi turniri i kao svi drugi GS.Stvarno mislite da dubai da umesto 5 miliona da 500 miliona, i ne mora da bude bude grand slam niko na GS ne bi otiso :)

dušan

pre 3 godine

Pa dobro! US open jeste veći od Novaka i Rafe. I od Rogera.
Ali nije isto kad se US open igra sa Novakom i Rafom, ili bez njih, sa Kveriem i Sandgrenom.
Imaju oni zamjene, Ali nije lova ista.
Bolje bi bilo da dokažu da je US open veći, Ali mrka kapa kad love nema.

Pitanje

pre 3 godine

A šta ako se igrač zarazi na Us openu i ne preboli do nekog sljedećeg turnira,recimo RG. Da li je Rg regularan, da li je sezona regularna...a šta ako ih se zarazi recimo 10? Zna li netko šta u tome slučaju?

gradjanin

pre 3 godine

Pa igrace bez publike tako da je svejedno dal igra kurta ili murta, kada nema preseka stanja ko je zainteresovan za turnir, tako neka igraju sami sa sobom

Јабучило

pre 3 godine

Dve nedelje posle US opena se igra Rolan Garos! Ko dolazi iz USA u Evropu dve nedelje karantina! Igraci koji budu igrali u Njujorku, nece moci biti spremni za Pariz! Zbog toga ce neki igraci birati izmedju Njujorka i Pariza! Za sve ove sto pitaju sta i kako, sto nece da igraju, sto se boje itd! Niko se od njih ne boji, nego suluda pravila!
(sir oliver, 04. jul 2020 22:13)

А Ноле прележао!

nikos

pre 3 godine

"Mislim da je USTA učinio dovoljno kada je u pitanju sigurnost i mislim da će turnir proći prilično glatko", dodao je Sandgren."
Jel, a za Adria tour si lajao na sva usta po pitanju sigurnosti! U cemu je razlika ... sem u velicini i sto je prvi bio humanitarni a drugi "puca od love"?

sir oliver

pre 3 godine

Ali da jos ima ljudi ovde koji se naloze na @menadjer komentare, ne mogu da shvatim! Ovaj se verovatno negde krivi od smeha, citajuci ove pametne odgovore!

Ljubo

pre 3 godine

A zašto su ove što si nabrojao veći od Bate Borisova.Jedino su veći po tome što su od svoga nastanka uložili toliko para od kojih se moglo napraviti da ni jedan čovek ne bude gladan,šta više uopšte nebi bilo siromaštva već bi svi bili srednja klasa i živeli bi život dostojan čoveku.I to daju pare bez da ih iko proverava,lako je tako poslovati i biti uspešan kada ti neko stalno upumpava pare.

Utrp

pre 3 godine

Nema nista od svega toga, nista se nece ni igrati. Cak i da igraju pred praznim tribinima, od cega ce da isplate nagrade? Ako se par njih zarazi u ranoj fazi turnira, turnir se prekida. Tako da mnogo toga moze veoma lagano da se iskomplikuje.

Heisenberg

pre 3 godine

Vise veze ima sa Grckom recimo nego sa Amerikom.

Gde su oni u svetu tenisa...
(GM)

Kako gde su? Imaju izuzetne turnire, imaju grend slem sampione. Serena, Venus, Agasi, Sampras, Mekinro, braca Brajan. Eto samo to imaju. Neverovatno....

ZokiNS

pre 3 godine

Novak bi trebao da podnese ostavku na funkciju predsednika saveta igraca, da ga vise ne smaraju, ostane kod kuce, da trenira na sljaci i eventualno ako je sigurno odigra RG. Sve ostalo je potpuno besmisleno. Traziti od porodicnog coveka sa dvoje male dece da provede u karantinu 14 dana u odlasku i 14 dana u povratku zbog igranja jednog turnira, je besmisleno pa makar to bio i US Open a da nepricamo o tome u kakvoj je on formi sad posle odlezanog virusa. Svidelo se to nama ili ne, postoje sanse da izgubi u ranoj fazi takmicenja i u tom slucaju bi ceo put bio potpuno uzaludan. Broj 1 svetskog tenisa ide na turnir da ga osvoji a ne da bi se pojavio na istom zbog sponzorskih zelja...

max

pre 3 godine

...posto amerika nije u stanju 5 meseci da obuzda jedan obican virus
(kraja, 04. jul 2020 21:50)

Glavni problem u Americi je taj sto tamo mora da se radi po ceni smrti. Amerika nije socijalna drzava poput Evrope. Tamo kosta svaki miligram udahnutog kiseonika. Takav je sistem, ko radi - ziv je, a ko ne radi - mrtav je. Najsuroviji oblik kapitalizma koji ti omugucuje mnogo ako si zdrav, jak i vredan ali ako nisi nadrljao si. Iz toga razloga, svi mnogo rade, ne mogu da se primene mere i veliko je zarazavanje. Kod nas covek ne mora nista ni da radi i snacice se nekako, prezivece.

Debeli Sef

pre 3 godine

US open je preduzece. Neka preduzeca rade za vreme korone a neka ne. Sva se pridrzavaju zalona zemlje u kojoj su. Ako USA kaze da moze da se igra oni mogu a i ne moraju da organizuju. Vec kako im se isplati a igraci mogu a i ne moraju da igraju, vec kako im se isplati. Tako da ne znam sta je tu za diskusiju.