Sreda, 18.09.2019.

08:00

Dobri, stari poznanici

Izvor: B92

Dobri, stari poznanici IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

onako

pre 4 godine

@urosRuma , pa onomad niste prvi put u istoriji Derbija šutnuli na gol uopšte, jes 0:0 bilo ali ostaje da niste prešli pola ali ni slučajno.
O LE ovoliko samo: 42 utakmice
26 poraza
10 nerešenih
6 pobeda
To je vaš učinak, malo je reći jadan eto u toj Evropi se pokazalo da Tole tamo ne igra. Sramota me na tvoj red kad vidim ovu bedu od kluba koji se još ponosi tom LE.
A koliko je teško prvaku da ide u LE vidimo i sami, sada kada niste tresete se od bilo koga u kvalifikacijama.

urosRuma

pre 4 godine

Mr wolf
Igrali smo jednom LS a ne spominjes ucesca u lE to nije bitno za tebe verovatno?
Vi ispadalii redovno u kvalidikacijama a Partizan igrao u evropi redovno, i sada kako su to bile namestene utakmice, kada je prolazilo po 6 derbija zaredom gde je svaku utakmicu pobedjivao Partizan znacii jedan jedini pravi protivnik i redovno vas derali
A vi sada dodje derbi i odjednom ne mozete sansu da stvorite a kamoli da dajete golove
To pokazuje razliku mi dominirali uz povede u derbijima
Vi bez penala ne mozete da pobedite Indjiju alo

Kontraš

pre 4 godine

oletovog guranja Partizana. Sami sebi skacete u usta ovim izjavama a samo pitajte nekog starijeg da vam kaze kakav fudbal je Zvezda prezentovala za vreme Toleta i zasto je tada bilo najmanje navijaca na Marakani.
(Cale, 18. septembar 2019 13:17) Ne mogu a da se ne zapitam ko su ovi likovi što ovako lupetaju!? Za vreme Toleta je Zvezda bila najgledanija, svi smo znali šta radite i koliko kradete, medjutim nije se moglo protiv Toleta i žutih tako da je jedini način borbe bio na stadionu gde nikad nije bilo ispod 30 hiljada ljudi.

Sale

pre 4 godine

Au, koliko vas pogađa istina, da ste morali sto replika da ostavite na moj komentar.

Neko ovde napisa: "Partizan to neće postići ni za 1000 godina". Mi bismo to postizali više puta da nas država nije ometala, a vas favorizovala na štetu ostalih klubova. Ali jednoga dana, kad bude privatizacija, daleko od državne sise, bićete postavljeni na vaše pravo mesto.

U Minhenu 4-0 sa pola snage, u derbiju 2-0 za Instituciju, ako ne bude krađe.

mr.wolf

pre 4 godine

r.wolf, 18. septembar 2019 11:47) 

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas... 
(Citizen, 18. septembar 2019 12:28) 

Pa ja ti o tome i pricam. Evo i vi ste za 5 sezona promenili do sada 6 trenera. Osim derbija iz kupa i onog sa Leonardom 3-1 niste nista uradili nemate pobedu 5 godina. Evo sada Zvezda zaradjuje ogromne pare, igra redovno grupna takmicenja. I sta sad ?
Jel kapiras uopste moj komentar ?
Ne kapiras, nemas kapacitet.Za tebe je to i dalje "dominacija". Alo, period fudbala gde ste "dominantni" odigrali ste celu jednu LS a imali ste 6 prilika. Eto koliko ste dominantni bili. A sudije, prica za sebe, filijale, tole, najbolja deca kupovana....ma idi begaj, postenjacine.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

ala dosta više i sa tom istorijom, mi krali kod Toleta, vi kod Kokeze...ajde više da se igra fudbal...barem u Evropi je to moguće, ako se već ovde sve zna...
Elem odigrajte vi komšije kao sinoć Slavija...i skidam kapu...pa makar bilo i 5-0, a neće sigurno ako se tako odigra...
Eto oni nisu sigurno jači od vas, niti je Bajern jači od Intera, dobro možda jeste , ali bukvalno nijanse su u pitanju.
Slavija mi je dokaz da ispravno razmišljam, da svaki tim , ako ima pismenog trenera , može da kroz igru napravi rezultat...samo je to naravno teže, nego da postaviš "igru u bloku"...ako i danas budete na 16m i svaku loptu samo napamet izbacivali, kao u Parizu, džaba vam LC...nije isto zemljaci, bunkerčina by bata Đora i defanziva, gde kada uzmeš loptu pokušavaš nešto iz kontre...znajući Miloja biće hitni lopticu u šumicu...baš živ nisam da vidim koliko ste napredovali.
Da,Slavija je napravila podvig juce u sred San Sira,sada mi je krivo što nisam odgledao tu tekmu.Što se tice veceras ako Zvezda ponovi jucerašnji Slavijin rezultat u Minhenu 1-1,iliti remi,bice puna kupa,možda cak veca senzacija od Slavije.Ne smunjam u Milojevu inteligenciju i rezon,što se tice taktiziranja,to je na vrhunskom nivou.Avanti Stella Rosa,avanti.

MKD-4

pre 4 godine

Citam kako sporede ovu i 91'Zvezdu...sada strepe da ne bude 4-5:0..a sa onim GENIJALCIMA mogao si da igras protiv OSTATKA SVETA...Po meni stradion se trebao nazvati po coveku koje sastavio legendarni tim i da statua bude veca od Ajfelove-DRAGAN DZAJIC-

maSi

pre 4 godine

r.wolf, 18. septembar 2019 11:47)

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas...
(Citizen, 18. septembar 2019 12:28)

Da se ne lažemo, ipak i deca ovo čitaju. Derbi se ni ne igra, evo već skoro 30 godina. A, kako i da se igra, kada zebrice već od prvog minuta, na svakom derbiju, prilikom prvog (ne)dosuđenog faula odmah krenu da se besno zatrčavaju ka sudiji, "čudeći se" kako neko njima(!) sme da ne progleda kroz prste, i to u vreme - Mirka, Toleta, Zeke, Bjeke, i ostalih velikana.
Da ponovim reči pravog sportiste, legendarnog Miloša milutinovića - želim vam mnogo sreće, i pun stadion.

Bio jednom jedan Samrok

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

ha ha ha.... kakav slepac. Onaj iskonski ocaj od koga se vrat krivi a pluca prazne :-))) vrhunski....


Cuj slucajan autogol (ne nego ga je namerno dao, potplatio ga Dzaja da da autogol) i cuj okrnjen KES (Zvezda nadula jedan Bajern, a Olimpik izbacio Milan)... ne znas ni kako je tada izgledala fudbalska mapa Evrope.

Nema krnjenja KESa, omladinac. Tada su igrali sampioni i samo sampioni liga, nije moglo da se desi da neke nacionalne lige imaju po 4 zagaranovana mesta pa tu "neokrnjenu" LS igraju klubovi koji godinama nisu bili samppioni prvenstva. Toliko o okrnjenosti... Samrokovac.

Cale

pre 4 godine

"iskreno", jer to je reč koju puno koriste pratioci Zvezdinih vesti, iz PFC tabora, mnoooogo su zaboravili vreme u kome je TK bio predsednik FSS, a vijorila se njegova slika na zastavi u problematičnom odelu...da li PFC ekipa može da mi odgovori zbog čega se i kome se ruga sa tom zastavom...sve u kontekstu priče o Zvezdinom penalu u subotu, koji nije bio, naravno...
(doctor46, 18. septembar 2019 12:07)

Ruga se vama koji ste verovali da je Tole kriv za vase lose rezultate. Ajde sto niste mogli u derbiju da uradite nista nego vam se svake sezone sviralo vise penala nego nama. Kucaj na YT "Zvezdanaesterac" da vidis kakvi su vam se penali svirali za vreme Toleta. I kada ti kazem iskreno, iskreno i mislim. Necu da se foliram kao i vi pa kao "Napred Partizan" a ovamo jedva ceka petardu. Muka mi je vise od vas foliranata. Tole Karadzic je vama samo alibi za lose rezultate koje ste sirili kako po Srbiji tako i po Evropi. Jos jedna stvar... Zenga, Bajevic, Djurovski, Kosanovic, Jankovic, Zeman, Janevski, Gogic, Pizon, Dostanic, Kristic, Prosinecki, opet Jankovic i Sa Pinto. To su treneri koji su vodili Zvezdu od 2005 do 2013. 14 trenera za 7 sezona. Ja sam mislio da se trener menja nakon losih rezultata a ne zbog Toletovog guranja Partizana. Sami sebi skacete u usta ovim izjavama a samo pitajte nekog starijeg da vam kaze kakav fudbal je Zvezda prezentovala za vreme Toleta i zasto je tada bilo najmanje navijaca na Marakani.

Kosta K

pre 4 godine

"Ostin@ druže, fudbaleri tada nisu mogli da napuste zemlju do 27. godine, do 21. su morali odsluziti vojsku."
(SV, 18. septembar 2019 12:31)

E ajde pusti odrasli da pričaju čovek je verovatno živeo tada, kao i ja. Današnje mitomanije o tom vremenu su glupost.
Do 28 si morao da odslužiš vojsku (sa 18 ako imaš samo osnovnu školu, do 21 ako si išao u srednju školu ili do 28 ako si išao na fakultet). A do 21 si morao da budeš u zemlji makar i odslužio vojsku. Mada je većina fudbalera igrala u tom periodu za neki od vojnih klubova pa čak i neke legende Partizana, su karijeru započeli tamo.

Ben Dover

pre 4 godine

U LŠ smo velikim delom zbog sreće, nažalost, a ne zbog kvaliteta.
Ali to ne znači da nećemo s nestrpljenjem čekati da počne :)
Napred, Zvezdo! Igraj i pobedi (čitaj igraj i odbrani se)!

Sule

pre 4 godine

Ma samo sto ubedljiviji poraz, pa vi pricajte sta hocete. 5:0 je po mom ukusu, al ajde moze i 6.
(bo, 18. septembar 2019 10:10)

Ti se prijatelju, potpisuješ ćirilicom?

Bivsi dizajner tobogana

pre 4 godine

3:0 sa 30% snage.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Veldrum, 18. septembar 2019 11:51)


Slazem se, daju Marin, Pavkov i Garsija.

Citizen

pre 4 godine

(mr.wolf, 18. septembar 2019 11:47)

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas. Mozda o periodu gde vam je prvi spic bio Miric ili o periodu kada vam je odbranom komandovao Bajkovic? Kao juce da je bilo kada smo pobedom od 2:0 na Mari, golovima Scepovica i Vukica nanizali 6 derbija sa pobedama a 4 na Mari i to bez ijedne sudijske mrlje. Cak i period kada ste dobijali po 2 penala za poluvreme nije bio vas jer smo i tada pobedjivali. Ja sam iskren i kazem da vam iz tog i tog razloga zelim takav i takav poraz, a vi se i dalje folirajte a pravo lice pokazite kada vidite moj komentar, sto ste i sada uradili. Samo je potrebno da vas neko potpali.

Mladen cg

pre 4 godine

Globalistički društveni poredak je kreirao situaciju da jedni mogu sve novcem da kupe( Zapad Evrope ), a ostatak svijeta da ,, tavori" u sveopštem sivilu i u borbi za preživljavanje. Zato je večerašnji meč svojevrstan sudar dva svijeta, dvije epohe, dva različita socijalna ,,Kontinenta"... Naši prvaci moraju da pokažu hrabrost, da ,, što skuplje prodaju kožu"! Tada im niko ne bi mogao zamjeriti. Pa i materijalno snažniji klubovi su gubili sa 6:1 i 7:0 u Minhenu, u Ligi Šampiona. Vjerujem da će i tradicija imati uticaja u ovom meču.

Rema

pre 4 godine

Dve najveće razlike od tada:
1. Postojala je velika četvorka (Zvezda, Partizan, Hajduk, Dinamo), a mnogi drugi klubovi su takođe bili dobri (Željezničar, Sarajevo, Velež, Vardar, Vojvodina), i klubovi gde su bila užasno teška gostovanja (Radnički Niš i Sloboda Tuzla)...
2. Sportisti do 21. godine nisu smeli da napuste zemlju.
(Ostin A, 18. septembar 2019 10:23)

Mnogo je razlika tada i sada.

Ova današnja zvezda pravi rezultate koje je pravila zvezda početkom 80tih a slozices se to nije mala stvar, a razlike koje si ti naveo su i tada postojale.
Prošle godine pobeđen je Liverpool na Rajku, Liverpool koji je osvojio ovo takmičenje.

Ako ćemo baš o razlikama tada i sada, ajde da kažemo i da tada nije bilo svih ovih TV distributera sportske zabave iz inostranstva, pa su nam stadioni bili krcati svake nedelje, iako se igralo na mnogo lošijim terenima i u mnogo lošijim uslovima.
Da navedemo i to da je "huliganizam" u 80tima procvetao u prošloj državi, pa je broj incidenata i pirotehnike kao i povređenih ljudi na stadionima bio neverovatno visok, neuporedivo sa današnjom situacijom na srpskim sportskim objektima.
Ali, nostalgija je ljudska priroda, svi mi težimo da idealizujemo prošlo vreme, da ga smatramo boljim nego ovim vremenenom koje sada živimo. Normalno bili smo mlađi i sve je bilo lepše.
Ali ovo sada je vreme klinaca koji su odrasli drugačije i moram priznati,zavidnim vam klinci,ovo je stvarno divno vreme za FK crvena zvezda.

sah 88

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55) čuji okrnjen?! Pa nije samo okrnjen, nego u neregularan, skab, sa bunkerucom i najlošijim finalem ikada i ja se još uvek radujem rome a ti još uvek plačeš! Zamisli gledam u nemačkoj non stop pričaju evropski prvak iz 1991, izgleda i Nemci ne znaju da se to ne važi da je “okrnheno”. I hvala na ovakom kometaru jiš se smejem i još mi slađa ta titula prvaka evrope.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

@ Sale
Juče si plakao, ceo avgust si plakao, danas plačeš, plakaćeš dok živiš........ Ali ! Klempavog možeš da vidiš samo u trofejnoj sali FK CRVENA ZVEZDA, a ako lepo zamoliš biće ti dozvoljeno i da ga pipneš.
- I nikad nemoj da zaboraviš : Dok si živ, bićeš Komšija Evropskog i Svetskog klupskog ŠAMPIONA...... A priznaj...... TO NIJE MALA STVAR.

SV

pre 4 godine

"Ostin@ druže, fudbaleri tada nisu mogli da napuste zemlju do 27. godine, do 21. su morali odsluziti vojsku."
Ako cemo da budemo precizni u inostranstvo se moglo otici sa navrsenih 28 godina. Mislim da nisu bili obavezni da do 21. godine odsluze vojsku, jer je bilo mnogo obicnih ljudi koji su sluzili vojsku sa 25-26 godina.

Grebić

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Ko je polomio tablu u Italiji na utakmici pri kakvom rezultatu i sta je bilo posle? Neko otisao na f4 i uzeo Evroligu. Sportski je cestitati, a takve stvari poput kiksa Augentalera ili polomljenog koša se dešavau ali i minimalna doza objektivnosti polako izčezava

doctor46

pre 4 godine

"iskreno", jer to je reč koju puno koriste pratioci Zvezdinih vesti, iz PFC tabora, mnoooogo su zaboravili vreme u kome je TK bio predsednik FSS, a vijorila se njegova slika na zastavi u problematičnom odelu...da li PFC ekipa može da mi odgovori zbog čega se i kome se ruga sa tom zastavom...sve u kontekstu priče o Zvezdinom penalu u subotu, koji nije bio, naravno...

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

Vala dosta više i sa tom istorijom, mi krali kod Toleta, vi kod Kokeze...ajde više da se igra fudbal...barem u Evropi je to moguće, ako se već ovde sve zna...
Elem odigrajte vi komšije kao sinoć Slavija...i skidam kapu...pa makar bilo i 5-0, a neće sigurno ako se tako odigra...
Eto oni nisu sigurno jači od vas, niti je Bajern jači od Intera, dobro možda jeste , ali bukvalno nijanse su u pitanju.
Slavija mi je dokaz da ispravno razmišljam, da svaki tim , ako ima pismenog trenera , može da kroz igru napravi rezultat...samo je to naravno teže, nego da postaviš "igru u bloku"...ako i danas budete na 16m i svaku loptu samo napamet izbacivali, kao u Parizu, džaba vam LC...nije isto zemljaci, bunkerčina by bata Đora i defanziva, gde kada uzmeš loptu pokušavaš nešto iz kontre...znajući Miloja biće hitni lopticu u šumicu...baš živ nisam da vidim koliko ste napredovali...

bojan

pre 4 godine

ali pazi, navijači v.zvezde se čude što im žele da ih bajern "napuni" bavarskim kobasicama
pa ko posle meča sa Inđijom može dobro da Vam poželi!? eto Vi sami budite pošteni pa recite!

doktor iz predgradja

pre 4 godine

Globalistički društveni poredak je kreirao situaciju da jedni mogu sve novcem da kupe( Zapad Evrope ), a ostatak svijeta da ,, tavori" u sveopštem sivilu i u borbi za preživljavanje. Zato je večerašnji meč svojevrstan sudar dva svijeta, dvije epohe, dva različita socijalna ,,Kontinenta"... Naši prvaci moraju da pokažu hrabrost, da ,, što skuplje prodaju kožu"! Tada im niko ne bi mogao zamjeriti. Pa i materijalno snažniji klubovi su gubili sa 6:1 i 7:0 u Minhenu, u Ligi Šampiona. Vjerujem da će i tradicija imati uticaja u ovom meču.
(Mladen cg, 18. septembar 2019 12:29
Nije zvezda baš sirotica... Preko 60 miliona evra nije mala stvar. Kad je Helsinki mogao da pobedi Zvezdu, zašto bi bilo čudno da Zvezda pobedi Bajern? Suduva je mogla nerešeno, to je takodje bilo čudo...

Kornjača Rade

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Nesrećni mali komša, pa u njihovoj terminologiji postoji i "nameran autogol"???

Citizen

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)

Iskreno, nakon poslednje utakmice u prvenstvu protiv Indjije, zelim Zvezdi sto tezi poraz veceras. Necemo da se lazemo. Zasto bih ja, klubu koji namesta utakmice da moj klub ne moze da dodje u situaciju da igra LS, pruzao podrsku? Sve te price o srpstvu padaju u vodu kada se onako evidentno krade protiv klubova koji su jedva docekali da igraju protiv vas. Nemam nista protiv ni da vi isto mislite o nama kada sudije naprave istu "gresku" na nasoj utakmici ali poslednjih godina se precesto desavaju takve "greske" u vasu korist. Stoga, da, zelim Zvezdi da izgubi sa sto vecom razlikom od Bajerna.

mr.wolf

pre 4 godine

Iskreno, nakon poslednje utakmice u prvenstvu protiv Indjije, zelim Zvezdi sto tezi poraz veceras. Necemo da se lazemo. Zasto bih ja, klubu koji namesta utakmice da moj klub ne moze da dodje u situaciju da igra LS, pruzao podrsku? Sve te price o srpstvu padaju u vodu kada se onako evidentno krade protiv klubova koji su jedva docekali da igraju protiv vas. Nemam nista protiv ni da vi isto mislite o nama kada sudije naprave istu "gresku" na nasoj utakmici ali poslednjih godina se precesto desavaju takve "greske" u vasu korist. Stoga, da, zelim Zvezdi da izgubi sa sto vecom razlikom od Bajerna.
(Citizen, 18. septembar 2019 11:20)

Zaboravio si koliko je takvih "gresaka" bilo kada ste "dominirali". Isto tako tada Zvezda nije imala sanse da dodje u situaciju da bude prvak jer je tvoj tim prvenstvo startovao sa 30 bodova prednosti (Hajduk Kula, Smederevo, Banat, Metalac, Bsk ....), uz sve to pokupovali ste sve sto vredi od klinaca.
Ali ipak ste tada prizivali katanac, mahali Toletovim barjacima, pevali "otimaj" i nazivali to dominacijom.
I tada ste se cudili zasto smo navijali za Samrok, Tikve i ostale. E vidis, vi nemate pobedu u LS od silne "dominacije" i imate JEDAN nastup dok ste bili "neprikosnoveni".
I ako, navijaj da izgubimo sto vise tvoje pravo, cak sta vise, ne bi ni voleo da.navijas za.nas.

gao

pre 4 godine

ajmo svi sto prognoziraju 5:0 6:0 7:0 itd trazite od mame i tate 100e i u kladionicu stavite na tacan rezultat.
nikad lakse zaredjena lova sta?
jos niste otisli???

Vožd PFC

pre 4 godine

Panteri nešto kao pljuju po Jugoslaviji a samo zahvaljujući toj državi i igračima iz svih njenih republika su i osvojili srećno tadašnju LŠ. To samo govori kakav je intelekt njihovih takozvanih navijača. Dobra strana ove priče je što ih LŠ danas otrezni tj ponizi jer su imali više sreće nego pameti. Ovi iz Bayerna verujem lagano danas šetuckaju gradom pred trening noćas. Kako bi drukčije.

zex

pre 4 godine

Citizen, 18. septembar 2019 11:20)
Ajde bre, kako je moguce da vama smeta sudjenje Zvezdi. Imate li obraza? Sta stesve radili u proslosti? Vojvodina, Novi pazar, Napredak i td. Ma imana stotine gresaka u vasu korist.

realno

pre 4 godine

ajmo svi sto prognoziraju 5:0 6:0 7:0 itd trazite od mame i tate 100e i u kladionicu stavite na tacan rezultat.
nikad lakse zaredjena lova sta?
jos niste otisli???
(gao, 18. septembar 2019 11:10)

Sine nismo svi deca da trazimo od mame i tate kao ti....

realno

pre 4 godine

Hocemo penal za Zvezdu...!
(Aki, 18. septembar 2019 11:06)

Iskreno bez ikakve sujete, zelim im samo da bajernu sviraju onakav penal kao protiv Indjije.... Pa i nek pobede posle. Pisem najiskrenije...

buusiiii, ahaha

pre 4 godine

Izgleda se sprema incident i prekid utakmice, da bi se spasilo blamaze i neminovnog kantanja, navodno je obecao Kovac 10 komada utrpati

Blade

pre 4 godine

Boze moj koliko ste vi jadni, pa vasi kompleksi su neizlecivi...Nema veze i da izgubimo 5 ili 10:0, al izgubicemo od Bajerna a ne od Brage kao vi...Crta izmedju vas i nas podvucena je duplo, prvi put 1991. a drugi put prosle god pobedom u LŠ!A vi i dalje mastajte o nasim porazima, zamisljajte vase imaginarne pobede i izvodite kojekakve performanse...Hvala dragom Bogu-NISMO ISTI!!!

Ivan

pre 4 godine

Fali nam jedan igrac na sredini kao sto je bio ovaj Lukas portugalac. Veliki borac. Jedan od najboljih stranaca koji je bio u zvezdi. Umro kasnije od srcanog udara mlad covek. Tragedija.

onako bez lupetanja

pre 4 godine

@Citizen
Pre 3 nedelje ste sa sudijom "pokrali" Napredak za penal i crveni karton onom drvetu koje ne može da prođe lekarski, vidi čuda nije ni u Derbiju dobio crveni za start sa leđa... Znači ukraden bod.
Inače sa Napretkom imate dugu istoriju krađa i pored toga ne možete da ih dobijete. Samo prethodne 4 sezone ovaj tim je besomučno pokraden protiv Partizana za 10 situacija.
Pričaš o LŠ a morate da kradete i nameštate bar za 4.mesto u Ligi, koja logika kakva crna LŠ, da je pošteno prvenstvo Vi bi prošle sezone igrali playout to cela Srbija zna.

samo jako...

pre 4 godine

Očekujem 5+ prvo poluvreme... Mislim, da se ne lažemo! Još kad im iskusni Franc pusti meč revanša i slučajni autogol, iskreno mislim da zvezdi večeras predstoji ozbiljan reset. Ali Vasiona sve uredi, pa i fudbalsku nepravdu koju je Bajern tada doživeo. Večeras je naplata duga iz 91'!!!
(Fudbal i Srbija., 18. septembar 2019 10:11)

Taj dug nam nikada nece naplatiti...
Mogu nas dobijati svaki put, samo kad smo ih tad dobili u dvomecu...

Šlajmara

pre 4 godine

Kao kad ides u skolu sa nekim 1-2 godine i onda se vise nikad nevidite i posle 30 godina se sretnete i kazes gde si druze a ovaj te gleda nema pojma ko si hahahahh

Cinjenice

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Okrnjen? A kakvi ste vi Evroligu igrali? Gde sledece godine Maljkovic sa anonimnim francuskim timom osvaja to isto takmicenje , bolje vam je da cutite...

fun fact

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)

ti si ostavio prvi komentar u vec se unapred zalis kako svi cekaju zvezdin poraz a niko nista napisao nije... mal mi te za'

Fudbal i Srbija.

pre 4 godine

Očekujem 5+ prvo poluvreme... Mislim, da se ne lažemo! Još kad im iskusni Franc pusti meč revanša i slučajni autogol, iskreno mislim da zvezdi večeras predstoji ozbiljan reset. Ali Vasiona sve uredi, pa i fudbalsku nepravdu koju je Bajern tada doživeo. Večeras je naplata duga iz 91'!!!

Zvezda drzavni projekat

pre 4 godine

Bice gusto bice 7:0 za bajern. Ajmo bavarci pokazite indjijancima da su dzabe odmarali igrace u namestenom mecu s indjijom.

seljacka posla

pre 4 godine

Prvi gol Zvezde te 91 u Minhenu je jedan od najboljih golova iz kontra napada koji sam video. Radinovic oduzima loptu daje je Prosineckom koji salje neverovatan pas za Binica koji istrci neverovatan sprint sa loptom i salje loptu za Panceva koji je pokazao tada po ko zna koji put zasto su ga zvali " Kobra sa Vardara". I drugi gol je takodje fenomenalan.

ja

pre 4 godine

@ (Ostin A, 18. septembar 2019 10:23)

Sve si u pravu što kažeš, ali mislim da sportistima odlazak u inostranstvo nije bio ograničen do 21. godine, već do 28.

bo

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)
Ma samo sto ubedljiviji poraz, pa vi pricajte sta hocete. 5:0 je po mom ukusu, al ajde moze i 6.

Novak

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. septembar 2019 09:55)
Jeste slucajan za 1:1, Stojanovicu kroz noge.

Чачак

pre 4 godine

Да се не заваравамо. Циљ смо испунили и ништа више није важно. Сваки резултат је небитан јер су све екипе из јаких лига много јаче од сваке екипе са ових простора. Сваки резултат испод пет разлике је успех.

mr.wolf

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Koliko "slucajnih" golova je donelo titula velikim timovima moze da se nabraja do sutra. Ali, mali uvek vide "slucajnost" i "srecu", ne kapiraju da kad je neko veliki ima i tu dozu "slucajnosti" i "srece". Pa kako to uvek veliki imaju "slucajnost" i "srecu"? . Isto tako mali na "nesrecu" prumaju golove i gube, uvek im zamalo fali, najveci uspesi su im hrabri porazi, ili promaseni ziceri protiv velikih.
I na kraju, jel taj KES okrnjen zato sto nije bilo Engleskog sampiona ?
Zbog jedne ekipe je znaci takmicenje bilo okrnjeno i po tvom misljenju "lagano" ?
Nista, Realu da se oduzmu 6 titule KES-a.... sve je to tada bilo okrnjeno.
p.s. Slusaj mali, kada shvatis da ti kao navijac svojim stavovima cinis tvoj klub malim, mozda se nesto promeni, mozda pocnete i vi na "srecu" da osvajate pehare.

Monde

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Jel patis i posle 30god?

Puca detarda

pre 4 godine

@Gojus, bojim se da ce biti 9 komada u jednoj utakmici, ako se ovi naljute... bice to ruzno za gledati, nadam se da nece biti prjenosa

BokiPFC

pre 4 godine

Neko igra ligu sampiona a neko cipiripi ligu evrope hahajaha
(Filip, 18. septembar 2019 10:16
Neko je postio 10 god u od te cipiripi lige evrope..

doctor46

pre 4 godine

čast je igrati u Minhenu, kako god da se završi...što bi rekao nekadašnji legendarni trener "komše",DV , protiv tima koji ima milijardu eura sponzorskog ugovora na 5 godina, svaki rezultat je izvrstan...

adje

pre 4 godine

najgore je sto pojedini zive u proslosti,gledajte sadasnjost i buducnost,sto je bilo bilo je...takve su okolnosti bile devedesetih da bi se zamazale oci narodu zbog ratova...sto se tice bajerna oni mogu da pobede i barcelonu i real i sve najbolje a da izgube od najgoreg kluba na svetu,takav je bajern...

Aleksa

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Haha... od svega sto vam je do sad padalo na pamet, sad ste se i ovoga setili?... sta je sledece, vlaznost vazduha toga dana, brzina vetra, zemljotres u Indoneziji par dana uoci revansa?... covece, koliko je tesko cestitati pobedu, nas narod je od toga izgleda operisan... nego samo nalazi nacine da umanji tudji uspeh, a svoje promasaje i ne vidi, a najcesce se uopste i ne trudi...

Ostin A

pre 4 godine

Dve najveće razlike od tada:
1. Postojala je velika četvorka (Zvezda, Partizan, Hajduk, Dinamo), a mnogi drugi klubovi su takođe bili dobri (Željezničar, Sarajevo, Velež, Vardar, Vojvodina), i klubovi gde su bila užasno teška gostovanja (Radnički Niš i Sloboda Tuzla)...
2. Sportisti do 21. godine nisu smeli da napuste zemlju.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mnogo toga se do danas od ‘91 promenilo.Zvezda je promenila 3 države dok Bajern igra u stabilnoj i jako kvalitetnoj ligi.Večeras nema Dejana Savićevića,nema jake i stabilne lige pa može čovek reći Zvezda ide da pobedi što ne znači dići belu zastavicu i pre sudijskog zvižduka....

Sleepy

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.

Monde

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Jel patis i posle 30god?

Ostin A

pre 4 godine

Dve najveće razlike od tada:
1. Postojala je velika četvorka (Zvezda, Partizan, Hajduk, Dinamo), a mnogi drugi klubovi su takođe bili dobri (Željezničar, Sarajevo, Velež, Vardar, Vojvodina), i klubovi gde su bila užasno teška gostovanja (Radnički Niš i Sloboda Tuzla)...
2. Sportisti do 21. godine nisu smeli da napuste zemlju.

Sleepy

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.

Cinjenice

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Okrnjen? A kakvi ste vi Evroligu igrali? Gde sledece godine Maljkovic sa anonimnim francuskim timom osvaja to isto takmicenje , bolje vam je da cutite...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mnogo toga se do danas od ‘91 promenilo.Zvezda je promenila 3 države dok Bajern igra u stabilnoj i jako kvalitetnoj ligi.Večeras nema Dejana Savićevića,nema jake i stabilne lige pa može čovek reći Zvezda ide da pobedi što ne znači dići belu zastavicu i pre sudijskog zvižduka....

mr.wolf

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Koliko "slucajnih" golova je donelo titula velikim timovima moze da se nabraja do sutra. Ali, mali uvek vide "slucajnost" i "srecu", ne kapiraju da kad je neko veliki ima i tu dozu "slucajnosti" i "srece". Pa kako to uvek veliki imaju "slucajnost" i "srecu"? . Isto tako mali na "nesrecu" prumaju golove i gube, uvek im zamalo fali, najveci uspesi su im hrabri porazi, ili promaseni ziceri protiv velikih.
I na kraju, jel taj KES okrnjen zato sto nije bilo Engleskog sampiona ?
Zbog jedne ekipe je znaci takmicenje bilo okrnjeno i po tvom misljenju "lagano" ?
Nista, Realu da se oduzmu 6 titule KES-a.... sve je to tada bilo okrnjeno.
p.s. Slusaj mali, kada shvatis da ti kao navijac svojim stavovima cinis tvoj klub malim, mozda se nesto promeni, mozda pocnete i vi na "srecu" da osvajate pehare.

seljacka posla

pre 4 godine

Prvi gol Zvezde te 91 u Minhenu je jedan od najboljih golova iz kontra napada koji sam video. Radinovic oduzima loptu daje je Prosineckom koji salje neverovatan pas za Binica koji istrci neverovatan sprint sa loptom i salje loptu za Panceva koji je pokazao tada po ko zna koji put zasto su ga zvali " Kobra sa Vardara". I drugi gol je takodje fenomenalan.

Aleksa

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Haha... od svega sto vam je do sad padalo na pamet, sad ste se i ovoga setili?... sta je sledece, vlaznost vazduha toga dana, brzina vetra, zemljotres u Indoneziji par dana uoci revansa?... covece, koliko je tesko cestitati pobedu, nas narod je od toga izgleda operisan... nego samo nalazi nacine da umanji tudji uspeh, a svoje promasaje i ne vidi, a najcesce se uopste i ne trudi...

Zvezda drzavni projekat

pre 4 godine

Bice gusto bice 7:0 za bajern. Ajmo bavarci pokazite indjijancima da su dzabe odmarali igrace u namestenom mecu s indjijom.

doctor46

pre 4 godine

čast je igrati u Minhenu, kako god da se završi...što bi rekao nekadašnji legendarni trener "komše",DV , protiv tima koji ima milijardu eura sponzorskog ugovora na 5 godina, svaki rezultat je izvrstan...

Novak

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. septembar 2019 09:55)
Jeste slucajan za 1:1, Stojanovicu kroz noge.

Citizen

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)

Iskreno, nakon poslednje utakmice u prvenstvu protiv Indjije, zelim Zvezdi sto tezi poraz veceras. Necemo da se lazemo. Zasto bih ja, klubu koji namesta utakmice da moj klub ne moze da dodje u situaciju da igra LS, pruzao podrsku? Sve te price o srpstvu padaju u vodu kada se onako evidentno krade protiv klubova koji su jedva docekali da igraju protiv vas. Nemam nista protiv ni da vi isto mislite o nama kada sudije naprave istu "gresku" na nasoj utakmici ali poslednjih godina se precesto desavaju takve "greske" u vasu korist. Stoga, da, zelim Zvezdi da izgubi sa sto vecom razlikom od Bajerna.

Šlajmara

pre 4 godine

Kao kad ides u skolu sa nekim 1-2 godine i onda se vise nikad nevidite i posle 30 godina se sretnete i kazes gde si druze a ovaj te gleda nema pojma ko si hahahahh

mr.wolf

pre 4 godine

Iskreno, nakon poslednje utakmice u prvenstvu protiv Indjije, zelim Zvezdi sto tezi poraz veceras. Necemo da se lazemo. Zasto bih ja, klubu koji namesta utakmice da moj klub ne moze da dodje u situaciju da igra LS, pruzao podrsku? Sve te price o srpstvu padaju u vodu kada se onako evidentno krade protiv klubova koji su jedva docekali da igraju protiv vas. Nemam nista protiv ni da vi isto mislite o nama kada sudije naprave istu "gresku" na nasoj utakmici ali poslednjih godina se precesto desavaju takve "greske" u vasu korist. Stoga, da, zelim Zvezdi da izgubi sa sto vecom razlikom od Bajerna.
(Citizen, 18. septembar 2019 11:20)

Zaboravio si koliko je takvih "gresaka" bilo kada ste "dominirali". Isto tako tada Zvezda nije imala sanse da dodje u situaciju da bude prvak jer je tvoj tim prvenstvo startovao sa 30 bodova prednosti (Hajduk Kula, Smederevo, Banat, Metalac, Bsk ....), uz sve to pokupovali ste sve sto vredi od klinaca.
Ali ipak ste tada prizivali katanac, mahali Toletovim barjacima, pevali "otimaj" i nazivali to dominacijom.
I tada ste se cudili zasto smo navijali za Samrok, Tikve i ostale. E vidis, vi nemate pobedu u LS od silne "dominacije" i imate JEDAN nastup dok ste bili "neprikosnoveni".
I ako, navijaj da izgubimo sto vise tvoje pravo, cak sta vise, ne bi ni voleo da.navijas za.nas.

Kornjača Rade

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Nesrećni mali komša, pa u njihovoj terminologiji postoji i "nameran autogol"???

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

@ Sale
Juče si plakao, ceo avgust si plakao, danas plačeš, plakaćeš dok živiš........ Ali ! Klempavog možeš da vidiš samo u trofejnoj sali FK CRVENA ZVEZDA, a ako lepo zamoliš biće ti dozvoljeno i da ga pipneš.
- I nikad nemoj da zaboraviš : Dok si živ, bićeš Komšija Evropskog i Svetskog klupskog ŠAMPIONA...... A priznaj...... TO NIJE MALA STVAR.

ja

pre 4 godine

@ (Ostin A, 18. septembar 2019 10:23)

Sve si u pravu što kažeš, ali mislim da sportistima odlazak u inostranstvo nije bio ograničen do 21. godine, već do 28.

samo jako...

pre 4 godine

Očekujem 5+ prvo poluvreme... Mislim, da se ne lažemo! Još kad im iskusni Franc pusti meč revanša i slučajni autogol, iskreno mislim da zvezdi večeras predstoji ozbiljan reset. Ali Vasiona sve uredi, pa i fudbalsku nepravdu koju je Bajern tada doživeo. Večeras je naplata duga iz 91'!!!
(Fudbal i Srbija., 18. septembar 2019 10:11)

Taj dug nam nikada nece naplatiti...
Mogu nas dobijati svaki put, samo kad smo ih tad dobili u dvomecu...

sah 88

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55) čuji okrnjen?! Pa nije samo okrnjen, nego u neregularan, skab, sa bunkerucom i najlošijim finalem ikada i ja se još uvek radujem rome a ti još uvek plačeš! Zamisli gledam u nemačkoj non stop pričaju evropski prvak iz 1991, izgleda i Nemci ne znaju da se to ne važi da je “okrnheno”. I hvala na ovakom kometaru jiš se smejem i još mi slađa ta titula prvaka evrope.

Чачак

pre 4 godine

Да се не заваравамо. Циљ смо испунили и ништа више није важно. Сваки резултат је небитан јер су све екипе из јаких лига много јаче од сваке екипе са ових простора. Сваки резултат испод пет разлике је успех.

gao

pre 4 godine

ajmo svi sto prognoziraju 5:0 6:0 7:0 itd trazite od mame i tate 100e i u kladionicu stavite na tacan rezultat.
nikad lakse zaredjena lova sta?
jos niste otisli???

Cale

pre 4 godine

"iskreno", jer to je reč koju puno koriste pratioci Zvezdinih vesti, iz PFC tabora, mnoooogo su zaboravili vreme u kome je TK bio predsednik FSS, a vijorila se njegova slika na zastavi u problematičnom odelu...da li PFC ekipa može da mi odgovori zbog čega se i kome se ruga sa tom zastavom...sve u kontekstu priče o Zvezdinom penalu u subotu, koji nije bio, naravno...
(doctor46, 18. septembar 2019 12:07)

Ruga se vama koji ste verovali da je Tole kriv za vase lose rezultate. Ajde sto niste mogli u derbiju da uradite nista nego vam se svake sezone sviralo vise penala nego nama. Kucaj na YT "Zvezdanaesterac" da vidis kakvi su vam se penali svirali za vreme Toleta. I kada ti kazem iskreno, iskreno i mislim. Necu da se foliram kao i vi pa kao "Napred Partizan" a ovamo jedva ceka petardu. Muka mi je vise od vas foliranata. Tole Karadzic je vama samo alibi za lose rezultate koje ste sirili kako po Srbiji tako i po Evropi. Jos jedna stvar... Zenga, Bajevic, Djurovski, Kosanovic, Jankovic, Zeman, Janevski, Gogic, Pizon, Dostanic, Kristic, Prosinecki, opet Jankovic i Sa Pinto. To su treneri koji su vodili Zvezdu od 2005 do 2013. 14 trenera za 7 sezona. Ja sam mislio da se trener menja nakon losih rezultata a ne zbog Toletovog guranja Partizana. Sami sebi skacete u usta ovim izjavama a samo pitajte nekog starijeg da vam kaze kakav fudbal je Zvezda prezentovala za vreme Toleta i zasto je tada bilo najmanje navijaca na Marakani.

realno

pre 4 godine

ajmo svi sto prognoziraju 5:0 6:0 7:0 itd trazite od mame i tate 100e i u kladionicu stavite na tacan rezultat.
nikad lakse zaredjena lova sta?
jos niste otisli???
(gao, 18. septembar 2019 11:10)

Sine nismo svi deca da trazimo od mame i tate kao ti....

Bio jednom jedan Samrok

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

ha ha ha.... kakav slepac. Onaj iskonski ocaj od koga se vrat krivi a pluca prazne :-))) vrhunski....


Cuj slucajan autogol (ne nego ga je namerno dao, potplatio ga Dzaja da da autogol) i cuj okrnjen KES (Zvezda nadula jedan Bajern, a Olimpik izbacio Milan)... ne znas ni kako je tada izgledala fudbalska mapa Evrope.

Nema krnjenja KESa, omladinac. Tada su igrali sampioni i samo sampioni liga, nije moglo da se desi da neke nacionalne lige imaju po 4 zagaranovana mesta pa tu "neokrnjenu" LS igraju klubovi koji godinama nisu bili samppioni prvenstva. Toliko o okrnjenosti... Samrokovac.

Ivan

pre 4 godine

Fali nam jedan igrac na sredini kao sto je bio ovaj Lukas portugalac. Veliki borac. Jedan od najboljih stranaca koji je bio u zvezdi. Umro kasnije od srcanog udara mlad covek. Tragedija.

onako bez lupetanja

pre 4 godine

@Citizen
Pre 3 nedelje ste sa sudijom "pokrali" Napredak za penal i crveni karton onom drvetu koje ne može da prođe lekarski, vidi čuda nije ni u Derbiju dobio crveni za start sa leđa... Znači ukraden bod.
Inače sa Napretkom imate dugu istoriju krađa i pored toga ne možete da ih dobijete. Samo prethodne 4 sezone ovaj tim je besomučno pokraden protiv Partizana za 10 situacija.
Pričaš o LŠ a morate da kradete i nameštate bar za 4.mesto u Ligi, koja logika kakva crna LŠ, da je pošteno prvenstvo Vi bi prošle sezone igrali playout to cela Srbija zna.

Vožd PFC

pre 4 godine

Panteri nešto kao pljuju po Jugoslaviji a samo zahvaljujući toj državi i igračima iz svih njenih republika su i osvojili srećno tadašnju LŠ. To samo govori kakav je intelekt njihovih takozvanih navijača. Dobra strana ove priče je što ih LŠ danas otrezni tj ponizi jer su imali više sreće nego pameti. Ovi iz Bayerna verujem lagano danas šetuckaju gradom pred trening noćas. Kako bi drukčije.

Bivsi dizajner tobogana

pre 4 godine

3:0 sa 30% snage.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Veldrum, 18. septembar 2019 11:51)


Slazem se, daju Marin, Pavkov i Garsija.

bo

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)
Ma samo sto ubedljiviji poraz, pa vi pricajte sta hocete. 5:0 je po mom ukusu, al ajde moze i 6.

Fudbal i Srbija.

pre 4 godine

Očekujem 5+ prvo poluvreme... Mislim, da se ne lažemo! Još kad im iskusni Franc pusti meč revanša i slučajni autogol, iskreno mislim da zvezdi večeras predstoji ozbiljan reset. Ali Vasiona sve uredi, pa i fudbalsku nepravdu koju je Bajern tada doživeo. Večeras je naplata duga iz 91'!!!

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

Vala dosta više i sa tom istorijom, mi krali kod Toleta, vi kod Kokeze...ajde više da se igra fudbal...barem u Evropi je to moguće, ako se već ovde sve zna...
Elem odigrajte vi komšije kao sinoć Slavija...i skidam kapu...pa makar bilo i 5-0, a neće sigurno ako se tako odigra...
Eto oni nisu sigurno jači od vas, niti je Bajern jači od Intera, dobro možda jeste , ali bukvalno nijanse su u pitanju.
Slavija mi je dokaz da ispravno razmišljam, da svaki tim , ako ima pismenog trenera , može da kroz igru napravi rezultat...samo je to naravno teže, nego da postaviš "igru u bloku"...ako i danas budete na 16m i svaku loptu samo napamet izbacivali, kao u Parizu, džaba vam LC...nije isto zemljaci, bunkerčina by bata Đora i defanziva, gde kada uzmeš loptu pokušavaš nešto iz kontre...znajući Miloja biće hitni lopticu u šumicu...baš živ nisam da vidim koliko ste napredovali...

Citizen

pre 4 godine

(mr.wolf, 18. septembar 2019 11:47)

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas. Mozda o periodu gde vam je prvi spic bio Miric ili o periodu kada vam je odbranom komandovao Bajkovic? Kao juce da je bilo kada smo pobedom od 2:0 na Mari, golovima Scepovica i Vukica nanizali 6 derbija sa pobedama a 4 na Mari i to bez ijedne sudijske mrlje. Cak i period kada ste dobijali po 2 penala za poluvreme nije bio vas jer smo i tada pobedjivali. Ja sam iskren i kazem da vam iz tog i tog razloga zelim takav i takav poraz, a vi se i dalje folirajte a pravo lice pokazite kada vidite moj komentar, sto ste i sada uradili. Samo je potrebno da vas neko potpali.

Ben Dover

pre 4 godine

U LŠ smo velikim delom zbog sreće, nažalost, a ne zbog kvaliteta.
Ali to ne znači da nećemo s nestrpljenjem čekati da počne :)
Napred, Zvezdo! Igraj i pobedi (čitaj igraj i odbrani se)!

Sule

pre 4 godine

Ma samo sto ubedljiviji poraz, pa vi pricajte sta hocete. 5:0 je po mom ukusu, al ajde moze i 6.
(bo, 18. septembar 2019 10:10)

Ti se prijatelju, potpisuješ ćirilicom?

SV

pre 4 godine

"Ostin@ druže, fudbaleri tada nisu mogli da napuste zemlju do 27. godine, do 21. su morali odsluziti vojsku."
Ako cemo da budemo precizni u inostranstvo se moglo otici sa navrsenih 28 godina. Mislim da nisu bili obavezni da do 21. godine odsluze vojsku, jer je bilo mnogo obicnih ljudi koji su sluzili vojsku sa 25-26 godina.

bojan

pre 4 godine

ali pazi, navijači v.zvezde se čude što im žele da ih bajern "napuni" bavarskim kobasicama
pa ko posle meča sa Inđijom može dobro da Vam poželi!? eto Vi sami budite pošteni pa recite!

Grebić

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Ko je polomio tablu u Italiji na utakmici pri kakvom rezultatu i sta je bilo posle? Neko otisao na f4 i uzeo Evroligu. Sportski je cestitati, a takve stvari poput kiksa Augentalera ili polomljenog koša se dešavau ali i minimalna doza objektivnosti polako izčezava

zex

pre 4 godine

Citizen, 18. septembar 2019 11:20)
Ajde bre, kako je moguce da vama smeta sudjenje Zvezdi. Imate li obraza? Sta stesve radili u proslosti? Vojvodina, Novi pazar, Napredak i td. Ma imana stotine gresaka u vasu korist.

Blade

pre 4 godine

Boze moj koliko ste vi jadni, pa vasi kompleksi su neizlecivi...Nema veze i da izgubimo 5 ili 10:0, al izgubicemo od Bajerna a ne od Brage kao vi...Crta izmedju vas i nas podvucena je duplo, prvi put 1991. a drugi put prosle god pobedom u LŠ!A vi i dalje mastajte o nasim porazima, zamisljajte vase imaginarne pobede i izvodite kojekakve performanse...Hvala dragom Bogu-NISMO ISTI!!!

realno

pre 4 godine

Hocemo penal za Zvezdu...!
(Aki, 18. septembar 2019 11:06)

Iskreno bez ikakve sujete, zelim im samo da bajernu sviraju onakav penal kao protiv Indjije.... Pa i nek pobede posle. Pisem najiskrenije...

mr.wolf

pre 4 godine

r.wolf, 18. septembar 2019 11:47) 

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas... 
(Citizen, 18. septembar 2019 12:28) 

Pa ja ti o tome i pricam. Evo i vi ste za 5 sezona promenili do sada 6 trenera. Osim derbija iz kupa i onog sa Leonardom 3-1 niste nista uradili nemate pobedu 5 godina. Evo sada Zvezda zaradjuje ogromne pare, igra redovno grupna takmicenja. I sta sad ?
Jel kapiras uopste moj komentar ?
Ne kapiras, nemas kapacitet.Za tebe je to i dalje "dominacija". Alo, period fudbala gde ste "dominantni" odigrali ste celu jednu LS a imali ste 6 prilika. Eto koliko ste dominantni bili. A sudije, prica za sebe, filijale, tole, najbolja deca kupovana....ma idi begaj, postenjacine.

fun fact

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)

ti si ostavio prvi komentar u vec se unapred zalis kako svi cekaju zvezdin poraz a niko nista napisao nije... mal mi te za'

BokiPFC

pre 4 godine

Neko igra ligu sampiona a neko cipiripi ligu evrope hahajaha
(Filip, 18. septembar 2019 10:16
Neko je postio 10 god u od te cipiripi lige evrope..

Mladen cg

pre 4 godine

Globalistički društveni poredak je kreirao situaciju da jedni mogu sve novcem da kupe( Zapad Evrope ), a ostatak svijeta da ,, tavori" u sveopštem sivilu i u borbi za preživljavanje. Zato je večerašnji meč svojevrstan sudar dva svijeta, dvije epohe, dva različita socijalna ,,Kontinenta"... Naši prvaci moraju da pokažu hrabrost, da ,, što skuplje prodaju kožu"! Tada im niko ne bi mogao zamjeriti. Pa i materijalno snažniji klubovi su gubili sa 6:1 i 7:0 u Minhenu, u Ligi Šampiona. Vjerujem da će i tradicija imati uticaja u ovom meču.

doktor iz predgradja

pre 4 godine

Globalistički društveni poredak je kreirao situaciju da jedni mogu sve novcem da kupe( Zapad Evrope ), a ostatak svijeta da ,, tavori" u sveopštem sivilu i u borbi za preživljavanje. Zato je večerašnji meč svojevrstan sudar dva svijeta, dvije epohe, dva različita socijalna ,,Kontinenta"... Naši prvaci moraju da pokažu hrabrost, da ,, što skuplje prodaju kožu"! Tada im niko ne bi mogao zamjeriti. Pa i materijalno snažniji klubovi su gubili sa 6:1 i 7:0 u Minhenu, u Ligi Šampiona. Vjerujem da će i tradicija imati uticaja u ovom meču.
(Mladen cg, 18. septembar 2019 12:29
Nije zvezda baš sirotica... Preko 60 miliona evra nije mala stvar. Kad je Helsinki mogao da pobedi Zvezdu, zašto bi bilo čudno da Zvezda pobedi Bajern? Suduva je mogla nerešeno, to je takodje bilo čudo...

adje

pre 4 godine

najgore je sto pojedini zive u proslosti,gledajte sadasnjost i buducnost,sto je bilo bilo je...takve su okolnosti bile devedesetih da bi se zamazale oci narodu zbog ratova...sto se tice bajerna oni mogu da pobede i barcelonu i real i sve najbolje a da izgube od najgoreg kluba na svetu,takav je bajern...

doctor46

pre 4 godine

"iskreno", jer to je reč koju puno koriste pratioci Zvezdinih vesti, iz PFC tabora, mnoooogo su zaboravili vreme u kome je TK bio predsednik FSS, a vijorila se njegova slika na zastavi u problematičnom odelu...da li PFC ekipa može da mi odgovori zbog čega se i kome se ruga sa tom zastavom...sve u kontekstu priče o Zvezdinom penalu u subotu, koji nije bio, naravno...

Rema

pre 4 godine

Dve najveće razlike od tada:
1. Postojala je velika četvorka (Zvezda, Partizan, Hajduk, Dinamo), a mnogi drugi klubovi su takođe bili dobri (Željezničar, Sarajevo, Velež, Vardar, Vojvodina), i klubovi gde su bila užasno teška gostovanja (Radnički Niš i Sloboda Tuzla)...
2. Sportisti do 21. godine nisu smeli da napuste zemlju.
(Ostin A, 18. septembar 2019 10:23)

Mnogo je razlika tada i sada.

Ova današnja zvezda pravi rezultate koje je pravila zvezda početkom 80tih a slozices se to nije mala stvar, a razlike koje si ti naveo su i tada postojale.
Prošle godine pobeđen je Liverpool na Rajku, Liverpool koji je osvojio ovo takmičenje.

Ako ćemo baš o razlikama tada i sada, ajde da kažemo i da tada nije bilo svih ovih TV distributera sportske zabave iz inostranstva, pa su nam stadioni bili krcati svake nedelje, iako se igralo na mnogo lošijim terenima i u mnogo lošijim uslovima.
Da navedemo i to da je "huliganizam" u 80tima procvetao u prošloj državi, pa je broj incidenata i pirotehnike kao i povređenih ljudi na stadionima bio neverovatno visok, neuporedivo sa današnjom situacijom na srpskim sportskim objektima.
Ali, nostalgija je ljudska priroda, svi mi težimo da idealizujemo prošlo vreme, da ga smatramo boljim nego ovim vremenenom koje sada živimo. Normalno bili smo mlađi i sve je bilo lepše.
Ali ovo sada je vreme klinaca koji su odrasli drugačije i moram priznati,zavidnim vam klinci,ovo je stvarno divno vreme za FK crvena zvezda.

Puca detarda

pre 4 godine

@Gojus, bojim se da ce biti 9 komada u jednoj utakmici, ako se ovi naljute... bice to ruzno za gledati, nadam se da nece biti prjenosa

buusiiii, ahaha

pre 4 godine

Izgleda se sprema incident i prekid utakmice, da bi se spasilo blamaze i neminovnog kantanja, navodno je obecao Kovac 10 komada utrpati

Kosta K

pre 4 godine

"Ostin@ druže, fudbaleri tada nisu mogli da napuste zemlju do 27. godine, do 21. su morali odsluziti vojsku."
(SV, 18. septembar 2019 12:31)

E ajde pusti odrasli da pričaju čovek je verovatno živeo tada, kao i ja. Današnje mitomanije o tom vremenu su glupost.
Do 28 si morao da odslužiš vojsku (sa 18 ako imaš samo osnovnu školu, do 21 ako si išao u srednju školu ili do 28 ako si išao na fakultet). A do 21 si morao da budeš u zemlji makar i odslužio vojsku. Mada je većina fudbalera igrala u tom periodu za neki od vojnih klubova pa čak i neke legende Partizana, su karijeru započeli tamo.

MKD-4

pre 4 godine

Citam kako sporede ovu i 91'Zvezdu...sada strepe da ne bude 4-5:0..a sa onim GENIJALCIMA mogao si da igras protiv OSTATKA SVETA...Po meni stradion se trebao nazvati po coveku koje sastavio legendarni tim i da statua bude veca od Ajfelove-DRAGAN DZAJIC-

maSi

pre 4 godine

r.wolf, 18. septembar 2019 11:47)

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas...
(Citizen, 18. septembar 2019 12:28)

Da se ne lažemo, ipak i deca ovo čitaju. Derbi se ni ne igra, evo već skoro 30 godina. A, kako i da se igra, kada zebrice već od prvog minuta, na svakom derbiju, prilikom prvog (ne)dosuđenog faula odmah krenu da se besno zatrčavaju ka sudiji, "čudeći se" kako neko njima(!) sme da ne progleda kroz prste, i to u vreme - Mirka, Toleta, Zeke, Bjeke, i ostalih velikana.
Da ponovim reči pravog sportiste, legendarnog Miloša milutinovića - želim vam mnogo sreće, i pun stadion.

Sale

pre 4 godine

Au, koliko vas pogađa istina, da ste morali sto replika da ostavite na moj komentar.

Neko ovde napisa: "Partizan to neće postići ni za 1000 godina". Mi bismo to postizali više puta da nas država nije ometala, a vas favorizovala na štetu ostalih klubova. Ali jednoga dana, kad bude privatizacija, daleko od državne sise, bićete postavljeni na vaše pravo mesto.

U Minhenu 4-0 sa pola snage, u derbiju 2-0 za Instituciju, ako ne bude krađe.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

ala dosta više i sa tom istorijom, mi krali kod Toleta, vi kod Kokeze...ajde više da se igra fudbal...barem u Evropi je to moguće, ako se već ovde sve zna...
Elem odigrajte vi komšije kao sinoć Slavija...i skidam kapu...pa makar bilo i 5-0, a neće sigurno ako se tako odigra...
Eto oni nisu sigurno jači od vas, niti je Bajern jači od Intera, dobro možda jeste , ali bukvalno nijanse su u pitanju.
Slavija mi je dokaz da ispravno razmišljam, da svaki tim , ako ima pismenog trenera , može da kroz igru napravi rezultat...samo je to naravno teže, nego da postaviš "igru u bloku"...ako i danas budete na 16m i svaku loptu samo napamet izbacivali, kao u Parizu, džaba vam LC...nije isto zemljaci, bunkerčina by bata Đora i defanziva, gde kada uzmeš loptu pokušavaš nešto iz kontre...znajući Miloja biće hitni lopticu u šumicu...baš živ nisam da vidim koliko ste napredovali.
Da,Slavija je napravila podvig juce u sred San Sira,sada mi je krivo što nisam odgledao tu tekmu.Što se tice veceras ako Zvezda ponovi jucerašnji Slavijin rezultat u Minhenu 1-1,iliti remi,bice puna kupa,možda cak veca senzacija od Slavije.Ne smunjam u Milojevu inteligenciju i rezon,što se tice taktiziranja,to je na vrhunskom nivou.Avanti Stella Rosa,avanti.

Kontraš

pre 4 godine

oletovog guranja Partizana. Sami sebi skacete u usta ovim izjavama a samo pitajte nekog starijeg da vam kaze kakav fudbal je Zvezda prezentovala za vreme Toleta i zasto je tada bilo najmanje navijaca na Marakani.
(Cale, 18. septembar 2019 13:17) Ne mogu a da se ne zapitam ko su ovi likovi što ovako lupetaju!? Za vreme Toleta je Zvezda bila najgledanija, svi smo znali šta radite i koliko kradete, medjutim nije se moglo protiv Toleta i žutih tako da je jedini način borbe bio na stadionu gde nikad nije bilo ispod 30 hiljada ljudi.

urosRuma

pre 4 godine

Mr wolf
Igrali smo jednom LS a ne spominjes ucesca u lE to nije bitno za tebe verovatno?
Vi ispadalii redovno u kvalidikacijama a Partizan igrao u evropi redovno, i sada kako su to bile namestene utakmice, kada je prolazilo po 6 derbija zaredom gde je svaku utakmicu pobedjivao Partizan znacii jedan jedini pravi protivnik i redovno vas derali
A vi sada dodje derbi i odjednom ne mozete sansu da stvorite a kamoli da dajete golove
To pokazuje razliku mi dominirali uz povede u derbijima
Vi bez penala ne mozete da pobedite Indjiju alo

onako

pre 4 godine

@urosRuma , pa onomad niste prvi put u istoriji Derbija šutnuli na gol uopšte, jes 0:0 bilo ali ostaje da niste prešli pola ali ni slučajno.
O LE ovoliko samo: 42 utakmice
26 poraza
10 nerešenih
6 pobeda
To je vaš učinak, malo je reći jadan eto u toj Evropi se pokazalo da Tole tamo ne igra. Sramota me na tvoj red kad vidim ovu bedu od kluba koji se još ponosi tom LE.
A koliko je teško prvaku da ide u LE vidimo i sami, sada kada niste tresete se od bilo koga u kvalifikacijama.

Zvezda drzavni projekat

pre 4 godine

Bice gusto bice 7:0 za bajern. Ajmo bavarci pokazite indjijancima da su dzabe odmarali igrace u namestenom mecu s indjijom.

Fudbal i Srbija.

pre 4 godine

Očekujem 5+ prvo poluvreme... Mislim, da se ne lažemo! Još kad im iskusni Franc pusti meč revanša i slučajni autogol, iskreno mislim da zvezdi večeras predstoji ozbiljan reset. Ali Vasiona sve uredi, pa i fudbalsku nepravdu koju je Bajern tada doživeo. Večeras je naplata duga iz 91'!!!

Sleepy

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.

bo

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)
Ma samo sto ubedljiviji poraz, pa vi pricajte sta hocete. 5:0 je po mom ukusu, al ajde moze i 6.

Citizen

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)

Iskreno, nakon poslednje utakmice u prvenstvu protiv Indjije, zelim Zvezdi sto tezi poraz veceras. Necemo da se lazemo. Zasto bih ja, klubu koji namesta utakmice da moj klub ne moze da dodje u situaciju da igra LS, pruzao podrsku? Sve te price o srpstvu padaju u vodu kada se onako evidentno krade protiv klubova koji su jedva docekali da igraju protiv vas. Nemam nista protiv ni da vi isto mislite o nama kada sudije naprave istu "gresku" na nasoj utakmici ali poslednjih godina se precesto desavaju takve "greske" u vasu korist. Stoga, da, zelim Zvezdi da izgubi sa sto vecom razlikom od Bajerna.

Monde

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Jel patis i posle 30god?

Cale

pre 4 godine

"iskreno", jer to je reč koju puno koriste pratioci Zvezdinih vesti, iz PFC tabora, mnoooogo su zaboravili vreme u kome je TK bio predsednik FSS, a vijorila se njegova slika na zastavi u problematičnom odelu...da li PFC ekipa može da mi odgovori zbog čega se i kome se ruga sa tom zastavom...sve u kontekstu priče o Zvezdinom penalu u subotu, koji nije bio, naravno...
(doctor46, 18. septembar 2019 12:07)

Ruga se vama koji ste verovali da je Tole kriv za vase lose rezultate. Ajde sto niste mogli u derbiju da uradite nista nego vam se svake sezone sviralo vise penala nego nama. Kucaj na YT "Zvezdanaesterac" da vidis kakvi su vam se penali svirali za vreme Toleta. I kada ti kazem iskreno, iskreno i mislim. Necu da se foliram kao i vi pa kao "Napred Partizan" a ovamo jedva ceka petardu. Muka mi je vise od vas foliranata. Tole Karadzic je vama samo alibi za lose rezultate koje ste sirili kako po Srbiji tako i po Evropi. Jos jedna stvar... Zenga, Bajevic, Djurovski, Kosanovic, Jankovic, Zeman, Janevski, Gogic, Pizon, Dostanic, Kristic, Prosinecki, opet Jankovic i Sa Pinto. To su treneri koji su vodili Zvezdu od 2005 do 2013. 14 trenera za 7 sezona. Ja sam mislio da se trener menja nakon losih rezultata a ne zbog Toletovog guranja Partizana. Sami sebi skacete u usta ovim izjavama a samo pitajte nekog starijeg da vam kaze kakav fudbal je Zvezda prezentovala za vreme Toleta i zasto je tada bilo najmanje navijaca na Marakani.

Šlajmara

pre 4 godine

Kao kad ides u skolu sa nekim 1-2 godine i onda se vise nikad nevidite i posle 30 godina se sretnete i kazes gde si druze a ovaj te gleda nema pojma ko si hahahahh

Vožd PFC

pre 4 godine

Panteri nešto kao pljuju po Jugoslaviji a samo zahvaljujući toj državi i igračima iz svih njenih republika su i osvojili srećno tadašnju LŠ. To samo govori kakav je intelekt njihovih takozvanih navijača. Dobra strana ove priče je što ih LŠ danas otrezni tj ponizi jer su imali više sreće nego pameti. Ovi iz Bayerna verujem lagano danas šetuckaju gradom pred trening noćas. Kako bi drukčije.

Citizen

pre 4 godine

(mr.wolf, 18. septembar 2019 11:47)

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas. Mozda o periodu gde vam je prvi spic bio Miric ili o periodu kada vam je odbranom komandovao Bajkovic? Kao juce da je bilo kada smo pobedom od 2:0 na Mari, golovima Scepovica i Vukica nanizali 6 derbija sa pobedama a 4 na Mari i to bez ijedne sudijske mrlje. Cak i period kada ste dobijali po 2 penala za poluvreme nije bio vas jer smo i tada pobedjivali. Ja sam iskren i kazem da vam iz tog i tog razloga zelim takav i takav poraz, a vi se i dalje folirajte a pravo lice pokazite kada vidite moj komentar, sto ste i sada uradili. Samo je potrebno da vas neko potpali.

Cinjenice

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Okrnjen? A kakvi ste vi Evroligu igrali? Gde sledece godine Maljkovic sa anonimnim francuskim timom osvaja to isto takmicenje , bolje vam je da cutite...

buusiiii, ahaha

pre 4 godine

Izgleda se sprema incident i prekid utakmice, da bi se spasilo blamaze i neminovnog kantanja, navodno je obecao Kovac 10 komada utrpati

realno

pre 4 godine

ajmo svi sto prognoziraju 5:0 6:0 7:0 itd trazite od mame i tate 100e i u kladionicu stavite na tacan rezultat.
nikad lakse zaredjena lova sta?
jos niste otisli???
(gao, 18. septembar 2019 11:10)

Sine nismo svi deca da trazimo od mame i tate kao ti....

fun fact

pre 4 godine

Vidim da je nekima zvezdin poraz sto veci ,ispunjenje sna za to zive posto su plakali posle ulaska zvezde u LS...pa sad lece svoje frustracije.
(Sleepy, 18. septembar 2019 09:52)

ti si ostavio prvi komentar u vec se unapred zalis kako svi cekaju zvezdin poraz a niko nista napisao nije... mal mi te za'

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mnogo toga se do danas od ‘91 promenilo.Zvezda je promenila 3 države dok Bajern igra u stabilnoj i jako kvalitetnoj ligi.Večeras nema Dejana Savićevića,nema jake i stabilne lige pa može čovek reći Zvezda ide da pobedi što ne znači dići belu zastavicu i pre sudijskog zvižduka....

Sale

pre 4 godine

Au, koliko vas pogađa istina, da ste morali sto replika da ostavite na moj komentar.

Neko ovde napisa: "Partizan to neće postići ni za 1000 godina". Mi bismo to postizali više puta da nas država nije ometala, a vas favorizovala na štetu ostalih klubova. Ali jednoga dana, kad bude privatizacija, daleko od državne sise, bićete postavljeni na vaše pravo mesto.

U Minhenu 4-0 sa pola snage, u derbiju 2-0 za Instituciju, ako ne bude krađe.

BokiPFC

pre 4 godine

Neko igra ligu sampiona a neko cipiripi ligu evrope hahajaha
(Filip, 18. septembar 2019 10:16
Neko je postio 10 god u od te cipiripi lige evrope..

mr.wolf

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Koliko "slucajnih" golova je donelo titula velikim timovima moze da se nabraja do sutra. Ali, mali uvek vide "slucajnost" i "srecu", ne kapiraju da kad je neko veliki ima i tu dozu "slucajnosti" i "srece". Pa kako to uvek veliki imaju "slucajnost" i "srecu"? . Isto tako mali na "nesrecu" prumaju golove i gube, uvek im zamalo fali, najveci uspesi su im hrabri porazi, ili promaseni ziceri protiv velikih.
I na kraju, jel taj KES okrnjen zato sto nije bilo Engleskog sampiona ?
Zbog jedne ekipe je znaci takmicenje bilo okrnjeno i po tvom misljenju "lagano" ?
Nista, Realu da se oduzmu 6 titule KES-a.... sve je to tada bilo okrnjeno.
p.s. Slusaj mali, kada shvatis da ti kao navijac svojim stavovima cinis tvoj klub malim, mozda se nesto promeni, mozda pocnete i vi na "srecu" da osvajate pehare.

bojan

pre 4 godine

ali pazi, navijači v.zvezde se čude što im žele da ih bajern "napuni" bavarskim kobasicama
pa ko posle meča sa Inđijom može dobro da Vam poželi!? eto Vi sami budite pošteni pa recite!

realno

pre 4 godine

Hocemo penal za Zvezdu...!
(Aki, 18. septembar 2019 11:06)

Iskreno bez ikakve sujete, zelim im samo da bajernu sviraju onakav penal kao protiv Indjije.... Pa i nek pobede posle. Pisem najiskrenije...

gao

pre 4 godine

ajmo svi sto prognoziraju 5:0 6:0 7:0 itd trazite od mame i tate 100e i u kladionicu stavite na tacan rezultat.
nikad lakse zaredjena lova sta?
jos niste otisli???

mr.wolf

pre 4 godine

Iskreno, nakon poslednje utakmice u prvenstvu protiv Indjije, zelim Zvezdi sto tezi poraz veceras. Necemo da se lazemo. Zasto bih ja, klubu koji namesta utakmice da moj klub ne moze da dodje u situaciju da igra LS, pruzao podrsku? Sve te price o srpstvu padaju u vodu kada se onako evidentno krade protiv klubova koji su jedva docekali da igraju protiv vas. Nemam nista protiv ni da vi isto mislite o nama kada sudije naprave istu "gresku" na nasoj utakmici ali poslednjih godina se precesto desavaju takve "greske" u vasu korist. Stoga, da, zelim Zvezdi da izgubi sa sto vecom razlikom od Bajerna.
(Citizen, 18. septembar 2019 11:20)

Zaboravio si koliko je takvih "gresaka" bilo kada ste "dominirali". Isto tako tada Zvezda nije imala sanse da dodje u situaciju da bude prvak jer je tvoj tim prvenstvo startovao sa 30 bodova prednosti (Hajduk Kula, Smederevo, Banat, Metalac, Bsk ....), uz sve to pokupovali ste sve sto vredi od klinaca.
Ali ipak ste tada prizivali katanac, mahali Toletovim barjacima, pevali "otimaj" i nazivali to dominacijom.
I tada ste se cudili zasto smo navijali za Samrok, Tikve i ostale. E vidis, vi nemate pobedu u LS od silne "dominacije" i imate JEDAN nastup dok ste bili "neprikosnoveni".
I ako, navijaj da izgubimo sto vise tvoje pravo, cak sta vise, ne bi ni voleo da.navijas za.nas.

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

@ Sale
Juče si plakao, ceo avgust si plakao, danas plačeš, plakaćeš dok živiš........ Ali ! Klempavog možeš da vidiš samo u trofejnoj sali FK CRVENA ZVEZDA, a ako lepo zamoliš biće ti dozvoljeno i da ga pipneš.
- I nikad nemoj da zaboraviš : Dok si živ, bićeš Komšija Evropskog i Svetskog klupskog ŠAMPIONA...... A priznaj...... TO NIJE MALA STVAR.

Aleksa

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Haha... od svega sto vam je do sad padalo na pamet, sad ste se i ovoga setili?... sta je sledece, vlaznost vazduha toga dana, brzina vetra, zemljotres u Indoneziji par dana uoci revansa?... covece, koliko je tesko cestitati pobedu, nas narod je od toga izgleda operisan... nego samo nalazi nacine da umanji tudji uspeh, a svoje promasaje i ne vidi, a najcesce se uopste i ne trudi...

adje

pre 4 godine

najgore je sto pojedini zive u proslosti,gledajte sadasnjost i buducnost,sto je bilo bilo je...takve su okolnosti bile devedesetih da bi se zamazale oci narodu zbog ratova...sto se tice bajerna oni mogu da pobede i barcelonu i real i sve najbolje a da izgube od najgoreg kluba na svetu,takav je bajern...

Ostin A

pre 4 godine

Dve najveće razlike od tada:
1. Postojala je velika četvorka (Zvezda, Partizan, Hajduk, Dinamo), a mnogi drugi klubovi su takođe bili dobri (Željezničar, Sarajevo, Velež, Vardar, Vojvodina), i klubovi gde su bila užasno teška gostovanja (Radnički Niš i Sloboda Tuzla)...
2. Sportisti do 21. godine nisu smeli da napuste zemlju.

Puca detarda

pre 4 godine

@Gojus, bojim se da ce biti 9 komada u jednoj utakmici, ako se ovi naljute... bice to ruzno za gledati, nadam se da nece biti prjenosa

zex

pre 4 godine

Citizen, 18. septembar 2019 11:20)
Ajde bre, kako je moguce da vama smeta sudjenje Zvezdi. Imate li obraza? Sta stesve radili u proslosti? Vojvodina, Novi pazar, Napredak i td. Ma imana stotine gresaka u vasu korist.

onako bez lupetanja

pre 4 godine

@Citizen
Pre 3 nedelje ste sa sudijom "pokrali" Napredak za penal i crveni karton onom drvetu koje ne može da prođe lekarski, vidi čuda nije ni u Derbiju dobio crveni za start sa leđa... Znači ukraden bod.
Inače sa Napretkom imate dugu istoriju krađa i pored toga ne možete da ih dobijete. Samo prethodne 4 sezone ovaj tim je besomučno pokraden protiv Partizana za 10 situacija.
Pričaš o LŠ a morate da kradete i nameštate bar za 4.mesto u Ligi, koja logika kakva crna LŠ, da je pošteno prvenstvo Vi bi prošle sezone igrali playout to cela Srbija zna.

doktor iz predgradja

pre 4 godine

Globalistički društveni poredak je kreirao situaciju da jedni mogu sve novcem da kupe( Zapad Evrope ), a ostatak svijeta da ,, tavori" u sveopštem sivilu i u borbi za preživljavanje. Zato je večerašnji meč svojevrstan sudar dva svijeta, dvije epohe, dva različita socijalna ,,Kontinenta"... Naši prvaci moraju da pokažu hrabrost, da ,, što skuplje prodaju kožu"! Tada im niko ne bi mogao zamjeriti. Pa i materijalno snažniji klubovi su gubili sa 6:1 i 7:0 u Minhenu, u Ligi Šampiona. Vjerujem da će i tradicija imati uticaja u ovom meču.
(Mladen cg, 18. septembar 2019 12:29
Nije zvezda baš sirotica... Preko 60 miliona evra nije mala stvar. Kad je Helsinki mogao da pobedi Zvezdu, zašto bi bilo čudno da Zvezda pobedi Bajern? Suduva je mogla nerešeno, to je takodje bilo čudo...

seljacka posla

pre 4 godine

Prvi gol Zvezde te 91 u Minhenu je jedan od najboljih golova iz kontra napada koji sam video. Radinovic oduzima loptu daje je Prosineckom koji salje neverovatan pas za Binica koji istrci neverovatan sprint sa loptom i salje loptu za Panceva koji je pokazao tada po ko zna koji put zasto su ga zvali " Kobra sa Vardara". I drugi gol je takodje fenomenalan.

Bio jednom jedan Samrok

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

ha ha ha.... kakav slepac. Onaj iskonski ocaj od koga se vrat krivi a pluca prazne :-))) vrhunski....


Cuj slucajan autogol (ne nego ga je namerno dao, potplatio ga Dzaja da da autogol) i cuj okrnjen KES (Zvezda nadula jedan Bajern, a Olimpik izbacio Milan)... ne znas ni kako je tada izgledala fudbalska mapa Evrope.

Nema krnjenja KESa, omladinac. Tada su igrali sampioni i samo sampioni liga, nije moglo da se desi da neke nacionalne lige imaju po 4 zagaranovana mesta pa tu "neokrnjenu" LS igraju klubovi koji godinama nisu bili samppioni prvenstva. Toliko o okrnjenosti... Samrokovac.

urosRuma

pre 4 godine

Mr wolf
Igrali smo jednom LS a ne spominjes ucesca u lE to nije bitno za tebe verovatno?
Vi ispadalii redovno u kvalidikacijama a Partizan igrao u evropi redovno, i sada kako su to bile namestene utakmice, kada je prolazilo po 6 derbija zaredom gde je svaku utakmicu pobedjivao Partizan znacii jedan jedini pravi protivnik i redovno vas derali
A vi sada dodje derbi i odjednom ne mozete sansu da stvorite a kamoli da dajete golove
To pokazuje razliku mi dominirali uz povede u derbijima
Vi bez penala ne mozete da pobedite Indjiju alo

Blade

pre 4 godine

Boze moj koliko ste vi jadni, pa vasi kompleksi su neizlecivi...Nema veze i da izgubimo 5 ili 10:0, al izgubicemo od Bajerna a ne od Brage kao vi...Crta izmedju vas i nas podvucena je duplo, prvi put 1991. a drugi put prosle god pobedom u LŠ!A vi i dalje mastajte o nasim porazima, zamisljajte vase imaginarne pobede i izvodite kojekakve performanse...Hvala dragom Bogu-NISMO ISTI!!!

sah 88

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55) čuji okrnjen?! Pa nije samo okrnjen, nego u neregularan, skab, sa bunkerucom i najlošijim finalem ikada i ja se još uvek radujem rome a ti još uvek plačeš! Zamisli gledam u nemačkoj non stop pričaju evropski prvak iz 1991, izgleda i Nemci ne znaju da se to ne važi da je “okrnheno”. I hvala na ovakom kometaru jiš se smejem i još mi slađa ta titula prvaka evrope.

Bivsi dizajner tobogana

pre 4 godine

3:0 sa 30% snage.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Veldrum, 18. septembar 2019 11:51)


Slazem se, daju Marin, Pavkov i Garsija.

Grebić

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
(Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Ko je polomio tablu u Italiji na utakmici pri kakvom rezultatu i sta je bilo posle? Neko otisao na f4 i uzeo Evroligu. Sportski je cestitati, a takve stvari poput kiksa Augentalera ili polomljenog koša se dešavau ali i minimalna doza objektivnosti polako izčezava

Novak

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. septembar 2019 09:55)
Jeste slucajan za 1:1, Stojanovicu kroz noge.

samo jako...

pre 4 godine

Očekujem 5+ prvo poluvreme... Mislim, da se ne lažemo! Još kad im iskusni Franc pusti meč revanša i slučajni autogol, iskreno mislim da zvezdi večeras predstoji ozbiljan reset. Ali Vasiona sve uredi, pa i fudbalsku nepravdu koju je Bajern tada doživeo. Večeras je naplata duga iz 91'!!!
(Fudbal i Srbija., 18. septembar 2019 10:11)

Taj dug nam nikada nece naplatiti...
Mogu nas dobijati svaki put, samo kad smo ih tad dobili u dvomecu...

doctor46

pre 4 godine

"iskreno", jer to je reč koju puno koriste pratioci Zvezdinih vesti, iz PFC tabora, mnoooogo su zaboravili vreme u kome je TK bio predsednik FSS, a vijorila se njegova slika na zastavi u problematičnom odelu...da li PFC ekipa može da mi odgovori zbog čega se i kome se ruga sa tom zastavom...sve u kontekstu priče o Zvezdinom penalu u subotu, koji nije bio, naravno...

Mladen cg

pre 4 godine

Globalistički društveni poredak je kreirao situaciju da jedni mogu sve novcem da kupe( Zapad Evrope ), a ostatak svijeta da ,, tavori" u sveopštem sivilu i u borbi za preživljavanje. Zato je večerašnji meč svojevrstan sudar dva svijeta, dvije epohe, dva različita socijalna ,,Kontinenta"... Naši prvaci moraju da pokažu hrabrost, da ,, što skuplje prodaju kožu"! Tada im niko ne bi mogao zamjeriti. Pa i materijalno snažniji klubovi su gubili sa 6:1 i 7:0 u Minhenu, u Ligi Šampiona. Vjerujem da će i tradicija imati uticaja u ovom meču.

Ben Dover

pre 4 godine

U LŠ smo velikim delom zbog sreće, nažalost, a ne zbog kvaliteta.
Ali to ne znači da nećemo s nestrpljenjem čekati da počne :)
Napred, Zvezdo! Igraj i pobedi (čitaj igraj i odbrani se)!

Чачак

pre 4 godine

Да се не заваравамо. Циљ смо испунили и ништа више није важно. Сваки резултат је небитан јер су све екипе из јаких лига много јаче од сваке екипе са ових простора. Сваки резултат испод пет разлике је успех.

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

Vala dosta više i sa tom istorijom, mi krali kod Toleta, vi kod Kokeze...ajde više da se igra fudbal...barem u Evropi je to moguće, ako se već ovde sve zna...
Elem odigrajte vi komšije kao sinoć Slavija...i skidam kapu...pa makar bilo i 5-0, a neće sigurno ako se tako odigra...
Eto oni nisu sigurno jači od vas, niti je Bajern jači od Intera, dobro možda jeste , ali bukvalno nijanse su u pitanju.
Slavija mi je dokaz da ispravno razmišljam, da svaki tim , ako ima pismenog trenera , može da kroz igru napravi rezultat...samo je to naravno teže, nego da postaviš "igru u bloku"...ako i danas budete na 16m i svaku loptu samo napamet izbacivali, kao u Parizu, džaba vam LC...nije isto zemljaci, bunkerčina by bata Đora i defanziva, gde kada uzmeš loptu pokušavaš nešto iz kontre...znajući Miloja biće hitni lopticu u šumicu...baš živ nisam da vidim koliko ste napredovali...

Sule

pre 4 godine

Ma samo sto ubedljiviji poraz, pa vi pricajte sta hocete. 5:0 je po mom ukusu, al ajde moze i 6.
(bo, 18. septembar 2019 10:10)

Ti se prijatelju, potpisuješ ćirilicom?

Ivan

pre 4 godine

Fali nam jedan igrac na sredini kao sto je bio ovaj Lukas portugalac. Veliki borac. Jedan od najboljih stranaca koji je bio u zvezdi. Umro kasnije od srcanog udara mlad covek. Tragedija.

Kornjača Rade

pre 4 godine

Slucajan autogol Augentalera. Zahvaljujuci sreci i slucajnosti, osvojili okrnjen KES.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sale, 18. septembar 2019 09:55)

Nesrećni mali komša, pa u njihovoj terminologiji postoji i "nameran autogol"???

Rema

pre 4 godine

Dve najveće razlike od tada:
1. Postojala je velika četvorka (Zvezda, Partizan, Hajduk, Dinamo), a mnogi drugi klubovi su takođe bili dobri (Željezničar, Sarajevo, Velež, Vardar, Vojvodina), i klubovi gde su bila užasno teška gostovanja (Radnički Niš i Sloboda Tuzla)...
2. Sportisti do 21. godine nisu smeli da napuste zemlju.
(Ostin A, 18. septembar 2019 10:23)

Mnogo je razlika tada i sada.

Ova današnja zvezda pravi rezultate koje je pravila zvezda početkom 80tih a slozices se to nije mala stvar, a razlike koje si ti naveo su i tada postojale.
Prošle godine pobeđen je Liverpool na Rajku, Liverpool koji je osvojio ovo takmičenje.

Ako ćemo baš o razlikama tada i sada, ajde da kažemo i da tada nije bilo svih ovih TV distributera sportske zabave iz inostranstva, pa su nam stadioni bili krcati svake nedelje, iako se igralo na mnogo lošijim terenima i u mnogo lošijim uslovima.
Da navedemo i to da je "huliganizam" u 80tima procvetao u prošloj državi, pa je broj incidenata i pirotehnike kao i povređenih ljudi na stadionima bio neverovatno visok, neuporedivo sa današnjom situacijom na srpskim sportskim objektima.
Ali, nostalgija je ljudska priroda, svi mi težimo da idealizujemo prošlo vreme, da ga smatramo boljim nego ovim vremenenom koje sada živimo. Normalno bili smo mlađi i sve je bilo lepše.
Ali ovo sada je vreme klinaca koji su odrasli drugačije i moram priznati,zavidnim vam klinci,ovo je stvarno divno vreme za FK crvena zvezda.

maSi

pre 4 godine

r.wolf, 18. septembar 2019 11:47)

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas...
(Citizen, 18. septembar 2019 12:28)

Da se ne lažemo, ipak i deca ovo čitaju. Derbi se ni ne igra, evo već skoro 30 godina. A, kako i da se igra, kada zebrice već od prvog minuta, na svakom derbiju, prilikom prvog (ne)dosuđenog faula odmah krenu da se besno zatrčavaju ka sudiji, "čudeći se" kako neko njima(!) sme da ne progleda kroz prste, i to u vreme - Mirka, Toleta, Zeke, Bjeke, i ostalih velikana.
Da ponovim reči pravog sportiste, legendarnog Miloša milutinovića - želim vam mnogo sreće, i pun stadion.

Mediterano Blanco

pre 4 godine

ala dosta više i sa tom istorijom, mi krali kod Toleta, vi kod Kokeze...ajde više da se igra fudbal...barem u Evropi je to moguće, ako se već ovde sve zna...
Elem odigrajte vi komšije kao sinoć Slavija...i skidam kapu...pa makar bilo i 5-0, a neće sigurno ako se tako odigra...
Eto oni nisu sigurno jači od vas, niti je Bajern jači od Intera, dobro možda jeste , ali bukvalno nijanse su u pitanju.
Slavija mi je dokaz da ispravno razmišljam, da svaki tim , ako ima pismenog trenera , može da kroz igru napravi rezultat...samo je to naravno teže, nego da postaviš "igru u bloku"...ako i danas budete na 16m i svaku loptu samo napamet izbacivali, kao u Parizu, džaba vam LC...nije isto zemljaci, bunkerčina by bata Đora i defanziva, gde kada uzmeš loptu pokušavaš nešto iz kontre...znajući Miloja biće hitni lopticu u šumicu...baš živ nisam da vidim koliko ste napredovali.
Da,Slavija je napravila podvig juce u sred San Sira,sada mi je krivo što nisam odgledao tu tekmu.Što se tice veceras ako Zvezda ponovi jucerašnji Slavijin rezultat u Minhenu 1-1,iliti remi,bice puna kupa,možda cak veca senzacija od Slavije.Ne smunjam u Milojevu inteligenciju i rezon,što se tice taktiziranja,to je na vrhunskom nivou.Avanti Stella Rosa,avanti.

ja

pre 4 godine

@ (Ostin A, 18. septembar 2019 10:23)

Sve si u pravu što kažeš, ali mislim da sportistima odlazak u inostranstvo nije bio ograničen do 21. godine, već do 28.

Kosta K

pre 4 godine

"Ostin@ druže, fudbaleri tada nisu mogli da napuste zemlju do 27. godine, do 21. su morali odsluziti vojsku."
(SV, 18. septembar 2019 12:31)

E ajde pusti odrasli da pričaju čovek je verovatno živeo tada, kao i ja. Današnje mitomanije o tom vremenu su glupost.
Do 28 si morao da odslužiš vojsku (sa 18 ako imaš samo osnovnu školu, do 21 ako si išao u srednju školu ili do 28 ako si išao na fakultet). A do 21 si morao da budeš u zemlji makar i odslužio vojsku. Mada je većina fudbalera igrala u tom periodu za neki od vojnih klubova pa čak i neke legende Partizana, su karijeru započeli tamo.

mr.wolf

pre 4 godine

r.wolf, 18. septembar 2019 11:47) 

Covece, u vreme TK vi niste u derbiju mogli da nam prismrdite. Za 6 sezona promenili ste preko 10 trenera i kroz vas klub je proslo preko 150 igraca. Svi ste tada bili svesni da kada dodje derbi da ne mozete nista da nam uradite jer je Stanojevic trener, i nista nam niste mogli. Nijednog krstenog igraca niste prodali dok smo mi zaradjivali ogromne pare kako od igraca tako od ucesca u evropskim takmicenjima. Nijednom niste igrali grupnu fazu dok smo mi skoro svake godine. O kakvom ti periodu pricas... 
(Citizen, 18. septembar 2019 12:28) 

Pa ja ti o tome i pricam. Evo i vi ste za 5 sezona promenili do sada 6 trenera. Osim derbija iz kupa i onog sa Leonardom 3-1 niste nista uradili nemate pobedu 5 godina. Evo sada Zvezda zaradjuje ogromne pare, igra redovno grupna takmicenja. I sta sad ?
Jel kapiras uopste moj komentar ?
Ne kapiras, nemas kapacitet.Za tebe je to i dalje "dominacija". Alo, period fudbala gde ste "dominantni" odigrali ste celu jednu LS a imali ste 6 prilika. Eto koliko ste dominantni bili. A sudije, prica za sebe, filijale, tole, najbolja deca kupovana....ma idi begaj, postenjacine.

SV

pre 4 godine

"Ostin@ druže, fudbaleri tada nisu mogli da napuste zemlju do 27. godine, do 21. su morali odsluziti vojsku."
Ako cemo da budemo precizni u inostranstvo se moglo otici sa navrsenih 28 godina. Mislim da nisu bili obavezni da do 21. godine odsluze vojsku, jer je bilo mnogo obicnih ljudi koji su sluzili vojsku sa 25-26 godina.

MKD-4

pre 4 godine

Citam kako sporede ovu i 91'Zvezdu...sada strepe da ne bude 4-5:0..a sa onim GENIJALCIMA mogao si da igras protiv OSTATKA SVETA...Po meni stradion se trebao nazvati po coveku koje sastavio legendarni tim i da statua bude veca od Ajfelove-DRAGAN DZAJIC-

doctor46

pre 4 godine

čast je igrati u Minhenu, kako god da se završi...što bi rekao nekadašnji legendarni trener "komše",DV , protiv tima koji ima milijardu eura sponzorskog ugovora na 5 godina, svaki rezultat je izvrstan...

Kontraš

pre 4 godine

oletovog guranja Partizana. Sami sebi skacete u usta ovim izjavama a samo pitajte nekog starijeg da vam kaze kakav fudbal je Zvezda prezentovala za vreme Toleta i zasto je tada bilo najmanje navijaca na Marakani.
(Cale, 18. septembar 2019 13:17) Ne mogu a da se ne zapitam ko su ovi likovi što ovako lupetaju!? Za vreme Toleta je Zvezda bila najgledanija, svi smo znali šta radite i koliko kradete, medjutim nije se moglo protiv Toleta i žutih tako da je jedini način borbe bio na stadionu gde nikad nije bilo ispod 30 hiljada ljudi.

onako

pre 4 godine

@urosRuma , pa onomad niste prvi put u istoriji Derbija šutnuli na gol uopšte, jes 0:0 bilo ali ostaje da niste prešli pola ali ni slučajno.
O LE ovoliko samo: 42 utakmice
26 poraza
10 nerešenih
6 pobeda
To je vaš učinak, malo je reći jadan eto u toj Evropi se pokazalo da Tole tamo ne igra. Sramota me na tvoj red kad vidim ovu bedu od kluba koji se još ponosi tom LE.
A koliko je teško prvaku da ide u LE vidimo i sami, sada kada niste tresete se od bilo koga u kvalifikacijama.