Utorak, 21.05.2019.

08:12

Metla!

Košarkaši Golden Stejta plasirali su se u finale NBA pošto su u četvrtom meču finalne serije Zapadne konferencije posle produžetaka pobedili Portland - 119:117.

Izvor: Z.K.

Metla! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Walldorf

pre 4 godine

Citam komentare i nigde ne vidim zapazanje da su Blejzersi mlada i izuzetno talentovana grupa igraca. Hud i Kolins ce za par godina biti vrhunske NBA vrednosti. Spolja imaju MekKoluma,Seta Karija i Lilarda.Pod obrucima neverovatnog Leonarda i bivseg igraca Cedevite,cijeg imena se ne mogu setiti. Ako za sledecu sezonu pojacaju sastav sa dva-tri iskusna NBA igraca, ne bih se iznenadio da opet budu u samom vrhu Zapada. Mnogo rada je pred njima,i ako menadzment kluba sacuva sve sto vredi,bice to izuzetno jaka ekipa u narednim sezonama. Sto se GSW tice, to je vrhunska ekipa u najboljim godinama i naponu snage. Na vrhu su Klej i Stef,medjutim,jedan covek im omogucava sve ono sto cine na terenu.Taj covek je Drejmond Grin.Zaista je neverovatno koliko energije taj momak donosi ekipi!!! Definitivno, Grin je motor besprekorno nalickanog Sevroleta,tj.GSW.To je posebno bilo vidljivo u trecoj utakmici,kada je brzinom,snagom i energijom doneo pobedu GSW.Sve u svemu, polufinalna serija protiv Hjustona je bila "finale pre finala". Tu je bilo neke neizvesnosti. Nadalje ce biti cist autoput ispred GSW ka novoj tituli. Uz oporavljene KD i AI, ne vidim da ce Milvoki ikako moci da ugrozi GSW. Sportski pozdrav!

Sale Internacionale

pre 4 godine

I stari Lejkersi sa Kobijem i Sakilom su imali ovo sto Voriorsi imaju - mogu da ubace u sledecu brzinu pred kraj. Posledica toga je da i protivnici a bogami i navijaci misle "samo malo nam fali". U sezoni i u 3 cetrvrtine izledaju smrtno. Sve je to tacno, ali to je samo navlakusa da se luzeri opuste. Ovi kad te bocnu, osete krv i onda nema nazad. Grin je vazan deo toga i da se foliraza mlakonj ne nagradjuje sudjenjem (glupe tehnicke greske)- ni Le Bron im ne bi uzeo jednu titulu. Hjuston je izleceni ove godine od "samo nam malo fali", ali su ga nazalost zamenili, sa "nemamo sanse protiv ovih".

Netko iz mase

pre 4 godine

Zanimivo,

Neki kažu, da su Duranta doveli da može kontrirat LeBronu, ali su zaboravili, da su porotiv Clevelanda izgubili smao zbog toga jer je Green imao zabranu igranja u finalu, i jos važnije Curryjevi zglobovi su bili u gnjurcu.
Jedva oporavljeni Curry protiv Clevelanda protiv kojeg je Delladeuva il kako se več zove skakao njemu u zglobove..

Malo loše pamčenje..

Duranta su doveli zbog toga, da uskoči u igru ukoliko je Curry opet sjeban.

jsx

pre 4 godine

Jaci su Ratnici sa Durantom. Oni su se uz njegovu pomoc igrali sa izrazito jakom ekipom Klivlenda (za tako koncipiranu ekipu Irving pravi ogromnu razliku). Portland tesko da je ikakvo merilo. Roketsi bi bili, ali su dobili samo 1 bez KDa, ne znamo sta bi bilo u seriji.
Sa druge strane, to sto su izgubili jednom od Lebrona, ne znaci da bi izgubili svaki put. Zapravo bi verovatno pobedili da Grin nije napravio glupost. Takodje, ostaje cinjenica da bi ukoliko svakom timu uklonite najboljeg igraca Ratnici bili ubedljivo najjaci (doduse, i ovako su, ali mislim da bi u tom scenario bila veca razlika).

Zlatko_Zvezdas

pre 4 godine

Jaki su Voriorsi kao crna zemlja. Deluje kao da se zezaju ponekad. Tri utakmice za redom gube pa preokreću.To govori ne o slabosti protivnika nego i o njihovoj snazi. Ljudi pišu ovde kako je Portland smešan, ali ja se ne bih složio sa tim. U odnosu na njih većina ekipa deluje smešno. U velikom finalu, ako kojim slučajem prođe Toronto, što je manje verovatno, mislim da nemaju šta da traže protiv GSW, biće i mnogo umorniji od "Ratnika", a i previše zavise od Kavaja. Ukoliko prođe Milvoki, što je realnije da se desi, videćemo, ali mislim da ne mogu da dobiju više od 2 utakmice u velikom finalu. Milvoki jeste dobar, moćan na Istoku, ali mislim da su "Ratnici" mnogo bolji. Do finala Istoka, Baksi i nisu imali mnogo težak posao, bukvalno se prošetali, Boston, a pogotovo Detroit ih nisu mnogo namučili. Njihova realna snaga će se videti u velikom finalu, jer ipak Istok deluje mnogo slabije od Zapada. Mislim da su sve ekipe koje su ušle u play off na Zapadu jače od svih iz play off-a Istoka, izuzev Filadelfije, Toronta i Milvokija, pa bi čak i sa njima mnoge mogle da se ravnopravno nose. To je moje mišljenje, ne znači da sam u pravu.

DisordeR

pre 4 godine

20-ak sekundi do kraja utakmice, GS ima napad i vodi 2 razlike.
Kari ne prima odmah loptu da vreme ne bi počelo da curi.. :)
Šta bismo radili Amerima da nisu toliko fizički superiorni..

Izgubili 20 umesto 40 razlike.

Simke90

pre 4 godine

Durent je cudo od igraca,ali je cinjenica da Golden Stej igra bolje tismku kosarku bez njega i da Kari igra mnogo bolje.Takav utisak imam evo vec otkad je Durent stigao u ekipu.

vince carter

pre 4 godine

Wariorsi u svom prvom finalu neiskusni pobedjuju mnogo iskusniji tim Klivlenda,kazu jer nisu igrali Irving i Love. A kad su igrali,onda kazu nisu all star igraci,Lebron sve sam,Irving bio daleko bolji od Karija :)) Wariorsi su iscedjeni usli u playoff 2016,Kari je bio povredjen ceo playoff a Igudala u finalu i onaj ko im je vrhunski stitio reket i pravio blokove suterima otpao je u toku meca gde nije bilo ni Greena,od tada pocinje razbijanje njihovog reketa. Wariorsi bi ispali jos od Oklahome da je bilo istog kriterijima za Greena. Interesantno Wariorsi su i takvi vodili 3:1 a ne gubili od klivlenda sa sve Irvingom i Lavom. Po logici bron fanova trebalo je biti 4:0 za Cavse ako su bez njih uzeli dve pobede. 40 razlike za Wariorse u sred Ohaja te iste godine kada su svi bili odmorni i zdravi. Wariorsi bi tukli Klivlend lagano i bez Duranta jer su se uzeli u pamet i nisu se preforsiravali u regularnom delu i Green nije radio decije stvari..4:1 bi Wariorsi zavrsili posao sa njim,jer tad su bili rastereceni a posle nakon poraza udje voda u usi. A i mec broj 7 je bio na jednu loptu tako da oni koji tvrde kako Wariorsi ne bi dobili Cavse u zadnje dve godine imaju neku vrstu psihoze.

Mile

pre 4 godine

GSW je oteta titula 2015-e. Imaju 3:1 I idu kuci. Da bi se igralo sto vise utakmica 1 marketinski vredi oko 100 milion a dollara, suspenduju Greena u sestoj ( uz Curry-a ubedljivo najvazniji igrac) sude Curry-u 6 penala I tako...

L E B R O N J A M E S

pre 4 godine

Ljudi polako postaju svesni veličine Lebrona Džejmsa!

To je čovek koji je ekipu Golden Stejta, koja je oborila Čikagov rekord lige u broju pobeda i koja je u sastavu imala 4 all star igrača, "naterao" da dovedu i najboljeg ofanzivca današnjice Durenta, a sve da bi skinuli Lebrona sa trona, na koji je zaseo sa realno ne baš jakim sastavom Klivlenda poredeći ga sa sastavom Voriorsa.

ThePain

pre 4 godine

Masa komentara se moze svesti na sledece: 'Voriorsima Durant nije potreban, niti je trebao dolaziti' Ma je li, a zaboravljaju, da je Durant dosao u tu istu ekipu, koju je Klivlend sa Lebronom dobio u finalu! Da nije bilo Duranta, ne bi uzeli zadnje dvije titule!
Je li neko mozda gledao utakmicu sinoc? Ko je donio pobjedu u produzetku? Da nije mozda Stef ili Klej? Obojica imali sut NULA, iz 7-8 pokusaja! Klupa donijela pobjedu. Ako Durent ne bude igrao protiv (vjerovatnih) Baksa, nema titule.

doktor

pre 4 godine

GSW i to bez Duranta i Kazinsa,najbolja ekipa koju sam ikad gledao!S KD i Kazinsom mi nije to to... A,gledao sam i Jordanove Bulse

NastyB

pre 4 godine

Do danas je i bilo pitanje da li im je potreban Durent ili ne, ali za sledeću sezonu je druga priča. A stvar je u Kleju Tompsonu kome ove sezone ističe ugovor i želi da ima makar 190 miliona za 5 sezona ( https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2019&mm=05&dd=07&nav_id=1538993 ) koji zaslužuje, jer ako mogu Konli, Hejvard, Grifin i Lauri da imaju...
Pa, kad se na sledeću sezonu doda Karijevih 40M, Grinovih 18,5M (i on će sledeće godine tražiti MAX), Igudala 17,5M, Livingston 7,5M, a imaju, trenutno, svega 7 igrača pod ugovorom za sledeću sezonu, Durentovih 30+ milona je skupa igračka koja debelo probija seleri kep. Dakle, ili će pustiti Durenta, a zadržati Kleja (što je pametnije) ili zadržati obojicu, a pustiti Grina (što je, tek, glupo). Jednostavno, njih četvorica ne mogu zajedno a da gazde GSW ne plate malo bogatstvo za porez prekoračenja Seleri kepa NBA. Što će se teško desiti, jer treba imati kakve takve igrače i na "klupi".
Da sam ja na mestu uprave GSW ne bih ni sekunde razmišljao o tome da izgubim Karija, Tompsona i Grina, koji su osovina tima. Dakle, novi ugovor Tompsonu, Durantu se zahvaliti na provedenom vremenu, a na njegovo mesto za razliku između Klejevog povećanja ugovora i Durantovog (nekih 15+ miliona) može se dovesti sasvim solidno krilo (ovako na prvu, Kovington bi im legao kao budali šamar). Igudali i Grinu ističu ugovori sledeće godine, Igudali manji, Grinu veći i svi zadovoljni nekoliko godina.

doktor

pre 4 godine

GSW i to bez Duranta i Kazinsa,najbolja ekipa koju sam ikad gledao!S KD i Kazinsom mi nije to to... A,gledao sam i Jordanove Bulse

remax

pre 4 godine

20-ak sekundi do kraja utakmice, GS ima napad i vodi 2 razlike.
Kari ne prima odmah loptu da vreme ne bi počelo da curi.. :)
Šta bismo radili Amerima da nisu toliko fizički superiorni..

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Durent je bio potreban zbog Lebrona i to je to, jer se videlo da se gsw muci sa Lebronom koga ima na obe strane, radio je sta je hteo u onom preokretu(3:1,3:4), e najvise zbog njega je doveden KD i onda ga je KD unakazio naredna dva finala...A Gsw da nije imao KD dobio bi Houston 4:1 ako ne i sa metlom, vise prostora za Karija, Tompsona, vise kretnji, vise lopta u rukama Grina koji u 90% zna sta sa njom, a Houston nema Lebrona, nego dva chokera Paula i Hardena...
(Urox, 21. maj 2019 13:22)


Durent nekoga unakazio koji je u svim parametrima bio bolji od njega u tim finalima?
Čoveče što se tiče odbrane ni jedan ni drugi nisu mogli da se međusobno odbrane jer su fakat neodbranjivi, možeš samo da ih usporiš malo.
Durent je imao ulogu šutera i totalnu slobodu i rasterećenost jer igra pored Kleja i Karija, a s druge strane Lebron je sve morao da radi

Borko

pre 4 godine

Od prve runde Plejofa '15 pa do Finala Plejofa '19 Golden Stejtu su naneli poraz Hjuston i Klivlend po 7 puta svaki dok ih je ostatak zapada kombinovano dobio samo 10 puta. Neverovatan podatak.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Ja sam lepo rekao da je bolje za denver da su ispali u sedmoj, nisu bili slomljeni nego da su ušli u finale i pukli sa 4-0 jer ne bi ni denver ništa bolje prošao.

stefan

pre 4 godine

Inace ovo je prvi put da u istoriji playoffa dva igrača iz iste ekipe imaju tripl dabl!!!
(petarczw, 21. maj 2019 09:40)

NEGO STA... Pravi primer o kakvom se timu radi... Bravo ratnici.. Nadam se daa ce igi i KD da ozdrave jer milvoki deluje mocno i namunjeno.. Msm. Da ce uzeti toroncane 4 1....

paspalj chandler

pre 4 godine

GSW bez Duranta ima 2 finala, jedno dobijeno posle 6 utakmica, protivnik Cavsi bez 2 All Stara, Irving i Love povredjeni, najveca podrska LeBronu Delavedova i Mozgov, drugo izgubljeno posle vodstva od 3: 1, da liga nije mazila Greena ispali bi od Oklahome, progledano mu je kroz prste za sutiranje Adamsa tako da price da im nije trebao Durant nisu bas na mestu.
Portland sa 2 niska beka je savrshen protivnik za Golden State, Bucksi sa Bledsoeom, Brogdonom i Middletonom ce im napraviti dosta problema i ukoliko se Durant ne oporavi videcete da im je itekako potreban jer postoje delovi utakmice kad treba da se izmisle poeni, kraj sinocne utakmice je podsetio na kraj 7. utakmice tog finala protiv Cavsa kada nekoliko minuta nije bilo poena na obe strane, tu se daje lopta u ruke Durantu.

Urox

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom

Durent je bio potreban zbog Lebrona i to je to, jer se videlo da se gsw muci sa Lebronom koga ima na obe strane, radio je sta je hteo u onom preokretu(3:1,3:4), e najvise zbog njega je doveden KD i onda ga je KD unakazio naredna dva finala...A Gsw da nije imao KD dobio bi Houston 4:1 ako ne i sa metlom, vise prostora za Karija, Tompsona, vise kretnji, vise lopta u rukama Grina koji u 90% zna sta sa njom, a Houston nema Lebrona, nego dva chokera Paula i Hardena...

Dule V

pre 4 godine

KD nikako produzetak, covek iako je vrhunski igrac samo za sebe igra. Thomsona pustiti, da 20 poena ali izgubi 5 lopti, forsira sut. Trebaju dovesti umesto ove dvojice Davis-a I totalna dominacija. Curry-a I Greena bih u svaki tim ubacio!!!

Dragan-Borca

pre 4 godine

Jokara bi uzeo bar jednu ? 
(monarh, 21. maj 2019 08:55) 

Ja sam misljenja da bi uzeli bar jednu, ne zato sto je Denver bolji tim od Portlanda, videli smo da nije, nego zato sto GSW nema centra, tu bi Jokic i Milsap busili dosta vise nego sa Portlandom.
(Goran, 21. maj 2019 09:20) 

# Link komentara

Preporučujem (+122)

Ne preporučujem (-14)

Denver nije samo jaci od Portlanda
Denver je dosta jaci, mozda cak i za klasu
Ali je skupo platio cenu Malounove zablude oko Bartona i Plamlija
Imali su -55 i -65 na parketu protiv Portlanda
Kao drugo u trecoj utakmici su tesko pokradeni, air ball na 6 sekundi pre kraja cist faul nad Marejem trojica ga vuku, bila bi bacanja i poveli bi 2-1 tu bi bio kraj price sa onom cetvrtom
Sudije, Barton i Plamli, inace da ugraju jos 10 serija garantujem da bi Denver 7 ili 8 prosao jer su dosta jaci
Ali kad Maloun ne shvata koliko su mu tim ubijali Barton i Plamli to izgleda kao da su tu negde, iako nije tako...

bskfan

pre 4 godine

@Ivan

Starteri su svi igraci koji su dovoljno dobri da budu u startnoj postavi, bez obzira da li su trenutno starteri ili ulaze sa klupe. Kod GSW-a startna petorka i najbolja petorka nisu sinonimi jer znamo koja petorka u trecoj cetvrtini igra atomsku kosarku. Ker prilagodjava igru protivniku i cim ima sanse da igra sa nizom postavom on to i koristi, sa Drejmondom kao centrom. Ker ima privilegiju da ima 4 all-star igraca, oni su nezamenljivi, a peti igrac se menja prema protivniku.

Ta prica o starterima se polako menja i kod ostalih klubova, pa tako kod Klipersa utakmicu zavrsava petorka sa Svit Luom i Harelom, iako ne pocinju utakmicu.

oberbayern

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)
Zašto Bayern kupuje najbolje igrače Dortmunda? Razmisli malo.

slazem se

pre 4 godine

Durent je verovatno najbolji košarkaš u napadu trenutno, ali jednostavno čovek guši ostatak ekipe.
(Globtroter, 21. maj 2019 10:27)

Sve se slazem sto ste rekli, mada je donekle upitno sta znaci "verovatno najbolji kosarkas u napadu"... Kada sam video KD uzivo na SP u kosarci u Turskoj bio sam apsolutno impresioniran vec na zagrevanju. Cove je kao pauk, neverovatan.
Ali Kari igra kosarku moje mladosti (kraj 70-tih, pocetak 80-tih), sutira iz driblinga kao moj idol Kicanovic. Dosadili su mi kosarkasi koji jedino mogu da sutnu ukoliko se odraze 80cm ili su jaki i visoki. Ovaj covek je cista tehnika i kosarka i, potpuno se slazem sa vama, GSW bez Durant-a igra mnogo lepsu kosarku.

stefan

pre 4 godine

portland bolje da nije prosao u finale, denver bi ove makar malo namucio, odvratna ekipa. Cak su i klipersi uspeli da pobede, ali portland ne

WillyWonka

pre 4 godine

U svakom slučaju GSW bi prošao dalje, ali da je Nurkić igrao ne bi baš bilo 4-0.
Nurkić je jedini igrač koji je spreman suprotstaviti se Grinu, pa ako treba i fizički se obračunati. U 4 utakmice u sezoni Nurkić je imao prosjek protiv GSW 20 koševa, 10 skokova i 3,3 asistencije. U GSW nema niko ko može parirati igraču kao što je Nurkić. Grin je pokušao i završio je na parketu, ostali ne mogu ni pokušati. Opet kažem, ništa u konačnom ishidu ne bi bilo drukčije, ali siguran sam da bi Nurkić dao ovom dvoboju drugu notu.

Kevin Garnet

pre 4 godine

@petarczw

Tako je! Ne samo da je Durent potreban Golden Stejtu, nego oni treba sledeće sezone da otpuste Kazinsa i pokušaju dovesti Obrvu.

Petorka Kari, Tompson, Durent, Grin i Obrva bi čuda činila!

Ko je kriv drugim ekipama kada ne znaju da naprave jak sastav.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Portland izmrcvaljena ekipa došla kao tim nakon onih sedam utakmica da su ostali bez goriva za ovakav GSW. Al'velik uspeh sam po sebi je što su došli daleko. O ratnicima njima ne treba pričat punoo jer to je mašina koja ima rok trajanja. Dokle?? Ostaje se vidi. Više su ima li muke sa Hjustonom kad pogledaš negoo u ovoj seriji. U finalu su veliki favoriti.

Ostin A

pre 4 godine

Jedini tim koji je mogao da zaustavi Golden Stejt je bio Hjuston, i to samo u situaciji da Brada u seriji ima 4 ludačka meča. Nije ih imao.

Mada ko zna, možda Milvoki bude imao neki recept za Golden Stejt. Ove godine je uspeo jednom da ih dobije sa 20+ razlike.

Djubre

pre 4 godine

A vidi ove, Denver bi bolje igrao, uzeo bi im neku. Pa možda bi i Tamiš počistio GSW, samo ne igraju NBA. Možda sam i ja brži od Bolta, zapravo se nikad nismo trkali, možda sam bolji i od Djokovića i sa njim imam 0:0 skor i ovako mogu do sutra da teram... Denver nije prošao Portland, a imao je velike šanse i domaći teren i to je to.

Ljuba

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)
Pa ako se neko od njih povredi... Ili ima loš dan

Pogan

pre 4 godine

Poenta priče: Da su imali samo jednog igrača sa malo većim "cojones", ko zna kako bi se ova serija završila. Pozz
(Vlado, 21. maj 2019 10:29)

Nema to veze sa igracevim cojones, nego sa vodjenjem ekipe i kontrolom rezultata. Krivica je na treneru, a ne na igracima.

bskfan

pre 4 godine

Denver ove godine nije mogao da uradi nista jer tim nije ni pravljen za eventualni napad na prsten. Kao sto se lako moglo videti, veliku ulogu imaju i igraci sa klupe, a Denver nije imao klupu. GSW je do sada u plejofu koristio cak 14 igraca, a dugu klupu su imali i Spursi i Portland. Za razliku od njih, Denver je vec u startu imao 3 povredjena igraca (MPJ, Vanderbilt i IT), zatim Gudvina i Lajdona koji su potpuno neupotrebljivi, sto znaci da su na raspolaganju imali maksimalno 11 igraca. Od tih 11 igraca Lyles je otpisan a Juancho je vukao povredu pa je odmah nakon zavrsetka sezone operisan, sto znaci da su imali samo 9 upotrebljivih igraca. Od tih 9 igraca Barton je bio totalno van forme jer je dugo odsustvovao zbog povrede, a Mason Plamli je vec prirodna katastrofa od igraca koji nema ni inteligenciju, ni sut, a ne ume cak ni loptu da uhvati. Dakle, pala knjiga na 7 igraca, a od tih 7 igraca Monte i Kreg prosle godine igrali u G ligi. Tu treba reci da je Kreg odradio veliki posao pa je ni kriv ni duzan dogurao do startne petorke i opet bio u plusu. Dakle, napasti prsten sa Jokicem (24 godine), Harisom (24 godine), Marejom (22 godine), i Bislijem (22 godine), prilicno je neozbiljno, iako su imali i Milsapa (34). Ovo je velika lekcija za strucni stab Denvera jer moraju da shvate da su 15 igraca tu sa razlogom i da svaki igrac ima svoju ulogu. Ako Denver zeli prsten onda mora da se pojaca, a ne moze da se pojaca jer na Plamlija i Bartona daju skoro 25% od budzeta.

Grobar

pre 4 godine

Ova ekipa GS preti da zaseni onu generaciju Cikako Bulsa . Imam neki predosecaj da drugo polufinale ide u sedam i da Toronto dobija . Finale metla , eventualno 4:1 . Ne moze Lenard sam nikako !

Memfis

pre 4 godine

Док је Дурент играо навијао сам против њих, а када играју у овом саставу готивим их. Кари је уз Меџика најбољи плеј икада, надам се да га неће (опет) покрасти за МВП финала мада ће имати много тежи посао против Бледсоа и одбране Бакса. Ако буду без Дурента очекујем 7 утакмица. Волео бих да без Змије освоје

jsx

pre 4 godine

@Milan
Naravno da ne treba da se ubiju sto nisu prosli, ali kako moze biti bolje sto nisu. Sta, da ne otkrivaju adute za sledecu godinu? Naravno da ne bi imali sanse, ali kakve to ima veze. Po toj logici niko sem GSWa i eventualno mozda Milvokija nije ni trebalo da igra vec da tenkuje za pika- ionako ce biti porazeni kad-tad.

Globtroter

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom
(petarczw, 21. maj 2019 09:39)


Ti baš ne razumeš košarku, ali nalaziš za shodno da optužuješ druge kako nemaju veze sa istom.

Od povrede Durenta GSW je procvetao. Igraju svoju staru timsku košarku i ponovo je lepo gledati ih. Ono što sam ja video u prvih nekoliko utakmica sa Hjustonom nije moglo da se nazove košarka. Sa jedne strane si imao silovatelja Hardena, a sa druge strane njegovog drugara Durenta. Sve utakmice su bile neizvesne, čak sam stekao utisak da je GSW srećno izvukao neke pobede. Povredio se Durent i GSW je zaigrao mnogo bolje i odmah trijumfovao na gostujućem terenu. Zatim sledi 4:0 protiv Portlanda koji ima bolju ekipu od Klipersa koji su uzeli dve pobede GSW-u sa Durentom.

Durent je verovatno najbolji košarkaš u napadu trenutno, ali jednostavno čovek guši ostatak ekipe.

Jezekilj

pre 4 godine

Inace ovo je prvi put da u istoriji playoffa dva igrača iz iste ekipe imaju tripl dabl!!!
(petarczw, 21. maj 2019 09:40)

Bez ovog podatka ne bih mogao zaspati večeras koliko mi je bitan.

Th3Answer/183cm/75kg/MVP

pre 4 godine

Splash Brothers Curry+Thompson mozda i najjaci duo ikada + Green i tu su odmah iza Bulls trojke Jordan-PiPpen-Rodman.

Vlado

pre 4 godine

FUN FACT: Od ukupno odigrane 184 minute u 4 utakmice finala zapada, Blejzersi su bili u rezultatskoj prednosti 101 minutu, a Voriorsi 83 minute. Takođe, Blejzersi su u posljednje tri utakmice vodili sa min. 17 poena razlike i uspjeli su sva tri meča izgubiti, što se nije desilo u NBA u 21. vijeku.
Poenta priče: Da su imali samo jednog igrača sa malo većim "cojones", ko zna kako bi se ova serija završila. Pozz

Ethan Hunt

pre 4 godine

@gorki
A Cibona svojevremeno nije ubijala
protivnike šutem za 3? Trojke ne služe samo za vađenje u poslednjim sekundama. Kad imaš dobre šutere koristiš ih maksimalno I praviš akcije za njih. A odbrana? Pa mora da se prilagođava, bude bolja na blokove, da ne ostavlja šutere same itd itd.

Frenki

pre 4 godine

Ker je trenercina. 11 igraca u rotaciji, svako zna svoj zadatak. Tako se vodi ekipa. A Mr. Malone sa 8 igraca ceo playoff. 68 minuta sa osmoricom. Pa onda za 36h opet istih 8. Za preko 700 minuta playoffa nije nacrtao nijednu akciju za preostalih 6.

Goran

pre 4 godine

Jokara bi uzeo bar jednu ?
(monarh, 21. maj 2019 08:55)

Ja sam misljenja da bi uzeli bar jednu, ne zato sto je Denver bolji tim od Portlanda, videli smo da nije, nego zato sto GSW nema centra, tu bi Jokic i Milsap busili dosta vise nego sa Portlandom.

drvobradi

pre 4 godine

Portland kao da je zalutao u finale. Veci otpor bi pruzio Denver. Sto se tice toga da li mogu bez Durenta, ocigledno je da mogu. Samo pitanje sta ako nalete na ekipu za koju bi igrao KD. U svakom slucaju, navijam za bilo koji tim sa Istoka u finalu.

Dvorska budala

pre 4 godine

Isto bi bilo i da je Denver prosao. Zasluzeno finale naravno. Nije humano prema drugim timovima to sto rade. Takva ekipa sa tolikim zvezdama
(dubioza, 21. maj 2019 08:58)

Imaju odlične igrače ali su prvenstveno tim a ne skup zvezda. Drejmond objasnio smisao timske igre, najbolji u ovoj seriji.

bskfan

pre 4 godine

Iz ovakvih utakmica treneri mogu da nauce najvise. Pricalo se dosta o tome kako pobedjuje tim koji ima bolji procenat suta i pogodi vise trojki, ali se vecaras pokazalo da to nije tako. Portland je imao bolji procenat suta i pogodio vise trojki, ali ih je GSW unistio sa skokom (cak 11 ofanzivnih i 2 defanzivna skoka vise od Portlanda) i ukradenim loptama (5 vise od Portlanda). Za Lunija i Drejmonda se znalo da ce imati dosta skokova, ali je razliku napravio Kari sa cak 12 uhvacenih lopti. Drejmond hvatao lopte u odbrani, a Luni u napadu (cak 6 ofanzivnih skokova). Dva igraca GSW sa tripl-dablom. Stiv Ker jos jednom odrzao kliniku kako se vodi tim. Iako nije bilo Duranta, Kazinsa i Iguodale (3 startera), Ker nastavio da igra sa produzenom rotacijom i opet odigrao sa cak 11 igraca. Lilard po pravilu opet u minusu, a ovoga puta GSW nije dozvoli iznenadjenja od strane Set Karija, Huda i Tarnera. Sve u svemu zasluzena metla a to sam i prizeljkivao jer u Portlandu ima nekoliko igraca koji opasno iritiraju: Leonard, Kolins i Kanter.

roten

pre 4 godine

Portland je na 3 meča o ovoj seriji imao 15+,i uvek su gubili,tanka klupa i prosečni Lilard.Mislim da bi Denver pružio jači otpor(nema šanse da bi bilo 4:0 za GSW),steta...Portland leži Golden Stejtu,ne mogu da ih ugroze.Za razliku od mnogih ovde ja mislim da je povratak Duranta od ključne važnosti za finale,pogotovo ako to bude Milvoki,koji ima 10 upotrebljivih igrača i koji može da im odgovori na tu "malu petorku",igrajući sa Janisom na poziciji 5.

ivan

pre 4 godine

bskfan @

Igudala nije starter!!! Tek kad ne igraju Durant i Kazins onda je postao starter, jer ako je tako kao što ti kažeš da su njih trojica starteri šta onda sa Karijem, Klejom i Greenom? Da budu prva šestorka ?

Bosanac

pre 4 godine

6

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)

Da te podsjetim.....do prije 2-3 godine postojao je jos jedan super tim okupljen oko Lebrona tako da su morali angazovati jos jednog superstara koji ce potvrditi njihovu dominaciju i pobijediti Lebrona i druzinu

stoler

pre 4 godine

Evidentan nedostatak Durenta, to se sad i vidi i svi ovi strucnjaci sa interneta su bili u pravu. Kakvi likovi. Ovo je samo dokaz da su i bez Durenta, tog vanserijskog i allstar pojacanja daleko najmocnija ekipa danasnjice. Ekipa sklopljena i napravljena iskljucivo na draftovima koja je strpljivo cekala svoj trenutak je dokazala da je neprikosnovena u danasnjoj NBA. Svaka cast.

znanje-imanje

pre 4 godine

Koji crni humor. Pa gde im je sad Kanter? Portland sa ovim dečkom, Kanterom i Nurkićem može da dobija mečeve ispod koša - izuzev što je ovaj serijal baš tu pukao a da GSW nisu imali ni Kazinsa, ni Durenta a sad ni Igudalu. Portland 38 skokova GSW 56. Pa neverovatno. I treći bek im je Set Kari: 1 poen?!?
I ovde se videlo da je i trener Portlanda tipična hodajuća Excel tabela, bez osećaja za utakmicu, bez real time adjustment. Nije loš kao Maloun - Excel tabela koja se još i pogubi pa pobrka, ali i on nije neki. Kao i šestu protiv Hjustona tako je i ovu GSW dobio jedva ali dovoljno da dočekaju da se protivnik mentalno samo-krahira. Međutim i u tom psiho aspektu a pogotovu u organizaciji enormno bitan je trener. A od svega najbitniji je kunst onaj kako ubaciti ako je ikako moguće svakog sa klupe, makar da ne šteti, da bi se rasteretila minutaža. I tako se nedovoljno hvali Ker, koji umnožava kvalitet svog tima sa 1.2, ovaj iz Portlanda je 1 a onaj iz Denvera je 0.8.
Igrači Denvera su se izvesno loše osećali nakon ispadanja. Obaška što su pogrešno vođeni i tempirani, sami su krivi. Od 14 mečeva PO oni su odigrali 13 loših, u grču i panici, a samo jedan dobar. Ali nakon što su odgledali ovaj sva 4 puta skroz loš Portland - e tek sada mora da im nije dobro. Valjda se dovoljno bedno osećaju da sledeći put, i uprkos "majstora" na klupi...

petarczw

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom

JPR24

pre 4 godine

Očekivano. Klupa GSW odradila dovoljno posla dok Durent i Igudala nisu tu, Grin odličan, uz sutere, to je to. Portland nije imao niti klupu niti dovoljno snage. E sad, ako im se Durent i Igudala ne vrate za finale, tu bi bilo gusto, pogotovo protiv Milvokija gde svi ginu, i igraju dobru odbranu.

coaa14

pre 4 godine

I dalje zalim sto Denver nije prosao u finale zapada...Bila bi ovo dosta interesantnija serija, pogotovo bez KD-a.
Lilard se ne vidi na terenu vec 5 meceva.

tocka

pre 4 godine

A Nurk? Kanter?
Baš mi je drago. Svaki put su ih pustili da se ponadaju, a onda Kari i ekipa prebace u drugu.
Da je na mestu Portlanda bio Denver, ukrali bi im bar dve pobede... ali šta da se radi, čekamo sledeću sezonu i Porter JR-a umesto Bartona.

whothefuck

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.

.

pre 4 godine

Zbog zanimljivosti, neizvesnosti i generalno kvaliteta cele lige zeleo sam da vidim ledja njihovoj dominaciji, da Durent ode u Nikse, i da NBA ne izgleda kao Francuska Liga 1 u fudbalu. Medjutim, cak i da im KD ode, oni su kao masina, nestvarno. A za postovanje je sto ne sile nista, igraju leprsavo, sa pasom vise.
Ostali samo mogu da tempiraju timove tamo negde za 2-3 godine kako je krenulo.

dubioza

pre 4 godine

Isto bi bilo i da je Denver prosao. Zasluzeno finale naravno. Nije humano prema drugim timovima to sto rade. Takva ekipa sa tolikim zvezdama

Milan

pre 4 godine

Moje skromno misljenje je da bi ovako prosao i Denver, tako da je realno i bolje sto se nisu preforsirali ove sezone. Malo da se konsoliduju pa sledece sezone finale konferencije.

MPP

pre 4 godine

Neverovatno kakav timski basket igra GSW ,pogotovu u odbrani ! Grin je svima pokazao da se može i bez Duranta ( sećate se onog prozivanja i svadje izm.njih dvojice kad je Grin bio kažnjen?)
.....očigledno je dao sve od sebe da to i dokaže na fascinantan način 4-0 ! Sad mi je još više žao što Denver nije otišao dalje , mislim da ne bi bila METLA. Ne kažem da nije bilo kvalitetno , ali je bilo skroz predvidljivo , Portland vodi 10-15 razlike a onda "ODBRANA I POSLEDNJI DANI". GSW APSOLUTNI FAVORITI ZA OSVAJANJE PRSTENA !

manevar

pre 4 godine

Ni Denver ne bi ništa bolje prošao, pogotovu jer nemaju bekove koji ikako mogu da pariraju bekovima GSW-a. Ali bilo bi lepo pričati da je naš čovek nosio ekipu u finalu konferencije protiv najbolje ekipe na svetu

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ljudi bolje igraju bez Durenta.Plesu po terenu.Dobili bi oni i sa njim ali ne bi verovatno bila metla.Jadno je sa kakvim teletabisima igra Jokic kada nisu mogli ovu ekipu izbaciti u 1/2 finalu.

.

pre 4 godine

Zbog zanimljivosti, neizvesnosti i generalno kvaliteta cele lige zeleo sam da vidim ledja njihovoj dominaciji, da Durent ode u Nikse, i da NBA ne izgleda kao Francuska Liga 1 u fudbalu. Medjutim, cak i da im KD ode, oni su kao masina, nestvarno. A za postovanje je sto ne sile nista, igraju leprsavo, sa pasom vise.
Ostali samo mogu da tempiraju timove tamo negde za 2-3 godine kako je krenulo.

manevar

pre 4 godine

Ni Denver ne bi ništa bolje prošao, pogotovu jer nemaju bekove koji ikako mogu da pariraju bekovima GSW-a. Ali bilo bi lepo pričati da je naš čovek nosio ekipu u finalu konferencije protiv najbolje ekipe na svetu

whothefuck

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ljudi bolje igraju bez Durenta.Plesu po terenu.Dobili bi oni i sa njim ali ne bi verovatno bila metla.Jadno je sa kakvim teletabisima igra Jokic kada nisu mogli ovu ekipu izbaciti u 1/2 finalu.

dubioza

pre 4 godine

Isto bi bilo i da je Denver prosao. Zasluzeno finale naravno. Nije humano prema drugim timovima to sto rade. Takva ekipa sa tolikim zvezdama

Goran

pre 4 godine

Jokara bi uzeo bar jednu ?
(monarh, 21. maj 2019 08:55)

Ja sam misljenja da bi uzeli bar jednu, ne zato sto je Denver bolji tim od Portlanda, videli smo da nije, nego zato sto GSW nema centra, tu bi Jokic i Milsap busili dosta vise nego sa Portlandom.

tocka

pre 4 godine

A Nurk? Kanter?
Baš mi je drago. Svaki put su ih pustili da se ponadaju, a onda Kari i ekipa prebace u drugu.
Da je na mestu Portlanda bio Denver, ukrali bi im bar dve pobede... ali šta da se radi, čekamo sledeću sezonu i Porter JR-a umesto Bartona.

stoler

pre 4 godine

Evidentan nedostatak Durenta, to se sad i vidi i svi ovi strucnjaci sa interneta su bili u pravu. Kakvi likovi. Ovo je samo dokaz da su i bez Durenta, tog vanserijskog i allstar pojacanja daleko najmocnija ekipa danasnjice. Ekipa sklopljena i napravljena iskljucivo na draftovima koja je strpljivo cekala svoj trenutak je dokazala da je neprikosnovena u danasnjoj NBA. Svaka cast.

MPP

pre 4 godine

Neverovatno kakav timski basket igra GSW ,pogotovu u odbrani ! Grin je svima pokazao da se može i bez Duranta ( sećate se onog prozivanja i svadje izm.njih dvojice kad je Grin bio kažnjen?)
.....očigledno je dao sve od sebe da to i dokaže na fascinantan način 4-0 ! Sad mi je još više žao što Denver nije otišao dalje , mislim da ne bi bila METLA. Ne kažem da nije bilo kvalitetno , ali je bilo skroz predvidljivo , Portland vodi 10-15 razlike a onda "ODBRANA I POSLEDNJI DANI". GSW APSOLUTNI FAVORITI ZA OSVAJANJE PRSTENA !

coaa14

pre 4 godine

I dalje zalim sto Denver nije prosao u finale zapada...Bila bi ovo dosta interesantnija serija, pogotovo bez KD-a.
Lilard se ne vidi na terenu vec 5 meceva.

bskfan

pre 4 godine

Iz ovakvih utakmica treneri mogu da nauce najvise. Pricalo se dosta o tome kako pobedjuje tim koji ima bolji procenat suta i pogodi vise trojki, ali se vecaras pokazalo da to nije tako. Portland je imao bolji procenat suta i pogodio vise trojki, ali ih je GSW unistio sa skokom (cak 11 ofanzivnih i 2 defanzivna skoka vise od Portlanda) i ukradenim loptama (5 vise od Portlanda). Za Lunija i Drejmonda se znalo da ce imati dosta skokova, ali je razliku napravio Kari sa cak 12 uhvacenih lopti. Drejmond hvatao lopte u odbrani, a Luni u napadu (cak 6 ofanzivnih skokova). Dva igraca GSW sa tripl-dablom. Stiv Ker jos jednom odrzao kliniku kako se vodi tim. Iako nije bilo Duranta, Kazinsa i Iguodale (3 startera), Ker nastavio da igra sa produzenom rotacijom i opet odigrao sa cak 11 igraca. Lilard po pravilu opet u minusu, a ovoga puta GSW nije dozvoli iznenadjenja od strane Set Karija, Huda i Tarnera. Sve u svemu zasluzena metla a to sam i prizeljkivao jer u Portlandu ima nekoliko igraca koji opasno iritiraju: Leonard, Kolins i Kanter.

roten

pre 4 godine

Portland je na 3 meča o ovoj seriji imao 15+,i uvek su gubili,tanka klupa i prosečni Lilard.Mislim da bi Denver pružio jači otpor(nema šanse da bi bilo 4:0 za GSW),steta...Portland leži Golden Stejtu,ne mogu da ih ugroze.Za razliku od mnogih ovde ja mislim da je povratak Duranta od ključne važnosti za finale,pogotovo ako to bude Milvoki,koji ima 10 upotrebljivih igrača i koji može da im odgovori na tu "malu petorku",igrajući sa Janisom na poziciji 5.

Bosanac

pre 4 godine

6

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)

Da te podsjetim.....do prije 2-3 godine postojao je jos jedan super tim okupljen oko Lebrona tako da su morali angazovati jos jednog superstara koji ce potvrditi njihovu dominaciju i pobijediti Lebrona i druzinu

Vlado

pre 4 godine

FUN FACT: Od ukupno odigrane 184 minute u 4 utakmice finala zapada, Blejzersi su bili u rezultatskoj prednosti 101 minutu, a Voriorsi 83 minute. Takođe, Blejzersi su u posljednje tri utakmice vodili sa min. 17 poena razlike i uspjeli su sva tri meča izgubiti, što se nije desilo u NBA u 21. vijeku.
Poenta priče: Da su imali samo jednog igrača sa malo većim "cojones", ko zna kako bi se ova serija završila. Pozz

Th3Answer/183cm/75kg/MVP

pre 4 godine

Splash Brothers Curry+Thompson mozda i najjaci duo ikada + Green i tu su odmah iza Bulls trojke Jordan-PiPpen-Rodman.

Dvorska budala

pre 4 godine

Isto bi bilo i da je Denver prosao. Zasluzeno finale naravno. Nije humano prema drugim timovima to sto rade. Takva ekipa sa tolikim zvezdama
(dubioza, 21. maj 2019 08:58)

Imaju odlične igrače ali su prvenstveno tim a ne skup zvezda. Drejmond objasnio smisao timske igre, najbolji u ovoj seriji.

Milan

pre 4 godine

Moje skromno misljenje je da bi ovako prosao i Denver, tako da je realno i bolje sto se nisu preforsirali ove sezone. Malo da se konsoliduju pa sledece sezone finale konferencije.

ivan

pre 4 godine

bskfan @

Igudala nije starter!!! Tek kad ne igraju Durant i Kazins onda je postao starter, jer ako je tako kao što ti kažeš da su njih trojica starteri šta onda sa Karijem, Klejom i Greenom? Da budu prva šestorka ?

JPR24

pre 4 godine

Očekivano. Klupa GSW odradila dovoljno posla dok Durent i Igudala nisu tu, Grin odličan, uz sutere, to je to. Portland nije imao niti klupu niti dovoljno snage. E sad, ako im se Durent i Igudala ne vrate za finale, tu bi bilo gusto, pogotovo protiv Milvokija gde svi ginu, i igraju dobru odbranu.

Globtroter

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom
(petarczw, 21. maj 2019 09:39)


Ti baš ne razumeš košarku, ali nalaziš za shodno da optužuješ druge kako nemaju veze sa istom.

Od povrede Durenta GSW je procvetao. Igraju svoju staru timsku košarku i ponovo je lepo gledati ih. Ono što sam ja video u prvih nekoliko utakmica sa Hjustonom nije moglo da se nazove košarka. Sa jedne strane si imao silovatelja Hardena, a sa druge strane njegovog drugara Durenta. Sve utakmice su bile neizvesne, čak sam stekao utisak da je GSW srećno izvukao neke pobede. Povredio se Durent i GSW je zaigrao mnogo bolje i odmah trijumfovao na gostujućem terenu. Zatim sledi 4:0 protiv Portlanda koji ima bolju ekipu od Klipersa koji su uzeli dve pobede GSW-u sa Durentom.

Durent je verovatno najbolji košarkaš u napadu trenutno, ali jednostavno čovek guši ostatak ekipe.

znanje-imanje

pre 4 godine

Koji crni humor. Pa gde im je sad Kanter? Portland sa ovim dečkom, Kanterom i Nurkićem može da dobija mečeve ispod koša - izuzev što je ovaj serijal baš tu pukao a da GSW nisu imali ni Kazinsa, ni Durenta a sad ni Igudalu. Portland 38 skokova GSW 56. Pa neverovatno. I treći bek im je Set Kari: 1 poen?!?
I ovde se videlo da je i trener Portlanda tipična hodajuća Excel tabela, bez osećaja za utakmicu, bez real time adjustment. Nije loš kao Maloun - Excel tabela koja se još i pogubi pa pobrka, ali i on nije neki. Kao i šestu protiv Hjustona tako je i ovu GSW dobio jedva ali dovoljno da dočekaju da se protivnik mentalno samo-krahira. Međutim i u tom psiho aspektu a pogotovu u organizaciji enormno bitan je trener. A od svega najbitniji je kunst onaj kako ubaciti ako je ikako moguće svakog sa klupe, makar da ne šteti, da bi se rasteretila minutaža. I tako se nedovoljno hvali Ker, koji umnožava kvalitet svog tima sa 1.2, ovaj iz Portlanda je 1 a onaj iz Denvera je 0.8.
Igrači Denvera su se izvesno loše osećali nakon ispadanja. Obaška što su pogrešno vođeni i tempirani, sami su krivi. Od 14 mečeva PO oni su odigrali 13 loših, u grču i panici, a samo jedan dobar. Ali nakon što su odgledali ovaj sva 4 puta skroz loš Portland - e tek sada mora da im nije dobro. Valjda se dovoljno bedno osećaju da sledeći put, i uprkos "majstora" na klupi...

Memfis

pre 4 godine

Док је Дурент играо навијао сам против њих, а када играју у овом саставу готивим их. Кари је уз Меџика најбољи плеј икада, надам се да га неће (опет) покрасти за МВП финала мада ће имати много тежи посао против Бледсоа и одбране Бакса. Ако буду без Дурента очекујем 7 утакмица. Волео бих да без Змије освоје

Frenki

pre 4 godine

Ker je trenercina. 11 igraca u rotaciji, svako zna svoj zadatak. Tako se vodi ekipa. A Mr. Malone sa 8 igraca ceo playoff. 68 minuta sa osmoricom. Pa onda za 36h opet istih 8. Za preko 700 minuta playoffa nije nacrtao nijednu akciju za preostalih 6.

Ethan Hunt

pre 4 godine

@gorki
A Cibona svojevremeno nije ubijala
protivnike šutem za 3? Trojke ne služe samo za vađenje u poslednjim sekundama. Kad imaš dobre šutere koristiš ih maksimalno I praviš akcije za njih. A odbrana? Pa mora da se prilagođava, bude bolja na blokove, da ne ostavlja šutere same itd itd.

jsx

pre 4 godine

@Milan
Naravno da ne treba da se ubiju sto nisu prosli, ali kako moze biti bolje sto nisu. Sta, da ne otkrivaju adute za sledecu godinu? Naravno da ne bi imali sanse, ali kakve to ima veze. Po toj logici niko sem GSWa i eventualno mozda Milvokija nije ni trebalo da igra vec da tenkuje za pika- ionako ce biti porazeni kad-tad.

bskfan

pre 4 godine

Denver ove godine nije mogao da uradi nista jer tim nije ni pravljen za eventualni napad na prsten. Kao sto se lako moglo videti, veliku ulogu imaju i igraci sa klupe, a Denver nije imao klupu. GSW je do sada u plejofu koristio cak 14 igraca, a dugu klupu su imali i Spursi i Portland. Za razliku od njih, Denver je vec u startu imao 3 povredjena igraca (MPJ, Vanderbilt i IT), zatim Gudvina i Lajdona koji su potpuno neupotrebljivi, sto znaci da su na raspolaganju imali maksimalno 11 igraca. Od tih 11 igraca Lyles je otpisan a Juancho je vukao povredu pa je odmah nakon zavrsetka sezone operisan, sto znaci da su imali samo 9 upotrebljivih igraca. Od tih 9 igraca Barton je bio totalno van forme jer je dugo odsustvovao zbog povrede, a Mason Plamli je vec prirodna katastrofa od igraca koji nema ni inteligenciju, ni sut, a ne ume cak ni loptu da uhvati. Dakle, pala knjiga na 7 igraca, a od tih 7 igraca Monte i Kreg prosle godine igrali u G ligi. Tu treba reci da je Kreg odradio veliki posao pa je ni kriv ni duzan dogurao do startne petorke i opet bio u plusu. Dakle, napasti prsten sa Jokicem (24 godine), Harisom (24 godine), Marejom (22 godine), i Bislijem (22 godine), prilicno je neozbiljno, iako su imali i Milsapa (34). Ovo je velika lekcija za strucni stab Denvera jer moraju da shvate da su 15 igraca tu sa razlogom i da svaki igrac ima svoju ulogu. Ako Denver zeli prsten onda mora da se pojaca, a ne moze da se pojaca jer na Plamlija i Bartona daju skoro 25% od budzeta.

petarczw

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom

drvobradi

pre 4 godine

Portland kao da je zalutao u finale. Veci otpor bi pruzio Denver. Sto se tice toga da li mogu bez Durenta, ocigledno je da mogu. Samo pitanje sta ako nalete na ekipu za koju bi igrao KD. U svakom slucaju, navijam za bilo koji tim sa Istoka u finalu.

slazem se

pre 4 godine

Durent je verovatno najbolji košarkaš u napadu trenutno, ali jednostavno čovek guši ostatak ekipe.
(Globtroter, 21. maj 2019 10:27)

Sve se slazem sto ste rekli, mada je donekle upitno sta znaci "verovatno najbolji kosarkas u napadu"... Kada sam video KD uzivo na SP u kosarci u Turskoj bio sam apsolutno impresioniran vec na zagrevanju. Cove je kao pauk, neverovatan.
Ali Kari igra kosarku moje mladosti (kraj 70-tih, pocetak 80-tih), sutira iz driblinga kao moj idol Kicanovic. Dosadili su mi kosarkasi koji jedino mogu da sutnu ukoliko se odraze 80cm ili su jaki i visoki. Ovaj covek je cista tehnika i kosarka i, potpuno se slazem sa vama, GSW bez Durant-a igra mnogo lepsu kosarku.

Jezekilj

pre 4 godine

Inace ovo je prvi put da u istoriji playoffa dva igrača iz iste ekipe imaju tripl dabl!!!
(petarczw, 21. maj 2019 09:40)

Bez ovog podatka ne bih mogao zaspati večeras koliko mi je bitan.

Grobar

pre 4 godine

Ova ekipa GS preti da zaseni onu generaciju Cikako Bulsa . Imam neki predosecaj da drugo polufinale ide u sedam i da Toronto dobija . Finale metla , eventualno 4:1 . Ne moze Lenard sam nikako !

stefan

pre 4 godine

portland bolje da nije prosao u finale, denver bi ove makar malo namucio, odvratna ekipa. Cak su i klipersi uspeli da pobede, ali portland ne

oberbayern

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)
Zašto Bayern kupuje najbolje igrače Dortmunda? Razmisli malo.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Ja sam lepo rekao da je bolje za denver da su ispali u sedmoj, nisu bili slomljeni nego da su ušli u finale i pukli sa 4-0 jer ne bi ni denver ništa bolje prošao.

Borko

pre 4 godine

Od prve runde Plejofa '15 pa do Finala Plejofa '19 Golden Stejtu su naneli poraz Hjuston i Klivlend po 7 puta svaki dok ih je ostatak zapada kombinovano dobio samo 10 puta. Neverovatan podatak.

Djubre

pre 4 godine

A vidi ove, Denver bi bolje igrao, uzeo bi im neku. Pa možda bi i Tamiš počistio GSW, samo ne igraju NBA. Možda sam i ja brži od Bolta, zapravo se nikad nismo trkali, možda sam bolji i od Djokovića i sa njim imam 0:0 skor i ovako mogu do sutra da teram... Denver nije prošao Portland, a imao je velike šanse i domaći teren i to je to.

NastyB

pre 4 godine

Do danas je i bilo pitanje da li im je potreban Durent ili ne, ali za sledeću sezonu je druga priča. A stvar je u Kleju Tompsonu kome ove sezone ističe ugovor i želi da ima makar 190 miliona za 5 sezona ( https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2019&mm=05&dd=07&nav_id=1538993 ) koji zaslužuje, jer ako mogu Konli, Hejvard, Grifin i Lauri da imaju...
Pa, kad se na sledeću sezonu doda Karijevih 40M, Grinovih 18,5M (i on će sledeće godine tražiti MAX), Igudala 17,5M, Livingston 7,5M, a imaju, trenutno, svega 7 igrača pod ugovorom za sledeću sezonu, Durentovih 30+ milona je skupa igračka koja debelo probija seleri kep. Dakle, ili će pustiti Durenta, a zadržati Kleja (što je pametnije) ili zadržati obojicu, a pustiti Grina (što je, tek, glupo). Jednostavno, njih četvorica ne mogu zajedno a da gazde GSW ne plate malo bogatstvo za porez prekoračenja Seleri kepa NBA. Što će se teško desiti, jer treba imati kakve takve igrače i na "klupi".
Da sam ja na mestu uprave GSW ne bih ni sekunde razmišljao o tome da izgubim Karija, Tompsona i Grina, koji su osovina tima. Dakle, novi ugovor Tompsonu, Durantu se zahvaliti na provedenom vremenu, a na njegovo mesto za razliku između Klejevog povećanja ugovora i Durantovog (nekih 15+ miliona) može se dovesti sasvim solidno krilo (ovako na prvu, Kovington bi im legao kao budali šamar). Igudali i Grinu ističu ugovori sledeće godine, Igudali manji, Grinu veći i svi zadovoljni nekoliko godina.

paspalj chandler

pre 4 godine

GSW bez Duranta ima 2 finala, jedno dobijeno posle 6 utakmica, protivnik Cavsi bez 2 All Stara, Irving i Love povredjeni, najveca podrska LeBronu Delavedova i Mozgov, drugo izgubljeno posle vodstva od 3: 1, da liga nije mazila Greena ispali bi od Oklahome, progledano mu je kroz prste za sutiranje Adamsa tako da price da im nije trebao Durant nisu bas na mestu.
Portland sa 2 niska beka je savrshen protivnik za Golden State, Bucksi sa Bledsoeom, Brogdonom i Middletonom ce im napraviti dosta problema i ukoliko se Durant ne oporavi videcete da im je itekako potreban jer postoje delovi utakmice kad treba da se izmisle poeni, kraj sinocne utakmice je podsetio na kraj 7. utakmice tog finala protiv Cavsa kada nekoliko minuta nije bilo poena na obe strane, tu se daje lopta u ruke Durantu.

stefan

pre 4 godine

Inace ovo je prvi put da u istoriji playoffa dva igrača iz iste ekipe imaju tripl dabl!!!
(petarczw, 21. maj 2019 09:40)

NEGO STA... Pravi primer o kakvom se timu radi... Bravo ratnici.. Nadam se daa ce igi i KD da ozdrave jer milvoki deluje mocno i namunjeno.. Msm. Da ce uzeti toroncane 4 1....

vince carter

pre 4 godine

Wariorsi u svom prvom finalu neiskusni pobedjuju mnogo iskusniji tim Klivlenda,kazu jer nisu igrali Irving i Love. A kad su igrali,onda kazu nisu all star igraci,Lebron sve sam,Irving bio daleko bolji od Karija :)) Wariorsi su iscedjeni usli u playoff 2016,Kari je bio povredjen ceo playoff a Igudala u finalu i onaj ko im je vrhunski stitio reket i pravio blokove suterima otpao je u toku meca gde nije bilo ni Greena,od tada pocinje razbijanje njihovog reketa. Wariorsi bi ispali jos od Oklahome da je bilo istog kriterijima za Greena. Interesantno Wariorsi su i takvi vodili 3:1 a ne gubili od klivlenda sa sve Irvingom i Lavom. Po logici bron fanova trebalo je biti 4:0 za Cavse ako su bez njih uzeli dve pobede. 40 razlike za Wariorse u sred Ohaja te iste godine kada su svi bili odmorni i zdravi. Wariorsi bi tukli Klivlend lagano i bez Duranta jer su se uzeli u pamet i nisu se preforsiravali u regularnom delu i Green nije radio decije stvari..4:1 bi Wariorsi zavrsili posao sa njim,jer tad su bili rastereceni a posle nakon poraza udje voda u usi. A i mec broj 7 je bio na jednu loptu tako da oni koji tvrde kako Wariorsi ne bi dobili Cavse u zadnje dve godine imaju neku vrstu psihoze.

Simke90

pre 4 godine

Durent je cudo od igraca,ali je cinjenica da Golden Stej igra bolje tismku kosarku bez njega i da Kari igra mnogo bolje.Takav utisak imam evo vec otkad je Durent stigao u ekipu.

Urox

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom

Durent je bio potreban zbog Lebrona i to je to, jer se videlo da se gsw muci sa Lebronom koga ima na obe strane, radio je sta je hteo u onom preokretu(3:1,3:4), e najvise zbog njega je doveden KD i onda ga je KD unakazio naredna dva finala...A Gsw da nije imao KD dobio bi Houston 4:1 ako ne i sa metlom, vise prostora za Karija, Tompsona, vise kretnji, vise lopta u rukama Grina koji u 90% zna sta sa njom, a Houston nema Lebrona, nego dva chokera Paula i Hardena...

DisordeR

pre 4 godine

20-ak sekundi do kraja utakmice, GS ima napad i vodi 2 razlike.
Kari ne prima odmah loptu da vreme ne bi počelo da curi.. :)
Šta bismo radili Amerima da nisu toliko fizički superiorni..

Izgubili 20 umesto 40 razlike.

remax

pre 4 godine

20-ak sekundi do kraja utakmice, GS ima napad i vodi 2 razlike.
Kari ne prima odmah loptu da vreme ne bi počelo da curi.. :)
Šta bismo radili Amerima da nisu toliko fizički superiorni..

Sale Internacionale

pre 4 godine

I stari Lejkersi sa Kobijem i Sakilom su imali ovo sto Voriorsi imaju - mogu da ubace u sledecu brzinu pred kraj. Posledica toga je da i protivnici a bogami i navijaci misle "samo malo nam fali". U sezoni i u 3 cetrvrtine izledaju smrtno. Sve je to tacno, ali to je samo navlakusa da se luzeri opuste. Ovi kad te bocnu, osete krv i onda nema nazad. Grin je vazan deo toga i da se foliraza mlakonj ne nagradjuje sudjenjem (glupe tehnicke greske)- ni Le Bron im ne bi uzeo jednu titulu. Hjuston je izleceni ove godine od "samo nam malo fali", ali su ga nazalost zamenili, sa "nemamo sanse protiv ovih".

Poštovalac igre

pre 4 godine

Portland izmrcvaljena ekipa došla kao tim nakon onih sedam utakmica da su ostali bez goriva za ovakav GSW. Al'velik uspeh sam po sebi je što su došli daleko. O ratnicima njima ne treba pričat punoo jer to je mašina koja ima rok trajanja. Dokle?? Ostaje se vidi. Više su ima li muke sa Hjustonom kad pogledaš negoo u ovoj seriji. U finalu su veliki favoriti.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Jokara bi uzeo bar jednu ? 
(monarh, 21. maj 2019 08:55) 

Ja sam misljenja da bi uzeli bar jednu, ne zato sto je Denver bolji tim od Portlanda, videli smo da nije, nego zato sto GSW nema centra, tu bi Jokic i Milsap busili dosta vise nego sa Portlandom.
(Goran, 21. maj 2019 09:20) 

# Link komentara

Preporučujem (+122)

Ne preporučujem (-14)

Denver nije samo jaci od Portlanda
Denver je dosta jaci, mozda cak i za klasu
Ali je skupo platio cenu Malounove zablude oko Bartona i Plamlija
Imali su -55 i -65 na parketu protiv Portlanda
Kao drugo u trecoj utakmici su tesko pokradeni, air ball na 6 sekundi pre kraja cist faul nad Marejem trojica ga vuku, bila bi bacanja i poveli bi 2-1 tu bi bio kraj price sa onom cetvrtom
Sudije, Barton i Plamli, inace da ugraju jos 10 serija garantujem da bi Denver 7 ili 8 prosao jer su dosta jaci
Ali kad Maloun ne shvata koliko su mu tim ubijali Barton i Plamli to izgleda kao da su tu negde, iako nije tako...

bskfan

pre 4 godine

@Ivan

Starteri su svi igraci koji su dovoljno dobri da budu u startnoj postavi, bez obzira da li su trenutno starteri ili ulaze sa klupe. Kod GSW-a startna petorka i najbolja petorka nisu sinonimi jer znamo koja petorka u trecoj cetvrtini igra atomsku kosarku. Ker prilagodjava igru protivniku i cim ima sanse da igra sa nizom postavom on to i koristi, sa Drejmondom kao centrom. Ker ima privilegiju da ima 4 all-star igraca, oni su nezamenljivi, a peti igrac se menja prema protivniku.

Ta prica o starterima se polako menja i kod ostalih klubova, pa tako kod Klipersa utakmicu zavrsava petorka sa Svit Luom i Harelom, iako ne pocinju utakmicu.

WillyWonka

pre 4 godine

U svakom slučaju GSW bi prošao dalje, ali da je Nurkić igrao ne bi baš bilo 4-0.
Nurkić je jedini igrač koji je spreman suprotstaviti se Grinu, pa ako treba i fizički se obračunati. U 4 utakmice u sezoni Nurkić je imao prosjek protiv GSW 20 koševa, 10 skokova i 3,3 asistencije. U GSW nema niko ko može parirati igraču kao što je Nurkić. Grin je pokušao i završio je na parketu, ostali ne mogu ni pokušati. Opet kažem, ništa u konačnom ishidu ne bi bilo drukčije, ali siguran sam da bi Nurkić dao ovom dvoboju drugu notu.

L E B R O N J A M E S

pre 4 godine

Ljudi polako postaju svesni veličine Lebrona Džejmsa!

To je čovek koji je ekipu Golden Stejta, koja je oborila Čikagov rekord lige u broju pobeda i koja je u sastavu imala 4 all star igrača, "naterao" da dovedu i najboljeg ofanzivca današnjice Durenta, a sve da bi skinuli Lebrona sa trona, na koji je zaseo sa realno ne baš jakim sastavom Klivlenda poredeći ga sa sastavom Voriorsa.

jsx

pre 4 godine

Jaci su Ratnici sa Durantom. Oni su se uz njegovu pomoc igrali sa izrazito jakom ekipom Klivlenda (za tako koncipiranu ekipu Irving pravi ogromnu razliku). Portland tesko da je ikakvo merilo. Roketsi bi bili, ali su dobili samo 1 bez KDa, ne znamo sta bi bilo u seriji.
Sa druge strane, to sto su izgubili jednom od Lebrona, ne znaci da bi izgubili svaki put. Zapravo bi verovatno pobedili da Grin nije napravio glupost. Takodje, ostaje cinjenica da bi ukoliko svakom timu uklonite najboljeg igraca Ratnici bili ubedljivo najjaci (doduse, i ovako su, ali mislim da bi u tom scenario bila veca razlika).

Netko iz mase

pre 4 godine

Zanimivo,

Neki kažu, da su Duranta doveli da može kontrirat LeBronu, ali su zaboravili, da su porotiv Clevelanda izgubili smao zbog toga jer je Green imao zabranu igranja u finalu, i jos važnije Curryjevi zglobovi su bili u gnjurcu.
Jedva oporavljeni Curry protiv Clevelanda protiv kojeg je Delladeuva il kako se več zove skakao njemu u zglobove..

Malo loše pamčenje..

Duranta su doveli zbog toga, da uskoči u igru ukoliko je Curry opet sjeban.

Pogan

pre 4 godine

Poenta priče: Da su imali samo jednog igrača sa malo većim "cojones", ko zna kako bi se ova serija završila. Pozz
(Vlado, 21. maj 2019 10:29)

Nema to veze sa igracevim cojones, nego sa vodjenjem ekipe i kontrolom rezultata. Krivica je na treneru, a ne na igracima.

Ljuba

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)
Pa ako se neko od njih povredi... Ili ima loš dan

Zlatko_Zvezdas

pre 4 godine

Jaki su Voriorsi kao crna zemlja. Deluje kao da se zezaju ponekad. Tri utakmice za redom gube pa preokreću.To govori ne o slabosti protivnika nego i o njihovoj snazi. Ljudi pišu ovde kako je Portland smešan, ali ja se ne bih složio sa tim. U odnosu na njih većina ekipa deluje smešno. U velikom finalu, ako kojim slučajem prođe Toronto, što je manje verovatno, mislim da nemaju šta da traže protiv GSW, biće i mnogo umorniji od "Ratnika", a i previše zavise od Kavaja. Ukoliko prođe Milvoki, što je realnije da se desi, videćemo, ali mislim da ne mogu da dobiju više od 2 utakmice u velikom finalu. Milvoki jeste dobar, moćan na Istoku, ali mislim da su "Ratnici" mnogo bolji. Do finala Istoka, Baksi i nisu imali mnogo težak posao, bukvalno se prošetali, Boston, a pogotovo Detroit ih nisu mnogo namučili. Njihova realna snaga će se videti u velikom finalu, jer ipak Istok deluje mnogo slabije od Zapada. Mislim da su sve ekipe koje su ušle u play off na Zapadu jače od svih iz play off-a Istoka, izuzev Filadelfije, Toronta i Milvokija, pa bi čak i sa njima mnoge mogle da se ravnopravno nose. To je moje mišljenje, ne znači da sam u pravu.

Walldorf

pre 4 godine

Citam komentare i nigde ne vidim zapazanje da su Blejzersi mlada i izuzetno talentovana grupa igraca. Hud i Kolins ce za par godina biti vrhunske NBA vrednosti. Spolja imaju MekKoluma,Seta Karija i Lilarda.Pod obrucima neverovatnog Leonarda i bivseg igraca Cedevite,cijeg imena se ne mogu setiti. Ako za sledecu sezonu pojacaju sastav sa dva-tri iskusna NBA igraca, ne bih se iznenadio da opet budu u samom vrhu Zapada. Mnogo rada je pred njima,i ako menadzment kluba sacuva sve sto vredi,bice to izuzetno jaka ekipa u narednim sezonama. Sto se GSW tice, to je vrhunska ekipa u najboljim godinama i naponu snage. Na vrhu su Klej i Stef,medjutim,jedan covek im omogucava sve ono sto cine na terenu.Taj covek je Drejmond Grin.Zaista je neverovatno koliko energije taj momak donosi ekipi!!! Definitivno, Grin je motor besprekorno nalickanog Sevroleta,tj.GSW.To je posebno bilo vidljivo u trecoj utakmici,kada je brzinom,snagom i energijom doneo pobedu GSW.Sve u svemu, polufinalna serija protiv Hjustona je bila "finale pre finala". Tu je bilo neke neizvesnosti. Nadalje ce biti cist autoput ispred GSW ka novoj tituli. Uz oporavljene KD i AI, ne vidim da ce Milvoki ikako moci da ugrozi GSW. Sportski pozdrav!

Ostin A

pre 4 godine

Jedini tim koji je mogao da zaustavi Golden Stejt je bio Hjuston, i to samo u situaciji da Brada u seriji ima 4 ludačka meča. Nije ih imao.

Mada ko zna, možda Milvoki bude imao neki recept za Golden Stejt. Ove godine je uspeo jednom da ih dobije sa 20+ razlike.

ThePain

pre 4 godine

Masa komentara se moze svesti na sledece: 'Voriorsima Durant nije potreban, niti je trebao dolaziti' Ma je li, a zaboravljaju, da je Durant dosao u tu istu ekipu, koju je Klivlend sa Lebronom dobio u finalu! Da nije bilo Duranta, ne bi uzeli zadnje dvije titule!
Je li neko mozda gledao utakmicu sinoc? Ko je donio pobjedu u produzetku? Da nije mozda Stef ili Klej? Obojica imali sut NULA, iz 7-8 pokusaja! Klupa donijela pobjedu. Ako Durent ne bude igrao protiv (vjerovatnih) Baksa, nema titule.

doktor

pre 4 godine

GSW i to bez Duranta i Kazinsa,najbolja ekipa koju sam ikad gledao!S KD i Kazinsom mi nije to to... A,gledao sam i Jordanove Bulse

Kevin Garnet

pre 4 godine

@petarczw

Tako je! Ne samo da je Durent potreban Golden Stejtu, nego oni treba sledeće sezone da otpuste Kazinsa i pokušaju dovesti Obrvu.

Petorka Kari, Tompson, Durent, Grin i Obrva bi čuda činila!

Ko je kriv drugim ekipama kada ne znaju da naprave jak sastav.

Dule V

pre 4 godine

KD nikako produzetak, covek iako je vrhunski igrac samo za sebe igra. Thomsona pustiti, da 20 poena ali izgubi 5 lopti, forsira sut. Trebaju dovesti umesto ove dvojice Davis-a I totalna dominacija. Curry-a I Greena bih u svaki tim ubacio!!!

Mile

pre 4 godine

GSW je oteta titula 2015-e. Imaju 3:1 I idu kuci. Da bi se igralo sto vise utakmica 1 marketinski vredi oko 100 milion a dollara, suspenduju Greena u sestoj ( uz Curry-a ubedljivo najvazniji igrac) sude Curry-u 6 penala I tako...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Durent je bio potreban zbog Lebrona i to je to, jer se videlo da se gsw muci sa Lebronom koga ima na obe strane, radio je sta je hteo u onom preokretu(3:1,3:4), e najvise zbog njega je doveden KD i onda ga je KD unakazio naredna dva finala...A Gsw da nije imao KD dobio bi Houston 4:1 ako ne i sa metlom, vise prostora za Karija, Tompsona, vise kretnji, vise lopta u rukama Grina koji u 90% zna sta sa njom, a Houston nema Lebrona, nego dva chokera Paula i Hardena...
(Urox, 21. maj 2019 13:22)


Durent nekoga unakazio koji je u svim parametrima bio bolji od njega u tim finalima?
Čoveče što se tiče odbrane ni jedan ni drugi nisu mogli da se međusobno odbrane jer su fakat neodbranjivi, možeš samo da ih usporiš malo.
Durent je imao ulogu šutera i totalnu slobodu i rasterećenost jer igra pored Kleja i Karija, a s druge strane Lebron je sve morao da radi

doktor

pre 4 godine

GSW i to bez Duranta i Kazinsa,najbolja ekipa koju sam ikad gledao!S KD i Kazinsom mi nije to to... A,gledao sam i Jordanove Bulse

Jezekilj

pre 4 godine

Inace ovo je prvi put da u istoriji playoffa dva igrača iz iste ekipe imaju tripl dabl!!!
(petarczw, 21. maj 2019 09:40)

Bez ovog podatka ne bih mogao zaspati večeras koliko mi je bitan.

whothefuck

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ljudi bolje igraju bez Durenta.Plesu po terenu.Dobili bi oni i sa njim ali ne bi verovatno bila metla.Jadno je sa kakvim teletabisima igra Jokic kada nisu mogli ovu ekipu izbaciti u 1/2 finalu.

L E B R O N J A M E S

pre 4 godine

Ljudi polako postaju svesni veličine Lebrona Džejmsa!

To je čovek koji je ekipu Golden Stejta, koja je oborila Čikagov rekord lige u broju pobeda i koja je u sastavu imala 4 all star igrača, "naterao" da dovedu i najboljeg ofanzivca današnjice Durenta, a sve da bi skinuli Lebrona sa trona, na koji je zaseo sa realno ne baš jakim sastavom Klivlenda poredeći ga sa sastavom Voriorsa.

petarczw

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom

tocka

pre 4 godine

A Nurk? Kanter?
Baš mi je drago. Svaki put su ih pustili da se ponadaju, a onda Kari i ekipa prebace u drugu.
Da je na mestu Portlanda bio Denver, ukrali bi im bar dve pobede... ali šta da se radi, čekamo sledeću sezonu i Porter JR-a umesto Bartona.

Memfis

pre 4 godine

Док је Дурент играо навијао сам против њих, а када играју у овом саставу готивим их. Кари је уз Меџика најбољи плеј икада, надам се да га неће (опет) покрасти за МВП финала мада ће имати много тежи посао против Бледсоа и одбране Бакса. Ако буду без Дурента очекујем 7 утакмица. Волео бих да без Змије освоје

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Durent je bio potreban zbog Lebrona i to je to, jer se videlo da se gsw muci sa Lebronom koga ima na obe strane, radio je sta je hteo u onom preokretu(3:1,3:4), e najvise zbog njega je doveden KD i onda ga je KD unakazio naredna dva finala...A Gsw da nije imao KD dobio bi Houston 4:1 ako ne i sa metlom, vise prostora za Karija, Tompsona, vise kretnji, vise lopta u rukama Grina koji u 90% zna sta sa njom, a Houston nema Lebrona, nego dva chokera Paula i Hardena...
(Urox, 21. maj 2019 13:22)


Durent nekoga unakazio koji je u svim parametrima bio bolji od njega u tim finalima?
Čoveče što se tiče odbrane ni jedan ni drugi nisu mogli da se međusobno odbrane jer su fakat neodbranjivi, možeš samo da ih usporiš malo.
Durent je imao ulogu šutera i totalnu slobodu i rasterećenost jer igra pored Kleja i Karija, a s druge strane Lebron je sve morao da radi

ThePain

pre 4 godine

Masa komentara se moze svesti na sledece: 'Voriorsima Durant nije potreban, niti je trebao dolaziti' Ma je li, a zaboravljaju, da je Durant dosao u tu istu ekipu, koju je Klivlend sa Lebronom dobio u finalu! Da nije bilo Duranta, ne bi uzeli zadnje dvije titule!
Je li neko mozda gledao utakmicu sinoc? Ko je donio pobjedu u produzetku? Da nije mozda Stef ili Klej? Obojica imali sut NULA, iz 7-8 pokusaja! Klupa donijela pobjedu. Ako Durent ne bude igrao protiv (vjerovatnih) Baksa, nema titule.

dubioza

pre 4 godine

Isto bi bilo i da je Denver prosao. Zasluzeno finale naravno. Nije humano prema drugim timovima to sto rade. Takva ekipa sa tolikim zvezdama

drvobradi

pre 4 godine

Portland kao da je zalutao u finale. Veci otpor bi pruzio Denver. Sto se tice toga da li mogu bez Durenta, ocigledno je da mogu. Samo pitanje sta ako nalete na ekipu za koju bi igrao KD. U svakom slucaju, navijam za bilo koji tim sa Istoka u finalu.

Grobar

pre 4 godine

Ova ekipa GS preti da zaseni onu generaciju Cikako Bulsa . Imam neki predosecaj da drugo polufinale ide u sedam i da Toronto dobija . Finale metla , eventualno 4:1 . Ne moze Lenard sam nikako !

Dule V

pre 4 godine

KD nikako produzetak, covek iako je vrhunski igrac samo za sebe igra. Thomsona pustiti, da 20 poena ali izgubi 5 lopti, forsira sut. Trebaju dovesti umesto ove dvojice Davis-a I totalna dominacija. Curry-a I Greena bih u svaki tim ubacio!!!

coaa14

pre 4 godine

I dalje zalim sto Denver nije prosao u finale zapada...Bila bi ovo dosta interesantnija serija, pogotovo bez KD-a.
Lilard se ne vidi na terenu vec 5 meceva.

Goran

pre 4 godine

Jokara bi uzeo bar jednu ?
(monarh, 21. maj 2019 08:55)

Ja sam misljenja da bi uzeli bar jednu, ne zato sto je Denver bolji tim od Portlanda, videli smo da nije, nego zato sto GSW nema centra, tu bi Jokic i Milsap busili dosta vise nego sa Portlandom.

Globtroter

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom
(petarczw, 21. maj 2019 09:39)


Ti baš ne razumeš košarku, ali nalaziš za shodno da optužuješ druge kako nemaju veze sa istom.

Od povrede Durenta GSW je procvetao. Igraju svoju staru timsku košarku i ponovo je lepo gledati ih. Ono što sam ja video u prvih nekoliko utakmica sa Hjustonom nije moglo da se nazove košarka. Sa jedne strane si imao silovatelja Hardena, a sa druge strane njegovog drugara Durenta. Sve utakmice su bile neizvesne, čak sam stekao utisak da je GSW srećno izvukao neke pobede. Povredio se Durent i GSW je zaigrao mnogo bolje i odmah trijumfovao na gostujućem terenu. Zatim sledi 4:0 protiv Portlanda koji ima bolju ekipu od Klipersa koji su uzeli dve pobede GSW-u sa Durentom.

Durent je verovatno najbolji košarkaš u napadu trenutno, ali jednostavno čovek guši ostatak ekipe.

znanje-imanje

pre 4 godine

Koji crni humor. Pa gde im je sad Kanter? Portland sa ovim dečkom, Kanterom i Nurkićem može da dobija mečeve ispod koša - izuzev što je ovaj serijal baš tu pukao a da GSW nisu imali ni Kazinsa, ni Durenta a sad ni Igudalu. Portland 38 skokova GSW 56. Pa neverovatno. I treći bek im je Set Kari: 1 poen?!?
I ovde se videlo da je i trener Portlanda tipična hodajuća Excel tabela, bez osećaja za utakmicu, bez real time adjustment. Nije loš kao Maloun - Excel tabela koja se još i pogubi pa pobrka, ali i on nije neki. Kao i šestu protiv Hjustona tako je i ovu GSW dobio jedva ali dovoljno da dočekaju da se protivnik mentalno samo-krahira. Međutim i u tom psiho aspektu a pogotovu u organizaciji enormno bitan je trener. A od svega najbitniji je kunst onaj kako ubaciti ako je ikako moguće svakog sa klupe, makar da ne šteti, da bi se rasteretila minutaža. I tako se nedovoljno hvali Ker, koji umnožava kvalitet svog tima sa 1.2, ovaj iz Portlanda je 1 a onaj iz Denvera je 0.8.
Igrači Denvera su se izvesno loše osećali nakon ispadanja. Obaška što su pogrešno vođeni i tempirani, sami su krivi. Od 14 mečeva PO oni su odigrali 13 loših, u grču i panici, a samo jedan dobar. Ali nakon što su odgledali ovaj sva 4 puta skroz loš Portland - e tek sada mora da im nije dobro. Valjda se dovoljno bedno osećaju da sledeći put, i uprkos "majstora" na klupi...

paspalj chandler

pre 4 godine

GSW bez Duranta ima 2 finala, jedno dobijeno posle 6 utakmica, protivnik Cavsi bez 2 All Stara, Irving i Love povredjeni, najveca podrska LeBronu Delavedova i Mozgov, drugo izgubljeno posle vodstva od 3: 1, da liga nije mazila Greena ispali bi od Oklahome, progledano mu je kroz prste za sutiranje Adamsa tako da price da im nije trebao Durant nisu bas na mestu.
Portland sa 2 niska beka je savrshen protivnik za Golden State, Bucksi sa Bledsoeom, Brogdonom i Middletonom ce im napraviti dosta problema i ukoliko se Durant ne oporavi videcete da im je itekako potreban jer postoje delovi utakmice kad treba da se izmisle poeni, kraj sinocne utakmice je podsetio na kraj 7. utakmice tog finala protiv Cavsa kada nekoliko minuta nije bilo poena na obe strane, tu se daje lopta u ruke Durantu.

Milan

pre 4 godine

Moje skromno misljenje je da bi ovako prosao i Denver, tako da je realno i bolje sto se nisu preforsirali ove sezone. Malo da se konsoliduju pa sledece sezone finale konferencije.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Jokara bi uzeo bar jednu ? 
(monarh, 21. maj 2019 08:55) 

Ja sam misljenja da bi uzeli bar jednu, ne zato sto je Denver bolji tim od Portlanda, videli smo da nije, nego zato sto GSW nema centra, tu bi Jokic i Milsap busili dosta vise nego sa Portlandom.
(Goran, 21. maj 2019 09:20) 

# Link komentara

Preporučujem (+122)

Ne preporučujem (-14)

Denver nije samo jaci od Portlanda
Denver je dosta jaci, mozda cak i za klasu
Ali je skupo platio cenu Malounove zablude oko Bartona i Plamlija
Imali su -55 i -65 na parketu protiv Portlanda
Kao drugo u trecoj utakmici su tesko pokradeni, air ball na 6 sekundi pre kraja cist faul nad Marejem trojica ga vuku, bila bi bacanja i poveli bi 2-1 tu bi bio kraj price sa onom cetvrtom
Sudije, Barton i Plamli, inace da ugraju jos 10 serija garantujem da bi Denver 7 ili 8 prosao jer su dosta jaci
Ali kad Maloun ne shvata koliko su mu tim ubijali Barton i Plamli to izgleda kao da su tu negde, iako nije tako...

stefan

pre 4 godine

portland bolje da nije prosao u finale, denver bi ove makar malo namucio, odvratna ekipa. Cak su i klipersi uspeli da pobede, ali portland ne

WillyWonka

pre 4 godine

U svakom slučaju GSW bi prošao dalje, ali da je Nurkić igrao ne bi baš bilo 4-0.
Nurkić je jedini igrač koji je spreman suprotstaviti se Grinu, pa ako treba i fizički se obračunati. U 4 utakmice u sezoni Nurkić je imao prosjek protiv GSW 20 koševa, 10 skokova i 3,3 asistencije. U GSW nema niko ko može parirati igraču kao što je Nurkić. Grin je pokušao i završio je na parketu, ostali ne mogu ni pokušati. Opet kažem, ništa u konačnom ishidu ne bi bilo drukčije, ali siguran sam da bi Nurkić dao ovom dvoboju drugu notu.

Kevin Garnet

pre 4 godine

@petarczw

Tako je! Ne samo da je Durent potreban Golden Stejtu, nego oni treba sledeće sezone da otpuste Kazinsa i pokušaju dovesti Obrvu.

Petorka Kari, Tompson, Durent, Grin i Obrva bi čuda činila!

Ko je kriv drugim ekipama kada ne znaju da naprave jak sastav.

.

pre 4 godine

Zbog zanimljivosti, neizvesnosti i generalno kvaliteta cele lige zeleo sam da vidim ledja njihovoj dominaciji, da Durent ode u Nikse, i da NBA ne izgleda kao Francuska Liga 1 u fudbalu. Medjutim, cak i da im KD ode, oni su kao masina, nestvarno. A za postovanje je sto ne sile nista, igraju leprsavo, sa pasom vise.
Ostali samo mogu da tempiraju timove tamo negde za 2-3 godine kako je krenulo.

manevar

pre 4 godine

Ni Denver ne bi ništa bolje prošao, pogotovu jer nemaju bekove koji ikako mogu da pariraju bekovima GSW-a. Ali bilo bi lepo pričati da je naš čovek nosio ekipu u finalu konferencije protiv najbolje ekipe na svetu

Mile

pre 4 godine

GSW je oteta titula 2015-e. Imaju 3:1 I idu kuci. Da bi se igralo sto vise utakmica 1 marketinski vredi oko 100 milion a dollara, suspenduju Greena u sestoj ( uz Curry-a ubedljivo najvazniji igrac) sude Curry-u 6 penala I tako...

MPP

pre 4 godine

Neverovatno kakav timski basket igra GSW ,pogotovu u odbrani ! Grin je svima pokazao da se može i bez Duranta ( sećate se onog prozivanja i svadje izm.njih dvojice kad je Grin bio kažnjen?)
.....očigledno je dao sve od sebe da to i dokaže na fascinantan način 4-0 ! Sad mi je još više žao što Denver nije otišao dalje , mislim da ne bi bila METLA. Ne kažem da nije bilo kvalitetno , ali je bilo skroz predvidljivo , Portland vodi 10-15 razlike a onda "ODBRANA I POSLEDNJI DANI". GSW APSOLUTNI FAVORITI ZA OSVAJANJE PRSTENA !

bskfan

pre 4 godine

Denver ove godine nije mogao da uradi nista jer tim nije ni pravljen za eventualni napad na prsten. Kao sto se lako moglo videti, veliku ulogu imaju i igraci sa klupe, a Denver nije imao klupu. GSW je do sada u plejofu koristio cak 14 igraca, a dugu klupu su imali i Spursi i Portland. Za razliku od njih, Denver je vec u startu imao 3 povredjena igraca (MPJ, Vanderbilt i IT), zatim Gudvina i Lajdona koji su potpuno neupotrebljivi, sto znaci da su na raspolaganju imali maksimalno 11 igraca. Od tih 11 igraca Lyles je otpisan a Juancho je vukao povredu pa je odmah nakon zavrsetka sezone operisan, sto znaci da su imali samo 9 upotrebljivih igraca. Od tih 9 igraca Barton je bio totalno van forme jer je dugo odsustvovao zbog povrede, a Mason Plamli je vec prirodna katastrofa od igraca koji nema ni inteligenciju, ni sut, a ne ume cak ni loptu da uhvati. Dakle, pala knjiga na 7 igraca, a od tih 7 igraca Monte i Kreg prosle godine igrali u G ligi. Tu treba reci da je Kreg odradio veliki posao pa je ni kriv ni duzan dogurao do startne petorke i opet bio u plusu. Dakle, napasti prsten sa Jokicem (24 godine), Harisom (24 godine), Marejom (22 godine), i Bislijem (22 godine), prilicno je neozbiljno, iako su imali i Milsapa (34). Ovo je velika lekcija za strucni stab Denvera jer moraju da shvate da su 15 igraca tu sa razlogom i da svaki igrac ima svoju ulogu. Ako Denver zeli prsten onda mora da se pojaca, a ne moze da se pojaca jer na Plamlija i Bartona daju skoro 25% od budzeta.

remax

pre 4 godine

20-ak sekundi do kraja utakmice, GS ima napad i vodi 2 razlike.
Kari ne prima odmah loptu da vreme ne bi počelo da curi.. :)
Šta bismo radili Amerima da nisu toliko fizički superiorni..

stoler

pre 4 godine

Evidentan nedostatak Durenta, to se sad i vidi i svi ovi strucnjaci sa interneta su bili u pravu. Kakvi likovi. Ovo je samo dokaz da su i bez Durenta, tog vanserijskog i allstar pojacanja daleko najmocnija ekipa danasnjice. Ekipa sklopljena i napravljena iskljucivo na draftovima koja je strpljivo cekala svoj trenutak je dokazala da je neprikosnovena u danasnjoj NBA. Svaka cast.

Bosanac

pre 4 godine

6

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)

Da te podsjetim.....do prije 2-3 godine postojao je jos jedan super tim okupljen oko Lebrona tako da su morali angazovati jos jednog superstara koji ce potvrditi njihovu dominaciju i pobijediti Lebrona i druzinu

Vlado

pre 4 godine

FUN FACT: Od ukupno odigrane 184 minute u 4 utakmice finala zapada, Blejzersi su bili u rezultatskoj prednosti 101 minutu, a Voriorsi 83 minute. Takođe, Blejzersi su u posljednje tri utakmice vodili sa min. 17 poena razlike i uspjeli su sva tri meča izgubiti, što se nije desilo u NBA u 21. vijeku.
Poenta priče: Da su imali samo jednog igrača sa malo većim "cojones", ko zna kako bi se ova serija završila. Pozz

Th3Answer/183cm/75kg/MVP

pre 4 godine

Splash Brothers Curry+Thompson mozda i najjaci duo ikada + Green i tu su odmah iza Bulls trojke Jordan-PiPpen-Rodman.

doktor

pre 4 godine

GSW i to bez Duranta i Kazinsa,najbolja ekipa koju sam ikad gledao!S KD i Kazinsom mi nije to to... A,gledao sam i Jordanove Bulse

bskfan

pre 4 godine

Iz ovakvih utakmica treneri mogu da nauce najvise. Pricalo se dosta o tome kako pobedjuje tim koji ima bolji procenat suta i pogodi vise trojki, ali se vecaras pokazalo da to nije tako. Portland je imao bolji procenat suta i pogodio vise trojki, ali ih je GSW unistio sa skokom (cak 11 ofanzivnih i 2 defanzivna skoka vise od Portlanda) i ukradenim loptama (5 vise od Portlanda). Za Lunija i Drejmonda se znalo da ce imati dosta skokova, ali je razliku napravio Kari sa cak 12 uhvacenih lopti. Drejmond hvatao lopte u odbrani, a Luni u napadu (cak 6 ofanzivnih skokova). Dva igraca GSW sa tripl-dablom. Stiv Ker jos jednom odrzao kliniku kako se vodi tim. Iako nije bilo Duranta, Kazinsa i Iguodale (3 startera), Ker nastavio da igra sa produzenom rotacijom i opet odigrao sa cak 11 igraca. Lilard po pravilu opet u minusu, a ovoga puta GSW nije dozvoli iznenadjenja od strane Set Karija, Huda i Tarnera. Sve u svemu zasluzena metla a to sam i prizeljkivao jer u Portlandu ima nekoliko igraca koji opasno iritiraju: Leonard, Kolins i Kanter.

Urox

pre 4 godine

Svi koji pricaju da durent nije potreban gsw veze sa kosarkom nemaju. Istina za ovaj raspali portland nije morao ni tompson da igra nije igrao ni igudala poslednju utakmicu ipo ali to niko ne primecuje niti priča o tome a svima su usta puna kako je on all starr igrač. Ali protiv milvokija ili toronta ce im trebati sva raspoloziva oružja... Portland je presmesna ekipa sa dva solidna igraca i to je to... E sad nek se zapita trener Denvera kako je uspeo da izgubi od njih. A da gsw nije imao durenta protiv hustona ne bi ni došao u duel sa portlandom

Durent je bio potreban zbog Lebrona i to je to, jer se videlo da se gsw muci sa Lebronom koga ima na obe strane, radio je sta je hteo u onom preokretu(3:1,3:4), e najvise zbog njega je doveden KD i onda ga je KD unakazio naredna dva finala...A Gsw da nije imao KD dobio bi Houston 4:1 ako ne i sa metlom, vise prostora za Karija, Tompsona, vise kretnji, vise lopta u rukama Grina koji u 90% zna sta sa njom, a Houston nema Lebrona, nego dva chokera Paula i Hardena...

doktor

pre 4 godine

GSW i to bez Duranta i Kazinsa,najbolja ekipa koju sam ikad gledao!S KD i Kazinsom mi nije to to... A,gledao sam i Jordanove Bulse

slazem se

pre 4 godine

Durent je verovatno najbolji košarkaš u napadu trenutno, ali jednostavno čovek guši ostatak ekipe.
(Globtroter, 21. maj 2019 10:27)

Sve se slazem sto ste rekli, mada je donekle upitno sta znaci "verovatno najbolji kosarkas u napadu"... Kada sam video KD uzivo na SP u kosarci u Turskoj bio sam apsolutno impresioniran vec na zagrevanju. Cove je kao pauk, neverovatan.
Ali Kari igra kosarku moje mladosti (kraj 70-tih, pocetak 80-tih), sutira iz driblinga kao moj idol Kicanovic. Dosadili su mi kosarkasi koji jedino mogu da sutnu ukoliko se odraze 80cm ili su jaki i visoki. Ovaj covek je cista tehnika i kosarka i, potpuno se slazem sa vama, GSW bez Durant-a igra mnogo lepsu kosarku.

NastyB

pre 4 godine

Do danas je i bilo pitanje da li im je potreban Durent ili ne, ali za sledeću sezonu je druga priča. A stvar je u Kleju Tompsonu kome ove sezone ističe ugovor i želi da ima makar 190 miliona za 5 sezona ( https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2019&mm=05&dd=07&nav_id=1538993 ) koji zaslužuje, jer ako mogu Konli, Hejvard, Grifin i Lauri da imaju...
Pa, kad se na sledeću sezonu doda Karijevih 40M, Grinovih 18,5M (i on će sledeće godine tražiti MAX), Igudala 17,5M, Livingston 7,5M, a imaju, trenutno, svega 7 igrača pod ugovorom za sledeću sezonu, Durentovih 30+ milona je skupa igračka koja debelo probija seleri kep. Dakle, ili će pustiti Durenta, a zadržati Kleja (što je pametnije) ili zadržati obojicu, a pustiti Grina (što je, tek, glupo). Jednostavno, njih četvorica ne mogu zajedno a da gazde GSW ne plate malo bogatstvo za porez prekoračenja Seleri kepa NBA. Što će se teško desiti, jer treba imati kakve takve igrače i na "klupi".
Da sam ja na mestu uprave GSW ne bih ni sekunde razmišljao o tome da izgubim Karija, Tompsona i Grina, koji su osovina tima. Dakle, novi ugovor Tompsonu, Durantu se zahvaliti na provedenom vremenu, a na njegovo mesto za razliku između Klejevog povećanja ugovora i Durantovog (nekih 15+ miliona) može se dovesti sasvim solidno krilo (ovako na prvu, Kovington bi im legao kao budali šamar). Igudali i Grinu ističu ugovori sledeće godine, Igudali manji, Grinu veći i svi zadovoljni nekoliko godina.

vince carter

pre 4 godine

Wariorsi u svom prvom finalu neiskusni pobedjuju mnogo iskusniji tim Klivlenda,kazu jer nisu igrali Irving i Love. A kad su igrali,onda kazu nisu all star igraci,Lebron sve sam,Irving bio daleko bolji od Karija :)) Wariorsi su iscedjeni usli u playoff 2016,Kari je bio povredjen ceo playoff a Igudala u finalu i onaj ko im je vrhunski stitio reket i pravio blokove suterima otpao je u toku meca gde nije bilo ni Greena,od tada pocinje razbijanje njihovog reketa. Wariorsi bi ispali jos od Oklahome da je bilo istog kriterijima za Greena. Interesantno Wariorsi su i takvi vodili 3:1 a ne gubili od klivlenda sa sve Irvingom i Lavom. Po logici bron fanova trebalo je biti 4:0 za Cavse ako su bez njih uzeli dve pobede. 40 razlike za Wariorse u sred Ohaja te iste godine kada su svi bili odmorni i zdravi. Wariorsi bi tukli Klivlend lagano i bez Duranta jer su se uzeli u pamet i nisu se preforsiravali u regularnom delu i Green nije radio decije stvari..4:1 bi Wariorsi zavrsili posao sa njim,jer tad su bili rastereceni a posle nakon poraza udje voda u usi. A i mec broj 7 je bio na jednu loptu tako da oni koji tvrde kako Wariorsi ne bi dobili Cavse u zadnje dve godine imaju neku vrstu psihoze.

Walldorf

pre 4 godine

Citam komentare i nigde ne vidim zapazanje da su Blejzersi mlada i izuzetno talentovana grupa igraca. Hud i Kolins ce za par godina biti vrhunske NBA vrednosti. Spolja imaju MekKoluma,Seta Karija i Lilarda.Pod obrucima neverovatnog Leonarda i bivseg igraca Cedevite,cijeg imena se ne mogu setiti. Ako za sledecu sezonu pojacaju sastav sa dva-tri iskusna NBA igraca, ne bih se iznenadio da opet budu u samom vrhu Zapada. Mnogo rada je pred njima,i ako menadzment kluba sacuva sve sto vredi,bice to izuzetno jaka ekipa u narednim sezonama. Sto se GSW tice, to je vrhunska ekipa u najboljim godinama i naponu snage. Na vrhu su Klej i Stef,medjutim,jedan covek im omogucava sve ono sto cine na terenu.Taj covek je Drejmond Grin.Zaista je neverovatno koliko energije taj momak donosi ekipi!!! Definitivno, Grin je motor besprekorno nalickanog Sevroleta,tj.GSW.To je posebno bilo vidljivo u trecoj utakmici,kada je brzinom,snagom i energijom doneo pobedu GSW.Sve u svemu, polufinalna serija protiv Hjustona je bila "finale pre finala". Tu je bilo neke neizvesnosti. Nadalje ce biti cist autoput ispred GSW ka novoj tituli. Uz oporavljene KD i AI, ne vidim da ce Milvoki ikako moci da ugrozi GSW. Sportski pozdrav!

roten

pre 4 godine

Portland je na 3 meča o ovoj seriji imao 15+,i uvek su gubili,tanka klupa i prosečni Lilard.Mislim da bi Denver pružio jači otpor(nema šanse da bi bilo 4:0 za GSW),steta...Portland leži Golden Stejtu,ne mogu da ih ugroze.Za razliku od mnogih ovde ja mislim da je povratak Duranta od ključne važnosti za finale,pogotovo ako to bude Milvoki,koji ima 10 upotrebljivih igrača i koji može da im odgovori na tu "malu petorku",igrajući sa Janisom na poziciji 5.

Frenki

pre 4 godine

Ker je trenercina. 11 igraca u rotaciji, svako zna svoj zadatak. Tako se vodi ekipa. A Mr. Malone sa 8 igraca ceo playoff. 68 minuta sa osmoricom. Pa onda za 36h opet istih 8. Za preko 700 minuta playoffa nije nacrtao nijednu akciju za preostalih 6.

oberbayern

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)
Zašto Bayern kupuje najbolje igrače Dortmunda? Razmisli malo.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Ja sam lepo rekao da je bolje za denver da su ispali u sedmoj, nisu bili slomljeni nego da su ušli u finale i pukli sa 4-0 jer ne bi ni denver ništa bolje prošao.

Djubre

pre 4 godine

A vidi ove, Denver bi bolje igrao, uzeo bi im neku. Pa možda bi i Tamiš počistio GSW, samo ne igraju NBA. Možda sam i ja brži od Bolta, zapravo se nikad nismo trkali, možda sam bolji i od Djokovića i sa njim imam 0:0 skor i ovako mogu do sutra da teram... Denver nije prošao Portland, a imao je velike šanse i domaći teren i to je to.

jsx

pre 4 godine

@Milan
Naravno da ne treba da se ubiju sto nisu prosli, ali kako moze biti bolje sto nisu. Sta, da ne otkrivaju adute za sledecu godinu? Naravno da ne bi imali sanse, ali kakve to ima veze. Po toj logici niko sem GSWa i eventualno mozda Milvokija nije ni trebalo da igra vec da tenkuje za pika- ionako ce biti porazeni kad-tad.

Ethan Hunt

pre 4 godine

@gorki
A Cibona svojevremeno nije ubijala
protivnike šutem za 3? Trojke ne služe samo za vađenje u poslednjim sekundama. Kad imaš dobre šutere koristiš ih maksimalno I praviš akcije za njih. A odbrana? Pa mora da se prilagođava, bude bolja na blokove, da ne ostavlja šutere same itd itd.

Pogan

pre 4 godine

Poenta priče: Da su imali samo jednog igrača sa malo većim "cojones", ko zna kako bi se ova serija završila. Pozz
(Vlado, 21. maj 2019 10:29)

Nema to veze sa igracevim cojones, nego sa vodjenjem ekipe i kontrolom rezultata. Krivica je na treneru, a ne na igracima.

bskfan

pre 4 godine

@Ivan

Starteri su svi igraci koji su dovoljno dobri da budu u startnoj postavi, bez obzira da li su trenutno starteri ili ulaze sa klupe. Kod GSW-a startna petorka i najbolja petorka nisu sinonimi jer znamo koja petorka u trecoj cetvrtini igra atomsku kosarku. Ker prilagodjava igru protivniku i cim ima sanse da igra sa nizom postavom on to i koristi, sa Drejmondom kao centrom. Ker ima privilegiju da ima 4 all-star igraca, oni su nezamenljivi, a peti igrac se menja prema protivniku.

Ta prica o starterima se polako menja i kod ostalih klubova, pa tako kod Klipersa utakmicu zavrsava petorka sa Svit Luom i Harelom, iako ne pocinju utakmicu.

stefan

pre 4 godine

Inace ovo je prvi put da u istoriji playoffa dva igrača iz iste ekipe imaju tripl dabl!!!
(petarczw, 21. maj 2019 09:40)

NEGO STA... Pravi primer o kakvom se timu radi... Bravo ratnici.. Nadam se daa ce igi i KD da ozdrave jer milvoki deluje mocno i namunjeno.. Msm. Da ce uzeti toroncane 4 1....

Simke90

pre 4 godine

Durent je cudo od igraca,ali je cinjenica da Golden Stej igra bolje tismku kosarku bez njega i da Kari igra mnogo bolje.Takav utisak imam evo vec otkad je Durent stigao u ekipu.

Netko iz mase

pre 4 godine

Zanimivo,

Neki kažu, da su Duranta doveli da može kontrirat LeBronu, ali su zaboravili, da su porotiv Clevelanda izgubili smao zbog toga jer je Green imao zabranu igranja u finalu, i jos važnije Curryjevi zglobovi su bili u gnjurcu.
Jedva oporavljeni Curry protiv Clevelanda protiv kojeg je Delladeuva il kako se več zove skakao njemu u zglobove..

Malo loše pamčenje..

Duranta su doveli zbog toga, da uskoči u igru ukoliko je Curry opet sjeban.

Zlatko_Zvezdas

pre 4 godine

Jaki su Voriorsi kao crna zemlja. Deluje kao da se zezaju ponekad. Tri utakmice za redom gube pa preokreću.To govori ne o slabosti protivnika nego i o njihovoj snazi. Ljudi pišu ovde kako je Portland smešan, ali ja se ne bih složio sa tim. U odnosu na njih većina ekipa deluje smešno. U velikom finalu, ako kojim slučajem prođe Toronto, što je manje verovatno, mislim da nemaju šta da traže protiv GSW, biće i mnogo umorniji od "Ratnika", a i previše zavise od Kavaja. Ukoliko prođe Milvoki, što je realnije da se desi, videćemo, ali mislim da ne mogu da dobiju više od 2 utakmice u velikom finalu. Milvoki jeste dobar, moćan na Istoku, ali mislim da su "Ratnici" mnogo bolji. Do finala Istoka, Baksi i nisu imali mnogo težak posao, bukvalno se prošetali, Boston, a pogotovo Detroit ih nisu mnogo namučili. Njihova realna snaga će se videti u velikom finalu, jer ipak Istok deluje mnogo slabije od Zapada. Mislim da su sve ekipe koje su ušle u play off na Zapadu jače od svih iz play off-a Istoka, izuzev Filadelfije, Toronta i Milvokija, pa bi čak i sa njima mnoge mogle da se ravnopravno nose. To je moje mišljenje, ne znači da sam u pravu.

ivan

pre 4 godine

bskfan @

Igudala nije starter!!! Tek kad ne igraju Durant i Kazins onda je postao starter, jer ako je tako kao što ti kažeš da su njih trojica starteri šta onda sa Karijem, Klejom i Greenom? Da budu prva šestorka ?

Dvorska budala

pre 4 godine

Isto bi bilo i da je Denver prosao. Zasluzeno finale naravno. Nije humano prema drugim timovima to sto rade. Takva ekipa sa tolikim zvezdama
(dubioza, 21. maj 2019 08:58)

Imaju odlične igrače ali su prvenstveno tim a ne skup zvezda. Drejmond objasnio smisao timske igre, najbolji u ovoj seriji.

Borko

pre 4 godine

Od prve runde Plejofa '15 pa do Finala Plejofa '19 Golden Stejtu su naneli poraz Hjuston i Klivlend po 7 puta svaki dok ih je ostatak zapada kombinovano dobio samo 10 puta. Neverovatan podatak.

DisordeR

pre 4 godine

20-ak sekundi do kraja utakmice, GS ima napad i vodi 2 razlike.
Kari ne prima odmah loptu da vreme ne bi počelo da curi.. :)
Šta bismo radili Amerima da nisu toliko fizički superiorni..

Izgubili 20 umesto 40 razlike.

Sale Internacionale

pre 4 godine

I stari Lejkersi sa Kobijem i Sakilom su imali ovo sto Voriorsi imaju - mogu da ubace u sledecu brzinu pred kraj. Posledica toga je da i protivnici a bogami i navijaci misle "samo malo nam fali". U sezoni i u 3 cetrvrtine izledaju smrtno. Sve je to tacno, ali to je samo navlakusa da se luzeri opuste. Ovi kad te bocnu, osete krv i onda nema nazad. Grin je vazan deo toga i da se foliraza mlakonj ne nagradjuje sudjenjem (glupe tehnicke greske)- ni Le Bron im ne bi uzeo jednu titulu. Hjuston je izleceni ove godine od "samo nam malo fali", ali su ga nazalost zamenili, sa "nemamo sanse protiv ovih".

Ostin A

pre 4 godine

Jedini tim koji je mogao da zaustavi Golden Stejt je bio Hjuston, i to samo u situaciji da Brada u seriji ima 4 ludačka meča. Nije ih imao.

Mada ko zna, možda Milvoki bude imao neki recept za Golden Stejt. Ove godine je uspeo jednom da ih dobije sa 20+ razlike.

JPR24

pre 4 godine

Očekivano. Klupa GSW odradila dovoljno posla dok Durent i Igudala nisu tu, Grin odličan, uz sutere, to je to. Portland nije imao niti klupu niti dovoljno snage. E sad, ako im se Durent i Igudala ne vrate za finale, tu bi bilo gusto, pogotovo protiv Milvokija gde svi ginu, i igraju dobru odbranu.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Portland izmrcvaljena ekipa došla kao tim nakon onih sedam utakmica da su ostali bez goriva za ovakav GSW. Al'velik uspeh sam po sebi je što su došli daleko. O ratnicima njima ne treba pričat punoo jer to je mašina koja ima rok trajanja. Dokle?? Ostaje se vidi. Više su ima li muke sa Hjustonom kad pogledaš negoo u ovoj seriji. U finalu su veliki favoriti.

Ljuba

pre 4 godine

Žašto je GSW-u bio potreban Durent, meni nikako nije jasno! Bez njega odigraju uvek bolje, jer više igraju kao tim i Kari i Grin dolaze do puno izražaja.
(whothefuck, 21. maj 2019 08:40)
Pa ako se neko od njih povredi... Ili ima loš dan

jsx

pre 4 godine

Jaci su Ratnici sa Durantom. Oni su se uz njegovu pomoc igrali sa izrazito jakom ekipom Klivlenda (za tako koncipiranu ekipu Irving pravi ogromnu razliku). Portland tesko da je ikakvo merilo. Roketsi bi bili, ali su dobili samo 1 bez KDa, ne znamo sta bi bilo u seriji.
Sa druge strane, to sto su izgubili jednom od Lebrona, ne znaci da bi izgubili svaki put. Zapravo bi verovatno pobedili da Grin nije napravio glupost. Takodje, ostaje cinjenica da bi ukoliko svakom timu uklonite najboljeg igraca Ratnici bili ubedljivo najjaci (doduse, i ovako su, ali mislim da bi u tom scenario bila veca razlika).