Utorak, 19.02.2019.

15:57

Srbija dobija treći međunarodni aerodrom, avioni poleću u junu

Plan je da u junu na aerodromu Lađevci kod Kraljeva imamo avione tipa boing 737 koji će učestvovati u saobraćaju.

Izvor: Tanjug

Srbija dobija treæi meðunarodni aerodrom, avioni poleæu u junu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 5 godina

Vidim da je tema otvorila polemiku,o mnogo cemu, li mogu da kazem nepotrebno,jer ovo sto je rekla ministarka nema veze sa `zivotom`. Kao I mnogo puta dosada dala je lazno obecanje. Govori vam neko ko poznaje problematiku, dakle osim poluzavrsene aerodromske zgrade(nema nista od elektronike unutra) I tornja koji bi trebao da bude zajednicki sa vojskom, a postoje brojne I dugotrajne procedure da se to ostvari,potrebno j prosirit pistu za citavih 300 metara I produziti ispred zgrade. Dakle, da bi se pomenuti avionic spustali potrebno je dosta vremena(pomeni vise od godinu dana) I novca da se to realizuje koji mi nemamo... Zato dragi sunarodnici nesikirajte se na ataru kog sela je aerodrome, nego da bi da nam poprave ove rupe na Ibarskoj...

B78

pre 5 godina

(bane, 19. februar 2019 19:43) vidim da je gospodin dobio poprilican broj pluseva pa da pojasnim...Bukurest ima vec milion godina dva aerodroma u istom gradu gde je drugi za low cost letove i nalazi se na daljoj periferiji grada tipa malo dalje od Borce u Begradu ....NS je bas iz razloga blizine koju si naveo odlican da “glumi” drugi Beogradski a da pritom bolje pokrije drugi najveci grad u Srbiji i sve Vojvodjanske gradove koji njemu gravitiraju. Sa prugom Beograd Novi Sad bi prakticno ovo bilo idealno da troskovi aerodroma budu nizi a da za 20-25 minuta vise vremena budes takodje u Beogradu tj za 10 u Novom Sadu. Problem je sto bi ovo ugrozilo Nikolu Teslu i ove francuze koji su zakupili aerodrom

ko je ovde lud

pre 5 godina

Krenuo sam da pišem kako nema logike da se otvara aerodrom na pola puta između Beograda i Niša ali kada sam razmislio ovo je šah mat ako stvarno to urade a evo i zašto.
Dali su na koncesiju Teslu, vinci će razvijati aerodrom jer im je to ugovorna obaveza a i oni računaju da će za 15godina aerodrom biti regionalni lider i ok vratiće se njima uloženo ali u međuvremenu Srbija pošto nema više prihode od aerodroma želi to da promeni otvarajući dva svoja koja će imati znatno niže takse a industriji to odgovara, vinci će i dalje imati svoje ogromne prihode jer ER Serbia ima bazu uz tehniku, uz kargo a er serbia ima ugovore o reciprocitetu i samim tim najveće avio kompanije će uvek biti na Tesli a male low cost, čarteri i kargo će uvek donositi dobar profit i kad se vrati državi Tesla, država će imati 3 razvijena aerodroma.
Ja bi barem tako uradio al toliko ne verujem ovoj vlasti da sumnjam u njihove namere.
I da znate totalno je nevažno koliko stanovnika imate za aerodrom, sve zavisi od toga koliko je aerodrom dobro povezan, aerodrom može uspešno poslovati da nema ni jedan stanovnik već da sve budu presedanja, code share letovi i što je najvažnije da ima letove ka svim najvećim aerodromima, ta ista turska ima turkish airlines koja je jedna od najmoćnijih avio kompanija na svetu, zato je poređenje sa istanbulom krajnje glupo.

Lala iz Nova Sada

pre 5 godina

@brm

Vaše poređenje Čeneja (IATA: QND ICAO: LYNS) i Temišvara ((IATA: TSR, ICAO: LRTR) je, najblaže rečeno, neistina.
Sleteo sam iz Madrida u Temišvar (Wizz, Airbus A319) pre više od sedam godina (krajem novembra 2011.) u 01:30 po srednjeevropskom vremenu, dakle NOĆU a bila je magla da se iz aviona nisu videla svetla na zgradi. Dakle, osposobljen je za letenje u svim uslovima.
I još jedna "mala" razlika:
Čenej ima TRAVNATU pistu kraću od 1.500 m a Temišvar asfaltnu dužine 3.500 m.

Zoran Kv

pre 5 godina

Aerodrom Morava i Ladjevci je jedan isti aerodrom. Ladjevci je vojni naziv dat po selu u kome se nalazi,izmedju Cacka i Kraljeva, a civilni deo tog vojnog aerodroma zove se Morava.
(Slobodni Klikeri),
Sve je tačno kako gospodin kaže osim što se aerodrom ako baš hoćete tačno nalazi u selu OBRVA, a ne u Lađevcima, Lađevcima su varošica pa zbog toga nazivaju da je u Lađevcima,dokaz da se nalazi u OBRVI (selo),imate na snimcima Nato pakta kada su aerodrom bobardovali 1999 godine aerodrom su obeležavli pod nazivom OBRVA,inače prilaz novo izgrađenoj Aerodromskoj zgradi je iz sela TAVNIK, sledeće mesto pored Lađevca prema Čačku,no sve ovo nija bitno samo da proradi pozz iz Kraljeva i iz OBRVE

Stari čačanin

pre 5 godina

Koja smejurija. A sta je sa Aerodromom " Morava " koji je vec zavrsen i koji cekao samo da se prosiri pista. Bacene tolike pare nisu ga ni otvorili a vec "ulazu" u drugi.
(Djordje, 19. februar 2019 19:16)

Ovaj komentar ima devedeset pluseva?! Toliko o poznavanju onoga šta se komentariše, bitno je da se pljuje. Uzgred "Morava" je ime civilnog aerodroma u Lađevcima.

apsolutista

pre 5 godina

Tehnički je potpuno nemoguće da se pista produži, proširi i fundira dovoljno da prima avione tipa Boing 737 ili Airbus 320 za nekoliko meseci. Ovo je neverovatna izjava, ne mogu da verujem da ministarki ovako nešto podmetnuli.

erik

pre 5 godina

Šta to vredi kada se sve malo blokira zbog nikole tesle aerodroma. Bilo bi super da ide wizz iz Nirnberg za ladjevci da ljudi mogu brzo. I efikasno da stignu svojim kucama

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

@ (Djordje, 19. februar 2019 19:16)

Aerodrom Morava i Ladjevci je jedan isti aerodrom. Ladjevci je vojni naziv dat po selu u kome se nalazi,izmedju Cacka i Kraljeva, a civilni deo tog vojnog aerodroma zove se Morava.

Ana

pre 5 godina

"Aerodrom" Novi Sad je livada, nema ni betonsku pistu ni terminal. Trazite da se za stotine miliona od nule izgradi novi aerodrom na pola sata od postojeceg, naspram ulaganju od par miliona za prosirenje piste za 15 metara na aerodromu gde je sve ostalo gotovo.

SaleBg

pre 5 godina

@ VV
Zapravo niste u pravu. Vojvodina nije geografski pojam, poput Srema ili Bačke ili Banata, već administrativni. Nikola Tesla je administrativno u Beogradu i geografski u Sremu.E sad druga je stvar što ljudi ne znaju ovu prostu činjenicu...

VV

pre 5 godina

"Aerodrom je, uz zastavu, jedan od simbola državnosti, pa iz ovoga možete zaključiti zašto Novi Sad i Vojvodina nemaju aerodrom...."

Kako Vojvodina nema aerodrom?
Pa ima, Nikolu Teslu u Sremu... BG nema aerodrom

Andriška

pre 5 godina

Mogli bi i na sever npr kod Subotice jer je ona na sredini puta izmedju BG Budimpesta. Ima auto put pored a ima i sportski aerodrom koji bi mogli da srede da bude pravi pa da i mi malo napredujemo!

Djordje

pre 5 godina

Koja smejurija. A sta je sa Aerodromom " Morava " koji je vec zavrsen i koji cekao samo da se prosiri pista. Bacene tolike pare nisu ga ni otvorili a vec "ulazu" u drugi.

Djordje S

pre 5 godina

@brm i @SaleBg
Svaka čast @SaleBg. Neverovatno je da je lik kaže da Čenej ima bolju opremu od Temišvara i da dobije 300+ pluseva. Je l moguće da ljudi u Srbiji toliko pojma nemaju i da se lože na svaku teoriju?
Pa, Čenej za početak nema asfaltnu ili betonsku poletno-sletnu stazu.
Inače, da, NS treba da ima svoj aerodrom, ali ovakve zamlate neće pomoći da se do toga dođe.

bane

pre 5 godina

Srbija je suviše mala zemlja da bi imala više od dva aerodroma. To svi znaju, to je neisplativo i toga neće biti. Čak je i niški aerodrom pomalo silovanje, politička igra. Što se Novog Sada tiče, pretpostavljam da se šalite. Novi Sad je od Surčina udaljen 52 minuta vožnje kolima, tako kaže google maps. To se smatra aerodromom u lokalu. Od Šeremetjeva ili Domodedova do centra Moskve treba oko sat vremena, van špica.

Pozdrav sa severa Backe

pre 5 godina

@NN Ovo je delimicno tacno. Osijecki aerodrom je trebao biti u Somboru, ali onda su se dosetili da u Somboru postoji vojni aerodrom pa su izgradili u Osijeku. Doduse neke firme su pre toga prebacene iz Sombora za Osijek (primer Poljoprivrednika pa nastao osijecki Lio). No, ono sto jeste cinjenica jeste da Sombor ima aerodrom i on se zbog blizine drzavne granice i nekih sporazuma ne moze koristiti kao vojni. Pa dajte onda da taj aerodrom bude prvo teretni a onda moze i koja low cost. Taj aerodrom se nalazi nekih 10 kilometara od luke Apatin, po 30 kilometara od Hrvatske i Madjarske granice i 50 kilometara od velike industrijske zone na ulazu u Suboticu. Da li postoji neka logika u ovoj drzavi?

Pera

pre 5 godina

(Veliki brat, 19. februar 2019 17:28)
Brkas babe i zabe. Aerodrom prvo nije prodat, nego dat u zakup. Drugo aerodromu je potrebna investicja ako nece da ga pregaze drugi igraci. Drzava te pare nema, a i da ima bilje je da ih ulaze u bitnije stvari, recimo puteve, bolnice, vrtice itd itd Britanije je to sto jeste jer je ovo uradila pre 30-40 godina. A mi smo i tada pametovali o karavanima. Valjda ti je jasno sve sada ...

SaleBg

pre 5 godina

@brm
Čekajte, sada nisam siguran. Jel' se vi sprdate ili ste ozbiljni. O kakvoj opremi na Čeneju, koja je bolja od Temišvara, govorite zaboga?! I još vaš komentar ima gomilu pluseva. Naš narod je definitivno unikatan.

žilijen, drago mi je

pre 5 godina

(Veliki brat, 19. februar 2019 17:28)

Ekonomija Srbije pre pada pod tursku vlast, a osobito od Uroša I do Dušana, je bila jedna od najnaprednijih u Evropi. Novac se itekako kovao u Brskovu i Novom Brdu, i bio je veoma cenjen npr u Italiji tog doba. Osnova privrede bilo je ipak rudarstvo - Srbija i Bosna su snabdevale više od polovine potrebe Evrope za srebrom i olovom, za gvožđe nemam podatke ali mislim da je i tu bila dominantna. U rudnicima su radili stranci (Nemci) u službi domaćih vladara. To je po nekima ujedno i tajna potonjih uspeha Nemanjića, počev od Milutina. Ogroman (za ono doba) novac lako nađe put do vojne premoći i kulturne renesanse. Sve obrnuto od ovoga danas.

Zvonko

pre 5 godina

Pratim pažljivo život i rad dotične gospođe ministarke. Gotovo ništa se ne ostvari od njenih obećanja. Samo u junu će da priča npr. o aerodrumu Novi Sad i svi ćete zaboraviti Lađevce. Već viđena praksa.

B78

pre 5 godina

Znaci uskoro izbori...ovo je vec deset godina koliko sutra otvarano i uvek pred izbore...a za Novosadjane skroz ste u pravu...logicno bi bilo da imate low cost aerodrom ali kakve to veze ima sa Zapadnom Srbijom....aerodrom u Kraljevu moze da bude sjajan kao cargo i low cost za Zapadnu Srbiju uz uslov da se ti krajevi spoje autoputevima....Nis sa druge strane moze da bude to isto za jug Srbije i to je to...Uzice je dobro ali samo za Zlatibor a nisam siguran koliko je to interesantna destinacija za strance. Sve u svemu NS...BG...NI....KV i za Srbiju dosta

NN

pre 5 godina

Da podsetimo malo Vojvodjane da aerodrom nisu dobili zahvaljujuci njihovim prijateljima komunistima iz njima omiljenih republika u SFRJ tako da su njihov aerodrom dobili Hrvati I grad Osijek , I lale su imale mogucnost da idu u omrazeni Beograd ili prijateljski Osijek.

Mihailo

pre 5 godina

Još jedna šarena laža od gospođe Mihajlović. Godinama unazad ista priča oko projekta koji je odavno otišao u propast. Garantujem vam da ga nećete ispuniti.

Mućke

pre 5 godina

Kakvo je to preduzeće "Aerodromi Srbije" koje nema ni web sajt. Upravo izguglah i ne postoji ništa ama baš ništa vezano za "preduzeće" pod tim imenom...
Dakle klasično pranje para kroz fantomsku firmu koja se vodi na tamo nekom papiru...

Realan

pre 5 godina

Srbija ima tri medjunarodna aerodroma, Beograd, Nis i Pristina. Ovakvim naslovima, odnosno stavovima, vrlo je ocigledno da smo se kosova odrekli.

brm

pre 5 godina

Ne znam zašto brane Novom Sadu da ima low-cost letove. To je običaj u celom svetu, da 70-80 km od glavnih gradova postoje aerodromi koji bi primali low-cost saobraćaj. Novi Sad na Čeneju već sada ima bolju opremu nego onaj u Temišvaru, gde mnogi iz Srbije idu da lete low-costom. Već više od 20 godina postoji spreman projekat za osbosobljavanje tog aerodroma za civilni saobraćaj, iz ličnih poznanstava znam da postoje investitori koji su spremni da ulažu u taj projekat...ali prokleta centralizacija, ne da vlast da Beograd ima konkurenciju u bilo čemu. Da ne pominjem koliko bi taj aerodrom značio Subotici, Somboru, Zrenjanicu,... Ima milion i po stanovnika kojima bi taj aerodrom bio praktičniji i bliži nego Nikola Tesla. Zar da naši ljudi odlaze u Budimpeštu (svakome iz Subotice se više isplati), u Osijek (iz Sombora i B. Palanke) ili u Temišvar iz Kikinde, Zrenjanina, pa čak i iz Novog Sada i Beograda, zbog nižih cena?

Veliki brat

pre 5 godina

A kakve to ima veze sa Lučanima?

Ovi su skroz prolupali, samo prosipaju ideje unaokolo, a jednu jedinu nisu sproveli do kraja tako da Srbija i njeni građani imaju neku korist.

Evo i aerodrom "Nikola Tesla" su izdali stranoj firmi, a to je objekat koji nikako ne bi mogao i smeo da posluje u minusu, ako ima normalno rukovodstvo.

Srbija je do pada pod vlast Osmanskog carstva praktično živela od putarina za karavane, jer sve što smo imali morali smo davati drugima na preradu. Recimo zlatnike odgovarajuće čistoće nismo znali sami da iskujemo, nego se to radilo u Dubrovniku (iako će neki reći da je to bio srpski grad, bio je nezavisna država tako da nema veze koje su nacionalnosti bili njegovi stanovnici).

Evo 20 godina nismo sposobni da završimo jedan koridor i da omogućimo turistima u tranzitu da prođu bez zaustavljanja na naplatnim rampama.

Zar je problem strancima prodati vinjetu i omogućiti im da prođu kroz Srbiju bez zaustavljanja na svakoj naplatnoj rampi?

Nego, oni koji o tome odlučuju, prolaze kroz naplatne rampe 160km/h, pa ih boli uvo da nešto promene u korist bilo građana Srbije ili turista u tranzitu.

bgd011

pre 5 godina

za teritoriju srbije je dovoljan BG aerodrom, a treba izgraditi sistem brzih pruga da se do njega stigne brzo.
aerodrom donosi zaradu pre svega preko cargo- letova.

max

pre 5 godina

Vazno je da su zabranili Novom sadu da ima aerodrom... mesoviti, da se neko ne zabuni ...
(ig, 19. februar 2019 16:14)

Ne znam dal je potreban Novom Sadu aerodrom. Dovoljno je blizu Surcin. Pre se stize od Novog Sada nego iz nekih delova Beograda. Bili bi bili udaljeni na sat vremena voznje. Mozda nesto kod Subotice bi leglo za severnu Backu i Banat.

brm

pre 5 godina

Ne znam zašto brane Novom Sadu da ima low-cost letove. To je običaj u celom svetu, da 70-80 km od glavnih gradova postoje aerodromi koji bi primali low-cost saobraćaj. Novi Sad na Čeneju već sada ima bolju opremu nego onaj u Temišvaru, gde mnogi iz Srbije idu da lete low-costom. Već više od 20 godina postoji spreman projekat za osbosobljavanje tog aerodroma za civilni saobraćaj, iz ličnih poznanstava znam da postoje investitori koji su spremni da ulažu u taj projekat...ali prokleta centralizacija, ne da vlast da Beograd ima konkurenciju u bilo čemu. Da ne pominjem koliko bi taj aerodrom značio Subotici, Somboru, Zrenjanicu,... Ima milion i po stanovnika kojima bi taj aerodrom bio praktičniji i bliži nego Nikola Tesla. Zar da naši ljudi odlaze u Budimpeštu (svakome iz Subotice se više isplati), u Osijek (iz Sombora i B. Palanke) ili u Temišvar iz Kikinde, Zrenjanina, pa čak i iz Novog Sada i Beograda, zbog nižih cena?

Realan

pre 5 godina

Srbija ima tri medjunarodna aerodroma, Beograd, Nis i Pristina. Ovakvim naslovima, odnosno stavovima, vrlo je ocigledno da smo se kosova odrekli.

Veliki brat

pre 5 godina

A kakve to ima veze sa Lučanima?

Ovi su skroz prolupali, samo prosipaju ideje unaokolo, a jednu jedinu nisu sproveli do kraja tako da Srbija i njeni građani imaju neku korist.

Evo i aerodrom "Nikola Tesla" su izdali stranoj firmi, a to je objekat koji nikako ne bi mogao i smeo da posluje u minusu, ako ima normalno rukovodstvo.

Srbija je do pada pod vlast Osmanskog carstva praktično živela od putarina za karavane, jer sve što smo imali morali smo davati drugima na preradu. Recimo zlatnike odgovarajuće čistoće nismo znali sami da iskujemo, nego se to radilo u Dubrovniku (iako će neki reći da je to bio srpski grad, bio je nezavisna država tako da nema veze koje su nacionalnosti bili njegovi stanovnici).

Evo 20 godina nismo sposobni da završimo jedan koridor i da omogućimo turistima u tranzitu da prođu bez zaustavljanja na naplatnim rampama.

Zar je problem strancima prodati vinjetu i omogućiti im da prođu kroz Srbiju bez zaustavljanja na svakoj naplatnoj rampi?

Nego, oni koji o tome odlučuju, prolaze kroz naplatne rampe 160km/h, pa ih boli uvo da nešto promene u korist bilo građana Srbije ili turista u tranzitu.

Mućke

pre 5 godina

Kakvo je to preduzeće "Aerodromi Srbije" koje nema ni web sajt. Upravo izguglah i ne postoji ništa ama baš ništa vezano za "preduzeće" pod tim imenom...
Dakle klasično pranje para kroz fantomsku firmu koja se vodi na tamo nekom papiru...

Mihailo

pre 5 godina

Još jedna šarena laža od gospođe Mihajlović. Godinama unazad ista priča oko projekta koji je odavno otišao u propast. Garantujem vam da ga nećete ispuniti.

VV

pre 5 godina

"Aerodrom je, uz zastavu, jedan od simbola državnosti, pa iz ovoga možete zaključiti zašto Novi Sad i Vojvodina nemaju aerodrom...."

Kako Vojvodina nema aerodrom?
Pa ima, Nikolu Teslu u Sremu... BG nema aerodrom

max

pre 5 godina

Vazno je da su zabranili Novom sadu da ima aerodrom... mesoviti, da se neko ne zabuni ...
(ig, 19. februar 2019 16:14)

Ne znam dal je potreban Novom Sadu aerodrom. Dovoljno je blizu Surcin. Pre se stize od Novog Sada nego iz nekih delova Beograda. Bili bi bili udaljeni na sat vremena voznje. Mozda nesto kod Subotice bi leglo za severnu Backu i Banat.

bane

pre 5 godina

Srbija je suviše mala zemlja da bi imala više od dva aerodroma. To svi znaju, to je neisplativo i toga neće biti. Čak je i niški aerodrom pomalo silovanje, politička igra. Što se Novog Sada tiče, pretpostavljam da se šalite. Novi Sad je od Surčina udaljen 52 minuta vožnje kolima, tako kaže google maps. To se smatra aerodromom u lokalu. Od Šeremetjeva ili Domodedova do centra Moskve treba oko sat vremena, van špica.

Zvonko

pre 5 godina

Pratim pažljivo život i rad dotične gospođe ministarke. Gotovo ništa se ne ostvari od njenih obećanja. Samo u junu će da priča npr. o aerodrumu Novi Sad i svi ćete zaboraviti Lađevce. Već viđena praksa.

SaleBg

pre 5 godina

@ VV
Zapravo niste u pravu. Vojvodina nije geografski pojam, poput Srema ili Bačke ili Banata, već administrativni. Nikola Tesla je administrativno u Beogradu i geografski u Sremu.E sad druga je stvar što ljudi ne znaju ovu prostu činjenicu...

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

@ (Djordje, 19. februar 2019 19:16)

Aerodrom Morava i Ladjevci je jedan isti aerodrom. Ladjevci je vojni naziv dat po selu u kome se nalazi,izmedju Cacka i Kraljeva, a civilni deo tog vojnog aerodroma zove se Morava.

apsolutista

pre 5 godina

Tehnički je potpuno nemoguće da se pista produži, proširi i fundira dovoljno da prima avione tipa Boing 737 ili Airbus 320 za nekoliko meseci. Ovo je neverovatna izjava, ne mogu da verujem da ministarki ovako nešto podmetnuli.

SaleBg

pre 5 godina

@brm
Čekajte, sada nisam siguran. Jel' se vi sprdate ili ste ozbiljni. O kakvoj opremi na Čeneju, koja je bolja od Temišvara, govorite zaboga?! I još vaš komentar ima gomilu pluseva. Naš narod je definitivno unikatan.

Djordje S

pre 5 godina

@brm i @SaleBg
Svaka čast @SaleBg. Neverovatno je da je lik kaže da Čenej ima bolju opremu od Temišvara i da dobije 300+ pluseva. Je l moguće da ljudi u Srbiji toliko pojma nemaju i da se lože na svaku teoriju?
Pa, Čenej za početak nema asfaltnu ili betonsku poletno-sletnu stazu.
Inače, da, NS treba da ima svoj aerodrom, ali ovakve zamlate neće pomoći da se do toga dođe.

bgd011

pre 5 godina

za teritoriju srbije je dovoljan BG aerodrom, a treba izgraditi sistem brzih pruga da se do njega stigne brzo.
aerodrom donosi zaradu pre svega preko cargo- letova.

žilijen, drago mi je

pre 5 godina

(Veliki brat, 19. februar 2019 17:28)

Ekonomija Srbije pre pada pod tursku vlast, a osobito od Uroša I do Dušana, je bila jedna od najnaprednijih u Evropi. Novac se itekako kovao u Brskovu i Novom Brdu, i bio je veoma cenjen npr u Italiji tog doba. Osnova privrede bilo je ipak rudarstvo - Srbija i Bosna su snabdevale više od polovine potrebe Evrope za srebrom i olovom, za gvožđe nemam podatke ali mislim da je i tu bila dominantna. U rudnicima su radili stranci (Nemci) u službi domaćih vladara. To je po nekima ujedno i tajna potonjih uspeha Nemanjića, počev od Milutina. Ogroman (za ono doba) novac lako nađe put do vojne premoći i kulturne renesanse. Sve obrnuto od ovoga danas.

Ana

pre 5 godina

"Aerodrom" Novi Sad je livada, nema ni betonsku pistu ni terminal. Trazite da se za stotine miliona od nule izgradi novi aerodrom na pola sata od postojeceg, naspram ulaganju od par miliona za prosirenje piste za 15 metara na aerodromu gde je sve ostalo gotovo.

Pozdrav sa severa Backe

pre 5 godina

@NN Ovo je delimicno tacno. Osijecki aerodrom je trebao biti u Somboru, ali onda su se dosetili da u Somboru postoji vojni aerodrom pa su izgradili u Osijeku. Doduse neke firme su pre toga prebacene iz Sombora za Osijek (primer Poljoprivrednika pa nastao osijecki Lio). No, ono sto jeste cinjenica jeste da Sombor ima aerodrom i on se zbog blizine drzavne granice i nekih sporazuma ne moze koristiti kao vojni. Pa dajte onda da taj aerodrom bude prvo teretni a onda moze i koja low cost. Taj aerodrom se nalazi nekih 10 kilometara od luke Apatin, po 30 kilometara od Hrvatske i Madjarske granice i 50 kilometara od velike industrijske zone na ulazu u Suboticu. Da li postoji neka logika u ovoj drzavi?

Stari čačanin

pre 5 godina

Koja smejurija. A sta je sa Aerodromom " Morava " koji je vec zavrsen i koji cekao samo da se prosiri pista. Bacene tolike pare nisu ga ni otvorili a vec "ulazu" u drugi.
(Djordje, 19. februar 2019 19:16)

Ovaj komentar ima devedeset pluseva?! Toliko o poznavanju onoga šta se komentariše, bitno je da se pljuje. Uzgred "Morava" je ime civilnog aerodroma u Lađevcima.

B78

pre 5 godina

Znaci uskoro izbori...ovo je vec deset godina koliko sutra otvarano i uvek pred izbore...a za Novosadjane skroz ste u pravu...logicno bi bilo da imate low cost aerodrom ali kakve to veze ima sa Zapadnom Srbijom....aerodrom u Kraljevu moze da bude sjajan kao cargo i low cost za Zapadnu Srbiju uz uslov da se ti krajevi spoje autoputevima....Nis sa druge strane moze da bude to isto za jug Srbije i to je to...Uzice je dobro ali samo za Zlatibor a nisam siguran koliko je to interesantna destinacija za strance. Sve u svemu NS...BG...NI....KV i za Srbiju dosta

NN

pre 5 godina

Da podsetimo malo Vojvodjane da aerodrom nisu dobili zahvaljujuci njihovim prijateljima komunistima iz njima omiljenih republika u SFRJ tako da su njihov aerodrom dobili Hrvati I grad Osijek , I lale su imale mogucnost da idu u omrazeni Beograd ili prijateljski Osijek.

erik

pre 5 godina

Šta to vredi kada se sve malo blokira zbog nikole tesle aerodroma. Bilo bi super da ide wizz iz Nirnberg za ladjevci da ljudi mogu brzo. I efikasno da stignu svojim kucama

Djordje

pre 5 godina

Koja smejurija. A sta je sa Aerodromom " Morava " koji je vec zavrsen i koji cekao samo da se prosiri pista. Bacene tolike pare nisu ga ni otvorili a vec "ulazu" u drugi.

Andriška

pre 5 godina

Mogli bi i na sever npr kod Subotice jer je ona na sredini puta izmedju BG Budimpesta. Ima auto put pored a ima i sportski aerodrom koji bi mogli da srede da bude pravi pa da i mi malo napredujemo!

Pera

pre 5 godina

(Veliki brat, 19. februar 2019 17:28)
Brkas babe i zabe. Aerodrom prvo nije prodat, nego dat u zakup. Drugo aerodromu je potrebna investicja ako nece da ga pregaze drugi igraci. Drzava te pare nema, a i da ima bilje je da ih ulaze u bitnije stvari, recimo puteve, bolnice, vrtice itd itd Britanije je to sto jeste jer je ovo uradila pre 30-40 godina. A mi smo i tada pametovali o karavanima. Valjda ti je jasno sve sada ...

B78

pre 5 godina

(bane, 19. februar 2019 19:43) vidim da je gospodin dobio poprilican broj pluseva pa da pojasnim...Bukurest ima vec milion godina dva aerodroma u istom gradu gde je drugi za low cost letove i nalazi se na daljoj periferiji grada tipa malo dalje od Borce u Begradu ....NS je bas iz razloga blizine koju si naveo odlican da “glumi” drugi Beogradski a da pritom bolje pokrije drugi najveci grad u Srbiji i sve Vojvodjanske gradove koji njemu gravitiraju. Sa prugom Beograd Novi Sad bi prakticno ovo bilo idealno da troskovi aerodroma budu nizi a da za 20-25 minuta vise vremena budes takodje u Beogradu tj za 10 u Novom Sadu. Problem je sto bi ovo ugrozilo Nikolu Teslu i ove francuze koji su zakupili aerodrom

ko je ovde lud

pre 5 godina

Krenuo sam da pišem kako nema logike da se otvara aerodrom na pola puta između Beograda i Niša ali kada sam razmislio ovo je šah mat ako stvarno to urade a evo i zašto.
Dali su na koncesiju Teslu, vinci će razvijati aerodrom jer im je to ugovorna obaveza a i oni računaju da će za 15godina aerodrom biti regionalni lider i ok vratiće se njima uloženo ali u međuvremenu Srbija pošto nema više prihode od aerodroma želi to da promeni otvarajući dva svoja koja će imati znatno niže takse a industriji to odgovara, vinci će i dalje imati svoje ogromne prihode jer ER Serbia ima bazu uz tehniku, uz kargo a er serbia ima ugovore o reciprocitetu i samim tim najveće avio kompanije će uvek biti na Tesli a male low cost, čarteri i kargo će uvek donositi dobar profit i kad se vrati državi Tesla, država će imati 3 razvijena aerodroma.
Ja bi barem tako uradio al toliko ne verujem ovoj vlasti da sumnjam u njihove namere.
I da znate totalno je nevažno koliko stanovnika imate za aerodrom, sve zavisi od toga koliko je aerodrom dobro povezan, aerodrom može uspešno poslovati da nema ni jedan stanovnik već da sve budu presedanja, code share letovi i što je najvažnije da ima letove ka svim najvećim aerodromima, ta ista turska ima turkish airlines koja je jedna od najmoćnijih avio kompanija na svetu, zato je poređenje sa istanbulom krajnje glupo.

Lala iz Nova Sada

pre 5 godina

@brm

Vaše poređenje Čeneja (IATA: QND ICAO: LYNS) i Temišvara ((IATA: TSR, ICAO: LRTR) je, najblaže rečeno, neistina.
Sleteo sam iz Madrida u Temišvar (Wizz, Airbus A319) pre više od sedam godina (krajem novembra 2011.) u 01:30 po srednjeevropskom vremenu, dakle NOĆU a bila je magla da se iz aviona nisu videla svetla na zgradi. Dakle, osposobljen je za letenje u svim uslovima.
I još jedna "mala" razlika:
Čenej ima TRAVNATU pistu kraću od 1.500 m a Temišvar asfaltnu dužine 3.500 m.

Zoran Kv

pre 5 godina

Aerodrom Morava i Ladjevci je jedan isti aerodrom. Ladjevci je vojni naziv dat po selu u kome se nalazi,izmedju Cacka i Kraljeva, a civilni deo tog vojnog aerodroma zove se Morava.
(Slobodni Klikeri),
Sve je tačno kako gospodin kaže osim što se aerodrom ako baš hoćete tačno nalazi u selu OBRVA, a ne u Lađevcima, Lađevcima su varošica pa zbog toga nazivaju da je u Lađevcima,dokaz da se nalazi u OBRVI (selo),imate na snimcima Nato pakta kada su aerodrom bobardovali 1999 godine aerodrom su obeležavli pod nazivom OBRVA,inače prilaz novo izgrađenoj Aerodromskoj zgradi je iz sela TAVNIK, sledeće mesto pored Lađevca prema Čačku,no sve ovo nija bitno samo da proradi pozz iz Kraljeva i iz OBRVE

Aleksandar

pre 5 godina

Vidim da je tema otvorila polemiku,o mnogo cemu, li mogu da kazem nepotrebno,jer ovo sto je rekla ministarka nema veze sa `zivotom`. Kao I mnogo puta dosada dala je lazno obecanje. Govori vam neko ko poznaje problematiku, dakle osim poluzavrsene aerodromske zgrade(nema nista od elektronike unutra) I tornja koji bi trebao da bude zajednicki sa vojskom, a postoje brojne I dugotrajne procedure da se to ostvari,potrebno j prosirit pistu za citavih 300 metara I produziti ispred zgrade. Dakle, da bi se pomenuti avionic spustali potrebno je dosta vremena(pomeni vise od godinu dana) I novca da se to realizuje koji mi nemamo... Zato dragi sunarodnici nesikirajte se na ataru kog sela je aerodrome, nego da bi da nam poprave ove rupe na Ibarskoj...

max

pre 5 godina

Vazno je da su zabranili Novom sadu da ima aerodrom... mesoviti, da se neko ne zabuni ...
(ig, 19. februar 2019 16:14)

Ne znam dal je potreban Novom Sadu aerodrom. Dovoljno je blizu Surcin. Pre se stize od Novog Sada nego iz nekih delova Beograda. Bili bi bili udaljeni na sat vremena voznje. Mozda nesto kod Subotice bi leglo za severnu Backu i Banat.

Djordje

pre 5 godina

Koja smejurija. A sta je sa Aerodromom " Morava " koji je vec zavrsen i koji cekao samo da se prosiri pista. Bacene tolike pare nisu ga ni otvorili a vec "ulazu" u drugi.

brm

pre 5 godina

Ne znam zašto brane Novom Sadu da ima low-cost letove. To je običaj u celom svetu, da 70-80 km od glavnih gradova postoje aerodromi koji bi primali low-cost saobraćaj. Novi Sad na Čeneju već sada ima bolju opremu nego onaj u Temišvaru, gde mnogi iz Srbije idu da lete low-costom. Već više od 20 godina postoji spreman projekat za osbosobljavanje tog aerodroma za civilni saobraćaj, iz ličnih poznanstava znam da postoje investitori koji su spremni da ulažu u taj projekat...ali prokleta centralizacija, ne da vlast da Beograd ima konkurenciju u bilo čemu. Da ne pominjem koliko bi taj aerodrom značio Subotici, Somboru, Zrenjanicu,... Ima milion i po stanovnika kojima bi taj aerodrom bio praktičniji i bliži nego Nikola Tesla. Zar da naši ljudi odlaze u Budimpeštu (svakome iz Subotice se više isplati), u Osijek (iz Sombora i B. Palanke) ili u Temišvar iz Kikinde, Zrenjanina, pa čak i iz Novog Sada i Beograda, zbog nižih cena?

NN

pre 5 godina

Da podsetimo malo Vojvodjane da aerodrom nisu dobili zahvaljujuci njihovim prijateljima komunistima iz njima omiljenih republika u SFRJ tako da su njihov aerodrom dobili Hrvati I grad Osijek , I lale su imale mogucnost da idu u omrazeni Beograd ili prijateljski Osijek.

bgd011

pre 5 godina

za teritoriju srbije je dovoljan BG aerodrom, a treba izgraditi sistem brzih pruga da se do njega stigne brzo.
aerodrom donosi zaradu pre svega preko cargo- letova.

bane

pre 5 godina

Srbija je suviše mala zemlja da bi imala više od dva aerodroma. To svi znaju, to je neisplativo i toga neće biti. Čak je i niški aerodrom pomalo silovanje, politička igra. Što se Novog Sada tiče, pretpostavljam da se šalite. Novi Sad je od Surčina udaljen 52 minuta vožnje kolima, tako kaže google maps. To se smatra aerodromom u lokalu. Od Šeremetjeva ili Domodedova do centra Moskve treba oko sat vremena, van špica.

Andriška

pre 5 godina

Mogli bi i na sever npr kod Subotice jer je ona na sredini puta izmedju BG Budimpesta. Ima auto put pored a ima i sportski aerodrom koji bi mogli da srede da bude pravi pa da i mi malo napredujemo!

Pera

pre 5 godina

(Veliki brat, 19. februar 2019 17:28)
Brkas babe i zabe. Aerodrom prvo nije prodat, nego dat u zakup. Drugo aerodromu je potrebna investicja ako nece da ga pregaze drugi igraci. Drzava te pare nema, a i da ima bilje je da ih ulaze u bitnije stvari, recimo puteve, bolnice, vrtice itd itd Britanije je to sto jeste jer je ovo uradila pre 30-40 godina. A mi smo i tada pametovali o karavanima. Valjda ti je jasno sve sada ...

Realan

pre 5 godina

Srbija ima tri medjunarodna aerodroma, Beograd, Nis i Pristina. Ovakvim naslovima, odnosno stavovima, vrlo je ocigledno da smo se kosova odrekli.

žilijen, drago mi je

pre 5 godina

(Veliki brat, 19. februar 2019 17:28)

Ekonomija Srbije pre pada pod tursku vlast, a osobito od Uroša I do Dušana, je bila jedna od najnaprednijih u Evropi. Novac se itekako kovao u Brskovu i Novom Brdu, i bio je veoma cenjen npr u Italiji tog doba. Osnova privrede bilo je ipak rudarstvo - Srbija i Bosna su snabdevale više od polovine potrebe Evrope za srebrom i olovom, za gvožđe nemam podatke ali mislim da je i tu bila dominantna. U rudnicima su radili stranci (Nemci) u službi domaćih vladara. To je po nekima ujedno i tajna potonjih uspeha Nemanjića, počev od Milutina. Ogroman (za ono doba) novac lako nađe put do vojne premoći i kulturne renesanse. Sve obrnuto od ovoga danas.

VV

pre 5 godina

"Aerodrom je, uz zastavu, jedan od simbola državnosti, pa iz ovoga možete zaključiti zašto Novi Sad i Vojvodina nemaju aerodrom...."

Kako Vojvodina nema aerodrom?
Pa ima, Nikolu Teslu u Sremu... BG nema aerodrom

SaleBg

pre 5 godina

@ VV
Zapravo niste u pravu. Vojvodina nije geografski pojam, poput Srema ili Bačke ili Banata, već administrativni. Nikola Tesla je administrativno u Beogradu i geografski u Sremu.E sad druga je stvar što ljudi ne znaju ovu prostu činjenicu...

Ana

pre 5 godina

"Aerodrom" Novi Sad je livada, nema ni betonsku pistu ni terminal. Trazite da se za stotine miliona od nule izgradi novi aerodrom na pola sata od postojeceg, naspram ulaganju od par miliona za prosirenje piste za 15 metara na aerodromu gde je sve ostalo gotovo.

SaleBg

pre 5 godina

@brm
Čekajte, sada nisam siguran. Jel' se vi sprdate ili ste ozbiljni. O kakvoj opremi na Čeneju, koja je bolja od Temišvara, govorite zaboga?! I još vaš komentar ima gomilu pluseva. Naš narod je definitivno unikatan.

Djordje S

pre 5 godina

@brm i @SaleBg
Svaka čast @SaleBg. Neverovatno je da je lik kaže da Čenej ima bolju opremu od Temišvara i da dobije 300+ pluseva. Je l moguće da ljudi u Srbiji toliko pojma nemaju i da se lože na svaku teoriju?
Pa, Čenej za početak nema asfaltnu ili betonsku poletno-sletnu stazu.
Inače, da, NS treba da ima svoj aerodrom, ali ovakve zamlate neće pomoći da se do toga dođe.

erik

pre 5 godina

Šta to vredi kada se sve malo blokira zbog nikole tesle aerodroma. Bilo bi super da ide wizz iz Nirnberg za ladjevci da ljudi mogu brzo. I efikasno da stignu svojim kucama

Pozdrav sa severa Backe

pre 5 godina

@NN Ovo je delimicno tacno. Osijecki aerodrom je trebao biti u Somboru, ali onda su se dosetili da u Somboru postoji vojni aerodrom pa su izgradili u Osijeku. Doduse neke firme su pre toga prebacene iz Sombora za Osijek (primer Poljoprivrednika pa nastao osijecki Lio). No, ono sto jeste cinjenica jeste da Sombor ima aerodrom i on se zbog blizine drzavne granice i nekih sporazuma ne moze koristiti kao vojni. Pa dajte onda da taj aerodrom bude prvo teretni a onda moze i koja low cost. Taj aerodrom se nalazi nekih 10 kilometara od luke Apatin, po 30 kilometara od Hrvatske i Madjarske granice i 50 kilometara od velike industrijske zone na ulazu u Suboticu. Da li postoji neka logika u ovoj drzavi?

Veliki brat

pre 5 godina

A kakve to ima veze sa Lučanima?

Ovi su skroz prolupali, samo prosipaju ideje unaokolo, a jednu jedinu nisu sproveli do kraja tako da Srbija i njeni građani imaju neku korist.

Evo i aerodrom "Nikola Tesla" su izdali stranoj firmi, a to je objekat koji nikako ne bi mogao i smeo da posluje u minusu, ako ima normalno rukovodstvo.

Srbija je do pada pod vlast Osmanskog carstva praktično živela od putarina za karavane, jer sve što smo imali morali smo davati drugima na preradu. Recimo zlatnike odgovarajuće čistoće nismo znali sami da iskujemo, nego se to radilo u Dubrovniku (iako će neki reći da je to bio srpski grad, bio je nezavisna država tako da nema veze koje su nacionalnosti bili njegovi stanovnici).

Evo 20 godina nismo sposobni da završimo jedan koridor i da omogućimo turistima u tranzitu da prođu bez zaustavljanja na naplatnim rampama.

Zar je problem strancima prodati vinjetu i omogućiti im da prođu kroz Srbiju bez zaustavljanja na svakoj naplatnoj rampi?

Nego, oni koji o tome odlučuju, prolaze kroz naplatne rampe 160km/h, pa ih boli uvo da nešto promene u korist bilo građana Srbije ili turista u tranzitu.

B78

pre 5 godina

Znaci uskoro izbori...ovo je vec deset godina koliko sutra otvarano i uvek pred izbore...a za Novosadjane skroz ste u pravu...logicno bi bilo da imate low cost aerodrom ali kakve to veze ima sa Zapadnom Srbijom....aerodrom u Kraljevu moze da bude sjajan kao cargo i low cost za Zapadnu Srbiju uz uslov da se ti krajevi spoje autoputevima....Nis sa druge strane moze da bude to isto za jug Srbije i to je to...Uzice je dobro ali samo za Zlatibor a nisam siguran koliko je to interesantna destinacija za strance. Sve u svemu NS...BG...NI....KV i za Srbiju dosta

Stari čačanin

pre 5 godina

Koja smejurija. A sta je sa Aerodromom " Morava " koji je vec zavrsen i koji cekao samo da se prosiri pista. Bacene tolike pare nisu ga ni otvorili a vec "ulazu" u drugi.
(Djordje, 19. februar 2019 19:16)

Ovaj komentar ima devedeset pluseva?! Toliko o poznavanju onoga šta se komentariše, bitno je da se pljuje. Uzgred "Morava" je ime civilnog aerodroma u Lađevcima.

Mihailo

pre 5 godina

Još jedna šarena laža od gospođe Mihajlović. Godinama unazad ista priča oko projekta koji je odavno otišao u propast. Garantujem vam da ga nećete ispuniti.

Mućke

pre 5 godina

Kakvo je to preduzeće "Aerodromi Srbije" koje nema ni web sajt. Upravo izguglah i ne postoji ništa ama baš ništa vezano za "preduzeće" pod tim imenom...
Dakle klasično pranje para kroz fantomsku firmu koja se vodi na tamo nekom papiru...

apsolutista

pre 5 godina

Tehnički je potpuno nemoguće da se pista produži, proširi i fundira dovoljno da prima avione tipa Boing 737 ili Airbus 320 za nekoliko meseci. Ovo je neverovatna izjava, ne mogu da verujem da ministarki ovako nešto podmetnuli.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Krenuo sam da pišem kako nema logike da se otvara aerodrom na pola puta između Beograda i Niša ali kada sam razmislio ovo je šah mat ako stvarno to urade a evo i zašto.
Dali su na koncesiju Teslu, vinci će razvijati aerodrom jer im je to ugovorna obaveza a i oni računaju da će za 15godina aerodrom biti regionalni lider i ok vratiće se njima uloženo ali u međuvremenu Srbija pošto nema više prihode od aerodroma želi to da promeni otvarajući dva svoja koja će imati znatno niže takse a industriji to odgovara, vinci će i dalje imati svoje ogromne prihode jer ER Serbia ima bazu uz tehniku, uz kargo a er serbia ima ugovore o reciprocitetu i samim tim najveće avio kompanije će uvek biti na Tesli a male low cost, čarteri i kargo će uvek donositi dobar profit i kad se vrati državi Tesla, država će imati 3 razvijena aerodroma.
Ja bi barem tako uradio al toliko ne verujem ovoj vlasti da sumnjam u njihove namere.
I da znate totalno je nevažno koliko stanovnika imate za aerodrom, sve zavisi od toga koliko je aerodrom dobro povezan, aerodrom može uspešno poslovati da nema ni jedan stanovnik već da sve budu presedanja, code share letovi i što je najvažnije da ima letove ka svim najvećim aerodromima, ta ista turska ima turkish airlines koja je jedna od najmoćnijih avio kompanija na svetu, zato je poređenje sa istanbulom krajnje glupo.

Zvonko

pre 5 godina

Pratim pažljivo život i rad dotične gospođe ministarke. Gotovo ništa se ne ostvari od njenih obećanja. Samo u junu će da priča npr. o aerodrumu Novi Sad i svi ćete zaboraviti Lađevce. Već viđena praksa.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

@ (Djordje, 19. februar 2019 19:16)

Aerodrom Morava i Ladjevci je jedan isti aerodrom. Ladjevci je vojni naziv dat po selu u kome se nalazi,izmedju Cacka i Kraljeva, a civilni deo tog vojnog aerodroma zove se Morava.

Zoran Kv

pre 5 godina

Aerodrom Morava i Ladjevci je jedan isti aerodrom. Ladjevci je vojni naziv dat po selu u kome se nalazi,izmedju Cacka i Kraljeva, a civilni deo tog vojnog aerodroma zove se Morava.
(Slobodni Klikeri),
Sve je tačno kako gospodin kaže osim što se aerodrom ako baš hoćete tačno nalazi u selu OBRVA, a ne u Lađevcima, Lađevcima su varošica pa zbog toga nazivaju da je u Lađevcima,dokaz da se nalazi u OBRVI (selo),imate na snimcima Nato pakta kada su aerodrom bobardovali 1999 godine aerodrom su obeležavli pod nazivom OBRVA,inače prilaz novo izgrađenoj Aerodromskoj zgradi je iz sela TAVNIK, sledeće mesto pored Lađevca prema Čačku,no sve ovo nija bitno samo da proradi pozz iz Kraljeva i iz OBRVE

B78

pre 5 godina

(bane, 19. februar 2019 19:43) vidim da je gospodin dobio poprilican broj pluseva pa da pojasnim...Bukurest ima vec milion godina dva aerodroma u istom gradu gde je drugi za low cost letove i nalazi se na daljoj periferiji grada tipa malo dalje od Borce u Begradu ....NS je bas iz razloga blizine koju si naveo odlican da “glumi” drugi Beogradski a da pritom bolje pokrije drugi najveci grad u Srbiji i sve Vojvodjanske gradove koji njemu gravitiraju. Sa prugom Beograd Novi Sad bi prakticno ovo bilo idealno da troskovi aerodroma budu nizi a da za 20-25 minuta vise vremena budes takodje u Beogradu tj za 10 u Novom Sadu. Problem je sto bi ovo ugrozilo Nikolu Teslu i ove francuze koji su zakupili aerodrom

Aleksandar

pre 5 godina

Vidim da je tema otvorila polemiku,o mnogo cemu, li mogu da kazem nepotrebno,jer ovo sto je rekla ministarka nema veze sa `zivotom`. Kao I mnogo puta dosada dala je lazno obecanje. Govori vam neko ko poznaje problematiku, dakle osim poluzavrsene aerodromske zgrade(nema nista od elektronike unutra) I tornja koji bi trebao da bude zajednicki sa vojskom, a postoje brojne I dugotrajne procedure da se to ostvari,potrebno j prosirit pistu za citavih 300 metara I produziti ispred zgrade. Dakle, da bi se pomenuti avionic spustali potrebno je dosta vremena(pomeni vise od godinu dana) I novca da se to realizuje koji mi nemamo... Zato dragi sunarodnici nesikirajte se na ataru kog sela je aerodrome, nego da bi da nam poprave ove rupe na Ibarskoj...

Lala iz Nova Sada

pre 5 godina

@brm

Vaše poređenje Čeneja (IATA: QND ICAO: LYNS) i Temišvara ((IATA: TSR, ICAO: LRTR) je, najblaže rečeno, neistina.
Sleteo sam iz Madrida u Temišvar (Wizz, Airbus A319) pre više od sedam godina (krajem novembra 2011.) u 01:30 po srednjeevropskom vremenu, dakle NOĆU a bila je magla da se iz aviona nisu videla svetla na zgradi. Dakle, osposobljen je za letenje u svim uslovima.
I još jedna "mala" razlika:
Čenej ima TRAVNATU pistu kraću od 1.500 m a Temišvar asfaltnu dužine 3.500 m.