Nauka

Sreda, 16.01.2019.

08:45

Svetski magnetni model brzo se menja: Severni pol može postati Južni

Izvor: Nature

Svetski magnetni model brzo se menja: Severni pol može postati Južni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Shamgar

pre 5 godina

U predhodnih 150 godina zemljino magnetno polje je oslabilo 10-15%, sto je mag. polje jace to je zemlja toplija. Naucnici su utvrdili da zivot na zemlji ne bi mogao da postoji pre 20 000g jer je planeta bila pretopla i tu postoji veliki problem sa datiranjem zivota na zemlji koji je navodno nastao pre 3.5 milijarde. god.
Da ne dodje do zabune, pricamo o celokupnoj snazi magnetnog polja i ona drasticno opada. Dinamo teorija ne moze da objasni nista od ovoga jer da bi bila tacna mora da ispuni dve stavke:
-Mora da postoji tecno jezgro
-Magnetno polje mora biti blago van ose rotiranja.
Ako je ova teorija tacna, a nije, zasto onda Merkur koji ima cvrsto jezgro ima i dalje magnetno polje? Zasto Jupiterov mesec Ganimeda, takodje ima cvrsto jezgro, ima magnetno polje? Zasto je Saturnovo mag. polje savrseno poravnato sa osom? Zasto je Neptunovo mag. polje daleko od ose? Zasto Mars koji nema magnetno polje, a nekada je imao, ima cvrsto jezgro? Dinamo teorija se uklapa ocajnicki samo sa zemljom. Ovo je samo jedan od primera zasto zivot nije star 3.5 milijarde. god. Ima ih jos mnogo. Sve zivo i nezivo je stvorio Bog tvorac i nema govora o slucajnostima.

Svetovid

pre 5 godina

Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
(Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)
Pa to je i urađeno prihvatanjem jevrejske vere, jevrejskog boga i jevrejskog proroka. Samo da znaš, bilo je i tada ljudi koji su govorili da time gube svoj identitet i verovatno nisu ni sami verovali koliko su bili u pravu. Svejedno, bili su brutalno istrebljeni.
Taj "identitet" koji bi ti sada da očuvaš je tuđ, i sada i oduvek.

BSN

pre 5 godina

(Mila, 16. januar 2019 16:56)

Meni se vise dopada ona "Dođu tako ponekad vremena, kada pamet
zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati. Zato što mogu i što se usuđuju da o svačemu svašta kažu, oni misle da sve znaju.".

Kraj krajeva.

Mr M

pre 5 godina

@A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo
Druze kompas nigde ne ide sa iglom nego se igla namesta u pravcu sever jug sto je i logicno zato sto prati magnetno polje (posto je i sama namagnestisana).

ajde daj druga pitanja, ali lakse je da kucas na google, ako znas engleski dobices vrlo ozbiljne odgovore na sva pitanja.

NoName

pre 5 godina

Koliko bolida ovde, koji nista nisu naucili u osnovnoj skoli. Postoji severni pol i juzni pol. A postoje i magnetni polovi, koji nisu na istom mestu kao i polovi po kojima se zemlja obrce. Cak ni ti polovi po kojima se Zemlja obrce nisu ravni, precizni, nego se "ljulja". Sasvim normalna stvar. Cak i to zamena polova je sasvim normlana stvar. Pozdravio vas Univerzum i fizika stvari.

Tvoje ime

pre 5 godina

Da li to znači da će se zameniti muški i ženski pol...i onda će neki mene da muva umesto ja neku o_O
(Brdjanin, 16. januar 2019 10:25)

Upravo tako,neki ce tebi da vikne a ti neces nikojoj.

Mila

pre 5 godina

Nas nobelovac je bio sigurno covek kome glava nije sluzila samo za cesljanje pa je onako "iz rukava istresao" ovu recenicu..."nije najveca budala onaj koji ne zna da cita vec onaj koji misli da je sve sto procita istina.
Kraj

knjaz

pre 5 godina

Ovo je zavera da se naša deca iskvare i promenu polove, a ne kako je Bog zapoveda, da postoji muški i žena da se boji muža rađa decu čuva Srpstvo i našu tradiciju.

nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom.............  
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao...... 
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
pre GPSa ljudi su određivali sever po zvezdama i uostalom ako nisi razumeo neće se fizički obrnuti, tj. nećeš završiti naglavačke. poz

Usamljeni vuk

pre 5 godina

@A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo..., 16. januar 2019 12:04)

Previse gledas Youtube, opusti se, uzivaj u zivotu ,procitaj neku knjigu, koristice ti ;)

udav

pre 5 godina

@ravnozemljas tako je, ima veze sa tecnim metalnim jezgrom unutar lopte. hoces onda da mi kazes da ravna zemlja ima “oplatu” od tecnog metala? i da ako je staticna moze da generise magnetno polje? toliki teleskopi ne pronadjose ni jedno nebesko telo ravnog oblina, nego su sva iskljucivo loptasta, zasto bi kog djavola zemlja bila ravna? daj ne zamajavaj se, nego knjigu u sake i malo posmatranja sveta oko sebe ne bi ti skodilo.

achitwn

pre 5 godina

Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
(Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)
Za pocetak da prihvatiomo revizionirani Julian calendar, tj Milankovicev.

laki

pre 5 godina

@bobetko
hrki, te maantre koje pominje nisu dosle od ljudi koji drze ikone na zidu vec od onih u koje slepo gledas kao i rijalitiji, pornografija i razna druga zla jer je njihov bog dolar a ti hrki hejtuj negde drugde

Pravopolac

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom...…..
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao......
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)

Ti kako hoces, ali ja praznujem sever po naski.

miloš kapor

pre 5 godina

Zemljini magnetni polovi mijenjaju položaj zbog promjene ugla između Zemljine osovine obrtanja i ekvatorijalne ravni na Zemlji. Ova nepravilnost je nastala u ranim "danima" formiranja Zemlje i nastavlja da se pojavljuje u određenim vremenskim intervalima. Nauka još ne zna za ovu misteriju, zbog čega nije ustanovila period u kojem se događa ova promjena, kao ni inklinaciju Zemljine osovine. U stvari, planetarna nauka nije otkrila način na koji je nastala naša planeta. Zbog toga nauka ne može da registruje ni promjene u životu naše planete.

Stari čačanin

pre 5 godina

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.
(Miroljub, 16. januar 2019 12:23)

Blago nama kada postoje takvi kao ti kome eto mozak nije ispran.

nlooooo

pre 5 godina

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.
(Miroljub, 16. januar 2019 12:23)

Petrovicu, ti li si?

BSN

pre 5 godina

Samo da podsetim: Tesla je iz svoje laboratorije u Kolorado Springsu uspeo da, na kratko, prebaci zemljine magnetne polove na ekvator.
(zoki, 16. januar 2019 11:29)

sa 50 kW izvorom energije, varnicarem kao izvorom VF impulsa i neusmerenom antenom, Tesla ne bi mogao ni jonosferu iznad sebe da poremeti, a kamoli magnetno polje Zemlje duboko u njenopj unutrasnjosti.
--------------

tokom vremena, magnetni polovj se pomeraju. te promene su uvek pracenje raznim drugim promenama i kataklizmama.
(zoki, 16. januar 2019 11:35)

ne, nisu pracene nikakvim kataklizmama; za nekoliko stotina godina koliko traje izmena polova i slabljenje polja, nema sanse da Suncev vetar "oduva" atmosferu, a magnetno polje nece isceznuti nego ce se podeliti u "mrlje" sa kratkim i deformisanim linijama polja umesto dugih linija sever - jug kao sada; za to vreme zastitu od Suncevog vetra preuzima atmosfera pa ce se aurora videti sirom Zemlje.
-------------

Milanković je detektovao u svojim radovima promene polova na planeti zemlji koji su se dešavale u geološkoj prošlosti. Sve je to objavljeno u njegovim radovima i knjigama. Iz toga sledi, da su globalna zagrevanja/hladjenja samo jedna faza u procesu menjanja polova koja neminovno sledi.
(Nem sam k'o riba...., 16. januar 2019 11:52)

ne brkaj izmenu magnetnih polova sa pomeranjem geografskih polova i promenom osuncanosti.

Miroljub

pre 5 godina

@Ovo zvuči strašno, možda i bude posledica po čovečanstvo ali to ne znači da se nešto novo i značajno dešava, verovatno je samo ciklus koji se ponovio milion puta koliko god da planeta postoji... mi smo samo beznačajan trenutak na površini umišljeni da smo bitni i nešto značimo. Ako sagledamo realno mi smo kao neka bolest koje će se planeta rešiti u nekom trenutku...
(Čovek iz budućnosti, 16. januar 2019 10:41)

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.

BSN

pre 5 godina

U vezi sa ovim clankom i ponekim ravnomozgasem koji "argumentovano" pise da to nije istina, treba samo napomenuti da nijedna raspodela konvektivnih struja u "unutrasnjosti" ravne Zemlje (a narocito ako je nepomicna!) ne moze dati magnetno polje koje opazamo na povrsini Zemlje.
Jos jedan zadatak njihovim mastovitim teoreticarima.

BSN

pre 5 godina

Promena polova nije nista novo u istoriji Zemlje, ali jeste nevidjena u istoriji covecanstva. U bioloskim arhivama Majke Prirode nije zabelezeno nijedno masovno izumiranje koje bi bilo povezano sa obrtom magnetnih polova. Nema mesta panici ni apokalipticnim lupetanjima.
Da se nesto desava bilo je poznato jos od najranijih mapiranja magnetnog polja, kad je zapazena anomalija u juznom Atlantiku i cepanje severnog magnetnog pola izmedju Kanade i Sibira. Sada se ova promena ubrzala.

NikolaVa

pre 5 godina

Pratim ovu tematika jos od 2011 godine.Meni je sve ovo nekako ocekivano na osnovu informacija koje su mi se ,,slozile u glavi,, Naime setite se price Majanskg kalendara i 2012..... Pa onda na kraju 2013,NASA izlazi sa informacijom da je sunce obrnulo magnetno polje!!!! To he velika stvar za nas Suncev sistem i ne moguce je da nema posledica po planetu. Od te 2012 krecu pojacana ,,prskanja,, po nebu ( CHEMTRAILS),verovatno naucni pokusaj da se spremi za mogucnost ,,pada,, magnetnog polja i pokusaj spasa covecanstva.... Mozda i gresim u svemu ovome,ali po ovim vestima,nije dobro... Pozdrav svima,svako dobro

Liga Šampiona

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom............. 
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao......
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.

A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo...

pre 5 godina

Zašto se holivud od nastanka finansira od Pentagona, kao i NASA!?

Kakve veze ima vojna struktura sa umetnošću, ako prihvatimo da je "normalno" da bude vezana za nauku?

Kao imamo puteve na Mars, i čuda "neviđena"... a 250 miliona gladnih samo u Africi?

Zašto niko ne priča o dostignućima o nano i bilo kojoj novijoj tehnologiji?

Zašto se pokušava UKRASTI KOSOVO? I zašto mi na to sve pristajemo da igramo te bolesne igre?

Zašto kompas uvek ide ka sveru sa iglom, zašto je magnetizam samo na severu, ako smo na lopti? Ne može sever biti centralna sila magnetska ako smo na lopti? Mislim briga mene na čemu smo, to me neće spasiti smrti sve da sam na kornjačama koje nose slonovi, a dole mungos ispod njih jede dinosaurusa, a sve zatvoreno po kišobranom ogromnim. Već pitam vas "mudre", kojima je sve ovo navedeno "normalno" i prirodno. Da tražimo Mars, a ovde nismo čoveka nahranili?

Pobili pritom bizone, slonove, nosoroge, tigrove... genocida zilion, zbog čega, zbog slanja konzerve na Mars? Imate li vi dušu kad već um nemate?

Vas "normalne" što nigde ne vide zavere i problem, e vas treba poslati na Mars.

A ovih par stavki nje ni 0,0001% onog što bih mogao ovde da dovedem u sumnju, a vi to sledite sleplji nego oni koji slede Bibliju, Kuran, Bahgavat Gitu, Tao Te Đing i sl... ako uopšte znate šta su ove knjige :(.

ravnozemljas

pre 5 godina

loptasi, sta vam nije jasno? postavite precizno pitanje i dobivate precizan odgovor. Ovako samo mlatite praznu slamu. Magnetni polovi nemaju veze sa fizuckim oblikom tela. To kaze fizika u teoriji i praksi...

Nem sam k'o riba....

pre 5 godina

Da se upola forsirao Milanković u ovoj zemlji, kao što se radilo sa Teslom, onda bi ovaj članak bio razumljiv većini populacije. Severni pol se pomera prema Sibiru, prema reci Pečori i to je proces za koji se zna decenijama. Milanković je detektovao u svojim radovima promene polova na planeti zemlji koji su se dešavale u geološkoj prošlosti. Sve je to objavljeno u njegovim radovima i knjigama. Iz toga sledi, da su globalna zagrevanja/hladjenja samo jedna faza u procesu menjanja polova koja neminovno sledi.

PFC45Zg

pre 5 godina

Dolazi ono sto je najavljeno, spremite se. Pod jedan, prestanite da jedete zivotinje.
(Orwell Vegan, 16. januar 2019 10:33)

Pravda za biljke! Jesi nekad slušao plač salate, osetio tugu kad bezdušni seljak nožem prikolje glavicu kupusa, patnju šargarepe dok je gule i kuvaju? Bezdušni vegani.

Ravna je

pre 5 godina

El može neko od "ravničara" da mi objasni kako je ovo moguće?
(Kraba, 16. januar 2019 10:19)

evo ja bih ti objasnio ali mi nikad ne objave komentar...tako da... uzivaj u svom imaginarnom univerzumu.

zoki

pre 5 godina

Samo da podsetim: Tesla je iz svoje laboratorije u Kolorado Springsu uspeo da, na kratko, prebaci zemljine magnetne polove na ekvator. A za one koji ne znaju, juzni magnetni pol se nalazi na severnom magnetnom polu, i obratno, severni magnetni na juznom geografskom.

Pozdravlja vas Stenli Kjubrik

pre 5 godina

@ kraba
Nisam Ravnozemljas mada ta teorija uopste nije za potcenjivsnje jer objasnjava mnoge stvari koje Globudarska ne moze.
Dakle, jesi ti prijatelju ili ja ili bilo ko od nas mogao da vidi ili proveri na bilo koji nacin to sto je ovde napisano? Ili jednostavno prihvatas kao istinio to sto se nepise od strane tamo nekih "naucnika" - Argumentum ab auctoritate.

Smuleco

pre 5 godina

Kako je naša planeta jedan filigranski istančan sistem, u kome čak i relativno male promene, mogu dovesti do velikih posledica. Zavisi od toliko varijabli koje su spregnute i međusobno prožete, a posledično daju jedan divni svet, svet u kome živimo. Uzimamo stvari, "zdravo za gotovo", bez razmišljanja o našoj jedinoj, divnoj Zemlji, kojoj SVE dugujemo:).

itd

pre 5 godina

Tako da, ništa od ledenog doba. I, ko je otkazao stabilni telefon, da ga vrati, pošto mobilni neće funkcionisati. I, struja neće biti redovna, pa sakupljajmo drva da se grejemo na zimu. I, pitanje je kako ćemo podići novac iz banke pošto njihov sistem neće raditi. Ko je navikao na internet neka se na vreme odvikne, ali... ko živi od klađenja neka se ne brine – kladionice će se već najbolje snaći. one uvek dobijaju pa da se i sav svet preokerene a ne samo magnetni polovi. Ko ne ume da se snađe bez GPS, neka na vreme kupi mape. ko ima negde malo zemlje neka na vreme posadi nešto krompira i luka, jer se ne zna kako ćemo se prehranjivati. A ko ipak krene na more, neka ponese jednu kofu kiselog mleka pošto kreme za sunce neće moći mnogo da pomognu. Itditd...

Čovek iz budućnosti

pre 5 godina

Ovo zvuči strašno, možda i bude posledica po čovečanstvo ali to ne znači da se nešto novo i značajno dešava, verovatno je samo ciklus koji se ponovio milion puta koliko god da planeta postoji... mi smo samo beznačajan trenutak na površini umišljeni da smo bitni i nešto značimo. Ako sagledamo realno mi smo kao neka bolest koje će se planeta rešiti u nekom trenutku...

zoki

pre 5 godina

To ce se kad tad dogoditi. Sve se menja, a mi smo mali mravi, sa manje izgleda za prezivljavanje od onih pravih mrava, a mikroorganizme da i ne pominjemo! Najvece je sacinjeno od najmanjeg. Toliko o tome.

Čovek iz budućnosti

pre 5 godina

Ovo zvuči strašno, možda i bude posledica po čovečanstvo ali to ne znači da se nešto novo i značajno dešava, verovatno je samo ciklus koji se ponovio milion puta koliko god da planeta postoji... mi smo samo beznačajan trenutak na površini umišljeni da smo bitni i nešto značimo. Ako sagledamo realno mi smo kao neka bolest koje će se planeta rešiti u nekom trenutku...

itd

pre 5 godina

Tako da, ništa od ledenog doba. I, ko je otkazao stabilni telefon, da ga vrati, pošto mobilni neće funkcionisati. I, struja neće biti redovna, pa sakupljajmo drva da se grejemo na zimu. I, pitanje je kako ćemo podići novac iz banke pošto njihov sistem neće raditi. Ko je navikao na internet neka se na vreme odvikne, ali... ko živi od klađenja neka se ne brine – kladionice će se već najbolje snaći. one uvek dobijaju pa da se i sav svet preokerene a ne samo magnetni polovi. Ko ne ume da se snađe bez GPS, neka na vreme kupi mape. ko ima negde malo zemlje neka na vreme posadi nešto krompira i luka, jer se ne zna kako ćemo se prehranjivati. A ko ipak krene na more, neka ponese jednu kofu kiselog mleka pošto kreme za sunce neće moći mnogo da pomognu. Itditd...

Smuleco

pre 5 godina

Kako je naša planeta jedan filigranski istančan sistem, u kome čak i relativno male promene, mogu dovesti do velikih posledica. Zavisi od toliko varijabli koje su spregnute i međusobno prožete, a posledično daju jedan divni svet, svet u kome živimo. Uzimamo stvari, "zdravo za gotovo", bez razmišljanja o našoj jedinoj, divnoj Zemlji, kojoj SVE dugujemo:).

PFC45Zg

pre 5 godina

Dolazi ono sto je najavljeno, spremite se. Pod jedan, prestanite da jedete zivotinje.
(Orwell Vegan, 16. januar 2019 10:33)

Pravda za biljke! Jesi nekad slušao plač salate, osetio tugu kad bezdušni seljak nožem prikolje glavicu kupusa, patnju šargarepe dok je gule i kuvaju? Bezdušni vegani.

Nem sam k'o riba....

pre 5 godina

Da se upola forsirao Milanković u ovoj zemlji, kao što se radilo sa Teslom, onda bi ovaj članak bio razumljiv većini populacije. Severni pol se pomera prema Sibiru, prema reci Pečori i to je proces za koji se zna decenijama. Milanković je detektovao u svojim radovima promene polova na planeti zemlji koji su se dešavale u geološkoj prošlosti. Sve je to objavljeno u njegovim radovima i knjigama. Iz toga sledi, da su globalna zagrevanja/hladjenja samo jedna faza u procesu menjanja polova koja neminovno sledi.

zoki

pre 5 godina

To ce se kad tad dogoditi. Sve se menja, a mi smo mali mravi, sa manje izgleda za prezivljavanje od onih pravih mrava, a mikroorganizme da i ne pominjemo! Najvece je sacinjeno od najmanjeg. Toliko o tome.

BSN

pre 5 godina

Promena polova nije nista novo u istoriji Zemlje, ali jeste nevidjena u istoriji covecanstva. U bioloskim arhivama Majke Prirode nije zabelezeno nijedno masovno izumiranje koje bi bilo povezano sa obrtom magnetnih polova. Nema mesta panici ni apokalipticnim lupetanjima.
Da se nesto desava bilo je poznato jos od najranijih mapiranja magnetnog polja, kad je zapazena anomalija u juznom Atlantiku i cepanje severnog magnetnog pola izmedju Kanade i Sibira. Sada se ova promena ubrzala.

BSN

pre 5 godina

U vezi sa ovim clankom i ponekim ravnomozgasem koji "argumentovano" pise da to nije istina, treba samo napomenuti da nijedna raspodela konvektivnih struja u "unutrasnjosti" ravne Zemlje (a narocito ako je nepomicna!) ne moze dati magnetno polje koje opazamo na povrsini Zemlje.
Jos jedan zadatak njihovim mastovitim teoreticarima.

Mila

pre 5 godina

Nas nobelovac je bio sigurno covek kome glava nije sluzila samo za cesljanje pa je onako "iz rukava istresao" ovu recenicu..."nije najveca budala onaj koji ne zna da cita vec onaj koji misli da je sve sto procita istina.
Kraj

Pravopolac

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom...…..
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao......
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)

Ti kako hoces, ali ja praznujem sever po naski.

Liga Šampiona

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom............. 
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao......
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.

A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo...

pre 5 godina

Zašto se holivud od nastanka finansira od Pentagona, kao i NASA!?

Kakve veze ima vojna struktura sa umetnošću, ako prihvatimo da je "normalno" da bude vezana za nauku?

Kao imamo puteve na Mars, i čuda "neviđena"... a 250 miliona gladnih samo u Africi?

Zašto niko ne priča o dostignućima o nano i bilo kojoj novijoj tehnologiji?

Zašto se pokušava UKRASTI KOSOVO? I zašto mi na to sve pristajemo da igramo te bolesne igre?

Zašto kompas uvek ide ka sveru sa iglom, zašto je magnetizam samo na severu, ako smo na lopti? Ne može sever biti centralna sila magnetska ako smo na lopti? Mislim briga mene na čemu smo, to me neće spasiti smrti sve da sam na kornjačama koje nose slonovi, a dole mungos ispod njih jede dinosaurusa, a sve zatvoreno po kišobranom ogromnim. Već pitam vas "mudre", kojima je sve ovo navedeno "normalno" i prirodno. Da tražimo Mars, a ovde nismo čoveka nahranili?

Pobili pritom bizone, slonove, nosoroge, tigrove... genocida zilion, zbog čega, zbog slanja konzerve na Mars? Imate li vi dušu kad već um nemate?

Vas "normalne" što nigde ne vide zavere i problem, e vas treba poslati na Mars.

A ovih par stavki nje ni 0,0001% onog što bih mogao ovde da dovedem u sumnju, a vi to sledite sleplji nego oni koji slede Bibliju, Kuran, Bahgavat Gitu, Tao Te Đing i sl... ako uopšte znate šta su ove knjige :(.

nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom.............  
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao...... 
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
pre GPSa ljudi su određivali sever po zvezdama i uostalom ako nisi razumeo neće se fizički obrnuti, tj. nećeš završiti naglavačke. poz

knjaz

pre 5 godina

Ovo je zavera da se naša deca iskvare i promenu polove, a ne kako je Bog zapoveda, da postoji muški i žena da se boji muža rađa decu čuva Srpstvo i našu tradiciju.

Miroljub

pre 5 godina

@Ovo zvuči strašno, možda i bude posledica po čovečanstvo ali to ne znači da se nešto novo i značajno dešava, verovatno je samo ciklus koji se ponovio milion puta koliko god da planeta postoji... mi smo samo beznačajan trenutak na površini umišljeni da smo bitni i nešto značimo. Ako sagledamo realno mi smo kao neka bolest koje će se planeta rešiti u nekom trenutku...
(Čovek iz budućnosti, 16. januar 2019 10:41)

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.

ravnozemljas

pre 5 godina

loptasi, sta vam nije jasno? postavite precizno pitanje i dobivate precizan odgovor. Ovako samo mlatite praznu slamu. Magnetni polovi nemaju veze sa fizuckim oblikom tela. To kaze fizika u teoriji i praksi...

Pozdravlja vas Stenli Kjubrik

pre 5 godina

@ kraba
Nisam Ravnozemljas mada ta teorija uopste nije za potcenjivsnje jer objasnjava mnoge stvari koje Globudarska ne moze.
Dakle, jesi ti prijatelju ili ja ili bilo ko od nas mogao da vidi ili proveri na bilo koji nacin to sto je ovde napisano? Ili jednostavno prihvatas kao istinio to sto se nepise od strane tamo nekih "naucnika" - Argumentum ab auctoritate.

NikolaVa

pre 5 godina

Pratim ovu tematika jos od 2011 godine.Meni je sve ovo nekako ocekivano na osnovu informacija koje su mi se ,,slozile u glavi,, Naime setite se price Majanskg kalendara i 2012..... Pa onda na kraju 2013,NASA izlazi sa informacijom da je sunce obrnulo magnetno polje!!!! To he velika stvar za nas Suncev sistem i ne moguce je da nema posledica po planetu. Od te 2012 krecu pojacana ,,prskanja,, po nebu ( CHEMTRAILS),verovatno naucni pokusaj da se spremi za mogucnost ,,pada,, magnetnog polja i pokusaj spasa covecanstva.... Mozda i gresim u svemu ovome,ali po ovim vestima,nije dobro... Pozdrav svima,svako dobro

laki

pre 5 godina

@bobetko
hrki, te maantre koje pominje nisu dosle od ljudi koji drze ikone na zidu vec od onih u koje slepo gledas kao i rijalitiji, pornografija i razna druga zla jer je njihov bog dolar a ti hrki hejtuj negde drugde

Ravna je

pre 5 godina

El može neko od "ravničara" da mi objasni kako je ovo moguće?
(Kraba, 16. januar 2019 10:19)

evo ja bih ti objasnio ali mi nikad ne objave komentar...tako da... uzivaj u svom imaginarnom univerzumu.

NoName

pre 5 godina

Koliko bolida ovde, koji nista nisu naucili u osnovnoj skoli. Postoji severni pol i juzni pol. A postoje i magnetni polovi, koji nisu na istom mestu kao i polovi po kojima se zemlja obrce. Cak ni ti polovi po kojima se Zemlja obrce nisu ravni, precizni, nego se "ljulja". Sasvim normalna stvar. Cak i to zamena polova je sasvim normlana stvar. Pozdravio vas Univerzum i fizika stvari.

BSN

pre 5 godina

(Mila, 16. januar 2019 16:56)

Meni se vise dopada ona "Dođu tako ponekad vremena, kada pamet
zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati. Zato što mogu i što se usuđuju da o svačemu svašta kažu, oni misle da sve znaju.".

Kraj krajeva.

Shamgar

pre 5 godina

U predhodnih 150 godina zemljino magnetno polje je oslabilo 10-15%, sto je mag. polje jace to je zemlja toplija. Naucnici su utvrdili da zivot na zemlji ne bi mogao da postoji pre 20 000g jer je planeta bila pretopla i tu postoji veliki problem sa datiranjem zivota na zemlji koji je navodno nastao pre 3.5 milijarde. god.
Da ne dodje do zabune, pricamo o celokupnoj snazi magnetnog polja i ona drasticno opada. Dinamo teorija ne moze da objasni nista od ovoga jer da bi bila tacna mora da ispuni dve stavke:
-Mora da postoji tecno jezgro
-Magnetno polje mora biti blago van ose rotiranja.
Ako je ova teorija tacna, a nije, zasto onda Merkur koji ima cvrsto jezgro ima i dalje magnetno polje? Zasto Jupiterov mesec Ganimeda, takodje ima cvrsto jezgro, ima magnetno polje? Zasto je Saturnovo mag. polje savrseno poravnato sa osom? Zasto je Neptunovo mag. polje daleko od ose? Zasto Mars koji nema magnetno polje, a nekada je imao, ima cvrsto jezgro? Dinamo teorija se uklapa ocajnicki samo sa zemljom. Ovo je samo jedan od primera zasto zivot nije star 3.5 milijarde. god. Ima ih jos mnogo. Sve zivo i nezivo je stvorio Bog tvorac i nema govora o slucajnostima.

zoki

pre 5 godina

Samo da podsetim: Tesla je iz svoje laboratorije u Kolorado Springsu uspeo da, na kratko, prebaci zemljine magnetne polove na ekvator. A za one koji ne znaju, juzni magnetni pol se nalazi na severnom magnetnom polu, i obratno, severni magnetni na juznom geografskom.

Usamljeni vuk

pre 5 godina

@A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo..., 16. januar 2019 12:04)

Previse gledas Youtube, opusti se, uzivaj u zivotu ,procitaj neku knjigu, koristice ti ;)

nlooooo

pre 5 godina

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.
(Miroljub, 16. januar 2019 12:23)

Petrovicu, ti li si?

Svetovid

pre 5 godina

Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
(Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)
Pa to je i urađeno prihvatanjem jevrejske vere, jevrejskog boga i jevrejskog proroka. Samo da znaš, bilo je i tada ljudi koji su govorili da time gube svoj identitet i verovatno nisu ni sami verovali koliko su bili u pravu. Svejedno, bili su brutalno istrebljeni.
Taj "identitet" koji bi ti sada da očuvaš je tuđ, i sada i oduvek.

Stari čačanin

pre 5 godina

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.
(Miroljub, 16. januar 2019 12:23)

Blago nama kada postoje takvi kao ti kome eto mozak nije ispran.

BSN

pre 5 godina

Samo da podsetim: Tesla je iz svoje laboratorije u Kolorado Springsu uspeo da, na kratko, prebaci zemljine magnetne polove na ekvator.
(zoki, 16. januar 2019 11:29)

sa 50 kW izvorom energije, varnicarem kao izvorom VF impulsa i neusmerenom antenom, Tesla ne bi mogao ni jonosferu iznad sebe da poremeti, a kamoli magnetno polje Zemlje duboko u njenopj unutrasnjosti.
--------------

tokom vremena, magnetni polovj se pomeraju. te promene su uvek pracenje raznim drugim promenama i kataklizmama.
(zoki, 16. januar 2019 11:35)

ne, nisu pracene nikakvim kataklizmama; za nekoliko stotina godina koliko traje izmena polova i slabljenje polja, nema sanse da Suncev vetar "oduva" atmosferu, a magnetno polje nece isceznuti nego ce se podeliti u "mrlje" sa kratkim i deformisanim linijama polja umesto dugih linija sever - jug kao sada; za to vreme zastitu od Suncevog vetra preuzima atmosfera pa ce se aurora videti sirom Zemlje.
-------------

Milanković je detektovao u svojim radovima promene polova na planeti zemlji koji su se dešavale u geološkoj prošlosti. Sve je to objavljeno u njegovim radovima i knjigama. Iz toga sledi, da su globalna zagrevanja/hladjenja samo jedna faza u procesu menjanja polova koja neminovno sledi.
(Nem sam k'o riba...., 16. januar 2019 11:52)

ne brkaj izmenu magnetnih polova sa pomeranjem geografskih polova i promenom osuncanosti.

udav

pre 5 godina

@ravnozemljas tako je, ima veze sa tecnim metalnim jezgrom unutar lopte. hoces onda da mi kazes da ravna zemlja ima “oplatu” od tecnog metala? i da ako je staticna moze da generise magnetno polje? toliki teleskopi ne pronadjose ni jedno nebesko telo ravnog oblina, nego su sva iskljucivo loptasta, zasto bi kog djavola zemlja bila ravna? daj ne zamajavaj se, nego knjigu u sake i malo posmatranja sveta oko sebe ne bi ti skodilo.

Mr M

pre 5 godina

@A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo
Druze kompas nigde ne ide sa iglom nego se igla namesta u pravcu sever jug sto je i logicno zato sto prati magnetno polje (posto je i sama namagnestisana).

ajde daj druga pitanja, ali lakse je da kucas na google, ako znas engleski dobices vrlo ozbiljne odgovore na sva pitanja.

achitwn

pre 5 godina

Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
(Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)
Za pocetak da prihvatiomo revizionirani Julian calendar, tj Milankovicev.

miloš kapor

pre 5 godina

Zemljini magnetni polovi mijenjaju položaj zbog promjene ugla između Zemljine osovine obrtanja i ekvatorijalne ravni na Zemlji. Ova nepravilnost je nastala u ranim "danima" formiranja Zemlje i nastavlja da se pojavljuje u određenim vremenskim intervalima. Nauka još ne zna za ovu misteriju, zbog čega nije ustanovila period u kojem se događa ova promjena, kao ni inklinaciju Zemljine osovine. U stvari, planetarna nauka nije otkrila način na koji je nastala naša planeta. Zbog toga nauka ne može da registruje ni promjene u životu naše planete.

Tvoje ime

pre 5 godina

Da li to znači da će se zameniti muški i ženski pol...i onda će neki mene da muva umesto ja neku o_O
(Brdjanin, 16. januar 2019 10:25)

Upravo tako,neki ce tebi da vikne a ti neces nikojoj.

A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo...

pre 5 godina

Zašto se holivud od nastanka finansira od Pentagona, kao i NASA!?

Kakve veze ima vojna struktura sa umetnošću, ako prihvatimo da je "normalno" da bude vezana za nauku?

Kao imamo puteve na Mars, i čuda "neviđena"... a 250 miliona gladnih samo u Africi?

Zašto niko ne priča o dostignućima o nano i bilo kojoj novijoj tehnologiji?

Zašto se pokušava UKRASTI KOSOVO? I zašto mi na to sve pristajemo da igramo te bolesne igre?

Zašto kompas uvek ide ka sveru sa iglom, zašto je magnetizam samo na severu, ako smo na lopti? Ne može sever biti centralna sila magnetska ako smo na lopti? Mislim briga mene na čemu smo, to me neće spasiti smrti sve da sam na kornjačama koje nose slonovi, a dole mungos ispod njih jede dinosaurusa, a sve zatvoreno po kišobranom ogromnim. Već pitam vas "mudre", kojima je sve ovo navedeno "normalno" i prirodno. Da tražimo Mars, a ovde nismo čoveka nahranili?

Pobili pritom bizone, slonove, nosoroge, tigrove... genocida zilion, zbog čega, zbog slanja konzerve na Mars? Imate li vi dušu kad već um nemate?

Vas "normalne" što nigde ne vide zavere i problem, e vas treba poslati na Mars.

A ovih par stavki nje ni 0,0001% onog što bih mogao ovde da dovedem u sumnju, a vi to sledite sleplji nego oni koji slede Bibliju, Kuran, Bahgavat Gitu, Tao Te Đing i sl... ako uopšte znate šta su ove knjige :(.

NikolaVa

pre 5 godina

Pratim ovu tematika jos od 2011 godine.Meni je sve ovo nekako ocekivano na osnovu informacija koje su mi se ,,slozile u glavi,, Naime setite se price Majanskg kalendara i 2012..... Pa onda na kraju 2013,NASA izlazi sa informacijom da je sunce obrnulo magnetno polje!!!! To he velika stvar za nas Suncev sistem i ne moguce je da nema posledica po planetu. Od te 2012 krecu pojacana ,,prskanja,, po nebu ( CHEMTRAILS),verovatno naucni pokusaj da se spremi za mogucnost ,,pada,, magnetnog polja i pokusaj spasa covecanstva.... Mozda i gresim u svemu ovome,ali po ovim vestima,nije dobro... Pozdrav svima,svako dobro

Miroljub

pre 5 godina

@Ovo zvuči strašno, možda i bude posledica po čovečanstvo ali to ne znači da se nešto novo i značajno dešava, verovatno je samo ciklus koji se ponovio milion puta koliko god da planeta postoji... mi smo samo beznačajan trenutak na površini umišljeni da smo bitni i nešto značimo. Ako sagledamo realno mi smo kao neka bolest koje će se planeta rešiti u nekom trenutku...
(Čovek iz budućnosti, 16. januar 2019 10:41)

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.

ravnozemljas

pre 5 godina

loptasi, sta vam nije jasno? postavite precizno pitanje i dobivate precizan odgovor. Ovako samo mlatite praznu slamu. Magnetni polovi nemaju veze sa fizuckim oblikom tela. To kaze fizika u teoriji i praksi...

zoki

pre 5 godina

Samo da podsetim: Tesla je iz svoje laboratorije u Kolorado Springsu uspeo da, na kratko, prebaci zemljine magnetne polove na ekvator. A za one koji ne znaju, juzni magnetni pol se nalazi na severnom magnetnom polu, i obratno, severni magnetni na juznom geografskom.

Pozdravlja vas Stenli Kjubrik

pre 5 godina

@ kraba
Nisam Ravnozemljas mada ta teorija uopste nije za potcenjivsnje jer objasnjava mnoge stvari koje Globudarska ne moze.
Dakle, jesi ti prijatelju ili ja ili bilo ko od nas mogao da vidi ili proveri na bilo koji nacin to sto je ovde napisano? Ili jednostavno prihvatas kao istinio to sto se nepise od strane tamo nekih "naucnika" - Argumentum ab auctoritate.

Ravna je

pre 5 godina

El može neko od "ravničara" da mi objasni kako je ovo moguće?
(Kraba, 16. januar 2019 10:19)

evo ja bih ti objasnio ali mi nikad ne objave komentar...tako da... uzivaj u svom imaginarnom univerzumu.

itd

pre 5 godina

Tako da, ništa od ledenog doba. I, ko je otkazao stabilni telefon, da ga vrati, pošto mobilni neće funkcionisati. I, struja neće biti redovna, pa sakupljajmo drva da se grejemo na zimu. I, pitanje je kako ćemo podići novac iz banke pošto njihov sistem neće raditi. Ko je navikao na internet neka se na vreme odvikne, ali... ko živi od klađenja neka se ne brine – kladionice će se već najbolje snaći. one uvek dobijaju pa da se i sav svet preokerene a ne samo magnetni polovi. Ko ne ume da se snađe bez GPS, neka na vreme kupi mape. ko ima negde malo zemlje neka na vreme posadi nešto krompira i luka, jer se ne zna kako ćemo se prehranjivati. A ko ipak krene na more, neka ponese jednu kofu kiselog mleka pošto kreme za sunce neće moći mnogo da pomognu. Itditd...

Liga Šampiona

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom............. 
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao......
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.

knjaz

pre 5 godina

Ovo je zavera da se naša deca iskvare i promenu polove, a ne kako je Bog zapoveda, da postoji muški i žena da se boji muža rađa decu čuva Srpstvo i našu tradiciju.

Čovek iz budućnosti

pre 5 godina

Ovo zvuči strašno, možda i bude posledica po čovečanstvo ali to ne znači da se nešto novo i značajno dešava, verovatno je samo ciklus koji se ponovio milion puta koliko god da planeta postoji... mi smo samo beznačajan trenutak na površini umišljeni da smo bitni i nešto značimo. Ako sagledamo realno mi smo kao neka bolest koje će se planeta rešiti u nekom trenutku...

Shamgar

pre 5 godina

U predhodnih 150 godina zemljino magnetno polje je oslabilo 10-15%, sto je mag. polje jace to je zemlja toplija. Naucnici su utvrdili da zivot na zemlji ne bi mogao da postoji pre 20 000g jer je planeta bila pretopla i tu postoji veliki problem sa datiranjem zivota na zemlji koji je navodno nastao pre 3.5 milijarde. god.
Da ne dodje do zabune, pricamo o celokupnoj snazi magnetnog polja i ona drasticno opada. Dinamo teorija ne moze da objasni nista od ovoga jer da bi bila tacna mora da ispuni dve stavke:
-Mora da postoji tecno jezgro
-Magnetno polje mora biti blago van ose rotiranja.
Ako je ova teorija tacna, a nije, zasto onda Merkur koji ima cvrsto jezgro ima i dalje magnetno polje? Zasto Jupiterov mesec Ganimeda, takodje ima cvrsto jezgro, ima magnetno polje? Zasto je Saturnovo mag. polje savrseno poravnato sa osom? Zasto je Neptunovo mag. polje daleko od ose? Zasto Mars koji nema magnetno polje, a nekada je imao, ima cvrsto jezgro? Dinamo teorija se uklapa ocajnicki samo sa zemljom. Ovo je samo jedan od primera zasto zivot nije star 3.5 milijarde. god. Ima ih jos mnogo. Sve zivo i nezivo je stvorio Bog tvorac i nema govora o slucajnostima.

Mila

pre 5 godina

Nas nobelovac je bio sigurno covek kome glava nije sluzila samo za cesljanje pa je onako "iz rukava istresao" ovu recenicu..."nije najveca budala onaj koji ne zna da cita vec onaj koji misli da je sve sto procita istina.
Kraj

Smuleco

pre 5 godina

Kako je naša planeta jedan filigranski istančan sistem, u kome čak i relativno male promene, mogu dovesti do velikih posledica. Zavisi od toliko varijabli koje su spregnute i međusobno prožete, a posledično daju jedan divni svet, svet u kome živimo. Uzimamo stvari, "zdravo za gotovo", bez razmišljanja o našoj jedinoj, divnoj Zemlji, kojoj SVE dugujemo:).

BSN

pre 5 godina

U vezi sa ovim clankom i ponekim ravnomozgasem koji "argumentovano" pise da to nije istina, treba samo napomenuti da nijedna raspodela konvektivnih struja u "unutrasnjosti" ravne Zemlje (a narocito ako je nepomicna!) ne moze dati magnetno polje koje opazamo na povrsini Zemlje.
Jos jedan zadatak njihovim mastovitim teoreticarima.

zoki

pre 5 godina

To ce se kad tad dogoditi. Sve se menja, a mi smo mali mravi, sa manje izgleda za prezivljavanje od onih pravih mrava, a mikroorganizme da i ne pominjemo! Najvece je sacinjeno od najmanjeg. Toliko o tome.

BSN

pre 5 godina

Promena polova nije nista novo u istoriji Zemlje, ali jeste nevidjena u istoriji covecanstva. U bioloskim arhivama Majke Prirode nije zabelezeno nijedno masovno izumiranje koje bi bilo povezano sa obrtom magnetnih polova. Nema mesta panici ni apokalipticnim lupetanjima.
Da se nesto desava bilo je poznato jos od najranijih mapiranja magnetnog polja, kad je zapazena anomalija u juznom Atlantiku i cepanje severnog magnetnog pola izmedju Kanade i Sibira. Sada se ova promena ubrzala.

nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom.............  
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao...... 
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
pre GPSa ljudi su određivali sever po zvezdama i uostalom ako nisi razumeo neće se fizički obrnuti, tj. nećeš završiti naglavačke. poz

Nem sam k'o riba....

pre 5 godina

Da se upola forsirao Milanković u ovoj zemlji, kao što se radilo sa Teslom, onda bi ovaj članak bio razumljiv većini populacije. Severni pol se pomera prema Sibiru, prema reci Pečori i to je proces za koji se zna decenijama. Milanković je detektovao u svojim radovima promene polova na planeti zemlji koji su se dešavale u geološkoj prošlosti. Sve je to objavljeno u njegovim radovima i knjigama. Iz toga sledi, da su globalna zagrevanja/hladjenja samo jedna faza u procesu menjanja polova koja neminovno sledi.

laki

pre 5 godina

@bobetko
hrki, te maantre koje pominje nisu dosle od ljudi koji drze ikone na zidu vec od onih u koje slepo gledas kao i rijalitiji, pornografija i razna druga zla jer je njihov bog dolar a ti hrki hejtuj negde drugde

PFC45Zg

pre 5 godina

Dolazi ono sto je najavljeno, spremite se. Pod jedan, prestanite da jedete zivotinje.
(Orwell Vegan, 16. januar 2019 10:33)

Pravda za biljke! Jesi nekad slušao plač salate, osetio tugu kad bezdušni seljak nožem prikolje glavicu kupusa, patnju šargarepe dok je gule i kuvaju? Bezdušni vegani.

Pravopolac

pre 5 godina

mi ponositi pravoslavci drzacemo se severnog pola po starom...…..
ikone zadrzite na zidovima ...ne menjajte ugao......
(bobetko, 16. januar 2019 10:44)
Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)

Ti kako hoces, ali ja praznujem sever po naski.

miloš kapor

pre 5 godina

Zemljini magnetni polovi mijenjaju položaj zbog promjene ugla između Zemljine osovine obrtanja i ekvatorijalne ravni na Zemlji. Ova nepravilnost je nastala u ranim "danima" formiranja Zemlje i nastavlja da se pojavljuje u određenim vremenskim intervalima. Nauka još ne zna za ovu misteriju, zbog čega nije ustanovila period u kojem se događa ova promjena, kao ni inklinaciju Zemljine osovine. U stvari, planetarna nauka nije otkrila način na koji je nastala naša planeta. Zbog toga nauka ne može da registruje ni promjene u životu naše planete.

Usamljeni vuk

pre 5 godina

@A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo..., 16. januar 2019 12:04)

Previse gledas Youtube, opusti se, uzivaj u zivotu ,procitaj neku knjigu, koristice ti ;)

NoName

pre 5 godina

Koliko bolida ovde, koji nista nisu naucili u osnovnoj skoli. Postoji severni pol i juzni pol. A postoje i magnetni polovi, koji nisu na istom mestu kao i polovi po kojima se zemlja obrce. Cak ni ti polovi po kojima se Zemlja obrce nisu ravni, precizni, nego se "ljulja". Sasvim normalna stvar. Cak i to zamena polova je sasvim normlana stvar. Pozdravio vas Univerzum i fizika stvari.

Svetovid

pre 5 godina

Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
(Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)
Pa to je i urađeno prihvatanjem jevrejske vere, jevrejskog boga i jevrejskog proroka. Samo da znaš, bilo je i tada ljudi koji su govorili da time gube svoj identitet i verovatno nisu ni sami verovali koliko su bili u pravu. Svejedno, bili su brutalno istrebljeni.
Taj "identitet" koji bi ti sada da očuvaš je tuđ, i sada i oduvek.

Stari čačanin

pre 5 godina

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.
(Miroljub, 16. januar 2019 12:23)

Blago nama kada postoje takvi kao ti kome eto mozak nije ispran.

udav

pre 5 godina

@ravnozemljas tako je, ima veze sa tecnim metalnim jezgrom unutar lopte. hoces onda da mi kazes da ravna zemlja ima “oplatu” od tecnog metala? i da ako je staticna moze da generise magnetno polje? toliki teleskopi ne pronadjose ni jedno nebesko telo ravnog oblina, nego su sva iskljucivo loptasta, zasto bi kog djavola zemlja bila ravna? daj ne zamajavaj se, nego knjigu u sake i malo posmatranja sveta oko sebe ne bi ti skodilo.

Mr M

pre 5 godina

@A ovi pisci skupocenih bajki iz privatne agencije SAD, neće još dugo
Druze kompas nigde ne ide sa iglom nego se igla namesta u pravcu sever jug sto je i logicno zato sto prati magnetno polje (posto je i sama namagnestisana).

ajde daj druga pitanja, ali lakse je da kucas na google, ako znas engleski dobices vrlo ozbiljne odgovore na sva pitanja.

BSN

pre 5 godina

(Mila, 16. januar 2019 16:56)

Meni se vise dopada ona "Dođu tako ponekad vremena, kada pamet
zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati. Zato što mogu i što se usuđuju da o svačemu svašta kažu, oni misle da sve znaju.".

Kraj krajeva.

BSN

pre 5 godina

Samo da podsetim: Tesla je iz svoje laboratorije u Kolorado Springsu uspeo da, na kratko, prebaci zemljine magnetne polove na ekvator.
(zoki, 16. januar 2019 11:29)

sa 50 kW izvorom energije, varnicarem kao izvorom VF impulsa i neusmerenom antenom, Tesla ne bi mogao ni jonosferu iznad sebe da poremeti, a kamoli magnetno polje Zemlje duboko u njenopj unutrasnjosti.
--------------

tokom vremena, magnetni polovj se pomeraju. te promene su uvek pracenje raznim drugim promenama i kataklizmama.
(zoki, 16. januar 2019 11:35)

ne, nisu pracene nikakvim kataklizmama; za nekoliko stotina godina koliko traje izmena polova i slabljenje polja, nema sanse da Suncev vetar "oduva" atmosferu, a magnetno polje nece isceznuti nego ce se podeliti u "mrlje" sa kratkim i deformisanim linijama polja umesto dugih linija sever - jug kao sada; za to vreme zastitu od Suncevog vetra preuzima atmosfera pa ce se aurora videti sirom Zemlje.
-------------

Milanković je detektovao u svojim radovima promene polova na planeti zemlji koji su se dešavale u geološkoj prošlosti. Sve je to objavljeno u njegovim radovima i knjigama. Iz toga sledi, da su globalna zagrevanja/hladjenja samo jedna faza u procesu menjanja polova koja neminovno sledi.
(Nem sam k'o riba...., 16. januar 2019 11:52)

ne brkaj izmenu magnetnih polova sa pomeranjem geografskih polova i promenom osuncanosti.

nlooooo

pre 5 godina

Upravo to je i uspela Satanina obmana, da nismo bitni. Plus malo nesvesnih citata agenta iz Matriksa. Nisi ni svestan koliko ti je ispran mozak.
(Miroljub, 16. januar 2019 12:23)

Petrovicu, ti li si?

achitwn

pre 5 godina

Nisam zadrt ali u čemu je poenta, šta treba da uzmemo drugu veru i spalimo ikone? To što postoje verski fanatici ne znači da ne postoje jednake budale koje predlažu kontra stvari.
(Liga Šampiona, 16. januar 2019 12:36)
Za pocetak da prihvatiomo revizionirani Julian calendar, tj Milankovicev.

Tvoje ime

pre 5 godina

Da li to znači da će se zameniti muški i ženski pol...i onda će neki mene da muva umesto ja neku o_O
(Brdjanin, 16. januar 2019 10:25)

Upravo tako,neki ce tebi da vikne a ti neces nikojoj.