Sreda, 01.08.2018.

11:00

Protiv najboljih mora sa najboljima

Izvor: Luka Nikoliæ

Protiv najboljih mora sa najboljima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

dure

pre 5 godina

Otkad su "strucnjaci" preuzeli sport, ovde kosarku, rezultat moze biti samo jedan! Po svaku cenu proterati ljude koji se bave kosarkom ceo zivot(Vujosevic) "da bi se na silu postao sampion, jer kako su se isti enormno licno obogatili, misle da se lopovlukom moze i u sportu postići!

Predgrađe je važnije od Srbije

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.
(Poštovalac_stručnjak, 1. avgust 2018 14:30)

Hajde, (ne)stručnjače, priznaj da ti Đorđević smeta iz sasvim drugih razloga od onih koje si naveo. A pominjanje Radonjića u kontekstu reprezentacije, jasno pokazuje šta ti u stvari leži na srcu (a to nije reprezentacija).

miro

pre 5 godina

stvarno bi bilo lepo da u Kini i na Olimpijadi igramo sa najjačom postavom.
posle olimpijade će se povući Teo i Beli, pa će Jokara i Bogdan, nadam se, predvoditi reprezentaciju na OI 2024.

SrbinsonKruso

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.
(Poštovalac_stručnjak, 1. avgust 2018 14:30)
Pa ja više volim domaćeg trenera nego stranog... Sale je podigao reprezentaciju iz pada...Sale je za većinu nas u odnosu na Jokića bog, iako volim Jokića... I ko bi se odazvao Radonjiću, koji ne bi imao nikakav autoritet? Budite ozbiljni malo... muka mi je više od raznih selektora ovde...

st

pre 5 godina

Eventualni neuspeh u kvalifikacijama doveo bi do kraha košarke kod nas i toga bi svi naši majstori koji dobiju poziv trebalo da budu svesni! Da neki drugi (a verovatni i veći) majstori pre njih nisu uvek reprezentaciju stavljali pre svega, ni ovi današnji ne bi bili u poziciji da se profesionalno ostvare, proslave itd. Naravno, na svemu do sada - hvala, ali tu ne sme biti kraj!

Jaran

pre 5 godina

Ljudi, znate i sami kada neko ne igra kod Saleta. Sam Sale je rekao da je sve OK sa Jokicem i da imaju dogovor zbog ugovora i zbog treninga preko leta.

maki 5014

pre 5 godina

Postoje razlicita misljenja,neko ce se sloziti sa mojim neko ne al sta je tu je:
U zadnje vreme kod nas je praksa da igrac sa 18 potpise za neki klub iz Srpske lige,pa ako je talenat ode u Partizan ili Zvezdu sa 19 tu bude jedno 3.god pa tu ako se dokaze sa 22.god ode u Real,Barsu...na jedno 2-3god.Sa 25 je u NBA je ruki,treba mu 2 god da se dokaze treneru i tek sa 27 ako je klasa pocinje da ubira plodove ako ne nazad u evropu.
Kod Pedje i Divca je bilo drugacije,rano su otisli,ispisali istoriju i uspeli,bili su u Sakrementu glavni igraci al da napomenem ipak je tata te ekipe bio Weber dok je Jokic sa 23 god tata u svojoj ekipi,jedini srpski igrac lice fransize sa max ugovorom.
Moje misljenje da trebamo biti ponosni na Jokica,dati tom momku podrsku.Tesko da cemo ikad vise imati takog igraca verovatno zbog ovog sto sam napisao na pocetku teksta.ps:ja kao izraziti ljubitelj NBA sam ponosan na Joku i kako mu se dive svi sirom sveta pa bi mogli i mi.

Fed

pre 5 godina

Ostavite emocije po strani. Saletov posao je da svakog pozove, a na igracima da se odazovu ili ne. Svi bi voleli da su najbolji uvek u repki, ali i njih stizu godine, a uz to i stav njihovih klubova (pogotovu u NBA) nije za potcenjivanje iz igracke perspektive. Ko je patriota a ko ne su izlizane fore. Treba nam novi plej.

nčf

pre 5 godina

Niko da potegne problem Đorđevićevog stava prema tim momcima, i konstantnog pljuvanja ako se ne jave da mu zarade selektorsku platu. Nijednom nije rekao da ih razume, ili ih podržao. Samo pljuvanje, a onda očekuje da mu se jave dogodine. Ti momci su realno zveri koje prave razliku, par odmerenijih izjava i eto ih, a ne da ih on i mediji prave izdajnicima. Ta old school psihologija je odavno prevaziđena i oprašta se samo Željku.

umadbro

pre 5 godina

@слобода: mozda ne zanima bas svakoga "postovanje naroda" kao tebe. posebno ostvarene ljude sa dobrim karijerama cije samopostovanje ne zavisi od validacije drugih ljudi. posebno ne "naroda" koji uporno glasa naprednjake. nekom je mozda prioritet da obezbedi svoju porodicu, a preko leta da provodi vreme s njima, a ne da zaradjuje tvoje postovanje do koga je mu je stalo kao do lanjskog snega

nista o nicemu

pre 5 godina

Човек стиче поштовање свог народа и земље тако што игра за заставу и грб и погине на терену...е зато ће историја и народ увек да памти даниловића,дивца,салета,теа и остале а сигурно неће неког ко је играо за денвер 35 мин и зарађивао 150 милиона...паркера сигурно не памте у француској по томе што је освајао прстење са сан антонијом а исто тако ни новицког и остале!
(слобода, 01. avgust 2018 15:33)

Netacno. Sve da ne odigra ni minut do kraja zivota ima moju naklonost do poda

Jaran

pre 5 godina

sloboda
Pazi coveka, SRBI ga zvali! A kakav si to ti faktor u bilo cijem zivotu (u ovom slucaju Jokicevom) pa da TI nekoga zoves da igra protiv Gruzije???

Dragan

pre 5 godina

Poštojem to što neko iz razno raznih razloga ne može ili ne želi da igra za reprezentaciju, ali ti igrači treba da znaju sledeće da u istoriju ulaze ne oni košarkaši koji će napraviti veliki broj tripl dablova, ili nekih drugih parametara po utakmici, već oni koji su osvajali svetske i evropske medalje sa reprezentacijom.

слобода

pre 5 godina

Читам коментаре ове дечурлије што пишу глупости...па шта мене брига што јокић игра 35 мин и зарађује 150 милиона ако се не одазове на позив Србије и Срба! Човек стиче поштовање свог народа и земље тако што игра за заставу и грб и погине на терену...е зато ће историја и народ увек да памти даниловића,дивца,салета,теа и остале а сигурно неће неког ко је играо за денвер 35 мин и зарађивао 150 милиона...паркера сигурно не памте у француској по томе што је освајао прстење са сан антонијом а исто тако ни новицког и остале!

слобода

pre 5 godina

Тужно је то што се нпр Шарић и богдановић бојан стално одазивају репрезентацији иако су Срби и упркос томе што играју годинама без успеха а обојица су у НБА. Ево ја потписујем да јокић неће играти ни ово првенство, 99,9% сам сигуран,играће можда на олимпијади али ако сад по ко зна који пут одбије српски грб не треба га више никад звати и на томе салету не бих ништа замерио!

властимир

pre 5 godina

изгубио се култ репрезентације. Зашто може Адетокумпо, а ови наши не? Како може Гобер, а ови наши не? Како може Шарић, а ови наши не? Тужно.

bskfan

pre 5 godina

Ostavite Jokica vec jednom na miru. Ako bez njega ne mozemo da prodjemo ni kvalifikacije onda ne treba ni da idemo na SP.

Od svih nasih igraca samo je Jokic nosilac igre u svom timu. Lako je biti u NBA i prosecno odigrati 10-15 minuta sa klupe, ali je tesko biti nosilac igre.

Poštovalac_stručnjak

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.

SchOne

pre 5 godina

Evo da se ispravim pošto sam vest pročitao i komentarisao sa tek otvorenim očima .
1 - Teodosic, Jovic, Micic 
2 - Bogdanovic, Nedovic 
3 - Kalinic, Lucic 
4 - Bjelica, Macvan 
5 - Jokic, Milutinov, Marjanovic

Rale

pre 5 godina

A vi satro Srbende sto ovde srbujete, prvo se zapitajte zasto reprezentaciju nazivate "repkom" a izvodjenje bacanja "izvedbom", pa onda dalje pisite o njihovom neodazivanju. Sram vas bilo

Dovla

pre 5 godina

Jao kad se setim osvajanja zlata devedesetih, stariji su nam bacali sladolede koje su ukrali iz frizidera, pa cokoladice iz razbijenih trafika, pa psujemo Tudjmana, pa Izetbegovica, skandiramo imena kosarkasa, penjemo se na branike automobila pa se vozimo po gradu na krovu ili na gepeku, pa na kraju dolazak kuci peske iz grada, po kisi, bez kapuljace, u 4 nocu. Da imamo normalne ljude koji vole Srbiju, usla bi nam takva jedna serija novih pljacki sladoleda narednih 10 godina.

Jaran

pre 5 godina

običan čovek
Sto se tice Bjelice... Nikada nece biti nas najbolji igrac jer mu to psiha ne dozvoljava. Nadam se da si video Jokica kada je popizdeo i pravio gluposti zbog lose igre Denvera i bio "kaznjen" klupom. Jokic je tako pokazao svima u fransizi da stvari idu u suprotnom pravcu i da nesto mora preko noci da se promeni, a rezultate smo videli: Jokic je postao kljucna figura i svi saigraci su prihvatili to da je on glavni igrac i kapiten Denvera. Bjelica je jako dobra osoba ali je tu osobinu preneo i na teren, znas da cemo ga retko videti da odreaguje na i van terena.

Perica jase ponovo

pre 5 godina

Kako je licemeran narod postao na sajtu B92 (a nekad se mislilo da tu posecuju malo vispreniji), masovno pljujete jednog relativnog klinaca koji je uspeo u NBA a u isto vreme velicate jednu nesposobnu osobukoja se predstavlja kao trener, gde mu je prvo trenersko mesto bila reprezentacija (ko Vucicu politika), ja uvek mladom coveku cu oprostiti i da je sve Jokic rekao da nece u Reprezentaciju i drugo covek se obezbedio ali nikada odrasloj (matoroj ) osobi kao Djordjevic necu oprostiti LAZI da nece voditi nikog drugog do reprezentacije on je time jednostavno sve sto je stekao kao igrac bacio pod noge za par stotina evra i vidimo kako je prosao svuda je izbacen, pa mislite da to nasi igraci ne vide i da su blesavi, njih bre vode najveci SVETSKI treneri i oni ce da slusaju jednog Djordjevica stvarno smesno a i vi grobari ste sad vec zaista zalosni sa podrskom Djordjevica samo me kopka ko ce da vam bude kriv ako se Srbija ne kvalifikuje a nisu male sanse. ?

Jaran

pre 5 godina

običan čovek
Ne mozes da poredis Jokicev napadacki potencijal tek tako, covek je sposoban da najboljim centrima na svetu natrpa 30p-15r i kada uz to dodas neverovatan pregled igre i dodavanja koja niko u kosarci sem njega ne moze da izvede MNOGO dobijas u napadackom smislu. Jos kada uzmemo u obzir da se jos uvek razvija suterski... Mogao bi, AKO barem malo popravi odbranu, da bude najbolji centar na svetu uz Embida.

Branko Von Beca

pre 5 godina

"Jokic nece igrati u to budite sigurni. Ima 148 miliona razloga za to.
(stranger, 1. avgust 2018 11:23) "

Grešiš, za reprezentaciju je potreban samo jedan razlog.
Srce.
Biti veliki igrač i veliki čovek nije isto, i ne uporedivo je.
Biti veliki čovek ne znači imati 220cm i 150 $.

Pitaj Novickog ako mi ne veruješ.

Srbija rasadnik talenata

pre 5 godina

Teodosić,Micić,Jović,Peno,Vulikić, Nedović,Jaramaz,Bogdanović,Milosavljević,Todorović,Avramović,Gudurić,Marinković,Aranitović,Radanov,Paunović,Simonović,Stojanović, Davidovac,Dobrić,Kalinić,Lučić,Zagorac,Bjelica,N.Janković,S.Janković,Mačvan,Jelovac,Gagić,Simanić,Mišković,Pecarski,Petrušev,Koprivica,Raduljica,Marjanović,Milutinov,Musli,Kuzmić,Ristić,Luković,Jokić.
Uz mogućnost da za nas zaigra i tamnoputi atleta na pg S.Skoko i iskreno se nadam po prirodi stvari mladi Nakić.
Ukratko eto je baza igrača za programe do 2021.Ko ospori ovu silu neka prati boćanje.Ukoliko sam nekoga izostavio nije namerno ova lista je sastavljena na brzinu iz glave.Poz i svako dobro Srbijo.

Jevdja

pre 5 godina

Jokic
Bjelica
Bogdanovic
Kalinic
Teodosic
Marjanovic
Macvan
Nedovic
Lucic
Jovic
Milutinov
Micic
Sa ovakvim timom bi igrali finale svetskog.E sad pitanje da li ce se ovakva ekipa ikad okupiti.

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne razumem ni tog Jokica sta se vise zanosi sa Srbijom i kome se on pravda,da nece mozda komentatori ovde da brinu o njegovoj porodici i njegovoj buducnosti,ako se povredi ili ako mu otkazu ugovor ili da ga uopste nije ni dobio,igraj covece tamo u Americi,obezbedi porodicu,gledaj svoja posla i uzivaj u zivotu,Srbija je puna pakosnih,zlih,besnih,siromasnih i ljubomornih ljudi,nema ovde srece za tebe.

trabant

pre 5 godina

Ja da se pitam u svim nebitnim utakmicama bi igrali mladi igrači, sa se malo priviknu na rad i organizaciju u prvom timu. Za jače bih naravno pozvao NBA igrače i unapred bi bilo sve dogovoreno. Samo povreda bi značila da se ne odazovu pozivu. Pre prvenstva dve nedelje kampa i oni su uigrani. Takav kvalitet igrača imamo i da ne idu na pripreme i 2 godine ne igraju zajedno na terenu se to nebi videlo. Ali ko god da se odazove ili ne svim srcem uz naše košarkaše.

običan čovek

pre 5 godina

Za one koji slabije prate košarku i gledaju je samo kroz poene. Beli je naš najkompletniji igrač u oba pravca. Odmah iza njega je Bogdan. Naime, Profesor,kako ga zovu Turci bio je najbolji igrač Evrolige. Tu titulu je dobio još samo Tedodosić u poslednjih 15ak godina što se naših igrača tiče. Popunjava sve kolone,a takve igrače treneri najviše vole. Uvek je medju dva ili tri naša najbolja strelca,što se tiče skokova on je naš najbolji skakač na svakom prvenstvu,medju dva naša igrača po blokadama i tri medju asistentima. Igra brutalnu odbranu u šta se je uverio i sam Lebron. U sebičnoj Minesoti kad god je dobio minute pokazao je koliko ume sa loptom u oba pravca. Svi treneri i Sale i Željko i ostali koji su ga treniralu govore o superlativima o njegovoj igri. Zbog svega navedenog je profesor kosarke. Teo,Bogdan i Jokić su bolji od njega u napadu,ali su zato lošiji u odbrani. Zbog toga je on naš najkompletniji igrač.

Back in Black

pre 5 godina

I ovi sto se okupe neka se zahvale nasem svevišnjem vodji sto su se okupili jer da nije bilo njega ne bi se ni okupili.Isto kao sto nas je Krstajic savetovao da bodrimo nasu reprezentaciju kako je bodri nas svevisnji vodja i kao sto su se vaterpolisti toliko zahvaljivali svevišnjem našem da je ispalo da nije bilo njega ne bi ni grupu prošli.Izvinjavam se zbog komentara ali neki ljudi su mi ogadili sport u Srbiji pa ne mogu vise posteno ni da se radujem nekom nasem uspehu.

Milan

pre 5 godina

Teodosic pola sezone presedi zbog povreda. Raspada se po savovima. Bjelica ode sa 27 u nba, stalno povredjen a ima malu minutazu. 3 leto kako ne igra za repku. Onda dodje srbenda i za Jokica koji igra svaku tekmu 35min kao nosilac i kaze kakav odmor dovoljno mu je 2 nedelje bla bla. Mnogo mi izostanaka imamo a da nije samo Jokic u pitanju. Problem je u savezu i selektoru koji se ponasaju kao da je ovo komunizam. Prave pripreme 30 40 dana pre prvenstva, bukvalno 2 cela meseca drze igrace. To tako vise ne funkcionise. Igraci su 100x veci profesionalci nego ranije i svi imaju posebne programe za leto. Spominju se Novicki, Gasos, Parker. Njih trojca se svojim reprezentacijama prikljuce 5 dana pte prvenstva. Odigraju 1 max 2 pripremne. Formu dizu na prvenstvu, a to pogotovu vazi za gasola. Svako prvenstvo jedva trci u grupama a na kraju bude mvp. Nas selektor to ne dozvoljava.

Neutralni posmatrac

pre 5 godina

Aposlutno sam razumeo Jokica poslednja dva prozora. Decko je dobio priliku da obezbedi praunuke i to je i uradio. Sada? Nema izgovora. Ako ne zeli znaci da nema zelju da igra za reprezentaciju i ne treba ga vise zvati.
Uostalom, postoji jedan igrac na kog svi treba da se ugledaju, koji je srecan ako igra svaki minut, srecan sto je tu makar i na kluli sedeo, a bio je posten i navijao je za repku i kad nije odlazio na takmicemja, a to je stimac. Tog bih coveka uvek zvao, pre bilo koje nba zvezde, jer srce nista ne moze da zameni. Dzabe nam i Le bron ako se ne trudi.

mikele

pre 5 godina

jer do sada nikada ni jedan naš košarkaš nije bio nosilac franšize u NBA timovima i to je potpuno drugi pristup od igraca koji sada su tu sada nisu,.... to je igrač na kojem se bazira taktika kluba vezano i za igru i za strategiju dovodjenja igraca da unaprede igru nosioca franšize....takav igrac nemoze da se posveti reprezentaciji i ne treba to traziti od njega
(izadji na izbore, ali ne za 20e, 01. avgust 2018 11:41)

Da li si ti dečko znaš ko je Peđa Stojaković

https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2003&mm=11&dd=26&nav_id=125791
i
https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2004&mm=04&dd=16&nav_id=138281

Vanja Petrović

pre 5 godina

Ништа се не мора, јер све што се мора је наметнуто. Елем, за репрезентацију се игра из љубави, или из топлих осећања припадности једној нацији. Е, сада...ако неко/неки не осећа ту љубав и потребу да игра за национални тим, ту НЕ СМЕ никоме да се замери. Свако има права да одлучује о себи и одлукама које прави у вези своје каријере.
Чуј коментаре типа; нема никаковог разлога одређени спортиста да се не одазове?! По мени, има најмање десет ако не и више.

Ако је вама Србима до тога да се истичете и осећате супериорни у једном спорту, у овоме случају кошарци, и да славите победе своје репрезентације туђим трудом, залагањем и временом, тим истим спортистима можда није то приоритет. Схватите да не можете да располажете људима.

Треба да будете срећни и задовољни само ако се неко добровољно придружи осталима и постигне било какве резултате. Треба се захвалити свима онима који пристану да играју за Србију, а колико заиста вреде показаће резултат.

kimi

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)
(Pera i Zika, 1. avgust 2018 11:11)

Bjelica profesor sa prosekom od 5 poena a u Evropi 12.
Deco profesori su Pedja, Divac, Bodiroga, Sale...Nikako igraci sa 10 poena i rukama.

Pera iz bivseg DDR-a

pre 5 godina

@ (SchOne, 01. avgust 2018 11:26)

Sta si ti decko napisao sada...
Markovic se penzionisao sto se tice repke, Jelovac igra visoko krilo i to kao strech cetvorka koji siri igru jer je opasan u sutu za 3 a ne beka sutera, Nedovic je plej/bek suter nikako nisko krilo, ako vec hoces small ball postavu onda je Neda na dvojci a Bogdan na trojci, Macvan je upitan jer je povredio ligamente kolena ako se dobro secam.
Za ovu rundu kvalifikacija ovo su igraci:
1. Teo (Jovic/Micic/Nedovic)
2. Bogdanovic (Nedovic/ Guduric/ Gagi capucino)
3. Kalinic (Lucic/Simonovic/Jelovac)
4. Bjelica (Jelovac/Macvan ako bude zdrav)
5. Jokic (Milutinov/Bobi/Radulja)
Ako neko otkaze u zavisnosti od pozicije gde manjkamo opet zvati Todorovica ili Pena, Stimca, Kuzmica, Bircu, LeBranka itd...

ProdigyCZ

pre 5 godina

Na Spance i Argentince da se ugledamo,oni su pravi primer,kod njih ne odlaze igraci u penziju cim udju u 30-tu,nemaju taj luksuz iako su mnogo vece zemlje od nas,o otkazima je glupo i pricati.Katalonci su vece patriote za Spaniju nego mi za Srbiju,to dovoljno govori gde smo.

antiDebil

pre 5 godina

Mislis ?
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?
(antiDebil, 01. avgust 2018 11:34)

Odakle tebi to anti u nicku?
(nista o nicemu, 1. avgust 2018 11:54)

Ti si nista, to vec mogu da razumem ali ovo profesor mi nikako nije jasno. Tolike kvalitetne igrace smo imali kroz istoriju koji nisu imali ovakve nadimke, ili ih uopste nisu imali a ovde je nadimak dobijen na osnovu jedne i po resene utakmice i to su prve i jedine utakmice koje je resio na taj nacin. Potpuno neshvatljivo i neobjasnjiva pojava. Rekao bih da je do propagande !

....!...

pre 5 godina

Voleo bih samo da vidim gde je Teo "dugo vazio za najboljeg igraca sveta van Nba"...!? Volim Tea jer je nas ali je decko ne idjen luzer i igrqc koji nije za bitne utakmice i neizvesne zavrsnice...uzeo je jednu Evroligu a i tu bi i on i De Kolo izvisili i ispustili onih +20 protiv Fenera da ih nije spasao cini mi se Kurbanov u poslednjoj sekundi....Tea nigde u 4/4 a De Kolo je sve upropastio u poslednjih 5 minuta...

zz

pre 5 godina

Sport je manipulacija i duhovna droga. Omladino, ne gledajte sport, citajte dobre knjige i setajte u prirodi.
(bojkotsporta, 01. avgust 2018 11:15)

Isto se može reći i za knjige..
Sport je jedna mnogo lepa stvar, a ti slobodno prošetaj..

Slobodan

pre 5 godina

Ajde sad se stavite u poziciju Jokica. Dobio max ugovor, sve oci menadzmenta i javnosti uprte u to kako napreduje priprema ekipe i pojavljuje se Joka i kaze e 13. i 16. septembra imam obaveze. Ja bih izgoreo da sam vlasnik kluba. Nije ni reprezentaciji jednostavno ali ovi prozori su vrhunska stvar za mlade igrace i one koji zele da se nametnu. Nema tu nista lose neka iskoriste priliku a selektor neka dobije velike pare jer ima non stop posao, nema prostora za klub.

x

pre 5 godina

Voleo bih, ali se bojim da nam se kompletan tim nikad nece okupiti. Previse faktora sa strane utice na njih. Sto vreme vise prolazi, FIBA i njihova takmicenja sve vise gube smisao.

Paja

pre 5 godina

(Nislija, 1. avgust 2018 12:07)

I Sasa Djordjevic rece nece da vodi ni jednu ekipu dok vodi repku pa brze bilje otrca za mnogo manje pare nego Jokic da trenira.

sryugos

pre 5 godina

Petorka mora da izgleda ovako : 
1. Teodosić ( Micić, Marković ) 
2. Bogdanović ( Jelovac ) 
3. Nedović ( Kalinić ) 
4. Bjelica ( Mačvan ) 
5. Jokić ( Milutinov,Marjanović )
(SchOne, 01. avgust 2018 11:26)

Jelovac bek? Nedovic krilo? Neko od prepodneva krece...
Dobro nisi stavio Marjanovica na pleja a Markovica na centra.

domine

pre 5 godina

Bojim se samo da ne udari slava u glavu u suprotnom možemo dobiti i dream team ... Imamo igrače, a da li imamo tim koji želi da pobedi svakog.... Videćemo

sryugos

pre 5 godina

Potpuno je jasno staviti novcano obezbedjivanje kao prioritet ali jednom kad se potpise NBA ugovor na preko 10 miliona nema vise tog izgovora. Koliko sam ispratio svi su zdravi i obezbedjeni tako da nema opravdanja. I osim ako nije povreda (daleko bilo) isto vazi i za SP naredne godine.
Meni bi najjaca postava bila:
1 - Teodosic, Jovic, Micic
2 - Bogdanovic, Nedovic
3 - Kalinic, Lucic
4 - Bjelica, Macvan
5 - Jokic, Milutinov, Marjanovic

milorad

pre 5 godina

Nekako imam utisak da Nedović nedovoljno igra za reprezentaciju. Zamolio bih nekoga ko se razume, da ovo objasni, prokomentariše.
(Zanima me, 01. avgust 2018 11:50)

Nije zainteresovan dovoljno. Pritom cesto se povredjuje, pa kad ostali otkazuju onda smo mogli da ocekujemo da ce jos neki igrac reci - pa cekaj sto je njegova individualna karijera bitnija od moje, sto se ne bi i ja sacuvao? Najveci problem sa Jokicevim otkazom nije opadanje kvaliteta, nego uticaj na hemiju ekipe i atmosferu. Kada bi takva zvezda kidala za repku i ostali bi sa sve nogama u dupetu. Na zalost vazi i obrnuto.

SchOne

pre 5 godina

Jokića volim ali ako se barem protiv grka ne odazove gubi sve kredibilitete barem kod mene kao Srbin koji voli svoju zemlju. Petorka mora da izgleda ovako :
1. Teodosić ( Micić, Marković )
2. Bogdanović ( Jelovac )
3. Nedović ( Kalinić )
4. Bjelica ( Mačvan )
5. Jokić ( Milutinov,Marjanović )

sef strucnog staba

pre 5 godina

Svakako da za prozore u septembru nema izgovora, ajde da zanemarimo one prve prozore protiv dosta slabijih ekipa, ali ako se neko sada ne odazove, i ne odigra ni jedan jedini mec u kvalifikacijama, pa kako da ide u Kinu? Bio to Jokic, Teo, Bjelica...Uvek sam licno bio tolerantan posebno za Jokica, jer ipak je u igri bio ugovor kojim resava sve. Nadam se da ce sada igrati jer je gotovo. Ako moze Janis koji je u potpunosti prvi covek Milvokija, zasto onda ne bi mogao i prvi covek Denvera...(na parketu). Naravno, uz Tea, Bogdana, Bobija..

Zanima me

pre 5 godina

Nekako imam utisak da Nedović nedovoljno igra za reprezentaciju. Zamolio bih nekoga ko se razume, da ovo objasni, prokomentariše.

antiDebil

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)
(Pera i Zika, 1. avgust 2018 11:11)

Mislis ?
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?

zzzzz

pre 5 godina

Ni za reprezentaciju SAD igraju NBA igrači. Igraju likovi iz razvojne lige. Izgubili su nedavno od Meksika. Ove kvalifikacije su potpuno ludilo, onome ko ih je osmislio nedostaje elementarna inteligencija i ne zameram ni najmanje bilo kome ko neće da učestvuje u ovoj budalaštini. Sva krivica je na FIBA.

izadji na izbore, ali ne za 20e

pre 5 godina

Čemu Marjanović u reprezentaciji? Dečko nije hteo da igra kad je bio u formi i mogo da odigra dobro....šta će nam sad kad nema gde da igra onda igra u reprezentaciji.....Jokića ne zvati više u reprezentaciju i završiti tu priču jer dečko sa ugovorom koji je potpisao ima obavezu da nosi svoju franšizu i da potpuno bude posvećen njoj kakva reprezentacija kakvi bakrači....izbeći mučna nagadjanja igrće neće igrati ...shvatiti u kakvoj je dečko situaciji i ne otežavati mu.....jer do sada nikada ni jedan naš košarkaš nije bio nosilac franšize u NBA timovima i to je potpuno drugi pristup od igraca koji sada su tu sada nisu,.... to je igrač na kojem se bazira taktika kluba vezano i za igru i za strategiju dovodjenja igraca da unaprede igru nosioca franšize....takav igrac nemoze da se posveti reprezentaciji i ne treba to traziti od njega

nista o nicemu

pre 5 godina

Mislis ? 
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?
(antiDebil, 01. avgust 2018 11:34)

Odakle tebi to anti u nicku?

фудбалер грга

pre 5 godina

Miloš Teodosić je drugi najbolji košarkaš ikada, posle Medžika Džonsona.
(Zohan, 01. avgust 2018 11:15)

како бре други, ма први

običan čovek

pre 5 godina

Zaboraviste Belog,profesora kosarke. On je podjednako bitan u timu i koristan kao Teo ili Bogi ili Jokić. To su nam 4 najbolja košarkaša trenutno,svi su na različitim pozicijama i svi su podjednako kvalitetni.

Ko ce znati

pre 5 godina

Slavnic,Dalipagic,Kicanovic,Paspalj,Divac,Danilovic,Djordjevic,Bodiroga... i jos mnogo igraca i trenera naravno, od kojih su ovi danasnji naucili sve i koje su gledali kao klinci dok osvajaju zlata.E sad se oni pi*aju na to sve ne bi li obezbedili kao bolje ugovore!Alo bre,kako vas nije sramota!!!???Vas je KOSARKASKA Srbija naucila kosarku a ne NBA itd... Iz Srbije poticete a ne iz Amerike i slicno.Sa Srbijom kad osvojite zlato,vi cete da postavljate uslove svim NBA timovima a ne oni vama.Zapamtite vec jednom:vi ste ponikli na temeljima gore pomenutih ljudi i naravno najboljih nasih trenera na svetu,vas su Srpske majke rodile,Srpska zemlja odhranila i Srbija vas je naucila da igrate kosarku.Zna se da iz Srbije poticu najbolji kosarkasi tako da ne brinite za ugovore dok ste srpski reprezentativci!!!

nista o nicemu

pre 5 godina

Ako moze Janis koji je u potpunosti prvi covek Milvokija, zasto onda ne bi mogao i prvi covek Denvera...(na parketu). Naravno, uz Tea, Bogdana, Bobija..
(sef strucnog staba, 01. avgust 2018 11:15


Janis nije igrao za Grcku.

Ime

pre 5 godina

Ok. Sve je to lepo. Imamo tradiciju, istoriju, imamo šta da pričamo unucima. Ali njihova stvar da li će da igraju. Navikli su nas na odbijanje. Mi se hvatamo za Gasola, Novickog koji nikada nisu rekli NE reprezentaciji. Kao da su oni idealni. Ovi naši u kakvom god sastavu da su otišli, vratili su se sa medaljom. Volimo mi te priče ŠBB KBB pa to ti je!

sidibe

pre 5 godina

Ko se jos lozi na kosarku pored fudbala. Mada i ovi kosarkasi da su dobro placeni, vala jesu.
O NBA platama ne treba trositi reci, al Teo je i u Evropi ako se ne varam uzimao oko 3 miliona evra po sezoni.

фудбалер грга

pre 5 godina

Miloš Teodosić je dugo važio za najboljeg košarkaša na svetu van NBA lige, pa je otišao i "preko bare" da im pokaže par trikova, 

е баш смо видели његове трикове..биље да није ишао преко баре, деца би мислилс да је стварно најбољи, а он испод просека

Pera i Zika

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)

Bakster

pre 5 godina

Sport je manipulacija i duhovna droga. Omladino, ne gledajte sport, citajte dobre knjige i setajte u prirodi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojkotsporta, 1. avgust 2018 11:15)

Knjige su manipulacija i duhovna droga. Omladino, bavite se sportom i provodite vreme u prirodi.

Marko

pre 5 godina

Bjelica od kad je otisao u NBA nijednom nije odigrao utakmicu za nacionalni tim evo vec 3 godina...a nema nikakvih povreda ovog leta...u cemu je sad problem!? Nedovic isto...zasto se samo Jokic kritikuje kad su 8 igraca otkazali kao svi povredjeni ma daj bre...

nista o nicemu

pre 5 godina

Amerima, Spancima i nama je obecana vajld karta ako ne prodjemo da ne bi izgubilo SP na kvalitetu i to je jako tuzno, FIBA je propala nacisto.

фудбалер грга

pre 5 godina

Ko se jos lozi na kosarku pored fudbala. Mada i ovi kosarkasi da su dobro placeni, vala jesu. 
O NBA platama ne treba trositi reci, al Teo je i u Evropi ako se ne varam uzimao oko 3 miliona evra po sezoni.
(sidibe, 01. avgust 2018 11:19)

Далић је за све крив

sef strucnog staba

pre 5 godina

Svakako da za prozore u septembru nema izgovora, ajde da zanemarimo one prve prozore protiv dosta slabijih ekipa, ali ako se neko sada ne odazove, i ne odigra ni jedan jedini mec u kvalifikacijama, pa kako da ide u Kinu? Bio to Jokic, Teo, Bjelica...Uvek sam licno bio tolerantan posebno za Jokica, jer ipak je u igri bio ugovor kojim resava sve. Nadam se da ce sada igrati jer je gotovo. Ako moze Janis koji je u potpunosti prvi covek Milvokija, zasto onda ne bi mogao i prvi covek Denvera...(na parketu). Naravno, uz Tea, Bogdana, Bobija..

običan čovek

pre 5 godina

Zaboraviste Belog,profesora kosarke. On je podjednako bitan u timu i koristan kao Teo ili Bogi ili Jokić. To su nam 4 najbolja košarkaša trenutno,svi su na različitim pozicijama i svi su podjednako kvalitetni.

sryugos

pre 5 godina

Petorka mora da izgleda ovako : 
1. Teodosić ( Micić, Marković ) 
2. Bogdanović ( Jelovac ) 
3. Nedović ( Kalinić ) 
4. Bjelica ( Mačvan ) 
5. Jokić ( Milutinov,Marjanović )
(SchOne, 01. avgust 2018 11:26)

Jelovac bek? Nedovic krilo? Neko od prepodneva krece...
Dobro nisi stavio Marjanovica na pleja a Markovica na centra.

Pera i Zika

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)

Marko

pre 5 godina

Bjelica od kad je otisao u NBA nijednom nije odigrao utakmicu za nacionalni tim evo vec 3 godina...a nema nikakvih povreda ovog leta...u cemu je sad problem!? Nedovic isto...zasto se samo Jokic kritikuje kad su 8 igraca otkazali kao svi povredjeni ma daj bre...

Neutralni posmatrac

pre 5 godina

Aposlutno sam razumeo Jokica poslednja dva prozora. Decko je dobio priliku da obezbedi praunuke i to je i uradio. Sada? Nema izgovora. Ako ne zeli znaci da nema zelju da igra za reprezentaciju i ne treba ga vise zvati.
Uostalom, postoji jedan igrac na kog svi treba da se ugledaju, koji je srecan ako igra svaki minut, srecan sto je tu makar i na kluli sedeo, a bio je posten i navijao je za repku i kad nije odlazio na takmicemja, a to je stimac. Tog bih coveka uvek zvao, pre bilo koje nba zvezde, jer srce nista ne moze da zameni. Dzabe nam i Le bron ako se ne trudi.

фудбалер грга

pre 5 godina

Miloš Teodosić je drugi najbolji košarkaš ikada, posle Medžika Džonsona.
(Zohan, 01. avgust 2018 11:15)

како бре други, ма први

zzzzz

pre 5 godina

Ni za reprezentaciju SAD igraju NBA igrači. Igraju likovi iz razvojne lige. Izgubili su nedavno od Meksika. Ove kvalifikacije su potpuno ludilo, onome ko ih je osmislio nedostaje elementarna inteligencija i ne zameram ni najmanje bilo kome ko neće da učestvuje u ovoj budalaštini. Sva krivica je na FIBA.

фудбалер грга

pre 5 godina

Miloš Teodosić je dugo važio za najboljeg košarkaša na svetu van NBA lige, pa je otišao i "preko bare" da im pokaže par trikova, 

е баш смо видели његове трикове..биље да није ишао преко баре, деца би мислилс да је стварно најбољи, а он испод просека

Bakster

pre 5 godina

Sport je manipulacija i duhovna droga. Omladino, ne gledajte sport, citajte dobre knjige i setajte u prirodi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojkotsporta, 1. avgust 2018 11:15)

Knjige su manipulacija i duhovna droga. Omladino, bavite se sportom i provodite vreme u prirodi.

Ime

pre 5 godina

Ok. Sve je to lepo. Imamo tradiciju, istoriju, imamo šta da pričamo unucima. Ali njihova stvar da li će da igraju. Navikli su nas na odbijanje. Mi se hvatamo za Gasola, Novickog koji nikada nisu rekli NE reprezentaciji. Kao da su oni idealni. Ovi naši u kakvom god sastavu da su otišli, vratili su se sa medaljom. Volimo mi te priče ŠBB KBB pa to ti je!

milorad

pre 5 godina

Nekako imam utisak da Nedović nedovoljno igra za reprezentaciju. Zamolio bih nekoga ko se razume, da ovo objasni, prokomentariše.
(Zanima me, 01. avgust 2018 11:50)

Nije zainteresovan dovoljno. Pritom cesto se povredjuje, pa kad ostali otkazuju onda smo mogli da ocekujemo da ce jos neki igrac reci - pa cekaj sto je njegova individualna karijera bitnija od moje, sto se ne bi i ja sacuvao? Najveci problem sa Jokicevim otkazom nije opadanje kvaliteta, nego uticaj na hemiju ekipe i atmosferu. Kada bi takva zvezda kidala za repku i ostali bi sa sve nogama u dupetu. Na zalost vazi i obrnuto.

ProdigyCZ

pre 5 godina

Na Spance i Argentince da se ugledamo,oni su pravi primer,kod njih ne odlaze igraci u penziju cim udju u 30-tu,nemaju taj luksuz iako su mnogo vece zemlje od nas,o otkazima je glupo i pricati.Katalonci su vece patriote za Spaniju nego mi za Srbiju,to dovoljno govori gde smo.

sryugos

pre 5 godina

Potpuno je jasno staviti novcano obezbedjivanje kao prioritet ali jednom kad se potpise NBA ugovor na preko 10 miliona nema vise tog izgovora. Koliko sam ispratio svi su zdravi i obezbedjeni tako da nema opravdanja. I osim ako nije povreda (daleko bilo) isto vazi i za SP naredne godine.
Meni bi najjaca postava bila:
1 - Teodosic, Jovic, Micic
2 - Bogdanovic, Nedovic
3 - Kalinic, Lucic
4 - Bjelica, Macvan
5 - Jokic, Milutinov, Marjanovic

Milan

pre 5 godina

Teodosic pola sezone presedi zbog povreda. Raspada se po savovima. Bjelica ode sa 27 u nba, stalno povredjen a ima malu minutazu. 3 leto kako ne igra za repku. Onda dodje srbenda i za Jokica koji igra svaku tekmu 35min kao nosilac i kaze kakav odmor dovoljno mu je 2 nedelje bla bla. Mnogo mi izostanaka imamo a da nije samo Jokic u pitanju. Problem je u savezu i selektoru koji se ponasaju kao da je ovo komunizam. Prave pripreme 30 40 dana pre prvenstva, bukvalno 2 cela meseca drze igrace. To tako vise ne funkcionise. Igraci su 100x veci profesionalci nego ranije i svi imaju posebne programe za leto. Spominju se Novicki, Gasos, Parker. Njih trojca se svojim reprezentacijama prikljuce 5 dana pte prvenstva. Odigraju 1 max 2 pripremne. Formu dizu na prvenstvu, a to pogotovu vazi za gasola. Svako prvenstvo jedva trci u grupama a na kraju bude mvp. Nas selektor to ne dozvoljava.

zz

pre 5 godina

Sport je manipulacija i duhovna droga. Omladino, ne gledajte sport, citajte dobre knjige i setajte u prirodi.
(bojkotsporta, 01. avgust 2018 11:15)

Isto se može reći i za knjige..
Sport je jedna mnogo lepa stvar, a ti slobodno prošetaj..

mikele

pre 5 godina

jer do sada nikada ni jedan naš košarkaš nije bio nosilac franšize u NBA timovima i to je potpuno drugi pristup od igraca koji sada su tu sada nisu,.... to je igrač na kojem se bazira taktika kluba vezano i za igru i za strategiju dovodjenja igraca da unaprede igru nosioca franšize....takav igrac nemoze da se posveti reprezentaciji i ne treba to traziti od njega
(izadji na izbore, ali ne za 20e, 01. avgust 2018 11:41)

Da li si ti dečko znaš ko je Peđa Stojaković

https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2003&mm=11&dd=26&nav_id=125791
i
https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2004&mm=04&dd=16&nav_id=138281

Jevdja

pre 5 godina

Jokic
Bjelica
Bogdanovic
Kalinic
Teodosic
Marjanovic
Macvan
Nedovic
Lucic
Jovic
Milutinov
Micic
Sa ovakvim timom bi igrali finale svetskog.E sad pitanje da li ce se ovakva ekipa ikad okupiti.

Branko Von Beca

pre 5 godina

"Jokic nece igrati u to budite sigurni. Ima 148 miliona razloga za to.
(stranger, 1. avgust 2018 11:23) "

Grešiš, za reprezentaciju je potreban samo jedan razlog.
Srce.
Biti veliki igrač i veliki čovek nije isto, i ne uporedivo je.
Biti veliki čovek ne znači imati 220cm i 150 $.

Pitaj Novickog ako mi ne veruješ.

Back in Black

pre 5 godina

I ovi sto se okupe neka se zahvale nasem svevišnjem vodji sto su se okupili jer da nije bilo njega ne bi se ni okupili.Isto kao sto nas je Krstajic savetovao da bodrimo nasu reprezentaciju kako je bodri nas svevisnji vodja i kao sto su se vaterpolisti toliko zahvaljivali svevišnjem našem da je ispalo da nije bilo njega ne bi ni grupu prošli.Izvinjavam se zbog komentara ali neki ljudi su mi ogadili sport u Srbiji pa ne mogu vise posteno ni da se radujem nekom nasem uspehu.

Rale

pre 5 godina

A vi satro Srbende sto ovde srbujete, prvo se zapitajte zasto reprezentaciju nazivate "repkom" a izvodjenje bacanja "izvedbom", pa onda dalje pisite o njihovom neodazivanju. Sram vas bilo

Ko ce znati

pre 5 godina

Slavnic,Dalipagic,Kicanovic,Paspalj,Divac,Danilovic,Djordjevic,Bodiroga... i jos mnogo igraca i trenera naravno, od kojih su ovi danasnji naucili sve i koje su gledali kao klinci dok osvajaju zlata.E sad se oni pi*aju na to sve ne bi li obezbedili kao bolje ugovore!Alo bre,kako vas nije sramota!!!???Vas je KOSARKASKA Srbija naucila kosarku a ne NBA itd... Iz Srbije poticete a ne iz Amerike i slicno.Sa Srbijom kad osvojite zlato,vi cete da postavljate uslove svim NBA timovima a ne oni vama.Zapamtite vec jednom:vi ste ponikli na temeljima gore pomenutih ljudi i naravno najboljih nasih trenera na svetu,vas su Srpske majke rodile,Srpska zemlja odhranila i Srbija vas je naucila da igrate kosarku.Zna se da iz Srbije poticu najbolji kosarkasi tako da ne brinite za ugovore dok ste srpski reprezentativci!!!

Dovla

pre 5 godina

Jao kad se setim osvajanja zlata devedesetih, stariji su nam bacali sladolede koje su ukrali iz frizidera, pa cokoladice iz razbijenih trafika, pa psujemo Tudjmana, pa Izetbegovica, skandiramo imena kosarkasa, penjemo se na branike automobila pa se vozimo po gradu na krovu ili na gepeku, pa na kraju dolazak kuci peske iz grada, po kisi, bez kapuljace, u 4 nocu. Da imamo normalne ljude koji vole Srbiju, usla bi nam takva jedna serija novih pljacki sladoleda narednih 10 godina.

слобода

pre 5 godina

Читам коментаре ове дечурлије што пишу глупости...па шта мене брига што јокић игра 35 мин и зарађује 150 милиона ако се не одазове на позив Србије и Срба! Човек стиче поштовање свог народа и земље тако што игра за заставу и грб и погине на терену...е зато ће историја и народ увек да памти даниловића,дивца,салета,теа и остале а сигурно неће неког ко је играо за денвер 35 мин и зарађивао 150 милиона...паркера сигурно не памте у француској по томе што је освајао прстење са сан антонијом а исто тако ни новицког и остале!

властимир

pre 5 godina

изгубио се култ репрезентације. Зашто може Адетокумпо, а ови наши не? Како може Гобер, а ови наши не? Како може Шарић, а ови наши не? Тужно.

nista o nicemu

pre 5 godina

Mislis ? 
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?
(antiDebil, 01. avgust 2018 11:34)

Odakle tebi to anti u nicku?

kimi

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)
(Pera i Zika, 1. avgust 2018 11:11)

Bjelica profesor sa prosekom od 5 poena a u Evropi 12.
Deco profesori su Pedja, Divac, Bodiroga, Sale...Nikako igraci sa 10 poena i rukama.

слобода

pre 5 godina

Тужно је то што се нпр Шарић и богдановић бојан стално одазивају репрезентацији иако су Срби и упркос томе што играју годинама без успеха а обојица су у НБА. Ево ја потписујем да јокић неће играти ни ово првенство, 99,9% сам сигуран,играће можда на олимпијади али ако сад по ко зна који пут одбије српски грб не треба га више никад звати и на томе салету не бих ништа замерио!

nista o nicemu

pre 5 godina

Amerima, Spancima i nama je obecana vajld karta ako ne prodjemo da ne bi izgubilo SP na kvalitetu i to je jako tuzno, FIBA je propala nacisto.

bskfan

pre 5 godina

Ostavite Jokica vec jednom na miru. Ako bez njega ne mozemo da prodjemo ni kvalifikacije onda ne treba ni da idemo na SP.

Od svih nasih igraca samo je Jokic nosilac igre u svom timu. Lako je biti u NBA i prosecno odigrati 10-15 minuta sa klupe, ali je tesko biti nosilac igre.

običan čovek

pre 5 godina

Za one koji slabije prate košarku i gledaju je samo kroz poene. Beli je naš najkompletniji igrač u oba pravca. Odmah iza njega je Bogdan. Naime, Profesor,kako ga zovu Turci bio je najbolji igrač Evrolige. Tu titulu je dobio još samo Tedodosić u poslednjih 15ak godina što se naših igrača tiče. Popunjava sve kolone,a takve igrače treneri najviše vole. Uvek je medju dva ili tri naša najbolja strelca,što se tiče skokova on je naš najbolji skakač na svakom prvenstvu,medju dva naša igrača po blokadama i tri medju asistentima. Igra brutalnu odbranu u šta se je uverio i sam Lebron. U sebičnoj Minesoti kad god je dobio minute pokazao je koliko ume sa loptom u oba pravca. Svi treneri i Sale i Željko i ostali koji su ga treniralu govore o superlativima o njegovoj igri. Zbog svega navedenog je profesor kosarke. Teo,Bogdan i Jokić su bolji od njega u napadu,ali su zato lošiji u odbrani. Zbog toga je on naš najkompletniji igrač.

SrbinsonKruso

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.
(Poštovalac_stručnjak, 1. avgust 2018 14:30)
Pa ja više volim domaćeg trenera nego stranog... Sale je podigao reprezentaciju iz pada...Sale je za većinu nas u odnosu na Jokića bog, iako volim Jokića... I ko bi se odazvao Radonjiću, koji ne bi imao nikakav autoritet? Budite ozbiljni malo... muka mi je više od raznih selektora ovde...

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne razumem ni tog Jokica sta se vise zanosi sa Srbijom i kome se on pravda,da nece mozda komentatori ovde da brinu o njegovoj porodici i njegovoj buducnosti,ako se povredi ili ako mu otkazu ugovor ili da ga uopste nije ni dobio,igraj covece tamo u Americi,obezbedi porodicu,gledaj svoja posla i uzivaj u zivotu,Srbija je puna pakosnih,zlih,besnih,siromasnih i ljubomornih ljudi,nema ovde srece za tebe.

SchOne

pre 5 godina

Jokića volim ali ako se barem protiv grka ne odazove gubi sve kredibilitete barem kod mene kao Srbin koji voli svoju zemlju. Petorka mora da izgleda ovako :
1. Teodosić ( Micić, Marković )
2. Bogdanović ( Jelovac )
3. Nedović ( Kalinić )
4. Bjelica ( Mačvan )
5. Jokić ( Milutinov,Marjanović )

Zanima me

pre 5 godina

Nekako imam utisak da Nedović nedovoljno igra za reprezentaciju. Zamolio bih nekoga ko se razume, da ovo objasni, prokomentariše.

SchOne

pre 5 godina

Evo da se ispravim pošto sam vest pročitao i komentarisao sa tek otvorenim očima .
1 - Teodosic, Jovic, Micic 
2 - Bogdanovic, Nedovic 
3 - Kalinic, Lucic 
4 - Bjelica, Macvan 
5 - Jokic, Milutinov, Marjanovic

antiDebil

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)
(Pera i Zika, 1. avgust 2018 11:11)

Mislis ?
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?

x

pre 5 godina

Voleo bih, ali se bojim da nam se kompletan tim nikad nece okupiti. Previse faktora sa strane utice na njih. Sto vreme vise prolazi, FIBA i njihova takmicenja sve vise gube smisao.

Jaran

pre 5 godina

običan čovek
Ne mozes da poredis Jokicev napadacki potencijal tek tako, covek je sposoban da najboljim centrima na svetu natrpa 30p-15r i kada uz to dodas neverovatan pregled igre i dodavanja koja niko u kosarci sem njega ne moze da izvede MNOGO dobijas u napadackom smislu. Jos kada uzmemo u obzir da se jos uvek razvija suterski... Mogao bi, AKO barem malo popravi odbranu, da bude najbolji centar na svetu uz Embida.

maki 5014

pre 5 godina

Postoje razlicita misljenja,neko ce se sloziti sa mojim neko ne al sta je tu je:
U zadnje vreme kod nas je praksa da igrac sa 18 potpise za neki klub iz Srpske lige,pa ako je talenat ode u Partizan ili Zvezdu sa 19 tu bude jedno 3.god pa tu ako se dokaze sa 22.god ode u Real,Barsu...na jedno 2-3god.Sa 25 je u NBA je ruki,treba mu 2 god da se dokaze treneru i tek sa 27 ako je klasa pocinje da ubira plodove ako ne nazad u evropu.
Kod Pedje i Divca je bilo drugacije,rano su otisli,ispisali istoriju i uspeli,bili su u Sakrementu glavni igraci al da napomenem ipak je tata te ekipe bio Weber dok je Jokic sa 23 god tata u svojoj ekipi,jedini srpski igrac lice fransize sa max ugovorom.
Moje misljenje da trebamo biti ponosni na Jokica,dati tom momku podrsku.Tesko da cemo ikad vise imati takog igraca verovatno zbog ovog sto sam napisao na pocetku teksta.ps:ja kao izraziti ljubitelj NBA sam ponosan na Joku i kako mu se dive svi sirom sveta pa bi mogli i mi.

Paja

pre 5 godina

(Nislija, 1. avgust 2018 12:07)

I Sasa Djordjevic rece nece da vodi ni jednu ekipu dok vodi repku pa brze bilje otrca za mnogo manje pare nego Jokic da trenira.

Predgrađe je važnije od Srbije

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.
(Poštovalac_stručnjak, 1. avgust 2018 14:30)

Hajde, (ne)stručnjače, priznaj da ti Đorđević smeta iz sasvim drugih razloga od onih koje si naveo. A pominjanje Radonjića u kontekstu reprezentacije, jasno pokazuje šta ti u stvari leži na srcu (a to nije reprezentacija).

Fed

pre 5 godina

Ostavite emocije po strani. Saletov posao je da svakog pozove, a na igracima da se odazovu ili ne. Svi bi voleli da su najbolji uvek u repki, ali i njih stizu godine, a uz to i stav njihovih klubova (pogotovu u NBA) nije za potcenjivanje iz igracke perspektive. Ko je patriota a ko ne su izlizane fore. Treba nam novi plej.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ako moze Janis koji je u potpunosti prvi covek Milvokija, zasto onda ne bi mogao i prvi covek Denvera...(na parketu). Naravno, uz Tea, Bogdana, Bobija..
(sef strucnog staba, 01. avgust 2018 11:15


Janis nije igrao za Grcku.

domine

pre 5 godina

Bojim se samo da ne udari slava u glavu u suprotnom možemo dobiti i dream team ... Imamo igrače, a da li imamo tim koji želi da pobedi svakog.... Videćemo

Jaran

pre 5 godina

običan čovek
Sto se tice Bjelice... Nikada nece biti nas najbolji igrac jer mu to psiha ne dozvoljava. Nadam se da si video Jokica kada je popizdeo i pravio gluposti zbog lose igre Denvera i bio "kaznjen" klupom. Jokic je tako pokazao svima u fransizi da stvari idu u suprotnom pravcu i da nesto mora preko noci da se promeni, a rezultate smo videli: Jokic je postao kljucna figura i svi saigraci su prihvatili to da je on glavni igrac i kapiten Denvera. Bjelica je jako dobra osoba ali je tu osobinu preneo i na teren, znas da cemo ga retko videti da odreaguje na i van terena.

фудбалер грга

pre 5 godina

Ko se jos lozi na kosarku pored fudbala. Mada i ovi kosarkasi da su dobro placeni, vala jesu. 
O NBA platama ne treba trositi reci, al Teo je i u Evropi ako se ne varam uzimao oko 3 miliona evra po sezoni.
(sidibe, 01. avgust 2018 11:19)

Далић је за све крив

Slobodan

pre 5 godina

Ajde sad se stavite u poziciju Jokica. Dobio max ugovor, sve oci menadzmenta i javnosti uprte u to kako napreduje priprema ekipe i pojavljuje se Joka i kaze e 13. i 16. septembra imam obaveze. Ja bih izgoreo da sam vlasnik kluba. Nije ni reprezentaciji jednostavno ali ovi prozori su vrhunska stvar za mlade igrace i one koji zele da se nametnu. Nema tu nista lose neka iskoriste priliku a selektor neka dobije velike pare jer ima non stop posao, nema prostora za klub.

st

pre 5 godina

Eventualni neuspeh u kvalifikacijama doveo bi do kraha košarke kod nas i toga bi svi naši majstori koji dobiju poziv trebalo da budu svesni! Da neki drugi (a verovatni i veći) majstori pre njih nisu uvek reprezentaciju stavljali pre svega, ni ovi današnji ne bi bili u poziciji da se profesionalno ostvare, proslave itd. Naravno, na svemu do sada - hvala, ali tu ne sme biti kraj!

sidibe

pre 5 godina

Ko se jos lozi na kosarku pored fudbala. Mada i ovi kosarkasi da su dobro placeni, vala jesu.
O NBA platama ne treba trositi reci, al Teo je i u Evropi ako se ne varam uzimao oko 3 miliona evra po sezoni.

Perica jase ponovo

pre 5 godina

Kako je licemeran narod postao na sajtu B92 (a nekad se mislilo da tu posecuju malo vispreniji), masovno pljujete jednog relativnog klinaca koji je uspeo u NBA a u isto vreme velicate jednu nesposobnu osobukoja se predstavlja kao trener, gde mu je prvo trenersko mesto bila reprezentacija (ko Vucicu politika), ja uvek mladom coveku cu oprostiti i da je sve Jokic rekao da nece u Reprezentaciju i drugo covek se obezbedio ali nikada odrasloj (matoroj ) osobi kao Djordjevic necu oprostiti LAZI da nece voditi nikog drugog do reprezentacije on je time jednostavno sve sto je stekao kao igrac bacio pod noge za par stotina evra i vidimo kako je prosao svuda je izbacen, pa mislite da to nasi igraci ne vide i da su blesavi, njih bre vode najveci SVETSKI treneri i oni ce da slusaju jednog Djordjevica stvarno smesno a i vi grobari ste sad vec zaista zalosni sa podrskom Djordjevica samo me kopka ko ce da vam bude kriv ako se Srbija ne kvalifikuje a nisu male sanse. ?

Dragan

pre 5 godina

Poštojem to što neko iz razno raznih razloga ne može ili ne želi da igra za reprezentaciju, ali ti igrači treba da znaju sledeće da u istoriju ulaze ne oni košarkaši koji će napraviti veliki broj tripl dablova, ili nekih drugih parametara po utakmici, već oni koji su osvajali svetske i evropske medalje sa reprezentacijom.

Vanja Petrović

pre 5 godina

Ништа се не мора, јер све што се мора је наметнуто. Елем, за репрезентацију се игра из љубави, или из топлих осећања припадности једној нацији. Е, сада...ако неко/неки не осећа ту љубав и потребу да игра за национални тим, ту НЕ СМЕ никоме да се замери. Свако има права да одлучује о себи и одлукама које прави у вези своје каријере.
Чуј коментаре типа; нема никаковог разлога одређени спортиста да се не одазове?! По мени, има најмање десет ако не и више.

Ако је вама Србима до тога да се истичете и осећате супериорни у једном спорту, у овоме случају кошарци, и да славите победе своје репрезентације туђим трудом, залагањем и временом, тим истим спортистима можда није то приоритет. Схватите да не можете да располажете људима.

Треба да будете срећни и задовољни само ако се неко добровољно придружи осталима и постигне било какве резултате. Треба се захвалити свима онима који пристану да играју за Србију, а колико заиста вреде показаће резултат.

Pera iz bivseg DDR-a

pre 5 godina

@ (SchOne, 01. avgust 2018 11:26)

Sta si ti decko napisao sada...
Markovic se penzionisao sto se tice repke, Jelovac igra visoko krilo i to kao strech cetvorka koji siri igru jer je opasan u sutu za 3 a ne beka sutera, Nedovic je plej/bek suter nikako nisko krilo, ako vec hoces small ball postavu onda je Neda na dvojci a Bogdan na trojci, Macvan je upitan jer je povredio ligamente kolena ako se dobro secam.
Za ovu rundu kvalifikacija ovo su igraci:
1. Teo (Jovic/Micic/Nedovic)
2. Bogdanovic (Nedovic/ Guduric/ Gagi capucino)
3. Kalinic (Lucic/Simonovic/Jelovac)
4. Bjelica (Jelovac/Macvan ako bude zdrav)
5. Jokic (Milutinov/Bobi/Radulja)
Ako neko otkaze u zavisnosti od pozicije gde manjkamo opet zvati Todorovica ili Pena, Stimca, Kuzmica, Bircu, LeBranka itd...

Srbija rasadnik talenata

pre 5 godina

Teodosić,Micić,Jović,Peno,Vulikić, Nedović,Jaramaz,Bogdanović,Milosavljević,Todorović,Avramović,Gudurić,Marinković,Aranitović,Radanov,Paunović,Simonović,Stojanović, Davidovac,Dobrić,Kalinić,Lučić,Zagorac,Bjelica,N.Janković,S.Janković,Mačvan,Jelovac,Gagić,Simanić,Mišković,Pecarski,Petrušev,Koprivica,Raduljica,Marjanović,Milutinov,Musli,Kuzmić,Ristić,Luković,Jokić.
Uz mogućnost da za nas zaigra i tamnoputi atleta na pg S.Skoko i iskreno se nadam po prirodi stvari mladi Nakić.
Ukratko eto je baza igrača za programe do 2021.Ko ospori ovu silu neka prati boćanje.Ukoliko sam nekoga izostavio nije namerno ova lista je sastavljena na brzinu iz glave.Poz i svako dobro Srbijo.

nista o nicemu

pre 5 godina

Човек стиче поштовање свог народа и земље тако што игра за заставу и грб и погине на терену...е зато ће историја и народ увек да памти даниловића,дивца,салета,теа и остале а сигурно неће неког ко је играо за денвер 35 мин и зарађивао 150 милиона...паркера сигурно не памте у француској по томе што је освајао прстење са сан антонијом а исто тако ни новицког и остале!
(слобода, 01. avgust 2018 15:33)

Netacno. Sve da ne odigra ni minut do kraja zivota ima moju naklonost do poda

umadbro

pre 5 godina

@слобода: mozda ne zanima bas svakoga "postovanje naroda" kao tebe. posebno ostvarene ljude sa dobrim karijerama cije samopostovanje ne zavisi od validacije drugih ljudi. posebno ne "naroda" koji uporno glasa naprednjake. nekom je mozda prioritet da obezbedi svoju porodicu, a preko leta da provodi vreme s njima, a ne da zaradjuje tvoje postovanje do koga je mu je stalo kao do lanjskog snega

antiDebil

pre 5 godina

Mislis ?
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?
(antiDebil, 01. avgust 2018 11:34)

Odakle tebi to anti u nicku?
(nista o nicemu, 1. avgust 2018 11:54)

Ti si nista, to vec mogu da razumem ali ovo profesor mi nikako nije jasno. Tolike kvalitetne igrace smo imali kroz istoriju koji nisu imali ovakve nadimke, ili ih uopste nisu imali a ovde je nadimak dobijen na osnovu jedne i po resene utakmice i to su prve i jedine utakmice koje je resio na taj nacin. Potpuno neshvatljivo i neobjasnjiva pojava. Rekao bih da je do propagande !

Poštovalac_stručnjak

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.

nčf

pre 5 godina

Niko da potegne problem Đorđevićevog stava prema tim momcima, i konstantnog pljuvanja ako se ne jave da mu zarade selektorsku platu. Nijednom nije rekao da ih razume, ili ih podržao. Samo pljuvanje, a onda očekuje da mu se jave dogodine. Ti momci su realno zveri koje prave razliku, par odmerenijih izjava i eto ih, a ne da ih on i mediji prave izdajnicima. Ta old school psihologija je odavno prevaziđena i oprašta se samo Željku.

miro

pre 5 godina

stvarno bi bilo lepo da u Kini i na Olimpijadi igramo sa najjačom postavom.
posle olimpijade će se povući Teo i Beli, pa će Jokara i Bogdan, nadam se, predvoditi reprezentaciju na OI 2024.

izadji na izbore, ali ne za 20e

pre 5 godina

Čemu Marjanović u reprezentaciji? Dečko nije hteo da igra kad je bio u formi i mogo da odigra dobro....šta će nam sad kad nema gde da igra onda igra u reprezentaciji.....Jokića ne zvati više u reprezentaciju i završiti tu priču jer dečko sa ugovorom koji je potpisao ima obavezu da nosi svoju franšizu i da potpuno bude posvećen njoj kakva reprezentacija kakvi bakrači....izbeći mučna nagadjanja igrće neće igrati ...shvatiti u kakvoj je dečko situaciji i ne otežavati mu.....jer do sada nikada ni jedan naš košarkaš nije bio nosilac franšize u NBA timovima i to je potpuno drugi pristup od igraca koji sada su tu sada nisu,.... to je igrač na kojem se bazira taktika kluba vezano i za igru i za strategiju dovodjenja igraca da unaprede igru nosioca franšize....takav igrac nemoze da se posveti reprezentaciji i ne treba to traziti od njega

....!...

pre 5 godina

Voleo bih samo da vidim gde je Teo "dugo vazio za najboljeg igraca sveta van Nba"...!? Volim Tea jer je nas ali je decko ne idjen luzer i igrqc koji nije za bitne utakmice i neizvesne zavrsnice...uzeo je jednu Evroligu a i tu bi i on i De Kolo izvisili i ispustili onih +20 protiv Fenera da ih nije spasao cini mi se Kurbanov u poslednjoj sekundi....Tea nigde u 4/4 a De Kolo je sve upropastio u poslednjih 5 minuta...

trabant

pre 5 godina

Ja da se pitam u svim nebitnim utakmicama bi igrali mladi igrači, sa se malo priviknu na rad i organizaciju u prvom timu. Za jače bih naravno pozvao NBA igrače i unapred bi bilo sve dogovoreno. Samo povreda bi značila da se ne odazovu pozivu. Pre prvenstva dve nedelje kampa i oni su uigrani. Takav kvalitet igrača imamo i da ne idu na pripreme i 2 godine ne igraju zajedno na terenu se to nebi videlo. Ali ko god da se odazove ili ne svim srcem uz naše košarkaše.

Jaran

pre 5 godina

Ljudi, znate i sami kada neko ne igra kod Saleta. Sam Sale je rekao da je sve OK sa Jokicem i da imaju dogovor zbog ugovora i zbog treninga preko leta.

Jaran

pre 5 godina

sloboda
Pazi coveka, SRBI ga zvali! A kakav si to ti faktor u bilo cijem zivotu (u ovom slucaju Jokicevom) pa da TI nekoga zoves da igra protiv Gruzije???

dure

pre 5 godina

Otkad su "strucnjaci" preuzeli sport, ovde kosarku, rezultat moze biti samo jedan! Po svaku cenu proterati ljude koji se bave kosarkom ceo zivot(Vujosevic) "da bi se na silu postao sampion, jer kako su se isti enormno licno obogatili, misle da se lopovlukom moze i u sportu postići!

фудбалер грга

pre 5 godina

Miloš Teodosić je dugo važio za najboljeg košarkaša na svetu van NBA lige, pa je otišao i "preko bare" da im pokaže par trikova, 

е баш смо видели његове трикове..биље да није ишао преко баре, деца би мислилс да је стварно најбољи, а он испод просека

sidibe

pre 5 godina

Ko se jos lozi na kosarku pored fudbala. Mada i ovi kosarkasi da su dobro placeni, vala jesu.
O NBA platama ne treba trositi reci, al Teo je i u Evropi ako se ne varam uzimao oko 3 miliona evra po sezoni.

Poštovalac_stručnjak

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.

SchOne

pre 5 godina

Jokića volim ali ako se barem protiv grka ne odazove gubi sve kredibilitete barem kod mene kao Srbin koji voli svoju zemlju. Petorka mora da izgleda ovako :
1. Teodosić ( Micić, Marković )
2. Bogdanović ( Jelovac )
3. Nedović ( Kalinić )
4. Bjelica ( Mačvan )
5. Jokić ( Milutinov,Marjanović )

Perica jase ponovo

pre 5 godina

Kako je licemeran narod postao na sajtu B92 (a nekad se mislilo da tu posecuju malo vispreniji), masovno pljujete jednog relativnog klinaca koji je uspeo u NBA a u isto vreme velicate jednu nesposobnu osobukoja se predstavlja kao trener, gde mu je prvo trenersko mesto bila reprezentacija (ko Vucicu politika), ja uvek mladom coveku cu oprostiti i da je sve Jokic rekao da nece u Reprezentaciju i drugo covek se obezbedio ali nikada odrasloj (matoroj ) osobi kao Djordjevic necu oprostiti LAZI da nece voditi nikog drugog do reprezentacije on je time jednostavno sve sto je stekao kao igrac bacio pod noge za par stotina evra i vidimo kako je prosao svuda je izbacen, pa mislite da to nasi igraci ne vide i da su blesavi, njih bre vode najveci SVETSKI treneri i oni ce da slusaju jednog Djordjevica stvarno smesno a i vi grobari ste sad vec zaista zalosni sa podrskom Djordjevica samo me kopka ko ce da vam bude kriv ako se Srbija ne kvalifikuje a nisu male sanse. ?

izadji na izbore, ali ne za 20e

pre 5 godina

Čemu Marjanović u reprezentaciji? Dečko nije hteo da igra kad je bio u formi i mogo da odigra dobro....šta će nam sad kad nema gde da igra onda igra u reprezentaciji.....Jokića ne zvati više u reprezentaciju i završiti tu priču jer dečko sa ugovorom koji je potpisao ima obavezu da nosi svoju franšizu i da potpuno bude posvećen njoj kakva reprezentacija kakvi bakrači....izbeći mučna nagadjanja igrće neće igrati ...shvatiti u kakvoj je dečko situaciji i ne otežavati mu.....jer do sada nikada ni jedan naš košarkaš nije bio nosilac franšize u NBA timovima i to je potpuno drugi pristup od igraca koji sada su tu sada nisu,.... to je igrač na kojem se bazira taktika kluba vezano i za igru i za strategiju dovodjenja igraca da unaprede igru nosioca franšize....takav igrac nemoze da se posveti reprezentaciji i ne treba to traziti od njega

Bot na kvadrat

pre 5 godina

Ne razumem ni tog Jokica sta se vise zanosi sa Srbijom i kome se on pravda,da nece mozda komentatori ovde da brinu o njegovoj porodici i njegovoj buducnosti,ako se povredi ili ako mu otkazu ugovor ili da ga uopste nije ni dobio,igraj covece tamo u Americi,obezbedi porodicu,gledaj svoja posla i uzivaj u zivotu,Srbija je puna pakosnih,zlih,besnih,siromasnih i ljubomornih ljudi,nema ovde srece za tebe.

Paja

pre 5 godina

(Nislija, 1. avgust 2018 12:07)

I Sasa Djordjevic rece nece da vodi ni jednu ekipu dok vodi repku pa brze bilje otrca za mnogo manje pare nego Jokic da trenira.

nčf

pre 5 godina

Niko da potegne problem Đorđevićevog stava prema tim momcima, i konstantnog pljuvanja ako se ne jave da mu zarade selektorsku platu. Nijednom nije rekao da ih razume, ili ih podržao. Samo pljuvanje, a onda očekuje da mu se jave dogodine. Ti momci su realno zveri koje prave razliku, par odmerenijih izjava i eto ih, a ne da ih on i mediji prave izdajnicima. Ta old school psihologija je odavno prevaziđena i oprašta se samo Željku.

antiDebil

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)
(Pera i Zika, 1. avgust 2018 11:11)

Mislis ?
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?

....!...

pre 5 godina

Voleo bih samo da vidim gde je Teo "dugo vazio za najboljeg igraca sveta van Nba"...!? Volim Tea jer je nas ali je decko ne idjen luzer i igrqc koji nije za bitne utakmice i neizvesne zavrsnice...uzeo je jednu Evroligu a i tu bi i on i De Kolo izvisili i ispustili onih +20 protiv Fenera da ih nije spasao cini mi se Kurbanov u poslednjoj sekundi....Tea nigde u 4/4 a De Kolo je sve upropastio u poslednjih 5 minuta...

Ko ce znati

pre 5 godina

Slavnic,Dalipagic,Kicanovic,Paspalj,Divac,Danilovic,Djordjevic,Bodiroga... i jos mnogo igraca i trenera naravno, od kojih su ovi danasnji naucili sve i koje su gledali kao klinci dok osvajaju zlata.E sad se oni pi*aju na to sve ne bi li obezbedili kao bolje ugovore!Alo bre,kako vas nije sramota!!!???Vas je KOSARKASKA Srbija naucila kosarku a ne NBA itd... Iz Srbije poticete a ne iz Amerike i slicno.Sa Srbijom kad osvojite zlato,vi cete da postavljate uslove svim NBA timovima a ne oni vama.Zapamtite vec jednom:vi ste ponikli na temeljima gore pomenutih ljudi i naravno najboljih nasih trenera na svetu,vas su Srpske majke rodile,Srpska zemlja odhranila i Srbija vas je naucila da igrate kosarku.Zna se da iz Srbije poticu najbolji kosarkasi tako da ne brinite za ugovore dok ste srpski reprezentativci!!!

nista o nicemu

pre 5 godina

Човек стиче поштовање свог народа и земље тако што игра за заставу и грб и погине на терену...е зато ће историја и народ увек да памти даниловића,дивца,салета,теа и остале а сигурно неће неког ко је играо за денвер 35 мин и зарађивао 150 милиона...паркера сигурно не памте у француској по томе што је освајао прстење са сан антонијом а исто тако ни новицког и остале!
(слобода, 01. avgust 2018 15:33)

Netacno. Sve da ne odigra ni minut do kraja zivota ima moju naklonost do poda

Bakster

pre 5 godina

Sport je manipulacija i duhovna droga. Omladino, ne gledajte sport, citajte dobre knjige i setajte u prirodi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojkotsporta, 1. avgust 2018 11:15)

Knjige su manipulacija i duhovna droga. Omladino, bavite se sportom i provodite vreme u prirodi.

Milan

pre 5 godina

Teodosic pola sezone presedi zbog povreda. Raspada se po savovima. Bjelica ode sa 27 u nba, stalno povredjen a ima malu minutazu. 3 leto kako ne igra za repku. Onda dodje srbenda i za Jokica koji igra svaku tekmu 35min kao nosilac i kaze kakav odmor dovoljno mu je 2 nedelje bla bla. Mnogo mi izostanaka imamo a da nije samo Jokic u pitanju. Problem je u savezu i selektoru koji se ponasaju kao da je ovo komunizam. Prave pripreme 30 40 dana pre prvenstva, bukvalno 2 cela meseca drze igrace. To tako vise ne funkcionise. Igraci su 100x veci profesionalci nego ranije i svi imaju posebne programe za leto. Spominju se Novicki, Gasos, Parker. Njih trojca se svojim reprezentacijama prikljuce 5 dana pte prvenstva. Odigraju 1 max 2 pripremne. Formu dizu na prvenstvu, a to pogotovu vazi za gasola. Svako prvenstvo jedva trci u grupama a na kraju bude mvp. Nas selektor to ne dozvoljava.

zz

pre 5 godina

Sport je manipulacija i duhovna droga. Omladino, ne gledajte sport, citajte dobre knjige i setajte u prirodi.
(bojkotsporta, 01. avgust 2018 11:15)

Isto se može reći i za knjige..
Sport je jedna mnogo lepa stvar, a ti slobodno prošetaj..

bskfan

pre 5 godina

Ostavite Jokica vec jednom na miru. Ako bez njega ne mozemo da prodjemo ni kvalifikacije onda ne treba ni da idemo na SP.

Od svih nasih igraca samo je Jokic nosilac igre u svom timu. Lako je biti u NBA i prosecno odigrati 10-15 minuta sa klupe, ali je tesko biti nosilac igre.

kimi

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)
(Pera i Zika, 1. avgust 2018 11:11)

Bjelica profesor sa prosekom od 5 poena a u Evropi 12.
Deco profesori su Pedja, Divac, Bodiroga, Sale...Nikako igraci sa 10 poena i rukama.

Ime

pre 5 godina

Ok. Sve je to lepo. Imamo tradiciju, istoriju, imamo šta da pričamo unucima. Ali njihova stvar da li će da igraju. Navikli su nas na odbijanje. Mi se hvatamo za Gasola, Novickog koji nikada nisu rekli NE reprezentaciji. Kao da su oni idealni. Ovi naši u kakvom god sastavu da su otišli, vratili su se sa medaljom. Volimo mi te priče ŠBB KBB pa to ti je!

Slobodan

pre 5 godina

Ajde sad se stavite u poziciju Jokica. Dobio max ugovor, sve oci menadzmenta i javnosti uprte u to kako napreduje priprema ekipe i pojavljuje se Joka i kaze e 13. i 16. septembra imam obaveze. Ja bih izgoreo da sam vlasnik kluba. Nije ni reprezentaciji jednostavno ali ovi prozori su vrhunska stvar za mlade igrace i one koji zele da se nametnu. Nema tu nista lose neka iskoriste priliku a selektor neka dobije velike pare jer ima non stop posao, nema prostora za klub.

слобода

pre 5 godina

Читам коментаре ове дечурлије што пишу глупости...па шта мене брига што јокић игра 35 мин и зарађује 150 милиона ако се не одазове на позив Србије и Срба! Човек стиче поштовање свог народа и земље тако што игра за заставу и грб и погине на терену...е зато ће историја и народ увек да памти даниловића,дивца,салета,теа и остале а сигурно неће неког ко је играо за денвер 35 мин и зарађивао 150 милиона...паркера сигурно не памте у француској по томе што је освајао прстење са сан антонијом а исто тако ни новицког и остале!

Neutralni posmatrac

pre 5 godina

Aposlutno sam razumeo Jokica poslednja dva prozora. Decko je dobio priliku da obezbedi praunuke i to je i uradio. Sada? Nema izgovora. Ako ne zeli znaci da nema zelju da igra za reprezentaciju i ne treba ga vise zvati.
Uostalom, postoji jedan igrac na kog svi treba da se ugledaju, koji je srecan ako igra svaki minut, srecan sto je tu makar i na kluli sedeo, a bio je posten i navijao je za repku i kad nije odlazio na takmicemja, a to je stimac. Tog bih coveka uvek zvao, pre bilo koje nba zvezde, jer srce nista ne moze da zameni. Dzabe nam i Le bron ako se ne trudi.

nista o nicemu

pre 5 godina

Ako moze Janis koji je u potpunosti prvi covek Milvokija, zasto onda ne bi mogao i prvi covek Denvera...(na parketu). Naravno, uz Tea, Bogdana, Bobija..
(sef strucnog staba, 01. avgust 2018 11:15


Janis nije igrao za Grcku.

Vanja Petrović

pre 5 godina

Ништа се не мора, јер све што се мора је наметнуто. Елем, за репрезентацију се игра из љубави, или из топлих осећања припадности једној нацији. Е, сада...ако неко/неки не осећа ту љубав и потребу да игра за национални тим, ту НЕ СМЕ никоме да се замери. Свако има права да одлучује о себи и одлукама које прави у вези своје каријере.
Чуј коментаре типа; нема никаковог разлога одређени спортиста да се не одазове?! По мени, има најмање десет ако не и више.

Ако је вама Србима до тога да се истичете и осећате супериорни у једном спорту, у овоме случају кошарци, и да славите победе своје репрезентације туђим трудом, залагањем и временом, тим истим спортистима можда није то приоритет. Схватите да не можете да располажете људима.

Треба да будете срећни и задовољни само ако се неко добровољно придружи осталима и постигне било какве резултате. Треба се захвалити свима онима који пристану да играју за Србију, а колико заиста вреде показаће резултат.

Rale

pre 5 godina

A vi satro Srbende sto ovde srbujete, prvo se zapitajte zasto reprezentaciju nazivate "repkom" a izvodjenje bacanja "izvedbom", pa onda dalje pisite o njihovom neodazivanju. Sram vas bilo

Pera i Zika

pre 5 godina

Verovatno je tekst super ali sam krenuo da preskačem redove čim ste na četvorku stavili Mačvana pre Bjelice.. Mačvan je odigrao Evropsko prvenstvo baš kapitenski i nema sta vise tu da se doda ali Bjelica je bukvalno Profesor za Milana.. salim se, pročitao sam ceo tekst, simpa.. :)

antiDebil

pre 5 godina

Mislis ?
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?
(antiDebil, 01. avgust 2018 11:34)

Odakle tebi to anti u nicku?
(nista o nicemu, 1. avgust 2018 11:54)

Ti si nista, to vec mogu da razumem ali ovo profesor mi nikako nije jasno. Tolike kvalitetne igrace smo imali kroz istoriju koji nisu imali ovakve nadimke, ili ih uopste nisu imali a ovde je nadimak dobijen na osnovu jedne i po resene utakmice i to su prve i jedine utakmice koje je resio na taj nacin. Potpuno neshvatljivo i neobjasnjiva pojava. Rekao bih da je do propagande !

властимир

pre 5 godina

изгубио се култ репрезентације. Зашто може Адетокумпо, а ови наши не? Како може Гобер, а ови наши не? Како може Шарић, а ови наши не? Тужно.

Marko

pre 5 godina

Bjelica od kad je otisao u NBA nijednom nije odigrao utakmicu za nacionalni tim evo vec 3 godina...a nema nikakvih povreda ovog leta...u cemu je sad problem!? Nedovic isto...zasto se samo Jokic kritikuje kad su 8 igraca otkazali kao svi povredjeni ma daj bre...

Dovla

pre 5 godina

Jao kad se setim osvajanja zlata devedesetih, stariji su nam bacali sladolede koje su ukrali iz frizidera, pa cokoladice iz razbijenih trafika, pa psujemo Tudjmana, pa Izetbegovica, skandiramo imena kosarkasa, penjemo se na branike automobila pa se vozimo po gradu na krovu ili na gepeku, pa na kraju dolazak kuci peske iz grada, po kisi, bez kapuljace, u 4 nocu. Da imamo normalne ljude koji vole Srbiju, usla bi nam takva jedna serija novih pljacki sladoleda narednih 10 godina.

nista o nicemu

pre 5 godina

Mislis ? 
Meni nije jasno odakle taj nadimak ,,profesor'', kada je to nastalo, na osnovu cega ? Jel to neki vid propagande ili je nastao usled dobrih igara ?
(antiDebil, 01. avgust 2018 11:34)

Odakle tebi to anti u nicku?

trabant

pre 5 godina

Ja da se pitam u svim nebitnim utakmicama bi igrali mladi igrači, sa se malo priviknu na rad i organizaciju u prvom timu. Za jače bih naravno pozvao NBA igrače i unapred bi bilo sve dogovoreno. Samo povreda bi značila da se ne odazovu pozivu. Pre prvenstva dve nedelje kampa i oni su uigrani. Takav kvalitet igrača imamo i da ne idu na pripreme i 2 godine ne igraju zajedno na terenu se to nebi videlo. Ali ko god da se odazove ili ne svim srcem uz naše košarkaše.

zzzzz

pre 5 godina

Ni za reprezentaciju SAD igraju NBA igrači. Igraju likovi iz razvojne lige. Izgubili su nedavno od Meksika. Ove kvalifikacije su potpuno ludilo, onome ko ih je osmislio nedostaje elementarna inteligencija i ne zameram ni najmanje bilo kome ko neće da učestvuje u ovoj budalaštini. Sva krivica je na FIBA.

фудбалер грга

pre 5 godina

Ko se jos lozi na kosarku pored fudbala. Mada i ovi kosarkasi da su dobro placeni, vala jesu. 
O NBA platama ne treba trositi reci, al Teo je i u Evropi ako se ne varam uzimao oko 3 miliona evra po sezoni.
(sidibe, 01. avgust 2018 11:19)

Далић је за све крив

običan čovek

pre 5 godina

Za one koji slabije prate košarku i gledaju je samo kroz poene. Beli je naš najkompletniji igrač u oba pravca. Odmah iza njega je Bogdan. Naime, Profesor,kako ga zovu Turci bio je najbolji igrač Evrolige. Tu titulu je dobio još samo Tedodosić u poslednjih 15ak godina što se naših igrača tiče. Popunjava sve kolone,a takve igrače treneri najviše vole. Uvek je medju dva ili tri naša najbolja strelca,što se tiče skokova on je naš najbolji skakač na svakom prvenstvu,medju dva naša igrača po blokadama i tri medju asistentima. Igra brutalnu odbranu u šta se je uverio i sam Lebron. U sebičnoj Minesoti kad god je dobio minute pokazao je koliko ume sa loptom u oba pravca. Svi treneri i Sale i Željko i ostali koji su ga treniralu govore o superlativima o njegovoj igri. Zbog svega navedenog je profesor kosarke. Teo,Bogdan i Jokić su bolji od njega u napadu,ali su zato lošiji u odbrani. Zbog toga je on naš najkompletniji igrač.

Branko Von Beca

pre 5 godina

"Jokic nece igrati u to budite sigurni. Ima 148 miliona razloga za to.
(stranger, 1. avgust 2018 11:23) "

Grešiš, za reprezentaciju je potreban samo jedan razlog.
Srce.
Biti veliki igrač i veliki čovek nije isto, i ne uporedivo je.
Biti veliki čovek ne znači imati 220cm i 150 $.

Pitaj Novickog ako mi ne veruješ.

umadbro

pre 5 godina

@слобода: mozda ne zanima bas svakoga "postovanje naroda" kao tebe. posebno ostvarene ljude sa dobrim karijerama cije samopostovanje ne zavisi od validacije drugih ljudi. posebno ne "naroda" koji uporno glasa naprednjake. nekom je mozda prioritet da obezbedi svoju porodicu, a preko leta da provodi vreme s njima, a ne da zaradjuje tvoje postovanje do koga je mu je stalo kao do lanjskog snega

nista o nicemu

pre 5 godina

Amerima, Spancima i nama je obecana vajld karta ako ne prodjemo da ne bi izgubilo SP na kvalitetu i to je jako tuzno, FIBA je propala nacisto.

mikele

pre 5 godina

jer do sada nikada ni jedan naš košarkaš nije bio nosilac franšize u NBA timovima i to je potpuno drugi pristup od igraca koji sada su tu sada nisu,.... to je igrač na kojem se bazira taktika kluba vezano i za igru i za strategiju dovodjenja igraca da unaprede igru nosioca franšize....takav igrac nemoze da se posveti reprezentaciji i ne treba to traziti od njega
(izadji na izbore, ali ne za 20e, 01. avgust 2018 11:41)

Da li si ti dečko znaš ko je Peđa Stojaković

https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2003&mm=11&dd=26&nav_id=125791
i
https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2004&mm=04&dd=16&nav_id=138281

sef strucnog staba

pre 5 godina

Svakako da za prozore u septembru nema izgovora, ajde da zanemarimo one prve prozore protiv dosta slabijih ekipa, ali ako se neko sada ne odazove, i ne odigra ni jedan jedini mec u kvalifikacijama, pa kako da ide u Kinu? Bio to Jokic, Teo, Bjelica...Uvek sam licno bio tolerantan posebno za Jokica, jer ipak je u igri bio ugovor kojim resava sve. Nadam se da ce sada igrati jer je gotovo. Ako moze Janis koji je u potpunosti prvi covek Milvokija, zasto onda ne bi mogao i prvi covek Denvera...(na parketu). Naravno, uz Tea, Bogdana, Bobija..

sryugos

pre 5 godina

Petorka mora da izgleda ovako : 
1. Teodosić ( Micić, Marković ) 
2. Bogdanović ( Jelovac ) 
3. Nedović ( Kalinić ) 
4. Bjelica ( Mačvan ) 
5. Jokić ( Milutinov,Marjanović )
(SchOne, 01. avgust 2018 11:26)

Jelovac bek? Nedovic krilo? Neko od prepodneva krece...
Dobro nisi stavio Marjanovica na pleja a Markovica na centra.

običan čovek

pre 5 godina

Zaboraviste Belog,profesora kosarke. On je podjednako bitan u timu i koristan kao Teo ili Bogi ili Jokić. To su nam 4 najbolja košarkaša trenutno,svi su na različitim pozicijama i svi su podjednako kvalitetni.

фудбалер грга

pre 5 godina

Miloš Teodosić je drugi najbolji košarkaš ikada, posle Medžika Džonsona.
(Zohan, 01. avgust 2018 11:15)

како бре други, ма први

Jevdja

pre 5 godina

Jokic
Bjelica
Bogdanovic
Kalinic
Teodosic
Marjanovic
Macvan
Nedovic
Lucic
Jovic
Milutinov
Micic
Sa ovakvim timom bi igrali finale svetskog.E sad pitanje da li ce se ovakva ekipa ikad okupiti.

слобода

pre 5 godina

Тужно је то што се нпр Шарић и богдановић бојан стално одазивају репрезентацији иако су Срби и упркос томе што играју годинама без успеха а обојица су у НБА. Ево ја потписујем да јокић неће играти ни ово првенство, 99,9% сам сигуран,играће можда на олимпијади али ако сад по ко зна који пут одбије српски грб не треба га више никад звати и на томе салету не бих ништа замерио!

Zanima me

pre 5 godina

Nekako imam utisak da Nedović nedovoljno igra za reprezentaciju. Zamolio bih nekoga ko se razume, da ovo objasni, prokomentariše.

Pera iz bivseg DDR-a

pre 5 godina

@ (SchOne, 01. avgust 2018 11:26)

Sta si ti decko napisao sada...
Markovic se penzionisao sto se tice repke, Jelovac igra visoko krilo i to kao strech cetvorka koji siri igru jer je opasan u sutu za 3 a ne beka sutera, Nedovic je plej/bek suter nikako nisko krilo, ako vec hoces small ball postavu onda je Neda na dvojci a Bogdan na trojci, Macvan je upitan jer je povredio ligamente kolena ako se dobro secam.
Za ovu rundu kvalifikacija ovo su igraci:
1. Teo (Jovic/Micic/Nedovic)
2. Bogdanovic (Nedovic/ Guduric/ Gagi capucino)
3. Kalinic (Lucic/Simonovic/Jelovac)
4. Bjelica (Jelovac/Macvan ako bude zdrav)
5. Jokic (Milutinov/Bobi/Radulja)
Ako neko otkaze u zavisnosti od pozicije gde manjkamo opet zvati Todorovica ili Pena, Stimca, Kuzmica, Bircu, LeBranka itd...

maki 5014

pre 5 godina

Postoje razlicita misljenja,neko ce se sloziti sa mojim neko ne al sta je tu je:
U zadnje vreme kod nas je praksa da igrac sa 18 potpise za neki klub iz Srpske lige,pa ako je talenat ode u Partizan ili Zvezdu sa 19 tu bude jedno 3.god pa tu ako se dokaze sa 22.god ode u Real,Barsu...na jedno 2-3god.Sa 25 je u NBA je ruki,treba mu 2 god da se dokaze treneru i tek sa 27 ako je klasa pocinje da ubira plodove ako ne nazad u evropu.
Kod Pedje i Divca je bilo drugacije,rano su otisli,ispisali istoriju i uspeli,bili su u Sakrementu glavni igraci al da napomenem ipak je tata te ekipe bio Weber dok je Jokic sa 23 god tata u svojoj ekipi,jedini srpski igrac lice fransize sa max ugovorom.
Moje misljenje da trebamo biti ponosni na Jokica,dati tom momku podrsku.Tesko da cemo ikad vise imati takog igraca verovatno zbog ovog sto sam napisao na pocetku teksta.ps:ja kao izraziti ljubitelj NBA sam ponosan na Joku i kako mu se dive svi sirom sveta pa bi mogli i mi.

milorad

pre 5 godina

Nekako imam utisak da Nedović nedovoljno igra za reprezentaciju. Zamolio bih nekoga ko se razume, da ovo objasni, prokomentariše.
(Zanima me, 01. avgust 2018 11:50)

Nije zainteresovan dovoljno. Pritom cesto se povredjuje, pa kad ostali otkazuju onda smo mogli da ocekujemo da ce jos neki igrac reci - pa cekaj sto je njegova individualna karijera bitnija od moje, sto se ne bi i ja sacuvao? Najveci problem sa Jokicevim otkazom nije opadanje kvaliteta, nego uticaj na hemiju ekipe i atmosferu. Kada bi takva zvezda kidala za repku i ostali bi sa sve nogama u dupetu. Na zalost vazi i obrnuto.

Srbija rasadnik talenata

pre 5 godina

Teodosić,Micić,Jović,Peno,Vulikić, Nedović,Jaramaz,Bogdanović,Milosavljević,Todorović,Avramović,Gudurić,Marinković,Aranitović,Radanov,Paunović,Simonović,Stojanović, Davidovac,Dobrić,Kalinić,Lučić,Zagorac,Bjelica,N.Janković,S.Janković,Mačvan,Jelovac,Gagić,Simanić,Mišković,Pecarski,Petrušev,Koprivica,Raduljica,Marjanović,Milutinov,Musli,Kuzmić,Ristić,Luković,Jokić.
Uz mogućnost da za nas zaigra i tamnoputi atleta na pg S.Skoko i iskreno se nadam po prirodi stvari mladi Nakić.
Ukratko eto je baza igrača za programe do 2021.Ko ospori ovu silu neka prati boćanje.Ukoliko sam nekoga izostavio nije namerno ova lista je sastavljena na brzinu iz glave.Poz i svako dobro Srbijo.

Back in Black

pre 5 godina

I ovi sto se okupe neka se zahvale nasem svevišnjem vodji sto su se okupili jer da nije bilo njega ne bi se ni okupili.Isto kao sto nas je Krstajic savetovao da bodrimo nasu reprezentaciju kako je bodri nas svevisnji vodja i kao sto su se vaterpolisti toliko zahvaljivali svevišnjem našem da je ispalo da nije bilo njega ne bi ni grupu prošli.Izvinjavam se zbog komentara ali neki ljudi su mi ogadili sport u Srbiji pa ne mogu vise posteno ni da se radujem nekom nasem uspehu.

Fed

pre 5 godina

Ostavite emocije po strani. Saletov posao je da svakog pozove, a na igracima da se odazovu ili ne. Svi bi voleli da su najbolji uvek u repki, ali i njih stizu godine, a uz to i stav njihovih klubova (pogotovu u NBA) nije za potcenjivanje iz igracke perspektive. Ko je patriota a ko ne su izlizane fore. Treba nam novi plej.

domine

pre 5 godina

Bojim se samo da ne udari slava u glavu u suprotnom možemo dobiti i dream team ... Imamo igrače, a da li imamo tim koji želi da pobedi svakog.... Videćemo

ProdigyCZ

pre 5 godina

Na Spance i Argentince da se ugledamo,oni su pravi primer,kod njih ne odlaze igraci u penziju cim udju u 30-tu,nemaju taj luksuz iako su mnogo vece zemlje od nas,o otkazima je glupo i pricati.Katalonci su vece patriote za Spaniju nego mi za Srbiju,to dovoljno govori gde smo.

sryugos

pre 5 godina

Potpuno je jasno staviti novcano obezbedjivanje kao prioritet ali jednom kad se potpise NBA ugovor na preko 10 miliona nema vise tog izgovora. Koliko sam ispratio svi su zdravi i obezbedjeni tako da nema opravdanja. I osim ako nije povreda (daleko bilo) isto vazi i za SP naredne godine.
Meni bi najjaca postava bila:
1 - Teodosic, Jovic, Micic
2 - Bogdanovic, Nedovic
3 - Kalinic, Lucic
4 - Bjelica, Macvan
5 - Jokic, Milutinov, Marjanovic

Jaran

pre 5 godina

običan čovek
Sto se tice Bjelice... Nikada nece biti nas najbolji igrac jer mu to psiha ne dozvoljava. Nadam se da si video Jokica kada je popizdeo i pravio gluposti zbog lose igre Denvera i bio "kaznjen" klupom. Jokic je tako pokazao svima u fransizi da stvari idu u suprotnom pravcu i da nesto mora preko noci da se promeni, a rezultate smo videli: Jokic je postao kljucna figura i svi saigraci su prihvatili to da je on glavni igrac i kapiten Denvera. Bjelica je jako dobra osoba ali je tu osobinu preneo i na teren, znas da cemo ga retko videti da odreaguje na i van terena.

SchOne

pre 5 godina

Evo da se ispravim pošto sam vest pročitao i komentarisao sa tek otvorenim očima .
1 - Teodosic, Jovic, Micic 
2 - Bogdanovic, Nedovic 
3 - Kalinic, Lucic 
4 - Bjelica, Macvan 
5 - Jokic, Milutinov, Marjanovic

SrbinsonKruso

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.
(Poštovalac_stručnjak, 1. avgust 2018 14:30)
Pa ja više volim domaćeg trenera nego stranog... Sale je podigao reprezentaciju iz pada...Sale je za većinu nas u odnosu na Jokića bog, iako volim Jokića... I ko bi se odazvao Radonjiću, koji ne bi imao nikakav autoritet? Budite ozbiljni malo... muka mi je više od raznih selektora ovde...

Jaran

pre 5 godina

običan čovek
Ne mozes da poredis Jokicev napadacki potencijal tek tako, covek je sposoban da najboljim centrima na svetu natrpa 30p-15r i kada uz to dodas neverovatan pregled igre i dodavanja koja niko u kosarci sem njega ne moze da izvede MNOGO dobijas u napadackom smislu. Jos kada uzmemo u obzir da se jos uvek razvija suterski... Mogao bi, AKO barem malo popravi odbranu, da bude najbolji centar na svetu uz Embida.

Dragan

pre 5 godina

Poštojem to što neko iz razno raznih razloga ne može ili ne želi da igra za reprezentaciju, ali ti igrači treba da znaju sledeće da u istoriju ulaze ne oni košarkaši koji će napraviti veliki broj tripl dablova, ili nekih drugih parametara po utakmici, već oni koji su osvajali svetske i evropske medalje sa reprezentacijom.

st

pre 5 godina

Eventualni neuspeh u kvalifikacijama doveo bi do kraha košarke kod nas i toga bi svi naši majstori koji dobiju poziv trebalo da budu svesni! Da neki drugi (a verovatni i veći) majstori pre njih nisu uvek reprezentaciju stavljali pre svega, ni ovi današnji ne bi bili u poziciji da se profesionalno ostvare, proslave itd. Naravno, na svemu do sada - hvala, ali tu ne sme biti kraj!

x

pre 5 godina

Voleo bih, ali se bojim da nam se kompletan tim nikad nece okupiti. Previse faktora sa strane utice na njih. Sto vreme vise prolazi, FIBA i njihova takmicenja sve vise gube smisao.

Jaran

pre 5 godina

sloboda
Pazi coveka, SRBI ga zvali! A kakav si to ti faktor u bilo cijem zivotu (u ovom slucaju Jokicevom) pa da TI nekoga zoves da igra protiv Gruzije???

dure

pre 5 godina

Otkad su "strucnjaci" preuzeli sport, ovde kosarku, rezultat moze biti samo jedan! Po svaku cenu proterati ljude koji se bave kosarkom ceo zivot(Vujosevic) "da bi se na silu postao sampion, jer kako su se isti enormno licno obogatili, misle da se lopovlukom moze i u sportu postići!

Jaran

pre 5 godina

Ljudi, znate i sami kada neko ne igra kod Saleta. Sam Sale je rekao da je sve OK sa Jokicem i da imaju dogovor zbog ugovora i zbog treninga preko leta.

miro

pre 5 godina

stvarno bi bilo lepo da u Kini i na Olimpijadi igramo sa najjačom postavom.
posle olimpijade će se povući Teo i Beli, pa će Jokara i Bogdan, nadam se, predvoditi reprezentaciju na OI 2024.

Predgrađe je važnije od Srbije

pre 5 godina

Kriv je selektor koji ne može da motiviše igrače da igraju za repzetaciju... Kako on može da shvati Jokića koji ima max ugovor, kad je on nogiran iz iste te lige nakon citave 2 sezone? Da smo bili pametni da Radonja preuzme posao selektora, sad bi mnoge stvari bile drugacije.
(Poštovalac_stručnjak, 1. avgust 2018 14:30)

Hajde, (ne)stručnjače, priznaj da ti Đorđević smeta iz sasvim drugih razloga od onih koje si naveo. A pominjanje Radonjića u kontekstu reprezentacije, jasno pokazuje šta ti u stvari leži na srcu (a to nije reprezentacija).