Ponedeljak, 25.06.2018.

09:25

"Možda se, po prvi put, duboko zagazilo u novu fazu..."

Poslednju rundu dijaloga Beograda i Prištine obeležila je reč “kompromis“, piše <a href="http://www.dw.com/sr/re%C5%A1enje-je-negde-izme%C4%91u/a-44378532" class="text-link" target= "_blank">Dojče vele</a>.

Izvor: Dojèe vele

"Možda se, po prvi put, duboko zagazilo u novu fazu..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 5 godina

nisam ekspert za pregovaranja, pa mozda neko moze bolje da mi objasni: u cemu je poenta voditi dalje pregovore ako nije ispunjeno ono sto je dogovoreno sa proslih pregovora?

Свињар

pre 5 godina

Сви ви који осуђујете људе који су напустили Косово, прочитајте извештаје Патријарха Павла са Косова. Можда промените мишљење о тим јадним људима.
Надам се да ћете њему веровати.

AntiBot

pre 5 godina

@ darko

E pa vidis, zbog cega bih ja "branio Kosovo", kad Srbima nije smetalo da decenijama Albancima prodaju svoja imanja za ogroman novac, nekad i po vise puta? Oni su prodali Kosovo i ostavili na cedilu svoje sunarodnike koji danas tamo ne mogu ni da zive na miru. Sad kuckaju i pametuju iz inostranstva ili iz stanova u krugu dvojke. Ko ce moju Belu Palanku da brani ako vam ja branim Kosovo? Ne zanima me.

Pera Srbin

pre 5 godina

živica# “До првог светског рата Србија и Албанија су биле државе савезнице“. Pa vidiš ne bih se složio sa tobom. Do prvog svetskog rata Albanija nije postojala čak ni kao jedinstvena teritorija pašaluka ili neke druge administrativne celine unutar Osmanskog carstva. Saveznici nismo zbog toga ni mogli biti, a stvorena je na insistiranje velikih sila da bi se sprečilo uvećavanje Crne Gore, Srbije i Grčke , koje su uvećale teritoriju nakon pobede u Balkanskom ratu.

Leskovcanin

pre 5 godina

(Pametnjaković, 25. jun 2018 13:56)
Uskoro i Nis itd. Pametnjakovicu mladji.Izgubili smo Kosovo, definitivno sedamdesetih. A zatim i prodavali. Sad ti "Srbi sa Kosova" sede u Beogradu, Nisu, Leskovcu ... rade u najacim drzavnim preduzecima, a ja treba da ih branim opet. A ne decko, ne! Neka ide bibliotekar i baba Julin da ih brane.

darko

pre 5 godina

Ja sam sa Kosova i Metohije, tacnije iz Peci. Sada imam 23 godine i preselio sam se u inostranstvo pre 2 godine. Tokom svih godina u Srbiji sam trpeo torturu, zato sto sam Kosovac. Kako smo im oduzeli pozicije na poslu, njihovu zemlju. Da su najgori Srbi sa Kosova i puno toga. A sutra dan se isti ti ljudi kao bore za to Kosovo. Pa sta ce vam kad su odatle najgori i kad su vam naneli toliko zla.
Verujem da smo najgora nacija, samo sto to necemo da priznamo. Nadam se da ce ga Albanici voditi bolje i omoguciti nasim ljudima normalan zivot.

Jeremija

pre 5 godina

@Viktor

Ako bi Kosovo ulazilo u sastav Srbije, dovoljno je samo da Albanci kažu da žele isti status kakav imaju Srbi u BiH i to im niko ne bi mogao odbiti. To bi, opet, za Srbiju bilo gore nego sadašnja situacija.

Antikom

pre 5 godina

Nisu srpski, vec jugoslovenski komunisti.
(Vladimir, 25. jun 2018 11:58)
Da li to znači da nije postojao Savez komunista Srbije? Savez komunista Srbije (SKS) je bio politička partija, koja je kao republička organizacija Saveza komunista Jugoslavije, delovao na teritoriji Socijalističke Republike Srbije.

Nastao je maja 1945. godine pod nazivom Komunistička partija Srbije (KPS) od dotadašnjeg Pokrajinskog komiteta KPJ za Srbiju. Bilo ih je milion članova.

A

pre 5 godina

@zivica
Sam sebi protivrecis. Pišeš kako je navodno zapad stvorio mržnju a hvališ Srbiju koja je htela preko albanskih teritorija na more da izadje. Upravo je Srbija stvoriš mržnju ulaskom na albanske teritorije 1912e.

Pametnjaković

pre 5 godina

@(Građanka, 25. jun 2018 09:59)
Ajde ne lupaj, neki od nas imaju rođake na Kosovu, a neki koji su proterani tokom NATO-UČK etničkog čišćenja Srba žele tamo da se vrate da žive. Kosovo je inače uvek bilo i uvek će i biti južni region Srbije. Samo je privremeno pod okupacijom zapadnih imperatora.

Sloba

pre 5 godina

Kad se hoce sve se moze. Sta ce nam i Srbija i Kosovo iz kojih mladi beze? Prakticno resenje, oportunisticko ako hocete, mora se ponuditi za oba naroda. Zemlje imamo dosta, hvala bogu, samo jos da se organizujemo na obostranu dobrobit.

Cokoladica

pre 5 godina

Ko god se sluzi recenicom da su Srbi na Kosovu najbitniji da bismo resili pitanje Kosova je manipulant. Kosovo je sastavni deo Srbije, o njegovoj sudbini se moze raspravljati samo u Beogradu, a ne u Briselu. Gospodja iz Brisela i gospodin iz Pristine bi morali dolaziti u Nemanjinu i cekati u hodniku na sastanak. Srbi sa Kosova ne bi smeli imati nikakav glas u ovom drzavnom pitanju.

Andrijana

pre 5 godina

Da li su i posrednici zvanicni i nezvanicni svesni da je priznanje Kosova od sratrane Srbije ne moguce, bas zbog Srba na Kosovu, jer im Pristinske vlasti nece garantovati sva prava i zastitu.

Zivica

pre 5 godina

Мора се узети у обзир да је Албанија као држава настала инсистирањем Аустроугарске на мировној конфернецији којом је окончан први балкански рат. Албанија је формирана да би се Србији онемогућио излаз на море. И цела каснија балканска историја је креирана тако да Албанија и Албанци буду онај фактор, који ће онемогућавати и слабити Србију у свим њеним настојањима за политичку афирмацију. Непријатељство Србије и Албаније је креирано споља и резултат је политике великих сила која се и у наше време од 70-их па на овамо, испољила као таква, и још јаче него раније. До првог светског рата Србија и Албанија су биле државе савезнице. Међусобна мржња је настала као политичка индоктринација Албанског народа од стране запада, а највише Британије након пропасти Аустроугарске државе. Па чак и да Албанци добију Косово као државу, мржња ће и даље остати, а можда ће постати и још већа.

Razmislite glavom a ne inatom

pre 5 godina

(Andjela, 25. jun 2018 10:37)

Ne, kao prvo, Srbija se nije rodila na Kosovu vec nesto severnije.

I drugo, "zamrzavanje konflikta" je ono sto vec sada imamo. Srbija ne moze uci u EU i nece nikada imati ozbiljnije investicije i samim tim bolji standard gradjana ukoliko nastavlja sa ovom politikom.

I trece. U situaciji "zamrznutog konflikta" na Kosovo ce Srba biti sve manje i manje, mozda za deceniju dve tamo nece ostati nijedan Srbin. Kome ce posle trebati Kosovo?

Petar

pre 5 godina

Činjenica, da i Tači kreće ozbiljno da razmišlja o dijalogu, sama za sebe je veliki pomak. Vremenom će shvatiti da koliko god mu je apetit ogroman, neće moći da proguta ogroman zalogaj koga želi.

Andjela

pre 5 godina

Kosovo je mesto na kome se rodila Srbija, ono je nase srce i dusa i sa tim se ne mogu praviti kompromisi. Vucicu, zamrzavaj konflikt ne uvlaci nam decu u ratove.

salkovski

pre 5 godina

mnogo velika zurba ocigledno,nazalost najvise stete za nas kao po obicaju..,da je kod nas sve sredjeno pa kao samo to kosovo da se proguta,ovako u blatu u svakom smislu ...

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Netrpeljivost izmedju Srba i Albanaca nema istorijsku osnovu.
Krivci za eskalaciju takvog stanja su srpski i albanski komunisti. Mrznja je toliko eskalirala osamdesetih i devedesetih godina proslog veka da su jedni druge u svojim razmisljanjima tretirali kao nizu rasu. Na zalost i danas je to trend, pa su pogrdne medjusobne parole hit i na sportskim utakmicama.
Srbi i Albanci do ludih devedesetih godina nisu nikada medjusobno ratovali. I pre tog vremena Albanci su bili prvi na listi nepozeljnih naroda medju anketiranim Srbima, a Srbi isto tako po misljenju Albanaca. Cija je veca odgovornost za ovakvu stvarnost, nije ni bitno. Vazno je da se ona promeni. Za vreme petovekovne turske okupacije srpske manastire na KiM su uglavnom cuvali Albanci, a neki njihovi potomci su ih u sadasnjem vremenu palili, kao i srpski albanske dzamije. Slaba je bila osuda ove sramote od strane srpske i albanske politicke i verske elite, ako je uopste i bilo. U kosovskom boju su na istoj strani bili tadasnji Srbi i Albanci... Francuzi i Nemci su medjusobno ratovali vekovima i imali milionske zrtve, a danas su najveci saveznici i glavna politicka i vojna osovina EU. Ako zele stabilan mir i sigurniju i bolju buducnost za svoju decu, Srbi i Albanci se moraju takodje pomiriti.Kako stvari stoje to ce uciniti neke nove generacije dva naroda, jer je sadasnja albanska i srpska elita stekla svoj ugled upravo na tim podelama.Za sada je potrebno hitno postici obavezujuce politicko resenje.

Građanka

pre 5 godina

Nema tu šta da se "traži rešenje koje odgovara građanima Srbije", već građanima na Kosovu, prevashodno Srbima na Kosovu. Meni kao građanki Srbije je apsolutno svejedno kakvo će rešenje da se iznedri, a Srbima na Kosovu je od presudnog značaja.

Petar

pre 5 godina

Činjenica, da i Tači kreće ozbiljno da razmišlja o dijalogu, sama za sebe je veliki pomak. Vremenom će shvatiti da koliko god mu je apetit ogroman, neće moći da proguta ogroman zalogaj koga želi.

Građanka

pre 5 godina

Nema tu šta da se "traži rešenje koje odgovara građanima Srbije", već građanima na Kosovu, prevashodno Srbima na Kosovu. Meni kao građanki Srbije je apsolutno svejedno kakvo će rešenje da se iznedri, a Srbima na Kosovu je od presudnog značaja.

Pametnjaković

pre 5 godina

@(Građanka, 25. jun 2018 09:59)
Ajde ne lupaj, neki od nas imaju rođake na Kosovu, a neki koji su proterani tokom NATO-UČK etničkog čišćenja Srba žele tamo da se vrate da žive. Kosovo je inače uvek bilo i uvek će i biti južni region Srbije. Samo je privremeno pod okupacijom zapadnih imperatora.

salkovski

pre 5 godina

mnogo velika zurba ocigledno,nazalost najvise stete za nas kao po obicaju..,da je kod nas sve sredjeno pa kao samo to kosovo da se proguta,ovako u blatu u svakom smislu ...

Razmislite glavom a ne inatom

pre 5 godina

(Andjela, 25. jun 2018 10:37)

Ne, kao prvo, Srbija se nije rodila na Kosovu vec nesto severnije.

I drugo, "zamrzavanje konflikta" je ono sto vec sada imamo. Srbija ne moze uci u EU i nece nikada imati ozbiljnije investicije i samim tim bolji standard gradjana ukoliko nastavlja sa ovom politikom.

I trece. U situaciji "zamrznutog konflikta" na Kosovo ce Srba biti sve manje i manje, mozda za deceniju dve tamo nece ostati nijedan Srbin. Kome ce posle trebati Kosovo?

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Netrpeljivost izmedju Srba i Albanaca nema istorijsku osnovu.
Krivci za eskalaciju takvog stanja su srpski i albanski komunisti. Mrznja je toliko eskalirala osamdesetih i devedesetih godina proslog veka da su jedni druge u svojim razmisljanjima tretirali kao nizu rasu. Na zalost i danas je to trend, pa su pogrdne medjusobne parole hit i na sportskim utakmicama.
Srbi i Albanci do ludih devedesetih godina nisu nikada medjusobno ratovali. I pre tog vremena Albanci su bili prvi na listi nepozeljnih naroda medju anketiranim Srbima, a Srbi isto tako po misljenju Albanaca. Cija je veca odgovornost za ovakvu stvarnost, nije ni bitno. Vazno je da se ona promeni. Za vreme petovekovne turske okupacije srpske manastire na KiM su uglavnom cuvali Albanci, a neki njihovi potomci su ih u sadasnjem vremenu palili, kao i srpski albanske dzamije. Slaba je bila osuda ove sramote od strane srpske i albanske politicke i verske elite, ako je uopste i bilo. U kosovskom boju su na istoj strani bili tadasnji Srbi i Albanci... Francuzi i Nemci su medjusobno ratovali vekovima i imali milionske zrtve, a danas su najveci saveznici i glavna politicka i vojna osovina EU. Ako zele stabilan mir i sigurniju i bolju buducnost za svoju decu, Srbi i Albanci se moraju takodje pomiriti.Kako stvari stoje to ce uciniti neke nove generacije dva naroda, jer je sadasnja albanska i srpska elita stekla svoj ugled upravo na tim podelama.Za sada je potrebno hitno postici obavezujuce politicko resenje.

Andjela

pre 5 godina

Kosovo je mesto na kome se rodila Srbija, ono je nase srce i dusa i sa tim se ne mogu praviti kompromisi. Vucicu, zamrzavaj konflikt ne uvlaci nam decu u ratove.

Cokoladica

pre 5 godina

Ko god se sluzi recenicom da su Srbi na Kosovu najbitniji da bismo resili pitanje Kosova je manipulant. Kosovo je sastavni deo Srbije, o njegovoj sudbini se moze raspravljati samo u Beogradu, a ne u Briselu. Gospodja iz Brisela i gospodin iz Pristine bi morali dolaziti u Nemanjinu i cekati u hodniku na sastanak. Srbi sa Kosova ne bi smeli imati nikakav glas u ovom drzavnom pitanju.

Andrijana

pre 5 godina

Da li su i posrednici zvanicni i nezvanicni svesni da je priznanje Kosova od sratrane Srbije ne moguce, bas zbog Srba na Kosovu, jer im Pristinske vlasti nece garantovati sva prava i zastitu.

Leskovcanin

pre 5 godina

(Pametnjaković, 25. jun 2018 13:56)
Uskoro i Nis itd. Pametnjakovicu mladji.Izgubili smo Kosovo, definitivno sedamdesetih. A zatim i prodavali. Sad ti "Srbi sa Kosova" sede u Beogradu, Nisu, Leskovcu ... rade u najacim drzavnim preduzecima, a ja treba da ih branim opet. A ne decko, ne! Neka ide bibliotekar i baba Julin da ih brane.

darko

pre 5 godina

Ja sam sa Kosova i Metohije, tacnije iz Peci. Sada imam 23 godine i preselio sam se u inostranstvo pre 2 godine. Tokom svih godina u Srbiji sam trpeo torturu, zato sto sam Kosovac. Kako smo im oduzeli pozicije na poslu, njihovu zemlju. Da su najgori Srbi sa Kosova i puno toga. A sutra dan se isti ti ljudi kao bore za to Kosovo. Pa sta ce vam kad su odatle najgori i kad su vam naneli toliko zla.
Verujem da smo najgora nacija, samo sto to necemo da priznamo. Nadam se da ce ga Albanici voditi bolje i omoguciti nasim ljudima normalan zivot.

Pera Srbin

pre 5 godina

živica# “До првог светског рата Србија и Албанија су биле државе савезнице“. Pa vidiš ne bih se složio sa tobom. Do prvog svetskog rata Albanija nije postojala čak ni kao jedinstvena teritorija pašaluka ili neke druge administrativne celine unutar Osmanskog carstva. Saveznici nismo zbog toga ni mogli biti, a stvorena je na insistiranje velikih sila da bi se sprečilo uvećavanje Crne Gore, Srbije i Grčke , koje su uvećale teritoriju nakon pobede u Balkanskom ratu.

Antikom

pre 5 godina

Nisu srpski, vec jugoslovenski komunisti.
(Vladimir, 25. jun 2018 11:58)
Da li to znači da nije postojao Savez komunista Srbije? Savez komunista Srbije (SKS) je bio politička partija, koja je kao republička organizacija Saveza komunista Jugoslavije, delovao na teritoriji Socijalističke Republike Srbije.

Nastao je maja 1945. godine pod nazivom Komunistička partija Srbije (KPS) od dotadašnjeg Pokrajinskog komiteta KPJ za Srbiju. Bilo ih je milion članova.

Zivica

pre 5 godina

Мора се узети у обзир да је Албанија као држава настала инсистирањем Аустроугарске на мировној конфернецији којом је окончан први балкански рат. Албанија је формирана да би се Србији онемогућио излаз на море. И цела каснија балканска историја је креирана тако да Албанија и Албанци буду онај фактор, који ће онемогућавати и слабити Србију у свим њеним настојањима за политичку афирмацију. Непријатељство Србије и Албаније је креирано споља и резултат је политике великих сила која се и у наше време од 70-их па на овамо, испољила као таква, и још јаче него раније. До првог светског рата Србија и Албанија су биле државе савезнице. Међусобна мржња је настала као политичка индоктринација Албанског народа од стране запада, а највише Британије након пропасти Аустроугарске државе. Па чак и да Албанци добију Косово као државу, мржња ће и даље остати, а можда ће постати и још већа.

Sloba

pre 5 godina

Kad se hoce sve se moze. Sta ce nam i Srbija i Kosovo iz kojih mladi beze? Prakticno resenje, oportunisticko ako hocete, mora se ponuditi za oba naroda. Zemlje imamo dosta, hvala bogu, samo jos da se organizujemo na obostranu dobrobit.

Свињар

pre 5 godina

Сви ви који осуђујете људе који су напустили Косово, прочитајте извештаје Патријарха Павла са Косова. Можда промените мишљење о тим јадним људима.
Надам се да ћете њему веровати.

Jeremija

pre 5 godina

@Viktor

Ako bi Kosovo ulazilo u sastav Srbije, dovoljno je samo da Albanci kažu da žele isti status kakav imaju Srbi u BiH i to im niko ne bi mogao odbiti. To bi, opet, za Srbiju bilo gore nego sadašnja situacija.

Ivan

pre 5 godina

nisam ekspert za pregovaranja, pa mozda neko moze bolje da mi objasni: u cemu je poenta voditi dalje pregovore ako nije ispunjeno ono sto je dogovoreno sa proslih pregovora?

AntiBot

pre 5 godina

@ darko

E pa vidis, zbog cega bih ja "branio Kosovo", kad Srbima nije smetalo da decenijama Albancima prodaju svoja imanja za ogroman novac, nekad i po vise puta? Oni su prodali Kosovo i ostavili na cedilu svoje sunarodnike koji danas tamo ne mogu ni da zive na miru. Sad kuckaju i pametuju iz inostranstva ili iz stanova u krugu dvojke. Ko ce moju Belu Palanku da brani ako vam ja branim Kosovo? Ne zanima me.

A

pre 5 godina

@zivica
Sam sebi protivrecis. Pišeš kako je navodno zapad stvorio mržnju a hvališ Srbiju koja je htela preko albanskih teritorija na more da izadje. Upravo je Srbija stvoriš mržnju ulaskom na albanske teritorije 1912e.

salkovski

pre 5 godina

mnogo velika zurba ocigledno,nazalost najvise stete za nas kao po obicaju..,da je kod nas sve sredjeno pa kao samo to kosovo da se proguta,ovako u blatu u svakom smislu ...

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Netrpeljivost izmedju Srba i Albanaca nema istorijsku osnovu.
Krivci za eskalaciju takvog stanja su srpski i albanski komunisti. Mrznja je toliko eskalirala osamdesetih i devedesetih godina proslog veka da su jedni druge u svojim razmisljanjima tretirali kao nizu rasu. Na zalost i danas je to trend, pa su pogrdne medjusobne parole hit i na sportskim utakmicama.
Srbi i Albanci do ludih devedesetih godina nisu nikada medjusobno ratovali. I pre tog vremena Albanci su bili prvi na listi nepozeljnih naroda medju anketiranim Srbima, a Srbi isto tako po misljenju Albanaca. Cija je veca odgovornost za ovakvu stvarnost, nije ni bitno. Vazno je da se ona promeni. Za vreme petovekovne turske okupacije srpske manastire na KiM su uglavnom cuvali Albanci, a neki njihovi potomci su ih u sadasnjem vremenu palili, kao i srpski albanske dzamije. Slaba je bila osuda ove sramote od strane srpske i albanske politicke i verske elite, ako je uopste i bilo. U kosovskom boju su na istoj strani bili tadasnji Srbi i Albanci... Francuzi i Nemci su medjusobno ratovali vekovima i imali milionske zrtve, a danas su najveci saveznici i glavna politicka i vojna osovina EU. Ako zele stabilan mir i sigurniju i bolju buducnost za svoju decu, Srbi i Albanci se moraju takodje pomiriti.Kako stvari stoje to ce uciniti neke nove generacije dva naroda, jer je sadasnja albanska i srpska elita stekla svoj ugled upravo na tim podelama.Za sada je potrebno hitno postici obavezujuce politicko resenje.

Andjela

pre 5 godina

Kosovo je mesto na kome se rodila Srbija, ono je nase srce i dusa i sa tim se ne mogu praviti kompromisi. Vucicu, zamrzavaj konflikt ne uvlaci nam decu u ratove.

Ivan

pre 5 godina

nisam ekspert za pregovaranja, pa mozda neko moze bolje da mi objasni: u cemu je poenta voditi dalje pregovore ako nije ispunjeno ono sto je dogovoreno sa proslih pregovora?

Sloba

pre 5 godina

Kad se hoce sve se moze. Sta ce nam i Srbija i Kosovo iz kojih mladi beze? Prakticno resenje, oportunisticko ako hocete, mora se ponuditi za oba naroda. Zemlje imamo dosta, hvala bogu, samo jos da se organizujemo na obostranu dobrobit.

Petar

pre 5 godina

Činjenica, da i Tači kreće ozbiljno da razmišlja o dijalogu, sama za sebe je veliki pomak. Vremenom će shvatiti da koliko god mu je apetit ogroman, neće moći da proguta ogroman zalogaj koga želi.

AntiBot

pre 5 godina

@ darko

E pa vidis, zbog cega bih ja "branio Kosovo", kad Srbima nije smetalo da decenijama Albancima prodaju svoja imanja za ogroman novac, nekad i po vise puta? Oni su prodali Kosovo i ostavili na cedilu svoje sunarodnike koji danas tamo ne mogu ni da zive na miru. Sad kuckaju i pametuju iz inostranstva ili iz stanova u krugu dvojke. Ko ce moju Belu Palanku da brani ako vam ja branim Kosovo? Ne zanima me.

darko

pre 5 godina

Ja sam sa Kosova i Metohije, tacnije iz Peci. Sada imam 23 godine i preselio sam se u inostranstvo pre 2 godine. Tokom svih godina u Srbiji sam trpeo torturu, zato sto sam Kosovac. Kako smo im oduzeli pozicije na poslu, njihovu zemlju. Da su najgori Srbi sa Kosova i puno toga. A sutra dan se isti ti ljudi kao bore za to Kosovo. Pa sta ce vam kad su odatle najgori i kad su vam naneli toliko zla.
Verujem da smo najgora nacija, samo sto to necemo da priznamo. Nadam se da ce ga Albanici voditi bolje i omoguciti nasim ljudima normalan zivot.

Leskovcanin

pre 5 godina

(Pametnjaković, 25. jun 2018 13:56)
Uskoro i Nis itd. Pametnjakovicu mladji.Izgubili smo Kosovo, definitivno sedamdesetih. A zatim i prodavali. Sad ti "Srbi sa Kosova" sede u Beogradu, Nisu, Leskovcu ... rade u najacim drzavnim preduzecima, a ja treba da ih branim opet. A ne decko, ne! Neka ide bibliotekar i baba Julin da ih brane.

Jeremija

pre 5 godina

@Viktor

Ako bi Kosovo ulazilo u sastav Srbije, dovoljno je samo da Albanci kažu da žele isti status kakav imaju Srbi u BiH i to im niko ne bi mogao odbiti. To bi, opet, za Srbiju bilo gore nego sadašnja situacija.

Građanka

pre 5 godina

Nema tu šta da se "traži rešenje koje odgovara građanima Srbije", već građanima na Kosovu, prevashodno Srbima na Kosovu. Meni kao građanki Srbije je apsolutno svejedno kakvo će rešenje da se iznedri, a Srbima na Kosovu je od presudnog značaja.

Pametnjaković

pre 5 godina

@(Građanka, 25. jun 2018 09:59)
Ajde ne lupaj, neki od nas imaju rođake na Kosovu, a neki koji su proterani tokom NATO-UČK etničkog čišćenja Srba žele tamo da se vrate da žive. Kosovo je inače uvek bilo i uvek će i biti južni region Srbije. Samo je privremeno pod okupacijom zapadnih imperatora.

A

pre 5 godina

@zivica
Sam sebi protivrecis. Pišeš kako je navodno zapad stvorio mržnju a hvališ Srbiju koja je htela preko albanskih teritorija na more da izadje. Upravo je Srbija stvoriš mržnju ulaskom na albanske teritorije 1912e.

Cokoladica

pre 5 godina

Ko god se sluzi recenicom da su Srbi na Kosovu najbitniji da bismo resili pitanje Kosova je manipulant. Kosovo je sastavni deo Srbije, o njegovoj sudbini se moze raspravljati samo u Beogradu, a ne u Briselu. Gospodja iz Brisela i gospodin iz Pristine bi morali dolaziti u Nemanjinu i cekati u hodniku na sastanak. Srbi sa Kosova ne bi smeli imati nikakav glas u ovom drzavnom pitanju.

Razmislite glavom a ne inatom

pre 5 godina

(Andjela, 25. jun 2018 10:37)

Ne, kao prvo, Srbija se nije rodila na Kosovu vec nesto severnije.

I drugo, "zamrzavanje konflikta" je ono sto vec sada imamo. Srbija ne moze uci u EU i nece nikada imati ozbiljnije investicije i samim tim bolji standard gradjana ukoliko nastavlja sa ovom politikom.

I trece. U situaciji "zamrznutog konflikta" na Kosovo ce Srba biti sve manje i manje, mozda za deceniju dve tamo nece ostati nijedan Srbin. Kome ce posle trebati Kosovo?

Andrijana

pre 5 godina

Da li su i posrednici zvanicni i nezvanicni svesni da je priznanje Kosova od sratrane Srbije ne moguce, bas zbog Srba na Kosovu, jer im Pristinske vlasti nece garantovati sva prava i zastitu.

Zivica

pre 5 godina

Мора се узети у обзир да је Албанија као држава настала инсистирањем Аустроугарске на мировној конфернецији којом је окончан први балкански рат. Албанија је формирана да би се Србији онемогућио излаз на море. И цела каснија балканска историја је креирана тако да Албанија и Албанци буду онај фактор, који ће онемогућавати и слабити Србију у свим њеним настојањима за политичку афирмацију. Непријатељство Србије и Албаније је креирано споља и резултат је политике великих сила која се и у наше време од 70-их па на овамо, испољила као таква, и још јаче него раније. До првог светског рата Србија и Албанија су биле државе савезнице. Међусобна мржња је настала као политичка индоктринација Албанског народа од стране запада, а највише Британије након пропасти Аустроугарске државе. Па чак и да Албанци добију Косово као државу, мржња ће и даље остати, а можда ће постати и још већа.

Pera Srbin

pre 5 godina

živica# “До првог светског рата Србија и Албанија су биле државе савезнице“. Pa vidiš ne bih se složio sa tobom. Do prvog svetskog rata Albanija nije postojala čak ni kao jedinstvena teritorija pašaluka ili neke druge administrativne celine unutar Osmanskog carstva. Saveznici nismo zbog toga ni mogli biti, a stvorena je na insistiranje velikih sila da bi se sprečilo uvećavanje Crne Gore, Srbije i Grčke , koje su uvećale teritoriju nakon pobede u Balkanskom ratu.

Свињар

pre 5 godina

Сви ви који осуђујете људе који су напустили Косово, прочитајте извештаје Патријарха Павла са Косова. Можда промените мишљење о тим јадним људима.
Надам се да ћете њему веровати.

Antikom

pre 5 godina

Nisu srpski, vec jugoslovenski komunisti.
(Vladimir, 25. jun 2018 11:58)
Da li to znači da nije postojao Savez komunista Srbije? Savez komunista Srbije (SKS) je bio politička partija, koja je kao republička organizacija Saveza komunista Jugoslavije, delovao na teritoriji Socijalističke Republike Srbije.

Nastao je maja 1945. godine pod nazivom Komunistička partija Srbije (KPS) od dotadašnjeg Pokrajinskog komiteta KPJ za Srbiju. Bilo ih je milion članova.