Četvrtak, 26.04.2018.

16:29

Umesto viza za Balkan - "ulaznica" za EU od sedam evra

Državljani zemalja Zapadnog Balkana će morati da od 2021. godine preko interneta od EU traže dozvolu za ulazak u prostor Šengena, uz cenu od sedam evra.

Izvor: Beta

Umesto viza za Balkan - "ulaznica" za EU od sedam evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Pinki

pre 6 godina

Ne palite ljude: ovo je pre svega uvedeno Amerikancima (verovali ili ne) kao odgovor na ESTA sistem koji su Ameri uveli svim zemljama sa bezviznim režimom pre nekoliko godina, a mi smo kao i uvek samo kolateralna šteta.

But

pre 6 godina

Necemo da nas iko kontrolise, prati. Hocemo slobodu. Onda ode na google store I skine aplikaciju koju mu trazi pristup I dozvolu da zna kako dise.

Sebastian, Gadžin Han

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

Druže, ako dođeš nekad u Kladovo, sedi negde pored Dunava na kafu i posmatraj drugu stranu, kolone kamiona idu kroz Rumuniju, nas zaobilaze.

inat na srpski nacin

pre 6 godina

@posmatraj
Pa ti bi upropastio ovu zemlju brze od naprednjaka.
Da li si pogledao mapu?
Madjarska- Rumunija- Bugarska- Grcka. Sve EU i NATO.
Pa mi njih moramo da molimo da prodju kroz ovu zemlju.

Jajajajaja

pre 6 godina

Hrvatski pasos /putovnica, u decembru prosle godine isao 3 nedelje turisticki za Australiju. Podneo ovakav zahtev oktobra, zahtev odobren i potvrda dostavljena na e-mail nakon 36 sati, besplatno, usao u Australiju bez ikakvih pitanja i provera. Isti slucaj sa Kanadom 2016, samo to je bilo nekih 15 dolara naknade cini mi se, jos uvek mi vredi i jedno i drugo odobrenje, tako da ovo ne treba shvatati tragicno

djuro

pre 6 godina

recoprocitet, pa još malo preko toga, i za ulaz i za tranzit. I da važi od 2020. I staviti recimo 48 sati, ali pošto naša administracija nije baš kao njihova, ne treba se čuditi ako se to otegne na 96 ili 192 ili koliko već. Tako se to radi.

Miloš

pre 6 godina

Auh, kakva drama oko klona ESTA-e i sličnih sistema. Prvo, Srbijo i "Zapadni Balkanu", ovo nema veze sa tobom. Ovaj sistem važi za SVE one kojima nije potrebna viza za EU - Amerikance, Kanađane, Australijance, Korejce, Japance, Argentince, Brazilce, sutra i Britance ako ne dogovore slobodu kretanja sa EU... i Srbe. Eto, nije loše društvo.

Radi se o najbazičnijem upoređivanju ličnih podataka potencijalnih putnika sa nacionalnim bazama u smislu da se vidi da li je neko "interesantan". Kada autorizacija stigne, važi tri godine, a u najvećem broju slučaja ne stiže za 96 sati, nego odmah. Dakle, ko hoće da se odluči da "sutra" putuje u Segedin ili popodne u Grčku, može, neće biti problem.

A ako je problem 7 evra, onda se zamislite gde ćete i čime ćete da putujete... I konačno, internet. Svi koji "ne znaju internet" su ga lako naučili kada se pojavio Wizzair i obaveza da se sve radi online. Naučiće i ovo, ne sekirajte se.

Styro

pre 6 godina

Šta je tu problem, naš vođa odavno izjavio, 2020. ulazimo u EU, znači ne odnosi se na nas jer se uvodi od 2021.
Zašto se sekirate???
:D

Civilizacijsketekovine

pre 6 godina

Videće oni kad im naš mudri ministar udari recipročne mere. Samo da šešelj ne predloži a to se i usvoji da moraš platiti državi Srbiji još min 7 € ako hoćeš van zemlje. Po sistemu kad imaš da platiš njima imaćeš i za nas. A što bi i putovao u te neprijateljske zemlje? Pajel.

Сканклија

pre 6 godina

A nista. Ovih dana smo u 'reciprocitetu', pa ocekujem od 'naprednjaka' da uzvrate istom merom.
(hehehe, 26. april 2018 16:32)

Наравно да ће да узврате! За сваког грађанина ЕУ који уђе у Србију плаћаћемо по још 7 евра!

dusanmal

pre 6 godina

Balans. Da imamo odraslu i odgovornu a ne ideolosku vlast, odgovor u 24 casa bi bio ne samo u obratnoj tarifi vec desetostrukoj obratnoj tarifi. Ako gradjani EU zele u Srbiju-70Evra prvo, preko Interneta (a ako nisu prvo uplatili pa onda dolazili - okrente'se, ne moz unutra dok ne platite od kuce).
No, cik to objasniti poeurovljenma koji biraju ovu vlast sto imamo.

Milos Radojevic

pre 6 godina

Imate pogresne informacije, ETIAS ce se vaditi od 2020 godine, kostace 7 eura za autorizaciju i vazice 3 godine, za neogranicen broj ulazaka. Ne plasite ljude sa polutacnim informacijama

Dobrodosli u EU

pre 6 godina

Nisu vam rekli da morate da imate racun u evrima i kartice? I da prebacite evre? Naravno da se placa elektronski, nece sigurno kovanicana. Nije samo 7 evra, malo je vise. Naravno, morate da imate racunar/smartfon, internet, znanje engleskog jezika, digitalnu fotografiju ili skeniran pasos, mozda i printanu kopiju... lepa administrativna zavrzlama, radujem se popunjavanju formulara i praznjenju novcanika.

Zvele

pre 6 godina

Zar je neki stanovnik Zapadnog Balkana izveo ili učestvovao u terorističkom napadu? (Proka, 26. april 2018 21:16)

Ne ali su tražili azil, dobili smeštaj, pare i hranu, pa kad ih odbiju, oni u opštini promene ime za 500 din takse, pa opet u azil, i tako nekoliko puta.

Zvele

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

Jesi li ti čuo za koridor 4 ?

posmatraj

pre 6 godina

Ma teraj ih u p.m. use i u svoje kljuse...a oni ako hoće da prodju kroz nasu zemlju i nasim autoputevima, opaliti im taksu, pa nek idu za Grčku preko Tokija!!!

Sloba

pre 6 godina

Za 30 godina vladavine Dacica i kompanije smo spali od zemlje za koju su ljudi reskirali zivot da bi je se domogli (Rumuni preko Dunava) i iz koje se moglo svuda bez vize i ciji su gradjani bili cenjeni i postvani u svetu do zemlje ciji gradjani moraju da plate ulaznicu za normalan svet a u filmovima i romanima predstavljaju sinonim za najgore podlace, zlocince i negativce u najsirem smislu. Alal vera svim nasim vodjama u kompletu.

Veseli maslacak

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!! 
(да да, 26. april 2018 18:40) 

Pa i idu tako, niko ne ide preko Srb.
Daleko bolji autoput i nema zadrzavanja na granicama i naplatnim rampama.

sibke

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

xaxaxaxax pa ne trebamo mi njima nego trebaju oni nama...

zore

pre 6 godina

Mozemo da i mi EU uvedemo isto a posto kod nas dolaze samo NASI sa EU pasosima toliko manje ce dobiti njihove porodice. A mozda vise nece ni dolaziti. A i zasto bi ...

zatucanibot

pre 6 godina

jojo...oni nasi jesu,poklanjaju nam milijarde,daju zakone i norme koje treba postovati,a mi necemo,idemo ka Rusiji,sirimo znanje po Balkanu.Mi njima nismo prijatelji i ko ne zeli u EU treba da mu se uvedu vize,a ko je pametan taj ide ka EU pa nema ni granice i zivi 100 puta bolje(kao Rumuni,Bugari i slicno).

Zvezdan

pre 6 godina

Neznam zasto se svi bune. Ja sam kanadski državljanin a i ja ću morati da plaćam tih 7 EUR. A državljani EU to več plaćaju za ulazak u Kanadu (ESTA). Ako nemaš 7 EUR za taksu, nemoj da putuješ...

Protoss

pre 6 godina

Ne kazu dzabe da su srbi uvek bili najpametniji za sve, a na kraju ispali glupi za sami sebe...Manite se Eu, sredjujte drzavu iznutra od korupcije, kriminala, nepotizma i haosa, pa onde necete morati da se dokazujete nikome, dali ste veci evropejci, ameri ili rusi...

Sinisa

pre 6 godina

Moze sve to da se resi. Od aprila obustavis kupovinu robe iz EU i do mora ces ustedeti 7 evra. Ako bude vise, to uplati na stedni racun kod neke evrobanke u Srbiji i ne pipaj dok ti banka ne plati kamate od 7 evra. Tebi uzme EU, ti uzmes od banke EU. Vazno je da nisi na steti.

jadni lopovi

pre 6 godina

To dodje slicno Americkoj ESTA vizi (zovu je waiver):
- prijavljuse se ONLINE
- kosta $4
- ceka se do 3 dana

Ja sam odgovor dobio odmah (britanski pasos).
Citao sa da ima slucejava da su ljudi odbojani cesto ako su imali dosije: U tom slucaju moraju u ambasadu po vizu.

Dodje jos bolje za posten svet

Jambo

pre 6 godina

Bas me zanima da li ce izglasati da je Velika Britanija izuzetak...tada nece biti u šengenu a sve se mislim da ce oni aplicirati i cekati odgovor :)))
(indjijanka, 26. april 2018 17:33)

Nisu ni sada u Šengenu, niti su ikada bili.

Maca

pre 6 godina

Dozvoal traje 3 godien i kosta 7 evra tj kao fake do isteka pasoa, a pasosi u Srbiji imaju rok od 10 godina, znaci 28 evra za 10 godina koriscenja srpskog pasosa a ne laznih 7 evra .

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Kanada je ovo isto uvela za gradjane EU još pre nekoliko godina.
(Pavle514, 26. april 2018 17:45)

I ? Onda im uleti u pešačku zonu kombijem terorista koji je rođeni Kanađanin. Od te takse izgleda nisu imali vajde kad su u pitanju bezbednost građana od onih koji koje ne proveravaju.

Јабучило

pre 6 godina

Dozvoal traje 3 godien i kosta 7 evra tj kao fake do isteka pasoa, a pasosi u Srbiji imaju rok od 10 godina, znaci 28 evra za 10 godina koriscenja srpskog pasosa a ne laznih 7 evra .
(Maca, 26. april 2018 19:02)

Не. Три године или мање - ако ти пасош истиче пре истека три године од добијања "дозволе". Није скупо, свакако. Али иритира.

aco

pre 6 godina

Србија је транзитна држава. Ако бисмо увели исту меру, зарадили бисмо неколико десетина милиона евра.

Aleksandar

pre 6 godina

Zanima me, hocu li morati da imam kreditnu karticu da bih platio. Na Bookingu je sve vise hotela koji je ne traze. Mislim, aktiviracu je ako budem morao, ali je izbegavam.

да да

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!

hjeronimus

pre 6 godina

Narod je ćutao kad je naplacivana izlazna taksa pa onda taksa za mobilni i za dopune i za mesecne racune.Sad ako hoces da putujes daces 7 eu za tri godine.

zatucanibot

pre 6 godina

milos...naravno,zato sto se narod iz bogatih i razvijenih drzava poput Amerike,Kanade,Nemacke,Francuske,Austrije,Svajcarske,Norveske,Danske,Svedske,Holandije...se polomise da udju u Srbiju,da vide ovo blagostanje.

Ujka Vasa

pre 6 godina

Ajde braćo Srbi bez kurčenja.Ovo je normalna i relativno liberalna procedura obzirom na veliku potencijalnu opasnost današnjice.Tih 7 Evra su troškovi provere,a kome je to mnogo neka sedi u Srbistanu i neka kuje opet neku teoriju zavere!

monden

pre 6 godina

I treba da uzimaju tih 7 EUR.Kada Ameri mogu da te opelješe za vizu koju ne dobiješ, više puta po 150 EUR, što ne bi EU uzimala tih 7 EU za ulazak.

milan

pre 6 godina

Samo reciprocitet, Evropljani da plate duplo 14e... i sta sad. Dogovoriti vizne slobode sa Rusijom i Kinom i ostatkom evropskih ne EU drzava. Pustiti izbeglice da prolaze tamo. Zasto da se dozvoljava da nas tako labava konfederacija na izdisaju zafrkava?

kraja

pre 6 godina

...znaju oni odlicno odakle dolaze teroristi i ostala bagra...
...ovo nema veze sa njima...
...nego, brisel mnogo kosta, nema se vise odakle...
...pa 7 evra x nekoliko miliona, eto ti novac sa neba...
...nema papira, navodna provera preko neta, malo sutra...
...najverovatnije automatski generisana dozvola sa nekim brojem i barkodom...
...dzaba...

pera zdera

pre 6 godina

@kuglica & co
i danas mogu da te vrate sa granice ako procene da si nepodoban. i ako imas vizu mogu da te vrate sa granice.
ovo se zove preventivna provera da ne moraju da te hrane i poje pre nego te vrate ako te odbiju.
7 evra je cist harac jer sto da ne uzmu kad mogu.

mito

pre 6 godina

Na vlasti su nam ponovo likovi iz "veselih" devedesetih. I onda smo zbog istih prvo dobili vize pa sankcije pa na kraju bombe.

Isti redosled ce biti i sada.

Kolorado

pre 6 godina

Ova objašnjena su na nivou obdaništa. Izmišljena da bi samo da bi se uzimala dodatna lova.
Da li je ijedan napad tokom prethodnih godina pocinio neko ko dolazi iz afektovanih država?

Yyv

pre 6 godina

Slicno je i za svicarske gradane za ulazak u USA(neznam za ostale u Evropi) samo sto je cini mi se duplo skuplje i niko ne pravi pitanja i ne dize galamu.

Misa

pre 6 godina

Realno je previse. Nas 4 za 10 dana mora bacimo skoro 30 evra kroz prozor. To sebi ne bi dozvolio nijedan Nemac, Holandjanin ili Svedjanin. Jednostavno bi rekli "nemam para za bacanje" i otisli drugde. Ne budimo vecna sirotinja, ponasajmo se evropski.

Ry

pre 6 godina

Potpuno normalna reakcija EU. Ono sto nije bas normalno je sto smo mi balkanci unistoj situaciji kao neke mnogo gore drzave. Mislim da smo trebali biti izuzeti iz ovoga.

Dule

pre 6 godina

Ne zna se konje ludji, da li novinar ili komentatori. Novinar kaze da ce ovo biti za zitelje Zapadnog Balkana, a u stvari je za sve drzave van EU/EEA, znaci i za Amerikance, Kanadjane, itd a sutra i za UK ako izadju iz EU. Komentatori ne razumeju razliku izmedju autorizacije za putovanje, gde provere da nisi u nekoj bazi (sto sada rade na granici), i trazenja vize u ambasadi gde treba da dokazes da ces se vratiti (a i provere da nisi u bazi). Ko nema
da plati 7 evra svake 3 godine neka sedi kuci ili ide u Crnu Goru na more.

Zox

pre 6 godina

Provera moze da se obavi i besplatno, em nam ukidaju privatnost em mi to finansiramo..

Licno, potpuno se slazem da treba sve naplacivati - ali reciprocno. Takodje uvesti U SVEMU princip reciprociteta: firme, banke, gradjani...

7 evra za vizu koja se ne zove viza

pre 6 godina

Milioni ilegalnih imigranata nadiru u EU,a ovi genijalci misle da ce ovo pomoci?EU ce proci kao zapadno rimsko carstvo!

Vlada

pre 6 godina

Ovo nije uopšte važna vest, ne znam zašto dramite. Platiš 7 evra i to važi 3 godine. Pritom će ovo isto morati da plaćaju državljani Engleske, SAD, itd...

Nizdis

pre 6 godina

U redu, uvesti svakom stranom drzavljaninu (tu racunam i crnogorce i sve ljude sa ispravama kosova) neku taksu od npr 5e na ulasku u zemlju. Ako nista nemamo, bar jos uvek imamo tu prokletu centralnu poziciju da svi putevi sa istoka na zapad idu preko nas. To bi uradio neko ko ozbiljno vodi drzavu, a posto takvog nemamo, onda nikom nista.

indjijanka

pre 6 godina

Bas me zanima da li ce izglasati da je Velika Britanija izuzetak...tada nece biti u šengenu a sve se mislim da ce oni aplicirati i cekati odgovor :)))

bezdno

pre 6 godina

Do sada sam nesto cinculirao sve ocekujuci, nemam pojma sta, da vam pravo kazem. Ali ovo je prelomilo. Uzimam madjarski pasos na sta kao stari gradjanin Vojvodine imam pravo. Dosta su me tretirali kao coveka drugog reda. Hoces da budes kao neki patriota a ispadas budala. E neces ga majci vise.

kuglica

pre 6 godina

Znaci nije viza, nego "nesto" sto se trazi, plati 7 evra, ali mogu i da vas odbiju ako procene da ste nepodobni i vazi 3 godine. Omatorio sam, ne razumem ovu modernu evropsku terminologiju, ali u moje vreme se to zvalo viza!

Nagazna Mina

pre 6 godina

E sad kao kontra mere da obustavimo izvoz Mercedesa iz Srbije u EU. Pa neka je i vodjin. Cekaj jel mi ikad izvezosmo neki ili se samo vodja unapredio iz PPV kaceci znak i hvaleci sebe samoga?

zvezdarac

pre 6 godina

Blaženi komentatori koji ne čitaju tekst...
Pa to važi 3 godine i dobija se nezavisno od putovanja. Npr. aplicira se 1.1.2021. godine, do 5.1.2021. se dobije odgovor i u naredne tri godine putuješ kao i do sad. Ne treba to za svako putovanje.

123

pre 6 godina

Ovo je skroz ok, ali da bi pokazali da smo drzava trebali bi da uvedemo reciprocne mere za EU
(milos, 26. april 2018 16:39)

Da, to je put. Prkositi sili od koje zavisimo. Vrlo pametno. Zato smo na dnu Evrope mentalitet nas ubi.

Aleksa

pre 6 godina

Ovo će najviše pogoditi vlasnike malih i srednjih preduzeća i one pojedince koji se bave izvozom robe i usluga i uopšte kategorije stanovništva koje ima potrebu da zbog ekspanzije posla i distribucije robe i usluga često putuje van Srbije a unutar evropskih granica.
Srpska diplomatija mora da se posveti rešavanju ovog problema i potpunoj integraciji vlasnika srpskog pasoša u uređeni sistem funkcionisanja koji garantuje blisku saradnju bezbednosnih službi zemalja EU i Srbije a sa ciljem da se garantuje mogućnost građanima Srbije da neometano prolaze granice EU zemalja. Svaki ishod manji od tog je veliki poraz srpske diplomatije i zaista mi je žao što skoro 20 godina kasnije opet ulazimo u sistem u kojem se zahteva čekanje bilo kakvog odobrenja.

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 6 godina

за пролазак кроз србију транзитних возила која су из еу 7 евра........реципроцитет

kuglica

pre 6 godina

Znaci nije viza, nego "nesto" sto se trazi, plati 7 evra, ali mogu i da vas odbiju ako procene da ste nepodobni i vazi 3 godine. Omatorio sam, ne razumem ovu modernu evropsku terminologiju, ali u moje vreme se to zvalo viza!

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 6 godina

за пролазак кроз србију транзитних возила која су из еу 7 евра........реципроцитет

Sloba

pre 6 godina

Za 30 godina vladavine Dacica i kompanije smo spali od zemlje za koju su ljudi reskirali zivot da bi je se domogli (Rumuni preko Dunava) i iz koje se moglo svuda bez vize i ciji su gradjani bili cenjeni i postvani u svetu do zemlje ciji gradjani moraju da plate ulaznicu za normalan svet a u filmovima i romanima predstavljaju sinonim za najgore podlace, zlocince i negativce u najsirem smislu. Alal vera svim nasim vodjama u kompletu.

Nagazna Mina

pre 6 godina

E sad kao kontra mere da obustavimo izvoz Mercedesa iz Srbije u EU. Pa neka je i vodjin. Cekaj jel mi ikad izvezosmo neki ili se samo vodja unapredio iz PPV kaceci znak i hvaleci sebe samoga?

Nizdis

pre 6 godina

U redu, uvesti svakom stranom drzavljaninu (tu racunam i crnogorce i sve ljude sa ispravama kosova) neku taksu od npr 5e na ulasku u zemlju. Ako nista nemamo, bar jos uvek imamo tu prokletu centralnu poziciju da svi putevi sa istoka na zapad idu preko nas. To bi uradio neko ko ozbiljno vodi drzavu, a posto takvog nemamo, onda nikom nista.

Protoss

pre 6 godina

Ne kazu dzabe da su srbi uvek bili najpametniji za sve, a na kraju ispali glupi za sami sebe...Manite se Eu, sredjujte drzavu iznutra od korupcije, kriminala, nepotizma i haosa, pa onde necete morati da se dokazujete nikome, dali ste veci evropejci, ameri ili rusi...

zvezdarac

pre 6 godina

Blaženi komentatori koji ne čitaju tekst...
Pa to važi 3 godine i dobija se nezavisno od putovanja. Npr. aplicira se 1.1.2021. godine, do 5.1.2021. se dobije odgovor i u naredne tri godine putuješ kao i do sad. Ne treba to za svako putovanje.

sibke

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

xaxaxaxax pa ne trebamo mi njima nego trebaju oni nama...

Ujka Vasa

pre 6 godina

Ajde braćo Srbi bez kurčenja.Ovo je normalna i relativno liberalna procedura obzirom na veliku potencijalnu opasnost današnjice.Tih 7 Evra su troškovi provere,a kome je to mnogo neka sedi u Srbistanu i neka kuje opet neku teoriju zavere!

kraja

pre 6 godina

...znaju oni odlicno odakle dolaze teroristi i ostala bagra...
...ovo nema veze sa njima...
...nego, brisel mnogo kosta, nema se vise odakle...
...pa 7 evra x nekoliko miliona, eto ti novac sa neba...
...nema papira, navodna provera preko neta, malo sutra...
...najverovatnije automatski generisana dozvola sa nekim brojem i barkodom...
...dzaba...

Dule

pre 6 godina

Ne zna se konje ludji, da li novinar ili komentatori. Novinar kaze da ce ovo biti za zitelje Zapadnog Balkana, a u stvari je za sve drzave van EU/EEA, znaci i za Amerikance, Kanadjane, itd a sutra i za UK ako izadju iz EU. Komentatori ne razumeju razliku izmedju autorizacije za putovanje, gde provere da nisi u nekoj bazi (sto sada rade na granici), i trazenja vize u ambasadi gde treba da dokazes da ces se vratiti (a i provere da nisi u bazi). Ko nema
da plati 7 evra svake 3 godine neka sedi kuci ili ide u Crnu Goru na more.

Zvezdan

pre 6 godina

Neznam zasto se svi bune. Ja sam kanadski državljanin a i ja ću morati da plaćam tih 7 EUR. A državljani EU to več plaćaju za ulazak u Kanadu (ESTA). Ako nemaš 7 EUR za taksu, nemoj da putuješ...

123

pre 6 godina

Ovo je skroz ok, ali da bi pokazali da smo drzava trebali bi da uvedemo reciprocne mere za EU
(milos, 26. april 2018 16:39)

Da, to je put. Prkositi sili od koje zavisimo. Vrlo pametno. Zato smo na dnu Evrope mentalitet nas ubi.

Veseli maslacak

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!! 
(да да, 26. april 2018 18:40) 

Pa i idu tako, niko ne ide preko Srb.
Daleko bolji autoput i nema zadrzavanja na granicama i naplatnim rampama.

aco

pre 6 godina

Србија је транзитна држава. Ако бисмо увели исту меру, зарадили бисмо неколико десетина милиона евра.

mito

pre 6 godina

Na vlasti su nam ponovo likovi iz "veselih" devedesetih. I onda smo zbog istih prvo dobili vize pa sankcije pa na kraju bombe.

Isti redosled ce biti i sada.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Kanada je ovo isto uvela za gradjane EU još pre nekoliko godina.
(Pavle514, 26. april 2018 17:45)

I ? Onda im uleti u pešačku zonu kombijem terorista koji je rođeni Kanađanin. Od te takse izgleda nisu imali vajde kad su u pitanju bezbednost građana od onih koji koje ne proveravaju.

pera zdera

pre 6 godina

@kuglica & co
i danas mogu da te vrate sa granice ako procene da si nepodoban. i ako imas vizu mogu da te vrate sa granice.
ovo se zove preventivna provera da ne moraju da te hrane i poje pre nego te vrate ako te odbiju.
7 evra je cist harac jer sto da ne uzmu kad mogu.

Kolorado

pre 6 godina

Ova objašnjena su na nivou obdaništa. Izmišljena da bi samo da bi se uzimala dodatna lova.
Da li je ijedan napad tokom prethodnih godina pocinio neko ko dolazi iz afektovanih država?

Јабучило

pre 6 godina

Dozvoal traje 3 godien i kosta 7 evra tj kao fake do isteka pasoa, a pasosi u Srbiji imaju rok od 10 godina, znaci 28 evra za 10 godina koriscenja srpskog pasosa a ne laznih 7 evra .
(Maca, 26. april 2018 19:02)

Не. Три године или мање - ако ти пасош истиче пре истека три године од добијања "дозволе". Није скупо, свакако. Али иритира.

bezdno

pre 6 godina

Do sada sam nesto cinculirao sve ocekujuci, nemam pojma sta, da vam pravo kazem. Ali ovo je prelomilo. Uzimam madjarski pasos na sta kao stari gradjanin Vojvodine imam pravo. Dosta su me tretirali kao coveka drugog reda. Hoces da budes kao neki patriota a ispadas budala. E neces ga majci vise.

Jambo

pre 6 godina

Bas me zanima da li ce izglasati da je Velika Britanija izuzetak...tada nece biti u šengenu a sve se mislim da ce oni aplicirati i cekati odgovor :)))
(indjijanka, 26. april 2018 17:33)

Nisu ni sada u Šengenu, niti su ikada bili.

hjeronimus

pre 6 godina

Narod je ćutao kad je naplacivana izlazna taksa pa onda taksa za mobilni i za dopune i za mesecne racune.Sad ako hoces da putujes daces 7 eu za tri godine.

Сканклија

pre 6 godina

A nista. Ovih dana smo u 'reciprocitetu', pa ocekujem od 'naprednjaka' da uzvrate istom merom.
(hehehe, 26. april 2018 16:32)

Наравно да ће да узврате! За сваког грађанина ЕУ који уђе у Србију плаћаћемо по још 7 евра!

zore

pre 6 godina

Mozemo da i mi EU uvedemo isto a posto kod nas dolaze samo NASI sa EU pasosima toliko manje ce dobiti njihove porodice. A mozda vise nece ni dolaziti. A i zasto bi ...

Vlada

pre 6 godina

Ovo nije uopšte važna vest, ne znam zašto dramite. Platiš 7 evra i to važi 3 godine. Pritom će ovo isto morati da plaćaju državljani Engleske, SAD, itd...

zatucanibot

pre 6 godina

jojo...oni nasi jesu,poklanjaju nam milijarde,daju zakone i norme koje treba postovati,a mi necemo,idemo ka Rusiji,sirimo znanje po Balkanu.Mi njima nismo prijatelji i ko ne zeli u EU treba da mu se uvedu vize,a ko je pametan taj ide ka EU pa nema ni granice i zivi 100 puta bolje(kao Rumuni,Bugari i slicno).

Aleksa

pre 6 godina

Ovo će najviše pogoditi vlasnike malih i srednjih preduzeća i one pojedince koji se bave izvozom robe i usluga i uopšte kategorije stanovništva koje ima potrebu da zbog ekspanzije posla i distribucije robe i usluga često putuje van Srbije a unutar evropskih granica.
Srpska diplomatija mora da se posveti rešavanju ovog problema i potpunoj integraciji vlasnika srpskog pasoša u uređeni sistem funkcionisanja koji garantuje blisku saradnju bezbednosnih službi zemalja EU i Srbije a sa ciljem da se garantuje mogućnost građanima Srbije da neometano prolaze granice EU zemalja. Svaki ishod manji od tog je veliki poraz srpske diplomatije i zaista mi je žao što skoro 20 godina kasnije opet ulazimo u sistem u kojem se zahteva čekanje bilo kakvog odobrenja.

zatucanibot

pre 6 godina

milos...naravno,zato sto se narod iz bogatih i razvijenih drzava poput Amerike,Kanade,Nemacke,Francuske,Austrije,Svajcarske,Norveske,Danske,Svedske,Holandije...se polomise da udju u Srbiju,da vide ovo blagostanje.

7 evra za vizu koja se ne zove viza

pre 6 godina

Milioni ilegalnih imigranata nadiru u EU,a ovi genijalci misle da ce ovo pomoci?EU ce proci kao zapadno rimsko carstvo!

Civilizacijsketekovine

pre 6 godina

Videće oni kad im naš mudri ministar udari recipročne mere. Samo da šešelj ne predloži a to se i usvoji da moraš platiti državi Srbiji još min 7 € ako hoćeš van zemlje. Po sistemu kad imaš da platiš njima imaćeš i za nas. A što bi i putovao u te neprijateljske zemlje? Pajel.

Misa

pre 6 godina

Realno je previse. Nas 4 za 10 dana mora bacimo skoro 30 evra kroz prozor. To sebi ne bi dozvolio nijedan Nemac, Holandjanin ili Svedjanin. Jednostavno bi rekli "nemam para za bacanje" i otisli drugde. Ne budimo vecna sirotinja, ponasajmo se evropski.

jadni lopovi

pre 6 godina

To dodje slicno Americkoj ESTA vizi (zovu je waiver):
- prijavljuse se ONLINE
- kosta $4
- ceka se do 3 dana

Ja sam odgovor dobio odmah (britanski pasos).
Citao sa da ima slucejava da su ljudi odbojani cesto ako su imali dosije: U tom slucaju moraju u ambasadu po vizu.

Dodje jos bolje za posten svet

Milos Radojevic

pre 6 godina

Imate pogresne informacije, ETIAS ce se vaditi od 2020 godine, kostace 7 eura za autorizaciju i vazice 3 godine, za neogranicen broj ulazaka. Ne plasite ljude sa polutacnim informacijama

Sinisa

pre 6 godina

Moze sve to da se resi. Od aprila obustavis kupovinu robe iz EU i do mora ces ustedeti 7 evra. Ako bude vise, to uplati na stedni racun kod neke evrobanke u Srbiji i ne pipaj dok ti banka ne plati kamate od 7 evra. Tebi uzme EU, ti uzmes od banke EU. Vazno je da nisi na steti.

Zox

pre 6 godina

Provera moze da se obavi i besplatno, em nam ukidaju privatnost em mi to finansiramo..

Licno, potpuno se slazem da treba sve naplacivati - ali reciprocno. Takodje uvesti U SVEMU princip reciprociteta: firme, banke, gradjani...

Yyv

pre 6 godina

Slicno je i za svicarske gradane za ulazak u USA(neznam za ostale u Evropi) samo sto je cini mi se duplo skuplje i niko ne pravi pitanja i ne dize galamu.

milan

pre 6 godina

Samo reciprocitet, Evropljani da plate duplo 14e... i sta sad. Dogovoriti vizne slobode sa Rusijom i Kinom i ostatkom evropskih ne EU drzava. Pustiti izbeglice da prolaze tamo. Zasto da se dozvoljava da nas tako labava konfederacija na izdisaju zafrkava?

Dobrodosli u EU

pre 6 godina

Nisu vam rekli da morate da imate racun u evrima i kartice? I da prebacite evre? Naravno da se placa elektronski, nece sigurno kovanicana. Nije samo 7 evra, malo je vise. Naravno, morate da imate racunar/smartfon, internet, znanje engleskog jezika, digitalnu fotografiju ili skeniran pasos, mozda i printanu kopiju... lepa administrativna zavrzlama, radujem se popunjavanju formulara i praznjenju novcanika.

да да

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!

Zvele

pre 6 godina

Zar je neki stanovnik Zapadnog Balkana izveo ili učestvovao u terorističkom napadu? (Proka, 26. april 2018 21:16)

Ne ali su tražili azil, dobili smeštaj, pare i hranu, pa kad ih odbiju, oni u opštini promene ime za 500 din takse, pa opet u azil, i tako nekoliko puta.

indjijanka

pre 6 godina

Bas me zanima da li ce izglasati da je Velika Britanija izuzetak...tada nece biti u šengenu a sve se mislim da ce oni aplicirati i cekati odgovor :)))

monden

pre 6 godina

I treba da uzimaju tih 7 EUR.Kada Ameri mogu da te opelješe za vizu koju ne dobiješ, više puta po 150 EUR, što ne bi EU uzimala tih 7 EU za ulazak.

dusanmal

pre 6 godina

Balans. Da imamo odraslu i odgovornu a ne ideolosku vlast, odgovor u 24 casa bi bio ne samo u obratnoj tarifi vec desetostrukoj obratnoj tarifi. Ako gradjani EU zele u Srbiju-70Evra prvo, preko Interneta (a ako nisu prvo uplatili pa onda dolazili - okrente'se, ne moz unutra dok ne platite od kuce).
No, cik to objasniti poeurovljenma koji biraju ovu vlast sto imamo.

Ry

pre 6 godina

Potpuno normalna reakcija EU. Ono sto nije bas normalno je sto smo mi balkanci unistoj situaciji kao neke mnogo gore drzave. Mislim da smo trebali biti izuzeti iz ovoga.

posmatraj

pre 6 godina

Ma teraj ih u p.m. use i u svoje kljuse...a oni ako hoće da prodju kroz nasu zemlju i nasim autoputevima, opaliti im taksu, pa nek idu za Grčku preko Tokija!!!

Zvele

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

Jesi li ti čuo za koridor 4 ?

Aleksandar

pre 6 godina

Zanima me, hocu li morati da imam kreditnu karticu da bih platio. Na Bookingu je sve vise hotela koji je ne traze. Mislim, aktiviracu je ako budem morao, ali je izbegavam.

Maca

pre 6 godina

Dozvoal traje 3 godien i kosta 7 evra tj kao fake do isteka pasoa, a pasosi u Srbiji imaju rok od 10 godina, znaci 28 evra za 10 godina koriscenja srpskog pasosa a ne laznih 7 evra .

Sebastian, Gadžin Han

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

Druže, ako dođeš nekad u Kladovo, sedi negde pored Dunava na kafu i posmatraj drugu stranu, kolone kamiona idu kroz Rumuniju, nas zaobilaze.

Pinki

pre 6 godina

Ne palite ljude: ovo je pre svega uvedeno Amerikancima (verovali ili ne) kao odgovor na ESTA sistem koji su Ameri uveli svim zemljama sa bezviznim režimom pre nekoliko godina, a mi smo kao i uvek samo kolateralna šteta.

Styro

pre 6 godina

Šta je tu problem, naš vođa odavno izjavio, 2020. ulazimo u EU, znači ne odnosi se na nas jer se uvodi od 2021.
Zašto se sekirate???
:D

inat na srpski nacin

pre 6 godina

@posmatraj
Pa ti bi upropastio ovu zemlju brze od naprednjaka.
Da li si pogledao mapu?
Madjarska- Rumunija- Bugarska- Grcka. Sve EU i NATO.
Pa mi njih moramo da molimo da prodju kroz ovu zemlju.

Jajajajaja

pre 6 godina

Hrvatski pasos /putovnica, u decembru prosle godine isao 3 nedelje turisticki za Australiju. Podneo ovakav zahtev oktobra, zahtev odobren i potvrda dostavljena na e-mail nakon 36 sati, besplatno, usao u Australiju bez ikakvih pitanja i provera. Isti slucaj sa Kanadom 2016, samo to je bilo nekih 15 dolara naknade cini mi se, jos uvek mi vredi i jedno i drugo odobrenje, tako da ovo ne treba shvatati tragicno

But

pre 6 godina

Necemo da nas iko kontrolise, prati. Hocemo slobodu. Onda ode na google store I skine aplikaciju koju mu trazi pristup I dozvolu da zna kako dise.

Miloš

pre 6 godina

Auh, kakva drama oko klona ESTA-e i sličnih sistema. Prvo, Srbijo i "Zapadni Balkanu", ovo nema veze sa tobom. Ovaj sistem važi za SVE one kojima nije potrebna viza za EU - Amerikance, Kanađane, Australijance, Korejce, Japance, Argentince, Brazilce, sutra i Britance ako ne dogovore slobodu kretanja sa EU... i Srbe. Eto, nije loše društvo.

Radi se o najbazičnijem upoređivanju ličnih podataka potencijalnih putnika sa nacionalnim bazama u smislu da se vidi da li je neko "interesantan". Kada autorizacija stigne, važi tri godine, a u najvećem broju slučaja ne stiže za 96 sati, nego odmah. Dakle, ko hoće da se odluči da "sutra" putuje u Segedin ili popodne u Grčku, može, neće biti problem.

A ako je problem 7 evra, onda se zamislite gde ćete i čime ćete da putujete... I konačno, internet. Svi koji "ne znaju internet" su ga lako naučili kada se pojavio Wizzair i obaveza da se sve radi online. Naučiće i ovo, ne sekirajte se.

djuro

pre 6 godina

recoprocitet, pa još malo preko toga, i za ulaz i za tranzit. I da važi od 2020. I staviti recimo 48 sati, ali pošto naša administracija nije baš kao njihova, ne treba se čuditi ako se to otegne na 96 ili 192 ili koliko već. Tako se to radi.

Ujka Vasa

pre 6 godina

Ajde braćo Srbi bez kurčenja.Ovo je normalna i relativno liberalna procedura obzirom na veliku potencijalnu opasnost današnjice.Tih 7 Evra su troškovi provere,a kome je to mnogo neka sedi u Srbistanu i neka kuje opet neku teoriju zavere!

123

pre 6 godina

Ovo je skroz ok, ali da bi pokazali da smo drzava trebali bi da uvedemo reciprocne mere za EU
(milos, 26. april 2018 16:39)

Da, to je put. Prkositi sili od koje zavisimo. Vrlo pametno. Zato smo na dnu Evrope mentalitet nas ubi.

Misa

pre 6 godina

Realno je previse. Nas 4 za 10 dana mora bacimo skoro 30 evra kroz prozor. To sebi ne bi dozvolio nijedan Nemac, Holandjanin ili Svedjanin. Jednostavno bi rekli "nemam para za bacanje" i otisli drugde. Ne budimo vecna sirotinja, ponasajmo se evropski.

milan

pre 6 godina

Samo reciprocitet, Evropljani da plate duplo 14e... i sta sad. Dogovoriti vizne slobode sa Rusijom i Kinom i ostatkom evropskih ne EU drzava. Pustiti izbeglice da prolaze tamo. Zasto da se dozvoljava da nas tako labava konfederacija na izdisaju zafrkava?

dusanmal

pre 6 godina

Balans. Da imamo odraslu i odgovornu a ne ideolosku vlast, odgovor u 24 casa bi bio ne samo u obratnoj tarifi vec desetostrukoj obratnoj tarifi. Ako gradjani EU zele u Srbiju-70Evra prvo, preko Interneta (a ako nisu prvo uplatili pa onda dolazili - okrente'se, ne moz unutra dok ne platite od kuce).
No, cik to objasniti poeurovljenma koji biraju ovu vlast sto imamo.

да да

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!

zvezdarac

pre 6 godina

Blaženi komentatori koji ne čitaju tekst...
Pa to važi 3 godine i dobija se nezavisno od putovanja. Npr. aplicira se 1.1.2021. godine, do 5.1.2021. se dobije odgovor i u naredne tri godine putuješ kao i do sad. Ne treba to za svako putovanje.

Zvezdan

pre 6 godina

Neznam zasto se svi bune. Ja sam kanadski državljanin a i ja ću morati da plaćam tih 7 EUR. A državljani EU to več plaćaju za ulazak u Kanadu (ESTA). Ako nemaš 7 EUR za taksu, nemoj da putuješ...

ИБАРСКА ЗУМЗАРА

pre 6 godina

за пролазак кроз србију транзитних возила која су из еу 7 евра........реципроцитет

Nizdis

pre 6 godina

U redu, uvesti svakom stranom drzavljaninu (tu racunam i crnogorce i sve ljude sa ispravama kosova) neku taksu od npr 5e na ulasku u zemlju. Ako nista nemamo, bar jos uvek imamo tu prokletu centralnu poziciju da svi putevi sa istoka na zapad idu preko nas. To bi uradio neko ko ozbiljno vodi drzavu, a posto takvog nemamo, onda nikom nista.

sibke

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

xaxaxaxax pa ne trebamo mi njima nego trebaju oni nama...

Veseli maslacak

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!! 
(да да, 26. april 2018 18:40) 

Pa i idu tako, niko ne ide preko Srb.
Daleko bolji autoput i nema zadrzavanja na granicama i naplatnim rampama.

aco

pre 6 godina

Србија је транзитна држава. Ако бисмо увели исту меру, зарадили бисмо неколико десетина милиона евра.

mito

pre 6 godina

Na vlasti su nam ponovo likovi iz "veselih" devedesetih. I onda smo zbog istih prvo dobili vize pa sankcije pa na kraju bombe.

Isti redosled ce biti i sada.

Maca

pre 6 godina

Dozvoal traje 3 godien i kosta 7 evra tj kao fake do isteka pasoa, a pasosi u Srbiji imaju rok od 10 godina, znaci 28 evra za 10 godina koriscenja srpskog pasosa a ne laznih 7 evra .

Dule

pre 6 godina

Ne zna se konje ludji, da li novinar ili komentatori. Novinar kaze da ce ovo biti za zitelje Zapadnog Balkana, a u stvari je za sve drzave van EU/EEA, znaci i za Amerikance, Kanadjane, itd a sutra i za UK ako izadju iz EU. Komentatori ne razumeju razliku izmedju autorizacije za putovanje, gde provere da nisi u nekoj bazi (sto sada rade na granici), i trazenja vize u ambasadi gde treba da dokazes da ces se vratiti (a i provere da nisi u bazi). Ko nema
da plati 7 evra svake 3 godine neka sedi kuci ili ide u Crnu Goru na more.

zatucanibot

pre 6 godina

jojo...oni nasi jesu,poklanjaju nam milijarde,daju zakone i norme koje treba postovati,a mi necemo,idemo ka Rusiji,sirimo znanje po Balkanu.Mi njima nismo prijatelji i ko ne zeli u EU treba da mu se uvedu vize,a ko je pametan taj ide ka EU pa nema ni granice i zivi 100 puta bolje(kao Rumuni,Bugari i slicno).

posmatraj

pre 6 godina

Ma teraj ih u p.m. use i u svoje kljuse...a oni ako hoće da prodju kroz nasu zemlju i nasim autoputevima, opaliti im taksu, pa nek idu za Grčku preko Tokija!!!

Aleksa

pre 6 godina

Ovo će najviše pogoditi vlasnike malih i srednjih preduzeća i one pojedince koji se bave izvozom robe i usluga i uopšte kategorije stanovništva koje ima potrebu da zbog ekspanzije posla i distribucije robe i usluga često putuje van Srbije a unutar evropskih granica.
Srpska diplomatija mora da se posveti rešavanju ovog problema i potpunoj integraciji vlasnika srpskog pasoša u uređeni sistem funkcionisanja koji garantuje blisku saradnju bezbednosnih službi zemalja EU i Srbije a sa ciljem da se garantuje mogućnost građanima Srbije da neometano prolaze granice EU zemalja. Svaki ishod manji od tog je veliki poraz srpske diplomatije i zaista mi je žao što skoro 20 godina kasnije opet ulazimo u sistem u kojem se zahteva čekanje bilo kakvog odobrenja.

Zox

pre 6 godina

Provera moze da se obavi i besplatno, em nam ukidaju privatnost em mi to finansiramo..

Licno, potpuno se slazem da treba sve naplacivati - ali reciprocno. Takodje uvesti U SVEMU princip reciprociteta: firme, banke, gradjani...

Vlada

pre 6 godina

Ovo nije uopšte važna vest, ne znam zašto dramite. Platiš 7 evra i to važi 3 godine. Pritom će ovo isto morati da plaćaju državljani Engleske, SAD, itd...

Sinisa

pre 6 godina

Moze sve to da se resi. Od aprila obustavis kupovinu robe iz EU i do mora ces ustedeti 7 evra. Ako bude vise, to uplati na stedni racun kod neke evrobanke u Srbiji i ne pipaj dok ti banka ne plati kamate od 7 evra. Tebi uzme EU, ti uzmes od banke EU. Vazno je da nisi na steti.

kraja

pre 6 godina

...znaju oni odlicno odakle dolaze teroristi i ostala bagra...
...ovo nema veze sa njima...
...nego, brisel mnogo kosta, nema se vise odakle...
...pa 7 evra x nekoliko miliona, eto ti novac sa neba...
...nema papira, navodna provera preko neta, malo sutra...
...najverovatnije automatski generisana dozvola sa nekim brojem i barkodom...
...dzaba...

Kolorado

pre 6 godina

Ova objašnjena su na nivou obdaništa. Izmišljena da bi samo da bi se uzimala dodatna lova.
Da li je ijedan napad tokom prethodnih godina pocinio neko ko dolazi iz afektovanih država?

Ry

pre 6 godina

Potpuno normalna reakcija EU. Ono sto nije bas normalno je sto smo mi balkanci unistoj situaciji kao neke mnogo gore drzave. Mislim da smo trebali biti izuzeti iz ovoga.

indjijanka

pre 6 godina

Bas me zanima da li ce izglasati da je Velika Britanija izuzetak...tada nece biti u šengenu a sve se mislim da ce oni aplicirati i cekati odgovor :)))

bezdno

pre 6 godina

Do sada sam nesto cinculirao sve ocekujuci, nemam pojma sta, da vam pravo kazem. Ali ovo je prelomilo. Uzimam madjarski pasos na sta kao stari gradjanin Vojvodine imam pravo. Dosta su me tretirali kao coveka drugog reda. Hoces da budes kao neki patriota a ispadas budala. E neces ga majci vise.

jadni lopovi

pre 6 godina

To dodje slicno Americkoj ESTA vizi (zovu je waiver):
- prijavljuse se ONLINE
- kosta $4
- ceka se do 3 dana

Ja sam odgovor dobio odmah (britanski pasos).
Citao sa da ima slucejava da su ljudi odbojani cesto ako su imali dosije: U tom slucaju moraju u ambasadu po vizu.

Dodje jos bolje za posten svet

Yyv

pre 6 godina

Slicno je i za svicarske gradane za ulazak u USA(neznam za ostale u Evropi) samo sto je cini mi se duplo skuplje i niko ne pravi pitanja i ne dize galamu.

kuglica

pre 6 godina

Znaci nije viza, nego "nesto" sto se trazi, plati 7 evra, ali mogu i da vas odbiju ako procene da ste nepodobni i vazi 3 godine. Omatorio sam, ne razumem ovu modernu evropsku terminologiju, ali u moje vreme se to zvalo viza!

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Kanada je ovo isto uvela za gradjane EU još pre nekoliko godina.
(Pavle514, 26. april 2018 17:45)

I ? Onda im uleti u pešačku zonu kombijem terorista koji je rođeni Kanađanin. Od te takse izgleda nisu imali vajde kad su u pitanju bezbednost građana od onih koji koje ne proveravaju.

7 evra za vizu koja se ne zove viza

pre 6 godina

Milioni ilegalnih imigranata nadiru u EU,a ovi genijalci misle da ce ovo pomoci?EU ce proci kao zapadno rimsko carstvo!

zore

pre 6 godina

Mozemo da i mi EU uvedemo isto a posto kod nas dolaze samo NASI sa EU pasosima toliko manje ce dobiti njihove porodice. A mozda vise nece ni dolaziti. A i zasto bi ...

Protoss

pre 6 godina

Ne kazu dzabe da su srbi uvek bili najpametniji za sve, a na kraju ispali glupi za sami sebe...Manite se Eu, sredjujte drzavu iznutra od korupcije, kriminala, nepotizma i haosa, pa onde necete morati da se dokazujete nikome, dali ste veci evropejci, ameri ili rusi...

Sloba

pre 6 godina

Za 30 godina vladavine Dacica i kompanije smo spali od zemlje za koju su ljudi reskirali zivot da bi je se domogli (Rumuni preko Dunava) i iz koje se moglo svuda bez vize i ciji su gradjani bili cenjeni i postvani u svetu do zemlje ciji gradjani moraju da plate ulaznicu za normalan svet a u filmovima i romanima predstavljaju sinonim za najgore podlace, zlocince i negativce u najsirem smislu. Alal vera svim nasim vodjama u kompletu.

zatucanibot

pre 6 godina

milos...naravno,zato sto se narod iz bogatih i razvijenih drzava poput Amerike,Kanade,Nemacke,Francuske,Austrije,Svajcarske,Norveske,Danske,Svedske,Holandije...se polomise da udju u Srbiju,da vide ovo blagostanje.

monden

pre 6 godina

I treba da uzimaju tih 7 EUR.Kada Ameri mogu da te opelješe za vizu koju ne dobiješ, više puta po 150 EUR, što ne bi EU uzimala tih 7 EU za ulazak.

Nagazna Mina

pre 6 godina

E sad kao kontra mere da obustavimo izvoz Mercedesa iz Srbije u EU. Pa neka je i vodjin. Cekaj jel mi ikad izvezosmo neki ili se samo vodja unapredio iz PPV kaceci znak i hvaleci sebe samoga?

Aleksandar

pre 6 godina

Zanima me, hocu li morati da imam kreditnu karticu da bih platio. Na Bookingu je sve vise hotela koji je ne traze. Mislim, aktiviracu je ako budem morao, ali je izbegavam.

Milos Radojevic

pre 6 godina

Imate pogresne informacije, ETIAS ce se vaditi od 2020 godine, kostace 7 eura za autorizaciju i vazice 3 godine, za neogranicen broj ulazaka. Ne plasite ljude sa polutacnim informacijama

Zvele

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

Jesi li ti čuo za koridor 4 ?

Dobrodosli u EU

pre 6 godina

Nisu vam rekli da morate da imate racun u evrima i kartice? I da prebacite evre? Naravno da se placa elektronski, nece sigurno kovanicana. Nije samo 7 evra, malo je vise. Naravno, morate da imate racunar/smartfon, internet, znanje engleskog jezika, digitalnu fotografiju ili skeniran pasos, mozda i printanu kopiju... lepa administrativna zavrzlama, radujem se popunjavanju formulara i praznjenju novcanika.

hjeronimus

pre 6 godina

Narod je ćutao kad je naplacivana izlazna taksa pa onda taksa za mobilni i za dopune i za mesecne racune.Sad ako hoces da putujes daces 7 eu za tri godine.

pera zdera

pre 6 godina

@kuglica & co
i danas mogu da te vrate sa granice ako procene da si nepodoban. i ako imas vizu mogu da te vrate sa granice.
ovo se zove preventivna provera da ne moraju da te hrane i poje pre nego te vrate ako te odbiju.
7 evra je cist harac jer sto da ne uzmu kad mogu.

Civilizacijsketekovine

pre 6 godina

Videće oni kad im naš mudri ministar udari recipročne mere. Samo da šešelj ne predloži a to se i usvoji da moraš platiti državi Srbiji još min 7 € ako hoćeš van zemlje. Po sistemu kad imaš da platiš njima imaćeš i za nas. A što bi i putovao u te neprijateljske zemlje? Pajel.

Јабучило

pre 6 godina

Dozvoal traje 3 godien i kosta 7 evra tj kao fake do isteka pasoa, a pasosi u Srbiji imaju rok od 10 godina, znaci 28 evra za 10 godina koriscenja srpskog pasosa a ne laznih 7 evra .
(Maca, 26. april 2018 19:02)

Не. Три године или мање - ако ти пасош истиче пре истека три године од добијања "дозволе". Није скупо, свакако. Али иритира.

Zvele

pre 6 godina

Zar je neki stanovnik Zapadnog Balkana izveo ili učestvovao u terorističkom napadu? (Proka, 26. april 2018 21:16)

Ne ali su tražili azil, dobili smeštaj, pare i hranu, pa kad ih odbiju, oni u opštini promene ime za 500 din takse, pa opet u azil, i tako nekoliko puta.

Jambo

pre 6 godina

Bas me zanima da li ce izglasati da je Velika Britanija izuzetak...tada nece biti u šengenu a sve se mislim da ce oni aplicirati i cekati odgovor :)))
(indjijanka, 26. april 2018 17:33)

Nisu ni sada u Šengenu, niti su ikada bili.

Jajajajaja

pre 6 godina

Hrvatski pasos /putovnica, u decembru prosle godine isao 3 nedelje turisticki za Australiju. Podneo ovakav zahtev oktobra, zahtev odobren i potvrda dostavljena na e-mail nakon 36 sati, besplatno, usao u Australiju bez ikakvih pitanja i provera. Isti slucaj sa Kanadom 2016, samo to je bilo nekih 15 dolara naknade cini mi se, jos uvek mi vredi i jedno i drugo odobrenje, tako da ovo ne treba shvatati tragicno

Pinki

pre 6 godina

Ne palite ljude: ovo je pre svega uvedeno Amerikancima (verovali ili ne) kao odgovor na ESTA sistem koji su Ameri uveli svim zemljama sa bezviznim režimom pre nekoliko godina, a mi smo kao i uvek samo kolateralna šteta.

Сканклија

pre 6 godina

A nista. Ovih dana smo u 'reciprocitetu', pa ocekujem od 'naprednjaka' da uzvrate istom merom.
(hehehe, 26. april 2018 16:32)

Наравно да ће да узврате! За сваког грађанина ЕУ који уђе у Србију плаћаћемо по још 7 евра!

Miloš

pre 6 godina

Auh, kakva drama oko klona ESTA-e i sličnih sistema. Prvo, Srbijo i "Zapadni Balkanu", ovo nema veze sa tobom. Ovaj sistem važi za SVE one kojima nije potrebna viza za EU - Amerikance, Kanađane, Australijance, Korejce, Japance, Argentince, Brazilce, sutra i Britance ako ne dogovore slobodu kretanja sa EU... i Srbe. Eto, nije loše društvo.

Radi se o najbazičnijem upoređivanju ličnih podataka potencijalnih putnika sa nacionalnim bazama u smislu da se vidi da li je neko "interesantan". Kada autorizacija stigne, važi tri godine, a u najvećem broju slučaja ne stiže za 96 sati, nego odmah. Dakle, ko hoće da se odluči da "sutra" putuje u Segedin ili popodne u Grčku, može, neće biti problem.

A ako je problem 7 evra, onda se zamislite gde ćete i čime ćete da putujete... I konačno, internet. Svi koji "ne znaju internet" su ga lako naučili kada se pojavio Wizzair i obaveza da se sve radi online. Naučiće i ovo, ne sekirajte se.

inat na srpski nacin

pre 6 godina

@posmatraj
Pa ti bi upropastio ovu zemlju brze od naprednjaka.
Da li si pogledao mapu?
Madjarska- Rumunija- Bugarska- Grcka. Sve EU i NATO.
Pa mi njih moramo da molimo da prodju kroz ovu zemlju.

Sebastian, Gadžin Han

pre 6 godina

Надам се да ће мера бити реципрочна, па нека иду у Грчку преко Румуније и Бугарске ако им биде било скупо !!!
(да да, 26. april 2018 18:40)

Druže, ako dođeš nekad u Kladovo, sedi negde pored Dunava na kafu i posmatraj drugu stranu, kolone kamiona idu kroz Rumuniju, nas zaobilaze.

Styro

pre 6 godina

Šta je tu problem, naš vođa odavno izjavio, 2020. ulazimo u EU, znači ne odnosi se na nas jer se uvodi od 2021.
Zašto se sekirate???
:D

djuro

pre 6 godina

recoprocitet, pa još malo preko toga, i za ulaz i za tranzit. I da važi od 2020. I staviti recimo 48 sati, ali pošto naša administracija nije baš kao njihova, ne treba se čuditi ako se to otegne na 96 ili 192 ili koliko već. Tako se to radi.

But

pre 6 godina

Necemo da nas iko kontrolise, prati. Hocemo slobodu. Onda ode na google store I skine aplikaciju koju mu trazi pristup I dozvolu da zna kako dise.