Sreda, 25.04.2018.

10:36

Klasik u Minhenu za finale: Bajern i Real 25. put u Evropi

Sudar minhenskog Bajerna i Real Madrida u polufinalu Lige šampiona najveći je evropski klasik klubova sa ukupno čak 17 titula prvaka Evrope.

Izvor: B92

Klasik u Minhenu za finale: Bajern i Real 25. put u Evropi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

don

pre 6 godina

Osvaldo

Ma ko kaze da je Real najtrofejniji klub? Nije ni Barselona, ali ima 3 trofeja vise od Reala. Real je brend koji prevazilazi okvire Spanije. Jos samo nekoliko klubova se moze pohvaliti da su svetski brendovi. Ono što Real izdvaja od ostalih jeste prestiz. Real je mnogo vise od fudbalskog kluba, to je institucija svetskih razmera.
A najtrofejniji klub na svetu je Rendzers. Imaju preko 100 trofeja. Preko 50 prvenstava Skotske, ali se ne moze porediti sa najvecim evropskim klubovima.

Brat

pre 6 godina

Koliko vidim moj komentar je jedini koji ima vise like-ova nego dislike-ova a da je na strani Real Madrida....eh sto cini Bakocevic Vaso :D

FCB Vizemeister dahoam

pre 6 godina

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???
(Simi, 25. april 2018 13:42)

Postoji samo jedan klub Bajern Minhen!

lol

pre 6 godina

(Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Realove kradje protiv Bajerna i Psz-a ove sezone su dve najvece i najsramnije kradje u skorijoj istoriji fudbala, a ne to sto si ti napisao. Real nikad nista ne moze posteno da osvoji. 2 zadnje titule LŠ su osvojili zbog sudija, a i ove sezone ako je osvoje. Ako ne zbog Juventusa onda zbog PSZ-a. Kod penala je Kros bio 1m u ofsajdu, a Real drugi i treći gol postiže 30 sekundi nakon što je Mbappe-u suđen nepostojeći ofsajd u 1 na 1 situaciji sa Navasom. A Mesi puni Real, Atletiko, Sevilju, Viljareal, Celzi, Arsenal, Siti itd, a ne Eibar i Numansiju. Eibar i Numansija su Ronaldovi timovi.

Gospodin

pre 6 godina

(Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Tj na sportske. info ...idite i poglejdate clanak o realu i njegovom putu do titula,biranje protivnika,ofsajdima,penalima,bla bla..takav je naslov,procitajte text pa ce te i sami uvideti da je real samo jedan od najodvratnijih klubova na svetu i to ne zato sto je najtrofejniji vec na koji nacin je dosao do tih trofeja...i tome se radi,to je sramota!!! Da je tu sve cisto bilo bi svaka cast ovako,,,0 ste! eeeej i 7:0 od bajerna u 2 tekme ne u jednoj...a neko je dobio 6 komada od Barce u madridu..i to u 1 tekmi. cao poz

Blueblueblue

pre 6 godina

hmm el znas ti sta znaci samo 5 golova u zadnjih 7 sezona u zavrsnici Lige Sampiona? A Ronaldo 30 u toj istoj statistici? 7 sezona ej to je skoro cela karijera i ti pises nesto?
Nemate izgovora nemate argument vise samo se blamirate.

hmm

pre 6 godina

(BlueBlueBlue, 25. april 2018 15:26)

A LŠ se igra samo zadnjih 7 sezona jel? Dobar si... Uzeo si u obzir samo godine kada je Barselona 4 puta ispala u četvrtfinalu i kada Mesi nije ni igrao. Što nisi uzeo u obzir barem posljednjih 8 godina nego si zanemario sezonu 2010/11 u kojoj je Mesi postigao 7 golova u knokaut-fazi. Ili sezonu 2009/10 kada je Mesi postigao 4 gola samo protiv Arsenala.. Još si zanemario i osminefinala u zadnjih 7 godina gdje je Messi izbacivao ove sezone Čelzi 3 gola, Arsenal prošle sezone 3 gola u 2 utakmice, City 3 gola u 2 utakmice itd... Očito je da si fan Ronalda...

Gospodin

pre 6 godina

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Drzi se ti ragbija amer,da si pratio kao sto pises znao bi da u prvoj tekmi Celzi - Barca,barca bila ostecena i to dobro samo sto vi imate kompleks zvani barcelona pa samo nju gledate i gledate revans tekmu...sramotno je sto branis klub koji osvaja LS iz ofsajda,nepostojecih penala,nepostojecih crvenih za protivnika,pogledaj istoriju malo prosle,pretprosle i nadalje,skoro svaki protivnik od osmine finala do finala protiv reala najmanje 1 crveni imao. Imas lep text na sportske. net o realu i njegovom putu do titula,biranje protivnika,placanje sudija itd,bernabeu sam priznao da su im poklonjene mnoge titule. Kako tebe sramota braniti nesto sto su oni priznali? A vi necete? E to je sramota!
Da nisu imali takvu privilegiju ne bi imali ni 1 trofej. I naravno da cu gledati Messija kako gazi po realu kao i uobicajeno...! ...nastavice se..poz

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Goalovi u cetvrt/polu i finalima Lige Sampiona u poslednjih 7 godina:

30 - CRISTIANO RONALDO

10 - Robert Lewandowski
9 - Thomas Müller
8 - Neymar
7 - Mario Mandzukic
6 - Arjen Robben, Luis Suarez
5 - Antoine Griezmann, Lionel Messi, Karim Benzema, Sergio Ramos

6.Zlatna Lopta, Ronaldo kao Michael Jordan.

Osvaldo

pre 6 godina

Juce Sam trazio koju ekipu ima najvise trofeja u svetu.i Sam nasao na jednu stranu ukupan broj trofeja svi ekipa I tamo lepo pise da prva je Barcelona sa 93 trofeja,Real madrid ima 90 ,Manchester united 86,87 tako nekako I ako je to tacno zasto onda pisu svi Real najtrofejni klub Kada Barsa I'm bezi sa Tri trofeja vise a sad ce uzmu ligu imace 94 a real ako uzme ligu sampiona 91 sad ne znam he li to zaista tacno Ali ako je tako onda zaista ne znam.. a veceras ocekujem lepa utakmica sa golovima :)

Amerikanac

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13)  

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida??? 
(Simi, 25. april 2018 13:42) 

Kako te nije sramota? Ne postoji odvratniji tim u sportu od barselone. Kradje protiv Celzija i Psz-a su dve najvece i najsramnije kradje u skorijoj istoriji fudbala, od toga ne moze gore. Koji nepostojeci penal, jesi ti retardiran? Jesi gledao utakmicu? Penal je bio bez upitnika, samo je problem sto je svirao u 93'. A pre toga je Isku ponisten cist gol, tako da ne razumem cemu patetika. To sto je Real gubio kuci od prljave barselone nema veze, Real dominira u ligi sampiona najjacem klupskom takmicenju na svetu, a mesi i barselona neka se zadovolje spanskom ligom jer nisu za bolje, u LS domet im je cetvrtfinale. Pricas o Realovim porazima, pa Barselona je od Bajerna ponizena vise nego bilo koji drugi klub, 7:0 eeeeeeejjjjj. Idi gledaj kako Mesi puni Eibar i Numansiju, a Real ide po novu ligu sampiona.

Inspektor

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13) 

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???
(Simi, 25. april 2018 13:42)

Bravo za komentar!

tiberije

pre 6 godina

Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 25. april 2018 12:44) Kakav spin. Nije Levandovski dao gol, nego Ramos autogol. Leva nije ni dotakao loptu. Kakav ofsajd? Casemiro je 3 puta trebao dobiti crveni.Bayern je dobio Real u Madridu. A onda crveni za nepostojeci faul i dva gola od po 1+ metra u ofsajdu za 15 min.Ne vredi vam spin. Ne zaboravlja se ovo. Najveca kradja u istoriji CL.
(Sudijs, 25. april 2018 13:40)
Ne vezano sto je Ramos dao autogol Leva je u trenutku prijema lopte glavom bio u debelom ofsajdu.
Pročitaj malo pravila Igre “spineru” i edikuje se.
A da ne govorimo o nepostojecem penalu u minhenu za Bayern

Nemanja

pre 6 godina

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane. To što vi ne podnosite Real i ne shvatate da je bolji ja vam ne mogu pomoći. Jel postoji sumnja ovde uopšte ako Real prođe da vi nećete kukati na sudije? Mislim da ne postoji.
(Gladiator, 25. april 2018 11:08)

To se kaže Real je uspeo da iskoristi pomoć sudije, a Bajern nije. Sudija je podjednako grešio na obe strane. Ona dva penala za Bajern nisu postojala. Nisam primetio da neko o njima priča.

kiki

pre 6 godina

(Nikola, 25. april 2018 12:49)

Evo da i tebi odgovorim.. Istina, bilo je i nekih odluka u korist Bajerna ali bilo ih je barem duplo više u korist Reala, a Bajern je kada se sve sabere tesko pokraden...

- Sudjen nepostojeci ofsajd Levandovskom u situaciji 1 na 1 sa golmanom,
- Vidal dobija drugi žuti zbog starta na loptu,
- Casemiro pravi 10 puta gori faul i ne dobija drugi zuti,
- Poslije toga taj isti Casemiro jos asistira i Ronaldu za prvi gol,
- poslije toga Ronaldo postize jos 2 gola iz ofsajda.

+ Sudjen nepostojeci ofsaajd Mulleru u prvoj utakmici

LOL

pre 6 godina

Real kao najveci klub na svetu mora da i ove godine pokaze kvalitet i izbaci male zabare. Prosle godine sudije u oba meca po penal za Bajern ali ni to nije moglo da ih spase, Ronaldo se bori sa Salahom za Zlatnu loptu nema treceg.

Uros

pre 6 godina

Za Bajern navijaju fanovi Lea Mesija.
(Zex, 25. april 2018 11:18)

Za Bajern veceras navijaju fanovi Mesija Barselone i ceo svet osim Realovih botova

Nikola

pre 6 godina

Bajo dva komada u Minhenu 
(nista o nicemu, 25. april 2018 11:37) 

Oba sa igracem vise.
(Nathan, 25. april 2018 12:28)

U Minhenu je dao 1 gol sa igracem vise, a 1 pre crvenog.

Sudijs

pre 6 godina

Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 25. april 2018 12:44)

Kakav spin. Nije Levandovski dao gol, nego Ramos autogol. Leva nije ni dotakao loptu. Kakav ofsajd? Casemiro je 3 puta trebao dobiti crveni.

Bayern je dobio Real u Madridu. A onda crveni za nepostojeci faul i dva gola od po 1+ metra u ofsajdu za 15 min.

Ne vredi vam spin. Ne zaboravlja se ovo. Najveca kradja u istoriji CL.

Simi

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13)

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???

Markic

pre 6 godina

Niko se cesce nije sastajao u LS od Bayerna i Reala.To je vec klasik Lige sampiona.Ali se nikada nisu sastali u finalu.Rezultat je egal: 25 meceva, 11 pobeda Bayerna,11 pobeda Reala i 2 neresene.U polufinalu su se sastali 6 puta,4 puta je prosao Bayern,2 puta Real. Plan za Ronalda je vec spremljen.Detalji su tajna,ali ono sto je procurelo jeste da ce maksimalno biti spreceni centarsutevi na Ronalda,zbog cega ce posebnu ulogu u odbrani imati Ribery i Robben,koji ce morati da se vracaju i pomazu bekovima po strani.Takodje su detaljno prouceni nacini na koje Ronaldo izvodi slobodne udarce i penale.Sto se tice sastava,jedina dilema ovog jutra jeste da li ce Alaba biti spreman zbog problema s butinom.Ako ne,uskocice Rafinja na levom beku.Druga dilema je:Hames ili Thiago na duploj sestici u paru sa sigurnim Havi Martinezom.Napred su zacrtani Roben,Miler,Ribery i Lewandowski.Cilj je pobediti kod kuce po svaku cenu uz zelju da se ne primi gol.Prosle godine Anceloti je pogresio sto je igrao sa malim brojem napadaca i izgubio je kod kuce sto je otezalo...
(Oliver, 25. april 2018 11:59)

Eto vidis, prost nacin d se sacuva Ronaldo. Pa gde su bili ovi silni treneri svih ovih godina, da ovo nisu mogli da primene, da stave dva niska igraca kao sto su Riberi i Roben da cuvaju Ronalda u skoku sto kazes. Ronaldo hvata loptu na visini od preko dva metra, mislim da je idealno resenje da Riberi i Roben koji imaju po 170 cm brane taj skok. Svaka cast majstore, verujem da ce tako biti veceras.

Nathan

pre 6 godina

Koliko je Ronaldo dao gola Bajernu a da nisu iz ofsjada?
(Nathan, 25. april 2018 11:14)

Bajo dva komada u Minhenu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 25. april 2018 11:37)

Oba sa igracem vise.

Nikola

pre 6 godina

-Kradja veka protiv Juventusa? Cist penal, po svim analiticarima, cak je Del Piero legenda Juvea rekao da je bio penal.
-Kradja veka proriv Bajerna? Pritiv Reala sviran 1 nepostojeci penal i jedan sumnjiv. Vidal trebao dobiti crveni u revansu pola sata pre nego sto ga je dobio. Levandovski gol iz ofsajda za produzetak.
Cao poz.

Raдe Kузмa

pre 6 godina

oliver@
alaba nece biti spreman, upravo sam citao na njemackim portalima. Najbolje bi bilo da Rafinja igra lijevo jer je dosta iskusan, a bernart je ocajan ove sezone, sto se imalo priliku vidjeti protiv Sevilje.

Oliver

pre 6 godina

oliver@
alaba nece biti spreman, upravo sam citao na njemackim portalima. Najbolje bi bilo da Rafinja igra lijevo jer je dosta iskusan, a bernart je ocajan ove sezone, sto se imalo priliku vidjeti protiv Sevilje.
@(Raдe Kузмa,

Da,velika steta.Rafinja je dobar u odbrani,ali je slabiji u napadu od Alabe.Plus se Alaba odlicno kapira sa Riberyjem,a Rafinja manje.Sad smo slabiji po levoj strani,ali sta je tu je.

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!

pre 6 godina

Najveci gradski derbi: Boka - River (mozda i najveci uopste!? jednom bio, i nikad vise, nije dobro za srce!)

Reprezentativni: opet ovi dole s juga.

Klupski uopste: Real:Barsa.

LŠ: Real:Bajern.

Plus u svakom od njih atomski fudbal sa svim elementima koji u njemu postoje.

Znam da nikog ne zanima, ali moje misljenje. Hvala

kiki

pre 6 godina

(Gladiator, 25. april 2018 11:08)

Istina, bilo je i nekih odluka u korist Bajerna ali nije ih bilo podjednako... Bilo ih je barem duplo više u korist Reala, a Bajern je kada se sve sabere tesko pokraden...

- Sudjen nepostojeci ofsajd Levandovskom u situaciji 1 na 1 sa golmanom,
- Vidal dobija drugi žuti zbog starta na loptu,
- Casemiro pravi 10 puta gori faul i ne dobija drugi zuti,
- Poslije toga taj isti Casemiro jos asistira i Ronaldu za prvi gol,
- poslije toga Ronaldo postize jos 2 gola iz ofsajda.

+ Sudjen nepostojeci ofsaajd Mulleru u prvoj utakmici

Raдe Kузмa

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Ne, misli na 2 gola iz Minhena. Plus nepostojeci penal za Bajern
(nista o nicemu, 25. april 2018 11:38). Samo vi nemojte o nepostojecim penalima, molim vas.

Oliver

pre 6 godina

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane.
@gladiator

Problem s tobom i sa mnogim drugim srpskim navijacima Reala je sto iznosite neistine,da se izrazim eufemisticki.Kad kazes "Real dao dva cista gola,Bayernu nepostojeci penal,rezultat 1:2", ispada da je Bayern dao gol iz tog nepostojeceg penala,a istina je da je taj penal promasen,a Vidal je dao cist gol glavom.Taj penal nije uopste uticao na rezultat.Dakle,ti si namerno i pokvareno pokusao da dovedes u zabludu neke neupucene citaoce.Drugo,cista je laz da je bilo podjednako sudijskih gresaka na obe strane.Naprotiv,bilo je duplo vise gresaka na stetu Bayerna.To je neupitna cinjenica oko koje se svi slazu,izuzev navijaca Reala.Nije problem sto iznosis neistine,problem je sto te lako hvatam u njima pa ispadas smesan.

bojaaan

pre 6 godina

Vidal je trebao dobiti crveni karton u 47 minuti revansa na rezultatu 0:0 i onda bi Bajern jurio 2 gola sa igracem manje. Znaci da je bilo VAR-a ukupan rezultat bi bio 6:1 za Real, a ne 6:3 koliko je bilo.
Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.

Oliver

pre 6 godina

@Markic

Kapiram da je pojedincima tesko da razumeju moje komentare,ali bas toliko..Napisao sam da ce Ribery i Roben da se vracaju nazad po bokovima i pomazu bekovima KImihu i Rafinji da sprece centarsuteve,a ne da ce u sesnaestercu cuvati Ronalda.Za Ronalda ce biti zaduzeni Humels i Boateng,ali je obicno kasno kad Ronaldo vec primi loptu.Cilj je da dobije sto manje lopti iz centarsuteva.

CJC

pre 6 godina

Iako navijam za Real, s teškom mukom cu gledati ovu utakmicu...ne znam šta očekivati od Reala, gol ce primiti sigurno. Forma osrednja, odbrana i golman katastrofa. Isko, Bejl mislima vec u drugim klubovima.
Jedina nada Reala je sto je i Bajern nista posebno, busaju se nekim rekordima, ljudi imali jednu ozbiljnu utakmicu u sezoni u kojoj su pregazeni (ono otaljavanje u revanšu i ne računam)...a i RTS prenosi, znaci 1-0, verovatno iz keca.

Oliver

pre 6 godina

Niko se cesce nije sastajao u LS od Bayerna i Reala.To je vec klasik Lige sampiona.Ali se nikada nisu sastali u finalu.Rezultat je egal: 25 meceva, 11 pobeda Bayerna,11 pobeda Reala i 2 neresene.U polufinalu su se sastali 6 puta,4 puta je prosao Bayern,2 puta Real. Plan za Ronalda je vec spremljen.Detalji su tajna,ali ono sto je procurelo jeste da ce maksimalno biti spreceni centarsutevi na Ronalda,zbog cega ce posebnu ulogu u odbrani imati Ribery i Robben,koji ce morati da se vracaju i pomazu bekovima po strani.Takodje su detaljno prouceni nacini na koje Ronaldo izvodi slobodne udarce i penale.Sto se tice sastava,jedina dilema ovog jutra jeste da li ce Alaba biti spreman zbog problema s butinom.Ako ne,uskocice Rafinja na levom beku.Druga dilema je:Hames ili Thiago na duploj sestici u paru sa sigurnim Havi Martinezom.Napred su zacrtani Roben,Miler,Ribery i Lewandowski.Cilj je pobediti kod kuce po svaku cenu uz zelju da se ne primi gol.Prosle godine Anceloti je pogresio sto je igrao sa malim brojem napadaca i izgubio je kod kuce sto je otezalo revans.Bayern je sada sigurniji u odbrani,nije vise tako sklon protivnickim kontrama kao za vreme Gvardiole,bolji je balans u ekipi izmedju napada i odbrane.Sudija je Holandjanin Bjorn Kujpers.Bayern nema losa iskustva sa njim.Tri puta je sudio Bayernu,2 pobede,jedna neresena.Ali bio je kontroverzan na mecevima Barcelone.Nadajmo se da veceras nece biti u centru paznje.

Gladiator

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane. To što vi ne podnosite Real i ne shvatate da je bolji ja vam ne mogu pomoći. Jel postoji sumnja ovde uopšte ako Real prođe da vi nećete kukati na sudije? Mislim da ne postoji.

el pecador

pre 6 godina

Ako prode Real(sto ne bih volio) vrlo vjerojatno 3 Hrvata u finalu. Cini mi se 8 sezona za redom da bar jedan igra u finalu(tri puta su i zabili, Raketa I Mandzo2x). Nije lose, moze I bolje.

Nathan

pre 6 godina

Očekujem od Ronalda da kao i uvek u ovakvim utakmicama zablista i napravi razliku u korist Reala. Ovo su njegove utakmice.
(Gladiator, 25. april 2018 10:45)

Koliko je Ronaldo dao gola Bajernu a da nisu iz ofsjada i sa igracem vise?

chombe

pre 6 godina

Igraju dva drzavna kluba, samo sto je Real i kraljevski, tako da ima sva moguca pomagala na svetu iako je Nemacka najjaca drzava u Evropi. Sudije, celnici UEFA itd., sve je to u sluzbi Reala. Jedino Bajern da ih demolira, ali ako bude egal u kvalitetu, Real prolazi.

nista o nicemu

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Ne, misli na 2 gola iz Minhena. Plus nepostojeci penal za Bajern

Markic

pre 6 godina

Veceras će pretpostavljam velika vecina onih nasih "neutralanih" navijaca koji moralisu tokom cele godine navijati za klub koji je omiljen u nasoj juznoj pokrajni, samim tim i drzavi ispod te pokrajne, oni koji cele godine pljuju bundes ligu zbog Bajerna, kako otimaju najbolje fudbalere ostalim klubovima, za taj isti klub koji istice na utakmicama dobro poznate transparente vezane za politiku nase zemlje. Zbog cega, zato sto mrze Real, ta mrznja nadvlada zdrav razum. Sa druge stane imate Real i drzavu Spaniju.. Znate na sta mislim.

Conq

pre 6 godina

Real moze da sputa samo neki pritisak na sudiju da se "osveti" za Juve,
odnosno penal za koji je i Del Pjero rekao da Juve nema sta da se buni.
(GM, 25. april 2018 10:57)

Odlično rečeno. Mislim da se čak ni razlika u kvalitetu ne dovodi u pitanje. Ako Real bude igrao svoju igru mogu dva Bajerna da se sastave.

Hari

pre 6 godina

(Gladiator, 25. april 2018 10:45)

Ja ocekujem kao i uvek konstantno padanje i kukanje za penal,i cekanje lopte u peterac ako mu saigraci obezbede sansu videce se, ako ne nece postojati na terenu.

Manu

pre 6 godina

Ako sve bude korektno pojesce ih Bajern, u proslogodisnjem finalu Real je imao igraca vise u obe utakmice a kao slag na tortu Ronaldo je dao 2 gola iz ofsajda, samo da sve bude korektno i pada najodvratniji klub na svetu

GM

pre 6 godina

Real moze da sputa samo neki pritisak na sudiju da se "osveti" za Juve,
odnosno penal za koji je i Del Pjero rekao da Juve nema sta da se buni.

Filip

pre 6 godina

Ako postoji pravda Bajern ce naplatiti sve kradje rezimskom klubu iz Madrida, onu otimacinu od prosle godine, kradju veka sa Juventusom, onaj gol Ramosa iz ofsajda sa Atletikom, crveni Naniju protiv Junajteda i jos mnogo utakmica gde je Real prosao uz pomoc sudija.

Filip

pre 6 godina

Ako postoji pravda Bajern ce naplatiti sve kradje rezimskom klubu iz Madrida, onu otimacinu od prosle godine, kradju veka sa Juventusom, onaj gol Ramosa iz ofsajda sa Atletikom, crveni Naniju protiv Junajteda i jos mnogo utakmica gde je Real prosao uz pomoc sudija.

Gladiator

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane. To što vi ne podnosite Real i ne shvatate da je bolji ja vam ne mogu pomoći. Jel postoji sumnja ovde uopšte ako Real prođe da vi nećete kukati na sudije? Mislim da ne postoji.

Hari

pre 6 godina

(Gladiator, 25. april 2018 10:45)

Ja ocekujem kao i uvek konstantno padanje i kukanje za penal,i cekanje lopte u peterac ako mu saigraci obezbede sansu videce se, ako ne nece postojati na terenu.

Manu

pre 6 godina

Ako sve bude korektno pojesce ih Bajern, u proslogodisnjem finalu Real je imao igraca vise u obe utakmice a kao slag na tortu Ronaldo je dao 2 gola iz ofsajda, samo da sve bude korektno i pada najodvratniji klub na svetu

GM

pre 6 godina

Real moze da sputa samo neki pritisak na sudiju da se "osveti" za Juve,
odnosno penal za koji je i Del Pjero rekao da Juve nema sta da se buni.

kiki

pre 6 godina

(Gladiator, 25. april 2018 11:08)

Istina, bilo je i nekih odluka u korist Bajerna ali nije ih bilo podjednako... Bilo ih je barem duplo više u korist Reala, a Bajern je kada se sve sabere tesko pokraden...

- Sudjen nepostojeci ofsajd Levandovskom u situaciji 1 na 1 sa golmanom,
- Vidal dobija drugi žuti zbog starta na loptu,
- Casemiro pravi 10 puta gori faul i ne dobija drugi zuti,
- Poslije toga taj isti Casemiro jos asistira i Ronaldu za prvi gol,
- poslije toga Ronaldo postize jos 2 gola iz ofsajda.

+ Sudjen nepostojeci ofsaajd Mulleru u prvoj utakmici

Oliver

pre 6 godina

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane.
@gladiator

Problem s tobom i sa mnogim drugim srpskim navijacima Reala je sto iznosite neistine,da se izrazim eufemisticki.Kad kazes "Real dao dva cista gola,Bayernu nepostojeci penal,rezultat 1:2", ispada da je Bayern dao gol iz tog nepostojeceg penala,a istina je da je taj penal promasen,a Vidal je dao cist gol glavom.Taj penal nije uopste uticao na rezultat.Dakle,ti si namerno i pokvareno pokusao da dovedes u zabludu neke neupucene citaoce.Drugo,cista je laz da je bilo podjednako sudijskih gresaka na obe strane.Naprotiv,bilo je duplo vise gresaka na stetu Bayerna.To je neupitna cinjenica oko koje se svi slazu,izuzev navijaca Reala.Nije problem sto iznosis neistine,problem je sto te lako hvatam u njima pa ispadas smesan.

Conq

pre 6 godina

Real moze da sputa samo neki pritisak na sudiju da se "osveti" za Juve,
odnosno penal za koji je i Del Pjero rekao da Juve nema sta da se buni.
(GM, 25. april 2018 10:57)

Odlično rečeno. Mislim da se čak ni razlika u kvalitetu ne dovodi u pitanje. Ako Real bude igrao svoju igru mogu dva Bajerna da se sastave.

Markic

pre 6 godina

Veceras će pretpostavljam velika vecina onih nasih "neutralanih" navijaca koji moralisu tokom cele godine navijati za klub koji je omiljen u nasoj juznoj pokrajni, samim tim i drzavi ispod te pokrajne, oni koji cele godine pljuju bundes ligu zbog Bajerna, kako otimaju najbolje fudbalere ostalim klubovima, za taj isti klub koji istice na utakmicama dobro poznate transparente vezane za politiku nase zemlje. Zbog cega, zato sto mrze Real, ta mrznja nadvlada zdrav razum. Sa druge stane imate Real i drzavu Spaniju.. Znate na sta mislim.

Oliver

pre 6 godina

Niko se cesce nije sastajao u LS od Bayerna i Reala.To je vec klasik Lige sampiona.Ali se nikada nisu sastali u finalu.Rezultat je egal: 25 meceva, 11 pobeda Bayerna,11 pobeda Reala i 2 neresene.U polufinalu su se sastali 6 puta,4 puta je prosao Bayern,2 puta Real. Plan za Ronalda je vec spremljen.Detalji su tajna,ali ono sto je procurelo jeste da ce maksimalno biti spreceni centarsutevi na Ronalda,zbog cega ce posebnu ulogu u odbrani imati Ribery i Robben,koji ce morati da se vracaju i pomazu bekovima po strani.Takodje su detaljno prouceni nacini na koje Ronaldo izvodi slobodne udarce i penale.Sto se tice sastava,jedina dilema ovog jutra jeste da li ce Alaba biti spreman zbog problema s butinom.Ako ne,uskocice Rafinja na levom beku.Druga dilema je:Hames ili Thiago na duploj sestici u paru sa sigurnim Havi Martinezom.Napred su zacrtani Roben,Miler,Ribery i Lewandowski.Cilj je pobediti kod kuce po svaku cenu uz zelju da se ne primi gol.Prosle godine Anceloti je pogresio sto je igrao sa malim brojem napadaca i izgubio je kod kuce sto je otezalo revans.Bayern je sada sigurniji u odbrani,nije vise tako sklon protivnickim kontrama kao za vreme Gvardiole,bolji je balans u ekipi izmedju napada i odbrane.Sudija je Holandjanin Bjorn Kujpers.Bayern nema losa iskustva sa njim.Tri puta je sudio Bayernu,2 pobede,jedna neresena.Ali bio je kontroverzan na mecevima Barcelone.Nadajmo se da veceras nece biti u centru paznje.

Uros

pre 6 godina

Za Bajern navijaju fanovi Lea Mesija.
(Zex, 25. april 2018 11:18)

Za Bajern veceras navijaju fanovi Mesija Barselone i ceo svet osim Realovih botova

chombe

pre 6 godina

Igraju dva drzavna kluba, samo sto je Real i kraljevski, tako da ima sva moguca pomagala na svetu iako je Nemacka najjaca drzava u Evropi. Sudije, celnici UEFA itd., sve je to u sluzbi Reala. Jedino Bajern da ih demolira, ali ako bude egal u kvalitetu, Real prolazi.

Simi

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13)

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???

Nathan

pre 6 godina

Očekujem od Ronalda da kao i uvek u ovakvim utakmicama zablista i napravi razliku u korist Reala. Ovo su njegove utakmice.
(Gladiator, 25. april 2018 10:45)

Koliko je Ronaldo dao gola Bajernu a da nisu iz ofsjada i sa igracem vise?

Raдe Kузмa

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Ne, misli na 2 gola iz Minhena. Plus nepostojeci penal za Bajern
(nista o nicemu, 25. april 2018 11:38). Samo vi nemojte o nepostojecim penalima, molim vas.

Nikola

pre 6 godina

-Kradja veka protiv Juventusa? Cist penal, po svim analiticarima, cak je Del Piero legenda Juvea rekao da je bio penal.
-Kradja veka proriv Bajerna? Pritiv Reala sviran 1 nepostojeci penal i jedan sumnjiv. Vidal trebao dobiti crveni u revansu pola sata pre nego sto ga je dobio. Levandovski gol iz ofsajda za produzetak.
Cao poz.

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!

pre 6 godina

Najveci gradski derbi: Boka - River (mozda i najveci uopste!? jednom bio, i nikad vise, nije dobro za srce!)

Reprezentativni: opet ovi dole s juga.

Klupski uopste: Real:Barsa.

LŠ: Real:Bajern.

Plus u svakom od njih atomski fudbal sa svim elementima koji u njemu postoje.

Znam da nikog ne zanima, ali moje misljenje. Hvala

Sudijs

pre 6 godina

Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 25. april 2018 12:44)

Kakav spin. Nije Levandovski dao gol, nego Ramos autogol. Leva nije ni dotakao loptu. Kakav ofsajd? Casemiro je 3 puta trebao dobiti crveni.

Bayern je dobio Real u Madridu. A onda crveni za nepostojeci faul i dva gola od po 1+ metra u ofsajdu za 15 min.

Ne vredi vam spin. Ne zaboravlja se ovo. Najveca kradja u istoriji CL.

Inspektor

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13) 

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???
(Simi, 25. april 2018 13:42)

Bravo za komentar!

CJC

pre 6 godina

Iako navijam za Real, s teškom mukom cu gledati ovu utakmicu...ne znam šta očekivati od Reala, gol ce primiti sigurno. Forma osrednja, odbrana i golman katastrofa. Isko, Bejl mislima vec u drugim klubovima.
Jedina nada Reala je sto je i Bajern nista posebno, busaju se nekim rekordima, ljudi imali jednu ozbiljnu utakmicu u sezoni u kojoj su pregazeni (ono otaljavanje u revanšu i ne računam)...a i RTS prenosi, znaci 1-0, verovatno iz keca.

Markic

pre 6 godina

Niko se cesce nije sastajao u LS od Bayerna i Reala.To je vec klasik Lige sampiona.Ali se nikada nisu sastali u finalu.Rezultat je egal: 25 meceva, 11 pobeda Bayerna,11 pobeda Reala i 2 neresene.U polufinalu su se sastali 6 puta,4 puta je prosao Bayern,2 puta Real. Plan za Ronalda je vec spremljen.Detalji su tajna,ali ono sto je procurelo jeste da ce maksimalno biti spreceni centarsutevi na Ronalda,zbog cega ce posebnu ulogu u odbrani imati Ribery i Robben,koji ce morati da se vracaju i pomazu bekovima po strani.Takodje su detaljno prouceni nacini na koje Ronaldo izvodi slobodne udarce i penale.Sto se tice sastava,jedina dilema ovog jutra jeste da li ce Alaba biti spreman zbog problema s butinom.Ako ne,uskocice Rafinja na levom beku.Druga dilema je:Hames ili Thiago na duploj sestici u paru sa sigurnim Havi Martinezom.Napred su zacrtani Roben,Miler,Ribery i Lewandowski.Cilj je pobediti kod kuce po svaku cenu uz zelju da se ne primi gol.Prosle godine Anceloti je pogresio sto je igrao sa malim brojem napadaca i izgubio je kod kuce sto je otezalo...
(Oliver, 25. april 2018 11:59)

Eto vidis, prost nacin d se sacuva Ronaldo. Pa gde su bili ovi silni treneri svih ovih godina, da ovo nisu mogli da primene, da stave dva niska igraca kao sto su Riberi i Roben da cuvaju Ronalda u skoku sto kazes. Ronaldo hvata loptu na visini od preko dva metra, mislim da je idealno resenje da Riberi i Roben koji imaju po 170 cm brane taj skok. Svaka cast majstore, verujem da ce tako biti veceras.

Nathan

pre 6 godina

Koliko je Ronaldo dao gola Bajernu a da nisu iz ofsjada?
(Nathan, 25. april 2018 11:14)

Bajo dva komada u Minhenu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 25. april 2018 11:37)

Oba sa igracem vise.

nista o nicemu

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Ne, misli na 2 gola iz Minhena. Plus nepostojeci penal za Bajern

Amerikanac

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13)  

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida??? 
(Simi, 25. april 2018 13:42) 

Kako te nije sramota? Ne postoji odvratniji tim u sportu od barselone. Kradje protiv Celzija i Psz-a su dve najvece i najsramnije kradje u skorijoj istoriji fudbala, od toga ne moze gore. Koji nepostojeci penal, jesi ti retardiran? Jesi gledao utakmicu? Penal je bio bez upitnika, samo je problem sto je svirao u 93'. A pre toga je Isku ponisten cist gol, tako da ne razumem cemu patetika. To sto je Real gubio kuci od prljave barselone nema veze, Real dominira u ligi sampiona najjacem klupskom takmicenju na svetu, a mesi i barselona neka se zadovolje spanskom ligom jer nisu za bolje, u LS domet im je cetvrtfinale. Pricas o Realovim porazima, pa Barselona je od Bajerna ponizena vise nego bilo koji drugi klub, 7:0 eeeeeeejjjjj. Idi gledaj kako Mesi puni Eibar i Numansiju, a Real ide po novu ligu sampiona.

Nikola

pre 6 godina

Bajo dva komada u Minhenu 
(nista o nicemu, 25. april 2018 11:37) 

Oba sa igracem vise.
(Nathan, 25. april 2018 12:28)

U Minhenu je dao 1 gol sa igracem vise, a 1 pre crvenog.

Raдe Kузмa

pre 6 godina

oliver@
alaba nece biti spreman, upravo sam citao na njemackim portalima. Najbolje bi bilo da Rafinja igra lijevo jer je dosta iskusan, a bernart je ocajan ove sezone, sto se imalo priliku vidjeti protiv Sevilje.

kiki

pre 6 godina

(Nikola, 25. april 2018 12:49)

Evo da i tebi odgovorim.. Istina, bilo je i nekih odluka u korist Bajerna ali bilo ih je barem duplo više u korist Reala, a Bajern je kada se sve sabere tesko pokraden...

- Sudjen nepostojeci ofsajd Levandovskom u situaciji 1 na 1 sa golmanom,
- Vidal dobija drugi žuti zbog starta na loptu,
- Casemiro pravi 10 puta gori faul i ne dobija drugi zuti,
- Poslije toga taj isti Casemiro jos asistira i Ronaldu za prvi gol,
- poslije toga Ronaldo postize jos 2 gola iz ofsajda.

+ Sudjen nepostojeci ofsaajd Mulleru u prvoj utakmici

LOL

pre 6 godina

Real kao najveci klub na svetu mora da i ove godine pokaze kvalitet i izbaci male zabare. Prosle godine sudije u oba meca po penal za Bajern ali ni to nije moglo da ih spase, Ronaldo se bori sa Salahom za Zlatnu loptu nema treceg.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Goalovi u cetvrt/polu i finalima Lige Sampiona u poslednjih 7 godina:

30 - CRISTIANO RONALDO

10 - Robert Lewandowski
9 - Thomas Müller
8 - Neymar
7 - Mario Mandzukic
6 - Arjen Robben, Luis Suarez
5 - Antoine Griezmann, Lionel Messi, Karim Benzema, Sergio Ramos

6.Zlatna Lopta, Ronaldo kao Michael Jordan.

el pecador

pre 6 godina

Ako prode Real(sto ne bih volio) vrlo vjerojatno 3 Hrvata u finalu. Cini mi se 8 sezona za redom da bar jedan igra u finalu(tri puta su i zabili, Raketa I Mandzo2x). Nije lose, moze I bolje.

Oliver

pre 6 godina

@Markic

Kapiram da je pojedincima tesko da razumeju moje komentare,ali bas toliko..Napisao sam da ce Ribery i Roben da se vracaju nazad po bokovima i pomazu bekovima KImihu i Rafinji da sprece centarsuteve,a ne da ce u sesnaestercu cuvati Ronalda.Za Ronalda ce biti zaduzeni Humels i Boateng,ali je obicno kasno kad Ronaldo vec primi loptu.Cilj je da dobije sto manje lopti iz centarsuteva.

bojaaan

pre 6 godina

Vidal je trebao dobiti crveni karton u 47 minuti revansa na rezultatu 0:0 i onda bi Bajern jurio 2 gola sa igracem manje. Znaci da je bilo VAR-a ukupan rezultat bi bio 6:1 za Real, a ne 6:3 koliko je bilo.
Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.

Nemanja

pre 6 godina

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane. To što vi ne podnosite Real i ne shvatate da je bolji ja vam ne mogu pomoći. Jel postoji sumnja ovde uopšte ako Real prođe da vi nećete kukati na sudije? Mislim da ne postoji.
(Gladiator, 25. april 2018 11:08)

To se kaže Real je uspeo da iskoristi pomoć sudije, a Bajern nije. Sudija je podjednako grešio na obe strane. Ona dva penala za Bajern nisu postojala. Nisam primetio da neko o njima priča.

Oliver

pre 6 godina

oliver@
alaba nece biti spreman, upravo sam citao na njemackim portalima. Najbolje bi bilo da Rafinja igra lijevo jer je dosta iskusan, a bernart je ocajan ove sezone, sto se imalo priliku vidjeti protiv Sevilje.
@(Raдe Kузмa,

Da,velika steta.Rafinja je dobar u odbrani,ali je slabiji u napadu od Alabe.Plus se Alaba odlicno kapira sa Riberyjem,a Rafinja manje.Sad smo slabiji po levoj strani,ali sta je tu je.

hmm

pre 6 godina

(BlueBlueBlue, 25. april 2018 15:26)

A LŠ se igra samo zadnjih 7 sezona jel? Dobar si... Uzeo si u obzir samo godine kada je Barselona 4 puta ispala u četvrtfinalu i kada Mesi nije ni igrao. Što nisi uzeo u obzir barem posljednjih 8 godina nego si zanemario sezonu 2010/11 u kojoj je Mesi postigao 7 golova u knokaut-fazi. Ili sezonu 2009/10 kada je Mesi postigao 4 gola samo protiv Arsenala.. Još si zanemario i osminefinala u zadnjih 7 godina gdje je Messi izbacivao ove sezone Čelzi 3 gola, Arsenal prošle sezone 3 gola u 2 utakmice, City 3 gola u 2 utakmice itd... Očito je da si fan Ronalda...

tiberije

pre 6 godina

Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 25. april 2018 12:44) Kakav spin. Nije Levandovski dao gol, nego Ramos autogol. Leva nije ni dotakao loptu. Kakav ofsajd? Casemiro je 3 puta trebao dobiti crveni.Bayern je dobio Real u Madridu. A onda crveni za nepostojeci faul i dva gola od po 1+ metra u ofsajdu za 15 min.Ne vredi vam spin. Ne zaboravlja se ovo. Najveca kradja u istoriji CL.
(Sudijs, 25. april 2018 13:40)
Ne vezano sto je Ramos dao autogol Leva je u trenutku prijema lopte glavom bio u debelom ofsajdu.
Pročitaj malo pravila Igre “spineru” i edikuje se.
A da ne govorimo o nepostojecem penalu u minhenu za Bayern

Gospodin

pre 6 godina

(Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Tj na sportske. info ...idite i poglejdate clanak o realu i njegovom putu do titula,biranje protivnika,ofsajdima,penalima,bla bla..takav je naslov,procitajte text pa ce te i sami uvideti da je real samo jedan od najodvratnijih klubova na svetu i to ne zato sto je najtrofejniji vec na koji nacin je dosao do tih trofeja...i tome se radi,to je sramota!!! Da je tu sve cisto bilo bi svaka cast ovako,,,0 ste! eeeej i 7:0 od bajerna u 2 tekme ne u jednoj...a neko je dobio 6 komada od Barce u madridu..i to u 1 tekmi. cao poz

lol

pre 6 godina

(Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Realove kradje protiv Bajerna i Psz-a ove sezone su dve najvece i najsramnije kradje u skorijoj istoriji fudbala, a ne to sto si ti napisao. Real nikad nista ne moze posteno da osvoji. 2 zadnje titule LŠ su osvojili zbog sudija, a i ove sezone ako je osvoje. Ako ne zbog Juventusa onda zbog PSZ-a. Kod penala je Kros bio 1m u ofsajdu, a Real drugi i treći gol postiže 30 sekundi nakon što je Mbappe-u suđen nepostojeći ofsajd u 1 na 1 situaciji sa Navasom. A Mesi puni Real, Atletiko, Sevilju, Viljareal, Celzi, Arsenal, Siti itd, a ne Eibar i Numansiju. Eibar i Numansija su Ronaldovi timovi.

Osvaldo

pre 6 godina

Juce Sam trazio koju ekipu ima najvise trofeja u svetu.i Sam nasao na jednu stranu ukupan broj trofeja svi ekipa I tamo lepo pise da prva je Barcelona sa 93 trofeja,Real madrid ima 90 ,Manchester united 86,87 tako nekako I ako je to tacno zasto onda pisu svi Real najtrofejni klub Kada Barsa I'm bezi sa Tri trofeja vise a sad ce uzmu ligu imace 94 a real ako uzme ligu sampiona 91 sad ne znam he li to zaista tacno Ali ako je tako onda zaista ne znam.. a veceras ocekujem lepa utakmica sa golovima :)

Blueblueblue

pre 6 godina

hmm el znas ti sta znaci samo 5 golova u zadnjih 7 sezona u zavrsnici Lige Sampiona? A Ronaldo 30 u toj istoj statistici? 7 sezona ej to je skoro cela karijera i ti pises nesto?
Nemate izgovora nemate argument vise samo se blamirate.

don

pre 6 godina

Osvaldo

Ma ko kaze da je Real najtrofejniji klub? Nije ni Barselona, ali ima 3 trofeja vise od Reala. Real je brend koji prevazilazi okvire Spanije. Jos samo nekoliko klubova se moze pohvaliti da su svetski brendovi. Ono što Real izdvaja od ostalih jeste prestiz. Real je mnogo vise od fudbalskog kluba, to je institucija svetskih razmera.
A najtrofejniji klub na svetu je Rendzers. Imaju preko 100 trofeja. Preko 50 prvenstava Skotske, ali se ne moze porediti sa najvecim evropskim klubovima.

Gospodin

pre 6 godina

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Drzi se ti ragbija amer,da si pratio kao sto pises znao bi da u prvoj tekmi Celzi - Barca,barca bila ostecena i to dobro samo sto vi imate kompleks zvani barcelona pa samo nju gledate i gledate revans tekmu...sramotno je sto branis klub koji osvaja LS iz ofsajda,nepostojecih penala,nepostojecih crvenih za protivnika,pogledaj istoriju malo prosle,pretprosle i nadalje,skoro svaki protivnik od osmine finala do finala protiv reala najmanje 1 crveni imao. Imas lep text na sportske. net o realu i njegovom putu do titula,biranje protivnika,placanje sudija itd,bernabeu sam priznao da su im poklonjene mnoge titule. Kako tebe sramota braniti nesto sto su oni priznali? A vi necete? E to je sramota!
Da nisu imali takvu privilegiju ne bi imali ni 1 trofej. I naravno da cu gledati Messija kako gazi po realu kao i uobicajeno...! ...nastavice se..poz

FCB Vizemeister dahoam

pre 6 godina

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???
(Simi, 25. april 2018 13:42)

Postoji samo jedan klub Bajern Minhen!

Brat

pre 6 godina

Koliko vidim moj komentar je jedini koji ima vise like-ova nego dislike-ova a da je na strani Real Madrida....eh sto cini Bakocevic Vaso :D

Filip

pre 6 godina

Ako postoji pravda Bajern ce naplatiti sve kradje rezimskom klubu iz Madrida, onu otimacinu od prosle godine, kradju veka sa Juventusom, onaj gol Ramosa iz ofsajda sa Atletikom, crveni Naniju protiv Junajteda i jos mnogo utakmica gde je Real prosao uz pomoc sudija.

Gladiator

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane. To što vi ne podnosite Real i ne shvatate da je bolji ja vam ne mogu pomoći. Jel postoji sumnja ovde uopšte ako Real prođe da vi nećete kukati na sudije? Mislim da ne postoji.

Manu

pre 6 godina

Ako sve bude korektno pojesce ih Bajern, u proslogodisnjem finalu Real je imao igraca vise u obe utakmice a kao slag na tortu Ronaldo je dao 2 gola iz ofsajda, samo da sve bude korektno i pada najodvratniji klub na svetu

Hari

pre 6 godina

(Gladiator, 25. april 2018 10:45)

Ja ocekujem kao i uvek konstantno padanje i kukanje za penal,i cekanje lopte u peterac ako mu saigraci obezbede sansu videce se, ako ne nece postojati na terenu.

Nathan

pre 6 godina

Očekujem od Ronalda da kao i uvek u ovakvim utakmicama zablista i napravi razliku u korist Reala. Ovo su njegove utakmice.
(Gladiator, 25. april 2018 10:45)

Koliko je Ronaldo dao gola Bajernu a da nisu iz ofsjada i sa igracem vise?

Nikola

pre 6 godina

-Kradja veka protiv Juventusa? Cist penal, po svim analiticarima, cak je Del Piero legenda Juvea rekao da je bio penal.
-Kradja veka proriv Bajerna? Pritiv Reala sviran 1 nepostojeci penal i jedan sumnjiv. Vidal trebao dobiti crveni u revansu pola sata pre nego sto ga je dobio. Levandovski gol iz ofsajda za produzetak.
Cao poz.

bojaaan

pre 6 godina

Vidal je trebao dobiti crveni karton u 47 minuti revansa na rezultatu 0:0 i onda bi Bajern jurio 2 gola sa igracem manje. Znaci da je bilo VAR-a ukupan rezultat bi bio 6:1 za Real, a ne 6:3 koliko je bilo.
Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.

GM

pre 6 godina

Real moze da sputa samo neki pritisak na sudiju da se "osveti" za Juve,
odnosno penal za koji je i Del Pjero rekao da Juve nema sta da se buni.

Markic

pre 6 godina

Veceras će pretpostavljam velika vecina onih nasih "neutralanih" navijaca koji moralisu tokom cele godine navijati za klub koji je omiljen u nasoj juznoj pokrajni, samim tim i drzavi ispod te pokrajne, oni koji cele godine pljuju bundes ligu zbog Bajerna, kako otimaju najbolje fudbalere ostalim klubovima, za taj isti klub koji istice na utakmicama dobro poznate transparente vezane za politiku nase zemlje. Zbog cega, zato sto mrze Real, ta mrznja nadvlada zdrav razum. Sa druge stane imate Real i drzavu Spaniju.. Znate na sta mislim.

Conq

pre 6 godina

Real moze da sputa samo neki pritisak na sudiju da se "osveti" za Juve,
odnosno penal za koji je i Del Pjero rekao da Juve nema sta da se buni.
(GM, 25. april 2018 10:57)

Odlično rečeno. Mislim da se čak ni razlika u kvalitetu ne dovodi u pitanje. Ako Real bude igrao svoju igru mogu dva Bajerna da se sastave.

LOL

pre 6 godina

Real kao najveci klub na svetu mora da i ove godine pokaze kvalitet i izbaci male zabare. Prosle godine sudije u oba meca po penal za Bajern ali ni to nije moglo da ih spase, Ronaldo se bori sa Salahom za Zlatnu loptu nema treceg.

Simi

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13)

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???

nista o nicemu

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Ne, misli na 2 gola iz Minhena. Plus nepostojeci penal za Bajern

Uros

pre 6 godina

Za Bajern navijaju fanovi Lea Mesija.
(Zex, 25. april 2018 11:18)

Za Bajern veceras navijaju fanovi Mesija Barselone i ceo svet osim Realovih botova

el pecador

pre 6 godina

Ako prode Real(sto ne bih volio) vrlo vjerojatno 3 Hrvata u finalu. Cini mi se 8 sezona za redom da bar jedan igra u finalu(tri puta su i zabili, Raketa I Mandzo2x). Nije lose, moze I bolje.

Markic

pre 6 godina

Niko se cesce nije sastajao u LS od Bayerna i Reala.To je vec klasik Lige sampiona.Ali se nikada nisu sastali u finalu.Rezultat je egal: 25 meceva, 11 pobeda Bayerna,11 pobeda Reala i 2 neresene.U polufinalu su se sastali 6 puta,4 puta je prosao Bayern,2 puta Real. Plan za Ronalda je vec spremljen.Detalji su tajna,ali ono sto je procurelo jeste da ce maksimalno biti spreceni centarsutevi na Ronalda,zbog cega ce posebnu ulogu u odbrani imati Ribery i Robben,koji ce morati da se vracaju i pomazu bekovima po strani.Takodje su detaljno prouceni nacini na koje Ronaldo izvodi slobodne udarce i penale.Sto se tice sastava,jedina dilema ovog jutra jeste da li ce Alaba biti spreman zbog problema s butinom.Ako ne,uskocice Rafinja na levom beku.Druga dilema je:Hames ili Thiago na duploj sestici u paru sa sigurnim Havi Martinezom.Napred su zacrtani Roben,Miler,Ribery i Lewandowski.Cilj je pobediti kod kuce po svaku cenu uz zelju da se ne primi gol.Prosle godine Anceloti je pogresio sto je igrao sa malim brojem napadaca i izgubio je kod kuce sto je otezalo...
(Oliver, 25. april 2018 11:59)

Eto vidis, prost nacin d se sacuva Ronaldo. Pa gde su bili ovi silni treneri svih ovih godina, da ovo nisu mogli da primene, da stave dva niska igraca kao sto su Riberi i Roben da cuvaju Ronalda u skoku sto kazes. Ronaldo hvata loptu na visini od preko dva metra, mislim da je idealno resenje da Riberi i Roben koji imaju po 170 cm brane taj skok. Svaka cast majstore, verujem da ce tako biti veceras.

Nemanja

pre 6 godina

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane. To što vi ne podnosite Real i ne shvatate da je bolji ja vam ne mogu pomoći. Jel postoji sumnja ovde uopšte ako Real prođe da vi nećete kukati na sudije? Mislim da ne postoji.
(Gladiator, 25. april 2018 11:08)

To se kaže Real je uspeo da iskoristi pomoć sudije, a Bajern nije. Sudija je podjednako grešio na obe strane. Ona dva penala za Bajern nisu postojala. Nisam primetio da neko o njima priča.

Oliver

pre 6 godina

Prošle godine sinko Ronaldo im je u Minhenu dao dva čista gola a za Bajern je sviran nepostojeći penal, rezultat 1-2. Generalno u dvomeču sudijskih grešaka je bilo podjednako na obe strane.
@gladiator

Problem s tobom i sa mnogim drugim srpskim navijacima Reala je sto iznosite neistine,da se izrazim eufemisticki.Kad kazes "Real dao dva cista gola,Bayernu nepostojeci penal,rezultat 1:2", ispada da je Bayern dao gol iz tog nepostojeceg penala,a istina je da je taj penal promasen,a Vidal je dao cist gol glavom.Taj penal nije uopste uticao na rezultat.Dakle,ti si namerno i pokvareno pokusao da dovedes u zabludu neke neupucene citaoce.Drugo,cista je laz da je bilo podjednako sudijskih gresaka na obe strane.Naprotiv,bilo je duplo vise gresaka na stetu Bayerna.To je neupitna cinjenica oko koje se svi slazu,izuzev navijaca Reala.Nije problem sto iznosis neistine,problem je sto te lako hvatam u njima pa ispadas smesan.

CJC

pre 6 godina

Iako navijam za Real, s teškom mukom cu gledati ovu utakmicu...ne znam šta očekivati od Reala, gol ce primiti sigurno. Forma osrednja, odbrana i golman katastrofa. Isko, Bejl mislima vec u drugim klubovima.
Jedina nada Reala je sto je i Bajern nista posebno, busaju se nekim rekordima, ljudi imali jednu ozbiljnu utakmicu u sezoni u kojoj su pregazeni (ono otaljavanje u revanšu i ne računam)...a i RTS prenosi, znaci 1-0, verovatno iz keca.

Raдe Kузмa

pre 6 godina

Mislis da da 2 gola iz ofsajda kao prosle godine sa Bajernom?
(Alen, 25. april 2018 10:53)

Ne, misli na 2 gola iz Minhena. Plus nepostojeci penal za Bajern
(nista o nicemu, 25. april 2018 11:38). Samo vi nemojte o nepostojecim penalima, molim vas.

Inspektor

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13) 

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???
(Simi, 25. april 2018 13:42)

Bravo za komentar!

Amerikanac

pre 6 godina

(Conq, 25. april 2018 11:13)  

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida??? 
(Simi, 25. april 2018 13:42) 

Kako te nije sramota? Ne postoji odvratniji tim u sportu od barselone. Kradje protiv Celzija i Psz-a su dve najvece i najsramnije kradje u skorijoj istoriji fudbala, od toga ne moze gore. Koji nepostojeci penal, jesi ti retardiran? Jesi gledao utakmicu? Penal je bio bez upitnika, samo je problem sto je svirao u 93'. A pre toga je Isku ponisten cist gol, tako da ne razumem cemu patetika. To sto je Real gubio kuci od prljave barselone nema veze, Real dominira u ligi sampiona najjacem klupskom takmicenju na svetu, a mesi i barselona neka se zadovolje spanskom ligom jer nisu za bolje, u LS domet im je cetvrtfinale. Pricas o Realovim porazima, pa Barselona je od Bajerna ponizena vise nego bilo koji drugi klub, 7:0 eeeeeeejjjjj. Idi gledaj kako Mesi puni Eibar i Numansiju, a Real ide po novu ligu sampiona.

Nathan

pre 6 godina

Koliko je Ronaldo dao gola Bajernu a da nisu iz ofsjada?
(Nathan, 25. april 2018 11:14)

Bajo dva komada u Minhenu
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 25. april 2018 11:37)

Oba sa igracem vise.

kiki

pre 6 godina

(Gladiator, 25. april 2018 11:08)

Istina, bilo je i nekih odluka u korist Bajerna ali nije ih bilo podjednako... Bilo ih je barem duplo više u korist Reala, a Bajern je kada se sve sabere tesko pokraden...

- Sudjen nepostojeci ofsajd Levandovskom u situaciji 1 na 1 sa golmanom,
- Vidal dobija drugi žuti zbog starta na loptu,
- Casemiro pravi 10 puta gori faul i ne dobija drugi zuti,
- Poslije toga taj isti Casemiro jos asistira i Ronaldu za prvi gol,
- poslije toga Ronaldo postize jos 2 gola iz ofsajda.

+ Sudjen nepostojeci ofsaajd Mulleru u prvoj utakmici

Osvaldo

pre 6 godina

Juce Sam trazio koju ekipu ima najvise trofeja u svetu.i Sam nasao na jednu stranu ukupan broj trofeja svi ekipa I tamo lepo pise da prva je Barcelona sa 93 trofeja,Real madrid ima 90 ,Manchester united 86,87 tako nekako I ako je to tacno zasto onda pisu svi Real najtrofejni klub Kada Barsa I'm bezi sa Tri trofeja vise a sad ce uzmu ligu imace 94 a real ako uzme ligu sampiona 91 sad ne znam he li to zaista tacno Ali ako je tako onda zaista ne znam.. a veceras ocekujem lepa utakmica sa golovima :)

Sudijs

pre 6 godina

Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 25. april 2018 12:44)

Kakav spin. Nije Levandovski dao gol, nego Ramos autogol. Leva nije ni dotakao loptu. Kakav ofsajd? Casemiro je 3 puta trebao dobiti crveni.

Bayern je dobio Real u Madridu. A onda crveni za nepostojeci faul i dva gola od po 1+ metra u ofsajdu za 15 min.

Ne vredi vam spin. Ne zaboravlja se ovo. Najveca kradja u istoriji CL.

BlueBlueBlue

pre 6 godina

Goalovi u cetvrt/polu i finalima Lige Sampiona u poslednjih 7 godina:

30 - CRISTIANO RONALDO

10 - Robert Lewandowski
9 - Thomas Müller
8 - Neymar
7 - Mario Mandzukic
6 - Arjen Robben, Luis Suarez
5 - Antoine Griezmann, Lionel Messi, Karim Benzema, Sergio Ramos

6.Zlatna Lopta, Ronaldo kao Michael Jordan.

tiberije

pre 6 godina

Ne zaboravite gol Levandovskog iz ofsajda za produzetak u kom su i bila 2 ofdajda Reala.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 25. april 2018 12:44) Kakav spin. Nije Levandovski dao gol, nego Ramos autogol. Leva nije ni dotakao loptu. Kakav ofsajd? Casemiro je 3 puta trebao dobiti crveni.Bayern je dobio Real u Madridu. A onda crveni za nepostojeci faul i dva gola od po 1+ metra u ofsajdu za 15 min.Ne vredi vam spin. Ne zaboravlja se ovo. Najveca kradja u istoriji CL.
(Sudijs, 25. april 2018 13:40)
Ne vezano sto je Ramos dao autogol Leva je u trenutku prijema lopte glavom bio u debelom ofsajdu.
Pročitaj malo pravila Igre “spineru” i edikuje se.
A da ne govorimo o nepostojecem penalu u minhenu za Bayern

chombe

pre 6 godina

Igraju dva drzavna kluba, samo sto je Real i kraljevski, tako da ima sva moguca pomagala na svetu iako je Nemacka najjaca drzava u Evropi. Sudije, celnici UEFA itd., sve je to u sluzbi Reala. Jedino Bajern da ih demolira, ali ako bude egal u kvalitetu, Real prolazi.

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!

pre 6 godina

Najveci gradski derbi: Boka - River (mozda i najveci uopste!? jednom bio, i nikad vise, nije dobro za srce!)

Reprezentativni: opet ovi dole s juga.

Klupski uopste: Real:Barsa.

LŠ: Real:Bajern.

Plus u svakom od njih atomski fudbal sa svim elementima koji u njemu postoje.

Znam da nikog ne zanima, ali moje misljenje. Hvala

kiki

pre 6 godina

(Nikola, 25. april 2018 12:49)

Evo da i tebi odgovorim.. Istina, bilo je i nekih odluka u korist Bajerna ali bilo ih je barem duplo više u korist Reala, a Bajern je kada se sve sabere tesko pokraden...

- Sudjen nepostojeci ofsajd Levandovskom u situaciji 1 na 1 sa golmanom,
- Vidal dobija drugi žuti zbog starta na loptu,
- Casemiro pravi 10 puta gori faul i ne dobija drugi zuti,
- Poslije toga taj isti Casemiro jos asistira i Ronaldu za prvi gol,
- poslije toga Ronaldo postize jos 2 gola iz ofsajda.

+ Sudjen nepostojeci ofsaajd Mulleru u prvoj utakmici

hmm

pre 6 godina

(BlueBlueBlue, 25. april 2018 15:26)

A LŠ se igra samo zadnjih 7 sezona jel? Dobar si... Uzeo si u obzir samo godine kada je Barselona 4 puta ispala u četvrtfinalu i kada Mesi nije ni igrao. Što nisi uzeo u obzir barem posljednjih 8 godina nego si zanemario sezonu 2010/11 u kojoj je Mesi postigao 7 golova u knokaut-fazi. Ili sezonu 2009/10 kada je Mesi postigao 4 gola samo protiv Arsenala.. Još si zanemario i osminefinala u zadnjih 7 godina gdje je Messi izbacivao ove sezone Čelzi 3 gola, Arsenal prošle sezone 3 gola u 2 utakmice, City 3 gola u 2 utakmice itd... Očito je da si fan Ronalda...

don

pre 6 godina

Osvaldo

Ma ko kaze da je Real najtrofejniji klub? Nije ni Barselona, ali ima 3 trofeja vise od Reala. Real je brend koji prevazilazi okvire Spanije. Jos samo nekoliko klubova se moze pohvaliti da su svetski brendovi. Ono što Real izdvaja od ostalih jeste prestiz. Real je mnogo vise od fudbalskog kluba, to je institucija svetskih razmera.
A najtrofejniji klub na svetu je Rendzers. Imaju preko 100 trofeja. Preko 50 prvenstava Skotske, ali se ne moze porediti sa najvecim evropskim klubovima.

Gospodin

pre 6 godina

(Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Tj na sportske. info ...idite i poglejdate clanak o realu i njegovom putu do titula,biranje protivnika,ofsajdima,penalima,bla bla..takav je naslov,procitajte text pa ce te i sami uvideti da je real samo jedan od najodvratnijih klubova na svetu i to ne zato sto je najtrofejniji vec na koji nacin je dosao do tih trofeja...i tome se radi,to je sramota!!! Da je tu sve cisto bilo bi svaka cast ovako,,,0 ste! eeeej i 7:0 od bajerna u 2 tekme ne u jednoj...a neko je dobio 6 komada od Barce u madridu..i to u 1 tekmi. cao poz

FCB Vizemeister dahoam

pre 6 godina

Realova igra? Hahaha koja Realova igra kad svake godine prime 3-4 golova od Barselone na svom stadionu, Psz ih unistavao na njihovom terenu i tu ih sudija presekao penalom u zadnjem minutu poluvremena, Bajern ih je pojeo prosle sezone i imali rezultat i sta se desilo crveni i dva gola iz ofsajda Ronalda, Juventus ih unistio 0-3 i pogodite, nepostojeci penal, postoji li nesto gore u sportu od Real Madrida???
(Simi, 25. april 2018 13:42)

Postoji samo jedan klub Bajern Minhen!

Oliver

pre 6 godina

Niko se cesce nije sastajao u LS od Bayerna i Reala.To je vec klasik Lige sampiona.Ali se nikada nisu sastali u finalu.Rezultat je egal: 25 meceva, 11 pobeda Bayerna,11 pobeda Reala i 2 neresene.U polufinalu su se sastali 6 puta,4 puta je prosao Bayern,2 puta Real. Plan za Ronalda je vec spremljen.Detalji su tajna,ali ono sto je procurelo jeste da ce maksimalno biti spreceni centarsutevi na Ronalda,zbog cega ce posebnu ulogu u odbrani imati Ribery i Robben,koji ce morati da se vracaju i pomazu bekovima po strani.Takodje su detaljno prouceni nacini na koje Ronaldo izvodi slobodne udarce i penale.Sto se tice sastava,jedina dilema ovog jutra jeste da li ce Alaba biti spreman zbog problema s butinom.Ako ne,uskocice Rafinja na levom beku.Druga dilema je:Hames ili Thiago na duploj sestici u paru sa sigurnim Havi Martinezom.Napred su zacrtani Roben,Miler,Ribery i Lewandowski.Cilj je pobediti kod kuce po svaku cenu uz zelju da se ne primi gol.Prosle godine Anceloti je pogresio sto je igrao sa malim brojem napadaca i izgubio je kod kuce sto je otezalo revans.Bayern je sada sigurniji u odbrani,nije vise tako sklon protivnickim kontrama kao za vreme Gvardiole,bolji je balans u ekipi izmedju napada i odbrane.Sudija je Holandjanin Bjorn Kujpers.Bayern nema losa iskustva sa njim.Tri puta je sudio Bayernu,2 pobede,jedna neresena.Ali bio je kontroverzan na mecevima Barcelone.Nadajmo se da veceras nece biti u centru paznje.

Oliver

pre 6 godina

oliver@
alaba nece biti spreman, upravo sam citao na njemackim portalima. Najbolje bi bilo da Rafinja igra lijevo jer je dosta iskusan, a bernart je ocajan ove sezone, sto se imalo priliku vidjeti protiv Sevilje.
@(Raдe Kузмa,

Da,velika steta.Rafinja je dobar u odbrani,ali je slabiji u napadu od Alabe.Plus se Alaba odlicno kapira sa Riberyjem,a Rafinja manje.Sad smo slabiji po levoj strani,ali sta je tu je.

Oliver

pre 6 godina

@Markic

Kapiram da je pojedincima tesko da razumeju moje komentare,ali bas toliko..Napisao sam da ce Ribery i Roben da se vracaju nazad po bokovima i pomazu bekovima KImihu i Rafinji da sprece centarsuteve,a ne da ce u sesnaestercu cuvati Ronalda.Za Ronalda ce biti zaduzeni Humels i Boateng,ali je obicno kasno kad Ronaldo vec primi loptu.Cilj je da dobije sto manje lopti iz centarsuteva.

Gospodin

pre 6 godina

(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Drzi se ti ragbija amer,da si pratio kao sto pises znao bi da u prvoj tekmi Celzi - Barca,barca bila ostecena i to dobro samo sto vi imate kompleks zvani barcelona pa samo nju gledate i gledate revans tekmu...sramotno je sto branis klub koji osvaja LS iz ofsajda,nepostojecih penala,nepostojecih crvenih za protivnika,pogledaj istoriju malo prosle,pretprosle i nadalje,skoro svaki protivnik od osmine finala do finala protiv reala najmanje 1 crveni imao. Imas lep text na sportske. net o realu i njegovom putu do titula,biranje protivnika,placanje sudija itd,bernabeu sam priznao da su im poklonjene mnoge titule. Kako tebe sramota braniti nesto sto su oni priznali? A vi necete? E to je sramota!
Da nisu imali takvu privilegiju ne bi imali ni 1 trofej. I naravno da cu gledati Messija kako gazi po realu kao i uobicajeno...! ...nastavice se..poz

lol

pre 6 godina

(Amerikanac, 25. april 2018 15:31)

Realove kradje protiv Bajerna i Psz-a ove sezone su dve najvece i najsramnije kradje u skorijoj istoriji fudbala, a ne to sto si ti napisao. Real nikad nista ne moze posteno da osvoji. 2 zadnje titule LŠ su osvojili zbog sudija, a i ove sezone ako je osvoje. Ako ne zbog Juventusa onda zbog PSZ-a. Kod penala je Kros bio 1m u ofsajdu, a Real drugi i treći gol postiže 30 sekundi nakon što je Mbappe-u suđen nepostojeći ofsajd u 1 na 1 situaciji sa Navasom. A Mesi puni Real, Atletiko, Sevilju, Viljareal, Celzi, Arsenal, Siti itd, a ne Eibar i Numansiju. Eibar i Numansija su Ronaldovi timovi.

Brat

pre 6 godina

Koliko vidim moj komentar je jedini koji ima vise like-ova nego dislike-ova a da je na strani Real Madrida....eh sto cini Bakocevic Vaso :D

Blueblueblue

pre 6 godina

hmm el znas ti sta znaci samo 5 golova u zadnjih 7 sezona u zavrsnici Lige Sampiona? A Ronaldo 30 u toj istoj statistici? 7 sezona ej to je skoro cela karijera i ti pises nesto?
Nemate izgovora nemate argument vise samo se blamirate.

Nikola

pre 6 godina

Bajo dva komada u Minhenu 
(nista o nicemu, 25. april 2018 11:37) 

Oba sa igracem vise.
(Nathan, 25. april 2018 12:28)

U Minhenu je dao 1 gol sa igracem vise, a 1 pre crvenog.

Raдe Kузмa

pre 6 godina

oliver@
alaba nece biti spreman, upravo sam citao na njemackim portalima. Najbolje bi bilo da Rafinja igra lijevo jer je dosta iskusan, a bernart je ocajan ove sezone, sto se imalo priliku vidjeti protiv Sevilje.