Sreda, 18.04.2018.

08:55

Focus kao Golf – i Fordov 1,5 agregat radi na 2 cilindra

Izvor: B92

Focus kao Golf – i Fordov 1,5 agregat radi na 2 cilindra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

rog

pre 6 godina

trocilindrash sa preko 180 konja!?...okej brate,sve je to lepo kad pazarish auto kao nov,ali jao si ga majci onom ko to kupi kao polovnjak posle shest do osam godina 'rabljenja'!...josh ako ga je neki mladji "napaljenkovicc" "przzio" po gradu,na semaforima,preticanjima,noccnoj jurnjavi........
(dovla, 18. april 2018 11:10)

Zasto mislis da ce ovaj trocilindras od 1.5l da propadne vise od starijeg 1.5l sa cetiri cilindra? Jel postoji neka logika iza takvog razmisljanja ili onako ofrlje, mene bas zanima? Jedino sto mi pada na pamet su vibracije, ali ni sa 4 cilindra nije bas izbalansiran pa prelazi pola miliona. Uostalom, velika vecina za prvih 6-8 godina ce preci 100-150.000km.

slabočitamizmeđuredova

pre 6 godina

Ovu tehnologiju je još pre 25 godina imao ćaletov kadett 1.3s od 75ks. Gašenje jednog cilindra je uzrokovalo "uglađen" rad i "smanjenu" potrošnju, uz dim neobične boje koji je još dugo ostajao i bojio pejzaž tamo gde je izbačen.

hm

pre 6 godina

"Gledam pre neki dan film "Dosije odesa", koji automobili ! Koji Mercedesi, koji dizajn ! Nikako ne razumem da se ljudi pale na ove nove trocilindricne male plasticno stiroporne sklopocije u koje, kada sednes unutra ne znas u koji si auto seo jer su sve jednake ! Ali zato imas GPS da se ne bi izgubio na putu do pijace !"

Meni je isto neshavtljivo zasto se ljudi pale na gomilu gvozdja sa 166 cilindara i 1000 konja? To mi je isto kao kad bi se neko lozio da ima sto vecu, tezu, jacu brusilicu. Auto je stvar, alat, koja treba da te preveze od tacke a do tacke b, sto bezbednije, konfornije, brze.

Bolje 1000 km kao lav nego 2000 km kao pacov !

pre 6 godina

Gledam pre neki dan film "Dosije odesa", koji automobili ! Koji Mercedesi, koji dizajn ! Nikako ne razumem da se ljudi pale na ove nove trocilindricne male plasticno stiroporne sklopocije u koje, kada sednes unutra ne znas u koji si auto seo jer su sve jednake ! Ali zato imas GPS da se ne bi izgubio na putu do pijace !

benzolino

pre 6 godina

Da li je neko testirao ovaj auto sa 4 putnika i punim gepekom na uzbrdici od 7% prilikom preticanja šlepera? Ako su putnici preživeli, koliko onda troši?

CarloNS

pre 6 godina

Ima li neko isksustvo kakvi su ovi Fordovi motori od 999ccm i 100KS? Zvuk, ulje, potrosnja, mogucnost preticanja...?
(T, 18. april 2018 12:01)

Presao oko 60K u Fiesti. Do tada sam vozio TD od 2000 kubika, i ovaj mali benzinac je mnogo elastičniji. Isto vuče od 1500 do 6000 obrtaja. To može da se vidi i na grafikonu obrtnog momenta za taj 1.0 EcoBoost. Troši mi oko 6.5-7-0 litara u gradu, s tim što ja ne pazim preterano kako vozim. Na otvorenom ispod 5l, ako se pazi.

Mladen

pre 6 godina

Motori sa tri klipa su obicni motokultivatori pa ko god da ih pravi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kratak vek, 18. april 2018 15:22)
Imao skodu fabiu 2003 s tri cilindra bez kvara je prodao s 170000 km , sad vozim Hondu Civic trocilindrasa i kao neko ko ima iskustva 15 godina demantujem tvoje tvrdnje kao apsurdne.Da ti nepricam o startnosti tih vozila.

Makki

pre 6 godina

Koja je poenta ovih motora sem usteda u izradi i maksimalno poskupljivanje servisa? Na koliko se servisira turbina? Koliko kosta turbina? Koji je vek trajanja? Budalastina. Ja imam auto sa 4 cilindra, 16 ventila mala kubikaza i trosi 4,5 litara. Normalan porodicni auto a sta je taj turbo mikser?

seljak

pre 6 godina

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje. 
(ja, 18. april 2018 13:48)
(Marinero, 18. april 2018 14:46)
A ti se ocigledno nisi vozio u KIAi i Hyundaiju cim pricas nesto cemu nemas pojma.Konkretno poslednja KIA Sportage ima odlicno lezanje u krivinama skoro na nivou limuzine.

Kavric

pre 6 godina

Izguglajte koliko nagrada za motor godine je pokupio fordov ecoboost od 1000 kubika. Dakle, nemojte da smo mi uvek najpametniji. Ako celom svetu valja,kako nama ne?! Naravno, ako zelite sportski auto,onda to ne prolazi,ali ako zelite auto za svaki dan,apsolutno he u redu. Pogledajte i topgear poredjenje ovog motora sa 1,6 benzincem u kog smo se svi kleli do skoro.

Makki

pre 6 godina

Na dva cilindra? A na malom servisu ide zamena karika dok na velikom generalka? Ajde manite se corava posla, presipaju iz supljeg u prazno, mislili da je narod zaboravio sta su peglica, trabant i vartburg pa sada prosipaju pamet. Sve te nemacke automobile treba zaobilaziti u sirokom luku, skloni su prevarama.

Milan

pre 6 godina

Jao cuda majko moja, kad se cilindar deaktivira, pa posle predjenih 50 000 kad se vlasniku novcanik aktivira po servisima...itd boli glava usi odpadaju. Daj prestanite da filozofirate i vidite kako ti prosto radi Mazda sa benzinskim motorima.

dovla

pre 6 godina

Sta je sledece, motor sa dva cilindra, od kojih ce jedan moci da se iskljuci? :)
(Kratak spoj, 18. april 2018 12:34)

Ne!...sledecce je motor od kosilice s jednim cilindrom i turbopunjachem koji mu "izvlachi" sto konja,a pri nizzim obrtajima isti se iz chetvorotaktnog automatski "prebacuje" u dvotaktni rezzim...radi ushtede!...:-D

Soldier

pre 6 godina

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rog, 18. april 2018 12:43)

Evo pogledaj neke testove severnog jelena; Videces da se CX5 pokazao mnogo bolje od VW Arteona, npr.

Mazda CX5
https://www.youtube.com/watch?v=H1FIPXeU7J0

VW Arteon
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk

Hehe

pre 6 godina

@(ja, 18. april 2018 13:48)

Ti se sigurno nisi vozio u hyundai i kia SUV i kompakt SUV kad tako pricas. Davno jos prvi ix35 je bio tvrdji od prvog i30, a taj prvi i30 je veoma tvrd auto. Rekao bih da su tako i nastavili sa tim trendom, stim sto su ih generalno sve malo smeksali zbog udobnosti.

Hmmm

pre 6 godina

Ima li neko isksustvo kakvi su ovi Fordovi motori od 999ccm i 100KS? Zvuk, ulje, potrosnja, mogucnost preticanja...?
(T, 18. april 2018 12:01)

Zavisi od perspektive i potreba. Ako ste vozili neki 1.6 dizelaš, biće vam malo tromiji i sporiji. Ako ste vozili 1.6 benzinac, onda će vam biti sasvim u redu. Zvuk nije nalik trocilindrašima u A segmentu, vrlo lepo se čuje, pomalo sportski (naravno prigušeno, sasvim solidna je zvučna izolacija, nije bučan ni na 150, jedan od tiših automobila). Motor je veoma uglađen i lepo vuče od 1400 do 4000-5000 obrtaja. Menjač je skoro perfektan, brz, ide glatko. Preticanje? Nije raketa (pogotovu kad se ide preko 120km/č), ali se ok pretiče. Ima turbo rupu, nije da nije izražena, navikne se vožač i ne primećuje je posle nekog vremena. Ovaj motor je više za grad i magistralu, definitivno. Po gradu je dosta dobar. Ne treba pisati da je Focus najupravljiviji u klasi ili u samom vrhu. Auto je veoma stabilan i zabavan za vožnju. Potrošnja - 120km/č - 6l (malo preko 3000 obrtaja u petoj), 80km/č - 4,7l. Grad od 6l-10l. Da je 2014-ta, ovaj motor bi bio top izbor, sad su i drugi izbacili slične motore koji su (na papiru) bolji od ovog. E da, ima 5 brzina (100ks), novi model će imati 6. Ja bih voleo da ima 20-tak konja više, veći prtljažnik i šestu brzinu, ali i ovako mi je dosta dobar auto.

Aca

pre 6 godina

Samo uzivajte stizu "turbo trabanti". Trocilindrasi zna se koliko traju, a ovi sa dva klipa trajace kao i agregat od motocikla, gde se na 30k menjaju karike.

123

pre 6 godina

Imam tri cilindra u skodi, ciji motor troskari ulje samo tako. Kad ga izvedes na auto - put, i vozis ga na primer 130, e tad je vec potrosnja ulja enormna. Auto je presao pravih 100 000 km. Ima tu ruznu neuglednu vibraciju i zvuk kao fen. Ne znam kakvi su ovi novi, ali ja vise bez 4 cilindra ne kupujem
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 18. april 2018 10:31)

Novi imaju turbine, pa nema razlike sa 1.6 ili 1.8 atmosfercima. Zvuk je ok jer imaju dobru izolaciju. Vibracije n verujem da će ikada potpuno neutralisati.

NIKOLA

pre 6 godina

Taj motor se tek testira za novu Fiestu St u verziji 200 konja.Ecobust motori su poznati po dugotrajnosti i da ne troše ulje a i ovaj sigurno dok ga dobro ne provere neće biti detaljnijih podataka.Navode manju potrošnju zbog deaktivacije u milisekundama na dva cilindra,ponašanje kao četvorocilindraš,veću konjažu i Nm,da im je on važniji od cele nove game modela ali dalje ništa.

Marinero

pre 6 godina

Mazda CX-5 imanjedno od boljih i direktnijih upravljanja, naravno medju SUV modelima. Tesko da se moze mjerit sa limuzinama il golf klasom, opet je teziste vise i mekse oslanjanje.

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10. 

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja. 

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras. 
(Soldier, 18. april 2018 11:53) 

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu. 
(rog, 18. april 2018 12:43) 

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje.
(ja, 18. april 2018 13:48)

ja

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10.

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja.

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.
(Soldier, 18. april 2018 11:53)

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.
(rog, 18. april 2018 12:43)

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje.

Dikh tu kava

pre 6 godina

"Bravo za novitete, poenta i jeste u smanjivanju zagadjenja, a ne u ostvarivanju Vasih mokrih snova o polovnom automobilu. Ne radi se o tome da li ce biti dobar polovnjak vec o svetskim standardima gde ne Mozes uci u grad sa drugačijim vozilima. Gospode Boze plitkoce i glupog naroda."

Od kad su počeli da se prodaju trocilindrični turbo benzinci i uvedena mogućnost komentarisanja, evo do dan-danas živ nisam da li su "gotivniji" oni što će ovakve "kosilice" da im se raspadnu posle 50KKM, ili ovi što egzaltirano misle da su ovi motori uvedeni (isključivo) zbog ekologije. Mrtva trka..

"A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.
rog, 18. april 2018 12:43)"

Sasvim razumljivo shvatanje nekog ko nikad Mazdu nije vozio. S te strane, nema se šta zameriti. Zamerka, pak, ostaje za nerazumljivo shvatanje da je čovek kupio krosover da bi njime ludovao po krivinama, a kako je shvaćeno "vozi se kao sportski auto"..

Pozdrav "na site"..

Dokle to smanjivanje?

pre 6 godina

Pa moj 1.6 motor sa 4 cilindra i 120 ks zavija kao da ga kolju već pri 150,pri 180 troši 18 litara, iako auto ima jedva 1100 kg, mogu misliti kako ovaj sa 3 radi i koliko troši.

rog

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10. 

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja. 

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.
(Soldier, 18. april 2018 11:53)

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.

Ahtung

pre 6 godina

Renault je pre dve godine objavio da neće više silovati nauku da malolitražnim nacifranim motorima, jer više nije moguće na taj način ostvarivati sve manju i manju potrošnju goriva i sve strožije i strožije eko standarde.

jah

pre 6 godina

@Milan ja sam imao opel korsu c 1.0, tri cilindra, 60ks, kupljenu polovnu. U tom trenutku na satu bilo 64k km, a vozena 8 godina, do 177k km. Par puta sam menjao dihtunge, 2x bobinu, jedna vodena pumpa, jednom pumpa za gorivo i to je sve. Nikad ulje na motoru nije troskarila. Od zamene do zamene, nekad i vise od 10k km, 200-300gr i to je sve. S obzirom na konjazu, i kubikazu, isla sasvim solidno, s tim sto moras da budes svestan svakog momenta da vozis auto sa 3 klipa, male zapremine, i da ne mozes da ocekujes previse. Normalna voznja, i svuda stigao.

Lalos

pre 6 godina

Bravo za novitete, poenta i jeste u smanjivanju zagadjenja, a ne u ostvarivanju Vasih mokrih snova o polovnom automobilu. Ne radi se o tome da li ce biti dobar polovnjak vec o svetskim standardima gde ne Mozes uci u grad sa drugačijim vozilima. Gospode Boze plitkoce i glupog naroda.

dovla

pre 6 godina

trocilindrash sa preko 180 konja!?...okej brate,sve je to lepo kad pazarish auto kao nov,ali jao si ga majci onom ko to kupi kao polovnjak posle shest do osam godina 'rabljenja'!...josh ako ga je neki mladji "napaljenkovicc" "przzio" po gradu,na semaforima,preticanjima,noccnoj jurnjavi........

Soldier

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10.

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja.

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.

karburator

pre 6 godina

Sve sve, ali nezaustavljivo nastupaju elektro pogoni automobila (EV), i ovo su samo sada pokušaji da se produži interesovanje za SUSV aktiviranjem patenata iz fijoke koji su čuvani baš za ova vremena.

Milan

pre 6 godina

Imam tri cilindra u skodi, ciji motor troskari ulje samo tako. Kad ga izvedes na auto - put, i vozis ga na primer 130, e tad je vec potrosnja ulja enormna. Auto je presao pravih 100 000 km. Ima tu ruznu neuglednu vibraciju i zvuk kao fen. Ne znam kakvi su ovi novi, ali ja vise bez 4 cilindra ne kupujem

Saša

pre 6 godina

Kolege, jedna mala ispravka, mislim, čak sam i siguran da VW-ov trocilindarski 1,0 TSI agregat nema opciju deaktivacije jednog cilindra. Ovu opciju - privremeno isključivanje dva cilindra, kada menadžment motora to proceni, ima samo novorazvijeni četvorocilindarski 1,5 TSI(EVO) agregat.

Milan

pre 6 godina

Imam tri cilindra u skodi, ciji motor troskari ulje samo tako. Kad ga izvedes na auto - put, i vozis ga na primer 130, e tad je vec potrosnja ulja enormna. Auto je presao pravih 100 000 km. Ima tu ruznu neuglednu vibraciju i zvuk kao fen. Ne znam kakvi su ovi novi, ali ja vise bez 4 cilindra ne kupujem

dovla

pre 6 godina

trocilindrash sa preko 180 konja!?...okej brate,sve je to lepo kad pazarish auto kao nov,ali jao si ga majci onom ko to kupi kao polovnjak posle shest do osam godina 'rabljenja'!...josh ako ga je neki mladji "napaljenkovicc" "przzio" po gradu,na semaforima,preticanjima,noccnoj jurnjavi........

Lalos

pre 6 godina

Bravo za novitete, poenta i jeste u smanjivanju zagadjenja, a ne u ostvarivanju Vasih mokrih snova o polovnom automobilu. Ne radi se o tome da li ce biti dobar polovnjak vec o svetskim standardima gde ne Mozes uci u grad sa drugačijim vozilima. Gospode Boze plitkoce i glupog naroda.

Saša

pre 6 godina

Kolege, jedna mala ispravka, mislim, čak sam i siguran da VW-ov trocilindarski 1,0 TSI agregat nema opciju deaktivacije jednog cilindra. Ovu opciju - privremeno isključivanje dva cilindra, kada menadžment motora to proceni, ima samo novorazvijeni četvorocilindarski 1,5 TSI(EVO) agregat.

jah

pre 6 godina

@Milan ja sam imao opel korsu c 1.0, tri cilindra, 60ks, kupljenu polovnu. U tom trenutku na satu bilo 64k km, a vozena 8 godina, do 177k km. Par puta sam menjao dihtunge, 2x bobinu, jedna vodena pumpa, jednom pumpa za gorivo i to je sve. Nikad ulje na motoru nije troskarila. Od zamene do zamene, nekad i vise od 10k km, 200-300gr i to je sve. S obzirom na konjazu, i kubikazu, isla sasvim solidno, s tim sto moras da budes svestan svakog momenta da vozis auto sa 3 klipa, male zapremine, i da ne mozes da ocekujes previse. Normalna voznja, i svuda stigao.

Soldier

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10.

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja.

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.

Ahtung

pre 6 godina

Renault je pre dve godine objavio da neće više silovati nauku da malolitražnim nacifranim motorima, jer više nije moguće na taj način ostvarivati sve manju i manju potrošnju goriva i sve strožije i strožije eko standarde.

dovla

pre 6 godina

Sta je sledece, motor sa dva cilindra, od kojih ce jedan moci da se iskljuci? :)
(Kratak spoj, 18. april 2018 12:34)

Ne!...sledecce je motor od kosilice s jednim cilindrom i turbopunjachem koji mu "izvlachi" sto konja,a pri nizzim obrtajima isti se iz chetvorotaktnog automatski "prebacuje" u dvotaktni rezzim...radi ushtede!...:-D

Kavric

pre 6 godina

Izguglajte koliko nagrada za motor godine je pokupio fordov ecoboost od 1000 kubika. Dakle, nemojte da smo mi uvek najpametniji. Ako celom svetu valja,kako nama ne?! Naravno, ako zelite sportski auto,onda to ne prolazi,ali ako zelite auto za svaki dan,apsolutno he u redu. Pogledajte i topgear poredjenje ovog motora sa 1,6 benzincem u kog smo se svi kleli do skoro.

Dokle to smanjivanje?

pre 6 godina

Pa moj 1.6 motor sa 4 cilindra i 120 ks zavija kao da ga kolju već pri 150,pri 180 troši 18 litara, iako auto ima jedva 1100 kg, mogu misliti kako ovaj sa 3 radi i koliko troši.

Hmmm

pre 6 godina

Ima li neko isksustvo kakvi su ovi Fordovi motori od 999ccm i 100KS? Zvuk, ulje, potrosnja, mogucnost preticanja...?
(T, 18. april 2018 12:01)

Zavisi od perspektive i potreba. Ako ste vozili neki 1.6 dizelaš, biće vam malo tromiji i sporiji. Ako ste vozili 1.6 benzinac, onda će vam biti sasvim u redu. Zvuk nije nalik trocilindrašima u A segmentu, vrlo lepo se čuje, pomalo sportski (naravno prigušeno, sasvim solidna je zvučna izolacija, nije bučan ni na 150, jedan od tiših automobila). Motor je veoma uglađen i lepo vuče od 1400 do 4000-5000 obrtaja. Menjač je skoro perfektan, brz, ide glatko. Preticanje? Nije raketa (pogotovu kad se ide preko 120km/č), ali se ok pretiče. Ima turbo rupu, nije da nije izražena, navikne se vožač i ne primećuje je posle nekog vremena. Ovaj motor je više za grad i magistralu, definitivno. Po gradu je dosta dobar. Ne treba pisati da je Focus najupravljiviji u klasi ili u samom vrhu. Auto je veoma stabilan i zabavan za vožnju. Potrošnja - 120km/č - 6l (malo preko 3000 obrtaja u petoj), 80km/č - 4,7l. Grad od 6l-10l. Da je 2014-ta, ovaj motor bi bio top izbor, sad su i drugi izbacili slične motore koji su (na papiru) bolji od ovog. E da, ima 5 brzina (100ks), novi model će imati 6. Ja bih voleo da ima 20-tak konja više, veći prtljažnik i šestu brzinu, ali i ovako mi je dosta dobar auto.

rog

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10. 

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja. 

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.
(Soldier, 18. april 2018 11:53)

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.

karburator

pre 6 godina

Sve sve, ali nezaustavljivo nastupaju elektro pogoni automobila (EV), i ovo su samo sada pokušaji da se produži interesovanje za SUSV aktiviranjem patenata iz fijoke koji su čuvani baš za ova vremena.

Aca

pre 6 godina

Samo uzivajte stizu "turbo trabanti". Trocilindrasi zna se koliko traju, a ovi sa dva klipa trajace kao i agregat od motocikla, gde se na 30k menjaju karike.

Mladen

pre 6 godina

Motori sa tri klipa su obicni motokultivatori pa ko god da ih pravi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kratak vek, 18. april 2018 15:22)
Imao skodu fabiu 2003 s tri cilindra bez kvara je prodao s 170000 km , sad vozim Hondu Civic trocilindrasa i kao neko ko ima iskustva 15 godina demantujem tvoje tvrdnje kao apsurdne.Da ti nepricam o startnosti tih vozila.

Milan

pre 6 godina

Jao cuda majko moja, kad se cilindar deaktivira, pa posle predjenih 50 000 kad se vlasniku novcanik aktivira po servisima...itd boli glava usi odpadaju. Daj prestanite da filozofirate i vidite kako ti prosto radi Mazda sa benzinskim motorima.

Makki

pre 6 godina

Na dva cilindra? A na malom servisu ide zamena karika dok na velikom generalka? Ajde manite se corava posla, presipaju iz supljeg u prazno, mislili da je narod zaboravio sta su peglica, trabant i vartburg pa sada prosipaju pamet. Sve te nemacke automobile treba zaobilaziti u sirokom luku, skloni su prevarama.

CarloNS

pre 6 godina

Ima li neko isksustvo kakvi su ovi Fordovi motori od 999ccm i 100KS? Zvuk, ulje, potrosnja, mogucnost preticanja...?
(T, 18. april 2018 12:01)

Presao oko 60K u Fiesti. Do tada sam vozio TD od 2000 kubika, i ovaj mali benzinac je mnogo elastičniji. Isto vuče od 1500 do 6000 obrtaja. To može da se vidi i na grafikonu obrtnog momenta za taj 1.0 EcoBoost. Troši mi oko 6.5-7-0 litara u gradu, s tim što ja ne pazim preterano kako vozim. Na otvorenom ispod 5l, ako se pazi.

Dikh tu kava

pre 6 godina

"Bravo za novitete, poenta i jeste u smanjivanju zagadjenja, a ne u ostvarivanju Vasih mokrih snova o polovnom automobilu. Ne radi se o tome da li ce biti dobar polovnjak vec o svetskim standardima gde ne Mozes uci u grad sa drugačijim vozilima. Gospode Boze plitkoce i glupog naroda."

Od kad su počeli da se prodaju trocilindrični turbo benzinci i uvedena mogućnost komentarisanja, evo do dan-danas živ nisam da li su "gotivniji" oni što će ovakve "kosilice" da im se raspadnu posle 50KKM, ili ovi što egzaltirano misle da su ovi motori uvedeni (isključivo) zbog ekologije. Mrtva trka..

"A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.
rog, 18. april 2018 12:43)"

Sasvim razumljivo shvatanje nekog ko nikad Mazdu nije vozio. S te strane, nema se šta zameriti. Zamerka, pak, ostaje za nerazumljivo shvatanje da je čovek kupio krosover da bi njime ludovao po krivinama, a kako je shvaćeno "vozi se kao sportski auto"..

Pozdrav "na site"..

benzolino

pre 6 godina

Da li je neko testirao ovaj auto sa 4 putnika i punim gepekom na uzbrdici od 7% prilikom preticanja šlepera? Ako su putnici preživeli, koliko onda troši?

123

pre 6 godina

Imam tri cilindra u skodi, ciji motor troskari ulje samo tako. Kad ga izvedes na auto - put, i vozis ga na primer 130, e tad je vec potrosnja ulja enormna. Auto je presao pravih 100 000 km. Ima tu ruznu neuglednu vibraciju i zvuk kao fen. Ne znam kakvi su ovi novi, ali ja vise bez 4 cilindra ne kupujem
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 18. april 2018 10:31)

Novi imaju turbine, pa nema razlike sa 1.6 ili 1.8 atmosfercima. Zvuk je ok jer imaju dobru izolaciju. Vibracije n verujem da će ikada potpuno neutralisati.

NIKOLA

pre 6 godina

Taj motor se tek testira za novu Fiestu St u verziji 200 konja.Ecobust motori su poznati po dugotrajnosti i da ne troše ulje a i ovaj sigurno dok ga dobro ne provere neće biti detaljnijih podataka.Navode manju potrošnju zbog deaktivacije u milisekundama na dva cilindra,ponašanje kao četvorocilindraš,veću konjažu i Nm,da im je on važniji od cele nove game modela ali dalje ništa.

seljak

pre 6 godina

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje. 
(ja, 18. april 2018 13:48)
(Marinero, 18. april 2018 14:46)
A ti se ocigledno nisi vozio u KIAi i Hyundaiju cim pricas nesto cemu nemas pojma.Konkretno poslednja KIA Sportage ima odlicno lezanje u krivinama skoro na nivou limuzine.

Marinero

pre 6 godina

Mazda CX-5 imanjedno od boljih i direktnijih upravljanja, naravno medju SUV modelima. Tesko da se moze mjerit sa limuzinama il golf klasom, opet je teziste vise i mekse oslanjanje.

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10. 

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja. 

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras. 
(Soldier, 18. april 2018 11:53) 

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu. 
(rog, 18. april 2018 12:43) 

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje.
(ja, 18. april 2018 13:48)

Makki

pre 6 godina

Koja je poenta ovih motora sem usteda u izradi i maksimalno poskupljivanje servisa? Na koliko se servisira turbina? Koliko kosta turbina? Koji je vek trajanja? Budalastina. Ja imam auto sa 4 cilindra, 16 ventila mala kubikaza i trosi 4,5 litara. Normalan porodicni auto a sta je taj turbo mikser?

ja

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10.

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja.

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.
(Soldier, 18. april 2018 11:53)

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.
(rog, 18. april 2018 12:43)

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje.

Soldier

pre 6 godina

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rog, 18. april 2018 12:43)

Evo pogledaj neke testove severnog jelena; Videces da se CX5 pokazao mnogo bolje od VW Arteona, npr.

Mazda CX5
https://www.youtube.com/watch?v=H1FIPXeU7J0

VW Arteon
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk

Hehe

pre 6 godina

@(ja, 18. april 2018 13:48)

Ti se sigurno nisi vozio u hyundai i kia SUV i kompakt SUV kad tako pricas. Davno jos prvi ix35 je bio tvrdji od prvog i30, a taj prvi i30 je veoma tvrd auto. Rekao bih da su tako i nastavili sa tim trendom, stim sto su ih generalno sve malo smeksali zbog udobnosti.

hm

pre 6 godina

"Gledam pre neki dan film "Dosije odesa", koji automobili ! Koji Mercedesi, koji dizajn ! Nikako ne razumem da se ljudi pale na ove nove trocilindricne male plasticno stiroporne sklopocije u koje, kada sednes unutra ne znas u koji si auto seo jer su sve jednake ! Ali zato imas GPS da se ne bi izgubio na putu do pijace !"

Meni je isto neshavtljivo zasto se ljudi pale na gomilu gvozdja sa 166 cilindara i 1000 konja? To mi je isto kao kad bi se neko lozio da ima sto vecu, tezu, jacu brusilicu. Auto je stvar, alat, koja treba da te preveze od tacke a do tacke b, sto bezbednije, konfornije, brze.

Bolje 1000 km kao lav nego 2000 km kao pacov !

pre 6 godina

Gledam pre neki dan film "Dosije odesa", koji automobili ! Koji Mercedesi, koji dizajn ! Nikako ne razumem da se ljudi pale na ove nove trocilindricne male plasticno stiroporne sklopocije u koje, kada sednes unutra ne znas u koji si auto seo jer su sve jednake ! Ali zato imas GPS da se ne bi izgubio na putu do pijace !

slabočitamizmeđuredova

pre 6 godina

Ovu tehnologiju je još pre 25 godina imao ćaletov kadett 1.3s od 75ks. Gašenje jednog cilindra je uzrokovalo "uglađen" rad i "smanjenu" potrošnju, uz dim neobične boje koji je još dugo ostajao i bojio pejzaž tamo gde je izbačen.

rog

pre 6 godina

trocilindrash sa preko 180 konja!?...okej brate,sve je to lepo kad pazarish auto kao nov,ali jao si ga majci onom ko to kupi kao polovnjak posle shest do osam godina 'rabljenja'!...josh ako ga je neki mladji "napaljenkovicc" "przzio" po gradu,na semaforima,preticanjima,noccnoj jurnjavi........
(dovla, 18. april 2018 11:10)

Zasto mislis da ce ovaj trocilindras od 1.5l da propadne vise od starijeg 1.5l sa cetiri cilindra? Jel postoji neka logika iza takvog razmisljanja ili onako ofrlje, mene bas zanima? Jedino sto mi pada na pamet su vibracije, ali ni sa 4 cilindra nije bas izbalansiran pa prelazi pola miliona. Uostalom, velika vecina za prvih 6-8 godina ce preci 100-150.000km.

Lalos

pre 6 godina

Bravo za novitete, poenta i jeste u smanjivanju zagadjenja, a ne u ostvarivanju Vasih mokrih snova o polovnom automobilu. Ne radi se o tome da li ce biti dobar polovnjak vec o svetskim standardima gde ne Mozes uci u grad sa drugačijim vozilima. Gospode Boze plitkoce i glupog naroda.

Makki

pre 6 godina

Na dva cilindra? A na malom servisu ide zamena karika dok na velikom generalka? Ajde manite se corava posla, presipaju iz supljeg u prazno, mislili da je narod zaboravio sta su peglica, trabant i vartburg pa sada prosipaju pamet. Sve te nemacke automobile treba zaobilaziti u sirokom luku, skloni su prevarama.

ja

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10.

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja.

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.
(Soldier, 18. april 2018 11:53)

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.
(rog, 18. april 2018 12:43)

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje.

Milan

pre 6 godina

Jao cuda majko moja, kad se cilindar deaktivira, pa posle predjenih 50 000 kad se vlasniku novcanik aktivira po servisima...itd boli glava usi odpadaju. Daj prestanite da filozofirate i vidite kako ti prosto radi Mazda sa benzinskim motorima.

rog

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10. 

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja. 

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.
(Soldier, 18. april 2018 11:53)

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.

Aca

pre 6 godina

Samo uzivajte stizu "turbo trabanti". Trocilindrasi zna se koliko traju, a ovi sa dva klipa trajace kao i agregat od motocikla, gde se na 30k menjaju karike.

Soldier

pre 6 godina

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10.

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja.

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras.

karburator

pre 6 godina

Sve sve, ali nezaustavljivo nastupaju elektro pogoni automobila (EV), i ovo su samo sada pokušaji da se produži interesovanje za SUSV aktiviranjem patenata iz fijoke koji su čuvani baš za ova vremena.

Makki

pre 6 godina

Koja je poenta ovih motora sem usteda u izradi i maksimalno poskupljivanje servisa? Na koliko se servisira turbina? Koliko kosta turbina? Koji je vek trajanja? Budalastina. Ja imam auto sa 4 cilindra, 16 ventila mala kubikaza i trosi 4,5 litara. Normalan porodicni auto a sta je taj turbo mikser?

dovla

pre 6 godina

trocilindrash sa preko 180 konja!?...okej brate,sve je to lepo kad pazarish auto kao nov,ali jao si ga majci onom ko to kupi kao polovnjak posle shest do osam godina 'rabljenja'!...josh ako ga je neki mladji "napaljenkovicc" "przzio" po gradu,na semaforima,preticanjima,noccnoj jurnjavi........

Marinero

pre 6 godina

Mazda CX-5 imanjedno od boljih i direktnijih upravljanja, naravno medju SUV modelima. Tesko da se moze mjerit sa limuzinama il golf klasom, opet je teziste vise i mekse oslanjanje.

Ja sam kupio Mazdu CX5 sa atmo benzincem od 2.5l i 192 KS. Trosi mi u proseku 8l, doduse u gradu u velikoj guzvi ode i na 12l, ali uglavnom je oko 10. 

Sa njim uzivam u voznji, auto ima snage i vozi se kao neki sportski auto koji ravnomerno razvija snagu sve do 6'000 obrtaja. 

Meni ta mala razlika u potrosnji nije bila dovoljna da uzmem neki taj nasvirani trocilindras. 
(Soldier, 18. april 2018 11:53) 

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu. 
(rog, 18. april 2018 12:43) 

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje.
(ja, 18. april 2018 13:48)

Dokle to smanjivanje?

pre 6 godina

Pa moj 1.6 motor sa 4 cilindra i 120 ks zavija kao da ga kolju već pri 150,pri 180 troši 18 litara, iako auto ima jedva 1100 kg, mogu misliti kako ovaj sa 3 radi i koliko troši.

dovla

pre 6 godina

Sta je sledece, motor sa dva cilindra, od kojih ce jedan moci da se iskljuci? :)
(Kratak spoj, 18. april 2018 12:34)

Ne!...sledecce je motor od kosilice s jednim cilindrom i turbopunjachem koji mu "izvlachi" sto konja,a pri nizzim obrtajima isti se iz chetvorotaktnog automatski "prebacuje" u dvotaktni rezzim...radi ushtede!...:-D

Kavric

pre 6 godina

Izguglajte koliko nagrada za motor godine je pokupio fordov ecoboost od 1000 kubika. Dakle, nemojte da smo mi uvek najpametniji. Ako celom svetu valja,kako nama ne?! Naravno, ako zelite sportski auto,onda to ne prolazi,ali ako zelite auto za svaki dan,apsolutno he u redu. Pogledajte i topgear poredjenje ovog motora sa 1,6 benzincem u kog smo se svi kleli do skoro.

Milan

pre 6 godina

Imam tri cilindra u skodi, ciji motor troskari ulje samo tako. Kad ga izvedes na auto - put, i vozis ga na primer 130, e tad je vec potrosnja ulja enormna. Auto je presao pravih 100 000 km. Ima tu ruznu neuglednu vibraciju i zvuk kao fen. Ne znam kakvi su ovi novi, ali ja vise bez 4 cilindra ne kupujem

Dikh tu kava

pre 6 godina

"Bravo za novitete, poenta i jeste u smanjivanju zagadjenja, a ne u ostvarivanju Vasih mokrih snova o polovnom automobilu. Ne radi se o tome da li ce biti dobar polovnjak vec o svetskim standardima gde ne Mozes uci u grad sa drugačijim vozilima. Gospode Boze plitkoce i glupog naroda."

Od kad su počeli da se prodaju trocilindrični turbo benzinci i uvedena mogućnost komentarisanja, evo do dan-danas živ nisam da li su "gotivniji" oni što će ovakve "kosilice" da im se raspadnu posle 50KKM, ili ovi što egzaltirano misle da su ovi motori uvedeni (isključivo) zbog ekologije. Mrtva trka..

"A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.
rog, 18. april 2018 12:43)"

Sasvim razumljivo shvatanje nekog ko nikad Mazdu nije vozio. S te strane, nema se šta zameriti. Zamerka, pak, ostaje za nerazumljivo shvatanje da je čovek kupio krosover da bi njime ludovao po krivinama, a kako je shvaćeno "vozi se kao sportski auto"..

Pozdrav "na site"..

benzolino

pre 6 godina

Da li je neko testirao ovaj auto sa 4 putnika i punim gepekom na uzbrdici od 7% prilikom preticanja šlepera? Ako su putnici preživeli, koliko onda troši?

123

pre 6 godina

Imam tri cilindra u skodi, ciji motor troskari ulje samo tako. Kad ga izvedes na auto - put, i vozis ga na primer 130, e tad je vec potrosnja ulja enormna. Auto je presao pravih 100 000 km. Ima tu ruznu neuglednu vibraciju i zvuk kao fen. Ne znam kakvi su ovi novi, ali ja vise bez 4 cilindra ne kupujem
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 18. april 2018 10:31)

Novi imaju turbine, pa nema razlike sa 1.6 ili 1.8 atmosfercima. Zvuk je ok jer imaju dobru izolaciju. Vibracije n verujem da će ikada potpuno neutralisati.

Mladen

pre 6 godina

Motori sa tri klipa su obicni motokultivatori pa ko god da ih pravi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kratak vek, 18. april 2018 15:22)
Imao skodu fabiu 2003 s tri cilindra bez kvara je prodao s 170000 km , sad vozim Hondu Civic trocilindrasa i kao neko ko ima iskustva 15 godina demantujem tvoje tvrdnje kao apsurdne.Da ti nepricam o startnosti tih vozila.

seljak

pre 6 godina

Ti si se druže od "podignutih autobusa" ocigledno vozio samo u kiji, eventualno u hjundaiju. Japanci i nemci leže u krivini zanemarljivo lošije od limuzina. Vozim već trećeg tzv džipa u stvari ovi moji su puni terenci, znači svaki ima blokadu diferencijala, dakle još teži i robustniji i nemam ama baš nikakvu želju da se vratim na limuzinu, a pređem 50ak hiljda km godišnje. 
(ja, 18. april 2018 13:48)
(Marinero, 18. april 2018 14:46)
A ti se ocigledno nisi vozio u KIAi i Hyundaiju cim pricas nesto cemu nemas pojma.Konkretno poslednja KIA Sportage ima odlicno lezanje u krivinama skoro na nivou limuzine.

jah

pre 6 godina

@Milan ja sam imao opel korsu c 1.0, tri cilindra, 60ks, kupljenu polovnu. U tom trenutku na satu bilo 64k km, a vozena 8 godina, do 177k km. Par puta sam menjao dihtunge, 2x bobinu, jedna vodena pumpa, jednom pumpa za gorivo i to je sve. Nikad ulje na motoru nije troskarila. Od zamene do zamene, nekad i vise od 10k km, 200-300gr i to je sve. S obzirom na konjazu, i kubikazu, isla sasvim solidno, s tim sto moras da budes svestan svakog momenta da vozis auto sa 3 klipa, male zapremine, i da ne mozes da ocekujes previse. Normalna voznja, i svuda stigao.

CarloNS

pre 6 godina

Ima li neko isksustvo kakvi su ovi Fordovi motori od 999ccm i 100KS? Zvuk, ulje, potrosnja, mogucnost preticanja...?
(T, 18. april 2018 12:01)

Presao oko 60K u Fiesti. Do tada sam vozio TD od 2000 kubika, i ovaj mali benzinac je mnogo elastičniji. Isto vuče od 1500 do 6000 obrtaja. To može da se vidi i na grafikonu obrtnog momenta za taj 1.0 EcoBoost. Troši mi oko 6.5-7-0 litara u gradu, s tim što ja ne pazim preterano kako vozim. Na otvorenom ispod 5l, ako se pazi.

Bolje 1000 km kao lav nego 2000 km kao pacov !

pre 6 godina

Gledam pre neki dan film "Dosije odesa", koji automobili ! Koji Mercedesi, koji dizajn ! Nikako ne razumem da se ljudi pale na ove nove trocilindricne male plasticno stiroporne sklopocije u koje, kada sednes unutra ne znas u koji si auto seo jer su sve jednake ! Ali zato imas GPS da se ne bi izgubio na putu do pijace !

Saša

pre 6 godina

Kolege, jedna mala ispravka, mislim, čak sam i siguran da VW-ov trocilindarski 1,0 TSI agregat nema opciju deaktivacije jednog cilindra. Ovu opciju - privremeno isključivanje dva cilindra, kada menadžment motora to proceni, ima samo novorazvijeni četvorocilindarski 1,5 TSI(EVO) agregat.

Hmmm

pre 6 godina

Ima li neko isksustvo kakvi su ovi Fordovi motori od 999ccm i 100KS? Zvuk, ulje, potrosnja, mogucnost preticanja...?
(T, 18. april 2018 12:01)

Zavisi od perspektive i potreba. Ako ste vozili neki 1.6 dizelaš, biće vam malo tromiji i sporiji. Ako ste vozili 1.6 benzinac, onda će vam biti sasvim u redu. Zvuk nije nalik trocilindrašima u A segmentu, vrlo lepo se čuje, pomalo sportski (naravno prigušeno, sasvim solidna je zvučna izolacija, nije bučan ni na 150, jedan od tiših automobila). Motor je veoma uglađen i lepo vuče od 1400 do 4000-5000 obrtaja. Menjač je skoro perfektan, brz, ide glatko. Preticanje? Nije raketa (pogotovu kad se ide preko 120km/č), ali se ok pretiče. Ima turbo rupu, nije da nije izražena, navikne se vožač i ne primećuje je posle nekog vremena. Ovaj motor je više za grad i magistralu, definitivno. Po gradu je dosta dobar. Ne treba pisati da je Focus najupravljiviji u klasi ili u samom vrhu. Auto je veoma stabilan i zabavan za vožnju. Potrošnja - 120km/č - 6l (malo preko 3000 obrtaja u petoj), 80km/č - 4,7l. Grad od 6l-10l. Da je 2014-ta, ovaj motor bi bio top izbor, sad su i drugi izbacili slične motore koji su (na papiru) bolji od ovog. E da, ima 5 brzina (100ks), novi model će imati 6. Ja bih voleo da ima 20-tak konja više, veći prtljažnik i šestu brzinu, ali i ovako mi je dosta dobar auto.

Soldier

pre 6 godina

A sto ne spomenes da se ne bas kao sportski auto naginje u krivini i podupravlja? Kakvo crno sportsko upravljanje u podignutom autobusu.

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rog, 18. april 2018 12:43)

Evo pogledaj neke testove severnog jelena; Videces da se CX5 pokazao mnogo bolje od VW Arteona, npr.

Mazda CX5
https://www.youtube.com/watch?v=H1FIPXeU7J0

VW Arteon
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk

NIKOLA

pre 6 godina

Taj motor se tek testira za novu Fiestu St u verziji 200 konja.Ecobust motori su poznati po dugotrajnosti i da ne troše ulje a i ovaj sigurno dok ga dobro ne provere neće biti detaljnijih podataka.Navode manju potrošnju zbog deaktivacije u milisekundama na dva cilindra,ponašanje kao četvorocilindraš,veću konjažu i Nm,da im je on važniji od cele nove game modela ali dalje ništa.

hm

pre 6 godina

"Gledam pre neki dan film "Dosije odesa", koji automobili ! Koji Mercedesi, koji dizajn ! Nikako ne razumem da se ljudi pale na ove nove trocilindricne male plasticno stiroporne sklopocije u koje, kada sednes unutra ne znas u koji si auto seo jer su sve jednake ! Ali zato imas GPS da se ne bi izgubio na putu do pijace !"

Meni je isto neshavtljivo zasto se ljudi pale na gomilu gvozdja sa 166 cilindara i 1000 konja? To mi je isto kao kad bi se neko lozio da ima sto vecu, tezu, jacu brusilicu. Auto je stvar, alat, koja treba da te preveze od tacke a do tacke b, sto bezbednije, konfornije, brze.

rog

pre 6 godina

trocilindrash sa preko 180 konja!?...okej brate,sve je to lepo kad pazarish auto kao nov,ali jao si ga majci onom ko to kupi kao polovnjak posle shest do osam godina 'rabljenja'!...josh ako ga je neki mladji "napaljenkovicc" "przzio" po gradu,na semaforima,preticanjima,noccnoj jurnjavi........
(dovla, 18. april 2018 11:10)

Zasto mislis da ce ovaj trocilindras od 1.5l da propadne vise od starijeg 1.5l sa cetiri cilindra? Jel postoji neka logika iza takvog razmisljanja ili onako ofrlje, mene bas zanima? Jedino sto mi pada na pamet su vibracije, ali ni sa 4 cilindra nije bas izbalansiran pa prelazi pola miliona. Uostalom, velika vecina za prvih 6-8 godina ce preci 100-150.000km.

Ahtung

pre 6 godina

Renault je pre dve godine objavio da neće više silovati nauku da malolitražnim nacifranim motorima, jer više nije moguće na taj način ostvarivati sve manju i manju potrošnju goriva i sve strožije i strožije eko standarde.

Hehe

pre 6 godina

@(ja, 18. april 2018 13:48)

Ti se sigurno nisi vozio u hyundai i kia SUV i kompakt SUV kad tako pricas. Davno jos prvi ix35 je bio tvrdji od prvog i30, a taj prvi i30 je veoma tvrd auto. Rekao bih da su tako i nastavili sa tim trendom, stim sto su ih generalno sve malo smeksali zbog udobnosti.

slabočitamizmeđuredova

pre 6 godina

Ovu tehnologiju je još pre 25 godina imao ćaletov kadett 1.3s od 75ks. Gašenje jednog cilindra je uzrokovalo "uglađen" rad i "smanjenu" potrošnju, uz dim neobične boje koji je još dugo ostajao i bojio pejzaž tamo gde je izbačen.