Nedelja, 18.03.2018.

08:30

Murinjo: Matić stajao jedini na ostrvu karaktera

Žoze Murinjo, menadžer Mančester junajteda, nije bio zadovoljan igrom svog tima u pobedi nad Brajtonom u FA kupu i obrušio se na igrače posle utakmice.

Izvor: B92

Murinjo: Matiæ stajao jedini na ostrvu karaktera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Filip

pre 6 godina

Matic je nas odličan fudbaler mozda i nas najbolji. Ali murinjo priča o njemu kao da je mesi, drugi igrači murinju nisu dobri to je dokaz da murinjo nije trener za ovako jake igrače. nek ide u neku 2 ligu i tamo priča o nekom igraču koji je najbolji. U mančesteru murinjo loše utiče na psihu
Svaka čast matiću

neutralni felsh

pre 6 godina

Ako se secas,pre 5,6 godina su takvi bili navijaci Arsenala na jednom drugom portalu,ali su se oni u medjuvremenu pomirili sa zlehudom sudbinom,dok su sada navijaci Liverpula u toj fazi komicne iluzije i nicim potkrepljene nadmenosti,ali tek ih ceka surovo suocavanje sa stvarnoscu,vec u duelu sa Sitijem i Pepom.Jedva cekam kuknjavu i plac posle toga,heheheh
(Oliver, 18. mart 2018 15:51)


naravno da se secam, bili su tako bucni i pretili su svima novim vengerovim renesansama, iz godine u godinu :) kad im se kaze da za titule i dominaciju kakvu oni ocekuju treba mnogo vise nego sto oni misle, odmah su kretali u rasprave. u poslednjih par godina su se primirili, sto kazes pomirili se sa sudbinom. ali ih zato uspesno odmenjuju neumorni navijaci liverpula - cim vezu 2-3 pobede cini im se da osvajaju titulu, neki cak veruju da mogu i ligu sampiona da uzmu. e taj optimizam mi nije jasan. arsenalove i razumem, mnogi se secaju lgaskih titula, ali vecina liverpulovih navijaca to nije osetila za zivota. verovatno su upravo zbog toga nepopravljivi megaoptimisti - nemaju pravi osecaj za realnost dok im utehu pruzaju price o svetloj proslosti jos pre hejsela. zato mozda cak ni gvardiola sa sitijem nece uspeti da im pomogne i otrezni :)

neutralni felsh

pre 6 godina

pa onog mucenika Karvalja je vukao za sobom kao "oslonac" a ni taj nije odmakao od kostolmca iz skolskog igralista! 
licno pitanje za Felsinja ( namerno velikim slovom!) da li ikada ikoga trenirao ili vodio fudbalsku utakmicu? u bilo kom rangu makar i petlice? 
ja jesam,i sada radim kao trener... i evo za kraj da kazem nesto - pisao sam da Kangu treba prodati odmah posle Krasnodar i pustiti Rikardinja i Krsticica i malog Adzica da igraju- sinoc gledam Sparta-Slavija i kazem hvala bogu sto su ga prodali...nije tema ali mi je drago da smo se resili njega. 
E...ko razume fudbal zna sta pricam!
(ja TRENER, 18. mart 2018 16:31)


murinju je takav stil. vise voli gotove proizvode, cak i relativno potcenjene kao sto su bili npr. drogba makelele galas, nego sto razvija mladje talente. verovatno i nema pun osecaj za razvoj igraca - ima i takvih trenera. murinjov put je malo neobicniji, on nije bivsi igrac nego talent za sagledavanje igre. niko mu i ne bi poverio neki omladinski pogon nego skupe slagalice - za vec gotove igrace. ko je bolji za afirmaciju talenata on trenira klubove sa jacom skolom.
murinjo nije iz te price. jeste ima brljotinu sa de brujneom i lukakuom i drugima, ali dobro, sta da se radi, nisu ni prvi ni poslednji koji su proigrali kasnije. jednom del boskeu je promakao jedan eto pa je prodat majorci pa zavrsi u barsi.
karvaljo je tip igraca koji trener vodi sa sobom ne samo iz taktickih nego i iz pragmaticnih razloga - da obezbedi prostu vecinu i svlacionici. spor je i naporan igrac, cesto na uvici crvenog kartona, ali je odan. to se ceni u novoj sredini.
ne, nisam trenirao, bio sam treniran, ali nista ozbiljno, jer zivot a i sira interesovanja su me odveli van te price - dakle, znam kako to ide i imam neke ideje kako bi to trebalo da ide, ako se negde prevare da me puste mogao bih mozda da spremim jedan mec za prvu pomoc, bez gledanja i bez preslikavanja ili refresh-fora u smislu "sta ko voli da igra". u svakom smislu, kad nesto ne znam, znam neke drugare koji znaju mnogo bolje od mene pa se raspitam. treba zujati i motati se okolo, znas i sam. ne moramo da budemo kokoske da bi ocenili ukus kajgane :)

p.s. nisam nadlezan jer sam grobar :) ali se dosta slazemo - kanga je bio odlican da imitira glavnog baju u veznom redu. to je dobro radio sve dok mu slava nije udarila u glavu pa poceo da solira i u sustini da ne zna gde tera jer daje sebi na vaznosti. ali, i takav kakvim je cesto bivao, nedostajao je zvezdi prilikom susreta sa cska, a bogami i u jos nekim utakmicama nedavno... rikardinjo? suvise lici na "projekat suma" :)

ja TRENER

pre 6 godina

Auuu...ala se neutralni fels raspisao....
evo ti jos koja tema za razmisljanje : murinjo jeste NULA od trenera. Jedino je dobar psiholog. To sto je osvojio sa Portom je kao i Ljupko sa Zvezdom i cao nema vise...samo sto se Ljupko kasnije nije uvalio u neki veliki klub na racun te titule(ali to je druga tema). Individualni potez Deca i prosli u finale. A tamo nijw bila Barsa,Bajern,Real nego Monako...tako da je imao srece.
Drugo: kojeg je on fudbalera "stvorio"? --- uzeo sa 17,18,19.godina i napravio od njega klasu? NIJEDNOG! U Interu kada je bio prodali su Kutinja(sto mi je najvise zao)u Espanjol??? sto nije prepoznao talenat kada je "poseban"?
da ne pricam o egocentrizmu i kako ne moze da podnese da klub ima "ikonu" kao recimo Raul pa ga je najurio...
trece: njemu su glavni igraci teski fizikalci liseni svake kreativnosti tipa Materaci,ili onaj Hut kojeg je doveo u Celzi a veca panjcuga nije igrala u PL!!
pa onog mucenika Karvalja je vukao za sobom kao "oslonac" a ni taj nije odmakao od kostolmca iz skolskog igralista!
licno pitanje za Felsinja ( namerno velikim slovom!) da li ikada ikoga trenirao ili vodio fudbalsku utakmicu? u bilo kom rangu makar i petlice?
ja jesam,i sada radim kao trener... i evo za kraj da kazem nesto - pisao sam da Kangu treba prodati odmah posle Krasnodar i pustiti Rikardinja i Krsticica i malog Adzica da igraju- sinoc gledam Sparta-Slavija i kazem hvala bogu sto su ga prodali...nije tema ali mi je drago da smo se resili njega.
E...ko razume fudbal zna sta pricam!

neutralni felsh

pre 6 godina

Zadnje vreme doslo kad se Felsinjo i ja slazemo oko neke teme, i prevaspitavamo vas decu o fudbalu. Najgore od svega, ne razumemo se mnogo ni on ni ja da budemo eksperti, al sto vi deco nemate pojma kad to i mi vidimo, to je uzas.
(nista o nicemu, 18. mart 2018 14:27)


in media res! naravno, mozemo se slagati ili ne oko nijansi, cak je i pozeljno - oponirajuci jedan drugom razmenjujemo gledista i posredno ucimo (niko ne moze sve da zapazi sam) - ali oko ocevidnih stvari je tesko ne sloziti se. sto je najzanimljivije, pritom ne moramo da budemo nikakvi posebni eksperti, treba samo malo da se ukljuce oci i mozak. mada, kad je u pitanju navijacko srce, onda je lako ne sloziti se i svojevrsno posandrcati u raspravi :)

Oliver

pre 6 godina

"slozili se ili ne njihovi nicim izazvano nadmeni navijaci - titule 0, ali oni ne hodaju sami brrr..."
@neutralni felsh

Hahahah,izvrstan opis navijaca Liverpula,ne hodaju sami,bas smo se uplasili,hahahaa.Ja nisam video vece paljevine u svetu fudbala od navijaca Liverpula.Ako se secas,pre 5,6 godina su takvi bili navijaci Arsenala na jednom drugom portalu,ali su se oni u medjuvremenu pomirili sa zlehudom sudbinom,dok su sada navijaci Liverpula u toj fazi komicne iluzije i nicim potkrepljene nadmenosti,ali tek ih ceka surovo suocavanje sa stvarnoscu,vec u duelu sa Sitijem i Pepom.Jedva cekam kuknjavu i plac posle toga,heheheh

Nikola

pre 6 godina

nele, 18. mart 2018 13:41)

Čoveče izbacujes neke linkove o potrosnji,pogledaj Citijevu odbranu:Otamendi,Stouns,Voker,Laporte..niko ispod 50milki placen...da l ste normalni vise sa Prevariolom.Sa druge strane panjevi:Smoling,Jons,Jang,Darmijan,Blind,Roho,Felaini,Lingard,Show....koga je od ovih Murinjo doveo,NIKOG.Niko ih nece,imaju ugovore,sa njima mora da igra,ne luoajte vise dekadentan fudbal,autobus i slicno,posrbni izvlači 110% mogucnosti od ove polovne ekipe

BOSS

pre 6 godina

Gvardiola naredna 2 prelazna roka ne treba dovodit nikoga sa obestecenjem,moze ako iskrsne neki igrac bez obestecenja pa da ga dovede...
Gorecka,MaxMajer itd...

neutralni felsh

pre 6 godina

On bi pre sa Atletikom osvojio LŠ nego sa Realom ili Mančesterom. Ali, ruku na srce, zaista nema igrače za vrhunske domete. U Portou je makar imao Deka koji je za sve ove u Junajtedu Maradona lično.
(Negativni, 18. mart 2018 11:29)


da. kad cujemo da neko za murinja tvrdi da ume da igra samo bunker (plus je pitanje sta je danas bunker, mnogi brkaju zatvorenu formaciju i katanaco, duga prica) tacno vidimo da fudbal prati povrsno i stereotipno. njegov porto, celzi i real su umeli da napadaju u salvama jos kako, njegov real dan danas pored pomahnitale barselone drzi rekord ligaskih golova za sezonu - to se "bunkerom" ne postize... njegov prvi celzi je napadao barselonu jos kako, sa sve punim presingom ali to su bila druga vremena i ekipe. vecinom je bilo cim naidje na priblizno jakog protivnika on zbije redove a sa ostalima pusti ekipi voljno pri napadu. nekad je to mogao jer je imao bolju ekipu, stabilnu osnovu od odbrane do napada. deko jeste klasa za danasnje u unitedu ali tamo je sad mata, slican profil.
murinjova osnovna nevolja je sto kao da jos trazi uloge igracima: pokusaj da od pogbe napravi mesavinu makelelea i esijena ne donosi rezultate, pogba je izgleda tip koji ne nosi ekipu, nego je sledi u usponima i padovima. sanchez mu je pokusaj da dobije iskusnog lamparda - nesto sto je pokusavao sa isturenim pogbom sada ce sa malo povucenijim sanchezom. lukaku je ono sto kazu hit and run napadac, taj protiv pismenih odbrana nema sta da trazi, treba mu jos jedan kolega, stabilan u glavi, da ga malo koriguje i pomaze. rasford moze, ali nema konstantnost. u onom starom celziju su svi trcali i znali gde trce, u unitedu ili ne trce ili trce ko muve bez glave. murinjo je u nevolji jer mu kriziraju svi zamisljeni nosioci igre, osim de hea koji ne utice na polje i matica koga redovno hvali jer ga vadi kad ostali zakazu. mo i ekipa u teskoj krizi, zaglavljeni, kraj sezone i leto za pojacanja su jos daleko a trofeji izmakli, uz bruku u sevilji.
na pitanje zasto je murinjo nekad igrao otvorenije i hrabrije nego danas, moze se reci da je zbog razlike u igracima ali to nije pun odgovor. deo lezi u tome da nekad nije imao sta da izgubi, jurisao je na trofeje i provocirao okolinu. danas ima sta da izgubi, i posao i reputaciju, i to rezultuje mnogo opreznijom igrom, suvise opreznom. u narednom periodu ce morati da prelomi i zaboravi da je veliki murinjo, nego na neki nacin da resetuje svoj dozivljaj sebe i fudbala koji zeli da igra. za sada, njegovi trenutni unutrasnji sukobi se prenose na ekipu i tako u krug.

nista o nicemu

pre 6 godina

Zadnje vreme doslo kad se Felsinjo i ja slazemo oko neke teme, i prevaspitavamo vas decu o fudbalu. Najgore od svega, ne razumemo se mnogo ni on ni ja da budemo eksperti, al sto vi deco nemate pojma kad to i mi vidimo, to je uzas.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu.
(M, 18. mart 2018 12:28)

Jesi fan Gvardiole i potrosio je duplo vise od Murinja

nele

pre 6 godina

"Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu...
(M, 18. mart 2018 12:28)"
Sezona 2017/2018, MC potrosio £284.22m, United: £147.96m
Sezona 2016/2017, MC potrosio £191.70m, United: £166.50m
Ukupno 2 sezone: MC potrosio £475.92m, United: £313.46m;
Cisto da vidimo ko to koliko trosi. Inace ovo su zvanicni podaci obzirom da su u Engleskoj transferi javni. Mozete ih lako proveriti na transfermarketu.
A da ne pominjemo kakav je tim Gvardiola dobio a kakav Murinjo..

iko

pre 6 godina

Murinjo, ovako, kao menadzer si slab, ne znas da procenujes igrace. Samo uzimas visoke i snazne a oni ne mogu da igraju vrhunski fudbal. Sto se tice trenerskog posla imao si "patent" koji je jedno vreme funkcionisao i uzeo si mnoge titule. Svaka cast na tome. Medjutim taj tvoj "patent" vise ne funkcionise onako dobro kao pre, a ti nemas novi plan. Imas i dalje imas neko znanje ali ono je osrednje. Mancester ne igra dobar fudbal.

M

pre 6 godina

Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu.
Ako smo napadali Van Gala i Mojesa za iste stvari i to su imali mnogo manje na raspolaganju onda moramo biti kriticni i prema Murinju na prvom mjestu.
Pogledajte samo Pesica u kosarci sta radi ..
okrenuo je klub za 180°

BlueFortress

pre 6 godina

Evidentno je da neki igraci polako gube poverenje u svog trenera, navijacka baza je u "grcu" jer vide kako je proletelo ovih 5 godina bez titule, vide patnju Arsenala od 14 godina, Liverpula od skoro 30 i zato Murinjo sledece godine MORA osvojiti Premijer ligu pored glamuroznog Sitija i Celsija sa kojim se nikad ne zna...

Zoze je covek za to, nijedan drugi se nece izboriti sa pritiskom, nijedan nece parirati Gvardioli koji je odresenim rukama stvorio tim po volji i trosice opet stotine miliona da bi odrzao konkurentsku prednost i radice to besramno dok seiku siklja nafta iz zemlje jer u fudbalu se gleda samo rezultat...Osim ako pravite izgovore poput "lepe igre".
Nisam siguran da oni koji prizeljkuju trenere bez ijedne titule/kupa poput Poketina, shvataju koliki bi problem takvi imali sa pritiskom i abnormalnim ocekivanjima na onom ciglanom mestu za trenere.
Junajted je u raskoraku, komsija je sve "bucniji", vreme je da proslost ostave iza sebe jer Fergusona vise nema da vodi, a ni on nije bio bezgresan koliko god ga idealizovali, upravo Murinjo ga je unistavao u medjusobnim susretima...

Saša

pre 6 godina

Daj čoveče uradi nešto, MU bi trebalo za vreme tvog trenerskog mandata da digne Matiću spomenik ispred stadiona što niste propali totalno nego imate još i dobru poziciju u PL i za FA... koji je bre ono fudbal, taktika? Nemanja vas drži da se ne raspadnete sa sve onolikim tranferima pojedinaca. Haos.

theinternetmaster

pre 6 godina

Igrači Junajteda su po fudbalskim kvalitetima igrači za ovaj klub, ali mentalno su za drugu ligu. Kad god se pred njih postavi neki teži ispit, retko ko se uzdigne, i uradi ono što se od njih očekuje. Činjenica da igraju u tako velikom klubu stvara ogroman pritisak, ali to i jeste ono što odvaja velike igrače od onih malih...

majstor i margarita

pre 6 godina

Matić je dobar igrač, ali nikako igrač koji pravi razliku. Ako je za MU Matić neko ko ga drži onda je jasno da od njih nema ništa. Murinjo je prevaziđen i "pročitan" trener, ostaje mu samo da ko baba kuka kako je potrošio "samo" 350 miliona funti fždok neki mogu i milijardu.

O Riordan

pre 6 godina

Konacno kvalitetna i inteligentna izjava, koja govori vise od mora sportskih floskula, za kojim posezu treneri i fudbaleri kada odigraju lose. Svaka cast "Posebni"!

neutralni felsh

pre 6 godina

I da dodam (iako to nikad ne radim), nema zanimljivijeg kluba za navijanje od Liverula, oni mogu da izgube i da pobede na najneverovatnije nacine. Kad pitam kuma na kojem sportskom dogadjaju bi najvise zeleo da prisustvuje, on mi navede stadion a ne dogadjaj (Enfild:)...
(Mister Vo, 18. mart 2018 11:02)


upravo tako, sa liverpulom je ggarantovana doza uzbudjenja i rezultatske napetosti. ima jedna stara trenerska sala, kao kletva, kaze "dabogda imao zanimljive utakmice". treneri vole dosadu i klubovi teze ka tome ako zele da budu uspesni. prosto, dodje im neki klub i oni ga uglavnom dave i udave, nista spektakularno. a ne da igraju rezultatske klackalice i prelaze sa brajtonima i lesterima, torpedujes sa 2-3 nula, eventualno primis jedan i adio - svima dosadno sa tobom. kad je mnogi uzbudljivo onda jeste zanimljivo ali je opasno po bodove i trofeje. publika vesela i uzbudjena a u vitrinama promaja.

Mister Vo

pre 6 godina

I da dodam (iako to nikad ne radim), nema zanimljivijeg kluba za navijanje od Liverula, oni mogu da izgube i da pobede na najneverovatnije nacine. Kad pitam kuma na kojem sportskom dogadjaju bi najvise zeleo da prisustvuje, on mi navede stadion a ne dogadjaj (Enfild:)...

Negativni

pre 6 godina

(neutralni felsh, 18. mart 2018 09:22)

Fantastičan komentar! To je to, to je Murinjo. Italijanski stil prilagodjavanja protivniku. Kada je protivnički tim sličnog kvaliteta ili bolji, igra se bunker sa agresivnim presingom ( seti se prošlogodišnjeg derbija Siti - Čelsi i Konteov bunker sa tri izvanredne kontre) i kontranapadi od par sekundi. Kada je tim slabiji, onda presing i napadački fudbal (finale Porto - Monako), kao Italija protiv Bugarske u polufinalu SP '94, pola sata škole fudbala i 2-0 a onda autobus do kraja.
Potpuno si pogodio. On bi pre sa Atletikom osvojio LŠ nego sa Realom ili Mančesterom. Ali, ruku na srce, zaista nema igrače za vrhunske domete. U Portou je makar imao Deka koji je za sve ove u Junajtedu Maradona lično.

nista o nicemu

pre 6 godina

@neutralni felsh
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...
(Mister Vo, 18. mart 2018 09:56)

Ako je Junajted najveci na svetu, od skoro i ispred Reala, lako je zakljuciti ko je najveci klub na ostrvu.

P.S. Liverpul nije

neutralni felsh

pre 6 godina

Eeee....da.... citam ove komentare, danas i pre neki dan, o...murinju ( namerno malim slovima!)...i samo se smeskam!!! 
Davno sam ovde pisao da je NULA (namerno VELIKIM SLOVIMA) od trenera!!! a ima nekih pa ne veruju....
(ja TRENER, 18. mart 2018 09:28)


ili trolujes ili jedes pogresne pecurke. kako za nekog ko je trenirao onakve klubove i osvojio onolike trofeje mozes da kazes da je nula od trenera samo zato sto ima trenutne probleme kroz koje periodicno prolaze svi treneri, ti treneru? mozda ti se ne svidja njegov fudbal ili te nervira kao pojava, to je tvoje pravo jer je pitanje ukusa, ali pricom o nuli za trenera koji ima tolike titule i ko je uopste usao u klubove u koje je on usao, ispadas najblaze receno smesan. ti, treneru.

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...
(Mister Vo, 18. mart 2018 09:56)


nisam govorio o velicini, znacaju i istoriji klubova nego o trenutnom stanju stvari. i mentalitetu navijaca, koji je promenjiva kategorija jer se menja sa vremenom: united je silnom dominacijom od 15 godina svojim modernim navijacima dao za pravo da ocekuju pobede i JOS trofeja, a ne spomenare iz doba kena daglisa i dominacije liverpula od pre 35 godina.
ne osporavam znacaj liverpula (cime potkrepljujes tvrdnju da su najveci na ostrvu?) ali ako idemo tvojom logikom sta da kaze neki tamo lids koji je dominirao dvadesetih godina proslog veka? mentalitet kluba i navijaca se menja vremenom, tadasnji navijaci i uprave su na groblju ili u poznoj penziji, idu nove generacije uz nova vremena.
pusti ti klasiku i vintage, moderni liverpul osim cuda u istambulu nema nista. iskreno, benitez sa onim fudbalom je tada docekan kao spasilac, a u top klubovima koji trenutno vladaju reda real barsa bajern i united nije i ne bi izdrzao duze od sezone. razloge sam objasnio dole. to je realnost, iz trenutnog liverpula odlaze najambiciozniji igraci zeljni titula. to se unitedu ne desava, jos uvek, zbog dominacije u modernim vremenima - opsti mentalitet kluba, rekli smo. i svega toga su pravi navijaci svesni, ne skacu ko opareni da uce narod svetloj istoriji nego vide koliko je sati.
liverpul je veliki klub i po broju navijaca i po istoriji i ugledu, ali trenutno nije top-klub na trzistu. united jeste... nista licno, navijacki sam ravnodusan za oba kluba. i zato sam rekao da su liverpulovi ambiciozni isto kao i unitedovi, ali unitedovi imaju vece pokrice za svoj optimizam i ocekivanja jer su im trofeji sveziji, kao i doba dominacije. to jeste i fudbalski i socioloski zanimljivo, razmisli zasto... sometimes you must walk alone ;)

Pera krojač

pre 6 godina

Mučeni murinjo, fudbal nije isti kao pre 15 godina kad je uzeo prvu LŠ sa portom, promenilo se dosta od tada, igra se brže,modernije i napadački/za gol više. On se opire tome ali ga vreme polako gazi.

Mastermind

pre 6 godina

Potpuna kontrola utakmice? Krivim sve? Kriviš li sebe nekad? Kakva crna puna kontrola? Pa Brajton je tako napadao i napadao u nastavku meča, i krivo mi je što nisu primili gol.. Možda bi se naučio pameti. Murinjo je veliki antagonista i egoista, sada je u nekom ratu protiv svih očigledno... Ako ništa drugo, drago mi je što je osuo paljbu po igračima. I mnogo mi je drago što juče nisam gledao one primadone od Sančeza i Pogbe... Imaju sada 2 nedelje da se konsoliduju malo, pa da vidimo kako će to kasnije izgledati. Cilj mora biti FA kup i 2. mjesto na kraju, ne bi li se iole spasila još jedna blijeda sezona...

ja TRENER

pre 6 godina

Eeee....da.... citam ove komentare, danas i pre neki dan, o...murinju ( namerno malim slovima!)...i samo se smeskam!!!
Davno sam ovde pisao da je NULA (namerno VELIKIM SLOVIMA) od trenera!!! a ima nekih pa ne veruju....

neutralni felsh

pre 6 godina

skoro da je vidljivo golim okom: ekipa ili deo ekipe mu se otima slicno kao i u celziju tokom druge sezone u drugom mandatu. mozda vise ne veruju u njega kao trenera, stratega i spasioca, ne uliva im samopouzdanje. kad ekipa to izgubi, igra fudbal kao united, imas utisak da cak i kad pobedjuju, pobedjuju radi reda, mlako i beskrvno.
sve vise izgleda da murinjo nije dobar za vodju odavno etabliranih ekipa, da bude trener u zaista velikim i potvrdjenim klubovima. united je nadmen klub - to u fudbalu cesto ne znaci nista lose: tamo ocekuju da pobedjuju ali i da gube sa stilom. murinjo to ne moze da im isporuci - on daje strategiju i borbenost, njemu doktrina i stil preferiraju otpor i provlacenje, dok navijaci ocekuju inicijativu i fudbalsku dominaciju. zato je skoro vidljivo da su igraci pomalo izgubljeni jer publika i murinjo traze razlicite stvari.
njegov stil je vise za ekipe-klubove koji jure (ponovni) uspeh i koje uslovno receno ne biraju sredstva da izadju iz trenutne senke. za klubove u dugogodisnoj stagnaciji i trenutno naraslim ambicijama za vrh - "legle pare na racun, pustio investitor" :) kao celzi i inter nekada, ili milan valensija atletiko arsenal everton pa i liverpul, slozili se ili ne njihovi nicim izazvano nadmeni navijaci - titule 0, ali oni ne hodaju sami brrr...
elem, ne osporavam murinja, naprotiv, on je izuzetan trener, on bi i sa evertonom uz slicna ulaganja sada bio u top-4 na tabeli (mozda cak i drugi, na mestu uniteda), ali on je vise trener za "uzlazne projekte" nego za "odrzavanje maksimalistickih ambicija" - tek iz takve pozicije moze da igra svoj fudbalski sah, gde je najbolji.
zanimljiv sistemski problem: on je kao bokser koji moze da pravi cuda iz pozicije izazivaca a ne branioca titule. njegova igra se vise bazira na refleksiji prema igri protivnika a manje na kreiranju svoje. za takvu igru je najbolji na svetu, ali u okruzenju koje to opravdava. united i slicni podsvesno razmazeni klubovi (real barsa bajern...) nisu dobro okruzenje za njegov nacin rada.

Mister Vo

pre 6 godina

@neutralni felsh
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...

Luka Modrić - zbog njega su croasani izmislili pojam predasistencija

pre 6 godina

Naravno, krivi su igrači! Po običaju "specijalni" krivicu svali na one koji samo sprovode njegove zamisli na terenu, a to što BHA ne bi smeo da imao duplo više šuteva na gol, pa taman da igra protiv U-19 tima, nikom ništa!

nista o nicemu

pre 6 godina

Razlika je u odnosu na Matica je u tome sto ima gomilu primadona naspram njega. Felaini nije kvalitetan, ali je Felaini vojnik. Svi su pricali, ako je Murinjo vodja, budi vojnik i osvojicete sve. Klinci nece da to rade, zato i nikad nece osvojiti, a Murinjo itekako hoce.

nista o nicemu

pre 6 godina

Razlika je u odnosu na Matica je u tome sto ima gomilu primadona naspram njega. Felaini nije kvalitetan, ali je Felaini vojnik. Svi su pricali, ako je Murinjo vodja, budi vojnik i osvojicete sve. Klinci nece da to rade, zato i nikad nece osvojiti, a Murinjo itekako hoce.

neutralni felsh

pre 6 godina

skoro da je vidljivo golim okom: ekipa ili deo ekipe mu se otima slicno kao i u celziju tokom druge sezone u drugom mandatu. mozda vise ne veruju u njega kao trenera, stratega i spasioca, ne uliva im samopouzdanje. kad ekipa to izgubi, igra fudbal kao united, imas utisak da cak i kad pobedjuju, pobedjuju radi reda, mlako i beskrvno.
sve vise izgleda da murinjo nije dobar za vodju odavno etabliranih ekipa, da bude trener u zaista velikim i potvrdjenim klubovima. united je nadmen klub - to u fudbalu cesto ne znaci nista lose: tamo ocekuju da pobedjuju ali i da gube sa stilom. murinjo to ne moze da im isporuci - on daje strategiju i borbenost, njemu doktrina i stil preferiraju otpor i provlacenje, dok navijaci ocekuju inicijativu i fudbalsku dominaciju. zato je skoro vidljivo da su igraci pomalo izgubljeni jer publika i murinjo traze razlicite stvari.
njegov stil je vise za ekipe-klubove koji jure (ponovni) uspeh i koje uslovno receno ne biraju sredstva da izadju iz trenutne senke. za klubove u dugogodisnoj stagnaciji i trenutno naraslim ambicijama za vrh - "legle pare na racun, pustio investitor" :) kao celzi i inter nekada, ili milan valensija atletiko arsenal everton pa i liverpul, slozili se ili ne njihovi nicim izazvano nadmeni navijaci - titule 0, ali oni ne hodaju sami brrr...
elem, ne osporavam murinja, naprotiv, on je izuzetan trener, on bi i sa evertonom uz slicna ulaganja sada bio u top-4 na tabeli (mozda cak i drugi, na mestu uniteda), ali on je vise trener za "uzlazne projekte" nego za "odrzavanje maksimalistickih ambicija" - tek iz takve pozicije moze da igra svoj fudbalski sah, gde je najbolji.
zanimljiv sistemski problem: on je kao bokser koji moze da pravi cuda iz pozicije izazivaca a ne branioca titule. njegova igra se vise bazira na refleksiji prema igri protivnika a manje na kreiranju svoje. za takvu igru je najbolji na svetu, ali u okruzenju koje to opravdava. united i slicni podsvesno razmazeni klubovi (real barsa bajern...) nisu dobro okruzenje za njegov nacin rada.

neutralni felsh

pre 6 godina

Eeee....da.... citam ove komentare, danas i pre neki dan, o...murinju ( namerno malim slovima!)...i samo se smeskam!!! 
Davno sam ovde pisao da je NULA (namerno VELIKIM SLOVIMA) od trenera!!! a ima nekih pa ne veruju....
(ja TRENER, 18. mart 2018 09:28)


ili trolujes ili jedes pogresne pecurke. kako za nekog ko je trenirao onakve klubove i osvojio onolike trofeje mozes da kazes da je nula od trenera samo zato sto ima trenutne probleme kroz koje periodicno prolaze svi treneri, ti treneru? mozda ti se ne svidja njegov fudbal ili te nervira kao pojava, to je tvoje pravo jer je pitanje ukusa, ali pricom o nuli za trenera koji ima tolike titule i ko je uopste usao u klubove u koje je on usao, ispadas najblaze receno smesan. ti, treneru.

Mastermind

pre 6 godina

Potpuna kontrola utakmice? Krivim sve? Kriviš li sebe nekad? Kakva crna puna kontrola? Pa Brajton je tako napadao i napadao u nastavku meča, i krivo mi je što nisu primili gol.. Možda bi se naučio pameti. Murinjo je veliki antagonista i egoista, sada je u nekom ratu protiv svih očigledno... Ako ništa drugo, drago mi je što je osuo paljbu po igračima. I mnogo mi je drago što juče nisam gledao one primadone od Sančeza i Pogbe... Imaju sada 2 nedelje da se konsoliduju malo, pa da vidimo kako će to kasnije izgledati. Cilj mora biti FA kup i 2. mjesto na kraju, ne bi li se iole spasila još jedna blijeda sezona...

Negativni

pre 6 godina

(neutralni felsh, 18. mart 2018 09:22)

Fantastičan komentar! To je to, to je Murinjo. Italijanski stil prilagodjavanja protivniku. Kada je protivnički tim sličnog kvaliteta ili bolji, igra se bunker sa agresivnim presingom ( seti se prošlogodišnjeg derbija Siti - Čelsi i Konteov bunker sa tri izvanredne kontre) i kontranapadi od par sekundi. Kada je tim slabiji, onda presing i napadački fudbal (finale Porto - Monako), kao Italija protiv Bugarske u polufinalu SP '94, pola sata škole fudbala i 2-0 a onda autobus do kraja.
Potpuno si pogodio. On bi pre sa Atletikom osvojio LŠ nego sa Realom ili Mančesterom. Ali, ruku na srce, zaista nema igrače za vrhunske domete. U Portou je makar imao Deka koji je za sve ove u Junajtedu Maradona lično.

Pera krojač

pre 6 godina

Mučeni murinjo, fudbal nije isti kao pre 15 godina kad je uzeo prvu LŠ sa portom, promenilo se dosta od tada, igra se brže,modernije i napadački/za gol više. On se opire tome ali ga vreme polako gazi.

Luka Modrić - zbog njega su croasani izmislili pojam predasistencija

pre 6 godina

Naravno, krivi su igrači! Po običaju "specijalni" krivicu svali na one koji samo sprovode njegove zamisli na terenu, a to što BHA ne bi smeo da imao duplo više šuteva na gol, pa taman da igra protiv U-19 tima, nikom ništa!

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...
(Mister Vo, 18. mart 2018 09:56)


nisam govorio o velicini, znacaju i istoriji klubova nego o trenutnom stanju stvari. i mentalitetu navijaca, koji je promenjiva kategorija jer se menja sa vremenom: united je silnom dominacijom od 15 godina svojim modernim navijacima dao za pravo da ocekuju pobede i JOS trofeja, a ne spomenare iz doba kena daglisa i dominacije liverpula od pre 35 godina.
ne osporavam znacaj liverpula (cime potkrepljujes tvrdnju da su najveci na ostrvu?) ali ako idemo tvojom logikom sta da kaze neki tamo lids koji je dominirao dvadesetih godina proslog veka? mentalitet kluba i navijaca se menja vremenom, tadasnji navijaci i uprave su na groblju ili u poznoj penziji, idu nove generacije uz nova vremena.
pusti ti klasiku i vintage, moderni liverpul osim cuda u istambulu nema nista. iskreno, benitez sa onim fudbalom je tada docekan kao spasilac, a u top klubovima koji trenutno vladaju reda real barsa bajern i united nije i ne bi izdrzao duze od sezone. razloge sam objasnio dole. to je realnost, iz trenutnog liverpula odlaze najambiciozniji igraci zeljni titula. to se unitedu ne desava, jos uvek, zbog dominacije u modernim vremenima - opsti mentalitet kluba, rekli smo. i svega toga su pravi navijaci svesni, ne skacu ko opareni da uce narod svetloj istoriji nego vide koliko je sati.
liverpul je veliki klub i po broju navijaca i po istoriji i ugledu, ali trenutno nije top-klub na trzistu. united jeste... nista licno, navijacki sam ravnodusan za oba kluba. i zato sam rekao da su liverpulovi ambiciozni isto kao i unitedovi, ali unitedovi imaju vece pokrice za svoj optimizam i ocekivanja jer su im trofeji sveziji, kao i doba dominacije. to jeste i fudbalski i socioloski zanimljivo, razmisli zasto... sometimes you must walk alone ;)

nista o nicemu

pre 6 godina

@neutralni felsh
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...
(Mister Vo, 18. mart 2018 09:56)

Ako je Junajted najveci na svetu, od skoro i ispred Reala, lako je zakljuciti ko je najveci klub na ostrvu.

P.S. Liverpul nije

BlueFortress

pre 6 godina

Evidentno je da neki igraci polako gube poverenje u svog trenera, navijacka baza je u "grcu" jer vide kako je proletelo ovih 5 godina bez titule, vide patnju Arsenala od 14 godina, Liverpula od skoro 30 i zato Murinjo sledece godine MORA osvojiti Premijer ligu pored glamuroznog Sitija i Celsija sa kojim se nikad ne zna...

Zoze je covek za to, nijedan drugi se nece izboriti sa pritiskom, nijedan nece parirati Gvardioli koji je odresenim rukama stvorio tim po volji i trosice opet stotine miliona da bi odrzao konkurentsku prednost i radice to besramno dok seiku siklja nafta iz zemlje jer u fudbalu se gleda samo rezultat...Osim ako pravite izgovore poput "lepe igre".
Nisam siguran da oni koji prizeljkuju trenere bez ijedne titule/kupa poput Poketina, shvataju koliki bi problem takvi imali sa pritiskom i abnormalnim ocekivanjima na onom ciglanom mestu za trenere.
Junajted je u raskoraku, komsija je sve "bucniji", vreme je da proslost ostave iza sebe jer Fergusona vise nema da vodi, a ni on nije bio bezgresan koliko god ga idealizovali, upravo Murinjo ga je unistavao u medjusobnim susretima...

neutralni felsh

pre 6 godina

On bi pre sa Atletikom osvojio LŠ nego sa Realom ili Mančesterom. Ali, ruku na srce, zaista nema igrače za vrhunske domete. U Portou je makar imao Deka koji je za sve ove u Junajtedu Maradona lično.
(Negativni, 18. mart 2018 11:29)


da. kad cujemo da neko za murinja tvrdi da ume da igra samo bunker (plus je pitanje sta je danas bunker, mnogi brkaju zatvorenu formaciju i katanaco, duga prica) tacno vidimo da fudbal prati povrsno i stereotipno. njegov porto, celzi i real su umeli da napadaju u salvama jos kako, njegov real dan danas pored pomahnitale barselone drzi rekord ligaskih golova za sezonu - to se "bunkerom" ne postize... njegov prvi celzi je napadao barselonu jos kako, sa sve punim presingom ali to su bila druga vremena i ekipe. vecinom je bilo cim naidje na priblizno jakog protivnika on zbije redove a sa ostalima pusti ekipi voljno pri napadu. nekad je to mogao jer je imao bolju ekipu, stabilnu osnovu od odbrane do napada. deko jeste klasa za danasnje u unitedu ali tamo je sad mata, slican profil.
murinjova osnovna nevolja je sto kao da jos trazi uloge igracima: pokusaj da od pogbe napravi mesavinu makelelea i esijena ne donosi rezultate, pogba je izgleda tip koji ne nosi ekipu, nego je sledi u usponima i padovima. sanchez mu je pokusaj da dobije iskusnog lamparda - nesto sto je pokusavao sa isturenim pogbom sada ce sa malo povucenijim sanchezom. lukaku je ono sto kazu hit and run napadac, taj protiv pismenih odbrana nema sta da trazi, treba mu jos jedan kolega, stabilan u glavi, da ga malo koriguje i pomaze. rasford moze, ali nema konstantnost. u onom starom celziju su svi trcali i znali gde trce, u unitedu ili ne trce ili trce ko muve bez glave. murinjo je u nevolji jer mu kriziraju svi zamisljeni nosioci igre, osim de hea koji ne utice na polje i matica koga redovno hvali jer ga vadi kad ostali zakazu. mo i ekipa u teskoj krizi, zaglavljeni, kraj sezone i leto za pojacanja su jos daleko a trofeji izmakli, uz bruku u sevilji.
na pitanje zasto je murinjo nekad igrao otvorenije i hrabrije nego danas, moze se reci da je zbog razlike u igracima ali to nije pun odgovor. deo lezi u tome da nekad nije imao sta da izgubi, jurisao je na trofeje i provocirao okolinu. danas ima sta da izgubi, i posao i reputaciju, i to rezultuje mnogo opreznijom igrom, suvise opreznom. u narednom periodu ce morati da prelomi i zaboravi da je veliki murinjo, nego na neki nacin da resetuje svoj dozivljaj sebe i fudbala koji zeli da igra. za sada, njegovi trenutni unutrasnji sukobi se prenose na ekipu i tako u krug.

Saša

pre 6 godina

Daj čoveče uradi nešto, MU bi trebalo za vreme tvog trenerskog mandata da digne Matiću spomenik ispred stadiona što niste propali totalno nego imate još i dobru poziciju u PL i za FA... koji je bre ono fudbal, taktika? Nemanja vas drži da se ne raspadnete sa sve onolikim tranferima pojedinaca. Haos.

nista o nicemu

pre 6 godina

Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu.
(M, 18. mart 2018 12:28)

Jesi fan Gvardiole i potrosio je duplo vise od Murinja

neutralni felsh

pre 6 godina

I da dodam (iako to nikad ne radim), nema zanimljivijeg kluba za navijanje od Liverula, oni mogu da izgube i da pobede na najneverovatnije nacine. Kad pitam kuma na kojem sportskom dogadjaju bi najvise zeleo da prisustvuje, on mi navede stadion a ne dogadjaj (Enfild:)...
(Mister Vo, 18. mart 2018 11:02)


upravo tako, sa liverpulom je ggarantovana doza uzbudjenja i rezultatske napetosti. ima jedna stara trenerska sala, kao kletva, kaze "dabogda imao zanimljive utakmice". treneri vole dosadu i klubovi teze ka tome ako zele da budu uspesni. prosto, dodje im neki klub i oni ga uglavnom dave i udave, nista spektakularno. a ne da igraju rezultatske klackalice i prelaze sa brajtonima i lesterima, torpedujes sa 2-3 nula, eventualno primis jedan i adio - svima dosadno sa tobom. kad je mnogi uzbudljivo onda jeste zanimljivo ali je opasno po bodove i trofeje. publika vesela i uzbudjena a u vitrinama promaja.

theinternetmaster

pre 6 godina

Igrači Junajteda su po fudbalskim kvalitetima igrači za ovaj klub, ali mentalno su za drugu ligu. Kad god se pred njih postavi neki teži ispit, retko ko se uzdigne, i uradi ono što se od njih očekuje. Činjenica da igraju u tako velikom klubu stvara ogroman pritisak, ali to i jeste ono što odvaja velike igrače od onih malih...

majstor i margarita

pre 6 godina

Matić je dobar igrač, ali nikako igrač koji pravi razliku. Ako je za MU Matić neko ko ga drži onda je jasno da od njih nema ništa. Murinjo je prevaziđen i "pročitan" trener, ostaje mu samo da ko baba kuka kako je potrošio "samo" 350 miliona funti fždok neki mogu i milijardu.

O Riordan

pre 6 godina

Konacno kvalitetna i inteligentna izjava, koja govori vise od mora sportskih floskula, za kojim posezu treneri i fudbaleri kada odigraju lose. Svaka cast "Posebni"!

iko

pre 6 godina

Murinjo, ovako, kao menadzer si slab, ne znas da procenujes igrace. Samo uzimas visoke i snazne a oni ne mogu da igraju vrhunski fudbal. Sto se tice trenerskog posla imao si "patent" koji je jedno vreme funkcionisao i uzeo si mnoge titule. Svaka cast na tome. Medjutim taj tvoj "patent" vise ne funkcionise onako dobro kao pre, a ti nemas novi plan. Imas i dalje imas neko znanje ali ono je osrednje. Mancester ne igra dobar fudbal.

nele

pre 6 godina

"Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu...
(M, 18. mart 2018 12:28)"
Sezona 2017/2018, MC potrosio £284.22m, United: £147.96m
Sezona 2016/2017, MC potrosio £191.70m, United: £166.50m
Ukupno 2 sezone: MC potrosio £475.92m, United: £313.46m;
Cisto da vidimo ko to koliko trosi. Inace ovo su zvanicni podaci obzirom da su u Engleskoj transferi javni. Mozete ih lako proveriti na transfermarketu.
A da ne pominjemo kakav je tim Gvardiola dobio a kakav Murinjo..

Mister Vo

pre 6 godina

I da dodam (iako to nikad ne radim), nema zanimljivijeg kluba za navijanje od Liverula, oni mogu da izgube i da pobede na najneverovatnije nacine. Kad pitam kuma na kojem sportskom dogadjaju bi najvise zeleo da prisustvuje, on mi navede stadion a ne dogadjaj (Enfild:)...

Nikola

pre 6 godina

nele, 18. mart 2018 13:41)

Čoveče izbacujes neke linkove o potrosnji,pogledaj Citijevu odbranu:Otamendi,Stouns,Voker,Laporte..niko ispod 50milki placen...da l ste normalni vise sa Prevariolom.Sa druge strane panjevi:Smoling,Jons,Jang,Darmijan,Blind,Roho,Felaini,Lingard,Show....koga je od ovih Murinjo doveo,NIKOG.Niko ih nece,imaju ugovore,sa njima mora da igra,ne luoajte vise dekadentan fudbal,autobus i slicno,posrbni izvlači 110% mogucnosti od ove polovne ekipe

ja TRENER

pre 6 godina

Eeee....da.... citam ove komentare, danas i pre neki dan, o...murinju ( namerno malim slovima!)...i samo se smeskam!!!
Davno sam ovde pisao da je NULA (namerno VELIKIM SLOVIMA) od trenera!!! a ima nekih pa ne veruju....

M

pre 6 godina

Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu.
Ako smo napadali Van Gala i Mojesa za iste stvari i to su imali mnogo manje na raspolaganju onda moramo biti kriticni i prema Murinju na prvom mjestu.
Pogledajte samo Pesica u kosarci sta radi ..
okrenuo je klub za 180°

Mister Vo

pre 6 godina

@neutralni felsh
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...

nista o nicemu

pre 6 godina

Zadnje vreme doslo kad se Felsinjo i ja slazemo oko neke teme, i prevaspitavamo vas decu o fudbalu. Najgore od svega, ne razumemo se mnogo ni on ni ja da budemo eksperti, al sto vi deco nemate pojma kad to i mi vidimo, to je uzas.

neutralni felsh

pre 6 godina

Zadnje vreme doslo kad se Felsinjo i ja slazemo oko neke teme, i prevaspitavamo vas decu o fudbalu. Najgore od svega, ne razumemo se mnogo ni on ni ja da budemo eksperti, al sto vi deco nemate pojma kad to i mi vidimo, to je uzas.
(nista o nicemu, 18. mart 2018 14:27)


in media res! naravno, mozemo se slagati ili ne oko nijansi, cak je i pozeljno - oponirajuci jedan drugom razmenjujemo gledista i posredno ucimo (niko ne moze sve da zapazi sam) - ali oko ocevidnih stvari je tesko ne sloziti se. sto je najzanimljivije, pritom ne moramo da budemo nikakvi posebni eksperti, treba samo malo da se ukljuce oci i mozak. mada, kad je u pitanju navijacko srce, onda je lako ne sloziti se i svojevrsno posandrcati u raspravi :)

Oliver

pre 6 godina

"slozili se ili ne njihovi nicim izazvano nadmeni navijaci - titule 0, ali oni ne hodaju sami brrr..."
@neutralni felsh

Hahahah,izvrstan opis navijaca Liverpula,ne hodaju sami,bas smo se uplasili,hahahaa.Ja nisam video vece paljevine u svetu fudbala od navijaca Liverpula.Ako se secas,pre 5,6 godina su takvi bili navijaci Arsenala na jednom drugom portalu,ali su se oni u medjuvremenu pomirili sa zlehudom sudbinom,dok su sada navijaci Liverpula u toj fazi komicne iluzije i nicim potkrepljene nadmenosti,ali tek ih ceka surovo suocavanje sa stvarnoscu,vec u duelu sa Sitijem i Pepom.Jedva cekam kuknjavu i plac posle toga,heheheh

BOSS

pre 6 godina

Gvardiola naredna 2 prelazna roka ne treba dovodit nikoga sa obestecenjem,moze ako iskrsne neki igrac bez obestecenja pa da ga dovede...
Gorecka,MaxMajer itd...

neutralni felsh

pre 6 godina

Ako se secas,pre 5,6 godina su takvi bili navijaci Arsenala na jednom drugom portalu,ali su se oni u medjuvremenu pomirili sa zlehudom sudbinom,dok su sada navijaci Liverpula u toj fazi komicne iluzije i nicim potkrepljene nadmenosti,ali tek ih ceka surovo suocavanje sa stvarnoscu,vec u duelu sa Sitijem i Pepom.Jedva cekam kuknjavu i plac posle toga,heheheh
(Oliver, 18. mart 2018 15:51)


naravno da se secam, bili su tako bucni i pretili su svima novim vengerovim renesansama, iz godine u godinu :) kad im se kaze da za titule i dominaciju kakvu oni ocekuju treba mnogo vise nego sto oni misle, odmah su kretali u rasprave. u poslednjih par godina su se primirili, sto kazes pomirili se sa sudbinom. ali ih zato uspesno odmenjuju neumorni navijaci liverpula - cim vezu 2-3 pobede cini im se da osvajaju titulu, neki cak veruju da mogu i ligu sampiona da uzmu. e taj optimizam mi nije jasan. arsenalove i razumem, mnogi se secaju lgaskih titula, ali vecina liverpulovih navijaca to nije osetila za zivota. verovatno su upravo zbog toga nepopravljivi megaoptimisti - nemaju pravi osecaj za realnost dok im utehu pruzaju price o svetloj proslosti jos pre hejsela. zato mozda cak ni gvardiola sa sitijem nece uspeti da im pomogne i otrezni :)

ja TRENER

pre 6 godina

Auuu...ala se neutralni fels raspisao....
evo ti jos koja tema za razmisljanje : murinjo jeste NULA od trenera. Jedino je dobar psiholog. To sto je osvojio sa Portom je kao i Ljupko sa Zvezdom i cao nema vise...samo sto se Ljupko kasnije nije uvalio u neki veliki klub na racun te titule(ali to je druga tema). Individualni potez Deca i prosli u finale. A tamo nijw bila Barsa,Bajern,Real nego Monako...tako da je imao srece.
Drugo: kojeg je on fudbalera "stvorio"? --- uzeo sa 17,18,19.godina i napravio od njega klasu? NIJEDNOG! U Interu kada je bio prodali su Kutinja(sto mi je najvise zao)u Espanjol??? sto nije prepoznao talenat kada je "poseban"?
da ne pricam o egocentrizmu i kako ne moze da podnese da klub ima "ikonu" kao recimo Raul pa ga je najurio...
trece: njemu su glavni igraci teski fizikalci liseni svake kreativnosti tipa Materaci,ili onaj Hut kojeg je doveo u Celzi a veca panjcuga nije igrala u PL!!
pa onog mucenika Karvalja je vukao za sobom kao "oslonac" a ni taj nije odmakao od kostolmca iz skolskog igralista!
licno pitanje za Felsinja ( namerno velikim slovom!) da li ikada ikoga trenirao ili vodio fudbalsku utakmicu? u bilo kom rangu makar i petlice?
ja jesam,i sada radim kao trener... i evo za kraj da kazem nesto - pisao sam da Kangu treba prodati odmah posle Krasnodar i pustiti Rikardinja i Krsticica i malog Adzica da igraju- sinoc gledam Sparta-Slavija i kazem hvala bogu sto su ga prodali...nije tema ali mi je drago da smo se resili njega.
E...ko razume fudbal zna sta pricam!

neutralni felsh

pre 6 godina

pa onog mucenika Karvalja je vukao za sobom kao "oslonac" a ni taj nije odmakao od kostolmca iz skolskog igralista! 
licno pitanje za Felsinja ( namerno velikim slovom!) da li ikada ikoga trenirao ili vodio fudbalsku utakmicu? u bilo kom rangu makar i petlice? 
ja jesam,i sada radim kao trener... i evo za kraj da kazem nesto - pisao sam da Kangu treba prodati odmah posle Krasnodar i pustiti Rikardinja i Krsticica i malog Adzica da igraju- sinoc gledam Sparta-Slavija i kazem hvala bogu sto su ga prodali...nije tema ali mi je drago da smo se resili njega. 
E...ko razume fudbal zna sta pricam!
(ja TRENER, 18. mart 2018 16:31)


murinju je takav stil. vise voli gotove proizvode, cak i relativno potcenjene kao sto su bili npr. drogba makelele galas, nego sto razvija mladje talente. verovatno i nema pun osecaj za razvoj igraca - ima i takvih trenera. murinjov put je malo neobicniji, on nije bivsi igrac nego talent za sagledavanje igre. niko mu i ne bi poverio neki omladinski pogon nego skupe slagalice - za vec gotove igrace. ko je bolji za afirmaciju talenata on trenira klubove sa jacom skolom.
murinjo nije iz te price. jeste ima brljotinu sa de brujneom i lukakuom i drugima, ali dobro, sta da se radi, nisu ni prvi ni poslednji koji su proigrali kasnije. jednom del boskeu je promakao jedan eto pa je prodat majorci pa zavrsi u barsi.
karvaljo je tip igraca koji trener vodi sa sobom ne samo iz taktickih nego i iz pragmaticnih razloga - da obezbedi prostu vecinu i svlacionici. spor je i naporan igrac, cesto na uvici crvenog kartona, ali je odan. to se ceni u novoj sredini.
ne, nisam trenirao, bio sam treniran, ali nista ozbiljno, jer zivot a i sira interesovanja su me odveli van te price - dakle, znam kako to ide i imam neke ideje kako bi to trebalo da ide, ako se negde prevare da me puste mogao bih mozda da spremim jedan mec za prvu pomoc, bez gledanja i bez preslikavanja ili refresh-fora u smislu "sta ko voli da igra". u svakom smislu, kad nesto ne znam, znam neke drugare koji znaju mnogo bolje od mene pa se raspitam. treba zujati i motati se okolo, znas i sam. ne moramo da budemo kokoske da bi ocenili ukus kajgane :)

p.s. nisam nadlezan jer sam grobar :) ali se dosta slazemo - kanga je bio odlican da imitira glavnog baju u veznom redu. to je dobro radio sve dok mu slava nije udarila u glavu pa poceo da solira i u sustini da ne zna gde tera jer daje sebi na vaznosti. ali, i takav kakvim je cesto bivao, nedostajao je zvezdi prilikom susreta sa cska, a bogami i u jos nekim utakmicama nedavno... rikardinjo? suvise lici na "projekat suma" :)

Filip

pre 6 godina

Matic je nas odličan fudbaler mozda i nas najbolji. Ali murinjo priča o njemu kao da je mesi, drugi igrači murinju nisu dobri to je dokaz da murinjo nije trener za ovako jake igrače. nek ide u neku 2 ligu i tamo priča o nekom igraču koji je najbolji. U mančesteru murinjo loše utiče na psihu
Svaka čast matiću

ja TRENER

pre 6 godina

Eeee....da.... citam ove komentare, danas i pre neki dan, o...murinju ( namerno malim slovima!)...i samo se smeskam!!!
Davno sam ovde pisao da je NULA (namerno VELIKIM SLOVIMA) od trenera!!! a ima nekih pa ne veruju....

Luka Modrić - zbog njega su croasani izmislili pojam predasistencija

pre 6 godina

Naravno, krivi su igrači! Po običaju "specijalni" krivicu svali na one koji samo sprovode njegove zamisli na terenu, a to što BHA ne bi smeo da imao duplo više šuteva na gol, pa taman da igra protiv U-19 tima, nikom ništa!

Pera krojač

pre 6 godina

Mučeni murinjo, fudbal nije isti kao pre 15 godina kad je uzeo prvu LŠ sa portom, promenilo se dosta od tada, igra se brže,modernije i napadački/za gol više. On se opire tome ali ga vreme polako gazi.

Mister Vo

pre 6 godina

@neutralni felsh
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...

neutralni felsh

pre 6 godina

skoro da je vidljivo golim okom: ekipa ili deo ekipe mu se otima slicno kao i u celziju tokom druge sezone u drugom mandatu. mozda vise ne veruju u njega kao trenera, stratega i spasioca, ne uliva im samopouzdanje. kad ekipa to izgubi, igra fudbal kao united, imas utisak da cak i kad pobedjuju, pobedjuju radi reda, mlako i beskrvno.
sve vise izgleda da murinjo nije dobar za vodju odavno etabliranih ekipa, da bude trener u zaista velikim i potvrdjenim klubovima. united je nadmen klub - to u fudbalu cesto ne znaci nista lose: tamo ocekuju da pobedjuju ali i da gube sa stilom. murinjo to ne moze da im isporuci - on daje strategiju i borbenost, njemu doktrina i stil preferiraju otpor i provlacenje, dok navijaci ocekuju inicijativu i fudbalsku dominaciju. zato je skoro vidljivo da su igraci pomalo izgubljeni jer publika i murinjo traze razlicite stvari.
njegov stil je vise za ekipe-klubove koji jure (ponovni) uspeh i koje uslovno receno ne biraju sredstva da izadju iz trenutne senke. za klubove u dugogodisnoj stagnaciji i trenutno naraslim ambicijama za vrh - "legle pare na racun, pustio investitor" :) kao celzi i inter nekada, ili milan valensija atletiko arsenal everton pa i liverpul, slozili se ili ne njihovi nicim izazvano nadmeni navijaci - titule 0, ali oni ne hodaju sami brrr...
elem, ne osporavam murinja, naprotiv, on je izuzetan trener, on bi i sa evertonom uz slicna ulaganja sada bio u top-4 na tabeli (mozda cak i drugi, na mestu uniteda), ali on je vise trener za "uzlazne projekte" nego za "odrzavanje maksimalistickih ambicija" - tek iz takve pozicije moze da igra svoj fudbalski sah, gde je najbolji.
zanimljiv sistemski problem: on je kao bokser koji moze da pravi cuda iz pozicije izazivaca a ne branioca titule. njegova igra se vise bazira na refleksiji prema igri protivnika a manje na kreiranju svoje. za takvu igru je najbolji na svetu, ali u okruzenju koje to opravdava. united i slicni podsvesno razmazeni klubovi (real barsa bajern...) nisu dobro okruzenje za njegov nacin rada.

majstor i margarita

pre 6 godina

Matić je dobar igrač, ali nikako igrač koji pravi razliku. Ako je za MU Matić neko ko ga drži onda je jasno da od njih nema ništa. Murinjo je prevaziđen i "pročitan" trener, ostaje mu samo da ko baba kuka kako je potrošio "samo" 350 miliona funti fždok neki mogu i milijardu.

M

pre 6 godina

Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu.
Ako smo napadali Van Gala i Mojesa za iste stvari i to su imali mnogo manje na raspolaganju onda moramo biti kriticni i prema Murinju na prvom mjestu.
Pogledajte samo Pesica u kosarci sta radi ..
okrenuo je klub za 180°

Mastermind

pre 6 godina

Potpuna kontrola utakmice? Krivim sve? Kriviš li sebe nekad? Kakva crna puna kontrola? Pa Brajton je tako napadao i napadao u nastavku meča, i krivo mi je što nisu primili gol.. Možda bi se naučio pameti. Murinjo je veliki antagonista i egoista, sada je u nekom ratu protiv svih očigledno... Ako ništa drugo, drago mi je što je osuo paljbu po igračima. I mnogo mi je drago što juče nisam gledao one primadone od Sančeza i Pogbe... Imaju sada 2 nedelje da se konsoliduju malo, pa da vidimo kako će to kasnije izgledati. Cilj mora biti FA kup i 2. mjesto na kraju, ne bi li se iole spasila još jedna blijeda sezona...

nista o nicemu

pre 6 godina

@neutralni felsh
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...
(Mister Vo, 18. mart 2018 09:56)

Ako je Junajted najveci na svetu, od skoro i ispred Reala, lako je zakljuciti ko je najveci klub na ostrvu.

P.S. Liverpul nije

iko

pre 6 godina

Murinjo, ovako, kao menadzer si slab, ne znas da procenujes igrace. Samo uzimas visoke i snazne a oni ne mogu da igraju vrhunski fudbal. Sto se tice trenerskog posla imao si "patent" koji je jedno vreme funkcionisao i uzeo si mnoge titule. Svaka cast na tome. Medjutim taj tvoj "patent" vise ne funkcionise onako dobro kao pre, a ti nemas novi plan. Imas i dalje imas neko znanje ali ono je osrednje. Mancester ne igra dobar fudbal.

O Riordan

pre 6 godina

Konacno kvalitetna i inteligentna izjava, koja govori vise od mora sportskih floskula, za kojim posezu treneri i fudbaleri kada odigraju lose. Svaka cast "Posebni"!

nista o nicemu

pre 6 godina

Razlika je u odnosu na Matica je u tome sto ima gomilu primadona naspram njega. Felaini nije kvalitetan, ali je Felaini vojnik. Svi su pricali, ako je Murinjo vodja, budi vojnik i osvojicete sve. Klinci nece da to rade, zato i nikad nece osvojiti, a Murinjo itekako hoce.

neutralni felsh

pre 6 godina

Eeee....da.... citam ove komentare, danas i pre neki dan, o...murinju ( namerno malim slovima!)...i samo se smeskam!!! 
Davno sam ovde pisao da je NULA (namerno VELIKIM SLOVIMA) od trenera!!! a ima nekih pa ne veruju....
(ja TRENER, 18. mart 2018 09:28)


ili trolujes ili jedes pogresne pecurke. kako za nekog ko je trenirao onakve klubove i osvojio onolike trofeje mozes da kazes da je nula od trenera samo zato sto ima trenutne probleme kroz koje periodicno prolaze svi treneri, ti treneru? mozda ti se ne svidja njegov fudbal ili te nervira kao pojava, to je tvoje pravo jer je pitanje ukusa, ali pricom o nuli za trenera koji ima tolike titule i ko je uopste usao u klubove u koje je on usao, ispadas najblaze receno smesan. ti, treneru.

BOSS

pre 6 godina

Gvardiola naredna 2 prelazna roka ne treba dovodit nikoga sa obestecenjem,moze ako iskrsne neki igrac bez obestecenja pa da ga dovede...
Gorecka,MaxMajer itd...

nele

pre 6 godina

"Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu...
(M, 18. mart 2018 12:28)"
Sezona 2017/2018, MC potrosio £284.22m, United: £147.96m
Sezona 2016/2017, MC potrosio £191.70m, United: £166.50m
Ukupno 2 sezone: MC potrosio £475.92m, United: £313.46m;
Cisto da vidimo ko to koliko trosi. Inace ovo su zvanicni podaci obzirom da su u Engleskoj transferi javni. Mozete ih lako proveriti na transfermarketu.
A da ne pominjemo kakav je tim Gvardiola dobio a kakav Murinjo..

neutralni felsh

pre 6 godina

@neutralni felsh 
Liverpul titula nula? Pa ManUtd sa sve silnom dominacijom od 15 godina ima mozda koju titulu vise. Mozete da pricate sta hocete, zna se ko je najveci klub na ostrvu...
(Mister Vo, 18. mart 2018 09:56)


nisam govorio o velicini, znacaju i istoriji klubova nego o trenutnom stanju stvari. i mentalitetu navijaca, koji je promenjiva kategorija jer se menja sa vremenom: united je silnom dominacijom od 15 godina svojim modernim navijacima dao za pravo da ocekuju pobede i JOS trofeja, a ne spomenare iz doba kena daglisa i dominacije liverpula od pre 35 godina.
ne osporavam znacaj liverpula (cime potkrepljujes tvrdnju da su najveci na ostrvu?) ali ako idemo tvojom logikom sta da kaze neki tamo lids koji je dominirao dvadesetih godina proslog veka? mentalitet kluba i navijaca se menja vremenom, tadasnji navijaci i uprave su na groblju ili u poznoj penziji, idu nove generacije uz nova vremena.
pusti ti klasiku i vintage, moderni liverpul osim cuda u istambulu nema nista. iskreno, benitez sa onim fudbalom je tada docekan kao spasilac, a u top klubovima koji trenutno vladaju reda real barsa bajern i united nije i ne bi izdrzao duze od sezone. razloge sam objasnio dole. to je realnost, iz trenutnog liverpula odlaze najambiciozniji igraci zeljni titula. to se unitedu ne desava, jos uvek, zbog dominacije u modernim vremenima - opsti mentalitet kluba, rekli smo. i svega toga su pravi navijaci svesni, ne skacu ko opareni da uce narod svetloj istoriji nego vide koliko je sati.
liverpul je veliki klub i po broju navijaca i po istoriji i ugledu, ali trenutno nije top-klub na trzistu. united jeste... nista licno, navijacki sam ravnodusan za oba kluba. i zato sam rekao da su liverpulovi ambiciozni isto kao i unitedovi, ali unitedovi imaju vece pokrice za svoj optimizam i ocekivanja jer su im trofeji sveziji, kao i doba dominacije. to jeste i fudbalski i socioloski zanimljivo, razmisli zasto... sometimes you must walk alone ;)

Oliver

pre 6 godina

"slozili se ili ne njihovi nicim izazvano nadmeni navijaci - titule 0, ali oni ne hodaju sami brrr..."
@neutralni felsh

Hahahah,izvrstan opis navijaca Liverpula,ne hodaju sami,bas smo se uplasili,hahahaa.Ja nisam video vece paljevine u svetu fudbala od navijaca Liverpula.Ako se secas,pre 5,6 godina su takvi bili navijaci Arsenala na jednom drugom portalu,ali su se oni u medjuvremenu pomirili sa zlehudom sudbinom,dok su sada navijaci Liverpula u toj fazi komicne iluzije i nicim potkrepljene nadmenosti,ali tek ih ceka surovo suocavanje sa stvarnoscu,vec u duelu sa Sitijem i Pepom.Jedva cekam kuknjavu i plac posle toga,heheheh

ja TRENER

pre 6 godina

Auuu...ala se neutralni fels raspisao....
evo ti jos koja tema za razmisljanje : murinjo jeste NULA od trenera. Jedino je dobar psiholog. To sto je osvojio sa Portom je kao i Ljupko sa Zvezdom i cao nema vise...samo sto se Ljupko kasnije nije uvalio u neki veliki klub na racun te titule(ali to je druga tema). Individualni potez Deca i prosli u finale. A tamo nijw bila Barsa,Bajern,Real nego Monako...tako da je imao srece.
Drugo: kojeg je on fudbalera "stvorio"? --- uzeo sa 17,18,19.godina i napravio od njega klasu? NIJEDNOG! U Interu kada je bio prodali su Kutinja(sto mi je najvise zao)u Espanjol??? sto nije prepoznao talenat kada je "poseban"?
da ne pricam o egocentrizmu i kako ne moze da podnese da klub ima "ikonu" kao recimo Raul pa ga je najurio...
trece: njemu su glavni igraci teski fizikalci liseni svake kreativnosti tipa Materaci,ili onaj Hut kojeg je doveo u Celzi a veca panjcuga nije igrala u PL!!
pa onog mucenika Karvalja je vukao za sobom kao "oslonac" a ni taj nije odmakao od kostolmca iz skolskog igralista!
licno pitanje za Felsinja ( namerno velikim slovom!) da li ikada ikoga trenirao ili vodio fudbalsku utakmicu? u bilo kom rangu makar i petlice?
ja jesam,i sada radim kao trener... i evo za kraj da kazem nesto - pisao sam da Kangu treba prodati odmah posle Krasnodar i pustiti Rikardinja i Krsticica i malog Adzica da igraju- sinoc gledam Sparta-Slavija i kazem hvala bogu sto su ga prodali...nije tema ali mi je drago da smo se resili njega.
E...ko razume fudbal zna sta pricam!

Mister Vo

pre 6 godina

I da dodam (iako to nikad ne radim), nema zanimljivijeg kluba za navijanje od Liverula, oni mogu da izgube i da pobede na najneverovatnije nacine. Kad pitam kuma na kojem sportskom dogadjaju bi najvise zeleo da prisustvuje, on mi navede stadion a ne dogadjaj (Enfild:)...

Negativni

pre 6 godina

(neutralni felsh, 18. mart 2018 09:22)

Fantastičan komentar! To je to, to je Murinjo. Italijanski stil prilagodjavanja protivniku. Kada je protivnički tim sličnog kvaliteta ili bolji, igra se bunker sa agresivnim presingom ( seti se prošlogodišnjeg derbija Siti - Čelsi i Konteov bunker sa tri izvanredne kontre) i kontranapadi od par sekundi. Kada je tim slabiji, onda presing i napadački fudbal (finale Porto - Monako), kao Italija protiv Bugarske u polufinalu SP '94, pola sata škole fudbala i 2-0 a onda autobus do kraja.
Potpuno si pogodio. On bi pre sa Atletikom osvojio LŠ nego sa Realom ili Mančesterom. Ali, ruku na srce, zaista nema igrače za vrhunske domete. U Portou je makar imao Deka koji je za sve ove u Junajtedu Maradona lično.

nista o nicemu

pre 6 godina

Zadnje vreme doslo kad se Felsinjo i ja slazemo oko neke teme, i prevaspitavamo vas decu o fudbalu. Najgore od svega, ne razumemo se mnogo ni on ni ja da budemo eksperti, al sto vi deco nemate pojma kad to i mi vidimo, to je uzas.

Nikola

pre 6 godina

nele, 18. mart 2018 13:41)

Čoveče izbacujes neke linkove o potrosnji,pogledaj Citijevu odbranu:Otamendi,Stouns,Voker,Laporte..niko ispod 50milki placen...da l ste normalni vise sa Prevariolom.Sa druge strane panjevi:Smoling,Jons,Jang,Darmijan,Blind,Roho,Felaini,Lingard,Show....koga je od ovih Murinjo doveo,NIKOG.Niko ih nece,imaju ugovore,sa njima mora da igra,ne luoajte vise dekadentan fudbal,autobus i slicno,posrbni izvlači 110% mogucnosti od ove polovne ekipe

neutralni felsh

pre 6 godina

I da dodam (iako to nikad ne radim), nema zanimljivijeg kluba za navijanje od Liverula, oni mogu da izgube i da pobede na najneverovatnije nacine. Kad pitam kuma na kojem sportskom dogadjaju bi najvise zeleo da prisustvuje, on mi navede stadion a ne dogadjaj (Enfild:)...
(Mister Vo, 18. mart 2018 11:02)


upravo tako, sa liverpulom je ggarantovana doza uzbudjenja i rezultatske napetosti. ima jedna stara trenerska sala, kao kletva, kaze "dabogda imao zanimljive utakmice". treneri vole dosadu i klubovi teze ka tome ako zele da budu uspesni. prosto, dodje im neki klub i oni ga uglavnom dave i udave, nista spektakularno. a ne da igraju rezultatske klackalice i prelaze sa brajtonima i lesterima, torpedujes sa 2-3 nula, eventualno primis jedan i adio - svima dosadno sa tobom. kad je mnogi uzbudljivo onda jeste zanimljivo ali je opasno po bodove i trofeje. publika vesela i uzbudjena a u vitrinama promaja.

BlueFortress

pre 6 godina

Evidentno je da neki igraci polako gube poverenje u svog trenera, navijacka baza je u "grcu" jer vide kako je proletelo ovih 5 godina bez titule, vide patnju Arsenala od 14 godina, Liverpula od skoro 30 i zato Murinjo sledece godine MORA osvojiti Premijer ligu pored glamuroznog Sitija i Celsija sa kojim se nikad ne zna...

Zoze je covek za to, nijedan drugi se nece izboriti sa pritiskom, nijedan nece parirati Gvardioli koji je odresenim rukama stvorio tim po volji i trosice opet stotine miliona da bi odrzao konkurentsku prednost i radice to besramno dok seiku siklja nafta iz zemlje jer u fudbalu se gleda samo rezultat...Osim ako pravite izgovore poput "lepe igre".
Nisam siguran da oni koji prizeljkuju trenere bez ijedne titule/kupa poput Poketina, shvataju koliki bi problem takvi imali sa pritiskom i abnormalnim ocekivanjima na onom ciglanom mestu za trenere.
Junajted je u raskoraku, komsija je sve "bucniji", vreme je da proslost ostave iza sebe jer Fergusona vise nema da vodi, a ni on nije bio bezgresan koliko god ga idealizovali, upravo Murinjo ga je unistavao u medjusobnim susretima...

nista o nicemu

pre 6 godina

Ljudi ja stvarno nisam fan ni Gvardiole ni nicega sto ima veze s njim ali nemojte da pricamo kako je potrosio bogatstvo na tim kad nije..Ako je iko dobio pare dobio ih je Murinjo i platio i preplatio neke igrace.
Gvardiola je pokupio dosta mladih igraca iz nekih klubova srednje klase.
Moramo biti realni i reci istinu.
(M, 18. mart 2018 12:28)

Jesi fan Gvardiole i potrosio je duplo vise od Murinja

neutralni felsh

pre 6 godina

Zadnje vreme doslo kad se Felsinjo i ja slazemo oko neke teme, i prevaspitavamo vas decu o fudbalu. Najgore od svega, ne razumemo se mnogo ni on ni ja da budemo eksperti, al sto vi deco nemate pojma kad to i mi vidimo, to je uzas.
(nista o nicemu, 18. mart 2018 14:27)


in media res! naravno, mozemo se slagati ili ne oko nijansi, cak je i pozeljno - oponirajuci jedan drugom razmenjujemo gledista i posredno ucimo (niko ne moze sve da zapazi sam) - ali oko ocevidnih stvari je tesko ne sloziti se. sto je najzanimljivije, pritom ne moramo da budemo nikakvi posebni eksperti, treba samo malo da se ukljuce oci i mozak. mada, kad je u pitanju navijacko srce, onda je lako ne sloziti se i svojevrsno posandrcati u raspravi :)

Filip

pre 6 godina

Matic je nas odličan fudbaler mozda i nas najbolji. Ali murinjo priča o njemu kao da je mesi, drugi igrači murinju nisu dobri to je dokaz da murinjo nije trener za ovako jake igrače. nek ide u neku 2 ligu i tamo priča o nekom igraču koji je najbolji. U mančesteru murinjo loše utiče na psihu
Svaka čast matiću

neutralni felsh

pre 6 godina

Ako se secas,pre 5,6 godina su takvi bili navijaci Arsenala na jednom drugom portalu,ali su se oni u medjuvremenu pomirili sa zlehudom sudbinom,dok su sada navijaci Liverpula u toj fazi komicne iluzije i nicim potkrepljene nadmenosti,ali tek ih ceka surovo suocavanje sa stvarnoscu,vec u duelu sa Sitijem i Pepom.Jedva cekam kuknjavu i plac posle toga,heheheh
(Oliver, 18. mart 2018 15:51)


naravno da se secam, bili su tako bucni i pretili su svima novim vengerovim renesansama, iz godine u godinu :) kad im se kaze da za titule i dominaciju kakvu oni ocekuju treba mnogo vise nego sto oni misle, odmah su kretali u rasprave. u poslednjih par godina su se primirili, sto kazes pomirili se sa sudbinom. ali ih zato uspesno odmenjuju neumorni navijaci liverpula - cim vezu 2-3 pobede cini im se da osvajaju titulu, neki cak veruju da mogu i ligu sampiona da uzmu. e taj optimizam mi nije jasan. arsenalove i razumem, mnogi se secaju lgaskih titula, ali vecina liverpulovih navijaca to nije osetila za zivota. verovatno su upravo zbog toga nepopravljivi megaoptimisti - nemaju pravi osecaj za realnost dok im utehu pruzaju price o svetloj proslosti jos pre hejsela. zato mozda cak ni gvardiola sa sitijem nece uspeti da im pomogne i otrezni :)

Saša

pre 6 godina

Daj čoveče uradi nešto, MU bi trebalo za vreme tvog trenerskog mandata da digne Matiću spomenik ispred stadiona što niste propali totalno nego imate još i dobru poziciju u PL i za FA... koji je bre ono fudbal, taktika? Nemanja vas drži da se ne raspadnete sa sve onolikim tranferima pojedinaca. Haos.

theinternetmaster

pre 6 godina

Igrači Junajteda su po fudbalskim kvalitetima igrači za ovaj klub, ali mentalno su za drugu ligu. Kad god se pred njih postavi neki teži ispit, retko ko se uzdigne, i uradi ono što se od njih očekuje. Činjenica da igraju u tako velikom klubu stvara ogroman pritisak, ali to i jeste ono što odvaja velike igrače od onih malih...

neutralni felsh

pre 6 godina

pa onog mucenika Karvalja je vukao za sobom kao "oslonac" a ni taj nije odmakao od kostolmca iz skolskog igralista! 
licno pitanje za Felsinja ( namerno velikim slovom!) da li ikada ikoga trenirao ili vodio fudbalsku utakmicu? u bilo kom rangu makar i petlice? 
ja jesam,i sada radim kao trener... i evo za kraj da kazem nesto - pisao sam da Kangu treba prodati odmah posle Krasnodar i pustiti Rikardinja i Krsticica i malog Adzica da igraju- sinoc gledam Sparta-Slavija i kazem hvala bogu sto su ga prodali...nije tema ali mi je drago da smo se resili njega. 
E...ko razume fudbal zna sta pricam!
(ja TRENER, 18. mart 2018 16:31)


murinju je takav stil. vise voli gotove proizvode, cak i relativno potcenjene kao sto su bili npr. drogba makelele galas, nego sto razvija mladje talente. verovatno i nema pun osecaj za razvoj igraca - ima i takvih trenera. murinjov put je malo neobicniji, on nije bivsi igrac nego talent za sagledavanje igre. niko mu i ne bi poverio neki omladinski pogon nego skupe slagalice - za vec gotove igrace. ko je bolji za afirmaciju talenata on trenira klubove sa jacom skolom.
murinjo nije iz te price. jeste ima brljotinu sa de brujneom i lukakuom i drugima, ali dobro, sta da se radi, nisu ni prvi ni poslednji koji su proigrali kasnije. jednom del boskeu je promakao jedan eto pa je prodat majorci pa zavrsi u barsi.
karvaljo je tip igraca koji trener vodi sa sobom ne samo iz taktickih nego i iz pragmaticnih razloga - da obezbedi prostu vecinu i svlacionici. spor je i naporan igrac, cesto na uvici crvenog kartona, ali je odan. to se ceni u novoj sredini.
ne, nisam trenirao, bio sam treniran, ali nista ozbiljno, jer zivot a i sira interesovanja su me odveli van te price - dakle, znam kako to ide i imam neke ideje kako bi to trebalo da ide, ako se negde prevare da me puste mogao bih mozda da spremim jedan mec za prvu pomoc, bez gledanja i bez preslikavanja ili refresh-fora u smislu "sta ko voli da igra". u svakom smislu, kad nesto ne znam, znam neke drugare koji znaju mnogo bolje od mene pa se raspitam. treba zujati i motati se okolo, znas i sam. ne moramo da budemo kokoske da bi ocenili ukus kajgane :)

p.s. nisam nadlezan jer sam grobar :) ali se dosta slazemo - kanga je bio odlican da imitira glavnog baju u veznom redu. to je dobro radio sve dok mu slava nije udarila u glavu pa poceo da solira i u sustini da ne zna gde tera jer daje sebi na vaznosti. ali, i takav kakvim je cesto bivao, nedostajao je zvezdi prilikom susreta sa cska, a bogami i u jos nekim utakmicama nedavno... rikardinjo? suvise lici na "projekat suma" :)

neutralni felsh

pre 6 godina

On bi pre sa Atletikom osvojio LŠ nego sa Realom ili Mančesterom. Ali, ruku na srce, zaista nema igrače za vrhunske domete. U Portou je makar imao Deka koji je za sve ove u Junajtedu Maradona lično.
(Negativni, 18. mart 2018 11:29)


da. kad cujemo da neko za murinja tvrdi da ume da igra samo bunker (plus je pitanje sta je danas bunker, mnogi brkaju zatvorenu formaciju i katanaco, duga prica) tacno vidimo da fudbal prati povrsno i stereotipno. njegov porto, celzi i real su umeli da napadaju u salvama jos kako, njegov real dan danas pored pomahnitale barselone drzi rekord ligaskih golova za sezonu - to se "bunkerom" ne postize... njegov prvi celzi je napadao barselonu jos kako, sa sve punim presingom ali to su bila druga vremena i ekipe. vecinom je bilo cim naidje na priblizno jakog protivnika on zbije redove a sa ostalima pusti ekipi voljno pri napadu. nekad je to mogao jer je imao bolju ekipu, stabilnu osnovu od odbrane do napada. deko jeste klasa za danasnje u unitedu ali tamo je sad mata, slican profil.
murinjova osnovna nevolja je sto kao da jos trazi uloge igracima: pokusaj da od pogbe napravi mesavinu makelelea i esijena ne donosi rezultate, pogba je izgleda tip koji ne nosi ekipu, nego je sledi u usponima i padovima. sanchez mu je pokusaj da dobije iskusnog lamparda - nesto sto je pokusavao sa isturenim pogbom sada ce sa malo povucenijim sanchezom. lukaku je ono sto kazu hit and run napadac, taj protiv pismenih odbrana nema sta da trazi, treba mu jos jedan kolega, stabilan u glavi, da ga malo koriguje i pomaze. rasford moze, ali nema konstantnost. u onom starom celziju su svi trcali i znali gde trce, u unitedu ili ne trce ili trce ko muve bez glave. murinjo je u nevolji jer mu kriziraju svi zamisljeni nosioci igre, osim de hea koji ne utice na polje i matica koga redovno hvali jer ga vadi kad ostali zakazu. mo i ekipa u teskoj krizi, zaglavljeni, kraj sezone i leto za pojacanja su jos daleko a trofeji izmakli, uz bruku u sevilji.
na pitanje zasto je murinjo nekad igrao otvorenije i hrabrije nego danas, moze se reci da je zbog razlike u igracima ali to nije pun odgovor. deo lezi u tome da nekad nije imao sta da izgubi, jurisao je na trofeje i provocirao okolinu. danas ima sta da izgubi, i posao i reputaciju, i to rezultuje mnogo opreznijom igrom, suvise opreznom. u narednom periodu ce morati da prelomi i zaboravi da je veliki murinjo, nego na neki nacin da resetuje svoj dozivljaj sebe i fudbala koji zeli da igra. za sada, njegovi trenutni unutrasnji sukobi se prenose na ekipu i tako u krug.