Ponedeljak, 12.02.2018.

08:10

Biće najduži tunel u Srbiji, jedna zemlja zainteresovana VIDEO

Ministar spoljnih poslova i trgovine Mađarske Peter Sijarto potvrdio je da postoji interesovanje mađarskih kompanija za izgradnju Fruškogorskog koridora.

Izvor: Beta

Biæe najduži tunel u Srbiji, jedna zemlja zainteresovana VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Neoplanta

pre 6 godina

E bas sam se pitala kako to da idu izbori, a da Mihajlovicka nije spomenula Fruskogorski koridor??? Obicno njime ispere usta pred izbore!!!

Obilaznica oko zdrave pameti

pre 6 godina

Tunel kroz Frušku Goru je neophodan jer je prelaz preko Iriškog venca jako loš, strm uzan i opasan a pogotovo zimi. Put prolazi kroz sela kao što je Irig, gde stalno vrebaju opasnosti zbog visokog intenziteta teretnog saobraćaja i zaseda saobraćajne policije. Znači sve se slažem i podržavam ali podsečam da je Zorana Mihajlović sklona da obeća pa ne ispuni. Prošle jeseni je obećavala da će se novi Žeželjev most otvoriti za pešake već u novembru a za automobile u februaru. To se nije ništa ispunilo i zato se bojim da je tunel kroz Frušku goru samo propaganda pred izbore a ne realno obećanje.

XL

pre 6 godina

Prvo : Uvesti smrtnu kaznu za mentalni genocid nad ovim narodom
Drugo : Uvesti smrtnu kaznu za ekonomski genocid nad ovim narodom

E tek onda omogućiti saučesnicima i rodbini gore osuđenih da mogu da kopaju tunele i rade na izgradnji autoputeva

Bacvanin

pre 6 godina

@Slav
Strucnjace ne moze se praviti autoput gde nema dovoljne frekvencije saobracaja,kapiras treba to neko da plati.Ova fruskogorska deonica tu frekvenciju ima al ne i pravac za Sombor.

Anti-Jumko

pre 6 godina

Beli listic@ Sramotan komentar. Zaboravio si da su Italijanske firme molile, da se zbog njihovih fabrika otvorenih u Temišvarskom okrugu, pravi put Temišvar - Zrenjanin - Novi Sad - Ruma - autoput za Zagreb. Šta misliš koliko bi to donelo Srbiji, ali takvi kao ti "kočničari" ste izneli filozofiju Rumunska granica - Vršac - Pančevo i gde smo sada? Nigde!

Fruškogorski biser

pre 6 godina

Mogu da razumem interesovanje mađarskih građevinskih firmi da dobiju posao kopanja dva tunela ukupne dužine 7 kilometara, ali ne mogu da razumem ekonomsko-finansijsku opravdanost takve investicije. Put od Novog Sada do Rume već postoji, napravite zaobilaznicu oko Iriga, redovno ga održavajte, a investiciju za gradnju tunela preusmerite u industriju (npr. prehrambenu, laku industriju) koja će donositi profit, a neće naplaćivati drumarine, tunelarine i slične harače, poskupljujući time troškove prevoza, kako građana, tako i privrednih subjekata. A možda ovo što sam napisao izgleda nelogično ili previše komplikovano?

predrag

pre 6 godina

gde u ravnoj vojvodini nadjoste mesto za tunel? pa ne moze li fruska gora da se obidje nekako pored i da bude gradnja jeftinija? hahahahah

Tera

pre 6 godina

(Bojan, 12. februar 2018 09:21)

3 meseca obike ... e kad sam to procitao jaso mi je. nema u svetu segamega diploma, pa da se nesto usavrsi za 3 meseca. Kad ce vam biti jasno da je Srbija nazadovalo toliko da ovakav jedan projekat nema sanse da najdes firmu koja ima know how i masineriju. Sve te firme nase koje su radile neke super proejkte su u stvari uzimale strane izvodjace i inzenjere... Prestanite da zivite u lazima, Srbija je danas jedino i IT sketora sposobna da ponudi ono st ose trazi na svetskom nivou, u gradjevini je 0.

Sumarski inzenjer

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.
(Turisticki radnik, 12. februar 2018 08:59)

Druze, mali cas sumarstva, posto vidim da se "gadjas" stvarima o kojima ne znas mnogo. Prvo, nije bitan broj posecenih stabala nego zapremina posecenog drveta. Stablo moze biti precnika 6 cm, kao sto moze biti i precnika 66 cm, tako da u tom smislu broj nista ne znaci. Drugo, NP Fruska gora nema sta da misli ili ne misli, oni u osnovi treba da budu finansirani od strane drzave, ali posto ta podrska izostaje, moraju da seku da bi preziveli. Trece, da nema sece doslo bi do degradacije jer se secom pomaze prirodni proces podmladjivanja. Za smece se slazem u potpunosti.

Kinezima kapa dole

pre 6 godina

Samo Kinezi. Kakvi Evropejci ukljucujuci i Ruse i nase. Kinezi jedini po kvalitetu i odrzavanju termina. Svi ostali su van konkurencije. Na kraju uvek budu skuplji.

Iks

pre 6 godina

O tom tunelu se priča već 40 godina i ništa. Prema tome, ne morate da brinete ni o finansiranju, ni zašto strane firme, ni o sečenju šuma... Jednostavno, od tunela nema ništa i kraj.

Slav

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.
(Turisticki radnik, 12. februar 2018 08:59)
263
Da ... razlog ti je prepametan. Verovatno će secom sume da nestane i planina.. postace ravna. Šta ve onda tunel.. kao i ovi stručnjaci sto kažu ... pomeri prema celarevu.. biće jeftiniji i kraći.. kao da je poenta gde je jeftini a ne gde je dostupniji većem proju korisnika i gde više uvezuje puteve i pravce. A tek oni sto govore.. sts će pojedine deonice.. tu nije isplatnjivo nema ljudi.. pa upravo je bitno da ti ljudi ostanu tu.. uvezu se i žive normalno . Čak stručnjaci .. i sa strane ekologije, tunel je bitan.

Dabisha

pre 6 godina

Samo da podsetimo čitaoce : " TANJUG " , 06.04.2016.g., agencijska vest , "... u 2017.god. počinje izgradnja autoputa Novi Sad - Ruma - Šabac..." ( Zorana Mihajlović, g-đa Ministarka...) .
Toliko o izjavama dotične g-đe ministarke . Nazdravlje !
Predlog: Pod hitno otvoriti rubriku : " Podsećanje na izjave i obećanja data od strane zvaničnika vlade Srbije. Bilo bi tu komedije i tragikomedije. Rubrika bi garantovano bila pod "najčitanije".

b

pre 6 godina

>Lupas ko Maxim
Nije poenta samo u frekvenciji saobraćaja. Eventualni autoput doprinosi razvoju tih mesta do kojih dođe, razvija se industrija, dolaze ljudi da rade i žive, samim tim se dođe do povećanja te čuvene frekvencije.
Tako se radi na razvoju cele države. A ne mora se biti ni previše pametan, dovoljno je prepisati od pametnijih.
Ako bi se gledala samo frekvencija Osijek nikada ne bi dobio priključenje na autoput. Na toj destinaciji "Slavonika" nema NIKADA NIKOGA, a opet je izgrađena. Isto važi za autoput Baja - Budimpešta.

lalo

pre 6 godina

ATT (Tihomir Dobrojevic, 12. februar 2018 09:16)
Vas komentar u kojem nipodastavate status Nacionalog Parka Fruska Gora je skandalozan, najblaze receno. Da li ste ikada posetili Frusku Goru ? Da li znate da osim svojevrsne flore i faune na Fruskoj Gori postoje brojna jezera, izletista, istina malo zapustena, retke vrste divljaci kao sto je na primer fruskogorski ris, nebrojeno vrsta ptica ovde je pronaslo staniste. Da li znate da je postajala 30 metraska skakonica na Popovici u vreme kada je to u Srbiji bio malo poznat sport ? Da li znate koliko je Manastira posejano po Fruskoj Gori, da li znate da su Sremski Karlovci ,kao deo fruskogorskog pojasa bili sediste Patrijarsije. Dodjite , obidjite upoznajte, pa onda olovku u ruke za skicu izvinjavajuceg komentara koji cete kasnije pazljivo prekucati na kompjuter i poslati kao odgovor na ovo.

Beli listic

pre 6 godina

Ogranicenje brzine na vecem delu puta 80. Tolke pare pucate da napravite motoput umesto autoput. Zasto to ide kroz naselje, umesto obilaznicom oko naselja? I da li se uopste isplati raditi ga? Pa nece kamioni ici od Madjarske tuda do Sida, kad direktno mogu da idu na Hrvatsku. Trosite silan novac da skratite putovanje ljudi izmedju 2 grada, za tu namenu to moze puno jeftinije. Za te pare bolje da ste reparirali autoput Beograd-Sid i napravite autoput Vrsac-Rumunija, pa onda fino kasnije radite 2 Kraka od Vrsca do Beograda i Vrsca do Novog Sada. To bi imalo ekonomsku isplativost da se skrenu na Srbiju kamioni koji idu preko Rumunije, i skrati im se putovanje za bar 200 kilometara do Zapadne Evrope.

Aleksandar

pre 6 godina

Srbija je nazalost jedan veliki tunel i ne vidi se svetlo na kraju istog.Osvetllite Srbiju zaposlite mlade ljude ali sa normalnim platama po unutrasnjosti zemlje da ne odlaze u prestonicu i dalje u svet.Prestanite vise da pravite makete da konstantno budete u izbornoj kampanji i uradite nesto konkretno i kvalitetno.

Bojan

pre 6 godina

Zašto ne domaće firme? Ne bi nam bio prvi tunel. Imamo ljudi koji znaju i da isprojektuju, i da izvedu. Ako nedostaje znanja, 3 meseca poslati najbolje u inostranstvo na usavršavanje.
Dosta bacanja para strancima.
Dosta ubeđivanja naroda da smo glupi, lenji i da sve mora da radi stranac (tj. strateški partner).
Dosta ubeđivanja da ovde ništa ne valja, a da je preko granice sve sjajno.
Dosta nesposobne vlasti koja samo ume da uništava sve što dohvati.
Zasučimo rukave i napravimo nešto lepo od ove naše divne zemlje. Za to ne treba da zovemo nikoga sa strane... oni će sami doći kada Srbija bude lepo mesto za život.

Milan Krušedol

pre 6 godina

Ja bi voleo da ovo procita ministarka: pitanje: Gospodjo ministarka da li ste svesni kakav vam put Banstol-Sr.Karlovci? O kakvim onda vi onda planovima o tunelima i šeherezadama iz 1001 noci onda pricate? Svaki dan kad idem za Karlovce naknadno pogledam da li su mi tu sva 4 tocka na svom mestu... I to je put koji povezuje dva najveca grada u srbiji ns-bg...sramota..a o deponijama pored puta necu ni da pricam plus sto je u blizini cuveni manastir Krušedol..

jovan

pre 6 godina

Još jedno obećanje u nizu od 1000 dajte nešto konkretno počinjemo tad završavamo tad ovako samo bajke planovi sporazumi o razumevnju i ostale bajke.

Dusan R.

pre 6 godina

Nema logike da se pravi autoput prema Somboru,mala frekvencija saobracaja.
(Lupas ko Maxim, 12. februar 2018 09:25)
Nema logike ova recenica-konstatacija.
U Nemackoj svako mesto izlazi na autoput.
Da bi ljudi ziveli u tim mestima, a radili u drugim potrebna je kvalitetna konekcija.

Rope

pre 6 godina

A zasto sad madjarske firme? Nista ne razumem. Juzno rade bugari i grci sad severno madjari...Jel mi nemamo nasih gradjevinskih firmi?...
(DB, 12. februar 2018 08:43)

Zato sto druge drzave suvencionisu svoje firme, pa tako Bugari, Kinezi, Madjari i ostali mogu da daju bolju cenu u odnosu na nase izvodjace. Dok nasa drzava subvencionise opet te iste Bugare, Kineze i Madjare umesto Srpske radnike i fabrike sa potencijalom.

petrovaradin

pre 6 godina

vise od 40g Petrovaradin treba obilaznicu a oni jos hoce da dovedu auto put direkt u selo! deca jedva prelaze put do skole kamioni tutnje a obecanja ne kostaju nase politicare nista!

007

pre 6 godina

Da li se neko zapitao zašto koridor baš tuda? ako se pomeri na pravac Sremska Mitrovica - Čelarevo, prvo: tunel bi bio kraći, samim tim i jeftiniji, drugo: zaobišao bi se Novi Sad i obilaznica bi išla po severnom obodu grada a ne bi se povlacila kroz gusto naseljena mesta što opet pojeftinjuje gradnju, traće: auto put bi se primakao Bačkoj Palanci koja je u slepom crevu a ima veoma razvijenu industriju i potreban joj je auto put za dalji razvoj. Pri tom, ako bi se primakao auto put bačkoj palanci ne b bilo potrebe za izgradnju još ješ jednog mosta preko Dunava kako je najavljeno tako da eto još jedne uštede. I na kraju izgradilo bi se više kilometara auto puta pa bi samim tim prihod od putarina bio veći.

Tihomir Dobrojevic

pre 6 godina

NP Fruska Gora je ionako mimo kriterijuma proglasena za NP tokom SFRJ, samo zato sto u AP Vojvodini nije postojao nijedan NP. Po svim kriterijumima trebalo je da bude proglasena najvise za Park prirode. No snage za racionalne promene izgleda nema.

Leskovcanin

pre 6 godina

(Bojan, 12. februar 2018 09:21)
Nemamo znanja, nemamo kvalifikovane inzinjere i nemamo masine za takve tunele. 3 meseca obuke?! To je slicno kao kada ovi sa IT akademije kazu da skoluju programere za 12 meseci. Kada cete shvatiti da je Srbija banana drzava u kojoj se motaju kablovi i bere kukuruz i nista vise.

milam

pre 6 godina

uzalodno trosenje novca! odnosno pranje para. nije fruska gora mont everest! malo kopanja, nivelacije terena i eto lepog auto puta sa pogledom na lepotu prirode. izgubice se 15 min duze u voznji i nista vise!

Turisticki radnik

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.

shommy

pre 6 godina

Fascinantno,3,5km,stvarno za respekt,nego onih šezdesetak tunela ka Krfu su verovatno svetsko čudo.Uđeš u Albaniju,kad tunel od 6;2 km.Ode svet a mi sve u rikverc.

Turisticki radnik

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.

shommy

pre 6 godina

Fascinantno,3,5km,stvarno za respekt,nego onih šezdesetak tunela ka Krfu su verovatno svetsko čudo.Uđeš u Albaniju,kad tunel od 6;2 km.Ode svet a mi sve u rikverc.

Aleksandar

pre 6 godina

Srbija je nazalost jedan veliki tunel i ne vidi se svetlo na kraju istog.Osvetllite Srbiju zaposlite mlade ljude ali sa normalnim platama po unutrasnjosti zemlje da ne odlaze u prestonicu i dalje u svet.Prestanite vise da pravite makete da konstantno budete u izbornoj kampanji i uradite nesto konkretno i kvalitetno.

Dabisha

pre 6 godina

Samo da podsetimo čitaoce : " TANJUG " , 06.04.2016.g., agencijska vest , "... u 2017.god. počinje izgradnja autoputa Novi Sad - Ruma - Šabac..." ( Zorana Mihajlović, g-đa Ministarka...) .
Toliko o izjavama dotične g-đe ministarke . Nazdravlje !
Predlog: Pod hitno otvoriti rubriku : " Podsećanje na izjave i obećanja data od strane zvaničnika vlade Srbije. Bilo bi tu komedije i tragikomedije. Rubrika bi garantovano bila pod "najčitanije".

milam

pre 6 godina

uzalodno trosenje novca! odnosno pranje para. nije fruska gora mont everest! malo kopanja, nivelacije terena i eto lepog auto puta sa pogledom na lepotu prirode. izgubice se 15 min duze u voznji i nista vise!

007

pre 6 godina

Da li se neko zapitao zašto koridor baš tuda? ako se pomeri na pravac Sremska Mitrovica - Čelarevo, prvo: tunel bi bio kraći, samim tim i jeftiniji, drugo: zaobišao bi se Novi Sad i obilaznica bi išla po severnom obodu grada a ne bi se povlacila kroz gusto naseljena mesta što opet pojeftinjuje gradnju, traće: auto put bi se primakao Bačkoj Palanci koja je u slepom crevu a ima veoma razvijenu industriju i potreban joj je auto put za dalji razvoj. Pri tom, ako bi se primakao auto put bačkoj palanci ne b bilo potrebe za izgradnju još ješ jednog mosta preko Dunava kako je najavljeno tako da eto još jedne uštede. I na kraju izgradilo bi se više kilometara auto puta pa bi samim tim prihod od putarina bio veći.

petrovaradin

pre 6 godina

vise od 40g Petrovaradin treba obilaznicu a oni jos hoce da dovedu auto put direkt u selo! deca jedva prelaze put do skole kamioni tutnje a obecanja ne kostaju nase politicare nista!

Bojan

pre 6 godina

Zašto ne domaće firme? Ne bi nam bio prvi tunel. Imamo ljudi koji znaju i da isprojektuju, i da izvedu. Ako nedostaje znanja, 3 meseca poslati najbolje u inostranstvo na usavršavanje.
Dosta bacanja para strancima.
Dosta ubeđivanja naroda da smo glupi, lenji i da sve mora da radi stranac (tj. strateški partner).
Dosta ubeđivanja da ovde ništa ne valja, a da je preko granice sve sjajno.
Dosta nesposobne vlasti koja samo ume da uništava sve što dohvati.
Zasučimo rukave i napravimo nešto lepo od ove naše divne zemlje. Za to ne treba da zovemo nikoga sa strane... oni će sami doći kada Srbija bude lepo mesto za život.

Iks

pre 6 godina

O tom tunelu se priča već 40 godina i ništa. Prema tome, ne morate da brinete ni o finansiranju, ni zašto strane firme, ni o sečenju šuma... Jednostavno, od tunela nema ništa i kraj.

lalo

pre 6 godina

ATT (Tihomir Dobrojevic, 12. februar 2018 09:16)
Vas komentar u kojem nipodastavate status Nacionalog Parka Fruska Gora je skandalozan, najblaze receno. Da li ste ikada posetili Frusku Goru ? Da li znate da osim svojevrsne flore i faune na Fruskoj Gori postoje brojna jezera, izletista, istina malo zapustena, retke vrste divljaci kao sto je na primer fruskogorski ris, nebrojeno vrsta ptica ovde je pronaslo staniste. Da li znate da je postajala 30 metraska skakonica na Popovici u vreme kada je to u Srbiji bio malo poznat sport ? Da li znate koliko je Manastira posejano po Fruskoj Gori, da li znate da su Sremski Karlovci ,kao deo fruskogorskog pojasa bili sediste Patrijarsije. Dodjite , obidjite upoznajte, pa onda olovku u ruke za skicu izvinjavajuceg komentara koji cete kasnije pazljivo prekucati na kompjuter i poslati kao odgovor na ovo.

jovan

pre 6 godina

Još jedno obećanje u nizu od 1000 dajte nešto konkretno počinjemo tad završavamo tad ovako samo bajke planovi sporazumi o razumevnju i ostale bajke.

Milan Krušedol

pre 6 godina

Ja bi voleo da ovo procita ministarka: pitanje: Gospodjo ministarka da li ste svesni kakav vam put Banstol-Sr.Karlovci? O kakvim onda vi onda planovima o tunelima i šeherezadama iz 1001 noci onda pricate? Svaki dan kad idem za Karlovce naknadno pogledam da li su mi tu sva 4 tocka na svom mestu... I to je put koji povezuje dva najveca grada u srbiji ns-bg...sramota..a o deponijama pored puta necu ni da pricam plus sto je u blizini cuveni manastir Krušedol..

Rope

pre 6 godina

A zasto sad madjarske firme? Nista ne razumem. Juzno rade bugari i grci sad severno madjari...Jel mi nemamo nasih gradjevinskih firmi?...
(DB, 12. februar 2018 08:43)

Zato sto druge drzave suvencionisu svoje firme, pa tako Bugari, Kinezi, Madjari i ostali mogu da daju bolju cenu u odnosu na nase izvodjace. Dok nasa drzava subvencionise opet te iste Bugare, Kineze i Madjare umesto Srpske radnike i fabrike sa potencijalom.

Leskovcanin

pre 6 godina

(Bojan, 12. februar 2018 09:21)
Nemamo znanja, nemamo kvalifikovane inzinjere i nemamo masine za takve tunele. 3 meseca obuke?! To je slicno kao kada ovi sa IT akademije kazu da skoluju programere za 12 meseci. Kada cete shvatiti da je Srbija banana drzava u kojoj se motaju kablovi i bere kukuruz i nista vise.

Dusan R.

pre 6 godina

Nema logike da se pravi autoput prema Somboru,mala frekvencija saobracaja.
(Lupas ko Maxim, 12. februar 2018 09:25)
Nema logike ova recenica-konstatacija.
U Nemackoj svako mesto izlazi na autoput.
Da bi ljudi ziveli u tim mestima, a radili u drugim potrebna je kvalitetna konekcija.

Sumarski inzenjer

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.
(Turisticki radnik, 12. februar 2018 08:59)

Druze, mali cas sumarstva, posto vidim da se "gadjas" stvarima o kojima ne znas mnogo. Prvo, nije bitan broj posecenih stabala nego zapremina posecenog drveta. Stablo moze biti precnika 6 cm, kao sto moze biti i precnika 66 cm, tako da u tom smislu broj nista ne znaci. Drugo, NP Fruska gora nema sta da misli ili ne misli, oni u osnovi treba da budu finansirani od strane drzave, ali posto ta podrska izostaje, moraju da seku da bi preziveli. Trece, da nema sece doslo bi do degradacije jer se secom pomaze prirodni proces podmladjivanja. Za smece se slazem u potpunosti.

Slav

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.
(Turisticki radnik, 12. februar 2018 08:59)
263
Da ... razlog ti je prepametan. Verovatno će secom sume da nestane i planina.. postace ravna. Šta ve onda tunel.. kao i ovi stručnjaci sto kažu ... pomeri prema celarevu.. biće jeftiniji i kraći.. kao da je poenta gde je jeftini a ne gde je dostupniji većem proju korisnika i gde više uvezuje puteve i pravce. A tek oni sto govore.. sts će pojedine deonice.. tu nije isplatnjivo nema ljudi.. pa upravo je bitno da ti ljudi ostanu tu.. uvezu se i žive normalno . Čak stručnjaci .. i sa strane ekologije, tunel je bitan.

Kinezima kapa dole

pre 6 godina

Samo Kinezi. Kakvi Evropejci ukljucujuci i Ruse i nase. Kinezi jedini po kvalitetu i odrzavanju termina. Svi ostali su van konkurencije. Na kraju uvek budu skuplji.

b

pre 6 godina

>Lupas ko Maxim
Nije poenta samo u frekvenciji saobraćaja. Eventualni autoput doprinosi razvoju tih mesta do kojih dođe, razvija se industrija, dolaze ljudi da rade i žive, samim tim se dođe do povećanja te čuvene frekvencije.
Tako se radi na razvoju cele države. A ne mora se biti ni previše pametan, dovoljno je prepisati od pametnijih.
Ako bi se gledala samo frekvencija Osijek nikada ne bi dobio priključenje na autoput. Na toj destinaciji "Slavonika" nema NIKADA NIKOGA, a opet je izgrađena. Isto važi za autoput Baja - Budimpešta.

Tera

pre 6 godina

(Bojan, 12. februar 2018 09:21)

3 meseca obike ... e kad sam to procitao jaso mi je. nema u svetu segamega diploma, pa da se nesto usavrsi za 3 meseca. Kad ce vam biti jasno da je Srbija nazadovalo toliko da ovakav jedan projekat nema sanse da najdes firmu koja ima know how i masineriju. Sve te firme nase koje su radile neke super proejkte su u stvari uzimale strane izvodjace i inzenjere... Prestanite da zivite u lazima, Srbija je danas jedino i IT sketora sposobna da ponudi ono st ose trazi na svetskom nivou, u gradjevini je 0.

predrag

pre 6 godina

gde u ravnoj vojvodini nadjoste mesto za tunel? pa ne moze li fruska gora da se obidje nekako pored i da bude gradnja jeftinija? hahahahah

Tihomir Dobrojevic

pre 6 godina

NP Fruska Gora je ionako mimo kriterijuma proglasena za NP tokom SFRJ, samo zato sto u AP Vojvodini nije postojao nijedan NP. Po svim kriterijumima trebalo je da bude proglasena najvise za Park prirode. No snage za racionalne promene izgleda nema.

Beli listic

pre 6 godina

Ogranicenje brzine na vecem delu puta 80. Tolke pare pucate da napravite motoput umesto autoput. Zasto to ide kroz naselje, umesto obilaznicom oko naselja? I da li se uopste isplati raditi ga? Pa nece kamioni ici od Madjarske tuda do Sida, kad direktno mogu da idu na Hrvatsku. Trosite silan novac da skratite putovanje ljudi izmedju 2 grada, za tu namenu to moze puno jeftinije. Za te pare bolje da ste reparirali autoput Beograd-Sid i napravite autoput Vrsac-Rumunija, pa onda fino kasnije radite 2 Kraka od Vrsca do Beograda i Vrsca do Novog Sada. To bi imalo ekonomsku isplativost da se skrenu na Srbiju kamioni koji idu preko Rumunije, i skrati im se putovanje za bar 200 kilometara do Zapadne Evrope.

XL

pre 6 godina

Prvo : Uvesti smrtnu kaznu za mentalni genocid nad ovim narodom
Drugo : Uvesti smrtnu kaznu za ekonomski genocid nad ovim narodom

E tek onda omogućiti saučesnicima i rodbini gore osuđenih da mogu da kopaju tunele i rade na izgradnji autoputeva

Neoplanta

pre 6 godina

E bas sam se pitala kako to da idu izbori, a da Mihajlovicka nije spomenula Fruskogorski koridor??? Obicno njime ispere usta pred izbore!!!

Anti-Jumko

pre 6 godina

Beli listic@ Sramotan komentar. Zaboravio si da su Italijanske firme molile, da se zbog njihovih fabrika otvorenih u Temišvarskom okrugu, pravi put Temišvar - Zrenjanin - Novi Sad - Ruma - autoput za Zagreb. Šta misliš koliko bi to donelo Srbiji, ali takvi kao ti "kočničari" ste izneli filozofiju Rumunska granica - Vršac - Pančevo i gde smo sada? Nigde!

Obilaznica oko zdrave pameti

pre 6 godina

Tunel kroz Frušku Goru je neophodan jer je prelaz preko Iriškog venca jako loš, strm uzan i opasan a pogotovo zimi. Put prolazi kroz sela kao što je Irig, gde stalno vrebaju opasnosti zbog visokog intenziteta teretnog saobraćaja i zaseda saobraćajne policije. Znači sve se slažem i podržavam ali podsečam da je Zorana Mihajlović sklona da obeća pa ne ispuni. Prošle jeseni je obećavala da će se novi Žeželjev most otvoriti za pešake već u novembru a za automobile u februaru. To se nije ništa ispunilo i zato se bojim da je tunel kroz Frušku goru samo propaganda pred izbore a ne realno obećanje.

Fruškogorski biser

pre 6 godina

Mogu da razumem interesovanje mađarskih građevinskih firmi da dobiju posao kopanja dva tunela ukupne dužine 7 kilometara, ali ne mogu da razumem ekonomsko-finansijsku opravdanost takve investicije. Put od Novog Sada do Rume već postoji, napravite zaobilaznicu oko Iriga, redovno ga održavajte, a investiciju za gradnju tunela preusmerite u industriju (npr. prehrambenu, laku industriju) koja će donositi profit, a neće naplaćivati drumarine, tunelarine i slične harače, poskupljujući time troškove prevoza, kako građana, tako i privrednih subjekata. A možda ovo što sam napisao izgleda nelogično ili previše komplikovano?

Bacvanin

pre 6 godina

@Slav
Strucnjace ne moze se praviti autoput gde nema dovoljne frekvencije saobracaja,kapiras treba to neko da plati.Ova fruskogorska deonica tu frekvenciju ima al ne i pravac za Sombor.

Tihomir Dobrojevic

pre 6 godina

NP Fruska Gora je ionako mimo kriterijuma proglasena za NP tokom SFRJ, samo zato sto u AP Vojvodini nije postojao nijedan NP. Po svim kriterijumima trebalo je da bude proglasena najvise za Park prirode. No snage za racionalne promene izgleda nema.

predrag

pre 6 godina

gde u ravnoj vojvodini nadjoste mesto za tunel? pa ne moze li fruska gora da se obidje nekako pored i da bude gradnja jeftinija? hahahahah

milam

pre 6 godina

uzalodno trosenje novca! odnosno pranje para. nije fruska gora mont everest! malo kopanja, nivelacije terena i eto lepog auto puta sa pogledom na lepotu prirode. izgubice se 15 min duze u voznji i nista vise!

Beli listic

pre 6 godina

Ogranicenje brzine na vecem delu puta 80. Tolke pare pucate da napravite motoput umesto autoput. Zasto to ide kroz naselje, umesto obilaznicom oko naselja? I da li se uopste isplati raditi ga? Pa nece kamioni ici od Madjarske tuda do Sida, kad direktno mogu da idu na Hrvatsku. Trosite silan novac da skratite putovanje ljudi izmedju 2 grada, za tu namenu to moze puno jeftinije. Za te pare bolje da ste reparirali autoput Beograd-Sid i napravite autoput Vrsac-Rumunija, pa onda fino kasnije radite 2 Kraka od Vrsca do Beograda i Vrsca do Novog Sada. To bi imalo ekonomsku isplativost da se skrenu na Srbiju kamioni koji idu preko Rumunije, i skrati im se putovanje za bar 200 kilometara do Zapadne Evrope.

Turisticki radnik

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.

007

pre 6 godina

Da li se neko zapitao zašto koridor baš tuda? ako se pomeri na pravac Sremska Mitrovica - Čelarevo, prvo: tunel bi bio kraći, samim tim i jeftiniji, drugo: zaobišao bi se Novi Sad i obilaznica bi išla po severnom obodu grada a ne bi se povlacila kroz gusto naseljena mesta što opet pojeftinjuje gradnju, traće: auto put bi se primakao Bačkoj Palanci koja je u slepom crevu a ima veoma razvijenu industriju i potreban joj je auto put za dalji razvoj. Pri tom, ako bi se primakao auto put bačkoj palanci ne b bilo potrebe za izgradnju još ješ jednog mosta preko Dunava kako je najavljeno tako da eto još jedne uštede. I na kraju izgradilo bi se više kilometara auto puta pa bi samim tim prihod od putarina bio veći.

Fruškogorski biser

pre 6 godina

Mogu da razumem interesovanje mađarskih građevinskih firmi da dobiju posao kopanja dva tunela ukupne dužine 7 kilometara, ali ne mogu da razumem ekonomsko-finansijsku opravdanost takve investicije. Put od Novog Sada do Rume već postoji, napravite zaobilaznicu oko Iriga, redovno ga održavajte, a investiciju za gradnju tunela preusmerite u industriju (npr. prehrambenu, laku industriju) koja će donositi profit, a neće naplaćivati drumarine, tunelarine i slične harače, poskupljujući time troškove prevoza, kako građana, tako i privrednih subjekata. A možda ovo što sam napisao izgleda nelogično ili previše komplikovano?

Sumarski inzenjer

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.
(Turisticki radnik, 12. februar 2018 08:59)

Druze, mali cas sumarstva, posto vidim da se "gadjas" stvarima o kojima ne znas mnogo. Prvo, nije bitan broj posecenih stabala nego zapremina posecenog drveta. Stablo moze biti precnika 6 cm, kao sto moze biti i precnika 66 cm, tako da u tom smislu broj nista ne znaci. Drugo, NP Fruska gora nema sta da misli ili ne misli, oni u osnovi treba da budu finansirani od strane drzave, ali posto ta podrska izostaje, moraju da seku da bi preziveli. Trece, da nema sece doslo bi do degradacije jer se secom pomaze prirodni proces podmladjivanja. Za smece se slazem u potpunosti.

Tera

pre 6 godina

(Bojan, 12. februar 2018 09:21)

3 meseca obike ... e kad sam to procitao jaso mi je. nema u svetu segamega diploma, pa da se nesto usavrsi za 3 meseca. Kad ce vam biti jasno da je Srbija nazadovalo toliko da ovakav jedan projekat nema sanse da najdes firmu koja ima know how i masineriju. Sve te firme nase koje su radile neke super proejkte su u stvari uzimale strane izvodjace i inzenjere... Prestanite da zivite u lazima, Srbija je danas jedino i IT sketora sposobna da ponudi ono st ose trazi na svetskom nivou, u gradjevini je 0.

Slav

pre 6 godina

Čemu tunel ispod Fruºke gore ako se tamo već nekontrolisano seče šuma? Prošle godine 8000 stabala a ove isplanirali 16000. Sa druge strane pošumljavanje ni blizu u toj srazmeri. Firma NP Fruška gora ne misli da je njen posao zaºtita već samo seča i prihod od iste. O smeću da ne govorim. Previše ga je na svakom ali bukvalno svakom koraku.
(Turisticki radnik, 12. februar 2018 08:59)
263
Da ... razlog ti je prepametan. Verovatno će secom sume da nestane i planina.. postace ravna. Šta ve onda tunel.. kao i ovi stručnjaci sto kažu ... pomeri prema celarevu.. biće jeftiniji i kraći.. kao da je poenta gde je jeftini a ne gde je dostupniji većem proju korisnika i gde više uvezuje puteve i pravce. A tek oni sto govore.. sts će pojedine deonice.. tu nije isplatnjivo nema ljudi.. pa upravo je bitno da ti ljudi ostanu tu.. uvezu se i žive normalno . Čak stručnjaci .. i sa strane ekologije, tunel je bitan.

Kinezima kapa dole

pre 6 godina

Samo Kinezi. Kakvi Evropejci ukljucujuci i Ruse i nase. Kinezi jedini po kvalitetu i odrzavanju termina. Svi ostali su van konkurencije. Na kraju uvek budu skuplji.

shommy

pre 6 godina

Fascinantno,3,5km,stvarno za respekt,nego onih šezdesetak tunela ka Krfu su verovatno svetsko čudo.Uđeš u Albaniju,kad tunel od 6;2 km.Ode svet a mi sve u rikverc.

Bojan

pre 6 godina

Zašto ne domaće firme? Ne bi nam bio prvi tunel. Imamo ljudi koji znaju i da isprojektuju, i da izvedu. Ako nedostaje znanja, 3 meseca poslati najbolje u inostranstvo na usavršavanje.
Dosta bacanja para strancima.
Dosta ubeđivanja naroda da smo glupi, lenji i da sve mora da radi stranac (tj. strateški partner).
Dosta ubeđivanja da ovde ništa ne valja, a da je preko granice sve sjajno.
Dosta nesposobne vlasti koja samo ume da uništava sve što dohvati.
Zasučimo rukave i napravimo nešto lepo od ove naše divne zemlje. Za to ne treba da zovemo nikoga sa strane... oni će sami doći kada Srbija bude lepo mesto za život.

Iks

pre 6 godina

O tom tunelu se priča već 40 godina i ništa. Prema tome, ne morate da brinete ni o finansiranju, ni zašto strane firme, ni o sečenju šuma... Jednostavno, od tunela nema ništa i kraj.

petrovaradin

pre 6 godina

vise od 40g Petrovaradin treba obilaznicu a oni jos hoce da dovedu auto put direkt u selo! deca jedva prelaze put do skole kamioni tutnje a obecanja ne kostaju nase politicare nista!

Aleksandar

pre 6 godina

Srbija je nazalost jedan veliki tunel i ne vidi se svetlo na kraju istog.Osvetllite Srbiju zaposlite mlade ljude ali sa normalnim platama po unutrasnjosti zemlje da ne odlaze u prestonicu i dalje u svet.Prestanite vise da pravite makete da konstantno budete u izbornoj kampanji i uradite nesto konkretno i kvalitetno.

lalo

pre 6 godina

ATT (Tihomir Dobrojevic, 12. februar 2018 09:16)
Vas komentar u kojem nipodastavate status Nacionalog Parka Fruska Gora je skandalozan, najblaze receno. Da li ste ikada posetili Frusku Goru ? Da li znate da osim svojevrsne flore i faune na Fruskoj Gori postoje brojna jezera, izletista, istina malo zapustena, retke vrste divljaci kao sto je na primer fruskogorski ris, nebrojeno vrsta ptica ovde je pronaslo staniste. Da li znate da je postajala 30 metraska skakonica na Popovici u vreme kada je to u Srbiji bio malo poznat sport ? Da li znate koliko je Manastira posejano po Fruskoj Gori, da li znate da su Sremski Karlovci ,kao deo fruskogorskog pojasa bili sediste Patrijarsije. Dodjite , obidjite upoznajte, pa onda olovku u ruke za skicu izvinjavajuceg komentara koji cete kasnije pazljivo prekucati na kompjuter i poslati kao odgovor na ovo.

Leskovcanin

pre 6 godina

(Bojan, 12. februar 2018 09:21)
Nemamo znanja, nemamo kvalifikovane inzinjere i nemamo masine za takve tunele. 3 meseca obuke?! To je slicno kao kada ovi sa IT akademije kazu da skoluju programere za 12 meseci. Kada cete shvatiti da je Srbija banana drzava u kojoj se motaju kablovi i bere kukuruz i nista vise.

jovan

pre 6 godina

Još jedno obećanje u nizu od 1000 dajte nešto konkretno počinjemo tad završavamo tad ovako samo bajke planovi sporazumi o razumevnju i ostale bajke.

Dusan R.

pre 6 godina

Nema logike da se pravi autoput prema Somboru,mala frekvencija saobracaja.
(Lupas ko Maxim, 12. februar 2018 09:25)
Nema logike ova recenica-konstatacija.
U Nemackoj svako mesto izlazi na autoput.
Da bi ljudi ziveli u tim mestima, a radili u drugim potrebna je kvalitetna konekcija.

Dabisha

pre 6 godina

Samo da podsetimo čitaoce : " TANJUG " , 06.04.2016.g., agencijska vest , "... u 2017.god. počinje izgradnja autoputa Novi Sad - Ruma - Šabac..." ( Zorana Mihajlović, g-đa Ministarka...) .
Toliko o izjavama dotične g-đe ministarke . Nazdravlje !
Predlog: Pod hitno otvoriti rubriku : " Podsećanje na izjave i obećanja data od strane zvaničnika vlade Srbije. Bilo bi tu komedije i tragikomedije. Rubrika bi garantovano bila pod "najčitanije".

Milan Krušedol

pre 6 godina

Ja bi voleo da ovo procita ministarka: pitanje: Gospodjo ministarka da li ste svesni kakav vam put Banstol-Sr.Karlovci? O kakvim onda vi onda planovima o tunelima i šeherezadama iz 1001 noci onda pricate? Svaki dan kad idem za Karlovce naknadno pogledam da li su mi tu sva 4 tocka na svom mestu... I to je put koji povezuje dva najveca grada u srbiji ns-bg...sramota..a o deponijama pored puta necu ni da pricam plus sto je u blizini cuveni manastir Krušedol..

Anti-Jumko

pre 6 godina

Beli listic@ Sramotan komentar. Zaboravio si da su Italijanske firme molile, da se zbog njihovih fabrika otvorenih u Temišvarskom okrugu, pravi put Temišvar - Zrenjanin - Novi Sad - Ruma - autoput za Zagreb. Šta misliš koliko bi to donelo Srbiji, ali takvi kao ti "kočničari" ste izneli filozofiju Rumunska granica - Vršac - Pančevo i gde smo sada? Nigde!

XL

pre 6 godina

Prvo : Uvesti smrtnu kaznu za mentalni genocid nad ovim narodom
Drugo : Uvesti smrtnu kaznu za ekonomski genocid nad ovim narodom

E tek onda omogućiti saučesnicima i rodbini gore osuđenih da mogu da kopaju tunele i rade na izgradnji autoputeva

Rope

pre 6 godina

A zasto sad madjarske firme? Nista ne razumem. Juzno rade bugari i grci sad severno madjari...Jel mi nemamo nasih gradjevinskih firmi?...
(DB, 12. februar 2018 08:43)

Zato sto druge drzave suvencionisu svoje firme, pa tako Bugari, Kinezi, Madjari i ostali mogu da daju bolju cenu u odnosu na nase izvodjace. Dok nasa drzava subvencionise opet te iste Bugare, Kineze i Madjare umesto Srpske radnike i fabrike sa potencijalom.

b

pre 6 godina

>Lupas ko Maxim
Nije poenta samo u frekvenciji saobraćaja. Eventualni autoput doprinosi razvoju tih mesta do kojih dođe, razvija se industrija, dolaze ljudi da rade i žive, samim tim se dođe do povećanja te čuvene frekvencije.
Tako se radi na razvoju cele države. A ne mora se biti ni previše pametan, dovoljno je prepisati od pametnijih.
Ako bi se gledala samo frekvencija Osijek nikada ne bi dobio priključenje na autoput. Na toj destinaciji "Slavonika" nema NIKADA NIKOGA, a opet je izgrađena. Isto važi za autoput Baja - Budimpešta.

Bacvanin

pre 6 godina

@Slav
Strucnjace ne moze se praviti autoput gde nema dovoljne frekvencije saobracaja,kapiras treba to neko da plati.Ova fruskogorska deonica tu frekvenciju ima al ne i pravac za Sombor.

Obilaznica oko zdrave pameti

pre 6 godina

Tunel kroz Frušku Goru je neophodan jer je prelaz preko Iriškog venca jako loš, strm uzan i opasan a pogotovo zimi. Put prolazi kroz sela kao što je Irig, gde stalno vrebaju opasnosti zbog visokog intenziteta teretnog saobraćaja i zaseda saobraćajne policije. Znači sve se slažem i podržavam ali podsečam da je Zorana Mihajlović sklona da obeća pa ne ispuni. Prošle jeseni je obećavala da će se novi Žeželjev most otvoriti za pešake već u novembru a za automobile u februaru. To se nije ništa ispunilo i zato se bojim da je tunel kroz Frušku goru samo propaganda pred izbore a ne realno obećanje.

Neoplanta

pre 6 godina

E bas sam se pitala kako to da idu izbori, a da Mihajlovicka nije spomenula Fruskogorski koridor??? Obicno njime ispere usta pred izbore!!!