Subota, 20.01.2018.

01:25

Aleksis dobio poziv u 23h; Murinjo: Nema svrhe kriti

Menadžer Mančester junajteda Žoze Murinjo potvrdio je da je Aleksis Sančes na pragu Old Traforda.

Izvor: AK

Aleksis dobio poziv u 23h; Murinjo: Nema svrhe kriti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 6 godina

 (neutralni felsh, 20. januar 2018 12:00) 

Fulas poentu. Boljim ih cini ekipa, odnosno Simeone. U Arsenalu igraci stagniraju, utope se u prosjecnosti, dok u Atletiku daju maksimum, a svaku utakmicu igraju kao da je finale LS. Sumnjam da bi Niguez, Koke, Karasko ili Grizman bili to sto jesu, da nije Simeonea, odnosno da igraju pod Vengerom. Vjerovatno bi izgledali kao Volkot, Vilsir, Ziru ili Ramzi.
(danguba, 20. januar 2018 17:26)


u pravu si. nisam uzeo u obzir faktor sinergije.

danguba

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.
(danguba, 20. januar 2018 11:01)


atletiko skoro na svakoj poziciji ima boljeg igraca. sedi, pogledaj pa uporedi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 20. januar 2018 12:00)

Fulas poentu. Boljim ih cini ekipa, odnosno Simeone. U Arsenalu igraci stagniraju, utope se u prosjecnosti, dok u Atletiku daju maksimum, a svaku utakmicu igraju kao da je finale LS. Sumnjam da bi Niguez, Koke, Karasko ili Grizman bili to sto jesu, da nije Simeonea, odnosno da igraju pod Vengerom. Vjerovatno bi izgledali kao Volkot, Vilsir, Ziru ili Ramzi.

Barsa Barsa

pre 6 godina

Ma Junajted ima najbolju ekipu, po imenima, u Premijer Lizi. Njima ne trebaju novi igraci. Nego im treba novi trener da ukomponuje ove strahovite igrace koje imaju. I da igraju lep fudbal.

hipokrat

pre 6 godina

Pomamiste se na plate igraca, a tu su naravno i nikad prezaljeni hirurzi.
Poenta br. 1. Kad budete izvodili operacije pred 50k gledalaca, zaradjivacete kao fudbaleri.
Poenta br. 2. Jedan je Sancez, ili Mesi. A koliko zaradjuju u 3. ili 4. ligi? Koliko u Moldaviji ili Nigeriji? A i to su fudbaleri (kao sto je hirurg i u kc nis i na dzons hopkinsu).
Poenta br 3. Karijera hirurga traje 30ak godina a fudbalera u proseku 5-6. I kad se zavrsi vecina fudbalera ne ume da radi nista drugo.
Poenta br. 4. 80% sportista bankrotira 3-5 godina po zavrsetku karijere, pa se hirurzi na kraju ipak poslednji smeju.

Westbrook

pre 6 godina

Za ove "moraliste" sto pricaju kako on za trcanje za loptom uzima ogromne pare, sto ih vi ne uzimate? Sto se vi ne odreknete mladosti i detinjstva?
(Pera, 20. januar 2018 08:29)
E ovako, da ti odgovorim moralisto. Upravo zavrsavam medicinu i odreko sam se vec sada i mladosti a i vise od toga u narednim godinama i necu moci ni 1000 deo toga da zaradim, dok on trci za loptom a ni osnovnu skolu nema a pritom ima milione.Pre nego sto krenes da delis moralne lekcije pogledaj ko je korisniji za drustvo, da li hirurg koji spasava zivote ili covek koji trci za loptom po livadi. Zakljucak: Lekari imaju status koji taj zalizanko nece nikad.

mr.wolf

pre 6 godina

Masina Alexis! To Unitedu fali, igrac pored Pogbe koji moze prelomiti mec u svakom trenutku. Jos sad na leto da pojacaju odbranu pa da se vrate gde su stali sa Fergusonom. Tada Evra - Vidic - Ferdinand - Neville a danas...i posle se cudite da Man Utd nije prvi pa ovi igraci kod Fergusona bi sedeli na klupi bar 5 ili 6 njih iz prve ekipe, oni su u procesu menjanja ekipe i jos treba bar 2 ili 3 world star igraca u odbrani i veznom redu da pocnu liciti na stari mocni United.
(Petar, 20. januar 2018 12:41)

Smoling, Jones su igrali i kod Fergusona, i nisu grejali klupu, sta vise dosta ih je koristio, kao i Evansa uz pomenute Vidica i Ferdinanda. Cak je nekada znao da stavi na poziciji CB i O'Seja....
Nije problem Uniteda odbrana, problem je konstantnost, motivacija i takticka ogranicenja. Tim je izrazito ofanzivnog karaktera, ali Murinjo to ne koristi jer voli igru na rezultat... samim tim su u ofanzivi manje vise ograniceni i deluju uspavano. Ova ekipa moxe da igra kao Liverpul... na gol vise. Da su tako igrali celu sezonu, manji zaostatak bi bio....

Hm

pre 6 godina

Mene zanima zasto brinete koliko ce ko biti placen? Jel ih Vi placate? Koliko smarate nemam reci. Klubovi o kojima pricate su privatni i gazda sa svojim parama moze da radi sta oce i da placa igraca koliko misli da vredi.

?

pre 6 godina

ovaj murinjo cas kaze nemam nikakve informacije,cas kaze dolazi nema sta da se krije.... Sprdaju se sa sirotinjom(sa nama koji ovo gledamo)

ime

pre 6 godina

Inace, tim u kojem je drvoseca Pogba najveca zvezda, ovo je pravo osvezenje. Makar to osvezenje imalo 30 godna.

Otkako je otisao Dule Vujesevic engleskog fudbala, Ferguson, Junajted iz godine u godinu sve slabiji. I to na nivou PL. O LŠ ne treba ni komentarisati.

Nemaju uticaj na federaciju, sudije, igrace... Preplacuju neke zvezde od papira, menadzeri ih deru, Barnli ih dere...

neutralni felsh

pre 6 godina

Greska. Bolje bi se uklopio u City 
(majvuk, 20. januar 2018 08:23) 

Netacno.
(nista o nicemu, 20. januar 2018 09:11)


"netacno"? i sta si time rekao?
dokazi nekad suprotno, ne stancuj samo jednoslozne komentare, ko neka ugursuz-baba.

Petar

pre 6 godina

Masina Alexis! To Unitedu fali, igrac pored Pogbe koji moze prelomiti mec u svakom trenutku. Jos sad na leto da pojacaju odbranu pa da se vrate gde su stali sa Fergusonom. Tada Evra - Vidic - Ferdinand - Neville a danas...i posle se cudite da Man Utd nije prvi pa ovi igraci kod Fergusona bi sedeli na klupi bar 5 ili 6 njih iz prve ekipe, oni su u procesu menjanja ekipe i jos treba bar 2 ili 3 world star igraca u odbrani i veznom redu da pocnu liciti na stari mocni United.

troll level 100

pre 6 godina

jel vama normalno da neko ko ne doprinosi skoro nicemu na ovom svetu, nego trci za loptom dobija oko 2 mil eu mesecno??? 
super sto je sjajan igrac,sto je trenirao ceo zivot za to ali 2 mil???
(maree, 20. januar 2018 03:22)
Doprinosi više nego ti i tvoji komentari.

neutralni felsh

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.
(danguba, 20. januar 2018 11:01)


atletiko skoro na svakoj poziciji ima boljeg igraca. sedi, pogledaj pa uporedi.

nista o nicemu

pre 6 godina

netacno"? i sta si time rekao?
dokazi nekad suprotno, ne stancuj samo jednoslozne komentare, ko neka ugursuz-baba.
(neutralni felsh, 20. januar 2018 12:02)

Ako ti smetaju ti ih preskoci. Tebi nista ne dokazujem, posto si vise puta kada ti je nesto dokazano nastavio sa svojom pricom.

đura krojač

pre 6 godina

Kako stvari stoje, desetak najvećih klubova u Evropi, glavne probleme imaju u odbrani. Da li to znači da na tržištu nedostaje barem tridesetak 'van Dajkova' i da je zapravo Liverpul napravio najveći posao, iako je otišao Kutinjo? Ne bih rekao da 'Sančezi' rastu na svakom ćošku i da im je cena nerealna. Napadači su atraktivni za publiku širom sveta, istovrameno medijski i tržišno najisplativiji. Ne zaboravite milione kineskih, japanskih, nigerijskih, meksičkih klinaca i njihovu želju da posle meča u podne po evropskom vremenu nose dresove svojih dalekih idola. To su po pravilu dresovi napadača. Pitajte današnje velike igrače ko su im bili uzori u pretprošloj deceniji, dok su bili deca. Liberani kapital i biznis to dobro znaju da unovče.Ako je pritom neka odbrana i šuplja, bože moj, tržiše će oprostiti neki ispušteni trofej...

ime

pre 6 godina

(Vlada, 20. januar 2018 02:07)

Da, vrlo inteligentno. Potpisao graca od skoro 30 godina na 5 godina i dao mu platu od pola miliona evra nedeljno. Plus ko zna koji sve bonusi.

Bravo za Murinja. To cak ni "veliki mag" Gvardiola nije hteo da uradi.

Mad4Red

pre 6 godina

Koliko mrzite UTD ovo je bolest, Alexis je top igrač svidjalo se vama to ili ne, iskreno top pojačanje za Junajted, realno krilo dobija Junajted vredno titule dogodine jer stici City sad mislim da nije realno, Utd treba da radi da se otarasi suvisnih igraca koji nisu vredni tog dresa, Smoling, Blind, Dzons, Felaini, iskreno dovesti jednog perfektnog stopera, De Hea jeste svemocan ali bez dobrog para stopera dzabe mu sve...

Garfild

pre 6 godina

Koliko kritike na visinu transfera i primanja sportista za koje zna i gleda ceo svet. A ne smeta vam sportska penzija u Srbiji sa 17 godina.
(iza ugla, 20. januar 2018 06:20)

Da li si realan??? Pa ta penzija sluzi da mogu platiti studije i stanarinu i za zivot. A ti isti su zasluzili tu bednu penziju svojim trudom, odricanjem i reprezentovanjem nase drzave! Ti poredis primanja od 2 000 000 e mjesecno sa 250 eura mjesecno. U ostalom i nase osvajace medalja zna celi svet, i ponosim se njima. I volio bih kada bi i oni dobijali bar u pola ovakva primanja kao Sancez! Pozz

Mita

pre 6 godina

Izgleda je Murinjo nesto ljut sto odlazi Henrik u Arsenal da kao ne pojacava rivale.Bolje je da mu igrac sedi na klupi nego da ode u neki drugi klub iz PL.Tako nije hteo da proda Dembu Ba jos onomad.Ali dobio je Sanceza,sta mu fali...

danguba

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.

Nista o Nicemu

pre 6 godina

Ovo je kao razmisljanje malog Perice. Ne nije Bekam, niti bilo koji drugi igrac isplatio transfer od prodaje dresova, pogotovo ne posle 24 sata. Za tako nesto bi morali prodati milione dresova za jedan dan, sto je naravno nemoguce. Ne znam da li ste. svesni da klubovima ide izuzetno mali procenat od prodaje dresova. Zato ih recimo "Adidas" sponzorise, pa proizvodjac dobije 80-90% od prodaje dresova, a deo dobija i igrac u zavisnosti od ugovora. Nije jos zabelezeno da je klub od prodaje dresova povratio ulozena sredstva za transfer.



Evo maga marketinga, gde si ti to video zvanicne ugovore izmedju klubova i sportskih brendova?

ernesto che

pre 6 godina

Bas nema srece, nista nije osvojio u arsenalu a zasluzio kao igrac i osoba da bar sad pred kraj karijere osvoji nesto, trebao je odabrati neki drugi klub i pokusati da uzme neki treofej.

BlueFortress

pre 6 godina

Ovo su ogromna primanja i opterecenje za budzet za nekog ko ima 29 god i potpisuje do 33-e, bice dobro pojacanje ali jako kratkorocno i "gusice" Marsijala i Rasforda u rotiranju. Verovatno za 2 god ce otici u Kini po jos neki cek jer Aleksis i jeste klasicni primer placenika. Sa druge strane - Mihtarijan i Ozil u istom timu i nije bas dobra situacija jer imaju rupe u intenzitetu i cesto su jako lenji na terenu usled svog talenta...

lik

pre 6 godina

za ove sto pricaju da junajted ide na ls...nece vala sa smolingom dzonsom i shaw-om u odbrani nikako...ne mogu da daju koliko ova 3 mogu da uprskaju pozadi :-)

dex

pre 6 godina

@pera

Ovo je kao razmisljanje malog Perice. Ne nije Bekam, niti bilo koji drugi igrac isplatio transfer od prodaje dresova, pogotovo ne posle 24 sata. Za tako nesto bi morali prodati milione dresova za jedan dan, sto je naravno nemoguce. Ne znam da li ste. svesni da klubovima ide izuzetno mali procenat od prodaje dresova. Zato ih recimo "Adidas" sponzorise, pa proizvodjac dobije 80-90% od prodaje dresova, a deo dobija i igrac u zavisnosti od ugovora. Nije jos zabelezeno da je klub od prodaje dresova povratio ulozena sredstva za transfer.

veljko

pre 6 godina

@mladen

on i jeste pojacanje ofanzive. igrace iza napadaca, a pogba i matic ce mu davati loptu. ne vidim koji to tim ima znacajno bolji vezni red od njih. upravo su se tu pojacali. on ce igrati umesto mihtarijana, koji je bio ofanzivni vezni. sancez je bolji, pa ga ljudi cesto smatraju napadacem, iako uvek ima neko, cesto dvojica, koji su ofanzivnije postavljeni. cak je i u zvanicnoj fantazi igri premijer lige sancez vezni, nije napadac. slabo sta junajtedu nedostaje, igracki su vise nego dobri. samo nisu kliknuli idealno. bar ne jos uvek. sad, da li je kriv murinjo, ili treba vreme, videcemo ubuduce.

Pera

pre 6 godina

Za ove "moraliste" sto pricaju kako on za trcanje za loptom uzima ogromne pare, sto ih vi ne uzimate? Sto se vi ne odreknete mladosti i detinjstva? Lik dobija te pare zato sto ce da donese neki rezultat i zato sto ce da zaradi klubu od marketinga 3x vise para. Zasto onda ne platiti? Bekam je svoj transfer (koji je tad bio ogroman) u Real isplatio od dresova za 24 sata. Sta je Real izgubio? Samo je dobio

nista o nicemu

pre 6 godina

Čovek nije dao gol s 20 metara, u Sitiju ne bi imao ni mesta. Gde pored Žezusa, Sanea, Sterlinga, Silve, Aguera ?
(Felipe, 20. januar 2018 01:53)

Sancez je bez obe noge klasa za sve njih tamo osim za poslednjeg, kvalitet u rangu Aguera mozda i bolji s tim sto je i dalje gladan za trofejima, drugaciji mu je karakter.

axaxt

pre 6 godina

Arsenal je ovde čak i dosta dobro prošao. 20 miliona plus Mhitarijan. Ali ove cifre za Sančeza su ludilo. Ovoliko u Arsenalu ne bi dobio nikada, nema šanse!
Murinjo ipak najviše profitirao, ostaje da se vidi šta će biti sa Ozilom. On se još više pominjao kao opcija za Junajted, ali od toga sada verovatno nema ništa. Najverovatnije će na kraju da ostane.

NIK

pre 6 godina

Sanchez neće strašno veliku prevagu da napravi, Junanted i bez Sanceza ima napad za top 4 u PL i LS, ali ne više od toga. U LS ne mogu da uzmu titulu tu su Real, Barsa, PSG, Bayern, Juve, City... A u PL je sve rešeno. S druge strane skoro sigurno neće biti lider kao što je bio u Arsenalu jer i igra Junajteda nije takva a i ima još dobrih igrača ore svega ofanzivaca , ima Junanted sada jak tim ali i dalje su daleko od trofeja... Što se Arsenala tiče ako dodje samo Mhktarian teško njima, ali ako dodje Obameyang to će ispasti dobro po Arsenal...

woah

pre 6 godina

U jednom pravcu ide igrač koji gori od želje da opravda ogromnu platu, što možda i neće biti problem pored vrhunskih saigrača, koji mu ne ugrožavaju poziciju na kojoj igra. Pored toga, ide iz kluba u kojem je bio najbolji igrač. U drugom pravcu ide igrač koji se nije snašao, a jako je želeo da sw dokaže. Igrač za kojeg je jasno da sa dolaskom ovog prvog gubi svaku šansu da dobije minutažu, ali i pored toga on plačući pakuje kofere. Znači, jedan problem više za Arsenal je to što mora da čeka da se igrač oporavi od stresa, jer za razliku od ovog prvog ni u snu nije očekivao svoj januarski transfer. Zato sam mnogo više voleo da dođe klinac iz Bordoa, koji neće doći, ali mi nadu daje Aubemajong, koji u Arsenal dolazi u Sančezovom stilu. Dok Venger uporno ponavlja da nema problem sa Sančezom, da je sve ok i čak ga pušta da dan pred odlazak trenira sa prvim timom, Murinjo kaže da "miran čeka vesti sa televizije i uživa", dok mu igrač koji odlazi plače. E sad, ne mogu ni da zamislim šta bi rekao kada bi mu, na primer, Lukaku išao u Čelzi. Da ste igrač, da li biste mu verovali? I da, šta će Sančez ako stvarno dolazi Ronaldo?

iza ugla

pre 6 godina

Koliko kritike na visinu transfera i primanja sportista za koje zna i gleda ceo svet. A ne smeta vam sportska penzija u Srbiji sa 17 godina.

Jaran

pre 6 godina

maree
Isti ti sportisti (uglavnom fudbaleri) daju silne milione godisnje u dobrotvorne svrhe. Koliko su samo bolnica i drugih bitnih institucija finansirali, mnogo ih je izgradjeno njihovim novcem. Proveri sta je sve Drogba uradio za O. Slonovace ili Salah za Egipat.

maree

pre 6 godina

jel vama normalno da neko ko ne doprinosi skoro nicemu na ovom svetu, nego trci za loptom dobija oko 2 mil eu mesecno???
super sto je sjajan igrac,sto je trenirao ceo zivot za to ali 2 mil???

maree

pre 6 godina

jel vama normalno da neko ko ne doprinosi skoro nicemu na ovom svetu, nego trci za loptom dobija oko 2 mil eu mesecno???
super sto je sjajan igrac,sto je trenirao ceo zivot za to ali 2 mil???

iza ugla

pre 6 godina

Koliko kritike na visinu transfera i primanja sportista za koje zna i gleda ceo svet. A ne smeta vam sportska penzija u Srbiji sa 17 godina.

nista o nicemu

pre 6 godina

Čovek nije dao gol s 20 metara, u Sitiju ne bi imao ni mesta. Gde pored Žezusa, Sanea, Sterlinga, Silve, Aguera ?
(Felipe, 20. januar 2018 01:53)

Sancez je bez obe noge klasa za sve njih tamo osim za poslednjeg, kvalitet u rangu Aguera mozda i bolji s tim sto je i dalje gladan za trofejima, drugaciji mu je karakter.

Pera

pre 6 godina

Za ove "moraliste" sto pricaju kako on za trcanje za loptom uzima ogromne pare, sto ih vi ne uzimate? Sto se vi ne odreknete mladosti i detinjstva? Lik dobija te pare zato sto ce da donese neki rezultat i zato sto ce da zaradi klubu od marketinga 3x vise para. Zasto onda ne platiti? Bekam je svoj transfer (koji je tad bio ogroman) u Real isplatio od dresova za 24 sata. Sta je Real izgubio? Samo je dobio

Jaran

pre 6 godina

maree
Isti ti sportisti (uglavnom fudbaleri) daju silne milione godisnje u dobrotvorne svrhe. Koliko su samo bolnica i drugih bitnih institucija finansirali, mnogo ih je izgradjeno njihovim novcem. Proveri sta je sve Drogba uradio za O. Slonovace ili Salah za Egipat.

axaxt

pre 6 godina

Arsenal je ovde čak i dosta dobro prošao. 20 miliona plus Mhitarijan. Ali ove cifre za Sančeza su ludilo. Ovoliko u Arsenalu ne bi dobio nikada, nema šanse!
Murinjo ipak najviše profitirao, ostaje da se vidi šta će biti sa Ozilom. On se još više pominjao kao opcija za Junajted, ali od toga sada verovatno nema ništa. Najverovatnije će na kraju da ostane.

NIK

pre 6 godina

Sanchez neće strašno veliku prevagu da napravi, Junanted i bez Sanceza ima napad za top 4 u PL i LS, ali ne više od toga. U LS ne mogu da uzmu titulu tu su Real, Barsa, PSG, Bayern, Juve, City... A u PL je sve rešeno. S druge strane skoro sigurno neće biti lider kao što je bio u Arsenalu jer i igra Junajteda nije takva a i ima još dobrih igrača ore svega ofanzivaca , ima Junanted sada jak tim ali i dalje su daleko od trofeja... Što se Arsenala tiče ako dodje samo Mhktarian teško njima, ali ako dodje Obameyang to će ispasti dobro po Arsenal...

lik

pre 6 godina

za ove sto pricaju da junajted ide na ls...nece vala sa smolingom dzonsom i shaw-om u odbrani nikako...ne mogu da daju koliko ova 3 mogu da uprskaju pozadi :-)

veljko

pre 6 godina

@mladen

on i jeste pojacanje ofanzive. igrace iza napadaca, a pogba i matic ce mu davati loptu. ne vidim koji to tim ima znacajno bolji vezni red od njih. upravo su se tu pojacali. on ce igrati umesto mihtarijana, koji je bio ofanzivni vezni. sancez je bolji, pa ga ljudi cesto smatraju napadacem, iako uvek ima neko, cesto dvojica, koji su ofanzivnije postavljeni. cak je i u zvanicnoj fantazi igri premijer lige sancez vezni, nije napadac. slabo sta junajtedu nedostaje, igracki su vise nego dobri. samo nisu kliknuli idealno. bar ne jos uvek. sad, da li je kriv murinjo, ili treba vreme, videcemo ubuduce.

BlueFortress

pre 6 godina

Ovo su ogromna primanja i opterecenje za budzet za nekog ko ima 29 god i potpisuje do 33-e, bice dobro pojacanje ali jako kratkorocno i "gusice" Marsijala i Rasforda u rotiranju. Verovatno za 2 god ce otici u Kini po jos neki cek jer Aleksis i jeste klasicni primer placenika. Sa druge strane - Mihtarijan i Ozil u istom timu i nije bas dobra situacija jer imaju rupe u intenzitetu i cesto su jako lenji na terenu usled svog talenta...

dex

pre 6 godina

@pera

Ovo je kao razmisljanje malog Perice. Ne nije Bekam, niti bilo koji drugi igrac isplatio transfer od prodaje dresova, pogotovo ne posle 24 sata. Za tako nesto bi morali prodati milione dresova za jedan dan, sto je naravno nemoguce. Ne znam da li ste. svesni da klubovima ide izuzetno mali procenat od prodaje dresova. Zato ih recimo "Adidas" sponzorise, pa proizvodjac dobije 80-90% od prodaje dresova, a deo dobija i igrac u zavisnosti od ugovora. Nije jos zabelezeno da je klub od prodaje dresova povratio ulozena sredstva za transfer.

woah

pre 6 godina

U jednom pravcu ide igrač koji gori od želje da opravda ogromnu platu, što možda i neće biti problem pored vrhunskih saigrača, koji mu ne ugrožavaju poziciju na kojoj igra. Pored toga, ide iz kluba u kojem je bio najbolji igrač. U drugom pravcu ide igrač koji se nije snašao, a jako je želeo da sw dokaže. Igrač za kojeg je jasno da sa dolaskom ovog prvog gubi svaku šansu da dobije minutažu, ali i pored toga on plačući pakuje kofere. Znači, jedan problem više za Arsenal je to što mora da čeka da se igrač oporavi od stresa, jer za razliku od ovog prvog ni u snu nije očekivao svoj januarski transfer. Zato sam mnogo više voleo da dođe klinac iz Bordoa, koji neće doći, ali mi nadu daje Aubemajong, koji u Arsenal dolazi u Sančezovom stilu. Dok Venger uporno ponavlja da nema problem sa Sančezom, da je sve ok i čak ga pušta da dan pred odlazak trenira sa prvim timom, Murinjo kaže da "miran čeka vesti sa televizije i uživa", dok mu igrač koji odlazi plače. E sad, ne mogu ni da zamislim šta bi rekao kada bi mu, na primer, Lukaku išao u Čelzi. Da ste igrač, da li biste mu verovali? I da, šta će Sančez ako stvarno dolazi Ronaldo?

Nista o Nicemu

pre 6 godina

Ovo je kao razmisljanje malog Perice. Ne nije Bekam, niti bilo koji drugi igrac isplatio transfer od prodaje dresova, pogotovo ne posle 24 sata. Za tako nesto bi morali prodati milione dresova za jedan dan, sto je naravno nemoguce. Ne znam da li ste. svesni da klubovima ide izuzetno mali procenat od prodaje dresova. Zato ih recimo "Adidas" sponzorise, pa proizvodjac dobije 80-90% od prodaje dresova, a deo dobija i igrac u zavisnosti od ugovora. Nije jos zabelezeno da je klub od prodaje dresova povratio ulozena sredstva za transfer.



Evo maga marketinga, gde si ti to video zvanicne ugovore izmedju klubova i sportskih brendova?

danguba

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.

Mad4Red

pre 6 godina

Koliko mrzite UTD ovo je bolest, Alexis je top igrač svidjalo se vama to ili ne, iskreno top pojačanje za Junajted, realno krilo dobija Junajted vredno titule dogodine jer stici City sad mislim da nije realno, Utd treba da radi da se otarasi suvisnih igraca koji nisu vredni tog dresa, Smoling, Blind, Dzons, Felaini, iskreno dovesti jednog perfektnog stopera, De Hea jeste svemocan ali bez dobrog para stopera dzabe mu sve...

Garfild

pre 6 godina

Koliko kritike na visinu transfera i primanja sportista za koje zna i gleda ceo svet. A ne smeta vam sportska penzija u Srbiji sa 17 godina.
(iza ugla, 20. januar 2018 06:20)

Da li si realan??? Pa ta penzija sluzi da mogu platiti studije i stanarinu i za zivot. A ti isti su zasluzili tu bednu penziju svojim trudom, odricanjem i reprezentovanjem nase drzave! Ti poredis primanja od 2 000 000 e mjesecno sa 250 eura mjesecno. U ostalom i nase osvajace medalja zna celi svet, i ponosim se njima. I volio bih kada bi i oni dobijali bar u pola ovakva primanja kao Sancez! Pozz

ime

pre 6 godina

(Vlada, 20. januar 2018 02:07)

Da, vrlo inteligentno. Potpisao graca od skoro 30 godina na 5 godina i dao mu platu od pola miliona evra nedeljno. Plus ko zna koji sve bonusi.

Bravo za Murinja. To cak ni "veliki mag" Gvardiola nije hteo da uradi.

Hm

pre 6 godina

Mene zanima zasto brinete koliko ce ko biti placen? Jel ih Vi placate? Koliko smarate nemam reci. Klubovi o kojima pricate su privatni i gazda sa svojim parama moze da radi sta oce i da placa igraca koliko misli da vredi.

troll level 100

pre 6 godina

jel vama normalno da neko ko ne doprinosi skoro nicemu na ovom svetu, nego trci za loptom dobija oko 2 mil eu mesecno??? 
super sto je sjajan igrac,sto je trenirao ceo zivot za to ali 2 mil???
(maree, 20. januar 2018 03:22)
Doprinosi više nego ti i tvoji komentari.

neutralni felsh

pre 6 godina

Greska. Bolje bi se uklopio u City 
(majvuk, 20. januar 2018 08:23) 

Netacno.
(nista o nicemu, 20. januar 2018 09:11)


"netacno"? i sta si time rekao?
dokazi nekad suprotno, ne stancuj samo jednoslozne komentare, ko neka ugursuz-baba.

Westbrook

pre 6 godina

Za ove "moraliste" sto pricaju kako on za trcanje za loptom uzima ogromne pare, sto ih vi ne uzimate? Sto se vi ne odreknete mladosti i detinjstva?
(Pera, 20. januar 2018 08:29)
E ovako, da ti odgovorim moralisto. Upravo zavrsavam medicinu i odreko sam se vec sada i mladosti a i vise od toga u narednim godinama i necu moci ni 1000 deo toga da zaradim, dok on trci za loptom a ni osnovnu skolu nema a pritom ima milione.Pre nego sto krenes da delis moralne lekcije pogledaj ko je korisniji za drustvo, da li hirurg koji spasava zivote ili covek koji trci za loptom po livadi. Zakljucak: Lekari imaju status koji taj zalizanko nece nikad.

neutralni felsh

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.
(danguba, 20. januar 2018 11:01)


atletiko skoro na svakoj poziciji ima boljeg igraca. sedi, pogledaj pa uporedi.

ime

pre 6 godina

Inace, tim u kojem je drvoseca Pogba najveca zvezda, ovo je pravo osvezenje. Makar to osvezenje imalo 30 godna.

Otkako je otisao Dule Vujesevic engleskog fudbala, Ferguson, Junajted iz godine u godinu sve slabiji. I to na nivou PL. O LŠ ne treba ni komentarisati.

Nemaju uticaj na federaciju, sudije, igrace... Preplacuju neke zvezde od papira, menadzeri ih deru, Barnli ih dere...

mr.wolf

pre 6 godina

Masina Alexis! To Unitedu fali, igrac pored Pogbe koji moze prelomiti mec u svakom trenutku. Jos sad na leto da pojacaju odbranu pa da se vrate gde su stali sa Fergusonom. Tada Evra - Vidic - Ferdinand - Neville a danas...i posle se cudite da Man Utd nije prvi pa ovi igraci kod Fergusona bi sedeli na klupi bar 5 ili 6 njih iz prve ekipe, oni su u procesu menjanja ekipe i jos treba bar 2 ili 3 world star igraca u odbrani i veznom redu da pocnu liciti na stari mocni United.
(Petar, 20. januar 2018 12:41)

Smoling, Jones su igrali i kod Fergusona, i nisu grejali klupu, sta vise dosta ih je koristio, kao i Evansa uz pomenute Vidica i Ferdinanda. Cak je nekada znao da stavi na poziciji CB i O'Seja....
Nije problem Uniteda odbrana, problem je konstantnost, motivacija i takticka ogranicenja. Tim je izrazito ofanzivnog karaktera, ali Murinjo to ne koristi jer voli igru na rezultat... samim tim su u ofanzivi manje vise ograniceni i deluju uspavano. Ova ekipa moxe da igra kao Liverpul... na gol vise. Da su tako igrali celu sezonu, manji zaostatak bi bio....

đura krojač

pre 6 godina

Kako stvari stoje, desetak najvećih klubova u Evropi, glavne probleme imaju u odbrani. Da li to znači da na tržištu nedostaje barem tridesetak 'van Dajkova' i da je zapravo Liverpul napravio najveći posao, iako je otišao Kutinjo? Ne bih rekao da 'Sančezi' rastu na svakom ćošku i da im je cena nerealna. Napadači su atraktivni za publiku širom sveta, istovrameno medijski i tržišno najisplativiji. Ne zaboravite milione kineskih, japanskih, nigerijskih, meksičkih klinaca i njihovu želju da posle meča u podne po evropskom vremenu nose dresove svojih dalekih idola. To su po pravilu dresovi napadača. Pitajte današnje velike igrače ko su im bili uzori u pretprošloj deceniji, dok su bili deca. Liberani kapital i biznis to dobro znaju da unovče.Ako je pritom neka odbrana i šuplja, bože moj, tržiše će oprostiti neki ispušteni trofej...

Barsa Barsa

pre 6 godina

Ma Junajted ima najbolju ekipu, po imenima, u Premijer Lizi. Njima ne trebaju novi igraci. Nego im treba novi trener da ukomponuje ove strahovite igrace koje imaju. I da igraju lep fudbal.

ernesto che

pre 6 godina

Bas nema srece, nista nije osvojio u arsenalu a zasluzio kao igrac i osoba da bar sad pred kraj karijere osvoji nesto, trebao je odabrati neki drugi klub i pokusati da uzme neki treofej.

Petar

pre 6 godina

Masina Alexis! To Unitedu fali, igrac pored Pogbe koji moze prelomiti mec u svakom trenutku. Jos sad na leto da pojacaju odbranu pa da se vrate gde su stali sa Fergusonom. Tada Evra - Vidic - Ferdinand - Neville a danas...i posle se cudite da Man Utd nije prvi pa ovi igraci kod Fergusona bi sedeli na klupi bar 5 ili 6 njih iz prve ekipe, oni su u procesu menjanja ekipe i jos treba bar 2 ili 3 world star igraca u odbrani i veznom redu da pocnu liciti na stari mocni United.

neutralni felsh

pre 6 godina

 (neutralni felsh, 20. januar 2018 12:00) 

Fulas poentu. Boljim ih cini ekipa, odnosno Simeone. U Arsenalu igraci stagniraju, utope se u prosjecnosti, dok u Atletiku daju maksimum, a svaku utakmicu igraju kao da je finale LS. Sumnjam da bi Niguez, Koke, Karasko ili Grizman bili to sto jesu, da nije Simeonea, odnosno da igraju pod Vengerom. Vjerovatno bi izgledali kao Volkot, Vilsir, Ziru ili Ramzi.
(danguba, 20. januar 2018 17:26)


u pravu si. nisam uzeo u obzir faktor sinergije.

nista o nicemu

pre 6 godina

netacno"? i sta si time rekao?
dokazi nekad suprotno, ne stancuj samo jednoslozne komentare, ko neka ugursuz-baba.
(neutralni felsh, 20. januar 2018 12:02)

Ako ti smetaju ti ih preskoci. Tebi nista ne dokazujem, posto si vise puta kada ti je nesto dokazano nastavio sa svojom pricom.

hipokrat

pre 6 godina

Pomamiste se na plate igraca, a tu su naravno i nikad prezaljeni hirurzi.
Poenta br. 1. Kad budete izvodili operacije pred 50k gledalaca, zaradjivacete kao fudbaleri.
Poenta br. 2. Jedan je Sancez, ili Mesi. A koliko zaradjuju u 3. ili 4. ligi? Koliko u Moldaviji ili Nigeriji? A i to su fudbaleri (kao sto je hirurg i u kc nis i na dzons hopkinsu).
Poenta br 3. Karijera hirurga traje 30ak godina a fudbalera u proseku 5-6. I kad se zavrsi vecina fudbalera ne ume da radi nista drugo.
Poenta br. 4. 80% sportista bankrotira 3-5 godina po zavrsetku karijere, pa se hirurzi na kraju ipak poslednji smeju.

Mita

pre 6 godina

Izgleda je Murinjo nesto ljut sto odlazi Henrik u Arsenal da kao ne pojacava rivale.Bolje je da mu igrac sedi na klupi nego da ode u neki drugi klub iz PL.Tako nije hteo da proda Dembu Ba jos onomad.Ali dobio je Sanceza,sta mu fali...

?

pre 6 godina

ovaj murinjo cas kaze nemam nikakve informacije,cas kaze dolazi nema sta da se krije.... Sprdaju se sa sirotinjom(sa nama koji ovo gledamo)

danguba

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.
(danguba, 20. januar 2018 11:01)


atletiko skoro na svakoj poziciji ima boljeg igraca. sedi, pogledaj pa uporedi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 20. januar 2018 12:00)

Fulas poentu. Boljim ih cini ekipa, odnosno Simeone. U Arsenalu igraci stagniraju, utope se u prosjecnosti, dok u Atletiku daju maksimum, a svaku utakmicu igraju kao da je finale LS. Sumnjam da bi Niguez, Koke, Karasko ili Grizman bili to sto jesu, da nije Simeonea, odnosno da igraju pod Vengerom. Vjerovatno bi izgledali kao Volkot, Vilsir, Ziru ili Ramzi.

woah

pre 6 godina

U jednom pravcu ide igrač koji gori od želje da opravda ogromnu platu, što možda i neće biti problem pored vrhunskih saigrača, koji mu ne ugrožavaju poziciju na kojoj igra. Pored toga, ide iz kluba u kojem je bio najbolji igrač. U drugom pravcu ide igrač koji se nije snašao, a jako je želeo da sw dokaže. Igrač za kojeg je jasno da sa dolaskom ovog prvog gubi svaku šansu da dobije minutažu, ali i pored toga on plačući pakuje kofere. Znači, jedan problem više za Arsenal je to što mora da čeka da se igrač oporavi od stresa, jer za razliku od ovog prvog ni u snu nije očekivao svoj januarski transfer. Zato sam mnogo više voleo da dođe klinac iz Bordoa, koji neće doći, ali mi nadu daje Aubemajong, koji u Arsenal dolazi u Sančezovom stilu. Dok Venger uporno ponavlja da nema problem sa Sančezom, da je sve ok i čak ga pušta da dan pred odlazak trenira sa prvim timom, Murinjo kaže da "miran čeka vesti sa televizije i uživa", dok mu igrač koji odlazi plače. E sad, ne mogu ni da zamislim šta bi rekao kada bi mu, na primer, Lukaku išao u Čelzi. Da ste igrač, da li biste mu verovali? I da, šta će Sančez ako stvarno dolazi Ronaldo?

Pera

pre 6 godina

Za ove "moraliste" sto pricaju kako on za trcanje za loptom uzima ogromne pare, sto ih vi ne uzimate? Sto se vi ne odreknete mladosti i detinjstva? Lik dobija te pare zato sto ce da donese neki rezultat i zato sto ce da zaradi klubu od marketinga 3x vise para. Zasto onda ne platiti? Bekam je svoj transfer (koji je tad bio ogroman) u Real isplatio od dresova za 24 sata. Sta je Real izgubio? Samo je dobio

maree

pre 6 godina

jel vama normalno da neko ko ne doprinosi skoro nicemu na ovom svetu, nego trci za loptom dobija oko 2 mil eu mesecno???
super sto je sjajan igrac,sto je trenirao ceo zivot za to ali 2 mil???

nista o nicemu

pre 6 godina

Čovek nije dao gol s 20 metara, u Sitiju ne bi imao ni mesta. Gde pored Žezusa, Sanea, Sterlinga, Silve, Aguera ?
(Felipe, 20. januar 2018 01:53)

Sancez je bez obe noge klasa za sve njih tamo osim za poslednjeg, kvalitet u rangu Aguera mozda i bolji s tim sto je i dalje gladan za trofejima, drugaciji mu je karakter.

Nista o Nicemu

pre 6 godina

Ovo je kao razmisljanje malog Perice. Ne nije Bekam, niti bilo koji drugi igrac isplatio transfer od prodaje dresova, pogotovo ne posle 24 sata. Za tako nesto bi morali prodati milione dresova za jedan dan, sto je naravno nemoguce. Ne znam da li ste. svesni da klubovima ide izuzetno mali procenat od prodaje dresova. Zato ih recimo "Adidas" sponzorise, pa proizvodjac dobije 80-90% od prodaje dresova, a deo dobija i igrac u zavisnosti od ugovora. Nije jos zabelezeno da je klub od prodaje dresova povratio ulozena sredstva za transfer.



Evo maga marketinga, gde si ti to video zvanicne ugovore izmedju klubova i sportskih brendova?

neutralni felsh

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.
(danguba, 20. januar 2018 11:01)


atletiko skoro na svakoj poziciji ima boljeg igraca. sedi, pogledaj pa uporedi.

ernesto che

pre 6 godina

Bas nema srece, nista nije osvojio u arsenalu a zasluzio kao igrac i osoba da bar sad pred kraj karijere osvoji nesto, trebao je odabrati neki drugi klub i pokusati da uzme neki treofej.

troll level 100

pre 6 godina

jel vama normalno da neko ko ne doprinosi skoro nicemu na ovom svetu, nego trci za loptom dobija oko 2 mil eu mesecno??? 
super sto je sjajan igrac,sto je trenirao ceo zivot za to ali 2 mil???
(maree, 20. januar 2018 03:22)
Doprinosi više nego ti i tvoji komentari.

NIK

pre 6 godina

Sanchez neće strašno veliku prevagu da napravi, Junanted i bez Sanceza ima napad za top 4 u PL i LS, ali ne više od toga. U LS ne mogu da uzmu titulu tu su Real, Barsa, PSG, Bayern, Juve, City... A u PL je sve rešeno. S druge strane skoro sigurno neće biti lider kao što je bio u Arsenalu jer i igra Junajteda nije takva a i ima još dobrih igrača ore svega ofanzivaca , ima Junanted sada jak tim ali i dalje su daleko od trofeja... Što se Arsenala tiče ako dodje samo Mhktarian teško njima, ali ako dodje Obameyang to će ispasti dobro po Arsenal...

iza ugla

pre 6 godina

Koliko kritike na visinu transfera i primanja sportista za koje zna i gleda ceo svet. A ne smeta vam sportska penzija u Srbiji sa 17 godina.

dex

pre 6 godina

@pera

Ovo je kao razmisljanje malog Perice. Ne nije Bekam, niti bilo koji drugi igrac isplatio transfer od prodaje dresova, pogotovo ne posle 24 sata. Za tako nesto bi morali prodati milione dresova za jedan dan, sto je naravno nemoguce. Ne znam da li ste. svesni da klubovima ide izuzetno mali procenat od prodaje dresova. Zato ih recimo "Adidas" sponzorise, pa proizvodjac dobije 80-90% od prodaje dresova, a deo dobija i igrac u zavisnosti od ugovora. Nije jos zabelezeno da je klub od prodaje dresova povratio ulozena sredstva za transfer.

Garfild

pre 6 godina

Koliko kritike na visinu transfera i primanja sportista za koje zna i gleda ceo svet. A ne smeta vam sportska penzija u Srbiji sa 17 godina.
(iza ugla, 20. januar 2018 06:20)

Da li si realan??? Pa ta penzija sluzi da mogu platiti studije i stanarinu i za zivot. A ti isti su zasluzili tu bednu penziju svojim trudom, odricanjem i reprezentovanjem nase drzave! Ti poredis primanja od 2 000 000 e mjesecno sa 250 eura mjesecno. U ostalom i nase osvajace medalja zna celi svet, i ponosim se njima. I volio bih kada bi i oni dobijali bar u pola ovakva primanja kao Sancez! Pozz

ime

pre 6 godina

Inace, tim u kojem je drvoseca Pogba najveca zvezda, ovo je pravo osvezenje. Makar to osvezenje imalo 30 godna.

Otkako je otisao Dule Vujesevic engleskog fudbala, Ferguson, Junajted iz godine u godinu sve slabiji. I to na nivou PL. O LŠ ne treba ni komentarisati.

Nemaju uticaj na federaciju, sudije, igrace... Preplacuju neke zvezde od papira, menadzeri ih deru, Barnli ih dere...

Jaran

pre 6 godina

maree
Isti ti sportisti (uglavnom fudbaleri) daju silne milione godisnje u dobrotvorne svrhe. Koliko su samo bolnica i drugih bitnih institucija finansirali, mnogo ih je izgradjeno njihovim novcem. Proveri sta je sve Drogba uradio za O. Slonovace ili Salah za Egipat.

lik

pre 6 godina

za ove sto pricaju da junajted ide na ls...nece vala sa smolingom dzonsom i shaw-om u odbrani nikako...ne mogu da daju koliko ova 3 mogu da uprskaju pozadi :-)

neutralni felsh

pre 6 godina

Greska. Bolje bi se uklopio u City 
(majvuk, 20. januar 2018 08:23) 

Netacno.
(nista o nicemu, 20. januar 2018 09:11)


"netacno"? i sta si time rekao?
dokazi nekad suprotno, ne stancuj samo jednoslozne komentare, ko neka ugursuz-baba.

Petar

pre 6 godina

Masina Alexis! To Unitedu fali, igrac pored Pogbe koji moze prelomiti mec u svakom trenutku. Jos sad na leto da pojacaju odbranu pa da se vrate gde su stali sa Fergusonom. Tada Evra - Vidic - Ferdinand - Neville a danas...i posle se cudite da Man Utd nije prvi pa ovi igraci kod Fergusona bi sedeli na klupi bar 5 ili 6 njih iz prve ekipe, oni su u procesu menjanja ekipe i jos treba bar 2 ili 3 world star igraca u odbrani i veznom redu da pocnu liciti na stari mocni United.

Mad4Red

pre 6 godina

Koliko mrzite UTD ovo je bolest, Alexis je top igrač svidjalo se vama to ili ne, iskreno top pojačanje za Junajted, realno krilo dobija Junajted vredno titule dogodine jer stici City sad mislim da nije realno, Utd treba da radi da se otarasi suvisnih igraca koji nisu vredni tog dresa, Smoling, Blind, Dzons, Felaini, iskreno dovesti jednog perfektnog stopera, De Hea jeste svemocan ali bez dobrog para stopera dzabe mu sve...

ime

pre 6 godina

(Vlada, 20. januar 2018 02:07)

Da, vrlo inteligentno. Potpisao graca od skoro 30 godina na 5 godina i dao mu platu od pola miliona evra nedeljno. Plus ko zna koji sve bonusi.

Bravo za Murinja. To cak ni "veliki mag" Gvardiola nije hteo da uradi.

nista o nicemu

pre 6 godina

netacno"? i sta si time rekao?
dokazi nekad suprotno, ne stancuj samo jednoslozne komentare, ko neka ugursuz-baba.
(neutralni felsh, 20. januar 2018 12:02)

Ako ti smetaju ti ih preskoci. Tebi nista ne dokazujem, posto si vise puta kada ti je nesto dokazano nastavio sa svojom pricom.

hipokrat

pre 6 godina

Pomamiste se na plate igraca, a tu su naravno i nikad prezaljeni hirurzi.
Poenta br. 1. Kad budete izvodili operacije pred 50k gledalaca, zaradjivacete kao fudbaleri.
Poenta br. 2. Jedan je Sancez, ili Mesi. A koliko zaradjuju u 3. ili 4. ligi? Koliko u Moldaviji ili Nigeriji? A i to su fudbaleri (kao sto je hirurg i u kc nis i na dzons hopkinsu).
Poenta br 3. Karijera hirurga traje 30ak godina a fudbalera u proseku 5-6. I kad se zavrsi vecina fudbalera ne ume da radi nista drugo.
Poenta br. 4. 80% sportista bankrotira 3-5 godina po zavrsetku karijere, pa se hirurzi na kraju ipak poslednji smeju.

BlueFortress

pre 6 godina

Ovo su ogromna primanja i opterecenje za budzet za nekog ko ima 29 god i potpisuje do 33-e, bice dobro pojacanje ali jako kratkorocno i "gusice" Marsijala i Rasforda u rotiranju. Verovatno za 2 god ce otici u Kini po jos neki cek jer Aleksis i jeste klasicni primer placenika. Sa druge strane - Mihtarijan i Ozil u istom timu i nije bas dobra situacija jer imaju rupe u intenzitetu i cesto su jako lenji na terenu usled svog talenta...

Mita

pre 6 godina

Izgleda je Murinjo nesto ljut sto odlazi Henrik u Arsenal da kao ne pojacava rivale.Bolje je da mu igrac sedi na klupi nego da ode u neki drugi klub iz PL.Tako nije hteo da proda Dembu Ba jos onomad.Ali dobio je Sanceza,sta mu fali...

Westbrook

pre 6 godina

Za ove "moraliste" sto pricaju kako on za trcanje za loptom uzima ogromne pare, sto ih vi ne uzimate? Sto se vi ne odreknete mladosti i detinjstva?
(Pera, 20. januar 2018 08:29)
E ovako, da ti odgovorim moralisto. Upravo zavrsavam medicinu i odreko sam se vec sada i mladosti a i vise od toga u narednim godinama i necu moci ni 1000 deo toga da zaradim, dok on trci za loptom a ni osnovnu skolu nema a pritom ima milione.Pre nego sto krenes da delis moralne lekcije pogledaj ko je korisniji za drustvo, da li hirurg koji spasava zivote ili covek koji trci za loptom po livadi. Zakljucak: Lekari imaju status koji taj zalizanko nece nikad.

Hm

pre 6 godina

Mene zanima zasto brinete koliko ce ko biti placen? Jel ih Vi placate? Koliko smarate nemam reci. Klubovi o kojima pricate su privatni i gazda sa svojim parama moze da radi sta oce i da placa igraca koliko misli da vredi.

veljko

pre 6 godina

@mladen

on i jeste pojacanje ofanzive. igrace iza napadaca, a pogba i matic ce mu davati loptu. ne vidim koji to tim ima znacajno bolji vezni red od njih. upravo su se tu pojacali. on ce igrati umesto mihtarijana, koji je bio ofanzivni vezni. sancez je bolji, pa ga ljudi cesto smatraju napadacem, iako uvek ima neko, cesto dvojica, koji su ofanzivnije postavljeni. cak je i u zvanicnoj fantazi igri premijer lige sancez vezni, nije napadac. slabo sta junajtedu nedostaje, igracki su vise nego dobri. samo nisu kliknuli idealno. bar ne jos uvek. sad, da li je kriv murinjo, ili treba vreme, videcemo ubuduce.

?

pre 6 godina

ovaj murinjo cas kaze nemam nikakve informacije,cas kaze dolazi nema sta da se krije.... Sprdaju se sa sirotinjom(sa nama koji ovo gledamo)

Barsa Barsa

pre 6 godina

Ma Junajted ima najbolju ekipu, po imenima, u Premijer Lizi. Njima ne trebaju novi igraci. Nego im treba novi trener da ukomponuje ove strahovite igrace koje imaju. I da igraju lep fudbal.

neutralni felsh

pre 6 godina

 (neutralni felsh, 20. januar 2018 12:00) 

Fulas poentu. Boljim ih cini ekipa, odnosno Simeone. U Arsenalu igraci stagniraju, utope se u prosjecnosti, dok u Atletiku daju maksimum, a svaku utakmicu igraju kao da je finale LS. Sumnjam da bi Niguez, Koke, Karasko ili Grizman bili to sto jesu, da nije Simeonea, odnosno da igraju pod Vengerom. Vjerovatno bi izgledali kao Volkot, Vilsir, Ziru ili Ramzi.
(danguba, 20. januar 2018 17:26)


u pravu si. nisam uzeo u obzir faktor sinergije.

đura krojač

pre 6 godina

Kako stvari stoje, desetak najvećih klubova u Evropi, glavne probleme imaju u odbrani. Da li to znači da na tržištu nedostaje barem tridesetak 'van Dajkova' i da je zapravo Liverpul napravio najveći posao, iako je otišao Kutinjo? Ne bih rekao da 'Sančezi' rastu na svakom ćošku i da im je cena nerealna. Napadači su atraktivni za publiku širom sveta, istovrameno medijski i tržišno najisplativiji. Ne zaboravite milione kineskih, japanskih, nigerijskih, meksičkih klinaca i njihovu želju da posle meča u podne po evropskom vremenu nose dresove svojih dalekih idola. To su po pravilu dresovi napadača. Pitajte današnje velike igrače ko su im bili uzori u pretprošloj deceniji, dok su bili deca. Liberani kapital i biznis to dobro znaju da unovče.Ako je pritom neka odbrana i šuplja, bože moj, tržiše će oprostiti neki ispušteni trofej...

danguba

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.
(danguba, 20. januar 2018 11:01)


atletiko skoro na svakoj poziciji ima boljeg igraca. sedi, pogledaj pa uporedi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 20. januar 2018 12:00)

Fulas poentu. Boljim ih cini ekipa, odnosno Simeone. U Arsenalu igraci stagniraju, utope se u prosjecnosti, dok u Atletiku daju maksimum, a svaku utakmicu igraju kao da je finale LS. Sumnjam da bi Niguez, Koke, Karasko ili Grizman bili to sto jesu, da nije Simeonea, odnosno da igraju pod Vengerom. Vjerovatno bi izgledali kao Volkot, Vilsir, Ziru ili Ramzi.

axaxt

pre 6 godina

Arsenal je ovde čak i dosta dobro prošao. 20 miliona plus Mhitarijan. Ali ove cifre za Sančeza su ludilo. Ovoliko u Arsenalu ne bi dobio nikada, nema šanse!
Murinjo ipak najviše profitirao, ostaje da se vidi šta će biti sa Ozilom. On se još više pominjao kao opcija za Junajted, ali od toga sada verovatno nema ništa. Najverovatnije će na kraju da ostane.

danguba

pre 6 godina

Arsenal je ovdje jos i dobro prosao. Umjesto nemotivisanog Sanceza, dobije Miktarijana zeljnog dokazivanja + 20 milki. Za Aubemejanga nisam siguran, cini mi se kao macak u dzaku, a na toj poziciji vec imaju Zirua i Lakazeta, pa i Velbeka. Njima vise nedostaje cvrstine i odlucnosti u odbrani, a cijeloj ekipi manjka karaktera, zelje i sportske drskosti. To im jednostavno trener mora usaditi, jer niko me ne moze ubijediti da imaju losiji tim od npr. Ateletka.

mr.wolf

pre 6 godina

Masina Alexis! To Unitedu fali, igrac pored Pogbe koji moze prelomiti mec u svakom trenutku. Jos sad na leto da pojacaju odbranu pa da se vrate gde su stali sa Fergusonom. Tada Evra - Vidic - Ferdinand - Neville a danas...i posle se cudite da Man Utd nije prvi pa ovi igraci kod Fergusona bi sedeli na klupi bar 5 ili 6 njih iz prve ekipe, oni su u procesu menjanja ekipe i jos treba bar 2 ili 3 world star igraca u odbrani i veznom redu da pocnu liciti na stari mocni United.
(Petar, 20. januar 2018 12:41)

Smoling, Jones su igrali i kod Fergusona, i nisu grejali klupu, sta vise dosta ih je koristio, kao i Evansa uz pomenute Vidica i Ferdinanda. Cak je nekada znao da stavi na poziciji CB i O'Seja....
Nije problem Uniteda odbrana, problem je konstantnost, motivacija i takticka ogranicenja. Tim je izrazito ofanzivnog karaktera, ali Murinjo to ne koristi jer voli igru na rezultat... samim tim su u ofanzivi manje vise ograniceni i deluju uspavano. Ova ekipa moxe da igra kao Liverpul... na gol vise. Da su tako igrali celu sezonu, manji zaostatak bi bio....