Aktuelno

Sreda, 10.01.2018.

10:47

"Izostanak podrške američkih operatera jako povređuje Huawei"

Izvor: B92

"Izostanak podrške amerièkih operatera jako povreðuje Huawei" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

acca

pre 6 godina

Prvo jedna stvar ali veoma bitna je kad kazu "a još jedan problem u SAD je taj što jako malo ljudi zna za kompaniju Huawei"!
Strasno za zemlju demokratije, slobodnog protoka robe I ostalog preseravanja po svetu!
Tu se vidi koliko I kako jedna zemlja pokusava da sacuva sebe od konkurencije, jer ne moze da joj parira! Pustite vi slobodu svojim gradjanima da biraju a ako je tako kako vi kazete pustite I Kineze da propadnu na vasem trzistu!
Ali zent sta ces! Al polako puca IAmerika a sve trzisno, samo posmatrajte!

AZAZ

pre 6 godina

Demokratija je sloboda kapitala, zar ne?
(Kvante, 10. januar 2018 15:24)
Ne, demokratija nije sloboda kapitala. Demokratija ustvari nema nikakve veze sa ekonomijom i slobodom kapitala.
Demokratija (def.) je oblik vladavine, gde se političke odluke donose voljom većine, putem slobodnih izbora, referenduma, u kojima učestvuju svi građani.
Sloboda kapitala je jedna od ideja neoliberalnog kapitalizma, i predstavlja čist ekonomski pojam. Dakle, nema veze jedno sa drugim.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 6 godina

Zasto bi se huawei prodavao u Americi.Dolar ne vredi papira na kome se stampa-Amerika propada to citam svaki dan na ovom sajtu.Jednostavnije im je da to prodaju u rusiji.Ogromno bogato trziste ne znaju sta ce sa rubljama.Na raspolaganju su im jos Venecuela,Sirija,Srbija,Kuba,S.Koreja.Treba biti lud pa propustiti takvu sansu?

Dipl. Ing.

pre 6 godina

Da se nadovežem na jedan od kometara. Huawei je najveća svetska kompanija za proizvodnju telekomunikacione opreme nevezano za smartfone. U domenu telekom radio opreme ( 2G/3G/4G bazne stanice i kontroleri ) su odavno pretekli Ericsson i Nokiu, i kada bi USA dozvolila instalaciju Huawei opreme kod američkih operatera Ericsson i NSN bi mogle odmah da otpuste 50% zaposlenih. E sad, druga je priča kako je Huawei stigao do ove situacije da je toliko superiorniji od evropskih proizvođača ( kopiranje proizvoda, vrbovanje R&D dizajnera, podmićivanje, pomaganje od strane kineske vlade....) ali činjenica je da su oni sada trendseteri u modernim telekomunikacijama i da će to ostati još dugo vremena.

peramikailazabezmike

pre 6 godina

Huawei je globalno u consumer sektoru broj 3 odavno, u nekim delovima tog sektora i/ili na nekim trzistima je broj 1 ili 2. Udeo mu raste, koriste proverena resenja itd. Huawei kao firma je po prihodima vrlo blizu googlea ili microsofta pa vi vidite o kome se radi.
U telekom opremi su u mnogim segmentima vec broj 1, u nekim ne i to zbog zastite trzista ili zbog odluke operatera da beze od firme vendora koja je jaca od njih itd.
Google je zabranjen u Kini i to je delom i zbog zabrane za Huawei opremu u USA.
Vrlo brzo na svetu ce biti samo 4 vendora i to 2 kineska (Huawei/ZTE) i 2 ostatak sveta (Nokia i Ericsson+Cisco). Poslovi dogovoreni na drzavnom nivou, lova ogromna, kontrola globalna.... Tiha tehnoekonomska revolucija koja se desila u poslednjih 10 godina

Mate 10 Lite odlican

pre 6 godina

Imaju Appl, imaju Motorolu drugo im i ne treba!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (đAVo, 10. januar 2018 14:09)

Nemaju Motorolu. Da si ti ziv i zdrav, kineski Lenovo ih je odavno kupio.

BMX

pre 6 godina

Pozadina je da ne žele da ih prisluškuju jer je jedan od najvećih deoničara Huawei-a bivši general u kineskoj armiji.Tako da oni ne zabranjuju prodaju ali neće da ih distribuiarju.To znaju svi koji su bar malo informisani i nalaze se u ovom svetu tehnologije.Uzgred, Tajvan i J.Koreja takođe bojkotuju ovu marku.I ukoliko ne znate Huawei je pre 2 god kupio jednu kompaniju iz Nemačke, tačnije Bavarske koja proizvodi antene tako što je kupio prvo njihov tim razvojni pa zatim iskopirao to isto.Snizio cenu tehnologije a na kraju kada je kompanija koja posluje više od 30god bila primorana da se proda baš njima onda su otpustili ogroman broj ljudi.Te iste antene danas prodaje širom sveta po većoj ceni nego što su bile ili ti ubio je konkurenciju i zavladao a zatim povećao cene. Tako da taj isti Huawei ili ti Kineski tech div je jedan odvratan naduvenko koji bi sve da iskopira, kupi i da na najjednostavniji način dođe do što većeg profita.

MTK

pre 6 godina

Da dodam jos da Huawei nije samo zabranjen u Americi, zavranjen i u jos dvije americke drzave Juznu Koreju i Japan. Od skoro je jedva odobren u Australiji. - Inace JEDINE 3 drzave dje je iPhone prodavaniji od Androida. Cak je i u Americi Android presao Apple i to jos kad je izasao iPhone6.

MTK

pre 6 godina

Postujem Huawei jer je razbio neke tabue u odnosu cijena-kvalitet, ali ni oni vise nisu jeftin brend. Nisu jos od izlaska P10, a Mate je srusio sve granice.
Npr taj Mate ide na preko 800e a Pro verzija i do 1.000, Porsche edition i do 1.200.
Sad moje najvece postovanje od izlaska Mate serije ima OnePlus koji prodaje svoj OP5T za 500e. Drugi razlog je taj jer ne prodaje svoje uredjaje preko operatera vec direktno preko svog sajta tako da operateri ne mogu da se ogradjuju po 200,300e po premium uredjaju.

cicax

pre 6 godina

U Americi se Huawei prodaje slobodno i svako ko hoce moze da ga kupi. Poruka za Huawei : Dajte bolju ponudu americkim operaterima i oni ce je prihvatiti. Plasirajte bolje reklame na svakom cosku. Izgradite brend (a to kosta puno para). To je cista matematika. Nemojte da mislite da onog u telekomu briga za Apple. Nije to Srbija ili Kina. Tamo vlada najsurovi kapitalizam.

марко

pre 6 godina

Pitanje za vas koji pljujete Samsung, iphone, LG, Sony, HTC: kada bi nabrojane kompanije bankrotirale, a isplivali kineski brendovi : Xiaomi, Huawei, Leagoo itd. kolika bi cena njihovih vodećeh telefona bila? Ja mislim da bi cena telefona bila koliko danas koštaju galaxy s8/8+ ili iphone 8/x, a šta vi mislite?

rade

pre 6 godina

Kad bi Apple dopustio da se dobri i jeftini smartfoni prodaju po Americi, Amerikanci bi brzo shvatili koliko je iPhone precenjen.(Steva Poslović, 10. januar 2018 12:14)
Zivim u Americi i u porodici imamo 3 Huawei telefona plus jedan Samsung. To sto sto se Huawei zali nema veze sa Appleom. Ljudi kupuju telefone koje zele.

jhfghzjn

pre 6 godina

Protekcionizam na delu.. Rade to u gotovo svakoj grani.
U suštini vlada sprečava svoje građane da dođu do jeftinijih (a boljih) uređaja ali takođe i štiti domaću industriju a time i čitavu privredu, dakle i poslove dobrog dela tih istih građana.. Teško je reći kakav bi bio neto efekat kada bi prešli na skroz slobodno tržište, verovatno bi imali pristup mnogim jeftinijim stranim proizvodima ali bi možda imali i manje plate pošto bi mnogi domaći proizvođači i gomila drugih kompanija s njima povezanih propali

леле

pre 6 godina

Хахахахаха замислите, амери се боје Кинеске шпијунаже ?!?!?!? Ееее грдни они колико су већ сада заостали !!!! Не би их Кинези мноооого шпијнирали, мање него гугл и епл сигурно !

Ja

pre 6 godina

@Kad bi Apple dopustio da se dobri i jeftini smartfoni prodaju po Americi, Amerikanci bi brzo shvatili koliko je iPhone precenjen.

Prodaju se u Zapadnoj Evropi, pa opet iPhone zauzima oko 50% tržišta (u VB 46%). Tu nije u pitanju odnos kvaliteta i cene već snaga brenda. Iz istog razloga svi kupujemo Zaru, Diesel i Adidas a ne Shanghai Tang, Ochirly i Bosideng.

да да

pre 6 godina

Јадни амери, морају да купују оно прецењено ђубре од ајфона и јкорејанског замзунга ! Када би видели колико би добили за које паре од хуавеија и шиаомија, јабука би пропала одмах ! Е зато ни неће то да дозволе, само, ту је алибаба да им помогне да схвате !

Rade

pre 6 godina

Slicno se desava i sa Sonijem. Uslovili su ih da ce imati neki procenat ako izbace senzor otiska prsta, koji je na flagship modelima obavezan.

Нишлија

pre 6 godina

Кинези нису наивни, паметни и стрпљиви су. Чекаће још мало, а онда ће Apple да лупе по ушима, наћи ће се већ ограничење за њих у Кини. Америчка је најкомуњарскија држава.

Smuki

pre 6 godina

Veliki deo kolaca 'trzisne ekonomije' se diriguje dok se samo mrvice bacaju raji da ih ubedi da sistem ponude i potraznje funkcionise. Matrix na delu.

pfd

pre 6 godina

Pre godinu dana uzmem p9 lite i oduševim se... baterija mi uz gledanje netflixa, drndanje društvenih mreža ne skidanje sa neta traje ceo dan i dođem kući sa 35% baterije. To je meni dovoljno da kad mi istekne ugovor uzmem opet Huawei.

Trpimir

pre 6 godina

Huawei je osim proizvođač mobitela značajan proizvođač aktivne opreme u telekom industriji i to ih pogađa još vise od neprihvaćanja njihovih mobilnih telefona. U SAD im ne vjeruju jer se boje da špijunaže. Značajno su povoljniji u svim fazama nabave, implementacije i eksploatacije opreme pogotovo što dosta stvari koje recimo Ericsson nudi kao opciju oni za manje para nude u osnovnom paketu.

Krle

pre 6 godina

Zato sto Ameri znaju da bi uvodjenje Huawei u ponudu operatera konacno dovelo tu kompaniju na prvo mesto ispred Samsunga i Apple-a prosto je. Telefoni Mate 10 serije su savrseni, oduvali su jednostavno konkutenciju performansama ali nemaju jednu jako bitnu stvar u danasnje vreme a to je brend, polupojedena jabuka odlucuje o kupovini telefona kod 90% omladine a ne to da li je telefon zver ili prosecan ali visoko brendiran.

Đolo

pre 6 godina

Huawei uređaji dizajnom podsećaju na iPhone pa je apple verovatno platio operaterima da ih ne plasiraju jer bi dosta ljudi prešlo sa iPhone na Huawei.

nesha

pre 6 godina

Šta zna klasični apple korisnik šta je Huawei? Kupuje šta mu se servira, još ga ubede da je to najbolje na svetu, da se oseti bitnim i važnim jer ima jabuku... Tako je i kod nas. Pitajte ljude koji koriste apple koje marke su bazne stanice, a ko proizvodi procesore za njihove iphonove...

adriano_galliani

pre 6 godina

Шта је ту чудно, Apple је одавно у државном власништву и држава штити своје. Тачније, Apple, Microsoft, Intel и Google.

pfd

pre 6 godina

Pre godinu dana uzmem p9 lite i oduševim se... baterija mi uz gledanje netflixa, drndanje društvenih mreža ne skidanje sa neta traje ceo dan i dođem kući sa 35% baterije. To je meni dovoljno da kad mi istekne ugovor uzmem opet Huawei.

Krle

pre 6 godina

Zato sto Ameri znaju da bi uvodjenje Huawei u ponudu operatera konacno dovelo tu kompaniju na prvo mesto ispred Samsunga i Apple-a prosto je. Telefoni Mate 10 serije su savrseni, oduvali su jednostavno konkutenciju performansama ali nemaju jednu jako bitnu stvar u danasnje vreme a to je brend, polupojedena jabuka odlucuje o kupovini telefona kod 90% omladine a ne to da li je telefon zver ili prosecan ali visoko brendiran.

adriano_galliani

pre 6 godina

Шта је ту чудно, Apple је одавно у државном власништву и држава штити своје. Тачније, Apple, Microsoft, Intel и Google.

nesha

pre 6 godina

Šta zna klasični apple korisnik šta je Huawei? Kupuje šta mu se servira, još ga ubede da je to najbolje na svetu, da se oseti bitnim i važnim jer ima jabuku... Tako je i kod nas. Pitajte ljude koji koriste apple koje marke su bazne stanice, a ko proizvodi procesore za njihove iphonove...

Smuki

pre 6 godina

Veliki deo kolaca 'trzisne ekonomije' se diriguje dok se samo mrvice bacaju raji da ih ubedi da sistem ponude i potraznje funkcionise. Matrix na delu.

Trpimir

pre 6 godina

Huawei je osim proizvođač mobitela značajan proizvođač aktivne opreme u telekom industriji i to ih pogađa još vise od neprihvaćanja njihovih mobilnih telefona. U SAD im ne vjeruju jer se boje da špijunaže. Značajno su povoljniji u svim fazama nabave, implementacije i eksploatacije opreme pogotovo što dosta stvari koje recimo Ericsson nudi kao opciju oni za manje para nude u osnovnom paketu.

Đolo

pre 6 godina

Huawei uređaji dizajnom podsećaju na iPhone pa je apple verovatno platio operaterima da ih ne plasiraju jer bi dosta ljudi prešlo sa iPhone na Huawei.

rade

pre 6 godina

Kad bi Apple dopustio da se dobri i jeftini smartfoni prodaju po Americi, Amerikanci bi brzo shvatili koliko je iPhone precenjen.(Steva Poslović, 10. januar 2018 12:14)
Zivim u Americi i u porodici imamo 3 Huawei telefona plus jedan Samsung. To sto sto se Huawei zali nema veze sa Appleom. Ljudi kupuju telefone koje zele.

Нишлија

pre 6 godina

Кинези нису наивни, паметни и стрпљиви су. Чекаће још мало, а онда ће Apple да лупе по ушима, наћи ће се већ ограничење за њих у Кини. Америчка је најкомуњарскија држава.

Ja

pre 6 godina

@Kad bi Apple dopustio da se dobri i jeftini smartfoni prodaju po Americi, Amerikanci bi brzo shvatili koliko je iPhone precenjen.

Prodaju se u Zapadnoj Evropi, pa opet iPhone zauzima oko 50% tržišta (u VB 46%). Tu nije u pitanju odnos kvaliteta i cene već snaga brenda. Iz istog razloga svi kupujemo Zaru, Diesel i Adidas a ne Shanghai Tang, Ochirly i Bosideng.

jhfghzjn

pre 6 godina

Protekcionizam na delu.. Rade to u gotovo svakoj grani.
U suštini vlada sprečava svoje građane da dođu do jeftinijih (a boljih) uređaja ali takođe i štiti domaću industriju a time i čitavu privredu, dakle i poslove dobrog dela tih istih građana.. Teško je reći kakav bi bio neto efekat kada bi prešli na skroz slobodno tržište, verovatno bi imali pristup mnogim jeftinijim stranim proizvodima ali bi možda imali i manje plate pošto bi mnogi domaći proizvođači i gomila drugih kompanija s njima povezanih propali

да да

pre 6 godina

Јадни амери, морају да купују оно прецењено ђубре од ајфона и јкорејанског замзунга ! Када би видели колико би добили за које паре од хуавеија и шиаомија, јабука би пропала одмах ! Е зато ни неће то да дозволе, само, ту је алибаба да им помогне да схвате !

марко

pre 6 godina

Pitanje za vas koji pljujete Samsung, iphone, LG, Sony, HTC: kada bi nabrojane kompanije bankrotirale, a isplivali kineski brendovi : Xiaomi, Huawei, Leagoo itd. kolika bi cena njihovih vodećeh telefona bila? Ja mislim da bi cena telefona bila koliko danas koštaju galaxy s8/8+ ili iphone 8/x, a šta vi mislite?

Rade

pre 6 godina

Slicno se desava i sa Sonijem. Uslovili su ih da ce imati neki procenat ako izbace senzor otiska prsta, koji je na flagship modelima obavezan.

BMX

pre 6 godina

Pozadina je da ne žele da ih prisluškuju jer je jedan od najvećih deoničara Huawei-a bivši general u kineskoj armiji.Tako da oni ne zabranjuju prodaju ali neće da ih distribuiarju.To znaju svi koji su bar malo informisani i nalaze se u ovom svetu tehnologije.Uzgred, Tajvan i J.Koreja takođe bojkotuju ovu marku.I ukoliko ne znate Huawei je pre 2 god kupio jednu kompaniju iz Nemačke, tačnije Bavarske koja proizvodi antene tako što je kupio prvo njihov tim razvojni pa zatim iskopirao to isto.Snizio cenu tehnologije a na kraju kada je kompanija koja posluje više od 30god bila primorana da se proda baš njima onda su otpustili ogroman broj ljudi.Te iste antene danas prodaje širom sveta po većoj ceni nego što su bile ili ti ubio je konkurenciju i zavladao a zatim povećao cene. Tako da taj isti Huawei ili ti Kineski tech div je jedan odvratan naduvenko koji bi sve da iskopira, kupi i da na najjednostavniji način dođe do što većeg profita.

леле

pre 6 godina

Хахахахаха замислите, амери се боје Кинеске шпијунаже ?!?!?!? Ееее грдни они колико су већ сада заостали !!!! Не би их Кинези мноооого шпијнирали, мање него гугл и епл сигурно !

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 6 godina

Zasto bi se huawei prodavao u Americi.Dolar ne vredi papira na kome se stampa-Amerika propada to citam svaki dan na ovom sajtu.Jednostavnije im je da to prodaju u rusiji.Ogromno bogato trziste ne znaju sta ce sa rubljama.Na raspolaganju su im jos Venecuela,Sirija,Srbija,Kuba,S.Koreja.Treba biti lud pa propustiti takvu sansu?

Dipl. Ing.

pre 6 godina

Da se nadovežem na jedan od kometara. Huawei je najveća svetska kompanija za proizvodnju telekomunikacione opreme nevezano za smartfone. U domenu telekom radio opreme ( 2G/3G/4G bazne stanice i kontroleri ) su odavno pretekli Ericsson i Nokiu, i kada bi USA dozvolila instalaciju Huawei opreme kod američkih operatera Ericsson i NSN bi mogle odmah da otpuste 50% zaposlenih. E sad, druga je priča kako je Huawei stigao do ove situacije da je toliko superiorniji od evropskih proizvođača ( kopiranje proizvoda, vrbovanje R&D dizajnera, podmićivanje, pomaganje od strane kineske vlade....) ali činjenica je da su oni sada trendseteri u modernim telekomunikacijama i da će to ostati još dugo vremena.

cicax

pre 6 godina

U Americi se Huawei prodaje slobodno i svako ko hoce moze da ga kupi. Poruka za Huawei : Dajte bolju ponudu americkim operaterima i oni ce je prihvatiti. Plasirajte bolje reklame na svakom cosku. Izgradite brend (a to kosta puno para). To je cista matematika. Nemojte da mislite da onog u telekomu briga za Apple. Nije to Srbija ili Kina. Tamo vlada najsurovi kapitalizam.

MTK

pre 6 godina

Postujem Huawei jer je razbio neke tabue u odnosu cijena-kvalitet, ali ni oni vise nisu jeftin brend. Nisu jos od izlaska P10, a Mate je srusio sve granice.
Npr taj Mate ide na preko 800e a Pro verzija i do 1.000, Porsche edition i do 1.200.
Sad moje najvece postovanje od izlaska Mate serije ima OnePlus koji prodaje svoj OP5T za 500e. Drugi razlog je taj jer ne prodaje svoje uredjaje preko operatera vec direktno preko svog sajta tako da operateri ne mogu da se ogradjuju po 200,300e po premium uredjaju.

Mate 10 Lite odlican

pre 6 godina

Imaju Appl, imaju Motorolu drugo im i ne treba!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (đAVo, 10. januar 2018 14:09)

Nemaju Motorolu. Da si ti ziv i zdrav, kineski Lenovo ih je odavno kupio.

MTK

pre 6 godina

Da dodam jos da Huawei nije samo zabranjen u Americi, zavranjen i u jos dvije americke drzave Juznu Koreju i Japan. Od skoro je jedva odobren u Australiji. - Inace JEDINE 3 drzave dje je iPhone prodavaniji od Androida. Cak je i u Americi Android presao Apple i to jos kad je izasao iPhone6.

peramikailazabezmike

pre 6 godina

Huawei je globalno u consumer sektoru broj 3 odavno, u nekim delovima tog sektora i/ili na nekim trzistima je broj 1 ili 2. Udeo mu raste, koriste proverena resenja itd. Huawei kao firma je po prihodima vrlo blizu googlea ili microsofta pa vi vidite o kome se radi.
U telekom opremi su u mnogim segmentima vec broj 1, u nekim ne i to zbog zastite trzista ili zbog odluke operatera da beze od firme vendora koja je jaca od njih itd.
Google je zabranjen u Kini i to je delom i zbog zabrane za Huawei opremu u USA.
Vrlo brzo na svetu ce biti samo 4 vendora i to 2 kineska (Huawei/ZTE) i 2 ostatak sveta (Nokia i Ericsson+Cisco). Poslovi dogovoreni na drzavnom nivou, lova ogromna, kontrola globalna.... Tiha tehnoekonomska revolucija koja se desila u poslednjih 10 godina

AZAZ

pre 6 godina

Demokratija je sloboda kapitala, zar ne?
(Kvante, 10. januar 2018 15:24)
Ne, demokratija nije sloboda kapitala. Demokratija ustvari nema nikakve veze sa ekonomijom i slobodom kapitala.
Demokratija (def.) je oblik vladavine, gde se političke odluke donose voljom većine, putem slobodnih izbora, referenduma, u kojima učestvuju svi građani.
Sloboda kapitala je jedna od ideja neoliberalnog kapitalizma, i predstavlja čist ekonomski pojam. Dakle, nema veze jedno sa drugim.

acca

pre 6 godina

Prvo jedna stvar ali veoma bitna je kad kazu "a još jedan problem u SAD je taj što jako malo ljudi zna za kompaniju Huawei"!
Strasno za zemlju demokratije, slobodnog protoka robe I ostalog preseravanja po svetu!
Tu se vidi koliko I kako jedna zemlja pokusava da sacuva sebe od konkurencije, jer ne moze da joj parira! Pustite vi slobodu svojim gradjanima da biraju a ako je tako kako vi kazete pustite I Kineze da propadnu na vasem trzistu!
Ali zent sta ces! Al polako puca IAmerika a sve trzisno, samo posmatrajte!

adriano_galliani

pre 6 godina

Шта је ту чудно, Apple је одавно у државном власништву и држава штити своје. Тачније, Apple, Microsoft, Intel и Google.

Đolo

pre 6 godina

Huawei uređaji dizajnom podsećaju na iPhone pa je apple verovatno platio operaterima da ih ne plasiraju jer bi dosta ljudi prešlo sa iPhone na Huawei.

rade

pre 6 godina

Kad bi Apple dopustio da se dobri i jeftini smartfoni prodaju po Americi, Amerikanci bi brzo shvatili koliko je iPhone precenjen.(Steva Poslović, 10. januar 2018 12:14)
Zivim u Americi i u porodici imamo 3 Huawei telefona plus jedan Samsung. To sto sto se Huawei zali nema veze sa Appleom. Ljudi kupuju telefone koje zele.

nesha

pre 6 godina

Šta zna klasični apple korisnik šta je Huawei? Kupuje šta mu se servira, još ga ubede da je to najbolje na svetu, da se oseti bitnim i važnim jer ima jabuku... Tako je i kod nas. Pitajte ljude koji koriste apple koje marke su bazne stanice, a ko proizvodi procesore za njihove iphonove...

Krle

pre 6 godina

Zato sto Ameri znaju da bi uvodjenje Huawei u ponudu operatera konacno dovelo tu kompaniju na prvo mesto ispred Samsunga i Apple-a prosto je. Telefoni Mate 10 serije su savrseni, oduvali su jednostavno konkutenciju performansama ali nemaju jednu jako bitnu stvar u danasnje vreme a to je brend, polupojedena jabuka odlucuje o kupovini telefona kod 90% omladine a ne to da li je telefon zver ili prosecan ali visoko brendiran.

Ja

pre 6 godina

@Kad bi Apple dopustio da se dobri i jeftini smartfoni prodaju po Americi, Amerikanci bi brzo shvatili koliko je iPhone precenjen.

Prodaju se u Zapadnoj Evropi, pa opet iPhone zauzima oko 50% tržišta (u VB 46%). Tu nije u pitanju odnos kvaliteta i cene već snaga brenda. Iz istog razloga svi kupujemo Zaru, Diesel i Adidas a ne Shanghai Tang, Ochirly i Bosideng.

да да

pre 6 godina

Јадни амери, морају да купују оно прецењено ђубре од ајфона и јкорејанског замзунга ! Када би видели колико би добили за које паре од хуавеија и шиаомија, јабука би пропала одмах ! Е зато ни неће то да дозволе, само, ту је алибаба да им помогне да схвате !

pfd

pre 6 godina

Pre godinu dana uzmem p9 lite i oduševim se... baterija mi uz gledanje netflixa, drndanje društvenih mreža ne skidanje sa neta traje ceo dan i dođem kući sa 35% baterije. To je meni dovoljno da kad mi istekne ugovor uzmem opet Huawei.

BMX

pre 6 godina

Pozadina je da ne žele da ih prisluškuju jer je jedan od najvećih deoničara Huawei-a bivši general u kineskoj armiji.Tako da oni ne zabranjuju prodaju ali neće da ih distribuiarju.To znaju svi koji su bar malo informisani i nalaze se u ovom svetu tehnologije.Uzgred, Tajvan i J.Koreja takođe bojkotuju ovu marku.I ukoliko ne znate Huawei je pre 2 god kupio jednu kompaniju iz Nemačke, tačnije Bavarske koja proizvodi antene tako što je kupio prvo njihov tim razvojni pa zatim iskopirao to isto.Snizio cenu tehnologije a na kraju kada je kompanija koja posluje više od 30god bila primorana da se proda baš njima onda su otpustili ogroman broj ljudi.Te iste antene danas prodaje širom sveta po većoj ceni nego što su bile ili ti ubio je konkurenciju i zavladao a zatim povećao cene. Tako da taj isti Huawei ili ti Kineski tech div je jedan odvratan naduvenko koji bi sve da iskopira, kupi i da na najjednostavniji način dođe do što većeg profita.

леле

pre 6 godina

Хахахахаха замислите, амери се боје Кинеске шпијунаже ?!?!?!? Ееее грдни они колико су већ сада заостали !!!! Не би их Кинези мноооого шпијнирали, мање него гугл и епл сигурно !

Trpimir

pre 6 godina

Huawei je osim proizvođač mobitela značajan proizvođač aktivne opreme u telekom industriji i to ih pogađa još vise od neprihvaćanja njihovih mobilnih telefona. U SAD im ne vjeruju jer se boje da špijunaže. Značajno su povoljniji u svim fazama nabave, implementacije i eksploatacije opreme pogotovo što dosta stvari koje recimo Ericsson nudi kao opciju oni za manje para nude u osnovnom paketu.

Нишлија

pre 6 godina

Кинези нису наивни, паметни и стрпљиви су. Чекаће још мало, а онда ће Apple да лупе по ушима, наћи ће се већ ограничење за њих у Кини. Америчка је најкомуњарскија држава.

jhfghzjn

pre 6 godina

Protekcionizam na delu.. Rade to u gotovo svakoj grani.
U suštini vlada sprečava svoje građane da dođu do jeftinijih (a boljih) uređaja ali takođe i štiti domaću industriju a time i čitavu privredu, dakle i poslove dobrog dela tih istih građana.. Teško je reći kakav bi bio neto efekat kada bi prešli na skroz slobodno tržište, verovatno bi imali pristup mnogim jeftinijim stranim proizvodima ali bi možda imali i manje plate pošto bi mnogi domaći proizvođači i gomila drugih kompanija s njima povezanih propali

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 6 godina

Zasto bi se huawei prodavao u Americi.Dolar ne vredi papira na kome se stampa-Amerika propada to citam svaki dan na ovom sajtu.Jednostavnije im je da to prodaju u rusiji.Ogromno bogato trziste ne znaju sta ce sa rubljama.Na raspolaganju su im jos Venecuela,Sirija,Srbija,Kuba,S.Koreja.Treba biti lud pa propustiti takvu sansu?

Smuki

pre 6 godina

Veliki deo kolaca 'trzisne ekonomije' se diriguje dok se samo mrvice bacaju raji da ih ubedi da sistem ponude i potraznje funkcionise. Matrix na delu.

MTK

pre 6 godina

Da dodam jos da Huawei nije samo zabranjen u Americi, zavranjen i u jos dvije americke drzave Juznu Koreju i Japan. Od skoro je jedva odobren u Australiji. - Inace JEDINE 3 drzave dje je iPhone prodavaniji od Androida. Cak je i u Americi Android presao Apple i to jos kad je izasao iPhone6.

cicax

pre 6 godina

U Americi se Huawei prodaje slobodno i svako ko hoce moze da ga kupi. Poruka za Huawei : Dajte bolju ponudu americkim operaterima i oni ce je prihvatiti. Plasirajte bolje reklame na svakom cosku. Izgradite brend (a to kosta puno para). To je cista matematika. Nemojte da mislite da onog u telekomu briga za Apple. Nije to Srbija ili Kina. Tamo vlada najsurovi kapitalizam.

acca

pre 6 godina

Prvo jedna stvar ali veoma bitna je kad kazu "a još jedan problem u SAD je taj što jako malo ljudi zna za kompaniju Huawei"!
Strasno za zemlju demokratije, slobodnog protoka robe I ostalog preseravanja po svetu!
Tu se vidi koliko I kako jedna zemlja pokusava da sacuva sebe od konkurencije, jer ne moze da joj parira! Pustite vi slobodu svojim gradjanima da biraju a ako je tako kako vi kazete pustite I Kineze da propadnu na vasem trzistu!
Ali zent sta ces! Al polako puca IAmerika a sve trzisno, samo posmatrajte!

Rade

pre 6 godina

Slicno se desava i sa Sonijem. Uslovili su ih da ce imati neki procenat ako izbace senzor otiska prsta, koji je na flagship modelima obavezan.

марко

pre 6 godina

Pitanje za vas koji pljujete Samsung, iphone, LG, Sony, HTC: kada bi nabrojane kompanije bankrotirale, a isplivali kineski brendovi : Xiaomi, Huawei, Leagoo itd. kolika bi cena njihovih vodećeh telefona bila? Ja mislim da bi cena telefona bila koliko danas koštaju galaxy s8/8+ ili iphone 8/x, a šta vi mislite?

MTK

pre 6 godina

Postujem Huawei jer je razbio neke tabue u odnosu cijena-kvalitet, ali ni oni vise nisu jeftin brend. Nisu jos od izlaska P10, a Mate je srusio sve granice.
Npr taj Mate ide na preko 800e a Pro verzija i do 1.000, Porsche edition i do 1.200.
Sad moje najvece postovanje od izlaska Mate serije ima OnePlus koji prodaje svoj OP5T za 500e. Drugi razlog je taj jer ne prodaje svoje uredjaje preko operatera vec direktno preko svog sajta tako da operateri ne mogu da se ogradjuju po 200,300e po premium uredjaju.

Mate 10 Lite odlican

pre 6 godina

Imaju Appl, imaju Motorolu drugo im i ne treba!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (đAVo, 10. januar 2018 14:09)

Nemaju Motorolu. Da si ti ziv i zdrav, kineski Lenovo ih je odavno kupio.

Dipl. Ing.

pre 6 godina

Da se nadovežem na jedan od kometara. Huawei je najveća svetska kompanija za proizvodnju telekomunikacione opreme nevezano za smartfone. U domenu telekom radio opreme ( 2G/3G/4G bazne stanice i kontroleri ) su odavno pretekli Ericsson i Nokiu, i kada bi USA dozvolila instalaciju Huawei opreme kod američkih operatera Ericsson i NSN bi mogle odmah da otpuste 50% zaposlenih. E sad, druga je priča kako je Huawei stigao do ove situacije da je toliko superiorniji od evropskih proizvođača ( kopiranje proizvoda, vrbovanje R&D dizajnera, podmićivanje, pomaganje od strane kineske vlade....) ali činjenica je da su oni sada trendseteri u modernim telekomunikacijama i da će to ostati još dugo vremena.

AZAZ

pre 6 godina

Demokratija je sloboda kapitala, zar ne?
(Kvante, 10. januar 2018 15:24)
Ne, demokratija nije sloboda kapitala. Demokratija ustvari nema nikakve veze sa ekonomijom i slobodom kapitala.
Demokratija (def.) je oblik vladavine, gde se političke odluke donose voljom većine, putem slobodnih izbora, referenduma, u kojima učestvuju svi građani.
Sloboda kapitala je jedna od ideja neoliberalnog kapitalizma, i predstavlja čist ekonomski pojam. Dakle, nema veze jedno sa drugim.

peramikailazabezmike

pre 6 godina

Huawei je globalno u consumer sektoru broj 3 odavno, u nekim delovima tog sektora i/ili na nekim trzistima je broj 1 ili 2. Udeo mu raste, koriste proverena resenja itd. Huawei kao firma je po prihodima vrlo blizu googlea ili microsofta pa vi vidite o kome se radi.
U telekom opremi su u mnogim segmentima vec broj 1, u nekim ne i to zbog zastite trzista ili zbog odluke operatera da beze od firme vendora koja je jaca od njih itd.
Google je zabranjen u Kini i to je delom i zbog zabrane za Huawei opremu u USA.
Vrlo brzo na svetu ce biti samo 4 vendora i to 2 kineska (Huawei/ZTE) i 2 ostatak sveta (Nokia i Ericsson+Cisco). Poslovi dogovoreni na drzavnom nivou, lova ogromna, kontrola globalna.... Tiha tehnoekonomska revolucija koja se desila u poslednjih 10 godina