Armin
pre 6 godina
Dva najbolja filma, i jedina sa težinom, ove godine su: Three Billboards outside Ebbing, Missouri i Call Me By Your Name.
Nedelja, 31.12.2017.
00:00
Izvor: B92
pre 6 godina
Dva najbolja filma, i jedina sa težinom, ove godine su: Three Billboards outside Ebbing, Missouri i Call Me By Your Name.
pre 6 godina
Dankirk je film godine. Reci cu vam i zasto....imam 4 godine ratnog iskustva i tacno je onako. A bio sam i pod artiljerijom vise puta i u okruzenju (barem 2 puta). To sto neko zamislja da je rat ko prikaz vecine americkih filmova. (blokbastera) taj i ne zna sta je to. U stvarnosti je mnogo drugacije. Rat radja i pokazuje sebicnost ljudi...neocekivano herojstvo..besmisao istog. A to je nolan odlicno prikazao...random likove i njihov dozivljaj svega toga. A ne sindrom samo heroja koji mlavi sve redom i na kraju ponekad pogine s velikim rijecima na samrti.
pre 6 godina
Wind River,Dark Tower,nista,a...
pre 6 godina
Geralds game odlican film!
pre 6 godina
Pogledajte "Wolf totem"
pre 6 godina
OK, za gej film i film o rasizmu i ruski film od rezisera "disidenta" je jasno kako su se nasli na ovoj listi, po kljucu. Ali za ostalih sedam filmova stvarno nije jasno otkud oni, cak i kad se uzima u obzir samo americki film ima mnogo boljih kandidata.
pre 6 godina
Blade Runner 2049 sam sinoć pogledao i kao što neko pre mene napisa - fantastičan film. Lično ne shvatam kako ljudi mogu reći da im je trajao kao večnost, jer je navodno dosadan?? Siguran sam da će vremenom steći isti status kao i prvi deo (ne bih se čudio i da ga nadmaši), a materijala ima za još jedan nastavak. Gosling se pokazao kao odličan naslednik Forda u ulozi glavnag istrebljivača. Traje tri sata, ali daleko od toga da je dosadan. Jedan od najboljih koji sam odgledao u poslednjoj dekadi. Denkerk ne bih komentarisao (vidim da se i on provlači kao loš) jer nisam odgledao.
pre 6 godina
Vidim da mnogi nisu ukapirali "Dunkirk",ovo nije tipican holivudski prikaz rata,nema heroja i losih momaka,Nemci se ne vide jer nisu bitni kao Nemci,vec kao tamo neka strana u besmislu rata.Film nema onih melodramskih momenata gde publika treba da se raspilavi,to je uradjeno planski da se akcenat baci na surovo prezivljavanje i uzase rata,cak nemamo ni glavnog junaka,vec grupu likova nasumicno skupljenih.Veoma hrabar pokusaj da se rat predstavi na malo drugaciji nacin.Tehnicki besprekoran,vrlo uzbudljiv,vrhunska muzika i zvuk,jedan od najboljih ratnih filmova.Druga je stvar sto mnogi prosto mrze Nolana pa su nerealni,slicno je bilo kad je izasao "Interstellar".
pre 6 godina
Kada sam videla da je IT usao u 10 najboljih,jasan mi je izbor... Izasla sam sa projekcije ovog filma posle pola sata,ali ne zbog straha,nego zbog bojazni da ne izgubim uzaludno jos sat svog zivota. Film je glup,los,za izbegavanje...
pre 6 godina
Upravo odgledao Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, pravo osveženje...par genjalnih stvari u filmu....obavezno pogledati
pre 6 godina
"Logan" u Movie 43 je nenadmasiv! Neprocenjivo.
pre 6 godina
The Limehouse golem i Better watch out fantasticni filmovi!
pre 6 godina
The Big Sick treba da bude na listi
pre 6 godina
@Vlada / Ja sam film doziveo kao ljudsku dramu, strah i univerzalan nagon za prezivljavanjem u paklu rata
pre 6 godina
Dunkirk sam uspeo da odgledam do pola, a onda sam se zapitao "Zasto ja gubim vreme uopste"
pre 6 godina
3 i 8 su dobri filmovi! Jako dobra prica h, akcija u filmu 3. 8 je po standardu odlican kao i svi njegovi filmovi... Blade Runer 2049 je napumpan u trailer-u ali kad gledas film, potpuno te umaraju one psihicke gluposti a najmanje sto ima je tehnologija i akcija. Ceo bozji film jedan lik u futuristickim kolicima koja lete i brdo zamarajucih detalja koji su totalno bezveze.
pre 6 godina
@Drew
Dunkirk je smece. Film je trebao da bude istorijska drama, a od drame ni d. Nema napetosti, razvoja dogadjaja, ceo film melje i muljavi kao neki depresivni melanholicar da ga je pravio. Trebalo je vise napetosti, akcije pa da se docara njihova globa. Stekao sam utisak kao da gledam Maglu beze svi od nekih nevidljivih protivnika. Nemci pretisli a od svega se vidi par aviona i to treba da docara njihove muke?
pre 6 godina
"Our souls at night" mi je predobar bio film... ovi na listi su zanimljivi, ali nisu ostavili veliki utisak na mene.
pre 6 godina
Komentari "dosadni ste sa gay filmovima" su toliko glupi da nema dalje. Reč je o filmu, pričamo o filmu i gle čuda cela gay stvar u svetu je uveliko prihvaćena, toliko da su gay brakovi sasvim normalna stvar već nekoliko godinama, a negde i decenijama. call me by your name je film koji prikazuje ljubav, i ništa više. Svako kome to smeta ima neki ozbiljan problem u glavi. Film je lep, drugačiji, ima lepu poruku. Preporuka!
pre 6 godina
O ukusima ne vredi.... Ja volim ovo, ti
volis ono. A sta je zaista dobro, ostavice trag. Ja recimo, ne volim filmove : Kum, Gradjanin Kejn, Vod, Tramvaj zvani zelja, Sjaj u travi.... Ali ih postujem jer su preziveli najvazniji sud, sud vremena.
pre 6 godina
Polovinu ovih filmova još nisam odgledao, ali na svoju veliku žalost jesam Dankirk. Onima koji ga još nisu gledali - nemojte. To ne da nije u top 10 najboljih filmova, nego je glatko u top 3 najveća razočaranja 2017. godine. Bolje dva sata da buljite u zid u tišini, nego da se patite sa ovim promašajem (ne samo da je Nolan podbacio, nego je i Hans Zimmer očajno uradio muziku/zvuk što ne pamtim kad se poslednji put desilo). Ok, dobro, ajde da budem konstruktivan, odgledajte bilo koji dokumentarac o Dankirku (BBC, NG, History i sl.) više ćete naučiti, bolje se uživeti i provesti nego gledajući ovo "remek delo"...
Mogu da se kladim da si film gledao do pola i prekinuo....film se gleda do kraja. Film jeste neuobicajen ali veoma dobar. Za mene jedan od boljih ratnih filmova, na neki do sada ne vidjen nacin prikazuje strah izazvan uzasima koje donosi jedan rat...inace ko voli ratne filmove preporuka za Batlle for Sevastopolj iz 2016
pre 6 godina
Blade Runner 2049 - apsolutno fantastican film i to ce vreme pokazati. Ima materijala bar za jos dva nastavka. Pravi SF film. Film koji tera na razmisljanje. I u ovom kao i u Arrival-u Denis Villeneuve se bavi secanjima i kako ona definisu ko smo mi u stvari. Verujem da ga vecina koja pljuje ovaj film nije uopste shvatila (nesto slicno kao Arrival). Fotografija i muzika su nesto neopisivo.
pre 6 godina
ove godine holivud nam je napravio toliko "sjajnih" filmova da se nisam bakćao ni sa torrenta da skinem,žali bože i dinar baciti za gomilu politički korektnog smeća, kvazi akcionog (marvel/dc) smeća i samo smeća.
Dvai filma vredna gledanja su bili Attractuon i Valerian
pre 6 godina
BR 2049 i Dunkirk jedini vredni spomena iz ove liste. Najsmesniji su mi ovi sto kazu da su to dosadni filmovi. Dunkirk na jedan zastrasujuci i poseban nacin prikazuje sta je rat, a BR 2049 ima dobru pricu i dobar je film ali samo do zadnjih pola sata. reditelj je neke scene previse oduzio i na kraju se sam zapetljao u upornom nastojanju da film prikaze i akcionim i tzv umetnickim
pre 6 godina
Najbolji od filmova ove godine je Blade Runner 2049... ko voli SF, ovaj film je i više nego odličan!!
pre 6 godina
Get Out mu je bas onako, nista specijalno, fali mu nesto, nekako mi naivan plus kao horor, pa nisam bas ljubitelj, mislim da se preteruje sa hvaljenjem istog...
Blejd Raner ok, solidan, predug, trebalo bolje...
Vozač, obećavao ali je ispao bljak...
Denkerk odličan za bioskop, dinamičan i lep za odgledati... Fali mu dosta stvari, ali pošto volim ww2 preporuka...
Call me... Nisam gledao, a i dosadni su sa gej/lezbo filmovima...
Fantomska nit cu tek da gledam i mislim da je odličan, i nažalost poslednji film Danijel Dej Luisa....
T2 ništa posebno, ipak je prvi deo neprikosnoven...
Logan, koliko su dosadni sa filmovima iz stripova i fantazijskim junacima ovaj kao može da prodje, solidan.
Neljubav, ispravniji naziv nego bez ljubavi, dobra drama...
To, dosadno recikliranje...
pre 6 godina
@Ljiljana
The invisible guest je sjajan, a Okja toliko razočarenje da sam umro od dosade do kraja, dal je dečji, dal fabtazijski, dal ovo dal ono ali boring...
pre 6 godina
Moja lista:
1. Shot Caller
2. Wind River
3. What Happened To Monday
4. Get Out
5. American Made
6. Life
7. Dunkirk
8. The Foreigner
9. Blade Runner 2049
10.Kong: Skull Island
Možda bi i neki drugi filmovi mogli da uđu na ovaj spisak, ali se unapred ograđujem od onih filmova koji su bili na pomenutoj listi ili u komentarima a da ih nisam dosad odgledao.
pre 6 godina
Jos nesto vezano za Dunkirk. To je bila operacija epskih razmera u to vreme. Kompletno ljudstvo britanije je uposljeno za to. Skoro 400.000 vojnika je tu bilo. Nemci sa svih strana opkolili, pucali, bombardovali, artiljerija. A Nolan od svega toga izabere zvuk koji kao da dopire iz roja pcela koje su napadnute.Hardy bez motornog pogona obara Stuke bez muke. A da ne pricam da nikako nisu mogli da znaju tacno stanje goriva posto su ti avioni imali sistem pretakanja goriva u 2 rezervoara, i merac je pokazivao kolicinu samo za jedan. Da izuzmemo da je hteo da napravi film potpuno drugaciji od drugih sa ww2 temom, ali bar su mogli oko tih stvari da budu egzaktni. Cak ni sama drama oko svega toga je previse hladna, bez iskrenog osecaja straha, muke, koji su ti ljudi preziveli. Potpuno prazno, bez likova. WW2 je bio cist horor, a ovaj film to nikako ne prikazuje. Mislim, mnogo vojnika na malom nebranjenom prostoru, ispade da su pale samo tri bombe. A brodovi tonu za 3 sekunde, a znate i sami da to traje mnogo duze.
pre 6 godina
Od ovih ovde ja gled'o samo Logan-a. Po mom mišljenju najbolji film iz 2017. godine je The hitman's bodyguard.
pre 6 godina
Samo Get out. Ostalo je decu do 14 godina (i starije koji su smrzli na tom uzrastu).
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
(Aca, 01. januar 2018 13:01)
Ukusi su razliciti, a Contra tiempo je film iz 2011.
(seksisto, 1. januar 2018 14:48)
Nije mislio na meksički film Contratiempo iz 2011. već na odličan španski triler Contratiempo (The Invisible Guest) iz 2016. godine.
http://www.imdb.com/title/tt4857264/?ref_=nv_sr_1
pre 6 godina
Top 3: Wind River, Shot Caller, Megan Leavey. Get Out nista naročito
pre 6 godina
Sva sreca pa sam pogledao film Get Out prije trailera koji ste stavili ovdje u tekst. Znam da se radi o sluzbenom traileru, ali prakticki otkrije cijelu radnju i bitne detalje :) ostaje samo kraj za vidjet. Uglavnom, vec dulje vrijeme izbjegavam gledati najave novih filmova upravo iz razloga sto (meni barem) pokvare film... svako dobro svima u 2018. :)
pre 6 godina
Uh zaboravi 'The Invisible guest' - spanski ('Contratiempo') i 'Okja'-korejski..
pre 6 godina
Mnogo je glupo reci da je Blade Runner gubljenje vremena, respektabilan nastavak prvog dela iz 1982god.Ako niste ljubitelji sci-fi drame onda taj film nije za vas, kao sto za neke nije Dinkirk.
pre 6 godina
@Ljiljana, London, 1. januar 2018 16:08
The Handmaiden, tehnički, ne može ići na listu - film je iz 2016., ne iz 2017., mada je sjajan. Park Chan-wook, nuff said. Ako bismo na listu uključili i filmove iz 2016. (koji su u nekim delovima sveta prikazani tek prošle godine), onda bi se morali naći i Elle (iako na prvi pogled deluje kao 3rd wave feminism friendly propaganda piece/revenge fantasy) i deliciously bonkers Colossal.
pre 6 godina
sa ove liste Blade Runner je najbolji. Mozda i jednako dobar film kao originalni, fotografija, muzika, gluma i tematika su odlicni. Teme koje prozimaju film, a bave se otudjenjem, secanjem kao preduslovom licnosti, slobodom, i dr. ostavljaju gledaoca zamisljenog dugo posle filma.
pre 6 godina
Dankerk jedan od gorih filmova koji sam gledao.
pre 6 godina
Ne znam kako je Dunkirk dosao u ovih 10 filmova, posto nisam u poslednje 2-3 godine gledao tako los film.
pre 6 godina
Ne razumem, ovaj get out mi je cak gluplji od one serije 'stranger things'...
pre 6 godina
"Blokirali torente, sad je potpuno svejedno kad nmg ko covek da odgledam film sa torenta.."
O čemu ti pričaš, skidam 3D BluRay torrent filmove od 60-80 GB sa 5.1 zvukom, gledamo kod kuće na 122cm tv. Kvalitetnije nego u našim bioskopima. Potrudi se malo, koristi taj internet.
pre 6 godina
ok lista. samo ne znam gdje iskopaste T2, koji je nažalost razočarao većinu filmofila i fanova. Takođe, hvale vam filmovi koji su ozašli u decembru, a listom su u konkurenciji za Oskara: Tri bilborda..., I, Tonya, Lady Bird, itd.
pre 6 godina
Miks zanrova za miks raspolozenja, ovi filmovi su na mene ostavili utisak:
'Three billboards Outside Ebbing Missouri' - crno-komicni triler, fantastican
'Loveless' - ruski, tezak
'My Happy Family' - gruzijski sa pricom i prelepom muzikom
'Call me by your name' - odlican, nije za homofobe
'Handmaiden'- korejski, nije za konzervativne
'The light between the oceans'-drama
'Logan' - sci-fi, bas me je iznenadio
'Baby driver'- komercijala, al' muzika i kao paket mi je ok
'Foreigner'- Jackie Chan, akcioni, ok
'Wind river' - triler, malo podseca na Fargo
'Wrinkle in time' - Disney, prelepa prica za celu familiju
'The space walker' -ruski, o danima kosmos-programa, bazirano na istinitim dogadajima
'Rekvijem za gospodju J' - nas,realan.
Nisam gledala 'Dunkirk' i 'Phantom Thread', 'Blade Runner'- razocaranje, ostali mi nisu na listi interesovanja. Cekam 'The shape of water'.. uglavnom sve sa Sally Hawkins mi je dobro.
Srecna Nova !
pre 6 godina
Nije ovogodisnji, ali svima preporucujem Anthropoid
pre 6 godina
Veoma tanka godina sto se tice filmova,izdvojio bih jedino Dankerk...ali zato nikad bolja godina za serije-GoT,Tvin Piks,Vikinzi,Piki Blajnders,Vavilon Berlin,Senke nad Balkanom...
pre 6 godina
@Marinko, 1. januar 2018 13:12
Postavite si pitanje - "Da li bi IT remake uopšte bio napravljen da serija Stranger Things nije postigla uspeh koji je postigla?" Eto kako. Nije sporno da je originalni IT (i Kingova dela uopšte) bio jedna od inspiracija za Stranger Things, ali bez Stranger Things gotovo sigurno ne bi bilo IT 2017. Hm, cikličnost cele stvari je doista zanimljiva - all this has happened before... Stvari dodatno komplikuje činjenica da je SONY (ako se ne varam) nameran ekranizovati Simmonsov roman Summer of Night. Verovatno tokom ove godine...
pre 6 godina
Dunkirk je film godine za mene. Sa strane to sto sam ljubitelj Nolanovih filmova, genije je jos jednom uradio sjajan posao. Najbitniji efekat za film je po meni ZVUK, a svako ko je gledao Dunkirk na bioskopskom platnu zna o cemu govorim. Vizuelni efekti i razmera produkcije nisu zaostali naravno. U sustini film se ne svidja nikome ko nije ljubitelj istorije, film je dokumentarac tako da ne znam sta ste drugo ocekivali.
Blade Runner-cisto gubljenje vremena.
pre 6 godina
Thor: Ragnarok fali, a bolji je od vecine filmova sa liste.
pre 6 godina
Šaljem spisak po meni najboljih filmova koje sam odgledao 2017.(neki su iz 2016.).
1.Life and 1 day/Abad va yek rooz(iran 2016)
2.Thelma (nor)-
3.Wind River (usa)-
4.Contratiempo (špa)-
5.Shot Caller (usa)-
6.Grave(Raw) (fra,bel,ita)-
7.Get Out (usa)-
8.Three Billboards Outside Ebbing, Missouri(usa)
9.Detrioit (usa)-
10.Loveless (rus)
11.Life (usa)-
12.The Bar(špa)-
13.A special Lady (j.kor.)-
14.Blade Runner (usa)
15.Personal Shoper(fra,nem,bel,češ)-
16.The Sleep Curse(hong kong)-
17.Mother(usa)-
18.The Killing of A Sacred Deer(uk,usa,irska)-
pre 6 godina
ahahhaa noobs ...
Najbolji je Alien-Covenant
pre 6 godina
Polovinu ovih filmova još nisam odgledao, ali na svoju veliku žalost jesam Dankirk. Onima koji ga još nisu gledali - nemojte. To ne da nije u top 10 najboljih filmova, nego je glatko u top 3 najveća razočaranja 2017. godine. Bolje dva sata da buljite u zid u tišini, nego da se patite sa ovim promašajem (ne samo da je Nolan podbacio, nego je i Hans Zimmer očajno uradio muziku/zvuk što ne pamtim kad se poslednji put desilo). Ok, dobro, ajde da budem konstruktivan, odgledajte bilo koji dokumentarac o Dankirku (BBC, NG, History i sl.) više ćete naučiti, bolje se uživeti i provesti nego gledajući ovo "remek delo"...
pre 6 godina
@Aca
Contratiepo je odličan , za svaku preporuku. Bio bi prvi na ovoj listi, da nisu samo Holivudski filmovi na njemu.
A ovaj rusko-uvlakački film ne bih gledao (posle Leviatana i Pussy Dollsa i Putinovih postera u njemu ne mogu da gledam ovo kao umetnost nego više kao neki NVO pamflet).
pre 6 godina
skoro sam gledao baby driver i ne mogu da verujem koliko je ulozeno u film i koliko je glup...
pre 6 godina
It (2107) je po meni glupost, klovnovi bez glave trle i slično...
Get Out (2017) je strašno dobar psiho triler i toplo ga preporučujem svima.
pre 6 godina
i samo se setis devedesetih kakvi su filmovi izlazili i pogledas danas hahaha
29, 1. januar 2018 10:29)
Bas si u pravu, evo pre neko vece ponovo pogledah Pulp Fiction dva ipo sata mi je proslo za tren. Bas sinoc pricam cerci koja je rodjena 95. koji su sve filmovi napravljeni 90-ih godina.
Hvala za savete za filmove koji nisu na listi pogledacu barem dva.
Od ovih listed gledao Baby Driver i ugasio posle 45 min. Dunkirk gledamo danas.
pre 6 godina
Wind River. Sve sto nije valjalo kod Sicaria (tu zapravo Denis nije valjao) i HoHW, u Wind River je ispravljeno, kada je majstor uzeo i reziju u svoje ruke.
Vidim da su misljenja podeljena oko Dunkirka (i oko Nolana kao rezisera), ali sa ovakvom konkurencijom, zasluzuje da udje u Top 10. Prosle godine npr. ne bi ni u top 20, ali ovo je verovatno najslabija godina ove decenije. 2015. je bila slaba, ali ova je preveslala. Jos uvek cekam dobre snimke dosta filmova, nekako su svi izasli u novembru i decembru ove godine.
pre 6 godina
@millenium
Daleko od toga da mnogo nas nije shvatlo film Dunkirk. Meni je najvise zasmetalo okruzenje u kom je film snimljen u odnosu na budzet. Gradjevine i kranovi koji su tu od tek od sezdesetih, ceo grad izgleda kao da nijedan metak nije opaljen, mogli su bar u montazi da uklone ili dodaju te stvari. Spitfire koji leti jako dugo bez motora, a znamo da su ti avioni u sustini cigle u vazduhu, kad motor ne radi. Nacin na koji pilot izlazi iz kabine kad je oboren, potpuno je suprotan njihovoj osnovnoj obuci koju su imali, a to je otkljucavanje kabine u slucaju moguceg prinudnog sletanja. U celom filmu ispada kao su Nemci drzali Dunkirk sa tri Stuke. Saveznici su na tim plazama ostavili OGROMNE kolicine oklopnih vozila i kojecega, a ovde ispada da je film samo o par momaka na plazi. Civilni brodici nisu na taj nacin kupili vojnike. Istorijski i tehnicki neispravan,to je termin kojim bih ga opisao. A nisam ocekivao band of brothers
pre 6 godina
preporuka:
Three bilboards outside Ebbing ,Missouri
I,Tonya
Lady Bird (solidno, ali ne fantastično )
pre 6 godina
Da li je moguće da je neko stavio Zvjaginceva sa ovakvim glupostima u isti koš...
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
(Aca, 01. januar 2018 13:01)
Ukusi su razliciti, a Contra tiempo je film iz 2011.
pre 6 godina
Dunkirk je dosadan onima kojima je dosadan i interstellar, onima koji nemaju nijedan pojam u glavi o astronomiji na primer, ili teorijskoj fizici, makar na školskom nivou. Isto tako o Dunkirku. Pa ko imalo poznaje istoriju, zna da kada čuje Dunkirk predstavlja evakuaciju britanskih vojnika sa obala a Šta ste drugo očekivali, novu kazablanku ili spasavanje redova rajana? Film je polu dokumentarni. Sasvim odlično pokazuje svaku scenu, kakav je bio moral vojnika i njihova osećanja. Ja sam osetio svaku scenu u avionu sa Farijerom kao da sam lično bio tamo.
Osim toga, film se ne veliča samo zbog Nolana, već zbog produkcije, scenarija, glume, setova itd itd. Vizuelnih efekata gotovo da nije bilo, avion je stvarno bio na nebu, brod je stvarno tonuo, statisti su stvarno bili na plaži. Film 90% sniman na plaži, a ne ispred zelenog platna.
Da je vrhunsko remek delo, verovatno nije, ali da je loš, to mogu samo govoriti plitki i površni ljudi.
pre 6 godina
Tor Ragnarok je ubedljivo najbolji film 2017 godine uz film Star Wars Episode 8 i naravno Spider-Man Homecoming ostalo je sve boranija
pre 6 godina
Gledao Dunkirk i zaista je film odlican. Sto se tice ovih filmova sa mnostvom ekfekata,ja licno ne bi nazvao filmovima i ne volim da ih gledam,a lista mi je onako sumnjiva zbog ovog blejda i IT,toliko odlicnih filmova sa perfektnim pricama pada u senku...steta...
pre 6 godina
drew
dunkirk jeste dosadan i isprazan. Nabacane scene da pokazu navodno koliko je rat strrasan i usamljen i sta god. Nolan kao i u nekoliko filmova pokusava da imitira Kjubrika sa tim scenama lepim i malo dihaloga i opasno podbacuje. Dok je Kjubrik vizuelno mogao da docara nesto sto je zamislio, ovaj nije ni blizu. Scene u filmu izgledaju lepo ali to moze i National Geographic Wild. Isto tako predivne scene prirode. Daleko je ovo od dobrog ratnog filma. Nolanov ubedljivo najbolji film je Memento. Ovo je dosta tuzno ispalo na kraju. Gura se doduse zato sto je to film koji pokazuje uspeh saveznika u ratu i to je sve.
pre 6 godina
Bez ljubavi, prvorazredni film ali pre svega za one koji su nesto doziveli u stvarnom zivotu, a ne za one zeljne samo zabave i ubijanja vremena. Problem je samo sto dolazi posle senzacionalnog Levijatana koji je, po meni, trebalo da pokupi sve moguce nagrade (a nije dobio ni oskara za najbolji strani film). Sto se tice Blejd ranera, imam slicno iskustvo kao sa ranijim Vilnevovim filmom Sikario. Dok ih gledas, zadivljen si rezijom, kamerom i scenografijom. Kada se film zavrsi, shvatis da je prica prilicno tanka i da je sve baceno samo u vizuelni utisak. Steta, meni je Vilnev odlican reditelj
pre 6 godina
Get out jeste najbolji film,ali na listi ima i bar 2 najgora.Kome se get out ne svidi taj neka gleda reklame,
pre 6 godina
Da li sam ja očekivao mnogo od Dankirka ili šta je problem, ali nije me oduševio ni najmanje. Mnogo je brate sterilan film, nema isprofilisane likove, čak je i prekratak za moj ukus. Da je bar malo čačnuo u nemačku stranu i postavio neka pitanja bilo bi bolje, ali onda bi verovatno dobio lošije kritike. Jedino je Hans Zimmer na visini zadatka. Poštovalac sam Nolana, ali imao je mnogo boljih radova.
pre 6 godina
dunkirk je odlican film. jedina nolanova greska je sto je na kraju filma zaboravio da uputi izvinjenje svima koji su ocekivali bum tras film uz iznenadno i neocekivano pojavljivanje tora i cap. amerike.
pre 6 godina
Sve je teze naci dobar savremeni film snimljen zadnjih godina... Jedan koji je meni za kolekciju je The Foreigner sa Dzeki Cenom i Pirs Bronsanom.
Gledao sam i ostale pomenute filmove ali ne mogu prici filmskim klasicima.
Filmovi su se sveli na manekenske glumce,kompjuterske efekte i losim scenarijima.
pre 6 godina
@ Low Key Lyesmith: Kazes dunkirk pretenciozan film. Jedino sto je pretenciozno je tvoj ceo komentar. Jedan od omiljenih delova tvog komentara mi je ubacena recenica na engleskom. Ne znam da li si taj deo prekopirao od nekog stranog kriticara, ili ti je to doslo prirodno. Kazes da su filmovi koje nisi iskasapio OK. Oni su dobili cak "OK" od tebe. Zanimljivo je i kad kazes da neke stvari jednostavno ne zasluzuju hvalospeve. A zanimljivije od svega mi je sto ja pretenciozno pisem o tvom pretencioznom komentaru.
pre 6 godina
@Millennium, 01. januar 2018 12:42
У праву си.Гледао сам га у биоскопу и сјајан је филм.Музика савршено прати радњу.По мени филм године.
pre 6 godina
@Low Key Lyesmith
Izvini, kako je to IT u Stranger Things bandwagon-u? Knjiga izasla 1986, TV film IT izasao 1990. Ovde bar znamo ko je bio inspirisan kojim delom.
@vecina
Vidim da vam je ukus nivoa FF. ;)
pre 6 godina
Shot Caller pa deset praznih mesta, maestralna gluma odlican scenario i vrhunska produkcija, remek delo a nema ga na spisku smesno.
pre 6 godina
Shot Caller,Wind River,Megan Leavey,Radius,Kong Skull Island...
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
pre 6 godina
@potos: potpuno se slazam. Atomic Blondie for ever! Muzika, cigare i tuca. Neverovatno opustajuce, ne treba mozak! Nekad je bas to potrebno.
pre 6 godina
Get Out je najveća i najviše forsirana prevara u industriji Holivuda. Ništa poseban film iza kog stoje levičari i oni koji ih vatreno podržavaju na forumima
pre 6 godina
Овај Данкирк таква је глупост, да је мало поредити са трошењем времена на гледање тог филма са глупошћу! музика током читавог филма иста и као да је дан жалости... никако не препоручујем!
pre 6 godina
Sramna lista..
pre 6 godina
Contratiempo...pa nekoliko mesta prazno...
pre 6 godina
@Ivan, 1. januar 2018 12:43
Hm, nebitno da li je razlika "7 godina", ephebophilia je ephebophilia je ephebophilia...
A meni se sviđa kako ljudi skaču u zaključke... Film sam odgledao, knjigu nisam pročitao - ostajem pri svojoj oceni. I mada ne vidim potrebu da Vam se pravdam ili išta slično, tek nisam siguran da se čoveka koji među omiljene autore, istorijske ličnosti, i ljude čiji lik i delo poštuje, svrstava Chuck Palahniuka, Oscar Wildea, Leonardo Da Vincia, Yukio Mishimau, Alan Turinga - između ostalih - može okarakterisati kao homophobea.
Anyway, nekoliko filmovi koji su se mogli, a možda i trebali, naći na listi:
• Wind River
• Okja
• The Death of Stalin
• The Disaster Artist (koji je, po meni, najbolji film prošle godine)
...
pre 6 godina
Zaboravio sam War for the Planet of the Apes koji je jedan od boljih filmova ove godine kao i Valerian and the City of a Thousand Planets i Wonder Women koji nisu losi.Razocarenje su Atomic Blonde,Alien Covenant,Spider-Man Homecoming decji film.Preporucujem spanski triler El Guardián Invisible.
pre 6 godina
Neljubav
pre 6 godina
IT
pre 6 godina
odličan je Call me by your name - evo zašto: http://cultofghoul.blogspot.rs/2017/12/call-me-by-your-name-2017.html
pre 6 godina
Wind River
Big Sick
War Machine, filma za Netflix
Planet Majmuna, zadnji dio
Dunkirk
Logan Lucky
Hell or High Water
Mother je smor, zali boze vremena....
pre 6 godina
Ljudi dajte jos predloga
pre 6 godina
Atomic Blonde-najbolji soundtrack svih vremena!
pre 6 godina
Ovaj film sa homoseksualcima uzima Oskara sigurno. Da ništa ne govore i samo se gledaju ceo film, opet bi uzeo.
pre 6 godina
Blokirali torente, sad je potpuno svejedno kad nmg ko covek da odgledam film sa torenta..
pre 6 godina
@(Low Key Lyesmith, 01. januar 2018 11:27) Razlika izmedju protagonista u Call Me by Your Name je 7 godina. Iako bi knjiski spadalo pod tvoju definiciju, u realnosti nema veze sa efebofilijom. Svidja mi se kako homofobi pokupe glupe komentare sa americkih konzervativnih sajtova, pa ne znaju ni da transkribuju termin o kome govore. U svakom skucaju - odgledajte film, a i procitajte knjigu.
pre 6 godina
Vidim svi su poznavaoci blokbasterske soektakukarne kinematografijw... Za ljibitelje stvarno dobrih filmova, danas u 16:40 na drugom, ovde pomenuti film Bez ljubavi. Pa da vidite sta je dobar film! Upozorenje,nema spec efekata, akcije, hd, sf, jurnjave kolima, dobro to mozda malesno, ali ima glima, emocija, razmisljanje....
pre 6 godina
Baby Driver je neverovatno los film sa odlicnom ekipom glumaca ! ameri su majstori da urade tako nesto ! cisto smece.
pre 6 godina
O ukusima ne treba raspravljati i ja poštujem svačije viđenje, ali mi je jako čudno koliko ljudi zapravo nije skontalo Dankirk. Ako neko očekuje Spašavanje redova Rajana, greši. Ja sam film odgledao dva puta za tri dana. Vizuelno, zvuk, atmosfera... Film je odličan. Pa Nolanovo poznato igranje vremenom. Kadrovi su odlični, ceo film sam imao utisak da je radnja zapravo u postapokaliptičnom svetu, što je i bila Nolanova ideja. Jer za te vojnike to i jeste bila apokalipsa. Izolovani, okruženi i sa malim šansama za spas. Blade runner 2049 nisam gledao i jedva čekam da pogledam.
pre 6 godina
Gde je jungle ?
pre 6 godina
U BR2049 najbolji deo mi je Elvisov hologram u razorenom Vegasu, inace film je dosadan i dugacak, na momente i odlican ali to je sve!
pre 6 godina
Wind river!
Baš mi je drago da vidim da postoje ljudi koji su prepoznali posebnost ovog filma. Biću slobodan da preporučim domaći film ''Prokleti pas'' koji je prošao prilično nezapaženo zbog pogrešne reklame. Izvanredna komedija zabune.
pre 6 godina
@snobovi
Goust story...ti je dobar film...po meni to je najgori film koji sam gledao u zivotu...radnja nebulozna...puno raznih nelogicnosti...gluma nula
pre 6 godina
da nisu toliko pumpali ženski feminizam i ostale trendi holivudske teme blejd raner bi bio No 1.
(hadžija, 01. januar 2018 11:27).
U pravu si, hadžija. Mogli su malo i muški feminizam da pumpaju.
pre 6 godina
Ovi kojima je dunkirk dosadan bolje da se drže ramba, ozbiljni filmovi nisu za njih
(drew, 01. januar 2018 10:20)
Pored sto je dosadan jos je i prazan dialoga tek negde negde plus par nelogicnosti neobjasnjivih.Odo ja da gledam Ramba njega bar razumem.
pre 6 godina
Jel ovo seriozna lista ili neka sprdnja?Ovde bukvalno 2-3 filma su ok...ostali su dosadni
pre 6 godina
The Glass castle, preporuka
pre 6 godina
IT je jedan od najglupljih filmova 2017.
pre 6 godina
1. Wind River
2. The Glass Castle
a sa liste
3. T2
4. Call me by your name.
Ostalo nista.
pre 6 godina
Dosta siromašna godina po pitanju filma.
Dobri su Shot Caller, Wind River, Get Out, Blade Runner 2049, Life, Logan i hajde da kažemo Dunkirk (iako nisam u potpunosti zadovoljan istim).
Zabavni za gledanje su mi bili Atomic Blonde, Baby Driver, It, Kong: Skull Island, The Hitman's Bodyguard, American Made...
Osrednji filmovi - Bullet Head, An Ordinary Man, American Assassin, Tulip Fever...
Razočarenja - Mother! i The Killing Of A Sacred Deer. Iako sam razumeo metafore koje su se krile iza radnji ova 2 filma, nekako mi nisu legli.
pre 6 godina
Dunkirk je jedan od najdosadnijih filmova u istoriji filmografije,toliko bi film prosao prosecno i nezapazeno samo da je od nepoznate osobe uradjen.Ovako je Nolanov i odmah remek delo,Hardy na kraju filma preleteo pola sveta sa ugasenim avionom
pre 6 godina
Dakle iz 2017:
American made - sta reci, kakva prica.
Detroit - mislim da nije bio u nasim bioskopima ali je takodje filmcina za ove smejurije s liste.
The Man With Iron Heart - slicno antropoidu ali bolje snimljena prica.
Sada redjajte dalje.
pre 6 godina
Zaboravili ste Good time,Shot caller,Brawl in cell block 99 i Wind river,uz Get out najbolji filmovi 2017.
pre 6 godina
shot caller, dark tower, logan, nije ni it los ali nije nista specijalno. Losa godina za kinematografiju generalno
pre 6 godina
Da vidimo...
• Get Out - u najboljem slučaju, osrednji film. Na listi se našao zbog tog racism elementa (koji je sve samo ne suptilan), kao i zbog činjenice da je autor do sada bio poznat isključivo kao komičar. Objektivno, film nije ni u Top 20 filmova prošle godine, a kamoli najbolji film 2017.
• Dunkirk - nije loše, ali poput svega što je Nolan do sada uradio pretenciozno. Odveć.
• Call me by your name - budimo iskreni, bilo koji film koji za temu ima ephebophiliau (nebitno da li je u gay ili straight varijanti) i praktično je glorifikuje, ne zaslužuje hvalospeve. Da ne govorimo da je ovaj film stvarno in bad taste - u svetlu skorašnjih skandala koji su uzburkali Tinseltown. Naročito slučaja Spacey...
• IT - više nego solidan film. Zapravo, odličan film. Ali, ima jedan ozbiljan problem - IT, basically, just got on the Stranger Things bandwagon. Više nego dovoljan razlog da ga se ne stavi na listu Top 10 filmova prošle godine.
Ostali su OK. Srećom, na listi se nije našao onaj dreck The Last Jedi.
*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti. Felix anno novo...
pre 6 godina
da nisu toliko pumpali ženski feminizam i ostale trendi holivudske teme blejd raner bi bio No 1.
pre 6 godina
What Happened to Monday (2017) film koji sam pogledao pre neki dan i odusevio se... Dankirk mi nije nesto posebno, a ostale nisam pogledao..
pre 6 godina
ау...
од ових 10, 2 или 3 су озбиљни филмови. филм као уметност је ослабио. дешава му се оно што се десило сликарству у 20 веку. филмско стваралаштво ће се поделити на чисто смеће (попут већине филмова са листе, или још и горе) и херметичну уметност која за просечног гледаоца попут мене неће бити ни интересантна ни разумљива а ни приступачна (јер ће да се приказује само по неким фестивалима).
pre 6 godina
Get Out nije ništa posebno. Predvidljiv od prvih minuta filma.
pre 6 godina
Dunkirk sam gledao u bioskopu. Da nisam bio sa devojkom izasao bih posle sat vremena. Dosadno do ludila. It sam jedva odgledao juce. Ono je vise komedija nego horor. Logan me je isto smorio. A tek baby driver. Uzas Boziji od filma. U svakom slucaju se vise isplati gledati serije jer su filmovi bukvalno postali negledljivi. Get out je zabavan, moze da prodje.
pre 6 godina
Get out TOP!
pre 6 godina
Gledao sam "IT" i "Get out",dobri filmovi,ne i odlicni za bilo kakvu listu.
pre 6 godina
Ruski film sa liste je toliko težak jer je toliko istinit. Nije najbolji možda pored ovih skupih filmova, ali govori o onome što niko od nas ne sme da kaže pa čak ni da pomisli
pre 6 godina
Blade Runner 2049 ubedljivo najbolji fim godine.
A medju boljim filmovima su Good time, A ghost story, Wind River, Shape of the water.
kako? pa lik kroz tri sata filma hoda kroz raznorazne pustinje.bukvalno kad su mi rekli prepricaj film nisam imao sta da kazem.
pre 6 godina
Get Out je zabavan film, ali nikako ne može da bude najbolji film godine. Sa ove liste, Blade Runner je izuzetan, a van nje fantastični Wind River. Dunkirk je kategorija za sebe. Podseća me na Bajićevu Ravnu smoru, toliko je to dosadno, kvazi-umetničko nešto.
pre 6 godina
Gde ide svet.. Baby driver među najboljima.. Smeće od filma..
pre 6 godina
Ovi kojima je dunkirk dosadan bolje da se drže ramba, ozbiljni filmovi nisu za njih
pre 6 godina
Get Out - odlicna kritika americkog drustva + lik iz Black MIrrora
BR2049 - na pola sam filma
Baby Driver - super soundtrack
Dunkirk - Nolan majstor, film atmosfere, bioskop je must
Call me by your name - nisam gledao
Phantom thread - nisam gledao
T2 - T1 > T2 (mada je T2 sinonim za Terminator 2, izvinjavam se svim fanovima, ali tu bi bilo T1 < T2)
Logan - nisam investiran u svet stripova i superheroja, i gledajuci sa strane samo jos jedan film
Нелюбовь - nisam gledao
IT - ko voli Stranger Things bice mu super IT i Losers Club, ocekivano mnogo bolja produkcija od tv filma
pre 6 godina
1. Wind river. 2. Life.
pre 6 godina
Ne znam ostale, ali je Bladerunner genijalan. Svaka sekunda filma je savršena.
pre 6 godina
Strašno uživam u redovnim komentarima tipa "2017. najgora godina u istoriji kinematografija". Hajte ljudi, molim vas. Kao i svaka, ima svojih promašaja (a koji su uglavnom i filmovi za koje naša publika čuje), ali ima i više nego skrivenih dragulja. Preporučujem Three Billboards Outside Ebbing, Missouri i Good Time, ali i A Ghost Story kao tri bezvremenska filma, kakvi će odgovarati stručnim poznavaocima kakvi ste vi očito.
pre 6 godina
Shot caller me je oduševio, preporuka.
pre 6 godina
Shot Caller
pre 6 godina
it je katastrofalan...
pre 6 godina
dankirk je bomba film. sinoć sam ga opet pogledao, i na malom ekranu je efektan kao i na velikom. najbolji film godine, mada na list ima još dobrih, phantom thread su stavili a da još nije ni prikazan u bioskopima
pre 6 godina
Get Out је наиван, тупав и предвидљив филм. Квази психологија и тематика из немих филмова.
pre 6 godina
i samo se setis devedesetih kakvi su filmovi izlazili i pogledas danas hahaha
pre 6 godina
blejd raner 2049 neverovatno dosadan i dug film,da sam otisao u bioskop smorio bih se.
pre 6 godina
Ne znam sta da kazem, ovaj Trainspotting2 nema sta da trazi na ovoj listi.
pre 6 godina
Donkerk i Get Out slobodno preskocite jer nisu vredni vremena. A "It" ne bih nazvao hororom, u sustini smara. da ga nisam gledao u bioskopu ne bih ga ni gledao do kraja. Pogledajte "A man called Ove"(2015) i "I Origins"(2014).
pre 6 godina
Sagledao sam par sa liste.
IT - Nimalo strašan i šta više jako dosadan film.
Blade Runner 2049 - Dobra muzika i scenografija ali nije ni blizu originalnom.
Get Out - Prijatno iznenađenje
Logan - Dobar ali kao samostalan film. U okviru X-Men franšize je loš budući da su likovi potpuno drugačiji nego ranije. Izmenili su Logana i Čarlsa za 180 stepeni čisto da bi se dobio taj R rating.
Dunkirk - Jako dosadan film
Baby Driver - Zabavan film za ubijanje dva sata.
Get Out mi se najviše dopao od filmova koji su izašli ove godine.
PS. Čestitke Tomu Hardiju za prethodnu sezonu Peaky Blinders. Ponovo je odradio fantastičan posao.
pre 6 godina
blade runner je promasaj godine !
pre 6 godina
Blade Runner 2 i Dunkirk za mene ne zasluzuju ni da budu na top 1000 listi prosle godine.
pre 6 godina
Call me by your name nije priča o rasturenoj vezi, nego o kratkotrajnoj vezi koja je imala svoj smisao.
pre 6 godina
Ja bih rekao jedna od najgorih godina u istoriji kinematografije .
pre 6 godina
1. Killing of a Sacred Deer!
pre 6 godina
Blade Runner- najdosadniji film u 2017
pre 6 godina
Film "Light between oceans" je najbolji film koji sam gledao prosle godine. Mislim da je film iz 2016-e ali samo odgovaram na pitanje.
pre 6 godina
Get out odlican film.
pre 6 godina
ne valja ni jedan
pre 6 godina
Filmska industrija, preciznije Holivud, je ozbiljnoj krizi ako je Get Out najbolji film 2017
pre 6 godina
Blade Runner 2049 ubedljivo najbolji fim godine.
A medju boljim filmovima su Good time, A ghost story, Wind River, Shape of the water.
pre 6 godina
Ocito zivimo u vremenu dominacije horora i since-fiction filmova.
Da mi plate ne bih odgledao barem polovinu navedenih filmova.
pre 6 godina
Filmska industrija, preciznije Holivud, je ozbiljnoj krizi ako je Get Out najbolji film 2017
pre 6 godina
Ja bih rekao jedna od najgorih godina u istoriji kinematografije .
pre 6 godina
Ovaj film sa homoseksualcima uzima Oskara sigurno. Da ništa ne govore i samo se gledaju ceo film, opet bi uzeo.
pre 6 godina
Ovi kojima je dunkirk dosadan bolje da se drže ramba, ozbiljni filmovi nisu za njih
pre 6 godina
Get Out је наиван, тупав и предвидљив филм. Квази психологија и тематика из немих филмова.
pre 6 godina
Blade Runner 2049 ubedljivo najbolji fim godine.
A medju boljim filmovima su Good time, A ghost story, Wind River, Shape of the water.
pre 6 godina
i samo se setis devedesetih kakvi su filmovi izlazili i pogledas danas hahaha
pre 6 godina
da nisu toliko pumpali ženski feminizam i ostale trendi holivudske teme blejd raner bi bio No 1.
(hadžija, 01. januar 2018 11:27).
U pravu si, hadžija. Mogli su malo i muški feminizam da pumpaju.
pre 6 godina
Gde ide svet.. Baby driver među najboljima.. Smeće od filma..
pre 6 godina
Shot Caller
pre 6 godina
Ne znam sta da kazem, ovaj Trainspotting2 nema sta da trazi na ovoj listi.
pre 6 godina
Shot caller me je oduševio, preporuka.
pre 6 godina
O ukusima ne treba raspravljati i ja poštujem svačije viđenje, ali mi je jako čudno koliko ljudi zapravo nije skontalo Dankirk. Ako neko očekuje Spašavanje redova Rajana, greši. Ja sam film odgledao dva puta za tri dana. Vizuelno, zvuk, atmosfera... Film je odličan. Pa Nolanovo poznato igranje vremenom. Kadrovi su odlični, ceo film sam imao utisak da je radnja zapravo u postapokaliptičnom svetu, što je i bila Nolanova ideja. Jer za te vojnike to i jeste bila apokalipsa. Izolovani, okruženi i sa malim šansama za spas. Blade runner 2049 nisam gledao i jedva čekam da pogledam.
pre 6 godina
Get out odlican film.
pre 6 godina
Da vidimo...
• Get Out - u najboljem slučaju, osrednji film. Na listi se našao zbog tog racism elementa (koji je sve samo ne suptilan), kao i zbog činjenice da je autor do sada bio poznat isključivo kao komičar. Objektivno, film nije ni u Top 20 filmova prošle godine, a kamoli najbolji film 2017.
• Dunkirk - nije loše, ali poput svega što je Nolan do sada uradio pretenciozno. Odveć.
• Call me by your name - budimo iskreni, bilo koji film koji za temu ima ephebophiliau (nebitno da li je u gay ili straight varijanti) i praktično je glorifikuje, ne zaslužuje hvalospeve. Da ne govorimo da je ovaj film stvarno in bad taste - u svetlu skorašnjih skandala koji su uzburkali Tinseltown. Naročito slučaja Spacey...
• IT - više nego solidan film. Zapravo, odličan film. Ali, ima jedan ozbiljan problem - IT, basically, just got on the Stranger Things bandwagon. Više nego dovoljan razlog da ga se ne stavi na listu Top 10 filmova prošle godine.
Ostali su OK. Srećom, na listi se nije našao onaj dreck The Last Jedi.
*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti. Felix anno novo...
pre 6 godina
Ocito zivimo u vremenu dominacije horora i since-fiction filmova.
Da mi plate ne bih odgledao barem polovinu navedenih filmova.
pre 6 godina
Ne znam ostale, ali je Bladerunner genijalan. Svaka sekunda filma je savršena.
pre 6 godina
Call me by your name nije priča o rasturenoj vezi, nego o kratkotrajnoj vezi koja je imala svoj smisao.
pre 6 godina
Dunkirk sam gledao u bioskopu. Da nisam bio sa devojkom izasao bih posle sat vremena. Dosadno do ludila. It sam jedva odgledao juce. Ono je vise komedija nego horor. Logan me je isto smorio. A tek baby driver. Uzas Boziji od filma. U svakom slucaju se vise isplati gledati serije jer su filmovi bukvalno postali negledljivi. Get out je zabavan, moze da prodje.
pre 6 godina
Baby Driver je neverovatno los film sa odlicnom ekipom glumaca ! ameri su majstori da urade tako nesto ! cisto smece.
pre 6 godina
Get Out je najveća i najviše forsirana prevara u industriji Holivuda. Ništa poseban film iza kog stoje levičari i oni koji ih vatreno podržavaju na forumima
pre 6 godina
"Blokirali torente, sad je potpuno svejedno kad nmg ko covek da odgledam film sa torenta.."
O čemu ti pričaš, skidam 3D BluRay torrent filmove od 60-80 GB sa 5.1 zvukom, gledamo kod kuće na 122cm tv. Kvalitetnije nego u našim bioskopima. Potrudi se malo, koristi taj internet.
pre 6 godina
Get Out je zabavan film, ali nikako ne može da bude najbolji film godine. Sa ove liste, Blade Runner je izuzetan, a van nje fantastični Wind River. Dunkirk je kategorija za sebe. Podseća me na Bajićevu Ravnu smoru, toliko je to dosadno, kvazi-umetničko nešto.
pre 6 godina
Ruski film sa liste je toliko težak jer je toliko istinit. Nije najbolji možda pored ovih skupih filmova, ali govori o onome što niko od nas ne sme da kaže pa čak ni da pomisli
pre 6 godina
1. Wind river. 2. Life.
pre 6 godina
Ovi kojima je dunkirk dosadan bolje da se drže ramba, ozbiljni filmovi nisu za njih
(drew, 01. januar 2018 10:20)
Pored sto je dosadan jos je i prazan dialoga tek negde negde plus par nelogicnosti neobjasnjivih.Odo ja da gledam Ramba njega bar razumem.
pre 6 godina
blejd raner 2049 neverovatno dosadan i dug film,da sam otisao u bioskop smorio bih se.
pre 6 godina
skoro sam gledao baby driver i ne mogu da verujem koliko je ulozeno u film i koliko je glup...
pre 6 godina
Dosta siromašna godina po pitanju filma.
Dobri su Shot Caller, Wind River, Get Out, Blade Runner 2049, Life, Logan i hajde da kažemo Dunkirk (iako nisam u potpunosti zadovoljan istim).
Zabavni za gledanje su mi bili Atomic Blonde, Baby Driver, It, Kong: Skull Island, The Hitman's Bodyguard, American Made...
Osrednji filmovi - Bullet Head, An Ordinary Man, American Assassin, Tulip Fever...
Razočarenja - Mother! i The Killing Of A Sacred Deer. Iako sam razumeo metafore koje su se krile iza radnji ova 2 filma, nekako mi nisu legli.
pre 6 godina
Blade Runner- najdosadniji film u 2017
pre 6 godina
blade runner je promasaj godine !
pre 6 godina
IT je jedan od najglupljih filmova 2017.
pre 6 godina
Sagledao sam par sa liste.
IT - Nimalo strašan i šta više jako dosadan film.
Blade Runner 2049 - Dobra muzika i scenografija ali nije ni blizu originalnom.
Get Out - Prijatno iznenađenje
Logan - Dobar ali kao samostalan film. U okviru X-Men franšize je loš budući da su likovi potpuno drugačiji nego ranije. Izmenili su Logana i Čarlsa za 180 stepeni čisto da bi se dobio taj R rating.
Dunkirk - Jako dosadan film
Baby Driver - Zabavan film za ubijanje dva sata.
Get Out mi se najviše dopao od filmova koji su izašli ove godine.
PS. Čestitke Tomu Hardiju za prethodnu sezonu Peaky Blinders. Ponovo je odradio fantastičan posao.
pre 6 godina
Dunkirk je dosadan onima kojima je dosadan i interstellar, onima koji nemaju nijedan pojam u glavi o astronomiji na primer, ili teorijskoj fizici, makar na školskom nivou. Isto tako o Dunkirku. Pa ko imalo poznaje istoriju, zna da kada čuje Dunkirk predstavlja evakuaciju britanskih vojnika sa obala a Šta ste drugo očekivali, novu kazablanku ili spasavanje redova rajana? Film je polu dokumentarni. Sasvim odlično pokazuje svaku scenu, kakav je bio moral vojnika i njihova osećanja. Ja sam osetio svaku scenu u avionu sa Farijerom kao da sam lično bio tamo.
Osim toga, film se ne veliča samo zbog Nolana, već zbog produkcije, scenarija, glume, setova itd itd. Vizuelnih efekata gotovo da nije bilo, avion je stvarno bio na nebu, brod je stvarno tonuo, statisti su stvarno bili na plaži. Film 90% sniman na plaži, a ne ispred zelenog platna.
Da je vrhunsko remek delo, verovatno nije, ali da je loš, to mogu samo govoriti plitki i površni ljudi.
pre 6 godina
Film "Light between oceans" je najbolji film koji sam gledao prosle godine. Mislim da je film iz 2016-e ali samo odgovaram na pitanje.
pre 6 godina
Blade Runner 2 i Dunkirk za mene ne zasluzuju ni da budu na top 1000 listi prosle godine.
pre 6 godina
Atomic Blonde-najbolji soundtrack svih vremena!
pre 6 godina
@millenium
Daleko od toga da mnogo nas nije shvatlo film Dunkirk. Meni je najvise zasmetalo okruzenje u kom je film snimljen u odnosu na budzet. Gradjevine i kranovi koji su tu od tek od sezdesetih, ceo grad izgleda kao da nijedan metak nije opaljen, mogli su bar u montazi da uklone ili dodaju te stvari. Spitfire koji leti jako dugo bez motora, a znamo da su ti avioni u sustini cigle u vazduhu, kad motor ne radi. Nacin na koji pilot izlazi iz kabine kad je oboren, potpuno je suprotan njihovoj osnovnoj obuci koju su imali, a to je otkljucavanje kabine u slucaju moguceg prinudnog sletanja. U celom filmu ispada kao su Nemci drzali Dunkirk sa tri Stuke. Saveznici su na tim plazama ostavili OGROMNE kolicine oklopnih vozila i kojecega, a ovde ispada da je film samo o par momaka na plazi. Civilni brodici nisu na taj nacin kupili vojnike. Istorijski i tehnicki neispravan,to je termin kojim bih ga opisao. A nisam ocekivao band of brothers
pre 6 godina
da nisu toliko pumpali ženski feminizam i ostale trendi holivudske teme blejd raner bi bio No 1.
pre 6 godina
ау...
од ових 10, 2 или 3 су озбиљни филмови. филм као уметност је ослабио. дешава му се оно што се десило сликарству у 20 веку. филмско стваралаштво ће се поделити на чисто смеће (попут већине филмова са листе, или још и горе) и херметичну уметност која за просечног гледаоца попут мене неће бити ни интересантна ни разумљива а ни приступачна (јер ће да се приказује само по неким фестивалима).
pre 6 godina
Sva sreca pa sam pogledao film Get Out prije trailera koji ste stavili ovdje u tekst. Znam da se radi o sluzbenom traileru, ali prakticki otkrije cijelu radnju i bitne detalje :) ostaje samo kraj za vidjet. Uglavnom, vec dulje vrijeme izbjegavam gledati najave novih filmova upravo iz razloga sto (meni barem) pokvare film... svako dobro svima u 2018. :)
pre 6 godina
Mnogo je glupo reci da je Blade Runner gubljenje vremena, respektabilan nastavak prvog dela iz 1982god.Ako niste ljubitelji sci-fi drame onda taj film nije za vas, kao sto za neke nije Dinkirk.
pre 6 godina
Strašno uživam u redovnim komentarima tipa "2017. najgora godina u istoriji kinematografija". Hajte ljudi, molim vas. Kao i svaka, ima svojih promašaja (a koji su uglavnom i filmovi za koje naša publika čuje), ali ima i više nego skrivenih dragulja. Preporučujem Three Billboards Outside Ebbing, Missouri i Good Time, ali i A Ghost Story kao tri bezvremenska filma, kakvi će odgovarati stručnim poznavaocima kakvi ste vi očito.
pre 6 godina
Miks zanrova za miks raspolozenja, ovi filmovi su na mene ostavili utisak:
'Three billboards Outside Ebbing Missouri' - crno-komicni triler, fantastican
'Loveless' - ruski, tezak
'My Happy Family' - gruzijski sa pricom i prelepom muzikom
'Call me by your name' - odlican, nije za homofobe
'Handmaiden'- korejski, nije za konzervativne
'The light between the oceans'-drama
'Logan' - sci-fi, bas me je iznenadio
'Baby driver'- komercijala, al' muzika i kao paket mi je ok
'Foreigner'- Jackie Chan, akcioni, ok
'Wind river' - triler, malo podseca na Fargo
'Wrinkle in time' - Disney, prelepa prica za celu familiju
'The space walker' -ruski, o danima kosmos-programa, bazirano na istinitim dogadajima
'Rekvijem za gospodju J' - nas,realan.
Nisam gledala 'Dunkirk' i 'Phantom Thread', 'Blade Runner'- razocaranje, ostali mi nisu na listi interesovanja. Cekam 'The shape of water'.. uglavnom sve sa Sally Hawkins mi je dobro.
Srecna Nova !
pre 6 godina
Vidim svi su poznavaoci blokbasterske soektakukarne kinematografijw... Za ljibitelje stvarno dobrih filmova, danas u 16:40 na drugom, ovde pomenuti film Bez ljubavi. Pa da vidite sta je dobar film! Upozorenje,nema spec efekata, akcije, hd, sf, jurnjave kolima, dobro to mozda malesno, ali ima glima, emocija, razmisljanje....
pre 6 godina
Get Out nije ništa posebno. Predvidljiv od prvih minuta filma.
pre 6 godina
Dunkirk je jedan od najdosadnijih filmova u istoriji filmografije,toliko bi film prosao prosecno i nezapazeno samo da je od nepoznate osobe uradjen.Ovako je Nolanov i odmah remek delo,Hardy na kraju filma preleteo pola sveta sa ugasenim avionom
pre 6 godina
Wind river!
Baš mi je drago da vidim da postoje ljudi koji su prepoznali posebnost ovog filma. Biću slobodan da preporučim domaći film ''Prokleti pas'' koji je prošao prilično nezapaženo zbog pogrešne reklame. Izvanredna komedija zabune.
pre 6 godina
Jos nesto vezano za Dunkirk. To je bila operacija epskih razmera u to vreme. Kompletno ljudstvo britanije je uposljeno za to. Skoro 400.000 vojnika je tu bilo. Nemci sa svih strana opkolili, pucali, bombardovali, artiljerija. A Nolan od svega toga izabere zvuk koji kao da dopire iz roja pcela koje su napadnute.Hardy bez motornog pogona obara Stuke bez muke. A da ne pricam da nikako nisu mogli da znaju tacno stanje goriva posto su ti avioni imali sistem pretakanja goriva u 2 rezervoara, i merac je pokazivao kolicinu samo za jedan. Da izuzmemo da je hteo da napravi film potpuno drugaciji od drugih sa ww2 temom, ali bar su mogli oko tih stvari da budu egzaktni. Cak ni sama drama oko svega toga je previse hladna, bez iskrenog osecaja straha, muke, koji su ti ljudi preziveli. Potpuno prazno, bez likova. WW2 je bio cist horor, a ovaj film to nikako ne prikazuje. Mislim, mnogo vojnika na malom nebranjenom prostoru, ispade da su pale samo tri bombe. A brodovi tonu za 3 sekunde, a znate i sami da to traje mnogo duze.
pre 6 godina
Donkerk i Get Out slobodno preskocite jer nisu vredni vremena. A "It" ne bih nazvao hororom, u sustini smara. da ga nisam gledao u bioskopu ne bih ga ni gledao do kraja. Pogledajte "A man called Ove"(2015) i "I Origins"(2014).
pre 6 godina
dunkirk je odlican film. jedina nolanova greska je sto je na kraju filma zaboravio da uputi izvinjenje svima koji su ocekivali bum tras film uz iznenadno i neocekivano pojavljivanje tora i cap. amerike.
pre 6 godina
O ukusima ne vredi.... Ja volim ovo, ti
volis ono. A sta je zaista dobro, ostavice trag. Ja recimo, ne volim filmove : Kum, Gradjanin Kejn, Vod, Tramvaj zvani zelja, Sjaj u travi.... Ali ih postujem jer su preziveli najvazniji sud, sud vremena.
pre 6 godina
Blade Runner 2049 - apsolutno fantastican film i to ce vreme pokazati. Ima materijala bar za jos dva nastavka. Pravi SF film. Film koji tera na razmisljanje. I u ovom kao i u Arrival-u Denis Villeneuve se bavi secanjima i kako ona definisu ko smo mi u stvari. Verujem da ga vecina koja pljuje ovaj film nije uopste shvatila (nesto slicno kao Arrival). Fotografija i muzika su nesto neopisivo.
pre 6 godina
Ljudi dajte jos predloga
pre 6 godina
Polovinu ovih filmova još nisam odgledao, ali na svoju veliku žalost jesam Dankirk. Onima koji ga još nisu gledali - nemojte. To ne da nije u top 10 najboljih filmova, nego je glatko u top 3 najveća razočaranja 2017. godine. Bolje dva sata da buljite u zid u tišini, nego da se patite sa ovim promašajem (ne samo da je Nolan podbacio, nego je i Hans Zimmer očajno uradio muziku/zvuk što ne pamtim kad se poslednji put desilo). Ok, dobro, ajde da budem konstruktivan, odgledajte bilo koji dokumentarac o Dankirku (BBC, NG, History i sl.) više ćete naučiti, bolje se uživeti i provesti nego gledajući ovo "remek delo"...
pre 6 godina
@Drew
Dunkirk je smece. Film je trebao da bude istorijska drama, a od drame ni d. Nema napetosti, razvoja dogadjaja, ceo film melje i muljavi kao neki depresivni melanholicar da ga je pravio. Trebalo je vise napetosti, akcije pa da se docara njihova globa. Stekao sam utisak kao da gledam Maglu beze svi od nekih nevidljivih protivnika. Nemci pretisli a od svega se vidi par aviona i to treba da docara njihove muke?
pre 6 godina
Blade Runner 2049 ubedljivo najbolji fim godine.
A medju boljim filmovima su Good time, A ghost story, Wind River, Shape of the water.
kako? pa lik kroz tri sata filma hoda kroz raznorazne pustinje.bukvalno kad su mi rekli prepricaj film nisam imao sta da kazem.
pre 6 godina
dankirk je bomba film. sinoć sam ga opet pogledao, i na malom ekranu je efektan kao i na velikom. najbolji film godine, mada na list ima još dobrih, phantom thread su stavili a da još nije ni prikazan u bioskopima
pre 6 godina
Vidim da mnogi nisu ukapirali "Dunkirk",ovo nije tipican holivudski prikaz rata,nema heroja i losih momaka,Nemci se ne vide jer nisu bitni kao Nemci,vec kao tamo neka strana u besmislu rata.Film nema onih melodramskih momenata gde publika treba da se raspilavi,to je uradjeno planski da se akcenat baci na surovo prezivljavanje i uzase rata,cak nemamo ni glavnog junaka,vec grupu likova nasumicno skupljenih.Veoma hrabar pokusaj da se rat predstavi na malo drugaciji nacin.Tehnicki besprekoran,vrlo uzbudljiv,vrhunska muzika i zvuk,jedan od najboljih ratnih filmova.Druga je stvar sto mnogi prosto mrze Nolana pa su nerealni,slicno je bilo kad je izasao "Interstellar".
pre 6 godina
ne valja ni jedan
pre 6 godina
Ne znam kako je Dunkirk dosao u ovih 10 filmova, posto nisam u poslednje 2-3 godine gledao tako los film.
pre 6 godina
1. Killing of a Sacred Deer!
pre 6 godina
sa ove liste Blade Runner je najbolji. Mozda i jednako dobar film kao originalni, fotografija, muzika, gluma i tematika su odlicni. Teme koje prozimaju film, a bave se otudjenjem, secanjem kao preduslovom licnosti, slobodom, i dr. ostavljaju gledaoca zamisljenog dugo posle filma.
pre 6 godina
Gledao sam "IT" i "Get out",dobri filmovi,ne i odlicni za bilo kakvu listu.
pre 6 godina
i samo se setis devedesetih kakvi su filmovi izlazili i pogledas danas hahaha
29, 1. januar 2018 10:29)
Bas si u pravu, evo pre neko vece ponovo pogledah Pulp Fiction dva ipo sata mi je proslo za tren. Bas sinoc pricam cerci koja je rodjena 95. koji su sve filmovi napravljeni 90-ih godina.
Hvala za savete za filmove koji nisu na listi pogledacu barem dva.
Od ovih listed gledao Baby Driver i ugasio posle 45 min. Dunkirk gledamo danas.
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
(Aca, 01. januar 2018 13:01)
Ukusi su razliciti, a Contra tiempo je film iz 2011.
(seksisto, 1. januar 2018 14:48)
Nije mislio na meksički film Contratiempo iz 2011. već na odličan španski triler Contratiempo (The Invisible Guest) iz 2016. godine.
http://www.imdb.com/title/tt4857264/?ref_=nv_sr_1
pre 6 godina
Uh zaboravi 'The Invisible guest' - spanski ('Contratiempo') i 'Okja'-korejski..
pre 6 godina
Kada sam videla da je IT usao u 10 najboljih,jasan mi je izbor... Izasla sam sa projekcije ovog filma posle pola sata,ali ne zbog straha,nego zbog bojazni da ne izgubim uzaludno jos sat svog zivota. Film je glup,los,za izbegavanje...
pre 6 godina
Get out TOP!
pre 6 godina
Jel ovo seriozna lista ili neka sprdnja?Ovde bukvalno 2-3 filma su ok...ostali su dosadni
pre 6 godina
it je katastrofalan...
pre 6 godina
@(Low Key Lyesmith, 01. januar 2018 11:27) Razlika izmedju protagonista u Call Me by Your Name je 7 godina. Iako bi knjiski spadalo pod tvoju definiciju, u realnosti nema veze sa efebofilijom. Svidja mi se kako homofobi pokupe glupe komentare sa americkih konzervativnih sajtova, pa ne znaju ni da transkribuju termin o kome govore. U svakom skucaju - odgledajte film, a i procitajte knjigu.
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
pre 6 godina
Da li je moguće da je neko stavio Zvjaginceva sa ovakvim glupostima u isti koš...
pre 6 godina
@Aca
Contratiepo je odličan , za svaku preporuku. Bio bi prvi na ovoj listi, da nisu samo Holivudski filmovi na njemu.
A ovaj rusko-uvlakački film ne bih gledao (posle Leviatana i Pussy Dollsa i Putinovih postera u njemu ne mogu da gledam ovo kao umetnost nego više kao neki NVO pamflet).
pre 6 godina
Šaljem spisak po meni najboljih filmova koje sam odgledao 2017.(neki su iz 2016.).
1.Life and 1 day/Abad va yek rooz(iran 2016)
2.Thelma (nor)-
3.Wind River (usa)-
4.Contratiempo (špa)-
5.Shot Caller (usa)-
6.Grave(Raw) (fra,bel,ita)-
7.Get Out (usa)-
8.Three Billboards Outside Ebbing, Missouri(usa)
9.Detrioit (usa)-
10.Loveless (rus)
11.Life (usa)-
12.The Bar(špa)-
13.A special Lady (j.kor.)-
14.Blade Runner (usa)
15.Personal Shoper(fra,nem,bel,češ)-
16.The Sleep Curse(hong kong)-
17.Mother(usa)-
18.The Killing of A Sacred Deer(uk,usa,irska)-
pre 6 godina
Dunkirk je film godine za mene. Sa strane to sto sam ljubitelj Nolanovih filmova, genije je jos jednom uradio sjajan posao. Najbitniji efekat za film je po meni ZVUK, a svako ko je gledao Dunkirk na bioskopskom platnu zna o cemu govorim. Vizuelni efekti i razmera produkcije nisu zaostali naravno. U sustini film se ne svidja nikome ko nije ljubitelj istorije, film je dokumentarac tako da ne znam sta ste drugo ocekivali.
Blade Runner-cisto gubljenje vremena.
pre 6 godina
Komentari "dosadni ste sa gay filmovima" su toliko glupi da nema dalje. Reč je o filmu, pričamo o filmu i gle čuda cela gay stvar u svetu je uveliko prihvaćena, toliko da su gay brakovi sasvim normalna stvar već nekoliko godinama, a negde i decenijama. call me by your name je film koji prikazuje ljubav, i ništa više. Svako kome to smeta ima neki ozbiljan problem u glavi. Film je lep, drugačiji, ima lepu poruku. Preporuka!
pre 6 godina
drew
dunkirk jeste dosadan i isprazan. Nabacane scene da pokazu navodno koliko je rat strrasan i usamljen i sta god. Nolan kao i u nekoliko filmova pokusava da imitira Kjubrika sa tim scenama lepim i malo dihaloga i opasno podbacuje. Dok je Kjubrik vizuelno mogao da docara nesto sto je zamislio, ovaj nije ni blizu. Scene u filmu izgledaju lepo ali to moze i National Geographic Wild. Isto tako predivne scene prirode. Daleko je ovo od dobrog ratnog filma. Nolanov ubedljivo najbolji film je Memento. Ovo je dosta tuzno ispalo na kraju. Gura se doduse zato sto je to film koji pokazuje uspeh saveznika u ratu i to je sve.
pre 6 godina
Nije ovogodisnji, ali svima preporucujem Anthropoid
pre 6 godina
Dankirk je film godine. Reci cu vam i zasto....imam 4 godine ratnog iskustva i tacno je onako. A bio sam i pod artiljerijom vise puta i u okruzenju (barem 2 puta). To sto neko zamislja da je rat ko prikaz vecine americkih filmova. (blokbastera) taj i ne zna sta je to. U stvarnosti je mnogo drugacije. Rat radja i pokazuje sebicnost ljudi...neocekivano herojstvo..besmisao istog. A to je nolan odlicno prikazao...random likove i njihov dozivljaj svega toga. A ne sindrom samo heroja koji mlavi sve redom i na kraju ponekad pogine s velikim rijecima na samrti.
pre 6 godina
Get Out mu je bas onako, nista specijalno, fali mu nesto, nekako mi naivan plus kao horor, pa nisam bas ljubitelj, mislim da se preteruje sa hvaljenjem istog...
Blejd Raner ok, solidan, predug, trebalo bolje...
Vozač, obećavao ali je ispao bljak...
Denkerk odličan za bioskop, dinamičan i lep za odgledati... Fali mu dosta stvari, ali pošto volim ww2 preporuka...
Call me... Nisam gledao, a i dosadni su sa gej/lezbo filmovima...
Fantomska nit cu tek da gledam i mislim da je odličan, i nažalost poslednji film Danijel Dej Luisa....
T2 ništa posebno, ipak je prvi deo neprikosnoven...
Logan, koliko su dosadni sa filmovima iz stripova i fantazijskim junacima ovaj kao može da prodje, solidan.
Neljubav, ispravniji naziv nego bez ljubavi, dobra drama...
To, dosadno recikliranje...
pre 6 godina
It (2107) je po meni glupost, klovnovi bez glave trle i slično...
Get Out (2017) je strašno dobar psiho triler i toplo ga preporučujem svima.
pre 6 godina
Zaboravili ste Good time,Shot caller,Brawl in cell block 99 i Wind river,uz Get out najbolji filmovi 2017.
pre 6 godina
U BR2049 najbolji deo mi je Elvisov hologram u razorenom Vegasu, inace film je dosadan i dugacak, na momente i odlican ali to je sve!
pre 6 godina
@potos: potpuno se slazam. Atomic Blondie for ever! Muzika, cigare i tuca. Neverovatno opustajuce, ne treba mozak! Nekad je bas to potrebno.
pre 6 godina
Samo Get out. Ostalo je decu do 14 godina (i starije koji su smrzli na tom uzrastu).
pre 6 godina
Upravo odgledao Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, pravo osveženje...par genjalnih stvari u filmu....obavezno pogledati
pre 6 godina
@ Low Key Lyesmith: Kazes dunkirk pretenciozan film. Jedino sto je pretenciozno je tvoj ceo komentar. Jedan od omiljenih delova tvog komentara mi je ubacena recenica na engleskom. Ne znam da li si taj deo prekopirao od nekog stranog kriticara, ili ti je to doslo prirodno. Kazes da su filmovi koje nisi iskasapio OK. Oni su dobili cak "OK" od tebe. Zanimljivo je i kad kazes da neke stvari jednostavno ne zasluzuju hvalospeve. A zanimljivije od svega mi je sto ja pretenciozno pisem o tvom pretencioznom komentaru.
pre 6 godina
Sve je teze naci dobar savremeni film snimljen zadnjih godina... Jedan koji je meni za kolekciju je The Foreigner sa Dzeki Cenom i Pirs Bronsanom.
Gledao sam i ostale pomenute filmove ali ne mogu prici filmskim klasicima.
Filmovi su se sveli na manekenske glumce,kompjuterske efekte i losim scenarijima.
pre 6 godina
ahahhaa noobs ...
Najbolji je Alien-Covenant
pre 6 godina
Dakle iz 2017:
American made - sta reci, kakva prica.
Detroit - mislim da nije bio u nasim bioskopima ali je takodje filmcina za ove smejurije s liste.
The Man With Iron Heart - slicno antropoidu ali bolje snimljena prica.
Sada redjajte dalje.
pre 6 godina
@Ljiljana
The invisible guest je sjajan, a Okja toliko razočarenje da sam umro od dosade do kraja, dal je dečji, dal fabtazijski, dal ovo dal ono ali boring...
pre 6 godina
Get Out - odlicna kritika americkog drustva + lik iz Black MIrrora
BR2049 - na pola sam filma
Baby Driver - super soundtrack
Dunkirk - Nolan majstor, film atmosfere, bioskop je must
Call me by your name - nisam gledao
Phantom thread - nisam gledao
T2 - T1 > T2 (mada je T2 sinonim za Terminator 2, izvinjavam se svim fanovima, ali tu bi bilo T1 < T2)
Logan - nisam investiran u svet stripova i superheroja, i gledajuci sa strane samo jos jedan film
Нелюбовь - nisam gledao
IT - ko voli Stranger Things bice mu super IT i Losers Club, ocekivano mnogo bolja produkcija od tv filma
pre 6 godina
1. Wind River
2. The Glass Castle
a sa liste
3. T2
4. Call me by your name.
Ostalo nista.
pre 6 godina
Blokirali torente, sad je potpuno svejedno kad nmg ko covek da odgledam film sa torenta..
pre 6 godina
Thor: Ragnarok fali, a bolji je od vecine filmova sa liste.
pre 6 godina
What Happened to Monday (2017) film koji sam pogledao pre neki dan i odusevio se... Dankirk mi nije nesto posebno, a ostale nisam pogledao..
pre 6 godina
Veoma tanka godina sto se tice filmova,izdvojio bih jedino Dankerk...ali zato nikad bolja godina za serije-GoT,Tvin Piks,Vikinzi,Piki Blajnders,Vavilon Berlin,Senke nad Balkanom...
pre 6 godina
Moja lista:
1. Shot Caller
2. Wind River
3. What Happened To Monday
4. Get Out
5. American Made
6. Life
7. Dunkirk
8. The Foreigner
9. Blade Runner 2049
10.Kong: Skull Island
Možda bi i neki drugi filmovi mogli da uđu na ovaj spisak, ali se unapred ograđujem od onih filmova koji su bili na pomenutoj listi ili u komentarima a da ih nisam dosad odgledao.
pre 6 godina
odličan je Call me by your name - evo zašto: http://cultofghoul.blogspot.rs/2017/12/call-me-by-your-name-2017.html
pre 6 godina
Contratiempo...pa nekoliko mesta prazno...
pre 6 godina
Tor Ragnarok je ubedljivo najbolji film 2017 godine uz film Star Wars Episode 8 i naravno Spider-Man Homecoming ostalo je sve boranija
pre 6 godina
preporuka:
Three bilboards outside Ebbing ,Missouri
I,Tonya
Lady Bird (solidno, ali ne fantastično )
pre 6 godina
Najbolji od filmova ove godine je Blade Runner 2049... ko voli SF, ovaj film je i više nego odličan!!
pre 6 godina
The Glass castle, preporuka
pre 6 godina
Da li sam ja očekivao mnogo od Dankirka ili šta je problem, ali nije me oduševio ni najmanje. Mnogo je brate sterilan film, nema isprofilisane likove, čak je i prekratak za moj ukus. Da je bar malo čačnuo u nemačku stranu i postavio neka pitanja bilo bi bolje, ali onda bi verovatno dobio lošije kritike. Jedino je Hans Zimmer na visini zadatka. Poštovalac sam Nolana, ali imao je mnogo boljih radova.
pre 6 godina
Овај Данкирк таква је глупост, да је мало поредити са трошењем времена на гледање тог филма са глупошћу! музика током читавог филма иста и као да је дан жалости... никако не препоручујем!
pre 6 godina
Shot Caller pa deset praznih mesta, maestralna gluma odlican scenario i vrhunska produkcija, remek delo a nema ga na spisku smesno.
pre 6 godina
Wind River. Sve sto nije valjalo kod Sicaria (tu zapravo Denis nije valjao) i HoHW, u Wind River je ispravljeno, kada je majstor uzeo i reziju u svoje ruke.
Vidim da su misljenja podeljena oko Dunkirka (i oko Nolana kao rezisera), ali sa ovakvom konkurencijom, zasluzuje da udje u Top 10. Prosle godine npr. ne bi ni u top 20, ali ovo je verovatno najslabija godina ove decenije. 2015. je bila slaba, ali ova je preveslala. Jos uvek cekam dobre snimke dosta filmova, nekako su svi izasli u novembru i decembru ove godine.
pre 6 godina
@Marinko, 1. januar 2018 13:12
Postavite si pitanje - "Da li bi IT remake uopšte bio napravljen da serija Stranger Things nije postigla uspeh koji je postigla?" Eto kako. Nije sporno da je originalni IT (i Kingova dela uopšte) bio jedna od inspiracija za Stranger Things, ali bez Stranger Things gotovo sigurno ne bi bilo IT 2017. Hm, cikličnost cele stvari je doista zanimljiva - all this has happened before... Stvari dodatno komplikuje činjenica da je SONY (ako se ne varam) nameran ekranizovati Simmonsov roman Summer of Night. Verovatno tokom ove godine...
pre 6 godina
Ne razumem, ovaj get out mi je cak gluplji od one serije 'stranger things'...
pre 6 godina
BR 2049 i Dunkirk jedini vredni spomena iz ove liste. Najsmesniji su mi ovi sto kazu da su to dosadni filmovi. Dunkirk na jedan zastrasujuci i poseban nacin prikazuje sta je rat, a BR 2049 ima dobru pricu i dobar je film ali samo do zadnjih pola sata. reditelj je neke scene previse oduzio i na kraju se sam zapetljao u upornom nastojanju da film prikaze i akcionim i tzv umetnickim
pre 6 godina
Polovinu ovih filmova još nisam odgledao, ali na svoju veliku žalost jesam Dankirk. Onima koji ga još nisu gledali - nemojte. To ne da nije u top 10 najboljih filmova, nego je glatko u top 3 najveća razočaranja 2017. godine. Bolje dva sata da buljite u zid u tišini, nego da se patite sa ovim promašajem (ne samo da je Nolan podbacio, nego je i Hans Zimmer očajno uradio muziku/zvuk što ne pamtim kad se poslednji put desilo). Ok, dobro, ajde da budem konstruktivan, odgledajte bilo koji dokumentarac o Dankirku (BBC, NG, History i sl.) više ćete naučiti, bolje se uživeti i provesti nego gledajući ovo "remek delo"...
Mogu da se kladim da si film gledao do pola i prekinuo....film se gleda do kraja. Film jeste neuobicajen ali veoma dobar. Za mene jedan od boljih ratnih filmova, na neki do sada ne vidjen nacin prikazuje strah izazvan uzasima koje donosi jedan rat...inace ko voli ratne filmove preporuka za Batlle for Sevastopolj iz 2016
pre 6 godina
@Ivan, 1. januar 2018 12:43
Hm, nebitno da li je razlika "7 godina", ephebophilia je ephebophilia je ephebophilia...
A meni se sviđa kako ljudi skaču u zaključke... Film sam odgledao, knjigu nisam pročitao - ostajem pri svojoj oceni. I mada ne vidim potrebu da Vam se pravdam ili išta slično, tek nisam siguran da se čoveka koji među omiljene autore, istorijske ličnosti, i ljude čiji lik i delo poštuje, svrstava Chuck Palahniuka, Oscar Wildea, Leonardo Da Vincia, Yukio Mishimau, Alan Turinga - između ostalih - može okarakterisati kao homophobea.
Anyway, nekoliko filmovi koji su se mogli, a možda i trebali, naći na listi:
• Wind River
• Okja
• The Death of Stalin
• The Disaster Artist (koji je, po meni, najbolji film prošle godine)
...
pre 6 godina
Bez ljubavi, prvorazredni film ali pre svega za one koji su nesto doziveli u stvarnom zivotu, a ne za one zeljne samo zabave i ubijanja vremena. Problem je samo sto dolazi posle senzacionalnog Levijatana koji je, po meni, trebalo da pokupi sve moguce nagrade (a nije dobio ni oskara za najbolji strani film). Sto se tice Blejd ranera, imam slicno iskustvo kao sa ranijim Vilnevovim filmom Sikario. Dok ih gledas, zadivljen si rezijom, kamerom i scenografijom. Kada se film zavrsi, shvatis da je prica prilicno tanka i da je sve baceno samo u vizuelni utisak. Steta, meni je Vilnev odlican reditelj
pre 6 godina
Dankerk jedan od gorih filmova koji sam gledao.
pre 6 godina
ok lista. samo ne znam gdje iskopaste T2, koji je nažalost razočarao većinu filmofila i fanova. Takođe, hvale vam filmovi koji su ozašli u decembru, a listom su u konkurenciji za Oskara: Tri bilborda..., I, Tonya, Lady Bird, itd.
pre 6 godina
Sramna lista..
pre 6 godina
@Ljiljana, London, 1. januar 2018 16:08
The Handmaiden, tehnički, ne može ići na listu - film je iz 2016., ne iz 2017., mada je sjajan. Park Chan-wook, nuff said. Ako bismo na listu uključili i filmove iz 2016. (koji su u nekim delovima sveta prikazani tek prošle godine), onda bi se morali naći i Elle (iako na prvi pogled deluje kao 3rd wave feminism friendly propaganda piece/revenge fantasy) i deliciously bonkers Colossal.
pre 6 godina
"Our souls at night" mi je predobar bio film... ovi na listi su zanimljivi, ali nisu ostavili veliki utisak na mene.
pre 6 godina
Top 3: Wind River, Shot Caller, Megan Leavey. Get Out nista naročito
pre 6 godina
Gde je jungle ?
pre 6 godina
Gledao Dunkirk i zaista je film odlican. Sto se tice ovih filmova sa mnostvom ekfekata,ja licno ne bi nazvao filmovima i ne volim da ih gledam,a lista mi je onako sumnjiva zbog ovog blejda i IT,toliko odlicnih filmova sa perfektnim pricama pada u senku...steta...
pre 6 godina
Get out jeste najbolji film,ali na listi ima i bar 2 najgora.Kome se get out ne svidi taj neka gleda reklame,
pre 6 godina
Dunkirk sam uspeo da odgledam do pola, a onda sam se zapitao "Zasto ja gubim vreme uopste"
pre 6 godina
OK, za gej film i film o rasizmu i ruski film od rezisera "disidenta" je jasno kako su se nasli na ovoj listi, po kljucu. Ali za ostalih sedam filmova stvarno nije jasno otkud oni, cak i kad se uzima u obzir samo americki film ima mnogo boljih kandidata.
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
(Aca, 01. januar 2018 13:01)
Ukusi su razliciti, a Contra tiempo je film iz 2011.
pre 6 godina
"Logan" u Movie 43 je nenadmasiv! Neprocenjivo.
pre 6 godina
shot caller, dark tower, logan, nije ni it los ali nije nista specijalno. Losa godina za kinematografiju generalno
pre 6 godina
@Low Key Lyesmith
Izvini, kako je to IT u Stranger Things bandwagon-u? Knjiga izasla 1986, TV film IT izasao 1990. Ovde bar znamo ko je bio inspirisan kojim delom.
@vecina
Vidim da vam je ukus nivoa FF. ;)
pre 6 godina
Od ovih ovde ja gled'o samo Logan-a. Po mom mišljenju najbolji film iz 2017. godine je The hitman's bodyguard.
pre 6 godina
IT
pre 6 godina
Shot Caller,Wind River,Megan Leavey,Radius,Kong Skull Island...
pre 6 godina
3 i 8 su dobri filmovi! Jako dobra prica h, akcija u filmu 3. 8 je po standardu odlican kao i svi njegovi filmovi... Blade Runer 2049 je napumpan u trailer-u ali kad gledas film, potpuno te umaraju one psihicke gluposti a najmanje sto ima je tehnologija i akcija. Ceo bozji film jedan lik u futuristickim kolicima koja lete i brdo zamarajucih detalja koji su totalno bezveze.
pre 6 godina
Wind River
Big Sick
War Machine, filma za Netflix
Planet Majmuna, zadnji dio
Dunkirk
Logan Lucky
Hell or High Water
Mother je smor, zali boze vremena....
pre 6 godina
@snobovi
Goust story...ti je dobar film...po meni to je najgori film koji sam gledao u zivotu...radnja nebulozna...puno raznih nelogicnosti...gluma nula
pre 6 godina
Neljubav
pre 6 godina
ove godine holivud nam je napravio toliko "sjajnih" filmova da se nisam bakćao ni sa torrenta da skinem,žali bože i dinar baciti za gomilu politički korektnog smeća, kvazi akcionog (marvel/dc) smeća i samo smeća.
Dvai filma vredna gledanja su bili Attractuon i Valerian
pre 6 godina
Zaboravio sam War for the Planet of the Apes koji je jedan od boljih filmova ove godine kao i Valerian and the City of a Thousand Planets i Wonder Women koji nisu losi.Razocarenje su Atomic Blonde,Alien Covenant,Spider-Man Homecoming decji film.Preporucujem spanski triler El Guardián Invisible.
pre 6 godina
The Big Sick treba da bude na listi
pre 6 godina
@Vlada / Ja sam film doziveo kao ljudsku dramu, strah i univerzalan nagon za prezivljavanjem u paklu rata
pre 6 godina
Blade Runner 2049 sam sinoć pogledao i kao što neko pre mene napisa - fantastičan film. Lično ne shvatam kako ljudi mogu reći da im je trajao kao večnost, jer je navodno dosadan?? Siguran sam da će vremenom steći isti status kao i prvi deo (ne bih se čudio i da ga nadmaši), a materijala ima za još jedan nastavak. Gosling se pokazao kao odličan naslednik Forda u ulozi glavnag istrebljivača. Traje tri sata, ali daleko od toga da je dosadan. Jedan od najboljih koji sam odgledao u poslednjoj dekadi. Denkerk ne bih komentarisao (vidim da se i on provlači kao loš) jer nisam odgledao.
pre 6 godina
Geralds game odlican film!
pre 6 godina
@Millennium, 01. januar 2018 12:42
У праву си.Гледао сам га у биоскопу и сјајан је филм.Музика савршено прати радњу.По мени филм године.
pre 6 godina
Wind River,Dark Tower,nista,a...
pre 6 godina
The Limehouse golem i Better watch out fantasticni filmovi!
pre 6 godina
Pogledajte "Wolf totem"
pre 6 godina
Dva najbolja filma, i jedina sa težinom, ove godine su: Three Billboards outside Ebbing, Missouri i Call Me By Your Name.
pre 6 godina
Ovi kojima je dunkirk dosadan bolje da se drže ramba, ozbiljni filmovi nisu za njih
pre 6 godina
Blade Runner 2 i Dunkirk za mene ne zasluzuju ni da budu na top 1000 listi prosle godine.
pre 6 godina
blejd raner 2049 neverovatno dosadan i dug film,da sam otisao u bioskop smorio bih se.
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
pre 6 godina
Sagledao sam par sa liste.
IT - Nimalo strašan i šta više jako dosadan film.
Blade Runner 2049 - Dobra muzika i scenografija ali nije ni blizu originalnom.
Get Out - Prijatno iznenađenje
Logan - Dobar ali kao samostalan film. U okviru X-Men franšize je loš budući da su likovi potpuno drugačiji nego ranije. Izmenili su Logana i Čarlsa za 180 stepeni čisto da bi se dobio taj R rating.
Dunkirk - Jako dosadan film
Baby Driver - Zabavan film za ubijanje dva sata.
Get Out mi se najviše dopao od filmova koji su izašli ove godine.
PS. Čestitke Tomu Hardiju za prethodnu sezonu Peaky Blinders. Ponovo je odradio fantastičan posao.
pre 6 godina
Da vidimo...
• Get Out - u najboljem slučaju, osrednji film. Na listi se našao zbog tog racism elementa (koji je sve samo ne suptilan), kao i zbog činjenice da je autor do sada bio poznat isključivo kao komičar. Objektivno, film nije ni u Top 20 filmova prošle godine, a kamoli najbolji film 2017.
• Dunkirk - nije loše, ali poput svega što je Nolan do sada uradio pretenciozno. Odveć.
• Call me by your name - budimo iskreni, bilo koji film koji za temu ima ephebophiliau (nebitno da li je u gay ili straight varijanti) i praktično je glorifikuje, ne zaslužuje hvalospeve. Da ne govorimo da je ovaj film stvarno in bad taste - u svetlu skorašnjih skandala koji su uzburkali Tinseltown. Naročito slučaja Spacey...
• IT - više nego solidan film. Zapravo, odličan film. Ali, ima jedan ozbiljan problem - IT, basically, just got on the Stranger Things bandwagon. Više nego dovoljan razlog da ga se ne stavi na listu Top 10 filmova prošle godine.
Ostali su OK. Srećom, na listi se nije našao onaj dreck The Last Jedi.
*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti. Felix anno novo...
pre 6 godina
Blade Runner- najdosadniji film u 2017
pre 6 godina
blade runner je promasaj godine !
pre 6 godina
Get Out је наиван, тупав и предвидљив филм. Квази психологија и тематика из немих филмова.
pre 6 godina
Ocito zivimo u vremenu dominacije horora i since-fiction filmova.
Da mi plate ne bih odgledao barem polovinu navedenih filmova.
pre 6 godina
Dunkirk sam gledao u bioskopu. Da nisam bio sa devojkom izasao bih posle sat vremena. Dosadno do ludila. It sam jedva odgledao juce. Ono je vise komedija nego horor. Logan me je isto smorio. A tek baby driver. Uzas Boziji od filma. U svakom slucaju se vise isplati gledati serije jer su filmovi bukvalno postali negledljivi. Get out je zabavan, moze da prodje.
pre 6 godina
Donkerk i Get Out slobodno preskocite jer nisu vredni vremena. A "It" ne bih nazvao hororom, u sustini smara. da ga nisam gledao u bioskopu ne bih ga ni gledao do kraja. Pogledajte "A man called Ove"(2015) i "I Origins"(2014).
pre 6 godina
Blokirali torente, sad je potpuno svejedno kad nmg ko covek da odgledam film sa torenta..
pre 6 godina
Get out odlican film.
pre 6 godina
Blade Runner 2049 ubedljivo najbolji fim godine.
A medju boljim filmovima su Good time, A ghost story, Wind River, Shape of the water.
pre 6 godina
Komentari "dosadni ste sa gay filmovima" su toliko glupi da nema dalje. Reč je o filmu, pričamo o filmu i gle čuda cela gay stvar u svetu je uveliko prihvaćena, toliko da su gay brakovi sasvim normalna stvar već nekoliko godinama, a negde i decenijama. call me by your name je film koji prikazuje ljubav, i ništa više. Svako kome to smeta ima neki ozbiljan problem u glavi. Film je lep, drugačiji, ima lepu poruku. Preporuka!
pre 6 godina
Ne znam sta da kazem, ovaj Trainspotting2 nema sta da trazi na ovoj listi.
pre 6 godina
Dunkirk je film godine za mene. Sa strane to sto sam ljubitelj Nolanovih filmova, genije je jos jednom uradio sjajan posao. Najbitniji efekat za film je po meni ZVUK, a svako ko je gledao Dunkirk na bioskopskom platnu zna o cemu govorim. Vizuelni efekti i razmera produkcije nisu zaostali naravno. U sustini film se ne svidja nikome ko nije ljubitelj istorije, film je dokumentarac tako da ne znam sta ste drugo ocekivali.
Blade Runner-cisto gubljenje vremena.
pre 6 godina
Ne znam ostale, ali je Bladerunner genijalan. Svaka sekunda filma je savršena.
pre 6 godina
Ja bih rekao jedna od najgorih godina u istoriji kinematografije .
pre 6 godina
Samo Get out. Ostalo je decu do 14 godina (i starije koji su smrzli na tom uzrastu).
pre 6 godina
Ovi kojima je dunkirk dosadan bolje da se drže ramba, ozbiljni filmovi nisu za njih
(drew, 01. januar 2018 10:20)
Pored sto je dosadan jos je i prazan dialoga tek negde negde plus par nelogicnosti neobjasnjivih.Odo ja da gledam Ramba njega bar razumem.
pre 6 godina
ne valja ni jedan
pre 6 godina
1. Killing of a Sacred Deer!
pre 6 godina
Filmska industrija, preciznije Holivud, je ozbiljnoj krizi ako je Get Out najbolji film 2017
pre 6 godina
Get out TOP!
pre 6 godina
dankirk je bomba film. sinoć sam ga opet pogledao, i na malom ekranu je efektan kao i na velikom. najbolji film godine, mada na list ima još dobrih, phantom thread su stavili a da još nije ni prikazan u bioskopima
pre 6 godina
Dunkirk je jedan od najdosadnijih filmova u istoriji filmografije,toliko bi film prosao prosecno i nezapazeno samo da je od nepoznate osobe uradjen.Ovako je Nolanov i odmah remek delo,Hardy na kraju filma preleteo pola sveta sa ugasenim avionom
pre 6 godina
Get Out je najveća i najviše forsirana prevara u industriji Holivuda. Ništa poseban film iza kog stoje levičari i oni koji ih vatreno podržavaju na forumima
pre 6 godina
Tor Ragnarok je ubedljivo najbolji film 2017 godine uz film Star Wars Episode 8 i naravno Spider-Man Homecoming ostalo je sve boranija
pre 6 godina
da nisu toliko pumpali ženski feminizam i ostale trendi holivudske teme blejd raner bi bio No 1.
pre 6 godina
Get Out nije ništa posebno. Predvidljiv od prvih minuta filma.
pre 6 godina
Gde ide svet.. Baby driver među najboljima.. Smeće od filma..
pre 6 godina
Get Out - odlicna kritika americkog drustva + lik iz Black MIrrora
BR2049 - na pola sam filma
Baby Driver - super soundtrack
Dunkirk - Nolan majstor, film atmosfere, bioskop je must
Call me by your name - nisam gledao
Phantom thread - nisam gledao
T2 - T1 > T2 (mada je T2 sinonim za Terminator 2, izvinjavam se svim fanovima, ali tu bi bilo T1 < T2)
Logan - nisam investiran u svet stripova i superheroja, i gledajuci sa strane samo jos jedan film
Нелюбовь - nisam gledao
IT - ko voli Stranger Things bice mu super IT i Losers Club, ocekivano mnogo bolja produkcija od tv filma
pre 6 godina
@(Low Key Lyesmith, 01. januar 2018 11:27) Razlika izmedju protagonista u Call Me by Your Name je 7 godina. Iako bi knjiski spadalo pod tvoju definiciju, u realnosti nema veze sa efebofilijom. Svidja mi se kako homofobi pokupe glupe komentare sa americkih konzervativnih sajtova, pa ne znaju ni da transkribuju termin o kome govore. U svakom skucaju - odgledajte film, a i procitajte knjigu.
pre 6 godina
IT je jedan od najglupljih filmova 2017.
pre 6 godina
Ne razumem, ovaj get out mi je cak gluplji od one serije 'stranger things'...
pre 6 godina
Polovinu ovih filmova još nisam odgledao, ali na svoju veliku žalost jesam Dankirk. Onima koji ga još nisu gledali - nemojte. To ne da nije u top 10 najboljih filmova, nego je glatko u top 3 najveća razočaranja 2017. godine. Bolje dva sata da buljite u zid u tišini, nego da se patite sa ovim promašajem (ne samo da je Nolan podbacio, nego je i Hans Zimmer očajno uradio muziku/zvuk što ne pamtim kad se poslednji put desilo). Ok, dobro, ajde da budem konstruktivan, odgledajte bilo koji dokumentarac o Dankirku (BBC, NG, History i sl.) više ćete naučiti, bolje se uživeti i provesti nego gledajući ovo "remek delo"...
pre 6 godina
@Drew
Dunkirk je smece. Film je trebao da bude istorijska drama, a od drame ni d. Nema napetosti, razvoja dogadjaja, ceo film melje i muljavi kao neki depresivni melanholicar da ga je pravio. Trebalo je vise napetosti, akcije pa da se docara njihova globa. Stekao sam utisak kao da gledam Maglu beze svi od nekih nevidljivih protivnika. Nemci pretisli a od svega se vidi par aviona i to treba da docara njihove muke?
pre 6 godina
Baby Driver je neverovatno los film sa odlicnom ekipom glumaca ! ameri su majstori da urade tako nesto ! cisto smece.
pre 6 godina
U BR2049 najbolji deo mi je Elvisov hologram u razorenom Vegasu, inace film je dosadan i dugacak, na momente i odlican ali to je sve!
pre 6 godina
Ovaj film sa homoseksualcima uzima Oskara sigurno. Da ništa ne govore i samo se gledaju ceo film, opet bi uzeo.
pre 6 godina
Dunkirk je dosadan onima kojima je dosadan i interstellar, onima koji nemaju nijedan pojam u glavi o astronomiji na primer, ili teorijskoj fizici, makar na školskom nivou. Isto tako o Dunkirku. Pa ko imalo poznaje istoriju, zna da kada čuje Dunkirk predstavlja evakuaciju britanskih vojnika sa obala a Šta ste drugo očekivali, novu kazablanku ili spasavanje redova rajana? Film je polu dokumentarni. Sasvim odlično pokazuje svaku scenu, kakav je bio moral vojnika i njihova osećanja. Ja sam osetio svaku scenu u avionu sa Farijerom kao da sam lično bio tamo.
Osim toga, film se ne veliča samo zbog Nolana, već zbog produkcije, scenarija, glume, setova itd itd. Vizuelnih efekata gotovo da nije bilo, avion je stvarno bio na nebu, brod je stvarno tonuo, statisti su stvarno bili na plaži. Film 90% sniman na plaži, a ne ispred zelenog platna.
Da je vrhunsko remek delo, verovatno nije, ali da je loš, to mogu samo govoriti plitki i površni ljudi.
pre 6 godina
Thor: Ragnarok fali, a bolji je od vecine filmova sa liste.
pre 6 godina
1. Wind river. 2. Life.
pre 6 godina
Get Out je zabavan film, ali nikako ne može da bude najbolji film godine. Sa ove liste, Blade Runner je izuzetan, a van nje fantastični Wind River. Dunkirk je kategorija za sebe. Podseća me na Bajićevu Ravnu smoru, toliko je to dosadno, kvazi-umetničko nešto.
pre 6 godina
Wind River
Big Sick
War Machine, filma za Netflix
Planet Majmuna, zadnji dio
Dunkirk
Logan Lucky
Hell or High Water
Mother je smor, zali boze vremena....
pre 6 godina
Blade Runner 2049 ubedljivo najbolji fim godine.
A medju boljim filmovima su Good time, A ghost story, Wind River, Shape of the water.
kako? pa lik kroz tri sata filma hoda kroz raznorazne pustinje.bukvalno kad su mi rekli prepricaj film nisam imao sta da kazem.
pre 6 godina
Dunkirk sam uspeo da odgledam do pola, a onda sam se zapitao "Zasto ja gubim vreme uopste"
pre 6 godina
Shot Caller
pre 6 godina
it je katastrofalan...
pre 6 godina
Овај Данкирк таква је глупост, да је мало поредити са трошењем времена на гледање тог филма са глупошћу! музика током читавог филма иста и као да је дан жалости... никако не препоручујем!
pre 6 godina
Veoma tanka godina sto se tice filmova,izdvojio bih jedino Dankerk...ali zato nikad bolja godina za serije-GoT,Tvin Piks,Vikinzi,Piki Blajnders,Vavilon Berlin,Senke nad Balkanom...
pre 6 godina
1. Wind River
2. The Glass Castle
a sa liste
3. T2
4. Call me by your name.
Ostalo nista.
pre 6 godina
drew
dunkirk jeste dosadan i isprazan. Nabacane scene da pokazu navodno koliko je rat strrasan i usamljen i sta god. Nolan kao i u nekoliko filmova pokusava da imitira Kjubrika sa tim scenama lepim i malo dihaloga i opasno podbacuje. Dok je Kjubrik vizuelno mogao da docara nesto sto je zamislio, ovaj nije ni blizu. Scene u filmu izgledaju lepo ali to moze i National Geographic Wild. Isto tako predivne scene prirode. Daleko je ovo od dobrog ratnog filma. Nolanov ubedljivo najbolji film je Memento. Ovo je dosta tuzno ispalo na kraju. Gura se doduse zato sto je to film koji pokazuje uspeh saveznika u ratu i to je sve.
pre 6 godina
Od ovih ovde ja gled'o samo Logan-a. Po mom mišljenju najbolji film iz 2017. godine je The hitman's bodyguard.
pre 6 godina
Ne znam kako je Dunkirk dosao u ovih 10 filmova, posto nisam u poslednje 2-3 godine gledao tako los film.
pre 6 godina
ove godine holivud nam je napravio toliko "sjajnih" filmova da se nisam bakćao ni sa torrenta da skinem,žali bože i dinar baciti za gomilu politički korektnog smeća, kvazi akcionog (marvel/dc) smeća i samo smeća.
Dvai filma vredna gledanja su bili Attractuon i Valerian
pre 6 godina
i samo se setis devedesetih kakvi su filmovi izlazili i pogledas danas hahaha
pre 6 godina
da nisu toliko pumpali ženski feminizam i ostale trendi holivudske teme blejd raner bi bio No 1.
(hadžija, 01. januar 2018 11:27).
U pravu si, hadžija. Mogli su malo i muški feminizam da pumpaju.
pre 6 godina
Zaboravio sam War for the Planet of the Apes koji je jedan od boljih filmova ove godine kao i Valerian and the City of a Thousand Planets i Wonder Women koji nisu losi.Razocarenje su Atomic Blonde,Alien Covenant,Spider-Man Homecoming decji film.Preporucujem spanski triler El Guardián Invisible.
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
(Aca, 01. januar 2018 13:01)
Ukusi su razliciti, a Contra tiempo je film iz 2011.
pre 6 godina
Dankerk jedan od gorih filmova koji sam gledao.
pre 6 godina
Kada sam videla da je IT usao u 10 najboljih,jasan mi je izbor... Izasla sam sa projekcije ovog filma posle pola sata,ali ne zbog straha,nego zbog bojazni da ne izgubim uzaludno jos sat svog zivota. Film je glup,los,za izbegavanje...
pre 6 godina
Jel ovo seriozna lista ili neka sprdnja?Ovde bukvalno 2-3 filma su ok...ostali su dosadni
pre 6 godina
Gde je jungle ?
pre 6 godina
Polovinu ovih filmova još nisam odgledao, ali na svoju veliku žalost jesam Dankirk. Onima koji ga još nisu gledali - nemojte. To ne da nije u top 10 najboljih filmova, nego je glatko u top 3 najveća razočaranja 2017. godine. Bolje dva sata da buljite u zid u tišini, nego da se patite sa ovim promašajem (ne samo da je Nolan podbacio, nego je i Hans Zimmer očajno uradio muziku/zvuk što ne pamtim kad se poslednji put desilo). Ok, dobro, ajde da budem konstruktivan, odgledajte bilo koji dokumentarac o Dankirku (BBC, NG, History i sl.) više ćete naučiti, bolje se uživeti i provesti nego gledajući ovo "remek delo"...
Mogu da se kladim da si film gledao do pola i prekinuo....film se gleda do kraja. Film jeste neuobicajen ali veoma dobar. Za mene jedan od boljih ratnih filmova, na neki do sada ne vidjen nacin prikazuje strah izazvan uzasima koje donosi jedan rat...inace ko voli ratne filmove preporuka za Batlle for Sevastopolj iz 2016
pre 6 godina
3 i 8 su dobri filmovi! Jako dobra prica h, akcija u filmu 3. 8 je po standardu odlican kao i svi njegovi filmovi... Blade Runer 2049 je napumpan u trailer-u ali kad gledas film, potpuno te umaraju one psihicke gluposti a najmanje sto ima je tehnologija i akcija. Ceo bozji film jedan lik u futuristickim kolicima koja lete i brdo zamarajucih detalja koji su totalno bezveze.
pre 6 godina
Get out jeste najbolji film,ali na listi ima i bar 2 najgora.Kome se get out ne svidi taj neka gleda reklame,
pre 6 godina
ahahhaa noobs ...
Najbolji je Alien-Covenant
pre 6 godina
ok lista. samo ne znam gdje iskopaste T2, koji je nažalost razočarao većinu filmofila i fanova. Takođe, hvale vam filmovi koji su ozašli u decembru, a listom su u konkurenciji za Oskara: Tri bilborda..., I, Tonya, Lady Bird, itd.
pre 6 godina
Shot caller me je oduševio, preporuka.
pre 6 godina
O ukusima ne treba raspravljati i ja poštujem svačije viđenje, ali mi je jako čudno koliko ljudi zapravo nije skontalo Dankirk. Ako neko očekuje Spašavanje redova Rajana, greši. Ja sam film odgledao dva puta za tri dana. Vizuelno, zvuk, atmosfera... Film je odličan. Pa Nolanovo poznato igranje vremenom. Kadrovi su odlični, ceo film sam imao utisak da je radnja zapravo u postapokaliptičnom svetu, što je i bila Nolanova ideja. Jer za te vojnike to i jeste bila apokalipsa. Izolovani, okruženi i sa malim šansama za spas. Blade runner 2049 nisam gledao i jedva čekam da pogledam.
pre 6 godina
Šaljem spisak po meni najboljih filmova koje sam odgledao 2017.(neki su iz 2016.).
1.Life and 1 day/Abad va yek rooz(iran 2016)
2.Thelma (nor)-
3.Wind River (usa)-
4.Contratiempo (špa)-
5.Shot Caller (usa)-
6.Grave(Raw) (fra,bel,ita)-
7.Get Out (usa)-
8.Three Billboards Outside Ebbing, Missouri(usa)
9.Detrioit (usa)-
10.Loveless (rus)
11.Life (usa)-
12.The Bar(špa)-
13.A special Lady (j.kor.)-
14.Blade Runner (usa)
15.Personal Shoper(fra,nem,bel,češ)-
16.The Sleep Curse(hong kong)-
17.Mother(usa)-
18.The Killing of A Sacred Deer(uk,usa,irska)-
pre 6 godina
Dosta siromašna godina po pitanju filma.
Dobri su Shot Caller, Wind River, Get Out, Blade Runner 2049, Life, Logan i hajde da kažemo Dunkirk (iako nisam u potpunosti zadovoljan istim).
Zabavni za gledanje su mi bili Atomic Blonde, Baby Driver, It, Kong: Skull Island, The Hitman's Bodyguard, American Made...
Osrednji filmovi - Bullet Head, An Ordinary Man, American Assassin, Tulip Fever...
Razočarenja - Mother! i The Killing Of A Sacred Deer. Iako sam razumeo metafore koje su se krile iza radnji ova 2 filma, nekako mi nisu legli.
pre 6 godina
shot caller, dark tower, logan, nije ni it los ali nije nista specijalno. Losa godina za kinematografiju generalno
pre 6 godina
Miks zanrova za miks raspolozenja, ovi filmovi su na mene ostavili utisak:
'Three billboards Outside Ebbing Missouri' - crno-komicni triler, fantastican
'Loveless' - ruski, tezak
'My Happy Family' - gruzijski sa pricom i prelepom muzikom
'Call me by your name' - odlican, nije za homofobe
'Handmaiden'- korejski, nije za konzervativne
'The light between the oceans'-drama
'Logan' - sci-fi, bas me je iznenadio
'Baby driver'- komercijala, al' muzika i kao paket mi je ok
'Foreigner'- Jackie Chan, akcioni, ok
'Wind river' - triler, malo podseca na Fargo
'Wrinkle in time' - Disney, prelepa prica za celu familiju
'The space walker' -ruski, o danima kosmos-programa, bazirano na istinitim dogadajima
'Rekvijem za gospodju J' - nas,realan.
Nisam gledala 'Dunkirk' i 'Phantom Thread', 'Blade Runner'- razocaranje, ostali mi nisu na listi interesovanja. Cekam 'The shape of water'.. uglavnom sve sa Sally Hawkins mi je dobro.
Srecna Nova !
pre 6 godina
Call me by your name nije priča o rasturenoj vezi, nego o kratkotrajnoj vezi koja je imala svoj smisao.
pre 6 godina
@ Low Key Lyesmith: Kazes dunkirk pretenciozan film. Jedino sto je pretenciozno je tvoj ceo komentar. Jedan od omiljenih delova tvog komentara mi je ubacena recenica na engleskom. Ne znam da li si taj deo prekopirao od nekog stranog kriticara, ili ti je to doslo prirodno. Kazes da su filmovi koje nisi iskasapio OK. Oni su dobili cak "OK" od tebe. Zanimljivo je i kad kazes da neke stvari jednostavno ne zasluzuju hvalospeve. A zanimljivije od svega mi je sto ja pretenciozno pisem o tvom pretencioznom komentaru.
pre 6 godina
Moja lista:
1. Shot Caller
2. Wind River
3. What Happened To Monday
4. Get Out
5. American Made
6. Life
7. Dunkirk
8. The Foreigner
9. Blade Runner 2049
10.Kong: Skull Island
Možda bi i neki drugi filmovi mogli da uđu na ovaj spisak, ali se unapred ograđujem od onih filmova koji su bili na pomenutoj listi ili u komentarima a da ih nisam dosad odgledao.
pre 6 godina
Film "Light between oceans" je najbolji film koji sam gledao prosle godine. Mislim da je film iz 2016-e ali samo odgovaram na pitanje.
pre 6 godina
IT
pre 6 godina
Atomic Blonde-najbolji soundtrack svih vremena!
pre 6 godina
Gledao Dunkirk i zaista je film odlican. Sto se tice ovih filmova sa mnostvom ekfekata,ja licno ne bi nazvao filmovima i ne volim da ih gledam,a lista mi je onako sumnjiva zbog ovog blejda i IT,toliko odlicnih filmova sa perfektnim pricama pada u senku...steta...
pre 6 godina
dunkirk je odlican film. jedina nolanova greska je sto je na kraju filma zaboravio da uputi izvinjenje svima koji su ocekivali bum tras film uz iznenadno i neocekivano pojavljivanje tora i cap. amerike.
pre 6 godina
skoro sam gledao baby driver i ne mogu da verujem koliko je ulozeno u film i koliko je glup...
pre 6 godina
@Aca
Contratiepo je odličan , za svaku preporuku. Bio bi prvi na ovoj listi, da nisu samo Holivudski filmovi na njemu.
A ovaj rusko-uvlakački film ne bih gledao (posle Leviatana i Pussy Dollsa i Putinovih postera u njemu ne mogu da gledam ovo kao umetnost nego više kao neki NVO pamflet).
pre 6 godina
Get Out mu je bas onako, nista specijalno, fali mu nesto, nekako mi naivan plus kao horor, pa nisam bas ljubitelj, mislim da se preteruje sa hvaljenjem istog...
Blejd Raner ok, solidan, predug, trebalo bolje...
Vozač, obećavao ali je ispao bljak...
Denkerk odličan za bioskop, dinamičan i lep za odgledati... Fali mu dosta stvari, ali pošto volim ww2 preporuka...
Call me... Nisam gledao, a i dosadni su sa gej/lezbo filmovima...
Fantomska nit cu tek da gledam i mislim da je odličan, i nažalost poslednji film Danijel Dej Luisa....
T2 ništa posebno, ipak je prvi deo neprikosnoven...
Logan, koliko su dosadni sa filmovima iz stripova i fantazijskim junacima ovaj kao može da prodje, solidan.
Neljubav, ispravniji naziv nego bez ljubavi, dobra drama...
To, dosadno recikliranje...
pre 6 godina
Vidim da mnogi nisu ukapirali "Dunkirk",ovo nije tipican holivudski prikaz rata,nema heroja i losih momaka,Nemci se ne vide jer nisu bitni kao Nemci,vec kao tamo neka strana u besmislu rata.Film nema onih melodramskih momenata gde publika treba da se raspilavi,to je uradjeno planski da se akcenat baci na surovo prezivljavanje i uzase rata,cak nemamo ni glavnog junaka,vec grupu likova nasumicno skupljenih.Veoma hrabar pokusaj da se rat predstavi na malo drugaciji nacin.Tehnicki besprekoran,vrlo uzbudljiv,vrhunska muzika i zvuk,jedan od najboljih ratnih filmova.Druga je stvar sto mnogi prosto mrze Nolana pa su nerealni,slicno je bilo kad je izasao "Interstellar".
pre 6 godina
Strašno uživam u redovnim komentarima tipa "2017. najgora godina u istoriji kinematografija". Hajte ljudi, molim vas. Kao i svaka, ima svojih promašaja (a koji su uglavnom i filmovi za koje naša publika čuje), ali ima i više nego skrivenih dragulja. Preporučujem Three Billboards Outside Ebbing, Missouri i Good Time, ali i A Ghost Story kao tri bezvremenska filma, kakvi će odgovarati stručnim poznavaocima kakvi ste vi očito.
pre 6 godina
Da li sam ja očekivao mnogo od Dankirka ili šta je problem, ali nije me oduševio ni najmanje. Mnogo je brate sterilan film, nema isprofilisane likove, čak je i prekratak za moj ukus. Da je bar malo čačnuo u nemačku stranu i postavio neka pitanja bilo bi bolje, ali onda bi verovatno dobio lošije kritike. Jedino je Hans Zimmer na visini zadatka. Poštovalac sam Nolana, ali imao je mnogo boljih radova.
pre 6 godina
ау...
од ових 10, 2 или 3 су озбиљни филмови. филм као уметност је ослабио. дешава му се оно што се десило сликарству у 20 веку. филмско стваралаштво ће се поделити на чисто смеће (попут већине филмова са листе, или још и горе) и херметичну уметност која за просечног гледаоца попут мене неће бити ни интересантна ни разумљива а ни приступачна (јер ће да се приказује само по неким фестивалима).
pre 6 godina
@Marinko, 1. januar 2018 13:12
Postavite si pitanje - "Da li bi IT remake uopšte bio napravljen da serija Stranger Things nije postigla uspeh koji je postigla?" Eto kako. Nije sporno da je originalni IT (i Kingova dela uopšte) bio jedna od inspiracija za Stranger Things, ali bez Stranger Things gotovo sigurno ne bi bilo IT 2017. Hm, cikličnost cele stvari je doista zanimljiva - all this has happened before... Stvari dodatno komplikuje činjenica da je SONY (ako se ne varam) nameran ekranizovati Simmonsov roman Summer of Night. Verovatno tokom ove godine...
pre 6 godina
"Blokirali torente, sad je potpuno svejedno kad nmg ko covek da odgledam film sa torenta.."
O čemu ti pričaš, skidam 3D BluRay torrent filmove od 60-80 GB sa 5.1 zvukom, gledamo kod kuće na 122cm tv. Kvalitetnije nego u našim bioskopima. Potrudi se malo, koristi taj internet.
pre 6 godina
Wind River,Dark Tower,nista,a...
pre 6 godina
What Happened to Monday (2017) film koji sam pogledao pre neki dan i odusevio se... Dankirk mi nije nesto posebno, a ostale nisam pogledao..
pre 6 godina
Jos nesto vezano za Dunkirk. To je bila operacija epskih razmera u to vreme. Kompletno ljudstvo britanije je uposljeno za to. Skoro 400.000 vojnika je tu bilo. Nemci sa svih strana opkolili, pucali, bombardovali, artiljerija. A Nolan od svega toga izabere zvuk koji kao da dopire iz roja pcela koje su napadnute.Hardy bez motornog pogona obara Stuke bez muke. A da ne pricam da nikako nisu mogli da znaju tacno stanje goriva posto su ti avioni imali sistem pretakanja goriva u 2 rezervoara, i merac je pokazivao kolicinu samo za jedan. Da izuzmemo da je hteo da napravi film potpuno drugaciji od drugih sa ww2 temom, ali bar su mogli oko tih stvari da budu egzaktni. Cak ni sama drama oko svega toga je previse hladna, bez iskrenog osecaja straha, muke, koji su ti ljudi preziveli. Potpuno prazno, bez likova. WW2 je bio cist horor, a ovaj film to nikako ne prikazuje. Mislim, mnogo vojnika na malom nebranjenom prostoru, ispade da su pale samo tri bombe. A brodovi tonu za 3 sekunde, a znate i sami da to traje mnogo duze.
pre 6 godina
Najbolji od filmova ove godine je Blade Runner 2049... ko voli SF, ovaj film je i više nego odličan!!
pre 6 godina
Blade Runner 2049 - apsolutno fantastican film i to ce vreme pokazati. Ima materijala bar za jos dva nastavka. Pravi SF film. Film koji tera na razmisljanje. I u ovom kao i u Arrival-u Denis Villeneuve se bavi secanjima i kako ona definisu ko smo mi u stvari. Verujem da ga vecina koja pljuje ovaj film nije uopste shvatila (nesto slicno kao Arrival). Fotografija i muzika su nesto neopisivo.
pre 6 godina
Gledao sam "IT" i "Get out",dobri filmovi,ne i odlicni za bilo kakvu listu.
pre 6 godina
Vidim svi su poznavaoci blokbasterske soektakukarne kinematografijw... Za ljibitelje stvarno dobrih filmova, danas u 16:40 na drugom, ovde pomenuti film Bez ljubavi. Pa da vidite sta je dobar film! Upozorenje,nema spec efekata, akcije, hd, sf, jurnjave kolima, dobro to mozda malesno, ali ima glima, emocija, razmisljanje....
pre 6 godina
It (2107) je po meni glupost, klovnovi bez glave trle i slično...
Get Out (2017) je strašno dobar psiho triler i toplo ga preporučujem svima.
pre 6 godina
Top 3: Wind River, Shot Caller, Megan Leavey. Get Out nista naročito
pre 6 godina
"Logan" u Movie 43 je nenadmasiv! Neprocenjivo.
pre 6 godina
@Ivan, 1. januar 2018 12:43
Hm, nebitno da li je razlika "7 godina", ephebophilia je ephebophilia je ephebophilia...
A meni se sviđa kako ljudi skaču u zaključke... Film sam odgledao, knjigu nisam pročitao - ostajem pri svojoj oceni. I mada ne vidim potrebu da Vam se pravdam ili išta slično, tek nisam siguran da se čoveka koji među omiljene autore, istorijske ličnosti, i ljude čiji lik i delo poštuje, svrstava Chuck Palahniuka, Oscar Wildea, Leonardo Da Vincia, Yukio Mishimau, Alan Turinga - između ostalih - može okarakterisati kao homophobea.
Anyway, nekoliko filmovi koji su se mogli, a možda i trebali, naći na listi:
• Wind River
• Okja
• The Death of Stalin
• The Disaster Artist (koji je, po meni, najbolji film prošle godine)
...
pre 6 godina
Dakle iz 2017:
American made - sta reci, kakva prica.
Detroit - mislim da nije bio u nasim bioskopima ali je takodje filmcina za ove smejurije s liste.
The Man With Iron Heart - slicno antropoidu ali bolje snimljena prica.
Sada redjajte dalje.
pre 6 godina
odličan je Call me by your name - evo zašto: http://cultofghoul.blogspot.rs/2017/12/call-me-by-your-name-2017.html
pre 6 godina
@potos: potpuno se slazam. Atomic Blondie for ever! Muzika, cigare i tuca. Neverovatno opustajuce, ne treba mozak! Nekad je bas to potrebno.
pre 6 godina
O ukusima ne vredi.... Ja volim ovo, ti
volis ono. A sta je zaista dobro, ostavice trag. Ja recimo, ne volim filmove : Kum, Gradjanin Kejn, Vod, Tramvaj zvani zelja, Sjaj u travi.... Ali ih postujem jer su preziveli najvazniji sud, sud vremena.
pre 6 godina
OK, za gej film i film o rasizmu i ruski film od rezisera "disidenta" je jasno kako su se nasli na ovoj listi, po kljucu. Ali za ostalih sedam filmova stvarno nije jasno otkud oni, cak i kad se uzima u obzir samo americki film ima mnogo boljih kandidata.
pre 6 godina
Zaboravili ste Good time,Shot caller,Brawl in cell block 99 i Wind river,uz Get out najbolji filmovi 2017.
pre 6 godina
@Low Key Lyesmith
Izvini, kako je to IT u Stranger Things bandwagon-u? Knjiga izasla 1986, TV film IT izasao 1990. Ovde bar znamo ko je bio inspirisan kojim delom.
@vecina
Vidim da vam je ukus nivoa FF. ;)
pre 6 godina
Wind river!
Baš mi je drago da vidim da postoje ljudi koji su prepoznali posebnost ovog filma. Biću slobodan da preporučim domaći film ''Prokleti pas'' koji je prošao prilično nezapaženo zbog pogrešne reklame. Izvanredna komedija zabune.
pre 6 godina
@snobovi
Goust story...ti je dobar film...po meni to je najgori film koji sam gledao u zivotu...radnja nebulozna...puno raznih nelogicnosti...gluma nula
pre 6 godina
Sramna lista..
pre 6 godina
Sve je teze naci dobar savremeni film snimljen zadnjih godina... Jedan koji je meni za kolekciju je The Foreigner sa Dzeki Cenom i Pirs Bronsanom.
Gledao sam i ostale pomenute filmove ali ne mogu prici filmskim klasicima.
Filmovi su se sveli na manekenske glumce,kompjuterske efekte i losim scenarijima.
pre 6 godina
Contratiempo...pa nekoliko mesta prazno...
pre 6 godina
Wind River. Sve sto nije valjalo kod Sicaria (tu zapravo Denis nije valjao) i HoHW, u Wind River je ispravljeno, kada je majstor uzeo i reziju u svoje ruke.
Vidim da su misljenja podeljena oko Dunkirka (i oko Nolana kao rezisera), ali sa ovakvom konkurencijom, zasluzuje da udje u Top 10. Prosle godine npr. ne bi ni u top 20, ali ovo je verovatno najslabija godina ove decenije. 2015. je bila slaba, ali ova je preveslala. Jos uvek cekam dobre snimke dosta filmova, nekako su svi izasli u novembru i decembru ove godine.
pre 6 godina
BR 2049 najdosadniji film godine i Dunkirk je tu negde,IT nije los ali nista posebno.Get Out i Mother dosadni,Logan dobar,Wind river najbolji ove godine a nije ni na listi.Pirati sa Kariba 5 i Kong Skull Island zabavni za gledanje,The Foringer sa Dzeki Cenom dobar a spanski Contratiepo odlican.
(Aca, 01. januar 2018 13:01)
Ukusi su razliciti, a Contra tiempo je film iz 2011.
(seksisto, 1. januar 2018 14:48)
Nije mislio na meksički film Contratiempo iz 2011. već na odličan španski triler Contratiempo (The Invisible Guest) iz 2016. godine.
http://www.imdb.com/title/tt4857264/?ref_=nv_sr_1
pre 6 godina
BR 2049 i Dunkirk jedini vredni spomena iz ove liste. Najsmesniji su mi ovi sto kazu da su to dosadni filmovi. Dunkirk na jedan zastrasujuci i poseban nacin prikazuje sta je rat, a BR 2049 ima dobru pricu i dobar je film ali samo do zadnjih pola sata. reditelj je neke scene previse oduzio i na kraju se sam zapetljao u upornom nastojanju da film prikaze i akcionim i tzv umetnickim
pre 6 godina
Dankirk je film godine. Reci cu vam i zasto....imam 4 godine ratnog iskustva i tacno je onako. A bio sam i pod artiljerijom vise puta i u okruzenju (barem 2 puta). To sto neko zamislja da je rat ko prikaz vecine americkih filmova. (blokbastera) taj i ne zna sta je to. U stvarnosti je mnogo drugacije. Rat radja i pokazuje sebicnost ljudi...neocekivano herojstvo..besmisao istog. A to je nolan odlicno prikazao...random likove i njihov dozivljaj svega toga. A ne sindrom samo heroja koji mlavi sve redom i na kraju ponekad pogine s velikim rijecima na samrti.
pre 6 godina
i samo se setis devedesetih kakvi su filmovi izlazili i pogledas danas hahaha
29, 1. januar 2018 10:29)
Bas si u pravu, evo pre neko vece ponovo pogledah Pulp Fiction dva ipo sata mi je proslo za tren. Bas sinoc pricam cerci koja je rodjena 95. koji su sve filmovi napravljeni 90-ih godina.
Hvala za savete za filmove koji nisu na listi pogledacu barem dva.
Od ovih listed gledao Baby Driver i ugasio posle 45 min. Dunkirk gledamo danas.
pre 6 godina
@millenium
Daleko od toga da mnogo nas nije shvatlo film Dunkirk. Meni je najvise zasmetalo okruzenje u kom je film snimljen u odnosu na budzet. Gradjevine i kranovi koji su tu od tek od sezdesetih, ceo grad izgleda kao da nijedan metak nije opaljen, mogli su bar u montazi da uklone ili dodaju te stvari. Spitfire koji leti jako dugo bez motora, a znamo da su ti avioni u sustini cigle u vazduhu, kad motor ne radi. Nacin na koji pilot izlazi iz kabine kad je oboren, potpuno je suprotan njihovoj osnovnoj obuci koju su imali, a to je otkljucavanje kabine u slucaju moguceg prinudnog sletanja. U celom filmu ispada kao su Nemci drzali Dunkirk sa tri Stuke. Saveznici su na tim plazama ostavili OGROMNE kolicine oklopnih vozila i kojecega, a ovde ispada da je film samo o par momaka na plazi. Civilni brodici nisu na taj nacin kupili vojnike. Istorijski i tehnicki neispravan,to je termin kojim bih ga opisao. A nisam ocekivao band of brothers
pre 6 godina
Nije ovogodisnji, ali svima preporucujem Anthropoid
pre 6 godina
@Ljiljana, London, 1. januar 2018 16:08
The Handmaiden, tehnički, ne može ići na listu - film je iz 2016., ne iz 2017., mada je sjajan. Park Chan-wook, nuff said. Ako bismo na listu uključili i filmove iz 2016. (koji su u nekim delovima sveta prikazani tek prošle godine), onda bi se morali naći i Elle (iako na prvi pogled deluje kao 3rd wave feminism friendly propaganda piece/revenge fantasy) i deliciously bonkers Colossal.
pre 6 godina
The Big Sick treba da bude na listi
pre 6 godina
Dva najbolja filma, i jedina sa težinom, ove godine su: Three Billboards outside Ebbing, Missouri i Call Me By Your Name.
pre 6 godina
Ruski film sa liste je toliko težak jer je toliko istinit. Nije najbolji možda pored ovih skupih filmova, ali govori o onome što niko od nas ne sme da kaže pa čak ni da pomisli
pre 6 godina
Shot Caller pa deset praznih mesta, maestralna gluma odlican scenario i vrhunska produkcija, remek delo a nema ga na spisku smesno.
pre 6 godina
Bez ljubavi, prvorazredni film ali pre svega za one koji su nesto doziveli u stvarnom zivotu, a ne za one zeljne samo zabave i ubijanja vremena. Problem je samo sto dolazi posle senzacionalnog Levijatana koji je, po meni, trebalo da pokupi sve moguce nagrade (a nije dobio ni oskara za najbolji strani film). Sto se tice Blejd ranera, imam slicno iskustvo kao sa ranijim Vilnevovim filmom Sikario. Dok ih gledas, zadivljen si rezijom, kamerom i scenografijom. Kada se film zavrsi, shvatis da je prica prilicno tanka i da je sve baceno samo u vizuelni utisak. Steta, meni je Vilnev odlican reditelj
pre 6 godina
sa ove liste Blade Runner je najbolji. Mozda i jednako dobar film kao originalni, fotografija, muzika, gluma i tematika su odlicni. Teme koje prozimaju film, a bave se otudjenjem, secanjem kao preduslovom licnosti, slobodom, i dr. ostavljaju gledaoca zamisljenog dugo posle filma.
pre 6 godina
Mnogo je glupo reci da je Blade Runner gubljenje vremena, respektabilan nastavak prvog dela iz 1982god.Ako niste ljubitelji sci-fi drame onda taj film nije za vas, kao sto za neke nije Dinkirk.
pre 6 godina
Uh zaboravi 'The Invisible guest' - spanski ('Contratiempo') i 'Okja'-korejski..
pre 6 godina
Upravo odgledao Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, pravo osveženje...par genjalnih stvari u filmu....obavezno pogledati
pre 6 godina
Ljudi dajte jos predloga
pre 6 godina
Shot Caller,Wind River,Megan Leavey,Radius,Kong Skull Island...
pre 6 godina
Da li je moguće da je neko stavio Zvjaginceva sa ovakvim glupostima u isti koš...
pre 6 godina
preporuka:
Three bilboards outside Ebbing ,Missouri
I,Tonya
Lady Bird (solidno, ali ne fantastično )
pre 6 godina
Sva sreca pa sam pogledao film Get Out prije trailera koji ste stavili ovdje u tekst. Znam da se radi o sluzbenom traileru, ali prakticki otkrije cijelu radnju i bitne detalje :) ostaje samo kraj za vidjet. Uglavnom, vec dulje vrijeme izbjegavam gledati najave novih filmova upravo iz razloga sto (meni barem) pokvare film... svako dobro svima u 2018. :)
pre 6 godina
"Our souls at night" mi je predobar bio film... ovi na listi su zanimljivi, ali nisu ostavili veliki utisak na mene.
pre 6 godina
Blade Runner 2049 sam sinoć pogledao i kao što neko pre mene napisa - fantastičan film. Lično ne shvatam kako ljudi mogu reći da im je trajao kao večnost, jer je navodno dosadan?? Siguran sam da će vremenom steći isti status kao i prvi deo (ne bih se čudio i da ga nadmaši), a materijala ima za još jedan nastavak. Gosling se pokazao kao odličan naslednik Forda u ulozi glavnag istrebljivača. Traje tri sata, ali daleko od toga da je dosadan. Jedan od najboljih koji sam odgledao u poslednjoj dekadi. Denkerk ne bih komentarisao (vidim da se i on provlači kao loš) jer nisam odgledao.
pre 6 godina
@Millennium, 01. januar 2018 12:42
У праву си.Гледао сам га у биоскопу и сјајан је филм.Музика савршено прати радњу.По мени филм године.
pre 6 godina
The Limehouse golem i Better watch out fantasticni filmovi!
pre 6 godina
The Glass castle, preporuka
pre 6 godina
Neljubav
pre 6 godina
@Ljiljana
The invisible guest je sjajan, a Okja toliko razočarenje da sam umro od dosade do kraja, dal je dečji, dal fabtazijski, dal ovo dal ono ali boring...
pre 6 godina
@Vlada / Ja sam film doziveo kao ljudsku dramu, strah i univerzalan nagon za prezivljavanjem u paklu rata
pre 6 godina
Pogledajte "Wolf totem"
pre 6 godina
Geralds game odlican film!
149 Komentari
Sortiraj po: