Sreda, 29.11.2017.

14:34

Potvrde iz Haga i Zagreba: Preminuo Praljak / VIDEO

Haški osuđenik Slobodan Praljak preminuo je u bolnici nakon što je u sudnici Haškog tribunala popio otrov, potvrdio je premijer Hrvatske Andrej Plenković.

Izvor: B92

Potvrde iz Haga i Zagreba: Preminuo Praljak / VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Qell

pre 6 godina

Zamislite psihički sklop ljudi koji opravdavaju ovo samoubistvo zbog časti. Verovatno ne znaju šta je čast, ili je pak mešaju sa onim dečijim, kod odrasle osobe psihopatskim, "nemoguće je da sam ja kriv".

Tesla

pre 6 godina

@Milojko Pantic - decko ne poznajes materiju. Pa sta ti mislis, ako si u svojoj zemlji ti mozes da ubijas i proterujes kako hoces. Nisu Hrvati optuzeni zbog nekakvog sna o velikoj Hrvatskoj nego zbog zlocina koji su pri tom planirani i pocinjeni. I dobro je pitanje zasto Hrvati nisu optuzeni za Oluju jer se tamo desilo etnicko ciscenje.

da je Mladic to napravio bio bi kukavica, ne budite licemjeri

pre 6 godina

Svi vi koji pisete da je ovo castan cin NEMATE POJMA sto je cast. Samoubojstvo je je uvijek bio kukavicki cin, jer skidas posljedice presude sa sebe i ostavljas svoje bliznje da se nose s sramotom , a on je ovim potezom sam sebi priznao da je kriv

fuj licemjeri

pre 6 godina

Znaci covjek si kukavicki oduzme zivot da se prikaze kao neki toboze mucenik , a vecina ovdje (najvjerovatnije susjedi) pisu da je to castan cin. SRAMOTA - sramite se svi vi koji postujete ovog ili bilo kojeg zlocinca, ocito nikada u zivotu niste napravili nista casno pa ni ne znate sto to znaci

MiRkO

pre 6 godina

znaci covijek se ubio nevin da bi svijetu pokaza sta se stvarnio desilo sljedece godine bi odsluzio 2/3 kazne i izasao van..pametnom dosta.. pocivao u miru...

kalimero

pre 6 godina

Cekajte pa zar Hag nije sud samo za Srbe?
Kako su mogli da osude Hrvata kad oni osudjuju ssmo Srbe?
(Gradjanin M, 29. novembar 2017 16:51)

Osudili su ga za zlocine protiv muslimana. Za zlocine nad Srbima idalje niko nije osudjen.

marija

pre 6 godina

@Harwy,

Hrvati iz mostarske grupe nisu tako često bili u zatvoru, puštani su na privremenu slobodu do početka suđenja.

Dakle, on je bio na slobodi skoro sve vreme sudjenja.
Ubio se kad je čuo presudu i tu nema nikakve časti, osudjen je kao kriv za ratni zločin sa sve Tudjmanom.

Čast generala, bilo Mladića ili ovog nesrećnika bio bi metak u slepoočnicu iz ličnog pištolja i u svečanoj uniformi kad sazna da su pod njegovom komandom njegovi vojnici činili zločine.
To bi bila čast jednog generala.
Zato mi nemojte govoriti o nekakvoj časti. Muka mi je.

Ovi naši, Titovi generali iz ex YU, svi do jednog, od Slovenije do Crne Gore, bili su najobičnija banda!

prcko

pre 6 godina

holandske vlasti provode istragu, treba ih sve koji su bili prisutni pohapsiti. gledati kako covek pije otrov i ne pozvati hitnu koja je trebala da bude u roku od 10 minuta na licu mesta. i tako nesto sudija, nemaju mozga u glavi, pamentniji su oni cobani sto ovce na planinama cuvaju.

milioner

pre 6 godina

Slobodan Praljak je inače milioner i izasao bi za 2 mesece iz zatvora verovatno,toliko.
(Walter, 29. novembar 2017 17:56)

Milioner kazes? Interesantno. A kada je postao milioner, pre ili posle rata?

Milojko Pantic

pre 6 godina

"Koja smejurija je ovaj Hag! Covek im uneo bocicu sa otrovom kao da su mu sudili u mesnoj zajednici nekog seoceta. Sad mene zanima jos jedna stvar, ako su u ovom slucaju ustanovili udruzeni zlocinacki poduhvat, odnosno povezali vlasti tadasnje Hrvatske sa delovanjem hrvatskih vojnih formacija u BiH, kako onda Oluja nije udruzeni zlocinacki poduhvat?!?!? Mislim, apsurd najobicniji.
(neko iznutra, 29. novembar 2017 14:56)"

Tako sto nije, Oluja je bila oslobadajuca za Hrvate. Jedno je agresija, drugo je oslobadati nekog prema ratnim pravilima. Tu nije bilo agresije, jer su se Hrvati branili na svojoj teritoriji. A sto se tice etnickog ciscenja i raseljavanja Srba, ako ga je bilo (a mnogi su se vratili u Srbiju zbog rata), to ne spada u udruzeni zlocinacki poduhvat prema merilima suda

Jelena

pre 6 godina

Postujem ga vise od svih nasih "heroja". R.I.P.
(Grbavica '92, 29. novembar 2017 15:50)

Za vece postovanje je onaj koji do kraja stojicki podnese sve.

LowLander

pre 6 godina

Meni su vrlo indikativne njegove zadnje reči pred sudom: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac", ne nije kriv, nego nije ratni zločinac. To znači samo jedno - u njegovoj glavi to iHPVDCYW nije ratni zločin. On, kao i većina osuđenih u Hagu sa sve tri strane, smatra i veruje da zločini protiv "onih drugih" nisu zločini nego opravdana sredstva u borbi za svoj narod. I to me užasava.

Andrej77

pre 6 godina

A kako je nas "heroj" Mladic? Postovanje prema hrvatskom generalu, ne znam za sta je osudjen ali se vidi da veruje da nije kriv. Koliko sam razumeo, covek bi bio na slobodi uskoro ali nije hteo da bude osudjeni ratni zlocinac na slobodi. Njegovo obrazovanje, steceno u vreme kada nisi mogao da kupis diplomu kao vecina nasih politicara na vlasti i njegov poslednji cin, pokazuju da se ne radi o klasicnom balkanskom kasapinu. Veliko postovanje za ovog coveka.

PeruN

pre 6 godina

To da se bavio režijom dosta govori o njegovom današnjem izboru da okonča svoj život i po nekoj njegovoj viziji uđe u istoriju na zaista dramatičan i teatralan način,kao čovjek koji je po njegovom shvatanju samoubistvom odbranio svoju čast ne mireći se sa presudom suda.Pa ipak on će sa pravne strane ostati osuđeni ratni zločinac,koji je izvršio samoubistvo nakon što je i prvostepeno potvređena presuda koja ga kvalifikuje kao ratnog zločinca.Uostalom za balkanske nacional-šoviniste heroj i ratni zločinac idu ruku pod ruku.

Hamlet

pre 6 godina

Kakav je to sud kada se optuzenici sa bocicama otrovom setaju kroz njega. Neozbiljno i veoma kompromitujuce po vec davno narusen kredibilitet ovog ad hoc tribunala. Njegovo ukidanje ce biti veliko olaksanje za celu bivsu SFRJ a verujem i za zaposlene u Hagu osim nekolicine advokata.

yes how no

pre 6 godina

On je verovatno preminuo na licu mesta oni to samo kazu da tribunal ne snosi nikakve odgovornosti pa kao preminuo u bolnici ioak bolje zvuci

ivan78bg

pre 6 godina

@Gradjanin M
Osudio je hrvate za zlocine nad MUSLIMANIMA.A za zlocne nad Srbima niko nije odgovarao nigde ili u promilima.Ako vec komentarises i zelis da ispadnes pametan inforisi se.

život za istinu kao sokrat

pre 6 godina

Ovo je šamar ovom raspravnom vijeću koje se izblamiralo (čast Kinezu i još jednom sudcu).
General Praljak, čovjek sa tri završena fakulteta, materijalno osiguran, koji je za koji dan mogao biti na slobodi jer je već odsuzio 2/3 presudene kazne, odlučio je dati život za istinu i pravdu. Nema inteligentnog čovjeka koji će se baviti tom presudom a da se ne će upitati o kvaliteti te presude i njenoj političkoj dimenziji.

metastazirani

pre 6 godina

Nebuloze tipa da se uspoređuju srpski i hrvatski generali sa nacističkim su totalna glupost. Zločini su postojali ali obim rata i uopšte ratna saradnja vojski u ovom glupom ratu je neusporediva.
(nenad rs, 29. novembar 2017 15:49)
Skroz si u pravu, neuporedivo je, ovi "nasi" (svi, srpski, hrvatski, bosanski) su mnogo gori od nacistickih. Nacisti su istrebljivali druge narode zbog moci i teritorija/sirovina, a ovi "nasi" dojucerasnje rodjake, prijatelje, komsije zbog obesti, ludila, kompleksa i sl.

posmatrac

pre 6 godina

jedan u wc-u doceka dozivotnu robiju, a drugi pred svima kaze da nije ratni zlocinac i popije otrov (kao kod sekspira).
a, bre, srbi, nikada stila nismo imali.

Mirko

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Casta odlazak ?

pa to sto se ubio ne znaci nista...ako je kriv docic ce on pred strasni sud kao i Hitler, gering i svi ti "junaci" koji misle da to sto su se smaoubili da su resili problem

Itekako ce oni odgovarati pred bogom jednog dana za sve zlocine koje su ucinili..da ne bude zabune ne samo oni vec svi zlocinci ovog sveta !!!!

To sto su izvrsili ubistvo im samo povecava zlocin x2 !!!

Poredite ovog zlikovca sa Mladicem ..pa zasto bi se heroj Mladic koji niji ubio nikoga samoubio zbog presude ovog antisrpskog suda ?!!?!!

Sumadin

pre 6 godina

Tudjman je mozda zeleo i ima plan da pripoji h.bosnu hrvatskoj ali sta je sloba zeleo i kakav je plan imao , to verujem ne zna ni on sam na onome svetu .
(da se ne lazemo, 29. novembar 2017 16:26)


Da sacuva Jugoslaviju :(

mass

pre 6 godina

Znam samo jedno ovaj sud je bio jedna veliki anti srpski sou koji je u sustini donio samo jos veci razdor medju narodima. Pravda? Ne budite smijesni, ni jedan bosnjak nije osudjen? Sveci muslimani? A hrvata sto se tice? Karma je kucka.

kralj

pre 6 godina

Hag vam je valjalo kad je oslobodio Gotovinu i Perišića, a sada je politički sud kada je osudio okorjele zločince i s jedne i druge strane.

Rusofolija bolest najmilija

pre 6 godina

Sud slavno završava svoje postojanje. Baš onako kako je i radio.
(Mladen, 29. novembar 2017 15:02
A kako je to radio? Jel nije trebalo osuditi ratne zlocince? To su vama fasistima i sa srpske i sa hrvatske strane heroji...Tuga i jada!!

milke

pre 6 godina

Ja sam srbin,ali ovome hrvatskom generalu svaka čast,ovaj časni čovjek nije mogao da se pomiri sa nepravdom koju kroji haški sud. General je svjestan da je branio svoj narod od pokolja islamski fanatika,ali nažalost pravda je slijepa.

marko

pre 6 godina

Krivo mi je samo što je Tuđman prepoznat u udruženom zločinačkom poduhvatu protiv muslimana u bosni, a što je proterao preko 300000 srba i pri tome ga snimili kamerama kako planira sve to, za to ništa!

gojko 12

pre 6 godina

Vareš,Vitez,Mostar,Travnik....itd gde god je bio u mogućnosti General Slobodan Praljak je insistirao na sklapanju primirja a ne retko i savezništva sa Vojskom Republike Srpske.
Neka ti je večna slava Generale

Hrabrost ili kukavicluk

pre 6 godina

Covek koji veruje u svoju nevinost bori se do kraja. Samoubistvo je kukavicki cin, isto kao sto je uradio Gering pa je sve nakon sudjenja izaslo u javnost kao sto ce svi zlocini iz Haga izaci u javnost. Suociti se sa mim sobom najveca je hrabrost. Kamo lepe srece da su i oni sto su umrli osudjeni i nakon smrti da se ovaj narod konacno pomiri.

John

pre 6 godina

(Casti je danas tako malo, 29. novembar 2017 15:29)

"Zajednički zločinački poduhvat" i "komandna odgovornost" su dve različite stvari. Ko je osuđen kao deo ZZP za jedan ratni zločin (npr. za proterivanje i deportacije) ne može biti osuđen na osnovu komandne odgovornosti za to isto.
Ili se dogovarao sa drugima, ili je bio na vrhu pa nije učinio ništa da spreči one ispod - ne može oba.

trt mrt aaaaa

pre 6 godina

Praljak je samoubistvom natovario neočekivano velik teret Hrvatskoj i čini mi se da je pre svega bio duboko razočaran neaktivnošću politike države za koju se borio .Gledam izjave političara i saboraca pokojnika i ne mogu da shvatim koja je to bolest da u ovom slučaju( gde mi Srbi nismo nikako direktno umešani) svaki govornik bar 3-4 puta pomene četnike,velikosrbe,JNA ,Veliku Srbiju,Mladića,Miloševića i dosta ostalih .Nijedan osuđeni u optužnici i presudi nema ni s od Srba , a oni ko pokvarena ploča .Nijednog osuđenog pa ni pokojnog ne žalim ili bar žalim onoliko koliko oni kojih ih stvarno žale , žale prognane i ubijene vojnike JNA i Srbe pobijene i proterane .

da se ne lazemo

pre 6 godina

tudjman je mozda zeleo i ima plan da pripoji h.bosnu hrvatskoj ali sta je sloba zeleo i kakav je plan imao , to verujem ne zna ni on sam na onome svetu .

Sramota od suda koja će ući u pravne i istorijske udžbenike

pre 6 godina

Ovaj sud završava sa svojim radom onako kako je i sve vreme radio: političkom šaradom i jeftinom predstavom.

Harwy

pre 6 godina

Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)

Kako da ne.
Tako "častan" je bio i Gering.
(marija, 29. novembar 2017 15:19) # Link komentara

Za 2 mjeseca bi bio kod kuće, da nije popio otrov, za razliku od Geringa.

mirijevo

pre 6 godina

Ljudi moji i posle se pitate zasto nas svet gleda kao varvare, cika mladic sudijama i oca i majku, ovaj pije otrov, o cemu pricamo mi. Mi smo svi balkan kapirate, oni to i dalje tako gledaju

RUMBLE

pre 6 godina

Sigurno je samo jedno,taj sud je uspeo da svojim pristrasnim presudama napravi još veći jaz među ovim Balkanskim plemenima.Time je dao zeleno svetlo da se nastavi spirala zločina na ovom prostoru čim se ukaže nova šansa.

ns

pre 6 godina

Vreme je da taj hegemonističko-politički sud ode na smetljište istorije.
(black hawk, 29. novembar 2017 15:26)

Pa sada je obavio zadatak, tako da je sada nebitno...

Mik

pre 6 godina

I Mladić je vikao da nije kriv i da lažu, samo nije imao otrov. Reče neki Jadran Hrvat, u komemtarima da je Praljak popio otrov jer je ispod časti da ga osude da je kriv, jer je Praljak častan. Šta bi Jadran rekao da je Mladić popio otrov? Naravno ništa, jer je Mladić Srbin. Praljak je na granici ludila koje je probđeno presudom. Šteta što svoju inteligenciju nije koristio za nešto pametnije...

Marko neki drugi

pre 6 godina

Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

Kako zbog čega? Zbog časti.

Jel nekom glupo?
Jel nekom besmisleno?
Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".

mirko

pre 6 godina

Tako radi castan covek i general a ne bednik ratko mladic toliko zrtava oko njega satro toliko naroda i jos morbidno glumatanje na izricanju presude.

nenad rs

pre 6 godina

Mi koji smo bili u ratu u Bosni možda imamo subjektivno mišljenje ali mislim da kao pripadnik vojske Srpske stvarno shvatim čitajući ove komentare koliko vi u Srbiji ne razumijete kontekst bosanskog rata. Nebuloze tipa da se uspoređuju srpski i hrvatski generali sa nacističkim su totalna glupost. Zločini su postojali ali obim rata i uopšte ratna saradnja vojski u ovom glupom ratu je neusporediva. Nije naše da sudimo a generalu Praljku neka je laka zemlja. Govorim to kao vojnik suparničke vojske, daj bože da se ovo nikad nije ni dogodilo.

RX

pre 6 godina

Vidi se da je u pitanju bio genijalni strateg. Presudu koju niko ne bi ni preneo, jer je bila apsolutno neibtna za medije je ovim cinom pretvorio u NOVINKSU VEST koja je na naslovnim stanama CNN, BBC, RT... ne postoji jedna medijska kuca koja ovo nije prenela.

Na najbolji moguci nacin je skrenu paznju na hrvatske zlocine!

emi

pre 6 godina

za neke kriv, za neke ne....
sada sasvim svejedno.
ostaje, da se na tom "sudu" u zadnjim njegovim danima postojanja jedan covek ubio.
kako su sudili - tako i neka ostanu zapamceni

stina

pre 6 godina

Praljak je odslužio većinu dosuđene kazne. Ostala mu je godina dana i bio bi slobodan čovjek. goering je osuđen na smrt, ubio se dan prije izvršenja smrtne kazne. Goering nije imao ništa za izgubiti, živio je dan kraće no što bi inače živio. UspoređivatiGoeringa i Praljka je besmislica.

29.11.

pre 6 godina

Pazite ovo, danas je Praljak trebao izaci na slobodu jer je odlezao 2/3 kazne na koje je osuden. Dakle, mogao je biti slobodan covjek, ali se odlucio na ovaj ocajnicki akt demonstracije. Ovaj njegov cin je uperen protiv politiziranosti suda, za svoj zivot i zivot na slobodi nije mario.

Casti je danas tako malo

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak. 
(krista, 29. novembar 2017 14:53) 

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...
(Nikola, 29. novembar 2017 15:15)

Poredjenje je neumesno. Ovaj covek je verovatno osudjen po upitnoj komandnoj odgovornosti. Uz to, on bi izasao ubrzo, a Gebels, Gering i Hitler bi bili osudjeni na smrt i nisu imali sta da izgube.

Brne

pre 6 godina

Kao šta je neko napisao ovim je samo skrenuo pažnju svetskih medija da su i hrvati osuđeni za ratne zločine. Inače ove presude ne bi ni bili na CNN, BBc-u.

Dobro

pre 6 godina

Sto se tice unosenja otrova u maloj, plasticnoj flasici... to nije nikakav problem. Osudjenici prolaze kroz detektor metala, znaci taj detektor ne reaguje na ostalo. Ako detektor nesto nadje, tek onda se ide na rucno pretresanje. Kolege mi tamo rade, ja radim skoro to isto, samo na aerodromu Schiphol.
potpuno isto vazi i za proveru posete, samo sto je jedino advokatu dozvoljeno da unese torbu, (koja se uvek otvara i pretresa), uglavnom samo dokumenti, elektronika ne sme, telefon se ostavlja kod obezbedjenja u lokeru i pokupi posle posete.
Kako bilo da bilo, jako me zanima KO je uneo otrov.
Ne kako, nego KO !!!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

make yugoslavia great again!

pre 6 godina

KakvI mangasi ovi ex Yu nacionslisti. Jedan dobrovoljno sedeo u Hagu uinat deset godina, onaj drugi psuje lazno boluje i zavarava sudije, drugi prkose i psuju, neki tu ni krivi ni duzni, neki krivi do guse pa oslobodjeni i ovaj se sada truje. I sad ako je stvarno umro ima da bude pola miliona ljudi da saceka kovceg u Zagrebu. I oni bi opet da ratuju i to do istrebljenja. A koliko je neduznog naroda stradalo, koliko sirotinje ima svuda zbog njih, koliko ih je otislo I jos ide u inostranstvo opet zbog njih, koliko je svuda sada gore nego dok je bilo Jugoslavije. I jos uvek vicu nacionalisti kako je bolje sada dabogda se nikad Jugoslavija obnovila. Znao je Tito sta je radio da treba sve njih u zatvor, da za takve nema slobode govora. A sad ce ovog otrovanog u Zagrebu da slave kao heroja, dok ce u Beogradu Karadzicu i Mladicu da prebacuju da su kukavice jer nisu uradile isto. Nikad kraja nasoj gluposti.

anastasije

pre 6 godina

Kako je mogao dobiti otrov u pritvorskoj jedinici?! Neko mu ga je morao dostaviti, a pomaganje samoubistva je krivično delo. Da ne pričamo o obezbeđenju u Sheveningenu, pored kog je očito mogao biti unet i eksploziv.

Vuk iz Pančeva.

pre 6 godina

"Apsolutno me ne bi čudilo da je sve ovo izmišljeno
(Rade Republika Srpska, 29. novembar 2017 "

šta te ne bi čudilo da je namesteno? Objasni mi mooolim te tu tvoju teoriju šta se zaista desilo?

Nikola

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...

marija

pre 6 godina

Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)

Kako da ne.
Tako "častan" je bio i Gering.

DjDjoka@SER

pre 6 godina

Kukavica?
Ja mislim da nema ništa teže na svetu nego dići ruku na samog sebe.
I odmah sam znao da nije predstava jer mu se videlo u pogledu dok je pio
strah, a i jedva je uspeo da iskapa sve!
Strašno! Rat je pakao!
(pp, 29. novembar 2017 15:12)

Da, svako samoubistvo je kukavicki cin. Prema sebi, prema porodici, prema javnosti. Nije se on ubio zbog toga sto je mislio da je nevin, nego zbog toga sto je znao da li je.

berkut

pre 6 godina

99% komentatora ni ne zna ko je bio Slobodan Praljak.
Pored Milivoja Petkovića i Praljak je bio veliki priljatelj i saveznik Vojske Republike Srpske....svava mu !!!

lično spasao stotine sroskih mladića iz blokiranih kasarni jer gde se Praljak pojavio vojnicima nije pala dlaka sa glave.
Da je ratovao protiv Srba bio bi proglašen nevinim ali pošto je ratovao protiv odreda El Mudžahedin morao je biti osuđen.

ponovo su najveći piromani ratnog požara u BiH proglašeni žrtvama.

Mamer N'goj

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...

Godwinov zakon 1990
„Како онлајн расправа постаје дужа, вероватноћа прављења поређења која укључују нацисте или Хитлера тежи јединици.”

Cinik

pre 6 godina

Zato jer je vjerovao da je nevin u pogledu onoga što mu se po optužnici tereti da je kriv i očito čovjek nije želio živjet s tim što smatra nepravdom i da bude etiketiran kao ratni zločinac. Njegov izbor.
(Jedrenjak, 29. novembar 2017 14:53)

Ma da...svi su oni nevini. Kako da ne.

Tome

pre 6 godina

Ua one koji ne znaju, on je svije trećine kazne odslužio i bio bi puštam na slobodu za par dana... ali nije htio biti vani s etiketom ratnog zločinca...
Dakle, on je danas, unatoč kazni, ustvari oslobođen... tako da ovo pijenje otrova ustvari označava borbu protiv ovakvog suda...
Bolje časna smrt nego žigosan nastavak života...

pp

pre 6 godina

Kukavica?
Ja mislim da nema ništa teže na svetu nego dići ruku na samog sebe.
I odmah sam znao da nije predstava jer mu se videlo u pogledu dok je pio
strah, a i jedva je uspeo da iskapa sve!
Strašno! Rat je pakao!

metastazirani

pre 6 godina

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)
Pa 99% zatvorenika (ubica, silovatelja, lopova) isto kazu da se ne smatraju krivim. Samo to sto oni smatraju uopste nije bitno

neko iznutra

pre 6 godina

Koja smejurija je ovaj Hag! Covek im uneo bocicu sa otrovom kao da su mu sudili u mesnoj zajednici nekog seoceta. Sad mene zanima jos jedna stvar, ako su u ovom slucaju ustanovili udruzeni zlocinacki poduhvat, odnosno povezali vlasti tadasnje Hrvatske sa delovanjem hrvatskih vojnih formacija u BiH, kako onda Oluja nije udruzeni zlocinacki poduhvat?!?!? Mislim, apsurd najobicniji.

John

pre 6 godina

(Goran, 29. novembar 2017 14:44)

Tanka je crta između genijalnosti i ludila. A ovaj se upravo bacio duboko preko te crte.
Ovakve ljude mogu razumeti samo kolege ludaci i oni koji su se školovali da ih (delimično)razumeju

Jedrenjak

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

Zato jer je vjerovao da je nevin u pogledu onoga što mu se po optužnici tereti da je kriv i očito čovjek nije želio živjet s tim što smatra nepravdom i da bude etiketiran kao ratni zločinac. Njegov izbor.

микица

pre 6 godina

О каквом циркусу о суда је реч показује и чињеница да је унет отров у сред суднице...

cvele

pre 6 godina

ja to vidim ovako: ova presuda bi 1000% prošla neprimećena na svim zapadnim medijima. e sad, ovo je vest. i uz vest ide presuda hrvatima za zločine.

tako da....

Goran

pre 6 godina

Zanimljivo je da je Praljak zavrüio tri fakulteta: Elektrotehniku, Filozofiju i sociologiju i Dramu. Bio je režiser i predavao je sociologiju. Šta je to nateralo takvog čoveka da se uključi u rat i postane jedan od "njih"-zločinac? On je, ma koliko bio odgovoran za smrt nedužnih i za zločine u logorima HVO-a, ipak imao karaktera da sam ode sa ovog sveta.

%

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

U pitanju je čast, jer smatra da nije kriv...

Marko

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.

микица

pre 6 godina

О каквом циркусу о суда је реч показује и чињеница да је унет отров у сред суднице...

neko iznutra

pre 6 godina

Koja smejurija je ovaj Hag! Covek im uneo bocicu sa otrovom kao da su mu sudili u mesnoj zajednici nekog seoceta. Sad mene zanima jos jedna stvar, ako su u ovom slucaju ustanovili udruzeni zlocinacki poduhvat, odnosno povezali vlasti tadasnje Hrvatske sa delovanjem hrvatskih vojnih formacija u BiH, kako onda Oluja nije udruzeni zlocinacki poduhvat?!?!? Mislim, apsurd najobicniji.

Goran

pre 6 godina

Zanimljivo je da je Praljak zavrüio tri fakulteta: Elektrotehniku, Filozofiju i sociologiju i Dramu. Bio je režiser i predavao je sociologiju. Šta je to nateralo takvog čoveka da se uključi u rat i postane jedan od "njih"-zločinac? On je, ma koliko bio odgovoran za smrt nedužnih i za zločine u logorima HVO-a, ipak imao karaktera da sam ode sa ovog sveta.

cvele

pre 6 godina

ja to vidim ovako: ova presuda bi 1000% prošla neprimećena na svim zapadnim medijima. e sad, ovo je vest. i uz vest ide presuda hrvatima za zločine.

tako da....

marija

pre 6 godina

Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)

Kako da ne.
Tako "častan" je bio i Gering.

nenad rs

pre 6 godina

Mi koji smo bili u ratu u Bosni možda imamo subjektivno mišljenje ali mislim da kao pripadnik vojske Srpske stvarno shvatim čitajući ove komentare koliko vi u Srbiji ne razumijete kontekst bosanskog rata. Nebuloze tipa da se uspoređuju srpski i hrvatski generali sa nacističkim su totalna glupost. Zločini su postojali ali obim rata i uopšte ratna saradnja vojski u ovom glupom ratu je neusporediva. Nije naše da sudimo a generalu Praljku neka je laka zemlja. Govorim to kao vojnik suparničke vojske, daj bože da se ovo nikad nije ni dogodilo.

Marko

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.

trt mrt aaaaa

pre 6 godina

Praljak je samoubistvom natovario neočekivano velik teret Hrvatskoj i čini mi se da je pre svega bio duboko razočaran neaktivnošću politike države za koju se borio .Gledam izjave političara i saboraca pokojnika i ne mogu da shvatim koja je to bolest da u ovom slučaju( gde mi Srbi nismo nikako direktno umešani) svaki govornik bar 3-4 puta pomene četnike,velikosrbe,JNA ,Veliku Srbiju,Mladića,Miloševića i dosta ostalih .Nijedan osuđeni u optužnici i presudi nema ni s od Srba , a oni ko pokvarena ploča .Nijednog osuđenog pa ni pokojnog ne žalim ili bar žalim onoliko koliko oni kojih ih stvarno žale , žale prognane i ubijene vojnike JNA i Srbe pobijene i proterane .

RX

pre 6 godina

Vidi se da je u pitanju bio genijalni strateg. Presudu koju niko ne bi ni preneo, jer je bila apsolutno neibtna za medije je ovim cinom pretvorio u NOVINKSU VEST koja je na naslovnim stanama CNN, BBC, RT... ne postoji jedna medijska kuca koja ovo nije prenela.

Na najbolji moguci nacin je skrenu paznju na hrvatske zlocine!

Jedrenjak

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

Zato jer je vjerovao da je nevin u pogledu onoga što mu se po optužnici tereti da je kriv i očito čovjek nije želio živjet s tim što smatra nepravdom i da bude etiketiran kao ratni zločinac. Njegov izbor.

berkut

pre 6 godina

99% komentatora ni ne zna ko je bio Slobodan Praljak.
Pored Milivoja Petkovića i Praljak je bio veliki priljatelj i saveznik Vojske Republike Srpske....svava mu !!!

lično spasao stotine sroskih mladića iz blokiranih kasarni jer gde se Praljak pojavio vojnicima nije pala dlaka sa glave.
Da je ratovao protiv Srba bio bi proglašen nevinim ali pošto je ratovao protiv odreda El Mudžahedin morao je biti osuđen.

ponovo su najveći piromani ratnog požara u BiH proglašeni žrtvama.

RUMBLE

pre 6 godina

Sigurno je samo jedno,taj sud je uspeo da svojim pristrasnim presudama napravi još veći jaz među ovim Balkanskim plemenima.Time je dao zeleno svetlo da se nastavi spirala zločina na ovom prostoru čim se ukaže nova šansa.

Marko neki drugi

pre 6 godina

Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

Kako zbog čega? Zbog časti.

Jel nekom glupo?
Jel nekom besmisleno?
Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".

Nikola

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...

make yugoslavia great again!

pre 6 godina

KakvI mangasi ovi ex Yu nacionslisti. Jedan dobrovoljno sedeo u Hagu uinat deset godina, onaj drugi psuje lazno boluje i zavarava sudije, drugi prkose i psuju, neki tu ni krivi ni duzni, neki krivi do guse pa oslobodjeni i ovaj se sada truje. I sad ako je stvarno umro ima da bude pola miliona ljudi da saceka kovceg u Zagrebu. I oni bi opet da ratuju i to do istrebljenja. A koliko je neduznog naroda stradalo, koliko sirotinje ima svuda zbog njih, koliko ih je otislo I jos ide u inostranstvo opet zbog njih, koliko je svuda sada gore nego dok je bilo Jugoslavije. I jos uvek vicu nacionalisti kako je bolje sada dabogda se nikad Jugoslavija obnovila. Znao je Tito sta je radio da treba sve njih u zatvor, da za takve nema slobode govora. A sad ce ovog otrovanog u Zagrebu da slave kao heroja, dok ce u Beogradu Karadzicu i Mladicu da prebacuju da su kukavice jer nisu uradile isto. Nikad kraja nasoj gluposti.

marko

pre 6 godina

Krivo mi je samo što je Tuđman prepoznat u udruženom zločinačkom poduhvatu protiv muslimana u bosni, a što je proterao preko 300000 srba i pri tome ga snimili kamerama kako planira sve to, za to ništa!

%

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

U pitanju je čast, jer smatra da nije kriv...

Casti je danas tako malo

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak. 
(krista, 29. novembar 2017 14:53) 

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...
(Nikola, 29. novembar 2017 15:15)

Poredjenje je neumesno. Ovaj covek je verovatno osudjen po upitnoj komandnoj odgovornosti. Uz to, on bi izasao ubrzo, a Gebels, Gering i Hitler bi bili osudjeni na smrt i nisu imali sta da izgube.

anastasije

pre 6 godina

Kako je mogao dobiti otrov u pritvorskoj jedinici?! Neko mu ga je morao dostaviti, a pomaganje samoubistva je krivično delo. Da ne pričamo o obezbeđenju u Sheveningenu, pored kog je očito mogao biti unet i eksploziv.

29.11.

pre 6 godina

Pazite ovo, danas je Praljak trebao izaci na slobodu jer je odlezao 2/3 kazne na koje je osuden. Dakle, mogao je biti slobodan covjek, ali se odlucio na ovaj ocajnicki akt demonstracije. Ovaj njegov cin je uperen protiv politiziranosti suda, za svoj zivot i zivot na slobodi nije mario.

Harwy

pre 6 godina

Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)

Kako da ne.
Tako "častan" je bio i Gering.
(marija, 29. novembar 2017 15:19) # Link komentara

Za 2 mjeseca bi bio kod kuće, da nije popio otrov, za razliku od Geringa.

Cinik

pre 6 godina

Zato jer je vjerovao da je nevin u pogledu onoga što mu se po optužnici tereti da je kriv i očito čovjek nije želio živjet s tim što smatra nepravdom i da bude etiketiran kao ratni zločinac. Njegov izbor.
(Jedrenjak, 29. novembar 2017 14:53)

Ma da...svi su oni nevini. Kako da ne.

metastazirani

pre 6 godina

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)
Pa 99% zatvorenika (ubica, silovatelja, lopova) isto kazu da se ne smatraju krivim. Samo to sto oni smatraju uopste nije bitno

Mamer N'goj

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...

Godwinov zakon 1990
„Како онлајн расправа постаје дужа, вероватноћа прављења поређења која укључују нацисте или Хитлера тежи јединици.”

Brne

pre 6 godina

Kao šta je neko napisao ovim je samo skrenuo pažnju svetskih medija da su i hrvati osuđeni za ratne zločine. Inače ove presude ne bi ni bili na CNN, BBc-u.

mirko

pre 6 godina

Tako radi castan covek i general a ne bednik ratko mladic toliko zrtava oko njega satro toliko naroda i jos morbidno glumatanje na izricanju presude.

Dobro

pre 6 godina

Sto se tice unosenja otrova u maloj, plasticnoj flasici... to nije nikakav problem. Osudjenici prolaze kroz detektor metala, znaci taj detektor ne reaguje na ostalo. Ako detektor nesto nadje, tek onda se ide na rucno pretresanje. Kolege mi tamo rade, ja radim skoro to isto, samo na aerodromu Schiphol.
potpuno isto vazi i za proveru posete, samo sto je jedino advokatu dozvoljeno da unese torbu, (koja se uvek otvara i pretresa), uglavnom samo dokumenti, elektronika ne sme, telefon se ostavlja kod obezbedjenja u lokeru i pokupi posle posete.
Kako bilo da bilo, jako me zanima KO je uneo otrov.
Ne kako, nego KO !!!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

emi

pre 6 godina

za neke kriv, za neke ne....
sada sasvim svejedno.
ostaje, da se na tom "sudu" u zadnjim njegovim danima postojanja jedan covek ubio.
kako su sudili - tako i neka ostanu zapamceni

pp

pre 6 godina

Kukavica?
Ja mislim da nema ništa teže na svetu nego dići ruku na samog sebe.
I odmah sam znao da nije predstava jer mu se videlo u pogledu dok je pio
strah, a i jedva je uspeo da iskapa sve!
Strašno! Rat je pakao!

mirijevo

pre 6 godina

Ljudi moji i posle se pitate zasto nas svet gleda kao varvare, cika mladic sudijama i oca i majku, ovaj pije otrov, o cemu pricamo mi. Mi smo svi balkan kapirate, oni to i dalje tako gledaju

Tome

pre 6 godina

Ua one koji ne znaju, on je svije trećine kazne odslužio i bio bi puštam na slobodu za par dana... ali nije htio biti vani s etiketom ratnog zločinca...
Dakle, on je danas, unatoč kazni, ustvari oslobođen... tako da ovo pijenje otrova ustvari označava borbu protiv ovakvog suda...
Bolje časna smrt nego žigosan nastavak života...

Sramota od suda koja će ući u pravne i istorijske udžbenike

pre 6 godina

Ovaj sud završava sa svojim radom onako kako je i sve vreme radio: političkom šaradom i jeftinom predstavom.

da se ne lazemo

pre 6 godina

tudjman je mozda zeleo i ima plan da pripoji h.bosnu hrvatskoj ali sta je sloba zeleo i kakav je plan imao , to verujem ne zna ni on sam na onome svetu .

stina

pre 6 godina

Praljak je odslužio većinu dosuđene kazne. Ostala mu je godina dana i bio bi slobodan čovjek. goering je osuđen na smrt, ubio se dan prije izvršenja smrtne kazne. Goering nije imao ništa za izgubiti, živio je dan kraće no što bi inače živio. UspoređivatiGoeringa i Praljka je besmislica.

gojko 12

pre 6 godina

Vareš,Vitez,Mostar,Travnik....itd gde god je bio u mogućnosti General Slobodan Praljak je insistirao na sklapanju primirja a ne retko i savezništva sa Vojskom Republike Srpske.
Neka ti je večna slava Generale

Vuk iz Pančeva.

pre 6 godina

"Apsolutno me ne bi čudilo da je sve ovo izmišljeno
(Rade Republika Srpska, 29. novembar 2017 "

šta te ne bi čudilo da je namesteno? Objasni mi mooolim te tu tvoju teoriju šta se zaista desilo?

kralj

pre 6 godina

Hag vam je valjalo kad je oslobodio Gotovinu i Perišića, a sada je politički sud kada je osudio okorjele zločince i s jedne i druge strane.

milke

pre 6 godina

Ja sam srbin,ali ovome hrvatskom generalu svaka čast,ovaj časni čovjek nije mogao da se pomiri sa nepravdom koju kroji haški sud. General je svjestan da je branio svoj narod od pokolja islamski fanatika,ali nažalost pravda je slijepa.

DjDjoka@SER

pre 6 godina

Kukavica?
Ja mislim da nema ništa teže na svetu nego dići ruku na samog sebe.
I odmah sam znao da nije predstava jer mu se videlo u pogledu dok je pio
strah, a i jedva je uspeo da iskapa sve!
Strašno! Rat je pakao!
(pp, 29. novembar 2017 15:12)

Da, svako samoubistvo je kukavicki cin. Prema sebi, prema porodici, prema javnosti. Nije se on ubio zbog toga sto je mislio da je nevin, nego zbog toga sto je znao da li je.

ns

pre 6 godina

Vreme je da taj hegemonističko-politički sud ode na smetljište istorije.
(black hawk, 29. novembar 2017 15:26)

Pa sada je obavio zadatak, tako da je sada nebitno...

Mik

pre 6 godina

I Mladić je vikao da nije kriv i da lažu, samo nije imao otrov. Reče neki Jadran Hrvat, u komemtarima da je Praljak popio otrov jer je ispod časti da ga osude da je kriv, jer je Praljak častan. Šta bi Jadran rekao da je Mladić popio otrov? Naravno ništa, jer je Mladić Srbin. Praljak je na granici ludila koje je probđeno presudom. Šteta što svoju inteligenciju nije koristio za nešto pametnije...

John

pre 6 godina

(Goran, 29. novembar 2017 14:44)

Tanka je crta između genijalnosti i ludila. A ovaj se upravo bacio duboko preko te crte.
Ovakve ljude mogu razumeti samo kolege ludaci i oni koji su se školovali da ih (delimično)razumeju

život za istinu kao sokrat

pre 6 godina

Ovo je šamar ovom raspravnom vijeću koje se izblamiralo (čast Kinezu i još jednom sudcu).
General Praljak, čovjek sa tri završena fakulteta, materijalno osiguran, koji je za koji dan mogao biti na slobodi jer je već odsuzio 2/3 presudene kazne, odlučio je dati život za istinu i pravdu. Nema inteligentnog čovjeka koji će se baviti tom presudom a da se ne će upitati o kvaliteti te presude i njenoj političkoj dimenziji.

Rusofolija bolest najmilija

pre 6 godina

Sud slavno završava svoje postojanje. Baš onako kako je i radio.
(Mladen, 29. novembar 2017 15:02
A kako je to radio? Jel nije trebalo osuditi ratne zlocince? To su vama fasistima i sa srpske i sa hrvatske strane heroji...Tuga i jada!!

kalimero

pre 6 godina

Cekajte pa zar Hag nije sud samo za Srbe?
Kako su mogli da osude Hrvata kad oni osudjuju ssmo Srbe?
(Gradjanin M, 29. novembar 2017 16:51)

Osudili su ga za zlocine protiv muslimana. Za zlocine nad Srbima idalje niko nije osudjen.

Hrabrost ili kukavicluk

pre 6 godina

Covek koji veruje u svoju nevinost bori se do kraja. Samoubistvo je kukavicki cin, isto kao sto je uradio Gering pa je sve nakon sudjenja izaslo u javnost kao sto ce svi zlocini iz Haga izaci u javnost. Suociti se sa mim sobom najveca je hrabrost. Kamo lepe srece da su i oni sto su umrli osudjeni i nakon smrti da se ovaj narod konacno pomiri.

Mirko

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Casta odlazak ?

pa to sto se ubio ne znaci nista...ako je kriv docic ce on pred strasni sud kao i Hitler, gering i svi ti "junaci" koji misle da to sto su se smaoubili da su resili problem

Itekako ce oni odgovarati pred bogom jednog dana za sve zlocine koje su ucinili..da ne bude zabune ne samo oni vec svi zlocinci ovog sveta !!!!

To sto su izvrsili ubistvo im samo povecava zlocin x2 !!!

Poredite ovog zlikovca sa Mladicem ..pa zasto bi se heroj Mladic koji niji ubio nikoga samoubio zbog presude ovog antisrpskog suda ?!!?!!

John

pre 6 godina

(Casti je danas tako malo, 29. novembar 2017 15:29)

"Zajednički zločinački poduhvat" i "komandna odgovornost" su dve različite stvari. Ko je osuđen kao deo ZZP za jedan ratni zločin (npr. za proterivanje i deportacije) ne može biti osuđen na osnovu komandne odgovornosti za to isto.
Ili se dogovarao sa drugima, ili je bio na vrhu pa nije učinio ništa da spreči one ispod - ne može oba.

posmatrac

pre 6 godina

jedan u wc-u doceka dozivotnu robiju, a drugi pred svima kaze da nije ratni zlocinac i popije otrov (kao kod sekspira).
a, bre, srbi, nikada stila nismo imali.

Andrej77

pre 6 godina

A kako je nas "heroj" Mladic? Postovanje prema hrvatskom generalu, ne znam za sta je osudjen ali se vidi da veruje da nije kriv. Koliko sam razumeo, covek bi bio na slobodi uskoro ali nije hteo da bude osudjeni ratni zlocinac na slobodi. Njegovo obrazovanje, steceno u vreme kada nisi mogao da kupis diplomu kao vecina nasih politicara na vlasti i njegov poslednji cin, pokazuju da se ne radi o klasicnom balkanskom kasapinu. Veliko postovanje za ovog coveka.

milioner

pre 6 godina

Slobodan Praljak je inače milioner i izasao bi za 2 mesece iz zatvora verovatno,toliko.
(Walter, 29. novembar 2017 17:56)

Milioner kazes? Interesantno. A kada je postao milioner, pre ili posle rata?

marija

pre 6 godina

@Harwy,

Hrvati iz mostarske grupe nisu tako često bili u zatvoru, puštani su na privremenu slobodu do početka suđenja.

Dakle, on je bio na slobodi skoro sve vreme sudjenja.
Ubio se kad je čuo presudu i tu nema nikakve časti, osudjen je kao kriv za ratni zločin sa sve Tudjmanom.

Čast generala, bilo Mladića ili ovog nesrećnika bio bi metak u slepoočnicu iz ličnog pištolja i u svečanoj uniformi kad sazna da su pod njegovom komandom njegovi vojnici činili zločine.
To bi bila čast jednog generala.
Zato mi nemojte govoriti o nekakvoj časti. Muka mi je.

Ovi naši, Titovi generali iz ex YU, svi do jednog, od Slovenije do Crne Gore, bili su najobičnija banda!

ivan78bg

pre 6 godina

@Gradjanin M
Osudio je hrvate za zlocine nad MUSLIMANIMA.A za zlocne nad Srbima niko nije odgovarao nigde ili u promilima.Ako vec komentarises i zelis da ispadnes pametan inforisi se.

prcko

pre 6 godina

holandske vlasti provode istragu, treba ih sve koji su bili prisutni pohapsiti. gledati kako covek pije otrov i ne pozvati hitnu koja je trebala da bude u roku od 10 minuta na licu mesta. i tako nesto sudija, nemaju mozga u glavi, pamentniji su oni cobani sto ovce na planinama cuvaju.

LowLander

pre 6 godina

Meni su vrlo indikativne njegove zadnje reči pred sudom: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac", ne nije kriv, nego nije ratni zločinac. To znači samo jedno - u njegovoj glavi to iHPVDCYW nije ratni zločin. On, kao i većina osuđenih u Hagu sa sve tri strane, smatra i veruje da zločini protiv "onih drugih" nisu zločini nego opravdana sredstva u borbi za svoj narod. I to me užasava.

mass

pre 6 godina

Znam samo jedno ovaj sud je bio jedna veliki anti srpski sou koji je u sustini donio samo jos veci razdor medju narodima. Pravda? Ne budite smijesni, ni jedan bosnjak nije osudjen? Sveci muslimani? A hrvata sto se tice? Karma je kucka.

metastazirani

pre 6 godina

Nebuloze tipa da se uspoređuju srpski i hrvatski generali sa nacističkim su totalna glupost. Zločini su postojali ali obim rata i uopšte ratna saradnja vojski u ovom glupom ratu je neusporediva.
(nenad rs, 29. novembar 2017 15:49)
Skroz si u pravu, neuporedivo je, ovi "nasi" (svi, srpski, hrvatski, bosanski) su mnogo gori od nacistickih. Nacisti su istrebljivali druge narode zbog moci i teritorija/sirovina, a ovi "nasi" dojucerasnje rodjake, prijatelje, komsije zbog obesti, ludila, kompleksa i sl.

MiRkO

pre 6 godina

znaci covijek se ubio nevin da bi svijetu pokaza sta se stvarnio desilo sljedece godine bi odsluzio 2/3 kazne i izasao van..pametnom dosta.. pocivao u miru...

PeruN

pre 6 godina

To da se bavio režijom dosta govori o njegovom današnjem izboru da okonča svoj život i po nekoj njegovoj viziji uđe u istoriju na zaista dramatičan i teatralan način,kao čovjek koji je po njegovom shvatanju samoubistvom odbranio svoju čast ne mireći se sa presudom suda.Pa ipak on će sa pravne strane ostati osuđeni ratni zločinac,koji je izvršio samoubistvo nakon što je i prvostepeno potvređena presuda koja ga kvalifikuje kao ratnog zločinca.Uostalom za balkanske nacional-šoviniste heroj i ratni zločinac idu ruku pod ruku.

yes how no

pre 6 godina

On je verovatno preminuo na licu mesta oni to samo kazu da tribunal ne snosi nikakve odgovornosti pa kao preminuo u bolnici ioak bolje zvuci

Milojko Pantic

pre 6 godina

"Koja smejurija je ovaj Hag! Covek im uneo bocicu sa otrovom kao da su mu sudili u mesnoj zajednici nekog seoceta. Sad mene zanima jos jedna stvar, ako su u ovom slucaju ustanovili udruzeni zlocinacki poduhvat, odnosno povezali vlasti tadasnje Hrvatske sa delovanjem hrvatskih vojnih formacija u BiH, kako onda Oluja nije udruzeni zlocinacki poduhvat?!?!? Mislim, apsurd najobicniji.
(neko iznutra, 29. novembar 2017 14:56)"

Tako sto nije, Oluja je bila oslobadajuca za Hrvate. Jedno je agresija, drugo je oslobadati nekog prema ratnim pravilima. Tu nije bilo agresije, jer su se Hrvati branili na svojoj teritoriji. A sto se tice etnickog ciscenja i raseljavanja Srba, ako ga je bilo (a mnogi su se vratili u Srbiju zbog rata), to ne spada u udruzeni zlocinacki poduhvat prema merilima suda

Jelena

pre 6 godina

Postujem ga vise od svih nasih "heroja". R.I.P.
(Grbavica '92, 29. novembar 2017 15:50)

Za vece postovanje je onaj koji do kraja stojicki podnese sve.

Hamlet

pre 6 godina

Kakav je to sud kada se optuzenici sa bocicama otrovom setaju kroz njega. Neozbiljno i veoma kompromitujuce po vec davno narusen kredibilitet ovog ad hoc tribunala. Njegovo ukidanje ce biti veliko olaksanje za celu bivsu SFRJ a verujem i za zaposlene u Hagu osim nekolicine advokata.

Sumadin

pre 6 godina

Tudjman je mozda zeleo i ima plan da pripoji h.bosnu hrvatskoj ali sta je sloba zeleo i kakav je plan imao , to verujem ne zna ni on sam na onome svetu .
(da se ne lazemo, 29. novembar 2017 16:26)


Da sacuva Jugoslaviju :(

Tesla

pre 6 godina

@Milojko Pantic - decko ne poznajes materiju. Pa sta ti mislis, ako si u svojoj zemlji ti mozes da ubijas i proterujes kako hoces. Nisu Hrvati optuzeni zbog nekakvog sna o velikoj Hrvatskoj nego zbog zlocina koji su pri tom planirani i pocinjeni. I dobro je pitanje zasto Hrvati nisu optuzeni za Oluju jer se tamo desilo etnicko ciscenje.

da je Mladic to napravio bio bi kukavica, ne budite licemjeri

pre 6 godina

Svi vi koji pisete da je ovo castan cin NEMATE POJMA sto je cast. Samoubojstvo je je uvijek bio kukavicki cin, jer skidas posljedice presude sa sebe i ostavljas svoje bliznje da se nose s sramotom , a on je ovim potezom sam sebi priznao da je kriv

fuj licemjeri

pre 6 godina

Znaci covjek si kukavicki oduzme zivot da se prikaze kao neki toboze mucenik , a vecina ovdje (najvjerovatnije susjedi) pisu da je to castan cin. SRAMOTA - sramite se svi vi koji postujete ovog ili bilo kojeg zlocinca, ocito nikada u zivotu niste napravili nista casno pa ni ne znate sto to znaci

Qell

pre 6 godina

Zamislite psihički sklop ljudi koji opravdavaju ovo samoubistvo zbog časti. Verovatno ne znaju šta je čast, ili je pak mešaju sa onim dečijim, kod odrasle osobe psihopatskim, "nemoguće je da sam ja kriv".

mirko

pre 6 godina

Tako radi castan covek i general a ne bednik ratko mladic toliko zrtava oko njega satro toliko naroda i jos morbidno glumatanje na izricanju presude.

Casti je danas tako malo

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak. 
(krista, 29. novembar 2017 14:53) 

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...
(Nikola, 29. novembar 2017 15:15)

Poredjenje je neumesno. Ovaj covek je verovatno osudjen po upitnoj komandnoj odgovornosti. Uz to, on bi izasao ubrzo, a Gebels, Gering i Hitler bi bili osudjeni na smrt i nisu imali sta da izgube.

marija

pre 6 godina

Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)

Kako da ne.
Tako "častan" je bio i Gering.

mirijevo

pre 6 godina

Ljudi moji i posle se pitate zasto nas svet gleda kao varvare, cika mladic sudijama i oca i majku, ovaj pije otrov, o cemu pricamo mi. Mi smo svi balkan kapirate, oni to i dalje tako gledaju

29.11.

pre 6 godina

Pazite ovo, danas je Praljak trebao izaci na slobodu jer je odlezao 2/3 kazne na koje je osuden. Dakle, mogao je biti slobodan covjek, ali se odlucio na ovaj ocajnicki akt demonstracije. Ovaj njegov cin je uperen protiv politiziranosti suda, za svoj zivot i zivot na slobodi nije mario.

gojko 12

pre 6 godina

Vareš,Vitez,Mostar,Travnik....itd gde god je bio u mogućnosti General Slobodan Praljak je insistirao na sklapanju primirja a ne retko i savezništva sa Vojskom Republike Srpske.
Neka ti je večna slava Generale

Tome

pre 6 godina

Ua one koji ne znaju, on je svije trećine kazne odslužio i bio bi puštam na slobodu za par dana... ali nije htio biti vani s etiketom ratnog zločinca...
Dakle, on je danas, unatoč kazni, ustvari oslobođen... tako da ovo pijenje otrova ustvari označava borbu protiv ovakvog suda...
Bolje časna smrt nego žigosan nastavak života...

milke

pre 6 godina

Ja sam srbin,ali ovome hrvatskom generalu svaka čast,ovaj časni čovjek nije mogao da se pomiri sa nepravdom koju kroji haški sud. General je svjestan da je branio svoj narod od pokolja islamski fanatika,ali nažalost pravda je slijepa.

Marko neki drugi

pre 6 godina

Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

Kako zbog čega? Zbog časti.

Jel nekom glupo?
Jel nekom besmisleno?
Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".

DjDjoka@SER

pre 6 godina

Kukavica?
Ja mislim da nema ništa teže na svetu nego dići ruku na samog sebe.
I odmah sam znao da nije predstava jer mu se videlo u pogledu dok je pio
strah, a i jedva je uspeo da iskapa sve!
Strašno! Rat je pakao!
(pp, 29. novembar 2017 15:12)

Da, svako samoubistvo je kukavicki cin. Prema sebi, prema porodici, prema javnosti. Nije se on ubio zbog toga sto je mislio da je nevin, nego zbog toga sto je znao da li je.

Nikola

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...

%

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

U pitanju je čast, jer smatra da nije kriv...

život za istinu kao sokrat

pre 6 godina

Ovo je šamar ovom raspravnom vijeću koje se izblamiralo (čast Kinezu i još jednom sudcu).
General Praljak, čovjek sa tri završena fakulteta, materijalno osiguran, koji je za koji dan mogao biti na slobodi jer je već odsuzio 2/3 presudene kazne, odlučio je dati život za istinu i pravdu. Nema inteligentnog čovjeka koji će se baviti tom presudom a da se ne će upitati o kvaliteti te presude i njenoj političkoj dimenziji.

Jedrenjak

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.
(Marko, 29. novembar 2017 14:44)

Zato jer je vjerovao da je nevin u pogledu onoga što mu se po optužnici tereti da je kriv i očito čovjek nije želio živjet s tim što smatra nepravdom i da bude etiketiran kao ratni zločinac. Njegov izbor.

Mirko

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Casta odlazak ?

pa to sto se ubio ne znaci nista...ako je kriv docic ce on pred strasni sud kao i Hitler, gering i svi ti "junaci" koji misle da to sto su se smaoubili da su resili problem

Itekako ce oni odgovarati pred bogom jednog dana za sve zlocine koje su ucinili..da ne bude zabune ne samo oni vec svi zlocinci ovog sveta !!!!

To sto su izvrsili ubistvo im samo povecava zlocin x2 !!!

Poredite ovog zlikovca sa Mladicem ..pa zasto bi se heroj Mladic koji niji ubio nikoga samoubio zbog presude ovog antisrpskog suda ?!!?!!

metastazirani

pre 6 godina

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)
Pa 99% zatvorenika (ubica, silovatelja, lopova) isto kazu da se ne smatraju krivim. Samo to sto oni smatraju uopste nije bitno

Rusofolija bolest najmilija

pre 6 godina

Sud slavno završava svoje postojanje. Baš onako kako je i radio.
(Mladen, 29. novembar 2017 15:02
A kako je to radio? Jel nije trebalo osuditi ratne zlocince? To su vama fasistima i sa srpske i sa hrvatske strane heroji...Tuga i jada!!

Goran

pre 6 godina

Zanimljivo je da je Praljak zavrüio tri fakulteta: Elektrotehniku, Filozofiju i sociologiju i Dramu. Bio je režiser i predavao je sociologiju. Šta je to nateralo takvog čoveka da se uključi u rat i postane jedan od "njih"-zločinac? On je, ma koliko bio odgovoran za smrt nedužnih i za zločine u logorima HVO-a, ipak imao karaktera da sam ode sa ovog sveta.

stina

pre 6 godina

Praljak je odslužio većinu dosuđene kazne. Ostala mu je godina dana i bio bi slobodan čovjek. goering je osuđen na smrt, ubio se dan prije izvršenja smrtne kazne. Goering nije imao ništa za izgubiti, živio je dan kraće no što bi inače živio. UspoređivatiGoeringa i Praljka je besmislica.

Cinik

pre 6 godina

Zato jer je vjerovao da je nevin u pogledu onoga što mu se po optužnici tereti da je kriv i očito čovjek nije želio živjet s tim što smatra nepravdom i da bude etiketiran kao ratni zločinac. Njegov izbor.
(Jedrenjak, 29. novembar 2017 14:53)

Ma da...svi su oni nevini. Kako da ne.

neko iznutra

pre 6 godina

Koja smejurija je ovaj Hag! Covek im uneo bocicu sa otrovom kao da su mu sudili u mesnoj zajednici nekog seoceta. Sad mene zanima jos jedna stvar, ako su u ovom slucaju ustanovili udruzeni zlocinacki poduhvat, odnosno povezali vlasti tadasnje Hrvatske sa delovanjem hrvatskih vojnih formacija u BiH, kako onda Oluja nije udruzeni zlocinacki poduhvat?!?!? Mislim, apsurd najobicniji.

Hrabrost ili kukavicluk

pre 6 godina

Covek koji veruje u svoju nevinost bori se do kraja. Samoubistvo je kukavicki cin, isto kao sto je uradio Gering pa je sve nakon sudjenja izaslo u javnost kao sto ce svi zlocini iz Haga izaci u javnost. Suociti se sa mim sobom najveca je hrabrost. Kamo lepe srece da su i oni sto su umrli osudjeni i nakon smrti da se ovaj narod konacno pomiri.

nenad rs

pre 6 godina

Mi koji smo bili u ratu u Bosni možda imamo subjektivno mišljenje ali mislim da kao pripadnik vojske Srpske stvarno shvatim čitajući ove komentare koliko vi u Srbiji ne razumijete kontekst bosanskog rata. Nebuloze tipa da se uspoređuju srpski i hrvatski generali sa nacističkim su totalna glupost. Zločini su postojali ali obim rata i uopšte ratna saradnja vojski u ovom glupom ratu je neusporediva. Nije naše da sudimo a generalu Praljku neka je laka zemlja. Govorim to kao vojnik suparničke vojske, daj bože da se ovo nikad nije ni dogodilo.

John

pre 6 godina

(Goran, 29. novembar 2017 14:44)

Tanka je crta između genijalnosti i ludila. A ovaj se upravo bacio duboko preko te crte.
Ovakve ljude mogu razumeti samo kolege ludaci i oni koji su se školovali da ih (delimično)razumeju

Marko

pre 6 godina

Jos jedan samar za ovu nakazu od tribunala.Moram da priznam da mi uopste nije jasno zbog cega je ovaj covek pocinio samoubistvo,s'obzirom da je i sa ovom presudom trebao da odlezi jos nekih godinu dana i bio bi slobodan covek.

cvele

pre 6 godina

ja to vidim ovako: ova presuda bi 1000% prošla neprimećena na svim zapadnim medijima. e sad, ovo je vest. i uz vest ide presuda hrvatima za zločine.

tako da....

RX

pre 6 godina

Vidi se da je u pitanju bio genijalni strateg. Presudu koju niko ne bi ni preneo, jer je bila apsolutno neibtna za medije je ovim cinom pretvorio u NOVINKSU VEST koja je na naslovnim stanama CNN, BBC, RT... ne postoji jedna medijska kuca koja ovo nije prenela.

Na najbolji moguci nacin je skrenu paznju na hrvatske zlocine!

berkut

pre 6 godina

99% komentatora ni ne zna ko je bio Slobodan Praljak.
Pored Milivoja Petkovića i Praljak je bio veliki priljatelj i saveznik Vojske Republike Srpske....svava mu !!!

lično spasao stotine sroskih mladića iz blokiranih kasarni jer gde se Praljak pojavio vojnicima nije pala dlaka sa glave.
Da je ratovao protiv Srba bio bi proglašen nevinim ali pošto je ratovao protiv odreda El Mudžahedin morao je biti osuđen.

ponovo su najveći piromani ratnog požara u BiH proglašeni žrtvama.

Harwy

pre 6 godina

Eto, njemu je čast bila na prvom mjestu.

Posljednje riječi su mu bile: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac".
(Marko neki drugi, 29. novembar 2017 15:01)

Kako da ne.
Tako "častan" je bio i Gering.
(marija, 29. novembar 2017 15:19) # Link komentara

Za 2 mjeseca bi bio kod kuće, da nije popio otrov, za razliku od Geringa.

make yugoslavia great again!

pre 6 godina

KakvI mangasi ovi ex Yu nacionslisti. Jedan dobrovoljno sedeo u Hagu uinat deset godina, onaj drugi psuje lazno boluje i zavarava sudije, drugi prkose i psuju, neki tu ni krivi ni duzni, neki krivi do guse pa oslobodjeni i ovaj se sada truje. I sad ako je stvarno umro ima da bude pola miliona ljudi da saceka kovceg u Zagrebu. I oni bi opet da ratuju i to do istrebljenja. A koliko je neduznog naroda stradalo, koliko sirotinje ima svuda zbog njih, koliko ih je otislo I jos ide u inostranstvo opet zbog njih, koliko je svuda sada gore nego dok je bilo Jugoslavije. I jos uvek vicu nacionalisti kako je bolje sada dabogda se nikad Jugoslavija obnovila. Znao je Tito sta je radio da treba sve njih u zatvor, da za takve nema slobode govora. A sad ce ovog otrovanog u Zagrebu da slave kao heroja, dok ce u Beogradu Karadzicu i Mladicu da prebacuju da su kukavice jer nisu uradile isto. Nikad kraja nasoj gluposti.

Vuk iz Pančeva.

pre 6 godina

"Apsolutno me ne bi čudilo da je sve ovo izmišljeno
(Rade Republika Srpska, 29. novembar 2017 "

šta te ne bi čudilo da je namesteno? Objasni mi mooolim te tu tvoju teoriju šta se zaista desilo?

pp

pre 6 godina

Kukavica?
Ja mislim da nema ništa teže na svetu nego dići ruku na samog sebe.
I odmah sam znao da nije predstava jer mu se videlo u pogledu dok je pio
strah, a i jedva je uspeo da iskapa sve!
Strašno! Rat je pakao!

trt mrt aaaaa

pre 6 godina

Praljak je samoubistvom natovario neočekivano velik teret Hrvatskoj i čini mi se da je pre svega bio duboko razočaran neaktivnošću politike države za koju se borio .Gledam izjave političara i saboraca pokojnika i ne mogu da shvatim koja je to bolest da u ovom slučaju( gde mi Srbi nismo nikako direktno umešani) svaki govornik bar 3-4 puta pomene četnike,velikosrbe,JNA ,Veliku Srbiju,Mladića,Miloševića i dosta ostalih .Nijedan osuđeni u optužnici i presudi nema ni s od Srba , a oni ko pokvarena ploča .Nijednog osuđenog pa ni pokojnog ne žalim ili bar žalim onoliko koliko oni kojih ih stvarno žale , žale prognane i ubijene vojnike JNA i Srbe pobijene i proterane .

Milojko Pantic

pre 6 godina

"Koja smejurija je ovaj Hag! Covek im uneo bocicu sa otrovom kao da su mu sudili u mesnoj zajednici nekog seoceta. Sad mene zanima jos jedna stvar, ako su u ovom slucaju ustanovili udruzeni zlocinacki poduhvat, odnosno povezali vlasti tadasnje Hrvatske sa delovanjem hrvatskih vojnih formacija u BiH, kako onda Oluja nije udruzeni zlocinacki poduhvat?!?!? Mislim, apsurd najobicniji.
(neko iznutra, 29. novembar 2017 14:56)"

Tako sto nije, Oluja je bila oslobadajuca za Hrvate. Jedno je agresija, drugo je oslobadati nekog prema ratnim pravilima. Tu nije bilo agresije, jer su se Hrvati branili na svojoj teritoriji. A sto se tice etnickog ciscenja i raseljavanja Srba, ako ga je bilo (a mnogi su se vratili u Srbiju zbog rata), to ne spada u udruzeni zlocinacki poduhvat prema merilima suda

Mik

pre 6 godina

I Mladić je vikao da nije kriv i da lažu, samo nije imao otrov. Reče neki Jadran Hrvat, u komemtarima da je Praljak popio otrov jer je ispod časti da ga osude da je kriv, jer je Praljak častan. Šta bi Jadran rekao da je Mladić popio otrov? Naravno ništa, jer je Mladić Srbin. Praljak je na granici ludila koje je probđeno presudom. Šteta što svoju inteligenciju nije koristio za nešto pametnije...

da se ne lazemo

pre 6 godina

tudjman je mozda zeleo i ima plan da pripoji h.bosnu hrvatskoj ali sta je sloba zeleo i kakav je plan imao , to verujem ne zna ni on sam na onome svetu .

Mamer N'goj

pre 6 godina

izgleda da se nije salio. Castan odlazak.
(krista, 29. novembar 2017 14:53)

Castan odlazak? Na slican nacin su otisli Hitler, Göbels (Gebels), Göring (Gering)...

Godwinov zakon 1990
„Како онлајн расправа постаје дужа, вероватноћа прављења поређења која укључују нацисте или Хитлера тежи јединици.”

RUMBLE

pre 6 godina

Sigurno je samo jedno,taj sud je uspeo da svojim pristrasnim presudama napravi još veći jaz među ovim Balkanskim plemenima.Time je dao zeleno svetlo da se nastavi spirala zločina na ovom prostoru čim se ukaže nova šansa.

kralj

pre 6 godina

Hag vam je valjalo kad je oslobodio Gotovinu i Perišića, a sada je politički sud kada je osudio okorjele zločince i s jedne i druge strane.

Brne

pre 6 godina

Kao šta je neko napisao ovim je samo skrenuo pažnju svetskih medija da su i hrvati osuđeni za ratne zločine. Inače ove presude ne bi ni bili na CNN, BBc-u.

Andrej77

pre 6 godina

A kako je nas "heroj" Mladic? Postovanje prema hrvatskom generalu, ne znam za sta je osudjen ali se vidi da veruje da nije kriv. Koliko sam razumeo, covek bi bio na slobodi uskoro ali nije hteo da bude osudjeni ratni zlocinac na slobodi. Njegovo obrazovanje, steceno u vreme kada nisi mogao da kupis diplomu kao vecina nasih politicara na vlasti i njegov poslednji cin, pokazuju da se ne radi o klasicnom balkanskom kasapinu. Veliko postovanje za ovog coveka.

marko

pre 6 godina

Krivo mi je samo što je Tuđman prepoznat u udruženom zločinačkom poduhvatu protiv muslimana u bosni, a što je proterao preko 300000 srba i pri tome ga snimili kamerama kako planira sve to, za to ništa!

микица

pre 6 godina

О каквом циркусу о суда је реч показује и чињеница да је унет отров у сред суднице...

MiRkO

pre 6 godina

znaci covijek se ubio nevin da bi svijetu pokaza sta se stvarnio desilo sljedece godine bi odsluzio 2/3 kazne i izasao van..pametnom dosta.. pocivao u miru...

Sramota od suda koja će ući u pravne i istorijske udžbenike

pre 6 godina

Ovaj sud završava sa svojim radom onako kako je i sve vreme radio: političkom šaradom i jeftinom predstavom.

Sumadin

pre 6 godina

Tudjman je mozda zeleo i ima plan da pripoji h.bosnu hrvatskoj ali sta je sloba zeleo i kakav je plan imao , to verujem ne zna ni on sam na onome svetu .
(da se ne lazemo, 29. novembar 2017 16:26)


Da sacuva Jugoslaviju :(

Jelena

pre 6 godina

Postujem ga vise od svih nasih "heroja". R.I.P.
(Grbavica '92, 29. novembar 2017 15:50)

Za vece postovanje je onaj koji do kraja stojicki podnese sve.

marija

pre 6 godina

@Harwy,

Hrvati iz mostarske grupe nisu tako često bili u zatvoru, puštani su na privremenu slobodu do početka suđenja.

Dakle, on je bio na slobodi skoro sve vreme sudjenja.
Ubio se kad je čuo presudu i tu nema nikakve časti, osudjen je kao kriv za ratni zločin sa sve Tudjmanom.

Čast generala, bilo Mladića ili ovog nesrećnika bio bi metak u slepoočnicu iz ličnog pištolja i u svečanoj uniformi kad sazna da su pod njegovom komandom njegovi vojnici činili zločine.
To bi bila čast jednog generala.
Zato mi nemojte govoriti o nekakvoj časti. Muka mi je.

Ovi naši, Titovi generali iz ex YU, svi do jednog, od Slovenije do Crne Gore, bili su najobičnija banda!

Dobro

pre 6 godina

Sto se tice unosenja otrova u maloj, plasticnoj flasici... to nije nikakav problem. Osudjenici prolaze kroz detektor metala, znaci taj detektor ne reaguje na ostalo. Ako detektor nesto nadje, tek onda se ide na rucno pretresanje. Kolege mi tamo rade, ja radim skoro to isto, samo na aerodromu Schiphol.
potpuno isto vazi i za proveru posete, samo sto je jedino advokatu dozvoljeno da unese torbu, (koja se uvek otvara i pretresa), uglavnom samo dokumenti, elektronika ne sme, telefon se ostavlja kod obezbedjenja u lokeru i pokupi posle posete.
Kako bilo da bilo, jako me zanima KO je uneo otrov.
Ne kako, nego KO !!!

Iz zemlje lala, uvek Vas,

ns

pre 6 godina

Vreme je da taj hegemonističko-politički sud ode na smetljište istorije.
(black hawk, 29. novembar 2017 15:26)

Pa sada je obavio zadatak, tako da je sada nebitno...

anastasije

pre 6 godina

Kako je mogao dobiti otrov u pritvorskoj jedinici?! Neko mu ga je morao dostaviti, a pomaganje samoubistva je krivično delo. Da ne pričamo o obezbeđenju u Sheveningenu, pored kog je očito mogao biti unet i eksploziv.

emi

pre 6 godina

za neke kriv, za neke ne....
sada sasvim svejedno.
ostaje, da se na tom "sudu" u zadnjim njegovim danima postojanja jedan covek ubio.
kako su sudili - tako i neka ostanu zapamceni

kalimero

pre 6 godina

Cekajte pa zar Hag nije sud samo za Srbe?
Kako su mogli da osude Hrvata kad oni osudjuju ssmo Srbe?
(Gradjanin M, 29. novembar 2017 16:51)

Osudili su ga za zlocine protiv muslimana. Za zlocine nad Srbima idalje niko nije osudjen.

John

pre 6 godina

(Casti je danas tako malo, 29. novembar 2017 15:29)

"Zajednički zločinački poduhvat" i "komandna odgovornost" su dve različite stvari. Ko je osuđen kao deo ZZP za jedan ratni zločin (npr. za proterivanje i deportacije) ne može biti osuđen na osnovu komandne odgovornosti za to isto.
Ili se dogovarao sa drugima, ili je bio na vrhu pa nije učinio ništa da spreči one ispod - ne može oba.

LowLander

pre 6 godina

Meni su vrlo indikativne njegove zadnje reči pred sudom: "Slobodan Praljak nije ratni zločinac", ne nije kriv, nego nije ratni zločinac. To znači samo jedno - u njegovoj glavi to iHPVDCYW nije ratni zločin. On, kao i većina osuđenih u Hagu sa sve tri strane, smatra i veruje da zločini protiv "onih drugih" nisu zločini nego opravdana sredstva u borbi za svoj narod. I to me užasava.

metastazirani

pre 6 godina

Nebuloze tipa da se uspoređuju srpski i hrvatski generali sa nacističkim su totalna glupost. Zločini su postojali ali obim rata i uopšte ratna saradnja vojski u ovom glupom ratu je neusporediva.
(nenad rs, 29. novembar 2017 15:49)
Skroz si u pravu, neuporedivo je, ovi "nasi" (svi, srpski, hrvatski, bosanski) su mnogo gori od nacistickih. Nacisti su istrebljivali druge narode zbog moci i teritorija/sirovina, a ovi "nasi" dojucerasnje rodjake, prijatelje, komsije zbog obesti, ludila, kompleksa i sl.

da je Mladic to napravio bio bi kukavica, ne budite licemjeri

pre 6 godina

Svi vi koji pisete da je ovo castan cin NEMATE POJMA sto je cast. Samoubojstvo je je uvijek bio kukavicki cin, jer skidas posljedice presude sa sebe i ostavljas svoje bliznje da se nose s sramotom , a on je ovim potezom sam sebi priznao da je kriv

fuj licemjeri

pre 6 godina

Znaci covjek si kukavicki oduzme zivot da se prikaze kao neki toboze mucenik , a vecina ovdje (najvjerovatnije susjedi) pisu da je to castan cin. SRAMOTA - sramite se svi vi koji postujete ovog ili bilo kojeg zlocinca, ocito nikada u zivotu niste napravili nista casno pa ni ne znate sto to znaci

posmatrac

pre 6 godina

jedan u wc-u doceka dozivotnu robiju, a drugi pred svima kaze da nije ratni zlocinac i popije otrov (kao kod sekspira).
a, bre, srbi, nikada stila nismo imali.

mass

pre 6 godina

Znam samo jedno ovaj sud je bio jedna veliki anti srpski sou koji je u sustini donio samo jos veci razdor medju narodima. Pravda? Ne budite smijesni, ni jedan bosnjak nije osudjen? Sveci muslimani? A hrvata sto se tice? Karma je kucka.

PeruN

pre 6 godina

To da se bavio režijom dosta govori o njegovom današnjem izboru da okonča svoj život i po nekoj njegovoj viziji uđe u istoriju na zaista dramatičan i teatralan način,kao čovjek koji je po njegovom shvatanju samoubistvom odbranio svoju čast ne mireći se sa presudom suda.Pa ipak on će sa pravne strane ostati osuđeni ratni zločinac,koji je izvršio samoubistvo nakon što je i prvostepeno potvređena presuda koja ga kvalifikuje kao ratnog zločinca.Uostalom za balkanske nacional-šoviniste heroj i ratni zločinac idu ruku pod ruku.

milioner

pre 6 godina

Slobodan Praljak je inače milioner i izasao bi za 2 mesece iz zatvora verovatno,toliko.
(Walter, 29. novembar 2017 17:56)

Milioner kazes? Interesantno. A kada je postao milioner, pre ili posle rata?

Qell

pre 6 godina

Zamislite psihički sklop ljudi koji opravdavaju ovo samoubistvo zbog časti. Verovatno ne znaju šta je čast, ili je pak mešaju sa onim dečijim, kod odrasle osobe psihopatskim, "nemoguće je da sam ja kriv".

prcko

pre 6 godina

holandske vlasti provode istragu, treba ih sve koji su bili prisutni pohapsiti. gledati kako covek pije otrov i ne pozvati hitnu koja je trebala da bude u roku od 10 minuta na licu mesta. i tako nesto sudija, nemaju mozga u glavi, pamentniji su oni cobani sto ovce na planinama cuvaju.

ivan78bg

pre 6 godina

@Gradjanin M
Osudio je hrvate za zlocine nad MUSLIMANIMA.A za zlocne nad Srbima niko nije odgovarao nigde ili u promilima.Ako vec komentarises i zelis da ispadnes pametan inforisi se.

Tesla

pre 6 godina

@Milojko Pantic - decko ne poznajes materiju. Pa sta ti mislis, ako si u svojoj zemlji ti mozes da ubijas i proterujes kako hoces. Nisu Hrvati optuzeni zbog nekakvog sna o velikoj Hrvatskoj nego zbog zlocina koji su pri tom planirani i pocinjeni. I dobro je pitanje zasto Hrvati nisu optuzeni za Oluju jer se tamo desilo etnicko ciscenje.

Hamlet

pre 6 godina

Kakav je to sud kada se optuzenici sa bocicama otrovom setaju kroz njega. Neozbiljno i veoma kompromitujuce po vec davno narusen kredibilitet ovog ad hoc tribunala. Njegovo ukidanje ce biti veliko olaksanje za celu bivsu SFRJ a verujem i za zaposlene u Hagu osim nekolicine advokata.

yes how no

pre 6 godina

On je verovatno preminuo na licu mesta oni to samo kazu da tribunal ne snosi nikakve odgovornosti pa kao preminuo u bolnici ioak bolje zvuci