Subota, 25.11.2017.

08:16

Maestralna partija Jokića protiv Gasola i Grizlisa

Nikola Jokić, centar Denver Nagetsa, odigrao je odličan meč u pobedi svoje ekipe nad Memfis Grizlisom – 104:92.

Izvor: PT

Maestralna partija Jokiæa protiv Gasola i Grizlisa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

joki

pre 6 godina

Ali si zato sovinista. Sta znaci Dodikova gubernija? Jel taj neko manje vredan od tebe ako je iz te kako ti nazivas gubernije? Ti si inace iz Vuciceve gubernije, kolonije, privatnog poseda u kome se cak i gore zivi nego u Republici Srpskoj, pa ti razmisli dva put pre nego sto uzmes tako da vredjas nekog.
(analiticar_amater, 25. novembar 2017 15:02)

uvredis se za ono sto je on napisao,pa onda isto to ti napises.
ono sto je vazno 97 posto srba iz srbije voli republiku srpsku,tako da ovo 3 posto srba nisu ni bitni.
a plusevi-minusi nista ovde ne znace jer znamo da je ovaj portal veoma omiljen kod komsija.
tako da ne nasedaj na fore..pozz za republiku srpsku.

analiticar_amater

pre 6 godina

Hitno uvesti proveru mentalnih sposobnosti , kao i godina starosti potencijalnih komentatora . Geografija je pak sasvim nesto drugo. Ja sam na moju i zalost mojih bliznjih iz Srbije ( ako izuzmemo kosarku ) , ali bar nisam iz Dodikove gubernije.
(Joki, 25. novembar 2017 12:59)

Ali si zato sovinista. Sta znaci Dodikova gubernija? Jel taj neko manje vredan od tebe ako je iz te kako ti nazivas gubernije? Ti si inace iz Vuciceve gubernije, kolonije, privatnog poseda u kome se cak i gore zivi nego u Republici Srpskoj, pa ti razmisli dva put pre nego sto uzmes tako da vredjas nekog.

M

pre 6 godina

mark je sjajan momak, imao sam priliku da ga slusam i upoznam ba evrobasketu, ali ne zna da prihvati poraz, istu odliku ima njegov brat
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (bogotac, 25. novembar 2017 12:52)
# Link komentara Preporučujem (+41) Ne preporučujem (0)

Zadržao bi se na pohvali, a što se tiče prihvatanja poraza niko ne voli da gubi samo što se na nekima to vidi a nekima ne. Par sati posle utakmice su k'o novi...
Inače, ceo tim Denvera je drastično popravio odbranu ove sezone pa se to vidi i po rezultatima. Naravno, ponekad će da ih napuni neki vodeći tim sa "Zapada" ali to ne menja kompletan utisak o njima kao o timu.

Neznalica

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zagor, 25. novembar 2017 09:52)

Druže da si sve ovo naveo i konstatovao da Jokić još uvek nije gotov proizvod u odbrani pa čovek da shvati. Da si rekao da nikada neće ni biti, i to bih shvatio. Ali da kažeš da je vrlo loš odbrambeni igrač, to je smešno.

Centar koji ima skokova i ukradenih lopti koliko ih Jokić ima po definiciji ne može biti "vrlo loš odbrambeni igrač". Da ne pričam da je preuzimanje kod pika stvar taktike trenera i načina kako ostali igrači u rotaciji stoje i brane, nikako samo centra koji preuzima pik. O izolaciji ne bih ni da govorim, pošto bi da si u pravu svaka ekipa bi protiv Denvera gotovo sve napade sprovodila izolacijom. Nešto ne vidim da je to slučaj. Jednostavno to što govoriš nije tačno.

Jedino što Jokiću nedostaje da bude jednako dominantan u odbrani kao u napadu su fizikalije. Nikada ih neće ni imati, bar ne onakve kakve imaju najveće centarske "zveri" u NBA. Ipak, pokretljivost koju zbog toga poseduje mu omogućuje da vrlo vešto spreči, u najvećem broju utakmica, protivničkog centra da lako poentira. Objektivno, Embid i Tauns od mlađih igrača na njegovoj poziciji su ispred njega. Od starijih, kada se gleda ukupan učinak odbrana-napad, to je Kazns. Uzmi u obzir koliko je Jokić mlad igrač i možeš očekivati da ostane u samom NBA centraskom vrhu dugi niz godina. To će ti najbolje pokazati vrednost sledećeg ugovora "vrlo lošeg odbrambenog igrača".

zemunski kej

pre 6 godina

Kenet Farid dobro saradjuje sa Jokicem ali je dosta limitiran igrac i nije za poredjenje sa Milsapom, On ako ga proigras blizu kosa dobar je ali da on sam nesto iskombinuje nema sanse, Kada dobije loptu u polju ukopa se ,nema resenja ,sut nema .Cista snaga ,tehnika slaba ,sut los ,visok 203 cm a nije krilo,

oko

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega. 
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46) 

Na SP ne igra Bogdan Bogdanovic, njega nisi spomenuo. Zasto? Zato sto si navijacki ostrascen.
(nista o nicemu, 25. novembar 2017 08:57)

Kometar mu je glup za medalju, ali gde ti vidis navijacku ostrascenost u njemu. Tebi se u svakom komentaru prividja neki sukob na relaciji Zvezda-Partizan, Grobari-Delije...

CJ

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Šta će ti zarez posle šteta?

Zagor

pre 6 godina

Ce Gevara

Upravo ovakva razmena misljenja mi vec dugo nedostaje na ovom sajtu. Sve se svelo na prepucavanje, a skoro niko ne komentarise samu igru i utakmice. Ja postujem svacije misljenje dok god se radi o argumentovanom komentaru. Mogu da se ne slozim, ali nikada nisam niti cu vredjati ili omalovazavati bilo koga ko iznosi svoje misljenje. Ziv bio!

sima

pre 6 godina

@kvazi
I sta kazes, neku ruku su zemljaci? Aj molim te pusti nas tvog jugoslovenstva, ta drzava je mrtva. Nemam ja nista s ljudima koji su nas pritajeno mrzeli a glumili bratstvo i zajednistvo. Sto se mene tice, bilo i ne ponovilo se.

bogotac

pre 6 godina

mark je sjajan momak, imao sam priliku da ga slusam i upoznam ba evrobasketu, ali ne zna da prihvati poraz, istu odliku ima njegov brat

jorgovan

pre 6 godina

Farid je zver, meni mnogo gotivniji od Milsapa, pogotovu u Denverovom sistemu. I Milsap je igračina da ne bude zabune. Denver lepo skockana ekipa, moraju i mogu mnogo bolje.

Joki

pre 6 godina

gasol je iskompleksiran sa jokicem smjesno je kako ga je jokic slao po bureke a kad je gasol bio na klupi a jokic opet trpao kos gasol na klupi
bacao peskire ahaahahahaha
(Republika Srpska)

Hitno uvesti proveru mentalnih sposobnosti , kao i godina starosti potencijalnih komentatora . Geografija je pak sasvim nesto drugo. Ja sam na moju i zalost mojih bliznjih iz Srbije ( ako izuzmemo kosarku ) , ali bar nisam iz Dodikove gubernije.

Srbin

pre 6 godina

Ja sam ove brojke ocekivao u septembru da vidim... Ali ok, nisu svi isti!
(Jumko, 25. novembar 2017 09:13)

a sta si ocekivao protiv Holandije!

Republika Srpska

pre 6 godina

gasol je iskompleksiran sa jokicem smjesno je kako ga je jokic slao po bureke a kad je gasol bio na klupi a jokic opet trpao kos gasol na klupi
bacao peskire ahaahahahaha

Scout

pre 6 godina

@zlatiborac"Jokic je prva zvezda Denvera i sada kada nema Milsapa verovatno ce iskoristi da poveca procenat poena po mecu. Cini mi se da Cendler i Mudije mnogo bolje citaju Jokicevu igru nego sto to Milsap radi. Milsap je neophodan igrac ako Denver hoce u plej-of ali zna da gusi Jokica u napadu. Takodje, Milsap mnogo vise trosi nerezonskih lopti u odnosu na Nikolu. Jokic ako nastavi sa usavrsavanjem, za 3-4-5 godina bice medju tri najaca centra lige. Pored svih epiteta, ima I neophodnu kosarkasku drskost" sve dobro pišeš i onda useres sa tim za 3-4-5 godina biće međju top tri centra? AJD da si napisao top 3 igrač. Pa on je već sada top 3 centar lige. I to ne sto ie nas, već sto je to statistički, sto ga tako gledaju i ameri i svi njihovi stručnjaci. Samo cousins od svih centara ima bolje brojke i ucinak od Jokica ove sezone. Čuj ovo top 3 centar za 3-5 godina?:D Hahaha pa to znaci da nema pojma sada, a on je u stvari sada to sto ti predviđaš za njega za tih nekih pet godina.. PER mu je 25. Jokic je top 10 i 20 u nba u: offensive rating, offensive win shares, box plus minus, rebounds, offensive rebounds, defensive rebounds, PER'u, win shares per 48 minutes, offensive box plus minus, defensive box plus minus, value over replacement player. i mora da sam neke i zaboravio. covek je statisticki vec top 15 igrac u NBA. A ovo da izabereš samo centre, pa on je prvi u svim ovim statističkim rubrikama za centre. Čuj, za 3-5 godina možda bude top 3 centar hahahahahahaha.

Mare

pre 6 godina

U jednom trenutku 73:58 i nema Jokarinih poena i odmah sledeci kadar 76:74.Onda Jokic krene da zasipa kos i ocas posla 16 za Denver.Alfa i omega tima

joca

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kvazi, 25. novembar 2017 10:09)

https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2017&mm=11&dd=25&nav_id=1329214

Goran

pre 6 godina

mislim da je ovo prvi primer da je nas igrac lider jedne NBA ekipe.
Svaka cast Joka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baki, 25. novembar 2017 10:32)

Nije prvi put.
Prvi put je Stojakovic bio lider ekipe kada se Webber povredio, sezone 2003-2004, kada je i zavrsio kao drugi strelac cele lige sa 24.2 pts po utakmici.

A ta maestralna sezona ga je kasnije i kostala karijere, jer je naceo kicmu i vukao problem ...

Scout

pre 6 godina

Covjek je bukvalno više od pola tima denvera. Izlazi dva tri minuta pred kraj trece na nekih + desetak razlike za denver, do kraja četvrtine dok je on napolju memfis se vraća i stiže do čak -1. Jokica vraća u igru brze nego očekivano, odma na startu zadnje četvrtine, i on je tu bukvalno za nekih dva tri minuta preokrenuo meč nazad u korist denvera! Šteta sto nije dobio još te dve asistencije za prvi td ove sezone. Ali najmanje je imao 5 dodavanja koja su dovela mu saigrača na liniju za slobodna bacanja i još jedno pet dodavanja zicera sto su ovi promašili. Jokic postao pravi lider, samo upravlja igračima, ti idi tamo ti tamo, vidi se da razmišlja brze od njih, ne mogu da prate njegov tempo, čak i na tajm autima je vokalan i nešto tamo crta i objašnjava maloneu šta i kako treba. A sa druge strane jedan KAT stalno je u najvećem minusu od svih igrača minesote, juče tek krajem trece je pogodio prve poene i onda kad je utakmica već rešena pumpa stats da dobije dd. Uopšte mi se ne sviđa kako igra, previše samo gleda na svoj sopstveni ucinak a zabole ga za tim i timsku igru, mislim da su svi igrači minesote takvi i da onaj tibodou još promoviše iso play u napadu, ništa od njih, svaki i malo ozbiljniji tim ima da ih nakanta. Jokic je sigurno već top 3 centar a top 15 igrač NBA lige, on i cousins broj jedan i dva, i sad ko će biti u top tri sa njima malo diskutabilno, ali ipak bi uzeo embida ove sezone.

Ce Gevara

pre 6 godina

To sto si rekao je sve ok, odlican skakac, napadac i dodavac. Moji komentari su bili vezni iskljucivo za njegovu igru u odbrani. Generalno je slabiji u zastiti obruca. Sto se tice odbrambenih skokova to je u redu, odlicno se postavlja i nadoknadjuje sto fizicki nije na nivou drugih centara (otuda i mali broj rampi). Slabo brani izolacije, kako protiv nizih tako i protiv visih igraca. I ono sto je jako bitno da popravi jeste odbrana pika gde se cesto desi da se izgubi (najbolje se videlo protiv Niksa kad je Porzingis pogadjao iz pik en popa ili isao na ulaz i nadavao se poena). Ovo je samo moje vidjenje njegove igre u odbrani, nikako omalovazavanje ili ista slicno kako mnogi to vide.
(Zagor, 25. novembar 2017 09:52)

Ovo sto si napisao je konstruktivno kriticno misljenje i ja ga delim sa tobom.Bravo za misljenje i uocavanje gresaka.
Dakako da Jokic ima nedostatka u igri.Ono sto razdvaja jednog profesionalca od obicnog igraca je talenat i rad.Sve te nedostatke, pokrivanje pika u pik en rol igri, fizcka nespremnost i nedovoljna gradja, samo kretanje pod obrucem ... jedino ali ponavljam jedino radom se odklanja.

Slazem se i sa stavom, da je Porzingis nadavao koseva pored Jokica zbog Jokiceve lose odbrane ... i cini mi se da ponekad igrac cetvorku a ne peticu u nekim trenucima ...

Ma uglavnom, Jokic ima materijala za rad ... a rado citam tvoje komentare, samo ponekad si nedorecen ... pa ispade da hejtujes a vidi se da si dobar poznavalac kosarke.Radujem se tvojim komentarima i u buduce!

Hogar

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe. 
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
(kvazi, 25. novembar 2017 10:09)
Idi na bosanske portale pa prati, ko ti brani

Gde ja živim

pre 6 godina

(Nenad, 25. novembar 2017 09:20)

"And at last I see the light
And it's like the fog has lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new
And it's warm and real and bright
And the world has somehow shifted
All at once everything looks different
Now that I see you"

Do malopre sam mislio da je Marc Gasol trbušni plesač iz Barselone. Hvala ti. Opusti se prijatelju, a i moramo da poradimo na sarkazmu. Ili ja ili ti.

ranca

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.
(ranca, 25. novembar 2017 10:40)

Smisao komentara je? On jeste imao te poene, ali nije ovako izgledao. Poenta je u izgledu, ne u igri. Hteo si nekoga da spustis, a ispao si sve samo ne pametan.

Petar

pre 6 godina

Da je Jokic ostvario te brojke bila bi monstruozna partija Joke :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stvarno smo nerealni kao narod,

Pa i nije se naigrao. Teško je dolazio do poena, procenat šuta ne baš impresivan. Govorimo o elitnoj klasi centara, ne o Kodi Zeleru :)
Jokić je pokazao znatno raznovrsniji napadački arsenal, zar je to sramota reći?

tocka

pre 6 godina

Prenesite onaj intervju sa Melounom sa Denverovog sajta gde kaze kako ga je uhvatio ispred hotelske sobe i rekao mu je da je vreme "Nema Pola, Nema Dzamala, nema mene, sada si samo ti tu, ovo je tvoj momenat, ti si lider.".
Da se najezis. Mi nikada ovakvog igraca nismo imali. Pedja i Divac su bili vanserijski u NBA, ali ovaj momak pise istoriju. Covek usao u poslednjoj cetvrtini kada je prigustilo i zabio protivniku cetrnaest poena. Rastavio ih na delice i pokazao ko je glavni i to protiv ekipe koja vazi da ima dobre defanzivce centre.

baki

pre 6 godina

svaka čast , momak je rešio utakmicu , sledeći korak je koš u zadnjoj sekundi za pobedu.
mislim da je ovo prvi primer da je nas igrac lider jedne NBA ekipe.
Svaka cast Joka

Ljubisa livac

pre 6 godina

Uporediti im ruke pa doneti zakljucak o uspehu Jokica. Inace tako je i Mark izgledao na pocetku, slicno kao Jokic a vidi ga sad. Sto se poena tice, nerealno je da neki ocekuju da svake noci bude 25+. Denver ima raznoliku ekipu i mnogo opcija u napadu. Sa druge strane ni najveci igraci NBA nemaju u nizu takav ucinak. Osim Vestbruka, ali to je druga prica. Cak bi bilo i kontraproduktivno da igraju iskljucivo na Jokica jer bi druge ekipe bazirale hard defance na njemu i verovatno bi belezik pad u brojkama a Denver poraze. Tako da strucnjaci, opustite se i uzivajte.

Anak Krakatau

pre 6 godina

Ove godine je Jokić napredovao primetno u odbrani. Po nekim statistikama spada u vrh defanzivnih petica u ligi (kada se uzmu u obzir skokovi, blokade i najvažnije - broj primljenih poena na 100 protivničkih napada dok je u igri). Prošle godine je Denver imao najbolji napad u ligi, ali tek 31. odbranu. Ove godine su mislim, 5ti ili 7mi u napadu, ali 17ti najbolji u odbrani, što je veliki napredak. Najviše zahvaljujući Milsapu i Jokiću. Ostali još uvek ne prate. Inače, Jokić je prvi strelac, asistent i skakač Denvera. Gde ćeš više za 41. pika koji ima tek 22 godine? Pratim redovno blogove navijača Denvera (Denver stiffs, npr). Ljudi ga prosto obožavaju. Dali su mu nadimak 'Big Honey', a na utakmici protiv Bruklina sala je klicala 'MVP'. Bravo mali.

kvazi

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci

nista o nicemu

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
(kvazi, 25. novembar 2017 10:09)

Tekst postoji, ne izmisljaj.

zemunski kej

pre 6 godina

Svedoci smo kako Jokic polako iz utekmice u utakmicu postaje zvezda. Neki put odigra malo losije ali vecinu odlicno. Nocas je Denver sto kazu a meni se ne svidja izraz dobro otvorio utakmicu, i dugo vodili po 20 koseva medjutim zbog brze igre i kvaliteta protivnika to se cesto u NBA istopi i ako odbijes taj napad pobedio si, To se i ovde desilo smanjili su na 3 kosa ,malo su losiji nocas bili Barton i Mudije od bekova a odigrali Heris i Muraj, trener Maloun stavlja najjacu postavu i ne filozofira do kRAJA,jOKIC CE NAJVEROVATNIJE ISPRATITI OVOG TRENERA JAKO DUGO,MNOGO MU JE POMOGAO,

Neko iz Banata

pre 6 godina

Nervira me ovo omalovazavanje Gasola,decko je klasa i prilagodio se utakmici,nije isao na post vec asistirao.Nikola je na njegovom nivou,al ga nije prerastao(jos),a ima potencijala,kao i Mari koji igrom podseca na Karija.Gari standardno dobar,a Farid podigao cenu pred trejd nazalost.
Nikolin problem je branjenje pika na kapici zbog brzine,pa uvek sebi daje vise prostora za reakciju sto bude kaznjeno lose branjenim sutom,posto su u danasnjem NBA vecina njegovih match-apa lazne 5/visoki PF.(Dejvis,Porzingis,pa cak i Durant)

ranca

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.

bivši srbin

pre 6 godina

@ Pjer - Raspitaj se malo koliko puta su Đorđević i Divac odbili da igraju za reprezentaciju. Jokić je mlad, pustite ga da se afirmiše i dokaže. Za koju godinu (sa 25 do 26 godina npr.), ima svaki tim da cvika i na samu pomisao da imamo jednog Jokića u timu.

Dejan

pre 6 godina

Ako citas komentare na ovom sajtu videces da pratim kosarku svakodnevno. Da me ne zanima, ne bih citao vesti, a jos manje komentarisao. Volim svaku vest o nasim igracima da procitam i rado to radim. Moja poenta je bila da nije potreban takav naslov jer je Jokic daleko o pristojnog odbrambenog igraca, a kamoli najbolji. Evo, veceras igra protiv mladjeg Gasola pa cemo videti kako ce se snaci na oba kraja terena. Ja mu svakako zelim samo najbolje.
(Zagor, 24. novembar 2017 22:39)
Evo ko ovde komentarišite i kakvi stručnjaci!!! Hahhahahahahaah, komedija.Ono kad se čovek uopšte ne razume u košarku.Predji na bocanje, umetničko klizanje, mačevanje...

nuggets

pre 6 godina

Dejan

Sta je covek pogresno napisao? Jokic nije elitni defanzivac i to je bila sustina. Nije rekao nista protiv Jokica, samo da ima priliku da se pokaze protiv Gasola.

Indoktrinacija

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Dosadili ste sa komentarima u vezi reprezentacije. Ne razumem, jesi li ti nesto ulozio i njega ili reprezentaciju pa te toliko boli njegov izostanak sa prethodnog EP koje se da budemo realni nije ni bodovalo za naredne OI vec se samo igralo za prestiz?
Evropska prvenstva su odavno devalvirana a za to nisu krivi savezi i igravi vec celnici krovne ogranizacije kontinentalne kosarke koji ustu godinama vode i pogresnom pravcu.
Nikola je igrac od kojeg se do pre 2 godine gotovo nista nije ocekivalo, a on je postao najbolji igrac jedne NBA ekipe i jedan od najboljih mladih igraca.
S obzirom na godine i izazove koji su pred njim ne bih mu zamerio ni da propusti neko naredno EP. Vazno mi je da bude tu za SP i OI, da bude spreman i zeljan medalja.
Sto se tice njegove igre nocas, takodje mi se cini da bolje saradjuje sa Faridom, njih dvojica se odlicno dopunjuju. Odlicna partija, vukao je Denver do pobede. Malo da poprave ucinak u gostima i mogu da se nadaju PO.

Neznalica

pre 6 godina

(Zagor, 25. novembar 2017 09:06)

To što ti kažeš da je Jokić prilično loš odbrambeni igrač je verovatno aksiom. To se ne dokazuje.

To što je u 10-15 najboljih skakača lige. To što često u direktnom duelu dobije najbolje centre u ligi. To što po nekim naprednim statistikama brojke dokazuju da je među najboljim defanzivcima lige. To je sve nebitno. Ti si doneo presudu da je Jokić prilično loš odbrambeni igrač i to se ne dokazuje.

MalaKrsna

pre 6 godina

@jumko
Cim se ti bavis u zivotu svom! Sem sto imas neke nerealne zivotne standarde i niko nije dovoljno dobar za tebe. Svi nasi sportisti su babe koje prosto kenja momenat u kom se nalaze!

kentaur

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Da, baš sinoć protiv Austrije je nedostajao.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Mark Gasol je prosle godine izabran za najboljeg defanzivnog centra lige a bio je i u All Star timu. Ne znam dali se salis ili si ozbiljan... Denver prosle godine nije mogaonda pobedi Memfis ni jednom, a Memfis se u zadnjih 7 godina svaki put kvalifikovao u play off. Ova pobeda vazi samo tako!
(Nenad, 25. novembar 2017 09:20)

E dobro je da si objasnio, nije čovek bio sarkastičan uopšte

Zagor

pre 6 godina

Koča

Molim te, pokazi gde sam napisao da je Jokic los. Napisao sam da je prilicno los odbrambeni igrac i iza toga stojim jer jednostavno je tako u ovom trenutku. Sve ostalo je na vrhunskom nivou.

Nenad

pre 6 godina

Ne važi ovo. Igrao je protiv ekipe koja nema centra sem ovog anonimusa Marka koji je realno nikakav i ofanzivno i defanzivno.Bravo Nikola, samo tako nastavi. Svaka čast i Jusufu, odigrao je odlično noćas.
(Gde ja živim, 25. novembar 2017 08:20)
Mark Gasol je prosle godine izabran za najboljeg defanzivnog centra lige a bio je i u All Star timu. Ne znam dali se salis ili si ozbiljan... Denver prosle godine nije mogaonda pobedi Memfis ni jednom, a Memfis se u zadnjih 7 godina svaki put kvalifikovao u play off. Ova pobeda vazi samo tako!

Zagor

pre 6 godina

Neznalica

To sto si rekao je sve ok, odlican skakac, napadac i dodavac. Moji komentari su bili vezni iskljucivo za njegovu igru u odbrani. Generalno je slabiji u zastiti obruca. Sto se tice odbrambenih skokova to je u redu, odlicno se postavlja i nadoknadjuje sto fizicki nije na nivou drugih centara (otuda i mali broj rampi). Slabo brani izolacije, kako protiv nizih tako i protiv visih igraca. I ono sto je jako bitno da popravi jeste odbrana pika gde se cesto desi da se izgubi (najbolje se videlo protiv Niksa kad je Porzingis pogadjao iz pik en popa ili isao na ulaz i nadavao se poena). Ovo je samo moje vidjenje njegove igre u odbrani, nikako omalovazavanje ili ista slicno kako mnogi to vide.

nevski

pre 6 godina

pratim nba koliko stignem, i, cini mi se da je Jokic daleko korisniji Denveru kada se upari sa Faridom nego sa Milsapom, bice sad prilike da se uvere i u Denveru u to dok se Milsap ne vrati. Nazalost, uprava je odlucila da je Milsap resenje na duze staze, a, Farid je na izlaznim vratima, verovatno trejd vec ove sezone. Sinoc, Jokic kao prosle godine, bez greske sam je redio utakmicu u poslednjoj cetvrtini, 14 poena, 7 skokova i tri asistencije u poslednjih 14 minuta, cini mi se...

Zagor

pre 6 godina

Ce Gevara

Nije tacno da Zagor hejtuje Jokica. Ja sam prvi pisao protiv onih koji ostavljaju komentare individualno i osporavaju ga zato sto je otkazao reprezentaciji. Poenta mog komentara je bila da ima priliku da se pokaze protiv mladjeg Gasola koji je odlican i napadac i odbrambeni igrac.

stvarno smo nerealni kao narod

pre 6 godina

Kakvi sve strucnjaci komentarisu na ovom portalu da se videti po komentaru koji je dobio najvise pluseva. Kaze covek Gasol se nije naigrao protiv Jokic a on covek flertovao sa tripl dablom uz 14 asistencija. Da je Jokic ostvario te brojke bila bi monstruozna partija Joke :)

koča

pre 6 godina

juce je neko napisao kako Jokic treba da igra protiv Gasola, pa cemo videti da je Jokic zapravo los. Bilo bi bas lepo kad bi tvorac tog komentara napisao kako je grdno pogresio... Jokic je igrac koji se retko radja, a ne moze mi biti draze sto je nas... Bice i veće ime od Gasola, zivi bilo pa videli...

BB8

pre 6 godina

Lik nam pred očima prelazi na sledeći nivo. Ovo je što bi Amerikanci rekli "must watch TV". U jednom trenutku prikazuju ga na klupi, valjda je zamolio Malouna, i docrtava nešto na tablu za plan igre. Bukvalno samostalno prelomio u četvrtoj četvrtini.

I da, pogledajte klip, kada pred kraj igra 1 na 1 sa Dejvisom, reakcije Gasola na klupi su urnebesne, baca peškir i lupa nogom hahahaha.

Petar

pre 6 godina

Spustio se doktor malo ispod koša tek toliko da pokaže i sjajnu ledjnu tehniku. Odmah procenat šuta 65%. Ja kapiram da je to rvanje ispod koša njemu dosadno, ono kao easy mode.

Dragan Feliks

pre 6 godina

Sjajna partija. Bravo Nikola. Ubedljivo najbolji strelac, asistent i skakač svoje ekipe, kako na ovoj utakmici tako i prosečno u sezoni. U direktnom duelu nadigran jedan od najboljih centara lige, i što je najvažnije, ekipa je pobedila i zadržala se na mestu koje vodi u dogravanje. Preuzeo je i Milsapove ofanzivne obaveze, i sada će se svi ,,posebno spremati za njega,, pa da vidimo kako će se pokazati. Verujem da će uspeti to da iznese, ali biće i slabijih izdanja. Napred Nikola.

igis

pre 6 godina

Dovoljno je uporediti muskulaturu ruku prikazanu na slici ove dvojice fantasticnih momaka i uvideti da i pored fizicke inferiornosti Nikola ne samo da parira, vec uveliko zasenjuje sve ostale centre najjace lige sveta! Svetla budućnost i ime u knjizi brojnih rekorda je pred našim momkom! Napred Nikola, uz tebe smo !

kimiko

pre 6 godina

Mislio sam da se u americkoj kosarci vise nista novog ne moze smisliti.Ali pojavio se Jokic. Covek definitivno postavlja nove standarde i igra se kosarke.
A publika, uziva li uziva...

zlatiborac

pre 6 godina

Jokic je prva zvezda Denvera i sada kada nema Milsapa verovatno ce iskoristi da poveca procenat poena po mecu. Cini mi se da Cendler i Mudije mnogo bolje citaju Jokicevu igru nego sto to Milsap radi. Milsap je neophodan igrac ako Denver hoce u plej-of ali zna da gusi Jokica u napadu. Takodje, Milsap mnogo vise trosi nerezonskih lopti u odnosu na Nikolu. Jokic ako nastavi sa usavrsavanjem, za 3-4-5 godina bice medju tri najaca centra lige. Pored svih epiteta, ima I neophodnu kosarkasku drskost.

Milan

pre 6 godina

Sjajna partija Jokića. Ono što je juče napomenuto da je popravio odbranu je noćas odlično demonstrirao. Gasol se definitivno nije naigrao, čvrsta odbrana, teški šutevi, impresivno. U napadu je takodje briljirao protiv jednog od naj defanzivnih centara lige, kako su rezervisti u trećoj četvrtini umalo sve upropastili očajnom igrom, tako je Nikola bukvalno sam vukao Nagetse u poslednjih 12 minuta postigavši 14 poena kada se lomilo. Meloun nije smeo da se kocka i držao ga je celu četvrtu četvrtinu u igri. Huančo se lagani vraća, mogao bi i da zameni indisponiranog Čendlera u prvoj petorci. Farid kao i uvek odigrao sa mnogo energije, strašno pozitivna pojava.

nista o nicemu

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Na SP ne igra Bogdan Bogdanovic, njega nisi spomenuo. Zasto? Zato sto si navijacki ostrascen.

vlada

pre 6 godina

Sad ce opet "oni" kako se mnogo pise o Jokicu. A i on, mora da igra dobro stalno pa nervira ove sto ne mogu da mu oproste srebro sa OI. Jedva cekam za koju godinu da vidim kako ga dezurni kriticari ljube u du.e. Bravo Nikola, genijalan si.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ne važi ovo. Igrao je protiv ekipe koja nema centra sem ovog anonimusa Marka koji je realno nikakav i ofanzivno i defanzivno.

Bravo Nikola, samo tako nastavi. Svaka čast i Jusufu, odigrao je odlično noćas.

Mikas

pre 6 godina

Najjaci su mi komentari on se odlucio za pare ne igra za repku i to a momak ima 22 godine i propustio je jedno evropsko i pokazalo se da je napravio dobar potez donijet ce ovaj momak dosta srbiji siguran sam...

Pjer

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.

Ce Gevara

pre 6 godina

juce je neko napisao kako Jokic treba da igra protiv Gasola, pa cemo videti da je Jokic zapravo los. Bilo bi bas lepo kad bi tvorac tog komentara napisao kako je grdno pogresio... Jokic je igrac koji se retko radja, a ne moze mi biti draze sto je nas... Bice i veće ime od Gasola, zivi bilo pa videli...
(koča, 25. novembar 2017 08:24)


Nije neko nego ZAGOR!

Ono sto priznajem zagoru je da poznaje NBA kosarku jedino sto malo hejtuje Jokica po komenatarima B92!

U svakom slucaju, Jokic odigrao majstorski ovu utalmicu, zamalo trpl-dabl ... protiv Gasola ovako, neverovatno!

Milan

pre 6 godina

Sjajna partija Jokića. Ono što je juče napomenuto da je popravio odbranu je noćas odlično demonstrirao. Gasol se definitivno nije naigrao, čvrsta odbrana, teški šutevi, impresivno. U napadu je takodje briljirao protiv jednog od naj defanzivnih centara lige, kako su rezervisti u trećoj četvrtini umalo sve upropastili očajnom igrom, tako je Nikola bukvalno sam vukao Nagetse u poslednjih 12 minuta postigavši 14 poena kada se lomilo. Meloun nije smeo da se kocka i držao ga je celu četvrtu četvrtinu u igri. Huančo se lagani vraća, mogao bi i da zameni indisponiranog Čendlera u prvoj petorci. Farid kao i uvek odigrao sa mnogo energije, strašno pozitivna pojava.

kimiko

pre 6 godina

Mislio sam da se u americkoj kosarci vise nista novog ne moze smisliti.Ali pojavio se Jokic. Covek definitivno postavlja nove standarde i igra se kosarke.
A publika, uziva li uziva...

BB8

pre 6 godina

Lik nam pred očima prelazi na sledeći nivo. Ovo je što bi Amerikanci rekli "must watch TV". U jednom trenutku prikazuju ga na klupi, valjda je zamolio Malouna, i docrtava nešto na tablu za plan igre. Bukvalno samostalno prelomio u četvrtoj četvrtini.

I da, pogledajte klip, kada pred kraj igra 1 na 1 sa Dejvisom, reakcije Gasola na klupi su urnebesne, baca peškir i lupa nogom hahahaha.

Petar

pre 6 godina

Spustio se doktor malo ispod koša tek toliko da pokaže i sjajnu ledjnu tehniku. Odmah procenat šuta 65%. Ja kapiram da je to rvanje ispod koša njemu dosadno, ono kao easy mode.

zlatiborac

pre 6 godina

Jokic je prva zvezda Denvera i sada kada nema Milsapa verovatno ce iskoristi da poveca procenat poena po mecu. Cini mi se da Cendler i Mudije mnogo bolje citaju Jokicevu igru nego sto to Milsap radi. Milsap je neophodan igrac ako Denver hoce u plej-of ali zna da gusi Jokica u napadu. Takodje, Milsap mnogo vise trosi nerezonskih lopti u odnosu na Nikolu. Jokic ako nastavi sa usavrsavanjem, za 3-4-5 godina bice medju tri najaca centra lige. Pored svih epiteta, ima I neophodnu kosarkasku drskost.

Dragan Feliks

pre 6 godina

Sjajna partija. Bravo Nikola. Ubedljivo najbolji strelac, asistent i skakač svoje ekipe, kako na ovoj utakmici tako i prosečno u sezoni. U direktnom duelu nadigran jedan od najboljih centara lige, i što je najvažnije, ekipa je pobedila i zadržala se na mestu koje vodi u dogravanje. Preuzeo je i Milsapove ofanzivne obaveze, i sada će se svi ,,posebno spremati za njega,, pa da vidimo kako će se pokazati. Verujem da će uspeti to da iznese, ali biće i slabijih izdanja. Napred Nikola.

koča

pre 6 godina

juce je neko napisao kako Jokic treba da igra protiv Gasola, pa cemo videti da je Jokic zapravo los. Bilo bi bas lepo kad bi tvorac tog komentara napisao kako je grdno pogresio... Jokic je igrac koji se retko radja, a ne moze mi biti draze sto je nas... Bice i veće ime od Gasola, zivi bilo pa videli...

Gde ja živim

pre 6 godina

Ne važi ovo. Igrao je protiv ekipe koja nema centra sem ovog anonimusa Marka koji je realno nikakav i ofanzivno i defanzivno.

Bravo Nikola, samo tako nastavi. Svaka čast i Jusufu, odigrao je odlično noćas.

Hogar

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe. 
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
(kvazi, 25. novembar 2017 10:09)
Idi na bosanske portale pa prati, ko ti brani

tocka

pre 6 godina

Prenesite onaj intervju sa Melounom sa Denverovog sajta gde kaze kako ga je uhvatio ispred hotelske sobe i rekao mu je da je vreme "Nema Pola, Nema Dzamala, nema mene, sada si samo ti tu, ovo je tvoj momenat, ti si lider.".
Da se najezis. Mi nikada ovakvog igraca nismo imali. Pedja i Divac su bili vanserijski u NBA, ali ovaj momak pise istoriju. Covek usao u poslednjoj cetvrtini kada je prigustilo i zabio protivniku cetrnaest poena. Rastavio ih na delice i pokazao ko je glavni i to protiv ekipe koja vazi da ima dobre defanzivce centre.

vlada

pre 6 godina

Sad ce opet "oni" kako se mnogo pise o Jokicu. A i on, mora da igra dobro stalno pa nervira ove sto ne mogu da mu oproste srebro sa OI. Jedva cekam za koju godinu da vidim kako ga dezurni kriticari ljube u du.e. Bravo Nikola, genijalan si.

igis

pre 6 godina

Dovoljno je uporediti muskulaturu ruku prikazanu na slici ove dvojice fantasticnih momaka i uvideti da i pored fizicke inferiornosti Nikola ne samo da parira, vec uveliko zasenjuje sve ostale centre najjace lige sveta! Svetla budućnost i ime u knjizi brojnih rekorda je pred našim momkom! Napred Nikola, uz tebe smo !

Neznalica

pre 6 godina

(Zagor, 25. novembar 2017 09:06)

To što ti kažeš da je Jokić prilično loš odbrambeni igrač je verovatno aksiom. To se ne dokazuje.

To što je u 10-15 najboljih skakača lige. To što često u direktnom duelu dobije najbolje centre u ligi. To što po nekim naprednim statistikama brojke dokazuju da je među najboljim defanzivcima lige. To je sve nebitno. Ti si doneo presudu da je Jokić prilično loš odbrambeni igrač i to se ne dokazuje.

bivši srbin

pre 6 godina

@ Pjer - Raspitaj se malo koliko puta su Đorđević i Divac odbili da igraju za reprezentaciju. Jokić je mlad, pustite ga da se afirmiše i dokaže. Za koju godinu (sa 25 do 26 godina npr.), ima svaki tim da cvika i na samu pomisao da imamo jednog Jokića u timu.

Ce Gevara

pre 6 godina

juce je neko napisao kako Jokic treba da igra protiv Gasola, pa cemo videti da je Jokic zapravo los. Bilo bi bas lepo kad bi tvorac tog komentara napisao kako je grdno pogresio... Jokic je igrac koji se retko radja, a ne moze mi biti draze sto je nas... Bice i veće ime od Gasola, zivi bilo pa videli...
(koča, 25. novembar 2017 08:24)


Nije neko nego ZAGOR!

Ono sto priznajem zagoru je da poznaje NBA kosarku jedino sto malo hejtuje Jokica po komenatarima B92!

U svakom slucaju, Jokic odigrao majstorski ovu utalmicu, zamalo trpl-dabl ... protiv Gasola ovako, neverovatno!

kentaur

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Da, baš sinoć protiv Austrije je nedostajao.

nista o nicemu

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
(kvazi, 25. novembar 2017 10:09)

Tekst postoji, ne izmisljaj.

Valjevska podvala

pre 6 godina

Mark Gasol je prosle godine izabran za najboljeg defanzivnog centra lige a bio je i u All Star timu. Ne znam dali se salis ili si ozbiljan... Denver prosle godine nije mogaonda pobedi Memfis ni jednom, a Memfis se u zadnjih 7 godina svaki put kvalifikovao u play off. Ova pobeda vazi samo tako!
(Nenad, 25. novembar 2017 09:20)

E dobro je da si objasnio, nije čovek bio sarkastičan uopšte

Indoktrinacija

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Dosadili ste sa komentarima u vezi reprezentacije. Ne razumem, jesi li ti nesto ulozio i njega ili reprezentaciju pa te toliko boli njegov izostanak sa prethodnog EP koje se da budemo realni nije ni bodovalo za naredne OI vec se samo igralo za prestiz?
Evropska prvenstva su odavno devalvirana a za to nisu krivi savezi i igravi vec celnici krovne ogranizacije kontinentalne kosarke koji ustu godinama vode i pogresnom pravcu.
Nikola je igrac od kojeg se do pre 2 godine gotovo nista nije ocekivalo, a on je postao najbolji igrac jedne NBA ekipe i jedan od najboljih mladih igraca.
S obzirom na godine i izazove koji su pred njim ne bih mu zamerio ni da propusti neko naredno EP. Vazno mi je da bude tu za SP i OI, da bude spreman i zeljan medalja.
Sto se tice njegove igre nocas, takodje mi se cini da bolje saradjuje sa Faridom, njih dvojica se odlicno dopunjuju. Odlicna partija, vukao je Denver do pobede. Malo da poprave ucinak u gostima i mogu da se nadaju PO.

Mikas

pre 6 godina

Najjaci su mi komentari on se odlucio za pare ne igra za repku i to a momak ima 22 godine i propustio je jedno evropsko i pokazalo se da je napravio dobar potez donijet ce ovaj momak dosta srbiji siguran sam...

baki

pre 6 godina

svaka čast , momak je rešio utakmicu , sledeći korak je koš u zadnjoj sekundi za pobedu.
mislim da je ovo prvi primer da je nas igrac lider jedne NBA ekipe.
Svaka cast Joka

CJ

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Šta će ti zarez posle šteta?

zemunski kej

pre 6 godina

Svedoci smo kako Jokic polako iz utekmice u utakmicu postaje zvezda. Neki put odigra malo losije ali vecinu odlicno. Nocas je Denver sto kazu a meni se ne svidja izraz dobro otvorio utakmicu, i dugo vodili po 20 koseva medjutim zbog brze igre i kvaliteta protivnika to se cesto u NBA istopi i ako odbijes taj napad pobedio si, To se i ovde desilo smanjili su na 3 kosa ,malo su losiji nocas bili Barton i Mudije od bekova a odigrali Heris i Muraj, trener Maloun stavlja najjacu postavu i ne filozofira do kRAJA,jOKIC CE NAJVEROVATNIJE ISPRATITI OVOG TRENERA JAKO DUGO,MNOGO MU JE POMOGAO,

Anak Krakatau

pre 6 godina

Ove godine je Jokić napredovao primetno u odbrani. Po nekim statistikama spada u vrh defanzivnih petica u ligi (kada se uzmu u obzir skokovi, blokade i najvažnije - broj primljenih poena na 100 protivničkih napada dok je u igri). Prošle godine je Denver imao najbolji napad u ligi, ali tek 31. odbranu. Ove godine su mislim, 5ti ili 7mi u napadu, ali 17ti najbolji u odbrani, što je veliki napredak. Najviše zahvaljujući Milsapu i Jokiću. Ostali još uvek ne prate. Inače, Jokić je prvi strelac, asistent i skakač Denvera. Gde ćeš više za 41. pika koji ima tek 22 godine? Pratim redovno blogove navijača Denvera (Denver stiffs, npr). Ljudi ga prosto obožavaju. Dali su mu nadimak 'Big Honey', a na utakmici protiv Bruklina sala je klicala 'MVP'. Bravo mali.

Ljubisa livac

pre 6 godina

Uporediti im ruke pa doneti zakljucak o uspehu Jokica. Inace tako je i Mark izgledao na pocetku, slicno kao Jokic a vidi ga sad. Sto se poena tice, nerealno je da neki ocekuju da svake noci bude 25+. Denver ima raznoliku ekipu i mnogo opcija u napadu. Sa druge strane ni najveci igraci NBA nemaju u nizu takav ucinak. Osim Vestbruka, ali to je druga prica. Cak bi bilo i kontraproduktivno da igraju iskljucivo na Jokica jer bi druge ekipe bazirale hard defance na njemu i verovatno bi belezik pad u brojkama a Denver poraze. Tako da strucnjaci, opustite se i uzivajte.

Goran

pre 6 godina

mislim da je ovo prvi primer da je nas igrac lider jedne NBA ekipe.
Svaka cast Joka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baki, 25. novembar 2017 10:32)

Nije prvi put.
Prvi put je Stojakovic bio lider ekipe kada se Webber povredio, sezone 2003-2004, kada je i zavrsio kao drugi strelac cele lige sa 24.2 pts po utakmici.

A ta maestralna sezona ga je kasnije i kostala karijere, jer je naceo kicmu i vukao problem ...

Petar

pre 6 godina

Da je Jokic ostvario te brojke bila bi monstruozna partija Joke :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stvarno smo nerealni kao narod,

Pa i nije se naigrao. Teško je dolazio do poena, procenat šuta ne baš impresivan. Govorimo o elitnoj klasi centara, ne o Kodi Zeleru :)
Jokić je pokazao znatno raznovrsniji napadački arsenal, zar je to sramota reći?

Mare

pre 6 godina

U jednom trenutku 73:58 i nema Jokarinih poena i odmah sledeci kadar 76:74.Onda Jokic krene da zasipa kos i ocas posla 16 za Denver.Alfa i omega tima

Scout

pre 6 godina

Covjek je bukvalno više od pola tima denvera. Izlazi dva tri minuta pred kraj trece na nekih + desetak razlike za denver, do kraja četvrtine dok je on napolju memfis se vraća i stiže do čak -1. Jokica vraća u igru brze nego očekivano, odma na startu zadnje četvrtine, i on je tu bukvalno za nekih dva tri minuta preokrenuo meč nazad u korist denvera! Šteta sto nije dobio još te dve asistencije za prvi td ove sezone. Ali najmanje je imao 5 dodavanja koja su dovela mu saigrača na liniju za slobodna bacanja i još jedno pet dodavanja zicera sto su ovi promašili. Jokic postao pravi lider, samo upravlja igračima, ti idi tamo ti tamo, vidi se da razmišlja brze od njih, ne mogu da prate njegov tempo, čak i na tajm autima je vokalan i nešto tamo crta i objašnjava maloneu šta i kako treba. A sa druge strane jedan KAT stalno je u najvećem minusu od svih igrača minesote, juče tek krajem trece je pogodio prve poene i onda kad je utakmica već rešena pumpa stats da dobije dd. Uopšte mi se ne sviđa kako igra, previše samo gleda na svoj sopstveni ucinak a zabole ga za tim i timsku igru, mislim da su svi igrači minesote takvi i da onaj tibodou još promoviše iso play u napadu, ništa od njih, svaki i malo ozbiljniji tim ima da ih nakanta. Jokic je sigurno već top 3 centar a top 15 igrač NBA lige, on i cousins broj jedan i dva, i sad ko će biti u top tri sa njima malo diskutabilno, ali ipak bi uzeo embida ove sezone.

nevski

pre 6 godina

pratim nba koliko stignem, i, cini mi se da je Jokic daleko korisniji Denveru kada se upari sa Faridom nego sa Milsapom, bice sad prilike da se uvere i u Denveru u to dok se Milsap ne vrati. Nazalost, uprava je odlucila da je Milsap resenje na duze staze, a, Farid je na izlaznim vratima, verovatno trejd vec ove sezone. Sinoc, Jokic kao prosle godine, bez greske sam je redio utakmicu u poslednjoj cetvrtini, 14 poena, 7 skokova i tri asistencije u poslednjih 14 minuta, cini mi se...

Srbin

pre 6 godina

Ja sam ove brojke ocekivao u septembru da vidim... Ali ok, nisu svi isti!
(Jumko, 25. novembar 2017 09:13)

a sta si ocekivao protiv Holandije!

bogotac

pre 6 godina

mark je sjajan momak, imao sam priliku da ga slusam i upoznam ba evrobasketu, ali ne zna da prihvati poraz, istu odliku ima njegov brat

Scout

pre 6 godina

@zlatiborac"Jokic je prva zvezda Denvera i sada kada nema Milsapa verovatno ce iskoristi da poveca procenat poena po mecu. Cini mi se da Cendler i Mudije mnogo bolje citaju Jokicevu igru nego sto to Milsap radi. Milsap je neophodan igrac ako Denver hoce u plej-of ali zna da gusi Jokica u napadu. Takodje, Milsap mnogo vise trosi nerezonskih lopti u odnosu na Nikolu. Jokic ako nastavi sa usavrsavanjem, za 3-4-5 godina bice medju tri najaca centra lige. Pored svih epiteta, ima I neophodnu kosarkasku drskost" sve dobro pišeš i onda useres sa tim za 3-4-5 godina biće međju top tri centra? AJD da si napisao top 3 igrač. Pa on je već sada top 3 centar lige. I to ne sto ie nas, već sto je to statistički, sto ga tako gledaju i ameri i svi njihovi stručnjaci. Samo cousins od svih centara ima bolje brojke i ucinak od Jokica ove sezone. Čuj ovo top 3 centar za 3-5 godina?:D Hahaha pa to znaci da nema pojma sada, a on je u stvari sada to sto ti predviđaš za njega za tih nekih pet godina.. PER mu je 25. Jokic je top 10 i 20 u nba u: offensive rating, offensive win shares, box plus minus, rebounds, offensive rebounds, defensive rebounds, PER'u, win shares per 48 minutes, offensive box plus minus, defensive box plus minus, value over replacement player. i mora da sam neke i zaboravio. covek je statisticki vec top 15 igrac u NBA. A ovo da izabereš samo centre, pa on je prvi u svim ovim statističkim rubrikama za centre. Čuj, za 3-5 godina možda bude top 3 centar hahahahahahaha.

Zagor

pre 6 godina

Ce Gevara

Nije tacno da Zagor hejtuje Jokica. Ja sam prvi pisao protiv onih koji ostavljaju komentare individualno i osporavaju ga zato sto je otkazao reprezentaciji. Poenta mog komentara je bila da ima priliku da se pokaze protiv mladjeg Gasola koji je odlican i napadac i odbrambeni igrac.

Zagor

pre 6 godina

Neznalica

To sto si rekao je sve ok, odlican skakac, napadac i dodavac. Moji komentari su bili vezni iskljucivo za njegovu igru u odbrani. Generalno je slabiji u zastiti obruca. Sto se tice odbrambenih skokova to je u redu, odlicno se postavlja i nadoknadjuje sto fizicki nije na nivou drugih centara (otuda i mali broj rampi). Slabo brani izolacije, kako protiv nizih tako i protiv visih igraca. I ono sto je jako bitno da popravi jeste odbrana pika gde se cesto desi da se izgubi (najbolje se videlo protiv Niksa kad je Porzingis pogadjao iz pik en popa ili isao na ulaz i nadavao se poena). Ovo je samo moje vidjenje njegove igre u odbrani, nikako omalovazavanje ili ista slicno kako mnogi to vide.

MalaKrsna

pre 6 godina

@jumko
Cim se ti bavis u zivotu svom! Sem sto imas neke nerealne zivotne standarde i niko nije dovoljno dobar za tebe. Svi nasi sportisti su babe koje prosto kenja momenat u kom se nalaze!

Neko iz Banata

pre 6 godina

Nervira me ovo omalovazavanje Gasola,decko je klasa i prilagodio se utakmici,nije isao na post vec asistirao.Nikola je na njegovom nivou,al ga nije prerastao(jos),a ima potencijala,kao i Mari koji igrom podseca na Karija.Gari standardno dobar,a Farid podigao cenu pred trejd nazalost.
Nikolin problem je branjenje pika na kapici zbog brzine,pa uvek sebi daje vise prostora za reakciju sto bude kaznjeno lose branjenim sutom,posto su u danasnjem NBA vecina njegovih match-apa lazne 5/visoki PF.(Dejvis,Porzingis,pa cak i Durant)

Dejan

pre 6 godina

Ako citas komentare na ovom sajtu videces da pratim kosarku svakodnevno. Da me ne zanima, ne bih citao vesti, a jos manje komentarisao. Volim svaku vest o nasim igracima da procitam i rado to radim. Moja poenta je bila da nije potreban takav naslov jer je Jokic daleko o pristojnog odbrambenog igraca, a kamoli najbolji. Evo, veceras igra protiv mladjeg Gasola pa cemo videti kako ce se snaci na oba kraja terena. Ja mu svakako zelim samo najbolje.
(Zagor, 24. novembar 2017 22:39)
Evo ko ovde komentarišite i kakvi stručnjaci!!! Hahhahahahahaah, komedija.Ono kad se čovek uopšte ne razume u košarku.Predji na bocanje, umetničko klizanje, mačevanje...

Nenad

pre 6 godina

Ne važi ovo. Igrao je protiv ekipe koja nema centra sem ovog anonimusa Marka koji je realno nikakav i ofanzivno i defanzivno.Bravo Nikola, samo tako nastavi. Svaka čast i Jusufu, odigrao je odlično noćas.
(Gde ja živim, 25. novembar 2017 08:20)
Mark Gasol je prosle godine izabran za najboljeg defanzivnog centra lige a bio je i u All Star timu. Ne znam dali se salis ili si ozbiljan... Denver prosle godine nije mogaonda pobedi Memfis ni jednom, a Memfis se u zadnjih 7 godina svaki put kvalifikovao u play off. Ova pobeda vazi samo tako!

Republika Srpska

pre 6 godina

gasol je iskompleksiran sa jokicem smjesno je kako ga je jokic slao po bureke a kad je gasol bio na klupi a jokic opet trpao kos gasol na klupi
bacao peskire ahaahahahaha

jorgovan

pre 6 godina

Farid je zver, meni mnogo gotivniji od Milsapa, pogotovu u Denverovom sistemu. I Milsap je igračina da ne bude zabune. Denver lepo skockana ekipa, moraju i mogu mnogo bolje.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Nenad, 25. novembar 2017 09:20)

"And at last I see the light
And it's like the fog has lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new
And it's warm and real and bright
And the world has somehow shifted
All at once everything looks different
Now that I see you"

Do malopre sam mislio da je Marc Gasol trbušni plesač iz Barselone. Hvala ti. Opusti se prijatelju, a i moramo da poradimo na sarkazmu. Ili ja ili ti.

Pjer

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.

Ce Gevara

pre 6 godina

To sto si rekao je sve ok, odlican skakac, napadac i dodavac. Moji komentari su bili vezni iskljucivo za njegovu igru u odbrani. Generalno je slabiji u zastiti obruca. Sto se tice odbrambenih skokova to je u redu, odlicno se postavlja i nadoknadjuje sto fizicki nije na nivou drugih centara (otuda i mali broj rampi). Slabo brani izolacije, kako protiv nizih tako i protiv visih igraca. I ono sto je jako bitno da popravi jeste odbrana pika gde se cesto desi da se izgubi (najbolje se videlo protiv Niksa kad je Porzingis pogadjao iz pik en popa ili isao na ulaz i nadavao se poena). Ovo je samo moje vidjenje njegove igre u odbrani, nikako omalovazavanje ili ista slicno kako mnogi to vide.
(Zagor, 25. novembar 2017 09:52)

Ovo sto si napisao je konstruktivno kriticno misljenje i ja ga delim sa tobom.Bravo za misljenje i uocavanje gresaka.
Dakako da Jokic ima nedostatka u igri.Ono sto razdvaja jednog profesionalca od obicnog igraca je talenat i rad.Sve te nedostatke, pokrivanje pika u pik en rol igri, fizcka nespremnost i nedovoljna gradja, samo kretanje pod obrucem ... jedino ali ponavljam jedino radom se odklanja.

Slazem se i sa stavom, da je Porzingis nadavao koseva pored Jokica zbog Jokiceve lose odbrane ... i cini mi se da ponekad igrac cetvorku a ne peticu u nekim trenucima ...

Ma uglavnom, Jokic ima materijala za rad ... a rado citam tvoje komentare, samo ponekad si nedorecen ... pa ispade da hejtujes a vidi se da si dobar poznavalac kosarke.Radujem se tvojim komentarima i u buduce!

joki

pre 6 godina

Ali si zato sovinista. Sta znaci Dodikova gubernija? Jel taj neko manje vredan od tebe ako je iz te kako ti nazivas gubernije? Ti si inace iz Vuciceve gubernije, kolonije, privatnog poseda u kome se cak i gore zivi nego u Republici Srpskoj, pa ti razmisli dva put pre nego sto uzmes tako da vredjas nekog.
(analiticar_amater, 25. novembar 2017 15:02)

uvredis se za ono sto je on napisao,pa onda isto to ti napises.
ono sto je vazno 97 posto srba iz srbije voli republiku srpsku,tako da ovo 3 posto srba nisu ni bitni.
a plusevi-minusi nista ovde ne znace jer znamo da je ovaj portal veoma omiljen kod komsija.
tako da ne nasedaj na fore..pozz za republiku srpsku.

nista o nicemu

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Na SP ne igra Bogdan Bogdanovic, njega nisi spomenuo. Zasto? Zato sto si navijacki ostrascen.

Zagor

pre 6 godina

Ce Gevara

Upravo ovakva razmena misljenja mi vec dugo nedostaje na ovom sajtu. Sve se svelo na prepucavanje, a skoro niko ne komentarise samu igru i utakmice. Ja postujem svacije misljenje dok god se radi o argumentovanom komentaru. Mogu da se ne slozim, ali nikada nisam niti cu vredjati ili omalovazavati bilo koga ko iznosi svoje misljenje. Ziv bio!

kvazi

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci

Neznalica

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zagor, 25. novembar 2017 09:52)

Druže da si sve ovo naveo i konstatovao da Jokić još uvek nije gotov proizvod u odbrani pa čovek da shvati. Da si rekao da nikada neće ni biti, i to bih shvatio. Ali da kažeš da je vrlo loš odbrambeni igrač, to je smešno.

Centar koji ima skokova i ukradenih lopti koliko ih Jokić ima po definiciji ne može biti "vrlo loš odbrambeni igrač". Da ne pričam da je preuzimanje kod pika stvar taktike trenera i načina kako ostali igrači u rotaciji stoje i brane, nikako samo centra koji preuzima pik. O izolaciji ne bih ni da govorim, pošto bi da si u pravu svaka ekipa bi protiv Denvera gotovo sve napade sprovodila izolacijom. Nešto ne vidim da je to slučaj. Jednostavno to što govoriš nije tačno.

Jedino što Jokiću nedostaje da bude jednako dominantan u odbrani kao u napadu su fizikalije. Nikada ih neće ni imati, bar ne onakve kakve imaju najveće centarske "zveri" u NBA. Ipak, pokretljivost koju zbog toga poseduje mu omogućuje da vrlo vešto spreči, u najvećem broju utakmica, protivničkog centra da lako poentira. Objektivno, Embid i Tauns od mlađih igrača na njegovoj poziciji su ispred njega. Od starijih, kada se gleda ukupan učinak odbrana-napad, to je Kazns. Uzmi u obzir koliko je Jokić mlad igrač i možeš očekivati da ostane u samom NBA centraskom vrhu dugi niz godina. To će ti najbolje pokazati vrednost sledećeg ugovora "vrlo lošeg odbrambenog igrača".

joca

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kvazi, 25. novembar 2017 10:09)

https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2017&mm=11&dd=25&nav_id=1329214

sima

pre 6 godina

@kvazi
I sta kazes, neku ruku su zemljaci? Aj molim te pusti nas tvog jugoslovenstva, ta drzava je mrtva. Nemam ja nista s ljudima koji su nas pritajeno mrzeli a glumili bratstvo i zajednistvo. Sto se mene tice, bilo i ne ponovilo se.

zemunski kej

pre 6 godina

Kenet Farid dobro saradjuje sa Jokicem ali je dosta limitiran igrac i nije za poredjenje sa Milsapom, On ako ga proigras blizu kosa dobar je ali da on sam nesto iskombinuje nema sanse, Kada dobije loptu u polju ukopa se ,nema resenja ,sut nema .Cista snaga ,tehnika slaba ,sut los ,visok 203 cm a nije krilo,

ranca

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.
(ranca, 25. novembar 2017 10:40)

Smisao komentara je? On jeste imao te poene, ali nije ovako izgledao. Poenta je u izgledu, ne u igri. Hteo si nekoga da spustis, a ispao si sve samo ne pametan.

oko

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega. 
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46) 

Na SP ne igra Bogdan Bogdanovic, njega nisi spomenuo. Zasto? Zato sto si navijacki ostrascen.
(nista o nicemu, 25. novembar 2017 08:57)

Kometar mu je glup za medalju, ali gde ti vidis navijacku ostrascenost u njemu. Tebi se u svakom komentaru prividja neki sukob na relaciji Zvezda-Partizan, Grobari-Delije...

analiticar_amater

pre 6 godina

Hitno uvesti proveru mentalnih sposobnosti , kao i godina starosti potencijalnih komentatora . Geografija je pak sasvim nesto drugo. Ja sam na moju i zalost mojih bliznjih iz Srbije ( ako izuzmemo kosarku ) , ali bar nisam iz Dodikove gubernije.
(Joki, 25. novembar 2017 12:59)

Ali si zato sovinista. Sta znaci Dodikova gubernija? Jel taj neko manje vredan od tebe ako je iz te kako ti nazivas gubernije? Ti si inace iz Vuciceve gubernije, kolonije, privatnog poseda u kome se cak i gore zivi nego u Republici Srpskoj, pa ti razmisli dva put pre nego sto uzmes tako da vredjas nekog.

Zagor

pre 6 godina

Koča

Molim te, pokazi gde sam napisao da je Jokic los. Napisao sam da je prilicno los odbrambeni igrac i iza toga stojim jer jednostavno je tako u ovom trenutku. Sve ostalo je na vrhunskom nivou.

Joki

pre 6 godina

gasol je iskompleksiran sa jokicem smjesno je kako ga je jokic slao po bureke a kad je gasol bio na klupi a jokic opet trpao kos gasol na klupi
bacao peskire ahaahahahaha
(Republika Srpska)

Hitno uvesti proveru mentalnih sposobnosti , kao i godina starosti potencijalnih komentatora . Geografija je pak sasvim nesto drugo. Ja sam na moju i zalost mojih bliznjih iz Srbije ( ako izuzmemo kosarku ) , ali bar nisam iz Dodikove gubernije.

M

pre 6 godina

mark je sjajan momak, imao sam priliku da ga slusam i upoznam ba evrobasketu, ali ne zna da prihvati poraz, istu odliku ima njegov brat
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (bogotac, 25. novembar 2017 12:52)
# Link komentara Preporučujem (+41) Ne preporučujem (0)

Zadržao bi se na pohvali, a što se tiče prihvatanja poraza niko ne voli da gubi samo što se na nekima to vidi a nekima ne. Par sati posle utakmice su k'o novi...
Inače, ceo tim Denvera je drastično popravio odbranu ove sezone pa se to vidi i po rezultatima. Naravno, ponekad će da ih napuni neki vodeći tim sa "Zapada" ali to ne menja kompletan utisak o njima kao o timu.

ranca

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.

nuggets

pre 6 godina

Dejan

Sta je covek pogresno napisao? Jokic nije elitni defanzivac i to je bila sustina. Nije rekao nista protiv Jokica, samo da ima priliku da se pokaze protiv Gasola.

stvarno smo nerealni kao narod

pre 6 godina

Kakvi sve strucnjaci komentarisu na ovom portalu da se videti po komentaru koji je dobio najvise pluseva. Kaze covek Gasol se nije naigrao protiv Jokic a on covek flertovao sa tripl dablom uz 14 asistencija. Da je Jokic ostvario te brojke bila bi monstruozna partija Joke :)

Pjer

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.

kvazi

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci

Joki

pre 6 godina

gasol je iskompleksiran sa jokicem smjesno je kako ga je jokic slao po bureke a kad je gasol bio na klupi a jokic opet trpao kos gasol na klupi
bacao peskire ahaahahahaha
(Republika Srpska)

Hitno uvesti proveru mentalnih sposobnosti , kao i godina starosti potencijalnih komentatora . Geografija je pak sasvim nesto drugo. Ja sam na moju i zalost mojih bliznjih iz Srbije ( ako izuzmemo kosarku ) , ali bar nisam iz Dodikove gubernije.

stvarno smo nerealni kao narod

pre 6 godina

Kakvi sve strucnjaci komentarisu na ovom portalu da se videti po komentaru koji je dobio najvise pluseva. Kaze covek Gasol se nije naigrao protiv Jokic a on covek flertovao sa tripl dablom uz 14 asistencija. Da je Jokic ostvario te brojke bila bi monstruozna partija Joke :)

Zagor

pre 6 godina

Koča

Molim te, pokazi gde sam napisao da je Jokic los. Napisao sam da je prilicno los odbrambeni igrac i iza toga stojim jer jednostavno je tako u ovom trenutku. Sve ostalo je na vrhunskom nivou.

Nenad

pre 6 godina

Ne važi ovo. Igrao je protiv ekipe koja nema centra sem ovog anonimusa Marka koji je realno nikakav i ofanzivno i defanzivno.Bravo Nikola, samo tako nastavi. Svaka čast i Jusufu, odigrao je odlično noćas.
(Gde ja živim, 25. novembar 2017 08:20)
Mark Gasol je prosle godine izabran za najboljeg defanzivnog centra lige a bio je i u All Star timu. Ne znam dali se salis ili si ozbiljan... Denver prosle godine nije mogaonda pobedi Memfis ni jednom, a Memfis se u zadnjih 7 godina svaki put kvalifikovao u play off. Ova pobeda vazi samo tako!

nista o nicemu

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Na SP ne igra Bogdan Bogdanovic, njega nisi spomenuo. Zasto? Zato sto si navijacki ostrascen.

Dejan

pre 6 godina

Ako citas komentare na ovom sajtu videces da pratim kosarku svakodnevno. Da me ne zanima, ne bih citao vesti, a jos manje komentarisao. Volim svaku vest o nasim igracima da procitam i rado to radim. Moja poenta je bila da nije potreban takav naslov jer je Jokic daleko o pristojnog odbrambenog igraca, a kamoli najbolji. Evo, veceras igra protiv mladjeg Gasola pa cemo videti kako ce se snaci na oba kraja terena. Ja mu svakako zelim samo najbolje.
(Zagor, 24. novembar 2017 22:39)
Evo ko ovde komentarišite i kakvi stručnjaci!!! Hahhahahahahaah, komedija.Ono kad se čovek uopšte ne razume u košarku.Predji na bocanje, umetničko klizanje, mačevanje...

nuggets

pre 6 godina

Dejan

Sta je covek pogresno napisao? Jokic nije elitni defanzivac i to je bila sustina. Nije rekao nista protiv Jokica, samo da ima priliku da se pokaze protiv Gasola.

nista o nicemu

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.
(ranca, 25. novembar 2017 10:40)

Smisao komentara je? On jeste imao te poene, ali nije ovako izgledao. Poenta je u izgledu, ne u igri. Hteo si nekoga da spustis, a ispao si sve samo ne pametan.

joca

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kvazi, 25. novembar 2017 10:09)

https://www.b92.net/sport/kosarka/nba.php?yyyy=2017&mm=11&dd=25&nav_id=1329214

kimiko

pre 6 godina

Mislio sam da se u americkoj kosarci vise nista novog ne moze smisliti.Ali pojavio se Jokic. Covek definitivno postavlja nove standarde i igra se kosarke.
A publika, uziva li uziva...

ranca

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ne važi ovo. Igrao je protiv ekipe koja nema centra sem ovog anonimusa Marka koji je realno nikakav i ofanzivno i defanzivno.

Bravo Nikola, samo tako nastavi. Svaka čast i Jusufu, odigrao je odlično noćas.

Milan

pre 6 godina

Sjajna partija Jokića. Ono što je juče napomenuto da je popravio odbranu je noćas odlično demonstrirao. Gasol se definitivno nije naigrao, čvrsta odbrana, teški šutevi, impresivno. U napadu je takodje briljirao protiv jednog od naj defanzivnih centara lige, kako su rezervisti u trećoj četvrtini umalo sve upropastili očajnom igrom, tako je Nikola bukvalno sam vukao Nagetse u poslednjih 12 minuta postigavši 14 poena kada se lomilo. Meloun nije smeo da se kocka i držao ga je celu četvrtu četvrtinu u igri. Huančo se lagani vraća, mogao bi i da zameni indisponiranog Čendlera u prvoj petorci. Farid kao i uvek odigrao sa mnogo energije, strašno pozitivna pojava.

Republika Srpska

pre 6 godina

gasol je iskompleksiran sa jokicem smjesno je kako ga je jokic slao po bureke a kad je gasol bio na klupi a jokic opet trpao kos gasol na klupi
bacao peskire ahaahahahaha

Hogar

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe. 
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
(kvazi, 25. novembar 2017 10:09)
Idi na bosanske portale pa prati, ko ti brani

vlada

pre 6 godina

Sad ce opet "oni" kako se mnogo pise o Jokicu. A i on, mora da igra dobro stalno pa nervira ove sto ne mogu da mu oproste srebro sa OI. Jedva cekam za koju godinu da vidim kako ga dezurni kriticari ljube u du.e. Bravo Nikola, genijalan si.

Zagor

pre 6 godina

Neznalica

To sto si rekao je sve ok, odlican skakac, napadac i dodavac. Moji komentari su bili vezni iskljucivo za njegovu igru u odbrani. Generalno je slabiji u zastiti obruca. Sto se tice odbrambenih skokova to je u redu, odlicno se postavlja i nadoknadjuje sto fizicki nije na nivou drugih centara (otuda i mali broj rampi). Slabo brani izolacije, kako protiv nizih tako i protiv visih igraca. I ono sto je jako bitno da popravi jeste odbrana pika gde se cesto desi da se izgubi (najbolje se videlo protiv Niksa kad je Porzingis pogadjao iz pik en popa ili isao na ulaz i nadavao se poena). Ovo je samo moje vidjenje njegove igre u odbrani, nikako omalovazavanje ili ista slicno kako mnogi to vide.

ranca

pre 6 godina

Da mi je neko rekao 2006 da ce Mark Gasol ovako izgledati I igrati savetovao bih mu lecenje...Covek nije znao da trci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mairondrake, 25. novembar 2017 08:19)

To ne da nije istina, nego je laz :( covek je tamo negde oko 2005. god. bio MVP ACB lige sa samo 20ak godina , imajuci u proseku nesto tipa 17-18p i 8-9sk... nemoj da me drzis za sve podatke tacno u broj, jer sam ti odgovorio odmah bez provere, video sam da vecina podrzava tvoj komentar.

Petar

pre 6 godina

Spustio se doktor malo ispod koša tek toliko da pokaže i sjajnu ledjnu tehniku. Odmah procenat šuta 65%. Ja kapiram da je to rvanje ispod koša njemu dosadno, ono kao easy mode.

Mikas

pre 6 godina

Najjaci su mi komentari on se odlucio za pare ne igra za repku i to a momak ima 22 godine i propustio je jedno evropsko i pokazalo se da je napravio dobar potez donijet ce ovaj momak dosta srbiji siguran sam...

bivši srbin

pre 6 godina

@ Pjer - Raspitaj se malo koliko puta su Đorđević i Divac odbili da igraju za reprezentaciju. Jokić je mlad, pustite ga da se afirmiše i dokaže. Za koju godinu (sa 25 do 26 godina npr.), ima svaki tim da cvika i na samu pomisao da imamo jednog Jokića u timu.

Neko iz Banata

pre 6 godina

Nervira me ovo omalovazavanje Gasola,decko je klasa i prilagodio se utakmici,nije isao na post vec asistirao.Nikola je na njegovom nivou,al ga nije prerastao(jos),a ima potencijala,kao i Mari koji igrom podseca na Karija.Gari standardno dobar,a Farid podigao cenu pred trejd nazalost.
Nikolin problem je branjenje pika na kapici zbog brzine,pa uvek sebi daje vise prostora za reakciju sto bude kaznjeno lose branjenim sutom,posto su u danasnjem NBA vecina njegovih match-apa lazne 5/visoki PF.(Dejvis,Porzingis,pa cak i Durant)

BB8

pre 6 godina

Lik nam pred očima prelazi na sledeći nivo. Ovo je što bi Amerikanci rekli "must watch TV". U jednom trenutku prikazuju ga na klupi, valjda je zamolio Malouna, i docrtava nešto na tablu za plan igre. Bukvalno samostalno prelomio u četvrtoj četvrtini.

I da, pogledajte klip, kada pred kraj igra 1 na 1 sa Dejvisom, reakcije Gasola na klupi su urnebesne, baca peškir i lupa nogom hahahaha.

tocka

pre 6 godina

Prenesite onaj intervju sa Melounom sa Denverovog sajta gde kaze kako ga je uhvatio ispred hotelske sobe i rekao mu je da je vreme "Nema Pola, Nema Dzamala, nema mene, sada si samo ti tu, ovo je tvoj momenat, ti si lider.".
Da se najezis. Mi nikada ovakvog igraca nismo imali. Pedja i Divac su bili vanserijski u NBA, ali ovaj momak pise istoriju. Covek usao u poslednjoj cetvrtini kada je prigustilo i zabio protivniku cetrnaest poena. Rastavio ih na delice i pokazao ko je glavni i to protiv ekipe koja vazi da ima dobre defanzivce centre.

sima

pre 6 godina

@kvazi
I sta kazes, neku ruku su zemljaci? Aj molim te pusti nas tvog jugoslovenstva, ta drzava je mrtva. Nemam ja nista s ljudima koji su nas pritajeno mrzeli a glumili bratstvo i zajednistvo. Sto se mene tice, bilo i ne ponovilo se.

CJ

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Šta će ti zarez posle šteta?

zlatiborac

pre 6 godina

Jokic je prva zvezda Denvera i sada kada nema Milsapa verovatno ce iskoristi da poveca procenat poena po mecu. Cini mi se da Cendler i Mudije mnogo bolje citaju Jokicevu igru nego sto to Milsap radi. Milsap je neophodan igrac ako Denver hoce u plej-of ali zna da gusi Jokica u napadu. Takodje, Milsap mnogo vise trosi nerezonskih lopti u odnosu na Nikolu. Jokic ako nastavi sa usavrsavanjem, za 3-4-5 godina bice medju tri najaca centra lige. Pored svih epiteta, ima I neophodnu kosarkasku drskost.

Dragan Feliks

pre 6 godina

Sjajna partija. Bravo Nikola. Ubedljivo najbolji strelac, asistent i skakač svoje ekipe, kako na ovoj utakmici tako i prosečno u sezoni. U direktnom duelu nadigran jedan od najboljih centara lige, i što je najvažnije, ekipa je pobedila i zadržala se na mestu koje vodi u dogravanje. Preuzeo je i Milsapove ofanzivne obaveze, i sada će se svi ,,posebno spremati za njega,, pa da vidimo kako će se pokazati. Verujem da će uspeti to da iznese, ali biće i slabijih izdanja. Napred Nikola.

analiticar_amater

pre 6 godina

Hitno uvesti proveru mentalnih sposobnosti , kao i godina starosti potencijalnih komentatora . Geografija je pak sasvim nesto drugo. Ja sam na moju i zalost mojih bliznjih iz Srbije ( ako izuzmemo kosarku ) , ali bar nisam iz Dodikove gubernije.
(Joki, 25. novembar 2017 12:59)

Ali si zato sovinista. Sta znaci Dodikova gubernija? Jel taj neko manje vredan od tebe ako je iz te kako ti nazivas gubernije? Ti si inace iz Vuciceve gubernije, kolonije, privatnog poseda u kome se cak i gore zivi nego u Republici Srpskoj, pa ti razmisli dva put pre nego sto uzmes tako da vredjas nekog.

igis

pre 6 godina

Dovoljno je uporediti muskulaturu ruku prikazanu na slici ove dvojice fantasticnih momaka i uvideti da i pored fizicke inferiornosti Nikola ne samo da parira, vec uveliko zasenjuje sve ostale centre najjace lige sveta! Svetla budućnost i ime u knjizi brojnih rekorda je pred našim momkom! Napred Nikola, uz tebe smo !

Indoktrinacija

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Dosadili ste sa komentarima u vezi reprezentacije. Ne razumem, jesi li ti nesto ulozio i njega ili reprezentaciju pa te toliko boli njegov izostanak sa prethodnog EP koje se da budemo realni nije ni bodovalo za naredne OI vec se samo igralo za prestiz?
Evropska prvenstva su odavno devalvirana a za to nisu krivi savezi i igravi vec celnici krovne ogranizacije kontinentalne kosarke koji ustu godinama vode i pogresnom pravcu.
Nikola je igrac od kojeg se do pre 2 godine gotovo nista nije ocekivalo, a on je postao najbolji igrac jedne NBA ekipe i jedan od najboljih mladih igraca.
S obzirom na godine i izazove koji su pred njim ne bih mu zamerio ni da propusti neko naredno EP. Vazno mi je da bude tu za SP i OI, da bude spreman i zeljan medalja.
Sto se tice njegove igre nocas, takodje mi se cini da bolje saradjuje sa Faridom, njih dvojica se odlicno dopunjuju. Odlicna partija, vukao je Denver do pobede. Malo da poprave ucinak u gostima i mogu da se nadaju PO.

Neznalica

pre 6 godina

(Zagor, 25. novembar 2017 09:06)

To što ti kažeš da je Jokić prilično loš odbrambeni igrač je verovatno aksiom. To se ne dokazuje.

To što je u 10-15 najboljih skakača lige. To što često u direktnom duelu dobije najbolje centre u ligi. To što po nekim naprednim statistikama brojke dokazuju da je među najboljim defanzivcima lige. To je sve nebitno. Ti si doneo presudu da je Jokić prilično loš odbrambeni igrač i to se ne dokazuje.

Scout

pre 6 godina

@zlatiborac"Jokic je prva zvezda Denvera i sada kada nema Milsapa verovatno ce iskoristi da poveca procenat poena po mecu. Cini mi se da Cendler i Mudije mnogo bolje citaju Jokicevu igru nego sto to Milsap radi. Milsap je neophodan igrac ako Denver hoce u plej-of ali zna da gusi Jokica u napadu. Takodje, Milsap mnogo vise trosi nerezonskih lopti u odnosu na Nikolu. Jokic ako nastavi sa usavrsavanjem, za 3-4-5 godina bice medju tri najaca centra lige. Pored svih epiteta, ima I neophodnu kosarkasku drskost" sve dobro pišeš i onda useres sa tim za 3-4-5 godina biće međju top tri centra? AJD da si napisao top 3 igrač. Pa on je već sada top 3 centar lige. I to ne sto ie nas, već sto je to statistički, sto ga tako gledaju i ameri i svi njihovi stručnjaci. Samo cousins od svih centara ima bolje brojke i ucinak od Jokica ove sezone. Čuj ovo top 3 centar za 3-5 godina?:D Hahaha pa to znaci da nema pojma sada, a on je u stvari sada to sto ti predviđaš za njega za tih nekih pet godina.. PER mu je 25. Jokic je top 10 i 20 u nba u: offensive rating, offensive win shares, box plus minus, rebounds, offensive rebounds, defensive rebounds, PER'u, win shares per 48 minutes, offensive box plus minus, defensive box plus minus, value over replacement player. i mora da sam neke i zaboravio. covek je statisticki vec top 15 igrac u NBA. A ovo da izabereš samo centre, pa on je prvi u svim ovim statističkim rubrikama za centre. Čuj, za 3-5 godina možda bude top 3 centar hahahahahahaha.

Anak Krakatau

pre 6 godina

Ove godine je Jokić napredovao primetno u odbrani. Po nekim statistikama spada u vrh defanzivnih petica u ligi (kada se uzmu u obzir skokovi, blokade i najvažnije - broj primljenih poena na 100 protivničkih napada dok je u igri). Prošle godine je Denver imao najbolji napad u ligi, ali tek 31. odbranu. Ove godine su mislim, 5ti ili 7mi u napadu, ali 17ti najbolji u odbrani, što je veliki napredak. Najviše zahvaljujući Milsapu i Jokiću. Ostali još uvek ne prate. Inače, Jokić je prvi strelac, asistent i skakač Denvera. Gde ćeš više za 41. pika koji ima tek 22 godine? Pratim redovno blogove navijača Denvera (Denver stiffs, npr). Ljudi ga prosto obožavaju. Dali su mu nadimak 'Big Honey', a na utakmici protiv Bruklina sala je klicala 'MVP'. Bravo mali.

joki

pre 6 godina

Ali si zato sovinista. Sta znaci Dodikova gubernija? Jel taj neko manje vredan od tebe ako je iz te kako ti nazivas gubernije? Ti si inace iz Vuciceve gubernije, kolonije, privatnog poseda u kome se cak i gore zivi nego u Republici Srpskoj, pa ti razmisli dva put pre nego sto uzmes tako da vredjas nekog.
(analiticar_amater, 25. novembar 2017 15:02)

uvredis se za ono sto je on napisao,pa onda isto to ti napises.
ono sto je vazno 97 posto srba iz srbije voli republiku srpsku,tako da ovo 3 posto srba nisu ni bitni.
a plusevi-minusi nista ovde ne znace jer znamo da je ovaj portal veoma omiljen kod komsija.
tako da ne nasedaj na fore..pozz za republiku srpsku.

kentaur

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega.
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46)

Da, baš sinoć protiv Austrije je nedostajao.

zemunski kej

pre 6 godina

Svedoci smo kako Jokic polako iz utekmice u utakmicu postaje zvezda. Neki put odigra malo losije ali vecinu odlicno. Nocas je Denver sto kazu a meni se ne svidja izraz dobro otvorio utakmicu, i dugo vodili po 20 koseva medjutim zbog brze igre i kvaliteta protivnika to se cesto u NBA istopi i ako odbijes taj napad pobedio si, To se i ovde desilo smanjili su na 3 kosa ,malo su losiji nocas bili Barton i Mudije od bekova a odigrali Heris i Muraj, trener Maloun stavlja najjacu postavu i ne filozofira do kRAJA,jOKIC CE NAJVEROVATNIJE ISPRATITI OVOG TRENERA JAKO DUGO,MNOGO MU JE POMOGAO,

nista o nicemu

pre 6 godina

Inace Nurkic sinoc 29 poena, 15 skokova i valjda 4 rampe.
Naravno da navijam za jokica ali bilo bi kul da i njega spomenu, ipak su u neku ruku zemljaci
(kvazi, 25. novembar 2017 10:09)

Tekst postoji, ne izmisljaj.

oko

pre 6 godina

Šteta, što dečko ne igra za Srbiju. Imali bi šanse i na SP. On se odlučio za pare, boli ga uvo za sve ostalo. Zašto toliko pišete o njemu, nije zaslužio. Kad on ne mari za nas što bi mi za njega. 
(Pjer, 25. novembar 2017 08:46) 

Na SP ne igra Bogdan Bogdanovic, njega nisi spomenuo. Zasto? Zato sto si navijacki ostrascen.
(nista o nicemu, 25. novembar 2017 08:57)

Kometar mu je glup za medalju, ali gde ti vidis navijacku ostrascenost u njemu. Tebi se u svakom komentaru prividja neki sukob na relaciji Zvezda-Partizan, Grobari-Delije...

koča

pre 6 godina

juce je neko napisao kako Jokic treba da igra protiv Gasola, pa cemo videti da je Jokic zapravo los. Bilo bi bas lepo kad bi tvorac tog komentara napisao kako je grdno pogresio... Jokic je igrac koji se retko radja, a ne moze mi biti draze sto je nas... Bice i veće ime od Gasola, zivi bilo pa videli...

Zagor

pre 6 godina

Ce Gevara

Nije tacno da Zagor hejtuje Jokica. Ja sam prvi pisao protiv onih koji ostavljaju komentare individualno i osporavaju ga zato sto je otkazao reprezentaciji. Poenta mog komentara je bila da ima priliku da se pokaze protiv mladjeg Gasola koji je odlican i napadac i odbrambeni igrac.

Ce Gevara

pre 6 godina

To sto si rekao je sve ok, odlican skakac, napadac i dodavac. Moji komentari su bili vezni iskljucivo za njegovu igru u odbrani. Generalno je slabiji u zastiti obruca. Sto se tice odbrambenih skokova to je u redu, odlicno se postavlja i nadoknadjuje sto fizicki nije na nivou drugih centara (otuda i mali broj rampi). Slabo brani izolacije, kako protiv nizih tako i protiv visih igraca. I ono sto je jako bitno da popravi jeste odbrana pika gde se cesto desi da se izgubi (najbolje se videlo protiv Niksa kad je Porzingis pogadjao iz pik en popa ili isao na ulaz i nadavao se poena). Ovo je samo moje vidjenje njegove igre u odbrani, nikako omalovazavanje ili ista slicno kako mnogi to vide.
(Zagor, 25. novembar 2017 09:52)

Ovo sto si napisao je konstruktivno kriticno misljenje i ja ga delim sa tobom.Bravo za misljenje i uocavanje gresaka.
Dakako da Jokic ima nedostatka u igri.Ono sto razdvaja jednog profesionalca od obicnog igraca je talenat i rad.Sve te nedostatke, pokrivanje pika u pik en rol igri, fizcka nespremnost i nedovoljna gradja, samo kretanje pod obrucem ... jedino ali ponavljam jedino radom se odklanja.

Slazem se i sa stavom, da je Porzingis nadavao koseva pored Jokica zbog Jokiceve lose odbrane ... i cini mi se da ponekad igrac cetvorku a ne peticu u nekim trenucima ...

Ma uglavnom, Jokic ima materijala za rad ... a rado citam tvoje komentare, samo ponekad si nedorecen ... pa ispade da hejtujes a vidi se da si dobar poznavalac kosarke.Radujem se tvojim komentarima i u buduce!

zemunski kej

pre 6 godina

Kenet Farid dobro saradjuje sa Jokicem ali je dosta limitiran igrac i nije za poredjenje sa Milsapom, On ako ga proigras blizu kosa dobar je ali da on sam nesto iskombinuje nema sanse, Kada dobije loptu u polju ukopa se ,nema resenja ,sut nema .Cista snaga ,tehnika slaba ,sut los ,visok 203 cm a nije krilo,

Ce Gevara

pre 6 godina

juce je neko napisao kako Jokic treba da igra protiv Gasola, pa cemo videti da je Jokic zapravo los. Bilo bi bas lepo kad bi tvorac tog komentara napisao kako je grdno pogresio... Jokic je igrac koji se retko radja, a ne moze mi biti draze sto je nas... Bice i veće ime od Gasola, zivi bilo pa videli...
(koča, 25. novembar 2017 08:24)


Nije neko nego ZAGOR!

Ono sto priznajem zagoru je da poznaje NBA kosarku jedino sto malo hejtuje Jokica po komenatarima B92!

U svakom slucaju, Jokic odigrao majstorski ovu utalmicu, zamalo trpl-dabl ... protiv Gasola ovako, neverovatno!

Ljubisa livac

pre 6 godina

Uporediti im ruke pa doneti zakljucak o uspehu Jokica. Inace tako je i Mark izgledao na pocetku, slicno kao Jokic a vidi ga sad. Sto se poena tice, nerealno je da neki ocekuju da svake noci bude 25+. Denver ima raznoliku ekipu i mnogo opcija u napadu. Sa druge strane ni najveci igraci NBA nemaju u nizu takav ucinak. Osim Vestbruka, ali to je druga prica. Cak bi bilo i kontraproduktivno da igraju iskljucivo na Jokica jer bi druge ekipe bazirale hard defance na njemu i verovatno bi belezik pad u brojkama a Denver poraze. Tako da strucnjaci, opustite se i uzivajte.

Mare

pre 6 godina

U jednom trenutku 73:58 i nema Jokarinih poena i odmah sledeci kadar 76:74.Onda Jokic krene da zasipa kos i ocas posla 16 za Denver.Alfa i omega tima

Scout

pre 6 godina

Covjek je bukvalno više od pola tima denvera. Izlazi dva tri minuta pred kraj trece na nekih + desetak razlike za denver, do kraja četvrtine dok je on napolju memfis se vraća i stiže do čak -1. Jokica vraća u igru brze nego očekivano, odma na startu zadnje četvrtine, i on je tu bukvalno za nekih dva tri minuta preokrenuo meč nazad u korist denvera! Šteta sto nije dobio još te dve asistencije za prvi td ove sezone. Ali najmanje je imao 5 dodavanja koja su dovela mu saigrača na liniju za slobodna bacanja i još jedno pet dodavanja zicera sto su ovi promašili. Jokic postao pravi lider, samo upravlja igračima, ti idi tamo ti tamo, vidi se da razmišlja brze od njih, ne mogu da prate njegov tempo, čak i na tajm autima je vokalan i nešto tamo crta i objašnjava maloneu šta i kako treba. A sa druge strane jedan KAT stalno je u najvećem minusu od svih igrača minesote, juče tek krajem trece je pogodio prve poene i onda kad je utakmica već rešena pumpa stats da dobije dd. Uopšte mi se ne sviđa kako igra, previše samo gleda na svoj sopstveni ucinak a zabole ga za tim i timsku igru, mislim da su svi igrači minesote takvi i da onaj tibodou još promoviše iso play u napadu, ništa od njih, svaki i malo ozbiljniji tim ima da ih nakanta. Jokic je sigurno već top 3 centar a top 15 igrač NBA lige, on i cousins broj jedan i dva, i sad ko će biti u top tri sa njima malo diskutabilno, ali ipak bi uzeo embida ove sezone.

baki

pre 6 godina

svaka čast , momak je rešio utakmicu , sledeći korak je koš u zadnjoj sekundi za pobedu.
mislim da je ovo prvi primer da je nas igrac lider jedne NBA ekipe.
Svaka cast Joka

Gde ja živim

pre 6 godina

(Nenad, 25. novembar 2017 09:20)

"And at last I see the light
And it's like the fog has lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new
And it's warm and real and bright
And the world has somehow shifted
All at once everything looks different
Now that I see you"

Do malopre sam mislio da je Marc Gasol trbušni plesač iz Barselone. Hvala ti. Opusti se prijatelju, a i moramo da poradimo na sarkazmu. Ili ja ili ti.

MalaKrsna

pre 6 godina

@jumko
Cim se ti bavis u zivotu svom! Sem sto imas neke nerealne zivotne standarde i niko nije dovoljno dobar za tebe. Svi nasi sportisti su babe koje prosto kenja momenat u kom se nalaze!

Goran

pre 6 godina

mislim da je ovo prvi primer da je nas igrac lider jedne NBA ekipe.
Svaka cast Joka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baki, 25. novembar 2017 10:32)

Nije prvi put.
Prvi put je Stojakovic bio lider ekipe kada se Webber povredio, sezone 2003-2004, kada je i zavrsio kao drugi strelac cele lige sa 24.2 pts po utakmici.

A ta maestralna sezona ga je kasnije i kostala karijere, jer je naceo kicmu i vukao problem ...

Srbin

pre 6 godina

Ja sam ove brojke ocekivao u septembru da vidim... Ali ok, nisu svi isti!
(Jumko, 25. novembar 2017 09:13)

a sta si ocekivao protiv Holandije!

Zagor

pre 6 godina

Ce Gevara

Upravo ovakva razmena misljenja mi vec dugo nedostaje na ovom sajtu. Sve se svelo na prepucavanje, a skoro niko ne komentarise samu igru i utakmice. Ja postujem svacije misljenje dok god se radi o argumentovanom komentaru. Mogu da se ne slozim, ali nikada nisam niti cu vredjati ili omalovazavati bilo koga ko iznosi svoje misljenje. Ziv bio!

nevski

pre 6 godina

pratim nba koliko stignem, i, cini mi se da je Jokic daleko korisniji Denveru kada se upari sa Faridom nego sa Milsapom, bice sad prilike da se uvere i u Denveru u to dok se Milsap ne vrati. Nazalost, uprava je odlucila da je Milsap resenje na duze staze, a, Farid je na izlaznim vratima, verovatno trejd vec ove sezone. Sinoc, Jokic kao prosle godine, bez greske sam je redio utakmicu u poslednjoj cetvrtini, 14 poena, 7 skokova i tri asistencije u poslednjih 14 minuta, cini mi se...

Petar

pre 6 godina

Da je Jokic ostvario te brojke bila bi monstruozna partija Joke :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stvarno smo nerealni kao narod,

Pa i nije se naigrao. Teško je dolazio do poena, procenat šuta ne baš impresivan. Govorimo o elitnoj klasi centara, ne o Kodi Zeleru :)
Jokić je pokazao znatno raznovrsniji napadački arsenal, zar je to sramota reći?

jorgovan

pre 6 godina

Farid je zver, meni mnogo gotivniji od Milsapa, pogotovu u Denverovom sistemu. I Milsap je igračina da ne bude zabune. Denver lepo skockana ekipa, moraju i mogu mnogo bolje.

Neznalica

pre 6 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zagor, 25. novembar 2017 09:52)

Druže da si sve ovo naveo i konstatovao da Jokić još uvek nije gotov proizvod u odbrani pa čovek da shvati. Da si rekao da nikada neće ni biti, i to bih shvatio. Ali da kažeš da je vrlo loš odbrambeni igrač, to je smešno.

Centar koji ima skokova i ukradenih lopti koliko ih Jokić ima po definiciji ne može biti "vrlo loš odbrambeni igrač". Da ne pričam da je preuzimanje kod pika stvar taktike trenera i načina kako ostali igrači u rotaciji stoje i brane, nikako samo centra koji preuzima pik. O izolaciji ne bih ni da govorim, pošto bi da si u pravu svaka ekipa bi protiv Denvera gotovo sve napade sprovodila izolacijom. Nešto ne vidim da je to slučaj. Jednostavno to što govoriš nije tačno.

Jedino što Jokiću nedostaje da bude jednako dominantan u odbrani kao u napadu su fizikalije. Nikada ih neće ni imati, bar ne onakve kakve imaju najveće centarske "zveri" u NBA. Ipak, pokretljivost koju zbog toga poseduje mu omogućuje da vrlo vešto spreči, u najvećem broju utakmica, protivničkog centra da lako poentira. Objektivno, Embid i Tauns od mlađih igrača na njegovoj poziciji su ispred njega. Od starijih, kada se gleda ukupan učinak odbrana-napad, to je Kazns. Uzmi u obzir koliko je Jokić mlad igrač i možeš očekivati da ostane u samom NBA centraskom vrhu dugi niz godina. To će ti najbolje pokazati vrednost sledećeg ugovora "vrlo lošeg odbrambenog igrača".

Valjevska podvala

pre 6 godina

Mark Gasol je prosle godine izabran za najboljeg defanzivnog centra lige a bio je i u All Star timu. Ne znam dali se salis ili si ozbiljan... Denver prosle godine nije mogaonda pobedi Memfis ni jednom, a Memfis se u zadnjih 7 godina svaki put kvalifikovao u play off. Ova pobeda vazi samo tako!
(Nenad, 25. novembar 2017 09:20)

E dobro je da si objasnio, nije čovek bio sarkastičan uopšte

M

pre 6 godina

mark je sjajan momak, imao sam priliku da ga slusam i upoznam ba evrobasketu, ali ne zna da prihvati poraz, istu odliku ima njegov brat
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (bogotac, 25. novembar 2017 12:52)
# Link komentara Preporučujem (+41) Ne preporučujem (0)

Zadržao bi se na pohvali, a što se tiče prihvatanja poraza niko ne voli da gubi samo što se na nekima to vidi a nekima ne. Par sati posle utakmice su k'o novi...
Inače, ceo tim Denvera je drastično popravio odbranu ove sezone pa se to vidi i po rezultatima. Naravno, ponekad će da ih napuni neki vodeći tim sa "Zapada" ali to ne menja kompletan utisak o njima kao o timu.

bogotac

pre 6 godina

mark je sjajan momak, imao sam priliku da ga slusam i upoznam ba evrobasketu, ali ne zna da prihvati poraz, istu odliku ima njegov brat