Nedelja, 12.11.2017.

11:28

Jesu li Rodžer i Rafa iskoristili odsustvo Novaka?

Teniska sezona ušla je u završnicu pošto u ponedeljak počinje završni turnir na kojem će učestvovati osam najboljih tenisera iz ove godine.

Izvor: B92

Jesu li Rodžer i Rafa iskoristili odsustvo Novaka? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

petar

pre 6 godina

Dežurni Srbomrsci Hrvati i Turci mogu na miru da pljuju Srbe ne pominjući sport. Divan su narod Hrvati, obožavam ih, toliko su iskompleksirani da bi i od pasulja napravili mržnju prema Srbima. O Turcima čiji pr-pra dedovi su takođe bili Srbi da i ne govorim. Zato dangube i ostali gubitnici ostavite Srbe na miru i bavite se temom koja je u naslovu.

Pag

pre 6 godina

Razlika je u tome sto Federer i kada je bio van forme onih par godina,je gotovo uvek stizao do polufinala ili funala,dok Nole van forme jedva prolazi prva dva kola
(Ester, 12. novembar 2017 22:46)

Istina.I to je jedan od ozbiljnih argumenata koji idu u prilog tome da je Roger najbolji svih vremena.
Na kraju krajeve sta mi ovde uopste i polesimo, izgleda da je Srbija jedina zemlja na svetu gde se raspravlja o tome, da li 12 veci broj od 19?

Ester

pre 6 godina

Razlika je u tome sto Federer i kada je bio van forme onih par godina,je gotovo uvek stizao do polufinala ili funala,dok Nole van forme jedva prolazi prva dva kola

Svetlana Stojanovic

pre 6 godina

Vi strucnjaci sto mnogo znate , ostavite bre vise Noleta na miru !!!! Mozete mu samo pljunuti pod prozor ali samo ako vam on to dozvoli !!...Ne mogu da verujem sta sve pisete....

Dabome

pre 6 godina

mujo
A kada je trebalo da pobedi i osvoji i tada je bilo ok, i tada se neko srugi sklonio ili je osvajao na kvalitet???? Ako je biznis kad izgubi, mora da je biznis i kad pobedi ili?

via

pre 6 godina

aslov je u potpunosti promašen s obzirom da su Đoković i Murray nastupili na 3 od 4 grand slama. Pitanje je da li su iskoristili njihovu lošu formu? Pa naravno da jesu. Iskoristio je i Đoković očajnu Nadalovu formu 2015. na Roland Garrosu, i ne samo Novak jer su ga i drugi "peglali" 2015. i 2016.
(trut pavo, 12. novembar 2017 15:20) # Link komentara
Kako god na RG je Nadal izgubio samo dva meca od 2005 jedan od Djokovica.. Vaznije je da je Djokovic peglao Federera u u tri GS finala W14, W15, USO15, sta tek reci za AO16 posle kog je Roger zadobio mentalnu povredu pa se kao "povedio" pa nije igrao do Wim pa se opet kao povredio...
Samo mogu da zahvale obojica sto se Djokovic povredio , do kraja karijere ni jedan od njih ne gi video vise GS titulu.

mujo

pre 6 godina

Novak sve odlično razume. Biznis ima svoja pravila. U tim pravilima našlo se mesta i za njega. Kada je trebalo "otopiti" 16.000 prednosti - OK. Kada je trebalo izgubiti u finalu GS - OK. Kada je bio zahtev izgubiti od Tima 6:0, i od Kirjosa... OK. Sutra, ako bi moglo možda, pretpostavimo, da mu se dopusti igra kako zna i ume... e to će biti onaj pravi Novak.

basketas

pre 6 godina

novak se do sredine sledece godine vraca na prvo mesto i demolira ostale na turu sve do kraja 2020...mozda i neki mesec nakon toga. na zalost federera nece uspeti da prestigne ali sve ostale na vecnim listama hoce.
ko se razume u sport i ljude lako to vidi.
aj u zdravlje braco dangubna.

mikac

pre 6 godina

Ponovo ce Novak vladati tenisom i to ce biti jako dominantno. U to ne treba niko da sumnja, mada se mnogi nadaju da nece biti tako ali ce ih bliska buducnost vrlo brzo razuveriti.

jedan980

pre 6 godina

Od AO krece novi niz od recimo 4-5 GS i to bi bilo to. Bilo je prelepo dok je trajalo, a kad se def povuce, videcemo koliko ce nas tenis zanimati. Novace, cekamo vrhunski poslednji ples.

trut pavo

pre 6 godina

Naslov je u potpunosti promašen s obzirom da su Đoković i Murray nastupili na 3 od 4 grand slama. Pitanje je da li su iskoristili njihovu lošu formu? Pa naravno da jesu. Iskoristio je i Đoković očajnu Nadalovu formu 2015. na Roland Garrosu, i ne samo Novak jer su ga i drugi "peglali" 2015. i 2016.

Madjo

pre 6 godina

Iskoristili su Novakovo odsustvo definitivno i to je sve što se od njih može očekivati. Ako Novak bude zdrav sledeće sezone, ima da ih sažvaće za večeru. I Mari će da ih ponaslaže ako mu bude ozdravio kuk. Vraćaju se Vavrinka, Raonić, Nišikori... Biće mnogo veća konkurencija nego ove godine.

Mensacat

pre 6 godina

@ I jos da dodam, prosecan Srbin zna da izadje iz kruznog toka u saobracaju!
(Jumko, 12. novembar 2017 13:26)

Doda ti prosecan Srbin kruznim tokom po ocima.

City Girl

pre 6 godina

Mozda. Isto tako je Murray iskoristio Novakov pad prošle godine i dokopao se prvog mesta. Isto tako je Novak na neki nacin iskoristio lošu formu Nadala i Federera da dominira. Da su njih dvojica bili u najboljoj formi mozda bi raspored snaga bio drugaciji. Ali je besmisleno baviti se tim analizama. Nisu Nadal i Federer krivi sto su im protivnici povredjeni ili u lošoj formi. To je sport.

v

pre 6 godina

Novak Djokovic je proslo svrseno vrijeme i sto se prije pomirite s time to...
Meni nikad nije bio po guštu i to nema nikakve veze s time sto dolazi iz Srbije da se razumimo...Jedini koga stvarno s gustom gledam vec godinama je Federer..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (josko, 12. novembar 2017 12:59) #
ali ti je gust da dodjes na srppski sajt i pros.....s se . Samo pokazuje koliko je tesko bilo prethodnih 5 godina.

Jovan

pre 6 godina

Najjace su srbende koji sad daju "profesionalne" teniske komentare (tipa mikii, jumko, onaj nikad ne otpisujte kralja itd), a koji nisu znali sta je tenis pre pojave Djokovica. Reket u ruke nisu nikad ni uzeli i moj devetogodisnji sestric bi ih dobio sve zajedno, ali zato znaju da Nole nema pojma da je iskoristio odsustvo Federera i Nadala (iako ih obojicu vodi u H2H) i da je Fed koza (iliti goat) naravno. Komedija - stvarno nebeski narod, mada cini mi se da je i dobar deo njih iz komsiluka pa malo cepaju kompleksi po ukicama. Cmokic iz Srbije, kad budete imali tenisera koji je u top3 svih vremena, ili kad se popnete na postolje posle kosarkaskog turnira, javite se. xD

ja realno

pre 6 godina

Zaista ne razumem kako neko moze da kaze ili napise kako je Novak navodno iskoristio pad Federera i Nadala da osvoji onolike titule!? Koga je pobedjivao u polufinalima i finalima!? Koliko puta za redom!? Nekog Simona i Majera ili njih dvojicu!? Koga je Federer pobedjivao kad je hvatao zalet!? On je meni bez premca najbolji svih vremena, ali pre Novaka i Nadala nije imao adekvatnog protivnika.

Realno

pre 6 godina

Nesto se ne secam ovih naslova prosle godine kad su rafa i federer bili povredjeni...Ali dobro, sta ocekivati od naroda kome je 12 vece od 19 i 16...

nikola

pre 6 godina

sklonio se čovek, rekli mu.Jeste li vi tolike ovce?.Dajte mi coveka koji ce tri godine da brani skoro sve poene sto postoje na ATP.Palo interesovanje i profit,a sad i jumko i retardi srecni u njihovom suzenom umu.

Mare

pre 6 godina

A pitanje bi isto moglo da glasi: Da li je Novak iskoristio njihov pad u proteklih par sezona i skupio dosta GS i pobeda protiv njih? Zato manite se takvih teorija i pustite da uzivamo jos malo u igri ovih velikana...

Pa Srbin

pre 6 godina

Moje misljenje je da su Roger i Rafa dva najbolja igraca u istoriji.
Novak je nakon RG 2016 bio u naletu, svi su mislili da je stizanje Rogerovih 17 Slemova
samo pitanje vremena, medjutim Novak je dokazao da je jos samo jedan momak sa Balkana kojeg nije zaobisao "Balkanski sindrom".

boris

pre 6 godina

Novak je (ako se izuzme zadnjih godinu dana) u protekle cetiri godine nivom svog tenisa ucinio da izgleda da su Roger i Rafa van forme...Svaka cast Rogeru i Rafi, a sta tek reci za coveka koji sa njima ima pozitivan skor na velikom uzorki...Bravo Nolr

RGNS

pre 6 godina

Alo ljudi! Ne radi se ovde o formi, radi se o povredi. Igrač kada je povređen ne može maksimalno da igra i onda kažete nije u formi. Da nije povređen igrao bi kao uvek, možda sa manjim oscilacijama ali bi igrao. ZNAČI ISKORISTILI SU NJIHOVE POVREDE I IZOSTANAK SA TEREN. Da su igrali i Novak i Endi sigurno bi barem po jednom pobedili i Rafu i Rovera samim tim svaki bi imao barem po jednu titulu mane, koju to je sad pitanje.

Geronimo

pre 6 godina

Primer Nikole Jokića sa 23 god.
Razni negativni komentari su se pisali letos dok Nba sezona nije počela.
Narode da mi malo poradimo na sebi!!!
Ja sam Somborac i bio sam u prilici upoznati Nikolu,trenera Majkl Malona.
Moramo biti uz naše!!!
Nema druge.I oni čitaju ove komentare!

Geronimo

pre 6 godina

Novak u svom naletu je imao 16000+ atp poena...Kao verni navijac i pratilac njegove karijere on ce da uzme jos barem 3 grand slam titule..
Da skratimo da nije Novaka i par nasih sportista za Srbiju se ne bi ni znalo sem prokletih ratova ...

Blaugrana

pre 6 godina

Jedna stvar je fakar. Rafu na sljaci (izuzev meca sa Dominikom) niko nije mogao da priblizi pobjedi, a daleko bilo da pobijedi. Najbolja Novakova igra na sljaci bi tesko bila dovoljna za set nakon onako velicanstvene igre na Roland Garrosu, pa i ostalim mastersima. Rafa je odigrao dobru sezonu sve u svemu. Sigurno bi Novak uzeo neki Masters i/ili GS, ali sto se tice Rafe, on je sljaku majstorski odigrao. Sto se tice ostalih podloga, Rodzer je bio bolji, mozda bi bio i Novak. Tako da nisu iskoristili pad Novakov, vec su digli nivo tenis na onaj nivo kakav su njih dvojica igrali ranije, ili na nivo kakav su Mari i Djokovic igrali 2015-2016. Da li bi bio Novak prvi ili ne da je vratio formu, to ne znamo. Rafa se vratio, Rodzer je vaskrsnuo, ceka se jos Novak pa da opet uzivamo u tom svetom trojstvu tenisa.

Krle

pre 6 godina

Da, jesu. Ali samo pod uslovom da su onda i Endi i Novak iskoristili vreme bez Federera i Nadala dok su oni bili povredjeni. Najlakse je to gledati onako kako vama odgovara

prognoza

pre 6 godina

Zar još ima onih koji vjeruju da bi Novak odnosno Marej lani osvojili RG, ,odnosno W da su Nadal i Federer bili u sadašnjoj formi?
Zar još ima onih koji vjeruju da će povratak Novaka i Mareja,a da ne govorimo o povratku Raonića,Wawrinke i Nišikorija biti sličan Federerovom i Nadalovom povratku?Ove koji su uvjereni da će povratnici dominirati kao njih dvojica ove godine, stvarnost će ih demantovati i potvrdiće da su bili u dubokoj zabludi,nakon čega će uslijediti njihovo duboko razočarenje.

Putujući Filozof

pre 6 godina

Ovakvi zaključci su smešni. Niko nije kriv Novaku što je tenis zamenio sa meditiranjem i blamiranjem u vidu slanja srca publici. Ne znam zašto ga uopšte potencirate, on je pluskvamperfekat za ozbiljan tenis. On je tenis zamenio gostovanjima u emisijama, filozofiranjem o smislu života... Sam je sebi kriv.

Teniser

pre 6 godina

Mislim da Novak i Endi sa onom formom u prvih 6 meseci ne bi naudili Rodzeru i Rafi ni sad ali bi im svakako otezali posao, tj. vise bi se trosili i trose se kad igraju u polufinalu protiv Novaka ili Endija nego protiv Cilica i Gofana recimo.Ali ono sto meni bode oci je pokusaj nekih stručnjaka da predstave kako je Federer iz 2007 bolji od Novaka iz 2011 dokazujuci valjda tako da je Federer u prajmu nepobediv sto su obicne gluposti i nemaju nikakve veze sa istinom. Novak Djokovic je igrao tenis na najvisem nivou u istoriji te 2011 i ni Sampras iz 98 mu ne bi mogao nista.

Djordje NS

pre 6 godina

Rođa i Rafa su teniske sile kad nema Novaka, Mareja, Wawrinke, Nišikorija i Raonića. Stvarno je uspeh osvajati turnire protiv Čilića, Berdiha, Dimitrova, Soka, Iznera ili Buste.

grada

pre 6 godina

Cinjenica da matori Federer i kljakavi Nadal dominiraju samo govori da je "zlatna era" tenisa najveca zabluda danasnjeg sporta,slicno kao kada je ozbiljno naceti Novak onako lagano dobio Nisikorija na zavrsnom prosle godine.Definitivno vreme je pokazalo da ipak nije do nekog nevidjenog kvaliteta "cetvorke" koliko do nekvaliteta drugih,jednostavno u konkurenciji Berdiha,Cilica,Nisikorija,Ferera bi verovatno Boba Zivojinovic uzeo pokoji Slem.Zato su te GOAT price besmislene jer ne znamo koliko bi cetvorka uzela titula u neko drugo vreme,Novak da je igrao recimo devedesetih ne bi uzeo pola titula kao danas bas zbog kvaliteta igraca iz tzv.drugog esalona(Krajicek,Rios,Kafeljnjikov,Rafter,oni silni Spanci sljakasi...)

matori

pre 6 godina

@ (prognoza, 12. novembar 2017 12:03)

naravno da bi osvojili....pogotovo Novak. Novaku je to bio 4. slem u nizu, već je imao i 3 mastersa te godine, a dobio je Rodžera, u odličnoj formi na dva slema u finalu i jednom u polufinalu, takođe i u finalu Masters kupa, a dobio je i Rafu na šljaci, ne jednom , čak i kada je Rafa bio u top formi...
slučajno je Novak bio 220 nedelja prvi, 5 WTF, 30 M, i 12 GS....
da su Novak i Endi igrali kao prošle godine, vrh ATP tura bi sigurno izgledao drugačije.....

Вељко

pre 6 godina

Pa ne samo Novaka.
Veliki deo sezone Mareja,rovit Delpo,Raonic,Nišikori,Vavrinka.
Njima kapa dole,ali da su svi bili tu,neko bi morao biti u određenom trenutku u formi.
Ne verujem da bi osvojili sve što su osvojili ove godine.

zoran

pre 6 godina

marin cilic mnogo lupa gluposti,i sam je svestan da nema sta da trazi protiv novaka i da je bio u formi rodzer i nadal vec u ovoj sezoni bi bili u penziji1

Mlađi pametnjaković

pre 6 godina

Novak kada se vrati, po mom mišljenju, će razbucati konkurenciju. Ima još mnogo toga da pokaže, a ova pauza može da mu pomogne po pitanju vraćanja motiva. Endi, mislim da, nema šanse da se ikada više vrati na prvo mesto, taj je provaljen.

Cole

pre 6 godina

Naravno da su iskoristili,
nikada se u istoriji tenisa
nije desilo da od top 10 tenisera
njih pet zavrsi sezonu par meseci
pre Zavrsnog mastersa. Toliko od mene.

josko

pre 6 godina

Novak Djokovic je proslo svrseno vrijeme i sto se prije pomirite s time to...
Meni nikad nije bio po guštu i to nema nikakve veze s time sto dolazi iz Srbije da se razumimo...Jedini koga stvarno s gustom gledam vec godinama je Federer..

trigger

pre 6 godina

Evo sad ce jumko da kaze da to nema veze. I da su igrali Novak i Marej isto bi iva dvojica GOAT-a uzrla sve najbitnije turnire!? Jel tako jumce nema te danas blejis na vestima o Jokicu nasem terminatoru koji terorise u NBA al nece da igra za Srbiju haha. Covek je genije kako nepogresivo pogadja u centar obozavam njegove komentare.

Sto sr ove dvojice tice sto su uzrli uzeli su od sl. sezone nece uzeti vise nista jer nemaju kvalitet u poredjenju sa pomenutom dvojicom tenisera pogotovo protiv Novaka. Verovatno ce da izmisle neku povredu kad nole udje u formu kao sto su i radili proteklih par godina. Jel se slazes jumko ?

Dejan

pre 6 godina

Pa toliko je ocigledno sta se radi u tenisu da je bezveze i komentarisati.Nikad se nije desilo da se ovoliko tenisera iz prvih 10 "povrede" i povuku sa tura.

prognoza

pre 6 godina

Zar još ima onih koji vjeruju da bi Novak odnosno Marej lani osvojili RG, ,odnosno W da su Nadal i Federer bili u sadašnjoj formi?
Zar još ima onih koji vjeruju da će povratak Novaka i Mareja,a da ne govorimo o povratku Raonića,Wawrinke i Nišikorija biti sličan Federerovom i Nadalovom povratku?Ove koji su uvjereni da će povratnici dominirati kao njih dvojica ove godine, stvarnost će ih demantovati i potvrdiće da su bili u dubokoj zabludi,nakon čega će uslijediti njihovo duboko razočarenje.

Mare

pre 6 godina

A pitanje bi isto moglo da glasi: Da li je Novak iskoristio njihov pad u proteklih par sezona i skupio dosta GS i pobeda protiv njih? Zato manite se takvih teorija i pustite da uzivamo jos malo u igri ovih velikana...

Realno

pre 6 godina

Nesto se ne secam ovih naslova prosle godine kad su rafa i federer bili povredjeni...Ali dobro, sta ocekivati od naroda kome je 12 vece od 19 i 16...

Djordje NS

pre 6 godina

Rođa i Rafa su teniske sile kad nema Novaka, Mareja, Wawrinke, Nišikorija i Raonića. Stvarno je uspeh osvajati turnire protiv Čilića, Berdiha, Dimitrova, Soka, Iznera ili Buste.

Dejan

pre 6 godina

Pa toliko je ocigledno sta se radi u tenisu da je bezveze i komentarisati.Nikad se nije desilo da se ovoliko tenisera iz prvih 10 "povrede" i povuku sa tura.

Krle

pre 6 godina

Da, jesu. Ali samo pod uslovom da su onda i Endi i Novak iskoristili vreme bez Federera i Nadala dok su oni bili povredjeni. Najlakse je to gledati onako kako vama odgovara

Putujući Filozof

pre 6 godina

Ovakvi zaključci su smešni. Niko nije kriv Novaku što je tenis zamenio sa meditiranjem i blamiranjem u vidu slanja srca publici. Ne znam zašto ga uopšte potencirate, on je pluskvamperfekat za ozbiljan tenis. On je tenis zamenio gostovanjima u emisijama, filozofiranjem o smislu života... Sam je sebi kriv.

Вељко

pre 6 godina

Pa ne samo Novaka.
Veliki deo sezone Mareja,rovit Delpo,Raonic,Nišikori,Vavrinka.
Njima kapa dole,ali da su svi bili tu,neko bi morao biti u određenom trenutku u formi.
Ne verujem da bi osvojili sve što su osvojili ove godine.

City Girl

pre 6 godina

Mozda. Isto tako je Murray iskoristio Novakov pad prošle godine i dokopao se prvog mesta. Isto tako je Novak na neki nacin iskoristio lošu formu Nadala i Federera da dominira. Da su njih dvojica bili u najboljoj formi mozda bi raspored snaga bio drugaciji. Ali je besmisleno baviti se tim analizama. Nisu Nadal i Federer krivi sto su im protivnici povredjeni ili u lošoj formi. To je sport.

trigger

pre 6 godina

Evo sad ce jumko da kaze da to nema veze. I da su igrali Novak i Marej isto bi iva dvojica GOAT-a uzrla sve najbitnije turnire!? Jel tako jumce nema te danas blejis na vestima o Jokicu nasem terminatoru koji terorise u NBA al nece da igra za Srbiju haha. Covek je genije kako nepogresivo pogadja u centar obozavam njegove komentare.

Sto sr ove dvojice tice sto su uzrli uzeli su od sl. sezone nece uzeti vise nista jer nemaju kvalitet u poredjenju sa pomenutom dvojicom tenisera pogotovo protiv Novaka. Verovatno ce da izmisle neku povredu kad nole udje u formu kao sto su i radili proteklih par godina. Jel se slazes jumko ?

Teniser

pre 6 godina

Mislim da Novak i Endi sa onom formom u prvih 6 meseci ne bi naudili Rodzeru i Rafi ni sad ali bi im svakako otezali posao, tj. vise bi se trosili i trose se kad igraju u polufinalu protiv Novaka ili Endija nego protiv Cilica i Gofana recimo.Ali ono sto meni bode oci je pokusaj nekih stručnjaka da predstave kako je Federer iz 2007 bolji od Novaka iz 2011 dokazujuci valjda tako da je Federer u prajmu nepobediv sto su obicne gluposti i nemaju nikakve veze sa istinom. Novak Djokovic je igrao tenis na najvisem nivou u istoriji te 2011 i ni Sampras iz 98 mu ne bi mogao nista.

trut pavo

pre 6 godina

Naslov je u potpunosti promašen s obzirom da su Đoković i Murray nastupili na 3 od 4 grand slama. Pitanje je da li su iskoristili njihovu lošu formu? Pa naravno da jesu. Iskoristio je i Đoković očajnu Nadalovu formu 2015. na Roland Garrosu, i ne samo Novak jer su ga i drugi "peglali" 2015. i 2016.

Cole

pre 6 godina

Naravno da su iskoristili,
nikada se u istoriji tenisa
nije desilo da od top 10 tenisera
njih pet zavrsi sezonu par meseci
pre Zavrsnog mastersa. Toliko od mene.

ja realno

pre 6 godina

Zaista ne razumem kako neko moze da kaze ili napise kako je Novak navodno iskoristio pad Federera i Nadala da osvoji onolike titule!? Koga je pobedjivao u polufinalima i finalima!? Koliko puta za redom!? Nekog Simona i Majera ili njih dvojicu!? Koga je Federer pobedjivao kad je hvatao zalet!? On je meni bez premca najbolji svih vremena, ali pre Novaka i Nadala nije imao adekvatnog protivnika.

josko

pre 6 godina

Novak Djokovic je proslo svrseno vrijeme i sto se prije pomirite s time to...
Meni nikad nije bio po guštu i to nema nikakve veze s time sto dolazi iz Srbije da se razumimo...Jedini koga stvarno s gustom gledam vec godinama je Federer..

Geronimo

pre 6 godina

Primer Nikole Jokića sa 23 god.
Razni negativni komentari su se pisali letos dok Nba sezona nije počela.
Narode da mi malo poradimo na sebi!!!
Ja sam Somborac i bio sam u prilici upoznati Nikolu,trenera Majkl Malona.
Moramo biti uz naše!!!
Nema druge.I oni čitaju ove komentare!

boris

pre 6 godina

Novak je (ako se izuzme zadnjih godinu dana) u protekle cetiri godine nivom svog tenisa ucinio da izgleda da su Roger i Rafa van forme...Svaka cast Rogeru i Rafi, a sta tek reci za coveka koji sa njima ima pozitivan skor na velikom uzorki...Bravo Nolr

Mlađi pametnjaković

pre 6 godina

Novak kada se vrati, po mom mišljenju, će razbucati konkurenciju. Ima još mnogo toga da pokaže, a ova pauza može da mu pomogne po pitanju vraćanja motiva. Endi, mislim da, nema šanse da se ikada više vrati na prvo mesto, taj je provaljen.

Geronimo

pre 6 godina

Novak u svom naletu je imao 16000+ atp poena...Kao verni navijac i pratilac njegove karijere on ce da uzme jos barem 3 grand slam titule..
Da skratimo da nije Novaka i par nasih sportista za Srbiju se ne bi ni znalo sem prokletih ratova ...

matori

pre 6 godina

@ (prognoza, 12. novembar 2017 12:03)

naravno da bi osvojili....pogotovo Novak. Novaku je to bio 4. slem u nizu, već je imao i 3 mastersa te godine, a dobio je Rodžera, u odličnoj formi na dva slema u finalu i jednom u polufinalu, takođe i u finalu Masters kupa, a dobio je i Rafu na šljaci, ne jednom , čak i kada je Rafa bio u top formi...
slučajno je Novak bio 220 nedelja prvi, 5 WTF, 30 M, i 12 GS....
da su Novak i Endi igrali kao prošle godine, vrh ATP tura bi sigurno izgledao drugačije.....

Pa Srbin

pre 6 godina

Moje misljenje je da su Roger i Rafa dva najbolja igraca u istoriji.
Novak je nakon RG 2016 bio u naletu, svi su mislili da je stizanje Rogerovih 17 Slemova
samo pitanje vremena, medjutim Novak je dokazao da je jos samo jedan momak sa Balkana kojeg nije zaobisao "Balkanski sindrom".

Blaugrana

pre 6 godina

Jedna stvar je fakar. Rafu na sljaci (izuzev meca sa Dominikom) niko nije mogao da priblizi pobjedi, a daleko bilo da pobijedi. Najbolja Novakova igra na sljaci bi tesko bila dovoljna za set nakon onako velicanstvene igre na Roland Garrosu, pa i ostalim mastersima. Rafa je odigrao dobru sezonu sve u svemu. Sigurno bi Novak uzeo neki Masters i/ili GS, ali sto se tice Rafe, on je sljaku majstorski odigrao. Sto se tice ostalih podloga, Rodzer je bio bolji, mozda bi bio i Novak. Tako da nisu iskoristili pad Novakov, vec su digli nivo tenis na onaj nivo kakav su njih dvojica igrali ranije, ili na nivo kakav su Mari i Djokovic igrali 2015-2016. Da li bi bio Novak prvi ili ne da je vratio formu, to ne znamo. Rafa se vratio, Rodzer je vaskrsnuo, ceka se jos Novak pa da opet uzivamo u tom svetom trojstvu tenisa.

Jovan

pre 6 godina

Najjace su srbende koji sad daju "profesionalne" teniske komentare (tipa mikii, jumko, onaj nikad ne otpisujte kralja itd), a koji nisu znali sta je tenis pre pojave Djokovica. Reket u ruke nisu nikad ni uzeli i moj devetogodisnji sestric bi ih dobio sve zajedno, ali zato znaju da Nole nema pojma da je iskoristio odsustvo Federera i Nadala (iako ih obojicu vodi u H2H) i da je Fed koza (iliti goat) naravno. Komedija - stvarno nebeski narod, mada cini mi se da je i dobar deo njih iz komsiluka pa malo cepaju kompleksi po ukicama. Cmokic iz Srbije, kad budete imali tenisera koji je u top3 svih vremena, ili kad se popnete na postolje posle kosarkaskog turnira, javite se. xD

jedan980

pre 6 godina

Od AO krece novi niz od recimo 4-5 GS i to bi bilo to. Bilo je prelepo dok je trajalo, a kad se def povuce, videcemo koliko ce nas tenis zanimati. Novace, cekamo vrhunski poslednji ples.

basketas

pre 6 godina

novak se do sredine sledece godine vraca na prvo mesto i demolira ostale na turu sve do kraja 2020...mozda i neki mesec nakon toga. na zalost federera nece uspeti da prestigne ali sve ostale na vecnim listama hoce.
ko se razume u sport i ljude lako to vidi.
aj u zdravlje braco dangubna.

mujo

pre 6 godina

Novak sve odlično razume. Biznis ima svoja pravila. U tim pravilima našlo se mesta i za njega. Kada je trebalo "otopiti" 16.000 prednosti - OK. Kada je trebalo izgubiti u finalu GS - OK. Kada je bio zahtev izgubiti od Tima 6:0, i od Kirjosa... OK. Sutra, ako bi moglo možda, pretpostavimo, da mu se dopusti igra kako zna i ume... e to će biti onaj pravi Novak.

RGNS

pre 6 godina

Alo ljudi! Ne radi se ovde o formi, radi se o povredi. Igrač kada je povređen ne može maksimalno da igra i onda kažete nije u formi. Da nije povređen igrao bi kao uvek, možda sa manjim oscilacijama ali bi igrao. ZNAČI ISKORISTILI SU NJIHOVE POVREDE I IZOSTANAK SA TEREN. Da su igrali i Novak i Endi sigurno bi barem po jednom pobedili i Rafu i Rovera samim tim svaki bi imao barem po jednu titulu mane, koju to je sad pitanje.

v

pre 6 godina

Novak Djokovic je proslo svrseno vrijeme i sto se prije pomirite s time to...
Meni nikad nije bio po guštu i to nema nikakve veze s time sto dolazi iz Srbije da se razumimo...Jedini koga stvarno s gustom gledam vec godinama je Federer..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (josko, 12. novembar 2017 12:59) #
ali ti je gust da dodjes na srppski sajt i pros.....s se . Samo pokazuje koliko je tesko bilo prethodnih 5 godina.

Dabome

pre 6 godina

mujo
A kada je trebalo da pobedi i osvoji i tada je bilo ok, i tada se neko srugi sklonio ili je osvajao na kvalitet???? Ako je biznis kad izgubi, mora da je biznis i kad pobedi ili?

nikola

pre 6 godina

sklonio se čovek, rekli mu.Jeste li vi tolike ovce?.Dajte mi coveka koji ce tri godine da brani skoro sve poene sto postoje na ATP.Palo interesovanje i profit,a sad i jumko i retardi srecni u njihovom suzenom umu.

mikac

pre 6 godina

Ponovo ce Novak vladati tenisom i to ce biti jako dominantno. U to ne treba niko da sumnja, mada se mnogi nadaju da nece biti tako ali ce ih bliska buducnost vrlo brzo razuveriti.

via

pre 6 godina

aslov je u potpunosti promašen s obzirom da su Đoković i Murray nastupili na 3 od 4 grand slama. Pitanje je da li su iskoristili njihovu lošu formu? Pa naravno da jesu. Iskoristio je i Đoković očajnu Nadalovu formu 2015. na Roland Garrosu, i ne samo Novak jer su ga i drugi "peglali" 2015. i 2016.
(trut pavo, 12. novembar 2017 15:20) # Link komentara
Kako god na RG je Nadal izgubio samo dva meca od 2005 jedan od Djokovica.. Vaznije je da je Djokovic peglao Federera u u tri GS finala W14, W15, USO15, sta tek reci za AO16 posle kog je Roger zadobio mentalnu povredu pa se kao "povedio" pa nije igrao do Wim pa se opet kao povredio...
Samo mogu da zahvale obojica sto se Djokovic povredio , do kraja karijere ni jedan od njih ne gi video vise GS titulu.

Ester

pre 6 godina

Razlika je u tome sto Federer i kada je bio van forme onih par godina,je gotovo uvek stizao do polufinala ili funala,dok Nole van forme jedva prolazi prva dva kola

zoran

pre 6 godina

marin cilic mnogo lupa gluposti,i sam je svestan da nema sta da trazi protiv novaka i da je bio u formi rodzer i nadal vec u ovoj sezoni bi bili u penziji1

Mensacat

pre 6 godina

@ I jos da dodam, prosecan Srbin zna da izadje iz kruznog toka u saobracaju!
(Jumko, 12. novembar 2017 13:26)

Doda ti prosecan Srbin kruznim tokom po ocima.

Madjo

pre 6 godina

Iskoristili su Novakovo odsustvo definitivno i to je sve što se od njih može očekivati. Ako Novak bude zdrav sledeće sezone, ima da ih sažvaće za večeru. I Mari će da ih ponaslaže ako mu bude ozdravio kuk. Vraćaju se Vavrinka, Raonić, Nišikori... Biće mnogo veća konkurencija nego ove godine.

Svetlana Stojanovic

pre 6 godina

Vi strucnjaci sto mnogo znate , ostavite bre vise Noleta na miru !!!! Mozete mu samo pljunuti pod prozor ali samo ako vam on to dozvoli !!...Ne mogu da verujem sta sve pisete....

Pag

pre 6 godina

Razlika je u tome sto Federer i kada je bio van forme onih par godina,je gotovo uvek stizao do polufinala ili funala,dok Nole van forme jedva prolazi prva dva kola
(Ester, 12. novembar 2017 22:46)

Istina.I to je jedan od ozbiljnih argumenata koji idu u prilog tome da je Roger najbolji svih vremena.
Na kraju krajeve sta mi ovde uopste i polesimo, izgleda da je Srbija jedina zemlja na svetu gde se raspravlja o tome, da li 12 veci broj od 19?

grada

pre 6 godina

Cinjenica da matori Federer i kljakavi Nadal dominiraju samo govori da je "zlatna era" tenisa najveca zabluda danasnjeg sporta,slicno kao kada je ozbiljno naceti Novak onako lagano dobio Nisikorija na zavrsnom prosle godine.Definitivno vreme je pokazalo da ipak nije do nekog nevidjenog kvaliteta "cetvorke" koliko do nekvaliteta drugih,jednostavno u konkurenciji Berdiha,Cilica,Nisikorija,Ferera bi verovatno Boba Zivojinovic uzeo pokoji Slem.Zato su te GOAT price besmislene jer ne znamo koliko bi cetvorka uzela titula u neko drugo vreme,Novak da je igrao recimo devedesetih ne bi uzeo pola titula kao danas bas zbog kvaliteta igraca iz tzv.drugog esalona(Krajicek,Rios,Kafeljnjikov,Rafter,oni silni Spanci sljakasi...)

petar

pre 6 godina

Dežurni Srbomrsci Hrvati i Turci mogu na miru da pljuju Srbe ne pominjući sport. Divan su narod Hrvati, obožavam ih, toliko su iskompleksirani da bi i od pasulja napravili mržnju prema Srbima. O Turcima čiji pr-pra dedovi su takođe bili Srbi da i ne govorim. Zato dangube i ostali gubitnici ostavite Srbe na miru i bavite se temom koja je u naslovu.

Dejan

pre 6 godina

Pa toliko je ocigledno sta se radi u tenisu da je bezveze i komentarisati.Nikad se nije desilo da se ovoliko tenisera iz prvih 10 "povrede" i povuku sa tura.

Djordje NS

pre 6 godina

Rođa i Rafa su teniske sile kad nema Novaka, Mareja, Wawrinke, Nišikorija i Raonića. Stvarno je uspeh osvajati turnire protiv Čilića, Berdiha, Dimitrova, Soka, Iznera ili Buste.

prognoza

pre 6 godina

Zar još ima onih koji vjeruju da bi Novak odnosno Marej lani osvojili RG, ,odnosno W da su Nadal i Federer bili u sadašnjoj formi?
Zar još ima onih koji vjeruju da će povratak Novaka i Mareja,a da ne govorimo o povratku Raonića,Wawrinke i Nišikorija biti sličan Federerovom i Nadalovom povratku?Ove koji su uvjereni da će povratnici dominirati kao njih dvojica ove godine, stvarnost će ih demantovati i potvrdiće da su bili u dubokoj zabludi,nakon čega će uslijediti njihovo duboko razočarenje.

trigger

pre 6 godina

Evo sad ce jumko da kaze da to nema veze. I da su igrali Novak i Marej isto bi iva dvojica GOAT-a uzrla sve najbitnije turnire!? Jel tako jumce nema te danas blejis na vestima o Jokicu nasem terminatoru koji terorise u NBA al nece da igra za Srbiju haha. Covek je genije kako nepogresivo pogadja u centar obozavam njegove komentare.

Sto sr ove dvojice tice sto su uzrli uzeli su od sl. sezone nece uzeti vise nista jer nemaju kvalitet u poredjenju sa pomenutom dvojicom tenisera pogotovo protiv Novaka. Verovatno ce da izmisle neku povredu kad nole udje u formu kao sto su i radili proteklih par godina. Jel se slazes jumko ?

mujo

pre 6 godina

Novak sve odlično razume. Biznis ima svoja pravila. U tim pravilima našlo se mesta i za njega. Kada je trebalo "otopiti" 16.000 prednosti - OK. Kada je trebalo izgubiti u finalu GS - OK. Kada je bio zahtev izgubiti od Tima 6:0, i od Kirjosa... OK. Sutra, ako bi moglo možda, pretpostavimo, da mu se dopusti igra kako zna i ume... e to će biti onaj pravi Novak.

grada

pre 6 godina

Cinjenica da matori Federer i kljakavi Nadal dominiraju samo govori da je "zlatna era" tenisa najveca zabluda danasnjeg sporta,slicno kao kada je ozbiljno naceti Novak onako lagano dobio Nisikorija na zavrsnom prosle godine.Definitivno vreme je pokazalo da ipak nije do nekog nevidjenog kvaliteta "cetvorke" koliko do nekvaliteta drugih,jednostavno u konkurenciji Berdiha,Cilica,Nisikorija,Ferera bi verovatno Boba Zivojinovic uzeo pokoji Slem.Zato su te GOAT price besmislene jer ne znamo koliko bi cetvorka uzela titula u neko drugo vreme,Novak da je igrao recimo devedesetih ne bi uzeo pola titula kao danas bas zbog kvaliteta igraca iz tzv.drugog esalona(Krajicek,Rios,Kafeljnjikov,Rafter,oni silni Spanci sljakasi...)

josko

pre 6 godina

Novak Djokovic je proslo svrseno vrijeme i sto se prije pomirite s time to...
Meni nikad nije bio po guštu i to nema nikakve veze s time sto dolazi iz Srbije da se razumimo...Jedini koga stvarno s gustom gledam vec godinama je Federer..

Teniser

pre 6 godina

Mislim da Novak i Endi sa onom formom u prvih 6 meseci ne bi naudili Rodzeru i Rafi ni sad ali bi im svakako otezali posao, tj. vise bi se trosili i trose se kad igraju u polufinalu protiv Novaka ili Endija nego protiv Cilica i Gofana recimo.Ali ono sto meni bode oci je pokusaj nekih stručnjaka da predstave kako je Federer iz 2007 bolji od Novaka iz 2011 dokazujuci valjda tako da je Federer u prajmu nepobediv sto su obicne gluposti i nemaju nikakve veze sa istinom. Novak Djokovic je igrao tenis na najvisem nivou u istoriji te 2011 i ni Sampras iz 98 mu ne bi mogao nista.

basketas

pre 6 godina

novak se do sredine sledece godine vraca na prvo mesto i demolira ostale na turu sve do kraja 2020...mozda i neki mesec nakon toga. na zalost federera nece uspeti da prestigne ali sve ostale na vecnim listama hoce.
ko se razume u sport i ljude lako to vidi.
aj u zdravlje braco dangubna.

Jovan

pre 6 godina

Najjace su srbende koji sad daju "profesionalne" teniske komentare (tipa mikii, jumko, onaj nikad ne otpisujte kralja itd), a koji nisu znali sta je tenis pre pojave Djokovica. Reket u ruke nisu nikad ni uzeli i moj devetogodisnji sestric bi ih dobio sve zajedno, ali zato znaju da Nole nema pojma da je iskoristio odsustvo Federera i Nadala (iako ih obojicu vodi u H2H) i da je Fed koza (iliti goat) naravno. Komedija - stvarno nebeski narod, mada cini mi se da je i dobar deo njih iz komsiluka pa malo cepaju kompleksi po ukicama. Cmokic iz Srbije, kad budete imali tenisera koji je u top3 svih vremena, ili kad se popnete na postolje posle kosarkaskog turnira, javite se. xD

via

pre 6 godina

aslov je u potpunosti promašen s obzirom da su Đoković i Murray nastupili na 3 od 4 grand slama. Pitanje je da li su iskoristili njihovu lošu formu? Pa naravno da jesu. Iskoristio je i Đoković očajnu Nadalovu formu 2015. na Roland Garrosu, i ne samo Novak jer su ga i drugi "peglali" 2015. i 2016.
(trut pavo, 12. novembar 2017 15:20) # Link komentara
Kako god na RG je Nadal izgubio samo dva meca od 2005 jedan od Djokovica.. Vaznije je da je Djokovic peglao Federera u u tri GS finala W14, W15, USO15, sta tek reci za AO16 posle kog je Roger zadobio mentalnu povredu pa se kao "povedio" pa nije igrao do Wim pa se opet kao povredio...
Samo mogu da zahvale obojica sto se Djokovic povredio , do kraja karijere ni jedan od njih ne gi video vise GS titulu.

Mlađi pametnjaković

pre 6 godina

Novak kada se vrati, po mom mišljenju, će razbucati konkurenciju. Ima još mnogo toga da pokaže, a ova pauza može da mu pomogne po pitanju vraćanja motiva. Endi, mislim da, nema šanse da se ikada više vrati na prvo mesto, taj je provaljen.

Cole

pre 6 godina

Naravno da su iskoristili,
nikada se u istoriji tenisa
nije desilo da od top 10 tenisera
njih pet zavrsi sezonu par meseci
pre Zavrsnog mastersa. Toliko od mene.

Madjo

pre 6 godina

Iskoristili su Novakovo odsustvo definitivno i to je sve što se od njih može očekivati. Ako Novak bude zdrav sledeće sezone, ima da ih sažvaće za večeru. I Mari će da ih ponaslaže ako mu bude ozdravio kuk. Vraćaju se Vavrinka, Raonić, Nišikori... Biće mnogo veća konkurencija nego ove godine.

mikac

pre 6 godina

Ponovo ce Novak vladati tenisom i to ce biti jako dominantno. U to ne treba niko da sumnja, mada se mnogi nadaju da nece biti tako ali ce ih bliska buducnost vrlo brzo razuveriti.

Вељко

pre 6 godina

Pa ne samo Novaka.
Veliki deo sezone Mareja,rovit Delpo,Raonic,Nišikori,Vavrinka.
Njima kapa dole,ali da su svi bili tu,neko bi morao biti u određenom trenutku u formi.
Ne verujem da bi osvojili sve što su osvojili ove godine.

Pa Srbin

pre 6 godina

Moje misljenje je da su Roger i Rafa dva najbolja igraca u istoriji.
Novak je nakon RG 2016 bio u naletu, svi su mislili da je stizanje Rogerovih 17 Slemova
samo pitanje vremena, medjutim Novak je dokazao da je jos samo jedan momak sa Balkana kojeg nije zaobisao "Balkanski sindrom".

nikola

pre 6 godina

sklonio se čovek, rekli mu.Jeste li vi tolike ovce?.Dajte mi coveka koji ce tri godine da brani skoro sve poene sto postoje na ATP.Palo interesovanje i profit,a sad i jumko i retardi srecni u njihovom suzenom umu.

ja realno

pre 6 godina

Zaista ne razumem kako neko moze da kaze ili napise kako je Novak navodno iskoristio pad Federera i Nadala da osvoji onolike titule!? Koga je pobedjivao u polufinalima i finalima!? Koliko puta za redom!? Nekog Simona i Majera ili njih dvojicu!? Koga je Federer pobedjivao kad je hvatao zalet!? On je meni bez premca najbolji svih vremena, ali pre Novaka i Nadala nije imao adekvatnog protivnika.

Geronimo

pre 6 godina

Novak u svom naletu je imao 16000+ atp poena...Kao verni navijac i pratilac njegove karijere on ce da uzme jos barem 3 grand slam titule..
Da skratimo da nije Novaka i par nasih sportista za Srbiju se ne bi ni znalo sem prokletih ratova ...

Realno

pre 6 godina

Nesto se ne secam ovih naslova prosle godine kad su rafa i federer bili povredjeni...Ali dobro, sta ocekivati od naroda kome je 12 vece od 19 i 16...

zoran

pre 6 godina

marin cilic mnogo lupa gluposti,i sam je svestan da nema sta da trazi protiv novaka i da je bio u formi rodzer i nadal vec u ovoj sezoni bi bili u penziji1

jedan980

pre 6 godina

Od AO krece novi niz od recimo 4-5 GS i to bi bilo to. Bilo je prelepo dok je trajalo, a kad se def povuce, videcemo koliko ce nas tenis zanimati. Novace, cekamo vrhunski poslednji ples.

v

pre 6 godina

Novak Djokovic je proslo svrseno vrijeme i sto se prije pomirite s time to...
Meni nikad nije bio po guštu i to nema nikakve veze s time sto dolazi iz Srbije da se razumimo...Jedini koga stvarno s gustom gledam vec godinama je Federer..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (josko, 12. novembar 2017 12:59) #
ali ti je gust da dodjes na srppski sajt i pros.....s se . Samo pokazuje koliko je tesko bilo prethodnih 5 godina.

RGNS

pre 6 godina

Alo ljudi! Ne radi se ovde o formi, radi se o povredi. Igrač kada je povređen ne može maksimalno da igra i onda kažete nije u formi. Da nije povređen igrao bi kao uvek, možda sa manjim oscilacijama ali bi igrao. ZNAČI ISKORISTILI SU NJIHOVE POVREDE I IZOSTANAK SA TEREN. Da su igrali i Novak i Endi sigurno bi barem po jednom pobedili i Rafu i Rovera samim tim svaki bi imao barem po jednu titulu mane, koju to je sad pitanje.

Putujući Filozof

pre 6 godina

Ovakvi zaključci su smešni. Niko nije kriv Novaku što je tenis zamenio sa meditiranjem i blamiranjem u vidu slanja srca publici. Ne znam zašto ga uopšte potencirate, on je pluskvamperfekat za ozbiljan tenis. On je tenis zamenio gostovanjima u emisijama, filozofiranjem o smislu života... Sam je sebi kriv.

boris

pre 6 godina

Novak je (ako se izuzme zadnjih godinu dana) u protekle cetiri godine nivom svog tenisa ucinio da izgleda da su Roger i Rafa van forme...Svaka cast Rogeru i Rafi, a sta tek reci za coveka koji sa njima ima pozitivan skor na velikom uzorki...Bravo Nolr

Mensacat

pre 6 godina

@ I jos da dodam, prosecan Srbin zna da izadje iz kruznog toka u saobracaju!
(Jumko, 12. novembar 2017 13:26)

Doda ti prosecan Srbin kruznim tokom po ocima.

Svetlana Stojanovic

pre 6 godina

Vi strucnjaci sto mnogo znate , ostavite bre vise Noleta na miru !!!! Mozete mu samo pljunuti pod prozor ali samo ako vam on to dozvoli !!...Ne mogu da verujem sta sve pisete....

matori

pre 6 godina

@ (prognoza, 12. novembar 2017 12:03)

naravno da bi osvojili....pogotovo Novak. Novaku je to bio 4. slem u nizu, već je imao i 3 mastersa te godine, a dobio je Rodžera, u odličnoj formi na dva slema u finalu i jednom u polufinalu, takođe i u finalu Masters kupa, a dobio je i Rafu na šljaci, ne jednom , čak i kada je Rafa bio u top formi...
slučajno je Novak bio 220 nedelja prvi, 5 WTF, 30 M, i 12 GS....
da su Novak i Endi igrali kao prošle godine, vrh ATP tura bi sigurno izgledao drugačije.....

Mare

pre 6 godina

A pitanje bi isto moglo da glasi: Da li je Novak iskoristio njihov pad u proteklih par sezona i skupio dosta GS i pobeda protiv njih? Zato manite se takvih teorija i pustite da uzivamo jos malo u igri ovih velikana...

Krle

pre 6 godina

Da, jesu. Ali samo pod uslovom da su onda i Endi i Novak iskoristili vreme bez Federera i Nadala dok su oni bili povredjeni. Najlakse je to gledati onako kako vama odgovara

Blaugrana

pre 6 godina

Jedna stvar je fakar. Rafu na sljaci (izuzev meca sa Dominikom) niko nije mogao da priblizi pobjedi, a daleko bilo da pobijedi. Najbolja Novakova igra na sljaci bi tesko bila dovoljna za set nakon onako velicanstvene igre na Roland Garrosu, pa i ostalim mastersima. Rafa je odigrao dobru sezonu sve u svemu. Sigurno bi Novak uzeo neki Masters i/ili GS, ali sto se tice Rafe, on je sljaku majstorski odigrao. Sto se tice ostalih podloga, Rodzer je bio bolji, mozda bi bio i Novak. Tako da nisu iskoristili pad Novakov, vec su digli nivo tenis na onaj nivo kakav su njih dvojica igrali ranije, ili na nivo kakav su Mari i Djokovic igrali 2015-2016. Da li bi bio Novak prvi ili ne da je vratio formu, to ne znamo. Rafa se vratio, Rodzer je vaskrsnuo, ceka se jos Novak pa da opet uzivamo u tom svetom trojstvu tenisa.

Geronimo

pre 6 godina

Primer Nikole Jokića sa 23 god.
Razni negativni komentari su se pisali letos dok Nba sezona nije počela.
Narode da mi malo poradimo na sebi!!!
Ja sam Somborac i bio sam u prilici upoznati Nikolu,trenera Majkl Malona.
Moramo biti uz naše!!!
Nema druge.I oni čitaju ove komentare!

City Girl

pre 6 godina

Mozda. Isto tako je Murray iskoristio Novakov pad prošle godine i dokopao se prvog mesta. Isto tako je Novak na neki nacin iskoristio lošu formu Nadala i Federera da dominira. Da su njih dvojica bili u najboljoj formi mozda bi raspored snaga bio drugaciji. Ali je besmisleno baviti se tim analizama. Nisu Nadal i Federer krivi sto su im protivnici povredjeni ili u lošoj formi. To je sport.

Dabome

pre 6 godina

mujo
A kada je trebalo da pobedi i osvoji i tada je bilo ok, i tada se neko srugi sklonio ili je osvajao na kvalitet???? Ako je biznis kad izgubi, mora da je biznis i kad pobedi ili?

trut pavo

pre 6 godina

Naslov je u potpunosti promašen s obzirom da su Đoković i Murray nastupili na 3 od 4 grand slama. Pitanje je da li su iskoristili njihovu lošu formu? Pa naravno da jesu. Iskoristio je i Đoković očajnu Nadalovu formu 2015. na Roland Garrosu, i ne samo Novak jer su ga i drugi "peglali" 2015. i 2016.

petar

pre 6 godina

Dežurni Srbomrsci Hrvati i Turci mogu na miru da pljuju Srbe ne pominjući sport. Divan su narod Hrvati, obožavam ih, toliko su iskompleksirani da bi i od pasulja napravili mržnju prema Srbima. O Turcima čiji pr-pra dedovi su takođe bili Srbi da i ne govorim. Zato dangube i ostali gubitnici ostavite Srbe na miru i bavite se temom koja je u naslovu.

Ester

pre 6 godina

Razlika je u tome sto Federer i kada je bio van forme onih par godina,je gotovo uvek stizao do polufinala ili funala,dok Nole van forme jedva prolazi prva dva kola

Pag

pre 6 godina

Razlika je u tome sto Federer i kada je bio van forme onih par godina,je gotovo uvek stizao do polufinala ili funala,dok Nole van forme jedva prolazi prva dva kola
(Ester, 12. novembar 2017 22:46)

Istina.I to je jedan od ozbiljnih argumenata koji idu u prilog tome da je Roger najbolji svih vremena.
Na kraju krajeve sta mi ovde uopste i polesimo, izgleda da je Srbija jedina zemlja na svetu gde se raspravlja o tome, da li 12 veci broj od 19?