Subota, 11.11.2017.

22:17

Federer možda više nikad ne zaigra na Rolan Garosu

Rodžer Federer, drugi teniser na ATP listi, možda nikada više neće igrati na Rolan Garosu.

Izvor: B92

Federer možda više nikad ne zaigra na Rolan Garosu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

trigger

pre 6 godina

(Hehehe, 12. novembar 2017 12:57)

Da da secam se vinercina u finalu USO 2015 i finalu AO 2016. Jel deda tad isto bio povredjen ili ga je Nivak pomeo sa terena. Da ne pominjem 20000 navijaca u Americi koji su krajnje nesportski navijali za dzemperka. A onda je dosao RG 2016 i gazenje redom i osvajanje sva 4 GS. Pa fedbotovi da je Novak ZEVS licno posle tolikih meceva i pobeda sigurno bi ga ano ne lakat zaboleo u najmanju ruku kolence ili ledja. Ajde uzivajte u namestenim pobedama vasih ljubimaca nece jos dugo trajati.

vila vilavic

pre 6 godina

Federer ja odlican igrac...
U prilogu ide da je na Rolang Garosu dobio novaka 2011, sto bi nadal te godine ne bi uspeo..
Ali problem je tu nadal pogotovo dolazi do izrezaja protiv federera stil igre...

Inace Federer unazad 12 godina uz novaka najbolji sljakac.. prvi je nadal svima poznato.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daniiel, 12. novembar 2017 10:22)

Pustite se spina, nego recite nam da li uz drugog najboljeg sljakasa ide da
nije osvojio dva (ne jedan) pored RG , najveca turnira na slajci Rim, I Monte Carlo. Da ne govorimo da bi o RG sanjao i danas da nije bilo Soderlinga.
Cudno kako ste zaboravili da pomenete mec 2012, ah da bio je mator ..

Sljaka
Nadal




Djokovic
Federer

Daniiel

pre 6 godina

Federer ja odlican igrac...
U prilogu ide da je na Rolang Garosu dobio novaka 2011, sto bi nadal te godine ne bi uspeo..
Ali problem je tu nadal pogotovo dolazi do izrezaja protiv federera stil igre...

Inace Federer unazad 12 godina uz novaka najbolji sljakac.. prvi je nadal svima poznato.

Vlada91

pre 6 godina

A kako to Federer koji je odigrao 5 finala na Roland Garosu nema kvalitet i nije kompletan???
A evo jednog zanimljivog podatka,Endi Marej i Rafael Nadal od starta 2014. do danas imaju ukupan skor protiv Federera 1:10 !!!!
Federer otkada je promenio reket vazne meceve gubi samo od Djokovica,od 2014. do sada Federer 6:8 Djokovic + ona Federerova predaja iz Londona 2014.

Bane

pre 6 godina

Urose@ Nije Federer osvojio 15-tak titula nego 8 od cega cetri puta Hamburg koji je sad 500 Madrid obicna i plava sljaka tj Rg manja dva turnira u Instabulu,Portugaliji sa predajom doduse Davidenka tada.

radza

pre 6 godina

@Maksa Molim te ne pricaj gluposti.Nadal i Djokovic obicni zidovi?Vidi se koliko poznajes tenis.Po toj logici Ferer treba da ima 20 grend slemova ili Simon.Daj molim te malo objektivnosti!

NOLO

pre 6 godina

Nola vise necemo moci da gledamo kako igra lastis ispred zgrade, nije povreda lakta u pitanju vec kucni savet njegove zgrade u Monte Karlu.

Mikii

pre 6 godina

Federer ne zna takticki da nadmudi igraca u dugim razmenama? Nadal, Mari i Novak su obicni zidovi koji bi do sutra trcali za lopticom, dok Federer igra napadacki tenis i zavrsava odmah to sto je poceo. Ko zeli da gleda cepanje loptice po sredini terena i cekanje da protivnik pogresi. Plus ako se zove taktika protiv Federera, lupaj svaku loptu na njegov behend, onda ti svaka cast. Sad kad je popravio behend, videlo se koliko mu Nadal parira.
(Mladen, 11. novembar 2017 23:19)

Prvi sam koji ce reci da je Federer naj svih vremena. Ali, sine moj, pretera ga. Ko ozbiljan moze da poveruje u to da je Federer bas u 37. godini popravio bekhend? Pa niko. Nije on popravio nista, nego je Nadal daleko slabiji igrac nego sto je bio u svojim najboljim danima. U svakom segmentu slabiji, narocito u kretanju koje je kljucno za pobedu nad Federerom na brzim podlogama. Pogledaj samo njihov mec u finalu AO 2009. pa vidi kakva zver od igraca je bio Rafa. Ako i nakon tog snimka kazes da je razlog Federerove dominacije u ovoj godini popravljen bekhend, onda okej.

rogerthebest

pre 6 godina

Maksa, 11..ti nemas pojma o cemu pricas. Imao si priliku gledati duge razmjene Federera 2011 na RG i 2017 na AO i kako to funkcionira kad sjevne Winner poslije serije razmjena. Ako ne volis Federera ne moras da brljezgas gluposti..ja ne volim Jolu ali ne pisem i ne pricam lose o njemu jer je vec sad legenda tenisa.

bar mislim tako

pre 6 godina

Iskreno da sam na njegovom mestu ja bi sebi dao sansu sledece godine za ponovno Mc i Rim koji mu fali pa posle penzija za sljaku skroz..

samo jako!

pre 6 godina

@Ivan v.
Pa sto nije Nadal igrao sa njim u finalu? Je l ga neko sprecio? A da...
Strasno sta sve covek moze da procita.
Drugo, Nadal je nabolji igrac na sljaci ikada, i to daleko najbolji... Sasvim je logicno i da je Federera, kao i sve ostale redovno dobijao na sljaci, ne uvek ali redovno. E sad, pogledaj koliko je puta Federer dolazio do finala RG, i gubio samo od Rafe... Nadal nije tako konstantan bio u finalima na ostalim turnirima... Generalno Federer najbolji i nema tu puno price... Tu su Djokovic i Nadal da napadnu... Za par godina cemo videti sta ce uraditi... Do tad Rodja je br. 1...

Big Ron

pre 6 godina

Ljubomora u kompleksi.. To je to. Nadal je ubedljivo najbolji igrac u istoriji na sljaci.. Da npr. nije bilo Nadala, FedEx bi uzeo jedno 5-6 RG titula. Njega je samo Nadal uspevao da povedi. Ali ovi sto prate tenis od pre par godina to ne znaju. Igrao se tenis i pre Nola.

Doktor

pre 6 godina

E zato je dilemu "da li je najveći Đoković ili Federer" razrešio Nadal koji nije samo kralj šljake, nego i trave, parketa, betona, kocke i kaldrme. Rđavom teniseru i podloga smeta. Nadalu nikad ništa nije smetalo, eventualno onaj sa druge strane može da bude bolji. I uvek je pošteno priznao kada je bilo tako. 

Federer će na kraju igrati samo u Bazelu i Dohi, gde ga ne testiraju, pa mu samo te "podloge" odgovaraju.
(Đole, 11. novembar 2017 23:32)

Da, sto se tice Nadala, on se tradicionalno svake godine zali sto se zavrsni masters ne igra na sljaci, te ove 2017. mu teren na AO bio prebrz, a preskakao je on WB nekoliko puta zbog povrede, cudno sto povreda dodje uvek posle sljake,al' ajde...
Na kraju, uvek kad izgubi nadje opravdanje.
Npr. Skoro je izgubio od Sapovoalova, nema veze sto je decko odigrao vrhunski, Nadal je izjavio da je on slabo odigrao, i uvek kad izgubi njega bole ledja, zglob, koleno....

Кад немаш да кажеш ништа паметније...

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 11. novembar 2017 22:52)

Свако има право на мишљење, па и Миле. Он је навео разлог због кога Федерер за њега неће бити најбољи. Сасвим легитимно.
Исто бих ја могла вас да питам, ко сте ви, али нећу пошто ми се таква врста коментара чини бесмисленим и приземним.

hipster

pre 6 godina

Ovde se čitaju različite gluposti. Neki tvrde da je Federer loš taktičar, drugi da je loš na šljaci (znate li koliko finala RG i Mastersa on ima?), ide se čak toliko daleko da se poredi s Marijem.

Aman, ljudi, razumem da vam se možda ne dopada njegov stil igre ili ponašanje, ali morate poštovati njegove REZULTATE. Setite se da mnogi diskredituju Novaka upravo zbog palanačkog mentaliteta (ponašanje), na čemu je dosta radio, žrtvujući apsolutnu podršku u Srbiji. No, dobro, pokazao je da se sve da ispraviti, kao i Federer, koji je sa 36 godina doveo BH do savršenstva.

Uživajte u tenisu. Pozdrav.

Uroš

pre 6 godina

Neverovatna glupost je reći da nema igru za šljaku teniser koji je 5 (pet) puta igrao finale rg, jednom osvojio, a 4 puta izgubio od najboljeg šljakaša svih vremena! A u karijeri je osvojio 15tak turnira na šljaci...

Nnn

pre 6 godina

Sljaka trazi od tenisera da bude kompletan. Taktika, tehnika, fizicka sprema. Nema skrivanja iza servisa. E zbog toga Federer ne moze biti najbolji u istoriji sve da osvoji jos 10 GS jer nije kompeltan. Ako udje u duzu razmenu,on takticki ne ume da nadigra. On dominira servisom i nije cudno sto mu Djokovic ne lezi jer mu je Djokovic najboljim riternom u istoriji oduzeo najveci adut kad igraju medjusobno. Takodje izbegava sljaku jer ga Nadal tera da se nadmudruju u dugoj razmeni a za to on jednostavno nema kvalitet.
(Maksa, 11. novembar 2017 22:52)
Verujem da bi te u nekim mladjim danima Federer čak izabrao i za svog trenera s ozbirom da si toliko dobar u prepoznavanju teniskih elemenata i taktike, al danas, mislim da je malo teza priča za tako nešto

Đole

pre 6 godina

E zato je dilemu "da li je najveći Đoković ili Federer" razrešio Nadal koji nije samo kralj šljake, nego i trave, parketa, betona, kocke i kaldrme. Rđavom teniseru i podloga smeta. Nadalu nikad ništa nije smetalo, eventualno onaj sa druge strane može da bude bolji. I uvek je pošteno priznao kada je bilo tako.

Federer će na kraju igrati samo u Bazelu i Dohi, gde ga ne testiraju, pa mu samo te "podloge" odgovaraju.

senad

pre 6 godina

Vudecu Nadal,Marej,i Novak kad budi imali skoro 37godina dali ce igrat sljaku on je igro do 35 i kad je Novak bio 2011u najboljoj formi izgubio je 3:1na Roland Garos.

Mladen

pre 6 godina

@Maksa

Federer ne zna takticki da nadmudi igraca u dugim razmenama? Nadal, Mari i Novak su obicni zidovi koji bi do sutra trcali za lopticom, dok Federer igra napadacki tenis i zavrsava odmah to sto je poceo. Ko zeli da gleda cepanje loptice po sredini terena i cekanje da protivnik pogresi. Plus ako se zove taktika protiv Federera, lupaj svaku loptu na njegov behend, onda ti svaka cast. Sad kad je popravio behend, videlo se koliko mu Nadal parira.

Zoran

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
(mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))
(Malkom, 11. novembar 2017 22:52)

Taman kao što ni mile a ni moja malenkost neće spavati posle vaših replika...

Maksa

pre 6 godina

Sljaka trazi od tenisera da bude kompletan. Taktika, tehnika, fizicka sprema. Nema skrivanja iza servisa. E zbog toga Federer ne moze biti najbolji u istoriji sve da osvoji jos 10 GS jer nije kompeltan. Ako udje u duzu razmenu,on takticki ne ume da nadigra. On dominira servisom i nije cudno sto mu Djokovic ne lezi jer mu je Djokovic najboljim riternom u istoriji oduzeo najveci adut kad igraju medjusobno. Takodje izbegava sljaku jer ga Nadal tera da se nadmudruju u dugoj razmeni a za to on jednostavno nema kvalitet.

Sa strane

pre 6 godina

Ako se oporave ovi sto su bolaovali ove godine, nece mu bas biti lako da osvoji sve jake turnire na tvrdoj podlozi, pa ce u tom slucaju mozda morati i da "sljaka" na sljaci. Videcemo za nekoliko meseci...

De

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?

Fedbot heaven b92

pre 6 godina

Tako se promovise sport, igras ono sto tebi i kad tebi odgovara.Osnivas svoj tur, Laver Cup zaradu ne delis , sve u sopstveni dzep.
Valjda ce Kecmanovic nauciti od Kralja.

Juventino 35-12--65 titula u istoriji

pre 6 godina

Legendo,nemas se vise sta dokazivati.Brojke (302-19-95) govore sve,samo ti nama traj jos pa i preskakao ove za tebe nebitne turnire.Maestroooo

Malkom

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))

Fikus

pre 6 godina

Rolang Garos je 2009. godine pokorio Soderling, a Federer ga je osvojio. Nema covek igru za sljaku sa najboljim teniserima, pokusavao je toliko godina, nema poente vise da igra kad nece osvojiti titulu, dok na ostalim podlogama i u dvorani je sasvim druga prica.

De

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?

Fikus

pre 6 godina

Rolang Garos je 2009. godine pokorio Soderling, a Federer ga je osvojio. Nema covek igru za sljaku sa najboljim teniserima, pokusavao je toliko godina, nema poente vise da igra kad nece osvojiti titulu, dok na ostalim podlogama i u dvorani je sasvim druga prica.

Maksa

pre 6 godina

Sljaka trazi od tenisera da bude kompletan. Taktika, tehnika, fizicka sprema. Nema skrivanja iza servisa. E zbog toga Federer ne moze biti najbolji u istoriji sve da osvoji jos 10 GS jer nije kompeltan. Ako udje u duzu razmenu,on takticki ne ume da nadigra. On dominira servisom i nije cudno sto mu Djokovic ne lezi jer mu je Djokovic najboljim riternom u istoriji oduzeo najveci adut kad igraju medjusobno. Takodje izbegava sljaku jer ga Nadal tera da se nadmudruju u dugoj razmeni a za to on jednostavno nema kvalitet.

Nnn

pre 6 godina

Sljaka trazi od tenisera da bude kompletan. Taktika, tehnika, fizicka sprema. Nema skrivanja iza servisa. E zbog toga Federer ne moze biti najbolji u istoriji sve da osvoji jos 10 GS jer nije kompeltan. Ako udje u duzu razmenu,on takticki ne ume da nadigra. On dominira servisom i nije cudno sto mu Djokovic ne lezi jer mu je Djokovic najboljim riternom u istoriji oduzeo najveci adut kad igraju medjusobno. Takodje izbegava sljaku jer ga Nadal tera da se nadmudruju u dugoj razmeni a za to on jednostavno nema kvalitet.
(Maksa, 11. novembar 2017 22:52)
Verujem da bi te u nekim mladjim danima Federer čak izabrao i za svog trenera s ozbirom da si toliko dobar u prepoznavanju teniskih elemenata i taktike, al danas, mislim da je malo teza priča za tako nešto

Mladen

pre 6 godina

@Maksa

Federer ne zna takticki da nadmudi igraca u dugim razmenama? Nadal, Mari i Novak su obicni zidovi koji bi do sutra trcali za lopticom, dok Federer igra napadacki tenis i zavrsava odmah to sto je poceo. Ko zeli da gleda cepanje loptice po sredini terena i cekanje da protivnik pogresi. Plus ako se zove taktika protiv Federera, lupaj svaku loptu na njegov behend, onda ti svaka cast. Sad kad je popravio behend, videlo se koliko mu Nadal parira.

Malkom

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))

senad

pre 6 godina

Vudecu Nadal,Marej,i Novak kad budi imali skoro 37godina dali ce igrat sljaku on je igro do 35 i kad je Novak bio 2011u najboljoj formi izgubio je 3:1na Roland Garos.

Juventino 35-12--65 titula u istoriji

pre 6 godina

Legendo,nemas se vise sta dokazivati.Brojke (302-19-95) govore sve,samo ti nama traj jos pa i preskakao ove za tebe nebitne turnire.Maestroooo

Fedbot heaven b92

pre 6 godina

Tako se promovise sport, igras ono sto tebi i kad tebi odgovara.Osnivas svoj tur, Laver Cup zaradu ne delis , sve u sopstveni dzep.
Valjda ce Kecmanovic nauciti od Kralja.

Zoran

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
(mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))
(Malkom, 11. novembar 2017 22:52)

Taman kao što ni mile a ni moja malenkost neće spavati posle vaših replika...

Đole

pre 6 godina

E zato je dilemu "da li je najveći Đoković ili Federer" razrešio Nadal koji nije samo kralj šljake, nego i trave, parketa, betona, kocke i kaldrme. Rđavom teniseru i podloga smeta. Nadalu nikad ništa nije smetalo, eventualno onaj sa druge strane može da bude bolji. I uvek je pošteno priznao kada je bilo tako.

Federer će na kraju igrati samo u Bazelu i Dohi, gde ga ne testiraju, pa mu samo te "podloge" odgovaraju.

Sa strane

pre 6 godina

Ako se oporave ovi sto su bolaovali ove godine, nece mu bas biti lako da osvoji sve jake turnire na tvrdoj podlozi, pa ce u tom slucaju mozda morati i da "sljaka" na sljaci. Videcemo za nekoliko meseci...

Uroš

pre 6 godina

Neverovatna glupost je reći da nema igru za šljaku teniser koji je 5 (pet) puta igrao finale rg, jednom osvojio, a 4 puta izgubio od najboljeg šljakaša svih vremena! A u karijeri je osvojio 15tak turnira na šljaci...

Big Ron

pre 6 godina

Ljubomora u kompleksi.. To je to. Nadal je ubedljivo najbolji igrac u istoriji na sljaci.. Da npr. nije bilo Nadala, FedEx bi uzeo jedno 5-6 RG titula. Njega je samo Nadal uspevao da povedi. Ali ovi sto prate tenis od pre par godina to ne znaju. Igrao se tenis i pre Nola.

samo jako!

pre 6 godina

@Ivan v.
Pa sto nije Nadal igrao sa njim u finalu? Je l ga neko sprecio? A da...
Strasno sta sve covek moze da procita.
Drugo, Nadal je nabolji igrac na sljaci ikada, i to daleko najbolji... Sasvim je logicno i da je Federera, kao i sve ostale redovno dobijao na sljaci, ne uvek ali redovno. E sad, pogledaj koliko je puta Federer dolazio do finala RG, i gubio samo od Rafe... Nadal nije tako konstantan bio u finalima na ostalim turnirima... Generalno Federer najbolji i nema tu puno price... Tu su Djokovic i Nadal da napadnu... Za par godina cemo videti sta ce uraditi... Do tad Rodja je br. 1...

Vlada91

pre 6 godina

A kako to Federer koji je odigrao 5 finala na Roland Garosu nema kvalitet i nije kompletan???
A evo jednog zanimljivog podatka,Endi Marej i Rafael Nadal od starta 2014. do danas imaju ukupan skor protiv Federera 1:10 !!!!
Federer otkada je promenio reket vazne meceve gubi samo od Djokovica,od 2014. do sada Federer 6:8 Djokovic + ona Federerova predaja iz Londona 2014.

Doktor

pre 6 godina

E zato je dilemu "da li je najveći Đoković ili Federer" razrešio Nadal koji nije samo kralj šljake, nego i trave, parketa, betona, kocke i kaldrme. Rđavom teniseru i podloga smeta. Nadalu nikad ništa nije smetalo, eventualno onaj sa druge strane može da bude bolji. I uvek je pošteno priznao kada je bilo tako. 

Federer će na kraju igrati samo u Bazelu i Dohi, gde ga ne testiraju, pa mu samo te "podloge" odgovaraju.
(Đole, 11. novembar 2017 23:32)

Da, sto se tice Nadala, on se tradicionalno svake godine zali sto se zavrsni masters ne igra na sljaci, te ove 2017. mu teren na AO bio prebrz, a preskakao je on WB nekoliko puta zbog povrede, cudno sto povreda dodje uvek posle sljake,al' ajde...
Na kraju, uvek kad izgubi nadje opravdanje.
Npr. Skoro je izgubio od Sapovoalova, nema veze sto je decko odigrao vrhunski, Nadal je izjavio da je on slabo odigrao, i uvek kad izgubi njega bole ledja, zglob, koleno....

hipster

pre 6 godina

Ovde se čitaju različite gluposti. Neki tvrde da je Federer loš taktičar, drugi da je loš na šljaci (znate li koliko finala RG i Mastersa on ima?), ide se čak toliko daleko da se poredi s Marijem.

Aman, ljudi, razumem da vam se možda ne dopada njegov stil igre ili ponašanje, ali morate poštovati njegove REZULTATE. Setite se da mnogi diskredituju Novaka upravo zbog palanačkog mentaliteta (ponašanje), na čemu je dosta radio, žrtvujući apsolutnu podršku u Srbiji. No, dobro, pokazao je da se sve da ispraviti, kao i Federer, koji je sa 36 godina doveo BH do savršenstva.

Uživajte u tenisu. Pozdrav.

NOLO

pre 6 godina

Nola vise necemo moci da gledamo kako igra lastis ispred zgrade, nije povreda lakta u pitanju vec kucni savet njegove zgrade u Monte Karlu.

rogerthebest

pre 6 godina

Maksa, 11..ti nemas pojma o cemu pricas. Imao si priliku gledati duge razmjene Federera 2011 na RG i 2017 na AO i kako to funkcionira kad sjevne Winner poslije serije razmjena. Ako ne volis Federera ne moras da brljezgas gluposti..ja ne volim Jolu ali ne pisem i ne pricam lose o njemu jer je vec sad legenda tenisa.

radza

pre 6 godina

@Maksa Molim te ne pricaj gluposti.Nadal i Djokovic obicni zidovi?Vidi se koliko poznajes tenis.Po toj logici Ferer treba da ima 20 grend slemova ili Simon.Daj molim te malo objektivnosti!

bar mislim tako

pre 6 godina

Iskreno da sam na njegovom mestu ja bi sebi dao sansu sledece godine za ponovno Mc i Rim koji mu fali pa posle penzija za sljaku skroz..

Mikii

pre 6 godina

Federer ne zna takticki da nadmudi igraca u dugim razmenama? Nadal, Mari i Novak su obicni zidovi koji bi do sutra trcali za lopticom, dok Federer igra napadacki tenis i zavrsava odmah to sto je poceo. Ko zeli da gleda cepanje loptice po sredini terena i cekanje da protivnik pogresi. Plus ako se zove taktika protiv Federera, lupaj svaku loptu na njegov behend, onda ti svaka cast. Sad kad je popravio behend, videlo se koliko mu Nadal parira.
(Mladen, 11. novembar 2017 23:19)

Prvi sam koji ce reci da je Federer naj svih vremena. Ali, sine moj, pretera ga. Ko ozbiljan moze da poveruje u to da je Federer bas u 37. godini popravio bekhend? Pa niko. Nije on popravio nista, nego je Nadal daleko slabiji igrac nego sto je bio u svojim najboljim danima. U svakom segmentu slabiji, narocito u kretanju koje je kljucno za pobedu nad Federerom na brzim podlogama. Pogledaj samo njihov mec u finalu AO 2009. pa vidi kakva zver od igraca je bio Rafa. Ako i nakon tog snimka kazes da je razlog Federerove dominacije u ovoj godini popravljen bekhend, onda okej.

Daniiel

pre 6 godina

Federer ja odlican igrac...
U prilogu ide da je na Rolang Garosu dobio novaka 2011, sto bi nadal te godine ne bi uspeo..
Ali problem je tu nadal pogotovo dolazi do izrezaja protiv federera stil igre...

Inace Federer unazad 12 godina uz novaka najbolji sljakac.. prvi je nadal svima poznato.

Кад немаш да кажеш ништа паметније...

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 11. novembar 2017 22:52)

Свако има право на мишљење, па и Миле. Он је навео разлог због кога Федерер за њега неће бити најбољи. Сасвим легитимно.
Исто бих ја могла вас да питам, ко сте ви, али нећу пошто ми се таква врста коментара чини бесмисленим и приземним.

trigger

pre 6 godina

(Hehehe, 12. novembar 2017 12:57)

Da da secam se vinercina u finalu USO 2015 i finalu AO 2016. Jel deda tad isto bio povredjen ili ga je Nivak pomeo sa terena. Da ne pominjem 20000 navijaca u Americi koji su krajnje nesportski navijali za dzemperka. A onda je dosao RG 2016 i gazenje redom i osvajanje sva 4 GS. Pa fedbotovi da je Novak ZEVS licno posle tolikih meceva i pobeda sigurno bi ga ano ne lakat zaboleo u najmanju ruku kolence ili ledja. Ajde uzivajte u namestenim pobedama vasih ljubimaca nece jos dugo trajati.

vila vilavic

pre 6 godina

Federer ja odlican igrac...
U prilogu ide da je na Rolang Garosu dobio novaka 2011, sto bi nadal te godine ne bi uspeo..
Ali problem je tu nadal pogotovo dolazi do izrezaja protiv federera stil igre...

Inace Federer unazad 12 godina uz novaka najbolji sljakac.. prvi je nadal svima poznato.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daniiel, 12. novembar 2017 10:22)

Pustite se spina, nego recite nam da li uz drugog najboljeg sljakasa ide da
nije osvojio dva (ne jedan) pored RG , najveca turnira na slajci Rim, I Monte Carlo. Da ne govorimo da bi o RG sanjao i danas da nije bilo Soderlinga.
Cudno kako ste zaboravili da pomenete mec 2012, ah da bio je mator ..

Sljaka
Nadal




Djokovic
Federer

Bane

pre 6 godina

Urose@ Nije Federer osvojio 15-tak titula nego 8 od cega cetri puta Hamburg koji je sad 500 Madrid obicna i plava sljaka tj Rg manja dva turnira u Instabulu,Portugaliji sa predajom doduse Davidenka tada.

Maksa

pre 6 godina

Sljaka trazi od tenisera da bude kompletan. Taktika, tehnika, fizicka sprema. Nema skrivanja iza servisa. E zbog toga Federer ne moze biti najbolji u istoriji sve da osvoji jos 10 GS jer nije kompeltan. Ako udje u duzu razmenu,on takticki ne ume da nadigra. On dominira servisom i nije cudno sto mu Djokovic ne lezi jer mu je Djokovic najboljim riternom u istoriji oduzeo najveci adut kad igraju medjusobno. Takodje izbegava sljaku jer ga Nadal tera da se nadmudruju u dugoj razmeni a za to on jednostavno nema kvalitet.

Đole

pre 6 godina

E zato je dilemu "da li je najveći Đoković ili Federer" razrešio Nadal koji nije samo kralj šljake, nego i trave, parketa, betona, kocke i kaldrme. Rđavom teniseru i podloga smeta. Nadalu nikad ništa nije smetalo, eventualno onaj sa druge strane može da bude bolji. I uvek je pošteno priznao kada je bilo tako.

Federer će na kraju igrati samo u Bazelu i Dohi, gde ga ne testiraju, pa mu samo te "podloge" odgovaraju.

Fedbot heaven b92

pre 6 godina

Tako se promovise sport, igras ono sto tebi i kad tebi odgovara.Osnivas svoj tur, Laver Cup zaradu ne delis , sve u sopstveni dzep.
Valjda ce Kecmanovic nauciti od Kralja.

Nnn

pre 6 godina

Sljaka trazi od tenisera da bude kompletan. Taktika, tehnika, fizicka sprema. Nema skrivanja iza servisa. E zbog toga Federer ne moze biti najbolji u istoriji sve da osvoji jos 10 GS jer nije kompeltan. Ako udje u duzu razmenu,on takticki ne ume da nadigra. On dominira servisom i nije cudno sto mu Djokovic ne lezi jer mu je Djokovic najboljim riternom u istoriji oduzeo najveci adut kad igraju medjusobno. Takodje izbegava sljaku jer ga Nadal tera da se nadmudruju u dugoj razmeni a za to on jednostavno nema kvalitet.
(Maksa, 11. novembar 2017 22:52)
Verujem da bi te u nekim mladjim danima Federer čak izabrao i za svog trenera s ozbirom da si toliko dobar u prepoznavanju teniskih elemenata i taktike, al danas, mislim da je malo teza priča za tako nešto

Fikus

pre 6 godina

Rolang Garos je 2009. godine pokorio Soderling, a Federer ga je osvojio. Nema covek igru za sljaku sa najboljim teniserima, pokusavao je toliko godina, nema poente vise da igra kad nece osvojiti titulu, dok na ostalim podlogama i u dvorani je sasvim druga prica.

Zoran

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
(mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))
(Malkom, 11. novembar 2017 22:52)

Taman kao što ni mile a ni moja malenkost neće spavati posle vaših replika...

De

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?

Juventino 35-12--65 titula u istoriji

pre 6 godina

Legendo,nemas se vise sta dokazivati.Brojke (302-19-95) govore sve,samo ti nama traj jos pa i preskakao ove za tebe nebitne turnire.Maestroooo

Mladen

pre 6 godina

@Maksa

Federer ne zna takticki da nadmudi igraca u dugim razmenama? Nadal, Mari i Novak su obicni zidovi koji bi do sutra trcali za lopticom, dok Federer igra napadacki tenis i zavrsava odmah to sto je poceo. Ko zeli da gleda cepanje loptice po sredini terena i cekanje da protivnik pogresi. Plus ako se zove taktika protiv Federera, lupaj svaku loptu na njegov behend, onda ti svaka cast. Sad kad je popravio behend, videlo se koliko mu Nadal parira.

senad

pre 6 godina

Vudecu Nadal,Marej,i Novak kad budi imali skoro 37godina dali ce igrat sljaku on je igro do 35 i kad je Novak bio 2011u najboljoj formi izgubio je 3:1na Roland Garos.

Malkom

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))

Mikii

pre 6 godina

Federer ne zna takticki da nadmudi igraca u dugim razmenama? Nadal, Mari i Novak su obicni zidovi koji bi do sutra trcali za lopticom, dok Federer igra napadacki tenis i zavrsava odmah to sto je poceo. Ko zeli da gleda cepanje loptice po sredini terena i cekanje da protivnik pogresi. Plus ako se zove taktika protiv Federera, lupaj svaku loptu na njegov behend, onda ti svaka cast. Sad kad je popravio behend, videlo se koliko mu Nadal parira.
(Mladen, 11. novembar 2017 23:19)

Prvi sam koji ce reci da je Federer naj svih vremena. Ali, sine moj, pretera ga. Ko ozbiljan moze da poveruje u to da je Federer bas u 37. godini popravio bekhend? Pa niko. Nije on popravio nista, nego je Nadal daleko slabiji igrac nego sto je bio u svojim najboljim danima. U svakom segmentu slabiji, narocito u kretanju koje je kljucno za pobedu nad Federerom na brzim podlogama. Pogledaj samo njihov mec u finalu AO 2009. pa vidi kakva zver od igraca je bio Rafa. Ako i nakon tog snimka kazes da je razlog Federerove dominacije u ovoj godini popravljen bekhend, onda okej.

Sa strane

pre 6 godina

Ako se oporave ovi sto su bolaovali ove godine, nece mu bas biti lako da osvoji sve jake turnire na tvrdoj podlozi, pa ce u tom slucaju mozda morati i da "sljaka" na sljaci. Videcemo za nekoliko meseci...

trigger

pre 6 godina

(Hehehe, 12. novembar 2017 12:57)

Da da secam se vinercina u finalu USO 2015 i finalu AO 2016. Jel deda tad isto bio povredjen ili ga je Nivak pomeo sa terena. Da ne pominjem 20000 navijaca u Americi koji su krajnje nesportski navijali za dzemperka. A onda je dosao RG 2016 i gazenje redom i osvajanje sva 4 GS. Pa fedbotovi da je Novak ZEVS licno posle tolikih meceva i pobeda sigurno bi ga ano ne lakat zaboleo u najmanju ruku kolence ili ledja. Ajde uzivajte u namestenim pobedama vasih ljubimaca nece jos dugo trajati.

Кад немаш да кажеш ништа паметније...

pre 6 godina

i zato za mene nikada nece da bude najbolji
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mile, 11. novembar 2017 22:21)

A ko si ti mile!?
(De, 11. novembar 2017 22:28)

Sjajna replika. :)))
Mile, Mile, Federer posle tvog komentara i negodovanja više neće moći da spava. :))))
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Malkom, 11. novembar 2017 22:52)

Свако има право на мишљење, па и Миле. Он је навео разлог због кога Федерер за њега неће бити најбољи. Сасвим легитимно.
Исто бих ја могла вас да питам, ко сте ви, али нећу пошто ми се таква врста коментара чини бесмисленим и приземним.

Bane

pre 6 godina

Urose@ Nije Federer osvojio 15-tak titula nego 8 od cega cetri puta Hamburg koji je sad 500 Madrid obicna i plava sljaka tj Rg manja dva turnira u Instabulu,Portugaliji sa predajom doduse Davidenka tada.

vila vilavic

pre 6 godina

Federer ja odlican igrac...
U prilogu ide da je na Rolang Garosu dobio novaka 2011, sto bi nadal te godine ne bi uspeo..
Ali problem je tu nadal pogotovo dolazi do izrezaja protiv federera stil igre...

Inace Federer unazad 12 godina uz novaka najbolji sljakac.. prvi je nadal svima poznato.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Daniiel, 12. novembar 2017 10:22)

Pustite se spina, nego recite nam da li uz drugog najboljeg sljakasa ide da
nije osvojio dva (ne jedan) pored RG , najveca turnira na slajci Rim, I Monte Carlo. Da ne govorimo da bi o RG sanjao i danas da nije bilo Soderlinga.
Cudno kako ste zaboravili da pomenete mec 2012, ah da bio je mator ..

Sljaka
Nadal




Djokovic
Federer

Doktor

pre 6 godina

E zato je dilemu "da li je najveći Đoković ili Federer" razrešio Nadal koji nije samo kralj šljake, nego i trave, parketa, betona, kocke i kaldrme. Rđavom teniseru i podloga smeta. Nadalu nikad ništa nije smetalo, eventualno onaj sa druge strane može da bude bolji. I uvek je pošteno priznao kada je bilo tako. 

Federer će na kraju igrati samo u Bazelu i Dohi, gde ga ne testiraju, pa mu samo te "podloge" odgovaraju.
(Đole, 11. novembar 2017 23:32)

Da, sto se tice Nadala, on se tradicionalno svake godine zali sto se zavrsni masters ne igra na sljaci, te ove 2017. mu teren na AO bio prebrz, a preskakao je on WB nekoliko puta zbog povrede, cudno sto povreda dodje uvek posle sljake,al' ajde...
Na kraju, uvek kad izgubi nadje opravdanje.
Npr. Skoro je izgubio od Sapovoalova, nema veze sto je decko odigrao vrhunski, Nadal je izjavio da je on slabo odigrao, i uvek kad izgubi njega bole ledja, zglob, koleno....

NOLO

pre 6 godina

Nola vise necemo moci da gledamo kako igra lastis ispred zgrade, nije povreda lakta u pitanju vec kucni savet njegove zgrade u Monte Karlu.

Daniiel

pre 6 godina

Federer ja odlican igrac...
U prilogu ide da je na Rolang Garosu dobio novaka 2011, sto bi nadal te godine ne bi uspeo..
Ali problem je tu nadal pogotovo dolazi do izrezaja protiv federera stil igre...

Inace Federer unazad 12 godina uz novaka najbolji sljakac.. prvi je nadal svima poznato.

radza

pre 6 godina

@Maksa Molim te ne pricaj gluposti.Nadal i Djokovic obicni zidovi?Vidi se koliko poznajes tenis.Po toj logici Ferer treba da ima 20 grend slemova ili Simon.Daj molim te malo objektivnosti!

Big Ron

pre 6 godina

Ljubomora u kompleksi.. To je to. Nadal je ubedljivo najbolji igrac u istoriji na sljaci.. Da npr. nije bilo Nadala, FedEx bi uzeo jedno 5-6 RG titula. Njega je samo Nadal uspevao da povedi. Ali ovi sto prate tenis od pre par godina to ne znaju. Igrao se tenis i pre Nola.

rogerthebest

pre 6 godina

Maksa, 11..ti nemas pojma o cemu pricas. Imao si priliku gledati duge razmjene Federera 2011 na RG i 2017 na AO i kako to funkcionira kad sjevne Winner poslije serije razmjena. Ako ne volis Federera ne moras da brljezgas gluposti..ja ne volim Jolu ali ne pisem i ne pricam lose o njemu jer je vec sad legenda tenisa.

hipster

pre 6 godina

Ovde se čitaju različite gluposti. Neki tvrde da je Federer loš taktičar, drugi da je loš na šljaci (znate li koliko finala RG i Mastersa on ima?), ide se čak toliko daleko da se poredi s Marijem.

Aman, ljudi, razumem da vam se možda ne dopada njegov stil igre ili ponašanje, ali morate poštovati njegove REZULTATE. Setite se da mnogi diskredituju Novaka upravo zbog palanačkog mentaliteta (ponašanje), na čemu je dosta radio, žrtvujući apsolutnu podršku u Srbiji. No, dobro, pokazao je da se sve da ispraviti, kao i Federer, koji je sa 36 godina doveo BH do savršenstva.

Uživajte u tenisu. Pozdrav.

Uroš

pre 6 godina

Neverovatna glupost je reći da nema igru za šljaku teniser koji je 5 (pet) puta igrao finale rg, jednom osvojio, a 4 puta izgubio od najboljeg šljakaša svih vremena! A u karijeri je osvojio 15tak turnira na šljaci...

Vlada91

pre 6 godina

A kako to Federer koji je odigrao 5 finala na Roland Garosu nema kvalitet i nije kompletan???
A evo jednog zanimljivog podatka,Endi Marej i Rafael Nadal od starta 2014. do danas imaju ukupan skor protiv Federera 1:10 !!!!
Federer otkada je promenio reket vazne meceve gubi samo od Djokovica,od 2014. do sada Federer 6:8 Djokovic + ona Federerova predaja iz Londona 2014.

samo jako!

pre 6 godina

@Ivan v.
Pa sto nije Nadal igrao sa njim u finalu? Je l ga neko sprecio? A da...
Strasno sta sve covek moze da procita.
Drugo, Nadal je nabolji igrac na sljaci ikada, i to daleko najbolji... Sasvim je logicno i da je Federera, kao i sve ostale redovno dobijao na sljaci, ne uvek ali redovno. E sad, pogledaj koliko je puta Federer dolazio do finala RG, i gubio samo od Rafe... Nadal nije tako konstantan bio u finalima na ostalim turnirima... Generalno Federer najbolji i nema tu puno price... Tu su Djokovic i Nadal da napadnu... Za par godina cemo videti sta ce uraditi... Do tad Rodja je br. 1...

bar mislim tako

pre 6 godina

Iskreno da sam na njegovom mestu ja bi sebi dao sansu sledece godine za ponovno Mc i Rim koji mu fali pa posle penzija za sljaku skroz..