Četvrtak, 26.10.2017.

12:25

Martinović doneo Vučićev indeks, dvaput čitao ocene VIDEO

Šef poslaničke grupe SNS Aleksandar Martinović doneo je svoj indeks, ali i foto-kopiju indeksa predsednika Srbije Aleksandra Vučića u parlament.

Izvor: B92

Martinoviæ doneo Vuèiæev indeks, dvaput èitao ocene VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

Marinko

pre 6 godina

Tacno... Vucic je bio izvrstan student. Zato me i cudi da pored sebe ima likove sa kupljenim diplomama kao sto su Stefanovic, Nikolic, Martinovic... onaj nesrecni Babic... i tako redom. Od svih naprednjackih diploma izgleda da samo Vuciceva nije sporna. To je velika bruka za Srbiju. Valjda ce jednom i Vucic to shvatiti.

Бата Стојковић

pre 6 godina

Ne sumnjamo u znanje i uspeh našeg predsednika i njegovih saradnika, daj da vidimo indekse opozicije 
(Moša Jelenković, 26. oktobar 2017 13:49)  Чији те индекси интересују: Војислава Шешеља, Војислава Коштунице, пок Зорана Ђинђића, Драгољуба Мићуновића, Косте Чавошког, Милоша Јовановића са Сорбоне, Санде Рашковић-Ивић, чији слободно реци?

REALNO

pre 6 godina

Postoje neobrazovani, a dobronamerni; neobrazovani, a zlonamerni; obrazovani a dobronamerni(najbolja varijanta),i obrazovani a zlonamerni(najgora varijanta). Pod dobronamerni mislim dobri za državu i narod. Predsednik spada u poslednju grupu.

Kako da ne

pre 6 godina

Ma vi ste i magistrirali i doktorirali..... kako da kradete i otimate godinama unazad ...neradnici jedni da neradnici i dzabalebarosi.... mislite da ste bogom dani samo vi pa vi godinama iste face....bljak ....

Realno

pre 6 godina

Prosek ocena tokom studiranja ne govori nista o tome koliko je covek obrazovan, a jos manje o tome kakav je karakter licnosti, Martinovc bi to trebalo najbolje da zna...moze covek da prodje kroz fakultet, ali to ne znaci a priori da je "fakultet prosao kroz coveka"...i za to nema boljeg primera od Martinovica...

Realno

pre 6 godina

Zivo me zanima da li je Maja Gojkovic opomenula Martinovica ili mu je mozda oduzela rec, posto ovo siguno bije bilo po poslovniku! A mozda ce Martinovic i sam sebi da odredi kaznu od 50% plate jer je vrsio opstrukciju rada skupstine???

velja

pre 6 godina

Vuciceva diploma je takodje diskutabilna jer je prvo postao poslanik a "diplomirao" posle dve godine.O tome ko je zapravo Vucic mogu da govore samo profesori koji su ga ocenjivali a ne ovaj profesionalni poltron i pljuvac.U svakoj stranci Martinovic je imao istu funkciju da obmanjuje i pljuje.

laž i prevara

pre 6 godina

Vrlo interesantno da je doneo "kopiju". Što ne pokažu original?

Baš bi bilo zanimljivo videti ko mu je overio i potpisao ocene, koji mu je prosek studiranja, koji radikali su mu bili profesori, kako je uspeo uz silne partijske obaveze da studira "najbolje ikad", ko od kolega ga pamti sa predavanja, da li je istina da je davao po 10 ispita odjednom, što čak i najvećim genijima malo teže polazi za rukom, itd...

Hahahaha

pre 6 godina

Kakav spin Martinovica! Ko je i kada rekao da je predsednik neuk i neobrazovan? Ko je ikada osporio Vucicu fakultetsku diplomu ili prosek? Niko nikada! Koje su to diplome osporene? Mnoge, ali izmedju ostalog Sinise Malog i Nebojse Stefanovica! Njihovi indeksi se ne donose, recenzije njihovih radova se ignorisu! Toma Nikolic? Sta cemo sa njegovom diplomom? Kako se to Martinovic uhvati vucicevog indeksa, a ne od gore navedenih? Neverovatno je kako svaki napad na SNS pretvaraju u napad licno na Vucica! Oni se kriju iza njega i pravdaju sve samo sa njim. Ne smeju ni na beogradske izbore, a da nema njegovog imena na listi i da on ne bude prisutan u kampanji 24/7! Ni opozicija nije bolja jer i tamo ima gomiletina fantomskih diploma, ali ovi bedni pokusaji uzdizanja SNS iznad ostalih su smesni i zalosni. Zalosno je da su oni uopste dosli do toliko poslanika jer ocigledno drugi su kaznjeni na izborima, a ovi nagradjeni debelo! Narod se pita neke stvari, a odgovori nikada ne budu sustinski nego trk sakri se iza Vucica i kukaj kako ga svi napadaju! Martinovicu donesi indekse i drugih, napomeni koje su fakultete zavrsili, koje su radove objavili ti silni doktori nauka, a nemoj da mases indeksom coveka ciji uspeh na fakultetu NIKO NIKADA nije osporio!!!

Lekar u KCS

pre 6 godina

Mertinovicu,Moj Drug Zika Bujuklic sada profesor rimskog prava je bio pristojan student, Dosta dugo posle magistrature je odlucio da doktorira i postao profesor. Sada pitanje za tebei sve naprednjake koji to student kojiima tako dobar prosek stane samo na tome a ne ide na magistraturu i doktorat sa zeljom da ostane na fakultetu?

Meister Jakob

pre 6 godina

Ne mogu si zamisliti da bi Kolinda nekom poslaniku dala kopiju indeksa da na sjednici parlamenta čita njene ocjene na fakultetu, totalni cirkus!

Saša

pre 6 godina

Ovi naprednjaci su klasična Šešeljeva škola nastupa. Potpuno copy/paste stil. I u radikalima ostali slabiji đaci, ovi kopiraju stopostotno. A na vlasti... pa vi računajte kako nam je super i kako će tek super da nam bude.

sui juris

pre 6 godina

Tomin indeks i Vuckova radnicka knjizica, auuuu koji bi to cirkus bio...
(Srbistanka, 26. oktobar 2017 14:40)
nikako ne zaboraviti julinovu vojnu knjizicu

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Pitanje je po kom osnovu je Martinovic dobio rec da u skupstini prikazuje neciji indeks? Jel skupstina tome sluzi? Da se obracunavaju pozicija i opozicija?
Ukinuti skupstinu, ionako jedan covek odlucuje o svemu, a narodue se ocigledno to svidja .. barem bi ustedili poslanicke plate, premije, restoran ...

e

pre 6 godina

Ja da dodam da je moja ćerka bila solidan student na PMF-u prosek 8.5 a bio bi i bolji prosek ali je pokvario prosek iz sociologije i marksizma koje je predavala Mirjana Marković. Ja sam bio oduševljen ovim šesticama, ali ćerka nije jer je čekala 4 godine zaposlenje. Čitam da je slične ocene imala i Angela Merkel.

botovima ne vredi pricati

pre 6 godina

Ne sumnjamo u znanje i uspeh našeg predsednika i njegovih saradnika, daj da vidimo indekse opozicije
(Moša Jelenković, 26. oktobar 2017 13:49)

Da, najbolje da ih placamo da po ceo dan sede u skupstini i citaju svoje indekse, a onda kad zavrse sa indeksima, zasto ne bi citali ocene iz srednje i osnovne skole? Mozda da donesu i pokazu i neki od svojih radova iz obdanista. Naravno, upravo za to izdvajamo pare od poreza za njihovu platu. Vama sa botovskom platom mozda i ne smeta, vecina bi vise volela da se pare potrose na pametniji nacin.

Milosav

pre 6 godina

Ova vest se prirodno nadovezuje na onu od juce o otvaranju postanskih sanducica u Mladenovcu, a ta se nadovezivala na otvaranje semafora u KV, i tako redom.
Srbija, zemlja cuda, cardak ni na nebu ni na zemlji, istinski Makondo na Blakanu.

Advokat

pre 6 godina

Završio sam isti fakultet sa dosta nižim ocenama od ovih. Medjutim, ako je završetkom fakulteta završio i pravničko obrazovanje ovaj prosek ne znači ništa.Bez pravosudnog ispita niko se ne može ozbiljno baviti pravom i diplomirani pravnik bez pravosudnog ispita kao da nije ni završio fakultet jer najviše što može da postigne je da bude sekretar u nekoj firmi, opštini, školi bez prava da zastupa pred sudom, bez prava da zaključuje mnoge ugovore itd. Prema tome, đžabe je visok prosek ocena ako ništa nije radio kao pravnik, ako nikada nije napisao tužbu, žalbu, ugovor ili ušao u sud. Medjutim, sad vidim da je studirao skoro sedam godina i to u vreme kada su profesori bili Šešelj i Antić pa su mi i ove ocene jasne i logične, a predsednik a njima može da se ponosi kao i Vulin vojnom knjižicom.

dzara

pre 6 godina

S obzirom na to da je Vučić sasvim sigurno dao odobrenje (a verovatno i ideju) Martinoviću da pokazuje kopiju njegovog indeksa i da čita ocene, predlažem da se to isto uradi i sa Vučićevom radnom knjižicom, da narod vidi gde je sve i koliko radio predsednik države. Vučić je hrabar (bar tako kaže), te se sasvim sigurno neće povući pred ovakvim zahtevom ukoliko ga opozicija (ili pozicija, nekim velikim čudom) isnese pred njega.

veciti student

pre 6 godina

Fotokopija Indexa znaci Vucic dao.Ili je obmana. Fakulteti nemaju fotokopije indexa.Samo ispitne prijave.A u fotokopiji moze da pise svasta.Novi zasttnik gradjana je studirao pravo blizu deset godina iprosek jedva preko sedam pa postade zastitnik. Da je takav student kako se prica bio Vucic gurao bi do doktorata,do Profesure kao sto to rade svi normalni studenti.Ovako onaj sa prosekom sest i Vucic su u istom rangu

misko

pre 6 godina

Bravo Balsa.. Za ovo skidam kapu..koliko treba biti glup da doneses u parlament indeks predsednika drzave...samo je pitanje koliko gradjana Srbije razume sta je Balsa hteo ovima pokaze..znam da mi ne ete objaviti komentar...

Sava Centar

pre 6 godina

Indeks se uopšte ne da falsifikovati.
Šta usput nije doneo kopiju Tomine diplome i doktorske disertacije od Nebojše, Tabakovićke i Malog?!

Tito!

pre 6 godina

Dekan Pravnog fakulteta Sima Avramović je slagao kad je rekao da je Vučić najuspešniji student tog fakulteta. Imaju stotine studenata koji su taj fakultet završili sa čistom desetkom, i to za 4 godine, a ne za preko 6. Mnogi od njih su kolege dekana Avramovića. Jedna od njih je i dr. Valentina Cvetković - Đorđević, docentkinja Rimskog privatnog prava na tom fakultetu. Pa i sam prof. Avramović ima prosek 9,92, osetno bolji od Vučićevog, samo što je "zaboravio"...
(Milan_PT, 26. oktobar 2017 13:36)

Jedno značenje ima najuspešniji, a sasvim drugo najbolji student... Nije zgoreg prvo razmisliiti, pa tek onda prokomentarisati...

Milos

pre 6 godina

Bubao covek, vidi se da je sve ucio napamet i da nista nije shvatio. Ne bih mu dao sutra da me brani ni za saobracajni prekrsaj, ionako nema dana radnog staza. A jel nosio gajbice dok je studirao ili je samo radio kod Indijca?

прозорљив у прошлост :)

pre 6 godina

Одавно ми више ова Скуп(гл)упштина није барем смешна.
А како сам се некад слатко смејао,... док сам био млад.
Ваљда сам се сматрао да глупост није вечна.
Али не лези враже, младост дође и прође, а глупост не стари...
Ој, младости...?

артиљерац

pre 6 godina

Шта је хтео Ушке Мартиновић да каже?Ја сам,лично,дипломирао на
Саобраћајном Факултету с великим просеком,8,74,али после 10 година
студирања.Јесам ли ја био добар студент?Таман посла.Добри су они који су скршили за 5 година(тад је био програм од 10 семестара)без
обзира на просек.А,у вези Вучића,да не заборавимо.Др Војислав Шешељ
је постао професор Правног Факултета у Београду 1992.Мислите ли да
та чињеница нема баш никакве везе с вучићевим просеком?

Мићко

pre 6 godina

"Најбољи студент свих времена Правног факултета" ушао у седму годину студија и дипломирао с просеком 9,44? Свака част на просеку, али то не може бити најбољи студент икад, гарантујем да није чак ни студент генерације.

Подаци са званичног сајта Правног факултета:
Презиме Име Генерација Датум дипломирања
Вучић Александар 1988 16.11.1994

http://www.ius.bg.ac.rs/3/(S(zklf3b55khprts55qdgelrjb))/diplomirani.aspx

Срећа што није дипломирао у року, 1992. можда би морао на фронт... Случајност?

Vučić drži propovedi kao neuki pop u brdovitim predelima

pre 6 godina

Tolstoj nije završio fakultet, Tomas Man nije, Krleža nije, Andriću je dozvoljeno da brani doktorat bez završenog faksa (u Gracu, jer je svojim radom oduševio profe i doktore), a u gimnaziji naš veliki pisac ponavljao je peti razred (danas je to prvi). Piše Crnjanski u "Embahadama" da ga je iznenadilo naglo napredovanje generala Simovića, pa je pitao ambasadora Cincar-Markovića, u Berlinu, gde je i sam kao ataše za kulturu službovao, kako to Simović tako brzo napreduje u činovima. "Znate, Crnjanski, on je bio prvi na ispitu", a Crnjaski je dopisao: "Vojvoda Putnik nikada nije bio prvi na ispitu, bio je rvi u boju." Znam da ovo nije bitno, moj je prosek sedam i nešto, vukao sam se na katedri za jugoslovensku i svetsku šest-sedam godina, uzimao davao, s mačkama spavao, već na trećoj zaposlio sam se u našem najboljem nedeljniku, s platom kakva se danas samo zamisliti može, a kao novinar bio sam prvi u boju, ako već nisam bio prvi na ispitu (izvinjavam se, zbog neskromnosti, ali bes koji u meni izazivaju ovi diletanti nije mi dozvolio da budem lažno skroman. Iako nisam pravnik, znam da indeks nije nikakav dokumenat, to su i u naše vreme snalažljivi umeli da falsifikuju ocene i overe semestara, zbog bonova u menzi, povlašćene vožnje, studentskih kredita. Danas se falsifikuju diplome, otišli smo daleko ispred svih, a dodao bih i ovo: neoverene fotokopije služe da se opčini prostota i izmami aplauz slepih poslušnika. Inače, Vučić ima slab i nepismen stil, lišen talenta.

Šta se to sa nama desilo??

pre 6 godina

Ovo kao da je školska sednica,a ne narodna skupština. Za sledeće zasedanje predlazem da utvrde broj izostanaka svih poslanika tokom srednjeg i visokog obrazovanja.

Milos

pre 6 godina

Da se zna da je Vucic bio jedan od najboljih studenata na Pravnom fakultetu, a ovi iz opozicije se provlacili sa nekim sesticama, sramota ih da pokazu indekse.

Deveterac

pre 6 godina

Zavrseni fakultet ne znaci nista. Naravno, ima ljudi koji su svoje fakultetsko obrazovanje pretocili u nastavak uspesne karijere, ali ima i onih koji su susta suprotnost. Doticni Vucic, koji bi trebao da je pravnik i da se pridrzava prava napravio je drzavu u kojoj se ne sudi po pravdi, nego po partijskoj liniji, tako da je logican zakljucak da na fakultetu nista naucio nije. Inace slagao je kada je kazao da je student generacije. Moja sestricina je bila na klasi sa njim i zavrsila su iste godine fakultet sa tim sto je Svetlana imala prosek 10, ali ni ona nije bila student generacije, nego druga koleginica sa istim prosekom. Ona je sada u USA, i uspesan je advokat.

Žoržo

pre 6 godina

Kao da je pravni neki fakultet, svi bubatori to zavrse a nama trebaju ljudi koji znaju da razmisljaju, kako sta unapredit u sistemu.A to se ne stice na pravnom.Razmisljanje i pravni su dva razlucita sveta.

Žika

pre 6 godina

Ne mo se palite. Pravni fakultet i nije neki značani fakultet. Čuveni profesor Mašinskog fakulteta Danilo Rašković je lošim studenntima prišao da se prepišu na pravni fakultet. Tamo može da se radi i ovako i onako. Pravo je u Srbiji rastegljuvo za razliku od tehnike.Dogovori se grupa pravnika i donese neke propise, važe pola godine ili godinu i onda ih menjaju.Koliko se studenata koji su završili pravo u Srbiji, zaposlilo u nekoj razvijenoj zemlji.

ej bre

pre 6 godina

A jel doneo index od Dr Nebojse Stefanovica?

Propalog studenta Medicinskog fakulteta.
Propalog studenta Pravnog fakulteta.
Uspesnog doktora nauka sa Megatrenda.
(PLAY STATION, 26. oktobar 2017 12:54)

Zaboravio si i bivseg bota. Nebojsa iz bg je kralj. On je dokaz apsurdnosti zivota u Srbiji.

bariloche

pre 6 godina

Završio sam fakultet mnogo zahtevniji od fakulteta Martinovićevog i Vučićevog. Prosek 7.34. Kad sam se zapošljavao niko me nije pitao za prosek nego da li nekoga poznajem i imam li para!!! Volim svoj posao iako ga ne radim više od 3 godine, sumnjam da ću ikad više raditi u struci jer imam 50 godina. Ne bi mi prosek pomogao da se leba najedem od profesije jer živim u Srbistanu od toga ću i umreti!!!

del boj

pre 6 godina

Ovi naprednjaci su komedija. Nastali su ukrstanjem SRS-a i LDP-a, a u svakom od njih krije se krezubi evropeJac i patriJota iz kruga ( gradjanske) dvojke.

nik

pre 6 godina

Fakultet,ocene iz indeksa,doktorati i ostale stvari,nemaju veze sa uspesnim vodjenjem jedne drzave! Sa kojom je bese ocenom Tito diplomirao??? Ili Milos Obrenovic ili Car Dušan???

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 6 godina

Pa kada je tako pametan sto smo u tolikim go.nima. Pametan i ucen ne bi imao seselja za mentora. Inace, ja znam NEKOLIKO pravnika koji su uzasno glupi a bezobrazni. Pravni fakultet nije merilo intiligencije a posebno necije moralne vrednosti. Ovo zadnje pogotovo. Pravnici su najgori ljudi.

tocka

pre 6 godina

Ma nije problem Vučićev indeks, nego kakvim ljudima je on okružen. SNS je naročito u lokalu, kada se izafje iz Beograda, Novog Sada i Niša, jedan skup vulgarnih, neotesanih, neobrazovanih kriminalaca i siledžija. Molim vas da ovo ne shvatite kao govor mržnje, ali SNS je prava slika desničarske stranke gde izmedju fašistoidnih korumpiranih intelektualaca i onih sa tri zuba u glavi stoji jedno ogromno ništa. Oni i sami istrebljuju srednji sloj jer im smeta. Oni kažnjavaju penzionere sa najvećim penzijama jer su to oni koji za njih ne glasaju. E to je problem, i zato je njihov moto jeftina radna snaga, jer je sve usmereno na kratkotrajnu korist i brzo bogaćenje vrha stranke i ljudi sa njima povezanim. Fašizam je kancer naroda.

Magla u prestonici ..

pre 6 godina

Pa vas intelkt je sigurno manji obzirom da mislite da vase ljudske velicine i prave vrednosti mozete da izednacite prosecnom ocenom iz indeksa...Postenje i obraz preletacu se ne kupuju.Moj deda nema indeks ali je covek za tebe!

Milanko

pre 6 godina

Šta lupaju ovi iz opozicije, da naš predsednik nema dana radnog staža?
A što je bio direktor hale Pinki u Zemunu, pa uveo noćno kupanje, to nije ništa?
Tišina tamo!

Bubalica

pre 6 godina

Znaci Vodja ima visok prosek studija, pa to smo i ocekivali :).
Imao je I Milosevic zatim Dacic, Percevic, Dusanka Djogo, Milovan Bojic. Zatim Vojislav Seselj itd.,itd...

bla

pre 6 godina

kakva bre foto kopija!!! to nista ne vredi bez da nam da original na uvid. ovako iskopirao svoju prvu stranu i ostalo od nekog dobrog studenta. to ni na fakultetu na priznaju...
nego sta je sa doktoratom sline

Marko

pre 6 godina

Zato se u savremenim drustvim kao recmo Nemacka citaju dostignuca koja se dokumentuju u CV a ne citaju se ocene. Naravno da nejveci potencijal da uniste drzavu imaju poslusni streberi koji ne umeju da stvore ali su dovoljno ambiciozni da znaju da uniste.
Vucicev CV ide otprilike ovako, zavrsio studije, postao politicar. Svaka cast njemu on jeste pametan covek (brz) ali to i dalje ne znaci da je sposoban, savremen i u toku sa trenutnim desavanjima u svetu. E dok god se gradjani dive diplomama, ovako ce nam biti. Nemojte zaboraviti da je Dr Vojislav Seselj bio isto "veoma pametan" kao i Dr Mira Markovic.

djerdapko

pre 6 godina

U svojoj generaciji na Pravnom fakultetu u Beogradu Aleksandar Vučić nije bio najbolji student, student genearcije je bi Robert Sepi sa prosekom 9,93, on obavlja funkciju pomoćnika zaštitnika građana.

Milan_PT

pre 6 godina

Dekan Pravnog fakulteta Sima Avramović je slagao kad je rekao da je Vučić najuspešniji student tog fakulteta. Imaju stotine studenata koji su taj fakultet završili sa čistom desetkom, i to za 4 godine, a ne za preko 6. Mnogi od njih su kolege dekana Avramovića. Jedna od njih je i dr. Valentina Cvetković - Đorđević, docentkinja Rimskog privatnog prava na tom fakultetu. Pa i sam prof. Avramović ima prosek 9,92, osetno bolji od Vučićevog, samo što je "zaboravio"...

Mile

pre 6 godina

A jel kopija overena od strane notara, ili nije?
Svašta sad radi Photoshop.
Zašto nije pokazao diplomu, u diplomi mora da je upisan prosek.
Diploma je dokaz da si završio fakultet, Index nije!

Dejan Vračar

pre 6 godina

Pošto gospodin sa 9,44 ne poštuje zakone ove drzave, a završio prava, može samo da se zaključi: ne vredi teorija bez potvrde u praksi!
Nije kasno da se popravi. Biće nam svima bolje. A njemu će to biti spas!

Dusan kg

pre 6 godina

Pa? Jel radio nesto taj covek sa prosekom 9.44...da cujemo
(lol, 26. oktobar 2017 12:38)

Naravno,u gvožđarskoj radnji kod jednog Indijca za dve funte na dan.

pera

pre 6 godina

kada bi diploma, titula, zvanje, ocena i sve drugo čime se političari hvale bila garancija poštenju, iskrenosti, nepodkupljivosti, marljivosti, stručnosti, odgovornosti.....gde bi nam bio kraj

Mira

pre 6 godina

I sta nama Martinovic dokazuje sa indeksom Vucica i zavrsenim fakultetom 9,44 nista sem sto nam je ukazao Martinovic da Vucic laze i jos nam nesto ukazuje da u Vucicevoj generaciji niko nije zavrsio pravni fakultet sa 10 i ako nam je Vucic stalno govorio da je zavrsio fakultet ocenom 10

Milan

pre 6 godina

Ja sam imao prosek 10.00 i nikada se nisam bavio politikom nego svojim poslom. Budite sigurni da sam više pomogao ovom narodu i svojoj zemlji nego što ćete Vi ikada uraditi. Za mene ste prevrtljiva gospodo dno dna.

Jelena5

pre 6 godina

Ono sto ja zelim da znam nije prosek ocena predsednika drzave vec ko je rusio u Hercegovackoj, sta je sa 24 sporne privatizacije, sta pise u ugovoru sa Fijatom, sta je sa novcem od smanjenih plata i penzija. Za pocetak.

Gong

pre 6 godina

Odakle Martinoviću indeks? Čist dokaz da su svi Vučićevi glumci u njegovom filmu! Taj prosek ne znači ama baš ništa! Prosto jer je mali Alek već bio istaknuti član navijačko-nacionalističkih sila, a njihovi saradnici - profesori (navodna inteligencija) su po nalogu zajedničkih DB gazda propuštala "velike nade srpskog nacionalizma" da prolaze ispite i završavaju fakultete. Dokaz da je Vučić totalni laik za pravo je kada je u slučaju Kosmajca zanemario "prezumpciju nevinosti"! Maltene prva lekcija na Pravu... A, još jedan "brilijantni" student, I. Dačić, je bio stranački šef svom dekanu, u toku studiranja. Ne sumnjamo da je i dr Neša iz Beograda bio neponovljiv student na svom fakultetu. Pljuc!

vlada

pre 6 godina

Svaka cast Vucicu na ocenama ali svaki student Pravnog fakulteta moze da proveri u sv ojoj administraciji gde se vidi da je predsednik studirao 6 godina i mesec dana.To ukazuje da mu se bas i nije zurili.Ali to je manje bitno.Postoje brilijantni diplomci raznih fakulteta koji su se u zivotu pokazali neupotrebljivi za bilo kakav strucan rad.Ja ih poznajem bar desetak.I obrnuto.Postoje sasvim prosecni studenti koji su se posle diplomiranja pokazali kao nezamenljiv clan kompanija u kojima su radili.I takve poznajem.Znaci nije sve crno belo.Nas dragi predsednik nema dana staza,nikakvo iskustvo u privredi sto ga u startu diskvalifikuje za bilo kakav odgovoran posao u politici.

hipokrat

pre 6 godina

Cudna mi cuda, diplomirani pravnik. Kao neko ko poducava buduce diplomce, mogu pouzdano da vam kazem da se na osnovnim studijama jako malo saznaje. Tek postdiplomske studije vam daju nesto ali i to je malo. Specijalizacija + praksa + intelektualno postenje + strucni integritet, tek to daje dobrog strucnjaka u nekoj oblasti. A s obzirom da najbolji student u istoriji fakulteta redovno krsi prvi princip prava - pretpostavku nevinosti i prvi princip demokratske republike - podelu vlasti, svaka dalja prica je suvisna.

MFS

pre 6 godina

Eh.. šta bi nam tek pročitao da je doneo radnu knjižicu predsednika države ?

Da nikada nije nigde radio jer nije bio hrabar i stručan da te svoje desetke verifikuje u praksi

PLAY STATION

pre 6 godina

A jel doneo index od Dr Nebojse Stefanovica?

Propalog studenta Medicinskog fakulteta.
Propalog studenta Pravnog fakulteta.
Uspesnog doktora nauka sa Megatrenda.

John

pre 6 godina

9,44? OK, lepo, nego može li se znati gde je on sve radio kao (pri)pravnik?
Džaba i prosek 10 onome ko posle toga nikada nije napisao ni tužbu, ni žalbu... ma ni najobičniji podnesak, niti proveo ni minuta u sudnici (osim kao publika).
Ukratko - u sudnici bi ga razbucao čak i advokat koji je fakultet završio sa prosekom 6.00.

Dusan kg

pre 6 godina

Pa? Jel radio nesto taj covek sa prosekom 9.44...da cujemo
(lol, 26. oktobar 2017 12:38)

Naravno,u gvožđarskoj radnji kod jednog Indijca za dve funte na dan.

PLAY STATION

pre 6 godina

A jel doneo index od Dr Nebojse Stefanovica?

Propalog studenta Medicinskog fakulteta.
Propalog studenta Pravnog fakulteta.
Uspesnog doktora nauka sa Megatrenda.

John

pre 6 godina

9,44? OK, lepo, nego može li se znati gde je on sve radio kao (pri)pravnik?
Džaba i prosek 10 onome ko posle toga nikada nije napisao ni tužbu, ni žalbu... ma ni najobičniji podnesak, niti proveo ni minuta u sudnici (osim kao publika).
Ukratko - u sudnici bi ga razbucao čak i advokat koji je fakultet završio sa prosekom 6.00.

MFS

pre 6 godina

Eh.. šta bi nam tek pročitao da je doneo radnu knjižicu predsednika države ?

Da nikada nije nigde radio jer nije bio hrabar i stručan da te svoje desetke verifikuje u praksi

Milan

pre 6 godina

Ja sam imao prosek 10.00 i nikada se nisam bavio politikom nego svojim poslom. Budite sigurni da sam više pomogao ovom narodu i svojoj zemlji nego što ćete Vi ikada uraditi. Za mene ste prevrtljiva gospodo dno dna.

vlada

pre 6 godina

Svaka cast Vucicu na ocenama ali svaki student Pravnog fakulteta moze da proveri u sv ojoj administraciji gde se vidi da je predsednik studirao 6 godina i mesec dana.To ukazuje da mu se bas i nije zurili.Ali to je manje bitno.Postoje brilijantni diplomci raznih fakulteta koji su se u zivotu pokazali neupotrebljivi za bilo kakav strucan rad.Ja ih poznajem bar desetak.I obrnuto.Postoje sasvim prosecni studenti koji su se posle diplomiranja pokazali kao nezamenljiv clan kompanija u kojima su radili.I takve poznajem.Znaci nije sve crno belo.Nas dragi predsednik nema dana staza,nikakvo iskustvo u privredi sto ga u startu diskvalifikuje za bilo kakav odgovoran posao u politici.

hipokrat

pre 6 godina

Cudna mi cuda, diplomirani pravnik. Kao neko ko poducava buduce diplomce, mogu pouzdano da vam kazem da se na osnovnim studijama jako malo saznaje. Tek postdiplomske studije vam daju nesto ali i to je malo. Specijalizacija + praksa + intelektualno postenje + strucni integritet, tek to daje dobrog strucnjaka u nekoj oblasti. A s obzirom da najbolji student u istoriji fakulteta redovno krsi prvi princip prava - pretpostavku nevinosti i prvi princip demokratske republike - podelu vlasti, svaka dalja prica je suvisna.

Jelena5

pre 6 godina

Ono sto ja zelim da znam nije prosek ocena predsednika drzave vec ko je rusio u Hercegovackoj, sta je sa 24 sporne privatizacije, sta pise u ugovoru sa Fijatom, sta je sa novcem od smanjenih plata i penzija. Za pocetak.

Gong

pre 6 godina

Odakle Martinoviću indeks? Čist dokaz da su svi Vučićevi glumci u njegovom filmu! Taj prosek ne znači ama baš ništa! Prosto jer je mali Alek već bio istaknuti član navijačko-nacionalističkih sila, a njihovi saradnici - profesori (navodna inteligencija) su po nalogu zajedničkih DB gazda propuštala "velike nade srpskog nacionalizma" da prolaze ispite i završavaju fakultete. Dokaz da je Vučić totalni laik za pravo je kada je u slučaju Kosmajca zanemario "prezumpciju nevinosti"! Maltene prva lekcija na Pravu... A, još jedan "brilijantni" student, I. Dačić, je bio stranački šef svom dekanu, u toku studiranja. Ne sumnjamo da je i dr Neša iz Beograda bio neponovljiv student na svom fakultetu. Pljuc!

Milos

pre 6 godina

Da se zna da je Vucic bio jedan od najboljih studenata na Pravnom fakultetu, a ovi iz opozicije se provlacili sa nekim sesticama, sramota ih da pokazu indekse.

Tito!

pre 6 godina

Dekan Pravnog fakulteta Sima Avramović je slagao kad je rekao da je Vučić najuspešniji student tog fakulteta. Imaju stotine studenata koji su taj fakultet završili sa čistom desetkom, i to za 4 godine, a ne za preko 6. Mnogi od njih su kolege dekana Avramovića. Jedna od njih je i dr. Valentina Cvetković - Đorđević, docentkinja Rimskog privatnog prava na tom fakultetu. Pa i sam prof. Avramović ima prosek 9,92, osetno bolji od Vučićevog, samo što je "zaboravio"...
(Milan_PT, 26. oktobar 2017 13:36)

Jedno značenje ima najuspešniji, a sasvim drugo najbolji student... Nije zgoreg prvo razmisliiti, pa tek onda prokomentarisati...

pera

pre 6 godina

kada bi diploma, titula, zvanje, ocena i sve drugo čime se političari hvale bila garancija poštenju, iskrenosti, nepodkupljivosti, marljivosti, stručnosti, odgovornosti.....gde bi nam bio kraj

Dejan Vračar

pre 6 godina

Pošto gospodin sa 9,44 ne poštuje zakone ove drzave, a završio prava, može samo da se zaključi: ne vredi teorija bez potvrde u praksi!
Nije kasno da se popravi. Biće nam svima bolje. A njemu će to biti spas!

sui juris

pre 6 godina

Tomin indeks i Vuckova radnicka knjizica, auuuu koji bi to cirkus bio...
(Srbistanka, 26. oktobar 2017 14:40)
nikako ne zaboraviti julinovu vojnu knjizicu

Mira

pre 6 godina

I sta nama Martinovic dokazuje sa indeksom Vucica i zavrsenim fakultetom 9,44 nista sem sto nam je ukazao Martinovic da Vucic laze i jos nam nesto ukazuje da u Vucicevoj generaciji niko nije zavrsio pravni fakultet sa 10 i ako nam je Vucic stalno govorio da je zavrsio fakultet ocenom 10

ej bre

pre 6 godina

A jel doneo index od Dr Nebojse Stefanovica?

Propalog studenta Medicinskog fakulteta.
Propalog studenta Pravnog fakulteta.
Uspesnog doktora nauka sa Megatrenda.
(PLAY STATION, 26. oktobar 2017 12:54)

Zaboravio si i bivseg bota. Nebojsa iz bg je kralj. On je dokaz apsurdnosti zivota u Srbiji.

Vučić drži propovedi kao neuki pop u brdovitim predelima

pre 6 godina

Tolstoj nije završio fakultet, Tomas Man nije, Krleža nije, Andriću je dozvoljeno da brani doktorat bez završenog faksa (u Gracu, jer je svojim radom oduševio profe i doktore), a u gimnaziji naš veliki pisac ponavljao je peti razred (danas je to prvi). Piše Crnjanski u "Embahadama" da ga je iznenadilo naglo napredovanje generala Simovića, pa je pitao ambasadora Cincar-Markovića, u Berlinu, gde je i sam kao ataše za kulturu službovao, kako to Simović tako brzo napreduje u činovima. "Znate, Crnjanski, on je bio prvi na ispitu", a Crnjaski je dopisao: "Vojvoda Putnik nikada nije bio prvi na ispitu, bio je rvi u boju." Znam da ovo nije bitno, moj je prosek sedam i nešto, vukao sam se na katedri za jugoslovensku i svetsku šest-sedam godina, uzimao davao, s mačkama spavao, već na trećoj zaposlio sam se u našem najboljem nedeljniku, s platom kakva se danas samo zamisliti može, a kao novinar bio sam prvi u boju, ako već nisam bio prvi na ispitu (izvinjavam se, zbog neskromnosti, ali bes koji u meni izazivaju ovi diletanti nije mi dozvolio da budem lažno skroman. Iako nisam pravnik, znam da indeks nije nikakav dokumenat, to su i u naše vreme snalažljivi umeli da falsifikuju ocene i overe semestara, zbog bonova u menzi, povlašćene vožnje, studentskih kredita. Danas se falsifikuju diplome, otišli smo daleko ispred svih, a dodao bih i ovo: neoverene fotokopije služe da se opčini prostota i izmami aplauz slepih poslušnika. Inače, Vučić ima slab i nepismen stil, lišen talenta.

velja

pre 6 godina

Vuciceva diploma je takodje diskutabilna jer je prvo postao poslanik a "diplomirao" posle dve godine.O tome ko je zapravo Vucic mogu da govore samo profesori koji su ga ocenjivali a ne ovaj profesionalni poltron i pljuvac.U svakoj stranci Martinovic je imao istu funkciju da obmanjuje i pljuje.

Realno

pre 6 godina

Prosek ocena tokom studiranja ne govori nista o tome koliko je covek obrazovan, a jos manje o tome kakav je karakter licnosti, Martinovc bi to trebalo najbolje da zna...moze covek da prodje kroz fakultet, ali to ne znaci a priori da je "fakultet prosao kroz coveka"...i za to nema boljeg primera od Martinovica...

dzara

pre 6 godina

S obzirom na to da je Vučić sasvim sigurno dao odobrenje (a verovatno i ideju) Martinoviću da pokazuje kopiju njegovog indeksa i da čita ocene, predlažem da se to isto uradi i sa Vučićevom radnom knjižicom, da narod vidi gde je sve i koliko radio predsednik države. Vučić je hrabar (bar tako kaže), te se sasvim sigurno neće povući pred ovakvim zahtevom ukoliko ga opozicija (ili pozicija, nekim velikim čudom) isnese pred njega.

Advokat

pre 6 godina

Završio sam isti fakultet sa dosta nižim ocenama od ovih. Medjutim, ako je završetkom fakulteta završio i pravničko obrazovanje ovaj prosek ne znači ništa.Bez pravosudnog ispita niko se ne može ozbiljno baviti pravom i diplomirani pravnik bez pravosudnog ispita kao da nije ni završio fakultet jer najviše što može da postigne je da bude sekretar u nekoj firmi, opštini, školi bez prava da zastupa pred sudom, bez prava da zaključuje mnoge ugovore itd. Prema tome, đžabe je visok prosek ocena ako ništa nije radio kao pravnik, ako nikada nije napisao tužbu, žalbu, ugovor ili ušao u sud. Medjutim, sad vidim da je studirao skoro sedam godina i to u vreme kada su profesori bili Šešelj i Antić pa su mi i ove ocene jasne i logične, a predsednik a njima može da se ponosi kao i Vulin vojnom knjižicom.

артиљерац

pre 6 godina

Шта је хтео Ушке Мартиновић да каже?Ја сам,лично,дипломирао на
Саобраћајном Факултету с великим просеком,8,74,али после 10 година
студирања.Јесам ли ја био добар студент?Таман посла.Добри су они који су скршили за 5 година(тад је био програм од 10 семестара)без
обзира на просек.А,у вези Вучића,да не заборавимо.Др Војислав Шешељ
је постао професор Правног Факултета у Београду 1992.Мислите ли да
та чињеница нема баш никакве везе с вучићевим просеком?

Hahahaha

pre 6 godina

Kakav spin Martinovica! Ko je i kada rekao da je predsednik neuk i neobrazovan? Ko je ikada osporio Vucicu fakultetsku diplomu ili prosek? Niko nikada! Koje su to diplome osporene? Mnoge, ali izmedju ostalog Sinise Malog i Nebojse Stefanovica! Njihovi indeksi se ne donose, recenzije njihovih radova se ignorisu! Toma Nikolic? Sta cemo sa njegovom diplomom? Kako se to Martinovic uhvati vucicevog indeksa, a ne od gore navedenih? Neverovatno je kako svaki napad na SNS pretvaraju u napad licno na Vucica! Oni se kriju iza njega i pravdaju sve samo sa njim. Ne smeju ni na beogradske izbore, a da nema njegovog imena na listi i da on ne bude prisutan u kampanji 24/7! Ni opozicija nije bolja jer i tamo ima gomiletina fantomskih diploma, ali ovi bedni pokusaji uzdizanja SNS iznad ostalih su smesni i zalosni. Zalosno je da su oni uopste dosli do toliko poslanika jer ocigledno drugi su kaznjeni na izborima, a ovi nagradjeni debelo! Narod se pita neke stvari, a odgovori nikada ne budu sustinski nego trk sakri se iza Vucica i kukaj kako ga svi napadaju! Martinovicu donesi indekse i drugih, napomeni koje su fakultete zavrsili, koje su radove objavili ti silni doktori nauka, a nemoj da mases indeksom coveka ciji uspeh na fakultetu NIKO NIKADA nije osporio!!!

laž i prevara

pre 6 godina

Vrlo interesantno da je doneo "kopiju". Što ne pokažu original?

Baš bi bilo zanimljivo videti ko mu je overio i potpisao ocene, koji mu je prosek studiranja, koji radikali su mu bili profesori, kako je uspeo uz silne partijske obaveze da studira "najbolje ikad", ko od kolega ga pamti sa predavanja, da li je istina da je davao po 10 ispita odjednom, što čak i najvećim genijima malo teže polazi za rukom, itd...

botovima ne vredi pricati

pre 6 godina

Ne sumnjamo u znanje i uspeh našeg predsednika i njegovih saradnika, daj da vidimo indekse opozicije
(Moša Jelenković, 26. oktobar 2017 13:49)

Da, najbolje da ih placamo da po ceo dan sede u skupstini i citaju svoje indekse, a onda kad zavrse sa indeksima, zasto ne bi citali ocene iz srednje i osnovne skole? Mozda da donesu i pokazu i neki od svojih radova iz obdanista. Naravno, upravo za to izdvajamo pare od poreza za njihovu platu. Vama sa botovskom platom mozda i ne smeta, vecina bi vise volela da se pare potrose na pametniji nacin.

Realno

pre 6 godina

Zivo me zanima da li je Maja Gojkovic opomenula Martinovica ili mu je mozda oduzela rec, posto ovo siguno bije bilo po poslovniku! A mozda ce Martinovic i sam sebi da odredi kaznu od 50% plate jer je vrsio opstrukciju rada skupstine???

Мићко

pre 6 godina

"Најбољи студент свих времена Правног факултета" ушао у седму годину студија и дипломирао с просеком 9,44? Свака част на просеку, али то не може бити најбољи студент икад, гарантујем да није чак ни студент генерације.

Подаци са званичног сајта Правног факултета:
Презиме Име Генерација Датум дипломирања
Вучић Александар 1988 16.11.1994

http://www.ius.bg.ac.rs/3/(S(zklf3b55khprts55qdgelrjb))/diplomirani.aspx

Срећа што није дипломирао у року, 1992. можда би морао на фронт... Случајност?

Meister Jakob

pre 6 godina

Ne mogu si zamisliti da bi Kolinda nekom poslaniku dala kopiju indeksa da na sjednici parlamenta čita njene ocjene na fakultetu, totalni cirkus!

REALNO

pre 6 godina

Postoje neobrazovani, a dobronamerni; neobrazovani, a zlonamerni; obrazovani a dobronamerni(najbolja varijanta),i obrazovani a zlonamerni(najgora varijanta). Pod dobronamerni mislim dobri za državu i narod. Predsednik spada u poslednju grupu.

Milan_PT

pre 6 godina

Dekan Pravnog fakulteta Sima Avramović je slagao kad je rekao da je Vučić najuspešniji student tog fakulteta. Imaju stotine studenata koji su taj fakultet završili sa čistom desetkom, i to za 4 godine, a ne za preko 6. Mnogi od njih su kolege dekana Avramovića. Jedna od njih je i dr. Valentina Cvetković - Đorđević, docentkinja Rimskog privatnog prava na tom fakultetu. Pa i sam prof. Avramović ima prosek 9,92, osetno bolji od Vučićevog, samo što je "zaboravio"...

Sava Centar

pre 6 godina

Indeks se uopšte ne da falsifikovati.
Šta usput nije doneo kopiju Tomine diplome i doktorske disertacije od Nebojše, Tabakovićke i Malog?!

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Pitanje je po kom osnovu je Martinovic dobio rec da u skupstini prikazuje neciji indeks? Jel skupstina tome sluzi? Da se obracunavaju pozicija i opozicija?
Ukinuti skupstinu, ionako jedan covek odlucuje o svemu, a narodue se ocigledno to svidja .. barem bi ustedili poslanicke plate, premije, restoran ...

Бата Стојковић

pre 6 godina

Ne sumnjamo u znanje i uspeh našeg predsednika i njegovih saradnika, daj da vidimo indekse opozicije 
(Moša Jelenković, 26. oktobar 2017 13:49)  Чији те индекси интересују: Војислава Шешеља, Војислава Коштунице, пок Зорана Ђинђића, Драгољуба Мићуновића, Косте Чавошког, Милоша Јовановића са Сорбоне, Санде Рашковић-Ивић, чији слободно реци?

Lekar u KCS

pre 6 godina

Mertinovicu,Moj Drug Zika Bujuklic sada profesor rimskog prava je bio pristojan student, Dosta dugo posle magistrature je odlucio da doktorira i postao profesor. Sada pitanje za tebei sve naprednjake koji to student kojiima tako dobar prosek stane samo na tome a ne ide na magistraturu i doktorat sa zeljom da ostane na fakultetu?

Deveterac

pre 6 godina

Zavrseni fakultet ne znaci nista. Naravno, ima ljudi koji su svoje fakultetsko obrazovanje pretocili u nastavak uspesne karijere, ali ima i onih koji su susta suprotnost. Doticni Vucic, koji bi trebao da je pravnik i da se pridrzava prava napravio je drzavu u kojoj se ne sudi po pravdi, nego po partijskoj liniji, tako da je logican zakljucak da na fakultetu nista naucio nije. Inace slagao je kada je kazao da je student generacije. Moja sestricina je bila na klasi sa njim i zavrsila su iste godine fakultet sa tim sto je Svetlana imala prosek 10, ali ni ona nije bila student generacije, nego druga koleginica sa istim prosekom. Ona je sada u USA, i uspesan je advokat.

misko

pre 6 godina

Bravo Balsa.. Za ovo skidam kapu..koliko treba biti glup da doneses u parlament indeks predsednika drzave...samo je pitanje koliko gradjana Srbije razume sta je Balsa hteo ovima pokaze..znam da mi ne ete objaviti komentar...

Milosav

pre 6 godina

Ova vest se prirodno nadovezuje na onu od juce o otvaranju postanskih sanducica u Mladenovcu, a ta se nadovezivala na otvaranje semafora u KV, i tako redom.
Srbija, zemlja cuda, cardak ni na nebu ni na zemlji, istinski Makondo na Blakanu.

Milanko

pre 6 godina

Šta lupaju ovi iz opozicije, da naš predsednik nema dana radnog staža?
A što je bio direktor hale Pinki u Zemunu, pa uveo noćno kupanje, to nije ništa?
Tišina tamo!

Žika

pre 6 godina

Ne mo se palite. Pravni fakultet i nije neki značani fakultet. Čuveni profesor Mašinskog fakulteta Danilo Rašković je lošim studenntima prišao da se prepišu na pravni fakultet. Tamo može da se radi i ovako i onako. Pravo je u Srbiji rastegljuvo za razliku od tehnike.Dogovori se grupa pravnika i donese neke propise, važe pola godine ili godinu i onda ih menjaju.Koliko se studenata koji su završili pravo u Srbiji, zaposlilo u nekoj razvijenoj zemlji.

Kako da ne

pre 6 godina

Ma vi ste i magistrirali i doktorirali..... kako da kradete i otimate godinama unazad ...neradnici jedni da neradnici i dzabalebarosi.... mislite da ste bogom dani samo vi pa vi godinama iste face....bljak ....

Saša

pre 6 godina

Ovi naprednjaci su klasična Šešeljeva škola nastupa. Potpuno copy/paste stil. I u radikalima ostali slabiji đaci, ovi kopiraju stopostotno. A na vlasti... pa vi računajte kako nam je super i kako će tek super da nam bude.

Milos

pre 6 godina

Bubao covek, vidi se da je sve ucio napamet i da nista nije shvatio. Ne bih mu dao sutra da me brani ni za saobracajni prekrsaj, ionako nema dana radnog staza. A jel nosio gajbice dok je studirao ili je samo radio kod Indijca?

del boj

pre 6 godina

Ovi naprednjaci su komedija. Nastali su ukrstanjem SRS-a i LDP-a, a u svakom od njih krije se krezubi evropeJac i patriJota iz kruga ( gradjanske) dvojke.

прозорљив у прошлост :)

pre 6 godina

Одавно ми више ова Скуп(гл)упштина није барем смешна.
А како сам се некад слатко смејао,... док сам био млад.
Ваљда сам се сматрао да глупост није вечна.
Али не лези враже, младост дође и прође, а глупост не стари...
Ој, младости...?

veciti student

pre 6 godina

Fotokopija Indexa znaci Vucic dao.Ili je obmana. Fakulteti nemaju fotokopije indexa.Samo ispitne prijave.A u fotokopiji moze da pise svasta.Novi zasttnik gradjana je studirao pravo blizu deset godina iprosek jedva preko sedam pa postade zastitnik. Da je takav student kako se prica bio Vucic gurao bi do doktorata,do Profesure kao sto to rade svi normalni studenti.Ovako onaj sa prosekom sest i Vucic su u istom rangu

Žoržo

pre 6 godina

Kao da je pravni neki fakultet, svi bubatori to zavrse a nama trebaju ljudi koji znaju da razmisljaju, kako sta unapredit u sistemu.A to se ne stice na pravnom.Razmisljanje i pravni su dva razlucita sveta.

Marko

pre 6 godina

Zato se u savremenim drustvim kao recmo Nemacka citaju dostignuca koja se dokumentuju u CV a ne citaju se ocene. Naravno da nejveci potencijal da uniste drzavu imaju poslusni streberi koji ne umeju da stvore ali su dovoljno ambiciozni da znaju da uniste.
Vucicev CV ide otprilike ovako, zavrsio studije, postao politicar. Svaka cast njemu on jeste pametan covek (brz) ali to i dalje ne znaci da je sposoban, savremen i u toku sa trenutnim desavanjima u svetu. E dok god se gradjani dive diplomama, ovako ce nam biti. Nemojte zaboraviti da je Dr Vojislav Seselj bio isto "veoma pametan" kao i Dr Mira Markovic.

tocka

pre 6 godina

Ma nije problem Vučićev indeks, nego kakvim ljudima je on okružen. SNS je naročito u lokalu, kada se izafje iz Beograda, Novog Sada i Niša, jedan skup vulgarnih, neotesanih, neobrazovanih kriminalaca i siledžija. Molim vas da ovo ne shvatite kao govor mržnje, ali SNS je prava slika desničarske stranke gde izmedju fašistoidnih korumpiranih intelektualaca i onih sa tri zuba u glavi stoji jedno ogromno ništa. Oni i sami istrebljuju srednji sloj jer im smeta. Oni kažnjavaju penzionere sa najvećim penzijama jer su to oni koji za njih ne glasaju. E to je problem, i zato je njihov moto jeftina radna snaga, jer je sve usmereno na kratkotrajnu korist i brzo bogaćenje vrha stranke i ljudi sa njima povezanim. Fašizam je kancer naroda.

Bubalica

pre 6 godina

Znaci Vodja ima visok prosek studija, pa to smo i ocekivali :).
Imao je I Milosevic zatim Dacic, Percevic, Dusanka Djogo, Milovan Bojic. Zatim Vojislav Seselj itd.,itd...

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 6 godina

Pa kada je tako pametan sto smo u tolikim go.nima. Pametan i ucen ne bi imao seselja za mentora. Inace, ja znam NEKOLIKO pravnika koji su uzasno glupi a bezobrazni. Pravni fakultet nije merilo intiligencije a posebno necije moralne vrednosti. Ovo zadnje pogotovo. Pravnici su najgori ljudi.

djerdapko

pre 6 godina

U svojoj generaciji na Pravnom fakultetu u Beogradu Aleksandar Vučić nije bio najbolji student, student genearcije je bi Robert Sepi sa prosekom 9,93, on obavlja funkciju pomoćnika zaštitnika građana.

Magla u prestonici ..

pre 6 godina

Pa vas intelkt je sigurno manji obzirom da mislite da vase ljudske velicine i prave vrednosti mozete da izednacite prosecnom ocenom iz indeksa...Postenje i obraz preletacu se ne kupuju.Moj deda nema indeks ali je covek za tebe!

Šta se to sa nama desilo??

pre 6 godina

Ovo kao da je školska sednica,a ne narodna skupština. Za sledeće zasedanje predlazem da utvrde broj izostanaka svih poslanika tokom srednjeg i visokog obrazovanja.

e

pre 6 godina

Ja da dodam da je moja ćerka bila solidan student na PMF-u prosek 8.5 a bio bi i bolji prosek ali je pokvario prosek iz sociologije i marksizma koje je predavala Mirjana Marković. Ja sam bio oduševljen ovim šesticama, ali ćerka nije jer je čekala 4 godine zaposlenje. Čitam da je slične ocene imala i Angela Merkel.

Mile

pre 6 godina

A jel kopija overena od strane notara, ili nije?
Svašta sad radi Photoshop.
Zašto nije pokazao diplomu, u diplomi mora da je upisan prosek.
Diploma je dokaz da si završio fakultet, Index nije!

nik

pre 6 godina

Fakultet,ocene iz indeksa,doktorati i ostale stvari,nemaju veze sa uspesnim vodjenjem jedne drzave! Sa kojom je bese ocenom Tito diplomirao??? Ili Milos Obrenovic ili Car Dušan???

bariloche

pre 6 godina

Završio sam fakultet mnogo zahtevniji od fakulteta Martinovićevog i Vučićevog. Prosek 7.34. Kad sam se zapošljavao niko me nije pitao za prosek nego da li nekoga poznajem i imam li para!!! Volim svoj posao iako ga ne radim više od 3 godine, sumnjam da ću ikad više raditi u struci jer imam 50 godina. Ne bi mi prosek pomogao da se leba najedem od profesije jer živim u Srbistanu od toga ću i umreti!!!

bla

pre 6 godina

kakva bre foto kopija!!! to nista ne vredi bez da nam da original na uvid. ovako iskopirao svoju prvu stranu i ostalo od nekog dobrog studenta. to ni na fakultetu na priznaju...
nego sta je sa doktoratom sline

Marinko

pre 6 godina

Tacno... Vucic je bio izvrstan student. Zato me i cudi da pored sebe ima likove sa kupljenim diplomama kao sto su Stefanovic, Nikolic, Martinovic... onaj nesrecni Babic... i tako redom. Od svih naprednjackih diploma izgleda da samo Vuciceva nije sporna. To je velika bruka za Srbiju. Valjda ce jednom i Vucic to shvatiti.

John

pre 6 godina

9,44? OK, lepo, nego može li se znati gde je on sve radio kao (pri)pravnik?
Džaba i prosek 10 onome ko posle toga nikada nije napisao ni tužbu, ni žalbu... ma ni najobičniji podnesak, niti proveo ni minuta u sudnici (osim kao publika).
Ukratko - u sudnici bi ga razbucao čak i advokat koji je fakultet završio sa prosekom 6.00.

Dusan kg

pre 6 godina

Pa? Jel radio nesto taj covek sa prosekom 9.44...da cujemo
(lol, 26. oktobar 2017 12:38)

Naravno,u gvožđarskoj radnji kod jednog Indijca za dve funte na dan.

PLAY STATION

pre 6 godina

A jel doneo index od Dr Nebojse Stefanovica?

Propalog studenta Medicinskog fakulteta.
Propalog studenta Pravnog fakulteta.
Uspesnog doktora nauka sa Megatrenda.

MFS

pre 6 godina

Eh.. šta bi nam tek pročitao da je doneo radnu knjižicu predsednika države ?

Da nikada nije nigde radio jer nije bio hrabar i stručan da te svoje desetke verifikuje u praksi

Milan

pre 6 godina

Ja sam imao prosek 10.00 i nikada se nisam bavio politikom nego svojim poslom. Budite sigurni da sam više pomogao ovom narodu i svojoj zemlji nego što ćete Vi ikada uraditi. Za mene ste prevrtljiva gospodo dno dna.

Jelena5

pre 6 godina

Ono sto ja zelim da znam nije prosek ocena predsednika drzave vec ko je rusio u Hercegovackoj, sta je sa 24 sporne privatizacije, sta pise u ugovoru sa Fijatom, sta je sa novcem od smanjenih plata i penzija. Za pocetak.

hipokrat

pre 6 godina

Cudna mi cuda, diplomirani pravnik. Kao neko ko poducava buduce diplomce, mogu pouzdano da vam kazem da se na osnovnim studijama jako malo saznaje. Tek postdiplomske studije vam daju nesto ali i to je malo. Specijalizacija + praksa + intelektualno postenje + strucni integritet, tek to daje dobrog strucnjaka u nekoj oblasti. A s obzirom da najbolji student u istoriji fakulteta redovno krsi prvi princip prava - pretpostavku nevinosti i prvi princip demokratske republike - podelu vlasti, svaka dalja prica je suvisna.

vlada

pre 6 godina

Svaka cast Vucicu na ocenama ali svaki student Pravnog fakulteta moze da proveri u sv ojoj administraciji gde se vidi da je predsednik studirao 6 godina i mesec dana.To ukazuje da mu se bas i nije zurili.Ali to je manje bitno.Postoje brilijantni diplomci raznih fakulteta koji su se u zivotu pokazali neupotrebljivi za bilo kakav strucan rad.Ja ih poznajem bar desetak.I obrnuto.Postoje sasvim prosecni studenti koji su se posle diplomiranja pokazali kao nezamenljiv clan kompanija u kojima su radili.I takve poznajem.Znaci nije sve crno belo.Nas dragi predsednik nema dana staza,nikakvo iskustvo u privredi sto ga u startu diskvalifikuje za bilo kakav odgovoran posao u politici.

Gong

pre 6 godina

Odakle Martinoviću indeks? Čist dokaz da su svi Vučićevi glumci u njegovom filmu! Taj prosek ne znači ama baš ništa! Prosto jer je mali Alek već bio istaknuti član navijačko-nacionalističkih sila, a njihovi saradnici - profesori (navodna inteligencija) su po nalogu zajedničkih DB gazda propuštala "velike nade srpskog nacionalizma" da prolaze ispite i završavaju fakultete. Dokaz da je Vučić totalni laik za pravo je kada je u slučaju Kosmajca zanemario "prezumpciju nevinosti"! Maltene prva lekcija na Pravu... A, još jedan "brilijantni" student, I. Dačić, je bio stranački šef svom dekanu, u toku studiranja. Ne sumnjamo da je i dr Neša iz Beograda bio neponovljiv student na svom fakultetu. Pljuc!

Mira

pre 6 godina

I sta nama Martinovic dokazuje sa indeksom Vucica i zavrsenim fakultetom 9,44 nista sem sto nam je ukazao Martinovic da Vucic laze i jos nam nesto ukazuje da u Vucicevoj generaciji niko nije zavrsio pravni fakultet sa 10 i ako nam je Vucic stalno govorio da je zavrsio fakultet ocenom 10

Dejan Vračar

pre 6 godina

Pošto gospodin sa 9,44 ne poštuje zakone ove drzave, a završio prava, može samo da se zaključi: ne vredi teorija bez potvrde u praksi!
Nije kasno da se popravi. Biće nam svima bolje. A njemu će to biti spas!

pera

pre 6 godina

kada bi diploma, titula, zvanje, ocena i sve drugo čime se političari hvale bila garancija poštenju, iskrenosti, nepodkupljivosti, marljivosti, stručnosti, odgovornosti.....gde bi nam bio kraj

sui juris

pre 6 godina

Tomin indeks i Vuckova radnicka knjizica, auuuu koji bi to cirkus bio...
(Srbistanka, 26. oktobar 2017 14:40)
nikako ne zaboraviti julinovu vojnu knjizicu

ej bre

pre 6 godina

A jel doneo index od Dr Nebojse Stefanovica?

Propalog studenta Medicinskog fakulteta.
Propalog studenta Pravnog fakulteta.
Uspesnog doktora nauka sa Megatrenda.
(PLAY STATION, 26. oktobar 2017 12:54)

Zaboravio si i bivseg bota. Nebojsa iz bg je kralj. On je dokaz apsurdnosti zivota u Srbiji.

Мићко

pre 6 godina

"Најбољи студент свих времена Правног факултета" ушао у седму годину студија и дипломирао с просеком 9,44? Свака част на просеку, али то не може бити најбољи студент икад, гарантујем да није чак ни студент генерације.

Подаци са званичног сајта Правног факултета:
Презиме Име Генерација Датум дипломирања
Вучић Александар 1988 16.11.1994

http://www.ius.bg.ac.rs/3/(S(zklf3b55khprts55qdgelrjb))/diplomirani.aspx

Срећа што није дипломирао у року, 1992. можда би морао на фронт... Случајност?

Vučić drži propovedi kao neuki pop u brdovitim predelima

pre 6 godina

Tolstoj nije završio fakultet, Tomas Man nije, Krleža nije, Andriću je dozvoljeno da brani doktorat bez završenog faksa (u Gracu, jer je svojim radom oduševio profe i doktore), a u gimnaziji naš veliki pisac ponavljao je peti razred (danas je to prvi). Piše Crnjanski u "Embahadama" da ga je iznenadilo naglo napredovanje generala Simovića, pa je pitao ambasadora Cincar-Markovića, u Berlinu, gde je i sam kao ataše za kulturu službovao, kako to Simović tako brzo napreduje u činovima. "Znate, Crnjanski, on je bio prvi na ispitu", a Crnjaski je dopisao: "Vojvoda Putnik nikada nije bio prvi na ispitu, bio je rvi u boju." Znam da ovo nije bitno, moj je prosek sedam i nešto, vukao sam se na katedri za jugoslovensku i svetsku šest-sedam godina, uzimao davao, s mačkama spavao, već na trećoj zaposlio sam se u našem najboljem nedeljniku, s platom kakva se danas samo zamisliti može, a kao novinar bio sam prvi u boju, ako već nisam bio prvi na ispitu (izvinjavam se, zbog neskromnosti, ali bes koji u meni izazivaju ovi diletanti nije mi dozvolio da budem lažno skroman. Iako nisam pravnik, znam da indeks nije nikakav dokumenat, to su i u naše vreme snalažljivi umeli da falsifikuju ocene i overe semestara, zbog bonova u menzi, povlašćene vožnje, studentskih kredita. Danas se falsifikuju diplome, otišli smo daleko ispred svih, a dodao bih i ovo: neoverene fotokopije služe da se opčini prostota i izmami aplauz slepih poslušnika. Inače, Vučić ima slab i nepismen stil, lišen talenta.

misko

pre 6 godina

Bravo Balsa.. Za ovo skidam kapu..koliko treba biti glup da doneses u parlament indeks predsednika drzave...samo je pitanje koliko gradjana Srbije razume sta je Balsa hteo ovima pokaze..znam da mi ne ete objaviti komentar...

Realno

pre 6 godina

Prosek ocena tokom studiranja ne govori nista o tome koliko je covek obrazovan, a jos manje o tome kakav je karakter licnosti, Martinovc bi to trebalo najbolje da zna...moze covek da prodje kroz fakultet, ali to ne znaci a priori da je "fakultet prosao kroz coveka"...i za to nema boljeg primera od Martinovica...

dzara

pre 6 godina

S obzirom na to da je Vučić sasvim sigurno dao odobrenje (a verovatno i ideju) Martinoviću da pokazuje kopiju njegovog indeksa i da čita ocene, predlažem da se to isto uradi i sa Vučićevom radnom knjižicom, da narod vidi gde je sve i koliko radio predsednik države. Vučić je hrabar (bar tako kaže), te se sasvim sigurno neće povući pred ovakvim zahtevom ukoliko ga opozicija (ili pozicija, nekim velikim čudom) isnese pred njega.

djerdapko

pre 6 godina

U svojoj generaciji na Pravnom fakultetu u Beogradu Aleksandar Vučić nije bio najbolji student, student genearcije je bi Robert Sepi sa prosekom 9,93, on obavlja funkciju pomoćnika zaštitnika građana.

артиљерац

pre 6 godina

Шта је хтео Ушке Мартиновић да каже?Ја сам,лично,дипломирао на
Саобраћајном Факултету с великим просеком,8,74,али после 10 година
студирања.Јесам ли ја био добар студент?Таман посла.Добри су они који су скршили за 5 година(тад је био програм од 10 семестара)без
обзира на просек.А,у вези Вучића,да не заборавимо.Др Војислав Шешељ
је постао професор Правног Факултета у Београду 1992.Мислите ли да
та чињеница нема баш никакве везе с вучићевим просеком?

laž i prevara

pre 6 godina

Vrlo interesantno da je doneo "kopiju". Što ne pokažu original?

Baš bi bilo zanimljivo videti ko mu je overio i potpisao ocene, koji mu je prosek studiranja, koji radikali su mu bili profesori, kako je uspeo uz silne partijske obaveze da studira "najbolje ikad", ko od kolega ga pamti sa predavanja, da li je istina da je davao po 10 ispita odjednom, što čak i najvećim genijima malo teže polazi za rukom, itd...

Advokat

pre 6 godina

Završio sam isti fakultet sa dosta nižim ocenama od ovih. Medjutim, ako je završetkom fakulteta završio i pravničko obrazovanje ovaj prosek ne znači ništa.Bez pravosudnog ispita niko se ne može ozbiljno baviti pravom i diplomirani pravnik bez pravosudnog ispita kao da nije ni završio fakultet jer najviše što može da postigne je da bude sekretar u nekoj firmi, opštini, školi bez prava da zastupa pred sudom, bez prava da zaključuje mnoge ugovore itd. Prema tome, đžabe je visok prosek ocena ako ništa nije radio kao pravnik, ako nikada nije napisao tužbu, žalbu, ugovor ili ušao u sud. Medjutim, sad vidim da je studirao skoro sedam godina i to u vreme kada su profesori bili Šešelj i Antić pa su mi i ove ocene jasne i logične, a predsednik a njima može da se ponosi kao i Vulin vojnom knjižicom.

Milan_PT

pre 6 godina

Dekan Pravnog fakulteta Sima Avramović je slagao kad je rekao da je Vučić najuspešniji student tog fakulteta. Imaju stotine studenata koji su taj fakultet završili sa čistom desetkom, i to za 4 godine, a ne za preko 6. Mnogi od njih su kolege dekana Avramovića. Jedna od njih je i dr. Valentina Cvetković - Đorđević, docentkinja Rimskog privatnog prava na tom fakultetu. Pa i sam prof. Avramović ima prosek 9,92, osetno bolji od Vučićevog, samo što je "zaboravio"...

Deveterac

pre 6 godina

Zavrseni fakultet ne znaci nista. Naravno, ima ljudi koji su svoje fakultetsko obrazovanje pretocili u nastavak uspesne karijere, ali ima i onih koji su susta suprotnost. Doticni Vucic, koji bi trebao da je pravnik i da se pridrzava prava napravio je drzavu u kojoj se ne sudi po pravdi, nego po partijskoj liniji, tako da je logican zakljucak da na fakultetu nista naucio nije. Inace slagao je kada je kazao da je student generacije. Moja sestricina je bila na klasi sa njim i zavrsila su iste godine fakultet sa tim sto je Svetlana imala prosek 10, ali ni ona nije bila student generacije, nego druga koleginica sa istim prosekom. Ona je sada u USA, i uspesan je advokat.

Milosav

pre 6 godina

Ova vest se prirodno nadovezuje na onu od juce o otvaranju postanskih sanducica u Mladenovcu, a ta se nadovezivala na otvaranje semafora u KV, i tako redom.
Srbija, zemlja cuda, cardak ni na nebu ni na zemlji, istinski Makondo na Blakanu.

Žika

pre 6 godina

Ne mo se palite. Pravni fakultet i nije neki značani fakultet. Čuveni profesor Mašinskog fakulteta Danilo Rašković je lošim studenntima prišao da se prepišu na pravni fakultet. Tamo može da se radi i ovako i onako. Pravo je u Srbiji rastegljuvo za razliku od tehnike.Dogovori se grupa pravnika i donese neke propise, važe pola godine ili godinu i onda ih menjaju.Koliko se studenata koji su završili pravo u Srbiji, zaposlilo u nekoj razvijenoj zemlji.

Meister Jakob

pre 6 godina

Ne mogu si zamisliti da bi Kolinda nekom poslaniku dala kopiju indeksa da na sjednici parlamenta čita njene ocjene na fakultetu, totalni cirkus!

Šta se to sa nama desilo??

pre 6 godina

Ovo kao da je školska sednica,a ne narodna skupština. Za sledeće zasedanje predlazem da utvrde broj izostanaka svih poslanika tokom srednjeg i visokog obrazovanja.

Sava Centar

pre 6 godina

Indeks se uopšte ne da falsifikovati.
Šta usput nije doneo kopiju Tomine diplome i doktorske disertacije od Nebojše, Tabakovićke i Malog?!

Hahahaha

pre 6 godina

Kakav spin Martinovica! Ko je i kada rekao da je predsednik neuk i neobrazovan? Ko je ikada osporio Vucicu fakultetsku diplomu ili prosek? Niko nikada! Koje su to diplome osporene? Mnoge, ali izmedju ostalog Sinise Malog i Nebojse Stefanovica! Njihovi indeksi se ne donose, recenzije njihovih radova se ignorisu! Toma Nikolic? Sta cemo sa njegovom diplomom? Kako se to Martinovic uhvati vucicevog indeksa, a ne od gore navedenih? Neverovatno je kako svaki napad na SNS pretvaraju u napad licno na Vucica! Oni se kriju iza njega i pravdaju sve samo sa njim. Ne smeju ni na beogradske izbore, a da nema njegovog imena na listi i da on ne bude prisutan u kampanji 24/7! Ni opozicija nije bolja jer i tamo ima gomiletina fantomskih diploma, ali ovi bedni pokusaji uzdizanja SNS iznad ostalih su smesni i zalosni. Zalosno je da su oni uopste dosli do toliko poslanika jer ocigledno drugi su kaznjeni na izborima, a ovi nagradjeni debelo! Narod se pita neke stvari, a odgovori nikada ne budu sustinski nego trk sakri se iza Vucica i kukaj kako ga svi napadaju! Martinovicu donesi indekse i drugih, napomeni koje su fakultete zavrsili, koje su radove objavili ti silni doktori nauka, a nemoj da mases indeksom coveka ciji uspeh na fakultetu NIKO NIKADA nije osporio!!!

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 6 godina

Pitanje je po kom osnovu je Martinovic dobio rec da u skupstini prikazuje neciji indeks? Jel skupstina tome sluzi? Da se obracunavaju pozicija i opozicija?
Ukinuti skupstinu, ionako jedan covek odlucuje o svemu, a narodue se ocigledno to svidja .. barem bi ustedili poslanicke plate, premije, restoran ...

Žoržo

pre 6 godina

Kao da je pravni neki fakultet, svi bubatori to zavrse a nama trebaju ljudi koji znaju da razmisljaju, kako sta unapredit u sistemu.A to se ne stice na pravnom.Razmisljanje i pravni su dva razlucita sveta.

прозорљив у прошлост :)

pre 6 godina

Одавно ми више ова Скуп(гл)упштина није барем смешна.
А како сам се некад слатко смејао,... док сам био млад.
Ваљда сам се сматрао да глупост није вечна.
Али не лези враже, младост дође и прође, а глупост не стари...
Ој, младости...?

botovima ne vredi pricati

pre 6 godina

Ne sumnjamo u znanje i uspeh našeg predsednika i njegovih saradnika, daj da vidimo indekse opozicije
(Moša Jelenković, 26. oktobar 2017 13:49)

Da, najbolje da ih placamo da po ceo dan sede u skupstini i citaju svoje indekse, a onda kad zavrse sa indeksima, zasto ne bi citali ocene iz srednje i osnovne skole? Mozda da donesu i pokazu i neki od svojih radova iz obdanista. Naravno, upravo za to izdvajamo pare od poreza za njihovu platu. Vama sa botovskom platom mozda i ne smeta, vecina bi vise volela da se pare potrose na pametniji nacin.

veciti student

pre 6 godina

Fotokopija Indexa znaci Vucic dao.Ili je obmana. Fakulteti nemaju fotokopije indexa.Samo ispitne prijave.A u fotokopiji moze da pise svasta.Novi zasttnik gradjana je studirao pravo blizu deset godina iprosek jedva preko sedam pa postade zastitnik. Da je takav student kako se prica bio Vucic gurao bi do doktorata,do Profesure kao sto to rade svi normalni studenti.Ovako onaj sa prosekom sest i Vucic su u istom rangu

Lekar u KCS

pre 6 godina

Mertinovicu,Moj Drug Zika Bujuklic sada profesor rimskog prava je bio pristojan student, Dosta dugo posle magistrature je odlucio da doktorira i postao profesor. Sada pitanje za tebei sve naprednjake koji to student kojiima tako dobar prosek stane samo na tome a ne ide na magistraturu i doktorat sa zeljom da ostane na fakultetu?

velja

pre 6 godina

Vuciceva diploma je takodje diskutabilna jer je prvo postao poslanik a "diplomirao" posle dve godine.O tome ko je zapravo Vucic mogu da govore samo profesori koji su ga ocenjivali a ne ovaj profesionalni poltron i pljuvac.U svakoj stranci Martinovic je imao istu funkciju da obmanjuje i pljuje.

e

pre 6 godina

Ja da dodam da je moja ćerka bila solidan student na PMF-u prosek 8.5 a bio bi i bolji prosek ali je pokvario prosek iz sociologije i marksizma koje je predavala Mirjana Marković. Ja sam bio oduševljen ovim šesticama, ali ćerka nije jer je čekala 4 godine zaposlenje. Čitam da je slične ocene imala i Angela Merkel.

Milanko

pre 6 godina

Šta lupaju ovi iz opozicije, da naš predsednik nema dana radnog staža?
A što je bio direktor hale Pinki u Zemunu, pa uveo noćno kupanje, to nije ništa?
Tišina tamo!

bla

pre 6 godina

kakva bre foto kopija!!! to nista ne vredi bez da nam da original na uvid. ovako iskopirao svoju prvu stranu i ostalo od nekog dobrog studenta. to ni na fakultetu na priznaju...
nego sta je sa doktoratom sline

Realno

pre 6 godina

Zivo me zanima da li je Maja Gojkovic opomenula Martinovica ili mu je mozda oduzela rec, posto ovo siguno bije bilo po poslovniku! A mozda ce Martinovic i sam sebi da odredi kaznu od 50% plate jer je vrsio opstrukciju rada skupstine???

Milos

pre 6 godina

Bubao covek, vidi se da je sve ucio napamet i da nista nije shvatio. Ne bih mu dao sutra da me brani ni za saobracajni prekrsaj, ionako nema dana radnog staza. A jel nosio gajbice dok je studirao ili je samo radio kod Indijca?

vojvodjanin kao poslednji mohikanac

pre 6 godina

Pa kada je tako pametan sto smo u tolikim go.nima. Pametan i ucen ne bi imao seselja za mentora. Inace, ja znam NEKOLIKO pravnika koji su uzasno glupi a bezobrazni. Pravni fakultet nije merilo intiligencije a posebno necije moralne vrednosti. Ovo zadnje pogotovo. Pravnici su najgori ljudi.

bariloche

pre 6 godina

Završio sam fakultet mnogo zahtevniji od fakulteta Martinovićevog i Vučićevog. Prosek 7.34. Kad sam se zapošljavao niko me nije pitao za prosek nego da li nekoga poznajem i imam li para!!! Volim svoj posao iako ga ne radim više od 3 godine, sumnjam da ću ikad više raditi u struci jer imam 50 godina. Ne bi mi prosek pomogao da se leba najedem od profesije jer živim u Srbistanu od toga ću i umreti!!!

tocka

pre 6 godina

Ma nije problem Vučićev indeks, nego kakvim ljudima je on okružen. SNS je naročito u lokalu, kada se izafje iz Beograda, Novog Sada i Niša, jedan skup vulgarnih, neotesanih, neobrazovanih kriminalaca i siledžija. Molim vas da ovo ne shvatite kao govor mržnje, ali SNS je prava slika desničarske stranke gde izmedju fašistoidnih korumpiranih intelektualaca i onih sa tri zuba u glavi stoji jedno ogromno ništa. Oni i sami istrebljuju srednji sloj jer im smeta. Oni kažnjavaju penzionere sa najvećim penzijama jer su to oni koji za njih ne glasaju. E to je problem, i zato je njihov moto jeftina radna snaga, jer je sve usmereno na kratkotrajnu korist i brzo bogaćenje vrha stranke i ljudi sa njima povezanim. Fašizam je kancer naroda.

Mile

pre 6 godina

A jel kopija overena od strane notara, ili nije?
Svašta sad radi Photoshop.
Zašto nije pokazao diplomu, u diplomi mora da je upisan prosek.
Diploma je dokaz da si završio fakultet, Index nije!

Marko

pre 6 godina

Zato se u savremenim drustvim kao recmo Nemacka citaju dostignuca koja se dokumentuju u CV a ne citaju se ocene. Naravno da nejveci potencijal da uniste drzavu imaju poslusni streberi koji ne umeju da stvore ali su dovoljno ambiciozni da znaju da uniste.
Vucicev CV ide otprilike ovako, zavrsio studije, postao politicar. Svaka cast njemu on jeste pametan covek (brz) ali to i dalje ne znaci da je sposoban, savremen i u toku sa trenutnim desavanjima u svetu. E dok god se gradjani dive diplomama, ovako ce nam biti. Nemojte zaboraviti da je Dr Vojislav Seselj bio isto "veoma pametan" kao i Dr Mira Markovic.

del boj

pre 6 godina

Ovi naprednjaci su komedija. Nastali su ukrstanjem SRS-a i LDP-a, a u svakom od njih krije se krezubi evropeJac i patriJota iz kruga ( gradjanske) dvojke.

Bubalica

pre 6 godina

Znaci Vodja ima visok prosek studija, pa to smo i ocekivali :).
Imao je I Milosevic zatim Dacic, Percevic, Dusanka Djogo, Milovan Bojic. Zatim Vojislav Seselj itd.,itd...

Magla u prestonici ..

pre 6 godina

Pa vas intelkt je sigurno manji obzirom da mislite da vase ljudske velicine i prave vrednosti mozete da izednacite prosecnom ocenom iz indeksa...Postenje i obraz preletacu se ne kupuju.Moj deda nema indeks ali je covek za tebe!

nik

pre 6 godina

Fakultet,ocene iz indeksa,doktorati i ostale stvari,nemaju veze sa uspesnim vodjenjem jedne drzave! Sa kojom je bese ocenom Tito diplomirao??? Ili Milos Obrenovic ili Car Dušan???

REALNO

pre 6 godina

Postoje neobrazovani, a dobronamerni; neobrazovani, a zlonamerni; obrazovani a dobronamerni(najbolja varijanta),i obrazovani a zlonamerni(najgora varijanta). Pod dobronamerni mislim dobri za državu i narod. Predsednik spada u poslednju grupu.

Saša

pre 6 godina

Ovi naprednjaci su klasična Šešeljeva škola nastupa. Potpuno copy/paste stil. I u radikalima ostali slabiji đaci, ovi kopiraju stopostotno. A na vlasti... pa vi računajte kako nam je super i kako će tek super da nam bude.

Бата Стојковић

pre 6 godina

Ne sumnjamo u znanje i uspeh našeg predsednika i njegovih saradnika, daj da vidimo indekse opozicije 
(Moša Jelenković, 26. oktobar 2017 13:49)  Чији те индекси интересују: Војислава Шешеља, Војислава Коштунице, пок Зорана Ђинђића, Драгољуба Мићуновића, Косте Чавошког, Милоша Јовановића са Сорбоне, Санде Рашковић-Ивић, чији слободно реци?

Kako da ne

pre 6 godina

Ma vi ste i magistrirali i doktorirali..... kako da kradete i otimate godinama unazad ...neradnici jedni da neradnici i dzabalebarosi.... mislite da ste bogom dani samo vi pa vi godinama iste face....bljak ....

Milos

pre 6 godina

Da se zna da je Vucic bio jedan od najboljih studenata na Pravnom fakultetu, a ovi iz opozicije se provlacili sa nekim sesticama, sramota ih da pokazu indekse.

Tito!

pre 6 godina

Dekan Pravnog fakulteta Sima Avramović je slagao kad je rekao da je Vučić najuspešniji student tog fakulteta. Imaju stotine studenata koji su taj fakultet završili sa čistom desetkom, i to za 4 godine, a ne za preko 6. Mnogi od njih su kolege dekana Avramovića. Jedna od njih je i dr. Valentina Cvetković - Đorđević, docentkinja Rimskog privatnog prava na tom fakultetu. Pa i sam prof. Avramović ima prosek 9,92, osetno bolji od Vučićevog, samo što je "zaboravio"...
(Milan_PT, 26. oktobar 2017 13:36)

Jedno značenje ima najuspešniji, a sasvim drugo najbolji student... Nije zgoreg prvo razmisliiti, pa tek onda prokomentarisati...

Marinko

pre 6 godina

Tacno... Vucic je bio izvrstan student. Zato me i cudi da pored sebe ima likove sa kupljenim diplomama kao sto su Stefanovic, Nikolic, Martinovic... onaj nesrecni Babic... i tako redom. Od svih naprednjackih diploma izgleda da samo Vuciceva nije sporna. To je velika bruka za Srbiju. Valjda ce jednom i Vucic to shvatiti.