Petak, 06.10.2017.

11:17

"Dodik bi da otcepi RS, odmah preseći koridor"

Nekadašnji predsednik Hrvatske Stjepan Mesić izjavio je da ukoliko bi došlo do otcepljenja Republike Srpske odmah treba preseći koridor.

Izvor: Tanjug

"Dodik bi da otcepi RS, odmah preseæi koridor" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

Mislite da bi ovog puta bilo drugačije?!

pre 6 godina

Srbija nije prstom mrdnula dok su iz Krajne proterivali Srbe!!!

Republika Srpska nije prstom mrdnula isto!

Srbri su junačine samo u narodnim pesmama!

Marija-Buje

pre 6 godina

Mislila sam da je dovoljno skupio, ali vidim da Antifašist-Po-Potrebi i dalje za minimalne honorare dijeli packe po potrebi. Jedino što mogu reći: u slučaju da Dodik - daj Bože - proglasi samostalnost, Hrvati trebaju učiniti isto i pobjeći iz tvorevine koja ničim u 25 godina nije dokazala da zaslužuje postojanje.

Davle

pre 6 godina

Nije valjda da ćemo se opet pobiti?
(Timotije, 06. oktobar 2017 14:13)

Mi obican narod necemo sigurno a ova dvojica medjusobno neka se tamburaju do mile volje

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Dobro. Da pretpostavimo da se tako nesto desi i,takticki gledano,sta onda? Za par sati preseces koridor,nadjes se u sendvicu i za sledecih par sati kontra ofanzive nadjes se u okruzenju. I sta onda? Boli te uvo sta onda,ti ces ionako da sedis u Zagrebu.

Hvala

pre 6 godina

Razmisljam. Tri nacije nisu mogle zajedno u SFRJ, a sada bi da ih smestite u manjoj drzava? (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gale, 6. oktobar 2017 12:24)

Problem je sto to nisu tri nacije vec jedan narod koji je crkva, odnosno vera podelila. Razlicite nacije pricaju razlicitim jezicima. Naprimer Englezi, Francuzi, Nemci, Madjari... To su nacije. A ti da stavis Sulju, Milovana i Hrvoja iz bosne u istu sobu, ne ni se znalo ko je sta... dok ne krenu da se mole.

Pitanje

pre 6 godina

Ne bih da komentarisem posebno ljude koji su bilo cim doprineli do raspada SFRJ ali imam pitanja za sve one koji resenje vide u podeli BiH.
Ako se zeli mirnim putem izaci iz BiH onda pretpostavljam da treba doci do dogovora sta je cije:
Sta to po vama pripada Srbima, Hrvatima Bosnjacima (mislim % od Bosne)
Dali Brcko distrikt treba pripasti Srbima, Hrvatima ili Bosnjacima i zasto?
Dali ce Srbi, Hrvati i Bosnjaci koji budu ostali u tim odvojenim delovima kao manjina postaju manjine ili moraju da se sele iz njega?
Dali ce i druge drzave (Hrvatska i Srbija)dozvoliti iste podele njene teritorije naravno na demokratski i miran nacin kao sto se to trazi od BiH?
Dali ce nam posle toga biti bolji zivot?
Molio bih da se objavi je bih volio bih da cujem odgovore.

Ivan NBg

pre 6 godina

Na stranu Mesićeva srbofobija ali RS je podeljena na dva dela, distrikt Brčko je izdvojen iz sastava RS a u Brčkom vlast čine Bošnjaci i Hrvati, Srbi su u manjini. Samo saradnja ova tri naroda može dovesti do stabilnosti i prosperiteta a ne ratnohuškačka politika Mesića, Dodika, Bakira i ostalih... Pozdrav svim dobrim ljudima u BiH

Prvo

pre 6 godina

Da se zna da se bosanski entitet r.s. sastoji iz 2 dijela.distrikt brcko je da tako kazem treci entitet u bih.tako da je ovo sto prica mesic je vec uradjeno u dejtonu 95.Za dodika i dodikovce neka znaju.da se razumijemo uvijek sam za mir.pozdrav

rasha

pre 6 godina

I posle se neko cudi kako je doslo do rata i kako se raspala jugoslavija.

Pa evo vam cist primer, kakvi su ljudi tad bili na vlasti, on i da ratuje kad nije ni blizu vlasti, zamislite kad ovakvima date vlast i moc ....

samo pitam

pre 6 godina

A što se tiče zatvaranja koridora, to realno mogu da urade samo Amerikanci,
i to pod uslovm da im Rusija dozvoli.
(SIN LOVCA NA MEDVEDE, 6. oktobar 2017 12:05)

A šta bi to Rusi uradili kada bi Amerikanci presjekli koridor bez da od Rusije traže dozvolu?

Zvekan

pre 6 godina

Drug Mesic ne shvaca da je rat zavrsio. On ne shvaca da su njegove izjave mijesanje u probleme druge drzave. Ocajno trazi paznju medija, boli ga sto je totalno sporedan lik, kao i drug Yusipovic. Dosta smo se mi napresjecali koridora, dosta su ga drugi branili, i jedni i drugi izginuli u tisucama. Za sto? Za cestu?! Drug Mesic nek se uhvati s jos par svojih drugova pod ruku pa nek ode u sumu i planira do kraja presjecanje koridora, a mi normalni ljudi trebamo konacno poceti zivjeti stvarnost oslobodjenu od ovakvih likova.

hm?

pre 6 godina

Mesic je verovatno jedini politicar u Hrvatskoj koji misli da je BIH nedeljiva i celovita drzava. Bas me interesuje stav drugih hrvatskih politicara, posebno onih koji bi odmah po odvajanju Republike Srpske prisvojili deo Hercegovine...,

Miloš

pre 6 godina

Bosna je nedeljiva,svet je stvorio da takva bude i takva će sigurno ostati.
Zato energiju treba usmeriti na nešto što će novim generacijama pomoći da zaborave i da se nebave mračnom prošlošću što se dešavala.

posmatrač

pre 6 godina

Gospodine Mesicu, meni je jako drago sto pokusavate da budete aktivni, no realno gledano, ja bih se okrenuo da komentarisem Piranski zaliv, pitanje raseljenih i nestalih, teritorijalno razgranicenje na Dunavu....ipak te vruce krompire zaobilaze svi a koju paru i poen bi da skupe tamo gde sutra moze rat zbog ovakvih izjava

Bgd

pre 6 godina

@(Filip, 6. oktobar 2017 12:04)

Da,da, kako da ne. Pamet, racionalno i pragmatično razmišljanje oduvek su bili svojstveni ovim prostorima. Dovoljno je da pogledaš koji su političari dobili glasove pa da zaključiš koliko su se "opametili". Što se tiče izjave ovog metuzalema, pitao bih ga kako zamišlja celovitu BiH (kao mini YU) a sve je radio da razbije SFRJ? Kako to da Srbi, Hrvati i muslimani u BiH navodno mogu i moraju da žive zajedno a nisu mogli u SFRJ? Da nije u pitanju opet "poseban slučaj", kao i uvek kad su Srbi u pitanju?

Posmatrac

pre 6 godina

Ovo ste je Mesic rekao je istina. U slucaju otcepljenja RS hrvatska vojska bi presekla koridor. Hrvatska je jos pre 17 godina napravila detaljan plan akcije presecanja koridora. Delovala bi pod izgovorom zastite Dejtonskog sporazuma. Referendum ne bi ni poceo a hrvatska vojska bi vec bila na granici i cekala signal.

mali radojica

pre 6 godina

Jaoooo evo ga ovaj stručnjak za muljanje se javlja. Bas bi voleo da vidim ko bi lud bio da sece koridor. Čak ni Bakir nije toliko blesav da pominje koridor.

Dragan Rakic

pre 6 godina

Prvo, s kojim pravom se mesa ovaj Mesic u BiH? On jos uvek misli da je naslednik Broza i da ima sva prava da on odredjuje ko ce sta da radi. Cista provokacija da ne kazem glupa reakcija bivseg hrvatskog predsednika. RS nije dominin Hrvatske i narod ima pravo da izrazi svoju volju na demokratski nacin. Mr. Stipe bi trebalo da cuti i da uziva u penziji.

qe

pre 6 godina

Covek od 80 godina bi da ratuje,al iz fotelje, drugi da puze u blatu umesto njega...jel on misli da su njegovi sunarodnici glupi,ili ne zna sta misli?

Filip

pre 6 godina

Dosta vise ratne politike i pretnji, valjda su se ljudi na ovim prostorima opametili i shvatili da sukobi nikuda ne vode, samo narodi na kraju ispastaju.

oberin martel

pre 6 godina

"Kada bi neko otcepio deo Bosne i Hercegovine, da se ja pitam, presekao bih koridor i to bi bilo za par sati gotovo", rekao je Mesić.

Srećom pa se ti ne pitaš uopšte.

Mića

pre 6 godina

Reči Mesića imaju težinu koliko i moje. Čovek nema dodirnih tačaka sa Republikom Srpskom i BiH. Ne vidim zašto bi se mešao u njihove odnose.

Gale

pre 6 godina

Razmisljam. Tri nacije nisu mogle zajedno u SFRJ, a sada bi da ih smestite u manjoj drzava? Moja logika kaze da to vodi vecem haosu ali...Voleo bi da cujem komentare.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Mesić je u pravu. Treba prhvatiti predlog da se Bosna ustroji kao moderna Konfedracija, po uzoru na ono što je on pedlagao za YU, pa Milošević nije prihvatio. To bi bilo najbolje rešenje.
A što se tiče zatvaranja koridora, to realno mogu da urade samo Amerikanci,
i to pod uslovm da im Rusija dozvoli.

oberin martel

pre 6 godina

"Kada bi neko otcepio deo Bosne i Hercegovine, da se ja pitam, presekao bih koridor i to bi bilo za par sati gotovo", rekao je Mesić.

Srećom pa se ti ne pitaš uopšte.

Gale

pre 6 godina

Razmisljam. Tri nacije nisu mogle zajedno u SFRJ, a sada bi da ih smestite u manjoj drzava? Moja logika kaze da to vodi vecem haosu ali...Voleo bi da cujem komentare.

Mića

pre 6 godina

Reči Mesića imaju težinu koliko i moje. Čovek nema dodirnih tačaka sa Republikom Srpskom i BiH. Ne vidim zašto bi se mešao u njihove odnose.

Zvekan

pre 6 godina

Drug Mesic ne shvaca da je rat zavrsio. On ne shvaca da su njegove izjave mijesanje u probleme druge drzave. Ocajno trazi paznju medija, boli ga sto je totalno sporedan lik, kao i drug Yusipovic. Dosta smo se mi napresjecali koridora, dosta su ga drugi branili, i jedni i drugi izginuli u tisucama. Za sto? Za cestu?! Drug Mesic nek se uhvati s jos par svojih drugova pod ruku pa nek ode u sumu i planira do kraja presjecanje koridora, a mi normalni ljudi trebamo konacno poceti zivjeti stvarnost oslobodjenu od ovakvih likova.

Filip

pre 6 godina

Dosta vise ratne politike i pretnji, valjda su se ljudi na ovim prostorima opametili i shvatili da sukobi nikuda ne vode, samo narodi na kraju ispastaju.

hm?

pre 6 godina

Mesic je verovatno jedini politicar u Hrvatskoj koji misli da je BIH nedeljiva i celovita drzava. Bas me interesuje stav drugih hrvatskih politicara, posebno onih koji bi odmah po odvajanju Republike Srpske prisvojili deo Hercegovine...,

rasha

pre 6 godina

I posle se neko cudi kako je doslo do rata i kako se raspala jugoslavija.

Pa evo vam cist primer, kakvi su ljudi tad bili na vlasti, on i da ratuje kad nije ni blizu vlasti, zamislite kad ovakvima date vlast i moc ....

posmatrač

pre 6 godina

Gospodine Mesicu, meni je jako drago sto pokusavate da budete aktivni, no realno gledano, ja bih se okrenuo da komentarisem Piranski zaliv, pitanje raseljenih i nestalih, teritorijalno razgranicenje na Dunavu....ipak te vruce krompire zaobilaze svi a koju paru i poen bi da skupe tamo gde sutra moze rat zbog ovakvih izjava

mali radojica

pre 6 godina

Jaoooo evo ga ovaj stručnjak za muljanje se javlja. Bas bi voleo da vidim ko bi lud bio da sece koridor. Čak ni Bakir nije toliko blesav da pominje koridor.

Dragan Rakic

pre 6 godina

Prvo, s kojim pravom se mesa ovaj Mesic u BiH? On jos uvek misli da je naslednik Broza i da ima sva prava da on odredjuje ko ce sta da radi. Cista provokacija da ne kazem glupa reakcija bivseg hrvatskog predsednika. RS nije dominin Hrvatske i narod ima pravo da izrazi svoju volju na demokratski nacin. Mr. Stipe bi trebalo da cuti i da uziva u penziji.

qe

pre 6 godina

Covek od 80 godina bi da ratuje,al iz fotelje, drugi da puze u blatu umesto njega...jel on misli da su njegovi sunarodnici glupi,ili ne zna sta misli?

Bgd

pre 6 godina

@(Filip, 6. oktobar 2017 12:04)

Da,da, kako da ne. Pamet, racionalno i pragmatično razmišljanje oduvek su bili svojstveni ovim prostorima. Dovoljno je da pogledaš koji su političari dobili glasove pa da zaključiš koliko su se "opametili". Što se tiče izjave ovog metuzalema, pitao bih ga kako zamišlja celovitu BiH (kao mini YU) a sve je radio da razbije SFRJ? Kako to da Srbi, Hrvati i muslimani u BiH navodno mogu i moraju da žive zajedno a nisu mogli u SFRJ? Da nije u pitanju opet "poseban slučaj", kao i uvek kad su Srbi u pitanju?

samo pitam

pre 6 godina

A što se tiče zatvaranja koridora, to realno mogu da urade samo Amerikanci,
i to pod uslovm da im Rusija dozvoli.
(SIN LOVCA NA MEDVEDE, 6. oktobar 2017 12:05)

A šta bi to Rusi uradili kada bi Amerikanci presjekli koridor bez da od Rusije traže dozvolu?

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Mesić je u pravu. Treba prhvatiti predlog da se Bosna ustroji kao moderna Konfedracija, po uzoru na ono što je on pedlagao za YU, pa Milošević nije prihvatio. To bi bilo najbolje rešenje.
A što se tiče zatvaranja koridora, to realno mogu da urade samo Amerikanci,
i to pod uslovm da im Rusija dozvoli.

Posmatrac

pre 6 godina

Ovo ste je Mesic rekao je istina. U slucaju otcepljenja RS hrvatska vojska bi presekla koridor. Hrvatska je jos pre 17 godina napravila detaljan plan akcije presecanja koridora. Delovala bi pod izgovorom zastite Dejtonskog sporazuma. Referendum ne bi ni poceo a hrvatska vojska bi vec bila na granici i cekala signal.

Prvo

pre 6 godina

Da se zna da se bosanski entitet r.s. sastoji iz 2 dijela.distrikt brcko je da tako kazem treci entitet u bih.tako da je ovo sto prica mesic je vec uradjeno u dejtonu 95.Za dodika i dodikovce neka znaju.da se razumijemo uvijek sam za mir.pozdrav

Miloš

pre 6 godina

Bosna je nedeljiva,svet je stvorio da takva bude i takva će sigurno ostati.
Zato energiju treba usmeriti na nešto što će novim generacijama pomoći da zaborave i da se nebave mračnom prošlošću što se dešavala.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Dobro. Da pretpostavimo da se tako nesto desi i,takticki gledano,sta onda? Za par sati preseces koridor,nadjes se u sendvicu i za sledecih par sati kontra ofanzive nadjes se u okruzenju. I sta onda? Boli te uvo sta onda,ti ces ionako da sedis u Zagrebu.

Hvala

pre 6 godina

Razmisljam. Tri nacije nisu mogle zajedno u SFRJ, a sada bi da ih smestite u manjoj drzava? (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gale, 6. oktobar 2017 12:24)

Problem je sto to nisu tri nacije vec jedan narod koji je crkva, odnosno vera podelila. Razlicite nacije pricaju razlicitim jezicima. Naprimer Englezi, Francuzi, Nemci, Madjari... To su nacije. A ti da stavis Sulju, Milovana i Hrvoja iz bosne u istu sobu, ne ni se znalo ko je sta... dok ne krenu da se mole.

Davle

pre 6 godina

Nije valjda da ćemo se opet pobiti?
(Timotije, 06. oktobar 2017 14:13)

Mi obican narod necemo sigurno a ova dvojica medjusobno neka se tamburaju do mile volje

Ivan NBg

pre 6 godina

Na stranu Mesićeva srbofobija ali RS je podeljena na dva dela, distrikt Brčko je izdvojen iz sastava RS a u Brčkom vlast čine Bošnjaci i Hrvati, Srbi su u manjini. Samo saradnja ova tri naroda može dovesti do stabilnosti i prosperiteta a ne ratnohuškačka politika Mesića, Dodika, Bakira i ostalih... Pozdrav svim dobrim ljudima u BiH

Pitanje

pre 6 godina

Ne bih da komentarisem posebno ljude koji su bilo cim doprineli do raspada SFRJ ali imam pitanja za sve one koji resenje vide u podeli BiH.
Ako se zeli mirnim putem izaci iz BiH onda pretpostavljam da treba doci do dogovora sta je cije:
Sta to po vama pripada Srbima, Hrvatima Bosnjacima (mislim % od Bosne)
Dali Brcko distrikt treba pripasti Srbima, Hrvatima ili Bosnjacima i zasto?
Dali ce Srbi, Hrvati i Bosnjaci koji budu ostali u tim odvojenim delovima kao manjina postaju manjine ili moraju da se sele iz njega?
Dali ce i druge drzave (Hrvatska i Srbija)dozvoliti iste podele njene teritorije naravno na demokratski i miran nacin kao sto se to trazi od BiH?
Dali ce nam posle toga biti bolji zivot?
Molio bih da se objavi je bih volio bih da cujem odgovore.

Marija-Buje

pre 6 godina

Mislila sam da je dovoljno skupio, ali vidim da Antifašist-Po-Potrebi i dalje za minimalne honorare dijeli packe po potrebi. Jedino što mogu reći: u slučaju da Dodik - daj Bože - proglasi samostalnost, Hrvati trebaju učiniti isto i pobjeći iz tvorevine koja ničim u 25 godina nije dokazala da zaslužuje postojanje.

Mislite da bi ovog puta bilo drugačije?!

pre 6 godina

Srbija nije prstom mrdnula dok su iz Krajne proterivali Srbe!!!

Republika Srpska nije prstom mrdnula isto!

Srbri su junačine samo u narodnim pesmama!

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Mesić je u pravu. Treba prhvatiti predlog da se Bosna ustroji kao moderna Konfedracija, po uzoru na ono što je on pedlagao za YU, pa Milošević nije prihvatio. To bi bilo najbolje rešenje.
A što se tiče zatvaranja koridora, to realno mogu da urade samo Amerikanci,
i to pod uslovm da im Rusija dozvoli.

Posmatrac

pre 6 godina

Ovo ste je Mesic rekao je istina. U slucaju otcepljenja RS hrvatska vojska bi presekla koridor. Hrvatska je jos pre 17 godina napravila detaljan plan akcije presecanja koridora. Delovala bi pod izgovorom zastite Dejtonskog sporazuma. Referendum ne bi ni poceo a hrvatska vojska bi vec bila na granici i cekala signal.

Miloš

pre 6 godina

Bosna je nedeljiva,svet je stvorio da takva bude i takva će sigurno ostati.
Zato energiju treba usmeriti na nešto što će novim generacijama pomoći da zaborave i da se nebave mračnom prošlošću što se dešavala.

Prvo

pre 6 godina

Da se zna da se bosanski entitet r.s. sastoji iz 2 dijela.distrikt brcko je da tako kazem treci entitet u bih.tako da je ovo sto prica mesic je vec uradjeno u dejtonu 95.Za dodika i dodikovce neka znaju.da se razumijemo uvijek sam za mir.pozdrav

oberin martel

pre 6 godina

"Kada bi neko otcepio deo Bosne i Hercegovine, da se ja pitam, presekao bih koridor i to bi bilo za par sati gotovo", rekao je Mesić.

Srećom pa se ti ne pitaš uopšte.

samo pitam

pre 6 godina

A što se tiče zatvaranja koridora, to realno mogu da urade samo Amerikanci,
i to pod uslovm da im Rusija dozvoli.
(SIN LOVCA NA MEDVEDE, 6. oktobar 2017 12:05)

A šta bi to Rusi uradili kada bi Amerikanci presjekli koridor bez da od Rusije traže dozvolu?

Mića

pre 6 godina

Reči Mesića imaju težinu koliko i moje. Čovek nema dodirnih tačaka sa Republikom Srpskom i BiH. Ne vidim zašto bi se mešao u njihove odnose.

Gale

pre 6 godina

Razmisljam. Tri nacije nisu mogle zajedno u SFRJ, a sada bi da ih smestite u manjoj drzava? Moja logika kaze da to vodi vecem haosu ali...Voleo bi da cujem komentare.

hm?

pre 6 godina

Mesic je verovatno jedini politicar u Hrvatskoj koji misli da je BIH nedeljiva i celovita drzava. Bas me interesuje stav drugih hrvatskih politicara, posebno onih koji bi odmah po odvajanju Republike Srpske prisvojili deo Hercegovine...,

Dragan Rakic

pre 6 godina

Prvo, s kojim pravom se mesa ovaj Mesic u BiH? On jos uvek misli da je naslednik Broza i da ima sva prava da on odredjuje ko ce sta da radi. Cista provokacija da ne kazem glupa reakcija bivseg hrvatskog predsednika. RS nije dominin Hrvatske i narod ima pravo da izrazi svoju volju na demokratski nacin. Mr. Stipe bi trebalo da cuti i da uziva u penziji.

mali radojica

pre 6 godina

Jaoooo evo ga ovaj stručnjak za muljanje se javlja. Bas bi voleo da vidim ko bi lud bio da sece koridor. Čak ni Bakir nije toliko blesav da pominje koridor.

Zvekan

pre 6 godina

Drug Mesic ne shvaca da je rat zavrsio. On ne shvaca da su njegove izjave mijesanje u probleme druge drzave. Ocajno trazi paznju medija, boli ga sto je totalno sporedan lik, kao i drug Yusipovic. Dosta smo se mi napresjecali koridora, dosta su ga drugi branili, i jedni i drugi izginuli u tisucama. Za sto? Za cestu?! Drug Mesic nek se uhvati s jos par svojih drugova pod ruku pa nek ode u sumu i planira do kraja presjecanje koridora, a mi normalni ljudi trebamo konacno poceti zivjeti stvarnost oslobodjenu od ovakvih likova.

rasha

pre 6 godina

I posle se neko cudi kako je doslo do rata i kako se raspala jugoslavija.

Pa evo vam cist primer, kakvi su ljudi tad bili na vlasti, on i da ratuje kad nije ni blizu vlasti, zamislite kad ovakvima date vlast i moc ....

Bgd

pre 6 godina

@(Filip, 6. oktobar 2017 12:04)

Da,da, kako da ne. Pamet, racionalno i pragmatično razmišljanje oduvek su bili svojstveni ovim prostorima. Dovoljno je da pogledaš koji su političari dobili glasove pa da zaključiš koliko su se "opametili". Što se tiče izjave ovog metuzalema, pitao bih ga kako zamišlja celovitu BiH (kao mini YU) a sve je radio da razbije SFRJ? Kako to da Srbi, Hrvati i muslimani u BiH navodno mogu i moraju da žive zajedno a nisu mogli u SFRJ? Da nije u pitanju opet "poseban slučaj", kao i uvek kad su Srbi u pitanju?

posmatrač

pre 6 godina

Gospodine Mesicu, meni je jako drago sto pokusavate da budete aktivni, no realno gledano, ja bih se okrenuo da komentarisem Piranski zaliv, pitanje raseljenih i nestalih, teritorijalno razgranicenje na Dunavu....ipak te vruce krompire zaobilaze svi a koju paru i poen bi da skupe tamo gde sutra moze rat zbog ovakvih izjava

qe

pre 6 godina

Covek od 80 godina bi da ratuje,al iz fotelje, drugi da puze u blatu umesto njega...jel on misli da su njegovi sunarodnici glupi,ili ne zna sta misli?

Filip

pre 6 godina

Dosta vise ratne politike i pretnji, valjda su se ljudi na ovim prostorima opametili i shvatili da sukobi nikuda ne vode, samo narodi na kraju ispastaju.

Ivan NBg

pre 6 godina

Na stranu Mesićeva srbofobija ali RS je podeljena na dva dela, distrikt Brčko je izdvojen iz sastava RS a u Brčkom vlast čine Bošnjaci i Hrvati, Srbi su u manjini. Samo saradnja ova tri naroda može dovesti do stabilnosti i prosperiteta a ne ratnohuškačka politika Mesića, Dodika, Bakira i ostalih... Pozdrav svim dobrim ljudima u BiH

Hvala

pre 6 godina

Razmisljam. Tri nacije nisu mogle zajedno u SFRJ, a sada bi da ih smestite u manjoj drzava? (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gale, 6. oktobar 2017 12:24)

Problem je sto to nisu tri nacije vec jedan narod koji je crkva, odnosno vera podelila. Razlicite nacije pricaju razlicitim jezicima. Naprimer Englezi, Francuzi, Nemci, Madjari... To su nacije. A ti da stavis Sulju, Milovana i Hrvoja iz bosne u istu sobu, ne ni se znalo ko je sta... dok ne krenu da se mole.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Dobro. Da pretpostavimo da se tako nesto desi i,takticki gledano,sta onda? Za par sati preseces koridor,nadjes se u sendvicu i za sledecih par sati kontra ofanzive nadjes se u okruzenju. I sta onda? Boli te uvo sta onda,ti ces ionako da sedis u Zagrebu.

Pitanje

pre 6 godina

Ne bih da komentarisem posebno ljude koji su bilo cim doprineli do raspada SFRJ ali imam pitanja za sve one koji resenje vide u podeli BiH.
Ako se zeli mirnim putem izaci iz BiH onda pretpostavljam da treba doci do dogovora sta je cije:
Sta to po vama pripada Srbima, Hrvatima Bosnjacima (mislim % od Bosne)
Dali Brcko distrikt treba pripasti Srbima, Hrvatima ili Bosnjacima i zasto?
Dali ce Srbi, Hrvati i Bosnjaci koji budu ostali u tim odvojenim delovima kao manjina postaju manjine ili moraju da se sele iz njega?
Dali ce i druge drzave (Hrvatska i Srbija)dozvoliti iste podele njene teritorije naravno na demokratski i miran nacin kao sto se to trazi od BiH?
Dali ce nam posle toga biti bolji zivot?
Molio bih da se objavi je bih volio bih da cujem odgovore.

Marija-Buje

pre 6 godina

Mislila sam da je dovoljno skupio, ali vidim da Antifašist-Po-Potrebi i dalje za minimalne honorare dijeli packe po potrebi. Jedino što mogu reći: u slučaju da Dodik - daj Bože - proglasi samostalnost, Hrvati trebaju učiniti isto i pobjeći iz tvorevine koja ničim u 25 godina nije dokazala da zaslužuje postojanje.

Davle

pre 6 godina

Nije valjda da ćemo se opet pobiti?
(Timotije, 06. oktobar 2017 14:13)

Mi obican narod necemo sigurno a ova dvojica medjusobno neka se tamburaju do mile volje

Mislite da bi ovog puta bilo drugačije?!

pre 6 godina

Srbija nije prstom mrdnula dok su iz Krajne proterivali Srbe!!!

Republika Srpska nije prstom mrdnula isto!

Srbri su junačine samo u narodnim pesmama!