Utorak, 05.09.2017.

11:40

Lidl na meti kritika: U Fotošopu obrisali pravoslavni krst

Izvor: B92

Lidl na meti kritika: U Fotošopu obrisali pravoslavni krst IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

Bika

pre 6 godina

Sramota. Treba li da sklone i Grci krstove sa svih crkava zbog vesrkih tolerancija prema onima koji nemaju tolerancije, jer da su tolerantni taj krst im ne bi ni smetao.

Zoki

pre 6 godina

@Bosanac - Mešaš babe i žabe. U pitanju su autentični grčki proizvodi. Meni apsolutno ne bi smetalo da npr. begova čorba u konzervi ili smrznuti sarajevski ćevapi imaju etiketu sa Begovom džamijom.

miloje , covek iz naroda

pre 6 godina

Dobar je Lidl. Svaki dan pazarim i njemu, ovde nadomak Frankfurta i nastavicu. Imanu povoljne cene, razne akcije, kvalitet bolni nego u Srbiji. Tek sam mesec dana ovde, treba stedeti, neka meni mog Lidla. Kad stanem na zelene grane bahaticu se i u Reweu i u drugim marketima. Ziveli

koks

pre 6 godina

Vecina kupaca u njemackoj su Muslimani onda to ne bi dobro doslo,a drugo vlasnik LidL su jevreji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bošnjak, 5. septembar 2017 16:29)

Kako misliš većina kupaca? Šta, više kupuju od Nemaca ili su većina kupaca u Lidlu?

Ne smeta to ništa...nisam vernik...i ne vidim zašto bi to nekom smetalo. Nema veze da li je neka crkva, džanija, sinagoga, toranj, kip, spomenik, most ili nešto drugo po čemu je prepoznatljivo područje odakle potiče proizvod.

Goran

pre 6 godina

Komenatari o postojanju različitih vrsta krstova, i to od "poznavalaca" u Srbiji mi već podignu pritisak. Razlika ne postoji, osim ako ne msilite na one "listove" na vrhu krsta, kojih ima itekako u katoličkim crkvama. Inače, ovu temu su u Nemačkoj započeli iz AfD-a, neonacističke stranke, koja će sada sigurno ući u Bundestag.
A vi, malo se obrazujte i otkačite popove i hodže.

Marko

pre 6 godina

Slikaju verski objekat a hoce da budu verski neutralni pa skinuli versko obelezje, debili, slikaj kuce, more odkud znam pa ces biti verski neutralan, a ovo je verski uvredljivo.
Evo bolje ideje, slikaj zgradu grckog parlamenta al skini zastavu da bi bio neutralan... au da bre pa oni(nemci) su to vec jednom radili 😂😂😂

samo kazem

pre 6 godina

@Bosanac
Vidi, da kupujem neki orignalno bosanski proizvod, ili nesto sto se najbolje pravi u Bosni, ili nesto sto najlepse pravi muslimanski deo stanovnistva, ne bi mi smetala nikakva dzamija.

Za obicno mleko, ljudi imaju svoje navike, nko uzme kravicu, neko sabacko, neko suboticko.... po volji.

Medjutim, ako si ti ozbiljna firma i zelis da prodajes recimo u Beogradu, zasto bi uopste stavio dzamiju, cemu dzamija na pakovanju mleka? Stavi neku kravu kako pase na livadi, valjda krava daje mleko, a ne dzamija?

Sto se Lidla tice, ispali su glupavi 100%, ili nije trebalo da stavljaju crkvu uopste, ili je trebalo da ostave krst - crkva ide sa krstom, i to je kraj price. Grcka je vecinski pravoslavna zemlja, deo njenih lepota pripada i tim crkvama, i to mora da se postuje.

epic fail

pre 6 godina

A da je na pakovanju bila zastava Grčke, da li bi onda skinuli krst sa nje, da ostanu samo plavo-bele linije? Da li bi skinuli krst sa zastave Švajcarske? Koliko mi je poznato, Victorinox i dalje prodaje noževe bez ikakvih problema sa krstom.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Krst je hriscasi simbol,ni na jednom krstu ne pise da li je katolicki,pravoslavni ili protestantski! I uostalom kakve to veze ima ako je proizvod dobar ili los. Valjda je to bitno!
(veteran, 5. septembar 2017 13:12)

Da kazem tebi ,a i ostalima koji ne znaju,a javili su se ovde,da postoji pravoslavni i postoji katolicki krst. Sam krst kao krst jeste hriscanski simbol,ali izmedju pravoslavnog i katolickog ima razlike i to oni koji se razumeju u to vrlo dobro znaju. Kao sto ima razlike izmedju pravoslave i katolicke crkve kao gradjevine,a i duhovno.
Mozes da guglas,ali evo ukratko-pravoslavni krst na svim krajevima ima po 3 ispupcenja,zaobljenja,dok je katolicki potpuno ravan na krajevima.

Zoki

pre 6 godina

Goxy, ovo nema veze sa reliogijom, nego sa kulturom i istorijom. Ovo editovanje podseca na one idiote koji su sa Kremlja skidali krstove i stavljali petokrake. U cemu je razlika izmedju njih i one ekipe islamista koja je unistila Palmiru?

djole

pre 6 godina

Super, sad to nek prodaju neevropljanima, a Evropljani nek ih bojkotuju.
(inat, 5. septembar 2017 11:43)

Vecinu naprednih Evropljana boli uvo za religiju. To je bitno uglavnom vama u ekonomski slabim zemljama kojima su popovi isprali mozak. Ovu vest nigde na zapadu ne mozes pronaci, a Nemci bi skinuli krst sa te slike bez obzira da li je pravoslavni ili katolicki. Da je bio katolicki krst niko u Evropi se ne bi bunio vec bi to shvatio, ali ovako posto je pravoslavni jedva ste docekali da iskazete vasu duboko urodjenu mrznju

golgota

pre 6 godina

Kompanija koja postuje razlicitost pa zato fotosopom brise pravoslavni krst. Znaci postoju pravoslavce.
A zasto bi bilo ko bio uvredjen slikom krsta na crkvi iz Grcke? Sta je to uvredljivo u krstu na crkvi?

danguba

pre 6 godina

Vodi se rat protiv Hriscanstva i Hriscana. Ne treba cekati da nas ubijaju da vidimo da je doslo vreme za odbranu.
(Pavle, 5. septembar 2017 14:00)

Braniti hriscanstvo od koga, cega? Gramzivih popova i svestenika, koji se kupaju u obilju, voze zatamnjene dzipove, ogrezli u grijehu i pedofiliji... Isus da se danas pojavi sa svojim ucenjem i idejama, njegovi sljedbenici bi ga zatukli zlatnim krstovima i izgazili dzipovima. Toliko o crkvi i hriscanstvu...

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Samo da prijavim da na oko 70% njujorskih crkvi i katedrala (od cega gotovo 100% reformatorskih, protestantskih i anglikanskih) nedostaju krstovi i da nisu uklonjeni fotosopom nego maljevima, testerama i pneumaticnim cekicima. Jos ih samo katolicke i pravoslavne crkve odrzavaju, ali ni to nece dugo. Verovatno ce neki nepismeni genijalac iz gradonacelnikovog ureda za odnose sa verskim zajednicama da se doseti da su krstovi javni rizik od udara groma i da ih, stoga, sto pre treba ukloniti.

Nisam veliki obozavatelj hriscanstva, mada sebe smatram pravoslavcem po tradiciji i istoriji srpstva. Uzasava me sistemsko licemerje hriscanstva (narocito katolicanstva, mada im se odredjena duhovna komponenta ne moze negirati), doktrina je datebogsacuva okamenjena i ugljenisana, neprimerna bilo kakvoj drustvenoj i naucnoj evoluciji i dijalogu, a o garazama i parkinzima prepunim najnovijih modela Mercedesa i BMW-a u ime Hrista i njegove skromnosti i siromastva da i ne govorim. Svejedno, moram da se slozim sa Dzejsmom Medisonom (cetvrtim predsednikom SAD) koji je govorio da Hriscanstvo nije savrseno, ali da bolji moralni sistem jos niko nije izmislio. Oni koji organizovano i smisljeno ruse Hriscanstvo i u njegovu propast investiraju silno bogatsvo (uglavnom opljackano) seku granu na kojoj sede i vracaju ljudsku rasu u pecinu. Kad se jednog dana budu probudili u mracnoj i vlaznoj pecini punoj ljudozdera, neka ne ocekuju hriscansku milost: nece je vise biti.

djuro

pre 6 godina

@Vecina kupaca u njemackoj su Muslimani onda to ne bi dobro doslo,a drugo vlasnik LidL su jevreji.
(Bošnjak, 05. septembar 2017 16:29)

pa??!!

Brka

pre 6 godina

Religija u familiji je idila. Religija na globalnopolitickom nivou je zlo jer najviše utiče na one neprosvetljene i socijalno neinteligentne tipove koji večito traže pripadnost što se može videti po komentarima gde svako brani svoju religiju. Ovaj viče da krstevi treba da nestanu, onaj drugi kako je pravoslavnje jedina prava hrišćanska vera, a treći kako Turke treba izbaciti iz Evrope a ni sam nije svestan da on i svi ti Grci sa kopna koji se ponose sa crkvom na ostrvu imaju Tursku u svom DNK. A to je suština da smo mi svi već toliko izmešani da pljuvati po jednom iz okoline znači pljuvati po samom sebi.

Krvna zrnca se broje po potrebi ali kada se ustanovi da si mesanac e onda ide koje si religije pa tako nisi Srbin ako nisi pravoslavac, nisi Turcin ako nisi musliman i nisi Hrvat ako nisi katolik a u suštini si pre svega kreten jedan kojem je pojam tolerancije samo to da nećeš da prebijes durgog jer nije iste vere, nacionalnosti ili boje kože kao ti. Tako neandertalac doživljava toleranciju.

Bosanac

pre 6 godina

Da li biste vi u Srbiji kupili mlijeko iz bosne na kojem se preko cijelog tetrapaka nalazi Kuslat dzamija iz Zvornika? Sve sa zastavom s mjesecom i zvijezdom na munari?? Ili mozda vi iz rs.a?
Mozda ce vas par reci da bi, ali cinjenica je da 95% ne bi!
E zato su uklonili krst/kriz.. Hoce ljudi da povecaju prodaju, da povecaju profit.. u potpunostu ih razumijem!

.орг

pre 6 godina

@ Hriscanski krst u sred Evrope, moz misliti, koga ce da uvredi? 

Ovo vec postaje ludilo...
(Igor, 05. septembar 2017 11:49)

исто се односи и на симболе државе србије. још мало и мора ћемо да се извињавамо...

fritz

pre 6 godina

Bavarske kifle imas u svakoj boljoj pekari u Srbiji,(Escajg)

ako ćeš braniti nemačko kulinarstvo ističući kifle za primer bolje ćuti i pusti da to neko bolje uradi

ahilej

pre 6 godina

@Asmire, evo da ti ja kao, Bošnjak, Sarajlija i musliman kažem da prvo pokušaš u Sarajevo da dođeš te pokušaš skinuti krst/križ ili Davidovu zvijezdu, pa da vidiš šta bi ti se desilo od ovakvih poput mene koji smo, hvala Bogu još u velikoj većini.
Sit sam takvih poput tebe, poput korova ste.
Inače, veoma glup potez Lidla. Meni kao muslimanu bi zasmetalo jedino da tu kutiju bacim u smeće, zbog slike nečije tuđe svetinje. A inače sam protiv lažne "korektnosti", na silu gurane pod nos ljudima: Različitisti treba da spajaju.

boris

pre 6 godina

goxy, tvoje ponašanje je religiozno. Ti priznaješ pojam Boga i kažeš da ne postoji, te se odnosiš prema religijama koje su suprotne tvojim uverenjima kao i ostali vernici.
Oni koji se nereligiozni nemaju problem sa obeležjima jer ih ne dotiče - areligiozni su.

uvw

pre 6 godina

Sto se mene tice.... nikad im vise necu krociti u prostorije.
Ko brise krst, pokazuje svoju nekulturu, a ko zna, mozda i sektasko nastrojenje, jer i njima smeta krst.

EU Citizen

pre 6 godina

Crony ljige. Lidl je dobra kompanija, ali je kao i mnoge druge nemačke firme koje na kratkom lancu država koja ima ogroman uticaj na nemačku ekonomiju, jer se radi o socijalisitičkoj diktaturi gde demagozi i birokrati otimaju i arbitrarno i nepravedno preraspodeljuju lavovski deo GDP-a, pa su i velike kompanije na milost i nemilost državnih kriminalaca i jako paze da im se ne zamere, moralno-politički podobna i strikno na toksičnoj neokomunističko-ljudskopravaškoj liniji. Ali za ovakve ljigavštine treba da ispašta, bojkot je jedino oružje koje ljudi imaju, i iako sam generalno protiv toga, to jest, po meni bi ekonomija i politika trebalo da budu onoliko daleko koliko je moguće, protiv sam i mešanja firmi u politiku, a ovo je jasno svrstavanje na stranu Merkelove i ostalih štetočina koje dovode teroriste i ilegalne uljeze u Evropu.

rex

pre 6 godina

Nije vam smetalo kad je Hriscanstvo bilo opijum za mase, i svi ste imali partijske knjizice, bili veliki komunisti, danas ste veliki pravoslavci, ko zna sta cete sutra biti

senad

pre 6 godina

Jasam ove produkte kupovao dobri posebno sir samo sto u lidlu u Austriji dolaze sezonski nisam ni primetio ambalazu posto citam sastav sad posle vaseg teksta moracu da bojkotujem.

analiza

pre 6 godina

"Ja sam ateista i neznam šta će obeležje vere na hrani(ovo nije obelezje vere vec jednog ostrva koje je pukim slucajem sa pravoslavnim crkvama). Pa stoga ne jedem ono što mi se nameće kao halal ili osveštano vino,.... nego jedem ono što su ljudi pravili jer je ukusno i zdravo(samo organsku hranu,dakle?Koka kolu nikako,hamburgere i slicno?). A ne želeći da dam vetar u leđa religiji(znaci,kakav strasan vetar u ledja,pojesti sir sa Santorinija), iz principa ne jedem i nepijem takve gluposti(e,to je cisto preterivanje,vino je vino i nije bitno da li je iz Fr ili grckog manastira,vera ne ulazi na usta).
(goxy)
Postoji klip na Fejsu gde tip pravi parodiju na racun vegetarijanaca i njihovog preterivanja po pitanju hrane,u kome im pokazuje koliko su navalentni po nekada po pitanju hrane.Tako se uzasava sto su povredili jabuku time sto su je pojeli s drveta-jer je to beba tog drveta,pa se cudi kako mogu da jedu leseve biljki-za one koji jedu samo opalo voce...
A Lidl bi znaci trebao da skoni i recimo sliku Sikstnske kapele sa italijanskog proizvoda ili Aja Sofije sa turskog,kad vec to navode kao razlog.

Boro

pre 6 godina

"Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje"

Pa ste onda resili da izbrisete sve sto bi crkvu moglo da razlikuje od, recimo, parking servisa (da ostanem neutralan, i ne napisem nesto sto bi moglo da "uvredi" osecanja "drugih"...).

danijel

pre 6 godina

Pa od Svajcarske su trazili da uklone krst sa zastave, jos za nasih zivota ljudi u Evropi ce se bojati da javno iskazu svoja verska ubedjenja ukoliko nisu muslimani.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Roba je bila namenjena nehriscanskim musterijama...
(Mojmir)
------
Pa šta ako je roba namenjena "nehrišćanskim mušterijama"?! Da li to znači da sva roba koja dolazi iz arapskih, i generalno muslimanskih, zemalja treba da bude zabranjena? Da li treba da se gadimo na proizvode koji dolaze sa tih područja? Pa ako smo došli dotle da krst, polumesec ili bilo koji drugo versko obeležje, ne možemo da trpimo ni na slici, kako bismo se ponašali kada bismo te svetinje, u kojima se neko moli svom Bogu, u kojima neko polaže poslednje nade u Svevišnjeg ne znajući kako da se izbori sa ovozemaljskim bolestima i "alama", morali da čuvamo? Ovo je licemerje Zapada, koje pokušavajući da nas pomiri, samo stvara i podiže netrpeljivost do neverovatnih granica. Pa svi muslimani znaju da su Grci pravoslavci, neće valjda očekivati da Grci zbog sira promene veru?! Mislim da je sve ovo jeftino i bedno.

Escajg

pre 6 godina

Парадоксално је да Немци заиста имају врхунске аутомобиле, али немају ни једно аутентично јелу, а грци десетине... (Професор Талтомар, 5. septembar 2017 12:42)

Neobrazovani profesore, ti mislisd da postoje narodi koji nemaju autenticna jela, a medju njih svrstavas i neosporno velike Nemce!?! Jos kako nemci imaju svoje specijalitete, ali nemaju potrebe da trube o njima, jer nemaju gordost kao izvor licnog zadovoljstva. Za pocetak, preporucujem ti "Kloss mit sos". Bavarske kifle imas u svakoj boljoj pekari u Srbiji, a sigurno si nekad jeo i Svarcvald tortu, ako nisi probaj. I da, postoji gomila drugih nemackih jela, ako je to uopste potrebno reci. Inace citava ova glupost sa krstom je naduvana preko svake potrebe. Neka jede ko sta voli. Ziveli! Zum wohl!

Krstivoje

pre 6 godina

E, ovo je da poludis!!! Cus, paravoslavni krst i katolicki krst, da li poistoji i protestanski krst??? Krst je krst!!! Forma moze biti latinska ili vizantiska, ali to je isto, koriste se sve forme i kod jednih i kod drugih! Daklem, krst je hriscanski-krscanski simbol! Sto se teme teksta tice van pameti je...

Miki

pre 6 godina

Bilo je nešto slično i na ovim prostorima. Kad se 1960-tih pojavila rakija "Manastirka", u prvo vreme je na etiketi bio crtež srednjovekovnog manastira, ali bez krstova na kubetima crkve.
Tih godina se, međutim, pojavila i televizija, a vrlo popularne i gledane su bile humorističke emisije, koje su kreirali Radivoje Lola Đukić i Novak Novak. U jednoj od tih emisija su se na vešt način podsmehnuli celom tom slučaju cenzurisanih krstova. Čkalja je gledateljstvu objasnio da su drugovi iz rukovodstva fabrike pića time samo hteli da opovrgnu glasine da je rakija koju prave "krštena", to jest da u nju dodaju i vodu. Posle kratkog vremena etiketa rakije je dobila krstove.

Mitar

pre 6 godina

(dosta vise sa ruskom propagandom, 5. septembar 2017 11:44)
Donekle si u pravu ali bas i nisi. Nauci kakve vrste krstovas postoje, stilovi i nacini predstavljanja.

Trt

pre 6 godina

Hahahah o vredjanju o gluposti pricaju ljudi koji ostave 200+ besnih komentara kad neko pljuje/kritikuje/bilo sta sto ga ne hvali Novaka Djokovica!

Ostin A

pre 6 godina

Želja za religijskom neutralnošću je realna. Samo muslimana ima oko 40.000.000 u Evropi, i to ne računajući Tursku i Rusiju. Da ne spominjem ateiste i agnostike, kojih u Evropi ima još više.

Ali zašto onda stavljati sliku crkve uopšte ?

veteran

pre 6 godina

Krst je hriscasi simbol,ni na jednom krstu ne pise da li je katolicki,pravoslavni ili protestantski! I uostalom kakve to veze ima ako je proizvod dobar ili los. Valjda je to bitno!

Zapata

pre 6 godina

Da se kladimo da sa slike dzamije ne bi sklonili polumesec na vrhu minareta ili eventualni tekbir na fasadi? Niti bi trebalo to da urade naravno, ali samo kazem, tada ih ne bi zanimala ''neutralnost'', licemerje do bola. Dodvoravaju se 5-10% potrosaca, vredjajuci 90%, u ime pol. korektnosti. Ciji je ovo kontinent vise?

Marko

pre 6 godina

Da su skinuli davidovu zvezdu ili polumesec sa necega ovi liberalni duswbriznici bi odmah kukali I vristali "diskriminacija!" I "nacizam!"...

Andrej

pre 6 godina

Svi ovi koji ovde kritikuju bi verovatno u debelom luku zaobisli proizvod za jevrejskom zvezdom ili polumesecom kod muslimana. Meni je ovo ok ali naravno da nekome uvek nesto smeta kada smo homofobi bili i ostali.

mihajlo

pre 6 godina

Zivog me zanima koje pakiranje koriste i u grckom lidlu i dali su trasirali ovu istu sliku!? Pogotovo sta kaze na to grcka pravoslavna crkva na to, cija je pravna svojina.

Imperija uzvraca udarac

pre 6 godina

Prvo je Gospod Isus Hristos isterao lihvare, profitere i trgovce iz Hrama Bozjeg, sad su se oni vratili da isteraju Njega!

mihajlo

pre 6 godina

@Pedja Djape
Slazem se, dok za svoju orientalsku liniju kde se jasno vidi polumesec, to nisu uradili i nisu se vodili logikom verske neutralnosti.

Bo_Sana_C

pre 6 godina

Problem na koji Lidl računa je da je to ambalaža a zna se gdje iskorištena ambalaža završi poslije upotrebe,u korpu za smeće pa se onda postavlja pitanje da nisu retuširali slike uz vjerovatno dogovor sa grčkom pravoslavnom crkvom koji su vlasnici uslikanog objekata , u suprotnom pojavio bi se isto veliki broj onih "uvrijeđenih" vjernika kojima nebi odgovaralo da se slika crkve sa krstom baca u smeće kao otpad!?

Čist marketing

pre 6 godina

Ruku na srce, Lidel prodaje jako nekvalitetnu robu,( i ne bez prava ih nazivaju " evropski kinezi") koja ima svoje kupce u nižim evropskim staležima ( bez uvrede). E taj stalež 99% čine imigranti Turska, severna i srednja Afrika, centralna Azija... i imaju isti imenilac - religiju. Netrpeljivost, isključivost ... ukratko fanatizam

goxy

pre 6 godina

Ja sam ateista i neznam šta će obeležje vere na hrani. Pa stoga ne jedem ono što mi se nameće kao halal ili osveštano vino,.... nego jedem ono što su ljudi pravili jer je ukusno i zdravo. A ne želeći da dam vetar u leđa religiji, iz principa ne jedem i nepijem takve gluposti.

zar ne?

pre 6 godina

Kakva glupost od strane Lidla. Prodaju 'grcki' proizvod sa slikom iz Grcke za koju svi znaju da je hriscanska/pravoslavna zemlja i onda pobrisu krst??? Pa zasto bi se neko uvredio ako vidi krst na slici? To je kao da ja odem u Tursku i zelim da kupim tursku kavu, koju jako volim da pijem, ali vidim na pakovanju dzamiju i kazem - e necu to da kupim!? To bi bilo skroz bezveze... Mislim, pa sta covek da ocekuje u turskoj neko dzamiju?

Nenad-EU

pre 6 godina

Uzimaju ogromnu lovu da polako poturaju islam kao ravnopravnu do vodeću religiju u Evropi a nama serviraju priče o verskoj neutralnosti.

Pera

pre 6 godina

Znaci, ne zele da iskljuce nicija religijska uverenja, osim religijskih uverenja pravoslavaca...
Vodite o tome racuna, kada budete birali gde cete da trosite svoj novac!

JPR24

pre 6 godina

Totalna glupost ! Ili ne slikaj verski objekt, ili se ne pravi lud ! Sto bi meni smetalo da na primer uzmem nesto tipicno Tursko ili Libansko ili sta ja znam i da je na slici Dzamija !? Ili u ovom slucaju krst na crkvi ? Na stranu versko opredeljenje, ovo je samo pitanje kulturnog nasledja, a praviti se budala kao : da se neki ne uvrede ! Pa ako su tolike budale, onda ne moraju ni da kupuju !!! Pametni ljudi to ne gledaju !

petar

pre 6 godina

Koliko je ovo jadno, eto to vam je Lidl. Slika i prilika tamne strane nemacke poslovne doktrine. Slikajte onda more i drvece. Ali ne, oni bi fenomenalan prizor Santorinija bez krsta... pa to je crkva!!

Sto ne naprave pakovanje baklava sa Plavom dzamijom bez minareta??

Stvar je u tome da njihove nekvalitetne i jeftine proizvode u Evropi kupuje radnicka klasa koju vecinski cine muslimani... razumem da piljara juri svaki dinar, od giganta se ipak ocekuje nekakva drustvena odgovornost.

dylan dog

pre 6 godina

Kakav glup komentar?! Pa, brisanje krsta upravo govori o tome da ni na koji nacin ne podrzavaju "razlicitost" vec upravo suprotno: bezlicnost, uniformnost, bljutavost

irelandcalling

pre 6 godina

Ko hoce neka kupi ko nece ne mora i cjao zdrao...sa ili bez krsticja na pakovanjima, isti izbor...evo npr, ni primetio nisam, MORAM biti iskren, a kupio sam neke cipseve i cevape da vidim razliku od slicnih NASIH proizvoda od pre neku sedmicu..ali NECU vise da kupujem, iz istog principa. Sto neko rece da su mogli da izaberu neki drugi detalj koji iskljucuje verske simbole....doduse teeeesko, nisu grci srbijanci iz Lugavcine pa da pesto godina zive i selu bez crkve...cvrc tamo je vise crkava nego kucja, maltene... Zivela Ellada....

Професор Талтомар

pre 6 godina

У те магацине не улазим кад сам у грчкој. Преферирам "Масутис", може и "Маринопулос", "Еленики маркет".
Парадоксално је да Немци заиста имају врхунске аутомобиле, али немају ни једно аутентично јелу, а грци десетине: мусаку, бујурди, саганаки, клефтико, гирос. О винима, музици, мору и сунцу и да не говорим. Аутомобила има и азијатских одличних, таквог мора у комбинацији са храном и јузиком нигде.

dawkins

pre 6 godina

Odvratno plitka muslimanska pristrasnot potom i licemerje brisanja simbola zarad "postovanja" hahaha. Nazalost islam dominira sve vise i radikalnije, nama ateistama ce biti najgore :)

brm

pre 6 godina

Meni kao ateisti je ovo jadno. "Verski neutralni"? Pa ovo je teška glupost. Politička korektnost je od fantastične ideje otišla u sasvim drugu krajnost.

Старац Исаија

pre 6 godina

Немачка и Шведска се такмиче ко може више да испере мозак својим грађанима, одавно је све прешло у потпуни апсурд, а резултате тога ћемо гледати у блиској будућности.

štangla

pre 6 godina

Kada ne želiš da vređaš verska osećanja svojih mušterija onda ne slikaš crkvu pa joj skineš krst, nego slikaš neku drugu znamenitost.
Ja jesam antitesta ali ovi levičari mi idu na nerve, stalno su ili uvređeni ili misle da nekoga vređaju pa se izvinjavaju i glupiraju.

Bojkot

pre 6 godina

Kazniti Lidl bojkotom.

Inace, zivim u Francuskoj i primetio sam da je na vasarima za Bozic tacno 0 muslimana. Iskreno, ne razumem. Sareno je, lepo mirise, ukusno je. Ljudi su veseli, deca posebno, a ti kao najgori baksuz bojkotujes.

Inace, ateista sam, ali volim sve sto cini ljude srecnima.

joj

pre 6 godina

“Izbegavamo da koristimo verske simbole jer ne želimo da isključimo ničija religijska uverenja. Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje“

Kao Turci ce da kupe grcki jogurt ako vide da nema krsta???

Tolerancija radja terorizam

pre 6 godina

ionako ce nestati krstovi u evropi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Asmir, 5. septembar 2017 11:43)

I preci su ti tako mislili, Asmire...pa smo im majku ...... i vratili ih nazad u Aziju, gde im je i mesto. Ni potomci ti nece bolje proci.

Evropa Evropljanima, napolje sa Turcima!

Miodrag

pre 6 godina

@dosta vise sa ruskom propagandom,
Ne znas da li bui to uradili sa nekim drugim krstom ili necim jer jos uvek nisu.
Naravno se se za krst moze reci da li je katolicki, pravoslvani. Evo ja, apsolutni ateista, koji je cak u svadji sa firmom koja se naziva Crkvom koje god konfesije bila, znam to.
Tako da ne brukaj se. TO je ipak opste obrazovanje, kultoroloska pitanja ...
U vezi sa ovim, mislim da pokazuje strah. Nije Lidl hteo da uvredi hriscane, ali se, cini mi se, boji ovih drugih. to nije dobro. Da se nemacka firma u srcu Evrope boji ...

Zoki

pre 6 godina

Da li bi obrisali muslimanski polumesec? Od straha ne bi! Ali zato zatiri evropsku istoriju! Ovi liberali nisu nista bolje ni zasluzili nego da muslimani pregaze Evropu. Kad ne znaji da cene svoje eto im , sluzice tudje.

Hook

pre 6 godina

Tako je i u Brozovo vreme sa etikete na rakiji Manastirka brisan(nije ni crtan) krst sa kupola pravoslavne crkve koja je bila na etiketi. Do skora sam cuvao jednu takvu flasu da bih pokazivao unucima u kakvoj smo zeli ziveli, ali babi onomad zafalilo flasa za kuvani paradajz i ostade ja bez "dokaznog materijala".

Boro

pre 6 godina

"Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje"

Pa ste onda resili da izbrisete sve sto bi crkvu moglo da razlikuje od, recimo, parking servisa (da ostanem neutralan, i ne napisem nesto sto bi moglo da "uvredi" osecanja "drugih"...).

dragan

pre 6 godina

Nije poenta u tome sto je krst pravoslavni, isto bi uradili i da je katolicki ili protestantski. Moze li se za krst uopste reci da je pravoslavni, zar nije pravilnije reci jednostavno hriscanski krst?
(dosta vise sa ruskom propagandom, 5. septembar 2017 11:44)
=====
Zato sto je to pravoslavni. I pitanje je da li bi uradili sa katolickim ili protestantskim, jer je to krst zapadne evrope odakle je Lidl. Nije pravilnije reci, hriscanski krst.

Rade

pre 6 godina

Uveren sam da je razlog isključivo komercijalne prirode. Ne bojte se, veliki biznismeni imaju samo jednu religiju, koja ima različito ime, i tu su oni vrlo tolerantni, a ta imena su evro, dolar, funta, ali ista religija je u pitanju.

Komentator

pre 6 godina

Objašnjenje im je besmisleno. Ovim su upravo uvredili nečija verska osećanja. Ako izbegavaju veske simbole onda ne treba da stavljaju verske objekte na slikama.

Dejan

pre 6 godina

verski ne utralni pa sto onda stavljate fotografiju crkve.magarci treba grcka vlada da ih tuzi za skrnavljenje istoriskih znamenitosti.....a grcka crkva za skrnavljenje crkve

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ocigledno je da je u toku plan islamizacije Evrope,ne zbog samih muslimana vec da bi se Evropa oslabila,muslimanski migranti su samo orudje u rukama drugih,a postoje samo dve zemlje koje su toliko mocne da ostvare ovaj cilj to su SAD i drzava Izrael.

5ro

pre 6 godina

Asmire takvi kao ti treba da nestanu, ali ne samo iz evrope nego uopste. ne treba da postojite fanatici jedni pogubljeni. Pustite ljude da zive svojim zivotom. Dosta mi je vise naturanja na nos nekih vera. Ako verujes veruj za sebe. boli te cuna tvoja obrezana u sta ce neko drugi verovati...

nn

pre 6 godina

(dosta vise sa ruskom propagandom, 05. septembar 2017 11:44)

Ne moze. Crkva je pravoslavna. I to (=posebno ova) kao simbol pravoslavne Grcke.

Ne treba mesati pravoslavlje s katolicanstvom, protestantizmom... e, to je uvreda za prve. Koji se svake nedelje na Liturgiji mole za one druge, da se privole pravoj veri.

Esad

pre 6 godina

Meni je ovo super! Ovo bez krsta liči kao da smo dobili džamiju na Santoriniju. Sad ću tamo da se osećam kao kod kuće, hvala Lidlu do neba.

Tera

pre 6 godina

Da se na nekom proizvodu nalaze jevrejski ili muslimanski simboli, to me ne bi sprečilo da kupim taj proizvod“, glasio je još jedan od komentara.

Ali muslimane bi sprečilo.
 (Nikola, 5. septembar 2017 11:42)
A ti isti muslimani bi sutra spalili Lidl da tako nesto urade sa njihovim verskim simbolom. Pa dokle vise tako???

Mladen Mladenovic

pre 6 godina

To su ove "demokrate", koje se zalazu za "jednakost" i dzamiju be minareta pa, valjda, sada, u duhu te svoje "demokratije" propagiraju i crkve bez krsta?! Nije demagogija, rafi se o cistom licemerju.

nepristrasna i objektivna observacija jednog ateiste

pre 6 godina

Da su to uradili jevrejima, ovi bi ih tuzili za sve pare - da su to uradili muslimanima ovi bi im se digli u vazduh u njihovim postrojenjima.

dosta vise sa ruskom propagandom

pre 6 godina

Nije poenta u tome sto je krst pravoslavni, isto bi uradili i da je katolicki ili protestantski. Moze li se za krst uopste reci da je pravoslavni, zar nije pravilnije reci jednostavno hriscanski krst?

Nikola

pre 6 godina

Da se na nekom proizvodu nalaze jevrejski ili muslimanski simboli, to me ne bi sprečilo da kupim taj proizvod“, glasio je još jedan od komentara.

Ali muslimane bi sprečilo.

Pedja Djape

pre 6 godina

Koliko plitko dodvoravanje religijskim fanaticima, smesno! Sta kome ima da smeta krst?! Muka mi je vise od verskog fanatizma i iskljucivosti. A jos vise mi se gade ovakvi poltroni, koji ce zarad par evra zarade ovako da se ulaguju silnima.

Pedja Djape

pre 6 godina

Koliko plitko dodvoravanje religijskim fanaticima, smesno! Sta kome ima da smeta krst?! Muka mi je vise od verskog fanatizma i iskljucivosti. A jos vise mi se gade ovakvi poltroni, koji ce zarad par evra zarade ovako da se ulaguju silnima.

Nikola

pre 6 godina

Da se na nekom proizvodu nalaze jevrejski ili muslimanski simboli, to me ne bi sprečilo da kupim taj proizvod“, glasio je još jedan od komentara.

Ali muslimane bi sprečilo.

dosta vise sa ruskom propagandom

pre 6 godina

Nije poenta u tome sto je krst pravoslavni, isto bi uradili i da je katolicki ili protestantski. Moze li se za krst uopste reci da je pravoslavni, zar nije pravilnije reci jednostavno hriscanski krst?

ahilej

pre 6 godina

@Asmire, evo da ti ja kao, Bošnjak, Sarajlija i musliman kažem da prvo pokušaš u Sarajevo da dođeš te pokušaš skinuti krst/križ ili Davidovu zvijezdu, pa da vidiš šta bi ti se desilo od ovakvih poput mene koji smo, hvala Bogu još u velikoj većini.
Sit sam takvih poput tebe, poput korova ste.
Inače, veoma glup potez Lidla. Meni kao muslimanu bi zasmetalo jedino da tu kutiju bacim u smeće, zbog slike nečije tuđe svetinje. A inače sam protiv lažne "korektnosti", na silu gurane pod nos ljudima: Različitisti treba da spajaju.

uvw

pre 6 godina

Sto se mene tice.... nikad im vise necu krociti u prostorije.
Ko brise krst, pokazuje svoju nekulturu, a ko zna, mozda i sektasko nastrojenje, jer i njima smeta krst.

zar ne?

pre 6 godina

Kakva glupost od strane Lidla. Prodaju 'grcki' proizvod sa slikom iz Grcke za koju svi znaju da je hriscanska/pravoslavna zemlja i onda pobrisu krst??? Pa zasto bi se neko uvredio ako vidi krst na slici? To je kao da ja odem u Tursku i zelim da kupim tursku kavu, koju jako volim da pijem, ali vidim na pakovanju dzamiju i kazem - e necu to da kupim!? To bi bilo skroz bezveze... Mislim, pa sta covek da ocekuje u turskoj neko dzamiju?

Miki

pre 6 godina

Bilo je nešto slično i na ovim prostorima. Kad se 1960-tih pojavila rakija "Manastirka", u prvo vreme je na etiketi bio crtež srednjovekovnog manastira, ali bez krstova na kubetima crkve.
Tih godina se, međutim, pojavila i televizija, a vrlo popularne i gledane su bile humorističke emisije, koje su kreirali Radivoje Lola Đukić i Novak Novak. U jednoj od tih emisija su se na vešt način podsmehnuli celom tom slučaju cenzurisanih krstova. Čkalja je gledateljstvu objasnio da su drugovi iz rukovodstva fabrike pića time samo hteli da opovrgnu glasine da je rakija koju prave "krštena", to jest da u nju dodaju i vodu. Posle kratkog vremena etiketa rakije je dobila krstove.

Bojkot

pre 6 godina

Kazniti Lidl bojkotom.

Inace, zivim u Francuskoj i primetio sam da je na vasarima za Bozic tacno 0 muslimana. Iskreno, ne razumem. Sareno je, lepo mirise, ukusno je. Ljudi su veseli, deca posebno, a ti kao najgori baksuz bojkotujes.

Inace, ateista sam, ali volim sve sto cini ljude srecnima.

Pera

pre 6 godina

Znaci, ne zele da iskljuce nicija religijska uverenja, osim religijskih uverenja pravoslavaca...
Vodite o tome racuna, kada budete birali gde cete da trosite svoj novac!

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Roba je bila namenjena nehriscanskim musterijama...
(Mojmir)
------
Pa šta ako je roba namenjena "nehrišćanskim mušterijama"?! Da li to znači da sva roba koja dolazi iz arapskih, i generalno muslimanskih, zemalja treba da bude zabranjena? Da li treba da se gadimo na proizvode koji dolaze sa tih područja? Pa ako smo došli dotle da krst, polumesec ili bilo koji drugo versko obeležje, ne možemo da trpimo ni na slici, kako bismo se ponašali kada bismo te svetinje, u kojima se neko moli svom Bogu, u kojima neko polaže poslednje nade u Svevišnjeg ne znajući kako da se izbori sa ovozemaljskim bolestima i "alama", morali da čuvamo? Ovo je licemerje Zapada, koje pokušavajući da nas pomiri, samo stvara i podiže netrpeljivost do neverovatnih granica. Pa svi muslimani znaju da su Grci pravoslavci, neće valjda očekivati da Grci zbog sira promene veru?! Mislim da je sve ovo jeftino i bedno.

Marko

pre 6 godina

Da su skinuli davidovu zvezdu ili polumesec sa necega ovi liberalni duswbriznici bi odmah kukali I vristali "diskriminacija!" I "nacizam!"...

danijel

pre 6 godina

Pa od Svajcarske su trazili da uklone krst sa zastave, jos za nasih zivota ljudi u Evropi ce se bojati da javno iskazu svoja verska ubedjenja ukoliko nisu muslimani.

Krstivoje

pre 6 godina

E, ovo je da poludis!!! Cus, paravoslavni krst i katolicki krst, da li poistoji i protestanski krst??? Krst je krst!!! Forma moze biti latinska ili vizantiska, ali to je isto, koriste se sve forme i kod jednih i kod drugih! Daklem, krst je hriscanski-krscanski simbol! Sto se teme teksta tice van pameti je...

Tolerancija radja terorizam

pre 6 godina

ionako ce nestati krstovi u evropi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Asmir, 5. septembar 2017 11:43)

I preci su ti tako mislili, Asmire...pa smo im majku ...... i vratili ih nazad u Aziju, gde im je i mesto. Ni potomci ti nece bolje proci.

Evropa Evropljanima, napolje sa Turcima!

Hook

pre 6 godina

Tako je i u Brozovo vreme sa etikete na rakiji Manastirka brisan(nije ni crtan) krst sa kupola pravoslavne crkve koja je bila na etiketi. Do skora sam cuvao jednu takvu flasu da bih pokazivao unucima u kakvoj smo zeli ziveli, ali babi onomad zafalilo flasa za kuvani paradajz i ostade ja bez "dokaznog materijala".

Старац Исаија

pre 6 godina

Немачка и Шведска се такмиче ко може више да испере мозак својим грађанима, одавно је све прешло у потпуни апсурд, а резултате тога ћемо гледати у блиској будућности.

Imperija uzvraca udarac

pre 6 godina

Prvo je Gospod Isus Hristos isterao lihvare, profitere i trgovce iz Hrama Bozjeg, sad su se oni vratili da isteraju Njega!

Tera

pre 6 godina

Da se na nekom proizvodu nalaze jevrejski ili muslimanski simboli, to me ne bi sprečilo da kupim taj proizvod“, glasio je još jedan od komentara.

Ali muslimane bi sprečilo.
 (Nikola, 5. septembar 2017 11:42)
A ti isti muslimani bi sutra spalili Lidl da tako nesto urade sa njihovim verskim simbolom. Pa dokle vise tako???

Boro

pre 6 godina

"Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje"

Pa ste onda resili da izbrisete sve sto bi crkvu moglo da razlikuje od, recimo, parking servisa (da ostanem neutralan, i ne napisem nesto sto bi moglo da "uvredi" osecanja "drugih"...).

Nenad-EU

pre 6 godina

Uzimaju ogromnu lovu da polako poturaju islam kao ravnopravnu do vodeću religiju u Evropi a nama serviraju priče o verskoj neutralnosti.

brm

pre 6 godina

Meni kao ateisti je ovo jadno. "Verski neutralni"? Pa ovo je teška glupost. Politička korektnost je od fantastične ideje otišla u sasvim drugu krajnost.

štangla

pre 6 godina

Kada ne želiš da vređaš verska osećanja svojih mušterija onda ne slikaš crkvu pa joj skineš krst, nego slikaš neku drugu znamenitost.
Ja jesam antitesta ali ovi levičari mi idu na nerve, stalno su ili uvređeni ili misle da nekoga vređaju pa se izvinjavaju i glupiraju.

5ro

pre 6 godina

Asmire takvi kao ti treba da nestanu, ali ne samo iz evrope nego uopste. ne treba da postojite fanatici jedni pogubljeni. Pustite ljude da zive svojim zivotom. Dosta mi je vise naturanja na nos nekih vera. Ako verujes veruj za sebe. boli te cuna tvoja obrezana u sta ce neko drugi verovati...

senad

pre 6 godina

Jasam ove produkte kupovao dobri posebno sir samo sto u lidlu u Austriji dolaze sezonski nisam ni primetio ambalazu posto citam sastav sad posle vaseg teksta moracu da bojkotujem.

Zapata

pre 6 godina

Da se kladimo da sa slike dzamije ne bi sklonili polumesec na vrhu minareta ili eventualni tekbir na fasadi? Niti bi trebalo to da urade naravno, ali samo kazem, tada ih ne bi zanimala ''neutralnost'', licemerje do bola. Dodvoravaju se 5-10% potrosaca, vredjajuci 90%, u ime pol. korektnosti. Ciji je ovo kontinent vise?

petar

pre 6 godina

Koliko je ovo jadno, eto to vam je Lidl. Slika i prilika tamne strane nemacke poslovne doktrine. Slikajte onda more i drvece. Ali ne, oni bi fenomenalan prizor Santorinija bez krsta... pa to je crkva!!

Sto ne naprave pakovanje baklava sa Plavom dzamijom bez minareta??

Stvar je u tome da njihove nekvalitetne i jeftine proizvode u Evropi kupuje radnicka klasa koju vecinski cine muslimani... razumem da piljara juri svaki dinar, od giganta se ipak ocekuje nekakva drustvena odgovornost.

Komentator

pre 6 godina

Objašnjenje im je besmisleno. Ovim su upravo uvredili nečija verska osećanja. Ako izbegavaju veske simbole onda ne treba da stavljaju verske objekte na slikama.

dylan dog

pre 6 godina

Kakav glup komentar?! Pa, brisanje krsta upravo govori o tome da ni na koji nacin ne podrzavaju "razlicitost" vec upravo suprotno: bezlicnost, uniformnost, bljutavost

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ocigledno je da je u toku plan islamizacije Evrope,ne zbog samih muslimana vec da bi se Evropa oslabila,muslimanski migranti su samo orudje u rukama drugih,a postoje samo dve zemlje koje su toliko mocne da ostvare ovaj cilj to su SAD i drzava Izrael.

nepristrasna i objektivna observacija jednog ateiste

pre 6 godina

Da su to uradili jevrejima, ovi bi ih tuzili za sve pare - da su to uradili muslimanima ovi bi im se digli u vazduh u njihovim postrojenjima.

dragan

pre 6 godina

Nije poenta u tome sto je krst pravoslavni, isto bi uradili i da je katolicki ili protestantski. Moze li se za krst uopste reci da je pravoslavni, zar nije pravilnije reci jednostavno hriscanski krst?
(dosta vise sa ruskom propagandom, 5. septembar 2017 11:44)
=====
Zato sto je to pravoslavni. I pitanje je da li bi uradili sa katolickim ili protestantskim, jer je to krst zapadne evrope odakle je Lidl. Nije pravilnije reci, hriscanski krst.

Boro

pre 6 godina

"Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje"

Pa ste onda resili da izbrisete sve sto bi crkvu moglo da razlikuje od, recimo, parking servisa (da ostanem neutralan, i ne napisem nesto sto bi moglo da "uvredi" osecanja "drugih"...).

joj

pre 6 godina

“Izbegavamo da koristimo verske simbole jer ne želimo da isključimo ničija religijska uverenja. Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje“

Kao Turci ce da kupe grcki jogurt ako vide da nema krsta???

Dejan

pre 6 godina

verski ne utralni pa sto onda stavljate fotografiju crkve.magarci treba grcka vlada da ih tuzi za skrnavljenje istoriskih znamenitosti.....a grcka crkva za skrnavljenje crkve

Escajg

pre 6 godina

Парадоксално је да Немци заиста имају врхунске аутомобиле, али немају ни једно аутентично јелу, а грци десетине... (Професор Талтомар, 5. septembar 2017 12:42)

Neobrazovani profesore, ti mislisd da postoje narodi koji nemaju autenticna jela, a medju njih svrstavas i neosporno velike Nemce!?! Jos kako nemci imaju svoje specijalitete, ali nemaju potrebe da trube o njima, jer nemaju gordost kao izvor licnog zadovoljstva. Za pocetak, preporucujem ti "Kloss mit sos". Bavarske kifle imas u svakoj boljoj pekari u Srbiji, a sigurno si nekad jeo i Svarcvald tortu, ako nisi probaj. I da, postoji gomila drugih nemackih jela, ako je to uopste potrebno reci. Inace citava ova glupost sa krstom je naduvana preko svake potrebe. Neka jede ko sta voli. Ziveli! Zum wohl!

EU Citizen

pre 6 godina

Crony ljige. Lidl je dobra kompanija, ali je kao i mnoge druge nemačke firme koje na kratkom lancu država koja ima ogroman uticaj na nemačku ekonomiju, jer se radi o socijalisitičkoj diktaturi gde demagozi i birokrati otimaju i arbitrarno i nepravedno preraspodeljuju lavovski deo GDP-a, pa su i velike kompanije na milost i nemilost državnih kriminalaca i jako paze da im se ne zamere, moralno-politički podobna i strikno na toksičnoj neokomunističko-ljudskopravaškoj liniji. Ali za ovakve ljigavštine treba da ispašta, bojkot je jedino oružje koje ljudi imaju, i iako sam generalno protiv toga, to jest, po meni bi ekonomija i politika trebalo da budu onoliko daleko koliko je moguće, protiv sam i mešanja firmi u politiku, a ovo je jasno svrstavanje na stranu Merkelove i ostalih štetočina koje dovode teroriste i ilegalne uljeze u Evropu.

Čist marketing

pre 6 godina

Ruku na srce, Lidel prodaje jako nekvalitetnu robu,( i ne bez prava ih nazivaju " evropski kinezi") koja ima svoje kupce u nižim evropskim staležima ( bez uvrede). E taj stalež 99% čine imigranti Turska, severna i srednja Afrika, centralna Azija... i imaju isti imenilac - religiju. Netrpeljivost, isključivost ... ukratko fanatizam

Zoki

pre 6 godina

Da li bi obrisali muslimanski polumesec? Od straha ne bi! Ali zato zatiri evropsku istoriju! Ovi liberali nisu nista bolje ni zasluzili nego da muslimani pregaze Evropu. Kad ne znaji da cene svoje eto im , sluzice tudje.

samo kazem

pre 6 godina

@Bosanac
Vidi, da kupujem neki orignalno bosanski proizvod, ili nesto sto se najbolje pravi u Bosni, ili nesto sto najlepse pravi muslimanski deo stanovnistva, ne bi mi smetala nikakva dzamija.

Za obicno mleko, ljudi imaju svoje navike, nko uzme kravicu, neko sabacko, neko suboticko.... po volji.

Medjutim, ako si ti ozbiljna firma i zelis da prodajes recimo u Beogradu, zasto bi uopste stavio dzamiju, cemu dzamija na pakovanju mleka? Stavi neku kravu kako pase na livadi, valjda krava daje mleko, a ne dzamija?

Sto se Lidla tice, ispali su glupavi 100%, ili nije trebalo da stavljaju crkvu uopste, ili je trebalo da ostave krst - crkva ide sa krstom, i to je kraj price. Grcka je vecinski pravoslavna zemlja, deo njenih lepota pripada i tim crkvama, i to mora da se postuje.

dawkins

pre 6 godina

Odvratno plitka muslimanska pristrasnot potom i licemerje brisanja simbola zarad "postovanja" hahaha. Nazalost islam dominira sve vise i radikalnije, nama ateistama ce biti najgore :)

Mladen Mladenovic

pre 6 godina

To su ove "demokrate", koje se zalazu za "jednakost" i dzamiju be minareta pa, valjda, sada, u duhu te svoje "demokratije" propagiraju i crkve bez krsta?! Nije demagogija, rafi se o cistom licemerju.

JPR24

pre 6 godina

Totalna glupost ! Ili ne slikaj verski objekt, ili se ne pravi lud ! Sto bi meni smetalo da na primer uzmem nesto tipicno Tursko ili Libansko ili sta ja znam i da je na slici Dzamija !? Ili u ovom slucaju krst na crkvi ? Na stranu versko opredeljenje, ovo je samo pitanje kulturnog nasledja, a praviti se budala kao : da se neki ne uvrede ! Pa ako su tolike budale, onda ne moraju ni da kupuju !!! Pametni ljudi to ne gledaju !

mihajlo

pre 6 godina

@Pedja Djape
Slazem se, dok za svoju orientalsku liniju kde se jasno vidi polumesec, to nisu uradili i nisu se vodili logikom verske neutralnosti.

Mitar

pre 6 godina

(dosta vise sa ruskom propagandom, 5. septembar 2017 11:44)
Donekle si u pravu ali bas i nisi. Nauci kakve vrste krstovas postoje, stilovi i nacini predstavljanja.

mihajlo

pre 6 godina

Zivog me zanima koje pakiranje koriste i u grckom lidlu i dali su trasirali ovu istu sliku!? Pogotovo sta kaze na to grcka pravoslavna crkva na to, cija je pravna svojina.

Marko

pre 6 godina

Slikaju verski objekat a hoce da budu verski neutralni pa skinuli versko obelezje, debili, slikaj kuce, more odkud znam pa ces biti verski neutralan, a ovo je verski uvredljivo.
Evo bolje ideje, slikaj zgradu grckog parlamenta al skini zastavu da bi bio neutralan... au da bre pa oni(nemci) su to vec jednom radili 😂😂😂

epic fail

pre 6 godina

A da je na pakovanju bila zastava Grčke, da li bi onda skinuli krst sa nje, da ostanu samo plavo-bele linije? Da li bi skinuli krst sa zastave Švajcarske? Koliko mi je poznato, Victorinox i dalje prodaje noževe bez ikakvih problema sa krstom.

Rade

pre 6 godina

Uveren sam da je razlog isključivo komercijalne prirode. Ne bojte se, veliki biznismeni imaju samo jednu religiju, koja ima različito ime, i tu su oni vrlo tolerantni, a ta imena su evro, dolar, funta, ali ista religija je u pitanju.

Miodrag

pre 6 godina

@dosta vise sa ruskom propagandom,
Ne znas da li bui to uradili sa nekim drugim krstom ili necim jer jos uvek nisu.
Naravno se se za krst moze reci da li je katolicki, pravoslvani. Evo ja, apsolutni ateista, koji je cak u svadji sa firmom koja se naziva Crkvom koje god konfesije bila, znam to.
Tako da ne brukaj se. TO je ipak opste obrazovanje, kultoroloska pitanja ...
U vezi sa ovim, mislim da pokazuje strah. Nije Lidl hteo da uvredi hriscane, ali se, cini mi se, boji ovih drugih. to nije dobro. Da se nemacka firma u srcu Evrope boji ...

nn

pre 6 godina

(dosta vise sa ruskom propagandom, 05. septembar 2017 11:44)

Ne moze. Crkva je pravoslavna. I to (=posebno ova) kao simbol pravoslavne Grcke.

Ne treba mesati pravoslavlje s katolicanstvom, protestantizmom... e, to je uvreda za prve. Koji se svake nedelje na Liturgiji mole za one druge, da se privole pravoj veri.

Професор Талтомар

pre 6 godina

У те магацине не улазим кад сам у грчкој. Преферирам "Масутис", може и "Маринопулос", "Еленики маркет".
Парадоксално је да Немци заиста имају врхунске аутомобиле, али немају ни једно аутентично јелу, а грци десетине: мусаку, бујурди, саганаки, клефтико, гирос. О винима, музици, мору и сунцу и да не говорим. Аутомобила има и азијатских одличних, таквог мора у комбинацији са храном и јузиком нигде.

boris

pre 6 godina

goxy, tvoje ponašanje je religiozno. Ti priznaješ pojam Boga i kažeš da ne postoji, te se odnosiš prema religijama koje su suprotne tvojim uverenjima kao i ostali vernici.
Oni koji se nereligiozni nemaju problem sa obeležjima jer ih ne dotiče - areligiozni su.

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Samo da prijavim da na oko 70% njujorskih crkvi i katedrala (od cega gotovo 100% reformatorskih, protestantskih i anglikanskih) nedostaju krstovi i da nisu uklonjeni fotosopom nego maljevima, testerama i pneumaticnim cekicima. Jos ih samo katolicke i pravoslavne crkve odrzavaju, ali ni to nece dugo. Verovatno ce neki nepismeni genijalac iz gradonacelnikovog ureda za odnose sa verskim zajednicama da se doseti da su krstovi javni rizik od udara groma i da ih, stoga, sto pre treba ukloniti.

Nisam veliki obozavatelj hriscanstva, mada sebe smatram pravoslavcem po tradiciji i istoriji srpstva. Uzasava me sistemsko licemerje hriscanstva (narocito katolicanstva, mada im se odredjena duhovna komponenta ne moze negirati), doktrina je datebogsacuva okamenjena i ugljenisana, neprimerna bilo kakvoj drustvenoj i naucnoj evoluciji i dijalogu, a o garazama i parkinzima prepunim najnovijih modela Mercedesa i BMW-a u ime Hrista i njegove skromnosti i siromastva da i ne govorim. Svejedno, moram da se slozim sa Dzejsmom Medisonom (cetvrtim predsednikom SAD) koji je govorio da Hriscanstvo nije savrseno, ali da bolji moralni sistem jos niko nije izmislio. Oni koji organizovano i smisljeno ruse Hriscanstvo i u njegovu propast investiraju silno bogatsvo (uglavnom opljackano) seku granu na kojoj sede i vracaju ljudsku rasu u pecinu. Kad se jednog dana budu probudili u mracnoj i vlaznoj pecini punoj ljudozdera, neka ne ocekuju hriscansku milost: nece je vise biti.

veteran

pre 6 godina

Krst je hriscasi simbol,ni na jednom krstu ne pise da li je katolicki,pravoslavni ili protestantski! I uostalom kakve to veze ima ako je proizvod dobar ili los. Valjda je to bitno!

danguba

pre 6 godina

Vodi se rat protiv Hriscanstva i Hriscana. Ne treba cekati da nas ubijaju da vidimo da je doslo vreme za odbranu.
(Pavle, 5. septembar 2017 14:00)

Braniti hriscanstvo od koga, cega? Gramzivih popova i svestenika, koji se kupaju u obilju, voze zatamnjene dzipove, ogrezli u grijehu i pedofiliji... Isus da se danas pojavi sa svojim ucenjem i idejama, njegovi sljedbenici bi ga zatukli zlatnim krstovima i izgazili dzipovima. Toliko o crkvi i hriscanstvu...

Andrej

pre 6 godina

Svi ovi koji ovde kritikuju bi verovatno u debelom luku zaobisli proizvod za jevrejskom zvezdom ili polumesecom kod muslimana. Meni je ovo ok ali naravno da nekome uvek nesto smeta kada smo homofobi bili i ostali.

goxy

pre 6 godina

Ja sam ateista i neznam šta će obeležje vere na hrani. Pa stoga ne jedem ono što mi se nameće kao halal ili osveštano vino,.... nego jedem ono što su ljudi pravili jer je ukusno i zdravo. A ne želeći da dam vetar u leđa religiji, iz principa ne jedem i nepijem takve gluposti.

Zoki

pre 6 godina

Goxy, ovo nema veze sa reliogijom, nego sa kulturom i istorijom. Ovo editovanje podseca na one idiote koji su sa Kremlja skidali krstove i stavljali petokrake. U cemu je razlika izmedju njih i one ekipe islamista koja je unistila Palmiru?

golgota

pre 6 godina

Kompanija koja postuje razlicitost pa zato fotosopom brise pravoslavni krst. Znaci postoju pravoslavce.
A zasto bi bilo ko bio uvredjen slikom krsta na crkvi iz Grcke? Sta je to uvredljivo u krstu na crkvi?

Trt

pre 6 godina

Hahahah o vredjanju o gluposti pricaju ljudi koji ostave 200+ besnih komentara kad neko pljuje/kritikuje/bilo sta sto ga ne hvali Novaka Djokovica!

.орг

pre 6 godina

@ Hriscanski krst u sred Evrope, moz misliti, koga ce da uvredi? 

Ovo vec postaje ludilo...
(Igor, 05. septembar 2017 11:49)

исто се односи и на симболе државе србије. још мало и мора ћемо да се извињавамо...

Ostin A

pre 6 godina

Želja za religijskom neutralnošću je realna. Samo muslimana ima oko 40.000.000 u Evropi, i to ne računajući Tursku i Rusiju. Da ne spominjem ateiste i agnostike, kojih u Evropi ima još više.

Ali zašto onda stavljati sliku crkve uopšte ?

djuro

pre 6 godina

@Vecina kupaca u njemackoj su Muslimani onda to ne bi dobro doslo,a drugo vlasnik LidL su jevreji.
(Bošnjak, 05. septembar 2017 16:29)

pa??!!

djole

pre 6 godina

Super, sad to nek prodaju neevropljanima, a Evropljani nek ih bojkotuju.
(inat, 5. septembar 2017 11:43)

Vecinu naprednih Evropljana boli uvo za religiju. To je bitno uglavnom vama u ekonomski slabim zemljama kojima su popovi isprali mozak. Ovu vest nigde na zapadu ne mozes pronaci, a Nemci bi skinuli krst sa te slike bez obzira da li je pravoslavni ili katolicki. Da je bio katolicki krst niko u Evropi se ne bi bunio vec bi to shvatio, ali ovako posto je pravoslavni jedva ste docekali da iskazete vasu duboko urodjenu mrznju

irelandcalling

pre 6 godina

Ko hoce neka kupi ko nece ne mora i cjao zdrao...sa ili bez krsticja na pakovanjima, isti izbor...evo npr, ni primetio nisam, MORAM biti iskren, a kupio sam neke cipseve i cevape da vidim razliku od slicnih NASIH proizvoda od pre neku sedmicu..ali NECU vise da kupujem, iz istog principa. Sto neko rece da su mogli da izaberu neki drugi detalj koji iskljucuje verske simbole....doduse teeeesko, nisu grci srbijanci iz Lugavcine pa da pesto godina zive i selu bez crkve...cvrc tamo je vise crkava nego kucja, maltene... Zivela Ellada....

koks

pre 6 godina

Vecina kupaca u njemackoj su Muslimani onda to ne bi dobro doslo,a drugo vlasnik LidL su jevreji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bošnjak, 5. septembar 2017 16:29)

Kako misliš većina kupaca? Šta, više kupuju od Nemaca ili su većina kupaca u Lidlu?

Ne smeta to ništa...nisam vernik...i ne vidim zašto bi to nekom smetalo. Nema veze da li je neka crkva, džanija, sinagoga, toranj, kip, spomenik, most ili nešto drugo po čemu je prepoznatljivo područje odakle potiče proizvod.

Esad

pre 6 godina

Meni je ovo super! Ovo bez krsta liči kao da smo dobili džamiju na Santoriniju. Sad ću tamo da se osećam kao kod kuće, hvala Lidlu do neba.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Krst je hriscasi simbol,ni na jednom krstu ne pise da li je katolicki,pravoslavni ili protestantski! I uostalom kakve to veze ima ako je proizvod dobar ili los. Valjda je to bitno!
(veteran, 5. septembar 2017 13:12)

Da kazem tebi ,a i ostalima koji ne znaju,a javili su se ovde,da postoji pravoslavni i postoji katolicki krst. Sam krst kao krst jeste hriscanski simbol,ali izmedju pravoslavnog i katolickog ima razlike i to oni koji se razumeju u to vrlo dobro znaju. Kao sto ima razlike izmedju pravoslave i katolicke crkve kao gradjevine,a i duhovno.
Mozes da guglas,ali evo ukratko-pravoslavni krst na svim krajevima ima po 3 ispupcenja,zaobljenja,dok je katolicki potpuno ravan na krajevima.

analiza

pre 6 godina

"Ja sam ateista i neznam šta će obeležje vere na hrani(ovo nije obelezje vere vec jednog ostrva koje je pukim slucajem sa pravoslavnim crkvama). Pa stoga ne jedem ono što mi se nameće kao halal ili osveštano vino,.... nego jedem ono što su ljudi pravili jer je ukusno i zdravo(samo organsku hranu,dakle?Koka kolu nikako,hamburgere i slicno?). A ne želeći da dam vetar u leđa religiji(znaci,kakav strasan vetar u ledja,pojesti sir sa Santorinija), iz principa ne jedem i nepijem takve gluposti(e,to je cisto preterivanje,vino je vino i nije bitno da li je iz Fr ili grckog manastira,vera ne ulazi na usta).
(goxy)
Postoji klip na Fejsu gde tip pravi parodiju na racun vegetarijanaca i njihovog preterivanja po pitanju hrane,u kome im pokazuje koliko su navalentni po nekada po pitanju hrane.Tako se uzasava sto su povredili jabuku time sto su je pojeli s drveta-jer je to beba tog drveta,pa se cudi kako mogu da jedu leseve biljki-za one koji jedu samo opalo voce...
A Lidl bi znaci trebao da skoni i recimo sliku Sikstnske kapele sa italijanskog proizvoda ili Aja Sofije sa turskog,kad vec to navode kao razlog.

Goran

pre 6 godina

Komenatari o postojanju različitih vrsta krstova, i to od "poznavalaca" u Srbiji mi već podignu pritisak. Razlika ne postoji, osim ako ne msilite na one "listove" na vrhu krsta, kojih ima itekako u katoličkim crkvama. Inače, ovu temu su u Nemačkoj započeli iz AfD-a, neonacističke stranke, koja će sada sigurno ući u Bundestag.
A vi, malo se obrazujte i otkačite popove i hodže.

rex

pre 6 godina

Nije vam smetalo kad je Hriscanstvo bilo opijum za mase, i svi ste imali partijske knjizice, bili veliki komunisti, danas ste veliki pravoslavci, ko zna sta cete sutra biti

Brka

pre 6 godina

Religija u familiji je idila. Religija na globalnopolitickom nivou je zlo jer najviše utiče na one neprosvetljene i socijalno neinteligentne tipove koji večito traže pripadnost što se može videti po komentarima gde svako brani svoju religiju. Ovaj viče da krstevi treba da nestanu, onaj drugi kako je pravoslavnje jedina prava hrišćanska vera, a treći kako Turke treba izbaciti iz Evrope a ni sam nije svestan da on i svi ti Grci sa kopna koji se ponose sa crkvom na ostrvu imaju Tursku u svom DNK. A to je suština da smo mi svi već toliko izmešani da pljuvati po jednom iz okoline znači pljuvati po samom sebi.

Krvna zrnca se broje po potrebi ali kada se ustanovi da si mesanac e onda ide koje si religije pa tako nisi Srbin ako nisi pravoslavac, nisi Turcin ako nisi musliman i nisi Hrvat ako nisi katolik a u suštini si pre svega kreten jedan kojem je pojam tolerancije samo to da nećeš da prebijes durgog jer nije iste vere, nacionalnosti ili boje kože kao ti. Tako neandertalac doživljava toleranciju.

Bo_Sana_C

pre 6 godina

Problem na koji Lidl računa je da je to ambalaža a zna se gdje iskorištena ambalaža završi poslije upotrebe,u korpu za smeće pa se onda postavlja pitanje da nisu retuširali slike uz vjerovatno dogovor sa grčkom pravoslavnom crkvom koji su vlasnici uslikanog objekata , u suprotnom pojavio bi se isto veliki broj onih "uvrijeđenih" vjernika kojima nebi odgovaralo da se slika crkve sa krstom baca u smeće kao otpad!?

Bosanac

pre 6 godina

Da li biste vi u Srbiji kupili mlijeko iz bosne na kojem se preko cijelog tetrapaka nalazi Kuslat dzamija iz Zvornika? Sve sa zastavom s mjesecom i zvijezdom na munari?? Ili mozda vi iz rs.a?
Mozda ce vas par reci da bi, ali cinjenica je da 95% ne bi!
E zato su uklonili krst/kriz.. Hoce ljudi da povecaju prodaju, da povecaju profit.. u potpunostu ih razumijem!

fritz

pre 6 godina

Bavarske kifle imas u svakoj boljoj pekari u Srbiji,(Escajg)

ako ćeš braniti nemačko kulinarstvo ističući kifle za primer bolje ćuti i pusti da to neko bolje uradi

Zoki

pre 6 godina

@Bosanac - Mešaš babe i žabe. U pitanju su autentični grčki proizvodi. Meni apsolutno ne bi smetalo da npr. begova čorba u konzervi ili smrznuti sarajevski ćevapi imaju etiketu sa Begovom džamijom.

Bika

pre 6 godina

Sramota. Treba li da sklone i Grci krstove sa svih crkava zbog vesrkih tolerancija prema onima koji nemaju tolerancije, jer da su tolerantni taj krst im ne bi ni smetao.

miloje , covek iz naroda

pre 6 godina

Dobar je Lidl. Svaki dan pazarim i njemu, ovde nadomak Frankfurta i nastavicu. Imanu povoljne cene, razne akcije, kvalitet bolni nego u Srbiji. Tek sam mesec dana ovde, treba stedeti, neka meni mog Lidla. Kad stanem na zelene grane bahaticu se i u Reweu i u drugim marketima. Ziveli

dosta vise sa ruskom propagandom

pre 6 godina

Nije poenta u tome sto je krst pravoslavni, isto bi uradili i da je katolicki ili protestantski. Moze li se za krst uopste reci da je pravoslavni, zar nije pravilnije reci jednostavno hriscanski krst?

Andrej

pre 6 godina

Svi ovi koji ovde kritikuju bi verovatno u debelom luku zaobisli proizvod za jevrejskom zvezdom ili polumesecom kod muslimana. Meni je ovo ok ali naravno da nekome uvek nesto smeta kada smo homofobi bili i ostali.

Trt

pre 6 godina

Hahahah o vredjanju o gluposti pricaju ljudi koji ostave 200+ besnih komentara kad neko pljuje/kritikuje/bilo sta sto ga ne hvali Novaka Djokovica!

goxy

pre 6 godina

Ja sam ateista i neznam šta će obeležje vere na hrani. Pa stoga ne jedem ono što mi se nameće kao halal ili osveštano vino,.... nego jedem ono što su ljudi pravili jer je ukusno i zdravo. A ne želeći da dam vetar u leđa religiji, iz principa ne jedem i nepijem takve gluposti.

Escajg

pre 6 godina

Парадоксално је да Немци заиста имају врхунске аутомобиле, али немају ни једно аутентично јелу, а грци десетине... (Професор Талтомар, 5. septembar 2017 12:42)

Neobrazovani profesore, ti mislisd da postoje narodi koji nemaju autenticna jela, a medju njih svrstavas i neosporno velike Nemce!?! Jos kako nemci imaju svoje specijalitete, ali nemaju potrebe da trube o njima, jer nemaju gordost kao izvor licnog zadovoljstva. Za pocetak, preporucujem ti "Kloss mit sos". Bavarske kifle imas u svakoj boljoj pekari u Srbiji, a sigurno si nekad jeo i Svarcvald tortu, ako nisi probaj. I da, postoji gomila drugih nemackih jela, ako je to uopste potrebno reci. Inace citava ova glupost sa krstom je naduvana preko svake potrebe. Neka jede ko sta voli. Ziveli! Zum wohl!

uvw

pre 6 godina

Sto se mene tice.... nikad im vise necu krociti u prostorije.
Ko brise krst, pokazuje svoju nekulturu, a ko zna, mozda i sektasko nastrojenje, jer i njima smeta krst.

Pedja Djape

pre 6 godina

Koliko plitko dodvoravanje religijskim fanaticima, smesno! Sta kome ima da smeta krst?! Muka mi je vise od verskog fanatizma i iskljucivosti. A jos vise mi se gade ovakvi poltroni, koji ce zarad par evra zarade ovako da se ulaguju silnima.

Esad

pre 6 godina

Meni je ovo super! Ovo bez krsta liči kao da smo dobili džamiju na Santoriniju. Sad ću tamo da se osećam kao kod kuće, hvala Lidlu do neba.

Bo_Sana_C

pre 6 godina

Problem na koji Lidl računa je da je to ambalaža a zna se gdje iskorištena ambalaža završi poslije upotrebe,u korpu za smeće pa se onda postavlja pitanje da nisu retuširali slike uz vjerovatno dogovor sa grčkom pravoslavnom crkvom koji su vlasnici uslikanog objekata , u suprotnom pojavio bi se isto veliki broj onih "uvrijeđenih" vjernika kojima nebi odgovaralo da se slika crkve sa krstom baca u smeće kao otpad!?

djole

pre 6 godina

Super, sad to nek prodaju neevropljanima, a Evropljani nek ih bojkotuju.
(inat, 5. septembar 2017 11:43)

Vecinu naprednih Evropljana boli uvo za religiju. To je bitno uglavnom vama u ekonomski slabim zemljama kojima su popovi isprali mozak. Ovu vest nigde na zapadu ne mozes pronaci, a Nemci bi skinuli krst sa te slike bez obzira da li je pravoslavni ili katolicki. Da je bio katolicki krst niko u Evropi se ne bi bunio vec bi to shvatio, ali ovako posto je pravoslavni jedva ste docekali da iskazete vasu duboko urodjenu mrznju

Nikola

pre 6 godina

Da se na nekom proizvodu nalaze jevrejski ili muslimanski simboli, to me ne bi sprečilo da kupim taj proizvod“, glasio je još jedan od komentara.

Ali muslimane bi sprečilo.

Bosanac

pre 6 godina

Da li biste vi u Srbiji kupili mlijeko iz bosne na kojem se preko cijelog tetrapaka nalazi Kuslat dzamija iz Zvornika? Sve sa zastavom s mjesecom i zvijezdom na munari?? Ili mozda vi iz rs.a?
Mozda ce vas par reci da bi, ali cinjenica je da 95% ne bi!
E zato su uklonili krst/kriz.. Hoce ljudi da povecaju prodaju, da povecaju profit.. u potpunostu ih razumijem!

Ostin A

pre 6 godina

Želja za religijskom neutralnošću je realna. Samo muslimana ima oko 40.000.000 u Evropi, i to ne računajući Tursku i Rusiju. Da ne spominjem ateiste i agnostike, kojih u Evropi ima još više.

Ali zašto onda stavljati sliku crkve uopšte ?

dragan

pre 6 godina

Nije poenta u tome sto je krst pravoslavni, isto bi uradili i da je katolicki ili protestantski. Moze li se za krst uopste reci da je pravoslavni, zar nije pravilnije reci jednostavno hriscanski krst?
(dosta vise sa ruskom propagandom, 5. septembar 2017 11:44)
=====
Zato sto je to pravoslavni. I pitanje je da li bi uradili sa katolickim ili protestantskim, jer je to krst zapadne evrope odakle je Lidl. Nije pravilnije reci, hriscanski krst.

nn

pre 6 godina

(dosta vise sa ruskom propagandom, 05. septembar 2017 11:44)

Ne moze. Crkva je pravoslavna. I to (=posebno ova) kao simbol pravoslavne Grcke.

Ne treba mesati pravoslavlje s katolicanstvom, protestantizmom... e, to je uvreda za prve. Koji se svake nedelje na Liturgiji mole za one druge, da se privole pravoj veri.

EU Citizen

pre 6 godina

Crony ljige. Lidl je dobra kompanija, ali je kao i mnoge druge nemačke firme koje na kratkom lancu država koja ima ogroman uticaj na nemačku ekonomiju, jer se radi o socijalisitičkoj diktaturi gde demagozi i birokrati otimaju i arbitrarno i nepravedno preraspodeljuju lavovski deo GDP-a, pa su i velike kompanije na milost i nemilost državnih kriminalaca i jako paze da im se ne zamere, moralno-politički podobna i strikno na toksičnoj neokomunističko-ljudskopravaškoj liniji. Ali za ovakve ljigavštine treba da ispašta, bojkot je jedino oružje koje ljudi imaju, i iako sam generalno protiv toga, to jest, po meni bi ekonomija i politika trebalo da budu onoliko daleko koliko je moguće, protiv sam i mešanja firmi u politiku, a ovo je jasno svrstavanje na stranu Merkelove i ostalih štetočina koje dovode teroriste i ilegalne uljeze u Evropu.

Krstivoje

pre 6 godina

E, ovo je da poludis!!! Cus, paravoslavni krst i katolicki krst, da li poistoji i protestanski krst??? Krst je krst!!! Forma moze biti latinska ili vizantiska, ali to je isto, koriste se sve forme i kod jednih i kod drugih! Daklem, krst je hriscanski-krscanski simbol! Sto se teme teksta tice van pameti je...

irelandcalling

pre 6 godina

Ko hoce neka kupi ko nece ne mora i cjao zdrao...sa ili bez krsticja na pakovanjima, isti izbor...evo npr, ni primetio nisam, MORAM biti iskren, a kupio sam neke cipseve i cevape da vidim razliku od slicnih NASIH proizvoda od pre neku sedmicu..ali NECU vise da kupujem, iz istog principa. Sto neko rece da su mogli da izaberu neki drugi detalj koji iskljucuje verske simbole....doduse teeeesko, nisu grci srbijanci iz Lugavcine pa da pesto godina zive i selu bez crkve...cvrc tamo je vise crkava nego kucja, maltene... Zivela Ellada....

Čist marketing

pre 6 godina

Ruku na srce, Lidel prodaje jako nekvalitetnu robu,( i ne bez prava ih nazivaju " evropski kinezi") koja ima svoje kupce u nižim evropskim staležima ( bez uvrede). E taj stalež 99% čine imigranti Turska, severna i srednja Afrika, centralna Azija... i imaju isti imenilac - religiju. Netrpeljivost, isključivost ... ukratko fanatizam

Mitar

pre 6 godina

(dosta vise sa ruskom propagandom, 5. septembar 2017 11:44)
Donekle si u pravu ali bas i nisi. Nauci kakve vrste krstovas postoje, stilovi i nacini predstavljanja.

danguba

pre 6 godina

Vodi se rat protiv Hriscanstva i Hriscana. Ne treba cekati da nas ubijaju da vidimo da je doslo vreme za odbranu.
(Pavle, 5. septembar 2017 14:00)

Braniti hriscanstvo od koga, cega? Gramzivih popova i svestenika, koji se kupaju u obilju, voze zatamnjene dzipove, ogrezli u grijehu i pedofiliji... Isus da se danas pojavi sa svojim ucenjem i idejama, njegovi sljedbenici bi ga zatukli zlatnim krstovima i izgazili dzipovima. Toliko o crkvi i hriscanstvu...

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Krst je hriscasi simbol,ni na jednom krstu ne pise da li je katolicki,pravoslavni ili protestantski! I uostalom kakve to veze ima ako je proizvod dobar ili los. Valjda je to bitno!
(veteran, 5. septembar 2017 13:12)

Da kazem tebi ,a i ostalima koji ne znaju,a javili su se ovde,da postoji pravoslavni i postoji katolicki krst. Sam krst kao krst jeste hriscanski simbol,ali izmedju pravoslavnog i katolickog ima razlike i to oni koji se razumeju u to vrlo dobro znaju. Kao sto ima razlike izmedju pravoslave i katolicke crkve kao gradjevine,a i duhovno.
Mozes da guglas,ali evo ukratko-pravoslavni krst na svim krajevima ima po 3 ispupcenja,zaobljenja,dok je katolicki potpuno ravan na krajevima.

senad

pre 6 godina

Jasam ove produkte kupovao dobri posebno sir samo sto u lidlu u Austriji dolaze sezonski nisam ni primetio ambalazu posto citam sastav sad posle vaseg teksta moracu da bojkotujem.

Tolerancija radja terorizam

pre 6 godina

ionako ce nestati krstovi u evropi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Asmir, 5. septembar 2017 11:43)

I preci su ti tako mislili, Asmire...pa smo im majku ...... i vratili ih nazad u Aziju, gde im je i mesto. Ni potomci ti nece bolje proci.

Evropa Evropljanima, napolje sa Turcima!

Hook

pre 6 godina

Tako je i u Brozovo vreme sa etikete na rakiji Manastirka brisan(nije ni crtan) krst sa kupola pravoslavne crkve koja je bila na etiketi. Do skora sam cuvao jednu takvu flasu da bih pokazivao unucima u kakvoj smo zeli ziveli, ali babi onomad zafalilo flasa za kuvani paradajz i ostade ja bez "dokaznog materijala".

Професор Талтомар

pre 6 godina

У те магацине не улазим кад сам у грчкој. Преферирам "Масутис", може и "Маринопулос", "Еленики маркет".
Парадоксално је да Немци заиста имају врхунске аутомобиле, али немају ни једно аутентично јелу, а грци десетине: мусаку, бујурди, саганаки, клефтико, гирос. О винима, музици, мору и сунцу и да не говорим. Аутомобила има и азијатских одличних, таквог мора у комбинацији са храном и јузиком нигде.

veteran

pre 6 godina

Krst je hriscasi simbol,ni na jednom krstu ne pise da li je katolicki,pravoslavni ili protestantski! I uostalom kakve to veze ima ako je proizvod dobar ili los. Valjda je to bitno!

Miodrag

pre 6 godina

@dosta vise sa ruskom propagandom,
Ne znas da li bui to uradili sa nekim drugim krstom ili necim jer jos uvek nisu.
Naravno se se za krst moze reci da li je katolicki, pravoslvani. Evo ja, apsolutni ateista, koji je cak u svadji sa firmom koja se naziva Crkvom koje god konfesije bila, znam to.
Tako da ne brukaj se. TO je ipak opste obrazovanje, kultoroloska pitanja ...
U vezi sa ovim, mislim da pokazuje strah. Nije Lidl hteo da uvredi hriscane, ali se, cini mi se, boji ovih drugih. to nije dobro. Da se nemacka firma u srcu Evrope boji ...

Imperija uzvraca udarac

pre 6 godina

Prvo je Gospod Isus Hristos isterao lihvare, profitere i trgovce iz Hrama Bozjeg, sad su se oni vratili da isteraju Njega!

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Ocigledno je da je u toku plan islamizacije Evrope,ne zbog samih muslimana vec da bi se Evropa oslabila,muslimanski migranti su samo orudje u rukama drugih,a postoje samo dve zemlje koje su toliko mocne da ostvare ovaj cilj to su SAD i drzava Izrael.

Pera

pre 6 godina

Znaci, ne zele da iskljuce nicija religijska uverenja, osim religijskih uverenja pravoslavaca...
Vodite o tome racuna, kada budete birali gde cete da trosite svoj novac!

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Roba je bila namenjena nehriscanskim musterijama...
(Mojmir)
------
Pa šta ako je roba namenjena "nehrišćanskim mušterijama"?! Da li to znači da sva roba koja dolazi iz arapskih, i generalno muslimanskih, zemalja treba da bude zabranjena? Da li treba da se gadimo na proizvode koji dolaze sa tih područja? Pa ako smo došli dotle da krst, polumesec ili bilo koji drugo versko obeležje, ne možemo da trpimo ni na slici, kako bismo se ponašali kada bismo te svetinje, u kojima se neko moli svom Bogu, u kojima neko polaže poslednje nade u Svevišnjeg ne znajući kako da se izbori sa ovozemaljskim bolestima i "alama", morali da čuvamo? Ovo je licemerje Zapada, koje pokušavajući da nas pomiri, samo stvara i podiže netrpeljivost do neverovatnih granica. Pa svi muslimani znaju da su Grci pravoslavci, neće valjda očekivati da Grci zbog sira promene veru?! Mislim da je sve ovo jeftino i bedno.

ahilej

pre 6 godina

@Asmire, evo da ti ja kao, Bošnjak, Sarajlija i musliman kažem da prvo pokušaš u Sarajevo da dođeš te pokušaš skinuti krst/križ ili Davidovu zvijezdu, pa da vidiš šta bi ti se desilo od ovakvih poput mene koji smo, hvala Bogu još u velikoj većini.
Sit sam takvih poput tebe, poput korova ste.
Inače, veoma glup potez Lidla. Meni kao muslimanu bi zasmetalo jedino da tu kutiju bacim u smeće, zbog slike nečije tuđe svetinje. A inače sam protiv lažne "korektnosti", na silu gurane pod nos ljudima: Različitisti treba da spajaju.

Mladen Mladenovic

pre 6 godina

To su ove "demokrate", koje se zalazu za "jednakost" i dzamiju be minareta pa, valjda, sada, u duhu te svoje "demokratije" propagiraju i crkve bez krsta?! Nije demagogija, rafi se o cistom licemerju.

Bojkot

pre 6 godina

Kazniti Lidl bojkotom.

Inace, zivim u Francuskoj i primetio sam da je na vasarima za Bozic tacno 0 muslimana. Iskreno, ne razumem. Sareno je, lepo mirise, ukusno je. Ljudi su veseli, deca posebno, a ti kao najgori baksuz bojkotujes.

Inace, ateista sam, ali volim sve sto cini ljude srecnima.

Rade

pre 6 godina

Uveren sam da je razlog isključivo komercijalne prirode. Ne bojte se, veliki biznismeni imaju samo jednu religiju, koja ima različito ime, i tu su oni vrlo tolerantni, a ta imena su evro, dolar, funta, ali ista religija je u pitanju.

dawkins

pre 6 godina

Odvratno plitka muslimanska pristrasnot potom i licemerje brisanja simbola zarad "postovanja" hahaha. Nazalost islam dominira sve vise i radikalnije, nama ateistama ce biti najgore :)

boris

pre 6 godina

goxy, tvoje ponašanje je religiozno. Ti priznaješ pojam Boga i kažeš da ne postoji, te se odnosiš prema religijama koje su suprotne tvojim uverenjima kao i ostali vernici.
Oni koji se nereligiozni nemaju problem sa obeležjima jer ih ne dotiče - areligiozni su.

Goran

pre 6 godina

Komenatari o postojanju različitih vrsta krstova, i to od "poznavalaca" u Srbiji mi već podignu pritisak. Razlika ne postoji, osim ako ne msilite na one "listove" na vrhu krsta, kojih ima itekako u katoličkim crkvama. Inače, ovu temu su u Nemačkoj započeli iz AfD-a, neonacističke stranke, koja će sada sigurno ući u Bundestag.
A vi, malo se obrazujte i otkačite popove i hodže.

miloje , covek iz naroda

pre 6 godina

Dobar je Lidl. Svaki dan pazarim i njemu, ovde nadomak Frankfurta i nastavicu. Imanu povoljne cene, razne akcije, kvalitet bolni nego u Srbiji. Tek sam mesec dana ovde, treba stedeti, neka meni mog Lidla. Kad stanem na zelene grane bahaticu se i u Reweu i u drugim marketima. Ziveli

petar

pre 6 godina

Koliko je ovo jadno, eto to vam je Lidl. Slika i prilika tamne strane nemacke poslovne doktrine. Slikajte onda more i drvece. Ali ne, oni bi fenomenalan prizor Santorinija bez krsta... pa to je crkva!!

Sto ne naprave pakovanje baklava sa Plavom dzamijom bez minareta??

Stvar je u tome da njihove nekvalitetne i jeftine proizvode u Evropi kupuje radnicka klasa koju vecinski cine muslimani... razumem da piljara juri svaki dinar, od giganta se ipak ocekuje nekakva drustvena odgovornost.

danijel

pre 6 godina

Pa od Svajcarske su trazili da uklone krst sa zastave, jos za nasih zivota ljudi u Evropi ce se bojati da javno iskazu svoja verska ubedjenja ukoliko nisu muslimani.

rex

pre 6 godina

Nije vam smetalo kad je Hriscanstvo bilo opijum za mase, i svi ste imali partijske knjizice, bili veliki komunisti, danas ste veliki pravoslavci, ko zna sta cete sutra biti

5ro

pre 6 godina

Asmire takvi kao ti treba da nestanu, ali ne samo iz evrope nego uopste. ne treba da postojite fanatici jedni pogubljeni. Pustite ljude da zive svojim zivotom. Dosta mi je vise naturanja na nos nekih vera. Ako verujes veruj za sebe. boli te cuna tvoja obrezana u sta ce neko drugi verovati...

Nenad-EU

pre 6 godina

Uzimaju ogromnu lovu da polako poturaju islam kao ravnopravnu do vodeću religiju u Evropi a nama serviraju priče o verskoj neutralnosti.

Brka

pre 6 godina

Religija u familiji je idila. Religija na globalnopolitickom nivou je zlo jer najviše utiče na one neprosvetljene i socijalno neinteligentne tipove koji večito traže pripadnost što se može videti po komentarima gde svako brani svoju religiju. Ovaj viče da krstevi treba da nestanu, onaj drugi kako je pravoslavnje jedina prava hrišćanska vera, a treći kako Turke treba izbaciti iz Evrope a ni sam nije svestan da on i svi ti Grci sa kopna koji se ponose sa crkvom na ostrvu imaju Tursku u svom DNK. A to je suština da smo mi svi već toliko izmešani da pljuvati po jednom iz okoline znači pljuvati po samom sebi.

Krvna zrnca se broje po potrebi ali kada se ustanovi da si mesanac e onda ide koje si religije pa tako nisi Srbin ako nisi pravoslavac, nisi Turcin ako nisi musliman i nisi Hrvat ako nisi katolik a u suštini si pre svega kreten jedan kojem je pojam tolerancije samo to da nećeš da prebijes durgog jer nije iste vere, nacionalnosti ili boje kože kao ti. Tako neandertalac doživljava toleranciju.

Tera

pre 6 godina

Da se na nekom proizvodu nalaze jevrejski ili muslimanski simboli, to me ne bi sprečilo da kupim taj proizvod“, glasio je još jedan od komentara.

Ali muslimane bi sprečilo.
 (Nikola, 5. septembar 2017 11:42)
A ti isti muslimani bi sutra spalili Lidl da tako nesto urade sa njihovim verskim simbolom. Pa dokle vise tako???

nepristrasna i objektivna observacija jednog ateiste

pre 6 godina

Da su to uradili jevrejima, ovi bi ih tuzili za sve pare - da su to uradili muslimanima ovi bi im se digli u vazduh u njihovim postrojenjima.

zar ne?

pre 6 godina

Kakva glupost od strane Lidla. Prodaju 'grcki' proizvod sa slikom iz Grcke za koju svi znaju da je hriscanska/pravoslavna zemlja i onda pobrisu krst??? Pa zasto bi se neko uvredio ako vidi krst na slici? To je kao da ja odem u Tursku i zelim da kupim tursku kavu, koju jako volim da pijem, ali vidim na pakovanju dzamiju i kazem - e necu to da kupim!? To bi bilo skroz bezveze... Mislim, pa sta covek da ocekuje u turskoj neko dzamiju?

štangla

pre 6 godina

Kada ne želiš da vređaš verska osećanja svojih mušterija onda ne slikaš crkvu pa joj skineš krst, nego slikaš neku drugu znamenitost.
Ja jesam antitesta ali ovi levičari mi idu na nerve, stalno su ili uvređeni ili misle da nekoga vređaju pa se izvinjavaju i glupiraju.

Dejan

pre 6 godina

verski ne utralni pa sto onda stavljate fotografiju crkve.magarci treba grcka vlada da ih tuzi za skrnavljenje istoriskih znamenitosti.....a grcka crkva za skrnavljenje crkve

Boro

pre 6 godina

"Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje"

Pa ste onda resili da izbrisete sve sto bi crkvu moglo da razlikuje od, recimo, parking servisa (da ostanem neutralan, i ne napisem nesto sto bi moglo da "uvredi" osecanja "drugih"...).

Komentator

pre 6 godina

Objašnjenje im je besmisleno. Ovim su upravo uvredili nečija verska osećanja. Ako izbegavaju veske simbole onda ne treba da stavljaju verske objekte na slikama.

Старац Исаија

pre 6 godina

Немачка и Шведска се такмиче ко може више да испере мозак својим грађанима, одавно је све прешло у потпуни апсурд, а резултате тога ћемо гледати у блиској будућности.

brm

pre 6 godina

Meni kao ateisti je ovo jadno. "Verski neutralni"? Pa ovo je teška glupost. Politička korektnost je od fantastične ideje otišla u sasvim drugu krajnost.

joj

pre 6 godina

“Izbegavamo da koristimo verske simbole jer ne želimo da isključimo ničija religijska uverenja. Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje“

Kao Turci ce da kupe grcki jogurt ako vide da nema krsta???

Zoki

pre 6 godina

Da li bi obrisali muslimanski polumesec? Od straha ne bi! Ali zato zatiri evropsku istoriju! Ovi liberali nisu nista bolje ni zasluzili nego da muslimani pregaze Evropu. Kad ne znaji da cene svoje eto im , sluzice tudje.

Zapata

pre 6 godina

Da se kladimo da sa slike dzamije ne bi sklonili polumesec na vrhu minareta ili eventualni tekbir na fasadi? Niti bi trebalo to da urade naravno, ali samo kazem, tada ih ne bi zanimala ''neutralnost'', licemerje do bola. Dodvoravaju se 5-10% potrosaca, vredjajuci 90%, u ime pol. korektnosti. Ciji je ovo kontinent vise?

mihajlo

pre 6 godina

Zivog me zanima koje pakiranje koriste i u grckom lidlu i dali su trasirali ovu istu sliku!? Pogotovo sta kaze na to grcka pravoslavna crkva na to, cija je pravna svojina.

dylan dog

pre 6 godina

Kakav glup komentar?! Pa, brisanje krsta upravo govori o tome da ni na koji nacin ne podrzavaju "razlicitost" vec upravo suprotno: bezlicnost, uniformnost, bljutavost

fritz

pre 6 godina

Bavarske kifle imas u svakoj boljoj pekari u Srbiji,(Escajg)

ako ćeš braniti nemačko kulinarstvo ističući kifle za primer bolje ćuti i pusti da to neko bolje uradi

.орг

pre 6 godina

@ Hriscanski krst u sred Evrope, moz misliti, koga ce da uvredi? 

Ovo vec postaje ludilo...
(Igor, 05. septembar 2017 11:49)

исто се односи и на симболе државе србије. још мало и мора ћемо да се извињавамо...

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Samo da prijavim da na oko 70% njujorskih crkvi i katedrala (od cega gotovo 100% reformatorskih, protestantskih i anglikanskih) nedostaju krstovi i da nisu uklonjeni fotosopom nego maljevima, testerama i pneumaticnim cekicima. Jos ih samo katolicke i pravoslavne crkve odrzavaju, ali ni to nece dugo. Verovatno ce neki nepismeni genijalac iz gradonacelnikovog ureda za odnose sa verskim zajednicama da se doseti da su krstovi javni rizik od udara groma i da ih, stoga, sto pre treba ukloniti.

Nisam veliki obozavatelj hriscanstva, mada sebe smatram pravoslavcem po tradiciji i istoriji srpstva. Uzasava me sistemsko licemerje hriscanstva (narocito katolicanstva, mada im se odredjena duhovna komponenta ne moze negirati), doktrina je datebogsacuva okamenjena i ugljenisana, neprimerna bilo kakvoj drustvenoj i naucnoj evoluciji i dijalogu, a o garazama i parkinzima prepunim najnovijih modela Mercedesa i BMW-a u ime Hrista i njegove skromnosti i siromastva da i ne govorim. Svejedno, moram da se slozim sa Dzejsmom Medisonom (cetvrtim predsednikom SAD) koji je govorio da Hriscanstvo nije savrseno, ali da bolji moralni sistem jos niko nije izmislio. Oni koji organizovano i smisljeno ruse Hriscanstvo i u njegovu propast investiraju silno bogatsvo (uglavnom opljackano) seku granu na kojoj sede i vracaju ljudsku rasu u pecinu. Kad se jednog dana budu probudili u mracnoj i vlaznoj pecini punoj ljudozdera, neka ne ocekuju hriscansku milost: nece je vise biti.

mihajlo

pre 6 godina

@Pedja Djape
Slazem se, dok za svoju orientalsku liniju kde se jasno vidi polumesec, to nisu uradili i nisu se vodili logikom verske neutralnosti.

Miki

pre 6 godina

Bilo je nešto slično i na ovim prostorima. Kad se 1960-tih pojavila rakija "Manastirka", u prvo vreme je na etiketi bio crtež srednjovekovnog manastira, ali bez krstova na kubetima crkve.
Tih godina se, međutim, pojavila i televizija, a vrlo popularne i gledane su bile humorističke emisije, koje su kreirali Radivoje Lola Đukić i Novak Novak. U jednoj od tih emisija su se na vešt način podsmehnuli celom tom slučaju cenzurisanih krstova. Čkalja je gledateljstvu objasnio da su drugovi iz rukovodstva fabrike pića time samo hteli da opovrgnu glasine da je rakija koju prave "krštena", to jest da u nju dodaju i vodu. Posle kratkog vremena etiketa rakije je dobila krstove.

golgota

pre 6 godina

Kompanija koja postuje razlicitost pa zato fotosopom brise pravoslavni krst. Znaci postoju pravoslavce.
A zasto bi bilo ko bio uvredjen slikom krsta na crkvi iz Grcke? Sta je to uvredljivo u krstu na crkvi?

Marko

pre 6 godina

Slikaju verski objekat a hoce da budu verski neutralni pa skinuli versko obelezje, debili, slikaj kuce, more odkud znam pa ces biti verski neutralan, a ovo je verski uvredljivo.
Evo bolje ideje, slikaj zgradu grckog parlamenta al skini zastavu da bi bio neutralan... au da bre pa oni(nemci) su to vec jednom radili 😂😂😂

koks

pre 6 godina

Vecina kupaca u njemackoj su Muslimani onda to ne bi dobro doslo,a drugo vlasnik LidL su jevreji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bošnjak, 5. septembar 2017 16:29)

Kako misliš većina kupaca? Šta, više kupuju od Nemaca ili su većina kupaca u Lidlu?

Ne smeta to ništa...nisam vernik...i ne vidim zašto bi to nekom smetalo. Nema veze da li je neka crkva, džanija, sinagoga, toranj, kip, spomenik, most ili nešto drugo po čemu je prepoznatljivo područje odakle potiče proizvod.

Boro

pre 6 godina

"Mi smo kompanija koja poštuje različitost i upravo to objašnjava naše pakovanje"

Pa ste onda resili da izbrisete sve sto bi crkvu moglo da razlikuje od, recimo, parking servisa (da ostanem neutralan, i ne napisem nesto sto bi moglo da "uvredi" osecanja "drugih"...).

Marko

pre 6 godina

Da su skinuli davidovu zvezdu ili polumesec sa necega ovi liberalni duswbriznici bi odmah kukali I vristali "diskriminacija!" I "nacizam!"...

djuro

pre 6 godina

@Vecina kupaca u njemackoj su Muslimani onda to ne bi dobro doslo,a drugo vlasnik LidL su jevreji.
(Bošnjak, 05. septembar 2017 16:29)

pa??!!

Zoki

pre 6 godina

Goxy, ovo nema veze sa reliogijom, nego sa kulturom i istorijom. Ovo editovanje podseca na one idiote koji su sa Kremlja skidali krstove i stavljali petokrake. U cemu je razlika izmedju njih i one ekipe islamista koja je unistila Palmiru?

samo kazem

pre 6 godina

@Bosanac
Vidi, da kupujem neki orignalno bosanski proizvod, ili nesto sto se najbolje pravi u Bosni, ili nesto sto najlepse pravi muslimanski deo stanovnistva, ne bi mi smetala nikakva dzamija.

Za obicno mleko, ljudi imaju svoje navike, nko uzme kravicu, neko sabacko, neko suboticko.... po volji.

Medjutim, ako si ti ozbiljna firma i zelis da prodajes recimo u Beogradu, zasto bi uopste stavio dzamiju, cemu dzamija na pakovanju mleka? Stavi neku kravu kako pase na livadi, valjda krava daje mleko, a ne dzamija?

Sto se Lidla tice, ispali su glupavi 100%, ili nije trebalo da stavljaju crkvu uopste, ili je trebalo da ostave krst - crkva ide sa krstom, i to je kraj price. Grcka je vecinski pravoslavna zemlja, deo njenih lepota pripada i tim crkvama, i to mora da se postuje.

Bika

pre 6 godina

Sramota. Treba li da sklone i Grci krstove sa svih crkava zbog vesrkih tolerancija prema onima koji nemaju tolerancije, jer da su tolerantni taj krst im ne bi ni smetao.

JPR24

pre 6 godina

Totalna glupost ! Ili ne slikaj verski objekt, ili se ne pravi lud ! Sto bi meni smetalo da na primer uzmem nesto tipicno Tursko ili Libansko ili sta ja znam i da je na slici Dzamija !? Ili u ovom slucaju krst na crkvi ? Na stranu versko opredeljenje, ovo je samo pitanje kulturnog nasledja, a praviti se budala kao : da se neki ne uvrede ! Pa ako su tolike budale, onda ne moraju ni da kupuju !!! Pametni ljudi to ne gledaju !

analiza

pre 6 godina

"Ja sam ateista i neznam šta će obeležje vere na hrani(ovo nije obelezje vere vec jednog ostrva koje je pukim slucajem sa pravoslavnim crkvama). Pa stoga ne jedem ono što mi se nameće kao halal ili osveštano vino,.... nego jedem ono što su ljudi pravili jer je ukusno i zdravo(samo organsku hranu,dakle?Koka kolu nikako,hamburgere i slicno?). A ne želeći da dam vetar u leđa religiji(znaci,kakav strasan vetar u ledja,pojesti sir sa Santorinija), iz principa ne jedem i nepijem takve gluposti(e,to je cisto preterivanje,vino je vino i nije bitno da li je iz Fr ili grckog manastira,vera ne ulazi na usta).
(goxy)
Postoji klip na Fejsu gde tip pravi parodiju na racun vegetarijanaca i njihovog preterivanja po pitanju hrane,u kome im pokazuje koliko su navalentni po nekada po pitanju hrane.Tako se uzasava sto su povredili jabuku time sto su je pojeli s drveta-jer je to beba tog drveta,pa se cudi kako mogu da jedu leseve biljki-za one koji jedu samo opalo voce...
A Lidl bi znaci trebao da skoni i recimo sliku Sikstnske kapele sa italijanskog proizvoda ili Aja Sofije sa turskog,kad vec to navode kao razlog.

epic fail

pre 6 godina

A da je na pakovanju bila zastava Grčke, da li bi onda skinuli krst sa nje, da ostanu samo plavo-bele linije? Da li bi skinuli krst sa zastave Švajcarske? Koliko mi je poznato, Victorinox i dalje prodaje noževe bez ikakvih problema sa krstom.

Zoki

pre 6 godina

@Bosanac - Mešaš babe i žabe. U pitanju su autentični grčki proizvodi. Meni apsolutno ne bi smetalo da npr. begova čorba u konzervi ili smrznuti sarajevski ćevapi imaju etiketu sa Begovom džamijom.