Aktuelno

Petak, 01.09.2017.

09:30

Mapa zemalja u kojima je incest dozvoljen i gde je zabranjen FOTO

Izvor: B92

Mapa zemalja u kojima je incest dozvoljen i gde je zabranjen FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

I takooo

pre 6 godina

Hajmo ovako... Muški da libste maštali nekad o polnom odnosu sa bliznakinjama i da li ste se nekad zapitali da li je i to incest između njih dve?

Biblija - @CATAPA

pre 6 godina

Biblija se bavi isključivo nastankom jevrejske nacije, romansirano naravno. (Catapa)

Manje-vise tacan prikaz, s tim sto Jevreji zapravo ne drze previse do Biblije, tj. do Starog zaveta - verovatno zato sto su ga preuzeli hriscani, koji su stvorili sami Novi zavet. Talmud, Tora i drugi spisi osnova su jevrejeske vere kakva se praktikuje poslednja dva milenijuma. Sta je sa Isusom, koji je takoreci REFORMISAO jevrejsku religiju i dao osnove za novu, hriscansku? Pise u Novom zavetu da je Isusa osudila ustvari jevrejska verska zajednica - ali ono sto se ne pita tako cesto jeste: da li je Isus bio Jevrejin? U ono doba u danasnjem Izraelu (Palestini, Judeji itd.) bilo je rimskih osvajaca, ali i pripadnika drugih naroda, uvek je to bila prava mesavina naroda. Lako je moguce da je Isus pripadao nekom od ne-jevrejskih naroda, to bi objasnjavalo i njegovo ucenje i nesklonost Jevreja prema njemu. Napokon, kazu da je bio iz Arameje, i da mu je jezik bio aramejski. Naravno, to je samo jos jedna od pretpostavki, ima ih mnogo kad se o Isusu radi. Siguran sam da sami Jevreji nemaju nista protiv takve pretpostavke, naprotiv! A incesta sto se tice - HRISCANSTVO ga sasvim sigurno ne dozvoljava. U drugim religijama na njega se gleda drugacije, iz raznih razloga, cesto ekonomskih ili porodicnih. Za Ajnstajna se zna das je napustio Milevu, i ozenio se svojom rodjakom. Ne zato sto je bio nemoralan, nego ocito zato sto to nije bilo zabranjeno.

XL

pre 6 godina

(Paor, 1. septembar 2017 19:08)

to što si naveo je čista glupost i laž. Pornhub je objavio da su iz srbije najviše traženi pojmovi matorke itd a ne majke i sestre.

Sremac

pre 6 godina

Incest je veoma opasan poremećaj u glavi. Incest nisu samo brat i sestra već i majka i sin ili otac i cerka, ili još neke ekstremnije varijante. Tako da ljudi koji govore "da šta dve punoletne osobe rade u njihovom krevetu nikoga se ne tiče" obavezno ali obavezno bez izgovora i odlaganja bi trebalo da posete psihijatra a i sveštenika da dobiju propisnu terapiju.

Weoneo

pre 6 godina

"Po Bibliji od incesta smo svi postali"???Ne znas sta pricas. Tada nije postojao zakon o incestu.ljudi su bili savrseniji i nije bilo posledica za potomstvo. Kasnije je Bog uveo zakon kojim se zabranjuje incest.

samo ja

pre 6 godina

Neki su vec napomenuli , samo da se zna da je ovde rec o bracaam i sestrama , ne o generalnom incestu.
Neki lik je ostavio ovde odlican komentar da ce pa ne bas za 10g.. al za jedno 50g sve biti mejnstim , normalno i prihvaceno , nece biti nikakvih granica u sexu.Na neki nacin je to i pravedno , dok god obe ili vise strana to rade svojevoljno bez icije i ikakve prisile.

A sto se mape tice , pa iznenadjen sam da su nordijske zemlje crvene posto su oni veoma liberalni sto se sexa i price tice ,a Rusi zeleni , nije to cudno, Rusija je jedina zemlja na svetu gde je dozvoljeno posedovati deciju pornografiju.

Змајевић

pre 6 godina

Ова мапа је макар делимично нетачна. У Русији је забрањен не само инцест него и проституција као и било какво јавно испољавање ЛГБТ склоности.

bigserb

pre 6 godina

Ovo je aposlutna glupost, pogotovo sto se tice Rusije!!! Pravoslavna Hriscanska zemlja koja dozvoljava incest??? Ovo je ocigledno pravio neko zlonameran ili neko nedovoljno obavesten, a sa druge strane V.Britanija gde je incest najnormalnija stvar gde se vencavaju braca i sestre od striceva, ujaka ili tetaka je navodno zemlja gde je zabranjen incest, smesno!!!

Paor

pre 6 godina

@Zapata Gospodine, ako niste znali najgledaniji porno filmovi kod nas Srba su takozvane "sestre" i "majke". To je sasvim dovoljno da se zakljuci da smo mi jedan od bolesnijih naroda. Nemojte mesati babe i zabe, i zavere jer ste vrlo podvodljiva osoba.

Старац Исаија

pre 6 godina

Adam i Eva su bili prvi ljudi. Dobili su dva sina, Kaina i Avelja... i razmnožiše se svi... KAKO??? (DaniloBg, 01. septembar 2017 15:40)

Аман људи колико је тешко прочитати Библију, не знам колико пута сам видео овакве коментаре. Адам и Ева су имали ТРИ сина: Каина, Авеља и Сета. У Библији се женски потомци не помињу, ако бих написао зашто коментар ми не би био објављен. Јеврејска традиција каже да су Адам и Ева имали и 6 кћерки. Тек након побуне анђела и њиховог пада на Земљу (7 генерација од Адама) људски род губи своју генетску савршеност и инцест почиње да представља проблем. Прочитајте Библију макар једном, чисто да се не срамотите покушавајући да се правите паметни.

mra

pre 6 godina

hahahaha cuj ti ove,zakonom zabraniti.Kako mozes nesto takvo zabraniti zakonom? Ako su oboje pristali,sta ti imas sa tim? Ako nije u pitanju maloletnik ili neko lice sa hendikepom,zakon cak i da postoji nista ne moze.Razlog? Pa kako takvo nesto saznati.

balkancaffe

pre 6 godina

Zapadna civilizacija trci poslednji krug .
O da, i mi smo dio te civilizacije , svi bjelci .
(Djed Obrad,

Niste informisani!
Bliski istok,arapi muslimani i hriscani bez razlike stupaju u brak sa rodjacima.Isto tako jevreji ,turci ,iranci ,kurdi .....
Indija nema nikakve razlike od ovih gore navedenih nacija.

Dragan

pre 6 godina

Svakom ko ima barem elementarno znaje genetike je jasno da je incest veoma negativna i nepozeljna pojava. Pogledajte porodicno stablo Habsburga i procitajte o deformitetima kasnijih generacija. Cim bi im dosla "sveza krv" preporodili bi se. Incest dovodi do degeneracije koja bi pre sredine dvadesetog veka cesto vodila u preparnu smrt. Danas moderna medicina moze i te degenerisane osobe (bez njihove krivice - opis nije uvredljiv) da odrzava u zivotu ali po veoma visokoj ceni za drustvo. To znaci da u drustvima sa univerzalnom zdravstvenom zastitom incest nije vise privatna stvar jer svi placaju za posledice.
Znaci, bioloski jako lose, ekonomski jako skupo. Moralno jeste ako koriste zastitu i ne ostave potomstvo, jer zaista sta ljudi rade u krevetu medju cetiri zida se ne tice nikoga, dokle god deca ne pate zbog toga.

Kobac

pre 6 godina

kraljica, čuj kraljica no svejedno, kraljica elizabeta i njen suprug princ Filip su u srodstvu, a kao tamo je incest zabranjen, kakva propaganda, pa
to je bre tamo kod njih u Engleskoj tradicija.

Sever backe

pre 6 godina

Zato su Crnogorci najlepsi, najzdraviji i najvisi narod na svetu. Tu se prati do devetog kolena a prezime se ne uzima ni u jednoj varijanti.

rovac

pre 6 godina

(Zapata, 1. septembar 2017 11:31)

Igra prestola je bazirana na knjigama. Prva je izasla sredinom devedesetih. Ako ces nekom da se zalis, zali se piscu i to retroaktivno. A i on sam je nasao inspiraciju u istoriji. Incest i ostale bolesti su bile relativno ceste tokom srednjeg veka, verovatno i starog. Dakle, budi onda dosledan i kazi da je ljudska vrsta oduvek bila bolesna, sto negde i jeste istina. Dalje, malo manje teorija zavera, malo vise guglovanja i citanja, ali kvalitetnog i malo manje paranoje. Zivot ce ti biti bolji, veruj mi.

nikolabg

pre 6 godina

Ne vidim potrebu zabrane ako 2 punoletne osobe odluce onda nema potrebe. Isto kao sa homoseksualcima, samo zabrana dece i usvajanja,a ovako mogu. Ako mogu homoseksualci, zasto 2 punoletne osobe ne bi mogle odluciti sa kim ce, niko ih ne prisiljava?! A i pritom ko zna koliko po srbiji ima samo, primer u romskim porodicama, i ostalo u siromasnim krajevima, ne samo u srbiji nego inace svuda u svetu

Nikola97

pre 6 godina

Srbende napale Zapad da je bolestan, a Rusija se zeleni, mora da im promaklo. U sustini nek radi ko sta hoce, na mene ne utice. Treba zabraniti decu iz incestoidnih veza jer su sanse za retardaciju velike. Sem toga, njihova tela, njihov zivot, njihova stvar. Ako je njima lepo, i meni je. Zivim svoj zivot.

Privatnik Bar

pre 6 godina

Ovo je netacno.U Rusiji je incest,brak izmedju bliskih rodjaka zabranjen i kaznjiv (po civilnim zakonima).Ne moze se sklopiti brak ni izmedju daljih rodjaka (po crkvenim zakonima),tako je i kod nas.Dok u jednoj Italiji brak izmedju brata i sestre od striceva je dozvoljen i po civilnim a i crkvenim zakonima.

ali si faca jer imaš smartfon

pre 6 godina

To sto je vama odvratno, ne pise zakone. Bioloski je negativno, i treba se izbegavati naravno, ali nisam siguran da zakon treba u to da se mesa. A tek religija moze da se nosi. I naravno odmah krece povezivanje sa gejevima, pa sa pedofilijom, itd. Divna zemlja ova srbija, narod prosvecen i pozitivan, nisam ja za tu varijantu, odoh ja za kanadu, medju gejeve, pedofile i ekipu, kad pomeremo ako se ispostavi da ste vi u pravu - nema veze, ja bih ionako radije u pakao nego s vama takvima u raj
(rango_unchained, 1. septembar 2017 13:19)

Tvoji komentari odavno nemaju veze ni s mozgom, ni s kućnim vaspitanjem.

CATAPA

pre 6 godina

Po Bibliji od incesta smo svi postali
(Ja sam, 1. septembar 2017 11:00)
Ne, nismo. Takav zaključak je samo neizbežna apsurdna posledica bukvalističkog tumačenja Biblije od strane verskih fanatika, budala. Biblija se bavi isključivo nastankom jevrejske nacije, romansirano naravno. Pisac postanja morao je da preseče nekakav početak i on ga je presekao izmišljenim stvaranjem "od Boga". Ako bi rekao da su i Jevreji nastali od drugih starijih nacija, pa i da su se nakon Adama i Eve mešali sa drugim nacijama, onda to isključuje njihov zacrtano privilegovani, "odabrani" status.

Kain se prosto oženio u drugom selu, ali to dramaturški nije zanimljivo piscu te bajke koji se i inače nije bavio ženskom stranom loze Jevreja.

A "mi" uopšte nismo ni na koji način nastali od Jevreja pa je još komičnije smatrati da smo nastali i inače netačnom teorijom o prvom incestu. Nisu ni Jevreji, a "mi" verovatno i manje... koliko je uopšte od "manje od ništa" moguće graditi nekakvo pravilo.

adriano_galliani

pre 6 godina

Prisustvujemo samoubistvu citave civilizacije - nekad pomislim da muslimani i imaju pravo da nas osvoje i pokore, kad smo ovako dekadentni (nas evropljane, belce, 'hriscane').
(Zapata, 1. septembar 2017 11:31)

Пре две-три године вест из Пакистана, деда од 60 година оженио девојчицу од 9 година, она преминула током прве брачне ноћи. Све по закону.

Какви год да смо, за њих смо недостижна цивилизација.

SD

pre 6 godina

Evo, na primer, u Švedskoj polubrat i polusestra uz dozvolu nadležnog organa mogu da stupe u brak, a Švedska je označena kao država u kojoj je incest zabranjen!

Farmakomafijas

pre 6 godina

Da li je moguce da su ljudi do te krajnosti homofobicni i optereceni homoseksualcima da i ona ovu vest plasiraju mrznju prema njima. Kakvi primitivni mozgovi i kakve nepovezane kauzalnosti. Homoseksualizam sledi incest sledi pedofilija... Zakljucivanje je na nivou ko laze taj krade, ko krade taj ima, ko ima taj peva, ko peva zlo ne misli.
Svaka cast.

Sive lubanje silom

pre 6 godina

Incest je sociološki, a ne biološki tabu.
(Harun el Rašid, 01. septembar 2017 14:04)

Incest nije nikakav tabu, a još manje sociološki. Nastao je iz potrebe da se spreče psihofizički deformiteti kod dece nastale iz incestoidnih odnosa. Dakle vrlo konkretno i vrlo biološki.

Beli maharadža

pre 6 godina

Evo, na primer, u Švedskoj polubrat i polusestra uz dozvolu nadležnog organa mogu da stupe u brak, a Švedska je označena kao država u kojoj je incest zabranjen!
(SD, 01. septembar 2017 14:12)
Jedino mi pada na pamet da se tu misli na decu koja žive zajedno jer su im roditelji zajedno ali su zapravo iz dva različita braka (i otac i majka se ponovo oženili/preudali). Inače je nonsens ako im je roditelj zajednički.

mile

pre 6 godina

Ovo nije sasvim tacno!U Rusiji brak medju rodjacima je kaznjiv!!!Ono sto oni nisu predvideli zakonom je obican seks izmedju rodjaka.Zato je takva mapa a novinari kao novinari.Kod nas je slicna situacija...samo se gleda da ne sazna celo selo...hehe

Aldebaran

pre 6 godina

Čekajte, zar je moguće, ako ja dobro razumem mapu, da je u Italiji "legal if does not provoke public scandal"?!!!! Nemoguće, mora da ja mašim nešto!

To bi značilo da je između četiri zida apsolutno SVE dozvoljeno, ali pod uslovom da ne bude "javnog skandala"?!! Ako je ovo tačno, Italijani su kraljevi i šampioni licemerja!

Baš me zanima kako njihov zakon definiše šta je "javni skandal"? Ali s takvim zakonima, sad mi je jasnije i kako je Berluskoni tako jeftino prošao zbog seksa s maloletnicom...

Galileo

pre 6 godina

Neka radi ko šta hoće, samo bez maloletnih osoba! Strogo kažnjavati upletanje maloletnika, životinja...ali ako neko želi incest a ima godina, samo napred. Ko ste vi da osuđujete? Bolestan je? Za sebe je. Ako vas ne dira, nemojte ni vi drugog.

rango_unchained

pre 6 godina

To sto je vama odvratno, ne pise zakone. Bioloski je negativno, i treba se izbegavati naravno, ali nisam siguran da zakon treba u to da se mesa. A tek religija moze da se nosi. I naravno odmah krece povezivanje sa gejevima, pa sa pedofilijom, itd. Divna zemlja ova srbija, narod prosvecen i pozitivan, nisam ja za tu varijantu, odoh ja za kanadu, medju gejeve, pedofile i ekipu, kad pomeremo ako se ispostavi da ste vi u pravu - nema veze, ja bih ionako radije u pakao nego s vama takvima u raj

Robin Hud

pre 6 godina

Po Bibliji od incesta smo svi postali (Ja sam, 01. septembar 2017 11:00)

Hahahahaha, tako je! Najbolji komentar koji sam procitao u poslednje vreme!

...

pre 6 godina

Jezivo. A strasno je sto je sada toliko serija koje cine da incest izgleda kul i ljudi nesvesno (znaci nisu ni svesni kako im se menja stanje u glavama) pocinju da gledaju blagonaklonije na to. Pogotovo oni kojima se misljenja o svetu jos formiraju. Zapamtite, tek ce da se vide posledice toga.

Nex

pre 6 godina

Još jedna "vest" koja daje poluinformaciju ili, čak, ni toliko. Ova mapa prikazuje zemlje čije krivično zakonodavstvo sankcioniše incest, sankcioniše delimično ili ne sankcioniše uopšte. Pa zar mislite da u Rusiji, Nemačkoj ili Grčkoj sve "puca" od incesta. To je kao sa vakcinacijom. Negde je obavezna, a odziv je 25%, negde nije, a odziv je 99%. Jednostavno, nekim narodima ne moraš striktno da propišeš šta je za njih dobro, a šta ne. Incest nigde u Evropi nije poželjno ponašanje, a to što je negde striktno zabranjen i kriminalizovan ne znači da ga nema. Naprotiv!

Steve G

pre 6 godina

Ne valja to. Pogledajte Targarijene. Kazu da svaki put kada se Targarijen radja bogovi bacaju novcic da odrede da li ce dete biti normalno ili ne. Salu na stranu, bolesno i nenormalno i sto se tice moralnih razloga i bioloskih.

jova limanac

pre 6 godina

Ovde se radi o seksualnim odnosima između rođene braće i sestara (u svim mogućim kombinacijama). Incest podrazumeva seksualne odnose i sa drugim rođacima.

Zana

pre 6 godina

No komment ,volela bi vise naucnih tema po tom pitanju da osoba sebe prepozna i potrazi adekvatnu pomoc
Znanjem spreci leci i ne dozvoli da nastanu komplikacije
Pozz.Zanna

siki

pre 6 godina

@(Petar, 1. septembar 2017 10:08)

Sta vama tacno smeta u poligamiji, multibrakovima i gej vezama? Razumem bioloske razloge protiv incesta, ali kakve ovi gore navedeni oblici veza imaju (negativne) veze sa vama?

Džoni

pre 6 godina

Nije dobro biti zatvoreno društvo i ne mešati se sa drugim narodima a šta reći onda za incest? Krv treba da se oplemeni i potrebno je mešanje među narodima i nacijama jer se rađaju zdravija i sposobnija deca dok u zatvorenim društvima se rađa potomstvo koje u velikom broju ima degenerativne posledice. Što više ukrštanja i nacija će biti zdravija i sposobnija za život. Mi Srbi smo se ukrštali kroz vekove sa mnogim narodima tako da imamo dosta dobru genetiku što se ogleda između ostalog i u stasu naših ljudi a i po brojnim uspesima u različitim sportovima.

Zapata

pre 6 godina

Primecujete kako se poslednjih godina sve vise prica o incestu? Najskoriji i najveci primer, Igra Prestola, glavni proboj te price i uklanjanje tabua. To je sledece, posle ostalih LGBT varijanti - opravdanje im je ''dve osobe zele seks, ne treba ih spreciti''. Zapamtite sta vam kazem. Za 10-ak godina pocece polako da nam guraju i pricu o vezi ljudi i zivotinja. Pedofilija ce, verujem, doci na kraju, poslednja...Kad vec danas dozvoljavaju promenu pola deteta od 10 godina na njegov zahtev, onda ce jednom poceti da uvazavaju i pristanak 10-godisnjaka na seks kao prihvatljiv.
Prisustvujemo samoubistvu citave civilizacije - nekad pomislim da muslimani i imaju pravo da nas osvoje i pokore, kad smo ovako dekadentni (nas evropljane, belce, 'hriscane'). Jer kada kohabitira nemoralna unistena masa ljudi sa jedne, i striktno moralna familijarna grupa ljudi sa druge strane, ova druga ce preovladati. A moguca alternativa je radjanje ultra-hriscanstva u Evropi kao reakcija na ove bolestine i porast islama, i povratak u doba spanske inkivizicije. U prevodu, ova liberalna opcija je toliko poremetila stvari da nema sanse da se dobro zavrsi - ili ce ona preovladati, ili ce nas druga vera pokoriti, ili ce nas pokoriti sopstveni religijski ekstremisti. Upropastise nas.

НИ

pre 6 godina

Која иронија што је у Великој Британији забрањен. Па они су предњачили до скоро...

godlike

pre 6 godina

Incest bilo koje vrste,izmedju ljudi u bilo kom srodstvu je nakaradan i treba ga zabraniti zakonom.Bez obzira na formulacije,sirinu shvatanja i slicno - to je greh i greska.Nikakav zakon ne moze promeniti zakone prirode ili Boga,Tvorca kako god hocete...
Kada vidim ovakve izopacenosti, pomislim da je mozda vreme za jedan veliki "RESET" covecanstva.

percula

pre 6 godina

A šta je sa zakonom prirode.... zar nije bilo primera da su kraljevske porodice s vremena na vreme dozvoljavale da se umeša neko sa strane u potomstvo, jer su se izmedju rodjaka radjala deca sa ozbiljnim manama.... pametnom dovoljno.....

M

pre 6 godina

Razlozi imaju veze sa biologijom, tj. sa velikim rizicima za eventualno potomstvo. Ne sigurno sa tim sto je to nekome odbojno. Odvratnost ne pise zakone. O razlozima vezanim za tamo neke bogove i slicne budalastine, koje ovde razbacuju oni koji ni nemaju sta da kazu osim toga ne zelim ni da komentarisem.
U pitanju su ozbiljni rizici, ozbiljne posledice za moguce potomstvo, nista drugo. Bioloski razlozi, ne socioloski.

Petar

pre 6 godina

Gospodo, želite neograničene ljudske slobode i prava? E pa to vam je to! Incest, multi brakovi tipa tri muža i dve žene... (one pase stvari tipa poligamije i gej opcija neću ni da pominjem). Koliko god da se ja sa time ne slažem to je "budućnost". To, ukoliko kalifat ne prevlada. Prosto ne znam čemu više da se radujem :(

Til Ojlenšpigel

pre 6 godina

Tako je i Hitler rođen i praktikovao odnos sa bliskim rođakama. Doduše ro je bila Austrougarska koja je po sadašnjoj karti to zabranila. Iz razumljivih razloga.

Perhan

pre 6 godina

Srbija bi trebalo da je obojena zutom bojom jer incest izmedju punoletnih srodnika ne predstavlja krivicno delo. Srodstvo predstavlja bracnu smetnju, ali sam seksualni odnos nije kriminalizovan.

ajzak

pre 6 godina

Realno ako je dozvoljeno homoseksualcima da imaju odnose može i incest.. "Ako se dvoje vole, šta te briga šta oni rade u krevetu". I pre nego što kažete da to utiče na decu, dokazano je da i deca gejeva imaju trajne posledice

Zapata

pre 6 godina

Primecujete kako se poslednjih godina sve vise prica o incestu? Najskoriji i najveci primer, Igra Prestola, glavni proboj te price i uklanjanje tabua. To je sledece, posle ostalih LGBT varijanti - opravdanje im je ''dve osobe zele seks, ne treba ih spreciti''. Zapamtite sta vam kazem. Za 10-ak godina pocece polako da nam guraju i pricu o vezi ljudi i zivotinja. Pedofilija ce, verujem, doci na kraju, poslednja...Kad vec danas dozvoljavaju promenu pola deteta od 10 godina na njegov zahtev, onda ce jednom poceti da uvazavaju i pristanak 10-godisnjaka na seks kao prihvatljiv.
Prisustvujemo samoubistvu citave civilizacije - nekad pomislim da muslimani i imaju pravo da nas osvoje i pokore, kad smo ovako dekadentni (nas evropljane, belce, 'hriscane'). Jer kada kohabitira nemoralna unistena masa ljudi sa jedne, i striktno moralna familijarna grupa ljudi sa druge strane, ova druga ce preovladati. A moguca alternativa je radjanje ultra-hriscanstva u Evropi kao reakcija na ove bolestine i porast islama, i povratak u doba spanske inkivizicije. U prevodu, ova liberalna opcija je toliko poremetila stvari da nema sanse da se dobro zavrsi - ili ce ona preovladati, ili ce nas druga vera pokoriti, ili ce nas pokoriti sopstveni religijski ekstremisti. Upropastise nas.

НИ

pre 6 godina

Која иронија што је у Великој Британији забрањен. Па они су предњачили до скоро...

M

pre 6 godina

Razlozi imaju veze sa biologijom, tj. sa velikim rizicima za eventualno potomstvo. Ne sigurno sa tim sto je to nekome odbojno. Odvratnost ne pise zakone. O razlozima vezanim za tamo neke bogove i slicne budalastine, koje ovde razbacuju oni koji ni nemaju sta da kazu osim toga ne zelim ni da komentarisem.
U pitanju su ozbiljni rizici, ozbiljne posledice za moguce potomstvo, nista drugo. Bioloski razlozi, ne socioloski.

Nex

pre 6 godina

Još jedna "vest" koja daje poluinformaciju ili, čak, ni toliko. Ova mapa prikazuje zemlje čije krivično zakonodavstvo sankcioniše incest, sankcioniše delimično ili ne sankcioniše uopšte. Pa zar mislite da u Rusiji, Nemačkoj ili Grčkoj sve "puca" od incesta. To je kao sa vakcinacijom. Negde je obavezna, a odziv je 25%, negde nije, a odziv je 99%. Jednostavno, nekim narodima ne moraš striktno da propišeš šta je za njih dobro, a šta ne. Incest nigde u Evropi nije poželjno ponašanje, a to što je negde striktno zabranjen i kriminalizovan ne znači da ga nema. Naprotiv!

Petar

pre 6 godina

Gospodo, želite neograničene ljudske slobode i prava? E pa to vam je to! Incest, multi brakovi tipa tri muža i dve žene... (one pase stvari tipa poligamije i gej opcija neću ni da pominjem). Koliko god da se ja sa time ne slažem to je "budućnost". To, ukoliko kalifat ne prevlada. Prosto ne znam čemu više da se radujem :(

adriano_galliani

pre 6 godina

Prisustvujemo samoubistvu citave civilizacije - nekad pomislim da muslimani i imaju pravo da nas osvoje i pokore, kad smo ovako dekadentni (nas evropljane, belce, 'hriscane').
(Zapata, 1. septembar 2017 11:31)

Пре две-три године вест из Пакистана, деда од 60 година оженио девојчицу од 9 година, она преминула током прве брачне ноћи. Све по закону.

Какви год да смо, за њих смо недостижна цивилизација.

Perhan

pre 6 godina

Srbija bi trebalo da je obojena zutom bojom jer incest izmedju punoletnih srodnika ne predstavlja krivicno delo. Srodstvo predstavlja bracnu smetnju, ali sam seksualni odnos nije kriminalizovan.

godlike

pre 6 godina

Incest bilo koje vrste,izmedju ljudi u bilo kom srodstvu je nakaradan i treba ga zabraniti zakonom.Bez obzira na formulacije,sirinu shvatanja i slicno - to je greh i greska.Nikakav zakon ne moze promeniti zakone prirode ili Boga,Tvorca kako god hocete...
Kada vidim ovakve izopacenosti, pomislim da je mozda vreme za jedan veliki "RESET" covecanstva.

percula

pre 6 godina

A šta je sa zakonom prirode.... zar nije bilo primera da su kraljevske porodice s vremena na vreme dozvoljavale da se umeša neko sa strane u potomstvo, jer su se izmedju rodjaka radjala deca sa ozbiljnim manama.... pametnom dovoljno.....

Sive lubanje silom

pre 6 godina

Incest je sociološki, a ne biološki tabu.
(Harun el Rašid, 01. septembar 2017 14:04)

Incest nije nikakav tabu, a još manje sociološki. Nastao je iz potrebe da se spreče psihofizički deformiteti kod dece nastale iz incestoidnih odnosa. Dakle vrlo konkretno i vrlo biološki.

Til Ojlenšpigel

pre 6 godina

Tako je i Hitler rođen i praktikovao odnos sa bliskim rođakama. Doduše ro je bila Austrougarska koja je po sadašnjoj karti to zabranila. Iz razumljivih razloga.

jova limanac

pre 6 godina

Ovde se radi o seksualnim odnosima između rođene braće i sestara (u svim mogućim kombinacijama). Incest podrazumeva seksualne odnose i sa drugim rođacima.

ajzak

pre 6 godina

Realno ako je dozvoljeno homoseksualcima da imaju odnose može i incest.. "Ako se dvoje vole, šta te briga šta oni rade u krevetu". I pre nego što kažete da to utiče na decu, dokazano je da i deca gejeva imaju trajne posledice

Džoni

pre 6 godina

Nije dobro biti zatvoreno društvo i ne mešati se sa drugim narodima a šta reći onda za incest? Krv treba da se oplemeni i potrebno je mešanje među narodima i nacijama jer se rađaju zdravija i sposobnija deca dok u zatvorenim društvima se rađa potomstvo koje u velikom broju ima degenerativne posledice. Što više ukrštanja i nacija će biti zdravija i sposobnija za život. Mi Srbi smo se ukrštali kroz vekove sa mnogim narodima tako da imamo dosta dobru genetiku što se ogleda između ostalog i u stasu naših ljudi a i po brojnim uspesima u različitim sportovima.

ali si faca jer imaš smartfon

pre 6 godina

To sto je vama odvratno, ne pise zakone. Bioloski je negativno, i treba se izbegavati naravno, ali nisam siguran da zakon treba u to da se mesa. A tek religija moze da se nosi. I naravno odmah krece povezivanje sa gejevima, pa sa pedofilijom, itd. Divna zemlja ova srbija, narod prosvecen i pozitivan, nisam ja za tu varijantu, odoh ja za kanadu, medju gejeve, pedofile i ekipu, kad pomeremo ako se ispostavi da ste vi u pravu - nema veze, ja bih ionako radije u pakao nego s vama takvima u raj
(rango_unchained, 1. septembar 2017 13:19)

Tvoji komentari odavno nemaju veze ni s mozgom, ni s kućnim vaspitanjem.

Robin Hud

pre 6 godina

Po Bibliji od incesta smo svi postali (Ja sam, 01. septembar 2017 11:00)

Hahahahaha, tako je! Najbolji komentar koji sam procitao u poslednje vreme!

siki

pre 6 godina

@(Petar, 1. septembar 2017 10:08)

Sta vama tacno smeta u poligamiji, multibrakovima i gej vezama? Razumem bioloske razloge protiv incesta, ali kakve ovi gore navedeni oblici veza imaju (negativne) veze sa vama?

Steve G

pre 6 godina

Ne valja to. Pogledajte Targarijene. Kazu da svaki put kada se Targarijen radja bogovi bacaju novcic da odrede da li ce dete biti normalno ili ne. Salu na stranu, bolesno i nenormalno i sto se tice moralnih razloga i bioloskih.

...

pre 6 godina

Jezivo. A strasno je sto je sada toliko serija koje cine da incest izgleda kul i ljudi nesvesno (znaci nisu ni svesni kako im se menja stanje u glavama) pocinju da gledaju blagonaklonije na to. Pogotovo oni kojima se misljenja o svetu jos formiraju. Zapamtite, tek ce da se vide posledice toga.

rango_unchained

pre 6 godina

To sto je vama odvratno, ne pise zakone. Bioloski je negativno, i treba se izbegavati naravno, ali nisam siguran da zakon treba u to da se mesa. A tek religija moze da se nosi. I naravno odmah krece povezivanje sa gejevima, pa sa pedofilijom, itd. Divna zemlja ova srbija, narod prosvecen i pozitivan, nisam ja za tu varijantu, odoh ja za kanadu, medju gejeve, pedofile i ekipu, kad pomeremo ako se ispostavi da ste vi u pravu - nema veze, ja bih ionako radije u pakao nego s vama takvima u raj

Aldebaran

pre 6 godina

Čekajte, zar je moguće, ako ja dobro razumem mapu, da je u Italiji "legal if does not provoke public scandal"?!!!! Nemoguće, mora da ja mašim nešto!

To bi značilo da je između četiri zida apsolutno SVE dozvoljeno, ali pod uslovom da ne bude "javnog skandala"?!! Ako je ovo tačno, Italijani su kraljevi i šampioni licemerja!

Baš me zanima kako njihov zakon definiše šta je "javni skandal"? Ali s takvim zakonima, sad mi je jasnije i kako je Berluskoni tako jeftino prošao zbog seksa s maloletnicom...

Beli maharadža

pre 6 godina

Evo, na primer, u Švedskoj polubrat i polusestra uz dozvolu nadležnog organa mogu da stupe u brak, a Švedska je označena kao država u kojoj je incest zabranjen!
(SD, 01. septembar 2017 14:12)
Jedino mi pada na pamet da se tu misli na decu koja žive zajedno jer su im roditelji zajedno ali su zapravo iz dva različita braka (i otac i majka se ponovo oženili/preudali). Inače je nonsens ako im je roditelj zajednički.

mile

pre 6 godina

Ovo nije sasvim tacno!U Rusiji brak medju rodjacima je kaznjiv!!!Ono sto oni nisu predvideli zakonom je obican seks izmedju rodjaka.Zato je takva mapa a novinari kao novinari.Kod nas je slicna situacija...samo se gleda da ne sazna celo selo...hehe

Farmakomafijas

pre 6 godina

Da li je moguce da su ljudi do te krajnosti homofobicni i optereceni homoseksualcima da i ona ovu vest plasiraju mrznju prema njima. Kakvi primitivni mozgovi i kakve nepovezane kauzalnosti. Homoseksualizam sledi incest sledi pedofilija... Zakljucivanje je na nivou ko laze taj krade, ko krade taj ima, ko ima taj peva, ko peva zlo ne misli.
Svaka cast.

Zana

pre 6 godina

No komment ,volela bi vise naucnih tema po tom pitanju da osoba sebe prepozna i potrazi adekvatnu pomoc
Znanjem spreci leci i ne dozvoli da nastanu komplikacije
Pozz.Zanna

CATAPA

pre 6 godina

Po Bibliji od incesta smo svi postali
(Ja sam, 1. septembar 2017 11:00)
Ne, nismo. Takav zaključak je samo neizbežna apsurdna posledica bukvalističkog tumačenja Biblije od strane verskih fanatika, budala. Biblija se bavi isključivo nastankom jevrejske nacije, romansirano naravno. Pisac postanja morao je da preseče nekakav početak i on ga je presekao izmišljenim stvaranjem "od Boga". Ako bi rekao da su i Jevreji nastali od drugih starijih nacija, pa i da su se nakon Adama i Eve mešali sa drugim nacijama, onda to isključuje njihov zacrtano privilegovani, "odabrani" status.

Kain se prosto oženio u drugom selu, ali to dramaturški nije zanimljivo piscu te bajke koji se i inače nije bavio ženskom stranom loze Jevreja.

A "mi" uopšte nismo ni na koji način nastali od Jevreja pa je još komičnije smatrati da smo nastali i inače netačnom teorijom o prvom incestu. Nisu ni Jevreji, a "mi" verovatno i manje... koliko je uopšte od "manje od ništa" moguće graditi nekakvo pravilo.

SD

pre 6 godina

Evo, na primer, u Švedskoj polubrat i polusestra uz dozvolu nadležnog organa mogu da stupe u brak, a Švedska je označena kao država u kojoj je incest zabranjen!

Galileo

pre 6 godina

Neka radi ko šta hoće, samo bez maloletnih osoba! Strogo kažnjavati upletanje maloletnika, životinja...ali ako neko želi incest a ima godina, samo napred. Ko ste vi da osuđujete? Bolestan je? Za sebe je. Ako vas ne dira, nemojte ni vi drugog.

bigserb

pre 6 godina

Ovo je aposlutna glupost, pogotovo sto se tice Rusije!!! Pravoslavna Hriscanska zemlja koja dozvoljava incest??? Ovo je ocigledno pravio neko zlonameran ili neko nedovoljno obavesten, a sa druge strane V.Britanija gde je incest najnormalnija stvar gde se vencavaju braca i sestre od striceva, ujaka ili tetaka je navodno zemlja gde je zabranjen incest, smesno!!!

Dragan

pre 6 godina

Svakom ko ima barem elementarno znaje genetike je jasno da je incest veoma negativna i nepozeljna pojava. Pogledajte porodicno stablo Habsburga i procitajte o deformitetima kasnijih generacija. Cim bi im dosla "sveza krv" preporodili bi se. Incest dovodi do degeneracije koja bi pre sredine dvadesetog veka cesto vodila u preparnu smrt. Danas moderna medicina moze i te degenerisane osobe (bez njihove krivice - opis nije uvredljiv) da odrzava u zivotu ali po veoma visokoj ceni za drustvo. To znaci da u drustvima sa univerzalnom zdravstvenom zastitom incest nije vise privatna stvar jer svi placaju za posledice.
Znaci, bioloski jako lose, ekonomski jako skupo. Moralno jeste ako koriste zastitu i ne ostave potomstvo, jer zaista sta ljudi rade u krevetu medju cetiri zida se ne tice nikoga, dokle god deca ne pate zbog toga.

Sever backe

pre 6 godina

Zato su Crnogorci najlepsi, najzdraviji i najvisi narod na svetu. Tu se prati do devetog kolena a prezime se ne uzima ni u jednoj varijanti.

Sremac

pre 6 godina

Incest je veoma opasan poremećaj u glavi. Incest nisu samo brat i sestra već i majka i sin ili otac i cerka, ili još neke ekstremnije varijante. Tako da ljudi koji govore "da šta dve punoletne osobe rade u njihovom krevetu nikoga se ne tiče" obavezno ali obavezno bez izgovora i odlaganja bi trebalo da posete psihijatra a i sveštenika da dobiju propisnu terapiju.

Старац Исаија

pre 6 godina

Adam i Eva su bili prvi ljudi. Dobili su dva sina, Kaina i Avelja... i razmnožiše se svi... KAKO??? (DaniloBg, 01. septembar 2017 15:40)

Аман људи колико је тешко прочитати Библију, не знам колико пута сам видео овакве коментаре. Адам и Ева су имали ТРИ сина: Каина, Авеља и Сета. У Библији се женски потомци не помињу, ако бих написао зашто коментар ми не би био објављен. Јеврејска традиција каже да су Адам и Ева имали и 6 кћерки. Тек након побуне анђела и њиховог пада на Земљу (7 генерација од Адама) људски род губи своју генетску савршеност и инцест почиње да представља проблем. Прочитајте Библију макар једном, чисто да се не срамотите покушавајући да се правите паметни.

Kobac

pre 6 godina

kraljica, čuj kraljica no svejedno, kraljica elizabeta i njen suprug princ Filip su u srodstvu, a kao tamo je incest zabranjen, kakva propaganda, pa
to je bre tamo kod njih u Engleskoj tradicija.

Змајевић

pre 6 godina

Ова мапа је макар делимично нетачна. У Русији је забрањен не само инцест него и проституција као и било какво јавно испољавање ЛГБТ склоности.

Privatnik Bar

pre 6 godina

Ovo je netacno.U Rusiji je incest,brak izmedju bliskih rodjaka zabranjen i kaznjiv (po civilnim zakonima).Ne moze se sklopiti brak ni izmedju daljih rodjaka (po crkvenim zakonima),tako je i kod nas.Dok u jednoj Italiji brak izmedju brata i sestre od striceva je dozvoljen i po civilnim a i crkvenim zakonima.

balkancaffe

pre 6 godina

Zapadna civilizacija trci poslednji krug .
O da, i mi smo dio te civilizacije , svi bjelci .
(Djed Obrad,

Niste informisani!
Bliski istok,arapi muslimani i hriscani bez razlike stupaju u brak sa rodjacima.Isto tako jevreji ,turci ,iranci ,kurdi .....
Indija nema nikakve razlike od ovih gore navedenih nacija.

I takooo

pre 6 godina

Hajmo ovako... Muški da libste maštali nekad o polnom odnosu sa bliznakinjama i da li ste se nekad zapitali da li je i to incest između njih dve?

Weoneo

pre 6 godina

"Po Bibliji od incesta smo svi postali"???Ne znas sta pricas. Tada nije postojao zakon o incestu.ljudi su bili savrseniji i nije bilo posledica za potomstvo. Kasnije je Bog uveo zakon kojim se zabranjuje incest.

rovac

pre 6 godina

(Zapata, 1. septembar 2017 11:31)

Igra prestola je bazirana na knjigama. Prva je izasla sredinom devedesetih. Ako ces nekom da se zalis, zali se piscu i to retroaktivno. A i on sam je nasao inspiraciju u istoriji. Incest i ostale bolesti su bile relativno ceste tokom srednjeg veka, verovatno i starog. Dakle, budi onda dosledan i kazi da je ljudska vrsta oduvek bila bolesna, sto negde i jeste istina. Dalje, malo manje teorija zavera, malo vise guglovanja i citanja, ali kvalitetnog i malo manje paranoje. Zivot ce ti biti bolji, veruj mi.

samo ja

pre 6 godina

Neki su vec napomenuli , samo da se zna da je ovde rec o bracaam i sestrama , ne o generalnom incestu.
Neki lik je ostavio ovde odlican komentar da ce pa ne bas za 10g.. al za jedno 50g sve biti mejnstim , normalno i prihvaceno , nece biti nikakvih granica u sexu.Na neki nacin je to i pravedno , dok god obe ili vise strana to rade svojevoljno bez icije i ikakve prisile.

A sto se mape tice , pa iznenadjen sam da su nordijske zemlje crvene posto su oni veoma liberalni sto se sexa i price tice ,a Rusi zeleni , nije to cudno, Rusija je jedina zemlja na svetu gde je dozvoljeno posedovati deciju pornografiju.

Paor

pre 6 godina

@Zapata Gospodine, ako niste znali najgledaniji porno filmovi kod nas Srba su takozvane "sestre" i "majke". To je sasvim dovoljno da se zakljuci da smo mi jedan od bolesnijih naroda. Nemojte mesati babe i zabe, i zavere jer ste vrlo podvodljiva osoba.

Nikola97

pre 6 godina

Srbende napale Zapad da je bolestan, a Rusija se zeleni, mora da im promaklo. U sustini nek radi ko sta hoce, na mene ne utice. Treba zabraniti decu iz incestoidnih veza jer su sanse za retardaciju velike. Sem toga, njihova tela, njihov zivot, njihova stvar. Ako je njima lepo, i meni je. Zivim svoj zivot.

nikolabg

pre 6 godina

Ne vidim potrebu zabrane ako 2 punoletne osobe odluce onda nema potrebe. Isto kao sa homoseksualcima, samo zabrana dece i usvajanja,a ovako mogu. Ako mogu homoseksualci, zasto 2 punoletne osobe ne bi mogle odluciti sa kim ce, niko ih ne prisiljava?! A i pritom ko zna koliko po srbiji ima samo, primer u romskim porodicama, i ostalo u siromasnim krajevima, ne samo u srbiji nego inace svuda u svetu

mra

pre 6 godina

hahahaha cuj ti ove,zakonom zabraniti.Kako mozes nesto takvo zabraniti zakonom? Ako su oboje pristali,sta ti imas sa tim? Ako nije u pitanju maloletnik ili neko lice sa hendikepom,zakon cak i da postoji nista ne moze.Razlog? Pa kako takvo nesto saznati.

Biblija - @CATAPA

pre 6 godina

Biblija se bavi isključivo nastankom jevrejske nacije, romansirano naravno. (Catapa)

Manje-vise tacan prikaz, s tim sto Jevreji zapravo ne drze previse do Biblije, tj. do Starog zaveta - verovatno zato sto su ga preuzeli hriscani, koji su stvorili sami Novi zavet. Talmud, Tora i drugi spisi osnova su jevrejeske vere kakva se praktikuje poslednja dva milenijuma. Sta je sa Isusom, koji je takoreci REFORMISAO jevrejsku religiju i dao osnove za novu, hriscansku? Pise u Novom zavetu da je Isusa osudila ustvari jevrejska verska zajednica - ali ono sto se ne pita tako cesto jeste: da li je Isus bio Jevrejin? U ono doba u danasnjem Izraelu (Palestini, Judeji itd.) bilo je rimskih osvajaca, ali i pripadnika drugih naroda, uvek je to bila prava mesavina naroda. Lako je moguce da je Isus pripadao nekom od ne-jevrejskih naroda, to bi objasnjavalo i njegovo ucenje i nesklonost Jevreja prema njemu. Napokon, kazu da je bio iz Arameje, i da mu je jezik bio aramejski. Naravno, to je samo jos jedna od pretpostavki, ima ih mnogo kad se o Isusu radi. Siguran sam da sami Jevreji nemaju nista protiv takve pretpostavke, naprotiv! A incesta sto se tice - HRISCANSTVO ga sasvim sigurno ne dozvoljava. U drugim religijama na njega se gleda drugacije, iz raznih razloga, cesto ekonomskih ili porodicnih. Za Ajnstajna se zna das je napustio Milevu, i ozenio se svojom rodjakom. Ne zato sto je bio nemoralan, nego ocito zato sto to nije bilo zabranjeno.

XL

pre 6 godina

(Paor, 1. septembar 2017 19:08)

to što si naveo je čista glupost i laž. Pornhub je objavio da su iz srbije najviše traženi pojmovi matorke itd a ne majke i sestre.

ajzak

pre 6 godina

Realno ako je dozvoljeno homoseksualcima da imaju odnose može i incest.. "Ako se dvoje vole, šta te briga šta oni rade u krevetu". I pre nego što kažete da to utiče na decu, dokazano je da i deca gejeva imaju trajne posledice

godlike

pre 6 godina

Incest bilo koje vrste,izmedju ljudi u bilo kom srodstvu je nakaradan i treba ga zabraniti zakonom.Bez obzira na formulacije,sirinu shvatanja i slicno - to je greh i greska.Nikakav zakon ne moze promeniti zakone prirode ili Boga,Tvorca kako god hocete...
Kada vidim ovakve izopacenosti, pomislim da je mozda vreme za jedan veliki "RESET" covecanstva.

Zapata

pre 6 godina

Primecujete kako se poslednjih godina sve vise prica o incestu? Najskoriji i najveci primer, Igra Prestola, glavni proboj te price i uklanjanje tabua. To je sledece, posle ostalih LGBT varijanti - opravdanje im je ''dve osobe zele seks, ne treba ih spreciti''. Zapamtite sta vam kazem. Za 10-ak godina pocece polako da nam guraju i pricu o vezi ljudi i zivotinja. Pedofilija ce, verujem, doci na kraju, poslednja...Kad vec danas dozvoljavaju promenu pola deteta od 10 godina na njegov zahtev, onda ce jednom poceti da uvazavaju i pristanak 10-godisnjaka na seks kao prihvatljiv.
Prisustvujemo samoubistvu citave civilizacije - nekad pomislim da muslimani i imaju pravo da nas osvoje i pokore, kad smo ovako dekadentni (nas evropljane, belce, 'hriscane'). Jer kada kohabitira nemoralna unistena masa ljudi sa jedne, i striktno moralna familijarna grupa ljudi sa druge strane, ova druga ce preovladati. A moguca alternativa je radjanje ultra-hriscanstva u Evropi kao reakcija na ove bolestine i porast islama, i povratak u doba spanske inkivizicije. U prevodu, ova liberalna opcija je toliko poremetila stvari da nema sanse da se dobro zavrsi - ili ce ona preovladati, ili ce nas druga vera pokoriti, ili ce nas pokoriti sopstveni religijski ekstremisti. Upropastise nas.

Petar

pre 6 godina

Gospodo, želite neograničene ljudske slobode i prava? E pa to vam je to! Incest, multi brakovi tipa tri muža i dve žene... (one pase stvari tipa poligamije i gej opcija neću ni da pominjem). Koliko god da se ja sa time ne slažem to je "budućnost". To, ukoliko kalifat ne prevlada. Prosto ne znam čemu više da se radujem :(

rango_unchained

pre 6 godina

To sto je vama odvratno, ne pise zakone. Bioloski je negativno, i treba se izbegavati naravno, ali nisam siguran da zakon treba u to da se mesa. A tek religija moze da se nosi. I naravno odmah krece povezivanje sa gejevima, pa sa pedofilijom, itd. Divna zemlja ova srbija, narod prosvecen i pozitivan, nisam ja za tu varijantu, odoh ja za kanadu, medju gejeve, pedofile i ekipu, kad pomeremo ako se ispostavi da ste vi u pravu - nema veze, ja bih ionako radije u pakao nego s vama takvima u raj

siki

pre 6 godina

@(Petar, 1. septembar 2017 10:08)

Sta vama tacno smeta u poligamiji, multibrakovima i gej vezama? Razumem bioloske razloge protiv incesta, ali kakve ovi gore navedeni oblici veza imaju (negativne) veze sa vama?

ali si faca jer imaš smartfon

pre 6 godina

To sto je vama odvratno, ne pise zakone. Bioloski je negativno, i treba se izbegavati naravno, ali nisam siguran da zakon treba u to da se mesa. A tek religija moze da se nosi. I naravno odmah krece povezivanje sa gejevima, pa sa pedofilijom, itd. Divna zemlja ova srbija, narod prosvecen i pozitivan, nisam ja za tu varijantu, odoh ja za kanadu, medju gejeve, pedofile i ekipu, kad pomeremo ako se ispostavi da ste vi u pravu - nema veze, ja bih ionako radije u pakao nego s vama takvima u raj
(rango_unchained, 1. septembar 2017 13:19)

Tvoji komentari odavno nemaju veze ni s mozgom, ni s kućnim vaspitanjem.

Galileo

pre 6 godina

Neka radi ko šta hoće, samo bez maloletnih osoba! Strogo kažnjavati upletanje maloletnika, životinja...ali ako neko želi incest a ima godina, samo napred. Ko ste vi da osuđujete? Bolestan je? Za sebe je. Ako vas ne dira, nemojte ni vi drugog.

CATAPA

pre 6 godina

Po Bibliji od incesta smo svi postali
(Ja sam, 1. septembar 2017 11:00)
Ne, nismo. Takav zaključak je samo neizbežna apsurdna posledica bukvalističkog tumačenja Biblije od strane verskih fanatika, budala. Biblija se bavi isključivo nastankom jevrejske nacije, romansirano naravno. Pisac postanja morao je da preseče nekakav početak i on ga je presekao izmišljenim stvaranjem "od Boga". Ako bi rekao da su i Jevreji nastali od drugih starijih nacija, pa i da su se nakon Adama i Eve mešali sa drugim nacijama, onda to isključuje njihov zacrtano privilegovani, "odabrani" status.

Kain se prosto oženio u drugom selu, ali to dramaturški nije zanimljivo piscu te bajke koji se i inače nije bavio ženskom stranom loze Jevreja.

A "mi" uopšte nismo ni na koji način nastali od Jevreja pa je još komičnije smatrati da smo nastali i inače netačnom teorijom o prvom incestu. Nisu ni Jevreji, a "mi" verovatno i manje... koliko je uopšte od "manje od ništa" moguće graditi nekakvo pravilo.

НИ

pre 6 godina

Која иронија што је у Великој Британији забрањен. Па они су предњачили до скоро...

Robin Hud

pre 6 godina

Po Bibliji od incesta smo svi postali (Ja sam, 01. septembar 2017 11:00)

Hahahahaha, tako je! Najbolji komentar koji sam procitao u poslednje vreme!

Til Ojlenšpigel

pre 6 godina

Tako je i Hitler rođen i praktikovao odnos sa bliskim rođakama. Doduše ro je bila Austrougarska koja je po sadašnjoj karti to zabranila. Iz razumljivih razloga.

Džoni

pre 6 godina

Nije dobro biti zatvoreno društvo i ne mešati se sa drugim narodima a šta reći onda za incest? Krv treba da se oplemeni i potrebno je mešanje među narodima i nacijama jer se rađaju zdravija i sposobnija deca dok u zatvorenim društvima se rađa potomstvo koje u velikom broju ima degenerativne posledice. Što više ukrštanja i nacija će biti zdravija i sposobnija za život. Mi Srbi smo se ukrštali kroz vekove sa mnogim narodima tako da imamo dosta dobru genetiku što se ogleda između ostalog i u stasu naših ljudi a i po brojnim uspesima u različitim sportovima.

Farmakomafijas

pre 6 godina

Da li je moguce da su ljudi do te krajnosti homofobicni i optereceni homoseksualcima da i ona ovu vest plasiraju mrznju prema njima. Kakvi primitivni mozgovi i kakve nepovezane kauzalnosti. Homoseksualizam sledi incest sledi pedofilija... Zakljucivanje je na nivou ko laze taj krade, ko krade taj ima, ko ima taj peva, ko peva zlo ne misli.
Svaka cast.

Perhan

pre 6 godina

Srbija bi trebalo da je obojena zutom bojom jer incest izmedju punoletnih srodnika ne predstavlja krivicno delo. Srodstvo predstavlja bracnu smetnju, ali sam seksualni odnos nije kriminalizovan.

M

pre 6 godina

Razlozi imaju veze sa biologijom, tj. sa velikim rizicima za eventualno potomstvo. Ne sigurno sa tim sto je to nekome odbojno. Odvratnost ne pise zakone. O razlozima vezanim za tamo neke bogove i slicne budalastine, koje ovde razbacuju oni koji ni nemaju sta da kazu osim toga ne zelim ni da komentarisem.
U pitanju su ozbiljni rizici, ozbiljne posledice za moguce potomstvo, nista drugo. Bioloski razlozi, ne socioloski.

Weoneo

pre 6 godina

"Po Bibliji od incesta smo svi postali"???Ne znas sta pricas. Tada nije postojao zakon o incestu.ljudi su bili savrseniji i nije bilo posledica za potomstvo. Kasnije je Bog uveo zakon kojim se zabranjuje incest.

samo ja

pre 6 godina

Neki su vec napomenuli , samo da se zna da je ovde rec o bracaam i sestrama , ne o generalnom incestu.
Neki lik je ostavio ovde odlican komentar da ce pa ne bas za 10g.. al za jedno 50g sve biti mejnstim , normalno i prihvaceno , nece biti nikakvih granica u sexu.Na neki nacin je to i pravedno , dok god obe ili vise strana to rade svojevoljno bez icije i ikakve prisile.

A sto se mape tice , pa iznenadjen sam da su nordijske zemlje crvene posto su oni veoma liberalni sto se sexa i price tice ,a Rusi zeleni , nije to cudno, Rusija je jedina zemlja na svetu gde je dozvoljeno posedovati deciju pornografiju.

...

pre 6 godina

Jezivo. A strasno je sto je sada toliko serija koje cine da incest izgleda kul i ljudi nesvesno (znaci nisu ni svesni kako im se menja stanje u glavama) pocinju da gledaju blagonaklonije na to. Pogotovo oni kojima se misljenja o svetu jos formiraju. Zapamtite, tek ce da se vide posledice toga.

Paor

pre 6 godina

@Zapata Gospodine, ako niste znali najgledaniji porno filmovi kod nas Srba su takozvane "sestre" i "majke". To je sasvim dovoljno da se zakljuci da smo mi jedan od bolesnijih naroda. Nemojte mesati babe i zabe, i zavere jer ste vrlo podvodljiva osoba.

Steve G

pre 6 godina

Ne valja to. Pogledajte Targarijene. Kazu da svaki put kada se Targarijen radja bogovi bacaju novcic da odrede da li ce dete biti normalno ili ne. Salu na stranu, bolesno i nenormalno i sto se tice moralnih razloga i bioloskih.

mile

pre 6 godina

Ovo nije sasvim tacno!U Rusiji brak medju rodjacima je kaznjiv!!!Ono sto oni nisu predvideli zakonom je obican seks izmedju rodjaka.Zato je takva mapa a novinari kao novinari.Kod nas je slicna situacija...samo se gleda da ne sazna celo selo...hehe

adriano_galliani

pre 6 godina

Prisustvujemo samoubistvu citave civilizacije - nekad pomislim da muslimani i imaju pravo da nas osvoje i pokore, kad smo ovako dekadentni (nas evropljane, belce, 'hriscane').
(Zapata, 1. septembar 2017 11:31)

Пре две-три године вест из Пакистана, деда од 60 година оженио девојчицу од 9 година, она преминула током прве брачне ноћи. Све по закону.

Какви год да смо, за њих смо недостижна цивилизација.

Zana

pre 6 godina

No komment ,volela bi vise naucnih tema po tom pitanju da osoba sebe prepozna i potrazi adekvatnu pomoc
Znanjem spreci leci i ne dozvoli da nastanu komplikacije
Pozz.Zanna

Aldebaran

pre 6 godina

Čekajte, zar je moguće, ako ja dobro razumem mapu, da je u Italiji "legal if does not provoke public scandal"?!!!! Nemoguće, mora da ja mašim nešto!

To bi značilo da je između četiri zida apsolutno SVE dozvoljeno, ali pod uslovom da ne bude "javnog skandala"?!! Ako je ovo tačno, Italijani su kraljevi i šampioni licemerja!

Baš me zanima kako njihov zakon definiše šta je "javni skandal"? Ali s takvim zakonima, sad mi je jasnije i kako je Berluskoni tako jeftino prošao zbog seksa s maloletnicom...

nikolabg

pre 6 godina

Ne vidim potrebu zabrane ako 2 punoletne osobe odluce onda nema potrebe. Isto kao sa homoseksualcima, samo zabrana dece i usvajanja,a ovako mogu. Ako mogu homoseksualci, zasto 2 punoletne osobe ne bi mogle odluciti sa kim ce, niko ih ne prisiljava?! A i pritom ko zna koliko po srbiji ima samo, primer u romskim porodicama, i ostalo u siromasnim krajevima, ne samo u srbiji nego inace svuda u svetu

percula

pre 6 godina

A šta je sa zakonom prirode.... zar nije bilo primera da su kraljevske porodice s vremena na vreme dozvoljavale da se umeša neko sa strane u potomstvo, jer su se izmedju rodjaka radjala deca sa ozbiljnim manama.... pametnom dovoljno.....

Sive lubanje silom

pre 6 godina

Incest je sociološki, a ne biološki tabu.
(Harun el Rašid, 01. septembar 2017 14:04)

Incest nije nikakav tabu, a još manje sociološki. Nastao je iz potrebe da se spreče psihofizički deformiteti kod dece nastale iz incestoidnih odnosa. Dakle vrlo konkretno i vrlo biološki.

Nikola97

pre 6 godina

Srbende napale Zapad da je bolestan, a Rusija se zeleni, mora da im promaklo. U sustini nek radi ko sta hoce, na mene ne utice. Treba zabraniti decu iz incestoidnih veza jer su sanse za retardaciju velike. Sem toga, njihova tela, njihov zivot, njihova stvar. Ako je njima lepo, i meni je. Zivim svoj zivot.

Sever backe

pre 6 godina

Zato su Crnogorci najlepsi, najzdraviji i najvisi narod na svetu. Tu se prati do devetog kolena a prezime se ne uzima ni u jednoj varijanti.

SD

pre 6 godina

Evo, na primer, u Švedskoj polubrat i polusestra uz dozvolu nadležnog organa mogu da stupe u brak, a Švedska je označena kao država u kojoj je incest zabranjen!

Старац Исаија

pre 6 godina

Adam i Eva su bili prvi ljudi. Dobili su dva sina, Kaina i Avelja... i razmnožiše se svi... KAKO??? (DaniloBg, 01. septembar 2017 15:40)

Аман људи колико је тешко прочитати Библију, не знам колико пута сам видео овакве коментаре. Адам и Ева су имали ТРИ сина: Каина, Авеља и Сета. У Библији се женски потомци не помињу, ако бих написао зашто коментар ми не би био објављен. Јеврејска традиција каже да су Адам и Ева имали и 6 кћерки. Тек након побуне анђела и њиховог пада на Земљу (7 генерација од Адама) људски род губи своју генетску савршеност и инцест почиње да представља проблем. Прочитајте Библију макар једном, чисто да се не срамотите покушавајући да се правите паметни.

Nex

pre 6 godina

Još jedna "vest" koja daje poluinformaciju ili, čak, ni toliko. Ova mapa prikazuje zemlje čije krivično zakonodavstvo sankcioniše incest, sankcioniše delimično ili ne sankcioniše uopšte. Pa zar mislite da u Rusiji, Nemačkoj ili Grčkoj sve "puca" od incesta. To je kao sa vakcinacijom. Negde je obavezna, a odziv je 25%, negde nije, a odziv je 99%. Jednostavno, nekim narodima ne moraš striktno da propišeš šta je za njih dobro, a šta ne. Incest nigde u Evropi nije poželjno ponašanje, a to što je negde striktno zabranjen i kriminalizovan ne znači da ga nema. Naprotiv!

bigserb

pre 6 godina

Ovo je aposlutna glupost, pogotovo sto se tice Rusije!!! Pravoslavna Hriscanska zemlja koja dozvoljava incest??? Ovo je ocigledno pravio neko zlonameran ili neko nedovoljno obavesten, a sa druge strane V.Britanija gde je incest najnormalnija stvar gde se vencavaju braca i sestre od striceva, ujaka ili tetaka je navodno zemlja gde je zabranjen incest, smesno!!!

Sremac

pre 6 godina

Incest je veoma opasan poremećaj u glavi. Incest nisu samo brat i sestra već i majka i sin ili otac i cerka, ili još neke ekstremnije varijante. Tako da ljudi koji govore "da šta dve punoletne osobe rade u njihovom krevetu nikoga se ne tiče" obavezno ali obavezno bez izgovora i odlaganja bi trebalo da posete psihijatra a i sveštenika da dobiju propisnu terapiju.

mra

pre 6 godina

hahahaha cuj ti ove,zakonom zabraniti.Kako mozes nesto takvo zabraniti zakonom? Ako su oboje pristali,sta ti imas sa tim? Ako nije u pitanju maloletnik ili neko lice sa hendikepom,zakon cak i da postoji nista ne moze.Razlog? Pa kako takvo nesto saznati.

jova limanac

pre 6 godina

Ovde se radi o seksualnim odnosima između rođene braće i sestara (u svim mogućim kombinacijama). Incest podrazumeva seksualne odnose i sa drugim rođacima.

Beli maharadža

pre 6 godina

Evo, na primer, u Švedskoj polubrat i polusestra uz dozvolu nadležnog organa mogu da stupe u brak, a Švedska je označena kao država u kojoj je incest zabranjen!
(SD, 01. septembar 2017 14:12)
Jedino mi pada na pamet da se tu misli na decu koja žive zajedno jer su im roditelji zajedno ali su zapravo iz dva različita braka (i otac i majka se ponovo oženili/preudali). Inače je nonsens ako im je roditelj zajednički.

Biblija - @CATAPA

pre 6 godina

Biblija se bavi isključivo nastankom jevrejske nacije, romansirano naravno. (Catapa)

Manje-vise tacan prikaz, s tim sto Jevreji zapravo ne drze previse do Biblije, tj. do Starog zaveta - verovatno zato sto su ga preuzeli hriscani, koji su stvorili sami Novi zavet. Talmud, Tora i drugi spisi osnova su jevrejeske vere kakva se praktikuje poslednja dva milenijuma. Sta je sa Isusom, koji je takoreci REFORMISAO jevrejsku religiju i dao osnove za novu, hriscansku? Pise u Novom zavetu da je Isusa osudila ustvari jevrejska verska zajednica - ali ono sto se ne pita tako cesto jeste: da li je Isus bio Jevrejin? U ono doba u danasnjem Izraelu (Palestini, Judeji itd.) bilo je rimskih osvajaca, ali i pripadnika drugih naroda, uvek je to bila prava mesavina naroda. Lako je moguce da je Isus pripadao nekom od ne-jevrejskih naroda, to bi objasnjavalo i njegovo ucenje i nesklonost Jevreja prema njemu. Napokon, kazu da je bio iz Arameje, i da mu je jezik bio aramejski. Naravno, to je samo jos jedna od pretpostavki, ima ih mnogo kad se o Isusu radi. Siguran sam da sami Jevreji nemaju nista protiv takve pretpostavke, naprotiv! A incesta sto se tice - HRISCANSTVO ga sasvim sigurno ne dozvoljava. U drugim religijama na njega se gleda drugacije, iz raznih razloga, cesto ekonomskih ili porodicnih. Za Ajnstajna se zna das je napustio Milevu, i ozenio se svojom rodjakom. Ne zato sto je bio nemoralan, nego ocito zato sto to nije bilo zabranjeno.

Змајевић

pre 6 godina

Ова мапа је макар делимично нетачна. У Русији је забрањен не само инцест него и проституција као и било какво јавно испољавање ЛГБТ склоности.

Kobac

pre 6 godina

kraljica, čuj kraljica no svejedno, kraljica elizabeta i njen suprug princ Filip su u srodstvu, a kao tamo je incest zabranjen, kakva propaganda, pa
to je bre tamo kod njih u Engleskoj tradicija.

rovac

pre 6 godina

(Zapata, 1. septembar 2017 11:31)

Igra prestola je bazirana na knjigama. Prva je izasla sredinom devedesetih. Ako ces nekom da se zalis, zali se piscu i to retroaktivno. A i on sam je nasao inspiraciju u istoriji. Incest i ostale bolesti su bile relativno ceste tokom srednjeg veka, verovatno i starog. Dakle, budi onda dosledan i kazi da je ljudska vrsta oduvek bila bolesna, sto negde i jeste istina. Dalje, malo manje teorija zavera, malo vise guglovanja i citanja, ali kvalitetnog i malo manje paranoje. Zivot ce ti biti bolji, veruj mi.

Dragan

pre 6 godina

Svakom ko ima barem elementarno znaje genetike je jasno da je incest veoma negativna i nepozeljna pojava. Pogledajte porodicno stablo Habsburga i procitajte o deformitetima kasnijih generacija. Cim bi im dosla "sveza krv" preporodili bi se. Incest dovodi do degeneracije koja bi pre sredine dvadesetog veka cesto vodila u preparnu smrt. Danas moderna medicina moze i te degenerisane osobe (bez njihove krivice - opis nije uvredljiv) da odrzava u zivotu ali po veoma visokoj ceni za drustvo. To znaci da u drustvima sa univerzalnom zdravstvenom zastitom incest nije vise privatna stvar jer svi placaju za posledice.
Znaci, bioloski jako lose, ekonomski jako skupo. Moralno jeste ako koriste zastitu i ne ostave potomstvo, jer zaista sta ljudi rade u krevetu medju cetiri zida se ne tice nikoga, dokle god deca ne pate zbog toga.

balkancaffe

pre 6 godina

Zapadna civilizacija trci poslednji krug .
O da, i mi smo dio te civilizacije , svi bjelci .
(Djed Obrad,

Niste informisani!
Bliski istok,arapi muslimani i hriscani bez razlike stupaju u brak sa rodjacima.Isto tako jevreji ,turci ,iranci ,kurdi .....
Indija nema nikakve razlike od ovih gore navedenih nacija.

XL

pre 6 godina

(Paor, 1. septembar 2017 19:08)

to što si naveo je čista glupost i laž. Pornhub je objavio da su iz srbije najviše traženi pojmovi matorke itd a ne majke i sestre.

Privatnik Bar

pre 6 godina

Ovo je netacno.U Rusiji je incest,brak izmedju bliskih rodjaka zabranjen i kaznjiv (po civilnim zakonima).Ne moze se sklopiti brak ni izmedju daljih rodjaka (po crkvenim zakonima),tako je i kod nas.Dok u jednoj Italiji brak izmedju brata i sestre od striceva je dozvoljen i po civilnim a i crkvenim zakonima.

I takooo

pre 6 godina

Hajmo ovako... Muški da libste maštali nekad o polnom odnosu sa bliznakinjama i da li ste se nekad zapitali da li je i to incest između njih dve?