Ponedeljak, 28.08.2017.

13:22

Pomoćnik ministra branitelja: Sve zlo regiona dolazi iz BG

Predsednik Komisije za nestala lica Veljko Odalović napustio konferenciju u Zagrebu o nestalima jer je pomoćnik ministra branitelja izneo niz uvreda o Srbiji.

Izvor: Tanjug

Pomoænik ministra branitelja: Sve zlo regiona dolazi iz BG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

MoramRadit

pre 6 godina

@grunf Moras shvatiti da ovakve vijesti imaju svoju svrhu. Ta svrha je odvracanje paznje javnosti od vaznih problema. To se desava u svih exyu drzavama jer je to jedini nacin da politicari i dalje vladaju nad narodom. Kruha i igara

Grunf

pre 6 godina

Zaista je čovek u veoma velikoj nedoumici kako "komšije"shvatiti.Crkne krava u Vukovaru-krivi Srbi,mačku u sred Zagreba pregazio automobil sa beogradskim tablicama,oglasilo se Društvo za zašzitu životinja jer je bahati državljanin Srbije namerno nagazio na mravinjak i tom prilikom ubio 53 mrava.Svo zlo dolazi iz Beograda?AKo je tako što onda zovete Beogradjane na more,organizujete dane Hvara u Beogradu,dolaze skoro sve muzičk grupe u Beograd,želite ekonomsku saradnju.Ko sa zlom hoće da psoluje?Kamo još one čokoladice,požari i sl. Stvarno ste za žaljenje.Vi jednostavno postojite dok imate Srbiju.Vama da nema Srbije pa na vlasti bi bili 5 minuta. Vi političari iz Hrvatske bi na svakom ćosšku trebali da okačite zastavu Srbije i da se svadjate sa njom.Jadni ste.Šta drugo da Vam čovek kaže,nije ni čudo što su Vozovi,autobusi krcati vikendom za dolazak u Beograd.Ko može da Vas izdrži i sluša.

Prebogati levičari

pre 6 godina

@ne razumem
To što si napisao nema veze sa realnošću, mape minskih polja !? Gde si to pročitao ili ko ti je to rekao? Većinu tih mina su postavljali vojnici/rezervisti koji nisu ni obučeni da ucrtavaju precizne mape, a pričamo o vremenu pre GPS-a, još da napišeš da JNA(koja ne postoji) neće da preda te mape.... Neko te je debelo slagao, razminiranje je uvek skup i komplikovan posao, pa ne znam kakvu tehnologiju mapiranja da poseduješ, a ne priče o tom ratu titovih pionira gde su svi polunacugani lansirali granate i ukopavali mine.

miro split

pre 6 godina

To je istina.
Turbo-folk
Žikina Dinastija
Nabildani maloljetni istetovirani kriminalci sa kadenama oko vrata koje su teške deset kila i krive kičmu.
A,ne mi ovo ne uzimamo za zlo,mi u ovome uživamo!
Je i ja uvik falijen temu!

@Ted ZG

pre 6 godina

Ako pogledate spisak nestalih videćete da su većina ljudi na njemu državljani Hrvatske koji su srpske nacionalnosti. Znači Republika Hrvatska traži od nas podatke o nestalim njenim građanima koji su stradali u akcijama hrvatske vojske.

Aleksandar

pre 6 godina

Pa ako Srbija smatra da nije imala ikakve veze sa ratom u Jugi sto se onda peni i ljuti ako Hrvati spominju JNA? Pa nisu Vukobar sravnili Marsovci ili Liliputanci, nego JNA. Malo više (samo)kritike sa naše strane ne bi bilo na odmet, ovakvim bahaćenjem samo se sramotimo. Mi kao da žalimo šta Slobo nije pobedio Hrvate, a unazadio nas je za decenije. Ajde ti to objasni polupismenom svetu.

Feind

pre 6 godina

Citajuci mnoge ovde komentare mislim da Srbima i ne trebaju ovakvi neprijatelji,imamo ih dovoljno i u nasim redovima! Ne mogu ocima da vidim ovog Odalovica,ali sta je drugo mogao u Zagrebu,slusajte na njihovom terenu,oni su svoju sansu u tome videli,a da je ostao opet bi neki rekli kako je mogao to da trpi? Sada uzmi ili ostavi,opet za kriv,za ove nase pametnjakovice!?

smesan lik

pre 6 godina

Cim se neko tako iracionalno ponasa dve stvari su u pitanju: ili osoba projektuje svoje licne frustracije ( mali polni organ, zena ga ne voli, deca ga ne postuju, ne zaradjuje, impotencija) na svoj posao, ili namerno glumi i drami o velikom patriotizmu a cilj mu je da zavadi pa vlada ( citaj pljacka). Ili oba.
Tako da ne treba ga shvatati licno ni po koju cenu, i siriti i rasplamsavati mrznju medju narodima.

Ne razumem

pre 6 godina

Ja nekako ne razumem jedni stvar. Kao prvo, da li postoje ljudi koji su nestali a postoje svjedoci da su sa njima bili u tom zatvoru, logoru ili sta je to vec bilo u Srbiji?
Postoje. Ne razumem, cemu ikakva komisija? Pa Srbija treba da kaze gde su ti ljudi da se dostojno pokopaju.
Drugo, da li je tacno da u Hrvatskoj postoje minska polja? Tacno. Da li je tacno da predsednik najvece JNA udruge u Srbiji kaze da Srbija ima te mape, ali ne zeli da ih da Zagrebu? I to je tacno.
Da li nevini ljudi i deca pogibaju jer Srbija ne zeli da preda te mape? Tacno.
Pa o kakvom pomirenju mi pricamo i kako ga zelimo, a nismo u stanju da im predamo mape i kazemo gde su mrtvi? Nije valjda da ne znamo???
Da li znamo koliko je kostalo razminiravanje do sada? 600 miliona evra!!!
Ne razumem sta se pravimo grbavi?

Ostin A

pre 6 godina

Za sve te likove iz rata, rat još nije završen. Čovek živi u 1995 godini. Pre 20+ godina rat je gotov, svako treba da gleda kako će da preživi i šta donosi sutra.

Slična situacija je i ovde. Imam dva druga koji su bili u JNA za vreme rata, momci su sjajni, ali imaju ta ekstremna razmišljanja.

Dex

pre 6 godina

Oni su u nato i eu mi nismo.
Iz ove rečenice se može mnogo zaključiti
Čedo jovanović ovo razume već mnogo godina.
Smeju nam se u lice...kazu 'kmecimo'...
Može im se.
Dok ne pustimo ruse niz vodu i okrenemo se nato nece biti bolje
Jel fer nije...ali to je realnost. Što je pre shvatimo bolje po nas

Divljan

pre 6 godina

Sve teledirigivane izjave, pravi tajming, sve idealno za ponovnu loznjavu izmucenih naroda! Onda ce ovi da kazu, oni ce da dodaju, pa ce ovi da smiruju...
Dotle o Agrokoru nista, o strajku prosvetara nista, porez na imovinu jok i sve sto je bitno za zivot coveka!!!
Za to vreme ce ovima i onima da budu jos dublji djepovi!
A vi se glozite?

pera kojot

pre 6 godina

ajde sto hrvati misle da zlo dolazi iz beograda, nego cela srbija misli da zlo dolazi iz beograda... samo se guraju pare beogradjanima, a unutrasnjost ko sisa...

drasko

pre 6 godina

ovaj kosovski heroj umesto da je izasao i rekao u lice tom nekakvom zameniku njihovog ministra isto kao sto je i on rekao njemu a on junacki pobegao da bi se dodvorio svom dacicu i da ga narod pohvali kako je kao dobro uradio a napravio neopisanu glupost i obrukao celu drzavu. Takvi vecni politicari sekretari su bruka i sramota drzave srbije i vreme je za nove sposobne kvalitetne mlade ljude a ovakvi kao taj odalovic sto dalje da nas ne brukaju i poslati u neku mesnu kancelariju za bolje i nije.

janbo

pre 6 godina

A zašto Hrvatska ima min. branitelja? Zašto imaju na hrt svoje emisije. U čemu je fora, zašto Hrvatska još uvek živi u ratu? Zar briga o vojnim veteranima ne može da bude deo min. odbrane ko i svuda...
Nek mi neki Hrvat odgovori ako može...Al da bude smisleno, ne mitomanija. Pošto očigledno to Domovisnki rat, branitelji, emisije u 2017. ne služe ničemu nego učvršćivanju nac. identiteta.

Hamburger je čovek iz Hamburga!

pre 6 godina

Pa u pravu je covek, svo zlo zaista dolazi iz Beograda, odnosno od onih koji u njemu stoluju, vedre i oblace.
Ali to zlo daleko najvise pogađa Srbe, vise nego ostale narode iz regiona!

Radashin

pre 6 godina

Ne znam kog se djavola "gospodin" odalovic vredja I duri Kao 11-togogisnja devojcica, kad je sve nazalost 100% istina sto je kazao ovaj Hrvatski zvanicnik. Jedina ispravka je samo u tome sto svo zlo dolazi zapravo iz Moskve a preko Beograda, zato sto Na nasu zalost u Beogradu sede vec 30godina kgb pudlice koje nas zavadise Sa svim komsijama I Sa celim Bozjim svetom a ubedise nas da Su Nam nekakva "braca" gangsteri iz centralne Azije...

SinisaBL

pre 6 godina

Nevjeroatno,sastanak u Zagrebu zbog rjesavanja pitanja nestalih lica a on odmah u startu ukopa sve zelje za razgovorom za rjesenjem problema.....to je sfera koja bi trebala biti operisana od ovakvih ljudi,njega izgleda neinteresuje ovaj problem.

Vojke

pre 6 godina

"Pa je li rekao nešto pogrešno? Pa nisu Hrvati bombardovali Beograd, Čačak i Novi Sad i pravili usred Srbije Republiku Hrvatsku Krajinu. Je li Miloševićeva politika naterala srpski narod u Hrvatskoj da se pobuni protiv Zagreba i kasnije taj isti narod prodala za sitne pare."


Odgovornost Milosevica i srpskih nacionalista je ogromna i presudna za besmislene ratove devedesetih.

Medjutim, koristeci logiku da hrvatski ekstremisti ( a to su 91. bili) nisu bombardovali gradove u Srbiji mozemo primeniti i na Kosovo: pa nije Srbija bombardovala i ubijala gradjane u Tirani, Dracu i Skadru i pravila srpsku republiku u Albaniji... Medjutim ubijala je sopstvene gradjane i unistavala mesta na "svojoj" teritoriji. Kako je to Milosevic radio 99. to je isto radio Tudjman 91. A sto se Zagreba tice, u "vrhovnistvu" 91. nije postojala spremnost za kompromis i sistematske pregovore. A Hrvati koji su pregovarali (kao Kir recimo), znamo vrlo dobro kako su zavrsili. Nije se moglo pregovarati s ustaskom emigracijom i ekstremistima koji su kontrolisali Hrvatsku 91.
Taj rat je dobro dosao Milosevicu ali isto tako Tudjmanu i hrvatskoj "eliti" devedesetih.

U ovom slucaju, vazi ona stara "za rat je potrebno dvoje"

Ted ZG

pre 6 godina

Pa godinama molimo Srbiju podatke o tim ljudima nisu isparili valjda. Ah da zna se da su završili po kazamatima u Sremskoj Mitrovici i Beogradu. Srbija to negira a evo moj susjed koji je bio zarobljen u Vukovaru pa je završio tamo 9 mjeseci i razmjenjen. Većina se nije vratila a srpska vlast za sad to ne želi priznati i da su ti zatvori postojali.
Naravno nije postojao ni Morinj Manjača Omarska i slično.

analiticar_amater

pre 6 godina

Napustanje je pogresan postupak i, u stvari, jedan vid bezanja. Treba stisnuti petlju i reci kontraargumente, pa tek posle toga eventualno napustiti dogadjaj. Sta je uradio, nista. Predao se bez borbe.
(Branko, 28. avgust 2017 13:43)

Ne, napistanje je jedini ispravan postupak jer bi ostajanje samo dalo legitimitet ovakvom neprijateljskom cinu domacina. Svaka drzava ima prava da zahteva postovanje a povlacenje je u diplomatiji snazan cin koji salje jasnu poruku. Nije ti ovo americka advokatska serija.

niko nema logiku kao mi

pre 6 godina

@Ivor,
pa kako krivi kada mi nismo ni ucestvovali u ratu? Tako nas ubedjuju nase vodje. Cak smo i nevini bili bombardovani od NATO agresora ali smo ga na kraju pobedili. Vecina ovde stoji sa tim stavovima. Katarza i lustracija su kod nas nepoznati pojmovi. E pa zato cemo se zuljati do sledeceg klanja. Nemojte misliti da je to bilo zadnje. Balkan je ovo.

Filip

pre 6 godina

Da li je onda trebalo pominjati genocid nad Srbima, i o zlu iz Zagreba? O zlocinima nad srpskim narodom u Hrvatskoj u 20 veku? Mislim da nije primereno tako da je potpuno ispravna odluka da se ovakav skup napusti.

HanSolo

pre 6 godina

Gde smo naučili da napuštamo sve i svakako u ime protesta i uvrede.. Ovaj napušta, u bosni nismo učestvovali u glasanje o "slobodi bih", takođe i na Kosovu.. Pa bacamo padeže sa hrvatskom, albanijom, bih, montenegrom I prošle nedelje sa mkd.. Pa kad će mo razumeti da mi samo sami gubimo kredibilitet na takvo prošlovekovno ponašanje.. Ko mala deca.. Stoji ko čovek I kaži mu "NE NIJE TAKO".. Ne ovaj izlazi "u protest".. To znači da je "branitelj" postigao njegovu misiju, a Srbin nije, zato što misli da če nekome biti žao što je ostavio salu.. Ja bi prvi tom "Srbinu" dao odkaz na toj poziciji!!

Mi treba da se "branimo" na tačan način.. Kad bi ovako uradio u internacijonalnoj politici, oni bi napisali notu "da je član izašao u protest" i sve bi sve jedno bilo urađeno po programu, a ako se debatuje, e onda tu ima budućnosti i mudrosti.. Ovako je samo smešno, odvratno, nebitno a najviše glupavo.. Bože gde smo došli, da se nikad ništa nismo naučili.. Bljak!

Jowa

pre 6 godina

JNA je bila zadužena za očuvanje teritorijalne celovitosti Jugoslavije zastitnik od spoljnog i unutrašnjeg neprijatelja i ona je imala zadatak da brani tu drzavu od onih koji hoće da je rasparčaju, šteta samo što nije izvršila puč i uvela vojnu upravu '91 i ubila 200 ljudi koji su rasparčali tu državu i zbog tog rata je ubijeno 100000 ljudi a milioni raseljeni mnogo opljačkanih silovanih oboleli psihički i fizički jel šta je 200 ljudi u odnosu na milione.
JNA nikako nije bila agresor u Jugoslaviji jer ne moze jugoslovenska vojska biti agresor u Jugoslaviji gde je i delovala.

pedja

pre 6 godina

Kad cete shvatiti da Hrvatsku politiku upravo vode branitelji,oni imaju neogranicen uticaj i na vladu i na pedsjednika,rade sta im se hoce ,blokiraju ulice kad hoce,lupaju cirilicne table pred ocima EU,postavljaju "Za dom spremni"u blizini jednog od njavecih strastista Srba ,Jevreja,Roma i antifasista u WW II.Kolinda i Plenkovic im ne mogu nista ,sta vise im se dodvoravaju ,i tako ce i buduci predsjednik i premijer Hrvatske raditi.Tim vise ovakav nastup i osionost me ne cudi kad procitah da je branitelj.Cesto sam u Hr vjerujte i mnogim ljudima tamo se pocela dizati kosa na glavi od pominjanja rijeci "branitelj" ,jer im je to sinonim za problem.Stalno se isticu u prvi plan,a kad nesto nije po njihivoj volji blokiraj Zagreb,razbijaj table itd.Na zalost Hr politicke elite im zarad licnih glasova gkedaju kroz prste ,niko nema hrabrosti a ni volje da ih postavi tamo gdje im je mjesto niti ce uskoro imati.Zato apsolutno ooravdam naustanje skupa,pred ovako primitivnim ispadom !

DAVOR

pre 6 godina

Ako ostavimo emocije sa strane ovo izlaganje je samo dokaz da hrvatska strana nije spremna za ozbiljan dijalog o ovoj strasnoj temi. Izgleda da je Vuciceva informacija istinita da medju nestalim ima vise Srba. A kako dozvoliti u danasnjoj klimi i na decenijskoj propagadnoj mantri raspamecenog hrvatskog naroda, koji misli da je on jedini narod koji je zrtva tadasnjeg rata dozvoliti kriticku sumnju?

Moca

pre 6 godina

Ovo da nije smešno bilo bi tužno. Kao što vlasti u Srbiji koriste Kosovo kao temu sa skretanja pažnje sa sve lošijeg život građana, tako i u HR koriste Srbe. Nepresušne teme za zloupotrebu vlasti.

dobar kajmak, los sir

pre 6 godina

kao Srbin i stanovnik Beograda, moram da kazem da se, na zalost, slazem sa ovom optuzbom. Ako bih se bunio protiv ovoga ispalo bi da branim Milosevicevu politiku koja nas je bukvalno upropastila i posvadjala sa svima. Radeci u press centru u Bujanovcu 2002. od svih srpskih novinara koje sam tamo upoznao cuo sam nepodeljeno misljenje da smo mi sami krivi i za Kosovo jer je "nasa" policija Albance bukvalno maltretirala gde i kako stigne, pendrecima, pistoljima, rukama i nogama, na sred ulice, pijace, u sred bela dana. Ne znam sta se bunimo, kada i dan danas "glasamo" za ljude koji su bili u svemu tome uz Milosevica - Dacic, Vulin, Nikolic, Vucic. Ili se mozda bas zato i bunimo? Osim toga, mozemo lepo da vidimo kako su svi iz bivse SFRJ bolje prosli i imaju sredjenije drzave od nas. Slovenija, Hrvatska, Crna Gora su daleko ispred nas, a nasa drzava ne moze ni huligane da sredi. Totalni kriminal od drzave!

čovek

pre 6 godina

Ovakvi skupovi se ne napuštaju već se uzvrati argumentima i ukaže pažnja na dostojanstveno ponašanje. Ipak je u pitanju skup o nestalim licima.
Na žalost, naši nazovi političari su navikli na jednoglasje i jednoumlje kod kuće i zato se ne snalaze na međudržavnim skupovima.

Srđan

pre 6 godina

U ovom slučaju, napuštanje konferencije bio je jedini ispravan postupak.

Da, mogao je Odalović da uzme riječ, pa da počne da optužuje hrvatsku stranu, ali ova konferencija uopšte nije bila mjesto za političke rasprave.
Potraga za nestalima je humanitarno pitanje, i treba se tako tretirati, bez političkih tonova, posebno bez teških optužbi i svojevoljnih tumačenja istorije.

dule

pre 6 godina

Pa nije baš svo. Nezanemarljiv deo dolazi i iz Zagreba.

Ali jasni su meni ovakvi likovi i sa "njihove" i sa "naše" strane - kad ne bi bilo ovakvih priča počeo bi običan svet da postavlja i neka jako nezgodna pitanja o nekim krađama, kvalitetu života, korupciji i tako slično.

Dejan

pre 6 godina

Баш тако Дуле коментар ти је на месту. Мора народу да се баца прашина у очи како би могло да се лови у мутном а ти народе гутај и ћути.

mobilisani

pre 6 godina

Pa,realno?Da li svo zlo dolazi, odavde? Nema nevinih u drami od pre 25 godina.Znam samo da su svi,pocev od Slovenije , koja ipak nije umrla od gladi,kako nas je ondasnja a da zlo bude vece i sadasnja vlast,uveravala da ce biti ,ako odu od nas,svi bolje prosli,na sta ukazuje standard, BDP-i, prosecne plate…..pa i to da su firme iz exYU pokupovale sve zivo u Srbiji.

Ante, Zadar

pre 6 godina

@ Jeste dolazilo je zlo iz Beograda i 41' kad su Srbi docekivali Nemce cvecem i cinili masovne zločine. Ili je to bio neko drugi...
(yes, 28. avgust 2017 14:07)

Hrvati su dočekivali i Partizane cvijećem 1945. godine u Zagrebu, samo o tome ne pričate, jer to baš ne doprinosi vašoj priči o "ustašizaciji Hrvatske"....

Jer, kad je devedesetih Hrvatska razarana, onda ste vi na svaki prigovor odmah počeli o četrdesetima. Valjda time perete vlastitu savijest.

Ali ti koji su dočekivali Nijemce cvijećem 1941. godine su zapravo svi već i pokojni. Oni koji su slali oružje na Hrvatsku iz Srbije ne samo da nisu pokojni, nego su življi nego ikad.... a

Nostradamus

pre 6 godina

I sta je uradio Odalovic?. Dosao kuci i sada place, umesto da razgovor usmeri u smeru onoga sto trebaju da rese. Ovako je to ona tipicna prica nasih politicara: "Mi eto hocemo, ali nam drugi ne daju da to uradimo".

Sve zivotinje imaju ista prava

pre 6 godina

A ovaj ministar bivsih branitelja je neki mnogo relevantan lik? Mislim, bitan je bas toliko da mu mi posvetimo 5 sekundi?

Zeljka

pre 6 godina

Pomocnik ministra branijelja je apsolutno u pravu.Sloba je decu sa navrsenih 18 god.slao u republiku Hrvatsku da se bori da bi dete tamo bilo ubijeno.

megatronman

pre 6 godina

Nažalost JNA je itekako prokockala svoju šansu da bude mirotvorni faktor 91. Morali su razdvojiti sve strane, razoružati ih. No Miloševićev utjecaj je očito bio prevelik. JNA je stala na jednu stranu.

Ivor

pre 6 godina

Pa je li rekao nešto pogrešno? Pa nisu Hrvati bombardovali Beograd, Čačak i Novi Sad i pravili usred Srbije Republiku Hrvatsku Krajinu. Je li Miloševićeva politika naterala srpski narod u Hrvatskoj da se pobuni protiv Zagreba i kasnije taj isti narod prodala za sitne pare. Je li Beograd 10 godina bio u ratu sa svima - od Slovenije, Hrvatske, BiH, Kosova? Je li se na kraju suprotstavio NATO paktu i izgubio i Kosovo? E, moj Odalovicu i slični. Bolje sedite u Beogradu i pokrijte se ušima! Upropastili ste ovaj narod, posvađali nas sa celim svetom i sada kad vam to neko otvoreno kaže, kao uvređena mlada se ponašate. Prava politika i državnici u stanju su da snose odgovornost za svoje političke odluke, koliko one pametne, toliko i one bez ikakve logike. Hteli smo rat, vodili smo rat, izgubili smo rat... E, moj narode!

Branko

pre 6 godina

Napustanje je pogresan postupak i, u stvari, jedan vid bezanja. Treba stisnuti petlju i reci kontraargumente, pa tek posle toga eventualno napustiti dogadjaj. Sta je uradio, nista. Predao se bez borbe.

Branko

pre 6 godina

Napustanje je pogresan postupak i, u stvari, jedan vid bezanja. Treba stisnuti petlju i reci kontraargumente, pa tek posle toga eventualno napustiti dogadjaj. Sta je uradio, nista. Predao se bez borbe.

dule

pre 6 godina

Pa nije baš svo. Nezanemarljiv deo dolazi i iz Zagreba.

Ali jasni su meni ovakvi likovi i sa "njihove" i sa "naše" strane - kad ne bi bilo ovakvih priča počeo bi običan svet da postavlja i neka jako nezgodna pitanja o nekim krađama, kvalitetu života, korupciji i tako slično.

Ivor

pre 6 godina

Pa je li rekao nešto pogrešno? Pa nisu Hrvati bombardovali Beograd, Čačak i Novi Sad i pravili usred Srbije Republiku Hrvatsku Krajinu. Je li Miloševićeva politika naterala srpski narod u Hrvatskoj da se pobuni protiv Zagreba i kasnije taj isti narod prodala za sitne pare. Je li Beograd 10 godina bio u ratu sa svima - od Slovenije, Hrvatske, BiH, Kosova? Je li se na kraju suprotstavio NATO paktu i izgubio i Kosovo? E, moj Odalovicu i slični. Bolje sedite u Beogradu i pokrijte se ušima! Upropastili ste ovaj narod, posvađali nas sa celim svetom i sada kad vam to neko otvoreno kaže, kao uvređena mlada se ponašate. Prava politika i državnici u stanju su da snose odgovornost za svoje političke odluke, koliko one pametne, toliko i one bez ikakve logike. Hteli smo rat, vodili smo rat, izgubili smo rat... E, moj narode!

Srđan

pre 6 godina

U ovom slučaju, napuštanje konferencije bio je jedini ispravan postupak.

Da, mogao je Odalović da uzme riječ, pa da počne da optužuje hrvatsku stranu, ali ova konferencija uopšte nije bila mjesto za političke rasprave.
Potraga za nestalima je humanitarno pitanje, i treba se tako tretirati, bez političkih tonova, posebno bez teških optužbi i svojevoljnih tumačenja istorije.

megatronman

pre 6 godina

Nažalost JNA je itekako prokockala svoju šansu da bude mirotvorni faktor 91. Morali su razdvojiti sve strane, razoružati ih. No Miloševićev utjecaj je očito bio prevelik. JNA je stala na jednu stranu.

Jowa

pre 6 godina

JNA je bila zadužena za očuvanje teritorijalne celovitosti Jugoslavije zastitnik od spoljnog i unutrašnjeg neprijatelja i ona je imala zadatak da brani tu drzavu od onih koji hoće da je rasparčaju, šteta samo što nije izvršila puč i uvela vojnu upravu '91 i ubila 200 ljudi koji su rasparčali tu državu i zbog tog rata je ubijeno 100000 ljudi a milioni raseljeni mnogo opljačkanih silovanih oboleli psihički i fizički jel šta je 200 ljudi u odnosu na milione.
JNA nikako nije bila agresor u Jugoslaviji jer ne moze jugoslovenska vojska biti agresor u Jugoslaviji gde je i delovala.

Ante, Zadar

pre 6 godina

@ Jeste dolazilo je zlo iz Beograda i 41' kad su Srbi docekivali Nemce cvecem i cinili masovne zločine. Ili je to bio neko drugi...
(yes, 28. avgust 2017 14:07)

Hrvati su dočekivali i Partizane cvijećem 1945. godine u Zagrebu, samo o tome ne pričate, jer to baš ne doprinosi vašoj priči o "ustašizaciji Hrvatske"....

Jer, kad je devedesetih Hrvatska razarana, onda ste vi na svaki prigovor odmah počeli o četrdesetima. Valjda time perete vlastitu savijest.

Ali ti koji su dočekivali Nijemce cvijećem 1941. godine su zapravo svi već i pokojni. Oni koji su slali oružje na Hrvatsku iz Srbije ne samo da nisu pokojni, nego su življi nego ikad.... a

Zeljka

pre 6 godina

Pomocnik ministra branijelja je apsolutno u pravu.Sloba je decu sa navrsenih 18 god.slao u republiku Hrvatsku da se bori da bi dete tamo bilo ubijeno.

Sve zivotinje imaju ista prava

pre 6 godina

A ovaj ministar bivsih branitelja je neki mnogo relevantan lik? Mislim, bitan je bas toliko da mu mi posvetimo 5 sekundi?

mobilisani

pre 6 godina

Pa,realno?Da li svo zlo dolazi, odavde? Nema nevinih u drami od pre 25 godina.Znam samo da su svi,pocev od Slovenije , koja ipak nije umrla od gladi,kako nas je ondasnja a da zlo bude vece i sadasnja vlast,uveravala da ce biti ,ako odu od nas,svi bolje prosli,na sta ukazuje standard, BDP-i, prosecne plate…..pa i to da su firme iz exYU pokupovale sve zivo u Srbiji.

@Ted ZG

pre 6 godina

Ako pogledate spisak nestalih videćete da su većina ljudi na njemu državljani Hrvatske koji su srpske nacionalnosti. Znači Republika Hrvatska traži od nas podatke o nestalim njenim građanima koji su stradali u akcijama hrvatske vojske.

Dejan

pre 6 godina

Баш тако Дуле коментар ти је на месту. Мора народу да се баца прашина у очи како би могло да се лови у мутном а ти народе гутај и ћути.

Ted ZG

pre 6 godina

Pa godinama molimo Srbiju podatke o tim ljudima nisu isparili valjda. Ah da zna se da su završili po kazamatima u Sremskoj Mitrovici i Beogradu. Srbija to negira a evo moj susjed koji je bio zarobljen u Vukovaru pa je završio tamo 9 mjeseci i razmjenjen. Većina se nije vratila a srpska vlast za sad to ne želi priznati i da su ti zatvori postojali.
Naravno nije postojao ni Morinj Manjača Omarska i slično.

dobar kajmak, los sir

pre 6 godina

kao Srbin i stanovnik Beograda, moram da kazem da se, na zalost, slazem sa ovom optuzbom. Ako bih se bunio protiv ovoga ispalo bi da branim Milosevicevu politiku koja nas je bukvalno upropastila i posvadjala sa svima. Radeci u press centru u Bujanovcu 2002. od svih srpskih novinara koje sam tamo upoznao cuo sam nepodeljeno misljenje da smo mi sami krivi i za Kosovo jer je "nasa" policija Albance bukvalno maltretirala gde i kako stigne, pendrecima, pistoljima, rukama i nogama, na sred ulice, pijace, u sred bela dana. Ne znam sta se bunimo, kada i dan danas "glasamo" za ljude koji su bili u svemu tome uz Milosevica - Dacic, Vulin, Nikolic, Vucic. Ili se mozda bas zato i bunimo? Osim toga, mozemo lepo da vidimo kako su svi iz bivse SFRJ bolje prosli i imaju sredjenije drzave od nas. Slovenija, Hrvatska, Crna Gora su daleko ispred nas, a nasa drzava ne moze ni huligane da sredi. Totalni kriminal od drzave!

Grunf

pre 6 godina

Zaista je čovek u veoma velikoj nedoumici kako "komšije"shvatiti.Crkne krava u Vukovaru-krivi Srbi,mačku u sred Zagreba pregazio automobil sa beogradskim tablicama,oglasilo se Društvo za zašzitu životinja jer je bahati državljanin Srbije namerno nagazio na mravinjak i tom prilikom ubio 53 mrava.Svo zlo dolazi iz Beograda?AKo je tako što onda zovete Beogradjane na more,organizujete dane Hvara u Beogradu,dolaze skoro sve muzičk grupe u Beograd,želite ekonomsku saradnju.Ko sa zlom hoće da psoluje?Kamo još one čokoladice,požari i sl. Stvarno ste za žaljenje.Vi jednostavno postojite dok imate Srbiju.Vama da nema Srbije pa na vlasti bi bili 5 minuta. Vi političari iz Hrvatske bi na svakom ćosšku trebali da okačite zastavu Srbije i da se svadjate sa njom.Jadni ste.Šta drugo da Vam čovek kaže,nije ni čudo što su Vozovi,autobusi krcati vikendom za dolazak u Beograd.Ko može da Vas izdrži i sluša.

Aleksandar

pre 6 godina

Pa ako Srbija smatra da nije imala ikakve veze sa ratom u Jugi sto se onda peni i ljuti ako Hrvati spominju JNA? Pa nisu Vukobar sravnili Marsovci ili Liliputanci, nego JNA. Malo više (samo)kritike sa naše strane ne bi bilo na odmet, ovakvim bahaćenjem samo se sramotimo. Mi kao da žalimo šta Slobo nije pobedio Hrvate, a unazadio nas je za decenije. Ajde ti to objasni polupismenom svetu.

Filip

pre 6 godina

Da li je onda trebalo pominjati genocid nad Srbima, i o zlu iz Zagreba? O zlocinima nad srpskim narodom u Hrvatskoj u 20 veku? Mislim da nije primereno tako da je potpuno ispravna odluka da se ovakav skup napusti.

Ne razumem

pre 6 godina

Ja nekako ne razumem jedni stvar. Kao prvo, da li postoje ljudi koji su nestali a postoje svjedoci da su sa njima bili u tom zatvoru, logoru ili sta je to vec bilo u Srbiji?
Postoje. Ne razumem, cemu ikakva komisija? Pa Srbija treba da kaze gde su ti ljudi da se dostojno pokopaju.
Drugo, da li je tacno da u Hrvatskoj postoje minska polja? Tacno. Da li je tacno da predsednik najvece JNA udruge u Srbiji kaze da Srbija ima te mape, ali ne zeli da ih da Zagrebu? I to je tacno.
Da li nevini ljudi i deca pogibaju jer Srbija ne zeli da preda te mape? Tacno.
Pa o kakvom pomirenju mi pricamo i kako ga zelimo, a nismo u stanju da im predamo mape i kazemo gde su mrtvi? Nije valjda da ne znamo???
Da li znamo koliko je kostalo razminiravanje do sada? 600 miliona evra!!!
Ne razumem sta se pravimo grbavi?

analiticar_amater

pre 6 godina

Napustanje je pogresan postupak i, u stvari, jedan vid bezanja. Treba stisnuti petlju i reci kontraargumente, pa tek posle toga eventualno napustiti dogadjaj. Sta je uradio, nista. Predao se bez borbe.
(Branko, 28. avgust 2017 13:43)

Ne, napistanje je jedini ispravan postupak jer bi ostajanje samo dalo legitimitet ovakvom neprijateljskom cinu domacina. Svaka drzava ima prava da zahteva postovanje a povlacenje je u diplomatiji snazan cin koji salje jasnu poruku. Nije ti ovo americka advokatska serija.

Vojke

pre 6 godina

"Pa je li rekao nešto pogrešno? Pa nisu Hrvati bombardovali Beograd, Čačak i Novi Sad i pravili usred Srbije Republiku Hrvatsku Krajinu. Je li Miloševićeva politika naterala srpski narod u Hrvatskoj da se pobuni protiv Zagreba i kasnije taj isti narod prodala za sitne pare."


Odgovornost Milosevica i srpskih nacionalista je ogromna i presudna za besmislene ratove devedesetih.

Medjutim, koristeci logiku da hrvatski ekstremisti ( a to su 91. bili) nisu bombardovali gradove u Srbiji mozemo primeniti i na Kosovo: pa nije Srbija bombardovala i ubijala gradjane u Tirani, Dracu i Skadru i pravila srpsku republiku u Albaniji... Medjutim ubijala je sopstvene gradjane i unistavala mesta na "svojoj" teritoriji. Kako je to Milosevic radio 99. to je isto radio Tudjman 91. A sto se Zagreba tice, u "vrhovnistvu" 91. nije postojala spremnost za kompromis i sistematske pregovore. A Hrvati koji su pregovarali (kao Kir recimo), znamo vrlo dobro kako su zavrsili. Nije se moglo pregovarati s ustaskom emigracijom i ekstremistima koji su kontrolisali Hrvatsku 91.
Taj rat je dobro dosao Milosevicu ali isto tako Tudjmanu i hrvatskoj "eliti" devedesetih.

U ovom slucaju, vazi ona stara "za rat je potrebno dvoje"

Radashin

pre 6 godina

Ne znam kog se djavola "gospodin" odalovic vredja I duri Kao 11-togogisnja devojcica, kad je sve nazalost 100% istina sto je kazao ovaj Hrvatski zvanicnik. Jedina ispravka je samo u tome sto svo zlo dolazi zapravo iz Moskve a preko Beograda, zato sto Na nasu zalost u Beogradu sede vec 30godina kgb pudlice koje nas zavadise Sa svim komsijama I Sa celim Bozjim svetom a ubedise nas da Su Nam nekakva "braca" gangsteri iz centralne Azije...

Hamburger je čovek iz Hamburga!

pre 6 godina

Pa u pravu je covek, svo zlo zaista dolazi iz Beograda, odnosno od onih koji u njemu stoluju, vedre i oblace.
Ali to zlo daleko najvise pogađa Srbe, vise nego ostale narode iz regiona!

Feind

pre 6 godina

Citajuci mnoge ovde komentare mislim da Srbima i ne trebaju ovakvi neprijatelji,imamo ih dovoljno i u nasim redovima! Ne mogu ocima da vidim ovog Odalovica,ali sta je drugo mogao u Zagrebu,slusajte na njihovom terenu,oni su svoju sansu u tome videli,a da je ostao opet bi neki rekli kako je mogao to da trpi? Sada uzmi ili ostavi,opet za kriv,za ove nase pametnjakovice!?

pera kojot

pre 6 godina

ajde sto hrvati misle da zlo dolazi iz beograda, nego cela srbija misli da zlo dolazi iz beograda... samo se guraju pare beogradjanima, a unutrasnjost ko sisa...

drasko

pre 6 godina

ovaj kosovski heroj umesto da je izasao i rekao u lice tom nekakvom zameniku njihovog ministra isto kao sto je i on rekao njemu a on junacki pobegao da bi se dodvorio svom dacicu i da ga narod pohvali kako je kao dobro uradio a napravio neopisanu glupost i obrukao celu drzavu. Takvi vecni politicari sekretari su bruka i sramota drzave srbije i vreme je za nove sposobne kvalitetne mlade ljude a ovakvi kao taj odalovic sto dalje da nas ne brukaju i poslati u neku mesnu kancelariju za bolje i nije.

Nostradamus

pre 6 godina

I sta je uradio Odalovic?. Dosao kuci i sada place, umesto da razgovor usmeri u smeru onoga sto trebaju da rese. Ovako je to ona tipicna prica nasih politicara: "Mi eto hocemo, ali nam drugi ne daju da to uradimo".

janbo

pre 6 godina

A zašto Hrvatska ima min. branitelja? Zašto imaju na hrt svoje emisije. U čemu je fora, zašto Hrvatska još uvek živi u ratu? Zar briga o vojnim veteranima ne može da bude deo min. odbrane ko i svuda...
Nek mi neki Hrvat odgovori ako može...Al da bude smisleno, ne mitomanija. Pošto očigledno to Domovisnki rat, branitelji, emisije u 2017. ne služe ničemu nego učvršćivanju nac. identiteta.

pedja

pre 6 godina

Kad cete shvatiti da Hrvatsku politiku upravo vode branitelji,oni imaju neogranicen uticaj i na vladu i na pedsjednika,rade sta im se hoce ,blokiraju ulice kad hoce,lupaju cirilicne table pred ocima EU,postavljaju "Za dom spremni"u blizini jednog od njavecih strastista Srba ,Jevreja,Roma i antifasista u WW II.Kolinda i Plenkovic im ne mogu nista ,sta vise im se dodvoravaju ,i tako ce i buduci predsjednik i premijer Hrvatske raditi.Tim vise ovakav nastup i osionost me ne cudi kad procitah da je branitelj.Cesto sam u Hr vjerujte i mnogim ljudima tamo se pocela dizati kosa na glavi od pominjanja rijeci "branitelj" ,jer im je to sinonim za problem.Stalno se isticu u prvi plan,a kad nesto nije po njihivoj volji blokiraj Zagreb,razbijaj table itd.Na zalost Hr politicke elite im zarad licnih glasova gkedaju kroz prste ,niko nema hrabrosti a ni volje da ih postavi tamo gdje im je mjesto niti ce uskoro imati.Zato apsolutno ooravdam naustanje skupa,pred ovako primitivnim ispadom !

miro split

pre 6 godina

To je istina.
Turbo-folk
Žikina Dinastija
Nabildani maloljetni istetovirani kriminalci sa kadenama oko vrata koje su teške deset kila i krive kičmu.
A,ne mi ovo ne uzimamo za zlo,mi u ovome uživamo!
Je i ja uvik falijen temu!

SinisaBL

pre 6 godina

Nevjeroatno,sastanak u Zagrebu zbog rjesavanja pitanja nestalih lica a on odmah u startu ukopa sve zelje za razgovorom za rjesenjem problema.....to je sfera koja bi trebala biti operisana od ovakvih ljudi,njega izgleda neinteresuje ovaj problem.

DAVOR

pre 6 godina

Ako ostavimo emocije sa strane ovo izlaganje je samo dokaz da hrvatska strana nije spremna za ozbiljan dijalog o ovoj strasnoj temi. Izgleda da je Vuciceva informacija istinita da medju nestalim ima vise Srba. A kako dozvoliti u danasnjoj klimi i na decenijskoj propagadnoj mantri raspamecenog hrvatskog naroda, koji misli da je on jedini narod koji je zrtva tadasnjeg rata dozvoliti kriticku sumnju?

Dex

pre 6 godina

Oni su u nato i eu mi nismo.
Iz ove rečenice se može mnogo zaključiti
Čedo jovanović ovo razume već mnogo godina.
Smeju nam se u lice...kazu 'kmecimo'...
Može im se.
Dok ne pustimo ruse niz vodu i okrenemo se nato nece biti bolje
Jel fer nije...ali to je realnost. Što je pre shvatimo bolje po nas

niko nema logiku kao mi

pre 6 godina

@Ivor,
pa kako krivi kada mi nismo ni ucestvovali u ratu? Tako nas ubedjuju nase vodje. Cak smo i nevini bili bombardovani od NATO agresora ali smo ga na kraju pobedili. Vecina ovde stoji sa tim stavovima. Katarza i lustracija su kod nas nepoznati pojmovi. E pa zato cemo se zuljati do sledeceg klanja. Nemojte misliti da je to bilo zadnje. Balkan je ovo.

čovek

pre 6 godina

Ovakvi skupovi se ne napuštaju već se uzvrati argumentima i ukaže pažnja na dostojanstveno ponašanje. Ipak je u pitanju skup o nestalim licima.
Na žalost, naši nazovi političari su navikli na jednoglasje i jednoumlje kod kuće i zato se ne snalaze na međudržavnim skupovima.

smesan lik

pre 6 godina

Cim se neko tako iracionalno ponasa dve stvari su u pitanju: ili osoba projektuje svoje licne frustracije ( mali polni organ, zena ga ne voli, deca ga ne postuju, ne zaradjuje, impotencija) na svoj posao, ili namerno glumi i drami o velikom patriotizmu a cilj mu je da zavadi pa vlada ( citaj pljacka). Ili oba.
Tako da ne treba ga shvatati licno ni po koju cenu, i siriti i rasplamsavati mrznju medju narodima.

Prebogati levičari

pre 6 godina

@ne razumem
To što si napisao nema veze sa realnošću, mape minskih polja !? Gde si to pročitao ili ko ti je to rekao? Većinu tih mina su postavljali vojnici/rezervisti koji nisu ni obučeni da ucrtavaju precizne mape, a pričamo o vremenu pre GPS-a, još da napišeš da JNA(koja ne postoji) neće da preda te mape.... Neko te je debelo slagao, razminiranje je uvek skup i komplikovan posao, pa ne znam kakvu tehnologiju mapiranja da poseduješ, a ne priče o tom ratu titovih pionira gde su svi polunacugani lansirali granate i ukopavali mine.

Divljan

pre 6 godina

Sve teledirigivane izjave, pravi tajming, sve idealno za ponovnu loznjavu izmucenih naroda! Onda ce ovi da kazu, oni ce da dodaju, pa ce ovi da smiruju...
Dotle o Agrokoru nista, o strajku prosvetara nista, porez na imovinu jok i sve sto je bitno za zivot coveka!!!
Za to vreme ce ovima i onima da budu jos dublji djepovi!
A vi se glozite?

Ostin A

pre 6 godina

Za sve te likove iz rata, rat još nije završen. Čovek živi u 1995 godini. Pre 20+ godina rat je gotov, svako treba da gleda kako će da preživi i šta donosi sutra.

Slična situacija je i ovde. Imam dva druga koji su bili u JNA za vreme rata, momci su sjajni, ali imaju ta ekstremna razmišljanja.

Moca

pre 6 godina

Ovo da nije smešno bilo bi tužno. Kao što vlasti u Srbiji koriste Kosovo kao temu sa skretanja pažnje sa sve lošijeg život građana, tako i u HR koriste Srbe. Nepresušne teme za zloupotrebu vlasti.

HanSolo

pre 6 godina

Gde smo naučili da napuštamo sve i svakako u ime protesta i uvrede.. Ovaj napušta, u bosni nismo učestvovali u glasanje o "slobodi bih", takođe i na Kosovu.. Pa bacamo padeže sa hrvatskom, albanijom, bih, montenegrom I prošle nedelje sa mkd.. Pa kad će mo razumeti da mi samo sami gubimo kredibilitet na takvo prošlovekovno ponašanje.. Ko mala deca.. Stoji ko čovek I kaži mu "NE NIJE TAKO".. Ne ovaj izlazi "u protest".. To znači da je "branitelj" postigao njegovu misiju, a Srbin nije, zato što misli da če nekome biti žao što je ostavio salu.. Ja bi prvi tom "Srbinu" dao odkaz na toj poziciji!!

Mi treba da se "branimo" na tačan način.. Kad bi ovako uradio u internacijonalnoj politici, oni bi napisali notu "da je član izašao u protest" i sve bi sve jedno bilo urađeno po programu, a ako se debatuje, e onda tu ima budućnosti i mudrosti.. Ovako je samo smešno, odvratno, nebitno a najviše glupavo.. Bože gde smo došli, da se nikad ništa nismo naučili.. Bljak!

MoramRadit

pre 6 godina

@grunf Moras shvatiti da ovakve vijesti imaju svoju svrhu. Ta svrha je odvracanje paznje javnosti od vaznih problema. To se desava u svih exyu drzavama jer je to jedini nacin da politicari i dalje vladaju nad narodom. Kruha i igara

Ivor

pre 6 godina

Pa je li rekao nešto pogrešno? Pa nisu Hrvati bombardovali Beograd, Čačak i Novi Sad i pravili usred Srbije Republiku Hrvatsku Krajinu. Je li Miloševićeva politika naterala srpski narod u Hrvatskoj da se pobuni protiv Zagreba i kasnije taj isti narod prodala za sitne pare. Je li Beograd 10 godina bio u ratu sa svima - od Slovenije, Hrvatske, BiH, Kosova? Je li se na kraju suprotstavio NATO paktu i izgubio i Kosovo? E, moj Odalovicu i slični. Bolje sedite u Beogradu i pokrijte se ušima! Upropastili ste ovaj narod, posvađali nas sa celim svetom i sada kad vam to neko otvoreno kaže, kao uvređena mlada se ponašate. Prava politika i državnici u stanju su da snose odgovornost za svoje političke odluke, koliko one pametne, toliko i one bez ikakve logike. Hteli smo rat, vodili smo rat, izgubili smo rat... E, moj narode!

Ante, Zadar

pre 6 godina

@ Jeste dolazilo je zlo iz Beograda i 41' kad su Srbi docekivali Nemce cvecem i cinili masovne zločine. Ili je to bio neko drugi...
(yes, 28. avgust 2017 14:07)

Hrvati su dočekivali i Partizane cvijećem 1945. godine u Zagrebu, samo o tome ne pričate, jer to baš ne doprinosi vašoj priči o "ustašizaciji Hrvatske"....

Jer, kad je devedesetih Hrvatska razarana, onda ste vi na svaki prigovor odmah počeli o četrdesetima. Valjda time perete vlastitu savijest.

Ali ti koji su dočekivali Nijemce cvijećem 1941. godine su zapravo svi već i pokojni. Oni koji su slali oružje na Hrvatsku iz Srbije ne samo da nisu pokojni, nego su življi nego ikad.... a

megatronman

pre 6 godina

Nažalost JNA je itekako prokockala svoju šansu da bude mirotvorni faktor 91. Morali su razdvojiti sve strane, razoružati ih. No Miloševićev utjecaj je očito bio prevelik. JNA je stala na jednu stranu.

Zeljka

pre 6 godina

Pomocnik ministra branijelja je apsolutno u pravu.Sloba je decu sa navrsenih 18 god.slao u republiku Hrvatsku da se bori da bi dete tamo bilo ubijeno.

Branko

pre 6 godina

Napustanje je pogresan postupak i, u stvari, jedan vid bezanja. Treba stisnuti petlju i reci kontraargumente, pa tek posle toga eventualno napustiti dogadjaj. Sta je uradio, nista. Predao se bez borbe.

Ted ZG

pre 6 godina

Pa godinama molimo Srbiju podatke o tim ljudima nisu isparili valjda. Ah da zna se da su završili po kazamatima u Sremskoj Mitrovici i Beogradu. Srbija to negira a evo moj susjed koji je bio zarobljen u Vukovaru pa je završio tamo 9 mjeseci i razmjenjen. Većina se nije vratila a srpska vlast za sad to ne želi priznati i da su ti zatvori postojali.
Naravno nije postojao ni Morinj Manjača Omarska i slično.

Aleksandar

pre 6 godina

Pa ako Srbija smatra da nije imala ikakve veze sa ratom u Jugi sto se onda peni i ljuti ako Hrvati spominju JNA? Pa nisu Vukobar sravnili Marsovci ili Liliputanci, nego JNA. Malo više (samo)kritike sa naše strane ne bi bilo na odmet, ovakvim bahaćenjem samo se sramotimo. Mi kao da žalimo šta Slobo nije pobedio Hrvate, a unazadio nas je za decenije. Ajde ti to objasni polupismenom svetu.

Ne razumem

pre 6 godina

Ja nekako ne razumem jedni stvar. Kao prvo, da li postoje ljudi koji su nestali a postoje svjedoci da su sa njima bili u tom zatvoru, logoru ili sta je to vec bilo u Srbiji?
Postoje. Ne razumem, cemu ikakva komisija? Pa Srbija treba da kaze gde su ti ljudi da se dostojno pokopaju.
Drugo, da li je tacno da u Hrvatskoj postoje minska polja? Tacno. Da li je tacno da predsednik najvece JNA udruge u Srbiji kaze da Srbija ima te mape, ali ne zeli da ih da Zagrebu? I to je tacno.
Da li nevini ljudi i deca pogibaju jer Srbija ne zeli da preda te mape? Tacno.
Pa o kakvom pomirenju mi pricamo i kako ga zelimo, a nismo u stanju da im predamo mape i kazemo gde su mrtvi? Nije valjda da ne znamo???
Da li znamo koliko je kostalo razminiravanje do sada? 600 miliona evra!!!
Ne razumem sta se pravimo grbavi?

Dex

pre 6 godina

Oni su u nato i eu mi nismo.
Iz ove rečenice se može mnogo zaključiti
Čedo jovanović ovo razume već mnogo godina.
Smeju nam se u lice...kazu 'kmecimo'...
Može im se.
Dok ne pustimo ruse niz vodu i okrenemo se nato nece biti bolje
Jel fer nije...ali to je realnost. Što je pre shvatimo bolje po nas

Nostradamus

pre 6 godina

I sta je uradio Odalovic?. Dosao kuci i sada place, umesto da razgovor usmeri u smeru onoga sto trebaju da rese. Ovako je to ona tipicna prica nasih politicara: "Mi eto hocemo, ali nam drugi ne daju da to uradimo".

Radashin

pre 6 godina

Ne znam kog se djavola "gospodin" odalovic vredja I duri Kao 11-togogisnja devojcica, kad je sve nazalost 100% istina sto je kazao ovaj Hrvatski zvanicnik. Jedina ispravka je samo u tome sto svo zlo dolazi zapravo iz Moskve a preko Beograda, zato sto Na nasu zalost u Beogradu sede vec 30godina kgb pudlice koje nas zavadise Sa svim komsijama I Sa celim Bozjim svetom a ubedise nas da Su Nam nekakva "braca" gangsteri iz centralne Azije...

miro split

pre 6 godina

To je istina.
Turbo-folk
Žikina Dinastija
Nabildani maloljetni istetovirani kriminalci sa kadenama oko vrata koje su teške deset kila i krive kičmu.
A,ne mi ovo ne uzimamo za zlo,mi u ovome uživamo!
Je i ja uvik falijen temu!

mobilisani

pre 6 godina

Pa,realno?Da li svo zlo dolazi, odavde? Nema nevinih u drami od pre 25 godina.Znam samo da su svi,pocev od Slovenije , koja ipak nije umrla od gladi,kako nas je ondasnja a da zlo bude vece i sadasnja vlast,uveravala da ce biti ,ako odu od nas,svi bolje prosli,na sta ukazuje standard, BDP-i, prosecne plate…..pa i to da su firme iz exYU pokupovale sve zivo u Srbiji.

Jowa

pre 6 godina

JNA je bila zadužena za očuvanje teritorijalne celovitosti Jugoslavije zastitnik od spoljnog i unutrašnjeg neprijatelja i ona je imala zadatak da brani tu drzavu od onih koji hoće da je rasparčaju, šteta samo što nije izvršila puč i uvela vojnu upravu '91 i ubila 200 ljudi koji su rasparčali tu državu i zbog tog rata je ubijeno 100000 ljudi a milioni raseljeni mnogo opljačkanih silovanih oboleli psihički i fizički jel šta je 200 ljudi u odnosu na milione.
JNA nikako nije bila agresor u Jugoslaviji jer ne moze jugoslovenska vojska biti agresor u Jugoslaviji gde je i delovala.

Hamburger je čovek iz Hamburga!

pre 6 godina

Pa u pravu je covek, svo zlo zaista dolazi iz Beograda, odnosno od onih koji u njemu stoluju, vedre i oblace.
Ali to zlo daleko najvise pogađa Srbe, vise nego ostale narode iz regiona!

dobar kajmak, los sir

pre 6 godina

kao Srbin i stanovnik Beograda, moram da kazem da se, na zalost, slazem sa ovom optuzbom. Ako bih se bunio protiv ovoga ispalo bi da branim Milosevicevu politiku koja nas je bukvalno upropastila i posvadjala sa svima. Radeci u press centru u Bujanovcu 2002. od svih srpskih novinara koje sam tamo upoznao cuo sam nepodeljeno misljenje da smo mi sami krivi i za Kosovo jer je "nasa" policija Albance bukvalno maltretirala gde i kako stigne, pendrecima, pistoljima, rukama i nogama, na sred ulice, pijace, u sred bela dana. Ne znam sta se bunimo, kada i dan danas "glasamo" za ljude koji su bili u svemu tome uz Milosevica - Dacic, Vulin, Nikolic, Vucic. Ili se mozda bas zato i bunimo? Osim toga, mozemo lepo da vidimo kako su svi iz bivse SFRJ bolje prosli i imaju sredjenije drzave od nas. Slovenija, Hrvatska, Crna Gora su daleko ispred nas, a nasa drzava ne moze ni huligane da sredi. Totalni kriminal od drzave!

dule

pre 6 godina

Pa nije baš svo. Nezanemarljiv deo dolazi i iz Zagreba.

Ali jasni su meni ovakvi likovi i sa "njihove" i sa "naše" strane - kad ne bi bilo ovakvih priča počeo bi običan svet da postavlja i neka jako nezgodna pitanja o nekim krađama, kvalitetu života, korupciji i tako slično.

Srđan

pre 6 godina

U ovom slučaju, napuštanje konferencije bio je jedini ispravan postupak.

Da, mogao je Odalović da uzme riječ, pa da počne da optužuje hrvatsku stranu, ali ova konferencija uopšte nije bila mjesto za političke rasprave.
Potraga za nestalima je humanitarno pitanje, i treba se tako tretirati, bez političkih tonova, posebno bez teških optužbi i svojevoljnih tumačenja istorije.

Filip

pre 6 godina

Da li je onda trebalo pominjati genocid nad Srbima, i o zlu iz Zagreba? O zlocinima nad srpskim narodom u Hrvatskoj u 20 veku? Mislim da nije primereno tako da je potpuno ispravna odluka da se ovakav skup napusti.

@Ted ZG

pre 6 godina

Ako pogledate spisak nestalih videćete da su većina ljudi na njemu državljani Hrvatske koji su srpske nacionalnosti. Znači Republika Hrvatska traži od nas podatke o nestalim njenim građanima koji su stradali u akcijama hrvatske vojske.

Vojke

pre 6 godina

"Pa je li rekao nešto pogrešno? Pa nisu Hrvati bombardovali Beograd, Čačak i Novi Sad i pravili usred Srbije Republiku Hrvatsku Krajinu. Je li Miloševićeva politika naterala srpski narod u Hrvatskoj da se pobuni protiv Zagreba i kasnije taj isti narod prodala za sitne pare."


Odgovornost Milosevica i srpskih nacionalista je ogromna i presudna za besmislene ratove devedesetih.

Medjutim, koristeci logiku da hrvatski ekstremisti ( a to su 91. bili) nisu bombardovali gradove u Srbiji mozemo primeniti i na Kosovo: pa nije Srbija bombardovala i ubijala gradjane u Tirani, Dracu i Skadru i pravila srpsku republiku u Albaniji... Medjutim ubijala je sopstvene gradjane i unistavala mesta na "svojoj" teritoriji. Kako je to Milosevic radio 99. to je isto radio Tudjman 91. A sto se Zagreba tice, u "vrhovnistvu" 91. nije postojala spremnost za kompromis i sistematske pregovore. A Hrvati koji su pregovarali (kao Kir recimo), znamo vrlo dobro kako su zavrsili. Nije se moglo pregovarati s ustaskom emigracijom i ekstremistima koji su kontrolisali Hrvatsku 91.
Taj rat je dobro dosao Milosevicu ali isto tako Tudjmanu i hrvatskoj "eliti" devedesetih.

U ovom slucaju, vazi ona stara "za rat je potrebno dvoje"

Sve zivotinje imaju ista prava

pre 6 godina

A ovaj ministar bivsih branitelja je neki mnogo relevantan lik? Mislim, bitan je bas toliko da mu mi posvetimo 5 sekundi?

niko nema logiku kao mi

pre 6 godina

@Ivor,
pa kako krivi kada mi nismo ni ucestvovali u ratu? Tako nas ubedjuju nase vodje. Cak smo i nevini bili bombardovani od NATO agresora ali smo ga na kraju pobedili. Vecina ovde stoji sa tim stavovima. Katarza i lustracija su kod nas nepoznati pojmovi. E pa zato cemo se zuljati do sledeceg klanja. Nemojte misliti da je to bilo zadnje. Balkan je ovo.

analiticar_amater

pre 6 godina

Napustanje je pogresan postupak i, u stvari, jedan vid bezanja. Treba stisnuti petlju i reci kontraargumente, pa tek posle toga eventualno napustiti dogadjaj. Sta je uradio, nista. Predao se bez borbe.
(Branko, 28. avgust 2017 13:43)

Ne, napistanje je jedini ispravan postupak jer bi ostajanje samo dalo legitimitet ovakvom neprijateljskom cinu domacina. Svaka drzava ima prava da zahteva postovanje a povlacenje je u diplomatiji snazan cin koji salje jasnu poruku. Nije ti ovo americka advokatska serija.

drasko

pre 6 godina

ovaj kosovski heroj umesto da je izasao i rekao u lice tom nekakvom zameniku njihovog ministra isto kao sto je i on rekao njemu a on junacki pobegao da bi se dodvorio svom dacicu i da ga narod pohvali kako je kao dobro uradio a napravio neopisanu glupost i obrukao celu drzavu. Takvi vecni politicari sekretari su bruka i sramota drzave srbije i vreme je za nove sposobne kvalitetne mlade ljude a ovakvi kao taj odalovic sto dalje da nas ne brukaju i poslati u neku mesnu kancelariju za bolje i nije.

pera kojot

pre 6 godina

ajde sto hrvati misle da zlo dolazi iz beograda, nego cela srbija misli da zlo dolazi iz beograda... samo se guraju pare beogradjanima, a unutrasnjost ko sisa...

Grunf

pre 6 godina

Zaista je čovek u veoma velikoj nedoumici kako "komšije"shvatiti.Crkne krava u Vukovaru-krivi Srbi,mačku u sred Zagreba pregazio automobil sa beogradskim tablicama,oglasilo se Društvo za zašzitu životinja jer je bahati državljanin Srbije namerno nagazio na mravinjak i tom prilikom ubio 53 mrava.Svo zlo dolazi iz Beograda?AKo je tako što onda zovete Beogradjane na more,organizujete dane Hvara u Beogradu,dolaze skoro sve muzičk grupe u Beograd,želite ekonomsku saradnju.Ko sa zlom hoće da psoluje?Kamo još one čokoladice,požari i sl. Stvarno ste za žaljenje.Vi jednostavno postojite dok imate Srbiju.Vama da nema Srbije pa na vlasti bi bili 5 minuta. Vi političari iz Hrvatske bi na svakom ćosšku trebali da okačite zastavu Srbije i da se svadjate sa njom.Jadni ste.Šta drugo da Vam čovek kaže,nije ni čudo što su Vozovi,autobusi krcati vikendom za dolazak u Beograd.Ko može da Vas izdrži i sluša.

čovek

pre 6 godina

Ovakvi skupovi se ne napuštaju već se uzvrati argumentima i ukaže pažnja na dostojanstveno ponašanje. Ipak je u pitanju skup o nestalim licima.
Na žalost, naši nazovi političari su navikli na jednoglasje i jednoumlje kod kuće i zato se ne snalaze na međudržavnim skupovima.

Dejan

pre 6 godina

Баш тако Дуле коментар ти је на месту. Мора народу да се баца прашина у очи како би могло да се лови у мутном а ти народе гутај и ћути.

HanSolo

pre 6 godina

Gde smo naučili da napuštamo sve i svakako u ime protesta i uvrede.. Ovaj napušta, u bosni nismo učestvovali u glasanje o "slobodi bih", takođe i na Kosovu.. Pa bacamo padeže sa hrvatskom, albanijom, bih, montenegrom I prošle nedelje sa mkd.. Pa kad će mo razumeti da mi samo sami gubimo kredibilitet na takvo prošlovekovno ponašanje.. Ko mala deca.. Stoji ko čovek I kaži mu "NE NIJE TAKO".. Ne ovaj izlazi "u protest".. To znači da je "branitelj" postigao njegovu misiju, a Srbin nije, zato što misli da če nekome biti žao što je ostavio salu.. Ja bi prvi tom "Srbinu" dao odkaz na toj poziciji!!

Mi treba da se "branimo" na tačan način.. Kad bi ovako uradio u internacijonalnoj politici, oni bi napisali notu "da je član izašao u protest" i sve bi sve jedno bilo urađeno po programu, a ako se debatuje, e onda tu ima budućnosti i mudrosti.. Ovako je samo smešno, odvratno, nebitno a najviše glupavo.. Bože gde smo došli, da se nikad ništa nismo naučili.. Bljak!

DAVOR

pre 6 godina

Ako ostavimo emocije sa strane ovo izlaganje je samo dokaz da hrvatska strana nije spremna za ozbiljan dijalog o ovoj strasnoj temi. Izgleda da je Vuciceva informacija istinita da medju nestalim ima vise Srba. A kako dozvoliti u danasnjoj klimi i na decenijskoj propagadnoj mantri raspamecenog hrvatskog naroda, koji misli da je on jedini narod koji je zrtva tadasnjeg rata dozvoliti kriticku sumnju?

Feind

pre 6 godina

Citajuci mnoge ovde komentare mislim da Srbima i ne trebaju ovakvi neprijatelji,imamo ih dovoljno i u nasim redovima! Ne mogu ocima da vidim ovog Odalovica,ali sta je drugo mogao u Zagrebu,slusajte na njihovom terenu,oni su svoju sansu u tome videli,a da je ostao opet bi neki rekli kako je mogao to da trpi? Sada uzmi ili ostavi,opet za kriv,za ove nase pametnjakovice!?

Ostin A

pre 6 godina

Za sve te likove iz rata, rat još nije završen. Čovek živi u 1995 godini. Pre 20+ godina rat je gotov, svako treba da gleda kako će da preživi i šta donosi sutra.

Slična situacija je i ovde. Imam dva druga koji su bili u JNA za vreme rata, momci su sjajni, ali imaju ta ekstremna razmišljanja.

Prebogati levičari

pre 6 godina

@ne razumem
To što si napisao nema veze sa realnošću, mape minskih polja !? Gde si to pročitao ili ko ti je to rekao? Većinu tih mina su postavljali vojnici/rezervisti koji nisu ni obučeni da ucrtavaju precizne mape, a pričamo o vremenu pre GPS-a, još da napišeš da JNA(koja ne postoji) neće da preda te mape.... Neko te je debelo slagao, razminiranje je uvek skup i komplikovan posao, pa ne znam kakvu tehnologiju mapiranja da poseduješ, a ne priče o tom ratu titovih pionira gde su svi polunacugani lansirali granate i ukopavali mine.

smesan lik

pre 6 godina

Cim se neko tako iracionalno ponasa dve stvari su u pitanju: ili osoba projektuje svoje licne frustracije ( mali polni organ, zena ga ne voli, deca ga ne postuju, ne zaradjuje, impotencija) na svoj posao, ili namerno glumi i drami o velikom patriotizmu a cilj mu je da zavadi pa vlada ( citaj pljacka). Ili oba.
Tako da ne treba ga shvatati licno ni po koju cenu, i siriti i rasplamsavati mrznju medju narodima.

janbo

pre 6 godina

A zašto Hrvatska ima min. branitelja? Zašto imaju na hrt svoje emisije. U čemu je fora, zašto Hrvatska još uvek živi u ratu? Zar briga o vojnim veteranima ne može da bude deo min. odbrane ko i svuda...
Nek mi neki Hrvat odgovori ako može...Al da bude smisleno, ne mitomanija. Pošto očigledno to Domovisnki rat, branitelji, emisije u 2017. ne služe ničemu nego učvršćivanju nac. identiteta.

pedja

pre 6 godina

Kad cete shvatiti da Hrvatsku politiku upravo vode branitelji,oni imaju neogranicen uticaj i na vladu i na pedsjednika,rade sta im se hoce ,blokiraju ulice kad hoce,lupaju cirilicne table pred ocima EU,postavljaju "Za dom spremni"u blizini jednog od njavecih strastista Srba ,Jevreja,Roma i antifasista u WW II.Kolinda i Plenkovic im ne mogu nista ,sta vise im se dodvoravaju ,i tako ce i buduci predsjednik i premijer Hrvatske raditi.Tim vise ovakav nastup i osionost me ne cudi kad procitah da je branitelj.Cesto sam u Hr vjerujte i mnogim ljudima tamo se pocela dizati kosa na glavi od pominjanja rijeci "branitelj" ,jer im je to sinonim za problem.Stalno se isticu u prvi plan,a kad nesto nije po njihivoj volji blokiraj Zagreb,razbijaj table itd.Na zalost Hr politicke elite im zarad licnih glasova gkedaju kroz prste ,niko nema hrabrosti a ni volje da ih postavi tamo gdje im je mjesto niti ce uskoro imati.Zato apsolutno ooravdam naustanje skupa,pred ovako primitivnim ispadom !

Moca

pre 6 godina

Ovo da nije smešno bilo bi tužno. Kao što vlasti u Srbiji koriste Kosovo kao temu sa skretanja pažnje sa sve lošijeg život građana, tako i u HR koriste Srbe. Nepresušne teme za zloupotrebu vlasti.

Divljan

pre 6 godina

Sve teledirigivane izjave, pravi tajming, sve idealno za ponovnu loznjavu izmucenih naroda! Onda ce ovi da kazu, oni ce da dodaju, pa ce ovi da smiruju...
Dotle o Agrokoru nista, o strajku prosvetara nista, porez na imovinu jok i sve sto je bitno za zivot coveka!!!
Za to vreme ce ovima i onima da budu jos dublji djepovi!
A vi se glozite?

SinisaBL

pre 6 godina

Nevjeroatno,sastanak u Zagrebu zbog rjesavanja pitanja nestalih lica a on odmah u startu ukopa sve zelje za razgovorom za rjesenjem problema.....to je sfera koja bi trebala biti operisana od ovakvih ljudi,njega izgleda neinteresuje ovaj problem.

MoramRadit

pre 6 godina

@grunf Moras shvatiti da ovakve vijesti imaju svoju svrhu. Ta svrha je odvracanje paznje javnosti od vaznih problema. To se desava u svih exyu drzavama jer je to jedini nacin da politicari i dalje vladaju nad narodom. Kruha i igara