Subota, 19.08.2017.

08:43

Sinsinati: Kirjos 'počistio' Nadala za polufinale

Nik Kirjos plasirao se u polufinale Mastersa u Sinsinatiju pobedom protiv Rafaela Nadala u dva seta – 6:2, 7:5.

Izvor:

Sinsinati: Kirjos 'poèistio' Nadala za polufinale IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

mančester

pre 6 godina

Uopšte se ne "uzbuđujem" niti sam nervozan samo mi je fascinantna opsednutost Noletom ove iskompleksirane dece (u koju spadaš i ti naravno). Inače sam ljubitelj tenisa, gledao sam noćašnji meč Nadala i Kirjosa pa sam zbog toga hteo da o tome pišem sada, ali pored ove gomile besmislica o Noletu koje vi pišete jednostavno čovek izgubi volju da deli isti prostor sa vama. Izađite bre malo napolje deco, divan dan danas, pa malo rekete u ruke i u dvorištu sa drugarima razmenite po nekoliko udaraca! Mnogo će vam to biti pametnije nego da ovde pišete besmislene koještarije!
(Ivan, 19. avgust 2017 17:34)

Poštovani gospodine zašto me vređate? Šta vi znate o meni i o bilo kome ovde? Kažete poremitili su vas komentari ovde da pišete o meču? Ne budite smešni, nisu krivi oni koji svašta komentarišu već vi koji očigledno hoćete da se svađate pa pronalazite izgovor za svađu. Očikivao bih više opšte kulture komunikacije od nekog koga inače uživam da čitam kada isključivo komentariše tenis a ne tuđe komplekse.
A i vama bi dobro došlo da se provetrite imajući u vidu veliki broj nervoznih komentara koje ostavljate. Pozdrav gospodine i pamet u glavu!

MsK

pre 6 godina

@Kika majstor
Djoković efemerna pojava u tenisu???
Čovek koji je:
-osvojio 12 GS, 5 WTF, 30 MS,
-223 nedelje bio No 1,
-prvi upisao rekord od 4 uzastopna GS na 3 različite podloge;
- po svim relevantnim parametrima br. 2 na GOAT listama sa svojih 30 god;
- većinu trofeja osvajao u najjačoj teniskoj eri u preko 130 mečeva protiv „big 4“;
- od ukup. broja (946) mečeva 267 puta = 28,2% mečeva igrao protiv igrača iz top 10;
- imao najbolju sezonu u tenis.istoriji sa osvojena 3GS+6MS+ZM, u kojoj je sa top 10
Igrao 36 puta od čega 19 x sa „big4“; 8 x sa Rodjerom, 7 sa Marijem, 4 sa Nadalom..

Kika majstore, prijatelju, malo više prelistavaj Vujakliju, a manje Vukajliju...

auu

pre 6 godina

@Mečir 

Ja ne bih Unicef uzimao baš tako za ozbiljno. Pogotovo ne kao neku referensu.
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 17:45)

Ma da u pravu si! Tamo neka polupijana baba na 35. spratu zgrade na East Riveru bira sama ko će biti global ambasodor Organizacije za pomoć i brigu o deci, osnovane od strane Ujedinjenih Nacija 1946. godine. Ništa ne znači ako te izaberu za tu odgovornu internacionalnu funkciju, glupost obična, potpuno beznačajan detalj u karijeri, i to ama baš ništa ne govori o tome kakav si čovek. Ma kupe ih po ulici!
Zaista, da nema interneta ne bih znao koliko površnih ljudi ima. Ili samo umova pomračenih zavišću.
Aj pročitaj šta si napisao majke ti, pa se onda pogledaj pošteno u ogledalo.

Dekameron

pre 6 godina

Grof jeze
takav isti put je Novak imao ove godine na Vimbldonu.U seriji je igrao svoj prekinuti meč iz drugog kola zbog kiše i istog dana redovan meč trećeg kola pošto je postavljen na teren koji nije imao krov.Dakle dva meča u jednom danu na najvećem Grend Slemu.Imaš ti pravo da više voliš Nadala nego Novaka,ali nemaš pravo da lupetaš kako se to Novaku nikada nije desilo.Istine radi podsećam na ovo što se desilo pre manje od mesec ipo dana.

pusica

pre 6 godina

Fenomen je da će ovde pojedinci da odvale i najneverovatniju glupost, nebulozu, laž, ako im se ona i mrvicu uklapa u šemu omalovažavanja Novaka, ne samo kao tenisera, već i kao čoveka. Najsmešnije je što svi znamo zašto to rade, ali svi. Znaju i oni.

novica

pre 6 godina

Kirios je čudovište od igrača! Kad je raspoložen, kad mu se igra, dere redom, ne zanima ga ko je s druge strane mreže. Ovakav talenat svet nije video. Nadal jednostavno nije imao šansu, jer je ipak stariji i nije mogao da izdrži dva teška meča u istom danu.

Ivan

pre 6 godina

Vid, pojavio se Ivan! Di si, bre? Dosadno bez tebe!
(Dragance, 19. avgust 2017 17:47)

Ima nas Hvala Bogu više koji se zovemo Ivan i koji pišemo komentare ovde, jedni Ivani pišu komentare u vezi tema na postovima a drugi Ivani su poput vas, trolaju besmislice i hvataju zazubice na tuđe uspehe te probaju da ih omalovaže no im nikako nikako to ne ide! Zato budi jasniji na kog Ivana misliš rođače! :-)

Uzgred, kada si se već javio i prozvao sve nas Ivane ovde, onda da i tebe pitam KOJE VEZE IMA gospodin Novak Đoković sa noćašnjim mečom u Sinsinatiju između Nadala i Kirjosa pa ste navalili i na ovoj temi da pišete o njemu besmicslice, ajde pojasni? Ja kolko vidim naslov i tema ovog posta je da je Kirjos noćas ubedljivo pobedio Nadala u Sinsinatiju! :-)

.

pre 6 godina

Kirjos je “lud“ igrač skroz, ali vrhunski. Potpuno divlji temperament. Najbolji dokaz je drugi servis na brejk loptu Nadala od 220 km/h! Hazarder, ali zna da igra na visokom nivou. To publika voli i oprostiće mu sve. Samo nonšalantna glava ga može sprečiti da ima pregršt slemova na kontu. Bez problema će vladati ako smogne snage za naporan rad, što je u suštini i najteže. Davno su prošla vremena Borga i Mekenroa kada se bez treninga, na suv talenat moglo pobeđivati na slemovima i biti no1.

Ivan

pre 6 godina

Ivane koliko si tek TI iskompleksiran kada non-stop drugima prebacuješ da su iskompleksirani? Čoveče smriri se malo, zašto se toliko uzbuđuješ?
(mančester, 19. avgust 2017 16:58)

Uopšte se ne "uzbuđujem" niti sam nervozan samo mi je fascinantna opsednutost Noletom ove iskompleksirane dece (u koju spadaš i ti naravno). Inače sam ljubitelj tenisa, gledao sam noćašnji meč Nadala i Kirjosa pa sam zbog toga hteo da o tome pišem sada, ali pored ove gomile besmislica o Noletu koje vi pišete jednostavno čovek izgubi volju da deli isti prostor sa vama. Izađite bre malo napolje deco, divan dan danas, pa malo rekete u ruke i u dvorištu sa drugarima razmenite po nekoliko udaraca! Mnogo će vam to biti pametnije nego da ovde pišete besmislene koještarije!

Ivan

pre 6 godina

Eto znao sam, čim sam otvorio komentare odmah sam naleteo na GOMILU besmislica na račun Novaka naravno!!! Koje veze sa Novakom ima noćašnji meč između Nadala i Kirjosa ajde objasnite??? GOMILA kompleksaša na čelu sa onim što ima nižu muzičku je uzurpirala sve teniske teme ovde svojim besmislicama koje pišu!! Hteo sam da napišem nešto o TEMI NA OVOM POSTU, znači o meču između Nadala i Kirjosa ali od gomile iskompkeksirane dece koja mrze Novaka zato jer ni približno ne mogu postati kao on to je nemoguće!!

mančester

pre 6 godina

Ivane koliko si tek TI iskompleksiran kada non-stop drugima prebacuješ da su iskompleksirani? Čoveče smriri se malo, zašto se toliko uzbuđuješ?

Mečir

pre 6 godina

Mislim da to nema veze sa njegovim poreklom (Ana je bila veoma marketable), nego sa njegovom pojavom.
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 16:00)

A ta ista Novakova pojava je referentna za UNICEF da baš njega od hiljada i hiljada drugih sportista izaberu za svog GLOBAL ambasadora. UNICEFU nije bitno poreklo, već nešto drugo, a to Novak po njima ima. Zašto nisu Nadala ili Federera izabrali? Novak je stupio na profi tur kada je cela svetska teniska publika već bila tvrdo podeljena na Federer/Nadal tabore. Sva teniska fan baza je bila ili za Federera ili za Nadala, pogotovo na stadionima, i sve to još marketinški dodatno naduvano od strane sponzora sa jasnim ciljem. Novak nije mogao da izabere gori trenutak i teniski i marketinški da započne karijeru. Ali i teniski i marketinški se sjajno izborio sa tim, rekorde, titule da ne spominjem, a po globalnoj fan bazi je treći na svetu sa milionskim pratiteljima na dr. mrežama. Godinama je marketinški samo od Federera slabiji. Tačnije, oduzmi Federeru bogate domaće sponzore koje Novak nema iz svoje siromašne države (Rolex, Jura, Lindt, Swissbank) Novak je i jači. Ne daju sponzori 20-30 miliona $ godišnje nekome ko tek tako nije rol model. Ili misliš da ti bolje znaš od njih? Ne rade oni te stvari na subjektivni osećaj kao ti, barataju preciznim brojkama, ozbiljnim istraživanjima. Ostaće zauvek Novak dežurni “krivac“ u očima većinske Fedal publike jer im je razbio igračku, pa otud svuda i dan danas navijaju protiv njega, jer svuda po turnirima je na tribinama 90% Fedal publike.
Da se malo bolje razumeš u marketing, shvatio bi temeljni postulat advertajzinga da ženska lepota prodaje sve i nema nacionalnost. Toliko o Ani i besmislenom poređenju sa Novakom. Ništa se ne može marketinški porediti sa snagom ženske lepote mlade devojke. Kendal Džener zarađuje godišnje koliko i Džordan na vrhuncu slave, o Kardašijanki da ne govorim. Ta godišnje zarađuje više od Le Brona sada. Razmisli malo kada porediš Novaka i Anu, i izvlačiš zaključke iz toga. Pozdrav.

Kika Majstor

pre 6 godina

@ Mirislav Mečir

Nisam pametan ... ne znam. Djoković je takva efemerna pojava, i neponovljiva, da je teško doneti sud o njemu i njegovom značaju. I jedan Kyrgios bi u Americi dobio profesionalniji marketinški tretman, ali onda ne bi bio Kyrgios, kao što Novak ne bi bio Novak, a mi bismo ga ismevali kao što sada ismevamo Federera. Novak je singularitet u tenisu, iznimka, i zato mislim da nema neki trajan uticaj, i da nikako nije role model. Mislim da to nema veze sa njegovim poreklom (Ana je bila veoma marketable), nego sa njegovom pojavom.

DD

pre 6 godina

Grof jeze
Zaboravlja se da je Kirjos samo završio već uveliko započeti meč od prethodnog dana (meč u kome se gađaju asevi), i završio ga mnogo pre nego što je Rafa započeo svoj. Skim god ali Rafa je odigrao ceo meč da bi samo par sati kasnije izašao sa Kirjosom. Da je Djoković bio, vaša kuknjava bi se čula od USA do BGD-A i optužili bi organizatore da su namerno pustili oluju jer mrze Djokovića. Ovako kada je Rafa u pitanju, to se i ne spominje.

Dzenis

pre 6 godina

Realno manje vise,to je to od velike cetvorke.
Ocigledno da je Kirjos ovaj mec dobio na svoju mladost,i na Nadalovu starost.
Ipak biologija je biologija,videli smo Zverev je u Kanadi lako izasao na kraj sa Federerom,prije toga i sa Novakom u Rimu.
Na pocetku ove godine Kirjos je 2 puta u sedam dana pocistio Novaka.
Ne kazem ja da"velika cetvorka" nece osvojiti jos Slemova,svakako da oce, ali ovakvi porazi "velike cetvorke" od ovih mladjih u buducnosti ce biti sve cesci, i naravno to se vise ne moze zvati iznenadjenjima, jer to je normalan proces da mladji malo po malo pobedjuju ove stare.

djole bole

pre 6 godina

Krastavcević

Praviš se važan kada slučajno pogodiš. A kada promašiš, onda ćutiš! Naravno.
(Dragance, 19. avgust 2017 10:14)

A ti Draganče, što nekada ne napišeš svoju prognozu? Nemaš hrabrosti kao bole krasavčević, ali onda posle meča se raspišeš, napraviš bar 30 komentara sa različitim pseudonimima, prosaješ pamet kao đenerali posle bitke....Hajde, boje se pokri ušima i idi sa teme tenis, već si postao smešan.

bole bgd

pre 6 godina

Vidim da mi mnogi i dalje lupaju minuse na komentare, iako sam jedini ja, zahvaljujući izuzetmom poznavanju tenisa, inteligenciji i intuiciji predvideo poraze Nadala i Federera od Kirijosa i Zvereva. Zaštodg? Oovor je lak. Neki su se upatili lepe svotice na svoje ljubimce, pa "pukli". Neke jednostavno nervira što su oba puta pogrešili u prognozi. U svakom slučaju sigurno ću i na ovaj komentar dobiti više minusa, jer većina ljudi ne može, nema snage, da sportski prihvati poraz, a naročito ako je on značio i novčani gubitak.

Rekreacija

pre 6 godina

Za coveka koji je osvojio 2 US Opena,2Wim i jednom Australiju se ne moze reci da ne zna da igra na brzoj podlozi. Ima 5 slemova na brzoj podlozi sto je vise od Mareja koji ukupno ima 3 a svrstava se u veliku cetvorku. Covek koji je pobedio Federera u finalu Wim 2008, na najbrzoj podlozi, kada je isti bio u top formi kao i u Australiji 2009. Covek koji je pored toga odigrao epski mec sa Novakom u Australiji kao i ove godine sa Federerom takodje u Australiji se ne moze reci da ne zna da igra na brzoj podlozi. Federer jeste najbolji u istoriji ali da li je recimo on imao takve podvige na sljaci? Jeste igrao 5x finale Garosa ali po meni nije imao uspehe kao Nadal na betonu. Isto tako treba uvideti da se najmanje najvaznijih turnira igra na sljaci tako da oni koji se bolje snalaze na brzoj podlozi su automatski u prednosti da osvoje vise titula kao i slemova. Po meni je Novak najkonstantniji na sve tri razlicite podloge. Sve u svemu, velika trojka koja se nikad vise nece ponoviti! Legende!

pusa he he

pre 6 godina

U periodu Federerove najveće dominacije 2006. godine, njegove najbolje sezone, on je imao rekordnih 19 pobeda protiv top10 tenisera, i nikada više od toga. Novak je 2015. imao 31 top10 pobedu, a beležio je i sezone sa po 27, i dva puta po 24 top10 pobede. Toliko o tome, ovima što spominju NN i predaje.

DD

pre 6 godina

Mikii
Djoković da je na RG prošle godine imao ozbiljnijeg tenisera ne bi stigao ni do polufinala, a tek ga ne bi osvojio..a slično važi i za ostale.
Denis
Po 13000 bodova se vidi kakvi su mu bili protivnici. Čim se ovi (kakvi-takvi) vratili, on je šmugnuo. A inace i njega drao kako ko stigao, čak i sa nule.
mm
Tako je brate. Pozz

Ivan

pre 6 godina

Kyrgios demoliranjem oterao Noleta u penziju, sad se bacio na Nadala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Xfaktor, 19. avgust 2017 12:57)

Ti si u penziji vec sa 12 godina

Grof jeze

pre 6 godina

Zaboravlja se da je Kyrgios dan ranije započeo meč s Karlovićem i onda ga uz tešku muku priveo kraju i nakon toga sredio Nadala. Rafa se s kime mučio- Ramosom, neće ići... Kyrgiosu jedino u prilog ide njegova mladost i možda je zato lakše izdržao to šta je i on igrao dva meča u jednom danu

džaba sva druga objašnjenja

pre 6 godina

Ovi što omalovažavaju Novakovu karijeu, rsu ljudi sa kompleksom manje vrednosti prema Srbima. Običan kompleks, ljubomora i zavist, ništa drugo. To svi znaju, i oni znaju da svi znaju. To se iz svemira vidi

Miroslav “Mačka“ Mečir

pre 6 godina

Možda je i sam Novak srozao tenis, jer ga je učinio neatraktivnim za mlade - anti role model suviše dugo na No 1. Niko od mladih ne želi da bude kao Novak.....
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 13:49)

Sve si u pravu, ali... To je stvar percepcije i marketinga. Da je Novak Amerikanac i da se zove npr Stanley Gordon, rođeni Njujorčanin, i da je samim tim u marketiškoj mašini Nikea, itekako bi bio rol model za mlade, veći i od Federera. Mada i Srbin Novak je rol model za ne mali deo sveta. UNICEF ne angažuje za global ambasadora tek tako bilo koga. Potraži listu u poslednjih 30 godina. Nije zapadni svet ceo svet.

I ovo oko veze srozavanja tenisa i Novakovog pada, pa valjda bi trebalo da primetiš ironiju u mom tekstu. Nisam mislio bukvalno da je Novak uzrok. Ok, možda sam tako pisao da je samo pažljivijim čitanjem to bilo tako razumeti.

DD

pre 6 godina

#323
Pa ne može svako da igra sa NN lica i po dve-tri predaje na svakom i da tako osvaja i zaseda na to famozno 1.mesto kao Djokovic..to si u komentaru zaboravio da napišeš.

Vlada

pre 6 godina

Niko da kaze da je Kirjos odigrao dobro, nego za svaku njegovu veliku pobedu mora da postoje neki drugi razlozi, kako Nadal ili Djokovic nisu bili spremni, igrali povredjeni, bili su umorni i tako neki bezvezni razlozi, samo zato sto vam smeta ponasanje Kirjosa a niko ne pise kako on igra

Mikii

pre 6 godina

Pricao sam o tome da Nadal ne bi prisao ni Rolan Garosu ove godine da je imalo kakvog takvog igraca da mu ss suprotstavi. On nije ni pola onog igraca od pre 7,8 godina. Kirgiosu svaka cast, ali pravi ispit ce imati protiv Ferera. Matori ima sjajan ritern i odlican je sa osnovne linije. Kao nekad.

Kika Majstor

pre 6 godina

@ Miroslav Mečir

Dibre opservacije i greška u razmišljanu na jednom mestu. Nije se tenis "srozao posle Novaka". Nije Novak ni uzrok ni posledica bilo čega. Novak je pojava (manje više slučajna). Tenis se možda srozao zato što je došlo takvo vreme. Možda je i sam Novak srozao tenis, jer ga je učinio neatraktivnim za mlade - anti role model suviše dugo na No. 1. Niko od mladih ne želi da bude kao Novak? Nešto poput Williams. Zato je važno da Federer nastavi. To će možda malo da povrati popularnost tenisu.

bole božidar, krastavac

pre 6 godina

Iskreno,da je Federer bio zdrav dobio bi Zvereva.
A sto se tice sinocnjeg meca,Nadal je tankirao,videlo se...
(Vlada91, 19. avgust 2017 12:00)

Hahaaaaaaaaaa! Da, da.. To su iste priče kao ona "da je moja baba...." Federer, da je bio povređen, predao bi meč. Ali, bio je nadigran, isfrustriran i nemoćan prortiv mladog Rusa. I bio je Rodžer mnogo besan, čak je i nekoliko puta opsovao, kako ono reče Višković "izgovorio je najgoru nemačku psovku"!
A Nadal tankirao kažeš? Ma koga, osim sebe, možeš prevariti? Nadal je dao sve od sebe, hteo je još jedan Masters da stigne Novaka, ali bio je nemoćan i izdemoliran.

Mare

pre 6 godina

Kad nema Noleta navijam za Rafu ali moram priznati da godine sad vec stvarno cine svoje, kao sto je i Federer uvideo da nema vise igru i snagu za sljaku, tako mislim da je i Nadal izgubio onu brzinu za beton, mogao bi i da osvoji jos neki GS na betonu ali to bi podrazumevalo bas duzi odmor pre turnira da dodje svez kao na AO ove godine gde je realno imao sansu da osvoji i igrao jako agresivno.

Dzenis

pre 6 godina

Aj sad budite bar malo realni, i priznajte sta je Nadalu bilo potrebno da postane broj 1, i uporedite to sa onim kad je Novak bio br 1 skoro 3 pune godine bez prestanka, pa Novak u tom periodu dok je bio br 1, ni jednom nije imao manje od 13 000 poena, a Nadal je sad sa 7 500 ladno prvi !!
Sta reci nego da tenis odavno nije bio na nizim granama.

anica

pre 6 godina

Nema sta da popunjava kad je odavno popunio...kao sto nema sta da ceka da se neko vrati. Odavno je usao u istoriju sa 15 slemova(10RG) da vise ne osvoji nista. Nadal je primer pravog sportiste a njegovu pozadinu ostavite zenskom oku.

Vlada91

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?
Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?
(krastavcevic bole bgd, 19. avgust 2017 09:19)

Iskreno,da je Federer bio zdrav dobio bi Zvereva.
A sto se tice sinocnjeg meca,Nadal je tankirao,videlo se.Imao je u vidu da je Federer povredjen i upitan za US Open,a u takvom stanju stvari upravo on ima najvece sanse za trijumf u Njujorku.Zato nije hteo da se forsira i igra tri meca u dva dana,vec je odlucio da se dobro pripremi za poslednji GS u sezoni.

mm

pre 6 godina

A vi ni jednom rečenicom da kažete da je Nadal odigrao dva meca u jednom danu. Da je Djoković tako, objavili bi jedno trinaest naslova o teoriji zavere i kako ga mrze i td. Sada ste se istakli samo sa "pociscen" objektivno i bas fer i korektno nema sta.

Ako je hendbol rukomet zašto fudbal nije nogomet?

pre 6 godina

Rang lista je napravljena da se u prvim kolima ne bi sastajali najjači. Za nju se ne dobija nikakva titula. Merilo su osvojeni turniri, poglavito mastersi i GS.

zoran

pre 6 godina

Tuzan nacin da se vratis na prvo mesto, porazom od Kirjosa. No, kad nema pravih igraca na turu, moguce je i Tomic da zablista.
(Stefanko, 19. avgust 2017 09:26)

Sto ne probas, lako je?

Rafin fan

pre 6 godina

Neka se povuku svi iz top 20 sa nekog turnira da bi Rafa osvojio nesto na betonu. On moze turnir na betonu osvojiti samo kad je na maksimalnih 100%. Pitanje dal ce to ikad vise biti. Dok Rodzer i Novak i kad su na 70-80% dolaze u situaciju da mogu da osvoje.

@

pre 6 godina

Nadal ga je imao u drugom setu, ali nije bio psihicki jak da izdrzi. Tu Roger pravi razliku, mentalna gromada od coveka.
(jumko, 19. avgust 2017 09:14)

Slažem se, samo dodatak da iz nekog čudnog razloga Federer jedino protiv Novaka ne pokazuje tu mentalnu snagu, (protiv levorukog Nadala je samo običan mismatch u pitanju), već naprotiv. Toliko primera u prošlosti, i previše. Čak i Barbara Šet jednom reče da kada je super bitno u završnici, Novak odjednom ima clean shot, čiste udarce, po zvuku se čuje, a na Federeru bukvalno vidite nervozu, iako je do finala mleo bez izgubljenog seta. Barbara i Wilander kažu da kada se sedi u prvom redu, to se vidi. Dva puta AO, tri puta USO, dva puta WIM, tri puta WTF, jednom Garos. Jeste Rođa najveći teniser ikada, najlepši tenis ikada, sinonim tenisa, ali bolji teniser od Novaka nije, i to svi znaju. Druga je stvar što to neće da priznaju. Da igraju top Novak i top Federer, i da moram kuću da stavim, bez ikakvog razmišljanja ja i svako iole pametan, stavio bih na Novaka. Pa njega ni 23000 razularenih federerovaca nisu poremetili. Šta bi od Federera ostalo da je bilo obrnuto? Uvek treba imati na umu da je Federer osvojio svih 19 slemova na “domaćem“ terenu, a Novak svih 12 u “gostima“. Zamislite da Real sve utakmice i finale LŠ igra na Santjago Barnabeu.

323

pre 6 godina

svi igraju lose a postaju br.1 na atp? endi je bio br.1 a nije osvojio ni jedan turnir na tom mestu? a novak mora da pobedjuje u velikom nizu, osvaja sve turnire da bi postao br.1 ?? i to radi godinama? setite se..rafa ce veoma brzo da se spusti sa br.1. tenis koji sada gledamo nema veze sa tenisom od pre par godina..ovo je smejurija.

323

pre 6 godina

svi igraju lose a postaju br.1 na atp? endi je bio br.1 a nije osvojio ni jedan turnir na tom mestu? a novak mora da pobedjuje u velikom nizu, osvaja sve turnire da bi postao br.1 ?? i to radi godinama? setite se..rafa ce veoma brzo da se spusti sa br.1. tenis koji sada gledamo nema veze sa tenisom od pre par godina..ovo je smejurija.

BarbaDjole

pre 6 godina

Nadal je prosecan igrac na betonu i travi,to je odavno jasno
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 19. avgust 2017 08:59)

Da je prosecan na betonu i travi, ne bi osvojio sve Gren Slemove.

Miroslav Mečir “Mačka“

pre 6 godina

Nisu svi Novak da sa titulom na slemu osvoje prvo mesto, ili se vrate na prvo mesto.
Kad smo kod prvog mesta, Novaku je 2011. trebalo da veže 41 uzastopnu pobedu, osvoji dva slema, 4 mastersa (2 na šljaci), 5 puta pobedi Nadala u finalu, 3 puta pobedi Federera, i da tek onda sa 13.155 bodova preuzme prvo mesto od Nadala. Federer je tada bio treći sa čak 9500 poena. Sada vam je za no1 dovoljno 7000 i kusur. Za no3 će vam uskoro biti potrebno par ATP250-ica, kao Ljubičiću 2006. Toliko o tome. Činjenica je da otkad je Nole pao (kombinacijom nekoliko razloga), ceo tenis se srozao. Federer pauzira pola godine, ove preskače celu šljaku, osvaja ali i gubi od no150+ anonimusa, Nadala van šljake tambura ko stigne, čak nekakva deca tinejdžeri, a i stigne i na šljaci od Tima da izgubi, Endi je jedan od retkih u istoriji koji je držao mesecima no1 a da ništa, baš ništa nije bio u stanju da osvoji. Vavrinka i pre povrede nikakav, a ranije je kidao kada treba. Nadal postaje broj jedan sa 4. kolom Montreala čiji je žreb nalik žrebu ATP Bukurešta. Tuga šta se dešava sa tenisom. Eh gde su ona vremena kada su Federer, Novak i Nadal gubili samo jedni od drugih i retko ponekad od Endija. Potonu Novak, potonu ceo tenis za njim. Ah da, tu su “igram zbog para“ grbavi Kirjos, “tresač tepiha“ Nedeljko Tim, i “imam kilo zlata“ razbarušeni Zverev. Da ne bude zabune, odlični teniseri, ali... Šta tek reći za “Kanađanina“ Šarapovalova i “pući selfie“ Ćorića. Eeee Novače....
Big 3, bila je to luda vožnja. Rolerkoster od 10 godina. Izlazimo iz sedišta, nema 'ajmo ponovo. Samo jedna vožnja, samo jedna.

Runzo Objektivni

pre 6 godina

U jeku popularnosti pljuvanja svega sto je Novak uradio, verovatno vecina ljudi ovde nece da se slozi, ali mislim da je, za neki delic procenta, promil, nijansicu, Novak kompletniji i, generalno, bolji igrac. Ne kazem to samo zato sto je nas, Rafu ne mogu toliko da volim, ali mogu jednako da ga postujem. Federer je iznad obojice, mozda najslabiji sljakas od trojice, mozda losiji u medjusobnim susretima, ali covek koji toliko godina traje, covek koji brutalno koristi svaku sansu koja mu se ukaze, covek koji, kako vreme tece, igra sve lepse za oko, ali pre svega pametnije, iskusnije. Jednostavno, ako je MJ kosarka, RF je tenis.

kaokakao

pre 6 godina

Kirjos se napali protiv Nadala, Djokovica, a onda mu dodje neki Dimitrov i oduva ga. Mada mu igra zavisi puno od servisa, kad ga servis sluzi igra kso Karlovic.

Dekameron

pre 6 godina

Svako ko iole malo više prati tenis nije se iznenadio ovom pobedom Kirijosa nad Nadalom .Čovek ni u ovako slaboj konkurenciji,a nema nikoga iz prvih 10 na turniru,ako kao podloga nije šljaka gubi u prvim kolima redovno.Ovde nekako stiže do četvrtfinala i to je to.Tako jednosmerni igrač,samo šljaka pa šljaka,ne može biti nikada najbolji u istoriji tenisa po meni.A Kirijosa svojom izjavom da je Rafa najbolji u istoriji pokazuje snishodljivost i diže sebi čemu.

krastavcevic bole

pre 6 godina

@dragance
Haha..slucajno sam predvideo i pobedu Zvereva nad Federom i trijunf Kirijosa nad Nadalom?! Pa da da...ma moj dragi prijatelju, ljubomora je velika kao kosmos, a patnja neopisiva.

jazz

pre 6 godina

Nadal je povređen a Federer star. Kada ih je Novak pobeđivao Nadal je bio još više povređen a Federer stariji nego sad.
Šalim se naravno ali ona strašna nipodaštavanja Novaka dok je pobeđivao su bezumna i jadna.

bole bgd

pre 6 godina

Haahaaa....sada se sa komentarima javlaju neki novi nikovi, koji se podsmevaju "Lokiju" koji je napisao jedan smešan komentar, posmevajući se meni koji sam jedini napisao da će Kirijos rasturiti Nadala!! A što se neko ne seti da mene pohvali? Odgovor je jasan. Oni koji su mi sinoć lupali minuse, sada su se kao kameleoni presvukli u nove nikove ( npr "John Izner") i prave se naivni. A ti isti su mi juče udarali munuse i bili ubeđeni da Nadal pobeđuje! Smeeeeejurija. Spavaš li mirno Hrvoje Zemunac?

brufen_od_400

pre 6 godina

Ja lepo kazem da Nadal nema vise sta da traži na travi i betonu i da sad pod stare dane izbegava Federera u zavrsnicama turnira jer bi ga King odvalio u svakom mogućem meču, a teniski kvazistručnjaci mi lupaju minuse.

rada

pre 6 godina

Kada ga servis ovako sluzi dobija koga god njegov je problem kada ga ne sluzi servis onda gubi i od mnogo losijih igraca. Nesto se menja u tenisu dobicemo novog osvajaca mastersa. Drago mi zbog Ferera pokazao je da u 35 god jos nije za staro gvozdje.

djomla

pre 6 godina

Kyrgios je material za TOP 3 ali samo kada on to zeli i kad je servis na nivoju...Rafa trenutacno nije u nekoj formi ali verujem da cemo ga na US OPEN videti u pravom izdanju, ipak nije mu lako uzeti 3 seta.

baki zemunac, hrvojin komšija

pre 6 godina

lepo vam kaze juce neki strucnjak ovde
(mile, 19. avgust 2017 09:06)

A što jasno ne napišeš i čestitaš, da je jedino "Krastavcevic bole bgd" predvideo pobedu Kirijosa? E Hrvoje, Hrvoje....nikada nemaš snage da sportski priznaš poraz.

krastavcevic bole bgd

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?
Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?

znanje-imanje

pre 6 godina

Dekadencija tenisa je u fazi već viđenoj u sportu. Npr. NBA: puna fabuloznih igrača - koji par sezona lete i onda sledeću deceniju nešto kao doigravaju urnisani povredama i nikad više na onom nivou.
To je PRAVOLINIJSKI odraz i BIOLOŠKA neminovnost biznis modela. Uvevši obavezno igranje - uveli su i obavezno povređivanje. Celu godinu kao sezonu je nezdravo po sebi, a kao dodatak na 1 bilo koji vrhunski sport, jer sada je svaki vrhunski sport nezdrav 2 pa tek na tenis, koji je zbog reketa skup neprirodnih položaja i kretnji je - baš kazna za telo.
Iskoristi to Federer malom glavom reketa i kratkim poenima, stil koji ga nekako biološki drži iznad vode - dok su svi ostali imali nužne aritmije te padove. Pa ispade neki Bog, a onda uspeh rađa uspeh, samouverenost... (I danas ne shvatam kako se ne zadiše i kako se ne znoji...) Ali ni on nije dugo mogao podneti ni veću glavu reketa ni ovih 25 s.
Ali kad još stiže ovo sa 25 sekundi - pa nema ni vremena da se sinuvijalne tečnosti vrate na svoje mesto - oteraše ih sve na ortopediju! Tako pokupi ionako slabija generacija Miloš Kei Grigor već to kršenje tela a stiže to ubrzano i Tima, Nika, Dolga i Kokinakisa... Bizarno - baš taj ekstra moment uništenja - mlađih još i više - daje novu šansu ovim dosada vladajućim. Mogu da otpauziraju pa da se vrate na 70% i ipak stignu na vrh! Ovaj nivo sad Rafe je nikad niži nivo novog broja jedan!
Još Novakov comeback i - šta smo gledali gledali smo. Jedino me to i zanima da uradi - levom rukom!

Tomy

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?
(krastavcevic bole bgd, 19. avgust 2017 09:19)Iskoristi svoju intuiciju i svrati do kladionice i unovči to.

vladislav, bgd

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. A Nik ima sada savrsenu priliku da uzme prvi Masters.. Nadam se da ce to biti pocetak njegovog pohoda na vrh.
(Djole***, 19. avgust 2017 08:55)

Ma bre "Djole" što ovo ne napisa juče? Naravno da nisi, jer si mislio da će Nadal pobediti. Sada su svi pametni. I ti kao general, posle bitke....ma hajde, nemoj se pretvarati, provaljen si odavno!

Molim unesi svoje ime

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. (Djole***, 19. avgust 2017 08:55)

A što prijatelju ovo ne napisa juče? Nego žuriš da ti "izađe" prvi komentar, da pokupiš najviše pluseva....a siguran sam da si "tipovao" na Nadala!

Djole***

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. A Nik ima sada savrsenu priliku da uzme prvi Masters.. Nadam se da ce to biti pocetak njegovog pohoda na vrh.

krastavcevic bole bgd

pre 6 godina

Napisah ja juce da će Kirijos da razvali Nadala? A tzv strucbjaci, oni isti koji su mi lupali minuse kada pre neki dan napisah da će Zverev lako pobediti Federera, mi se podsmevase i lupase miniuse! Gde ste jutros? Cekam vas..haha

krastavcevic bole bgd

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?
Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?

Miroslav Mečir “Mačka“

pre 6 godina

Nisu svi Novak da sa titulom na slemu osvoje prvo mesto, ili se vrate na prvo mesto.
Kad smo kod prvog mesta, Novaku je 2011. trebalo da veže 41 uzastopnu pobedu, osvoji dva slema, 4 mastersa (2 na šljaci), 5 puta pobedi Nadala u finalu, 3 puta pobedi Federera, i da tek onda sa 13.155 bodova preuzme prvo mesto od Nadala. Federer je tada bio treći sa čak 9500 poena. Sada vam je za no1 dovoljno 7000 i kusur. Za no3 će vam uskoro biti potrebno par ATP250-ica, kao Ljubičiću 2006. Toliko o tome. Činjenica je da otkad je Nole pao (kombinacijom nekoliko razloga), ceo tenis se srozao. Federer pauzira pola godine, ove preskače celu šljaku, osvaja ali i gubi od no150+ anonimusa, Nadala van šljake tambura ko stigne, čak nekakva deca tinejdžeri, a i stigne i na šljaci od Tima da izgubi, Endi je jedan od retkih u istoriji koji je držao mesecima no1 a da ništa, baš ništa nije bio u stanju da osvoji. Vavrinka i pre povrede nikakav, a ranije je kidao kada treba. Nadal postaje broj jedan sa 4. kolom Montreala čiji je žreb nalik žrebu ATP Bukurešta. Tuga šta se dešava sa tenisom. Eh gde su ona vremena kada su Federer, Novak i Nadal gubili samo jedni od drugih i retko ponekad od Endija. Potonu Novak, potonu ceo tenis za njim. Ah da, tu su “igram zbog para“ grbavi Kirjos, “tresač tepiha“ Nedeljko Tim, i “imam kilo zlata“ razbarušeni Zverev. Da ne bude zabune, odlični teniseri, ali... Šta tek reći za “Kanađanina“ Šarapovalova i “pući selfie“ Ćorića. Eeee Novače....
Big 3, bila je to luda vožnja. Rolerkoster od 10 godina. Izlazimo iz sedišta, nema 'ajmo ponovo. Samo jedna vožnja, samo jedna.

rada

pre 6 godina

Kada ga servis ovako sluzi dobija koga god njegov je problem kada ga ne sluzi servis onda gubi i od mnogo losijih igraca. Nesto se menja u tenisu dobicemo novog osvajaca mastersa. Drago mi zbog Ferera pokazao je da u 35 god jos nije za staro gvozdje.

Djole***

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. A Nik ima sada savrsenu priliku da uzme prvi Masters.. Nadam se da ce to biti pocetak njegovog pohoda na vrh.

BarbaDjole

pre 6 godina

Nadal je prosecan igrac na betonu i travi,to je odavno jasno
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 19. avgust 2017 08:59)

Da je prosecan na betonu i travi, ne bi osvojio sve Gren Slemove.

jazz

pre 6 godina

Nadal je povređen a Federer star. Kada ih je Novak pobeđivao Nadal je bio još više povređen a Federer stariji nego sad.
Šalim se naravno ali ona strašna nipodaštavanja Novaka dok je pobeđivao su bezumna i jadna.

Runzo Objektivni

pre 6 godina

U jeku popularnosti pljuvanja svega sto je Novak uradio, verovatno vecina ljudi ovde nece da se slozi, ali mislim da je, za neki delic procenta, promil, nijansicu, Novak kompletniji i, generalno, bolji igrac. Ne kazem to samo zato sto je nas, Rafu ne mogu toliko da volim, ali mogu jednako da ga postujem. Federer je iznad obojice, mozda najslabiji sljakas od trojice, mozda losiji u medjusobnim susretima, ali covek koji toliko godina traje, covek koji brutalno koristi svaku sansu koja mu se ukaze, covek koji, kako vreme tece, igra sve lepse za oko, ali pre svega pametnije, iskusnije. Jednostavno, ako je MJ kosarka, RF je tenis.

krastavcevic bole bgd

pre 6 godina

Napisah ja juce da će Kirijos da razvali Nadala? A tzv strucbjaci, oni isti koji su mi lupali minuse kada pre neki dan napisah da će Zverev lako pobediti Federera, mi se podsmevase i lupase miniuse! Gde ste jutros? Cekam vas..haha

mm

pre 6 godina

A vi ni jednom rečenicom da kažete da je Nadal odigrao dva meca u jednom danu. Da je Djoković tako, objavili bi jedno trinaest naslova o teoriji zavere i kako ga mrze i td. Sada ste se istakli samo sa "pociscen" objektivno i bas fer i korektno nema sta.

Dekameron

pre 6 godina

Svako ko iole malo više prati tenis nije se iznenadio ovom pobedom Kirijosa nad Nadalom .Čovek ni u ovako slaboj konkurenciji,a nema nikoga iz prvih 10 na turniru,ako kao podloga nije šljaka gubi u prvim kolima redovno.Ovde nekako stiže do četvrtfinala i to je to.Tako jednosmerni igrač,samo šljaka pa šljaka,ne može biti nikada najbolji u istoriji tenisa po meni.A Kirijosa svojom izjavom da je Rafa najbolji u istoriji pokazuje snishodljivost i diže sebi čemu.

znanje-imanje

pre 6 godina

Dekadencija tenisa je u fazi već viđenoj u sportu. Npr. NBA: puna fabuloznih igrača - koji par sezona lete i onda sledeću deceniju nešto kao doigravaju urnisani povredama i nikad više na onom nivou.
To je PRAVOLINIJSKI odraz i BIOLOŠKA neminovnost biznis modela. Uvevši obavezno igranje - uveli su i obavezno povređivanje. Celu godinu kao sezonu je nezdravo po sebi, a kao dodatak na 1 bilo koji vrhunski sport, jer sada je svaki vrhunski sport nezdrav 2 pa tek na tenis, koji je zbog reketa skup neprirodnih položaja i kretnji je - baš kazna za telo.
Iskoristi to Federer malom glavom reketa i kratkim poenima, stil koji ga nekako biološki drži iznad vode - dok su svi ostali imali nužne aritmije te padove. Pa ispade neki Bog, a onda uspeh rađa uspeh, samouverenost... (I danas ne shvatam kako se ne zadiše i kako se ne znoji...) Ali ni on nije dugo mogao podneti ni veću glavu reketa ni ovih 25 s.
Ali kad još stiže ovo sa 25 sekundi - pa nema ni vremena da se sinuvijalne tečnosti vrate na svoje mesto - oteraše ih sve na ortopediju! Tako pokupi ionako slabija generacija Miloš Kei Grigor već to kršenje tela a stiže to ubrzano i Tima, Nika, Dolga i Kokinakisa... Bizarno - baš taj ekstra moment uništenja - mlađih još i više - daje novu šansu ovim dosada vladajućim. Mogu da otpauziraju pa da se vrate na 70% i ipak stignu na vrh! Ovaj nivo sad Rafe je nikad niži nivo novog broja jedan!
Još Novakov comeback i - šta smo gledali gledali smo. Jedino me to i zanima da uradi - levom rukom!

Tomy

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?
(krastavcevic bole bgd, 19. avgust 2017 09:19)Iskoristi svoju intuiciju i svrati do kladionice i unovči to.

kaokakao

pre 6 godina

Kirjos se napali protiv Nadala, Djokovica, a onda mu dodje neki Dimitrov i oduva ga. Mada mu igra zavisi puno od servisa, kad ga servis sluzi igra kso Karlovic.

brufen_od_400

pre 6 godina

Ja lepo kazem da Nadal nema vise sta da traži na travi i betonu i da sad pod stare dane izbegava Federera u zavrsnicama turnira jer bi ga King odvalio u svakom mogućem meču, a teniski kvazistručnjaci mi lupaju minuse.

MsK

pre 6 godina

@Kika majstor
Djoković efemerna pojava u tenisu???
Čovek koji je:
-osvojio 12 GS, 5 WTF, 30 MS,
-223 nedelje bio No 1,
-prvi upisao rekord od 4 uzastopna GS na 3 različite podloge;
- po svim relevantnim parametrima br. 2 na GOAT listama sa svojih 30 god;
- većinu trofeja osvajao u najjačoj teniskoj eri u preko 130 mečeva protiv „big 4“;
- od ukup. broja (946) mečeva 267 puta = 28,2% mečeva igrao protiv igrača iz top 10;
- imao najbolju sezonu u tenis.istoriji sa osvojena 3GS+6MS+ZM, u kojoj je sa top 10
Igrao 36 puta od čega 19 x sa „big4“; 8 x sa Rodjerom, 7 sa Marijem, 4 sa Nadalom..

Kika majstore, prijatelju, malo više prelistavaj Vujakliju, a manje Vukajliju...

@

pre 6 godina

Nadal ga je imao u drugom setu, ali nije bio psihicki jak da izdrzi. Tu Roger pravi razliku, mentalna gromada od coveka.
(jumko, 19. avgust 2017 09:14)

Slažem se, samo dodatak da iz nekog čudnog razloga Federer jedino protiv Novaka ne pokazuje tu mentalnu snagu, (protiv levorukog Nadala je samo običan mismatch u pitanju), već naprotiv. Toliko primera u prošlosti, i previše. Čak i Barbara Šet jednom reče da kada je super bitno u završnici, Novak odjednom ima clean shot, čiste udarce, po zvuku se čuje, a na Federeru bukvalno vidite nervozu, iako je do finala mleo bez izgubljenog seta. Barbara i Wilander kažu da kada se sedi u prvom redu, to se vidi. Dva puta AO, tri puta USO, dva puta WIM, tri puta WTF, jednom Garos. Jeste Rođa najveći teniser ikada, najlepši tenis ikada, sinonim tenisa, ali bolji teniser od Novaka nije, i to svi znaju. Druga je stvar što to neće da priznaju. Da igraju top Novak i top Federer, i da moram kuću da stavim, bez ikakvog razmišljanja ja i svako iole pametan, stavio bih na Novaka. Pa njega ni 23000 razularenih federerovaca nisu poremetili. Šta bi od Federera ostalo da je bilo obrnuto? Uvek treba imati na umu da je Federer osvojio svih 19 slemova na “domaćem“ terenu, a Novak svih 12 u “gostima“. Zamislite da Real sve utakmice i finale LŠ igra na Santjago Barnabeu.

Rekreacija

pre 6 godina

Za coveka koji je osvojio 2 US Opena,2Wim i jednom Australiju se ne moze reci da ne zna da igra na brzoj podlozi. Ima 5 slemova na brzoj podlozi sto je vise od Mareja koji ukupno ima 3 a svrstava se u veliku cetvorku. Covek koji je pobedio Federera u finalu Wim 2008, na najbrzoj podlozi, kada je isti bio u top formi kao i u Australiji 2009. Covek koji je pored toga odigrao epski mec sa Novakom u Australiji kao i ove godine sa Federerom takodje u Australiji se ne moze reci da ne zna da igra na brzoj podlozi. Federer jeste najbolji u istoriji ali da li je recimo on imao takve podvige na sljaci? Jeste igrao 5x finale Garosa ali po meni nije imao uspehe kao Nadal na betonu. Isto tako treba uvideti da se najmanje najvaznijih turnira igra na sljaci tako da oni koji se bolje snalaze na brzoj podlozi su automatski u prednosti da osvoje vise titula kao i slemova. Po meni je Novak najkonstantniji na sve tri razlicite podloge. Sve u svemu, velika trojka koja se nikad vise nece ponoviti! Legende!

djomla

pre 6 godina

Kyrgios je material za TOP 3 ali samo kada on to zeli i kad je servis na nivoju...Rafa trenutacno nije u nekoj formi ali verujem da cemo ga na US OPEN videti u pravom izdanju, ipak nije mu lako uzeti 3 seta.

Kika Majstor

pre 6 godina

@ Miroslav Mečir

Dibre opservacije i greška u razmišljanu na jednom mestu. Nije se tenis "srozao posle Novaka". Nije Novak ni uzrok ni posledica bilo čega. Novak je pojava (manje više slučajna). Tenis se možda srozao zato što je došlo takvo vreme. Možda je i sam Novak srozao tenis, jer ga je učinio neatraktivnim za mlade - anti role model suviše dugo na No. 1. Niko od mladih ne želi da bude kao Novak? Nešto poput Williams. Zato je važno da Federer nastavi. To će možda malo da povrati popularnost tenisu.

Vlada

pre 6 godina

Niko da kaze da je Kirjos odigrao dobro, nego za svaku njegovu veliku pobedu mora da postoje neki drugi razlozi, kako Nadal ili Djokovic nisu bili spremni, igrali povredjeni, bili su umorni i tako neki bezvezni razlozi, samo zato sto vam smeta ponasanje Kirjosa a niko ne pise kako on igra

zoran

pre 6 godina

Tuzan nacin da se vratis na prvo mesto, porazom od Kirjosa. No, kad nema pravih igraca na turu, moguce je i Tomic da zablista.
(Stefanko, 19. avgust 2017 09:26)

Sto ne probas, lako je?

anica

pre 6 godina

Nema sta da popunjava kad je odavno popunio...kao sto nema sta da ceka da se neko vrati. Odavno je usao u istoriju sa 15 slemova(10RG) da vise ne osvoji nista. Nadal je primer pravog sportiste a njegovu pozadinu ostavite zenskom oku.

Grof jeze

pre 6 godina

Zaboravlja se da je Kyrgios dan ranije započeo meč s Karlovićem i onda ga uz tešku muku priveo kraju i nakon toga sredio Nadala. Rafa se s kime mučio- Ramosom, neće ići... Kyrgiosu jedino u prilog ide njegova mladost i možda je zato lakše izdržao to šta je i on igrao dva meča u jednom danu

vladislav, bgd

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. A Nik ima sada savrsenu priliku da uzme prvi Masters.. Nadam se da ce to biti pocetak njegovog pohoda na vrh.
(Djole***, 19. avgust 2017 08:55)

Ma bre "Djole" što ovo ne napisa juče? Naravno da nisi, jer si mislio da će Nadal pobediti. Sada su svi pametni. I ti kao general, posle bitke....ma hajde, nemoj se pretvarati, provaljen si odavno!

Molim unesi svoje ime

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. (Djole***, 19. avgust 2017 08:55)

A što prijatelju ovo ne napisa juče? Nego žuriš da ti "izađe" prvi komentar, da pokupiš najviše pluseva....a siguran sam da si "tipovao" na Nadala!

baki zemunac, hrvojin komšija

pre 6 godina

lepo vam kaze juce neki strucnjak ovde
(mile, 19. avgust 2017 09:06)

A što jasno ne napišeš i čestitaš, da je jedino "Krastavcevic bole bgd" predvideo pobedu Kirijosa? E Hrvoje, Hrvoje....nikada nemaš snage da sportski priznaš poraz.

Dzenis

pre 6 godina

Aj sad budite bar malo realni, i priznajte sta je Nadalu bilo potrebno da postane broj 1, i uporedite to sa onim kad je Novak bio br 1 skoro 3 pune godine bez prestanka, pa Novak u tom periodu dok je bio br 1, ni jednom nije imao manje od 13 000 poena, a Nadal je sad sa 7 500 ladno prvi !!
Sta reci nego da tenis odavno nije bio na nizim granama.

pusa he he

pre 6 godina

U periodu Federerove najveće dominacije 2006. godine, njegove najbolje sezone, on je imao rekordnih 19 pobeda protiv top10 tenisera, i nikada više od toga. Novak je 2015. imao 31 top10 pobedu, a beležio je i sezone sa po 27, i dva puta po 24 top10 pobede. Toliko o tome, ovima što spominju NN i predaje.

Dekameron

pre 6 godina

Grof jeze
takav isti put je Novak imao ove godine na Vimbldonu.U seriji je igrao svoj prekinuti meč iz drugog kola zbog kiše i istog dana redovan meč trećeg kola pošto je postavljen na teren koji nije imao krov.Dakle dva meča u jednom danu na najvećem Grend Slemu.Imaš ti pravo da više voliš Nadala nego Novaka,ali nemaš pravo da lupetaš kako se to Novaku nikada nije desilo.Istine radi podsećam na ovo što se desilo pre manje od mesec ipo dana.

novica

pre 6 godina

Kirios je čudovište od igrača! Kad je raspoložen, kad mu se igra, dere redom, ne zanima ga ko je s druge strane mreže. Ovakav talenat svet nije video. Nadal jednostavno nije imao šansu, jer je ipak stariji i nije mogao da izdrži dva teška meča u istom danu.

Ivan

pre 6 godina

Eto znao sam, čim sam otvorio komentare odmah sam naleteo na GOMILU besmislica na račun Novaka naravno!!! Koje veze sa Novakom ima noćašnji meč između Nadala i Kirjosa ajde objasnite??? GOMILA kompleksaša na čelu sa onim što ima nižu muzičku je uzurpirala sve teniske teme ovde svojim besmislicama koje pišu!! Hteo sam da napišem nešto o TEMI NA OVOM POSTU, znači o meču između Nadala i Kirjosa ali od gomile iskompkeksirane dece koja mrze Novaka zato jer ni približno ne mogu postati kao on to je nemoguće!!

bole božidar, krastavac

pre 6 godina

Iskreno,da je Federer bio zdrav dobio bi Zvereva.
A sto se tice sinocnjeg meca,Nadal je tankirao,videlo se...
(Vlada91, 19. avgust 2017 12:00)

Hahaaaaaaaaaa! Da, da.. To su iste priče kao ona "da je moja baba...." Federer, da je bio povređen, predao bi meč. Ali, bio je nadigran, isfrustriran i nemoćan prortiv mladog Rusa. I bio je Rodžer mnogo besan, čak je i nekoliko puta opsovao, kako ono reče Višković "izgovorio je najgoru nemačku psovku"!
A Nadal tankirao kažeš? Ma koga, osim sebe, možeš prevariti? Nadal je dao sve od sebe, hteo je još jedan Masters da stigne Novaka, ali bio je nemoćan i izdemoliran.

Dzenis

pre 6 godina

Realno manje vise,to je to od velike cetvorke.
Ocigledno da je Kirjos ovaj mec dobio na svoju mladost,i na Nadalovu starost.
Ipak biologija je biologija,videli smo Zverev je u Kanadi lako izasao na kraj sa Federerom,prije toga i sa Novakom u Rimu.
Na pocetku ove godine Kirjos je 2 puta u sedam dana pocistio Novaka.
Ne kazem ja da"velika cetvorka" nece osvojiti jos Slemova,svakako da oce, ali ovakvi porazi "velike cetvorke" od ovih mladjih u buducnosti ce biti sve cesci, i naravno to se vise ne moze zvati iznenadjenjima, jer to je normalan proces da mladji malo po malo pobedjuju ove stare.

Rafin fan

pre 6 godina

Neka se povuku svi iz top 20 sa nekog turnira da bi Rafa osvojio nesto na betonu. On moze turnir na betonu osvojiti samo kad je na maksimalnih 100%. Pitanje dal ce to ikad vise biti. Dok Rodzer i Novak i kad su na 70-80% dolaze u situaciju da mogu da osvoje.

Mikii

pre 6 godina

Pricao sam o tome da Nadal ne bi prisao ni Rolan Garosu ove godine da je imalo kakvog takvog igraca da mu ss suprotstavi. On nije ni pola onog igraca od pre 7,8 godina. Kirgiosu svaka cast, ali pravi ispit ce imati protiv Ferera. Matori ima sjajan ritern i odlican je sa osnovne linije. Kao nekad.

DD

pre 6 godina

Grof jeze
Zaboravlja se da je Kirjos samo završio već uveliko započeti meč od prethodnog dana (meč u kome se gađaju asevi), i završio ga mnogo pre nego što je Rafa započeo svoj. Skim god ali Rafa je odigrao ceo meč da bi samo par sati kasnije izašao sa Kirjosom. Da je Djoković bio, vaša kuknjava bi se čula od USA do BGD-A i optužili bi organizatore da su namerno pustili oluju jer mrze Djokovića. Ovako kada je Rafa u pitanju, to se i ne spominje.

.

pre 6 godina

Kirjos je “lud“ igrač skroz, ali vrhunski. Potpuno divlji temperament. Najbolji dokaz je drugi servis na brejk loptu Nadala od 220 km/h! Hazarder, ali zna da igra na visokom nivou. To publika voli i oprostiće mu sve. Samo nonšalantna glava ga može sprečiti da ima pregršt slemova na kontu. Bez problema će vladati ako smogne snage za naporan rad, što je u suštini i najteže. Davno su prošla vremena Borga i Mekenroa kada se bez treninga, na suv talenat moglo pobeđivati na slemovima i biti no1.

Vlada91

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?
Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?
(krastavcevic bole bgd, 19. avgust 2017 09:19)

Iskreno,da je Federer bio zdrav dobio bi Zvereva.
A sto se tice sinocnjeg meca,Nadal je tankirao,videlo se.Imao je u vidu da je Federer povredjen i upitan za US Open,a u takvom stanju stvari upravo on ima najvece sanse za trijumf u Njujorku.Zato nije hteo da se forsira i igra tri meca u dva dana,vec je odlucio da se dobro pripremi za poslednji GS u sezoni.

DD

pre 6 godina

#323
Pa ne može svako da igra sa NN lica i po dve-tri predaje na svakom i da tako osvaja i zaseda na to famozno 1.mesto kao Djokovic..to si u komentaru zaboravio da napišeš.

džaba sva druga objašnjenja

pre 6 godina

Ovi što omalovažavaju Novakovu karijeu, rsu ljudi sa kompleksom manje vrednosti prema Srbima. Običan kompleks, ljubomora i zavist, ništa drugo. To svi znaju, i oni znaju da svi znaju. To se iz svemira vidi

pusica

pre 6 godina

Fenomen je da će ovde pojedinci da odvale i najneverovatniju glupost, nebulozu, laž, ako im se ona i mrvicu uklapa u šemu omalovažavanja Novaka, ne samo kao tenisera, već i kao čoveka. Najsmešnije je što svi znamo zašto to rade, ali svi. Znaju i oni.

Mare

pre 6 godina

Kad nema Noleta navijam za Rafu ali moram priznati da godine sad vec stvarno cine svoje, kao sto je i Federer uvideo da nema vise igru i snagu za sljaku, tako mislim da je i Nadal izgubio onu brzinu za beton, mogao bi i da osvoji jos neki GS na betonu ali to bi podrazumevalo bas duzi odmor pre turnira da dodje svez kao na AO ove godine gde je realno imao sansu da osvoji i igrao jako agresivno.

DD

pre 6 godina

Mikii
Djoković da je na RG prošle godine imao ozbiljnijeg tenisera ne bi stigao ni do polufinala, a tek ga ne bi osvojio..a slično važi i za ostale.
Denis
Po 13000 bodova se vidi kakvi su mu bili protivnici. Čim se ovi (kakvi-takvi) vratili, on je šmugnuo. A inace i njega drao kako ko stigao, čak i sa nule.
mm
Tako je brate. Pozz

krastavcevic bole

pre 6 godina

@dragance
Haha..slucajno sam predvideo i pobedu Zvereva nad Federom i trijunf Kirijosa nad Nadalom?! Pa da da...ma moj dragi prijatelju, ljubomora je velika kao kosmos, a patnja neopisiva.

323

pre 6 godina

svi igraju lose a postaju br.1 na atp? endi je bio br.1 a nije osvojio ni jedan turnir na tom mestu? a novak mora da pobedjuje u velikom nizu, osvaja sve turnire da bi postao br.1 ?? i to radi godinama? setite se..rafa ce veoma brzo da se spusti sa br.1. tenis koji sada gledamo nema veze sa tenisom od pre par godina..ovo je smejurija.

Miroslav “Mačka“ Mečir

pre 6 godina

Možda je i sam Novak srozao tenis, jer ga je učinio neatraktivnim za mlade - anti role model suviše dugo na No 1. Niko od mladih ne želi da bude kao Novak.....
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 13:49)

Sve si u pravu, ali... To je stvar percepcije i marketinga. Da je Novak Amerikanac i da se zove npr Stanley Gordon, rođeni Njujorčanin, i da je samim tim u marketiškoj mašini Nikea, itekako bi bio rol model za mlade, veći i od Federera. Mada i Srbin Novak je rol model za ne mali deo sveta. UNICEF ne angažuje za global ambasadora tek tako bilo koga. Potraži listu u poslednjih 30 godina. Nije zapadni svet ceo svet.

I ovo oko veze srozavanja tenisa i Novakovog pada, pa valjda bi trebalo da primetiš ironiju u mom tekstu. Nisam mislio bukvalno da je Novak uzrok. Ok, možda sam tako pisao da je samo pažljivijim čitanjem to bilo tako razumeti.

Mečir

pre 6 godina

Mislim da to nema veze sa njegovim poreklom (Ana je bila veoma marketable), nego sa njegovom pojavom.
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 16:00)

A ta ista Novakova pojava je referentna za UNICEF da baš njega od hiljada i hiljada drugih sportista izaberu za svog GLOBAL ambasadora. UNICEFU nije bitno poreklo, već nešto drugo, a to Novak po njima ima. Zašto nisu Nadala ili Federera izabrali? Novak je stupio na profi tur kada je cela svetska teniska publika već bila tvrdo podeljena na Federer/Nadal tabore. Sva teniska fan baza je bila ili za Federera ili za Nadala, pogotovo na stadionima, i sve to još marketinški dodatno naduvano od strane sponzora sa jasnim ciljem. Novak nije mogao da izabere gori trenutak i teniski i marketinški da započne karijeru. Ali i teniski i marketinški se sjajno izborio sa tim, rekorde, titule da ne spominjem, a po globalnoj fan bazi je treći na svetu sa milionskim pratiteljima na dr. mrežama. Godinama je marketinški samo od Federera slabiji. Tačnije, oduzmi Federeru bogate domaće sponzore koje Novak nema iz svoje siromašne države (Rolex, Jura, Lindt, Swissbank) Novak je i jači. Ne daju sponzori 20-30 miliona $ godišnje nekome ko tek tako nije rol model. Ili misliš da ti bolje znaš od njih? Ne rade oni te stvari na subjektivni osećaj kao ti, barataju preciznim brojkama, ozbiljnim istraživanjima. Ostaće zauvek Novak dežurni “krivac“ u očima većinske Fedal publike jer im je razbio igračku, pa otud svuda i dan danas navijaju protiv njega, jer svuda po turnirima je na tribinama 90% Fedal publike.
Da se malo bolje razumeš u marketing, shvatio bi temeljni postulat advertajzinga da ženska lepota prodaje sve i nema nacionalnost. Toliko o Ani i besmislenom poređenju sa Novakom. Ništa se ne može marketinški porediti sa snagom ženske lepote mlade devojke. Kendal Džener zarađuje godišnje koliko i Džordan na vrhuncu slave, o Kardašijanki da ne govorim. Ta godišnje zarađuje više od Le Brona sada. Razmisli malo kada porediš Novaka i Anu, i izvlačiš zaključke iz toga. Pozdrav.

bole bgd

pre 6 godina

Haahaaa....sada se sa komentarima javlaju neki novi nikovi, koji se podsmevaju "Lokiju" koji je napisao jedan smešan komentar, posmevajući se meni koji sam jedini napisao da će Kirijos rasturiti Nadala!! A što se neko ne seti da mene pohvali? Odgovor je jasan. Oni koji su mi sinoć lupali minuse, sada su se kao kameleoni presvukli u nove nikove ( npr "John Izner") i prave se naivni. A ti isti su mi juče udarali munuse i bili ubeđeni da Nadal pobeđuje! Smeeeeejurija. Spavaš li mirno Hrvoje Zemunac?

Ivan

pre 6 godina

Kyrgios demoliranjem oterao Noleta u penziju, sad se bacio na Nadala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Xfaktor, 19. avgust 2017 12:57)

Ti si u penziji vec sa 12 godina

mančester

pre 6 godina

Uopšte se ne "uzbuđujem" niti sam nervozan samo mi je fascinantna opsednutost Noletom ove iskompleksirane dece (u koju spadaš i ti naravno). Inače sam ljubitelj tenisa, gledao sam noćašnji meč Nadala i Kirjosa pa sam zbog toga hteo da o tome pišem sada, ali pored ove gomile besmislica o Noletu koje vi pišete jednostavno čovek izgubi volju da deli isti prostor sa vama. Izađite bre malo napolje deco, divan dan danas, pa malo rekete u ruke i u dvorištu sa drugarima razmenite po nekoliko udaraca! Mnogo će vam to biti pametnije nego da ovde pišete besmislene koještarije!
(Ivan, 19. avgust 2017 17:34)

Poštovani gospodine zašto me vređate? Šta vi znate o meni i o bilo kome ovde? Kažete poremitili su vas komentari ovde da pišete o meču? Ne budite smešni, nisu krivi oni koji svašta komentarišu već vi koji očigledno hoćete da se svađate pa pronalazite izgovor za svađu. Očikivao bih više opšte kulture komunikacije od nekog koga inače uživam da čitam kada isključivo komentariše tenis a ne tuđe komplekse.
A i vama bi dobro došlo da se provetrite imajući u vidu veliki broj nervoznih komentara koje ostavljate. Pozdrav gospodine i pamet u glavu!

323

pre 6 godina

svi igraju lose a postaju br.1 na atp? endi je bio br.1 a nije osvojio ni jedan turnir na tom mestu? a novak mora da pobedjuje u velikom nizu, osvaja sve turnire da bi postao br.1 ?? i to radi godinama? setite se..rafa ce veoma brzo da se spusti sa br.1. tenis koji sada gledamo nema veze sa tenisom od pre par godina..ovo je smejurija.

mančester

pre 6 godina

Ivane koliko si tek TI iskompleksiran kada non-stop drugima prebacuješ da su iskompleksirani? Čoveče smriri se malo, zašto se toliko uzbuđuješ?

Kika Majstor

pre 6 godina

@ Mirislav Mečir

Nisam pametan ... ne znam. Djoković je takva efemerna pojava, i neponovljiva, da je teško doneti sud o njemu i njegovom značaju. I jedan Kyrgios bi u Americi dobio profesionalniji marketinški tretman, ali onda ne bi bio Kyrgios, kao što Novak ne bi bio Novak, a mi bismo ga ismevali kao što sada ismevamo Federera. Novak je singularitet u tenisu, iznimka, i zato mislim da nema neki trajan uticaj, i da nikako nije role model. Mislim da to nema veze sa njegovim poreklom (Ana je bila veoma marketable), nego sa njegovom pojavom.

auu

pre 6 godina

@Mečir 

Ja ne bih Unicef uzimao baš tako za ozbiljno. Pogotovo ne kao neku referensu.
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 17:45)

Ma da u pravu si! Tamo neka polupijana baba na 35. spratu zgrade na East Riveru bira sama ko će biti global ambasodor Organizacije za pomoć i brigu o deci, osnovane od strane Ujedinjenih Nacija 1946. godine. Ništa ne znači ako te izaberu za tu odgovornu internacionalnu funkciju, glupost obična, potpuno beznačajan detalj u karijeri, i to ama baš ništa ne govori o tome kakav si čovek. Ma kupe ih po ulici!
Zaista, da nema interneta ne bih znao koliko površnih ljudi ima. Ili samo umova pomračenih zavišću.
Aj pročitaj šta si napisao majke ti, pa se onda pogledaj pošteno u ogledalo.

Ako je hendbol rukomet zašto fudbal nije nogomet?

pre 6 godina

Rang lista je napravljena da se u prvim kolima ne bi sastajali najjači. Za nju se ne dobija nikakva titula. Merilo su osvojeni turniri, poglavito mastersi i GS.

bole bgd

pre 6 godina

Vidim da mi mnogi i dalje lupaju minuse na komentare, iako sam jedini ja, zahvaljujući izuzetmom poznavanju tenisa, inteligenciji i intuiciji predvideo poraze Nadala i Federera od Kirijosa i Zvereva. Zaštodg? Oovor je lak. Neki su se upatili lepe svotice na svoje ljubimce, pa "pukli". Neke jednostavno nervira što su oba puta pogrešili u prognozi. U svakom slučaju sigurno ću i na ovaj komentar dobiti više minusa, jer većina ljudi ne može, nema snage, da sportski prihvati poraz, a naročito ako je on značio i novčani gubitak.

Ivan

pre 6 godina

Vid, pojavio se Ivan! Di si, bre? Dosadno bez tebe!
(Dragance, 19. avgust 2017 17:47)

Ima nas Hvala Bogu više koji se zovemo Ivan i koji pišemo komentare ovde, jedni Ivani pišu komentare u vezi tema na postovima a drugi Ivani su poput vas, trolaju besmislice i hvataju zazubice na tuđe uspehe te probaju da ih omalovaže no im nikako nikako to ne ide! Zato budi jasniji na kog Ivana misliš rođače! :-)

Uzgred, kada si se već javio i prozvao sve nas Ivane ovde, onda da i tebe pitam KOJE VEZE IMA gospodin Novak Đoković sa noćašnjim mečom u Sinsinatiju između Nadala i Kirjosa pa ste navalili i na ovoj temi da pišete o njemu besmicslice, ajde pojasni? Ja kolko vidim naslov i tema ovog posta je da je Kirjos noćas ubedljivo pobedio Nadala u Sinsinatiju! :-)

djole bole

pre 6 godina

Krastavcević

Praviš se važan kada slučajno pogodiš. A kada promašiš, onda ćutiš! Naravno.
(Dragance, 19. avgust 2017 10:14)

A ti Draganče, što nekada ne napišeš svoju prognozu? Nemaš hrabrosti kao bole krasavčević, ali onda posle meča se raspišeš, napraviš bar 30 komentara sa različitim pseudonimima, prosaješ pamet kao đenerali posle bitke....Hajde, boje se pokri ušima i idi sa teme tenis, već si postao smešan.

Ivan

pre 6 godina

Ivane koliko si tek TI iskompleksiran kada non-stop drugima prebacuješ da su iskompleksirani? Čoveče smriri se malo, zašto se toliko uzbuđuješ?
(mančester, 19. avgust 2017 16:58)

Uopšte se ne "uzbuđujem" niti sam nervozan samo mi je fascinantna opsednutost Noletom ove iskompleksirane dece (u koju spadaš i ti naravno). Inače sam ljubitelj tenisa, gledao sam noćašnji meč Nadala i Kirjosa pa sam zbog toga hteo da o tome pišem sada, ali pored ove gomile besmislica o Noletu koje vi pišete jednostavno čovek izgubi volju da deli isti prostor sa vama. Izađite bre malo napolje deco, divan dan danas, pa malo rekete u ruke i u dvorištu sa drugarima razmenite po nekoliko udaraca! Mnogo će vam to biti pametnije nego da ovde pišete besmislene koještarije!

krastavcevic bole bgd

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?
Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?

Djole***

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. A Nik ima sada savrsenu priliku da uzme prvi Masters.. Nadam se da ce to biti pocetak njegovog pohoda na vrh.

krastavcevic bole bgd

pre 6 godina

Napisah ja juce da će Kirijos da razvali Nadala? A tzv strucbjaci, oni isti koji su mi lupali minuse kada pre neki dan napisah da će Zverev lako pobediti Federera, mi se podsmevase i lupase miniuse! Gde ste jutros? Cekam vas..haha

@

pre 6 godina

Nadal ga je imao u drugom setu, ali nije bio psihicki jak da izdrzi. Tu Roger pravi razliku, mentalna gromada od coveka.
(jumko, 19. avgust 2017 09:14)

Slažem se, samo dodatak da iz nekog čudnog razloga Federer jedino protiv Novaka ne pokazuje tu mentalnu snagu, (protiv levorukog Nadala je samo običan mismatch u pitanju), već naprotiv. Toliko primera u prošlosti, i previše. Čak i Barbara Šet jednom reče da kada je super bitno u završnici, Novak odjednom ima clean shot, čiste udarce, po zvuku se čuje, a na Federeru bukvalno vidite nervozu, iako je do finala mleo bez izgubljenog seta. Barbara i Wilander kažu da kada se sedi u prvom redu, to se vidi. Dva puta AO, tri puta USO, dva puta WIM, tri puta WTF, jednom Garos. Jeste Rođa najveći teniser ikada, najlepši tenis ikada, sinonim tenisa, ali bolji teniser od Novaka nije, i to svi znaju. Druga je stvar što to neće da priznaju. Da igraju top Novak i top Federer, i da moram kuću da stavim, bez ikakvog razmišljanja ja i svako iole pametan, stavio bih na Novaka. Pa njega ni 23000 razularenih federerovaca nisu poremetili. Šta bi od Federera ostalo da je bilo obrnuto? Uvek treba imati na umu da je Federer osvojio svih 19 slemova na “domaćem“ terenu, a Novak svih 12 u “gostima“. Zamislite da Real sve utakmice i finale LŠ igra na Santjago Barnabeu.

Miroslav Mečir “Mačka“

pre 6 godina

Nisu svi Novak da sa titulom na slemu osvoje prvo mesto, ili se vrate na prvo mesto.
Kad smo kod prvog mesta, Novaku je 2011. trebalo da veže 41 uzastopnu pobedu, osvoji dva slema, 4 mastersa (2 na šljaci), 5 puta pobedi Nadala u finalu, 3 puta pobedi Federera, i da tek onda sa 13.155 bodova preuzme prvo mesto od Nadala. Federer je tada bio treći sa čak 9500 poena. Sada vam je za no1 dovoljno 7000 i kusur. Za no3 će vam uskoro biti potrebno par ATP250-ica, kao Ljubičiću 2006. Toliko o tome. Činjenica je da otkad je Nole pao (kombinacijom nekoliko razloga), ceo tenis se srozao. Federer pauzira pola godine, ove preskače celu šljaku, osvaja ali i gubi od no150+ anonimusa, Nadala van šljake tambura ko stigne, čak nekakva deca tinejdžeri, a i stigne i na šljaci od Tima da izgubi, Endi je jedan od retkih u istoriji koji je držao mesecima no1 a da ništa, baš ništa nije bio u stanju da osvoji. Vavrinka i pre povrede nikakav, a ranije je kidao kada treba. Nadal postaje broj jedan sa 4. kolom Montreala čiji je žreb nalik žrebu ATP Bukurešta. Tuga šta se dešava sa tenisom. Eh gde su ona vremena kada su Federer, Novak i Nadal gubili samo jedni od drugih i retko ponekad od Endija. Potonu Novak, potonu ceo tenis za njim. Ah da, tu su “igram zbog para“ grbavi Kirjos, “tresač tepiha“ Nedeljko Tim, i “imam kilo zlata“ razbarušeni Zverev. Da ne bude zabune, odlični teniseri, ali... Šta tek reći za “Kanađanina“ Šarapovalova i “pući selfie“ Ćorića. Eeee Novače....
Big 3, bila je to luda vožnja. Rolerkoster od 10 godina. Izlazimo iz sedišta, nema 'ajmo ponovo. Samo jedna vožnja, samo jedna.

Kika Majstor

pre 6 godina

@ Miroslav Mečir

Dibre opservacije i greška u razmišljanu na jednom mestu. Nije se tenis "srozao posle Novaka". Nije Novak ni uzrok ni posledica bilo čega. Novak je pojava (manje više slučajna). Tenis se možda srozao zato što je došlo takvo vreme. Možda je i sam Novak srozao tenis, jer ga je učinio neatraktivnim za mlade - anti role model suviše dugo na No. 1. Niko od mladih ne želi da bude kao Novak? Nešto poput Williams. Zato je važno da Federer nastavi. To će možda malo da povrati popularnost tenisu.

Runzo Objektivni

pre 6 godina

U jeku popularnosti pljuvanja svega sto je Novak uradio, verovatno vecina ljudi ovde nece da se slozi, ali mislim da je, za neki delic procenta, promil, nijansicu, Novak kompletniji i, generalno, bolji igrac. Ne kazem to samo zato sto je nas, Rafu ne mogu toliko da volim, ali mogu jednako da ga postujem. Federer je iznad obojice, mozda najslabiji sljakas od trojice, mozda losiji u medjusobnim susretima, ali covek koji toliko godina traje, covek koji brutalno koristi svaku sansu koja mu se ukaze, covek koji, kako vreme tece, igra sve lepse za oko, ali pre svega pametnije, iskusnije. Jednostavno, ako je MJ kosarka, RF je tenis.

brufen_od_400

pre 6 godina

Ja lepo kazem da Nadal nema vise sta da traži na travi i betonu i da sad pod stare dane izbegava Federera u zavrsnicama turnira jer bi ga King odvalio u svakom mogućem meču, a teniski kvazistručnjaci mi lupaju minuse.

Dzenis

pre 6 godina

Aj sad budite bar malo realni, i priznajte sta je Nadalu bilo potrebno da postane broj 1, i uporedite to sa onim kad je Novak bio br 1 skoro 3 pune godine bez prestanka, pa Novak u tom periodu dok je bio br 1, ni jednom nije imao manje od 13 000 poena, a Nadal je sad sa 7 500 ladno prvi !!
Sta reci nego da tenis odavno nije bio na nizim granama.

mm

pre 6 godina

A vi ni jednom rečenicom da kažete da je Nadal odigrao dva meca u jednom danu. Da je Djoković tako, objavili bi jedno trinaest naslova o teoriji zavere i kako ga mrze i td. Sada ste se istakli samo sa "pociscen" objektivno i bas fer i korektno nema sta.

jazz

pre 6 godina

Nadal je povređen a Federer star. Kada ih je Novak pobeđivao Nadal je bio još više povređen a Federer stariji nego sad.
Šalim se naravno ali ona strašna nipodaštavanja Novaka dok je pobeđivao su bezumna i jadna.

Vlada91

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?
Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?
(krastavcevic bole bgd, 19. avgust 2017 09:19)

Iskreno,da je Federer bio zdrav dobio bi Zvereva.
A sto se tice sinocnjeg meca,Nadal je tankirao,videlo se.Imao je u vidu da je Federer povredjen i upitan za US Open,a u takvom stanju stvari upravo on ima najvece sanse za trijumf u Njujorku.Zato nije hteo da se forsira i igra tri meca u dva dana,vec je odlucio da se dobro pripremi za poslednji GS u sezoni.

bole božidar, krastavac

pre 6 godina

Iskreno,da je Federer bio zdrav dobio bi Zvereva.
A sto se tice sinocnjeg meca,Nadal je tankirao,videlo se...
(Vlada91, 19. avgust 2017 12:00)

Hahaaaaaaaaaa! Da, da.. To su iste priče kao ona "da je moja baba...." Federer, da je bio povređen, predao bi meč. Ali, bio je nadigran, isfrustriran i nemoćan prortiv mladog Rusa. I bio je Rodžer mnogo besan, čak je i nekoliko puta opsovao, kako ono reče Višković "izgovorio je najgoru nemačku psovku"!
A Nadal tankirao kažeš? Ma koga, osim sebe, možeš prevariti? Nadal je dao sve od sebe, hteo je još jedan Masters da stigne Novaka, ali bio je nemoćan i izdemoliran.

Mikii

pre 6 godina

Pricao sam o tome da Nadal ne bi prisao ni Rolan Garosu ove godine da je imalo kakvog takvog igraca da mu ss suprotstavi. On nije ni pola onog igraca od pre 7,8 godina. Kirgiosu svaka cast, ali pravi ispit ce imati protiv Ferera. Matori ima sjajan ritern i odlican je sa osnovne linije. Kao nekad.

Ivan

pre 6 godina

Ivane koliko si tek TI iskompleksiran kada non-stop drugima prebacuješ da su iskompleksirani? Čoveče smriri se malo, zašto se toliko uzbuđuješ?
(mančester, 19. avgust 2017 16:58)

Uopšte se ne "uzbuđujem" niti sam nervozan samo mi je fascinantna opsednutost Noletom ove iskompleksirane dece (u koju spadaš i ti naravno). Inače sam ljubitelj tenisa, gledao sam noćašnji meč Nadala i Kirjosa pa sam zbog toga hteo da o tome pišem sada, ali pored ove gomile besmislica o Noletu koje vi pišete jednostavno čovek izgubi volju da deli isti prostor sa vama. Izađite bre malo napolje deco, divan dan danas, pa malo rekete u ruke i u dvorištu sa drugarima razmenite po nekoliko udaraca! Mnogo će vam to biti pametnije nego da ovde pišete besmislene koještarije!

Dekameron

pre 6 godina

Svako ko iole malo više prati tenis nije se iznenadio ovom pobedom Kirijosa nad Nadalom .Čovek ni u ovako slaboj konkurenciji,a nema nikoga iz prvih 10 na turniru,ako kao podloga nije šljaka gubi u prvim kolima redovno.Ovde nekako stiže do četvrtfinala i to je to.Tako jednosmerni igrač,samo šljaka pa šljaka,ne može biti nikada najbolji u istoriji tenisa po meni.A Kirijosa svojom izjavom da je Rafa najbolji u istoriji pokazuje snishodljivost i diže sebi čemu.

323

pre 6 godina

svi igraju lose a postaju br.1 na atp? endi je bio br.1 a nije osvojio ni jedan turnir na tom mestu? a novak mora da pobedjuje u velikom nizu, osvaja sve turnire da bi postao br.1 ?? i to radi godinama? setite se..rafa ce veoma brzo da se spusti sa br.1. tenis koji sada gledamo nema veze sa tenisom od pre par godina..ovo je smejurija.

bole bgd

pre 6 godina

Haahaaa....sada se sa komentarima javlaju neki novi nikovi, koji se podsmevaju "Lokiju" koji je napisao jedan smešan komentar, posmevajući se meni koji sam jedini napisao da će Kirijos rasturiti Nadala!! A što se neko ne seti da mene pohvali? Odgovor je jasan. Oni koji su mi sinoć lupali minuse, sada su se kao kameleoni presvukli u nove nikove ( npr "John Izner") i prave se naivni. A ti isti su mi juče udarali munuse i bili ubeđeni da Nadal pobeđuje! Smeeeeejurija. Spavaš li mirno Hrvoje Zemunac?

BarbaDjole

pre 6 godina

Nadal je prosecan igrac na betonu i travi,to je odavno jasno
(Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja, 19. avgust 2017 08:59)

Da je prosecan na betonu i travi, ne bi osvojio sve Gren Slemove.

anica

pre 6 godina

Nema sta da popunjava kad je odavno popunio...kao sto nema sta da ceka da se neko vrati. Odavno je usao u istoriju sa 15 slemova(10RG) da vise ne osvoji nista. Nadal je primer pravog sportiste a njegovu pozadinu ostavite zenskom oku.

DD

pre 6 godina

#323
Pa ne može svako da igra sa NN lica i po dve-tri predaje na svakom i da tako osvaja i zaseda na to famozno 1.mesto kao Djokovic..to si u komentaru zaboravio da napišeš.

pusa he he

pre 6 godina

U periodu Federerove najveće dominacije 2006. godine, njegove najbolje sezone, on je imao rekordnih 19 pobeda protiv top10 tenisera, i nikada više od toga. Novak je 2015. imao 31 top10 pobedu, a beležio je i sezone sa po 27, i dva puta po 24 top10 pobede. Toliko o tome, ovima što spominju NN i predaje.

znanje-imanje

pre 6 godina

Dekadencija tenisa je u fazi već viđenoj u sportu. Npr. NBA: puna fabuloznih igrača - koji par sezona lete i onda sledeću deceniju nešto kao doigravaju urnisani povredama i nikad više na onom nivou.
To je PRAVOLINIJSKI odraz i BIOLOŠKA neminovnost biznis modela. Uvevši obavezno igranje - uveli su i obavezno povređivanje. Celu godinu kao sezonu je nezdravo po sebi, a kao dodatak na 1 bilo koji vrhunski sport, jer sada je svaki vrhunski sport nezdrav 2 pa tek na tenis, koji je zbog reketa skup neprirodnih položaja i kretnji je - baš kazna za telo.
Iskoristi to Federer malom glavom reketa i kratkim poenima, stil koji ga nekako biološki drži iznad vode - dok su svi ostali imali nužne aritmije te padove. Pa ispade neki Bog, a onda uspeh rađa uspeh, samouverenost... (I danas ne shvatam kako se ne zadiše i kako se ne znoji...) Ali ni on nije dugo mogao podneti ni veću glavu reketa ni ovih 25 s.
Ali kad još stiže ovo sa 25 sekundi - pa nema ni vremena da se sinuvijalne tečnosti vrate na svoje mesto - oteraše ih sve na ortopediju! Tako pokupi ionako slabija generacija Miloš Kei Grigor već to kršenje tela a stiže to ubrzano i Tima, Nika, Dolga i Kokinakisa... Bizarno - baš taj ekstra moment uništenja - mlađih još i više - daje novu šansu ovim dosada vladajućim. Mogu da otpauziraju pa da se vrate na 70% i ipak stignu na vrh! Ovaj nivo sad Rafe je nikad niži nivo novog broja jedan!
Još Novakov comeback i - šta smo gledali gledali smo. Jedino me to i zanima da uradi - levom rukom!

323

pre 6 godina

svi igraju lose a postaju br.1 na atp? endi je bio br.1 a nije osvojio ni jedan turnir na tom mestu? a novak mora da pobedjuje u velikom nizu, osvaja sve turnire da bi postao br.1 ?? i to radi godinama? setite se..rafa ce veoma brzo da se spusti sa br.1. tenis koji sada gledamo nema veze sa tenisom od pre par godina..ovo je smejurija.

djole bole

pre 6 godina

Krastavcević

Praviš se važan kada slučajno pogodiš. A kada promašiš, onda ćutiš! Naravno.
(Dragance, 19. avgust 2017 10:14)

A ti Draganče, što nekada ne napišeš svoju prognozu? Nemaš hrabrosti kao bole krasavčević, ali onda posle meča se raspišeš, napraviš bar 30 komentara sa različitim pseudonimima, prosaješ pamet kao đenerali posle bitke....Hajde, boje se pokri ušima i idi sa teme tenis, već si postao smešan.

Kika Majstor

pre 6 godina

@ Mirislav Mečir

Nisam pametan ... ne znam. Djoković je takva efemerna pojava, i neponovljiva, da je teško doneti sud o njemu i njegovom značaju. I jedan Kyrgios bi u Americi dobio profesionalniji marketinški tretman, ali onda ne bi bio Kyrgios, kao što Novak ne bi bio Novak, a mi bismo ga ismevali kao što sada ismevamo Federera. Novak je singularitet u tenisu, iznimka, i zato mislim da nema neki trajan uticaj, i da nikako nije role model. Mislim da to nema veze sa njegovim poreklom (Ana je bila veoma marketable), nego sa njegovom pojavom.

MsK

pre 6 godina

@Kika majstor
Djoković efemerna pojava u tenisu???
Čovek koji je:
-osvojio 12 GS, 5 WTF, 30 MS,
-223 nedelje bio No 1,
-prvi upisao rekord od 4 uzastopna GS na 3 različite podloge;
- po svim relevantnim parametrima br. 2 na GOAT listama sa svojih 30 god;
- većinu trofeja osvajao u najjačoj teniskoj eri u preko 130 mečeva protiv „big 4“;
- od ukup. broja (946) mečeva 267 puta = 28,2% mečeva igrao protiv igrača iz top 10;
- imao najbolju sezonu u tenis.istoriji sa osvojena 3GS+6MS+ZM, u kojoj je sa top 10
Igrao 36 puta od čega 19 x sa „big4“; 8 x sa Rodjerom, 7 sa Marijem, 4 sa Nadalom..

Kika majstore, prijatelju, malo više prelistavaj Vujakliju, a manje Vukajliju...

krastavcevic bole

pre 6 godina

@dragance
Haha..slucajno sam predvideo i pobedu Zvereva nad Federom i trijunf Kirijosa nad Nadalom?! Pa da da...ma moj dragi prijatelju, ljubomora je velika kao kosmos, a patnja neopisiva.

džaba sva druga objašnjenja

pre 6 godina

Ovi što omalovažavaju Novakovu karijeu, rsu ljudi sa kompleksom manje vrednosti prema Srbima. Običan kompleks, ljubomora i zavist, ništa drugo. To svi znaju, i oni znaju da svi znaju. To se iz svemira vidi

DD

pre 6 godina

Mikii
Djoković da je na RG prošle godine imao ozbiljnijeg tenisera ne bi stigao ni do polufinala, a tek ga ne bi osvojio..a slično važi i za ostale.
Denis
Po 13000 bodova se vidi kakvi su mu bili protivnici. Čim se ovi (kakvi-takvi) vratili, on je šmugnuo. A inace i njega drao kako ko stigao, čak i sa nule.
mm
Tako je brate. Pozz

Ivan

pre 6 godina

Kyrgios demoliranjem oterao Noleta u penziju, sad se bacio na Nadala.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Xfaktor, 19. avgust 2017 12:57)

Ti si u penziji vec sa 12 godina

bole bgd

pre 6 godina

Vidim da mi mnogi i dalje lupaju minuse na komentare, iako sam jedini ja, zahvaljujući izuzetmom poznavanju tenisa, inteligenciji i intuiciji predvideo poraze Nadala i Federera od Kirijosa i Zvereva. Zaštodg? Oovor je lak. Neki su se upatili lepe svotice na svoje ljubimce, pa "pukli". Neke jednostavno nervira što su oba puta pogrešili u prognozi. U svakom slučaju sigurno ću i na ovaj komentar dobiti više minusa, jer većina ljudi ne može, nema snage, da sportski prihvati poraz, a naročito ako je on značio i novčani gubitak.

DD

pre 6 godina

Grof jeze
Zaboravlja se da je Kirjos samo završio već uveliko započeti meč od prethodnog dana (meč u kome se gađaju asevi), i završio ga mnogo pre nego što je Rafa započeo svoj. Skim god ali Rafa je odigrao ceo meč da bi samo par sati kasnije izašao sa Kirjosom. Da je Djoković bio, vaša kuknjava bi se čula od USA do BGD-A i optužili bi organizatore da su namerno pustili oluju jer mrze Djokovića. Ovako kada je Rafa u pitanju, to se i ne spominje.

Ivan

pre 6 godina

Eto znao sam, čim sam otvorio komentare odmah sam naleteo na GOMILU besmislica na račun Novaka naravno!!! Koje veze sa Novakom ima noćašnji meč između Nadala i Kirjosa ajde objasnite??? GOMILA kompleksaša na čelu sa onim što ima nižu muzičku je uzurpirala sve teniske teme ovde svojim besmislicama koje pišu!! Hteo sam da napišem nešto o TEMI NA OVOM POSTU, znači o meču između Nadala i Kirjosa ali od gomile iskompkeksirane dece koja mrze Novaka zato jer ni približno ne mogu postati kao on to je nemoguće!!

Mečir

pre 6 godina

Mislim da to nema veze sa njegovim poreklom (Ana je bila veoma marketable), nego sa njegovom pojavom.
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 16:00)

A ta ista Novakova pojava je referentna za UNICEF da baš njega od hiljada i hiljada drugih sportista izaberu za svog GLOBAL ambasadora. UNICEFU nije bitno poreklo, već nešto drugo, a to Novak po njima ima. Zašto nisu Nadala ili Federera izabrali? Novak je stupio na profi tur kada je cela svetska teniska publika već bila tvrdo podeljena na Federer/Nadal tabore. Sva teniska fan baza je bila ili za Federera ili za Nadala, pogotovo na stadionima, i sve to još marketinški dodatno naduvano od strane sponzora sa jasnim ciljem. Novak nije mogao da izabere gori trenutak i teniski i marketinški da započne karijeru. Ali i teniski i marketinški se sjajno izborio sa tim, rekorde, titule da ne spominjem, a po globalnoj fan bazi je treći na svetu sa milionskim pratiteljima na dr. mrežama. Godinama je marketinški samo od Federera slabiji. Tačnije, oduzmi Federeru bogate domaće sponzore koje Novak nema iz svoje siromašne države (Rolex, Jura, Lindt, Swissbank) Novak je i jači. Ne daju sponzori 20-30 miliona $ godišnje nekome ko tek tako nije rol model. Ili misliš da ti bolje znaš od njih? Ne rade oni te stvari na subjektivni osećaj kao ti, barataju preciznim brojkama, ozbiljnim istraživanjima. Ostaće zauvek Novak dežurni “krivac“ u očima većinske Fedal publike jer im je razbio igračku, pa otud svuda i dan danas navijaju protiv njega, jer svuda po turnirima je na tribinama 90% Fedal publike.
Da se malo bolje razumeš u marketing, shvatio bi temeljni postulat advertajzinga da ženska lepota prodaje sve i nema nacionalnost. Toliko o Ani i besmislenom poređenju sa Novakom. Ništa se ne može marketinški porediti sa snagom ženske lepote mlade devojke. Kendal Džener zarađuje godišnje koliko i Džordan na vrhuncu slave, o Kardašijanki da ne govorim. Ta godišnje zarađuje više od Le Brona sada. Razmisli malo kada porediš Novaka i Anu, i izvlačiš zaključke iz toga. Pozdrav.

mančester

pre 6 godina

Uopšte se ne "uzbuđujem" niti sam nervozan samo mi je fascinantna opsednutost Noletom ove iskompleksirane dece (u koju spadaš i ti naravno). Inače sam ljubitelj tenisa, gledao sam noćašnji meč Nadala i Kirjosa pa sam zbog toga hteo da o tome pišem sada, ali pored ove gomile besmislica o Noletu koje vi pišete jednostavno čovek izgubi volju da deli isti prostor sa vama. Izađite bre malo napolje deco, divan dan danas, pa malo rekete u ruke i u dvorištu sa drugarima razmenite po nekoliko udaraca! Mnogo će vam to biti pametnije nego da ovde pišete besmislene koještarije!
(Ivan, 19. avgust 2017 17:34)

Poštovani gospodine zašto me vređate? Šta vi znate o meni i o bilo kome ovde? Kažete poremitili su vas komentari ovde da pišete o meču? Ne budite smešni, nisu krivi oni koji svašta komentarišu već vi koji očigledno hoćete da se svađate pa pronalazite izgovor za svađu. Očikivao bih više opšte kulture komunikacije od nekog koga inače uživam da čitam kada isključivo komentariše tenis a ne tuđe komplekse.
A i vama bi dobro došlo da se provetrite imajući u vidu veliki broj nervoznih komentara koje ostavljate. Pozdrav gospodine i pamet u glavu!

Rafin fan

pre 6 godina

Neka se povuku svi iz top 20 sa nekog turnira da bi Rafa osvojio nesto na betonu. On moze turnir na betonu osvojiti samo kad je na maksimalnih 100%. Pitanje dal ce to ikad vise biti. Dok Rodzer i Novak i kad su na 70-80% dolaze u situaciju da mogu da osvoje.

Ivan

pre 6 godina

Vid, pojavio se Ivan! Di si, bre? Dosadno bez tebe!
(Dragance, 19. avgust 2017 17:47)

Ima nas Hvala Bogu više koji se zovemo Ivan i koji pišemo komentare ovde, jedni Ivani pišu komentare u vezi tema na postovima a drugi Ivani su poput vas, trolaju besmislice i hvataju zazubice na tuđe uspehe te probaju da ih omalovaže no im nikako nikako to ne ide! Zato budi jasniji na kog Ivana misliš rođače! :-)

Uzgred, kada si se već javio i prozvao sve nas Ivane ovde, onda da i tebe pitam KOJE VEZE IMA gospodin Novak Đoković sa noćašnjim mečom u Sinsinatiju između Nadala i Kirjosa pa ste navalili i na ovoj temi da pišete o njemu besmicslice, ajde pojasni? Ja kolko vidim naslov i tema ovog posta je da je Kirjos noćas ubedljivo pobedio Nadala u Sinsinatiju! :-)

auu

pre 6 godina

@Mečir 

Ja ne bih Unicef uzimao baš tako za ozbiljno. Pogotovo ne kao neku referensu.
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 17:45)

Ma da u pravu si! Tamo neka polupijana baba na 35. spratu zgrade na East Riveru bira sama ko će biti global ambasodor Organizacije za pomoć i brigu o deci, osnovane od strane Ujedinjenih Nacija 1946. godine. Ništa ne znači ako te izaberu za tu odgovornu internacionalnu funkciju, glupost obična, potpuno beznačajan detalj u karijeri, i to ama baš ništa ne govori o tome kakav si čovek. Ma kupe ih po ulici!
Zaista, da nema interneta ne bih znao koliko površnih ljudi ima. Ili samo umova pomračenih zavišću.
Aj pročitaj šta si napisao majke ti, pa se onda pogledaj pošteno u ogledalo.

baki zemunac, hrvojin komšija

pre 6 godina

lepo vam kaze juce neki strucnjak ovde
(mile, 19. avgust 2017 09:06)

A što jasno ne napišeš i čestitaš, da je jedino "Krastavcevic bole bgd" predvideo pobedu Kirijosa? E Hrvoje, Hrvoje....nikada nemaš snage da sportski priznaš poraz.

pusica

pre 6 godina

Fenomen je da će ovde pojedinci da odvale i najneverovatniju glupost, nebulozu, laž, ako im se ona i mrvicu uklapa u šemu omalovažavanja Novaka, ne samo kao tenisera, već i kao čoveka. Najsmešnije je što svi znamo zašto to rade, ali svi. Znaju i oni.

djomla

pre 6 godina

Kyrgios je material za TOP 3 ali samo kada on to zeli i kad je servis na nivoju...Rafa trenutacno nije u nekoj formi ali verujem da cemo ga na US OPEN videti u pravom izdanju, ipak nije mu lako uzeti 3 seta.

Ako je hendbol rukomet zašto fudbal nije nogomet?

pre 6 godina

Rang lista je napravljena da se u prvim kolima ne bi sastajali najjači. Za nju se ne dobija nikakva titula. Merilo su osvojeni turniri, poglavito mastersi i GS.

Rekreacija

pre 6 godina

Za coveka koji je osvojio 2 US Opena,2Wim i jednom Australiju se ne moze reci da ne zna da igra na brzoj podlozi. Ima 5 slemova na brzoj podlozi sto je vise od Mareja koji ukupno ima 3 a svrstava se u veliku cetvorku. Covek koji je pobedio Federera u finalu Wim 2008, na najbrzoj podlozi, kada je isti bio u top formi kao i u Australiji 2009. Covek koji je pored toga odigrao epski mec sa Novakom u Australiji kao i ove godine sa Federerom takodje u Australiji se ne moze reci da ne zna da igra na brzoj podlozi. Federer jeste najbolji u istoriji ali da li je recimo on imao takve podvige na sljaci? Jeste igrao 5x finale Garosa ali po meni nije imao uspehe kao Nadal na betonu. Isto tako treba uvideti da se najmanje najvaznijih turnira igra na sljaci tako da oni koji se bolje snalaze na brzoj podlozi su automatski u prednosti da osvoje vise titula kao i slemova. Po meni je Novak najkonstantniji na sve tri razlicite podloge. Sve u svemu, velika trojka koja se nikad vise nece ponoviti! Legende!

rada

pre 6 godina

Kada ga servis ovako sluzi dobija koga god njegov je problem kada ga ne sluzi servis onda gubi i od mnogo losijih igraca. Nesto se menja u tenisu dobicemo novog osvajaca mastersa. Drago mi zbog Ferera pokazao je da u 35 god jos nije za staro gvozdje.

zoran

pre 6 godina

Tuzan nacin da se vratis na prvo mesto, porazom od Kirjosa. No, kad nema pravih igraca na turu, moguce je i Tomic da zablista.
(Stefanko, 19. avgust 2017 09:26)

Sto ne probas, lako je?

Molim unesi svoje ime

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. (Djole***, 19. avgust 2017 08:55)

A što prijatelju ovo ne napisa juče? Nego žuriš da ti "izađe" prvi komentar, da pokupiš najviše pluseva....a siguran sam da si "tipovao" na Nadala!

Miroslav “Mačka“ Mečir

pre 6 godina

Možda je i sam Novak srozao tenis, jer ga je učinio neatraktivnim za mlade - anti role model suviše dugo na No 1. Niko od mladih ne želi da bude kao Novak.....
(Kika Majstor, 19. avgust 2017 13:49)

Sve si u pravu, ali... To je stvar percepcije i marketinga. Da je Novak Amerikanac i da se zove npr Stanley Gordon, rođeni Njujorčanin, i da je samim tim u marketiškoj mašini Nikea, itekako bi bio rol model za mlade, veći i od Federera. Mada i Srbin Novak je rol model za ne mali deo sveta. UNICEF ne angažuje za global ambasadora tek tako bilo koga. Potraži listu u poslednjih 30 godina. Nije zapadni svet ceo svet.

I ovo oko veze srozavanja tenisa i Novakovog pada, pa valjda bi trebalo da primetiš ironiju u mom tekstu. Nisam mislio bukvalno da je Novak uzrok. Ok, možda sam tako pisao da je samo pažljivijim čitanjem to bilo tako razumeti.

Dekameron

pre 6 godina

Grof jeze
takav isti put je Novak imao ove godine na Vimbldonu.U seriji je igrao svoj prekinuti meč iz drugog kola zbog kiše i istog dana redovan meč trećeg kola pošto je postavljen na teren koji nije imao krov.Dakle dva meča u jednom danu na najvećem Grend Slemu.Imaš ti pravo da više voliš Nadala nego Novaka,ali nemaš pravo da lupetaš kako se to Novaku nikada nije desilo.Istine radi podsećam na ovo što se desilo pre manje od mesec ipo dana.

Mare

pre 6 godina

Kad nema Noleta navijam za Rafu ali moram priznati da godine sad vec stvarno cine svoje, kao sto je i Federer uvideo da nema vise igru i snagu za sljaku, tako mislim da je i Nadal izgubio onu brzinu za beton, mogao bi i da osvoji jos neki GS na betonu ali to bi podrazumevalo bas duzi odmor pre turnira da dodje svez kao na AO ove godine gde je realno imao sansu da osvoji i igrao jako agresivno.

mančester

pre 6 godina

Ivane koliko si tek TI iskompleksiran kada non-stop drugima prebacuješ da su iskompleksirani? Čoveče smriri se malo, zašto se toliko uzbuđuješ?

vladislav, bgd

pre 6 godina

Ovaj lik nije realan... Uopšte nisam sumnjao da ce da ga odvali, Nadal igra bas lose trenutno. A Nik ima sada savrsenu priliku da uzme prvi Masters.. Nadam se da ce to biti pocetak njegovog pohoda na vrh.
(Djole***, 19. avgust 2017 08:55)

Ma bre "Djole" što ovo ne napisa juče? Naravno da nisi, jer si mislio da će Nadal pobediti. Sada su svi pametni. I ti kao general, posle bitke....ma hajde, nemoj se pretvarati, provaljen si odavno!

Tomy

pre 6 godina

Ja napisah sinoć da će Kirijos razbiti Nadala i osvojiti pehar u Sinsinatiju. Mnogi ni nalupaše minuse, a bilo je i podsmešljivih komentara. Gde ste jutros? Šta sada mislite?Uzgred, isto je bilo i kada sam pre neki dan predvideo laku pobedu Zvereva nad Federerom u finalu Montreala. Gde ste "stručnjaci"?
(krastavcevic bole bgd, 19. avgust 2017 09:19)Iskoristi svoju intuiciju i svrati do kladionice i unovči to.

Vlada

pre 6 godina

Niko da kaze da je Kirjos odigrao dobro, nego za svaku njegovu veliku pobedu mora da postoje neki drugi razlozi, kako Nadal ili Djokovic nisu bili spremni, igrali povredjeni, bili su umorni i tako neki bezvezni razlozi, samo zato sto vam smeta ponasanje Kirjosa a niko ne pise kako on igra

.

pre 6 godina

Kirjos je “lud“ igrač skroz, ali vrhunski. Potpuno divlji temperament. Najbolji dokaz je drugi servis na brejk loptu Nadala od 220 km/h! Hazarder, ali zna da igra na visokom nivou. To publika voli i oprostiće mu sve. Samo nonšalantna glava ga može sprečiti da ima pregršt slemova na kontu. Bez problema će vladati ako smogne snage za naporan rad, što je u suštini i najteže. Davno su prošla vremena Borga i Mekenroa kada se bez treninga, na suv talenat moglo pobeđivati na slemovima i biti no1.

kaokakao

pre 6 godina

Kirjos se napali protiv Nadala, Djokovica, a onda mu dodje neki Dimitrov i oduva ga. Mada mu igra zavisi puno od servisa, kad ga servis sluzi igra kso Karlovic.

novica

pre 6 godina

Kirios je čudovište od igrača! Kad je raspoložen, kad mu se igra, dere redom, ne zanima ga ko je s druge strane mreže. Ovakav talenat svet nije video. Nadal jednostavno nije imao šansu, jer je ipak stariji i nije mogao da izdrži dva teška meča u istom danu.

Grof jeze

pre 6 godina

Zaboravlja se da je Kyrgios dan ranije započeo meč s Karlovićem i onda ga uz tešku muku priveo kraju i nakon toga sredio Nadala. Rafa se s kime mučio- Ramosom, neće ići... Kyrgiosu jedino u prilog ide njegova mladost i možda je zato lakše izdržao to šta je i on igrao dva meča u jednom danu

Dzenis

pre 6 godina

Realno manje vise,to je to od velike cetvorke.
Ocigledno da je Kirjos ovaj mec dobio na svoju mladost,i na Nadalovu starost.
Ipak biologija je biologija,videli smo Zverev je u Kanadi lako izasao na kraj sa Federerom,prije toga i sa Novakom u Rimu.
Na pocetku ove godine Kirjos je 2 puta u sedam dana pocistio Novaka.
Ne kazem ja da"velika cetvorka" nece osvojiti jos Slemova,svakako da oce, ali ovakvi porazi "velike cetvorke" od ovih mladjih u buducnosti ce biti sve cesci, i naravno to se vise ne moze zvati iznenadjenjima, jer to je normalan proces da mladji malo po malo pobedjuju ove stare.