Petak, 28.07.2017.

11:37

"Novak se sigurno neće vratiti kao Rodžer, ali..."

Pat Keš, osvajač Vimbldona iz 1987. godine, rekao je za BBC da će se Novak Đoković vratiti jači posle povrede lakta.

Izvor: B92

"Novak se sigurno neæe vratiti kao Rodžer, ali..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Lesa U14No2

pre 6 godina

@Bogoljub
@antidebil

Procitajte opet na Wiki kojih godina je Novak osvajao svoje GS. RF je jedino bio povredjen 2013 (pre 2016), ali samo se manite tih "stravicnih" povreda. Pa Murray je imao operaciju ledja, u poredjenju sa njim, RF je imao omanju prehladu... a kolena prosle godine - malo ga je Nole na Australian Open-u tako isetao nehumano, sve u svemu - Nole mu je naceo kolena vec u tom mecu - pogledajte opet.
Revidirajte kada je to sve Nole osvajao svoje GS - statistika ne laze, ali vasi umovi to ne zele da priznaju.
Moram da vam ponovim - za 7 godina od Austral.Open 2010 - do 2017 - strasni RF je osvojio samo 1 Wimb!!! Od svoje 28. godine do 35. godine RF je osvojio SAMO 1 GS !!! Bogoljube - pogledaj Wiki da ti bude jasno.
Pa nije valjda RF bio povredjen 7 godina ili mozda nije bio na vrhuncu svoje igre 7 godina!!!
Boze kako lupetate!!! H2H sa Nadalom i Noletom vam sve govori, a i pogledajte clanak od pre 5-6 dana o francuskom listu (L'Ekip?)koji je objasnio zasto su Noletovi GS vredniji - zbog tezine protivnika...

A za tebe Bogoljube - specijalan podatak - imam 40god, tenis igram od svoje 5.god, znaci igram ga i gledam vec 35god. Igrao sam u Zvezdi a svojevremeno sam sa 13 godina bio 2. u Srbiji ispod 14 godina (U14).

U Britaniji sam studirao i predvodio svoj Koledz (kapiten) u univerzitetskoj ligi, a tereni na kojima smo vezbali svake nedelje su u Queens Club-u. Jesi li cuo za Queens (Club)? ;-)
A koliko ste vas dvojica kompetentni?

Tiha

pre 6 godina

Najvisi Novakov nivo ikad odigran je visi od Nadalovog i Federerovog ikada odigranog. Kada je na "punom gasu"apsolutno je nepobediv i najbolji.To je javna tajna u svetu tenisa, a pojedini neoptereceni sujetom su to i izjavljivali.
(Beobrad, 28. jul 2017 21:37)

Kako to znas kada se nikada nisu sastali RF06 sa ND11 ili RN10. Sve je to nagadjanje a jedina realnost je da njihovi pikovi dolaze u talasima kao sve u zivotu. Mani te se toga sta bi bilo kad bi bilo jer samo jedna stvar je sigurna posle vrhunske forme sledi pad, da li postepen ili sunovrat nije bitno, ali posle pada dolazi opet vrhunac postepen ili raketni i tako u krug.

Samo se opustite i uzivajte u zalasku zlatne ere tenisa jer RF/RN/ND imaju jos svega samo par slemova do kraja decenije u sebi pre nego sto novi klinci ne srede glavu i zapocnu novu eru.

Slavko

pre 6 godina

Ostavite vi Samprasa i Agasija, sada pricamo o Novakovom padu. Lule je u pravu kada kaze da je Novak psihicki prolupao, a dokaz za to je da jedan igrac kao sto je Novak moze da izjavi da mu mesto broj 1 nije vise prioritet, a to je izjavio kada je bio najjaci, sto govori da je on sam kriv za sve njegove poraze i padove, povreda je dosla kao posledica njegove nemarnosti u zadnjih godinu dana. Umesto da nastavi da dominira svetskim tenisom kada je vec dominirao, on je resio da se okrene meditacijama i seansama sa Imazom, a da dozvoli Federeru da osvaja gren slemove sa 36 godina. Sramota.

B92 najgori tabloid /cenzurise pristojne sportske komentare a podstice mrznju zarad klikova

pre 6 godina

Niste pustili komentar koji se tice tenisa (opisuje Rod Laverove GS 1962 i 1969) a pustate komentare ovakvog tipa.
Razlog Novakovog pada je sto je psihički prolupao, neuredno psihičko stanje i neuredan socijalni život, socijalna neadekvatnost, sada više ne zna šta radi, a sve ostalo je posledica.
(Lule, 29. jul 2017 09:50) # Link komentara

Lule

pre 6 godina

Razlog Novakovog pada je sto je psihički prolupao, neuredno psihičko stanje i neuredan socijalni život, socijalna neadekvatnost, sada više ne zna šta radi, a sve ostalo je posledica.

bogoljub

pre 6 godina

@Lesa
Prvo zanima me koliko godina imas i od kad gledas tenis. Ne zelim da te diskreditujem time, nego za nekog ko ima ovako dobru analizu statisticku neke stvari mi se ne slazu. Prvo, to da Federer nije od 2010.god uzeo vise od 3 gs...Djokovic je u 'tim godinama' bio 2016.znaci RF tada uzima 15.GS. Djokovic tada uzima 12. Drugo posle toga Djokovic ima ozbiljan pad kakav RF nikada nije imao.
A ovo 28 29 godina, a ovi 23 24...pa ne racunas Nadala da je od 2005 top igrac. Novak 2007 ima dva polufinala i jedno finale GS. Drugo Hewitt, Safin i Nalbandian su Federerovo godiste. Ako mi kazes koji Nalbandian, to je covek koji ne da ne postoji sad u svetu tenisa, u smislu da je ravnopravan sa svima i nije imao kontinuitet. Ali npr.pogledaj njegovu igru na poslednja dva mastersa 2007.godine. Taj Nalbandian ima skor sa Federerom nesto izjednacen. Nije to Berdih pa da ima 2 pobede nad najboljima od 30. Onda Safin...neverovatan igrac. Ne gledaj kroz statistiku. Povredjen bio isto...pa Hewitt. Strasan igrac tada. Pa je bilo o i tada igraca koji su samo sljaku dobro igrali i gde niko nije mogao prici. Sad takvih igraca nema, sem Nadala.
Veruj mi Sampras i Agassi su imali tezu konkurenciju. Bilo je vise dosta ravnpravnijih igraca. Sljaka je bila skoro poseban deo. Federer je bio na prelazu na ovo vreme. Nemas sad dobre igrace ispod 22 23 god. A Novak i Nadal su bili ludilo u tim godinama a i svi gore navedeni i jos mnogi

Slavko

pre 6 godina

Ljudi, ne pricajte gluposti, naravno da je jedan od glavnih razloga Novakovog pada ta njegova dijeta.Ne moze covek da igra kad se prepolovio, nije to taj Novak vise, ne moze Gofan da se uporedjuje sa Novakom zato sto je Gofan sitne gradje i prema svojoj konstituciji on je taman.A sto se tice Novaka, on je zavrsio karijeru ukoliko se ne vrati rutinama iz recimo 2011-e godine kada je dominirao. Ako se i dalje bude drzao Imaza i bude sirio mir i ljubav u svetu umesto da igra tenis, njegova karijera ce samo da ide silaznom putanjom.

antiDebil

pre 6 godina

@Beobrad
Kako je onda na najvisem nivou gubio od Vavrinke i Federera? Nemoj da izmisljas,nisi ti kompetentan da procenjujes i ocenjujes neciji nivo.Novak je u najboljoj formi, na najvisem svom nivou izgubio dosta meceva od starog Federera,Vavrinke, a ove godine i od Kirgiosa,Berdiha,Tima,Istomina,Gofana.

B92 najgori tabloid /uskoro bankrot

pre 6 godina

@Marko ,Novak je osvoji u 2015. W i USO ,a u 2016. AO i RG ,što će reći da nije u jednoj sezoni osvojio sva četiri GS.On je osvojio 4 GS u nizu.Jedini teniser je Rod Lejver koji je u dvije sezone osvojio po 4 GS i po tome je i dalje nedostižan.
(trofeji, 28. jul 2017 22:47) # Link komentara
U pravu si
http://itf.uberflip.com/i/775083-2017-itf-constitution-english
Ipak NYCGS je zabelezen u Glavnom Aktu ITF (vladajuce telo u tenisu) odmah nakon CYGS.
Moze se videti (sacuvano za buduce generacije, istoriju, legendu) ime Djokovic Novak 2015/2016.
Velikana poput Samprasa, Agassia, Federera, Nadala ni u jednoj kategoriji nema.

Naravno ovom se postignucu nije dao odgovarajuci medijski tretman a zna se i zasto , no to je vec druga prica.
Ipak ljubitelji i istinski postovaoci ovog sporta i njegove istorije ce i u buducim decenije sigurno citati ovaj akt i naici na ime Dkokovic Novak SRB 2015/2016.

duduk

pre 6 godina

A bre ljudi kad je taj čikica, što se mršti u svakom finalu koje Novak osvoji, igrao, GS je osvajao igrač koji na finale dođe trezan.

trofeji

pre 6 godina

@Marko ,Novak je osvoji u 2015. W i USO ,a u 2016. AO i RG ,što će reći da nije u jednoj sezoni osvojio sva četiri GS.On je osvojio 4 GS u nizu.Jedini teniser je Rod Lejver koji je u dvije sezone osvojio po 4 GS i po tome je i dalje nedostižan.

Beobrad

pre 6 godina

Najvisi Novakov nivo ikad odigran je visi od Nadalovog i Federerovog ikada odigranog. Kada je na "punom gasu"apsolutno je nepobediv i najbolji.To je javna tajna u svetu tenisa, a pojedini neoptereceni sujetom su to i izjavljivali.

auh!

pre 6 godina

Dakle, Lesa i Tuton dominiraju sa po nekoliko komentara, objasnjavajuci zasto neko nas mora biti najbolji, a neko "njihov" to moze postati samo prevarom, zaverom i slicnim marifetlucima, upotreba velikih slova zavisi od nadahnuca, recenice bez elementarne logike, ali zato je uvek tu srbovanje....znaci, doslo vreme da se malo pauzira sa b92, dok sport ponovo ne bude sport, a ne uvod u treci svetski rat.

antiDebil

pre 6 godina

@Lesa U14 No 2
A nisi slusao Djokovica kada je govorio da je zdrav, da se oseca odlicno, da je gladni vuk koji ce da osvaja titule?Pa i na Vimbldonu je pricao da je u sjajnoj formi i da ide na titulu.Tako da je ispalo da je on izmislio povredu da bi opravdao svoje katastrofalne rezultate.I to je tacno.Sto se drugog komentara tice,Novak je iskoristio pad forme Federera, njegove godine i povrede,kao i povrede Nadala.Dok je Federer bio na vrhuncu,Novak nije mogao da osvoji GS, Nadal je osvajao Frenc Open,a Novak nista.Lako je bilo kasnije,Federer povredjen i star, Nadal takodje, to su iskoristili Novak, Mari i Vavrinka i osvojili dosta titula.Sada kada su Federer i Nadal zdravi, opet niko ne moze da osvoji nista pored njih.Ovo pricam kao Novakov navijac,ali moram biti iskren.Novak jeste jedan od NAJUSPESNIJIH tenisera u istoriji,ali nije jedan od najboljih jer je 11 od 12 GS titula osvojio u vremenu u kom je Federer vec usao u tridesete i bio povredjen.A 6 GS je osvojio od 2014 do 2016, kada su i Federer i Nadal imali jako teske povrede.Lako je tako.

Žikica-prva puška Srbije

pre 6 godina

Lesa U14 No2, 28. jul 2017 17:06

Ma care svaka ti na mestu!
RF skupljač GS, može tako do 50.god.
Nole mu je sve objasnio.
SPARTAAAAA!

Lesa U14 No2

pre 6 godina

@(Robert, 28. jul 2017 15:22)
pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

A je l' on bio zdrav sve to vreme? 2013. povreda ledja+promena reketa=najgora sezona. 2016. povredjen i pola propustio.

-----------------
Matori - pojma nemas!!!
Prvo - promena reketa se desava SAMO kada igrac gubi meceve, nema samopoudanja ili igra lose i misli da je do reketa!!! Pobednicki reket se NIKADA ne menja. Dakle promena reketa je POSLEDICNA, a ne uzrocna stvar Federerove "katastrofalne" 2013.
Za Wimbledon 2013 - ne znas, a evo da ti cika Sale objasni.
JA sam slusao intervju sa Federerom na BBC radiju odmah posle 1. kola - vracao sam se kuci posle posla i upalio radio. Njegove reci koje sam cuo svojim usima - "igram konstantno i odlicno, odlicno se osecam i krecem na terenu, telo mi je u odlicnom stanju, sve savrseno funckionise"... Par dana kasnije je izgubio od Stakhovskog i opet slusam njega- SVOJIM USIMA - "e pa ima povreda, vucem je vec neko vreme, nisam mogao i td, i td"
- ma FOLIRANT jedan koji ne moze posle gubitka meca da IZUSTI da je protivnik bio bolji tog dana.
Svi redom - Novak, Nadal, Murray - lepo kazu kad izgube - svaka cast protivniku, danas je bio bolji.
Te reci veliki Roger Federer NIKADA nije izgovorio. Najobicniji Iskompleksirani Folirant.
Procitaj moj raniji komentar da vidis ko je bolji od RF.

Lesa U14 No2

pre 6 godina

pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

Sve si rekao u ovoj prosto prosirenoj recenici. Zasto ljudi beze od ove istine?
Cinjenica je da je RF NAJUSPESNIJI igrac u istoriji tenisa, ali je veliko pitanje da li je i najbolji.
RF jeste igrao na zalasku karijere Agasija i Samprasa, i kada se on peo ka svom maksimumu - zaista nije bilo protivnika kalibra Agasija, Samprasa, Nadala i Djokovica.
Bas u to vreme RF i jeste uzeo veliki broj GS-ova - pre Nadala i Novaka u punoj snazi.
Pre 2017 - poslednji GS su mu bili:
Australian Open 2010
French Open 2009
Wimbledon 2012
US Open 2008
Znaci za 7 godina od Aust.2010 - od 2010! - strasni RF je osvojio samo 1 Wimb!!! Od svoje 28. godine je RF do ove godine osvojio SAMO 1 GS !!! Pa on je trebalo da bude u punoj snazi bas sa svojih 28-29 godina sa gomilom iskustva! Ali su mu 23/24-godisnji Nadal i Novak sve pouzimali. Cak i taj njegov Wimbledon.
Ma, toliko je jasno da kao igrac NIJE bolji od Nadala i pogotovo od Novaka, a u prilog idu Head to Head.
Za mene RF zaista igra najlepsi tenis, pogotovo jer i ja igram jednorucni bekhend. Ali ruku na srce, i Nadal i Djokovic su bolji teniseri.

A to sto je Nole Srbin i sto ga ostatak Evrope i Amerika mrze - ma puca mu k*, kao sto treba i svima nama Srbima.
#USOpen2015 = Nole Bog i Lekcija svima zauvek.

Tuton

pre 6 godina

Sto rece jedan u komentarima dovoljno je da samo pozelis Novaku brz oporavak ili da napises nesto pozitivo za njega i evo ti tone minusa. Hrvatski i Bosanski trollovi se samo prebace na ekavicu.

Tuton

pre 6 godina

Mladi igraci su provalili ceo taj sistem "Atp cirkus" i igraju toliko da uzmu dobru lovu. Ja uopste ne krivim Tomica, Raonica, Kirgiosa. Velika lova je u pitanju , rade se analize i ako engleska ili americka publika zele Federera kao pobednika organizatori turnira ce uciniti sve da tako i bude. Englezi su rekli da zele igraca na prvom mestu , Djokovic otkazuje turnire ili gubi u drugom kolu, nasuprot tome Marej krece da igra cak i turnire kategorije 250 i zavrsava na prvom mestu. Zatim se posle operacije i pauze vraca "maestro" , idol ,genije , ni ne secam se koga je pobedio u finalu Wimba. Da onog nesrecnog povredjenog Cilica.

Sokrat mudri

pre 6 godina

Alo ljudi on je penzioner. Kakav povratak? Kakvi bakraci. Igra samo jer mora zbog sponzorskih ugovora. Pre ce Mekenro opet da zaigra.

Mare

pre 6 godina

Gosn Jedan Gren Slem kad prođeš pored Đokovića sledeći put da se prekrstiš i Bogu zahvališ sto si imao sreće da upoznaš jednu živu legendu.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Jel ovo moguce da ljudi mrze svog drzavljanina koji nije nikog ubio nikog opljacko nikog uvredio a dize u nebesa neke druge ljude koji ni neznaju gde se Srbija nalazi i da nikad nisam bio ni u jednoj politickoj stranci para nemam nisam ni ja zadovoljan ni vlascu ni drzavom u kojoj zivim ali bar zato postujem nase sportiste

Lesa U14 No2

pre 6 godina

Ljudi pricaju o Novakovoj dijeti i da je previse mrsav. A pogledajte Gofana - moja jutarnja stolica je teza i veca od njega, a decko bije kao iz topa i igra 5 setova protiv Murray-ja na sljaci bez problema.

Kada se Novak poslednji put umorio u toku meca pre kraja petog seta? U poslenje 4 godine, a i otkako je smrsao - ni jedan jedini put nisam video da mu fali snage... to sto je mrsav nema NIKAKVE veze sa formom, ili snagom. Tenis je 10% snaga, 20% fleksibilnost i atletsko telo, i 70% tehnika/kretanje/glava.

U tenisu, misicna masa moze jedino da uspori coveka, smanji fleksibilnost (koja je kljuc kod Noleta) i prouzrokuje nepotrebne povrede (videti- Nadalova kolena koja nose svu tu misicnu masu - i Nadal je smanjio misice u poslenje 3 godine).

Jedina stavka zbog koje su potrebni misici u tenisu je da se absorbuje sok od udara loptice u zice - tj. sok i vibracije. Dakle - misici u ruci, oko lakta i ramena, a to skoro svaki teniser ima razvijeno.
U sustini - bilo kakva nepotrebna misicna masa mora da se vucara po terenu, da se sa njom na ledjina eksplozivno menja pravac kretanja, sprintuje napred, nazad, i td - potpuno nepotrebno.
Da li su malo splasnuli Novakovi misici u rukama i oko ramena te je konstantno udaranje loptice ucinilo svoje - tesko je reci. On nije imao povrede kolena, ledja, kukova i td. pa je i nezahvalno komentarisati da li ovaj genije zna sta radi.

Marko

pre 6 godina

@kme 4 uzastopno je osvojio.Ti si napisao da je osvojio u dve sezone po dva, a to je netacna konstatacija jer je 2015e osvojio 3, a 2016e 2. Tvoja konstatacija je netacna kao i ona koju si ti pokusao da ispravis da je u jednoj sezoni cetiri osvojio.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Sad svi zele da vide sada je svima zao a dok je sve redom dobijao radila je masinerija sa Vilanderom na celu punom parom

snupi

pre 6 godina

@Tuton

verovatno su ljudi dosli da gledaju federera, stadion bi bio pun da je igrao sa bilo kojim drugim igracem.
niko nece platiti ulaz da gleda prebacivaca loptica

mrki

pre 6 godina

Novak je otišao u glavi, sa povredama samo manipuliše i neće se NIKAD vratiti. Šampion se rađa, šampion se ne može utrenirati jer svi treniraju ali samo jedan je Rodžer.

anica

pre 6 godina

(Vladan, 28. jul 2017 15:44)
Sampras nema jedno finale RG, to sto pisete bi imalo smisla da Nole nema 12 slemova i preko 220 nedelja na prvom mestu u eri Nadala i Federera.
Dovindzeeenja!

snupi

pre 6 godina

@Bilja

jesi li dobro???
ni ti sama ne verujes u to sto si napisala hahaha
medju prvih pet jeste, ali ajmo se malo spustiti na zemlju i prestati zavaravati sami sebe

Laf

pre 6 godina

Kako god da se vrati , ipak Novak je u prednosti u odnosu na Federera jer je značajno mlađi.Njega sigurno očekuje bar nekoliko sezona ,a i sam je rekao na zadnjoj konferenciji za štampu u Bg da ce se bazirati da poslije zaliječenja povrede dovede tijelo i kondiciju u optimalno stanje.To stanje bi trebalo biti ono prije osvajanja RG.U tom trenutku mi je izgledao kao da je shvatio da rigorozne dijete kojih se pridrzavao , zajedno sa zamorom i porodičnim problemima su uzele svoj danak.Oslabljeno tijelo je popustilo, jer on je najmršaviji teniser na turu.
I na kraju što je najbitnije da postoji želja, ali ona u glavi a ne na papiru!
Kada se ispune svi ti preduslovi, rezultati će doći sami po sebi.

steta sto nije postao najbolji ikad a, a mogao je

pre 6 godina

meni nije jasno samo zasto mnogi pisu da je dominirao 5 godina. znate li vi sta je dominacija. to znaci da si ti 1 na listi , da uzimmas 2,3 gs godisnje i masterse naravno( sto novak jeste radio). 2012, 1gs federer ga skida i uzima 12,13 nedelja od prvog mesta. 2013 1gs rafa ga skida sa 1 mesta i uuzima nekih 15, 16 nedelja. 2014 1gs , rafa bio prvi do w, znaci i tu otislo 24, 25 nedelja. da je tada domirao a morao je imao bi nekih 50,55 nedelja vise i sigurno jedno 3,4,5 gs. znaci danas bi bio na 275 nedelja i nekih 15 do 17 gs. federer bi i dalje bio dostizan. taj perio je novaka kostao najboljeg ikada plus 2009 i 2010. stata. pad sa 30 je normalan u tenisu. dominirao je 2011,15, i 2016

Tuton

pre 6 godina

Gde je nestala Wilanderova objektivnost kada moze sebi da kaze da Novaka vise niko ne zeli da gleda. Pogledajte samo finale Us opena protiv Rogera. Budite realni i priznajte koliko je anglo-saksonski tip zadojen patoloskom mrznjom protiv svega sto dolazi iz drugih kultura, sva ona smestanja tipa igraj dva dana za redom , sto si vikao u pravcu slupljaca loptica itd. Trebalo je sve to izdrzati.

Vladan

pre 6 godina

Tuton, 28. jul 2017 15:08

Sampras mozda nema osvojen RG, ali je zasada jos uvek uspesniji od Djokovica po 2 najmerodavnija parametra, a to su broj GS titula i broj nedelja provedenih na vrhu ATP liste, tako da, sveukupno gledano, mislim da ipak zasluzuje da se jos uvek nalazi ispred Djokovica na toj nekoj listi najboljih u istoriji. Tek kada/ako ga Djokovic prestigne bar u jednom od ova 2 parametra, onda se moze reci da je uspesniji i kopmletniji od njega.

Robert

pre 6 godina

pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

A je l' on bio zdrav sve to vreme? 2013. povreda ledja+promena reketa=najgora sezona. 2016. povredjen i pola propustio.

E, ali vidis, on se i tih sezona sastajao sa Novakom i gubio, a vidi ove sezone - Nole nikada ne stize do Rogera. Jedan od faktora koji uticu na H2H.

taki p.

pre 6 godina

Nadao sam se da ce malo zaigrati na kraju sezone, gde bi poceo da hvata zalet,ovako ce biti tesko odmah na startu sezone.Australijski beton je Novakova najbolja podloga,problem je sto on vec duze vremena nema neki ozbiljniji rezultat,pa ce mu trebati malo vremena za sticanje samopouzdanja.Federerova titula u Melburnu je dosla jer se sve poklopilo,Nole i Endi su rano ispali,Rafa jos nije bio na maksimumu,Stan razocarao po obicaju,dok je Fed igrao odlicno ali se i mucio,tri meca u 5 setova.Ako se Noletu skockaju takvi uslovi imace i on sansu za brzi kambek.

Tuton

pre 6 godina

Novak najbolji return i dvorucni bekend u istoriji tenisa, mozda jos sam Nalbandian ima tako dobar dvorucni bekend. Neko je spomenuo Samprasa, da odlican igrac ali nema RG tako da uopste nemamo sta da raspravljamo, najbolji moraju da imaju sve slemove u kolekciji. Plus samo Novak i Serena imaju cetiri vezana, to nevidim ko bi mogao da postigne.Novak je stvarno dugo cistio godinu za godinom i zasicenje i zamor ga je stigao.

anica

pre 6 godina

(Tuton, 28. jul 2017 15:08)
Ne ne, Sampras je odmah iza Nadala i Federera, ko sisa RG, a nas Novak ni medju pet, bot tako kaze...hahhahaah.

Срби народ најстарији!

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.(Loznica, 28. jul 2017 12:14)Ne citaj covjece ono sto te ne zanima. Ti si odgovoran za svoj zivot. Ne trazi od b92 da preuzme odgovornost za tvoje odluke.
(Vladimir, 28. jul 2017 14:45) Па ко каже да човек чита , можда и њему као и мени припадне мука само кад видим наслов.

Vladimir

pre 6 godina

Taman sam pomislio da cemo jedan dan odahnuti...
(markonato, 28. jul 2017 11:58)
Kako to mislite, odahnuti? Od cega? Pa valjda svi mi sami odlucujemo koje vijesti i kada cemo da citamo. Ili to nije slucaj sa vama. Neko vas tjera, nesto vam je nametnuto. Dakle ako zelite da odahnete ne citajte vijesti o Novaku. Njih ce uvijek biti iz prostog razloga sto se radi o izuzetnom sportisti a uz to je iz Srbije.

Vladimir

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.
(Loznica, 28. jul 2017 12:14)
Ne citaj covjece ono sto te ne zanima. Ti si odgovoran za svoj zivot. Ne trazi od b92 da preuzme odgovornost za tvoje odluke.

Goran

pre 6 godina

"Nabio im Djokovic komplekse, pa docekali da ga pljuju, 5 godina dominacije tamo nekog SRBINA iz bedne zemlje nije lako, a njihov ljubimac bi do sada imao 30 GS titula da nije bilo tog "sarlatana' Djokovica.
Pritom vecina ovih nazovi legendi i komentatora, svi zajedno nemaju 12 GS kao Djokovic mogu samo da ga mrze...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 28. jul 2017 13:07)"

Polako, prijatelju ... gde si ti video pljuvacinu ovde? Covek lepo rekao da veruje da ce se Novak vratiti i ponovo biti konkurentan i sjajan. Sta je trebalo da kaze o NOVAKU, da bi TI bio zadovoljan?

zokss

pre 6 godina

Ma bice jaci nego ikad! Rodjo dominira jer nema sa kim da igra. Nole sa kilavim laktom osvajao sve zivo. Njemu samo on sam moze da stane na crtu. Drugi niko!
NOLE u 2018 pali masinu. Dosta je bilo zezanja.

sklek

pre 6 godina

Kakva izjava!!!! Djokovi je slican ostalim teniserima.....da slican je u tome sto ima dve noge, dve ruke, glavu...
Kad ljudi krenu sa izjavama a ne razmisle dobro o kome pricaku...stvarno je degutantno citati to!!!!
Kaze covek da se Dole malo razlikuje u snazi, elasticnosti.....
Pa ako je malo sto svi ti igraci zajedno sa Marejem ne poboljsaju maaaalo elasticnos i snagu..to barem mogu ako ne znaju da citaju igru i odigravaju prave poteze u pravo vreme!!
Prucaju o coveku koju je top 3 igraca svih vremena kao da je 25 listi!!!
Sto je najcrnje toliko malo mu treba da udje u masinu i nastavi neki dobar niz i konkurise za najboljeg!!!!
Jedina dva coveka koja mogu nesto da kazu su Nadal i Federer...ovi ostali sto sede na klupi neka stave peskire preko glave i neka utihnu posto je smesno citati ovakve gluposti!!!
Vise ne ulazim u ovakve intervijuje!!!

Ivan

pre 6 godina

Stvar je jasna, može se Nole vratiti sledeće sezone opet tamo gde mu je mesto ali ISKLJUČIVO pod ovim uslovima:

1. Da SMESTA prestane da se surovo izlaŸe preoštrim dijetama. Sportisti, pa još i vrhunskom, što on i jeste bio dugi niz godina, je potrebna ZDRAVA I JAKA HRANA, nju neće neće moći naći samo u semenkama i bobicama već MORA da unosi belančevine, ugljene hidrate, proteine, masti, a sve to se nalazi u ribi, mleku, mesu, siru, piletini, to jednostavno MORA da shvati ako želi natrag u vrh! Sa semenkama, bobicama i salatama, koje su nesporno zdrave i korisne, može on da živi zdravo i srećno 100 godina ali ne može da bude vrhunski teniser koji je nekada znao da igra sa Federerom i Nadalom na Gren Slemovima mečeve u 5 setova po 5 i više časova! Za to mu je potrebna kondicija i mišićna masa koju je imao! A to će opet dobiti kada prestane sa besmislenim dijetama! Ima mnogo para, neka angažuje stručnjake za to, koji su škole učili za to, i sve će biti u redu. Neka mu Maja Volk ne bude glavni kuvar već lice koje se razume u ishranu top sportista.

2. Treninge i posvećenost tenisu da vrati na nivo koji je doskora imao, tačnije do Rolan Garosa prošle godine! Kada sanira ovu povredu naravno!

3. Da SMESTA prestane sa slanjem srca i ljubavi na sve četiri strane sveta, da se mane meditiranja i udalji Pepea Imaza od sebe što dalje!

Eto, uradi li ove 3 KLJUČNE stvari onda eto Novaka opet u vrhu, sa Slemovima u rukama i na br 1!

snupi

pre 6 godina

@sklek

kes dobro zbori, nema razlike u stilu djokovica i 90% ostalih na turu.
zato i nije nista posebno on, malo iznad proseka
a povredu je maestralno odglumio, mozda da se pocne time baviti???

mich

pre 6 godina

Nabio im Djokovic komplekse, pa docekali da ga pljuju, 5 godina dominacije tamo nekog SRBINA iz bedne zemlje nije lako, a njihov ljubimac bi do sada imao 30 GS titula da nije bilo tog "sarlatana' Djokovica.
Pritom vecina ovih nazovi legendi i komentatora, svi zajedno nemaju 12 GS kao Djokovic mogu samo da ga mrze...

kme

pre 6 godina

ako tako racunas nisi ni ti u pravu, jer je u dve god osvojio 5gs, a to je 3 pa 2
(Marko, 28. jul 2017 12:41)

Kad je to osvojio 5 slemova zaredom?Ovde pricamo o uzastopnim slemovima...

fountain of youth

pre 6 godina

Da, jedino 36- šnjak može posle pauze da dođe i osvaja GS koje nije mogao prethodnih 5 godina, zaboga samo on ima stil da treba izmisliti novu igru nazvati je po njemu . Fontana mladosti je neiscrpna onima kojima je dostupna. Uzeo čovek sve turnire koje je Novak uzimao prethodnih godina. Hmmmm

Poređenje povratka igrača čije su povrede potpuno različite je neumesno u najmanju ruku.
Đoković se možda i ne vrati.

dr. Roddick

pre 6 godina

nolobotovi zaboravite da ce da se vrati na stari nivo, sledece godine puni 31. godinu, nece moci da trckara levo desno dok protivniku ne dosadi, pa pogresi kao pre.

Jedino da skracuje poene i da igra servis-volej igru ;) lol

v

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.
(Loznica, 28. jul 2017 12:14)
O Federeru? Istina smaraju švajcarski mediji žestoko.


p.s. Idu li deca u Lešnici u vrtiće?

Baba Vanga

pre 6 godina

Kad pocnu neki da komentarisu koji Noletu nisu ni do clanaka....
Voleli Novaka ili ne, jedna stvar je definitivno tacna a to su negovi rezultati... negovi trofeji na mastersima i GS.. Sve ostalo je neumesno komentarisati i,a sto se tice stila, stil mu je odlican jer mu je doneo dobre rezultate medju najboljim teniserima na svetu, voleli da ga gledate ili ne, opet iza njega ostaju rezultati i trofeji sa kojima moze da se pohvali mali broj tenisera....

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Treba zabraniti ovima nebitnima bivsim teniserima da pricaju bilo sta o Djokovicu.Osvojio 1 gren slem i nasao tu da prica

Posmatrač

pre 6 godina

Dodatak!

Zaboravih da kažem, da na poslednjem Wimbldonu Novaku nije onako lopovsi oduzet neophodni dan odmora, feđja ni pod razno ne bi došao do finala. Svi smo videli sramotu koju su kreirali englezi. Oni to inače uvek rade na razne načine i to ne samo Noletu.

kme

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni, vec u dve po 2 slema.

v

pre 6 godina

Taman sam pomislio da cemo jedan dan odahnuti...
(markonato, 28. jul 2017 11:58
pa si odmah poleteo da se dohvatiš tastature i izraziš protest???

Adriano_Galliani

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni.

Ilija

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni, vec u dve po 2 slema.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kme, 28. jul 2017 12:03) # Link komentara
Uzastopno.

Jovan

pre 6 godina

Do januara 2018 me ne interesuju ovakve izjave. Tada cu samo da bacim pogled na Novaka i bice mi sve jasno kuda ide njegova karijera kada mu vidim kilazu. Ako planira da ostane ovako slabasan i dalje torturise ligamente, zglobove i kosti sa nadljudskim opterecenjima bez minimalne misicne mase koju je ranije imao, bolje da vise ne igra i zavrsi odmah karijeru. Coveka je u poslednjih godinu dana boleo SVAKI ZGLOB na desnoj ruci. I rucni zglob i lakat i rame. Premotajte malo film i setite se da je posle OI govorio da ima povredu rucnog zgloba. Ne zna vise sta ga boli, jedno se malo smiri drugo krene, bas se pitam zasto. Niakav odmor tu ne pomaze ako ne bude istovremeno i ojacao telo kako god ume i zna. Ako uradi sve kako treba, slazem se da ne moze da se vrati kao Federer, jer mu je stil drugaciji i tehnika udaraca mu zahteva vece pripreme, tako da je Kes u pravu - verovatno bi pronasao intenzitet tek kasnije tokom sezone, al otom potom.

anica

pre 6 godina

Mora da postoji zelja da se vrati, zavisi od Novaka. Novak je sam dozvolio da drugi ispiraju usta njegovim padom, i sam je kriv sto je kontradiktoran...ako ocvrsne fizicki postavi tenis na prvo mesto imace sansu da uzme jos koji slem, ako i dalje bude pricao suprotno od onoga sto je vidljivo...nema nista.
Nadam se da ce uspeti!

b

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni.
(Adriano_Galliani, 28. jul 2017 12:20
Na Blicu blokirali ?

30GS mečeva u nizu ako ti je tako lakše.
47 godina je prilično dug vremenski period (tri puta prosečna starost većine komentatora )

Maksim

pre 6 godina

Što su naporni ovi pametnjakovići. Jedino Nadal i Federer imaju pravo da komentarišu, jer su više trofeja osvojili od Novaka. A ovi Wilanderi bolje da ćute...

Fedex

pre 6 godina

Znaci pricat smiju samo oni koji su osvojili 5 ili 9 ili mozda vise Gran Slam titula?!
Nekad imaju i znaju vise oni sa 1-om
Roger Forever

ssss

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan

Pet Kes

pre 6 godina

Sustina jeste u tome sto Novak nema prepoznatljiv stil, neki su pisali da je njegova igra prevazidjena - jeste, ali su je godine prevazisle a ne drugi teniseri. Nedavno je Rodzer rekao da njemu nisu potrebni meseci da se vrati posle pauze, Novaku ce biti potrebni, jer je tip igraca koji dize formu iz meca u mec postepeno. Sve ovo je pod uslovom da Mekinro nije u pravu i Novakovi mentalni problemi ostanu i dogodine.

posmatrač

pre 6 godina

Novak se neće vratiti kao rtodžer. Vratiće se 6-7 godina mlađi od rodžera koga inače Novak može da tuče i sa sve povredom koju trenutno ima. Prednost u međusobnim susreti znatno više determinišu kvalitet i poziciju na večnoj listi jer na ukupne rezultate u karijeri mnogo utiču slučajne okolnosti. Pogledajte samo poslednji žreb "Wimbledon"-a, ko sme da kaže da nije krojen za Mareja. Rodžer uglavnom prolazi tamo gde se ne susreće direktno sa Novakom (videti statistiku zadnjih 5-6 godina). U sledećih par godina ovaj odnos će biti još više u korist Noleta ukoliko rodžer ne bude bežao sa megdana.

ssss

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan

posmatrač

pre 6 godina

Novak se neće vratiti kao rtodžer. Vratiće se 6-7 godina mlađi od rodžera koga inače Novak može da tuče i sa sve povredom koju trenutno ima. Prednost u međusobnim susreti znatno više determinišu kvalitet i poziciju na večnoj listi jer na ukupne rezultate u karijeri mnogo utiču slučajne okolnosti. Pogledajte samo poslednji žreb "Wimbledon"-a, ko sme da kaže da nije krojen za Mareja. Rodžer uglavnom prolazi tamo gde se ne susreće direktno sa Novakom (videti statistiku zadnjih 5-6 godina). U sledećih par godina ovaj odnos će biti još više u korist Noleta ukoliko rodžer ne bude bežao sa megdana.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Treba zabraniti ovima nebitnima bivsim teniserima da pricaju bilo sta o Djokovicu.Osvojio 1 gren slem i nasao tu da prica

Posmatrač

pre 6 godina

Dodatak!

Zaboravih da kažem, da na poslednjem Wimbldonu Novaku nije onako lopovsi oduzet neophodni dan odmora, feđja ni pod razno ne bi došao do finala. Svi smo videli sramotu koju su kreirali englezi. Oni to inače uvek rade na razne načine i to ne samo Noletu.

kme

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni, vec u dve po 2 slema.

fountain of youth

pre 6 godina

Da, jedino 36- šnjak može posle pauze da dođe i osvaja GS koje nije mogao prethodnih 5 godina, zaboga samo on ima stil da treba izmisliti novu igru nazvati je po njemu . Fontana mladosti je neiscrpna onima kojima je dostupna. Uzeo čovek sve turnire koje je Novak uzimao prethodnih godina. Hmmmm

Poređenje povratka igrača čije su povrede potpuno različite je neumesno u najmanju ruku.
Đoković se možda i ne vrati.

Jovan

pre 6 godina

Do januara 2018 me ne interesuju ovakve izjave. Tada cu samo da bacim pogled na Novaka i bice mi sve jasno kuda ide njegova karijera kada mu vidim kilazu. Ako planira da ostane ovako slabasan i dalje torturise ligamente, zglobove i kosti sa nadljudskim opterecenjima bez minimalne misicne mase koju je ranije imao, bolje da vise ne igra i zavrsi odmah karijeru. Coveka je u poslednjih godinu dana boleo SVAKI ZGLOB na desnoj ruci. I rucni zglob i lakat i rame. Premotajte malo film i setite se da je posle OI govorio da ima povredu rucnog zgloba. Ne zna vise sta ga boli, jedno se malo smiri drugo krene, bas se pitam zasto. Niakav odmor tu ne pomaze ako ne bude istovremeno i ojacao telo kako god ume i zna. Ako uradi sve kako treba, slazem se da ne moze da se vrati kao Federer, jer mu je stil drugaciji i tehnika udaraca mu zahteva vece pripreme, tako da je Kes u pravu - verovatno bi pronasao intenzitet tek kasnije tokom sezone, al otom potom.

Goran

pre 6 godina

"Nabio im Djokovic komplekse, pa docekali da ga pljuju, 5 godina dominacije tamo nekog SRBINA iz bedne zemlje nije lako, a njihov ljubimac bi do sada imao 30 GS titula da nije bilo tog "sarlatana' Djokovica.
Pritom vecina ovih nazovi legendi i komentatora, svi zajedno nemaju 12 GS kao Djokovic mogu samo da ga mrze...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 28. jul 2017 13:07)"

Polako, prijatelju ... gde si ti video pljuvacinu ovde? Covek lepo rekao da veruje da ce se Novak vratiti i ponovo biti konkurentan i sjajan. Sta je trebalo da kaze o NOVAKU, da bi TI bio zadovoljan?

Pet Kes

pre 6 godina

Sustina jeste u tome sto Novak nema prepoznatljiv stil, neki su pisali da je njegova igra prevazidjena - jeste, ali su je godine prevazisle a ne drugi teniseri. Nedavno je Rodzer rekao da njemu nisu potrebni meseci da se vrati posle pauze, Novaku ce biti potrebni, jer je tip igraca koji dize formu iz meca u mec postepeno. Sve ovo je pod uslovom da Mekinro nije u pravu i Novakovi mentalni problemi ostanu i dogodine.

Vladan

pre 6 godina

Tuton, 28. jul 2017 15:08

Sampras mozda nema osvojen RG, ali je zasada jos uvek uspesniji od Djokovica po 2 najmerodavnija parametra, a to su broj GS titula i broj nedelja provedenih na vrhu ATP liste, tako da, sveukupno gledano, mislim da ipak zasluzuje da se jos uvek nalazi ispred Djokovica na toj nekoj listi najboljih u istoriji. Tek kada/ako ga Djokovic prestigne bar u jednom od ova 2 parametra, onda se moze reci da je uspesniji i kopmletniji od njega.

Robert

pre 6 godina

pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

A je l' on bio zdrav sve to vreme? 2013. povreda ledja+promena reketa=najgora sezona. 2016. povredjen i pola propustio.

E, ali vidis, on se i tih sezona sastajao sa Novakom i gubio, a vidi ove sezone - Nole nikada ne stize do Rogera. Jedan od faktora koji uticu na H2H.

snupi

pre 6 godina

@sklek

kes dobro zbori, nema razlike u stilu djokovica i 90% ostalih na turu.
zato i nije nista posebno on, malo iznad proseka
a povredu je maestralno odglumio, mozda da se pocne time baviti???

Fedex

pre 6 godina

Znaci pricat smiju samo oni koji su osvojili 5 ili 9 ili mozda vise Gran Slam titula?!
Nekad imaju i znaju vise oni sa 1-om
Roger Forever

v

pre 6 godina

Taman sam pomislio da cemo jedan dan odahnuti...
(markonato, 28. jul 2017 11:58
pa si odmah poleteo da se dohvatiš tastature i izraziš protest???

Vladimir

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.
(Loznica, 28. jul 2017 12:14)
Ne citaj covjece ono sto te ne zanima. Ti si odgovoran za svoj zivot. Ne trazi od b92 da preuzme odgovornost za tvoje odluke.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni.

Vladimir

pre 6 godina

Taman sam pomislio da cemo jedan dan odahnuti...
(markonato, 28. jul 2017 11:58)
Kako to mislite, odahnuti? Od cega? Pa valjda svi mi sami odlucujemo koje vijesti i kada cemo da citamo. Ili to nije slucaj sa vama. Neko vas tjera, nesto vam je nametnuto. Dakle ako zelite da odahnete ne citajte vijesti o Novaku. Njih ce uvijek biti iz prostog razloga sto se radi o izuzetnom sportisti a uz to je iz Srbije.

antiDebil

pre 6 godina

@Lesa U14 No 2
A nisi slusao Djokovica kada je govorio da je zdrav, da se oseca odlicno, da je gladni vuk koji ce da osvaja titule?Pa i na Vimbldonu je pricao da je u sjajnoj formi i da ide na titulu.Tako da je ispalo da je on izmislio povredu da bi opravdao svoje katastrofalne rezultate.I to je tacno.Sto se drugog komentara tice,Novak je iskoristio pad forme Federera, njegove godine i povrede,kao i povrede Nadala.Dok je Federer bio na vrhuncu,Novak nije mogao da osvoji GS, Nadal je osvajao Frenc Open,a Novak nista.Lako je bilo kasnije,Federer povredjen i star, Nadal takodje, to su iskoristili Novak, Mari i Vavrinka i osvojili dosta titula.Sada kada su Federer i Nadal zdravi, opet niko ne moze da osvoji nista pored njih.Ovo pricam kao Novakov navijac,ali moram biti iskren.Novak jeste jedan od NAJUSPESNIJIH tenisera u istoriji,ali nije jedan od najboljih jer je 11 od 12 GS titula osvojio u vremenu u kom je Federer vec usao u tridesete i bio povredjen.A 6 GS je osvojio od 2014 do 2016, kada su i Federer i Nadal imali jako teske povrede.Lako je tako.

dr. Roddick

pre 6 godina

nolobotovi zaboravite da ce da se vrati na stari nivo, sledece godine puni 31. godinu, nece moci da trckara levo desno dok protivniku ne dosadi, pa pogresi kao pre.

Jedino da skracuje poene i da igra servis-volej igru ;) lol

snupi

pre 6 godina

@Tuton

verovatno su ljudi dosli da gledaju federera, stadion bi bio pun da je igrao sa bilo kojim drugim igracem.
niko nece platiti ulaz da gleda prebacivaca loptica

zokss

pre 6 godina

Ma bice jaci nego ikad! Rodjo dominira jer nema sa kim da igra. Nole sa kilavim laktom osvajao sve zivo. Njemu samo on sam moze da stane na crtu. Drugi niko!
NOLE u 2018 pali masinu. Dosta je bilo zezanja.

Baba Vanga

pre 6 godina

Kad pocnu neki da komentarisu koji Noletu nisu ni do clanaka....
Voleli Novaka ili ne, jedna stvar je definitivno tacna a to su negovi rezultati... negovi trofeji na mastersima i GS.. Sve ostalo je neumesno komentarisati i,a sto se tice stila, stil mu je odlican jer mu je doneo dobre rezultate medju najboljim teniserima na svetu, voleli da ga gledate ili ne, opet iza njega ostaju rezultati i trofeji sa kojima moze da se pohvali mali broj tenisera....

anica

pre 6 godina

Mora da postoji zelja da se vrati, zavisi od Novaka. Novak je sam dozvolio da drugi ispiraju usta njegovim padom, i sam je kriv sto je kontradiktoran...ako ocvrsne fizicki postavi tenis na prvo mesto imace sansu da uzme jos koji slem, ako i dalje bude pricao suprotno od onoga sto je vidljivo...nema nista.
Nadam se da ce uspeti!

Срби народ најстарији!

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.(Loznica, 28. jul 2017 12:14)Ne citaj covjece ono sto te ne zanima. Ti si odgovoran za svoj zivot. Ne trazi od b92 da preuzme odgovornost za tvoje odluke.
(Vladimir, 28. jul 2017 14:45) Па ко каже да човек чита , можда и њему као и мени припадне мука само кад видим наслов.

mich

pre 6 godina

Nabio im Djokovic komplekse, pa docekali da ga pljuju, 5 godina dominacije tamo nekog SRBINA iz bedne zemlje nije lako, a njihov ljubimac bi do sada imao 30 GS titula da nije bilo tog "sarlatana' Djokovica.
Pritom vecina ovih nazovi legendi i komentatora, svi zajedno nemaju 12 GS kao Djokovic mogu samo da ga mrze...

Lesa U14 No2

pre 6 godina

pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

Sve si rekao u ovoj prosto prosirenoj recenici. Zasto ljudi beze od ove istine?
Cinjenica je da je RF NAJUSPESNIJI igrac u istoriji tenisa, ali je veliko pitanje da li je i najbolji.
RF jeste igrao na zalasku karijere Agasija i Samprasa, i kada se on peo ka svom maksimumu - zaista nije bilo protivnika kalibra Agasija, Samprasa, Nadala i Djokovica.
Bas u to vreme RF i jeste uzeo veliki broj GS-ova - pre Nadala i Novaka u punoj snazi.
Pre 2017 - poslednji GS su mu bili:
Australian Open 2010
French Open 2009
Wimbledon 2012
US Open 2008
Znaci za 7 godina od Aust.2010 - od 2010! - strasni RF je osvojio samo 1 Wimb!!! Od svoje 28. godine je RF do ove godine osvojio SAMO 1 GS !!! Pa on je trebalo da bude u punoj snazi bas sa svojih 28-29 godina sa gomilom iskustva! Ali su mu 23/24-godisnji Nadal i Novak sve pouzimali. Cak i taj njegov Wimbledon.
Ma, toliko je jasno da kao igrac NIJE bolji od Nadala i pogotovo od Novaka, a u prilog idu Head to Head.
Za mene RF zaista igra najlepsi tenis, pogotovo jer i ja igram jednorucni bekhend. Ali ruku na srce, i Nadal i Djokovic su bolji teniseri.

A to sto je Nole Srbin i sto ga ostatak Evrope i Amerika mrze - ma puca mu k*, kao sto treba i svima nama Srbima.
#USOpen2015 = Nole Bog i Lekcija svima zauvek.

Maksim

pre 6 godina

Što su naporni ovi pametnjakovići. Jedino Nadal i Federer imaju pravo da komentarišu, jer su više trofeja osvojili od Novaka. A ovi Wilanderi bolje da ćute...

sklek

pre 6 godina

Kakva izjava!!!! Djokovi je slican ostalim teniserima.....da slican je u tome sto ima dve noge, dve ruke, glavu...
Kad ljudi krenu sa izjavama a ne razmisle dobro o kome pricaku...stvarno je degutantno citati to!!!!
Kaze covek da se Dole malo razlikuje u snazi, elasticnosti.....
Pa ako je malo sto svi ti igraci zajedno sa Marejem ne poboljsaju maaaalo elasticnos i snagu..to barem mogu ako ne znaju da citaju igru i odigravaju prave poteze u pravo vreme!!
Prucaju o coveku koju je top 3 igraca svih vremena kao da je 25 listi!!!
Sto je najcrnje toliko malo mu treba da udje u masinu i nastavi neki dobar niz i konkurise za najboljeg!!!!
Jedina dva coveka koja mogu nesto da kazu su Nadal i Federer...ovi ostali sto sede na klupi neka stave peskire preko glave i neka utihnu posto je smesno citati ovakve gluposti!!!
Vise ne ulazim u ovakve intervijuje!!!

mrki

pre 6 godina

Novak je otišao u glavi, sa povredama samo manipuliše i neće se NIKAD vratiti. Šampion se rađa, šampion se ne može utrenirati jer svi treniraju ali samo jedan je Rodžer.

b

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni.
(Adriano_Galliani, 28. jul 2017 12:20
Na Blicu blokirali ?

30GS mečeva u nizu ako ti je tako lakše.
47 godina je prilično dug vremenski period (tri puta prosečna starost većine komentatora )

Lesa U14 No2

pre 6 godina

@(Robert, 28. jul 2017 15:22)
pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

A je l' on bio zdrav sve to vreme? 2013. povreda ledja+promena reketa=najgora sezona. 2016. povredjen i pola propustio.

-----------------
Matori - pojma nemas!!!
Prvo - promena reketa se desava SAMO kada igrac gubi meceve, nema samopoudanja ili igra lose i misli da je do reketa!!! Pobednicki reket se NIKADA ne menja. Dakle promena reketa je POSLEDICNA, a ne uzrocna stvar Federerove "katastrofalne" 2013.
Za Wimbledon 2013 - ne znas, a evo da ti cika Sale objasni.
JA sam slusao intervju sa Federerom na BBC radiju odmah posle 1. kola - vracao sam se kuci posle posla i upalio radio. Njegove reci koje sam cuo svojim usima - "igram konstantno i odlicno, odlicno se osecam i krecem na terenu, telo mi je u odlicnom stanju, sve savrseno funckionise"... Par dana kasnije je izgubio od Stakhovskog i opet slusam njega- SVOJIM USIMA - "e pa ima povreda, vucem je vec neko vreme, nisam mogao i td, i td"
- ma FOLIRANT jedan koji ne moze posle gubitka meca da IZUSTI da je protivnik bio bolji tog dana.
Svi redom - Novak, Nadal, Murray - lepo kazu kad izgube - svaka cast protivniku, danas je bio bolji.
Te reci veliki Roger Federer NIKADA nije izgovorio. Najobicniji Iskompleksirani Folirant.
Procitaj moj raniji komentar da vidis ko je bolji od RF.

Tuton

pre 6 godina

Novak najbolji return i dvorucni bekend u istoriji tenisa, mozda jos sam Nalbandian ima tako dobar dvorucni bekend. Neko je spomenuo Samprasa, da odlican igrac ali nema RG tako da uopste nemamo sta da raspravljamo, najbolji moraju da imaju sve slemove u kolekciji. Plus samo Novak i Serena imaju cetiri vezana, to nevidim ko bi mogao da postigne.Novak je stvarno dugo cistio godinu za godinom i zasicenje i zamor ga je stigao.

Sokrat mudri

pre 6 godina

Alo ljudi on je penzioner. Kakav povratak? Kakvi bakraci. Igra samo jer mora zbog sponzorskih ugovora. Pre ce Mekenro opet da zaigra.

kme

pre 6 godina

ako tako racunas nisi ni ti u pravu, jer je u dve god osvojio 5gs, a to je 3 pa 2
(Marko, 28. jul 2017 12:41)

Kad je to osvojio 5 slemova zaredom?Ovde pricamo o uzastopnim slemovima...

snupi

pre 6 godina

@Bilja

jesi li dobro???
ni ti sama ne verujes u to sto si napisala hahaha
medju prvih pet jeste, ali ajmo se malo spustiti na zemlju i prestati zavaravati sami sebe

steta sto nije postao najbolji ikad a, a mogao je

pre 6 godina

meni nije jasno samo zasto mnogi pisu da je dominirao 5 godina. znate li vi sta je dominacija. to znaci da si ti 1 na listi , da uzimmas 2,3 gs godisnje i masterse naravno( sto novak jeste radio). 2012, 1gs federer ga skida i uzima 12,13 nedelja od prvog mesta. 2013 1gs rafa ga skida sa 1 mesta i uuzima nekih 15, 16 nedelja. 2014 1gs , rafa bio prvi do w, znaci i tu otislo 24, 25 nedelja. da je tada domirao a morao je imao bi nekih 50,55 nedelja vise i sigurno jedno 3,4,5 gs. znaci danas bi bio na 275 nedelja i nekih 15 do 17 gs. federer bi i dalje bio dostizan. taj perio je novaka kostao najboljeg ikada plus 2009 i 2010. stata. pad sa 30 je normalan u tenisu. dominirao je 2011,15, i 2016

auh!

pre 6 godina

Dakle, Lesa i Tuton dominiraju sa po nekoliko komentara, objasnjavajuci zasto neko nas mora biti najbolji, a neko "njihov" to moze postati samo prevarom, zaverom i slicnim marifetlucima, upotreba velikih slova zavisi od nadahnuca, recenice bez elementarne logike, ali zato je uvek tu srbovanje....znaci, doslo vreme da se malo pauzira sa b92, dok sport ponovo ne bude sport, a ne uvod u treci svetski rat.

Beobrad

pre 6 godina

Najvisi Novakov nivo ikad odigran je visi od Nadalovog i Federerovog ikada odigranog. Kada je na "punom gasu"apsolutno je nepobediv i najbolji.To je javna tajna u svetu tenisa, a pojedini neoptereceni sujetom su to i izjavljivali.

trofeji

pre 6 godina

@Marko ,Novak je osvoji u 2015. W i USO ,a u 2016. AO i RG ,što će reći da nije u jednoj sezoni osvojio sva četiri GS.On je osvojio 4 GS u nizu.Jedini teniser je Rod Lejver koji je u dvije sezone osvojio po 4 GS i po tome je i dalje nedostižan.

Ivan

pre 6 godina

Stvar je jasna, može se Nole vratiti sledeće sezone opet tamo gde mu je mesto ali ISKLJUČIVO pod ovim uslovima:

1. Da SMESTA prestane da se surovo izlaŸe preoštrim dijetama. Sportisti, pa još i vrhunskom, što on i jeste bio dugi niz godina, je potrebna ZDRAVA I JAKA HRANA, nju neće neće moći naći samo u semenkama i bobicama već MORA da unosi belančevine, ugljene hidrate, proteine, masti, a sve to se nalazi u ribi, mleku, mesu, siru, piletini, to jednostavno MORA da shvati ako želi natrag u vrh! Sa semenkama, bobicama i salatama, koje su nesporno zdrave i korisne, može on da živi zdravo i srećno 100 godina ali ne može da bude vrhunski teniser koji je nekada znao da igra sa Federerom i Nadalom na Gren Slemovima mečeve u 5 setova po 5 i više časova! Za to mu je potrebna kondicija i mišićna masa koju je imao! A to će opet dobiti kada prestane sa besmislenim dijetama! Ima mnogo para, neka angažuje stručnjake za to, koji su škole učili za to, i sve će biti u redu. Neka mu Maja Volk ne bude glavni kuvar već lice koje se razume u ishranu top sportista.

2. Treninge i posvećenost tenisu da vrati na nivo koji je doskora imao, tačnije do Rolan Garosa prošle godine! Kada sanira ovu povredu naravno!

3. Da SMESTA prestane sa slanjem srca i ljubavi na sve četiri strane sveta, da se mane meditiranja i udalji Pepea Imaza od sebe što dalje!

Eto, uradi li ove 3 KLJUČNE stvari onda eto Novaka opet u vrhu, sa Slemovima u rukama i na br 1!

Tuton

pre 6 godina

Gde je nestala Wilanderova objektivnost kada moze sebi da kaze da Novaka vise niko ne zeli da gleda. Pogledajte samo finale Us opena protiv Rogera. Budite realni i priznajte koliko je anglo-saksonski tip zadojen patoloskom mrznjom protiv svega sto dolazi iz drugih kultura, sva ona smestanja tipa igraj dva dana za redom , sto si vikao u pravcu slupljaca loptica itd. Trebalo je sve to izdrzati.

antiDebil

pre 6 godina

@Beobrad
Kako je onda na najvisem nivou gubio od Vavrinke i Federera? Nemoj da izmisljas,nisi ti kompetentan da procenjujes i ocenjujes neciji nivo.Novak je u najboljoj formi, na najvisem svom nivou izgubio dosta meceva od starog Federera,Vavrinke, a ove godine i od Kirgiosa,Berdiha,Tima,Istomina,Gofana.

Mare

pre 6 godina

Gosn Jedan Gren Slem kad prođeš pored Đokovića sledeći put da se prekrstiš i Bogu zahvališ sto si imao sreće da upoznaš jednu živu legendu.

Lule

pre 6 godina

Razlog Novakovog pada je sto je psihički prolupao, neuredno psihičko stanje i neuredan socijalni život, socijalna neadekvatnost, sada više ne zna šta radi, a sve ostalo je posledica.

anica

pre 6 godina

(Tuton, 28. jul 2017 15:08)
Ne ne, Sampras je odmah iza Nadala i Federera, ko sisa RG, a nas Novak ni medju pet, bot tako kaze...hahhahaah.

Lesa U14 No2

pre 6 godina

Ljudi pricaju o Novakovoj dijeti i da je previse mrsav. A pogledajte Gofana - moja jutarnja stolica je teza i veca od njega, a decko bije kao iz topa i igra 5 setova protiv Murray-ja na sljaci bez problema.

Kada se Novak poslednji put umorio u toku meca pre kraja petog seta? U poslenje 4 godine, a i otkako je smrsao - ni jedan jedini put nisam video da mu fali snage... to sto je mrsav nema NIKAKVE veze sa formom, ili snagom. Tenis je 10% snaga, 20% fleksibilnost i atletsko telo, i 70% tehnika/kretanje/glava.

U tenisu, misicna masa moze jedino da uspori coveka, smanji fleksibilnost (koja je kljuc kod Noleta) i prouzrokuje nepotrebne povrede (videti- Nadalova kolena koja nose svu tu misicnu masu - i Nadal je smanjio misice u poslenje 3 godine).

Jedina stavka zbog koje su potrebni misici u tenisu je da se absorbuje sok od udara loptice u zice - tj. sok i vibracije. Dakle - misici u ruci, oko lakta i ramena, a to skoro svaki teniser ima razvijeno.
U sustini - bilo kakva nepotrebna misicna masa mora da se vucara po terenu, da se sa njom na ledjina eksplozivno menja pravac kretanja, sprintuje napred, nazad, i td - potpuno nepotrebno.
Da li su malo splasnuli Novakovi misici u rukama i oko ramena te je konstantno udaranje loptice ucinilo svoje - tesko je reci. On nije imao povrede kolena, ledja, kukova i td. pa je i nezahvalno komentarisati da li ovaj genije zna sta radi.

taki p.

pre 6 godina

Nadao sam se da ce malo zaigrati na kraju sezone, gde bi poceo da hvata zalet,ovako ce biti tesko odmah na startu sezone.Australijski beton je Novakova najbolja podloga,problem je sto on vec duze vremena nema neki ozbiljniji rezultat,pa ce mu trebati malo vremena za sticanje samopouzdanja.Federerova titula u Melburnu je dosla jer se sve poklopilo,Nole i Endi su rano ispali,Rafa jos nije bio na maksimumu,Stan razocarao po obicaju,dok je Fed igrao odlicno ali se i mucio,tri meca u 5 setova.Ako se Noletu skockaju takvi uslovi imace i on sansu za brzi kambek.

bogoljub

pre 6 godina

@Lesa
Prvo zanima me koliko godina imas i od kad gledas tenis. Ne zelim da te diskreditujem time, nego za nekog ko ima ovako dobru analizu statisticku neke stvari mi se ne slazu. Prvo, to da Federer nije od 2010.god uzeo vise od 3 gs...Djokovic je u 'tim godinama' bio 2016.znaci RF tada uzima 15.GS. Djokovic tada uzima 12. Drugo posle toga Djokovic ima ozbiljan pad kakav RF nikada nije imao.
A ovo 28 29 godina, a ovi 23 24...pa ne racunas Nadala da je od 2005 top igrac. Novak 2007 ima dva polufinala i jedno finale GS. Drugo Hewitt, Safin i Nalbandian su Federerovo godiste. Ako mi kazes koji Nalbandian, to je covek koji ne da ne postoji sad u svetu tenisa, u smislu da je ravnopravan sa svima i nije imao kontinuitet. Ali npr.pogledaj njegovu igru na poslednja dva mastersa 2007.godine. Taj Nalbandian ima skor sa Federerom nesto izjednacen. Nije to Berdih pa da ima 2 pobede nad najboljima od 30. Onda Safin...neverovatan igrac. Ne gledaj kroz statistiku. Povredjen bio isto...pa Hewitt. Strasan igrac tada. Pa je bilo o i tada igraca koji su samo sljaku dobro igrali i gde niko nije mogao prici. Sad takvih igraca nema, sem Nadala.
Veruj mi Sampras i Agassi su imali tezu konkurenciju. Bilo je vise dosta ravnpravnijih igraca. Sljaka je bila skoro poseban deo. Federer je bio na prelazu na ovo vreme. Nemas sad dobre igrace ispod 22 23 god. A Novak i Nadal su bili ludilo u tim godinama a i svi gore navedeni i jos mnogi

anica

pre 6 godina

(Vladan, 28. jul 2017 15:44)
Sampras nema jedno finale RG, to sto pisete bi imalo smisla da Nole nema 12 slemova i preko 220 nedelja na prvom mestu u eri Nadala i Federera.
Dovindzeeenja!

v

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.
(Loznica, 28. jul 2017 12:14)
O Federeru? Istina smaraju švajcarski mediji žestoko.


p.s. Idu li deca u Lešnici u vrtiće?

Ilija

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni, vec u dve po 2 slema.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kme, 28. jul 2017 12:03) # Link komentara
Uzastopno.

Tuton

pre 6 godina

Sto rece jedan u komentarima dovoljno je da samo pozelis Novaku brz oporavak ili da napises nesto pozitivo za njega i evo ti tone minusa. Hrvatski i Bosanski trollovi se samo prebace na ekavicu.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Sad svi zele da vide sada je svima zao a dok je sve redom dobijao radila je masinerija sa Vilanderom na celu punom parom

Tuton

pre 6 godina

Mladi igraci su provalili ceo taj sistem "Atp cirkus" i igraju toliko da uzmu dobru lovu. Ja uopste ne krivim Tomica, Raonica, Kirgiosa. Velika lova je u pitanju , rade se analize i ako engleska ili americka publika zele Federera kao pobednika organizatori turnira ce uciniti sve da tako i bude. Englezi su rekli da zele igraca na prvom mestu , Djokovic otkazuje turnire ili gubi u drugom kolu, nasuprot tome Marej krece da igra cak i turnire kategorije 250 i zavrsava na prvom mestu. Zatim se posle operacije i pauze vraca "maestro" , idol ,genije , ni ne secam se koga je pobedio u finalu Wimba. Da onog nesrecnog povredjenog Cilica.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Jel ovo moguce da ljudi mrze svog drzavljanina koji nije nikog ubio nikog opljacko nikog uvredio a dize u nebesa neke druge ljude koji ni neznaju gde se Srbija nalazi i da nikad nisam bio ni u jednoj politickoj stranci para nemam nisam ni ja zadovoljan ni vlascu ni drzavom u kojoj zivim ali bar zato postujem nase sportiste

Slavko

pre 6 godina

Ljudi, ne pricajte gluposti, naravno da je jedan od glavnih razloga Novakovog pada ta njegova dijeta.Ne moze covek da igra kad se prepolovio, nije to taj Novak vise, ne moze Gofan da se uporedjuje sa Novakom zato sto je Gofan sitne gradje i prema svojoj konstituciji on je taman.A sto se tice Novaka, on je zavrsio karijeru ukoliko se ne vrati rutinama iz recimo 2011-e godine kada je dominirao. Ako se i dalje bude drzao Imaza i bude sirio mir i ljubav u svetu umesto da igra tenis, njegova karijera ce samo da ide silaznom putanjom.

Laf

pre 6 godina

Kako god da se vrati , ipak Novak je u prednosti u odnosu na Federera jer je značajno mlađi.Njega sigurno očekuje bar nekoliko sezona ,a i sam je rekao na zadnjoj konferenciji za štampu u Bg da ce se bazirati da poslije zaliječenja povrede dovede tijelo i kondiciju u optimalno stanje.To stanje bi trebalo biti ono prije osvajanja RG.U tom trenutku mi je izgledao kao da je shvatio da rigorozne dijete kojih se pridrzavao , zajedno sa zamorom i porodičnim problemima su uzele svoj danak.Oslabljeno tijelo je popustilo, jer on je najmršaviji teniser na turu.
I na kraju što je najbitnije da postoji želja, ali ona u glavi a ne na papiru!
Kada se ispune svi ti preduslovi, rezultati će doći sami po sebi.

Žikica-prva puška Srbije

pre 6 godina

Lesa U14 No2, 28. jul 2017 17:06

Ma care svaka ti na mestu!
RF skupljač GS, može tako do 50.god.
Nole mu je sve objasnio.
SPARTAAAAA!

Slavko

pre 6 godina

Ostavite vi Samprasa i Agasija, sada pricamo o Novakovom padu. Lule je u pravu kada kaze da je Novak psihicki prolupao, a dokaz za to je da jedan igrac kao sto je Novak moze da izjavi da mu mesto broj 1 nije vise prioritet, a to je izjavio kada je bio najjaci, sto govori da je on sam kriv za sve njegove poraze i padove, povreda je dosla kao posledica njegove nemarnosti u zadnjih godinu dana. Umesto da nastavi da dominira svetskim tenisom kada je vec dominirao, on je resio da se okrene meditacijama i seansama sa Imazom, a da dozvoli Federeru da osvaja gren slemove sa 36 godina. Sramota.

B92 najgori tabloid /uskoro bankrot

pre 6 godina

@Marko ,Novak je osvoji u 2015. W i USO ,a u 2016. AO i RG ,što će reći da nije u jednoj sezoni osvojio sva četiri GS.On je osvojio 4 GS u nizu.Jedini teniser je Rod Lejver koji je u dvije sezone osvojio po 4 GS i po tome je i dalje nedostižan.
(trofeji, 28. jul 2017 22:47) # Link komentara
U pravu si
http://itf.uberflip.com/i/775083-2017-itf-constitution-english
Ipak NYCGS je zabelezen u Glavnom Aktu ITF (vladajuce telo u tenisu) odmah nakon CYGS.
Moze se videti (sacuvano za buduce generacije, istoriju, legendu) ime Djokovic Novak 2015/2016.
Velikana poput Samprasa, Agassia, Federera, Nadala ni u jednoj kategoriji nema.

Naravno ovom se postignucu nije dao odgovarajuci medijski tretman a zna se i zasto , no to je vec druga prica.
Ipak ljubitelji i istinski postovaoci ovog sporta i njegove istorije ce i u buducim decenije sigurno citati ovaj akt i naici na ime Dkokovic Novak SRB 2015/2016.

B92 najgori tabloid /cenzurise pristojne sportske komentare a podstice mrznju zarad klikova

pre 6 godina

Niste pustili komentar koji se tice tenisa (opisuje Rod Laverove GS 1962 i 1969) a pustate komentare ovakvog tipa.
Razlog Novakovog pada je sto je psihički prolupao, neuredno psihičko stanje i neuredan socijalni život, socijalna neadekvatnost, sada više ne zna šta radi, a sve ostalo je posledica.
(Lule, 29. jul 2017 09:50) # Link komentara

Tiha

pre 6 godina

Najvisi Novakov nivo ikad odigran je visi od Nadalovog i Federerovog ikada odigranog. Kada je na "punom gasu"apsolutno je nepobediv i najbolji.To je javna tajna u svetu tenisa, a pojedini neoptereceni sujetom su to i izjavljivali.
(Beobrad, 28. jul 2017 21:37)

Kako to znas kada se nikada nisu sastali RF06 sa ND11 ili RN10. Sve je to nagadjanje a jedina realnost je da njihovi pikovi dolaze u talasima kao sve u zivotu. Mani te se toga sta bi bilo kad bi bilo jer samo jedna stvar je sigurna posle vrhunske forme sledi pad, da li postepen ili sunovrat nije bitno, ali posle pada dolazi opet vrhunac postepen ili raketni i tako u krug.

Samo se opustite i uzivajte u zalasku zlatne ere tenisa jer RF/RN/ND imaju jos svega samo par slemova do kraja decenije u sebi pre nego sto novi klinci ne srede glavu i zapocnu novu eru.

duduk

pre 6 godina

A bre ljudi kad je taj čikica, što se mršti u svakom finalu koje Novak osvoji, igrao, GS je osvajao igrač koji na finale dođe trezan.

Marko

pre 6 godina

@kme 4 uzastopno je osvojio.Ti si napisao da je osvojio u dve sezone po dva, a to je netacna konstatacija jer je 2015e osvojio 3, a 2016e 2. Tvoja konstatacija je netacna kao i ona koju si ti pokusao da ispravis da je u jednoj sezoni cetiri osvojio.

Lesa U14No2

pre 6 godina

@Bogoljub
@antidebil

Procitajte opet na Wiki kojih godina je Novak osvajao svoje GS. RF je jedino bio povredjen 2013 (pre 2016), ali samo se manite tih "stravicnih" povreda. Pa Murray je imao operaciju ledja, u poredjenju sa njim, RF je imao omanju prehladu... a kolena prosle godine - malo ga je Nole na Australian Open-u tako isetao nehumano, sve u svemu - Nole mu je naceo kolena vec u tom mecu - pogledajte opet.
Revidirajte kada je to sve Nole osvajao svoje GS - statistika ne laze, ali vasi umovi to ne zele da priznaju.
Moram da vam ponovim - za 7 godina od Austral.Open 2010 - do 2017 - strasni RF je osvojio samo 1 Wimb!!! Od svoje 28. godine do 35. godine RF je osvojio SAMO 1 GS !!! Bogoljube - pogledaj Wiki da ti bude jasno.
Pa nije valjda RF bio povredjen 7 godina ili mozda nije bio na vrhuncu svoje igre 7 godina!!!
Boze kako lupetate!!! H2H sa Nadalom i Noletom vam sve govori, a i pogledajte clanak od pre 5-6 dana o francuskom listu (L'Ekip?)koji je objasnio zasto su Noletovi GS vredniji - zbog tezine protivnika...

A za tebe Bogoljube - specijalan podatak - imam 40god, tenis igram od svoje 5.god, znaci igram ga i gledam vec 35god. Igrao sam u Zvezdi a svojevremeno sam sa 13 godina bio 2. u Srbiji ispod 14 godina (U14).

U Britaniji sam studirao i predvodio svoj Koledz (kapiten) u univerzitetskoj ligi, a tereni na kojima smo vezbali svake nedelje su u Queens Club-u. Jesi li cuo za Queens (Club)? ;-)
A koliko ste vas dvojica kompetentni?

posmatrač

pre 6 godina

Novak se neće vratiti kao rtodžer. Vratiće se 6-7 godina mlađi od rodžera koga inače Novak može da tuče i sa sve povredom koju trenutno ima. Prednost u međusobnim susreti znatno više determinišu kvalitet i poziciju na večnoj listi jer na ukupne rezultate u karijeri mnogo utiču slučajne okolnosti. Pogledajte samo poslednji žreb "Wimbledon"-a, ko sme da kaže da nije krojen za Mareja. Rodžer uglavnom prolazi tamo gde se ne susreće direktno sa Novakom (videti statistiku zadnjih 5-6 godina). U sledećih par godina ovaj odnos će biti još više u korist Noleta ukoliko rodžer ne bude bežao sa megdana.

ssss

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan

Posmatrač

pre 6 godina

Dodatak!

Zaboravih da kažem, da na poslednjem Wimbldonu Novaku nije onako lopovsi oduzet neophodni dan odmora, feđja ni pod razno ne bi došao do finala. Svi smo videli sramotu koju su kreirali englezi. Oni to inače uvek rade na razne načine i to ne samo Noletu.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 6 godina

Treba zabraniti ovima nebitnima bivsim teniserima da pricaju bilo sta o Djokovicu.Osvojio 1 gren slem i nasao tu da prica

Tuton

pre 6 godina

Novak najbolji return i dvorucni bekend u istoriji tenisa, mozda jos sam Nalbandian ima tako dobar dvorucni bekend. Neko je spomenuo Samprasa, da odlican igrac ali nema RG tako da uopste nemamo sta da raspravljamo, najbolji moraju da imaju sve slemove u kolekciji. Plus samo Novak i Serena imaju cetiri vezana, to nevidim ko bi mogao da postigne.Novak je stvarno dugo cistio godinu za godinom i zasicenje i zamor ga je stigao.

mich

pre 6 godina

Nabio im Djokovic komplekse, pa docekali da ga pljuju, 5 godina dominacije tamo nekog SRBINA iz bedne zemlje nije lako, a njihov ljubimac bi do sada imao 30 GS titula da nije bilo tog "sarlatana' Djokovica.
Pritom vecina ovih nazovi legendi i komentatora, svi zajedno nemaju 12 GS kao Djokovic mogu samo da ga mrze...

Lesa U14 No2

pre 6 godina

@(Robert, 28. jul 2017 15:22)
pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

A je l' on bio zdrav sve to vreme? 2013. povreda ledja+promena reketa=najgora sezona. 2016. povredjen i pola propustio.

-----------------
Matori - pojma nemas!!!
Prvo - promena reketa se desava SAMO kada igrac gubi meceve, nema samopoudanja ili igra lose i misli da je do reketa!!! Pobednicki reket se NIKADA ne menja. Dakle promena reketa je POSLEDICNA, a ne uzrocna stvar Federerove "katastrofalne" 2013.
Za Wimbledon 2013 - ne znas, a evo da ti cika Sale objasni.
JA sam slusao intervju sa Federerom na BBC radiju odmah posle 1. kola - vracao sam se kuci posle posla i upalio radio. Njegove reci koje sam cuo svojim usima - "igram konstantno i odlicno, odlicno se osecam i krecem na terenu, telo mi je u odlicnom stanju, sve savrseno funckionise"... Par dana kasnije je izgubio od Stakhovskog i opet slusam njega- SVOJIM USIMA - "e pa ima povreda, vucem je vec neko vreme, nisam mogao i td, i td"
- ma FOLIRANT jedan koji ne moze posle gubitka meca da IZUSTI da je protivnik bio bolji tog dana.
Svi redom - Novak, Nadal, Murray - lepo kazu kad izgube - svaka cast protivniku, danas je bio bolji.
Te reci veliki Roger Federer NIKADA nije izgovorio. Najobicniji Iskompleksirani Folirant.
Procitaj moj raniji komentar da vidis ko je bolji od RF.

Lesa U14 No2

pre 6 godina

pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

Sve si rekao u ovoj prosto prosirenoj recenici. Zasto ljudi beze od ove istine?
Cinjenica je da je RF NAJUSPESNIJI igrac u istoriji tenisa, ali je veliko pitanje da li je i najbolji.
RF jeste igrao na zalasku karijere Agasija i Samprasa, i kada se on peo ka svom maksimumu - zaista nije bilo protivnika kalibra Agasija, Samprasa, Nadala i Djokovica.
Bas u to vreme RF i jeste uzeo veliki broj GS-ova - pre Nadala i Novaka u punoj snazi.
Pre 2017 - poslednji GS su mu bili:
Australian Open 2010
French Open 2009
Wimbledon 2012
US Open 2008
Znaci za 7 godina od Aust.2010 - od 2010! - strasni RF je osvojio samo 1 Wimb!!! Od svoje 28. godine je RF do ove godine osvojio SAMO 1 GS !!! Pa on je trebalo da bude u punoj snazi bas sa svojih 28-29 godina sa gomilom iskustva! Ali su mu 23/24-godisnji Nadal i Novak sve pouzimali. Cak i taj njegov Wimbledon.
Ma, toliko je jasno da kao igrac NIJE bolji od Nadala i pogotovo od Novaka, a u prilog idu Head to Head.
Za mene RF zaista igra najlepsi tenis, pogotovo jer i ja igram jednorucni bekhend. Ali ruku na srce, i Nadal i Djokovic su bolji teniseri.

A to sto je Nole Srbin i sto ga ostatak Evrope i Amerika mrze - ma puca mu k*, kao sto treba i svima nama Srbima.
#USOpen2015 = Nole Bog i Lekcija svima zauvek.

Ivan

pre 6 godina

Stvar je jasna, može se Nole vratiti sledeće sezone opet tamo gde mu je mesto ali ISKLJUČIVO pod ovim uslovima:

1. Da SMESTA prestane da se surovo izlaŸe preoštrim dijetama. Sportisti, pa još i vrhunskom, što on i jeste bio dugi niz godina, je potrebna ZDRAVA I JAKA HRANA, nju neće neće moći naći samo u semenkama i bobicama već MORA da unosi belančevine, ugljene hidrate, proteine, masti, a sve to se nalazi u ribi, mleku, mesu, siru, piletini, to jednostavno MORA da shvati ako želi natrag u vrh! Sa semenkama, bobicama i salatama, koje su nesporno zdrave i korisne, može on da živi zdravo i srećno 100 godina ali ne može da bude vrhunski teniser koji je nekada znao da igra sa Federerom i Nadalom na Gren Slemovima mečeve u 5 setova po 5 i više časova! Za to mu je potrebna kondicija i mišićna masa koju je imao! A to će opet dobiti kada prestane sa besmislenim dijetama! Ima mnogo para, neka angažuje stručnjake za to, koji su škole učili za to, i sve će biti u redu. Neka mu Maja Volk ne bude glavni kuvar već lice koje se razume u ishranu top sportista.

2. Treninge i posvećenost tenisu da vrati na nivo koji je doskora imao, tačnije do Rolan Garosa prošle godine! Kada sanira ovu povredu naravno!

3. Da SMESTA prestane sa slanjem srca i ljubavi na sve četiri strane sveta, da se mane meditiranja i udalji Pepea Imaza od sebe što dalje!

Eto, uradi li ove 3 KLJUČNE stvari onda eto Novaka opet u vrhu, sa Slemovima u rukama i na br 1!

zokss

pre 6 godina

Ma bice jaci nego ikad! Rodjo dominira jer nema sa kim da igra. Nole sa kilavim laktom osvajao sve zivo. Njemu samo on sam moze da stane na crtu. Drugi niko!
NOLE u 2018 pali masinu. Dosta je bilo zezanja.

sklek

pre 6 godina

Kakva izjava!!!! Djokovi je slican ostalim teniserima.....da slican je u tome sto ima dve noge, dve ruke, glavu...
Kad ljudi krenu sa izjavama a ne razmisle dobro o kome pricaku...stvarno je degutantno citati to!!!!
Kaze covek da se Dole malo razlikuje u snazi, elasticnosti.....
Pa ako je malo sto svi ti igraci zajedno sa Marejem ne poboljsaju maaaalo elasticnos i snagu..to barem mogu ako ne znaju da citaju igru i odigravaju prave poteze u pravo vreme!!
Prucaju o coveku koju je top 3 igraca svih vremena kao da je 25 listi!!!
Sto je najcrnje toliko malo mu treba da udje u masinu i nastavi neki dobar niz i konkurise za najboljeg!!!!
Jedina dva coveka koja mogu nesto da kazu su Nadal i Federer...ovi ostali sto sede na klupi neka stave peskire preko glave i neka utihnu posto je smesno citati ovakve gluposti!!!
Vise ne ulazim u ovakve intervijuje!!!

snupi

pre 6 godina

@sklek

kes dobro zbori, nema razlike u stilu djokovica i 90% ostalih na turu.
zato i nije nista posebno on, malo iznad proseka
a povredu je maestralno odglumio, mozda da se pocne time baviti???

Tuton

pre 6 godina

Mladi igraci su provalili ceo taj sistem "Atp cirkus" i igraju toliko da uzmu dobru lovu. Ja uopste ne krivim Tomica, Raonica, Kirgiosa. Velika lova je u pitanju , rade se analize i ako engleska ili americka publika zele Federera kao pobednika organizatori turnira ce uciniti sve da tako i bude. Englezi su rekli da zele igraca na prvom mestu , Djokovic otkazuje turnire ili gubi u drugom kolu, nasuprot tome Marej krece da igra cak i turnire kategorije 250 i zavrsava na prvom mestu. Zatim se posle operacije i pauze vraca "maestro" , idol ,genije , ni ne secam se koga je pobedio u finalu Wimba. Da onog nesrecnog povredjenog Cilica.

Žikica-prva puška Srbije

pre 6 godina

Lesa U14 No2, 28. jul 2017 17:06

Ma care svaka ti na mestu!
RF skupljač GS, može tako do 50.god.
Nole mu je sve objasnio.
SPARTAAAAA!

Beobrad

pre 6 godina

Najvisi Novakov nivo ikad odigran je visi od Nadalovog i Federerovog ikada odigranog. Kada je na "punom gasu"apsolutno je nepobediv i najbolji.To je javna tajna u svetu tenisa, a pojedini neoptereceni sujetom su to i izjavljivali.

Maksim

pre 6 godina

Što su naporni ovi pametnjakovići. Jedino Nadal i Federer imaju pravo da komentarišu, jer su više trofeja osvojili od Novaka. A ovi Wilanderi bolje da ćute...

anica

pre 6 godina

(Tuton, 28. jul 2017 15:08)
Ne ne, Sampras je odmah iza Nadala i Federera, ko sisa RG, a nas Novak ni medju pet, bot tako kaze...hahhahaah.

Tuton

pre 6 godina

Gde je nestala Wilanderova objektivnost kada moze sebi da kaze da Novaka vise niko ne zeli da gleda. Pogledajte samo finale Us opena protiv Rogera. Budite realni i priznajte koliko je anglo-saksonski tip zadojen patoloskom mrznjom protiv svega sto dolazi iz drugih kultura, sva ona smestanja tipa igraj dva dana za redom , sto si vikao u pravcu slupljaca loptica itd. Trebalo je sve to izdrzati.

Vladimir

pre 6 godina

Taman sam pomislio da cemo jedan dan odahnuti...
(markonato, 28. jul 2017 11:58)
Kako to mislite, odahnuti? Od cega? Pa valjda svi mi sami odlucujemo koje vijesti i kada cemo da citamo. Ili to nije slucaj sa vama. Neko vas tjera, nesto vam je nametnuto. Dakle ako zelite da odahnete ne citajte vijesti o Novaku. Njih ce uvijek biti iz prostog razloga sto se radi o izuzetnom sportisti a uz to je iz Srbije.

Tuton

pre 6 godina

Sto rece jedan u komentarima dovoljno je da samo pozelis Novaku brz oporavak ili da napises nesto pozitivo za njega i evo ti tone minusa. Hrvatski i Bosanski trollovi se samo prebace na ekavicu.

fountain of youth

pre 6 godina

Da, jedino 36- šnjak može posle pauze da dođe i osvaja GS koje nije mogao prethodnih 5 godina, zaboga samo on ima stil da treba izmisliti novu igru nazvati je po njemu . Fontana mladosti je neiscrpna onima kojima je dostupna. Uzeo čovek sve turnire koje je Novak uzimao prethodnih godina. Hmmmm

Poređenje povratka igrača čije su povrede potpuno različite je neumesno u najmanju ruku.
Đoković se možda i ne vrati.

kme

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni, vec u dve po 2 slema.

v

pre 6 godina

Taman sam pomislio da cemo jedan dan odahnuti...
(markonato, 28. jul 2017 11:58
pa si odmah poleteo da se dohvatiš tastature i izraziš protest???

Vladimir

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.
(Loznica, 28. jul 2017 12:14)
Ne citaj covjece ono sto te ne zanima. Ti si odgovoran za svoj zivot. Ne trazi od b92 da preuzme odgovornost za tvoje odluke.

Mare

pre 6 godina

Gosn Jedan Gren Slem kad prođeš pored Đokovića sledeći put da se prekrstiš i Bogu zahvališ sto si imao sreće da upoznaš jednu živu legendu.

anica

pre 6 godina

(Vladan, 28. jul 2017 15:44)
Sampras nema jedno finale RG, to sto pisete bi imalo smisla da Nole nema 12 slemova i preko 220 nedelja na prvom mestu u eri Nadala i Federera.
Dovindzeeenja!

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Jel ovo moguce da ljudi mrze svog drzavljanina koji nije nikog ubio nikog opljacko nikog uvredio a dize u nebesa neke druge ljude koji ni neznaju gde se Srbija nalazi i da nikad nisam bio ni u jednoj politickoj stranci para nemam nisam ni ja zadovoljan ni vlascu ni drzavom u kojoj zivim ali bar zato postujem nase sportiste

Lesa U14 No2

pre 6 godina

Ljudi pricaju o Novakovoj dijeti i da je previse mrsav. A pogledajte Gofana - moja jutarnja stolica je teza i veca od njega, a decko bije kao iz topa i igra 5 setova protiv Murray-ja na sljaci bez problema.

Kada se Novak poslednji put umorio u toku meca pre kraja petog seta? U poslenje 4 godine, a i otkako je smrsao - ni jedan jedini put nisam video da mu fali snage... to sto je mrsav nema NIKAKVE veze sa formom, ili snagom. Tenis je 10% snaga, 20% fleksibilnost i atletsko telo, i 70% tehnika/kretanje/glava.

U tenisu, misicna masa moze jedino da uspori coveka, smanji fleksibilnost (koja je kljuc kod Noleta) i prouzrokuje nepotrebne povrede (videti- Nadalova kolena koja nose svu tu misicnu masu - i Nadal je smanjio misice u poslenje 3 godine).

Jedina stavka zbog koje su potrebni misici u tenisu je da se absorbuje sok od udara loptice u zice - tj. sok i vibracije. Dakle - misici u ruci, oko lakta i ramena, a to skoro svaki teniser ima razvijeno.
U sustini - bilo kakva nepotrebna misicna masa mora da se vucara po terenu, da se sa njom na ledjina eksplozivno menja pravac kretanja, sprintuje napred, nazad, i td - potpuno nepotrebno.
Da li su malo splasnuli Novakovi misici u rukama i oko ramena te je konstantno udaranje loptice ucinilo svoje - tesko je reci. On nije imao povrede kolena, ledja, kukova i td. pa je i nezahvalno komentarisati da li ovaj genije zna sta radi.

B92 najgori tabloid /uskoro bankrot

pre 6 godina

@Marko ,Novak je osvoji u 2015. W i USO ,a u 2016. AO i RG ,što će reći da nije u jednoj sezoni osvojio sva četiri GS.On je osvojio 4 GS u nizu.Jedini teniser je Rod Lejver koji je u dvije sezone osvojio po 4 GS i po tome je i dalje nedostižan.
(trofeji, 28. jul 2017 22:47) # Link komentara
U pravu si
http://itf.uberflip.com/i/775083-2017-itf-constitution-english
Ipak NYCGS je zabelezen u Glavnom Aktu ITF (vladajuce telo u tenisu) odmah nakon CYGS.
Moze se videti (sacuvano za buduce generacije, istoriju, legendu) ime Djokovic Novak 2015/2016.
Velikana poput Samprasa, Agassia, Federera, Nadala ni u jednoj kategoriji nema.

Naravno ovom se postignucu nije dao odgovarajuci medijski tretman a zna se i zasto , no to je vec druga prica.
Ipak ljubitelji i istinski postovaoci ovog sporta i njegove istorije ce i u buducim decenije sigurno citati ovaj akt i naici na ime Dkokovic Novak SRB 2015/2016.

dr. Roddick

pre 6 godina

nolobotovi zaboravite da ce da se vrati na stari nivo, sledece godine puni 31. godinu, nece moci da trckara levo desno dok protivniku ne dosadi, pa pogresi kao pre.

Jedino da skracuje poene i da igra servis-volej igru ;) lol

v

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.
(Loznica, 28. jul 2017 12:14)
O Federeru? Istina smaraju švajcarski mediji žestoko.


p.s. Idu li deca u Lešnici u vrtiće?

Baba Vanga

pre 6 godina

Kad pocnu neki da komentarisu koji Noletu nisu ni do clanaka....
Voleli Novaka ili ne, jedna stvar je definitivno tacna a to su negovi rezultati... negovi trofeji na mastersima i GS.. Sve ostalo je neumesno komentarisati i,a sto se tice stila, stil mu je odlican jer mu je doneo dobre rezultate medju najboljim teniserima na svetu, voleli da ga gledate ili ne, opet iza njega ostaju rezultati i trofeji sa kojima moze da se pohvali mali broj tenisera....

Срби народ најстарији!

pre 6 godina

Jel moze jedan dan, samo jedan dan, da prodje bez vesti o ovome coveku aman ljudi dosadilo je i bogu i narodu.(Loznica, 28. jul 2017 12:14)Ne citaj covjece ono sto te ne zanima. Ti si odgovoran za svoj zivot. Ne trazi od b92 da preuzme odgovornost za tvoje odluke.
(Vladimir, 28. jul 2017 14:45) Па ко каже да човек чита , можда и њему као и мени припадне мука само кад видим наслов.

Marko

pre 6 godina

@kme 4 uzastopno je osvojio.Ti si napisao da je osvojio u dve sezone po dva, a to je netacna konstatacija jer je 2015e osvojio 3, a 2016e 2. Tvoja konstatacija je netacna kao i ona koju si ti pokusao da ispravis da je u jednoj sezoni cetiri osvojio.

Pet Kes

pre 6 godina

Sustina jeste u tome sto Novak nema prepoznatljiv stil, neki su pisali da je njegova igra prevazidjena - jeste, ali su je godine prevazisle a ne drugi teniseri. Nedavno je Rodzer rekao da njemu nisu potrebni meseci da se vrati posle pauze, Novaku ce biti potrebni, jer je tip igraca koji dize formu iz meca u mec postepeno. Sve ovo je pod uslovom da Mekinro nije u pravu i Novakovi mentalni problemi ostanu i dogodine.

Fedex

pre 6 godina

Znaci pricat smiju samo oni koji su osvojili 5 ili 9 ili mozda vise Gran Slam titula?!
Nekad imaju i znaju vise oni sa 1-om
Roger Forever

b

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni.
(Adriano_Galliani, 28. jul 2017 12:20
Na Blicu blokirali ?

30GS mečeva u nizu ako ti je tako lakše.
47 godina je prilično dug vremenski period (tri puta prosečna starost većine komentatora )

taki p.

pre 6 godina

Nadao sam se da ce malo zaigrati na kraju sezone, gde bi poceo da hvata zalet,ovako ce biti tesko odmah na startu sezone.Australijski beton je Novakova najbolja podloga,problem je sto on vec duze vremena nema neki ozbiljniji rezultat,pa ce mu trebati malo vremena za sticanje samopouzdanja.Federerova titula u Melburnu je dosla jer se sve poklopilo,Nole i Endi su rano ispali,Rafa jos nije bio na maksimumu,Stan razocarao po obicaju,dok je Fed igrao odlicno ali se i mucio,tri meca u 5 setova.Ako se Noletu skockaju takvi uslovi imace i on sansu za brzi kambek.

Ilija

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni, vec u dve po 2 slema.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kme, 28. jul 2017 12:03) # Link komentara
Uzastopno.

Najboli je opancarev lepak

pre 6 godina

Sad svi zele da vide sada je svima zao a dok je sve redom dobijao radila je masinerija sa Vilanderom na celu punom parom

Laf

pre 6 godina

Kako god da se vrati , ipak Novak je u prednosti u odnosu na Federera jer je značajno mlađi.Njega sigurno očekuje bar nekoliko sezona ,a i sam je rekao na zadnjoj konferenciji za štampu u Bg da ce se bazirati da poslije zaliječenja povrede dovede tijelo i kondiciju u optimalno stanje.To stanje bi trebalo biti ono prije osvajanja RG.U tom trenutku mi je izgledao kao da je shvatio da rigorozne dijete kojih se pridrzavao , zajedno sa zamorom i porodičnim problemima su uzele svoj danak.Oslabljeno tijelo je popustilo, jer on je najmršaviji teniser na turu.
I na kraju što je najbitnije da postoji želja, ali ona u glavi a ne na papiru!
Kada se ispune svi ti preduslovi, rezultati će doći sami po sebi.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

ovi kazu da je novak bio konkurentan ovih godina a on je dominirao a to ih i boli...covek koji je uzeo sva cetiri gren slema u jednoj sezoni je njima konkurentan
(ssss, 28. jul 2017 11:58)

Nije u jednoj sezoni.

anica

pre 6 godina

Mora da postoji zelja da se vrati, zavisi od Novaka. Novak je sam dozvolio da drugi ispiraju usta njegovim padom, i sam je kriv sto je kontradiktoran...ako ocvrsne fizicki postavi tenis na prvo mesto imace sansu da uzme jos koji slem, ako i dalje bude pricao suprotno od onoga sto je vidljivo...nema nista.
Nadam se da ce uspeti!

Sokrat mudri

pre 6 godina

Alo ljudi on je penzioner. Kakav povratak? Kakvi bakraci. Igra samo jer mora zbog sponzorskih ugovora. Pre ce Mekenro opet da zaigra.

Goran

pre 6 godina

"Nabio im Djokovic komplekse, pa docekali da ga pljuju, 5 godina dominacije tamo nekog SRBINA iz bedne zemlje nije lako, a njihov ljubimac bi do sada imao 30 GS titula da nije bilo tog "sarlatana' Djokovica.
Pritom vecina ovih nazovi legendi i komentatora, svi zajedno nemaju 12 GS kao Djokovic mogu samo da ga mrze...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 28. jul 2017 13:07)"

Polako, prijatelju ... gde si ti video pljuvacinu ovde? Covek lepo rekao da veruje da ce se Novak vratiti i ponovo biti konkurentan i sjajan. Sta je trebalo da kaze o NOVAKU, da bi TI bio zadovoljan?

snupi

pre 6 godina

@Tuton

verovatno su ljudi dosli da gledaju federera, stadion bi bio pun da je igrao sa bilo kojim drugim igracem.
niko nece platiti ulaz da gleda prebacivaca loptica

mrki

pre 6 godina

Novak je otišao u glavi, sa povredama samo manipuliše i neće se NIKAD vratiti. Šampion se rađa, šampion se ne može utrenirati jer svi treniraju ali samo jedan je Rodžer.

duduk

pre 6 godina

A bre ljudi kad je taj čikica, što se mršti u svakom finalu koje Novak osvoji, igrao, GS je osvajao igrač koji na finale dođe trezan.

Jovan

pre 6 godina

Do januara 2018 me ne interesuju ovakve izjave. Tada cu samo da bacim pogled na Novaka i bice mi sve jasno kuda ide njegova karijera kada mu vidim kilazu. Ako planira da ostane ovako slabasan i dalje torturise ligamente, zglobove i kosti sa nadljudskim opterecenjima bez minimalne misicne mase koju je ranije imao, bolje da vise ne igra i zavrsi odmah karijeru. Coveka je u poslednjih godinu dana boleo SVAKI ZGLOB na desnoj ruci. I rucni zglob i lakat i rame. Premotajte malo film i setite se da je posle OI govorio da ima povredu rucnog zgloba. Ne zna vise sta ga boli, jedno se malo smiri drugo krene, bas se pitam zasto. Niakav odmor tu ne pomaze ako ne bude istovremeno i ojacao telo kako god ume i zna. Ako uradi sve kako treba, slazem se da ne moze da se vrati kao Federer, jer mu je stil drugaciji i tehnika udaraca mu zahteva vece pripreme, tako da je Kes u pravu - verovatno bi pronasao intenzitet tek kasnije tokom sezone, al otom potom.

Robert

pre 6 godina

pa Rodzer Federer pored zdravog Djokovica skoro pet godina nije uspeo uzeti grend slem..o cemu je ovde rec...
(sasa, 28. jul 2017 12:57)

A je l' on bio zdrav sve to vreme? 2013. povreda ledja+promena reketa=najgora sezona. 2016. povredjen i pola propustio.

E, ali vidis, on se i tih sezona sastajao sa Novakom i gubio, a vidi ove sezone - Nole nikada ne stize do Rogera. Jedan od faktora koji uticu na H2H.

snupi

pre 6 godina

@Bilja

jesi li dobro???
ni ti sama ne verujes u to sto si napisala hahaha
medju prvih pet jeste, ali ajmo se malo spustiti na zemlju i prestati zavaravati sami sebe

Vladan

pre 6 godina

Tuton, 28. jul 2017 15:08

Sampras mozda nema osvojen RG, ali je zasada jos uvek uspesniji od Djokovica po 2 najmerodavnija parametra, a to su broj GS titula i broj nedelja provedenih na vrhu ATP liste, tako da, sveukupno gledano, mislim da ipak zasluzuje da se jos uvek nalazi ispred Djokovica na toj nekoj listi najboljih u istoriji. Tek kada/ako ga Djokovic prestigne bar u jednom od ova 2 parametra, onda se moze reci da je uspesniji i kopmletniji od njega.

antiDebil

pre 6 godina

@Lesa U14 No 2
A nisi slusao Djokovica kada je govorio da je zdrav, da se oseca odlicno, da je gladni vuk koji ce da osvaja titule?Pa i na Vimbldonu je pricao da je u sjajnoj formi i da ide na titulu.Tako da je ispalo da je on izmislio povredu da bi opravdao svoje katastrofalne rezultate.I to je tacno.Sto se drugog komentara tice,Novak je iskoristio pad forme Federera, njegove godine i povrede,kao i povrede Nadala.Dok je Federer bio na vrhuncu,Novak nije mogao da osvoji GS, Nadal je osvajao Frenc Open,a Novak nista.Lako je bilo kasnije,Federer povredjen i star, Nadal takodje, to su iskoristili Novak, Mari i Vavrinka i osvojili dosta titula.Sada kada su Federer i Nadal zdravi, opet niko ne moze da osvoji nista pored njih.Ovo pricam kao Novakov navijac,ali moram biti iskren.Novak jeste jedan od NAJUSPESNIJIH tenisera u istoriji,ali nije jedan od najboljih jer je 11 od 12 GS titula osvojio u vremenu u kom je Federer vec usao u tridesete i bio povredjen.A 6 GS je osvojio od 2014 do 2016, kada su i Federer i Nadal imali jako teske povrede.Lako je tako.

B92 najgori tabloid /cenzurise pristojne sportske komentare a podstice mrznju zarad klikova

pre 6 godina

Niste pustili komentar koji se tice tenisa (opisuje Rod Laverove GS 1962 i 1969) a pustate komentare ovakvog tipa.
Razlog Novakovog pada je sto je psihički prolupao, neuredno psihičko stanje i neuredan socijalni život, socijalna neadekvatnost, sada više ne zna šta radi, a sve ostalo je posledica.
(Lule, 29. jul 2017 09:50) # Link komentara

steta sto nije postao najbolji ikad a, a mogao je

pre 6 godina

meni nije jasno samo zasto mnogi pisu da je dominirao 5 godina. znate li vi sta je dominacija. to znaci da si ti 1 na listi , da uzimmas 2,3 gs godisnje i masterse naravno( sto novak jeste radio). 2012, 1gs federer ga skida i uzima 12,13 nedelja od prvog mesta. 2013 1gs rafa ga skida sa 1 mesta i uuzima nekih 15, 16 nedelja. 2014 1gs , rafa bio prvi do w, znaci i tu otislo 24, 25 nedelja. da je tada domirao a morao je imao bi nekih 50,55 nedelja vise i sigurno jedno 3,4,5 gs. znaci danas bi bio na 275 nedelja i nekih 15 do 17 gs. federer bi i dalje bio dostizan. taj perio je novaka kostao najboljeg ikada plus 2009 i 2010. stata. pad sa 30 je normalan u tenisu. dominirao je 2011,15, i 2016

kme

pre 6 godina

ako tako racunas nisi ni ti u pravu, jer je u dve god osvojio 5gs, a to je 3 pa 2
(Marko, 28. jul 2017 12:41)

Kad je to osvojio 5 slemova zaredom?Ovde pricamo o uzastopnim slemovima...

Slavko

pre 6 godina

Ostavite vi Samprasa i Agasija, sada pricamo o Novakovom padu. Lule je u pravu kada kaze da je Novak psihicki prolupao, a dokaz za to je da jedan igrac kao sto je Novak moze da izjavi da mu mesto broj 1 nije vise prioritet, a to je izjavio kada je bio najjaci, sto govori da je on sam kriv za sve njegove poraze i padove, povreda je dosla kao posledica njegove nemarnosti u zadnjih godinu dana. Umesto da nastavi da dominira svetskim tenisom kada je vec dominirao, on je resio da se okrene meditacijama i seansama sa Imazom, a da dozvoli Federeru da osvaja gren slemove sa 36 godina. Sramota.

Slavko

pre 6 godina

Ljudi, ne pricajte gluposti, naravno da je jedan od glavnih razloga Novakovog pada ta njegova dijeta.Ne moze covek da igra kad se prepolovio, nije to taj Novak vise, ne moze Gofan da se uporedjuje sa Novakom zato sto je Gofan sitne gradje i prema svojoj konstituciji on je taman.A sto se tice Novaka, on je zavrsio karijeru ukoliko se ne vrati rutinama iz recimo 2011-e godine kada je dominirao. Ako se i dalje bude drzao Imaza i bude sirio mir i ljubav u svetu umesto da igra tenis, njegova karijera ce samo da ide silaznom putanjom.

auh!

pre 6 godina

Dakle, Lesa i Tuton dominiraju sa po nekoliko komentara, objasnjavajuci zasto neko nas mora biti najbolji, a neko "njihov" to moze postati samo prevarom, zaverom i slicnim marifetlucima, upotreba velikih slova zavisi od nadahnuca, recenice bez elementarne logike, ali zato je uvek tu srbovanje....znaci, doslo vreme da se malo pauzira sa b92, dok sport ponovo ne bude sport, a ne uvod u treci svetski rat.

antiDebil

pre 6 godina

@Beobrad
Kako je onda na najvisem nivou gubio od Vavrinke i Federera? Nemoj da izmisljas,nisi ti kompetentan da procenjujes i ocenjujes neciji nivo.Novak je u najboljoj formi, na najvisem svom nivou izgubio dosta meceva od starog Federera,Vavrinke, a ove godine i od Kirgiosa,Berdiha,Tima,Istomina,Gofana.

bogoljub

pre 6 godina

@Lesa
Prvo zanima me koliko godina imas i od kad gledas tenis. Ne zelim da te diskreditujem time, nego za nekog ko ima ovako dobru analizu statisticku neke stvari mi se ne slazu. Prvo, to da Federer nije od 2010.god uzeo vise od 3 gs...Djokovic je u 'tim godinama' bio 2016.znaci RF tada uzima 15.GS. Djokovic tada uzima 12. Drugo posle toga Djokovic ima ozbiljan pad kakav RF nikada nije imao.
A ovo 28 29 godina, a ovi 23 24...pa ne racunas Nadala da je od 2005 top igrac. Novak 2007 ima dva polufinala i jedno finale GS. Drugo Hewitt, Safin i Nalbandian su Federerovo godiste. Ako mi kazes koji Nalbandian, to je covek koji ne da ne postoji sad u svetu tenisa, u smislu da je ravnopravan sa svima i nije imao kontinuitet. Ali npr.pogledaj njegovu igru na poslednja dva mastersa 2007.godine. Taj Nalbandian ima skor sa Federerom nesto izjednacen. Nije to Berdih pa da ima 2 pobede nad najboljima od 30. Onda Safin...neverovatan igrac. Ne gledaj kroz statistiku. Povredjen bio isto...pa Hewitt. Strasan igrac tada. Pa je bilo o i tada igraca koji su samo sljaku dobro igrali i gde niko nije mogao prici. Sad takvih igraca nema, sem Nadala.
Veruj mi Sampras i Agassi su imali tezu konkurenciju. Bilo je vise dosta ravnpravnijih igraca. Sljaka je bila skoro poseban deo. Federer je bio na prelazu na ovo vreme. Nemas sad dobre igrace ispod 22 23 god. A Novak i Nadal su bili ludilo u tim godinama a i svi gore navedeni i jos mnogi

trofeji

pre 6 godina

@Marko ,Novak je osvoji u 2015. W i USO ,a u 2016. AO i RG ,što će reći da nije u jednoj sezoni osvojio sva četiri GS.On je osvojio 4 GS u nizu.Jedini teniser je Rod Lejver koji je u dvije sezone osvojio po 4 GS i po tome je i dalje nedostižan.

Lule

pre 6 godina

Razlog Novakovog pada je sto je psihički prolupao, neuredno psihičko stanje i neuredan socijalni život, socijalna neadekvatnost, sada više ne zna šta radi, a sve ostalo je posledica.

Tiha

pre 6 godina

Najvisi Novakov nivo ikad odigran je visi od Nadalovog i Federerovog ikada odigranog. Kada je na "punom gasu"apsolutno je nepobediv i najbolji.To je javna tajna u svetu tenisa, a pojedini neoptereceni sujetom su to i izjavljivali.
(Beobrad, 28. jul 2017 21:37)

Kako to znas kada se nikada nisu sastali RF06 sa ND11 ili RN10. Sve je to nagadjanje a jedina realnost je da njihovi pikovi dolaze u talasima kao sve u zivotu. Mani te se toga sta bi bilo kad bi bilo jer samo jedna stvar je sigurna posle vrhunske forme sledi pad, da li postepen ili sunovrat nije bitno, ali posle pada dolazi opet vrhunac postepen ili raketni i tako u krug.

Samo se opustite i uzivajte u zalasku zlatne ere tenisa jer RF/RN/ND imaju jos svega samo par slemova do kraja decenije u sebi pre nego sto novi klinci ne srede glavu i zapocnu novu eru.

Lesa U14No2

pre 6 godina

@Bogoljub
@antidebil

Procitajte opet na Wiki kojih godina je Novak osvajao svoje GS. RF je jedino bio povredjen 2013 (pre 2016), ali samo se manite tih "stravicnih" povreda. Pa Murray je imao operaciju ledja, u poredjenju sa njim, RF je imao omanju prehladu... a kolena prosle godine - malo ga je Nole na Australian Open-u tako isetao nehumano, sve u svemu - Nole mu je naceo kolena vec u tom mecu - pogledajte opet.
Revidirajte kada je to sve Nole osvajao svoje GS - statistika ne laze, ali vasi umovi to ne zele da priznaju.
Moram da vam ponovim - za 7 godina od Austral.Open 2010 - do 2017 - strasni RF je osvojio samo 1 Wimb!!! Od svoje 28. godine do 35. godine RF je osvojio SAMO 1 GS !!! Bogoljube - pogledaj Wiki da ti bude jasno.
Pa nije valjda RF bio povredjen 7 godina ili mozda nije bio na vrhuncu svoje igre 7 godina!!!
Boze kako lupetate!!! H2H sa Nadalom i Noletom vam sve govori, a i pogledajte clanak od pre 5-6 dana o francuskom listu (L'Ekip?)koji je objasnio zasto su Noletovi GS vredniji - zbog tezine protivnika...

A za tebe Bogoljube - specijalan podatak - imam 40god, tenis igram od svoje 5.god, znaci igram ga i gledam vec 35god. Igrao sam u Zvezdi a svojevremeno sam sa 13 godina bio 2. u Srbiji ispod 14 godina (U14).

U Britaniji sam studirao i predvodio svoj Koledz (kapiten) u univerzitetskoj ligi, a tereni na kojima smo vezbali svake nedelje su u Queens Club-u. Jesi li cuo za Queens (Club)? ;-)
A koliko ste vas dvojica kompetentni?