Ponedeljak, 24.07.2017.

16:21

Pevačima odzvonilo, Vlada Srbije donela odluku

Pevači u Srbiji više neće moći da rade na crno. Svi estradni umetnici će po novoj odluci Vlade morati da imaju ugovor sa klubom ili restoranom u kom nastupaju

Izvor: B92

Pevaèima odzvonilo, Vlada Srbije donela odluku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Јабучило

pre 6 godina

А тек весеља кад потпишу уговор на 100 евра, а газда им исплати, па... 100 евра!

misko

pre 6 godina

Ovo kao bivši muzičar podržavam... Jos bih uveo da pevac mora da navede pesme koje je pevao, i da se taj novac da autorima jer i oni od nece ga moraju da zive i onda pesma ne bi kostala 3000-5000 eur. kako neki naplacuju da bi preziveli i oni ovako to i jeste siva zona.. Ali ovo nije problem vecina je problem sto su radnici u jednoj od najsofisticiranijoj proizvodnji kakva automobilska industrija pristali na povećanje plata za 9%..e to je problem za koliko se male prodajemo umesto da nisu odustali pa makar i Fiat otisao..ima drugih proizvodjaca francuzi, amerikanci, nemci.. Koji bi rado Fiat ove uslove i dali vec platu...

zemunac

pre 6 godina

ovo moze da uspe ako iz Nemacke dovedete 500 finansiskih policajaca i date im platu kao u Nemackoj plus 20% od poreza koji uteraju u drzavnu kasu..

Veseli

pre 6 godina

Sad će tezga da košta na papiru 200€ na koje ce placati porez + xyz na ruke,i rešen problem sto se tice toga!
Trebali ste im popisati trenutnu imovinu,njihovu i njihovih bliznjih i proveriti legalna primanja u zadnjih 20-tak godina,to je jedino merilo koliko su zavrnuli drzavu (ne samo njih nego i svih onih koji ne rade nista a imaju ...svasta).

Tata spalio Đenku

pre 6 godina

I svi se pitaju ili misle da će biti lažnih ugovora i onih za 100eur. 
Pa tu postoji jedna "kvaka". 
Odakle tebi toliki novac ako si svirao/pevao xy puta po 100e. 
Na to se ide.Pa posle idu na to i da im oduzimaju.
(Mile_x, 24. jul 2017 21:23)

Odgovor na "kvaku" je npr.:
1. dobio od gostiju u restoranu, klubu, diskoteci,
2. zaradio u inostranstvu!

ex m. mila

pre 6 godina

Pametnije bi bilo da imaju fiskalnu kasu i da svaku pesmu naplacuju posebno. Naplata moze gotovinski, ali i karticama, čekovima... Cak i da pesme imaju različite cene. Hit najskuplji, a losije pesme na akciji, dve za sto dinala :)

zz

pre 6 godina

znaci ja sklopim sa muzikom ugovor na 50 evra....i to je to,drzavi je jako prigustilo posto sve puca po savovima i hoce da uzme pare na sve nacine,a da nece mozda uvesti kontrolore baksisa po kafanama?

Mile_x

pre 6 godina

I svi se pitaju ili misle da će biti lažnih ugovora i onih za 100eur.
Pa tu postoji jedna "kvaka".
Odakle tebi toliki novac ako si svirao/pevao xy puta po 100e.
Na to se ide.Pa posle idu na to i da im oduzimaju.

Kuka a Bogami i motika

pre 6 godina

U ona prosla "nedemokratska" vremena svi sa estrade su znali Zakon koji je rekao: 40 posto od zarade ide drzavi. Organizatori i menandzeri nakon brojanja zarade odmah su odvajali ono sto treba da se da i nosili u SDK. Demokratskim promenama ukinuta je SDK kako bi se omogucila pljacka Srbije koja jos uvek traje...i trajace do poslednjeg gradjanina Srbije !

Letač

pre 6 godina

Pjevač sagradio kuće, hotele, restorane....provjeriti porijeklo imovine, kao mafiji u Italiji. Na sve što se ne može jasno utvrditi porijeklo, udariti brutalan porez.
Svima tako. Estradi, vođama navijača i meni. Ja znam da imam samo toliko koliko sam legalno zaradio.

Ivan

pre 6 godina

Nije mi jasno šta se diže euforija kada je i do sada Zakonom o Porezu na dohodak građana bila propisana obaveza ugovaranja honorara i prijave ugovora Poreskoj upravi, a Poreska uprava vodi evidenciju priređivača estradnih programa....

Bob

pre 6 godina

Dzabe sve dok se ne promeni svest naroda! Srbin je to, i uvek ce da zezne drzavu. Napravice ugovor na 500 evra, platice porez na to, a ostalih par hiljada evra na crno.
(onako usput, 24. jul 2017 18:24)

Ne, prijatelju, nije problem u Srbinu i nebi Srbin "samo da zezne drzavu".
Ako je neko zaboravio, isti taj Srbin je pre samo 1 ili 2 generacije isao na radne akcije i bez ikakve nadoknade ostavljao ledja, krv i znoj i zidao istu ovu drzavu. Isti taj Srbin je davao pare, zlato, nekretnine za obnovu drzave posle rata. Isti taj Srbin je isao na front i ginuo za ovu drzavu svakih 40-50 godina... Nije problem u Srbinu.

Problem je u aktuelnim vlastodrscima koji su nametnuli takve harace (poreze) da ako ih placas ti kao posten gradjanin nemozes da zivis ni DOSTOJANSTVENO a kamoli da napredujes u zivotu. I da onda barem taj novac koji zahtevaju trose na nesto pametno, ma neka trosi na nesto glupavo ali sa dobrom namerom... Umesto toga vlastodrsci ga kradu i trose na licne interese sebe i svojih drugara i porodice...

E, zato Srbin ne zeli da placa poreze a ne zato sto 'samo gleda da zezne drzavu'.

The Spatula

pre 6 godina

Voleo bih kad bi isti ti u skupstini uveli porez i na sboje zarade. Kad bi sami sebi zavirili u imovinsko stanje i videli otkud im i kako su zaradili! Ali mi to docekati necemo. Ne secam se da je bilo koji politicar osudjen ili robijao zbog itaje ili neovlascenih zarada. Vrana vrani oci ne kopa!

XXL

pre 6 godina

Ugovor na minimalac, a na svirku u džipcu od sto 'iljada evra i ostatak na ruke da ne bude zabune. Doduše još niko nije od njih oboleo od virusa prljavih ruku - noro.

mare

pre 6 godina

Pa siva zona nam pojede 30% BDP-
a godišnje...
Vrti se lova u Srbiji samo nije u sistemu, samo na porezima i doprinosima na neprijavljene radnike se država skrati za milijarde evra( gradjevina, ugostiteljstvo...).
A posebna je tema izbegavanje PDV-a, muljanje na carini...
Treba uvesti drakonske kazne za sivu zonu i smanjiti je na 10% i posle ne bi morali da se zadužujemo .
Pogledajte SAD tamo je IRS bog i batina, male su šanse da ne platiš porez, ideš u zatvor momentalno.

bbb

pre 6 godina

I saa ce poznati pevaci npr da potpisu ugovor da pevaju za 100 hiljada dinara a za taj angazman ce dobiit 10 hiljada evra i na kraju ce opet drzava da bude zakinuta na porez od oko 9000 evra , tj naplatice porez na tu sumu od 1000 evra. A drugo kako ce drzava da oporezuje kada pevac peva svadbe narocito romske svadbe koje se desavaju u kucama tj satorima gde pevaci zaradjuju basnoslovne iznose mnogo vece nego sto zarade gostujuci po restoranima, diskotekama..

Milan

pre 6 godina

Nikada to nece moci u potpunosti da se regulise. Deo ce se oporezovati, veci deo ce ici na crno. Baksis je za najvece zvezde po inostranstvu i na svadbama basnoslovan, za to ne postoji sistem. Zakon o poreklu imovine je najmanje primenjiv na estradu jer se tu vecina para zaradi preko gde za nase poreske organe traga nema ili je vec tamo oporezovano, posto vecina ima radne dozvole. Ovo sa poreklom imovine je u stvari najprimenjivije na politicare ali je svima jasno da od toga nema nista, tako da sve ostaje manje-vise kao sto je i bilo. Nahvatace neku boraniju za medije i biracko telo, i to je to...

only fools and horses

pre 6 godina

A što me nervira ta priča - zašto bih platio porez? Ili neću da plaćam jer će pokupiti ovi na vlasti. A onda isti ti kukaju zašto neki požar gasi jedna cisterna umesto 7 plus helikopteri, avioni.. Ili prozivaju zašto su nam bolnice takve, škole, itd. itd.
E pa zato što hoćete sve na crno. I ako vam treba pomoć, nemojte onda da zovete hitnu, vatrogasce ili policiju. Jer i ti ljudi moraju od nečega da žive, da ih neko plati.
A pevači su poznati po bahaćenju sa novcem i nula dinara poreza koji plaćaju. A ne libe se pri tom (kao i svi drugi) da uzmu sve od države što mogu.

mare

pre 6 godina

Pa meni od plate skidaju za porez i šta sad treba da mi bude žao muzičara koji varaju ovu državu jer eto moraju da ubace u sistem neki dinar?
Svaki posao koji donosi prihod treba oporezovati. Zašto bi muzikanti bili povlašćeni navedite mi jedan razuman razlog.
Svi mi koristimo državne puteve, škole, bolnice, vrtiće subvencionisane, vojsku, policiju, vatrogasce...
Pa fer je da svi doprinosimo državi da nam bude bolje.

nn

pre 6 godina

Samo Zakon o poreklu imovine, ali ne retroaktivno od 2015. ili 2016., već min od 2000.g. Od 1990. do 2000. ni Sveti Petar ne bi mogao nista, ali od 2000. se moze itekako. Pa onda svi lepo da plate retroaktivno i porez, i redovno svaki budući, pa da vidiš koja je to lova. I naravno zna se po kojim stopama za svaki kvadrat viška. Plus do jedno 5. kolena u svim varijantama....

RacQ

pre 6 godina

Dočekasmo i to, da nam državu "uređuju" isti oni koji su se 90-ih obogatili na švercu duvana, goriva, hrane a bogami i oružja. Sada, kada je za "kombinacije" ostalo veoma malo prostora, pokušavaju da uvedu neke besmislene zakone poput ovog, ne bi li obezbedili kontinuirano slivanje novca u svoje džepove. Ovakva garnitura hajduka, koja pustoši sve čega se dohvati, nikada nije viđena na ovim prostorima.

Meister Jakob

pre 6 godina

Po ko zna koji put, imate zakon o porijeklu imovine, te stavke su ukomponirane u Zakon o sprečavanju pranja novca koji predviđa obavezno dokazivanje porijekla novca i imovine, samo je to mrtvo slovo na papiru, ne primjenjuje se!

kaca2011.kd@gmail.com

pre 6 godina

napokon,nigde vise pevaca i manje drzave,ja stvarno vise neznam odakle izlaze,svake godine se pojavi njih nekoliko stotina,valjda videli laka i brza lova

onako usput

pre 6 godina

Dzabe sve dok se ne promeni svest naroda! Srbin je to, i uvek ce da zezne drzavu. Napravice ugovor na 500 evra, platice porez na to, a ostalih par hiljada evra na crno.

Petar

pre 6 godina

Na ugovoru ce biti jedna cifra i na nju ce platiti porez, a ispod stola ostatak.Ali bolje i to nego nista. Ali zato se uvek moze proveriti vlasnistvo nad nekretninama, automobilima,jahtama...

Petar

pre 6 godina

Iskreno me ne zanima. Meni ni iz dzepa ni u dzep,a tudjoj nesreci se ne sladim. Na prvom mestu, pevaci i pevaljke i splavovi od mene ne mogu ni dinar da uzmu jer mi ne bi palo na pamet da tako tracim svoje vreme. A na drugom,zato sto drzava otima da bi platila svoje poslusnike i stranacke slugeranje.

šljiva ranuša

pre 6 godina

a kada ce da uvedu red u našoj dragoj spc zašto se donese da svi vernici spc plate 30eu u dinarskoj protiv vrednosti godišnje za sve obrede koje ima vernik za tu godinu od krštenja slavva vencanja sveštanja pokopa daca to bi bilo hitnije I bitnije a pevace može I nemora nije sasatavni deo života što bi rekao narod I moj se babo ženio pa svadbuu nije pravio

realista

pre 6 godina

Ovo će pogoditi samo one muzičare koji crnče po kafanama za sitnu lovu, dakle one koji od tog posla hrane porodice i bore se da prežive.... kao i većina gradjana Srbije. Neće biti pogodjeni oni koji uzimaju veliku lovu.

infidel

pre 6 godina

pa i da plate porez u Srbiji. Mislite da će da prijave honorare iz Oberguzendorfa gde arlauču vikendom a vrate se sa lovom za osrednji stan?

Daniele

pre 6 godina

Eto objasnjenja kako se vlast odrzava, kako egzistira. Oporezovali su sve sto prethodnih 10 vlasti nije. Pa se AV hvali kako je vredan, kako radi non stop. A ti narode slusaj malog aleka I glasaj.

Dzonika

pre 6 godina

Sve to može da se lepo kontroliše samo ako država hoće. Uporediti imovinu i prihode, vrlo jednostavno. A da i Zakon o poreklu imovine podhitno, bez toga nema ni demokratije, a onda korupciji kraja nema.

srdjan

pre 6 godina

Samo moram da napomenem, nazalost kao i sve u ovoj drzavi i ovo nece funkcionisati kako treba ! Svi pevaci ili menadzeri ce imati kontakte u svakoj vlasti i idalje niko nikakav porez nece placati ! Nemojte se vise nadati da ce nesto da se promeni jer svaka vlast gleda svoj interes i interes onih koji im finansijski znace itd..... Nikada mi necemo biti normalna drzava !

Dan

pre 6 godina

Potpuno sam zato da se sve oporezuje, ali razumno, i to tek kad budemo znali do poslednjeg dinara kako država troši naš novac. Kako sad stoje stvari, državu vode dahije, a poreski obveznici su raja tj. kulučari.

Davor

pre 6 godina

Pevači ce kao i do sada,... Pa vlada im isplaćuje ogromne honorare iz opstinske kase verovatno. Zdravko C. je npr sada za regatu na Drini uzeo 7 miliona dinara!

Istina

pre 6 godina

Nikom od njih ne odgovara da se zakon postuje i da se placa porez kad se pare daju ispod stola.. inace su to mogli da uvedu odavno.. Kao i mnoge stvari u drzavi.

Bob

pre 6 godina

Dzabe sve dok se ne promeni svest naroda! Srbin je to, i uvek ce da zezne drzavu. Napravice ugovor na 500 evra, platice porez na to, a ostalih par hiljada evra na crno.
(onako usput, 24. jul 2017 18:24)

Ne, prijatelju, nije problem u Srbinu i nebi Srbin "samo da zezne drzavu".
Ako je neko zaboravio, isti taj Srbin je pre samo 1 ili 2 generacije isao na radne akcije i bez ikakve nadoknade ostavljao ledja, krv i znoj i zidao istu ovu drzavu. Isti taj Srbin je davao pare, zlato, nekretnine za obnovu drzave posle rata. Isti taj Srbin je isao na front i ginuo za ovu drzavu svakih 40-50 godina... Nije problem u Srbinu.

Problem je u aktuelnim vlastodrscima koji su nametnuli takve harace (poreze) da ako ih placas ti kao posten gradjanin nemozes da zivis ni DOSTOJANSTVENO a kamoli da napredujes u zivotu. I da onda barem taj novac koji zahtevaju trose na nesto pametno, ma neka trosi na nesto glupavo ali sa dobrom namerom... Umesto toga vlastodrsci ga kradu i trose na licne interese sebe i svojih drugara i porodice...

E, zato Srbin ne zeli da placa poreze a ne zato sto 'samo gleda da zezne drzavu'.

Davor

pre 6 godina

Pevači ce kao i do sada,... Pa vlada im isplaćuje ogromne honorare iz opstinske kase verovatno. Zdravko C. je npr sada za regatu na Drini uzeo 7 miliona dinara!

realista

pre 6 godina

Ovo će pogoditi samo one muzičare koji crnče po kafanama za sitnu lovu, dakle one koji od tog posla hrane porodice i bore se da prežive.... kao i većina gradjana Srbije. Neće biti pogodjeni oni koji uzimaju veliku lovu.

Letač

pre 6 godina

Pjevač sagradio kuće, hotele, restorane....provjeriti porijeklo imovine, kao mafiji u Italiji. Na sve što se ne može jasno utvrditi porijeklo, udariti brutalan porez.
Svima tako. Estradi, vođama navijača i meni. Ja znam da imam samo toliko koliko sam legalno zaradio.

ex m. mila

pre 6 godina

Pametnije bi bilo da imaju fiskalnu kasu i da svaku pesmu naplacuju posebno. Naplata moze gotovinski, ali i karticama, čekovima... Cak i da pesme imaju različite cene. Hit najskuplji, a losije pesme na akciji, dve za sto dinala :)

Veseli

pre 6 godina

Sad će tezga da košta na papiru 200€ na koje ce placati porez + xyz na ruke,i rešen problem sto se tice toga!
Trebali ste im popisati trenutnu imovinu,njihovu i njihovih bliznjih i proveriti legalna primanja u zadnjih 20-tak godina,to je jedino merilo koliko su zavrnuli drzavu (ne samo njih nego i svih onih koji ne rade nista a imaju ...svasta).

onako usput

pre 6 godina

Dzabe sve dok se ne promeni svest naroda! Srbin je to, i uvek ce da zezne drzavu. Napravice ugovor na 500 evra, platice porez na to, a ostalih par hiljada evra na crno.

Petar

pre 6 godina

Iskreno me ne zanima. Meni ni iz dzepa ni u dzep,a tudjoj nesreci se ne sladim. Na prvom mestu, pevaci i pevaljke i splavovi od mene ne mogu ni dinar da uzmu jer mi ne bi palo na pamet da tako tracim svoje vreme. A na drugom,zato sto drzava otima da bi platila svoje poslusnike i stranacke slugeranje.

infidel

pre 6 godina

pa i da plate porez u Srbiji. Mislite da će da prijave honorare iz Oberguzendorfa gde arlauču vikendom a vrate se sa lovom za osrednji stan?

Kuka a Bogami i motika

pre 6 godina

U ona prosla "nedemokratska" vremena svi sa estrade su znali Zakon koji je rekao: 40 posto od zarade ide drzavi. Organizatori i menandzeri nakon brojanja zarade odmah su odvajali ono sto treba da se da i nosili u SDK. Demokratskim promenama ukinuta je SDK kako bi se omogucila pljacka Srbije koja jos uvek traje...i trajace do poslednjeg gradjanina Srbije !

Dzonika

pre 6 godina

Sve to može da se lepo kontroliše samo ako država hoće. Uporediti imovinu i prihode, vrlo jednostavno. A da i Zakon o poreklu imovine podhitno, bez toga nema ni demokratije, a onda korupciji kraja nema.

The Spatula

pre 6 godina

Voleo bih kad bi isti ti u skupstini uveli porez i na sboje zarade. Kad bi sami sebi zavirili u imovinsko stanje i videli otkud im i kako su zaradili! Ali mi to docekati necemo. Ne secam se da je bilo koji politicar osudjen ili robijao zbog itaje ili neovlascenih zarada. Vrana vrani oci ne kopa!

Petar

pre 6 godina

Na ugovoru ce biti jedna cifra i na nju ce platiti porez, a ispod stola ostatak.Ali bolje i to nego nista. Ali zato se uvek moze proveriti vlasnistvo nad nekretninama, automobilima,jahtama...

Tata spalio Đenku

pre 6 godina

I svi se pitaju ili misle da će biti lažnih ugovora i onih za 100eur. 
Pa tu postoji jedna "kvaka". 
Odakle tebi toliki novac ako si svirao/pevao xy puta po 100e. 
Na to se ide.Pa posle idu na to i da im oduzimaju.
(Mile_x, 24. jul 2017 21:23)

Odgovor na "kvaku" je npr.:
1. dobio od gostiju u restoranu, klubu, diskoteci,
2. zaradio u inostranstvu!

Daniele

pre 6 godina

Eto objasnjenja kako se vlast odrzava, kako egzistira. Oporezovali su sve sto prethodnih 10 vlasti nije. Pa se AV hvali kako je vredan, kako radi non stop. A ti narode slusaj malog aleka I glasaj.

srdjan

pre 6 godina

Samo moram da napomenem, nazalost kao i sve u ovoj drzavi i ovo nece funkcionisati kako treba ! Svi pevaci ili menadzeri ce imati kontakte u svakoj vlasti i idalje niko nikakav porez nece placati ! Nemojte se vise nadati da ce nesto da se promeni jer svaka vlast gleda svoj interes i interes onih koji im finansijski znace itd..... Nikada mi necemo biti normalna drzava !

RacQ

pre 6 godina

Dočekasmo i to, da nam državu "uređuju" isti oni koji su se 90-ih obogatili na švercu duvana, goriva, hrane a bogami i oružja. Sada, kada je za "kombinacije" ostalo veoma malo prostora, pokušavaju da uvedu neke besmislene zakone poput ovog, ne bi li obezbedili kontinuirano slivanje novca u svoje džepove. Ovakva garnitura hajduka, koja pustoši sve čega se dohvati, nikada nije viđena na ovim prostorima.

zz

pre 6 godina

znaci ja sklopim sa muzikom ugovor na 50 evra....i to je to,drzavi je jako prigustilo posto sve puca po savovima i hoce da uzme pare na sve nacine,a da nece mozda uvesti kontrolore baksisa po kafanama?

kaca2011.kd@gmail.com

pre 6 godina

napokon,nigde vise pevaca i manje drzave,ja stvarno vise neznam odakle izlaze,svake godine se pojavi njih nekoliko stotina,valjda videli laka i brza lova

mare

pre 6 godina

Pa meni od plate skidaju za porez i šta sad treba da mi bude žao muzičara koji varaju ovu državu jer eto moraju da ubace u sistem neki dinar?
Svaki posao koji donosi prihod treba oporezovati. Zašto bi muzikanti bili povlašćeni navedite mi jedan razuman razlog.
Svi mi koristimo državne puteve, škole, bolnice, vrtiće subvencionisane, vojsku, policiju, vatrogasce...
Pa fer je da svi doprinosimo državi da nam bude bolje.

only fools and horses

pre 6 godina

A što me nervira ta priča - zašto bih platio porez? Ili neću da plaćam jer će pokupiti ovi na vlasti. A onda isti ti kukaju zašto neki požar gasi jedna cisterna umesto 7 plus helikopteri, avioni.. Ili prozivaju zašto su nam bolnice takve, škole, itd. itd.
E pa zato što hoćete sve na crno. I ako vam treba pomoć, nemojte onda da zovete hitnu, vatrogasce ili policiju. Jer i ti ljudi moraju od nečega da žive, da ih neko plati.
A pevači su poznati po bahaćenju sa novcem i nula dinara poreza koji plaćaju. A ne libe se pri tom (kao i svi drugi) da uzmu sve od države što mogu.

nn

pre 6 godina

Samo Zakon o poreklu imovine, ali ne retroaktivno od 2015. ili 2016., već min od 2000.g. Od 1990. do 2000. ni Sveti Petar ne bi mogao nista, ali od 2000. se moze itekako. Pa onda svi lepo da plate retroaktivno i porez, i redovno svaki budući, pa da vidiš koja je to lova. I naravno zna se po kojim stopama za svaki kvadrat viška. Plus do jedno 5. kolena u svim varijantama....

Ivan

pre 6 godina

Nije mi jasno šta se diže euforija kada je i do sada Zakonom o Porezu na dohodak građana bila propisana obaveza ugovaranja honorara i prijave ugovora Poreskoj upravi, a Poreska uprava vodi evidenciju priređivača estradnih programa....

Dan

pre 6 godina

Potpuno sam zato da se sve oporezuje, ali razumno, i to tek kad budemo znali do poslednjeg dinara kako država troši naš novac. Kako sad stoje stvari, državu vode dahije, a poreski obveznici su raja tj. kulučari.

bbb

pre 6 godina

I saa ce poznati pevaci npr da potpisu ugovor da pevaju za 100 hiljada dinara a za taj angazman ce dobiit 10 hiljada evra i na kraju ce opet drzava da bude zakinuta na porez od oko 9000 evra , tj naplatice porez na tu sumu od 1000 evra. A drugo kako ce drzava da oporezuje kada pevac peva svadbe narocito romske svadbe koje se desavaju u kucama tj satorima gde pevaci zaradjuju basnoslovne iznose mnogo vece nego sto zarade gostujuci po restoranima, diskotekama..

Istina

pre 6 godina

Nikom od njih ne odgovara da se zakon postuje i da se placa porez kad se pare daju ispod stola.. inace su to mogli da uvedu odavno.. Kao i mnoge stvari u drzavi.

Meister Jakob

pre 6 godina

Po ko zna koji put, imate zakon o porijeklu imovine, te stavke su ukomponirane u Zakon o sprečavanju pranja novca koji predviđa obavezno dokazivanje porijekla novca i imovine, samo je to mrtvo slovo na papiru, ne primjenjuje se!

Milan

pre 6 godina

Nikada to nece moci u potpunosti da se regulise. Deo ce se oporezovati, veci deo ce ici na crno. Baksis je za najvece zvezde po inostranstvu i na svadbama basnoslovan, za to ne postoji sistem. Zakon o poreklu imovine je najmanje primenjiv na estradu jer se tu vecina para zaradi preko gde za nase poreske organe traga nema ili je vec tamo oporezovano, posto vecina ima radne dozvole. Ovo sa poreklom imovine je u stvari najprimenjivije na politicare ali je svima jasno da od toga nema nista, tako da sve ostaje manje-vise kao sto je i bilo. Nahvatace neku boraniju za medije i biracko telo, i to je to...

mare

pre 6 godina

Pa siva zona nam pojede 30% BDP-
a godišnje...
Vrti se lova u Srbiji samo nije u sistemu, samo na porezima i doprinosima na neprijavljene radnike se država skrati za milijarde evra( gradjevina, ugostiteljstvo...).
A posebna je tema izbegavanje PDV-a, muljanje na carini...
Treba uvesti drakonske kazne za sivu zonu i smanjiti je na 10% i posle ne bi morali da se zadužujemo .
Pogledajte SAD tamo je IRS bog i batina, male su šanse da ne platiš porez, ideš u zatvor momentalno.

šljiva ranuša

pre 6 godina

a kada ce da uvedu red u našoj dragoj spc zašto se donese da svi vernici spc plate 30eu u dinarskoj protiv vrednosti godišnje za sve obrede koje ima vernik za tu godinu od krštenja slavva vencanja sveštanja pokopa daca to bi bilo hitnije I bitnije a pevace može I nemora nije sasatavni deo života što bi rekao narod I moj se babo ženio pa svadbuu nije pravio

XXL

pre 6 godina

Ugovor na minimalac, a na svirku u džipcu od sto 'iljada evra i ostatak na ruke da ne bude zabune. Doduše još niko nije od njih oboleo od virusa prljavih ruku - noro.

Mile_x

pre 6 godina

I svi se pitaju ili misle da će biti lažnih ugovora i onih za 100eur.
Pa tu postoji jedna "kvaka".
Odakle tebi toliki novac ako si svirao/pevao xy puta po 100e.
Na to se ide.Pa posle idu na to i da im oduzimaju.

zemunac

pre 6 godina

ovo moze da uspe ako iz Nemacke dovedete 500 finansiskih policajaca i date im platu kao u Nemackoj plus 20% od poreza koji uteraju u drzavnu kasu..

misko

pre 6 godina

Ovo kao bivši muzičar podržavam... Jos bih uveo da pevac mora da navede pesme koje je pevao, i da se taj novac da autorima jer i oni od nece ga moraju da zive i onda pesma ne bi kostala 3000-5000 eur. kako neki naplacuju da bi preziveli i oni ovako to i jeste siva zona.. Ali ovo nije problem vecina je problem sto su radnici u jednoj od najsofisticiranijoj proizvodnji kakva automobilska industrija pristali na povećanje plata za 9%..e to je problem za koliko se male prodajemo umesto da nisu odustali pa makar i Fiat otisao..ima drugih proizvodjaca francuzi, amerikanci, nemci.. Koji bi rado Fiat ove uslove i dali vec platu...

Јабучило

pre 6 godina

А тек весеља кад потпишу уговор на 100 евра, а газда им исплати, па... 100 евра!

Petar

pre 6 godina

Iskreno me ne zanima. Meni ni iz dzepa ni u dzep,a tudjoj nesreci se ne sladim. Na prvom mestu, pevaci i pevaljke i splavovi od mene ne mogu ni dinar da uzmu jer mi ne bi palo na pamet da tako tracim svoje vreme. A na drugom,zato sto drzava otima da bi platila svoje poslusnike i stranacke slugeranje.

Mile_x

pre 6 godina

I svi se pitaju ili misle da će biti lažnih ugovora i onih za 100eur.
Pa tu postoji jedna "kvaka".
Odakle tebi toliki novac ako si svirao/pevao xy puta po 100e.
Na to se ide.Pa posle idu na to i da im oduzimaju.

onako usput

pre 6 godina

Dzabe sve dok se ne promeni svest naroda! Srbin je to, i uvek ce da zezne drzavu. Napravice ugovor na 500 evra, platice porez na to, a ostalih par hiljada evra na crno.

zz

pre 6 godina

znaci ja sklopim sa muzikom ugovor na 50 evra....i to je to,drzavi je jako prigustilo posto sve puca po savovima i hoce da uzme pare na sve nacine,a da nece mozda uvesti kontrolore baksisa po kafanama?

only fools and horses

pre 6 godina

A što me nervira ta priča - zašto bih platio porez? Ili neću da plaćam jer će pokupiti ovi na vlasti. A onda isti ti kukaju zašto neki požar gasi jedna cisterna umesto 7 plus helikopteri, avioni.. Ili prozivaju zašto su nam bolnice takve, škole, itd. itd.
E pa zato što hoćete sve na crno. I ako vam treba pomoć, nemojte onda da zovete hitnu, vatrogasce ili policiju. Jer i ti ljudi moraju od nečega da žive, da ih neko plati.
A pevači su poznati po bahaćenju sa novcem i nula dinara poreza koji plaćaju. A ne libe se pri tom (kao i svi drugi) da uzmu sve od države što mogu.

šljiva ranuša

pre 6 godina

a kada ce da uvedu red u našoj dragoj spc zašto se donese da svi vernici spc plate 30eu u dinarskoj protiv vrednosti godišnje za sve obrede koje ima vernik za tu godinu od krštenja slavva vencanja sveštanja pokopa daca to bi bilo hitnije I bitnije a pevace može I nemora nije sasatavni deo života što bi rekao narod I moj se babo ženio pa svadbuu nije pravio

Bob

pre 6 godina

Dzabe sve dok se ne promeni svest naroda! Srbin je to, i uvek ce da zezne drzavu. Napravice ugovor na 500 evra, platice porez na to, a ostalih par hiljada evra na crno.
(onako usput, 24. jul 2017 18:24)

Ne, prijatelju, nije problem u Srbinu i nebi Srbin "samo da zezne drzavu".
Ako je neko zaboravio, isti taj Srbin je pre samo 1 ili 2 generacije isao na radne akcije i bez ikakve nadoknade ostavljao ledja, krv i znoj i zidao istu ovu drzavu. Isti taj Srbin je davao pare, zlato, nekretnine za obnovu drzave posle rata. Isti taj Srbin je isao na front i ginuo za ovu drzavu svakih 40-50 godina... Nije problem u Srbinu.

Problem je u aktuelnim vlastodrscima koji su nametnuli takve harace (poreze) da ako ih placas ti kao posten gradjanin nemozes da zivis ni DOSTOJANSTVENO a kamoli da napredujes u zivotu. I da onda barem taj novac koji zahtevaju trose na nesto pametno, ma neka trosi na nesto glupavo ali sa dobrom namerom... Umesto toga vlastodrsci ga kradu i trose na licne interese sebe i svojih drugara i porodice...

E, zato Srbin ne zeli da placa poreze a ne zato sto 'samo gleda da zezne drzavu'.

Tata spalio Đenku

pre 6 godina

I svi se pitaju ili misle da će biti lažnih ugovora i onih za 100eur. 
Pa tu postoji jedna "kvaka". 
Odakle tebi toliki novac ako si svirao/pevao xy puta po 100e. 
Na to se ide.Pa posle idu na to i da im oduzimaju.
(Mile_x, 24. jul 2017 21:23)

Odgovor na "kvaku" je npr.:
1. dobio od gostiju u restoranu, klubu, diskoteci,
2. zaradio u inostranstvu!

RacQ

pre 6 godina

Dočekasmo i to, da nam državu "uređuju" isti oni koji su se 90-ih obogatili na švercu duvana, goriva, hrane a bogami i oružja. Sada, kada je za "kombinacije" ostalo veoma malo prostora, pokušavaju da uvedu neke besmislene zakone poput ovog, ne bi li obezbedili kontinuirano slivanje novca u svoje džepove. Ovakva garnitura hajduka, koja pustoši sve čega se dohvati, nikada nije viđena na ovim prostorima.

Kuka a Bogami i motika

pre 6 godina

U ona prosla "nedemokratska" vremena svi sa estrade su znali Zakon koji je rekao: 40 posto od zarade ide drzavi. Organizatori i menandzeri nakon brojanja zarade odmah su odvajali ono sto treba da se da i nosili u SDK. Demokratskim promenama ukinuta je SDK kako bi se omogucila pljacka Srbije koja jos uvek traje...i trajace do poslednjeg gradjanina Srbije !

nn

pre 6 godina

Samo Zakon o poreklu imovine, ali ne retroaktivno od 2015. ili 2016., već min od 2000.g. Od 1990. do 2000. ni Sveti Petar ne bi mogao nista, ali od 2000. se moze itekako. Pa onda svi lepo da plate retroaktivno i porez, i redovno svaki budući, pa da vidiš koja je to lova. I naravno zna se po kojim stopama za svaki kvadrat viška. Plus do jedno 5. kolena u svim varijantama....

Daniele

pre 6 godina

Eto objasnjenja kako se vlast odrzava, kako egzistira. Oporezovali su sve sto prethodnih 10 vlasti nije. Pa se AV hvali kako je vredan, kako radi non stop. A ti narode slusaj malog aleka I glasaj.

Veseli

pre 6 godina

Sad će tezga da košta na papiru 200€ na koje ce placati porez + xyz na ruke,i rešen problem sto se tice toga!
Trebali ste im popisati trenutnu imovinu,njihovu i njihovih bliznjih i proveriti legalna primanja u zadnjih 20-tak godina,to je jedino merilo koliko su zavrnuli drzavu (ne samo njih nego i svih onih koji ne rade nista a imaju ...svasta).

Letač

pre 6 godina

Pjevač sagradio kuće, hotele, restorane....provjeriti porijeklo imovine, kao mafiji u Italiji. Na sve što se ne može jasno utvrditi porijeklo, udariti brutalan porez.
Svima tako. Estradi, vođama navijača i meni. Ja znam da imam samo toliko koliko sam legalno zaradio.

ex m. mila

pre 6 godina

Pametnije bi bilo da imaju fiskalnu kasu i da svaku pesmu naplacuju posebno. Naplata moze gotovinski, ali i karticama, čekovima... Cak i da pesme imaju različite cene. Hit najskuplji, a losije pesme na akciji, dve za sto dinala :)

realista

pre 6 godina

Ovo će pogoditi samo one muzičare koji crnče po kafanama za sitnu lovu, dakle one koji od tog posla hrane porodice i bore se da prežive.... kao i većina gradjana Srbije. Neće biti pogodjeni oni koji uzimaju veliku lovu.

mare

pre 6 godina

Pa meni od plate skidaju za porez i šta sad treba da mi bude žao muzičara koji varaju ovu državu jer eto moraju da ubace u sistem neki dinar?
Svaki posao koji donosi prihod treba oporezovati. Zašto bi muzikanti bili povlašćeni navedite mi jedan razuman razlog.
Svi mi koristimo državne puteve, škole, bolnice, vrtiće subvencionisane, vojsku, policiju, vatrogasce...
Pa fer je da svi doprinosimo državi da nam bude bolje.

mare

pre 6 godina

Pa siva zona nam pojede 30% BDP-
a godišnje...
Vrti se lova u Srbiji samo nije u sistemu, samo na porezima i doprinosima na neprijavljene radnike se država skrati za milijarde evra( gradjevina, ugostiteljstvo...).
A posebna je tema izbegavanje PDV-a, muljanje na carini...
Treba uvesti drakonske kazne za sivu zonu i smanjiti je na 10% i posle ne bi morali da se zadužujemo .
Pogledajte SAD tamo je IRS bog i batina, male su šanse da ne platiš porez, ideš u zatvor momentalno.

Dzonika

pre 6 godina

Sve to može da se lepo kontroliše samo ako država hoće. Uporediti imovinu i prihode, vrlo jednostavno. A da i Zakon o poreklu imovine podhitno, bez toga nema ni demokratije, a onda korupciji kraja nema.

kaca2011.kd@gmail.com

pre 6 godina

napokon,nigde vise pevaca i manje drzave,ja stvarno vise neznam odakle izlaze,svake godine se pojavi njih nekoliko stotina,valjda videli laka i brza lova

The Spatula

pre 6 godina

Voleo bih kad bi isti ti u skupstini uveli porez i na sboje zarade. Kad bi sami sebi zavirili u imovinsko stanje i videli otkud im i kako su zaradili! Ali mi to docekati necemo. Ne secam se da je bilo koji politicar osudjen ili robijao zbog itaje ili neovlascenih zarada. Vrana vrani oci ne kopa!

Dan

pre 6 godina

Potpuno sam zato da se sve oporezuje, ali razumno, i to tek kad budemo znali do poslednjeg dinara kako država troši naš novac. Kako sad stoje stvari, državu vode dahije, a poreski obveznici su raja tj. kulučari.

bbb

pre 6 godina

I saa ce poznati pevaci npr da potpisu ugovor da pevaju za 100 hiljada dinara a za taj angazman ce dobiit 10 hiljada evra i na kraju ce opet drzava da bude zakinuta na porez od oko 9000 evra , tj naplatice porez na tu sumu od 1000 evra. A drugo kako ce drzava da oporezuje kada pevac peva svadbe narocito romske svadbe koje se desavaju u kucama tj satorima gde pevaci zaradjuju basnoslovne iznose mnogo vece nego sto zarade gostujuci po restoranima, diskotekama..

Davor

pre 6 godina

Pevači ce kao i do sada,... Pa vlada im isplaćuje ogromne honorare iz opstinske kase verovatno. Zdravko C. je npr sada za regatu na Drini uzeo 7 miliona dinara!

infidel

pre 6 godina

pa i da plate porez u Srbiji. Mislite da će da prijave honorare iz Oberguzendorfa gde arlauču vikendom a vrate se sa lovom za osrednji stan?

Petar

pre 6 godina

Na ugovoru ce biti jedna cifra i na nju ce platiti porez, a ispod stola ostatak.Ali bolje i to nego nista. Ali zato se uvek moze proveriti vlasnistvo nad nekretninama, automobilima,jahtama...

Meister Jakob

pre 6 godina

Po ko zna koji put, imate zakon o porijeklu imovine, te stavke su ukomponirane u Zakon o sprečavanju pranja novca koji predviđa obavezno dokazivanje porijekla novca i imovine, samo je to mrtvo slovo na papiru, ne primjenjuje se!

Istina

pre 6 godina

Nikom od njih ne odgovara da se zakon postuje i da se placa porez kad se pare daju ispod stola.. inace su to mogli da uvedu odavno.. Kao i mnoge stvari u drzavi.

srdjan

pre 6 godina

Samo moram da napomenem, nazalost kao i sve u ovoj drzavi i ovo nece funkcionisati kako treba ! Svi pevaci ili menadzeri ce imati kontakte u svakoj vlasti i idalje niko nikakav porez nece placati ! Nemojte se vise nadati da ce nesto da se promeni jer svaka vlast gleda svoj interes i interes onih koji im finansijski znace itd..... Nikada mi necemo biti normalna drzava !

XXL

pre 6 godina

Ugovor na minimalac, a na svirku u džipcu od sto 'iljada evra i ostatak na ruke da ne bude zabune. Doduše još niko nije od njih oboleo od virusa prljavih ruku - noro.

zemunac

pre 6 godina

ovo moze da uspe ako iz Nemacke dovedete 500 finansiskih policajaca i date im platu kao u Nemackoj plus 20% od poreza koji uteraju u drzavnu kasu..

Milan

pre 6 godina

Nikada to nece moci u potpunosti da se regulise. Deo ce se oporezovati, veci deo ce ici na crno. Baksis je za najvece zvezde po inostranstvu i na svadbama basnoslovan, za to ne postoji sistem. Zakon o poreklu imovine je najmanje primenjiv na estradu jer se tu vecina para zaradi preko gde za nase poreske organe traga nema ili je vec tamo oporezovano, posto vecina ima radne dozvole. Ovo sa poreklom imovine je u stvari najprimenjivije na politicare ali je svima jasno da od toga nema nista, tako da sve ostaje manje-vise kao sto je i bilo. Nahvatace neku boraniju za medije i biracko telo, i to je to...

misko

pre 6 godina

Ovo kao bivši muzičar podržavam... Jos bih uveo da pevac mora da navede pesme koje je pevao, i da se taj novac da autorima jer i oni od nece ga moraju da zive i onda pesma ne bi kostala 3000-5000 eur. kako neki naplacuju da bi preziveli i oni ovako to i jeste siva zona.. Ali ovo nije problem vecina je problem sto su radnici u jednoj od najsofisticiranijoj proizvodnji kakva automobilska industrija pristali na povećanje plata za 9%..e to je problem za koliko se male prodajemo umesto da nisu odustali pa makar i Fiat otisao..ima drugih proizvodjaca francuzi, amerikanci, nemci.. Koji bi rado Fiat ove uslove i dali vec platu...

Ivan

pre 6 godina

Nije mi jasno šta se diže euforija kada je i do sada Zakonom o Porezu na dohodak građana bila propisana obaveza ugovaranja honorara i prijave ugovora Poreskoj upravi, a Poreska uprava vodi evidenciju priređivača estradnih programa....

Јабучило

pre 6 godina

А тек весеља кад потпишу уговор на 100 евра, а газда им исплати, па... 100 евра!