Utorak, 18.07.2017.

12:24

Svet dobija novu "državu" i zove se Malorusija

Separatisti u Donjecku na istoku Ukrajine proglasili su uspostavljanje države Malorusije koja će, kako kažu, biti naslednica Ukrajine.

Izvor: Beta

Svet dobija novu "državu" i zove se Malorusija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Антифашиста Влатко

pre 6 godina

E vidis, zato se narod digao jer mu je bilo dosta prevare i muljanja, nesto slicno moglo bi i nama da se desi ako ne budu vladajuci vodili zemlju prema EU.
(1707

Да подсетимо - у Украјини је требало да буду одржани избори на којима би народ рекао шта мисли о политици Јануковича. Значи, без крви, без рата и погинулих. Обами то није одговарало и зато је нобеловац покренуо државни удар. Ово су чињенице.
Иначе, баш нешто замишљам демонстрације у Београду са паролама за ЕУ. Ко би изашао на те демонстрације? Јадранка Јоксимовић и Чеда Јовановић? Било би то урнебесно.

Aleksandar

pre 6 godina

@(миленце, 18. jul 2017 20:24)

Istina, Rusija je površinski najveća država na planeti (duplo veća od drugoplasirane Kanade) time što su Rusi išli okolo i privoljevali ostale kolačima i pesmom da im se pridruže... U kojoj ti bajci živiš...

Da

pre 6 godina

Ukrajina i Ukrajinci treba da prihvate realnost i da uspostave dobrosusedske odnose sa Malorusijom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirski tigar, 18. jul 2017 15:26)

Isto kao i mi sa Kosovom.

Gmaz

pre 6 godina

> Империјализам је кад идеш по свету и пореобљаваш
> разноразне народе и отимаш им све. Где су то Руси радили?

Rusija je pre pet-šest vekova bila oblast oko Moskve. A onda su se granice same od sebe proširile:

https://philebersole.files.wordpress.com/2014/05/russianexpansion.gif

миленце

pre 6 godina

Ruski imperijalizam...
(vladan, 18. jul 2017 18:31)
Империјализам је кад идеш по свету и пореобљаваш разноразне народе и отимаш им све. Где су то Руси радили? У овој Малорусији живе Руси, а Русија као озбиљна држава брине о свом народу ван граница Руске Федерације.

BB8

pre 6 godina

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.
(Perun, 18. jul 2017 14:20)

Znaci nedostatak ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji je uzrokovao otimanje delova teritorije Ukrajini? Nista pozitivno nemam da kazem za unutrasnje uredjenje Saudijske Arabije, ali nekako se ne secam da su oni kao drzava izvrsili invaziju na neku zemlju, proglasili deo tudje teritorije za svoju pa vojno intervenisali. Oni ljudi zive u nekom srednjem veku i na zalost vecina kapira da je to ispravno. Polako ce i do njih doci XXI vek, ali kakve to veze ima sa Ukrajinom kojoj su Rusi oteli deo teritorije, pobili regularnu vojsku, proglasavaju neke izmisljene drzave, prete ostalim malim zemljama u okruzenju... Narod Ukrajine je na izborima izlgasao postojecu vlast. Jeste glasao je i za Janukovica, koji je izbore dobio na prici o borbi protiv korupcije, a onda kako kukavicije jaje podmetnuo raskid svih pregovora sa EU, a pridruzivanje Rusiji. Narod ga skinuo i posle bili legalni i legitimni izbori, raspisani od strane Parlamenta.

kartograf

pre 6 godina

Treba ispitati umešanost proizvođača globusa i atlasa u ovu aferu. Svake godine izmisle bar jednu novu državu i eto, atlas zastareo. Treba ih obavezati da ukoliko se u garantnom roku pojavi nova država istu moraju o svom trošku docrtati!

ja

pre 6 godina

@ (kralj ibi, 18. jul 2017 12:41)

Posvađao si se ti sa istorijom, izgleda. Nisu se Ukrajinci nikada nazivali Malorusi, već je Mala Rusija naziv koji su Poljaci delu teritorije nekadašnje Kijevske Rusije koji su osvojili u 14. veku. Rusija = Velika Rusija, nasuprot Mala Rusija = deo Rusije pod poljskom vlašću. Isto tako se Srbi nikada nisu nazivali Rasima. Rasi, Raci, Rašani su sve nazivi koje su nama nadenuli stranci, zato što se država zvala Raška. Mi smo sebe uvek nazivali kako se zovemo i danas - Srbi...

Petar S.

pre 6 godina

@(Miki, 18. jul 2017 15:27)

Janukovc je u pregovorima sa opozicijom dogovorio izbore u roku od 3 meseca.
Ali nakon postignutog dogovora Majdan se nastavio, dok Janikovic nije sisao sa vlasti.

Pogledaj umesanost VIKTORIJE NULAND (Victorija Nuland), pomocnica Drzavnog Sekretare SADa za Evropu, u te dogadjaje i pogotovo obrati paznju na njenu izjavu o Evropi (u presretnutom razgovoru sa Ambasadoraom SADa u Ukrajni).
Kada su dogovarali (Viktorija i Ambasador Amerike) KO CE DA DODJE na mesto Janukovica (Jacenjuk, onaj bokser ili onaj treci (vodja protesta - Majdana)).

Pa ti vidi ko je organizator Majdana (ukrajinskog protesta).

Danko

pre 6 godina

Ja sam etnički Ukrajinac iz Vojvodine i moram da primetim da je Ukrajini bolje da prizna odlazak Donjecka i Luganska. Iskreno, Moskva je preko ruske zajednice u ovim oblastima, kao i Krimu, jako uticala na situaciju u Ukrajini. Sada, kada bi se se odvojili ovi krajevi, od nekadasnjih 9 miliona Rusa, ostalo bi u Ukrajini samo 2 i manje su sanse za ozbiljno remecenje puta Ukrajine.
Ukrajince jako boli ovo u Donbasu,ali treba prihvatiti realnost, napraviti granicu na polovini Donbasa, toliko teritorije je odbranjeno. Inace, Ukrajinci su odbranili veci deo ruralnih krajeva Donbasa u kojem zivi ukrajinsko stanovnistvo, a Donjeck, Luhansk i 4 manja grada su okupirana.
Ukrajina je krenula dobrim putem i drzim da se taj prozapadni put lakse moze nastaviti bez uticaja politike iz Donbasa.
Boli, ali je realnost takva.

Jarilo

pre 6 godina

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.
(Perun, 18. jul 2017 14:20)

A ja se uvek rastužim kada vidim koliko ima ljudi koji ne uvažavaju nešto što se zovu činjenice.. Činjenica je da su sve zemlje nekadašnjeg istočnog bloka pobegle od Rusije prvi put kada su za to dobile priliku. Prema tome, ako govorimo o interesima, oni postoje i u slučaju malih zemalja, a one su listom odabrale parlamentarnu demokratiju, pluralizam, ljudska prava, kapitalistički ekonomski sistem... Odbacilie su represiju, autokratiju, politička ubistva , zatvaranja neistomišljenika , sistem koji guši svaki individualizam i podstiče prosečnost.. To nisu prazne priče, to su sasvim merljive stvari. Stavljati znak jednakosti u tom smislu između zemalja Zapada i Rusije jednostavno nije moguće. Rusija ne može da se otrezni od staljinističkog ludila i to je objektivno limitira da osim u vojnom bude konkurentna na bilo kom drugom polju. Na spoljnopolitičkom planu ona gubi saveznike i to je prosta činjenica.

1707

pre 6 godina

(Vrući pas, 18. jul 2017 14:53)
Pitanje, a d ali je demokratija kad ti dobijes izbore zbog obecanja da ces povesti zemlju prema EU a onda ucinis sve (unistis vojsku, onesposobis tajne sluzbe itd.) da Ukrajinu zakopas na mestu i privezes je ko rusku pudlu? On je prevario svoje birace i izneverio njihova ocekivanja, reakcija je bila potpuno opravdana. E vidis, zato se narod digao jer mu je bilo dosta prevare i muljanja, nesto slicno moglo bi i nama da se desi ako ne budu vladajuci vodili zemlju prema EU.

Miki

pre 6 godina

Taj Januković koga pominješ je bio LEGITIMNI PREDSEDNIK Ukrajine. I protiv njega je zapad u saradnji sa fašističkim organizacijama organizovao DRZAVNI UDAR. Zato je počeo građanski rat i zato se raspala država.
(Nikola, 18. jul 2017 14:36)

Taj legalni predsednik je pokušao da okrene državnu politiku za 180 srepeni, od EU ka Rusiji, suprotno od onoga za šta se zalagao kada je bio biran. To jeste legalno, ali kad povučeš biračko telo za nos, hoće i ono da uzvrati po nosu. Nisu bez razloga izmišljeni referendumi, vanredni izbori i druge slične gnavaže, koje dosta koštaju, ali su ipak jeftinije od građanskog rata.

Jovan

pre 6 godina

Evo sad mozemo napraviti federaciju sa njima, zajedno sa Rusijom, Belarusom, Abkhazijom, Juznom Osetijom i Republikom Srpskom. Nazvace se "Savezna Pravoslavna Dzamahirija Brutalistan" i nece imati drzavni jezik, jer ces ostati bez jezika ako progovoris.

who cares

pre 6 godina

Jeste pa podrzace te samo ta Rusija, cije je to i ideja. Nebitno da li je nekom Rusija simpaticna ili ne, ipak kao gradjani jedne racerupane i porobljene zemlje kao sto je ova nasa, ne mogu da shvatim takav stav prema Ukrajini koja je isto tako prosla, tj prolazi sad kao mi ranije. Svejedno ko te cerupa, Rusija ili Sad, oni jadni nadrljase u svemu ovome, a nista se ne pitaju, kao sto nase vlasti potpisuju sve i svasta i sa Rusima i sa Nato i Arapima, tako i njihove, trguju i bave se politikom, dok narod propada, a jedna lepa i normalna drzava, sa suverenim i normalnim narodom, nekada, kao sto je nas bio nekada, propada dublje u crnilo. A vi Srbujte i Rusujte i Amerikanizujte stvari koliko hocete, ali da li je cilj da na svetu budu istok i zapad samo, a mi svi u sredini robovi njihove borbe.

Иван Грозни

pre 6 godina

Украјинске власти морају уважити реалност на терену. Само дијалог са Малорусијом омогућава наставак европског пута. Обе стране треба да се окрену будућности. То је од највеће важности за стабилност региона.

Petar S.

pre 6 godina

@(Djed Gavrilo, 18. jul 2017 14:36)

Odlicno zapazanje (sirenje bogatstva koncentricnim krugovima).
Upravo TO je Kina uradila.

1997 kada je Hong-Kong presao iz ruku Britanije pod okrilje Kine, gradjani Hong konga su bili prebogati u odnosu na Kineze.

Da je pustila Kineze da slobodno udju u Hong Kong, on bi bankrotirao (bio u Haosu) u roku od 24 sata.

Umesto toga oni su zabranili Kinezima van hong Konga da ulaze u Hong Kong. Ali su formirali pojas oko Hong konga, koji se razvijao paraleleno. Kad se standard izjednacio (nije dugo trebalo) oni su prosirili zonu Hong Konga, a spolja dodali sledeci pojas. I tako dalje.

Problem je sto coravi euro-fanatici kod nas TO ne vide.
Oni na Kinu gledaju kao da je jos tamo Mao Ce Tung.

Djed Gavrilo

pre 6 godina

Po redu se priključuju ostale oblasti.Da li je to taj scenario?Rusija će razviti dobre odnose sa Nemackom.Sta onda sledi u Ukraini?Nemam dovoljno istoriske gadje da zaključujem o ishodu.Ono sto ja vodim kao najbolje rešenje za Evropu je integracija Evrope i Azije a zatim i celog sveta.Bogati bi trebalo povoljno da pocnu fonansorati infrastrukturu u koncentričnim krugovima od postojece infrastrukture.Infrastruktura daje nadu i opredeljuje ljude na stvaralaštvo.

Pantagruel

pre 6 godina

Веома лукаво, јер отвара могућност да се таквој држави прикључе још неке области Украјине, уколико и у њима избију побуне. Намерно се користи шири концепт, који именом није ограничен на Доњецк и Луганск.

Nikola

pre 6 godina

Lavice pročitaj malo šta je bilo pa onda ovde piši. Taj Januković koga pominješ je bio LEGITIMNI PREDSEDNIK Ukrajine. I protiv njega je zapad u saradnji sa fašističkim organizacijama organizovao DRZAVNI UDAR. Zato je počeo građanski rat i zato se raspala država.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..
(Jarilo, 18. jul 2017 13:26)
-------
To znači da će i SAD morati da se menjaju i manu "cirkuske predstave" na Kosovu i Metohiji, ako žele da budu "kredibilni partner Evrope"...
Ili, to, po onoj američkoj logici, "nije isto"?! Koliko se ja sećam SAD, NATO i EU su vodile više ratova u poslednjih petnastak-dvadeset godina nego Rusija u poslednjih stotinak godina?! Doduše, američki ratovi su svi bili za "demokratiju i protiv diktature pogrešno izabranih lidera", kao i za "dobro" tih naroda, koje su meberovatno humano bombardovali i uništavali, što se valjda kod nekih uzima kao neverovatan dokaz demokratije. Dolar i standard nisu isto što i sloboda, pravo i pravda, gospodine Jarilo.

asteroid

pre 6 godina

Bumerang
(Vrući pas, 18. jul 2017 13:44) # Link komentara
kome bumerang? jel ukrajini, koja nije priznala nezavisnost kosova, jel je njima ovo bumerang?

Lavica

pre 6 godina

VLADA BG@ Sta piskaras ti?? Ukrajina je bila mirna dok nije pozelela da pobegne od bede i jada i udje u EU, a onda je Rusija reagovala. Prvo preko svog placenika Janukovica koji sada zivi,zamisli gde, u Moskvi, a onda i okupacijom Krima i istocne Ukrajine. Znaci nije zapad kriv vec iskljucivo Putin i Rusija.

Perun

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..
(Jarilo, 18. jul 2017 13:26)

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.

Vrući pas

pre 6 godina

Bumerang Evropi i SAD.
Ako grešim ispravite me, ali u Ukrajni se desio nasilan slom vlasti zar ne? Da li je to demokratija? Pa mi to Slobi nismo uradili, prvo smo glasali protiv njega pa kada nije hteo da prizna rezultate onda smo ga nasilno skidali jel tako?
Šta je demokratija? Demokratija nije mišljenje tebe kao pojedinca da je Ukrajna korumpirana zemlja. Ne. Demokratija je mišljenje većine. Demokratija se stvara i kroji isključivo na izborima.
A zašto kažem bumerang Evropi i SAD? Pa zato što su bacili šapu na tu zemlju, zbog sopstvenih interesa izazvali haos u jednoj državi. Nedavno su to i nama uradili, a ovo je bumerang njima. Ali nažalost ovde Ukrajna i Ukrajinski narod najviše ispaštaju.

Jarilo

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..

VladaBGD

pre 6 godina

Nagledali smo se slicnih cenarija.
Ta nesrecna Ukrajina je imala mir I stabilnost, onda im se desila demokratija pomognuta sa zapada. Sada imaju razorenu zemlju sa manjom teritorijom I gomilom problema.

VladaBGD

pre 6 godina

Nagledali smo se slicnih cenarija.
Ta nesrecna Ukrajina je imala mir I stabilnost, onda im se desila demokratija pomognuta sa zapada. Sada imaju razorenu zemlju sa manjom teritorijom I gomilom problema.

Perun

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..
(Jarilo, 18. jul 2017 13:26)

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.

Jovan

pre 6 godina

Evo sad mozemo napraviti federaciju sa njima, zajedno sa Rusijom, Belarusom, Abkhazijom, Juznom Osetijom i Republikom Srpskom. Nazvace se "Savezna Pravoslavna Dzamahirija Brutalistan" i nece imati drzavni jezik, jer ces ostati bez jezika ako progovoris.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..
(Jarilo, 18. jul 2017 13:26)
-------
To znači da će i SAD morati da se menjaju i manu "cirkuske predstave" na Kosovu i Metohiji, ako žele da budu "kredibilni partner Evrope"...
Ili, to, po onoj američkoj logici, "nije isto"?! Koliko se ja sećam SAD, NATO i EU su vodile više ratova u poslednjih petnastak-dvadeset godina nego Rusija u poslednjih stotinak godina?! Doduše, američki ratovi su svi bili za "demokratiju i protiv diktature pogrešno izabranih lidera", kao i za "dobro" tih naroda, koje su meberovatno humano bombardovali i uništavali, što se valjda kod nekih uzima kao neverovatan dokaz demokratije. Dolar i standard nisu isto što i sloboda, pravo i pravda, gospodine Jarilo.

Pantagruel

pre 6 godina

Веома лукаво, јер отвара могућност да се таквој држави прикључе још неке области Украјине, уколико и у њима избију побуне. Намерно се користи шири концепт, који именом није ограничен на Доњецк и Луганск.

Иван Грозни

pre 6 godina

Украјинске власти морају уважити реалност на терену. Само дијалог са Малорусијом омогућава наставак европског пута. Обе стране треба да се окрену будућности. То је од највеће важности за стабилност региона.

Nikola

pre 6 godina

Lavice pročitaj malo šta je bilo pa onda ovde piši. Taj Januković koga pominješ je bio LEGITIMNI PREDSEDNIK Ukrajine. I protiv njega je zapad u saradnji sa fašističkim organizacijama organizovao DRZAVNI UDAR. Zato je počeo građanski rat i zato se raspala država.

Petar S.

pre 6 godina

@(Djed Gavrilo, 18. jul 2017 14:36)

Odlicno zapazanje (sirenje bogatstva koncentricnim krugovima).
Upravo TO je Kina uradila.

1997 kada je Hong-Kong presao iz ruku Britanije pod okrilje Kine, gradjani Hong konga su bili prebogati u odnosu na Kineze.

Da je pustila Kineze da slobodno udju u Hong Kong, on bi bankrotirao (bio u Haosu) u roku od 24 sata.

Umesto toga oni su zabranili Kinezima van hong Konga da ulaze u Hong Kong. Ali su formirali pojas oko Hong konga, koji se razvijao paraleleno. Kad se standard izjednacio (nije dugo trebalo) oni su prosirili zonu Hong Konga, a spolja dodali sledeci pojas. I tako dalje.

Problem je sto coravi euro-fanatici kod nas TO ne vide.
Oni na Kinu gledaju kao da je jos tamo Mao Ce Tung.

Miki

pre 6 godina

Taj Januković koga pominješ je bio LEGITIMNI PREDSEDNIK Ukrajine. I protiv njega je zapad u saradnji sa fašističkim organizacijama organizovao DRZAVNI UDAR. Zato je počeo građanski rat i zato se raspala država.
(Nikola, 18. jul 2017 14:36)

Taj legalni predsednik je pokušao da okrene državnu politiku za 180 srepeni, od EU ka Rusiji, suprotno od onoga za šta se zalagao kada je bio biran. To jeste legalno, ali kad povučeš biračko telo za nos, hoće i ono da uzvrati po nosu. Nisu bez razloga izmišljeni referendumi, vanredni izbori i druge slične gnavaže, koje dosta koštaju, ali su ipak jeftinije od građanskog rata.

Lavica

pre 6 godina

VLADA BG@ Sta piskaras ti?? Ukrajina je bila mirna dok nije pozelela da pobegne od bede i jada i udje u EU, a onda je Rusija reagovala. Prvo preko svog placenika Janukovica koji sada zivi,zamisli gde, u Moskvi, a onda i okupacijom Krima i istocne Ukrajine. Znaci nije zapad kriv vec iskljucivo Putin i Rusija.

Jarilo

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..

Danko

pre 6 godina

Ja sam etnički Ukrajinac iz Vojvodine i moram da primetim da je Ukrajini bolje da prizna odlazak Donjecka i Luganska. Iskreno, Moskva je preko ruske zajednice u ovim oblastima, kao i Krimu, jako uticala na situaciju u Ukrajini. Sada, kada bi se se odvojili ovi krajevi, od nekadasnjih 9 miliona Rusa, ostalo bi u Ukrajini samo 2 i manje su sanse za ozbiljno remecenje puta Ukrajine.
Ukrajince jako boli ovo u Donbasu,ali treba prihvatiti realnost, napraviti granicu na polovini Donbasa, toliko teritorije je odbranjeno. Inace, Ukrajinci su odbranili veci deo ruralnih krajeva Donbasa u kojem zivi ukrajinsko stanovnistvo, a Donjeck, Luhansk i 4 manja grada su okupirana.
Ukrajina je krenula dobrim putem i drzim da se taj prozapadni put lakse moze nastaviti bez uticaja politike iz Donbasa.
Boli, ali je realnost takva.

ja

pre 6 godina

@ (kralj ibi, 18. jul 2017 12:41)

Posvađao si se ti sa istorijom, izgleda. Nisu se Ukrajinci nikada nazivali Malorusi, već je Mala Rusija naziv koji su Poljaci delu teritorije nekadašnje Kijevske Rusije koji su osvojili u 14. veku. Rusija = Velika Rusija, nasuprot Mala Rusija = deo Rusije pod poljskom vlašću. Isto tako se Srbi nikada nisu nazivali Rasima. Rasi, Raci, Rašani su sve nazivi koje su nama nadenuli stranci, zato što se država zvala Raška. Mi smo sebe uvek nazivali kako se zovemo i danas - Srbi...

Vrući pas

pre 6 godina

Bumerang Evropi i SAD.
Ako grešim ispravite me, ali u Ukrajni se desio nasilan slom vlasti zar ne? Da li je to demokratija? Pa mi to Slobi nismo uradili, prvo smo glasali protiv njega pa kada nije hteo da prizna rezultate onda smo ga nasilno skidali jel tako?
Šta je demokratija? Demokratija nije mišljenje tebe kao pojedinca da je Ukrajna korumpirana zemlja. Ne. Demokratija je mišljenje većine. Demokratija se stvara i kroji isključivo na izborima.
A zašto kažem bumerang Evropi i SAD? Pa zato što su bacili šapu na tu zemlju, zbog sopstvenih interesa izazvali haos u jednoj državi. Nedavno su to i nama uradili, a ovo je bumerang njima. Ali nažalost ovde Ukrajna i Ukrajinski narod najviše ispaštaju.

Petar S.

pre 6 godina

@(Miki, 18. jul 2017 15:27)

Janukovc je u pregovorima sa opozicijom dogovorio izbore u roku od 3 meseca.
Ali nakon postignutog dogovora Majdan se nastavio, dok Janikovic nije sisao sa vlasti.

Pogledaj umesanost VIKTORIJE NULAND (Victorija Nuland), pomocnica Drzavnog Sekretare SADa za Evropu, u te dogadjaje i pogotovo obrati paznju na njenu izjavu o Evropi (u presretnutom razgovoru sa Ambasadoraom SADa u Ukrajni).
Kada su dogovarali (Viktorija i Ambasador Amerike) KO CE DA DODJE na mesto Janukovica (Jacenjuk, onaj bokser ili onaj treci (vodja protesta - Majdana)).

Pa ti vidi ko je organizator Majdana (ukrajinskog protesta).

kartograf

pre 6 godina

Treba ispitati umešanost proizvođača globusa i atlasa u ovu aferu. Svake godine izmisle bar jednu novu državu i eto, atlas zastareo. Treba ih obavezati da ukoliko se u garantnom roku pojavi nova država istu moraju o svom trošku docrtati!

Jarilo

pre 6 godina

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.
(Perun, 18. jul 2017 14:20)

A ja se uvek rastužim kada vidim koliko ima ljudi koji ne uvažavaju nešto što se zovu činjenice.. Činjenica je da su sve zemlje nekadašnjeg istočnog bloka pobegle od Rusije prvi put kada su za to dobile priliku. Prema tome, ako govorimo o interesima, oni postoje i u slučaju malih zemalja, a one su listom odabrale parlamentarnu demokratiju, pluralizam, ljudska prava, kapitalistički ekonomski sistem... Odbacilie su represiju, autokratiju, politička ubistva , zatvaranja neistomišljenika , sistem koji guši svaki individualizam i podstiče prosečnost.. To nisu prazne priče, to su sasvim merljive stvari. Stavljati znak jednakosti u tom smislu između zemalja Zapada i Rusije jednostavno nije moguće. Rusija ne može da se otrezni od staljinističkog ludila i to je objektivno limitira da osim u vojnom bude konkurentna na bilo kom drugom polju. Na spoljnopolitičkom planu ona gubi saveznike i to je prosta činjenica.

who cares

pre 6 godina

Jeste pa podrzace te samo ta Rusija, cije je to i ideja. Nebitno da li je nekom Rusija simpaticna ili ne, ipak kao gradjani jedne racerupane i porobljene zemlje kao sto je ova nasa, ne mogu da shvatim takav stav prema Ukrajini koja je isto tako prosla, tj prolazi sad kao mi ranije. Svejedno ko te cerupa, Rusija ili Sad, oni jadni nadrljase u svemu ovome, a nista se ne pitaju, kao sto nase vlasti potpisuju sve i svasta i sa Rusima i sa Nato i Arapima, tako i njihove, trguju i bave se politikom, dok narod propada, a jedna lepa i normalna drzava, sa suverenim i normalnim narodom, nekada, kao sto je nas bio nekada, propada dublje u crnilo. A vi Srbujte i Rusujte i Amerikanizujte stvari koliko hocete, ali da li je cilj da na svetu budu istok i zapad samo, a mi svi u sredini robovi njihove borbe.

миленце

pre 6 godina

Ruski imperijalizam...
(vladan, 18. jul 2017 18:31)
Империјализам је кад идеш по свету и пореобљаваш разноразне народе и отимаш им све. Где су то Руси радили? У овој Малорусији живе Руси, а Русија као озбиљна држава брине о свом народу ван граница Руске Федерације.

asteroid

pre 6 godina

Bumerang
(Vrući pas, 18. jul 2017 13:44) # Link komentara
kome bumerang? jel ukrajini, koja nije priznala nezavisnost kosova, jel je njima ovo bumerang?

1707

pre 6 godina

(Vrući pas, 18. jul 2017 14:53)
Pitanje, a d ali je demokratija kad ti dobijes izbore zbog obecanja da ces povesti zemlju prema EU a onda ucinis sve (unistis vojsku, onesposobis tajne sluzbe itd.) da Ukrajinu zakopas na mestu i privezes je ko rusku pudlu? On je prevario svoje birace i izneverio njihova ocekivanja, reakcija je bila potpuno opravdana. E vidis, zato se narod digao jer mu je bilo dosta prevare i muljanja, nesto slicno moglo bi i nama da se desi ako ne budu vladajuci vodili zemlju prema EU.

BB8

pre 6 godina

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.
(Perun, 18. jul 2017 14:20)

Znaci nedostatak ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji je uzrokovao otimanje delova teritorije Ukrajini? Nista pozitivno nemam da kazem za unutrasnje uredjenje Saudijske Arabije, ali nekako se ne secam da su oni kao drzava izvrsili invaziju na neku zemlju, proglasili deo tudje teritorije za svoju pa vojno intervenisali. Oni ljudi zive u nekom srednjem veku i na zalost vecina kapira da je to ispravno. Polako ce i do njih doci XXI vek, ali kakve to veze ima sa Ukrajinom kojoj su Rusi oteli deo teritorije, pobili regularnu vojsku, proglasavaju neke izmisljene drzave, prete ostalim malim zemljama u okruzenju... Narod Ukrajine je na izborima izlgasao postojecu vlast. Jeste glasao je i za Janukovica, koji je izbore dobio na prici o borbi protiv korupcije, a onda kako kukavicije jaje podmetnuo raskid svih pregovora sa EU, a pridruzivanje Rusiji. Narod ga skinuo i posle bili legalni i legitimni izbori, raspisani od strane Parlamenta.

Gmaz

pre 6 godina

> Империјализам је кад идеш по свету и пореобљаваш
> разноразне народе и отимаш им све. Где су то Руси радили?

Rusija je pre pet-šest vekova bila oblast oko Moskve. A onda su se granice same od sebe proširile:

https://philebersole.files.wordpress.com/2014/05/russianexpansion.gif

Djed Gavrilo

pre 6 godina

Po redu se priključuju ostale oblasti.Da li je to taj scenario?Rusija će razviti dobre odnose sa Nemackom.Sta onda sledi u Ukraini?Nemam dovoljno istoriske gadje da zaključujem o ishodu.Ono sto ja vodim kao najbolje rešenje za Evropu je integracija Evrope i Azije a zatim i celog sveta.Bogati bi trebalo povoljno da pocnu fonansorati infrastrukturu u koncentričnim krugovima od postojece infrastrukture.Infrastruktura daje nadu i opredeljuje ljude na stvaralaštvo.

Aleksandar

pre 6 godina

@(миленце, 18. jul 2017 20:24)

Istina, Rusija je površinski najveća država na planeti (duplo veća od drugoplasirane Kanade) time što su Rusi išli okolo i privoljevali ostale kolačima i pesmom da im se pridruže... U kojoj ti bajci živiš...

Da

pre 6 godina

Ukrajina i Ukrajinci treba da prihvate realnost i da uspostave dobrosusedske odnose sa Malorusijom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirski tigar, 18. jul 2017 15:26)

Isto kao i mi sa Kosovom.

Антифашиста Влатко

pre 6 godina

E vidis, zato se narod digao jer mu je bilo dosta prevare i muljanja, nesto slicno moglo bi i nama da se desi ako ne budu vladajuci vodili zemlju prema EU.
(1707

Да подсетимо - у Украјини је требало да буду одржани избори на којима би народ рекао шта мисли о политици Јануковича. Значи, без крви, без рата и погинулих. Обами то није одговарало и зато је нобеловац покренуо државни удар. Ово су чињенице.
Иначе, баш нешто замишљам демонстрације у Београду са паролама за ЕУ. Ко би изашао на те демонстрације? Јадранка Јоксимовић и Чеда Јовановић? Било би то урнебесно.

Jarilo

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..

Jovan

pre 6 godina

Evo sad mozemo napraviti federaciju sa njima, zajedno sa Rusijom, Belarusom, Abkhazijom, Juznom Osetijom i Republikom Srpskom. Nazvace se "Savezna Pravoslavna Dzamahirija Brutalistan" i nece imati drzavni jezik, jer ces ostati bez jezika ako progovoris.

Lavica

pre 6 godina

VLADA BG@ Sta piskaras ti?? Ukrajina je bila mirna dok nije pozelela da pobegne od bede i jada i udje u EU, a onda je Rusija reagovala. Prvo preko svog placenika Janukovica koji sada zivi,zamisli gde, u Moskvi, a onda i okupacijom Krima i istocne Ukrajine. Znaci nije zapad kriv vec iskljucivo Putin i Rusija.

Jarilo

pre 6 godina

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.
(Perun, 18. jul 2017 14:20)

A ja se uvek rastužim kada vidim koliko ima ljudi koji ne uvažavaju nešto što se zovu činjenice.. Činjenica je da su sve zemlje nekadašnjeg istočnog bloka pobegle od Rusije prvi put kada su za to dobile priliku. Prema tome, ako govorimo o interesima, oni postoje i u slučaju malih zemalja, a one su listom odabrale parlamentarnu demokratiju, pluralizam, ljudska prava, kapitalistički ekonomski sistem... Odbacilie su represiju, autokratiju, politička ubistva , zatvaranja neistomišljenika , sistem koji guši svaki individualizam i podstiče prosečnost.. To nisu prazne priče, to su sasvim merljive stvari. Stavljati znak jednakosti u tom smislu između zemalja Zapada i Rusije jednostavno nije moguće. Rusija ne može da se otrezni od staljinističkog ludila i to je objektivno limitira da osim u vojnom bude konkurentna na bilo kom drugom polju. Na spoljnopolitičkom planu ona gubi saveznike i to je prosta činjenica.

Miki

pre 6 godina

Taj Januković koga pominješ je bio LEGITIMNI PREDSEDNIK Ukrajine. I protiv njega je zapad u saradnji sa fašističkim organizacijama organizovao DRZAVNI UDAR. Zato je počeo građanski rat i zato se raspala država.
(Nikola, 18. jul 2017 14:36)

Taj legalni predsednik je pokušao da okrene državnu politiku za 180 srepeni, od EU ka Rusiji, suprotno od onoga za šta se zalagao kada je bio biran. To jeste legalno, ali kad povučeš biračko telo za nos, hoće i ono da uzvrati po nosu. Nisu bez razloga izmišljeni referendumi, vanredni izbori i druge slične gnavaže, koje dosta koštaju, ali su ipak jeftinije od građanskog rata.

VladaBGD

pre 6 godina

Nagledali smo se slicnih cenarija.
Ta nesrecna Ukrajina je imala mir I stabilnost, onda im se desila demokratija pomognuta sa zapada. Sada imaju razorenu zemlju sa manjom teritorijom I gomilom problema.

Danko

pre 6 godina

Ja sam etnički Ukrajinac iz Vojvodine i moram da primetim da je Ukrajini bolje da prizna odlazak Donjecka i Luganska. Iskreno, Moskva je preko ruske zajednice u ovim oblastima, kao i Krimu, jako uticala na situaciju u Ukrajini. Sada, kada bi se se odvojili ovi krajevi, od nekadasnjih 9 miliona Rusa, ostalo bi u Ukrajini samo 2 i manje su sanse za ozbiljno remecenje puta Ukrajine.
Ukrajince jako boli ovo u Donbasu,ali treba prihvatiti realnost, napraviti granicu na polovini Donbasa, toliko teritorije je odbranjeno. Inace, Ukrajinci su odbranili veci deo ruralnih krajeva Donbasa u kojem zivi ukrajinsko stanovnistvo, a Donjeck, Luhansk i 4 manja grada su okupirana.
Ukrajina je krenula dobrim putem i drzim da se taj prozapadni put lakse moze nastaviti bez uticaja politike iz Donbasa.
Boli, ali je realnost takva.

BB8

pre 6 godina

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.
(Perun, 18. jul 2017 14:20)

Znaci nedostatak ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji je uzrokovao otimanje delova teritorije Ukrajini? Nista pozitivno nemam da kazem za unutrasnje uredjenje Saudijske Arabije, ali nekako se ne secam da su oni kao drzava izvrsili invaziju na neku zemlju, proglasili deo tudje teritorije za svoju pa vojno intervenisali. Oni ljudi zive u nekom srednjem veku i na zalost vecina kapira da je to ispravno. Polako ce i do njih doci XXI vek, ali kakve to veze ima sa Ukrajinom kojoj su Rusi oteli deo teritorije, pobili regularnu vojsku, proglasavaju neke izmisljene drzave, prete ostalim malim zemljama u okruzenju... Narod Ukrajine je na izborima izlgasao postojecu vlast. Jeste glasao je i za Janukovica, koji je izbore dobio na prici o borbi protiv korupcije, a onda kako kukavicije jaje podmetnuo raskid svih pregovora sa EU, a pridruzivanje Rusiji. Narod ga skinuo i posle bili legalni i legitimni izbori, raspisani od strane Parlamenta.

1707

pre 6 godina

(Vrući pas, 18. jul 2017 14:53)
Pitanje, a d ali je demokratija kad ti dobijes izbore zbog obecanja da ces povesti zemlju prema EU a onda ucinis sve (unistis vojsku, onesposobis tajne sluzbe itd.) da Ukrajinu zakopas na mestu i privezes je ko rusku pudlu? On je prevario svoje birace i izneverio njihova ocekivanja, reakcija je bila potpuno opravdana. E vidis, zato se narod digao jer mu je bilo dosta prevare i muljanja, nesto slicno moglo bi i nama da se desi ako ne budu vladajuci vodili zemlju prema EU.

Nikola

pre 6 godina

Lavice pročitaj malo šta je bilo pa onda ovde piši. Taj Januković koga pominješ je bio LEGITIMNI PREDSEDNIK Ukrajine. I protiv njega je zapad u saradnji sa fašističkim organizacijama organizovao DRZAVNI UDAR. Zato je počeo građanski rat i zato se raspala država.

Иван Грозни

pre 6 godina

Украјинске власти морају уважити реалност на терену. Само дијалог са Малорусијом омогућава наставак европског пута. Обе стране треба да се окрену будућности. То је од највеће важности за стабилност региона.

Perun

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..
(Jarilo, 18. jul 2017 13:26)

Uvek se rastuzim kada vidim da neki ljudi jos uvek veruju u bajku o demokratiji i njenom uticaju na medjunarodne odnose. Nikako da prihvate realnost da velike sile boli uvo za demokratiju i ljduska prava. U protivnom, zar bi glavni partneri SAD i Britanije bili Saudijska Arabija i Emirati? Ko najvise krsi sve medjunarodne zakone i pravila? Upravo najjaci, dakle SAD. A to da li ce Rusija biti kredibilan partner EU zavisice samo od obostranih interesa(uglavnom materijalnih), a ne od nekakvih fraza i praznih prica.

миленце

pre 6 godina

Ruski imperijalizam...
(vladan, 18. jul 2017 18:31)
Империјализам је кад идеш по свету и пореобљаваш разноразне народе и отимаш им све. Где су то Руси радили? У овој Малорусији живе Руси, а Русија као озбиљна држава брине о свом народу ван граница Руске Федерације.

Mladen Mladenović

pre 6 godina

Kako god, Rusija je "pukla" u Ukrajini za sva vremena , poklonila ju je NATO-u i EU na tacni , kao uostalom i celu Istočnu Evropu. Sve zbog svoje nesposobnosti da se sama menja i postane demokratska zemlja. Ove cirkuske pretstave sa proglašavanjem nekakvih država malo koga zanimaju i jednog dana će morati da prestanu , ako Rusija želi da bude kredibilan partner Evrope..
(Jarilo, 18. jul 2017 13:26)
-------
To znači da će i SAD morati da se menjaju i manu "cirkuske predstave" na Kosovu i Metohiji, ako žele da budu "kredibilni partner Evrope"...
Ili, to, po onoj američkoj logici, "nije isto"?! Koliko se ja sećam SAD, NATO i EU su vodile više ratova u poslednjih petnastak-dvadeset godina nego Rusija u poslednjih stotinak godina?! Doduše, američki ratovi su svi bili za "demokratiju i protiv diktature pogrešno izabranih lidera", kao i za "dobro" tih naroda, koje su meberovatno humano bombardovali i uništavali, što se valjda kod nekih uzima kao neverovatan dokaz demokratije. Dolar i standard nisu isto što i sloboda, pravo i pravda, gospodine Jarilo.

asteroid

pre 6 godina

Bumerang
(Vrući pas, 18. jul 2017 13:44) # Link komentara
kome bumerang? jel ukrajini, koja nije priznala nezavisnost kosova, jel je njima ovo bumerang?

Vrući pas

pre 6 godina

Bumerang Evropi i SAD.
Ako grešim ispravite me, ali u Ukrajni se desio nasilan slom vlasti zar ne? Da li je to demokratija? Pa mi to Slobi nismo uradili, prvo smo glasali protiv njega pa kada nije hteo da prizna rezultate onda smo ga nasilno skidali jel tako?
Šta je demokratija? Demokratija nije mišljenje tebe kao pojedinca da je Ukrajna korumpirana zemlja. Ne. Demokratija je mišljenje većine. Demokratija se stvara i kroji isključivo na izborima.
A zašto kažem bumerang Evropi i SAD? Pa zato što su bacili šapu na tu zemlju, zbog sopstvenih interesa izazvali haos u jednoj državi. Nedavno su to i nama uradili, a ovo je bumerang njima. Ali nažalost ovde Ukrajna i Ukrajinski narod najviše ispaštaju.

Pantagruel

pre 6 godina

Веома лукаво, јер отвара могућност да се таквој држави прикључе још неке области Украјине, уколико и у њима избију побуне. Намерно се користи шири концепт, који именом није ограничен на Доњецк и Луганск.

who cares

pre 6 godina

Jeste pa podrzace te samo ta Rusija, cije je to i ideja. Nebitno da li je nekom Rusija simpaticna ili ne, ipak kao gradjani jedne racerupane i porobljene zemlje kao sto je ova nasa, ne mogu da shvatim takav stav prema Ukrajini koja je isto tako prosla, tj prolazi sad kao mi ranije. Svejedno ko te cerupa, Rusija ili Sad, oni jadni nadrljase u svemu ovome, a nista se ne pitaju, kao sto nase vlasti potpisuju sve i svasta i sa Rusima i sa Nato i Arapima, tako i njihove, trguju i bave se politikom, dok narod propada, a jedna lepa i normalna drzava, sa suverenim i normalnim narodom, nekada, kao sto je nas bio nekada, propada dublje u crnilo. A vi Srbujte i Rusujte i Amerikanizujte stvari koliko hocete, ali da li je cilj da na svetu budu istok i zapad samo, a mi svi u sredini robovi njihove borbe.

Djed Gavrilo

pre 6 godina

Po redu se priključuju ostale oblasti.Da li je to taj scenario?Rusija će razviti dobre odnose sa Nemackom.Sta onda sledi u Ukraini?Nemam dovoljno istoriske gadje da zaključujem o ishodu.Ono sto ja vodim kao najbolje rešenje za Evropu je integracija Evrope i Azije a zatim i celog sveta.Bogati bi trebalo povoljno da pocnu fonansorati infrastrukturu u koncentričnim krugovima od postojece infrastrukture.Infrastruktura daje nadu i opredeljuje ljude na stvaralaštvo.

Petar S.

pre 6 godina

@(Miki, 18. jul 2017 15:27)

Janukovc je u pregovorima sa opozicijom dogovorio izbore u roku od 3 meseca.
Ali nakon postignutog dogovora Majdan se nastavio, dok Janikovic nije sisao sa vlasti.

Pogledaj umesanost VIKTORIJE NULAND (Victorija Nuland), pomocnica Drzavnog Sekretare SADa za Evropu, u te dogadjaje i pogotovo obrati paznju na njenu izjavu o Evropi (u presretnutom razgovoru sa Ambasadoraom SADa u Ukrajni).
Kada su dogovarali (Viktorija i Ambasador Amerike) KO CE DA DODJE na mesto Janukovica (Jacenjuk, onaj bokser ili onaj treci (vodja protesta - Majdana)).

Pa ti vidi ko je organizator Majdana (ukrajinskog protesta).

Petar S.

pre 6 godina

@(Djed Gavrilo, 18. jul 2017 14:36)

Odlicno zapazanje (sirenje bogatstva koncentricnim krugovima).
Upravo TO je Kina uradila.

1997 kada je Hong-Kong presao iz ruku Britanije pod okrilje Kine, gradjani Hong konga su bili prebogati u odnosu na Kineze.

Da je pustila Kineze da slobodno udju u Hong Kong, on bi bankrotirao (bio u Haosu) u roku od 24 sata.

Umesto toga oni su zabranili Kinezima van hong Konga da ulaze u Hong Kong. Ali su formirali pojas oko Hong konga, koji se razvijao paraleleno. Kad se standard izjednacio (nije dugo trebalo) oni su prosirili zonu Hong Konga, a spolja dodali sledeci pojas. I tako dalje.

Problem je sto coravi euro-fanatici kod nas TO ne vide.
Oni na Kinu gledaju kao da je jos tamo Mao Ce Tung.

Gmaz

pre 6 godina

> Империјализам је кад идеш по свету и пореобљаваш
> разноразне народе и отимаш им све. Где су то Руси радили?

Rusija je pre pet-šest vekova bila oblast oko Moskve. A onda su se granice same od sebe proširile:

https://philebersole.files.wordpress.com/2014/05/russianexpansion.gif

ja

pre 6 godina

@ (kralj ibi, 18. jul 2017 12:41)

Posvađao si se ti sa istorijom, izgleda. Nisu se Ukrajinci nikada nazivali Malorusi, već je Mala Rusija naziv koji su Poljaci delu teritorije nekadašnje Kijevske Rusije koji su osvojili u 14. veku. Rusija = Velika Rusija, nasuprot Mala Rusija = deo Rusije pod poljskom vlašću. Isto tako se Srbi nikada nisu nazivali Rasima. Rasi, Raci, Rašani su sve nazivi koje su nama nadenuli stranci, zato što se država zvala Raška. Mi smo sebe uvek nazivali kako se zovemo i danas - Srbi...

kartograf

pre 6 godina

Treba ispitati umešanost proizvođača globusa i atlasa u ovu aferu. Svake godine izmisle bar jednu novu državu i eto, atlas zastareo. Treba ih obavezati da ukoliko se u garantnom roku pojavi nova država istu moraju o svom trošku docrtati!

Aleksandar

pre 6 godina

@(миленце, 18. jul 2017 20:24)

Istina, Rusija je površinski najveća država na planeti (duplo veća od drugoplasirane Kanade) time što su Rusi išli okolo i privoljevali ostale kolačima i pesmom da im se pridruže... U kojoj ti bajci živiš...

Da

pre 6 godina

Ukrajina i Ukrajinci treba da prihvate realnost i da uspostave dobrosusedske odnose sa Malorusijom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sibirski tigar, 18. jul 2017 15:26)

Isto kao i mi sa Kosovom.

Антифашиста Влатко

pre 6 godina

E vidis, zato se narod digao jer mu je bilo dosta prevare i muljanja, nesto slicno moglo bi i nama da se desi ako ne budu vladajuci vodili zemlju prema EU.
(1707

Да подсетимо - у Украјини је требало да буду одржани избори на којима би народ рекао шта мисли о политици Јануковича. Значи, без крви, без рата и погинулих. Обами то није одговарало и зато је нобеловац покренуо државни удар. Ово су чињенице.
Иначе, баш нешто замишљам демонстрације у Београду са паролама за ЕУ. Ко би изашао на те демонстрације? Јадранка Јоксимовић и Чеда Јовановић? Било би то урнебесно.