Sreda, 05.07.2017.

17:02

Ubio ženu u Centru za socijalni rad, potera u toku

U Centru za socijalni rad na Novom Beogradu muškarac je ubio bivšu suprugu tupim predmetom, a policija i dalje traga za njim.

Izvor: B92

Ubio ženu u Centru za socijalni rad, potera u toku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

DBZ

pre 6 godina

@Probudite se: pogledaj malko u knjige iz psihologije i kriminologije, poglavlja o nemogucnosti kontrolisanja nagona, o tome kako koji POL upravlja svojim emocijama itd. bice mnogo jasnije. Agresivnost je deo muskog DNK (testosteron), a vaspitanjem ta agresivnost moze da se preusmeri na sport, na radove u polju ili u kuci ili na bilo sta drugo korisno. Zasto je 98% zatvorenika muskog pola? Nije to samo u Srbiji, i ovde u Francuskoj je ista prica. Juce se u metrou pored mene pobise dvojica samo tako zato sto crnac nije hteo da se pomeri za jedno sediste da bi belac seo pored svoje lepojke. Razmenili su 2 recenice i odmah krenuli da udaraju, tu ljudi s decom, tu starije osobe, njih dvojicu nista to ne zanima, nagon je nagon i mora da se istera, jedva su ih ostali putnici razdvojili da ne bi nekog povredili. I za ovog mentola ce se naci neki Aron, Sibirski tigar i njima slicni da ga brane "a sto ne pisete o zenama ubicama??", a on je, eto, resio svoj slucaj, pregazio ga voz, sad je svojoj deci obezbedio srecan i ispunjen zivot, ali je gad ISTERAO SVOJE.

Filmofil

pre 6 godina

@probudite se

Ima veze sa nacinom vaspitanja muske dece koje se prenosi sa generacije na generaciju i tacka. Kakva tranzicija, kakvi bakraci, kakvo ludilo. Ima sirotinje na svetu, pa se ne ubija ovako. On je vaspitan da je to u redu. Koliko novih dolazi sa vaspitanjem da je to u redu. Da su vlasnici zivota zene i dece.
I jos nesto, neka mi oproste oni koji nisu takvi, ali ocigledno je da ljudi koji su poreklom iz pojedinih sredina bivse nam zemlje ovo imaju i izrazenije. Ima veze i sa mentalitetom. Novi Sad vri, prosle godine ono u Zitistu. Ne kazem ni da su ostali cvecke.
Taj prezrivi odnos prema zenama kao necem nizem sam srela i privatno i poslovno i kod vrlo obrazovanih ljudi. Nema kamuflaze kojim se to moze sakriti, i ociju se vidi.
Ne mogu ni CSR, ni policija, ni sud da pokriju sve manjkavosti primitivnog mentaliteta. A sta ako i oni koji treba da deluju imaju slicne poglede na zivot.
Mozemo mi o sebi da mislimo koliko hocemo dobro, ali smo primitivni do u kostanu srz.

Che Gevara

pre 6 godina

socijalni rad, donirajte im sigurnosnu opremu, glasajte za strozije zakone , za veci red u drzavi, radite nesto osim sto komentarisete. Vi ste zaostali jer jos mislite da je patrijarhat taj koji ubija, jer mislite da su drzavne institucije svemoguce. Nisu i nikad nece biti. Institucije su jake onoliko koliko je narod jak. A nas je narod najjaci na recima - protiv drugog. Probudite se. Radnici centra rade sa vama i vasim srodnicima, bez beneficiranog radnog staza, bez adekvatne zastite od VAS! Nisu dovoljno strucni - tacno! Za vas treba tim strucnjaka da vas nauci da Centar ne moze da resi vase zivotne problene odgoja, obrazovanosti i izbora partnera. Shvatite to i radite na sebi. Nemate pojma kako je biti zrtva onih koji su zrtve - ti mu pomazes a on te zivog jede. Socijala je robija i rudnik, jer znate da je najgore raditi sa ljudima. Ubio zenu kamenom - u Americi se ubijaju pistoljina. Ali tamo se drustvo izborilibza dozivotnu robiju pa i negde smrtnu kaznu.
(probudite se!, 06. jul 2017 07:06)

Uporno tvrdim, da Centar za socijalni rad (kao instutucija) treba da bude nadleezna .... za slucajeve u toku razvoda gde postoji dete ili deca.

Kako kod nas funcionise razvod .... partner se odluci na razvod, obrati se sudu i sud ih posalje u Centar za socijalni rad, gde Centar za socijalni rad dalje misljenje sudu sta i kome ce dete dobiti starateljstvo, negu i vaspitanje.To se obicno radi tako, detetu majka na privremeno staranje, ocu alimentacija i kraj price.Vidite i sami, da je nepravedno i da je neko uvek nezadovoljan.

Imamo cesto smrtne slucajeve gde zena-majka placa zivotom neimanje institucija za dalje.Radi primera, ovaj slucaj onda ono u Zitistu .... ima ih jos da ne navodim.Smrtna kazna, kao represivna sila nebi zaustavila i resila ovaj problem samo bi ga produbila.

Moje misljenje .... nastupio razvod ... obratili se sudu ... sud preuzima i prepusta Centru za socijalni rad ... CSR, uzima mesto stanovanja, poverava jednom parneru negu, starateljstvo i vaspitanje ali privremeno na oko 3 godine .... i posle toga konacno resenje.Po, misljenju ... ako je majci poveren privremeno starateljstvo onda otac se iseljava iz kuce-stana iako je on vlasnik tog prostora (nasledni vlasnik).Ne gubi vlasnistvo, samo da se detetu ne menja sredina i sto blaze posledice razvoda.Za to vreme Centar prati, dali majka obavlja svoje duznosti kojoj je Centar dodelio, dali otac placa redovno alimentaciju i vidja dete ili decu u dogovoreno vreme, razgovara sa roditeljima o njihovim planovima i pomaze ih savetima za nastavak zivota posle razvoda.Tek posle 3 godine, dodeljuje konacno misljenje sudu, kada se ispostavi da je sve u redu.
Ako, otac pokaze nasilje, zabranjuje mu se vidjanje deteta ili dece i upozorava policijia o mogucnosti nasilja i upucuje oca na lecenje a u krajnjoj meri dodeljuje se cuvanje majke i deteta o trosku oca gde cemu biti naplaceno od imovine u kojoj je majka sa detetom.
Ako majka, sprecava kontak sa ocom ili ne vodi savesno brigu o detetu ....CSR menja misljenje i poverava ocu na privremeno starateljstvo dete ili decu!

Mislim, da bi Centar za socijani rad, kao svuda u svetu treba da ina ulogu u razvodu i zastiti deteta i njegovog prava.U institucijama drzave lezi krajnji odgovor dali smo ko drustvo odgovorni ili ne.

Bez deteta ili dece, razvod je puka formalnost i nezahteva toliko institucija u tom procesu ... povremeno dolazak kod radnika CSR i ako je bez problema, onda institucije nisu potrebne.Obicno se javlja problem, gde je dete ili deca u razvodu i taj problem se siri do krajnjeg epiloga, nasiljem i smrcu partnera.

Da smo zdravi kao drustvo, nacija, drzava ovo se nebi dogadjalo zato je neophodna pomoc institucija drzave na resavanju ovo problema!

M

pre 6 godina

@tekvondo je zakon
Na poslu imamo zenu koju smo provalili da je muz maltretira. Zadnje vreme je bas eskalirao i zena izgleda izmuceno, makar se na licu modrice ne vide, ali izgleda kao da je izgladnela i da ne spava. Bio je maksimalno fin dok nije rodila dete, kad je dete imalo nekoliko meseci pocelo je ludilo. Zive u istoj kuci sa njenim roditeljima, njen otac smatra da je to normalno i da mora da je necim zasluzila takav tretman, ne bi zet fin covek to tek tako.

probudite se!

pre 6 godina

Ljudi, Srbija je postkomunisticko, tranziciono kolonizovano i okupirano drustvo (od poraza 1999.) nema veze sa pravnom drzavom, patrijarhatom, macizmom i drugim izmisljenin krivcima. Ubica je ubica u bilo kom sistemu. Mozete da se becite na mene do mile volje vi svi feminacisti, ali ne mozete da prebacite odgovornost na muskarce kao na pol. Ubijaju psihopate, a ne polovi. Naucite nesto. Dajte mu smrtnu kaznu i resen slucaj. Umesto sto ste hrabri na internetu izadjite i pormenite nesto - dajte veca ovlascenja centru za socijalni rad, donirajte im sigurnosnu opremu, glasajte za strozije zakone , za veci red u drzavi, radite nesto osim sto komentarisete. Vi ste zaostali jer jos mislite da je patrijarhat taj koji ubija, jer mislite da su drzavne institucije svemoguce. Nisu i nikad nece biti. Institucije su jake onoliko koliko je narod jak. A nas je narod najjaci na recima - protiv drugog. Probudite se. Radnici centra rade sa vama i vasim srodnicima, bez beneficiranog radnog staza, bez adekvatne zastite od VAS! Nisu dovoljno strucni - tacno! Za vas treba tim strucnjaka da vas nauci da Centar ne moze da resi vase zivotne problene odgoja, obrazovanosti i izbora partnera. Shvatite to i radite na sebi. Nemate pojma kako je biti zrtva onih koji su zrtve - ti mu pomazes a on te zivog jede. Socijala je robija i rudnik, jer znate da je najgore raditi sa ljudima. Ubio zenu kamenom - u Americi se ubijaju pistoljina. Ali tamo se drustvo izborilibza dozivotnu robiju pa i negde smrtnu kaznu.

Sladja

pre 6 godina

Zanimljivo je da imaju para da plate cuvare smeća (cuvari kontejnera u NS!!!) a nema novca da se obezbedi zivot nekoga kome se preti ubistvom ili bar da se obezbede ovakve ustanove... Umeju da odrede prioritete, svaka im cast... Bednici... A, ako se secate i sam preCednik je u jednom intervjuu pricao o tome gde je zeni mesto, i to ne cak ni tako davno... A o bezbednosti drzave nam misli onaj što voli da mu se kleci. Nije ni čudno što više brinu o smeću nego o ljudima....

Јабучило

pre 6 godina

nix

је потпуно у праву. Свака жена врло добро зна кога је изабрала. Џаба овој несрећници што није крива, када је завршила смрскане лобање. Зато, жене, памет у главу када одлучујете с ким ћете у везу или брак. И на прву појаву насиља или реагујте или бежите од насилника главом без обзира. Да не бисте изгубиле главу. А овај гад је, чак и ако одслужи максималних 40 година под најгорим могућим условима, нанео непопраљиву штету. Зато је најбитнији рад на превенцији.

Nikolija

pre 6 godina

U tim istim sudovima, policiji , CSR , zakonodavnim organima ... sede isti ti srpski "domaćini" i zene koje su davno ubijene u pojam jer i same kod kuce,na poslu, gledaju i žive slične price. Nasilje radja nasilje . Sta očekujete u smislu zaštite od ovakvim pojava kad čujem policajce koji kazu "sad sa novim zakonom gde muškarac ne sme da se "udvara" ženi biće samo jos gore , totalno ce nas smanjiti kao muskarce " ili od sudija koji kaze "ni zene nisu cvecke , provocirala ga namerno " , u CSR gde rade oni koji su u toj struci jer nisu uspeli na konkretnijim fakultetima pa ajd da završe neki ... Drzava su isti ljudi koje srećete na ulici koji svoj posao otaljavaju, rade ga jer moraju, nisi cenjeni, ne dobijaju potvrdu ni od koga a ovo su najbitnija pitanja jednog drustva . Mentalitet je mnogo los i mizigen jer se lakse vlada uplasenim i ubijenim u pojam. Razvedena zena je raspustenica. Neudata je baba-devojka,..zato neke zene trpe ovo jer ih društvo svejedno odbacuje ako se suprotstave losem patrijarhatu .

Tekvondo je zakon

pre 6 godina

Mene zanima jos jedna stvar.Nevezano za sud,centar za socijalni rad,i policiju.Imaju li te zene oca,brata,nekog druga da ih zastiti.Ja imam jednu sestru sa kojom se ne slazem ali da je neko pipne ne znam sta bih mu uradio.Ovo se kod mene nikad ne bi desilo.Izgleda da i danas nema pravih muskaraca.U pravu su zene posle i nije cudo sto su agresivne.I moj otac je udario moju majku kad sam imao 14 godina i tad sam mu se suprotstavio.Od tada nije ni pomisljao da je udari.Sad kad imam 26 zna kako bi prosao da to uradi.Steta sto joj ja nisam neki rodjak ne bi ona meni bila mrtva.Mrzim sto sam Srbin.Najgori smo narod.

BRACA GRIM

pre 6 godina

Najlakse je kriviti CSR ,pogledajte u kakvim uslovima rade ti ljudi ,kadrovski potpuno uruseni zbog stednje i zabrane zaposljavanja ,sa smanjenim platama ,takodje zbog stednje ,svakodnevno izlozeni pretnjama i pritiscima ,bez obezbedjenja ,naravno zbog stednje . I sta reci o drzavi koja stedi na ovakav nacin dok se i dalje otvaraju agencije i kancelarije za verne glasace . I naravno svaki novi ministar je neznalica veca od prethodnog .Sudovi donose predude i insistiraju na vidjenju dece sa roditeljem kome nisu poverena .

Ja

pre 6 godina

Kakav je ovo poraz za drzavu i njene institucije...to je dokaz koliko je sistem truo i nesposoban. Veoma zalosno i strasno sta se desilo ovoj zeni

John

pre 6 godina

(Ljuba, 05. jul 2017 22:39)

Zašto da smenjuje sudije kad su sudije jedine uradile ono što treba - poslali ga u zatvor?
Sudije sude po zakonima, a ako vam se ne sviđa rezultat - menjajte zakone a ne sudije.
A ne donose sudije zakone po kojima sude već skupština to jest - političari. Ali njima su očigledno važniji jarboli, fontane i slično nego da se pozabave pravim problemima...

Ziva

pre 6 godina

Uzasna tragedija, neka ovu decu dragi Bog sacuva. Citam medju komentarima da bi zene trebalo da biraju za koga se udaju. Hajde mi sad recite iz perspektive ove vesti da li je ova zena mogla izabere da li ce da se uda za ovog monstruma i da li ce da mu rodi decu ili ne. Koliko vidim mogla je samo da bira da li ce biti ubijena odmah ili kasnije za drugo je niko nista nije pitao.

svasta

pre 6 godina

Cekajte, cekajte, "spreciti femicid u Srbiji", "patrijahalni sistem"? A kada ce doci na red pitanje "zasto zene birate nasilnika"? Nasilje traje od pocetka braka, a zatim troje dece?
Drage zene, zelite sprecavanje femicida? Samo vi to mozete - NE DAJTE DA VAS OPLODE FEMICIDNI. "Nisam znala da je takav" je najflagrantnija i najopasnija laz, i vi to znate!
(Nix, 5. jul 2017 21:20)

Bolje je pitanje "zasto muskarci biraju da budu nasilni"? Usput, zanimljivo je da mislis da samo zene zele da sprece femicid, vrlo zanimljivo - time si sve rekao o sebi. Inace, da - neki postanu nasilni tek NAKON stupanja u brak, iako su se do tada ponasali sasvim normalno, jer posle stupanja u brak smatraju da je zena postala njihov posed i da imaju pravo da je tretiraju kako pozele.

Mislis da je nije "oplodio" ne bi je ni ubio?

Munze Ljux

pre 6 godina

Pogledajte gde su nam i kakvi su centri za socijalni rad. Uvek u nekim montaznim barakama i u nekim bednim delovima grada, ili u nekim razvaljenim zgradurinama iz kojih gusi budj i memla. Takav je odnos i prema ljudima koji traze pomoc tih centara.

Ljuba

pre 6 godina

U bilo kojoj normalnoj i pravnoj drzavi na ovakvu vest Ministar pravde bi podneo neopozivu ostavku na svoju funkciju a novi ministar bi smenio sigurno 50% sudija u takvoj nazovimo je "normalnoj"drzavi,u Srbiji za dva dana se narod nece secati apsolutno nicega.

kole

pre 6 godina

@ nix
Nebih se slozio sa tobom sasvim. Tacno je da mnogo zena pada na zestoke momke i da radije idu sa njima nego sa pristojnim i kulturnim momcima. To je valjda ta ikonska, prirodna potreba zenke da bude pored snaznog muzjaka koji ce da stiti nju i potomstvo. Kada se taj snazni okrene protiv nje i dece zbog gomile problema i tradicije da jaci tlaci, onda nastaju problemi koje samo drzava moze da resi. Nisu ni na zapadu i severu Evrope muskarci izbegavali nasilje. Bilo je batina kao kise i svako ko je malo vise citao knjige mogao je da zapazi da je zena vlasnistvo muza i da se vlasti nisu previse mesale u njihove odnose. Tako je bilo do 70 ih godina proslog veka, a onda su zakoni jednostavno zastitili zenu i to se uglavnom postuje. Vecina muskaraca su kukavice i posle jednog trtmana u policiji nece im pasti na pamet da posegnu za nasiljem. Ima naravno i onih koji se ne boje ni boga ni drzave, a tu dolazi deo sa kojim se slazem sa tobom, zene ipak treba malo da pripaze za koga se udaju, a narocito sa kime decu radjaju.

IZNEVERENI

pre 6 godina

Ima li zakona u ovoj državi? Ima li nečije, nekakve, IKAKVE ODGOVORNOSTI?

Ovaj čovek je očigledno bio teško psihički oboleo i opasan po okolinu. Otkud on na ulici i na slobodi?

Čemu nama građanima uopšte služi ova država? ZBOG KOGA i ČEGA smo je uopšte i pravili?!?

Ko će ovoj deci da vrati njihovu majku? Detinjstvo? Život? Kako živeti pošto ti otac pred očima ubije majku PRED INSTITUCIJOM, PRED DRŽAVOM, TAKOREĆI?

Kome više da veruješ? U koga da se uzdaš? Čemu da se nadaš? KAKO DA TI SAM OSTANEŠ NORMALAN?!?

I, šta sad?

John

pre 6 godina

(Pjetro, 05. jul 2017 21:07)

Slažem se, ali samo delimično.
Osudio ga je sud, a ne država - država nije samo sud, država je i policija i centar za socijalni rad...
U ovom slučaju je država omanula.
Osuđen jednom. OK, odležao svoje. Osuđen i po drugi put (piše u drugim medijima - prvo na 2 a onda na 3 godine) dakle povratnik za isto delo. Nakon toga jasno je bilo da je reč o nekome na koga zatvor ne može uticati i da je pitanje dana kada će ponovo uraditi isto ili još gore.
Država ne zna šta će da radi sa takvima. A mora da zna.

plavusica

pre 6 godina

Ne moze drzava,policija,centar za socijalni rad da vas spase od ovakvih sociopata,osim ako ta ista drzava ne plati policijsku pratnju ili permanentni nadzor 24 sata,a to se znamo svi desiti nece...Koreni ovakvih tragedija su mnooogo duboki.Zato zene pamet u glavu,to je jedina prevencija,ne morate da imate ljubavnika,ne morate da se udate i ne morate da imate decu ako taj covek sa kojim ste nije u redu,samo same sebe mozemo da spasemo.
Realno,veliki broj ljudi sa ociglednom dijagnozom slobodno hoda ulucama,bez ikakve medicinske pomoci,psihijatrijski slucajevi su nekada leceni i najcesce hospitalizovani,sada vise za to para nema...

Putnik

pre 6 godina

Secam se kad smo pricali viceve o Crnogorcima i njihovom grubom odnosu prema slabijem polu. Izgleda da su se stvari u medjuvremenu malo promenile. Nažalost, ovo nije vic vec uzasna java. Trebalo je da zastitimo tu nevinu decu koja su sada unesrećene za ceo zivot. Slabo smo društvo, jako slabo, a upravo su nam ti mladi naraštaji jedina nada da cemo krenuti pravim putem.

тамо неко

pre 6 godina

У овакви ситуацијама ни Бог не може помоћи .Овакве звери вребају и ураде то што науме.Молим све девојке и младе жене да поштују себе и да на први знак непоштовања или на прву псовку,оставе такве типове.Живот је леп и један и зашто га бацати као бисер...

samo smrtna kazna i to na najgore muke

pre 6 godina

psihopata i ubica je vlasnik auto škole. ogroman samo bi ga metak zustavio da je ne ubije. viđanje organizovano u orostorijama Centra. deca radosna što su ga videla sede sat vremena odjednom zena ustrcava iz kancekarije bezi u drugi objekat i zove pomoć ubiće me. zaključava se. ubica razvaljuje vrata uzima kamen i divljački je udara u glavu 20 puta. svi u strahu i šoku posmatraju kako mirnim korakom napušta mesto zločina i nestaje na ulici. hitna pomoć dokazi za 25 min a Policija za 35min

Pjetro

pre 6 godina

Ljudi pre nego me gadjate necim,moram stati u odbranu drzave kao radnik u pravosudju. Drzava ga je osudila, lezao je zatvor zbog svog ranijeg nedela. Dalje,zelite li smrtnu kaznu? Ona je izbacena iz zakonodavstva zbog oristupanja EU,jer nigde vise u Evropi nije propisana. Dobice 40g kad ga se docepaju, ko je pravnik i zna zakonski opis krivicnog dela Tesko ubistvo zna sta ce biti.

Nix

pre 6 godina

Cekajte, cekajte, "spreciti femicid u Srbiji", "patrijahalni sistem"? A kada ce doci na red pitanje "zasto zene birate nasilnika"? Nasilje traje od pocetka braka, a zatim troje dece?
Drage zene, zelite sprecavanje femicida? Samo vi to mozete - NE DAJTE DA VAS OPLODE FEMICIDNI. "Nisam znala da je takav" je najflagrantnija i najopasnija laz, i vi to znate!

Bez daljnjeg da nam je krivosudni sistem potresan, ali ovo su poremeceni ljudi, i da je sto puta organizovanija drzava i jace kazne opet vas ne bi zastitila! Ili zelite ceo zivot u nekom "bunkeru" da zivite?

dragan bb

pre 6 godina

Centri za socijalni rad samo treba da rade svoj posao umesto što ga "otaljavaju". Nesporno je da je to tezak, zahtevan i obiman posao ali ako se samo formalno radi gore je nego da se uopste ne radi.

rabo

pre 6 godina

Slaba je svest o tome sta znaci oduzeti zivot nekome. Da mu psihijatar nekako prodre u mozak i suoci ga sa tim cinom.
Ubiti bilo koje bice je uzas, bas bilo koje. Nema dovoljne kazne, to je nakaza a ne covek

Filmofil

pre 6 godina

@Nix

Kako vas nije sramota? Troje dece ostalo bez majke, on brze bolje da oplete po zrtvi, ovoj i drugima. Retko se zli radjaju, ovi se vaspitavaju da budu ovakvi. I treba da im se sudi, ali treba da se sudi odvratnoj zenomrzackoj kulturi koja iz generacije u generaciju proizvodi ovakve skotove. Nije se on zabagovan rodio. On je vaspitan da je ovo u redu.

Sa kojim blesimetrom treba neko da ide da bi ih sve otkrio. Treba svaka zena pojedinacno da resava ukorenjeni balkanski prostakluk i nesposobnu drzavu. Dobro je da su decu sad zbrinuli kad im je majka u po bela dana ubijena pred ocima.

Jeste ubio ju je on, ali ubio ju je tradicionalisticki primitivluk kojim smo okruzeni. Stoka jedna! I nemoj slucajno da niste objavili komentar, pisto ste i psovke poceli da pustate.

Che Gevara

pre 6 godina

Uporno ponavljam kada citam ove vesti .... potrebno je stroziji nadzor nad razvedenim roditeljima od strane CSR!

Recimo, par sa jednim ili vise dece se razveo ... potrebno je da Centar za socijalni rad, duze vremena prati i pokusa da prilagodi nastavak zivota razvedenih roditelja ... poveri prvivremeno starateljstvo jednom i oko 3 godine im prati ponasanje ... dali drugi daje alimentaciju, dali redovno vidja dete ili decu, dali teku sve obaveze po olanu i staratelj priprema decu za vidjanje ... krajnja mera, nasilniku zabraniti da se pribliziva detetu i majci!

Ne opravdam ovog jadnika, koji ubi deci majku i napravi ih sirocicima ... Mislim, da nije ni svestan sta je uradio i koje posledice je svojoj deci napravio... govorim samo da Centar za socijalni rad ukljuci vise u rastavu i prilagodjavanju zivota posle razvoda zarad boljitka zivota deteta.Razvod je dosta stresan i razliciti ljudi, razlicito podnose stres.

Dali mozemo da zaustavimo, ovako ponasanje?Mozemo!Dali treba da se institucije ukljuce u ovo?Moraju!

Ja

pre 6 godina

belgrado

Nije ovo nikakav afekat, vec nasilnik koji je vec robijao zbog nasilja! I on da vidi decu!? Sta ima da ih gleda!? Veruj mi da deca ne zele da gledaju onog ko im majku maltretira i bije, to kao prvo, a kad su vec znali da organizuju to vidjenje sa osudjivanim nasilnikom, ovi iz centra su mogli da sprovedu i neke mere prvencije!

Sing Sing

pre 6 godina

Ali ljudi... dzabe je prica... sve te ubice, nasilnici su povratnici.

Svi su evidentirani vec, prijavljivani... ali dzabe... ovo je nemar policije i tuzilastva, institucija !

Tragedija !

koja ironija

pre 6 godina

Laka zrtva. Poznata njena snaga, navike i sl. Nikada pravi patrijahalni muskarac nece ovo da uradi. Zato dosta o patrijarhatu i macizmu. Ovo ce uraditi p...da koja u kafani uvek sedi u cosku i trpi podsmeh i porugu. Ali tamo ne sme da pisne jer ce dobiti po njusci. Zato se izivljava na slabijmima i deci.
Ne brinite, nece mnogo uzivati, verovatno ce od prve noci u cuzi zaduziti suknju. (Grdan, 5. jul 2017 18:58)


Naravno da ima veze sa patrijarhatom i macizmom. Pravi muskarci ne ubijaju zene? Pa ko ih ubija, preruseni pingvini? Da li sebe smatras pravim patriharhalim muskarcem? To bi svakako objasnilo tvoj komentar da ce "u cuzi zaduziti suknju", cime si hteo da kazes da ce ga zlostavljati i/ili silovati i samim tim si zlostavljanje/silovanje vezao iskljucivo za suknje tj. zene, jer zene su te koje su za zlostavljanje/silovanje. Muskarci ne. Muskarci su oni koji to rade zenama, a onaj muskarac kome se to desi "postaje" zena, tj. "zaduzuje suknju".

Kontraš

pre 6 godina

Ovima sto se pitaju u kom veku zivimo, pa u 21. Da zivimo u srednjem ovaj bi bio obesen ili obezglavljen za ovakvo ubistvo. Moderno doba, advokati, provlacenje po sudovima, blage kazne, izadje za 5 godina i nastavi zivot. To je ta demokratija!

Maja

pre 6 godina

Ovo je strašno.Ne može gore. Problem nije u policiji i Centrima već u sudovima i brzim reakcijama suda, kaznama. Dok sud ne izrekne mjeru, kaznu ne može ženu niko, od takvih psihopata, sačuvati. Doživotna, da. Izašao je iz zatvora za ranije nasilje i ubio je.Užas,

belgrado

pre 6 godina

koliko jos zena treba da bude ubijeni da bi drzavni otgani poceli da rade svoj posao
(aaa, 05. jul 2017 17:17

..a kakve veze imaju drzavni organi sa ovim ubistvom?!

3 dozivotne da ga cekaju,on bi ovo uradio?!
afekat,strast,temperament...
mnogo gledate americke filmove?!
u americi svako ubistvo sa preko 5 uboda nozem su muz- zenu,zena- muza...
isto kao ovde,strast,licna osveta....

drzava svojim zakonima moze uplasiti mozda nekih 20% plasljivih,poznajuci nas mentalitet,ostalih 80% ne bi stali ni da ih 3 puta streljate.
sve radimo u trenutku,niko ne razmislja o posledicama,cak ni o najvrednijem sto imate u zivotu,o deci,koju ostavljate bez oba roditelja.

btw..ovde drzava ne postoji,
niste obavesteni....

bus puknul bum

pre 6 godina

"U Centru za socijalni rad" nije isto sto i "ISPRED Centra za Socijalni rad". Budite malo precizniji.
(bg, 5. jul 2017 18:37)
Dvoriste/plac Centra za socijalni rad JE Centar za socijalni rad... Kao sto je i dvoriste skole skola, itd.

Negativni

pre 6 godina

U sred bela dana ubio zenu kamenom...Srbistan rani srednji vek.
(a bice sve gore, 5. jul 2017 17:34)

U srednjem veku bi mu odsekli glavu za ovo. Ovde će proći sa nekoliko godina.

Vojkan

pre 6 godina

Sudeci po tekstu, pokojna zena je vec imala teske probleme sa bivsim muzem.
Ono sto brine u celoj situaciji nije (ne)reagovanje nadleznih.
Problem su citaoci koji su komentare ocenjivali sa 'ne preporucujem' !
Da li ste vi na strani bivseg muza?
Da li imate ogledalo u kuci?

veljo gegelj

pre 6 godina

i smrtna kazna? sta vise treba da se desi pa da se uvede? za sve oblike ubistva sa predumisljajem. pa da vidimo onda kolika bi stopa ubistava bila kad ti papci koji olako potezu oruzja skontaju da nema penzije u zatvoru nego glava na panj

Balistik

pre 6 godina

Od pocetka braka nasilje. Znaci zenu ubija od batina deset godina. Onda je ubije kamenom na javnom mestu.

Ako ovo nije za dozivotnu, ne znam sta jeste.

I zasto moramo da cekamo diktat iz inostranstva da bi smo uveli dozivotnu?

eh

pre 6 godina

Muškarac sam i kad ovako nešto pročitam, bude me sramota kulture u kojoj živimo. Oko mene sve neradnici, isfrustrirani i neostvareni 'muškarci', nesposobni za život. Pa u toj svojoj frustraciji napadaju žene. Ovo se odnosi i na saobraćaj, kad neko svira, divlja, odmah znam da je to hodajući psihički poremećaj, neko ko je promašaj. Radite bre nešto, ostvarite se u životu, imajte svrhu. Ubio ženu, eeej. Fuj.

majko moja!

pre 6 godina

U centrima za soc rad rade polusposobni a zakon ih u tome podrzava. Od bivseg nisam dobila dinara akimentacije, jer satro ne radi. Zavrsili su se procesi, jedino sam u zatvor mogla da ga strpam. Ali cemu? Trazila sam da dva puta nedeljno vidja decu, ni to nikada nije ispostovao kao naredbu suda. Kada mu se rodio sin u drugom braku, kupila sam poklon za bebu, bratica moje dece.... Sreca te umem i mogu sama.Drzava ne stiti ni decija prava niti prava i jednog od roditelja.

Nikolija

pre 6 godina

Srpska kultura ( muškarac je glava a zena vrat , znaci nema glavu nego misli njegovom) i loša tradicija patrijarhata koja se uporno gaji dovodi do ovoga. Zene se ovde tretiraju kao niza bića a to se vidi svaki put kad pokuša da stane za sebe , da se suprotstavi , da bude svoja ličnost . Zao mi je i ove zene i svih koje su nastradale od muškaraca i njihovog primitivizma . Čuvajte se

Grdan

pre 6 godina

Laka zrtva. Poznata njena snaga, navike i sl. Nikada pravi patrijahalni muskarac nece ovo da uradi. Zato dosta o patrijarhatu i macizmu. Ovo ce uraditi p...da koja u kafani uvek sedi u cosku i trpi podsmeh i porugu. Ali tamo ne sme da pisne jer ce dobiti po njusci. Zato se izivljava na slabijmima i deci.
Ne brinite, nece mnogo uzivati, verovatno ce od prve noci u cuzi zaduziti suknju.
Jadna deca koja su dobila nesto od njegove genetike.
Jadna zena ako je mislila da ce drzava da je zastiti.

bus puknul bum

pre 6 godina

Kameno doba. Užas. Kako suditi nekome ko može da ubije drugo biće kamenom?!?!
(ŠTАZI, 5. jul 2017 17:13)
Lako. Dozivotna bez prava pomilovanja/pustanja na uslovnu. 23 i po sata u samici, pola sata u hodniku (ne napolju, vec u hodniku ispred celije). Eno u USA, odes, vidis, vratis se i iskopiras.

mark123

pre 6 godina

Ne znam zasto ubijaju zene. Prestanite se bre izivljavati na zenama. Ne znam sta i koliko se moze tu uraditi ali Srbija pod hitno mora da svim silama zastiti zene. Ovo sta se desava postaje bolesno. Ja jesam muskarac ali sam za to da zene moraju (figurativno govoreci) biti zasticene kao beli medvedi.

Aleksandar

pre 6 godina

To je taj centar moralnosti i sigurnosti koji uzima decu pod svoju zaštitu i ugrožene žene. Direktor - otkaz. Obezbeđenje - otkaz. Ministar - otkaz. Za ubicu nemam šta da kažem, njemu će sud da presudi. A za ove nesposobnjakoviće iz centra i vlade koji su ovo dopustili, nemam reči. Kakve su to procedure i prostorije bog zna.

Aleksandar

pre 6 godina

To je taj centar moralnosti i sigurnosti koji uzima decu pod svoju zaštitu i ugrožene žene. Direktor - otkaz. Obezbeđenje - otkaz. Ministar - otkaz. Za ubicu nemam šta da kažem, njemu će sud da presudi. A za ove nesposobnjakoviće iz centra i vlade koji su ovo dopustili, nemam reči. Kakve su to procedure i prostorije bog zna.

bus puknul bum

pre 6 godina

Kameno doba. Užas. Kako suditi nekome ko može da ubije drugo biće kamenom?!?!
(ŠTАZI, 5. jul 2017 17:13)
Lako. Dozivotna bez prava pomilovanja/pustanja na uslovnu. 23 i po sata u samici, pola sata u hodniku (ne napolju, vec u hodniku ispred celije). Eno u USA, odes, vidis, vratis se i iskopiras.

mark123

pre 6 godina

Ne znam zasto ubijaju zene. Prestanite se bre izivljavati na zenama. Ne znam sta i koliko se moze tu uraditi ali Srbija pod hitno mora da svim silama zastiti zene. Ovo sta se desava postaje bolesno. Ja jesam muskarac ali sam za to da zene moraju (figurativno govoreci) biti zasticene kao beli medvedi.

Nikolija

pre 6 godina

Srpska kultura ( muškarac je glava a zena vrat , znaci nema glavu nego misli njegovom) i loša tradicija patrijarhata koja se uporno gaji dovodi do ovoga. Zene se ovde tretiraju kao niza bića a to se vidi svaki put kad pokuša da stane za sebe , da se suprotstavi , da bude svoja ličnost . Zao mi je i ove zene i svih koje su nastradale od muškaraca i njihovog primitivizma . Čuvajte se

Balistik

pre 6 godina

Od pocetka braka nasilje. Znaci zenu ubija od batina deset godina. Onda je ubije kamenom na javnom mestu.

Ako ovo nije za dozivotnu, ne znam sta jeste.

I zasto moramo da cekamo diktat iz inostranstva da bi smo uveli dozivotnu?

Negativni

pre 6 godina

U sred bela dana ubio zenu kamenom...Srbistan rani srednji vek.
(a bice sve gore, 5. jul 2017 17:34)

U srednjem veku bi mu odsekli glavu za ovo. Ovde će proći sa nekoliko godina.

eh

pre 6 godina

Muškarac sam i kad ovako nešto pročitam, bude me sramota kulture u kojoj živimo. Oko mene sve neradnici, isfrustrirani i neostvareni 'muškarci', nesposobni za život. Pa u toj svojoj frustraciji napadaju žene. Ovo se odnosi i na saobraćaj, kad neko svira, divlja, odmah znam da je to hodajući psihički poremećaj, neko ko je promašaj. Radite bre nešto, ostvarite se u životu, imajte svrhu. Ubio ženu, eeej. Fuj.

samo smrtna kazna i to na najgore muke

pre 6 godina

psihopata i ubica je vlasnik auto škole. ogroman samo bi ga metak zustavio da je ne ubije. viđanje organizovano u orostorijama Centra. deca radosna što su ga videla sede sat vremena odjednom zena ustrcava iz kancekarije bezi u drugi objekat i zove pomoć ubiće me. zaključava se. ubica razvaljuje vrata uzima kamen i divljački je udara u glavu 20 puta. svi u strahu i šoku posmatraju kako mirnim korakom napušta mesto zločina i nestaje na ulici. hitna pomoć dokazi za 25 min a Policija za 35min

Filmofil

pre 6 godina

@Nix

Kako vas nije sramota? Troje dece ostalo bez majke, on brze bolje da oplete po zrtvi, ovoj i drugima. Retko se zli radjaju, ovi se vaspitavaju da budu ovakvi. I treba da im se sudi, ali treba da se sudi odvratnoj zenomrzackoj kulturi koja iz generacije u generaciju proizvodi ovakve skotove. Nije se on zabagovan rodio. On je vaspitan da je ovo u redu.

Sa kojim blesimetrom treba neko da ide da bi ih sve otkrio. Treba svaka zena pojedinacno da resava ukorenjeni balkanski prostakluk i nesposobnu drzavu. Dobro je da su decu sad zbrinuli kad im je majka u po bela dana ubijena pred ocima.

Jeste ubio ju je on, ali ubio ju je tradicionalisticki primitivluk kojim smo okruzeni. Stoka jedna! I nemoj slucajno da niste objavili komentar, pisto ste i psovke poceli da pustate.

bus puknul bum

pre 6 godina

"U Centru za socijalni rad" nije isto sto i "ISPRED Centra za Socijalni rad". Budite malo precizniji.
(bg, 5. jul 2017 18:37)
Dvoriste/plac Centra za socijalni rad JE Centar za socijalni rad... Kao sto je i dvoriste skole skola, itd.

majko moja!

pre 6 godina

U centrima za soc rad rade polusposobni a zakon ih u tome podrzava. Od bivseg nisam dobila dinara akimentacije, jer satro ne radi. Zavrsili su se procesi, jedino sam u zatvor mogla da ga strpam. Ali cemu? Trazila sam da dva puta nedeljno vidja decu, ni to nikada nije ispostovao kao naredbu suda. Kada mu se rodio sin u drugom braku, kupila sam poklon za bebu, bratica moje dece.... Sreca te umem i mogu sama.Drzava ne stiti ni decija prava niti prava i jednog od roditelja.

Vojkan

pre 6 godina

Sudeci po tekstu, pokojna zena je vec imala teske probleme sa bivsim muzem.
Ono sto brine u celoj situaciji nije (ne)reagovanje nadleznih.
Problem su citaoci koji su komentare ocenjivali sa 'ne preporucujem' !
Da li ste vi na strani bivseg muza?
Da li imate ogledalo u kuci?

Ja

pre 6 godina

belgrado

Nije ovo nikakav afekat, vec nasilnik koji je vec robijao zbog nasilja! I on da vidi decu!? Sta ima da ih gleda!? Veruj mi da deca ne zele da gledaju onog ko im majku maltretira i bije, to kao prvo, a kad su vec znali da organizuju to vidjenje sa osudjivanim nasilnikom, ovi iz centra su mogli da sprovedu i neke mere prvencije!

belgrado

pre 6 godina

koliko jos zena treba da bude ubijeni da bi drzavni otgani poceli da rade svoj posao
(aaa, 05. jul 2017 17:17

..a kakve veze imaju drzavni organi sa ovim ubistvom?!

3 dozivotne da ga cekaju,on bi ovo uradio?!
afekat,strast,temperament...
mnogo gledate americke filmove?!
u americi svako ubistvo sa preko 5 uboda nozem su muz- zenu,zena- muza...
isto kao ovde,strast,licna osveta....

drzava svojim zakonima moze uplasiti mozda nekih 20% plasljivih,poznajuci nas mentalitet,ostalih 80% ne bi stali ni da ih 3 puta streljate.
sve radimo u trenutku,niko ne razmislja o posledicama,cak ni o najvrednijem sto imate u zivotu,o deci,koju ostavljate bez oba roditelja.

btw..ovde drzava ne postoji,
niste obavesteni....

Grdan

pre 6 godina

Laka zrtva. Poznata njena snaga, navike i sl. Nikada pravi patrijahalni muskarac nece ovo da uradi. Zato dosta o patrijarhatu i macizmu. Ovo ce uraditi p...da koja u kafani uvek sedi u cosku i trpi podsmeh i porugu. Ali tamo ne sme da pisne jer ce dobiti po njusci. Zato se izivljava na slabijmima i deci.
Ne brinite, nece mnogo uzivati, verovatno ce od prve noci u cuzi zaduziti suknju.
Jadna deca koja su dobila nesto od njegove genetike.
Jadna zena ako je mislila da ce drzava da je zastiti.

koja ironija

pre 6 godina

Laka zrtva. Poznata njena snaga, navike i sl. Nikada pravi patrijahalni muskarac nece ovo da uradi. Zato dosta o patrijarhatu i macizmu. Ovo ce uraditi p...da koja u kafani uvek sedi u cosku i trpi podsmeh i porugu. Ali tamo ne sme da pisne jer ce dobiti po njusci. Zato se izivljava na slabijmima i deci.
Ne brinite, nece mnogo uzivati, verovatno ce od prve noci u cuzi zaduziti suknju. (Grdan, 5. jul 2017 18:58)


Naravno da ima veze sa patrijarhatom i macizmom. Pravi muskarci ne ubijaju zene? Pa ko ih ubija, preruseni pingvini? Da li sebe smatras pravim patriharhalim muskarcem? To bi svakako objasnilo tvoj komentar da ce "u cuzi zaduziti suknju", cime si hteo da kazes da ce ga zlostavljati i/ili silovati i samim tim si zlostavljanje/silovanje vezao iskljucivo za suknje tj. zene, jer zene su te koje su za zlostavljanje/silovanje. Muskarci ne. Muskarci su oni koji to rade zenama, a onaj muskarac kome se to desi "postaje" zena, tj. "zaduzuje suknju".

Munze Ljux

pre 6 godina

Pogledajte gde su nam i kakvi su centri za socijalni rad. Uvek u nekim montaznim barakama i u nekim bednim delovima grada, ili u nekim razvaljenim zgradurinama iz kojih gusi budj i memla. Takav je odnos i prema ljudima koji traze pomoc tih centara.

Sing Sing

pre 6 godina

Ali ljudi... dzabe je prica... sve te ubice, nasilnici su povratnici.

Svi su evidentirani vec, prijavljivani... ali dzabe... ovo je nemar policije i tuzilastva, institucija !

Tragedija !

IZNEVERENI

pre 6 godina

Ima li zakona u ovoj državi? Ima li nečije, nekakve, IKAKVE ODGOVORNOSTI?

Ovaj čovek je očigledno bio teško psihički oboleo i opasan po okolinu. Otkud on na ulici i na slobodi?

Čemu nama građanima uopšte služi ova država? ZBOG KOGA i ČEGA smo je uopšte i pravili?!?

Ko će ovoj deci da vrati njihovu majku? Detinjstvo? Život? Kako živeti pošto ti otac pred očima ubije majku PRED INSTITUCIJOM, PRED DRŽAVOM, TAKOREĆI?

Kome više da veruješ? U koga da se uzdaš? Čemu da se nadaš? KAKO DA TI SAM OSTANEŠ NORMALAN?!?

I, šta sad?

John

pre 6 godina

(Pjetro, 05. jul 2017 21:07)

Slažem se, ali samo delimično.
Osudio ga je sud, a ne država - država nije samo sud, država je i policija i centar za socijalni rad...
U ovom slučaju je država omanula.
Osuđen jednom. OK, odležao svoje. Osuđen i po drugi put (piše u drugim medijima - prvo na 2 a onda na 3 godine) dakle povratnik za isto delo. Nakon toga jasno je bilo da je reč o nekome na koga zatvor ne može uticati i da je pitanje dana kada će ponovo uraditi isto ili još gore.
Država ne zna šta će da radi sa takvima. A mora da zna.

Maja

pre 6 godina

Ovo je strašno.Ne može gore. Problem nije u policiji i Centrima već u sudovima i brzim reakcijama suda, kaznama. Dok sud ne izrekne mjeru, kaznu ne može ženu niko, od takvih psihopata, sačuvati. Doživotna, da. Izašao je iz zatvora za ranije nasilje i ubio je.Užas,

Kontraš

pre 6 godina

Ovima sto se pitaju u kom veku zivimo, pa u 21. Da zivimo u srednjem ovaj bi bio obesen ili obezglavljen za ovakvo ubistvo. Moderno doba, advokati, provlacenje po sudovima, blage kazne, izadje za 5 godina i nastavi zivot. To je ta demokratija!

veljo gegelj

pre 6 godina

i smrtna kazna? sta vise treba da se desi pa da se uvede? za sve oblike ubistva sa predumisljajem. pa da vidimo onda kolika bi stopa ubistava bila kad ti papci koji olako potezu oruzja skontaju da nema penzije u zatvoru nego glava na panj

plavusica

pre 6 godina

Ne moze drzava,policija,centar za socijalni rad da vas spase od ovakvih sociopata,osim ako ta ista drzava ne plati policijsku pratnju ili permanentni nadzor 24 sata,a to se znamo svi desiti nece...Koreni ovakvih tragedija su mnooogo duboki.Zato zene pamet u glavu,to je jedina prevencija,ne morate da imate ljubavnika,ne morate da se udate i ne morate da imate decu ako taj covek sa kojim ste nije u redu,samo same sebe mozemo da spasemo.
Realno,veliki broj ljudi sa ociglednom dijagnozom slobodno hoda ulucama,bez ikakve medicinske pomoci,psihijatrijski slucajevi su nekada leceni i najcesce hospitalizovani,sada vise za to para nema...

Ja

pre 6 godina

Kakav je ovo poraz za drzavu i njene institucije...to je dokaz koliko je sistem truo i nesposoban. Veoma zalosno i strasno sta se desilo ovoj zeni

Nix

pre 6 godina

Cekajte, cekajte, "spreciti femicid u Srbiji", "patrijahalni sistem"? A kada ce doci na red pitanje "zasto zene birate nasilnika"? Nasilje traje od pocetka braka, a zatim troje dece?
Drage zene, zelite sprecavanje femicida? Samo vi to mozete - NE DAJTE DA VAS OPLODE FEMICIDNI. "Nisam znala da je takav" je najflagrantnija i najopasnija laz, i vi to znate!

Bez daljnjeg da nam je krivosudni sistem potresan, ali ovo su poremeceni ljudi, i da je sto puta organizovanija drzava i jace kazne opet vas ne bi zastitila! Ili zelite ceo zivot u nekom "bunkeru" da zivite?

Ljuba

pre 6 godina

U bilo kojoj normalnoj i pravnoj drzavi na ovakvu vest Ministar pravde bi podneo neopozivu ostavku na svoju funkciju a novi ministar bi smenio sigurno 50% sudija u takvoj nazovimo je "normalnoj"drzavi,u Srbiji za dva dana se narod nece secati apsolutno nicega.

Tekvondo je zakon

pre 6 godina

Mene zanima jos jedna stvar.Nevezano za sud,centar za socijalni rad,i policiju.Imaju li te zene oca,brata,nekog druga da ih zastiti.Ja imam jednu sestru sa kojom se ne slazem ali da je neko pipne ne znam sta bih mu uradio.Ovo se kod mene nikad ne bi desilo.Izgleda da i danas nema pravih muskaraca.U pravu su zene posle i nije cudo sto su agresivne.I moj otac je udario moju majku kad sam imao 14 godina i tad sam mu se suprotstavio.Od tada nije ni pomisljao da je udari.Sad kad imam 26 zna kako bi prosao da to uradi.Steta sto joj ja nisam neki rodjak ne bi ona meni bila mrtva.Mrzim sto sam Srbin.Najgori smo narod.

John

pre 6 godina

(Ljuba, 05. jul 2017 22:39)

Zašto da smenjuje sudije kad su sudije jedine uradile ono što treba - poslali ga u zatvor?
Sudije sude po zakonima, a ako vam se ne sviđa rezultat - menjajte zakone a ne sudije.
A ne donose sudije zakone po kojima sude već skupština to jest - političari. Ali njima su očigledno važniji jarboli, fontane i slično nego da se pozabave pravim problemima...

svasta

pre 6 godina

Cekajte, cekajte, "spreciti femicid u Srbiji", "patrijahalni sistem"? A kada ce doci na red pitanje "zasto zene birate nasilnika"? Nasilje traje od pocetka braka, a zatim troje dece?
Drage zene, zelite sprecavanje femicida? Samo vi to mozete - NE DAJTE DA VAS OPLODE FEMICIDNI. "Nisam znala da je takav" je najflagrantnija i najopasnija laz, i vi to znate!
(Nix, 5. jul 2017 21:20)

Bolje je pitanje "zasto muskarci biraju da budu nasilni"? Usput, zanimljivo je da mislis da samo zene zele da sprece femicid, vrlo zanimljivo - time si sve rekao o sebi. Inace, da - neki postanu nasilni tek NAKON stupanja u brak, iako su se do tada ponasali sasvim normalno, jer posle stupanja u brak smatraju da je zena postala njihov posed i da imaju pravo da je tretiraju kako pozele.

Mislis da je nije "oplodio" ne bi je ni ubio?

rabo

pre 6 godina

Slaba je svest o tome sta znaci oduzeti zivot nekome. Da mu psihijatar nekako prodre u mozak i suoci ga sa tim cinom.
Ubiti bilo koje bice je uzas, bas bilo koje. Nema dovoljne kazne, to je nakaza a ne covek

тамо неко

pre 6 godina

У овакви ситуацијама ни Бог не може помоћи .Овакве звери вребају и ураде то што науме.Молим све девојке и младе жене да поштују себе и да на први знак непоштовања или на прву псовку,оставе такве типове.Живот је леп и један и зашто га бацати као бисер...

kole

pre 6 godina

@ nix
Nebih se slozio sa tobom sasvim. Tacno je da mnogo zena pada na zestoke momke i da radije idu sa njima nego sa pristojnim i kulturnim momcima. To je valjda ta ikonska, prirodna potreba zenke da bude pored snaznog muzjaka koji ce da stiti nju i potomstvo. Kada se taj snazni okrene protiv nje i dece zbog gomile problema i tradicije da jaci tlaci, onda nastaju problemi koje samo drzava moze da resi. Nisu ni na zapadu i severu Evrope muskarci izbegavali nasilje. Bilo je batina kao kise i svako ko je malo vise citao knjige mogao je da zapazi da je zena vlasnistvo muza i da se vlasti nisu previse mesale u njihove odnose. Tako je bilo do 70 ih godina proslog veka, a onda su zakoni jednostavno zastitili zenu i to se uglavnom postuje. Vecina muskaraca su kukavice i posle jednog trtmana u policiji nece im pasti na pamet da posegnu za nasiljem. Ima naravno i onih koji se ne boje ni boga ni drzave, a tu dolazi deo sa kojim se slazem sa tobom, zene ipak treba malo da pripaze za koga se udaju, a narocito sa kime decu radjaju.

dragan bb

pre 6 godina

Centri za socijalni rad samo treba da rade svoj posao umesto što ga "otaljavaju". Nesporno je da je to tezak, zahtevan i obiman posao ali ako se samo formalno radi gore je nego da se uopste ne radi.

Ziva

pre 6 godina

Uzasna tragedija, neka ovu decu dragi Bog sacuva. Citam medju komentarima da bi zene trebalo da biraju za koga se udaju. Hajde mi sad recite iz perspektive ove vesti da li je ova zena mogla izabere da li ce da se uda za ovog monstruma i da li ce da mu rodi decu ili ne. Koliko vidim mogla je samo da bira da li ce biti ubijena odmah ili kasnije za drugo je niko nista nije pitao.

Putnik

pre 6 godina

Secam se kad smo pricali viceve o Crnogorcima i njihovom grubom odnosu prema slabijem polu. Izgleda da su se stvari u medjuvremenu malo promenile. Nažalost, ovo nije vic vec uzasna java. Trebalo je da zastitimo tu nevinu decu koja su sada unesrećene za ceo zivot. Slabo smo društvo, jako slabo, a upravo su nam ti mladi naraštaji jedina nada da cemo krenuti pravim putem.

BRACA GRIM

pre 6 godina

Najlakse je kriviti CSR ,pogledajte u kakvim uslovima rade ti ljudi ,kadrovski potpuno uruseni zbog stednje i zabrane zaposljavanja ,sa smanjenim platama ,takodje zbog stednje ,svakodnevno izlozeni pretnjama i pritiscima ,bez obezbedjenja ,naravno zbog stednje . I sta reci o drzavi koja stedi na ovakav nacin dok se i dalje otvaraju agencije i kancelarije za verne glasace . I naravno svaki novi ministar je neznalica veca od prethodnog .Sudovi donose predude i insistiraju na vidjenju dece sa roditeljem kome nisu poverena .

Pjetro

pre 6 godina

Ljudi pre nego me gadjate necim,moram stati u odbranu drzave kao radnik u pravosudju. Drzava ga je osudila, lezao je zatvor zbog svog ranijeg nedela. Dalje,zelite li smrtnu kaznu? Ona je izbacena iz zakonodavstva zbog oristupanja EU,jer nigde vise u Evropi nije propisana. Dobice 40g kad ga se docepaju, ko je pravnik i zna zakonski opis krivicnog dela Tesko ubistvo zna sta ce biti.

Sladja

pre 6 godina

Zanimljivo je da imaju para da plate cuvare smeća (cuvari kontejnera u NS!!!) a nema novca da se obezbedi zivot nekoga kome se preti ubistvom ili bar da se obezbede ovakve ustanove... Umeju da odrede prioritete, svaka im cast... Bednici... A, ako se secate i sam preCednik je u jednom intervjuu pricao o tome gde je zeni mesto, i to ne cak ni tako davno... A o bezbednosti drzave nam misli onaj što voli da mu se kleci. Nije ni čudno što više brinu o smeću nego o ljudima....

Che Gevara

pre 6 godina

Uporno ponavljam kada citam ove vesti .... potrebno je stroziji nadzor nad razvedenim roditeljima od strane CSR!

Recimo, par sa jednim ili vise dece se razveo ... potrebno je da Centar za socijalni rad, duze vremena prati i pokusa da prilagodi nastavak zivota razvedenih roditelja ... poveri prvivremeno starateljstvo jednom i oko 3 godine im prati ponasanje ... dali drugi daje alimentaciju, dali redovno vidja dete ili decu, dali teku sve obaveze po olanu i staratelj priprema decu za vidjanje ... krajnja mera, nasilniku zabraniti da se pribliziva detetu i majci!

Ne opravdam ovog jadnika, koji ubi deci majku i napravi ih sirocicima ... Mislim, da nije ni svestan sta je uradio i koje posledice je svojoj deci napravio... govorim samo da Centar za socijalni rad ukljuci vise u rastavu i prilagodjavanju zivota posle razvoda zarad boljitka zivota deteta.Razvod je dosta stresan i razliciti ljudi, razlicito podnose stres.

Dali mozemo da zaustavimo, ovako ponasanje?Mozemo!Dali treba da se institucije ukljuce u ovo?Moraju!

Filmofil

pre 6 godina

@probudite se

Ima veze sa nacinom vaspitanja muske dece koje se prenosi sa generacije na generaciju i tacka. Kakva tranzicija, kakvi bakraci, kakvo ludilo. Ima sirotinje na svetu, pa se ne ubija ovako. On je vaspitan da je to u redu. Koliko novih dolazi sa vaspitanjem da je to u redu. Da su vlasnici zivota zene i dece.
I jos nesto, neka mi oproste oni koji nisu takvi, ali ocigledno je da ljudi koji su poreklom iz pojedinih sredina bivse nam zemlje ovo imaju i izrazenije. Ima veze i sa mentalitetom. Novi Sad vri, prosle godine ono u Zitistu. Ne kazem ni da su ostali cvecke.
Taj prezrivi odnos prema zenama kao necem nizem sam srela i privatno i poslovno i kod vrlo obrazovanih ljudi. Nema kamuflaze kojim se to moze sakriti, i ociju se vidi.
Ne mogu ni CSR, ni policija, ni sud da pokriju sve manjkavosti primitivnog mentaliteta. A sta ako i oni koji treba da deluju imaju slicne poglede na zivot.
Mozemo mi o sebi da mislimo koliko hocemo dobro, ali smo primitivni do u kostanu srz.

Nikolija

pre 6 godina

U tim istim sudovima, policiji , CSR , zakonodavnim organima ... sede isti ti srpski "domaćini" i zene koje su davno ubijene u pojam jer i same kod kuce,na poslu, gledaju i žive slične price. Nasilje radja nasilje . Sta očekujete u smislu zaštite od ovakvim pojava kad čujem policajce koji kazu "sad sa novim zakonom gde muškarac ne sme da se "udvara" ženi biće samo jos gore , totalno ce nas smanjiti kao muskarce " ili od sudija koji kaze "ni zene nisu cvecke , provocirala ga namerno " , u CSR gde rade oni koji su u toj struci jer nisu uspeli na konkretnijim fakultetima pa ajd da završe neki ... Drzava su isti ljudi koje srećete na ulici koji svoj posao otaljavaju, rade ga jer moraju, nisi cenjeni, ne dobijaju potvrdu ni od koga a ovo su najbitnija pitanja jednog drustva . Mentalitet je mnogo los i mizigen jer se lakse vlada uplasenim i ubijenim u pojam. Razvedena zena je raspustenica. Neudata je baba-devojka,..zato neke zene trpe ovo jer ih društvo svejedno odbacuje ako se suprotstave losem patrijarhatu .

DBZ

pre 6 godina

@Probudite se: pogledaj malko u knjige iz psihologije i kriminologije, poglavlja o nemogucnosti kontrolisanja nagona, o tome kako koji POL upravlja svojim emocijama itd. bice mnogo jasnije. Agresivnost je deo muskog DNK (testosteron), a vaspitanjem ta agresivnost moze da se preusmeri na sport, na radove u polju ili u kuci ili na bilo sta drugo korisno. Zasto je 98% zatvorenika muskog pola? Nije to samo u Srbiji, i ovde u Francuskoj je ista prica. Juce se u metrou pored mene pobise dvojica samo tako zato sto crnac nije hteo da se pomeri za jedno sediste da bi belac seo pored svoje lepojke. Razmenili su 2 recenice i odmah krenuli da udaraju, tu ljudi s decom, tu starije osobe, njih dvojicu nista to ne zanima, nagon je nagon i mora da se istera, jedva su ih ostali putnici razdvojili da ne bi nekog povredili. I za ovog mentola ce se naci neki Aron, Sibirski tigar i njima slicni da ga brane "a sto ne pisete o zenama ubicama??", a on je, eto, resio svoj slucaj, pregazio ga voz, sad je svojoj deci obezbedio srecan i ispunjen zivot, ali je gad ISTERAO SVOJE.

probudite se!

pre 6 godina

Ljudi, Srbija je postkomunisticko, tranziciono kolonizovano i okupirano drustvo (od poraza 1999.) nema veze sa pravnom drzavom, patrijarhatom, macizmom i drugim izmisljenin krivcima. Ubica je ubica u bilo kom sistemu. Mozete da se becite na mene do mile volje vi svi feminacisti, ali ne mozete da prebacite odgovornost na muskarce kao na pol. Ubijaju psihopate, a ne polovi. Naucite nesto. Dajte mu smrtnu kaznu i resen slucaj. Umesto sto ste hrabri na internetu izadjite i pormenite nesto - dajte veca ovlascenja centru za socijalni rad, donirajte im sigurnosnu opremu, glasajte za strozije zakone , za veci red u drzavi, radite nesto osim sto komentarisete. Vi ste zaostali jer jos mislite da je patrijarhat taj koji ubija, jer mislite da su drzavne institucije svemoguce. Nisu i nikad nece biti. Institucije su jake onoliko koliko je narod jak. A nas je narod najjaci na recima - protiv drugog. Probudite se. Radnici centra rade sa vama i vasim srodnicima, bez beneficiranog radnog staza, bez adekvatne zastite od VAS! Nisu dovoljno strucni - tacno! Za vas treba tim strucnjaka da vas nauci da Centar ne moze da resi vase zivotne problene odgoja, obrazovanosti i izbora partnera. Shvatite to i radite na sebi. Nemate pojma kako je biti zrtva onih koji su zrtve - ti mu pomazes a on te zivog jede. Socijala je robija i rudnik, jer znate da je najgore raditi sa ljudima. Ubio zenu kamenom - u Americi se ubijaju pistoljina. Ali tamo se drustvo izborilibza dozivotnu robiju pa i negde smrtnu kaznu.

M

pre 6 godina

@tekvondo je zakon
Na poslu imamo zenu koju smo provalili da je muz maltretira. Zadnje vreme je bas eskalirao i zena izgleda izmuceno, makar se na licu modrice ne vide, ali izgleda kao da je izgladnela i da ne spava. Bio je maksimalno fin dok nije rodila dete, kad je dete imalo nekoliko meseci pocelo je ludilo. Zive u istoj kuci sa njenim roditeljima, njen otac smatra da je to normalno i da mora da je necim zasluzila takav tretman, ne bi zet fin covek to tek tako.

Јабучило

pre 6 godina

nix

је потпуно у праву. Свака жена врло добро зна кога је изабрала. Џаба овој несрећници што није крива, када је завршила смрскане лобање. Зато, жене, памет у главу када одлучујете с ким ћете у везу или брак. И на прву појаву насиља или реагујте или бежите од насилника главом без обзира. Да не бисте изгубиле главу. А овај гад је, чак и ако одслужи максималних 40 година под најгорим могућим условима, нанео непопраљиву штету. Зато је најбитнији рад на превенцији.

Che Gevara

pre 6 godina

socijalni rad, donirajte im sigurnosnu opremu, glasajte za strozije zakone , za veci red u drzavi, radite nesto osim sto komentarisete. Vi ste zaostali jer jos mislite da je patrijarhat taj koji ubija, jer mislite da su drzavne institucije svemoguce. Nisu i nikad nece biti. Institucije su jake onoliko koliko je narod jak. A nas je narod najjaci na recima - protiv drugog. Probudite se. Radnici centra rade sa vama i vasim srodnicima, bez beneficiranog radnog staza, bez adekvatne zastite od VAS! Nisu dovoljno strucni - tacno! Za vas treba tim strucnjaka da vas nauci da Centar ne moze da resi vase zivotne problene odgoja, obrazovanosti i izbora partnera. Shvatite to i radite na sebi. Nemate pojma kako je biti zrtva onih koji su zrtve - ti mu pomazes a on te zivog jede. Socijala je robija i rudnik, jer znate da je najgore raditi sa ljudima. Ubio zenu kamenom - u Americi se ubijaju pistoljina. Ali tamo se drustvo izborilibza dozivotnu robiju pa i negde smrtnu kaznu.
(probudite se!, 06. jul 2017 07:06)

Uporno tvrdim, da Centar za socijalni rad (kao instutucija) treba da bude nadleezna .... za slucajeve u toku razvoda gde postoji dete ili deca.

Kako kod nas funcionise razvod .... partner se odluci na razvod, obrati se sudu i sud ih posalje u Centar za socijalni rad, gde Centar za socijalni rad dalje misljenje sudu sta i kome ce dete dobiti starateljstvo, negu i vaspitanje.To se obicno radi tako, detetu majka na privremeno staranje, ocu alimentacija i kraj price.Vidite i sami, da je nepravedno i da je neko uvek nezadovoljan.

Imamo cesto smrtne slucajeve gde zena-majka placa zivotom neimanje institucija za dalje.Radi primera, ovaj slucaj onda ono u Zitistu .... ima ih jos da ne navodim.Smrtna kazna, kao represivna sila nebi zaustavila i resila ovaj problem samo bi ga produbila.

Moje misljenje .... nastupio razvod ... obratili se sudu ... sud preuzima i prepusta Centru za socijalni rad ... CSR, uzima mesto stanovanja, poverava jednom parneru negu, starateljstvo i vaspitanje ali privremeno na oko 3 godine .... i posle toga konacno resenje.Po, misljenju ... ako je majci poveren privremeno starateljstvo onda otac se iseljava iz kuce-stana iako je on vlasnik tog prostora (nasledni vlasnik).Ne gubi vlasnistvo, samo da se detetu ne menja sredina i sto blaze posledice razvoda.Za to vreme Centar prati, dali majka obavlja svoje duznosti kojoj je Centar dodelio, dali otac placa redovno alimentaciju i vidja dete ili decu u dogovoreno vreme, razgovara sa roditeljima o njihovim planovima i pomaze ih savetima za nastavak zivota posle razvoda.Tek posle 3 godine, dodeljuje konacno misljenje sudu, kada se ispostavi da je sve u redu.
Ako, otac pokaze nasilje, zabranjuje mu se vidjanje deteta ili dece i upozorava policijia o mogucnosti nasilja i upucuje oca na lecenje a u krajnjoj meri dodeljuje se cuvanje majke i deteta o trosku oca gde cemu biti naplaceno od imovine u kojoj je majka sa detetom.
Ako majka, sprecava kontak sa ocom ili ne vodi savesno brigu o detetu ....CSR menja misljenje i poverava ocu na privremeno starateljstvo dete ili decu!

Mislim, da bi Centar za socijani rad, kao svuda u svetu treba da ina ulogu u razvodu i zastiti deteta i njegovog prava.U institucijama drzave lezi krajnji odgovor dali smo ko drustvo odgovorni ili ne.

Bez deteta ili dece, razvod je puka formalnost i nezahteva toliko institucija u tom procesu ... povremeno dolazak kod radnika CSR i ako je bez problema, onda institucije nisu potrebne.Obicno se javlja problem, gde je dete ili deca u razvodu i taj problem se siri do krajnjeg epiloga, nasiljem i smrcu partnera.

Da smo zdravi kao drustvo, nacija, drzava ovo se nebi dogadjalo zato je neophodna pomoc institucija drzave na resavanju ovo problema!

Nix

pre 6 godina

Cekajte, cekajte, "spreciti femicid u Srbiji", "patrijahalni sistem"? A kada ce doci na red pitanje "zasto zene birate nasilnika"? Nasilje traje od pocetka braka, a zatim troje dece?
Drage zene, zelite sprecavanje femicida? Samo vi to mozete - NE DAJTE DA VAS OPLODE FEMICIDNI. "Nisam znala da je takav" je najflagrantnija i najopasnija laz, i vi to znate!

Bez daljnjeg da nam je krivosudni sistem potresan, ali ovo su poremeceni ljudi, i da je sto puta organizovanija drzava i jace kazne opet vas ne bi zastitila! Ili zelite ceo zivot u nekom "bunkeru" da zivite?

Nikolija

pre 6 godina

Srpska kultura ( muškarac je glava a zena vrat , znaci nema glavu nego misli njegovom) i loša tradicija patrijarhata koja se uporno gaji dovodi do ovoga. Zene se ovde tretiraju kao niza bića a to se vidi svaki put kad pokuša da stane za sebe , da se suprotstavi , da bude svoja ličnost . Zao mi je i ove zene i svih koje su nastradale od muškaraca i njihovog primitivizma . Čuvajte se

Grdan

pre 6 godina

Laka zrtva. Poznata njena snaga, navike i sl. Nikada pravi patrijahalni muskarac nece ovo da uradi. Zato dosta o patrijarhatu i macizmu. Ovo ce uraditi p...da koja u kafani uvek sedi u cosku i trpi podsmeh i porugu. Ali tamo ne sme da pisne jer ce dobiti po njusci. Zato se izivljava na slabijmima i deci.
Ne brinite, nece mnogo uzivati, verovatno ce od prve noci u cuzi zaduziti suknju.
Jadna deca koja su dobila nesto od njegove genetike.
Jadna zena ako je mislila da ce drzava da je zastiti.

mark123

pre 6 godina

Ne znam zasto ubijaju zene. Prestanite se bre izivljavati na zenama. Ne znam sta i koliko se moze tu uraditi ali Srbija pod hitno mora da svim silama zastiti zene. Ovo sta se desava postaje bolesno. Ja jesam muskarac ali sam za to da zene moraju (figurativno govoreci) biti zasticene kao beli medvedi.

Pjetro

pre 6 godina

Ljudi pre nego me gadjate necim,moram stati u odbranu drzave kao radnik u pravosudju. Drzava ga je osudila, lezao je zatvor zbog svog ranijeg nedela. Dalje,zelite li smrtnu kaznu? Ona je izbacena iz zakonodavstva zbog oristupanja EU,jer nigde vise u Evropi nije propisana. Dobice 40g kad ga se docepaju, ko je pravnik i zna zakonski opis krivicnog dela Tesko ubistvo zna sta ce biti.

belgrado

pre 6 godina

koliko jos zena treba da bude ubijeni da bi drzavni otgani poceli da rade svoj posao
(aaa, 05. jul 2017 17:17

..a kakve veze imaju drzavni organi sa ovim ubistvom?!

3 dozivotne da ga cekaju,on bi ovo uradio?!
afekat,strast,temperament...
mnogo gledate americke filmove?!
u americi svako ubistvo sa preko 5 uboda nozem su muz- zenu,zena- muza...
isto kao ovde,strast,licna osveta....

drzava svojim zakonima moze uplasiti mozda nekih 20% plasljivih,poznajuci nas mentalitet,ostalih 80% ne bi stali ni da ih 3 puta streljate.
sve radimo u trenutku,niko ne razmislja o posledicama,cak ni o najvrednijem sto imate u zivotu,o deci,koju ostavljate bez oba roditelja.

btw..ovde drzava ne postoji,
niste obavesteni....

Aleksandar

pre 6 godina

To je taj centar moralnosti i sigurnosti koji uzima decu pod svoju zaštitu i ugrožene žene. Direktor - otkaz. Obezbeđenje - otkaz. Ministar - otkaz. Za ubicu nemam šta da kažem, njemu će sud da presudi. A za ove nesposobnjakoviće iz centra i vlade koji su ovo dopustili, nemam reči. Kakve su to procedure i prostorije bog zna.

Che Gevara

pre 6 godina

Uporno ponavljam kada citam ove vesti .... potrebno je stroziji nadzor nad razvedenim roditeljima od strane CSR!

Recimo, par sa jednim ili vise dece se razveo ... potrebno je da Centar za socijalni rad, duze vremena prati i pokusa da prilagodi nastavak zivota razvedenih roditelja ... poveri prvivremeno starateljstvo jednom i oko 3 godine im prati ponasanje ... dali drugi daje alimentaciju, dali redovno vidja dete ili decu, dali teku sve obaveze po olanu i staratelj priprema decu za vidjanje ... krajnja mera, nasilniku zabraniti da se pribliziva detetu i majci!

Ne opravdam ovog jadnika, koji ubi deci majku i napravi ih sirocicima ... Mislim, da nije ni svestan sta je uradio i koje posledice je svojoj deci napravio... govorim samo da Centar za socijalni rad ukljuci vise u rastavu i prilagodjavanju zivota posle razvoda zarad boljitka zivota deteta.Razvod je dosta stresan i razliciti ljudi, razlicito podnose stres.

Dali mozemo da zaustavimo, ovako ponasanje?Mozemo!Dali treba da se institucije ukljuce u ovo?Moraju!

svasta

pre 6 godina

Cekajte, cekajte, "spreciti femicid u Srbiji", "patrijahalni sistem"? A kada ce doci na red pitanje "zasto zene birate nasilnika"? Nasilje traje od pocetka braka, a zatim troje dece?
Drage zene, zelite sprecavanje femicida? Samo vi to mozete - NE DAJTE DA VAS OPLODE FEMICIDNI. "Nisam znala da je takav" je najflagrantnija i najopasnija laz, i vi to znate!
(Nix, 5. jul 2017 21:20)

Bolje je pitanje "zasto muskarci biraju da budu nasilni"? Usput, zanimljivo je da mislis da samo zene zele da sprece femicid, vrlo zanimljivo - time si sve rekao o sebi. Inace, da - neki postanu nasilni tek NAKON stupanja u brak, iako su se do tada ponasali sasvim normalno, jer posle stupanja u brak smatraju da je zena postala njihov posed i da imaju pravo da je tretiraju kako pozele.

Mislis da je nije "oplodio" ne bi je ni ubio?

koja ironija

pre 6 godina

Laka zrtva. Poznata njena snaga, navike i sl. Nikada pravi patrijahalni muskarac nece ovo da uradi. Zato dosta o patrijarhatu i macizmu. Ovo ce uraditi p...da koja u kafani uvek sedi u cosku i trpi podsmeh i porugu. Ali tamo ne sme da pisne jer ce dobiti po njusci. Zato se izivljava na slabijmima i deci.
Ne brinite, nece mnogo uzivati, verovatno ce od prve noci u cuzi zaduziti suknju. (Grdan, 5. jul 2017 18:58)


Naravno da ima veze sa patrijarhatom i macizmom. Pravi muskarci ne ubijaju zene? Pa ko ih ubija, preruseni pingvini? Da li sebe smatras pravim patriharhalim muskarcem? To bi svakako objasnilo tvoj komentar da ce "u cuzi zaduziti suknju", cime si hteo da kazes da ce ga zlostavljati i/ili silovati i samim tim si zlostavljanje/silovanje vezao iskljucivo za suknje tj. zene, jer zene su te koje su za zlostavljanje/silovanje. Muskarci ne. Muskarci su oni koji to rade zenama, a onaj muskarac kome se to desi "postaje" zena, tj. "zaduzuje suknju".

Tekvondo je zakon

pre 6 godina

Mene zanima jos jedna stvar.Nevezano za sud,centar za socijalni rad,i policiju.Imaju li te zene oca,brata,nekog druga da ih zastiti.Ja imam jednu sestru sa kojom se ne slazem ali da je neko pipne ne znam sta bih mu uradio.Ovo se kod mene nikad ne bi desilo.Izgleda da i danas nema pravih muskaraca.U pravu su zene posle i nije cudo sto su agresivne.I moj otac je udario moju majku kad sam imao 14 godina i tad sam mu se suprotstavio.Od tada nije ni pomisljao da je udari.Sad kad imam 26 zna kako bi prosao da to uradi.Steta sto joj ja nisam neki rodjak ne bi ona meni bila mrtva.Mrzim sto sam Srbin.Najgori smo narod.

Filmofil

pre 6 godina

@Nix

Kako vas nije sramota? Troje dece ostalo bez majke, on brze bolje da oplete po zrtvi, ovoj i drugima. Retko se zli radjaju, ovi se vaspitavaju da budu ovakvi. I treba da im se sudi, ali treba da se sudi odvratnoj zenomrzackoj kulturi koja iz generacije u generaciju proizvodi ovakve skotove. Nije se on zabagovan rodio. On je vaspitan da je ovo u redu.

Sa kojim blesimetrom treba neko da ide da bi ih sve otkrio. Treba svaka zena pojedinacno da resava ukorenjeni balkanski prostakluk i nesposobnu drzavu. Dobro je da su decu sad zbrinuli kad im je majka u po bela dana ubijena pred ocima.

Jeste ubio ju je on, ali ubio ju je tradicionalisticki primitivluk kojim smo okruzeni. Stoka jedna! I nemoj slucajno da niste objavili komentar, pisto ste i psovke poceli da pustate.

bus puknul bum

pre 6 godina

Kameno doba. Užas. Kako suditi nekome ko može da ubije drugo biće kamenom?!?!
(ŠTАZI, 5. jul 2017 17:13)
Lako. Dozivotna bez prava pomilovanja/pustanja na uslovnu. 23 i po sata u samici, pola sata u hodniku (ne napolju, vec u hodniku ispred celije). Eno u USA, odes, vidis, vratis se i iskopiras.

Ziva

pre 6 godina

Uzasna tragedija, neka ovu decu dragi Bog sacuva. Citam medju komentarima da bi zene trebalo da biraju za koga se udaju. Hajde mi sad recite iz perspektive ove vesti da li je ova zena mogla izabere da li ce da se uda za ovog monstruma i da li ce da mu rodi decu ili ne. Koliko vidim mogla je samo da bira da li ce biti ubijena odmah ili kasnije za drugo je niko nista nije pitao.

majko moja!

pre 6 godina

U centrima za soc rad rade polusposobni a zakon ih u tome podrzava. Od bivseg nisam dobila dinara akimentacije, jer satro ne radi. Zavrsili su se procesi, jedino sam u zatvor mogla da ga strpam. Ali cemu? Trazila sam da dva puta nedeljno vidja decu, ni to nikada nije ispostovao kao naredbu suda. Kada mu se rodio sin u drugom braku, kupila sam poklon za bebu, bratica moje dece.... Sreca te umem i mogu sama.Drzava ne stiti ni decija prava niti prava i jednog od roditelja.

Vojkan

pre 6 godina

Sudeci po tekstu, pokojna zena je vec imala teske probleme sa bivsim muzem.
Ono sto brine u celoj situaciji nije (ne)reagovanje nadleznih.
Problem su citaoci koji su komentare ocenjivali sa 'ne preporucujem' !
Da li ste vi na strani bivseg muza?
Da li imate ogledalo u kuci?

BRACA GRIM

pre 6 godina

Najlakse je kriviti CSR ,pogledajte u kakvim uslovima rade ti ljudi ,kadrovski potpuno uruseni zbog stednje i zabrane zaposljavanja ,sa smanjenim platama ,takodje zbog stednje ,svakodnevno izlozeni pretnjama i pritiscima ,bez obezbedjenja ,naravno zbog stednje . I sta reci o drzavi koja stedi na ovakav nacin dok se i dalje otvaraju agencije i kancelarije za verne glasace . I naravno svaki novi ministar je neznalica veca od prethodnog .Sudovi donose predude i insistiraju na vidjenju dece sa roditeljem kome nisu poverena .

probudite se!

pre 6 godina

Ljudi, Srbija je postkomunisticko, tranziciono kolonizovano i okupirano drustvo (od poraza 1999.) nema veze sa pravnom drzavom, patrijarhatom, macizmom i drugim izmisljenin krivcima. Ubica je ubica u bilo kom sistemu. Mozete da se becite na mene do mile volje vi svi feminacisti, ali ne mozete da prebacite odgovornost na muskarce kao na pol. Ubijaju psihopate, a ne polovi. Naucite nesto. Dajte mu smrtnu kaznu i resen slucaj. Umesto sto ste hrabri na internetu izadjite i pormenite nesto - dajte veca ovlascenja centru za socijalni rad, donirajte im sigurnosnu opremu, glasajte za strozije zakone , za veci red u drzavi, radite nesto osim sto komentarisete. Vi ste zaostali jer jos mislite da je patrijarhat taj koji ubija, jer mislite da su drzavne institucije svemoguce. Nisu i nikad nece biti. Institucije su jake onoliko koliko je narod jak. A nas je narod najjaci na recima - protiv drugog. Probudite se. Radnici centra rade sa vama i vasim srodnicima, bez beneficiranog radnog staza, bez adekvatne zastite od VAS! Nisu dovoljno strucni - tacno! Za vas treba tim strucnjaka da vas nauci da Centar ne moze da resi vase zivotne problene odgoja, obrazovanosti i izbora partnera. Shvatite to i radite na sebi. Nemate pojma kako je biti zrtva onih koji su zrtve - ti mu pomazes a on te zivog jede. Socijala je robija i rudnik, jer znate da je najgore raditi sa ljudima. Ubio zenu kamenom - u Americi se ubijaju pistoljina. Ali tamo se drustvo izborilibza dozivotnu robiju pa i negde smrtnu kaznu.

eh

pre 6 godina

Muškarac sam i kad ovako nešto pročitam, bude me sramota kulture u kojoj živimo. Oko mene sve neradnici, isfrustrirani i neostvareni 'muškarci', nesposobni za život. Pa u toj svojoj frustraciji napadaju žene. Ovo se odnosi i na saobraćaj, kad neko svira, divlja, odmah znam da je to hodajući psihički poremećaj, neko ko je promašaj. Radite bre nešto, ostvarite se u životu, imajte svrhu. Ubio ženu, eeej. Fuj.

veljo gegelj

pre 6 godina

i smrtna kazna? sta vise treba da se desi pa da se uvede? za sve oblike ubistva sa predumisljajem. pa da vidimo onda kolika bi stopa ubistava bila kad ti papci koji olako potezu oruzja skontaju da nema penzije u zatvoru nego glava na panj

Ljuba

pre 6 godina

U bilo kojoj normalnoj i pravnoj drzavi na ovakvu vest Ministar pravde bi podneo neopozivu ostavku na svoju funkciju a novi ministar bi smenio sigurno 50% sudija u takvoj nazovimo je "normalnoj"drzavi,u Srbiji za dva dana se narod nece secati apsolutno nicega.

Kontraš

pre 6 godina

Ovima sto se pitaju u kom veku zivimo, pa u 21. Da zivimo u srednjem ovaj bi bio obesen ili obezglavljen za ovakvo ubistvo. Moderno doba, advokati, provlacenje po sudovima, blage kazne, izadje za 5 godina i nastavi zivot. To je ta demokratija!

John

pre 6 godina

(Ljuba, 05. jul 2017 22:39)

Zašto da smenjuje sudije kad su sudije jedine uradile ono što treba - poslali ga u zatvor?
Sudije sude po zakonima, a ako vam se ne sviđa rezultat - menjajte zakone a ne sudije.
A ne donose sudije zakone po kojima sude već skupština to jest - političari. Ali njima su očigledno važniji jarboli, fontane i slično nego da se pozabave pravim problemima...

kole

pre 6 godina

@ nix
Nebih se slozio sa tobom sasvim. Tacno je da mnogo zena pada na zestoke momke i da radije idu sa njima nego sa pristojnim i kulturnim momcima. To je valjda ta ikonska, prirodna potreba zenke da bude pored snaznog muzjaka koji ce da stiti nju i potomstvo. Kada se taj snazni okrene protiv nje i dece zbog gomile problema i tradicije da jaci tlaci, onda nastaju problemi koje samo drzava moze da resi. Nisu ni na zapadu i severu Evrope muskarci izbegavali nasilje. Bilo je batina kao kise i svako ko je malo vise citao knjige mogao je da zapazi da je zena vlasnistvo muza i da se vlasti nisu previse mesale u njihove odnose. Tako je bilo do 70 ih godina proslog veka, a onda su zakoni jednostavno zastitili zenu i to se uglavnom postuje. Vecina muskaraca su kukavice i posle jednog trtmana u policiji nece im pasti na pamet da posegnu za nasiljem. Ima naravno i onih koji se ne boje ni boga ni drzave, a tu dolazi deo sa kojim se slazem sa tobom, zene ipak treba malo da pripaze za koga se udaju, a narocito sa kime decu radjaju.

Јабучило

pre 6 godina

nix

је потпуно у праву. Свака жена врло добро зна кога је изабрала. Џаба овој несрећници што није крива, када је завршила смрскане лобање. Зато, жене, памет у главу када одлучујете с ким ћете у везу или брак. И на прву појаву насиља или реагујте или бежите од насилника главом без обзира. Да не бисте изгубиле главу. А овај гад је, чак и ако одслужи максималних 40 година под најгорим могућим условима, нанео непопраљиву штету. Зато је најбитнији рад на превенцији.

Balistik

pre 6 godina

Od pocetka braka nasilje. Znaci zenu ubija od batina deset godina. Onda je ubije kamenom na javnom mestu.

Ako ovo nije za dozivotnu, ne znam sta jeste.

I zasto moramo da cekamo diktat iz inostranstva da bi smo uveli dozivotnu?

bus puknul bum

pre 6 godina

"U Centru za socijalni rad" nije isto sto i "ISPRED Centra za Socijalni rad". Budite malo precizniji.
(bg, 5. jul 2017 18:37)
Dvoriste/plac Centra za socijalni rad JE Centar za socijalni rad... Kao sto je i dvoriste skole skola, itd.

Negativni

pre 6 godina

U sred bela dana ubio zenu kamenom...Srbistan rani srednji vek.
(a bice sve gore, 5. jul 2017 17:34)

U srednjem veku bi mu odsekli glavu za ovo. Ovde će proći sa nekoliko godina.

тамо неко

pre 6 godina

У овакви ситуацијама ни Бог не може помоћи .Овакве звери вребају и ураде то што науме.Молим све девојке и младе жене да поштују себе и да на први знак непоштовања или на прву псовку,оставе такве типове.Живот је леп и један и зашто га бацати као бисер...

dragan bb

pre 6 godina

Centri za socijalni rad samo treba da rade svoj posao umesto što ga "otaljavaju". Nesporno je da je to tezak, zahtevan i obiman posao ali ako se samo formalno radi gore je nego da se uopste ne radi.

samo smrtna kazna i to na najgore muke

pre 6 godina

psihopata i ubica je vlasnik auto škole. ogroman samo bi ga metak zustavio da je ne ubije. viđanje organizovano u orostorijama Centra. deca radosna što su ga videla sede sat vremena odjednom zena ustrcava iz kancekarije bezi u drugi objekat i zove pomoć ubiće me. zaključava se. ubica razvaljuje vrata uzima kamen i divljački je udara u glavu 20 puta. svi u strahu i šoku posmatraju kako mirnim korakom napušta mesto zločina i nestaje na ulici. hitna pomoć dokazi za 25 min a Policija za 35min

Ja

pre 6 godina

belgrado

Nije ovo nikakav afekat, vec nasilnik koji je vec robijao zbog nasilja! I on da vidi decu!? Sta ima da ih gleda!? Veruj mi da deca ne zele da gledaju onog ko im majku maltretira i bije, to kao prvo, a kad su vec znali da organizuju to vidjenje sa osudjivanim nasilnikom, ovi iz centra su mogli da sprovedu i neke mere prvencije!

Sing Sing

pre 6 godina

Ali ljudi... dzabe je prica... sve te ubice, nasilnici su povratnici.

Svi su evidentirani vec, prijavljivani... ali dzabe... ovo je nemar policije i tuzilastva, institucija !

Tragedija !

plavusica

pre 6 godina

Ne moze drzava,policija,centar za socijalni rad da vas spase od ovakvih sociopata,osim ako ta ista drzava ne plati policijsku pratnju ili permanentni nadzor 24 sata,a to se znamo svi desiti nece...Koreni ovakvih tragedija su mnooogo duboki.Zato zene pamet u glavu,to je jedina prevencija,ne morate da imate ljubavnika,ne morate da se udate i ne morate da imate decu ako taj covek sa kojim ste nije u redu,samo same sebe mozemo da spasemo.
Realno,veliki broj ljudi sa ociglednom dijagnozom slobodno hoda ulucama,bez ikakve medicinske pomoci,psihijatrijski slucajevi su nekada leceni i najcesce hospitalizovani,sada vise za to para nema...

Munze Ljux

pre 6 godina

Pogledajte gde su nam i kakvi su centri za socijalni rad. Uvek u nekim montaznim barakama i u nekim bednim delovima grada, ili u nekim razvaljenim zgradurinama iz kojih gusi budj i memla. Takav je odnos i prema ljudima koji traze pomoc tih centara.

IZNEVERENI

pre 6 godina

Ima li zakona u ovoj državi? Ima li nečije, nekakve, IKAKVE ODGOVORNOSTI?

Ovaj čovek je očigledno bio teško psihički oboleo i opasan po okolinu. Otkud on na ulici i na slobodi?

Čemu nama građanima uopšte služi ova država? ZBOG KOGA i ČEGA smo je uopšte i pravili?!?

Ko će ovoj deci da vrati njihovu majku? Detinjstvo? Život? Kako živeti pošto ti otac pred očima ubije majku PRED INSTITUCIJOM, PRED DRŽAVOM, TAKOREĆI?

Kome više da veruješ? U koga da se uzdaš? Čemu da se nadaš? KAKO DA TI SAM OSTANEŠ NORMALAN?!?

I, šta sad?

Ja

pre 6 godina

Kakav je ovo poraz za drzavu i njene institucije...to je dokaz koliko je sistem truo i nesposoban. Veoma zalosno i strasno sta se desilo ovoj zeni

Maja

pre 6 godina

Ovo je strašno.Ne može gore. Problem nije u policiji i Centrima već u sudovima i brzim reakcijama suda, kaznama. Dok sud ne izrekne mjeru, kaznu ne može ženu niko, od takvih psihopata, sačuvati. Doživotna, da. Izašao je iz zatvora za ranije nasilje i ubio je.Užas,

rabo

pre 6 godina

Slaba je svest o tome sta znaci oduzeti zivot nekome. Da mu psihijatar nekako prodre u mozak i suoci ga sa tim cinom.
Ubiti bilo koje bice je uzas, bas bilo koje. Nema dovoljne kazne, to je nakaza a ne covek

Nikolija

pre 6 godina

U tim istim sudovima, policiji , CSR , zakonodavnim organima ... sede isti ti srpski "domaćini" i zene koje su davno ubijene u pojam jer i same kod kuce,na poslu, gledaju i žive slične price. Nasilje radja nasilje . Sta očekujete u smislu zaštite od ovakvim pojava kad čujem policajce koji kazu "sad sa novim zakonom gde muškarac ne sme da se "udvara" ženi biće samo jos gore , totalno ce nas smanjiti kao muskarce " ili od sudija koji kaze "ni zene nisu cvecke , provocirala ga namerno " , u CSR gde rade oni koji su u toj struci jer nisu uspeli na konkretnijim fakultetima pa ajd da završe neki ... Drzava su isti ljudi koje srećete na ulici koji svoj posao otaljavaju, rade ga jer moraju, nisi cenjeni, ne dobijaju potvrdu ni od koga a ovo su najbitnija pitanja jednog drustva . Mentalitet je mnogo los i mizigen jer se lakse vlada uplasenim i ubijenim u pojam. Razvedena zena je raspustenica. Neudata je baba-devojka,..zato neke zene trpe ovo jer ih društvo svejedno odbacuje ako se suprotstave losem patrijarhatu .

Che Gevara

pre 6 godina

socijalni rad, donirajte im sigurnosnu opremu, glasajte za strozije zakone , za veci red u drzavi, radite nesto osim sto komentarisete. Vi ste zaostali jer jos mislite da je patrijarhat taj koji ubija, jer mislite da su drzavne institucije svemoguce. Nisu i nikad nece biti. Institucije su jake onoliko koliko je narod jak. A nas je narod najjaci na recima - protiv drugog. Probudite se. Radnici centra rade sa vama i vasim srodnicima, bez beneficiranog radnog staza, bez adekvatne zastite od VAS! Nisu dovoljno strucni - tacno! Za vas treba tim strucnjaka da vas nauci da Centar ne moze da resi vase zivotne problene odgoja, obrazovanosti i izbora partnera. Shvatite to i radite na sebi. Nemate pojma kako je biti zrtva onih koji su zrtve - ti mu pomazes a on te zivog jede. Socijala je robija i rudnik, jer znate da je najgore raditi sa ljudima. Ubio zenu kamenom - u Americi se ubijaju pistoljina. Ali tamo se drustvo izborilibza dozivotnu robiju pa i negde smrtnu kaznu.
(probudite se!, 06. jul 2017 07:06)

Uporno tvrdim, da Centar za socijalni rad (kao instutucija) treba da bude nadleezna .... za slucajeve u toku razvoda gde postoji dete ili deca.

Kako kod nas funcionise razvod .... partner se odluci na razvod, obrati se sudu i sud ih posalje u Centar za socijalni rad, gde Centar za socijalni rad dalje misljenje sudu sta i kome ce dete dobiti starateljstvo, negu i vaspitanje.To se obicno radi tako, detetu majka na privremeno staranje, ocu alimentacija i kraj price.Vidite i sami, da je nepravedno i da je neko uvek nezadovoljan.

Imamo cesto smrtne slucajeve gde zena-majka placa zivotom neimanje institucija za dalje.Radi primera, ovaj slucaj onda ono u Zitistu .... ima ih jos da ne navodim.Smrtna kazna, kao represivna sila nebi zaustavila i resila ovaj problem samo bi ga produbila.

Moje misljenje .... nastupio razvod ... obratili se sudu ... sud preuzima i prepusta Centru za socijalni rad ... CSR, uzima mesto stanovanja, poverava jednom parneru negu, starateljstvo i vaspitanje ali privremeno na oko 3 godine .... i posle toga konacno resenje.Po, misljenju ... ako je majci poveren privremeno starateljstvo onda otac se iseljava iz kuce-stana iako je on vlasnik tog prostora (nasledni vlasnik).Ne gubi vlasnistvo, samo da se detetu ne menja sredina i sto blaze posledice razvoda.Za to vreme Centar prati, dali majka obavlja svoje duznosti kojoj je Centar dodelio, dali otac placa redovno alimentaciju i vidja dete ili decu u dogovoreno vreme, razgovara sa roditeljima o njihovim planovima i pomaze ih savetima za nastavak zivota posle razvoda.Tek posle 3 godine, dodeljuje konacno misljenje sudu, kada se ispostavi da je sve u redu.
Ako, otac pokaze nasilje, zabranjuje mu se vidjanje deteta ili dece i upozorava policijia o mogucnosti nasilja i upucuje oca na lecenje a u krajnjoj meri dodeljuje se cuvanje majke i deteta o trosku oca gde cemu biti naplaceno od imovine u kojoj je majka sa detetom.
Ako majka, sprecava kontak sa ocom ili ne vodi savesno brigu o detetu ....CSR menja misljenje i poverava ocu na privremeno starateljstvo dete ili decu!

Mislim, da bi Centar za socijani rad, kao svuda u svetu treba da ina ulogu u razvodu i zastiti deteta i njegovog prava.U institucijama drzave lezi krajnji odgovor dali smo ko drustvo odgovorni ili ne.

Bez deteta ili dece, razvod je puka formalnost i nezahteva toliko institucija u tom procesu ... povremeno dolazak kod radnika CSR i ako je bez problema, onda institucije nisu potrebne.Obicno se javlja problem, gde je dete ili deca u razvodu i taj problem se siri do krajnjeg epiloga, nasiljem i smrcu partnera.

Da smo zdravi kao drustvo, nacija, drzava ovo se nebi dogadjalo zato je neophodna pomoc institucija drzave na resavanju ovo problema!

DBZ

pre 6 godina

@Probudite se: pogledaj malko u knjige iz psihologije i kriminologije, poglavlja o nemogucnosti kontrolisanja nagona, o tome kako koji POL upravlja svojim emocijama itd. bice mnogo jasnije. Agresivnost je deo muskog DNK (testosteron), a vaspitanjem ta agresivnost moze da se preusmeri na sport, na radove u polju ili u kuci ili na bilo sta drugo korisno. Zasto je 98% zatvorenika muskog pola? Nije to samo u Srbiji, i ovde u Francuskoj je ista prica. Juce se u metrou pored mene pobise dvojica samo tako zato sto crnac nije hteo da se pomeri za jedno sediste da bi belac seo pored svoje lepojke. Razmenili su 2 recenice i odmah krenuli da udaraju, tu ljudi s decom, tu starije osobe, njih dvojicu nista to ne zanima, nagon je nagon i mora da se istera, jedva su ih ostali putnici razdvojili da ne bi nekog povredili. I za ovog mentola ce se naci neki Aron, Sibirski tigar i njima slicni da ga brane "a sto ne pisete o zenama ubicama??", a on je, eto, resio svoj slucaj, pregazio ga voz, sad je svojoj deci obezbedio srecan i ispunjen zivot, ali je gad ISTERAO SVOJE.

Putnik

pre 6 godina

Secam se kad smo pricali viceve o Crnogorcima i njihovom grubom odnosu prema slabijem polu. Izgleda da su se stvari u medjuvremenu malo promenile. Nažalost, ovo nije vic vec uzasna java. Trebalo je da zastitimo tu nevinu decu koja su sada unesrećene za ceo zivot. Slabo smo društvo, jako slabo, a upravo su nam ti mladi naraštaji jedina nada da cemo krenuti pravim putem.

John

pre 6 godina

(Pjetro, 05. jul 2017 21:07)

Slažem se, ali samo delimično.
Osudio ga je sud, a ne država - država nije samo sud, država je i policija i centar za socijalni rad...
U ovom slučaju je država omanula.
Osuđen jednom. OK, odležao svoje. Osuđen i po drugi put (piše u drugim medijima - prvo na 2 a onda na 3 godine) dakle povratnik za isto delo. Nakon toga jasno je bilo da je reč o nekome na koga zatvor ne može uticati i da je pitanje dana kada će ponovo uraditi isto ili još gore.
Država ne zna šta će da radi sa takvima. A mora da zna.

Filmofil

pre 6 godina

@probudite se

Ima veze sa nacinom vaspitanja muske dece koje se prenosi sa generacije na generaciju i tacka. Kakva tranzicija, kakvi bakraci, kakvo ludilo. Ima sirotinje na svetu, pa se ne ubija ovako. On je vaspitan da je to u redu. Koliko novih dolazi sa vaspitanjem da je to u redu. Da su vlasnici zivota zene i dece.
I jos nesto, neka mi oproste oni koji nisu takvi, ali ocigledno je da ljudi koji su poreklom iz pojedinih sredina bivse nam zemlje ovo imaju i izrazenije. Ima veze i sa mentalitetom. Novi Sad vri, prosle godine ono u Zitistu. Ne kazem ni da su ostali cvecke.
Taj prezrivi odnos prema zenama kao necem nizem sam srela i privatno i poslovno i kod vrlo obrazovanih ljudi. Nema kamuflaze kojim se to moze sakriti, i ociju se vidi.
Ne mogu ni CSR, ni policija, ni sud da pokriju sve manjkavosti primitivnog mentaliteta. A sta ako i oni koji treba da deluju imaju slicne poglede na zivot.
Mozemo mi o sebi da mislimo koliko hocemo dobro, ali smo primitivni do u kostanu srz.

Sladja

pre 6 godina

Zanimljivo je da imaju para da plate cuvare smeća (cuvari kontejnera u NS!!!) a nema novca da se obezbedi zivot nekoga kome se preti ubistvom ili bar da se obezbede ovakve ustanove... Umeju da odrede prioritete, svaka im cast... Bednici... A, ako se secate i sam preCednik je u jednom intervjuu pricao o tome gde je zeni mesto, i to ne cak ni tako davno... A o bezbednosti drzave nam misli onaj što voli da mu se kleci. Nije ni čudno što više brinu o smeću nego o ljudima....

M

pre 6 godina

@tekvondo je zakon
Na poslu imamo zenu koju smo provalili da je muz maltretira. Zadnje vreme je bas eskalirao i zena izgleda izmuceno, makar se na licu modrice ne vide, ali izgleda kao da je izgladnela i da ne spava. Bio je maksimalno fin dok nije rodila dete, kad je dete imalo nekoliko meseci pocelo je ludilo. Zive u istoj kuci sa njenim roditeljima, njen otac smatra da je to normalno i da mora da je necim zasluzila takav tretman, ne bi zet fin covek to tek tako.