Subota, 17.06.2017.

21:54

"Crna Gora se spasla, sada je najveći pritisak na Srbiji"

Srbija je u složenoj situaciji i njena pozicija zavisiće od mnoštva faktora, rečeno je u Beogradu na okruglom stolu "Rusija, Srbija i Zapadni Balkan".

Izvor: Beta

"Crna Gora se spasla, sada je najveæi pritisak na Srbiji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

leptirica

pre 6 godina

spasla ulaskom u nato??? citam i ne mogu da verujem. kakav spas? od cega? od rusa koji su im ostavljali milione? i spas u sta? u idiotske nato misije gde ce sad morati slati vojsku da gine. fuj.
(veljo gegelj, 18. jun 2017 14:35)

Ajmo po redu.
1. Kod spasla s3 vjerojatno misli na ambicije tzv prirodne Albanije prema teritoriju CG. Sad takvi apetiti prestaju.
2. Rusi će i dalje tu ostavljati milione, ako gledamo realno, ostavljaju ih i u drugim NATO zemljama ( najviše u Londonu ).
3. Niti jedna NATO zemlja nije dužna sudjelovati u misijama po bliskom istoku i slično, ali za primjer Hrvatska ima u Afganistanu oko 10 vojnika, koji sudjeluju unutar Američke, zaštićene baze u obuci Afganistanskih vojnika i za to je prošle godine dobila 16 helikoptera Kiowa starih 2-3 godine (Hrvatska je jedino platila porez u vlastiti proračun), čak su SAD platili instruktore da dođu u Hrvatsku i obuće Hrvatske pilote. Pretprošle godine Hrvatska je dobila 220 oklopnih vozila
MRAP, opet besplatno.
4. Sad ti vidi dal se CG nije spasila ulaskom u NATO. Jedno je sigurno, nitko neće doći na ideju da uzme dio CG, ko npr Kosovo od Srbije.

veljo gegelj

pre 6 godina

spasla ulaskom u nato??? citam i ne mogu da verujem. kakav spas? od cega? od rusa koji su im ostavljali milione? i spas u sta? u idiotske nato misije gde ce sad morati slati vojsku da gine. fuj.

palitrex

pre 6 godina

U zemlji Srbiji postoji iluzija da je Srbija Mala Rusija na Balkanu.Pitam se dali je samo iluzija ili polako postaje stvarnost.Podrška EU integracijama u Srbiji je 47% pada li pada podrška,a kolika je podrška ulaska u NATO savez?na nivou statističke greške.Gospodo Evropejci REFERENDUM JE PENICILIN I ZA VAS I ZA NAS(RUSOFILE).Ko dobije imaće svoju bazu u Nišu.

miki

pre 6 godina

Opet ispadne da mala Srbija ucenjuje ceo svet.Ajde odlucite se sta hocete,mucite i ovaj narod.Jesmo li glupi ili volimo da privlacimo paznju?Odlucite se vise i prekinite svoj narod da "tranžirate" u svakom obliku.

kiza

pre 6 godina

Kakav skup. Rusija pretnja, NATO dobar, trebamo se odreci Kosova, Republike Srpske, priznati sve genocide ikada sto su se desili od nastanka prvog coveka

Cim to odradimo eto nama blagostanja u EU
(jaaa, 17. jun 2017 22:16)

Slika i prilika pro-ruske prazne propagande.
Da, za Srbiju je bolje i dobro da saradjuje sa EU i NATO, jer se oni za nesto pitaju, jer oni imaju novac, jer njima prodajemo nase proizvode, jer oni ulazu. Od njih zivimo danas. Ne od istoka.

Drugo, Kosovo je izgubljeno bas onda kad je na vlasti bila pro-ruska klika. Nakon 2000 nismo izgubili nista. Cak smo povratili kopnenu zonu bezbednosti.
Dakle, Kosovo niko od nas ne trazi, vec su ga uzeli 99-te.

Trece, RS se nigde ne spominje ali se u propagandne svrhe redovno stavlja u isti kos, kao "izgubicemo RS". Cista laz i obmana javnosti.

Emocije su jedno, realnost drugo, a svetska pravda nesto trece. Mene interesuje samo jedno pitanje: Sta je bolje za Srbiju? Za svetsku pravdu smo mi suvise mali da se borimo (a plus sto ne verujem da su pravednici Rusi ili Kinezi, istorija objasnjava zasto to mislim).

3210

pre 6 godina

Iz Evrope su nam vazda stizali ratovi! Neutralnost nam je jedini spas. Kada se veliki dokaće, mi u tome, ovaj put, ne smemo učestvovati! Neka učestvuje čitav region, ali mi za živu glavu NE!
(aleksander, 17. jun 2017 23:41)

Puno se mi tu pitamo... Šta nam garantuje neutralnost? Tu neutralnost treba braniti a čime da je branimo sa 6 aviona, 30 000 vojnika od čega ni polovina nisu vojnici, sa 200 zarđalih tenkova, 3 Lazara???
Vojska Srbije u ovom kapacitetu nije u stanju sa odbrani jedan manji grad a kamoli državu i narod... Pa znaš li da je samo na Vukovaru učestvovao duplo više vojske nego što danas imamo, znaš li da samo tom jednom gradu izgubili više tehnike - tenkova, oklopnih vozila itd nego što danas ima cela Vojska Srbije a u to vreme ta tehnika nije bila toliko zastarela.

Mile

pre 6 godina

verujem da su saopsteni nepotpuni stavovi .
nije uradjena ispravna analiza , a cim nje nema ni zakljucci ne mogu biti tacni .

ispravan put i cilj se treba ozbiljno sagledati , aovo su vise lici na populisticke price zabane emisiej , da bi analiticticari imali sta da rade i opravdaju pare koje dobijaju .njih manje interesuje kvalitet resenja od samog rada ...vazno da s e nesto desava ....

BgHQ

pre 6 godina

Pitanje tj odgivor bi trebalo da bude jednostavan.S obzirom na geopoliticku situaciju i cinjenicu da smo okruzeni NATO drzavama naj jedini spas je da se priklonimo tom savezu.Sve ostale varijante nas vode u propast.E sad je problem sto je KGB potkupio ogroman broj politicara i ljudi koji formiraju javno misljenje pa imamo privid da je veliki broj ljudi za neke druge opcije.To se uz medijsku pripremu vrlo brzo promeni jer i Putinofilija nije dosla sama od sebe vec se pazljivo radilo na tome.

Antuntun

pre 6 godina

Nadam se da će mi objaviti komentar.Srbi ne treba puno pameti,uzmite zemljopisnu kartu i po njoj se ravnajte.Želite li proći sudbinu Gruzije,samo u drugoj režiji.Trenutno vam je EU jedina opcija,a u budućnosti tko zna.

Pantagruel

pre 6 godina

Суштина проблема управо је у томе што су наше такозване "почитичке елите" (којима би заправо пристајао сасвим супротан назив) омогућиле да ми од активног творца геополитике на Балкану, државе и нације које су кроз највећи део 19. века имале некакав зацртан циљ и корак по корак, кроз више генерација, напредовале ка његовом остварењу, данас постанемо "кусур држава" која служи за политичке трговине великих. Немамо никакав циљ, ни геополитичку амбицију, осим да преживимо и да нас нико не дира, а то се неће десити докле год сви око нас знају да смо безуби и импотентни, а да су нам лидери људи које занима искључиво увећање личног богатства и моћи. Уверење о нашој слабости и безвољности подстицаће амбиције и смелост других да нам отимају још више од до сада отетог.

reziel

pre 6 godina

ljudi, ako želite da postanete deo nekog većeg sistema, društva, udruzenja od koga možete da imate neke pogodnosti (novac, zaštitu itd.) najlakši način je da dodjete do nečega što je tom nekom potrebno. i onda polako trgujete, pregovarate i tako dalje. pretvarate vašu potrebu u dvosmeran odnos gde i tome nekome vi trebate zbog nečega. e samo u tom slučaju vi možda i možete da ne prihvatite neke uslove za prijem ili da ih prilagodite. Ako vi nemate baš ništa njima da ponudite, onda vam ostaje samo da molite.

Tyson

pre 6 godina

"Ono što se desi u Srbiji, dobrim delom odlučuje šta će se dogoditi u okruženju, ali i zavisi od onoga što će se desiti na Kosovu", naveo je Janjić.

Kako to gospodine Janjiću zavisi od Srbije šta će se desiti na Kosovu, koji to uticaj Srbija ima na Kosovu i okruženju?

bb

pre 6 godina

Mnogo smo dopustili da se osili Rusija u Srbiji i siri mrezu rusofila i rusofilstav u Srbiji preko stranaka, NVO, medija.... Tako da ako bi Srbija htela u NATO mislim da bi Rusija bial spremna da izazove uz pomoc istih drzavni udar (koji nije uspeo u CG jer su tamo samo Srbi rusofili a oni su manjina u toj drzavi) iil cak i gradjanski rat. Crna Gora se spasila ali ne verume da ce se Srbija spasti od ruskog zagrljaja koji ce nas skupo kostati kao i 90 tih godina .

aleksander

pre 6 godina

Iz Evrope su nam vazda stizali ratovi! Neutralnost nam je jedini spas. Kada se veliki dokaće, mi u tome, ovaj put, ne smemo učestvovati! Neka učestvuje čitav region, ali mi za živu glavu NE!

Narodni guslar

pre 6 godina

Ej, Svijetla majska zoro, zamenila si Gorski vijenac Hamletom, a kako nam se namrknulo ni Srbija nece bolje. Ma i treba da nas nestane kad smo ovakvi postali. Sto godina vec srljamo u saveze s dusmanima, pa se cudimo sto propadamo

Mojsinjac

pre 6 godina

Objasnite sta je i iz kojih razloga bolje za Srbiju.Svi okolo naokolo i mi pri dnu.Ako smo Rusima bitni neka otplate nase dugove i neka nas stvarno uzmu pod kisobran.Ovo je nista,kakva neutralnost,pakt sa Nemcima je garantovao pa izginusmo i ponovo cemo kao guske u magli.Mislim mladi mi cemo pre,steta sto imamo pravo da nesto odlucujemo.Ja vise osim misljenja necu mladima glasanjem da oduzimam zivot.Trebali bi 90% politicara,analiticara,istoricara,nacionalnih heroja,zastitnika Srbije i Pravoslavlja,da se sklone!!!

jaaa

pre 6 godina

Kakav skup. Rusija pretnja, NATO dobar, trebamo se odreci Kosova, Republike Srpske, priznati sve genocide ikada sto su se desili od nastanka prvog coveka

Cim to odradimo eto nama blagostanja u EU

prdn8

pre 6 godina

U atmosferi se oseća rat. Da li će to biti polednji svetski ili nastavak regionalnih to ne znam ali svakako hoće. Rusi su saterani u ćošak, a Ameri podeljeni, Evropa je prsla. Americi treba rat jer od toga žive, a Rusi bi da ožive, Evropa čeka rezultat svega. Mi, kao i uvek kolateralna šteta izmedju čekića i nakovnja.

jaaa

pre 6 godina

Kakav skup. Rusija pretnja, NATO dobar, trebamo se odreci Kosova, Republike Srpske, priznati sve genocide ikada sto su se desili od nastanka prvog coveka

Cim to odradimo eto nama blagostanja u EU

bb

pre 6 godina

Mnogo smo dopustili da se osili Rusija u Srbiji i siri mrezu rusofila i rusofilstav u Srbiji preko stranaka, NVO, medija.... Tako da ako bi Srbija htela u NATO mislim da bi Rusija bial spremna da izazove uz pomoc istih drzavni udar (koji nije uspeo u CG jer su tamo samo Srbi rusofili a oni su manjina u toj drzavi) iil cak i gradjanski rat. Crna Gora se spasila ali ne verume da ce se Srbija spasti od ruskog zagrljaja koji ce nas skupo kostati kao i 90 tih godina .

prdn8

pre 6 godina

U atmosferi se oseća rat. Da li će to biti polednji svetski ili nastavak regionalnih to ne znam ali svakako hoće. Rusi su saterani u ćošak, a Ameri podeljeni, Evropa je prsla. Americi treba rat jer od toga žive, a Rusi bi da ožive, Evropa čeka rezultat svega. Mi, kao i uvek kolateralna šteta izmedju čekića i nakovnja.

aleksander

pre 6 godina

Iz Evrope su nam vazda stizali ratovi! Neutralnost nam je jedini spas. Kada se veliki dokaće, mi u tome, ovaj put, ne smemo učestvovati! Neka učestvuje čitav region, ali mi za živu glavu NE!

Narodni guslar

pre 6 godina

Ej, Svijetla majska zoro, zamenila si Gorski vijenac Hamletom, a kako nam se namrknulo ni Srbija nece bolje. Ma i treba da nas nestane kad smo ovakvi postali. Sto godina vec srljamo u saveze s dusmanima, pa se cudimo sto propadamo

Tyson

pre 6 godina

"Ono što se desi u Srbiji, dobrim delom odlučuje šta će se dogoditi u okruženju, ali i zavisi od onoga što će se desiti na Kosovu", naveo je Janjić.

Kako to gospodine Janjiću zavisi od Srbije šta će se desiti na Kosovu, koji to uticaj Srbija ima na Kosovu i okruženju?

Mojsinjac

pre 6 godina

Objasnite sta je i iz kojih razloga bolje za Srbiju.Svi okolo naokolo i mi pri dnu.Ako smo Rusima bitni neka otplate nase dugove i neka nas stvarno uzmu pod kisobran.Ovo je nista,kakva neutralnost,pakt sa Nemcima je garantovao pa izginusmo i ponovo cemo kao guske u magli.Mislim mladi mi cemo pre,steta sto imamo pravo da nesto odlucujemo.Ja vise osim misljenja necu mladima glasanjem da oduzimam zivot.Trebali bi 90% politicara,analiticara,istoricara,nacionalnih heroja,zastitnika Srbije i Pravoslavlja,da se sklone!!!

kiza

pre 6 godina

Kakav skup. Rusija pretnja, NATO dobar, trebamo se odreci Kosova, Republike Srpske, priznati sve genocide ikada sto su se desili od nastanka prvog coveka

Cim to odradimo eto nama blagostanja u EU
(jaaa, 17. jun 2017 22:16)

Slika i prilika pro-ruske prazne propagande.
Da, za Srbiju je bolje i dobro da saradjuje sa EU i NATO, jer se oni za nesto pitaju, jer oni imaju novac, jer njima prodajemo nase proizvode, jer oni ulazu. Od njih zivimo danas. Ne od istoka.

Drugo, Kosovo je izgubljeno bas onda kad je na vlasti bila pro-ruska klika. Nakon 2000 nismo izgubili nista. Cak smo povratili kopnenu zonu bezbednosti.
Dakle, Kosovo niko od nas ne trazi, vec su ga uzeli 99-te.

Trece, RS se nigde ne spominje ali se u propagandne svrhe redovno stavlja u isti kos, kao "izgubicemo RS". Cista laz i obmana javnosti.

Emocije su jedno, realnost drugo, a svetska pravda nesto trece. Mene interesuje samo jedno pitanje: Sta je bolje za Srbiju? Za svetsku pravdu smo mi suvise mali da se borimo (a plus sto ne verujem da su pravednici Rusi ili Kinezi, istorija objasnjava zasto to mislim).

Antuntun

pre 6 godina

Nadam se da će mi objaviti komentar.Srbi ne treba puno pameti,uzmite zemljopisnu kartu i po njoj se ravnajte.Želite li proći sudbinu Gruzije,samo u drugoj režiji.Trenutno vam je EU jedina opcija,a u budućnosti tko zna.

BgHQ

pre 6 godina

Pitanje tj odgivor bi trebalo da bude jednostavan.S obzirom na geopoliticku situaciju i cinjenicu da smo okruzeni NATO drzavama naj jedini spas je da se priklonimo tom savezu.Sve ostale varijante nas vode u propast.E sad je problem sto je KGB potkupio ogroman broj politicara i ljudi koji formiraju javno misljenje pa imamo privid da je veliki broj ljudi za neke druge opcije.To se uz medijsku pripremu vrlo brzo promeni jer i Putinofilija nije dosla sama od sebe vec se pazljivo radilo na tome.

Pantagruel

pre 6 godina

Суштина проблема управо је у томе што су наше такозване "почитичке елите" (којима би заправо пристајао сасвим супротан назив) омогућиле да ми од активног творца геополитике на Балкану, државе и нације које су кроз највећи део 19. века имале некакав зацртан циљ и корак по корак, кроз више генерација, напредовале ка његовом остварењу, данас постанемо "кусур држава" која служи за политичке трговине великих. Немамо никакав циљ, ни геополитичку амбицију, осим да преживимо и да нас нико не дира, а то се неће десити докле год сви око нас знају да смо безуби и импотентни, а да су нам лидери људи које занима искључиво увећање личног богатства и моћи. Уверење о нашој слабости и безвољности подстицаће амбиције и смелост других да нам отимају још више од до сада отетог.

reziel

pre 6 godina

ljudi, ako želite da postanete deo nekog većeg sistema, društva, udruzenja od koga možete da imate neke pogodnosti (novac, zaštitu itd.) najlakši način je da dodjete do nečega što je tom nekom potrebno. i onda polako trgujete, pregovarate i tako dalje. pretvarate vašu potrebu u dvosmeran odnos gde i tome nekome vi trebate zbog nečega. e samo u tom slučaju vi možda i možete da ne prihvatite neke uslove za prijem ili da ih prilagodite. Ako vi nemate baš ništa njima da ponudite, onda vam ostaje samo da molite.

3210

pre 6 godina

Iz Evrope su nam vazda stizali ratovi! Neutralnost nam je jedini spas. Kada se veliki dokaće, mi u tome, ovaj put, ne smemo učestvovati! Neka učestvuje čitav region, ali mi za živu glavu NE!
(aleksander, 17. jun 2017 23:41)

Puno se mi tu pitamo... Šta nam garantuje neutralnost? Tu neutralnost treba braniti a čime da je branimo sa 6 aviona, 30 000 vojnika od čega ni polovina nisu vojnici, sa 200 zarđalih tenkova, 3 Lazara???
Vojska Srbije u ovom kapacitetu nije u stanju sa odbrani jedan manji grad a kamoli državu i narod... Pa znaš li da je samo na Vukovaru učestvovao duplo više vojske nego što danas imamo, znaš li da samo tom jednom gradu izgubili više tehnike - tenkova, oklopnih vozila itd nego što danas ima cela Vojska Srbije a u to vreme ta tehnika nije bila toliko zastarela.

palitrex

pre 6 godina

U zemlji Srbiji postoji iluzija da je Srbija Mala Rusija na Balkanu.Pitam se dali je samo iluzija ili polako postaje stvarnost.Podrška EU integracijama u Srbiji je 47% pada li pada podrška,a kolika je podrška ulaska u NATO savez?na nivou statističke greške.Gospodo Evropejci REFERENDUM JE PENICILIN I ZA VAS I ZA NAS(RUSOFILE).Ko dobije imaće svoju bazu u Nišu.

leptirica

pre 6 godina

spasla ulaskom u nato??? citam i ne mogu da verujem. kakav spas? od cega? od rusa koji su im ostavljali milione? i spas u sta? u idiotske nato misije gde ce sad morati slati vojsku da gine. fuj.
(veljo gegelj, 18. jun 2017 14:35)

Ajmo po redu.
1. Kod spasla s3 vjerojatno misli na ambicije tzv prirodne Albanije prema teritoriju CG. Sad takvi apetiti prestaju.
2. Rusi će i dalje tu ostavljati milione, ako gledamo realno, ostavljaju ih i u drugim NATO zemljama ( najviše u Londonu ).
3. Niti jedna NATO zemlja nije dužna sudjelovati u misijama po bliskom istoku i slično, ali za primjer Hrvatska ima u Afganistanu oko 10 vojnika, koji sudjeluju unutar Američke, zaštićene baze u obuci Afganistanskih vojnika i za to je prošle godine dobila 16 helikoptera Kiowa starih 2-3 godine (Hrvatska je jedino platila porez u vlastiti proračun), čak su SAD platili instruktore da dođu u Hrvatsku i obuće Hrvatske pilote. Pretprošle godine Hrvatska je dobila 220 oklopnih vozila
MRAP, opet besplatno.
4. Sad ti vidi dal se CG nije spasila ulaskom u NATO. Jedno je sigurno, nitko neće doći na ideju da uzme dio CG, ko npr Kosovo od Srbije.

Mile

pre 6 godina

verujem da su saopsteni nepotpuni stavovi .
nije uradjena ispravna analiza , a cim nje nema ni zakljucci ne mogu biti tacni .

ispravan put i cilj se treba ozbiljno sagledati , aovo su vise lici na populisticke price zabane emisiej , da bi analiticticari imali sta da rade i opravdaju pare koje dobijaju .njih manje interesuje kvalitet resenja od samog rada ...vazno da s e nesto desava ....

miki

pre 6 godina

Opet ispadne da mala Srbija ucenjuje ceo svet.Ajde odlucite se sta hocete,mucite i ovaj narod.Jesmo li glupi ili volimo da privlacimo paznju?Odlucite se vise i prekinite svoj narod da "tranžirate" u svakom obliku.

veljo gegelj

pre 6 godina

spasla ulaskom u nato??? citam i ne mogu da verujem. kakav spas? od cega? od rusa koji su im ostavljali milione? i spas u sta? u idiotske nato misije gde ce sad morati slati vojsku da gine. fuj.

bb

pre 6 godina

Mnogo smo dopustili da se osili Rusija u Srbiji i siri mrezu rusofila i rusofilstav u Srbiji preko stranaka, NVO, medija.... Tako da ako bi Srbija htela u NATO mislim da bi Rusija bial spremna da izazove uz pomoc istih drzavni udar (koji nije uspeo u CG jer su tamo samo Srbi rusofili a oni su manjina u toj drzavi) iil cak i gradjanski rat. Crna Gora se spasila ali ne verume da ce se Srbija spasti od ruskog zagrljaja koji ce nas skupo kostati kao i 90 tih godina .

Narodni guslar

pre 6 godina

Ej, Svijetla majska zoro, zamenila si Gorski vijenac Hamletom, a kako nam se namrknulo ni Srbija nece bolje. Ma i treba da nas nestane kad smo ovakvi postali. Sto godina vec srljamo u saveze s dusmanima, pa se cudimo sto propadamo

jaaa

pre 6 godina

Kakav skup. Rusija pretnja, NATO dobar, trebamo se odreci Kosova, Republike Srpske, priznati sve genocide ikada sto su se desili od nastanka prvog coveka

Cim to odradimo eto nama blagostanja u EU

aleksander

pre 6 godina

Iz Evrope su nam vazda stizali ratovi! Neutralnost nam je jedini spas. Kada se veliki dokaće, mi u tome, ovaj put, ne smemo učestvovati! Neka učestvuje čitav region, ali mi za živu glavu NE!

kiza

pre 6 godina

Kakav skup. Rusija pretnja, NATO dobar, trebamo se odreci Kosova, Republike Srpske, priznati sve genocide ikada sto su se desili od nastanka prvog coveka

Cim to odradimo eto nama blagostanja u EU
(jaaa, 17. jun 2017 22:16)

Slika i prilika pro-ruske prazne propagande.
Da, za Srbiju je bolje i dobro da saradjuje sa EU i NATO, jer se oni za nesto pitaju, jer oni imaju novac, jer njima prodajemo nase proizvode, jer oni ulazu. Od njih zivimo danas. Ne od istoka.

Drugo, Kosovo je izgubljeno bas onda kad je na vlasti bila pro-ruska klika. Nakon 2000 nismo izgubili nista. Cak smo povratili kopnenu zonu bezbednosti.
Dakle, Kosovo niko od nas ne trazi, vec su ga uzeli 99-te.

Trece, RS se nigde ne spominje ali se u propagandne svrhe redovno stavlja u isti kos, kao "izgubicemo RS". Cista laz i obmana javnosti.

Emocije su jedno, realnost drugo, a svetska pravda nesto trece. Mene interesuje samo jedno pitanje: Sta je bolje za Srbiju? Za svetsku pravdu smo mi suvise mali da se borimo (a plus sto ne verujem da su pravednici Rusi ili Kinezi, istorija objasnjava zasto to mislim).

prdn8

pre 6 godina

U atmosferi se oseća rat. Da li će to biti polednji svetski ili nastavak regionalnih to ne znam ali svakako hoće. Rusi su saterani u ćošak, a Ameri podeljeni, Evropa je prsla. Americi treba rat jer od toga žive, a Rusi bi da ožive, Evropa čeka rezultat svega. Mi, kao i uvek kolateralna šteta izmedju čekića i nakovnja.

Mojsinjac

pre 6 godina

Objasnite sta je i iz kojih razloga bolje za Srbiju.Svi okolo naokolo i mi pri dnu.Ako smo Rusima bitni neka otplate nase dugove i neka nas stvarno uzmu pod kisobran.Ovo je nista,kakva neutralnost,pakt sa Nemcima je garantovao pa izginusmo i ponovo cemo kao guske u magli.Mislim mladi mi cemo pre,steta sto imamo pravo da nesto odlucujemo.Ja vise osim misljenja necu mladima glasanjem da oduzimam zivot.Trebali bi 90% politicara,analiticara,istoricara,nacionalnih heroja,zastitnika Srbije i Pravoslavlja,da se sklone!!!

Antuntun

pre 6 godina

Nadam se da će mi objaviti komentar.Srbi ne treba puno pameti,uzmite zemljopisnu kartu i po njoj se ravnajte.Želite li proći sudbinu Gruzije,samo u drugoj režiji.Trenutno vam je EU jedina opcija,a u budućnosti tko zna.

Tyson

pre 6 godina

"Ono što se desi u Srbiji, dobrim delom odlučuje šta će se dogoditi u okruženju, ali i zavisi od onoga što će se desiti na Kosovu", naveo je Janjić.

Kako to gospodine Janjiću zavisi od Srbije šta će se desiti na Kosovu, koji to uticaj Srbija ima na Kosovu i okruženju?

BgHQ

pre 6 godina

Pitanje tj odgivor bi trebalo da bude jednostavan.S obzirom na geopoliticku situaciju i cinjenicu da smo okruzeni NATO drzavama naj jedini spas je da se priklonimo tom savezu.Sve ostale varijante nas vode u propast.E sad je problem sto je KGB potkupio ogroman broj politicara i ljudi koji formiraju javno misljenje pa imamo privid da je veliki broj ljudi za neke druge opcije.To se uz medijsku pripremu vrlo brzo promeni jer i Putinofilija nije dosla sama od sebe vec se pazljivo radilo na tome.

veljo gegelj

pre 6 godina

spasla ulaskom u nato??? citam i ne mogu da verujem. kakav spas? od cega? od rusa koji su im ostavljali milione? i spas u sta? u idiotske nato misije gde ce sad morati slati vojsku da gine. fuj.

palitrex

pre 6 godina

U zemlji Srbiji postoji iluzija da je Srbija Mala Rusija na Balkanu.Pitam se dali je samo iluzija ili polako postaje stvarnost.Podrška EU integracijama u Srbiji je 47% pada li pada podrška,a kolika je podrška ulaska u NATO savez?na nivou statističke greške.Gospodo Evropejci REFERENDUM JE PENICILIN I ZA VAS I ZA NAS(RUSOFILE).Ko dobije imaće svoju bazu u Nišu.

Mile

pre 6 godina

verujem da su saopsteni nepotpuni stavovi .
nije uradjena ispravna analiza , a cim nje nema ni zakljucci ne mogu biti tacni .

ispravan put i cilj se treba ozbiljno sagledati , aovo su vise lici na populisticke price zabane emisiej , da bi analiticticari imali sta da rade i opravdaju pare koje dobijaju .njih manje interesuje kvalitet resenja od samog rada ...vazno da s e nesto desava ....

3210

pre 6 godina

Iz Evrope su nam vazda stizali ratovi! Neutralnost nam je jedini spas. Kada se veliki dokaće, mi u tome, ovaj put, ne smemo učestvovati! Neka učestvuje čitav region, ali mi za živu glavu NE!
(aleksander, 17. jun 2017 23:41)

Puno se mi tu pitamo... Šta nam garantuje neutralnost? Tu neutralnost treba braniti a čime da je branimo sa 6 aviona, 30 000 vojnika od čega ni polovina nisu vojnici, sa 200 zarđalih tenkova, 3 Lazara???
Vojska Srbije u ovom kapacitetu nije u stanju sa odbrani jedan manji grad a kamoli državu i narod... Pa znaš li da je samo na Vukovaru učestvovao duplo više vojske nego što danas imamo, znaš li da samo tom jednom gradu izgubili više tehnike - tenkova, oklopnih vozila itd nego što danas ima cela Vojska Srbije a u to vreme ta tehnika nije bila toliko zastarela.

reziel

pre 6 godina

ljudi, ako želite da postanete deo nekog većeg sistema, društva, udruzenja od koga možete da imate neke pogodnosti (novac, zaštitu itd.) najlakši način je da dodjete do nečega što je tom nekom potrebno. i onda polako trgujete, pregovarate i tako dalje. pretvarate vašu potrebu u dvosmeran odnos gde i tome nekome vi trebate zbog nečega. e samo u tom slučaju vi možda i možete da ne prihvatite neke uslove za prijem ili da ih prilagodite. Ako vi nemate baš ništa njima da ponudite, onda vam ostaje samo da molite.

miki

pre 6 godina

Opet ispadne da mala Srbija ucenjuje ceo svet.Ajde odlucite se sta hocete,mucite i ovaj narod.Jesmo li glupi ili volimo da privlacimo paznju?Odlucite se vise i prekinite svoj narod da "tranžirate" u svakom obliku.

leptirica

pre 6 godina

spasla ulaskom u nato??? citam i ne mogu da verujem. kakav spas? od cega? od rusa koji su im ostavljali milione? i spas u sta? u idiotske nato misije gde ce sad morati slati vojsku da gine. fuj.
(veljo gegelj, 18. jun 2017 14:35)

Ajmo po redu.
1. Kod spasla s3 vjerojatno misli na ambicije tzv prirodne Albanije prema teritoriju CG. Sad takvi apetiti prestaju.
2. Rusi će i dalje tu ostavljati milione, ako gledamo realno, ostavljaju ih i u drugim NATO zemljama ( najviše u Londonu ).
3. Niti jedna NATO zemlja nije dužna sudjelovati u misijama po bliskom istoku i slično, ali za primjer Hrvatska ima u Afganistanu oko 10 vojnika, koji sudjeluju unutar Američke, zaštićene baze u obuci Afganistanskih vojnika i za to je prošle godine dobila 16 helikoptera Kiowa starih 2-3 godine (Hrvatska je jedino platila porez u vlastiti proračun), čak su SAD platili instruktore da dođu u Hrvatsku i obuće Hrvatske pilote. Pretprošle godine Hrvatska je dobila 220 oklopnih vozila
MRAP, opet besplatno.
4. Sad ti vidi dal se CG nije spasila ulaskom u NATO. Jedno je sigurno, nitko neće doći na ideju da uzme dio CG, ko npr Kosovo od Srbije.

Pantagruel

pre 6 godina

Суштина проблема управо је у томе што су наше такозване "почитичке елите" (којима би заправо пристајао сасвим супротан назив) омогућиле да ми од активног творца геополитике на Балкану, државе и нације које су кроз највећи део 19. века имале некакав зацртан циљ и корак по корак, кроз више генерација, напредовале ка његовом остварењу, данас постанемо "кусур држава" која служи за политичке трговине великих. Немамо никакав циљ, ни геополитичку амбицију, осим да преживимо и да нас нико не дира, а то се неће десити докле год сви око нас знају да смо безуби и импотентни, а да су нам лидери људи које занима искључиво увећање личног богатства и моћи. Уверење о нашој слабости и безвољности подстицаће амбиције и смелост других да нам отимају још више од до сада отетог.