Sreda, 17.05.2017.

08:09

Voriorsi sa +36 odbranili domaći teren

Košarkaši Golden Stejta poveli su 2-0 u finalu Zapadne konferencije ubedljivom pobedom nad San Antoniom, rezultatom 136:100.

Izvor: ÐN

Voriorsi sa +36 odbranili domaæi teren IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

baron

pre 6 godina

Pfff, ja nikada nisam nesto posebno voleo Spurse, ali sam ih uvek postovao. Ekipa koja je 20god u vrhu najace lige je za primer i postovanje. Oni imaju sistem, drugaciji, efikasan i lep na svoj nacin, igraju odlicnu kosarku.
Tacno je, nisu uvek imali prve pikove, medjutim, kao i kod GSW kod njih je dolazilo i dolazi pregrst dobrih kosarkasa. To je normalno, dolaze i u Klivlend, svi zele da igraju u timovima koji se bore za prsten, ne za poziciju na draftu ili ulazak u pley-off.
Meni nije jasno zasto neko mrzi Duranta, sto je presao kao slobodan agent iz jednog u drugi tim.
Meni je Wade bio jedan od omiljenih kosarkasa. On je izjavio kako nikada nece napustiti Majami, kako je to njegova kuca, ali, kada mu je Chicago ponudio vise para od Majamija on ode. Mene je Wade vise razocarao nego Durant, ako tako gledamo.
Kao navijac GSW nisam bio nesto preterano odusevljen dolaskom Duranta jer je zbog njega moralo da ode pola tima, i cak mislim kako GSW sa njim igra slabije, ali, upravo, on je karika koja nedostaje ratnicima da bi bili nepobedivi. Trenutno Durant gusi Thompsona, dok je u sezoni gusio Curryja. Mislim da ratnici nisu jos pronasli sistem u kome bi max iskoristili pun obim svog arsenala. Pitanje je, da li ce ove godine to uspeti.

Steta je sto se Leonard povredio, jer prava pobeda bi bila pobediti San Antonio u najboljem sastavu. Ko zna, mozda GSW ne bi ni uspeli, jer su, rekao bih, totalno van forme.

NS BOY

pre 6 godina

Jednom ce i Niksi igrati kosarku u mom rodnom gradu. NY to zasluzuje. A sto se tice GSW oni su lako izasli na kraj sa ovim protivnikom, nabivsi komplekse jos jednom ovim kvazi-navijacima SA. Da navijaju za SA radi SA, poostovao bih ih, a navijaju radi Grega Popovica. :) Deri.

Pffff

pre 6 godina

Barone, svaka cast na postu... skidam kapu! Doduse ni san antonio nije uvek imao prve pikove na draftu! Dankan i robinson su prvi pikovi ali djinobili je 57 u drugoj rundi!!! Pop je uvek kopao cudne igrace koji su u ponekad ispli stvarno dobri! Pa ni dankan ne bi bio tu gde jeste bez njega! Ne sporim ja golden stejt kao klub ali je jednostavno sudar dve potpuno razlicite skole! Jos bi veca razlika bila da je u san antoniu ekipa od pre par godina sa dankanom, zdravim parkerom i dijaom koji je znacio vise nego oldridz i pao zajedno! Pozdrav od jednog fana kosarke drugom!

mostarac

pre 6 godina

pumpanje dva tima. eto im nek igraju finale. meni je bilo savrseno gledati bojeve mog bostona do finala i kako napreduju iz sezone u sezonu. iduce sezone ce ti biti 3 super tima a onda cemo da vidino le broja i laznom mvp.js. vec se pise da le bronu dolazi cris paul. jel to bormalbo koliko od tog lika hoce da naprave boga a on i dalje u 15 sezona ima 3 prstena samo.

beat the cavs. vcrs spektakl !

baron

pre 6 godina

Kaze neki "go go spursi navijac" kako deca navijaju za GSW. Navijam za Warriorse od 2003, pre Curryja, Duranta, ekipe. Posebno sam ih zavoleo kada je moj omiljeni kosarkas Baron Davis dosao u ratnike, izbacio favorizovani Dallas iz pley-offa, pod palicom legendarnog Don Nelsona tvorca run-gun sistema.
Warriorsi su poput Spursa pravili sistem dugi niz godina. Oni nisu kao Spursi imali prvog pika, vec 7,11,35 druge runde. Mislim na nosioce ekipe, Durant je dosao kasnije kao slobodan agent.
Warriorsi imaju 2 superstara, 1 all stara i Draymonda ratnika. Thompson nije superstar,niti ce biti ikada.
Spursi su uvek imali snazan tim, Dankan, Parker, Ginobili. To su tri superstara. Parker je precesto nadigravao najbolje plejeve NBA, a Ginobili je igrac koji je po znanju, kosarkaskom IQ, talentu bolji nego sto ce Harden ikada biti, ali oni nisu amerikanci i nemaju takav medijski tretman. Tako je San Antonio vrebao iz medijskog mraka, a imao sjajne igrace.
Kasnije kada je Boston oformio svetu trojku, Majami doveo generaciju 2003, neko se setio da ih nazove supertimovima, kao sto danas zovu GSW, ali, zaboravili su supertim San Antonia. Nije Greg vodio autsajdere kao sto neki predstavljaju, niti je Dankan stalno bio najbolji u tom timu. 2005, 2007 titule je doneo Parker. Ako me neko pita Parker ili C.Paul, ne bih se dvoumio izabrati Francuza.
GSW doneli su novu kosarkasku renesansu na NBA parkete, to je tim za postovanje, ne za mrznju.

neko iz mase

pre 6 godina

Umesto što se utrkujete ovo je jedna sasvim realno stanje kad se radi o ovim dvema ekipama.. Navijač SAS! Al" da se Kavaj nije povredio kao Parker teško da bi mogli proći dalje osim da dobijemo eventualno dve utakmice jer koliko god GSW ne volim oni poseduju tu šutersku sposobnost da šutiraju trojke do besvesti pa kad ih ne ide znaš vrlo da će ih krenuti jednom...Stoga biće uvek u tome premcu ispred svih u NBA..Naravno doćiće taj dan kad neće biti više do tada svakako ostaju favoriti posle Kavsa za šampionski prsten..

Blaza

pre 6 godina

@Pffff

Sta ljudi imaju protiv sutiranja trojki? Zar nije u kosarci, kao uostalom i u svakom sportu cilj da koristis svoje najjace oruzije da bi pobedio? Svi se klanjali kada je Sek igrao da su forsirali unutrasnju igru, isto kao i San Antonio kada su imali tandem u reketu Admiral Robinson i Tim Dankan. Ili u Evropi, svi velicaju igru CSKA, a oni kao i GSW, sutiraju trojke do iznemoglosti jer su u tome najbolji i prepoznatljivi su po tome.
Warriors su tim koji je u celoj svojoj istoriji igru gradio na fantasticnim igracima na spoljnim pozicijama (Rick Barry,Lattrell Spreewell, Tim Hardaway, Chris Mullin...), i oni ne rade nista novo i drugacije od onoga sto im je karakteristika od samih pocetaka...
Ako je stvar mrzeti GSW samo zbog Durenta, onda je to kod onih koji bi samo da mrze... Zasto niko nije spominjao i na krst razapinjao Miami, kada su doveli skoro sve najbolje igrace sa sve LeBronom? Ili, zasto niko nije rekao nista kada je O'Nil presao u ionako jake Lakerse? A ima takvih primera na stotinu... Pa sta ako je Durent presao u tim sa kojim moze da ostvari svoje sportske ciljeve? Nije ni prvi ni poslednji...

Neko iz Banata

pre 6 godina

SAS je ekipa u rekonstrukciji vec 3 godinu,ali to se po rezultatima i ne bi reklo.
Oldrizdz je doveden da zameni Dankana,sto on nije u stanju ,pa je dodat i Gasol.Mils je to negde u rangu Parkera,dok Djinobilija nema ko da zameni.Suvise su spori ,sto se najvise vidi u odbrani(a imaju i dva ponajbolja defanzivna igraca na svojim pozicijama Simonsa i Kavaja koji krpe rupe ,ali nisu svemoguci)gde pre svega fizicki ne mogu da pariraju GS.

Ng

pre 6 godina

Hm, svi komentari tipa Pop jih razbio u prvoj, GSW ne bi mogao nista da je SA kompletan i tako dalje. Ali, to je bila JEDNA utakmica! Treba dobiti 4, i Cavsi su gazeni od GSW po 30-40 razlike pa to ne znaci, da bi onda tako bilo u svakoj sledecoj. Pitanje za sve - sta bi bilo, da je GSW u 1. Utakmici usao sa 4-5 trojki pogodjenih, umesto da su se ispromasivali? Ili kad bi Thompson i Curry proradili of starta?? GSW je prosto bolji tim, jaci tim i na 4 pobede vrlo jih je tesko pobediti!

Iv

pre 6 godina

Turbo košarka Voriorsa brza tranzicija, brzi šutevi, raznovrsna igra, mnogo asistencija, itd, itd, jednostavno magična košarka i zasluženo demoliranje Sparsa u drugoj utakmici! I da su Sparsi bili kompletni sa prvom petorkom opet bi Voriorsi pobedili, to je više nego jasno svima koji se iole razumeju u košarku!

petarczv

pre 6 godina

Lukazar, 17. maj 2017 08:17) 

Decko isprozivao si sam sebe. U komentaru degradiras jednog od najboljeg trenera svih vremena i osvajaca 5 prstena...Pre bi reko da si ti klasican srbin

Car

pre 6 godina

@vladek

Prvo veliko finale za Durenta (pod uslovom da se plasira)? Očigledno pratiš NBA od prošle godine pošto je KD 2012 skoro počišćen u finalu. Majami-Oklahoma 4:1.

Car

pre 6 godina

@Lukazar

Baš se u prvoj utakmici videlo da Popović ne može protiv GSW. Ko sve danas komentariše. I uopšte ovo potcenjivanje SA i Bostona na istoku mi je neverovatno.

duledudule

pre 6 godina

Ljudi jaci je GS proći ce u finale.ali metla nece biti nikako.sledece dve će dobiti SA.Niko ne moze da metlira SA.Gledao sinoc prvih deset min i legao da spavam rekoh ovo ce ici do 40.Ovi rodjaci kao da rade na duracel.Duranta ne volim iako je veliki kosarkas.imam pravo na to.Razocarao me je kao covek.Sad bi neko rekao i Lebron je uradio isto...Da jeste,samo je decko imao plan koji je ostvario.Cisto sumnjam da ce se Durantula nekad vratiti u OC.

srb

pre 6 godina

@ivan deco? Pricas kao da imas 10god, malo je ljudi u ovoj zemlji kojima mozes da kazes deco. Pokradeni sa u prvoj tekmi, sa povredom lenarda, nije se moglo ocekivati bolje od ovoga. I, da, meni se ne svidja njihova kosarka, sve divljak do divljaka, dobri su kosarkasi daleko od toga ali su bas olicenje nba lige, skupi dobre igrace da igraju solo

Dawkins

pre 6 godina

San Antoniu nedostaju prvi i treći igrač po kvalitetu zbog povreda. Oduzmite Golden Stejtu bilo koja 2 igrača od četvorice najboljih i skapiraćete da se ne bi mogli pokupiti protiv kompletnih Sparsa.
U redu je busati se u grudi kada pobediš u normalnim okolnostima. Zato je neosnovana kritika na račun Popa.
Jednostavno autu fali motor (Lenard), džaba gurkanje..

Memfis

pre 6 godina

Jasno je da je Kari najbolji igrač ove ekipe i dok god on bude predvodio tim GSV će pobeđivati. Durent, bez obzira šta ove godine uradio, je klasa ispod. Ima i manje titula i manje MVP priznanja, a i pobegao je Kariju pod suknju jer je nesposoban da kao lider donese svom timu titulu. Da ne pričam koliko puta je od Lebrona dobijao šamarčine. Igrač u rangu Barklija i Stiva Neša (naravno i oni su odlični igrači, ali ni u kakvoj diskusiji za top 10). Moraće još pasulja da pojede da bi stigao Melouna, Novickog, Vejda, pa tek onda da proba da dostigne Kobija, Dankana, itd, ali slaba vajda od toga. Možda je i najtalentovaniji napadač u istoriji, ali kad nema srce šampiona, džabe.

Ivan

pre 6 godina

Brutalna dominacija Voriorsa i demonstracija njihove sile! Kome može da se ne sviđa košarka koju oni prikazuju? Ovo je 21.vek deco, sve je bostovano, napredovalo, ni košarka nije izuzeta od toga naravno! Kako može nekome da se ne sviđa košarka moćnih Voriorsa da mi je znati? Igraju turbo brzo, njihovi superstarovi su veoma moćni na svim pozicijama i milina ih je gledati, što je najvažnije igraju veoma raznovrsno! Ljudi moji oni su samo u prvoj četvrtini imali 23 asistencije!!! Nestvarno!! To dovoljno govori o lepoti košarke koju oni demonstriraju!!

Pffff

pre 6 godina

@Blaza To sto si rekao nema veze sa kosarkom... mozes ti da navijas za koga god hoces, niko ti to ne spori... kosarka koju golden stejt igra se svela ni na sta! Cilci iz parka mogu da kidaju u trojkama a da ne znaju ni pravila.. na to se svela danasnja kosarka nazalost...

Blaza

pre 6 godina

@Starac Fočo od stotinu ljeta

Evo, ja pratim i navijam za Golden State Warriors jos od kraja osamdesetih, i navijao za njih i kada su bili najgori tim u ligi, bio uz njih i kada su sluzili za nabijanje kos razlike, a sad uzivam gledajuci ih i proslavljati pobede, i nadam se i titule na kraju sezone. Iskreno bih voleo finalnu seriju sa Bostonom, jer nisam ljubitelj LeBrona, ali iako ga ne gotivim, LeBrona treba postovati zbog svega sto je uradio u karijeri.

Kolecz

pre 6 godina

Zbog cega je GS omrazen? Zbog Durenta? Tog istog Durenta bi doveli i Cavsi da je hteo kod njih a za nepoznavaoce kosarke GS su sami razvili svoja tri najbolja igraca, kari, tompson i grin nisu bili ni pola od ovoga kad su ih doveli, durent je samo slag na tortu. Navijam za njih da osvoje naredna 5prstena, igraju atomsku kosarku, lepota za gledanje, ko voli rvanje nek navija za jutu i san antonio!

bla

pre 6 godina

"Lukazar" Razmisli prvo dal bi celnici Wariorsa da mogu uzeli Popovica umesto Kera...pametnom dosta! Sa druge strane ne znam sta je bila igra Spursa nego brz protok lopte sa timskom igrom pogotovo dok su bili u prajmu je to izgledalo prelepo,a verovatno su dosadni jer nikad nisu imali igraci koji zakucavaju od slobodnog i tako to? Naprotiv oni su godinama bili dokaz da je kosarka mnogo vise od fizickih predispozicija,a posto su sada imali drugi skor u ligi,to je dokaz da im je kosarka zastarela jer sada gube bez dva najbolja igraca,mozes misliti!!!
(vince carter, 17. maj 2017 10:48)

razmislio sam i mislim da da GSW u ovom trenutku ne bi menjali Kera za Popovica. Covek je mozda neiskusam trener, ali je u svojoj prvoj sezoni osvojio titulu i podigao nivo igre na sampionski. 73 pobede prosle sezone isto ide njemu u prilog. Ne kazem da je bolji trener ali tim koji ovako pobedjuje ne treba menjati.

lifeisgood

pre 6 godina

da igra kawai lenard brojala bi ova serija 7utakmica,vec u prvoj bi bio brejk san antonia ali ovako nemaju mamuze previse sansi...

aaaa

pre 6 godina

Ovi koji pisu da nisu videli osim Zaze nikog ko produzuje korak i stavlja nogu ispod sutera,i tako te stvari...Oldridz je Kariju u prvoj utakmici uradio isto a zatim sinoc Durantu,sto je delovalo da je bas bilo sa namerom,ono Zazino je opet diskutabilno...samo je razlika sto se Leonard povredio a Kari i Durant nisu,pa niko ne uzima Oldridza u usta...

luther

pre 6 godina

Gsw ima neverovatan sistem prr svega...sto kaze neko I da ima se povrede superstarovi opet ne bih bilo lako Sas...pa I POP je izjavio da je to jedna od najboljih ekipa svih vremena.. ps zbog toga dajem prednos GSW u finalu..LBr jeste dobar trener ali jos je rano da stvara I sistem sto je I realno.

Pffff

pre 6 godina

@Lukazar Da si nekad slusao trenere kosarke rekli bi ti da je to takmicenje ko ce vise napada da ima.. To nit je kosarkaski nit je lepo.. Ako cemo sta je efikasnije, ova igra nikad ne bi prosla odbranu koja se igrala ranije.. a o tehnici i da ne pricam, sudije su ocajne, sviraju samo faul i aut, nigde koraka, nigde duple.. to vise nije kosarka.. to je biznis.. san antonio je jedina ekipa koja igra kosarku, dok ne odu i parker i djinobili, ovo ostalo moze ladno da predje u neki drugi sport...

sn

pre 6 godina

Zaza Paculija sramotnim podmetanjem ispod Lenarda je indirektno odlucio seriju. Neki kazu nije namerno, neki da je namerno, ali jos nisam video igraca koji nakon suta produzuje korak i postavlja nogu ispod sutera?!? Da se razumemo GSW bi i sa Lenardom na terenu verovatno izbacio SAS, al ne bi bilo ovakovog ponizenja, pruzali bi otpor, mozda i dobili dve utakmice plafon. Ovako bojim se da ce se ova serija zavrsiti u 4 meca! Kavai i ako se vrati za sledeci mec nece biti 100% spreman da spakuje 30+ poena sto svakako moze bilo kom timu na svetu! Paculija juce odigrao 6 minuta odradio posao u prvom mecu sad ne mora ni da igra!

BM

pre 6 godina

Ja ne znam sta ste svi uhvatili za tu prvu utakmicu i povredu Lenarda. Da, da se to nije desilo Sparsi bi dobili, jer su GS imali ocajno vece do tog trenutka, kao sto su tokom sezone imali u nekoliko navrata. Desi se da odigraju lose, jer nisu masine, a i po ko zna koji put se pokazalo da duga pauza u plejofu moze da bude kontraproduktivna (videcete uostalom veceras). Niti je to zasluga Popovica, niti bi se nesto bitno desilo u seriji da se povreda nije desila, bilo bi 4:1 ili 4:2 u vrh glave, dok ce ovako biti metla.

Novosadjanin.

pre 6 godina

Sve sve, ali likovi koji napisu "samo San Antonio igra pravu kosarku..". Mislim stvarno...Koja je to doza zaglupljenosti. Da se razumemo, apsolutno mi GSW omrazen, ali praviti od SAS neku ekipu sa oreolom "jedini pravi..jedini istinski igraju kosarku" je bolesno.

vince carter

pre 6 godina

"Lukazar" Razmisli prvo dal bi celnici Wariorsa da mogu uzeli Popovica umesto Kera...pametnom dosta! Sa druge strane ne znam sta je bila igra Spursa nego brz protok lopte sa timskom igrom pogotovo dok su bili u prajmu je to izgledalo prelepo,a verovatno su dosadni jer nikad nisu imali igraci koji zakucavaju od slobodnog i tako to? Naprotiv oni su godinama bili dokaz da je kosarka mnogo vise od fizickih predispozicija,a posto su sada imali drugi skor u ligi,to je dokaz da im je kosarka zastarela jer sada gube bez dva najbolja igraca,mozes misliti!!!

Pogan

pre 6 godina

(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Takvu taktiku koju opisuješ možeš da postavis ako i samo ako imas vanserijske šutere, što GSW nesporno ima. Ne vidim ništa revolucionarno u takvom pristupu... Stiv Ker nit je izmislio small ball, nit je prvi počeo da koristi takav stil igre. Mislim, ako ćemo da se divimo svakom treneru koji ume da odabere stil igre na osnovu fonda igrača kojima raspolaže, onda bi lista za divljenje bila podugačka. I mojoj babi bilo jasno da sa GSW rosterom ne treba da bunari na centre, nego da stvara višak i slobodne šuteve, te da daje slobodu igračima da raspale trojku kad im se učini da mogu da je ubace...
Ono malo reality check - GSW i CLE su dve ekipe sa najviše superstarova u rosteru, da se ne nadju obe u velikom finalu bilo bi jako čudno, ko god da ih trenira. Eto u CLE ko i da nemaš trenera...

strucnjak

pre 6 godina

@lukazar Sve i da se zove i preziva John Johnson opet bi bio najbolji trener i u Srbiji i svakom delu sveta... Covek koji je iskopao Ginobilija, Patty Millsa, Parkera, od Lenarda napravio jednog od 3 najbolja igraca danasnjice, nije trener nego doktor kosarke... Mag da od anonimnih igraca koji nisu bili draft projekti napravi funkcionalne delove sampionske celine... Osvojio je 5 titula, a da nije imao nijednog superstara sem Duncana i Robinsona kod prve, a i pitanje je kako bi ova serija izgledala da je tu Parker i da Lenard nije doziveo povredu pri +26 za SAS. Mora ipak malo vise postovanja kad se prica o dr Gregu jer u krajnjoj liniji njegov ucenik Steve Ker je napravio sadasnji Golden State...

Nema

pre 6 godina

Ovde sta da se prica ,jednostavno Voriorsi su previse olako shvatili prvu utajmicu ,suvise su opusteno usli u nju .I da je sad bio Lenard i Parker u ekipi ,opet bi to bio poraz sa desetak razlike ,jer je ceo tim Voriorsa promenio pristup utakmici nije bilo onog lako cemo necemo ni da se zadisemo .Mislim to svako vidi jeste da u prvoj izasao Lenard i da je to bio sok za ekipu ,al oni su vodili 25 razlike ,protiv bilo koje druge ekipe bi uspeli da uzmu pobede sa tolikom prednoscu .Imaju prejaku ekipu i njima realno moze kvalitetno da se suprostavi samo Klivlend a i to je pitNje .

vladek

pre 6 godina

GSW ima jaku klupu,to su sve iskusni igraci koji mogu da ubace preko 10 poena,sto cesto zna da prelomi mec.Ove godine su silno pojacani.Prvo veliko finale za Durenta,pokidace,igrace kao da mu je zadnji mec u karijeri,tu je i Zaza,realno dosta je bolji od Boguta.Grin je izvukao pouku kada je zbog njegove gluposti iz proslogodisnjeg finala izgubljen prsten.Jos da se Kley Tompson vrati u top formu,nije realno da takav igrac ima 11 poena po mecu,moze to i bolje.Ocekujem 4-1,maksimum 4-2 u finalu protiv Klivlenda

Bake

pre 6 godina

@lukazar,sve je to lepo sto si napisao,ali isto tako bilo bi lepo da si pogledao na sta je to sve licilo dok je lenard igrao...raselu svaka cast na brojkama ove godine,ali uticaj na igru kad se gleda,tu su lenard i lebron daleko ispred svih

bios

pre 6 godina

@lukazar

daj ne preteruj molim te. da, kerov sistem daje rezultate, da u stanju su da kad karija krene šut razbiju svakog 20 razlike, ali nemoj da pričamo kako popovičev sistem pada u vodu kada sa igra protiv gsw-a, jer ću te podsetiti na jednu, ne tako davno odigranu utakmicu u oracle areni gde je pop sa svojim sistemom i taktikom razbucao gsw i u trećoj četvrtini vodio 20 razlike. verujem da nije potrebno čak ni tebi objašnjavati zašto je ta utakmica otišla u drugom pravcu. ili ti možda treba refresher o tri utakmice zaredom odigrane prošle godine u junu, od tog dve u oracle areni koje su warriorsi sve izgubili?

moje mišljenje je da napucavanje dve ekipe, jedne na istoku, druge na zapadu, do te mere da svim ostalim timovima praktično oduzimaš šansu da se kvalitetno suprotstave, nije u interesu košarke. lako je igrati kad imaš petorku u kojoj uvek neko može da povuče, čak i kad ostale ne ide. to se u ovom plej ofu i pokazalo - oba tima koja će igrati finale još nisu izgubila utakmicu. činjenica je da je ovo jedna od najdosadnijih sezona i sigurno top tri najdosadnijih plej ofova u poslednjih 25 godina koliko pratim NBA. ne bi se začudio da i vajno finale, zbog kojeg se igrala cela sezona bude predosadno.

Dag Kristi

pre 6 godina

@Danilo
Uzitak ove igre i simfonija je bilo ono sto su demonstrirali Sparsi do povrede Lenarda u prvoj utakmici.A ti ako ces da gledas brzo sutiranje trojki i zvakanje kojekakvih gluposti,pusti All star vikend

pavle

pre 6 godina

@Lukazar
"Tako je to kod nas u Srbiji."
U pravu ste. Samo kod nas može neko za jednog od najboljih trenera u istoriji NBA i za najuspešniju ekipu u poslednjih 20 godina da kaže to što ste vi rekli.
Da pratite NBA, znali bi da su glavni i pomoćni trener GSW učenici Grega Popovića, i da su milion puta izjavili da im je on uzor, i da žele da od GSW naprave ono što je Pop napravio od Sparsa.
I da, bilo kakva strategija pada u vodu protiv ekipe koja ima 4 raspoložena allstar igrača u prvoj postavi. Od njih se i ne očekuje da se muče protiv bilo kog tima ove sezone.

Danilo

pre 6 godina

Ljudi su carevi, ne mora ih baš svako voleti, ali propustati užitak ovakve igre, jeste gre'ota...
P.S.
Oni su ekipa koja je u poslednja dva prvenstva dva puta tukla Kavse sa 35 +, a Kavsi nisu baš od ekipa koje to dopustaju.

JPR24

pre 6 godina

(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Problem je sto ti muljas posle ove utakmice, a proslu dok je Lenard bio tu, GSW nije znao kako se zove...
Ovde nije problem taktike, vec mentalno je SAS pukao kad je Lenard izasao iz igre. SAS sa Lenarom je sasvim druga prica, bez njega su se izgubili.. Sto ne osporava kvalitet GSW koji je nocas bio ne samo bolji sto Lenard nije igrao, vec su prosto bili bolji u svim aspektima igre.. Analizu kakvu ti pravis, pravi se globalno, a ne posle jedne ili dve utakmice... Kad dobro pogledas, i kako god obrtao, GSW i SAS su u finalu zapada, dve najbolje ekipe na Zapadu sa dva sasvim razlicita stila igre.

Pffff

pre 6 godina

Super, super, da se golden stejtu povrede kari i durent ili klej vaaaazi sto bi mogli bilo koga da dobiju! kosarka im je sjaaaajna... bolji mec bio izmedju bostona i vasingtona nego prva tekma ovde.. o drugoj da i ne pricam!! Oldridz i Gasol! Djinobili nije ni igrao poslednju tekmu, smorio se covek... Samo mi je zao parkera i lenarda, ubise se ljudi a ovi ostali kao muve bez glave! Mora Pop da konsoliduje redove! Kako god: GO SPURS GO!!

Bak

pre 6 godina

To je to, da je proslu sas dobio bilo bi zanimljivo ovako su izgubili prvi brejk, totalno se poremetili nazalost nazalost bice ciscenje od strane gswa. Totalno su zatvorili aldridgea ostalo nisu prirasli da igraju full tekme zapada, neki su matori neki nisu na tom nivou.

Lukazar

pre 6 godina

Kakvo čišćenje...
Trenutno ratnici su tri koplja bolji od San antonija. Ne igraju oni "run and gun" kosarku vec kosarku sa brzim protokom lopte gde se u skoro svakom napadu neko nadje sam na trojci. Ne svidja vam se što Kari šutne treću sekundu napada? Ne svidja vam se Grinova igra na obe strane terena? Niste simpatizeri Durentovih banana? Mislite da ovo nije prava košarka?
Bila ona prava ili ne, oni ovom košarkom prošle dve godine igraju finala NBA-a.
Čuli ste da SA igra timsku košarku i rekli ste: "Da, to je ta prava evropska košarka obojena nesebičnošću , strašću i timskim duhom... Ludi Srbin im je trener... Dovode igrače iz Evrpe..." To ste rekli, a ni ne gledate NBA.
Način na koji GSW igra mnogima nije dopadljiv, ali taj način kosi sve taktičke zamisli Grega.
Šutirati u kontri za tri otvara mogućnost za novi napad iz razloga nepostavljenosti protivničke odbrane u nameri hvatanja skoka. A ti šutevi često ulaze i ruše moral ekipi jer su brzi i jako brzim odgovorom poništavaju sve predjašnje uradjeno na drugoj strani terena.
Priča o Gregu , odl school-u , doktorsvu taktike, sveopštem znanju košarke pada u vodu kad se pojavi GSW.
Da se Greg preziva recimo Meeks a ne PopoviČ, dobio bih više pluseva, a ovako teško. Tako je to kod nas u Srbiji.

Car Uros

pre 6 godina

Svi su podbacili od Dzinobikija do Milsa,Mareja,Simonsa...Nema veze dobijamo preostale 3 tekme i idemo u finale.A nadam se da ce se i Kahvi Leonard oporaviti.Goo Spurs!!

nista o nicemu

pre 6 godina

Priča o Gregu , odl school-u , doktorsvu taktike, sveopštem znanju košarke pada u vodu kad se pojavi GSW.
Da se Greg preziva recimo Meeks a ne PopoviČ, dobio bih više pluseva, a ovako teško. Tako je to kod nas u Srbiji.
(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Ako nisi gledao prvu utakmicu onda je tvoj komentar skroz okej jer ne mozemo da te osudjujemo zato sto ne znas kosarku.

nista o nicemu

pre 6 godina

Priča o Gregu , odl school-u , doktorsvu taktike, sveopštem znanju košarke pada u vodu kad se pojavi GSW.
Da se Greg preziva recimo Meeks a ne PopoviČ, dobio bih više pluseva, a ovako teško. Tako je to kod nas u Srbiji.
(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Ako nisi gledao prvu utakmicu onda je tvoj komentar skroz okej jer ne mozemo da te osudjujemo zato sto ne znas kosarku.

Lukazar

pre 6 godina

Kakvo čišćenje...
Trenutno ratnici su tri koplja bolji od San antonija. Ne igraju oni "run and gun" kosarku vec kosarku sa brzim protokom lopte gde se u skoro svakom napadu neko nadje sam na trojci. Ne svidja vam se što Kari šutne treću sekundu napada? Ne svidja vam se Grinova igra na obe strane terena? Niste simpatizeri Durentovih banana? Mislite da ovo nije prava košarka?
Bila ona prava ili ne, oni ovom košarkom prošle dve godine igraju finala NBA-a.
Čuli ste da SA igra timsku košarku i rekli ste: "Da, to je ta prava evropska košarka obojena nesebičnošću , strašću i timskim duhom... Ludi Srbin im je trener... Dovode igrače iz Evrpe..." To ste rekli, a ni ne gledate NBA.
Način na koji GSW igra mnogima nije dopadljiv, ali taj način kosi sve taktičke zamisli Grega.
Šutirati u kontri za tri otvara mogućnost za novi napad iz razloga nepostavljenosti protivničke odbrane u nameri hvatanja skoka. A ti šutevi često ulaze i ruše moral ekipi jer su brzi i jako brzim odgovorom poništavaju sve predjašnje uradjeno na drugoj strani terena.
Priča o Gregu , odl school-u , doktorsvu taktike, sveopštem znanju košarke pada u vodu kad se pojavi GSW.
Da se Greg preziva recimo Meeks a ne PopoviČ, dobio bih više pluseva, a ovako teško. Tako je to kod nas u Srbiji.

JPR24

pre 6 godina

(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Problem je sto ti muljas posle ove utakmice, a proslu dok je Lenard bio tu, GSW nije znao kako se zove...
Ovde nije problem taktike, vec mentalno je SAS pukao kad je Lenard izasao iz igre. SAS sa Lenarom je sasvim druga prica, bez njega su se izgubili.. Sto ne osporava kvalitet GSW koji je nocas bio ne samo bolji sto Lenard nije igrao, vec su prosto bili bolji u svim aspektima igre.. Analizu kakvu ti pravis, pravi se globalno, a ne posle jedne ili dve utakmice... Kad dobro pogledas, i kako god obrtao, GSW i SAS su u finalu zapada, dve najbolje ekipe na Zapadu sa dva sasvim razlicita stila igre.

pavle

pre 6 godina

@Lukazar
"Tako je to kod nas u Srbiji."
U pravu ste. Samo kod nas može neko za jednog od najboljih trenera u istoriji NBA i za najuspešniju ekipu u poslednjih 20 godina da kaže to što ste vi rekli.
Da pratite NBA, znali bi da su glavni i pomoćni trener GSW učenici Grega Popovića, i da su milion puta izjavili da im je on uzor, i da žele da od GSW naprave ono što je Pop napravio od Sparsa.
I da, bilo kakva strategija pada u vodu protiv ekipe koja ima 4 raspoložena allstar igrača u prvoj postavi. Od njih se i ne očekuje da se muče protiv bilo kog tima ove sezone.

strucnjak

pre 6 godina

@lukazar Sve i da se zove i preziva John Johnson opet bi bio najbolji trener i u Srbiji i svakom delu sveta... Covek koji je iskopao Ginobilija, Patty Millsa, Parkera, od Lenarda napravio jednog od 3 najbolja igraca danasnjice, nije trener nego doktor kosarke... Mag da od anonimnih igraca koji nisu bili draft projekti napravi funkcionalne delove sampionske celine... Osvojio je 5 titula, a da nije imao nijednog superstara sem Duncana i Robinsona kod prve, a i pitanje je kako bi ova serija izgledala da je tu Parker i da Lenard nije doziveo povredu pri +26 za SAS. Mora ipak malo vise postovanja kad se prica o dr Gregu jer u krajnjoj liniji njegov ucenik Steve Ker je napravio sadasnji Golden State...

Bak

pre 6 godina

To je to, da je proslu sas dobio bilo bi zanimljivo ovako su izgubili prvi brejk, totalno se poremetili nazalost nazalost bice ciscenje od strane gswa. Totalno su zatvorili aldridgea ostalo nisu prirasli da igraju full tekme zapada, neki su matori neki nisu na tom nivou.

Kolecz

pre 6 godina

Zbog cega je GS omrazen? Zbog Durenta? Tog istog Durenta bi doveli i Cavsi da je hteo kod njih a za nepoznavaoce kosarke GS su sami razvili svoja tri najbolja igraca, kari, tompson i grin nisu bili ni pola od ovoga kad su ih doveli, durent je samo slag na tortu. Navijam za njih da osvoje naredna 5prstena, igraju atomsku kosarku, lepota za gledanje, ko voli rvanje nek navija za jutu i san antonio!

Pogan

pre 6 godina

(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Takvu taktiku koju opisuješ možeš da postavis ako i samo ako imas vanserijske šutere, što GSW nesporno ima. Ne vidim ništa revolucionarno u takvom pristupu... Stiv Ker nit je izmislio small ball, nit je prvi počeo da koristi takav stil igre. Mislim, ako ćemo da se divimo svakom treneru koji ume da odabere stil igre na osnovu fonda igrača kojima raspolaže, onda bi lista za divljenje bila podugačka. I mojoj babi bilo jasno da sa GSW rosterom ne treba da bunari na centre, nego da stvara višak i slobodne šuteve, te da daje slobodu igračima da raspale trojku kad im se učini da mogu da je ubace...
Ono malo reality check - GSW i CLE su dve ekipe sa najviše superstarova u rosteru, da se ne nadju obe u velikom finalu bilo bi jako čudno, ko god da ih trenira. Eto u CLE ko i da nemaš trenera...

Danilo

pre 6 godina

Ljudi su carevi, ne mora ih baš svako voleti, ali propustati užitak ovakve igre, jeste gre'ota...
P.S.
Oni su ekipa koja je u poslednja dva prvenstva dva puta tukla Kavse sa 35 +, a Kavsi nisu baš od ekipa koje to dopustaju.

Nema

pre 6 godina

Ovde sta da se prica ,jednostavno Voriorsi su previse olako shvatili prvu utajmicu ,suvise su opusteno usli u nju .I da je sad bio Lenard i Parker u ekipi ,opet bi to bio poraz sa desetak razlike ,jer je ceo tim Voriorsa promenio pristup utakmici nije bilo onog lako cemo necemo ni da se zadisemo .Mislim to svako vidi jeste da u prvoj izasao Lenard i da je to bio sok za ekipu ,al oni su vodili 25 razlike ,protiv bilo koje druge ekipe bi uspeli da uzmu pobede sa tolikom prednoscu .Imaju prejaku ekipu i njima realno moze kvalitetno da se suprostavi samo Klivlend a i to je pitNje .

bios

pre 6 godina

@lukazar

daj ne preteruj molim te. da, kerov sistem daje rezultate, da u stanju su da kad karija krene šut razbiju svakog 20 razlike, ali nemoj da pričamo kako popovičev sistem pada u vodu kada sa igra protiv gsw-a, jer ću te podsetiti na jednu, ne tako davno odigranu utakmicu u oracle areni gde je pop sa svojim sistemom i taktikom razbucao gsw i u trećoj četvrtini vodio 20 razlike. verujem da nije potrebno čak ni tebi objašnjavati zašto je ta utakmica otišla u drugom pravcu. ili ti možda treba refresher o tri utakmice zaredom odigrane prošle godine u junu, od tog dve u oracle areni koje su warriorsi sve izgubili?

moje mišljenje je da napucavanje dve ekipe, jedne na istoku, druge na zapadu, do te mere da svim ostalim timovima praktično oduzimaš šansu da se kvalitetno suprotstave, nije u interesu košarke. lako je igrati kad imaš petorku u kojoj uvek neko može da povuče, čak i kad ostale ne ide. to se u ovom plej ofu i pokazalo - oba tima koja će igrati finale još nisu izgubila utakmicu. činjenica je da je ovo jedna od najdosadnijih sezona i sigurno top tri najdosadnijih plej ofova u poslednjih 25 godina koliko pratim NBA. ne bi se začudio da i vajno finale, zbog kojeg se igrala cela sezona bude predosadno.

vince carter

pre 6 godina

"Lukazar" Razmisli prvo dal bi celnici Wariorsa da mogu uzeli Popovica umesto Kera...pametnom dosta! Sa druge strane ne znam sta je bila igra Spursa nego brz protok lopte sa timskom igrom pogotovo dok su bili u prajmu je to izgledalo prelepo,a verovatno su dosadni jer nikad nisu imali igraci koji zakucavaju od slobodnog i tako to? Naprotiv oni su godinama bili dokaz da je kosarka mnogo vise od fizickih predispozicija,a posto su sada imali drugi skor u ligi,to je dokaz da im je kosarka zastarela jer sada gube bez dva najbolja igraca,mozes misliti!!!

Bake

pre 6 godina

@lukazar,sve je to lepo sto si napisao,ali isto tako bilo bi lepo da si pogledao na sta je to sve licilo dok je lenard igrao...raselu svaka cast na brojkama ove godine,ali uticaj na igru kad se gleda,tu su lenard i lebron daleko ispred svih

Novosadjanin.

pre 6 godina

Sve sve, ali likovi koji napisu "samo San Antonio igra pravu kosarku..". Mislim stvarno...Koja je to doza zaglupljenosti. Da se razumemo, apsolutno mi GSW omrazen, ali praviti od SAS neku ekipu sa oreolom "jedini pravi..jedini istinski igraju kosarku" je bolesno.

Blaza

pre 6 godina

@Starac Fočo od stotinu ljeta

Evo, ja pratim i navijam za Golden State Warriors jos od kraja osamdesetih, i navijao za njih i kada su bili najgori tim u ligi, bio uz njih i kada su sluzili za nabijanje kos razlike, a sad uzivam gledajuci ih i proslavljati pobede, i nadam se i titule na kraju sezone. Iskreno bih voleo finalnu seriju sa Bostonom, jer nisam ljubitelj LeBrona, ali iako ga ne gotivim, LeBrona treba postovati zbog svega sto je uradio u karijeri.

Ivan

pre 6 godina

Brutalna dominacija Voriorsa i demonstracija njihove sile! Kome može da se ne sviđa košarka koju oni prikazuju? Ovo je 21.vek deco, sve je bostovano, napredovalo, ni košarka nije izuzeta od toga naravno! Kako može nekome da se ne sviđa košarka moćnih Voriorsa da mi je znati? Igraju turbo brzo, njihovi superstarovi su veoma moćni na svim pozicijama i milina ih je gledati, što je najvažnije igraju veoma raznovrsno! Ljudi moji oni su samo u prvoj četvrtini imali 23 asistencije!!! Nestvarno!! To dovoljno govori o lepoti košarke koju oni demonstriraju!!

Blaza

pre 6 godina

@Pffff

Sta ljudi imaju protiv sutiranja trojki? Zar nije u kosarci, kao uostalom i u svakom sportu cilj da koristis svoje najjace oruzije da bi pobedio? Svi se klanjali kada je Sek igrao da su forsirali unutrasnju igru, isto kao i San Antonio kada su imali tandem u reketu Admiral Robinson i Tim Dankan. Ili u Evropi, svi velicaju igru CSKA, a oni kao i GSW, sutiraju trojke do iznemoglosti jer su u tome najbolji i prepoznatljivi su po tome.
Warriors su tim koji je u celoj svojoj istoriji igru gradio na fantasticnim igracima na spoljnim pozicijama (Rick Barry,Lattrell Spreewell, Tim Hardaway, Chris Mullin...), i oni ne rade nista novo i drugacije od onoga sto im je karakteristika od samih pocetaka...
Ako je stvar mrzeti GSW samo zbog Durenta, onda je to kod onih koji bi samo da mrze... Zasto niko nije spominjao i na krst razapinjao Miami, kada su doveli skoro sve najbolje igrace sa sve LeBronom? Ili, zasto niko nije rekao nista kada je O'Nil presao u ionako jake Lakerse? A ima takvih primera na stotinu... Pa sta ako je Durent presao u tim sa kojim moze da ostvari svoje sportske ciljeve? Nije ni prvi ni poslednji...

vladek

pre 6 godina

GSW ima jaku klupu,to su sve iskusni igraci koji mogu da ubace preko 10 poena,sto cesto zna da prelomi mec.Ove godine su silno pojacani.Prvo veliko finale za Durenta,pokidace,igrace kao da mu je zadnji mec u karijeri,tu je i Zaza,realno dosta je bolji od Boguta.Grin je izvukao pouku kada je zbog njegove gluposti iz proslogodisnjeg finala izgubljen prsten.Jos da se Kley Tompson vrati u top formu,nije realno da takav igrac ima 11 poena po mecu,moze to i bolje.Ocekujem 4-1,maksimum 4-2 u finalu protiv Klivlenda

Dag Kristi

pre 6 godina

@Danilo
Uzitak ove igre i simfonija je bilo ono sto su demonstrirali Sparsi do povrede Lenarda u prvoj utakmici.A ti ako ces da gledas brzo sutiranje trojki i zvakanje kojekakvih gluposti,pusti All star vikend

Car Uros

pre 6 godina

Svi su podbacili od Dzinobikija do Milsa,Mareja,Simonsa...Nema veze dobijamo preostale 3 tekme i idemo u finale.A nadam se da ce se i Kahvi Leonard oporaviti.Goo Spurs!!

Ng

pre 6 godina

Hm, svi komentari tipa Pop jih razbio u prvoj, GSW ne bi mogao nista da je SA kompletan i tako dalje. Ali, to je bila JEDNA utakmica! Treba dobiti 4, i Cavsi su gazeni od GSW po 30-40 razlike pa to ne znaci, da bi onda tako bilo u svakoj sledecoj. Pitanje za sve - sta bi bilo, da je GSW u 1. Utakmici usao sa 4-5 trojki pogodjenih, umesto da su se ispromasivali? Ili kad bi Thompson i Curry proradili of starta?? GSW je prosto bolji tim, jaci tim i na 4 pobede vrlo jih je tesko pobediti!

aaaa

pre 6 godina

Ovi koji pisu da nisu videli osim Zaze nikog ko produzuje korak i stavlja nogu ispod sutera,i tako te stvari...Oldridz je Kariju u prvoj utakmici uradio isto a zatim sinoc Durantu,sto je delovalo da je bas bilo sa namerom,ono Zazino je opet diskutabilno...samo je razlika sto se Leonard povredio a Kari i Durant nisu,pa niko ne uzima Oldridza u usta...

BM

pre 6 godina

Ja ne znam sta ste svi uhvatili za tu prvu utakmicu i povredu Lenarda. Da, da se to nije desilo Sparsi bi dobili, jer su GS imali ocajno vece do tog trenutka, kao sto su tokom sezone imali u nekoliko navrata. Desi se da odigraju lose, jer nisu masine, a i po ko zna koji put se pokazalo da duga pauza u plejofu moze da bude kontraproduktivna (videcete uostalom veceras). Niti je to zasluga Popovica, niti bi se nesto bitno desilo u seriji da se povreda nije desila, bilo bi 4:1 ili 4:2 u vrh glave, dok ce ovako biti metla.

sn

pre 6 godina

Zaza Paculija sramotnim podmetanjem ispod Lenarda je indirektno odlucio seriju. Neki kazu nije namerno, neki da je namerno, ali jos nisam video igraca koji nakon suta produzuje korak i postavlja nogu ispod sutera?!? Da se razumemo GSW bi i sa Lenardom na terenu verovatno izbacio SAS, al ne bi bilo ovakovog ponizenja, pruzali bi otpor, mozda i dobili dve utakmice plafon. Ovako bojim se da ce se ova serija zavrsiti u 4 meca! Kavai i ako se vrati za sledeci mec nece biti 100% spreman da spakuje 30+ poena sto svakako moze bilo kom timu na svetu! Paculija juce odigrao 6 minuta odradio posao u prvom mecu sad ne mora ni da igra!

Pffff

pre 6 godina

Super, super, da se golden stejtu povrede kari i durent ili klej vaaaazi sto bi mogli bilo koga da dobiju! kosarka im je sjaaaajna... bolji mec bio izmedju bostona i vasingtona nego prva tekma ovde.. o drugoj da i ne pricam!! Oldridz i Gasol! Djinobili nije ni igrao poslednju tekmu, smorio se covek... Samo mi je zao parkera i lenarda, ubise se ljudi a ovi ostali kao muve bez glave! Mora Pop da konsoliduje redove! Kako god: GO SPURS GO!!

Dawkins

pre 6 godina

San Antoniu nedostaju prvi i treći igrač po kvalitetu zbog povreda. Oduzmite Golden Stejtu bilo koja 2 igrača od četvorice najboljih i skapiraćete da se ne bi mogli pokupiti protiv kompletnih Sparsa.
U redu je busati se u grudi kada pobediš u normalnim okolnostima. Zato je neosnovana kritika na račun Popa.
Jednostavno autu fali motor (Lenard), džaba gurkanje..

Iv

pre 6 godina

Turbo košarka Voriorsa brza tranzicija, brzi šutevi, raznovrsna igra, mnogo asistencija, itd, itd, jednostavno magična košarka i zasluženo demoliranje Sparsa u drugoj utakmici! I da su Sparsi bili kompletni sa prvom petorkom opet bi Voriorsi pobedili, to je više nego jasno svima koji se iole razumeju u košarku!

bla

pre 6 godina

"Lukazar" Razmisli prvo dal bi celnici Wariorsa da mogu uzeli Popovica umesto Kera...pametnom dosta! Sa druge strane ne znam sta je bila igra Spursa nego brz protok lopte sa timskom igrom pogotovo dok su bili u prajmu je to izgledalo prelepo,a verovatno su dosadni jer nikad nisu imali igraci koji zakucavaju od slobodnog i tako to? Naprotiv oni su godinama bili dokaz da je kosarka mnogo vise od fizickih predispozicija,a posto su sada imali drugi skor u ligi,to je dokaz da im je kosarka zastarela jer sada gube bez dva najbolja igraca,mozes misliti!!!
(vince carter, 17. maj 2017 10:48)

razmislio sam i mislim da da GSW u ovom trenutku ne bi menjali Kera za Popovica. Covek je mozda neiskusam trener, ali je u svojoj prvoj sezoni osvojio titulu i podigao nivo igre na sampionski. 73 pobede prosle sezone isto ide njemu u prilog. Ne kazem da je bolji trener ali tim koji ovako pobedjuje ne treba menjati.

Pffff

pre 6 godina

@Lukazar Da si nekad slusao trenere kosarke rekli bi ti da je to takmicenje ko ce vise napada da ima.. To nit je kosarkaski nit je lepo.. Ako cemo sta je efikasnije, ova igra nikad ne bi prosla odbranu koja se igrala ranije.. a o tehnici i da ne pricam, sudije su ocajne, sviraju samo faul i aut, nigde koraka, nigde duple.. to vise nije kosarka.. to je biznis.. san antonio je jedina ekipa koja igra kosarku, dok ne odu i parker i djinobili, ovo ostalo moze ladno da predje u neki drugi sport...

Car

pre 6 godina

@vladek

Prvo veliko finale za Durenta (pod uslovom da se plasira)? Očigledno pratiš NBA od prošle godine pošto je KD 2012 skoro počišćen u finalu. Majami-Oklahoma 4:1.

luther

pre 6 godina

Gsw ima neverovatan sistem prr svega...sto kaze neko I da ima se povrede superstarovi opet ne bih bilo lako Sas...pa I POP je izjavio da je to jedna od najboljih ekipa svih vremena.. ps zbog toga dajem prednos GSW u finalu..LBr jeste dobar trener ali jos je rano da stvara I sistem sto je I realno.

baron

pre 6 godina

Kaze neki "go go spursi navijac" kako deca navijaju za GSW. Navijam za Warriorse od 2003, pre Curryja, Duranta, ekipe. Posebno sam ih zavoleo kada je moj omiljeni kosarkas Baron Davis dosao u ratnike, izbacio favorizovani Dallas iz pley-offa, pod palicom legendarnog Don Nelsona tvorca run-gun sistema.
Warriorsi su poput Spursa pravili sistem dugi niz godina. Oni nisu kao Spursi imali prvog pika, vec 7,11,35 druge runde. Mislim na nosioce ekipe, Durant je dosao kasnije kao slobodan agent.
Warriorsi imaju 2 superstara, 1 all stara i Draymonda ratnika. Thompson nije superstar,niti ce biti ikada.
Spursi su uvek imali snazan tim, Dankan, Parker, Ginobili. To su tri superstara. Parker je precesto nadigravao najbolje plejeve NBA, a Ginobili je igrac koji je po znanju, kosarkaskom IQ, talentu bolji nego sto ce Harden ikada biti, ali oni nisu amerikanci i nemaju takav medijski tretman. Tako je San Antonio vrebao iz medijskog mraka, a imao sjajne igrace.
Kasnije kada je Boston oformio svetu trojku, Majami doveo generaciju 2003, neko se setio da ih nazove supertimovima, kao sto danas zovu GSW, ali, zaboravili su supertim San Antonia. Nije Greg vodio autsajdere kao sto neki predstavljaju, niti je Dankan stalno bio najbolji u tom timu. 2005, 2007 titule je doneo Parker. Ako me neko pita Parker ili C.Paul, ne bih se dvoumio izabrati Francuza.
GSW doneli su novu kosarkasku renesansu na NBA parkete, to je tim za postovanje, ne za mrznju.

Memfis

pre 6 godina

Jasno je da je Kari najbolji igrač ove ekipe i dok god on bude predvodio tim GSV će pobeđivati. Durent, bez obzira šta ove godine uradio, je klasa ispod. Ima i manje titula i manje MVP priznanja, a i pobegao je Kariju pod suknju jer je nesposoban da kao lider donese svom timu titulu. Da ne pričam koliko puta je od Lebrona dobijao šamarčine. Igrač u rangu Barklija i Stiva Neša (naravno i oni su odlični igrači, ali ni u kakvoj diskusiji za top 10). Moraće još pasulja da pojede da bi stigao Melouna, Novickog, Vejda, pa tek onda da proba da dostigne Kobija, Dankana, itd, ali slaba vajda od toga. Možda je i najtalentovaniji napadač u istoriji, ali kad nema srce šampiona, džabe.

Neko iz Banata

pre 6 godina

SAS je ekipa u rekonstrukciji vec 3 godinu,ali to se po rezultatima i ne bi reklo.
Oldrizdz je doveden da zameni Dankana,sto on nije u stanju ,pa je dodat i Gasol.Mils je to negde u rangu Parkera,dok Djinobilija nema ko da zameni.Suvise su spori ,sto se najvise vidi u odbrani(a imaju i dva ponajbolja defanzivna igraca na svojim pozicijama Simonsa i Kavaja koji krpe rupe ,ali nisu svemoguci)gde pre svega fizicki ne mogu da pariraju GS.

petarczv

pre 6 godina

Lukazar, 17. maj 2017 08:17) 

Decko isprozivao si sam sebe. U komentaru degradiras jednog od najboljeg trenera svih vremena i osvajaca 5 prstena...Pre bi reko da si ti klasican srbin

neko iz mase

pre 6 godina

Umesto što se utrkujete ovo je jedna sasvim realno stanje kad se radi o ovim dvema ekipama.. Navijač SAS! Al" da se Kavaj nije povredio kao Parker teško da bi mogli proći dalje osim da dobijemo eventualno dve utakmice jer koliko god GSW ne volim oni poseduju tu šutersku sposobnost da šutiraju trojke do besvesti pa kad ih ne ide znaš vrlo da će ih krenuti jednom...Stoga biće uvek u tome premcu ispred svih u NBA..Naravno doćiće taj dan kad neće biti više do tada svakako ostaju favoriti posle Kavsa za šampionski prsten..

duledudule

pre 6 godina

Ljudi jaci je GS proći ce u finale.ali metla nece biti nikako.sledece dve će dobiti SA.Niko ne moze da metlira SA.Gledao sinoc prvih deset min i legao da spavam rekoh ovo ce ici do 40.Ovi rodjaci kao da rade na duracel.Duranta ne volim iako je veliki kosarkas.imam pravo na to.Razocarao me je kao covek.Sad bi neko rekao i Lebron je uradio isto...Da jeste,samo je decko imao plan koji je ostvario.Cisto sumnjam da ce se Durantula nekad vratiti u OC.

lifeisgood

pre 6 godina

da igra kawai lenard brojala bi ova serija 7utakmica,vec u prvoj bi bio brejk san antonia ali ovako nemaju mamuze previse sansi...

Pffff

pre 6 godina

Barone, svaka cast na postu... skidam kapu! Doduse ni san antonio nije uvek imao prve pikove na draftu! Dankan i robinson su prvi pikovi ali djinobili je 57 u drugoj rundi!!! Pop je uvek kopao cudne igrace koji su u ponekad ispli stvarno dobri! Pa ni dankan ne bi bio tu gde jeste bez njega! Ne sporim ja golden stejt kao klub ali je jednostavno sudar dve potpuno razlicite skole! Jos bi veca razlika bila da je u san antoniu ekipa od pre par godina sa dankanom, zdravim parkerom i dijaom koji je znacio vise nego oldridz i pao zajedno! Pozdrav od jednog fana kosarke drugom!

Car

pre 6 godina

@Lukazar

Baš se u prvoj utakmici videlo da Popović ne može protiv GSW. Ko sve danas komentariše. I uopšte ovo potcenjivanje SA i Bostona na istoku mi je neverovatno.

Pffff

pre 6 godina

@Blaza To sto si rekao nema veze sa kosarkom... mozes ti da navijas za koga god hoces, niko ti to ne spori... kosarka koju golden stejt igra se svela ni na sta! Cilci iz parka mogu da kidaju u trojkama a da ne znaju ni pravila.. na to se svela danasnja kosarka nazalost...

srb

pre 6 godina

@ivan deco? Pricas kao da imas 10god, malo je ljudi u ovoj zemlji kojima mozes da kazes deco. Pokradeni sa u prvoj tekmi, sa povredom lenarda, nije se moglo ocekivati bolje od ovoga. I, da, meni se ne svidja njihova kosarka, sve divljak do divljaka, dobri su kosarkasi daleko od toga ali su bas olicenje nba lige, skupi dobre igrace da igraju solo

mostarac

pre 6 godina

pumpanje dva tima. eto im nek igraju finale. meni je bilo savrseno gledati bojeve mog bostona do finala i kako napreduju iz sezone u sezonu. iduce sezone ce ti biti 3 super tima a onda cemo da vidino le broja i laznom mvp.js. vec se pise da le bronu dolazi cris paul. jel to bormalbo koliko od tog lika hoce da naprave boga a on i dalje u 15 sezona ima 3 prstena samo.

beat the cavs. vcrs spektakl !

NS BOY

pre 6 godina

Jednom ce i Niksi igrati kosarku u mom rodnom gradu. NY to zasluzuje. A sto se tice GSW oni su lako izasli na kraj sa ovim protivnikom, nabivsi komplekse jos jednom ovim kvazi-navijacima SA. Da navijaju za SA radi SA, poostovao bih ih, a navijaju radi Grega Popovica. :) Deri.

baron

pre 6 godina

Pfff, ja nikada nisam nesto posebno voleo Spurse, ali sam ih uvek postovao. Ekipa koja je 20god u vrhu najace lige je za primer i postovanje. Oni imaju sistem, drugaciji, efikasan i lep na svoj nacin, igraju odlicnu kosarku.
Tacno je, nisu uvek imali prve pikove, medjutim, kao i kod GSW kod njih je dolazilo i dolazi pregrst dobrih kosarkasa. To je normalno, dolaze i u Klivlend, svi zele da igraju u timovima koji se bore za prsten, ne za poziciju na draftu ili ulazak u pley-off.
Meni nije jasno zasto neko mrzi Duranta, sto je presao kao slobodan agent iz jednog u drugi tim.
Meni je Wade bio jedan od omiljenih kosarkasa. On je izjavio kako nikada nece napustiti Majami, kako je to njegova kuca, ali, kada mu je Chicago ponudio vise para od Majamija on ode. Mene je Wade vise razocarao nego Durant, ako tako gledamo.
Kao navijac GSW nisam bio nesto preterano odusevljen dolaskom Duranta jer je zbog njega moralo da ode pola tima, i cak mislim kako GSW sa njim igra slabije, ali, upravo, on je karika koja nedostaje ratnicima da bi bili nepobedivi. Trenutno Durant gusi Thompsona, dok je u sezoni gusio Curryja. Mislim da ratnici nisu jos pronasli sistem u kome bi max iskoristili pun obim svog arsenala. Pitanje je, da li ce ove godine to uspeti.

Steta je sto se Leonard povredio, jer prava pobeda bi bila pobediti San Antonio u najboljem sastavu. Ko zna, mozda GSW ne bi ni uspeli, jer su, rekao bih, totalno van forme.

Lukazar

pre 6 godina

Kakvo čišćenje...
Trenutno ratnici su tri koplja bolji od San antonija. Ne igraju oni "run and gun" kosarku vec kosarku sa brzim protokom lopte gde se u skoro svakom napadu neko nadje sam na trojci. Ne svidja vam se što Kari šutne treću sekundu napada? Ne svidja vam se Grinova igra na obe strane terena? Niste simpatizeri Durentovih banana? Mislite da ovo nije prava košarka?
Bila ona prava ili ne, oni ovom košarkom prošle dve godine igraju finala NBA-a.
Čuli ste da SA igra timsku košarku i rekli ste: "Da, to je ta prava evropska košarka obojena nesebičnošću , strašću i timskim duhom... Ludi Srbin im je trener... Dovode igrače iz Evrpe..." To ste rekli, a ni ne gledate NBA.
Način na koji GSW igra mnogima nije dopadljiv, ali taj način kosi sve taktičke zamisli Grega.
Šutirati u kontri za tri otvara mogućnost za novi napad iz razloga nepostavljenosti protivničke odbrane u nameri hvatanja skoka. A ti šutevi često ulaze i ruše moral ekipi jer su brzi i jako brzim odgovorom poništavaju sve predjašnje uradjeno na drugoj strani terena.
Priča o Gregu , odl school-u , doktorsvu taktike, sveopštem znanju košarke pada u vodu kad se pojavi GSW.
Da se Greg preziva recimo Meeks a ne PopoviČ, dobio bih više pluseva, a ovako teško. Tako je to kod nas u Srbiji.

Car Uros

pre 6 godina

Svi su podbacili od Dzinobikija do Milsa,Mareja,Simonsa...Nema veze dobijamo preostale 3 tekme i idemo u finale.A nadam se da ce se i Kahvi Leonard oporaviti.Goo Spurs!!

Pffff

pre 6 godina

Super, super, da se golden stejtu povrede kari i durent ili klej vaaaazi sto bi mogli bilo koga da dobiju! kosarka im je sjaaaajna... bolji mec bio izmedju bostona i vasingtona nego prva tekma ovde.. o drugoj da i ne pricam!! Oldridz i Gasol! Djinobili nije ni igrao poslednju tekmu, smorio se covek... Samo mi je zao parkera i lenarda, ubise se ljudi a ovi ostali kao muve bez glave! Mora Pop da konsoliduje redove! Kako god: GO SPURS GO!!

Pffff

pre 6 godina

@Blaza To sto si rekao nema veze sa kosarkom... mozes ti da navijas za koga god hoces, niko ti to ne spori... kosarka koju golden stejt igra se svela ni na sta! Cilci iz parka mogu da kidaju u trojkama a da ne znaju ni pravila.. na to se svela danasnja kosarka nazalost...

nista o nicemu

pre 6 godina

Priča o Gregu , odl school-u , doktorsvu taktike, sveopštem znanju košarke pada u vodu kad se pojavi GSW.
Da se Greg preziva recimo Meeks a ne PopoviČ, dobio bih više pluseva, a ovako teško. Tako je to kod nas u Srbiji.
(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Ako nisi gledao prvu utakmicu onda je tvoj komentar skroz okej jer ne mozemo da te osudjujemo zato sto ne znas kosarku.

vladek

pre 6 godina

GSW ima jaku klupu,to su sve iskusni igraci koji mogu da ubace preko 10 poena,sto cesto zna da prelomi mec.Ove godine su silno pojacani.Prvo veliko finale za Durenta,pokidace,igrace kao da mu je zadnji mec u karijeri,tu je i Zaza,realno dosta je bolji od Boguta.Grin je izvukao pouku kada je zbog njegove gluposti iz proslogodisnjeg finala izgubljen prsten.Jos da se Kley Tompson vrati u top formu,nije realno da takav igrac ima 11 poena po mecu,moze to i bolje.Ocekujem 4-1,maksimum 4-2 u finalu protiv Klivlenda

Pffff

pre 6 godina

@Lukazar Da si nekad slusao trenere kosarke rekli bi ti da je to takmicenje ko ce vise napada da ima.. To nit je kosarkaski nit je lepo.. Ako cemo sta je efikasnije, ova igra nikad ne bi prosla odbranu koja se igrala ranije.. a o tehnici i da ne pricam, sudije su ocajne, sviraju samo faul i aut, nigde koraka, nigde duple.. to vise nije kosarka.. to je biznis.. san antonio je jedina ekipa koja igra kosarku, dok ne odu i parker i djinobili, ovo ostalo moze ladno da predje u neki drugi sport...

Dag Kristi

pre 6 godina

@Danilo
Uzitak ove igre i simfonija je bilo ono sto su demonstrirali Sparsi do povrede Lenarda u prvoj utakmici.A ti ako ces da gledas brzo sutiranje trojki i zvakanje kojekakvih gluposti,pusti All star vikend

Kolecz

pre 6 godina

Zbog cega je GS omrazen? Zbog Durenta? Tog istog Durenta bi doveli i Cavsi da je hteo kod njih a za nepoznavaoce kosarke GS su sami razvili svoja tri najbolja igraca, kari, tompson i grin nisu bili ni pola od ovoga kad su ih doveli, durent je samo slag na tortu. Navijam za njih da osvoje naredna 5prstena, igraju atomsku kosarku, lepota za gledanje, ko voli rvanje nek navija za jutu i san antonio!

duledudule

pre 6 godina

Ljudi jaci je GS proći ce u finale.ali metla nece biti nikako.sledece dve će dobiti SA.Niko ne moze da metlira SA.Gledao sinoc prvih deset min i legao da spavam rekoh ovo ce ici do 40.Ovi rodjaci kao da rade na duracel.Duranta ne volim iako je veliki kosarkas.imam pravo na to.Razocarao me je kao covek.Sad bi neko rekao i Lebron je uradio isto...Da jeste,samo je decko imao plan koji je ostvario.Cisto sumnjam da ce se Durantula nekad vratiti u OC.

Memfis

pre 6 godina

Jasno je da je Kari najbolji igrač ove ekipe i dok god on bude predvodio tim GSV će pobeđivati. Durent, bez obzira šta ove godine uradio, je klasa ispod. Ima i manje titula i manje MVP priznanja, a i pobegao je Kariju pod suknju jer je nesposoban da kao lider donese svom timu titulu. Da ne pričam koliko puta je od Lebrona dobijao šamarčine. Igrač u rangu Barklija i Stiva Neša (naravno i oni su odlični igrači, ali ni u kakvoj diskusiji za top 10). Moraće još pasulja da pojede da bi stigao Melouna, Novickog, Vejda, pa tek onda da proba da dostigne Kobija, Dankana, itd, ali slaba vajda od toga. Možda je i najtalentovaniji napadač u istoriji, ali kad nema srce šampiona, džabe.

sn

pre 6 godina

Zaza Paculija sramotnim podmetanjem ispod Lenarda je indirektno odlucio seriju. Neki kazu nije namerno, neki da je namerno, ali jos nisam video igraca koji nakon suta produzuje korak i postavlja nogu ispod sutera?!? Da se razumemo GSW bi i sa Lenardom na terenu verovatno izbacio SAS, al ne bi bilo ovakovog ponizenja, pruzali bi otpor, mozda i dobili dve utakmice plafon. Ovako bojim se da ce se ova serija zavrsiti u 4 meca! Kavai i ako se vrati za sledeci mec nece biti 100% spreman da spakuje 30+ poena sto svakako moze bilo kom timu na svetu! Paculija juce odigrao 6 minuta odradio posao u prvom mecu sad ne mora ni da igra!

Ivan

pre 6 godina

Brutalna dominacija Voriorsa i demonstracija njihove sile! Kome može da se ne sviđa košarka koju oni prikazuju? Ovo je 21.vek deco, sve je bostovano, napredovalo, ni košarka nije izuzeta od toga naravno! Kako može nekome da se ne sviđa košarka moćnih Voriorsa da mi je znati? Igraju turbo brzo, njihovi superstarovi su veoma moćni na svim pozicijama i milina ih je gledati, što je najvažnije igraju veoma raznovrsno! Ljudi moji oni su samo u prvoj četvrtini imali 23 asistencije!!! Nestvarno!! To dovoljno govori o lepoti košarke koju oni demonstriraju!!

Danilo

pre 6 godina

Ljudi su carevi, ne mora ih baš svako voleti, ali propustati užitak ovakve igre, jeste gre'ota...
P.S.
Oni su ekipa koja je u poslednja dva prvenstva dva puta tukla Kavse sa 35 +, a Kavsi nisu baš od ekipa koje to dopustaju.

Novosadjanin.

pre 6 godina

Sve sve, ali likovi koji napisu "samo San Antonio igra pravu kosarku..". Mislim stvarno...Koja je to doza zaglupljenosti. Da se razumemo, apsolutno mi GSW omrazen, ali praviti od SAS neku ekipu sa oreolom "jedini pravi..jedini istinski igraju kosarku" je bolesno.

srb

pre 6 godina

@ivan deco? Pricas kao da imas 10god, malo je ljudi u ovoj zemlji kojima mozes da kazes deco. Pokradeni sa u prvoj tekmi, sa povredom lenarda, nije se moglo ocekivati bolje od ovoga. I, da, meni se ne svidja njihova kosarka, sve divljak do divljaka, dobri su kosarkasi daleko od toga ali su bas olicenje nba lige, skupi dobre igrace da igraju solo

lifeisgood

pre 6 godina

da igra kawai lenard brojala bi ova serija 7utakmica,vec u prvoj bi bio brejk san antonia ali ovako nemaju mamuze previse sansi...

Dawkins

pre 6 godina

San Antoniu nedostaju prvi i treći igrač po kvalitetu zbog povreda. Oduzmite Golden Stejtu bilo koja 2 igrača od četvorice najboljih i skapiraćete da se ne bi mogli pokupiti protiv kompletnih Sparsa.
U redu je busati se u grudi kada pobediš u normalnim okolnostima. Zato je neosnovana kritika na račun Popa.
Jednostavno autu fali motor (Lenard), džaba gurkanje..

bios

pre 6 godina

@lukazar

daj ne preteruj molim te. da, kerov sistem daje rezultate, da u stanju su da kad karija krene šut razbiju svakog 20 razlike, ali nemoj da pričamo kako popovičev sistem pada u vodu kada sa igra protiv gsw-a, jer ću te podsetiti na jednu, ne tako davno odigranu utakmicu u oracle areni gde je pop sa svojim sistemom i taktikom razbucao gsw i u trećoj četvrtini vodio 20 razlike. verujem da nije potrebno čak ni tebi objašnjavati zašto je ta utakmica otišla u drugom pravcu. ili ti možda treba refresher o tri utakmice zaredom odigrane prošle godine u junu, od tog dve u oracle areni koje su warriorsi sve izgubili?

moje mišljenje je da napucavanje dve ekipe, jedne na istoku, druge na zapadu, do te mere da svim ostalim timovima praktično oduzimaš šansu da se kvalitetno suprotstave, nije u interesu košarke. lako je igrati kad imaš petorku u kojoj uvek neko može da povuče, čak i kad ostale ne ide. to se u ovom plej ofu i pokazalo - oba tima koja će igrati finale još nisu izgubila utakmicu. činjenica je da je ovo jedna od najdosadnijih sezona i sigurno top tri najdosadnijih plej ofova u poslednjih 25 godina koliko pratim NBA. ne bi se začudio da i vajno finale, zbog kojeg se igrala cela sezona bude predosadno.

Car

pre 6 godina

@Lukazar

Baš se u prvoj utakmici videlo da Popović ne može protiv GSW. Ko sve danas komentariše. I uopšte ovo potcenjivanje SA i Bostona na istoku mi je neverovatno.

BM

pre 6 godina

Ja ne znam sta ste svi uhvatili za tu prvu utakmicu i povredu Lenarda. Da, da se to nije desilo Sparsi bi dobili, jer su GS imali ocajno vece do tog trenutka, kao sto su tokom sezone imali u nekoliko navrata. Desi se da odigraju lose, jer nisu masine, a i po ko zna koji put se pokazalo da duga pauza u plejofu moze da bude kontraproduktivna (videcete uostalom veceras). Niti je to zasluga Popovica, niti bi se nesto bitno desilo u seriji da se povreda nije desila, bilo bi 4:1 ili 4:2 u vrh glave, dok ce ovako biti metla.

Nema

pre 6 godina

Ovde sta da se prica ,jednostavno Voriorsi su previse olako shvatili prvu utajmicu ,suvise su opusteno usli u nju .I da je sad bio Lenard i Parker u ekipi ,opet bi to bio poraz sa desetak razlike ,jer je ceo tim Voriorsa promenio pristup utakmici nije bilo onog lako cemo necemo ni da se zadisemo .Mislim to svako vidi jeste da u prvoj izasao Lenard i da je to bio sok za ekipu ,al oni su vodili 25 razlike ,protiv bilo koje druge ekipe bi uspeli da uzmu pobede sa tolikom prednoscu .Imaju prejaku ekipu i njima realno moze kvalitetno da se suprostavi samo Klivlend a i to je pitNje .

pavle

pre 6 godina

@Lukazar
"Tako je to kod nas u Srbiji."
U pravu ste. Samo kod nas može neko za jednog od najboljih trenera u istoriji NBA i za najuspešniju ekipu u poslednjih 20 godina da kaže to što ste vi rekli.
Da pratite NBA, znali bi da su glavni i pomoćni trener GSW učenici Grega Popovića, i da su milion puta izjavili da im je on uzor, i da žele da od GSW naprave ono što je Pop napravio od Sparsa.
I da, bilo kakva strategija pada u vodu protiv ekipe koja ima 4 raspoložena allstar igrača u prvoj postavi. Od njih se i ne očekuje da se muče protiv bilo kog tima ove sezone.

petarczv

pre 6 godina

Lukazar, 17. maj 2017 08:17) 

Decko isprozivao si sam sebe. U komentaru degradiras jednog od najboljeg trenera svih vremena i osvajaca 5 prstena...Pre bi reko da si ti klasican srbin

JPR24

pre 6 godina

(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Problem je sto ti muljas posle ove utakmice, a proslu dok je Lenard bio tu, GSW nije znao kako se zove...
Ovde nije problem taktike, vec mentalno je SAS pukao kad je Lenard izasao iz igre. SAS sa Lenarom je sasvim druga prica, bez njega su se izgubili.. Sto ne osporava kvalitet GSW koji je nocas bio ne samo bolji sto Lenard nije igrao, vec su prosto bili bolji u svim aspektima igre.. Analizu kakvu ti pravis, pravi se globalno, a ne posle jedne ili dve utakmice... Kad dobro pogledas, i kako god obrtao, GSW i SAS su u finalu zapada, dve najbolje ekipe na Zapadu sa dva sasvim razlicita stila igre.

strucnjak

pre 6 godina

@lukazar Sve i da se zove i preziva John Johnson opet bi bio najbolji trener i u Srbiji i svakom delu sveta... Covek koji je iskopao Ginobilija, Patty Millsa, Parkera, od Lenarda napravio jednog od 3 najbolja igraca danasnjice, nije trener nego doktor kosarke... Mag da od anonimnih igraca koji nisu bili draft projekti napravi funkcionalne delove sampionske celine... Osvojio je 5 titula, a da nije imao nijednog superstara sem Duncana i Robinsona kod prve, a i pitanje je kako bi ova serija izgledala da je tu Parker i da Lenard nije doziveo povredu pri +26 za SAS. Mora ipak malo vise postovanja kad se prica o dr Gregu jer u krajnjoj liniji njegov ucenik Steve Ker je napravio sadasnji Golden State...

bla

pre 6 godina

"Lukazar" Razmisli prvo dal bi celnici Wariorsa da mogu uzeli Popovica umesto Kera...pametnom dosta! Sa druge strane ne znam sta je bila igra Spursa nego brz protok lopte sa timskom igrom pogotovo dok su bili u prajmu je to izgledalo prelepo,a verovatno su dosadni jer nikad nisu imali igraci koji zakucavaju od slobodnog i tako to? Naprotiv oni su godinama bili dokaz da je kosarka mnogo vise od fizickih predispozicija,a posto su sada imali drugi skor u ligi,to je dokaz da im je kosarka zastarela jer sada gube bez dva najbolja igraca,mozes misliti!!!
(vince carter, 17. maj 2017 10:48)

razmislio sam i mislim da da GSW u ovom trenutku ne bi menjali Kera za Popovica. Covek je mozda neiskusam trener, ali je u svojoj prvoj sezoni osvojio titulu i podigao nivo igre na sampionski. 73 pobede prosle sezone isto ide njemu u prilog. Ne kazem da je bolji trener ali tim koji ovako pobedjuje ne treba menjati.

luther

pre 6 godina

Gsw ima neverovatan sistem prr svega...sto kaze neko I da ima se povrede superstarovi opet ne bih bilo lako Sas...pa I POP je izjavio da je to jedna od najboljih ekipa svih vremena.. ps zbog toga dajem prednos GSW u finalu..LBr jeste dobar trener ali jos je rano da stvara I sistem sto je I realno.

Pogan

pre 6 godina

(Lukazar, 17. maj 2017 08:17)

Takvu taktiku koju opisuješ možeš da postavis ako i samo ako imas vanserijske šutere, što GSW nesporno ima. Ne vidim ništa revolucionarno u takvom pristupu... Stiv Ker nit je izmislio small ball, nit je prvi počeo da koristi takav stil igre. Mislim, ako ćemo da se divimo svakom treneru koji ume da odabere stil igre na osnovu fonda igrača kojima raspolaže, onda bi lista za divljenje bila podugačka. I mojoj babi bilo jasno da sa GSW rosterom ne treba da bunari na centre, nego da stvara višak i slobodne šuteve, te da daje slobodu igračima da raspale trojku kad im se učini da mogu da je ubace...
Ono malo reality check - GSW i CLE su dve ekipe sa najviše superstarova u rosteru, da se ne nadju obe u velikom finalu bilo bi jako čudno, ko god da ih trenira. Eto u CLE ko i da nemaš trenera...

vince carter

pre 6 godina

"Lukazar" Razmisli prvo dal bi celnici Wariorsa da mogu uzeli Popovica umesto Kera...pametnom dosta! Sa druge strane ne znam sta je bila igra Spursa nego brz protok lopte sa timskom igrom pogotovo dok su bili u prajmu je to izgledalo prelepo,a verovatno su dosadni jer nikad nisu imali igraci koji zakucavaju od slobodnog i tako to? Naprotiv oni su godinama bili dokaz da je kosarka mnogo vise od fizickih predispozicija,a posto su sada imali drugi skor u ligi,to je dokaz da im je kosarka zastarela jer sada gube bez dva najbolja igraca,mozes misliti!!!

aaaa

pre 6 godina

Ovi koji pisu da nisu videli osim Zaze nikog ko produzuje korak i stavlja nogu ispod sutera,i tako te stvari...Oldridz je Kariju u prvoj utakmici uradio isto a zatim sinoc Durantu,sto je delovalo da je bas bilo sa namerom,ono Zazino je opet diskutabilno...samo je razlika sto se Leonard povredio a Kari i Durant nisu,pa niko ne uzima Oldridza u usta...

Ng

pre 6 godina

Hm, svi komentari tipa Pop jih razbio u prvoj, GSW ne bi mogao nista da je SA kompletan i tako dalje. Ali, to je bila JEDNA utakmica! Treba dobiti 4, i Cavsi su gazeni od GSW po 30-40 razlike pa to ne znaci, da bi onda tako bilo u svakoj sledecoj. Pitanje za sve - sta bi bilo, da je GSW u 1. Utakmici usao sa 4-5 trojki pogodjenih, umesto da su se ispromasivali? Ili kad bi Thompson i Curry proradili of starta?? GSW je prosto bolji tim, jaci tim i na 4 pobede vrlo jih je tesko pobediti!

mostarac

pre 6 godina

pumpanje dva tima. eto im nek igraju finale. meni je bilo savrseno gledati bojeve mog bostona do finala i kako napreduju iz sezone u sezonu. iduce sezone ce ti biti 3 super tima a onda cemo da vidino le broja i laznom mvp.js. vec se pise da le bronu dolazi cris paul. jel to bormalbo koliko od tog lika hoce da naprave boga a on i dalje u 15 sezona ima 3 prstena samo.

beat the cavs. vcrs spektakl !

Iv

pre 6 godina

Turbo košarka Voriorsa brza tranzicija, brzi šutevi, raznovrsna igra, mnogo asistencija, itd, itd, jednostavno magična košarka i zasluženo demoliranje Sparsa u drugoj utakmici! I da su Sparsi bili kompletni sa prvom petorkom opet bi Voriorsi pobedili, to je više nego jasno svima koji se iole razumeju u košarku!

Bake

pre 6 godina

@lukazar,sve je to lepo sto si napisao,ali isto tako bilo bi lepo da si pogledao na sta je to sve licilo dok je lenard igrao...raselu svaka cast na brojkama ove godine,ali uticaj na igru kad se gleda,tu su lenard i lebron daleko ispred svih

Blaza

pre 6 godina

@Pffff

Sta ljudi imaju protiv sutiranja trojki? Zar nije u kosarci, kao uostalom i u svakom sportu cilj da koristis svoje najjace oruzije da bi pobedio? Svi se klanjali kada je Sek igrao da su forsirali unutrasnju igru, isto kao i San Antonio kada su imali tandem u reketu Admiral Robinson i Tim Dankan. Ili u Evropi, svi velicaju igru CSKA, a oni kao i GSW, sutiraju trojke do iznemoglosti jer su u tome najbolji i prepoznatljivi su po tome.
Warriors su tim koji je u celoj svojoj istoriji igru gradio na fantasticnim igracima na spoljnim pozicijama (Rick Barry,Lattrell Spreewell, Tim Hardaway, Chris Mullin...), i oni ne rade nista novo i drugacije od onoga sto im je karakteristika od samih pocetaka...
Ako je stvar mrzeti GSW samo zbog Durenta, onda je to kod onih koji bi samo da mrze... Zasto niko nije spominjao i na krst razapinjao Miami, kada su doveli skoro sve najbolje igrace sa sve LeBronom? Ili, zasto niko nije rekao nista kada je O'Nil presao u ionako jake Lakerse? A ima takvih primera na stotinu... Pa sta ako je Durent presao u tim sa kojim moze da ostvari svoje sportske ciljeve? Nije ni prvi ni poslednji...

neko iz mase

pre 6 godina

Umesto što se utrkujete ovo je jedna sasvim realno stanje kad se radi o ovim dvema ekipama.. Navijač SAS! Al" da se Kavaj nije povredio kao Parker teško da bi mogli proći dalje osim da dobijemo eventualno dve utakmice jer koliko god GSW ne volim oni poseduju tu šutersku sposobnost da šutiraju trojke do besvesti pa kad ih ne ide znaš vrlo da će ih krenuti jednom...Stoga biće uvek u tome premcu ispred svih u NBA..Naravno doćiće taj dan kad neće biti više do tada svakako ostaju favoriti posle Kavsa za šampionski prsten..

NS BOY

pre 6 godina

Jednom ce i Niksi igrati kosarku u mom rodnom gradu. NY to zasluzuje. A sto se tice GSW oni su lako izasli na kraj sa ovim protivnikom, nabivsi komplekse jos jednom ovim kvazi-navijacima SA. Da navijaju za SA radi SA, poostovao bih ih, a navijaju radi Grega Popovica. :) Deri.

Bak

pre 6 godina

To je to, da je proslu sas dobio bilo bi zanimljivo ovako su izgubili prvi brejk, totalno se poremetili nazalost nazalost bice ciscenje od strane gswa. Totalno su zatvorili aldridgea ostalo nisu prirasli da igraju full tekme zapada, neki su matori neki nisu na tom nivou.

Neko iz Banata

pre 6 godina

SAS je ekipa u rekonstrukciji vec 3 godinu,ali to se po rezultatima i ne bi reklo.
Oldrizdz je doveden da zameni Dankana,sto on nije u stanju ,pa je dodat i Gasol.Mils je to negde u rangu Parkera,dok Djinobilija nema ko da zameni.Suvise su spori ,sto se najvise vidi u odbrani(a imaju i dva ponajbolja defanzivna igraca na svojim pozicijama Simonsa i Kavaja koji krpe rupe ,ali nisu svemoguci)gde pre svega fizicki ne mogu da pariraju GS.

baron

pre 6 godina

Kaze neki "go go spursi navijac" kako deca navijaju za GSW. Navijam za Warriorse od 2003, pre Curryja, Duranta, ekipe. Posebno sam ih zavoleo kada je moj omiljeni kosarkas Baron Davis dosao u ratnike, izbacio favorizovani Dallas iz pley-offa, pod palicom legendarnog Don Nelsona tvorca run-gun sistema.
Warriorsi su poput Spursa pravili sistem dugi niz godina. Oni nisu kao Spursi imali prvog pika, vec 7,11,35 druge runde. Mislim na nosioce ekipe, Durant je dosao kasnije kao slobodan agent.
Warriorsi imaju 2 superstara, 1 all stara i Draymonda ratnika. Thompson nije superstar,niti ce biti ikada.
Spursi su uvek imali snazan tim, Dankan, Parker, Ginobili. To su tri superstara. Parker je precesto nadigravao najbolje plejeve NBA, a Ginobili je igrac koji je po znanju, kosarkaskom IQ, talentu bolji nego sto ce Harden ikada biti, ali oni nisu amerikanci i nemaju takav medijski tretman. Tako je San Antonio vrebao iz medijskog mraka, a imao sjajne igrace.
Kasnije kada je Boston oformio svetu trojku, Majami doveo generaciju 2003, neko se setio da ih nazove supertimovima, kao sto danas zovu GSW, ali, zaboravili su supertim San Antonia. Nije Greg vodio autsajdere kao sto neki predstavljaju, niti je Dankan stalno bio najbolji u tom timu. 2005, 2007 titule je doneo Parker. Ako me neko pita Parker ili C.Paul, ne bih se dvoumio izabrati Francuza.
GSW doneli su novu kosarkasku renesansu na NBA parkete, to je tim za postovanje, ne za mrznju.

Blaza

pre 6 godina

@Starac Fočo od stotinu ljeta

Evo, ja pratim i navijam za Golden State Warriors jos od kraja osamdesetih, i navijao za njih i kada su bili najgori tim u ligi, bio uz njih i kada su sluzili za nabijanje kos razlike, a sad uzivam gledajuci ih i proslavljati pobede, i nadam se i titule na kraju sezone. Iskreno bih voleo finalnu seriju sa Bostonom, jer nisam ljubitelj LeBrona, ali iako ga ne gotivim, LeBrona treba postovati zbog svega sto je uradio u karijeri.

Car

pre 6 godina

@vladek

Prvo veliko finale za Durenta (pod uslovom da se plasira)? Očigledno pratiš NBA od prošle godine pošto je KD 2012 skoro počišćen u finalu. Majami-Oklahoma 4:1.

Pffff

pre 6 godina

Barone, svaka cast na postu... skidam kapu! Doduse ni san antonio nije uvek imao prve pikove na draftu! Dankan i robinson su prvi pikovi ali djinobili je 57 u drugoj rundi!!! Pop je uvek kopao cudne igrace koji su u ponekad ispli stvarno dobri! Pa ni dankan ne bi bio tu gde jeste bez njega! Ne sporim ja golden stejt kao klub ali je jednostavno sudar dve potpuno razlicite skole! Jos bi veca razlika bila da je u san antoniu ekipa od pre par godina sa dankanom, zdravim parkerom i dijaom koji je znacio vise nego oldridz i pao zajedno! Pozdrav od jednog fana kosarke drugom!

baron

pre 6 godina

Pfff, ja nikada nisam nesto posebno voleo Spurse, ali sam ih uvek postovao. Ekipa koja je 20god u vrhu najace lige je za primer i postovanje. Oni imaju sistem, drugaciji, efikasan i lep na svoj nacin, igraju odlicnu kosarku.
Tacno je, nisu uvek imali prve pikove, medjutim, kao i kod GSW kod njih je dolazilo i dolazi pregrst dobrih kosarkasa. To je normalno, dolaze i u Klivlend, svi zele da igraju u timovima koji se bore za prsten, ne za poziciju na draftu ili ulazak u pley-off.
Meni nije jasno zasto neko mrzi Duranta, sto je presao kao slobodan agent iz jednog u drugi tim.
Meni je Wade bio jedan od omiljenih kosarkasa. On je izjavio kako nikada nece napustiti Majami, kako je to njegova kuca, ali, kada mu je Chicago ponudio vise para od Majamija on ode. Mene je Wade vise razocarao nego Durant, ako tako gledamo.
Kao navijac GSW nisam bio nesto preterano odusevljen dolaskom Duranta jer je zbog njega moralo da ode pola tima, i cak mislim kako GSW sa njim igra slabije, ali, upravo, on je karika koja nedostaje ratnicima da bi bili nepobedivi. Trenutno Durant gusi Thompsona, dok je u sezoni gusio Curryja. Mislim da ratnici nisu jos pronasli sistem u kome bi max iskoristili pun obim svog arsenala. Pitanje je, da li ce ove godine to uspeti.

Steta je sto se Leonard povredio, jer prava pobeda bi bila pobediti San Antonio u najboljem sastavu. Ko zna, mozda GSW ne bi ni uspeli, jer su, rekao bih, totalno van forme.