Utorak, 16.05.2017.

08:03

Olinik i Tomas odveli Boston na Klivlend

Košarkaši Boston Seltiksa savladali su Vašington Vizardse 115:105 i sa 4-3 u seriji plasirali se u finale Istoka NBA plej-ofa.

Izvor: AK

Olinik i Tomas odveli Boston na Klivlend IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Demius

pre 6 godina

@Lega gazi limenke
"a joj što bi voleo finale Boston - San Antonio..."
Pa i Terza je voleo da dobije titulu u fudbalu sa onakvim igračima koje je doveo letos.Ali jedno su želje i mokri snovi, a drugo je realnost na terenu.I da, Olinik je mnogo prljaviji igrač od Zaze Pačulije.

Mihajlo

pre 6 godina

Bil je strasan igrac,podseca na Kraforda iz Klipersa,pravi njegov naslednik,moze driblingom da izbaci protivnika,moze da pogodi iz svake pozicije,uz Lenarda najbolji bek lige.A ne bih se slozio da je Bredli los suter,ima odlicne procente u plejofu,izuzetno sigurno igra,ne trosi previse lopti,ali kad sutne trojke to je uglavnom kos,ne sili covek.

Beogradjanin

pre 6 godina

Bice ovde metla Klivlenda
(JeRemija, 16. maj 2017 08:18)

Potpuno se se slazem sa tobom. Kako neko lepo napisa svaka cast ovoj skupini mediokriteta Bostona koja se nekako dovukla do finala. Jedino gde vidim jednu pobedu Bostona je u prvoj utakmici, koja moze nesto da promeni. Duza pauza, ispadnaje iz ritma Cle i Jamesa. Sve u svemu ako Cle pobedi prvu radi ovde metla.

Drugo sam nesto hteo. Snimak na youtube gde Jordan pitaju u playoffu posle neke pobede koga zeli u finalu konfernecije Sartlot ili Nikse. Naravno NewY je bio jaci i vece sanse da prodje i Jordan odmah hvali Oakley i Majsona. Uvek su Niksi mucili Cikago 2:4, 3:4, da su imali boljeg od Starksa, ko zna. Oni osim Ewninga nisu imali all-starsa.

Ali fora je da su ova dvojica bili pf u stili Draymonda Greena, jedan 203 cm jedan 201cm i jedina razlika je da nisu sutirali trice, jer se tad nije toliko sutiralo. Ej dvojica u jednom timu, he,he. A Green je pricao kako su govorili da on nije neki talenat i ne moze da igra ovu igru. Voleo bih da znam zbog cega samo uporede fizikalije i sve je jasno...

Oukli i Majson nisu bili krem pf, bio je tu Rodman Barkley, Malone itd. Mrznja komentatora prema Draymondu je neshvaltljiva, takvi igraci su potrebni NBA, ej bre danas mozda ima 2-3 pf boljeg od njega, i samo je odlican igrac, ali daleko od toga da je najbolji pa kao hate! Pa ako zbog ponasanja i prljavog jezika nisu hteli da ga proglase talentom, i u ovom slucaju dobice NBA za jedno 5-10 godina koju zasluzuju.

Larry

pre 6 godina

San Antonio nije "fenomen", San Antonio je pravi pokazatelj kako jedna "firma" može da bude uvek u vrhu a sve to bez velikih potresa, ogromnih blockbuster trejdova i slično. Sjajan GM, još sjajniji trener, ali za mene su u celoj SA priči najsjaniji skauti koji svoj posao već 20 godina rade besprekorno. Retki su bili igrači koji su dovođeni ili draftovani a da se desio potpuni promašaj. Sami su doveli Parkera, Manua, draftovali Dankana, Leonarda i strpljivo uvek čuvali tim, gradili oko najboljih igrača, imali disciplinu u timu. TIM, to je ključ ove ekipe. Uvek su bili tim, nikad to nije bio one man show. Uostalom, Kawhi je bio 15 pik i svi su bili skeptični oko izbora. Fredette je bio 10, Biyombo 7, Vesely 6, Valanciunas 5, Kanter 3, itd. Skauting im je čista desetka. Manu je bio 57 pik, Parker 28 pik. Poslednji put su imali draft pika u prvih 20 kad su izabrali Dankana 1997. godine. Pre toga 1987. kad su izabrali Admirala Robinsona. I to je to, to je ključ za uspeh, čuvati i gajiti tim, ne praviti instant tim od neka 2-3 superstara jer to na duže staze neće dati rezultate. A svi znamo rezultate Spursa od 1999. do danas. Za tim koji nema takvu istoriju kao Lejkersi ili Seltiksi, to je potpuni fenomen. Kao navijač Seltiksa od 1985, očekivao sam napredak ali u rangu 5-8 mesta i eventualno 1/2 konferencije. Ovo je prevazišlo sva očekivanja i sad samo opušteno, niko ne očekuje da će dobiti LBJ, 1-2 pobede je super uspeh, 2018. je godina Bostona. IT'S NOT LUCK!

Dacha

pre 6 godina

O cemu vi pricate,GSW vestacka ekipa,ovo ono...pa osim Durenta koji je dosao ove sezone svi glavni igraci su draftovani sa njihove strane i tu postali to sto su danas,istog tog Karija je unistavao nas Stefan Markovic a vidite gde je on sad i koliko je napredovao bas u GSW-u. Tako da ta vasa prica o nekoj vestackoj ekipi uopste ne pije vodu!!

JeRemija

pre 6 godina

@vince carter
Poznato je da ti navijaš za sve timove koji igraju protiv Lebrona, kao i mnogi ovde:)
But never mind.
Mi smo svi bandwagoneri jer nisam rođen u Njujorku ili Torontu pa da navijam za te ekipe.

brm

pre 6 godina

Vol je bio preplašen. Tokom cele utakmice izgled lica mu je bio takav da je delovalo da čovek ne zna gde se nalazi, a tako je i igrao veći deo utakmice. Plejmejker koji ima sve, ali nije vođa.

zagor

pre 6 godina

Mili napise da ce LBJ morati dodatno da se dopinguje i dobije 30 pluseva. Ako vec nemas nista pametnije da napises, bolje nemoj nista. Inace, serija BOS-WSH jedna od boljih u poslednjih par godina.

Martin

pre 6 godina

E svasta se moze procitati,razumem da je nekom GSW iritantan zbog nacina igre,igraca(pojedinih) ali tim koji je sastavljen od drafta(prava) i to nekih 85% uz dodatak superstara Durent i jos nekih nebitnih zamena, da se nazovu vestacki klub pa mislim kako bi trebali da nazivamo Klivlend koji ojaca i to dobrano(jakim igracima) celu klupu u cilju titule,kako to nazvasti meni licno nisu iritantni,ali da ih cenim to ne,tako da pazite u kom kontekstu nesto govorite(pisete).

Dragan

pre 6 godina

Ako neko nije provalio koji problem ima Jeremija, ja cu vam objasniti. On je poludeo za Lebronom kada je Lebron dosao sa reprezentacijom SAD u Beogradu i kada su novine pisale i svi mediji da je pocepao i razvalio Vesnu Vukelic Vendi u poznatom beogradskom hotelu. On kada je to procitao kao mali, aktivirao mu se gej gen u njegovom DNK i od tada je on njega poceo da sanja i ima slatke i socne snove o njemu. Zeleo ga je svakim danom sve vise, gledao njegove slike i utkamice, njegov znoj kako se sliva niz misicavo telo. Animal instict u njemu je sve vise jacao i strast je gorela sve snaznije. Poceo je da masturbira na njega danonocno da bi ta strast postepeno prerasla u opsesiju i zelju da prepliva Atlantik samo da bi ga Lebron oplodio. Shvativsi da je to nemoguce, i od muke da njegovu platonsku ljubav ucini realnom nas davi ovde svakim danom fanatizmom prema Dzejmsu. Opusti se i smiri hormone Jero ;)

don tom

pre 6 godina

@vince carter

Nista vjestackiji nisu ni od Majamija sa Lebronom i Bosom, kao ni od Seltiksa sa Garnetom i Alenom. Previse mi je licemjerno zvati GS vjestackim, a ove hvaliti i dizati u visine. Ako se Djurent na to odlucio, njegov izbor. Ne znam zašto ovoliko hejtera.

paspalj chandler

pre 6 godina

Ruka ispod lopte, lopta miruje u ruci sekund, nekad i malo vise, da se sudi nosena Isaiah ne bi presao pola terena, Washington dogurao dokle je mogao sa 5 igraca, Boston spasila povreda Ronda, u svakom slucaju tesko da ce 1 utakmicu uzeti Cavsima.

javale mcgee

pre 6 godina

Neki se pitaju čemu tolika mržnja prema GSW? Zato što je u ljudskoj prirodi da se navija za skromnost i pravu košarku, a razvija animozitet prema naduvanim šoumenima i njihovim bandwagon 'navijačima' koji poznaju košarku koliko i Severnu Koreju.
(Boston Celtics, 16. maj 2017 09:48)
Mrzeti nije u ljudskoj prirodi, voleti slabijeg jeste ali mrzeti nekoga nije.

antiDebil

pre 6 godina

mostarac
Dje je ovaj nam objasni kakav je to sportas Vol, koliko to on srce ima i da li Djokovic treba da se ugleda na njega ?

Boston Celtics

pre 6 godina

@Boston Celtics
Ako vec 30 godina navijate za Boston, pretpostavljam da imate preko 40 godina ili oko 40. Nazvati "Fejkers" jedan od najvecih klubova u istoriji kosarke i jednog od najveceg rivala vaseg kluba, govori o Vama i zbog toga sam Vam dao minus. Komentar mi generalno nije bio los, koliko ta mrznja koju ste pokazali...
(Pop, 16. maj 2017 10:07)

Da, 40. Iz košarkaške porodice.

I u tim godinama prestaju da budu važni plusevi i minusi.

Rivalitet i animozitet prema LA Lejkersima naravno potiče još iz 80-ih, kao i nakon ‘oružane pljačke’ u finalu 2010. Uz to, skoro svi mi Srbi smo teško podneli i krađu LAL nad Sakramento Kingsima 2002. Nije to prava mržnja, nego više netrpeljivost, čak frustracija. Nepravda se teško podnosi. Termin ‘Fejkersi’ se naveliko koristi među Bostonovim navijačima, nije to odraz moje lične mržnje, ne mrzim nikoga.

I ja ovde čitam svakog dana prepucavanja navijača Zvezde i Partizana, malo je tu međusobnog poštovanja rivaliteta, a više sirove mržnje i ponižavanja.
Hvala na pristojnom komentaru, čestitke na pismenosti i velikom slovu ‘V’ u direktnom obraćanju.

Vreme leti, i vi ćete zagaziti u 40. dok se osvrnete, koliko god da ste mladi. Nema potrebe za persiranjem (iako odraz kućnog vaspitanja).

Veliki i srdačan pozdrav. Dadoh ti plus. ;)

luther

pre 6 godina

Durent u OKc imao Westbruka I to je to..nijr imao ni centra...a sad ima Cury ima Greena I ima Tompsona...Zaza radi prljave poslove..dosta za titulu realno....tamo imamo LBR IRVINga.Love..Korvera....losijeg trenera..navijam za Kinga zbog Liverpula ali mislim da Durenta nmz da spustis ispod 20 poena...njega Karija I Tompsona Moraju da udvajaju..I mnogo mi je zao sto ce onaj klovn Javale uzeti prsten!

Pop

pre 6 godina

@Boston Celtics
Ako vec 30 godina navijate za Boston, pretpostavljam da imate preko 40 godina ili oko 40. Nazvati "Fejkers" jedan od najvecih klubova u istoriji kosarke i jednog od najveceg rivala vaseg kluba, govori o Vama i zbog toga sam Vam dao minus. Komentar mi generalno nije bio los, koliko ta mrznja koju ste pokazali... Ne govorim to kao navijac Lejkersa niti GSW, samo mislim da ne prilici Vasim godinama, jer deca ovde treba na drugi nacin da gledaju na sport. Naravno da bi Boston-San Antonio bilo finale iz snova, mada ce se to jako tesko desiti.

mostarac

pre 6 godina

@mrmlj

thomas je zvijezda koju je stvorio boston. xaboravljate svi lako da je on bio 60 pik na draftu ! cak i taj hayward ako dodje nije zvijezda. ja bi ga potpisao i trejdocao za Beala jer onaj decko je luda masina za koseve a boston igra tako da neko uvijek stoji sam na trojki. Da su umjesto croedera i bredlija bolji suteri samo mrvicu boston bi bio vec ove godine legitimni kandidat za naslov.

Bealom sam odusevljen iako je jako sporo krenuo u ovu sezonu meni trenutno top 3 sutera u ligi. posebno bi ubijao sa perimetra u pnp igri sa tomasom ili trouglu sa horfordom

Mili

pre 6 godina

Ljudi pisu los je Boston, trebamo ocekivati jak Boston tek za nekoliko godina i slicno... Alooo taj Boston je bio prvi u istocnoj konferenciji i sa prve pozicije krenuo u playoff.
(wtf, 16. maj 2017 08:50)

Sve to stoji, ali da li im je neko davao promil sanse da budu prvi ako uzmemo u obzir sastav kojim raspolazu. Nije niko rekao da je Boston los, ali cinjenica je da imaju pikove, slobodnog mesta u seleri kepu, mladog trenera i plus mlad tim zato kazemo imaju potencijala da budu najjaci, sto ne znaci da hoce naravno. Buducnost ce pokazati.

WillyWonka

pre 6 godina

"Svim srcem uz SAS i Boston, ali i Klivlend u velikom Finalu protiv iritantnih GSW.
(Boston Celtics, 16. maj 2017 09:48)"

@Boston Celtics, izuzetno cijenim ljude koji su odani svom klubu do kraja i koji uzmu slobodan dan da pogledaju utakmicu, svaka čast.
Osvrnuo bih se na dio tvog komentara koji se odnosi na GSW i njihove zvijezde. Ja sam ih cijenio do dolaska Duranta, nakon toga ne gajim prema njima nikakve simpatije i takođe se nadam da neće uzeti titulu. Puno više cijenim teški put kojim prolazi Boston u stvaranju nove pobjedničke ekipe i nadam se da će uskoro u NBA finale. Svi sad zaboravljaju kakvu je tragediju doživio Thomas u jako bitnom trenutku. Da nije takav splet okolnosti, siguran sam da bi Boston i prvu i drugu rundu puno lakše riješio i onda bi imao šanse protiv Cavsa. San Antonio je fenomen NBA košarke, toliko godina pri vrhu ili na vrhu nije slučajno, Greg zna svoj posao. Iako se nije trebalo dozvoliti da ekipa ovako "ostari" bez adekvatnih zamjena. Parker, Manu, Gasol, sve su to igrači koji se polako gase, a toliko su veliki da će ih teško biti nadoknaditi.
U svakom slučaju, nadam se dobrom finalu i poštenom šamaranju.

mostarac

pre 6 godina

Kakav meč jutros ! Kakva pobjeda Kelta i srce šampiona. I ja sam do jutros mislio da ce klivlend lagano u finale ali.... jesu odmorni ali su hladni. Boston igra timsku kosarku. Ajzeu nema ko cuvati. Irving je los defanzivac a Boston igra najbrzu kosarku sa najboljim protokom lopte u ligi i imaju momentum nakon ove pobjede. Ocekujem da Smart bude x faktor jer je i sinoc potrgo. wall se nije vidio kad ga je ovaj preuzeo u 2nd half. Svi koji mislite da ce Le flop lagano u finale varate se. vidite sta je a uradio protiv gs prvu tekmu samo su imali ogromnu nesrecu. Jos ako dobijemo prvi pik veceras bice ludilo i nafam se da ce ainge uzet fulza a ne trejdovat pik za glipog drumonda

Powerslave

pre 6 godina

Vol podbacio, iako statistika to možda jasno ne pokazuje na prvi pogled. Bil nije imao saigrača da povuče tim sa njim, Boston je, neočekivano, imao Olinika i to je to.
Protiv Klivlenda nažalost ne očekujem više od jedne pobede.

vince carter

pre 6 godina

Apsolutno ne volim Wariorse ali nikako ne mogu da skapiram xasto su oni vestacki klub kad je klivlend duplo vestackiji ili zasto su navijaci wariorsa "Bandwagoneri" a navijaci klivlenda(lebrona) to nisu? Sto se mene tice voleo bi da ih Spursi odvale i jedne i druge ali prati ih maler i slaba vajda od toga.

Meat Hook Sodomy

pre 6 godina

Ono kad neko nazove Olynyka siledžijom može biti samo ***** ... O kakvom siledžiji i prljavom igraču pišete?

Uzećemo do sadašnju karijeru Greena i Olynyka za usporedbu.

Green u svojoj dosadašnjoj karijeri za GSW dobio je 44 tehničke u odnosu na 3 Kellya.

Greenu je suđeno 6 namernih faulova, Olynyku 0.

Green je 3 puta bio izbacivan sa utakmice, Olynyk 0.

I onda se o njemu piše da je nasilnik, jer je jednom u sezoni povredio Love-a i postavio blok u kojeg se Ubre zabio jer nije gledao kud ide.

mrmlj

pre 6 godina

(Daa, 16. maj 2017 08:26) gde nemaju velika imena? pa tomas je jedan od kandidata za mvp-a sezone, naravno u grupi iza hardena i vestbruka.

JPR24

pre 6 godina

Bojan Bogdanovic, plej of statistika:9.2 poena, sut iz igre 41.2%, 34.9% za 3p'De je nas prijatelj drago da nam objasni gde je zapelo? Vrlo mlako za "najboljeg igraca sa ovih prostora"
(stevan, 16. maj 2017 08:47)
Pa reče Drago da su ga uzeli da im pomogne na putu ka finalu... Nisu mu dobro objasnili izgleda, nije isti akcenat izmedju Bruklina i Vasingtona verovatno :p

Boston Celtics

pre 6 godina

Kao neko ko navija za Boston ravno 30 godina, uzeo sam slobodan dan da bih gledao utakmicu u kojoj sam prvo trnuo pa se na kraju opustio i uživao. Svaka čast ovoj ekipi mediokriteta na prvom mestu na Istoku (iako je Klivlend namerno bio drugi) i ulasku u Finale Istoka. Navijamo za svoj tim, ali smo realni i toliko želimo da neko pobedi najomraženiji tim današnjice, GSW, da nam rezultat ECF i nije toliko bitan. Samo neka Klivlend oduči od košarke onu skupinu prepotentnih superzvezda.

Neki se pitaju čemu tolika mržnja prema GSW? Zato što je u ljudskoj prirodi da se navija za skromnost i pravu košarku, a razvija animozitet prema naduvanim šoumenima i njihovim bandwagon 'navijačima' koji poznaju košarku koliko i Severnu Koreju. Odvalio bi ih San Antonio sa Parkerom i zdravim Lenardom. I nema to veze sa srpskim mentalitetom, isti su komentari i ista osećanja kod navijača širom sveta.

Mnogo važnije za Boston od Finala Istoka je šta će se desiti večeras na Draft Lottery, gde Boston matematički ima najbolje šanse za #1 pick, ali višedecenijsko iskustvo ukazuje da je Draft namešten i da je trenutni cilj da se spase LA Fejkersi. Ako Boston nekim čudom dobije #1, Fultz bi postao stub budućih Seltiksa i korak dalje ka osvajanju 18. prstena. Uz još jedan trejd (rešiti se što pre Crowdera), Boston bi bio spreman za titulu. Ali i top 3 pick je realnije očekivati od #1, što je takođe OK.

Svim srcem uz SAS i Boston, ali i Klivlend u velikom Finalu protiv iritantnih GSW.

kofein

pre 6 godina

kontam da nije fer u pogledu bostona sto ce klivlend biti odmorniji, ali klivlend je dobio 4-0 a boston izgubio tri meca tako da mi je to normalno.
ono sto mi nije normalno je sto ce do pocetka serije izmedju clevelanda i bostona gs i san antonio vec odigrati dva meca.
dakle sve i da klivlend dobije i boston sa 4-0 opet ce imati neka tri dana manje za odmor od ova dva tima. jedino ako oni ne odigraju 6 ili 7 meceva

Erik

pre 6 godina

Boston ozbiljno preti da kroz godinu dve bude dinastija..ljudi zaboravljaju da je Jaylen Brown vrhunski potencijal..narednih godina imace visoke pikove od Netsa..Ajzeja Tomas je izrastao u igracinu...prica se da Hejvord moze zavrsiti u Bostonu..sve u svemu,ove godine Klivlend prolazi..vec od naredne bice cupavo

Djenka

pre 6 godina

GSW vs SA i Bos vs Cle. Sta ces bolje? Drago mi je da se Boston oporavio posle klimavog starta. Ova kosarka obecava zabavu. A vi sto mrzite jedne ili druge pod hitno na lecenje. Ove cetiri ekipe su potpuno zasluzeno tu gde su.

stevan

pre 6 godina

Bojan Bogdanovic, plej of statistika:
9.2 poena, sut iz igre 41.2%, 34.9% za 3p
'De je nas prijatelj drago da nam objasni gde je zapelo? Vrlo mlako za "najboljeg igraca sa ovih prostora"

DukiNS

pre 6 godina

Ako je podatak o ucinku klupe tacan, jasno je sta je presudilo mec. Klupa koja postigne samo 5 ! poena je bolje da je nema. Jedino da je i Vol postigao 30 plus poena pa bi imali sanse. Nadam se da ce Boston pruziti dostojan otpor Kavsima, mada mi sve vise od jedne pobede izgleda trenutno gotovo nemoguce.

wtf

pre 6 godina

Ljudi pisu los je Boston, trebamo ocekivati jak Boston tek za nekoliko godina i slicno... Alooo taj Boston je bio prvi u istocnoj konferenciji i sa prve pozicije krenuo u playoff.

Dragan

pre 6 godina

Lebrone izbacuj Boston dok mozes jer uskoro i to neces moci. Tim koji ima sve predispozicije da budu najjaca ekipa kroz par godina. Sjajan trener, mlad tim, dobri pikovi i dosta mesta u seleri kepu.

Daa

pre 6 godina

Pozdrav za sve one koji su podcenjivali Boston i govorili kako ne mogu u finale istoka. Sve u svemu jako uspesna sezona bez obzira sto je Klivlend veliki favorit i sto ce ih najverovatnije izbaciti. Dosta jaci Boston mozemo ocekivati za godinu dve sa top 3 pikom i potpisivanjem Ol Star igraca. Nemaju velika imena trenutno, ali imaju dusu i srce pobednika, jednostavno takav im je mentalitet.

Dejavu

pre 6 godina

Biće ovde metla Klivlenda osim ako siledžija Olinik ne iščupa nekome rame...Ne bi mu bilo prvi put!
(JeRemija, 16. maj 2017 08:18)

Nemoj ti da ostavljas komentare vise molim te. Pisao si pre plej ofa da Boston nece u finale istoka. Jos ako bi izbacili i tvoj Klivlend ja mislim da ti nebi preziveo, ali bukvalno :)

Daa

pre 6 godina

Pozdrav za sve one koji su podcenjivali Boston i govorili kako ne mogu u finale istoka. Sve u svemu jako uspesna sezona bez obzira sto je Klivlend veliki favorit i sto ce ih najverovatnije izbaciti. Dosta jaci Boston mozemo ocekivati za godinu dve sa top 3 pikom i potpisivanjem Ol Star igraca. Nemaju velika imena trenutno, ali imaju dusu i srce pobednika, jednostavno takav im je mentalitet.

wtf

pre 6 godina

Ljudi pisu los je Boston, trebamo ocekivati jak Boston tek za nekoliko godina i slicno... Alooo taj Boston je bio prvi u istocnoj konferenciji i sa prve pozicije krenuo u playoff.

Dejavu

pre 6 godina

Biće ovde metla Klivlenda osim ako siledžija Olinik ne iščupa nekome rame...Ne bi mu bilo prvi put!
(JeRemija, 16. maj 2017 08:18)

Nemoj ti da ostavljas komentare vise molim te. Pisao si pre plej ofa da Boston nece u finale istoka. Jos ako bi izbacili i tvoj Klivlend ja mislim da ti nebi preziveo, ali bukvalno :)

stevan

pre 6 godina

Bojan Bogdanovic, plej of statistika:
9.2 poena, sut iz igre 41.2%, 34.9% za 3p
'De je nas prijatelj drago da nam objasni gde je zapelo? Vrlo mlako za "najboljeg igraca sa ovih prostora"

Dragan

pre 6 godina

Lebrone izbacuj Boston dok mozes jer uskoro i to neces moci. Tim koji ima sve predispozicije da budu najjaca ekipa kroz par godina. Sjajan trener, mlad tim, dobri pikovi i dosta mesta u seleri kepu.

DukiNS

pre 6 godina

Ako je podatak o ucinku klupe tacan, jasno je sta je presudilo mec. Klupa koja postigne samo 5 ! poena je bolje da je nema. Jedino da je i Vol postigao 30 plus poena pa bi imali sanse. Nadam se da ce Boston pruziti dostojan otpor Kavsima, mada mi sve vise od jedne pobede izgleda trenutno gotovo nemoguce.

Meat Hook Sodomy

pre 6 godina

Ono kad neko nazove Olynyka siledžijom može biti samo ***** ... O kakvom siledžiji i prljavom igraču pišete?

Uzećemo do sadašnju karijeru Greena i Olynyka za usporedbu.

Green u svojoj dosadašnjoj karijeri za GSW dobio je 44 tehničke u odnosu na 3 Kellya.

Greenu je suđeno 6 namernih faulova, Olynyku 0.

Green je 3 puta bio izbacivan sa utakmice, Olynyk 0.

I onda se o njemu piše da je nasilnik, jer je jednom u sezoni povredio Love-a i postavio blok u kojeg se Ubre zabio jer nije gledao kud ide.

Erik

pre 6 godina

Boston ozbiljno preti da kroz godinu dve bude dinastija..ljudi zaboravljaju da je Jaylen Brown vrhunski potencijal..narednih godina imace visoke pikove od Netsa..Ajzeja Tomas je izrastao u igracinu...prica se da Hejvord moze zavrsiti u Bostonu..sve u svemu,ove godine Klivlend prolazi..vec od naredne bice cupavo

Boston Celtics

pre 6 godina

Kao neko ko navija za Boston ravno 30 godina, uzeo sam slobodan dan da bih gledao utakmicu u kojoj sam prvo trnuo pa se na kraju opustio i uživao. Svaka čast ovoj ekipi mediokriteta na prvom mestu na Istoku (iako je Klivlend namerno bio drugi) i ulasku u Finale Istoka. Navijamo za svoj tim, ali smo realni i toliko želimo da neko pobedi najomraženiji tim današnjice, GSW, da nam rezultat ECF i nije toliko bitan. Samo neka Klivlend oduči od košarke onu skupinu prepotentnih superzvezda.

Neki se pitaju čemu tolika mržnja prema GSW? Zato što je u ljudskoj prirodi da se navija za skromnost i pravu košarku, a razvija animozitet prema naduvanim šoumenima i njihovim bandwagon 'navijačima' koji poznaju košarku koliko i Severnu Koreju. Odvalio bi ih San Antonio sa Parkerom i zdravim Lenardom. I nema to veze sa srpskim mentalitetom, isti su komentari i ista osećanja kod navijača širom sveta.

Mnogo važnije za Boston od Finala Istoka je šta će se desiti večeras na Draft Lottery, gde Boston matematički ima najbolje šanse za #1 pick, ali višedecenijsko iskustvo ukazuje da je Draft namešten i da je trenutni cilj da se spase LA Fejkersi. Ako Boston nekim čudom dobije #1, Fultz bi postao stub budućih Seltiksa i korak dalje ka osvajanju 18. prstena. Uz još jedan trejd (rešiti se što pre Crowdera), Boston bi bio spreman za titulu. Ali i top 3 pick je realnije očekivati od #1, što je takođe OK.

Svim srcem uz SAS i Boston, ali i Klivlend u velikom Finalu protiv iritantnih GSW.

Pop

pre 6 godina

@Boston Celtics
Ako vec 30 godina navijate za Boston, pretpostavljam da imate preko 40 godina ili oko 40. Nazvati "Fejkers" jedan od najvecih klubova u istoriji kosarke i jednog od najveceg rivala vaseg kluba, govori o Vama i zbog toga sam Vam dao minus. Komentar mi generalno nije bio los, koliko ta mrznja koju ste pokazali... Ne govorim to kao navijac Lejkersa niti GSW, samo mislim da ne prilici Vasim godinama, jer deca ovde treba na drugi nacin da gledaju na sport. Naravno da bi Boston-San Antonio bilo finale iz snova, mada ce se to jako tesko desiti.

Djenka

pre 6 godina

GSW vs SA i Bos vs Cle. Sta ces bolje? Drago mi je da se Boston oporavio posle klimavog starta. Ova kosarka obecava zabavu. A vi sto mrzite jedne ili druge pod hitno na lecenje. Ove cetiri ekipe su potpuno zasluzeno tu gde su.

vince carter

pre 6 godina

Apsolutno ne volim Wariorse ali nikako ne mogu da skapiram xasto su oni vestacki klub kad je klivlend duplo vestackiji ili zasto su navijaci wariorsa "Bandwagoneri" a navijaci klivlenda(lebrona) to nisu? Sto se mene tice voleo bi da ih Spursi odvale i jedne i druge ali prati ih maler i slaba vajda od toga.

WillyWonka

pre 6 godina

"Svim srcem uz SAS i Boston, ali i Klivlend u velikom Finalu protiv iritantnih GSW.
(Boston Celtics, 16. maj 2017 09:48)"

@Boston Celtics, izuzetno cijenim ljude koji su odani svom klubu do kraja i koji uzmu slobodan dan da pogledaju utakmicu, svaka čast.
Osvrnuo bih se na dio tvog komentara koji se odnosi na GSW i njihove zvijezde. Ja sam ih cijenio do dolaska Duranta, nakon toga ne gajim prema njima nikakve simpatije i takođe se nadam da neće uzeti titulu. Puno više cijenim teški put kojim prolazi Boston u stvaranju nove pobjedničke ekipe i nadam se da će uskoro u NBA finale. Svi sad zaboravljaju kakvu je tragediju doživio Thomas u jako bitnom trenutku. Da nije takav splet okolnosti, siguran sam da bi Boston i prvu i drugu rundu puno lakše riješio i onda bi imao šanse protiv Cavsa. San Antonio je fenomen NBA košarke, toliko godina pri vrhu ili na vrhu nije slučajno, Greg zna svoj posao. Iako se nije trebalo dozvoliti da ekipa ovako "ostari" bez adekvatnih zamjena. Parker, Manu, Gasol, sve su to igrači koji se polako gase, a toliko su veliki da će ih teško biti nadoknaditi.
U svakom slučaju, nadam se dobrom finalu i poštenom šamaranju.

JPR24

pre 6 godina

Bojan Bogdanovic, plej of statistika:9.2 poena, sut iz igre 41.2%, 34.9% za 3p'De je nas prijatelj drago da nam objasni gde je zapelo? Vrlo mlako za "najboljeg igraca sa ovih prostora"
(stevan, 16. maj 2017 08:47)
Pa reče Drago da su ga uzeli da im pomogne na putu ka finalu... Nisu mu dobro objasnili izgleda, nije isti akcenat izmedju Bruklina i Vasingtona verovatno :p

Mili

pre 6 godina

Ljudi pisu los je Boston, trebamo ocekivati jak Boston tek za nekoliko godina i slicno... Alooo taj Boston je bio prvi u istocnoj konferenciji i sa prve pozicije krenuo u playoff.
(wtf, 16. maj 2017 08:50)

Sve to stoji, ali da li im je neko davao promil sanse da budu prvi ako uzmemo u obzir sastav kojim raspolazu. Nije niko rekao da je Boston los, ali cinjenica je da imaju pikove, slobodnog mesta u seleri kepu, mladog trenera i plus mlad tim zato kazemo imaju potencijala da budu najjaci, sto ne znaci da hoce naravno. Buducnost ce pokazati.

Dacha

pre 6 godina

O cemu vi pricate,GSW vestacka ekipa,ovo ono...pa osim Durenta koji je dosao ove sezone svi glavni igraci su draftovani sa njihove strane i tu postali to sto su danas,istog tog Karija je unistavao nas Stefan Markovic a vidite gde je on sad i koliko je napredovao bas u GSW-u. Tako da ta vasa prica o nekoj vestackoj ekipi uopste ne pije vodu!!

Larry

pre 6 godina

San Antonio nije "fenomen", San Antonio je pravi pokazatelj kako jedna "firma" može da bude uvek u vrhu a sve to bez velikih potresa, ogromnih blockbuster trejdova i slično. Sjajan GM, još sjajniji trener, ali za mene su u celoj SA priči najsjaniji skauti koji svoj posao već 20 godina rade besprekorno. Retki su bili igrači koji su dovođeni ili draftovani a da se desio potpuni promašaj. Sami su doveli Parkera, Manua, draftovali Dankana, Leonarda i strpljivo uvek čuvali tim, gradili oko najboljih igrača, imali disciplinu u timu. TIM, to je ključ ove ekipe. Uvek su bili tim, nikad to nije bio one man show. Uostalom, Kawhi je bio 15 pik i svi su bili skeptični oko izbora. Fredette je bio 10, Biyombo 7, Vesely 6, Valanciunas 5, Kanter 3, itd. Skauting im je čista desetka. Manu je bio 57 pik, Parker 28 pik. Poslednji put su imali draft pika u prvih 20 kad su izabrali Dankana 1997. godine. Pre toga 1987. kad su izabrali Admirala Robinsona. I to je to, to je ključ za uspeh, čuvati i gajiti tim, ne praviti instant tim od neka 2-3 superstara jer to na duže staze neće dati rezultate. A svi znamo rezultate Spursa od 1999. do danas. Za tim koji nema takvu istoriju kao Lejkersi ili Seltiksi, to je potpuni fenomen. Kao navijač Seltiksa od 1985, očekivao sam napredak ali u rangu 5-8 mesta i eventualno 1/2 konferencije. Ovo je prevazišlo sva očekivanja i sad samo opušteno, niko ne očekuje da će dobiti LBJ, 1-2 pobede je super uspeh, 2018. je godina Bostona. IT'S NOT LUCK!

Martin

pre 6 godina

E svasta se moze procitati,razumem da je nekom GSW iritantan zbog nacina igre,igraca(pojedinih) ali tim koji je sastavljen od drafta(prava) i to nekih 85% uz dodatak superstara Durent i jos nekih nebitnih zamena, da se nazovu vestacki klub pa mislim kako bi trebali da nazivamo Klivlend koji ojaca i to dobrano(jakim igracima) celu klupu u cilju titule,kako to nazvasti meni licno nisu iritantni,ali da ih cenim to ne,tako da pazite u kom kontekstu nesto govorite(pisete).

Dragan

pre 6 godina

Ako neko nije provalio koji problem ima Jeremija, ja cu vam objasniti. On je poludeo za Lebronom kada je Lebron dosao sa reprezentacijom SAD u Beogradu i kada su novine pisale i svi mediji da je pocepao i razvalio Vesnu Vukelic Vendi u poznatom beogradskom hotelu. On kada je to procitao kao mali, aktivirao mu se gej gen u njegovom DNK i od tada je on njega poceo da sanja i ima slatke i socne snove o njemu. Zeleo ga je svakim danom sve vise, gledao njegove slike i utkamice, njegov znoj kako se sliva niz misicavo telo. Animal instict u njemu je sve vise jacao i strast je gorela sve snaznije. Poceo je da masturbira na njega danonocno da bi ta strast postepeno prerasla u opsesiju i zelju da prepliva Atlantik samo da bi ga Lebron oplodio. Shvativsi da je to nemoguce, i od muke da njegovu platonsku ljubav ucini realnom nas davi ovde svakim danom fanatizmom prema Dzejmsu. Opusti se i smiri hormone Jero ;)

don tom

pre 6 godina

@vince carter

Nista vjestackiji nisu ni od Majamija sa Lebronom i Bosom, kao ni od Seltiksa sa Garnetom i Alenom. Previse mi je licemjerno zvati GS vjestackim, a ove hvaliti i dizati u visine. Ako se Djurent na to odlucio, njegov izbor. Ne znam zašto ovoliko hejtera.

kofein

pre 6 godina

kontam da nije fer u pogledu bostona sto ce klivlend biti odmorniji, ali klivlend je dobio 4-0 a boston izgubio tri meca tako da mi je to normalno.
ono sto mi nije normalno je sto ce do pocetka serije izmedju clevelanda i bostona gs i san antonio vec odigrati dva meca.
dakle sve i da klivlend dobije i boston sa 4-0 opet ce imati neka tri dana manje za odmor od ova dva tima. jedino ako oni ne odigraju 6 ili 7 meceva

mrmlj

pre 6 godina

(Daa, 16. maj 2017 08:26) gde nemaju velika imena? pa tomas je jedan od kandidata za mvp-a sezone, naravno u grupi iza hardena i vestbruka.

Powerslave

pre 6 godina

Vol podbacio, iako statistika to možda jasno ne pokazuje na prvi pogled. Bil nije imao saigrača da povuče tim sa njim, Boston je, neočekivano, imao Olinika i to je to.
Protiv Klivlenda nažalost ne očekujem više od jedne pobede.

Boston Celtics

pre 6 godina

@Boston Celtics
Ako vec 30 godina navijate za Boston, pretpostavljam da imate preko 40 godina ili oko 40. Nazvati "Fejkers" jedan od najvecih klubova u istoriji kosarke i jednog od najveceg rivala vaseg kluba, govori o Vama i zbog toga sam Vam dao minus. Komentar mi generalno nije bio los, koliko ta mrznja koju ste pokazali...
(Pop, 16. maj 2017 10:07)

Da, 40. Iz košarkaške porodice.

I u tim godinama prestaju da budu važni plusevi i minusi.

Rivalitet i animozitet prema LA Lejkersima naravno potiče još iz 80-ih, kao i nakon ‘oružane pljačke’ u finalu 2010. Uz to, skoro svi mi Srbi smo teško podneli i krađu LAL nad Sakramento Kingsima 2002. Nije to prava mržnja, nego više netrpeljivost, čak frustracija. Nepravda se teško podnosi. Termin ‘Fejkersi’ se naveliko koristi među Bostonovim navijačima, nije to odraz moje lične mržnje, ne mrzim nikoga.

I ja ovde čitam svakog dana prepucavanja navijača Zvezde i Partizana, malo je tu međusobnog poštovanja rivaliteta, a više sirove mržnje i ponižavanja.
Hvala na pristojnom komentaru, čestitke na pismenosti i velikom slovu ‘V’ u direktnom obraćanju.

Vreme leti, i vi ćete zagaziti u 40. dok se osvrnete, koliko god da ste mladi. Nema potrebe za persiranjem (iako odraz kućnog vaspitanja).

Veliki i srdačan pozdrav. Dadoh ti plus. ;)

zagor

pre 6 godina

Mili napise da ce LBJ morati dodatno da se dopinguje i dobije 30 pluseva. Ako vec nemas nista pametnije da napises, bolje nemoj nista. Inace, serija BOS-WSH jedna od boljih u poslednjih par godina.

Mihajlo

pre 6 godina

Bil je strasan igrac,podseca na Kraforda iz Klipersa,pravi njegov naslednik,moze driblingom da izbaci protivnika,moze da pogodi iz svake pozicije,uz Lenarda najbolji bek lige.A ne bih se slozio da je Bredli los suter,ima odlicne procente u plejofu,izuzetno sigurno igra,ne trosi previse lopti,ali kad sutne trojke to je uglavnom kos,ne sili covek.

javale mcgee

pre 6 godina

Neki se pitaju čemu tolika mržnja prema GSW? Zato što je u ljudskoj prirodi da se navija za skromnost i pravu košarku, a razvija animozitet prema naduvanim šoumenima i njihovim bandwagon 'navijačima' koji poznaju košarku koliko i Severnu Koreju.
(Boston Celtics, 16. maj 2017 09:48)
Mrzeti nije u ljudskoj prirodi, voleti slabijeg jeste ali mrzeti nekoga nije.

paspalj chandler

pre 6 godina

Ruka ispod lopte, lopta miruje u ruci sekund, nekad i malo vise, da se sudi nosena Isaiah ne bi presao pola terena, Washington dogurao dokle je mogao sa 5 igraca, Boston spasila povreda Ronda, u svakom slucaju tesko da ce 1 utakmicu uzeti Cavsima.

mostarac

pre 6 godina

@mrmlj

thomas je zvijezda koju je stvorio boston. xaboravljate svi lako da je on bio 60 pik na draftu ! cak i taj hayward ako dodje nije zvijezda. ja bi ga potpisao i trejdocao za Beala jer onaj decko je luda masina za koseve a boston igra tako da neko uvijek stoji sam na trojki. Da su umjesto croedera i bredlija bolji suteri samo mrvicu boston bi bio vec ove godine legitimni kandidat za naslov.

Bealom sam odusevljen iako je jako sporo krenuo u ovu sezonu meni trenutno top 3 sutera u ligi. posebno bi ubijao sa perimetra u pnp igri sa tomasom ili trouglu sa horfordom

brm

pre 6 godina

Vol je bio preplašen. Tokom cele utakmice izgled lica mu je bio takav da je delovalo da čovek ne zna gde se nalazi, a tako je i igrao veći deo utakmice. Plejmejker koji ima sve, ali nije vođa.

Beogradjanin

pre 6 godina

Bice ovde metla Klivlenda
(JeRemija, 16. maj 2017 08:18)

Potpuno se se slazem sa tobom. Kako neko lepo napisa svaka cast ovoj skupini mediokriteta Bostona koja se nekako dovukla do finala. Jedino gde vidim jednu pobedu Bostona je u prvoj utakmici, koja moze nesto da promeni. Duza pauza, ispadnaje iz ritma Cle i Jamesa. Sve u svemu ako Cle pobedi prvu radi ovde metla.

Drugo sam nesto hteo. Snimak na youtube gde Jordan pitaju u playoffu posle neke pobede koga zeli u finalu konfernecije Sartlot ili Nikse. Naravno NewY je bio jaci i vece sanse da prodje i Jordan odmah hvali Oakley i Majsona. Uvek su Niksi mucili Cikago 2:4, 3:4, da su imali boljeg od Starksa, ko zna. Oni osim Ewninga nisu imali all-starsa.

Ali fora je da su ova dvojica bili pf u stili Draymonda Greena, jedan 203 cm jedan 201cm i jedina razlika je da nisu sutirali trice, jer se tad nije toliko sutiralo. Ej dvojica u jednom timu, he,he. A Green je pricao kako su govorili da on nije neki talenat i ne moze da igra ovu igru. Voleo bih da znam zbog cega samo uporede fizikalije i sve je jasno...

Oukli i Majson nisu bili krem pf, bio je tu Rodman Barkley, Malone itd. Mrznja komentatora prema Draymondu je neshvaltljiva, takvi igraci su potrebni NBA, ej bre danas mozda ima 2-3 pf boljeg od njega, i samo je odlican igrac, ali daleko od toga da je najbolji pa kao hate! Pa ako zbog ponasanja i prljavog jezika nisu hteli da ga proglase talentom, i u ovom slucaju dobice NBA za jedno 5-10 godina koju zasluzuju.

JeRemija

pre 6 godina

@vince carter
Poznato je da ti navijaš za sve timove koji igraju protiv Lebrona, kao i mnogi ovde:)
But never mind.
Mi smo svi bandwagoneri jer nisam rođen u Njujorku ili Torontu pa da navijam za te ekipe.

antiDebil

pre 6 godina

mostarac
Dje je ovaj nam objasni kakav je to sportas Vol, koliko to on srce ima i da li Djokovic treba da se ugleda na njega ?

Demius

pre 6 godina

@Lega gazi limenke
"a joj što bi voleo finale Boston - San Antonio..."
Pa i Terza je voleo da dobije titulu u fudbalu sa onakvim igračima koje je doveo letos.Ali jedno su želje i mokri snovi, a drugo je realnost na terenu.I da, Olinik je mnogo prljaviji igrač od Zaze Pačulije.

mostarac

pre 6 godina

Kakav meč jutros ! Kakva pobjeda Kelta i srce šampiona. I ja sam do jutros mislio da ce klivlend lagano u finale ali.... jesu odmorni ali su hladni. Boston igra timsku kosarku. Ajzeu nema ko cuvati. Irving je los defanzivac a Boston igra najbrzu kosarku sa najboljim protokom lopte u ligi i imaju momentum nakon ove pobjede. Ocekujem da Smart bude x faktor jer je i sinoc potrgo. wall se nije vidio kad ga je ovaj preuzeo u 2nd half. Svi koji mislite da ce Le flop lagano u finale varate se. vidite sta je a uradio protiv gs prvu tekmu samo su imali ogromnu nesrecu. Jos ako dobijemo prvi pik veceras bice ludilo i nafam se da ce ainge uzet fulza a ne trejdovat pik za glipog drumonda

luther

pre 6 godina

Durent u OKc imao Westbruka I to je to..nijr imao ni centra...a sad ima Cury ima Greena I ima Tompsona...Zaza radi prljave poslove..dosta za titulu realno....tamo imamo LBR IRVINga.Love..Korvera....losijeg trenera..navijam za Kinga zbog Liverpula ali mislim da Durenta nmz da spustis ispod 20 poena...njega Karija I Tompsona Moraju da udvajaju..I mnogo mi je zao sto ce onaj klovn Javale uzeti prsten!

Boston Celtics

pre 6 godina

Kao neko ko navija za Boston ravno 30 godina, uzeo sam slobodan dan da bih gledao utakmicu u kojoj sam prvo trnuo pa se na kraju opustio i uživao. Svaka čast ovoj ekipi mediokriteta na prvom mestu na Istoku (iako je Klivlend namerno bio drugi) i ulasku u Finale Istoka. Navijamo za svoj tim, ali smo realni i toliko želimo da neko pobedi najomraženiji tim današnjice, GSW, da nam rezultat ECF i nije toliko bitan. Samo neka Klivlend oduči od košarke onu skupinu prepotentnih superzvezda.

Neki se pitaju čemu tolika mržnja prema GSW? Zato što je u ljudskoj prirodi da se navija za skromnost i pravu košarku, a razvija animozitet prema naduvanim šoumenima i njihovim bandwagon 'navijačima' koji poznaju košarku koliko i Severnu Koreju. Odvalio bi ih San Antonio sa Parkerom i zdravim Lenardom. I nema to veze sa srpskim mentalitetom, isti su komentari i ista osećanja kod navijača širom sveta.

Mnogo važnije za Boston od Finala Istoka je šta će se desiti večeras na Draft Lottery, gde Boston matematički ima najbolje šanse za #1 pick, ali višedecenijsko iskustvo ukazuje da je Draft namešten i da je trenutni cilj da se spase LA Fejkersi. Ako Boston nekim čudom dobije #1, Fultz bi postao stub budućih Seltiksa i korak dalje ka osvajanju 18. prstena. Uz još jedan trejd (rešiti se što pre Crowdera), Boston bi bio spreman za titulu. Ali i top 3 pick je realnije očekivati od #1, što je takođe OK.

Svim srcem uz SAS i Boston, ali i Klivlend u velikom Finalu protiv iritantnih GSW.

stevan

pre 6 godina

Bojan Bogdanovic, plej of statistika:
9.2 poena, sut iz igre 41.2%, 34.9% za 3p
'De je nas prijatelj drago da nam objasni gde je zapelo? Vrlo mlako za "najboljeg igraca sa ovih prostora"

JeRemija

pre 6 godina

@vince carter
Poznato je da ti navijaš za sve timove koji igraju protiv Lebrona, kao i mnogi ovde:)
But never mind.
Mi smo svi bandwagoneri jer nisam rođen u Njujorku ili Torontu pa da navijam za te ekipe.

Dragan

pre 6 godina

Ako neko nije provalio koji problem ima Jeremija, ja cu vam objasniti. On je poludeo za Lebronom kada je Lebron dosao sa reprezentacijom SAD u Beogradu i kada su novine pisale i svi mediji da je pocepao i razvalio Vesnu Vukelic Vendi u poznatom beogradskom hotelu. On kada je to procitao kao mali, aktivirao mu se gej gen u njegovom DNK i od tada je on njega poceo da sanja i ima slatke i socne snove o njemu. Zeleo ga je svakim danom sve vise, gledao njegove slike i utkamice, njegov znoj kako se sliva niz misicavo telo. Animal instict u njemu je sve vise jacao i strast je gorela sve snaznije. Poceo je da masturbira na njega danonocno da bi ta strast postepeno prerasla u opsesiju i zelju da prepliva Atlantik samo da bi ga Lebron oplodio. Shvativsi da je to nemoguce, i od muke da njegovu platonsku ljubav ucini realnom nas davi ovde svakim danom fanatizmom prema Dzejmsu. Opusti se i smiri hormone Jero ;)

vince carter

pre 6 godina

Apsolutno ne volim Wariorse ali nikako ne mogu da skapiram xasto su oni vestacki klub kad je klivlend duplo vestackiji ili zasto su navijaci wariorsa "Bandwagoneri" a navijaci klivlenda(lebrona) to nisu? Sto se mene tice voleo bi da ih Spursi odvale i jedne i druge ali prati ih maler i slaba vajda od toga.

Demius

pre 6 godina

@Lega gazi limenke
"a joj što bi voleo finale Boston - San Antonio..."
Pa i Terza je voleo da dobije titulu u fudbalu sa onakvim igračima koje je doveo letos.Ali jedno su želje i mokri snovi, a drugo je realnost na terenu.I da, Olinik je mnogo prljaviji igrač od Zaze Pačulije.

Dejavu

pre 6 godina

Biće ovde metla Klivlenda osim ako siledžija Olinik ne iščupa nekome rame...Ne bi mu bilo prvi put!
(JeRemija, 16. maj 2017 08:18)

Nemoj ti da ostavljas komentare vise molim te. Pisao si pre plej ofa da Boston nece u finale istoka. Jos ako bi izbacili i tvoj Klivlend ja mislim da ti nebi preziveo, ali bukvalno :)

Meat Hook Sodomy

pre 6 godina

Ono kad neko nazove Olynyka siledžijom može biti samo ***** ... O kakvom siledžiji i prljavom igraču pišete?

Uzećemo do sadašnju karijeru Greena i Olynyka za usporedbu.

Green u svojoj dosadašnjoj karijeri za GSW dobio je 44 tehničke u odnosu na 3 Kellya.

Greenu je suđeno 6 namernih faulova, Olynyku 0.

Green je 3 puta bio izbacivan sa utakmice, Olynyk 0.

I onda se o njemu piše da je nasilnik, jer je jednom u sezoni povredio Love-a i postavio blok u kojeg se Ubre zabio jer nije gledao kud ide.

Dragan

pre 6 godina

Lebrone izbacuj Boston dok mozes jer uskoro i to neces moci. Tim koji ima sve predispozicije da budu najjaca ekipa kroz par godina. Sjajan trener, mlad tim, dobri pikovi i dosta mesta u seleri kepu.

wtf

pre 6 godina

Ljudi pisu los je Boston, trebamo ocekivati jak Boston tek za nekoliko godina i slicno... Alooo taj Boston je bio prvi u istocnoj konferenciji i sa prve pozicije krenuo u playoff.

Beogradjanin

pre 6 godina

Bice ovde metla Klivlenda
(JeRemija, 16. maj 2017 08:18)

Potpuno se se slazem sa tobom. Kako neko lepo napisa svaka cast ovoj skupini mediokriteta Bostona koja se nekako dovukla do finala. Jedino gde vidim jednu pobedu Bostona je u prvoj utakmici, koja moze nesto da promeni. Duza pauza, ispadnaje iz ritma Cle i Jamesa. Sve u svemu ako Cle pobedi prvu radi ovde metla.

Drugo sam nesto hteo. Snimak na youtube gde Jordan pitaju u playoffu posle neke pobede koga zeli u finalu konfernecije Sartlot ili Nikse. Naravno NewY je bio jaci i vece sanse da prodje i Jordan odmah hvali Oakley i Majsona. Uvek su Niksi mucili Cikago 2:4, 3:4, da su imali boljeg od Starksa, ko zna. Oni osim Ewninga nisu imali all-starsa.

Ali fora je da su ova dvojica bili pf u stili Draymonda Greena, jedan 203 cm jedan 201cm i jedina razlika je da nisu sutirali trice, jer se tad nije toliko sutiralo. Ej dvojica u jednom timu, he,he. A Green je pricao kako su govorili da on nije neki talenat i ne moze da igra ovu igru. Voleo bih da znam zbog cega samo uporede fizikalije i sve je jasno...

Oukli i Majson nisu bili krem pf, bio je tu Rodman Barkley, Malone itd. Mrznja komentatora prema Draymondu je neshvaltljiva, takvi igraci su potrebni NBA, ej bre danas mozda ima 2-3 pf boljeg od njega, i samo je odlican igrac, ali daleko od toga da je najbolji pa kao hate! Pa ako zbog ponasanja i prljavog jezika nisu hteli da ga proglase talentom, i u ovom slucaju dobice NBA za jedno 5-10 godina koju zasluzuju.

mostarac

pre 6 godina

Kakav meč jutros ! Kakva pobjeda Kelta i srce šampiona. I ja sam do jutros mislio da ce klivlend lagano u finale ali.... jesu odmorni ali su hladni. Boston igra timsku kosarku. Ajzeu nema ko cuvati. Irving je los defanzivac a Boston igra najbrzu kosarku sa najboljim protokom lopte u ligi i imaju momentum nakon ove pobjede. Ocekujem da Smart bude x faktor jer je i sinoc potrgo. wall se nije vidio kad ga je ovaj preuzeo u 2nd half. Svi koji mislite da ce Le flop lagano u finale varate se. vidite sta je a uradio protiv gs prvu tekmu samo su imali ogromnu nesrecu. Jos ako dobijemo prvi pik veceras bice ludilo i nafam se da ce ainge uzet fulza a ne trejdovat pik za glipog drumonda

paspalj chandler

pre 6 godina

Ruka ispod lopte, lopta miruje u ruci sekund, nekad i malo vise, da se sudi nosena Isaiah ne bi presao pola terena, Washington dogurao dokle je mogao sa 5 igraca, Boston spasila povreda Ronda, u svakom slucaju tesko da ce 1 utakmicu uzeti Cavsima.

kofein

pre 6 godina

kontam da nije fer u pogledu bostona sto ce klivlend biti odmorniji, ali klivlend je dobio 4-0 a boston izgubio tri meca tako da mi je to normalno.
ono sto mi nije normalno je sto ce do pocetka serije izmedju clevelanda i bostona gs i san antonio vec odigrati dva meca.
dakle sve i da klivlend dobije i boston sa 4-0 opet ce imati neka tri dana manje za odmor od ova dva tima. jedino ako oni ne odigraju 6 ili 7 meceva

Pop

pre 6 godina

@Boston Celtics
Ako vec 30 godina navijate za Boston, pretpostavljam da imate preko 40 godina ili oko 40. Nazvati "Fejkers" jedan od najvecih klubova u istoriji kosarke i jednog od najveceg rivala vaseg kluba, govori o Vama i zbog toga sam Vam dao minus. Komentar mi generalno nije bio los, koliko ta mrznja koju ste pokazali... Ne govorim to kao navijac Lejkersa niti GSW, samo mislim da ne prilici Vasim godinama, jer deca ovde treba na drugi nacin da gledaju na sport. Naravno da bi Boston-San Antonio bilo finale iz snova, mada ce se to jako tesko desiti.

luther

pre 6 godina

Durent u OKc imao Westbruka I to je to..nijr imao ni centra...a sad ima Cury ima Greena I ima Tompsona...Zaza radi prljave poslove..dosta za titulu realno....tamo imamo LBR IRVINga.Love..Korvera....losijeg trenera..navijam za Kinga zbog Liverpula ali mislim da Durenta nmz da spustis ispod 20 poena...njega Karija I Tompsona Moraju da udvajaju..I mnogo mi je zao sto ce onaj klovn Javale uzeti prsten!

Daa

pre 6 godina

Pozdrav za sve one koji su podcenjivali Boston i govorili kako ne mogu u finale istoka. Sve u svemu jako uspesna sezona bez obzira sto je Klivlend veliki favorit i sto ce ih najverovatnije izbaciti. Dosta jaci Boston mozemo ocekivati za godinu dve sa top 3 pikom i potpisivanjem Ol Star igraca. Nemaju velika imena trenutno, ali imaju dusu i srce pobednika, jednostavno takav im je mentalitet.

JPR24

pre 6 godina

Bojan Bogdanovic, plej of statistika:9.2 poena, sut iz igre 41.2%, 34.9% za 3p'De je nas prijatelj drago da nam objasni gde je zapelo? Vrlo mlako za "najboljeg igraca sa ovih prostora"
(stevan, 16. maj 2017 08:47)
Pa reče Drago da su ga uzeli da im pomogne na putu ka finalu... Nisu mu dobro objasnili izgleda, nije isti akcenat izmedju Bruklina i Vasingtona verovatno :p

WillyWonka

pre 6 godina

"Svim srcem uz SAS i Boston, ali i Klivlend u velikom Finalu protiv iritantnih GSW.
(Boston Celtics, 16. maj 2017 09:48)"

@Boston Celtics, izuzetno cijenim ljude koji su odani svom klubu do kraja i koji uzmu slobodan dan da pogledaju utakmicu, svaka čast.
Osvrnuo bih se na dio tvog komentara koji se odnosi na GSW i njihove zvijezde. Ja sam ih cijenio do dolaska Duranta, nakon toga ne gajim prema njima nikakve simpatije i takođe se nadam da neće uzeti titulu. Puno više cijenim teški put kojim prolazi Boston u stvaranju nove pobjedničke ekipe i nadam se da će uskoro u NBA finale. Svi sad zaboravljaju kakvu je tragediju doživio Thomas u jako bitnom trenutku. Da nije takav splet okolnosti, siguran sam da bi Boston i prvu i drugu rundu puno lakše riješio i onda bi imao šanse protiv Cavsa. San Antonio je fenomen NBA košarke, toliko godina pri vrhu ili na vrhu nije slučajno, Greg zna svoj posao. Iako se nije trebalo dozvoliti da ekipa ovako "ostari" bez adekvatnih zamjena. Parker, Manu, Gasol, sve su to igrači koji se polako gase, a toliko su veliki da će ih teško biti nadoknaditi.
U svakom slučaju, nadam se dobrom finalu i poštenom šamaranju.

mrmlj

pre 6 godina

(Daa, 16. maj 2017 08:26) gde nemaju velika imena? pa tomas je jedan od kandidata za mvp-a sezone, naravno u grupi iza hardena i vestbruka.

don tom

pre 6 godina

@vince carter

Nista vjestackiji nisu ni od Majamija sa Lebronom i Bosom, kao ni od Seltiksa sa Garnetom i Alenom. Previse mi je licemjerno zvati GS vjestackim, a ove hvaliti i dizati u visine. Ako se Djurent na to odlucio, njegov izbor. Ne znam zašto ovoliko hejtera.

Dacha

pre 6 godina

O cemu vi pricate,GSW vestacka ekipa,ovo ono...pa osim Durenta koji je dosao ove sezone svi glavni igraci su draftovani sa njihove strane i tu postali to sto su danas,istog tog Karija je unistavao nas Stefan Markovic a vidite gde je on sad i koliko je napredovao bas u GSW-u. Tako da ta vasa prica o nekoj vestackoj ekipi uopste ne pije vodu!!

Erik

pre 6 godina

Boston ozbiljno preti da kroz godinu dve bude dinastija..ljudi zaboravljaju da je Jaylen Brown vrhunski potencijal..narednih godina imace visoke pikove od Netsa..Ajzeja Tomas je izrastao u igracinu...prica se da Hejvord moze zavrsiti u Bostonu..sve u svemu,ove godine Klivlend prolazi..vec od naredne bice cupavo

Boston Celtics

pre 6 godina

@Boston Celtics
Ako vec 30 godina navijate za Boston, pretpostavljam da imate preko 40 godina ili oko 40. Nazvati "Fejkers" jedan od najvecih klubova u istoriji kosarke i jednog od najveceg rivala vaseg kluba, govori o Vama i zbog toga sam Vam dao minus. Komentar mi generalno nije bio los, koliko ta mrznja koju ste pokazali...
(Pop, 16. maj 2017 10:07)

Da, 40. Iz košarkaške porodice.

I u tim godinama prestaju da budu važni plusevi i minusi.

Rivalitet i animozitet prema LA Lejkersima naravno potiče još iz 80-ih, kao i nakon ‘oružane pljačke’ u finalu 2010. Uz to, skoro svi mi Srbi smo teško podneli i krađu LAL nad Sakramento Kingsima 2002. Nije to prava mržnja, nego više netrpeljivost, čak frustracija. Nepravda se teško podnosi. Termin ‘Fejkersi’ se naveliko koristi među Bostonovim navijačima, nije to odraz moje lične mržnje, ne mrzim nikoga.

I ja ovde čitam svakog dana prepucavanja navijača Zvezde i Partizana, malo je tu međusobnog poštovanja rivaliteta, a više sirove mržnje i ponižavanja.
Hvala na pristojnom komentaru, čestitke na pismenosti i velikom slovu ‘V’ u direktnom obraćanju.

Vreme leti, i vi ćete zagaziti u 40. dok se osvrnete, koliko god da ste mladi. Nema potrebe za persiranjem (iako odraz kućnog vaspitanja).

Veliki i srdačan pozdrav. Dadoh ti plus. ;)

Martin

pre 6 godina

E svasta se moze procitati,razumem da je nekom GSW iritantan zbog nacina igre,igraca(pojedinih) ali tim koji je sastavljen od drafta(prava) i to nekih 85% uz dodatak superstara Durent i jos nekih nebitnih zamena, da se nazovu vestacki klub pa mislim kako bi trebali da nazivamo Klivlend koji ojaca i to dobrano(jakim igracima) celu klupu u cilju titule,kako to nazvasti meni licno nisu iritantni,ali da ih cenim to ne,tako da pazite u kom kontekstu nesto govorite(pisete).

DukiNS

pre 6 godina

Ako je podatak o ucinku klupe tacan, jasno je sta je presudilo mec. Klupa koja postigne samo 5 ! poena je bolje da je nema. Jedino da je i Vol postigao 30 plus poena pa bi imali sanse. Nadam se da ce Boston pruziti dostojan otpor Kavsima, mada mi sve vise od jedne pobede izgleda trenutno gotovo nemoguce.

javale mcgee

pre 6 godina

Neki se pitaju čemu tolika mržnja prema GSW? Zato što je u ljudskoj prirodi da se navija za skromnost i pravu košarku, a razvija animozitet prema naduvanim šoumenima i njihovim bandwagon 'navijačima' koji poznaju košarku koliko i Severnu Koreju.
(Boston Celtics, 16. maj 2017 09:48)
Mrzeti nije u ljudskoj prirodi, voleti slabijeg jeste ali mrzeti nekoga nije.

brm

pre 6 godina

Vol je bio preplašen. Tokom cele utakmice izgled lica mu je bio takav da je delovalo da čovek ne zna gde se nalazi, a tako je i igrao veći deo utakmice. Plejmejker koji ima sve, ali nije vođa.

zagor

pre 6 godina

Mili napise da ce LBJ morati dodatno da se dopinguje i dobije 30 pluseva. Ako vec nemas nista pametnije da napises, bolje nemoj nista. Inace, serija BOS-WSH jedna od boljih u poslednjih par godina.

Powerslave

pre 6 godina

Vol podbacio, iako statistika to možda jasno ne pokazuje na prvi pogled. Bil nije imao saigrača da povuče tim sa njim, Boston je, neočekivano, imao Olinika i to je to.
Protiv Klivlenda nažalost ne očekujem više od jedne pobede.

Mili

pre 6 godina

Ljudi pisu los je Boston, trebamo ocekivati jak Boston tek za nekoliko godina i slicno... Alooo taj Boston je bio prvi u istocnoj konferenciji i sa prve pozicije krenuo u playoff.
(wtf, 16. maj 2017 08:50)

Sve to stoji, ali da li im je neko davao promil sanse da budu prvi ako uzmemo u obzir sastav kojim raspolazu. Nije niko rekao da je Boston los, ali cinjenica je da imaju pikove, slobodnog mesta u seleri kepu, mladog trenera i plus mlad tim zato kazemo imaju potencijala da budu najjaci, sto ne znaci da hoce naravno. Buducnost ce pokazati.

Mihajlo

pre 6 godina

Bil je strasan igrac,podseca na Kraforda iz Klipersa,pravi njegov naslednik,moze driblingom da izbaci protivnika,moze da pogodi iz svake pozicije,uz Lenarda najbolji bek lige.A ne bih se slozio da je Bredli los suter,ima odlicne procente u plejofu,izuzetno sigurno igra,ne trosi previse lopti,ali kad sutne trojke to je uglavnom kos,ne sili covek.

antiDebil

pre 6 godina

mostarac
Dje je ovaj nam objasni kakav je to sportas Vol, koliko to on srce ima i da li Djokovic treba da se ugleda na njega ?

Djenka

pre 6 godina

GSW vs SA i Bos vs Cle. Sta ces bolje? Drago mi je da se Boston oporavio posle klimavog starta. Ova kosarka obecava zabavu. A vi sto mrzite jedne ili druge pod hitno na lecenje. Ove cetiri ekipe su potpuno zasluzeno tu gde su.

Larry

pre 6 godina

San Antonio nije "fenomen", San Antonio je pravi pokazatelj kako jedna "firma" može da bude uvek u vrhu a sve to bez velikih potresa, ogromnih blockbuster trejdova i slično. Sjajan GM, još sjajniji trener, ali za mene su u celoj SA priči najsjaniji skauti koji svoj posao već 20 godina rade besprekorno. Retki su bili igrači koji su dovođeni ili draftovani a da se desio potpuni promašaj. Sami su doveli Parkera, Manua, draftovali Dankana, Leonarda i strpljivo uvek čuvali tim, gradili oko najboljih igrača, imali disciplinu u timu. TIM, to je ključ ove ekipe. Uvek su bili tim, nikad to nije bio one man show. Uostalom, Kawhi je bio 15 pik i svi su bili skeptični oko izbora. Fredette je bio 10, Biyombo 7, Vesely 6, Valanciunas 5, Kanter 3, itd. Skauting im je čista desetka. Manu je bio 57 pik, Parker 28 pik. Poslednji put su imali draft pika u prvih 20 kad su izabrali Dankana 1997. godine. Pre toga 1987. kad su izabrali Admirala Robinsona. I to je to, to je ključ za uspeh, čuvati i gajiti tim, ne praviti instant tim od neka 2-3 superstara jer to na duže staze neće dati rezultate. A svi znamo rezultate Spursa od 1999. do danas. Za tim koji nema takvu istoriju kao Lejkersi ili Seltiksi, to je potpuni fenomen. Kao navijač Seltiksa od 1985, očekivao sam napredak ali u rangu 5-8 mesta i eventualno 1/2 konferencije. Ovo je prevazišlo sva očekivanja i sad samo opušteno, niko ne očekuje da će dobiti LBJ, 1-2 pobede je super uspeh, 2018. je godina Bostona. IT'S NOT LUCK!

mostarac

pre 6 godina

@mrmlj

thomas je zvijezda koju je stvorio boston. xaboravljate svi lako da je on bio 60 pik na draftu ! cak i taj hayward ako dodje nije zvijezda. ja bi ga potpisao i trejdocao za Beala jer onaj decko je luda masina za koseve a boston igra tako da neko uvijek stoji sam na trojki. Da su umjesto croedera i bredlija bolji suteri samo mrvicu boston bi bio vec ove godine legitimni kandidat za naslov.

Bealom sam odusevljen iako je jako sporo krenuo u ovu sezonu meni trenutno top 3 sutera u ligi. posebno bi ubijao sa perimetra u pnp igri sa tomasom ili trouglu sa horfordom