Četvrtak, 13.04.2017.

08:21

Vučić: Neka šetaju što je moguće duže, bolje za mene

Premijer Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da podržava ulične proteste, da je obaveza države da obezbedi demokratska pravila za šetnju i demokratsko obraćanje.

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: Neka šetaju što je moguæe duže, bolje za mene IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Nis

pre 7 godina

Prijatelju naravno da je bolje za tebe, ovo je tvoja pobeda a ne pobeda srpskog naroda za bolji zivot. Zivi ti sa minimalcem i radi u tri smene prijatelju. kriminalci i tajkuni pokrali zemlju pa ce narod da stedi da drzava ne bi bankrotirala. Sramota je kako ti vidis uspeh svoje politike, tako sto ce mo mi da radimo kao jeftina radna snaga za evropu. Sramota vasa velika. 17 godina cekam da se nesto promeni a ono je sve isto samo ne cekamo za leba i imamo gorivo na pumpama. Ja necu doziveti neku bolju srbiju. Aj zdravo idem da radim za minimalac.

Kad su cvetale tikve

pre 7 godina

Predsednik svih gradjana, Vucic!

Napomena: svih iz SNS-a, dabome.

Moze li to bezobraznije, Vucicu? To je ta Vasa " pristojna Srbija" koju predstavljate, je li? Taj prezir kojim se obracate najboljem delu svog naroda, studentima, radnicima, vojsci, policiji, to je ZA ZALJENJE.

Podrska protestima!

DPolitika

pre 7 godina

Koje godine je FAP nudjen radionici za montazu vozila SISU? Kapaciteti FAP-a 20.000 vozila godisnje a SISU 200 vozila godisnje.
Ko je protezirao tako dobar aranzman?

Koje godine su iz FAP-a izdvojeni mnogi delovi i prodaju se? Kada je IMK 14 oktobar pusten niz vodu? Kada je ponudjen Aerodrom na koncesiju? PKB arapima? IMT u stecaj i rasprodaju? itd. spisak predugacak.

Da nema firmi kao ranije za privatizaciju nema, ali od 2012 od kada je sadasnja garnitura na vlasti nema sta nije pokusano da se privatizuje, proda ili gurne u stecaj. Da ima vise firmi koji su pretekli prethodnu posast otisle bi i one do sada upravo na celu sa vama.

Razlike nema pre 2012 i posle a na vlast se 2012 doslo revoltom prema prethodnicima. Novo runo i staro je isto. Samo znaju za prodaju i gradjevinske radove gde je kajmak najlepsi.

Od 2012 traje fino preuzimanje svih poluga vlasti ukljucujuci i medije.
Sada kada su poluge ucvrsene prica kako smo fer i bolji od prethodnika a gde su zapravo razlike, gotovo da nema.

Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

Jovan

pre 7 godina

Pa nebi bas rekao da je dobro za njega.Ako se nastavi moze samo da mu bude gore.A moze i da dodje do toga da mu cela drzava stupi u strajk.Ako svi prestanu da rade i izdadju na ulice,ako ceo sistem stane i drzava pocne da trpi pritisak.Ne pise mu se dobro.Cisto sumanjam da mu je svejedno on se samo pravi,folira...

Sabre

pre 7 godina

A da mi objavite nekada komentar, a? Covek je klasicni fasista, misli da je demokratija samo pustiti ih da setaju, a sto ne haje ni 2 posto za njihove zahteve i medijski ih ignorise, to nikom nista. I tuzno je sto gomila ljudi ovde ne kapira da to ne funkcionise tako u demokratiji i i dalje ga podrzava.

11,55 uri

pre 7 godina

Ovaj nas samo zamajava i uzima nam vreme koje je inace na izmaku da nesto uradimo za normalni, bolji i dostojanstveni zivot u ovoj zemlji. Mladi su apsolutno u pravu kada zahtevaju odlazak ove kompletne instalirane nakaradne garniture, koja uziva u zivotu a mi zivot ispunjavamo tavorenjem godinama. Pitam se ko moze od normalnih u ovoj zemlji da izdrzi jos 5 godina AV, Maju, Martinovica, Mihajilovicku, Risticevica, Nebojisu iz BG, Babica, Jovanova...a da ostane pri cistoj svesti?

Volim zvezdu ali ne i AV

pre 7 godina

Bar ne štrajkuju glodju kao neki koji žele vlast po svaku cenu i obećali da će otići za šest meseci ako narod ne živi bolje?!?!

Vozdovac

pre 7 godina

"Trazite sta hocete, setajte koliko hocete, ja cu da sedim u svom staklenom dvorcu sa zacepljenim usima i da radim sta zelim" .. Ovo je otprilike taj rezon. Ovako razmislja dete od 8 godina, a ne cove sa 45. Ovako razmislja klasican diktator. Dokaz da ljudima ovde vlast suzava sveste, potpuno neverovatno i porazavajuce.. E pa necemo tako, druze Aco..Jednom kada katastrofa zvana SNS ode sa vlasti, mislim da nikome vise nece padati na pamet da je zloupotrebljava na isti nacin..

nina

pre 7 godina

Ovo nije kraj, ovo je tek pocetak, sa narodom se nije igrati. AV to ne moze da shvati ali VERUJTE shvati ce. Kontra miting ce biti kap koja ce preliti casu.

Anajeanajeana

pre 7 godina

Moje misljenje je da svaka odrasla osoba u ovoj drzavi mora da podrzi studente i mlade. Mi smo pokazali koliko smo pametni. Slagala se ili ne slagala sa njima (a slazem se ), treba izaci iz nasih propustenih prilika, uskih zivota i beznadja i pokazati im da smo tu za njih. Zar to nije smisao, zar oni nisu smisao??? Sa druge strane, nihovi zahtevi su mozda ambiciozni, ali za razliku od naseg GOTOV JE, oni kazu: GOTOVI STE, a time dokazuju da vide siru sliku od, nase, utopijske, zelje da jedan covek ode. Nadali smo se da ce sa sobom povuci i druge svoje pulene, a oni jasu opet. Napred deco, pokazali ste da u vama ima mnogo vise od napucenih usana i sakupljanja lajkova ( kako moja generacija opisuje vasu). p.s. tata me je vodio na protest 1991., sama sam isla na studentske, vodim svoju decu na ove.....sa nadom da necu voditi i unucice

miki

pre 7 godina

Ovaj covek smatra da oni koji su protiv njegove politike,a ne njega licno,su mrzitelji Srbije...
Martinovic je objasnio kako izgleda sns demokratija.

natnes

pre 7 godina

Imam 55 godina. I UVEK cu bezuslovno podrzavati mlade i ono sto oni traze. Oni se bore za svoju buducnost, nasa je proslost. SAMO MOLIM VAS:
- bio ja i 9. marta. Pa poznati golub, koji je sr... po balkonima tada i jurisao na RTS sada prvi cestita predsedniku kao njegov KOALICIONI partner
- setah ja i zvizdah i blokirah i urlah... Gospodin uzima za partnera SPS i povampiruje snage protiv kojih smo se borili a koje sada nas nazivaju neprijateljima Srbije

Pamet u glavu i NAPRED

Henry Chinasky

pre 7 godina

Studenti su budućnost ove zemlje, ljudi koji će jednog dana raditi i rukovoditi na preporodu naše zemlje i naše privrede.Zbog toga bi Vučić trebao da pokaže malo poštovanja prema njima i njhovim zahtevima. To se verovatno neće desiti,jer on više voli ljude s kupljenim diplomama. Oni su veći poltroni i može da ih ucenjuje,a stručnost i znanje nisu potrebni.

Radojko

pre 7 godina

Ispravno je što pozdravlja proteste. Nije mu dobro što prečesto ispaljuje sarkastične i arogantne izjave umesto da prenese informaciju ili nedvosmislen stav ili mišljenje (primer - ako je na ponovljenom glasanju dobio veći procenat glasova, ali je i i izlazost bila značajno manja, providno je skrivati ovo poslednje). Ispravno je što poziva demonstrante na razgovor (ujedno i bezopasno, jer oni nemaju nameru da dođu). Loše je što govori "trebalo je da ih ranije pustimo da demonstriraju...", jer ispada da je razmatrao i opciju da on spreči ili dozvoli nešto što je volja jednog broja glasača, tj. da protestvuju. Ispravno je što mu ne pada na pamet da da ostavku, jer, sviđalo se to meni ili ne, on je zaista pobedio na izborima i mora da poštuje volju 55% onih koji jesu glasali. Loše je što potpuno ignoriše zahteve u kojima ima puno krajnje logičnih i dobronamernih stvari.

Ofelija

pre 7 godina

Ne vidim u cemu je problem da licno Vucic dodje na proteste i obrati se gradjanima, poprica sa njima i saslusa sta sve imaju da mu kazu? Pa neka uradi koliko moze, bitno je da pokaze da ga zanima sta svi ljudi misle. Mislim da ce to uraditi kada bude predsednik, ali za sada je premijer i verovatno da mu ne bi govorili kako to nije njegova ingerencija ceka da se to zavrsi pa da izadje pred gradjane jer on je hteli to svi ili ne ipak predsednik svih gradjana. Da se osvrnem na ptroeste, mislim da je to nesto zdravo, nesto sto moze da ojaca Srbiju i natera nas bar malo da se zapitamo.

EnaE

pre 7 godina

Znaci ako jedan respektabilan broj gradjana nije zadovoljan time kako vodite drzavu,vi njih kulirate i proglasite placenicima i neprijateljima,umesto da obratite paznji na SVOJ NAROD koji je nezadovoljan?Ali ne,to nije vazno jer to nisu VASI GLASACI koji su za vas jedini gradjani ove zemlje,mi ostali smo svi placeni da vas kritikujemo.Vaziiiiii.....

zena-zmaj

pre 7 godina

Ono sto najvise brine, a sto je vrlo evidentno kod vas u Srbiji, kao i kod nas u RS, je to sto politicari misle da nemaju apsolutno nikakvu obavezu prema protestantima bilo koje vrste. Ljudi izadju na ulice, izadju hiljade, protestvuju danima, a ovi na vlasti to ili ignorisu u potpunosti, ili daju ovakve nipodastavajuce i ponizavajuce izjave. Nikom ne pada ni na pamet da sasalusa, porazgovara, razmisli. Svako ko se docepa bilo kojeg nivoa vlasti odjednom postaje Bogom dan gospodar sudbina. Ono sto je zastrasujuce, osim karaktera doticnih, je upravo ta zamjena teza: narod nije tu zbog njih, oni su tu zbog nas. Mi smo njihov poslodavac i tu su dok to nama odgovara. Mi ih hranimo, oblacimo i dajemo im platu. Zamislite da se bilo ko od nas prema svom poslodavcu odnosi tako s visine, prepotentno i apsolutno ignorantski! U normalnom svijetu normalne demokratije to se ni u ludilu ne bi moglo dogoditi. Na nasim prostorima je tako ocita kvazi-demokratija diktatorskog tipa i bilo ko ko je sad na vrhu se ponasa kao da ce zauvijek tamo i ostati i, sto je najgore, prilagodjava sebi pravila i prava kako bi u tome i uspio. I svi se oni ponasaju kao savrsen kralj kom smeta samo njegov nesavrsen narod, ali da imaju bolji narod, gdje bi im bio kraj.....

Gde ja živim

pre 7 godina

Ja se izvinjavam, ali moram da pitam. Da li dotični namerava da popriča sa nekim od ovih ljudi ili će samo tako da mlati praznu slamu? Mislim, kogod da je organizovao, valjda zaslužuje da se bar sasluša. Ili smo i dalje u fazonu da je sve u Srbiji idealno. Jeste da je tajming protesta malo lošiji (može da se debatuje), zahtevi malo konfuzni (jbg deca su to, nisu upućeni baš u sve), ali da ima za šta da se izlazi, ima. Recimo, moglo bi se izaći samo zbog ovog neumesnog likovanja, zbog par individua u skupštini koji u nekoj normalnijoj zemlji ne bi mogli da budu ni čuvari zoo-vrta, a ne poslanici i sl. A tek ako krenemo sa ozbiljnim stvarima, pa ima materijala za ultra maraton. Ali kome ja pričam, samo uludo kucam

Ostajem

pre 7 godina

Zamolio bih ove sto su otisli iz zemlje da se suzdrze komentara i da se vise bave politickoj situaciji u njihovoj novoj drzavi.
Uvek su pesimisticni i uvek je "dobro je da sam otisao". U redu je, drago mi je zbog tebe.
Cak i onda kada je Djindjic dosao na vlast razmisljli su o povratku ali se nisu vratili.

Belopoljanski

pre 7 godina

Uličar. Vazda bio. Na kraju će svojom bahatošću, kojom već 5 godina pegla totalnu nekompetenciju, imati Tutsi i Hutu scenario u sred Evrope, toliko će podeliti ljude, umesto da ih miri. Samo zahvaljujući samom sebi i konstantnom udbaškom huškanju "svojih" protiv "njihovih". Imaće oca protiv sina, majku protiv ćerke, komšiju protiv komšije, brata protiv brata.. Najgori političar na svetu svih vremena.

ZPoint

pre 7 godina

"On je dodao da građani moraju da razumeju, kada je reč o protestima, da je obaveza države da poštuje manjinu i njihovu političku volju." Sta u ovoj recenici nije jasno? Politicka volja manjine? Svi oni koji su bojkovovaliizbore su protiv vlasti a isti su krivci sto je ta manjina izglasala to sto jeste! Da su glasali svi, vucic bi imao manje od 30%. Svesno zabijen noz u ledja.

Djed Milutin

pre 7 godina

Samo jedna opaska:
Primiti njihovu delegaciju.Razgovarati.Uzeti zahteve i predloge u razmatranje.Obavestiti skupstinu i javnost o tome.Dati u proceduru da se popravlja sve sto je moguće.

Zlopamtilo

pre 7 godina

Ima jedna činjenica , mislim ima ih verovatno više ali ova mi je trenutno interesantna ,koja dokazuje vašu pokvarenost odnosno pokvarenost svih političara poznatih javnosti a to je činjenica da se izborni sistem koji je nakaradan "menja" eventualno dok ste kao političar u borbi za osvajanje vlasti ,po osvajanju vlasti ili eventualno odbrani iste ta činjenica se zaboravlja i postojeći sistem se brani kao stub demokratije. Dakle , niste u pravu nemamo pravosuđe i nemamo demokratiju .

miki

pre 7 godina

Pazi ti njega : "U tom smislu on je dodao da "jedna američka televizija" izveštava o problemima radnika u Goši, a da ne spominje da je ona privatizovana 2007. i da aktuelna vlada nema ništa sa tim. "
Pa čija vlada treba da sprovodi zakon Srbije po kojem je poslodavac DUŽAN da plaća doprinose i PLATE radnicima koji su te pare zaradili???

Ovaj lik je hiper-ultra-giga demagog i lažov.Možemo ga skinuti samo građanskom neposlušnošću .

busadzija

pre 7 godina

Bravo Vucicu, svaka čast, kuliraj tu šaku jada studenata.Njih par je uzelo keš a ovi ostali kao ovcice idu i prave gužvu.Ali polako nestaje kesa pa se i broj njih smanjuje.

51 godina tranzicije

pre 7 godina

Kad te Vučić podučava demokratiji to je kao kad te talibani uče ljudskim pravima ili kad te neki lopov uči moralu i etici. Iskustvo me uči da od ovoga može gore ali jednostavno nemam dovoljno mašte da zamislim šta bi još moglo da nas snađe.

NemanjaKg

pre 7 godina

Hahaa pa Vucko se sprda sa ovim nazovi protestima.Pa kako i da se ne sprda kad u Bg ne izadje vise od nekoliko hiljada sto je smesno.U drugim gradovima nema ih po sto osim u NS.Ovako mogu da setaju godinu dana.

Ostoja

pre 7 godina

E zato mora to biti pravi protest a ne setnja, ovaj diktator dok god budu ljudi samo setali nece prstom mrdnuti...
(11, 13. april 2017 08:34)

On nije diktator vec doktor za sve na protestu. Sovek uci skolu od malih nogu i pece zanat i tacno zna sta ce i kako ce sama, zna kako da vam zavuce. Da bi nesto krupnije uradio moras da imas narod koji je podrzan od velikih zapadnih sila. Nemas ni narod a nemas ni podrsku, kako mislis da rusis? Nas 50.000 da se skupimo iz cele Srbije pa da rusimo? Nece narod da izlazi jer zna da DS stoji iza ovoga. Kao trece, cak i da se sakupi veci broj, mislis da ce neko dozvoliti nered? Pa unija ce dati zeleno svetlo da se to resi uz pomoc policije i vojske sasvim legalno i legitimno i zabrane protesti u nedogled, tipa uvece policijski cas... sve se moze kada se hoce i kada se ima podsrska svetskih mocnika.

MG

pre 7 godina

Вучићу, нису ти то ни жути, ни бели, то је твој народ. Толико безосећајности и надмености, не знам стварно у којој димензији више живиш да не видиш како је народу.

Srđan

pre 7 godina

Ništa vi u Srbiji meni niste jasni.
Da je diktatura, ne bi bilo izbora. Ili bi bar opozicija bojkotovala izbore zbog nepoštenih uslova. Nekada, u vrijeme Miloševića, demokratska opozicija je više puta s pravom tako bojkotovala izbore.
Sad, poslije izbora na kojima su svi učestvovali, imali svoje kandidate ili nekoga podržali, vi protestujete. Sve to djeluje nezrelo. Ali šta reći za zemlju u kojoj neki izmišljeni lik dobije onoliko glasova.
A Srbija ima vlast bolju nego što zaslužuje. Vlast vrši strašan pritisak na medije, Vučić je okružen nekim veoma pogrešnim ljudima, ali i takav kakav je on ide u dobrom pravcu. Jednom ćete mu tiho biti zahvalni, kao Hrvati Tuđmanu.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Ako ovi sto setaju znaju iz kog razloga setaju onda bi to moglo da ima nekakvog smisla i moglo bi predstavljati tracak nade da ce se u Srbiji nesto promeniti na bolje u protivnom samo "deru obucu" i razbijaju dosadu !
Svako normalan vidi da je Srbija "uzurpirana" od Vucica i njegovih poslusnika, svako normalan vidi da se svaka istina u medijima "izvrne" onako kako to odgovara Vucicu i kako bi ga predstavila u najboljem svetlu !
Svako normalan vidi da je zivot u Srbiji za veliku vecinu "golo prezivljavanje" kojem se ne nazire kraj !
Svako normalan vidi da ne postoji nijedna institucija koja je u sluzbi naroda a Vucic daje "preporuku narodu" da resavanje svih problema prepusti "njegovim institucijama" a tako nesto ne postoji u nijednoj civilizovanoj demokratskoj drzavi ?
Narod protestuje protiv te DIKTATORSKE OKUPACIJE, mediji "dopisuju" da se protestuje zbog "nezadovoljstva izborima" iako je svima jasno da je Vuciceva pobeda na predsednickim izborima narodu koji protestuje samo UZELA i onaj poslednji tracak nade da ce se nesto u Srbiji menjati u dogledno vreme, NAPROTIV i dalje ce decenijama slusati Vucica, Vulina, Martinovica,.. gledati taj PRIMITIVIZAM dok ce im zivot prolaziti u BEZNADJU !

mikin

pre 7 godina

"Vučić: Neka šetaju što je moguće duže, bolje za mene"
To cemo tek da vidimo koliko je to dobro za tebe. Inace, prosetao si ti od najradikalnijeg radikala do najradikalnijeg eu-simpatikusa. Cilj opravdava sredstvo ... rekao to jos davno Makijaveli a ti bukvalno shvatio.

lezilebovicka

pre 7 godina

ah ta cuvena premijerova retorika....nego da se uozbiljimo, meni ovo ne deluje da su protesti, ovo mi deluje da su gradjanske demonstracije....naroda je mnogo, a mislim da ce ih biti sve vise! narodu je dogorelo donokata! samo jako!

Purca

pre 7 godina

Njegove izjave su samo potvrda onoga zbog čega naša mladost i protestvuje....politički sistem ili sistemi na kojima počiva sistem da političke stranke upravljaju u ime nas i na krilima populizma vladaju je nešto što mora da se menja....mora...inače neće Nas biti...ovakvih kao Martinović,Vučić
nažalost ima još...nešto mora da se iz korena menja.

marina

pre 7 godina

Koliko je lepo sto gospodin predsednik svega nikad nista nije on uradio, nego drugi. Njegovo je da se izvinjava, s jedne strane, i preti i ucenjuje s druge.

Gomi

pre 7 godina

U tom smislu on je dodao da "jedna američka televizija" izveštava o problemima radnika u Goši, a da ne spominje da je ona privatizovana 2007. i da aktuelna vlada nema ništa sa tim.

Zasto je vlada onda dala po 60 000 svakom radniku?

xXx

pre 7 godina

Majstor spina,iseče jutros novinara koji mu je postavio pitanje a koje nije bilo pripremljeno,odmah ga pita je li on sa američke TV i onda nastavi svoj monolog...nedugo zatim završi konferenciju za štampu.Dakle,čim ga iznervirate odmah prekida svu raspravu i završava svoju predstavu.

Aldebaran

pre 7 godina

Zar je ovo primerena izjava predsednika Republike?
(xc, 13. april 2017 09:09)

To je izjavio premijer. Ili je možda to ipak bio predsednik Republike? Ne, biće da je predsednik SNS. Ma tako je kad je neko 3 u 1, dolazi do zabune. Ni on sam ne zna u kom svojstvu govori. Uglavnom u ličnom...

Erik

pre 7 godina

Da, da, baš ti politički odgovara. Kad te ozbiljno opljune NY Times u članku potpisanom od strane redakcije (dakle stav celog uredništva, ne samo jednog novinara) i kad BBC pravi video-prilog o demonstracijama - siguran sam da ti je svejedno.

Šta god građani Srbije mislili o nekom NY Times ili BBC-ju, činjenica je da su to neki od najvećih i najuticajnijih globalnih medija i da će takvih članaka o tebi biti sve više.

Sledeće će pasti reakcije evropskih parlamentaraca (negde već jesu) a nakon toga će lagano početi da reaguju i tvoji "drugari" Merkel i ostala ekipa koja ti zavrće ruku...

Živi šetali, pa videli, pozz

bora

pre 7 godina

Zasto nam se ne pridruzis u setnji,i udahnes slobodarski,demokratski duh Srbije.Lepo bi bilo videti se sa svojim narodom.Napravicemo ti i tranparent ,,Procitao sam zaahteve,ushicen sam..

Momir

pre 7 godina

Po ustavu ste predsednik svih gradjana, pa i onih koji misle da Srbija zasluzuje bolji zivot koji ste vise puta obecavali. Takodje po ustavu ste obavezni dati ostavku na mesto preds. polit. stranke i nadam se mesta premijera. Dakle, izjasnite se o postavljenim zahtevima mladih ljudi.

Pobegulja

pre 7 godina

Njegova izjava me čini tužnim i sramota me je ko vodi moju zemlju . Pobegao sam sa porodicom i sve više siguran da je moja odluka ispravna . Sramota me je ovog diktatora,bivšeg radikala ....

Adam Jensen

pre 7 godina

Pa da mu ispunimo onda želju i šetamo svaki dan i udaramo na njegovu sujetu (koja je jača od bilo čega, u njegovom slučaju). :)

Šalu na stranu, opšte je poznato i nebrojano puta dokazano u praksi - kada Vučić nešto kaže, obavezno je suprotno od toga ("neću se kandidovati za predsednika", "neće biti smanjena penzija" i slično...). Iz ovoga proiziliazi da mu protesti smetaju daleko više nego što će ikada javno izgovoriti na televiziji jer mu udaraju na sujetu. Zato njegovi poltroni i proksiji i reaguju onako agresivno sa slikama dece poznatih ličnosti, sa etiketiranjem, klevetanjem...

Inače, polako će se akumulirati energija - prvo šetnja koja će postajati masovnija, pa kada se skupi kritična masa, onda sinhronizovana građanska neposlušnost kao u Grčkoj, pa da mu onda vidim izraz lica. :D

Djordje

pre 7 godina

Vucicu kazi samo vi setajte a krenete li u nerede necu vam ja biti Sloba udaricu svom zestinom na vas.Vi ste mi prekinuli 5 oktobra moje ministrovanje.

Nebojsa

pre 7 godina

Posto ste 5 godina na vlasti, GOSA u najboljem slucaju po tebe moze da bude zajednicka odgovornost i tvoje i bivse vlasti. Ne moze nikako samo bivse. A sve to sto je uprskala bivsa vlast si imao vremena ako ne da saniras, a ono barem da popravis.

Zlopamtilo

pre 7 godina

Pet ,šest godina ste na vlasti i propustili ste priliku da stvorite sistem u državi , kao i oni pre vas što je i bio direktan uzrok što ste i došli na vlast i opstajete i dalje.Vi , političari to radite svesno i treba vas naterati da to priznate .Godinama "ne možete" da sredite sudstvo , biračke spiskove i uopšte nakaradni izborni sistem koji omogućava da manje više isti ljudi vladaju poslednjih 30 godina .Potrbno je da se glasa direktno za ljude ,imenom i prezimenom pa ti stavi onda na svoju listu lažne doktore i keramičare ,...I OBAVEZNO GLASANJE , naravno

portos

pre 7 godina

Politički je bolje za njega da svaki drugi misleći i obrazovan čovek starosti do 45 godina misli da je uzurpirao sve drzavne resurse i institucije kako bi sto duze opstao na vlasti, što misli da je opstanak normalne Srbije u direktnoj suprotnosti sa trenutnim načinom vodjenja države..? Čoveče, pa sad je definitivno - otpor ovakvoj vlasti je pitanje odbrane zdravog razuma, osnovne kulture, fizičke i mentalne higijene...I ovog puta treba povući vodu, a ne okretati glavu i drzati nos zapušenim...

Nikola

pre 7 godina

Ako je doslo do pljackaske privatizacije, imao bih dva pitanja:
1.zasto za 5 godina vladavine SNS kamarile jos niko nije procesuiran? Sta znaci reci nekome da je pljackas i lovac u mutnom, a on na slobodi?
2.zasto je onda skoro 70 posto clanova nekadasnjeg DOS-a u SNS eskadrili? Zasto je Dinkic, etiketiran kao ubica srpske ekonomije, danas tvoj savetnik ako je unistio ekonomiju drzave?
Elem. Pola "pljackasa" DOS/DS-a na slobodi, pola u SNS-u. Kratak rezime. Manje demagogije.

ja

pre 7 godina

-Izborni sistem los...takav je bio i ranije i svima!
-Izborni proces prosao sa nikad manje incidenata i procentualno minimum nepravilnosti tj ponavljanja na pojedinim mestima!
-Pobednik pustio da se protestvuje iako se ometa normalno funkcionisanje saobracaja!
-Nicim ne mozete da mu osporite pobedu pa ajd diktator je!
-|Ostaje samo da vas vodi cista mrznja i nemanje elementarne kulture da se prizna poraz!

ps. gladam sa strane,nisam bot..glasao za Obradovica...i za*ebo se!

Zlata

pre 7 godina

Vise puta sam pitala ovo sto cu sad da pitam. Odgovor ni od koga dobila nisam. A mi, prijatelji, medjusobno komentarisemo sledece: ako je tacno da je Aleksandar Vucic zatekao prazan budzet, to jest, drzavu pred bankrotom, zasto nije zakazao suceljavanje na RTS-u sa bivsim premijerom Mirkom Cvetkovicem i pitao Mirka Cvetkovica zasto je budzet prazan? Ovo se isto odnosi na ministra finansija i ostale ministre njihovih resora, da se svaki sadasnji ministar suceljavao sa ministrom u Tadicevoj vladavini. Ovo o cemu pisem sam upravo gledala na HRT-u debate Plenkovica i Milanovica. I da ne navodim dalje, ministre sadasnje sa ministrima prethodnog rezima. Upravo je zbog svega ovog Vucic blokirao sve televizije, da ne moze niko da ih demantuje ili bilo sta drugo da kaze.

Tasmanijska djavolica

pre 7 godina

Srbija normalno mesto za zivot, jeste ako uporedimo nigeriju. Ma milina. Aj sto on laze i da ga razumem al sto mu veruju, to me zabrinjava.

Dada

pre 7 godina

SNS, PS, PSS, SNP, SS, PUPS, JS, SVM, SDPS, SPO, PRS, jos 11 udruzenja trebao je sam na listi biti da izmeri snagu sa jednim od opozicionih lidera a ovo je DOS uz to dobija pojacanje SPS. Sasa Jankovic se prvi put kandidovao covek uocljiv svega 3 meseca i osvoio skoro 600.000 glasova a bogami vas je i Beli osamutijo koi je dobio 341.268 glasova.Da se Beli sada udruzi sa Sasom Jankovic imali bi 941.268 glasova.SPS i JS su dali SNS 500.000 to je matematika.

maki

pre 7 godina

Plasim se gospodine Vucicu da su se neki vec zapitali kako vodite drzavu i sta je to sa medijima u Srbiji. plasim se da vas i nas porede sa S. Korejom. Ako vam to ide ba ruku i odgovara? hm, nesto nije u redu

dr Evil

pre 7 godina

Gospodine Vučiću, ako nastavite da ignorišete naše zahteve, moraćemo da pređemo na ekstremnije metode... Kolektivni štrajk glađu mi deluje kao logičan sledeći korak. Pa da vidimo da li vam je zaista stalo do dobrobiti vaših građana.

genije

pre 7 godina

@brufen
Koliko moras biti ogranicen da ih nazoves "zutima"?
Zute skinusmo na izborima (mali, vesic) a eno ih opet zajahali samo u sns dresu... Puna ti stranka "zutih". Onih najgorih (dinkic savetnik, mihajlovicka ministar, gojkovicka vise i ne zna koliko je stranaka promenila...)

Marko

pre 7 godina

Ovo je pravi znak da treba nastaviti. Broj glasova koji je dobio na ponovljenim izborima je manji. On pokazuje procente i objasnjava kako je to dobro za njega. Kako da ne. Posle kompletne farse i kriminalnih dela koje podlezu krivicnoj odgovornosti oko izbora, on se jos inati i ruga. Ako. To je lekcija koja treba da nauci sta se desava kada predugo tolerisete prostakluk, verbalno i politicko nasilje i zloupotrebu institucija. Neka se raduje protestima koji su spontani, a u pozadini neka se trudi da organizuje kontramiting. Neka ubedi svoje clanstvo da je pobedio na izborima. Ako moze.

ispran mozak

pre 7 godina

Bravo Vucicu! Odlicno si organizovao ove proteste protiv sebe, ali realno, nije ni bilo tesko. Tanka je linija izmedju elitne i krezube Srbije, hocu reci, podjednako su im isprani mozgovi.

Che

pre 7 godina

Aha...sve ti verujem. Tebe ovi protesti toliko nerviraju i toliko ne mozes da predvidis kako ce to da se zavrsi, da se jedes samo tako. Zato i oni tvoji poslusnici pricaju onakve gadosti o demonstrantima.

Belopoljanski

pre 7 godina

Uličar. Vazda bio. Na kraju će svojom bahatošću, kojom već 5 godina pegla totalnu nekompetenciju, imati Tutsi i Hutu scenario u sred Evrope, toliko će podeliti ljude, umesto da ih miri. Samo zahvaljujući samom sebi i konstantnom udbaškom huškanju "svojih" protiv "njihovih". Imaće oca protiv sina, majku protiv ćerke, komšiju protiv komšije, brata protiv brata.. Najgori političar na svetu svih vremena.

Ostajem

pre 7 godina

Zamolio bih ove sto su otisli iz zemlje da se suzdrze komentara i da se vise bave politickoj situaciji u njihovoj novoj drzavi.
Uvek su pesimisticni i uvek je "dobro je da sam otisao". U redu je, drago mi je zbog tebe.
Cak i onda kada je Djindjic dosao na vlast razmisljli su o povratku ali se nisu vratili.

MG

pre 7 godina

Вучићу, нису ти то ни жути, ни бели, то је твој народ. Толико безосећајности и надмености, не знам стварно у којој димензији више живиш да не видиш како је народу.

Che

pre 7 godina

Aha...sve ti verujem. Tebe ovi protesti toliko nerviraju i toliko ne mozes da predvidis kako ce to da se zavrsi, da se jedes samo tako. Zato i oni tvoji poslusnici pricaju onakve gadosti o demonstrantima.

ja

pre 7 godina

-Izborni sistem los...takav je bio i ranije i svima!
-Izborni proces prosao sa nikad manje incidenata i procentualno minimum nepravilnosti tj ponavljanja na pojedinim mestima!
-Pobednik pustio da se protestvuje iako se ometa normalno funkcionisanje saobracaja!
-Nicim ne mozete da mu osporite pobedu pa ajd diktator je!
-|Ostaje samo da vas vodi cista mrznja i nemanje elementarne kulture da se prizna poraz!

ps. gladam sa strane,nisam bot..glasao za Obradovica...i za*ebo se!

genije

pre 7 godina

@brufen
Koliko moras biti ogranicen da ih nazoves "zutima"?
Zute skinusmo na izborima (mali, vesic) a eno ih opet zajahali samo u sns dresu... Puna ti stranka "zutih". Onih najgorih (dinkic savetnik, mihajlovicka ministar, gojkovicka vise i ne zna koliko je stranaka promenila...)

NemanjaKg

pre 7 godina

Hahaa pa Vucko se sprda sa ovim nazovi protestima.Pa kako i da se ne sprda kad u Bg ne izadje vise od nekoliko hiljada sto je smesno.U drugim gradovima nema ih po sto osim u NS.Ovako mogu da setaju godinu dana.

Srđan

pre 7 godina

Ništa vi u Srbiji meni niste jasni.
Da je diktatura, ne bi bilo izbora. Ili bi bar opozicija bojkotovala izbore zbog nepoštenih uslova. Nekada, u vrijeme Miloševića, demokratska opozicija je više puta s pravom tako bojkotovala izbore.
Sad, poslije izbora na kojima su svi učestvovali, imali svoje kandidate ili nekoga podržali, vi protestujete. Sve to djeluje nezrelo. Ali šta reći za zemlju u kojoj neki izmišljeni lik dobije onoliko glasova.
A Srbija ima vlast bolju nego što zaslužuje. Vlast vrši strašan pritisak na medije, Vučić je okružen nekim veoma pogrešnim ljudima, ali i takav kakav je on ide u dobrom pravcu. Jednom ćete mu tiho biti zahvalni, kao Hrvati Tuđmanu.

busadzija

pre 7 godina

Bravo Vucicu, svaka čast, kuliraj tu šaku jada studenata.Njih par je uzelo keš a ovi ostali kao ovcice idu i prave gužvu.Ali polako nestaje kesa pa se i broj njih smanjuje.

miki

pre 7 godina

Pazi ti njega : "U tom smislu on je dodao da "jedna američka televizija" izveštava o problemima radnika u Goši, a da ne spominje da je ona privatizovana 2007. i da aktuelna vlada nema ništa sa tim. "
Pa čija vlada treba da sprovodi zakon Srbije po kojem je poslodavac DUŽAN da plaća doprinose i PLATE radnicima koji su te pare zaradili???

Ovaj lik je hiper-ultra-giga demagog i lažov.Možemo ga skinuti samo građanskom neposlušnošću .

Nikola

pre 7 godina

Ako je doslo do pljackaske privatizacije, imao bih dva pitanja:
1.zasto za 5 godina vladavine SNS kamarile jos niko nije procesuiran? Sta znaci reci nekome da je pljackas i lovac u mutnom, a on na slobodi?
2.zasto je onda skoro 70 posto clanova nekadasnjeg DOS-a u SNS eskadrili? Zasto je Dinkic, etiketiran kao ubica srpske ekonomije, danas tvoj savetnik ako je unistio ekonomiju drzave?
Elem. Pola "pljackasa" DOS/DS-a na slobodi, pola u SNS-u. Kratak rezime. Manje demagogije.

Aldebaran

pre 7 godina

Zar je ovo primerena izjava predsednika Republike?
(xc, 13. april 2017 09:09)

To je izjavio premijer. Ili je možda to ipak bio predsednik Republike? Ne, biće da je predsednik SNS. Ma tako je kad je neko 3 u 1, dolazi do zabune. Ni on sam ne zna u kom svojstvu govori. Uglavnom u ličnom...

mikin

pre 7 godina

"Vučić: Neka šetaju što je moguće duže, bolje za mene"
To cemo tek da vidimo koliko je to dobro za tebe. Inace, prosetao si ti od najradikalnijeg radikala do najradikalnijeg eu-simpatikusa. Cilj opravdava sredstvo ... rekao to jos davno Makijaveli a ti bukvalno shvatio.

Tasmanijska djavolica

pre 7 godina

Srbija normalno mesto za zivot, jeste ako uporedimo nigeriju. Ma milina. Aj sto on laze i da ga razumem al sto mu veruju, to me zabrinjava.

51 godina tranzicije

pre 7 godina

Kad te Vučić podučava demokratiji to je kao kad te talibani uče ljudskim pravima ili kad te neki lopov uči moralu i etici. Iskustvo me uči da od ovoga može gore ali jednostavno nemam dovoljno mašte da zamislim šta bi još moglo da nas snađe.

Gde ja živim

pre 7 godina

Ja se izvinjavam, ali moram da pitam. Da li dotični namerava da popriča sa nekim od ovih ljudi ili će samo tako da mlati praznu slamu? Mislim, kogod da je organizovao, valjda zaslužuje da se bar sasluša. Ili smo i dalje u fazonu da je sve u Srbiji idealno. Jeste da je tajming protesta malo lošiji (može da se debatuje), zahtevi malo konfuzni (jbg deca su to, nisu upućeni baš u sve), ali da ima za šta da se izlazi, ima. Recimo, moglo bi se izaći samo zbog ovog neumesnog likovanja, zbog par individua u skupštini koji u nekoj normalnijoj zemlji ne bi mogli da budu ni čuvari zoo-vrta, a ne poslanici i sl. A tek ako krenemo sa ozbiljnim stvarima, pa ima materijala za ultra maraton. Ali kome ja pričam, samo uludo kucam

xXx

pre 7 godina

Majstor spina,iseče jutros novinara koji mu je postavio pitanje a koje nije bilo pripremljeno,odmah ga pita je li on sa američke TV i onda nastavi svoj monolog...nedugo zatim završi konferenciju za štampu.Dakle,čim ga iznervirate odmah prekida svu raspravu i završava svoju predstavu.

Zlata

pre 7 godina

Vise puta sam pitala ovo sto cu sad da pitam. Odgovor ni od koga dobila nisam. A mi, prijatelji, medjusobno komentarisemo sledece: ako je tacno da je Aleksandar Vucic zatekao prazan budzet, to jest, drzavu pred bankrotom, zasto nije zakazao suceljavanje na RTS-u sa bivsim premijerom Mirkom Cvetkovicem i pitao Mirka Cvetkovica zasto je budzet prazan? Ovo se isto odnosi na ministra finansija i ostale ministre njihovih resora, da se svaki sadasnji ministar suceljavao sa ministrom u Tadicevoj vladavini. Ovo o cemu pisem sam upravo gledala na HRT-u debate Plenkovica i Milanovica. I da ne navodim dalje, ministre sadasnje sa ministrima prethodnog rezima. Upravo je zbog svega ovog Vucic blokirao sve televizije, da ne moze niko da ih demantuje ili bilo sta drugo da kaze.

miki

pre 7 godina

Ovaj covek smatra da oni koji su protiv njegove politike,a ne njega licno,su mrzitelji Srbije...
Martinovic je objasnio kako izgleda sns demokratija.

natnes

pre 7 godina

Imam 55 godina. I UVEK cu bezuslovno podrzavati mlade i ono sto oni traze. Oni se bore za svoju buducnost, nasa je proslost. SAMO MOLIM VAS:
- bio ja i 9. marta. Pa poznati golub, koji je sr... po balkonima tada i jurisao na RTS sada prvi cestita predsedniku kao njegov KOALICIONI partner
- setah ja i zvizdah i blokirah i urlah... Gospodin uzima za partnera SPS i povampiruje snage protiv kojih smo se borili a koje sada nas nazivaju neprijateljima Srbije

Pamet u glavu i NAPRED

Adam Jensen

pre 7 godina

Pa da mu ispunimo onda želju i šetamo svaki dan i udaramo na njegovu sujetu (koja je jača od bilo čega, u njegovom slučaju). :)

Šalu na stranu, opšte je poznato i nebrojano puta dokazano u praksi - kada Vučić nešto kaže, obavezno je suprotno od toga ("neću se kandidovati za predsednika", "neće biti smanjena penzija" i slično...). Iz ovoga proiziliazi da mu protesti smetaju daleko više nego što će ikada javno izgovoriti na televiziji jer mu udaraju na sujetu. Zato njegovi poltroni i proksiji i reaguju onako agresivno sa slikama dece poznatih ličnosti, sa etiketiranjem, klevetanjem...

Inače, polako će se akumulirati energija - prvo šetnja koja će postajati masovnija, pa kada se skupi kritična masa, onda sinhronizovana građanska neposlušnost kao u Grčkoj, pa da mu onda vidim izraz lica. :D

Zlopamtilo

pre 7 godina

Pet ,šest godina ste na vlasti i propustili ste priliku da stvorite sistem u državi , kao i oni pre vas što je i bio direktan uzrok što ste i došli na vlast i opstajete i dalje.Vi , političari to radite svesno i treba vas naterati da to priznate .Godinama "ne možete" da sredite sudstvo , biračke spiskove i uopšte nakaradni izborni sistem koji omogućava da manje više isti ljudi vladaju poslednjih 30 godina .Potrbno je da se glasa direktno za ljude ,imenom i prezimenom pa ti stavi onda na svoju listu lažne doktore i keramičare ,...I OBAVEZNO GLASANJE , naravno

maki

pre 7 godina

Plasim se gospodine Vucicu da su se neki vec zapitali kako vodite drzavu i sta je to sa medijima u Srbiji. plasim se da vas i nas porede sa S. Korejom. Ako vam to ide ba ruku i odgovara? hm, nesto nije u redu

lezilebovicka

pre 7 godina

ah ta cuvena premijerova retorika....nego da se uozbiljimo, meni ovo ne deluje da su protesti, ovo mi deluje da su gradjanske demonstracije....naroda je mnogo, a mislim da ce ih biti sve vise! narodu je dogorelo donokata! samo jako!

Henry Chinasky

pre 7 godina

Studenti su budućnost ove zemlje, ljudi koji će jednog dana raditi i rukovoditi na preporodu naše zemlje i naše privrede.Zbog toga bi Vučić trebao da pokaže malo poštovanja prema njima i njhovim zahtevima. To se verovatno neće desiti,jer on više voli ljude s kupljenim diplomama. Oni su veći poltroni i može da ih ucenjuje,a stručnost i znanje nisu potrebni.

dr Evil

pre 7 godina

Gospodine Vučiću, ako nastavite da ignorišete naše zahteve, moraćemo da pređemo na ekstremnije metode... Kolektivni štrajk glađu mi deluje kao logičan sledeći korak. Pa da vidimo da li vam je zaista stalo do dobrobiti vaših građana.

Marko

pre 7 godina

Ovo je pravi znak da treba nastaviti. Broj glasova koji je dobio na ponovljenim izborima je manji. On pokazuje procente i objasnjava kako je to dobro za njega. Kako da ne. Posle kompletne farse i kriminalnih dela koje podlezu krivicnoj odgovornosti oko izbora, on se jos inati i ruga. Ako. To je lekcija koja treba da nauci sta se desava kada predugo tolerisete prostakluk, verbalno i politicko nasilje i zloupotrebu institucija. Neka se raduje protestima koji su spontani, a u pozadini neka se trudi da organizuje kontramiting. Neka ubedi svoje clanstvo da je pobedio na izborima. Ako moze.

Ostoja

pre 7 godina

E zato mora to biti pravi protest a ne setnja, ovaj diktator dok god budu ljudi samo setali nece prstom mrdnuti...
(11, 13. april 2017 08:34)

On nije diktator vec doktor za sve na protestu. Sovek uci skolu od malih nogu i pece zanat i tacno zna sta ce i kako ce sama, zna kako da vam zavuce. Da bi nesto krupnije uradio moras da imas narod koji je podrzan od velikih zapadnih sila. Nemas ni narod a nemas ni podrsku, kako mislis da rusis? Nas 50.000 da se skupimo iz cele Srbije pa da rusimo? Nece narod da izlazi jer zna da DS stoji iza ovoga. Kao trece, cak i da se sakupi veci broj, mislis da ce neko dozvoliti nered? Pa unija ce dati zeleno svetlo da se to resi uz pomoc policije i vojske sasvim legalno i legitimno i zabrane protesti u nedogled, tipa uvece policijski cas... sve se moze kada se hoce i kada se ima podsrska svetskih mocnika.

Erik

pre 7 godina

Da, da, baš ti politički odgovara. Kad te ozbiljno opljune NY Times u članku potpisanom od strane redakcije (dakle stav celog uredništva, ne samo jednog novinara) i kad BBC pravi video-prilog o demonstracijama - siguran sam da ti je svejedno.

Šta god građani Srbije mislili o nekom NY Times ili BBC-ju, činjenica je da su to neki od najvećih i najuticajnijih globalnih medija i da će takvih članaka o tebi biti sve više.

Sledeće će pasti reakcije evropskih parlamentaraca (negde već jesu) a nakon toga će lagano početi da reaguju i tvoji "drugari" Merkel i ostala ekipa koja ti zavrće ruku...

Živi šetali, pa videli, pozz

EnaE

pre 7 godina

Znaci ako jedan respektabilan broj gradjana nije zadovoljan time kako vodite drzavu,vi njih kulirate i proglasite placenicima i neprijateljima,umesto da obratite paznji na SVOJ NAROD koji je nezadovoljan?Ali ne,to nije vazno jer to nisu VASI GLASACI koji su za vas jedini gradjani ove zemlje,mi ostali smo svi placeni da vas kritikujemo.Vaziiiiii.....

zena-zmaj

pre 7 godina

Ono sto najvise brine, a sto je vrlo evidentno kod vas u Srbiji, kao i kod nas u RS, je to sto politicari misle da nemaju apsolutno nikakvu obavezu prema protestantima bilo koje vrste. Ljudi izadju na ulice, izadju hiljade, protestvuju danima, a ovi na vlasti to ili ignorisu u potpunosti, ili daju ovakve nipodastavajuce i ponizavajuce izjave. Nikom ne pada ni na pamet da sasalusa, porazgovara, razmisli. Svako ko se docepa bilo kojeg nivoa vlasti odjednom postaje Bogom dan gospodar sudbina. Ono sto je zastrasujuce, osim karaktera doticnih, je upravo ta zamjena teza: narod nije tu zbog njih, oni su tu zbog nas. Mi smo njihov poslodavac i tu su dok to nama odgovara. Mi ih hranimo, oblacimo i dajemo im platu. Zamislite da se bilo ko od nas prema svom poslodavcu odnosi tako s visine, prepotentno i apsolutno ignorantski! U normalnom svijetu normalne demokratije to se ni u ludilu ne bi moglo dogoditi. Na nasim prostorima je tako ocita kvazi-demokratija diktatorskog tipa i bilo ko ko je sad na vrhu se ponasa kao da ce zauvijek tamo i ostati i, sto je najgore, prilagodjava sebi pravila i prava kako bi u tome i uspio. I svi se oni ponasaju kao savrsen kralj kom smeta samo njegov nesavrsen narod, ali da imaju bolji narod, gdje bi im bio kraj.....

Dada

pre 7 godina

SNS, PS, PSS, SNP, SS, PUPS, JS, SVM, SDPS, SPO, PRS, jos 11 udruzenja trebao je sam na listi biti da izmeri snagu sa jednim od opozicionih lidera a ovo je DOS uz to dobija pojacanje SPS. Sasa Jankovic se prvi put kandidovao covek uocljiv svega 3 meseca i osvoio skoro 600.000 glasova a bogami vas je i Beli osamutijo koi je dobio 341.268 glasova.Da se Beli sada udruzi sa Sasom Jankovic imali bi 941.268 glasova.SPS i JS su dali SNS 500.000 to je matematika.

marina

pre 7 godina

Koliko je lepo sto gospodin predsednik svega nikad nista nije on uradio, nego drugi. Njegovo je da se izvinjava, s jedne strane, i preti i ucenjuje s druge.

Anajeanajeana

pre 7 godina

Moje misljenje je da svaka odrasla osoba u ovoj drzavi mora da podrzi studente i mlade. Mi smo pokazali koliko smo pametni. Slagala se ili ne slagala sa njima (a slazem se ), treba izaci iz nasih propustenih prilika, uskih zivota i beznadja i pokazati im da smo tu za njih. Zar to nije smisao, zar oni nisu smisao??? Sa druge strane, nihovi zahtevi su mozda ambiciozni, ali za razliku od naseg GOTOV JE, oni kazu: GOTOVI STE, a time dokazuju da vide siru sliku od, nase, utopijske, zelje da jedan covek ode. Nadali smo se da ce sa sobom povuci i druge svoje pulene, a oni jasu opet. Napred deco, pokazali ste da u vama ima mnogo vise od napucenih usana i sakupljanja lajkova ( kako moja generacija opisuje vasu). p.s. tata me je vodio na protest 1991., sama sam isla na studentske, vodim svoju decu na ove.....sa nadom da necu voditi i unucice

Djordje

pre 7 godina

Vucicu kazi samo vi setajte a krenete li u nerede necu vam ja biti Sloba udaricu svom zestinom na vas.Vi ste mi prekinuli 5 oktobra moje ministrovanje.

Zlopamtilo

pre 7 godina

Ima jedna činjenica , mislim ima ih verovatno više ali ova mi je trenutno interesantna ,koja dokazuje vašu pokvarenost odnosno pokvarenost svih političara poznatih javnosti a to je činjenica da se izborni sistem koji je nakaradan "menja" eventualno dok ste kao političar u borbi za osvajanje vlasti ,po osvajanju vlasti ili eventualno odbrani iste ta činjenica se zaboravlja i postojeći sistem se brani kao stub demokratije. Dakle , niste u pravu nemamo pravosuđe i nemamo demokratiju .

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Ako ovi sto setaju znaju iz kog razloga setaju onda bi to moglo da ima nekakvog smisla i moglo bi predstavljati tracak nade da ce se u Srbiji nesto promeniti na bolje u protivnom samo "deru obucu" i razbijaju dosadu !
Svako normalan vidi da je Srbija "uzurpirana" od Vucica i njegovih poslusnika, svako normalan vidi da se svaka istina u medijima "izvrne" onako kako to odgovara Vucicu i kako bi ga predstavila u najboljem svetlu !
Svako normalan vidi da je zivot u Srbiji za veliku vecinu "golo prezivljavanje" kojem se ne nazire kraj !
Svako normalan vidi da ne postoji nijedna institucija koja je u sluzbi naroda a Vucic daje "preporuku narodu" da resavanje svih problema prepusti "njegovim institucijama" a tako nesto ne postoji u nijednoj civilizovanoj demokratskoj drzavi ?
Narod protestuje protiv te DIKTATORSKE OKUPACIJE, mediji "dopisuju" da se protestuje zbog "nezadovoljstva izborima" iako je svima jasno da je Vuciceva pobeda na predsednickim izborima narodu koji protestuje samo UZELA i onaj poslednji tracak nade da ce se nesto u Srbiji menjati u dogledno vreme, NAPROTIV i dalje ce decenijama slusati Vucica, Vulina, Martinovica,.. gledati taj PRIMITIVIZAM dok ce im zivot prolaziti u BEZNADJU !

Nebojsa

pre 7 godina

Posto ste 5 godina na vlasti, GOSA u najboljem slucaju po tebe moze da bude zajednicka odgovornost i tvoje i bivse vlasti. Ne moze nikako samo bivse. A sve to sto je uprskala bivsa vlast si imao vremena ako ne da saniras, a ono barem da popravis.

Pobegulja

pre 7 godina

Njegova izjava me čini tužnim i sramota me je ko vodi moju zemlju . Pobegao sam sa porodicom i sve više siguran da je moja odluka ispravna . Sramota me je ovog diktatora,bivšeg radikala ....

Purca

pre 7 godina

Njegove izjave su samo potvrda onoga zbog čega naša mladost i protestvuje....politički sistem ili sistemi na kojima počiva sistem da političke stranke upravljaju u ime nas i na krilima populizma vladaju je nešto što mora da se menja....mora...inače neće Nas biti...ovakvih kao Martinović,Vučić
nažalost ima još...nešto mora da se iz korena menja.

Djed Milutin

pre 7 godina

Samo jedna opaska:
Primiti njihovu delegaciju.Razgovarati.Uzeti zahteve i predloge u razmatranje.Obavestiti skupstinu i javnost o tome.Dati u proceduru da se popravlja sve sto je moguće.

Gomi

pre 7 godina

U tom smislu on je dodao da "jedna američka televizija" izveštava o problemima radnika u Goši, a da ne spominje da je ona privatizovana 2007. i da aktuelna vlada nema ništa sa tim.

Zasto je vlada onda dala po 60 000 svakom radniku?

portos

pre 7 godina

Politički je bolje za njega da svaki drugi misleći i obrazovan čovek starosti do 45 godina misli da je uzurpirao sve drzavne resurse i institucije kako bi sto duze opstao na vlasti, što misli da je opstanak normalne Srbije u direktnoj suprotnosti sa trenutnim načinom vodjenja države..? Čoveče, pa sad je definitivno - otpor ovakvoj vlasti je pitanje odbrane zdravog razuma, osnovne kulture, fizičke i mentalne higijene...I ovog puta treba povući vodu, a ne okretati glavu i drzati nos zapušenim...

bora

pre 7 godina

Zasto nam se ne pridruzis u setnji,i udahnes slobodarski,demokratski duh Srbije.Lepo bi bilo videti se sa svojim narodom.Napravicemo ti i tranparent ,,Procitao sam zaahteve,ushicen sam..

Momir

pre 7 godina

Po ustavu ste predsednik svih gradjana, pa i onih koji misle da Srbija zasluzuje bolji zivot koji ste vise puta obecavali. Takodje po ustavu ste obavezni dati ostavku na mesto preds. polit. stranke i nadam se mesta premijera. Dakle, izjasnite se o postavljenim zahtevima mladih ljudi.

ZPoint

pre 7 godina

"On je dodao da građani moraju da razumeju, kada je reč o protestima, da je obaveza države da poštuje manjinu i njihovu političku volju." Sta u ovoj recenici nije jasno? Politicka volja manjine? Svi oni koji su bojkovovaliizbore su protiv vlasti a isti su krivci sto je ta manjina izglasala to sto jeste! Da su glasali svi, vucic bi imao manje od 30%. Svesno zabijen noz u ledja.

Kad su cvetale tikve

pre 7 godina

Predsednik svih gradjana, Vucic!

Napomena: svih iz SNS-a, dabome.

Moze li to bezobraznije, Vucicu? To je ta Vasa " pristojna Srbija" koju predstavljate, je li? Taj prezir kojim se obracate najboljem delu svog naroda, studentima, radnicima, vojsci, policiji, to je ZA ZALJENJE.

Podrska protestima!

Radojko

pre 7 godina

Ispravno je što pozdravlja proteste. Nije mu dobro što prečesto ispaljuje sarkastične i arogantne izjave umesto da prenese informaciju ili nedvosmislen stav ili mišljenje (primer - ako je na ponovljenom glasanju dobio veći procenat glasova, ali je i i izlazost bila značajno manja, providno je skrivati ovo poslednje). Ispravno je što poziva demonstrante na razgovor (ujedno i bezopasno, jer oni nemaju nameru da dođu). Loše je što govori "trebalo je da ih ranije pustimo da demonstriraju...", jer ispada da je razmatrao i opciju da on spreči ili dozvoli nešto što je volja jednog broja glasača, tj. da protestvuju. Ispravno je što mu ne pada na pamet da da ostavku, jer, sviđalo se to meni ili ne, on je zaista pobedio na izborima i mora da poštuje volju 55% onih koji jesu glasali. Loše je što potpuno ignoriše zahteve u kojima ima puno krajnje logičnih i dobronamernih stvari.

Sabre

pre 7 godina

A da mi objavite nekada komentar, a? Covek je klasicni fasista, misli da je demokratija samo pustiti ih da setaju, a sto ne haje ni 2 posto za njihove zahteve i medijski ih ignorise, to nikom nista. I tuzno je sto gomila ljudi ovde ne kapira da to ne funkcionise tako u demokratiji i i dalje ga podrzava.

Vozdovac

pre 7 godina

"Trazite sta hocete, setajte koliko hocete, ja cu da sedim u svom staklenom dvorcu sa zacepljenim usima i da radim sta zelim" .. Ovo je otprilike taj rezon. Ovako razmislja dete od 8 godina, a ne cove sa 45. Ovako razmislja klasican diktator. Dokaz da ljudima ovde vlast suzava sveste, potpuno neverovatno i porazavajuce.. E pa necemo tako, druze Aco..Jednom kada katastrofa zvana SNS ode sa vlasti, mislim da nikome vise nece padati na pamet da je zloupotrebljava na isti nacin..

11,55 uri

pre 7 godina

Ovaj nas samo zamajava i uzima nam vreme koje je inace na izmaku da nesto uradimo za normalni, bolji i dostojanstveni zivot u ovoj zemlji. Mladi su apsolutno u pravu kada zahtevaju odlazak ove kompletne instalirane nakaradne garniture, koja uziva u zivotu a mi zivot ispunjavamo tavorenjem godinama. Pitam se ko moze od normalnih u ovoj zemlji da izdrzi jos 5 godina AV, Maju, Martinovica, Mihajilovicku, Risticevica, Nebojisu iz BG, Babica, Jovanova...a da ostane pri cistoj svesti?

Volim zvezdu ali ne i AV

pre 7 godina

Bar ne štrajkuju glodju kao neki koji žele vlast po svaku cenu i obećali da će otići za šest meseci ako narod ne živi bolje?!?!

nina

pre 7 godina

Ovo nije kraj, ovo je tek pocetak, sa narodom se nije igrati. AV to ne moze da shvati ali VERUJTE shvati ce. Kontra miting ce biti kap koja ce preliti casu.

Jovan

pre 7 godina

Pa nebi bas rekao da je dobro za njega.Ako se nastavi moze samo da mu bude gore.A moze i da dodje do toga da mu cela drzava stupi u strajk.Ako svi prestanu da rade i izdadju na ulice,ako ceo sistem stane i drzava pocne da trpi pritisak.Ne pise mu se dobro.Cisto sumanjam da mu je svejedno on se samo pravi,folira...

Nis

pre 7 godina

Prijatelju naravno da je bolje za tebe, ovo je tvoja pobeda a ne pobeda srpskog naroda za bolji zivot. Zivi ti sa minimalcem i radi u tri smene prijatelju. kriminalci i tajkuni pokrali zemlju pa ce narod da stedi da drzava ne bi bankrotirala. Sramota je kako ti vidis uspeh svoje politike, tako sto ce mo mi da radimo kao jeftina radna snaga za evropu. Sramota vasa velika. 17 godina cekam da se nesto promeni a ono je sve isto samo ne cekamo za leba i imamo gorivo na pumpama. Ja necu doziveti neku bolju srbiju. Aj zdravo idem da radim za minimalac.

DPolitika

pre 7 godina

Koje godine je FAP nudjen radionici za montazu vozila SISU? Kapaciteti FAP-a 20.000 vozila godisnje a SISU 200 vozila godisnje.
Ko je protezirao tako dobar aranzman?

Koje godine su iz FAP-a izdvojeni mnogi delovi i prodaju se? Kada je IMK 14 oktobar pusten niz vodu? Kada je ponudjen Aerodrom na koncesiju? PKB arapima? IMT u stecaj i rasprodaju? itd. spisak predugacak.

Da nema firmi kao ranije za privatizaciju nema, ali od 2012 od kada je sadasnja garnitura na vlasti nema sta nije pokusano da se privatizuje, proda ili gurne u stecaj. Da ima vise firmi koji su pretekli prethodnu posast otisle bi i one do sada upravo na celu sa vama.

Razlike nema pre 2012 i posle a na vlast se 2012 doslo revoltom prema prethodnicima. Novo runo i staro je isto. Samo znaju za prodaju i gradjevinske radove gde je kajmak najlepsi.

Od 2012 traje fino preuzimanje svih poluga vlasti ukljucujuci i medije.
Sada kada su poluge ucvrsene prica kako smo fer i bolji od prethodnika a gde su zapravo razlike, gotovo da nema.

Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

Ofelija

pre 7 godina

Ne vidim u cemu je problem da licno Vucic dodje na proteste i obrati se gradjanima, poprica sa njima i saslusa sta sve imaju da mu kazu? Pa neka uradi koliko moze, bitno je da pokaze da ga zanima sta svi ljudi misle. Mislim da ce to uraditi kada bude predsednik, ali za sada je premijer i verovatno da mu ne bi govorili kako to nije njegova ingerencija ceka da se to zavrsi pa da izadje pred gradjane jer on je hteli to svi ili ne ipak predsednik svih gradjana. Da se osvrnem na ptroeste, mislim da je to nesto zdravo, nesto sto moze da ojaca Srbiju i natera nas bar malo da se zapitamo.

ispran mozak

pre 7 godina

Bravo Vucicu! Odlicno si organizovao ove proteste protiv sebe, ali realno, nije ni bilo tesko. Tanka je linija izmedju elitne i krezube Srbije, hocu reci, podjednako su im isprani mozgovi.

Che

pre 7 godina

Aha...sve ti verujem. Tebe ovi protesti toliko nerviraju i toliko ne mozes da predvidis kako ce to da se zavrsi, da se jedes samo tako. Zato i oni tvoji poslusnici pricaju onakve gadosti o demonstrantima.

Tasmanijska djavolica

pre 7 godina

Srbija normalno mesto za zivot, jeste ako uporedimo nigeriju. Ma milina. Aj sto on laze i da ga razumem al sto mu veruju, to me zabrinjava.

zena-zmaj

pre 7 godina

Ono sto najvise brine, a sto je vrlo evidentno kod vas u Srbiji, kao i kod nas u RS, je to sto politicari misle da nemaju apsolutno nikakvu obavezu prema protestantima bilo koje vrste. Ljudi izadju na ulice, izadju hiljade, protestvuju danima, a ovi na vlasti to ili ignorisu u potpunosti, ili daju ovakve nipodastavajuce i ponizavajuce izjave. Nikom ne pada ni na pamet da sasalusa, porazgovara, razmisli. Svako ko se docepa bilo kojeg nivoa vlasti odjednom postaje Bogom dan gospodar sudbina. Ono sto je zastrasujuce, osim karaktera doticnih, je upravo ta zamjena teza: narod nije tu zbog njih, oni su tu zbog nas. Mi smo njihov poslodavac i tu su dok to nama odgovara. Mi ih hranimo, oblacimo i dajemo im platu. Zamislite da se bilo ko od nas prema svom poslodavcu odnosi tako s visine, prepotentno i apsolutno ignorantski! U normalnom svijetu normalne demokratije to se ni u ludilu ne bi moglo dogoditi. Na nasim prostorima je tako ocita kvazi-demokratija diktatorskog tipa i bilo ko ko je sad na vrhu se ponasa kao da ce zauvijek tamo i ostati i, sto je najgore, prilagodjava sebi pravila i prava kako bi u tome i uspio. I svi se oni ponasaju kao savrsen kralj kom smeta samo njegov nesavrsen narod, ali da imaju bolji narod, gdje bi im bio kraj.....

Zlata

pre 7 godina

Vise puta sam pitala ovo sto cu sad da pitam. Odgovor ni od koga dobila nisam. A mi, prijatelji, medjusobno komentarisemo sledece: ako je tacno da je Aleksandar Vucic zatekao prazan budzet, to jest, drzavu pred bankrotom, zasto nije zakazao suceljavanje na RTS-u sa bivsim premijerom Mirkom Cvetkovicem i pitao Mirka Cvetkovica zasto je budzet prazan? Ovo se isto odnosi na ministra finansija i ostale ministre njihovih resora, da se svaki sadasnji ministar suceljavao sa ministrom u Tadicevoj vladavini. Ovo o cemu pisem sam upravo gledala na HRT-u debate Plenkovica i Milanovica. I da ne navodim dalje, ministre sadasnje sa ministrima prethodnog rezima. Upravo je zbog svega ovog Vucic blokirao sve televizije, da ne moze niko da ih demantuje ili bilo sta drugo da kaze.

maki

pre 7 godina

Plasim se gospodine Vucicu da su se neki vec zapitali kako vodite drzavu i sta je to sa medijima u Srbiji. plasim se da vas i nas porede sa S. Korejom. Ako vam to ide ba ruku i odgovara? hm, nesto nije u redu

dr Evil

pre 7 godina

Gospodine Vučiću, ako nastavite da ignorišete naše zahteve, moraćemo da pređemo na ekstremnije metode... Kolektivni štrajk glađu mi deluje kao logičan sledeći korak. Pa da vidimo da li vam je zaista stalo do dobrobiti vaših građana.

Belopoljanski

pre 7 godina

Uličar. Vazda bio. Na kraju će svojom bahatošću, kojom već 5 godina pegla totalnu nekompetenciju, imati Tutsi i Hutu scenario u sred Evrope, toliko će podeliti ljude, umesto da ih miri. Samo zahvaljujući samom sebi i konstantnom udbaškom huškanju "svojih" protiv "njihovih". Imaće oca protiv sina, majku protiv ćerke, komšiju protiv komšije, brata protiv brata.. Najgori političar na svetu svih vremena.

MG

pre 7 godina

Вучићу, нису ти то ни жути, ни бели, то је твој народ. Толико безосећајности и надмености, не знам стварно у којој димензији више живиш да не видиш како је народу.

Gde ja živim

pre 7 godina

Ja se izvinjavam, ali moram da pitam. Da li dotični namerava da popriča sa nekim od ovih ljudi ili će samo tako da mlati praznu slamu? Mislim, kogod da je organizovao, valjda zaslužuje da se bar sasluša. Ili smo i dalje u fazonu da je sve u Srbiji idealno. Jeste da je tajming protesta malo lošiji (može da se debatuje), zahtevi malo konfuzni (jbg deca su to, nisu upućeni baš u sve), ali da ima za šta da se izlazi, ima. Recimo, moglo bi se izaći samo zbog ovog neumesnog likovanja, zbog par individua u skupštini koji u nekoj normalnijoj zemlji ne bi mogli da budu ni čuvari zoo-vrta, a ne poslanici i sl. A tek ako krenemo sa ozbiljnim stvarima, pa ima materijala za ultra maraton. Ali kome ja pričam, samo uludo kucam

ispran mozak

pre 7 godina

Bravo Vucicu! Odlicno si organizovao ove proteste protiv sebe, ali realno, nije ni bilo tesko. Tanka je linija izmedju elitne i krezube Srbije, hocu reci, podjednako su im isprani mozgovi.

genije

pre 7 godina

@brufen
Koliko moras biti ogranicen da ih nazoves "zutima"?
Zute skinusmo na izborima (mali, vesic) a eno ih opet zajahali samo u sns dresu... Puna ti stranka "zutih". Onih najgorih (dinkic savetnik, mihajlovicka ministar, gojkovicka vise i ne zna koliko je stranaka promenila...)

Dada

pre 7 godina

SNS, PS, PSS, SNP, SS, PUPS, JS, SVM, SDPS, SPO, PRS, jos 11 udruzenja trebao je sam na listi biti da izmeri snagu sa jednim od opozicionih lidera a ovo je DOS uz to dobija pojacanje SPS. Sasa Jankovic se prvi put kandidovao covek uocljiv svega 3 meseca i osvoio skoro 600.000 glasova a bogami vas je i Beli osamutijo koi je dobio 341.268 glasova.Da se Beli sada udruzi sa Sasom Jankovic imali bi 941.268 glasova.SPS i JS su dali SNS 500.000 to je matematika.

mikin

pre 7 godina

"Vučić: Neka šetaju što je moguće duže, bolje za mene"
To cemo tek da vidimo koliko je to dobro za tebe. Inace, prosetao si ti od najradikalnijeg radikala do najradikalnijeg eu-simpatikusa. Cilj opravdava sredstvo ... rekao to jos davno Makijaveli a ti bukvalno shvatio.

Zlopamtilo

pre 7 godina

Pet ,šest godina ste na vlasti i propustili ste priliku da stvorite sistem u državi , kao i oni pre vas što je i bio direktan uzrok što ste i došli na vlast i opstajete i dalje.Vi , političari to radite svesno i treba vas naterati da to priznate .Godinama "ne možete" da sredite sudstvo , biračke spiskove i uopšte nakaradni izborni sistem koji omogućava da manje više isti ljudi vladaju poslednjih 30 godina .Potrbno je da se glasa direktno za ljude ,imenom i prezimenom pa ti stavi onda na svoju listu lažne doktore i keramičare ,...I OBAVEZNO GLASANJE , naravno

Marko

pre 7 godina

Ovo je pravi znak da treba nastaviti. Broj glasova koji je dobio na ponovljenim izborima je manji. On pokazuje procente i objasnjava kako je to dobro za njega. Kako da ne. Posle kompletne farse i kriminalnih dela koje podlezu krivicnoj odgovornosti oko izbora, on se jos inati i ruga. Ako. To je lekcija koja treba da nauci sta se desava kada predugo tolerisete prostakluk, verbalno i politicko nasilje i zloupotrebu institucija. Neka se raduje protestima koji su spontani, a u pozadini neka se trudi da organizuje kontramiting. Neka ubedi svoje clanstvo da je pobedio na izborima. Ako moze.

Nikola

pre 7 godina

Ako je doslo do pljackaske privatizacije, imao bih dva pitanja:
1.zasto za 5 godina vladavine SNS kamarile jos niko nije procesuiran? Sta znaci reci nekome da je pljackas i lovac u mutnom, a on na slobodi?
2.zasto je onda skoro 70 posto clanova nekadasnjeg DOS-a u SNS eskadrili? Zasto je Dinkic, etiketiran kao ubica srpske ekonomije, danas tvoj savetnik ako je unistio ekonomiju drzave?
Elem. Pola "pljackasa" DOS/DS-a na slobodi, pola u SNS-u. Kratak rezime. Manje demagogije.

lezilebovicka

pre 7 godina

ah ta cuvena premijerova retorika....nego da se uozbiljimo, meni ovo ne deluje da su protesti, ovo mi deluje da su gradjanske demonstracije....naroda je mnogo, a mislim da ce ih biti sve vise! narodu je dogorelo donokata! samo jako!

Zlopamtilo

pre 7 godina

Ima jedna činjenica , mislim ima ih verovatno više ali ova mi je trenutno interesantna ,koja dokazuje vašu pokvarenost odnosno pokvarenost svih političara poznatih javnosti a to je činjenica da se izborni sistem koji je nakaradan "menja" eventualno dok ste kao političar u borbi za osvajanje vlasti ,po osvajanju vlasti ili eventualno odbrani iste ta činjenica se zaboravlja i postojeći sistem se brani kao stub demokratije. Dakle , niste u pravu nemamo pravosuđe i nemamo demokratiju .

ZPoint

pre 7 godina

"On je dodao da građani moraju da razumeju, kada je reč o protestima, da je obaveza države da poštuje manjinu i njihovu političku volju." Sta u ovoj recenici nije jasno? Politicka volja manjine? Svi oni koji su bojkovovaliizbore su protiv vlasti a isti su krivci sto je ta manjina izglasala to sto jeste! Da su glasali svi, vucic bi imao manje od 30%. Svesno zabijen noz u ledja.

51 godina tranzicije

pre 7 godina

Kad te Vučić podučava demokratiji to je kao kad te talibani uče ljudskim pravima ili kad te neki lopov uči moralu i etici. Iskustvo me uči da od ovoga može gore ali jednostavno nemam dovoljno mašte da zamislim šta bi još moglo da nas snađe.

Pobegulja

pre 7 godina

Njegova izjava me čini tužnim i sramota me je ko vodi moju zemlju . Pobegao sam sa porodicom i sve više siguran da je moja odluka ispravna . Sramota me je ovog diktatora,bivšeg radikala ....

marina

pre 7 godina

Koliko je lepo sto gospodin predsednik svega nikad nista nije on uradio, nego drugi. Njegovo je da se izvinjava, s jedne strane, i preti i ucenjuje s druge.

Aldebaran

pre 7 godina

Zar je ovo primerena izjava predsednika Republike?
(xc, 13. april 2017 09:09)

To je izjavio premijer. Ili je možda to ipak bio predsednik Republike? Ne, biće da je predsednik SNS. Ma tako je kad je neko 3 u 1, dolazi do zabune. Ni on sam ne zna u kom svojstvu govori. Uglavnom u ličnom...

Djed Milutin

pre 7 godina

Samo jedna opaska:
Primiti njihovu delegaciju.Razgovarati.Uzeti zahteve i predloge u razmatranje.Obavestiti skupstinu i javnost o tome.Dati u proceduru da se popravlja sve sto je moguće.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Ako ovi sto setaju znaju iz kog razloga setaju onda bi to moglo da ima nekakvog smisla i moglo bi predstavljati tracak nade da ce se u Srbiji nesto promeniti na bolje u protivnom samo "deru obucu" i razbijaju dosadu !
Svako normalan vidi da je Srbija "uzurpirana" od Vucica i njegovih poslusnika, svako normalan vidi da se svaka istina u medijima "izvrne" onako kako to odgovara Vucicu i kako bi ga predstavila u najboljem svetlu !
Svako normalan vidi da je zivot u Srbiji za veliku vecinu "golo prezivljavanje" kojem se ne nazire kraj !
Svako normalan vidi da ne postoji nijedna institucija koja je u sluzbi naroda a Vucic daje "preporuku narodu" da resavanje svih problema prepusti "njegovim institucijama" a tako nesto ne postoji u nijednoj civilizovanoj demokratskoj drzavi ?
Narod protestuje protiv te DIKTATORSKE OKUPACIJE, mediji "dopisuju" da se protestuje zbog "nezadovoljstva izborima" iako je svima jasno da je Vuciceva pobeda na predsednickim izborima narodu koji protestuje samo UZELA i onaj poslednji tracak nade da ce se nesto u Srbiji menjati u dogledno vreme, NAPROTIV i dalje ce decenijama slusati Vucica, Vulina, Martinovica,.. gledati taj PRIMITIVIZAM dok ce im zivot prolaziti u BEZNADJU !

Momir

pre 7 godina

Po ustavu ste predsednik svih gradjana, pa i onih koji misle da Srbija zasluzuje bolji zivot koji ste vise puta obecavali. Takodje po ustavu ste obavezni dati ostavku na mesto preds. polit. stranke i nadam se mesta premijera. Dakle, izjasnite se o postavljenim zahtevima mladih ljudi.

Gomi

pre 7 godina

U tom smislu on je dodao da "jedna američka televizija" izveštava o problemima radnika u Goši, a da ne spominje da je ona privatizovana 2007. i da aktuelna vlada nema ništa sa tim.

Zasto je vlada onda dala po 60 000 svakom radniku?

Adam Jensen

pre 7 godina

Pa da mu ispunimo onda želju i šetamo svaki dan i udaramo na njegovu sujetu (koja je jača od bilo čega, u njegovom slučaju). :)

Šalu na stranu, opšte je poznato i nebrojano puta dokazano u praksi - kada Vučić nešto kaže, obavezno je suprotno od toga ("neću se kandidovati za predsednika", "neće biti smanjena penzija" i slično...). Iz ovoga proiziliazi da mu protesti smetaju daleko više nego što će ikada javno izgovoriti na televiziji jer mu udaraju na sujetu. Zato njegovi poltroni i proksiji i reaguju onako agresivno sa slikama dece poznatih ličnosti, sa etiketiranjem, klevetanjem...

Inače, polako će se akumulirati energija - prvo šetnja koja će postajati masovnija, pa kada se skupi kritična masa, onda sinhronizovana građanska neposlušnost kao u Grčkoj, pa da mu onda vidim izraz lica. :D

EnaE

pre 7 godina

Znaci ako jedan respektabilan broj gradjana nije zadovoljan time kako vodite drzavu,vi njih kulirate i proglasite placenicima i neprijateljima,umesto da obratite paznji na SVOJ NAROD koji je nezadovoljan?Ali ne,to nije vazno jer to nisu VASI GLASACI koji su za vas jedini gradjani ove zemlje,mi ostali smo svi placeni da vas kritikujemo.Vaziiiiii.....

natnes

pre 7 godina

Imam 55 godina. I UVEK cu bezuslovno podrzavati mlade i ono sto oni traze. Oni se bore za svoju buducnost, nasa je proslost. SAMO MOLIM VAS:
- bio ja i 9. marta. Pa poznati golub, koji je sr... po balkonima tada i jurisao na RTS sada prvi cestita predsedniku kao njegov KOALICIONI partner
- setah ja i zvizdah i blokirah i urlah... Gospodin uzima za partnera SPS i povampiruje snage protiv kojih smo se borili a koje sada nas nazivaju neprijateljima Srbije

Pamet u glavu i NAPRED

Erik

pre 7 godina

Da, da, baš ti politički odgovara. Kad te ozbiljno opljune NY Times u članku potpisanom od strane redakcije (dakle stav celog uredništva, ne samo jednog novinara) i kad BBC pravi video-prilog o demonstracijama - siguran sam da ti je svejedno.

Šta god građani Srbije mislili o nekom NY Times ili BBC-ju, činjenica je da su to neki od najvećih i najuticajnijih globalnih medija i da će takvih članaka o tebi biti sve više.

Sledeće će pasti reakcije evropskih parlamentaraca (negde već jesu) a nakon toga će lagano početi da reaguju i tvoji "drugari" Merkel i ostala ekipa koja ti zavrće ruku...

Živi šetali, pa videli, pozz

Ofelija

pre 7 godina

Ne vidim u cemu je problem da licno Vucic dodje na proteste i obrati se gradjanima, poprica sa njima i saslusa sta sve imaju da mu kazu? Pa neka uradi koliko moze, bitno je da pokaze da ga zanima sta svi ljudi misle. Mislim da ce to uraditi kada bude predsednik, ali za sada je premijer i verovatno da mu ne bi govorili kako to nije njegova ingerencija ceka da se to zavrsi pa da izadje pred gradjane jer on je hteli to svi ili ne ipak predsednik svih gradjana. Da se osvrnem na ptroeste, mislim da je to nesto zdravo, nesto sto moze da ojaca Srbiju i natera nas bar malo da se zapitamo.

ja

pre 7 godina

-Izborni sistem los...takav je bio i ranije i svima!
-Izborni proces prosao sa nikad manje incidenata i procentualno minimum nepravilnosti tj ponavljanja na pojedinim mestima!
-Pobednik pustio da se protestvuje iako se ometa normalno funkcionisanje saobracaja!
-Nicim ne mozete da mu osporite pobedu pa ajd diktator je!
-|Ostaje samo da vas vodi cista mrznja i nemanje elementarne kulture da se prizna poraz!

ps. gladam sa strane,nisam bot..glasao za Obradovica...i za*ebo se!

Henry Chinasky

pre 7 godina

Studenti su budućnost ove zemlje, ljudi koji će jednog dana raditi i rukovoditi na preporodu naše zemlje i naše privrede.Zbog toga bi Vučić trebao da pokaže malo poštovanja prema njima i njhovim zahtevima. To se verovatno neće desiti,jer on više voli ljude s kupljenim diplomama. Oni su veći poltroni i može da ih ucenjuje,a stručnost i znanje nisu potrebni.

Radojko

pre 7 godina

Ispravno je što pozdravlja proteste. Nije mu dobro što prečesto ispaljuje sarkastične i arogantne izjave umesto da prenese informaciju ili nedvosmislen stav ili mišljenje (primer - ako je na ponovljenom glasanju dobio veći procenat glasova, ali je i i izlazost bila značajno manja, providno je skrivati ovo poslednje). Ispravno je što poziva demonstrante na razgovor (ujedno i bezopasno, jer oni nemaju nameru da dođu). Loše je što govori "trebalo je da ih ranije pustimo da demonstriraju...", jer ispada da je razmatrao i opciju da on spreči ili dozvoli nešto što je volja jednog broja glasača, tj. da protestvuju. Ispravno je što mu ne pada na pamet da da ostavku, jer, sviđalo se to meni ili ne, on je zaista pobedio na izborima i mora da poštuje volju 55% onih koji jesu glasali. Loše je što potpuno ignoriše zahteve u kojima ima puno krajnje logičnih i dobronamernih stvari.

xXx

pre 7 godina

Majstor spina,iseče jutros novinara koji mu je postavio pitanje a koje nije bilo pripremljeno,odmah ga pita je li on sa američke TV i onda nastavi svoj monolog...nedugo zatim završi konferenciju za štampu.Dakle,čim ga iznervirate odmah prekida svu raspravu i završava svoju predstavu.

Djordje

pre 7 godina

Vucicu kazi samo vi setajte a krenete li u nerede necu vam ja biti Sloba udaricu svom zestinom na vas.Vi ste mi prekinuli 5 oktobra moje ministrovanje.

miki

pre 7 godina

Ovaj covek smatra da oni koji su protiv njegove politike,a ne njega licno,su mrzitelji Srbije...
Martinovic je objasnio kako izgleda sns demokratija.

Anajeanajeana

pre 7 godina

Moje misljenje je da svaka odrasla osoba u ovoj drzavi mora da podrzi studente i mlade. Mi smo pokazali koliko smo pametni. Slagala se ili ne slagala sa njima (a slazem se ), treba izaci iz nasih propustenih prilika, uskih zivota i beznadja i pokazati im da smo tu za njih. Zar to nije smisao, zar oni nisu smisao??? Sa druge strane, nihovi zahtevi su mozda ambiciozni, ali za razliku od naseg GOTOV JE, oni kazu: GOTOVI STE, a time dokazuju da vide siru sliku od, nase, utopijske, zelje da jedan covek ode. Nadali smo se da ce sa sobom povuci i druge svoje pulene, a oni jasu opet. Napred deco, pokazali ste da u vama ima mnogo vise od napucenih usana i sakupljanja lajkova ( kako moja generacija opisuje vasu). p.s. tata me je vodio na protest 1991., sama sam isla na studentske, vodim svoju decu na ove.....sa nadom da necu voditi i unucice

Nebojsa

pre 7 godina

Posto ste 5 godina na vlasti, GOSA u najboljem slucaju po tebe moze da bude zajednicka odgovornost i tvoje i bivse vlasti. Ne moze nikako samo bivse. A sve to sto je uprskala bivsa vlast si imao vremena ako ne da saniras, a ono barem da popravis.

bora

pre 7 godina

Zasto nam se ne pridruzis u setnji,i udahnes slobodarski,demokratski duh Srbije.Lepo bi bilo videti se sa svojim narodom.Napravicemo ti i tranparent ,,Procitao sam zaahteve,ushicen sam..

portos

pre 7 godina

Politički je bolje za njega da svaki drugi misleći i obrazovan čovek starosti do 45 godina misli da je uzurpirao sve drzavne resurse i institucije kako bi sto duze opstao na vlasti, što misli da je opstanak normalne Srbije u direktnoj suprotnosti sa trenutnim načinom vodjenja države..? Čoveče, pa sad je definitivno - otpor ovakvoj vlasti je pitanje odbrane zdravog razuma, osnovne kulture, fizičke i mentalne higijene...I ovog puta treba povući vodu, a ne okretati glavu i drzati nos zapušenim...

Purca

pre 7 godina

Njegove izjave su samo potvrda onoga zbog čega naša mladost i protestvuje....politički sistem ili sistemi na kojima počiva sistem da političke stranke upravljaju u ime nas i na krilima populizma vladaju je nešto što mora da se menja....mora...inače neće Nas biti...ovakvih kao Martinović,Vučić
nažalost ima još...nešto mora da se iz korena menja.

miki

pre 7 godina

Pazi ti njega : "U tom smislu on je dodao da "jedna američka televizija" izveštava o problemima radnika u Goši, a da ne spominje da je ona privatizovana 2007. i da aktuelna vlada nema ništa sa tim. "
Pa čija vlada treba da sprovodi zakon Srbije po kojem je poslodavac DUŽAN da plaća doprinose i PLATE radnicima koji su te pare zaradili???

Ovaj lik je hiper-ultra-giga demagog i lažov.Možemo ga skinuti samo građanskom neposlušnošću .

Vozdovac

pre 7 godina

"Trazite sta hocete, setajte koliko hocete, ja cu da sedim u svom staklenom dvorcu sa zacepljenim usima i da radim sta zelim" .. Ovo je otprilike taj rezon. Ovako razmislja dete od 8 godina, a ne cove sa 45. Ovako razmislja klasican diktator. Dokaz da ljudima ovde vlast suzava sveste, potpuno neverovatno i porazavajuce.. E pa necemo tako, druze Aco..Jednom kada katastrofa zvana SNS ode sa vlasti, mislim da nikome vise nece padati na pamet da je zloupotrebljava na isti nacin..

Ostoja

pre 7 godina

E zato mora to biti pravi protest a ne setnja, ovaj diktator dok god budu ljudi samo setali nece prstom mrdnuti...
(11, 13. april 2017 08:34)

On nije diktator vec doktor za sve na protestu. Sovek uci skolu od malih nogu i pece zanat i tacno zna sta ce i kako ce sama, zna kako da vam zavuce. Da bi nesto krupnije uradio moras da imas narod koji je podrzan od velikih zapadnih sila. Nemas ni narod a nemas ni podrsku, kako mislis da rusis? Nas 50.000 da se skupimo iz cele Srbije pa da rusimo? Nece narod da izlazi jer zna da DS stoji iza ovoga. Kao trece, cak i da se sakupi veci broj, mislis da ce neko dozvoliti nered? Pa unija ce dati zeleno svetlo da se to resi uz pomoc policije i vojske sasvim legalno i legitimno i zabrane protesti u nedogled, tipa uvece policijski cas... sve se moze kada se hoce i kada se ima podsrska svetskih mocnika.

Jovan

pre 7 godina

Pa nebi bas rekao da je dobro za njega.Ako se nastavi moze samo da mu bude gore.A moze i da dodje do toga da mu cela drzava stupi u strajk.Ako svi prestanu da rade i izdadju na ulice,ako ceo sistem stane i drzava pocne da trpi pritisak.Ne pise mu se dobro.Cisto sumanjam da mu je svejedno on se samo pravi,folira...

busadzija

pre 7 godina

Bravo Vucicu, svaka čast, kuliraj tu šaku jada studenata.Njih par je uzelo keš a ovi ostali kao ovcice idu i prave gužvu.Ali polako nestaje kesa pa se i broj njih smanjuje.

Srđan

pre 7 godina

Ništa vi u Srbiji meni niste jasni.
Da je diktatura, ne bi bilo izbora. Ili bi bar opozicija bojkotovala izbore zbog nepoštenih uslova. Nekada, u vrijeme Miloševića, demokratska opozicija je više puta s pravom tako bojkotovala izbore.
Sad, poslije izbora na kojima su svi učestvovali, imali svoje kandidate ili nekoga podržali, vi protestujete. Sve to djeluje nezrelo. Ali šta reći za zemlju u kojoj neki izmišljeni lik dobije onoliko glasova.
A Srbija ima vlast bolju nego što zaslužuje. Vlast vrši strašan pritisak na medije, Vučić je okružen nekim veoma pogrešnim ljudima, ali i takav kakav je on ide u dobrom pravcu. Jednom ćete mu tiho biti zahvalni, kao Hrvati Tuđmanu.

NemanjaKg

pre 7 godina

Hahaa pa Vucko se sprda sa ovim nazovi protestima.Pa kako i da se ne sprda kad u Bg ne izadje vise od nekoliko hiljada sto je smesno.U drugim gradovima nema ih po sto osim u NS.Ovako mogu da setaju godinu dana.

Volim zvezdu ali ne i AV

pre 7 godina

Bar ne štrajkuju glodju kao neki koji žele vlast po svaku cenu i obećali da će otići za šest meseci ako narod ne živi bolje?!?!

nina

pre 7 godina

Ovo nije kraj, ovo je tek pocetak, sa narodom se nije igrati. AV to ne moze da shvati ali VERUJTE shvati ce. Kontra miting ce biti kap koja ce preliti casu.

11,55 uri

pre 7 godina

Ovaj nas samo zamajava i uzima nam vreme koje je inace na izmaku da nesto uradimo za normalni, bolji i dostojanstveni zivot u ovoj zemlji. Mladi su apsolutno u pravu kada zahtevaju odlazak ove kompletne instalirane nakaradne garniture, koja uziva u zivotu a mi zivot ispunjavamo tavorenjem godinama. Pitam se ko moze od normalnih u ovoj zemlji da izdrzi jos 5 godina AV, Maju, Martinovica, Mihajilovicku, Risticevica, Nebojisu iz BG, Babica, Jovanova...a da ostane pri cistoj svesti?

Kad su cvetale tikve

pre 7 godina

Predsednik svih gradjana, Vucic!

Napomena: svih iz SNS-a, dabome.

Moze li to bezobraznije, Vucicu? To je ta Vasa " pristojna Srbija" koju predstavljate, je li? Taj prezir kojim se obracate najboljem delu svog naroda, studentima, radnicima, vojsci, policiji, to je ZA ZALJENJE.

Podrska protestima!

DPolitika

pre 7 godina

Koje godine je FAP nudjen radionici za montazu vozila SISU? Kapaciteti FAP-a 20.000 vozila godisnje a SISU 200 vozila godisnje.
Ko je protezirao tako dobar aranzman?

Koje godine su iz FAP-a izdvojeni mnogi delovi i prodaju se? Kada je IMK 14 oktobar pusten niz vodu? Kada je ponudjen Aerodrom na koncesiju? PKB arapima? IMT u stecaj i rasprodaju? itd. spisak predugacak.

Da nema firmi kao ranije za privatizaciju nema, ali od 2012 od kada je sadasnja garnitura na vlasti nema sta nije pokusano da se privatizuje, proda ili gurne u stecaj. Da ima vise firmi koji su pretekli prethodnu posast otisle bi i one do sada upravo na celu sa vama.

Razlike nema pre 2012 i posle a na vlast se 2012 doslo revoltom prema prethodnicima. Novo runo i staro je isto. Samo znaju za prodaju i gradjevinske radove gde je kajmak najlepsi.

Od 2012 traje fino preuzimanje svih poluga vlasti ukljucujuci i medije.
Sada kada su poluge ucvrsene prica kako smo fer i bolji od prethodnika a gde su zapravo razlike, gotovo da nema.

Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

Sabre

pre 7 godina

A da mi objavite nekada komentar, a? Covek je klasicni fasista, misli da je demokratija samo pustiti ih da setaju, a sto ne haje ni 2 posto za njihove zahteve i medijski ih ignorise, to nikom nista. I tuzno je sto gomila ljudi ovde ne kapira da to ne funkcionise tako u demokratiji i i dalje ga podrzava.

Nis

pre 7 godina

Prijatelju naravno da je bolje za tebe, ovo je tvoja pobeda a ne pobeda srpskog naroda za bolji zivot. Zivi ti sa minimalcem i radi u tri smene prijatelju. kriminalci i tajkuni pokrali zemlju pa ce narod da stedi da drzava ne bi bankrotirala. Sramota je kako ti vidis uspeh svoje politike, tako sto ce mo mi da radimo kao jeftina radna snaga za evropu. Sramota vasa velika. 17 godina cekam da se nesto promeni a ono je sve isto samo ne cekamo za leba i imamo gorivo na pumpama. Ja necu doziveti neku bolju srbiju. Aj zdravo idem da radim za minimalac.

Ostajem

pre 7 godina

Zamolio bih ove sto su otisli iz zemlje da se suzdrze komentara i da se vise bave politickoj situaciji u njihovoj novoj drzavi.
Uvek su pesimisticni i uvek je "dobro je da sam otisao". U redu je, drago mi je zbog tebe.
Cak i onda kada je Djindjic dosao na vlast razmisljli su o povratku ali se nisu vratili.