Petak, 07.04.2017.

16:42

Medvedev: Napad SAD - na ivici sukoba sa Rusijom

Premijer Rusije Dmitrij Medvedev kaže da je napad na vojnu bazu u Siriji kršenje i međunarodnih i američkih zakona, ali i da je "na ivici sukoba sa Rusijom".

Izvor: B92

Medvedev: Napad SAD - na ivici sukoba sa Rusijom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

lemy L.

pre 7 godina

ma bre jasno je kao dan sta je cilj Anerike ,uopste kroz istoriju,i na cijoj su strani uvek bili,na dobroj sigurno nisu,jer nikakvo dobro od Amerike (osim par izuzetaka koji su uglavnom subjekti izvrsavali) od kada je nastala nije bilo,kako vidim niti ce biti. Izgleda da je Tramp najlaksa figura za manipulisanje, u poslednjih pet decenija najmanje,od strane pravih igraca,mocnika, koji kroje sudbine i kojima rat omogucava profit.

F-15

pre 7 godina

rusija je brutalno jaka, toliko da se raspada po savovima lol! trice i kucine ,potemkinova sela za nesrecne kmetove velikog vodje. sta bi sa trampe srbine?

Samir

pre 7 godina

Odnosi izmedju SAD i Rusije su jedna velika predstava gde i jedni i drugi imaju neke uloge za javno mnenje i medije i sasvim druge uloge i odnose iza zavese. Mislim da se oni medjusobno dobro dogovaraju podjeli svijeta zajedno sa svojim prikolicama. Ovu akciju su medjusobno dogovorili preki Seika Zajeda iz Abu Dabija koji se pre neki dan sretao sa Putinom. Bogati jaki se igraju dobrih i losih policajaca dok svojoj perverznom pljackom iscrpljuju slabije nacije i na softicirani nacin ih guraju kao ratne izbjeglice u vise generacijsko ropstvo. Danasnjim izbjeglicama ce vecina potomstva da robuje na zapadu za neku sitnu crkavicu vise vjekova i svrha ovih ratova je beskrupolozno i neokolonisticko izrabljivanje na najsofticiraniji nacin. Svet je u rukama perverznih i sadistickih bogatasa i finasijskih kartela koji su pruzili svoje pipke i na ceo Balkan. U nasim rodjenim zemljama nas izrabljuju strane kompanije jer su preko nasih kvislinga oformili efikasnu mafijasku strukturu koja nam vodi Balkanske drzave. Sve vlade na balkanu su samo gubernatori stranog kapitala koji nas explatise i tera na medjusobne sukobe kako bi nas jos vise pokorio i od nasih drzava i naroda napravio sluge. Balkanska obrazovana omladina je ukapirala sve ovo i zbog toga nam sljedi revolucija u kojo se moramo izboriti za humanu pravdu svih nas na Balkanu a zatim i ostatak ugrozenog treceg svijeta. Jedini nacin da se suprotstavimo ovom zlu je neka Pink Panter varijanta, ali sa mnogo boljim kontaktima u svijetu.

Kontras

pre 7 godina

@ Eu citizen

Ti bi kao Eu citizen nas balkance navodno trebalo da ucis gospodskom recniku, a ti koristis ulicarski. A jezik, kazu, reflektuje licnost.

Na tvoju zalost Rusiju realno ne moze niko da "istambura" pa cak ni Sad. Rusija je isuvise vojno jaka i uzasno zestoko bi uzvratila na napad Sad-a. Iako Sad mozda jesu za nijansu jace vojno od Rusije u konvencionalnom naoruzanju i Rusija je brutalno jaka. Plus mozda bi se zavrsilo ne daj Boze nuklearnim sukobim. Takve posledice Sad ne bi mogla da podnese. A ni svet generalno.

"Blic krig" ratni scenario u kojem Sad "istamburaju" jednu Rusiju, a ti posle proslavljas uz pivo, postoji samo u tvojoj masti.

bystander

pre 7 godina

Postoji stara izreka - "Kada se na početku drame pojavi pištolj, budite sigurni da će do kraja komada i opaliti." Bliski istok je bure baruta koje u svakom momentu može da eksplodira i sa sobom u ambis povuče ceo svet - a sukobi u Siriji su požar na "nokat" daleko od srca tog bureta. Nemoguće je pomiriti sve te sukobljene interese (političke, ekonomeke, religijske, ideološke, istorijske) a naročito onda kada se u tom galimatijasu dve nuklerane supersile nađu na suprotnim stranama. Nažalost, ova i ovakva civilizacija ne može da opstane sa toliko pohlepe, nasilja, materijalizma, egoizma, beskrupuloznosti i netolerantnosti. Bilo bi najlepše kada bi svi dobri, duhovni, empatični, skromni i nesebični ljudi na ovoj planeti odneli prevagu i u bespuće kosmosa prognali one druge, ali to se neće nikada desiti ... jer će se pre toga druga strana zdušno potruditi da svi zajedno nestanemo u nuklearnom oblaku.

Aleksandar Veliki

pre 7 godina

(Che Gevara, 07. april 2017 20:08)
Čudno je da veleki broj građana ove banana države razmišljaju kao vi, da će zbog rusa i njihove takozvane sile (koja postoji samo u vašoj mašti) izbiti treći svetski rat.
Narod u rusiji umiru od gladi, čak do 100 000 ljudi im umre godišnje od alkohola, ekonomija je svedena na nulu, diktatorska država itd...
A vi i dalje rusija pa rusija

Milan1989g

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 7. april 2017 17:19)

A kako su to reagovali kada je Rusija pregazila Gruziju i vratila Krim, nisu prstom mrdnuli.

una

pre 7 godina

@zack zis
Nisu Rusi nego Sirijci pogodili skladište. Ali, da, to je to. Samo što u zapadnim medijima ne kažu da su gas imali teroristi (i ne pita niko odakle im), nego priča ide u tom smjeru da većina ljudi misli da je SA napala civile gasom.

.

pre 7 godina

Lepo sam ja pisao da ce Tramp biti mnogo zeznutiji protivnik od Obame, ili Hilari. Nema kod njega pregovora, kmecanja, razgovora, dogovora i slicnih gluposti. Taj udara odmah i ne pita nikoga da li sme. A i trebao je da udari, jer upotreba hemijskog oruzja je stvarno zlocin. Usput, zar nisu Rusi rekli kako nema hemijskog oruzja u Siriji? I tada su isto samo oni govorili istinu?

SamoKazem

pre 7 godina

Zaista verujete da je hemijsko oruzije upotrebljeno od strane Sirijske vojske?
To je verovatno ono isto oruzije za masovno unistenje koje je i Sadam Husein imao kad su ga ovi isti istinoljubci i humanisti napali i razorili Irak!

tex willer

pre 7 godina

Nažalost, ovo velikom brzinom ide u pravcu ponavljanja kubanske raketne krize od pre 55 godina, kada je svet za dlaku izbegao nuklearnu apokalipsu. Nadam se da će na obe strane biti dovoljno zdravog razuma da se pronađe kompromis na bazi minimuma zajedničkog razumevanja, pre nego što se situacija sasvim otme kontroli. Imam utisak da je Tramp napravio veoma ishitren i nepotrebno rizičan potez - što je, nažalost, u skladu sa njegovim emotivnim i mentalnim profilom. Bojim se da se okružio gomilom nezrelih i nesposobnih saradnika koji naprosto ne znaju i ne umeju da pronađu način da izađu iz medijske klopke koju su im postavili vrlo moćni i vrlo besni pokrovitelji poražene klintonovske kamarile. Nažalost, ispostavilo se da ni Tramp ni njegov tim nemaju političkog, državničkog i psihološkog kapaciteta da adekvatno odgovore na medijski linč kojim su bili izloženi od pobede na izborima, pa sada kao frustrirani i nervozni pokeraši nastoje da igraju na imidž turbo-patriota i "boraca protiv zlih Rusa". Baš toga smo se svi pribojavali u slučaju da Hilari Klinton i njena zlikovačka ekipa dobiju izbore, ali je ispalo da je bilo sasvim svejedno. Sada neka nam je Bog svima na pomoći.

opinion

pre 7 godina

@Dusan

Nikome ne treba verovati do kraja, evo npr. ti slepo verujes u tvrdnje Zapada da je to bio sarin, a mnogi tvrde da po prikazanim simptomima gas uopste nije sarin vec najverovatnije hlor (izazvao je plikove na kozi zrtava), kojeg je moguce dobiti i u kucnoj radinosti, i koji se najverovatnije nasao u pogodjenom skladistu oruzja..

Che Gevara

pre 7 godina

Rusi prete praznom puškom, tj. praznim lanserom od S400, kao i obično. Sad će da uslede protesti, svađe u Savetu bezbednosti, rezolucije, ali će se povući podvijena repa kao i uvek do sada.
(Lana, 07. april 2017 18:30)

Ne slazem se sa tobom!

Elem, sam rat u Siriji je trgovacki rat.SAD zele da provuku gasovod kroz Siriju a Rusi i nebi da ih puste.Ceo Sirijski narod pati zbog toga.

Hemijski napad, ajmo redom.Recimo, neko upotrebi hemijsko oruzije i on prvo treba imati prepostavku sta ce dobiti!?Ja vas pitam, sta bi Basar dobio ako je on upotrebio oruzije?Koja je njegova statifacija da ga upotrebi?Sta dobija time? Nista!A neverujete valjda da je lud!?

U Siriji je napeto ... i moze vrlo lako da izbije Treci svetski .... vrlo lako!Ameri su ovim potezom i malo testirali ruske sisteme vise a i da pokazu misice!Mala iskra sada fali da se krene po zlu!

zack zis

pre 7 godina

Sta se zaista dogodilo je ovo.
Rusi su raketirali skladiste municije.
U skladistu su bili nervni gasovi za koje Rusi nisu znali.
To je explodiralo, gas se razisao i ljudi su izginuli.
E sad se postavlja pitanje otkud ISISU hemijski bojni otrovi?
Jer naravno da ce ih upotrebiti protiv Rusa i to uskoro.

Dusan

pre 7 godina

Ljudi, nemojte pominjati Markale i porediti onaj hemijski napad sa time. Jel zna neko od vas kako funkcionise nervni toksin i kako se koriste bojni otrovi? Sve i da je ruska verzija tacna i da su Sirijci pogodili skladiste sarina, bombe bi unistile sarun unutra. To je zapaljiv gas koji bi u kontaktu sa vatrom od eksplozije sagoreo i ne bi mogao da otruje toliki broj ljudi. Projektili sa nervnim otrovima ne poseduju eksploziv zato sto bi on unistio gas. Onoliko masovno trovanje (preko 400 ljudi ako se ne varam) se moze postici samo namernim napadom hemijskim projektilima, a ne slucajnim unistavanjem skladista. Pitajte bilo kojeg hemicara ili coveka koji se razume u takve stvari i reci ce vam da je istina. Nemojte slepo verovati Rusima bas u sve sto kazu. Ne volim ja Amere uopste, ali ruska verzija jednostavno nije moguca.

Drug Cvorovic

pre 7 godina

Nema apsolutno nikakve razlike izmedju Amerikanca i Rusa. I jedni i drugi su imperijalisti koji gledaju svoje interese i grabe uticaj na ustrb slabijih. A kada dodje do konflikta onda slusamo tragikomicne "moralisticke" izjave i sa jedne i sa druge strane. Meni je najsmesnije ovo "agresija na suverenu drzavu". A Rusi koji isto tako bombarduju opoziciju to rade legitimno jer ih je toboze pozvao legalni predsednik Sirije. Kao da je jedan brutalni diktator koga niko nije izabrao legitimna vlast.(na poslednjim "izborima" dobio je 99,82% glasova uz izlaznost od 95,86%, prevazisao je i Enver Hodzu). Toliko ga svi vole da je izbio gradjanski rat.
(istu su, 07. april 2017 18:15)
Pa upravo po tvom komentaru dokazao si da nisu isti. Rusi u celom Svetu podrzavaju diktatore, pocev od Sadama i Gadafija, danas Asada i Kim Dzong Uma...To nikako ne moze biti isto.

inxs

pre 7 godina

A sta kazete na drugu teoriju, da je Tramp ovo uradio u dogovoru sa Putinom da bi skrenuo pricu sa navodne umesanosti njegove administracije u raznorazne dogovore sa Rusima, izmedju ostalog i u namestanje izbora? Pogledajte na tviteru tagove #TrumpRussia #RussianHacking, ogroman broj ljudi tvrdi ovako nesto, koliko vidim velika politicka nestabilnost je zahvatila SAD, duboko su podeljeni na pro i anti Tramp grupe, ovi anti mu namestaju impicment, bice da je Tramp ipak manje zlo

objavite komentar

pre 7 godina

Neko kaze Rusi ne reaguju. Pa ni Amerikanci nisu reagovali kad Rusi upadose i uzese pola Ukrajine i Gruzije. Pa ni kad su usli u Siriju i bombardovali polozaje americkih saveznika. Oni lome koplja samo preko trecerazrednih zemalja i to bez direktnog sukoba. A zna se ko tu strada.

Leon

pre 7 godina

Alo pametnjakovici, da je Rusija reagovala nastao bi nuklearni rat...Razmislite malo pre nego sto krenete gluposti da lupate.
(sinovac, 7. april 2017 18:31)
Doslo bi do Treceg Svetskog Rata da su oborili krstarece rakete?! Ni u bunilu. Rusi znaju da je Asad kriv za hemijski udar i odcutali su americki napad.

New Jersey

pre 7 godina

(Јабучило, 07. april 2017 17:30)
Sirija je suverena drzava kao sto je i Srbija bila za vreme Milosevica..da li znas uopste koji su elementi "suverene" drzave ili onako samo pises da bi ti komentar izgledao kul?

Slav

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada. I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....
(istina, 07. april 2017 17:50). Čoveče , odakle ti znaš da je Asad izvršio hemijski napad!! Zaboga, pa zar misliš da je toliko glup da to uradi sada ima prevagu protiv onih glavoseca.. uostalom , zar nije hemijsko oružje predano uz nadzor Evropske komisije i UN. I napon čoveče , Odkud napad hemijskim oružjem odma posle Trampove izjave da se neću baviti Asadom vise i to pre nekoliko dana. Zar nije vise nego očigledno da su Pentangonski jsstrebovi izvršili strahovit pritisak na belu kuću , posle ove izjave i već starih pritisaka u vezi uticanja Rusije na dolazak istog Trampa? Koristi glavu čoveče . I hvala bogu da su Rusi opet bili hladne glave , te nisu uzvratili. I mojim se bogu , a i ti bi trebao, da se ovo vise ne ponovi.. jer onda i Rusi , po tom principu velikih, treba da pokažu odlučnost .. i sta onda? .. sreća ? Ne! Zbogom lepi, manje lepi živote .. ostaje patnja

ne rizikujte veće zlo

pre 7 godina

Medvedev je upravu, ali par raketa nije vredno trećeg svetskog i nuklearnog rata. Rusi iskulirajte i neka vas ne uvuku u tragediju.

istu su

pre 7 godina

Nema apsolutno nikakve razlike izmedju Amerikanca i Rusa. I jedni i drugi su imperijalisti koji gledaju svoje interese i grabe uticaj na ustrb slabijih. A kada dodje do konflikta onda slusamo tragikomicne "moralisticke" izjave i sa jedne i sa druge strane. Meni je najsmesnije ovo "agresija na suverenu drzavu". A Rusi koji isto tako bombarduju opoziciju to rade legitimno jer ih je toboze pozvao legalni predsednik Sirije. Kao da je jedan brutalni diktator koga niko nije izabrao legitimna vlast.(na poslednjim "izborima" dobio je 99,82% glasova uz izlaznost od 95,86%, prevazisao je i Enver Hodzu). Toliko ga svi vole da je izbio gradjanski rat.

Lana

pre 7 godina

Rusi prete praznom puškom, tj. praznim lanserom od S400, kao i obično. Sad će da uslede protesti, svađe u Savetu bezbednosti, rezolucije, ali će se povući podvijena repa kao i uvek do sada.

Mix

pre 7 godina

Sve sto Rusija kaze posle ovog napada USA,vezite macku o rep,Rusija je bila upozorena na napad i izvukla svoje ljude,tako da bar niko od njih hvala bogu nije stradao.Mnoge ozbiljne svetske agencije su danas ovo prenele.Lepo oni saradjuju na muku naroda tamo.

only fools and horses

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada.
I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....
(istina, 07. april 2017 17:50)

I ja sve mogu da razumem, ali da neko tako plitko razmišlja baš i ne mogu. Videli ste slike koje prikazuje umešana strana u sukobu, i mislite da to opravdava bombardovanje. Pa i Hitler je prikazivao ubijene Nemačke vojnike i tako pravdao napad na Poljsku. Milioni Nemaca su to videli "svojim" očima. I poverovalo.
Nema tu mnogo razlike. Ali uključite malo mozak, razmišljajte. Koji bi bio Asadov motiv da sad, kad je pred pobedom čini takve gluposti. I rszmislite, pogledajte šta se desilo sa bliskoistočnim državama koje su SAD "oslobodile" od diktatora. I zašto podržavaju Saude, najveće i najgore diktatore u tom delu sveta. Samo malo logike je potrebno.

Maxim

pre 7 godina

Neka lepo objave rat jedni drugima, a mi ćemo da ih snabdevamo municijom, konzervama, zavojima... i pratimo na TV-u, cirkamo pivo, palimo roštilj, kladimo se...
Orvelovski optimizam.

kain

pre 7 godina

Budimo realni malo, sa vojno-tehnicke strane, rusi da zele zatvorili bi nebo iznad sirije i samo bi leteli oni jer su pozvani od strane sirijske drzave, iracani koji isto imaju dozvolu da ulaze u prostor sirije i bombarduju isis, i sami sirijci. znaci nema amera,nema izraela, nema turaka,nisu pozvani i svako ko udje , obaraj. stim sto ameri i koalicija bombarduju isis i par frakcija pobunjenika,pa su im odgovarali,nisu gadjali sirijske polozaje do sinoc. izrael je uletao i bombardovao hezbolah, a turci isto su bombardovali samo isis kod al-baba. situacija u siriji je izuzetno teska, napeta i komplikovana. vrlo lako moze da eskalira u veci sukob.nazalost ne vidim kako moze skorije da se sukob zavrsi osim diplomatskim putem,ako se bude ratovalo potrajace dugo

Stefan

pre 7 godina

Ma, smesno je uopste govoriti o tome kako su Ameri zabrinuti zbog upotrebe hemijskog oruzja. Tokom Iransko-Irackog rata osamdesetih Sadamov Irak je ubio i do 100 000 Iranaca hemijskim oruzjem. Ko ga je snabdevao? SAD. Ko mu je slao koordinate za napade? SAD. Koja zemlja se usprotivila potpisivanju UN rezolucije koja je trebalo da osudi te ocigledne i bezocne napade? Opet, SAD. Reganova administracija je govorila kako ce dozvoliti Sadamu da koristi bilo kakvo oruzje samo da ne izgubi rat. McCain, stari licemer, je jos tada bio kongresmen, a sada govori o "najmracnijem periodu u istoriji SAD" jer nisu vojno reagovali na ovaj "zlocin protiv covecnosti".

sve ima svoje

pre 7 godina

Da li su ljudi realni sta ovde pišu??Sa S sistemima da obaraju tomahavke?
Ne bajo oni su za avione i velike krstareće rakete.Mi smo tomahawke pragom obarali...Sad dal su Sirijski vojnici dovoljno obučeni za topovske PVO sisteme??

Јабучило

pre 7 godina

Ova Rusija je posle ISIS-a najvece zlo trenutno u svetu. Spremni su da uvuku ceo svet u rat da bi sacuvali jednog diktatora.
(Xman, 07. april 2017 16:49)

Заправо, суздржавају се да одговоре на провокацију оном ко би радо свет увукао у рат зарад својих интереса. А да ли је Асад диктатор или не, небитно је. Сирија је суверена држава коју би гладни вукови одавно растргли да нема Русије.

Traper

pre 7 godina

Rusija radi pogresno,razoruzva atomski svoje saveznike,vratit Iranu atome i postavit Iransku raketnu bazu na Golansku visoravn,da moze tuci Nato.

The Embassy of the Independent Republic of California

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 7. april 2017 17:19)


Gruzija 2008?

Mita

pre 7 godina

Pre napada Rusija bila obavestena, a Lavrov kaze da je bilo ruskih zrtava.

Podseca me na Slobu i RTS. Javljeno da ce biti RTS bombardovan, a Sloba precutao.

Komsija

pre 7 godina

Vidim ovde ima neupucenih Srbendi, s-400 je tamo kao maketa jer su potpisali sporazum sa Amerikom o bezbednom nebu, tako da S-400 nije reagovao, cak i raketu da skines ta raketa ima vlasnika i to je objava rata, u ostalom za ovo celu situaciju imamo onu poslovicu "tukle se svekrve preko jetrve" Rusi i Ameri ostre zube a Sirijci sve to placaju, gledaj zemlja na sta im lici i koliko je ljudi poginulo, napravise vojni poligon od drzave! Jel bi nama bilo bolje da su Rusi i Ameri kod nas lomili koplja preko nasih ledja!? Mislite da bi manje stradali?

Donkey Kong

pre 7 godina

Amerika je najveća sila na svetu. Rusija je smešna spram njih. Trump ima ideju da uvuče Rusiju u konvencionalni rat i da ih ispraši, nije svestan sa kim ima posla.
Putin je već jednom izjavio da niko ni ne pomisli da napadne Rusiju i dodao je da Rusija više nikad neće dozvoliti da ratuje na svojoj teritoriji. U prevodu, konvecionalni rat nije opcija, na svaku agresiju će odgovoriti nuklearkama.
Molimo se svi za razum i mir.

istina

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada.
I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....

Јабучило

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 07. april 2017 17:19)

Бомбардовањем војне базе?

alex

pre 7 godina

(EU Citizen, 7. april 2017 16:47)
Tolika pristrasnost pokazuje totalno nepoznavanje prilika, jer "tamburanje" može da bude samo obostrano. Kad polete nuklearne rakete s jedne strane i ova druga će odmah da ih lansira i onda nas Zemljana više nema. Svako ko priziva rat SAD i Rusije ne želi dobro prvo samom sebi. Ovde je je jasno da kao i mnogo puta ranije SAD "čačka mečku". Odmah su inscenirali upotrebu hemijskog oružja, odnosno bez ikakvih dokaza prebacili krivicu na rusku stranu i bez odobrenja UN izvršili odmazdu. Sad mogu očekivati da im avioni, ako budu leteli preku Sirije, počnu da padaju. A to nikako ne bi valjalo jer bi predstavljalo direktnu konfrontaciju i uvod u nuklearni rat. Interesantno kako je SAD od životnog interesa Sirija, kao što su bili Avganistan, Irak, Libija, pre toga Vijetnam, Koreja itd. Ko je glavni generator svetskih kriza - pametnom je sve jasno.

RADE

pre 7 godina

A sta vi RUSI radite u Siriji?? Bombardujete Sirijce koji su protiv Asada koji je na vlasti ukljucujuci njegovog oca 50 godina... NISTA NISTE BOLJI OD AMERIKANACA.

rusofil

pre 7 godina

Velika sila Rusija se ponasa kao prevarena mlada. Ujedno dokazuje da je imala nerazumno visoka ocekivanja od Trampa, kao da joj je on, Tramp, nesto duzan.

Rale

pre 7 godina

@EU Citizen

Prvo sredi uskladi svoj "ulicarski" zargon sa civilizovanim.
Drugo "istanburati" bilo koju nuklearnu silu pa, na tvoju žalost ni Rusiju nije moguće posebno ako ta nuklearna sila ima i 17 miliona kvadratnih kilometara površine.
Treće baciti atomsku bombu na suseda Kine koja je,glegaj čuda, jos jedna nuklearna sila nije moguće bez kineskog direktnog mesanna u taj sukob
Cetvrto u sukobu Kine i Rusije sa ostatkom covecanstva nece biti pobednika...covecanstvo ce biti kolektivni gubitnjk...nestace.
Dakle ti se bukvalno radujes nestanku celokupnog covecanstva, civilizacije i ove planete kao takve.
Molim.se.za mir i razum,milijarde ljudi na ovoj planeti nisu zasluzile nuklearnu apokalipsu a generacije koje ce tek doci jos manje.
Pozdrav svim dobrim i razumnim ljudima i dobro zdravlje

ttttttttttt

pre 7 godina

Tresla se gora rodio se mis,turci im obore njihov avion a ovi ne ispale ni jednog metka ka njima a ovamo hoce da ratuju sa SAD zbog njihovih saveznika,eto bas vam verujem.

tigar iz milana

pre 7 godina

Suverenitet je jako neobjasnjiv pojam, tesko utvrdljiv, a u ovakvim situacijama se obavezno koristi.
Znao sam da previse druzenja, telefoniranja, ljubljenja Trampa i Putina ne mirise na dobro.

KitTeler

pre 7 godina

Ništa, pali S400 i skidaj sve što leti. Onda kontramere USA, pa Rusije, pa nuklearni rat. A ja odoh da vidim jel ima još mesta za put na Mars.

Traper

pre 7 godina

To je objava rata Rusiji a na strani terorizma,ko opravdava da teroristi posjeduju hemijsko oruzje pa kad Asad pogodi skladiste kriv Asad a ne teroristi.

Kojones

pre 7 godina

Ma da, uvek ste vi na ivici da nesto uradite - bombarduju Srbiju a vi ste na ivici pa se nesto organizujete, grupisete, prerasporedjujete, razbiju Irak i Libiju na komade a vi saljete mnogo ostre dopise, pobiju 500.000 ljudi u Siriji gde imate vojnu bazu vec decenijama, a vi opet ostro i mrko a iz te baze ni da pisnete pet godina, evo i u Ukrajini vam gine narod a vi raspalite mnogo nezgodne vojne vezbe...

Pokrijte se usima, u te vase price koko samo sto niste nesto uradili ne veruje vise niko.

Narode moj lakoverni, da li se zaista u ove uzdamo?

Kojones

pre 7 godina

Ma da, uvek ste vi na ivici da nesto uradite - bombarduju Srbiju a vi ste na ivici pa se nesto organizujete, grupisete, prerasporedjujete, razbiju Irak i Libiju na komade a vi saljete mnogo ostre dopise, pobiju 500.000 ljudi u Siriji gde imate vojnu bazu vec decenijama, a vi opet ostro i mrko a iz te baze ni da pisnete pet godina, evo i u Ukrajini vam gine narod a vi raspalite mnogo nezgodne vojne vezbe...

Pokrijte se usima, u te vase price koko samo sto niste nesto uradili ne veruje vise niko.

Narode moj lakoverni, da li se zaista u ove uzdamo?

KitTeler

pre 7 godina

Ništa, pali S400 i skidaj sve što leti. Onda kontramere USA, pa Rusije, pa nuklearni rat. A ja odoh da vidim jel ima još mesta za put na Mars.

Јабучило

pre 7 godina

Ova Rusija je posle ISIS-a najvece zlo trenutno u svetu. Spremni su da uvuku ceo svet u rat da bi sacuvali jednog diktatora.
(Xman, 07. april 2017 16:49)

Заправо, суздржавају се да одговоре на провокацију оном ко би радо свет увукао у рат зарад својих интереса. А да ли је Асад диктатор или не, небитно је. Сирија је суверена држава коју би гладни вукови одавно растргли да нема Русије.

Traper

pre 7 godina

To je objava rata Rusiji a na strani terorizma,ko opravdava da teroristi posjeduju hemijsko oruzje pa kad Asad pogodi skladiste kriv Asad a ne teroristi.

tigar iz milana

pre 7 godina

Suverenitet je jako neobjasnjiv pojam, tesko utvrdljiv, a u ovakvim situacijama se obavezno koristi.
Znao sam da previse druzenja, telefoniranja, ljubljenja Trampa i Putina ne mirise na dobro.

only fools and horses

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada.
I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....
(istina, 07. april 2017 17:50)

I ja sve mogu da razumem, ali da neko tako plitko razmišlja baš i ne mogu. Videli ste slike koje prikazuje umešana strana u sukobu, i mislite da to opravdava bombardovanje. Pa i Hitler je prikazivao ubijene Nemačke vojnike i tako pravdao napad na Poljsku. Milioni Nemaca su to videli "svojim" očima. I poverovalo.
Nema tu mnogo razlike. Ali uključite malo mozak, razmišljajte. Koji bi bio Asadov motiv da sad, kad je pred pobedom čini takve gluposti. I rszmislite, pogledajte šta se desilo sa bliskoistočnim državama koje su SAD "oslobodile" od diktatora. I zašto podržavaju Saude, najveće i najgore diktatore u tom delu sveta. Samo malo logike je potrebno.

RADE

pre 7 godina

A sta vi RUSI radite u Siriji?? Bombardujete Sirijce koji su protiv Asada koji je na vlasti ukljucujuci njegovog oca 50 godina... NISTA NISTE BOLJI OD AMERIKANACA.

Komsija

pre 7 godina

Vidim ovde ima neupucenih Srbendi, s-400 je tamo kao maketa jer su potpisali sporazum sa Amerikom o bezbednom nebu, tako da S-400 nije reagovao, cak i raketu da skines ta raketa ima vlasnika i to je objava rata, u ostalom za ovo celu situaciju imamo onu poslovicu "tukle se svekrve preko jetrve" Rusi i Ameri ostre zube a Sirijci sve to placaju, gledaj zemlja na sta im lici i koliko je ljudi poginulo, napravise vojni poligon od drzave! Jel bi nama bilo bolje da su Rusi i Ameri kod nas lomili koplja preko nasih ledja!? Mislite da bi manje stradali?

Donkey Kong

pre 7 godina

Amerika je najveća sila na svetu. Rusija je smešna spram njih. Trump ima ideju da uvuče Rusiju u konvencionalni rat i da ih ispraši, nije svestan sa kim ima posla.
Putin je već jednom izjavio da niko ni ne pomisli da napadne Rusiju i dodao je da Rusija više nikad neće dozvoliti da ratuje na svojoj teritoriji. U prevodu, konvecionalni rat nije opcija, na svaku agresiju će odgovoriti nuklearkama.
Molimo se svi za razum i mir.

The Embassy of the Independent Republic of California

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 7. april 2017 17:19)


Gruzija 2008?

Stefan

pre 7 godina

Ma, smesno je uopste govoriti o tome kako su Ameri zabrinuti zbog upotrebe hemijskog oruzja. Tokom Iransko-Irackog rata osamdesetih Sadamov Irak je ubio i do 100 000 Iranaca hemijskim oruzjem. Ko ga je snabdevao? SAD. Ko mu je slao koordinate za napade? SAD. Koja zemlja se usprotivila potpisivanju UN rezolucije koja je trebalo da osudi te ocigledne i bezocne napade? Opet, SAD. Reganova administracija je govorila kako ce dozvoliti Sadamu da koristi bilo kakvo oruzje samo da ne izgubi rat. McCain, stari licemer, je jos tada bio kongresmen, a sada govori o "najmracnijem periodu u istoriji SAD" jer nisu vojno reagovali na ovaj "zlocin protiv covecnosti".

Slav

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada. I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....
(istina, 07. april 2017 17:50). Čoveče , odakle ti znaš da je Asad izvršio hemijski napad!! Zaboga, pa zar misliš da je toliko glup da to uradi sada ima prevagu protiv onih glavoseca.. uostalom , zar nije hemijsko oružje predano uz nadzor Evropske komisije i UN. I napon čoveče , Odkud napad hemijskim oružjem odma posle Trampove izjave da se neću baviti Asadom vise i to pre nekoliko dana. Zar nije vise nego očigledno da su Pentangonski jsstrebovi izvršili strahovit pritisak na belu kuću , posle ove izjave i već starih pritisaka u vezi uticanja Rusije na dolazak istog Trampa? Koristi glavu čoveče . I hvala bogu da su Rusi opet bili hladne glave , te nisu uzvratili. I mojim se bogu , a i ti bi trebao, da se ovo vise ne ponovi.. jer onda i Rusi , po tom principu velikih, treba da pokažu odlučnost .. i sta onda? .. sreća ? Ne! Zbogom lepi, manje lepi živote .. ostaje patnja

istina

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada.
I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....

ttttttttttt

pre 7 godina

Tresla se gora rodio se mis,turci im obore njihov avion a ovi ne ispale ni jednog metka ka njima a ovamo hoce da ratuju sa SAD zbog njihovih saveznika,eto bas vam verujem.

Rale

pre 7 godina

@EU Citizen

Prvo sredi uskladi svoj "ulicarski" zargon sa civilizovanim.
Drugo "istanburati" bilo koju nuklearnu silu pa, na tvoju žalost ni Rusiju nije moguće posebno ako ta nuklearna sila ima i 17 miliona kvadratnih kilometara površine.
Treće baciti atomsku bombu na suseda Kine koja je,glegaj čuda, jos jedna nuklearna sila nije moguće bez kineskog direktnog mesanna u taj sukob
Cetvrto u sukobu Kine i Rusije sa ostatkom covecanstva nece biti pobednika...covecanstvo ce biti kolektivni gubitnjk...nestace.
Dakle ti se bukvalno radujes nestanku celokupnog covecanstva, civilizacije i ove planete kao takve.
Molim.se.za mir i razum,milijarde ljudi na ovoj planeti nisu zasluzile nuklearnu apokalipsu a generacije koje ce tek doci jos manje.
Pozdrav svim dobrim i razumnim ljudima i dobro zdravlje

Mix

pre 7 godina

Sve sto Rusija kaze posle ovog napada USA,vezite macku o rep,Rusija je bila upozorena na napad i izvukla svoje ljude,tako da bar niko od njih hvala bogu nije stradao.Mnoge ozbiljne svetske agencije su danas ovo prenele.Lepo oni saradjuju na muku naroda tamo.

alex

pre 7 godina

(EU Citizen, 7. april 2017 16:47)
Tolika pristrasnost pokazuje totalno nepoznavanje prilika, jer "tamburanje" može da bude samo obostrano. Kad polete nuklearne rakete s jedne strane i ova druga će odmah da ih lansira i onda nas Zemljana više nema. Svako ko priziva rat SAD i Rusije ne želi dobro prvo samom sebi. Ovde je je jasno da kao i mnogo puta ranije SAD "čačka mečku". Odmah su inscenirali upotrebu hemijskog oružja, odnosno bez ikakvih dokaza prebacili krivicu na rusku stranu i bez odobrenja UN izvršili odmazdu. Sad mogu očekivati da im avioni, ako budu leteli preku Sirije, počnu da padaju. A to nikako ne bi valjalo jer bi predstavljalo direktnu konfrontaciju i uvod u nuklearni rat. Interesantno kako je SAD od životnog interesa Sirija, kao što su bili Avganistan, Irak, Libija, pre toga Vijetnam, Koreja itd. Ko je glavni generator svetskih kriza - pametnom je sve jasno.

Mita

pre 7 godina

Pre napada Rusija bila obavestena, a Lavrov kaze da je bilo ruskih zrtava.

Podseca me na Slobu i RTS. Javljeno da ce biti RTS bombardovan, a Sloba precutao.

rusofil

pre 7 godina

Velika sila Rusija se ponasa kao prevarena mlada. Ujedno dokazuje da je imala nerazumno visoka ocekivanja od Trampa, kao da joj je on, Tramp, nesto duzan.

Lana

pre 7 godina

Rusi prete praznom puškom, tj. praznim lanserom od S400, kao i obično. Sad će da uslede protesti, svađe u Savetu bezbednosti, rezolucije, ali će se povući podvijena repa kao i uvek do sada.

sve ima svoje

pre 7 godina

Da li su ljudi realni sta ovde pišu??Sa S sistemima da obaraju tomahavke?
Ne bajo oni su za avione i velike krstareće rakete.Mi smo tomahawke pragom obarali...Sad dal su Sirijski vojnici dovoljno obučeni za topovske PVO sisteme??

objavite komentar

pre 7 godina

Neko kaze Rusi ne reaguju. Pa ni Amerikanci nisu reagovali kad Rusi upadose i uzese pola Ukrajine i Gruzije. Pa ni kad su usli u Siriju i bombardovali polozaje americkih saveznika. Oni lome koplja samo preko trecerazrednih zemalja i to bez direktnog sukoba. A zna se ko tu strada.

istu su

pre 7 godina

Nema apsolutno nikakve razlike izmedju Amerikanca i Rusa. I jedni i drugi su imperijalisti koji gledaju svoje interese i grabe uticaj na ustrb slabijih. A kada dodje do konflikta onda slusamo tragikomicne "moralisticke" izjave i sa jedne i sa druge strane. Meni je najsmesnije ovo "agresija na suverenu drzavu". A Rusi koji isto tako bombarduju opoziciju to rade legitimno jer ih je toboze pozvao legalni predsednik Sirije. Kao da je jedan brutalni diktator koga niko nije izabrao legitimna vlast.(na poslednjim "izborima" dobio je 99,82% glasova uz izlaznost od 95,86%, prevazisao je i Enver Hodzu). Toliko ga svi vole da je izbio gradjanski rat.

Јабучило

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 07. april 2017 17:19)

Бомбардовањем војне базе?

kain

pre 7 godina

Budimo realni malo, sa vojno-tehnicke strane, rusi da zele zatvorili bi nebo iznad sirije i samo bi leteli oni jer su pozvani od strane sirijske drzave, iracani koji isto imaju dozvolu da ulaze u prostor sirije i bombarduju isis, i sami sirijci. znaci nema amera,nema izraela, nema turaka,nisu pozvani i svako ko udje , obaraj. stim sto ameri i koalicija bombarduju isis i par frakcija pobunjenika,pa su im odgovarali,nisu gadjali sirijske polozaje do sinoc. izrael je uletao i bombardovao hezbolah, a turci isto su bombardovali samo isis kod al-baba. situacija u siriji je izuzetno teska, napeta i komplikovana. vrlo lako moze da eskalira u veci sukob.nazalost ne vidim kako moze skorije da se sukob zavrsi osim diplomatskim putem,ako se bude ratovalo potrajace dugo

Dusan

pre 7 godina

Ljudi, nemojte pominjati Markale i porediti onaj hemijski napad sa time. Jel zna neko od vas kako funkcionise nervni toksin i kako se koriste bojni otrovi? Sve i da je ruska verzija tacna i da su Sirijci pogodili skladiste sarina, bombe bi unistile sarun unutra. To je zapaljiv gas koji bi u kontaktu sa vatrom od eksplozije sagoreo i ne bi mogao da otruje toliki broj ljudi. Projektili sa nervnim otrovima ne poseduju eksploziv zato sto bi on unistio gas. Onoliko masovno trovanje (preko 400 ljudi ako se ne varam) se moze postici samo namernim napadom hemijskim projektilima, a ne slucajnim unistavanjem skladista. Pitajte bilo kojeg hemicara ili coveka koji se razume u takve stvari i reci ce vam da je istina. Nemojte slepo verovati Rusima bas u sve sto kazu. Ne volim ja Amere uopste, ali ruska verzija jednostavno nije moguca.

Maxim

pre 7 godina

Neka lepo objave rat jedni drugima, a mi ćemo da ih snabdevamo municijom, konzervama, zavojima... i pratimo na TV-u, cirkamo pivo, palimo roštilj, kladimo se...
Orvelovski optimizam.

Aleksandar Veliki

pre 7 godina

(Che Gevara, 07. april 2017 20:08)
Čudno je da veleki broj građana ove banana države razmišljaju kao vi, da će zbog rusa i njihove takozvane sile (koja postoji samo u vašoj mašti) izbiti treći svetski rat.
Narod u rusiji umiru od gladi, čak do 100 000 ljudi im umre godišnje od alkohola, ekonomija je svedena na nulu, diktatorska država itd...
A vi i dalje rusija pa rusija

New Jersey

pre 7 godina

(Јабучило, 07. april 2017 17:30)
Sirija je suverena drzava kao sto je i Srbija bila za vreme Milosevica..da li znas uopste koji su elementi "suverene" drzave ili onako samo pises da bi ti komentar izgledao kul?

SamoKazem

pre 7 godina

Zaista verujete da je hemijsko oruzije upotrebljeno od strane Sirijske vojske?
To je verovatno ono isto oruzije za masovno unistenje koje je i Sadam Husein imao kad su ga ovi isti istinoljubci i humanisti napali i razorili Irak!

Che Gevara

pre 7 godina

Rusi prete praznom puškom, tj. praznim lanserom od S400, kao i obično. Sad će da uslede protesti, svađe u Savetu bezbednosti, rezolucije, ali će se povući podvijena repa kao i uvek do sada.
(Lana, 07. april 2017 18:30)

Ne slazem se sa tobom!

Elem, sam rat u Siriji je trgovacki rat.SAD zele da provuku gasovod kroz Siriju a Rusi i nebi da ih puste.Ceo Sirijski narod pati zbog toga.

Hemijski napad, ajmo redom.Recimo, neko upotrebi hemijsko oruzije i on prvo treba imati prepostavku sta ce dobiti!?Ja vas pitam, sta bi Basar dobio ako je on upotrebio oruzije?Koja je njegova statifacija da ga upotrebi?Sta dobija time? Nista!A neverujete valjda da je lud!?

U Siriji je napeto ... i moze vrlo lako da izbije Treci svetski .... vrlo lako!Ameri su ovim potezom i malo testirali ruske sisteme vise a i da pokazu misice!Mala iskra sada fali da se krene po zlu!

bystander

pre 7 godina

Postoji stara izreka - "Kada se na početku drame pojavi pištolj, budite sigurni da će do kraja komada i opaliti." Bliski istok je bure baruta koje u svakom momentu može da eksplodira i sa sobom u ambis povuče ceo svet - a sukobi u Siriji su požar na "nokat" daleko od srca tog bureta. Nemoguće je pomiriti sve te sukobljene interese (političke, ekonomeke, religijske, ideološke, istorijske) a naročito onda kada se u tom galimatijasu dve nuklerane supersile nađu na suprotnim stranama. Nažalost, ova i ovakva civilizacija ne može da opstane sa toliko pohlepe, nasilja, materijalizma, egoizma, beskrupuloznosti i netolerantnosti. Bilo bi najlepše kada bi svi dobri, duhovni, empatični, skromni i nesebični ljudi na ovoj planeti odneli prevagu i u bespuće kosmosa prognali one druge, ali to se neće nikada desiti ... jer će se pre toga druga strana zdušno potruditi da svi zajedno nestanemo u nuklearnom oblaku.

ne rizikujte veće zlo

pre 7 godina

Medvedev je upravu, ali par raketa nije vredno trećeg svetskog i nuklearnog rata. Rusi iskulirajte i neka vas ne uvuku u tragediju.

Traper

pre 7 godina

Rusija radi pogresno,razoruzva atomski svoje saveznike,vratit Iranu atome i postavit Iransku raketnu bazu na Golansku visoravn,da moze tuci Nato.

Leon

pre 7 godina

Alo pametnjakovici, da je Rusija reagovala nastao bi nuklearni rat...Razmislite malo pre nego sto krenete gluposti da lupate.
(sinovac, 7. april 2017 18:31)
Doslo bi do Treceg Svetskog Rata da su oborili krstarece rakete?! Ni u bunilu. Rusi znaju da je Asad kriv za hemijski udar i odcutali su americki napad.

.

pre 7 godina

Lepo sam ja pisao da ce Tramp biti mnogo zeznutiji protivnik od Obame, ili Hilari. Nema kod njega pregovora, kmecanja, razgovora, dogovora i slicnih gluposti. Taj udara odmah i ne pita nikoga da li sme. A i trebao je da udari, jer upotreba hemijskog oruzja je stvarno zlocin. Usput, zar nisu Rusi rekli kako nema hemijskog oruzja u Siriji? I tada su isto samo oni govorili istinu?

tex willer

pre 7 godina

Nažalost, ovo velikom brzinom ide u pravcu ponavljanja kubanske raketne krize od pre 55 godina, kada je svet za dlaku izbegao nuklearnu apokalipsu. Nadam se da će na obe strane biti dovoljno zdravog razuma da se pronađe kompromis na bazi minimuma zajedničkog razumevanja, pre nego što se situacija sasvim otme kontroli. Imam utisak da je Tramp napravio veoma ishitren i nepotrebno rizičan potez - što je, nažalost, u skladu sa njegovim emotivnim i mentalnim profilom. Bojim se da se okružio gomilom nezrelih i nesposobnih saradnika koji naprosto ne znaju i ne umeju da pronađu način da izađu iz medijske klopke koju su im postavili vrlo moćni i vrlo besni pokrovitelji poražene klintonovske kamarile. Nažalost, ispostavilo se da ni Tramp ni njegov tim nemaju političkog, državničkog i psihološkog kapaciteta da adekvatno odgovore na medijski linč kojim su bili izloženi od pobede na izborima, pa sada kao frustrirani i nervozni pokeraši nastoje da igraju na imidž turbo-patriota i "boraca protiv zlih Rusa". Baš toga smo se svi pribojavali u slučaju da Hilari Klinton i njena zlikovačka ekipa dobiju izbore, ali je ispalo da je bilo sasvim svejedno. Sada neka nam je Bog svima na pomoći.

Milan1989g

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 7. april 2017 17:19)

A kako su to reagovali kada je Rusija pregazila Gruziju i vratila Krim, nisu prstom mrdnuli.

Drug Cvorovic

pre 7 godina

Nema apsolutno nikakve razlike izmedju Amerikanca i Rusa. I jedni i drugi su imperijalisti koji gledaju svoje interese i grabe uticaj na ustrb slabijih. A kada dodje do konflikta onda slusamo tragikomicne "moralisticke" izjave i sa jedne i sa druge strane. Meni je najsmesnije ovo "agresija na suverenu drzavu". A Rusi koji isto tako bombarduju opoziciju to rade legitimno jer ih je toboze pozvao legalni predsednik Sirije. Kao da je jedan brutalni diktator koga niko nije izabrao legitimna vlast.(na poslednjim "izborima" dobio je 99,82% glasova uz izlaznost od 95,86%, prevazisao je i Enver Hodzu). Toliko ga svi vole da je izbio gradjanski rat.
(istu su, 07. april 2017 18:15)
Pa upravo po tvom komentaru dokazao si da nisu isti. Rusi u celom Svetu podrzavaju diktatore, pocev od Sadama i Gadafija, danas Asada i Kim Dzong Uma...To nikako ne moze biti isto.

una

pre 7 godina

@zack zis
Nisu Rusi nego Sirijci pogodili skladište. Ali, da, to je to. Samo što u zapadnim medijima ne kažu da su gas imali teroristi (i ne pita niko odakle im), nego priča ide u tom smjeru da većina ljudi misli da je SA napala civile gasom.

zack zis

pre 7 godina

Sta se zaista dogodilo je ovo.
Rusi su raketirali skladiste municije.
U skladistu su bili nervni gasovi za koje Rusi nisu znali.
To je explodiralo, gas se razisao i ljudi su izginuli.
E sad se postavlja pitanje otkud ISISU hemijski bojni otrovi?
Jer naravno da ce ih upotrebiti protiv Rusa i to uskoro.

inxs

pre 7 godina

A sta kazete na drugu teoriju, da je Tramp ovo uradio u dogovoru sa Putinom da bi skrenuo pricu sa navodne umesanosti njegove administracije u raznorazne dogovore sa Rusima, izmedju ostalog i u namestanje izbora? Pogledajte na tviteru tagove #TrumpRussia #RussianHacking, ogroman broj ljudi tvrdi ovako nesto, koliko vidim velika politicka nestabilnost je zahvatila SAD, duboko su podeljeni na pro i anti Tramp grupe, ovi anti mu namestaju impicment, bice da je Tramp ipak manje zlo

opinion

pre 7 godina

@Dusan

Nikome ne treba verovati do kraja, evo npr. ti slepo verujes u tvrdnje Zapada da je to bio sarin, a mnogi tvrde da po prikazanim simptomima gas uopste nije sarin vec najverovatnije hlor (izazvao je plikove na kozi zrtava), kojeg je moguce dobiti i u kucnoj radinosti, i koji se najverovatnije nasao u pogodjenom skladistu oruzja..

Kontras

pre 7 godina

@ Eu citizen

Ti bi kao Eu citizen nas balkance navodno trebalo da ucis gospodskom recniku, a ti koristis ulicarski. A jezik, kazu, reflektuje licnost.

Na tvoju zalost Rusiju realno ne moze niko da "istambura" pa cak ni Sad. Rusija je isuvise vojno jaka i uzasno zestoko bi uzvratila na napad Sad-a. Iako Sad mozda jesu za nijansu jace vojno od Rusije u konvencionalnom naoruzanju i Rusija je brutalno jaka. Plus mozda bi se zavrsilo ne daj Boze nuklearnim sukobim. Takve posledice Sad ne bi mogla da podnese. A ni svet generalno.

"Blic krig" ratni scenario u kojem Sad "istamburaju" jednu Rusiju, a ti posle proslavljas uz pivo, postoji samo u tvojoj masti.

Samir

pre 7 godina

Odnosi izmedju SAD i Rusije su jedna velika predstava gde i jedni i drugi imaju neke uloge za javno mnenje i medije i sasvim druge uloge i odnose iza zavese. Mislim da se oni medjusobno dobro dogovaraju podjeli svijeta zajedno sa svojim prikolicama. Ovu akciju su medjusobno dogovorili preki Seika Zajeda iz Abu Dabija koji se pre neki dan sretao sa Putinom. Bogati jaki se igraju dobrih i losih policajaca dok svojoj perverznom pljackom iscrpljuju slabije nacije i na softicirani nacin ih guraju kao ratne izbjeglice u vise generacijsko ropstvo. Danasnjim izbjeglicama ce vecina potomstva da robuje na zapadu za neku sitnu crkavicu vise vjekova i svrha ovih ratova je beskrupolozno i neokolonisticko izrabljivanje na najsofticiraniji nacin. Svet je u rukama perverznih i sadistickih bogatasa i finasijskih kartela koji su pruzili svoje pipke i na ceo Balkan. U nasim rodjenim zemljama nas izrabljuju strane kompanije jer su preko nasih kvislinga oformili efikasnu mafijasku strukturu koja nam vodi Balkanske drzave. Sve vlade na balkanu su samo gubernatori stranog kapitala koji nas explatise i tera na medjusobne sukobe kako bi nas jos vise pokorio i od nasih drzava i naroda napravio sluge. Balkanska obrazovana omladina je ukapirala sve ovo i zbog toga nam sljedi revolucija u kojo se moramo izboriti za humanu pravdu svih nas na Balkanu a zatim i ostatak ugrozenog treceg svijeta. Jedini nacin da se suprotstavimo ovom zlu je neka Pink Panter varijanta, ali sa mnogo boljim kontaktima u svijetu.

F-15

pre 7 godina

rusija je brutalno jaka, toliko da se raspada po savovima lol! trice i kucine ,potemkinova sela za nesrecne kmetove velikog vodje. sta bi sa trampe srbine?

lemy L.

pre 7 godina

ma bre jasno je kao dan sta je cilj Anerike ,uopste kroz istoriju,i na cijoj su strani uvek bili,na dobroj sigurno nisu,jer nikakvo dobro od Amerike (osim par izuzetaka koji su uglavnom subjekti izvrsavali) od kada je nastala nije bilo,kako vidim niti ce biti. Izgleda da je Tramp najlaksa figura za manipulisanje, u poslednjih pet decenija najmanje,od strane pravih igraca,mocnika, koji kroje sudbine i kojima rat omogucava profit.

Kojones

pre 7 godina

Ma da, uvek ste vi na ivici da nesto uradite - bombarduju Srbiju a vi ste na ivici pa se nesto organizujete, grupisete, prerasporedjujete, razbiju Irak i Libiju na komade a vi saljete mnogo ostre dopise, pobiju 500.000 ljudi u Siriji gde imate vojnu bazu vec decenijama, a vi opet ostro i mrko a iz te baze ni da pisnete pet godina, evo i u Ukrajini vam gine narod a vi raspalite mnogo nezgodne vojne vezbe...

Pokrijte se usima, u te vase price koko samo sto niste nesto uradili ne veruje vise niko.

Narode moj lakoverni, da li se zaista u ove uzdamo?

RADE

pre 7 godina

A sta vi RUSI radite u Siriji?? Bombardujete Sirijce koji su protiv Asada koji je na vlasti ukljucujuci njegovog oca 50 godina... NISTA NISTE BOLJI OD AMERIKANACA.

istina

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada.
I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....

Јабучило

pre 7 godina

Ova Rusija je posle ISIS-a najvece zlo trenutno u svetu. Spremni su da uvuku ceo svet u rat da bi sacuvali jednog diktatora.
(Xman, 07. april 2017 16:49)

Заправо, суздржавају се да одговоре на провокацију оном ко би радо свет увукао у рат зарад својих интереса. А да ли је Асад диктатор или не, небитно је. Сирија је суверена држава коју би гладни вукови одавно растргли да нема Русије.

Traper

pre 7 godina

To je objava rata Rusiji a na strani terorizma,ko opravdava da teroristi posjeduju hemijsko oruzje pa kad Asad pogodi skladiste kriv Asad a ne teroristi.

Donkey Kong

pre 7 godina

Amerika je najveća sila na svetu. Rusija je smešna spram njih. Trump ima ideju da uvuče Rusiju u konvencionalni rat i da ih ispraši, nije svestan sa kim ima posla.
Putin je već jednom izjavio da niko ni ne pomisli da napadne Rusiju i dodao je da Rusija više nikad neće dozvoliti da ratuje na svojoj teritoriji. U prevodu, konvecionalni rat nije opcija, na svaku agresiju će odgovoriti nuklearkama.
Molimo se svi za razum i mir.

Lana

pre 7 godina

Rusi prete praznom puškom, tj. praznim lanserom od S400, kao i obično. Sad će da uslede protesti, svađe u Savetu bezbednosti, rezolucije, ali će se povući podvijena repa kao i uvek do sada.

.

pre 7 godina

Lepo sam ja pisao da ce Tramp biti mnogo zeznutiji protivnik od Obame, ili Hilari. Nema kod njega pregovora, kmecanja, razgovora, dogovora i slicnih gluposti. Taj udara odmah i ne pita nikoga da li sme. A i trebao je da udari, jer upotreba hemijskog oruzja je stvarno zlocin. Usput, zar nisu Rusi rekli kako nema hemijskog oruzja u Siriji? I tada su isto samo oni govorili istinu?

Aleksandar Veliki

pre 7 godina

(Che Gevara, 07. april 2017 20:08)
Čudno je da veleki broj građana ove banana države razmišljaju kao vi, da će zbog rusa i njihove takozvane sile (koja postoji samo u vašoj mašti) izbiti treći svetski rat.
Narod u rusiji umiru od gladi, čak do 100 000 ljudi im umre godišnje od alkohola, ekonomija je svedena na nulu, diktatorska država itd...
A vi i dalje rusija pa rusija

KitTeler

pre 7 godina

Ništa, pali S400 i skidaj sve što leti. Onda kontramere USA, pa Rusije, pa nuklearni rat. A ja odoh da vidim jel ima još mesta za put na Mars.

only fools and horses

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada.
I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....
(istina, 07. april 2017 17:50)

I ja sve mogu da razumem, ali da neko tako plitko razmišlja baš i ne mogu. Videli ste slike koje prikazuje umešana strana u sukobu, i mislite da to opravdava bombardovanje. Pa i Hitler je prikazivao ubijene Nemačke vojnike i tako pravdao napad na Poljsku. Milioni Nemaca su to videli "svojim" očima. I poverovalo.
Nema tu mnogo razlike. Ali uključite malo mozak, razmišljajte. Koji bi bio Asadov motiv da sad, kad je pred pobedom čini takve gluposti. I rszmislite, pogledajte šta se desilo sa bliskoistočnim državama koje su SAD "oslobodile" od diktatora. I zašto podržavaju Saude, najveće i najgore diktatore u tom delu sveta. Samo malo logike je potrebno.

Traper

pre 7 godina

Rusija radi pogresno,razoruzva atomski svoje saveznike,vratit Iranu atome i postavit Iransku raketnu bazu na Golansku visoravn,da moze tuci Nato.

Slav

pre 7 godina

sve mogu da razumem, neko voli Ameriku, neko Rusiju, ali sam video snimke posle hemijskog napada Asada, to je velika tuga sta se desavalo posle napada. I da nakon toga Rusi i dalje Asadu cuvaju ledja, nema se nista reci osim da su saucesnici....
(istina, 07. april 2017 17:50). Čoveče , odakle ti znaš da je Asad izvršio hemijski napad!! Zaboga, pa zar misliš da je toliko glup da to uradi sada ima prevagu protiv onih glavoseca.. uostalom , zar nije hemijsko oružje predano uz nadzor Evropske komisije i UN. I napon čoveče , Odkud napad hemijskim oružjem odma posle Trampove izjave da se neću baviti Asadom vise i to pre nekoliko dana. Zar nije vise nego očigledno da su Pentangonski jsstrebovi izvršili strahovit pritisak na belu kuću , posle ove izjave i već starih pritisaka u vezi uticanja Rusije na dolazak istog Trampa? Koristi glavu čoveče . I hvala bogu da su Rusi opet bili hladne glave , te nisu uzvratili. I mojim se bogu , a i ti bi trebao, da se ovo vise ne ponovi.. jer onda i Rusi , po tom principu velikih, treba da pokažu odlučnost .. i sta onda? .. sreća ? Ne! Zbogom lepi, manje lepi živote .. ostaje patnja

Dusan

pre 7 godina

Ljudi, nemojte pominjati Markale i porediti onaj hemijski napad sa time. Jel zna neko od vas kako funkcionise nervni toksin i kako se koriste bojni otrovi? Sve i da je ruska verzija tacna i da su Sirijci pogodili skladiste sarina, bombe bi unistile sarun unutra. To je zapaljiv gas koji bi u kontaktu sa vatrom od eksplozije sagoreo i ne bi mogao da otruje toliki broj ljudi. Projektili sa nervnim otrovima ne poseduju eksploziv zato sto bi on unistio gas. Onoliko masovno trovanje (preko 400 ljudi ako se ne varam) se moze postici samo namernim napadom hemijskim projektilima, a ne slucajnim unistavanjem skladista. Pitajte bilo kojeg hemicara ili coveka koji se razume u takve stvari i reci ce vam da je istina. Nemojte slepo verovati Rusima bas u sve sto kazu. Ne volim ja Amere uopste, ali ruska verzija jednostavno nije moguca.

istu su

pre 7 godina

Nema apsolutno nikakve razlike izmedju Amerikanca i Rusa. I jedni i drugi su imperijalisti koji gledaju svoje interese i grabe uticaj na ustrb slabijih. A kada dodje do konflikta onda slusamo tragikomicne "moralisticke" izjave i sa jedne i sa druge strane. Meni je najsmesnije ovo "agresija na suverenu drzavu". A Rusi koji isto tako bombarduju opoziciju to rade legitimno jer ih je toboze pozvao legalni predsednik Sirije. Kao da je jedan brutalni diktator koga niko nije izabrao legitimna vlast.(na poslednjim "izborima" dobio je 99,82% glasova uz izlaznost od 95,86%, prevazisao je i Enver Hodzu). Toliko ga svi vole da je izbio gradjanski rat.

Drug Cvorovic

pre 7 godina

Nema apsolutno nikakve razlike izmedju Amerikanca i Rusa. I jedni i drugi su imperijalisti koji gledaju svoje interese i grabe uticaj na ustrb slabijih. A kada dodje do konflikta onda slusamo tragikomicne "moralisticke" izjave i sa jedne i sa druge strane. Meni je najsmesnije ovo "agresija na suverenu drzavu". A Rusi koji isto tako bombarduju opoziciju to rade legitimno jer ih je toboze pozvao legalni predsednik Sirije. Kao da je jedan brutalni diktator koga niko nije izabrao legitimna vlast.(na poslednjim "izborima" dobio je 99,82% glasova uz izlaznost od 95,86%, prevazisao je i Enver Hodzu). Toliko ga svi vole da je izbio gradjanski rat.
(istu su, 07. april 2017 18:15)
Pa upravo po tvom komentaru dokazao si da nisu isti. Rusi u celom Svetu podrzavaju diktatore, pocev od Sadama i Gadafija, danas Asada i Kim Dzong Uma...To nikako ne moze biti isto.

sve ima svoje

pre 7 godina

Da li su ljudi realni sta ovde pišu??Sa S sistemima da obaraju tomahavke?
Ne bajo oni su za avione i velike krstareće rakete.Mi smo tomahawke pragom obarali...Sad dal su Sirijski vojnici dovoljno obučeni za topovske PVO sisteme??

The Embassy of the Independent Republic of California

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 7. april 2017 17:19)


Gruzija 2008?

ttttttttttt

pre 7 godina

Tresla se gora rodio se mis,turci im obore njihov avion a ovi ne ispale ni jednog metka ka njima a ovamo hoce da ratuju sa SAD zbog njihovih saveznika,eto bas vam verujem.

alex

pre 7 godina

(EU Citizen, 7. april 2017 16:47)
Tolika pristrasnost pokazuje totalno nepoznavanje prilika, jer "tamburanje" može da bude samo obostrano. Kad polete nuklearne rakete s jedne strane i ova druga će odmah da ih lansira i onda nas Zemljana više nema. Svako ko priziva rat SAD i Rusije ne želi dobro prvo samom sebi. Ovde je je jasno da kao i mnogo puta ranije SAD "čačka mečku". Odmah su inscenirali upotrebu hemijskog oružja, odnosno bez ikakvih dokaza prebacili krivicu na rusku stranu i bez odobrenja UN izvršili odmazdu. Sad mogu očekivati da im avioni, ako budu leteli preku Sirije, počnu da padaju. A to nikako ne bi valjalo jer bi predstavljalo direktnu konfrontaciju i uvod u nuklearni rat. Interesantno kako je SAD od životnog interesa Sirija, kao što su bili Avganistan, Irak, Libija, pre toga Vijetnam, Koreja itd. Ko je glavni generator svetskih kriza - pametnom je sve jasno.

Leon

pre 7 godina

Alo pametnjakovici, da je Rusija reagovala nastao bi nuklearni rat...Razmislite malo pre nego sto krenete gluposti da lupate.
(sinovac, 7. april 2017 18:31)
Doslo bi do Treceg Svetskog Rata da su oborili krstarece rakete?! Ni u bunilu. Rusi znaju da je Asad kriv za hemijski udar i odcutali su americki napad.

rusofil

pre 7 godina

Velika sila Rusija se ponasa kao prevarena mlada. Ujedno dokazuje da je imala nerazumno visoka ocekivanja od Trampa, kao da joj je on, Tramp, nesto duzan.

Mita

pre 7 godina

Pre napada Rusija bila obavestena, a Lavrov kaze da je bilo ruskih zrtava.

Podseca me na Slobu i RTS. Javljeno da ce biti RTS bombardovan, a Sloba precutao.

Stefan

pre 7 godina

Ma, smesno je uopste govoriti o tome kako su Ameri zabrinuti zbog upotrebe hemijskog oruzja. Tokom Iransko-Irackog rata osamdesetih Sadamov Irak je ubio i do 100 000 Iranaca hemijskim oruzjem. Ko ga je snabdevao? SAD. Ko mu je slao koordinate za napade? SAD. Koja zemlja se usprotivila potpisivanju UN rezolucije koja je trebalo da osudi te ocigledne i bezocne napade? Opet, SAD. Reganova administracija je govorila kako ce dozvoliti Sadamu da koristi bilo kakvo oruzje samo da ne izgubi rat. McCain, stari licemer, je jos tada bio kongresmen, a sada govori o "najmracnijem periodu u istoriji SAD" jer nisu vojno reagovali na ovaj "zlocin protiv covecnosti".

Maxim

pre 7 godina

Neka lepo objave rat jedni drugima, a mi ćemo da ih snabdevamo municijom, konzervama, zavojima... i pratimo na TV-u, cirkamo pivo, palimo roštilj, kladimo se...
Orvelovski optimizam.

Komsija

pre 7 godina

Vidim ovde ima neupucenih Srbendi, s-400 je tamo kao maketa jer su potpisali sporazum sa Amerikom o bezbednom nebu, tako da S-400 nije reagovao, cak i raketu da skines ta raketa ima vlasnika i to je objava rata, u ostalom za ovo celu situaciju imamo onu poslovicu "tukle se svekrve preko jetrve" Rusi i Ameri ostre zube a Sirijci sve to placaju, gledaj zemlja na sta im lici i koliko je ljudi poginulo, napravise vojni poligon od drzave! Jel bi nama bilo bolje da su Rusi i Ameri kod nas lomili koplja preko nasih ledja!? Mislite da bi manje stradali?

ne rizikujte veće zlo

pre 7 godina

Medvedev je upravu, ali par raketa nije vredno trećeg svetskog i nuklearnog rata. Rusi iskulirajte i neka vas ne uvuku u tragediju.

Јабучило

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 07. april 2017 17:19)

Бомбардовањем војне базе?

Mix

pre 7 godina

Sve sto Rusija kaze posle ovog napada USA,vezite macku o rep,Rusija je bila upozorena na napad i izvukla svoje ljude,tako da bar niko od njih hvala bogu nije stradao.Mnoge ozbiljne svetske agencije su danas ovo prenele.Lepo oni saradjuju na muku naroda tamo.

Che Gevara

pre 7 godina

Rusi prete praznom puškom, tj. praznim lanserom od S400, kao i obično. Sad će da uslede protesti, svađe u Savetu bezbednosti, rezolucije, ali će se povući podvijena repa kao i uvek do sada.
(Lana, 07. april 2017 18:30)

Ne slazem se sa tobom!

Elem, sam rat u Siriji je trgovacki rat.SAD zele da provuku gasovod kroz Siriju a Rusi i nebi da ih puste.Ceo Sirijski narod pati zbog toga.

Hemijski napad, ajmo redom.Recimo, neko upotrebi hemijsko oruzije i on prvo treba imati prepostavku sta ce dobiti!?Ja vas pitam, sta bi Basar dobio ako je on upotrebio oruzije?Koja je njegova statifacija da ga upotrebi?Sta dobija time? Nista!A neverujete valjda da je lud!?

U Siriji je napeto ... i moze vrlo lako da izbije Treci svetski .... vrlo lako!Ameri su ovim potezom i malo testirali ruske sisteme vise a i da pokazu misice!Mala iskra sada fali da se krene po zlu!

New Jersey

pre 7 godina

(Јабучило, 07. april 2017 17:30)
Sirija je suverena drzava kao sto je i Srbija bila za vreme Milosevica..da li znas uopste koji su elementi "suverene" drzave ili onako samo pises da bi ti komentar izgledao kul?

zack zis

pre 7 godina

Sta se zaista dogodilo je ovo.
Rusi su raketirali skladiste municije.
U skladistu su bili nervni gasovi za koje Rusi nisu znali.
To je explodiralo, gas se razisao i ljudi su izginuli.
E sad se postavlja pitanje otkud ISISU hemijski bojni otrovi?
Jer naravno da ce ih upotrebiti protiv Rusa i to uskoro.

SamoKazem

pre 7 godina

Zaista verujete da je hemijsko oruzije upotrebljeno od strane Sirijske vojske?
To je verovatno ono isto oruzije za masovno unistenje koje je i Sadam Husein imao kad su ga ovi isti istinoljubci i humanisti napali i razorili Irak!

tigar iz milana

pre 7 godina

Suverenitet je jako neobjasnjiv pojam, tesko utvrdljiv, a u ovakvim situacijama se obavezno koristi.
Znao sam da previse druzenja, telefoniranja, ljubljenja Trampa i Putina ne mirise na dobro.

Rale

pre 7 godina

@EU Citizen

Prvo sredi uskladi svoj "ulicarski" zargon sa civilizovanim.
Drugo "istanburati" bilo koju nuklearnu silu pa, na tvoju žalost ni Rusiju nije moguće posebno ako ta nuklearna sila ima i 17 miliona kvadratnih kilometara površine.
Treće baciti atomsku bombu na suseda Kine koja je,glegaj čuda, jos jedna nuklearna sila nije moguće bez kineskog direktnog mesanna u taj sukob
Cetvrto u sukobu Kine i Rusije sa ostatkom covecanstva nece biti pobednika...covecanstvo ce biti kolektivni gubitnjk...nestace.
Dakle ti se bukvalno radujes nestanku celokupnog covecanstva, civilizacije i ove planete kao takve.
Molim.se.za mir i razum,milijarde ljudi na ovoj planeti nisu zasluzile nuklearnu apokalipsu a generacije koje ce tek doci jos manje.
Pozdrav svim dobrim i razumnim ljudima i dobro zdravlje

opinion

pre 7 godina

@Dusan

Nikome ne treba verovati do kraja, evo npr. ti slepo verujes u tvrdnje Zapada da je to bio sarin, a mnogi tvrde da po prikazanim simptomima gas uopste nije sarin vec najverovatnije hlor (izazvao je plikove na kozi zrtava), kojeg je moguce dobiti i u kucnoj radinosti, i koji se najverovatnije nasao u pogodjenom skladistu oruzja..

objavite komentar

pre 7 godina

Neko kaze Rusi ne reaguju. Pa ni Amerikanci nisu reagovali kad Rusi upadose i uzese pola Ukrajine i Gruzije. Pa ni kad su usli u Siriju i bombardovali polozaje americkih saveznika. Oni lome koplja samo preko trecerazrednih zemalja i to bez direktnog sukoba. A zna se ko tu strada.

inxs

pre 7 godina

A sta kazete na drugu teoriju, da je Tramp ovo uradio u dogovoru sa Putinom da bi skrenuo pricu sa navodne umesanosti njegove administracije u raznorazne dogovore sa Rusima, izmedju ostalog i u namestanje izbora? Pogledajte na tviteru tagove #TrumpRussia #RussianHacking, ogroman broj ljudi tvrdi ovako nesto, koliko vidim velika politicka nestabilnost je zahvatila SAD, duboko su podeljeni na pro i anti Tramp grupe, ovi anti mu namestaju impicment, bice da je Tramp ipak manje zlo

una

pre 7 godina

@zack zis
Nisu Rusi nego Sirijci pogodili skladište. Ali, da, to je to. Samo što u zapadnim medijima ne kažu da su gas imali teroristi (i ne pita niko odakle im), nego priča ide u tom smjeru da većina ljudi misli da je SA napala civile gasom.

F-15

pre 7 godina

rusija je brutalno jaka, toliko da se raspada po savovima lol! trice i kucine ,potemkinova sela za nesrecne kmetove velikog vodje. sta bi sa trampe srbine?

kain

pre 7 godina

Budimo realni malo, sa vojno-tehnicke strane, rusi da zele zatvorili bi nebo iznad sirije i samo bi leteli oni jer su pozvani od strane sirijske drzave, iracani koji isto imaju dozvolu da ulaze u prostor sirije i bombarduju isis, i sami sirijci. znaci nema amera,nema izraela, nema turaka,nisu pozvani i svako ko udje , obaraj. stim sto ameri i koalicija bombarduju isis i par frakcija pobunjenika,pa su im odgovarali,nisu gadjali sirijske polozaje do sinoc. izrael je uletao i bombardovao hezbolah, a turci isto su bombardovali samo isis kod al-baba. situacija u siriji je izuzetno teska, napeta i komplikovana. vrlo lako moze da eskalira u veci sukob.nazalost ne vidim kako moze skorije da se sukob zavrsi osim diplomatskim putem,ako se bude ratovalo potrajace dugo

Milan1989g

pre 7 godina

Kako li bi Amerika reagovala na napad jednog njihovog Saveznika?
(mislim, 7. april 2017 17:19)

A kako su to reagovali kada je Rusija pregazila Gruziju i vratila Krim, nisu prstom mrdnuli.

tex willer

pre 7 godina

Nažalost, ovo velikom brzinom ide u pravcu ponavljanja kubanske raketne krize od pre 55 godina, kada je svet za dlaku izbegao nuklearnu apokalipsu. Nadam se da će na obe strane biti dovoljno zdravog razuma da se pronađe kompromis na bazi minimuma zajedničkog razumevanja, pre nego što se situacija sasvim otme kontroli. Imam utisak da je Tramp napravio veoma ishitren i nepotrebno rizičan potez - što je, nažalost, u skladu sa njegovim emotivnim i mentalnim profilom. Bojim se da se okružio gomilom nezrelih i nesposobnih saradnika koji naprosto ne znaju i ne umeju da pronađu način da izađu iz medijske klopke koju su im postavili vrlo moćni i vrlo besni pokrovitelji poražene klintonovske kamarile. Nažalost, ispostavilo se da ni Tramp ni njegov tim nemaju političkog, državničkog i psihološkog kapaciteta da adekvatno odgovore na medijski linč kojim su bili izloženi od pobede na izborima, pa sada kao frustrirani i nervozni pokeraši nastoje da igraju na imidž turbo-patriota i "boraca protiv zlih Rusa". Baš toga smo se svi pribojavali u slučaju da Hilari Klinton i njena zlikovačka ekipa dobiju izbore, ali je ispalo da je bilo sasvim svejedno. Sada neka nam je Bog svima na pomoći.

bystander

pre 7 godina

Postoji stara izreka - "Kada se na početku drame pojavi pištolj, budite sigurni da će do kraja komada i opaliti." Bliski istok je bure baruta koje u svakom momentu može da eksplodira i sa sobom u ambis povuče ceo svet - a sukobi u Siriji su požar na "nokat" daleko od srca tog bureta. Nemoguće je pomiriti sve te sukobljene interese (političke, ekonomeke, religijske, ideološke, istorijske) a naročito onda kada se u tom galimatijasu dve nuklerane supersile nađu na suprotnim stranama. Nažalost, ova i ovakva civilizacija ne može da opstane sa toliko pohlepe, nasilja, materijalizma, egoizma, beskrupuloznosti i netolerantnosti. Bilo bi najlepše kada bi svi dobri, duhovni, empatični, skromni i nesebični ljudi na ovoj planeti odneli prevagu i u bespuće kosmosa prognali one druge, ali to se neće nikada desiti ... jer će se pre toga druga strana zdušno potruditi da svi zajedno nestanemo u nuklearnom oblaku.

Kontras

pre 7 godina

@ Eu citizen

Ti bi kao Eu citizen nas balkance navodno trebalo da ucis gospodskom recniku, a ti koristis ulicarski. A jezik, kazu, reflektuje licnost.

Na tvoju zalost Rusiju realno ne moze niko da "istambura" pa cak ni Sad. Rusija je isuvise vojno jaka i uzasno zestoko bi uzvratila na napad Sad-a. Iako Sad mozda jesu za nijansu jace vojno od Rusije u konvencionalnom naoruzanju i Rusija je brutalno jaka. Plus mozda bi se zavrsilo ne daj Boze nuklearnim sukobim. Takve posledice Sad ne bi mogla da podnese. A ni svet generalno.

"Blic krig" ratni scenario u kojem Sad "istamburaju" jednu Rusiju, a ti posle proslavljas uz pivo, postoji samo u tvojoj masti.

lemy L.

pre 7 godina

ma bre jasno je kao dan sta je cilj Anerike ,uopste kroz istoriju,i na cijoj su strani uvek bili,na dobroj sigurno nisu,jer nikakvo dobro od Amerike (osim par izuzetaka koji su uglavnom subjekti izvrsavali) od kada je nastala nije bilo,kako vidim niti ce biti. Izgleda da je Tramp najlaksa figura za manipulisanje, u poslednjih pet decenija najmanje,od strane pravih igraca,mocnika, koji kroje sudbine i kojima rat omogucava profit.

Samir

pre 7 godina

Odnosi izmedju SAD i Rusije su jedna velika predstava gde i jedni i drugi imaju neke uloge za javno mnenje i medije i sasvim druge uloge i odnose iza zavese. Mislim da se oni medjusobno dobro dogovaraju podjeli svijeta zajedno sa svojim prikolicama. Ovu akciju su medjusobno dogovorili preki Seika Zajeda iz Abu Dabija koji se pre neki dan sretao sa Putinom. Bogati jaki se igraju dobrih i losih policajaca dok svojoj perverznom pljackom iscrpljuju slabije nacije i na softicirani nacin ih guraju kao ratne izbjeglice u vise generacijsko ropstvo. Danasnjim izbjeglicama ce vecina potomstva da robuje na zapadu za neku sitnu crkavicu vise vjekova i svrha ovih ratova je beskrupolozno i neokolonisticko izrabljivanje na najsofticiraniji nacin. Svet je u rukama perverznih i sadistickih bogatasa i finasijskih kartela koji su pruzili svoje pipke i na ceo Balkan. U nasim rodjenim zemljama nas izrabljuju strane kompanije jer su preko nasih kvislinga oformili efikasnu mafijasku strukturu koja nam vodi Balkanske drzave. Sve vlade na balkanu su samo gubernatori stranog kapitala koji nas explatise i tera na medjusobne sukobe kako bi nas jos vise pokorio i od nasih drzava i naroda napravio sluge. Balkanska obrazovana omladina je ukapirala sve ovo i zbog toga nam sljedi revolucija u kojo se moramo izboriti za humanu pravdu svih nas na Balkanu a zatim i ostatak ugrozenog treceg svijeta. Jedini nacin da se suprotstavimo ovom zlu je neka Pink Panter varijanta, ali sa mnogo boljim kontaktima u svijetu.