Sreda, 05.04.2017.

08:02

Jokić 21+12+4, Denver ne odustaje od plej-ofa

Nikola Jokić imao je novo sjajno veče u NBA ligi, a Denver Nagetsi pobedom su nastavili borbu za plej-of.

Izvor:

Jokiæ 21+12+4, Denver ne odustaje od plej-ofa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Oliver Kosta

pre 7 godina

Decko je umetnik. Igra ovako protiv dvojice od pet najboljih centara na svetu! Tako elegantno i tako lagano da je uzivanje gledati. Ako ga zaobidju povrede za pet godina u top 5 centara NBA. Podseca igrom i inteligencijom na bracu Gasol koji su veliki igraci. Bravo Joka i samo napred. Treba imati mozga i igrati protiv ovih zveri u NBA a ne samo na misice.

Mirko

pre 7 godina

Sve je moguće, vjerujem u Jokića i Denver, da mogu da uđu u p.o. Zdrava su sredina, igraju timski i sve mane nadoknađuju zajedno. Vreme radi za njih.

hroničar lige

pre 7 godina

A jesi cuo mozda za stoktona,nesha, ili danas riki rubia??! Jesu oni fizicki superiorni i nabildovani???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 5. april 2017 18:33)

Stokton je bio terminator, mislim da samo jedne sezone (od 20 i koliko je već igrao) nije odigrao sve 82 utakmice + plej-of. Neš je u tridesetim bio daleko eksplozivniji nego Teo na vrhuncu fizičke snage a Rubio je skoro pa elitni defanzivac čak i za američke pojmove. Treba nekad i razmisliti pre nego što napišeš.

petarczv

pre 7 godina

Teo jeste odličan igrač, ali moraće MNOGO da poradi na fizikalijama ako misli da se nosi protiv Vestbruka, Lilarda, Vola, Irvinga, da ne nabrajam dalje, jer u NBA se više cene fizikalije, igra je drugačija nego u Evropi i plašim se da on, jednostavno, nije za to. Baš kao i Bodiroga.
(NastyB, 05. april 2017 11:23)

A jesi cuo mozda za stoktona,nesha, ili danas riki rubia??! Jesu oni fizicki superiorni i nabildovani???

rosa u podne

pre 7 godina

@antiDebil: Ma stvarno? Kolimo finala su odigrali Stocton2Malone protiv MJ? Koliko sezona si u to vreme odigrali za LAL Shak&Kobe? I pri tom drugom kazes da lupa.

WillyWonka

pre 7 godina

"Nisam gledao meč, ali Jokić je igrao fantastično, svi napadi Denvera su išli preko njega, u pojedinim momentima utakmice je prosto bio nezaustavljiv. Napred Denver!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gile, 5. april 2017 09:39) "

To care, ni ja nisam gledao meč, ali se u potpunosti slažem sa tvojim konstatacijama, a usput se nasmijah do suza:-)))

Mrsimud

pre 7 godina

Džaba igraju i bore se, kada im "stručnjaci" daju 5 % za plej-of. Izgleda da im niko još nije javio. (Blue Moon 296, 05. april 2017 08:23)

Zapravo tolike šanse do juče su im i davali najcenjeniji svetski bukmejkeri i kompanije koje se bave statistikom, čiji je posao da se bave procenama i procentima. Pretpostavljam da oni nisu stručnjaci, nego ti? Evo, danas im je narasla šansa na 10-11-12%, zavisi kako gde. Poenta je da ti lupetaš pošto niko nije ni osporio borbu nego su mnogi tvrdili da su im šanse minimalne, što i jeste tačno. I sada su im šanse male, ali svakako dosta veće nego pre 3 dana.

Иван

pre 7 godina

Гледао утакмицу. Сјајан меч за Денвер из више разлога И да нису победили, показали су велики напредак у односу на раније дуеле против Пеликанса и сличних ривала. Пре су силовали игру на Јокића, а он је пошто-пото желео да се докаже пред тешким директним противницима. Он би "изгорео" у томе, а Денвер би с том погрешном концепцијом изгубио. Сада су видели где им је шанса, нису форсирали Јокића него крила и бекове (Галинари, Чендлер, Мареј, Мудије), ови су користили своје предности и - Јокић на крају ипак 21 поен утрпа из сенке, а Нагетси победе. Мислим да су прокљувили коначно како играти против Њу Орлеанса, да су их апсолвирали. Сам Никола је апсолвирао Казинса: показао је да има "пролаз" против њега. Остаје да реши и Дејвиса у нападу.

У одбрани Јокић није ни изблиза тако лош колико га неки критикују. Ствар је у томе што у Денверу нема преузимања, бекови кад их прођу противници остану у месту, па Јокић често извиси. Он нема висину, снагу и скочност као Пламли да би осетније засметао под самим кошем, али генерално добро чува свог играча. Најзад, последњи, најбитнији напад Пеликанса је Малоун оставио Јокића у игри, што довољно говори. У тактичким шемама одбране Пламли врло лако испада, њему је и Галинарију Казинс погодио последњу трицу.

glasali ste beli listići, i vučić vam se zahvalio

pre 7 godina

svako ko priča da su 130 poena po utakmici rezultat isklnučivo neigranja odbrane nemaju pojma o čemu pričaju. NBA je mnogo brža i atletskija liga od evropskih, jedan na jedan i dva na dva se ne može braniti u NBA zbog brzine, tehnike i spremnosti igrača. Timska odbrana sa pomoći trećeg igrača na pivk and rollu je moguća, San Antonio je dobar primer, ali ni to ne radi kada su šuteri van pika raspoloženi što je često slučaj. Lakoća i brzina kojom Harden ili Curry rešavaju 1 na 1 protiv naših bekova je ista ona kojom to rade i u NBA svako veče

fenix33

pre 7 godina

jokic mora drasticno da popravi igru u odbrani. za njega je mnogo bolje da izostane sa ep i dobro poradi na tome i na fizickoj snazi (imam utisak da ce tako i biti). za reprezentaciju to bi bio hendikep ali dugorocno gledano veliki dobitak. neka daju sansu bobiju, verujem da bi se sada odazvao.

NastyB

pre 7 godina

Jeste da je Jokić mnogo bolji nego prošle godine, jeste da je možda i igrač koji je najviše napredovao ove sezone (mada je to, po meni, upravo Rasel Vestbruk koji je nestvaran od kad nema Duranta u timu i odveo je ekipu prosečnih dunstera u plejof samo svojim učinkom), ali mi smo šampioni sveta kad je preterivanje u pitanju. Jokić je sjajan kad je napad u pitanju, ali kad je o odbrani reč, tu je zaista loš. Oduševljavam se njegovim kretnjama i rešenjima u napadu, ali uvek napravim "facepalm" kad vidim šta radi u odbrani i kako se gubi kod preuzimanja ili udvajanja. Dok ne popravi taj segment neće biti veliki igrač. Igrači koji imaju dobru post igru i igru leđima (kao i, recimo, Nurkić) jednostavno su nerešiva enigma za njega. Ali, mlad je, ima vremena, dečko je pravi dijamant koji može da se brusi.
Međutim, ono što me zaista užasava jeste balavurdija koja piše kako se u NBA ne igraju odbrane, kako nema timske igre i, vrhunac gluposti, ovde u Evropi ne bi dali ni trideset poena. Alo, pa ta "netimska igra" i "divljaci" su jednu od najboljih odbrana Evrope (našoj reprezentaciji) natrpali 40 razlike, dok se naši nisu ni videli u napadu.
Teo jeste odličan igrač, ali moraće MNOGO da poradi na fizikalijama ako misli da se nosi protiv Vestbruka, Lilarda, Vola, Irvinga, da ne nabrajam dalje, jer u NBA se više cene fizikalije, igra je drugačija nego u Evropi i plašim se da on, jednostavno, nije za to. Baš kao i Bodiroga.

Marko

pre 7 godina

Prerano je otpisan Denver za playoff. Kao sto vidimo Portland gubi bez Nurkica + Denver ima 5 utakmica do kraja, a Portland 4. Sve je moguce a narwdne dve utakmice su kljucne.

CarloNS

pre 7 godina

Egal utakmica, bez velike prednosti za jednu od ekipa. Uporni Denver ih je jurio 3/4 utakmice i na kraju sustigao. Na minut i 10 sekundi do kraja Denver na +7, na 40 sekundi +3 i lopta, ali svako ko redovno gleda Denver zna da nikad nije gotovo. Na kraju ih je malo i sreća pogledala jer je Orleans imao praktično šut za pobedu (pretposlednji napad, kada je Hillu lopta ipsala iz ruke i otišla u aut). Nikola solidan, ali može i mnogo bolje. Utakmica jako teška za gledanje, naročito za one sa slabim srcem.

Miki

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.
(mister x, 5. april 2017 08:24)

Svaka mu čast za poslednje dve utakmice, pre toga je mesec dana bio dupla nula.

antiDebil

pre 7 godina

Miro
Nikada u istoriji nba Cikago, LAL i Juta nisu u isto vreme bili bitni tako da si ti to slabo gledao ili si nesto debelo pobrkao !

role zarolaj

pre 7 godina

Delfin ne moras pisati ekavicom,niko ti nece nista zamjeriti,ovo je srpski sajt.A ako bas hoces da te ne provale ljudi onda ubuduce pisi niko a ne nitko. Ok? Pozdrav :-D

Oxi

pre 7 godina

Meloun je rodjen pod srecnom zvezdom. Prvo dobije Jokica pravo ni otkuda, onda trejduje Nurkica koji se povredi i unisti Portland, i na koncu u poslednji cas dobije dobitnu kombinaciju bekova Heris-Marej-Mudiaj samo iz razloga jer su se povredili Nelson i Barton...

NBA

pre 7 godina

Deivis odlican, kada bi Jokic bio fizicki spreman kao on imao bi tripl dabl prosek sa 30 poena poput Vestbruka, ali u poslednjoj cetvrtini 0,
(antiDebil, 5. april 2017 09:48)

Koji si ti troll to je neverovatno, i ono da je '96 Dreem Team bolji od '92 a, jedno 6 igrača u oba tima.. Pored toga sto je Robinson bio najbolji '96. Valjda napravis ta dva tima u igrici pa poredjujes.

Ne brini ti nista evo ga stize Lavar Bol u NBA, to je ta publika koju on očekuje.

Milan

pre 7 godina

Portland poslednje 4 utakmice igra kod kuce sa Minesotom, Jutom, Spursima i Pelikansima. Ako ostvare na primer 3 pobede sto je realno...
(dejan, 5. april 2017 09:47)

Nije realno, Portland sa sve Nurkićem ne može ni da priđe Juti, a posebno ne može San Antoniju. Bez Nurkića će ih Pelikani naprašiti samo tako jer igraju odlično i Denver je pored dobre igre noćas imao i malo sreće. Realno Portland sigurno dobija kod kuće samo Minesotu, 2 sigurno gube a sa Pelikanima će biti velika drama jer to se igra u poslednjem kolu.

bla

pre 7 godina

galinari kida ove sezone, covek je na svakom mecu 25+. Svaka cast i jokicu, ali galinari igra strasno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srb, 5. april 2017 10:24)

galinari je odlican igrac i menijedan od omiljenih. nazalost povreda ga je omela i pitanje je da li ce ikada biti dobar koliko je mogao da bude pre. cinjenica je da je uz Jokica ove godine i on bolje poceo a igra. ja licno mislim da su oni kompatibilni u napadu sve dok Jokic organizuje igru. odbrana je problem i Jokic ce to popraviti, dok za Galinarija cisto sumnjam posto vec ima godina kako nije radio na tome.

Stef

pre 7 godina

Ово нисам исчекивао! И позитивно сам изненађен. Биће нама Јокара са пет звезди. Још када ови "настереоидишу" има да буде Српски Конг Конг!

Marko

pre 7 godina

ESPN: "...a victory that tested the limits of Denver's offense and required about 30 seconds of good defense"...

Ako ovako nastave još pet utakmica do kraja, možda izbiju na drugo mesto najofanzivnijih NBA timova, a na prvom mestu su po tom parametru otkad je Jokić uvršten u startnu petorku u januaru, ispred Golden Stejta i Hjustona. S druge strane, odbrana... je druga otpozadi. ;)

Miro

pre 7 godina

Ne pratim NBA, ali po naslovima iz novina ja sam mislio da se Denver bori za prvaka konferencije, a ne da uđe u plej of. Inače kada sam ja to pratio glavni su Bili Lejkersi, Čikago, Juta i još poneki sve sa legendama košarke, a sad glavni Golden Stejt i Klipersi, ljudi pa to je bila drla za nabijanje koš razlike. Toliko o tom.

JPR24

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.
(mister x, 05. april 2017 08:24)

Da, dve, dok protiv Portlanda nije znao gde bije... Nazalost nije tip igraca koji ce vezati takvih 5/6 u nizu... Denveru sledi partija sa Hjustonom, biće gusto. A sto se Portlanda tice, rekoh da imaju dve protiv Jute gde ce im biti vrlo tesko, Juta igra da dobije, vodi bitku za poziciju 4 i prednost terena protiv Klipersa, tako da...

KOSTA1703

pre 7 godina

Košarka se u NBA igra zbog ZARADE.
Zarade igrača, zarade klubova, zarade lige.
Denver je po stilu igre nešto najbliže Golden Stejtu iz vremena krisa Mulina i komp.
Oni su igrali ovakvu košarku, svakom su mogli da strpaju po 130 poena, bez odbrane.
Iako nisu uzeli nijednu titulu bili su jedna od najgledanijih ekipa, i vlasnici su dobro zaradjivlai na njihovoj gledanosti.
Iz tog razloga Denver ne verujem da će promeniti svoju igru.
A kada se kockice slože oni mogu da ispraše svaku ekipu sa 20,30 razlike.
Čak mislim da mogu i neku seriju u plejofu da dobiju.
Za titulu naravno treba više, ali me ne bi iznenadilo da nekoga počiste u plejofu, kada se plasiraju.
Da li će ove godine ili ne, videćemo.
Što se Jokića tiče, on još treba da ojača, i to ne zbog odbrane, nego zbog ofanzivne igre pod košem.

Gile

pre 7 godina

Nisam gledao meč, ali Jokić je igrao fantastično, svi napadi Denvera su išli preko njega, u pojedinim momentima utakmice je prosto bio nezaustavljiv. Napred Denver!

...

pre 7 godina

Sprdačina od igre bez odbrana,nitko ovde ne bi u Evroligi ubacio 30 poena.
(Delfin, 5. april 2017 09:22)

Pa naravno da ne bi i sam Jokic je u ABA ligi belezio oko 12 poena prosecno sto je prakticno dobro jer se i u toj ligi igra odbrana i to ne puno losija od eurolige, ukoliko Teo ode u NBA ligu davace po 30 prosecno to vam garantujem.

D

pre 7 godina

Smešni su ovi kritičari. Dzabe Dejvisu i Kazinsu onoliko poena, kad god se lomio rezultat Jokic je pogađao i na kraju i rešio utakmicu. Odlicna partija uz dobru timsku igru. Postoji sansa za play off pa kako bude. Mozda nisam u pravu ali poslednja ekipa koja je kao osma izbacila prvoplasirani tim u play offu su Denver Nuggets. (Seattle, posle jedne od najboljih sezona)

Strike

pre 7 godina

@Delfin to samo mislis da ne igraju odbranu, jednostavno su previse dobri u napadu. Valjda si gledao nekad njihovu reprezentaciju, gde i najbolje odbrane ne mogu da prodju bez 120 poena. Timovi iz EL nemaju sanse protiv NBA.

nandor

pre 7 godina

gledam nuggets stream i u trećoj četvrtini devojka intervjuiše tri brbana iz publike koji drže hrvatsku zastavu i kaže im "vidim ima dosta Nikolinih fanova ovde, gde god da igra Srbi su tu sa zastavom.". Lik očigledno izbezumljen odgovara "da, mi smo zastavu zapravo kupili online, Nikola je sjajan igrač" zatim mulja nešto o statistikama pa kaže "Nikola je četnik" i opet krene nešto da mulja o četnicima, dok ova ostala dva bavlana umiru od smeha.
U četvrtoj četvrtini voditelji se strašno izvinjavaju zbog sramotne greške svim Srbima. Šta će ljudi, ja osim zastave Kalifornije stvarno ne znam nijednu njihovu zastavu.
E sad, ako su stvarno bili neki Hrvati, jer po onom naglašavanju četnika i pravilnom izgovoru jedino dečki i mogu biti, onda ja stvarno ne mogu da se načudim dokle jugoslovenski idiotizam ide. Pazi ti njih u Nju Orleansu nose hrvatsku zastavu da bi kao nervirali momka iz Sombora, Vojvodine, kojeg najverovatnije zabole i za četnike i ustaše i horde tatarskih kanibala koji viču uga uga njom njom njom. Neverovatno.

veljko

pre 7 godina

jokic ovaj put, za razliku od prosecne statistike (+6), ima negativan saldo poena (-8), racunajuci njegovo vreme na parketu. pored toga, centri pelikansa su dali 71 poen. to je mnogo. nisu sve preko njega, naravno. medjutim, tesko da je odigrao dobru odbranu. ovaj put su i ostali iz denvera bili veoma dobri. sanse za prolaz postoje, ali nisu velike. realno, porazi od hjustona, gde su bili racnopravan protivnik, su ih udaljili od plejofa. plasim se da ih galinari ne ukopa. on kad veze meceve sa dosta poena (nije mu ni bitan procenat), zna da nastavi sa ispucavanjem, a realno nije stef kari. steta je i sto im se farid nije vratio ranije. on je odlican i donosi cvrstonu pod oba kosa. uz to nije trosadzija. da nije bilo njegovog idsustva, vec bi bili u plejofu

Krkut

pre 7 godina

Denver nema šanse za plejof pa vidite raspored. Portland sve do kraja igra kući plus iako imaju isti skor portland ima bolji medjusobni skor.

CJ

pre 7 godina

Kako se okreće kolo sreće.
Juče sam pisao da je ova runda poslednja šansa za Denver, mislim da bi pobedom protiv Hjustona napravili ogroman korak ka plej ofu.
A Portland bez centra na Taunsa.
Da ne pričam o ostalim protivnicima...moguće da će sledeće kolo rešiti neke velike dileme.

antiDebil

pre 7 godina

Sprdačina od igre bez odbrana,nitko ovde ne bi u Evroligi ubacio 30 poena.
(Delfin, 5. april 2017 09:22)

Kako njet, pored onakvih zverina kao sto su Lebranko i Ljulj ovi od juce se ne bi videli, pazi sta ti kaze Cica !
Cujem da je Dejvis, nakon sto je sudija njemu svirao onaj faul nad Galinarijem minut pre kraja, optuzio Melouna i Denver da su gepekovali sudije, to je ocigledno zato sto si svirali taj faul ! Inace za ove koji pisu gluposti da je za reprezentaciju bolje da Denver ispadne to vam je isto kao kad bi rekli d je bolje da fmp ispadne od Darusamadafake kako se Jovic ne bi zamarao viskom utakmica...
Jokic odlican, namazan, jedan genijalni ulaz u prvom poluvremenu, popio nekoliko rampi ali to ce nestati kad bude poboljsao fizicku spremu, vodja ekipe, lopta mu je stalno u ruci, sve zna, sve radi, nije ogranicen kao dvoriste poput vecine centara !
Deivis odlican, kada bi Jokic bio fizicki spreman kao on imao bi tripl dabl prosek sa 30 poena poput Vestbruka, ali u poslednjoj cetvrtini 0, nije se video, bezao od lopte !

dejan

pre 7 godina

Denver se nocas vratio u igru, ali su im sanse i dalje tanke jer Portland ima znatno povoljniji raspored do kraja, a u slucaju izjednacenog skora na kraju opet imaju prednost nad Denverom. Portland poslednje 4 utakmice igra kod kuce sa Minesotom, Jutom, Spursima i Pelikansima. Ako ostvare na primer 3 pobede sto je realno, Denver bi morao svih 5 poslednjih utakmica dobiti, a imaju znatno tezi raspored. Veceras gostuju Hjustonu, pa opet igraju sa Nju Orleansom ali kod kuce, pa docekuju Oklahomu i na kraju gostuju Dalasu i Oklahomi. Nije nemoguce, ali bice bas tesko.

Trsko

pre 7 godina

Cekaj malo! Protivnicki centri dali 71 poen preko Jokica!? Kosarka bi trebala da se igra u oba pravca, zar ne? Kako objasnjavate kriminalnu igru u odbrani najboljeg belog igraca u istoriji?
(Jumko, 05. april 2017 08:44)
Evo ako si gledao utakmicu ne bi sigurno postavio takav komentar, prvo Jokic celu utakmicu nije odigrao da bi svih 71 poen dali preko njega, isto tako da si gledao utakmicu znao bi da domacin dobar deo meca igra sa Kazinsom na 5 i sa Dejvisom na 4 tako da Jokic nikako nije mogao da cuva obojicu igraca.

lel

pre 7 godina

hah kako laze, kao nisu mu vazni rekordi, a cele sezone se ubi jureci ih, srecom po njega niko iz okc-a mu nije ni prineti pa ima slobodu da sutira do iznemoglosti, mnogo drugacije bi bilo da je kd ostao u timu

lignjoslav

pre 7 godina

Jokic je čuvao Kazinsa, nije Dejvisa. Uopšte mi nije jasno kako se čuvaju 2 igrača istovremeno ( pošto su obojica članovi prve petorke). Pa pljuvači bi mogli malo pogledati tekmu pre nego lupe. Jokić solidan. na ppčetku više trošio lopti, ali kako se bližio kraj postao ozbiljniji i opet svaku akciju je kod njega lopta. Dejvis na kraju podbacio. On kao najbolji igrac mora rešavati utakmice, a on loptu nije takao u poslednjem minutu. Jokić polako dobija respekt kod sudija i dobijao je par faulova u poslednjoj četvrtini. Galo napokon proradio u poslrdnje 2 tekme. I red bi bio pošto je najodgovorniji za negativan niz pre toga (i poraz oz Portlanda)

student

pre 7 godina

Kao što sam rekao, ključna tekma će biti protiv okc i Hjustona, jer i Portland igra još jednu protiv jute, a oni ih mogu isprašiti kao dobar dan, i protiv sparsa im neće biti lako. Uz malo sreće i vulfsi će ponoviti dobru igru od juče.

St3fan KG

pre 7 godina

Kako je onaj sa Hrvatskom zastavom u publici istrolovao Jokića i Srbe u uživo prenosu. Baš bezobrazluk. A i ona poluobrazovana novinarka što radila intervju sa njim da se stidi, svi odgovorni tu iz režije su dužni da upute izvinjenje, pre svega Jokiću, a onda i Srbiji

tigar iz milana

pre 7 godina

Prva smena gimnazije, tmuran dan, svima se spava.
Ja gledao Joku i ne zalim sekunde jer sam uvek zalio sto moja generacija nece imati "srpski Sakramento" nocima da gleda.
Hvala ti Nikola!

Demius

pre 7 godina

Gledam zastavu Hrvatske okačenu na sred tribana i trljam oči ne mogu da verujem.Pa posle malo razmislim i shvatim da je naš drug @drago skoknuo do Nju Orleansa da podrži The Dream-a.
Šteta zbog obnovljene povrede leđa Kevina Farida, ali Nagetsi samo jako, idemo u PO!!!

Kralj Beljo

pre 7 godina

Znaci pogazio je, unistio Kazimsa i Dejvisa, Kazinsa cak natjerao da ranije zavrsi mec zbog licnih... I na kraju genijalni pas, odnosno ubacivanje u igru za Herisa, koji odlazi na liniju slobodnih bacanja i rjesava mece.
Ne usudjujem se ovo tvrditi, ali imam sumnje da je Holidej obje lopte za pobjedu izgubio jer je Joka koristio neku telepatiju na njemu. Jer onakva dva kiksa jos ne gledah.

AgimPFC

pre 7 godina

a onaj lik, sa hrvatskom zastavom ?...
još Ally Sturm pravi interviju sa njim..kaže evo navijača sa srbskom zastavom..a lik priča kako je Joka veliki četnik...

nikola

pre 7 godina

Portland i Denver su sad izjednaceni po broju poraza 40.Portland ima pobedu vise zbog meca vise.Sledeci mec Denvera protivc Hjustona je kljucni.Ako izgube tamo plej of trka je zavrsena,jer onda bi Portland morao izgubiti dva od 4 meca kuci a Denver sve da dobije zbog medjusobnog duela.Portland kuci tesko da ce da izgubi od Minesote,ali od Jute moze koja se pori sa Klipersima sa 4 poziciju.Onda im sledi SA,ali tu posto je vec realno i odluceno prvo mesto na zapadu, da SA kalkulise sa odmaranjem pojedinih igraca.I na kraju Pelikansi.Ove sve cetri ekipe su jake na unutrsanjoj igri,sto se posle povrede Nurkica ne moze reci za POR.I tu ostaje nada za Denver,ali ce oni pored te pobede u Hjustonu od preostalih 4 meca morali bi dobiti bar 3,ako ne i sva cetri.Imaju jos sanse ali bice tesko jer medjusobni duel sa POR pravi problem.

Quincy Miller

pre 7 godina

Ahhahahah pa ja stvarno ne verujem kakvih sve stručnjaka ovde ima.Pisu juče nema Denver šansi samo da Portland izgubi.Pa evo stručnjaci krenuo im je gubitnicki niz,a Joku i drugare "oće".Mora još Portland da gubi pa da konačno krene prava sila Denvera u playoff-u.

mister x

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.

Jumko

pre 7 godina

Cekaj malo! Protivnicki centri dali 71 poen preko Jokica!? Kosarka bi trebala da se igra u oba pravca, zar ne? Kako objasnjavate kriminalnu igru u odbrani najboljeg belog igraca u istoriji?

koca

pre 7 godina

Od kad se Nurkić povredio portland nije više ista ekipa, Denver ne bi ni bio u ovakvoj situaciji da Galinariju nije trebalo ovoliko vremena da nađe svoju igru i formu posle povrede.

stefs

pre 7 godina

Sada su se stvari dosta promenile. Vecerasnja utakmica sa Hjustonom je mozda i najbitnija, Hjuston je vec osigurao svoje mesto, tako da postoji mogucnost da Harden odmara i veceras...ako hoce do Plejofa, morace mnogo dobro da odigraju...prednost je sto igraju 2 puta sa Olkahomom, koja je osigurala svoje mesto, i igrace samo da prave statistiku Vestbruku...takodje Dalas mogu da dobiju, kao i ponovo Pelikanse kod kuce...sve u svemu, i ako Denver ima mozda malo tezi raspored, Portland je bez centra i cekaju ih 2 teske utakmice protiv Jute i San Antonija. Srecno, pa da gledamo Jokica protiv "all stara" Paculije.

nandor

pre 7 godina

gledam nuggets stream i u trećoj četvrtini devojka intervjuiše tri brbana iz publike koji drže hrvatsku zastavu i kaže im "vidim ima dosta Nikolinih fanova ovde, gde god da igra Srbi su tu sa zastavom.". Lik očigledno izbezumljen odgovara "da, mi smo zastavu zapravo kupili online, Nikola je sjajan igrač" zatim mulja nešto o statistikama pa kaže "Nikola je četnik" i opet krene nešto da mulja o četnicima, dok ova ostala dva bavlana umiru od smeha.
U četvrtoj četvrtini voditelji se strašno izvinjavaju zbog sramotne greške svim Srbima. Šta će ljudi, ja osim zastave Kalifornije stvarno ne znam nijednu njihovu zastavu.
E sad, ako su stvarno bili neki Hrvati, jer po onom naglašavanju četnika i pravilnom izgovoru jedino dečki i mogu biti, onda ja stvarno ne mogu da se načudim dokle jugoslovenski idiotizam ide. Pazi ti njih u Nju Orleansu nose hrvatsku zastavu da bi kao nervirali momka iz Sombora, Vojvodine, kojeg najverovatnije zabole i za četnike i ustaše i horde tatarskih kanibala koji viču uga uga njom njom njom. Neverovatno.

mister x

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.

tigar iz milana

pre 7 godina

Prva smena gimnazije, tmuran dan, svima se spava.
Ja gledao Joku i ne zalim sekunde jer sam uvek zalio sto moja generacija nece imati "srpski Sakramento" nocima da gleda.
Hvala ti Nikola!

Trsko

pre 7 godina

Cekaj malo! Protivnicki centri dali 71 poen preko Jokica!? Kosarka bi trebala da se igra u oba pravca, zar ne? Kako objasnjavate kriminalnu igru u odbrani najboljeg belog igraca u istoriji?
(Jumko, 05. april 2017 08:44)
Evo ako si gledao utakmicu ne bi sigurno postavio takav komentar, prvo Jokic celu utakmicu nije odigrao da bi svih 71 poen dali preko njega, isto tako da si gledao utakmicu znao bi da domacin dobar deo meca igra sa Kazinsom na 5 i sa Dejvisom na 4 tako da Jokic nikako nije mogao da cuva obojicu igraca.

Quincy Miller

pre 7 godina

Ahhahahah pa ja stvarno ne verujem kakvih sve stručnjaka ovde ima.Pisu juče nema Denver šansi samo da Portland izgubi.Pa evo stručnjaci krenuo im je gubitnicki niz,a Joku i drugare "oće".Mora još Portland da gubi pa da konačno krene prava sila Denvera u playoff-u.

stefs

pre 7 godina

Sada su se stvari dosta promenile. Vecerasnja utakmica sa Hjustonom je mozda i najbitnija, Hjuston je vec osigurao svoje mesto, tako da postoji mogucnost da Harden odmara i veceras...ako hoce do Plejofa, morace mnogo dobro da odigraju...prednost je sto igraju 2 puta sa Olkahomom, koja je osigurala svoje mesto, i igrace samo da prave statistiku Vestbruku...takodje Dalas mogu da dobiju, kao i ponovo Pelikanse kod kuce...sve u svemu, i ako Denver ima mozda malo tezi raspored, Portland je bez centra i cekaju ih 2 teske utakmice protiv Jute i San Antonija. Srecno, pa da gledamo Jokica protiv "all stara" Paculije.

koca

pre 7 godina

Od kad se Nurkić povredio portland nije više ista ekipa, Denver ne bi ni bio u ovakvoj situaciji da Galinariju nije trebalo ovoliko vremena da nađe svoju igru i formu posle povrede.

lignjoslav

pre 7 godina

Jokic je čuvao Kazinsa, nije Dejvisa. Uopšte mi nije jasno kako se čuvaju 2 igrača istovremeno ( pošto su obojica članovi prve petorke). Pa pljuvači bi mogli malo pogledati tekmu pre nego lupe. Jokić solidan. na ppčetku više trošio lopti, ali kako se bližio kraj postao ozbiljniji i opet svaku akciju je kod njega lopta. Dejvis na kraju podbacio. On kao najbolji igrac mora rešavati utakmice, a on loptu nije takao u poslednjem minutu. Jokić polako dobija respekt kod sudija i dobijao je par faulova u poslednjoj četvrtini. Galo napokon proradio u poslrdnje 2 tekme. I red bi bio pošto je najodgovorniji za negativan niz pre toga (i poraz oz Portlanda)

student

pre 7 godina

Kao što sam rekao, ključna tekma će biti protiv okc i Hjustona, jer i Portland igra još jednu protiv jute, a oni ih mogu isprašiti kao dobar dan, i protiv sparsa im neće biti lako. Uz malo sreće i vulfsi će ponoviti dobru igru od juče.

St3fan KG

pre 7 godina

Kako je onaj sa Hrvatskom zastavom u publici istrolovao Jokića i Srbe u uživo prenosu. Baš bezobrazluk. A i ona poluobrazovana novinarka što radila intervju sa njim da se stidi, svi odgovorni tu iz režije su dužni da upute izvinjenje, pre svega Jokiću, a onda i Srbiji

Demius

pre 7 godina

Gledam zastavu Hrvatske okačenu na sred tribana i trljam oči ne mogu da verujem.Pa posle malo razmislim i shvatim da je naš drug @drago skoknuo do Nju Orleansa da podrži The Dream-a.
Šteta zbog obnovljene povrede leđa Kevina Farida, ali Nagetsi samo jako, idemo u PO!!!

nikola

pre 7 godina

Portland i Denver su sad izjednaceni po broju poraza 40.Portland ima pobedu vise zbog meca vise.Sledeci mec Denvera protivc Hjustona je kljucni.Ako izgube tamo plej of trka je zavrsena,jer onda bi Portland morao izgubiti dva od 4 meca kuci a Denver sve da dobije zbog medjusobnog duela.Portland kuci tesko da ce da izgubi od Minesote,ali od Jute moze koja se pori sa Klipersima sa 4 poziciju.Onda im sledi SA,ali tu posto je vec realno i odluceno prvo mesto na zapadu, da SA kalkulise sa odmaranjem pojedinih igraca.I na kraju Pelikansi.Ove sve cetri ekipe su jake na unutrsanjoj igri,sto se posle povrede Nurkica ne moze reci za POR.I tu ostaje nada za Denver,ali ce oni pored te pobede u Hjustonu od preostalih 4 meca morali bi dobiti bar 3,ako ne i sva cetri.Imaju jos sanse ali bice tesko jer medjusobni duel sa POR pravi problem.

D

pre 7 godina

Smešni su ovi kritičari. Dzabe Dejvisu i Kazinsu onoliko poena, kad god se lomio rezultat Jokic je pogađao i na kraju i rešio utakmicu. Odlicna partija uz dobru timsku igru. Postoji sansa za play off pa kako bude. Mozda nisam u pravu ali poslednja ekipa koja je kao osma izbacila prvoplasirani tim u play offu su Denver Nuggets. (Seattle, posle jedne od najboljih sezona)

AgimPFC

pre 7 godina

a onaj lik, sa hrvatskom zastavom ?...
još Ally Sturm pravi interviju sa njim..kaže evo navijača sa srbskom zastavom..a lik priča kako je Joka veliki četnik...

CJ

pre 7 godina

Kako se okreće kolo sreće.
Juče sam pisao da je ova runda poslednja šansa za Denver, mislim da bi pobedom protiv Hjustona napravili ogroman korak ka plej ofu.
A Portland bez centra na Taunsa.
Da ne pričam o ostalim protivnicima...moguće da će sledeće kolo rešiti neke velike dileme.

Marko

pre 7 godina

ESPN: "...a victory that tested the limits of Denver's offense and required about 30 seconds of good defense"...

Ako ovako nastave još pet utakmica do kraja, možda izbiju na drugo mesto najofanzivnijih NBA timova, a na prvom mestu su po tom parametru otkad je Jokić uvršten u startnu petorku u januaru, ispred Golden Stejta i Hjustona. S druge strane, odbrana... je druga otpozadi. ;)

veljko

pre 7 godina

jokic ovaj put, za razliku od prosecne statistike (+6), ima negativan saldo poena (-8), racunajuci njegovo vreme na parketu. pored toga, centri pelikansa su dali 71 poen. to je mnogo. nisu sve preko njega, naravno. medjutim, tesko da je odigrao dobru odbranu. ovaj put su i ostali iz denvera bili veoma dobri. sanse za prolaz postoje, ali nisu velike. realno, porazi od hjustona, gde su bili racnopravan protivnik, su ih udaljili od plejofa. plasim se da ih galinari ne ukopa. on kad veze meceve sa dosta poena (nije mu ni bitan procenat), zna da nastavi sa ispucavanjem, a realno nije stef kari. steta je i sto im se farid nije vratio ranije. on je odlican i donosi cvrstonu pod oba kosa. uz to nije trosadzija. da nije bilo njegovog idsustva, vec bi bili u plejofu

Strike

pre 7 godina

@Delfin to samo mislis da ne igraju odbranu, jednostavno su previse dobri u napadu. Valjda si gledao nekad njihovu reprezentaciju, gde i najbolje odbrane ne mogu da prodju bez 120 poena. Timovi iz EL nemaju sanse protiv NBA.

Oxi

pre 7 godina

Meloun je rodjen pod srecnom zvezdom. Prvo dobije Jokica pravo ni otkuda, onda trejduje Nurkica koji se povredi i unisti Portland, i na koncu u poslednji cas dobije dobitnu kombinaciju bekova Heris-Marej-Mudiaj samo iz razloga jer su se povredili Nelson i Barton...

Kralj Beljo

pre 7 godina

Znaci pogazio je, unistio Kazimsa i Dejvisa, Kazinsa cak natjerao da ranije zavrsi mec zbog licnih... I na kraju genijalni pas, odnosno ubacivanje u igru za Herisa, koji odlazi na liniju slobodnih bacanja i rjesava mece.
Ne usudjujem se ovo tvrditi, ali imam sumnje da je Holidej obje lopte za pobjedu izgubio jer je Joka koristio neku telepatiju na njemu. Jer onakva dva kiksa jos ne gledah.

KOSTA1703

pre 7 godina

Košarka se u NBA igra zbog ZARADE.
Zarade igrača, zarade klubova, zarade lige.
Denver je po stilu igre nešto najbliže Golden Stejtu iz vremena krisa Mulina i komp.
Oni su igrali ovakvu košarku, svakom su mogli da strpaju po 130 poena, bez odbrane.
Iako nisu uzeli nijednu titulu bili su jedna od najgledanijih ekipa, i vlasnici su dobro zaradjivlai na njihovoj gledanosti.
Iz tog razloga Denver ne verujem da će promeniti svoju igru.
A kada se kockice slože oni mogu da ispraše svaku ekipu sa 20,30 razlike.
Čak mislim da mogu i neku seriju u plejofu da dobiju.
Za titulu naravno treba više, ali me ne bi iznenadilo da nekoga počiste u plejofu, kada se plasiraju.
Da li će ove godine ili ne, videćemo.
Što se Jokića tiče, on još treba da ojača, i to ne zbog odbrane, nego zbog ofanzivne igre pod košem.

JPR24

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.
(mister x, 05. april 2017 08:24)

Da, dve, dok protiv Portlanda nije znao gde bije... Nazalost nije tip igraca koji ce vezati takvih 5/6 u nizu... Denveru sledi partija sa Hjustonom, biće gusto. A sto se Portlanda tice, rekoh da imaju dve protiv Jute gde ce im biti vrlo tesko, Juta igra da dobije, vodi bitku za poziciju 4 i prednost terena protiv Klipersa, tako da...

Miki

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.
(mister x, 5. april 2017 08:24)

Svaka mu čast za poslednje dve utakmice, pre toga je mesec dana bio dupla nula.

dejan

pre 7 godina

Denver se nocas vratio u igru, ali su im sanse i dalje tanke jer Portland ima znatno povoljniji raspored do kraja, a u slucaju izjednacenog skora na kraju opet imaju prednost nad Denverom. Portland poslednje 4 utakmice igra kod kuce sa Minesotom, Jutom, Spursima i Pelikansima. Ako ostvare na primer 3 pobede sto je realno, Denver bi morao svih 5 poslednjih utakmica dobiti, a imaju znatno tezi raspored. Veceras gostuju Hjustonu, pa opet igraju sa Nju Orleansom ali kod kuce, pa docekuju Oklahomu i na kraju gostuju Dalasu i Oklahomi. Nije nemoguce, ali bice bas tesko.

CarloNS

pre 7 godina

Egal utakmica, bez velike prednosti za jednu od ekipa. Uporni Denver ih je jurio 3/4 utakmice i na kraju sustigao. Na minut i 10 sekundi do kraja Denver na +7, na 40 sekundi +3 i lopta, ali svako ko redovno gleda Denver zna da nikad nije gotovo. Na kraju ih je malo i sreća pogledala jer je Orleans imao praktično šut za pobedu (pretposlednji napad, kada je Hillu lopta ipsala iz ruke i otišla u aut). Nikola solidan, ali može i mnogo bolje. Utakmica jako teška za gledanje, naročito za one sa slabim srcem.

Marko

pre 7 godina

Prerano je otpisan Denver za playoff. Kao sto vidimo Portland gubi bez Nurkica + Denver ima 5 utakmica do kraja, a Portland 4. Sve je moguce a narwdne dve utakmice su kljucne.

Gile

pre 7 godina

Nisam gledao meč, ali Jokić je igrao fantastično, svi napadi Denvera su išli preko njega, u pojedinim momentima utakmice je prosto bio nezaustavljiv. Napred Denver!

glasali ste beli listići, i vučić vam se zahvalio

pre 7 godina

svako ko priča da su 130 poena po utakmici rezultat isklnučivo neigranja odbrane nemaju pojma o čemu pričaju. NBA je mnogo brža i atletskija liga od evropskih, jedan na jedan i dva na dva se ne može braniti u NBA zbog brzine, tehnike i spremnosti igrača. Timska odbrana sa pomoći trećeg igrača na pivk and rollu je moguća, San Antonio je dobar primer, ali ni to ne radi kada su šuteri van pika raspoloženi što je često slučaj. Lakoća i brzina kojom Harden ili Curry rešavaju 1 na 1 protiv naših bekova je ista ona kojom to rade i u NBA svako veče

bla

pre 7 godina

galinari kida ove sezone, covek je na svakom mecu 25+. Svaka cast i jokicu, ali galinari igra strasno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srb, 5. april 2017 10:24)

galinari je odlican igrac i menijedan od omiljenih. nazalost povreda ga je omela i pitanje je da li ce ikada biti dobar koliko je mogao da bude pre. cinjenica je da je uz Jokica ove godine i on bolje poceo a igra. ja licno mislim da su oni kompatibilni u napadu sve dok Jokic organizuje igru. odbrana je problem i Jokic ce to popraviti, dok za Galinarija cisto sumnjam posto vec ima godina kako nije radio na tome.

antiDebil

pre 7 godina

Sprdačina od igre bez odbrana,nitko ovde ne bi u Evroligi ubacio 30 poena.
(Delfin, 5. april 2017 09:22)

Kako njet, pored onakvih zverina kao sto su Lebranko i Ljulj ovi od juce se ne bi videli, pazi sta ti kaze Cica !
Cujem da je Dejvis, nakon sto je sudija njemu svirao onaj faul nad Galinarijem minut pre kraja, optuzio Melouna i Denver da su gepekovali sudije, to je ocigledno zato sto si svirali taj faul ! Inace za ove koji pisu gluposti da je za reprezentaciju bolje da Denver ispadne to vam je isto kao kad bi rekli d je bolje da fmp ispadne od Darusamadafake kako se Jovic ne bi zamarao viskom utakmica...
Jokic odlican, namazan, jedan genijalni ulaz u prvom poluvremenu, popio nekoliko rampi ali to ce nestati kad bude poboljsao fizicku spremu, vodja ekipe, lopta mu je stalno u ruci, sve zna, sve radi, nije ogranicen kao dvoriste poput vecine centara !
Deivis odlican, kada bi Jokic bio fizicki spreman kao on imao bi tripl dabl prosek sa 30 poena poput Vestbruka, ali u poslednjoj cetvrtini 0, nije se video, bezao od lopte !

Иван

pre 7 godina

Гледао утакмицу. Сјајан меч за Денвер из више разлога И да нису победили, показали су велики напредак у односу на раније дуеле против Пеликанса и сличних ривала. Пре су силовали игру на Јокића, а он је пошто-пото желео да се докаже пред тешким директним противницима. Он би "изгорео" у томе, а Денвер би с том погрешном концепцијом изгубио. Сада су видели где им је шанса, нису форсирали Јокића него крила и бекове (Галинари, Чендлер, Мареј, Мудије), ови су користили своје предности и - Јокић на крају ипак 21 поен утрпа из сенке, а Нагетси победе. Мислим да су прокљувили коначно како играти против Њу Орлеанса, да су их апсолвирали. Сам Никола је апсолвирао Казинса: показао је да има "пролаз" против њега. Остаје да реши и Дејвиса у нападу.

У одбрани Јокић није ни изблиза тако лош колико га неки критикују. Ствар је у томе што у Денверу нема преузимања, бекови кад их прођу противници остану у месту, па Јокић често извиси. Он нема висину, снагу и скочност као Пламли да би осетније засметао под самим кошем, али генерално добро чува свог играча. Најзад, последњи, најбитнији напад Пеликанса је Малоун оставио Јокића у игри, што довољно говори. У тактичким шемама одбране Пламли врло лако испада, њему је и Галинарију Казинс погодио последњу трицу.

role zarolaj

pre 7 godina

Delfin ne moras pisati ekavicom,niko ti nece nista zamjeriti,ovo je srpski sajt.A ako bas hoces da te ne provale ljudi onda ubuduce pisi niko a ne nitko. Ok? Pozdrav :-D

Stef

pre 7 godina

Ово нисам исчекивао! И позитивно сам изненађен. Биће нама Јокара са пет звезди. Још када ови "настереоидишу" има да буде Српски Конг Конг!

Milan

pre 7 godina

Portland poslednje 4 utakmice igra kod kuce sa Minesotom, Jutom, Spursima i Pelikansima. Ako ostvare na primer 3 pobede sto je realno...
(dejan, 5. april 2017 09:47)

Nije realno, Portland sa sve Nurkićem ne može ni da priđe Juti, a posebno ne može San Antoniju. Bez Nurkića će ih Pelikani naprašiti samo tako jer igraju odlično i Denver je pored dobre igre noćas imao i malo sreće. Realno Portland sigurno dobija kod kuće samo Minesotu, 2 sigurno gube a sa Pelikanima će biti velika drama jer to se igra u poslednjem kolu.

WillyWonka

pre 7 godina

"Nisam gledao meč, ali Jokić je igrao fantastično, svi napadi Denvera su išli preko njega, u pojedinim momentima utakmice je prosto bio nezaustavljiv. Napred Denver!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gile, 5. april 2017 09:39) "

To care, ni ja nisam gledao meč, ali se u potpunosti slažem sa tvojim konstatacijama, a usput se nasmijah do suza:-)))

NastyB

pre 7 godina

Jeste da je Jokić mnogo bolji nego prošle godine, jeste da je možda i igrač koji je najviše napredovao ove sezone (mada je to, po meni, upravo Rasel Vestbruk koji je nestvaran od kad nema Duranta u timu i odveo je ekipu prosečnih dunstera u plejof samo svojim učinkom), ali mi smo šampioni sveta kad je preterivanje u pitanju. Jokić je sjajan kad je napad u pitanju, ali kad je o odbrani reč, tu je zaista loš. Oduševljavam se njegovim kretnjama i rešenjima u napadu, ali uvek napravim "facepalm" kad vidim šta radi u odbrani i kako se gubi kod preuzimanja ili udvajanja. Dok ne popravi taj segment neće biti veliki igrač. Igrači koji imaju dobru post igru i igru leđima (kao i, recimo, Nurkić) jednostavno su nerešiva enigma za njega. Ali, mlad je, ima vremena, dečko je pravi dijamant koji može da se brusi.
Međutim, ono što me zaista užasava jeste balavurdija koja piše kako se u NBA ne igraju odbrane, kako nema timske igre i, vrhunac gluposti, ovde u Evropi ne bi dali ni trideset poena. Alo, pa ta "netimska igra" i "divljaci" su jednu od najboljih odbrana Evrope (našoj reprezentaciji) natrpali 40 razlike, dok se naši nisu ni videli u napadu.
Teo jeste odličan igrač, ali moraće MNOGO da poradi na fizikalijama ako misli da se nosi protiv Vestbruka, Lilarda, Vola, Irvinga, da ne nabrajam dalje, jer u NBA se više cene fizikalije, igra je drugačija nego u Evropi i plašim se da on, jednostavno, nije za to. Baš kao i Bodiroga.

Mrsimud

pre 7 godina

Džaba igraju i bore se, kada im "stručnjaci" daju 5 % za plej-of. Izgleda da im niko još nije javio. (Blue Moon 296, 05. april 2017 08:23)

Zapravo tolike šanse do juče su im i davali najcenjeniji svetski bukmejkeri i kompanije koje se bave statistikom, čiji je posao da se bave procenama i procentima. Pretpostavljam da oni nisu stručnjaci, nego ti? Evo, danas im je narasla šansa na 10-11-12%, zavisi kako gde. Poenta je da ti lupetaš pošto niko nije ni osporio borbu nego su mnogi tvrdili da su im šanse minimalne, što i jeste tačno. I sada su im šanse male, ali svakako dosta veće nego pre 3 dana.

...

pre 7 godina

Sprdačina od igre bez odbrana,nitko ovde ne bi u Evroligi ubacio 30 poena.
(Delfin, 5. april 2017 09:22)

Pa naravno da ne bi i sam Jokic je u ABA ligi belezio oko 12 poena prosecno sto je prakticno dobro jer se i u toj ligi igra odbrana i to ne puno losija od eurolige, ukoliko Teo ode u NBA ligu davace po 30 prosecno to vam garantujem.

antiDebil

pre 7 godina

Miro
Nikada u istoriji nba Cikago, LAL i Juta nisu u isto vreme bili bitni tako da si ti to slabo gledao ili si nesto debelo pobrkao !

NBA

pre 7 godina

Deivis odlican, kada bi Jokic bio fizicki spreman kao on imao bi tripl dabl prosek sa 30 poena poput Vestbruka, ali u poslednjoj cetvrtini 0,
(antiDebil, 5. april 2017 09:48)

Koji si ti troll to je neverovatno, i ono da je '96 Dreem Team bolji od '92 a, jedno 6 igrača u oba tima.. Pored toga sto je Robinson bio najbolji '96. Valjda napravis ta dva tima u igrici pa poredjujes.

Ne brini ti nista evo ga stize Lavar Bol u NBA, to je ta publika koju on očekuje.

Jumko

pre 7 godina

Cekaj malo! Protivnicki centri dali 71 poen preko Jokica!? Kosarka bi trebala da se igra u oba pravca, zar ne? Kako objasnjavate kriminalnu igru u odbrani najboljeg belog igraca u istoriji?

Miro

pre 7 godina

Ne pratim NBA, ali po naslovima iz novina ja sam mislio da se Denver bori za prvaka konferencije, a ne da uđe u plej of. Inače kada sam ja to pratio glavni su Bili Lejkersi, Čikago, Juta i još poneki sve sa legendama košarke, a sad glavni Golden Stejt i Klipersi, ljudi pa to je bila drla za nabijanje koš razlike. Toliko o tom.

Krkut

pre 7 godina

Denver nema šanse za plejof pa vidite raspored. Portland sve do kraja igra kući plus iako imaju isti skor portland ima bolji medjusobni skor.

lel

pre 7 godina

hah kako laze, kao nisu mu vazni rekordi, a cele sezone se ubi jureci ih, srecom po njega niko iz okc-a mu nije ni prineti pa ima slobodu da sutira do iznemoglosti, mnogo drugacije bi bilo da je kd ostao u timu

fenix33

pre 7 godina

jokic mora drasticno da popravi igru u odbrani. za njega je mnogo bolje da izostane sa ep i dobro poradi na tome i na fizickoj snazi (imam utisak da ce tako i biti). za reprezentaciju to bi bio hendikep ali dugorocno gledano veliki dobitak. neka daju sansu bobiju, verujem da bi se sada odazvao.

hroničar lige

pre 7 godina

A jesi cuo mozda za stoktona,nesha, ili danas riki rubia??! Jesu oni fizicki superiorni i nabildovani???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 5. april 2017 18:33)

Stokton je bio terminator, mislim da samo jedne sezone (od 20 i koliko je već igrao) nije odigrao sve 82 utakmice + plej-of. Neš je u tridesetim bio daleko eksplozivniji nego Teo na vrhuncu fizičke snage a Rubio je skoro pa elitni defanzivac čak i za američke pojmove. Treba nekad i razmisliti pre nego što napišeš.

rosa u podne

pre 7 godina

@antiDebil: Ma stvarno? Kolimo finala su odigrali Stocton2Malone protiv MJ? Koliko sezona si u to vreme odigrali za LAL Shak&Kobe? I pri tom drugom kazes da lupa.

Mirko

pre 7 godina

Sve je moguće, vjerujem u Jokića i Denver, da mogu da uđu u p.o. Zdrava su sredina, igraju timski i sve mane nadoknađuju zajedno. Vreme radi za njih.

petarczv

pre 7 godina

Teo jeste odličan igrač, ali moraće MNOGO da poradi na fizikalijama ako misli da se nosi protiv Vestbruka, Lilarda, Vola, Irvinga, da ne nabrajam dalje, jer u NBA se više cene fizikalije, igra je drugačija nego u Evropi i plašim se da on, jednostavno, nije za to. Baš kao i Bodiroga.
(NastyB, 05. april 2017 11:23)

A jesi cuo mozda za stoktona,nesha, ili danas riki rubia??! Jesu oni fizicki superiorni i nabildovani???

Oliver Kosta

pre 7 godina

Decko je umetnik. Igra ovako protiv dvojice od pet najboljih centara na svetu! Tako elegantno i tako lagano da je uzivanje gledati. Ako ga zaobidju povrede za pet godina u top 5 centara NBA. Podseca igrom i inteligencijom na bracu Gasol koji su veliki igraci. Bravo Joka i samo napred. Treba imati mozga i igrati protiv ovih zveri u NBA a ne samo na misice.

Jumko

pre 7 godina

Cekaj malo! Protivnicki centri dali 71 poen preko Jokica!? Kosarka bi trebala da se igra u oba pravca, zar ne? Kako objasnjavate kriminalnu igru u odbrani najboljeg belog igraca u istoriji?

Miro

pre 7 godina

Ne pratim NBA, ali po naslovima iz novina ja sam mislio da se Denver bori za prvaka konferencije, a ne da uđe u plej of. Inače kada sam ja to pratio glavni su Bili Lejkersi, Čikago, Juta i još poneki sve sa legendama košarke, a sad glavni Golden Stejt i Klipersi, ljudi pa to je bila drla za nabijanje koš razlike. Toliko o tom.

Kralj Beljo

pre 7 godina

Znaci pogazio je, unistio Kazimsa i Dejvisa, Kazinsa cak natjerao da ranije zavrsi mec zbog licnih... I na kraju genijalni pas, odnosno ubacivanje u igru za Herisa, koji odlazi na liniju slobodnih bacanja i rjesava mece.
Ne usudjujem se ovo tvrditi, ali imam sumnje da je Holidej obje lopte za pobjedu izgubio jer je Joka koristio neku telepatiju na njemu. Jer onakva dva kiksa jos ne gledah.

...

pre 7 godina

Sprdačina od igre bez odbrana,nitko ovde ne bi u Evroligi ubacio 30 poena.
(Delfin, 5. april 2017 09:22)

Pa naravno da ne bi i sam Jokic je u ABA ligi belezio oko 12 poena prosecno sto je prakticno dobro jer se i u toj ligi igra odbrana i to ne puno losija od eurolige, ukoliko Teo ode u NBA ligu davace po 30 prosecno to vam garantujem.

Krkut

pre 7 godina

Denver nema šanse za plejof pa vidite raspored. Portland sve do kraja igra kući plus iako imaju isti skor portland ima bolji medjusobni skor.

fenix33

pre 7 godina

jokic mora drasticno da popravi igru u odbrani. za njega je mnogo bolje da izostane sa ep i dobro poradi na tome i na fizickoj snazi (imam utisak da ce tako i biti). za reprezentaciju to bi bio hendikep ali dugorocno gledano veliki dobitak. neka daju sansu bobiju, verujem da bi se sada odazvao.

lel

pre 7 godina

hah kako laze, kao nisu mu vazni rekordi, a cele sezone se ubi jureci ih, srecom po njega niko iz okc-a mu nije ni prineti pa ima slobodu da sutira do iznemoglosti, mnogo drugacije bi bilo da je kd ostao u timu

antiDebil

pre 7 godina

Sprdačina od igre bez odbrana,nitko ovde ne bi u Evroligi ubacio 30 poena.
(Delfin, 5. april 2017 09:22)

Kako njet, pored onakvih zverina kao sto su Lebranko i Ljulj ovi od juce se ne bi videli, pazi sta ti kaze Cica !
Cujem da je Dejvis, nakon sto je sudija njemu svirao onaj faul nad Galinarijem minut pre kraja, optuzio Melouna i Denver da su gepekovali sudije, to je ocigledno zato sto si svirali taj faul ! Inace za ove koji pisu gluposti da je za reprezentaciju bolje da Denver ispadne to vam je isto kao kad bi rekli d je bolje da fmp ispadne od Darusamadafake kako se Jovic ne bi zamarao viskom utakmica...
Jokic odlican, namazan, jedan genijalni ulaz u prvom poluvremenu, popio nekoliko rampi ali to ce nestati kad bude poboljsao fizicku spremu, vodja ekipe, lopta mu je stalno u ruci, sve zna, sve radi, nije ogranicen kao dvoriste poput vecine centara !
Deivis odlican, kada bi Jokic bio fizicki spreman kao on imao bi tripl dabl prosek sa 30 poena poput Vestbruka, ali u poslednjoj cetvrtini 0, nije se video, bezao od lopte !

Gile

pre 7 godina

Nisam gledao meč, ali Jokić je igrao fantastično, svi napadi Denvera su išli preko njega, u pojedinim momentima utakmice je prosto bio nezaustavljiv. Napred Denver!

NastyB

pre 7 godina

Jeste da je Jokić mnogo bolji nego prošle godine, jeste da je možda i igrač koji je najviše napredovao ove sezone (mada je to, po meni, upravo Rasel Vestbruk koji je nestvaran od kad nema Duranta u timu i odveo je ekipu prosečnih dunstera u plejof samo svojim učinkom), ali mi smo šampioni sveta kad je preterivanje u pitanju. Jokić je sjajan kad je napad u pitanju, ali kad je o odbrani reč, tu je zaista loš. Oduševljavam se njegovim kretnjama i rešenjima u napadu, ali uvek napravim "facepalm" kad vidim šta radi u odbrani i kako se gubi kod preuzimanja ili udvajanja. Dok ne popravi taj segment neće biti veliki igrač. Igrači koji imaju dobru post igru i igru leđima (kao i, recimo, Nurkić) jednostavno su nerešiva enigma za njega. Ali, mlad je, ima vremena, dečko je pravi dijamant koji može da se brusi.
Međutim, ono što me zaista užasava jeste balavurdija koja piše kako se u NBA ne igraju odbrane, kako nema timske igre i, vrhunac gluposti, ovde u Evropi ne bi dali ni trideset poena. Alo, pa ta "netimska igra" i "divljaci" su jednu od najboljih odbrana Evrope (našoj reprezentaciji) natrpali 40 razlike, dok se naši nisu ni videli u napadu.
Teo jeste odličan igrač, ali moraće MNOGO da poradi na fizikalijama ako misli da se nosi protiv Vestbruka, Lilarda, Vola, Irvinga, da ne nabrajam dalje, jer u NBA se više cene fizikalije, igra je drugačija nego u Evropi i plašim se da on, jednostavno, nije za to. Baš kao i Bodiroga.

mister x

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.

tigar iz milana

pre 7 godina

Prva smena gimnazije, tmuran dan, svima se spava.
Ja gledao Joku i ne zalim sekunde jer sam uvek zalio sto moja generacija nece imati "srpski Sakramento" nocima da gleda.
Hvala ti Nikola!

veljko

pre 7 godina

jokic ovaj put, za razliku od prosecne statistike (+6), ima negativan saldo poena (-8), racunajuci njegovo vreme na parketu. pored toga, centri pelikansa su dali 71 poen. to je mnogo. nisu sve preko njega, naravno. medjutim, tesko da je odigrao dobru odbranu. ovaj put su i ostali iz denvera bili veoma dobri. sanse za prolaz postoje, ali nisu velike. realno, porazi od hjustona, gde su bili racnopravan protivnik, su ih udaljili od plejofa. plasim se da ih galinari ne ukopa. on kad veze meceve sa dosta poena (nije mu ni bitan procenat), zna da nastavi sa ispucavanjem, a realno nije stef kari. steta je i sto im se farid nije vratio ranije. on je odlican i donosi cvrstonu pod oba kosa. uz to nije trosadzija. da nije bilo njegovog idsustva, vec bi bili u plejofu

St3fan KG

pre 7 godina

Kako je onaj sa Hrvatskom zastavom u publici istrolovao Jokića i Srbe u uživo prenosu. Baš bezobrazluk. A i ona poluobrazovana novinarka što radila intervju sa njim da se stidi, svi odgovorni tu iz režije su dužni da upute izvinjenje, pre svega Jokiću, a onda i Srbiji

stefs

pre 7 godina

Sada su se stvari dosta promenile. Vecerasnja utakmica sa Hjustonom je mozda i najbitnija, Hjuston je vec osigurao svoje mesto, tako da postoji mogucnost da Harden odmara i veceras...ako hoce do Plejofa, morace mnogo dobro da odigraju...prednost je sto igraju 2 puta sa Olkahomom, koja je osigurala svoje mesto, i igrace samo da prave statistiku Vestbruku...takodje Dalas mogu da dobiju, kao i ponovo Pelikanse kod kuce...sve u svemu, i ako Denver ima mozda malo tezi raspored, Portland je bez centra i cekaju ih 2 teske utakmice protiv Jute i San Antonija. Srecno, pa da gledamo Jokica protiv "all stara" Paculije.

koca

pre 7 godina

Od kad se Nurkić povredio portland nije više ista ekipa, Denver ne bi ni bio u ovakvoj situaciji da Galinariju nije trebalo ovoliko vremena da nađe svoju igru i formu posle povrede.

dejan

pre 7 godina

Denver se nocas vratio u igru, ali su im sanse i dalje tanke jer Portland ima znatno povoljniji raspored do kraja, a u slucaju izjednacenog skora na kraju opet imaju prednost nad Denverom. Portland poslednje 4 utakmice igra kod kuce sa Minesotom, Jutom, Spursima i Pelikansima. Ako ostvare na primer 3 pobede sto je realno, Denver bi morao svih 5 poslednjih utakmica dobiti, a imaju znatno tezi raspored. Veceras gostuju Hjustonu, pa opet igraju sa Nju Orleansom ali kod kuce, pa docekuju Oklahomu i na kraju gostuju Dalasu i Oklahomi. Nije nemoguce, ali bice bas tesko.

AgimPFC

pre 7 godina

a onaj lik, sa hrvatskom zastavom ?...
još Ally Sturm pravi interviju sa njim..kaže evo navijača sa srbskom zastavom..a lik priča kako je Joka veliki četnik...

Trsko

pre 7 godina

Cekaj malo! Protivnicki centri dali 71 poen preko Jokica!? Kosarka bi trebala da se igra u oba pravca, zar ne? Kako objasnjavate kriminalnu igru u odbrani najboljeg belog igraca u istoriji?
(Jumko, 05. april 2017 08:44)
Evo ako si gledao utakmicu ne bi sigurno postavio takav komentar, prvo Jokic celu utakmicu nije odigrao da bi svih 71 poen dali preko njega, isto tako da si gledao utakmicu znao bi da domacin dobar deo meca igra sa Kazinsom na 5 i sa Dejvisom na 4 tako da Jokic nikako nije mogao da cuva obojicu igraca.

nandor

pre 7 godina

gledam nuggets stream i u trećoj četvrtini devojka intervjuiše tri brbana iz publike koji drže hrvatsku zastavu i kaže im "vidim ima dosta Nikolinih fanova ovde, gde god da igra Srbi su tu sa zastavom.". Lik očigledno izbezumljen odgovara "da, mi smo zastavu zapravo kupili online, Nikola je sjajan igrač" zatim mulja nešto o statistikama pa kaže "Nikola je četnik" i opet krene nešto da mulja o četnicima, dok ova ostala dva bavlana umiru od smeha.
U četvrtoj četvrtini voditelji se strašno izvinjavaju zbog sramotne greške svim Srbima. Šta će ljudi, ja osim zastave Kalifornije stvarno ne znam nijednu njihovu zastavu.
E sad, ako su stvarno bili neki Hrvati, jer po onom naglašavanju četnika i pravilnom izgovoru jedino dečki i mogu biti, onda ja stvarno ne mogu da se načudim dokle jugoslovenski idiotizam ide. Pazi ti njih u Nju Orleansu nose hrvatsku zastavu da bi kao nervirali momka iz Sombora, Vojvodine, kojeg najverovatnije zabole i za četnike i ustaše i horde tatarskih kanibala koji viču uga uga njom njom njom. Neverovatno.

D

pre 7 godina

Smešni su ovi kritičari. Dzabe Dejvisu i Kazinsu onoliko poena, kad god se lomio rezultat Jokic je pogađao i na kraju i rešio utakmicu. Odlicna partija uz dobru timsku igru. Postoji sansa za play off pa kako bude. Mozda nisam u pravu ali poslednja ekipa koja je kao osma izbacila prvoplasirani tim u play offu su Denver Nuggets. (Seattle, posle jedne od najboljih sezona)

Stef

pre 7 godina

Ово нисам исчекивао! И позитивно сам изненађен. Биће нама Јокара са пет звезди. Још када ови "настереоидишу" има да буде Српски Конг Конг!

Quincy Miller

pre 7 godina

Ahhahahah pa ja stvarno ne verujem kakvih sve stručnjaka ovde ima.Pisu juče nema Denver šansi samo da Portland izgubi.Pa evo stručnjaci krenuo im je gubitnicki niz,a Joku i drugare "oće".Mora još Portland da gubi pa da konačno krene prava sila Denvera u playoff-u.

student

pre 7 godina

Kao što sam rekao, ključna tekma će biti protiv okc i Hjustona, jer i Portland igra još jednu protiv jute, a oni ih mogu isprašiti kao dobar dan, i protiv sparsa im neće biti lako. Uz malo sreće i vulfsi će ponoviti dobru igru od juče.

nikola

pre 7 godina

Portland i Denver su sad izjednaceni po broju poraza 40.Portland ima pobedu vise zbog meca vise.Sledeci mec Denvera protivc Hjustona je kljucni.Ako izgube tamo plej of trka je zavrsena,jer onda bi Portland morao izgubiti dva od 4 meca kuci a Denver sve da dobije zbog medjusobnog duela.Portland kuci tesko da ce da izgubi od Minesote,ali od Jute moze koja se pori sa Klipersima sa 4 poziciju.Onda im sledi SA,ali tu posto je vec realno i odluceno prvo mesto na zapadu, da SA kalkulise sa odmaranjem pojedinih igraca.I na kraju Pelikansi.Ove sve cetri ekipe su jake na unutrsanjoj igri,sto se posle povrede Nurkica ne moze reci za POR.I tu ostaje nada za Denver,ali ce oni pored te pobede u Hjustonu od preostalih 4 meca morali bi dobiti bar 3,ako ne i sva cetri.Imaju jos sanse ali bice tesko jer medjusobni duel sa POR pravi problem.

lignjoslav

pre 7 godina

Jokic je čuvao Kazinsa, nije Dejvisa. Uopšte mi nije jasno kako se čuvaju 2 igrača istovremeno ( pošto su obojica članovi prve petorke). Pa pljuvači bi mogli malo pogledati tekmu pre nego lupe. Jokić solidan. na ppčetku više trošio lopti, ali kako se bližio kraj postao ozbiljniji i opet svaku akciju je kod njega lopta. Dejvis na kraju podbacio. On kao najbolji igrac mora rešavati utakmice, a on loptu nije takao u poslednjem minutu. Jokić polako dobija respekt kod sudija i dobijao je par faulova u poslednjoj četvrtini. Galo napokon proradio u poslrdnje 2 tekme. I red bi bio pošto je najodgovorniji za negativan niz pre toga (i poraz oz Portlanda)

Demius

pre 7 godina

Gledam zastavu Hrvatske okačenu na sred tribana i trljam oči ne mogu da verujem.Pa posle malo razmislim i shvatim da je naš drug @drago skoknuo do Nju Orleansa da podrži The Dream-a.
Šteta zbog obnovljene povrede leđa Kevina Farida, ali Nagetsi samo jako, idemo u PO!!!

KOSTA1703

pre 7 godina

Košarka se u NBA igra zbog ZARADE.
Zarade igrača, zarade klubova, zarade lige.
Denver je po stilu igre nešto najbliže Golden Stejtu iz vremena krisa Mulina i komp.
Oni su igrali ovakvu košarku, svakom su mogli da strpaju po 130 poena, bez odbrane.
Iako nisu uzeli nijednu titulu bili su jedna od najgledanijih ekipa, i vlasnici su dobro zaradjivlai na njihovoj gledanosti.
Iz tog razloga Denver ne verujem da će promeniti svoju igru.
A kada se kockice slože oni mogu da ispraše svaku ekipu sa 20,30 razlike.
Čak mislim da mogu i neku seriju u plejofu da dobiju.
Za titulu naravno treba više, ali me ne bi iznenadilo da nekoga počiste u plejofu, kada se plasiraju.
Da li će ove godine ili ne, videćemo.
Što se Jokića tiče, on još treba da ojača, i to ne zbog odbrane, nego zbog ofanzivne igre pod košem.

CJ

pre 7 godina

Kako se okreće kolo sreće.
Juče sam pisao da je ova runda poslednja šansa za Denver, mislim da bi pobedom protiv Hjustona napravili ogroman korak ka plej ofu.
A Portland bez centra na Taunsa.
Da ne pričam o ostalim protivnicima...moguće da će sledeće kolo rešiti neke velike dileme.

antiDebil

pre 7 godina

Miro
Nikada u istoriji nba Cikago, LAL i Juta nisu u isto vreme bili bitni tako da si ti to slabo gledao ili si nesto debelo pobrkao !

glasali ste beli listići, i vučić vam se zahvalio

pre 7 godina

svako ko priča da su 130 poena po utakmici rezultat isklnučivo neigranja odbrane nemaju pojma o čemu pričaju. NBA je mnogo brža i atletskija liga od evropskih, jedan na jedan i dva na dva se ne može braniti u NBA zbog brzine, tehnike i spremnosti igrača. Timska odbrana sa pomoći trećeg igrača na pivk and rollu je moguća, San Antonio je dobar primer, ali ni to ne radi kada su šuteri van pika raspoloženi što je često slučaj. Lakoća i brzina kojom Harden ili Curry rešavaju 1 na 1 protiv naših bekova je ista ona kojom to rade i u NBA svako veče

Mrsimud

pre 7 godina

Džaba igraju i bore se, kada im "stručnjaci" daju 5 % za plej-of. Izgleda da im niko još nije javio. (Blue Moon 296, 05. april 2017 08:23)

Zapravo tolike šanse do juče su im i davali najcenjeniji svetski bukmejkeri i kompanije koje se bave statistikom, čiji je posao da se bave procenama i procentima. Pretpostavljam da oni nisu stručnjaci, nego ti? Evo, danas im je narasla šansa na 10-11-12%, zavisi kako gde. Poenta je da ti lupetaš pošto niko nije ni osporio borbu nego su mnogi tvrdili da su im šanse minimalne, što i jeste tačno. I sada su im šanse male, ali svakako dosta veće nego pre 3 dana.

petarczv

pre 7 godina

Teo jeste odličan igrač, ali moraće MNOGO da poradi na fizikalijama ako misli da se nosi protiv Vestbruka, Lilarda, Vola, Irvinga, da ne nabrajam dalje, jer u NBA se više cene fizikalije, igra je drugačija nego u Evropi i plašim se da on, jednostavno, nije za to. Baš kao i Bodiroga.
(NastyB, 05. april 2017 11:23)

A jesi cuo mozda za stoktona,nesha, ili danas riki rubia??! Jesu oni fizicki superiorni i nabildovani???

Strike

pre 7 godina

@Delfin to samo mislis da ne igraju odbranu, jednostavno su previse dobri u napadu. Valjda si gledao nekad njihovu reprezentaciju, gde i najbolje odbrane ne mogu da prodju bez 120 poena. Timovi iz EL nemaju sanse protiv NBA.

Marko

pre 7 godina

ESPN: "...a victory that tested the limits of Denver's offense and required about 30 seconds of good defense"...

Ako ovako nastave još pet utakmica do kraja, možda izbiju na drugo mesto najofanzivnijih NBA timova, a na prvom mestu su po tom parametru otkad je Jokić uvršten u startnu petorku u januaru, ispred Golden Stejta i Hjustona. S druge strane, odbrana... je druga otpozadi. ;)

JPR24

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.
(mister x, 05. april 2017 08:24)

Da, dve, dok protiv Portlanda nije znao gde bije... Nazalost nije tip igraca koji ce vezati takvih 5/6 u nizu... Denveru sledi partija sa Hjustonom, biće gusto. A sto se Portlanda tice, rekoh da imaju dve protiv Jute gde ce im biti vrlo tesko, Juta igra da dobije, vodi bitku za poziciju 4 i prednost terena protiv Klipersa, tako da...

Milan

pre 7 godina

Portland poslednje 4 utakmice igra kod kuce sa Minesotom, Jutom, Spursima i Pelikansima. Ako ostvare na primer 3 pobede sto je realno...
(dejan, 5. april 2017 09:47)

Nije realno, Portland sa sve Nurkićem ne može ni da priđe Juti, a posebno ne može San Antoniju. Bez Nurkića će ih Pelikani naprašiti samo tako jer igraju odlično i Denver je pored dobre igre noćas imao i malo sreće. Realno Portland sigurno dobija kod kuće samo Minesotu, 2 sigurno gube a sa Pelikanima će biti velika drama jer to se igra u poslednjem kolu.

Oxi

pre 7 godina

Meloun je rodjen pod srecnom zvezdom. Prvo dobije Jokica pravo ni otkuda, onda trejduje Nurkica koji se povredi i unisti Portland, i na koncu u poslednji cas dobije dobitnu kombinaciju bekova Heris-Marej-Mudiaj samo iz razloga jer su se povredili Nelson i Barton...

CarloNS

pre 7 godina

Egal utakmica, bez velike prednosti za jednu od ekipa. Uporni Denver ih je jurio 3/4 utakmice i na kraju sustigao. Na minut i 10 sekundi do kraja Denver na +7, na 40 sekundi +3 i lopta, ali svako ko redovno gleda Denver zna da nikad nije gotovo. Na kraju ih je malo i sreća pogledala jer je Orleans imao praktično šut za pobedu (pretposlednji napad, kada je Hillu lopta ipsala iz ruke i otišla u aut). Nikola solidan, ali može i mnogo bolje. Utakmica jako teška za gledanje, naročito za one sa slabim srcem.

bla

pre 7 godina

galinari kida ove sezone, covek je na svakom mecu 25+. Svaka cast i jokicu, ali galinari igra strasno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srb, 5. april 2017 10:24)

galinari je odlican igrac i menijedan od omiljenih. nazalost povreda ga je omela i pitanje je da li ce ikada biti dobar koliko je mogao da bude pre. cinjenica je da je uz Jokica ove godine i on bolje poceo a igra. ja licno mislim da su oni kompatibilni u napadu sve dok Jokic organizuje igru. odbrana je problem i Jokic ce to popraviti, dok za Galinarija cisto sumnjam posto vec ima godina kako nije radio na tome.

Иван

pre 7 godina

Гледао утакмицу. Сјајан меч за Денвер из више разлога И да нису победили, показали су велики напредак у односу на раније дуеле против Пеликанса и сличних ривала. Пре су силовали игру на Јокића, а он је пошто-пото желео да се докаже пред тешким директним противницима. Он би "изгорео" у томе, а Денвер би с том погрешном концепцијом изгубио. Сада су видели где им је шанса, нису форсирали Јокића него крила и бекове (Галинари, Чендлер, Мареј, Мудије), ови су користили своје предности и - Јокић на крају ипак 21 поен утрпа из сенке, а Нагетси победе. Мислим да су прокљувили коначно како играти против Њу Орлеанса, да су их апсолвирали. Сам Никола је апсолвирао Казинса: показао је да има "пролаз" против њега. Остаје да реши и Дејвиса у нападу.

У одбрани Јокић није ни изблиза тако лош колико га неки критикују. Ствар је у томе што у Денверу нема преузимања, бекови кад их прођу противници остану у месту, па Јокић често извиси. Он нема висину, снагу и скочност као Пламли да би осетније засметао под самим кошем, али генерално добро чува свог играча. Најзад, последњи, најбитнији напад Пеликанса је Малоун оставио Јокића у игри, што довољно говори. У тактичким шемама одбране Пламли врло лако испада, њему је и Галинарију Казинс погодио последњу трицу.

role zarolaj

pre 7 godina

Delfin ne moras pisati ekavicom,niko ti nece nista zamjeriti,ovo je srpski sajt.A ako bas hoces da te ne provale ljudi onda ubuduce pisi niko a ne nitko. Ok? Pozdrav :-D

rosa u podne

pre 7 godina

@antiDebil: Ma stvarno? Kolimo finala su odigrali Stocton2Malone protiv MJ? Koliko sezona si u to vreme odigrali za LAL Shak&Kobe? I pri tom drugom kazes da lupa.

Miki

pre 7 godina

Treba primetiti da sem naseg Jokica, dobre partije pruza i Galinari, na svakom mecu je sa doprinosom ekipi rame uz rame sa Jokarom. Bravo i za njega.
(mister x, 5. april 2017 08:24)

Svaka mu čast za poslednje dve utakmice, pre toga je mesec dana bio dupla nula.

NBA

pre 7 godina

Deivis odlican, kada bi Jokic bio fizicki spreman kao on imao bi tripl dabl prosek sa 30 poena poput Vestbruka, ali u poslednjoj cetvrtini 0,
(antiDebil, 5. april 2017 09:48)

Koji si ti troll to je neverovatno, i ono da je '96 Dreem Team bolji od '92 a, jedno 6 igrača u oba tima.. Pored toga sto je Robinson bio najbolji '96. Valjda napravis ta dva tima u igrici pa poredjujes.

Ne brini ti nista evo ga stize Lavar Bol u NBA, to je ta publika koju on očekuje.

WillyWonka

pre 7 godina

"Nisam gledao meč, ali Jokić je igrao fantastično, svi napadi Denvera su išli preko njega, u pojedinim momentima utakmice je prosto bio nezaustavljiv. Napred Denver!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gile, 5. april 2017 09:39) "

To care, ni ja nisam gledao meč, ali se u potpunosti slažem sa tvojim konstatacijama, a usput se nasmijah do suza:-)))

hroničar lige

pre 7 godina

A jesi cuo mozda za stoktona,nesha, ili danas riki rubia??! Jesu oni fizicki superiorni i nabildovani???
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 5. april 2017 18:33)

Stokton je bio terminator, mislim da samo jedne sezone (od 20 i koliko je već igrao) nije odigrao sve 82 utakmice + plej-of. Neš je u tridesetim bio daleko eksplozivniji nego Teo na vrhuncu fizičke snage a Rubio je skoro pa elitni defanzivac čak i za američke pojmove. Treba nekad i razmisliti pre nego što napišeš.

Marko

pre 7 godina

Prerano je otpisan Denver za playoff. Kao sto vidimo Portland gubi bez Nurkica + Denver ima 5 utakmica do kraja, a Portland 4. Sve je moguce a narwdne dve utakmice su kljucne.

Mirko

pre 7 godina

Sve je moguće, vjerujem u Jokića i Denver, da mogu da uđu u p.o. Zdrava su sredina, igraju timski i sve mane nadoknađuju zajedno. Vreme radi za njih.

Oliver Kosta

pre 7 godina

Decko je umetnik. Igra ovako protiv dvojice od pet najboljih centara na svetu! Tako elegantno i tako lagano da je uzivanje gledati. Ako ga zaobidju povrede za pet godina u top 5 centara NBA. Podseca igrom i inteligencijom na bracu Gasol koji su veliki igraci. Bravo Joka i samo napred. Treba imati mozga i igrati protiv ovih zveri u NBA a ne samo na misice.