Aktuelno

Utorak, 04.04.2017.

14:47

Volkswagen ponudio Golf 1.5 TSI sa 150 ks

Izvor: B92

Volkswagen ponudio Golf 1.5 TSI sa 150 ks IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Nebojsa

pre 6 godina

Vozim 3 god kupljen nov kod nas polo 1.2 tsi 110 ks manuelni menjac 6 brzina.Potrosnja po gradu od 7 do 8l,na putu od 5 do 6 na autoputu od 6 do 7 sa brzinama do 170 kmh.Sledeci auto 1.5 tsi 150 ks sigurno samo obavezno dsg dali polo ili golf videcemo od raspolozivog kesa. Sada siguran da su to vrhunski motori za ovu klasu vozila.

duki

pre 7 godina

Ako nije sportski auto onda glasam za klasican automatik. Kod automatika sa duplim kvacilom konstantno se sprema za sledecu brzinu bez obzira na rezim voznje. Novi tsi motori imaju kais umesto lanca. Ovaj 1.5 ce biti zanimljiv za c segment, kad ga ponude u leonu bice top ponuda. Golf je ipak skuplji model a na zapadu ionako uzimaju auto na lizing pa ih ne pogadja cena puno, plus cesto imaju akcije pa se moze primetiti da su neki modeli zastupljeniji upravo zbog akcija gde prosto planu kao patike ili majice. Cak ce i nova ibica imati taj motor u ponudi a mogu samo da se dosecam kako ce nositi tu karoseriju.

Entuzijasta

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1247081#k23255761

Honda nije nista prekopirala vec ugradjuje CVT ili 9-speed auto koji je proizvod zasebne firme a koji koriste jos neki proizvodjaci automobila! Sta li pricas kupcima tek...

Z

pre 7 godina

Z
Pa onda zbog lakseg preticanja samo superautomobili. Preteruje se danas u svemu.
(Hehe, 6. april 2017 13:20)
Po tvojoj logici je onda i jugo dovoljno brz.Nema ovde nikakvog preterivanja,jer cifra od 200nm nije velika.Mozda je bila pre 15 i vise godina,ali tehnologija napreduje i to je sasvim ok.Zato i postoje razne verzije motora,kako bi se svacije potrebe zadovoljile

z

pre 7 godina

(djole, 5. april 2017 22:03)

Da, japanci ugradjuju CVT, ali ljudi nisu zadovoljni performansama i preferiraju standardan automatik , kao sto je u mazdama ili holdenu.
Novi Subaru, koji je ovde jako popularan, takodje je dobio CVT i ljudi znatno je pao na popularnosti zbog toga.
Ovde ce ti svi reci VW sa dsg je super ali dok je pod garancijom.

djole

pre 7 godina

Da li je VW grupacija uzivancija za voziti-jeste. 
Da li bih kupio nesto od njih-NE hvala. 
Pouzdanost je na nivou Alfe od pre 20 godina. 
DSG kvari s nenormalno....cena prava sitnica.
(z, 05. april 2017 11:57)

Čisto da te obavestim taj dsg menjac sto se kvari nenormalni često, se danas ugradjuje u gotovo sve marke vozila jer su svi krenuli da proizvode takve menjace iz prostog razloga sto je menjac prosto najbolji. Radim u delta motorsu i znam da su i honda i fijat prekopirali volkswagen ali svaka cast ljudima koji su napravili ono cudo od menjaca koji se inace koristi jos od 2003 godine pa da je los zamenili li bi ga...

Z

pre 7 godina

Samo 250Nm je jednako sa 1,6 TDI od 110Ks. Potrosnju od 5l mozete samo sanjati, realno je 7-8l.
(Milan, 4. april 2017 22:57)

Ne brini Milane, taj benzinac ce pojesti za dorucak i mnogo jaceg dizelasa od tog sa 110KS i 250Nm. Ja moram da pitam ljude sta ce im vise od 200Nm? Da mozda ne vuku kamionske prikolice nonstop? Jedina prednost dizelasa ostaje potrosnja, mozda i pouzdanost, a mozda i ne, jer ipak se turbo bencinci jos uvek usavrsavaju.
(Hehe, 5. april 2017 09:23)
Kako sta ce ljudima preko 200nm?To uopste nije neka velika cifra.Lakse se pretice na primer.Manje se muci kad je upaljena klima.Lakse podnosi natovaren auto.

Bavarac

pre 7 godina

(Marko, 5. april 2017 14:48)
Nego šta nego da sam u pravu! 1.4 TSi je nevidjeno smeće i svi se žale na taj lanac! Drugo, u pravu si još uvek imam taj A6! A pošto imam fleksibilno radno vreme kao inženjer, komentare ostavljam posle radnog vremena ili u vreme pauze (to je ono što tvoji radnici verovatno nemaju u Srbiji)
I još nešto, svaka profesija je cenjena i zaslužuje poštovanje, a tvoj stav o tome mi govori kakav si ti u stvari 'gazda'...

NIKOLA

pre 7 godina

Pa bre jesu li oni jeli bunike sa ovom cenom za osnovnu opremu. Ford fokus st line u prevodu sve od sportske opreme, automatik,1.5 ecobust 182 konja 19.425 evra.Neko pomenu i 2.0 od 250 konja njega ne bi poredio on ipak loče i nije u ovoj priči zbog performansi.PS Milane izjednacavaš ovaj Golf 1.5 benzin od 150 konja sa 1.6 dizel od 110 konja zbog obrtnog momenta,ilustrativno ovaj benzinac će pocepa tog dizela ko svinja masan džak.

Marko

pre 7 godina

@Bavarac, nemoj sad da se vadis, dobro vidim sta si napisao za 1.4 TSI... Cak i za taj stari motor nisi u pravu, a kamoli za aktuelni.
Mozes napisati i da si generalni menadzer BMW-a, lako je na internetu izmisljati zanimanja. Nisam bio lenj pa sam tvoj nick provukao kroz pretrazivac... Previse komentara ostavljas za vreme radnog vremena, da bi mogao da budes inzenjer. Meni se moze, posto sam sam svoj gazda, ali jednom inzenjeru u Nemackoj nema sanse. I previse se pitas o ceni malih automobila kad navodno vozis novi Audi A6 3.0TDI.

Bavarac

pre 7 godina

Uspeo si da odes u Nemacku i da radis kao perac sudja ili antrogar na gradilistu pa si odmah postao strucnjak za automobile i imas gomilu informacija iz VW servisa?
Kao prvo aktuelni 1.4 TSI nema lanac, nego kais. To znaci da ne govoris istinu. Kao drugo, problem je imala prethodna generacija iz Golfa 6, a cak ni tada nije bilo toliko mnogo reklamacija kao sto se pise na B92.

Sto se tice potrosnje, sigurno je veca nego deklarisana (za trecinu), ali nije 12l kako neki pisu. Mozda ne lazu, ali to znaci da ne znaju da voze turbo benzinac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 5. april 2017 12:09) # Link komentara

Druže, kao prvo:Govorim o motorima sa lancem koji su se ugradjivali u VW automobile dok nisu zamenjeni kaišem i očajno su se pokazali..Redk je primerak kome nije pukao lanac do 100.hilj. km...
Drugo, za tvoju informaciju po zanimanju sam gradjevinski inzenjer,član inženjerske komore Bavarske(ako znaš uopšte šta je to), živim kako želim i imam zaradu, od koje, kad bih ti rekao kolika je, pozlilo bi ti odmah! Zato smanji malo zlobu, poješće te...

Po meni

pre 7 godina

Koliko su ljubomorni ljudi neverovatno. Vecini je ruzan, skup, nije inovativan, dosadan, neudoban, nepouzdan a komentarisu. A komentarisu jer nemaju pare da ga kupe, to je jedina istina. Ma ne da nemaju pare da ga kupe, nego nemaju para da kupe kartu za sajam da ga vide uzivo.

Marko

pre 7 godina

@Bavarac

Uspeo si da odes u Nemacku i da radis kao perac sudja ili antrogar na gradilistu pa si odmah postao strucnjak za automobile i imas gomilu informacija iz VW servisa?
Kao prvo aktuelni 1.4 TSI nema lanac, nego kais. To znaci da ne govoris istinu. Kao drugo, problem je imala prethodna generacija iz Golfa 6, a cak ni tada nije bilo toliko mnogo reklamacija kao sto se pise na B92.

Sto se tice potrosnje, sigurno je veca nego deklarisana (za trecinu), ali nije 12l kako neki pisu. Mozda ne lazu, ali to znaci da ne znaju da voze turbo benzinac.

z

pre 7 godina

Da li je VW grupacija uzivancija za voziti-jeste.
Da li bih kupio nesto od njih-NE hvala.
Pouzdanost je na nivou Alfe od pre 20 godina.
DSG kvari s nenormalno....cena prava sitnica.

Srđan

pre 7 godina

U tekstu se spominje ''osnovni Comfortline'' paket, a ne Trendline paket (inace pocetni paket). Sto ce reci da se radi o srednjem paketu opreme u varijanti bez doplata, a isto tako i o jacem motoru (ne o 1.0). Ovdje u RS osnovna verzija Golfa TSI je ispod 15.000 evra. Price o daleko visim cijenama za pocetnu varijantu su besmislice...

Dikh tu kava

pre 7 godina

Nijedan komentar iz Srbije? Sve komentari "naših" ljudi koji žive i rade u Nemačkoj. Da li je moguće da se bar neko nije dobro snašao, pa da mu EUR 26K ne bude mnogo za kola.. U svakom slučaju, moje posredno iskustvo sa TSi (1.2, vozio povremeno, uglavnom ga vozi vlasnik, logično) jeste da u gradu (Beogradu) po kompjuteru, kratke relacije, zna da pokazuje "fabričkih" 11.8-12.3 l/100km. Vrlo slično deklarisanoj potrošnji.. Tako da, ako ovaj bude trošio i duplo više od onoga koliko se navodi, biće dobra kupovina..

Z

pre 7 godina

Ne znam za vas,ali ja bih u ovoj klasi vozila za 24900 uzeo Ford Focus ST(2.0 ecoboost 250ks 350nm) ili za 25990 Alfa Romeo Giulietta (1.75tbi 240ks 340nm) i to su oba u ful opremi.A gore pomenuti modeli koji su opremljeni kao ovaj Golf kostaju oko 17000e.

Hehe

pre 7 godina

Samo 250Nm je jednako sa 1,6 TDI od 110Ks. Potrosnju od 5l mozete samo sanjati, realno je 7-8l.
(Milan, 4. april 2017 22:57)

Ne brini Milane, taj benzinac ce pojesti za dorucak i mnogo jaceg dizelasa od tog sa 110KS i 250Nm. Ja moram da pitam ljude sta ce im vise od 200Nm? Da mozda ne vuku kamionske prikolice nonstop? Jedina prednost dizelasa ostaje potrosnja, mozda i pouzdanost, a mozda i ne, jer ipak se turbo bencinci jos uvek usavrsavaju.

dr

pre 7 godina

cene kod svih proizvodjaca otisle u nebo. nekada si golfa ili civic mogao da kupis za 20 hiljada I to u ful verziji, a sada kod oba proizvodjaca oko 25 hiljada za pocetni paket. o cenama pezoa I njihovog ,,automobile godine,, da ne govorim. krstena verzija preko 30 hiljadarki

E-lektricar

pre 7 godina

Prvo i osnovno, cene vozila u Nemackoj nisu za poredjenje sa nasim cenama jer su ovde kod nas identicni modeli za 10-15% jeftiniji, u vecini brendova.
Drugo, kod VW grupacije se u zvanicne objave uvek stavlja puna cena bez popusta, kako bi kupac mogao da "trguje" u salonu prilikom pregovora.
Treca stvar, novi TSI motori nemaju lanac nego imaju kaiš, jos od prvog Golfa 7 koji se pojavio 2012g, tako da vise nema problema oko istezanja i pucanja lanca.
Autoindustrija je odavno svoj fokus razvijanja motora prebacila na turbo benzince, sto znaci da sa svakim novim modelom dobijamo sve bolje i ekonomicnije benzince, koji su sve blizi potrosnji dizela.
Ne vredi da poredimo novu tehnologiju sa nekim prethodnim generacijama, jer je u autoindustriji jedna godina kao nasih deset, u evolutivnom smislu...
Konkretno u VW grupaciji bih pre odabrao TSI nego TDI kada bih sad kupovao neki njihov novi model...

kele

pre 7 godina

Vidim da se i dalje palite na cijene u Njemačkoj. Iako je činjenica da i kod nas neće biti jeftiniji od 18-20.000 eur, a i to je van pameti.

Dule

pre 7 godina

Šta vam je ljudi, ovo je cena u Nemačkoj. Nemačka vozila su u tamo redom skuplja dosta nego ovde (nova u prodaji) obzirom da Nemci imaju patriotizam i stvarno se vode onim kupujem domaće.

Tako da je čest primer da je vozilo u zemlji porekla skuplje, nego na okolnim tržištima.

Štaviše, mislim da je Srbija jedinstven primer da je 500L ovde jeftiniji od većine tržišta, pa i Italije gde ih se proda tipa pola.

Indijanac

pre 7 godina

26,000 evra za Golf sa 1.5 motorom, pa neka je i turbo? U Americi se za $26000 može dobiti Golf sa 1.8 turbo u skoro punoj opremi ili GTI u baznoj verziji.

gojko 12

pre 7 godina

Volim golfa, pre svega poštujem tak auto prešao sam otprilike 600-700 000 km sa raznim modelima golfa, trenutno vozim jedan star 6 godina i planirao sam da kupim nov krajem godine ali ova cena nema smisla za te pare novi Superb ili onaj novi Škodi džip..
Realno 15-16 000 e pa da razmislim.

Bavarac

pre 7 godina

Ako i njemu puca lanac kao na 1.4 TS, onda je sve uzalud...Na 1.4 TSi bilo je previse reklamacija ovde u Nemačkoj i nisu uspeli da isprave to ni kasnije i pokazao se kao vrlo,vrlo nepouzdan motor tj. za izbegavanje...

Miki

pre 7 godina

CO2 112, a realna potrošnja 10 litara, ko koga laže? Imao sam 1.4 TSI sa sličnim CO2 na papiru, a trošio od 8 do 12 litara, dosta laganja oko male potrošnje novih turbo benzinaca.

Ika

pre 7 godina

Jes da je skup DSG ali je 100 puta bolji od tromog CVT-a. Zanimljiv motor lepo sto isporucuje snagu na niskom obrtnom momentu. Sto da druge strane znaci da nema nista ni priblizno o navedenoj potrosnji jer turbina radi non stop. A i cena od 26 i kusur hiljada eura za osnovni model je po mom misljenju prevelika za Golf, ima gomila alternativa sa bogatijim paketom opreme slicnim motorom i za dosta manje para, za 20000 ima da se kupi auto ipo u tom segmentu sa gomilom opreme.

Bavarac

pre 7 godina

Hahahaha 26000 pocetna cena...pa merc c klasa se moze nova kupiti za koju hiljadu vise...a ovo 5l/100km je posebna tema...Mada golfisti ce da tvrde da ovaj motor trosi 2l/100km.

Ali da pohvalim, eto ipak se nesto i menja na tom golfu, nije sve isto vec 30 godina :)

gojko 12

pre 7 godina

Volim golfa, pre svega poštujem tak auto prešao sam otprilike 600-700 000 km sa raznim modelima golfa, trenutno vozim jedan star 6 godina i planirao sam da kupim nov krajem godine ali ova cena nema smisla za te pare novi Superb ili onaj novi Škodi džip..
Realno 15-16 000 e pa da razmislim.

Marko

pre 7 godina

@Bavarac, nemoj sad da se vadis, dobro vidim sta si napisao za 1.4 TSI... Cak i za taj stari motor nisi u pravu, a kamoli za aktuelni.
Mozes napisati i da si generalni menadzer BMW-a, lako je na internetu izmisljati zanimanja. Nisam bio lenj pa sam tvoj nick provukao kroz pretrazivac... Previse komentara ostavljas za vreme radnog vremena, da bi mogao da budes inzenjer. Meni se moze, posto sam sam svoj gazda, ali jednom inzenjeru u Nemackoj nema sanse. I previse se pitas o ceni malih automobila kad navodno vozis novi Audi A6 3.0TDI.

Bavarac

pre 7 godina

Hahahaha 26000 pocetna cena...pa merc c klasa se moze nova kupiti za koju hiljadu vise...a ovo 5l/100km je posebna tema...Mada golfisti ce da tvrde da ovaj motor trosi 2l/100km.

Ali da pohvalim, eto ipak se nesto i menja na tom golfu, nije sve isto vec 30 godina :)

Miki

pre 7 godina

CO2 112, a realna potrošnja 10 litara, ko koga laže? Imao sam 1.4 TSI sa sličnim CO2 na papiru, a trošio od 8 do 12 litara, dosta laganja oko male potrošnje novih turbo benzinaca.

Z

pre 7 godina

Ne znam za vas,ali ja bih u ovoj klasi vozila za 24900 uzeo Ford Focus ST(2.0 ecoboost 250ks 350nm) ili za 25990 Alfa Romeo Giulietta (1.75tbi 240ks 340nm) i to su oba u ful opremi.A gore pomenuti modeli koji su opremljeni kao ovaj Golf kostaju oko 17000e.

Bavarac

pre 7 godina

Ako i njemu puca lanac kao na 1.4 TS, onda je sve uzalud...Na 1.4 TSi bilo je previse reklamacija ovde u Nemačkoj i nisu uspeli da isprave to ni kasnije i pokazao se kao vrlo,vrlo nepouzdan motor tj. za izbegavanje...

Ika

pre 7 godina

Jes da je skup DSG ali je 100 puta bolji od tromog CVT-a. Zanimljiv motor lepo sto isporucuje snagu na niskom obrtnom momentu. Sto da druge strane znaci da nema nista ni priblizno o navedenoj potrosnji jer turbina radi non stop. A i cena od 26 i kusur hiljada eura za osnovni model je po mom misljenju prevelika za Golf, ima gomila alternativa sa bogatijim paketom opreme slicnim motorom i za dosta manje para, za 20000 ima da se kupi auto ipo u tom segmentu sa gomilom opreme.

Indijanac

pre 7 godina

26,000 evra za Golf sa 1.5 motorom, pa neka je i turbo? U Americi se za $26000 može dobiti Golf sa 1.8 turbo u skoro punoj opremi ili GTI u baznoj verziji.

NIKOLA

pre 7 godina

Pa bre jesu li oni jeli bunike sa ovom cenom za osnovnu opremu. Ford fokus st line u prevodu sve od sportske opreme, automatik,1.5 ecobust 182 konja 19.425 evra.Neko pomenu i 2.0 od 250 konja njega ne bi poredio on ipak loče i nije u ovoj priči zbog performansi.PS Milane izjednacavaš ovaj Golf 1.5 benzin od 150 konja sa 1.6 dizel od 110 konja zbog obrtnog momenta,ilustrativno ovaj benzinac će pocepa tog dizela ko svinja masan džak.

Po meni

pre 7 godina

Koliko su ljubomorni ljudi neverovatno. Vecini je ruzan, skup, nije inovativan, dosadan, neudoban, nepouzdan a komentarisu. A komentarisu jer nemaju pare da ga kupe, to je jedina istina. Ma ne da nemaju pare da ga kupe, nego nemaju para da kupe kartu za sajam da ga vide uzivo.

E-lektricar

pre 7 godina

Prvo i osnovno, cene vozila u Nemackoj nisu za poredjenje sa nasim cenama jer su ovde kod nas identicni modeli za 10-15% jeftiniji, u vecini brendova.
Drugo, kod VW grupacije se u zvanicne objave uvek stavlja puna cena bez popusta, kako bi kupac mogao da "trguje" u salonu prilikom pregovora.
Treca stvar, novi TSI motori nemaju lanac nego imaju kaiš, jos od prvog Golfa 7 koji se pojavio 2012g, tako da vise nema problema oko istezanja i pucanja lanca.
Autoindustrija je odavno svoj fokus razvijanja motora prebacila na turbo benzince, sto znaci da sa svakim novim modelom dobijamo sve bolje i ekonomicnije benzince, koji su sve blizi potrosnji dizela.
Ne vredi da poredimo novu tehnologiju sa nekim prethodnim generacijama, jer je u autoindustriji jedna godina kao nasih deset, u evolutivnom smislu...
Konkretno u VW grupaciji bih pre odabrao TSI nego TDI kada bih sad kupovao neki njihov novi model...

dr

pre 7 godina

cene kod svih proizvodjaca otisle u nebo. nekada si golfa ili civic mogao da kupis za 20 hiljada I to u ful verziji, a sada kod oba proizvodjaca oko 25 hiljada za pocetni paket. o cenama pezoa I njihovog ,,automobile godine,, da ne govorim. krstena verzija preko 30 hiljadarki

Hehe

pre 7 godina

Samo 250Nm je jednako sa 1,6 TDI od 110Ks. Potrosnju od 5l mozete samo sanjati, realno je 7-8l.
(Milan, 4. april 2017 22:57)

Ne brini Milane, taj benzinac ce pojesti za dorucak i mnogo jaceg dizelasa od tog sa 110KS i 250Nm. Ja moram da pitam ljude sta ce im vise od 200Nm? Da mozda ne vuku kamionske prikolice nonstop? Jedina prednost dizelasa ostaje potrosnja, mozda i pouzdanost, a mozda i ne, jer ipak se turbo bencinci jos uvek usavrsavaju.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Nijedan komentar iz Srbije? Sve komentari "naših" ljudi koji žive i rade u Nemačkoj. Da li je moguće da se bar neko nije dobro snašao, pa da mu EUR 26K ne bude mnogo za kola.. U svakom slučaju, moje posredno iskustvo sa TSi (1.2, vozio povremeno, uglavnom ga vozi vlasnik, logično) jeste da u gradu (Beogradu) po kompjuteru, kratke relacije, zna da pokazuje "fabričkih" 11.8-12.3 l/100km. Vrlo slično deklarisanoj potrošnji.. Tako da, ako ovaj bude trošio i duplo više od onoga koliko se navodi, biće dobra kupovina..

Marko

pre 7 godina

@Bavarac

Uspeo si da odes u Nemacku i da radis kao perac sudja ili antrogar na gradilistu pa si odmah postao strucnjak za automobile i imas gomilu informacija iz VW servisa?
Kao prvo aktuelni 1.4 TSI nema lanac, nego kais. To znaci da ne govoris istinu. Kao drugo, problem je imala prethodna generacija iz Golfa 6, a cak ni tada nije bilo toliko mnogo reklamacija kao sto se pise na B92.

Sto se tice potrosnje, sigurno je veca nego deklarisana (za trecinu), ali nije 12l kako neki pisu. Mozda ne lazu, ali to znaci da ne znaju da voze turbo benzinac.

djole

pre 7 godina

Da li je VW grupacija uzivancija za voziti-jeste. 
Da li bih kupio nesto od njih-NE hvala. 
Pouzdanost je na nivou Alfe od pre 20 godina. 
DSG kvari s nenormalno....cena prava sitnica.
(z, 05. april 2017 11:57)

Čisto da te obavestim taj dsg menjac sto se kvari nenormalni često, se danas ugradjuje u gotovo sve marke vozila jer su svi krenuli da proizvode takve menjace iz prostog razloga sto je menjac prosto najbolji. Radim u delta motorsu i znam da su i honda i fijat prekopirali volkswagen ali svaka cast ljudima koji su napravili ono cudo od menjaca koji se inace koristi jos od 2003 godine pa da je los zamenili li bi ga...

kele

pre 7 godina

Vidim da se i dalje palite na cijene u Njemačkoj. Iako je činjenica da i kod nas neće biti jeftiniji od 18-20.000 eur, a i to je van pameti.

Srđan

pre 7 godina

U tekstu se spominje ''osnovni Comfortline'' paket, a ne Trendline paket (inace pocetni paket). Sto ce reci da se radi o srednjem paketu opreme u varijanti bez doplata, a isto tako i o jacem motoru (ne o 1.0). Ovdje u RS osnovna verzija Golfa TSI je ispod 15.000 evra. Price o daleko visim cijenama za pocetnu varijantu su besmislice...

z

pre 7 godina

Da li je VW grupacija uzivancija za voziti-jeste.
Da li bih kupio nesto od njih-NE hvala.
Pouzdanost je na nivou Alfe od pre 20 godina.
DSG kvari s nenormalno....cena prava sitnica.

Dule

pre 7 godina

Šta vam je ljudi, ovo je cena u Nemačkoj. Nemačka vozila su u tamo redom skuplja dosta nego ovde (nova u prodaji) obzirom da Nemci imaju patriotizam i stvarno se vode onim kupujem domaće.

Tako da je čest primer da je vozilo u zemlji porekla skuplje, nego na okolnim tržištima.

Štaviše, mislim da je Srbija jedinstven primer da je 500L ovde jeftiniji od većine tržišta, pa i Italije gde ih se proda tipa pola.

Bavarac

pre 7 godina

Uspeo si da odes u Nemacku i da radis kao perac sudja ili antrogar na gradilistu pa si odmah postao strucnjak za automobile i imas gomilu informacija iz VW servisa?
Kao prvo aktuelni 1.4 TSI nema lanac, nego kais. To znaci da ne govoris istinu. Kao drugo, problem je imala prethodna generacija iz Golfa 6, a cak ni tada nije bilo toliko mnogo reklamacija kao sto se pise na B92.

Sto se tice potrosnje, sigurno je veca nego deklarisana (za trecinu), ali nije 12l kako neki pisu. Mozda ne lazu, ali to znaci da ne znaju da voze turbo benzinac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 5. april 2017 12:09) # Link komentara

Druže, kao prvo:Govorim o motorima sa lancem koji su se ugradjivali u VW automobile dok nisu zamenjeni kaišem i očajno su se pokazali..Redk je primerak kome nije pukao lanac do 100.hilj. km...
Drugo, za tvoju informaciju po zanimanju sam gradjevinski inzenjer,član inženjerske komore Bavarske(ako znaš uopšte šta je to), živim kako želim i imam zaradu, od koje, kad bih ti rekao kolika je, pozlilo bi ti odmah! Zato smanji malo zlobu, poješće te...

Z

pre 7 godina

Samo 250Nm je jednako sa 1,6 TDI od 110Ks. Potrosnju od 5l mozete samo sanjati, realno je 7-8l.
(Milan, 4. april 2017 22:57)

Ne brini Milane, taj benzinac ce pojesti za dorucak i mnogo jaceg dizelasa od tog sa 110KS i 250Nm. Ja moram da pitam ljude sta ce im vise od 200Nm? Da mozda ne vuku kamionske prikolice nonstop? Jedina prednost dizelasa ostaje potrosnja, mozda i pouzdanost, a mozda i ne, jer ipak se turbo bencinci jos uvek usavrsavaju.
(Hehe, 5. april 2017 09:23)
Kako sta ce ljudima preko 200nm?To uopste nije neka velika cifra.Lakse se pretice na primer.Manje se muci kad je upaljena klima.Lakse podnosi natovaren auto.

Bavarac

pre 7 godina

(Marko, 5. april 2017 14:48)
Nego šta nego da sam u pravu! 1.4 TSi je nevidjeno smeće i svi se žale na taj lanac! Drugo, u pravu si još uvek imam taj A6! A pošto imam fleksibilno radno vreme kao inženjer, komentare ostavljam posle radnog vremena ili u vreme pauze (to je ono što tvoji radnici verovatno nemaju u Srbiji)
I još nešto, svaka profesija je cenjena i zaslužuje poštovanje, a tvoj stav o tome mi govori kakav si ti u stvari 'gazda'...

duki

pre 7 godina

Ako nije sportski auto onda glasam za klasican automatik. Kod automatika sa duplim kvacilom konstantno se sprema za sledecu brzinu bez obzira na rezim voznje. Novi tsi motori imaju kais umesto lanca. Ovaj 1.5 ce biti zanimljiv za c segment, kad ga ponude u leonu bice top ponuda. Golf je ipak skuplji model a na zapadu ionako uzimaju auto na lizing pa ih ne pogadja cena puno, plus cesto imaju akcije pa se moze primetiti da su neki modeli zastupljeniji upravo zbog akcija gde prosto planu kao patike ili majice. Cak ce i nova ibica imati taj motor u ponudi a mogu samo da se dosecam kako ce nositi tu karoseriju.

Z

pre 7 godina

Z
Pa onda zbog lakseg preticanja samo superautomobili. Preteruje se danas u svemu.
(Hehe, 6. april 2017 13:20)
Po tvojoj logici je onda i jugo dovoljno brz.Nema ovde nikakvog preterivanja,jer cifra od 200nm nije velika.Mozda je bila pre 15 i vise godina,ali tehnologija napreduje i to je sasvim ok.Zato i postoje razne verzije motora,kako bi se svacije potrebe zadovoljile

Entuzijasta

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1247081#k23255761

Honda nije nista prekopirala vec ugradjuje CVT ili 9-speed auto koji je proizvod zasebne firme a koji koriste jos neki proizvodjaci automobila! Sta li pricas kupcima tek...

z

pre 7 godina

(djole, 5. april 2017 22:03)

Da, japanci ugradjuju CVT, ali ljudi nisu zadovoljni performansama i preferiraju standardan automatik , kao sto je u mazdama ili holdenu.
Novi Subaru, koji je ovde jako popularan, takodje je dobio CVT i ljudi znatno je pao na popularnosti zbog toga.
Ovde ce ti svi reci VW sa dsg je super ali dok je pod garancijom.

Nebojsa

pre 6 godina

Vozim 3 god kupljen nov kod nas polo 1.2 tsi 110 ks manuelni menjac 6 brzina.Potrosnja po gradu od 7 do 8l,na putu od 5 do 6 na autoputu od 6 do 7 sa brzinama do 170 kmh.Sledeci auto 1.5 tsi 150 ks sigurno samo obavezno dsg dali polo ili golf videcemo od raspolozivog kesa. Sada siguran da su to vrhunski motori za ovu klasu vozila.

Bavarac

pre 7 godina

Uspeo si da odes u Nemacku i da radis kao perac sudja ili antrogar na gradilistu pa si odmah postao strucnjak za automobile i imas gomilu informacija iz VW servisa?
Kao prvo aktuelni 1.4 TSI nema lanac, nego kais. To znaci da ne govoris istinu. Kao drugo, problem je imala prethodna generacija iz Golfa 6, a cak ni tada nije bilo toliko mnogo reklamacija kao sto se pise na B92.

Sto se tice potrosnje, sigurno je veca nego deklarisana (za trecinu), ali nije 12l kako neki pisu. Mozda ne lazu, ali to znaci da ne znaju da voze turbo benzinac.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 5. april 2017 12:09) # Link komentara

Druže, kao prvo:Govorim o motorima sa lancem koji su se ugradjivali u VW automobile dok nisu zamenjeni kaišem i očajno su se pokazali..Redk je primerak kome nije pukao lanac do 100.hilj. km...
Drugo, za tvoju informaciju po zanimanju sam gradjevinski inzenjer,član inženjerske komore Bavarske(ako znaš uopšte šta je to), živim kako želim i imam zaradu, od koje, kad bih ti rekao kolika je, pozlilo bi ti odmah! Zato smanji malo zlobu, poješće te...

Z

pre 7 godina

Ne znam za vas,ali ja bih u ovoj klasi vozila za 24900 uzeo Ford Focus ST(2.0 ecoboost 250ks 350nm) ili za 25990 Alfa Romeo Giulietta (1.75tbi 240ks 340nm) i to su oba u ful opremi.A gore pomenuti modeli koji su opremljeni kao ovaj Golf kostaju oko 17000e.

Bavarac

pre 7 godina

Ako i njemu puca lanac kao na 1.4 TS, onda je sve uzalud...Na 1.4 TSi bilo je previse reklamacija ovde u Nemačkoj i nisu uspeli da isprave to ni kasnije i pokazao se kao vrlo,vrlo nepouzdan motor tj. za izbegavanje...

z

pre 7 godina

Da li je VW grupacija uzivancija za voziti-jeste.
Da li bih kupio nesto od njih-NE hvala.
Pouzdanost je na nivou Alfe od pre 20 godina.
DSG kvari s nenormalno....cena prava sitnica.

djole

pre 7 godina

Da li je VW grupacija uzivancija za voziti-jeste. 
Da li bih kupio nesto od njih-NE hvala. 
Pouzdanost je na nivou Alfe od pre 20 godina. 
DSG kvari s nenormalno....cena prava sitnica.
(z, 05. april 2017 11:57)

Čisto da te obavestim taj dsg menjac sto se kvari nenormalni često, se danas ugradjuje u gotovo sve marke vozila jer su svi krenuli da proizvode takve menjace iz prostog razloga sto je menjac prosto najbolji. Radim u delta motorsu i znam da su i honda i fijat prekopirali volkswagen ali svaka cast ljudima koji su napravili ono cudo od menjaca koji se inace koristi jos od 2003 godine pa da je los zamenili li bi ga...

Miki

pre 7 godina

CO2 112, a realna potrošnja 10 litara, ko koga laže? Imao sam 1.4 TSI sa sličnim CO2 na papiru, a trošio od 8 do 12 litara, dosta laganja oko male potrošnje novih turbo benzinaca.

Po meni

pre 7 godina

Koliko su ljubomorni ljudi neverovatno. Vecini je ruzan, skup, nije inovativan, dosadan, neudoban, nepouzdan a komentarisu. A komentarisu jer nemaju pare da ga kupe, to je jedina istina. Ma ne da nemaju pare da ga kupe, nego nemaju para da kupe kartu za sajam da ga vide uzivo.

Hehe

pre 7 godina

Samo 250Nm je jednako sa 1,6 TDI od 110Ks. Potrosnju od 5l mozete samo sanjati, realno je 7-8l.
(Milan, 4. april 2017 22:57)

Ne brini Milane, taj benzinac ce pojesti za dorucak i mnogo jaceg dizelasa od tog sa 110KS i 250Nm. Ja moram da pitam ljude sta ce im vise od 200Nm? Da mozda ne vuku kamionske prikolice nonstop? Jedina prednost dizelasa ostaje potrosnja, mozda i pouzdanost, a mozda i ne, jer ipak se turbo bencinci jos uvek usavrsavaju.

Marko

pre 7 godina

@Bavarac

Uspeo si da odes u Nemacku i da radis kao perac sudja ili antrogar na gradilistu pa si odmah postao strucnjak za automobile i imas gomilu informacija iz VW servisa?
Kao prvo aktuelni 1.4 TSI nema lanac, nego kais. To znaci da ne govoris istinu. Kao drugo, problem je imala prethodna generacija iz Golfa 6, a cak ni tada nije bilo toliko mnogo reklamacija kao sto se pise na B92.

Sto se tice potrosnje, sigurno je veca nego deklarisana (za trecinu), ali nije 12l kako neki pisu. Mozda ne lazu, ali to znaci da ne znaju da voze turbo benzinac.

Indijanac

pre 7 godina

26,000 evra za Golf sa 1.5 motorom, pa neka je i turbo? U Americi se za $26000 može dobiti Golf sa 1.8 turbo u skoro punoj opremi ili GTI u baznoj verziji.

Bavarac

pre 7 godina

(Marko, 5. april 2017 14:48)
Nego šta nego da sam u pravu! 1.4 TSi je nevidjeno smeće i svi se žale na taj lanac! Drugo, u pravu si još uvek imam taj A6! A pošto imam fleksibilno radno vreme kao inženjer, komentare ostavljam posle radnog vremena ili u vreme pauze (to je ono što tvoji radnici verovatno nemaju u Srbiji)
I još nešto, svaka profesija je cenjena i zaslužuje poštovanje, a tvoj stav o tome mi govori kakav si ti u stvari 'gazda'...

Marko

pre 7 godina

@Bavarac, nemoj sad da se vadis, dobro vidim sta si napisao za 1.4 TSI... Cak i za taj stari motor nisi u pravu, a kamoli za aktuelni.
Mozes napisati i da si generalni menadzer BMW-a, lako je na internetu izmisljati zanimanja. Nisam bio lenj pa sam tvoj nick provukao kroz pretrazivac... Previse komentara ostavljas za vreme radnog vremena, da bi mogao da budes inzenjer. Meni se moze, posto sam sam svoj gazda, ali jednom inzenjeru u Nemackoj nema sanse. I previse se pitas o ceni malih automobila kad navodno vozis novi Audi A6 3.0TDI.

Ika

pre 7 godina

Jes da je skup DSG ali je 100 puta bolji od tromog CVT-a. Zanimljiv motor lepo sto isporucuje snagu na niskom obrtnom momentu. Sto da druge strane znaci da nema nista ni priblizno o navedenoj potrosnji jer turbina radi non stop. A i cena od 26 i kusur hiljada eura za osnovni model je po mom misljenju prevelika za Golf, ima gomila alternativa sa bogatijim paketom opreme slicnim motorom i za dosta manje para, za 20000 ima da se kupi auto ipo u tom segmentu sa gomilom opreme.

Bavarac

pre 7 godina

Hahahaha 26000 pocetna cena...pa merc c klasa se moze nova kupiti za koju hiljadu vise...a ovo 5l/100km je posebna tema...Mada golfisti ce da tvrde da ovaj motor trosi 2l/100km.

Ali da pohvalim, eto ipak se nesto i menja na tom golfu, nije sve isto vec 30 godina :)

gojko 12

pre 7 godina

Volim golfa, pre svega poštujem tak auto prešao sam otprilike 600-700 000 km sa raznim modelima golfa, trenutno vozim jedan star 6 godina i planirao sam da kupim nov krajem godine ali ova cena nema smisla za te pare novi Superb ili onaj novi Škodi džip..
Realno 15-16 000 e pa da razmislim.

NIKOLA

pre 7 godina

Pa bre jesu li oni jeli bunike sa ovom cenom za osnovnu opremu. Ford fokus st line u prevodu sve od sportske opreme, automatik,1.5 ecobust 182 konja 19.425 evra.Neko pomenu i 2.0 od 250 konja njega ne bi poredio on ipak loče i nije u ovoj priči zbog performansi.PS Milane izjednacavaš ovaj Golf 1.5 benzin od 150 konja sa 1.6 dizel od 110 konja zbog obrtnog momenta,ilustrativno ovaj benzinac će pocepa tog dizela ko svinja masan džak.

Z

pre 7 godina

Samo 250Nm je jednako sa 1,6 TDI od 110Ks. Potrosnju od 5l mozete samo sanjati, realno je 7-8l.
(Milan, 4. april 2017 22:57)

Ne brini Milane, taj benzinac ce pojesti za dorucak i mnogo jaceg dizelasa od tog sa 110KS i 250Nm. Ja moram da pitam ljude sta ce im vise od 200Nm? Da mozda ne vuku kamionske prikolice nonstop? Jedina prednost dizelasa ostaje potrosnja, mozda i pouzdanost, a mozda i ne, jer ipak se turbo bencinci jos uvek usavrsavaju.
(Hehe, 5. april 2017 09:23)
Kako sta ce ljudima preko 200nm?To uopste nije neka velika cifra.Lakse se pretice na primer.Manje se muci kad je upaljena klima.Lakse podnosi natovaren auto.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Nijedan komentar iz Srbije? Sve komentari "naših" ljudi koji žive i rade u Nemačkoj. Da li je moguće da se bar neko nije dobro snašao, pa da mu EUR 26K ne bude mnogo za kola.. U svakom slučaju, moje posredno iskustvo sa TSi (1.2, vozio povremeno, uglavnom ga vozi vlasnik, logično) jeste da u gradu (Beogradu) po kompjuteru, kratke relacije, zna da pokazuje "fabričkih" 11.8-12.3 l/100km. Vrlo slično deklarisanoj potrošnji.. Tako da, ako ovaj bude trošio i duplo više od onoga koliko se navodi, biće dobra kupovina..

E-lektricar

pre 7 godina

Prvo i osnovno, cene vozila u Nemackoj nisu za poredjenje sa nasim cenama jer su ovde kod nas identicni modeli za 10-15% jeftiniji, u vecini brendova.
Drugo, kod VW grupacije se u zvanicne objave uvek stavlja puna cena bez popusta, kako bi kupac mogao da "trguje" u salonu prilikom pregovora.
Treca stvar, novi TSI motori nemaju lanac nego imaju kaiš, jos od prvog Golfa 7 koji se pojavio 2012g, tako da vise nema problema oko istezanja i pucanja lanca.
Autoindustrija je odavno svoj fokus razvijanja motora prebacila na turbo benzince, sto znaci da sa svakim novim modelom dobijamo sve bolje i ekonomicnije benzince, koji su sve blizi potrosnji dizela.
Ne vredi da poredimo novu tehnologiju sa nekim prethodnim generacijama, jer je u autoindustriji jedna godina kao nasih deset, u evolutivnom smislu...
Konkretno u VW grupaciji bih pre odabrao TSI nego TDI kada bih sad kupovao neki njihov novi model...

dr

pre 7 godina

cene kod svih proizvodjaca otisle u nebo. nekada si golfa ili civic mogao da kupis za 20 hiljada I to u ful verziji, a sada kod oba proizvodjaca oko 25 hiljada za pocetni paket. o cenama pezoa I njihovog ,,automobile godine,, da ne govorim. krstena verzija preko 30 hiljadarki

z

pre 7 godina

(djole, 5. april 2017 22:03)

Da, japanci ugradjuju CVT, ali ljudi nisu zadovoljni performansama i preferiraju standardan automatik , kao sto je u mazdama ili holdenu.
Novi Subaru, koji je ovde jako popularan, takodje je dobio CVT i ljudi znatno je pao na popularnosti zbog toga.
Ovde ce ti svi reci VW sa dsg je super ali dok je pod garancijom.

Entuzijasta

pre 7 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1247081#k23255761

Honda nije nista prekopirala vec ugradjuje CVT ili 9-speed auto koji je proizvod zasebne firme a koji koriste jos neki proizvodjaci automobila! Sta li pricas kupcima tek...

kele

pre 7 godina

Vidim da se i dalje palite na cijene u Njemačkoj. Iako je činjenica da i kod nas neće biti jeftiniji od 18-20.000 eur, a i to je van pameti.

Dule

pre 7 godina

Šta vam je ljudi, ovo je cena u Nemačkoj. Nemačka vozila su u tamo redom skuplja dosta nego ovde (nova u prodaji) obzirom da Nemci imaju patriotizam i stvarno se vode onim kupujem domaće.

Tako da je čest primer da je vozilo u zemlji porekla skuplje, nego na okolnim tržištima.

Štaviše, mislim da je Srbija jedinstven primer da je 500L ovde jeftiniji od većine tržišta, pa i Italije gde ih se proda tipa pola.

Srđan

pre 7 godina

U tekstu se spominje ''osnovni Comfortline'' paket, a ne Trendline paket (inace pocetni paket). Sto ce reci da se radi o srednjem paketu opreme u varijanti bez doplata, a isto tako i o jacem motoru (ne o 1.0). Ovdje u RS osnovna verzija Golfa TSI je ispod 15.000 evra. Price o daleko visim cijenama za pocetnu varijantu su besmislice...

duki

pre 7 godina

Ako nije sportski auto onda glasam za klasican automatik. Kod automatika sa duplim kvacilom konstantno se sprema za sledecu brzinu bez obzira na rezim voznje. Novi tsi motori imaju kais umesto lanca. Ovaj 1.5 ce biti zanimljiv za c segment, kad ga ponude u leonu bice top ponuda. Golf je ipak skuplji model a na zapadu ionako uzimaju auto na lizing pa ih ne pogadja cena puno, plus cesto imaju akcije pa se moze primetiti da su neki modeli zastupljeniji upravo zbog akcija gde prosto planu kao patike ili majice. Cak ce i nova ibica imati taj motor u ponudi a mogu samo da se dosecam kako ce nositi tu karoseriju.

Nebojsa

pre 6 godina

Vozim 3 god kupljen nov kod nas polo 1.2 tsi 110 ks manuelni menjac 6 brzina.Potrosnja po gradu od 7 do 8l,na putu od 5 do 6 na autoputu od 6 do 7 sa brzinama do 170 kmh.Sledeci auto 1.5 tsi 150 ks sigurno samo obavezno dsg dali polo ili golf videcemo od raspolozivog kesa. Sada siguran da su to vrhunski motori za ovu klasu vozila.

Z

pre 7 godina

Z
Pa onda zbog lakseg preticanja samo superautomobili. Preteruje se danas u svemu.
(Hehe, 6. april 2017 13:20)
Po tvojoj logici je onda i jugo dovoljno brz.Nema ovde nikakvog preterivanja,jer cifra od 200nm nije velika.Mozda je bila pre 15 i vise godina,ali tehnologija napreduje i to je sasvim ok.Zato i postoje razne verzije motora,kako bi se svacije potrebe zadovoljile