Petak, 31.03.2017.

11:51

Nova briga za Zapad: Ruski "Cirkon" brži i od zvuka

U Rusiji su u toku pripreme za testiranje novog hipersoničnog projektila koji je gotovo nemoguće presresti.

Izvor: Tanjug

Nova briga za Zapad: Ruski "Cirkon" brži i od zvuka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

.

pre 7 godina

@stvar ukusa
Pa i tvoj komentar je nadmen. Sta kazes, ruski frizider hladio? Lada se kvari, ali na -30 odlicna? Ko jos kupuje auto na osnovu toga kakvo je na -30, iako se kvari? Sta ako rikne na sred puta, a napolju -30? Sta ako joj ode grejanje a -30?
Imas Land Rover, Crysler, Ford, Audi, Mercedes...ogroman broj americkih dzipova koji se ponasaju sjajno u hladnim uslovima, a opet ne moras da brines da ce da se pokvare pa cak imas i sav luksuz u njima. Ko bi izabrao rusku Ladu, neudobnu, sklonu kvarovima, bez ikakve opreme, ruznu... umesto Audija, Cryslera, Mercedesa, Forda, BMW-a?

čestitke

pre 7 godina

Najveća razlika u vojnim dostignućima je zapravo cena samog proizvoda.Naučnici u Rusiji i Kini rade za normalne plate i za svoji državu dok u Americi minimalna plata iznosi oko 200 hiljada dolara godišnje, a nemoguće je izmeštanje proizvodnje van granica zemlje.

Langus

pre 7 godina

U vezi ovoga na zapadnim sajtovima je bilo reci o laserskim presretacima ovako brze rakete. Nisam dobro razumeo, nesto razvijaju, testiraju. Cudno da u ovom tekstu to nije spomenuto. Inace, nisam pro, ni za Zapad, ni za Ruse, zivim tek tako, od danas do sutra.

nikola

pre 7 godina

(urke, 31. mart 2017 15:21)
Da,S-400 dostize tu brzinu,ali je to pvo sistem,odnosno protiv raketni sistem.Ova nova raketa Cirkon je drugaciji tip rakete,balisticka krstareca raketa predvidjena za napadacke akcije.Sa tom brzinom je nezaustabljiva.Mi smo 99 uspevali da obaramo krstarece rakete lansirane sa brodova u Jadranu.A ovu raketu tesko moze ko da presretne.Bilo bi zanimljivo videti dali bi S-400 mogao da je obori.Verujem da bi jer S-400 u zavisnosti od modifikacije ima domet od 400km i tu brzinu od 17000 km/h

belgrado

pre 7 godina

opet komentari ciji je duzi,
ruski ili americki ? :d

mnogo bre, izdajnika u nasoj maloj zemlji :d

setite se 1914,1941 i 1999..
ostajali smo uvek sami i ginuli sami,milionske zrtve u prva 2 rata...
saveznici tek kad su dosli sebi,pomogli pred kraj rata.
'99 saveznik bio pijan,pa zaboravio na nas.

i vi opet isto ,
braca rusu,gospoda ameri?!
nikads se mi necemo opametiti...

ps..iako mi je nacin zivota prozapadni,uvek mi drago kad im rusi zadaju domaci!

Aлександар

pre 7 godina

Запад није забринут зато што је Русија било коме претња већ зато што њихова себична непринципијелна политика неће моћи тако лако да се намеће, а да сви имају право само да климну главом, већ мора да се чује и шта неко други мисли, шта жели, шта неће... То њих боли.

4channer

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srba, 31. mart 2017 12:43)

Jedine stvari koje su oborene pre par dana su izraelski borbeni avion i izraelska bespilotna letelica Elbit Skylark. Inače izraelska raketa Arrow 2 koja je trebalo da presretne S-200 srušila se na teritoriju Jordana, nakon što je promašila svoj cilj.

Spain rules

pre 7 godina

@komšija

Daj, Zapad je mnogo superironiji od Rusije, ta tvoja Rusija sa svim bogatstvo ima BDP kao Italija.
BDP jedne američke savezne države je veći od ruskog BDP-a...
(mare, 31. mart 2017 14:18)
Ovo ti je podatak pre pada nafte i sankcija. Rusija danas ima ekonomiju velicine Spanije. Dakle debelo manju ekonomiju od Italije. Nekada, kada je nafta bila $100, Rusija je inala ekonomiju velicine Italije i bila medju prvih deset u svetu. Danas vise nije u prvih 15. Ima mrtvi trku sa ekonomijeom Spanije. Spanije inace ima 47 miliona stanovnika i daleko, daleko manju zemlju i manja prirodna bogatstva od Rusije. Mislim da to dovoljno govori o produktivnosti Rusa.

Vuk

pre 7 godina

Rusija je nazalost beznadezan slucaj sve dok njeni gradjani ne shvate kuda ih vodi pomahnitala militaristicka mafijaska oligarhija na celu sa Putinom..Kada si 70 godina u sukobu sa civilizovanim svetom, nesto sa tobom nije u redu. Rusija bi sa svojom tradicijom, kulturom, velicinom mogla da bude jedna od vodecih zemalja Evrope, stubova njene stabilnosti, ali ju je staljinizam i militarizam obogaljio nacisto.

Ne zna se sta je tuznije, njena sudbina ili ovdasnji rusofili i njihovo slepilo..

gulag

pre 7 godina

Rusija mora ojačati meku silu. Bez toga uvijek će biti iza zapada po percepciji. Ako žele da ljudi kupuju njihove proizvode moraju podići standarde kontrole i proizvodnje iznad zapadnih. Uvesti vrhunsku poslijeprodajnu podršku. Sredstva za obranu bi država trebala zaraditi na vlastitoj ekonomiji gdje se ljudi ne boje investirati u vlastite firme, a ne da cvjeta reketarenje bez zaštite. Normalno da se obični ljudi boje otvarati lokale i kafiće, radije će biti na socijalnoj pomoći i uštediti ono malo što zarade nego plaćati reket nekom lokalnom mafijašu. Države su na zapadu ravnomjerno razvijene, u Rusiji imaju samo Moskvu i Petersburg. Sve drugo je žali bože.a Ali najvažnije je da se moraju financirati iz ekonomije, a ne nafte.

netko

pre 7 godina

Prema ruskim medijima, “Cirkon” može da se programira da tokom leta traži i napada svoj cilj i mogao bi čak da dosegne udaljenosti od oko 500 kilometara.


da mi objasni neko upucen..

kako moze da trazi cilj tokom leta kad leti ko ludo?

Sasa

pre 7 godina

Koliko komentara pa na neku vest koja nema nikakve veze sa nama. Ko zna koliko Rusi placaju da se ovakve price plasiraju kod nas da se njima ispira mozak ovog naroda. Sta bre mene boli uvo kakve projektile imaju Rusi, Marsovci, Nemci i Ameri...

PAOK

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
(Srba, 31. mart 2017 12:43)

Izmedju Rusije i Izraela postoji stalna koordinacija tako da ovo sto si napisao je svakako cista laz.

zoran

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 31. mart 2017 12:43)

To ti je prastara tehnologija. Nije brzina te rakete 8mah. ni blizu vec blize 4mah. Jedam Mah ti je 761,2 milje/h....a navedena raketa leti brzinom blizu 3000mph... = 3.94mah.

mare

pre 7 godina

@komšija

Daj, Zapad je mnogo superironiji od Rusije, ta tvoja Rusija sa svim bogatstvo ima BDP kao Italija.
BDP jedne američke savezne države je veći od ruskog BDP-a...
To što danas imaju dobro svemirski program i vojska je nasledje Sovjeta.

stvar ukusa

pre 7 godina

(mm, 31. mart 2017 12:19
Problem je nemogucnost kupovine i neznanje. U stanu u Moskvi sam imao Ruski frizider,odlicno je hladio, Lada je automobil koji se kvari, ali na -30 nema joj ravnoj ni na snegu ni na polodici. Naravno, u toj klasi.
Ali nema veze, ja sam se obradovao kada sam procitao onu laznu vest da Ruski Magnit preuzima Ideu. Odmah sam pomislio kako cu moci da kupujem ruske cokoladne bombone, cokoladu,crnu cokoladu,sladoled,piletina, hoces bataka, hoces karabatak, hoces one batacice od krilcam hoces krilca bez njih.....mogao bih tako do sutra.
Ali mene ne zanimaju mnogo Rusi, mene vise brinu nadmeni komentari a mi smo dno dna u svakom segementu, osim u pljuvacini, pa makar i ne znali o cemu se radi, mi pljunemo. Kao sto pljujemo i po ulici.

Posmatrac

pre 7 godina

@Srba
Pa niste bas strucni. Kako je izraelski PVO sistem stavio ruski PVO sistem van sluzbe? Jer "famozni" S400 je upravo to, PVO sistem. Mogli ste reci da je stavio ruske balisticke rakete van sluzbe, na primer.
A drugo, ni jedan PVO sistem nema 100% efikasnost, ma kakav da je. Pa "Patriot" je u zalivskom ratu imao oko 50% pogodaka protiv irackih "Scud" raketa (koje su 60to godiste). Izrael su od masovnijeg raketiranja u stvari spasile americke specijalne jedinice koje su u pozadini fronta pronalazile i unistavale projektile pre lansiranja.

bravo za Putina

pre 7 godina

Vidim neki kritikuju Rusiju, 'narod gladan a prave oružje'. A realno je da Rusija MORA proizvoditi moćno oružje jer bez toga nema šanse da obrani svoj teritorij. 140 mil. Rusa ne može obraniti granice Ruske Federacije bez super moćnog oružja. Putin je mudar čovjek i on to zna i zato to i radi. Rusija bez oružja je laka meta jer istočno od Urala malo je stanovnika, prazna golema prostranstva bez jake vojske su otvoren poziv za okupaciju. Naivni 'miroljupci' da li ostavljate svoj stan otvorenih vrata i prozora kad odlazite iz njega? Da su svi miroljubivi, pravdoljubivi pa ne bi nam trebali ni zakoni ni ključevi.

Nikola

pre 7 godina

@mare,
A Sovjeti su marsovci koji su dosli u Rusiju i razvili joj tehnologiju, i koji su nakon raspada SSSR-a otisli sa zemlje, i ostavili tehnologiju Rusiji ?
Rusija do prije 20 godina nije imala trzisnu ekonomiju. Za 20 godina je postigla veliki uspjeh. Tako da nista ne vrijedi porediti BDP sa Italijom i slicno. A neko u komentarima pise da narod gladuje u drzavi koja je pri vrhu liste svjetskih proizvodjaca hrane. Svasta se moze procitati. Bitno je da ti ne gladujes u ovoj tupavoj zemlji.

Cisco Kid

pre 7 godina

Rusija je jedna siromasna zemlja iskompleksirana zaostalom tehnologijom u svakom segmentu zivota i ova propaganda nailazi na pogodno tlo samo kod rusofila u Srbiji.

Boske

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
(Srba, 31. mart 2017 12:43)

S200 leti 2.7 Maha. Spinujes naslijepo.

Tex

pre 7 godina

Decenijama smo ovavku propagandu slusali od USA, a sada su Rusi naucili da se sluze tim oruzjem. Cas ovi imaju super ljudi, cas oni. Cas ovi napdaju cas oni. Cas ovi idu na Mars cas oni.... Ima da poludimo.

neutralan

pre 7 godina

jeli bi neko od natofila seo u mercedes i zaletio se direktan sudar sa recimo volgom? ili obrnuto neki rusofil da sede u volgu pa direktan sudar sa mercedesom? samo da vam pojasnim koliko su bljutave price cija je raketa ili nuklearka ili mikser ili pegla bolja!!

Nikola

pre 7 godina

@Srba, kakav bolan S200 to je sada praistorija.
Koliko sam citao po stranim medijima o ovoj novoj Ruskoj raketi jedino sto je losije od prethodnih raketa je domet. Naime 500 km nije nesto. Na primer ne bi mogli gadjati ciljeve u Siriji iz Kaspijskog mora kao sto su to radili sa starijim raketama koje imaju mnogo veci domet. Mozda ce ih zato koristiti samo za protiv brodsku borbu.

Pera

pre 7 godina

Vidim, opet isto. Ono sto ne razumete je da odvojite istinu od neistine.

Ako mene pitate, ja bih recimo za lovce na tenkove uzeo americki A-10. Za helikopter Black Hawk, a ne onaj raspali, praistorijski Mi-8, ili HT-40. Za PVO S-400 (ali nije za prodaju, dobro daj S-300). Za avione definitivno ne Mig-29, staro je, brale, daj Eurofighter. Ne treba nam ne znam kakva flota po brojnsoti, pa daj onda sto uzimamo da bude najbolje. Ionako je skupo do koske, dodaj malo vise na tu skupocu za najbolju opremu. Dabome, treba odrzavati nas G-4 i Orao, ali treba opremiti nasu vosjku sa najboljom opremom, onom koja je dostupna i ona koja nece naljutiti blize okruzenje (a to je NATO).

MADE IN PRC

pre 7 godina

(komšija, 31. mart 2017 11:55)
Ajmo ovako, ruske aute vozi samo sirotinja koja nema za bolje. Ruski radio? Mobilni? TV? Mikrotalasna? Frižider? Da ne nabrajam dalje. Jesi siguran da bi gore navedeno prije kupio nego npr. japansko?
@(mm, 31. mart 2017 12:19)

Ajde bre ne piši koještarije, sve te jeftine gluposti koje si pobrojao prave Kinezi, a vojna tehnologija je sam vrh naučno-tehničko-tehnoloških dostignuća koju svaka ozbiljna drzava ljubomorno čuva samo za sebe. Vojna i kosmička tehnologija su kompilacija najboljih i najvećih naučnih dostignuća iz najšireg mogućeg spektra različitih vrsta nauka, tehnika i tehnologija i Rusi su tu bar jedno 50 godina ispred svih ostalih, zajedno. Dakle avione, kamione, brodove i rakete kupuješ od Rusa, ostalo kod Kineza i kraj priče, doduše filmove od Amera i TO JE TO!

Bozidar

pre 7 godina

Pokusavam da vidim jedan stvaran primer gde Rusija zeli nesto Americko. Jedino zeli da je ostave na miru. Kapitalisticki sistem je u obe zemlje,
Rusiji ne treba tudja teritorija, energetski izvori, jeftina radna snaga.
Poslednje sto im treba je trka u naoruzanju. I opet ih optuzuju za sva zla ovoga sveta. Malo zdravog razuma ne bi skodilo...

mm

pre 7 godina

(komšija, 31. mart 2017 11:55)
Ajmo ovako, ruske aute vozi samo sirotinja koja nema za bolje. Ruski radio? Mobilni? TV? Mikrotalasna? Frižider? Da ne nabrajam dalje. Jesi siguran da bi gore navedeno prije kupio nego npr. japansko?

Deki

pre 7 godina

A šta je dovelo do naoružavanja Rusije i Kine, naravno politika zapada. Zapad može da bombarduje bilo koga, da otima teritorije i daje drugima, a Rusija ne sme da prisvoji ni one teritorije u kojima žive Rusi? E sada, što neki naši više vole Coca cola, NBA i American movies od istine i pravde je druga stvar.

zex

pre 7 godina

Rale
Po Anstajnu bi trebalo znaci ako nesto neide onda to ostavite a stvarnom zivotu upornost se uvek isplati. Rusija nikada nece napadati evropu oni samo obezbedjuju sebe.Njihov glavni adut je Gas a I oruzije jer bez toga bi bili niko I nista a sada su sila

Srba

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.

PSV

pre 7 godina

@Srba-nije bitna samo brzina rakete, nego i putanja. Mnogo je lakše oboriti raketu koja leti i 10 mahova, ako leti pravolinijski, nego upola sporiju koja menja pravac u toku leta.

Rale

pre 7 godina

Jedino cega se zapad plasi od Rusije je da ce rusko nuklearno oruzje zavrsiti u nezeljenim rukama kad se Rusija bude raspadala. Kada je Rusija bankrotirala 90tih, zapad je dao ogromne kredite da se Rusija izvuce iz bankrota jer su bili nervozni oko raspada Rusije i nuklearnog oruzja. Sto se tice ovih ruskih "cuda", Rusija ocigledno radi isto sto i SSSR. Trosi pare na trku u naoruzanju. Ajnstajn je jednom izjavio da je definicija gluposti kada istu stvar stalno pokusavas i stalno se nadas drugacijem ishodu nego prosli put.

izi

pre 7 godina

Oružje mora postojati jer na žalost uvijek ima onih koji bi htjeli tuđe a svatko se ima pravo braniti. Dužnost države je da brine o sigurnosti svog naroda i svojih granica. Ali i pored toga dolazi do žrtava, gubitka teritorija i promjena granica jer kad dođe jači onda je gotovo. Što bi se dogodilo da Kina odluči osvojiti npr. Balkan a iza toga EU? Da dobro osmisli strategiju, da razvije oružje a ljudski je nadmoćna. Logično da bi to i ostvarila. Za sad to nije opcija ali u budućnosti može biti svašta.

Petar

pre 7 godina

Rusi ponavljaju stare komunističke greške. Prave oružje, neguju totalitarističku policiju a narod gladuje. Ako, neka troše novac na naoružanje jer je to sigurna staza ka raspadu Rusije. Živi bili pa videli.7

Sinisa

pre 7 godina

Tek kad nam se desi nuklearni rat ljudi koji budu preziveli shvatice sta su napravili ,od tad ce ljudski um da shvati da nije sve u pohlepi ,novcu...ali bice kasno!

komšija

pre 7 godina

Gdje su sada oni vojni analiticari da daju komentare o ruskom naoružanju, o smecu od Migova itd.
Nekada,dok su se u bivšoj Jugi mogle kupiti ruske stvari a ja sam imao neki tranzistor, mogao si ga baciti sa 12 sprata i opet bi svirao.
Svi puni pohvala zapadne proizvodnje a malo malo, povlace se hiljade automobila radi greški u proizvodnji itd.
Kada je Fukušima stradala, vrhunska Japanska tehnologija je tražila dobrovoljce da sa lopatama idu čistiti radijaciju.
Toliko o napuhanoj zapadnoj tehnologiji.

Dobri vojnik

pre 7 godina

Da se ja pitam, a ne pitam se, uništio bih sve oružje na svetu a od hladnog, ostavio samo one plastične reckave noževe za kuhinju. No, pošto to nije moguće, države izgleda mora da imaju oružje, avione , tenkove. Pitam se samo ima li ičeg što Rusi naprave, urade, postignu a da to ne "zabrinjava Zapad". Izgleda da ih ne bi zabrinuo jedino raspad Rusije, kao SSSR-a 91. god, a sve ostalo ih strašno brine. Juče vest da "Rusija opkoljava Evropu" ili nešto slično glupavo, a to što su SAD odavno potpuno opkolile Kinu, to se podrazumeva, tako treba je li? E, pa dragi moji, izgleda da Kina i Rusija to ne smatraju za podrazumevanu vrednost, pa rade na svojoj odbrani i to svojski. A vi samo nastavite da brinete.

Dobri vojnik

pre 7 godina

Da se ja pitam, a ne pitam se, uništio bih sve oružje na svetu a od hladnog, ostavio samo one plastične reckave noževe za kuhinju. No, pošto to nije moguće, države izgleda mora da imaju oružje, avione , tenkove. Pitam se samo ima li ičeg što Rusi naprave, urade, postignu a da to ne "zabrinjava Zapad". Izgleda da ih ne bi zabrinuo jedino raspad Rusije, kao SSSR-a 91. god, a sve ostalo ih strašno brine. Juče vest da "Rusija opkoljava Evropu" ili nešto slično glupavo, a to što su SAD odavno potpuno opkolile Kinu, to se podrazumeva, tako treba je li? E, pa dragi moji, izgleda da Kina i Rusija to ne smatraju za podrazumevanu vrednost, pa rade na svojoj odbrani i to svojski. A vi samo nastavite da brinete.

komšija

pre 7 godina

Gdje su sada oni vojni analiticari da daju komentare o ruskom naoružanju, o smecu od Migova itd.
Nekada,dok su se u bivšoj Jugi mogle kupiti ruske stvari a ja sam imao neki tranzistor, mogao si ga baciti sa 12 sprata i opet bi svirao.
Svi puni pohvala zapadne proizvodnje a malo malo, povlace se hiljade automobila radi greški u proizvodnji itd.
Kada je Fukušima stradala, vrhunska Japanska tehnologija je tražila dobrovoljce da sa lopatama idu čistiti radijaciju.
Toliko o napuhanoj zapadnoj tehnologiji.

Deki

pre 7 godina

A šta je dovelo do naoružavanja Rusije i Kine, naravno politika zapada. Zapad može da bombarduje bilo koga, da otima teritorije i daje drugima, a Rusija ne sme da prisvoji ni one teritorije u kojima žive Rusi? E sada, što neki naši više vole Coca cola, NBA i American movies od istine i pravde je druga stvar.

Bozidar

pre 7 godina

Pokusavam da vidim jedan stvaran primer gde Rusija zeli nesto Americko. Jedino zeli da je ostave na miru. Kapitalisticki sistem je u obe zemlje,
Rusiji ne treba tudja teritorija, energetski izvori, jeftina radna snaga.
Poslednje sto im treba je trka u naoruzanju. I opet ih optuzuju za sva zla ovoga sveta. Malo zdravog razuma ne bi skodilo...

MADE IN PRC

pre 7 godina

(komšija, 31. mart 2017 11:55)
Ajmo ovako, ruske aute vozi samo sirotinja koja nema za bolje. Ruski radio? Mobilni? TV? Mikrotalasna? Frižider? Da ne nabrajam dalje. Jesi siguran da bi gore navedeno prije kupio nego npr. japansko?
@(mm, 31. mart 2017 12:19)

Ajde bre ne piši koještarije, sve te jeftine gluposti koje si pobrojao prave Kinezi, a vojna tehnologija je sam vrh naučno-tehničko-tehnoloških dostignuća koju svaka ozbiljna drzava ljubomorno čuva samo za sebe. Vojna i kosmička tehnologija su kompilacija najboljih i najvećih naučnih dostignuća iz najšireg mogućeg spektra različitih vrsta nauka, tehnika i tehnologija i Rusi su tu bar jedno 50 godina ispred svih ostalih, zajedno. Dakle avione, kamione, brodove i rakete kupuješ od Rusa, ostalo kod Kineza i kraj priče, doduše filmove od Amera i TO JE TO!

4channer

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srba, 31. mart 2017 12:43)

Jedine stvari koje su oborene pre par dana su izraelski borbeni avion i izraelska bespilotna letelica Elbit Skylark. Inače izraelska raketa Arrow 2 koja je trebalo da presretne S-200 srušila se na teritoriju Jordana, nakon što je promašila svoj cilj.

Boske

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
(Srba, 31. mart 2017 12:43)

S200 leti 2.7 Maha. Spinujes naslijepo.

bravo za Putina

pre 7 godina

Vidim neki kritikuju Rusiju, 'narod gladan a prave oružje'. A realno je da Rusija MORA proizvoditi moćno oružje jer bez toga nema šanse da obrani svoj teritorij. 140 mil. Rusa ne može obraniti granice Ruske Federacije bez super moćnog oružja. Putin je mudar čovjek i on to zna i zato to i radi. Rusija bez oružja je laka meta jer istočno od Urala malo je stanovnika, prazna golema prostranstva bez jake vojske su otvoren poziv za okupaciju. Naivni 'miroljupci' da li ostavljate svoj stan otvorenih vrata i prozora kad odlazite iz njega? Da su svi miroljubivi, pravdoljubivi pa ne bi nam trebali ni zakoni ni ključevi.

stvar ukusa

pre 7 godina

(mm, 31. mart 2017 12:19
Problem je nemogucnost kupovine i neznanje. U stanu u Moskvi sam imao Ruski frizider,odlicno je hladio, Lada je automobil koji se kvari, ali na -30 nema joj ravnoj ni na snegu ni na polodici. Naravno, u toj klasi.
Ali nema veze, ja sam se obradovao kada sam procitao onu laznu vest da Ruski Magnit preuzima Ideu. Odmah sam pomislio kako cu moci da kupujem ruske cokoladne bombone, cokoladu,crnu cokoladu,sladoled,piletina, hoces bataka, hoces karabatak, hoces one batacice od krilcam hoces krilca bez njih.....mogao bih tako do sutra.
Ali mene ne zanimaju mnogo Rusi, mene vise brinu nadmeni komentari a mi smo dno dna u svakom segementu, osim u pljuvacini, pa makar i ne znali o cemu se radi, mi pljunemo. Kao sto pljujemo i po ulici.

Sinisa

pre 7 godina

Tek kad nam se desi nuklearni rat ljudi koji budu preziveli shvatice sta su napravili ,od tad ce ljudski um da shvati da nije sve u pohlepi ,novcu...ali bice kasno!

Nikola

pre 7 godina

@mare,
A Sovjeti su marsovci koji su dosli u Rusiju i razvili joj tehnologiju, i koji su nakon raspada SSSR-a otisli sa zemlje, i ostavili tehnologiju Rusiji ?
Rusija do prije 20 godina nije imala trzisnu ekonomiju. Za 20 godina je postigla veliki uspjeh. Tako da nista ne vrijedi porediti BDP sa Italijom i slicno. A neko u komentarima pise da narod gladuje u drzavi koja je pri vrhu liste svjetskih proizvodjaca hrane. Svasta se moze procitati. Bitno je da ti ne gladujes u ovoj tupavoj zemlji.

izi

pre 7 godina

Oružje mora postojati jer na žalost uvijek ima onih koji bi htjeli tuđe a svatko se ima pravo braniti. Dužnost države je da brine o sigurnosti svog naroda i svojih granica. Ali i pored toga dolazi do žrtava, gubitka teritorija i promjena granica jer kad dođe jači onda je gotovo. Što bi se dogodilo da Kina odluči osvojiti npr. Balkan a iza toga EU? Da dobro osmisli strategiju, da razvije oružje a ljudski je nadmoćna. Logično da bi to i ostvarila. Za sad to nije opcija ali u budućnosti može biti svašta.

Tex

pre 7 godina

Decenijama smo ovavku propagandu slusali od USA, a sada su Rusi naucili da se sluze tim oruzjem. Cas ovi imaju super ljudi, cas oni. Cas ovi napdaju cas oni. Cas ovi idu na Mars cas oni.... Ima da poludimo.

Rale

pre 7 godina

Jedino cega se zapad plasi od Rusije je da ce rusko nuklearno oruzje zavrsiti u nezeljenim rukama kad se Rusija bude raspadala. Kada je Rusija bankrotirala 90tih, zapad je dao ogromne kredite da se Rusija izvuce iz bankrota jer su bili nervozni oko raspada Rusije i nuklearnog oruzja. Sto se tice ovih ruskih "cuda", Rusija ocigledno radi isto sto i SSSR. Trosi pare na trku u naoruzanju. Ajnstajn je jednom izjavio da je definicija gluposti kada istu stvar stalno pokusavas i stalno se nadas drugacijem ishodu nego prosli put.

PAOK

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
(Srba, 31. mart 2017 12:43)

Izmedju Rusije i Izraela postoji stalna koordinacija tako da ovo sto si napisao je svakako cista laz.

PSV

pre 7 godina

@Srba-nije bitna samo brzina rakete, nego i putanja. Mnogo je lakše oboriti raketu koja leti i 10 mahova, ako leti pravolinijski, nego upola sporiju koja menja pravac u toku leta.

Nikola

pre 7 godina

@Srba, kakav bolan S200 to je sada praistorija.
Koliko sam citao po stranim medijima o ovoj novoj Ruskoj raketi jedino sto je losije od prethodnih raketa je domet. Naime 500 km nije nesto. Na primer ne bi mogli gadjati ciljeve u Siriji iz Kaspijskog mora kao sto su to radili sa starijim raketama koje imaju mnogo veci domet. Mozda ce ih zato koristiti samo za protiv brodsku borbu.

zex

pre 7 godina

Rale
Po Anstajnu bi trebalo znaci ako nesto neide onda to ostavite a stvarnom zivotu upornost se uvek isplati. Rusija nikada nece napadati evropu oni samo obezbedjuju sebe.Njihov glavni adut je Gas a I oruzije jer bez toga bi bili niko I nista a sada su sila

belgrado

pre 7 godina

opet komentari ciji je duzi,
ruski ili americki ? :d

mnogo bre, izdajnika u nasoj maloj zemlji :d

setite se 1914,1941 i 1999..
ostajali smo uvek sami i ginuli sami,milionske zrtve u prva 2 rata...
saveznici tek kad su dosli sebi,pomogli pred kraj rata.
'99 saveznik bio pijan,pa zaboravio na nas.

i vi opet isto ,
braca rusu,gospoda ameri?!
nikads se mi necemo opametiti...

ps..iako mi je nacin zivota prozapadni,uvek mi drago kad im rusi zadaju domaci!

Posmatrac

pre 7 godina

@Srba
Pa niste bas strucni. Kako je izraelski PVO sistem stavio ruski PVO sistem van sluzbe? Jer "famozni" S400 je upravo to, PVO sistem. Mogli ste reci da je stavio ruske balisticke rakete van sluzbe, na primer.
A drugo, ni jedan PVO sistem nema 100% efikasnost, ma kakav da je. Pa "Patriot" je u zalivskom ratu imao oko 50% pogodaka protiv irackih "Scud" raketa (koje su 60to godiste). Izrael su od masovnijeg raketiranja u stvari spasile americke specijalne jedinice koje su u pozadini fronta pronalazile i unistavale projektile pre lansiranja.

mm

pre 7 godina

(komšija, 31. mart 2017 11:55)
Ajmo ovako, ruske aute vozi samo sirotinja koja nema za bolje. Ruski radio? Mobilni? TV? Mikrotalasna? Frižider? Da ne nabrajam dalje. Jesi siguran da bi gore navedeno prije kupio nego npr. japansko?

Aлександар

pre 7 godina

Запад није забринут зато што је Русија било коме претња већ зато што њихова себична непринципијелна политика неће моћи тако лако да се намеће, а да сви имају право само да климну главом, већ мора да се чује и шта неко други мисли, шта жели, шта неће... То њих боли.

neutralan

pre 7 godina

jeli bi neko od natofila seo u mercedes i zaletio se direktan sudar sa recimo volgom? ili obrnuto neki rusofil da sede u volgu pa direktan sudar sa mercedesom? samo da vam pojasnim koliko su bljutave price cija je raketa ili nuklearka ili mikser ili pegla bolja!!

Spain rules

pre 7 godina

@komšija

Daj, Zapad je mnogo superironiji od Rusije, ta tvoja Rusija sa svim bogatstvo ima BDP kao Italija.
BDP jedne američke savezne države je veći od ruskog BDP-a...
(mare, 31. mart 2017 14:18)
Ovo ti je podatak pre pada nafte i sankcija. Rusija danas ima ekonomiju velicine Spanije. Dakle debelo manju ekonomiju od Italije. Nekada, kada je nafta bila $100, Rusija je inala ekonomiju velicine Italije i bila medju prvih deset u svetu. Danas vise nije u prvih 15. Ima mrtvi trku sa ekonomijeom Spanije. Spanije inace ima 47 miliona stanovnika i daleko, daleko manju zemlju i manja prirodna bogatstva od Rusije. Mislim da to dovoljno govori o produktivnosti Rusa.

Petar

pre 7 godina

Rusi ponavljaju stare komunističke greške. Prave oružje, neguju totalitarističku policiju a narod gladuje. Ako, neka troše novac na naoružanje jer je to sigurna staza ka raspadu Rusije. Živi bili pa videli.7

Cisco Kid

pre 7 godina

Rusija je jedna siromasna zemlja iskompleksirana zaostalom tehnologijom u svakom segmentu zivota i ova propaganda nailazi na pogodno tlo samo kod rusofila u Srbiji.

Vuk

pre 7 godina

Rusija je nazalost beznadezan slucaj sve dok njeni gradjani ne shvate kuda ih vodi pomahnitala militaristicka mafijaska oligarhija na celu sa Putinom..Kada si 70 godina u sukobu sa civilizovanim svetom, nesto sa tobom nije u redu. Rusija bi sa svojom tradicijom, kulturom, velicinom mogla da bude jedna od vodecih zemalja Evrope, stubova njene stabilnosti, ali ju je staljinizam i militarizam obogaljio nacisto.

Ne zna se sta je tuznije, njena sudbina ili ovdasnji rusofili i njihovo slepilo..

Srba

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.

zoran

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 31. mart 2017 12:43)

To ti je prastara tehnologija. Nije brzina te rakete 8mah. ni blizu vec blize 4mah. Jedam Mah ti je 761,2 milje/h....a navedena raketa leti brzinom blizu 3000mph... = 3.94mah.

Sasa

pre 7 godina

Koliko komentara pa na neku vest koja nema nikakve veze sa nama. Ko zna koliko Rusi placaju da se ovakve price plasiraju kod nas da se njima ispira mozak ovog naroda. Sta bre mene boli uvo kakve projektile imaju Rusi, Marsovci, Nemci i Ameri...

gulag

pre 7 godina

Rusija mora ojačati meku silu. Bez toga uvijek će biti iza zapada po percepciji. Ako žele da ljudi kupuju njihove proizvode moraju podići standarde kontrole i proizvodnje iznad zapadnih. Uvesti vrhunsku poslijeprodajnu podršku. Sredstva za obranu bi država trebala zaraditi na vlastitoj ekonomiji gdje se ljudi ne boje investirati u vlastite firme, a ne da cvjeta reketarenje bez zaštite. Normalno da se obični ljudi boje otvarati lokale i kafiće, radije će biti na socijalnoj pomoći i uštediti ono malo što zarade nego plaćati reket nekom lokalnom mafijašu. Države su na zapadu ravnomjerno razvijene, u Rusiji imaju samo Moskvu i Petersburg. Sve drugo je žali bože.a Ali najvažnije je da se moraju financirati iz ekonomije, a ne nafte.

mare

pre 7 godina

@komšija

Daj, Zapad je mnogo superironiji od Rusije, ta tvoja Rusija sa svim bogatstvo ima BDP kao Italija.
BDP jedne američke savezne države je veći od ruskog BDP-a...
To što danas imaju dobro svemirski program i vojska je nasledje Sovjeta.

Pera

pre 7 godina

Vidim, opet isto. Ono sto ne razumete je da odvojite istinu od neistine.

Ako mene pitate, ja bih recimo za lovce na tenkove uzeo americki A-10. Za helikopter Black Hawk, a ne onaj raspali, praistorijski Mi-8, ili HT-40. Za PVO S-400 (ali nije za prodaju, dobro daj S-300). Za avione definitivno ne Mig-29, staro je, brale, daj Eurofighter. Ne treba nam ne znam kakva flota po brojnsoti, pa daj onda sto uzimamo da bude najbolje. Ionako je skupo do koske, dodaj malo vise na tu skupocu za najbolju opremu. Dabome, treba odrzavati nas G-4 i Orao, ali treba opremiti nasu vosjku sa najboljom opremom, onom koja je dostupna i ona koja nece naljutiti blize okruzenje (a to je NATO).

nikola

pre 7 godina

(urke, 31. mart 2017 15:21)
Da,S-400 dostize tu brzinu,ali je to pvo sistem,odnosno protiv raketni sistem.Ova nova raketa Cirkon je drugaciji tip rakete,balisticka krstareca raketa predvidjena za napadacke akcije.Sa tom brzinom je nezaustabljiva.Mi smo 99 uspevali da obaramo krstarece rakete lansirane sa brodova u Jadranu.A ovu raketu tesko moze ko da presretne.Bilo bi zanimljivo videti dali bi S-400 mogao da je obori.Verujem da bi jer S-400 u zavisnosti od modifikacije ima domet od 400km i tu brzinu od 17000 km/h

netko

pre 7 godina

Prema ruskim medijima, “Cirkon” može da se programira da tokom leta traži i napada svoj cilj i mogao bi čak da dosegne udaljenosti od oko 500 kilometara.


da mi objasni neko upucen..

kako moze da trazi cilj tokom leta kad leti ko ludo?

Langus

pre 7 godina

U vezi ovoga na zapadnim sajtovima je bilo reci o laserskim presretacima ovako brze rakete. Nisam dobro razumeo, nesto razvijaju, testiraju. Cudno da u ovom tekstu to nije spomenuto. Inace, nisam pro, ni za Zapad, ni za Ruse, zivim tek tako, od danas do sutra.

čestitke

pre 7 godina

Najveća razlika u vojnim dostignućima je zapravo cena samog proizvoda.Naučnici u Rusiji i Kini rade za normalne plate i za svoji državu dok u Americi minimalna plata iznosi oko 200 hiljada dolara godišnje, a nemoguće je izmeštanje proizvodnje van granica zemlje.

.

pre 7 godina

@stvar ukusa
Pa i tvoj komentar je nadmen. Sta kazes, ruski frizider hladio? Lada se kvari, ali na -30 odlicna? Ko jos kupuje auto na osnovu toga kakvo je na -30, iako se kvari? Sta ako rikne na sred puta, a napolju -30? Sta ako joj ode grejanje a -30?
Imas Land Rover, Crysler, Ford, Audi, Mercedes...ogroman broj americkih dzipova koji se ponasaju sjajno u hladnim uslovima, a opet ne moras da brines da ce da se pokvare pa cak imas i sav luksuz u njima. Ko bi izabrao rusku Ladu, neudobnu, sklonu kvarovima, bez ikakve opreme, ruznu... umesto Audija, Cryslera, Mercedesa, Forda, BMW-a?

Srba

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.

Rale

pre 7 godina

Jedino cega se zapad plasi od Rusije je da ce rusko nuklearno oruzje zavrsiti u nezeljenim rukama kad se Rusija bude raspadala. Kada je Rusija bankrotirala 90tih, zapad je dao ogromne kredite da se Rusija izvuce iz bankrota jer su bili nervozni oko raspada Rusije i nuklearnog oruzja. Sto se tice ovih ruskih "cuda", Rusija ocigledno radi isto sto i SSSR. Trosi pare na trku u naoruzanju. Ajnstajn je jednom izjavio da je definicija gluposti kada istu stvar stalno pokusavas i stalno se nadas drugacijem ishodu nego prosli put.

Petar

pre 7 godina

Rusi ponavljaju stare komunističke greške. Prave oružje, neguju totalitarističku policiju a narod gladuje. Ako, neka troše novac na naoružanje jer je to sigurna staza ka raspadu Rusije. Živi bili pa videli.7

Vuk

pre 7 godina

Rusija je nazalost beznadezan slucaj sve dok njeni gradjani ne shvate kuda ih vodi pomahnitala militaristicka mafijaska oligarhija na celu sa Putinom..Kada si 70 godina u sukobu sa civilizovanim svetom, nesto sa tobom nije u redu. Rusija bi sa svojom tradicijom, kulturom, velicinom mogla da bude jedna od vodecih zemalja Evrope, stubova njene stabilnosti, ali ju je staljinizam i militarizam obogaljio nacisto.

Ne zna se sta je tuznije, njena sudbina ili ovdasnji rusofili i njihovo slepilo..

mm

pre 7 godina

(komšija, 31. mart 2017 11:55)
Ajmo ovako, ruske aute vozi samo sirotinja koja nema za bolje. Ruski radio? Mobilni? TV? Mikrotalasna? Frižider? Da ne nabrajam dalje. Jesi siguran da bi gore navedeno prije kupio nego npr. japansko?

Cisco Kid

pre 7 godina

Rusija je jedna siromasna zemlja iskompleksirana zaostalom tehnologijom u svakom segmentu zivota i ova propaganda nailazi na pogodno tlo samo kod rusofila u Srbiji.

komšija

pre 7 godina

Gdje su sada oni vojni analiticari da daju komentare o ruskom naoružanju, o smecu od Migova itd.
Nekada,dok su se u bivšoj Jugi mogle kupiti ruske stvari a ja sam imao neki tranzistor, mogao si ga baciti sa 12 sprata i opet bi svirao.
Svi puni pohvala zapadne proizvodnje a malo malo, povlace se hiljade automobila radi greški u proizvodnji itd.
Kada je Fukušima stradala, vrhunska Japanska tehnologija je tražila dobrovoljce da sa lopatama idu čistiti radijaciju.
Toliko o napuhanoj zapadnoj tehnologiji.

Spain rules

pre 7 godina

@komšija

Daj, Zapad je mnogo superironiji od Rusije, ta tvoja Rusija sa svim bogatstvo ima BDP kao Italija.
BDP jedne američke savezne države je veći od ruskog BDP-a...
(mare, 31. mart 2017 14:18)
Ovo ti je podatak pre pada nafte i sankcija. Rusija danas ima ekonomiju velicine Spanije. Dakle debelo manju ekonomiju od Italije. Nekada, kada je nafta bila $100, Rusija je inala ekonomiju velicine Italije i bila medju prvih deset u svetu. Danas vise nije u prvih 15. Ima mrtvi trku sa ekonomijeom Spanije. Spanije inace ima 47 miliona stanovnika i daleko, daleko manju zemlju i manja prirodna bogatstva od Rusije. Mislim da to dovoljno govori o produktivnosti Rusa.

mare

pre 7 godina

@komšija

Daj, Zapad je mnogo superironiji od Rusije, ta tvoja Rusija sa svim bogatstvo ima BDP kao Italija.
BDP jedne američke savezne države je veći od ruskog BDP-a...
To što danas imaju dobro svemirski program i vojska je nasledje Sovjeta.

Pera

pre 7 godina

Vidim, opet isto. Ono sto ne razumete je da odvojite istinu od neistine.

Ako mene pitate, ja bih recimo za lovce na tenkove uzeo americki A-10. Za helikopter Black Hawk, a ne onaj raspali, praistorijski Mi-8, ili HT-40. Za PVO S-400 (ali nije za prodaju, dobro daj S-300). Za avione definitivno ne Mig-29, staro je, brale, daj Eurofighter. Ne treba nam ne znam kakva flota po brojnsoti, pa daj onda sto uzimamo da bude najbolje. Ionako je skupo do koske, dodaj malo vise na tu skupocu za najbolju opremu. Dabome, treba odrzavati nas G-4 i Orao, ali treba opremiti nasu vosjku sa najboljom opremom, onom koja je dostupna i ona koja nece naljutiti blize okruzenje (a to je NATO).

MADE IN PRC

pre 7 godina

(komšija, 31. mart 2017 11:55)
Ajmo ovako, ruske aute vozi samo sirotinja koja nema za bolje. Ruski radio? Mobilni? TV? Mikrotalasna? Frižider? Da ne nabrajam dalje. Jesi siguran da bi gore navedeno prije kupio nego npr. japansko?
@(mm, 31. mart 2017 12:19)

Ajde bre ne piši koještarije, sve te jeftine gluposti koje si pobrojao prave Kinezi, a vojna tehnologija je sam vrh naučno-tehničko-tehnoloških dostignuća koju svaka ozbiljna drzava ljubomorno čuva samo za sebe. Vojna i kosmička tehnologija su kompilacija najboljih i najvećih naučnih dostignuća iz najšireg mogućeg spektra različitih vrsta nauka, tehnika i tehnologija i Rusi su tu bar jedno 50 godina ispred svih ostalih, zajedno. Dakle avione, kamione, brodove i rakete kupuješ od Rusa, ostalo kod Kineza i kraj priče, doduše filmove od Amera i TO JE TO!

netko

pre 7 godina

Prema ruskim medijima, “Cirkon” može da se programira da tokom leta traži i napada svoj cilj i mogao bi čak da dosegne udaljenosti od oko 500 kilometara.


da mi objasni neko upucen..

kako moze da trazi cilj tokom leta kad leti ko ludo?

Sasa

pre 7 godina

Koliko komentara pa na neku vest koja nema nikakve veze sa nama. Ko zna koliko Rusi placaju da se ovakve price plasiraju kod nas da se njima ispira mozak ovog naroda. Sta bre mene boli uvo kakve projektile imaju Rusi, Marsovci, Nemci i Ameri...

Deki

pre 7 godina

A šta je dovelo do naoružavanja Rusije i Kine, naravno politika zapada. Zapad može da bombarduje bilo koga, da otima teritorije i daje drugima, a Rusija ne sme da prisvoji ni one teritorije u kojima žive Rusi? E sada, što neki naši više vole Coca cola, NBA i American movies od istine i pravde je druga stvar.

Dobri vojnik

pre 7 godina

Da se ja pitam, a ne pitam se, uništio bih sve oružje na svetu a od hladnog, ostavio samo one plastične reckave noževe za kuhinju. No, pošto to nije moguće, države izgleda mora da imaju oružje, avione , tenkove. Pitam se samo ima li ičeg što Rusi naprave, urade, postignu a da to ne "zabrinjava Zapad". Izgleda da ih ne bi zabrinuo jedino raspad Rusije, kao SSSR-a 91. god, a sve ostalo ih strašno brine. Juče vest da "Rusija opkoljava Evropu" ili nešto slično glupavo, a to što su SAD odavno potpuno opkolile Kinu, to se podrazumeva, tako treba je li? E, pa dragi moji, izgleda da Kina i Rusija to ne smatraju za podrazumevanu vrednost, pa rade na svojoj odbrani i to svojski. A vi samo nastavite da brinete.

Bozidar

pre 7 godina

Pokusavam da vidim jedan stvaran primer gde Rusija zeli nesto Americko. Jedino zeli da je ostave na miru. Kapitalisticki sistem je u obe zemlje,
Rusiji ne treba tudja teritorija, energetski izvori, jeftina radna snaga.
Poslednje sto im treba je trka u naoruzanju. I opet ih optuzuju za sva zla ovoga sveta. Malo zdravog razuma ne bi skodilo...

bravo za Putina

pre 7 godina

Vidim neki kritikuju Rusiju, 'narod gladan a prave oružje'. A realno je da Rusija MORA proizvoditi moćno oružje jer bez toga nema šanse da obrani svoj teritorij. 140 mil. Rusa ne može obraniti granice Ruske Federacije bez super moćnog oružja. Putin je mudar čovjek i on to zna i zato to i radi. Rusija bez oružja je laka meta jer istočno od Urala malo je stanovnika, prazna golema prostranstva bez jake vojske su otvoren poziv za okupaciju. Naivni 'miroljupci' da li ostavljate svoj stan otvorenih vrata i prozora kad odlazite iz njega? Da su svi miroljubivi, pravdoljubivi pa ne bi nam trebali ni zakoni ni ključevi.

4channer

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Srba, 31. mart 2017 12:43)

Jedine stvari koje su oborene pre par dana su izraelski borbeni avion i izraelska bespilotna letelica Elbit Skylark. Inače izraelska raketa Arrow 2 koja je trebalo da presretne S-200 srušila se na teritoriju Jordana, nakon što je promašila svoj cilj.

zex

pre 7 godina

Rale
Po Anstajnu bi trebalo znaci ako nesto neide onda to ostavite a stvarnom zivotu upornost se uvek isplati. Rusija nikada nece napadati evropu oni samo obezbedjuju sebe.Njihov glavni adut je Gas a I oruzije jer bez toga bi bili niko I nista a sada su sila

neutralan

pre 7 godina

jeli bi neko od natofila seo u mercedes i zaletio se direktan sudar sa recimo volgom? ili obrnuto neki rusofil da sede u volgu pa direktan sudar sa mercedesom? samo da vam pojasnim koliko su bljutave price cija je raketa ili nuklearka ili mikser ili pegla bolja!!

Nikola

pre 7 godina

@mare,
A Sovjeti su marsovci koji su dosli u Rusiju i razvili joj tehnologiju, i koji su nakon raspada SSSR-a otisli sa zemlje, i ostavili tehnologiju Rusiji ?
Rusija do prije 20 godina nije imala trzisnu ekonomiju. Za 20 godina je postigla veliki uspjeh. Tako da nista ne vrijedi porediti BDP sa Italijom i slicno. A neko u komentarima pise da narod gladuje u drzavi koja je pri vrhu liste svjetskih proizvodjaca hrane. Svasta se moze procitati. Bitno je da ti ne gladujes u ovoj tupavoj zemlji.

Tex

pre 7 godina

Decenijama smo ovavku propagandu slusali od USA, a sada su Rusi naucili da se sluze tim oruzjem. Cas ovi imaju super ljudi, cas oni. Cas ovi napdaju cas oni. Cas ovi idu na Mars cas oni.... Ima da poludimo.

gulag

pre 7 godina

Rusija mora ojačati meku silu. Bez toga uvijek će biti iza zapada po percepciji. Ako žele da ljudi kupuju njihove proizvode moraju podići standarde kontrole i proizvodnje iznad zapadnih. Uvesti vrhunsku poslijeprodajnu podršku. Sredstva za obranu bi država trebala zaraditi na vlastitoj ekonomiji gdje se ljudi ne boje investirati u vlastite firme, a ne da cvjeta reketarenje bez zaštite. Normalno da se obični ljudi boje otvarati lokale i kafiće, radije će biti na socijalnoj pomoći i uštediti ono malo što zarade nego plaćati reket nekom lokalnom mafijašu. Države su na zapadu ravnomjerno razvijene, u Rusiji imaju samo Moskvu i Petersburg. Sve drugo je žali bože.a Ali najvažnije je da se moraju financirati iz ekonomije, a ne nafte.

PAOK

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
(Srba, 31. mart 2017 12:43)

Izmedju Rusije i Izraela postoji stalna koordinacija tako da ovo sto si napisao je svakako cista laz.

stvar ukusa

pre 7 godina

(mm, 31. mart 2017 12:19
Problem je nemogucnost kupovine i neznanje. U stanu u Moskvi sam imao Ruski frizider,odlicno je hladio, Lada je automobil koji se kvari, ali na -30 nema joj ravnoj ni na snegu ni na polodici. Naravno, u toj klasi.
Ali nema veze, ja sam se obradovao kada sam procitao onu laznu vest da Ruski Magnit preuzima Ideu. Odmah sam pomislio kako cu moci da kupujem ruske cokoladne bombone, cokoladu,crnu cokoladu,sladoled,piletina, hoces bataka, hoces karabatak, hoces one batacice od krilcam hoces krilca bez njih.....mogao bih tako do sutra.
Ali mene ne zanimaju mnogo Rusi, mene vise brinu nadmeni komentari a mi smo dno dna u svakom segementu, osim u pljuvacini, pa makar i ne znali o cemu se radi, mi pljunemo. Kao sto pljujemo i po ulici.

zoran

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 31. mart 2017 12:43)

To ti je prastara tehnologija. Nije brzina te rakete 8mah. ni blizu vec blize 4mah. Jedam Mah ti je 761,2 milje/h....a navedena raketa leti brzinom blizu 3000mph... = 3.94mah.

Sinisa

pre 7 godina

Tek kad nam se desi nuklearni rat ljudi koji budu preziveli shvatice sta su napravili ,od tad ce ljudski um da shvati da nije sve u pohlepi ,novcu...ali bice kasno!

izi

pre 7 godina

Oružje mora postojati jer na žalost uvijek ima onih koji bi htjeli tuđe a svatko se ima pravo braniti. Dužnost države je da brine o sigurnosti svog naroda i svojih granica. Ali i pored toga dolazi do žrtava, gubitka teritorija i promjena granica jer kad dođe jači onda je gotovo. Što bi se dogodilo da Kina odluči osvojiti npr. Balkan a iza toga EU? Da dobro osmisli strategiju, da razvije oružje a ljudski je nadmoćna. Logično da bi to i ostvarila. Za sad to nije opcija ali u budućnosti može biti svašta.

Boske

pre 7 godina

Kakav hvalospev pun laži. Imate vest od pre par dana da su Izraelci uspešno oborili rusku raketu S200 koja leti brzinom do 8mah. Samim tim su Izraelci stavili can službe sve ruske rakete do danas proizvedene, uključujući i famozne S400.
(Srba, 31. mart 2017 12:43)

S200 leti 2.7 Maha. Spinujes naslijepo.

Langus

pre 7 godina

U vezi ovoga na zapadnim sajtovima je bilo reci o laserskim presretacima ovako brze rakete. Nisam dobro razumeo, nesto razvijaju, testiraju. Cudno da u ovom tekstu to nije spomenuto. Inace, nisam pro, ni za Zapad, ni za Ruse, zivim tek tako, od danas do sutra.

Nikola

pre 7 godina

@Srba, kakav bolan S200 to je sada praistorija.
Koliko sam citao po stranim medijima o ovoj novoj Ruskoj raketi jedino sto je losije od prethodnih raketa je domet. Naime 500 km nije nesto. Na primer ne bi mogli gadjati ciljeve u Siriji iz Kaspijskog mora kao sto su to radili sa starijim raketama koje imaju mnogo veci domet. Mozda ce ih zato koristiti samo za protiv brodsku borbu.

Aлександар

pre 7 godina

Запад није забринут зато што је Русија било коме претња већ зато што њихова себична непринципијелна политика неће моћи тако лако да се намеће, а да сви имају право само да климну главом, већ мора да се чује и шта неко други мисли, шта жели, шта неће... То њих боли.

.

pre 7 godina

@stvar ukusa
Pa i tvoj komentar je nadmen. Sta kazes, ruski frizider hladio? Lada se kvari, ali na -30 odlicna? Ko jos kupuje auto na osnovu toga kakvo je na -30, iako se kvari? Sta ako rikne na sred puta, a napolju -30? Sta ako joj ode grejanje a -30?
Imas Land Rover, Crysler, Ford, Audi, Mercedes...ogroman broj americkih dzipova koji se ponasaju sjajno u hladnim uslovima, a opet ne moras da brines da ce da se pokvare pa cak imas i sav luksuz u njima. Ko bi izabrao rusku Ladu, neudobnu, sklonu kvarovima, bez ikakve opreme, ruznu... umesto Audija, Cryslera, Mercedesa, Forda, BMW-a?

Posmatrac

pre 7 godina

@Srba
Pa niste bas strucni. Kako je izraelski PVO sistem stavio ruski PVO sistem van sluzbe? Jer "famozni" S400 je upravo to, PVO sistem. Mogli ste reci da je stavio ruske balisticke rakete van sluzbe, na primer.
A drugo, ni jedan PVO sistem nema 100% efikasnost, ma kakav da je. Pa "Patriot" je u zalivskom ratu imao oko 50% pogodaka protiv irackih "Scud" raketa (koje su 60to godiste). Izrael su od masovnijeg raketiranja u stvari spasile americke specijalne jedinice koje su u pozadini fronta pronalazile i unistavale projektile pre lansiranja.

PSV

pre 7 godina

@Srba-nije bitna samo brzina rakete, nego i putanja. Mnogo je lakše oboriti raketu koja leti i 10 mahova, ako leti pravolinijski, nego upola sporiju koja menja pravac u toku leta.

belgrado

pre 7 godina

opet komentari ciji je duzi,
ruski ili americki ? :d

mnogo bre, izdajnika u nasoj maloj zemlji :d

setite se 1914,1941 i 1999..
ostajali smo uvek sami i ginuli sami,milionske zrtve u prva 2 rata...
saveznici tek kad su dosli sebi,pomogli pred kraj rata.
'99 saveznik bio pijan,pa zaboravio na nas.

i vi opet isto ,
braca rusu,gospoda ameri?!
nikads se mi necemo opametiti...

ps..iako mi je nacin zivota prozapadni,uvek mi drago kad im rusi zadaju domaci!

nikola

pre 7 godina

(urke, 31. mart 2017 15:21)
Da,S-400 dostize tu brzinu,ali je to pvo sistem,odnosno protiv raketni sistem.Ova nova raketa Cirkon je drugaciji tip rakete,balisticka krstareca raketa predvidjena za napadacke akcije.Sa tom brzinom je nezaustabljiva.Mi smo 99 uspevali da obaramo krstarece rakete lansirane sa brodova u Jadranu.A ovu raketu tesko moze ko da presretne.Bilo bi zanimljivo videti dali bi S-400 mogao da je obori.Verujem da bi jer S-400 u zavisnosti od modifikacije ima domet od 400km i tu brzinu od 17000 km/h

čestitke

pre 7 godina

Najveća razlika u vojnim dostignućima je zapravo cena samog proizvoda.Naučnici u Rusiji i Kini rade za normalne plate i za svoji državu dok u Americi minimalna plata iznosi oko 200 hiljada dolara godišnje, a nemoguće je izmeštanje proizvodnje van granica zemlje.